Dar
pre 9 godina
Cudi me da se ova vest nije prenela. Beker izjavljuje da je Federer najveci.
http://www.tennisworldusa.org/Boris-Becker-Roger-Federer-is-the-GOAT-He-Showed-it-Again-articolo19064.html
Petak, 15.08.2014.
16:11
Legendarni Andre Agasi izjavio je da bi Rafaela Nadala odabrao pre Rodžera Federera za najboljeg tenisera svih vremena.
pre 9 godina
Cudi me da se ova vest nije prenela. Beker izjavljuje da je Federer najveci.
http://www.tennisworldusa.org/Boris-Becker-Roger-Federer-is-the-GOAT-He-Showed-it-Again-articolo19064.html
pre 9 godina
Ma kako da ne, Nadal je bolji od Federera isto kao sto si ti bio bolji od Samprasa!!!
pre 9 godina
BODOVANJE TEŽINE ZADATKA NA PUTU DO OSVAJANJA GS-A!
Australian open:1) Wilander (1988) 28, 2) Wawrinka (2014) 27,3) Đoković (2011) 25, 4) Đoković (2013) 22, 4) Đoković (2012) 22, 5) Agassi (2000) 22,
Roland Garros: 1) Wilander (1985) 26, 1) Lendl (1984) 26, 3) Nadal (2013) 24, 3) Wilander(1982) 24, 5) Nadal (2008) 23, 5) Nadal (2006) 23, 5) Bruguera (1993) 23, 5) Courier (1991) 23.
Wimbledon: 1) Stich (1991) 31, 2) Borg (1977) 25, 3) Federer (2005) 23, 3) Edberg (1990) 23, 5) Federer (2012) 22, 5) Cash (1987) 22.
Us open: 1) Edberg (1992) 24, 2) Murray (2012) 23, 2) Del Potro (2009) 23, 2) Sampras (1990) 23, 2) Connors (1976) 23, 2) Orantes (1975) 23,
Najviše se na putu do osvajanja GS-a namučio Stich 1991. kada je u polufinalu pobijedio Edberga (1. nositelja) i potom Beckera (2.).
U prosjeku je Novak Đoković morao proliti najviše znoja na putu do osvajanja naslova. Nadal se također mučio, ali ne i Federer koji zauzima tek 9. mjesto. Među prvih deset nema Samprasa i Agassija.
Prosjek u bodovima (u konkurenciji igrači koji su osvojili barem tri trofeja na dvjema različitim podlogama, a uspoređivali su se rezultati od 1974. godine).
1.Đoković 22.0, 2. Nadal 19.9, 3. Wilander 18.6, 4. Courier 17.7,
5. Edberg 16.7, 5. Lendl 16.7, 7. McEnroe 16.4, 8. Becker 16.2,
9. Federer 16.0, 10. Connors 14.4.
pre 9 godina
Ima covek pravo na svoje misljenje, ali to misljenje bas i nema neku realnu osnovu.
Najveci problem je u tome sto je Nadal 70% svojih uspeha postigao na jednoj podlozi, a to je sljaka.
Od 64 titule koliko je do sada osvojio, 45 su bile na sljaci (70%).
Od 27 masters titula, 19 je osvojio na sljaci (70%).
Od 14 GS titul, 9 je osvojio na sljaci (65%).
Od 23 pobede nd Federerom 13 je naprvio na sljaci (56%).
Od 23 pobede nad Djokovicem 14 je napravio na sljaci (60%).
Dakle ocigledno je da je Nadal dominantan samo na jednoj podlozi, a tenis se igra na vise podloga.
Na betonu i travi Nadal ne spada ni medju 10 najboljih tenisera u Open Eri. Po svim parametrima i Federer i Djokovic su i bolji i uspesniji na tim podlogama od Nadala.
Federer je osvajao mnogobrojne titule i na betonu i na travi, a na sljaci skoro redovno dolazio do finala i tu uglavnom gubio od Nadala.
Sa druge strane Nadal je redovno osvajao turnire na sljaci, ali zato na betonu i travi do finala ili titule stizao otprilike na jednom od 8 odigranih turnira.
Postoje i statistike o uspesnosti, odnosno procentu dobijenih meceva od svih odigranih.
Na betonu njihove uspesnosti su:
Federer 82,5%
Djokovic 82,5%
Nadal 78,1%
Na travi:
Federer 87,3%
Djokovic 80%
Nadal 77,9%
To je glavni razlog zasto Nadal ne moze i nikada nece biti najbolji teniser svih vremena. Da bi ga proglasili najboljim mora da bude najbolji na svim podlogama, a ne samo na jednoj.
pre 9 godina
Nikada,ok,nije ništa dokazano,ali bočica "doktora" Fuentesa na kojoj je pisalo Rafael Nadal je misteriozno nestala,priča se da je Rafa i pao pa Najki uplatio 100 miliona USD i preporučena mu pauza,ništa nije dokazano ali.....Federer je kralj ove igre !
pre 9 godina
Kao i ti od Samprasa. Ajde sad pali...
pre 9 godina
Nadal RG 2005- US 2010
Federer W 2003 - RGG009
Djokovic AO 2008 - RG 2015???
Nadalu je za osvajanje sva 4 bilo potrebno 21 GS u 24 godini
Federeru - 24 GS u 28 godini
Djokovicu fali RG,ako uzme 2015 30 GS i 28 godini
Kako kaze narod: ko pre devojci, njemu devojka, s tim sto je do te devojke Nadal pobedio Federera na W i AO + 4 finala RG
Federer je njega dobio samo na Vimbldonu
Jednostavno Nadal je za Federera alfa muzjak,koji je rastrgao svog protivnika,secate se 2008 i 4 gema u Parizu
davno bese taj Vimbldon 2007,da li znate sta se dogodilo tada poslednji put???
pre 9 godina
...Agasi je Federera dobio samo tri puta u 11 okršaja...
Ova recenica je dovoljan razlog zasto je ovo izjavio...
Nole osvaja US Open :)
pre 9 godina
STATISTIKA KOJA MJERI TEŽINU PUTA DO NASLOVA NA TURNIRU IZ GS-SERIJE!
Za susrete s igračima plasiranim iznad 50. mjesta ATP-ove ljestvice dobiva se 0 bodova, 1 poen za one između 33. i 50. mjesta, 2 poena za one između 17. i 32. mjesta, 3 poena za igrače između 9. i 16. mjesta, 5 poena za plasirane između 5. i 8. mjesta, 7 bodova za susret s 3. i 4. na svijetu, 10 bodova za okršaj s 1. i 2. na ATP-ovoj ljestvici.
ĐOKOVIĆ U PROSJEKU IMAO NAJTEŽI PUT DO NASLOVA!
Prosjek u bodovima (u konkurenciji igrači koji su osvojili barem tri trofeja na dvjema različitim podlogama, a uspoređivali su se rezultati od 1974. godine).
1.Đoković 22.0, 2. Nadal 19.9, 3. Wilander 18.6, 4. Courier 17.7,
5. Edberg 16.7, 5. Lendl 16.7, 7. McEnroe 16.4, 8. Becker 16.2,
9. Federer 16.0, 10. Connors 14.4.
USPOREDBA FEDERERA I NADALA
Kategorizacija GS-ova u bodovima: 25 i više (veoma teški GS-ovi), 20-24 (teški), 15-19 (GS-ovi srednje klase), 10-14 ( lagani), manje od 10 bodova (vrlo lagani GS-ovi).
Jedino je Wilander osvojio dva veoma teška GS-a, a Federer i Nadal nemaju ni jedan.
Veoma teški GS-ovi: nema.
Teški GS-ovi: Federer 2 (Wim 2005, 2012); Nadal 8 (Aus 2009, RG 2006-08, 2011-14).
GS-ovi srednje klase: Federer 10; Nadal 5.
Lagani GS-ovi: Federer 4 (RG 2009, Wim 2003, 2009, US 2006); Nadal 1 (RG 2010).
pre 9 godina
(sacuvaj boze, 15. avgust 2014 19:45)
nisi dobro sracunao
GS -4
WTF -3
masters -2
zlato OI -2
DC -1
a atp nedelje -1
500 -1
250 -1
razlika izmedju Federera i Nadala je 81 bod 284-203,u tom slucaju Nadalu je potrebno 40 olimpijskih zlata(160 godina)
Na toj goat tabeli osvajanje sva 4 GS nemaju nikakvu visu vrednost,kao i sva 4 u jednog godini
Nadalovih 9 RG ili Federerovih 7 Vimbldona isto nemaju "vecu" vrednost,kao ni Novakovo potencijalno osvajanje svih mastersa i svih velikih turnira
inace trebali su da uzmu sistem bodovanja
1GS-8atp250
pa bi onda bilo:
Gs-8 bodova
WTF-6
masters-4
500-2
atp-1
OI-12(s obzirom da vrede pola WTF a igraju se svake 4 god,umesto mnozenja sa 4, dosta bi bilo sa 2)
DC-2
U tabeli nema medjusobnog duela(1 bod za pobedu, minus 2 za poraz),sve pobede i porazi(tu bi se samo oduzeli,bez dupliranja bodova),% uspesnosti osvajanja,igranja,pobeda-taj podatak mi govori da je tabelu pravio veliki Federerov i Novakov fan,posto je na kraju ubacio i nedelje
Veci je uspeh osvojiti 9 RG nego biti prvi 300 nedelja
Uvek je bio bitniji kvalitet od kvantiteta
Ovde je samo kvantitet i omalovazavanje OI,DC,medjusobnog duela i cele statisike i procenata
Lendl bolji od Nadala-samo na ovoj tabeli
Federer 1,Nadal 2,Sampras 3,Djokovic 12 (sad je 9)
Inace ovu tabelu nije pravio atp,tako da i "nije zvanicna"
Mogao sam ja da sednem i da nadjem kalkulaciju po kojoj bi Rafa bio 1,Nole 2 a Fedex ne bi bio u top 10
pre 9 godina
on ne zeli da digne nadala vec da naudi federeru jer ga je ljustio.
pre 9 godina
Pa Agasi mora da to kaze. Mladjani Nadal ga je urnisao.
A sljaka jeste najvaznuja i najozbiljnija teniska podloga.
Ko kaze drugacije taj nikad igrao nije.
pre 9 godina
@FROM RUSSIA WITH LOVE
https://www.youtube.com/watch?v=7gcs6bTGRRo
Idi na 6.08
pre 9 godina
malo morgen,Federer je umetnik u tenisu, ono što je Džordan bio u košarci
pre 9 godina
@FROM RUSSIA WITH LOVE
https://www.youtube.com/watch?v=7gcs6bTGRRo
Idi na 6.08
pre 9 godina
@grkos
Pa vi imate Samprasa. Jeste igrao za SAD al je delom Grk.
pre 9 godina
prijatelju sljaka je najbolji pokazatelj ko je najbolji igrac jer nema tu jako udarim i poen, nego moras da si mastovit,da imas sve udarce, da si izdrzljiv ,okretan, poeni su spori i onda je znanje glavno..vinbldon je glupost teska, nema igre dovoljna su dva elementa da imas dok sljaka trazi sve, kompletnog igraca i tehnicki i takticki..razmilis malo o tome..
pre 9 godina
pih,j.... ih koeficijent
pre 9 godina
Bas je iskompleksiran ovaj Agasi svako malo ovo ponavlja ne kontam pa sta i Sampras kaze da je Roger najveci i Toni Nadal i Rodick i Tsonga i Del Potro i Huan Carlos Ferero i Nalbandian sci oni kazu da je Roger najbolji a igrali su svi i protiv jednog i drugog ,vvidite ovo ljudi svak ima svoje misljenje ali Rafa moze dobiti Rogera sto puta al gledati Rogera dva sata je uzivanje gledati Nadala dva sata je smor nikakve ljepote kako da on bude najbolji ja sam sinoc gledao Monfils Federer to je bio praznik za oci kako Federer igra to se nikad vise nece roditi a po mnogim rekotdima je uspijesniji od Rafe samo je Rafa bolji u medjusobnom od Rogera bolji je i Marej pa sta jel to mjerilo nije meni je puno kompletniji igrac od Rafe Novak a staviti rafu ispred Rogera i Samprasa je ludost frajer 3 godine ispada u drugom kolz Vimboldona i da je najbolji smijesnoca
pre 9 godina
Federer je u svoje rekorde upisao 2 jako bitne stvari
Uspeo je da osvoji 22 atp 250, i jos bitnije uspeo je da kao atp No1 uzme 4 gema u finalu GS
atp 250 i nedelje na kraju pokazuju ko je gde
Po goat tabeli:
Osvajanje Grand slam-a,mastersa, olimpijskig igara ili Davis cup-a ima istu vrednost kao atp 250, 4 nedelje kao atp No1,poraz u finalu GS,poraz u finalu mastersa,1/2 GS
koja glupost
GS titula i 1/2 GS je isto
trebali su da stave i 1/4,cisto da Federer jos pobegne
Ko god je pravio goat tabelu, s namerom je izbacio medjusobni duel i procenat pobeda,zna i taj sto je pravio,nije blesav
imam jedno logicko pitanje
Ako je Federer najbolji a Nadal ga je rasturio sta je onda Nadal???
odgovor je: Nadal je 61 bod u minusu(cak 61 GS ili 61 olimpijske igre)
Nadal treba da je ziv jos 244 godine i da uvek osvoji zlato ili srebro na OI da bi stigao Federera,koji u tom slucaju ne bi smeo da prodje 1/4 GS,1/2 masters i da ne osvoji ostale turnire
(ili u da uzme narednih 15 godina sve GS + 1)
Eto,logike goat-tabele
veliko bravo za autora!!!
pre 9 godina
potpuno se slazem sa legendom. nije stvar samo u broju titula,nego i koga si imao za protivnika...
oOni koji pomno prate tenis,znaju o cemu pricam.
