Olimpizam 103

Sreda, 22.10.2014.

09:57

OKS: MOK spreman da primi Kosovo

Međunarodni olimpijski komitet obavestio je Olimpijski komitet Srbije o zvaničnoj inicijativi za prijem Kosova u članstvo. MOK spreman na presedan, kažu u OKS.

OKS: MOK spreman da primi Kosovo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Eto

pre 9 godina

Prateći prethodne komentare, da l' je moguće da ovoliko naših ljudi živi u zabludi da su svi dugovi SFRJ preneti na Srbiju!?!? Elementarno neznanje i neinformisanost... takođe i nepoznavanje činjenice da je SRJ pre nego što je primljena u UN 2000. godine morala da se odrekne kontinuiteta SFRJ. Srbija je naslednik SRJ i SCG, a imovinu i dugove SFRJ su podelile sve bivše njene republike kroz sporazum o sukcesiji.

Old Shatterhand

pre 9 godina

Onda Srbija tamo nema šta da radi više.
(Iguman Nemanja, 22. oktobar 2014 12:05)

Da, uclanicemo se u Intergalakticki Olimpijski komitet nebeskih naroda?

jos boli dron ...

pre 9 godina

Slobodno ih primite... Ionako nece imati nijednog predstavnika na olimpijadi, tako da ne znam cemu frka...
(Saul Goodman, 22. oktobar 2014 10:19)

Pa kada se informises preko Kurir-a normalno da imas ovakvu mislenje sta rci drugo informise se od Zone Sumraka pa i zivot ti teci kao u Zonu Sumrak.

miro split

pre 9 godina

Ja san svin srcen za to da se Kosovo primi u zajednicu olimpiski država.Samo bi ja zamolija da MOK ne uvodi golf ka olimpiski sport.
Evo zamislimo susret Srbije i Kosova u golfu.Prvo svi igrači su naoružani sa onim palicama i imaju nekog afroamerikanca koji in nosa to ladno oružje i stalno nešto filozofira o povezanosti života i rupe u koju triba utirat loptice.Postoji opasnost da dođe do sukoba sa tin štapima,pogotovo na velikon terenu od 18 polja kad dođe do rasprave ko je na čijen sveton tlu i ko ima više prava da prvi utira lopticu u rupetinu.

Харамбаша

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)А јел нормално да бивше државе Југославије одбију да враћају дугове које су направили,и све оставе Србији?Да то нису урадили,имали би медаље.

max

pre 9 godina

Da,slažem se, Krim ne može u nijednu međunarodnu organizaciju,ali zato može Rusija čiji je Krim sada sastavni deo,a kad je Kosovo u pitanju onda je svaki presedan normalna stvar i izrugivanje međunarodnog prava i pravila igre.....

Krsman

pre 9 godina

@ LEON ŠTUKELJ a jeli normalno da se svi dugovi i lose stvari koje su nacinile ostale republike bivse Jugoslavije,prepisu Srbiji?

lahm

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)
Naravno da nije normalno da Srbija prisvaja medalje SFRJ. Kao što jednako nije normalno da se ovde čestita Kosovu na prijemu. Eto, kao da ja čestitam Austriji 100-u godišnjicu zadržavanja Koruške od srpsko-slovenačke invazije... Ili da žalim što Štajerska nije. Emotivna kategorija. Veoma ružno. Inače Kosovo je Srbija pustila u MOK, i to bi se desilo pre ili kasnije.

mertur

pre 9 godina

@Niko ne sprečava Albance sa Kosova da se bave sportom.Srbija je članica UN-a i MOK-a,tako da ukoliko ispune olimpijske norme mogu da učestvuju.
(bauhaus, 22. oktobar 2014 11:04)

I da nastupamo sa himnom i pod zastavom jedne drzave koja nam u svkoj pori zivota zeli samo zlo naneti, ne hvala imamo mi sad svoju drzavu.
PS: Makar jedno ime imamo za sportske manifestacije svetskog nivo, Majlinda Kelmendi je cak u Brazilu (koji jos nisu priznali Kosovo) dobila zlato i za sad je u toj kategoriji u samome vrhu.

Smarty

pre 9 godina

@vivident
OK, hajde da prihvatimo kao argument "nece dalje sa drzavom sa kojom su ratovali". Zasto onda Azerbejdzan ne pusti Nagorno Karabah, zasto Gruzija ne pusti Abhaziju I Juznu Osetiju, zasto Ukrajina ne pusti Donjeck, zasto Spanija ne pusti Baskiju i Kataloniju, zasto Francuska ne pusti Korziku, zasto...(imas jos mnogo zasto u svetu)?
Ako se vec pozivas na argumente Kosova* (ako si zaboravio - pise se obavezno sa zvezdicom), onda nemoj da si licemer - postuj taj princip uvek i za svakoga, pa da vidis na sta ce svet da lici (ako uopste ostane nesto). Kosovo* je zlo, presedan koji je na primeru Ukrajine pokazao svu svoju pogresnost! Bude li MOK primio Kosovo* onda nema ama bas ni jedan argument da ne primi i ostale samoproglasene drzave.

JVC

pre 9 godina

Пре или каcније ће то бити, то је неминивноcт, зато што пре то боље за cве.Не одноcиcе за плитке мозгове:-)

U.S.Albania

pre 9 godina

Да се ја питам, ми би изашли ако они буду примљени!
(Бојан Илић, 22. oktobar 2014 10:31)

Pa isto ste radili i za Derzavama koje su priznali Nezavisne Kosova povukliste Ambasadore ot ti Derzava pa opet ste i vratili jer ste videli da sam seme izolovate nista drugo.

DexR

pre 9 godina

Pa Vučić stalno priča kako nas svet poštuje i ceni, EU nas ceni, poštuje, uvažava. I šta je sad ovo? Albanskom premijeru ne sme reč da kaže, primiće ga kao da se ništa nije desilo a ključeve grada i ne pominje. Alo bre botovi, iskreno Vam kažem, stavite prst na čelo, ovo je stvarno sramota kako ponizno podržavate vodju. Razmislite malo, ovo postaje opasno.

igor

pre 9 godina

Sta napisa vivident pa nece ni SRBI Republici SRPSKOJ da zive sa bosnijom ISTO KO KATALANCI sa Spanijom Korzika sa FRANCUSKOM.SMJESNI STE SA PRICOM ZA DECU NOVOG SVETSKOG POREDKA.

karakondzula

pre 9 godina

Mora da se reaguje !!Sport je za Srbe sve.Vlada Srbije mora da reaguje i da poruci svim megjunarodnim sportskim savezima da ce da istupi ako nelegalno prime tz ,,Kosovo,, jer veca je sramota igrati nego neigrati u tom slucaju.Vlada Srbije treba da se izvini svim nasim sportistima i da im dozvoli samostalno da ucestvuju ali ne pod zastavom Srbije ili da zamoli Ruski Olimpiski Savez da primi nase sportiste i da se takmice pod Ruskom trobojkom.Inace sve bi bilo na stetu sportista jer u slucaju da se sastanu sa shiptarima a prihvatili da ucestvuju onda ce morati da se povuku ,pa ce biti kaznjeni a to je losija varijanta.

vivident

pre 9 godina

İmam poznanika koji se nedavno razveo od zene,sa kojom ima dvoje dece. Zena sada hoce ici u inostranstvo a ovaj iz inata ne da,nece da oni zive lepo. Kaze necu,ona me ostavila i sada je na meni da odredim njenu sudbinu. Ona pametna,nasla advokata,platila ga masno i danas je sretno udata i zivi lepo u inostranstvu. Koliko je to moralno od ovog coveka,procenite sami dragi moji Srbi. Proslo je vreme inata i policije i vojske i represivnih mera.
Ako neko nece sa vama,ne mozete ih naterati da ostanu sa vama. Pustite ljude da zive.

marv

pre 9 godina

ajde bre dosta vise, samo teramo inat i nista drugo, pa jel ima neko normalan ko jos misli da ce kosovo da se vrati Srbiji? Pustite ih nek se sramote na olimpijadi ako hoce, nas to ne treba da zanima. Ako se ovako nastavi svi normalni ljudi ce otici odavde, a sta ostaje, zna se...mada ovi sto bi ostali se tome verovatno i nadaju...

