Tenis 73

Ponedeljak, 11.08.2014.

01:29

Novak: Mnogo mi je stalo do trofeja

Prvi teniser sveta Novak Đoković započinje pohod na trofej u Sinsinatiju, jedinu titulu iz Masters 1000 serije koja mu nedostaje.

Novak: Mnogo mi je stalo do trofeja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@dokle vise??? Evo sta kaze Wikipedia:" The Hamburg Masters event was downgraded to an ATP World Tour 500 event. The Madrid Masters moved to May and onto clay courts. A new tournament in Shanghai replaced the Hamburg Masters and took over Madrid's former October indoor slot." Jasno pise da je Sangaj zamenio Hamburg, a da je Madrid promenio termin i kalendar. Tvoje tumacenje pod 3) "2008, ( odnosi se na masters u Sangaju )jer se nije igrao, igrao se u Madridu na betonuFederer je osvojio Madrid(na betonu) 2006 pobedom od 3:0 nad Gonzalesom" itd je potpuna besmislica, pa kako se to Sangaj 2008 " nije igrao, jer se igrao u Madridu na betonu", kad lepo pise da je Sangaj zamenio Hamburg, znaci 2008. je poslednji put odigran Hamburg kao masters ( u finalu Nadal pobedio Federera 2-1 ) i od 2009 ga zamenjuje Sangaj.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@lud, zbunjen, normalanq No man has ever won all 9 singles titles in their career, with Novak Djokovic the record holder with 8 of the 9 titles. However in doubles, Daniel Nestor and the Bryan Brothers have each won all 9 titles throughout their careers. Novak Djokovic and Rafael Nadal hold the record for 5 titles in a year.

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 12. avgust 2014 00:17)
Ako Novak osvoji Sinsinati, imat će 9/9 zauvijek. I prestani već jednom pisati gluposti čovječe.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@dokle vise, lud,zbunjen,normalan Na wikiju takodje pise sledece:"No man has ever won all 9 singles titles in their career, with Novak Djokovic the record holder with 8 of the 9 titles." ( odrednica masters 1000 ). Ne pise da je Lendl imao 9/9. Nisam bio lenj pa sam pogledao sta wiki kaze u odrednici o Ivanu Lendlu. A kaze: 22 titule u tennis championship series ( preteca masters serije ) i masters seriji. Nista o 9/9. U 30 taksativno pobrojanih Lendlovih rekorda ( bilo da je sam ili surekorder sa jos nekim igracem ili igracima ) ne spominje se da je Lendl imao 9/9. Ja sam skoro analizirao njegovu karijeru, godinu po godinu, i u periodu od 1980-89 ( sve svoje masters titule je osvojio u tih 10 godina ) turniri su igrani u 15 razlicitih gradova, Lendl je osvajao 11/15 ali nikad nije imao vise od 7/9 aktuelnog sastava serije. Ruku na srce, tada je to bilo neverovatno tesko, buduci da se sastav serije menjao jako cesto.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@lud,zbunjen,normalan Probacu recima da nacrtam. Masters 1000 serija su: I.Wells,Miami,Monte Carlo,Madrid,Rim,Rogers cup,Cincinnati,Sangaj i Pariz. Novak ima 8/9, Roger i Rafa 6/9. Ako sledece sezone umesto Rima premeste turnir u Rio, na primer, Novak pada na 7/9, a Rafa i Roger na 5/9. Sve sto je osvojeno kao masters dok je turnir bio deo masters 1000 serije vazi, i ulazi u ukupni skor igraca na mastersima ( Roger 21 ukupno, 17 sa aktuelnih turnira serije i 4 titule iz Hamburga koji je do 2008. bio deo masters serije, a od te godine je atp 500. Isto vazi za Rafu 26 aktuelnih i jedna iz Hamburga, ukupno 27 ). Imati 9/9 znaci imati titulu na svih 9 turnira koji u tom trenutku cine seriju. Sta je bilo pamti se i broji, ali ta hokus-pokus logika ovo se igralo u oktobru i ovo se igra u oktobru, znaci jednako, ne vazi!

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 11. avgust 2014 20:43)
Kad sam spominjao Peking nisam ni naveo da je to Masters turnir, i ja sam mislio na običan turnir nego onako napisao mislio sam da ga nije osvojio.
Koliko se ja sjećam Hamburg se igrao na šljaci u terminu današnjeg Madrida, a Madrid bio kad sad Šangaj. Znači Nadal je kalendarski uzeo oba Mastersa a to se broji. Besmisleno bi bilo drukčije računat jer onda npr. neki budući igrači ne bi nikad mogli kompletirati sve masterse jer Hamburg nikada ne bi mogli osvojiti ( jer i ne postoji više ). Računa se samo kalendarski termin. Ako za par godina umjesto Indijan velsa bude Los andjeles ili ne znam šta, igračima koji su osvojili Indijan vels će se računati da imaju i Los andjeles. Tako se to mora brojat.

dokle vise???

pre 9 godina

Ovo su rezultati Sangaja

Year Champion Runner-up Score
2009 Nikolay Davydenko Rafael Nadal 7–6(7–3), 6–3
2010 Andy Murray Roger Federer 6–3, 6–2
2011 Andy Murray David Ferrer 7–5, 6–4
2012 Novak Djokovic Andy Murray 5–7, 7–6(13–11), 6–3
2013 Novak Djokovic Juan Martín del Potro 6-1, 3-6, 7-6(7–3)

Ne postoji 2008,jer se nije igrao, igrao se u Madridu na betonu
Federer je osvojio Madrid(na betonu) 2006 pobedom od 3:0 nad Gonzalesom a Nadal 2005 pobedom od 3:2 nad Ljubicicem(gubio je 2:0)
Atp im obojica racuna da imaju Sangaj,jer je turnir prenesen iz jednog u drugi grad(promenio se grad i sponzor a turnir ostao isti)

Gpcs-masters-masters 1000 igrali su se u sledecim gradovima

IW,Majami,MC,Rim,Madrid,Toronto/Montreal,Sinsinati,Sangaj,Pariz,

Vasington,Tokio,LA,London(na Vembliju),Filadelfija,Stokholm,Hjuston,Las Vegas,F Hils,Boston,Johanesburg,Sidnej,Stutgart i Sangaj

24 razlicita grada a 9 mastersa
Primer
Las Vegas-F.Hils-Stokholm-Pariz
1 masters(isti turnir) u 4 grada
Tako da Novak umesto da ima 8/24 on ima 8/9,umesto da ne budu nikad u sansi da osvoje sve masters,ATP radi "poklapanje" turnira da bi se doslo do toga da neki teniser osvoji sve masters
Ako Nole uzme Sinsi a Sinsi se kojim slucajem sledece godine prebaci u Atinu ,Novaku ce pisati da je osvojio Atinu (iako turnir nije ni poceo u teoriji) i stojace mu 9/9

lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

Jedino su Novak i Beker na mastersu pobedili Atp No1,2,3
Novak deli 1. mesto sa 4 AO-sa 5 ce biti jedini(da je uzeo 2014,2 muve jednim udarcem,5 ukupno i 4 vezana)
Ako uzme Sinsi-jedini sa masters 1000(pod tim nazivom),2.u toj kategoriji turnira
Ako uzme RG i Sinsi - e to je ono zlatno(koje bi bilo samo njegovo)-sva 4 GS,svi mastersi i WTF(London)
ZNACI TREBA RG(kup musketara) I SINSINATI
Ako uzme RG i Sinsi bice jedini sa tim uspehom ali ga to nece automatski staviti na goat(najveceg svih vremena),za to mu treba jos dobrih 4 godina kao one iz 2011
Na goat tabeli (moje misljenje je da ce) Novak biti na kraju karijere biti na 6.mestu(to je rekao i Rod Laver),ali ce zasigurno biti najbolji teniser sa ex-yu prostora,kao i nas najbolji teniser

Goat tabela-greatest of all time (za sada)
1.Roger Federer
2.Rafael Nadal
3.Pete Sampras
4.Rod Laver
5.Roy Emerson
6.Bjorn Borg
7.Andre Agassi
8.Fred Perry
9.Ivan Lendl
10.Jimmy Conors
Djokovic je trenutno u rangu Mekinroa,Vilandera,Rozvela,Tildena na 11.mestu(Sa Sinsijem ide ispred nih i Konorsa na 10.), sa RG probice se na 6. mesto, sa jos jednim AO delio bi 4.
Ako do kraja karijere uzme:
RG + AO + pored ta dva jos 4 GS + Sinsinati + zlato na OI + min. 12 mastersa + 3 WTF - bio bi na 2 mestu ispred Rafe i Pita,za goat 1 -nemoguce

nekom je Rafa bolji od Feda,nekom Andre od Pita,ali realno je ovako
Tenis pre 50 godina i danas ne mogu da se mere,ne moze da se meri cak ni tenis iz 1998 sa ovim danasnjim

aleksa

pre 9 godina

Crni pricaj sta hoces ali gde god pogledas Rafa i Rodzer imaju 7/9, a po tome sto ti kazes, Nole nikad nije osvojio masters u Hamburgu i kako on moze da ima 9/9, po tvojoj logici ne moze niko da ima 9/9 jer ima vose masters turnira koji su se izmestali
Robine, malo je verovatno da ce da izmeste RG, ali hajde i to da se desi Rafi ce se racunati svakako 9 RG i to mu se u bilo kojem slucaju ne bi brisalo, i usput to nije moja logika to je logika ATP-a

lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

Crni pojma nemas

Hamburg(sljaka) je prebacen u Madrid(sljaka) a stari Madrid na betonu u Sangaj(beton)

Po tvojoj glupoj logici (zamisli sad)...da se Ozi open prebaci u Beograd tebi bi bilo logicno da onda Novak nema nijedan Beograd(a imao bi 4)
Posto je to malo glupavo,atp je napravio poklapanje turnira

I Nadal i Federer imaju Sangaj iako ga nikad nisu osvojili(imaju Madrid na betonu)
Oboje su na 7/9,Novak ima 8/9
A najbitnije je da veliki Lendl ima 9/9,o svemu tome imas na atp i vikipediji
Lendl 9/9
1.Tokyo(IW) (Ko je uzeo Tokio racunaju mu IW)
2.Miami
3.MC
4.Rim
5.Hamburg(Madrid)
6.Toronto
7.Sinsi
8.Filadelfija-Madrid(beton)-Sangaj-isti princip
9.Las Vegas-F.Hils-Stokholm-Pariz
To su ti 9/9
GPCS iz koje je potekla masters kategorija i danas atp masters 1000
Novak ce biti prvi pod nazivom masters 1000 ali drugi gledano iz te kategorije turnira
GPCS -nisu bili obavezni(najaci su igrali)Lendl je na njima dobio tenisere koji su igrali skoro 100 GS finala
Masters1000-obavezno je 8(ako nisi povredjen)-mozes birati 1 koji ces da propustis
dosta je bilo lupetanja gluposti od strane neupucenih pojedinaca

Inace Novakova prica je bila da ce biti jedini ako uzme RG i Sinsi,al posto on nije uzeo RG,onda vi malo prevpravite stvarno stanje,o tome je i B92 pisao,mozes naci vesti od pre vise od godinu dana

robin hud

pre 9 godina

(aleksa, 11. avgust 2014 17:45)
Po tvojoj logici ako premeste RG neće priznati Rafi da ga je osvojio 9 puta.Ako Novak osvoji Sinsinati u nedelju imaće osvojene sve masterse u karijeri, mogu posle da ih premeštaju na mesec dana.

robin hud

pre 9 godina

There aren’t too many trophies missing from Novak Djokovic’s cabinet, but victory at the Western & Southern Open next week would complete the set of ATP World Tour Masters 1000 trophies for the Serb, making him the first player (since 1990) to complete the Career Golden Masters.
Ko razume shvatiće.Zvanični sajt ATP.

