Fudbal 84

Četvrtak, 27.11.2014.

09:46

"Znalo se da će Ronaldo pobediti"

Fudbaler Bajerna Frank Riberi rekao je da je dodeljivanje Zlatne lopte Kristijanu Ronaldu prošle godine bila “politička stvar“.

"Znalo se da æe Ronaldo pobediti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

king

pre 9 godina

Mesi je sa prosecnim timim argentine(neracunajuci napad)stigao do finala svetskog i dao je 4 gola i ucestvovao u svim ostalim dok je ronaldo dao samo jedan gol ( u poslednjoj utakmici u 93 minut meca)i nije se video na terenu.U ligi sampiona je ronaldo bio bolji od mesija ok.Ali CR7 nije nista bez jakog tima dok je mesi dokazao da moze da igra i bez barselone.Plus je Mesi oborio dva velika rekorda ( jedan koji je trajao vise od 60 godina)i plus je vec dao 7 golova u grupnoj fazi LŠ na(5 meceva)i igrace jos jednu tekmu . CR7 je dao vise golova od mesija ove sezone u primeri ali je mesi zabelezio oko 8,9 asistencija i 10 golova

perica 22

pre 9 godina

Kakve sve gluposti covek moze da procita na komentarima
Jednu je trebalo dati Ronaldu,drugu Snajderu,trecu Inijesti,cetvrtu Riberiju,petu Nojeru ili Robenu
Znaci , fudbalski strucnjaci,treneri i fudbaleri ne znaju a vi ste u pravu
Opet pravite one vase glupave teorije zavere i izvlacite neke igle iz plasta sena
Ko god da je osvojio(Ronaldo ili Mesi) uvek je postojao razlog za to
Ti isti strucnjaci,treneri i fudbaleri ce ove godine dati Ronaldu,ne zato sto ja to kazem,nego zato sto je tako objektivno,realno a i treba,zasluzio je
Zasluzio je ove godine isto kao i sto je Mesi zasluzio svoje,kao sto je Mesi zasluzio da bude najbolji igrac SP
Kod nas ljudi ocekuju da Mesi dobije loptu kad mu tim izgubi 7:0,pa opet ocekuju da Nojer dobije kad mu tim izgubi sa 5:0 od direktnog konkurenta
To sto vi mislite da je svetsko prvenstvo bitno za balon d or-to znaci da niste u pravi,gresite(Kanavaro je nije dobio samo zbog SP,bio je najbolji defanzivac u toj godini a poklopilo mu se jos par stvari)-e to je bio presedan a ne ona vasa teorija o produzenju glasanja
Vi uvek sve okrecete,onda tako nabedjeni ubedjujete druge,pa postanete vecina i onda mislite da ste u pravu,objektivnost i realnost ste izgubili u pocetku misli
Ove godine ona ide Ronaldu,a od 2 i 3 ce biti Mesi,Di Marija,Nojer,Dijego Kosta,Gece-ne znam koga ce od njih da stave na 2 ili 3 ali znam da ce Ronaldo da je dobije ove godine
A vi mozete dalje da nastavite sa svojim teorijama i nebulozama

heski

pre 9 godina

Ja mislim da treba da dobije Mesi

Sam je pobedio Nemacku tako sto je dao het trik u finalu
Bez nicije pomoci je izbacio Atletiko u 1/4 + Celzi i Real u finalu tako sto je na svakoj utakmici dao het trik
Sam je pobedio Atletiko u poslednjem kolu Primere,opet uz het trik i sam je resio prosli el klasiko postigavsi 4 gola

Postigao je 25 golova na tih 8 utakmica.....

e onda se probudim i vidim da on trpa het trik velikanu evropskog i svetskog fudbala kiparskom Apoelu sa velikanima fudbala kao sto su Efrem,Karlao,Vinikus,Artimatas i ostale legende

Grande Mesi lupim vas po kesi
(da da da, 27. novembar 2014 13:50)


i opet taj messi ove godine u prvom clacisu je razmontirao real na bernabeu sa 3 gola :) i opet taj messi dovede prosecnu argenitnu (osim napada) do finala gdje je bio zasluzan za sve golove na prvenstvu. i opet taj messi obori 2 velika rekorda ove godine :) dok ronaldo..nije se vidio na svetskom ,ej ganu i SAD nisu uspeli izabciti iz grupe, u ligi sampiona zahvaljuje ramosu ,di mariji i bejlu sto ju je osvojio,,a sta tek reci za proslu godinu :))) frajer nije uzeo ni jedan jedini trofej. izgubio sve bitne tekme, nije bio cak ni zlatna kopacka evrope ( bio messi ) ligu sampiona uzeo ribery .pomerili mu glasanje ,hej :))) jednostavno lika nije bilo osim u nebitnim tekmama i tako je svo ovo vrijeme u realu. 1 prvenstvo i 1 liga sampiona u 6 godina u realu dovoljno govori koliko je dobar i timski igrac..kad je najpoterbniji,nema ga,trpa se boranija !!

Milos

pre 9 godina

Ovo je tacno i ne znam zasto osudjujete Riberija.?? z Kao sto ovde vec neko napisa desio se presedan prosle godine kad su produzili glasanje i oteli franku loptu.Ronaldo nista nije bio osvojio a francuz bio najbolji u pohodu ne na 1 nego na 3 titule !! i citam ovde decije komentare kako su bitna licna statistika i golovi i opet neko je dobro rekao. da je to samo merilo,onda zidan ili ronaldinho nikad ne bi uzeli loptu! decija prica ! a sto se tice poredjenja sa mesijem. ronaldo je svetska klasa, vrhunska atleta, ali nije on nivo mesija iako ove god zasluzuje vise loptu od njega.argentinac je cudo kakvo se vise nece ponoviti.lik sa 27 god je najbolji strelac u istoriji barce,spanske lige,Lige sampiona,el clasica i sto me jos vise fasciniralo ,juce citam da mu fali jos par asistencija da bude i najbolji asistent u istoriji spanske lige i lige sampiona. ljudi takvo nesto nije vidjeno u istoriji fudbala! respect ronaldu iako ga ne simpatisem zbog prevelikog ega i sumuliranja (ne znam zasto mu to treba),ali patuljak je vanzemaljska dimenzija !

Neymar

pre 9 godina

Neko je napisao ovde ronaldo je jedini fudbaler koji je osvojio zlatnu loptu a sa klubom nije nista osvojio, ako tako gledas one godine kad je bajern sve osvojio mogao je i rezervni golman da bude kandidat za loptu.Bitna je statisitka igraca a ne kluba :*

misha

pre 9 godina

(mobi, 27. novembar 2014 13:47)

dobio ju je zbog golova a dobice je i ove godine zbog golova

Dao je 3x vise golova od Riberija a dao je i vise golova od Mesija i ceo performans mu je bio bolji
A Mesi nece uzeti ove godine zato sto nece dati vise golova od Ronalda,cak i ako da vise(99,9999% nece) Ronaldova statistika je bolja

Nije isto dati gol Iranu ,Bosni i Nigeriji(samo je njima dao na SP) i Salkeu,Dortmundu,Bajernu i Atletiko Madridu

A upravo ga golovi dati Bajernu stavljaju ispred svih Bajernovih igraca

ali ti to ne mozes da shvatis,
Ovo sto sam ti izneo -tako misle ti koji se i pitaju o nagradi
Jedino sto moze da se desi je da Nojer bude umesto Dijega Koste u prva 3

A ti mozes da dubis na glavi, Mesi je nece osvojiti!!!tacka

Mourinho

pre 9 godina

"Nisam ljubomoran" jok, ja sam. :-D Pricas o momku koji je prosle godine igrao fenomenalno, koju je bio najbolji strelac u ligi sampiona sa rekordnih 17 golova! koji je bio najbolji strelac primere i koji je podelio sa Suarezom zlatnu kopacku za najboljeg strelca evrope! postavio je rekord za najvise golova u grupnoj fazi LS i najboljeg strelca LS u jednoj godini! Uz sve to osvojio kup kralja i LS sa Realom. Pokrij se usima i cuti, ne brukaj se kao sto si se brukao prosle godine. I slepac vidi da je Ronakdo zasluzio prethodnu zlatnu loptu a da ove godine nema ama bas nikakvu konkurenciju zbog fenomenalne sezone. Nojer ili Roben su trebali da budu najbolji igraci svetskog prvenstva a ne Mesi, jako bi bilo cudno da igrac koji nije osvojio zlatnu loptu na mundijalu dobije sad zlatnu loptu za najboljeg igraca.

Slavisa

pre 9 godina

Iskreno, ne volim Ronaldovu aroganciju, ali je on apsolutno zasluzio Zlatnu loptu prosle godine. Ove godine tek ne bi trebalo da postoji dilema da ona treba ponovo da pripadne Ronaldu. Kao sto je i Mesiju vise nego zasluzeno pripadala, cini mi se, tri puta uzastopno. Mozda politika mesa prste u izbor, sigurno da da, ali u prethodnih pet godina je zaista najbolji dobijao Zlatnu loptu. Tacno je da je tuzno kad Zlatnu loptu dobije Kanavaro (po meni nikada odbrambeni igrac i ne zasluzuje da je dobije ma kakav bio), takvih kao on imate koliko hocete, mogli su da je daju i Gatuzu, kostolomcu Kijeliniju ili bilo kome drugom. Ili jos tuznije, cini mi se 1992, ZL pripadne Maldiniju?! Strasno, oni kojima je posao da izbace loptu u aut, korner, da je izbiju daleko od svog gola, da vrse razgradnju igre (ovde ne racunam golmane, oni su drugo), da rade samo ono sto publika ne voli, ne mogu nikad da imaju prednost u odnosu na ono zbog cega publika dolazi na stadion, a to su golovi. A ti Riberi, ti si, neko rece, treca klasa u odnosu na najbolje, tako da nema za sta da se zalis, nisi ni trebao biti na listi.

Falcao

pre 9 godina

Tako nesto nikad ne bi izjavio Luis Nazario De Lima Ronaldo, Zinedine Zidan, Clarens Sedorf itd ;Zato što su to legende, i pravi ljudi. Messi i Ronaldo se poštuju zato što su to majstori, ne zna se koji je bolji. Ribery za njih dvojica, srednja klasa!

pali andjeo

pre 9 godina

Da li bi ste bili ljubazni da zinete da vam kazem!!!

"Mesi dobija loptu 2014" = 'Djokovic osvaja RG" = "Beograd na vodi" = "Sojic: cim ja postanem kapetan od belu ladju"

Sa vam covek mora da se sprda i da vas troluje,jednostavno ste kao rodjeni i pravljeni za to,prepaljevine

susa

pre 9 godina

Mesi je ove kalendarske godine odigrao 7 utakmica vise a dao je 3 gola manje


Messi Ronaldo
utakmice/golovi
61/52 54/55



Mesi moze da uzme ako do kraja Ronaldo ne da nijedan gol a Mesi 10(sto je nemoguce)

Посматрач

pre 9 godina

@Odisej
Шта бре лупаш човече? Па он је сам директно одвео португал на СП, у баражу растурио Шведску... Па у овим квалификацијама за ЕП опет сам вуче тим! Суарез са "гомилом дудука"??? Уругвај и са њим и без њега има опасан тим, то су доказали, а ако су Џерард, Стерлинг, Стариџ, Кутињо, Шкртел дудуци, онда је*и га! Никад нисам имао идоле, играче дијелим на добре и лоше, али ако неко да 198 голова на 187 утакмица за велики Реал (а при том није класичан шпиц), онда је заиста паклен играч! Сити, Бајерн, ПСЖ, Челзи... Не знам ко прије има репрезентацију свијета, Реал или они, ако мишта, бар су слични...

stefanb

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!
(zex, 27. novembar 2014 12:20)

Ma sta naprica, produzise glasanje da bi ukrali riberiju nagradu. Kao prvo on lik nije bio ni na drugom mestu pa da kaze da mu je ukradena, vec iza mesija na trecoj poziciji, tako da moze samo da se zali sto je Mesiju ukradena(a nije, jer nije bio u formi prosle sezone). A drugo ne razumem sto je problem sto je produzeno glasanje? pa nisu ti glasovi ukradeni, vec jednostavno ljudi nisu glasali i dali su im vremena jos.

BVB

pre 9 godina

(ghost, 27. novembar 2014 12:00)

Pa sto onda Riberi nije rasturao do kraja godine!!!! nego se ugasio osvajanjem LS

Vidis kako Kristijano,rasturao,pa se povredio,povreda+van forme na SP-i evo opet rastura do kraja godine

Ja o Riberiju uporno govorim da je on sezonac,odigrao jednu dobru sezonu u zivotu i misli da treba da uhvati Boga za m...
Roben i Nojer sigurno su bili vise zasluzniji za Bajernove trofeje te godine nego Riberi(Kros,Lam i Svajni su imali iste zasluge kolike i Riberi)

pribil

pre 9 godina

Mesi je dobio 4 zlatne lopte a zasluzio je 2! Jednu je ukrao snajderu koji je 2010 koji je uzeo triplu krunu sa interom plus finale svetskog! Drugu je nezasluzeno uzeo kad je sudija pokrao celzi u polufinalu LS nije svirao 5 penala za celzi!

earar

pre 9 godina

(misha, 27. novembar 2014 13:21)

Pa Ronaldo je u 2013 godini izgubio sve bitne utakmice i sve bitne trofeje i nebitne jer nije sa Realom nista osvojio pa je dobio zlatnu loptu za tu godinu jer je imao najbolji individualni ucinak isto kao sto i Mesi ima ove godine. Ako se ZL bude dodjeljivaja po onom kriteriju po kojem je Ronaldo dobio prosle godine onda bi sada trebao dobiti Mesi

da da da

pre 9 godina

Ja mislim da treba da dobije Mesi

Sam je pobedio Nemacku tako sto je dao het trik u finalu
Bez nicije pomoci je izbacio Atletiko u 1/4 + Celzi i Real u finalu tako sto je na svakoj utakmici dao het trik
Sam je pobedio Atletiko u poslednjem kolu Primere,opet uz het trik i sam je resio prosli el klasiko postigavsi 4 gola

Postigao je 25 golova na tih 8 utakmica.....

e onda se probudim i vidim da on trpa het trik velikanu evropskog i svetskog fudbala kiparskom Apoelu sa velikanima fudbala kao sto su Efrem,Karlao,Vinikus,Artimatas i ostale legende

Grande Mesi lupim vas po kesi

top

pre 9 godina

(misha, 27. novembar 2014 13:21)

Po tome sto ti pises onda zlatnu loptu treba dobiti Di Marija. Osvojio sve isto sto i Ronaldo + finale SP sa Argentinom + najbolji igrac u finalu LŠ + gol u finalu kupa kralja protiv Barse dok Ronalda nigde nije bilo. Ako ce se gledati po individualnom ucinku onda je Mesi najbolji

Lena

pre 9 godina

Zavist je mnogo ruzna stvar. Ronaldo arogantan? Pa
Sve i da jeste bolje je i to nego na terenu udarati protovniku samar. Poklopi se i krckaj u svojoj zavisti.

mare

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!


Bravo matori na komentaru , konacno neko normalan ! Proslogodisnja nagrada je najveca prevara ikad . Pomeriti glasanje je bio presedan a sve kako bi princeza Ronaldo dobio loptu jer je plakao citavu godinu. Frajer nista nije osvojio sa Realom, nije ga bilo u vaznim utakmicama i onda zbog par sedmica zivotne forme gde je nastavio trpat boraniju produze glasanje i bukvalno ukradu loptu Riberiju koji je bio fenomanalan u Bayernu i odveo ih do tri krune ! Jos mi je jace ono bojkotovanje Ronalda te ceremonije i onda kad je saznao da je ipak dobio loptu,dosao ! Kakav licemer ! A i ovim klincima da odgovirim :golovi nisu jedino merilo jer da je tako onda genijalci poput Zidana ili Ronaldinha nikad ne bi uzeli zlatnu loptu i zato je Riberij vise nego zasaluzio prosle god ovu nagradu ,ali ju je dobio skroz nezasluzeno CR

misha

pre 9 godina

Ove godine
1.Ronaldo
2.Mario Gece
3.Dijego Kosta
4-5 Di Marija i Nojer
6-7 Mesi Nejmar
8-10 Ibrahimovic Suarez Kros
-od 10 do 20-tog
Lam,Miler,Mertezaker, Ozil,Kurtoa,Kasiljas,Ramos,Jaja Ture,Van Persi,Benzema, pa tek onda Svajni,Roben,Bejl,James,Azar,Pogba...

Mesi nikako ne sme da bude u prva 3-zasto? evo i zasto
Najveci je gubitnik u kalendarskoj godini
Sa reprezentacijom izgubio finale SP
Sa Barselonom izgubio 1/4 LS od Atletika i titulu u posledjem kolu opet od Atletika
Izgubio finale kupa od Real Madrida
Izgubio i poslednji el clasico
U nijednoj od tih utakmica nije dao gol!!!(Sancez,Bartra,Nejmarx2 su bili strelci u tim utakmicama)

Zasto Mario Gece na 2.mestu!!! Prva vedeta Bajerna + gol u finalu SP
Ako neko treba od nemaca iz Bajerna da bude u prva 3 onda to mora biti Mario Gece
Zasto Dijego Kosta na 3.mestu???
Najbolji igrac AM u prosloj sezoni,titula u Spaniji,finale LS(povreda)-ko zna sta bi bilo da je bio fit+svi su pricali da je igrac za jednu sezonu a on nastavlja da rastura i u Celziju(prvi strelac)!!!
Zasto Di Marija i Nojer ispred Mesija
Di Marija sa repr.uradio isto sto i Mesi+najbolji asistent u Realu+LS+kup kralja+igra jako dobro i u Man utd
O Nojeru-SP+trofeji sa Bajernom+najbolji golman danas

Ronaldo vs Mesi
Poslednjih 11 godina Ronaldo je bolji u 7(2004-2008 + 13 14) Mesi u 4(2009-2012)

mobi

pre 9 godina

Ove godine
1.Ronaldo
2.Mario Gece
3.Dijego Kosta
4-5 Di Marija i Nojer
6-7 Mesi Nejmar
8-10 Ibrahimovic Suarez Kros
-od 10 do 20-tog
Lam,Miler,Mertezaker, Ozil,Kurtoa,Kasiljas,Ramos,Jaja Ture,Van Persi,Benzema, pa tek onda Svajni,Roben,Bejl,James,Azar,Pogba...

Mesi nikako ne sme da bude u prva 3-zasto? evo i zasto
Najveci je gubitnik u kalendarskoj godini
Sa reprezentacijom izgubio finale SP
Sa Barselonom izgubio 1/4 LS od Atletika i titulu u posledjem kolu opet od Atletika
Izgubio finale kupa od Real Madrida
Izgubio i poslednji el clasico
U nijednoj od tih utakmica nije dao gol!!!(Sancez,Bartra,Nejmarx2 su bili strelci u tim utakmicama)



Ronaldo vs Mesi
Poslednjih 11 godina Ronaldo je bolji u 7(2004-2008 + 13 14) Mesi u 4(2009-2012)
(misha, 27. novembar 2014 13:21)
# Link komentara


sveznalice nasa:) aj smao mi reci ovo...zbog cega je ronaldo uzeo loptu prosler godine iako nista nije uzeo,a riberi nije..i zbog cega bi ronaldo onda trebao biti ispred mesija ove godine ili nojera ako cemo geldat isti krieteijum od prosle godine..zasto messi koji nije nista uzeo bas kao i ronaldo prosle god..cak je odveo i arg do finala svetskog,oborio 2 velika rekorda..i zasto on ne bi uzeo loptu kad je ronaldo isto tako bez trofeja prosle godin uzeo nagradu?? i to sa jos losijom godinom nego messi ove!!eto aj mi odg na ovo zadnje pitanje??:)

odisej

pre 9 godina

Koji bre Ronaldo! Poredim ga evo sa Suarezom: gomila duduka u Liverpulu zamalo do titule u Engleskoj zbog Suareza. Urugvaj sa njim i bez njega - velika razlika... Ronaldo sa "reprezentacijom sveta" u Realu je jedan igrac, ali gde je Portugal s njim, braćo ??? Nigde ga nema ! Ni na SP ni u Evropi. Molim demanti , ali minusi nisu cinjenice! A vi idolopoklonci ih lupaje koliko hocete, ali u fudbal se ne razumete definitivno. Inace ne sporim Ronaldove vrednosti , ali nije to to!

ghost

pre 9 godina

Balon Dor ne individualna nagrada.Ne daje se celoj ekipi,a daje se najboljem fudbaleru.Ronaldo nije osvojio svetski kup,ali ipak osvojio ligu šampiona koja je najprestižnija liga u svetu(klubovima) i kup španije,prošle godine.I koliko golova je dao tako da ne može se reči da Ronaldo ne zaslužuje.Ipak Real pobedio Bajern sa Nojerom Robenom i s Riberim u polufinale,tako da nije fer to sto riberi priča.


drugar moj kao prvo ti si malo pomjeso loncice..covjek govori o proslogodisnjoj nagradi ne ove god...a prosle godine ronaldo nije uzeo niti jedan trofej, riberi je uzeo trostruku krunu ,bio najbolkji u bayernu,pokretac ,motor,asistent,strijelac...i fifa produzi glasanje kako bi ronaldo dobio nagradu na osnovu dobre forme zadnjih mjesec-dva ...i tako bukvalno otmu loptu od francuza.i sad ti meni reci jel to fer??? ha ? i da odgovorim ovdje nekim koji prospisaju nebuloze...da su golovi jeidno mjerilo ,velicine i genijalci poput zidana i ronaldinha onda nikad ne bi dobili nagradu..zato je riberi poptuno zasluzio prosle godine gdje se desio presedan,nikad u istoriji nije produzeno glasanje..najsmjesnija i najnepravednija dodjela ikad.malo objetkivnosti vam ne bi skodilo...

zex

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!

SmrdaMudic

pre 9 godina

Ne postoji najbolji igrac na svetu,postoji najbolji na svojoj pozici.Ovakve nagrade su smesne treba izmeniti naziv,nikad ne mozes uporediti golmana sa napadacem i slicno

neutralni felsh

pre 9 godina

ako vec neko treba da je dobije, rmto je manuel nojer. covek je golmansko otkrovenje decenije, mislim da je obelezio prosli mondijal. ono branjenje voleja benzemi, i to jednom rukom bez gubitka ravnoteze, hladnokrvno i smelo - u poslednjim minutima utakmice sa francuskom - ono je nesto neverovatno.
naravno, te prestizne nagrade "najbolji igrac" u timskim sportovima, sa vise razlicitih pozicija - sve to treba ukinuti. jer ne znas tacne propozicije, dal zbog osvojenih trofeja, dal zbog ucinka (golovi, asistencije, defanzivne intervencije, sta se gleda?)... mozda bi trebalo samo da glasaju treneri, odgovorom na pitanje "da imate neki idealan tim i pravo na jedan transfer, koga bi ste kupili ove godine?" i caos. ja bi kupio nojera, ali prvo da pitam deda mraza da mi pokloni trenersku licencu ;)

videcemo

pre 9 godina

Pored moje velike ljubavi prema Ronaldinhu i njegovog osmeha na terenu, i pored Lea.... cini mi se da se preporodio i oslobodio povreda konacno i Sergio Aguero... odavno nema pravih "9"... ovaj je odlicno poceo sezonu i zabija da zaseni sve.... ne znam, ali mozda bude bilji od svih ako nastavi...

Bane

pre 9 godina

Au kakav si ti pacenik !! Covece ! Sad jos vise cenim i volim Ronalda kada vidim koliko te boli sto si dve KLASE ispod njega , ljubomora prosto izbija iz tebe ! Jedan komentar je lepo rekao , najjace je kad ljudi preko mesija ispoljavaju tu ljubomoru kada kazu da je on definitivno najbolji.. mnogo jadno!

Benny Hill

pre 9 godina

Balon Dor ne individualna nagrada.Ne daje se celoj ekipi,a daje se najboljem fudbaleru.Ronaldo nije osvojio svetski kup,ali ipak osvojio ligu šampiona koja je najprestižnija liga u svetu(klubovima) i kup španije,prošle godine.I koliko golova je dao tako da ne može se reči da Ronaldo ne zaslužuje.Ipak Real pobedio Bajern sa Nojerom Robenom i s Riberim u polufinale,tako da nije fer to sto riberi priča.

deki

pre 9 godina

tacno je da se znalo... produžili su glasanje jer Ronaldo nije bio ni prvi ni drugi i nije htio ni da dodje na dodelu nagrada jer je znao da je treći i onda najveća podvala u istoriji fudbala

dejo

pre 9 godina

a zasto je Ronaldo zaslužio i ove godine? zašto mu računate učinke od prosle godine i za ovu godinu?
Messi je odveo Argentinu u finale i oborio dva najveća rekorda ikada La ligi i CL...i ima vise poena od Ronalda u 2014.. a svi znamo da ako maknemo golove i asistencije onda shvatam o da je Messi daleko bolji na terenu jer Ronaldo bez svih golova i penala nije vredan pomene
http://messivsronaldo.net/calendar-year.php

dada

pre 9 godina

inace mislim da je sad br golova izjednacen izmedju messija i ronalda, s tim sto messi ima vise asistencija.fifa bi mogla da otvori glasanje

boki

pre 9 godina

Molim da mi objavite komentar jer prosto neverujem. Citam komentare i jel moguce da smo mi takav narod da nema ni trunke realnosti u nama. Proslogdisnja nagrada je najveca farsa i cirkus u istoriji ove ceremonije. Presedan se desio jer je produzeno glasanje sve kako bi Ronaldo dobio nagradu zbog zadnjih 2 mjeseca odlicne forme i tako je bukalno ukrali Riberiju koji je totalno zasluzio zlatnu loptu 2013 god!! Ronaldo prosle godine nije osvojio bukvalno nista,izgubio sve najvece derbije u spaniji, u ligi sampiona kad je bio najpotrbniji ,izgubio se protiv dortmunda i jedina svjetla tacka je baraz protiv sveda! Uz sve to obecao kako ce bojkotavati ceremoniju a kad je bilo jasno da ce on ipak dobiti loptu ,onda se pojavio.Zasto nije ispao frajer pa je bojkotovao do kraja!!? Uz sve to ,znamo i kako je eskivirao neke ranije ceremonije i tako pokazao nepostovanje prema kolegama!Takva licemer i egoista nije vidjen u ovom sportu! I vi se nasli da osudjujete Riberija gdje je njegova prica sa marsa vidjljiva da je istinita.Zgrozim se zaista ponekad kad vidim kakvi smo. Svaka nam cast!!

Wladimir

pre 9 godina

Cim ova dvojica prestanu da igraju fudbal (Ronaldo i Mesi)prestace I zlatna lopta, ili ce se prebaciti u srebrnu loptu. Ima puno dobrih fudbalera u svetu fudbala ali ova dvojica su na glasu. Zlatna lopta bi trebala da bude svakih pet godina a svake godine srebrna lopta kao nagrada I kad dobijes pet srebrnih onda si zlatan fudbaler. Samo licno misljenje.
Ronaldo I Mesi su za sada najbolji u momentu!

dzhoni

pre 9 godina

inace mislim da je sad br golova izjednacen izmedju messija i ronalda, s tim sto messi ima vise asistencija.fifa bi mogla da otvori glasanje
(dada, 27. novembar 2014 11:14

ajde ne kmeči, ronaldo ima manji broj asistencija od messija koliko ovaj ima manje golova od njega...

Dalibor

pre 9 godina

Jao al ovaj lupeta.Pa naravno da se znalo da ce on osvojiti.Jok ti si zasluzio.Nebitno je da li je nesto osvojio ili ne Ronaldo je apsolutno to zasluzio.Ne bira se tim godine ili reprezentacija nego igrac.Dzabe tebi sto si sa Bajernom osvojio Ligu Sampiona kad kao igrac ni po cemu nisi konkurentan Ronaldu niti Mesiju.Meni je vece cudo zasto si ti bio medju tri najbolja, pre bi stavio Robena umesto tebe

milan

pre 9 godina

Da si zgodan kao Penaldo, možda bi i ti, jednom, dobio tu nagradu.Ronaldo Penaldo, jednostavno, ima tu harizmu, taj tkzv. "faktor X", a i efikasnost kao strelac.Iako, ni on, a ni onaj što "mesi", tehnički, po meni, nisu dorasli "zubatim" Ronaldu i Ronaldinju.

Arcibald Rajds

pre 9 godina

Ne pricaj gluposti sujetni covece, iako ga ne simpatisem kao osobu a ni klub u kome igra, ja godinama vec pricam da je Ronaldo najkompletniji igrac svih vremena, to cak i slepac moze da vidi, ne znam u koju bi kategoriju riberija svrstao, verovatno u budale!!

lakers

pre 9 godina

ma sta lupa lik bre ne moze niko sa ronaldom i mesijem da se poredi kad neko nude dao jos 60-70 golova u sezoni kao oni i kad bude imao kao mesi jos pored toga 20as ili kao ronaldo najbolji strelac ls sa 17 golova onda moze da se prica da neko drugi osvoji nagradu ovako samo njih dvojica...nojer je jedino mozda zasluzio jer je u svojoj konkurenciji(golmani) ubedljivo najbolji ali golmani retko to dobijaju ili skoro nikad tako da ni to nema sanse

honoloteum

pre 9 godina

Kako te samo nije sramota Ribery tako da pricas..Sneijder je onomad morao dobiti zlatnu loptu i uzeo ju je Messi al covjek nije rijec progovorio o tome.Ti si igrao u najboljem klubu u Evropi ali ni u tom klubu nisi bio najbolji tako da nisi imao sanse za zlatnu loptu...Messi je iGRao ispod svog prosjeka cjelu godinu i jedini logicni izbor je bio Cristiano...De ti se malo zakaci mundijala vidio bih ja tebe da igras sa Portgualom dokle bi dogurao kada ti je medju najboljim igracima Nani koji sve pokusava ne bi li ti bio dostojna kopija jer svoj stil igre i nema.Messi i C Ronaldo su jako slicni igraci i ne bi bilo fer da ovaj ima 4,a Crstiano 1 i jos ti da se guras tu sa jednom zlatnom loptom,a znas i sam da su ova dvojica daleko najbolji igraci danasnjice...Povrh svega ne prestajes da pricas o toj zlatnoj lopti...Uostalom kad smo kod reprezentacije da nije Ronalda ne bi ni vidjeli prvenstva jer je sad pobjedio Zlatana i Svedsku.I za kraj slazem se sa tobom ovo sto si naveo za Robbena(koji ce mi uviejk biti bolji igrac od tebe) i Neuera jer su stvarno sjajni,posebno Neuer,ali Cristiano stvarno igra nestvarno sezonu i covjek se ubija od treninga da bi to postigao,al ne ti kao i ostali ovde PENALDOMRZCI ne vidite dalje od svog nosa.Tebe da se pita vjerovatno bi i Claudio Pizzaro trebao dobiti zlatnu loptu prije Ronalda.Izvinjavam se za ovako dugackom komentaru ali eto...Pozdrav svim citaocima B92!

Jeremija

pre 9 godina

Riberi i Roben su za ovih 5-6 godina postigli golova u Bajernu koliko i Ronaldo postigne za jednu sezonu. O čemu tu ima više da se priča? Mesi i Ronaldo su podigli nivo fudbala na viši nivo, do sada neviđen, i razumljivo je što je ostalima krivo što ne mogu da im se približe ali tako je kako je. Ove godine je za nijansu Ronaldo uspešniji od Mesija, možda sledeće bude Mesi uspešniji i to je to. Pominje se reprezentacija? Pa Kristijano je sam odveo Portugal na SP, ko se ne seća neka se podseti mečeva Portugala iz baraža, ubedljivo je njihov najbolji igrač i strelac ali po nekima on je valjda trebao da SAM donese Portugalu titulu prvaka sveta uz valjda 3-4 gola po meču?! To niko nikada nije postigao niti će ikada uspeti, a lako je biti igračina u Nemačkoj, kada svi majstori igraju oko tebe...

LeslieNielsen

pre 9 godina

Da se zlatna lopta osvaja za najnearogantnijeg igraca, Kristijano Ronaldo je nikada ne bi osvojio. Ali, Riberi, zlatna lopta se dodeljuje kao nagrada za pojedinacne uspehe u fudbalu, sto znaci da ce je Kristijano Ronaldo sigurno dobiti, bas onako kako je dobio i prosle godine. Jeste on arogantan ali ne bas iskreno toliko, koliko vi zelite da bude, velika vecina. Ni meni Ronaldo sa svojim nacinom ponasanja nije uvek simpatican, ali on je gol masina, ta fudbalska lepota koju deli sa nama je fascinantna. Neka Ronaldo i Mesi nastave samo tako, dok Riberiju, Anriju i svima ostalima zelim sve najbolje, malo vec pocinju da umaraju sa izjavama zbog ocigledne ljubomore. Ronaldo je neprikosnoven trenutno kao fudbaler, to je cinjenica. A meni su najsmesnije decije izjave drugih fudbalera koji pominju Mesija u pozitivnom kontekstu govoreci kako je on najbolji samo da bi naskodili Ronaldu, zato sto im je opet se vracamo na isto, odvratan, i ljubomorni su na njega. Njemu to kao Djokovicu daje dodatni motiv i onda nastavlja da igra kao "zivotinja" vise jos, slican mentalitet. Svete se Ronaldu iz suludih razloga preko Mesija sa takvim izjavama, to samo glup covek ne bi mogao primetiti.

kakav covek

pre 9 godina

Au, kakva teorija, bravo, kao da je to show "Veliki brat".

Nisam Ronaldov fan. Neke stvari kod njega ne volim. Ali mogao je da ne povede nikoga od familije i opet da osvoji, jer je bolji igrac od tebe, priznao ti to ili ne.

Covek mesecima place o nagradi koja ga navodno ne zanima. Umesto da je srecan sto je bio medju 3.

I jos nesto. Ne osvaja neko ko je tebi ili nekome iz nekog razloga vise sjajan ili manje arogantan, nego samo onaj cija je statistika impozantna, uz titule naravno.
I da, ne bih imao nista protiv da Nojer osvoji. To ja objektivno mogu da kazem, a ne ti koji u istom tom klubu igras.
Znam da nece procitati, ali iznervirala me je izjava. :)

NouNejmovic

pre 9 godina

"Video sam kako Blater grli Ronalda i kako mu je cela porodica tu. Nisam glup, bilo je jasno da on mora da osvoji, inače ne bi poveo celu familiju“,

Hahahaha kmeeeee kmeeeee!!!

sreca je zakon univerzuma koji ne razumemo

pre 9 godina

Pa osvojio bi Roben kada mi resetao mreze kao Ronaldo i Mesi i obarao rekorde. Ja ne znam zbog cega se bunite.

I mesi i ronaldo pokazuju prave majstorije na terenu

Igor

pre 9 godina

Jao Riberi ne kaki... Ronaldo je bio najbolji, posle njega Mesi, tik iza Zlatan i RIberi... Mada Ronalda i Mesija dele nijanse, ako je neko malo u boljoj formi...

sasa

pre 9 godina

"Fabio Kanavaro je 2006. osvojio nagradu jer je osvojio Svetsko prvenstvo. Ne nedostaje mi Zlatna lopte – nisam ljubomoran jer mi ta nagrada više ne znači ništa."

Ne, Kanavaro je tad uzeo jer Italija tad nije primila nijedan gol na prvenstvu, sem cini mi se nekog glupog autogola.

deki

pre 9 godina

Fifa mora da otvori glasanje kao prošle godine ronaldu jer je Messi posle 21 nov kada se zatvorilo glasanje postigao 6 golova u dva meča i oborio 2 velika rekorda

NouNejmovic

pre 9 godina

"Video sam kako Blater grli Ronalda i kako mu je cela porodica tu. Nisam glup, bilo je jasno da on mora da osvoji, inače ne bi poveo celu familiju“,

Hahahaha kmeeeee kmeeeee!!!

sreca je zakon univerzuma koji ne razumemo

pre 9 godina

Pa osvojio bi Roben kada mi resetao mreze kao Ronaldo i Mesi i obarao rekorde. Ja ne znam zbog cega se bunite.

I mesi i ronaldo pokazuju prave majstorije na terenu

Jeremija

pre 9 godina

Riberi i Roben su za ovih 5-6 godina postigli golova u Bajernu koliko i Ronaldo postigne za jednu sezonu. O čemu tu ima više da se priča? Mesi i Ronaldo su podigli nivo fudbala na viši nivo, do sada neviđen, i razumljivo je što je ostalima krivo što ne mogu da im se približe ali tako je kako je. Ove godine je za nijansu Ronaldo uspešniji od Mesija, možda sledeće bude Mesi uspešniji i to je to. Pominje se reprezentacija? Pa Kristijano je sam odveo Portugal na SP, ko se ne seća neka se podseti mečeva Portugala iz baraža, ubedljivo je njihov najbolji igrač i strelac ali po nekima on je valjda trebao da SAM donese Portugalu titulu prvaka sveta uz valjda 3-4 gola po meču?! To niko nikada nije postigao niti će ikada uspeti, a lako je biti igračina u Nemačkoj, kada svi majstori igraju oko tebe...

Arcibald Rajds

pre 9 godina

Ne pricaj gluposti sujetni covece, iako ga ne simpatisem kao osobu a ni klub u kome igra, ja godinama vec pricam da je Ronaldo najkompletniji igrac svih vremena, to cak i slepac moze da vidi, ne znam u koju bi kategoriju riberija svrstao, verovatno u budale!!

kakav covek

pre 9 godina

Au, kakva teorija, bravo, kao da je to show "Veliki brat".

Nisam Ronaldov fan. Neke stvari kod njega ne volim. Ali mogao je da ne povede nikoga od familije i opet da osvoji, jer je bolji igrac od tebe, priznao ti to ili ne.

Covek mesecima place o nagradi koja ga navodno ne zanima. Umesto da je srecan sto je bio medju 3.

I jos nesto. Ne osvaja neko ko je tebi ili nekome iz nekog razloga vise sjajan ili manje arogantan, nego samo onaj cija je statistika impozantna, uz titule naravno.
I da, ne bih imao nista protiv da Nojer osvoji. To ja objektivno mogu da kazem, a ne ti koji u istom tom klubu igras.
Znam da nece procitati, ali iznervirala me je izjava. :)

honoloteum

pre 9 godina

Kako te samo nije sramota Ribery tako da pricas..Sneijder je onomad morao dobiti zlatnu loptu i uzeo ju je Messi al covjek nije rijec progovorio o tome.Ti si igrao u najboljem klubu u Evropi ali ni u tom klubu nisi bio najbolji tako da nisi imao sanse za zlatnu loptu...Messi je iGRao ispod svog prosjeka cjelu godinu i jedini logicni izbor je bio Cristiano...De ti se malo zakaci mundijala vidio bih ja tebe da igras sa Portgualom dokle bi dogurao kada ti je medju najboljim igracima Nani koji sve pokusava ne bi li ti bio dostojna kopija jer svoj stil igre i nema.Messi i C Ronaldo su jako slicni igraci i ne bi bilo fer da ovaj ima 4,a Crstiano 1 i jos ti da se guras tu sa jednom zlatnom loptom,a znas i sam da su ova dvojica daleko najbolji igraci danasnjice...Povrh svega ne prestajes da pricas o toj zlatnoj lopti...Uostalom kad smo kod reprezentacije da nije Ronalda ne bi ni vidjeli prvenstva jer je sad pobjedio Zlatana i Svedsku.I za kraj slazem se sa tobom ovo sto si naveo za Robbena(koji ce mi uviejk biti bolji igrac od tebe) i Neuera jer su stvarno sjajni,posebno Neuer,ali Cristiano stvarno igra nestvarno sezonu i covjek se ubija od treninga da bi to postigao,al ne ti kao i ostali ovde PENALDOMRZCI ne vidite dalje od svog nosa.Tebe da se pita vjerovatno bi i Claudio Pizzaro trebao dobiti zlatnu loptu prije Ronalda.Izvinjavam se za ovako dugackom komentaru ali eto...Pozdrav svim citaocima B92!

LeslieNielsen

pre 9 godina

Da se zlatna lopta osvaja za najnearogantnijeg igraca, Kristijano Ronaldo je nikada ne bi osvojio. Ali, Riberi, zlatna lopta se dodeljuje kao nagrada za pojedinacne uspehe u fudbalu, sto znaci da ce je Kristijano Ronaldo sigurno dobiti, bas onako kako je dobio i prosle godine. Jeste on arogantan ali ne bas iskreno toliko, koliko vi zelite da bude, velika vecina. Ni meni Ronaldo sa svojim nacinom ponasanja nije uvek simpatican, ali on je gol masina, ta fudbalska lepota koju deli sa nama je fascinantna. Neka Ronaldo i Mesi nastave samo tako, dok Riberiju, Anriju i svima ostalima zelim sve najbolje, malo vec pocinju da umaraju sa izjavama zbog ocigledne ljubomore. Ronaldo je neprikosnoven trenutno kao fudbaler, to je cinjenica. A meni su najsmesnije decije izjave drugih fudbalera koji pominju Mesija u pozitivnom kontekstu govoreci kako je on najbolji samo da bi naskodili Ronaldu, zato sto im je opet se vracamo na isto, odvratan, i ljubomorni su na njega. Njemu to kao Djokovicu daje dodatni motiv i onda nastavlja da igra kao "zivotinja" vise jos, slican mentalitet. Svete se Ronaldu iz suludih razloga preko Mesija sa takvim izjavama, to samo glup covek ne bi mogao primetiti.

lakers

pre 9 godina

ma sta lupa lik bre ne moze niko sa ronaldom i mesijem da se poredi kad neko nude dao jos 60-70 golova u sezoni kao oni i kad bude imao kao mesi jos pored toga 20as ili kao ronaldo najbolji strelac ls sa 17 golova onda moze da se prica da neko drugi osvoji nagradu ovako samo njih dvojica...nojer je jedino mozda zasluzio jer je u svojoj konkurenciji(golmani) ubedljivo najbolji ali golmani retko to dobijaju ili skoro nikad tako da ni to nema sanse

sasa

pre 9 godina

"Fabio Kanavaro je 2006. osvojio nagradu jer je osvojio Svetsko prvenstvo. Ne nedostaje mi Zlatna lopte – nisam ljubomoran jer mi ta nagrada više ne znači ništa."

Ne, Kanavaro je tad uzeo jer Italija tad nije primila nijedan gol na prvenstvu, sem cini mi se nekog glupog autogola.

SmrdaMudic

pre 9 godina

Ne postoji najbolji igrac na svetu,postoji najbolji na svojoj pozici.Ovakve nagrade su smesne treba izmeniti naziv,nikad ne mozes uporediti golmana sa napadacem i slicno

Igor

pre 9 godina

Jao Riberi ne kaki... Ronaldo je bio najbolji, posle njega Mesi, tik iza Zlatan i RIberi... Mada Ronalda i Mesija dele nijanse, ako je neko malo u boljoj formi...

milan

pre 9 godina

Da si zgodan kao Penaldo, možda bi i ti, jednom, dobio tu nagradu.Ronaldo Penaldo, jednostavno, ima tu harizmu, taj tkzv. "faktor X", a i efikasnost kao strelac.Iako, ni on, a ni onaj što "mesi", tehnički, po meni, nisu dorasli "zubatim" Ronaldu i Ronaldinju.

boki

pre 9 godina

Molim da mi objavite komentar jer prosto neverujem. Citam komentare i jel moguce da smo mi takav narod da nema ni trunke realnosti u nama. Proslogdisnja nagrada je najveca farsa i cirkus u istoriji ove ceremonije. Presedan se desio jer je produzeno glasanje sve kako bi Ronaldo dobio nagradu zbog zadnjih 2 mjeseca odlicne forme i tako je bukalno ukrali Riberiju koji je totalno zasluzio zlatnu loptu 2013 god!! Ronaldo prosle godine nije osvojio bukvalno nista,izgubio sve najvece derbije u spaniji, u ligi sampiona kad je bio najpotrbniji ,izgubio se protiv dortmunda i jedina svjetla tacka je baraz protiv sveda! Uz sve to obecao kako ce bojkotavati ceremoniju a kad je bilo jasno da ce on ipak dobiti loptu ,onda se pojavio.Zasto nije ispao frajer pa je bojkotovao do kraja!!? Uz sve to ,znamo i kako je eskivirao neke ranije ceremonije i tako pokazao nepostovanje prema kolegama!Takva licemer i egoista nije vidjen u ovom sportu! I vi se nasli da osudjujete Riberija gdje je njegova prica sa marsa vidjljiva da je istinita.Zgrozim se zaista ponekad kad vidim kakvi smo. Svaka nam cast!!

Dalibor

pre 9 godina

Jao al ovaj lupeta.Pa naravno da se znalo da ce on osvojiti.Jok ti si zasluzio.Nebitno je da li je nesto osvojio ili ne Ronaldo je apsolutno to zasluzio.Ne bira se tim godine ili reprezentacija nego igrac.Dzabe tebi sto si sa Bajernom osvojio Ligu Sampiona kad kao igrac ni po cemu nisi konkurentan Ronaldu niti Mesiju.Meni je vece cudo zasto si ti bio medju tri najbolja, pre bi stavio Robena umesto tebe

odisej

pre 9 godina

Koji bre Ronaldo! Poredim ga evo sa Suarezom: gomila duduka u Liverpulu zamalo do titule u Engleskoj zbog Suareza. Urugvaj sa njim i bez njega - velika razlika... Ronaldo sa "reprezentacijom sveta" u Realu je jedan igrac, ali gde je Portugal s njim, braćo ??? Nigde ga nema ! Ni na SP ni u Evropi. Molim demanti , ali minusi nisu cinjenice! A vi idolopoklonci ih lupaje koliko hocete, ali u fudbal se ne razumete definitivno. Inace ne sporim Ronaldove vrednosti , ali nije to to!

dejo

pre 9 godina

a zasto je Ronaldo zaslužio i ove godine? zašto mu računate učinke od prosle godine i za ovu godinu?
Messi je odveo Argentinu u finale i oborio dva najveća rekorda ikada La ligi i CL...i ima vise poena od Ronalda u 2014.. a svi znamo da ako maknemo golove i asistencije onda shvatam o da je Messi daleko bolji na terenu jer Ronaldo bez svih golova i penala nije vredan pomene
http://messivsronaldo.net/calendar-year.php

Wladimir

pre 9 godina

Cim ova dvojica prestanu da igraju fudbal (Ronaldo i Mesi)prestace I zlatna lopta, ili ce se prebaciti u srebrnu loptu. Ima puno dobrih fudbalera u svetu fudbala ali ova dvojica su na glasu. Zlatna lopta bi trebala da bude svakih pet godina a svake godine srebrna lopta kao nagrada I kad dobijes pet srebrnih onda si zlatan fudbaler. Samo licno misljenje.
Ronaldo I Mesi su za sada najbolji u momentu!

deki

pre 9 godina

Fifa mora da otvori glasanje kao prošle godine ronaldu jer je Messi posle 21 nov kada se zatvorilo glasanje postigao 6 golova u dva meča i oborio 2 velika rekorda

neutralni felsh

pre 9 godina

ako vec neko treba da je dobije, rmto je manuel nojer. covek je golmansko otkrovenje decenije, mislim da je obelezio prosli mondijal. ono branjenje voleja benzemi, i to jednom rukom bez gubitka ravnoteze, hladnokrvno i smelo - u poslednjim minutima utakmice sa francuskom - ono je nesto neverovatno.
naravno, te prestizne nagrade "najbolji igrac" u timskim sportovima, sa vise razlicitih pozicija - sve to treba ukinuti. jer ne znas tacne propozicije, dal zbog osvojenih trofeja, dal zbog ucinka (golovi, asistencije, defanzivne intervencije, sta se gleda?)... mozda bi trebalo samo da glasaju treneri, odgovorom na pitanje "da imate neki idealan tim i pravo na jedan transfer, koga bi ste kupili ove godine?" i caos. ja bi kupio nojera, ali prvo da pitam deda mraza da mi pokloni trenersku licencu ;)

zex

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!

Falcao

pre 9 godina

Tako nesto nikad ne bi izjavio Luis Nazario De Lima Ronaldo, Zinedine Zidan, Clarens Sedorf itd ;Zato što su to legende, i pravi ljudi. Messi i Ronaldo se poštuju zato što su to majstori, ne zna se koji je bolji. Ribery za njih dvojica, srednja klasa!

deki

pre 9 godina

tacno je da se znalo... produžili su glasanje jer Ronaldo nije bio ni prvi ni drugi i nije htio ni da dodje na dodelu nagrada jer je znao da je treći i onda najveća podvala u istoriji fudbala

Benny Hill

pre 9 godina

Balon Dor ne individualna nagrada.Ne daje se celoj ekipi,a daje se najboljem fudbaleru.Ronaldo nije osvojio svetski kup,ali ipak osvojio ligu šampiona koja je najprestižnija liga u svetu(klubovima) i kup španije,prošle godine.I koliko golova je dao tako da ne može se reči da Ronaldo ne zaslužuje.Ipak Real pobedio Bajern sa Nojerom Robenom i s Riberim u polufinale,tako da nije fer to sto riberi priča.

Milos

pre 9 godina

Ovo je tacno i ne znam zasto osudjujete Riberija.?? z Kao sto ovde vec neko napisa desio se presedan prosle godine kad su produzili glasanje i oteli franku loptu.Ronaldo nista nije bio osvojio a francuz bio najbolji u pohodu ne na 1 nego na 3 titule !! i citam ovde decije komentare kako su bitna licna statistika i golovi i opet neko je dobro rekao. da je to samo merilo,onda zidan ili ronaldinho nikad ne bi uzeli loptu! decija prica ! a sto se tice poredjenja sa mesijem. ronaldo je svetska klasa, vrhunska atleta, ali nije on nivo mesija iako ove god zasluzuje vise loptu od njega.argentinac je cudo kakvo se vise nece ponoviti.lik sa 27 god je najbolji strelac u istoriji barce,spanske lige,Lige sampiona,el clasica i sto me jos vise fasciniralo ,juce citam da mu fali jos par asistencija da bude i najbolji asistent u istoriji spanske lige i lige sampiona. ljudi takvo nesto nije vidjeno u istoriji fudbala! respect ronaldu iako ga ne simpatisem zbog prevelikog ega i sumuliranja (ne znam zasto mu to treba),ali patuljak je vanzemaljska dimenzija !

misha

pre 9 godina

Ove godine
1.Ronaldo
2.Mario Gece
3.Dijego Kosta
4-5 Di Marija i Nojer
6-7 Mesi Nejmar
8-10 Ibrahimovic Suarez Kros
-od 10 do 20-tog
Lam,Miler,Mertezaker, Ozil,Kurtoa,Kasiljas,Ramos,Jaja Ture,Van Persi,Benzema, pa tek onda Svajni,Roben,Bejl,James,Azar,Pogba...

Mesi nikako ne sme da bude u prva 3-zasto? evo i zasto
Najveci je gubitnik u kalendarskoj godini
Sa reprezentacijom izgubio finale SP
Sa Barselonom izgubio 1/4 LS od Atletika i titulu u posledjem kolu opet od Atletika
Izgubio finale kupa od Real Madrida
Izgubio i poslednji el clasico
U nijednoj od tih utakmica nije dao gol!!!(Sancez,Bartra,Nejmarx2 su bili strelci u tim utakmicama)

Zasto Mario Gece na 2.mestu!!! Prva vedeta Bajerna + gol u finalu SP
Ako neko treba od nemaca iz Bajerna da bude u prva 3 onda to mora biti Mario Gece
Zasto Dijego Kosta na 3.mestu???
Najbolji igrac AM u prosloj sezoni,titula u Spaniji,finale LS(povreda)-ko zna sta bi bilo da je bio fit+svi su pricali da je igrac za jednu sezonu a on nastavlja da rastura i u Celziju(prvi strelac)!!!
Zasto Di Marija i Nojer ispred Mesija
Di Marija sa repr.uradio isto sto i Mesi+najbolji asistent u Realu+LS+kup kralja+igra jako dobro i u Man utd
O Nojeru-SP+trofeji sa Bajernom+najbolji golman danas

Ronaldo vs Mesi
Poslednjih 11 godina Ronaldo je bolji u 7(2004-2008 + 13 14) Mesi u 4(2009-2012)

mare

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!


Bravo matori na komentaru , konacno neko normalan ! Proslogodisnja nagrada je najveca prevara ikad . Pomeriti glasanje je bio presedan a sve kako bi princeza Ronaldo dobio loptu jer je plakao citavu godinu. Frajer nista nije osvojio sa Realom, nije ga bilo u vaznim utakmicama i onda zbog par sedmica zivotne forme gde je nastavio trpat boraniju produze glasanje i bukvalno ukradu loptu Riberiju koji je bio fenomanalan u Bayernu i odveo ih do tri krune ! Jos mi je jace ono bojkotovanje Ronalda te ceremonije i onda kad je saznao da je ipak dobio loptu,dosao ! Kakav licemer ! A i ovim klincima da odgovirim :golovi nisu jedino merilo jer da je tako onda genijalci poput Zidana ili Ronaldinha nikad ne bi uzeli zlatnu loptu i zato je Riberij vise nego zasaluzio prosle god ovu nagradu ,ali ju je dobio skroz nezasluzeno CR

top

pre 9 godina

(misha, 27. novembar 2014 13:21)

Po tome sto ti pises onda zlatnu loptu treba dobiti Di Marija. Osvojio sve isto sto i Ronaldo + finale SP sa Argentinom + najbolji igrac u finalu LŠ + gol u finalu kupa kralja protiv Barse dok Ronalda nigde nije bilo. Ako ce se gledati po individualnom ucinku onda je Mesi najbolji

ghost

pre 9 godina

Balon Dor ne individualna nagrada.Ne daje se celoj ekipi,a daje se najboljem fudbaleru.Ronaldo nije osvojio svetski kup,ali ipak osvojio ligu šampiona koja je najprestižnija liga u svetu(klubovima) i kup španije,prošle godine.I koliko golova je dao tako da ne može se reči da Ronaldo ne zaslužuje.Ipak Real pobedio Bajern sa Nojerom Robenom i s Riberim u polufinale,tako da nije fer to sto riberi priča.


drugar moj kao prvo ti si malo pomjeso loncice..covjek govori o proslogodisnjoj nagradi ne ove god...a prosle godine ronaldo nije uzeo niti jedan trofej, riberi je uzeo trostruku krunu ,bio najbolkji u bayernu,pokretac ,motor,asistent,strijelac...i fifa produzi glasanje kako bi ronaldo dobio nagradu na osnovu dobre forme zadnjih mjesec-dva ...i tako bukvalno otmu loptu od francuza.i sad ti meni reci jel to fer??? ha ? i da odgovorim ovdje nekim koji prospisaju nebuloze...da su golovi jeidno mjerilo ,velicine i genijalci poput zidana i ronaldinha onda nikad ne bi dobili nagradu..zato je riberi poptuno zasluzio prosle godine gdje se desio presedan,nikad u istoriji nije produzeno glasanje..najsmjesnija i najnepravednija dodjela ikad.malo objetkivnosti vam ne bi skodilo...

mobi

pre 9 godina

Ove godine
1.Ronaldo
2.Mario Gece
3.Dijego Kosta
4-5 Di Marija i Nojer
6-7 Mesi Nejmar
8-10 Ibrahimovic Suarez Kros
-od 10 do 20-tog
Lam,Miler,Mertezaker, Ozil,Kurtoa,Kasiljas,Ramos,Jaja Ture,Van Persi,Benzema, pa tek onda Svajni,Roben,Bejl,James,Azar,Pogba...

Mesi nikako ne sme da bude u prva 3-zasto? evo i zasto
Najveci je gubitnik u kalendarskoj godini
Sa reprezentacijom izgubio finale SP
Sa Barselonom izgubio 1/4 LS od Atletika i titulu u posledjem kolu opet od Atletika
Izgubio finale kupa od Real Madrida
Izgubio i poslednji el clasico
U nijednoj od tih utakmica nije dao gol!!!(Sancez,Bartra,Nejmarx2 su bili strelci u tim utakmicama)



Ronaldo vs Mesi
Poslednjih 11 godina Ronaldo je bolji u 7(2004-2008 + 13 14) Mesi u 4(2009-2012)
(misha, 27. novembar 2014 13:21)
# Link komentara


sveznalice nasa:) aj smao mi reci ovo...zbog cega je ronaldo uzeo loptu prosler godine iako nista nije uzeo,a riberi nije..i zbog cega bi ronaldo onda trebao biti ispred mesija ove godine ili nojera ako cemo geldat isti krieteijum od prosle godine..zasto messi koji nije nista uzeo bas kao i ronaldo prosle god..cak je odveo i arg do finala svetskog,oborio 2 velika rekorda..i zasto on ne bi uzeo loptu kad je ronaldo isto tako bez trofeja prosle godin uzeo nagradu?? i to sa jos losijom godinom nego messi ove!!eto aj mi odg na ovo zadnje pitanje??:)

Lena

pre 9 godina

Zavist je mnogo ruzna stvar. Ronaldo arogantan? Pa
Sve i da jeste bolje je i to nego na terenu udarati protovniku samar. Poklopi se i krckaj u svojoj zavisti.

heski

pre 9 godina

Ja mislim da treba da dobije Mesi

Sam je pobedio Nemacku tako sto je dao het trik u finalu
Bez nicije pomoci je izbacio Atletiko u 1/4 + Celzi i Real u finalu tako sto je na svakoj utakmici dao het trik
Sam je pobedio Atletiko u poslednjem kolu Primere,opet uz het trik i sam je resio prosli el klasiko postigavsi 4 gola

Postigao je 25 golova na tih 8 utakmica.....

e onda se probudim i vidim da on trpa het trik velikanu evropskog i svetskog fudbala kiparskom Apoelu sa velikanima fudbala kao sto su Efrem,Karlao,Vinikus,Artimatas i ostale legende

Grande Mesi lupim vas po kesi
(da da da, 27. novembar 2014 13:50)


i opet taj messi ove godine u prvom clacisu je razmontirao real na bernabeu sa 3 gola :) i opet taj messi dovede prosecnu argenitnu (osim napada) do finala gdje je bio zasluzan za sve golove na prvenstvu. i opet taj messi obori 2 velika rekorda ove godine :) dok ronaldo..nije se vidio na svetskom ,ej ganu i SAD nisu uspeli izabciti iz grupe, u ligi sampiona zahvaljuje ramosu ,di mariji i bejlu sto ju je osvojio,,a sta tek reci za proslu godinu :))) frajer nije uzeo ni jedan jedini trofej. izgubio sve bitne tekme, nije bio cak ni zlatna kopacka evrope ( bio messi ) ligu sampiona uzeo ribery .pomerili mu glasanje ,hej :))) jednostavno lika nije bilo osim u nebitnim tekmama i tako je svo ovo vrijeme u realu. 1 prvenstvo i 1 liga sampiona u 6 godina u realu dovoljno govori koliko je dobar i timski igrac..kad je najpoterbniji,nema ga,trpa se boranija !!

dada

pre 9 godina

inace mislim da je sad br golova izjednacen izmedju messija i ronalda, s tim sto messi ima vise asistencija.fifa bi mogla da otvori glasanje

Bane

pre 9 godina

Au kakav si ti pacenik !! Covece ! Sad jos vise cenim i volim Ronalda kada vidim koliko te boli sto si dve KLASE ispod njega , ljubomora prosto izbija iz tebe ! Jedan komentar je lepo rekao , najjace je kad ljudi preko mesija ispoljavaju tu ljubomoru kada kazu da je on definitivno najbolji.. mnogo jadno!

Посматрач

pre 9 godina

@Odisej
Шта бре лупаш човече? Па он је сам директно одвео португал на СП, у баражу растурио Шведску... Па у овим квалификацијама за ЕП опет сам вуче тим! Суарез са "гомилом дудука"??? Уругвај и са њим и без њега има опасан тим, то су доказали, а ако су Џерард, Стерлинг, Стариџ, Кутињо, Шкртел дудуци, онда је*и га! Никад нисам имао идоле, играче дијелим на добре и лоше, али ако неко да 198 голова на 187 утакмица за велики Реал (а при том није класичан шпиц), онда је заиста паклен играч! Сити, Бајерн, ПСЖ, Челзи... Не знам ко прије има репрезентацију свијета, Реал или они, ако мишта, бар су слични...

susa

pre 9 godina

Mesi je ove kalendarske godine odigrao 7 utakmica vise a dao je 3 gola manje


Messi Ronaldo
utakmice/golovi
61/52 54/55



Mesi moze da uzme ako do kraja Ronaldo ne da nijedan gol a Mesi 10(sto je nemoguce)

pribil

pre 9 godina

Mesi je dobio 4 zlatne lopte a zasluzio je 2! Jednu je ukrao snajderu koji je 2010 koji je uzeo triplu krunu sa interom plus finale svetskog! Drugu je nezasluzeno uzeo kad je sudija pokrao celzi u polufinalu LS nije svirao 5 penala za celzi!

Slavisa

pre 9 godina

Iskreno, ne volim Ronaldovu aroganciju, ali je on apsolutno zasluzio Zlatnu loptu prosle godine. Ove godine tek ne bi trebalo da postoji dilema da ona treba ponovo da pripadne Ronaldu. Kao sto je i Mesiju vise nego zasluzeno pripadala, cini mi se, tri puta uzastopno. Mozda politika mesa prste u izbor, sigurno da da, ali u prethodnih pet godina je zaista najbolji dobijao Zlatnu loptu. Tacno je da je tuzno kad Zlatnu loptu dobije Kanavaro (po meni nikada odbrambeni igrac i ne zasluzuje da je dobije ma kakav bio), takvih kao on imate koliko hocete, mogli su da je daju i Gatuzu, kostolomcu Kijeliniju ili bilo kome drugom. Ili jos tuznije, cini mi se 1992, ZL pripadne Maldiniju?! Strasno, oni kojima je posao da izbace loptu u aut, korner, da je izbiju daleko od svog gola, da vrse razgradnju igre (ovde ne racunam golmane, oni su drugo), da rade samo ono sto publika ne voli, ne mogu nikad da imaju prednost u odnosu na ono zbog cega publika dolazi na stadion, a to su golovi. A ti Riberi, ti si, neko rece, treca klasa u odnosu na najbolje, tako da nema za sta da se zalis, nisi ni trebao biti na listi.

misha

pre 9 godina

(mobi, 27. novembar 2014 13:47)

dobio ju je zbog golova a dobice je i ove godine zbog golova

Dao je 3x vise golova od Riberija a dao je i vise golova od Mesija i ceo performans mu je bio bolji
A Mesi nece uzeti ove godine zato sto nece dati vise golova od Ronalda,cak i ako da vise(99,9999% nece) Ronaldova statistika je bolja

Nije isto dati gol Iranu ,Bosni i Nigeriji(samo je njima dao na SP) i Salkeu,Dortmundu,Bajernu i Atletiko Madridu

A upravo ga golovi dati Bajernu stavljaju ispred svih Bajernovih igraca

ali ti to ne mozes da shvatis,
Ovo sto sam ti izneo -tako misle ti koji se i pitaju o nagradi
Jedino sto moze da se desi je da Nojer bude umesto Dijega Koste u prva 3

A ti mozes da dubis na glavi, Mesi je nece osvojiti!!!tacka

dzhoni

pre 9 godina

inace mislim da je sad br golova izjednacen izmedju messija i ronalda, s tim sto messi ima vise asistencija.fifa bi mogla da otvori glasanje
(dada, 27. novembar 2014 11:14

ajde ne kmeči, ronaldo ima manji broj asistencija od messija koliko ovaj ima manje golova od njega...

da da da

pre 9 godina

Ja mislim da treba da dobije Mesi

Sam je pobedio Nemacku tako sto je dao het trik u finalu
Bez nicije pomoci je izbacio Atletiko u 1/4 + Celzi i Real u finalu tako sto je na svakoj utakmici dao het trik
Sam je pobedio Atletiko u poslednjem kolu Primere,opet uz het trik i sam je resio prosli el klasiko postigavsi 4 gola

Postigao je 25 golova na tih 8 utakmica.....

e onda se probudim i vidim da on trpa het trik velikanu evropskog i svetskog fudbala kiparskom Apoelu sa velikanima fudbala kao sto su Efrem,Karlao,Vinikus,Artimatas i ostale legende

Grande Mesi lupim vas po kesi

earar

pre 9 godina

(misha, 27. novembar 2014 13:21)

Pa Ronaldo je u 2013 godini izgubio sve bitne utakmice i sve bitne trofeje i nebitne jer nije sa Realom nista osvojio pa je dobio zlatnu loptu za tu godinu jer je imao najbolji individualni ucinak isto kao sto i Mesi ima ove godine. Ako se ZL bude dodjeljivaja po onom kriteriju po kojem je Ronaldo dobio prosle godine onda bi sada trebao dobiti Mesi

Neymar

pre 9 godina

Neko je napisao ovde ronaldo je jedini fudbaler koji je osvojio zlatnu loptu a sa klubom nije nista osvojio, ako tako gledas one godine kad je bajern sve osvojio mogao je i rezervni golman da bude kandidat za loptu.Bitna je statisitka igraca a ne kluba :*

Mourinho

pre 9 godina

"Nisam ljubomoran" jok, ja sam. :-D Pricas o momku koji je prosle godine igrao fenomenalno, koju je bio najbolji strelac u ligi sampiona sa rekordnih 17 golova! koji je bio najbolji strelac primere i koji je podelio sa Suarezom zlatnu kopacku za najboljeg strelca evrope! postavio je rekord za najvise golova u grupnoj fazi LS i najboljeg strelca LS u jednoj godini! Uz sve to osvojio kup kralja i LS sa Realom. Pokrij se usima i cuti, ne brukaj se kao sto si se brukao prosle godine. I slepac vidi da je Ronakdo zasluzio prethodnu zlatnu loptu a da ove godine nema ama bas nikakvu konkurenciju zbog fenomenalne sezone. Nojer ili Roben su trebali da budu najbolji igraci svetskog prvenstva a ne Mesi, jako bi bilo cudno da igrac koji nije osvojio zlatnu loptu na mundijalu dobije sad zlatnu loptu za najboljeg igraca.

king

pre 9 godina

Mesi je sa prosecnim timim argentine(neracunajuci napad)stigao do finala svetskog i dao je 4 gola i ucestvovao u svim ostalim dok je ronaldo dao samo jedan gol ( u poslednjoj utakmici u 93 minut meca)i nije se video na terenu.U ligi sampiona je ronaldo bio bolji od mesija ok.Ali CR7 nije nista bez jakog tima dok je mesi dokazao da moze da igra i bez barselone.Plus je Mesi oborio dva velika rekorda ( jedan koji je trajao vise od 60 godina)i plus je vec dao 7 golova u grupnoj fazi LŠ na(5 meceva)i igrace jos jednu tekmu . CR7 je dao vise golova od mesija ove sezone u primeri ali je mesi zabelezio oko 8,9 asistencija i 10 golova

BVB

pre 9 godina

(ghost, 27. novembar 2014 12:00)

Pa sto onda Riberi nije rasturao do kraja godine!!!! nego se ugasio osvajanjem LS

Vidis kako Kristijano,rasturao,pa se povredio,povreda+van forme na SP-i evo opet rastura do kraja godine

Ja o Riberiju uporno govorim da je on sezonac,odigrao jednu dobru sezonu u zivotu i misli da treba da uhvati Boga za m...
Roben i Nojer sigurno su bili vise zasluzniji za Bajernove trofeje te godine nego Riberi(Kros,Lam i Svajni su imali iste zasluge kolike i Riberi)

pali andjeo

pre 9 godina

Da li bi ste bili ljubazni da zinete da vam kazem!!!

"Mesi dobija loptu 2014" = 'Djokovic osvaja RG" = "Beograd na vodi" = "Sojic: cim ja postanem kapetan od belu ladju"

Sa vam covek mora da se sprda i da vas troluje,jednostavno ste kao rodjeni i pravljeni za to,prepaljevine

perica 22

pre 9 godina

Kakve sve gluposti covek moze da procita na komentarima
Jednu je trebalo dati Ronaldu,drugu Snajderu,trecu Inijesti,cetvrtu Riberiju,petu Nojeru ili Robenu
Znaci , fudbalski strucnjaci,treneri i fudbaleri ne znaju a vi ste u pravu
Opet pravite one vase glupave teorije zavere i izvlacite neke igle iz plasta sena
Ko god da je osvojio(Ronaldo ili Mesi) uvek je postojao razlog za to
Ti isti strucnjaci,treneri i fudbaleri ce ove godine dati Ronaldu,ne zato sto ja to kazem,nego zato sto je tako objektivno,realno a i treba,zasluzio je
Zasluzio je ove godine isto kao i sto je Mesi zasluzio svoje,kao sto je Mesi zasluzio da bude najbolji igrac SP
Kod nas ljudi ocekuju da Mesi dobije loptu kad mu tim izgubi 7:0,pa opet ocekuju da Nojer dobije kad mu tim izgubi sa 5:0 od direktnog konkurenta
To sto vi mislite da je svetsko prvenstvo bitno za balon d or-to znaci da niste u pravi,gresite(Kanavaro je nije dobio samo zbog SP,bio je najbolji defanzivac u toj godini a poklopilo mu se jos par stvari)-e to je bio presedan a ne ona vasa teorija o produzenju glasanja
Vi uvek sve okrecete,onda tako nabedjeni ubedjujete druge,pa postanete vecina i onda mislite da ste u pravu,objektivnost i realnost ste izgubili u pocetku misli
Ove godine ona ide Ronaldu,a od 2 i 3 ce biti Mesi,Di Marija,Nojer,Dijego Kosta,Gece-ne znam koga ce od njih da stave na 2 ili 3 ali znam da ce Ronaldo da je dobije ove godine
A vi mozete dalje da nastavite sa svojim teorijama i nebulozama

videcemo

pre 9 godina

Pored moje velike ljubavi prema Ronaldinhu i njegovog osmeha na terenu, i pored Lea.... cini mi se da se preporodio i oslobodio povreda konacno i Sergio Aguero... odavno nema pravih "9"... ovaj je odlicno poceo sezonu i zabija da zaseni sve.... ne znam, ali mozda bude bilji od svih ako nastavi...

stefanb

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!
(zex, 27. novembar 2014 12:20)

Ma sta naprica, produzise glasanje da bi ukrali riberiju nagradu. Kao prvo on lik nije bio ni na drugom mestu pa da kaze da mu je ukradena, vec iza mesija na trecoj poziciji, tako da moze samo da se zali sto je Mesiju ukradena(a nije, jer nije bio u formi prosle sezone). A drugo ne razumem sto je problem sto je produzeno glasanje? pa nisu ti glasovi ukradeni, vec jednostavno ljudi nisu glasali i dali su im vremena jos.

Arcibald Rajds

pre 9 godina

Ne pricaj gluposti sujetni covece, iako ga ne simpatisem kao osobu a ni klub u kome igra, ja godinama vec pricam da je Ronaldo najkompletniji igrac svih vremena, to cak i slepac moze da vidi, ne znam u koju bi kategoriju riberija svrstao, verovatno u budale!!

NouNejmovic

pre 9 godina

"Video sam kako Blater grli Ronalda i kako mu je cela porodica tu. Nisam glup, bilo je jasno da on mora da osvoji, inače ne bi poveo celu familiju“,

Hahahaha kmeeeee kmeeeee!!!

deki

pre 9 godina

Fifa mora da otvori glasanje kao prošle godine ronaldu jer je Messi posle 21 nov kada se zatvorilo glasanje postigao 6 golova u dva meča i oborio 2 velika rekorda

dejo

pre 9 godina

a zasto je Ronaldo zaslužio i ove godine? zašto mu računate učinke od prosle godine i za ovu godinu?
Messi je odveo Argentinu u finale i oborio dva najveća rekorda ikada La ligi i CL...i ima vise poena od Ronalda u 2014.. a svi znamo da ako maknemo golove i asistencije onda shvatam o da je Messi daleko bolji na terenu jer Ronaldo bez svih golova i penala nije vredan pomene
http://messivsronaldo.net/calendar-year.php

honoloteum

pre 9 godina

Kako te samo nije sramota Ribery tako da pricas..Sneijder je onomad morao dobiti zlatnu loptu i uzeo ju je Messi al covjek nije rijec progovorio o tome.Ti si igrao u najboljem klubu u Evropi ali ni u tom klubu nisi bio najbolji tako da nisi imao sanse za zlatnu loptu...Messi je iGRao ispod svog prosjeka cjelu godinu i jedini logicni izbor je bio Cristiano...De ti se malo zakaci mundijala vidio bih ja tebe da igras sa Portgualom dokle bi dogurao kada ti je medju najboljim igracima Nani koji sve pokusava ne bi li ti bio dostojna kopija jer svoj stil igre i nema.Messi i C Ronaldo su jako slicni igraci i ne bi bilo fer da ovaj ima 4,a Crstiano 1 i jos ti da se guras tu sa jednom zlatnom loptom,a znas i sam da su ova dvojica daleko najbolji igraci danasnjice...Povrh svega ne prestajes da pricas o toj zlatnoj lopti...Uostalom kad smo kod reprezentacije da nije Ronalda ne bi ni vidjeli prvenstva jer je sad pobjedio Zlatana i Svedsku.I za kraj slazem se sa tobom ovo sto si naveo za Robbena(koji ce mi uviejk biti bolji igrac od tebe) i Neuera jer su stvarno sjajni,posebno Neuer,ali Cristiano stvarno igra nestvarno sezonu i covjek se ubija od treninga da bi to postigao,al ne ti kao i ostali ovde PENALDOMRZCI ne vidite dalje od svog nosa.Tebe da se pita vjerovatno bi i Claudio Pizzaro trebao dobiti zlatnu loptu prije Ronalda.Izvinjavam se za ovako dugackom komentaru ali eto...Pozdrav svim citaocima B92!

boki

pre 9 godina

Molim da mi objavite komentar jer prosto neverujem. Citam komentare i jel moguce da smo mi takav narod da nema ni trunke realnosti u nama. Proslogdisnja nagrada je najveca farsa i cirkus u istoriji ove ceremonije. Presedan se desio jer je produzeno glasanje sve kako bi Ronaldo dobio nagradu zbog zadnjih 2 mjeseca odlicne forme i tako je bukalno ukrali Riberiju koji je totalno zasluzio zlatnu loptu 2013 god!! Ronaldo prosle godine nije osvojio bukvalno nista,izgubio sve najvece derbije u spaniji, u ligi sampiona kad je bio najpotrbniji ,izgubio se protiv dortmunda i jedina svjetla tacka je baraz protiv sveda! Uz sve to obecao kako ce bojkotavati ceremoniju a kad je bilo jasno da ce on ipak dobiti loptu ,onda se pojavio.Zasto nije ispao frajer pa je bojkotovao do kraja!!? Uz sve to ,znamo i kako je eskivirao neke ranije ceremonije i tako pokazao nepostovanje prema kolegama!Takva licemer i egoista nije vidjen u ovom sportu! I vi se nasli da osudjujete Riberija gdje je njegova prica sa marsa vidjljiva da je istinita.Zgrozim se zaista ponekad kad vidim kakvi smo. Svaka nam cast!!

Bane

pre 9 godina

Au kakav si ti pacenik !! Covece ! Sad jos vise cenim i volim Ronalda kada vidim koliko te boli sto si dve KLASE ispod njega , ljubomora prosto izbija iz tebe ! Jedan komentar je lepo rekao , najjace je kad ljudi preko mesija ispoljavaju tu ljubomoru kada kazu da je on definitivno najbolji.. mnogo jadno!

Jeremija

pre 9 godina

Riberi i Roben su za ovih 5-6 godina postigli golova u Bajernu koliko i Ronaldo postigne za jednu sezonu. O čemu tu ima više da se priča? Mesi i Ronaldo su podigli nivo fudbala na viši nivo, do sada neviđen, i razumljivo je što je ostalima krivo što ne mogu da im se približe ali tako je kako je. Ove godine je za nijansu Ronaldo uspešniji od Mesija, možda sledeće bude Mesi uspešniji i to je to. Pominje se reprezentacija? Pa Kristijano je sam odveo Portugal na SP, ko se ne seća neka se podseti mečeva Portugala iz baraža, ubedljivo je njihov najbolji igrač i strelac ali po nekima on je valjda trebao da SAM donese Portugalu titulu prvaka sveta uz valjda 3-4 gola po meču?! To niko nikada nije postigao niti će ikada uspeti, a lako je biti igračina u Nemačkoj, kada svi majstori igraju oko tebe...

LeslieNielsen

pre 9 godina

Da se zlatna lopta osvaja za najnearogantnijeg igraca, Kristijano Ronaldo je nikada ne bi osvojio. Ali, Riberi, zlatna lopta se dodeljuje kao nagrada za pojedinacne uspehe u fudbalu, sto znaci da ce je Kristijano Ronaldo sigurno dobiti, bas onako kako je dobio i prosle godine. Jeste on arogantan ali ne bas iskreno toliko, koliko vi zelite da bude, velika vecina. Ni meni Ronaldo sa svojim nacinom ponasanja nije uvek simpatican, ali on je gol masina, ta fudbalska lepota koju deli sa nama je fascinantna. Neka Ronaldo i Mesi nastave samo tako, dok Riberiju, Anriju i svima ostalima zelim sve najbolje, malo vec pocinju da umaraju sa izjavama zbog ocigledne ljubomore. Ronaldo je neprikosnoven trenutno kao fudbaler, to je cinjenica. A meni su najsmesnije decije izjave drugih fudbalera koji pominju Mesija u pozitivnom kontekstu govoreci kako je on najbolji samo da bi naskodili Ronaldu, zato sto im je opet se vracamo na isto, odvratan, i ljubomorni su na njega. Njemu to kao Djokovicu daje dodatni motiv i onda nastavlja da igra kao "zivotinja" vise jos, slican mentalitet. Svete se Ronaldu iz suludih razloga preko Mesija sa takvim izjavama, to samo glup covek ne bi mogao primetiti.

deki

pre 9 godina

tacno je da se znalo... produžili su glasanje jer Ronaldo nije bio ni prvi ni drugi i nije htio ni da dodje na dodelu nagrada jer je znao da je treći i onda najveća podvala u istoriji fudbala

misha

pre 9 godina

Ove godine
1.Ronaldo
2.Mario Gece
3.Dijego Kosta
4-5 Di Marija i Nojer
6-7 Mesi Nejmar
8-10 Ibrahimovic Suarez Kros
-od 10 do 20-tog
Lam,Miler,Mertezaker, Ozil,Kurtoa,Kasiljas,Ramos,Jaja Ture,Van Persi,Benzema, pa tek onda Svajni,Roben,Bejl,James,Azar,Pogba...

Mesi nikako ne sme da bude u prva 3-zasto? evo i zasto
Najveci je gubitnik u kalendarskoj godini
Sa reprezentacijom izgubio finale SP
Sa Barselonom izgubio 1/4 LS od Atletika i titulu u posledjem kolu opet od Atletika
Izgubio finale kupa od Real Madrida
Izgubio i poslednji el clasico
U nijednoj od tih utakmica nije dao gol!!!(Sancez,Bartra,Nejmarx2 su bili strelci u tim utakmicama)

Zasto Mario Gece na 2.mestu!!! Prva vedeta Bajerna + gol u finalu SP
Ako neko treba od nemaca iz Bajerna da bude u prva 3 onda to mora biti Mario Gece
Zasto Dijego Kosta na 3.mestu???
Najbolji igrac AM u prosloj sezoni,titula u Spaniji,finale LS(povreda)-ko zna sta bi bilo da je bio fit+svi su pricali da je igrac za jednu sezonu a on nastavlja da rastura i u Celziju(prvi strelac)!!!
Zasto Di Marija i Nojer ispred Mesija
Di Marija sa repr.uradio isto sto i Mesi+najbolji asistent u Realu+LS+kup kralja+igra jako dobro i u Man utd
O Nojeru-SP+trofeji sa Bajernom+najbolji golman danas

Ronaldo vs Mesi
Poslednjih 11 godina Ronaldo je bolji u 7(2004-2008 + 13 14) Mesi u 4(2009-2012)

Igor

pre 9 godina

Jao Riberi ne kaki... Ronaldo je bio najbolji, posle njega Mesi, tik iza Zlatan i RIberi... Mada Ronalda i Mesija dele nijanse, ako je neko malo u boljoj formi...

kakav covek

pre 9 godina

Au, kakva teorija, bravo, kao da je to show "Veliki brat".

Nisam Ronaldov fan. Neke stvari kod njega ne volim. Ali mogao je da ne povede nikoga od familije i opet da osvoji, jer je bolji igrac od tebe, priznao ti to ili ne.

Covek mesecima place o nagradi koja ga navodno ne zanima. Umesto da je srecan sto je bio medju 3.

I jos nesto. Ne osvaja neko ko je tebi ili nekome iz nekog razloga vise sjajan ili manje arogantan, nego samo onaj cija je statistika impozantna, uz titule naravno.
I da, ne bih imao nista protiv da Nojer osvoji. To ja objektivno mogu da kazem, a ne ti koji u istom tom klubu igras.
Znam da nece procitati, ali iznervirala me je izjava. :)

milan

pre 9 godina

Da si zgodan kao Penaldo, možda bi i ti, jednom, dobio tu nagradu.Ronaldo Penaldo, jednostavno, ima tu harizmu, taj tkzv. "faktor X", a i efikasnost kao strelac.Iako, ni on, a ni onaj što "mesi", tehnički, po meni, nisu dorasli "zubatim" Ronaldu i Ronaldinju.

odisej

pre 9 godina

Koji bre Ronaldo! Poredim ga evo sa Suarezom: gomila duduka u Liverpulu zamalo do titule u Engleskoj zbog Suareza. Urugvaj sa njim i bez njega - velika razlika... Ronaldo sa "reprezentacijom sveta" u Realu je jedan igrac, ali gde je Portugal s njim, braćo ??? Nigde ga nema ! Ni na SP ni u Evropi. Molim demanti , ali minusi nisu cinjenice! A vi idolopoklonci ih lupaje koliko hocete, ali u fudbal se ne razumete definitivno. Inace ne sporim Ronaldove vrednosti , ali nije to to!

zex

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!

pribil

pre 9 godina

Mesi je dobio 4 zlatne lopte a zasluzio je 2! Jednu je ukrao snajderu koji je 2010 koji je uzeo triplu krunu sa interom plus finale svetskog! Drugu je nezasluzeno uzeo kad je sudija pokrao celzi u polufinalu LS nije svirao 5 penala za celzi!

sasa

pre 9 godina

"Fabio Kanavaro je 2006. osvojio nagradu jer je osvojio Svetsko prvenstvo. Ne nedostaje mi Zlatna lopte – nisam ljubomoran jer mi ta nagrada više ne znači ništa."

Ne, Kanavaro je tad uzeo jer Italija tad nije primila nijedan gol na prvenstvu, sem cini mi se nekog glupog autogola.

Посматрач

pre 9 godina

@Odisej
Шта бре лупаш човече? Па он је сам директно одвео португал на СП, у баражу растурио Шведску... Па у овим квалификацијама за ЕП опет сам вуче тим! Суарез са "гомилом дудука"??? Уругвај и са њим и без њега има опасан тим, то су доказали, а ако су Џерард, Стерлинг, Стариџ, Кутињо, Шкртел дудуци, онда је*и га! Никад нисам имао идоле, играче дијелим на добре и лоше, али ако неко да 198 голова на 187 утакмица за велики Реал (а при том није класичан шпиц), онда је заиста паклен играч! Сити, Бајерн, ПСЖ, Челзи... Не знам ко прије има репрезентацију свијета, Реал или они, ако мишта, бар су слични...

Slavisa

pre 9 godina

Iskreno, ne volim Ronaldovu aroganciju, ali je on apsolutno zasluzio Zlatnu loptu prosle godine. Ove godine tek ne bi trebalo da postoji dilema da ona treba ponovo da pripadne Ronaldu. Kao sto je i Mesiju vise nego zasluzeno pripadala, cini mi se, tri puta uzastopno. Mozda politika mesa prste u izbor, sigurno da da, ali u prethodnih pet godina je zaista najbolji dobijao Zlatnu loptu. Tacno je da je tuzno kad Zlatnu loptu dobije Kanavaro (po meni nikada odbrambeni igrac i ne zasluzuje da je dobije ma kakav bio), takvih kao on imate koliko hocete, mogli su da je daju i Gatuzu, kostolomcu Kijeliniju ili bilo kome drugom. Ili jos tuznije, cini mi se 1992, ZL pripadne Maldiniju?! Strasno, oni kojima je posao da izbace loptu u aut, korner, da je izbiju daleko od svog gola, da vrse razgradnju igre (ovde ne racunam golmane, oni su drugo), da rade samo ono sto publika ne voli, ne mogu nikad da imaju prednost u odnosu na ono zbog cega publika dolazi na stadion, a to su golovi. A ti Riberi, ti si, neko rece, treca klasa u odnosu na najbolje, tako da nema za sta da se zalis, nisi ni trebao biti na listi.

lakers

pre 9 godina

ma sta lupa lik bre ne moze niko sa ronaldom i mesijem da se poredi kad neko nude dao jos 60-70 golova u sezoni kao oni i kad bude imao kao mesi jos pored toga 20as ili kao ronaldo najbolji strelac ls sa 17 golova onda moze da se prica da neko drugi osvoji nagradu ovako samo njih dvojica...nojer je jedino mozda zasluzio jer je u svojoj konkurenciji(golmani) ubedljivo najbolji ali golmani retko to dobijaju ili skoro nikad tako da ni to nema sanse

Benny Hill

pre 9 godina

Balon Dor ne individualna nagrada.Ne daje se celoj ekipi,a daje se najboljem fudbaleru.Ronaldo nije osvojio svetski kup,ali ipak osvojio ligu šampiona koja je najprestižnija liga u svetu(klubovima) i kup španije,prošle godine.I koliko golova je dao tako da ne može se reči da Ronaldo ne zaslužuje.Ipak Real pobedio Bajern sa Nojerom Robenom i s Riberim u polufinale,tako da nije fer to sto riberi priča.

Dalibor

pre 9 godina

Jao al ovaj lupeta.Pa naravno da se znalo da ce on osvojiti.Jok ti si zasluzio.Nebitno je da li je nesto osvojio ili ne Ronaldo je apsolutno to zasluzio.Ne bira se tim godine ili reprezentacija nego igrac.Dzabe tebi sto si sa Bajernom osvojio Ligu Sampiona kad kao igrac ni po cemu nisi konkurentan Ronaldu niti Mesiju.Meni je vece cudo zasto si ti bio medju tri najbolja, pre bi stavio Robena umesto tebe

sreca je zakon univerzuma koji ne razumemo

pre 9 godina

Pa osvojio bi Roben kada mi resetao mreze kao Ronaldo i Mesi i obarao rekorde. Ja ne znam zbog cega se bunite.

I mesi i ronaldo pokazuju prave majstorije na terenu

dada

pre 9 godina

inace mislim da je sad br golova izjednacen izmedju messija i ronalda, s tim sto messi ima vise asistencija.fifa bi mogla da otvori glasanje

mare

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!


Bravo matori na komentaru , konacno neko normalan ! Proslogodisnja nagrada je najveca prevara ikad . Pomeriti glasanje je bio presedan a sve kako bi princeza Ronaldo dobio loptu jer je plakao citavu godinu. Frajer nista nije osvojio sa Realom, nije ga bilo u vaznim utakmicama i onda zbog par sedmica zivotne forme gde je nastavio trpat boraniju produze glasanje i bukvalno ukradu loptu Riberiju koji je bio fenomanalan u Bayernu i odveo ih do tri krune ! Jos mi je jace ono bojkotovanje Ronalda te ceremonije i onda kad je saznao da je ipak dobio loptu,dosao ! Kakav licemer ! A i ovim klincima da odgovirim :golovi nisu jedino merilo jer da je tako onda genijalci poput Zidana ili Ronaldinha nikad ne bi uzeli zlatnu loptu i zato je Riberij vise nego zasaluzio prosle god ovu nagradu ,ali ju je dobio skroz nezasluzeno CR

da da da

pre 9 godina

Ja mislim da treba da dobije Mesi

Sam je pobedio Nemacku tako sto je dao het trik u finalu
Bez nicije pomoci je izbacio Atletiko u 1/4 + Celzi i Real u finalu tako sto je na svakoj utakmici dao het trik
Sam je pobedio Atletiko u poslednjem kolu Primere,opet uz het trik i sam je resio prosli el klasiko postigavsi 4 gola

Postigao je 25 golova na tih 8 utakmica.....

e onda se probudim i vidim da on trpa het trik velikanu evropskog i svetskog fudbala kiparskom Apoelu sa velikanima fudbala kao sto su Efrem,Karlao,Vinikus,Artimatas i ostale legende

Grande Mesi lupim vas po kesi

susa

pre 9 godina

Mesi je ove kalendarske godine odigrao 7 utakmica vise a dao je 3 gola manje


Messi Ronaldo
utakmice/golovi
61/52 54/55



Mesi moze da uzme ako do kraja Ronaldo ne da nijedan gol a Mesi 10(sto je nemoguce)

Wladimir

pre 9 godina

Cim ova dvojica prestanu da igraju fudbal (Ronaldo i Mesi)prestace I zlatna lopta, ili ce se prebaciti u srebrnu loptu. Ima puno dobrih fudbalera u svetu fudbala ali ova dvojica su na glasu. Zlatna lopta bi trebala da bude svakih pet godina a svake godine srebrna lopta kao nagrada I kad dobijes pet srebrnih onda si zlatan fudbaler. Samo licno misljenje.
Ronaldo I Mesi su za sada najbolji u momentu!

misha

pre 9 godina

(mobi, 27. novembar 2014 13:47)

dobio ju je zbog golova a dobice je i ove godine zbog golova

Dao je 3x vise golova od Riberija a dao je i vise golova od Mesija i ceo performans mu je bio bolji
A Mesi nece uzeti ove godine zato sto nece dati vise golova od Ronalda,cak i ako da vise(99,9999% nece) Ronaldova statistika je bolja

Nije isto dati gol Iranu ,Bosni i Nigeriji(samo je njima dao na SP) i Salkeu,Dortmundu,Bajernu i Atletiko Madridu

A upravo ga golovi dati Bajernu stavljaju ispred svih Bajernovih igraca

ali ti to ne mozes da shvatis,
Ovo sto sam ti izneo -tako misle ti koji se i pitaju o nagradi
Jedino sto moze da se desi je da Nojer bude umesto Dijega Koste u prva 3

A ti mozes da dubis na glavi, Mesi je nece osvojiti!!!tacka

dzhoni

pre 9 godina

inace mislim da je sad br golova izjednacen izmedju messija i ronalda, s tim sto messi ima vise asistencija.fifa bi mogla da otvori glasanje
(dada, 27. novembar 2014 11:14

ajde ne kmeči, ronaldo ima manji broj asistencija od messija koliko ovaj ima manje golova od njega...

videcemo

pre 9 godina

Pored moje velike ljubavi prema Ronaldinhu i njegovog osmeha na terenu, i pored Lea.... cini mi se da se preporodio i oslobodio povreda konacno i Sergio Aguero... odavno nema pravih "9"... ovaj je odlicno poceo sezonu i zabija da zaseni sve.... ne znam, ali mozda bude bilji od svih ako nastavi...

mobi

pre 9 godina

Ove godine
1.Ronaldo
2.Mario Gece
3.Dijego Kosta
4-5 Di Marija i Nojer
6-7 Mesi Nejmar
8-10 Ibrahimovic Suarez Kros
-od 10 do 20-tog
Lam,Miler,Mertezaker, Ozil,Kurtoa,Kasiljas,Ramos,Jaja Ture,Van Persi,Benzema, pa tek onda Svajni,Roben,Bejl,James,Azar,Pogba...

Mesi nikako ne sme da bude u prva 3-zasto? evo i zasto
Najveci je gubitnik u kalendarskoj godini
Sa reprezentacijom izgubio finale SP
Sa Barselonom izgubio 1/4 LS od Atletika i titulu u posledjem kolu opet od Atletika
Izgubio finale kupa od Real Madrida
Izgubio i poslednji el clasico
U nijednoj od tih utakmica nije dao gol!!!(Sancez,Bartra,Nejmarx2 su bili strelci u tim utakmicama)



Ronaldo vs Mesi
Poslednjih 11 godina Ronaldo je bolji u 7(2004-2008 + 13 14) Mesi u 4(2009-2012)
(misha, 27. novembar 2014 13:21)
# Link komentara


sveznalice nasa:) aj smao mi reci ovo...zbog cega je ronaldo uzeo loptu prosler godine iako nista nije uzeo,a riberi nije..i zbog cega bi ronaldo onda trebao biti ispred mesija ove godine ili nojera ako cemo geldat isti krieteijum od prosle godine..zasto messi koji nije nista uzeo bas kao i ronaldo prosle god..cak je odveo i arg do finala svetskog,oborio 2 velika rekorda..i zasto on ne bi uzeo loptu kad je ronaldo isto tako bez trofeja prosle godin uzeo nagradu?? i to sa jos losijom godinom nego messi ove!!eto aj mi odg na ovo zadnje pitanje??:)

heski

pre 9 godina

Ja mislim da treba da dobije Mesi

Sam je pobedio Nemacku tako sto je dao het trik u finalu
Bez nicije pomoci je izbacio Atletiko u 1/4 + Celzi i Real u finalu tako sto je na svakoj utakmici dao het trik
Sam je pobedio Atletiko u poslednjem kolu Primere,opet uz het trik i sam je resio prosli el klasiko postigavsi 4 gola

Postigao je 25 golova na tih 8 utakmica.....

e onda se probudim i vidim da on trpa het trik velikanu evropskog i svetskog fudbala kiparskom Apoelu sa velikanima fudbala kao sto su Efrem,Karlao,Vinikus,Artimatas i ostale legende

Grande Mesi lupim vas po kesi
(da da da, 27. novembar 2014 13:50)


i opet taj messi ove godine u prvom clacisu je razmontirao real na bernabeu sa 3 gola :) i opet taj messi dovede prosecnu argenitnu (osim napada) do finala gdje je bio zasluzan za sve golove na prvenstvu. i opet taj messi obori 2 velika rekorda ove godine :) dok ronaldo..nije se vidio na svetskom ,ej ganu i SAD nisu uspeli izabciti iz grupe, u ligi sampiona zahvaljuje ramosu ,di mariji i bejlu sto ju je osvojio,,a sta tek reci za proslu godinu :))) frajer nije uzeo ni jedan jedini trofej. izgubio sve bitne tekme, nije bio cak ni zlatna kopacka evrope ( bio messi ) ligu sampiona uzeo ribery .pomerili mu glasanje ,hej :))) jednostavno lika nije bilo osim u nebitnim tekmama i tako je svo ovo vrijeme u realu. 1 prvenstvo i 1 liga sampiona u 6 godina u realu dovoljno govori koliko je dobar i timski igrac..kad je najpoterbniji,nema ga,trpa se boranija !!

top

pre 9 godina

(misha, 27. novembar 2014 13:21)

Po tome sto ti pises onda zlatnu loptu treba dobiti Di Marija. Osvojio sve isto sto i Ronaldo + finale SP sa Argentinom + najbolji igrac u finalu LŠ + gol u finalu kupa kralja protiv Barse dok Ronalda nigde nije bilo. Ako ce se gledati po individualnom ucinku onda je Mesi najbolji

Neymar

pre 9 godina

Neko je napisao ovde ronaldo je jedini fudbaler koji je osvojio zlatnu loptu a sa klubom nije nista osvojio, ako tako gledas one godine kad je bajern sve osvojio mogao je i rezervni golman da bude kandidat za loptu.Bitna je statisitka igraca a ne kluba :*

Mourinho

pre 9 godina

"Nisam ljubomoran" jok, ja sam. :-D Pricas o momku koji je prosle godine igrao fenomenalno, koju je bio najbolji strelac u ligi sampiona sa rekordnih 17 golova! koji je bio najbolji strelac primere i koji je podelio sa Suarezom zlatnu kopacku za najboljeg strelca evrope! postavio je rekord za najvise golova u grupnoj fazi LS i najboljeg strelca LS u jednoj godini! Uz sve to osvojio kup kralja i LS sa Realom. Pokrij se usima i cuti, ne brukaj se kao sto si se brukao prosle godine. I slepac vidi da je Ronakdo zasluzio prethodnu zlatnu loptu a da ove godine nema ama bas nikakvu konkurenciju zbog fenomenalne sezone. Nojer ili Roben su trebali da budu najbolji igraci svetskog prvenstva a ne Mesi, jako bi bilo cudno da igrac koji nije osvojio zlatnu loptu na mundijalu dobije sad zlatnu loptu za najboljeg igraca.

ghost

pre 9 godina

Balon Dor ne individualna nagrada.Ne daje se celoj ekipi,a daje se najboljem fudbaleru.Ronaldo nije osvojio svetski kup,ali ipak osvojio ligu šampiona koja je najprestižnija liga u svetu(klubovima) i kup španije,prošle godine.I koliko golova je dao tako da ne može se reči da Ronaldo ne zaslužuje.Ipak Real pobedio Bajern sa Nojerom Robenom i s Riberim u polufinale,tako da nije fer to sto riberi priča.


drugar moj kao prvo ti si malo pomjeso loncice..covjek govori o proslogodisnjoj nagradi ne ove god...a prosle godine ronaldo nije uzeo niti jedan trofej, riberi je uzeo trostruku krunu ,bio najbolkji u bayernu,pokretac ,motor,asistent,strijelac...i fifa produzi glasanje kako bi ronaldo dobio nagradu na osnovu dobre forme zadnjih mjesec-dva ...i tako bukvalno otmu loptu od francuza.i sad ti meni reci jel to fer??? ha ? i da odgovorim ovdje nekim koji prospisaju nebuloze...da su golovi jeidno mjerilo ,velicine i genijalci poput zidana i ronaldinha onda nikad ne bi dobili nagradu..zato je riberi poptuno zasluzio prosle godine gdje se desio presedan,nikad u istoriji nije produzeno glasanje..najsmjesnija i najnepravednija dodjela ikad.malo objetkivnosti vam ne bi skodilo...

BVB

pre 9 godina

(ghost, 27. novembar 2014 12:00)

Pa sto onda Riberi nije rasturao do kraja godine!!!! nego se ugasio osvajanjem LS

Vidis kako Kristijano,rasturao,pa se povredio,povreda+van forme na SP-i evo opet rastura do kraja godine

Ja o Riberiju uporno govorim da je on sezonac,odigrao jednu dobru sezonu u zivotu i misli da treba da uhvati Boga za m...
Roben i Nojer sigurno su bili vise zasluzniji za Bajernove trofeje te godine nego Riberi(Kros,Lam i Svajni su imali iste zasluge kolike i Riberi)

earar

pre 9 godina

(misha, 27. novembar 2014 13:21)

Pa Ronaldo je u 2013 godini izgubio sve bitne utakmice i sve bitne trofeje i nebitne jer nije sa Realom nista osvojio pa je dobio zlatnu loptu za tu godinu jer je imao najbolji individualni ucinak isto kao sto i Mesi ima ove godine. Ako se ZL bude dodjeljivaja po onom kriteriju po kojem je Ronaldo dobio prosle godine onda bi sada trebao dobiti Mesi

Lena

pre 9 godina

Zavist je mnogo ruzna stvar. Ronaldo arogantan? Pa
Sve i da jeste bolje je i to nego na terenu udarati protovniku samar. Poklopi se i krckaj u svojoj zavisti.

king

pre 9 godina

Mesi je sa prosecnim timim argentine(neracunajuci napad)stigao do finala svetskog i dao je 4 gola i ucestvovao u svim ostalim dok je ronaldo dao samo jedan gol ( u poslednjoj utakmici u 93 minut meca)i nije se video na terenu.U ligi sampiona je ronaldo bio bolji od mesija ok.Ali CR7 nije nista bez jakog tima dok je mesi dokazao da moze da igra i bez barselone.Plus je Mesi oborio dva velika rekorda ( jedan koji je trajao vise od 60 godina)i plus je vec dao 7 golova u grupnoj fazi LŠ na(5 meceva)i igrace jos jednu tekmu . CR7 je dao vise golova od mesija ove sezone u primeri ali je mesi zabelezio oko 8,9 asistencija i 10 golova

stefanb

pre 9 godina

naravo da se znalo kad se glasanje pomerilo . svima je tad bilo jasno da ce ronaldo uzeti loptu iako u svim bitnim tekmama prosle godine nije nsita pokazao,ni do jednog trofeja real nije doveo. i onda produze glasanje zbog mesec dana dobre forme i partije protiv svedske. bravo fifa. riberiju ukrali zasluzenu loptu , coveku koji je vodio bayern do tripl naslova! i onda se ovde skupi bruku nerealnih i pristrasnih klinaca i napadaju riberija !!! brv!
(zex, 27. novembar 2014 12:20)

Ma sta naprica, produzise glasanje da bi ukrali riberiju nagradu. Kao prvo on lik nije bio ni na drugom mestu pa da kaze da mu je ukradena, vec iza mesija na trecoj poziciji, tako da moze samo da se zali sto je Mesiju ukradena(a nije, jer nije bio u formi prosle sezone). A drugo ne razumem sto je problem sto je produzeno glasanje? pa nisu ti glasovi ukradeni, vec jednostavno ljudi nisu glasali i dali su im vremena jos.

Falcao

pre 9 godina

Tako nesto nikad ne bi izjavio Luis Nazario De Lima Ronaldo, Zinedine Zidan, Clarens Sedorf itd ;Zato što su to legende, i pravi ljudi. Messi i Ronaldo se poštuju zato što su to majstori, ne zna se koji je bolji. Ribery za njih dvojica, srednja klasa!

perica 22

pre 9 godina

Kakve sve gluposti covek moze da procita na komentarima
Jednu je trebalo dati Ronaldu,drugu Snajderu,trecu Inijesti,cetvrtu Riberiju,petu Nojeru ili Robenu
Znaci , fudbalski strucnjaci,treneri i fudbaleri ne znaju a vi ste u pravu
Opet pravite one vase glupave teorije zavere i izvlacite neke igle iz plasta sena
Ko god da je osvojio(Ronaldo ili Mesi) uvek je postojao razlog za to
Ti isti strucnjaci,treneri i fudbaleri ce ove godine dati Ronaldu,ne zato sto ja to kazem,nego zato sto je tako objektivno,realno a i treba,zasluzio je
Zasluzio je ove godine isto kao i sto je Mesi zasluzio svoje,kao sto je Mesi zasluzio da bude najbolji igrac SP
Kod nas ljudi ocekuju da Mesi dobije loptu kad mu tim izgubi 7:0,pa opet ocekuju da Nojer dobije kad mu tim izgubi sa 5:0 od direktnog konkurenta
To sto vi mislite da je svetsko prvenstvo bitno za balon d or-to znaci da niste u pravi,gresite(Kanavaro je nije dobio samo zbog SP,bio je najbolji defanzivac u toj godini a poklopilo mu se jos par stvari)-e to je bio presedan a ne ona vasa teorija o produzenju glasanja
Vi uvek sve okrecete,onda tako nabedjeni ubedjujete druge,pa postanete vecina i onda mislite da ste u pravu,objektivnost i realnost ste izgubili u pocetku misli
Ove godine ona ide Ronaldu,a od 2 i 3 ce biti Mesi,Di Marija,Nojer,Dijego Kosta,Gece-ne znam koga ce od njih da stave na 2 ili 3 ali znam da ce Ronaldo da je dobije ove godine
A vi mozete dalje da nastavite sa svojim teorijama i nebulozama

SmrdaMudic

pre 9 godina

Ne postoji najbolji igrac na svetu,postoji najbolji na svojoj pozici.Ovakve nagrade su smesne treba izmeniti naziv,nikad ne mozes uporediti golmana sa napadacem i slicno

neutralni felsh

pre 9 godina

ako vec neko treba da je dobije, rmto je manuel nojer. covek je golmansko otkrovenje decenije, mislim da je obelezio prosli mondijal. ono branjenje voleja benzemi, i to jednom rukom bez gubitka ravnoteze, hladnokrvno i smelo - u poslednjim minutima utakmice sa francuskom - ono je nesto neverovatno.
naravno, te prestizne nagrade "najbolji igrac" u timskim sportovima, sa vise razlicitih pozicija - sve to treba ukinuti. jer ne znas tacne propozicije, dal zbog osvojenih trofeja, dal zbog ucinka (golovi, asistencije, defanzivne intervencije, sta se gleda?)... mozda bi trebalo samo da glasaju treneri, odgovorom na pitanje "da imate neki idealan tim i pravo na jedan transfer, koga bi ste kupili ove godine?" i caos. ja bi kupio nojera, ali prvo da pitam deda mraza da mi pokloni trenersku licencu ;)

pali andjeo

pre 9 godina

Da li bi ste bili ljubazni da zinete da vam kazem!!!

"Mesi dobija loptu 2014" = 'Djokovic osvaja RG" = "Beograd na vodi" = "Sojic: cim ja postanem kapetan od belu ladju"

Sa vam covek mora da se sprda i da vas troluje,jednostavno ste kao rodjeni i pravljeni za to,prepaljevine

Milos

pre 9 godina

Ovo je tacno i ne znam zasto osudjujete Riberija.?? z Kao sto ovde vec neko napisa desio se presedan prosle godine kad su produzili glasanje i oteli franku loptu.Ronaldo nista nije bio osvojio a francuz bio najbolji u pohodu ne na 1 nego na 3 titule !! i citam ovde decije komentare kako su bitna licna statistika i golovi i opet neko je dobro rekao. da je to samo merilo,onda zidan ili ronaldinho nikad ne bi uzeli loptu! decija prica ! a sto se tice poredjenja sa mesijem. ronaldo je svetska klasa, vrhunska atleta, ali nije on nivo mesija iako ove god zasluzuje vise loptu od njega.argentinac je cudo kakvo se vise nece ponoviti.lik sa 27 god je najbolji strelac u istoriji barce,spanske lige,Lige sampiona,el clasica i sto me jos vise fasciniralo ,juce citam da mu fali jos par asistencija da bude i najbolji asistent u istoriji spanske lige i lige sampiona. ljudi takvo nesto nije vidjeno u istoriji fudbala! respect ronaldu iako ga ne simpatisem zbog prevelikog ega i sumuliranja (ne znam zasto mu to treba),ali patuljak je vanzemaljska dimenzija !