Atletika 187

Sreda, 13.08.2014.

20:56

EP: Srebro za Ivanu Španović!

Srpska atletičarka Ivana Španović osvojila je srebrnu medalju na Evropskom prvenstvu u Cirihu u disciplini skok u dalj.

EP: Srebro za Ivanu Španoviæ! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

187 Komentari

Sortiraj po:

my way

pre 9 godina

@my way da je Ivana bila bolja, pobedila bi. Covek je u pravu, da se racuna ceo skok, ni Francuskinja ne bi prestupila. Tri ispravna skoka joj nisu nista losiji od Ivaninih. Tesko vam je priznari poraz.
(Ja, 14. avgust 2014 00:44)

Није мени тешко да признам пораз, јер сребрна медаља је све, само не то, али то не значи да нећу Ивани одати признање које заслужује. Да, била је боља и да, јесте јој серија боља од 3 успешна скока Францускиње, тек 3. Иванин скок је као Еклоизин 2, а 4. као 3. Један од 2 најбоља Иванина скока јесте био 10 цм. дужи од победничког Францускиње, али је овај пут одлучила срећа. Да све наведено да занемаримо, па и кишу и ветар код последњег скока Иване, кад је Елоиз скочила својих 6.85 имала је ветар у прса 0.3, а Ивана код свог сребрног скока 1.6. Ја не кажем да је победа незаслужена, неправедна, противна правилима, све честитке Елоиз, али да је срећа одлучила овај пут (што се у спорту често дешава), јесте, колико год вама из неког разлога било тешко то да прихватите.

anbeast

pre 9 godina

Ajoj, majko moja.... Opet kao i za veslace, te ovo, te ono, pljujete po sportistima kao da su vas nesto licno prevarili, kao da medalje s neba padaju, kao sa je vama teze zbog neuspeha ili nepotpunog uspeha nego njima... Uzivajte ljudi, navijajte, postujte trud, talenat, odricanje koje vodi do svetskih takmicenja. Internet strucnjaka opsteg usmerenja kao pleve... Ne razumem se u atletiku, ali ako konstantno ima fore koji centimetar, bice da je to tako dogovoreno i utrenirano. Mozda je ideja da se ne rizikuje da bi se ostvario kontinuitet uspeha, a onda na nekom takmicenju da se juri najbolji moguci rezultat... Mislim, mozda lupam ali bar ne izricem svoje tvrdnje kao da su bozije tablice... Bravo Ivana, bravo atleticari!

Sergio

pre 9 godina

@(HanSolo, 13. avgust 2014 23:49)
Toliko nepismen i nestručan komentar si ostavio i ostao živ. Naravno da se tehnika usavršava konstantno tokom godina, ali si prevideo jedan mali, odlučujući faktor. To je uticaj sredine, odnosno spoljni faktor. U ovom slučaju to su vremenske (ne)prilike, jak vetar i kiša. Inače po tvom bi svi sportisti na svetu imali savršenu tehniku i bili bi svi isti, kao roboti na traci. Primer recimo penala u fudbalu, sl bacanja u košarci i još bezbroj primera. Poenta je da se dešava i najboljima da imaju sitnija odstupanja, koja za krajnji rezultat imaju narušavanje savršene tehnike. Toliko o tvojoj nebulozi (i francuskinja je imala tri četiri prestupa. Zar i ona nema dobru tehniku?). Da malo bolje ili više znaš o toj atletici znao bi da se Ivana posle OI Londona, vratila na svoju staru tehniku skoka u dalj, koja joj je donela sve uspehe u mlađim kategorijama. Rezultati toga su, da već dve godine konstantno poboljšava nacionalni rekord i donosi medalje sa svih takmičenja.
Ivani sve čestike! Medalja u atlatici u ovim našim uslovima je ogroman uspeh. Svamo tako nastavi donećeš još mnogo radosti.

gkod

pre 9 godina

Odlican rezultat i plasman. Uspela je da se izbori sa pritiskom da "mora" da osvoji zlato, drugi su podlegali pritisku i ostajali bez medalje. Jedino ostaje zaljenje sto nije posle skoka od 6.81 nije vise rizikovala, imala je pet serija da pokusa da skoci dalje. Nadam se da ce iz ovoga izvuci pouku i sledeci put kad u prvom skoku osigura medalju ili svih sest serija, rizikuje vise i skoci onoliko koliko moze, a moze mnogo vise. Neka ne zaboravi da sreca prati samo hrabre.

Milojko

pre 9 godina

Španovićeva maksimalno našpanovana za svetski vrh već duže vreme...kakve mi devojke i momke imamo da ti pamet stane, ali, na žalost, pamet staje uglavnom od ovih koji nas vode...od tabloidnih "heroja" i nikogovića.

ÄÜÖ

pre 9 godina

gledam na 2DF-u... znaci ni jednu seriju Ivane nisu pustili u prenos, ali zato intervjua sa nemackim "dugoprugasima" koliko hoces...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uredni neplatisa, 13. avgust 2014 22:25)

naravno da ce nemacki javni servis prikazivati pre svega nemce i pokrivati sve trke, bacanja i skokove nemackih predstavnika. ti treba da gledas prenos na rts-u, a rts je morao da obezbedi feed (ili kako se vec zove) bar za zenski skok u dalj.

Zulu Warrior

pre 9 godina

Bravooo..Falilo je nazalost jos 4 cm, ali nema veze, bice srece drugi put. Nisi nas razocarala!
(Srbija, 14. avgust 2014 07:15)

Nekom fali 4cm ceo život. :)

Ivana je šampion sve I da je bila poslednja. Kidaj lutko!

Ime mi je Mr. Zavist.

pre 9 godina

(Wllaxy, 13. avgust 2014 22:35)

"Epa" momče - jesi li ti to kao nešto razočaraT? Jer je devojka, zaboga, osvojila "SAMO" srebro! A zlato je ispustila za ČITAVIH četiri santimetara dužnih ?
Izvini, jel ona skače za Tebe? Jel ona trenira zato da bi Tebe obradovala ZLATOM, jerbo ti nijesi zadovoljan bijednim srebrom??
Hajde šuti tu i ne budali! Jes čuo?

A što se Ane tiče - zašto da ne unovči svoj bogomdani izgled?! Pa, ona od tri naslovne stranice u najprestižnijim svetskim časopisima zaradi više nego da je osvojila Wimbledon!

Ako ti je bog već podario lice (ka u cesarice!) i telo za žurnale, zašto bi se toga stideo/la? Jel to, kao, sramota?
Za mene je dovoljno da Anči nije pukla ko Kurnikova! Sećate li se nje? Veliki talenat, iako, nikada u rangu Aninom, devojka je izgorela pre nego što je uopšte osvojila bilo šta! Što je najgore, ni kao foto model nije uspela da napravi bog zna kakvu karijeru. I danas je tu gde je - NIGDE!

Naša Anči se ipak drži. Devojka je KONZISTENTNO u prvih 20 već GODINAMA!
Pre SEDAM godina je osvojila svoj jedini GS turnir i NIJE nestala sa radara! Uprkos "modelisanju"!

Ipak, "mogla bi više da trenira a manje da modelira".

Aha. Sećam se.

konto

pre 9 godina

@HanSolo
E moj HanSolo, ako si ti "naućijo" da "popravljaš dentalnu tehniku" i ako ti tu diplomu imaš u "đepu" ja tu ništa ne bih dirao. Zaista, ljudi mogu da imaju svakakve komplekse, neki se loše osećaju jer su ćelavi, neki jer su niski... Jedino je lepo glupima, oni ni ne znaju da su glupi i brige nemaju u životu. Hoću zapravo samo da te zamolim da se držiš ti " popravljanja dentalne tehnike" a tehniku skoka u dalj ostavi Ivani i njenom treneru, kad te moli tvoj drug!

VJ

pre 9 godina

Bravo Ivana!

@HanSolo
Intresuje, naućijo, slićno, đep, mišlenje
'Bravo' i za nastavnike koji su Vas pustili da završite osnovnu školu.

kire

pre 9 godina

@Wllaxy
Klasicna prica,sve ce ti oprostiti osim lepote.Sta god lepa sportiskinja uradi van terena to se smatra manekenisanjem,pa Novak i Jankoviceva se eksponiraju vise od Ane i Ivane zajedno pa im se to nikad ne prebacuje,a za to koliko ko trenira,sigurno su oni trbusnjaci posledica piva ispred dragstora,najbolje da nista u zivotu ne rade osim teretane,da se pretvore u terminatore da bi neko ko nije bio prvi ni u klikerima iza skole bio malo zadovoljen jer nece biti sopstvenim zivotom.

sugarfree

pre 9 godina

Bravo Ivana! Vec treca medalja sa velikih takmicenja za samo godinu dana!
Neka te zdravlje posluzi, a u Riu kako bude...ne sumnjam da ces dati sve od sebe.

krik

pre 9 godina

Gledao sam reprizu takmicenja na Eurosportu,likovi su ispratili srebro kao da je osvojeno na radnicko sportskim igrama,a uz komentarisanje smo mogli malo i odremamo,pa uporedite sa nacinom kako je isti rezultat kada je ostvarila Jevticeva ispratio "neprofesionalac"Korac.Sportski prenosi su pre svega programi zabavnog karaktera,sigurno je daleko interesantnije pored vizuelnog imati i zanimljiv zvucni efekat,a komentatore "profesionalce" koji prenose po sistemu-ovaj dao loptu onome,onaj ovome,sut gol,treba staviti da prenose skupstinu jer odgovaraju takvim profilima ljudi kojima je to zanimljivo.

veliki strumf

pre 9 godina

Mislim da konkurencija u skoku u dalj nikad nije bila slabija, i da ce Ivana sigurno uzeti medalju, a verujem da moze i do zlata. Skok od oko 6.85 trebao da sigurno da obezbedi medalju, verovatno i 6.80. Ubedjen sam da ona to moze. Sto se njene lepote tice, slika joj je na zvanicnom sajtu EP nestvarno lepa. (veliki strumf, 12. avgust 2014 22:17)
Pogodio sam dan pre finala, skoro u centimetar!

gojko

pre 9 godina

@neko to od gore vidi sve
Ne znam da li ovo pise vise njih ili jedan covek ali primecujem uvek tesku pljuvacinu pod ovim nick-om.Na olimpijadi je iskritikovao sve,cak i takmicare poput Maksimovicke,Zlatica,i one koji su postizali najvece uspehe u karijeri,jedino je imao razumevanja za Djokovica koji je bas naprotiv bio jedino pravo razocarenje.Juce je stavio komentar kako je sve sem zlata neuspeh taman da bi danas likovao nad "neuspehom".Klasican wannabe pratilac sporta za koga jedino postoje Mesi,Ronaldo i Djokovic.E majstore kao prvo,Ivana je dosla sa sestim rezultatom a bila druga i uverljivo najbolje skakala.Drugo medalja u atletici ima daleko vecu tezinu nego u bilo kom sportu iz vise razloga,da sad ne nabrajam.Ovim srebrom Ivana je postala najbolji srpski atleticar svih vremena jer prva ima 3 medalje sa najvecih takmicenja,da vise nista ne uradi usla je u istoriju,a siguran sam moze i dalje od ovoga.

mare

pre 9 godina

Zaslužila je sportsku penziju posle tridesete, dva stana u Beogradu, automobil, bespovratnu pomoć od 100k evra, i stipendiju od 3,000 evra. Što više medalja naših sportista - narod će živeti bolje. Kakvi lekari, doktori, vaspitačice, policajci...pa njima treba smanjiti plate za 60% i usmeriti pare ka sportu.

john

pre 9 godina

zasto se duzina skoka ne meri od tacke odraza do tacke pada? 50 godina nakon sto smo otisli na mesec mi i dalje merimo kao i u anticko doba...

m.t.

pre 9 godina

@Bab, nisam zanimljiv, ali sam pismen. Švajcarci su se obrukali sa prenosom. Što se tiče merenja-skandalozno. Nemici koja je bila treća tek posle 1h su izmerili pravu dužinu.

Nikola

pre 9 godina

Kakva je glupost pominjati 15cm, Korać izvalio tu lokalpatriotsku nebulozu, pa sad svi šteta, šteta... To su pravila atletike, svima isto, nekada rizikuješ i upali, nekada ne, zavosi od tehnike, strategije.