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 11. avgust 2014 16:55)

Prije nego što napišeš da neko piše brljotine, provjeri negdje u pravilima tenisa ili na internetu ili neka ti neko sve objasni pošto vidim da se trudiš da napišeš pravilan komentar, ali nikako da ti krene od ruke.
Za tvoju informaciju ovaj je mene dobro ispravio! - Nadalu se ne računa da nema Šangaj, jer je osvojio Madrid koji se tada kalendarski igrao u tom vremenu. TO SE RAČUNA. Nadalu hvale Pariz i Majami.).

aleksa

pre 9 godina

Ivan petrovic crni
Majstore ti si se bas izlupao. Sta da se za godinu dve promeni jedan turnir, to onda znaci da Nole ipak nema 9/9 iako osvoji Sinsi. Ja ipak mislim da se gleda to drugacije, kalendarski. Po tebi to znaci da Nole nikad nije osvojio Hamburg. Da se razumemo Nole trenutno ima 8/9, Nadal i Federer po 7/9 Fedexu fale Rim i MK, Nadalu Pariz i Majami. Tesko da ce do kraja i jedan i drugi osvojiti 9/9 a Nole je na korak od toga. Federer gotova nema sanse da trijumfuje na nekom sljakastom turniru, a Nadal tesko da ce osvojiti Pariz iz vise razloga. Peking nema nikakvu vrednost sto se Mastersa tice, ali treba napomenuti da Nadal nema WTF a to ce mu ako ne osvoji biti sigurno trn u oku. Nole sa druge strane moze da se pohvali sa jako bogatom karijerom vec sada. Ima 8/9 Mastersa najverovatnije ce prestici Federera po broju osvojenih Mastersa, ima sedam GS jos dva mu fale da udje u veliku petorku, jos jedan na AO da bude jedini sa pet AO trofeja, ima tri WTF ima medalju na OI fali mu jos RG i eventualno OI zlato da definitivno postane najveci, masivno brojke ce vremenom doci

ivan petrovic crni

pre 9 godina

Hiljadu i kusur karaktera i na kraju greska. A greska ja da Roger ima Sangaj. Znaci i Rafa i Roger su na 6/9 i nisu imali vise ni dok je Hamburg bio deo Masters 1000 serije. Niko nema sto Novak imade ( 8/9 ), ako zatvori i Sinsinati, mnoga ce ljeta prohujati, dok majka ne rodi junaka, da ponovi podvig.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@Levom potezemNadalu fale Majami i Zavrsni(London).[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)I Paris i Šangaj i Peking.(Oskar, 11. avgust 2014 14:40) Pariz masters, Majami i Zavrsni Masters, Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid kada se igrao u tom terminu u dvorani !! ( Levom potezem ) Za pocetak, da ispravim Oskarove brljotine. Nadal je osvojio Peking jos 2005-e, ali Peking nije i nikad nije bio turnir iz masters serije. Nadal nema sledece masterse: Majami, Pariz i Sangaj. Sto se tice ove teorije "Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid", to jednostavno nije tako. Poenta je imati sve u vazecem kalendaru, pa tako Novak ima 8/9, Roger 7/9 ( fali mu Monte Karlo i Rim ), a Rafa 6/9. Roger i Rafa imaju titule u Hamburgu, ( Roger cak 4 puta, Rafa jedanput ), ali Hamburg nije u kalendaru Masters 1000 od 2009. kad ga je zamenio Sangaj. U periodu kad je Hamburg bio deo masters serije Roger je opet imao 7/9 jer je Pariz osvojio 2011., a Rafa 6/9 jer je Sinsinati osvojio 2013. Lendl je tokom svoje karijere osvojio 11 razlicitih turnira od 15 koji su se menjali unutar 9 Tennis master championship-a ( tako se nekad zvalo ono sto se danas zove Masters 1000 ), ali je u vazecem kalendaru najvise dogurao do 7/9. Novakov domet 8/9 je vec sam po sebi rekord, niko sem njega to nije uspeo.

Levom potezem

pre 9 godina

@ Nadalu fale Majami i Zavrsni(London).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)

I Paris i Šangaj i Peking.
(Oskar, 11. avgust 2014 14:40)

Pariz masters, Majami i Zavrsni Masters, Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid kada se igrao u tom terminu u dvorani !!

dokle

pre 9 godina

(tetak, 11. avgust 2014 07:47)ž

Da, da, baš mu je olakšano što je Federer u "lošoj" formi, toliko lošoj da je na prethodnom Grend Slemu i prethodnom Mastersu došao do finala... Očigledno da ima ljudi koji će i da Novak osvoji 4 Grend Slema za redom reći da mu je bilo olakšano nečijim izostankom, ako ničijim drugim onda bar izostankom Troickog :-D

Oskar

pre 9 godina

@ Nadalu fale Majami i Zavrsni(London).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)

I Paris i Šangaj i Peking.

Fontejn

pre 9 godina

Volim sto ste kod Novaka uvek sigurni u sledece:
1. Da se ne zna kad ce mu los dan
2. Da ce da da praznu izjavu za koju on misli da je dobra reklama
3. Da nesto skriva.

tetak

pre 9 godina

Nadajmo se da ce uci u istoriji- ako osvoji Sinsinati, decenijama govorice se : Novak Djokovic je jedini teniser koji je osvojio svih 10(9+1) mastersa. RF fale- Rim,M.Karlo i Sangaj.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 08:58)

Nadalu nedostaje Miami a Federeru Monte Carlo i Rim

Termin u kojemu se igra Shangai je nekad igran u Madridu ( indoor) a njega je 2006. osvojio Roger

Danasnji se igra u terminu kojega je prije imao Hamburg

Uglavnom , Novak ce po mom misljenju doci do kompletnog Masters prvi jer Roger nema teoretske sanse vise da uzme Rim i Monte Carlo a Nadal ....hmmm , jako tesko ce da osvoji Miami

Go Tipsa

pre 9 godina

Svi vi upravo pricate o coveku, koji je u dosadasnjoj karijeri napravio sledece:

GS:
-7 titula
-7 finala
-9 polufinala

Masters kup:
- 3 titule

Master turniri:
- 19 osvojio
-10 finala

Koji ima 45 osvojenih turnira sve ukupno i 107 nedelja proveo na prvom mestu ATP liste.I koji ima 27 godina i sigurno jos 4,5 sezona ispred sebe da popravi sve ove brojeve.


Molim vas uozbiljite se malo!!

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 9 godina

Nedavno rekoh da Novak nije moj rodjak, nit` prijatelj, ali ja sam njegov navijač, tj navijam za Novaka. Naravno, nisam bio oduševljen njegovim nezalaganjem protiv Conge; pitam se da li navijači Zvezde i Partizana, kažu: "Momci, ova pobeda nam ništa ne znači, a vidimo i da vam se ne igra... Izgubite slobodno, imate naš "blagoslov"! Jasno je da se ne može uvek pobedjivati, ali...

oki

pre 9 godina

Ako budeš igrao kao i prošle nedelje, imaćeš novu šansu naredne sezone. (Ivan NS, 11. avgust 2014 11:07)

zasto tolko minusa? covek je sasvim realan... rekao je ako bude igrao a ne da ce sigurno igrati kao na Torontu... znam da svi vi tj. mi navijamo za Novaka ali moramo biti realni, a mislim da ce Novak do finala sigurno, a u finalu cemo videti, zavisi ko mu dodje

velikoslovog

pre 9 godina

NS#1 sjajan komentar :) mislim da bi bila bas fora da uzme ove godine Sinsinati, a da recimo ovim putem stigne do stih 16 velikih trofeja u tenisu: 2007 - Canada, Miami ... 2008 - Australian Open, Indian Wells, Rim, Masters Kup ... 2009 - Paris ... 2010 - Dejvis Kup ... 2011 - Wimbledon, US Open, Madrid ... 2012 - Sangaj ... 2013 - Monte Carlo ... 2014 - Sinsinati ... 2015 - French Open ... 2016 - Olimpijsko zlato :)

Nikola K

pre 9 godina

Tako je,uzimas Sinsi,duboko verujem.Na Vikipediji u rekordima kazu da je Lendl vec kompletirao sve masterse ali čudno je to kada je Nole bio u pohodu prosle sezone da ostvari 9/9 i nije uspeo, tada je Lendl jos imao 8/9. E sad ako ima neko da to razjasni,Lendlu od jednom u knjigi rekorda pise 9/9.Lendl je mnogo tih mastersa osvojio ali su se iz godine u godinu menjali turniri i redosled.Mozda i ima svih 9 a ukupno zavidljivih 22.
Ajde Nole izjednaci se sa Lendlom 9/9

NS#1

pre 9 godina

Ne bih se složio s nekolicinom ljudi ovde, da Đoković kad "mora" da osvoji nešto, nikad ne uspeva. Đoković je "morao" 2008. da pobedi Congu u finalu A.O. Konačno finale, a da nema, do tada, za njega nepobedivih, Nadala i Federera. Ogroman pritisak, a savladao ga je bez većih problema. Morao je da pobedi Federera u finalu Bazela, msm 2009., i uspeo. A nisu mu davane neke šanse. 2011. - Madrid. nakon onakvog poraza od Nadala na istom turniru, 2009., mnogi su mislili da ga nole nikad neće dobiti na šljaci. A svi se dobro sećamo kako je tad nole dokazao da ga može pobediti. Vimbldon - oba koja je osvojio, takođe je "morao". Da ne davim više, dokazao je nebrojeno puta da može da uradi ono u šta mnogi sumnjaju, a to je da bude najbolji pod pritiskom u datom trenutku. Činjenica da je isto tako mnogo puta i gubio kad je bilo bitno, samo dokazuje da je i on čovek, a ne mašina. Osvojiće on taj Sinsinati, a i R.G. Polako, živi bili, pa videli! :)

Melenci

pre 9 godina

Nole nikada u zivotu ne treba da racuna na losu formu njigovih bliskih rivala.To je potpuno pogresan pristup.Nole mora da igra svoj tenis koji ga je i doveo do vrha.Porazi su sastavni deo sporta,i dobri su ako se izvuce pouka.Ne moze Nole ostati u vrhu ako se oslanja na lose forme.On mora da bude taj dominantan igrac sa sigurnim svojim gemovima,da onaj drugi bude na mukama i dilemama i pritiscima.Jeste Conga servirao nevidjeno dobro i konsatantno dobro,ali problem je bio sto mu se Nole nije suprotstavio u svojim gemovima.P a uzdramala bi se i stena a ne Conga.

Dragan Egeric

pre 9 godina

On kod mene a verujem i kod mnogih ima toliko kredita i da sutra prestane da igra bice i ostace uvek genije,Noleta za predsednika

Goran S.

pre 9 godina

Verujem daje Nole dovoljno vec sazreo da kapira neke stvari, da je spoznao razlicitosti mentaliteta odredjenih nacija i njihovog poimanja ove igre.
Naravno nisu svi viteski nastrojeni, neki teniseri i nece mnogo birati sredstva kako bi zadrzali primat i sve epitete najboljeg.
Hocu reci , verujem da je Rodzeru ove Godine Sinsinati jednako vazan kao GS turnir, pa mozda cak i vise posto je prosao R. Garos. Ta vecita lista i rekordi teniserima su izuzetno vazni, na kraju to je njihov zivot i ako je vec tako, onda je i razumljivo. Pomenuo sam razlicitost mentaliteta tenisera, taj mentalitet svakako utice na njihovo poimanje ove igre, i zato znam da je Noletu vazno da bude broj jedan, ali mu je vazno i kako je to izvojevao i znam da nekima to i nije toliko vazno, vazan im je cilj a kako do njega, koga to briga odprilike. Tako stoje stvari sa Rodzerom i Nadalom takodje, zato i znam da je Rodzeru jednako vazno da Noleta spreci da kompletira masters seriju, jer ni on cak to nije postigao!? Izmedju ostalog njegovoj daljoj igri je i to motiv, jednostavno ne moze skrstenih ruku gledat i kako ga neko prevazilazi.
Zato verujem da i Nole zna odakle vetar duva, kao i prosle godine na Rolad Garosu, to Rodzer gleda kao svoje prioritetne zadatke, da spreci nekoga da napravi vanredan uspeh. Taktika je taktika na kraju i tu nema ljutnje sto Rodzer tempira formu na Sinsinati, to je njegova igra...
Znam bice zestoko finale izmedju njih dvojice, ukoliko do tamo stignu obojica naravno.

