Fudbal 26

Subota, 20.09.2014.

14:44

Murinjo: Oduzimajte titule zbog FFP

Menadžer Čelsija Žoze Murinjo izjavio je da klubovi koji prekrše pravila finansijskog fer pleja treba da budu kažnjeni sportski, a ne finansijski.

Murinjo: Oduzimajte titule zbog FFP IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

X=iks

pre 9 godina

Dakle, oni bi bukvalno da zabrane ljudima (vlasnicima klubova) da troše SVOJ SOPSTVENI novac i ulažu ga onako kako misle da je najpametnije. Pa, da sve te prebogate gazde klubova ne znaju kako ulagati, ne bi bili to što jesu - bogataši. I onda se nađe neki birokrata koji misli da bolje zna kako ko treba da raspolaže svojim sopstvenim kapitalom. Stvarno strašno. Pa, zamislite da neki slični birokratski pacovi odrede jednom preduzeću koliko para sme da potroši na plate zaposlenih? I da zbog takvih odluka zaposleni manje zarađuju. E, pa ovde se radi upravo o tome. Pa, ništa, nek onda bogate gazde klubova pare drže u slamaricama umesto da ulažu i obrću ih.... (Miroslav, 21. septembar 2014 00:13)

Da, zamislio sam. I? Stavise, zamislio sam da je to preduzece banka, a da je neki "birokratski pacovi" ogranicio premije managerima. I? Kazes - "strasno"? Ti stvarno vecujes da je bilo gde, u bilo kojoj oblasti ljudske delatnosti, dovoljno imati para, pa moci raspolagati njima bez ikakvih ogranicenja? Kupovati robove, na primer. Plantaze koke. Ulagati u placene ubice... Nece valjda neki tamo birokratski pacov da ti odredjuje kako ces ti da investiras SVOJ SOPSTVENI novac i ulazes ga onako kako mislis da je najpametnije!? Pravila, pravila, prijatelju... Sve se igra u okviru pravila. Onaj ko kontrolise igru, postavlja pravila. Da bi je zastitio (a i sebe). Novac je samo sredstvo igre. Kao lopta u fudbalu. Ne pada s neba, ne seje se i ne zanje. Neko ga pusta u opticaj i kontrolise tok.

Belotele

pre 9 godina

Ne kontam sto Man utd spominjete?Nakon toliko godina ljudi dovedu 6 igraca i to veoma dobri igraca za 200mil.i prodaju par igraca za preko 50mil.a imaju nenormalne pare i zaradu!Za ovu situaciju trebaju kaznit city,celzi,real itd... (John Deacon, 20. septembar 2014 17:15)

Samo si jednu sitnicu zaboravio, ili si premlad da bi se secao (a ono cega se ti ne secas, to se, naravno, nije ni dogodilo). Jedinstvo je to isto bilo napravilo, samo par godina ranije. Onda su, potom, i Chelsea, City i jos neki klubovi dobili nepristojno bogate vlasnike (Real na stranu, on je od uvek bio takav), pa su i oni krenuli s besomucnim kupovinama. Jedinstvo, tada, nije, jer je vec imalo tim, sastavljen na isti nacin, koju godinu ranije. E, onda su ovi novi ispali "instant klubovi", a seoski klub iz okoline Manchestera, Boze moj - svetska velicina od uvek i za navek.

Miroslav

pre 9 godina

Ovaj FFP je jedna žešća glupost, slično kao i seleri kep u Americi. Dakle, oni bi bukvalno da zabrane ljudima (vlasnicima klubova) da troše SVOJ SOPSTVENI novac i ulažu ga onako kako misle da je najpametnije. Pa, da sve te prebogate gazde klubova ne znaju kako ulagati, ne bi bili to što jesu - bogataši. I onda se nađe neki birokrata koji misli da bolje zna kako ko treba da raspolaže svojim sopstvenim kapitalom. Stvarno strašno. Pa, zamislite da neki slični birokratski pacovi odrede jednom preduzeću koliko para sme da potroši na plate zaposlenih? I da zbog takvih odluka zaposleni manje zarađuju. E, pa ovde se radi upravo o tome. Pa, ništa, nek onda bogate gazde klubova pare drže u slamaricama umesto da ulažu i obrću ih....

heeh

pre 9 godina

(Boris, 20. septembar 2014 15:50)

Da je stavio Barsu u dzep ne bi mu trebale sudije koje priznaju gol iz ofsajda Milita i da Barsu ostete za penal

ferdinand

pre 9 godina

Totalna nebuloza. Osvojeni bodovi na utakmicama ne mogu biti oduzeti zbog FFP, zato sto su postenom igrom osvojeni, na terenu. Logicnije je da neki klub koji prekrsi FFP dobije zabranu npr jednu godinu kupovanja igraca, vec da se oslanja na svoju skolu i igrace koji su vec tu, regularno placeni. Mada, neki licemeri bi voleli da se uvede uzimanje bodova, titula...

John Deacon

pre 9 godina

Ne kontam sto Man utd spominjete?Nakon toliko godina ljudi dovedu 6 igraca i to veoma dobri igraca za 200mil.i prodaju par igraca za preko 50mil.a imaju nenormalne pare i zaradu!Za ovu situaciju trebaju kaznit city,celzi,real itd...

kole

pre 9 godina

meni je ok da se potrosi prve godine kad neko kupi klub i resi da ga opravi za bolje rezultate,jednostavno je bolje za fubal da ima vise jakih klubova,ali treba kaznjaviti kad neko svake sezone to radi.

COYG

pre 9 godina

@Nikki

Ahhhhahhh, Celsi nikad nije trosio velike pare?! U kom svetu zivis?

Potrosili milijardu funti za 10 godina, pa samo zimski prelazni rok kad su dosli Tores i Luiz je olaksao kasu za 75m funti.

Ovrebo je mila majka za vas.

uefica

pre 9 godina

Murinjo je u pravu...i zvezdi treba oduzeti titulu to svako zna!
Medjutim, postoji druga strana price a na toj strani se nalazi svima draga uefa...a nju samo lova zanima! Jer od oduzimanja titula ona ne dobija nista!

Zeljko

pre 9 godina

Alo ljudi, Real, Barsu i United izuzmite iz te price, to su timovi koji imaju ogromne obrte novca na godisnjem nivou, ljudi kupe igrace za 200mil, ali izadju godinu u plusu.

A Murinjo je naravno licemer najstrasniji. Trosio je Celzi sa njim 120+mil u jednom roku pa se nesto tada nije bunio (tada jos nisu igraci kostali 70mil po komadu).

Deki

pre 9 godina

Zvezda je nepošteno osvojila titulu prošle godine.Ako si dužan bivšim i sadašnjim igračima,onda ne možeš da dovodiš Mrdju,Ninkovića,Milijaša i ostale,jer si dužan.Svako može da dovede kvalitetne igrače i osvoji titulu,ali ih treba i platiti!Žalosno je što neko sa strane (UEFA) treba da nas dovodi u red!

Deda Aksentije

pre 9 godina

@eeee

Tad nije bio finansijski fer plej na snazi, procitaj tekst prvo pa komentarisi. Fer plej je uveden od prosle sezone, on za taj period prica, a Celzi je u tom periodu trosio onoliko koliko je zaradio

Nikki

pre 9 godina

Sta pricas, Chelsea sa izuzetkom sezona 2003/2004 i 2004/2005 nije uopste trosio veliki novac. Torres i Shevchenko su jedini dovedeni za vece pare. Ovo sto sad radi Man. Utd, Real i Barca uvek je da ti se zgadi fudbal.

Tozaka Radža Yu

pre 9 godina

Ma nije moguće... Zvezda je pošteno prošle godine uzela titulu na terenu, a sada da to ponište jer su Ćoki i kompanija muvali sa parama... Neće moći!!!

Đorđe

pre 9 godina

Nazivajte ga licemerom, ili kako već hoćete, ali ove godine Čelzi posluje vrlo racionalno. Prodali su Luiza za ogromnu svotu novca, koja sigurno premašuje iznose za koje su dovedena pojačanja. Čelzi takođe već godinama igra samu završnicu LŠ, što nije zanemarljivi prihod. Za razliku od Čelzija u Sitiju se samo dovode igrači, bez ikakve koncepcije i stvaranja sistema održivog na duže staze. Bogati Arapi pokrivaju gubitak i samim tim svrstavaju ostale klubove u neravnopravan položaj. U svakom slučaju slažem se da treba oduzimati titule i bodove za kršenje finansijskog fer pleja.
Najpozitivniji primer FFP je Arsen Venger.

Boris

pre 9 godina

Ovi sto pljuju JM da je trosio u Celziju ili Realu veliki novac ne znaju mnogo o fudbalu. U tim klubovima glavni covek kluba dovodi igrace po svom ukusu, sto zbog marketinga sto zbog mnogo drugih faktora. JM je u Interu gde je imao totalnu slobodu za kupovinu igraca napravio fenomenalan posao i za jako male pare sklopio jedan od mocnijih timova u zadnjih 20 godina. Inter je tada osvojio kup, ligu i LS i to lagano. U LS nije imao ni jednu utakmicu gde nisu bili dominantni u odnosu na protivnika. Barsu koja je vazila tada za jedinog kandidata za osvajanje je stavio u dzep i od tada Barsi ne cvetaju ruze kao pre toga.. Tako da ovaj genijalni strucnjak ima prava da prica na ovakvu temu.

mare

pre 9 godina

Mislim da je to posteno,njima ne predstavlja problem da plate kaznu od 50 miliona,veca kazna bi bila kada bi ih izbacili iz LS ili im uzeli bodove u prvenstvu,dobro bi razmislili da li to da ponove!

mare

pre 9 godina

Mislim da je to posteno,njima ne predstavlja problem da plate kaznu od 50 miliona,veca kazna bi bila kada bi ih izbacili iz LS ili im uzeli bodove u prvenstvu,dobro bi razmislili da li to da ponove!

Đorđe

pre 9 godina

Nazivajte ga licemerom, ili kako već hoćete, ali ove godine Čelzi posluje vrlo racionalno. Prodali su Luiza za ogromnu svotu novca, koja sigurno premašuje iznose za koje su dovedena pojačanja. Čelzi takođe već godinama igra samu završnicu LŠ, što nije zanemarljivi prihod. Za razliku od Čelzija u Sitiju se samo dovode igrači, bez ikakve koncepcije i stvaranja sistema održivog na duže staze. Bogati Arapi pokrivaju gubitak i samim tim svrstavaju ostale klubove u neravnopravan položaj. U svakom slučaju slažem se da treba oduzimati titule i bodove za kršenje finansijskog fer pleja.
Najpozitivniji primer FFP je Arsen Venger.

Nikki

pre 9 godina

Sta pricas, Chelsea sa izuzetkom sezona 2003/2004 i 2004/2005 nije uopste trosio veliki novac. Torres i Shevchenko su jedini dovedeni za vece pare. Ovo sto sad radi Man. Utd, Real i Barca uvek je da ti se zgadi fudbal.

Deda Aksentije

pre 9 godina

@eeee

Tad nije bio finansijski fer plej na snazi, procitaj tekst prvo pa komentarisi. Fer plej je uveden od prosle sezone, on za taj period prica, a Celzi je u tom periodu trosio onoliko koliko je zaradio

Tozaka Radža Yu

pre 9 godina

Ma nije moguće... Zvezda je pošteno prošle godine uzela titulu na terenu, a sada da to ponište jer su Ćoki i kompanija muvali sa parama... Neće moći!!!

uefica

pre 9 godina

Murinjo je u pravu...i zvezdi treba oduzeti titulu to svako zna!
Medjutim, postoji druga strana price a na toj strani se nalazi svima draga uefa...a nju samo lova zanima! Jer od oduzimanja titula ona ne dobija nista!

Zeljko

pre 9 godina

Alo ljudi, Real, Barsu i United izuzmite iz te price, to su timovi koji imaju ogromne obrte novca na godisnjem nivou, ljudi kupe igrace za 200mil, ali izadju godinu u plusu.

A Murinjo je naravno licemer najstrasniji. Trosio je Celzi sa njim 120+mil u jednom roku pa se nesto tada nije bunio (tada jos nisu igraci kostali 70mil po komadu).

COYG

pre 9 godina

@Nikki

Ahhhhahhh, Celsi nikad nije trosio velike pare?! U kom svetu zivis?

Potrosili milijardu funti za 10 godina, pa samo zimski prelazni rok kad su dosli Tores i Luiz je olaksao kasu za 75m funti.

Ovrebo je mila majka za vas.

kole

pre 9 godina

meni je ok da se potrosi prve godine kad neko kupi klub i resi da ga opravi za bolje rezultate,jednostavno je bolje za fubal da ima vise jakih klubova,ali treba kaznjaviti kad neko svake sezone to radi.

Boris

pre 9 godina

Ovi sto pljuju JM da je trosio u Celziju ili Realu veliki novac ne znaju mnogo o fudbalu. U tim klubovima glavni covek kluba dovodi igrace po svom ukusu, sto zbog marketinga sto zbog mnogo drugih faktora. JM je u Interu gde je imao totalnu slobodu za kupovinu igraca napravio fenomenalan posao i za jako male pare sklopio jedan od mocnijih timova u zadnjih 20 godina. Inter je tada osvojio kup, ligu i LS i to lagano. U LS nije imao ni jednu utakmicu gde nisu bili dominantni u odnosu na protivnika. Barsu koja je vazila tada za jedinog kandidata za osvajanje je stavio u dzep i od tada Barsi ne cvetaju ruze kao pre toga.. Tako da ovaj genijalni strucnjak ima prava da prica na ovakvu temu.

John Deacon

pre 9 godina

Ne kontam sto Man utd spominjete?Nakon toliko godina ljudi dovedu 6 igraca i to veoma dobri igraca za 200mil.i prodaju par igraca za preko 50mil.a imaju nenormalne pare i zaradu!Za ovu situaciju trebaju kaznit city,celzi,real itd...

Deki

pre 9 godina

Zvezda je nepošteno osvojila titulu prošle godine.Ako si dužan bivšim i sadašnjim igračima,onda ne možeš da dovodiš Mrdju,Ninkovića,Milijaša i ostale,jer si dužan.Svako može da dovede kvalitetne igrače i osvoji titulu,ali ih treba i platiti!Žalosno je što neko sa strane (UEFA) treba da nas dovodi u red!

ferdinand

pre 9 godina

Totalna nebuloza. Osvojeni bodovi na utakmicama ne mogu biti oduzeti zbog FFP, zato sto su postenom igrom osvojeni, na terenu. Logicnije je da neki klub koji prekrsi FFP dobije zabranu npr jednu godinu kupovanja igraca, vec da se oslanja na svoju skolu i igrace koji su vec tu, regularno placeni. Mada, neki licemeri bi voleli da se uvede uzimanje bodova, titula...

heeh

pre 9 godina

(Boris, 20. septembar 2014 15:50)

Da je stavio Barsu u dzep ne bi mu trebale sudije koje priznaju gol iz ofsajda Milita i da Barsu ostete za penal

Miroslav

pre 9 godina

Ovaj FFP je jedna žešća glupost, slično kao i seleri kep u Americi. Dakle, oni bi bukvalno da zabrane ljudima (vlasnicima klubova) da troše SVOJ SOPSTVENI novac i ulažu ga onako kako misle da je najpametnije. Pa, da sve te prebogate gazde klubova ne znaju kako ulagati, ne bi bili to što jesu - bogataši. I onda se nađe neki birokrata koji misli da bolje zna kako ko treba da raspolaže svojim sopstvenim kapitalom. Stvarno strašno. Pa, zamislite da neki slični birokratski pacovi odrede jednom preduzeću koliko para sme da potroši na plate zaposlenih? I da zbog takvih odluka zaposleni manje zarađuju. E, pa ovde se radi upravo o tome. Pa, ništa, nek onda bogate gazde klubova pare drže u slamaricama umesto da ulažu i obrću ih....

Belotele

pre 9 godina

Ne kontam sto Man utd spominjete?Nakon toliko godina ljudi dovedu 6 igraca i to veoma dobri igraca za 200mil.i prodaju par igraca za preko 50mil.a imaju nenormalne pare i zaradu!Za ovu situaciju trebaju kaznit city,celzi,real itd... (John Deacon, 20. septembar 2014 17:15)

Samo si jednu sitnicu zaboravio, ili si premlad da bi se secao (a ono cega se ti ne secas, to se, naravno, nije ni dogodilo). Jedinstvo je to isto bilo napravilo, samo par godina ranije. Onda su, potom, i Chelsea, City i jos neki klubovi dobili nepristojno bogate vlasnike (Real na stranu, on je od uvek bio takav), pa su i oni krenuli s besomucnim kupovinama. Jedinstvo, tada, nije, jer je vec imalo tim, sastavljen na isti nacin, koju godinu ranije. E, onda su ovi novi ispali "instant klubovi", a seoski klub iz okoline Manchestera, Boze moj - svetska velicina od uvek i za navek.

X=iks

pre 9 godina

Dakle, oni bi bukvalno da zabrane ljudima (vlasnicima klubova) da troše SVOJ SOPSTVENI novac i ulažu ga onako kako misle da je najpametnije. Pa, da sve te prebogate gazde klubova ne znaju kako ulagati, ne bi bili to što jesu - bogataši. I onda se nađe neki birokrata koji misli da bolje zna kako ko treba da raspolaže svojim sopstvenim kapitalom. Stvarno strašno. Pa, zamislite da neki slični birokratski pacovi odrede jednom preduzeću koliko para sme da potroši na plate zaposlenih? I da zbog takvih odluka zaposleni manje zarađuju. E, pa ovde se radi upravo o tome. Pa, ništa, nek onda bogate gazde klubova pare drže u slamaricama umesto da ulažu i obrću ih.... (Miroslav, 21. septembar 2014 00:13)

Da, zamislio sam. I? Stavise, zamislio sam da je to preduzece banka, a da je neki "birokratski pacovi" ogranicio premije managerima. I? Kazes - "strasno"? Ti stvarno vecujes da je bilo gde, u bilo kojoj oblasti ljudske delatnosti, dovoljno imati para, pa moci raspolagati njima bez ikakvih ogranicenja? Kupovati robove, na primer. Plantaze koke. Ulagati u placene ubice... Nece valjda neki tamo birokratski pacov da ti odredjuje kako ces ti da investiras SVOJ SOPSTVENI novac i ulazes ga onako kako mislis da je najpametnije!? Pravila, pravila, prijatelju... Sve se igra u okviru pravila. Onaj ko kontrolise igru, postavlja pravila. Da bi je zastitio (a i sebe). Novac je samo sredstvo igre. Kao lopta u fudbalu. Ne pada s neba, ne seje se i ne zanje. Neko ga pusta u opticaj i kontrolise tok.

Nikki

pre 9 godina

Sta pricas, Chelsea sa izuzetkom sezona 2003/2004 i 2004/2005 nije uopste trosio veliki novac. Torres i Shevchenko su jedini dovedeni za vece pare. Ovo sto sad radi Man. Utd, Real i Barca uvek je da ti se zgadi fudbal.

Zeljko

pre 9 godina

Alo ljudi, Real, Barsu i United izuzmite iz te price, to su timovi koji imaju ogromne obrte novca na godisnjem nivou, ljudi kupe igrace za 200mil, ali izadju godinu u plusu.

A Murinjo je naravno licemer najstrasniji. Trosio je Celzi sa njim 120+mil u jednom roku pa se nesto tada nije bunio (tada jos nisu igraci kostali 70mil po komadu).

COYG

pre 9 godina

@Nikki

Ahhhhahhh, Celsi nikad nije trosio velike pare?! U kom svetu zivis?

Potrosili milijardu funti za 10 godina, pa samo zimski prelazni rok kad su dosli Tores i Luiz je olaksao kasu za 75m funti.

Ovrebo je mila majka za vas.

Tozaka Radža Yu

pre 9 godina

Ma nije moguće... Zvezda je pošteno prošle godine uzela titulu na terenu, a sada da to ponište jer su Ćoki i kompanija muvali sa parama... Neće moći!!!

uefica

pre 9 godina

Murinjo je u pravu...i zvezdi treba oduzeti titulu to svako zna!
Medjutim, postoji druga strana price a na toj strani se nalazi svima draga uefa...a nju samo lova zanima! Jer od oduzimanja titula ona ne dobija nista!

John Deacon

pre 9 godina

Ne kontam sto Man utd spominjete?Nakon toliko godina ljudi dovedu 6 igraca i to veoma dobri igraca za 200mil.i prodaju par igraca za preko 50mil.a imaju nenormalne pare i zaradu!Za ovu situaciju trebaju kaznit city,celzi,real itd...

Boris

pre 9 godina

Ovi sto pljuju JM da je trosio u Celziju ili Realu veliki novac ne znaju mnogo o fudbalu. U tim klubovima glavni covek kluba dovodi igrace po svom ukusu, sto zbog marketinga sto zbog mnogo drugih faktora. JM je u Interu gde je imao totalnu slobodu za kupovinu igraca napravio fenomenalan posao i za jako male pare sklopio jedan od mocnijih timova u zadnjih 20 godina. Inter je tada osvojio kup, ligu i LS i to lagano. U LS nije imao ni jednu utakmicu gde nisu bili dominantni u odnosu na protivnika. Barsu koja je vazila tada za jedinog kandidata za osvajanje je stavio u dzep i od tada Barsi ne cvetaju ruze kao pre toga.. Tako da ovaj genijalni strucnjak ima prava da prica na ovakvu temu.

Deki

pre 9 godina

Zvezda je nepošteno osvojila titulu prošle godine.Ako si dužan bivšim i sadašnjim igračima,onda ne možeš da dovodiš Mrdju,Ninkovića,Milijaša i ostale,jer si dužan.Svako može da dovede kvalitetne igrače i osvoji titulu,ali ih treba i platiti!Žalosno je što neko sa strane (UEFA) treba da nas dovodi u red!

heeh

pre 9 godina

(Boris, 20. septembar 2014 15:50)

Da je stavio Barsu u dzep ne bi mu trebale sudije koje priznaju gol iz ofsajda Milita i da Barsu ostete za penal

ferdinand

pre 9 godina

Totalna nebuloza. Osvojeni bodovi na utakmicama ne mogu biti oduzeti zbog FFP, zato sto su postenom igrom osvojeni, na terenu. Logicnije je da neki klub koji prekrsi FFP dobije zabranu npr jednu godinu kupovanja igraca, vec da se oslanja na svoju skolu i igrace koji su vec tu, regularno placeni. Mada, neki licemeri bi voleli da se uvede uzimanje bodova, titula...

Đorđe

pre 9 godina

Nazivajte ga licemerom, ili kako već hoćete, ali ove godine Čelzi posluje vrlo racionalno. Prodali su Luiza za ogromnu svotu novca, koja sigurno premašuje iznose za koje su dovedena pojačanja. Čelzi takođe već godinama igra samu završnicu LŠ, što nije zanemarljivi prihod. Za razliku od Čelzija u Sitiju se samo dovode igrači, bez ikakve koncepcije i stvaranja sistema održivog na duže staze. Bogati Arapi pokrivaju gubitak i samim tim svrstavaju ostale klubove u neravnopravan položaj. U svakom slučaju slažem se da treba oduzimati titule i bodove za kršenje finansijskog fer pleja.
Najpozitivniji primer FFP je Arsen Venger.

Deda Aksentije

pre 9 godina

@eeee

Tad nije bio finansijski fer plej na snazi, procitaj tekst prvo pa komentarisi. Fer plej je uveden od prosle sezone, on za taj period prica, a Celzi je u tom periodu trosio onoliko koliko je zaradio

Miroslav

pre 9 godina

Ovaj FFP je jedna žešća glupost, slično kao i seleri kep u Americi. Dakle, oni bi bukvalno da zabrane ljudima (vlasnicima klubova) da troše SVOJ SOPSTVENI novac i ulažu ga onako kako misle da je najpametnije. Pa, da sve te prebogate gazde klubova ne znaju kako ulagati, ne bi bili to što jesu - bogataši. I onda se nađe neki birokrata koji misli da bolje zna kako ko treba da raspolaže svojim sopstvenim kapitalom. Stvarno strašno. Pa, zamislite da neki slični birokratski pacovi odrede jednom preduzeću koliko para sme da potroši na plate zaposlenih? I da zbog takvih odluka zaposleni manje zarađuju. E, pa ovde se radi upravo o tome. Pa, ništa, nek onda bogate gazde klubova pare drže u slamaricama umesto da ulažu i obrću ih....

mare

pre 9 godina

Mislim da je to posteno,njima ne predstavlja problem da plate kaznu od 50 miliona,veca kazna bi bila kada bi ih izbacili iz LS ili im uzeli bodove u prvenstvu,dobro bi razmislili da li to da ponove!

kole

pre 9 godina

meni je ok da se potrosi prve godine kad neko kupi klub i resi da ga opravi za bolje rezultate,jednostavno je bolje za fubal da ima vise jakih klubova,ali treba kaznjaviti kad neko svake sezone to radi.

Belotele

pre 9 godina

Ne kontam sto Man utd spominjete?Nakon toliko godina ljudi dovedu 6 igraca i to veoma dobri igraca za 200mil.i prodaju par igraca za preko 50mil.a imaju nenormalne pare i zaradu!Za ovu situaciju trebaju kaznit city,celzi,real itd... (John Deacon, 20. septembar 2014 17:15)

Samo si jednu sitnicu zaboravio, ili si premlad da bi se secao (a ono cega se ti ne secas, to se, naravno, nije ni dogodilo). Jedinstvo je to isto bilo napravilo, samo par godina ranije. Onda su, potom, i Chelsea, City i jos neki klubovi dobili nepristojno bogate vlasnike (Real na stranu, on je od uvek bio takav), pa su i oni krenuli s besomucnim kupovinama. Jedinstvo, tada, nije, jer je vec imalo tim, sastavljen na isti nacin, koju godinu ranije. E, onda su ovi novi ispali "instant klubovi", a seoski klub iz okoline Manchestera, Boze moj - svetska velicina od uvek i za navek.

X=iks

pre 9 godina

Dakle, oni bi bukvalno da zabrane ljudima (vlasnicima klubova) da troše SVOJ SOPSTVENI novac i ulažu ga onako kako misle da je najpametnije. Pa, da sve te prebogate gazde klubova ne znaju kako ulagati, ne bi bili to što jesu - bogataši. I onda se nađe neki birokrata koji misli da bolje zna kako ko treba da raspolaže svojim sopstvenim kapitalom. Stvarno strašno. Pa, zamislite da neki slični birokratski pacovi odrede jednom preduzeću koliko para sme da potroši na plate zaposlenih? I da zbog takvih odluka zaposleni manje zarađuju. E, pa ovde se radi upravo o tome. Pa, ništa, nek onda bogate gazde klubova pare drže u slamaricama umesto da ulažu i obrću ih.... (Miroslav, 21. septembar 2014 00:13)

Da, zamislio sam. I? Stavise, zamislio sam da je to preduzece banka, a da je neki "birokratski pacovi" ogranicio premije managerima. I? Kazes - "strasno"? Ti stvarno vecujes da je bilo gde, u bilo kojoj oblasti ljudske delatnosti, dovoljno imati para, pa moci raspolagati njima bez ikakvih ogranicenja? Kupovati robove, na primer. Plantaze koke. Ulagati u placene ubice... Nece valjda neki tamo birokratski pacov da ti odredjuje kako ces ti da investiras SVOJ SOPSTVENI novac i ulazes ga onako kako mislis da je najpametnije!? Pravila, pravila, prijatelju... Sve se igra u okviru pravila. Onaj ko kontrolise igru, postavlja pravila. Da bi je zastitio (a i sebe). Novac je samo sredstvo igre. Kao lopta u fudbalu. Ne pada s neba, ne seje se i ne zanje. Neko ga pusta u opticaj i kontrolise tok.