Mali

pre 9 godina

Kosovo je drzava, samo mlatite praznu slamu. Trebali ste prvo Milosevica da pitate zasto je tako.. Mozda one silne masovne grobnice po Srbiji mogu da daju odgovor.

tomy bgd

pre 9 godina

sadasnja vlast se briselskim sporazumom obavezala da me koči uclanjenje kosova u medjunarodne institucije , premijer srbije se sastajao nekoliko puta na razgovorima sa premijerom kosova,drzava srbija je pozvala svoje gradjanje da izadju na izbore i ima svoje predstavnike u skupstini kosova, jel drzava srbija ima granicu sa carinom sa tom "nepriznatom drzavom kosovom" ...........i sad nam
kriv medjunarodni olimpijski komitet i svetske zavere.....
ili sam ja mozda sve ovo izmislio..

LEON ŠTUKELJ

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?

Legionar

pre 9 godina

Ako bi se to desilo,Olimpijske igre bi izgubile zauvek svoj smisao i postale politicki instrument.Naravno,postoje i drugi problemi.Drzave koje nisu priznale Kosovo,nece zeleti da igraju sa njima niti ih primaju na svoju teritoriju,sa pasosem tzv Republike Kosovo.

mertur

pre 9 godina

Да се ја питам, ми би изашли ако они буду примљени!
(Бојан Илић, 22. oktobar 2014 10:31)

Ne da vi izadjete, nego da budete izbaceni jer po svim civilizovanim normama ponasanja vasih navijaca vi nemate sta u sportkim manifastacijama da trazite.

jedno po jedno

pre 9 godina

Meni je strasno drago sto ce ovi obozavaoci lica i dela naseg "velikog lidera" svakim danom sve vise shvatiti za koga su glasali i kome daju bezrezervnu podrsku.
Zive nkad gore,oni su u sustini najveci protivnici priznanja Kosova, zemlju zaduzio koliko niko pre njega,lazi usavrsio do umetnosti.......

scout

pre 9 godina

Sta god i ko god priznao tzv. drzavu "Kosovo" najbitnije je da se ponasamo dostojanstveno i da ih mi NIKADA ne priznamo za suseda, da gde se god razovara o njima ili sa njima mi se ponasamo kao prema svome teritoriji drzave Srbije!!! A MOK-u na cast ako napravi presedan, nas Olimpijski komitet treba da hitno ulozi protest i trazi objasnjenje!

MLEKADZIJA

pre 9 godina

Ako tzv Kosovo bude primljeno MOK to ce biti samo jos jedan primer stare istine da para vrti gde burgija ne moze odn. koliko je vazno imati jakog "mentora". Naravno to ce biti presedan, ali budimo realni tzv Kosovo je postizanjem najvisih, evr. vrednosti a bogami i americkih, u svim domenima vec odavno i zasluzilo. Samo jos da ga SAD uguraju u NATO i UN i gotova prica...

Lik

pre 9 godina

...Ako neko nece sa vama,ne mozete ih naterati da ostanu sa vama. Pustite ljude da zive.
(vivident, 22. oktobar 2014 11:00

Naravno,neka žive ali ne na MOJOJ teritoriji.

gfhjf

pre 9 godina

Pa šta. To je neminovnost. Ne palite više ovaj napaćeni narod, nego pokušajte da mu poboljšate standard koji je ispod dostojanstva normalnog čoveka.

my way

pre 9 godina

I mi moramo biti spremni da istupimo. Sto se medalja tice, stvarno smarate. Pripadaju ovoj drzavi koja postoji u kontinuitetu od Berlinskog kongresa, novopecenim komsijama niko ne dira u jednu jedinu medalju koju su osvojili od svog nastanka i uclanjenja u MOK. Mi vas nismo terali da stvarate nesto novo, a nismo ni nastali ni prestali da postojimo kad ste se sa nama ujedinili, pa svakako ni kad ste se odvojili. Sve odluke ste sami doneli, toliko.

Andol

pre 9 godina

(ckomi, 22. oktobar 2014 10:01)

Da bre, droga, prostitucija, terorizam... ne znam da li postoji nesto sto ne valja u ovom svetu a sto se ne prepisuje Albancima od strane srpskih naci-sovinista. A ipak, ti isti napadaju Albance sirom srbije samo zato sto su Albanci. Civilizacija i demokratija, level 0.

Kosovo je svake godine sve jace, broj priznanja raste, uclanjenje po medjunarodnim institucijama i federacijama raste, a srbi? Srbi su ostali na "Kosovo je srbija" k'o pokvarena ploca. Ko je ovde jadniji i napaceniji, neka drugi prosude.

Strucnjak

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ,

Ne pripisuju se Srbiji vec olimpijskom savezu Srbije.Jer je Srbija bila clan MOK jos 1912 godine.Idi na sajt IOC pa nesto nauci.Nigde ne pise da Srbija ima medalje pre osamostaljenja

Srbin iz Srbije

pre 9 godina

Meni se ovo ne svidja.Ali dokle cemo mi srbi da se pravimo ludi i da ne shvatamo realnost.Kosovo je drzava. Uskoro ce i u UN.Sto se pre resimo kancera zvano Kosovo bice nam bolje. Dok ne nastupi metastaza. Ne mora Srbija nikada da prizna Kosovo, ne mora da ima nikada diplomatske odnose ali svet to gleda drugacije. Uostalom sta srbija ima od teritorija gde je 90% vecina albansko stanovnistvo

bez_cenzure

pre 9 godina

OKS mora djelovati jer ovo jeste presedan. Ako prime Kosovo onda bi trebali primiti i Abhaziju, Južnu Osetiju, Transnistriju. Ne znam kakav status ima Palestina jer bi onda njih trebali i prije Kosova primiti. Ali sve i da prime tzv. Kosovo u MOK oni se i dalje ne mogu takmičiti na svjetskim prvenstvima jer tamo ipak postoji pravilo da teritorija mora biti članica UN-a. Nadam se da tzv. Kosovo neće biti primljeno u MOK jer onda kako ko zasjedne u fotelju MOK-a može mijenjati pravila. Danas Kosovo a sutra Abhazija, prekosutra Transnistrija, dan poslije što da ne mogla bi i Republika Srpska.

srbIN

pre 9 godina

MOK priznaje ali sledeci domacin OI Brazil ne priznaje... i sta cemo sad?
Solomonsko resenje. Kosovo ce da ucestvuje pod svojim imenom ali pod olimpijskom zastavom i bez himne. Zivi bili pa videli.

Branko

pre 9 godina

Искрено не верујем да је се ико из наше државе и ОКС борио против овога. Вероватно да је и то део бриселског споразума као део неспречавања уласка Косова у међународне институције.

samo urbano

pre 9 godina

@leon stukelj. srbija je sukscesor sfrj,kao sto je rusija naslednica sssr-a. slovenija se jednostrano odvojila od sfrj,a slovenci osvajaci medalja su na tadasnjim olimpijskim igrama nastupali kao reprezentativci sfrj, ne slovenije. ima li sta jos nejasno da se proglasava nenormalnim?

SMAK22

pre 9 godina

Da u znak protesta istupimo iz ove satanisticke organizacije, necemo valjda tamo sa kosovo da se takmicimo, msm koji bi fazon bio da se takmici Leskovac protiv Kraljeva kao razlicite zemlje.

bauhaus

pre 9 godina

Niko ne sprečava Albance sa Kosova da se bave sportom.Srbija je članica UN-a i MOK-a,tako da ukoliko ispune olimpijske norme mogu da učestvuju.

Srdjan

pre 9 godina

Sto se cudimo sada kada svi vrlo dobro znamo da su nasi politicari u Briselu potpisali da nece praviti smetnje pri imtegrisanju kosovskih sportskih saveza u medjunarodne institucije?Tipa Fifa, Uefa, Mok.....

omakapuje

pre 9 godina

Budimo realni: Ako zaboravimo na politiku i pitanja suverenosti, koja ne bi trebalo da utiču na naš svakodnevni život: zar je ok da sportistima sa Kosova bude u nedogled onemogućeno da se takmiče na međunarodnoj sceni zbog naših istorijskih sukoba i političkih podela? Srbija može da insistira jedino da oni dobiju neki status kakav ima Makedonija ili neke druge teritorije koje su pod sporom.

ja nisam odavleee

pre 9 godina

@ (LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)
pa kad je Srbija mogla da preuzme i dugove bivse drzave,moze i to. Sve je to bilo u dogovoru,ako nisi znao. Pozzz

skeptik

pre 9 godina

Ha,ha,ha... pa kako moze da postane clanica MOK-a kad nije clanica UN to jasno pise u statutu. Plus, sledece OI su u Brazilu koji nije prizanao Kosovo. Cirkus u najavi.

бт

pre 9 godina

Има ли неког да и даље верује да ово нема никакве везе са Бриселским споразумом и "нормализацијом односа" коју спроводимо и да стратегија да формално "никада нећемо признати Косово" док на све друге начине то практично радимо може да прође? Није ту Дивац ништа појединачно крив, он и наш Олимпијски комитет су само део приче за замајавање народа.

Miloš

pre 9 godina

Neverovatno je da je od 16 trenutnih komentara 15 potpuno rasističkih. Tužna nam je ova Srbija... Možda je ovo glavni razlog za to gde se trenutno nalazimo?

edukacija

pre 9 godina

Okrenimo se Rusiji i Kini, sa eu samo sto se mora i tacka bre! Svu pogan ovog sveta su oni doneli kako to ne kapirate, pogledajte na sta nam se zivoti svode, na pare samo pare...

Licemerno

pre 9 godina

Volim ove komentare o tome kako ljudi hoce da se igraju samo sporta... Manje vise pisu isti oni koji su "zaboravili" kakve smo zabrane imali u sportu tokom sankcija... Seca se neko EP u fudbalu 1992? Olipijade? Tada je bilo ok da nema sporta za nas, a sada opsta kuknjava nad sudbinom Kosova...

ex naprednjak

pre 9 godina

za samo 3 godine,ove dve bivse sns-sps vlade su dovele do skoro potpune nezavisnosti Kosova!Nemamo mi kome da se zalimo osim da trazimo odgovore od Vucica i Dacica!!!

Ерик,Пенсилванија

pre 9 godina

Што би Дачић рекао,
,,Хвала вам гђице Ештон,ви сте били најбоља".

Alex

pre 9 godina

Prvo da se smeni Platini, našim komentarima, a onda da se još jače raspišemo i sprečimo MOK da primi Kosovo.
(Akcija odmah!, 22. oktobar 2014 10:02)

Neko pre Platinija bi najpre morao da ode.

re:

pre 9 godina

@Drogon

Srbija se obavezala da albansku paradzravu nece ometati u REGIONALNOJ saradnji i u clanstvu u REGIONALNIM organizacijama. Srbija se nije obavezala niti mora da pomaze albanskoj naci-krimi paradrzavi da se promovise kroz sport. Uostalom, MOK ima neka pravila, izmedju ostalog da ne mesa politiku i sport, da ne prima u clanstvo tvorevine koje su sporne, nepriznate, nesposobne da se uclane u UN, te ce se valjda setiti toga na tom glasanju. Ako ipak albanska "drzava kosova" dobije clanstvo u UN, to je dokaz da je jeftina politika ipak dominantna i u sportu.

zg euroskeptik

pre 9 godina

Netočno. Hrvatska je primljena u UN 22.05.1992., a HOO u MOO 17.01. iste godine, pa su naši sportaši (i slovenski) nastupili već na ZOI u Albertvilleu, u veljači (februaru) 1992.

Toliko

pre 9 godina

Olimpijske igre su i ovako komedija vec par decenija. Recimo NBA igraci dolaze sa sumnjivim antidoping kontrolama kao jedini uslov da prisustvuju. A ni ranije nije bilo bolje. Rusi i amerikanci su sve i svasta radili da bi svako uzeo sto vise medalja. Kad covek krene da cita ispovesti bivsih alteticara koza mu se najezi. Pa u tom kontekstu sto bi nekog cudilo da prime zemlju koja nije u potpunosti priznata.

andromeđanin

pre 9 godina

samo jednu stvar da se razumemo. mnogi ce reci da sport nema veze s politikom, ali u ovakvim situacijama se jasno vidi da to nije moguce. naime, drzave su politicke tvorevine, a timovi reprezentuju te politicke tvorevine. iz toga logicki proizilazi da su drzavne politike i sport implicitno u uskoj korelaciji. tako nesto nije moguce ni na klupskom nivou, kamo li na reprezentativnom.

dr krava

pre 9 godina

To je samo sport ljudi, naravno da ne treba sprecavati nekoga da ako ima talenta to i pokaze. Ali kako je u ovoj zemlji sport politika i politika sport, te laz istina i istina laz, ocekujem sada halabuku oko nicega!

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Zbog sportskog aspekta neka ih primi MOK, jer ne moraju sportisti da trpe zbog politike. Mi znamo kako je to i zato treba da budemo najžešći protivnici politizacije ...

Kosovari imaju jednu sjajnu džudistkinju Keljmendi, inače svetsku šampionku, i barem zbog te devojke treba omogućiti sportistima južne
srpske pokrajine da se takmiče ...

Milojko

pre 9 godina

Najpametnije je da dopuste Kosovu sve. Nista mi nemamo od toga sto oni nisu na OI ili slicno. Misle li stanovnici Kosova da ce im biti bolje ako ih MOK usvoji? Mislim da ne. I oni su verovatno vec shvatili da je "drzava" Kosovo prevara, i da im zivot nije bolji bez Srbije. Al eto, ovo je nihovih 5 minuta, al sve mi se cini da nema uzivanja... ili slavlja.

Oki

pre 9 godina

A ako kojim slucajem mi osvojimo zlatnu medalju na olimpijskim igrama, kako mozemo znati da smo stvarno najbolji, ako nisu svi ucestvovali ?

tomy bgd

pre 9 godina

sadasnja vlast se briselskim sporazumom obavezala da me koči uclanjenje kosova u medjunarodne institucije , premijer srbije se sastajao nekoliko puta na razgovorima sa premijerom kosova,drzava srbija je pozvala svoje gradjanje da izadju na izbore i ima svoje predstavnike u skupstini kosova, jel drzava srbija ima granicu sa carinom sa tom "nepriznatom drzavom kosovom" ...........i sad nam
kriv medjunarodni olimpijski komitet i svetske zavere.....
ili sam ja mozda sve ovo izmislio..

vivident

pre 9 godina

İmam poznanika koji se nedavno razveo od zene,sa kojom ima dvoje dece. Zena sada hoce ici u inostranstvo a ovaj iz inata ne da,nece da oni zive lepo. Kaze necu,ona me ostavila i sada je na meni da odredim njenu sudbinu. Ona pametna,nasla advokata,platila ga masno i danas je sretno udata i zivi lepo u inostranstvu. Koliko je to moralno od ovog coveka,procenite sami dragi moji Srbi. Proslo je vreme inata i policije i vojske i represivnih mera.
Ako neko nece sa vama,ne mozete ih naterati da ostanu sa vama. Pustite ljude da zive.

LEON ŠTUKELJ

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?

ex naprednjak

pre 9 godina

za samo 3 godine,ove dve bivse sns-sps vlade su dovele do skoro potpune nezavisnosti Kosova!Nemamo mi kome da se zalimo osim da trazimo odgovore od Vucica i Dacica!!!

Milojko

pre 9 godina

Najpametnije je da dopuste Kosovu sve. Nista mi nemamo od toga sto oni nisu na OI ili slicno. Misle li stanovnici Kosova da ce im biti bolje ako ih MOK usvoji? Mislim da ne. I oni su verovatno vec shvatili da je "drzava" Kosovo prevara, i da im zivot nije bolji bez Srbije. Al eto, ovo je nihovih 5 minuta, al sve mi se cini da nema uzivanja... ili slavlja.

dr krava

pre 9 godina

To je samo sport ljudi, naravno da ne treba sprecavati nekoga da ako ima talenta to i pokaze. Ali kako je u ovoj zemlji sport politika i politika sport, te laz istina i istina laz, ocekujem sada halabuku oko nicega!

bauhaus

pre 9 godina

Niko ne sprečava Albance sa Kosova da se bave sportom.Srbija je članica UN-a i MOK-a,tako da ukoliko ispune olimpijske norme mogu da učestvuju.

Ерик,Пенсилванија

pre 9 godina

Што би Дачић рекао,
,,Хвала вам гђице Ештон,ви сте били најбоља".

