Ibrox man
pre 9 godina
Ali ce uvek biti u nasoj senci!
Rangers FC
Petak, 08.08.2014.
10:17
Fudbaleri Legije izbačeni su iz daljeg takmičenja u LŠ jer je u revanš meču sa Seltikom nastupio suspendovani fudbaler Bartoš Berezinski.
pre 9 godina
Ali ce uvek biti u nasoj senci!
Rangers FC
pre 9 godina
A PECAT.Sve je to zbog pecata.
pre 9 godina
Verujete da iz Legije nisu znali?
Neko je tamo i te kako znao!
Nije nista slucajno
pre 9 godina
A da li bi ovako postupili da je u pitanju Real Madrid???
pre 9 godina
@AcaPN
Igrace u Ligi Evrope,procitaj tekst...
pre 9 godina
ovako se seltik provukao i jednom protiv siona cini mi se,jednostavno oce uefa seltika u ligi sampiona svake godine,dal zbog navijaca ili nekih drugih interesa ko li ce ga znati!
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
'Kralju', ovako se sa sugovornicima poentiralo pre nekih dvadesetak godina (CIA, vatikan, masoni...). Danas samo ukazuje da koliko si zaostao. To nisu 'zavere', već kalsičan 'modus operandi'. Ili za razliku od svih nas, tebe svi ovi pobrojani (i navedi još slobodno, da i mi uživamo u eksploziji duha) 24/7 obaveštavaju šta rade i šta nameravaju?
Što se tiče duhovitosti...nivo Kursadžija i to novogodišnji specijal.
(No brain, no shame, 8. avgust 2014 14:38)
Naravno da se tako poentiralo pre 20 godina, jer je svest ljudi i dalje na tom nivou. Ne znam kakva te je muka naterala da me uvredis, ali Kursadzije su ti definitivno tvoj nivo obrazovanja i informisanja. ...ah da, ja radim za CIA...kako si me provalio?
pre 9 godina
Smesno. Tacno je da pravila moraju da se postuju, ali je covek odradio kaznu, i zbog smesnog propusta u nekoj papirologiji, izbace klub posle 6:1! Sramota! Mogli su da ih kazne, makar i sa milion evra, ali da idu dalje. Ovako dalje ide tim koji je zgazen.
Tako su i Partizan izbacili 2008 cini mi se, kad smo igrali protiv Zrinjskog, koga smo dobili 12:1 valjda ukupno. Kaznili klub zbog divljanja navijaca u gostima... A ovo je jos smesniji potez jer je prekrsaj mizeran da bi se izbacio ceo klub...
pre 9 godina
Dzabalesku je sve za Seltik, posto ce Maribor da ga izbaci.
pre 9 godina
Od tiketa nista ,ne racunaju odluke poslije meca!
pre 9 godina
Iako sa jedne strane stoji da je Legija sama kriva,jer je napravila zaista veliku i nedopustivu gresku u vezi igranja suspendovanog igraca,kada vidimo ovakav ishod i resenja koja UEFA donosi...covek ne moze,a da se ne zamisli oko pojedinih stvari:
1) Zbog cega UEFA iste arsine ne primenjuje i na najvece klubove Zap.Evrope,pri cemu tu ne mislim na zaista smesne kvazimere kojima navodno kaznjava velike i/ili (finansijski) mocne klubove-Real Madrid,Barselona,Mancester Siti,PSG...?
2)U vezi ovoga,treba takodje razmotriti poentu(ili bolje reci ironicnost) Uefine ideje "Finansijskog Fer pleja",jer je ona po meni,u najmanju ruku potpuno neuspesna...
3)Zasto postoji otpor stvaranju regionalnih takmicenja,koja bi evidentno podigla nivo fudbala u zemljama,koje ni na koji nacin,ne mogu da pariraju Ligama petice(u finansijskom i fudbalskom smislu)...Iskreno mislim da bi uz pravi pristup resenje moglo da se pronadje,pogotovo za zemlje bivse SFRJ,iako u vezi ovih zemalja postoje znatno kompleksnija i osetljivija pitanja,nego sto je slucaj sa drugim zemljama,koje su u slicnom polozaju?
4)Postojeci sistem raspodele u evropskom fudbalu je potpuno neadekvatan,i samo produbljuje postojeci jaz...
pre 9 godina
Strasno! Zao mi Radovica. Jos kad mi padne na pamet da je onaj lik u prvom mecu promasio cak dva penala. Da je dao bar jedan, Legija bi svejedno prosla dalje.
pre 9 godina
Srednjeistocnja europska liga.....kakva bi bila posjeta ,igra,kvaliteta..od slovenije do rusije...
pre 9 godina
Vrijeme je vise da se ljudi istocno od italije i njemacke dignu kontra uefe i da osnuju svoj savez...
pre 9 godina
Ja bi Legiju izbacio samo zbog imena ...
Igrači Legije sigurno su posle treninga plakali u svlačionici gde su saznali za vest iz Uefe ...
pre 9 godina
SRAMOTA, stvarno sramota. Cemu onda takmicenja, ne razumijem. Odmah unaprijed onda odredite ko ce ici dalje i gotovo.
Zasto bi igrali timovi iz sugavih zemalja poput Poljske, Rumunjske, Srbije, Hrvatske, Bih....
FUJ UEFA, FUJ
pre 9 godina
sramota covek odradio kaznu i oni nesto izmisljaju,legija je nadigrala seltik i bez njega,uvek se forsiraju jaci klubovi na bilo koji nacin,ajmo braco slovenci sad im pokazite gde im je mesto
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
'Kralju', ovako se sa sugovornicima poentiralo pre nekih dvadesetak godina (CIA, vatikan, masoni...). Danas samo ukazuje da koliko si zaostao. To nisu 'zavere', već kalsičan 'modus operandi'. Ili za razliku od svih nas, tebe svi ovi pobrojani (i navedi još slobodno, da i mi uživamo u eksploziji duha) 24/7 obaveštavaju šta rade i šta nameravaju?
Što se tiče duhovitosti...nivo Kursadžija i to novogodišnji specijal.
pre 9 godina
Ne znam sta je ovde problem. Pravila su pravila, ako ih prekrsis, dobijes kaznu koja je propisana i to je to. Ko je kriv poljaccima sto su nepismeni i pravila nisu procitali.
(Nislija, 8. avgust 2014 13:22)
Slazem se. Problem je u tome sto kazne nisu propisane, vec se ide od slucaja do slucaja. Tako na primer Milan ni za namestanje u svojoj ligi nije izbacen iz LS. A za ovaj birokratski propust, koji je inace totalno beznacajan, odmah napolje.
pre 9 godina
Sta se desava sa tiketima koji su pali na Seltik jel se oni sad priznaju?
(boris, 8. avgust 2014 12:22)
Valjda kvota 1,ako vec neki nisu isplaceni. :)
pre 9 godina
Sjećam se jedne utakmice, ima tome dosta godina, između Cibalije i Derby Countyja (za njih je tad igrao Igor Štimac op.a.). Derby je igrao s igračem koji nije smio igrati (dva žuta kartona iz prošle sezone), Cibalija je uložila žalbu, ali ju Uefa nije uvažila.
pre 9 godina
@neko gleda u svoje a neko u tudje dvoriste
Ti si uporedio Hejsel i tehnikaliju gde nebitan igrac igra nebitna 4min pri rezultatu 6:1?! Ej, HEJSEL!!! I kazes, "eto, i Engleze kaznjavaju za ovakve stvari"? Jesi li ti normalan covece?
pre 9 godina
@JACK
Ako si pročitao tekst primetio si da je BAŠ TAJ igrač pauzirao te tri utakmice koliko je bio kažnjen, ali da zbog administrativnog propusta prve dve nisu uračunate u kaznu. Uprava Legije jeste postupila diletantski i zaslužuje kaznu, ali sankcija od UEFA je u ovom slučaju potpuno promašena i besmislena...
Legija zbog admistrativne greške bude izbačena iz LŠ, a Milanu i pored na sudu dokazanog višegodišnjeg nameštanja utakmica ukinu spuspenziju, pa iste godine osvoji tu istu LŠ.
Sion kazne zabranom ragistrovanja igrača, pa izbace zbog kršenja zabrane iz LE (iako su kasnije na sudu dokazali da nisu krivi), sa druge strane sud dokaže da je uprava Barselone prilikom dovođenja Nejmara napravila finansijsku prevaru tešku više desetina miliona eura, ali zabrana registrovanja igrača je za svaki slučaj ukinuta pre prvog sledećeg prelaznog roka...
Kada Liverpul kao tada aktuelni šampion nije uspeo da izbori plasman u LŠ nikome nije padalo na pamet da se slepo pridržava pravila, Uefa je bila toliko kreativna u nastojanju da ih ugura u LŠ da se i danas nasmejem kad se setim...
Dok Siti, Real i PSŽ finansijki fer-plej javno izvrgavaju ruglu, važno je da se kazne CSKA Sofia i Vaslui...
A puna usta priče o jednakosti...
pre 9 godina
@Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Zapravo, jeste nemoguce.U tim slucajevima se ceo dvomec registruje rezultatom 3:0.
pre 9 godina
"Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu...."
"britanci sunakon hejsela dobili 6 godina zabrane igranja..."
@King James
@neko gleda u svoje a neko u tudje dvoriste
U sezoni 1999/2000 Ligu šampiona je osvojio Real Madrid, ali je sezonu u Primeri završio tek na 5. mjestu (1. Deportivo, 2. Barselona, 3.Valensija, 4. Saragosa ). Pošto po pravilu UEFA u Ligi Šampiona ne može da nastupa 5 klubova iz jedne zemlje, ceh je platila nejaka Saragosa, u sezoni života Save Miloševića. Real Madrid je tada kao osvajač LŠ, prema kriterijumu UEFA, ostvario direktan plasman u grupnu fazu LŠ 00/01.
U sezoni 2004/05 Ligu šampiona je osvojio Liverpul, ali je u Premijeršipu završio kao peti (1. Čelzi, 2. Arsenal, 3. MUFC, 4. Everton). Tom prilikom je UEFA POTPUNO PROMIJENILA kriterijum i omogućila 5 timova iz Engleske u Ligi Šampiona 05/06. S tim što je Liverpul, za razliku od Reala iz 2000. godine, startovao iz prvog kola kvalifikacija. Što nas opet dovodi do stavke povlaštenog statusa Real Madrida, ali to je već neka druga tema....
