Tenis 33

Četvrtak, 16.10.2014.

11:07

Novak brani titulu u Parizu

Postojala je dilema hoće li Novak Đoković igrati na turniru u Parizu, ali najbolji teniser sveta braniće titulu u Bersiju.

Novak brani titulu u Parizu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

Alex

pre 9 godina

treba da bude sa zenom na porodjaju...ali porodjaj treba da se obavi na teniskom terenu, dok Nole pobedjuje.To je kompletna pobeda, novog zivota, tenisa I 1. mesta na ATP listi.Sve moze kad se hoce!

tetak

pre 9 godina

Najbolje bi bilo da o nr.1 odlucuju Nole i Federer u finalu Londona.....ako cemo iskreno , igrali su citavu sezonu najkonstantnije od svih sem sto Fed nema GS .

ja

pre 9 godina

@gaja
Covek koji je pomenuo kako Federer moze osvojiti 500 bodova u Baselu je govorio o race listi, a na toj listi nema bodova od prosle godine, pa tako nema ni Federerovih 300 bodova za finale Basela.

Na glavnoj listi Novak ima prednost u odnosu na Federera 2430 bodova, a na race listi 990 bodova.
Kao sto vidis razlika izmedju te dve liste je 1440 bodova.
Novak do kraja godine brani 2500 bodova (1000 Pariz i 1500 London).
Federer do kraja godine brani 1060 bodova(300 Basel, 360 Pariz i 400 London).
To je ta razlika od 1440 bodova (2500 - 1060).

Uglavnom za neke prognoze lakse je pratiti stvari na ovoj race listi, a na njoj Novak ima 990 bodova vise.
Znaci Federer do kraja godine mora da osvoji ukupno bar 1000 bodova vise od Novaka, sto uopste nece biti lako.
Fakticki bi morao da osvoji titulu u Parizu, a da Novak tamo ni ne igra.
U tom slucaju bi imao pre Londona 10 bodova vise od Novaka plus ono sto zaradi u Baselu.
Znaci sa titulama u Parizu i Baselu i Novakovim propustanjem Pariza, Federer bi imao 510 bodova vise.
U Londonu pobeda u finalu donosi tih 500 bodova, pa bi Novak sa tom jednom pobedom u finalu Londona anulirao tu prednost, a Federer bi uz to i u Londonu morao da stigne do finala.

Inace teorijski Novak moze ovu godinu zavrsiti sa 3300 bodova vise od Federera. To je u teoriji, a u praksi ce Novakova prednost biti oko 2000 bodova ili oko 1500 ako propusti Pariz.

realno

pre 9 godina

@op
Kao prvo nema nikakvog virtuelnog prvog mesta.
Sam si napisao da se bodovi iz proslogodisnjeg Londona brisu pre ovogodisnjeg zavrsnog mastersa.
Tacnije brisu se 3.11 odmah po zavrsetku poslednjeg ATP turnira u godini, a to je masters u Parizu.
Zavrsni masters pocinje 9. Novembra i bodovi sa njega se upisuju 17.11.
Nakon Pariza svi teniseri ce imati samo bodove osvojene ove godine i ko god da bude prvi, bice to stvarno a ne virtuelno.
Ako bi Federer kojim slucajem dosao na to prvo mesto, onda bi na njemu proveo bar 2 nedelje.

Ipak on bi za to prvo mesto morao da osvoji i titulu u Baselu i u Parizu, a to mislim da je nemoguce.
Pa i u tom slucaju Novaku bi i finale bilo dovoljno da zadrzi prvo mesto sa 90 bodova prednosti
U slucaju da Federer u Parizu izgubi u finalu Novak bi opet i sa cetvrtfinalem zadrzao prvo mesto.

E sada mene zanima po cemu je autor ovog teksta zakljucio da ce Novak uopste igrti u Parizu? Novak ni jednom recju nije nagovestio tako nesto.
Cak i da Novak propusti Pariz male su sanse da ga Federer pretekne, jer tesko da on moze osvojiti 3 vezana titule, pogotovo na kraju sezone kada je vec umoran, a uveliko ima 33 godine.
Nije to mogao ni u najbolje vreme.
Pariz je osvojio samo jednom u karijeri, a isto vazi i za Sangaj.

Zato opustite se jer Novak sigurno ostaje na prvom mestu, ali male su sanse da ce igrati u Parizu.

gaja

pre 9 godina

Neko je napisao da ce federer u Bazelu osvojiti 500 poena.Nece jer brani finale od prosle godine.U Parizu je dosao do polu finala.To je 660 poena koje federer brani a Novak brani 1000. ida osvoji oba dobi ce 840 Novak da dodje do polu finala u Parizu gubi 640 to je oko 1500 u Federerovu korist.Novaku skidaju pre zavrsnog mastera 1500 ne znam kako je Federer igrao prosle godine ali postoji mogucnost da ga tu nedelju pretekne na listi.Realno u londonu ce se odluciti ko ce biti prvi a ako novak osvoji Pariz onda nece biti dileme ko je Sampion.

darko

pre 9 godina

Za ovu komplikovanu situaciju je kriv Mayer koji je imao 5 mec lopti protiv Federera i onda Fedex dobije jednu i lob i gotovo. Voleo bih da je Nole u zavrsnicu sezone usao sa osetnijom razlikom , pa da moze da se posveti lepim trenucima sa Jelenom, ali sto je neko vec rekao on pise istoriju i voleo bih da kad vec ima priliku da uradi jos nesto par sezona i onda da se povuce, a ne da vec sada razmislja o tome. Nije jedini koji ce imati dete i ostali ljudi imaju decu i idu na posao. Tnis je njegov posao. Uzdravlje

op

pre 9 godina

@(Фрфљави, 16. oktobar 2014 13:35)
Razlika je 990 poena na ATP Race Listi.
Federer ce u Bazelu, ako osvoji titulu, osvojiti 500 poena, dakle pre Pariza razlika ce biti 490 poena.
U Parizu se razlika moze dodatno smanjiti ako RF dodje do finala ili osvoji titulu. Ako Nole ispadne pre finala u Parizu, vec tada moze izgubiti prvo mesto. Dakle, u principu se o prvom mestu odlucuje u Londonu, s tim sto se pre Londona brisu svi poeni od prosle godine, tako da ce RF verovatno uci na Zavrsni Masters kao virtuelno prvi na svetu (imace najvise poena ali lista se objavljuje tek posle finala). Prosle godine je u Londonu imao 2 poraza, tako da ove godine moze dosta tu da napreduje. Novak mora ostvariti sve pobede i doci bar do finala.
Na kraju, Novaku se u novembru oduzimaju poeni iz Dejvis Kup finala 2013, dok ce Federer igrati finale i osvojiti nove poene.
Zakljucak je da nema sigurnog nacina za osiguranje prvog mesta, jednostavno nista se nece znati do samog kraja sezone, a i tada ce razlika biti veoma mala.

Profesionalac

pre 9 godina

Noletu je tenis posao tako da mora da se radi,odraslo se. Dobice od firme 2,3 dana slobodno za dolazak zene i deteta iz bolnice kuci i to je to. "Tko sta zna,krhko je znanje"

darko

pre 9 godina

Za ovu komplikovanu situaciju je kriv Mayer koji je imao 5 mec lopti protiv Federera i onda Fedex dobije jednu i lob i gotovo. Voleo bih da je Nole u zavrsnicu sezone usao sa osetnijom razlikom , pa da moze da se posveti lepim trenucima sa Jelenom, ali sto je neko vec rekao on pise istoriju i voleo bih da kad vec ima priliku da uradi jos nesto par sezona i onda da se povuce, a ne da vec sada razmislja o tome. Nije jedini koji ce imati dete i ostali ljudi imaju decu i idu na posao. Tnis je njegov posao. Uzdravlje

Фрфљави

pre 9 godina

Тј који резултати би Новака и теоретски ставили у недостижност? 1/4 Париз и први у групи у Берсију?

frustriranim nema pomoci

pre 9 godina

Idi kuci, dete je vaznije od para i bodova. Stvarno sramota.
(svasta, 16. oktobar 2014 12:08)

Najbolji pokazatelj koliko ljudi ne mogu da podnesu Novakov uspeh. Ma sta uradio uvek ce se neko naci da ga vredja. Do sada su bili podsmesljivi komentari '' sta se ponasa kao da je on trudan'' , '' nije jedini kome se zena poradja'' , Federer ima cetvoro dece pa igra i lista takvih komentara je predugacka. A sada je sramota sto ce da igra.

Napred Nole, uvek ces imati podrsku pravih navijaca !

Фрфљави

pre 9 godina

Јел може само неко да напише следеће: Ако Новак брани 2.500 а Федерер 1.000 поена, колико је онда остало поена за освајање федереру? Још 1.500 плус 140 дејвис куп или?

Nenad

pre 9 godina

Poceo sam slabije da ga pratim od druge nedelje US opena iz razloga sto mi je muka vise od pompeznih izjava u vezi sa trudnocom,ocinstvom,tenis jeste-nije prioritet...Poceo je da me iritira i sa nekim nesportskim ponasanjem na terenu i gestikulacijama upucenim pojedincima u publici.Federer je za njega dr. jer nikada nije toliko potencirao u javnosti svoje ocinstvo,decu i slicne stvari poput Noleta trenutno,a ima ih cetvoro?!Cetvoro,bre!Novak ni prvo jos nije ugledao,a vec je karijera u drugom planu,prioriteti nisu vise #1,Slamovi,Mastersi...Zato je Federer,i sa te strane koja je van tenisa-sampion!I ne treba da ide u penziju,u koju ga mnogi zdusno vec dugo salju,vec u inat njima,slusajuci sebe i svoje telo da nastavi da igra dokle god zeli,moze i hoce.Jer on u 34-oj godini zivota lagano stize do finala Slema,osvaja Masterse...Neka neko stisne "reply" i objasni mi zasto bi covek takvog kalibra isao u penziju?Ja na njegovom mestu ne bi sigurno.A Nole neka prekine sa tim izjavama,neka uzme reket u ruke i krene da igra taj tenis OFANZIVNO!Ne da se brani kao u rovu,vec da napada kao 2011-e protiv najboljih i ide po poene.Ide da ih zasluzi,da ih uzme,da ih OSVOJI.A ne da igra pasivno,da salje plitke lopte na pola servis polja i ceka greske protivnika.Tako bi,po mom misljenju,trebalo da igra jedan sampion i najbolji na svetu.U suprotnom,ne bi me ni najmanje iznenadilo da Nole ne odbrani prvo mesto do kraja sezone.

Nenad

pre 9 godina

Tenis bude i prođe. Biti sa ženom dok na svet donosi dete se ne može vratiti. Niko mu ne bi zamerio da odustane od turnira i bude uz najbliže. Osim sponzora možda.

Joca 011

pre 9 godina

Da smo svi živi i zdravi i lepo raspoloženi, i da nam Nole donese još radosti,
najpre svojim lepim ponašanjem i viteštvom u životu i na terenu,
a bodovi, titule, rekordi... ma... opušteno.
.

Melenci

pre 9 godina

kako god da resi,slazem se i uvek podrzavam.Uvek,i u porazu,jer kad je lepo podrska nije nuzna.Sretno bilo Jeleni na porodjaju,samo da sve dobro prodje!

Žića

pre 9 godina

Realno je bilo da odigra jer bez Pariza tesko da bi zadrzao prvo mesto. Plus ove godine ima sedam dana pauze izmedju Pariza i Londona, tako da ce imati vremena da se odmori. Sto se tice bebe, sve najbolje im zelim, ali on stvara istoriju i ne bi trebao sada zbog porodjaja da odustane od nekog turnira, jer je period koji nece biti uz zenu i dete jako mali takoreci mizeran, a dobice mnogo ako zadrzi prvo mesto.

Student

pre 9 godina

Novak trenutno ima 1000 bodova više od Federera, kada se gledaju bodovi osvojeni u ovoj godini, što je lepa prednost, ali u svakom slučaju dostižna. Navijamo za Novaka, da ovu godinu završi kao najbolji teniser sveta!

sinke

pre 9 godina

Tenis je samo sport,pobjedjuje se,gubi se....Nadamo se samo da ce Novak vise dobijati ove glavne konkurente,to je ono sto nedostaje,da malo vise dobija Nadala,Federera i kad je najvaznije.

gaga

pre 9 godina

Našem Novaku želim puno uspeha na turniru u Parizu, on zaslužuje poštovanje svih nas, jer njegovo tenisko umeće donosi veliku radost svima nama.
Idemo Nole...

Joca 011

pre 9 godina

Da smo svi živi i zdravi i lepo raspoloženi, i da nam Nole donese još radosti,
najpre svojim lepim ponašanjem i viteštvom u životu i na terenu,
a bodovi, titule, rekordi... ma... opušteno.
.

Nenad

pre 9 godina

Tenis bude i prođe. Biti sa ženom dok na svet donosi dete se ne može vratiti. Niko mu ne bi zamerio da odustane od turnira i bude uz najbliže. Osim sponzora možda.

Student

pre 9 godina

Novak trenutno ima 1000 bodova više od Federera, kada se gledaju bodovi osvojeni u ovoj godini, što je lepa prednost, ali u svakom slučaju dostižna. Navijamo za Novaka, da ovu godinu završi kao najbolji teniser sveta!

gaga

pre 9 godina

Našem Novaku želim puno uspeha na turniru u Parizu, on zaslužuje poštovanje svih nas, jer njegovo tenisko umeće donosi veliku radost svima nama.
Idemo Nole...

Žića

pre 9 godina

Realno je bilo da odigra jer bez Pariza tesko da bi zadrzao prvo mesto. Plus ove godine ima sedam dana pauze izmedju Pariza i Londona, tako da ce imati vremena da se odmori. Sto se tice bebe, sve najbolje im zelim, ali on stvara istoriju i ne bi trebao sada zbog porodjaja da odustane od nekog turnira, jer je period koji nece biti uz zenu i dete jako mali takoreci mizeran, a dobice mnogo ako zadrzi prvo mesto.

frustriranim nema pomoci

pre 9 godina

Idi kuci, dete je vaznije od para i bodova. Stvarno sramota.
(svasta, 16. oktobar 2014 12:08)

Najbolji pokazatelj koliko ljudi ne mogu da podnesu Novakov uspeh. Ma sta uradio uvek ce se neko naci da ga vredja. Do sada su bili podsmesljivi komentari '' sta se ponasa kao da je on trudan'' , '' nije jedini kome se zena poradja'' , Federer ima cetvoro dece pa igra i lista takvih komentara je predugacka. A sada je sramota sto ce da igra.

Napred Nole, uvek ces imati podrsku pravih navijaca !

Nenad

pre 9 godina

Poceo sam slabije da ga pratim od druge nedelje US opena iz razloga sto mi je muka vise od pompeznih izjava u vezi sa trudnocom,ocinstvom,tenis jeste-nije prioritet...Poceo je da me iritira i sa nekim nesportskim ponasanjem na terenu i gestikulacijama upucenim pojedincima u publici.Federer je za njega dr. jer nikada nije toliko potencirao u javnosti svoje ocinstvo,decu i slicne stvari poput Noleta trenutno,a ima ih cetvoro?!Cetvoro,bre!Novak ni prvo jos nije ugledao,a vec je karijera u drugom planu,prioriteti nisu vise #1,Slamovi,Mastersi...Zato je Federer,i sa te strane koja je van tenisa-sampion!I ne treba da ide u penziju,u koju ga mnogi zdusno vec dugo salju,vec u inat njima,slusajuci sebe i svoje telo da nastavi da igra dokle god zeli,moze i hoce.Jer on u 34-oj godini zivota lagano stize do finala Slema,osvaja Masterse...Neka neko stisne "reply" i objasni mi zasto bi covek takvog kalibra isao u penziju?Ja na njegovom mestu ne bi sigurno.A Nole neka prekine sa tim izjavama,neka uzme reket u ruke i krene da igra taj tenis OFANZIVNO!Ne da se brani kao u rovu,vec da napada kao 2011-e protiv najboljih i ide po poene.Ide da ih zasluzi,da ih uzme,da ih OSVOJI.A ne da igra pasivno,da salje plitke lopte na pola servis polja i ceka greske protivnika.Tako bi,po mom misljenju,trebalo da igra jedan sampion i najbolji na svetu.U suprotnom,ne bi me ni najmanje iznenadilo da Nole ne odbrani prvo mesto do kraja sezone.

Melenci

pre 9 godina

kako god da resi,slazem se i uvek podrzavam.Uvek,i u porazu,jer kad je lepo podrska nije nuzna.Sretno bilo Jeleni na porodjaju,samo da sve dobro prodje!

op

pre 9 godina

@(Фрфљави, 16. oktobar 2014 13:35)
Razlika je 990 poena na ATP Race Listi.
Federer ce u Bazelu, ako osvoji titulu, osvojiti 500 poena, dakle pre Pariza razlika ce biti 490 poena.
U Parizu se razlika moze dodatno smanjiti ako RF dodje do finala ili osvoji titulu. Ako Nole ispadne pre finala u Parizu, vec tada moze izgubiti prvo mesto. Dakle, u principu se o prvom mestu odlucuje u Londonu, s tim sto se pre Londona brisu svi poeni od prosle godine, tako da ce RF verovatno uci na Zavrsni Masters kao virtuelno prvi na svetu (imace najvise poena ali lista se objavljuje tek posle finala). Prosle godine je u Londonu imao 2 poraza, tako da ove godine moze dosta tu da napreduje. Novak mora ostvariti sve pobede i doci bar do finala.
Na kraju, Novaku se u novembru oduzimaju poeni iz Dejvis Kup finala 2013, dok ce Federer igrati finale i osvojiti nove poene.
Zakljucak je da nema sigurnog nacina za osiguranje prvog mesta, jednostavno nista se nece znati do samog kraja sezone, a i tada ce razlika biti veoma mala.

darko

pre 9 godina

Za ovu komplikovanu situaciju je kriv Mayer koji je imao 5 mec lopti protiv Federera i onda Fedex dobije jednu i lob i gotovo. Voleo bih da je Nole u zavrsnicu sezone usao sa osetnijom razlikom , pa da moze da se posveti lepim trenucima sa Jelenom, ali sto je neko vec rekao on pise istoriju i voleo bih da kad vec ima priliku da uradi jos nesto par sezona i onda da se povuce, a ne da vec sada razmislja o tome. Nije jedini koji ce imati dete i ostali ljudi imaju decu i idu na posao. Tnis je njegov posao. Uzdravlje

sinke

pre 9 godina

Tenis je samo sport,pobjedjuje se,gubi se....Nadamo se samo da ce Novak vise dobijati ove glavne konkurente,to je ono sto nedostaje,da malo vise dobija Nadala,Federera i kad je najvaznije.

gaja

pre 9 godina

Neko je napisao da ce federer u Bazelu osvojiti 500 poena.Nece jer brani finale od prosle godine.U Parizu je dosao do polu finala.To je 660 poena koje federer brani a Novak brani 1000. ida osvoji oba dobi ce 840 Novak da dodje do polu finala u Parizu gubi 640 to je oko 1500 u Federerovu korist.Novaku skidaju pre zavrsnog mastera 1500 ne znam kako je Federer igrao prosle godine ali postoji mogucnost da ga tu nedelju pretekne na listi.Realno u londonu ce se odluciti ko ce biti prvi a ako novak osvoji Pariz onda nece biti dileme ko je Sampion.

Profesionalac

pre 9 godina

Noletu je tenis posao tako da mora da se radi,odraslo se. Dobice od firme 2,3 dana slobodno za dolazak zene i deteta iz bolnice kuci i to je to. "Tko sta zna,krhko je znanje"

darko

pre 9 godina

Za ovu komplikovanu situaciju je kriv Mayer koji je imao 5 mec lopti protiv Federera i onda Fedex dobije jednu i lob i gotovo. Voleo bih da je Nole u zavrsnicu sezone usao sa osetnijom razlikom , pa da moze da se posveti lepim trenucima sa Jelenom, ali sto je neko vec rekao on pise istoriju i voleo bih da kad vec ima priliku da uradi jos nesto par sezona i onda da se povuce, a ne da vec sada razmislja o tome. Nije jedini koji ce imati dete i ostali ljudi imaju decu i idu na posao. Tnis je njegov posao. Uzdravlje

Фрфљави

pre 9 godina

Тј који резултати би Новака и теоретски ставили у недостижност? 1/4 Париз и први у групи у Берсију?

ja

pre 9 godina

@gaja
Covek koji je pomenuo kako Federer moze osvojiti 500 bodova u Baselu je govorio o race listi, a na toj listi nema bodova od prosle godine, pa tako nema ni Federerovih 300 bodova za finale Basela.

Na glavnoj listi Novak ima prednost u odnosu na Federera 2430 bodova, a na race listi 990 bodova.
Kao sto vidis razlika izmedju te dve liste je 1440 bodova.
Novak do kraja godine brani 2500 bodova (1000 Pariz i 1500 London).
Federer do kraja godine brani 1060 bodova(300 Basel, 360 Pariz i 400 London).
To je ta razlika od 1440 bodova (2500 - 1060).

Uglavnom za neke prognoze lakse je pratiti stvari na ovoj race listi, a na njoj Novak ima 990 bodova vise.
Znaci Federer do kraja godine mora da osvoji ukupno bar 1000 bodova vise od Novaka, sto uopste nece biti lako.
Fakticki bi morao da osvoji titulu u Parizu, a da Novak tamo ni ne igra.
U tom slucaju bi imao pre Londona 10 bodova vise od Novaka plus ono sto zaradi u Baselu.
Znaci sa titulama u Parizu i Baselu i Novakovim propustanjem Pariza, Federer bi imao 510 bodova vise.
U Londonu pobeda u finalu donosi tih 500 bodova, pa bi Novak sa tom jednom pobedom u finalu Londona anulirao tu prednost, a Federer bi uz to i u Londonu morao da stigne do finala.

Inace teorijski Novak moze ovu godinu zavrsiti sa 3300 bodova vise od Federera. To je u teoriji, a u praksi ce Novakova prednost biti oko 2000 bodova ili oko 1500 ako propusti Pariz.

tetak

pre 9 godina

Najbolje bi bilo da o nr.1 odlucuju Nole i Federer u finalu Londona.....ako cemo iskreno , igrali su citavu sezonu najkonstantnije od svih sem sto Fed nema GS .

Фрфљави

pre 9 godina

Јел може само неко да напише следеће: Ако Новак брани 2.500 а Федерер 1.000 поена, колико је онда остало поена за освајање федереру? Још 1.500 плус 140 дејвис куп или?

realno

pre 9 godina

@op
Kao prvo nema nikakvog virtuelnog prvog mesta.
Sam si napisao da se bodovi iz proslogodisnjeg Londona brisu pre ovogodisnjeg zavrsnog mastersa.
Tacnije brisu se 3.11 odmah po zavrsetku poslednjeg ATP turnira u godini, a to je masters u Parizu.
Zavrsni masters pocinje 9. Novembra i bodovi sa njega se upisuju 17.11.
Nakon Pariza svi teniseri ce imati samo bodove osvojene ove godine i ko god da bude prvi, bice to stvarno a ne virtuelno.
Ako bi Federer kojim slucajem dosao na to prvo mesto, onda bi na njemu proveo bar 2 nedelje.

Ipak on bi za to prvo mesto morao da osvoji i titulu u Baselu i u Parizu, a to mislim da je nemoguce.
Pa i u tom slucaju Novaku bi i finale bilo dovoljno da zadrzi prvo mesto sa 90 bodova prednosti
U slucaju da Federer u Parizu izgubi u finalu Novak bi opet i sa cetvrtfinalem zadrzao prvo mesto.

E sada mene zanima po cemu je autor ovog teksta zakljucio da ce Novak uopste igrti u Parizu? Novak ni jednom recju nije nagovestio tako nesto.
Cak i da Novak propusti Pariz male su sanse da ga Federer pretekne, jer tesko da on moze osvojiti 3 vezana titule, pogotovo na kraju sezone kada je vec umoran, a uveliko ima 33 godine.
Nije to mogao ni u najbolje vreme.
Pariz je osvojio samo jednom u karijeri, a isto vazi i za Sangaj.

Zato opustite se jer Novak sigurno ostaje na prvom mestu, ali male su sanse da ce igrati u Parizu.

Alex

pre 9 godina

treba da bude sa zenom na porodjaju...ali porodjaj treba da se obavi na teniskom terenu, dok Nole pobedjuje.To je kompletna pobeda, novog zivota, tenisa I 1. mesta na ATP listi.Sve moze kad se hoce!

Nenad

pre 9 godina

Poceo sam slabije da ga pratim od druge nedelje US opena iz razloga sto mi je muka vise od pompeznih izjava u vezi sa trudnocom,ocinstvom,tenis jeste-nije prioritet...Poceo je da me iritira i sa nekim nesportskim ponasanjem na terenu i gestikulacijama upucenim pojedincima u publici.Federer je za njega dr. jer nikada nije toliko potencirao u javnosti svoje ocinstvo,decu i slicne stvari poput Noleta trenutno,a ima ih cetvoro?!Cetvoro,bre!Novak ni prvo jos nije ugledao,a vec je karijera u drugom planu,prioriteti nisu vise #1,Slamovi,Mastersi...Zato je Federer,i sa te strane koja je van tenisa-sampion!I ne treba da ide u penziju,u koju ga mnogi zdusno vec dugo salju,vec u inat njima,slusajuci sebe i svoje telo da nastavi da igra dokle god zeli,moze i hoce.Jer on u 34-oj godini zivota lagano stize do finala Slema,osvaja Masterse...Neka neko stisne "reply" i objasni mi zasto bi covek takvog kalibra isao u penziju?Ja na njegovom mestu ne bi sigurno.A Nole neka prekine sa tim izjavama,neka uzme reket u ruke i krene da igra taj tenis OFANZIVNO!Ne da se brani kao u rovu,vec da napada kao 2011-e protiv najboljih i ide po poene.Ide da ih zasluzi,da ih uzme,da ih OSVOJI.A ne da igra pasivno,da salje plitke lopte na pola servis polja i ceka greske protivnika.Tako bi,po mom misljenju,trebalo da igra jedan sampion i najbolji na svetu.U suprotnom,ne bi me ni najmanje iznenadilo da Nole ne odbrani prvo mesto do kraja sezone.

Nenad

pre 9 godina

Tenis bude i prođe. Biti sa ženom dok na svet donosi dete se ne može vratiti. Niko mu ne bi zamerio da odustane od turnira i bude uz najbliže. Osim sponzora možda.

Joca 011

pre 9 godina

Da smo svi živi i zdravi i lepo raspoloženi, i da nam Nole donese još radosti,
najpre svojim lepim ponašanjem i viteštvom u životu i na terenu,
a bodovi, titule, rekordi... ma... opušteno.
.

Žića

pre 9 godina

Realno je bilo da odigra jer bez Pariza tesko da bi zadrzao prvo mesto. Plus ove godine ima sedam dana pauze izmedju Pariza i Londona, tako da ce imati vremena da se odmori. Sto se tice bebe, sve najbolje im zelim, ali on stvara istoriju i ne bi trebao sada zbog porodjaja da odustane od nekog turnira, jer je period koji nece biti uz zenu i dete jako mali takoreci mizeran, a dobice mnogo ako zadrzi prvo mesto.

Фрфљави

pre 9 godina

Јел може само неко да напише следеће: Ако Новак брани 2.500 а Федерер 1.000 поена, колико је онда остало поена за освајање федереру? Још 1.500 плус 140 дејвис куп или?

gaga

pre 9 godina

Našem Novaku želim puno uspeha na turniru u Parizu, on zaslužuje poštovanje svih nas, jer njegovo tenisko umeće donosi veliku radost svima nama.
Idemo Nole...

op

pre 9 godina

@(Фрфљави, 16. oktobar 2014 13:35)
Razlika je 990 poena na ATP Race Listi.
Federer ce u Bazelu, ako osvoji titulu, osvojiti 500 poena, dakle pre Pariza razlika ce biti 490 poena.
U Parizu se razlika moze dodatno smanjiti ako RF dodje do finala ili osvoji titulu. Ako Nole ispadne pre finala u Parizu, vec tada moze izgubiti prvo mesto. Dakle, u principu se o prvom mestu odlucuje u Londonu, s tim sto se pre Londona brisu svi poeni od prosle godine, tako da ce RF verovatno uci na Zavrsni Masters kao virtuelno prvi na svetu (imace najvise poena ali lista se objavljuje tek posle finala). Prosle godine je u Londonu imao 2 poraza, tako da ove godine moze dosta tu da napreduje. Novak mora ostvariti sve pobede i doci bar do finala.
Na kraju, Novaku se u novembru oduzimaju poeni iz Dejvis Kup finala 2013, dok ce Federer igrati finale i osvojiti nove poene.
Zakljucak je da nema sigurnog nacina za osiguranje prvog mesta, jednostavno nista se nece znati do samog kraja sezone, a i tada ce razlika biti veoma mala.

Student

pre 9 godina

Novak trenutno ima 1000 bodova više od Federera, kada se gledaju bodovi osvojeni u ovoj godini, što je lepa prednost, ali u svakom slučaju dostižna. Navijamo za Novaka, da ovu godinu završi kao najbolji teniser sveta!

frustriranim nema pomoci

pre 9 godina

Idi kuci, dete je vaznije od para i bodova. Stvarno sramota.
(svasta, 16. oktobar 2014 12:08)

Najbolji pokazatelj koliko ljudi ne mogu da podnesu Novakov uspeh. Ma sta uradio uvek ce se neko naci da ga vredja. Do sada su bili podsmesljivi komentari '' sta se ponasa kao da je on trudan'' , '' nije jedini kome se zena poradja'' , Federer ima cetvoro dece pa igra i lista takvih komentara je predugacka. A sada je sramota sto ce da igra.

Napred Nole, uvek ces imati podrsku pravih navijaca !

sinke

pre 9 godina

Tenis je samo sport,pobjedjuje se,gubi se....Nadamo se samo da ce Novak vise dobijati ove glavne konkurente,to je ono sto nedostaje,da malo vise dobija Nadala,Federera i kad je najvaznije.

darko

pre 9 godina

Za ovu komplikovanu situaciju je kriv Mayer koji je imao 5 mec lopti protiv Federera i onda Fedex dobije jednu i lob i gotovo. Voleo bih da je Nole u zavrsnicu sezone usao sa osetnijom razlikom , pa da moze da se posveti lepim trenucima sa Jelenom, ali sto je neko vec rekao on pise istoriju i voleo bih da kad vec ima priliku da uradi jos nesto par sezona i onda da se povuce, a ne da vec sada razmislja o tome. Nije jedini koji ce imati dete i ostali ljudi imaju decu i idu na posao. Tnis je njegov posao. Uzdravlje

darko

pre 9 godina

Za ovu komplikovanu situaciju je kriv Mayer koji je imao 5 mec lopti protiv Federera i onda Fedex dobije jednu i lob i gotovo. Voleo bih da je Nole u zavrsnicu sezone usao sa osetnijom razlikom , pa da moze da se posveti lepim trenucima sa Jelenom, ali sto je neko vec rekao on pise istoriju i voleo bih da kad vec ima priliku da uradi jos nesto par sezona i onda da se povuce, a ne da vec sada razmislja o tome. Nije jedini koji ce imati dete i ostali ljudi imaju decu i idu na posao. Tnis je njegov posao. Uzdravlje

gaja

pre 9 godina

Neko je napisao da ce federer u Bazelu osvojiti 500 poena.Nece jer brani finale od prosle godine.U Parizu je dosao do polu finala.To je 660 poena koje federer brani a Novak brani 1000. ida osvoji oba dobi ce 840 Novak da dodje do polu finala u Parizu gubi 640 to je oko 1500 u Federerovu korist.Novaku skidaju pre zavrsnog mastera 1500 ne znam kako je Federer igrao prosle godine ali postoji mogucnost da ga tu nedelju pretekne na listi.Realno u londonu ce se odluciti ko ce biti prvi a ako novak osvoji Pariz onda nece biti dileme ko je Sampion.

Melenci

pre 9 godina

kako god da resi,slazem se i uvek podrzavam.Uvek,i u porazu,jer kad je lepo podrska nije nuzna.Sretno bilo Jeleni na porodjaju,samo da sve dobro prodje!

Profesionalac

pre 9 godina

Noletu je tenis posao tako da mora da se radi,odraslo se. Dobice od firme 2,3 dana slobodno za dolazak zene i deteta iz bolnice kuci i to je to. "Tko sta zna,krhko je znanje"

Фрфљави

pre 9 godina

Тј који резултати би Новака и теоретски ставили у недостижност? 1/4 Париз и први у групи у Берсију?

realno

pre 9 godina

@op
Kao prvo nema nikakvog virtuelnog prvog mesta.
Sam si napisao da se bodovi iz proslogodisnjeg Londona brisu pre ovogodisnjeg zavrsnog mastersa.
Tacnije brisu se 3.11 odmah po zavrsetku poslednjeg ATP turnira u godini, a to je masters u Parizu.
Zavrsni masters pocinje 9. Novembra i bodovi sa njega se upisuju 17.11.
Nakon Pariza svi teniseri ce imati samo bodove osvojene ove godine i ko god da bude prvi, bice to stvarno a ne virtuelno.
Ako bi Federer kojim slucajem dosao na to prvo mesto, onda bi na njemu proveo bar 2 nedelje.

Ipak on bi za to prvo mesto morao da osvoji i titulu u Baselu i u Parizu, a to mislim da je nemoguce.
Pa i u tom slucaju Novaku bi i finale bilo dovoljno da zadrzi prvo mesto sa 90 bodova prednosti
U slucaju da Federer u Parizu izgubi u finalu Novak bi opet i sa cetvrtfinalem zadrzao prvo mesto.

E sada mene zanima po cemu je autor ovog teksta zakljucio da ce Novak uopste igrti u Parizu? Novak ni jednom recju nije nagovestio tako nesto.
Cak i da Novak propusti Pariz male su sanse da ga Federer pretekne, jer tesko da on moze osvojiti 3 vezana titule, pogotovo na kraju sezone kada je vec umoran, a uveliko ima 33 godine.
Nije to mogao ni u najbolje vreme.
Pariz je osvojio samo jednom u karijeri, a isto vazi i za Sangaj.

Zato opustite se jer Novak sigurno ostaje na prvom mestu, ali male su sanse da ce igrati u Parizu.

ja

pre 9 godina

@gaja
Covek koji je pomenuo kako Federer moze osvojiti 500 bodova u Baselu je govorio o race listi, a na toj listi nema bodova od prosle godine, pa tako nema ni Federerovih 300 bodova za finale Basela.

Na glavnoj listi Novak ima prednost u odnosu na Federera 2430 bodova, a na race listi 990 bodova.
Kao sto vidis razlika izmedju te dve liste je 1440 bodova.
Novak do kraja godine brani 2500 bodova (1000 Pariz i 1500 London).
Federer do kraja godine brani 1060 bodova(300 Basel, 360 Pariz i 400 London).
To je ta razlika od 1440 bodova (2500 - 1060).

Uglavnom za neke prognoze lakse je pratiti stvari na ovoj race listi, a na njoj Novak ima 990 bodova vise.
Znaci Federer do kraja godine mora da osvoji ukupno bar 1000 bodova vise od Novaka, sto uopste nece biti lako.
Fakticki bi morao da osvoji titulu u Parizu, a da Novak tamo ni ne igra.
U tom slucaju bi imao pre Londona 10 bodova vise od Novaka plus ono sto zaradi u Baselu.
Znaci sa titulama u Parizu i Baselu i Novakovim propustanjem Pariza, Federer bi imao 510 bodova vise.
U Londonu pobeda u finalu donosi tih 500 bodova, pa bi Novak sa tom jednom pobedom u finalu Londona anulirao tu prednost, a Federer bi uz to i u Londonu morao da stigne do finala.

Inace teorijski Novak moze ovu godinu zavrsiti sa 3300 bodova vise od Federera. To je u teoriji, a u praksi ce Novakova prednost biti oko 2000 bodova ili oko 1500 ako propusti Pariz.

Alex

pre 9 godina

treba da bude sa zenom na porodjaju...ali porodjaj treba da se obavi na teniskom terenu, dok Nole pobedjuje.To je kompletna pobeda, novog zivota, tenisa I 1. mesta na ATP listi.Sve moze kad se hoce!

tetak

pre 9 godina

Najbolje bi bilo da o nr.1 odlucuju Nole i Federer u finalu Londona.....ako cemo iskreno , igrali su citavu sezonu najkonstantnije od svih sem sto Fed nema GS .