Miloš

pre 9 godina

Neverovatno je da je od 16 trenutnih komentara 15 potpuno rasističkih. Tužna nam je ova Srbija... Možda je ovo glavni razlog za to gde se trenutno nalazimo?

Licemerno

pre 9 godina

Volim ove komentare o tome kako ljudi hoce da se igraju samo sporta... Manje vise pisu isti oni koji su "zaboravili" kakve smo zabrane imali u sportu tokom sankcija... Seca se neko EP u fudbalu 1992? Olipijade? Tada je bilo ok da nema sporta za nas, a sada opsta kuknjava nad sudbinom Kosova...

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Zbog sportskog aspekta neka ih primi MOK, jer ne moraju sportisti da trpe zbog politike. Mi znamo kako je to i zato treba da budemo najžešći protivnici politizacije ...

Kosovari imaju jednu sjajnu džudistkinju Keljmendi, inače svetsku šampionku, i barem zbog te devojke treba omogućiti sportistima južne
srpske pokrajine da se takmiče ...

andromeđanin

pre 9 godina

samo jednu stvar da se razumemo. mnogi ce reci da sport nema veze s politikom, ali u ovakvim situacijama se jasno vidi da to nije moguce. naime, drzave su politicke tvorevine, a timovi reprezentuju te politicke tvorevine. iz toga logicki proizilazi da su drzavne politike i sport implicitno u uskoj korelaciji. tako nesto nije moguce ni na klupskom nivou, kamo li na reprezentativnom.

бт

pre 9 godina

Има ли неког да и даље верује да ово нема никакве везе са Бриселским споразумом и "нормализацијом односа" коју спроводимо и да стратегија да формално "никада нећемо признати Косово" док на све друге начине то практично радимо може да прође? Није ту Дивац ништа појединачно крив, он и наш Олимпијски комитет су само део приче за замајавање народа.

skeptik

pre 9 godina

Ha,ha,ha... pa kako moze da postane clanica MOK-a kad nije clanica UN to jasno pise u statutu. Plus, sledece OI su u Brazilu koji nije prizanao Kosovo. Cirkus u najavi.

zg euroskeptik

pre 9 godina

Netočno. Hrvatska je primljena u UN 22.05.1992., a HOO u MOO 17.01. iste godine, pa su naši sportaši (i slovenski) nastupili već na ZOI u Albertvilleu, u veljači (februaru) 1992.

Toliko

pre 9 godina

Olimpijske igre su i ovako komedija vec par decenija. Recimo NBA igraci dolaze sa sumnjivim antidoping kontrolama kao jedini uslov da prisustvuju. A ni ranije nije bilo bolje. Rusi i amerikanci su sve i svasta radili da bi svako uzeo sto vise medalja. Kad covek krene da cita ispovesti bivsih alteticara koza mu se najezi. Pa u tom kontekstu sto bi nekog cudilo da prime zemlju koja nije u potpunosti priznata.

re:

pre 9 godina

@Drogon

Srbija se obavezala da albansku paradzravu nece ometati u REGIONALNOJ saradnji i u clanstvu u REGIONALNIM organizacijama. Srbija se nije obavezala niti mora da pomaze albanskoj naci-krimi paradrzavi da se promovise kroz sport. Uostalom, MOK ima neka pravila, izmedju ostalog da ne mesa politiku i sport, da ne prima u clanstvo tvorevine koje su sporne, nepriznate, nesposobne da se uclane u UN, te ce se valjda setiti toga na tom glasanju. Ako ipak albanska "drzava kosova" dobije clanstvo u UN, to je dokaz da je jeftina politika ipak dominantna i u sportu.

Alex

pre 9 godina

Prvo da se smeni Platini, našim komentarima, a onda da se još jače raspišemo i sprečimo MOK da primi Kosovo.
(Akcija odmah!, 22. oktobar 2014 10:02)

Neko pre Platinija bi najpre morao da ode.

edukacija

pre 9 godina

Okrenimo se Rusiji i Kini, sa eu samo sto se mora i tacka bre! Svu pogan ovog sveta su oni doneli kako to ne kapirate, pogledajte na sta nam se zivoti svode, na pare samo pare...

Oki

pre 9 godina

A ako kojim slucajem mi osvojimo zlatnu medalju na olimpijskim igrama, kako mozemo znati da smo stvarno najbolji, ako nisu svi ucestvovali ?

Mali

pre 9 godina

Kosovo je drzava, samo mlatite praznu slamu. Trebali ste prvo Milosevica da pitate zasto je tako.. Mozda one silne masovne grobnice po Srbiji mogu da daju odgovor.

Old Shatterhand

pre 9 godina

Onda Srbija tamo nema šta da radi više.
(Iguman Nemanja, 22. oktobar 2014 12:05)

Da, uclanicemo se u Intergalakticki Olimpijski komitet nebeskih naroda?

mertur

pre 9 godina

Да се ја питам, ми би изашли ако они буду примљени!
(Бојан Илић, 22. oktobar 2014 10:31)

Ne da vi izadjete, nego da budete izbaceni jer po svim civilizovanim normama ponasanja vasih navijaca vi nemate sta u sportkim manifastacijama da trazite.

Andol

pre 9 godina

(ckomi, 22. oktobar 2014 10:01)

Da bre, droga, prostitucija, terorizam... ne znam da li postoji nesto sto ne valja u ovom svetu a sto se ne prepisuje Albancima od strane srpskih naci-sovinista. A ipak, ti isti napadaju Albance sirom srbije samo zato sto su Albanci. Civilizacija i demokratija, level 0.

Kosovo je svake godine sve jace, broj priznanja raste, uclanjenje po medjunarodnim institucijama i federacijama raste, a srbi? Srbi su ostali na "Kosovo je srbija" k'o pokvarena ploca. Ko je ovde jadniji i napaceniji, neka drugi prosude.

U.S.Albania

pre 9 godina

Да се ја питам, ми би изашли ако они буду примљени!
(Бојан Илић, 22. oktobar 2014 10:31)

Pa isto ste radili i za Derzavama koje su priznali Nezavisne Kosova povukliste Ambasadore ot ti Derzava pa opet ste i vratili jer ste videli da sam seme izolovate nista drugo.

jedno po jedno

pre 9 godina

Meni je strasno drago sto ce ovi obozavaoci lica i dela naseg "velikog lidera" svakim danom sve vise shvatiti za koga su glasali i kome daju bezrezervnu podrsku.
Zive nkad gore,oni su u sustini najveci protivnici priznanja Kosova, zemlju zaduzio koliko niko pre njega,lazi usavrsio do umetnosti.......

mertur

pre 9 godina

@Niko ne sprečava Albance sa Kosova da se bave sportom.Srbija je članica UN-a i MOK-a,tako da ukoliko ispune olimpijske norme mogu da učestvuju.
(bauhaus, 22. oktobar 2014 11:04)

I da nastupamo sa himnom i pod zastavom jedne drzave koja nam u svkoj pori zivota zeli samo zlo naneti, ne hvala imamo mi sad svoju drzavu.
PS: Makar jedno ime imamo za sportske manifestacije svetskog nivo, Majlinda Kelmendi je cak u Brazilu (koji jos nisu priznali Kosovo) dobila zlato i za sad je u toj kategoriji u samome vrhu.

Lik

pre 9 godina

...Ako neko nece sa vama,ne mozete ih naterati da ostanu sa vama. Pustite ljude da zive.
(vivident, 22. oktobar 2014 11:00

Naravno,neka žive ali ne na MOJOJ teritoriji.

gfhjf

pre 9 godina

Pa šta. To je neminovnost. Ne palite više ovaj napaćeni narod, nego pokušajte da mu poboljšate standard koji je ispod dostojanstva normalnog čoveka.

Branko

pre 9 godina

Искрено не верујем да је се ико из наше државе и ОКС борио против овога. Вероватно да је и то део бриселског споразума као део неспречавања уласка Косова у међународне институције.

Srbin iz Srbije

pre 9 godina

Meni se ovo ne svidja.Ali dokle cemo mi srbi da se pravimo ludi i da ne shvatamo realnost.Kosovo je drzava. Uskoro ce i u UN.Sto se pre resimo kancera zvano Kosovo bice nam bolje. Dok ne nastupi metastaza. Ne mora Srbija nikada da prizna Kosovo, ne mora da ima nikada diplomatske odnose ali svet to gleda drugacije. Uostalom sta srbija ima od teritorija gde je 90% vecina albansko stanovnistvo

jos boli dron ...

pre 9 godina

Slobodno ih primite... Ionako nece imati nijednog predstavnika na olimpijadi, tako da ne znam cemu frka...
(Saul Goodman, 22. oktobar 2014 10:19)

Pa kada se informises preko Kurir-a normalno da imas ovakvu mislenje sta rci drugo informise se od Zone Sumraka pa i zivot ti teci kao u Zonu Sumrak.

Smarty

pre 9 godina

@vivident
OK, hajde da prihvatimo kao argument "nece dalje sa drzavom sa kojom su ratovali". Zasto onda Azerbejdzan ne pusti Nagorno Karabah, zasto Gruzija ne pusti Abhaziju I Juznu Osetiju, zasto Ukrajina ne pusti Donjeck, zasto Spanija ne pusti Baskiju i Kataloniju, zasto Francuska ne pusti Korziku, zasto...(imas jos mnogo zasto u svetu)?
Ako se vec pozivas na argumente Kosova* (ako si zaboravio - pise se obavezno sa zvezdicom), onda nemoj da si licemer - postuj taj princip uvek i za svakoga, pa da vidis na sta ce svet da lici (ako uopste ostane nesto). Kosovo* je zlo, presedan koji je na primeru Ukrajine pokazao svu svoju pogresnost! Bude li MOK primio Kosovo* onda nema ama bas ni jedan argument da ne primi i ostale samoproglasene drzave.

JVC

pre 9 godina

Пре или каcније ће то бити, то је неминивноcт, зато што пре то боље за cве.Не одноcиcе за плитке мозгове:-)

Eto

pre 9 godina

Prateći prethodne komentare, da l' je moguće da ovoliko naših ljudi živi u zabludi da su svi dugovi SFRJ preneti na Srbiju!?!? Elementarno neznanje i neinformisanost... takođe i nepoznavanje činjenice da je SRJ pre nego što je primljena u UN 2000. godine morala da se odrekne kontinuiteta SFRJ. Srbija je naslednik SRJ i SCG, a imovinu i dugove SFRJ su podelile sve bivše njene republike kroz sporazum o sukcesiji.

Srdjan

pre 9 godina

Sto se cudimo sada kada svi vrlo dobro znamo da su nasi politicari u Briselu potpisali da nece praviti smetnje pri imtegrisanju kosovskih sportskih saveza u medjunarodne institucije?Tipa Fifa, Uefa, Mok.....

DexR

pre 9 godina

Pa Vučić stalno priča kako nas svet poštuje i ceni, EU nas ceni, poštuje, uvažava. I šta je sad ovo? Albanskom premijeru ne sme reč da kaže, primiće ga kao da se ništa nije desilo a ključeve grada i ne pominje. Alo bre botovi, iskreno Vam kažem, stavite prst na čelo, ovo je stvarno sramota kako ponizno podržavate vodju. Razmislite malo, ovo postaje opasno.

samo urbano

pre 9 godina

@leon stukelj. srbija je sukscesor sfrj,kao sto je rusija naslednica sssr-a. slovenija se jednostrano odvojila od sfrj,a slovenci osvajaci medalja su na tadasnjim olimpijskim igrama nastupali kao reprezentativci sfrj, ne slovenije. ima li sta jos nejasno da se proglasava nenormalnim?

karakondzula

pre 9 godina

Mora da se reaguje !!Sport je za Srbe sve.Vlada Srbije mora da reaguje i da poruci svim megjunarodnim sportskim savezima da ce da istupi ako nelegalno prime tz ,,Kosovo,, jer veca je sramota igrati nego neigrati u tom slucaju.Vlada Srbije treba da se izvini svim nasim sportistima i da im dozvoli samostalno da ucestvuju ali ne pod zastavom Srbije ili da zamoli Ruski Olimpiski Savez da primi nase sportiste i da se takmice pod Ruskom trobojkom.Inace sve bi bilo na stetu sportista jer u slucaju da se sastanu sa shiptarima a prihvatili da ucestvuju onda ce morati da se povuku ,pa ce biti kaznjeni a to je losija varijanta.

MLEKADZIJA

pre 9 godina

Ako tzv Kosovo bude primljeno MOK to ce biti samo jos jedan primer stare istine da para vrti gde burgija ne moze odn. koliko je vazno imati jakog "mentora". Naravno to ce biti presedan, ali budimo realni tzv Kosovo je postizanjem najvisih, evr. vrednosti a bogami i americkih, u svim domenima vec odavno i zasluzilo. Samo jos da ga SAD uguraju u NATO i UN i gotova prica...

miro split

pre 9 godina

Ja san svin srcen za to da se Kosovo primi u zajednicu olimpiski država.Samo bi ja zamolija da MOK ne uvodi golf ka olimpiski sport.
Evo zamislimo susret Srbije i Kosova u golfu.Prvo svi igrači su naoružani sa onim palicama i imaju nekog afroamerikanca koji in nosa to ladno oružje i stalno nešto filozofira o povezanosti života i rupe u koju triba utirat loptice.Postoji opasnost da dođe do sukoba sa tin štapima,pogotovo na velikon terenu od 18 polja kad dođe do rasprave ko je na čijen sveton tlu i ko ima više prava da prvi utira lopticu u rupetinu.

igor

pre 9 godina

Sta napisa vivident pa nece ni SRBI Republici SRPSKOJ da zive sa bosnijom ISTO KO KATALANCI sa Spanijom Korzika sa FRANCUSKOM.SMJESNI STE SA PRICOM ZA DECU NOVOG SVETSKOG POREDKA.

marv

pre 9 godina

ajde bre dosta vise, samo teramo inat i nista drugo, pa jel ima neko normalan ko jos misli da ce kosovo da se vrati Srbiji? Pustite ih nek se sramote na olimpijadi ako hoce, nas to ne treba da zanima. Ako se ovako nastavi svi normalni ljudi ce otici odavde, a sta ostaje, zna se...mada ovi sto bi ostali se tome verovatno i nadaju...

my way

pre 9 godina

I mi moramo biti spremni da istupimo. Sto se medalja tice, stvarno smarate. Pripadaju ovoj drzavi koja postoji u kontinuitetu od Berlinskog kongresa, novopecenim komsijama niko ne dira u jednu jedinu medalju koju su osvojili od svog nastanka i uclanjenja u MOK. Mi vas nismo terali da stvarate nesto novo, a nismo ni nastali ni prestali da postojimo kad ste se sa nama ujedinili, pa svakako ni kad ste se odvojili. Sve odluke ste sami doneli, toliko.

ja nisam odavleee

pre 9 godina

@ (LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)
pa kad je Srbija mogla da preuzme i dugove bivse drzave,moze i to. Sve je to bilo u dogovoru,ako nisi znao. Pozzz

scout

pre 9 godina

Sta god i ko god priznao tzv. drzavu "Kosovo" najbitnije je da se ponasamo dostojanstveno i da ih mi NIKADA ne priznamo za suseda, da gde se god razovara o njima ili sa njima mi se ponasamo kao prema svome teritoriji drzave Srbije!!! A MOK-u na cast ako napravi presedan, nas Olimpijski komitet treba da hitno ulozi protest i trazi objasnjenje!

lahm

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)
Naravno da nije normalno da Srbija prisvaja medalje SFRJ. Kao što jednako nije normalno da se ovde čestita Kosovu na prijemu. Eto, kao da ja čestitam Austriji 100-u godišnjicu zadržavanja Koruške od srpsko-slovenačke invazije... Ili da žalim što Štajerska nije. Emotivna kategorija. Veoma ružno. Inače Kosovo je Srbija pustila u MOK, i to bi se desilo pre ili kasnije.

SMAK22

pre 9 godina

Da u znak protesta istupimo iz ove satanisticke organizacije, necemo valjda tamo sa kosovo da se takmicimo, msm koji bi fazon bio da se takmici Leskovac protiv Kraljeva kao razlicite zemlje.

omakapuje

pre 9 godina

Budimo realni: Ako zaboravimo na politiku i pitanja suverenosti, koja ne bi trebalo da utiču na naš svakodnevni život: zar je ok da sportistima sa Kosova bude u nedogled onemogućeno da se takmiče na međunarodnoj sceni zbog naših istorijskih sukoba i političkih podela? Srbija može da insistira jedino da oni dobiju neki status kakav ima Makedonija ili neke druge teritorije koje su pod sporom.

Strucnjak

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ,

Ne pripisuju se Srbiji vec olimpijskom savezu Srbije.Jer je Srbija bila clan MOK jos 1912 godine.Idi na sajt IOC pa nesto nauci.Nigde ne pise da Srbija ima medalje pre osamostaljenja

bez_cenzure

pre 9 godina

OKS mora djelovati jer ovo jeste presedan. Ako prime Kosovo onda bi trebali primiti i Abhaziju, Južnu Osetiju, Transnistriju. Ne znam kakav status ima Palestina jer bi onda njih trebali i prije Kosova primiti. Ali sve i da prime tzv. Kosovo u MOK oni se i dalje ne mogu takmičiti na svjetskim prvenstvima jer tamo ipak postoji pravilo da teritorija mora biti članica UN-a. Nadam se da tzv. Kosovo neće biti primljeno u MOK jer onda kako ko zasjedne u fotelju MOK-a može mijenjati pravila. Danas Kosovo a sutra Abhazija, prekosutra Transnistrija, dan poslije što da ne mogla bi i Republika Srpska.

max

pre 9 godina

Da,slažem se, Krim ne može u nijednu međunarodnu organizaciju,ali zato može Rusija čiji je Krim sada sastavni deo,a kad je Kosovo u pitanju onda je svaki presedan normalna stvar i izrugivanje međunarodnog prava i pravila igre.....

Legionar

pre 9 godina

Ako bi se to desilo,Olimpijske igre bi izgubile zauvek svoj smisao i postale politicki instrument.Naravno,postoje i drugi problemi.Drzave koje nisu priznale Kosovo,nece zeleti da igraju sa njima niti ih primaju na svoju teritoriju,sa pasosem tzv Republike Kosovo.

srbIN

pre 9 godina

MOK priznaje ali sledeci domacin OI Brazil ne priznaje... i sta cemo sad?
Solomonsko resenje. Kosovo ce da ucestvuje pod svojim imenom ali pod olimpijskom zastavom i bez himne. Zivi bili pa videli.

Krsman

pre 9 godina

@ LEON ŠTUKELJ a jeli normalno da se svi dugovi i lose stvari koje su nacinile ostale republike bivse Jugoslavije,prepisu Srbiji?

Харамбаша

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)А јел нормално да бивше државе Југославије одбију да враћају дугове које су направили,и све оставе Србији?Да то нису урадили,имали би медаље.

LEON ŠTUKELJ

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?

dr krava

pre 9 godina

To je samo sport ljudi, naravno da ne treba sprecavati nekoga da ako ima talenta to i pokaze. Ali kako je u ovoj zemlji sport politika i politika sport, te laz istina i istina laz, ocekujem sada halabuku oko nicega!

vivident

pre 9 godina

İmam poznanika koji se nedavno razveo od zene,sa kojom ima dvoje dece. Zena sada hoce ici u inostranstvo a ovaj iz inata ne da,nece da oni zive lepo. Kaze necu,ona me ostavila i sada je na meni da odredim njenu sudbinu. Ona pametna,nasla advokata,platila ga masno i danas je sretno udata i zivi lepo u inostranstvu. Koliko je to moralno od ovog coveka,procenite sami dragi moji Srbi. Proslo je vreme inata i policije i vojske i represivnih mera.
Ako neko nece sa vama,ne mozete ih naterati da ostanu sa vama. Pustite ljude da zive.

Milojko

pre 9 godina

Najpametnije je da dopuste Kosovu sve. Nista mi nemamo od toga sto oni nisu na OI ili slicno. Misle li stanovnici Kosova da ce im biti bolje ako ih MOK usvoji? Mislim da ne. I oni su verovatno vec shvatili da je "drzava" Kosovo prevara, i da im zivot nije bolji bez Srbije. Al eto, ovo je nihovih 5 minuta, al sve mi se cini da nema uzivanja... ili slavlja.

Hoću 158 pluseva

pre 9 godina

Zbog sportskog aspekta neka ih primi MOK, jer ne moraju sportisti da trpe zbog politike. Mi znamo kako je to i zato treba da budemo najžešći protivnici politizacije ...

Kosovari imaju jednu sjajnu džudistkinju Keljmendi, inače svetsku šampionku, i barem zbog te devojke treba omogućiti sportistima južne
srpske pokrajine da se takmiče ...

Miloš

pre 9 godina

Neverovatno je da je od 16 trenutnih komentara 15 potpuno rasističkih. Tužna nam je ova Srbija... Možda je ovo glavni razlog za to gde se trenutno nalazimo?

bauhaus

pre 9 godina

Niko ne sprečava Albance sa Kosova da se bave sportom.Srbija je članica UN-a i MOK-a,tako da ukoliko ispune olimpijske norme mogu da učestvuju.

Oki

pre 9 godina

A ako kojim slucajem mi osvojimo zlatnu medalju na olimpijskim igrama, kako mozemo znati da smo stvarno najbolji, ako nisu svi ucestvovali ?

edukacija

pre 9 godina

Okrenimo se Rusiji i Kini, sa eu samo sto se mora i tacka bre! Svu pogan ovog sveta su oni doneli kako to ne kapirate, pogledajte na sta nam se zivoti svode, na pare samo pare...

re:

pre 9 godina

@Drogon

Srbija se obavezala da albansku paradzravu nece ometati u REGIONALNOJ saradnji i u clanstvu u REGIONALNIM organizacijama. Srbija se nije obavezala niti mora da pomaze albanskoj naci-krimi paradrzavi da se promovise kroz sport. Uostalom, MOK ima neka pravila, izmedju ostalog da ne mesa politiku i sport, da ne prima u clanstvo tvorevine koje su sporne, nepriznate, nesposobne da se uclane u UN, te ce se valjda setiti toga na tom glasanju. Ako ipak albanska "drzava kosova" dobije clanstvo u UN, to je dokaz da je jeftina politika ipak dominantna i u sportu.

Toliko

pre 9 godina

Olimpijske igre su i ovako komedija vec par decenija. Recimo NBA igraci dolaze sa sumnjivim antidoping kontrolama kao jedini uslov da prisustvuju. A ni ranije nije bilo bolje. Rusi i amerikanci su sve i svasta radili da bi svako uzeo sto vise medalja. Kad covek krene da cita ispovesti bivsih alteticara koza mu se najezi. Pa u tom kontekstu sto bi nekog cudilo da prime zemlju koja nije u potpunosti priznata.

skeptik

pre 9 godina

Ha,ha,ha... pa kako moze da postane clanica MOK-a kad nije clanica UN to jasno pise u statutu. Plus, sledece OI su u Brazilu koji nije prizanao Kosovo. Cirkus u najavi.

ex naprednjak

pre 9 godina

za samo 3 godine,ove dve bivse sns-sps vlade su dovele do skoro potpune nezavisnosti Kosova!Nemamo mi kome da se zalimo osim da trazimo odgovore od Vucica i Dacica!!!

zg euroskeptik

pre 9 godina

Netočno. Hrvatska je primljena u UN 22.05.1992., a HOO u MOO 17.01. iste godine, pa su naši sportaši (i slovenski) nastupili već na ZOI u Albertvilleu, u veljači (februaru) 1992.

Legionar

pre 9 godina

Ako bi se to desilo,Olimpijske igre bi izgubile zauvek svoj smisao i postale politicki instrument.Naravno,postoje i drugi problemi.Drzave koje nisu priznale Kosovo,nece zeleti da igraju sa njima niti ih primaju na svoju teritoriju,sa pasosem tzv Republike Kosovo.

tomy bgd

pre 9 godina

sadasnja vlast se briselskim sporazumom obavezala da me koči uclanjenje kosova u medjunarodne institucije , premijer srbije se sastajao nekoliko puta na razgovorima sa premijerom kosova,drzava srbija je pozvala svoje gradjanje da izadju na izbore i ima svoje predstavnike u skupstini kosova, jel drzava srbija ima granicu sa carinom sa tom "nepriznatom drzavom kosovom" ...........i sad nam
kriv medjunarodni olimpijski komitet i svetske zavere.....
ili sam ja mozda sve ovo izmislio..

Andol

pre 9 godina

(ckomi, 22. oktobar 2014 10:01)

Da bre, droga, prostitucija, terorizam... ne znam da li postoji nesto sto ne valja u ovom svetu a sto se ne prepisuje Albancima od strane srpskih naci-sovinista. A ipak, ti isti napadaju Albance sirom srbije samo zato sto su Albanci. Civilizacija i demokratija, level 0.

Kosovo je svake godine sve jace, broj priznanja raste, uclanjenje po medjunarodnim institucijama i federacijama raste, a srbi? Srbi su ostali na "Kosovo je srbija" k'o pokvarena ploca. Ko je ovde jadniji i napaceniji, neka drugi prosude.

andromeđanin

pre 9 godina

samo jednu stvar da se razumemo. mnogi ce reci da sport nema veze s politikom, ali u ovakvim situacijama se jasno vidi da to nije moguce. naime, drzave su politicke tvorevine, a timovi reprezentuju te politicke tvorevine. iz toga logicki proizilazi da su drzavne politike i sport implicitno u uskoj korelaciji. tako nesto nije moguce ni na klupskom nivou, kamo li na reprezentativnom.

Lik

pre 9 godina

...Ako neko nece sa vama,ne mozete ih naterati da ostanu sa vama. Pustite ljude da zive.
(vivident, 22. oktobar 2014 11:00

Naravno,neka žive ali ne na MOJOJ teritoriji.

Mali

pre 9 godina

Kosovo je drzava, samo mlatite praznu slamu. Trebali ste prvo Milosevica da pitate zasto je tako.. Mozda one silne masovne grobnice po Srbiji mogu da daju odgovor.

samo urbano

pre 9 godina

@leon stukelj. srbija je sukscesor sfrj,kao sto je rusija naslednica sssr-a. slovenija se jednostrano odvojila od sfrj,a slovenci osvajaci medalja su na tadasnjim olimpijskim igrama nastupali kao reprezentativci sfrj, ne slovenije. ima li sta jos nejasno da se proglasava nenormalnim?

scout

pre 9 godina

Sta god i ko god priznao tzv. drzavu "Kosovo" najbitnije je da se ponasamo dostojanstveno i da ih mi NIKADA ne priznamo za suseda, da gde se god razovara o njima ili sa njima mi se ponasamo kao prema svome teritoriji drzave Srbije!!! A MOK-u na cast ako napravi presedan, nas Olimpijski komitet treba da hitno ulozi protest i trazi objasnjenje!

karakondzula

pre 9 godina

Mora da se reaguje !!Sport je za Srbe sve.Vlada Srbije mora da reaguje i da poruci svim megjunarodnim sportskim savezima da ce da istupi ako nelegalno prime tz ,,Kosovo,, jer veca je sramota igrati nego neigrati u tom slucaju.Vlada Srbije treba da se izvini svim nasim sportistima i da im dozvoli samostalno da ucestvuju ali ne pod zastavom Srbije ili da zamoli Ruski Olimpiski Savez da primi nase sportiste i da se takmice pod Ruskom trobojkom.Inace sve bi bilo na stetu sportista jer u slucaju da se sastanu sa shiptarima a prihvatili da ucestvuju onda ce morati da se povuku ,pa ce biti kaznjeni a to je losija varijanta.

miro split

pre 9 godina

Ja san svin srcen za to da se Kosovo primi u zajednicu olimpiski država.Samo bi ja zamolija da MOK ne uvodi golf ka olimpiski sport.
Evo zamislimo susret Srbije i Kosova u golfu.Prvo svi igrači su naoružani sa onim palicama i imaju nekog afroamerikanca koji in nosa to ladno oružje i stalno nešto filozofira o povezanosti života i rupe u koju triba utirat loptice.Postoji opasnost da dođe do sukoba sa tin štapima,pogotovo na velikon terenu od 18 polja kad dođe do rasprave ko je na čijen sveton tlu i ko ima više prava da prvi utira lopticu u rupetinu.

Licemerno

pre 9 godina

Volim ove komentare o tome kako ljudi hoce da se igraju samo sporta... Manje vise pisu isti oni koji su "zaboravili" kakve smo zabrane imali u sportu tokom sankcija... Seca se neko EP u fudbalu 1992? Olipijade? Tada je bilo ok da nema sporta za nas, a sada opsta kuknjava nad sudbinom Kosova...

SMAK22

pre 9 godina

Da u znak protesta istupimo iz ove satanisticke organizacije, necemo valjda tamo sa kosovo da se takmicimo, msm koji bi fazon bio da se takmici Leskovac protiv Kraljeva kao razlicite zemlje.

bez_cenzure

pre 9 godina

OKS mora djelovati jer ovo jeste presedan. Ako prime Kosovo onda bi trebali primiti i Abhaziju, Južnu Osetiju, Transnistriju. Ne znam kakav status ima Palestina jer bi onda njih trebali i prije Kosova primiti. Ali sve i da prime tzv. Kosovo u MOK oni se i dalje ne mogu takmičiti na svjetskim prvenstvima jer tamo ipak postoji pravilo da teritorija mora biti članica UN-a. Nadam se da tzv. Kosovo neće biti primljeno u MOK jer onda kako ko zasjedne u fotelju MOK-a može mijenjati pravila. Danas Kosovo a sutra Abhazija, prekosutra Transnistrija, dan poslije što da ne mogla bi i Republika Srpska.

Харамбаша

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)А јел нормално да бивше државе Југославије одбију да враћају дугове које су направили,и све оставе Србији?Да то нису урадили,имали би медаље.

max

pre 9 godina

Da,slažem se, Krim ne može u nijednu međunarodnu organizaciju,ali zato može Rusija čiji je Krim sada sastavni deo,a kad je Kosovo u pitanju onda je svaki presedan normalna stvar i izrugivanje međunarodnog prava i pravila igre.....

Smarty

pre 9 godina

@vivident
OK, hajde da prihvatimo kao argument "nece dalje sa drzavom sa kojom su ratovali". Zasto onda Azerbejdzan ne pusti Nagorno Karabah, zasto Gruzija ne pusti Abhaziju I Juznu Osetiju, zasto Ukrajina ne pusti Donjeck, zasto Spanija ne pusti Baskiju i Kataloniju, zasto Francuska ne pusti Korziku, zasto...(imas jos mnogo zasto u svetu)?
Ako se vec pozivas na argumente Kosova* (ako si zaboravio - pise se obavezno sa zvezdicom), onda nemoj da si licemer - postuj taj princip uvek i za svakoga, pa da vidis na sta ce svet da lici (ako uopste ostane nesto). Kosovo* je zlo, presedan koji je na primeru Ukrajine pokazao svu svoju pogresnost! Bude li MOK primio Kosovo* onda nema ama bas ni jedan argument da ne primi i ostale samoproglasene drzave.

Alex

pre 9 godina

Prvo da se smeni Platini, našim komentarima, a onda da se još jače raspišemo i sprečimo MOK da primi Kosovo.
(Akcija odmah!, 22. oktobar 2014 10:02)

Neko pre Platinija bi najpre morao da ode.

Ерик,Пенсилванија

pre 9 godina

Што би Дачић рекао,
,,Хвала вам гђице Ештон,ви сте били најбоља".

marv

pre 9 godina

ajde bre dosta vise, samo teramo inat i nista drugo, pa jel ima neko normalan ko jos misli da ce kosovo da se vrati Srbiji? Pustite ih nek se sramote na olimpijadi ako hoce, nas to ne treba da zanima. Ako se ovako nastavi svi normalni ljudi ce otici odavde, a sta ostaje, zna se...mada ovi sto bi ostali se tome verovatno i nadaju...

U.S.Albania

pre 9 godina

Да се ја питам, ми би изашли ако они буду примљени!
(Бојан Илић, 22. oktobar 2014 10:31)

Pa isto ste radili i za Derzavama koje su priznali Nezavisne Kosova povukliste Ambasadore ot ti Derzava pa opet ste i vratili jer ste videli da sam seme izolovate nista drugo.

бт

pre 9 godina

Има ли неког да и даље верује да ово нема никакве везе са Бриселским споразумом и "нормализацијом односа" коју спроводимо и да стратегија да формално "никада нећемо признати Косово" док на све друге начине то практично радимо може да прође? Није ту Дивац ништа појединачно крив, он и наш Олимпијски комитет су само део приче за замајавање народа.

Srbin iz Srbije

pre 9 godina

Meni se ovo ne svidja.Ali dokle cemo mi srbi da se pravimo ludi i da ne shvatamo realnost.Kosovo je drzava. Uskoro ce i u UN.Sto se pre resimo kancera zvano Kosovo bice nam bolje. Dok ne nastupi metastaza. Ne mora Srbija nikada da prizna Kosovo, ne mora da ima nikada diplomatske odnose ali svet to gleda drugacije. Uostalom sta srbija ima od teritorija gde je 90% vecina albansko stanovnistvo

Krsman

pre 9 godina

@ LEON ŠTUKELJ a jeli normalno da se svi dugovi i lose stvari koje su nacinile ostale republike bivse Jugoslavije,prepisu Srbiji?

JVC

pre 9 godina

Пре или каcније ће то бити, то је неминивноcт, зато што пре то боље за cве.Не одноcиcе за плитке мозгове:-)

ja nisam odavleee

pre 9 godina

@ (LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)
pa kad je Srbija mogla da preuzme i dugove bivse drzave,moze i to. Sve je to bilo u dogovoru,ako nisi znao. Pozzz

Strucnjak

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ,

Ne pripisuju se Srbiji vec olimpijskom savezu Srbije.Jer je Srbija bila clan MOK jos 1912 godine.Idi na sajt IOC pa nesto nauci.Nigde ne pise da Srbija ima medalje pre osamostaljenja

mertur

pre 9 godina

Да се ја питам, ми би изашли ако они буду примљени!
(Бојан Илић, 22. oktobar 2014 10:31)

Ne da vi izadjete, nego da budete izbaceni jer po svim civilizovanim normama ponasanja vasih navijaca vi nemate sta u sportkim manifastacijama da trazite.

MLEKADZIJA

pre 9 godina

Ako tzv Kosovo bude primljeno MOK to ce biti samo jos jedan primer stare istine da para vrti gde burgija ne moze odn. koliko je vazno imati jakog "mentora". Naravno to ce biti presedan, ali budimo realni tzv Kosovo je postizanjem najvisih, evr. vrednosti a bogami i americkih, u svim domenima vec odavno i zasluzilo. Samo jos da ga SAD uguraju u NATO i UN i gotova prica...

srbIN

pre 9 godina

MOK priznaje ali sledeci domacin OI Brazil ne priznaje... i sta cemo sad?
Solomonsko resenje. Kosovo ce da ucestvuje pod svojim imenom ali pod olimpijskom zastavom i bez himne. Zivi bili pa videli.

lahm

pre 9 godina

Čestitke na primanju Kosova u MOO!
Kad smo kod MOO, jeli normalno da se medalje koje su osvojili Slovenci za vrijeme Jugoslavije pripisuju danas Srbiji?
(LEON ŠTUKELJ, 22. oktobar 2014 11:07)
Naravno da nije normalno da Srbija prisvaja medalje SFRJ. Kao što jednako nije normalno da se ovde čestita Kosovu na prijemu. Eto, kao da ja čestitam Austriji 100-u godišnjicu zadržavanja Koruške od srpsko-slovenačke invazije... Ili da žalim što Štajerska nije. Emotivna kategorija. Veoma ružno. Inače Kosovo je Srbija pustila u MOK, i to bi se desilo pre ili kasnije.

my way

pre 9 godina

I mi moramo biti spremni da istupimo. Sto se medalja tice, stvarno smarate. Pripadaju ovoj drzavi koja postoji u kontinuitetu od Berlinskog kongresa, novopecenim komsijama niko ne dira u jednu jedinu medalju koju su osvojili od svog nastanka i uclanjenja u MOK. Mi vas nismo terali da stvarate nesto novo, a nismo ni nastali ni prestali da postojimo kad ste se sa nama ujedinili, pa svakako ni kad ste se odvojili. Sve odluke ste sami doneli, toliko.

gfhjf

pre 9 godina

Pa šta. To je neminovnost. Ne palite više ovaj napaćeni narod, nego pokušajte da mu poboljšate standard koji je ispod dostojanstva normalnog čoveka.

igor

pre 9 godina

Sta napisa vivident pa nece ni SRBI Republici SRPSKOJ da zive sa bosnijom ISTO KO KATALANCI sa Spanijom Korzika sa FRANCUSKOM.SMJESNI STE SA PRICOM ZA DECU NOVOG SVETSKOG POREDKA.

Old Shatterhand

pre 9 godina

Onda Srbija tamo nema šta da radi više.
(Iguman Nemanja, 22. oktobar 2014 12:05)

Da, uclanicemo se u Intergalakticki Olimpijski komitet nebeskih naroda?

omakapuje

pre 9 godina

Budimo realni: Ako zaboravimo na politiku i pitanja suverenosti, koja ne bi trebalo da utiču na naš svakodnevni život: zar je ok da sportistima sa Kosova bude u nedogled onemogućeno da se takmiče na međunarodnoj sceni zbog naših istorijskih sukoba i političkih podela? Srbija može da insistira jedino da oni dobiju neki status kakav ima Makedonija ili neke druge teritorije koje su pod sporom.

DexR

pre 9 godina

Pa Vučić stalno priča kako nas svet poštuje i ceni, EU nas ceni, poštuje, uvažava. I šta je sad ovo? Albanskom premijeru ne sme reč da kaže, primiće ga kao da se ništa nije desilo a ključeve grada i ne pominje. Alo bre botovi, iskreno Vam kažem, stavite prst na čelo, ovo je stvarno sramota kako ponizno podržavate vodju. Razmislite malo, ovo postaje opasno.

mertur

pre 9 godina

@Niko ne sprečava Albance sa Kosova da se bave sportom.Srbija je članica UN-a i MOK-a,tako da ukoliko ispune olimpijske norme mogu da učestvuju.
(bauhaus, 22. oktobar 2014 11:04)

I da nastupamo sa himnom i pod zastavom jedne drzave koja nam u svkoj pori zivota zeli samo zlo naneti, ne hvala imamo mi sad svoju drzavu.
PS: Makar jedno ime imamo za sportske manifestacije svetskog nivo, Majlinda Kelmendi je cak u Brazilu (koji jos nisu priznali Kosovo) dobila zlato i za sad je u toj kategoriji u samome vrhu.

jedno po jedno

pre 9 godina

Meni je strasno drago sto ce ovi obozavaoci lica i dela naseg "velikog lidera" svakim danom sve vise shvatiti za koga su glasali i kome daju bezrezervnu podrsku.
Zive nkad gore,oni su u sustini najveci protivnici priznanja Kosova, zemlju zaduzio koliko niko pre njega,lazi usavrsio do umetnosti.......

jos boli dron ...

pre 9 godina

Slobodno ih primite... Ionako nece imati nijednog predstavnika na olimpijadi, tako da ne znam cemu frka...
(Saul Goodman, 22. oktobar 2014 10:19)

Pa kada se informises preko Kurir-a normalno da imas ovakvu mislenje sta rci drugo informise se od Zone Sumraka pa i zivot ti teci kao u Zonu Sumrak.

Srdjan

pre 9 godina

Sto se cudimo sada kada svi vrlo dobro znamo da su nasi politicari u Briselu potpisali da nece praviti smetnje pri imtegrisanju kosovskih sportskih saveza u medjunarodne institucije?Tipa Fifa, Uefa, Mok.....

Eto

pre 9 godina

Prateći prethodne komentare, da l' je moguće da ovoliko naših ljudi živi u zabludi da su svi dugovi SFRJ preneti na Srbiju!?!? Elementarno neznanje i neinformisanost... takođe i nepoznavanje činjenice da je SRJ pre nego što je primljena u UN 2000. godine morala da se odrekne kontinuiteta SFRJ. Srbija je naslednik SRJ i SCG, a imovinu i dugove SFRJ su podelile sve bivše njene republike kroz sporazum o sukcesiji.

Branko

pre 9 godina

Искрено не верујем да је се ико из наше државе и ОКС борио против овога. Вероватно да је и то део бриселског споразума као део неспречавања уласка Косова у међународне институције.