Ivana je sjajno skakala, spada u sam
vrh svetske atletike, a to dugo, jako dugo nismo imali i svaka joj čast!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlada, 13. avgust 2014 23:29)

Ma neka si ti ostavio antilokalpatriotski, takoreci kosmopolitski smislen komentar. Da nam ti nisi rekao da su to pravila atletike i da sudija nije pokrao Ivanu, cime li si nas vec prosvetlio, ne bismo znali. Komentarisu ljudi takmicenje i niko ne zamera Ivani, a naravno da jeste steta za tih 15 centimentara, nego sta je, super? Ivana objektivno jeste bila bolja od Francuskinje, ali je sreca bila na njenoj strani. I da znate, kada idete na sve ili nista moze da vam se desi kao Ivani se zaletite maksimalno i odrazite se dosta pre crte, da prestupite, a ako imate srecu i nista drugo da odskocite tacno sa linije. To je Elojza imala danas i kao losija je pobedila. Tacno, svaki sport ima svoja pravila, to se desava i u fudbalu i svugde, ne mora uvek da pobedi bolji, ali nije zabranjeno, ni lokalpatriotski kako ti kazes reci ono sto je istina. Drugo je kad je neko pristrasan i neobjektivan, to ovde nije slucaj.

marko

pre 9 godina

Bravo Ivana, veliki uspeh, jako mi je krivo sto nisi zlato osvojila malo srece je falilo, inace nije mi jasno zasto se svi divite njenoj lepoti i dizete je zbog toga u nebesa, ok devojka je lepa nema sta al uopste meni licno nije nesto vau, u licu mi je lepsa klishina al ivana je zgodnija, a i sto se tice sportiskinja npr meni je Ana Ivanovic takodje lepsa a mozda i najlepsa sportiskinja za koju znam je hrvatska kosarkasica Antonija Misura , nestvarno lepa

Uros

pre 9 godina

Neverovatno je da rts ne plati prenos skoka u dalj!?
(Samo Bgd, samo Czv, 13. avgust 2014 21:56)

Neverovatno je da ljudi tolike godine imaju pristup internetu, a nisu naucili da nadju ono sto im treba:

eurovision.digotel.com/ea/

Za svako bitnije evropsko atletsko takmicenje ima poseban video strim za svaku disciplinu koja je trenutno na programu. Nije neki kvalitet ali moze da se prati.

Ako budes cekao RTS, nacekaces se vise nego sto si cekao titulu...

Ja

pre 9 godina

@my way da je Ivana bila bolja, pobedila bi. Covek je u pravu, da se racuna ceo skok, ni Francuskinja ne bi prestupila. Tri ispravna skoka joj nisu nista losiji od Ivaninih. Tesko vam je priznari poraz.

Komentar

pre 9 godina

@satelit ne lupaj bote. Francuskinji su sva tri ispravna skoka bila kvalitetna. Kazete 15 cm lufta? A koliko su bili dugacki skokovi Francuskinje kada je predstupila?

zare

pre 9 godina

3 mesto klisinino je sa skokom 6:79 to dacna daljina svaka cast ivana cestitam a i vidimo se uskoro kad se vrnes na treningu puno pozdarva za sve :)

Nole

pre 9 godina

И само ти настави да доносиш медаље и манекениши се све у инат овим препаметним ликовима који никад у животу нису потрчали осим за аутобусом и испред пљуска.Браво Ивана !

Milan

pre 9 godina

Epa devojko,da vise treniras,a manje imitiras Anu Ivanovic,mozda bi i osvojila zlato.Manekenisanje i sport ne idu zajedno.Odkada je Ana pocela da se manekenise,rezultata nema.Evo sada i Ivana ide njenim stopama.Ali njoj je valjda bitnije da je najlepsa nego da je zlatna.Nasa(Srpska) posla!!!
(Wllaxy, 13. avgust 2014 22:35)
Pokusavam da shvatim ali ne ide.O Ivani pricas???Devojka je druga u Evropi u necemu.Gde sam ja to drugi u Evropi a gde si ti(duzno postovanje ako jesi a ja ne znam).U pravu si za on nasa posla.Zloba,zavist I pakost.Tu nam nema ravnoga.Uvek pobedjujemo.

hemicar87

pre 9 godina

cestitam gledali smo radio prenos na RTS!!! Juce cekam Kolasinca gledam kako se desetobojci prskaju vodom u usporenom snimku i kako bilmez skace u vis sam na terenu 2 sata. Danas umesto skoka u dalj gledamo proglasenja pobednika i slicno a dalj kad se pojavi sto kaze Korac zbrdozdolisano!? :D

Dado

pre 9 godina

Duci96@ atletika sekundarni sport? U kojem svetu ti zivis decko? Ocigledno za izrecicu "Kraljica sportova" nikad nisi cuo.

Kakvi su nam "strucnjaki" medju navijacima, sportisti su nam i vise nego odlicni!

mladen

pre 9 godina

ISTINA je sledeca... Skokom u dalj dominiraju Srpkinja,Amerikanka ,Nigerijka i ova Francuskinja.Kako 2 nemaju pravo na EP iz logicni razloga,veceras su mogle da pobede samo Francuskinja i Srpkinja.Na zalost podedila je Francuskinja. Ivana je toliko kvalitetna da veceras nije ni mogla da bude TRECA! Jer ona kao od sale lovi izmedju 6.70 i 6.80 dok druge to ne mogu. Ipak CESTITAM!

Sta god

pre 9 godina

Ovi sto pisu debakl,los rezultat i slicno,jel se bre vi drogirate? Srebro alooo,a kad Partizan ilI Zvezda ispadnu od polu amatera tad nije debakl,e pajseri

HanSolo

pre 9 godina

@HanSolo
Nije joj baš dobra tehnika? Jel ti to nas/nju zezaš? Za tvoje dobro nadam se da si trol, u suprotnom idi popričaj s nekim ili još bolje, idi gledaj u Sunce ili tako nešto... 
Ivana, svaka ti čast, mogu samo da zamislim koliko si ponosna i srećna što se sav trud koji si ulagala čitav život konačno isplaćuje... Ja ti mogu samo reći da sam ponosan i srećan načinom na koji predstavljaš moju zemlju u svetu!
(konto, 13. avgust 2014 22:50)
Ja sam srećan za srebro, niti se zezam sa njom a sa tobom me ne intresuje..
Evo ovako, ja u mom poslu popravljam dentalnu tehniku.. Ja sam se to naućijo kroz život.. Stalno radim po nekako slićno. Tako da se na kraju zna kolko mi vremena treba, koji delovi mi trebaju itd da popravim nešto... Ivani je skok u dalj posao i to radi već možda skoro 10 godina.. Kako se nije naućila da skrati hendikep konkurentima na skoro 2dm? U poslednjem skoku kad je već imala srebrnu ona je udaljena 16 cm od "daske".. To znaći da ona ili njen trener imaju probleme sa dužinom njenih koraka u sprintu.. To mora biti naj osnovnije u skoku za dalj za znanje.. Ne da je u opšte kritikujem pošto ja nisam atletičar, ali sportista jesam(3 dan Tae-kwon do). Zato mi ispada čudno da ona je 16 cm od daske u poslednjom skoku i sa srebrom u đep. Ajde ako bi barem pregazila crtu pa ajde.. Ivani čestitam od srca. A tvoje mišlenje o meni me intresuje kao kad bi prdnuo na mesecu...

sasa

pre 9 godina

U srba je uvek tih 15 cm problem, šalu na stranu odlično, uz dodatak da ima mesta za napredak što je veoma bitno, na sl takmičenju očekujem 6.90, kulminacija biće u Riju, tu ide preko 7, garantujem, bravo mala...

my way

pre 9 godina

@(Dado, 13. avgust 2014 22:54)

Ajde molim te ne lupaj! Da je tako Eloiz bi imala najduze serije sa naravno 3 prestupa, a ne bi joj 2. skok bio kao Ivanin 3, a 3. kao Ivanin 4. Svako ko prati atletiku zna da se jednom istom takmicaru na istom takmicenju desavaju i prestupi i da izgubi 20-ak cm. Mozda je tebi tesko da priznas, ali Ivana je veceras bila bolji skakac i jedino sto je njoj oduzelo, a Francuskinji donelo zlato je sportska (ne)sreca. Jos jednom, svaka cast Ivani i cestitke na evropskom srebru, fantasticnom uspehu!

vladan

pre 9 godina

svaka cast!siguran sam da bi trenirajuci u njihovim uslovima preskocila 7.5 m!!!zato jos jednom SVAKA CAST!a sto se tice lepote , ni u publici nije bilo lepse!!!

precanin

pre 9 godina

Veliki uspeh nase atletike ! Bojim se da je njen limit tu oko 6,90m , daj Boze da se varam ali ne verujem da moze da prebaci na takmicenjima granicu od sedam metara !? Francuskinja je opravdala ulogu favorita, a to sto je imala samo dva ispravna skoka niste ne znaci ! I Stekic je skakac (bar tako kazu) sa najvise preskoceni 8 metara, ali se pamti najduzi skok , skok koji osvoji prvo mesto, svetski rekord ili olimpijsko zlato !Niko ne broji nit ima znacaj koliko si puta bio uspesan preko osam metara vec da li imas najduzi skok !

Stavros84

pre 9 godina

@Duci96
Ocigledno da si rodjen 96-te cim si pomenuo kosarku. Predlazem da pogledas koja zemlja ima najvise zlatnih medalja na sp u kosarci.

Vlada

pre 9 godina

Kakva je glupost pominjati 15cm, Korać izvalio tu lokalpatriotsku nebulozu, pa sad svi šteta, šteta... To su pravila atletike, svima isto, nekada rizikuješ i upali, nekada ne, zavosi od tehnike, strategije.

Ivana je sjajno skakala, spada u sam
vrh svetske atletike, a to dugo, jako dugo nismo imali i svaka joj čast!

duledudule

pre 9 godina

tripujem malo i da je trener kriv.da joj je rekao da vise rizikuje mozda bi zabola jednom 0 odstupanja,pa o a francuskinja je rizikovala i zabola jednom i to je to.a ivana bila konstantna..ali ok.bice jos sanse

Nole

pre 9 godina

Ивана је скакала врхунски остаје жал за оних 6.80 и 15 цм луфта на дасци.Али нема везе питање времена кад ће бити злато.П.С РТС није крив нису они радили покривање

Srdjan

pre 9 godina

Ivana definitivno mora da poradi na prilazu pri odraznoj dasci jer pobednica je imala 0cm do daske, a Ivana 15cm, steta. No, srebro je odlican rezultat i samo napred Ivana!

absolutezero

pre 9 godina

Reziser prenosa je debil koji u zivotu nije odgledao ni minut prenosa atletike. Odrazila se Ivana dvaput 15cm pre linije a skokovi 6,80! Kakva steta! Ma srebrna k'o da je i zlatna! Cestitke!

Bravar

pre 9 godina

Treba da budemo srecni jer zivimo u vreme Ivane Spanovic,Emira Bekrica,Asmira Kolasinca...mislim da mnogi nisu svesni kakav je ovo uspeh za zemlju Srbiju.Ko misli da je srebro mali rezultat i ocekuje zlato,neka proba da bude DRUGI U EVROPI,pa makar i u pljuvanju u dalj!BRAVO I HVALA IVANA !!!

Ivan Bg

pre 9 godina

Bravo macko. A vratice ti se za ovo, ne tuguj ni malo. Mozemo mi da tugujemo sto nismo mogli da te gledamo. Kakav dilentatizam od prenosa.

Orthodox Brothers

pre 9 godina

Odličan rezultat za Ivanu! Francuskinja je svaki put bila na ivici prestupa, dok je Ivana imala lufta 15 cm i ponovo je skočila 6.80 u toj seriji. Svakako ponos Srbije u ovom trenutku!

uredni neplatisa

pre 9 godina

gledam na 2DF-u... znaci ni jednu seriju Ivane nisu pustili u prenos, ali zato intervjua sa nemackim "dugoprugasima" koliko hoces...

konto

pre 9 godina

@HanSolo
Nije joj baš dobra tehnika? Jel ti to nas/nju zezaš? Za tvoje dobro nadam se da si trol, u suprotnom idi popričaj s nekim ili još bolje, idi gledaj u Sunce ili tako nešto...
Ivana, svaka ti čast, mogu samo da zamislim koliko si ponosna i srećna što se sav trud koji si ulagala čitav život konačno isplaćuje... Ja ti mogu samo reći da sam ponosan i srećan načinom na koji predstavljaš moju zemlju u svetu!

satelit

pre 9 godina

Cestitke svim nasim takmicarima ,ali ne mogu a da ne prokomentarisem nesto.. Asimir baci 21 ,pa se saplete o vazduh i prestupi... Ivana skoci 6,80m,a odrazi se redovno 15 cm od daske i ima dugu kosu a i to se meri ako ostane trag u pesku. Francuskinja pobedi s jednim idealnim skokom... Dudas u pohodu na svoj najbolji rez i dobije migrenu... A,da ne pricam kako je Felps pobedio Cavica za pola nokta,ako je i pobedio... CESTITAM,ali sam frustriran!

branislav

pre 9 godina

Predsednik atletskog saveza V.Jevrosimovic ima svoj portal,cije ima ne zelim da spominjem.. Ali,bitno je da su oni vec napisali "Ivana hita ka zlatu" i izbaksuzirali...Ironije radi taj portal ne razlikuje 400m sa preponama i bez.. Pa su imali gafove dosta puta odusevljavajuci se vremenima nasih trkaca

uredni neplatisa

pre 9 godina

koje je to sr*nje da ne mogu da izmere skok od tacke odraza?!

francuskinja skocila 6,88 sa 0 cm lufta kod odraza, a Ivana realno skocila 6,95 u V seriji.... 6,80 + 15 cm "lufta" na odrazu...

ja

pre 9 godina

Ivana Španović- redovito se odražava barem 15 cm od letvice , a i njena kosa redovito završava u pijesku pri doskoku, ne znam ima li to kakav utjecaj, ima tu još mjesta za napredak.
Inače , jako lijepa djevojka

Wllaxy

pre 9 godina

Epa devojko,da vise treniras,a manje imitiras Anu Ivanovic,mozda bi i osvojila zlato.Manekenisanje i sport ne idu zajedno.Odkada je Ana pocela da se manekenise,rezultata nema.Evo sada i Ivana ide njenim stopama.Ali njoj je valjda bitnije da je najlepsa nego da je zlatna.Nasa(Srpska) posla!!!

my way

pre 9 godina

Јао, па да ли је могуће да толико немамо среће?! Прво Колашинац направи преступ који је мени се чини могао да избегне, а сад Ивана издоминира у свим серијама, од тог једног доброг скока Елоизе скочи тачно 10 центиментара више, али 15 изгуби код доскока и то га Елоиза потрефи у центиментар - размак 0, а онда киша почне кад Ивана треба да скочи последњу серију!
Толико о кукању, капа доле Ивани и честитке на још једном сјајном успеху, великој сребрној медаљи коју је освојила за себе и Србију! Хвала ти Ивана од срца!

veliki strumf

pre 9 godina

Greota. Ivana je imala strasnu seriju, a ova Francuskinja 4 prestupa i jedan dobar cist skok, i Ivana uze srebro, a ova zlato. Ona 5. serija, ma samo da je bila 10cm daleko od daske, umesto 15cm, za koliko je promasila, za tih 5cmimala bi 6.85 i zlato Bravo, Ivana, bravo, bravo. Sportje nekad tako nepravedan, a narocito tehnicke discipline.
Svajcarci su se danas bas obrukali. Prvi skok neke Nemice merili su 5 minuta, a onda su drugoj Nemici izmerili 6,79, iako se na snimku videlo da je daleko ispod toga, pa su tek pred pocetak 6. serije vratili na pravu daljinu - 6.55. To dovodi u pitanje i regularnost takmicenja, jer ta devojka nije trebala da skace kao pretposlednja (buduci da nije bila druga posle prve 3 serije). Nevidjena sramota. Mozda je i to uticalo na konacan plasman.

acalibero

pre 9 godina

Bravo Ivana......super serija skokova.....onaj u petoj seriji bio je odlican bas,ali malo promasila dasku,15 cm....

Sto dadoste minuse coveku, POSTOJI tehnicka mogucnost da se kupi prenos svakog takmicenja odvojeno, posebno za dalj, posebno za bacanje diska, i ko hoce moze ovaj zajednicki prenos.......Hrvati tako rade vec 10 godina, puste zajednicki prenos, a kada ide njihov takmicar prekinu ga i puste npr.hitac Sandre Perkovic......postoji tehnicka mogucnost, ali dzaba kad nema ko da organizuje sve to....

Najbitnije je da Ivana skace zrelo, ima iz godine u godinu sve vecu brzinu, sve veci zalet....od nje mozemo da ocekujemo samo najbolje samo zdravlje da je posluzi.....sutra Jelaca moze da iznenadi, kao i Amela Terzic....Bekric mozda na borbenost izvuce bronzu, ali nije realno....ko ne zna on je menjao tehniku ove godine, pokusao je 8 prepona da ide iz 13 koraka, do sada je isao 6....treba vremena za usvajanje, uz vidno vecu misicnu masu......on ce biti odlican sledece godine

neko to od gore vidi sve

pre 9 godina

Kakva steta, kakvo razocaranje! Kada zlato, ako ne sada? U ovakvoj konkurenciji, sa ocajnim Ruskinjama, sa odsutnom Britankom koja bi bila favorit za zlato. Razocarala me Ivana, a ovo nam je bilo najsigurnije zlato na ovom EP! Samo da je skocila najbolji ovogodisnji rezultat, bila bi zlatna! Nije mi jasno zasto forma nije tempirana za ovo EP, kao najvaznije takmicenje u godini. Ostaje nam da progutamo ovu gorku pilulu i da se nadamo da ce nam bar Bekric doneti zlato. Da ce nam bar on priustiti slusanje nase himne!

ja

pre 9 godina

RTS umesto da pusti na jednom kanalu tenis,a na drugom atletiku,oni pustaju neki film na jednom a atletiku na drugom.Al koga jos u Srbiji briga za tenis kad Novak ne igra.Jadno.Sto su koji djavo kupovali prava prenosa kad ga ne prenose,bolje bi bilo da prenosi b92 oni imaju najbolje sportske novinare i jedino je njih briga za tenis u ovoj zemlji.

Stefan97

pre 9 godina

Svaka cast za sve skokove, posebno za prvi i peti gledajuci vremenske uslove. Za reditelja prenosa je sve receno... Steta za onaj luft od 15 cm pri petom jer bi bilo zlato ali i ovo je vise nego odlicno. Jedno veliko bravo za Nasu najlepsu i najbolju Ivanu.

Zero

pre 9 godina

Bravo za srebro!
Ipak, sledeći put više rizika (bar u zadnja tri skoka)jer ova Francuskinja pobedi jer je više rizikovala - DVA uspešna iz ŠEST pokušaja!!!

Duci96

pre 9 godina

Kako se mi uvek isticemo u tim sekundarnim sportovima... vaterpolo, tekvondo, veslanje, atletika... Kako nekad ne uradimo u fudbalu? Ili kosarci?

dule

pre 9 godina

e da mi je neko rekao pre par godina da cu biti "razocaran" zato sto je jedan nas atleticar osvojio "samo" srebrnu medalju u atletici ne bi mu verovao :))))) svaka cast ivana :)

Planeta majmuna

pre 9 godina

Bravo, bravo, bravo... Ivana je imala dva najbolja skoka na takmičenju, 6,81 (na odrazu još 12), 6,80 (na odrazu još 15), a opet je nedostajalo sreće za zlato. Biće je, samo napred.

Od lopate još niko nije pobegao

pre 9 godina

Svaka čast carice. Srebro sija kao zlato. Najbolja si i dokazaćeš to. Ima vremena, pokorićeš svet. SAMO NAPRED IVANA!!

Dado

pre 9 godina

Bravo Ivana! Steta sto nije zlato, videla se ta zelja, ali nazalost Francuskinja iskoristila malo bolje uslove a Ivana nikako nije pronasla idealan odraz (5 do 10 centi fore sigurno). Sve u svemu odlican rezultat i druga medalja na velikom takmicenju zaredom, znaci stvara se kontinuitet. Samo tako nastavi do Ria!

Ali bez obzira na sve, Nemice ti mora biti zao. Veliki minus za "pedantne" Svajcarce.

Dado

pre 9 godina

P.S. Pojedini ovde i ne pratite atletiku bas cesto. Pa zar vi stvarno mislite, da Ivana ne zna da ima jos 15 centi do prestupa? I zar stvarno mislite, da ona na tome ne radi? Nije sve tako jednostavno, jer da se koncentrise strogo na to, da smanji tu razliku, brzina bi joj verovatno pala pa bi skok bio kraci.

Ivana ima takvu tehniku, dok Francuskinja puno vise rizikuje pa samim tim ima i po 4 prestupa, ali kad potrefi, onda leti samo tako. Ali je riziko toliko veci, jer gde pise da nece biti uvek prestup? To je i car skoka u dalj, jer i takve sitnice, mogu odlucivati pri raspodeli medalja.

HanSolo

pre 9 godina

Kako tako daje skoro 2 dm.. To nije baš dobra tehnika ali ajde srebro je isto dobro.. Ali siguran sam da je razočarana.. Njoj treba zlato.. Još malo pa joj prolazi voz za zlato.. Imala je najbolju seriju ali ipak je to skok u dalj..

Score Killer

pre 9 godina

пада киша ... све је хладније ... такмичарке ће скакати све мање ...

БРАВО ИВАНА!

veliki strumf

pre 9 godina

Skok iz prve serije je vrhunski skok u ovakvim vremenskim uslovima! Verujem da je ovim skokom Ivana obezbedila medalju, mozda cak i zlato. Bar se nadam. Vetar je neverovatan, ide od 4m/s u grudi, a cak toliko promeni pravac da duva ponekad i u ledja do 0.8. Kisa, hladnoca, kako takmicenje odmice skokovi su skromniji nego u prvoj seriji. Nekoliko devojaka koje su u svetskom i evropskom vrhu veoma skromno skacu, posle 3 serije ni do 6.50m. 2 su cak i ispale. Odlicno sto je Ivana iskoristila prvu seriju i sjajno skocila.

Rimidalv

pre 9 godina

Nemica je skakala bez verr?, a Ivana sa 2 metra u sekundi u prsa. Ako ostane ovo pasje vreme nema sanse da niko nadmasi Ivanu. Napred Ivanaaaa !!!!!

managame

pre 9 godina

nije mi jasan ovaj reditelj prenosa,ne prikazuje uopšte skok u dalj,ali zato imamo priliku da gledamo kako se uvezena svajcarkinja,što kaže Korać,raduje drvenoj medalji...Idemo Ivana,samo napred!

bane

pre 9 godina

zelim joj uspeh i prvo mesto kao i bekricu ali me mnogo potseca na anu ivanovic esponira se previse.malo skromnosti joj nebi bilo na odmet bila bi simpaticnija kod navijaca.

Nole

pre 9 godina

И само ти настави да доносиш медаље и манекениши се све у инат овим препаметним ликовима који никад у животу нису потрчали осим за аутобусом и испред пљуска.Браво Ивана !

absolutezero

pre 9 godina

Reziser prenosa je debil koji u zivotu nije odgledao ni minut prenosa atletike. Odrazila se Ivana dvaput 15cm pre linije a skokovi 6,80! Kakva steta! Ma srebrna k'o da je i zlatna! Cestitke!

veliki strumf

pre 9 godina

Greota. Ivana je imala strasnu seriju, a ova Francuskinja 4 prestupa i jedan dobar cist skok, i Ivana uze srebro, a ova zlato. Ona 5. serija, ma samo da je bila 10cm daleko od daske, umesto 15cm, za koliko je promasila, za tih 5cmimala bi 6.85 i zlato Bravo, Ivana, bravo, bravo. Sportje nekad tako nepravedan, a narocito tehnicke discipline.
Svajcarci su se danas bas obrukali. Prvi skok neke Nemice merili su 5 minuta, a onda su drugoj Nemici izmerili 6,79, iako se na snimku videlo da je daleko ispod toga, pa su tek pred pocetak 6. serije vratili na pravu daljinu - 6.55. To dovodi u pitanje i regularnost takmicenja, jer ta devojka nije trebala da skace kao pretposlednja (buduci da nije bila druga posle prve 3 serije). Nevidjena sramota. Mozda je i to uticalo na konacan plasman.

my way

pre 9 godina

@(Dado, 13. avgust 2014 22:54)

Ajde molim te ne lupaj! Da je tako Eloiz bi imala najduze serije sa naravno 3 prestupa, a ne bi joj 2. skok bio kao Ivanin 3, a 3. kao Ivanin 4. Svako ko prati atletiku zna da se jednom istom takmicaru na istom takmicenju desavaju i prestupi i da izgubi 20-ak cm. Mozda je tebi tesko da priznas, ali Ivana je veceras bila bolji skakac i jedino sto je njoj oduzelo, a Francuskinji donelo zlato je sportska (ne)sreca. Jos jednom, svaka cast Ivani i cestitke na evropskom srebru, fantasticnom uspehu!

Srdjan

pre 9 godina

Ivana definitivno mora da poradi na prilazu pri odraznoj dasci jer pobednica je imala 0cm do daske, a Ivana 15cm, steta. No, srebro je odlican rezultat i samo napred Ivana!

Dado

pre 9 godina

P.S. Pojedini ovde i ne pratite atletiku bas cesto. Pa zar vi stvarno mislite, da Ivana ne zna da ima jos 15 centi do prestupa? I zar stvarno mislite, da ona na tome ne radi? Nije sve tako jednostavno, jer da se koncentrise strogo na to, da smanji tu razliku, brzina bi joj verovatno pala pa bi skok bio kraci.

Ivana ima takvu tehniku, dok Francuskinja puno vise rizikuje pa samim tim ima i po 4 prestupa, ali kad potrefi, onda leti samo tako. Ali je riziko toliko veci, jer gde pise da nece biti uvek prestup? To je i car skoka u dalj, jer i takve sitnice, mogu odlucivati pri raspodeli medalja.

mladen

pre 9 godina

ISTINA je sledeca... Skokom u dalj dominiraju Srpkinja,Amerikanka ,Nigerijka i ova Francuskinja.Kako 2 nemaju pravo na EP iz logicni razloga,veceras su mogle da pobede samo Francuskinja i Srpkinja.Na zalost podedila je Francuskinja. Ivana je toliko kvalitetna da veceras nije ni mogla da bude TRECA! Jer ona kao od sale lovi izmedju 6.70 i 6.80 dok druge to ne mogu. Ipak CESTITAM!

managame

pre 9 godina

nije mi jasan ovaj reditelj prenosa,ne prikazuje uopšte skok u dalj,ali zato imamo priliku da gledamo kako se uvezena svajcarkinja,što kaže Korać,raduje drvenoj medalji...Idemo Ivana,samo napred!

dule

pre 9 godina

e da mi je neko rekao pre par godina da cu biti "razocaran" zato sto je jedan nas atleticar osvojio "samo" srebrnu medalju u atletici ne bi mu verovao :))))) svaka cast ivana :)

Milan

pre 9 godina

Epa devojko,da vise treniras,a manje imitiras Anu Ivanovic,mozda bi i osvojila zlato.Manekenisanje i sport ne idu zajedno.Odkada je Ana pocela da se manekenise,rezultata nema.Evo sada i Ivana ide njenim stopama.Ali njoj je valjda bitnije da je najlepsa nego da je zlatna.Nasa(Srpska) posla!!!
(Wllaxy, 13. avgust 2014 22:35)
Pokusavam da shvatim ali ne ide.O Ivani pricas???Devojka je druga u Evropi u necemu.Gde sam ja to drugi u Evropi a gde si ti(duzno postovanje ako jesi a ja ne znam).U pravu si za on nasa posla.Zloba,zavist I pakost.Tu nam nema ravnoga.Uvek pobedjujemo.

veliki strumf

pre 9 godina

Skok iz prve serije je vrhunski skok u ovakvim vremenskim uslovima! Verujem da je ovim skokom Ivana obezbedila medalju, mozda cak i zlato. Bar se nadam. Vetar je neverovatan, ide od 4m/s u grudi, a cak toliko promeni pravac da duva ponekad i u ledja do 0.8. Kisa, hladnoca, kako takmicenje odmice skokovi su skromniji nego u prvoj seriji. Nekoliko devojaka koje su u svetskom i evropskom vrhu veoma skromno skacu, posle 3 serije ni do 6.50m. 2 su cak i ispale. Odlicno sto je Ivana iskoristila prvu seriju i sjajno skocila.

ja

pre 9 godina

Ivana Španović- redovito se odražava barem 15 cm od letvice , a i njena kosa redovito završava u pijesku pri doskoku, ne znam ima li to kakav utjecaj, ima tu još mjesta za napredak.
Inače , jako lijepa djevojka

Sta god

pre 9 godina

Ovi sto pisu debakl,los rezultat i slicno,jel se bre vi drogirate? Srebro alooo,a kad Partizan ilI Zvezda ispadnu od polu amatera tad nije debakl,e pajseri

Score Killer

pre 9 godina

пада киша ... све је хладније ... такмичарке ће скакати све мање ...

БРАВО ИВАНА!

uredni neplatisa

pre 9 godina

gledam na 2DF-u... znaci ni jednu seriju Ivane nisu pustili u prenos, ali zato intervjua sa nemackim "dugoprugasima" koliko hoces...

konto

pre 9 godina

@HanSolo
Nije joj baš dobra tehnika? Jel ti to nas/nju zezaš? Za tvoje dobro nadam se da si trol, u suprotnom idi popričaj s nekim ili još bolje, idi gledaj u Sunce ili tako nešto...
Ivana, svaka ti čast, mogu samo da zamislim koliko si ponosna i srećna što se sav trud koji si ulagala čitav život konačno isplaćuje... Ja ti mogu samo reći da sam ponosan i srećan načinom na koji predstavljaš moju zemlju u svetu!

satelit

pre 9 godina

Cestitke svim nasim takmicarima ,ali ne mogu a da ne prokomentarisem nesto.. Asimir baci 21 ,pa se saplete o vazduh i prestupi... Ivana skoci 6,80m,a odrazi se redovno 15 cm od daske i ima dugu kosu a i to se meri ako ostane trag u pesku. Francuskinja pobedi s jednim idealnim skokom... Dudas u pohodu na svoj najbolji rez i dobije migrenu... A,da ne pricam kako je Felps pobedio Cavica za pola nokta,ako je i pobedio... CESTITAM,ali sam frustriran!

Vlada

pre 9 godina

Kakva je glupost pominjati 15cm, Korać izvalio tu lokalpatriotsku nebulozu, pa sad svi šteta, šteta... To su pravila atletike, svima isto, nekada rizikuješ i upali, nekada ne, zavosi od tehnike, strategije.

Ivana je sjajno skakala, spada u sam
vrh svetske atletike, a to dugo, jako dugo nismo imali i svaka joj čast!

acalibero

pre 9 godina

Bravo Ivana......super serija skokova.....onaj u petoj seriji bio je odlican bas,ali malo promasila dasku,15 cm....

Sto dadoste minuse coveku, POSTOJI tehnicka mogucnost da se kupi prenos svakog takmicenja odvojeno, posebno za dalj, posebno za bacanje diska, i ko hoce moze ovaj zajednicki prenos.......Hrvati tako rade vec 10 godina, puste zajednicki prenos, a kada ide njihov takmicar prekinu ga i puste npr.hitac Sandre Perkovic......postoji tehnicka mogucnost, ali dzaba kad nema ko da organizuje sve to....

Najbitnije je da Ivana skace zrelo, ima iz godine u godinu sve vecu brzinu, sve veci zalet....od nje mozemo da ocekujemo samo najbolje samo zdravlje da je posluzi.....sutra Jelaca moze da iznenadi, kao i Amela Terzic....Bekric mozda na borbenost izvuce bronzu, ali nije realno....ko ne zna on je menjao tehniku ove godine, pokusao je 8 prepona da ide iz 13 koraka, do sada je isao 6....treba vremena za usvajanje, uz vidno vecu misicnu masu......on ce biti odlican sledece godine

Rimidalv

pre 9 godina

Nemica je skakala bez verr?, a Ivana sa 2 metra u sekundi u prsa. Ako ostane ovo pasje vreme nema sanse da niko nadmasi Ivanu. Napred Ivanaaaa !!!!!

Dado

pre 9 godina

Duci96@ atletika sekundarni sport? U kojem svetu ti zivis decko? Ocigledno za izrecicu "Kraljica sportova" nikad nisi cuo.

Kakvi su nam "strucnjaki" medju navijacima, sportisti su nam i vise nego odlicni!

vladan

pre 9 godina

svaka cast!siguran sam da bi trenirajuci u njihovim uslovima preskocila 7.5 m!!!zato jos jednom SVAKA CAST!a sto se tice lepote , ni u publici nije bilo lepse!!!

branislav

pre 9 godina

Predsednik atletskog saveza V.Jevrosimovic ima svoj portal,cije ima ne zelim da spominjem.. Ali,bitno je da su oni vec napisali "Ivana hita ka zlatu" i izbaksuzirali...Ironije radi taj portal ne razlikuje 400m sa preponama i bez.. Pa su imali gafove dosta puta odusevljavajuci se vremenima nasih trkaca

uredni neplatisa

pre 9 godina

koje je to sr*nje da ne mogu da izmere skok od tacke odraza?!

francuskinja skocila 6,88 sa 0 cm lufta kod odraza, a Ivana realno skocila 6,95 u V seriji.... 6,80 + 15 cm "lufta" na odrazu...

Bravar

pre 9 godina

Treba da budemo srecni jer zivimo u vreme Ivane Spanovic,Emira Bekrica,Asmira Kolasinca...mislim da mnogi nisu svesni kakav je ovo uspeh za zemlju Srbiju.Ko misli da je srebro mali rezultat i ocekuje zlato,neka proba da bude DRUGI U EVROPI,pa makar i u pljuvanju u dalj!BRAVO I HVALA IVANA !!!

hemicar87

pre 9 godina

cestitam gledali smo radio prenos na RTS!!! Juce cekam Kolasinca gledam kako se desetobojci prskaju vodom u usporenom snimku i kako bilmez skace u vis sam na terenu 2 sata. Danas umesto skoka u dalj gledamo proglasenja pobednika i slicno a dalj kad se pojavi sto kaze Korac zbrdozdolisano!? :D

Stefan97

pre 9 godina

Svaka cast za sve skokove, posebno za prvi i peti gledajuci vremenske uslove. Za reditelja prenosa je sve receno... Steta za onaj luft od 15 cm pri petom jer bi bilo zlato ali i ovo je vise nego odlicno. Jedno veliko bravo za Nasu najlepsu i najbolju Ivanu.

ja

pre 9 godina

RTS umesto da pusti na jednom kanalu tenis,a na drugom atletiku,oni pustaju neki film na jednom a atletiku na drugom.Al koga jos u Srbiji briga za tenis kad Novak ne igra.Jadno.Sto su koji djavo kupovali prava prenosa kad ga ne prenose,bolje bi bilo da prenosi b92 oni imaju najbolje sportske novinare i jedino je njih briga za tenis u ovoj zemlji.

bane

pre 9 godina

zelim joj uspeh i prvo mesto kao i bekricu ali me mnogo potseca na anu ivanovic esponira se previse.malo skromnosti joj nebi bilo na odmet bila bi simpaticnija kod navijaca.

my way

pre 9 godina

Јао, па да ли је могуће да толико немамо среће?! Прво Колашинац направи преступ који је мени се чини могао да избегне, а сад Ивана издоминира у свим серијама, од тог једног доброг скока Елоизе скочи тачно 10 центиментара више, али 15 изгуби код доскока и то га Елоиза потрефи у центиментар - размак 0, а онда киша почне кад Ивана треба да скочи последњу серију!
Толико о кукању, капа доле Ивани и честитке на још једном сјајном успеху, великој сребрној медаљи коју је освојила за себе и Србију! Хвала ти Ивана од срца!

duledudule

pre 9 godina

tripujem malo i da je trener kriv.da joj je rekao da vise rizikuje mozda bi zabola jednom 0 odstupanja,pa o a francuskinja je rizikovala i zabola jednom i to je to.a ivana bila konstantna..ali ok.bice jos sanse

Ivan Bg

pre 9 godina

Bravo macko. A vratice ti se za ovo, ne tuguj ni malo. Mozemo mi da tugujemo sto nismo mogli da te gledamo. Kakav dilentatizam od prenosa.

sasa

pre 9 godina

U srba je uvek tih 15 cm problem, šalu na stranu odlično, uz dodatak da ima mesta za napredak što je veoma bitno, na sl takmičenju očekujem 6.90, kulminacija biće u Riju, tu ide preko 7, garantujem, bravo mala...

Planeta majmuna

pre 9 godina

Bravo, bravo, bravo... Ivana je imala dva najbolja skoka na takmičenju, 6,81 (na odrazu još 12), 6,80 (na odrazu još 15), a opet je nedostajalo sreće za zlato. Biće je, samo napred.

Orthodox Brothers

pre 9 godina

Odličan rezultat za Ivanu! Francuskinja je svaki put bila na ivici prestupa, dok je Ivana imala lufta 15 cm i ponovo je skočila 6.80 u toj seriji. Svakako ponos Srbije u ovom trenutku!

Uros

pre 9 godina

Neverovatno je da rts ne plati prenos skoka u dalj!?
(Samo Bgd, samo Czv, 13. avgust 2014 21:56)

Neverovatno je da ljudi tolike godine imaju pristup internetu, a nisu naucili da nadju ono sto im treba:

eurovision.digotel.com/ea/

Za svako bitnije evropsko atletsko takmicenje ima poseban video strim za svaku disciplinu koja je trenutno na programu. Nije neki kvalitet ali moze da se prati.

Ako budes cekao RTS, nacekaces se vise nego sto si cekao titulu...

Zero

pre 9 godina

Bravo za srebro!
Ipak, sledeći put više rizika (bar u zadnja tri skoka)jer ova Francuskinja pobedi jer je više rizikovala - DVA uspešna iz ŠEST pokušaja!!!

neko to od gore vidi sve

pre 9 godina

Kakva steta, kakvo razocaranje! Kada zlato, ako ne sada? U ovakvoj konkurenciji, sa ocajnim Ruskinjama, sa odsutnom Britankom koja bi bila favorit za zlato. Razocarala me Ivana, a ovo nam je bilo najsigurnije zlato na ovom EP! Samo da je skocila najbolji ovogodisnji rezultat, bila bi zlatna! Nije mi jasno zasto forma nije tempirana za ovo EP, kao najvaznije takmicenje u godini. Ostaje nam da progutamo ovu gorku pilulu i da se nadamo da ce nam bar Bekric doneti zlato. Da ce nam bar on priustiti slusanje nase himne!

Od lopate još niko nije pobegao

pre 9 godina

Svaka čast carice. Srebro sija kao zlato. Najbolja si i dokazaćeš to. Ima vremena, pokorićeš svet. SAMO NAPRED IVANA!!

Nole

pre 9 godina

Ивана је скакала врхунски остаје жал за оних 6.80 и 15 цм луфта на дасци.Али нема везе питање времена кад ће бити злато.П.С РТС није крив нису они радили покривање

HanSolo

pre 9 godina

@HanSolo
Nije joj baš dobra tehnika? Jel ti to nas/nju zezaš? Za tvoje dobro nadam se da si trol, u suprotnom idi popričaj s nekim ili još bolje, idi gledaj u Sunce ili tako nešto... 
Ivana, svaka ti čast, mogu samo da zamislim koliko si ponosna i srećna što se sav trud koji si ulagala čitav život konačno isplaćuje... Ja ti mogu samo reći da sam ponosan i srećan načinom na koji predstavljaš moju zemlju u svetu!
(konto, 13. avgust 2014 22:50)
Ja sam srećan za srebro, niti se zezam sa njom a sa tobom me ne intresuje..
Evo ovako, ja u mom poslu popravljam dentalnu tehniku.. Ja sam se to naućijo kroz život.. Stalno radim po nekako slićno. Tako da se na kraju zna kolko mi vremena treba, koji delovi mi trebaju itd da popravim nešto... Ivani je skok u dalj posao i to radi već možda skoro 10 godina.. Kako se nije naućila da skrati hendikep konkurentima na skoro 2dm? U poslednjem skoku kad je već imala srebrnu ona je udaljena 16 cm od "daske".. To znaći da ona ili njen trener imaju probleme sa dužinom njenih koraka u sprintu.. To mora biti naj osnovnije u skoku za dalj za znanje.. Ne da je u opšte kritikujem pošto ja nisam atletičar, ali sportista jesam(3 dan Tae-kwon do). Zato mi ispada čudno da ona je 16 cm od daske u poslednjom skoku i sa srebrom u đep. Ajde ako bi barem pregazila crtu pa ajde.. Ivani čestitam od srca. A tvoje mišlenje o meni me intresuje kao kad bi prdnuo na mesecu...

sugarfree

pre 9 godina

Bravo Ivana! Vec treca medalja sa velikih takmicenja za samo godinu dana!
Neka te zdravlje posluzi, a u Riu kako bude...ne sumnjam da ces dati sve od sebe.

HanSolo

pre 9 godina

Kako tako daje skoro 2 dm.. To nije baš dobra tehnika ali ajde srebro je isto dobro.. Ali siguran sam da je razočarana.. Njoj treba zlato.. Još malo pa joj prolazi voz za zlato.. Imala je najbolju seriju ali ipak je to skok u dalj..

precanin

pre 9 godina

Veliki uspeh nase atletike ! Bojim se da je njen limit tu oko 6,90m , daj Boze da se varam ali ne verujem da moze da prebaci na takmicenjima granicu od sedam metara !? Francuskinja je opravdala ulogu favorita, a to sto je imala samo dva ispravna skoka niste ne znaci ! I Stekic je skakac (bar tako kazu) sa najvise preskoceni 8 metara, ali se pamti najduzi skok , skok koji osvoji prvo mesto, svetski rekord ili olimpijsko zlato !Niko ne broji nit ima znacaj koliko si puta bio uspesan preko osam metara vec da li imas najduzi skok !

Dado

pre 9 godina

Bravo Ivana! Steta sto nije zlato, videla se ta zelja, ali nazalost Francuskinja iskoristila malo bolje uslove a Ivana nikako nije pronasla idealan odraz (5 do 10 centi fore sigurno). Sve u svemu odlican rezultat i druga medalja na velikom takmicenju zaredom, znaci stvara se kontinuitet. Samo tako nastavi do Ria!

Ali bez obzira na sve, Nemice ti mora biti zao. Veliki minus za "pedantne" Svajcarce.

Milojko

pre 9 godina

Španovićeva maksimalno našpanovana za svetski vrh već duže vreme...kakve mi devojke i momke imamo da ti pamet stane, ali, na žalost, pamet staje uglavnom od ovih koji nas vode...od tabloidnih "heroja" i nikogovića.

Wllaxy

pre 9 godina

Epa devojko,da vise treniras,a manje imitiras Anu Ivanovic,mozda bi i osvojila zlato.Manekenisanje i sport ne idu zajedno.Odkada je Ana pocela da se manekenise,rezultata nema.Evo sada i Ivana ide njenim stopama.Ali njoj je valjda bitnije da je najlepsa nego da je zlatna.Nasa(Srpska) posla!!!

gkod

pre 9 godina

Odlican rezultat i plasman. Uspela je da se izbori sa pritiskom da "mora" da osvoji zlato, drugi su podlegali pritisku i ostajali bez medalje. Jedino ostaje zaljenje sto nije posle skoka od 6.81 nije vise rizikovala, imala je pet serija da pokusa da skoci dalje. Nadam se da ce iz ovoga izvuci pouku i sledeci put kad u prvom skoku osigura medalju ili svih sest serija, rizikuje vise i skoci onoliko koliko moze, a moze mnogo vise. Neka ne zaboravi da sreca prati samo hrabre.

Duci96

pre 9 godina

Kako se mi uvek isticemo u tim sekundarnim sportovima... vaterpolo, tekvondo, veslanje, atletika... Kako nekad ne uradimo u fudbalu? Ili kosarci?

mare

pre 9 godina

Zaslužila je sportsku penziju posle tridesete, dva stana u Beogradu, automobil, bespovratnu pomoć od 100k evra, i stipendiju od 3,000 evra. Što više medalja naših sportista - narod će živeti bolje. Kakvi lekari, doktori, vaspitačice, policajci...pa njima treba smanjiti plate za 60% i usmeriti pare ka sportu.

Zulu Warrior

pre 9 godina

Bravooo..Falilo je nazalost jos 4 cm, ali nema veze, bice srece drugi put. Nisi nas razocarala!
(Srbija, 14. avgust 2014 07:15)

Nekom fali 4cm ceo život. :)

Ivana je šampion sve I da je bila poslednja. Kidaj lutko!

Ja

pre 9 godina

@my way da je Ivana bila bolja, pobedila bi. Covek je u pravu, da se racuna ceo skok, ni Francuskinja ne bi prestupila. Tri ispravna skoka joj nisu nista losiji od Ivaninih. Tesko vam je priznari poraz.

john

pre 9 godina

zasto se duzina skoka ne meri od tacke odraza do tacke pada? 50 godina nakon sto smo otisli na mesec mi i dalje merimo kao i u anticko doba...

m.t.

pre 9 godina

@Bab, nisam zanimljiv, ali sam pismen. Švajcarci su se obrukali sa prenosom. Što se tiče merenja-skandalozno. Nemici koja je bila treća tek posle 1h su izmerili pravu dužinu.

Komentar

pre 9 godina

@satelit ne lupaj bote. Francuskinji su sva tri ispravna skoka bila kvalitetna. Kazete 15 cm lufta? A koliko su bili dugacki skokovi Francuskinje kada je predstupila?

veliki strumf

pre 9 godina

Mislim da konkurencija u skoku u dalj nikad nije bila slabija, i da ce Ivana sigurno uzeti medalju, a verujem da moze i do zlata. Skok od oko 6.85 trebao da sigurno da obezbedi medalju, verovatno i 6.80. Ubedjen sam da ona to moze. Sto se njene lepote tice, slika joj je na zvanicnom sajtu EP nestvarno lepa. (veliki strumf, 12. avgust 2014 22:17)
Pogodio sam dan pre finala, skoro u centimetar!

Nikola

pre 9 godina

Kakva je glupost pominjati 15cm, Korać izvalio tu lokalpatriotsku nebulozu, pa sad svi šteta, šteta... To su pravila atletike, svima isto, nekada rizikuješ i upali, nekada ne, zavosi od tehnike, strategije.

Ivana je sjajno skakala, spada u sam
vrh svetske atletike, a to dugo, jako dugo nismo imali i svaka joj čast!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlada, 13. avgust 2014 23:29)

Ma neka si ti ostavio antilokalpatriotski, takoreci kosmopolitski smislen komentar. Da nam ti nisi rekao da su to pravila atletike i da sudija nije pokrao Ivanu, cime li si nas vec prosvetlio, ne bismo znali. Komentarisu ljudi takmicenje i niko ne zamera Ivani, a naravno da jeste steta za tih 15 centimentara, nego sta je, super? Ivana objektivno jeste bila bolja od Francuskinje, ali je sreca bila na njenoj strani. I da znate, kada idete na sve ili nista moze da vam se desi kao Ivani se zaletite maksimalno i odrazite se dosta pre crte, da prestupite, a ako imate srecu i nista drugo da odskocite tacno sa linije. To je Elojza imala danas i kao losija je pobedila. Tacno, svaki sport ima svoja pravila, to se desava i u fudbalu i svugde, ne mora uvek da pobedi bolji, ali nije zabranjeno, ni lokalpatriotski kako ti kazes reci ono sto je istina. Drugo je kad je neko pristrasan i neobjektivan, to ovde nije slucaj.

ÄÜÖ

pre 9 godina

gledam na 2DF-u... znaci ni jednu seriju Ivane nisu pustili u prenos, ali zato intervjua sa nemackim "dugoprugasima" koliko hoces...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uredni neplatisa, 13. avgust 2014 22:25)

naravno da ce nemacki javni servis prikazivati pre svega nemce i pokrivati sve trke, bacanja i skokove nemackih predstavnika. ti treba da gledas prenos na rts-u, a rts je morao da obezbedi feed (ili kako se vec zove) bar za zenski skok u dalj.

my way

pre 9 godina

@my way da je Ivana bila bolja, pobedila bi. Covek je u pravu, da se racuna ceo skok, ni Francuskinja ne bi prestupila. Tri ispravna skoka joj nisu nista losiji od Ivaninih. Tesko vam je priznari poraz.
(Ja, 14. avgust 2014 00:44)

Није мени тешко да признам пораз, јер сребрна медаља је све, само не то, али то не значи да нећу Ивани одати признање које заслужује. Да, била је боља и да, јесте јој серија боља од 3 успешна скока Францускиње, тек 3. Иванин скок је као Еклоизин 2, а 4. као 3. Један од 2 најбоља Иванина скока јесте био 10 цм. дужи од победничког Францускиње, али је овај пут одлучила срећа. Да све наведено да занемаримо, па и кишу и ветар код последњег скока Иване, кад је Елоиз скочила својих 6.85 имала је ветар у прса 0.3, а Ивана код свог сребрног скока 1.6. Ја не кажем да је победа незаслужена, неправедна, противна правилима, све честитке Елоиз, али да је срећа одлучила овај пут (што се у спорту често дешава), јесте, колико год вама из неког разлога било тешко то да прихватите.

marko

pre 9 godina

Bravo Ivana, veliki uspeh, jako mi je krivo sto nisi zlato osvojila malo srece je falilo, inace nije mi jasno zasto se svi divite njenoj lepoti i dizete je zbog toga u nebesa, ok devojka je lepa nema sta al uopste meni licno nije nesto vau, u licu mi je lepsa klishina al ivana je zgodnija, a i sto se tice sportiskinja npr meni je Ana Ivanovic takodje lepsa a mozda i najlepsa sportiskinja za koju znam je hrvatska kosarkasica Antonija Misura , nestvarno lepa

gojko

pre 9 godina

@neko to od gore vidi sve
Ne znam da li ovo pise vise njih ili jedan covek ali primecujem uvek tesku pljuvacinu pod ovim nick-om.Na olimpijadi je iskritikovao sve,cak i takmicare poput Maksimovicke,Zlatica,i one koji su postizali najvece uspehe u karijeri,jedino je imao razumevanja za Djokovica koji je bas naprotiv bio jedino pravo razocarenje.Juce je stavio komentar kako je sve sem zlata neuspeh taman da bi danas likovao nad "neuspehom".Klasican wannabe pratilac sporta za koga jedino postoje Mesi,Ronaldo i Djokovic.E majstore kao prvo,Ivana je dosla sa sestim rezultatom a bila druga i uverljivo najbolje skakala.Drugo medalja u atletici ima daleko vecu tezinu nego u bilo kom sportu iz vise razloga,da sad ne nabrajam.Ovim srebrom Ivana je postala najbolji srpski atleticar svih vremena jer prva ima 3 medalje sa najvecih takmicenja,da vise nista ne uradi usla je u istoriju,a siguran sam moze i dalje od ovoga.

Stavros84

pre 9 godina

@Duci96
Ocigledno da si rodjen 96-te cim si pomenuo kosarku. Predlazem da pogledas koja zemlja ima najvise zlatnih medalja na sp u kosarci.

zare

pre 9 godina

3 mesto klisinino je sa skokom 6:79 to dacna daljina svaka cast ivana cestitam a i vidimo se uskoro kad se vrnes na treningu puno pozdarva za sve :)

kire

pre 9 godina

@Wllaxy
Klasicna prica,sve ce ti oprostiti osim lepote.Sta god lepa sportiskinja uradi van terena to se smatra manekenisanjem,pa Novak i Jankoviceva se eksponiraju vise od Ane i Ivane zajedno pa im se to nikad ne prebacuje,a za to koliko ko trenira,sigurno su oni trbusnjaci posledica piva ispred dragstora,najbolje da nista u zivotu ne rade osim teretane,da se pretvore u terminatore da bi neko ko nije bio prvi ni u klikerima iza skole bio malo zadovoljen jer nece biti sopstvenim zivotom.

Ime mi je Mr. Zavist.

pre 9 godina

(Wllaxy, 13. avgust 2014 22:35)

"Epa" momče - jesi li ti to kao nešto razočaraT? Jer je devojka, zaboga, osvojila "SAMO" srebro! A zlato je ispustila za ČITAVIH četiri santimetara dužnih ?
Izvini, jel ona skače za Tebe? Jel ona trenira zato da bi Tebe obradovala ZLATOM, jerbo ti nijesi zadovoljan bijednim srebrom??
Hajde šuti tu i ne budali! Jes čuo?

A što se Ane tiče - zašto da ne unovči svoj bogomdani izgled?! Pa, ona od tri naslovne stranice u najprestižnijim svetskim časopisima zaradi više nego da je osvojila Wimbledon!

Ako ti je bog već podario lice (ka u cesarice!) i telo za žurnale, zašto bi se toga stideo/la? Jel to, kao, sramota?
Za mene je dovoljno da Anči nije pukla ko Kurnikova! Sećate li se nje? Veliki talenat, iako, nikada u rangu Aninom, devojka je izgorela pre nego što je uopšte osvojila bilo šta! Što je najgore, ni kao foto model nije uspela da napravi bog zna kakvu karijeru. I danas je tu gde je - NIGDE!

Naša Anči se ipak drži. Devojka je KONZISTENTNO u prvih 20 već GODINAMA!
Pre SEDAM godina je osvojila svoj jedini GS turnir i NIJE nestala sa radara! Uprkos "modelisanju"!

Ipak, "mogla bi više da trenira a manje da modelira".

Aha. Sećam se.

anbeast

pre 9 godina

Ajoj, majko moja.... Opet kao i za veslace, te ovo, te ono, pljujete po sportistima kao da su vas nesto licno prevarili, kao da medalje s neba padaju, kao sa je vama teze zbog neuspeha ili nepotpunog uspeha nego njima... Uzivajte ljudi, navijajte, postujte trud, talenat, odricanje koje vodi do svetskih takmicenja. Internet strucnjaka opsteg usmerenja kao pleve... Ne razumem se u atletiku, ali ako konstantno ima fore koji centimetar, bice da je to tako dogovoreno i utrenirano. Mozda je ideja da se ne rizikuje da bi se ostvario kontinuitet uspeha, a onda na nekom takmicenju da se juri najbolji moguci rezultat... Mislim, mozda lupam ali bar ne izricem svoje tvrdnje kao da su bozije tablice... Bravo Ivana, bravo atleticari!

VJ

pre 9 godina

Bravo Ivana!

@HanSolo
Intresuje, naućijo, slićno, đep, mišlenje
'Bravo' i za nastavnike koji su Vas pustili da završite osnovnu školu.

Sergio

pre 9 godina

@(HanSolo, 13. avgust 2014 23:49)
Toliko nepismen i nestručan komentar si ostavio i ostao živ. Naravno da se tehnika usavršava konstantno tokom godina, ali si prevideo jedan mali, odlučujući faktor. To je uticaj sredine, odnosno spoljni faktor. U ovom slučaju to su vremenske (ne)prilike, jak vetar i kiša. Inače po tvom bi svi sportisti na svetu imali savršenu tehniku i bili bi svi isti, kao roboti na traci. Primer recimo penala u fudbalu, sl bacanja u košarci i još bezbroj primera. Poenta je da se dešava i najboljima da imaju sitnija odstupanja, koja za krajnji rezultat imaju narušavanje savršene tehnike. Toliko o tvojoj nebulozi (i francuskinja je imala tri četiri prestupa. Zar i ona nema dobru tehniku?). Da malo bolje ili više znaš o toj atletici znao bi da se Ivana posle OI Londona, vratila na svoju staru tehniku skoka u dalj, koja joj je donela sve uspehe u mlađim kategorijama. Rezultati toga su, da već dve godine konstantno poboljšava nacionalni rekord i donosi medalje sa svih takmičenja.
Ivani sve čestike! Medalja u atlatici u ovim našim uslovima je ogroman uspeh. Svamo tako nastavi donećeš još mnogo radosti.

krik

pre 9 godina

Gledao sam reprizu takmicenja na Eurosportu,likovi su ispratili srebro kao da je osvojeno na radnicko sportskim igrama,a uz komentarisanje smo mogli malo i odremamo,pa uporedite sa nacinom kako je isti rezultat kada je ostvarila Jevticeva ispratio "neprofesionalac"Korac.Sportski prenosi su pre svega programi zabavnog karaktera,sigurno je daleko interesantnije pored vizuelnog imati i zanimljiv zvucni efekat,a komentatore "profesionalce" koji prenose po sistemu-ovaj dao loptu onome,onaj ovome,sut gol,treba staviti da prenose skupstinu jer odgovaraju takvim profilima ljudi kojima je to zanimljivo.

konto

pre 9 godina

@HanSolo
E moj HanSolo, ako si ti "naućijo" da "popravljaš dentalnu tehniku" i ako ti tu diplomu imaš u "đepu" ja tu ništa ne bih dirao. Zaista, ljudi mogu da imaju svakakve komplekse, neki se loše osećaju jer su ćelavi, neki jer su niski... Jedino je lepo glupima, oni ni ne znaju da su glupi i brige nemaju u životu. Hoću zapravo samo da te zamolim da se držiš ti " popravljanja dentalne tehnike" a tehniku skoka u dalj ostavi Ivani i njenom treneru, kad te moli tvoj drug!

neko to od gore vidi sve

pre 9 godina

Kakva steta, kakvo razocaranje! Kada zlato, ako ne sada? U ovakvoj konkurenciji, sa ocajnim Ruskinjama, sa odsutnom Britankom koja bi bila favorit za zlato. Razocarala me Ivana, a ovo nam je bilo najsigurnije zlato na ovom EP! Samo da je skocila najbolji ovogodisnji rezultat, bila bi zlatna! Nije mi jasno zasto forma nije tempirana za ovo EP, kao najvaznije takmicenje u godini. Ostaje nam da progutamo ovu gorku pilulu i da se nadamo da ce nam bar Bekric doneti zlato. Da ce nam bar on priustiti slusanje nase himne!

Wllaxy

pre 9 godina

Epa devojko,da vise treniras,a manje imitiras Anu Ivanovic,mozda bi i osvojila zlato.Manekenisanje i sport ne idu zajedno.Odkada je Ana pocela da se manekenise,rezultata nema.Evo sada i Ivana ide njenim stopama.Ali njoj je valjda bitnije da je najlepsa nego da je zlatna.Nasa(Srpska) posla!!!

bane

pre 9 godina

zelim joj uspeh i prvo mesto kao i bekricu ali me mnogo potseca na anu ivanovic esponira se previse.malo skromnosti joj nebi bilo na odmet bila bi simpaticnija kod navijaca.

Duci96

pre 9 godina

Kako se mi uvek isticemo u tim sekundarnim sportovima... vaterpolo, tekvondo, veslanje, atletika... Kako nekad ne uradimo u fudbalu? Ili kosarci?

HanSolo

pre 9 godina

Kako tako daje skoro 2 dm.. To nije baš dobra tehnika ali ajde srebro je isto dobro.. Ali siguran sam da je razočarana.. Njoj treba zlato.. Još malo pa joj prolazi voz za zlato.. Imala je najbolju seriju ali ipak je to skok u dalj..

precanin

pre 9 godina

Veliki uspeh nase atletike ! Bojim se da je njen limit tu oko 6,90m , daj Boze da se varam ali ne verujem da moze da prebaci na takmicenjima granicu od sedam metara !? Francuskinja je opravdala ulogu favorita, a to sto je imala samo dva ispravna skoka niste ne znaci ! I Stekic je skakac (bar tako kazu) sa najvise preskoceni 8 metara, ali se pamti najduzi skok , skok koji osvoji prvo mesto, svetski rekord ili olimpijsko zlato !Niko ne broji nit ima znacaj koliko si puta bio uspesan preko osam metara vec da li imas najduzi skok !

HanSolo

pre 9 godina

@HanSolo
Nije joj baš dobra tehnika? Jel ti to nas/nju zezaš? Za tvoje dobro nadam se da si trol, u suprotnom idi popričaj s nekim ili još bolje, idi gledaj u Sunce ili tako nešto... 
Ivana, svaka ti čast, mogu samo da zamislim koliko si ponosna i srećna što se sav trud koji si ulagala čitav život konačno isplaćuje... Ja ti mogu samo reći da sam ponosan i srećan načinom na koji predstavljaš moju zemlju u svetu!
(konto, 13. avgust 2014 22:50)
Ja sam srećan za srebro, niti se zezam sa njom a sa tobom me ne intresuje..
Evo ovako, ja u mom poslu popravljam dentalnu tehniku.. Ja sam se to naućijo kroz život.. Stalno radim po nekako slićno. Tako da se na kraju zna kolko mi vremena treba, koji delovi mi trebaju itd da popravim nešto... Ivani je skok u dalj posao i to radi već možda skoro 10 godina.. Kako se nije naućila da skrati hendikep konkurentima na skoro 2dm? U poslednjem skoku kad je već imala srebrnu ona je udaljena 16 cm od "daske".. To znaći da ona ili njen trener imaju probleme sa dužinom njenih koraka u sprintu.. To mora biti naj osnovnije u skoku za dalj za znanje.. Ne da je u opšte kritikujem pošto ja nisam atletičar, ali sportista jesam(3 dan Tae-kwon do). Zato mi ispada čudno da ona je 16 cm od daske u poslednjom skoku i sa srebrom u đep. Ajde ako bi barem pregazila crtu pa ajde.. Ivani čestitam od srca. A tvoje mišlenje o meni me intresuje kao kad bi prdnuo na mesecu...

uredni neplatisa

pre 9 godina

koje je to sr*nje da ne mogu da izmere skok od tacke odraza?!

francuskinja skocila 6,88 sa 0 cm lufta kod odraza, a Ivana realno skocila 6,95 u V seriji.... 6,80 + 15 cm "lufta" na odrazu...

ja

pre 9 godina

RTS umesto da pusti na jednom kanalu tenis,a na drugom atletiku,oni pustaju neki film na jednom a atletiku na drugom.Al koga jos u Srbiji briga za tenis kad Novak ne igra.Jadno.Sto su koji djavo kupovali prava prenosa kad ga ne prenose,bolje bi bilo da prenosi b92 oni imaju najbolje sportske novinare i jedino je njih briga za tenis u ovoj zemlji.

satelit

pre 9 godina

Cestitke svim nasim takmicarima ,ali ne mogu a da ne prokomentarisem nesto.. Asimir baci 21 ,pa se saplete o vazduh i prestupi... Ivana skoci 6,80m,a odrazi se redovno 15 cm od daske i ima dugu kosu a i to se meri ako ostane trag u pesku. Francuskinja pobedi s jednim idealnim skokom... Dudas u pohodu na svoj najbolji rez i dobije migrenu... A,da ne pricam kako je Felps pobedio Cavica za pola nokta,ako je i pobedio... CESTITAM,ali sam frustriran!

Komentar

pre 9 godina

@satelit ne lupaj bote. Francuskinji su sva tri ispravna skoka bila kvalitetna. Kazete 15 cm lufta? A koliko su bili dugacki skokovi Francuskinje kada je predstupila?

mare

pre 9 godina

Zaslužila je sportsku penziju posle tridesete, dva stana u Beogradu, automobil, bespovratnu pomoć od 100k evra, i stipendiju od 3,000 evra. Što više medalja naših sportista - narod će živeti bolje. Kakvi lekari, doktori, vaspitačice, policajci...pa njima treba smanjiti plate za 60% i usmeriti pare ka sportu.

Ja

pre 9 godina

@my way da je Ivana bila bolja, pobedila bi. Covek je u pravu, da se racuna ceo skok, ni Francuskinja ne bi prestupila. Tri ispravna skoka joj nisu nista losiji od Ivaninih. Tesko vam je priznari poraz.

john

pre 9 godina

zasto se duzina skoka ne meri od tacke odraza do tacke pada? 50 godina nakon sto smo otisli na mesec mi i dalje merimo kao i u anticko doba...

Srdjan

pre 9 godina

Ivana definitivno mora da poradi na prilazu pri odraznoj dasci jer pobednica je imala 0cm do daske, a Ivana 15cm, steta. No, srebro je odlican rezultat i samo napred Ivana!

absolutezero

pre 9 godina

Reziser prenosa je debil koji u zivotu nije odgledao ni minut prenosa atletike. Odrazila se Ivana dvaput 15cm pre linije a skokovi 6,80! Kakva steta! Ma srebrna k'o da je i zlatna! Cestitke!

my way

pre 9 godina

@(Dado, 13. avgust 2014 22:54)

Ajde molim te ne lupaj! Da je tako Eloiz bi imala najduze serije sa naravno 3 prestupa, a ne bi joj 2. skok bio kao Ivanin 3, a 3. kao Ivanin 4. Svako ko prati atletiku zna da se jednom istom takmicaru na istom takmicenju desavaju i prestupi i da izgubi 20-ak cm. Mozda je tebi tesko da priznas, ali Ivana je veceras bila bolji skakac i jedino sto je njoj oduzelo, a Francuskinji donelo zlato je sportska (ne)sreca. Jos jednom, svaka cast Ivani i cestitke na evropskom srebru, fantasticnom uspehu!

veliki strumf

pre 9 godina

Greota. Ivana je imala strasnu seriju, a ova Francuskinja 4 prestupa i jedan dobar cist skok, i Ivana uze srebro, a ova zlato. Ona 5. serija, ma samo da je bila 10cm daleko od daske, umesto 15cm, za koliko je promasila, za tih 5cmimala bi 6.85 i zlato Bravo, Ivana, bravo, bravo. Sportje nekad tako nepravedan, a narocito tehnicke discipline.
Svajcarci su se danas bas obrukali. Prvi skok neke Nemice merili su 5 minuta, a onda su drugoj Nemici izmerili 6,79, iako se na snimku videlo da je daleko ispod toga, pa su tek pred pocetak 6. serije vratili na pravu daljinu - 6.55. To dovodi u pitanje i regularnost takmicenja, jer ta devojka nije trebala da skace kao pretposlednja (buduci da nije bila druga posle prve 3 serije). Nevidjena sramota. Mozda je i to uticalo na konacan plasman.