Uglavnom, u slučaju Legije, ljudi iz UEFA su pravilno postupili ako posmatramo fudbalsku igru rigidnim formalno-pravnim očima. Međutim, gore navedeni slučaj nam pokazuje, da je UEFA znala da zaobilazii i "ad hoc" mijenja sopstvena pravila, kada je tebalo ići BOGATIMA (da ne kažem "velikima") u korist.
Izvinjavam se na dužem postu, pozdrav svim istinskim ljubiteljima fudbala.
pre 9 godina
Ne znam sta je ovde problem. Pravila su pravila, ako ih prekrsis, dobijes kaznu koja je propisana i to je to. Ko je kriv poljaccima sto su nepismeni i pravila nisu procitali.
pre 9 godina
Ne znam da li je neko od vas uopste procitao o cemu se radi a sipate komentare.Covek je pauzirao 3 utakmice i odsluzio kaznu.Nema nikakvog propusta Legije.
pre 9 godina
tako su i pred duel sa Zvezdom pre par godina izjavili da oni prolaze dalje u svakom slučaju. samo je pitanje da li će pobediti na terenu ili za zelenim stolom... previše često potezu pravne mere da bi bila slučajnost...
pre 9 godina
Pa Seltik treba da kaze da ne zasluzuje da prodje dalje posle one bruke, eeeeej 6-1 pa dajte molim vas!?!?!?!?
pre 9 godina
Isto se dogodilo ne tekmi Osijek:West Ham no tada su englezi platili neku sitnu novčanu kaznu i išli dalje...
pre 9 godina
Kako UEFA dozvoli da neko ko nije licenciran bude na klupi na spisku koji prodje kroz ruke Uefinog delegata bozeeee
pre 9 godina
Evo jedan pozitivan scenario:
Seltik, pošto je truba, ispadne u poslednjem kolu kvalifikacija za LŠ i ode direktno u LE,
Legija lagano prođe u LE i u grupi im padne Seltik da ih još malo traumiraju.
pre 9 godina
sto sad na kladionici ne stave isto da je celtic dobio sluzbeno 3 0 pa da ja uzmem pare posto sam ih igrao 3+ :D ali stvarno steta za legiju zasluzili su...
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
Jel' tebi još uvijek Deda Mraz dolazi kući?
pre 9 godina
pa sto bas njega na 4 minuta sa prednoscu od 6:1??!!!??! cemu to?
pre 9 godina
Kakva sramota? Kakva podrska Legiji? Za sta? Napravili su gresku, prekrsili pravila i kraj, kakve crne teorija zavere, sta je vama?!?!
pre 9 godina
@ Međutim, u UEFA su postavili da li je Berezinski uopšte bio registrovan za prvo kolo, pošto samo registrovani fudbaleri mogu da odsluže suspenziju.''
Au, kakva greska u koracima rukovodstva Legije. Cinjenica da nisu znali za ovo pravilo ih ne oslobadja odgovornosti...
pre 9 godina
On je covek propustio 3 utakmice svog kluba u Evropi, sto je bio cilj suspenzije. Ne vidim uopste razlog da bude licenciran za te utakmice, jer je svrha kaznjavanja postignuta samim neigranjem.
pre 9 godina
Па, да... казна је примерена прекршају.
Бар на 10 година их искључити из свих такмичења. То је мера.
pre 9 godina
Mozda se netko sjeca, prije par godina Buducnost-Hajduk u kvalifikacijama na EL. Hajduku je igrao igrac koji nije bio prijavljen za to pretkolo. Bilo je govora da bi trebalo biti registrirano 3:0, al na kraju samo novcana kazna. E sad da je na mjestu Buducnosti bila neki "zapadni" klub;tko zna kako bi se odvilo.
pre 9 godina
Pa nece da izbacuju naduvane gigante sa Zapada Evrope nema ko da im gura novac u dzep! Uefa je korumpirana kao niko!
pre 9 godina
"Pokusajte samo da zamislite da u identicnoj situaciji izbace neki tim iz Britanije"
@sve zivotinje su jednake, ali su svinje jednakije od ostalih
britanci sunakon hejsela dobili 6 godina zabrane igranja. i to u trenutku kada su dominirali evropom (odma za petama su im bili italijani pa onda nekoliko praznih mesta pa svi ostali). ne mozemo reci da su se ikada vratili na staro. a ni italijanski navijaci nisu bili cvecke ni u toj ni u utakmici od pre godinu dana (koja je i bila povod) kada su englezi bezali po celom rimu od italijanskih navijaca i legendarna prica o rimskom vozacu autobusa koji nije hteo da pusti enlegske navijace u autobus i spasi im zivote.
i onda su englezi trazili da kazna bude sto veca. margaret tacer je rekla da ona ne moze da garantuje za svoje navijace, da su oni bruka za zemlju. pa su u pregovorima sa UEFA dosli do neke brojke ali tako sto je UEFA trazila da kazna bude blaza a engleska vlada da bude sto duza. pa kada je isteklo vreme englezi su reli da nisu jos sredili problem i trazili dodatno prosirenje sankcija.
e sada, zamislite da se mi nadjemo u istoj situaciji. da li bi kukali na UEFA-u, gledali ko je kako prosao u istoriji i tumacili da smo mi prosli losije od drugih ili bi kao englezi trazili da kazna bude sto veca i da se zvezdi i/ili partizanu totalno zabrani da igraju na medjunarodnoj sceni.
pre 9 godina
@Darko 88
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Nema ovde registracije službenim rezultatom, već automatski diskvalifikacija i to, što bi rekao naš premijer, zbog najglupljeg razloga koji sam čuo. Da je u pitanju neki od velikana sa Zapada mbila bi usmena opomena i novčana kazna, a pošto je Legija onda odmah rigorozno. Dupli aršini UEFA-e se nastavljaju.
......................................
Replika: Darko pročitaj ponovo. Ako je članak tačan, registrovano je 3:0, tako da ukupnim rezultatom 4:4 Celtik ide dalje zbog gola u gostima. Znači ostajem pri svom stavu. I da dodam - ekipa koja ima 4:0 kod kuće iz prvog meča može namjerno ubaciti u protokol suspendovanog igrača i sigurno prolaze jer maximalno mogu izgubiti samo službeno 3:0. Lakrdija...
pre 9 godina
uefoseltik
pre 9 godina
Miralem Zjajo
pre 9 godina
Po ovome je najsigurnije ako dobiješ prvi meč sa 4:0 da u drugom namerno napraviš neki ovakav propust i sa službenim rezultatom 0:3 sigurno prolaziš dalje i ne rizikuješ poraz od četiri i više golova! Zanimljivo!
pre 9 godina
Uefa mafijozi
pre 9 godina
Sta se desava sa tiketima koji su pali na Seltik jel se oni sad priznaju?
pre 9 godina
Covek jeste odslužio kaznu ali nije bio licenciran za utakmice sa seltikom, tako da je sve u redu...
pre 9 godina
Amaterizam Legije, koji je UEFA provalila...
pre 9 godina
Po ovoj konstalaciji stvari Seltik ode u grupu povlascenih a Ludogorec koji je bio po koeficijentu poslednji povlasceni ispade iz te grupe i sada je nepovlascen. Dupla osveta UEFA prema istocnoevropskim klubovima.
pre 9 godina
A Vojvodini su oprostili,ali tek kada je ispala.
pre 9 godina
E ova UEFA stvarno zna da zezne nekog. Zbog 4 minuta oni ispadaju, a dalje ide katastrofalni Seltik!? Kakva su to pravila da neko moze da odlezi suspenziju samo ako je registrovan!? Pa ko ce da registruje igraca koji ne moze da igra?
pre 9 godina
Kada se mec registruje sluzbenim rezultatom 3:0, tim protiv koga je doneta ta odluka automatski ispada,cak i ako je u prvom mecu pobedio 5:0
pre 9 godina
Seltik - Maribor
pre 9 godina
Kakva glupost! A jos gluplje je sto ce moci igrati LE!!! Ako izbacuju onda se izbacuje iz svih takmicenja!! Mada je izbacivanje preterano kad se vidi sta drugi rade.
pre 9 godina
Stvarno sramota zbog cega su izbaceni,trebalo ih je kazniti nekom opomenom ili novacano a ne izbacivanjem i to posle 6-1,a oce biti kaznjeni ovi najbolji klubovi koji potrose preko 100 miliona za jedan transfer period i ne postuju finansijski fer-plej,a ne uvek se izivljavaju na "malim" klubovima kojima je ulazak u Ligu Sampiona najveca sansa da zarade neku vecu lovu.
pre 9 godina
Poljski noobovi
pre 9 godina
UEFA mafiosi.
pre 9 godina
Da li Legija ima pravo da igra u LE?
pre 9 godina
Za šta služe delegati i ostala zvanična lica, ako ne mogu pre utakmice da provere ovakve stvari, nas su u petlićimma proveravali da li imamo adekvatnu registraciju. I Poljaci su ispali glupi, ali eto blaga uefa u odnosu na naš fss je nemilosrdna.
pre 9 godina
Zao mi Radovica i drustva, propust su napravili ljudi van terena, i uvek je tesko kad igraci ovako ispastaju, pobedili 6-1 i ispadaju...
pre 9 godina
Poljaci ufurali da su i oni dio zapadnog svijeta. Vidi se :( A sad, daj da se radujemo koji je 'FC Quran UTD' danas potrošio 785 miliona evra na neko pojačanje, sve u duhu fudbalske igre! I naravno, svi ćemo i na terenu i kod kuća razmotati transparent o toleranciji i 'fair-playu'!
pre 9 godina
ovo je sramota
pre 9 godina
ovo je sramota, izbace im rendzers u cetvrtu ligu da bi mogli osvajati titule bez problema, legija ih ponizi sa 6:1 i uefa i seltik se hvataju za glupost, koja bi sa pravnog aspekta promakla i tomi fili.
pre 9 godina
Sramota ! Podrska Legiji !
pre 9 godina
Ako su to unapred poznata pravila, onda se treba ljutiti na odgovorne u Legiji a ne na Uefu i ne tipicno za nas odmah misliti na neke teorije zavere.
pre 9 godina
Amateri vode klubove,kao kod nas. Kao i Zvezda sto je htela da nadmudri UEFU .
pre 9 godina
možda i nije slučajno. možda je neki poljak za ovo nešto zaradio "sa strane".
pre 9 godina
Tole namestio
pre 9 godina
Ovo je iskljucivo greska Legie, napraviti onakvu glupost pred kraj drugog meca...