Stevan

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.
(zoran, 11. avgust 2014 01:49)

Zato je sigurnije gledati mec preko televizije. Ukoliko nesto krene lose ustanes i odes da radis nesto drugo pa se eventualno kasnije vratis da vidis kako ide xD

Stevan

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.
(zoran, 11. avgust 2014 01:49)

Zato je sigurnije gledati mec preko televizije. Ukoliko nesto krene lose ustanes i odes da radis nesto drugo pa se eventualno kasnije vratis da vidis kako ide xD

veliki strumf

pre 9 godina

@Nebojsa Za Noleta sam pogresio, a Federeru ne racunam tu boraniju od turnira (kao ni Noletu), gde nemaju konkurenciju - mislio sam na masterse i GS. Ni oni ih sami ne racunaju, tek reda radi. Fed moze jos 10 takvih da osvoji do kraja godine, ali drugo njega zanima.

rade

pre 9 godina

E moj Djokovicu, ovih nedelja izjavljujes samo kako ti Tenis nije vise prioritet i sve tako u tom stilu, kao da si ti jedini ozenjen i da ti je zena trudna . Preterao si sa tom psihologijom a to ti se odmah vratilo porazima i igrom koju pruzas. Pa Federer ima blizanaca koliko hoces a opet je 130 % skoncentrisan na tennis. Ili digni mruke od tenisa ili ponasaj se kao pravi profesionalac a ne ovako kako se sad ponasas, sto ne dolikuje najboljem teniseru na planeti u ovom trenutku.Razlike u kvalitetu prvih 200 igraca su minimalne i zacas se ode ispod 50-og mesta a onda je tesko da se vratis.
pozdrav
Rade

Aca Znalac

pre 9 godina

Ovoga puta ćeš doći do 4-tog kola. To je maximum. Sorry. Trebaće ti vremena da se vratiš i povretiš posle svih džumbusa i tarapane.

Melenci

pre 9 godina

budimo iskreni,svakom normalnom je bilo i krivo i zao sto je izgubio.Za mene to je razlog vise da jos jace navijam za Noleta.Naravno kada se samo malo pogleda u njegovu karijeru i kao sportiste i kao coveka.E,sad ima noklica i hoklica koji bodre samo pobednike tako da to nisu iskreni navijaci jednog sportiste,kluba.U politici se zovu preletaci.

mile

pre 9 godina

"Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan..."
(veliki strumf, 11. avgust 2014 01:59)
-------------------------------------
Ovi "sigurni" su prosto neverovatni ... kad vam oni kazu "glatko" ili "sigurno" onda je to zacementirano i daleko jaca garancija nego sto vam to moze garantovati i sam Djokovic.

Zoran

pre 9 godina

Nadajmo se da ce uci u istoriji- ako osvoji Sinsinati, decenijama govorice se : Novak Djokovic je jedini teniser koji je osvojio svih 10(9+1) mastersa. RF fale- Rim,M.Karlo i Sangaj.

tetak

pre 9 godina

Ako ga ne osvoji ove godine kada su Nadal i Delpo odsutni , kada su Federer i Murray u losoj formi....nece nikad

Mozda mu nije sudjeno

No , pricekajmo 7 dana

Vlada

pre 9 godina

kad god nesto mora da osvoji on to ne uradi,tako da cisto sumnjam da ce i ovaj put..ali nema veze nek uzme us open jos samo ove godine i bice super..

Zoran

pre 9 godina

sumnja u čovjeka koji ima ovoliko trofeja iza sebe ( da ih ne brojimo pojedinačno ) , koji je prvi igrač svijeta , kojemu nedostaje još masters koji slijedi . Teniser dolazi iz jedne male zemlje bez bogate teniske tradicije ..izvolite gospodo , reket u šake pa da vidimo čija majka crnu vunu prede :)( što se mene tiče , može sutra da prestane da radi svoj posao )

Кривокапић

pre 9 godina

Е мој Зоране. Узео си слободан дан, купио карте сину и себи и Новак те разочарао. Значи ако све се врти око тебе и твог сина. Ја сам исто купио карте за четвртфинала и уживао у одличном тенису. И без Нолета. Нолета и Типсу сам гледао 2012, када је Ноле освојио. Ове године сам желео да изгуби баш од Цонге и да се спреми за У.С опен као човек.
Битно је да си ти узео слободан дан.

Roki

pre 9 godina

Bas je smesan . Stalno isto prica pogotovo " ...znam sta je potrebno da uradim..." . Ko da ga neko tera ,care ako i sad okacis reket o klin , najveci si .Ako odlucis da hoces jos, moras mnogo ozbiljnije da pristupis radu, totalno si zahrdjao.Videlo se to na prvom treniningu u TO , nije mogo da pogodi teren. Moras mnogo ozbiljnije i zbog postovanja prema protivniku, a i izgleda bez veze.

Toki

pre 9 godina

@Zorane
Zoki moj, pa ne igra Nole za tebe I tvoju djecu. Samo sto si platio za kartu ne znaci da si njega kupio, platio si da gledas mec. A kao sto I sam kazes, nisi ni htio da gledas ostale meceve, to mi dovoljno govori koliko tebe tenis stvarno interesuje. Nego dosao sa zastava I bakracima da se drcis, a Nole ti povrijedio ego. Jadan ti. Ajde odrsati Zokane moj.

Sto se tice Novaka I cincinatija. Procitah da je novak zakazao tri treninga u jednom danu. Tri sata sa Stanom I dva puta po sat zatvoreno. Podize nivo.

Nebojša

pre 9 godina

@Petar Sumnjaju oni koji zive od danas do sutra. Nole je pre samo mesec dana uzeo Wimbledon, najveci turnir na svetu, igrao finale RG, uzeo jos 2 mastersa... Sitnica. A najavljuju njegov pad, trokiranje, kazu gotov je - oni koji reket u ruke nisu uzeli. Znate li koliko je Federer osvojio turnira ove godine? NULA! A nama ovo malo. Pa Tipsa, 8. igrac sveta pre godinu dana, nije bio ni blizu finala mastersa. Ali malo nam je sto Nole evo zapocinje 107. nedelju vladanja svetskim tenisom! Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan (ako se neko pkadi Conge - on je svoje zavrsio, sledi mu veliko praznjenje, nije on rodjeni sampion). (veliki strumf, 11. avgust 2014 01:59)

Slažem se sa tvojim komentarom ali uz dve ispravke Novak je uzeo tri mastersa Indian wells Majami i Rim a Federer je osvojio dve titule u Dubaiu i Haleu.

veliki strumf

pre 9 godina

@Petar Sumnjaju oni koji zive od danas do sutra. Nole je pre samo mesec dana uzeo Wimbledon, najveci turnir na svetu, igrao finale RG, uzeo jos 2 mastersa... Sitnica. A najavljuju njegov pad, trokiranje, kazu gotov je - oni koji reket u ruke nisu uzeli. Znate li koliko je Federer osvojio turnira ove godine? NULA! A nama ovo malo. Pa Tipsa, 8. igrac sveta pre godinu dana, nije bio ni blizu finala mastersa. Ali malo nam je sto Nole evo zapocinje 107. nedelju vladanja svetskim tenisom! Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan (ako se neko pkadi Conge - on je svoje zavrsio, sledi mu veliko praznjenje, nije on rodjeni sampion).

zoran

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.

veliki strumf

pre 9 godina

@Petar Sumnjaju oni koji zive od danas do sutra. Nole je pre samo mesec dana uzeo Wimbledon, najveci turnir na svetu, igrao finale RG, uzeo jos 2 mastersa... Sitnica. A najavljuju njegov pad, trokiranje, kazu gotov je - oni koji reket u ruke nisu uzeli. Znate li koliko je Federer osvojio turnira ove godine? NULA! A nama ovo malo. Pa Tipsa, 8. igrac sveta pre godinu dana, nije bio ni blizu finala mastersa. Ali malo nam je sto Nole evo zapocinje 107. nedelju vladanja svetskim tenisom! Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan (ako se neko pkadi Conge - on je svoje zavrsio, sledi mu veliko praznjenje, nije on rodjeni sampion).

zoran

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.

Stevan

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.
(zoran, 11. avgust 2014 01:49)

Zato je sigurnije gledati mec preko televizije. Ukoliko nesto krene lose ustanes i odes da radis nesto drugo pa se eventualno kasnije vratis da vidis kako ide xD

Кривокапић

pre 9 godina

Е мој Зоране. Узео си слободан дан, купио карте сину и себи и Новак те разочарао. Значи ако све се врти око тебе и твог сина. Ја сам исто купио карте за четвртфинала и уживао у одличном тенису. И без Нолета. Нолета и Типсу сам гледао 2012, када је Ноле освојио. Ове године сам желео да изгуби баш од Цонге и да се спреми за У.С опен као човек.
Битно је да си ти узео слободан дан.

Toki

pre 9 godina

@Zorane
Zoki moj, pa ne igra Nole za tebe I tvoju djecu. Samo sto si platio za kartu ne znaci da si njega kupio, platio si da gledas mec. A kao sto I sam kazes, nisi ni htio da gledas ostale meceve, to mi dovoljno govori koliko tebe tenis stvarno interesuje. Nego dosao sa zastava I bakracima da se drcis, a Nole ti povrijedio ego. Jadan ti. Ajde odrsati Zokane moj.

Sto se tice Novaka I cincinatija. Procitah da je novak zakazao tri treninga u jednom danu. Tri sata sa Stanom I dva puta po sat zatvoreno. Podize nivo.

NS#1

pre 9 godina

Ne bih se složio s nekolicinom ljudi ovde, da Đoković kad "mora" da osvoji nešto, nikad ne uspeva. Đoković je "morao" 2008. da pobedi Congu u finalu A.O. Konačno finale, a da nema, do tada, za njega nepobedivih, Nadala i Federera. Ogroman pritisak, a savladao ga je bez većih problema. Morao je da pobedi Federera u finalu Bazela, msm 2009., i uspeo. A nisu mu davane neke šanse. 2011. - Madrid. nakon onakvog poraza od Nadala na istom turniru, 2009., mnogi su mislili da ga nole nikad neće dobiti na šljaci. A svi se dobro sećamo kako je tad nole dokazao da ga može pobediti. Vimbldon - oba koja je osvojio, takođe je "morao". Da ne davim više, dokazao je nebrojeno puta da može da uradi ono u šta mnogi sumnjaju, a to je da bude najbolji pod pritiskom u datom trenutku. Činjenica da je isto tako mnogo puta i gubio kad je bilo bitno, samo dokazuje da je i on čovek, a ne mašina. Osvojiće on taj Sinsinati, a i R.G. Polako, živi bili, pa videli! :)

Zoran

pre 9 godina

Nadajmo se da ce uci u istoriji- ako osvoji Sinsinati, decenijama govorice se : Novak Djokovic je jedini teniser koji je osvojio svih 10(9+1) mastersa. RF fale- Rim,M.Karlo i Sangaj.