Nije isto osvajati grend slemove protiv djokovica i federera ili kao sto je to roder cinio protiv bagdatisa,soderlinga i ostalih jednosezonskih igraca.
Sto se jedne stvari tice,tu je ipak neprikosnoven. a to je lepota igre= soga bonito.
pre 9 godina
potpuno te razumem...Ti i Nadal ste hemijska braca.....mislim kljucali ste istu hranu.....kao sto si ti priznao tako ce i on jednog dana....slican se slicnom raduje
pre 9 godina
Rafa će uvek reći :"Drao sam najveću legendu svetskog tenisa,hahahahaha !"Znači ,drao ga je,ne pobeđivao ...na sve to će Roger naravno ZAPLAKATI .
pre 9 godina
Ali najjaci su ubedljivo komentari o eleganciji Federera. Sta vredi ta elegancija kad njegov jednorucni bekhend Nadal razbije gde stigne. Onda argumenti da Nadal nije stizao do finala onda kad je Federer bio u zenitu. Sta je trebao Rafa po vama, da sa 20 stize do svakog finala? Od 2010 godine Nadal je skoro uvek u zavrsnici turnira, u 2010 tri gren slem finala od 4 na kojima je ucestvovao, u 2011 tri gren slem finala, u 2012 dva finala od tri odigrana gren slema. U 2013 dva finala od 3 slema na kojima je ucestvovao. 2014 takodje 2 od 3 do sad odigranih. Nadal je od kad je u zenitu uvek u borbi za titule, ali ga Federer sve redje tu ceka. Razlika u godinama. Takodje pominjanje da je Nadal poceo da pobedjuje Feda tek kad je ovaj dosao u zavrsnicu karijere je smesno. Je li 2005, 2006, 2007,2008,2009,2010 Federer bio pri kraju karijere, star? Nije, bio je mlad kao Rafa i Nole sad, bio je iskusniji, do 2008 je bio favorit. Je li bio star kad ga je 17-ogodisnji Rafa pobedio na mastersu u Majamiju? Rafa je do svojih titula stigao u borbi sa Rodzerom, Novakom i Marejem, zato one imaju toliku tezinu. Nadal je nasao nacin da pobedi Federera na travi Vimbldona, betonu Australije, na Rodzerovim podlogama. Rodzer nije nikad nasao resenje za Rafu na garosu, vec je dozivljavao debakle. Rodzer jeste najuspesniji, ali nije bolji od Nadala. A i pitanje je da li ce ostati najusesniji. Nadal ima priliku da zavrsi i tu debatu ako do kraja karijere osvoji jos 3 gren slem trofeja.
pre 9 godina
Da je Federer trenirao samo 20 % vise imao bi 30 GS i 50 Masters titula
Svi znamo da Roger trenira upola manje od ostalih igraca iz top 100
Nesto kao Serena u zenskom tenisu
Ja bi ipak pricekao da oni zavrse karijeru pa da podvucemo crtu.....
pre 9 godina
Ne znam ko je najbolji svih vremena i kojom spravom, uredjajem ili svemirskom tehnologijom da se to izmeri ali ono sto SVI znaju da je njihov medjusobni skor 23-10! MNOGO...Rodzer ZNA koliko ga Rafa dere i tek ce da ga dere na teniskim terenima. I tu nema sta de se utvrdjuje, to je odnos izmedju njih dvojice a bolji je DUPLO u tom odnosu. Inace ne podnosim Nadala a nesto manje i Rodzera, toliko.
pre 9 godina
Njihov medjusobni skor nije jedini pokazatelj ko je bolji, ali je svakako veliki argument za Rafu.
Moram da naglasim da Federer nije dobio Rafu na slemu od 2007. i finala Vimbldona. Uz to, Rafa ga dobija na svim podlogama i cak na najbrzim koje odgovaraju Federeru.
Uz po jos dva US Opena i jedan AO ili WB, Rafa bi definitivno mogao da se nazove najboljim ikada.
pre 9 godina
Nadal je svoja kolena unistio jureci Federera po Vimbldonu
Morao je snagom i trcanjem da nadoknadi ono sto do 2008 nije imao
Nadalov stil igre je anti-trava(samim tim uspeh je jos veci jer je uzeo 2 od 5 finala)-imao je slab servis,lose igrao voleje,
na travi, za razliku od sljake, drugacije odskace loptica,na travi ne radi spin,dok se ne utaba lepo tj. tek od druge nedelje Vimbldona teren pocinje da mu odgovara
Zato su i bila ta 3 iznenadjenja(sva u 1.nedelji),jer je trava jos sveza i visoka,a Nadal je sve stariji i stariji,za sledeci Wim bi bio jako veliki uspeh ako bi dosao do 1/2
inace Federer drzi jedan negativan rekord
RG 08 - 6:1,6:3,6:0-nikada se u istoriji tenisa nije dogodilo da atp No1 u finalu GS osvoji svega 4 gema(mislim da je rekord pre toga bio 6 gemova)
Nadal je Federeru "uzeo" Vimbldon dok Federer njemu nije RG(pobedio je Soderlinga)
Federer je plakao posle finala AO 2009
Roland Garros-a 2006,2007,2008-svaki put posle meca,na dodeli pehara, Nadal je pricao kako je Federer najbolji,najveci i kako ima vremena za njega da osvoji RG-to je najvise iritiralo Federerove fanove
RG 2012 i 2014,isto to je pricao Novaku,koji je na kraju zaplakao
Ta njegova prica i mene jako iritira...trebao je decko lepo da im kaze:
"Momci,mozete samo da sanjate pobedu protiv mene na Satrijeu,cak i kad vam dam set fore, opet vas rasturim, 3 dana i 3 noci da igramo ne mozete da me pobedite,ako treba Nole izgubicu namerno u 1/8 da bi ti mogao da osvojis"
pre 9 godina
Aha, kao što si ti bolji od Samprasa, NOT! Ali nažalost, sva je prilika da će se za par godina moći nazvati najboljim svih vremena. I meni nije pravo ali tako je, u tenisu se gleda broj osvojenih GS-ova i to je to. Onog trenutka kad ga Nadal pretekne biće najbolji svih vremena. Za mene je Federer umetnost, elegancija, prefinjenost, čist talenat, jednostavno uživanje je gledati ga kako igra! Nadal = snaga, izdržljivost, upornost! Ne volim ni jednog ni drugog, Federera naročito, izgleda mi kao slina od čoveka ali to odvajam od onog što on pruža na terenu. Nadal je mašina sa opsesivno-kompulsivnim poremećajem i gotovo sigurno će ga prestići po broju GS-ova plus što je međusobni skor bezobrazno ubedljiv na strani Rafe, to su činjenice, osećanja su nešto drugo. Moja osećanja su na strani Novaka, po mom mišljenju najinteligentnijiem tenisu ikada. Potpuno inferioran na fizičkom planu uspeo je da postane jedan od 10 najboljih tenisera ikada superiornošću na intelektualnom! A tek mu je 27, videćemo šta još može da uradi do kraja karijere. Nije moj najomiljeniji srpski sportista, svakako da ih je bilo mnooogooo gotivnijih ali ono što mu niko ne može oduzeti, voleli ga, ne voleli, bio nam simpatičan ili kao meni malo antipatičan (a naš je majku mu, kako da ne budeš ponosan), vrlo verovatno je da je naš najbolji sportista svih vremena!
pre 9 godina
osvojio je 3 GS vise 17-14
Fed 1 Nadal 2(GS,nedelja ,year end NO1,WTF)
u svim ostalim statistikama,sto se tice procenata pobeda,osvajanja turnira, igranja 1/2,1/4,1/8, H2H,za osvajanja sva 4 GS daleko je bolji Nadal
Da je Federer bolji- 6 dostignuca
Da je Nadal bolji- 12 dostignuca
Federer Nadal
GS 17/61 14/39
mas 21/112 27/82
WTF 6/12 0/6
-------------------------------
44/184 -24% 41/127 -33%
1/2 94 -51% 81 -64%
1/4 115 -63% 95 -75%
1/8 121 -66% 100-79%
titula/finala
87/46 -65% 72/32 -70%
pobede u karijeri
81% 84%
ukupan uspeh na svim turnirima
22% 35%
7 Wim -92% 9 RG-99%
6 Madrid-87% 8 MC-94%
5 Cinci -82% 7 Rim-94%
Za osvajanje sva 4GS(od 1.do 4. iz serije)
24GS 21GS-Nadal je bolji,trebalo mu manje
DC 0 4
OI srebro zlato
H2H
10-23
fin. 6-14
GS 2-9
GS fin. 2-6
masters 4-12
WTF 4-1
Fed 9 god. po min 1 GS Nad 10 god. min 1 GS
9 god 1 masters 10 god 1 mas
5 ye 1 3 ye 1
302 ned 143
poslednja pobeda na GS u medjusobnom duelu
26 god(2007) 28(2014)
Nadal je bolji!!!
pre 9 godina
@ Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu. Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu.
Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu.
Federer poceo da stari dok je Rafa kretao ka vrhu? Ovo je veoma netacno. Rafa je u vrhu od 2005. i od tada redovno dobija Federera. Da nije Federer bio star (sa nepunih 28 koliko je tada imao) kada ga je Rafa ponizio u finalu RG-a a onda dobio i u velikom finalu Vimbldona? Da nije bio star kada ga je Rafa pobedio u finalu Australije?
Rafa dobija Federera u najvecim mecevima, na svim podlogama i to dok je Federer igrao svoj vrhunski tenis i dobijao sve ostale.
pre 9 godina
@sarkazam
mozda nije najbolji ali od Federera je siguno bolji i to duplo
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=N409&oId=F324
pre 9 godina
Stvar ukusa. Ali, definitivno se izdvajaju Federer, Nadal, Sampras i Borg. To su četiri najveća igrača u istoriji tenisa.
Federer je najveći talenat, Nadal najveći borac i najbolji defanzivni igrač, Sampras je najbolji ofanzivni igrač a Borg je najveći šmeker na terenu i van njega. Pa, sad birajte.
pre 9 godina
@realno federer je najboliji svih vremena, i to sto od nadala gubi u medjusobnim duelima nema nikakvih veze, jer u tenisu se gleda cela karijera i svi ti vazni trofej.ali najbitnje je da cak i da nadal prevazidje federa po broju grand slama i dalje federer ce biti najboliji iz razloga da ko igra tenis i shvata ,nacin i elegancija koji federer igra i lakoca i stil ,nadal nikad to nece stici jer igra drugacije ,sa snagom samo kao pas
Takvo omalovazavanje samo dokazuje nepoznavanje materije. Jeste da Federer igra sa lakocom i svojevrsnom elegancijom ali tvrditi da Rafa igra samo na snagu je vec ponavljanje istih klisea ponovo i ponovo. Gledajte finale US Opena i ovogodisnje finale RG-a gde je vidljivo da Rafa ne dobija na snagu nego igracku inteligenciju.
pre 9 godina
Zavisi kako ko gleda, pristalice i jednog i drugog imaju svoje argumente.
Rodžeru je skor protiv Nadala možda jedina fleka u karijeri. Nadalu ide na ruku i da je uspeo da pobedi Federera na Vimbldonu iz trećeg pokušaja dok Rodja njega nije na Rolan Garosu iz 5 pokušaja. Rafa ima zlatnu medalju i više mastersa.
Rodžer sa druge strane ima za sad 4 GS više, a veliki adut mu je i rekordnih 6 titula na Masters kupu koji Rafa nije uspeo da osvoji. BIo je toliko dugo vremena prvi na listi, pa onda onaj niz od 36 uzastopnih četvtrfinala na slemovima nije mala stvar.
Ipak, činjenica da nisu ista generacija i neće nikad biti lako uporedjivati ih.
Uostalom, više njih je na prethodnoj vesti tražilo link onog TENNIS GOAT-sajta na kome se bodovanje vrši po principu 4,3,2,1 zavisno od težine turnira. Ja sam probao da postujem ali mi nije pušten komentar . Probaću opet - a ti moderatore, brate, odobri komentar :-)
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmxXswe2Guv2dDdVN3VRNzYzdkNIZzVGMWFOMEtNX3c#gid=0
pre 9 godina
Ne znam samo kada je bio taj vakumu bez konkurencije, koji svi spominju, a u kojem se Federer naosvajao trofeja. Njegov pravi uspon je poceo osvajanjem W sredinom 2003 da bi se vec 2005 sa osvojenim RG i 4 mastersa, odnosno ukupno osvojenih 11 turnira u punoj snazi pojavo Nadal. Proslo je pune 3 godina dok se nije pojavio i Nole, osnosno punih 6 dok im nije postao potpuno ravnopravan rival. Marej je od kada se pojavio, bio tu negde odmah iza, ali prakticno nedorecen. Ni dan danas sa svega dva osvojena GS ne vidim da je nesto preterano bolji od toliko osporavanih Hjuita ili Rodika. Prakticno zakljucno sa 2010om, nije bilo maltene ni velike trojke a pogotovu velike cetvorke, ako je potonje uopste i bilo. Ispade da je bitna ona godina i po dve, do pojave Nadala a nebitne su narednih 8(10) do 2012(tekuce 2014), gde su Nadal i Federer ili samo jedan drugom bili pravi rivali, ili imali jos Noleta pa i Mareja. Sto se medjusobnih duela tice to je poslednji kriterijum za odredjivanje sve ukupno boljeg ili najboljeg. Jer sta reci o tome, da je u tom segmentu Davidenko bolji od Nadala, a Rodik od Novaka. Usput budi receno, obojca protiv Federera imaju katastrofalan skor. Generalno iskljucivo najbolji igrac u nekom periodu, odredjuje koliko mu je konkurencija jaka, odnosno jaka je onoliko, koliko im pomenuti "dopusti" da osvoje trofeja.
pre 9 godina
23 -10.
pre 9 godina
Kako da ne.... Rafa je briljantan ,al roger je pravi i jedini umjetnik na terenu , Roger best ever !
pre 9 godina
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2012&mm=06&dd=28&nav_id=622354
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2013&mm=06&dd=24&nav_id=725957
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2014&mm=07&dd=01&nav_id=870963
Ma nema sumnje Rafa je najbolji svih vremena
pre 9 godina
Federer je najomiljeniji i najtrofeniji igrac svih vremena.
A ne samo teniser no ti je uopste u sportu makara medju 10 najboljih...
(da ima federer sad 27 god i da igraju na sljaci sance su iste)
pre 9 godina
najharizmatičniji svih vremena je ivanišević, a najbolji teenager svih vremena čilić
pre 9 godina
@Zole
a kada Nadal izgubi onda se ne dopinguje? Ajde dogovori se sam sa sobom vise .
pre 9 godina
Agasi ovom izjavom zeli sebi dici cenu i vaznost jer je i on osvojio manje GS-a nego njegov najveci oponent Sampras,...
pre 9 godina
Nadal jest dobar i strasan igrac najbolji sljakas al nikad i niko nece bit poput Rogera!Nadal treba da se zahvaljuje bogu jer nije bilo kojeg dobrog sljakasa da ga zaustavi!
pre 9 godina
Koliko RF pacenika na jednom mestu... Veliki broj teniskih velikana - Mekinro, Sampras, sad Agasi su javno rekli ono sto je svakom objektivnom poznavaocu tenisa jasno - FedEx nema sta da trazi pored Nadala. Mada, sta znaju tenske legende o tenisu, tu su RF pacenici da presude.
pre 9 godina
@Prince
kada gledas samo meceve na travi i betonu opet,skor je 10-8 za Nadala
pre 9 godina
Eto šale! :)
pre 9 godina
sa Marejem nije morao da se nosi. Njega je demolirao svaki put. ?
pre 9 godina
Mozda Federer igra najelegantniji tenis ikada ali protiv Nadala to ne donosi rezultate. Pa cak i Marej ima pozitivan skor sa Federerom.
pre 9 godina
Slazem se.
Nadal je ima peh da se pojavio Djokovic koji mu bas ne lezi i koji mu je na misice skinuo nekoliko GS-titula inace bi bio ubedljivo najbolji svih vremena po svim kriterijima.
pre 9 godina
realno federer je najboliji svih vremena, i to sto od nadala gubi u medjusobnim duelima nema nikakvih veze, jer u tenisu se gleda cela karijera i svi ti vazni trofej.ali najbitnje je da cak i da nadal prevazidje federa po broju grand slama i dalje federer ce biti najboliji iz razloga da ko igra tenis i shvata ,nacin i elegancija koji federer igra i lakoca i stil ,nadal nikad to nece stici jer igra drugacije ,sa snagom samo kao pas.zato svugde u svetu federer se smatra najboliji,ne samo po trofejima ali po neverovatnom nacinu igranja i inteligencije..inace blago vama sto imate djokovica,treba da ste ponosni cak i od sad pa nadalje gubi sve meceve jer niste svesni.daj boze i mi grci da smo imali u tenisu nekog barem i u prvih 50.
pre 9 godina
Celavi kompleks :) prvo je imao kompleks od Samprasa. Inace, da. Samo se Nadal borio sa ovom trojkom. Federer nikada nije igrao sa Marijem, Djokovicem ili Nadalom. Federer se borio i protiv njih, i protiv Agasija, Samprasa, Rodika, Hjuita... Ako neko kaze da su Rodik i Hjuit losi, nek se zapitaju sta bi oni bili da nije bilo Federera. Njih dvojica su na nivou Marija. Rodik cak sta vise i bolji. A to za medjusobni skor Federer - Nadal, dok je Federer osvajao silne slemove i masterse, Nadal je ispadao u prva tri kola i na sljaci budzio skor protiv njega. Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu. Sada je Federer omatorio, a i dalje se drzi i u svojoj trideset trecoj godini parira 'ladno najjacima. Nadal ce u tim godinama zbog problema sa kolenima biti na stakama. Ne pokusavam da osporim Nadalov talenat ili njegove uspehe, ali ljudi, ako je neko sinonim za tenis, to je onda Rodzer.
pre 9 godina
federer je kompleksas( suze protiv nadala a vec je imao sve, radost kao da je osvojio roland garos kad je djokovicu prekinuo niz pobeda za istoriju itd) nadal je fanatik koji mislim da i nocu ima tikove opterecen uspehom ( ali ga cenim jer je mogao da bude burzujski tinejdzer a on je prolio hektrolitre znoja)..meni je djokovic za njih vrh jer covek uziva i osvaja, radi sta voli..
pre 9 godina
Dopingovani brani slicnog sebi. Da, da znam nije nista dokazano, ali nije ni cinjenica da Bog postoji pa vecina veruje u istog.
pre 9 godina
Pa ocigledno kada vodi 23-10 u medjusobnim duelima, od toga 9-6 na tvrdoj podlozi, 13-2 na sljaci i 1-2 na travi.Jedino na travi Federer bolji, na ostalim podlogama Nadal.I posle kazu kako je Nadal samo zna da igra na sljaci.
pre 9 godina
Braca po hemiji !
pre 9 godina
Pa da,bivsi dopingovani staje na stranu svog naslednika i sadasnjeg dopingovanog.Nista cudno.
pre 9 godina
Realno je tako.
Dovoljno je reci 23-10.
pre 9 godina
ha ha ha presmijesan si agasi,fedex kralj tenisa!
pre 9 godina
Ako je Nadal bolji od najboljeg, to bi trebalo da znaci da je on najbolji.
pre 9 godina
Nije istina! Najveći i najdobri je Novak. Istina, moja baba bi ga namučila, ali Novak je, za Srbe, one prave pravcate, kudikamo najboljši na svijetu, i jašta ponajbolji igrač svih vremena. Agasi, sedi i ćuti, jer i ti si koristio droge, pa nemoj sad onog dupevadioca da proglašavaš najboljim ikad, jer najbolji ikad nije on, već neko drugi. I zna se ko je taj drugi.
pre 9 godina
ha ha ha.
pre 9 godina
Veze ti nemaš, jedan je RF.
pre 9 godina
Realno najveci je Karlović!
pre 9 godina
Hahahahhahahahah al kad bi se salili
pre 9 godina
Federer Nadalu nije ni do kolena. Ne pamtim bitan duel ove dvojica, koji je dobio Federer. Covek je imao srece da bude najbolji u vakuumu i to je to, on ima cifre, Nadal kvalitet. Da su Federer, Nadal i Djokovic istovremeno dostigli vrhunac, Nadal bi imao duplo vise titula od ove dvojice, a Federer ne bi bio nista uspesniji od Djokovica, a pitanje da li bi bio uspesniji i od Marija.
Federer igra najlepsi tenis, njegova tehnika je sarsena, volim da ga gledam, ali je istorijska nepravda da on bude zapisan kao bolji od Nadala, pa cak i Djokovica.
pre 9 godina
Federer najveći sretnik u istoriji!NADAL I ĐOKOVIĆ DVOJICA NAJBOLJIH U ISTORIJI!
pre 9 godina
Braca po hemiji !
pre 9 godina
Realno najveci je Karlović!
pre 9 godina
Dopingovani brani slicnog sebi. Da, da znam nije nista dokazano, ali nije ni cinjenica da Bog postoji pa vecina veruje u istog.
pre 9 godina
Veze ti nemaš, jedan je RF.
pre 9 godina
Celavi kompleks :) prvo je imao kompleks od Samprasa. Inace, da. Samo se Nadal borio sa ovom trojkom. Federer nikada nije igrao sa Marijem, Djokovicem ili Nadalom. Federer se borio i protiv njih, i protiv Agasija, Samprasa, Rodika, Hjuita... Ako neko kaze da su Rodik i Hjuit losi, nek se zapitaju sta bi oni bili da nije bilo Federera. Njih dvojica su na nivou Marija. Rodik cak sta vise i bolji. A to za medjusobni skor Federer - Nadal, dok je Federer osvajao silne slemove i masterse, Nadal je ispadao u prva tri kola i na sljaci budzio skor protiv njega. Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu. Sada je Federer omatorio, a i dalje se drzi i u svojoj trideset trecoj godini parira 'ladno najjacima. Nadal ce u tim godinama zbog problema sa kolenima biti na stakama. Ne pokusavam da osporim Nadalov talenat ili njegove uspehe, ali ljudi, ako je neko sinonim za tenis, to je onda Rodzer.
pre 9 godina
Federer Nadalu nije ni do kolena. Ne pamtim bitan duel ove dvojica, koji je dobio Federer. Covek je imao srece da bude najbolji u vakuumu i to je to, on ima cifre, Nadal kvalitet. Da su Federer, Nadal i Djokovic istovremeno dostigli vrhunac, Nadal bi imao duplo vise titula od ove dvojice, a Federer ne bi bio nista uspesniji od Djokovica, a pitanje da li bi bio uspesniji i od Marija.
Federer igra najlepsi tenis, njegova tehnika je sarsena, volim da ga gledam, ali je istorijska nepravda da on bude zapisan kao bolji od Nadala, pa cak i Djokovica.
pre 9 godina
ha ha ha presmijesan si agasi,fedex kralj tenisa!
pre 9 godina
sa Marejem nije morao da se nosi. Njega je demolirao svaki put. ?
pre 9 godina
Pa da,bivsi dopingovani staje na stranu svog naslednika i sadasnjeg dopingovanog.Nista cudno.
pre 9 godina
realno federer je najboliji svih vremena, i to sto od nadala gubi u medjusobnim duelima nema nikakvih veze, jer u tenisu se gleda cela karijera i svi ti vazni trofej.ali najbitnje je da cak i da nadal prevazidje federa po broju grand slama i dalje federer ce biti najboliji iz razloga da ko igra tenis i shvata ,nacin i elegancija koji federer igra i lakoca i stil ,nadal nikad to nece stici jer igra drugacije ,sa snagom samo kao pas.zato svugde u svetu federer se smatra najboliji,ne samo po trofejima ali po neverovatnom nacinu igranja i inteligencije..inace blago vama sto imate djokovica,treba da ste ponosni cak i od sad pa nadalje gubi sve meceve jer niste svesni.daj boze i mi grci da smo imali u tenisu nekog barem i u prvih 50.
pre 9 godina
Ako je Nadal bolji od najboljeg, to bi trebalo da znaci da je on najbolji.
pre 9 godina
Hahahahhahahahah al kad bi se salili
pre 9 godina
Realno je tako.
Dovoljno je reci 23-10.
pre 9 godina
Mozda Federer igra najelegantniji tenis ikada ali protiv Nadala to ne donosi rezultate. Pa cak i Marej ima pozitivan skor sa Federerom.
pre 9 godina
Slazem se.
Nadal je ima peh da se pojavio Djokovic koji mu bas ne lezi i koji mu je na misice skinuo nekoliko GS-titula inace bi bio ubedljivo najbolji svih vremena po svim kriterijima.
pre 9 godina
Eto šale! :)
pre 9 godina
Pa ocigledno kada vodi 23-10 u medjusobnim duelima, od toga 9-6 na tvrdoj podlozi, 13-2 na sljaci i 1-2 na travi.Jedino na travi Federer bolji, na ostalim podlogama Nadal.I posle kazu kako je Nadal samo zna da igra na sljaci.
pre 9 godina
ha ha ha.
pre 9 godina
Bas je iskompleksiran ovaj Agasi svako malo ovo ponavlja ne kontam pa sta i Sampras kaze da je Roger najveci i Toni Nadal i Rodick i Tsonga i Del Potro i Huan Carlos Ferero i Nalbandian sci oni kazu da je Roger najbolji a igrali su svi i protiv jednog i drugog ,vvidite ovo ljudi svak ima svoje misljenje ali Rafa moze dobiti Rogera sto puta al gledati Rogera dva sata je uzivanje gledati Nadala dva sata je smor nikakve ljepote kako da on bude najbolji ja sam sinoc gledao Monfils Federer to je bio praznik za oci kako Federer igra to se nikad vise nece roditi a po mnogim rekotdima je uspijesniji od Rafe samo je Rafa bolji u medjusobnom od Rogera bolji je i Marej pa sta jel to mjerilo nije meni je puno kompletniji igrac od Rafe Novak a staviti rafu ispred Rogera i Samprasa je ludost frajer 3 godine ispada u drugom kolz Vimboldona i da je najbolji smijesnoca
pre 9 godina
federer je kompleksas( suze protiv nadala a vec je imao sve, radost kao da je osvojio roland garos kad je djokovicu prekinuo niz pobeda za istoriju itd) nadal je fanatik koji mislim da i nocu ima tikove opterecen uspehom ( ali ga cenim jer je mogao da bude burzujski tinejdzer a on je prolio hektrolitre znoja)..meni je djokovic za njih vrh jer covek uziva i osvaja, radi sta voli..
pre 9 godina
Kako da ne.... Rafa je briljantan ,al roger je pravi i jedini umjetnik na terenu , Roger best ever !
pre 9 godina
Agasi ovom izjavom zeli sebi dici cenu i vaznost jer je i on osvojio manje GS-a nego njegov najveci oponent Sampras,...
pre 9 godina
Da je Federer trenirao samo 20 % vise imao bi 30 GS i 50 Masters titula
Svi znamo da Roger trenira upola manje od ostalih igraca iz top 100
Nesto kao Serena u zenskom tenisu
Ja bi ipak pricekao da oni zavrse karijeru pa da podvucemo crtu.....
pre 9 godina
Nadal jest dobar i strasan igrac najbolji sljakas al nikad i niko nece bit poput Rogera!Nadal treba da se zahvaljuje bogu jer nije bilo kojeg dobrog sljakasa da ga zaustavi!
pre 9 godina
Stvar ukusa. Ali, definitivno se izdvajaju Federer, Nadal, Sampras i Borg. To su četiri najveća igrača u istoriji tenisa.
Federer je najveći talenat, Nadal najveći borac i najbolji defanzivni igrač, Sampras je najbolji ofanzivni igrač a Borg je najveći šmeker na terenu i van njega. Pa, sad birajte.
pre 9 godina
Federer je najomiljeniji i najtrofeniji igrac svih vremena.
A ne samo teniser no ti je uopste u sportu makara medju 10 najboljih...
(da ima federer sad 27 god i da igraju na sljaci sance su iste)
pre 9 godina
Koliko RF pacenika na jednom mestu... Veliki broj teniskih velikana - Mekinro, Sampras, sad Agasi su javno rekli ono sto je svakom objektivnom poznavaocu tenisa jasno - FedEx nema sta da trazi pored Nadala. Mada, sta znaju tenske legende o tenisu, tu su RF pacenici da presude.
pre 9 godina
malo morgen,Federer je umetnik u tenisu, ono što je Džordan bio u košarci
pre 9 godina
@ Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu. Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu.
Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu.
Federer poceo da stari dok je Rafa kretao ka vrhu? Ovo je veoma netacno. Rafa je u vrhu od 2005. i od tada redovno dobija Federera. Da nije Federer bio star (sa nepunih 28 koliko je tada imao) kada ga je Rafa ponizio u finalu RG-a a onda dobio i u velikom finalu Vimbldona? Da nije bio star kada ga je Rafa pobedio u finalu Australije?
Rafa dobija Federera u najvecim mecevima, na svim podlogama i to dok je Federer igrao svoj vrhunski tenis i dobijao sve ostale.
pre 9 godina
Ne znam samo kada je bio taj vakumu bez konkurencije, koji svi spominju, a u kojem se Federer naosvajao trofeja. Njegov pravi uspon je poceo osvajanjem W sredinom 2003 da bi se vec 2005 sa osvojenim RG i 4 mastersa, odnosno ukupno osvojenih 11 turnira u punoj snazi pojavo Nadal. Proslo je pune 3 godina dok se nije pojavio i Nole, osnosno punih 6 dok im nije postao potpuno ravnopravan rival. Marej je od kada se pojavio, bio tu negde odmah iza, ali prakticno nedorecen. Ni dan danas sa svega dva osvojena GS ne vidim da je nesto preterano bolji od toliko osporavanih Hjuita ili Rodika. Prakticno zakljucno sa 2010om, nije bilo maltene ni velike trojke a pogotovu velike cetvorke, ako je potonje uopste i bilo. Ispade da je bitna ona godina i po dve, do pojave Nadala a nebitne su narednih 8(10) do 2012(tekuce 2014), gde su Nadal i Federer ili samo jedan drugom bili pravi rivali, ili imali jos Noleta pa i Mareja. Sto se medjusobnih duela tice to je poslednji kriterijum za odredjivanje sve ukupno boljeg ili najboljeg. Jer sta reci o tome, da je u tom segmentu Davidenko bolji od Nadala, a Rodik od Novaka. Usput budi receno, obojca protiv Federera imaju katastrofalan skor. Generalno iskljucivo najbolji igrac u nekom periodu, odredjuje koliko mu je konkurencija jaka, odnosno jaka je onoliko, koliko im pomenuti "dopusti" da osvoje trofeja.
pre 9 godina
Rafa će uvek reći :"Drao sam najveću legendu svetskog tenisa,hahahahaha !"Znači ,drao ga je,ne pobeđivao ...na sve to će Roger naravno ZAPLAKATI .
pre 9 godina
on ne zeli da digne nadala vec da naudi federeru jer ga je ljustio.
pre 9 godina
osvojio je 3 GS vise 17-14
Fed 1 Nadal 2(GS,nedelja ,year end NO1,WTF)
u svim ostalim statistikama,sto se tice procenata pobeda,osvajanja turnira, igranja 1/2,1/4,1/8, H2H,za osvajanja sva 4 GS daleko je bolji Nadal
Da je Federer bolji- 6 dostignuca
Da je Nadal bolji- 12 dostignuca
Federer Nadal
GS 17/61 14/39
mas 21/112 27/82
WTF 6/12 0/6
-------------------------------
44/184 -24% 41/127 -33%
1/2 94 -51% 81 -64%
1/4 115 -63% 95 -75%
1/8 121 -66% 100-79%
titula/finala
87/46 -65% 72/32 -70%
pobede u karijeri
81% 84%
ukupan uspeh na svim turnirima
22% 35%
7 Wim -92% 9 RG-99%
6 Madrid-87% 8 MC-94%
5 Cinci -82% 7 Rim-94%
Za osvajanje sva 4GS(od 1.do 4. iz serije)
24GS 21GS-Nadal je bolji,trebalo mu manje
DC 0 4
OI srebro zlato
H2H
10-23
fin. 6-14
GS 2-9
GS fin. 2-6
masters 4-12
WTF 4-1
Fed 9 god. po min 1 GS Nad 10 god. min 1 GS
9 god 1 masters 10 god 1 mas
5 ye 1 3 ye 1
302 ned 143
poslednja pobeda na GS u medjusobnom duelu
26 god(2007) 28(2014)
Nadal je bolji!!!
pre 9 godina
Nije istina! Najveći i najdobri je Novak. Istina, moja baba bi ga namučila, ali Novak je, za Srbe, one prave pravcate, kudikamo najboljši na svijetu, i jašta ponajbolji igrač svih vremena. Agasi, sedi i ćuti, jer i ti si koristio droge, pa nemoj sad onog dupevadioca da proglašavaš najboljim ikad, jer najbolji ikad nije on, već neko drugi. I zna se ko je taj drugi.
pre 9 godina
potpuno te razumem...Ti i Nadal ste hemijska braca.....mislim kljucali ste istu hranu.....kao sto si ti priznao tako ce i on jednog dana....slican se slicnom raduje
pre 9 godina
Aha, kao što si ti bolji od Samprasa, NOT! Ali nažalost, sva je prilika da će se za par godina moći nazvati najboljim svih vremena. I meni nije pravo ali tako je, u tenisu se gleda broj osvojenih GS-ova i to je to. Onog trenutka kad ga Nadal pretekne biće najbolji svih vremena. Za mene je Federer umetnost, elegancija, prefinjenost, čist talenat, jednostavno uživanje je gledati ga kako igra! Nadal = snaga, izdržljivost, upornost! Ne volim ni jednog ni drugog, Federera naročito, izgleda mi kao slina od čoveka ali to odvajam od onog što on pruža na terenu. Nadal je mašina sa opsesivno-kompulsivnim poremećajem i gotovo sigurno će ga prestići po broju GS-ova plus što je međusobni skor bezobrazno ubedljiv na strani Rafe, to su činjenice, osećanja su nešto drugo. Moja osećanja su na strani Novaka, po mom mišljenju najinteligentnijiem tenisu ikada. Potpuno inferioran na fizičkom planu uspeo je da postane jedan od 10 najboljih tenisera ikada superiornošću na intelektualnom! A tek mu je 27, videćemo šta još može da uradi do kraja karijere. Nije moj najomiljeniji srpski sportista, svakako da ih je bilo mnooogooo gotivnijih ali ono što mu niko ne može oduzeti, voleli ga, ne voleli, bio nam simpatičan ili kao meni malo antipatičan (a naš je majku mu, kako da ne budeš ponosan), vrlo verovatno je da je naš najbolji sportista svih vremena!
pre 9 godina
potpuno se slazem sa legendom. nije stvar samo u broju titula,nego i koga si imao za protivnika...
oOni koji pomno prate tenis,znaju o cemu pricam.
Nije isto osvajati grend slemove protiv djokovica i federera ili kao sto je to roder cinio protiv bagdatisa,soderlinga i ostalih jednosezonskih igraca.
Sto se jedne stvari tice,tu je ipak neprikosnoven. a to je lepota igre= soga bonito.
pre 9 godina
...Agasi je Federera dobio samo tri puta u 11 okršaja...
Ova recenica je dovoljan razlog zasto je ovo izjavio...
Nole osvaja US Open :)
pre 9 godina
Federer najveći sretnik u istoriji!NADAL I ĐOKOVIĆ DVOJICA NAJBOLJIH U ISTORIJI!
pre 9 godina
Ali najjaci su ubedljivo komentari o eleganciji Federera. Sta vredi ta elegancija kad njegov jednorucni bekhend Nadal razbije gde stigne. Onda argumenti da Nadal nije stizao do finala onda kad je Federer bio u zenitu. Sta je trebao Rafa po vama, da sa 20 stize do svakog finala? Od 2010 godine Nadal je skoro uvek u zavrsnici turnira, u 2010 tri gren slem finala od 4 na kojima je ucestvovao, u 2011 tri gren slem finala, u 2012 dva finala od tri odigrana gren slema. U 2013 dva finala od 3 slema na kojima je ucestvovao. 2014 takodje 2 od 3 do sad odigranih. Nadal je od kad je u zenitu uvek u borbi za titule, ali ga Federer sve redje tu ceka. Razlika u godinama. Takodje pominjanje da je Nadal poceo da pobedjuje Feda tek kad je ovaj dosao u zavrsnicu karijere je smesno. Je li 2005, 2006, 2007,2008,2009,2010 Federer bio pri kraju karijere, star? Nije, bio je mlad kao Rafa i Nole sad, bio je iskusniji, do 2008 je bio favorit. Je li bio star kad ga je 17-ogodisnji Rafa pobedio na mastersu u Majamiju? Rafa je do svojih titula stigao u borbi sa Rodzerom, Novakom i Marejem, zato one imaju toliku tezinu. Nadal je nasao nacin da pobedi Federera na travi Vimbldona, betonu Australije, na Rodzerovim podlogama. Rodzer nije nikad nasao resenje za Rafu na garosu, vec je dozivljavao debakle. Rodzer jeste najuspesniji, ali nije bolji od Nadala. A i pitanje je da li ce ostati najusesniji. Nadal ima priliku da zavrsi i tu debatu ako do kraja karijere osvoji jos 3 gren slem trofeja.
pre 9 godina
@realno federer je najboliji svih vremena, i to sto od nadala gubi u medjusobnim duelima nema nikakvih veze, jer u tenisu se gleda cela karijera i svi ti vazni trofej.ali najbitnje je da cak i da nadal prevazidje federa po broju grand slama i dalje federer ce biti najboliji iz razloga da ko igra tenis i shvata ,nacin i elegancija koji federer igra i lakoca i stil ,nadal nikad to nece stici jer igra drugacije ,sa snagom samo kao pas
Takvo omalovazavanje samo dokazuje nepoznavanje materije. Jeste da Federer igra sa lakocom i svojevrsnom elegancijom ali tvrditi da Rafa igra samo na snagu je vec ponavljanje istih klisea ponovo i ponovo. Gledajte finale US Opena i ovogodisnje finale RG-a gde je vidljivo da Rafa ne dobija na snagu nego igracku inteligenciju.
pre 9 godina
Nadal je svoja kolena unistio jureci Federera po Vimbldonu
Morao je snagom i trcanjem da nadoknadi ono sto do 2008 nije imao
Nadalov stil igre je anti-trava(samim tim uspeh je jos veci jer je uzeo 2 od 5 finala)-imao je slab servis,lose igrao voleje,
na travi, za razliku od sljake, drugacije odskace loptica,na travi ne radi spin,dok se ne utaba lepo tj. tek od druge nedelje Vimbldona teren pocinje da mu odgovara
Zato su i bila ta 3 iznenadjenja(sva u 1.nedelji),jer je trava jos sveza i visoka,a Nadal je sve stariji i stariji,za sledeci Wim bi bio jako veliki uspeh ako bi dosao do 1/2
inace Federer drzi jedan negativan rekord
RG 08 - 6:1,6:3,6:0-nikada se u istoriji tenisa nije dogodilo da atp No1 u finalu GS osvoji svega 4 gema(mislim da je rekord pre toga bio 6 gemova)
Nadal je Federeru "uzeo" Vimbldon dok Federer njemu nije RG(pobedio je Soderlinga)
Federer je plakao posle finala AO 2009
Roland Garros-a 2006,2007,2008-svaki put posle meca,na dodeli pehara, Nadal je pricao kako je Federer najbolji,najveci i kako ima vremena za njega da osvoji RG-to je najvise iritiralo Federerove fanove
RG 2012 i 2014,isto to je pricao Novaku,koji je na kraju zaplakao
Ta njegova prica i mene jako iritira...trebao je decko lepo da im kaze:
"Momci,mozete samo da sanjate pobedu protiv mene na Satrijeu,cak i kad vam dam set fore, opet vas rasturim, 3 dana i 3 noci da igramo ne mozete da me pobedite,ako treba Nole izgubicu namerno u 1/8 da bi ti mogao da osvojis"
pre 9 godina
prijatelju sljaka je najbolji pokazatelj ko je najbolji igrac jer nema tu jako udarim i poen, nego moras da si mastovit,da imas sve udarce, da si izdrzljiv ,okretan, poeni su spori i onda je znanje glavno..vinbldon je glupost teska, nema igre dovoljna su dva elementa da imas dok sljaka trazi sve, kompletnog igraca i tehnicki i takticki..razmilis malo o tome..
pre 9 godina
@Prince
kada gledas samo meceve na travi i betonu opet,skor je 10-8 za Nadala
pre 9 godina
Zavisi kako ko gleda, pristalice i jednog i drugog imaju svoje argumente.
Rodžeru je skor protiv Nadala možda jedina fleka u karijeri. Nadalu ide na ruku i da je uspeo da pobedi Federera na Vimbldonu iz trećeg pokušaja dok Rodja njega nije na Rolan Garosu iz 5 pokušaja. Rafa ima zlatnu medalju i više mastersa.
Rodžer sa druge strane ima za sad 4 GS više, a veliki adut mu je i rekordnih 6 titula na Masters kupu koji Rafa nije uspeo da osvoji. BIo je toliko dugo vremena prvi na listi, pa onda onaj niz od 36 uzastopnih četvtrfinala na slemovima nije mala stvar.
Ipak, činjenica da nisu ista generacija i neće nikad biti lako uporedjivati ih.
Uostalom, više njih je na prethodnoj vesti tražilo link onog TENNIS GOAT-sajta na kome se bodovanje vrši po principu 4,3,2,1 zavisno od težine turnira. Ja sam probao da postujem ali mi nije pušten komentar . Probaću opet - a ti moderatore, brate, odobri komentar :-)
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmxXswe2Guv2dDdVN3VRNzYzdkNIZzVGMWFOMEtNX3c#gid=0
pre 9 godina
@sarkazam
mozda nije najbolji ali od Federera je siguno bolji i to duplo
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=N409&oId=F324
pre 9 godina
Federer je u svoje rekorde upisao 2 jako bitne stvari
Uspeo je da osvoji 22 atp 250, i jos bitnije uspeo je da kao atp No1 uzme 4 gema u finalu GS
atp 250 i nedelje na kraju pokazuju ko je gde
Po goat tabeli:
Osvajanje Grand slam-a,mastersa, olimpijskig igara ili Davis cup-a ima istu vrednost kao atp 250, 4 nedelje kao atp No1,poraz u finalu GS,poraz u finalu mastersa,1/2 GS
koja glupost
GS titula i 1/2 GS je isto
trebali su da stave i 1/4,cisto da Federer jos pobegne
Ko god je pravio goat tabelu, s namerom je izbacio medjusobni duel i procenat pobeda,zna i taj sto je pravio,nije blesav
imam jedno logicko pitanje
Ako je Federer najbolji a Nadal ga je rasturio sta je onda Nadal???
odgovor je: Nadal je 61 bod u minusu(cak 61 GS ili 61 olimpijske igre)
Nadal treba da je ziv jos 244 godine i da uvek osvoji zlato ili srebro na OI da bi stigao Federera,koji u tom slucaju ne bi smeo da prodje 1/4 GS,1/2 masters i da ne osvoji ostale turnire
(ili u da uzme narednih 15 godina sve GS + 1)
Eto,logike goat-tabele
veliko bravo za autora!!!
pre 9 godina
Njihov medjusobni skor nije jedini pokazatelj ko je bolji, ali je svakako veliki argument za Rafu.
Moram da naglasim da Federer nije dobio Rafu na slemu od 2007. i finala Vimbldona. Uz to, Rafa ga dobija na svim podlogama i cak na najbrzim koje odgovaraju Federeru.
Uz po jos dva US Opena i jedan AO ili WB, Rafa bi definitivno mogao da se nazove najboljim ikada.
pre 9 godina
Nikada,ok,nije ništa dokazano,ali bočica "doktora" Fuentesa na kojoj je pisalo Rafael Nadal je misteriozno nestala,priča se da je Rafa i pao pa Najki uplatio 100 miliona USD i preporučena mu pauza,ništa nije dokazano ali.....Federer je kralj ove igre !
pre 9 godina
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2012&mm=06&dd=28&nav_id=622354
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2013&mm=06&dd=24&nav_id=725957
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2014&mm=07&dd=01&nav_id=870963
Ma nema sumnje Rafa je najbolji svih vremena
pre 9 godina
Pa Agasi mora da to kaze. Mladjani Nadal ga je urnisao.
A sljaka jeste najvaznuja i najozbiljnija teniska podloga.
Ko kaze drugacije taj nikad igrao nije.
pre 9 godina
Kao i ti od Samprasa. Ajde sad pali...
pre 9 godina
@Zole
a kada Nadal izgubi onda se ne dopinguje? Ajde dogovori se sam sa sobom vise .
pre 9 godina
najharizmatičniji svih vremena je ivanišević, a najbolji teenager svih vremena čilić
pre 9 godina
Nadal RG 2005- US 2010
Federer W 2003 - RGG009
Djokovic AO 2008 - RG 2015???
Nadalu je za osvajanje sva 4 bilo potrebno 21 GS u 24 godini
Federeru - 24 GS u 28 godini
Djokovicu fali RG,ako uzme 2015 30 GS i 28 godini
Kako kaze narod: ko pre devojci, njemu devojka, s tim sto je do te devojke Nadal pobedio Federera na W i AO + 4 finala RG
Federer je njega dobio samo na Vimbldonu
Jednostavno Nadal je za Federera alfa muzjak,koji je rastrgao svog protivnika,secate se 2008 i 4 gema u Parizu
davno bese taj Vimbldon 2007,da li znate sta se dogodilo tada poslednji put???
pre 9 godina
Ima covek pravo na svoje misljenje, ali to misljenje bas i nema neku realnu osnovu.
Najveci problem je u tome sto je Nadal 70% svojih uspeha postigao na jednoj podlozi, a to je sljaka.
Od 64 titule koliko je do sada osvojio, 45 su bile na sljaci (70%).
Od 27 masters titula, 19 je osvojio na sljaci (70%).
Od 14 GS titul, 9 je osvojio na sljaci (65%).
Od 23 pobede nd Federerom 13 je naprvio na sljaci (56%).
Od 23 pobede nad Djokovicem 14 je napravio na sljaci (60%).
Dakle ocigledno je da je Nadal dominantan samo na jednoj podlozi, a tenis se igra na vise podloga.
Na betonu i travi Nadal ne spada ni medju 10 najboljih tenisera u Open Eri. Po svim parametrima i Federer i Djokovic su i bolji i uspesniji na tim podlogama od Nadala.
Federer je osvajao mnogobrojne titule i na betonu i na travi, a na sljaci skoro redovno dolazio do finala i tu uglavnom gubio od Nadala.
Sa druge strane Nadal je redovno osvajao turnire na sljaci, ali zato na betonu i travi do finala ili titule stizao otprilike na jednom od 8 odigranih turnira.
Postoje i statistike o uspesnosti, odnosno procentu dobijenih meceva od svih odigranih.
Na betonu njihove uspesnosti su:
Federer 82,5%
Djokovic 82,5%
Nadal 78,1%
Na travi:
Federer 87,3%
Djokovic 80%
Nadal 77,9%
To je glavni razlog zasto Nadal ne moze i nikada nece biti najbolji teniser svih vremena. Da bi ga proglasili najboljim mora da bude najbolji na svim podlogama, a ne samo na jednoj.
pre 9 godina
Ne znam ko je najbolji svih vremena i kojom spravom, uredjajem ili svemirskom tehnologijom da se to izmeri ali ono sto SVI znaju da je njihov medjusobni skor 23-10! MNOGO...Rodzer ZNA koliko ga Rafa dere i tek ce da ga dere na teniskim terenima. I tu nema sta de se utvrdjuje, to je odnos izmedju njih dvojice a bolji je DUPLO u tom odnosu. Inace ne podnosim Nadala a nesto manje i Rodzera, toliko.
pre 9 godina
@grkos
Pa vi imate Samprasa. Jeste igrao za SAD al je delom Grk.
pre 9 godina
23 -10.
pre 9 godina
Ma kako da ne, Nadal je bolji od Federera isto kao sto si ti bio bolji od Samprasa!!!
pre 9 godina
Cudi me da se ova vest nije prenela. Beker izjavljuje da je Federer najveci.
http://www.tennisworldusa.org/Boris-Becker-Roger-Federer-is-the-GOAT-He-Showed-it-Again-articolo19064.html
pre 9 godina
(sacuvaj boze, 15. avgust 2014 19:45)
nisi dobro sracunao
GS -4
WTF -3
masters -2
zlato OI -2
DC -1
a atp nedelje -1
500 -1
250 -1
razlika izmedju Federera i Nadala je 81 bod 284-203,u tom slucaju Nadalu je potrebno 40 olimpijskih zlata(160 godina)
Na toj goat tabeli osvajanje sva 4 GS nemaju nikakvu visu vrednost,kao i sva 4 u jednog godini
Nadalovih 9 RG ili Federerovih 7 Vimbldona isto nemaju "vecu" vrednost,kao ni Novakovo potencijalno osvajanje svih mastersa i svih velikih turnira
inace trebali su da uzmu sistem bodovanja
1GS-8atp250
pa bi onda bilo:
Gs-8 bodova
WTF-6
masters-4
500-2
atp-1
OI-12(s obzirom da vrede pola WTF a igraju se svake 4 god,umesto mnozenja sa 4, dosta bi bilo sa 2)
DC-2
U tabeli nema medjusobnog duela(1 bod za pobedu, minus 2 za poraz),sve pobede i porazi(tu bi se samo oduzeli,bez dupliranja bodova),% uspesnosti osvajanja,igranja,pobeda-taj podatak mi govori da je tabelu pravio veliki Federerov i Novakov fan,posto je na kraju ubacio i nedelje
Veci je uspeh osvojiti 9 RG nego biti prvi 300 nedelja
Uvek je bio bitniji kvalitet od kvantiteta
Ovde je samo kvantitet i omalovazavanje OI,DC,medjusobnog duela i cele statisike i procenata
Lendl bolji od Nadala-samo na ovoj tabeli
Federer 1,Nadal 2,Sampras 3,Djokovic 12 (sad je 9)
Inace ovu tabelu nije pravio atp,tako da i "nije zvanicna"
Mogao sam ja da sednem i da nadjem kalkulaciju po kojoj bi Rafa bio 1,Nole 2 a Fedex ne bi bio u top 10
pre 9 godina
BODOVANJE TEŽINE ZADATKA NA PUTU DO OSVAJANJA GS-A!
Australian open:1) Wilander (1988) 28, 2) Wawrinka (2014) 27,3) Đoković (2011) 25, 4) Đoković (2013) 22, 4) Đoković (2012) 22, 5) Agassi (2000) 22,
Roland Garros: 1) Wilander (1985) 26, 1) Lendl (1984) 26, 3) Nadal (2013) 24, 3) Wilander(1982) 24, 5) Nadal (2008) 23, 5) Nadal (2006) 23, 5) Bruguera (1993) 23, 5) Courier (1991) 23.
Wimbledon: 1) Stich (1991) 31, 2) Borg (1977) 25, 3) Federer (2005) 23, 3) Edberg (1990) 23, 5) Federer (2012) 22, 5) Cash (1987) 22.
Us open: 1) Edberg (1992) 24, 2) Murray (2012) 23, 2) Del Potro (2009) 23, 2) Sampras (1990) 23, 2) Connors (1976) 23, 2) Orantes (1975) 23,
Najviše se na putu do osvajanja GS-a namučio Stich 1991. kada je u polufinalu pobijedio Edberga (1. nositelja) i potom Beckera (2.).
U prosjeku je Novak Đoković morao proliti najviše znoja na putu do osvajanja naslova. Nadal se također mučio, ali ne i Federer koji zauzima tek 9. mjesto. Među prvih deset nema Samprasa i Agassija.
Prosjek u bodovima (u konkurenciji igrači koji su osvojili barem tri trofeja na dvjema različitim podlogama, a uspoređivali su se rezultati od 1974. godine).
1.Đoković 22.0, 2. Nadal 19.9, 3. Wilander 18.6, 4. Courier 17.7,
5. Edberg 16.7, 5. Lendl 16.7, 7. McEnroe 16.4, 8. Becker 16.2,
9. Federer 16.0, 10. Connors 14.4.
pre 9 godina
@FROM RUSSIA WITH LOVE
https://www.youtube.com/watch?v=7gcs6bTGRRo
Idi na 6.08
pre 9 godina
STATISTIKA KOJA MJERI TEŽINU PUTA DO NASLOVA NA TURNIRU IZ GS-SERIJE!
Za susrete s igračima plasiranim iznad 50. mjesta ATP-ove ljestvice dobiva se 0 bodova, 1 poen za one između 33. i 50. mjesta, 2 poena za one između 17. i 32. mjesta, 3 poena za igrače između 9. i 16. mjesta, 5 poena za plasirane između 5. i 8. mjesta, 7 bodova za susret s 3. i 4. na svijetu, 10 bodova za okršaj s 1. i 2. na ATP-ovoj ljestvici.
ĐOKOVIĆ U PROSJEKU IMAO NAJTEŽI PUT DO NASLOVA!
Prosjek u bodovima (u konkurenciji igrači koji su osvojili barem tri trofeja na dvjema različitim podlogama, a uspoređivali su se rezultati od 1974. godine).
1.Đoković 22.0, 2. Nadal 19.9, 3. Wilander 18.6, 4. Courier 17.7,
5. Edberg 16.7, 5. Lendl 16.7, 7. McEnroe 16.4, 8. Becker 16.2,
9. Federer 16.0, 10. Connors 14.4.
USPOREDBA FEDERERA I NADALA
Kategorizacija GS-ova u bodovima: 25 i više (veoma teški GS-ovi), 20-24 (teški), 15-19 (GS-ovi srednje klase), 10-14 ( lagani), manje od 10 bodova (vrlo lagani GS-ovi).
Jedino je Wilander osvojio dva veoma teška GS-a, a Federer i Nadal nemaju ni jedan.
Veoma teški GS-ovi: nema.
Teški GS-ovi: Federer 2 (Wim 2005, 2012); Nadal 8 (Aus 2009, RG 2006-08, 2011-14).
GS-ovi srednje klase: Federer 10; Nadal 5.
Lagani GS-ovi: Federer 4 (RG 2009, Wim 2003, 2009, US 2006); Nadal 1 (RG 2010).
pre 9 godina
@FROM RUSSIA WITH LOVE
https://www.youtube.com/watch?v=7gcs6bTGRRo
Idi na 6.08
pre 9 godina
pih,j.... ih koeficijent
pre 9 godina
Federer Nadalu nije ni do kolena. Ne pamtim bitan duel ove dvojica, koji je dobio Federer. Covek je imao srece da bude najbolji u vakuumu i to je to, on ima cifre, Nadal kvalitet. Da su Federer, Nadal i Djokovic istovremeno dostigli vrhunac, Nadal bi imao duplo vise titula od ove dvojice, a Federer ne bi bio nista uspesniji od Djokovica, a pitanje da li bi bio uspesniji i od Marija.
Federer igra najlepsi tenis, njegova tehnika je sarsena, volim da ga gledam, ali je istorijska nepravda da on bude zapisan kao bolji od Nadala, pa cak i Djokovica.
pre 9 godina
Realno je tako.
Dovoljno je reci 23-10.
pre 9 godina
federer je kompleksas( suze protiv nadala a vec je imao sve, radost kao da je osvojio roland garos kad je djokovicu prekinuo niz pobeda za istoriju itd) nadal je fanatik koji mislim da i nocu ima tikove opterecen uspehom ( ali ga cenim jer je mogao da bude burzujski tinejdzer a on je prolio hektrolitre znoja)..meni je djokovic za njih vrh jer covek uziva i osvaja, radi sta voli..
pre 9 godina
Veze ti nemaš, jedan je RF.
pre 9 godina
Slazem se.
Nadal je ima peh da se pojavio Djokovic koji mu bas ne lezi i koji mu je na misice skinuo nekoliko GS-titula inace bi bio ubedljivo najbolji svih vremena po svim kriterijima.
pre 9 godina
ha ha ha presmijesan si agasi,fedex kralj tenisa!
pre 9 godina
Dopingovani brani slicnog sebi. Da, da znam nije nista dokazano, ali nije ni cinjenica da Bog postoji pa vecina veruje u istog.
pre 9 godina
Hahahahhahahahah al kad bi se salili
pre 9 godina
Pa ocigledno kada vodi 23-10 u medjusobnim duelima, od toga 9-6 na tvrdoj podlozi, 13-2 na sljaci i 1-2 na travi.Jedino na travi Federer bolji, na ostalim podlogama Nadal.I posle kazu kako je Nadal samo zna da igra na sljaci.
pre 9 godina
Nije istina! Najveći i najdobri je Novak. Istina, moja baba bi ga namučila, ali Novak je, za Srbe, one prave pravcate, kudikamo najboljši na svijetu, i jašta ponajbolji igrač svih vremena. Agasi, sedi i ćuti, jer i ti si koristio droge, pa nemoj sad onog dupevadioca da proglašavaš najboljim ikad, jer najbolji ikad nije on, već neko drugi. I zna se ko je taj drugi.
pre 9 godina
Federer najveći sretnik u istoriji!NADAL I ĐOKOVIĆ DVOJICA NAJBOLJIH U ISTORIJI!
pre 9 godina
Braca po hemiji !
pre 9 godina
Celavi kompleks :) prvo je imao kompleks od Samprasa. Inace, da. Samo se Nadal borio sa ovom trojkom. Federer nikada nije igrao sa Marijem, Djokovicem ili Nadalom. Federer se borio i protiv njih, i protiv Agasija, Samprasa, Rodika, Hjuita... Ako neko kaze da su Rodik i Hjuit losi, nek se zapitaju sta bi oni bili da nije bilo Federera. Njih dvojica su na nivou Marija. Rodik cak sta vise i bolji. A to za medjusobni skor Federer - Nadal, dok je Federer osvajao silne slemove i masterse, Nadal je ispadao u prva tri kola i na sljaci budzio skor protiv njega. Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu. Sada je Federer omatorio, a i dalje se drzi i u svojoj trideset trecoj godini parira 'ladno najjacima. Nadal ce u tim godinama zbog problema sa kolenima biti na stakama. Ne pokusavam da osporim Nadalov talenat ili njegove uspehe, ali ljudi, ako je neko sinonim za tenis, to je onda Rodzer.
pre 9 godina
realno federer je najboliji svih vremena, i to sto od nadala gubi u medjusobnim duelima nema nikakvih veze, jer u tenisu se gleda cela karijera i svi ti vazni trofej.ali najbitnje je da cak i da nadal prevazidje federa po broju grand slama i dalje federer ce biti najboliji iz razloga da ko igra tenis i shvata ,nacin i elegancija koji federer igra i lakoca i stil ,nadal nikad to nece stici jer igra drugacije ,sa snagom samo kao pas.zato svugde u svetu federer se smatra najboliji,ne samo po trofejima ali po neverovatnom nacinu igranja i inteligencije..inace blago vama sto imate djokovica,treba da ste ponosni cak i od sad pa nadalje gubi sve meceve jer niste svesni.daj boze i mi grci da smo imali u tenisu nekog barem i u prvih 50.
pre 9 godina
Koliko RF pacenika na jednom mestu... Veliki broj teniskih velikana - Mekinro, Sampras, sad Agasi su javno rekli ono sto je svakom objektivnom poznavaocu tenisa jasno - FedEx nema sta da trazi pored Nadala. Mada, sta znaju tenske legende o tenisu, tu su RF pacenici da presude.
pre 9 godina
Mozda Federer igra najelegantniji tenis ikada ali protiv Nadala to ne donosi rezultate. Pa cak i Marej ima pozitivan skor sa Federerom.
pre 9 godina
Rafa će uvek reći :"Drao sam najveću legendu svetskog tenisa,hahahahaha !"Znači ,drao ga je,ne pobeđivao ...na sve to će Roger naravno ZAPLAKATI .
pre 9 godina
ha ha ha.
pre 9 godina
@sarkazam
mozda nije najbolji ali od Federera je siguno bolji i to duplo
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=N409&oId=F324
pre 9 godina
prijatelju sljaka je najbolji pokazatelj ko je najbolji igrac jer nema tu jako udarim i poen, nego moras da si mastovit,da imas sve udarce, da si izdrzljiv ,okretan, poeni su spori i onda je znanje glavno..vinbldon je glupost teska, nema igre dovoljna su dva elementa da imas dok sljaka trazi sve, kompletnog igraca i tehnicki i takticki..razmilis malo o tome..
pre 9 godina
Pa da,bivsi dopingovani staje na stranu svog naslednika i sadasnjeg dopingovanog.Nista cudno.
pre 9 godina
23 -10.
pre 9 godina
Nadal je svoja kolena unistio jureci Federera po Vimbldonu
Morao je snagom i trcanjem da nadoknadi ono sto do 2008 nije imao
Nadalov stil igre je anti-trava(samim tim uspeh je jos veci jer je uzeo 2 od 5 finala)-imao je slab servis,lose igrao voleje,
na travi, za razliku od sljake, drugacije odskace loptica,na travi ne radi spin,dok se ne utaba lepo tj. tek od druge nedelje Vimbldona teren pocinje da mu odgovara
Zato su i bila ta 3 iznenadjenja(sva u 1.nedelji),jer je trava jos sveza i visoka,a Nadal je sve stariji i stariji,za sledeci Wim bi bio jako veliki uspeh ako bi dosao do 1/2
inace Federer drzi jedan negativan rekord
RG 08 - 6:1,6:3,6:0-nikada se u istoriji tenisa nije dogodilo da atp No1 u finalu GS osvoji svega 4 gema(mislim da je rekord pre toga bio 6 gemova)
Nadal je Federeru "uzeo" Vimbldon dok Federer njemu nije RG(pobedio je Soderlinga)
Federer je plakao posle finala AO 2009
Roland Garros-a 2006,2007,2008-svaki put posle meca,na dodeli pehara, Nadal je pricao kako je Federer najbolji,najveci i kako ima vremena za njega da osvoji RG-to je najvise iritiralo Federerove fanove
RG 2012 i 2014,isto to je pricao Novaku,koji je na kraju zaplakao
Ta njegova prica i mene jako iritira...trebao je decko lepo da im kaze:
"Momci,mozete samo da sanjate pobedu protiv mene na Satrijeu,cak i kad vam dam set fore, opet vas rasturim, 3 dana i 3 noci da igramo ne mozete da me pobedite,ako treba Nole izgubicu namerno u 1/8 da bi ti mogao da osvojis"
pre 9 godina
potpuno se slazem sa legendom. nije stvar samo u broju titula,nego i koga si imao za protivnika...
oOni koji pomno prate tenis,znaju o cemu pricam.
Nije isto osvajati grend slemove protiv djokovica i federera ili kao sto je to roder cinio protiv bagdatisa,soderlinga i ostalih jednosezonskih igraca.