Drago mi je za Celtic iako sa ovakvim timom nemaju sta dalje da traze protiv nekog ozbiljnijeg protivnika, nikad slabiji tim Celtic-a, uprava mora malo da potrosi novce, ovako ne ide...
pre 9 godina
E bas me zanima da li bi se isti standardi primenili da je u pitanju MU, Bayern, Barca...
Kakva bruka i sramota UEFA... Zalosno
pre 9 godina
Nisu bitna ta 4 minuta koja je odigrao, nije smeo biti u protokolu za utakmicu.
pre 9 godina
Nije izbačena Legija, nemojte da lupate. Registrovana je utakmica rezultatom 3:0 i Seltik je prošao sa ukupnim rezultatom 4:4 zahvaljujući golu u gostima. Zapravo je mnogo smešnija situacija... :D
pre 9 godina
Sram Vas moze biti. Da je bilo obrnuto i da je Celtic imao taj rezultat i to napravio dali bi im 20 000 funti kazne i nikom nista. Jos jednom ste pokazali da ste sramota za fudbal gadi mi se sve!
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
pre 9 godina
Ono što cijenim kod UEFE je principijelnost. Koja se odnosi jedino na patuljke s istoka.
pre 9 godina
uefooooooo, brukooooooo...
pre 9 godina
Dajte bre ljudi dal je ovo moguce. Pobede 6:1 i izbace ih zbog gluposti nad glupostima. SAosecam se sa njima kao da je izbacen tim za koji navijam. Secam se kako mi je bilo krivo kad je Partizan izbacen za zelenim stolom od Zrinjskog ali ovo je jos gore...
pre 9 godina
ne razumijem…pa stoji da je vec pauzirao tri utakmice….
kako god bilo predstavnik danskog fudbalskog saqveza je ndavno izasao sa idejom da se manje Evropske zemlje povuku iz UEFinih takmicenja i sami naprave svoja kup takmicenja. Time bi se rijesili UEFINih monopolskih zahtjeva, kao da npr niko ne smje da igra u te dane kad se igraju evropski kupovi, da bi se zgrnulo stop vise novca od tv -prava. Najveci dio tog novca ide velikima a ostalima mrvice. Njegova ideja je da se jednostavno ostave Spanija, Italija, UK, Njemacka da igraju LS koliko hoce a da sa druge strane npr. Danska, Belgija, Ceska i ostali naprave masovnije takmicenje gdje ce moci da igraju kad im odgovara i novac da se dijeli ravnopravnije.
pre 9 godina
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
pre 9 godina
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Nema ovde registracije službenim rezultatom, već automatski diskvalifikacija i to, što bi rekao naš premijer, zbog najglupljeg razloga koji sam čuo. Da je u pitanju neki od velikana sa Zapada mbila bi usmena opomena i novčana kazna, a pošto je Legija onda odmah rigorozno. Dupli aršini UEFA-e se nastavljaju.
pre 9 godina
Seltik na kraju prođe zbog gola u gostima (4:1, 0:3). Da je onaj Hrvat iskoristio bar jedan penal u prvom meču, Legija bi svejedno prošla i pored ove kazne...
pre 9 godina
Zeleni dres, zeleni sto! Mene bi, recimo, bilo sramota da tako prodjem posle 1:6
pre 9 godina
ja se secam utakmice spanija-bih, gde je igrao suspendovani igrac spanije i nikom nista, kad smo i mi bili u toj grupi
pre 9 godina
@Darko: Zvanično stoji da je utakmica registrovana 3:0 za Seltik, što znači da su dalje prošli zbog gola datog u gostima. Nije Legija diskvalifikovana. Danas će biti u žrebu za Ligu EVrope.
pre 9 godina
Zasto Seltik
pre 9 godina
Auuu kakva namestaljka, dakle, ovi Poljaci su gori od svih!
pre 9 godina
pa nije igrao tri meča i doviđenja, nema prekršaja.
najbolje da seltik prođe dalje i da njukasl ne dovede van dajka.
pu
pre 9 godina
Ako su TOLIKO glupi da ne prate, i ubacuju BAS TOG igraca, onda zasluzuju i da ispadnu. Glupost uvek treba kazniti.
pre 9 godina
Ukupan rezultat 6:1 (uz 2 promasena penala Legije) i njih nije sramota da se zale i da traze da idu dalje zbog tehnicke sitnice? Pokusajte samo da zamislite da u identicnoj situaciji izbace neki tim iz Britanije zbog tima iz istocne Evrope. Nezamislivo, zar ne? Ali zato nije problem da se menjaju pravila u korist Britanaca, ne bi bio prvi put (slucaj Liverpula i 5 engleskih timova u Ligi sampiona 2005.god - peti ispao u zadnjem kolu kvalifikacija).
pre 9 godina
Rece Terzic da je UEFA blaga, a FSS rigorozan.
pre 9 godina
Ja ne znam zasto klubovi sa istoka Evrope uopste igraju ligu sampiona i ligu Evrope. Unapred se zna da iz tog regiona niko nece proci ni medju 16 najboljih, a kada za to ima izgleda onda stupa na snagu UEFA i raznim mahinacijama to sprecava. Treba organizovati takmicenje istocnih zemalja gde ce igrati klubovi sa normalnim budzetima a ne sa klubovima ciji budzeti premasuju i budzete pojedinih drzava koje se toboze ravnopravno takmice sa Realom, Barselonom, Bajernom i ostalim naduvanim gigantima.
pre 9 godina
UEFA Mafiosi.
pre 9 godina
Ako se to desi bice jedna od vecih sramota UEFE ikada!!!
pre 9 godina
Odvratni britanci,
Legija ih je na terenu uništila (u prvoj utakmici je moglo da bude bar 7 komada),
kompletna odbrana ima noćne more od onoga što im je Radović radio,
ali očigledno nisu nimalo gadljivi na utakmice za zelenim stolom...
pre 9 godina
Problem su navijači Legije, a ne neki tamo administrativni prestup.
pre 9 godina
Ovo je previd Legije a ne Uefe! Nije Uefa kriva što su poljaci pogrešili. E sada pitanje je kako bi reagovali da je obrnut slučaj, tj da je seltik napravio grešku.
pre 9 godina
UEFA Mafiosi.
pre 9 godina
Ako se to desi bice jedna od vecih sramota UEFE ikada!!!
pre 9 godina
Ja ne znam zasto klubovi sa istoka Evrope uopste igraju ligu sampiona i ligu Evrope. Unapred se zna da iz tog regiona niko nece proci ni medju 16 najboljih, a kada za to ima izgleda onda stupa na snagu UEFA i raznim mahinacijama to sprecava. Treba organizovati takmicenje istocnih zemalja gde ce igrati klubovi sa normalnim budzetima a ne sa klubovima ciji budzeti premasuju i budzete pojedinih drzava koje se toboze ravnopravno takmice sa Realom, Barselonom, Bajernom i ostalim naduvanim gigantima.
pre 9 godina
Rece Terzic da je UEFA blaga, a FSS rigorozan.
pre 9 godina
Odvratni britanci,
Legija ih je na terenu uništila (u prvoj utakmici je moglo da bude bar 7 komada),
kompletna odbrana ima noćne more od onoga što im je Radović radio,
ali očigledno nisu nimalo gadljivi na utakmice za zelenim stolom...
pre 9 godina
Ukupan rezultat 6:1 (uz 2 promasena penala Legije) i njih nije sramota da se zale i da traze da idu dalje zbog tehnicke sitnice? Pokusajte samo da zamislite da u identicnoj situaciji izbace neki tim iz Britanije zbog tima iz istocne Evrope. Nezamislivo, zar ne? Ali zato nije problem da se menjaju pravila u korist Britanaca, ne bi bio prvi put (slucaj Liverpula i 5 engleskih timova u Ligi sampiona 2005.god - peti ispao u zadnjem kolu kvalifikacija).
pre 9 godina
Ono što cijenim kod UEFE je principijelnost. Koja se odnosi jedino na patuljke s istoka.
pre 9 godina
Problem su navijači Legije, a ne neki tamo administrativni prestup.
pre 9 godina
ovo je sramota, izbace im rendzers u cetvrtu ligu da bi mogli osvajati titule bez problema, legija ih ponizi sa 6:1 i uefa i seltik se hvataju za glupost, koja bi sa pravnog aspekta promakla i tomi fili.
pre 9 godina
Ovo je previd Legije a ne Uefe! Nije Uefa kriva što su poljaci pogrešili. E sada pitanje je kako bi reagovali da je obrnut slučaj, tj da je seltik napravio grešku.
pre 9 godina
ne razumijem…pa stoji da je vec pauzirao tri utakmice….
kako god bilo predstavnik danskog fudbalskog saqveza je ndavno izasao sa idejom da se manje Evropske zemlje povuku iz UEFinih takmicenja i sami naprave svoja kup takmicenja. Time bi se rijesili UEFINih monopolskih zahtjeva, kao da npr niko ne smje da igra u te dane kad se igraju evropski kupovi, da bi se zgrnulo stop vise novca od tv -prava. Najveci dio tog novca ide velikima a ostalima mrvice. Njegova ideja je da se jednostavno ostave Spanija, Italija, UK, Njemacka da igraju LS koliko hoce a da sa druge strane npr. Danska, Belgija, Ceska i ostali naprave masovnije takmicenje gdje ce moci da igraju kad im odgovara i novac da se dijeli ravnopravnije.
pre 9 godina
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Nema ovde registracije službenim rezultatom, već automatski diskvalifikacija i to, što bi rekao naš premijer, zbog najglupljeg razloga koji sam čuo. Da je u pitanju neki od velikana sa Zapada mbila bi usmena opomena i novčana kazna, a pošto je Legija onda odmah rigorozno. Dupli aršini UEFA-e se nastavljaju.