Zoran

pre 9 godina

sumnja u čovjeka koji ima ovoliko trofeja iza sebe ( da ih ne brojimo pojedinačno ) , koji je prvi igrač svijeta , kojemu nedostaje još masters koji slijedi . Teniser dolazi iz jedne male zemlje bez bogate teniske tradicije ..izvolite gospodo , reket u šake pa da vidimo čija majka crnu vunu prede :)( što se mene tiče , može sutra da prestane da radi svoj posao )

Go Tipsa

pre 9 godina

Svi vi upravo pricate o coveku, koji je u dosadasnjoj karijeri napravio sledece:

GS:
-7 titula
-7 finala
-9 polufinala

Masters kup:
- 3 titule

Master turniri:
- 19 osvojio
-10 finala

Koji ima 45 osvojenih turnira sve ukupno i 107 nedelja proveo na prvom mestu ATP liste.I koji ima 27 godina i sigurno jos 4,5 sezona ispred sebe da popravi sve ove brojeve.


Molim vas uozbiljite se malo!!

Goran S.

pre 9 godina

Verujem daje Nole dovoljno vec sazreo da kapira neke stvari, da je spoznao razlicitosti mentaliteta odredjenih nacija i njihovog poimanja ove igre.
Naravno nisu svi viteski nastrojeni, neki teniseri i nece mnogo birati sredstva kako bi zadrzali primat i sve epitete najboljeg.
Hocu reci , verujem da je Rodzeru ove Godine Sinsinati jednako vazan kao GS turnir, pa mozda cak i vise posto je prosao R. Garos. Ta vecita lista i rekordi teniserima su izuzetno vazni, na kraju to je njihov zivot i ako je vec tako, onda je i razumljivo. Pomenuo sam razlicitost mentaliteta tenisera, taj mentalitet svakako utice na njihovo poimanje ove igre, i zato znam da je Noletu vazno da bude broj jedan, ali mu je vazno i kako je to izvojevao i znam da nekima to i nije toliko vazno, vazan im je cilj a kako do njega, koga to briga odprilike. Tako stoje stvari sa Rodzerom i Nadalom takodje, zato i znam da je Rodzeru jednako vazno da Noleta spreci da kompletira masters seriju, jer ni on cak to nije postigao!? Izmedju ostalog njegovoj daljoj igri je i to motiv, jednostavno ne moze skrstenih ruku gledat i kako ga neko prevazilazi.
Zato verujem da i Nole zna odakle vetar duva, kao i prosle godine na Rolad Garosu, to Rodzer gleda kao svoje prioritetne zadatke, da spreci nekoga da napravi vanredan uspeh. Taktika je taktika na kraju i tu nema ljutnje sto Rodzer tempira formu na Sinsinati, to je njegova igra...
Znam bice zestoko finale izmedju njih dvojice, ukoliko do tamo stignu obojica naravno.

Stevan

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.
(zoran, 11. avgust 2014 01:49)

Zato je sigurnije gledati mec preko televizije. Ukoliko nesto krene lose ustanes i odes da radis nesto drugo pa se eventualno kasnije vratis da vidis kako ide xD

Melenci

pre 9 godina

budimo iskreni,svakom normalnom je bilo i krivo i zao sto je izgubio.Za mene to je razlog vise da jos jace navijam za Noleta.Naravno kada se samo malo pogleda u njegovu karijeru i kao sportiste i kao coveka.E,sad ima noklica i hoklica koji bodre samo pobednike tako da to nisu iskreni navijaci jednog sportiste,kluba.U politici se zovu preletaci.

rade

pre 9 godina

E moj Djokovicu, ovih nedelja izjavljujes samo kako ti Tenis nije vise prioritet i sve tako u tom stilu, kao da si ti jedini ozenjen i da ti je zena trudna . Preterao si sa tom psihologijom a to ti se odmah vratilo porazima i igrom koju pruzas. Pa Federer ima blizanaca koliko hoces a opet je 130 % skoncentrisan na tennis. Ili digni mruke od tenisa ili ponasaj se kao pravi profesionalac a ne ovako kako se sad ponasas, sto ne dolikuje najboljem teniseru na planeti u ovom trenutku.Razlike u kvalitetu prvih 200 igraca su minimalne i zacas se ode ispod 50-og mesta a onda je tesko da se vratis.
pozdrav
Rade

Dragan Egeric

pre 9 godina

On kod mene a verujem i kod mnogih ima toliko kredita i da sutra prestane da igra bice i ostace uvek genije,Noleta za predsednika

Nebojša

pre 9 godina

@Petar Sumnjaju oni koji zive od danas do sutra. Nole je pre samo mesec dana uzeo Wimbledon, najveci turnir na svetu, igrao finale RG, uzeo jos 2 mastersa... Sitnica. A najavljuju njegov pad, trokiranje, kazu gotov je - oni koji reket u ruke nisu uzeli. Znate li koliko je Federer osvojio turnira ove godine? NULA! A nama ovo malo. Pa Tipsa, 8. igrac sveta pre godinu dana, nije bio ni blizu finala mastersa. Ali malo nam je sto Nole evo zapocinje 107. nedelju vladanja svetskim tenisom! Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan (ako se neko pkadi Conge - on je svoje zavrsio, sledi mu veliko praznjenje, nije on rodjeni sampion). (veliki strumf, 11. avgust 2014 01:59)

Slažem se sa tvojim komentarom ali uz dve ispravke Novak je uzeo tri mastersa Indian wells Majami i Rim a Federer je osvojio dve titule u Dubaiu i Haleu.

mile

pre 9 godina

"Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan..."
(veliki strumf, 11. avgust 2014 01:59)
-------------------------------------
Ovi "sigurni" su prosto neverovatni ... kad vam oni kazu "glatko" ili "sigurno" onda je to zacementirano i daleko jaca garancija nego sto vam to moze garantovati i sam Djokovic.

Aca Znalac

pre 9 godina

Ovoga puta ćeš doći do 4-tog kola. To je maximum. Sorry. Trebaće ti vremena da se vratiš i povretiš posle svih džumbusa i tarapane.

veliki strumf

pre 9 godina

@Nebojsa Za Noleta sam pogresio, a Federeru ne racunam tu boraniju od turnira (kao ni Noletu), gde nemaju konkurenciju - mislio sam na masterse i GS. Ni oni ih sami ne racunaju, tek reda radi. Fed moze jos 10 takvih da osvoji do kraja godine, ali drugo njega zanima.

tetak

pre 9 godina

Ako ga ne osvoji ove godine kada su Nadal i Delpo odsutni , kada su Federer i Murray u losoj formi....nece nikad

Mozda mu nije sudjeno

No , pricekajmo 7 dana

Melenci

pre 9 godina

Nole nikada u zivotu ne treba da racuna na losu formu njigovih bliskih rivala.To je potpuno pogresan pristup.Nole mora da igra svoj tenis koji ga je i doveo do vrha.Porazi su sastavni deo sporta,i dobri su ako se izvuce pouka.Ne moze Nole ostati u vrhu ako se oslanja na lose forme.On mora da bude taj dominantan igrac sa sigurnim svojim gemovima,da onaj drugi bude na mukama i dilemama i pritiscima.Jeste Conga servirao nevidjeno dobro i konsatantno dobro,ali problem je bio sto mu se Nole nije suprotstavio u svojim gemovima.P a uzdramala bi se i stena a ne Conga.

velikoslovog

pre 9 godina

NS#1 sjajan komentar :) mislim da bi bila bas fora da uzme ove godine Sinsinati, a da recimo ovim putem stigne do stih 16 velikih trofeja u tenisu: 2007 - Canada, Miami ... 2008 - Australian Open, Indian Wells, Rim, Masters Kup ... 2009 - Paris ... 2010 - Dejvis Kup ... 2011 - Wimbledon, US Open, Madrid ... 2012 - Sangaj ... 2013 - Monte Carlo ... 2014 - Sinsinati ... 2015 - French Open ... 2016 - Olimpijsko zlato :)

ivan petrovic crni

pre 9 godina

Hiljadu i kusur karaktera i na kraju greska. A greska ja da Roger ima Sangaj. Znaci i Rafa i Roger su na 6/9 i nisu imali vise ni dok je Hamburg bio deo Masters 1000 serije. Niko nema sto Novak imade ( 8/9 ), ako zatvori i Sinsinati, mnoga ce ljeta prohujati, dok majka ne rodi junaka, da ponovi podvig.

Roki

pre 9 godina

Bas je smesan . Stalno isto prica pogotovo " ...znam sta je potrebno da uradim..." . Ko da ga neko tera ,care ako i sad okacis reket o klin , najveci si .Ako odlucis da hoces jos, moras mnogo ozbiljnije da pristupis radu, totalno si zahrdjao.Videlo se to na prvom treniningu u TO , nije mogo da pogodi teren. Moras mnogo ozbiljnije i zbog postovanja prema protivniku, a i izgleda bez veze.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@Levom potezemNadalu fale Majami i Zavrsni(London).[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)I Paris i Šangaj i Peking.(Oskar, 11. avgust 2014 14:40) Pariz masters, Majami i Zavrsni Masters, Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid kada se igrao u tom terminu u dvorani !! ( Levom potezem ) Za pocetak, da ispravim Oskarove brljotine. Nadal je osvojio Peking jos 2005-e, ali Peking nije i nikad nije bio turnir iz masters serije. Nadal nema sledece masterse: Majami, Pariz i Sangaj. Sto se tice ove teorije "Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid", to jednostavno nije tako. Poenta je imati sve u vazecem kalendaru, pa tako Novak ima 8/9, Roger 7/9 ( fali mu Monte Karlo i Rim ), a Rafa 6/9. Roger i Rafa imaju titule u Hamburgu, ( Roger cak 4 puta, Rafa jedanput ), ali Hamburg nije u kalendaru Masters 1000 od 2009. kad ga je zamenio Sangaj. U periodu kad je Hamburg bio deo masters serije Roger je opet imao 7/9 jer je Pariz osvojio 2011., a Rafa 6/9 jer je Sinsinati osvojio 2013. Lendl je tokom svoje karijere osvojio 11 razlicitih turnira od 15 koji su se menjali unutar 9 Tennis master championship-a ( tako se nekad zvalo ono sto se danas zove Masters 1000 ), ali je u vazecem kalendaru najvise dogurao do 7/9. Novakov domet 8/9 je vec sam po sebi rekord, niko sem njega to nije uspeo.

Fontejn

pre 9 godina

Volim sto ste kod Novaka uvek sigurni u sledece:
1. Da se ne zna kad ce mu los dan
2. Da ce da da praznu izjavu za koju on misli da je dobra reklama
3. Da nesto skriva.

oki

pre 9 godina

Ako budeš igrao kao i prošle nedelje, imaćeš novu šansu naredne sezone. (Ivan NS, 11. avgust 2014 11:07)

zasto tolko minusa? covek je sasvim realan... rekao je ako bude igrao a ne da ce sigurno igrati kao na Torontu... znam da svi vi tj. mi navijamo za Novaka ali moramo biti realni, a mislim da ce Novak do finala sigurno, a u finalu cemo videti, zavisi ko mu dodje

dokle

pre 9 godina

(tetak, 11. avgust 2014 07:47)ž

Da, da, baš mu je olakšano što je Federer u "lošoj" formi, toliko lošoj da je na prethodnom Grend Slemu i prethodnom Mastersu došao do finala... Očigledno da ima ljudi koji će i da Novak osvoji 4 Grend Slema za redom reći da mu je bilo olakšano nečijim izostankom, ako ničijim drugim onda bar izostankom Troickog :-D

Levom potezem

pre 9 godina

@ Nadalu fale Majami i Zavrsni(London).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)

I Paris i Šangaj i Peking.
(Oskar, 11. avgust 2014 14:40)

Pariz masters, Majami i Zavrsni Masters, Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid kada se igrao u tom terminu u dvorani !!

aleksa

pre 9 godina

Ivan petrovic crni
Majstore ti si se bas izlupao. Sta da se za godinu dve promeni jedan turnir, to onda znaci da Nole ipak nema 9/9 iako osvoji Sinsi. Ja ipak mislim da se gleda to drugacije, kalendarski. Po tebi to znaci da Nole nikad nije osvojio Hamburg. Da se razumemo Nole trenutno ima 8/9, Nadal i Federer po 7/9 Fedexu fale Rim i MK, Nadalu Pariz i Majami. Tesko da ce do kraja i jedan i drugi osvojiti 9/9 a Nole je na korak od toga. Federer gotova nema sanse da trijumfuje na nekom sljakastom turniru, a Nadal tesko da ce osvojiti Pariz iz vise razloga. Peking nema nikakvu vrednost sto se Mastersa tice, ali treba napomenuti da Nadal nema WTF a to ce mu ako ne osvoji biti sigurno trn u oku. Nole sa druge strane moze da se pohvali sa jako bogatom karijerom vec sada. Ima 8/9 Mastersa najverovatnije ce prestici Federera po broju osvojenih Mastersa, ima sedam GS jos dva mu fale da udje u veliku petorku, jos jedan na AO da bude jedini sa pet AO trofeja, ima tri WTF ima medalju na OI fali mu jos RG i eventualno OI zlato da definitivno postane najveci, masivno brojke ce vremenom doci

Vlada

pre 9 godina

kad god nesto mora da osvoji on to ne uradi,tako da cisto sumnjam da ce i ovaj put..ali nema veze nek uzme us open jos samo ove godine i bice super..

robin hud

pre 9 godina

There aren’t too many trophies missing from Novak Djokovic’s cabinet, but victory at the Western & Southern Open next week would complete the set of ATP World Tour Masters 1000 trophies for the Serb, making him the first player (since 1990) to complete the Career Golden Masters.
Ko razume shvatiće.Zvanični sajt ATP.

lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

Crni pojma nemas

Hamburg(sljaka) je prebacen u Madrid(sljaka) a stari Madrid na betonu u Sangaj(beton)

Po tvojoj glupoj logici (zamisli sad)...da se Ozi open prebaci u Beograd tebi bi bilo logicno da onda Novak nema nijedan Beograd(a imao bi 4)
Posto je to malo glupavo,atp je napravio poklapanje turnira

I Nadal i Federer imaju Sangaj iako ga nikad nisu osvojili(imaju Madrid na betonu)
Oboje su na 7/9,Novak ima 8/9
A najbitnije je da veliki Lendl ima 9/9,o svemu tome imas na atp i vikipediji
Lendl 9/9
1.Tokyo(IW) (Ko je uzeo Tokio racunaju mu IW)
2.Miami
3.MC
4.Rim
5.Hamburg(Madrid)
6.Toronto
7.Sinsi
8.Filadelfija-Madrid(beton)-Sangaj-isti princip
9.Las Vegas-F.Hils-Stokholm-Pariz
To su ti 9/9
GPCS iz koje je potekla masters kategorija i danas atp masters 1000
Novak ce biti prvi pod nazivom masters 1000 ali drugi gledano iz te kategorije turnira
GPCS -nisu bili obavezni(najaci su igrali)Lendl je na njima dobio tenisere koji su igrali skoro 100 GS finala
Masters1000-obavezno je 8(ako nisi povredjen)-mozes birati 1 koji ces da propustis
dosta je bilo lupetanja gluposti od strane neupucenih pojedinaca

Inace Novakova prica je bila da ce biti jedini ako uzme RG i Sinsi,al posto on nije uzeo RG,onda vi malo prevpravite stvarno stanje,o tome je i B92 pisao,mozes naci vesti od pre vise od godinu dana

lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

Jedino su Novak i Beker na mastersu pobedili Atp No1,2,3
Novak deli 1. mesto sa 4 AO-sa 5 ce biti jedini(da je uzeo 2014,2 muve jednim udarcem,5 ukupno i 4 vezana)
Ako uzme Sinsi-jedini sa masters 1000(pod tim nazivom),2.u toj kategoriji turnira
Ako uzme RG i Sinsi - e to je ono zlatno(koje bi bilo samo njegovo)-sva 4 GS,svi mastersi i WTF(London)
ZNACI TREBA RG(kup musketara) I SINSINATI
Ako uzme RG i Sinsi bice jedini sa tim uspehom ali ga to nece automatski staviti na goat(najveceg svih vremena),za to mu treba jos dobrih 4 godina kao one iz 2011
Na goat tabeli (moje misljenje je da ce) Novak biti na kraju karijere biti na 6.mestu(to je rekao i Rod Laver),ali ce zasigurno biti najbolji teniser sa ex-yu prostora,kao i nas najbolji teniser

Goat tabela-greatest of all time (za sada)
1.Roger Federer
2.Rafael Nadal
3.Pete Sampras
4.Rod Laver
5.Roy Emerson
6.Bjorn Borg
7.Andre Agassi
8.Fred Perry
9.Ivan Lendl
10.Jimmy Conors
Djokovic je trenutno u rangu Mekinroa,Vilandera,Rozvela,Tildena na 11.mestu(Sa Sinsijem ide ispred nih i Konorsa na 10.), sa RG probice se na 6. mesto, sa jos jednim AO delio bi 4.
Ako do kraja karijere uzme:
RG + AO + pored ta dva jos 4 GS + Sinsinati + zlato na OI + min. 12 mastersa + 3 WTF - bio bi na 2 mestu ispred Rafe i Pita,za goat 1 -nemoguce

nekom je Rafa bolji od Feda,nekom Andre od Pita,ali realno je ovako
Tenis pre 50 godina i danas ne mogu da se mere,ne moze da se meri cak ni tenis iz 1998 sa ovim danasnjim

dokle vise???

pre 9 godina

Ovo su rezultati Sangaja

Year Champion Runner-up Score
2009 Nikolay Davydenko Rafael Nadal 7–6(7–3), 6–3
2010 Andy Murray Roger Federer 6–3, 6–2
2011 Andy Murray David Ferrer 7–5, 6–4
2012 Novak Djokovic Andy Murray 5–7, 7–6(13–11), 6–3
2013 Novak Djokovic Juan Martín del Potro 6-1, 3-6, 7-6(7–3)

Ne postoji 2008,jer se nije igrao, igrao se u Madridu na betonu
Federer je osvojio Madrid(na betonu) 2006 pobedom od 3:0 nad Gonzalesom a Nadal 2005 pobedom od 3:2 nad Ljubicicem(gubio je 2:0)
Atp im obojica racuna da imaju Sangaj,jer je turnir prenesen iz jednog u drugi grad(promenio se grad i sponzor a turnir ostao isti)

Gpcs-masters-masters 1000 igrali su se u sledecim gradovima

IW,Majami,MC,Rim,Madrid,Toronto/Montreal,Sinsinati,Sangaj,Pariz,

Vasington,Tokio,LA,London(na Vembliju),Filadelfija,Stokholm,Hjuston,Las Vegas,F Hils,Boston,Johanesburg,Sidnej,Stutgart i Sangaj

24 razlicita grada a 9 mastersa
Primer
Las Vegas-F.Hils-Stokholm-Pariz
1 masters(isti turnir) u 4 grada
Tako da Novak umesto da ima 8/24 on ima 8/9,umesto da ne budu nikad u sansi da osvoje sve masters,ATP radi "poklapanje" turnira da bi se doslo do toga da neki teniser osvoji sve masters
Ako Nole uzme Sinsi a Sinsi se kojim slucajem sledece godine prebaci u Atinu ,Novaku ce pisati da je osvojio Atinu (iako turnir nije ni poceo u teoriji) i stojace mu 9/9

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 11. avgust 2014 16:55)

Prije nego što napišeš da neko piše brljotine, provjeri negdje u pravilima tenisa ili na internetu ili neka ti neko sve objasni pošto vidim da se trudiš da napišeš pravilan komentar, ali nikako da ti krene od ruke.
Za tvoju informaciju ovaj je mene dobro ispravio! - Nadalu se ne računa da nema Šangaj, jer je osvojio Madrid koji se tada kalendarski igrao u tom vremenu. TO SE RAČUNA. Nadalu hvale Pariz i Majami.).

robin hud

pre 9 godina

(aleksa, 11. avgust 2014 17:45)
Po tvojoj logici ako premeste RG neće priznati Rafi da ga je osvojio 9 puta.Ako Novak osvoji Sinsinati u nedelju imaće osvojene sve masterse u karijeri, mogu posle da ih premeštaju na mesec dana.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 9 godina

Nedavno rekoh da Novak nije moj rodjak, nit` prijatelj, ali ja sam njegov navijač, tj navijam za Novaka. Naravno, nisam bio oduševljen njegovim nezalaganjem protiv Conge; pitam se da li navijači Zvezde i Partizana, kažu: "Momci, ova pobeda nam ništa ne znači, a vidimo i da vam se ne igra... Izgubite slobodno, imate naš "blagoslov"! Jasno je da se ne može uvek pobedjivati, ali...

tetak

pre 9 godina

Nadajmo se da ce uci u istoriji- ako osvoji Sinsinati, decenijama govorice se : Novak Djokovic je jedini teniser koji je osvojio svih 10(9+1) mastersa. RF fale- Rim,M.Karlo i Sangaj.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 08:58)

Nadalu nedostaje Miami a Federeru Monte Carlo i Rim

Termin u kojemu se igra Shangai je nekad igran u Madridu ( indoor) a njega je 2006. osvojio Roger

Danasnji se igra u terminu kojega je prije imao Hamburg

Uglavnom , Novak ce po mom misljenju doci do kompletnog Masters prvi jer Roger nema teoretske sanse vise da uzme Rim i Monte Carlo a Nadal ....hmmm , jako tesko ce da osvoji Miami

aleksa

pre 9 godina

Crni pricaj sta hoces ali gde god pogledas Rafa i Rodzer imaju 7/9, a po tome sto ti kazes, Nole nikad nije osvojio masters u Hamburgu i kako on moze da ima 9/9, po tvojoj logici ne moze niko da ima 9/9 jer ima vose masters turnira koji su se izmestali
Robine, malo je verovatno da ce da izmeste RG, ali hajde i to da se desi Rafi ce se racunati svakako 9 RG i to mu se u bilo kojem slucaju ne bi brisalo, i usput to nije moja logika to je logika ATP-a

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@lud,zbunjen,normalan Probacu recima da nacrtam. Masters 1000 serija su: I.Wells,Miami,Monte Carlo,Madrid,Rim,Rogers cup,Cincinnati,Sangaj i Pariz. Novak ima 8/9, Roger i Rafa 6/9. Ako sledece sezone umesto Rima premeste turnir u Rio, na primer, Novak pada na 7/9, a Rafa i Roger na 5/9. Sve sto je osvojeno kao masters dok je turnir bio deo masters 1000 serije vazi, i ulazi u ukupni skor igraca na mastersima ( Roger 21 ukupno, 17 sa aktuelnih turnira serije i 4 titule iz Hamburga koji je do 2008. bio deo masters serije, a od te godine je atp 500. Isto vazi za Rafu 26 aktuelnih i jedna iz Hamburga, ukupno 27 ). Imati 9/9 znaci imati titulu na svih 9 turnira koji u tom trenutku cine seriju. Sta je bilo pamti se i broji, ali ta hokus-pokus logika ovo se igralo u oktobru i ovo se igra u oktobru, znaci jednako, ne vazi!

Nikola K

pre 9 godina

Tako je,uzimas Sinsi,duboko verujem.Na Vikipediji u rekordima kazu da je Lendl vec kompletirao sve masterse ali čudno je to kada je Nole bio u pohodu prosle sezone da ostvari 9/9 i nije uspeo, tada je Lendl jos imao 8/9. E sad ako ima neko da to razjasni,Lendlu od jednom u knjigi rekorda pise 9/9.Lendl je mnogo tih mastersa osvojio ali su se iz godine u godinu menjali turniri i redosled.Mozda i ima svih 9 a ukupno zavidljivih 22.
Ajde Nole izjednaci se sa Lendlom 9/9

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 11. avgust 2014 20:43)
Kad sam spominjao Peking nisam ni naveo da je to Masters turnir, i ja sam mislio na običan turnir nego onako napisao mislio sam da ga nije osvojio.
Koliko se ja sjećam Hamburg se igrao na šljaci u terminu današnjeg Madrida, a Madrid bio kad sad Šangaj. Znači Nadal je kalendarski uzeo oba Mastersa a to se broji. Besmisleno bi bilo drukčije računat jer onda npr. neki budući igrači ne bi nikad mogli kompletirati sve masterse jer Hamburg nikada ne bi mogli osvojiti ( jer i ne postoji više ). Računa se samo kalendarski termin. Ako za par godina umjesto Indijan velsa bude Los andjeles ili ne znam šta, igračima koji su osvojili Indijan vels će se računati da imaju i Los andjeles. Tako se to mora brojat.

Oskar

pre 9 godina

@ Nadalu fale Majami i Zavrsni(London).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)

I Paris i Šangaj i Peking.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@dokle vise, lud,zbunjen,normalan Na wikiju takodje pise sledece:"No man has ever won all 9 singles titles in their career, with Novak Djokovic the record holder with 8 of the 9 titles." ( odrednica masters 1000 ). Ne pise da je Lendl imao 9/9. Nisam bio lenj pa sam pogledao sta wiki kaze u odrednici o Ivanu Lendlu. A kaze: 22 titule u tennis championship series ( preteca masters serije ) i masters seriji. Nista o 9/9. U 30 taksativno pobrojanih Lendlovih rekorda ( bilo da je sam ili surekorder sa jos nekim igracem ili igracima ) ne spominje se da je Lendl imao 9/9. Ja sam skoro analizirao njegovu karijeru, godinu po godinu, i u periodu od 1980-89 ( sve svoje masters titule je osvojio u tih 10 godina ) turniri su igrani u 15 razlicitih gradova, Lendl je osvajao 11/15 ali nikad nije imao vise od 7/9 aktuelnog sastava serije. Ruku na srce, tada je to bilo neverovatno tesko, buduci da se sastav serije menjao jako cesto.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@lud, zbunjen, normalanq No man has ever won all 9 singles titles in their career, with Novak Djokovic the record holder with 8 of the 9 titles. However in doubles, Daniel Nestor and the Bryan Brothers have each won all 9 titles throughout their careers. Novak Djokovic and Rafael Nadal hold the record for 5 titles in a year.

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 12. avgust 2014 00:17)
Ako Novak osvoji Sinsinati, imat će 9/9 zauvijek. I prestani već jednom pisati gluposti čovječe.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@dokle vise??? Evo sta kaze Wikipedia:" The Hamburg Masters event was downgraded to an ATP World Tour 500 event. The Madrid Masters moved to May and onto clay courts. A new tournament in Shanghai replaced the Hamburg Masters and took over Madrid's former October indoor slot." Jasno pise da je Sangaj zamenio Hamburg, a da je Madrid promenio termin i kalendar. Tvoje tumacenje pod 3) "2008, ( odnosi se na masters u Sangaju )jer se nije igrao, igrao se u Madridu na betonuFederer je osvojio Madrid(na betonu) 2006 pobedom od 3:0 nad Gonzalesom" itd je potpuna besmislica, pa kako se to Sangaj 2008 " nije igrao, jer se igrao u Madridu na betonu", kad lepo pise da je Sangaj zamenio Hamburg, znaci 2008. je poslednji put odigran Hamburg kao masters ( u finalu Nadal pobedio Federera 2-1 ) i od 2009 ga zamenjuje Sangaj.

zoran

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.

rade

pre 9 godina

E moj Djokovicu, ovih nedelja izjavljujes samo kako ti Tenis nije vise prioritet i sve tako u tom stilu, kao da si ti jedini ozenjen i da ti je zena trudna . Preterao si sa tom psihologijom a to ti se odmah vratilo porazima i igrom koju pruzas. Pa Federer ima blizanaca koliko hoces a opet je 130 % skoncentrisan na tennis. Ili digni mruke od tenisa ili ponasaj se kao pravi profesionalac a ne ovako kako se sad ponasas, sto ne dolikuje najboljem teniseru na planeti u ovom trenutku.Razlike u kvalitetu prvih 200 igraca su minimalne i zacas se ode ispod 50-og mesta a onda je tesko da se vratis.
pozdrav
Rade

Aca Znalac

pre 9 godina

Ovoga puta ćeš doći do 4-tog kola. To je maximum. Sorry. Trebaće ti vremena da se vratiš i povretiš posle svih džumbusa i tarapane.

veliki strumf

pre 9 godina

@Petar Sumnjaju oni koji zive od danas do sutra. Nole je pre samo mesec dana uzeo Wimbledon, najveci turnir na svetu, igrao finale RG, uzeo jos 2 mastersa... Sitnica. A najavljuju njegov pad, trokiranje, kazu gotov je - oni koji reket u ruke nisu uzeli. Znate li koliko je Federer osvojio turnira ove godine? NULA! A nama ovo malo. Pa Tipsa, 8. igrac sveta pre godinu dana, nije bio ni blizu finala mastersa. Ali malo nam je sto Nole evo zapocinje 107. nedelju vladanja svetskim tenisom! Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan (ako se neko pkadi Conge - on je svoje zavrsio, sledi mu veliko praznjenje, nije on rodjeni sampion).

Roki

pre 9 godina

Bas je smesan . Stalno isto prica pogotovo " ...znam sta je potrebno da uradim..." . Ko da ga neko tera ,care ako i sad okacis reket o klin , najveci si .Ako odlucis da hoces jos, moras mnogo ozbiljnije da pristupis radu, totalno si zahrdjao.Videlo se to na prvom treniningu u TO , nije mogo da pogodi teren. Moras mnogo ozbiljnije i zbog postovanja prema protivniku, a i izgleda bez veze.

tetak

pre 9 godina

Ako ga ne osvoji ove godine kada su Nadal i Delpo odsutni , kada su Federer i Murray u losoj formi....nece nikad

Mozda mu nije sudjeno

No , pricekajmo 7 dana

Кривокапић

pre 9 godina

Е мој Зоране. Узео си слободан дан, купио карте сину и себи и Новак те разочарао. Значи ако све се врти око тебе и твог сина. Ја сам исто купио карте за четвртфинала и уживао у одличном тенису. И без Нолета. Нолета и Типсу сам гледао 2012, када је Ноле освојио. Ове године сам желео да изгуби баш од Цонге и да се спреми за У.С опен као човек.
Битно је да си ти узео слободан дан.

Vlada

pre 9 godina

kad god nesto mora da osvoji on to ne uradi,tako da cisto sumnjam da ce i ovaj put..ali nema veze nek uzme us open jos samo ove godine i bice super..

mile

pre 9 godina

"Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan..."
(veliki strumf, 11. avgust 2014 01:59)
-------------------------------------
Ovi "sigurni" su prosto neverovatni ... kad vam oni kazu "glatko" ili "sigurno" onda je to zacementirano i daleko jaca garancija nego sto vam to moze garantovati i sam Djokovic.

Fontejn

pre 9 godina

Volim sto ste kod Novaka uvek sigurni u sledece:
1. Da se ne zna kad ce mu los dan
2. Da ce da da praznu izjavu za koju on misli da je dobra reklama
3. Da nesto skriva.

Toki

pre 9 godina

@Zorane
Zoki moj, pa ne igra Nole za tebe I tvoju djecu. Samo sto si platio za kartu ne znaci da si njega kupio, platio si da gledas mec. A kao sto I sam kazes, nisi ni htio da gledas ostale meceve, to mi dovoljno govori koliko tebe tenis stvarno interesuje. Nego dosao sa zastava I bakracima da se drcis, a Nole ti povrijedio ego. Jadan ti. Ajde odrsati Zokane moj.

Sto se tice Novaka I cincinatija. Procitah da je novak zakazao tri treninga u jednom danu. Tri sata sa Stanom I dva puta po sat zatvoreno. Podize nivo.

Zoran

pre 9 godina

Nadajmo se da ce uci u istoriji- ako osvoji Sinsinati, decenijama govorice se : Novak Djokovic je jedini teniser koji je osvojio svih 10(9+1) mastersa. RF fale- Rim,M.Karlo i Sangaj.

veliki strumf

pre 9 godina

@Nebojsa Za Noleta sam pogresio, a Federeru ne racunam tu boraniju od turnira (kao ni Noletu), gde nemaju konkurenciju - mislio sam na masterse i GS. Ni oni ih sami ne racunaju, tek reda radi. Fed moze jos 10 takvih da osvoji do kraja godine, ali drugo njega zanima.

NS#1

pre 9 godina

Ne bih se složio s nekolicinom ljudi ovde, da Đoković kad "mora" da osvoji nešto, nikad ne uspeva. Đoković je "morao" 2008. da pobedi Congu u finalu A.O. Konačno finale, a da nema, do tada, za njega nepobedivih, Nadala i Federera. Ogroman pritisak, a savladao ga je bez većih problema. Morao je da pobedi Federera u finalu Bazela, msm 2009., i uspeo. A nisu mu davane neke šanse. 2011. - Madrid. nakon onakvog poraza od Nadala na istom turniru, 2009., mnogi su mislili da ga nole nikad neće dobiti na šljaci. A svi se dobro sećamo kako je tad nole dokazao da ga može pobediti. Vimbldon - oba koja je osvojio, takođe je "morao". Da ne davim više, dokazao je nebrojeno puta da može da uradi ono u šta mnogi sumnjaju, a to je da bude najbolji pod pritiskom u datom trenutku. Činjenica da je isto tako mnogo puta i gubio kad je bilo bitno, samo dokazuje da je i on čovek, a ne mašina. Osvojiće on taj Sinsinati, a i R.G. Polako, živi bili, pa videli! :)

Goran S.

pre 9 godina

Verujem daje Nole dovoljno vec sazreo da kapira neke stvari, da je spoznao razlicitosti mentaliteta odredjenih nacija i njihovog poimanja ove igre.
Naravno nisu svi viteski nastrojeni, neki teniseri i nece mnogo birati sredstva kako bi zadrzali primat i sve epitete najboljeg.
Hocu reci , verujem da je Rodzeru ove Godine Sinsinati jednako vazan kao GS turnir, pa mozda cak i vise posto je prosao R. Garos. Ta vecita lista i rekordi teniserima su izuzetno vazni, na kraju to je njihov zivot i ako je vec tako, onda je i razumljivo. Pomenuo sam razlicitost mentaliteta tenisera, taj mentalitet svakako utice na njihovo poimanje ove igre, i zato znam da je Noletu vazno da bude broj jedan, ali mu je vazno i kako je to izvojevao i znam da nekima to i nije toliko vazno, vazan im je cilj a kako do njega, koga to briga odprilike. Tako stoje stvari sa Rodzerom i Nadalom takodje, zato i znam da je Rodzeru jednako vazno da Noleta spreci da kompletira masters seriju, jer ni on cak to nije postigao!? Izmedju ostalog njegovoj daljoj igri je i to motiv, jednostavno ne moze skrstenih ruku gledat i kako ga neko prevazilazi.
Zato verujem da i Nole zna odakle vetar duva, kao i prosle godine na Rolad Garosu, to Rodzer gleda kao svoje prioritetne zadatke, da spreci nekoga da napravi vanredan uspeh. Taktika je taktika na kraju i tu nema ljutnje sto Rodzer tempira formu na Sinsinati, to je njegova igra...
Znam bice zestoko finale izmedju njih dvojice, ukoliko do tamo stignu obojica naravno.

Dragan Egeric

pre 9 godina

On kod mene a verujem i kod mnogih ima toliko kredita i da sutra prestane da igra bice i ostace uvek genije,Noleta za predsednika

Zoran

pre 9 godina

sumnja u čovjeka koji ima ovoliko trofeja iza sebe ( da ih ne brojimo pojedinačno ) , koji je prvi igrač svijeta , kojemu nedostaje još masters koji slijedi . Teniser dolazi iz jedne male zemlje bez bogate teniske tradicije ..izvolite gospodo , reket u šake pa da vidimo čija majka crnu vunu prede :)( što se mene tiče , može sutra da prestane da radi svoj posao )

Stevan

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.
(zoran, 11. avgust 2014 01:49)

Zato je sigurnije gledati mec preko televizije. Ukoliko nesto krene lose ustanes i odes da radis nesto drugo pa se eventualno kasnije vratis da vidis kako ide xD

tetak

pre 9 godina

Nadajmo se da ce uci u istoriji- ako osvoji Sinsinati, decenijama govorice se : Novak Djokovic je jedini teniser koji je osvojio svih 10(9+1) mastersa. RF fale- Rim,M.Karlo i Sangaj.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 08:58)

Nadalu nedostaje Miami a Federeru Monte Carlo i Rim

Termin u kojemu se igra Shangai je nekad igran u Madridu ( indoor) a njega je 2006. osvojio Roger

Danasnji se igra u terminu kojega je prije imao Hamburg

Uglavnom , Novak ce po mom misljenju doci do kompletnog Masters prvi jer Roger nema teoretske sanse vise da uzme Rim i Monte Carlo a Nadal ....hmmm , jako tesko ce da osvoji Miami

Oskar

pre 9 godina

@ Nadalu fale Majami i Zavrsni(London).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)

I Paris i Šangaj i Peking.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@Levom potezemNadalu fale Majami i Zavrsni(London).[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)I Paris i Šangaj i Peking.(Oskar, 11. avgust 2014 14:40) Pariz masters, Majami i Zavrsni Masters, Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid kada se igrao u tom terminu u dvorani !! ( Levom potezem ) Za pocetak, da ispravim Oskarove brljotine. Nadal je osvojio Peking jos 2005-e, ali Peking nije i nikad nije bio turnir iz masters serije. Nadal nema sledece masterse: Majami, Pariz i Sangaj. Sto se tice ove teorije "Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid", to jednostavno nije tako. Poenta je imati sve u vazecem kalendaru, pa tako Novak ima 8/9, Roger 7/9 ( fali mu Monte Karlo i Rim ), a Rafa 6/9. Roger i Rafa imaju titule u Hamburgu, ( Roger cak 4 puta, Rafa jedanput ), ali Hamburg nije u kalendaru Masters 1000 od 2009. kad ga je zamenio Sangaj. U periodu kad je Hamburg bio deo masters serije Roger je opet imao 7/9 jer je Pariz osvojio 2011., a Rafa 6/9 jer je Sinsinati osvojio 2013. Lendl je tokom svoje karijere osvojio 11 razlicitih turnira od 15 koji su se menjali unutar 9 Tennis master championship-a ( tako se nekad zvalo ono sto se danas zove Masters 1000 ), ali je u vazecem kalendaru najvise dogurao do 7/9. Novakov domet 8/9 je vec sam po sebi rekord, niko sem njega to nije uspeo.

Melenci

pre 9 godina

budimo iskreni,svakom normalnom je bilo i krivo i zao sto je izgubio.Za mene to je razlog vise da jos jace navijam za Noleta.Naravno kada se samo malo pogleda u njegovu karijeru i kao sportiste i kao coveka.E,sad ima noklica i hoklica koji bodre samo pobednike tako da to nisu iskreni navijaci jednog sportiste,kluba.U politici se zovu preletaci.

Nikola K

pre 9 godina

Tako je,uzimas Sinsi,duboko verujem.Na Vikipediji u rekordima kazu da je Lendl vec kompletirao sve masterse ali čudno je to kada je Nole bio u pohodu prosle sezone da ostvari 9/9 i nije uspeo, tada je Lendl jos imao 8/9. E sad ako ima neko da to razjasni,Lendlu od jednom u knjigi rekorda pise 9/9.Lendl je mnogo tih mastersa osvojio ali su se iz godine u godinu menjali turniri i redosled.Mozda i ima svih 9 a ukupno zavidljivih 22.
Ajde Nole izjednaci se sa Lendlom 9/9

Go Tipsa

pre 9 godina

Svi vi upravo pricate o coveku, koji je u dosadasnjoj karijeri napravio sledece:

GS:
-7 titula
-7 finala
-9 polufinala

Masters kup:
- 3 titule

Master turniri:
- 19 osvojio
-10 finala

Koji ima 45 osvojenih turnira sve ukupno i 107 nedelja proveo na prvom mestu ATP liste.I koji ima 27 godina i sigurno jos 4,5 sezona ispred sebe da popravi sve ove brojeve.


Molim vas uozbiljite se malo!!

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 9 godina

Nedavno rekoh da Novak nije moj rodjak, nit` prijatelj, ali ja sam njegov navijač, tj navijam za Novaka. Naravno, nisam bio oduševljen njegovim nezalaganjem protiv Conge; pitam se da li navijači Zvezde i Partizana, kažu: "Momci, ova pobeda nam ništa ne znači, a vidimo i da vam se ne igra... Izgubite slobodno, imate naš "blagoslov"! Jasno je da se ne može uvek pobedjivati, ali...

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@lud,zbunjen,normalan Probacu recima da nacrtam. Masters 1000 serija su: I.Wells,Miami,Monte Carlo,Madrid,Rim,Rogers cup,Cincinnati,Sangaj i Pariz. Novak ima 8/9, Roger i Rafa 6/9. Ako sledece sezone umesto Rima premeste turnir u Rio, na primer, Novak pada na 7/9, a Rafa i Roger na 5/9. Sve sto je osvojeno kao masters dok je turnir bio deo masters 1000 serije vazi, i ulazi u ukupni skor igraca na mastersima ( Roger 21 ukupno, 17 sa aktuelnih turnira serije i 4 titule iz Hamburga koji je do 2008. bio deo masters serije, a od te godine je atp 500. Isto vazi za Rafu 26 aktuelnih i jedna iz Hamburga, ukupno 27 ). Imati 9/9 znaci imati titulu na svih 9 turnira koji u tom trenutku cine seriju. Sta je bilo pamti se i broji, ali ta hokus-pokus logika ovo se igralo u oktobru i ovo se igra u oktobru, znaci jednako, ne vazi!

Stevan

pre 9 godina

Veliki sam Novakov navijac. U proslu sredu sam uzeo neplacen slobodan dan,kupio karte za mene i sina, obukli majice sa srpskom zastavom i otisli puni radosti na mec. Dobili smo prilicno nista; toliko smo bili razocarani da smo napustili kompleks iako smo mogli da gledamo Ferera protiv Dodika i Dimitrova protiv Robreda. Nije poraz problem; porazi su deo sporta. Wawrinka je izgubio pre Noleta.
Gorcinu stvara nacin na koji je Nole izgubio; poraz je bio kao najavljen. Nije bilo volje da se napadne odlicni Conga. Pokusavali smo da ga probudimo. Nisam cuo da se Novak izvinio publici zbog lose igre i najblaze receno blede, blede paetije.
Nadamo se najboljem u Sinsinatiju.
(zoran, 11. avgust 2014 01:49)

Zato je sigurnije gledati mec preko televizije. Ukoliko nesto krene lose ustanes i odes da radis nesto drugo pa se eventualno kasnije vratis da vidis kako ide xD

Melenci

pre 9 godina

Nole nikada u zivotu ne treba da racuna na losu formu njigovih bliskih rivala.To je potpuno pogresan pristup.Nole mora da igra svoj tenis koji ga je i doveo do vrha.Porazi su sastavni deo sporta,i dobri su ako se izvuce pouka.Ne moze Nole ostati u vrhu ako se oslanja na lose forme.On mora da bude taj dominantan igrac sa sigurnim svojim gemovima,da onaj drugi bude na mukama i dilemama i pritiscima.Jeste Conga servirao nevidjeno dobro i konsatantno dobro,ali problem je bio sto mu se Nole nije suprotstavio u svojim gemovima.P a uzdramala bi se i stena a ne Conga.

dokle

pre 9 godina

(tetak, 11. avgust 2014 07:47)ž

Da, da, baš mu je olakšano što je Federer u "lošoj" formi, toliko lošoj da je na prethodnom Grend Slemu i prethodnom Mastersu došao do finala... Očigledno da ima ljudi koji će i da Novak osvoji 4 Grend Slema za redom reći da mu je bilo olakšano nečijim izostankom, ako ničijim drugim onda bar izostankom Troickog :-D

ivan petrovic crni

pre 9 godina

Hiljadu i kusur karaktera i na kraju greska. A greska ja da Roger ima Sangaj. Znaci i Rafa i Roger su na 6/9 i nisu imali vise ni dok je Hamburg bio deo Masters 1000 serije. Niko nema sto Novak imade ( 8/9 ), ako zatvori i Sinsinati, mnoga ce ljeta prohujati, dok majka ne rodi junaka, da ponovi podvig.

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 11. avgust 2014 20:43)
Kad sam spominjao Peking nisam ni naveo da je to Masters turnir, i ja sam mislio na običan turnir nego onako napisao mislio sam da ga nije osvojio.
Koliko se ja sjećam Hamburg se igrao na šljaci u terminu današnjeg Madrida, a Madrid bio kad sad Šangaj. Znači Nadal je kalendarski uzeo oba Mastersa a to se broji. Besmisleno bi bilo drukčije računat jer onda npr. neki budući igrači ne bi nikad mogli kompletirati sve masterse jer Hamburg nikada ne bi mogli osvojiti ( jer i ne postoji više ). Računa se samo kalendarski termin. Ako za par godina umjesto Indijan velsa bude Los andjeles ili ne znam šta, igračima koji su osvojili Indijan vels će se računati da imaju i Los andjeles. Tako se to mora brojat.

Nebojša

pre 9 godina

@Petar Sumnjaju oni koji zive od danas do sutra. Nole je pre samo mesec dana uzeo Wimbledon, najveci turnir na svetu, igrao finale RG, uzeo jos 2 mastersa... Sitnica. A najavljuju njegov pad, trokiranje, kazu gotov je - oni koji reket u ruke nisu uzeli. Znate li koliko je Federer osvojio turnira ove godine? NULA! A nama ovo malo. Pa Tipsa, 8. igrac sveta pre godinu dana, nije bio ni blizu finala mastersa. Ali malo nam je sto Nole evo zapocinje 107. nedelju vladanja svetskim tenisom! Inace, glatko ce osvojiti Cincy, a na Us Openu bice nemilosrdan (ako se neko pkadi Conge - on je svoje zavrsio, sledi mu veliko praznjenje, nije on rodjeni sampion). (veliki strumf, 11. avgust 2014 01:59)

Slažem se sa tvojim komentarom ali uz dve ispravke Novak je uzeo tri mastersa Indian wells Majami i Rim a Federer je osvojio dve titule u Dubaiu i Haleu.

oki

pre 9 godina

Ako budeš igrao kao i prošle nedelje, imaćeš novu šansu naredne sezone. (Ivan NS, 11. avgust 2014 11:07)

zasto tolko minusa? covek je sasvim realan... rekao je ako bude igrao a ne da ce sigurno igrati kao na Torontu... znam da svi vi tj. mi navijamo za Novaka ali moramo biti realni, a mislim da ce Novak do finala sigurno, a u finalu cemo videti, zavisi ko mu dodje

velikoslovog

pre 9 godina

NS#1 sjajan komentar :) mislim da bi bila bas fora da uzme ove godine Sinsinati, a da recimo ovim putem stigne do stih 16 velikih trofeja u tenisu: 2007 - Canada, Miami ... 2008 - Australian Open, Indian Wells, Rim, Masters Kup ... 2009 - Paris ... 2010 - Dejvis Kup ... 2011 - Wimbledon, US Open, Madrid ... 2012 - Sangaj ... 2013 - Monte Carlo ... 2014 - Sinsinati ... 2015 - French Open ... 2016 - Olimpijsko zlato :)

Levom potezem

pre 9 godina

@ Nadalu fale Majami i Zavrsni(London).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoran, 11. avgust 2014 13:55)

I Paris i Šangaj i Peking.
(Oskar, 11. avgust 2014 14:40)

Pariz masters, Majami i Zavrsni Masters, Sangaj se ne racuna osvojio je Madrid kada se igrao u tom terminu u dvorani !!

aleksa

pre 9 godina

Ivan petrovic crni
Majstore ti si se bas izlupao. Sta da se za godinu dve promeni jedan turnir, to onda znaci da Nole ipak nema 9/9 iako osvoji Sinsi. Ja ipak mislim da se gleda to drugacije, kalendarski. Po tebi to znaci da Nole nikad nije osvojio Hamburg. Da se razumemo Nole trenutno ima 8/9, Nadal i Federer po 7/9 Fedexu fale Rim i MK, Nadalu Pariz i Majami. Tesko da ce do kraja i jedan i drugi osvojiti 9/9 a Nole je na korak od toga. Federer gotova nema sanse da trijumfuje na nekom sljakastom turniru, a Nadal tesko da ce osvojiti Pariz iz vise razloga. Peking nema nikakvu vrednost sto se Mastersa tice, ali treba napomenuti da Nadal nema WTF a to ce mu ako ne osvoji biti sigurno trn u oku. Nole sa druge strane moze da se pohvali sa jako bogatom karijerom vec sada. Ima 8/9 Mastersa najverovatnije ce prestici Federera po broju osvojenih Mastersa, ima sedam GS jos dva mu fale da udje u veliku petorku, jos jedan na AO da bude jedini sa pet AO trofeja, ima tri WTF ima medalju na OI fali mu jos RG i eventualno OI zlato da definitivno postane najveci, masivno brojke ce vremenom doci

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 11. avgust 2014 16:55)

Prije nego što napišeš da neko piše brljotine, provjeri negdje u pravilima tenisa ili na internetu ili neka ti neko sve objasni pošto vidim da se trudiš da napišeš pravilan komentar, ali nikako da ti krene od ruke.
Za tvoju informaciju ovaj je mene dobro ispravio! - Nadalu se ne računa da nema Šangaj, jer je osvojio Madrid koji se tada kalendarski igrao u tom vremenu. TO SE RAČUNA. Nadalu hvale Pariz i Majami.).

aleksa

pre 9 godina

Crni pricaj sta hoces ali gde god pogledas Rafa i Rodzer imaju 7/9, a po tome sto ti kazes, Nole nikad nije osvojio masters u Hamburgu i kako on moze da ima 9/9, po tvojoj logici ne moze niko da ima 9/9 jer ima vose masters turnira koji su se izmestali
Robine, malo je verovatno da ce da izmeste RG, ali hajde i to da se desi Rafi ce se racunati svakako 9 RG i to mu se u bilo kojem slucaju ne bi brisalo, i usput to nije moja logika to je logika ATP-a

lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

Crni pojma nemas

Hamburg(sljaka) je prebacen u Madrid(sljaka) a stari Madrid na betonu u Sangaj(beton)

Po tvojoj glupoj logici (zamisli sad)...da se Ozi open prebaci u Beograd tebi bi bilo logicno da onda Novak nema nijedan Beograd(a imao bi 4)
Posto je to malo glupavo,atp je napravio poklapanje turnira

I Nadal i Federer imaju Sangaj iako ga nikad nisu osvojili(imaju Madrid na betonu)
Oboje su na 7/9,Novak ima 8/9
A najbitnije je da veliki Lendl ima 9/9,o svemu tome imas na atp i vikipediji
Lendl 9/9
1.Tokyo(IW) (Ko je uzeo Tokio racunaju mu IW)
2.Miami
3.MC
4.Rim
5.Hamburg(Madrid)
6.Toronto
7.Sinsi
8.Filadelfija-Madrid(beton)-Sangaj-isti princip
9.Las Vegas-F.Hils-Stokholm-Pariz
To su ti 9/9
GPCS iz koje je potekla masters kategorija i danas atp masters 1000
Novak ce biti prvi pod nazivom masters 1000 ali drugi gledano iz te kategorije turnira
GPCS -nisu bili obavezni(najaci su igrali)Lendl je na njima dobio tenisere koji su igrali skoro 100 GS finala
Masters1000-obavezno je 8(ako nisi povredjen)-mozes birati 1 koji ces da propustis
dosta je bilo lupetanja gluposti od strane neupucenih pojedinaca

Inace Novakova prica je bila da ce biti jedini ako uzme RG i Sinsi,al posto on nije uzeo RG,onda vi malo prevpravite stvarno stanje,o tome je i B92 pisao,mozes naci vesti od pre vise od godinu dana

dokle vise???

pre 9 godina

Ovo su rezultati Sangaja

Year Champion Runner-up Score
2009 Nikolay Davydenko Rafael Nadal 7–6(7–3), 6–3
2010 Andy Murray Roger Federer 6–3, 6–2
2011 Andy Murray David Ferrer 7–5, 6–4
2012 Novak Djokovic Andy Murray 5–7, 7–6(13–11), 6–3
2013 Novak Djokovic Juan Martín del Potro 6-1, 3-6, 7-6(7–3)

Ne postoji 2008,jer se nije igrao, igrao se u Madridu na betonu
Federer je osvojio Madrid(na betonu) 2006 pobedom od 3:0 nad Gonzalesom a Nadal 2005 pobedom od 3:2 nad Ljubicicem(gubio je 2:0)
Atp im obojica racuna da imaju Sangaj,jer je turnir prenesen iz jednog u drugi grad(promenio se grad i sponzor a turnir ostao isti)

Gpcs-masters-masters 1000 igrali su se u sledecim gradovima

IW,Majami,MC,Rim,Madrid,Toronto/Montreal,Sinsinati,Sangaj,Pariz,

Vasington,Tokio,LA,London(na Vembliju),Filadelfija,Stokholm,Hjuston,Las Vegas,F Hils,Boston,Johanesburg,Sidnej,Stutgart i Sangaj

24 razlicita grada a 9 mastersa
Primer
Las Vegas-F.Hils-Stokholm-Pariz
1 masters(isti turnir) u 4 grada
Tako da Novak umesto da ima 8/24 on ima 8/9,umesto da ne budu nikad u sansi da osvoje sve masters,ATP radi "poklapanje" turnira da bi se doslo do toga da neki teniser osvoji sve masters
Ako Nole uzme Sinsi a Sinsi se kojim slucajem sledece godine prebaci u Atinu ,Novaku ce pisati da je osvojio Atinu (iako turnir nije ni poceo u teoriji) i stojace mu 9/9

Oskar

pre 9 godina

@(ivan petrovic crni, 12. avgust 2014 00:17)
Ako Novak osvoji Sinsinati, imat će 9/9 zauvijek. I prestani već jednom pisati gluposti čovječe.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@dokle vise??? Evo sta kaze Wikipedia:" The Hamburg Masters event was downgraded to an ATP World Tour 500 event. The Madrid Masters moved to May and onto clay courts. A new tournament in Shanghai replaced the Hamburg Masters and took over Madrid's former October indoor slot." Jasno pise da je Sangaj zamenio Hamburg, a da je Madrid promenio termin i kalendar. Tvoje tumacenje pod 3) "2008, ( odnosi se na masters u Sangaju )jer se nije igrao, igrao se u Madridu na betonuFederer je osvojio Madrid(na betonu) 2006 pobedom od 3:0 nad Gonzalesom" itd je potpuna besmislica, pa kako se to Sangaj 2008 " nije igrao, jer se igrao u Madridu na betonu", kad lepo pise da je Sangaj zamenio Hamburg, znaci 2008. je poslednji put odigran Hamburg kao masters ( u finalu Nadal pobedio Federera 2-1 ) i od 2009 ga zamenjuje Sangaj.

robin hud

pre 9 godina

There aren’t too many trophies missing from Novak Djokovic’s cabinet, but victory at the Western & Southern Open next week would complete the set of ATP World Tour Masters 1000 trophies for the Serb, making him the first player (since 1990) to complete the Career Golden Masters.
Ko razume shvatiće.Zvanični sajt ATP.

robin hud

pre 9 godina

(aleksa, 11. avgust 2014 17:45)
Po tvojoj logici ako premeste RG neće priznati Rafi da ga je osvojio 9 puta.Ako Novak osvoji Sinsinati u nedelju imaće osvojene sve masterse u karijeri, mogu posle da ih premeštaju na mesec dana.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@dokle vise, lud,zbunjen,normalan Na wikiju takodje pise sledece:"No man has ever won all 9 singles titles in their career, with Novak Djokovic the record holder with 8 of the 9 titles." ( odrednica masters 1000 ). Ne pise da je Lendl imao 9/9. Nisam bio lenj pa sam pogledao sta wiki kaze u odrednici o Ivanu Lendlu. A kaze: 22 titule u tennis championship series ( preteca masters serije ) i masters seriji. Nista o 9/9. U 30 taksativno pobrojanih Lendlovih rekorda ( bilo da je sam ili surekorder sa jos nekim igracem ili igracima ) ne spominje se da je Lendl imao 9/9. Ja sam skoro analizirao njegovu karijeru, godinu po godinu, i u periodu od 1980-89 ( sve svoje masters titule je osvojio u tih 10 godina ) turniri su igrani u 15 razlicitih gradova, Lendl je osvajao 11/15 ali nikad nije imao vise od 7/9 aktuelnog sastava serije. Ruku na srce, tada je to bilo neverovatno tesko, buduci da se sastav serije menjao jako cesto.

ivan petrovic crni

pre 9 godina

@lud, zbunjen, normalanq No man has ever won all 9 singles titles in their career, with Novak Djokovic the record holder with 8 of the 9 titles. However in doubles, Daniel Nestor and the Bryan Brothers have each won all 9 titles throughout their careers. Novak Djokovic and Rafael Nadal hold the record for 5 titles in a year.

lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

Jedino su Novak i Beker na mastersu pobedili Atp No1,2,3
Novak deli 1. mesto sa 4 AO-sa 5 ce biti jedini(da je uzeo 2014,2 muve jednim udarcem,5 ukupno i 4 vezana)
Ako uzme Sinsi-jedini sa masters 1000(pod tim nazivom),2.u toj kategoriji turnira
Ako uzme RG i Sinsi - e to je ono zlatno(koje bi bilo samo njegovo)-sva 4 GS,svi mastersi i WTF(London)
ZNACI TREBA RG(kup musketara) I SINSINATI
Ako uzme RG i Sinsi bice jedini sa tim uspehom ali ga to nece automatski staviti na goat(najveceg svih vremena),za to mu treba jos dobrih 4 godina kao one iz 2011
Na goat tabeli (moje misljenje je da ce) Novak biti na kraju karijere biti na 6.mestu(to je rekao i Rod Laver),ali ce zasigurno biti najbolji teniser sa ex-yu prostora,kao i nas najbolji teniser

Goat tabela-greatest of all time (za sada)
1.Roger Federer
2.Rafael Nadal
3.Pete Sampras
4.Rod Laver
5.Roy Emerson
6.Bjorn Borg
7.Andre Agassi
8.Fred Perry
9.Ivan Lendl
10.Jimmy Conors
Djokovic je trenutno u rangu Mekinroa,Vilandera,Rozvela,Tildena na 11.mestu(Sa Sinsijem ide ispred nih i Konorsa na 10.), sa RG probice se na 6. mesto, sa jos jednim AO delio bi 4.
Ako do kraja karijere uzme:
RG + AO + pored ta dva jos 4 GS + Sinsinati + zlato na OI + min. 12 mastersa + 3 WTF - bio bi na 2 mestu ispred Rafe i Pita,za goat 1 -nemoguce

nekom je Rafa bolji od Feda,nekom Andre od Pita,ali realno je ovako
Tenis pre 50 godina i danas ne mogu da se mere,ne moze da se meri cak ni tenis iz 1998 sa ovim danasnjim