Dado

pre 9 godina

P.S. Pojedini ovde i ne pratite atletiku bas cesto. Pa zar vi stvarno mislite, da Ivana ne zna da ima jos 15 centi do prestupa? I zar stvarno mislite, da ona na tome ne radi? Nije sve tako jednostavno, jer da se koncentrise strogo na to, da smanji tu razliku, brzina bi joj verovatno pala pa bi skok bio kraci.

Ivana ima takvu tehniku, dok Francuskinja puno vise rizikuje pa samim tim ima i po 4 prestupa, ali kad potrefi, onda leti samo tako. Ali je riziko toliko veci, jer gde pise da nece biti uvek prestup? To je i car skoka u dalj, jer i takve sitnice, mogu odlucivati pri raspodeli medalja.

Milan

pre 9 godina

Epa devojko,da vise treniras,a manje imitiras Anu Ivanovic,mozda bi i osvojila zlato.Manekenisanje i sport ne idu zajedno.Odkada je Ana pocela da se manekenise,rezultata nema.Evo sada i Ivana ide njenim stopama.Ali njoj je valjda bitnije da je najlepsa nego da je zlatna.Nasa(Srpska) posla!!!
(Wllaxy, 13. avgust 2014 22:35)
Pokusavam da shvatim ali ne ide.O Ivani pricas???Devojka je druga u Evropi u necemu.Gde sam ja to drugi u Evropi a gde si ti(duzno postovanje ako jesi a ja ne znam).U pravu si za on nasa posla.Zloba,zavist I pakost.Tu nam nema ravnoga.Uvek pobedjujemo.

mladen

pre 9 godina

ISTINA je sledeca... Skokom u dalj dominiraju Srpkinja,Amerikanka ,Nigerijka i ova Francuskinja.Kako 2 nemaju pravo na EP iz logicni razloga,veceras su mogle da pobede samo Francuskinja i Srpkinja.Na zalost podedila je Francuskinja. Ivana je toliko kvalitetna da veceras nije ni mogla da bude TRECA! Jer ona kao od sale lovi izmedju 6.70 i 6.80 dok druge to ne mogu. Ipak CESTITAM!

Uros

pre 9 godina

Neverovatno je da rts ne plati prenos skoka u dalj!?
(Samo Bgd, samo Czv, 13. avgust 2014 21:56)

Neverovatno je da ljudi tolike godine imaju pristup internetu, a nisu naucili da nadju ono sto im treba:

eurovision.digotel.com/ea/

Za svako bitnije evropsko atletsko takmicenje ima poseban video strim za svaku disciplinu koja je trenutno na programu. Nije neki kvalitet ali moze da se prati.

Ako budes cekao RTS, nacekaces se vise nego sto si cekao titulu...

managame

pre 9 godina

nije mi jasan ovaj reditelj prenosa,ne prikazuje uopšte skok u dalj,ali zato imamo priliku da gledamo kako se uvezena svajcarkinja,što kaže Korać,raduje drvenoj medalji...Idemo Ivana,samo napred!

ja

pre 9 godina

Ivana Španović- redovito se odražava barem 15 cm od letvice , a i njena kosa redovito završava u pijesku pri doskoku, ne znam ima li to kakav utjecaj, ima tu još mjesta za napredak.
Inače , jako lijepa djevojka

zare

pre 9 godina

3 mesto klisinino je sa skokom 6:79 to dacna daljina svaka cast ivana cestitam a i vidimo se uskoro kad se vrnes na treningu puno pozdarva za sve :)

Nikola

pre 9 godina

Kakva je glupost pominjati 15cm, Korać izvalio tu lokalpatriotsku nebulozu, pa sad svi šteta, šteta... To su pravila atletike, svima isto, nekada rizikuješ i upali, nekada ne, zavosi od tehnike, strategije.

Ivana je sjajno skakala, spada u sam
vrh svetske atletike, a to dugo, jako dugo nismo imali i svaka joj čast!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlada, 13. avgust 2014 23:29)

Ma neka si ti ostavio antilokalpatriotski, takoreci kosmopolitski smislen komentar. Da nam ti nisi rekao da su to pravila atletike i da sudija nije pokrao Ivanu, cime li si nas vec prosvetlio, ne bismo znali. Komentarisu ljudi takmicenje i niko ne zamera Ivani, a naravno da jeste steta za tih 15 centimentara, nego sta je, super? Ivana objektivno jeste bila bolja od Francuskinje, ali je sreca bila na njenoj strani. I da znate, kada idete na sve ili nista moze da vam se desi kao Ivani se zaletite maksimalno i odrazite se dosta pre crte, da prestupite, a ako imate srecu i nista drugo da odskocite tacno sa linije. To je Elojza imala danas i kao losija je pobedila. Tacno, svaki sport ima svoja pravila, to se desava i u fudbalu i svugde, ne mora uvek da pobedi bolji, ali nije zabranjeno, ni lokalpatriotski kako ti kazes reci ono sto je istina. Drugo je kad je neko pristrasan i neobjektivan, to ovde nije slucaj.

Rimidalv

pre 9 godina

Nemica je skakala bez verr?, a Ivana sa 2 metra u sekundi u prsa. Ako ostane ovo pasje vreme nema sanse da niko nadmasi Ivanu. Napred Ivanaaaa !!!!!

Score Killer

pre 9 godina

пада киша ... све је хладније ... такмичарке ће скакати све мање ...

БРАВО ИВАНА!

veliki strumf

pre 9 godina

Skok iz prve serije je vrhunski skok u ovakvim vremenskim uslovima! Verujem da je ovim skokom Ivana obezbedila medalju, mozda cak i zlato. Bar se nadam. Vetar je neverovatan, ide od 4m/s u grudi, a cak toliko promeni pravac da duva ponekad i u ledja do 0.8. Kisa, hladnoca, kako takmicenje odmice skokovi su skromniji nego u prvoj seriji. Nekoliko devojaka koje su u svetskom i evropskom vrhu veoma skromno skacu, posle 3 serije ni do 6.50m. 2 su cak i ispale. Odlicno sto je Ivana iskoristila prvu seriju i sjajno skocila.

branislav

pre 9 godina

Predsednik atletskog saveza V.Jevrosimovic ima svoj portal,cije ima ne zelim da spominjem.. Ali,bitno je da su oni vec napisali "Ivana hita ka zlatu" i izbaksuzirali...Ironije radi taj portal ne razlikuje 400m sa preponama i bez.. Pa su imali gafove dosta puta odusevljavajuci se vremenima nasih trkaca

my way

pre 9 godina

Јао, па да ли је могуће да толико немамо среће?! Прво Колашинац направи преступ који је мени се чини могао да избегне, а сад Ивана издоминира у свим серијама, од тог једног доброг скока Елоизе скочи тачно 10 центиментара више, али 15 изгуби код доскока и то га Елоиза потрефи у центиментар - размак 0, а онда киша почне кад Ивана треба да скочи последњу серију!
Толико о кукању, капа доле Ивани и честитке на још једном сјајном успеху, великој сребрној медаљи коју је освојила за себе и Србију! Хвала ти Ивана од срца!

Vlada

pre 9 godina

Kakva je glupost pominjati 15cm, Korać izvalio tu lokalpatriotsku nebulozu, pa sad svi šteta, šteta... To su pravila atletike, svima isto, nekada rizikuješ i upali, nekada ne, zavosi od tehnike, strategije.

Ivana je sjajno skakala, spada u sam
vrh svetske atletike, a to dugo, jako dugo nismo imali i svaka joj čast!

vladan

pre 9 godina

svaka cast!siguran sam da bi trenirajuci u njihovim uslovima preskocila 7.5 m!!!zato jos jednom SVAKA CAST!a sto se tice lepote , ni u publici nije bilo lepse!!!

uredni neplatisa

pre 9 godina

gledam na 2DF-u... znaci ni jednu seriju Ivane nisu pustili u prenos, ali zato intervjua sa nemackim "dugoprugasima" koliko hoces...

Planeta majmuna

pre 9 godina

Bravo, bravo, bravo... Ivana je imala dva najbolja skoka na takmičenju, 6,81 (na odrazu još 12), 6,80 (na odrazu još 15), a opet je nedostajalo sreće za zlato. Biće je, samo napred.

Bravar

pre 9 godina

Treba da budemo srecni jer zivimo u vreme Ivane Spanovic,Emira Bekrica,Asmira Kolasinca...mislim da mnogi nisu svesni kakav je ovo uspeh za zemlju Srbiju.Ko misli da je srebro mali rezultat i ocekuje zlato,neka proba da bude DRUGI U EVROPI,pa makar i u pljuvanju u dalj!BRAVO I HVALA IVANA !!!

konto

pre 9 godina

@HanSolo
Nije joj baš dobra tehnika? Jel ti to nas/nju zezaš? Za tvoje dobro nadam se da si trol, u suprotnom idi popričaj s nekim ili još bolje, idi gledaj u Sunce ili tako nešto...
Ivana, svaka ti čast, mogu samo da zamislim koliko si ponosna i srećna što se sav trud koji si ulagala čitav život konačno isplaćuje... Ja ti mogu samo reći da sam ponosan i srećan načinom na koji predstavljaš moju zemlju u svetu!

Dado

pre 9 godina

Duci96@ atletika sekundarni sport? U kojem svetu ti zivis decko? Ocigledno za izrecicu "Kraljica sportova" nikad nisi cuo.

Kakvi su nam "strucnjaki" medju navijacima, sportisti su nam i vise nego odlicni!

duledudule

pre 9 godina

tripujem malo i da je trener kriv.da joj je rekao da vise rizikuje mozda bi zabola jednom 0 odstupanja,pa o a francuskinja je rizikovala i zabola jednom i to je to.a ivana bila konstantna..ali ok.bice jos sanse

Nole

pre 9 godina

Ивана је скакала врхунски остаје жал за оних 6.80 и 15 цм луфта на дасци.Али нема везе питање времена кад ће бити злато.П.С РТС није крив нису они радили покривање

Dado

pre 9 godina

Bravo Ivana! Steta sto nije zlato, videla se ta zelja, ali nazalost Francuskinja iskoristila malo bolje uslove a Ivana nikako nije pronasla idealan odraz (5 do 10 centi fore sigurno). Sve u svemu odlican rezultat i druga medalja na velikom takmicenju zaredom, znaci stvara se kontinuitet. Samo tako nastavi do Ria!

Ali bez obzira na sve, Nemice ti mora biti zao. Veliki minus za "pedantne" Svajcarce.

acalibero

pre 9 godina

Bravo Ivana......super serija skokova.....onaj u petoj seriji bio je odlican bas,ali malo promasila dasku,15 cm....

Sto dadoste minuse coveku, POSTOJI tehnicka mogucnost da se kupi prenos svakog takmicenja odvojeno, posebno za dalj, posebno za bacanje diska, i ko hoce moze ovaj zajednicki prenos.......Hrvati tako rade vec 10 godina, puste zajednicki prenos, a kada ide njihov takmicar prekinu ga i puste npr.hitac Sandre Perkovic......postoji tehnicka mogucnost, ali dzaba kad nema ko da organizuje sve to....

Najbitnije je da Ivana skace zrelo, ima iz godine u godinu sve vecu brzinu, sve veci zalet....od nje mozemo da ocekujemo samo najbolje samo zdravlje da je posluzi.....sutra Jelaca moze da iznenadi, kao i Amela Terzic....Bekric mozda na borbenost izvuce bronzu, ali nije realno....ko ne zna on je menjao tehniku ove godine, pokusao je 8 prepona da ide iz 13 koraka, do sada je isao 6....treba vremena za usvajanje, uz vidno vecu misicnu masu......on ce biti odlican sledece godine

Stefan97

pre 9 godina

Svaka cast za sve skokove, posebno za prvi i peti gledajuci vremenske uslove. Za reditelja prenosa je sve receno... Steta za onaj luft od 15 cm pri petom jer bi bilo zlato ali i ovo je vise nego odlicno. Jedno veliko bravo za Nasu najlepsu i najbolju Ivanu.

marko

pre 9 godina

Bravo Ivana, veliki uspeh, jako mi je krivo sto nisi zlato osvojila malo srece je falilo, inace nije mi jasno zasto se svi divite njenoj lepoti i dizete je zbog toga u nebesa, ok devojka je lepa nema sta al uopste meni licno nije nesto vau, u licu mi je lepsa klishina al ivana je zgodnija, a i sto se tice sportiskinja npr meni je Ana Ivanovic takodje lepsa a mozda i najlepsa sportiskinja za koju znam je hrvatska kosarkasica Antonija Misura , nestvarno lepa

veliki strumf

pre 9 godina

Mislim da konkurencija u skoku u dalj nikad nije bila slabija, i da ce Ivana sigurno uzeti medalju, a verujem da moze i do zlata. Skok od oko 6.85 trebao da sigurno da obezbedi medalju, verovatno i 6.80. Ubedjen sam da ona to moze. Sto se njene lepote tice, slika joj je na zvanicnom sajtu EP nestvarno lepa. (veliki strumf, 12. avgust 2014 22:17)
Pogodio sam dan pre finala, skoro u centimetar!

dule

pre 9 godina

e da mi je neko rekao pre par godina da cu biti "razocaran" zato sto je jedan nas atleticar osvojio "samo" srebrnu medalju u atletici ne bi mu verovao :))))) svaka cast ivana :)

Orthodox Brothers

pre 9 godina

Odličan rezultat za Ivanu! Francuskinja je svaki put bila na ivici prestupa, dok je Ivana imala lufta 15 cm i ponovo je skočila 6.80 u toj seriji. Svakako ponos Srbije u ovom trenutku!

Zero

pre 9 godina

Bravo za srebro!
Ipak, sledeći put više rizika (bar u zadnja tri skoka)jer ova Francuskinja pobedi jer je više rizikovala - DVA uspešna iz ŠEST pokušaja!!!

Nole

pre 9 godina

И само ти настави да доносиш медаље и манекениши се све у инат овим препаметним ликовима који никад у животу нису потрчали осим за аутобусом и испред пљуска.Браво Ивана !

hemicar87

pre 9 godina

cestitam gledali smo radio prenos na RTS!!! Juce cekam Kolasinca gledam kako se desetobojci prskaju vodom u usporenom snimku i kako bilmez skace u vis sam na terenu 2 sata. Danas umesto skoka u dalj gledamo proglasenja pobednika i slicno a dalj kad se pojavi sto kaze Korac zbrdozdolisano!? :D

Sta god

pre 9 godina

Ovi sto pisu debakl,los rezultat i slicno,jel se bre vi drogirate? Srebro alooo,a kad Partizan ilI Zvezda ispadnu od polu amatera tad nije debakl,e pajseri

Od lopate još niko nije pobegao

pre 9 godina

Svaka čast carice. Srebro sija kao zlato. Najbolja si i dokazaćeš to. Ima vremena, pokorićeš svet. SAMO NAPRED IVANA!!

sasa

pre 9 godina

U srba je uvek tih 15 cm problem, šalu na stranu odlično, uz dodatak da ima mesta za napredak što je veoma bitno, na sl takmičenju očekujem 6.90, kulminacija biće u Riju, tu ide preko 7, garantujem, bravo mala...

my way

pre 9 godina

@my way da je Ivana bila bolja, pobedila bi. Covek je u pravu, da se racuna ceo skok, ni Francuskinja ne bi prestupila. Tri ispravna skoka joj nisu nista losiji od Ivaninih. Tesko vam je priznari poraz.
(Ja, 14. avgust 2014 00:44)

Није мени тешко да признам пораз, јер сребрна медаља је све, само не то, али то не значи да нећу Ивани одати признање које заслужује. Да, била је боља и да, јесте јој серија боља од 3 успешна скока Францускиње, тек 3. Иванин скок је као Еклоизин 2, а 4. као 3. Један од 2 најбоља Иванина скока јесте био 10 цм. дужи од победничког Францускиње, али је овај пут одлучила срећа. Да све наведено да занемаримо, па и кишу и ветар код последњег скока Иване, кад је Елоиз скочила својих 6.85 имала је ветар у прса 0.3, а Ивана код свог сребрног скока 1.6. Ја не кажем да је победа незаслужена, неправедна, противна правилима, све честитке Елоиз, али да је срећа одлучила овај пут (што се у спорту често дешава), јесте, колико год вама из неког разлога било тешко то да прихватите.

Ivan Bg

pre 9 godina

Bravo macko. A vratice ti se za ovo, ne tuguj ni malo. Mozemo mi da tugujemo sto nismo mogli da te gledamo. Kakav dilentatizam od prenosa.

m.t.

pre 9 godina

@Bab, nisam zanimljiv, ali sam pismen. Švajcarci su se obrukali sa prenosom. Što se tiče merenja-skandalozno. Nemici koja je bila treća tek posle 1h su izmerili pravu dužinu.

sugarfree

pre 9 godina

Bravo Ivana! Vec treca medalja sa velikih takmicenja za samo godinu dana!
Neka te zdravlje posluzi, a u Riu kako bude...ne sumnjam da ces dati sve od sebe.

gkod

pre 9 godina

Odlican rezultat i plasman. Uspela je da se izbori sa pritiskom da "mora" da osvoji zlato, drugi su podlegali pritisku i ostajali bez medalje. Jedino ostaje zaljenje sto nije posle skoka od 6.81 nije vise rizikovala, imala je pet serija da pokusa da skoci dalje. Nadam se da ce iz ovoga izvuci pouku i sledeci put kad u prvom skoku osigura medalju ili svih sest serija, rizikuje vise i skoci onoliko koliko moze, a moze mnogo vise. Neka ne zaboravi da sreca prati samo hrabre.

ÄÜÖ

pre 9 godina

gledam na 2DF-u... znaci ni jednu seriju Ivane nisu pustili u prenos, ali zato intervjua sa nemackim "dugoprugasima" koliko hoces...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uredni neplatisa, 13. avgust 2014 22:25)

naravno da ce nemacki javni servis prikazivati pre svega nemce i pokrivati sve trke, bacanja i skokove nemackih predstavnika. ti treba da gledas prenos na rts-u, a rts je morao da obezbedi feed (ili kako se vec zove) bar za zenski skok u dalj.

Stavros84

pre 9 godina

@Duci96
Ocigledno da si rodjen 96-te cim si pomenuo kosarku. Predlazem da pogledas koja zemlja ima najvise zlatnih medalja na sp u kosarci.

gojko

pre 9 godina

@neko to od gore vidi sve
Ne znam da li ovo pise vise njih ili jedan covek ali primecujem uvek tesku pljuvacinu pod ovim nick-om.Na olimpijadi je iskritikovao sve,cak i takmicare poput Maksimovicke,Zlatica,i one koji su postizali najvece uspehe u karijeri,jedino je imao razumevanja za Djokovica koji je bas naprotiv bio jedino pravo razocarenje.Juce je stavio komentar kako je sve sem zlata neuspeh taman da bi danas likovao nad "neuspehom".Klasican wannabe pratilac sporta za koga jedino postoje Mesi,Ronaldo i Djokovic.E majstore kao prvo,Ivana je dosla sa sestim rezultatom a bila druga i uverljivo najbolje skakala.Drugo medalja u atletici ima daleko vecu tezinu nego u bilo kom sportu iz vise razloga,da sad ne nabrajam.Ovim srebrom Ivana je postala najbolji srpski atleticar svih vremena jer prva ima 3 medalje sa najvecih takmicenja,da vise nista ne uradi usla je u istoriju,a siguran sam moze i dalje od ovoga.

krik

pre 9 godina

Gledao sam reprizu takmicenja na Eurosportu,likovi su ispratili srebro kao da je osvojeno na radnicko sportskim igrama,a uz komentarisanje smo mogli malo i odremamo,pa uporedite sa nacinom kako je isti rezultat kada je ostvarila Jevticeva ispratio "neprofesionalac"Korac.Sportski prenosi su pre svega programi zabavnog karaktera,sigurno je daleko interesantnije pored vizuelnog imati i zanimljiv zvucni efekat,a komentatore "profesionalce" koji prenose po sistemu-ovaj dao loptu onome,onaj ovome,sut gol,treba staviti da prenose skupstinu jer odgovaraju takvim profilima ljudi kojima je to zanimljivo.

kire

pre 9 godina

@Wllaxy
Klasicna prica,sve ce ti oprostiti osim lepote.Sta god lepa sportiskinja uradi van terena to se smatra manekenisanjem,pa Novak i Jankoviceva se eksponiraju vise od Ane i Ivane zajedno pa im se to nikad ne prebacuje,a za to koliko ko trenira,sigurno su oni trbusnjaci posledica piva ispred dragstora,najbolje da nista u zivotu ne rade osim teretane,da se pretvore u terminatore da bi neko ko nije bio prvi ni u klikerima iza skole bio malo zadovoljen jer nece biti sopstvenim zivotom.

VJ

pre 9 godina

Bravo Ivana!

@HanSolo
Intresuje, naućijo, slićno, đep, mišlenje
'Bravo' i za nastavnike koji su Vas pustili da završite osnovnu školu.

konto

pre 9 godina

@HanSolo
E moj HanSolo, ako si ti "naućijo" da "popravljaš dentalnu tehniku" i ako ti tu diplomu imaš u "đepu" ja tu ništa ne bih dirao. Zaista, ljudi mogu da imaju svakakve komplekse, neki se loše osećaju jer su ćelavi, neki jer su niski... Jedino je lepo glupima, oni ni ne znaju da su glupi i brige nemaju u životu. Hoću zapravo samo da te zamolim da se držiš ti " popravljanja dentalne tehnike" a tehniku skoka u dalj ostavi Ivani i njenom treneru, kad te moli tvoj drug!

Ime mi je Mr. Zavist.

pre 9 godina

(Wllaxy, 13. avgust 2014 22:35)

"Epa" momče - jesi li ti to kao nešto razočaraT? Jer je devojka, zaboga, osvojila "SAMO" srebro! A zlato je ispustila za ČITAVIH četiri santimetara dužnih ?
Izvini, jel ona skače za Tebe? Jel ona trenira zato da bi Tebe obradovala ZLATOM, jerbo ti nijesi zadovoljan bijednim srebrom??
Hajde šuti tu i ne budali! Jes čuo?

A što se Ane tiče - zašto da ne unovči svoj bogomdani izgled?! Pa, ona od tri naslovne stranice u najprestižnijim svetskim časopisima zaradi više nego da je osvojila Wimbledon!

Ako ti je bog već podario lice (ka u cesarice!) i telo za žurnale, zašto bi se toga stideo/la? Jel to, kao, sramota?
Za mene je dovoljno da Anči nije pukla ko Kurnikova! Sećate li se nje? Veliki talenat, iako, nikada u rangu Aninom, devojka je izgorela pre nego što je uopšte osvojila bilo šta! Što je najgore, ni kao foto model nije uspela da napravi bog zna kakvu karijeru. I danas je tu gde je - NIGDE!

Naša Anči se ipak drži. Devojka je KONZISTENTNO u prvih 20 već GODINAMA!
Pre SEDAM godina je osvojila svoj jedini GS turnir i NIJE nestala sa radara! Uprkos "modelisanju"!

Ipak, "mogla bi više da trenira a manje da modelira".

Aha. Sećam se.

Sergio

pre 9 godina

@(HanSolo, 13. avgust 2014 23:49)
Toliko nepismen i nestručan komentar si ostavio i ostao živ. Naravno da se tehnika usavršava konstantno tokom godina, ali si prevideo jedan mali, odlučujući faktor. To je uticaj sredine, odnosno spoljni faktor. U ovom slučaju to su vremenske (ne)prilike, jak vetar i kiša. Inače po tvom bi svi sportisti na svetu imali savršenu tehniku i bili bi svi isti, kao roboti na traci. Primer recimo penala u fudbalu, sl bacanja u košarci i još bezbroj primera. Poenta je da se dešava i najboljima da imaju sitnija odstupanja, koja za krajnji rezultat imaju narušavanje savršene tehnike. Toliko o tvojoj nebulozi (i francuskinja je imala tri četiri prestupa. Zar i ona nema dobru tehniku?). Da malo bolje ili više znaš o toj atletici znao bi da se Ivana posle OI Londona, vratila na svoju staru tehniku skoka u dalj, koja joj je donela sve uspehe u mlađim kategorijama. Rezultati toga su, da već dve godine konstantno poboljšava nacionalni rekord i donosi medalje sa svih takmičenja.
Ivani sve čestike! Medalja u atlatici u ovim našim uslovima je ogroman uspeh. Svamo tako nastavi donećeš još mnogo radosti.

Zulu Warrior

pre 9 godina

Bravooo..Falilo je nazalost jos 4 cm, ali nema veze, bice srece drugi put. Nisi nas razocarala!
(Srbija, 14. avgust 2014 07:15)

Nekom fali 4cm ceo život. :)

Ivana je šampion sve I da je bila poslednja. Kidaj lutko!

Milojko

pre 9 godina

Španovićeva maksimalno našpanovana za svetski vrh već duže vreme...kakve mi devojke i momke imamo da ti pamet stane, ali, na žalost, pamet staje uglavnom od ovih koji nas vode...od tabloidnih "heroja" i nikogovića.

anbeast

pre 9 godina

Ajoj, majko moja.... Opet kao i za veslace, te ovo, te ono, pljujete po sportistima kao da su vas nesto licno prevarili, kao da medalje s neba padaju, kao sa je vama teze zbog neuspeha ili nepotpunog uspeha nego njima... Uzivajte ljudi, navijajte, postujte trud, talenat, odricanje koje vodi do svetskih takmicenja. Internet strucnjaka opsteg usmerenja kao pleve... Ne razumem se u atletiku, ali ako konstantno ima fore koji centimetar, bice da je to tako dogovoreno i utrenirano. Mozda je ideja da se ne rizikuje da bi se ostvario kontinuitet uspeha, a onda na nekom takmicenju da se juri najbolji moguci rezultat... Mislim, mozda lupam ali bar ne izricem svoje tvrdnje kao da su bozije tablice... Bravo Ivana, bravo atleticari!