Tenis 35

Sreda, 12.11.2014.

23:16

"Pomogla rivalstva sa RF i Rafom"

Novak Đoković bio je veoma zadovoljan posle ubedljive pobede nad Stanom Vavrinkom (6:3, 6:0) u drugom kolu završnog Mastersa u Londonu.

"Pomogla rivalstva sa RF i Rafom" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

Dylan Dog

pre 9 godina

@(Bojan, 13. novembar 2014 00:56)
Naravno da je tenis dvosmerna igra i da se igra koliko protivnik dozvoli ili koliko se uspe nametnuti sopstveni ritam.
Tačno je i da je Vavrinka servirao loše, ali je tačno i da je preigravao prvi servis sve vreme. Protiv riternera kakav je Novak većina protivnika misli da mora da servira perfektno da bi mogli da steknu inicijativu u poenu.
Takođe misle da moraju da igraju vanzemaljski tenis da bi ga pobedili. Takav mentalni stav je kontraproduktivan jer je nemoguće sve vreme igrati perfektno i sve vreme pogađati super servise. Čak i kada krene dobro, to mora bar malo da stane, a onda samopouzdanje drastično pada. Često se smatra da je favorit vanzemaljac i da je protiv njega potrebno "izmisliti vruću vodu".
Takav inferioran stav je jedan od glavnih uzroka većine ranijih Novakovih poraza od Rafe i Rodžera. Nije tada on nije igrao puno lošije no danas, ali je volšebno padao na mentalnom planu u važnim trenucima meča.
Novak nepotrebno igra stegnuto, pogotovo protiv Rodžera. Novakov osnovni problem je preveliki respekt prema Švajcarcu. Da je drugačije i protiv njega i protiv Rafe bi vrlo verovatno imao pozitivan H2H.
Možda je Vavrinka odigrao loš meč, ali je u prva dva gema odigrao na svojih 110% i imao dosta sreće kod linija. Sada je pitanje da li je on pao posle dva gema ili je Novak drastično podigao svoj nivo igre. Biće da je malo od prvog, a mnogo od drugog.
Uzdravlje!

ZikaZivac

pre 9 godina

sta se palite... sten je imao u prvih pola sata meca prvi servis ispod 40%. alo. ISPOD 40%.
(beker, 13. novembar 2014 09:09)
Alo expert, a jel mozes da nam objasnis i zasto je imao los procenat prvog servisa i na pocetku i u sredini i na kraju? Ja tebi mogu da pojasnim... mislim ako te interesuje...

Vladimir

pre 9 godina

Ajmo po paru da nece osvojiti? Ne volim kada igra dobro od pocetka turnir,onda mora doci neki mec kada mu padne konc,a kako je krenulo to ce biti protiv Fedeksa

Melenci

pre 9 godina

a Vavrinkini treneri?I prirodno su kao kipovi,takav im je mentalitet,ali posle ovog demoliranja pobegli spustenih glava!Cenim Vavrinku i njegov ogroman trud i odricanje,ali jos mnogo mora da radi kako bi ostao tu gde jeste 4 na svetu.

teorija zavere

pre 9 godina

"On nije bio ni blizu svog najboljeg izdanja, a ja sam uspeo da učinim ono što sam planirao“, rekao je Đoković." Novak je uvek realan u komentarima...

Melenci

pre 9 godina

poenta je bas u tome da je Nole ucinio sve kako bi se Vavrinka nesigurno osecao na terenu.Da ne pricam,svi smo videli posle prva dva gema sta je usledilo!Dominacija,prvog na planeti!Izgubiti 5 gemova na dva meca od igraca top 8,je sila,pamet ,i moc.Daleko su Nole.Rafa,Federer od ostalih,jako daleko.velika trojka nije ugrozena bar jos godinu dana,cak i sa operisanim Rafom.

Filip

pre 9 godina

Izuzetno igra Novak...uostalom on je uvek sjajan,posebno dominantan krajem godine...da li ima više snage ili je pametnije čuva ili mu baš ti turniri i uslovi odgovaraju,ne znam...mislim da ce ovde pobediti sve do kraja,naravno ne baš ovoliko lako...
Jedva čekam sledeću godinu da se vrati Rafa,pa da opet uživamo...realno ova godina u tenisu nije bila nešto...oni koji me znaju,rekli bi da to kažem jer navijam za Rafu koji je odigrao pola sezone,ali nije tako...osim finala Wb malo sjajnih mečeva...cak i finale Rg,više grešaka,nego njihovih majstorija.. nedostajalo je da se čekaju nedelje i spektakli od 5 sati..

los merengues

pre 9 godina

Jeste samo kaf bi Novak pustio ruku.... a dje to bi spednja bila osvojio bi 25 grend slemova...sprdate li se to vi... Vamos Rafa doktore te igre...

he

pre 9 godina

Kakva zamena teza. Pa normalno da je gubio sve vazne meceve od njih kad su bolji.
Poceo da ih pobedjuje tek 2011 kad je RF usao u 30-te a Rafa poceo stalno da se povredjuje.
Pre 2011 Novak je protiv Nadala i Federera imao UKUPNO negde oko 10 pobeda.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Novak je najbolji teniser ikada sto se tice dvoranskih uslova...Steta sto se jedan GS ne igra u takvim okolnostima, mislim da bi ih do sada skupio bar 4-5 vise... Sunce i toplota mu prave velike probleme na US openu... U Aus je nekako uvek svez pa se manje oseti...Zato i 4 titule tamo.

Goran

pre 9 godina

Interesantno da samo Novak voli rivalstva sa obojicom dok Federer stalno pokusava da minimizira rivalstvo sa Novakom, dotle da cak spominje i Nalbandijana, mada je to rivalstvo bukvalno smesno spominjati. Evo, i ovde ce igrati verovatno finale, bore se za prvo mesto, ali on u nedavnom intervjuu spominje Agasija kao velikog rivala a sa kojim je zapravo igrao samo 3 GS meca dok je sa Novakom odigrao 12 GS meceva. Spominje cak i Tima Henmana, Raftera, sve kojih je mogao da se seti samo da bi smanjio znacaj Novaka. Neverovatna arogancija prema Novaku.

danix

pre 9 godina

Od ovih osam asova u Londonu,samo su dva konstantna i to godinama,Nole i Fedex,a svi ostali su dobri igraci,ali kampanjci,koji godisnje odigraju par meceva zivota,a onda se vracaju u prosjek.Jedino su Nole i Fedex,manje-vise,konstantni i igraju dobro u kontinuitetu cijele godine.Naravno da i oni imaju lose dane u godini koje ovi kampanjci iskoriste i ugrabe koji pehar kao sto hijena kradom ugrabi komadic mesa od porodice lavova.
Dakle,Nole i Fedex su prva liga,trojica su drugoligasi,Murray,Stan i Berdich,a treca liga su Nishikori,Raonic i Cilic i zato su se mecevi do sada zavrsavali u dva seta.
Bice i duzih meceva kad se dodje u polufinale i finale kad se igraci prve lige pogledaju oci u oci.
Idemo Nole,care,do pehara.

Mikii

pre 9 godina

Dylan Dog@

U pravu si da su inteligentni ljudi skloni tendenciji da previse razmisljaju i analiziraju, ali ti definitivno nisi jedan od njih. Covek koji uopste sme da pomisli da bi Djokovic mogao Nadala i Federera da pobedi kao veceras Wawrinku je zreo za posmatranje. Ili za neki drugi sport. Ti odluci.

Goran S.

pre 9 godina

Sta reci nego daje kralj!
Ume stvarima da da pozitivnu konotaciju jer sa negativnom energijom nikud se ne stize. Uvek je naglasavao da su ga Nadal i Roder ucinili takvim kakav je danas, jer da bi osvajao najvece trofeje morao je njih dobijati. Medjutim stvari isto stoje i sa Berdihom, Fererom itd. Zasto na njih nije uticalo isto? Nole je jedan i zato i jeste broj jedan i drugacije nece biti i narednih 3 godine!

For Nole's game has no limits, it's no heaven!
Za Noletovu igru nema granica, to nije ni nebo!

Saša

pre 9 godina

Gledam predstavljanje igrača za poslednji turnir u tenisu i pročitam Stan! To je bilo na stranoj televizijskoj stanici. Valjda je čovek sam skratio ime...

Bojan

pre 9 godina

(Dylan Dog, 13. novembar 2014 00:01)
da, bash
u mechevima sa Nadalom i Fedom se nista ova dvojica ne pitaju vec samo Nole gubi jer se stegne...
a mozda se stegne ruka malo jer je sa suprotne strane majstor uporedivih kvaliteta, pa znas da svaki put moras da gadjas liniju inace sledi kazna. Isto kao sto Federeru nije lako da servira protiv Novaka kao sto servira protiv drugih.

Nole je odigrao sjajan mec, sve je islo tu savrseno i demoralisao je Vavrinku. Ali mora se videti i da je Stan servirao ispod 50% uspesnosti, znaci ne previsok nivo zapocinjanja poena na svoj servis, sto je dosta olaksalo posao.
Jasno, Stan ni ne moze da igra na nivou Novaka od danas, ali spremni Federer i Nadal i te kako imaju cime da se suprotstave (ne kazem da bi dobili, ali bi prstalo od borbe)

Dylan Dog

pre 9 godina

Čestitke Novaku na veoma važnoj pobedi.
Bez obzira na trenutnu formu protivnika, prepustiti aktuelnim pobednicima AO i USO ukupno 5 gemova u dva meča je za svako poštovanje.
Novak nije odigrao perfektan meč. Inteligentni ljudi imaju tu tendenciju da previše razmišljaju i previše analiziraju. A znamo da "suviše analize dovodi do paralize". Tako je Novak previše stegnuto otvorio meč i otuda negativan rezultat u prva dva gema. Sten je dobar momak, sjajan teniser, bez mnogo slabosti i uvek vrlo neugodan protivnik. Međutim, kada Novak igra kako treba, Vavrinka nema čime da mu pravi probleme. Zato je nakon 0-2 napravio perfektnih 6-1, 6-0.
Taj nepotrebno veliki respekt prema pojedinim protivnicima prestavlja glavni Novakov inhibitor. To se jasno vidi u mečevima protiv Rafe na RG-u ili protiv Rodžera na bilo kom turniru. Kada bi Novak bar jednom ozbiljno pustio ruku, ovi ne bi znali šta ih je snašlo i ne bi se bolje proveli od Vavrinke i Čilića. I ne samo u tenisu, već u životu uopšte: SVE JE U GLAVI.
Hrabri da je servis ok, da je slajs sve penetrantniji, da su voleji sve čvršći. Nije strašno što ga je danas Vavrinka par puta prošao na mreži. Činjenica da je pokušao da izađe u ovako ozbiljnom meču dovoljno govori o njegovom samopouzdanju. Iznad svega, Novakovo kretanje po terenu i mentalni stav su na vrhunskom nivou. Još jedna pobeda i osigurano je prvo mesto. Idemo korak po korak.
Novaku puno zdravlja i sportske sreće u nastavku turnira!
Uzdravlje!

Mare,NS

pre 9 godina

Plasim se da ce ATP reagovati i prebaciti Novaka,da igra protiv dublova!
Mislim da bi braca Brajan mogla do seta,ako budu imali srece i svoj dan!!!
Strava,kako covek igra!

danilo

pre 9 godina

Ovo je savršen tenis koji Nole igra od US Open sa izuzetkom onog glupog meča protiv Fedexa kada je odigrao najslabiji meč godine.
Vavrinka je 4. igrač sveta a ovde je ubijen u pojam...
Nole care, samo igraj svoju igru jer onda protivnici nisu važni!
P.S.
Lepo je rekao Berdih pred London:
" U našoj grupi ima samo jedno mesto za prolaz pošto je prvo rezervisano za Novaka!"

Mikii

pre 9 godina

Djokovic standardno dobar, Wawrinka ocajan. Misljenja sam da ce Novak morati dodatno da podigne nivo igre, ukoliko zeli da pobedi Federera. On je ipak neka deseta prica u odnosu na ove diletante tipa: Cilic, Wawrinka, Berdych, Nishikori, Raonic...

danilo

pre 9 godina

Ovo je savršen tenis koji Nole igra od US Open sa izuzetkom onog glupog meča protiv Fedexa kada je odigrao najslabiji meč godine.
Vavrinka je 4. igrač sveta a ovde je ubijen u pojam...
Nole care, samo igraj svoju igru jer onda protivnici nisu važni!
P.S.
Lepo je rekao Berdih pred London:
" U našoj grupi ima samo jedno mesto za prolaz pošto je prvo rezervisano za Novaka!"

Dylan Dog

pre 9 godina

Čestitke Novaku na veoma važnoj pobedi.
Bez obzira na trenutnu formu protivnika, prepustiti aktuelnim pobednicima AO i USO ukupno 5 gemova u dva meča je za svako poštovanje.
Novak nije odigrao perfektan meč. Inteligentni ljudi imaju tu tendenciju da previše razmišljaju i previše analiziraju. A znamo da "suviše analize dovodi do paralize". Tako je Novak previše stegnuto otvorio meč i otuda negativan rezultat u prva dva gema. Sten je dobar momak, sjajan teniser, bez mnogo slabosti i uvek vrlo neugodan protivnik. Međutim, kada Novak igra kako treba, Vavrinka nema čime da mu pravi probleme. Zato je nakon 0-2 napravio perfektnih 6-1, 6-0.
Taj nepotrebno veliki respekt prema pojedinim protivnicima prestavlja glavni Novakov inhibitor. To se jasno vidi u mečevima protiv Rafe na RG-u ili protiv Rodžera na bilo kom turniru. Kada bi Novak bar jednom ozbiljno pustio ruku, ovi ne bi znali šta ih je snašlo i ne bi se bolje proveli od Vavrinke i Čilića. I ne samo u tenisu, već u životu uopšte: SVE JE U GLAVI.
Hrabri da je servis ok, da je slajs sve penetrantniji, da su voleji sve čvršći. Nije strašno što ga je danas Vavrinka par puta prošao na mreži. Činjenica da je pokušao da izađe u ovako ozbiljnom meču dovoljno govori o njegovom samopouzdanju. Iznad svega, Novakovo kretanje po terenu i mentalni stav su na vrhunskom nivou. Još jedna pobeda i osigurano je prvo mesto. Idemo korak po korak.
Novaku puno zdravlja i sportske sreće u nastavku turnira!
Uzdravlje!

Mare,NS

pre 9 godina

Plasim se da ce ATP reagovati i prebaciti Novaka,da igra protiv dublova!
Mislim da bi braca Brajan mogla do seta,ako budu imali srece i svoj dan!!!
Strava,kako covek igra!

Mikii

pre 9 godina

Djokovic standardno dobar, Wawrinka ocajan. Misljenja sam da ce Novak morati dodatno da podigne nivo igre, ukoliko zeli da pobedi Federera. On je ipak neka deseta prica u odnosu na ove diletante tipa: Cilic, Wawrinka, Berdych, Nishikori, Raonic...

Goran

pre 9 godina

Interesantno da samo Novak voli rivalstva sa obojicom dok Federer stalno pokusava da minimizira rivalstvo sa Novakom, dotle da cak spominje i Nalbandijana, mada je to rivalstvo bukvalno smesno spominjati. Evo, i ovde ce igrati verovatno finale, bore se za prvo mesto, ali on u nedavnom intervjuu spominje Agasija kao velikog rivala a sa kojim je zapravo igrao samo 3 GS meca dok je sa Novakom odigrao 12 GS meceva. Spominje cak i Tima Henmana, Raftera, sve kojih je mogao da se seti samo da bi smanjio znacaj Novaka. Neverovatna arogancija prema Novaku.

teorija zavere

pre 9 godina

"On nije bio ni blizu svog najboljeg izdanja, a ja sam uspeo da učinim ono što sam planirao“, rekao je Đoković." Novak je uvek realan u komentarima...

Novosadjanin.

pre 9 godina

Novak je najbolji teniser ikada sto se tice dvoranskih uslova...Steta sto se jedan GS ne igra u takvim okolnostima, mislim da bi ih do sada skupio bar 4-5 vise... Sunce i toplota mu prave velike probleme na US openu... U Aus je nekako uvek svez pa se manje oseti...Zato i 4 titule tamo.

Melenci

pre 9 godina

poenta je bas u tome da je Nole ucinio sve kako bi se Vavrinka nesigurno osecao na terenu.Da ne pricam,svi smo videli posle prva dva gema sta je usledilo!Dominacija,prvog na planeti!Izgubiti 5 gemova na dva meca od igraca top 8,je sila,pamet ,i moc.Daleko su Nole.Rafa,Federer od ostalih,jako daleko.velika trojka nije ugrozena bar jos godinu dana,cak i sa operisanim Rafom.

danix

pre 9 godina

Od ovih osam asova u Londonu,samo su dva konstantna i to godinama,Nole i Fedex,a svi ostali su dobri igraci,ali kampanjci,koji godisnje odigraju par meceva zivota,a onda se vracaju u prosjek.Jedino su Nole i Fedex,manje-vise,konstantni i igraju dobro u kontinuitetu cijele godine.Naravno da i oni imaju lose dane u godini koje ovi kampanjci iskoriste i ugrabe koji pehar kao sto hijena kradom ugrabi komadic mesa od porodice lavova.
Dakle,Nole i Fedex su prva liga,trojica su drugoligasi,Murray,Stan i Berdich,a treca liga su Nishikori,Raonic i Cilic i zato su se mecevi do sada zavrsavali u dva seta.
Bice i duzih meceva kad se dodje u polufinale i finale kad se igraci prve lige pogledaju oci u oci.
Idemo Nole,care,do pehara.

Melenci

pre 9 godina

a Vavrinkini treneri?I prirodno su kao kipovi,takav im je mentalitet,ali posle ovog demoliranja pobegli spustenih glava!Cenim Vavrinku i njegov ogroman trud i odricanje,ali jos mnogo mora da radi kako bi ostao tu gde jeste 4 na svetu.

Dylan Dog

pre 9 godina

@(Bojan, 13. novembar 2014 00:56)
Naravno da je tenis dvosmerna igra i da se igra koliko protivnik dozvoli ili koliko se uspe nametnuti sopstveni ritam.
Tačno je i da je Vavrinka servirao loše, ali je tačno i da je preigravao prvi servis sve vreme. Protiv riternera kakav je Novak većina protivnika misli da mora da servira perfektno da bi mogli da steknu inicijativu u poenu.
Takođe misle da moraju da igraju vanzemaljski tenis da bi ga pobedili. Takav mentalni stav je kontraproduktivan jer je nemoguće sve vreme igrati perfektno i sve vreme pogađati super servise. Čak i kada krene dobro, to mora bar malo da stane, a onda samopouzdanje drastično pada. Često se smatra da je favorit vanzemaljac i da je protiv njega potrebno "izmisliti vruću vodu".
Takav inferioran stav je jedan od glavnih uzroka većine ranijih Novakovih poraza od Rafe i Rodžera. Nije tada on nije igrao puno lošije no danas, ali je volšebno padao na mentalnom planu u važnim trenucima meča.
Novak nepotrebno igra stegnuto, pogotovo protiv Rodžera. Novakov osnovni problem je preveliki respekt prema Švajcarcu. Da je drugačije i protiv njega i protiv Rafe bi vrlo verovatno imao pozitivan H2H.
Možda je Vavrinka odigrao loš meč, ali je u prva dva gema odigrao na svojih 110% i imao dosta sreće kod linija. Sada je pitanje da li je on pao posle dva gema ili je Novak drastično podigao svoj nivo igre. Biće da je malo od prvog, a mnogo od drugog.
Uzdravlje!

Goran S.

pre 9 godina

Sta reci nego daje kralj!
Ume stvarima da da pozitivnu konotaciju jer sa negativnom energijom nikud se ne stize. Uvek je naglasavao da su ga Nadal i Roder ucinili takvim kakav je danas, jer da bi osvajao najvece trofeje morao je njih dobijati. Medjutim stvari isto stoje i sa Berdihom, Fererom itd. Zasto na njih nije uticalo isto? Nole je jedan i zato i jeste broj jedan i drugacije nece biti i narednih 3 godine!

For Nole's game has no limits, it's no heaven!
Za Noletovu igru nema granica, to nije ni nebo!

Filip

pre 9 godina

Izuzetno igra Novak...uostalom on je uvek sjajan,posebno dominantan krajem godine...da li ima više snage ili je pametnije čuva ili mu baš ti turniri i uslovi odgovaraju,ne znam...mislim da ce ovde pobediti sve do kraja,naravno ne baš ovoliko lako...
Jedva čekam sledeću godinu da se vrati Rafa,pa da opet uživamo...realno ova godina u tenisu nije bila nešto...oni koji me znaju,rekli bi da to kažem jer navijam za Rafu koji je odigrao pola sezone,ali nije tako...osim finala Wb malo sjajnih mečeva...cak i finale Rg,više grešaka,nego njihovih majstorija.. nedostajalo je da se čekaju nedelje i spektakli od 5 sati..

Bojan

pre 9 godina

(Dylan Dog, 13. novembar 2014 00:01)
da, bash
u mechevima sa Nadalom i Fedom se nista ova dvojica ne pitaju vec samo Nole gubi jer se stegne...
a mozda se stegne ruka malo jer je sa suprotne strane majstor uporedivih kvaliteta, pa znas da svaki put moras da gadjas liniju inace sledi kazna. Isto kao sto Federeru nije lako da servira protiv Novaka kao sto servira protiv drugih.

Nole je odigrao sjajan mec, sve je islo tu savrseno i demoralisao je Vavrinku. Ali mora se videti i da je Stan servirao ispod 50% uspesnosti, znaci ne previsok nivo zapocinjanja poena na svoj servis, sto je dosta olaksalo posao.
Jasno, Stan ni ne moze da igra na nivou Novaka od danas, ali spremni Federer i Nadal i te kako imaju cime da se suprotstave (ne kazem da bi dobili, ali bi prstalo od borbe)

Saša

pre 9 godina

Gledam predstavljanje igrača za poslednji turnir u tenisu i pročitam Stan! To je bilo na stranoj televizijskoj stanici. Valjda je čovek sam skratio ime...

ZikaZivac

pre 9 godina

sta se palite... sten je imao u prvih pola sata meca prvi servis ispod 40%. alo. ISPOD 40%.
(beker, 13. novembar 2014 09:09)
Alo expert, a jel mozes da nam objasnis i zasto je imao los procenat prvog servisa i na pocetku i u sredini i na kraju? Ja tebi mogu da pojasnim... mislim ako te interesuje...

Mikii

pre 9 godina

Dylan Dog@

U pravu si da su inteligentni ljudi skloni tendenciji da previse razmisljaju i analiziraju, ali ti definitivno nisi jedan od njih. Covek koji uopste sme da pomisli da bi Djokovic mogao Nadala i Federera da pobedi kao veceras Wawrinku je zreo za posmatranje. Ili za neki drugi sport. Ti odluci.

he

pre 9 godina

Kakva zamena teza. Pa normalno da je gubio sve vazne meceve od njih kad su bolji.
Poceo da ih pobedjuje tek 2011 kad je RF usao u 30-te a Rafa poceo stalno da se povredjuje.
Pre 2011 Novak je protiv Nadala i Federera imao UKUPNO negde oko 10 pobeda.

los merengues

pre 9 godina

Jeste samo kaf bi Novak pustio ruku.... a dje to bi spednja bila osvojio bi 25 grend slemova...sprdate li se to vi... Vamos Rafa doktore te igre...

Vladimir

pre 9 godina

Ajmo po paru da nece osvojiti? Ne volim kada igra dobro od pocetka turnir,onda mora doci neki mec kada mu padne konc,a kako je krenulo to ce biti protiv Fedeksa

Mikii

pre 9 godina

Djokovic standardno dobar, Wawrinka ocajan. Misljenja sam da ce Novak morati dodatno da podigne nivo igre, ukoliko zeli da pobedi Federera. On je ipak neka deseta prica u odnosu na ove diletante tipa: Cilic, Wawrinka, Berdych, Nishikori, Raonic...

he

pre 9 godina

Kakva zamena teza. Pa normalno da je gubio sve vazne meceve od njih kad su bolji.
Poceo da ih pobedjuje tek 2011 kad je RF usao u 30-te a Rafa poceo stalno da se povredjuje.
Pre 2011 Novak je protiv Nadala i Federera imao UKUPNO negde oko 10 pobeda.

Mikii

pre 9 godina

Dylan Dog@

U pravu si da su inteligentni ljudi skloni tendenciji da previse razmisljaju i analiziraju, ali ti definitivno nisi jedan od njih. Covek koji uopste sme da pomisli da bi Djokovic mogao Nadala i Federera da pobedi kao veceras Wawrinku je zreo za posmatranje. Ili za neki drugi sport. Ti odluci.

los merengues

pre 9 godina

Jeste samo kaf bi Novak pustio ruku.... a dje to bi spednja bila osvojio bi 25 grend slemova...sprdate li se to vi... Vamos Rafa doktore te igre...

Vladimir

pre 9 godina

Ajmo po paru da nece osvojiti? Ne volim kada igra dobro od pocetka turnir,onda mora doci neki mec kada mu padne konc,a kako je krenulo to ce biti protiv Fedeksa

Mare,NS

pre 9 godina

Plasim se da ce ATP reagovati i prebaciti Novaka,da igra protiv dublova!
Mislim da bi braca Brajan mogla do seta,ako budu imali srece i svoj dan!!!
Strava,kako covek igra!

Dylan Dog

pre 9 godina

Čestitke Novaku na veoma važnoj pobedi.
Bez obzira na trenutnu formu protivnika, prepustiti aktuelnim pobednicima AO i USO ukupno 5 gemova u dva meča je za svako poštovanje.
Novak nije odigrao perfektan meč. Inteligentni ljudi imaju tu tendenciju da previše razmišljaju i previše analiziraju. A znamo da "suviše analize dovodi do paralize". Tako je Novak previše stegnuto otvorio meč i otuda negativan rezultat u prva dva gema. Sten je dobar momak, sjajan teniser, bez mnogo slabosti i uvek vrlo neugodan protivnik. Međutim, kada Novak igra kako treba, Vavrinka nema čime da mu pravi probleme. Zato je nakon 0-2 napravio perfektnih 6-1, 6-0.
Taj nepotrebno veliki respekt prema pojedinim protivnicima prestavlja glavni Novakov inhibitor. To se jasno vidi u mečevima protiv Rafe na RG-u ili protiv Rodžera na bilo kom turniru. Kada bi Novak bar jednom ozbiljno pustio ruku, ovi ne bi znali šta ih je snašlo i ne bi se bolje proveli od Vavrinke i Čilića. I ne samo u tenisu, već u životu uopšte: SVE JE U GLAVI.
Hrabri da je servis ok, da je slajs sve penetrantniji, da su voleji sve čvršći. Nije strašno što ga je danas Vavrinka par puta prošao na mreži. Činjenica da je pokušao da izađe u ovako ozbiljnom meču dovoljno govori o njegovom samopouzdanju. Iznad svega, Novakovo kretanje po terenu i mentalni stav su na vrhunskom nivou. Još jedna pobeda i osigurano je prvo mesto. Idemo korak po korak.
Novaku puno zdravlja i sportske sreće u nastavku turnira!
Uzdravlje!

Goran

pre 9 godina

Interesantno da samo Novak voli rivalstva sa obojicom dok Federer stalno pokusava da minimizira rivalstvo sa Novakom, dotle da cak spominje i Nalbandijana, mada je to rivalstvo bukvalno smesno spominjati. Evo, i ovde ce igrati verovatno finale, bore se za prvo mesto, ali on u nedavnom intervjuu spominje Agasija kao velikog rivala a sa kojim je zapravo igrao samo 3 GS meca dok je sa Novakom odigrao 12 GS meceva. Spominje cak i Tima Henmana, Raftera, sve kojih je mogao da se seti samo da bi smanjio znacaj Novaka. Neverovatna arogancija prema Novaku.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Novak je najbolji teniser ikada sto se tice dvoranskih uslova...Steta sto se jedan GS ne igra u takvim okolnostima, mislim da bi ih do sada skupio bar 4-5 vise... Sunce i toplota mu prave velike probleme na US openu... U Aus je nekako uvek svez pa se manje oseti...Zato i 4 titule tamo.

danilo

pre 9 godina

Ovo je savršen tenis koji Nole igra od US Open sa izuzetkom onog glupog meča protiv Fedexa kada je odigrao najslabiji meč godine.
Vavrinka je 4. igrač sveta a ovde je ubijen u pojam...
Nole care, samo igraj svoju igru jer onda protivnici nisu važni!
P.S.
Lepo je rekao Berdih pred London:
" U našoj grupi ima samo jedno mesto za prolaz pošto je prvo rezervisano za Novaka!"

Bojan

pre 9 godina

(Dylan Dog, 13. novembar 2014 00:01)
da, bash
u mechevima sa Nadalom i Fedom se nista ova dvojica ne pitaju vec samo Nole gubi jer se stegne...
a mozda se stegne ruka malo jer je sa suprotne strane majstor uporedivih kvaliteta, pa znas da svaki put moras da gadjas liniju inace sledi kazna. Isto kao sto Federeru nije lako da servira protiv Novaka kao sto servira protiv drugih.

Nole je odigrao sjajan mec, sve je islo tu savrseno i demoralisao je Vavrinku. Ali mora se videti i da je Stan servirao ispod 50% uspesnosti, znaci ne previsok nivo zapocinjanja poena na svoj servis, sto je dosta olaksalo posao.
Jasno, Stan ni ne moze da igra na nivou Novaka od danas, ali spremni Federer i Nadal i te kako imaju cime da se suprotstave (ne kazem da bi dobili, ali bi prstalo od borbe)

Filip

pre 9 godina

Izuzetno igra Novak...uostalom on je uvek sjajan,posebno dominantan krajem godine...da li ima više snage ili je pametnije čuva ili mu baš ti turniri i uslovi odgovaraju,ne znam...mislim da ce ovde pobediti sve do kraja,naravno ne baš ovoliko lako...
Jedva čekam sledeću godinu da se vrati Rafa,pa da opet uživamo...realno ova godina u tenisu nije bila nešto...oni koji me znaju,rekli bi da to kažem jer navijam za Rafu koji je odigrao pola sezone,ali nije tako...osim finala Wb malo sjajnih mečeva...cak i finale Rg,više grešaka,nego njihovih majstorija.. nedostajalo je da se čekaju nedelje i spektakli od 5 sati..

Melenci

pre 9 godina

poenta je bas u tome da je Nole ucinio sve kako bi se Vavrinka nesigurno osecao na terenu.Da ne pricam,svi smo videli posle prva dva gema sta je usledilo!Dominacija,prvog na planeti!Izgubiti 5 gemova na dva meca od igraca top 8,je sila,pamet ,i moc.Daleko su Nole.Rafa,Federer od ostalih,jako daleko.velika trojka nije ugrozena bar jos godinu dana,cak i sa operisanim Rafom.

danix

pre 9 godina

Od ovih osam asova u Londonu,samo su dva konstantna i to godinama,Nole i Fedex,a svi ostali su dobri igraci,ali kampanjci,koji godisnje odigraju par meceva zivota,a onda se vracaju u prosjek.Jedino su Nole i Fedex,manje-vise,konstantni i igraju dobro u kontinuitetu cijele godine.Naravno da i oni imaju lose dane u godini koje ovi kampanjci iskoriste i ugrabe koji pehar kao sto hijena kradom ugrabi komadic mesa od porodice lavova.
Dakle,Nole i Fedex su prva liga,trojica su drugoligasi,Murray,Stan i Berdich,a treca liga su Nishikori,Raonic i Cilic i zato su se mecevi do sada zavrsavali u dva seta.
Bice i duzih meceva kad se dodje u polufinale i finale kad se igraci prve lige pogledaju oci u oci.
Idemo Nole,care,do pehara.

Melenci

pre 9 godina

a Vavrinkini treneri?I prirodno su kao kipovi,takav im je mentalitet,ali posle ovog demoliranja pobegli spustenih glava!Cenim Vavrinku i njegov ogroman trud i odricanje,ali jos mnogo mora da radi kako bi ostao tu gde jeste 4 na svetu.

ZikaZivac

pre 9 godina

sta se palite... sten je imao u prvih pola sata meca prvi servis ispod 40%. alo. ISPOD 40%.
(beker, 13. novembar 2014 09:09)
Alo expert, a jel mozes da nam objasnis i zasto je imao los procenat prvog servisa i na pocetku i u sredini i na kraju? Ja tebi mogu da pojasnim... mislim ako te interesuje...

Dylan Dog

pre 9 godina

@(Bojan, 13. novembar 2014 00:56)
Naravno da je tenis dvosmerna igra i da se igra koliko protivnik dozvoli ili koliko se uspe nametnuti sopstveni ritam.
Tačno je i da je Vavrinka servirao loše, ali je tačno i da je preigravao prvi servis sve vreme. Protiv riternera kakav je Novak većina protivnika misli da mora da servira perfektno da bi mogli da steknu inicijativu u poenu.
Takođe misle da moraju da igraju vanzemaljski tenis da bi ga pobedili. Takav mentalni stav je kontraproduktivan jer je nemoguće sve vreme igrati perfektno i sve vreme pogađati super servise. Čak i kada krene dobro, to mora bar malo da stane, a onda samopouzdanje drastično pada. Često se smatra da je favorit vanzemaljac i da je protiv njega potrebno "izmisliti vruću vodu".
Takav inferioran stav je jedan od glavnih uzroka većine ranijih Novakovih poraza od Rafe i Rodžera. Nije tada on nije igrao puno lošije no danas, ali je volšebno padao na mentalnom planu u važnim trenucima meča.
Novak nepotrebno igra stegnuto, pogotovo protiv Rodžera. Novakov osnovni problem je preveliki respekt prema Švajcarcu. Da je drugačije i protiv njega i protiv Rafe bi vrlo verovatno imao pozitivan H2H.
Možda je Vavrinka odigrao loš meč, ali je u prva dva gema odigrao na svojih 110% i imao dosta sreće kod linija. Sada je pitanje da li je on pao posle dva gema ili je Novak drastično podigao svoj nivo igre. Biće da je malo od prvog, a mnogo od drugog.
Uzdravlje!

Saša

pre 9 godina

Gledam predstavljanje igrača za poslednji turnir u tenisu i pročitam Stan! To je bilo na stranoj televizijskoj stanici. Valjda je čovek sam skratio ime...

Goran S.

pre 9 godina

Sta reci nego daje kralj!
Ume stvarima da da pozitivnu konotaciju jer sa negativnom energijom nikud se ne stize. Uvek je naglasavao da su ga Nadal i Roder ucinili takvim kakav je danas, jer da bi osvajao najvece trofeje morao je njih dobijati. Medjutim stvari isto stoje i sa Berdihom, Fererom itd. Zasto na njih nije uticalo isto? Nole je jedan i zato i jeste broj jedan i drugacije nece biti i narednih 3 godine!

For Nole's game has no limits, it's no heaven!
Za Noletovu igru nema granica, to nije ni nebo!

teorija zavere

pre 9 godina

"On nije bio ni blizu svog najboljeg izdanja, a ja sam uspeo da učinim ono što sam planirao“, rekao je Đoković." Novak je uvek realan u komentarima...