pre 9 godina
Ako su TOLIKO glupi da ne prate, i ubacuju BAS TOG igraca, onda zasluzuju i da ispadnu. Glupost uvek treba kazniti.
pre 9 godina
pa nije igrao tri meča i doviđenja, nema prekršaja.
najbolje da seltik prođe dalje i da njukasl ne dovede van dajka.
pu
pre 9 godina
Amateri vode klubove,kao kod nas. Kao i Zvezda sto je htela da nadmudri UEFU .
pre 9 godina
Stvarno sramota zbog cega su izbaceni,trebalo ih je kazniti nekom opomenom ili novacano a ne izbacivanjem i to posle 6-1,a oce biti kaznjeni ovi najbolji klubovi koji potrose preko 100 miliona za jedan transfer period i ne postuju finansijski fer-plej,a ne uvek se izivljavaju na "malim" klubovima kojima je ulazak u Ligu Sampiona najveca sansa da zarade neku vecu lovu.
pre 9 godina
ovo je sramota
pre 9 godina
Nije izbačena Legija, nemojte da lupate. Registrovana je utakmica rezultatom 3:0 i Seltik je prošao sa ukupnim rezultatom 4:4 zahvaljujući golu u gostima. Zapravo je mnogo smešnija situacija... :D
pre 9 godina
Dajte bre ljudi dal je ovo moguce. Pobede 6:1 i izbace ih zbog gluposti nad glupostima. SAosecam se sa njima kao da je izbacen tim za koji navijam. Secam se kako mi je bilo krivo kad je Partizan izbacen za zelenim stolom od Zrinjskog ali ovo je jos gore...
pre 9 godina
Sram Vas moze biti. Da je bilo obrnuto i da je Celtic imao taj rezultat i to napravio dali bi im 20 000 funti kazne i nikom nista. Jos jednom ste pokazali da ste sramota za fudbal gadi mi se sve!
pre 9 godina
Tole namestio
pre 9 godina
Zao mi Radovica i drustva, propust su napravili ljudi van terena, i uvek je tesko kad igraci ovako ispastaju, pobedili 6-1 i ispadaju...
pre 9 godina
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
pre 9 godina
Pa Seltik treba da kaze da ne zasluzuje da prodje dalje posle one bruke, eeeeej 6-1 pa dajte molim vas!?!?!?!?
pre 9 godina
Sramota ! Podrska Legiji !
pre 9 godina
@JACK
Ako si pročitao tekst primetio si da je BAŠ TAJ igrač pauzirao te tri utakmice koliko je bio kažnjen, ali da zbog administrativnog propusta prve dve nisu uračunate u kaznu. Uprava Legije jeste postupila diletantski i zaslužuje kaznu, ali sankcija od UEFA je u ovom slučaju potpuno promašena i besmislena...
Legija zbog admistrativne greške bude izbačena iz LŠ, a Milanu i pored na sudu dokazanog višegodišnjeg nameštanja utakmica ukinu spuspenziju, pa iste godine osvoji tu istu LŠ.
Sion kazne zabranom ragistrovanja igrača, pa izbace zbog kršenja zabrane iz LE (iako su kasnije na sudu dokazali da nisu krivi), sa druge strane sud dokaže da je uprava Barselone prilikom dovođenja Nejmara napravila finansijsku prevaru tešku više desetina miliona eura, ali zabrana registrovanja igrača je za svaki slučaj ukinuta pre prvog sledećeg prelaznog roka...
Kada Liverpul kao tada aktuelni šampion nije uspeo da izbori plasman u LŠ nikome nije padalo na pamet da se slepo pridržava pravila, Uefa je bila toliko kreativna u nastojanju da ih ugura u LŠ da se i danas nasmejem kad se setim...
Dok Siti, Real i PSŽ finansijki fer-plej javno izvrgavaju ruglu, važno je da se kazne CSKA Sofia i Vaslui...
A puna usta priče o jednakosti...
pre 9 godina
Da li Legija ima pravo da igra u LE?
pre 9 godina
"Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu...."
"britanci sunakon hejsela dobili 6 godina zabrane igranja..."
@King James
@neko gleda u svoje a neko u tudje dvoriste
U sezoni 1999/2000 Ligu šampiona je osvojio Real Madrid, ali je sezonu u Primeri završio tek na 5. mjestu (1. Deportivo, 2. Barselona, 3.Valensija, 4. Saragosa ). Pošto po pravilu UEFA u Ligi Šampiona ne može da nastupa 5 klubova iz jedne zemlje, ceh je platila nejaka Saragosa, u sezoni života Save Miloševića. Real Madrid je tada kao osvajač LŠ, prema kriterijumu UEFA, ostvario direktan plasman u grupnu fazu LŠ 00/01.
U sezoni 2004/05 Ligu šampiona je osvojio Liverpul, ali je u Premijeršipu završio kao peti (1. Čelzi, 2. Arsenal, 3. MUFC, 4. Everton). Tom prilikom je UEFA POTPUNO PROMIJENILA kriterijum i omogućila 5 timova iz Engleske u Ligi Šampiona 05/06. S tim što je Liverpul, za razliku od Reala iz 2000. godine, startovao iz prvog kola kvalifikacija. Što nas opet dovodi do stavke povlaštenog statusa Real Madrida, ali to je već neka druga tema....
Uglavnom, u slučaju Legije, ljudi iz UEFA su pravilno postupili ako posmatramo fudbalsku igru rigidnim formalno-pravnim očima. Međutim, gore navedeni slučaj nam pokazuje, da je UEFA znala da zaobilazii i "ad hoc" mijenja sopstvena pravila, kada je tebalo ići BOGATIMA (da ne kažem "velikima") u korist.
Izvinjavam se na dužem postu, pozdrav svim istinskim ljubiteljima fudbala.
pre 9 godina
uefooooooo, brukooooooo...
pre 9 godina
E bas me zanima da li bi se isti standardi primenili da je u pitanju MU, Bayern, Barca...
Kakva bruka i sramota UEFA... Zalosno
pre 9 godina
ja se secam utakmice spanija-bih, gde je igrao suspendovani igrac spanije i nikom nista, kad smo i mi bili u toj grupi
pre 9 godina
Seltik na kraju prođe zbog gola u gostima (4:1, 0:3). Da je onaj Hrvat iskoristio bar jedan penal u prvom meču, Legija bi svejedno prošla i pored ove kazne...
pre 9 godina
Evo jedan pozitivan scenario:
Seltik, pošto je truba, ispadne u poslednjem kolu kvalifikacija za LŠ i ode direktno u LE,
Legija lagano prođe u LE i u grupi im padne Seltik da ih još malo traumiraju.
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
Jel' tebi još uvijek Deda Mraz dolazi kući?
pre 9 godina
Zasto Seltik
pre 9 godina
Kako UEFA dozvoli da neko ko nije licenciran bude na klupi na spisku koji prodje kroz ruke Uefinog delegata bozeeee
pre 9 godina
Uefa mafijozi
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
pre 9 godina
Za šta služe delegati i ostala zvanična lica, ako ne mogu pre utakmice da provere ovakve stvari, nas su u petlićimma proveravali da li imamo adekvatnu registraciju. I Poljaci su ispali glupi, ali eto blaga uefa u odnosu na naš fss je nemilosrdna.
pre 9 godina
Zeleni dres, zeleni sto! Mene bi, recimo, bilo sramota da tako prodjem posle 1:6
pre 9 godina
Па, да... казна је примерена прекршају.
Бар на 10 година их искључити из свих такмичења. То је мера.
pre 9 godina
možda i nije slučajno. možda je neki poljak za ovo nešto zaradio "sa strane".
pre 9 godina
Auuu kakva namestaljka, dakle, ovi Poljaci su gori od svih!
pre 9 godina
Isto se dogodilo ne tekmi Osijek:West Ham no tada su englezi platili neku sitnu novčanu kaznu i išli dalje...
pre 9 godina
ovako se seltik provukao i jednom protiv siona cini mi se,jednostavno oce uefa seltika u ligi sampiona svake godine,dal zbog navijaca ili nekih drugih interesa ko li ce ga znati!
pre 9 godina
Ne znam da li je neko od vas uopste procitao o cemu se radi a sipate komentare.Covek je pauzirao 3 utakmice i odsluzio kaznu.Nema nikakvog propusta Legije.
pre 9 godina
Vrijeme je vise da se ljudi istocno od italije i njemacke dignu kontra uefe i da osnuju svoj savez...
pre 9 godina
Nisu bitna ta 4 minuta koja je odigrao, nije smeo biti u protokolu za utakmicu.
pre 9 godina
Sta se desava sa tiketima koji su pali na Seltik jel se oni sad priznaju?
pre 9 godina
Dzabalesku je sve za Seltik, posto ce Maribor da ga izbaci.
pre 9 godina
Smesno. Tacno je da pravila moraju da se postuju, ali je covek odradio kaznu, i zbog smesnog propusta u nekoj papirologiji, izbace klub posle 6:1! Sramota! Mogli su da ih kazne, makar i sa milion evra, ali da idu dalje. Ovako dalje ide tim koji je zgazen.
Tako su i Partizan izbacili 2008 cini mi se, kad smo igrali protiv Zrinjskog, koga smo dobili 12:1 valjda ukupno. Kaznili klub zbog divljanja navijaca u gostima... A ovo je jos smesniji potez jer je prekrsaj mizeran da bi se izbacio ceo klub...
pre 9 godina
pa sto bas njega na 4 minuta sa prednoscu od 6:1??!!!??! cemu to?
pre 9 godina
SRAMOTA, stvarno sramota. Cemu onda takmicenja, ne razumijem. Odmah unaprijed onda odredite ko ce ici dalje i gotovo.
Zasto bi igrali timovi iz sugavih zemalja poput Poljske, Rumunjske, Srbije, Hrvatske, Bih....
FUJ UEFA, FUJ
pre 9 godina
Mozda se netko sjeca, prije par godina Buducnost-Hajduk u kvalifikacijama na EL. Hajduku je igrao igrac koji nije bio prijavljen za to pretkolo. Bilo je govora da bi trebalo biti registrirano 3:0, al na kraju samo novcana kazna. E sad da je na mjestu Buducnosti bila neki "zapadni" klub;tko zna kako bi se odvilo.
pre 9 godina
A da li bi ovako postupili da je u pitanju Real Madrid???
pre 9 godina
Kakva glupost! A jos gluplje je sto ce moci igrati LE!!! Ako izbacuju onda se izbacuje iz svih takmicenja!! Mada je izbacivanje preterano kad se vidi sta drugi rade.
pre 9 godina
On je covek propustio 3 utakmice svog kluba u Evropi, sto je bio cilj suspenzije. Ne vidim uopste razlog da bude licenciran za te utakmice, jer je svrha kaznjavanja postignuta samim neigranjem.
pre 9 godina
Sjećam se jedne utakmice, ima tome dosta godina, između Cibalije i Derby Countyja (za njih je tad igrao Igor Štimac op.a.). Derby je igrao s igračem koji nije smio igrati (dva žuta kartona iz prošle sezone), Cibalija je uložila žalbu, ali ju Uefa nije uvažila.
pre 9 godina
Srednjeistocnja europska liga.....kakva bi bila posjeta ,igra,kvaliteta..od slovenije do rusije...
pre 9 godina
Po ovome je najsigurnije ako dobiješ prvi meč sa 4:0 da u drugom namerno napraviš neki ovakav propust i sa službenim rezultatom 0:3 sigurno prolaziš dalje i ne rizikuješ poraz od četiri i više golova! Zanimljivo!
pre 9 godina
Ne znam sta je ovde problem. Pravila su pravila, ako ih prekrsis, dobijes kaznu koja je propisana i to je to. Ko je kriv poljaccima sto su nepismeni i pravila nisu procitali.
(Nislija, 8. avgust 2014 13:22)
Slazem se. Problem je u tome sto kazne nisu propisane, vec se ide od slucaja do slucaja. Tako na primer Milan ni za namestanje u svojoj ligi nije izbacen iz LS. A za ovaj birokratski propust, koji je inace totalno beznacajan, odmah napolje.
pre 9 godina
Po ovoj konstalaciji stvari Seltik ode u grupu povlascenih a Ludogorec koji je bio po koeficijentu poslednji povlasceni ispade iz te grupe i sada je nepovlascen. Dupla osveta UEFA prema istocnoevropskim klubovima.
pre 9 godina
E ova UEFA stvarno zna da zezne nekog. Zbog 4 minuta oni ispadaju, a dalje ide katastrofalni Seltik!? Kakva su to pravila da neko moze da odlezi suspenziju samo ako je registrovan!? Pa ko ce da registruje igraca koji ne moze da igra?
pre 9 godina
Pa nece da izbacuju naduvane gigante sa Zapada Evrope nema ko da im gura novac u dzep! Uefa je korumpirana kao niko!
pre 9 godina
A Vojvodini su oprostili,ali tek kada je ispala.
pre 9 godina
@Darko: Zvanično stoji da je utakmica registrovana 3:0 za Seltik, što znači da su dalje prošli zbog gola datog u gostima. Nije Legija diskvalifikovana. Danas će biti u žrebu za Ligu EVrope.
pre 9 godina
sramota covek odradio kaznu i oni nesto izmisljaju,legija je nadigrala seltik i bez njega,uvek se forsiraju jaci klubovi na bilo koji nacin,ajmo braco slovenci sad im pokazite gde im je mesto
pre 9 godina
@neko gleda u svoje a neko u tudje dvoriste
Ti si uporedio Hejsel i tehnikaliju gde nebitan igrac igra nebitna 4min pri rezultatu 6:1?! Ej, HEJSEL!!! I kazes, "eto, i Engleze kaznjavaju za ovakve stvari"? Jesi li ti normalan covece?
pre 9 godina
Kada se mec registruje sluzbenim rezultatom 3:0, tim protiv koga je doneta ta odluka automatski ispada,cak i ako je u prvom mecu pobedio 5:0
pre 9 godina
Ako su to unapred poznata pravila, onda se treba ljutiti na odgovorne u Legiji a ne na Uefu i ne tipicno za nas odmah misliti na neke teorije zavere.
pre 9 godina
Sta se desava sa tiketima koji su pali na Seltik jel se oni sad priznaju?
(boris, 8. avgust 2014 12:22)
Valjda kvota 1,ako vec neki nisu isplaceni. :)
pre 9 godina
uefoseltik
pre 9 godina
Seltik - Maribor
pre 9 godina
sto sad na kladionici ne stave isto da je celtic dobio sluzbeno 3 0 pa da ja uzmem pare posto sam ih igrao 3+ :D ali stvarno steta za legiju zasluzili su...
pre 9 godina
Ovo je iskljucivo greska Legie, napraviti onakvu glupost pred kraj drugog meca...
Drago mi je za Celtic iako sa ovakvim timom nemaju sta dalje da traze protiv nekog ozbiljnijeg protivnika, nikad slabiji tim Celtic-a, uprava mora malo da potrosi novce, ovako ne ide...
pre 9 godina
UEFA mafiosi.
pre 9 godina
Amaterizam Legije, koji je UEFA provalila...
pre 9 godina
Poljaci ufurali da su i oni dio zapadnog svijeta. Vidi se :( A sad, daj da se radujemo koji je 'FC Quran UTD' danas potrošio 785 miliona evra na neko pojačanje, sve u duhu fudbalske igre! I naravno, svi ćemo i na terenu i kod kuća razmotati transparent o toleranciji i 'fair-playu'!
pre 9 godina
Kakva sramota? Kakva podrska Legiji? Za sta? Napravili su gresku, prekrsili pravila i kraj, kakve crne teorija zavere, sta je vama?!?!
pre 9 godina
"Pokusajte samo da zamislite da u identicnoj situaciji izbace neki tim iz Britanije"
@sve zivotinje su jednake, ali su svinje jednakije od ostalih
britanci sunakon hejsela dobili 6 godina zabrane igranja. i to u trenutku kada su dominirali evropom (odma za petama su im bili italijani pa onda nekoliko praznih mesta pa svi ostali). ne mozemo reci da su se ikada vratili na staro. a ni italijanski navijaci nisu bili cvecke ni u toj ni u utakmici od pre godinu dana (koja je i bila povod) kada su englezi bezali po celom rimu od italijanskih navijaca i legendarna prica o rimskom vozacu autobusa koji nije hteo da pusti enlegske navijace u autobus i spasi im zivote.
i onda su englezi trazili da kazna bude sto veca. margaret tacer je rekla da ona ne moze da garantuje za svoje navijace, da su oni bruka za zemlju. pa su u pregovorima sa UEFA dosli do neke brojke ali tako sto je UEFA trazila da kazna bude blaza a engleska vlada da bude sto duza. pa kada je isteklo vreme englezi su reli da nisu jos sredili problem i trazili dodatno prosirenje sankcija.
e sada, zamislite da se mi nadjemo u istoj situaciji. da li bi kukali na UEFA-u, gledali ko je kako prosao u istoriji i tumacili da smo mi prosli losije od drugih ili bi kao englezi trazili da kazna bude sto veca i da se zvezdi i/ili partizanu totalno zabrani da igraju na medjunarodnoj sceni.
pre 9 godina
Strasno! Zao mi Radovica. Jos kad mi padne na pamet da je onaj lik u prvom mecu promasio cak dva penala. Da je dao bar jedan, Legija bi svejedno prosla dalje.
pre 9 godina
Od tiketa nista ,ne racunaju odluke poslije meca!
pre 9 godina
Verujete da iz Legije nisu znali?
Neko je tamo i te kako znao!
Nije nista slucajno
pre 9 godina
@ Međutim, u UEFA su postavili da li je Berezinski uopšte bio registrovan za prvo kolo, pošto samo registrovani fudbaleri mogu da odsluže suspenziju.''
Au, kakva greska u koracima rukovodstva Legije. Cinjenica da nisu znali za ovo pravilo ih ne oslobadja odgovornosti...
pre 9 godina
@Darko 88
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Nema ovde registracije službenim rezultatom, već automatski diskvalifikacija i to, što bi rekao naš premijer, zbog najglupljeg razloga koji sam čuo. Da je u pitanju neki od velikana sa Zapada mbila bi usmena opomena i novčana kazna, a pošto je Legija onda odmah rigorozno. Dupli aršini UEFA-e se nastavljaju.
......................................
Replika: Darko pročitaj ponovo. Ako je članak tačan, registrovano je 3:0, tako da ukupnim rezultatom 4:4 Celtik ide dalje zbog gola u gostima. Znači ostajem pri svom stavu. I da dodam - ekipa koja ima 4:0 kod kuće iz prvog meča može namjerno ubaciti u protokol suspendovanog igrača i sigurno prolaze jer maximalno mogu izgubiti samo službeno 3:0. Lakrdija...
pre 9 godina
Iako sa jedne strane stoji da je Legija sama kriva,jer je napravila zaista veliku i nedopustivu gresku u vezi igranja suspendovanog igraca,kada vidimo ovakav ishod i resenja koja UEFA donosi...covek ne moze,a da se ne zamisli oko pojedinih stvari:
1) Zbog cega UEFA iste arsine ne primenjuje i na najvece klubove Zap.Evrope,pri cemu tu ne mislim na zaista smesne kvazimere kojima navodno kaznjava velike i/ili (finansijski) mocne klubove-Real Madrid,Barselona,Mancester Siti,PSG...?
2)U vezi ovoga,treba takodje razmotriti poentu(ili bolje reci ironicnost) Uefine ideje "Finansijskog Fer pleja",jer je ona po meni,u najmanju ruku potpuno neuspesna...
3)Zasto postoji otpor stvaranju regionalnih takmicenja,koja bi evidentno podigla nivo fudbala u zemljama,koje ni na koji nacin,ne mogu da pariraju Ligama petice(u finansijskom i fudbalskom smislu)...Iskreno mislim da bi uz pravi pristup resenje moglo da se pronadje,pogotovo za zemlje bivse SFRJ,iako u vezi ovih zemalja postoje znatno kompleksnija i osetljivija pitanja,nego sto je slucaj sa drugim zemljama,koje su u slicnom polozaju?
4)Postojeci sistem raspodele u evropskom fudbalu je potpuno neadekvatan,i samo produbljuje postojeci jaz...
pre 9 godina
@Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Zapravo, jeste nemoguce.U tim slucajevima se ceo dvomec registruje rezultatom 3:0.
pre 9 godina
Ne znam sta je ovde problem. Pravila su pravila, ako ih prekrsis, dobijes kaznu koja je propisana i to je to. Ko je kriv poljaccima sto su nepismeni i pravila nisu procitali.
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
'Kralju', ovako se sa sugovornicima poentiralo pre nekih dvadesetak godina (CIA, vatikan, masoni...). Danas samo ukazuje da koliko si zaostao. To nisu 'zavere', već kalsičan 'modus operandi'. Ili za razliku od svih nas, tebe svi ovi pobrojani (i navedi još slobodno, da i mi uživamo u eksploziji duha) 24/7 obaveštavaju šta rade i šta nameravaju?
Što se tiče duhovitosti...nivo Kursadžija i to novogodišnji specijal.
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
'Kralju', ovako se sa sugovornicima poentiralo pre nekih dvadesetak godina (CIA, vatikan, masoni...). Danas samo ukazuje da koliko si zaostao. To nisu 'zavere', već kalsičan 'modus operandi'. Ili za razliku od svih nas, tebe svi ovi pobrojani (i navedi još slobodno, da i mi uživamo u eksploziji duha) 24/7 obaveštavaju šta rade i šta nameravaju?
Što se tiče duhovitosti...nivo Kursadžija i to novogodišnji specijal.
(No brain, no shame, 8. avgust 2014 14:38)
Naravno da se tako poentiralo pre 20 godina, jer je svest ljudi i dalje na tom nivou. Ne znam kakva te je muka naterala da me uvredis, ali Kursadzije su ti definitivno tvoj nivo obrazovanja i informisanja. ...ah da, ja radim za CIA...kako si me provalio?
pre 9 godina
A PECAT.Sve je to zbog pecata.
pre 9 godina
Poljski noobovi
pre 9 godina
tako su i pred duel sa Zvezdom pre par godina izjavili da oni prolaze dalje u svakom slučaju. samo je pitanje da li će pobediti na terenu ili za zelenim stolom... previše često potezu pravne mere da bi bila slučajnost...
pre 9 godina
Covek jeste odslužio kaznu ali nije bio licenciran za utakmice sa seltikom, tako da je sve u redu...
pre 9 godina
Miralem Zjajo
pre 9 godina
Ja bi Legiju izbacio samo zbog imena ...
Igrači Legije sigurno su posle treninga plakali u svlačionici gde su saznali za vest iz Uefe ...
pre 9 godina
@AcaPN
Igrace u Ligi Evrope,procitaj tekst...
pre 9 godina
Ali ce uvek biti u nasoj senci!
Rangers FC
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
pre 9 godina
Ovo je iskljucivo greska Legie, napraviti onakvu glupost pred kraj drugog meca...
Drago mi je za Celtic iako sa ovakvim timom nemaju sta dalje da traze protiv nekog ozbiljnijeg protivnika, nikad slabiji tim Celtic-a, uprava mora malo da potrosi novce, ovako ne ide...
pre 9 godina
Ako su TOLIKO glupi da ne prate, i ubacuju BAS TOG igraca, onda zasluzuju i da ispadnu. Glupost uvek treba kazniti.
pre 9 godina
Ovo je previd Legije a ne Uefe! Nije Uefa kriva što su poljaci pogrešili. E sada pitanje je kako bi reagovali da je obrnut slučaj, tj da je seltik napravio grešku.
pre 9 godina
Kakva sramota? Kakva podrska Legiji? Za sta? Napravili su gresku, prekrsili pravila i kraj, kakve crne teorija zavere, sta je vama?!?!
pre 9 godina
Seltik na kraju prođe zbog gola u gostima (4:1, 0:3). Da je onaj Hrvat iskoristio bar jedan penal u prvom meču, Legija bi svejedno prošla i pored ove kazne...
pre 9 godina
Ja ne znam zasto klubovi sa istoka Evrope uopste igraju ligu sampiona i ligu Evrope. Unapred se zna da iz tog regiona niko nece proci ni medju 16 najboljih, a kada za to ima izgleda onda stupa na snagu UEFA i raznim mahinacijama to sprecava. Treba organizovati takmicenje istocnih zemalja gde ce igrati klubovi sa normalnim budzetima a ne sa klubovima ciji budzeti premasuju i budzete pojedinih drzava koje se toboze ravnopravno takmice sa Realom, Barselonom, Bajernom i ostalim naduvanim gigantima.
pre 9 godina
Ja bi Legiju izbacio samo zbog imena ...
Igrači Legije sigurno su posle treninga plakali u svlačionici gde su saznali za vest iz Uefe ...
pre 9 godina
Problem su navijači Legije, a ne neki tamo administrativni prestup.
pre 9 godina
Rece Terzic da je UEFA blaga, a FSS rigorozan.
pre 9 godina
ovo je sramota, izbace im rendzers u cetvrtu ligu da bi mogli osvajati titule bez problema, legija ih ponizi sa 6:1 i uefa i seltik se hvataju za glupost, koja bi sa pravnog aspekta promakla i tomi fili.
pre 9 godina
Ako se to desi bice jedna od vecih sramota UEFE ikada!!!
pre 9 godina
Odvratni britanci,
Legija ih je na terenu uništila (u prvoj utakmici je moglo da bude bar 7 komada),
kompletna odbrana ima noćne more od onoga što im je Radović radio,
ali očigledno nisu nimalo gadljivi na utakmice za zelenim stolom...
pre 9 godina
UEFA Mafiosi.
pre 9 godina
Amateri vode klubove,kao kod nas. Kao i Zvezda sto je htela da nadmudri UEFU .
pre 9 godina
Covek jeste odslužio kaznu ali nije bio licenciran za utakmice sa seltikom, tako da je sve u redu...
pre 9 godina
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
pre 9 godina
Ne znam sta je ovde problem. Pravila su pravila, ako ih prekrsis, dobijes kaznu koja je propisana i to je to. Ko je kriv poljaccima sto su nepismeni i pravila nisu procitali.
pre 9 godina
"Pokusajte samo da zamislite da u identicnoj situaciji izbace neki tim iz Britanije"
@sve zivotinje su jednake, ali su svinje jednakije od ostalih
britanci sunakon hejsela dobili 6 godina zabrane igranja. i to u trenutku kada su dominirali evropom (odma za petama su im bili italijani pa onda nekoliko praznih mesta pa svi ostali). ne mozemo reci da su se ikada vratili na staro. a ni italijanski navijaci nisu bili cvecke ni u toj ni u utakmici od pre godinu dana (koja je i bila povod) kada su englezi bezali po celom rimu od italijanskih navijaca i legendarna prica o rimskom vozacu autobusa koji nije hteo da pusti enlegske navijace u autobus i spasi im zivote.
i onda su englezi trazili da kazna bude sto veca. margaret tacer je rekla da ona ne moze da garantuje za svoje navijace, da su oni bruka za zemlju. pa su u pregovorima sa UEFA dosli do neke brojke ali tako sto je UEFA trazila da kazna bude blaza a engleska vlada da bude sto duza. pa kada je isteklo vreme englezi su reli da nisu jos sredili problem i trazili dodatno prosirenje sankcija.
e sada, zamislite da se mi nadjemo u istoj situaciji. da li bi kukali na UEFA-u, gledali ko je kako prosao u istoriji i tumacili da smo mi prosli losije od drugih ili bi kao englezi trazili da kazna bude sto veca i da se zvezdi i/ili partizanu totalno zabrani da igraju na medjunarodnoj sceni.
pre 9 godina
pa nije igrao tri meča i doviđenja, nema prekršaja.
najbolje da seltik prođe dalje i da njukasl ne dovede van dajka.
pu
pre 9 godina
Nije izbačena Legija, nemojte da lupate. Registrovana je utakmica rezultatom 3:0 i Seltik je prošao sa ukupnim rezultatom 4:4 zahvaljujući golu u gostima. Zapravo je mnogo smešnija situacija... :D
pre 9 godina
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Nema ovde registracije službenim rezultatom, već automatski diskvalifikacija i to, što bi rekao naš premijer, zbog najglupljeg razloga koji sam čuo. Da je u pitanju neki od velikana sa Zapada mbila bi usmena opomena i novčana kazna, a pošto je Legija onda odmah rigorozno. Dupli aršini UEFA-e se nastavljaju.
pre 9 godina
Ako su to unapred poznata pravila, onda se treba ljutiti na odgovorne u Legiji a ne na Uefu i ne tipicno za nas odmah misliti na neke teorije zavere.
pre 9 godina
Auuu kakva namestaljka, dakle, ovi Poljaci su gori od svih!
pre 9 godina
Ukupan rezultat 6:1 (uz 2 promasena penala Legije) i njih nije sramota da se zale i da traze da idu dalje zbog tehnicke sitnice? Pokusajte samo da zamislite da u identicnoj situaciji izbace neki tim iz Britanije zbog tima iz istocne Evrope. Nezamislivo, zar ne? Ali zato nije problem da se menjaju pravila u korist Britanaca, ne bi bio prvi put (slucaj Liverpula i 5 engleskih timova u Ligi sampiona 2005.god - peti ispao u zadnjem kolu kvalifikacija).
pre 9 godina
Ono što cijenim kod UEFE je principijelnost. Koja se odnosi jedino na patuljke s istoka.
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
Jel' tebi još uvijek Deda Mraz dolazi kući?
pre 9 godina
Ne znam da li je neko od vas uopste procitao o cemu se radi a sipate komentare.Covek je pauzirao 3 utakmice i odsluzio kaznu.Nema nikakvog propusta Legije.
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
'Kralju', ovako se sa sugovornicima poentiralo pre nekih dvadesetak godina (CIA, vatikan, masoni...). Danas samo ukazuje da koliko si zaostao. To nisu 'zavere', već kalsičan 'modus operandi'. Ili za razliku od svih nas, tebe svi ovi pobrojani (i navedi još slobodno, da i mi uživamo u eksploziji duha) 24/7 obaveštavaju šta rade i šta nameravaju?
Što se tiče duhovitosti...nivo Kursadžija i to novogodišnji specijal.
pre 9 godina
Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu. Zasto je sad UEFA kriva sto neki klub ne zna pravila registrovanja igraca? Dokle ce kod nas da vlada neko ubedjenje da uvek postoji neka teorija zavere - pritiv Istocne Evrope, protiv Slovena, protiv Srba itd. Dokle glupost da vlada? Kad god nesto nije po volji, onda je kriva UEFA, Britanski lobi, MI5, MI6, CIA, Vatikan, Masoni.... Smesno
(King James, 8. avgust 2014 11:23)
'Kralju', ovako se sa sugovornicima poentiralo pre nekih dvadesetak godina (CIA, vatikan, masoni...). Danas samo ukazuje da koliko si zaostao. To nisu 'zavere', već kalsičan 'modus operandi'. Ili za razliku od svih nas, tebe svi ovi pobrojani (i navedi još slobodno, da i mi uživamo u eksploziji duha) 24/7 obaveštavaju šta rade i šta nameravaju?
Što se tiče duhovitosti...nivo Kursadžija i to novogodišnji specijal.
(No brain, no shame, 8. avgust 2014 14:38)
Naravno da se tako poentiralo pre 20 godina, jer je svest ljudi i dalje na tom nivou. Ne znam kakva te je muka naterala da me uvredis, ali Kursadzije su ti definitivno tvoj nivo obrazovanja i informisanja. ...ah da, ja radim za CIA...kako si me provalio?
pre 9 godina
Tole namestio
pre 9 godina
Amaterizam Legije, koji je UEFA provalila...
pre 9 godina
Nisu bitna ta 4 minuta koja je odigrao, nije smeo biti u protokolu za utakmicu.
pre 9 godina
@Darko 88
Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Nema ovde registracije službenim rezultatom, već automatski diskvalifikacija i to, što bi rekao naš premijer, zbog najglupljeg razloga koji sam čuo. Da je u pitanju neki od velikana sa Zapada mbila bi usmena opomena i novčana kazna, a pošto je Legija onda odmah rigorozno. Dupli aršini UEFA-e se nastavljaju.
......................................
Replika: Darko pročitaj ponovo. Ako je članak tačan, registrovano je 3:0, tako da ukupnim rezultatom 4:4 Celtik ide dalje zbog gola u gostima. Znači ostajem pri svom stavu. I da dodam - ekipa koja ima 4:0 kod kuće iz prvog meča može namjerno ubaciti u protokol suspendovanog igrača i sigurno prolaze jer maximalno mogu izgubiti samo službeno 3:0. Lakrdija...
pre 9 godina
Па, да... казна је примерена прекршају.
Бар на 10 година их искључити из свих такмичења. То је мера.
pre 9 godina
E bas me zanima da li bi se isti standardi primenili da je u pitanju MU, Bayern, Barca...
Kakva bruka i sramota UEFA... Zalosno
pre 9 godina
uefooooooo, brukooooooo...
pre 9 godina
Dajte bre ljudi dal je ovo moguce. Pobede 6:1 i izbace ih zbog gluposti nad glupostima. SAosecam se sa njima kao da je izbacen tim za koji navijam. Secam se kako mi je bilo krivo kad je Partizan izbacen za zelenim stolom od Zrinjskog ali ovo je jos gore...
pre 9 godina
Kakva glupost! A jos gluplje je sto ce moci igrati LE!!! Ako izbacuju onda se izbacuje iz svih takmicenja!! Mada je izbacivanje preterano kad se vidi sta drugi rade.
pre 9 godina
Kada se mec registruje sluzbenim rezultatom 3:0, tim protiv koga je doneta ta odluka automatski ispada,cak i ako je u prvom mecu pobedio 5:0
pre 9 godina
ovo je sramota
pre 9 godina
Stvarno sramota zbog cega su izbaceni,trebalo ih je kazniti nekom opomenom ili novacano a ne izbacivanjem i to posle 6-1,a oce biti kaznjeni ovi najbolji klubovi koji potrose preko 100 miliona za jedan transfer period i ne postuju finansijski fer-plej,a ne uvek se izivljavaju na "malim" klubovima kojima je ulazak u Ligu Sampiona najveca sansa da zarade neku vecu lovu.
pre 9 godina
Poljski noobovi
pre 9 godina
Sta se desava sa tiketima koji su pali na Seltik jel se oni sad priznaju?
pre 9 godina
Da li Legija ima pravo da igra u LE?
pre 9 godina
Zeleni dres, zeleni sto! Mene bi, recimo, bilo sramota da tako prodjem posle 1:6
pre 9 godina
@Darko: Zvanično stoji da je utakmica registrovana 3:0 za Seltik, što znači da su dalje prošli zbog gola datog u gostima. Nije Legija diskvalifikovana. Danas će biti u žrebu za Ligu EVrope.
pre 9 godina
Sramota ! Podrska Legiji !
pre 9 godina
Pa Seltik treba da kaze da ne zasluzuje da prodje dalje posle one bruke, eeeeej 6-1 pa dajte molim vas!?!?!?!?
pre 9 godina
pa sto bas njega na 4 minuta sa prednoscu od 6:1??!!!??! cemu to?
pre 9 godina
Po ovome je najsigurnije ako dobiješ prvi meč sa 4:0 da u drugom namerno napraviš neki ovakav propust i sa službenim rezultatom 0:3 sigurno prolaziš dalje i ne rizikuješ poraz od četiri i više golova! Zanimljivo!
pre 9 godina
Strasno! Zao mi Radovica. Jos kad mi padne na pamet da je onaj lik u prvom mecu promasio cak dva penala. Da je dao bar jedan, Legija bi svejedno prosla dalje.
pre 9 godina
ne razumijem…pa stoji da je vec pauzirao tri utakmice….
kako god bilo predstavnik danskog fudbalskog saqveza je ndavno izasao sa idejom da se manje Evropske zemlje povuku iz UEFinih takmicenja i sami naprave svoja kup takmicenja. Time bi se rijesili UEFINih monopolskih zahtjeva, kao da npr niko ne smje da igra u te dane kad se igraju evropski kupovi, da bi se zgrnulo stop vise novca od tv -prava. Najveci dio tog novca ide velikima a ostalima mrvice. Njegova ideja je da se jednostavno ostave Spanija, Italija, UK, Njemacka da igraju LS koliko hoce a da sa druge strane npr. Danska, Belgija, Ceska i ostali naprave masovnije takmicenje gdje ce moci da igraju kad im odgovara i novac da se dijeli ravnopravnije.
pre 9 godina
Sram Vas moze biti. Da je bilo obrnuto i da je Celtic imao taj rezultat i to napravio dali bi im 20 000 funti kazne i nikom nista. Jos jednom ste pokazali da ste sramota za fudbal gadi mi se sve!
pre 9 godina
Miralem Zjajo
pre 9 godina
sto sad na kladionici ne stave isto da je celtic dobio sluzbeno 3 0 pa da ja uzmem pare posto sam ih igrao 3+ :D ali stvarno steta za legiju zasluzili su...
pre 9 godina
Sta se desava sa tiketima koji su pali na Seltik jel se oni sad priznaju?
(boris, 8. avgust 2014 12:22)
Valjda kvota 1,ako vec neki nisu isplaceni. :)
pre 9 godina
Iako sa jedne strane stoji da je Legija sama kriva,jer je napravila zaista veliku i nedopustivu gresku u vezi igranja suspendovanog igraca,kada vidimo ovakav ishod i resenja koja UEFA donosi...covek ne moze,a da se ne zamisli oko pojedinih stvari:
1) Zbog cega UEFA iste arsine ne primenjuje i na najvece klubove Zap.Evrope,pri cemu tu ne mislim na zaista smesne kvazimere kojima navodno kaznjava velike i/ili (finansijski) mocne klubove-Real Madrid,Barselona,Mancester Siti,PSG...?
2)U vezi ovoga,treba takodje razmotriti poentu(ili bolje reci ironicnost) Uefine ideje "Finansijskog Fer pleja",jer je ona po meni,u najmanju ruku potpuno neuspesna...
3)Zasto postoji otpor stvaranju regionalnih takmicenja,koja bi evidentno podigla nivo fudbala u zemljama,koje ni na koji nacin,ne mogu da pariraju Ligama petice(u finansijskom i fudbalskom smislu)...Iskreno mislim da bi uz pravi pristup resenje moglo da se pronadje,pogotovo za zemlje bivse SFRJ,iako u vezi ovih zemalja postoje znatno kompleksnija i osetljivija pitanja,nego sto je slucaj sa drugim zemljama,koje su u slicnom polozaju?
4)Postojeci sistem raspodele u evropskom fudbalu je potpuno neadekvatan,i samo produbljuje postojeci jaz...
pre 9 godina
Srednjeistocnja europska liga.....kakva bi bila posjeta ,igra,kvaliteta..od slovenije do rusije...
pre 9 godina
Dzabalesku je sve za Seltik, posto ce Maribor da ga izbaci.
pre 9 godina
Smesno. Tacno je da pravila moraju da se postuju, ali je covek odradio kaznu, i zbog smesnog propusta u nekoj papirologiji, izbace klub posle 6:1! Sramota! Mogli su da ih kazne, makar i sa milion evra, ali da idu dalje. Ovako dalje ide tim koji je zgazen.
Tako su i Partizan izbacili 2008 cini mi se, kad smo igrali protiv Zrinjskog, koga smo dobili 12:1 valjda ukupno. Kaznili klub zbog divljanja navijaca u gostima... A ovo je jos smesniji potez jer je prekrsaj mizeran da bi se izbacio ceo klub...
pre 9 godina
Ali ce uvek biti u nasoj senci!
Rangers FC
pre 9 godina
Zasto Seltik
pre 9 godina
Za šta služe delegati i ostala zvanična lica, ako ne mogu pre utakmice da provere ovakve stvari, nas su u petlićimma proveravali da li imamo adekvatnu registraciju. I Poljaci su ispali glupi, ali eto blaga uefa u odnosu na naš fss je nemilosrdna.
pre 9 godina
možda i nije slučajno. možda je neki poljak za ovo nešto zaradio "sa strane".
pre 9 godina
@ Međutim, u UEFA su postavili da li je Berezinski uopšte bio registrovan za prvo kolo, pošto samo registrovani fudbaleri mogu da odsluže suspenziju.''
Au, kakva greska u koracima rukovodstva Legije. Cinjenica da nisu znali za ovo pravilo ih ne oslobadja odgovornosti...
pre 9 godina
uefoseltik
pre 9 godina
E ova UEFA stvarno zna da zezne nekog. Zbog 4 minuta oni ispadaju, a dalje ide katastrofalni Seltik!? Kakva su to pravila da neko moze da odlezi suspenziju samo ako je registrovan!? Pa ko ce da registruje igraca koji ne moze da igra?
pre 9 godina
Evo jedan pozitivan scenario:
Seltik, pošto je truba, ispadne u poslednjem kolu kvalifikacija za LŠ i ode direktno u LE,
Legija lagano prođe u LE i u grupi im padne Seltik da ih još malo traumiraju.
pre 9 godina
Kako UEFA dozvoli da neko ko nije licenciran bude na klupi na spisku koji prodje kroz ruke Uefinog delegata bozeeee
pre 9 godina
Uefa mafijozi
pre 9 godina
On je covek propustio 3 utakmice svog kluba u Evropi, sto je bio cilj suspenzije. Ne vidim uopste razlog da bude licenciran za te utakmice, jer je svrha kaznjavanja postignuta samim neigranjem.
pre 9 godina
Ne znam sta je ovde problem. Pravila su pravila, ako ih prekrsis, dobijes kaznu koja je propisana i to je to. Ko je kriv poljaccima sto su nepismeni i pravila nisu procitali.
(Nislija, 8. avgust 2014 13:22)
Slazem se. Problem je u tome sto kazne nisu propisane, vec se ide od slucaja do slucaja. Tako na primer Milan ni za namestanje u svojoj ligi nije izbacen iz LS. A za ovaj birokratski propust, koji je inace totalno beznacajan, odmah napolje.
pre 9 godina
Od tiketa nista ,ne racunaju odluke poslije meca!
pre 9 godina
Vrijeme je vise da se ljudi istocno od italije i njemacke dignu kontra uefe i da osnuju svoj savez...
pre 9 godina
@AcaPN
Igrace u Ligi Evrope,procitaj tekst...
pre 9 godina
ja se secam utakmice spanija-bih, gde je igrao suspendovani igrac spanije i nikom nista, kad smo i mi bili u toj grupi
pre 9 godina
Poljaci ufurali da su i oni dio zapadnog svijeta. Vidi se :( A sad, daj da se radujemo koji je 'FC Quran UTD' danas potrošio 785 miliona evra na neko pojačanje, sve u duhu fudbalske igre! I naravno, svi ćemo i na terenu i kod kuća razmotati transparent o toleranciji i 'fair-playu'!
pre 9 godina
UEFA mafiosi.
pre 9 godina
tako su i pred duel sa Zvezdom pre par godina izjavili da oni prolaze dalje u svakom slučaju. samo je pitanje da li će pobediti na terenu ili za zelenim stolom... previše često potezu pravne mere da bi bila slučajnost...
pre 9 godina
Po ovoj konstalaciji stvari Seltik ode u grupu povlascenih a Ludogorec koji je bio po koeficijentu poslednji povlasceni ispade iz te grupe i sada je nepovlascen. Dupla osveta UEFA prema istocnoevropskim klubovima.
pre 9 godina
Isto se dogodilo ne tekmi Osijek:West Ham no tada su englezi platili neku sitnu novčanu kaznu i išli dalje...
pre 9 godina
A Vojvodini su oprostili,ali tek kada je ispala.
pre 9 godina
Mozda se netko sjeca, prije par godina Buducnost-Hajduk u kvalifikacijama na EL. Hajduku je igrao igrac koji nije bio prijavljen za to pretkolo. Bilo je govora da bi trebalo biti registrirano 3:0, al na kraju samo novcana kazna. E sad da je na mjestu Buducnosti bila neki "zapadni" klub;tko zna kako bi se odvilo.
pre 9 godina
@JACK
Ako si pročitao tekst primetio si da je BAŠ TAJ igrač pauzirao te tri utakmice koliko je bio kažnjen, ali da zbog administrativnog propusta prve dve nisu uračunate u kaznu. Uprava Legije jeste postupila diletantski i zaslužuje kaznu, ali sankcija od UEFA je u ovom slučaju potpuno promašena i besmislena...
Legija zbog admistrativne greške bude izbačena iz LŠ, a Milanu i pored na sudu dokazanog višegodišnjeg nameštanja utakmica ukinu spuspenziju, pa iste godine osvoji tu istu LŠ.
Sion kazne zabranom ragistrovanja igrača, pa izbace zbog kršenja zabrane iz LE (iako su kasnije na sudu dokazali da nisu krivi), sa druge strane sud dokaže da je uprava Barselone prilikom dovođenja Nejmara napravila finansijsku prevaru tešku više desetina miliona eura, ali zabrana registrovanja igrača je za svaki slučaj ukinuta pre prvog sledećeg prelaznog roka...
Kada Liverpul kao tada aktuelni šampion nije uspeo da izbori plasman u LŠ nikome nije padalo na pamet da se slepo pridržava pravila, Uefa je bila toliko kreativna u nastojanju da ih ugura u LŠ da se i danas nasmejem kad se setim...
Dok Siti, Real i PSŽ finansijki fer-plej javno izvrgavaju ruglu, važno je da se kazne CSKA Sofia i Vaslui...
A puna usta priče o jednakosti...
pre 9 godina
SRAMOTA, stvarno sramota. Cemu onda takmicenja, ne razumijem. Odmah unaprijed onda odredite ko ce ici dalje i gotovo.
Zasto bi igrali timovi iz sugavih zemalja poput Poljske, Rumunjske, Srbije, Hrvatske, Bih....
FUJ UEFA, FUJ
pre 9 godina
ovako se seltik provukao i jednom protiv siona cini mi se,jednostavno oce uefa seltika u ligi sampiona svake godine,dal zbog navijaca ili nekih drugih interesa ko li ce ga znati!
pre 9 godina
A da li bi ovako postupili da je u pitanju Real Madrid???
pre 9 godina
Verujete da iz Legije nisu znali?
Neko je tamo i te kako znao!
Nije nista slucajno
pre 9 godina
A PECAT.Sve je to zbog pecata.
pre 9 godina
Pa nece da izbacuju naduvane gigante sa Zapada Evrope nema ko da im gura novac u dzep! Uefa je korumpirana kao niko!
pre 9 godina
"Vidim da ima ljudi koji po definiciji optuzuju UEFA i/ili Britance za sve sto se desi u evropskom fudbalu...."
"britanci sunakon hejsela dobili 6 godina zabrane igranja..."
@King James
@neko gleda u svoje a neko u tudje dvoriste
U sezoni 1999/2000 Ligu šampiona je osvojio Real Madrid, ali je sezonu u Primeri završio tek na 5. mjestu (1. Deportivo, 2. Barselona, 3.Valensija, 4. Saragosa ). Pošto po pravilu UEFA u Ligi Šampiona ne može da nastupa 5 klubova iz jedne zemlje, ceh je platila nejaka Saragosa, u sezoni života Save Miloševića. Real Madrid je tada kao osvajač LŠ, prema kriterijumu UEFA, ostvario direktan plasman u grupnu fazu LŠ 00/01.
U sezoni 2004/05 Ligu šampiona je osvojio Liverpul, ali je u Premijeršipu završio kao peti (1. Čelzi, 2. Arsenal, 3. MUFC, 4. Everton). Tom prilikom je UEFA POTPUNO PROMIJENILA kriterijum i omogućila 5 timova iz Engleske u Ligi Šampiona 05/06. S tim što je Liverpul, za razliku od Reala iz 2000. godine, startovao iz prvog kola kvalifikacija. Što nas opet dovodi do stavke povlaštenog statusa Real Madrida, ali to je već neka druga tema....
Uglavnom, u slučaju Legije, ljudi iz UEFA su pravilno postupili ako posmatramo fudbalsku igru rigidnim formalno-pravnim očima. Međutim, gore navedeni slučaj nam pokazuje, da je UEFA znala da zaobilazii i "ad hoc" mijenja sopstvena pravila, kada je tebalo ići BOGATIMA (da ne kažem "velikima") u korist.
Izvinjavam se na dužem postu, pozdrav svim istinskim ljubiteljima fudbala.
pre 9 godina
Sjećam se jedne utakmice, ima tome dosta godina, između Cibalije i Derby Countyja (za njih je tad igrao Igor Štimac op.a.). Derby je igrao s igračem koji nije smio igrati (dva žuta kartona iz prošle sezone), Cibalija je uložila žalbu, ali ju Uefa nije uvažila.
pre 9 godina
@Bila bi fora da je prvi meč završen 3:0 za Legiju, revanš se registruje 3:0 za Celtik i šta onda? Da se odigraju samo produžeci...
Ili još bolji scenario - Prvi meč 4:0 pobjeda ekipe "X" nad ekipom "Y". U revanšu "Y" pobjedi "X" sa 5:0, ali se zbog ovakvih propusta revaš poništi i registruje sa 3:0 za "Y" i ispadoše ljudi... Nije nemoguće
(AntiUEFA, 8. avgust 2014 11:03)
Zapravo, jeste nemoguce.U tim slucajevima se ceo dvomec registruje rezultatom 3:0.
pre 9 godina
@neko gleda u svoje a neko u tudje dvoriste
Ti si uporedio Hejsel i tehnikaliju gde nebitan igrac igra nebitna 4min pri rezultatu 6:1?! Ej, HEJSEL!!! I kazes, "eto, i Engleze kaznjavaju za ovakve stvari"? Jesi li ti normalan covece?
pre 9 godina
Zao mi Radovica i drustva, propust su napravili ljudi van terena, i uvek je tesko kad igraci ovako ispastaju, pobedili 6-1 i ispadaju...
pre 9 godina
Seltik - Maribor
pre 9 godina
sramota covek odradio kaznu i oni nesto izmisljaju,legija je nadigrala seltik i bez njega,uvek se forsiraju jaci klubovi na bilo koji nacin,ajmo braco slovenci sad im pokazite gde im je mesto
98 Komentari
Sortiraj po: