Košarka 78

Ponedeljak, 04.08.2014.

18:56

Srbija bolja i od Kanade

Košarkaši Srbije zabeležili su i drugu pobedu na turniru u Trstu, pošto su savladali Kanadu sa 78:73 u okviru priprema za Svetski kup, koji počinje 30. avgusta.

Srbija bolja i od Kanade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Tako ste se busali i za fudbal i za vaterpolo

pre 9 godina

Nisko ste pali...Srbija tukla i Kanadu (ko da je Kanada neka velesila)...odlicni Teodosic sa 7 koseva i 3/9 iz igre. Mi smo tu Kanadu tukli bez cijele prve petorke (Ukic, Bogdanovic, Saric, Zoric, Tomic) prije 2 dana 15 razlike.
(drago, 5. avgust 2014 02:38)

Drago, da li je moguće da ti izvlačiš konačne zaključke na osnovu prvih pripremnih utakmica kada igračima mnogo toga ne polazi za rukom i kad su isti još teški od priprema. Jaka stvar što ste dobili nekoga u pripremnoj utakmici koja selektorima služi da vidi mogućnosti određenih igrača i da isproba različite taktike. Da je Srbija kompletna, priželjkivao bih Hrvatsku u ukrštanju sa vašom grupom.

drago

pre 9 godina

Sasa

Vidi se da ti ne pratis stvarnost. Mi smo ih tukli 15 razlike a vi 5. Iste te igrace. Mi smo igrali bez prve petorke a vama fali samo Krstic. Mi smo igrali u polufinalu Eurobasketa, nismo vise losi ko prije, a u skupini smo di smo favoriti za jedno od prva 3 mjesta (Argentina, Grcka, Portoriko, mi i jos neke dvije slabije ekipe). Cak cemo vjerovatno osvojit skupinu jer Argentina dolazi bez Ginobillija a Grcka je u padu.
Ukic sjajan u obrani, Simon sjajan suter, Bogdanovic najbolje krilo Evrope, Saric sjajan igrac, Tomic najbolji centar Evrope (od ovih sto igraju u Evropi). Hezonja sjajan potencijal, Rudez sjajan tricas, Markota, Delas i Zoric sasvim solidni. Steta samo sto nece Popovic, Planinic i Loncar, i sto je Tomas vjecno ozlijedjen ali i bez njih smo napravili rezultat. Ovo je ipak nova Hrvatska sa novim igracima i novom kemijom. A buducnost nam je najbolja: Hezonja, Saric, Bender, Arapovic, Zganec, Mazalin... Prva 3 su proglaseni najboljima u Evropi od svojih generacija, Mazalin drugi (poslije Bendera), a Zganec je drugo ime u seniorima (Saric MVP ABA lige a on MVP domace lige), Arapovic je treci (ostali jos nisu dobili pravu sansu). Iducih 10-15 godina je nase vrijeme.

sasa

pre 9 godina

@drago
Vidi se da nepratis kosarku Kanada i nije neka ali da su svi u sastavu oni bi vas glatko dobili.
A ja znam da ce te ispasti u prvom krugu takmicenja na sp.

zeno

pre 9 godina

Ne lupaj. Covek je za upola manje igrao prosle godine,a sada posle onakve povrede ne moze da dobije mnogo vise od toga.Te pare koje navodis niko nikada nije dobio u Partizanu za godinu dana.
(pera, 05. avgust 2014 01:34)

Blago tebi ako veruješ u tu poslednju rečenicu.

Luke Babbitt

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
(C., 04. avgust 2014 20:11)
Dobro je panteru,repka je,nije dečko više u Partizanu

stevan

pre 9 godina

Što se tiče mene mogu imati najružniji dizajn sve dok budu nosili plavu opremu. A pošto je ne nosimo. Slacu emails u KSS i pomvardovacu ih svaki dan.

drago

pre 9 godina

Nisko ste pali...Srbija tukla i Kanadu (ko da je Kanada neka velesila)...odlicni Teodosic sa 7 koseva i 3/9 iz igre. Mi smo tu Kanadu tukli bez cijele prve petorke (Ukic, Bogdanovic, Saric, Zoric, Tomic) prije 2 dana 15 razlike.

pera

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Ne lupaj. Covek je za upola manje igrao prosle godine,a sada posle onakve povrede ne moze da dobije mnogo vise od toga.Te pare koje navodis niko nikada nije dobio u Partizanu za godinu dana.

.

pre 9 godina

Vidim ja da ce ovde Bogdan biti glavna meta na SP,nebitan ce biti i rezultat reprezentacije,ali ce se Bogdan pljuvati u svakoj situaciji.

Delija

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Prica se da ce Dangubic primati 800 hiljada sledece sezone,jel zna neko nesto o tome?

.....

pre 9 godina

Simonovic je igrač zadatka,cuva se za operaciju pehar...
A Bogdanu bi bilo mnogo lakse kad bi svaka ekipa bila Fmp i trener cuveni Deki koji forsira granitnu odbranu...
Ne znam odakle vam obraz da ga spominjete,nema mesec dana kako vas je rasturio u 4 utakmice a vi i dalje kao ovi stranacki botovi i na vestima o reprezentaciji pricate o Partizanu

JOca

pre 9 godina

Ovi stručnjaci za povrede i dresove me uvek oduševe. Ljudi gledate li vi basket ili oratute dizajn dresova.
Kao Sale je kriv za povrede, a ekonom za model dresova.
Gledajte igru i kako igrači igraju, ako ste Srbi navijajte za naše momke...
Srbija!!!

nikola

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
(Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Ne lupaj bre i ne pravi se grobar.Juce ste ostavili 10 komentara da je potpisao za 120 hiljada.Za 300 hiljada moze da se dovede bomba igrac iz neke ACB lige,a ne neko ko je bio povredjen cele sezone i skoro da nije imao drugih ponuda.

santa justa

pre 9 godina

Ja odavno kupio karte za 1 krug. Bice sve ok, ali ne ocekujmo cuda. Polako, vremenom cemo opet biti u prvih 4-5. Samo strpljenja i zdravlja. A to nam sada najvise nedostaje.

koja

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
(C., 4. avgust 2014 20:11)


Ti bolje prati badminton posto se u kosarku razumes tek toliko da znas ko na koji kos sutira.
sut za 3 poena 3 od 10 a ukupan sut mu je bio 5 od 12 .
Sto znaci da je za dva poena sutirao 2/2 I slobodna bacanja 6/6.
3 x 3 = 9
2x2 =4
6x1 =6
sto je ukupno 19 poena.
Razmisli malo pre nego sto lupis.

zoran

pre 9 godina

Igrachi kao Bogdanovic, u bivshoj Jugoslaviji, su sedeli na klupi, Ulaze kada je 20 razlike za njegov tim.
Kosharka je u nevidjenoj krizi....kako ova u Evropi, tako i ona preko bare.

SASA

pre 9 godina

Kakva ispala sa Nedovicem... Ah, Krstic, Nedovic Lucic, ...

To znaci da ili ce Simonovic na SP, ili cemo morati menjati igru, i igrati sa dva playa,sta god...

U svakom slucaju, i dalje imamo stvarno dobru startnu petorku, ali klupa je sve tanja...

Michael Jackson

pre 9 godina

@ (Thomas Müller, 04. avgust 2014 19:07) Prijatelju nije ti ovo tvoja nemacka ovo je Srbija zemlja kosarke !
(Schh.., 4. avgust 2014 19:53)

Hehe.. A da je napisao odnosno Nick bio (Jackie Chan-Disneyland) mislio bi da je Kinez iz Pariza?? Bravo majstore!

satelit

pre 9 godina

Skromni Rasko,koji je tu da pripomogne-velika korist ! Rasko kad umisli Hakima-velika steta! Petorka:Krstic,Katic, Bjelica,Bogdan,Teo nije losa... Markovic moze da menja Tea povremeno,a on da ode na 2 da zameni Nedovica... Tu je i Micic...

milan

pre 9 godina

Treba imati poverenja u Djordjevica, ipak je on prosao nacin priprema i taktiku i evropske i NBA kosarke. Ne treba biti malodusan i odmah predvidjati ovakav ili onakav plasman. Evo, ja na primer bih vise voleo da su u ekipi Perovic na centru i Tepic na beku, umesto Raduljice i Jovica, ali samo je jedan covek selektor. Idemo na SP sa onim sto trenutno imamo, i kroz te igrace treba gledati igru.Ono sto smo danas prikazali, bar kroz statistiku, daje nadu da ekipa deluje bas tako - kao ekipa. Micov se ocigledno jos trazi, ali verujem da ce on raditi mnogo "sitnih" poslova po terenu, takodje i Kalinic. Inace, oba ova igraca imaju fin sut spolja, nisu Bodiroga i Stojakovic, ali su atlete i borci. Dalje, Raduljica se takodje trazi, on vec duze vreme kuburi sa centarskom tehnikom, jer je dosta izgubio na skocnosti. Ima nesto krace ruke, pa nije sjajan bloker, ali verujem da ce biti dobar backup Krletu. Ono sto je za njega odlicna stvar, dosta dobro dodaje. Tu ce Djordjevic verovatno gledati kako da uklopi njega na poziciji kada je dalje od kosa i ima loptu u rukama. Katic, opet, nikad nije bio dobar dodavac, uglavnom prvo gleda da sebi obezbedi sut. Za poziciju 4. Mitrovic mi se cini kao univerzalniji i talentovaniji za igru bez lopte, zna da pokriva prostor u odbrani, dok je Bircevic vise igrac koji ide "van kontakta". Videcemo, treba biti samo pozitivan. Ni Francuzi nisu isli u najjacem sastavu prosle godine na EP, mi smo ih tukli, a oni uzese zlato.@@@ nismo ih tukli nego nas pust

Skr

pre 9 godina

"Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C., 4. avgust 2014 20:11)"

Ajd prvo nauci da citas statistiku pa se onda javi

steff

pre 9 godina

Generalno,nismo igrali nista specijalno,ali pobeda je pobeda.Ovi Kanadjani su klasicni indijanci.Odbrana je bila odlicna,samo su nam pravili problem spolja sa sutevima.U napadu toplo-hladno.Samo pitanje za Bjelicu,koji uporno sutira trojke i kada mu ne ide,je l treba Teodosic ili neko drugi od plejeva da skace,dok se ti ispucavas?

Nikola

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C., 4. avgust 2014 20:11)


FG(field goal) je ukupan sut iz igre, sto znaci ako je FG 5/12, sutirao je 2/2 za 2 poena i 3/10 za 3 poena.
41.6% i nije toliko lose, uostalom, na pripremnim utakmicama se i treba ispucavati, naravno da nece tako igrati na SP.

Bodibond

pre 9 godina

Daj bre ne zaludjujte se, kakav bre Djordjevic selektor ccc... Koliko indijanaca ima ovde koji loptu u ruke nisu uzeli a lupetaju samo tako.

BgHQ

pre 9 godina

Vecina igraca sutirali iz igre oko 30%.Kakav ce biti sut u takmicarskim utakmicama kad se bude igralo daleko jace u odbrani i protiv boljih ekipa nego sto je Kanada,ne smem ni da pomislim.Meni ovo ne uliva nadu da mozemo nesto ozbiljnije uraditi u Spaniji.

boki

pre 9 godina

@tomas muler
U pravu si 100% vidise da poznajes kosarku kako ruzna igra nase ekipe nista se nije promenilo od dude samo uporna igra 1na1 sutevi preko ruke iz neizrađenih pozicija nema akcija,nema piken rola ,nema lakih poena iz kontri .Sto de tice skoka katastrofa .Na prvenstvu cemo totalno biti inferiorni u skoku sa ova 4 teska centra rvaca bez fizikalija koja nemogu od parketa da se odlepe svi ce da nas nadskaču.

alan ford

pre 9 godina

Treba imati poverenja u Djordjevica, ipak je on prosao nacin priprema i taktiku i evropske i NBA kosarke. Ne treba biti malodusan i odmah predvidjati ovakav ili onakav plasman. Evo, ja na primer bih vise voleo da su u ekipi Perovic na centru i Tepic na beku, umesto Raduljice i Jovica, ali samo je jedan covek selektor. Idemo na SP sa onim sto trenutno imamo, i kroz te igrace treba gledati igru.

Ono sto smo danas prikazali, bar kroz statistiku, daje nadu da ekipa deluje bas tako - kao ekipa. Micov se ocigledno jos trazi, ali verujem da ce on raditi mnogo "sitnih" poslova po terenu, takodje i Kalinic. Inace, oba ova igraca imaju fin sut spolja, nisu Bodiroga i Stojakovic, ali su atlete i borci. Dalje, Raduljica se takodje trazi, on vec duze vreme kuburi sa centarskom tehnikom, jer je dosta izgubio na skocnosti. Ima nesto krace ruke, pa nije sjajan bloker, ali verujem da ce biti dobar backup Krletu. Ono sto je za njega odlicna stvar, dosta dobro dodaje. Tu ce Djordjevic verovatno gledati kako da uklopi njega na poziciji kada je dalje od kosa i ima loptu u rukama. Katic, opet, nikad nije bio dobar dodavac, uglavnom prvo gleda da sebi obezbedi sut. Za poziciju 4. Mitrovic mi se cini kao univerzalniji i talentovaniji za igru bez lopte, zna da pokriva prostor u odbrani, dok je Bircevic vise igrac koji ide "van kontakta". Videcemo, treba biti samo pozitivan. Ni Francuzi nisu isli u najjacem sastavu prosle godine na EP, mi smo ih tukli, a oni uzese zlato.

secanja

pre 9 godina

@jel igra Stiv Nes? salim se, al dade nam one jedne godine 41 poen hahah.
(sto ulazis u frku kad si slabiji, 4. avgust 2014 19:12)

Da, u Sidneju 2000. u zadnjem kolu u grupi, a posle toga smo ispali od Litvanije u 1/4 finalu.... A sto je najsmesnije do te utakmice sa Kanadom smo imali skor 5-0 u nasoj grupi :) ps. Taj Olimpijski turnir u kosarci je obelezio Karter sa onim preskakanjem Vajsa :))

ja

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (C., 4. avgust 2014 20:11)

Posto si neobavesten kao i ovi sto ti daju pluseve da razjasnim..

Trojke su uracunate u FG..

Dakle za 3 je sutirao 3-10, dvojke 2-2, ukupno 5-12..

teorija zavJere

pre 9 godina

@sto ulazis u frku

Nije 41 nego 26...al dobro, svejedno su nam izbacili najbolju generaciju iz igre za medalju na olimpijadi. Nesto pretpostavljam da je tada trener bio zeljko obradovic, jer ko je drugi u stanju da se konstantno tako bruka sa vrhunskim igracima kao on.

srdjan

pre 9 godina

Raduljica je najvece razocarenje. U poredjenju sa njim, Kosta Perovic izgleda kao najtvrdja stena. Onoliki covek, onakva snaga...i na kraju - nista! Ni u odbrani ni u napadu. I Stimac i Katic su klasa za njega. Krstica vec i da ne pominjemo ...

Griffin

pre 9 godina

(Thomas Müller, 4. avgust 2014 19:07) Kao prvo,smarate zestoko sa dresovima.Pod dva,Peak sports ima odlicne komplete,zasto igramo bas u ovom ne znam,njega cak i nema na sajtu. Mozda za prvenstvo budu uzeli te nove.

raikkonen

pre 9 godina

nije bilo problema ranijih godina kada je ivkovic pocinjao pripreme krajem juna, ali zato jeste kada je djordjevic poceo 9. jula. zasto? sta nam to smeta kod saleta? da li ste odgledali ijednu utakmicu reprezentacije, ijedan trening? odakle toliko potcenjivanja, nedostatka vere? imate li ijedan argument zbog kojeg pre takmicenja mozete da kazete da necemo proci grupu, da cemo doziveti fijasko?

Marko

pre 9 godina

@jsjsh Pa svako ko prati kosarku cuo je za Olynik-a! Centar koji nastupa u NBA ligi za Boston Celtics-e,i jedan je od najboljih rukija iz prosle sezone.

Thomas Müller

pre 9 godina

Najruzniji dresovi koje sam ja ikad video. A tek one krpe za zagrevanje, uzas. Utakmica nista bolja od dresova! I da dobiju sa 50 razlike, ne menja cinjenicu da smo druga Liga u kosarci. Kazao sam vec, prolaz u drugu rundu ce biti uspeh, sve drugo Mission Impossible 1,2,3,4 i 5! Cuj ciljaju medalju.. Dobro ajd, nemoj posle ovo ono, povrede, pritisak, sudije, po starom obicaju: ne znam samo zasto Djordjevic nije poceo pripreme pocetkom juna, ipak su dva meseca za ovu ekipu premalo ;)

Nolan

pre 9 godina

(Thomas Müller, 04. avgust 2014 19:07)

Ne znam iz koje si se bajke pojavio i kakvu košarku očekuješ.
Smaraš sa svojim prognozama kojima se smeju i Hrvati.
Rasturamo, idemo kroz grupu i osminu finala a onda četvrtfinale sa ekipom iz naše grupe, velika borba. Ako prodjemo slaviće se jer onda idemo na medalju. A bilo koja će se smatrati kao zlatna.
Idi mrači komšije na index hr.

Patrick Ewing

pre 9 godina

Neki od kanadskih košarkaša su:
Wiggins, Bennett, Olynyk, Ennis, Thomspon, Stauskas, sve mladi NBA igrači, sad možda nisu neki tim, ali kroz par godina ako svi ovi mladi igrači budu se razvili kako treba i svi budu na okupu, biće to odličan tim

secanja

pre 9 godina

@jel igra Stiv Nes? salim se, al dade nam one jedne godine 41 poen hahah.
(sto ulazis u frku kad si slabiji, 4. avgust 2014 19:12)

Da, u Sidneju 2000. u zadnjem kolu u grupi, a posle toga smo ispali od Litvanije u 1/4 finalu.... A sto je najsmesnije do te utakmice sa Kanadom smo imali skor 5-0 u nasoj grupi :) ps. Taj Olimpijski turnir u kosarci je obelezio Karter sa onim preskakanjem Vajsa :))

raikkonen

pre 9 godina

nije bilo problema ranijih godina kada je ivkovic pocinjao pripreme krajem juna, ali zato jeste kada je djordjevic poceo 9. jula. zasto? sta nam to smeta kod saleta? da li ste odgledali ijednu utakmicu reprezentacije, ijedan trening? odakle toliko potcenjivanja, nedostatka vere? imate li ijedan argument zbog kojeg pre takmicenja mozete da kazete da necemo proci grupu, da cemo doziveti fijasko?

Skr

pre 9 godina

"Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C., 4. avgust 2014 20:11)"

Ajd prvo nauci da citas statistiku pa se onda javi

srdjan

pre 9 godina

Raduljica je najvece razocarenje. U poredjenju sa njim, Kosta Perovic izgleda kao najtvrdja stena. Onoliki covek, onakva snaga...i na kraju - nista! Ni u odbrani ni u napadu. I Stimac i Katic su klasa za njega. Krstica vec i da ne pominjemo ...

Nolan

pre 9 godina

(Thomas Müller, 04. avgust 2014 19:07)

Ne znam iz koje si se bajke pojavio i kakvu košarku očekuješ.
Smaraš sa svojim prognozama kojima se smeju i Hrvati.
Rasturamo, idemo kroz grupu i osminu finala a onda četvrtfinale sa ekipom iz naše grupe, velika borba. Ako prodjemo slaviće se jer onda idemo na medalju. A bilo koja će se smatrati kao zlatna.
Idi mrači komšije na index hr.

Patrick Ewing

pre 9 godina

Neki od kanadskih košarkaša su:
Wiggins, Bennett, Olynyk, Ennis, Thomspon, Stauskas, sve mladi NBA igrači, sad možda nisu neki tim, ali kroz par godina ako svi ovi mladi igrači budu se razvili kako treba i svi budu na okupu, biće to odličan tim

JOca

pre 9 godina

Ovi stručnjaci za povrede i dresove me uvek oduševe. Ljudi gledate li vi basket ili oratute dizajn dresova.
Kao Sale je kriv za povrede, a ekonom za model dresova.
Gledajte igru i kako igrači igraju, ako ste Srbi navijajte za naše momke...
Srbija!!!

Nikola

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C., 4. avgust 2014 20:11)


FG(field goal) je ukupan sut iz igre, sto znaci ako je FG 5/12, sutirao je 2/2 za 2 poena i 3/10 za 3 poena.
41.6% i nije toliko lose, uostalom, na pripremnim utakmicama se i treba ispucavati, naravno da nece tako igrati na SP.

ja

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (C., 4. avgust 2014 20:11)

Posto si neobavesten kao i ovi sto ti daju pluseve da razjasnim..

Trojke su uracunate u FG..

Dakle za 3 je sutirao 3-10, dvojke 2-2, ukupno 5-12..

koja

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
(C., 4. avgust 2014 20:11)


Ti bolje prati badminton posto se u kosarku razumes tek toliko da znas ko na koji kos sutira.
sut za 3 poena 3 od 10 a ukupan sut mu je bio 5 od 12 .
Sto znaci da je za dva poena sutirao 2/2 I slobodna bacanja 6/6.
3 x 3 = 9
2x2 =4
6x1 =6
sto je ukupno 19 poena.
Razmisli malo pre nego sto lupis.

Marko

pre 9 godina

@jsjsh Pa svako ko prati kosarku cuo je za Olynik-a! Centar koji nastupa u NBA ligi za Boston Celtics-e,i jedan je od najboljih rukija iz prosle sezone.

satelit

pre 9 godina

Skromni Rasko,koji je tu da pripomogne-velika korist ! Rasko kad umisli Hakima-velika steta! Petorka:Krstic,Katic, Bjelica,Bogdan,Teo nije losa... Markovic moze da menja Tea povremeno,a on da ode na 2 da zameni Nedovica... Tu je i Micic...

santa justa

pre 9 godina

Ja odavno kupio karte za 1 krug. Bice sve ok, ali ne ocekujmo cuda. Polako, vremenom cemo opet biti u prvih 4-5. Samo strpljenja i zdravlja. A to nam sada najvise nedostaje.

steff

pre 9 godina

Generalno,nismo igrali nista specijalno,ali pobeda je pobeda.Ovi Kanadjani su klasicni indijanci.Odbrana je bila odlicna,samo su nam pravili problem spolja sa sutevima.U napadu toplo-hladno.Samo pitanje za Bjelicu,koji uporno sutira trojke i kada mu ne ide,je l treba Teodosic ili neko drugi od plejeva da skace,dok se ti ispucavas?

alan ford

pre 9 godina

Treba imati poverenja u Djordjevica, ipak je on prosao nacin priprema i taktiku i evropske i NBA kosarke. Ne treba biti malodusan i odmah predvidjati ovakav ili onakav plasman. Evo, ja na primer bih vise voleo da su u ekipi Perovic na centru i Tepic na beku, umesto Raduljice i Jovica, ali samo je jedan covek selektor. Idemo na SP sa onim sto trenutno imamo, i kroz te igrace treba gledati igru.

Ono sto smo danas prikazali, bar kroz statistiku, daje nadu da ekipa deluje bas tako - kao ekipa. Micov se ocigledno jos trazi, ali verujem da ce on raditi mnogo "sitnih" poslova po terenu, takodje i Kalinic. Inace, oba ova igraca imaju fin sut spolja, nisu Bodiroga i Stojakovic, ali su atlete i borci. Dalje, Raduljica se takodje trazi, on vec duze vreme kuburi sa centarskom tehnikom, jer je dosta izgubio na skocnosti. Ima nesto krace ruke, pa nije sjajan bloker, ali verujem da ce biti dobar backup Krletu. Ono sto je za njega odlicna stvar, dosta dobro dodaje. Tu ce Djordjevic verovatno gledati kako da uklopi njega na poziciji kada je dalje od kosa i ima loptu u rukama. Katic, opet, nikad nije bio dobar dodavac, uglavnom prvo gleda da sebi obezbedi sut. Za poziciju 4. Mitrovic mi se cini kao univerzalniji i talentovaniji za igru bez lopte, zna da pokriva prostor u odbrani, dok je Bircevic vise igrac koji ide "van kontakta". Videcemo, treba biti samo pozitivan. Ni Francuzi nisu isli u najjacem sastavu prosle godine na EP, mi smo ih tukli, a oni uzese zlato.

zoran

pre 9 godina

Igrachi kao Bogdanovic, u bivshoj Jugoslaviji, su sedeli na klupi, Ulaze kada je 20 razlike za njegov tim.
Kosharka je u nevidjenoj krizi....kako ova u Evropi, tako i ona preko bare.

Griffin

pre 9 godina

(Thomas Müller, 4. avgust 2014 19:07) Kao prvo,smarate zestoko sa dresovima.Pod dva,Peak sports ima odlicne komplete,zasto igramo bas u ovom ne znam,njega cak i nema na sajtu. Mozda za prvenstvo budu uzeli te nove.

teorija zavJere

pre 9 godina

@sto ulazis u frku

Nije 41 nego 26...al dobro, svejedno su nam izbacili najbolju generaciju iz igre za medalju na olimpijadi. Nesto pretpostavljam da je tada trener bio zeljko obradovic, jer ko je drugi u stanju da se konstantno tako bruka sa vrhunskim igracima kao on.

Thomas Müller

pre 9 godina

Najruzniji dresovi koje sam ja ikad video. A tek one krpe za zagrevanje, uzas. Utakmica nista bolja od dresova! I da dobiju sa 50 razlike, ne menja cinjenicu da smo druga Liga u kosarci. Kazao sam vec, prolaz u drugu rundu ce biti uspeh, sve drugo Mission Impossible 1,2,3,4 i 5! Cuj ciljaju medalju.. Dobro ajd, nemoj posle ovo ono, povrede, pritisak, sudije, po starom obicaju: ne znam samo zasto Djordjevic nije poceo pripreme pocetkom juna, ipak su dva meseca za ovu ekipu premalo ;)

Bodibond

pre 9 godina

Daj bre ne zaludjujte se, kakav bre Djordjevic selektor ccc... Koliko indijanaca ima ovde koji loptu u ruke nisu uzeli a lupetaju samo tako.

SASA

pre 9 godina

Kakva ispala sa Nedovicem... Ah, Krstic, Nedovic Lucic, ...

To znaci da ili ce Simonovic na SP, ili cemo morati menjati igru, i igrati sa dva playa,sta god...

U svakom slucaju, i dalje imamo stvarno dobru startnu petorku, ali klupa je sve tanja...

Michael Jackson

pre 9 godina

@ (Thomas Müller, 04. avgust 2014 19:07) Prijatelju nije ti ovo tvoja nemacka ovo je Srbija zemlja kosarke !
(Schh.., 4. avgust 2014 19:53)

Hehe.. A da je napisao odnosno Nick bio (Jackie Chan-Disneyland) mislio bi da je Kinez iz Pariza?? Bravo majstore!

boki

pre 9 godina

@tomas muler
U pravu si 100% vidise da poznajes kosarku kako ruzna igra nase ekipe nista se nije promenilo od dude samo uporna igra 1na1 sutevi preko ruke iz neizrađenih pozicija nema akcija,nema piken rola ,nema lakih poena iz kontri .Sto de tice skoka katastrofa .Na prvenstvu cemo totalno biti inferiorni u skoku sa ova 4 teska centra rvaca bez fizikalija koja nemogu od parketa da se odlepe svi ce da nas nadskaču.

Luke Babbitt

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
(C., 04. avgust 2014 20:11)
Dobro je panteru,repka je,nije dečko više u Partizanu

Delija

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Prica se da ce Dangubic primati 800 hiljada sledece sezone,jel zna neko nesto o tome?

.....

pre 9 godina

Simonovic je igrač zadatka,cuva se za operaciju pehar...
A Bogdanu bi bilo mnogo lakse kad bi svaka ekipa bila Fmp i trener cuveni Deki koji forsira granitnu odbranu...
Ne znam odakle vam obraz da ga spominjete,nema mesec dana kako vas je rasturio u 4 utakmice a vi i dalje kao ovi stranacki botovi i na vestima o reprezentaciji pricate o Partizanu

milan

pre 9 godina

Treba imati poverenja u Djordjevica, ipak je on prosao nacin priprema i taktiku i evropske i NBA kosarke. Ne treba biti malodusan i odmah predvidjati ovakav ili onakav plasman. Evo, ja na primer bih vise voleo da su u ekipi Perovic na centru i Tepic na beku, umesto Raduljice i Jovica, ali samo je jedan covek selektor. Idemo na SP sa onim sto trenutno imamo, i kroz te igrace treba gledati igru.Ono sto smo danas prikazali, bar kroz statistiku, daje nadu da ekipa deluje bas tako - kao ekipa. Micov se ocigledno jos trazi, ali verujem da ce on raditi mnogo "sitnih" poslova po terenu, takodje i Kalinic. Inace, oba ova igraca imaju fin sut spolja, nisu Bodiroga i Stojakovic, ali su atlete i borci. Dalje, Raduljica se takodje trazi, on vec duze vreme kuburi sa centarskom tehnikom, jer je dosta izgubio na skocnosti. Ima nesto krace ruke, pa nije sjajan bloker, ali verujem da ce biti dobar backup Krletu. Ono sto je za njega odlicna stvar, dosta dobro dodaje. Tu ce Djordjevic verovatno gledati kako da uklopi njega na poziciji kada je dalje od kosa i ima loptu u rukama. Katic, opet, nikad nije bio dobar dodavac, uglavnom prvo gleda da sebi obezbedi sut. Za poziciju 4. Mitrovic mi se cini kao univerzalniji i talentovaniji za igru bez lopte, zna da pokriva prostor u odbrani, dok je Bircevic vise igrac koji ide "van kontakta". Videcemo, treba biti samo pozitivan. Ni Francuzi nisu isli u najjacem sastavu prosle godine na EP, mi smo ih tukli, a oni uzese zlato.@@@ nismo ih tukli nego nas pust

BgHQ

pre 9 godina

Vecina igraca sutirali iz igre oko 30%.Kakav ce biti sut u takmicarskim utakmicama kad se bude igralo daleko jace u odbrani i protiv boljih ekipa nego sto je Kanada,ne smem ni da pomislim.Meni ovo ne uliva nadu da mozemo nesto ozbiljnije uraditi u Spaniji.

pera

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Ne lupaj. Covek je za upola manje igrao prosle godine,a sada posle onakve povrede ne moze da dobije mnogo vise od toga.Te pare koje navodis niko nikada nije dobio u Partizanu za godinu dana.

nikola

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
(Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Ne lupaj bre i ne pravi se grobar.Juce ste ostavili 10 komentara da je potpisao za 120 hiljada.Za 300 hiljada moze da se dovede bomba igrac iz neke ACB lige,a ne neko ko je bio povredjen cele sezone i skoro da nije imao drugih ponuda.

stevan

pre 9 godina

Što se tiče mene mogu imati najružniji dizajn sve dok budu nosili plavu opremu. A pošto je ne nosimo. Slacu emails u KSS i pomvardovacu ih svaki dan.

.

pre 9 godina

Vidim ja da ce ovde Bogdan biti glavna meta na SP,nebitan ce biti i rezultat reprezentacije,ali ce se Bogdan pljuvati u svakoj situaciji.

drago

pre 9 godina

Nisko ste pali...Srbija tukla i Kanadu (ko da je Kanada neka velesila)...odlicni Teodosic sa 7 koseva i 3/9 iz igre. Mi smo tu Kanadu tukli bez cijele prve petorke (Ukic, Bogdanovic, Saric, Zoric, Tomic) prije 2 dana 15 razlike.

sasa

pre 9 godina

@drago
Vidi se da nepratis kosarku Kanada i nije neka ali da su svi u sastavu oni bi vas glatko dobili.
A ja znam da ce te ispasti u prvom krugu takmicenja na sp.

Tako ste se busali i za fudbal i za vaterpolo

pre 9 godina

Nisko ste pali...Srbija tukla i Kanadu (ko da je Kanada neka velesila)...odlicni Teodosic sa 7 koseva i 3/9 iz igre. Mi smo tu Kanadu tukli bez cijele prve petorke (Ukic, Bogdanovic, Saric, Zoric, Tomic) prije 2 dana 15 razlike.
(drago, 5. avgust 2014 02:38)

Drago, da li je moguće da ti izvlačiš konačne zaključke na osnovu prvih pripremnih utakmica kada igračima mnogo toga ne polazi za rukom i kad su isti još teški od priprema. Jaka stvar što ste dobili nekoga u pripremnoj utakmici koja selektorima služi da vidi mogućnosti određenih igrača i da isproba različite taktike. Da je Srbija kompletna, priželjkivao bih Hrvatsku u ukrštanju sa vašom grupom.

zeno

pre 9 godina

Ne lupaj. Covek je za upola manje igrao prosle godine,a sada posle onakve povrede ne moze da dobije mnogo vise od toga.Te pare koje navodis niko nikada nije dobio u Partizanu za godinu dana.
(pera, 05. avgust 2014 01:34)

Blago tebi ako veruješ u tu poslednju rečenicu.

drago

pre 9 godina

Sasa

Vidi se da ti ne pratis stvarnost. Mi smo ih tukli 15 razlike a vi 5. Iste te igrace. Mi smo igrali bez prve petorke a vama fali samo Krstic. Mi smo igrali u polufinalu Eurobasketa, nismo vise losi ko prije, a u skupini smo di smo favoriti za jedno od prva 3 mjesta (Argentina, Grcka, Portoriko, mi i jos neke dvije slabije ekipe). Cak cemo vjerovatno osvojit skupinu jer Argentina dolazi bez Ginobillija a Grcka je u padu.
Ukic sjajan u obrani, Simon sjajan suter, Bogdanovic najbolje krilo Evrope, Saric sjajan igrac, Tomic najbolji centar Evrope (od ovih sto igraju u Evropi). Hezonja sjajan potencijal, Rudez sjajan tricas, Markota, Delas i Zoric sasvim solidni. Steta samo sto nece Popovic, Planinic i Loncar, i sto je Tomas vjecno ozlijedjen ali i bez njih smo napravili rezultat. Ovo je ipak nova Hrvatska sa novim igracima i novom kemijom. A buducnost nam je najbolja: Hezonja, Saric, Bender, Arapovic, Zganec, Mazalin... Prva 3 su proglaseni najboljima u Evropi od svojih generacija, Mazalin drugi (poslije Bendera), a Zganec je drugo ime u seniorima (Saric MVP ABA lige a on MVP domace lige), Arapovic je treci (ostali jos nisu dobili pravu sansu). Iducih 10-15 godina je nase vrijeme.

Thomas Müller

pre 9 godina

Najruzniji dresovi koje sam ja ikad video. A tek one krpe za zagrevanje, uzas. Utakmica nista bolja od dresova! I da dobiju sa 50 razlike, ne menja cinjenicu da smo druga Liga u kosarci. Kazao sam vec, prolaz u drugu rundu ce biti uspeh, sve drugo Mission Impossible 1,2,3,4 i 5! Cuj ciljaju medalju.. Dobro ajd, nemoj posle ovo ono, povrede, pritisak, sudije, po starom obicaju: ne znam samo zasto Djordjevic nije poceo pripreme pocetkom juna, ipak su dva meseca za ovu ekipu premalo ;)

zoran

pre 9 godina

Igrachi kao Bogdanovic, u bivshoj Jugoslaviji, su sedeli na klupi, Ulaze kada je 20 razlike za njegov tim.
Kosharka je u nevidjenoj krizi....kako ova u Evropi, tako i ona preko bare.

teorija zavJere

pre 9 godina

@sto ulazis u frku

Nije 41 nego 26...al dobro, svejedno su nam izbacili najbolju generaciju iz igre za medalju na olimpijadi. Nesto pretpostavljam da je tada trener bio zeljko obradovic, jer ko je drugi u stanju da se konstantno tako bruka sa vrhunskim igracima kao on.

BgHQ

pre 9 godina

Vecina igraca sutirali iz igre oko 30%.Kakav ce biti sut u takmicarskim utakmicama kad se bude igralo daleko jace u odbrani i protiv boljih ekipa nego sto je Kanada,ne smem ni da pomislim.Meni ovo ne uliva nadu da mozemo nesto ozbiljnije uraditi u Spaniji.

milan

pre 9 godina

Treba imati poverenja u Djordjevica, ipak je on prosao nacin priprema i taktiku i evropske i NBA kosarke. Ne treba biti malodusan i odmah predvidjati ovakav ili onakav plasman. Evo, ja na primer bih vise voleo da su u ekipi Perovic na centru i Tepic na beku, umesto Raduljice i Jovica, ali samo je jedan covek selektor. Idemo na SP sa onim sto trenutno imamo, i kroz te igrace treba gledati igru.Ono sto smo danas prikazali, bar kroz statistiku, daje nadu da ekipa deluje bas tako - kao ekipa. Micov se ocigledno jos trazi, ali verujem da ce on raditi mnogo "sitnih" poslova po terenu, takodje i Kalinic. Inace, oba ova igraca imaju fin sut spolja, nisu Bodiroga i Stojakovic, ali su atlete i borci. Dalje, Raduljica se takodje trazi, on vec duze vreme kuburi sa centarskom tehnikom, jer je dosta izgubio na skocnosti. Ima nesto krace ruke, pa nije sjajan bloker, ali verujem da ce biti dobar backup Krletu. Ono sto je za njega odlicna stvar, dosta dobro dodaje. Tu ce Djordjevic verovatno gledati kako da uklopi njega na poziciji kada je dalje od kosa i ima loptu u rukama. Katic, opet, nikad nije bio dobar dodavac, uglavnom prvo gleda da sebi obezbedi sut. Za poziciju 4. Mitrovic mi se cini kao univerzalniji i talentovaniji za igru bez lopte, zna da pokriva prostor u odbrani, dok je Bircevic vise igrac koji ide "van kontakta". Videcemo, treba biti samo pozitivan. Ni Francuzi nisu isli u najjacem sastavu prosle godine na EP, mi smo ih tukli, a oni uzese zlato.@@@ nismo ih tukli nego nas pust

drago

pre 9 godina

Nisko ste pali...Srbija tukla i Kanadu (ko da je Kanada neka velesila)...odlicni Teodosic sa 7 koseva i 3/9 iz igre. Mi smo tu Kanadu tukli bez cijele prve petorke (Ukic, Bogdanovic, Saric, Zoric, Tomic) prije 2 dana 15 razlike.

boki

pre 9 godina

@tomas muler
U pravu si 100% vidise da poznajes kosarku kako ruzna igra nase ekipe nista se nije promenilo od dude samo uporna igra 1na1 sutevi preko ruke iz neizrađenih pozicija nema akcija,nema piken rola ,nema lakih poena iz kontri .Sto de tice skoka katastrofa .Na prvenstvu cemo totalno biti inferiorni u skoku sa ova 4 teska centra rvaca bez fizikalija koja nemogu od parketa da se odlepe svi ce da nas nadskaču.

Skr

pre 9 godina

"Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C., 4. avgust 2014 20:11)"

Ajd prvo nauci da citas statistiku pa se onda javi

steff

pre 9 godina

Generalno,nismo igrali nista specijalno,ali pobeda je pobeda.Ovi Kanadjani su klasicni indijanci.Odbrana je bila odlicna,samo su nam pravili problem spolja sa sutevima.U napadu toplo-hladno.Samo pitanje za Bjelicu,koji uporno sutira trojke i kada mu ne ide,je l treba Teodosic ili neko drugi od plejeva da skace,dok se ti ispucavas?

Bodibond

pre 9 godina

Daj bre ne zaludjujte se, kakav bre Djordjevic selektor ccc... Koliko indijanaca ima ovde koji loptu u ruke nisu uzeli a lupetaju samo tako.

srdjan

pre 9 godina

Raduljica je najvece razocarenje. U poredjenju sa njim, Kosta Perovic izgleda kao najtvrdja stena. Onoliki covek, onakva snaga...i na kraju - nista! Ni u odbrani ni u napadu. I Stimac i Katic su klasa za njega. Krstica vec i da ne pominjemo ...

raikkonen

pre 9 godina

nije bilo problema ranijih godina kada je ivkovic pocinjao pripreme krajem juna, ali zato jeste kada je djordjevic poceo 9. jula. zasto? sta nam to smeta kod saleta? da li ste odgledali ijednu utakmicu reprezentacije, ijedan trening? odakle toliko potcenjivanja, nedostatka vere? imate li ijedan argument zbog kojeg pre takmicenja mozete da kazete da necemo proci grupu, da cemo doziveti fijasko?

Michael Jackson

pre 9 godina

@ (Thomas Müller, 04. avgust 2014 19:07) Prijatelju nije ti ovo tvoja nemacka ovo je Srbija zemlja kosarke !
(Schh.., 4. avgust 2014 19:53)

Hehe.. A da je napisao odnosno Nick bio (Jackie Chan-Disneyland) mislio bi da je Kinez iz Pariza?? Bravo majstore!

Nolan

pre 9 godina

(Thomas Müller, 04. avgust 2014 19:07)

Ne znam iz koje si se bajke pojavio i kakvu košarku očekuješ.
Smaraš sa svojim prognozama kojima se smeju i Hrvati.
Rasturamo, idemo kroz grupu i osminu finala a onda četvrtfinale sa ekipom iz naše grupe, velika borba. Ako prodjemo slaviće se jer onda idemo na medalju. A bilo koja će se smatrati kao zlatna.
Idi mrači komšije na index hr.

satelit

pre 9 godina

Skromni Rasko,koji je tu da pripomogne-velika korist ! Rasko kad umisli Hakima-velika steta! Petorka:Krstic,Katic, Bjelica,Bogdan,Teo nije losa... Markovic moze da menja Tea povremeno,a on da ode na 2 da zameni Nedovica... Tu je i Micic...

JOca

pre 9 godina

Ovi stručnjaci za povrede i dresove me uvek oduševe. Ljudi gledate li vi basket ili oratute dizajn dresova.
Kao Sale je kriv za povrede, a ekonom za model dresova.
Gledajte igru i kako igrači igraju, ako ste Srbi navijajte za naše momke...
Srbija!!!

Luke Babbitt

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
(C., 04. avgust 2014 20:11)
Dobro je panteru,repka je,nije dečko više u Partizanu

Nikola

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C., 4. avgust 2014 20:11)


FG(field goal) je ukupan sut iz igre, sto znaci ako je FG 5/12, sutirao je 2/2 za 2 poena i 3/10 za 3 poena.
41.6% i nije toliko lose, uostalom, na pripremnim utakmicama se i treba ispucavati, naravno da nece tako igrati na SP.

koja

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
(C., 4. avgust 2014 20:11)


Ti bolje prati badminton posto se u kosarku razumes tek toliko da znas ko na koji kos sutira.
sut za 3 poena 3 od 10 a ukupan sut mu je bio 5 od 12 .
Sto znaci da je za dva poena sutirao 2/2 I slobodna bacanja 6/6.
3 x 3 = 9
2x2 =4
6x1 =6
sto je ukupno 19 poena.
Razmisli malo pre nego sto lupis.

secanja

pre 9 godina

@jel igra Stiv Nes? salim se, al dade nam one jedne godine 41 poen hahah.
(sto ulazis u frku kad si slabiji, 4. avgust 2014 19:12)

Da, u Sidneju 2000. u zadnjem kolu u grupi, a posle toga smo ispali od Litvanije u 1/4 finalu.... A sto je najsmesnije do te utakmice sa Kanadom smo imali skor 5-0 u nasoj grupi :) ps. Taj Olimpijski turnir u kosarci je obelezio Karter sa onim preskakanjem Vajsa :))

ja

pre 9 godina

Ja ne verujem koje ispucavanje Bogdanovica, za 3 sutno 10x za 2 sutno 15x, pa daaj ko da je basket, mora Sale malo da ga ustroji
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (C., 4. avgust 2014 20:11)

Posto si neobavesten kao i ovi sto ti daju pluseve da razjasnim..

Trojke su uracunate u FG..

Dakle za 3 je sutirao 3-10, dvojke 2-2, ukupno 5-12..

stevan

pre 9 godina

Što se tiče mene mogu imati najružniji dizajn sve dok budu nosili plavu opremu. A pošto je ne nosimo. Slacu emails u KSS i pomvardovacu ih svaki dan.

drago

pre 9 godina

Sasa

Vidi se da ti ne pratis stvarnost. Mi smo ih tukli 15 razlike a vi 5. Iste te igrace. Mi smo igrali bez prve petorke a vama fali samo Krstic. Mi smo igrali u polufinalu Eurobasketa, nismo vise losi ko prije, a u skupini smo di smo favoriti za jedno od prva 3 mjesta (Argentina, Grcka, Portoriko, mi i jos neke dvije slabije ekipe). Cak cemo vjerovatno osvojit skupinu jer Argentina dolazi bez Ginobillija a Grcka je u padu.
Ukic sjajan u obrani, Simon sjajan suter, Bogdanovic najbolje krilo Evrope, Saric sjajan igrac, Tomic najbolji centar Evrope (od ovih sto igraju u Evropi). Hezonja sjajan potencijal, Rudez sjajan tricas, Markota, Delas i Zoric sasvim solidni. Steta samo sto nece Popovic, Planinic i Loncar, i sto je Tomas vjecno ozlijedjen ali i bez njih smo napravili rezultat. Ovo je ipak nova Hrvatska sa novim igracima i novom kemijom. A buducnost nam je najbolja: Hezonja, Saric, Bender, Arapovic, Zganec, Mazalin... Prva 3 su proglaseni najboljima u Evropi od svojih generacija, Mazalin drugi (poslije Bendera), a Zganec je drugo ime u seniorima (Saric MVP ABA lige a on MVP domace lige), Arapovic je treci (ostali jos nisu dobili pravu sansu). Iducih 10-15 godina je nase vrijeme.

alan ford

pre 9 godina

Treba imati poverenja u Djordjevica, ipak je on prosao nacin priprema i taktiku i evropske i NBA kosarke. Ne treba biti malodusan i odmah predvidjati ovakav ili onakav plasman. Evo, ja na primer bih vise voleo da su u ekipi Perovic na centru i Tepic na beku, umesto Raduljice i Jovica, ali samo je jedan covek selektor. Idemo na SP sa onim sto trenutno imamo, i kroz te igrace treba gledati igru.

Ono sto smo danas prikazali, bar kroz statistiku, daje nadu da ekipa deluje bas tako - kao ekipa. Micov se ocigledno jos trazi, ali verujem da ce on raditi mnogo "sitnih" poslova po terenu, takodje i Kalinic. Inace, oba ova igraca imaju fin sut spolja, nisu Bodiroga i Stojakovic, ali su atlete i borci. Dalje, Raduljica se takodje trazi, on vec duze vreme kuburi sa centarskom tehnikom, jer je dosta izgubio na skocnosti. Ima nesto krace ruke, pa nije sjajan bloker, ali verujem da ce biti dobar backup Krletu. Ono sto je za njega odlicna stvar, dosta dobro dodaje. Tu ce Djordjevic verovatno gledati kako da uklopi njega na poziciji kada je dalje od kosa i ima loptu u rukama. Katic, opet, nikad nije bio dobar dodavac, uglavnom prvo gleda da sebi obezbedi sut. Za poziciju 4. Mitrovic mi se cini kao univerzalniji i talentovaniji za igru bez lopte, zna da pokriva prostor u odbrani, dok je Bircevic vise igrac koji ide "van kontakta". Videcemo, treba biti samo pozitivan. Ni Francuzi nisu isli u najjacem sastavu prosle godine na EP, mi smo ih tukli, a oni uzese zlato.

.

pre 9 godina

Vidim ja da ce ovde Bogdan biti glavna meta na SP,nebitan ce biti i rezultat reprezentacije,ali ce se Bogdan pljuvati u svakoj situaciji.

pera

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Ne lupaj. Covek je za upola manje igrao prosle godine,a sada posle onakve povrede ne moze da dobije mnogo vise od toga.Te pare koje navodis niko nikada nije dobio u Partizanu za godinu dana.

Marko

pre 9 godina

@jsjsh Pa svako ko prati kosarku cuo je za Olynik-a! Centar koji nastupa u NBA ligi za Boston Celtics-e,i jedan je od najboljih rukija iz prosle sezone.

.....

pre 9 godina

Simonovic je igrač zadatka,cuva se za operaciju pehar...
A Bogdanu bi bilo mnogo lakse kad bi svaka ekipa bila Fmp i trener cuveni Deki koji forsira granitnu odbranu...
Ne znam odakle vam obraz da ga spominjete,nema mesec dana kako vas je rasturio u 4 utakmice a vi i dalje kao ovi stranacki botovi i na vestima o reprezentaciji pricate o Partizanu

Patrick Ewing

pre 9 godina

Neki od kanadskih košarkaša su:
Wiggins, Bennett, Olynyk, Ennis, Thomspon, Stauskas, sve mladi NBA igrači, sad možda nisu neki tim, ali kroz par godina ako svi ovi mladi igrači budu se razvili kako treba i svi budu na okupu, biće to odličan tim

SASA

pre 9 godina

Kakva ispala sa Nedovicem... Ah, Krstic, Nedovic Lucic, ...

To znaci da ili ce Simonovic na SP, ili cemo morati menjati igru, i igrati sa dva playa,sta god...

U svakom slucaju, i dalje imamo stvarno dobru startnu petorku, ali klupa je sve tanja...

santa justa

pre 9 godina

Ja odavno kupio karte za 1 krug. Bice sve ok, ali ne ocekujmo cuda. Polako, vremenom cemo opet biti u prvih 4-5. Samo strpljenja i zdravlja. A to nam sada najvise nedostaje.

Griffin

pre 9 godina

(Thomas Müller, 4. avgust 2014 19:07) Kao prvo,smarate zestoko sa dresovima.Pod dva,Peak sports ima odlicne komplete,zasto igramo bas u ovom ne znam,njega cak i nema na sajtu. Mozda za prvenstvo budu uzeli te nove.

Delija

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Prica se da ce Dangubic primati 800 hiljada sledece sezone,jel zna neko nesto o tome?

zeno

pre 9 godina

Ne lupaj. Covek je za upola manje igrao prosle godine,a sada posle onakve povrede ne moze da dobije mnogo vise od toga.Te pare koje navodis niko nikada nije dobio u Partizanu za godinu dana.
(pera, 05. avgust 2014 01:34)

Blago tebi ako veruješ u tu poslednju rečenicu.

nikola

pre 9 godina

prica se da je Gagi uzeo 300 000e za sledecu sezonu. zna li neko nesto o tome. za te pare smo mogli dovesti dvojicu
(Grobar, 4. avgust 2014 21:20)

Ne lupaj bre i ne pravi se grobar.Juce ste ostavili 10 komentara da je potpisao za 120 hiljada.Za 300 hiljada moze da se dovede bomba igrac iz neke ACB lige,a ne neko ko je bio povredjen cele sezone i skoro da nije imao drugih ponuda.

sasa

pre 9 godina

@drago
Vidi se da nepratis kosarku Kanada i nije neka ali da su svi u sastavu oni bi vas glatko dobili.
A ja znam da ce te ispasti u prvom krugu takmicenja na sp.

Tako ste se busali i za fudbal i za vaterpolo

pre 9 godina

Nisko ste pali...Srbija tukla i Kanadu (ko da je Kanada neka velesila)...odlicni Teodosic sa 7 koseva i 3/9 iz igre. Mi smo tu Kanadu tukli bez cijele prve petorke (Ukic, Bogdanovic, Saric, Zoric, Tomic) prije 2 dana 15 razlike.
(drago, 5. avgust 2014 02:38)

Drago, da li je moguće da ti izvlačiš konačne zaključke na osnovu prvih pripremnih utakmica kada igračima mnogo toga ne polazi za rukom i kad su isti još teški od priprema. Jaka stvar što ste dobili nekoga u pripremnoj utakmici koja selektorima služi da vidi mogućnosti određenih igrača i da isproba različite taktike. Da je Srbija kompletna, priželjkivao bih Hrvatsku u ukrštanju sa vašom grupom.