Sto se jedne stvari tice,tu je ipak neprikosnoven. a to je lepota igre= soga bonito.
pre 9 godina
Ne znam ko je najbolji svih vremena i kojom spravom, uredjajem ili svemirskom tehnologijom da se to izmeri ali ono sto SVI znaju da je njihov medjusobni skor 23-10! MNOGO...Rodzer ZNA koliko ga Rafa dere i tek ce da ga dere na teniskim terenima. I tu nema sta de se utvrdjuje, to je odnos izmedju njih dvojice a bolji je DUPLO u tom odnosu. Inace ne podnosim Nadala a nesto manje i Rodzera, toliko.
pre 9 godina
osvojio je 3 GS vise 17-14
Fed 1 Nadal 2(GS,nedelja ,year end NO1,WTF)
u svim ostalim statistikama,sto se tice procenata pobeda,osvajanja turnira, igranja 1/2,1/4,1/8, H2H,za osvajanja sva 4 GS daleko je bolji Nadal
Da je Federer bolji- 6 dostignuca
Da je Nadal bolji- 12 dostignuca
Federer Nadal
GS 17/61 14/39
mas 21/112 27/82
WTF 6/12 0/6
-------------------------------
44/184 -24% 41/127 -33%
1/2 94 -51% 81 -64%
1/4 115 -63% 95 -75%
1/8 121 -66% 100-79%
titula/finala
87/46 -65% 72/32 -70%
pobede u karijeri
81% 84%
ukupan uspeh na svim turnirima
22% 35%
7 Wim -92% 9 RG-99%
6 Madrid-87% 8 MC-94%
5 Cinci -82% 7 Rim-94%
Za osvajanje sva 4GS(od 1.do 4. iz serije)
24GS 21GS-Nadal je bolji,trebalo mu manje
DC 0 4
OI srebro zlato
H2H
10-23
fin. 6-14
GS 2-9
GS fin. 2-6
masters 4-12
WTF 4-1
Fed 9 god. po min 1 GS Nad 10 god. min 1 GS
9 god 1 masters 10 god 1 mas
5 ye 1 3 ye 1
302 ned 143
poslednja pobeda na GS u medjusobnom duelu
26 god(2007) 28(2014)
Nadal je bolji!!!
pre 9 godina
Nadal jest dobar i strasan igrac najbolji sljakas al nikad i niko nece bit poput Rogera!Nadal treba da se zahvaljuje bogu jer nije bilo kojeg dobrog sljakasa da ga zaustavi!
pre 9 godina
Ali najjaci su ubedljivo komentari o eleganciji Federera. Sta vredi ta elegancija kad njegov jednorucni bekhend Nadal razbije gde stigne. Onda argumenti da Nadal nije stizao do finala onda kad je Federer bio u zenitu. Sta je trebao Rafa po vama, da sa 20 stize do svakog finala? Od 2010 godine Nadal je skoro uvek u zavrsnici turnira, u 2010 tri gren slem finala od 4 na kojima je ucestvovao, u 2011 tri gren slem finala, u 2012 dva finala od tri odigrana gren slema. U 2013 dva finala od 3 slema na kojima je ucestvovao. 2014 takodje 2 od 3 do sad odigranih. Nadal je od kad je u zenitu uvek u borbi za titule, ali ga Federer sve redje tu ceka. Razlika u godinama. Takodje pominjanje da je Nadal poceo da pobedjuje Feda tek kad je ovaj dosao u zavrsnicu karijere je smesno. Je li 2005, 2006, 2007,2008,2009,2010 Federer bio pri kraju karijere, star? Nije, bio je mlad kao Rafa i Nole sad, bio je iskusniji, do 2008 je bio favorit. Je li bio star kad ga je 17-ogodisnji Rafa pobedio na mastersu u Majamiju? Rafa je do svojih titula stigao u borbi sa Rodzerom, Novakom i Marejem, zato one imaju toliku tezinu. Nadal je nasao nacin da pobedi Federera na travi Vimbldona, betonu Australije, na Rodzerovim podlogama. Rodzer nije nikad nasao resenje za Rafu na garosu, vec je dozivljavao debakle. Rodzer jeste najuspesniji, ali nije bolji od Nadala. A i pitanje je da li ce ostati najusesniji. Nadal ima priliku da zavrsi i tu debatu ako do kraja karijere osvoji jos 3 gren slem trofeja.
pre 9 godina
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2012&mm=06&dd=28&nav_id=622354
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2013&mm=06&dd=24&nav_id=725957
http://www.b92.net/sport/tenis/masters/vesti.php?yyyy=2014&mm=07&dd=01&nav_id=870963
Ma nema sumnje Rafa je najbolji svih vremena
pre 9 godina
najharizmatičniji svih vremena je ivanišević, a najbolji teenager svih vremena čilić
pre 9 godina
@ Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu. Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu.
Da je Nadal ulazio u finala dok je Rodzer bio na vrhuncu, druga bi se pesma pevala. Onda je Rodzer poceo da stari i forma mu je polako padala dok je Nadal polako kretao ka vrhu.
Federer poceo da stari dok je Rafa kretao ka vrhu? Ovo je veoma netacno. Rafa je u vrhu od 2005. i od tada redovno dobija Federera. Da nije Federer bio star (sa nepunih 28 koliko je tada imao) kada ga je Rafa ponizio u finalu RG-a a onda dobio i u velikom finalu Vimbldona? Da nije bio star kada ga je Rafa pobedio u finalu Australije?
Rafa dobija Federera u najvecim mecevima, na svim podlogama i to dok je Federer igrao svoj vrhunski tenis i dobijao sve ostale.
pre 9 godina
Federer je najomiljeniji i najtrofeniji igrac svih vremena.
A ne samo teniser no ti je uopste u sportu makara medju 10 najboljih...
(da ima federer sad 27 god i da igraju na sljaci sance su iste)
pre 9 godina
Kako da ne.... Rafa je briljantan ,al roger je pravi i jedini umjetnik na terenu , Roger best ever !
pre 9 godina
STATISTIKA KOJA MJERI TEŽINU PUTA DO NASLOVA NA TURNIRU IZ GS-SERIJE!
Za susrete s igračima plasiranim iznad 50. mjesta ATP-ove ljestvice dobiva se 0 bodova, 1 poen za one između 33. i 50. mjesta, 2 poena za one između 17. i 32. mjesta, 3 poena za igrače između 9. i 16. mjesta, 5 poena za plasirane između 5. i 8. mjesta, 7 bodova za susret s 3. i 4. na svijetu, 10 bodova za okršaj s 1. i 2. na ATP-ovoj ljestvici.
ĐOKOVIĆ U PROSJEKU IMAO NAJTEŽI PUT DO NASLOVA!
Prosjek u bodovima (u konkurenciji igrači koji su osvojili barem tri trofeja na dvjema različitim podlogama, a uspoređivali su se rezultati od 1974. godine).
1.Đoković 22.0, 2. Nadal 19.9, 3. Wilander 18.6, 4. Courier 17.7,
5. Edberg 16.7, 5. Lendl 16.7, 7. McEnroe 16.4, 8. Becker 16.2,
9. Federer 16.0, 10. Connors 14.4.
USPOREDBA FEDERERA I NADALA
Kategorizacija GS-ova u bodovima: 25 i više (veoma teški GS-ovi), 20-24 (teški), 15-19 (GS-ovi srednje klase), 10-14 ( lagani), manje od 10 bodova (vrlo lagani GS-ovi).
Jedino je Wilander osvojio dva veoma teška GS-a, a Federer i Nadal nemaju ni jedan.
Veoma teški GS-ovi: nema.
Teški GS-ovi: Federer 2 (Wim 2005, 2012); Nadal 8 (Aus 2009, RG 2006-08, 2011-14).
GS-ovi srednje klase: Federer 10; Nadal 5.
Lagani GS-ovi: Federer 4 (RG 2009, Wim 2003, 2009, US 2006); Nadal 1 (RG 2010).
pre 9 godina
Realno najveci je Karlović!
pre 9 godina
Njihov medjusobni skor nije jedini pokazatelj ko je bolji, ali je svakako veliki argument za Rafu.
Moram da naglasim da Federer nije dobio Rafu na slemu od 2007. i finala Vimbldona. Uz to, Rafa ga dobija na svim podlogama i cak na najbrzim koje odgovaraju Federeru.
Uz po jos dva US Opena i jedan AO ili WB, Rafa bi definitivno mogao da se nazove najboljim ikada.
pre 9 godina
@realno federer je najboliji svih vremena, i to sto od nadala gubi u medjusobnim duelima nema nikakvih veze, jer u tenisu se gleda cela karijera i svi ti vazni trofej.ali najbitnje je da cak i da nadal prevazidje federa po broju grand slama i dalje federer ce biti najboliji iz razloga da ko igra tenis i shvata ,nacin i elegancija koji federer igra i lakoca i stil ,nadal nikad to nece stici jer igra drugacije ,sa snagom samo kao pas
Takvo omalovazavanje samo dokazuje nepoznavanje materije. Jeste da Federer igra sa lakocom i svojevrsnom elegancijom ali tvrditi da Rafa igra samo na snagu je vec ponavljanje istih klisea ponovo i ponovo. Gledajte finale US Opena i ovogodisnje finale RG-a gde je vidljivo da Rafa ne dobija na snagu nego igracku inteligenciju.
pre 9 godina
Ako je Nadal bolji od najboljeg, to bi trebalo da znaci da je on najbolji.
pre 9 godina
Da je Federer trenirao samo 20 % vise imao bi 30 GS i 50 Masters titula
Svi znamo da Roger trenira upola manje od ostalih igraca iz top 100
Nesto kao Serena u zenskom tenisu
Ja bi ipak pricekao da oni zavrse karijeru pa da podvucemo crtu.....
pre 9 godina
Bas je iskompleksiran ovaj Agasi svako malo ovo ponavlja ne kontam pa sta i Sampras kaze da je Roger najveci i Toni Nadal i Rodick i Tsonga i Del Potro i Huan Carlos Ferero i Nalbandian sci oni kazu da je Roger najbolji a igrali su svi i protiv jednog i drugog ,vvidite ovo ljudi svak ima svoje misljenje ali Rafa moze dobiti Rogera sto puta al gledati Rogera dva sata je uzivanje gledati Nadala dva sata je smor nikakve ljepote kako da on bude najbolji ja sam sinoc gledao Monfils Federer to je bio praznik za oci kako Federer igra to se nikad vise nece roditi a po mnogim rekotdima je uspijesniji od Rafe samo je Rafa bolji u medjusobnom od Rogera bolji je i Marej pa sta jel to mjerilo nije meni je puno kompletniji igrac od Rafe Novak a staviti rafu ispred Rogera i Samprasa je ludost frajer 3 godine ispada u drugom kolz Vimboldona i da je najbolji smijesnoca
pre 9 godina
@Prince
kada gledas samo meceve na travi i betonu opet,skor je 10-8 za Nadala
pre 9 godina
potpuno te razumem...Ti i Nadal ste hemijska braca.....mislim kljucali ste istu hranu.....kao sto si ti priznao tako ce i on jednog dana....slican se slicnom raduje
pre 9 godina
Federer je u svoje rekorde upisao 2 jako bitne stvari
Uspeo je da osvoji 22 atp 250, i jos bitnije uspeo je da kao atp No1 uzme 4 gema u finalu GS
atp 250 i nedelje na kraju pokazuju ko je gde
Po goat tabeli:
Osvajanje Grand slam-a,mastersa, olimpijskig igara ili Davis cup-a ima istu vrednost kao atp 250, 4 nedelje kao atp No1,poraz u finalu GS,poraz u finalu mastersa,1/2 GS
koja glupost
GS titula i 1/2 GS je isto
trebali su da stave i 1/4,cisto da Federer jos pobegne
Ko god je pravio goat tabelu, s namerom je izbacio medjusobni duel i procenat pobeda,zna i taj sto je pravio,nije blesav
imam jedno logicko pitanje
Ako je Federer najbolji a Nadal ga je rasturio sta je onda Nadal???
odgovor je: Nadal je 61 bod u minusu(cak 61 GS ili 61 olimpijske igre)
Nadal treba da je ziv jos 244 godine i da uvek osvoji zlato ili srebro na OI da bi stigao Federera,koji u tom slucaju ne bi smeo da prodje 1/4 GS,1/2 masters i da ne osvoji ostale turnire
(ili u da uzme narednih 15 godina sve GS + 1)
Eto,logike goat-tabele
veliko bravo za autora!!!
pre 9 godina
malo morgen,Federer je umetnik u tenisu, ono što je Džordan bio u košarci
pre 9 godina
...Agasi je Federera dobio samo tri puta u 11 okršaja...
Ova recenica je dovoljan razlog zasto je ovo izjavio...
Nole osvaja US Open :)
pre 9 godina
Eto šale! :)
pre 9 godina
Pa Agasi mora da to kaze. Mladjani Nadal ga je urnisao.
A sljaka jeste najvaznuja i najozbiljnija teniska podloga.
Ko kaze drugacije taj nikad igrao nije.
pre 9 godina
Agasi ovom izjavom zeli sebi dici cenu i vaznost jer je i on osvojio manje GS-a nego njegov najveci oponent Sampras,...
pre 9 godina
Aha, kao što si ti bolji od Samprasa, NOT! Ali nažalost, sva je prilika da će se za par godina moći nazvati najboljim svih vremena. I meni nije pravo ali tako je, u tenisu se gleda broj osvojenih GS-ova i to je to. Onog trenutka kad ga Nadal pretekne biće najbolji svih vremena. Za mene je Federer umetnost, elegancija, prefinjenost, čist talenat, jednostavno uživanje je gledati ga kako igra! Nadal = snaga, izdržljivost, upornost! Ne volim ni jednog ni drugog, Federera naročito, izgleda mi kao slina od čoveka ali to odvajam od onog što on pruža na terenu. Nadal je mašina sa opsesivno-kompulsivnim poremećajem i gotovo sigurno će ga prestići po broju GS-ova plus što je međusobni skor bezobrazno ubedljiv na strani Rafe, to su činjenice, osećanja su nešto drugo. Moja osećanja su na strani Novaka, po mom mišljenju najinteligentnijiem tenisu ikada. Potpuno inferioran na fizičkom planu uspeo je da postane jedan od 10 najboljih tenisera ikada superiornošću na intelektualnom! A tek mu je 27, videćemo šta još može da uradi do kraja karijere. Nije moj najomiljeniji srpski sportista, svakako da ih je bilo mnooogooo gotivnijih ali ono što mu niko ne može oduzeti, voleli ga, ne voleli, bio nam simpatičan ili kao meni malo antipatičan (a naš je majku mu, kako da ne budeš ponosan), vrlo verovatno je da je naš najbolji sportista svih vremena!
pre 9 godina
Stvar ukusa. Ali, definitivno se izdvajaju Federer, Nadal, Sampras i Borg. To su četiri najveća igrača u istoriji tenisa.
Federer je najveći talenat, Nadal najveći borac i najbolji defanzivni igrač, Sampras je najbolji ofanzivni igrač a Borg je najveći šmeker na terenu i van njega. Pa, sad birajte.
pre 9 godina
on ne zeli da digne nadala vec da naudi federeru jer ga je ljustio.
pre 9 godina
Nadal RG 2005- US 2010
Federer W 2003 - RGG009
Djokovic AO 2008 - RG 2015???
Nadalu je za osvajanje sva 4 bilo potrebno 21 GS u 24 godini
Federeru - 24 GS u 28 godini
Djokovicu fali RG,ako uzme 2015 30 GS i 28 godini
Kako kaze narod: ko pre devojci, njemu devojka, s tim sto je do te devojke Nadal pobedio Federera na W i AO + 4 finala RG
Federer je njega dobio samo na Vimbldonu
Jednostavno Nadal je za Federera alfa muzjak,koji je rastrgao svog protivnika,secate se 2008 i 4 gema u Parizu
davno bese taj Vimbldon 2007,da li znate sta se dogodilo tada poslednji put???
pre 9 godina
sa Marejem nije morao da se nosi. Njega je demolirao svaki put. ?
pre 9 godina
(sacuvaj boze, 15. avgust 2014 19:45)
nisi dobro sracunao
GS -4
WTF -3
masters -2
zlato OI -2
DC -1
a atp nedelje -1
500 -1
250 -1
razlika izmedju Federera i Nadala je 81 bod 284-203,u tom slucaju Nadalu je potrebno 40 olimpijskih zlata(160 godina)
Na toj goat tabeli osvajanje sva 4 GS nemaju nikakvu visu vrednost,kao i sva 4 u jednog godini
Nadalovih 9 RG ili Federerovih 7 Vimbldona isto nemaju "vecu" vrednost,kao ni Novakovo potencijalno osvajanje svih mastersa i svih velikih turnira
inace trebali su da uzmu sistem bodovanja
1GS-8atp250
pa bi onda bilo:
Gs-8 bodova
WTF-6
masters-4
500-2
atp-1
OI-12(s obzirom da vrede pola WTF a igraju se svake 4 god,umesto mnozenja sa 4, dosta bi bilo sa 2)
DC-2
U tabeli nema medjusobnog duela(1 bod za pobedu, minus 2 za poraz),sve pobede i porazi(tu bi se samo oduzeli,bez dupliranja bodova),% uspesnosti osvajanja,igranja,pobeda-taj podatak mi govori da je tabelu pravio veliki Federerov i Novakov fan,posto je na kraju ubacio i nedelje
Veci je uspeh osvojiti 9 RG nego biti prvi 300 nedelja
Uvek je bio bitniji kvalitet od kvantiteta
Ovde je samo kvantitet i omalovazavanje OI,DC,medjusobnog duela i cele statisike i procenata
Lendl bolji od Nadala-samo na ovoj tabeli
Federer 1,Nadal 2,Sampras 3,Djokovic 12 (sad je 9)
Inace ovu tabelu nije pravio atp,tako da i "nije zvanicna"
Mogao sam ja da sednem i da nadjem kalkulaciju po kojoj bi Rafa bio 1,Nole 2 a Fedex ne bi bio u top 10
pre 9 godina
Ima covek pravo na svoje misljenje, ali to misljenje bas i nema neku realnu osnovu.
Najveci problem je u tome sto je Nadal 70% svojih uspeha postigao na jednoj podlozi, a to je sljaka.
Od 64 titule koliko je do sada osvojio, 45 su bile na sljaci (70%).
Od 27 masters titula, 19 je osvojio na sljaci (70%).
Od 14 GS titul, 9 je osvojio na sljaci (65%).
Od 23 pobede nd Federerom 13 je naprvio na sljaci (56%).
Od 23 pobede nad Djokovicem 14 je napravio na sljaci (60%).
Dakle ocigledno je da je Nadal dominantan samo na jednoj podlozi, a tenis se igra na vise podloga.
Na betonu i travi Nadal ne spada ni medju 10 najboljih tenisera u Open Eri. Po svim parametrima i Federer i Djokovic su i bolji i uspesniji na tim podlogama od Nadala.
Federer je osvajao mnogobrojne titule i na betonu i na travi, a na sljaci skoro redovno dolazio do finala i tu uglavnom gubio od Nadala.
Sa druge strane Nadal je redovno osvajao turnire na sljaci, ali zato na betonu i travi do finala ili titule stizao otprilike na jednom od 8 odigranih turnira.
Postoje i statistike o uspesnosti, odnosno procentu dobijenih meceva od svih odigranih.
Na betonu njihove uspesnosti su:
Federer 82,5%
Djokovic 82,5%
Nadal 78,1%
Na travi:
Federer 87,3%
Djokovic 80%
Nadal 77,9%
To je glavni razlog zasto Nadal ne moze i nikada nece biti najbolji teniser svih vremena. Da bi ga proglasili najboljim mora da bude najbolji na svim podlogama, a ne samo na jednoj.
pre 9 godina
BODOVANJE TEŽINE ZADATKA NA PUTU DO OSVAJANJA GS-A!
Australian open:1) Wilander (1988) 28, 2) Wawrinka (2014) 27,3) Đoković (2011) 25, 4) Đoković (2013) 22, 4) Đoković (2012) 22, 5) Agassi (2000) 22,
Roland Garros: 1) Wilander (1985) 26, 1) Lendl (1984) 26, 3) Nadal (2013) 24, 3) Wilander(1982) 24, 5) Nadal (2008) 23, 5) Nadal (2006) 23, 5) Bruguera (1993) 23, 5) Courier (1991) 23.
Wimbledon: 1) Stich (1991) 31, 2) Borg (1977) 25, 3) Federer (2005) 23, 3) Edberg (1990) 23, 5) Federer (2012) 22, 5) Cash (1987) 22.
Us open: 1) Edberg (1992) 24, 2) Murray (2012) 23, 2) Del Potro (2009) 23, 2) Sampras (1990) 23, 2) Connors (1976) 23, 2) Orantes (1975) 23,
Najviše se na putu do osvajanja GS-a namučio Stich 1991. kada je u polufinalu pobijedio Edberga (1. nositelja) i potom Beckera (2.).
U prosjeku je Novak Đoković morao proliti najviše znoja na putu do osvajanja naslova. Nadal se također mučio, ali ne i Federer koji zauzima tek 9. mjesto. Među prvih deset nema Samprasa i Agassija.
Prosjek u bodovima (u konkurenciji igrači koji su osvojili barem tri trofeja na dvjema različitim podlogama, a uspoređivali su se rezultati od 1974. godine).
1.Đoković 22.0, 2. Nadal 19.9, 3. Wilander 18.6, 4. Courier 17.7,
5. Edberg 16.7, 5. Lendl 16.7, 7. McEnroe 16.4, 8. Becker 16.2,
9. Federer 16.0, 10. Connors 14.4.
pre 9 godina
Nikada,ok,nije ništa dokazano,ali bočica "doktora" Fuentesa na kojoj je pisalo Rafael Nadal je misteriozno nestala,priča se da je Rafa i pao pa Najki uplatio 100 miliona USD i preporučena mu pauza,ništa nije dokazano ali.....Federer je kralj ove igre !
pre 9 godina
@Zole
a kada Nadal izgubi onda se ne dopinguje? Ajde dogovori se sam sa sobom vise .
pre 9 godina
pih,j.... ih koeficijent
pre 9 godina
@FROM RUSSIA WITH LOVE
https://www.youtube.com/watch?v=7gcs6bTGRRo
Idi na 6.08
pre 9 godina
Kao i ti od Samprasa. Ajde sad pali...
pre 9 godina
Ma kako da ne, Nadal je bolji od Federera isto kao sto si ti bio bolji od Samprasa!!!
pre 9 godina
Ne znam samo kada je bio taj vakumu bez konkurencije, koji svi spominju, a u kojem se Federer naosvajao trofeja. Njegov pravi uspon je poceo osvajanjem W sredinom 2003 da bi se vec 2005 sa osvojenim RG i 4 mastersa, odnosno ukupno osvojenih 11 turnira u punoj snazi pojavo Nadal. Proslo je pune 3 godina dok se nije pojavio i Nole, osnosno punih 6 dok im nije postao potpuno ravnopravan rival. Marej je od kada se pojavio, bio tu negde odmah iza, ali prakticno nedorecen. Ni dan danas sa svega dva osvojena GS ne vidim da je nesto preterano bolji od toliko osporavanih Hjuita ili Rodika. Prakticno zakljucno sa 2010om, nije bilo maltene ni velike trojke a pogotovu velike cetvorke, ako je potonje uopste i bilo. Ispade da je bitna ona godina i po dve, do pojave Nadala a nebitne su narednih 8(10) do 2012(tekuce 2014), gde su Nadal i Federer ili samo jedan drugom bili pravi rivali, ili imali jos Noleta pa i Mareja. Sto se medjusobnih duela tice to je poslednji kriterijum za odredjivanje sve ukupno boljeg ili najboljeg. Jer sta reci o tome, da je u tom segmentu Davidenko bolji od Nadala, a Rodik od Novaka. Usput budi receno, obojca protiv Federera imaju katastrofalan skor. Generalno iskljucivo najbolji igrac u nekom periodu, odredjuje koliko mu je konkurencija jaka, odnosno jaka je onoliko, koliko im pomenuti "dopusti" da osvoje trofeja.
pre 9 godina
Zavisi kako ko gleda, pristalice i jednog i drugog imaju svoje argumente.
Rodžeru je skor protiv Nadala možda jedina fleka u karijeri. Nadalu ide na ruku i da je uspeo da pobedi Federera na Vimbldonu iz trećeg pokušaja dok Rodja njega nije na Rolan Garosu iz 5 pokušaja. Rafa ima zlatnu medalju i više mastersa.
Rodžer sa druge strane ima za sad 4 GS više, a veliki adut mu je i rekordnih 6 titula na Masters kupu koji Rafa nije uspeo da osvoji. BIo je toliko dugo vremena prvi na listi, pa onda onaj niz od 36 uzastopnih četvtrfinala na slemovima nije mala stvar.
Ipak, činjenica da nisu ista generacija i neće nikad biti lako uporedjivati ih.
Uostalom, više njih je na prethodnoj vesti tražilo link onog TENNIS GOAT-sajta na kome se bodovanje vrši po principu 4,3,2,1 zavisno od težine turnira. Ja sam probao da postujem ali mi nije pušten komentar . Probaću opet - a ti moderatore, brate, odobri komentar :-)
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmxXswe2Guv2dDdVN3VRNzYzdkNIZzVGMWFOMEtNX3c#gid=0
pre 9 godina
@FROM RUSSIA WITH LOVE
https://www.youtube.com/watch?v=7gcs6bTGRRo
Idi na 6.08
pre 9 godina
@grkos
Pa vi imate Samprasa. Jeste igrao za SAD al je delom Grk.
pre 9 godina
Cudi me da se ova vest nije prenela. Beker izjavljuje da je Federer najveci.
http://www.tennisworldusa.org/Boris-Becker-Roger-Federer-is-the-GOAT-He-Showed-it-Again-articolo19064.html
67 Komentari
Sortiraj po: