Tenis 100

Subota, 04.10.2014.

06:30

Novak u novom finalu Pekinga!

Najbolji teniser sveta zadržao je maksimalan učinak na ATP turniru u Pekingu i plasirao se u peto finale u karijeri.

Novak u novom finalu Pekinga! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

duh nibor

pre 9 godina

(Dr House, 4. oktobar 2014 15:01)
To tvoje hahah i nije toliko smešno. Nahvatao si malo statistiku, koja je uzgred totalno iskrivljena. Skoro svi igrači top 20 su povremeno ulazili i izlazili iz top 10 tako da je to sitničavo brojanje ko je kad bio u 2 meseca top 10 totalno nevažno. Mari je naravno top4 godinama, Čilić USo šampion. Ovo dve pobede protiv Marija vrede duplo više od ostalih. Zlobi nikad kraja, nik ti pristaje.

svasta

pre 9 godina

Ovde ljudi veruju da je Nole prodao tituli na Vimbldonu Mareju. Isto tako je prodao Cilicu Us open, Robredu pobedu u mecu u Sinsinatiju, Nadalu RG, uvek kad izgubi imate izgovor. Mastoviti ste zaista.

Nas JEDAN ima 3,5 puta vise od vas SVIH

pre 9 godina

a koje osvojio us open ? nole ? troicki ? hvala
(samo pitam, 4. oktobar 2014 14:33)

Taj koji je osvojio pokazao je posle desetak dana koliko mU ide. Moze da zapise na TABLETAMA koje trosi.

x

pre 9 godina

(Novak Djokovic born in Serbia, 4. oktobar 2014 11:12)

Do pre nekih nedelju-dve dana pisalo je Srbija. I kod Zimonjica pise Jugoslavija, a kod ostalih nasih tenisera Srbija. Nisu promenili ni kod Cilica (BiH), Karlovica (HR), Raonica (MNE)...

Dokumenti

pre 9 godina

Ne razumem, zasto na ATP site-u pise da je Nole rodjen u Yugoslaviji, a recimo Cilic BiH?
[link]
(Novak Djokovic born in Serbia, 4. oktobar 2014 11:12)

Zato sto je 1987., kad je rodjen, postojala Jugoslavija, pa mu tako pise u dokumentima. Onaj iz MedjUgorja je, opet, promenio dokumenta. Druge razloge ne vidim.

Dr House

pre 9 godina

Zanimljiva statistika, Novak nije izgubio od top 10 igrača još od Nadala na Roland Garosu.
(Aki, 4. oktobar 2014 08:22)
Bas "zanimljiva" hahaha. A odigrao je ukupno 2 meca od tada sa top 10 igracima. Federer finale WB i Nisikori 1/2 finale USA koje je zamisli izgubio. Marej nije u top 10 a Dimitrov je tacno 10.pre ovog turnira (tako mozes i tu jednu da mu pripises). Svasta ljudi napisu i jos dobiju silne pluseve. Dakle nije tacno da nije izgubio i zamisli odigrao je citava 2,5 meca protiv top 10 igraca "jos" od RG!

metnem

pre 9 godina

Ajde ljudi vise pestanite sa tim glupostima poklonio gs Mariju. Mari je bio klasu bolji na Vimbledonu, ali mi je stvarno krivo zbog onog US opena, jer je Novak veci deo meca bio po meni bolji ali ne moze se reci da je poklonio.
Mari je na kraju ipak zasluzeno dobio ta dva finala.

Sampras36

pre 9 godina

Slabo igra a prvi na svjetu. Bas smjesno sta neki tu pricaju. Da bi to culi neki teniseri ili eksperti, ti bi rekli vama da prestanete gledati tenis.

Miodrag

pre 9 godina

Novak na Wimlidonu nije Mariju poklonio titilu nego je to debelo naplatio od pokvarenih i podlih Engleza.Bio sam tada toliko ljut na njega zbog toga ali sada kada sam trezveno razmislio bez emocija mislim da je to bila pametna i inteligentna njegova odluka, jer ko zna koliko je miliona funti to vredelo da oni posle 100 godina osvoje slem u svojoj zemlji.To samo Nole zna.

Jazz

pre 9 godina

@Svaki put kad Nole odere Endija ja se setim onih stručnjaka iz Adidasa koji su procenili pre 5 godina da je Endi perspektivniji i otkačili Noleta. Kakav poslovni promašaj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Moravac, 4. oktobar 2014 08:52)

Adidas je svojevremeno otkacio Michael Jordana (Majkl Džordana) kao neperspektivnog. Džordan je došao u Adidas da sklopi ugovor jer ih je obožavao i nosio Adidas u srednjoj školi tj univerzitetu.
Tada je praktično, Jordan koji nije "prošao" ni u Conversu, stvorio Nike imperiju. Tačnije Micheal Falk mu je ponudio da novac svake treće prodate Nike patike bude njegov... Ali koga je briga :)
NAPREEEEED NOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAK!!!!!!

neko

pre 9 godina

(Oskar, 04. oktobar 2014 09:45)

Grešiš sinko. Dovoljan je Vimbldon, i ne mora ništa da uzme do kraja sezone, a ti se teši sa vašarskim američkim US openom.

minaf

pre 9 godina

Novak je od Marija napravio GS šampiona,a sada će ga vratiti tamo gde pripada.Ko je pažljivije gledao zadnjih par mečeva,mogao je da uoči poprilično zahladjenje u "diplomatskim odnosima" i Novakovu rešenost da Mari više neuzme nijedan trofej preko Noletovog "mekog srca". Zbog čega i kako neznamo,ali nije ni bitno.Važno je da Nole pobedjuje. Inače,sad se tek vidi koliko je ono finale US opena bilo smešno.Novak je zbog besa prema organizatorima, kad su ga postavili da igra u podne na 35, odustao od finala i tako pružio priliku nekima da se ni krivi ni dužni raduju. To se ubuduće neće tek tako dešavati,a i organizatori su naučili lekciju, jer im je finale bilo najlošije u zadnjih desetak godina.
(mr, 4. oktobar 2014 08:39)
Da je 35*c na terenu to bi bilo jos i divno!Na zagrejanom betonu to je 42*c plus vlaznost 80%,ukupan efekat je oko 50*c,pa ti brale igraj tenis ili razmisljaj kako da izvuces zivu glavu!!A poznato je da Novak ne podnosi ove ekstreme.

goran

pre 9 godina

Nekom Kina i Peking a nekom ostali GS-ovi...
(oberin martell, 4. oktobar 2014 10:55)

hehehehe ovo je smesno. :D
a nekom vimbldon. a sta kazes? ;)

guja

pre 9 godina

Nekom Kina i Peking a nekom ostali GS-ovi... (oberin martell, 04. oktobar 2014 10:55)...
..a samo jednom ove godine Vimbldon. Najveći turnir.

Jova

pre 9 godina

Neznanje ima prednosti, da ne kažem da je blagoslov. Gledajući meč uhvatila sam sebe da više pratim »ponašanje« ovih loptica nego samu igru. I pored svega imalo se šta vidjeti.

Raduje igra, želja i zalaganje kao i Vajda i posebno Miljan u boksu.

Pozdrav svima

uvek Zvezda

pre 9 godina

(oberin martell, 04. oktobar 2014 10:55)
A na koga mislis? Sigurno ne mislis na igrača koji je ove godine uzeo svoj drugi vimbldon?

vlada

pre 9 godina

Za Oskara

Prema pravilima atp-a svi moraju da odigraju 2 turnira iz serije 500. Nole igra vec godinama Dubai i Peking i jos 4GS, 10 turnira iz masters serije. Svake godine uzme barem jedan GS, 3-4 mastersa i turnire iz serije 500 jedan ili oba. Naravno izuzetak je 2011 godina koju retko kad moze da ponovi. Uzeti 6 turnira godisnje od 16 koje igras je po meni izuzetan uspeh, pogotovo sto igras najace turnire.

Novak Djokovic born in Serbia

pre 9 godina

Ne razumem, zasto na ATP site-u pise da je Nole rodjen u Yugoslaviji, a recimo Cilic BiH?
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Novak-Djokovic.aspx

bomber

pre 9 godina

Прошао медени месец сад Ђоле опет дере.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nole, 4. oktobar 2014 08:41)

pa dere on cijelo vrijeme, uh jesam bezobrazan :)

aaaaa

pre 9 godina

turnir mali ali konkurencija jaca nego na us openu.. onako realno, jer su na us openu svi znacajniji igraci bili u padu sa formom a nadal nije ni ucestvovao! inace ovaj turnir je buduci masters jer je najjaci turnir serije 500 po nagradnom fondu i igracima, kao i samoj organizaciji..

Oskar

pre 9 godina

@E, stvarno, koji žreb za Šangaj !
Kod Noleta Murray, Nišikori i Federer, a u Nadalovoj polovini Berdih, Raonić i Wawrinka koji je u autu.
Kako stoje stvari, do finala na Nadalovoj strani će stići Monako ili Sousa
(smb, 4. oktobar 2014 09:21)

Trenutno je u tenisu naizgled nemoguće dobiti lak žrijeb, pogotovo kad se Del Potro vrati jer je jačina igrača od 3-20 u ogromnom usponu, ali je zato od 20-50 i od 1-3 u padu. Ako je taki žrijeb ja mislim da to nije loše ( Nišikori i Marej su vjerovatno više i umorni s obzirom da su osvojili predzadnji turnir, evi Nišikori i ovaj skoro ), a Federer po meni nije nimalo teži od Wawrinke, pogotovo jer nije igrao Šangaj odavno.

Branislav 58

pre 9 godina

(Oskar, 4. oktobar 2014 08:45)
Naravno,Oskare,da Nole nije savršen,pa dok on,kako ti kažeš "nabija"loptu u aut,ostali nabijaju poraze protiv njega.Šta ćeš,i takva igra se pokazala dovoljnom da je Nole u samom vrhu već sedam godina i svi Čilićaši,Vavrinkaši,i ljubitelji sličnih blic igrača moraju stvari u svojoj glavi da postave na pravo mesto i da znaju ko je ko i kiolika je razlika u klasi izmedju takvih i Noleta

Her Zivota

pre 9 godina

Glavna razlika izmedju Djokovica 2011. i 2014. je što sad na brejk lopte čeka greške protivnika ( a to će ga koštati kad tad ), i što ima neke gemove gdje stalno nabija loptu u aut pa iako mu protivnik svojim greškama omogući da se vrati u gem, nastavlja da nabija sve dok ga ne izgubi. To je valjda rezultat tog psihološkog nedostatka.
Sve u svemu, s obzirom na trenutnu formu i stanje, i s obzirom da je zaboravljen kao pobjednik turnira nije loše ako osvoji ovaj mali turnir.
(Oskar, 4. oktobar 2014 08:45)

Koja je razlika u razmisljanju i radu izmedju Oskara 2011 i Oskara 2014, podeli to sa nama?? Drago mi je da vec duze vreme pomno pratis Djo1etove meceve, cak i kada pocinju u 06:30 u nedelju??
Inace godisnje na ATP turu mislim da se odrzava ukupno 65 turnira, od toga Djokov1c igra 16 najboljih i najkvalitetnijih, tako da ne znam na koji to mali turnir mislis ?
Gazi to sutra Djo1e i sledece nedelje i 1. mesto je prakticno osigurano !!!

sasa.r

pre 9 godina

Novak igra kao što je i uvijek igrao. Kontrolisani udarci su konstanta u njegovoj igri a preuzimanje rizika skoro da i nepostoji.Da je Marej u svojoj formi lagano bi pobjedio Novaka ali čovjek je napravio ,,milion" grešaka.Čim naiđe neko ko će uspjeti da u prebacivanjima i ,,balonima" izdrži jedan dio igre, Novak počinje da pada i za razliku od 2011 sada i ne pokušava da se vrati u meč.Dalje, Novak ne djeluje kao neko kome odgovara igra na više setova , kao da je i fizički pao.Sve u svemu, slabo je to, preslabo.Uostalom vidjećete čim dođu jači turniri i grenslemovi. Opet će da nestane.

kokolo_moj

pre 9 godina

@ Ljudi, na kom programu je bio prenos, sve vreme sam trazio po kanalima?
(djole, 4. oktobar 2014 08:26)

Bio je prenos na RTS-u, ali juce.

Melenci

pre 9 godina

i Viskovic moze da navija za koga hoce!To da je pristrasan nije tacno,jer je velik profesionalac,jedan od najboljih sportskih novinara u Srbiji.Za mene je pravo zadovoljstvo slusati njegovo komentarisanje jer covek poznaje i tenis i fudbal.Visko je profi to je neosporno!Inace za Noleta ce finale biti rutina jer ni Berdih ni Klizan nisu na nivou Endija,a Nole im je misaona imenica.Srce mi je puno kada gledam naseg sampiona jakog kao kamen!

jaca 62

pre 9 godina

Oskare naš dragi‚neka si nam rekao!Turnir mali‚ali imena protivnika za poštovanje‚zar ne?!Inače‚Novak sjajan‚kad mu se igra‚ove predivne igre!Veliki poz.za Predu‚Gajetana‚Jovu‚Znanje-imanje i ostale‚prepoznaće se već!

Predo

pre 9 godina

Podrška publike u tenisu može smetati, jer se sve svodi na koncetraciju, a ne na euforiju, ali Novaku je jako važna. Onda vam nije jasno kako je tako emocionalan igrač uspevao da pobedi u gotovo neprijateljskoj atmosferi, recimo protiv Rodika na US Openu ili Nadala u Madridu. Sećamo se naravno i mečeva u Areni i turniru u Beogradu, pa onda zamislite u kolikoj su prednosti velike teniske nacije, koje imaju velike turnire. Ne govorim samo o Novaku, nego i o ostalim našim teniserima.
Kada želi da pobedi, Novak uključi računar u glavi i razara igru protivnika, ovaj put najvećeg specijalistu za upravo takvu igru. Na padove u gemu ili dva smo svi već navikli. Radi se o fizičkom padu, koji je uzrokovan nekim prethodnim poenima ili gemovima. Ovaj put je Endi uložio puno energije da se vrati u meč i ta uložena energija ga je koštala poraza u završnici.
Pretpostavljam da će Berdih i Kližan odigrati žestok meč, mada je Berdih favorit. Slovaci i Česi su dugo živeli zajedno i svaki meč njihovih pretstavnika je malo više od igre. Ne bih se čudio ni da je Kližan dobio neki savet od Vajde.

milan

pre 9 godina

Ja nisam Đokovićev fan,jer mi se, tehnički, najviše sviđa Federerov stil.Đoković neće biti jedan od najtrofejnijih GrandSlam šampiona,ali će po igri (kada igra najbolje što ume) biti upamćen kao najjači(ne najkompletniji,zbog slabije igre na mreži) igrač svog vremena.

Oskar

pre 9 godina

@Koja je razlika u razmisljanju i radu izmedju Oskara 2011 i Oskara 2014, podeli to sa nama?? Drago mi je da vec duze vreme pomno pratis Djo1etove meceve, cak i kada pocinju u 06:30 u nedelju??
Inace godisnje na ATP turu mislim da se odrzava ukupno 65 turnira, od toga Djokov1c igra 16 najboljih i najkvalitetnijih, tako da ne znam na koji to mali turnir mislis ?
Gazi to sutra Djo1e i sledece nedelje i 1. mesto je prakticno osigurano !!!
(Her Zivota, 4. oktobar 2014 09:19)

Pa ovo je najmanji turnir na kome igra. A još više je mali jer blesavo gubi na najvećim turnirima. Više bi vrijedilo da je uzeo US open nego sve ovo do kraja. Nije lako toliko razočaranje zamijenit "Pekingom".

Iskreno

pre 9 godina

@ Moravac. Nije adidas pogresio Andy i takav kakav je na zalost ima bolje marketinsko telo jer je Britanac. Na zalost se ovim bavim i tako jer ne uticu samo rezultati vec kupovni potencijal, strategija marketinga, nacionalnost, boja koze, atitude, vera...
Zato nasa Anchi ima najvece marketinsko telo bez obzira na rezultate jer kod zena vise utice lepota od svega gore navedenog.

rafa

pre 9 godina

Dominacija Novaka uz bledu partiju Mareja,sto nije nista cudno s obzirom na njegovu glavu..Ne mogu da razumem kako Marej moze da bude pod vecim pritiskom od Novaka,kao da se od njega nesto ocekuje..Taj covek nema ni trunke inata i prkosa u sebi da odigra jedan muski mec,da kaze :Ne mozes me vise pobedjivati..I dalje sam utiska da on nema nijedan losji udarac od Novaka osim servisa al opet Novak uspeva da iskoristi sve svoje prilike..Marej ima toliko prilika da izadje napred a on uporno pokusava da probusi novaka sa osnovne linje sto je tesko..
Danas je mec odlucio drugi servis Novaka,bar gledano po statistici,gde je marej osvojio jedva 30 posto poena..Novak ima cini mi se,posle federera najbolji drugi servis na Turu i to je najveci napredak u njegovoj igri..

Za sve one koji ne znaju gde da gledaju meceve na netu,,najbolji sajt je Livetv (po meni)..Prvo skinete i instalirate Sop Cast i onda udjete na sajt,prijavite se,odaberete utakmicu i on ce vam ponuditi pored redovnih linkova i linkove koje otvara Sop Cast..Razlika je sto gledate u Hd rezoluciji bez ikakvih prekida, pogotovo u jutarnjem terminu kao danas..

smb

pre 9 godina

E, stvarno, koji žreb za Šangaj !
Kod Noleta Murray, Nišikori i Federer, a u Nadalovoj polovini Berdih, Raonić i Wawrinka koji je u autu.
Kako stoje stvari, do finala na Nadalovoj strani će stići Monako ili Sousa

znanje-imanje

pre 9 godina

Ponavlja se obrazac njihovih mečeva u zadnje vreme, od kako Endi nikako da bude fizički 100%.
Prvo razmene onako 28 pa 31 udarac. Onda na kraju seta Endi prvi ima krizu. Novak povede ali i njega stigne kriza. Endi izjednači, čak se i ponada. Ali ga onda stigne druga kriza a s njom stigne i kraj.
Ovih 9 sati odmora više trebalo bi da osiguraju Novaku pobedu i sutra. I Berdih i Kližan odjednom igraju najbolje što mogu, pogotovu servis. Ali pošto smo danas gledali bekend paralelu poraz nam je teško da zamislimo.

Džoni

pre 9 godina

Neko moje mišljenje je da kada Nole igra svoj najbolji tenis tu nema šta da traže ni Nadal ni Federer u svojim najboljim izdanjima a da ne pričamo o ovoj boraniji tipa Marej, Vavrinka i co.

Moravac

pre 9 godina

Svaki put kad Nole odere Endija ja se setim onih stručnjaka iz Adidasa koji su procenili pre 5 godina da je Endi perspektivniji i otkačili Noleta. Kakav poslovni promašaj!

Adnan

pre 9 godina

Stvarno mi je zao sto Nadal nije dosao do finala da ga Novak ono rutinski pobijedi sa 6-3 6-3 jer nevjerovatno je to da Nadal kad je u malo losijoj formi nikad ne dodje do polufinala i finala dok npr Roger i Novak sa losom igrom uvijek bi dolazili u finale na megdan Nadalu pogotovo na sljaci iz toga se rodio ovaj pozitivan omjer Nadala nad njima , sjecam se Roger poslje moneukleoze ja dosao do 3 finala na sllaci i sva tri puta ga je dobio Nadal isto i Novaka prije dok je imao problema sa glutenom imam osjecaj da Nadal Rogeru I Novaku nikad ne izadje na megdan ako nije u najboljoj formi , a sta rec o mecu Novak-Marej osim da je Novaku Marej postao kao i Cilic redovna musterija

Gajetano

pre 9 godina

Koliko visoko moze da podigne letvicu Novak je pokazao juce u 1. setu protiv Dimitrova, a pogotovu danas u 1. setu protiv Mareja. Kad je u takvom drajvu Noleta ne moze da zaustavi niko, ama bas niko. E sad, nemoguce je konstantno drzati taj nivo ni u jednom mecu, a kamoli tokom cele sezone. Danas je Novak imao drastican pad od 3-7 gema drugog seta, Marej je to znalacki iskoristio, ali kada je Novak vratio letvicu na pocetni nivo, tu je bio kraj.

Raduje me ovakva Novakova igra, bez obzira na rang turnira. Novaku se i dalje igra tenis, vratio je motivaciju posle neuspesne americke turneje, to je za sada najvaznije. Sada sam siguran da osvaja ovaj turnir, verovatno odmah potom i Sangaj. Jer morate priznati, niko mu trenutno nije ni blizu po formi i kvalitetu. A onda je odbrana #1 do kraja godine cista formalnost.

Pozdrav,

x

pre 9 godina

Koja šteta što nije imao srećetmja Gren Slemovima ove godine. Odigrao je dva loša meča (polufinale AO protiv Vavrinke i polufimale USO protiv Nisikorija). Realno je najjači ove sezone i 3 GS bi bilo pošteno da je osvojio.

mr

pre 9 godina

Novak je od Marija napravio GS šampiona,a sada će ga vratiti tamo gde pripada.Ko je pažljivije gledao zadnjih par mečeva,mogao je da uoči poprilično zahladjenje u "diplomatskim odnosima" i Novakovu rešenost da Mari više neuzme nijedan trofej preko Noletovog "mekog srca". Zbog čega i kako neznamo,ali nije ni bitno.Važno je da Nole pobedjuje. Inače,sad se tek vidi koliko je ono finale US opena bilo smešno.Novak je zbog besa prema organizatorima, kad su ga postavili da igra u podne na 35, odustao od finala i tako pružio priliku nekima da se ni krivi ni dužni raduju. To se ubuduće neće tek tako dešavati,a i organizatori su naučili lekciju, jer im je finale bilo najlošije u zadnjih desetak godina.

Bas me briga za minuse, bitna je istina

pre 9 godina

Koga briga za Kinu, to niko ne pamti, to je samo broj. Kad je bilo bitno, tu si se za sitne pare prodao. Prosecan teniser je osvojio US open.....

SRBin

pre 9 godina

@djole Ja uvek gledam na live strimu jer ne mogu Viškovića da podnesem jer je pristrasan za nadala. Na internetu nađi firstrow i traži koji sport hoćeš. :)

Ranzo

pre 9 godina

Fenomenalna, zrela igra uz vrlo kratkotrajan pad u igri sredinom drugog seta. Bilo je nestvarno kad je u poslednja dva gema ubacio iz pete u sestu. Kad ovako igra, trenutno ne postoji teniser na turu koji moze da ga dobije. Svaka cast, majstore, idemo do titule!

40+

pre 9 godina

BRAVO NOLE MAJSTORE,ZASLUZENO SI BROJ 1 NA SVETU! Ti pajseru zasto gledas ako te smara ovakav tenis? Ovo su dva profesora svog posla samo sto ti to ne razumes..

Profa!

pre 9 godina

Kad se samo setim koliko smo cekali trenutak da i mi imamo naj tenisera na svetu,a sad ne nalazimo za shodno da obezbedimo ni prenos prenos POLUFINALA :( Nije ga bilo ni na sportklubu-ma nigde..Tuga!

Oskar

pre 9 godina

Glavna razlika izmedju Djokovica 2011. i 2014. je što sad na brejk lopte čeka greške protivnika ( a to će ga koštati kad tad ), i što ima neke gemove gdje stalno nabija loptu u aut pa iako mu protivnik svojim greškama omogući da se vrati u gem, nastavlja da nabija sve dok ga ne izgubi. To je valjda rezultat tog psihološkog nedostatka.
Sve u svemu, s obzirom na trenutnu formu i stanje, i s obzirom da je zaboravljen kao pobjednik turnira nije loše ako osvoji ovaj mali turnir.

pajseri

pre 9 godina

Odvratan tenis. Samo se dobacuju, niko da odrizikuje. Samo sto je Djokovic bolji u ovom prebacivanj lopte. Ovojica defanzivni, to ne moze da bude zanimljivo.

Moravac

pre 9 godina

Svaki put kad Nole odere Endija ja se setim onih stručnjaka iz Adidasa koji su procenili pre 5 godina da je Endi perspektivniji i otkačili Noleta. Kakav poslovni promašaj!

x

pre 9 godina

Koja šteta što nije imao srećetmja Gren Slemovima ove godine. Odigrao je dva loša meča (polufinale AO protiv Vavrinke i polufimale USO protiv Nisikorija). Realno je najjači ove sezone i 3 GS bi bilo pošteno da je osvojio.

znanje-imanje

pre 9 godina

Ponavlja se obrazac njihovih mečeva u zadnje vreme, od kako Endi nikako da bude fizički 100%.
Prvo razmene onako 28 pa 31 udarac. Onda na kraju seta Endi prvi ima krizu. Novak povede ali i njega stigne kriza. Endi izjednači, čak se i ponada. Ali ga onda stigne druga kriza a s njom stigne i kraj.
Ovih 9 sati odmora više trebalo bi da osiguraju Novaku pobedu i sutra. I Berdih i Kližan odjednom igraju najbolje što mogu, pogotovu servis. Ali pošto smo danas gledali bekend paralelu poraz nam je teško da zamislimo.

Ranzo

pre 9 godina

Fenomenalna, zrela igra uz vrlo kratkotrajan pad u igri sredinom drugog seta. Bilo je nestvarno kad je u poslednja dva gema ubacio iz pete u sestu. Kad ovako igra, trenutno ne postoji teniser na turu koji moze da ga dobije. Svaka cast, majstore, idemo do titule!

Melenci

pre 9 godina

i Viskovic moze da navija za koga hoce!To da je pristrasan nije tacno,jer je velik profesionalac,jedan od najboljih sportskih novinara u Srbiji.Za mene je pravo zadovoljstvo slusati njegovo komentarisanje jer covek poznaje i tenis i fudbal.Visko je profi to je neosporno!Inace za Noleta ce finale biti rutina jer ni Berdih ni Klizan nisu na nivou Endija,a Nole im je misaona imenica.Srce mi je puno kada gledam naseg sampiona jakog kao kamen!

Branislav 58

pre 9 godina

(Oskar, 4. oktobar 2014 08:45)
Naravno,Oskare,da Nole nije savršen,pa dok on,kako ti kažeš "nabija"loptu u aut,ostali nabijaju poraze protiv njega.Šta ćeš,i takva igra se pokazala dovoljnom da je Nole u samom vrhu već sedam godina i svi Čilićaši,Vavrinkaši,i ljubitelji sličnih blic igrača moraju stvari u svojoj glavi da postave na pravo mesto i da znaju ko je ko i kiolika je razlika u klasi izmedju takvih i Noleta

mr

pre 9 godina

Novak je od Marija napravio GS šampiona,a sada će ga vratiti tamo gde pripada.Ko je pažljivije gledao zadnjih par mečeva,mogao je da uoči poprilično zahladjenje u "diplomatskim odnosima" i Novakovu rešenost da Mari više neuzme nijedan trofej preko Noletovog "mekog srca". Zbog čega i kako neznamo,ali nije ni bitno.Važno je da Nole pobedjuje. Inače,sad se tek vidi koliko je ono finale US opena bilo smešno.Novak je zbog besa prema organizatorima, kad su ga postavili da igra u podne na 35, odustao od finala i tako pružio priliku nekima da se ni krivi ni dužni raduju. To se ubuduće neće tek tako dešavati,a i organizatori su naučili lekciju, jer im je finale bilo najlošije u zadnjih desetak godina.

Gajetano

pre 9 godina

Koliko visoko moze da podigne letvicu Novak je pokazao juce u 1. setu protiv Dimitrova, a pogotovu danas u 1. setu protiv Mareja. Kad je u takvom drajvu Noleta ne moze da zaustavi niko, ama bas niko. E sad, nemoguce je konstantno drzati taj nivo ni u jednom mecu, a kamoli tokom cele sezone. Danas je Novak imao drastican pad od 3-7 gema drugog seta, Marej je to znalacki iskoristio, ali kada je Novak vratio letvicu na pocetni nivo, tu je bio kraj.

Raduje me ovakva Novakova igra, bez obzira na rang turnira. Novaku se i dalje igra tenis, vratio je motivaciju posle neuspesne americke turneje, to je za sada najvaznije. Sada sam siguran da osvaja ovaj turnir, verovatno odmah potom i Sangaj. Jer morate priznati, niko mu trenutno nije ni blizu po formi i kvalitetu. A onda je odbrana #1 do kraja godine cista formalnost.

Pozdrav,

Džoni

pre 9 godina

Neko moje mišljenje je da kada Nole igra svoj najbolji tenis tu nema šta da traže ni Nadal ni Federer u svojim najboljim izdanjima a da ne pričamo o ovoj boraniji tipa Marej, Vavrinka i co.

jaca 62

pre 9 godina

Oskare naš dragi‚neka si nam rekao!Turnir mali‚ali imena protivnika za poštovanje‚zar ne?!Inače‚Novak sjajan‚kad mu se igra‚ove predivne igre!Veliki poz.za Predu‚Gajetana‚Jovu‚Znanje-imanje i ostale‚prepoznaće se već!

40+

pre 9 godina

BRAVO NOLE MAJSTORE,ZASLUZENO SI BROJ 1 NA SVETU! Ti pajseru zasto gledas ako te smara ovakav tenis? Ovo su dva profesora svog posla samo sto ti to ne razumes..

Adnan

pre 9 godina

Stvarno mi je zao sto Nadal nije dosao do finala da ga Novak ono rutinski pobijedi sa 6-3 6-3 jer nevjerovatno je to da Nadal kad je u malo losijoj formi nikad ne dodje do polufinala i finala dok npr Roger i Novak sa losom igrom uvijek bi dolazili u finale na megdan Nadalu pogotovo na sljaci iz toga se rodio ovaj pozitivan omjer Nadala nad njima , sjecam se Roger poslje moneukleoze ja dosao do 3 finala na sllaci i sva tri puta ga je dobio Nadal isto i Novaka prije dok je imao problema sa glutenom imam osjecaj da Nadal Rogeru I Novaku nikad ne izadje na megdan ako nije u najboljoj formi , a sta rec o mecu Novak-Marej osim da je Novaku Marej postao kao i Cilic redovna musterija

smb

pre 9 godina

E, stvarno, koji žreb za Šangaj !
Kod Noleta Murray, Nišikori i Federer, a u Nadalovoj polovini Berdih, Raonić i Wawrinka koji je u autu.
Kako stoje stvari, do finala na Nadalovoj strani će stići Monako ili Sousa

aaaaa

pre 9 godina

turnir mali ali konkurencija jaca nego na us openu.. onako realno, jer su na us openu svi znacajniji igraci bili u padu sa formom a nadal nije ni ucestvovao! inace ovaj turnir je buduci masters jer je najjaci turnir serije 500 po nagradnom fondu i igracima, kao i samoj organizaciji..

Iskreno

pre 9 godina

@ Moravac. Nije adidas pogresio Andy i takav kakav je na zalost ima bolje marketinsko telo jer je Britanac. Na zalost se ovim bavim i tako jer ne uticu samo rezultati vec kupovni potencijal, strategija marketinga, nacionalnost, boja koze, atitude, vera...
Zato nasa Anchi ima najvece marketinsko telo bez obzira na rezultate jer kod zena vise utice lepota od svega gore navedenog.

vlada

pre 9 godina

Za Oskara

Prema pravilima atp-a svi moraju da odigraju 2 turnira iz serije 500. Nole igra vec godinama Dubai i Peking i jos 4GS, 10 turnira iz masters serije. Svake godine uzme barem jedan GS, 3-4 mastersa i turnire iz serije 500 jedan ili oba. Naravno izuzetak je 2011 godina koju retko kad moze da ponovi. Uzeti 6 turnira godisnje od 16 koje igras je po meni izuzetan uspeh, pogotovo sto igras najace turnire.

Her Zivota

pre 9 godina

Glavna razlika izmedju Djokovica 2011. i 2014. je što sad na brejk lopte čeka greške protivnika ( a to će ga koštati kad tad ), i što ima neke gemove gdje stalno nabija loptu u aut pa iako mu protivnik svojim greškama omogući da se vrati u gem, nastavlja da nabija sve dok ga ne izgubi. To je valjda rezultat tog psihološkog nedostatka.
Sve u svemu, s obzirom na trenutnu formu i stanje, i s obzirom da je zaboravljen kao pobjednik turnira nije loše ako osvoji ovaj mali turnir.
(Oskar, 4. oktobar 2014 08:45)

Koja je razlika u razmisljanju i radu izmedju Oskara 2011 i Oskara 2014, podeli to sa nama?? Drago mi je da vec duze vreme pomno pratis Djo1etove meceve, cak i kada pocinju u 06:30 u nedelju??
Inace godisnje na ATP turu mislim da se odrzava ukupno 65 turnira, od toga Djokov1c igra 16 najboljih i najkvalitetnijih, tako da ne znam na koji to mali turnir mislis ?
Gazi to sutra Djo1e i sledece nedelje i 1. mesto je prakticno osigurano !!!

goran

pre 9 godina

Nekom Kina i Peking a nekom ostali GS-ovi...
(oberin martell, 4. oktobar 2014 10:55)

hehehehe ovo je smesno. :D
a nekom vimbldon. a sta kazes? ;)

guja

pre 9 godina

Nekom Kina i Peking a nekom ostali GS-ovi... (oberin martell, 04. oktobar 2014 10:55)...
..a samo jednom ove godine Vimbldon. Najveći turnir.

milan

pre 9 godina

Ja nisam Đokovićev fan,jer mi se, tehnički, najviše sviđa Federerov stil.Đoković neće biti jedan od najtrofejnijih GrandSlam šampiona,ali će po igri (kada igra najbolje što ume) biti upamćen kao najjači(ne najkompletniji,zbog slabije igre na mreži) igrač svog vremena.

bomber

pre 9 godina

Прошао медени месец сад Ђоле опет дере.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nole, 4. oktobar 2014 08:41)

pa dere on cijelo vrijeme, uh jesam bezobrazan :)

Jazz

pre 9 godina

@Svaki put kad Nole odere Endija ja se setim onih stručnjaka iz Adidasa koji su procenili pre 5 godina da je Endi perspektivniji i otkačili Noleta. Kakav poslovni promašaj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Moravac, 4. oktobar 2014 08:52)

Adidas je svojevremeno otkacio Michael Jordana (Majkl Džordana) kao neperspektivnog. Džordan je došao u Adidas da sklopi ugovor jer ih je obožavao i nosio Adidas u srednjoj školi tj univerzitetu.
Tada je praktično, Jordan koji nije "prošao" ni u Conversu, stvorio Nike imperiju. Tačnije Micheal Falk mu je ponudio da novac svake treće prodate Nike patike bude njegov... Ali koga je briga :)
NAPREEEEED NOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAK!!!!!!

Predo

pre 9 godina

Podrška publike u tenisu može smetati, jer se sve svodi na koncetraciju, a ne na euforiju, ali Novaku je jako važna. Onda vam nije jasno kako je tako emocionalan igrač uspevao da pobedi u gotovo neprijateljskoj atmosferi, recimo protiv Rodika na US Openu ili Nadala u Madridu. Sećamo se naravno i mečeva u Areni i turniru u Beogradu, pa onda zamislite u kolikoj su prednosti velike teniske nacije, koje imaju velike turnire. Ne govorim samo o Novaku, nego i o ostalim našim teniserima.
Kada želi da pobedi, Novak uključi računar u glavi i razara igru protivnika, ovaj put najvećeg specijalistu za upravo takvu igru. Na padove u gemu ili dva smo svi već navikli. Radi se o fizičkom padu, koji je uzrokovan nekim prethodnim poenima ili gemovima. Ovaj put je Endi uložio puno energije da se vrati u meč i ta uložena energija ga je koštala poraza u završnici.
Pretpostavljam da će Berdih i Kližan odigrati žestok meč, mada je Berdih favorit. Slovaci i Česi su dugo živeli zajedno i svaki meč njihovih pretstavnika je malo više od igre. Ne bih se čudio ni da je Kližan dobio neki savet od Vajde.

minaf

pre 9 godina

Novak je od Marija napravio GS šampiona,a sada će ga vratiti tamo gde pripada.Ko je pažljivije gledao zadnjih par mečeva,mogao je da uoči poprilično zahladjenje u "diplomatskim odnosima" i Novakovu rešenost da Mari više neuzme nijedan trofej preko Noletovog "mekog srca". Zbog čega i kako neznamo,ali nije ni bitno.Važno je da Nole pobedjuje. Inače,sad se tek vidi koliko je ono finale US opena bilo smešno.Novak je zbog besa prema organizatorima, kad su ga postavili da igra u podne na 35, odustao od finala i tako pružio priliku nekima da se ni krivi ni dužni raduju. To se ubuduće neće tek tako dešavati,a i organizatori su naučili lekciju, jer im je finale bilo najlošije u zadnjih desetak godina.
(mr, 4. oktobar 2014 08:39)
Da je 35*c na terenu to bi bilo jos i divno!Na zagrejanom betonu to je 42*c plus vlaznost 80%,ukupan efekat je oko 50*c,pa ti brale igraj tenis ili razmisljaj kako da izvuces zivu glavu!!A poznato je da Novak ne podnosi ove ekstreme.

neko

pre 9 godina

(Oskar, 04. oktobar 2014 09:45)

Grešiš sinko. Dovoljan je Vimbldon, i ne mora ništa da uzme do kraja sezone, a ti se teši sa vašarskim američkim US openom.

Profa!

pre 9 godina

Kad se samo setim koliko smo cekali trenutak da i mi imamo naj tenisera na svetu,a sad ne nalazimo za shodno da obezbedimo ni prenos prenos POLUFINALA :( Nije ga bilo ni na sportklubu-ma nigde..Tuga!

Jova

pre 9 godina

Neznanje ima prednosti, da ne kažem da je blagoslov. Gledajući meč uhvatila sam sebe da više pratim »ponašanje« ovih loptica nego samu igru. I pored svega imalo se šta vidjeti.

Raduje igra, želja i zalaganje kao i Vajda i posebno Miljan u boksu.

Pozdrav svima

rafa

pre 9 godina

Dominacija Novaka uz bledu partiju Mareja,sto nije nista cudno s obzirom na njegovu glavu..Ne mogu da razumem kako Marej moze da bude pod vecim pritiskom od Novaka,kao da se od njega nesto ocekuje..Taj covek nema ni trunke inata i prkosa u sebi da odigra jedan muski mec,da kaze :Ne mozes me vise pobedjivati..I dalje sam utiska da on nema nijedan losji udarac od Novaka osim servisa al opet Novak uspeva da iskoristi sve svoje prilike..Marej ima toliko prilika da izadje napred a on uporno pokusava da probusi novaka sa osnovne linje sto je tesko..
Danas je mec odlucio drugi servis Novaka,bar gledano po statistici,gde je marej osvojio jedva 30 posto poena..Novak ima cini mi se,posle federera najbolji drugi servis na Turu i to je najveci napredak u njegovoj igri..

Za sve one koji ne znaju gde da gledaju meceve na netu,,najbolji sajt je Livetv (po meni)..Prvo skinete i instalirate Sop Cast i onda udjete na sajt,prijavite se,odaberete utakmicu i on ce vam ponuditi pored redovnih linkova i linkove koje otvara Sop Cast..Razlika je sto gledate u Hd rezoluciji bez ikakvih prekida, pogotovo u jutarnjem terminu kao danas..

uvek Zvezda

pre 9 godina

(oberin martell, 04. oktobar 2014 10:55)
A na koga mislis? Sigurno ne mislis na igrača koji je ove godine uzeo svoj drugi vimbldon?

kokolo_moj

pre 9 godina

@ Ljudi, na kom programu je bio prenos, sve vreme sam trazio po kanalima?
(djole, 4. oktobar 2014 08:26)

Bio je prenos na RTS-u, ali juce.

Oskar

pre 9 godina

@E, stvarno, koji žreb za Šangaj !
Kod Noleta Murray, Nišikori i Federer, a u Nadalovoj polovini Berdih, Raonić i Wawrinka koji je u autu.
Kako stoje stvari, do finala na Nadalovoj strani će stići Monako ili Sousa
(smb, 4. oktobar 2014 09:21)

Trenutno je u tenisu naizgled nemoguće dobiti lak žrijeb, pogotovo kad se Del Potro vrati jer je jačina igrača od 3-20 u ogromnom usponu, ali je zato od 20-50 i od 1-3 u padu. Ako je taki žrijeb ja mislim da to nije loše ( Nišikori i Marej su vjerovatno više i umorni s obzirom da su osvojili predzadnji turnir, evi Nišikori i ovaj skoro ), a Federer po meni nije nimalo teži od Wawrinke, pogotovo jer nije igrao Šangaj odavno.

Novak Djokovic born in Serbia

pre 9 godina

Ne razumem, zasto na ATP site-u pise da je Nole rodjen u Yugoslaviji, a recimo Cilic BiH?
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Novak-Djokovic.aspx

Bas me briga za minuse, bitna je istina

pre 9 godina

Koga briga za Kinu, to niko ne pamti, to je samo broj. Kad je bilo bitno, tu si se za sitne pare prodao. Prosecan teniser je osvojio US open.....

Nas JEDAN ima 3,5 puta vise od vas SVIH

pre 9 godina

a koje osvojio us open ? nole ? troicki ? hvala
(samo pitam, 4. oktobar 2014 14:33)

Taj koji je osvojio pokazao je posle desetak dana koliko mU ide. Moze da zapise na TABLETAMA koje trosi.

Sampras36

pre 9 godina

Slabo igra a prvi na svjetu. Bas smjesno sta neki tu pricaju. Da bi to culi neki teniseri ili eksperti, ti bi rekli vama da prestanete gledati tenis.

Miodrag

pre 9 godina

Novak na Wimlidonu nije Mariju poklonio titilu nego je to debelo naplatio od pokvarenih i podlih Engleza.Bio sam tada toliko ljut na njega zbog toga ali sada kada sam trezveno razmislio bez emocija mislim da je to bila pametna i inteligentna njegova odluka, jer ko zna koliko je miliona funti to vredelo da oni posle 100 godina osvoje slem u svojoj zemlji.To samo Nole zna.

pajseri

pre 9 godina

Odvratan tenis. Samo se dobacuju, niko da odrizikuje. Samo sto je Djokovic bolji u ovom prebacivanj lopte. Ovojica defanzivni, to ne moze da bude zanimljivo.

Oskar

pre 9 godina

@Koja je razlika u razmisljanju i radu izmedju Oskara 2011 i Oskara 2014, podeli to sa nama?? Drago mi je da vec duze vreme pomno pratis Djo1etove meceve, cak i kada pocinju u 06:30 u nedelju??
Inace godisnje na ATP turu mislim da se odrzava ukupno 65 turnira, od toga Djokov1c igra 16 najboljih i najkvalitetnijih, tako da ne znam na koji to mali turnir mislis ?
Gazi to sutra Djo1e i sledece nedelje i 1. mesto je prakticno osigurano !!!
(Her Zivota, 4. oktobar 2014 09:19)

Pa ovo je najmanji turnir na kome igra. A još više je mali jer blesavo gubi na najvećim turnirima. Više bi vrijedilo da je uzeo US open nego sve ovo do kraja. Nije lako toliko razočaranje zamijenit "Pekingom".

SRBin

pre 9 godina

@djole Ja uvek gledam na live strimu jer ne mogu Viškovića da podnesem jer je pristrasan za nadala. Na internetu nađi firstrow i traži koji sport hoćeš. :)

Oskar

pre 9 godina

Glavna razlika izmedju Djokovica 2011. i 2014. je što sad na brejk lopte čeka greške protivnika ( a to će ga koštati kad tad ), i što ima neke gemove gdje stalno nabija loptu u aut pa iako mu protivnik svojim greškama omogući da se vrati u gem, nastavlja da nabija sve dok ga ne izgubi. To je valjda rezultat tog psihološkog nedostatka.
Sve u svemu, s obzirom na trenutnu formu i stanje, i s obzirom da je zaboravljen kao pobjednik turnira nije loše ako osvoji ovaj mali turnir.

Dokumenti

pre 9 godina

Ne razumem, zasto na ATP site-u pise da je Nole rodjen u Yugoslaviji, a recimo Cilic BiH?
[link]
(Novak Djokovic born in Serbia, 4. oktobar 2014 11:12)

Zato sto je 1987., kad je rodjen, postojala Jugoslavija, pa mu tako pise u dokumentima. Onaj iz MedjUgorja je, opet, promenio dokumenta. Druge razloge ne vidim.

x

pre 9 godina

(Novak Djokovic born in Serbia, 4. oktobar 2014 11:12)

Do pre nekih nedelju-dve dana pisalo je Srbija. I kod Zimonjica pise Jugoslavija, a kod ostalih nasih tenisera Srbija. Nisu promenili ni kod Cilica (BiH), Karlovica (HR), Raonica (MNE)...

sasa.r

pre 9 godina

Novak igra kao što je i uvijek igrao. Kontrolisani udarci su konstanta u njegovoj igri a preuzimanje rizika skoro da i nepostoji.Da je Marej u svojoj formi lagano bi pobjedio Novaka ali čovjek je napravio ,,milion" grešaka.Čim naiđe neko ko će uspjeti da u prebacivanjima i ,,balonima" izdrži jedan dio igre, Novak počinje da pada i za razliku od 2011 sada i ne pokušava da se vrati u meč.Dalje, Novak ne djeluje kao neko kome odgovara igra na više setova , kao da je i fizički pao.Sve u svemu, slabo je to, preslabo.Uostalom vidjećete čim dođu jači turniri i grenslemovi. Opet će da nestane.

metnem

pre 9 godina

Ajde ljudi vise pestanite sa tim glupostima poklonio gs Mariju. Mari je bio klasu bolji na Vimbledonu, ali mi je stvarno krivo zbog onog US opena, jer je Novak veci deo meca bio po meni bolji ali ne moze se reci da je poklonio.
Mari je na kraju ipak zasluzeno dobio ta dva finala.

duh nibor

pre 9 godina

(Dr House, 4. oktobar 2014 15:01)
To tvoje hahah i nije toliko smešno. Nahvatao si malo statistiku, koja je uzgred totalno iskrivljena. Skoro svi igrači top 20 su povremeno ulazili i izlazili iz top 10 tako da je to sitničavo brojanje ko je kad bio u 2 meseca top 10 totalno nevažno. Mari je naravno top4 godinama, Čilić USo šampion. Ovo dve pobede protiv Marija vrede duplo više od ostalih. Zlobi nikad kraja, nik ti pristaje.

svasta

pre 9 godina

Ovde ljudi veruju da je Nole prodao tituli na Vimbldonu Mareju. Isto tako je prodao Cilicu Us open, Robredu pobedu u mecu u Sinsinatiju, Nadalu RG, uvek kad izgubi imate izgovor. Mastoviti ste zaista.

Dr House

pre 9 godina

Zanimljiva statistika, Novak nije izgubio od top 10 igrača još od Nadala na Roland Garosu.
(Aki, 4. oktobar 2014 08:22)
Bas "zanimljiva" hahaha. A odigrao je ukupno 2 meca od tada sa top 10 igracima. Federer finale WB i Nisikori 1/2 finale USA koje je zamisli izgubio. Marej nije u top 10 a Dimitrov je tacno 10.pre ovog turnira (tako mozes i tu jednu da mu pripises). Svasta ljudi napisu i jos dobiju silne pluseve. Dakle nije tacno da nije izgubio i zamisli odigrao je citava 2,5 meca protiv top 10 igraca "jos" od RG!

pajseri

pre 9 godina

Odvratan tenis. Samo se dobacuju, niko da odrizikuje. Samo sto je Djokovic bolji u ovom prebacivanj lopte. Ovojica defanzivni, to ne moze da bude zanimljivo.

Oskar

pre 9 godina

@Koja je razlika u razmisljanju i radu izmedju Oskara 2011 i Oskara 2014, podeli to sa nama?? Drago mi je da vec duze vreme pomno pratis Djo1etove meceve, cak i kada pocinju u 06:30 u nedelju??
Inace godisnje na ATP turu mislim da se odrzava ukupno 65 turnira, od toga Djokov1c igra 16 najboljih i najkvalitetnijih, tako da ne znam na koji to mali turnir mislis ?
Gazi to sutra Djo1e i sledece nedelje i 1. mesto je prakticno osigurano !!!
(Her Zivota, 4. oktobar 2014 09:19)

Pa ovo je najmanji turnir na kome igra. A još više je mali jer blesavo gubi na najvećim turnirima. Više bi vrijedilo da je uzeo US open nego sve ovo do kraja. Nije lako toliko razočaranje zamijenit "Pekingom".

Oskar

pre 9 godina

Glavna razlika izmedju Djokovica 2011. i 2014. je što sad na brejk lopte čeka greške protivnika ( a to će ga koštati kad tad ), i što ima neke gemove gdje stalno nabija loptu u aut pa iako mu protivnik svojim greškama omogući da se vrati u gem, nastavlja da nabija sve dok ga ne izgubi. To je valjda rezultat tog psihološkog nedostatka.
Sve u svemu, s obzirom na trenutnu formu i stanje, i s obzirom da je zaboravljen kao pobjednik turnira nije loše ako osvoji ovaj mali turnir.

Bas me briga za minuse, bitna je istina

pre 9 godina

Koga briga za Kinu, to niko ne pamti, to je samo broj. Kad je bilo bitno, tu si se za sitne pare prodao. Prosecan teniser je osvojio US open.....

sasa.r

pre 9 godina

Novak igra kao što je i uvijek igrao. Kontrolisani udarci su konstanta u njegovoj igri a preuzimanje rizika skoro da i nepostoji.Da je Marej u svojoj formi lagano bi pobjedio Novaka ali čovjek je napravio ,,milion" grešaka.Čim naiđe neko ko će uspjeti da u prebacivanjima i ,,balonima" izdrži jedan dio igre, Novak počinje da pada i za razliku od 2011 sada i ne pokušava da se vrati u meč.Dalje, Novak ne djeluje kao neko kome odgovara igra na više setova , kao da je i fizički pao.Sve u svemu, slabo je to, preslabo.Uostalom vidjećete čim dođu jači turniri i grenslemovi. Opet će da nestane.

SRBin

pre 9 godina

@djole Ja uvek gledam na live strimu jer ne mogu Viškovića da podnesem jer je pristrasan za nadala. Na internetu nađi firstrow i traži koji sport hoćeš. :)

Profa!

pre 9 godina

Kad se samo setim koliko smo cekali trenutak da i mi imamo naj tenisera na svetu,a sad ne nalazimo za shodno da obezbedimo ni prenos prenos POLUFINALA :( Nije ga bilo ni na sportklubu-ma nigde..Tuga!

milan

pre 9 godina

Ja nisam Đokovićev fan,jer mi se, tehnički, najviše sviđa Federerov stil.Đoković neće biti jedan od najtrofejnijih GrandSlam šampiona,ali će po igri (kada igra najbolje što ume) biti upamćen kao najjači(ne najkompletniji,zbog slabije igre na mreži) igrač svog vremena.

Dr House

pre 9 godina

Zanimljiva statistika, Novak nije izgubio od top 10 igrača još od Nadala na Roland Garosu.
(Aki, 4. oktobar 2014 08:22)
Bas "zanimljiva" hahaha. A odigrao je ukupno 2 meca od tada sa top 10 igracima. Federer finale WB i Nisikori 1/2 finale USA koje je zamisli izgubio. Marej nije u top 10 a Dimitrov je tacno 10.pre ovog turnira (tako mozes i tu jednu da mu pripises). Svasta ljudi napisu i jos dobiju silne pluseve. Dakle nije tacno da nije izgubio i zamisli odigrao je citava 2,5 meca protiv top 10 igraca "jos" od RG!

svasta

pre 9 godina

Ovde ljudi veruju da je Nole prodao tituli na Vimbldonu Mareju. Isto tako je prodao Cilicu Us open, Robredu pobedu u mecu u Sinsinatiju, Nadalu RG, uvek kad izgubi imate izgovor. Mastoviti ste zaista.

metnem

pre 9 godina

Ajde ljudi vise pestanite sa tim glupostima poklonio gs Mariju. Mari je bio klasu bolji na Vimbledonu, ali mi je stvarno krivo zbog onog US opena, jer je Novak veci deo meca bio po meni bolji ali ne moze se reci da je poklonio.
Mari je na kraju ipak zasluzeno dobio ta dva finala.

x

pre 9 godina

Koja šteta što nije imao srećetmja Gren Slemovima ove godine. Odigrao je dva loša meča (polufinale AO protiv Vavrinke i polufimale USO protiv Nisikorija). Realno je najjači ove sezone i 3 GS bi bilo pošteno da je osvojio.

Miodrag

pre 9 godina

Novak na Wimlidonu nije Mariju poklonio titilu nego je to debelo naplatio od pokvarenih i podlih Engleza.Bio sam tada toliko ljut na njega zbog toga ali sada kada sam trezveno razmislio bez emocija mislim da je to bila pametna i inteligentna njegova odluka, jer ko zna koliko je miliona funti to vredelo da oni posle 100 godina osvoje slem u svojoj zemlji.To samo Nole zna.

mr

pre 9 godina

Novak je od Marija napravio GS šampiona,a sada će ga vratiti tamo gde pripada.Ko je pažljivije gledao zadnjih par mečeva,mogao je da uoči poprilično zahladjenje u "diplomatskim odnosima" i Novakovu rešenost da Mari više neuzme nijedan trofej preko Noletovog "mekog srca". Zbog čega i kako neznamo,ali nije ni bitno.Važno je da Nole pobedjuje. Inače,sad se tek vidi koliko je ono finale US opena bilo smešno.Novak je zbog besa prema organizatorima, kad su ga postavili da igra u podne na 35, odustao od finala i tako pružio priliku nekima da se ni krivi ni dužni raduju. To se ubuduće neće tek tako dešavati,a i organizatori su naučili lekciju, jer im je finale bilo najlošije u zadnjih desetak godina.

Oskar

pre 9 godina

@E, stvarno, koji žreb za Šangaj !
Kod Noleta Murray, Nišikori i Federer, a u Nadalovoj polovini Berdih, Raonić i Wawrinka koji je u autu.
Kako stoje stvari, do finala na Nadalovoj strani će stići Monako ili Sousa
(smb, 4. oktobar 2014 09:21)

Trenutno je u tenisu naizgled nemoguće dobiti lak žrijeb, pogotovo kad se Del Potro vrati jer je jačina igrača od 3-20 u ogromnom usponu, ali je zato od 20-50 i od 1-3 u padu. Ako je taki žrijeb ja mislim da to nije loše ( Nišikori i Marej su vjerovatno više i umorni s obzirom da su osvojili predzadnji turnir, evi Nišikori i ovaj skoro ), a Federer po meni nije nimalo teži od Wawrinke, pogotovo jer nije igrao Šangaj odavno.

rafa

pre 9 godina

Dominacija Novaka uz bledu partiju Mareja,sto nije nista cudno s obzirom na njegovu glavu..Ne mogu da razumem kako Marej moze da bude pod vecim pritiskom od Novaka,kao da se od njega nesto ocekuje..Taj covek nema ni trunke inata i prkosa u sebi da odigra jedan muski mec,da kaze :Ne mozes me vise pobedjivati..I dalje sam utiska da on nema nijedan losji udarac od Novaka osim servisa al opet Novak uspeva da iskoristi sve svoje prilike..Marej ima toliko prilika da izadje napred a on uporno pokusava da probusi novaka sa osnovne linje sto je tesko..
Danas je mec odlucio drugi servis Novaka,bar gledano po statistici,gde je marej osvojio jedva 30 posto poena..Novak ima cini mi se,posle federera najbolji drugi servis na Turu i to je najveci napredak u njegovoj igri..

Za sve one koji ne znaju gde da gledaju meceve na netu,,najbolji sajt je Livetv (po meni)..Prvo skinete i instalirate Sop Cast i onda udjete na sajt,prijavite se,odaberete utakmicu i on ce vam ponuditi pored redovnih linkova i linkove koje otvara Sop Cast..Razlika je sto gledate u Hd rezoluciji bez ikakvih prekida, pogotovo u jutarnjem terminu kao danas..

Moravac

pre 9 godina

Svaki put kad Nole odere Endija ja se setim onih stručnjaka iz Adidasa koji su procenili pre 5 godina da je Endi perspektivniji i otkačili Noleta. Kakav poslovni promašaj!

guja

pre 9 godina

Nekom Kina i Peking a nekom ostali GS-ovi... (oberin martell, 04. oktobar 2014 10:55)...
..a samo jednom ove godine Vimbldon. Najveći turnir.

Džoni

pre 9 godina

Neko moje mišljenje je da kada Nole igra svoj najbolji tenis tu nema šta da traže ni Nadal ni Federer u svojim najboljim izdanjima a da ne pričamo o ovoj boraniji tipa Marej, Vavrinka i co.

Melenci

pre 9 godina

i Viskovic moze da navija za koga hoce!To da je pristrasan nije tacno,jer je velik profesionalac,jedan od najboljih sportskih novinara u Srbiji.Za mene je pravo zadovoljstvo slusati njegovo komentarisanje jer covek poznaje i tenis i fudbal.Visko je profi to je neosporno!Inace za Noleta ce finale biti rutina jer ni Berdih ni Klizan nisu na nivou Endija,a Nole im je misaona imenica.Srce mi je puno kada gledam naseg sampiona jakog kao kamen!

Novak Djokovic born in Serbia

pre 9 godina

Ne razumem, zasto na ATP site-u pise da je Nole rodjen u Yugoslaviji, a recimo Cilic BiH?
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Novak-Djokovic.aspx

vlada

pre 9 godina

Za Oskara

Prema pravilima atp-a svi moraju da odigraju 2 turnira iz serije 500. Nole igra vec godinama Dubai i Peking i jos 4GS, 10 turnira iz masters serije. Svake godine uzme barem jedan GS, 3-4 mastersa i turnire iz serije 500 jedan ili oba. Naravno izuzetak je 2011 godina koju retko kad moze da ponovi. Uzeti 6 turnira godisnje od 16 koje igras je po meni izuzetan uspeh, pogotovo sto igras najace turnire.

neko

pre 9 godina

(Oskar, 04. oktobar 2014 09:45)

Grešiš sinko. Dovoljan je Vimbldon, i ne mora ništa da uzme do kraja sezone, a ti se teši sa vašarskim američkim US openom.

aaaaa

pre 9 godina

turnir mali ali konkurencija jaca nego na us openu.. onako realno, jer su na us openu svi znacajniji igraci bili u padu sa formom a nadal nije ni ucestvovao! inace ovaj turnir je buduci masters jer je najjaci turnir serije 500 po nagradnom fondu i igracima, kao i samoj organizaciji..

minaf

pre 9 godina

Novak je od Marija napravio GS šampiona,a sada će ga vratiti tamo gde pripada.Ko je pažljivije gledao zadnjih par mečeva,mogao je da uoči poprilično zahladjenje u "diplomatskim odnosima" i Novakovu rešenost da Mari više neuzme nijedan trofej preko Noletovog "mekog srca". Zbog čega i kako neznamo,ali nije ni bitno.Važno je da Nole pobedjuje. Inače,sad se tek vidi koliko je ono finale US opena bilo smešno.Novak je zbog besa prema organizatorima, kad su ga postavili da igra u podne na 35, odustao od finala i tako pružio priliku nekima da se ni krivi ni dužni raduju. To se ubuduće neće tek tako dešavati,a i organizatori su naučili lekciju, jer im je finale bilo najlošije u zadnjih desetak godina.
(mr, 4. oktobar 2014 08:39)
Da je 35*c na terenu to bi bilo jos i divno!Na zagrejanom betonu to je 42*c plus vlaznost 80%,ukupan efekat je oko 50*c,pa ti brale igraj tenis ili razmisljaj kako da izvuces zivu glavu!!A poznato je da Novak ne podnosi ove ekstreme.

40+

pre 9 godina

BRAVO NOLE MAJSTORE,ZASLUZENO SI BROJ 1 NA SVETU! Ti pajseru zasto gledas ako te smara ovakav tenis? Ovo su dva profesora svog posla samo sto ti to ne razumes..

Gajetano

pre 9 godina

Koliko visoko moze da podigne letvicu Novak je pokazao juce u 1. setu protiv Dimitrova, a pogotovu danas u 1. setu protiv Mareja. Kad je u takvom drajvu Noleta ne moze da zaustavi niko, ama bas niko. E sad, nemoguce je konstantno drzati taj nivo ni u jednom mecu, a kamoli tokom cele sezone. Danas je Novak imao drastican pad od 3-7 gema drugog seta, Marej je to znalacki iskoristio, ali kada je Novak vratio letvicu na pocetni nivo, tu je bio kraj.

Raduje me ovakva Novakova igra, bez obzira na rang turnira. Novaku se i dalje igra tenis, vratio je motivaciju posle neuspesne americke turneje, to je za sada najvaznije. Sada sam siguran da osvaja ovaj turnir, verovatno odmah potom i Sangaj. Jer morate priznati, niko mu trenutno nije ni blizu po formi i kvalitetu. A onda je odbrana #1 do kraja godine cista formalnost.

Pozdrav,

Her Zivota

pre 9 godina

Glavna razlika izmedju Djokovica 2011. i 2014. je što sad na brejk lopte čeka greške protivnika ( a to će ga koštati kad tad ), i što ima neke gemove gdje stalno nabija loptu u aut pa iako mu protivnik svojim greškama omogući da se vrati u gem, nastavlja da nabija sve dok ga ne izgubi. To je valjda rezultat tog psihološkog nedostatka.
Sve u svemu, s obzirom na trenutnu formu i stanje, i s obzirom da je zaboravljen kao pobjednik turnira nije loše ako osvoji ovaj mali turnir.
(Oskar, 4. oktobar 2014 08:45)

Koja je razlika u razmisljanju i radu izmedju Oskara 2011 i Oskara 2014, podeli to sa nama?? Drago mi je da vec duze vreme pomno pratis Djo1etove meceve, cak i kada pocinju u 06:30 u nedelju??
Inace godisnje na ATP turu mislim da se odrzava ukupno 65 turnira, od toga Djokov1c igra 16 najboljih i najkvalitetnijih, tako da ne znam na koji to mali turnir mislis ?
Gazi to sutra Djo1e i sledece nedelje i 1. mesto je prakticno osigurano !!!

Branislav 58

pre 9 godina

(Oskar, 4. oktobar 2014 08:45)
Naravno,Oskare,da Nole nije savršen,pa dok on,kako ti kažeš "nabija"loptu u aut,ostali nabijaju poraze protiv njega.Šta ćeš,i takva igra se pokazala dovoljnom da je Nole u samom vrhu već sedam godina i svi Čilićaši,Vavrinkaši,i ljubitelji sličnih blic igrača moraju stvari u svojoj glavi da postave na pravo mesto i da znaju ko je ko i kiolika je razlika u klasi izmedju takvih i Noleta

Adnan

pre 9 godina

Stvarno mi je zao sto Nadal nije dosao do finala da ga Novak ono rutinski pobijedi sa 6-3 6-3 jer nevjerovatno je to da Nadal kad je u malo losijoj formi nikad ne dodje do polufinala i finala dok npr Roger i Novak sa losom igrom uvijek bi dolazili u finale na megdan Nadalu pogotovo na sljaci iz toga se rodio ovaj pozitivan omjer Nadala nad njima , sjecam se Roger poslje moneukleoze ja dosao do 3 finala na sllaci i sva tri puta ga je dobio Nadal isto i Novaka prije dok je imao problema sa glutenom imam osjecaj da Nadal Rogeru I Novaku nikad ne izadje na megdan ako nije u najboljoj formi , a sta rec o mecu Novak-Marej osim da je Novaku Marej postao kao i Cilic redovna musterija

jaca 62

pre 9 godina

Oskare naš dragi‚neka si nam rekao!Turnir mali‚ali imena protivnika za poštovanje‚zar ne?!Inače‚Novak sjajan‚kad mu se igra‚ove predivne igre!Veliki poz.za Predu‚Gajetana‚Jovu‚Znanje-imanje i ostale‚prepoznaće se već!

Jova

pre 9 godina

Neznanje ima prednosti, da ne kažem da je blagoslov. Gledajući meč uhvatila sam sebe da više pratim »ponašanje« ovih loptica nego samu igru. I pored svega imalo se šta vidjeti.

Raduje igra, želja i zalaganje kao i Vajda i posebno Miljan u boksu.

Pozdrav svima

Nas JEDAN ima 3,5 puta vise od vas SVIH

pre 9 godina

a koje osvojio us open ? nole ? troicki ? hvala
(samo pitam, 4. oktobar 2014 14:33)

Taj koji je osvojio pokazao je posle desetak dana koliko mU ide. Moze da zapise na TABLETAMA koje trosi.

Ranzo

pre 9 godina

Fenomenalna, zrela igra uz vrlo kratkotrajan pad u igri sredinom drugog seta. Bilo je nestvarno kad je u poslednja dva gema ubacio iz pete u sestu. Kad ovako igra, trenutno ne postoji teniser na turu koji moze da ga dobije. Svaka cast, majstore, idemo do titule!

znanje-imanje

pre 9 godina

Ponavlja se obrazac njihovih mečeva u zadnje vreme, od kako Endi nikako da bude fizički 100%.
Prvo razmene onako 28 pa 31 udarac. Onda na kraju seta Endi prvi ima krizu. Novak povede ali i njega stigne kriza. Endi izjednači, čak se i ponada. Ali ga onda stigne druga kriza a s njom stigne i kraj.
Ovih 9 sati odmora više trebalo bi da osiguraju Novaku pobedu i sutra. I Berdih i Kližan odjednom igraju najbolje što mogu, pogotovu servis. Ali pošto smo danas gledali bekend paralelu poraz nam je teško da zamislimo.

kokolo_moj

pre 9 godina

@ Ljudi, na kom programu je bio prenos, sve vreme sam trazio po kanalima?
(djole, 4. oktobar 2014 08:26)

Bio je prenos na RTS-u, ali juce.

Iskreno

pre 9 godina

@ Moravac. Nije adidas pogresio Andy i takav kakav je na zalost ima bolje marketinsko telo jer je Britanac. Na zalost se ovim bavim i tako jer ne uticu samo rezultati vec kupovni potencijal, strategija marketinga, nacionalnost, boja koze, atitude, vera...
Zato nasa Anchi ima najvece marketinsko telo bez obzira na rezultate jer kod zena vise utice lepota od svega gore navedenog.

smb

pre 9 godina

E, stvarno, koji žreb za Šangaj !
Kod Noleta Murray, Nišikori i Federer, a u Nadalovoj polovini Berdih, Raonić i Wawrinka koji je u autu.
Kako stoje stvari, do finala na Nadalovoj strani će stići Monako ili Sousa

bomber

pre 9 godina

Прошао медени месец сад Ђоле опет дере.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nole, 4. oktobar 2014 08:41)

pa dere on cijelo vrijeme, uh jesam bezobrazan :)

goran

pre 9 godina

Nekom Kina i Peking a nekom ostali GS-ovi...
(oberin martell, 4. oktobar 2014 10:55)

hehehehe ovo je smesno. :D
a nekom vimbldon. a sta kazes? ;)

uvek Zvezda

pre 9 godina

(oberin martell, 04. oktobar 2014 10:55)
A na koga mislis? Sigurno ne mislis na igrača koji je ove godine uzeo svoj drugi vimbldon?

Sampras36

pre 9 godina

Slabo igra a prvi na svjetu. Bas smjesno sta neki tu pricaju. Da bi to culi neki teniseri ili eksperti, ti bi rekli vama da prestanete gledati tenis.

Dokumenti

pre 9 godina

Ne razumem, zasto na ATP site-u pise da je Nole rodjen u Yugoslaviji, a recimo Cilic BiH?
[link]
(Novak Djokovic born in Serbia, 4. oktobar 2014 11:12)

Zato sto je 1987., kad je rodjen, postojala Jugoslavija, pa mu tako pise u dokumentima. Onaj iz MedjUgorja je, opet, promenio dokumenta. Druge razloge ne vidim.

Jazz

pre 9 godina

@Svaki put kad Nole odere Endija ja se setim onih stručnjaka iz Adidasa koji su procenili pre 5 godina da je Endi perspektivniji i otkačili Noleta. Kakav poslovni promašaj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Moravac, 4. oktobar 2014 08:52)

Adidas je svojevremeno otkacio Michael Jordana (Majkl Džordana) kao neperspektivnog. Džordan je došao u Adidas da sklopi ugovor jer ih je obožavao i nosio Adidas u srednjoj školi tj univerzitetu.
Tada je praktično, Jordan koji nije "prošao" ni u Conversu, stvorio Nike imperiju. Tačnije Micheal Falk mu je ponudio da novac svake treće prodate Nike patike bude njegov... Ali koga je briga :)
NAPREEEEED NOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAK!!!!!!

Predo

pre 9 godina

Podrška publike u tenisu može smetati, jer se sve svodi na koncetraciju, a ne na euforiju, ali Novaku je jako važna. Onda vam nije jasno kako je tako emocionalan igrač uspevao da pobedi u gotovo neprijateljskoj atmosferi, recimo protiv Rodika na US Openu ili Nadala u Madridu. Sećamo se naravno i mečeva u Areni i turniru u Beogradu, pa onda zamislite u kolikoj su prednosti velike teniske nacije, koje imaju velike turnire. Ne govorim samo o Novaku, nego i o ostalim našim teniserima.
Kada želi da pobedi, Novak uključi računar u glavi i razara igru protivnika, ovaj put najvećeg specijalistu za upravo takvu igru. Na padove u gemu ili dva smo svi već navikli. Radi se o fizičkom padu, koji je uzrokovan nekim prethodnim poenima ili gemovima. Ovaj put je Endi uložio puno energije da se vrati u meč i ta uložena energija ga je koštala poraza u završnici.
Pretpostavljam da će Berdih i Kližan odigrati žestok meč, mada je Berdih favorit. Slovaci i Česi su dugo živeli zajedno i svaki meč njihovih pretstavnika je malo više od igre. Ne bih se čudio ni da je Kližan dobio neki savet od Vajde.

x

pre 9 godina

(Novak Djokovic born in Serbia, 4. oktobar 2014 11:12)

Do pre nekih nedelju-dve dana pisalo je Srbija. I kod Zimonjica pise Jugoslavija, a kod ostalih nasih tenisera Srbija. Nisu promenili ni kod Cilica (BiH), Karlovica (HR), Raonica (MNE)...

duh nibor

pre 9 godina

(Dr House, 4. oktobar 2014 15:01)
To tvoje hahah i nije toliko smešno. Nahvatao si malo statistiku, koja je uzgred totalno iskrivljena. Skoro svi igrači top 20 su povremeno ulazili i izlazili iz top 10 tako da je to sitničavo brojanje ko je kad bio u 2 meseca top 10 totalno nevažno. Mari je naravno top4 godinama, Čilić USo šampion. Ovo dve pobede protiv Marija vrede duplo više od ostalih. Zlobi nikad kraja, nik ti pristaje.