Fudbal 113

Sreda, 09.07.2014.

01:25

Lev: Moramo biti skromni i ponizni

Selektor Nemačke Joakim Lev istakao je posle pobede nad Brazilom da njegova ekipa mora biti ponizna i skromna, i pored velikog uspeha.

Lev: Moramo biti skromni i ponizni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Komarac

pre 9 godina

Brazilci su sami krivi, tj njihov selektor Skolari...kakve je igrace poveo na prvenstvo tako mu se i vratilo...Brazil bez ijednog kreativnog igraca na sredini, nema improvizacije, nema nicega....Osim Neymara, ostali prosek....Pa ti sad nemoj da zoves Ronaldinja i Kaku...njih dvojica i van forme su bolji od cele ove ekipe...Pogledajte malo Brazilsku ekipu, koliko njih su stvarno vodeci igraci u svojim ekipama? Jesu Nemci bili dobri sinoc i uzivao sam gledajuci ih, ali realno Brazil je do sada odigrao 3 utakmice protiv Juznoamerickih ekipa, protiv Kameruna i protiv Hrvatske...Ovo je bila prva prava utakmica i evo sta se dogodilo...Sportski pozdrav svima i nemojte da se iznenadite ako veceras bude nesto slicno...

Sava

pre 9 godina

Pratim fudbal od SP u Meksiku 1970 god.Uvek sam (ako nije učestvovala naša reprezentacija),navijao za Brazil.Međutim tvrdim da je ovo najlošija reprezentacija Brazila koja je ikada učestvovala na Svetskim prvenstvima.Još posle one prijateljske utakmice sa Srbijom sam to primetio,i samo sam čekao ko će ih "otresti".
Protv Hrvata sporni penal,po meni Meksko je bio bolji,protiv Čilea na sreću,Kolumbija ih je u zadnji pola sata sabila u šesnaest,delovali su haotično i neorganizovano u odbrani,i onda se desilo ovo što se desilo.Iskreno za mene nije iznenađenje pobeda Nemačke,to sam i očekivao,ali 7:1 ni u snu.Što se tiče Nejimara nije loš igrač,ali neverujem da bi doneo neku prevagu.

msc.Milos

pre 9 godina

Vladane ti sa Mikijem po ruku pa po recept kod cika doce, da malo smirujete zivce....

a ako ti deca placu na tribinama zbog utakmice a kuci nemaju sta da jedu, itekako imas razloga za brigu...

brazuka

pre 9 godina

Brazil sa ovim igracima je jednak nasim zonasima. Ako pogledate dobro Neimar i Silva su 75% tog tima i posto nisu igrali nije se moglo ocekivati od ostalih koji su vecina cak rezerve u evropskim klubovima da nesto urade. Njima je jos veca tragedija sto nijedna ekipa u istoriji svetskih prvenstava nije primila 5 gola za prvih 29 minuta.

brutalni takmicar

pre 9 godina

Eh, vec videh na netu kako Njemci zezaju Brazilce. Ima slika fabrike u kojoj se proizvodi foklsvagen. Na slici su automibili na traci i natpis: Folksvagen, proizvodimo cetiri komada za pet minuta...

andreja

pre 9 godina

Ovo me podseća na vreme kada je Srbija na EP za košarkaše ispala u Beogradu.
Niko nije tada mogao to da poveruje da se desilo u zemlji košarke, ali to je realnost i ipak samo igra a ne borba na život i smrt, kao što je prokomentarisao Beker.

Alban FC Bayern

pre 9 godina

Kakva atmosfera se stvorila sa sinocnom utakmcom ovi Argentinci i Holandjani mole boga da gube veceras da se ne osramote kao Brazilci nosice pamperse ispod gace jer Nemci su u punom hodu sto rece neko masinerija.

I DALJE VOLIM BRAZIL ALI NEMCI SU NEMCI

pre 9 godina

"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane!" Ali Nemacka disciplina I skromnost je I dalje na najboljem nivou. Odusevili su me tek na kraju kada su prisli Brazilskim fudbalerima I poceli da ih tese I grle. To su Nemci svaka im cast za takav gest. "U dobru se ne ponesi u zlu se ne ponizi"!

Kada bi smo mi imali takvu skromnost I disciplinu gde bi nam bio kraj?

Banezi

pre 9 godina

Nemci su najfudbalskija nacija na svetu jer kakvu god ekipu da povedu igrace bar 1/4 finala. Brazilci su najbolji tehnicari, Italijani najbolji takticari dok Englezi imaju najbolju fudbalsku kulturu sto se tice odlaska na utakmice (bodrice svoj tim svi od 7-107 bez obzira u kojoj ligi im nastupa klub).

batica

pre 9 godina

Ima jedna stvar koja posebno boli sve fanove germana a koja ni sada ocito ne moze da se sakrije. To je da su svesni cinjenice da nece proci ni 15 godina a da se vise niko nece secati Lama, Kedire, Sirlea i ostalih...Fudbalska istorija jednostavno takve ne pamti, ili samo u izuzetnim slucajevima radi neke globalne sportske ravnopravnosti ili korektnosti. Ali zato se i dan danas prica o Zairzinju, Ziku, Zersonu, Falkau, Sokratesu, Romariu, pravom Ronaldu, Rivaldu, Ronaldinju...prica se i o Valderami, Ivanu Zamoranu, Salasu, Ugu Sancenzu...Da ne pominjem Dijega Maradonu ili Mesija! To najvise boli fanove koji reci kao sto su "sistem", "program", "masinerija" vezuju za fubal. I zato ih treba pustiti da uzivaju u ovom trenutku jer to je sve sto imaju. Meni je iskreno mnogo vise zao Cilea i Mexica od Brazila na ovom prvenstvu, ali ne brinite za Brazil, zemlja ciji navijaci aplaudiraju protivniku na 6:0, ciji trener zagrli svakog igraca tima koji je njegovoj reprezentaciji naneo najtezi poraz u istoriji, cija deca placu na tribinama ...ta zemlja nema zbog cega da brine, ovo je samo trenutna stagnacija, prilika da se kormilo zaokrene i rodi neki novi Ronaldinjo...
(Vladan, 9. jul 2014 11:01)
Pamti svet i Bekenbauera,Mateusa,Klinsmana...A ako osvoje prvenstvo pamtice i ove,Brazil je trenutno istorija...

Imaš pristup internetu pa proveri...

pre 9 godina

Niko da kaže da je Mirislav Klose Lužički Srbin i da odlično razume i govori Srpski jezik ! Eto mogli bi i zbog toga da budemo ponosni na tog skromnog i velikog čoveka.
(Brano, 9. jul 2014 09:32)

Balak je Lužički srbin a Klose je poreklom Nemac iz Poljske i ne govori srpski kao što ni Lužički Srbi ne govore isti. Njegov otac Jozef je pripadnik nekada brojne nemačke manjine koja je živela u Poljskoj a Kloseova majka je Poljakinja. Porodica mu se preselila najpre u Francusku gde mu je otac igrao za Okser a zatim u Nemačku. Sve ostalo je istorija.

Atreides

pre 9 godina

Mogu da potpisem da pobednik meca Holandija-Argentina osvaja prvenstvo. OK su Nemci ali ovih 7-1 nemaju veze. Jednostavno se desilo...ili bolje reci poklopilo. Brazil bez kapitena i glavnog igraca...veliki pritisak domace javnosti...i sve je norlano bilo do onog prvog gola i onda su se jednostavno raspali od tolikog pritiska...da je bilo koji drugi tim tada bio nasuprot Brazila...da nas 11 sa ovog sajta se naslo tamo..pa dali bi im u tom momentu par komada.

Godja Srbija

pre 9 godina

E ovako!O cemu svi vi pricate?!Ako ste nekada igrali fudbal,znate da to ide ovako:Dobar si-pobediš,loš si-izgubiš!Još ako si loš I neceš da trciš,onda te natovare!Kakve bre nadrase?!Ova brazilska reprezentacija je nula I kraj price,to su im najbolje objasnili Nemci koji su se jedva provukli!

milan

pre 9 godina

Joakim Lev je pokazao da je vrstan strateg ali i da je što je možda i bitnije gospodin i džentlmen. Ove naše kvazi sportske ličnosti treba da uče od ovog čoveka. Svaka čast, pravi sportski i ljudski uzor.
(Višekruna, 09. jul 2014 10:13) Slažem se.Joakim Lev samom svojom pojavom deluje kao gospodin.To je tip čoveka koji uliva poverenje i izaziva poštovanje.To su "poslednji Mohikanci" u "savremenom svetu"

Alban FC Bayern

pre 9 godina

Siguran sam da i najveci eksperti fussballa recimo kao Pele Beckenbauer sinoc nisu imali pojma sta se desava i nisu mogli svojim ocima verovati recimo 3 gola za 4 minuta dajes Brazilu i to kod kuce, pa to sinoc moze da se zove fussballski masakar !

Tex

pre 9 godina

Nisu ni Nemci toliko odlicni koliko su Brazilici odigrali nedisciplinovano, dugo nisam gledao takvo ponasanje, prosto svak trci za igracem kako mu dune, ispadaju na svaki dupli pas ..... Skup pojedinaca, odlicnih tehnicara ali kada ih je dohvatila disciplinovana ekipa .... sve se raspalo.

Vladan

pre 9 godina

Ima jedna stvar koja posebno boli sve fanove germana a koja ni sada ocito ne moze da se sakrije. To je da su svesni cinjenice da nece proci ni 15 godina a da se vise niko nece secati Lama, Kedire, Sirlea i ostalih...Fudbalska istorija jednostavno takve ne pamti, ili samo u izuzetnim slucajevima radi neke globalne sportske ravnopravnosti ili korektnosti. Ali zato se i dan danas prica o Zairzinju, Ziku, Zersonu, Falkau, Sokratesu, Romariu, pravom Ronaldu, Rivaldu, Ronaldinju...prica se i o Valderami, Ivanu Zamoranu, Salasu, Ugu Sancenzu...Da ne pominjem Dijega Maradonu ili Mesija! To najvise boli fanove koji reci kao sto su "sistem", "program", "masinerija" vezuju za fubal. I zato ih treba pustiti da uzivaju u ovom trenutku jer to je sve sto imaju. Meni je iskreno mnogo vise zao Cilea i Mexica od Brazila na ovom prvenstvu, ali ne brinite za Brazil, zemlja ciji navijaci aplaudiraju protivniku na 6:0, ciji trener zagrli svakog igraca tima koji je njegovoj reprezentaciji naneo najtezi poraz u istoriji, cija deca placu na tribinama ...ta zemlja nema zbog cega da brine, ovo je samo trenutna stagnacija, prilika da se kormilo zaokrene i rodi neki novi Ronaldinjo...

trt mrt

pre 9 godina

Kako bi Brazilci bili srecni da je sut Pinille otisao centim nize. Ovako je narusio statiku i gol konstrukcije i stadiona sto je izazvalo katastrofu.

Slavisa

pre 9 godina

"Potpuna farsa. Švabe jedva prođoše one Alžirce, a sad, kao, razmontirali Brazil."
Pa? Sta je tu sporno? Alzir je fudbalska velesila za ovaj Brazil. To sto su Brazilci imali laznu predstavu o sebi, to je njihov problem. Hvala Bogu da im je poslao bas Nemce da im objasne kako stoje stvari.

komsija

pre 9 godina

Lev je svestan cinjenice da su nemci u prvih 30 minuta imali 6 pucanja po golu i 5 postignutih golova. To je prosek kakav se cesto ne dogadja ni u kosarci. Katastrofalno losi brazilci + velika kolicina srece napravili su sinoc ovaj rezultat. Nisam sinoc video kvalitet Nemacke koji bi opravdao ovaj rezultat. Cak da je ovaj dumsterski Brazil imao malo vise srece rezultat je mogao biti drugaciji jer su i Brazilci mogli dati barem 3 gola. Ne pravdam Brazil jer su na ovom prvenstvu vise bili zaokupljeni glumom faulova i zasluzili su poraz ali se isto tako nadam da su nemci isoucali bonus srece. Ne mogu da navijam ni za jednu reorezentaciju koja kupuje igrace i deli drzavljanstva sakom i kapom.

idemoo

pre 9 godina

Uporedite Milera, Krosa i Svajnstajgera u Bajernu i ovde. Ovu sredinu je otresao Real. E moj Gvardiola sta napravi sa takvim igracima i sa tvojom tika takom... Svaka cast Levu...

HanSolo

pre 9 godina

Mislim da je Lev lazno skroman, i da komentarise tako, kako bi jos vise istako velicinu i superiornost nemackog tima.
Sreca te su Nemci izgubili II svetski rat, sada bismo svi bili Nemci, ne bi ni bilo Svetskog Prvenstva!
(Profi, 09. jul 2014 10:11)

Ne lupetaj bre.. U fudbalu i u svakom drugom sportu treba inteligencija.. Misliš da je slučajno što su nemci vodeći u evropi ekonomski i sportski? Normalno da nije. Oni su radnici i oče prosperitet a ne da tapkaju na istu fleku ceo život. Nešto što mi nismo. Mi smo lenji.. Pre bi sedeli u kafić nego radili.. A vidi se to isto u naprimer fudbalu.. Mi igramo lenjo i sporo, niko da ubrza tempo, a nemci trću i radu 90 min. Sve ima svoje u mentalitetu, a mi imamo verovatno najgori u evropi.. Nismo ni malo složni.. I ja mrzim nemce ali tvoj kommentar samo pokazuje ono što skoro cela evropa je naučila. Da smo većina nas srba vrlo glupi i primitivni.. Šta ima rat sa fudbalom juče!? Samo si pokazao da kod nas nema pameti.. Bravo!

kibicer

pre 9 godina

Eh Nemci. Susta suprotnost u odnosu na nas, u pozitivnom smislu. Razmislja razumno i kada slavi i kada zali. Da se je kojim slucajem desilo nama da smo ovako pobedili planeta ne bi opstala od naseg hvalisanja. Zelim im da osvoje SP.

igor

pre 9 godina

Sve utakmice bile tesne i 1/8 i 1/4 finala i onda u 1/2 finalu protiv Brazila 7:1?? Nije mi jasno da onakvi profesionalci, kakve ima Brazil, odigraju inako lose. Pa nemci su imali sansu Ozila za 8-0... Ne volim kad fudbalska velesila, kakva je Brazil, izgubi ovako i to jos na domacem terenu. Vise bih voleo da je bila egal utakmica do kraja.

Profi

pre 9 godina

Mislim da je Lev lazno skroman, i da komentarise tako, kako bi jos vise istako velicinu i superiornost nemackog tima.
Sreca te su Nemci izgubili II svetski rat, sada bismo svi bili Nemci, ne bi ni bilo Svetskog Prvenstva!

Fer i sportski

pre 9 godina

Ovi što se sablažnjavaju nad nemilosrdnim nemcima, nemaju pojma šta je sport. Sportski se napreduje posle ovakvih poraza a politička podrška antitalenata prolazi samo u Srbiji i sličnim banana državama. Takve nikad neće ni dospeti na Mundijal ali će se valjda bar " bolje živeti". Neki bi to nametnuli svetu!

Višekruna

pre 9 godina

Joakim Lev je pokazao da je vrstan strateg ali i da je što je možda i bitnije gospodin i džentlmen. Ove naše kvazi sportske ličnosti treba da uče od ovog čoveka. Svaka čast, pravi sportski i ljudski uzor.

Večika pobeda?

pre 9 godina

Nisam gledao utakmicu, pošto sam pretpostavio šta će se događati. Kad nekome slomite i ruke inoge, teško možete očekivati da se može ravnopravno boriti. Dijago Silva je dobio parni žuti karton, čime je eliminisan iz polufinalne utakmice, zbog ometanja golmana, a Zuniga, koji je povredio kičmu Neimaru, nije dobio ni opomenu, čak njegov start nije ocenjen ni kao prekršaj. Neimar je eliminisan iz daljeg takmičenja, a nije mnogo nedostjalo da i trajno bude paralisan, za čitav život. Tako su Brazilci ostali bez svojih glavnih igrača i u napadu i odbrani. Da li mislite da se to slučajno dogodilo?

vojin

pre 9 godina

Da me neko ne shvati pogresno, Nemci su sjajni - tim koji je Hajnkes uspostavio u Bajernu plus par momaka iz Dortmunda - prava mašina..Ali...Skolari je napravio taktiku kao pocetnik. Znati kakav tim ima i poceti mec bezglavo sa sedam-osam igraca u napadu sa ostavljanjem ogromnog prostora na Nemce..Pa to je vec kretenizam! Lako je bilo uzeti kup 2002 - dva ekstra beka Kafu i Karlos, Dunga u sredini, pa Ronaldinjo, Rivaldo i Ronaldo..Ali ovaj tim je prosek. Protiv Nemaca se moglo samo na jedan nacin - deset iza lopte, i sa dva-tri igraca u kontru..Pa do penala ako treba...Covek se pokazao kao totalni deletant (izgubio je kuci i finale sa Portugalom protiv jedne besmislene Grčke)...Onaj ko ga je doveo - prvi treba da nestane iz fudbala. Znaci, Brazil nema tim za titulu, ali ako je Alžir mogao da se brani skoro 80 mijuta, mogao je i Brazil. Diletant.

Zoran

pre 9 godina

"Sreo sinoc njemac holandjanina na benziskoj pumpi.Kaze mu Holandjanin "Sjutra igramo protiv Argentine".Odgovori njemac "Kakva slucajnost, mi u nedelju".

La

pre 9 godina

Svaka cast Nemcima. Kao sto sam i napisao, pobeda. Ovaj rezultat svakako nije realan, i ne dokazuje ama bas nista, sem da Brazil zavisi od jednog igraca. Ne Nejmara, nego Silve. Sad je svima jasno da se radi o ubedljivo najboljem defanzivcu sveta. Da je on tu, druga bi se pesma pevala. Ovako ostaje upisan u istoriju najveci neuspeh Brazila, i zal sto nismo gledali fudbalski spektakl dva kompletna tima. Svi jedva docekase njihov pad. Nesto slicno kao sa Barselonom i Bajernom. Samo sto ni tad nije igrao Mesi (70% Barselone).

Lik

pre 9 godina

"Deutschland, Deutschland über alles...." a himna ostala skoro ista.

Što reče neko, ovaj fudbalski monstrum igra industrijski fudbal.
A kada daju gol nema klizanja na kolenima, skakanja jednih preko drugih, potapšu se po ramenima, rukuju i ajd sad na centar, dakle bruka!

Možda je naša sreća što nismo prošli, ko zna kako bi oni naši miševi odigrali ovde.

Djenka Djavo

pre 9 godina

Klose je covek-car. Veliki radnik i skroman do bola. A o postenju ne treba trostiti reci, za razliku od Maradone i Anrija on je svoje golove rukom sam ponistavao i prijavljivao sudijama. Na zalost svabova Miler nikada nece dostici tu velicinu, ostace, po moralnim merilima, na nivou Robena i Maradone. Sjajan igrac ali dzadzara od coveka. Prolaze vremena gospode u sportu, ostali su samo fudbaleri sa splavova. A sto se rezultata tice, po ovoj logici bi Alzir tukao Brazil sa 7:0 a Nemacka bi tukla Hrvatsku sa 11:2. Volim logiku internet foteljasa. Sad se hvale svabe koji su, ruku na srce, pokazali vrlo prosecan fudbal na celom prventsvu. Protiv Alzira su brali kozu na siljak a protiv Francuske su igrali kao zabari, das jedan u prvih 5 minuta, dovedes siru rodbinu i sve ih zabodes u kazneni. Generalno je kvalitet fudbala na prvenstvu za plakanje. Nema vise kalibra Ronaldinjo, Pele, Zidan... Ovo je rezultat fife kojoj u fudbalu vise odgovaraju mankeni nego igraci. Timove sastavljaju adidas, nike i Misko Raznatovic, a ne treneri-majstori. Zato su se male reprezentacije i pokazale kao najjace iznenadjenje. Ko god da pobedi u finalu ovo je najgore svetsko koje je ikada odrzano.

Slavisa

pre 9 godina

Mike, da je Nemacka igrala punom snagom i na 5:0 verovatno bi rezultat bio dvocifren. Nije, nego je svesno ostavljala samog Nojera ne bi li mu nekako dali taj gol. Celo drugo poluvreme je Bernard bio sam kao duh na levoj strani i nije pomoglo. A trebali su da igraju skoro punom snagom i drugo poluvreme da postignu dvocifren broj golova. Znas, ovo nije boks pa kad te onaj drugi mnogo bije ti mozes da predas. Ovo je fudbal i utakmica traje 90 minuta i postizes golova sto vise mozes dok mozes, mozda ce se situacija u poslednjih 20 minuta promeniti, pa ce tvoja ekipa poceti da prima golove, a onda ce ti biti zao sto ih nisi postizao kada si mogao. Uostalom, ako je Brazilcima bilo sve to mucno zasto nisu predal, ako bi im to bilo casnije? Krajnje ljudko i krajnje korektno ponasanje Nemaca cime su pokazali da su velika nacija.

Vladimir Pula

pre 9 godina

Imaju najbolji mogući mentalitet u nogometu od svih nacija. Uvijek melju do kraja, nebitno protiv koga igrali.
Nikoga se ne boje nikoga ne potcjenjuju.
Ni Srbi ni Hrvati ni Bosanci nemaju jasno toliki igrački kadar, ali s ovime sto imamo da imamo njihov mentalitet bi postigli daleko vise nego li uspijevamo.

Ex centarfor

pre 9 godina

Nemci su mogli da zabiju bar jos 3 gola! Steta sto rezultat nije bio dvocifren. Oduvek mi se dopadao Nemacki fudbal, ritam 90 minuta, trcanje, trud... Po meni je to najjaca skola fudbala. Ovaj rezultat ce na Brazilce delovati terapeutski, zdravo je to. Videcete na sledecem SP, Brazil ce ovo itekako osvetiti i bice sigurno u finalu... U nasem slucaju, nema leka, mi smo autisticni i treba nam kao naciji zabraniti fudbal, cak i rekreativno!

Tja...

pre 9 godina

Možemo da ne volimo Nemce - ni ne volimo ih, ali ih poštovati moramo i od njih se mora učiti. Na 1-0 protiv Brazila, naša reprezentacija bi šutirala loptu u okean, po principu "ko pređe centar, ćelava mu keva". Švabe na 5-0 igraju presing 25 metara od gola Brazila. Da smo mi ovako dobili, srušili bi pola Srbije i danas bismo čitali o udesima, nemirima, povređenima.... Zato mi idemo kod njih na arbajt, a ne oni kod nas. Na žalost, i jesu nadrasa, voleli mi to ili ne. Ni sekund opuštanja, sa respektom prema protivniku, ali herojski, na tuđem terenu, maltene unapred otpisani... Svaka im čast!

Bilo je lepo gledati demonstraciju uživo - ne igraju skupa kola, tetovaže, valjanje po travi, prsate Brazilke i gologuzo skakutanje po plaži, nego rad, red i disciplina. Ne laj po novinama, nego šutiraj loptu. Fakat da u nemačkoj reprezentaciji ima nekoliko igrača koji nisu nemačkog porekla samo dodaje na poštovanju - nama jedan od najmlaïih i najboljih igrača neće himnu ni da odmumla, a njima Ozil, Kedira i ostali sa ponosom stoje mirno. I zato su oni tu gde su, a mi tu gde smo!

A da Miki treba čika doktor, to je definitivno.

Lugano

pre 9 godina

(Mike, 09. jul 2014 05:53)
Sta napisa druze!? Pa nisu ucesnici seoske olimpijade, niti fudbaleri sa skolskog terena, sta su trebali na poluvremenu da udju u svlacionicu kod Brazilaca i u znak fair play-a i dobre volje, da zatraze da se podele u drugom poluvremenu, da kapiteni biraju igrace, da bude izjednacen odnos snaga? Ovo je profesionalni fudbal, nema mesta za milost nikakvu, pokazali su Nemci da su dzentlmeni na kraju, nisu vristali i skakali i provocirali navijace, nego dostojanstveno i sportski proslavili pobedu.

Brano

pre 9 godina

Niko da kaže da je Mirislav Klose Lužički Srbin i da odlično razume i govori Srpski jezik ! Eto mogli bi i zbog toga da budemo ponosni na tog skromnog i velikog čoveka.

Spale

pre 9 godina

Za ove što pričaju o nesportskom ponižavanju protivnika, kojim rezultatom je Srbija pobedila Vels u kvalifikacijama za ovo svetsko prvenstvo? A Makedoniju? A koji beše rezultat u baražu za svetsko prvenstvo 1998 kada je Jugoslavija pobedila Mađarsku? Pretpostavljam da ste i tada govorili da to nije sportski i da to tako ne treba. Mada mi je verovatnije da ste vikali nešto u stilu "toooo majstoreee, gazi ove čobane...". Nesportski je da startuješ na čoveka pa mu polomiš koske, a ovo nema veze sa time. Utakmica traje dok sudija ne svira kraj i ozbiljne ekipe toliko i igraju.

mrmlj

pre 9 godina

@Milan: cekaj prvo da argentina dodje do finala pa cemo posle videti. samo da utakmica bude dobra i da pobeda bude cista, pa nek pobedi ko bude bio bolji. moje misljenje je da argentinci do sada prikazanim nisu zasluzili da budu prvaci sveta, cak mislim da nece ni proci polufinale ali imaju jos dve utakmice da me razuvere i zasluze "boginju".

Micko

pre 9 godina

Sada je očigledna razlika između dve škole fudbala: prva, zastrela, spora, konfuzna, komplikovana, (kao uostalom i srpska) i druga, jednostavna, brza, stalno u pokretu i ciljna. Valjda to svi vide ili se prave slepi kod očiju!

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Necemo se zavaravati, ovo nije pravi odraz snaga. Brazilci su usli nedisciplinovano u mec, sto iskreno za njih nije obicaj. Sta se dogodilo? Oni to najbolje znaju. Naravno, uticao je i Neymar na to sa svojim odsustvom, kao i Tiago Silva. Brazilci su psihicki pali nakon povrede Neymara, niko od njih nije verovao u sopstvene kvalitete, jer ovi momci jesu pre svega momci koji nikada ovako vazan mec nisu igrali. Ne moze biti svako mentalna gromana kao sto su to Neymar i Silva, odnosno Djokovic i Nadal u svetu sporta. Nemci su iskoristili slabosti protivnika, tu ranjivost trenutka, dali prvi gol, unazadili jos vise Brazilce. Ostalo je bilo samo ponizavanje, to se videlo na njihovim licima. Zeleli su to, ali to je njihov problem u koji ne zelim ulaziti. Takvi su, u dobru i zlu isti. Ovo je opomena za Brazil, koji se poceo udaljavati od svoje prepoznatljive igre, koju smo svi voleli volimo i dalje. Lukasa nije bilo na prvenstvu, Filipea is Atletika. Izgubili su pravu bitku za jednog odlicnog napadaca kao sto je Kosta. Siguran sam da si se malo vise trudili, igrao bi za Brazil. Skolari je dobar strucnjak, ipak se Brazil ne moze voditi na ovakav nacin. Potrebno je njihovu agresiju iskoristiti drugacije, a ne da budu pomahnitali skoti i englezi ili jedan Pepe. Brazilce ne bih podrzao samo kada bi igrali protiv Srbije. U svakom drugom mecu oni su moj prvi izbor. Zelim srecan povratak Brazilu na stare staze svog fudbala, svoje igre. Fred, Fernandinjo, Zo, Hulk....pfff Nikakvi igraci.

yup!

pre 9 godina

Od utakmice sa nama tvrdim da Brazil ne igra timski,realno smo bili bolji na toj utakmici koliko god izgledalo da su se čuvali za svetsko prvenstvo.E sad,kad smo mi bili bolji od njih a u utakmicama na samom svetskom prvenstvu gde su igrali na silu tj uz pomoć sudija koje su tolerisale ekstremno grubu igru i foliranje onda je potpuno normalno da kad naiđe prava ekipa nastane potop.Trebali su da ispadnu još u grupi i ovo što im se desilo nekako ima veze sa pravdom i zato je velika većina nas,običnih gledalaca navijala za Nemce sinoć iako makar ja nikad nisam navijao za njih.U svakom slučaju svaka im čast!

AFRO ESKIM

pre 9 godina

Skromnost je istorijska odlika nemačke nacije. Svi su pognuli glave i stidljivo ćute, jer im je neprijatno od tolikog uspeha. Nemački duh iz flaše je izašao i skromno se napumpao u džina... I stidljivo je mahnuo nemačkom zastavicom.

Alexa 970

pre 9 godina

Ovo sinoć je, izgleda, bio fudbalski blitzkrieg.
Nisam verovao svojim očima dok sam gledao.
Slažem se sa mnogima da brazilci na ovom sp
nisu pokazali igru kakva se od njih očekivala,
ali ovo je bilo neočekivano?
Ni sami nisu znali šta im se dešava.

mrmlj

pre 9 godina

@Mike: i treba da na 5:0 igraju punom snagom. zar bi bilo manje ponizavanje protivnika da je izvukao iz igre najbolje igrace i tretirao drugo poluvreme kao trening utakmicu? i neka su ih ovako razbili, da ih brazilci zapamte. u sledecoj utakmici izmedju ova dva tima, nemci ce prakticno voditi bar 1:0 i pre nego sto utakmica pocne, samo zbog ovog rezultata. iz istog razloga su holandjani onako odrali spance.

vzv

pre 9 godina

Mike, molim te ne vredjaj moju inteligenciju! ta tvoja poredjenja sa hitlerom su neukusna koliko i glupa. idi na stormfront, tamo se okupljaju srpski rasisti. sto se utakmice tice, ti kao ne bi vol`o da odvalis brazil u brazilu 7-8 nula? kakva milost, kakvo nasilje, nije ovo partija klikera iza zgrade bre!

Mr. No

pre 9 godina

@Mike Da li to znači da su i Argentinci nad-rasa kako kažete pošto su i oni nas izgazili 2006. godine u Gelzenkirhenu sa 6-0. I oni su igrali punom snagom bez obzira na rezultat. Samo što za razliku od Brazila koji je velika zemlja i zemlja fudbala, mi se nikada od tog poraza nismo oporavili jer smo uvek bili loši kao i tada na tom meču. Činjenica je da se Brazil kao domaćin provlačio na ovom prvenstvu, igre koje su pružali su bile neubedljive. Imalu su vetar u leđa protiv Hrvata, nerešeno sa Meksikom i pobeda nad neubedljivom Nigerijom. Tesna pobeda nad Kolumbijom i onda trenutak istine. I mislim da bi poraz bio neizbežan i da su igrali Neimar i Silva. Jednostavno, nisu bili tim.

BorisBG

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.
(Mike, 9. jul 2014 05:53)
Ti pod HITNO, ali hitno da potražiš profesionalnu pomoć dok nije kasno!

lazar bojanić

pre 9 godina

sva sreća ba nemam tako kratko pamćenje !

na prošlom svetskom prvenstvu 2010 u JAR-u smo bili u grupi sa Nemcima i malo pre utakmice je isti ovaj nemački selektor izjavio , citiram : "naš zadatak nije samo da pobedimo ekipu Srbije nego da dominiramo i da ih ponizimo jer smo mnogo bolji od njih i imamo velike ambicije "

Bog ga je čuo pa su izgubili 2:0 od Srbije :-)
Verovatno je tada ponešto i naučio pa sad ovako priča , ali ja mu ništa ne verujem ...

nikola

pre 9 godina

@mike
Da li si ti normalan? Nemci tako igraju ceo zivot. 90% timova na 2:0 prelaze u opstu defanzivu i grcevito se brane sto je veoma lose. A oni gaze i gaze nebitno ko je sa deuge strane. Jednostavno takav mentalitez i zato su i takvi. Svaka im cast, Brazil se provlacio ali su ih jedino oni dobili. Potpuno zasluzeno

London calling

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.
(Mike, 9. jul 2014 05:53)


gluposti! pola nemackog tima ni nisu pravi nemci

Marko

pre 9 godina

@mike
Sport je sport, nemaju se onu šta sažaljevat nad tim igračima. Uostalom, Brazilci će se utješiti u svojim vilama i skupim autima sa ženama-manekenkama dok im ostatak zemlje živi po favelama. Ko je tu nemilosrdan, pitam te ja.

lane

pre 9 godina

@Mike, brate na kojim si ti drogama. Nema tu nikakvog dokazivanja, svi znaju da je nemacka filozofija, utakmica traje 90 minuta. I oni ljudi tako igraju zato sto je tako posteno, ne racunaju koga da pobede a koga ne i sa koliko da bi izbegli ovoga ili onoga. E zato su oni tu gde su i u sportskom a i u svakom drugom smislu a mi racundzije smo tu gde jesmo, bez discipline bez obraza i bez postenja na koje se tako cesto pozivamo.

Mike

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.

Dragan

pre 9 godina

Svaka druga ekipa bi posle ovakve pobede, koja objektivno vise vredi nego tri titule prvaka sveta, bi pala u euforiju i nedisciplinu i u finalu bi podbacila.
Ali ovu su Nemci! Ja sam uveren da ce oni i u finalu, bilo protiv Argentine ili Holandije trijumfovati, i to ubedljivo, sa recimo 3 gola razlike.

Stefan

pre 9 godina

Zato cete vi verovatno i osvojiti ovo prvenstvo. Jer napadate i posle 5:0 i jer se ne date ni kada gubite isto toliko. Taj mentalitet bih voleo da imaju i srpski fudbaleri.

Stefan

pre 9 godina

Zato cete vi verovatno i osvojiti ovo prvenstvo. Jer napadate i posle 5:0 i jer se ne date ni kada gubite isto toliko. Taj mentalitet bih voleo da imaju i srpski fudbaleri.

BorisBG

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.
(Mike, 9. jul 2014 05:53)
Ti pod HITNO, ali hitno da potražiš profesionalnu pomoć dok nije kasno!

lane

pre 9 godina

@Mike, brate na kojim si ti drogama. Nema tu nikakvog dokazivanja, svi znaju da je nemacka filozofija, utakmica traje 90 minuta. I oni ljudi tako igraju zato sto je tako posteno, ne racunaju koga da pobede a koga ne i sa koliko da bi izbegli ovoga ili onoga. E zato su oni tu gde su i u sportskom a i u svakom drugom smislu a mi racundzije smo tu gde jesmo, bez discipline bez obraza i bez postenja na koje se tako cesto pozivamo.

vzv

pre 9 godina

Mike, molim te ne vredjaj moju inteligenciju! ta tvoja poredjenja sa hitlerom su neukusna koliko i glupa. idi na stormfront, tamo se okupljaju srpski rasisti. sto se utakmice tice, ti kao ne bi vol`o da odvalis brazil u brazilu 7-8 nula? kakva milost, kakvo nasilje, nije ovo partija klikera iza zgrade bre!

Marko

pre 9 godina

@mike
Sport je sport, nemaju se onu šta sažaljevat nad tim igračima. Uostalom, Brazilci će se utješiti u svojim vilama i skupim autima sa ženama-manekenkama dok im ostatak zemlje živi po favelama. Ko je tu nemilosrdan, pitam te ja.

Tja...

pre 9 godina

Možemo da ne volimo Nemce - ni ne volimo ih, ali ih poštovati moramo i od njih se mora učiti. Na 1-0 protiv Brazila, naša reprezentacija bi šutirala loptu u okean, po principu "ko pređe centar, ćelava mu keva". Švabe na 5-0 igraju presing 25 metara od gola Brazila. Da smo mi ovako dobili, srušili bi pola Srbije i danas bismo čitali o udesima, nemirima, povređenima.... Zato mi idemo kod njih na arbajt, a ne oni kod nas. Na žalost, i jesu nadrasa, voleli mi to ili ne. Ni sekund opuštanja, sa respektom prema protivniku, ali herojski, na tuđem terenu, maltene unapred otpisani... Svaka im čast!

Bilo je lepo gledati demonstraciju uživo - ne igraju skupa kola, tetovaže, valjanje po travi, prsate Brazilke i gologuzo skakutanje po plaži, nego rad, red i disciplina. Ne laj po novinama, nego šutiraj loptu. Fakat da u nemačkoj reprezentaciji ima nekoliko igrača koji nisu nemačkog porekla samo dodaje na poštovanju - nama jedan od najmlaïih i najboljih igrača neće himnu ni da odmumla, a njima Ozil, Kedira i ostali sa ponosom stoje mirno. I zato su oni tu gde su, a mi tu gde smo!

A da Miki treba čika doktor, to je definitivno.

kibicer

pre 9 godina

Eh Nemci. Susta suprotnost u odnosu na nas, u pozitivnom smislu. Razmislja razumno i kada slavi i kada zali. Da se je kojim slucajem desilo nama da smo ovako pobedili planeta ne bi opstala od naseg hvalisanja. Zelim im da osvoje SP.

nikola

pre 9 godina

@mike
Da li si ti normalan? Nemci tako igraju ceo zivot. 90% timova na 2:0 prelaze u opstu defanzivu i grcevito se brane sto je veoma lose. A oni gaze i gaze nebitno ko je sa deuge strane. Jednostavno takav mentalitez i zato su i takvi. Svaka im cast, Brazil se provlacio ali su ih jedino oni dobili. Potpuno zasluzeno

Dragan

pre 9 godina

Svaka druga ekipa bi posle ovakve pobede, koja objektivno vise vredi nego tri titule prvaka sveta, bi pala u euforiju i nedisciplinu i u finalu bi podbacila.
Ali ovu su Nemci! Ja sam uveren da ce oni i u finalu, bilo protiv Argentine ili Holandije trijumfovati, i to ubedljivo, sa recimo 3 gola razlike.

Mr. No

pre 9 godina

@Mike Da li to znači da su i Argentinci nad-rasa kako kažete pošto su i oni nas izgazili 2006. godine u Gelzenkirhenu sa 6-0. I oni su igrali punom snagom bez obzira na rezultat. Samo što za razliku od Brazila koji je velika zemlja i zemlja fudbala, mi se nikada od tog poraza nismo oporavili jer smo uvek bili loši kao i tada na tom meču. Činjenica je da se Brazil kao domaćin provlačio na ovom prvenstvu, igre koje su pružali su bile neubedljive. Imalu su vetar u leđa protiv Hrvata, nerešeno sa Meksikom i pobeda nad neubedljivom Nigerijom. Tesna pobeda nad Kolumbijom i onda trenutak istine. I mislim da bi poraz bio neizbežan i da su igrali Neimar i Silva. Jednostavno, nisu bili tim.

Lugano

pre 9 godina

(Mike, 09. jul 2014 05:53)
Sta napisa druze!? Pa nisu ucesnici seoske olimpijade, niti fudbaleri sa skolskog terena, sta su trebali na poluvremenu da udju u svlacionicu kod Brazilaca i u znak fair play-a i dobre volje, da zatraze da se podele u drugom poluvremenu, da kapiteni biraju igrace, da bude izjednacen odnos snaga? Ovo je profesionalni fudbal, nema mesta za milost nikakvu, pokazali su Nemci da su dzentlmeni na kraju, nisu vristali i skakali i provocirali navijace, nego dostojanstveno i sportski proslavili pobedu.

London calling

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.
(Mike, 9. jul 2014 05:53)


gluposti! pola nemackog tima ni nisu pravi nemci

Spale

pre 9 godina

Za ove što pričaju o nesportskom ponižavanju protivnika, kojim rezultatom je Srbija pobedila Vels u kvalifikacijama za ovo svetsko prvenstvo? A Makedoniju? A koji beše rezultat u baražu za svetsko prvenstvo 1998 kada je Jugoslavija pobedila Mađarsku? Pretpostavljam da ste i tada govorili da to nije sportski i da to tako ne treba. Mada mi je verovatnije da ste vikali nešto u stilu "toooo majstoreee, gazi ove čobane...". Nesportski je da startuješ na čoveka pa mu polomiš koske, a ovo nema veze sa time. Utakmica traje dok sudija ne svira kraj i ozbiljne ekipe toliko i igraju.

Ex centarfor

pre 9 godina

Nemci su mogli da zabiju bar jos 3 gola! Steta sto rezultat nije bio dvocifren. Oduvek mi se dopadao Nemacki fudbal, ritam 90 minuta, trcanje, trud... Po meni je to najjaca skola fudbala. Ovaj rezultat ce na Brazilce delovati terapeutski, zdravo je to. Videcete na sledecem SP, Brazil ce ovo itekako osvetiti i bice sigurno u finalu... U nasem slucaju, nema leka, mi smo autisticni i treba nam kao naciji zabraniti fudbal, cak i rekreativno!

mrmlj

pre 9 godina

@Mike: i treba da na 5:0 igraju punom snagom. zar bi bilo manje ponizavanje protivnika da je izvukao iz igre najbolje igrace i tretirao drugo poluvreme kao trening utakmicu? i neka su ih ovako razbili, da ih brazilci zapamte. u sledecoj utakmici izmedju ova dva tima, nemci ce prakticno voditi bar 1:0 i pre nego sto utakmica pocne, samo zbog ovog rezultata. iz istog razloga su holandjani onako odrali spance.

Micko

pre 9 godina

Sada je očigledna razlika između dve škole fudbala: prva, zastrela, spora, konfuzna, komplikovana, (kao uostalom i srpska) i druga, jednostavna, brza, stalno u pokretu i ciljna. Valjda to svi vide ili se prave slepi kod očiju!

Alexa 970

pre 9 godina

Ovo sinoć je, izgleda, bio fudbalski blitzkrieg.
Nisam verovao svojim očima dok sam gledao.
Slažem se sa mnogima da brazilci na ovom sp
nisu pokazali igru kakva se od njih očekivala,
ali ovo je bilo neočekivano?
Ni sami nisu znali šta im se dešava.

AFRO ESKIM

pre 9 godina

Skromnost je istorijska odlika nemačke nacije. Svi su pognuli glave i stidljivo ćute, jer im je neprijatno od tolikog uspeha. Nemački duh iz flaše je izašao i skromno se napumpao u džina... I stidljivo je mahnuo nemačkom zastavicom.

Slavisa

pre 9 godina

Mike, da je Nemacka igrala punom snagom i na 5:0 verovatno bi rezultat bio dvocifren. Nije, nego je svesno ostavljala samog Nojera ne bi li mu nekako dali taj gol. Celo drugo poluvreme je Bernard bio sam kao duh na levoj strani i nije pomoglo. A trebali su da igraju skoro punom snagom i drugo poluvreme da postignu dvocifren broj golova. Znas, ovo nije boks pa kad te onaj drugi mnogo bije ti mozes da predas. Ovo je fudbal i utakmica traje 90 minuta i postizes golova sto vise mozes dok mozes, mozda ce se situacija u poslednjih 20 minuta promeniti, pa ce tvoja ekipa poceti da prima golove, a onda ce ti biti zao sto ih nisi postizao kada si mogao. Uostalom, ako je Brazilcima bilo sve to mucno zasto nisu predal, ako bi im to bilo casnije? Krajnje ljudko i krajnje korektno ponasanje Nemaca cime su pokazali da su velika nacija.

Vladimir Pula

pre 9 godina

Imaju najbolji mogući mentalitet u nogometu od svih nacija. Uvijek melju do kraja, nebitno protiv koga igrali.
Nikoga se ne boje nikoga ne potcjenjuju.
Ni Srbi ni Hrvati ni Bosanci nemaju jasno toliki igrački kadar, ali s ovime sto imamo da imamo njihov mentalitet bi postigli daleko vise nego li uspijevamo.

yup!

pre 9 godina

Od utakmice sa nama tvrdim da Brazil ne igra timski,realno smo bili bolji na toj utakmici koliko god izgledalo da su se čuvali za svetsko prvenstvo.E sad,kad smo mi bili bolji od njih a u utakmicama na samom svetskom prvenstvu gde su igrali na silu tj uz pomoć sudija koje su tolerisale ekstremno grubu igru i foliranje onda je potpuno normalno da kad naiđe prava ekipa nastane potop.Trebali su da ispadnu još u grupi i ovo što im se desilo nekako ima veze sa pravdom i zato je velika većina nas,običnih gledalaca navijala za Nemce sinoć iako makar ja nikad nisam navijao za njih.U svakom slučaju svaka im čast!

mrmlj

pre 9 godina

@Milan: cekaj prvo da argentina dodje do finala pa cemo posle videti. samo da utakmica bude dobra i da pobeda bude cista, pa nek pobedi ko bude bio bolji. moje misljenje je da argentinci do sada prikazanim nisu zasluzili da budu prvaci sveta, cak mislim da nece ni proci polufinale ali imaju jos dve utakmice da me razuvere i zasluze "boginju".

lazar bojanić

pre 9 godina

sva sreća ba nemam tako kratko pamćenje !

na prošlom svetskom prvenstvu 2010 u JAR-u smo bili u grupi sa Nemcima i malo pre utakmice je isti ovaj nemački selektor izjavio , citiram : "naš zadatak nije samo da pobedimo ekipu Srbije nego da dominiramo i da ih ponizimo jer smo mnogo bolji od njih i imamo velike ambicije "

Bog ga je čuo pa su izgubili 2:0 od Srbije :-)
Verovatno je tada ponešto i naučio pa sad ovako priča , ali ja mu ništa ne verujem ...

Brano

pre 9 godina

Niko da kaže da je Mirislav Klose Lužički Srbin i da odlično razume i govori Srpski jezik ! Eto mogli bi i zbog toga da budemo ponosni na tog skromnog i velikog čoveka.

Profi

pre 9 godina

Mislim da je Lev lazno skroman, i da komentarise tako, kako bi jos vise istako velicinu i superiornost nemackog tima.
Sreca te su Nemci izgubili II svetski rat, sada bismo svi bili Nemci, ne bi ni bilo Svetskog Prvenstva!

Mike

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.

Imaš pristup internetu pa proveri...

pre 9 godina

Niko da kaže da je Mirislav Klose Lužički Srbin i da odlično razume i govori Srpski jezik ! Eto mogli bi i zbog toga da budemo ponosni na tog skromnog i velikog čoveka.
(Brano, 9. jul 2014 09:32)

Balak je Lužički srbin a Klose je poreklom Nemac iz Poljske i ne govori srpski kao što ni Lužički Srbi ne govore isti. Njegov otac Jozef je pripadnik nekada brojne nemačke manjine koja je živela u Poljskoj a Kloseova majka je Poljakinja. Porodica mu se preselila najpre u Francusku gde mu je otac igrao za Okser a zatim u Nemačku. Sve ostalo je istorija.

Zoran

pre 9 godina

"Sreo sinoc njemac holandjanina na benziskoj pumpi.Kaze mu Holandjanin "Sjutra igramo protiv Argentine".Odgovori njemac "Kakva slucajnost, mi u nedelju".

HanSolo

pre 9 godina

Mislim da je Lev lazno skroman, i da komentarise tako, kako bi jos vise istako velicinu i superiornost nemackog tima.
Sreca te su Nemci izgubili II svetski rat, sada bismo svi bili Nemci, ne bi ni bilo Svetskog Prvenstva!
(Profi, 09. jul 2014 10:11)

Ne lupetaj bre.. U fudbalu i u svakom drugom sportu treba inteligencija.. Misliš da je slučajno što su nemci vodeći u evropi ekonomski i sportski? Normalno da nije. Oni su radnici i oče prosperitet a ne da tapkaju na istu fleku ceo život. Nešto što mi nismo. Mi smo lenji.. Pre bi sedeli u kafić nego radili.. A vidi se to isto u naprimer fudbalu.. Mi igramo lenjo i sporo, niko da ubrza tempo, a nemci trću i radu 90 min. Sve ima svoje u mentalitetu, a mi imamo verovatno najgori u evropi.. Nismo ni malo složni.. I ja mrzim nemce ali tvoj kommentar samo pokazuje ono što skoro cela evropa je naučila. Da smo većina nas srba vrlo glupi i primitivni.. Šta ima rat sa fudbalom juče!? Samo si pokazao da kod nas nema pameti.. Bravo!

Godja Srbija

pre 9 godina

E ovako!O cemu svi vi pricate?!Ako ste nekada igrali fudbal,znate da to ide ovako:Dobar si-pobediš,loš si-izgubiš!Još ako si loš I neceš da trciš,onda te natovare!Kakve bre nadrase?!Ova brazilska reprezentacija je nula I kraj price,to su im najbolje objasnili Nemci koji su se jedva provukli!

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Necemo se zavaravati, ovo nije pravi odraz snaga. Brazilci su usli nedisciplinovano u mec, sto iskreno za njih nije obicaj. Sta se dogodilo? Oni to najbolje znaju. Naravno, uticao je i Neymar na to sa svojim odsustvom, kao i Tiago Silva. Brazilci su psihicki pali nakon povrede Neymara, niko od njih nije verovao u sopstvene kvalitete, jer ovi momci jesu pre svega momci koji nikada ovako vazan mec nisu igrali. Ne moze biti svako mentalna gromana kao sto su to Neymar i Silva, odnosno Djokovic i Nadal u svetu sporta. Nemci su iskoristili slabosti protivnika, tu ranjivost trenutka, dali prvi gol, unazadili jos vise Brazilce. Ostalo je bilo samo ponizavanje, to se videlo na njihovim licima. Zeleli su to, ali to je njihov problem u koji ne zelim ulaziti. Takvi su, u dobru i zlu isti. Ovo je opomena za Brazil, koji se poceo udaljavati od svoje prepoznatljive igre, koju smo svi voleli volimo i dalje. Lukasa nije bilo na prvenstvu, Filipea is Atletika. Izgubili su pravu bitku za jednog odlicnog napadaca kao sto je Kosta. Siguran sam da si se malo vise trudili, igrao bi za Brazil. Skolari je dobar strucnjak, ipak se Brazil ne moze voditi na ovakav nacin. Potrebno je njihovu agresiju iskoristiti drugacije, a ne da budu pomahnitali skoti i englezi ili jedan Pepe. Brazilce ne bih podrzao samo kada bi igrali protiv Srbije. U svakom drugom mecu oni su moj prvi izbor. Zelim srecan povratak Brazilu na stare staze svog fudbala, svoje igre. Fred, Fernandinjo, Zo, Hulk....pfff Nikakvi igraci.

vojin

pre 9 godina

Da me neko ne shvati pogresno, Nemci su sjajni - tim koji je Hajnkes uspostavio u Bajernu plus par momaka iz Dortmunda - prava mašina..Ali...Skolari je napravio taktiku kao pocetnik. Znati kakav tim ima i poceti mec bezglavo sa sedam-osam igraca u napadu sa ostavljanjem ogromnog prostora na Nemce..Pa to je vec kretenizam! Lako je bilo uzeti kup 2002 - dva ekstra beka Kafu i Karlos, Dunga u sredini, pa Ronaldinjo, Rivaldo i Ronaldo..Ali ovaj tim je prosek. Protiv Nemaca se moglo samo na jedan nacin - deset iza lopte, i sa dva-tri igraca u kontru..Pa do penala ako treba...Covek se pokazao kao totalni deletant (izgubio je kuci i finale sa Portugalom protiv jedne besmislene Grčke)...Onaj ko ga je doveo - prvi treba da nestane iz fudbala. Znaci, Brazil nema tim za titulu, ali ako je Alžir mogao da se brani skoro 80 mijuta, mogao je i Brazil. Diletant.

Slavisa

pre 9 godina

"Potpuna farsa. Švabe jedva prođoše one Alžirce, a sad, kao, razmontirali Brazil."
Pa? Sta je tu sporno? Alzir je fudbalska velesila za ovaj Brazil. To sto su Brazilci imali laznu predstavu o sebi, to je njihov problem. Hvala Bogu da im je poslao bas Nemce da im objasne kako stoje stvari.

I DALJE VOLIM BRAZIL ALI NEMCI SU NEMCI

pre 9 godina

"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane!" Ali Nemacka disciplina I skromnost je I dalje na najboljem nivou. Odusevili su me tek na kraju kada su prisli Brazilskim fudbalerima I poceli da ih tese I grle. To su Nemci svaka im cast za takav gest. "U dobru se ne ponesi u zlu se ne ponizi"!

Kada bi smo mi imali takvu skromnost I disciplinu gde bi nam bio kraj?

Alban FC Bayern

pre 9 godina

Siguran sam da i najveci eksperti fussballa recimo kao Pele Beckenbauer sinoc nisu imali pojma sta se desava i nisu mogli svojim ocima verovati recimo 3 gola za 4 minuta dajes Brazilu i to kod kuce, pa to sinoc moze da se zove fussballski masakar !

Višekruna

pre 9 godina

Joakim Lev je pokazao da je vrstan strateg ali i da je što je možda i bitnije gospodin i džentlmen. Ove naše kvazi sportske ličnosti treba da uče od ovog čoveka. Svaka čast, pravi sportski i ljudski uzor.

Fer i sportski

pre 9 godina

Ovi što se sablažnjavaju nad nemilosrdnim nemcima, nemaju pojma šta je sport. Sportski se napreduje posle ovakvih poraza a politička podrška antitalenata prolazi samo u Srbiji i sličnim banana državama. Takve nikad neće ni dospeti na Mundijal ali će se valjda bar " bolje živeti". Neki bi to nametnuli svetu!

Lik

pre 9 godina

"Deutschland, Deutschland über alles...." a himna ostala skoro ista.

Što reče neko, ovaj fudbalski monstrum igra industrijski fudbal.
A kada daju gol nema klizanja na kolenima, skakanja jednih preko drugih, potapšu se po ramenima, rukuju i ajd sad na centar, dakle bruka!

Možda je naša sreća što nismo prošli, ko zna kako bi oni naši miševi odigrali ovde.

Tex

pre 9 godina

Nisu ni Nemci toliko odlicni koliko su Brazilici odigrali nedisciplinovano, dugo nisam gledao takvo ponasanje, prosto svak trci za igracem kako mu dune, ispadaju na svaki dupli pas ..... Skup pojedinaca, odlicnih tehnicara ali kada ih je dohvatila disciplinovana ekipa .... sve se raspalo.

Vladan

pre 9 godina

Ima jedna stvar koja posebno boli sve fanove germana a koja ni sada ocito ne moze da se sakrije. To je da su svesni cinjenice da nece proci ni 15 godina a da se vise niko nece secati Lama, Kedire, Sirlea i ostalih...Fudbalska istorija jednostavno takve ne pamti, ili samo u izuzetnim slucajevima radi neke globalne sportske ravnopravnosti ili korektnosti. Ali zato se i dan danas prica o Zairzinju, Ziku, Zersonu, Falkau, Sokratesu, Romariu, pravom Ronaldu, Rivaldu, Ronaldinju...prica se i o Valderami, Ivanu Zamoranu, Salasu, Ugu Sancenzu...Da ne pominjem Dijega Maradonu ili Mesija! To najvise boli fanove koji reci kao sto su "sistem", "program", "masinerija" vezuju za fubal. I zato ih treba pustiti da uzivaju u ovom trenutku jer to je sve sto imaju. Meni je iskreno mnogo vise zao Cilea i Mexica od Brazila na ovom prvenstvu, ali ne brinite za Brazil, zemlja ciji navijaci aplaudiraju protivniku na 6:0, ciji trener zagrli svakog igraca tima koji je njegovoj reprezentaciji naneo najtezi poraz u istoriji, cija deca placu na tribinama ...ta zemlja nema zbog cega da brine, ovo je samo trenutna stagnacija, prilika da se kormilo zaokrene i rodi neki novi Ronaldinjo...

idemoo

pre 9 godina

Uporedite Milera, Krosa i Svajnstajgera u Bajernu i ovde. Ovu sredinu je otresao Real. E moj Gvardiola sta napravi sa takvim igracima i sa tvojom tika takom... Svaka cast Levu...

Djenka Djavo

pre 9 godina

Klose je covek-car. Veliki radnik i skroman do bola. A o postenju ne treba trostiti reci, za razliku od Maradone i Anrija on je svoje golove rukom sam ponistavao i prijavljivao sudijama. Na zalost svabova Miler nikada nece dostici tu velicinu, ostace, po moralnim merilima, na nivou Robena i Maradone. Sjajan igrac ali dzadzara od coveka. Prolaze vremena gospode u sportu, ostali su samo fudbaleri sa splavova. A sto se rezultata tice, po ovoj logici bi Alzir tukao Brazil sa 7:0 a Nemacka bi tukla Hrvatsku sa 11:2. Volim logiku internet foteljasa. Sad se hvale svabe koji su, ruku na srce, pokazali vrlo prosecan fudbal na celom prventsvu. Protiv Alzira su brali kozu na siljak a protiv Francuske su igrali kao zabari, das jedan u prvih 5 minuta, dovedes siru rodbinu i sve ih zabodes u kazneni. Generalno je kvalitet fudbala na prvenstvu za plakanje. Nema vise kalibra Ronaldinjo, Pele, Zidan... Ovo je rezultat fife kojoj u fudbalu vise odgovaraju mankeni nego igraci. Timove sastavljaju adidas, nike i Misko Raznatovic, a ne treneri-majstori. Zato su se male reprezentacije i pokazale kao najjace iznenadjenje. Ko god da pobedi u finalu ovo je najgore svetsko koje je ikada odrzano.

milan

pre 9 godina

Joakim Lev je pokazao da je vrstan strateg ali i da je što je možda i bitnije gospodin i džentlmen. Ove naše kvazi sportske ličnosti treba da uče od ovog čoveka. Svaka čast, pravi sportski i ljudski uzor.
(Višekruna, 09. jul 2014 10:13) Slažem se.Joakim Lev samom svojom pojavom deluje kao gospodin.To je tip čoveka koji uliva poverenje i izaziva poštovanje.To su "poslednji Mohikanci" u "savremenom svetu"

brutalni takmicar

pre 9 godina

Eh, vec videh na netu kako Njemci zezaju Brazilce. Ima slika fabrike u kojoj se proizvodi foklsvagen. Na slici su automibili na traci i natpis: Folksvagen, proizvodimo cetiri komada za pet minuta...

andreja

pre 9 godina

Ovo me podseća na vreme kada je Srbija na EP za košarkaše ispala u Beogradu.
Niko nije tada mogao to da poveruje da se desilo u zemlji košarke, ali to je realnost i ipak samo igra a ne borba na život i smrt, kao što je prokomentarisao Beker.

trt mrt

pre 9 godina

Kako bi Brazilci bili srecni da je sut Pinille otisao centim nize. Ovako je narusio statiku i gol konstrukcije i stadiona sto je izazvalo katastrofu.

igor

pre 9 godina

Sve utakmice bile tesne i 1/8 i 1/4 finala i onda u 1/2 finalu protiv Brazila 7:1?? Nije mi jasno da onakvi profesionalci, kakve ima Brazil, odigraju inako lose. Pa nemci su imali sansu Ozila za 8-0... Ne volim kad fudbalska velesila, kakva je Brazil, izgubi ovako i to jos na domacem terenu. Vise bih voleo da je bila egal utakmica do kraja.

batica

pre 9 godina

Ima jedna stvar koja posebno boli sve fanove germana a koja ni sada ocito ne moze da se sakrije. To je da su svesni cinjenice da nece proci ni 15 godina a da se vise niko nece secati Lama, Kedire, Sirlea i ostalih...Fudbalska istorija jednostavno takve ne pamti, ili samo u izuzetnim slucajevima radi neke globalne sportske ravnopravnosti ili korektnosti. Ali zato se i dan danas prica o Zairzinju, Ziku, Zersonu, Falkau, Sokratesu, Romariu, pravom Ronaldu, Rivaldu, Ronaldinju...prica se i o Valderami, Ivanu Zamoranu, Salasu, Ugu Sancenzu...Da ne pominjem Dijega Maradonu ili Mesija! To najvise boli fanove koji reci kao sto su "sistem", "program", "masinerija" vezuju za fubal. I zato ih treba pustiti da uzivaju u ovom trenutku jer to je sve sto imaju. Meni je iskreno mnogo vise zao Cilea i Mexica od Brazila na ovom prvenstvu, ali ne brinite za Brazil, zemlja ciji navijaci aplaudiraju protivniku na 6:0, ciji trener zagrli svakog igraca tima koji je njegovoj reprezentaciji naneo najtezi poraz u istoriji, cija deca placu na tribinama ...ta zemlja nema zbog cega da brine, ovo je samo trenutna stagnacija, prilika da se kormilo zaokrene i rodi neki novi Ronaldinjo...
(Vladan, 9. jul 2014 11:01)
Pamti svet i Bekenbauera,Mateusa,Klinsmana...A ako osvoje prvenstvo pamtice i ove,Brazil je trenutno istorija...

Sava

pre 9 godina

Pratim fudbal od SP u Meksiku 1970 god.Uvek sam (ako nije učestvovala naša reprezentacija),navijao za Brazil.Međutim tvrdim da je ovo najlošija reprezentacija Brazila koja je ikada učestvovala na Svetskim prvenstvima.Još posle one prijateljske utakmice sa Srbijom sam to primetio,i samo sam čekao ko će ih "otresti".
Protv Hrvata sporni penal,po meni Meksko je bio bolji,protiv Čilea na sreću,Kolumbija ih je u zadnji pola sata sabila u šesnaest,delovali su haotično i neorganizovano u odbrani,i onda se desilo ovo što se desilo.Iskreno za mene nije iznenađenje pobeda Nemačke,to sam i očekivao,ali 7:1 ni u snu.Što se tiče Nejimara nije loš igrač,ali neverujem da bi doneo neku prevagu.

Atreides

pre 9 godina

Mogu da potpisem da pobednik meca Holandija-Argentina osvaja prvenstvo. OK su Nemci ali ovih 7-1 nemaju veze. Jednostavno se desilo...ili bolje reci poklopilo. Brazil bez kapitena i glavnog igraca...veliki pritisak domace javnosti...i sve je norlano bilo do onog prvog gola i onda su se jednostavno raspali od tolikog pritiska...da je bilo koji drugi tim tada bio nasuprot Brazila...da nas 11 sa ovog sajta se naslo tamo..pa dali bi im u tom momentu par komada.

brazuka

pre 9 godina

Brazil sa ovim igracima je jednak nasim zonasima. Ako pogledate dobro Neimar i Silva su 75% tog tima i posto nisu igrali nije se moglo ocekivati od ostalih koji su vecina cak rezerve u evropskim klubovima da nesto urade. Njima je jos veca tragedija sto nijedna ekipa u istoriji svetskih prvenstava nije primila 5 gola za prvih 29 minuta.

komsija

pre 9 godina

Lev je svestan cinjenice da su nemci u prvih 30 minuta imali 6 pucanja po golu i 5 postignutih golova. To je prosek kakav se cesto ne dogadja ni u kosarci. Katastrofalno losi brazilci + velika kolicina srece napravili su sinoc ovaj rezultat. Nisam sinoc video kvalitet Nemacke koji bi opravdao ovaj rezultat. Cak da je ovaj dumsterski Brazil imao malo vise srece rezultat je mogao biti drugaciji jer su i Brazilci mogli dati barem 3 gola. Ne pravdam Brazil jer su na ovom prvenstvu vise bili zaokupljeni glumom faulova i zasluzili su poraz ali se isto tako nadam da su nemci isoucali bonus srece. Ne mogu da navijam ni za jednu reorezentaciju koja kupuje igrace i deli drzavljanstva sakom i kapom.

Banezi

pre 9 godina

Nemci su najfudbalskija nacija na svetu jer kakvu god ekipu da povedu igrace bar 1/4 finala. Brazilci su najbolji tehnicari, Italijani najbolji takticari dok Englezi imaju najbolju fudbalsku kulturu sto se tice odlaska na utakmice (bodrice svoj tim svi od 7-107 bez obzira u kojoj ligi im nastupa klub).

msc.Milos

pre 9 godina

Vladane ti sa Mikijem po ruku pa po recept kod cika doce, da malo smirujete zivce....

a ako ti deca placu na tribinama zbog utakmice a kuci nemaju sta da jedu, itekako imas razloga za brigu...

Večika pobeda?

pre 9 godina

Nisam gledao utakmicu, pošto sam pretpostavio šta će se događati. Kad nekome slomite i ruke inoge, teško možete očekivati da se može ravnopravno boriti. Dijago Silva je dobio parni žuti karton, čime je eliminisan iz polufinalne utakmice, zbog ometanja golmana, a Zuniga, koji je povredio kičmu Neimaru, nije dobio ni opomenu, čak njegov start nije ocenjen ni kao prekršaj. Neimar je eliminisan iz daljeg takmičenja, a nije mnogo nedostjalo da i trajno bude paralisan, za čitav život. Tako su Brazilci ostali bez svojih glavnih igrača i u napadu i odbrani. Da li mislite da se to slučajno dogodilo?

La

pre 9 godina

Svaka cast Nemcima. Kao sto sam i napisao, pobeda. Ovaj rezultat svakako nije realan, i ne dokazuje ama bas nista, sem da Brazil zavisi od jednog igraca. Ne Nejmara, nego Silve. Sad je svima jasno da se radi o ubedljivo najboljem defanzivcu sveta. Da je on tu, druga bi se pesma pevala. Ovako ostaje upisan u istoriju najveci neuspeh Brazila, i zal sto nismo gledali fudbalski spektakl dva kompletna tima. Svi jedva docekase njihov pad. Nesto slicno kao sa Barselonom i Bajernom. Samo sto ni tad nije igrao Mesi (70% Barselone).

Alban FC Bayern

pre 9 godina

Kakva atmosfera se stvorila sa sinocnom utakmcom ovi Argentinci i Holandjani mole boga da gube veceras da se ne osramote kao Brazilci nosice pamperse ispod gace jer Nemci su u punom hodu sto rece neko masinerija.

Komarac

pre 9 godina

Brazilci su sami krivi, tj njihov selektor Skolari...kakve je igrace poveo na prvenstvo tako mu se i vratilo...Brazil bez ijednog kreativnog igraca na sredini, nema improvizacije, nema nicega....Osim Neymara, ostali prosek....Pa ti sad nemoj da zoves Ronaldinja i Kaku...njih dvojica i van forme su bolji od cele ove ekipe...Pogledajte malo Brazilsku ekipu, koliko njih su stvarno vodeci igraci u svojim ekipama? Jesu Nemci bili dobri sinoc i uzivao sam gledajuci ih, ali realno Brazil je do sada odigrao 3 utakmice protiv Juznoamerickih ekipa, protiv Kameruna i protiv Hrvatske...Ovo je bila prva prava utakmica i evo sta se dogodilo...Sportski pozdrav svima i nemojte da se iznenadite ako veceras bude nesto slicno...

Mike

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.

Profi

pre 9 godina

Mislim da je Lev lazno skroman, i da komentarise tako, kako bi jos vise istako velicinu i superiornost nemackog tima.
Sreca te su Nemci izgubili II svetski rat, sada bismo svi bili Nemci, ne bi ni bilo Svetskog Prvenstva!

lazar bojanić

pre 9 godina

sva sreća ba nemam tako kratko pamćenje !

na prošlom svetskom prvenstvu 2010 u JAR-u smo bili u grupi sa Nemcima i malo pre utakmice je isti ovaj nemački selektor izjavio , citiram : "naš zadatak nije samo da pobedimo ekipu Srbije nego da dominiramo i da ih ponizimo jer smo mnogo bolji od njih i imamo velike ambicije "

Bog ga je čuo pa su izgubili 2:0 od Srbije :-)
Verovatno je tada ponešto i naučio pa sad ovako priča , ali ja mu ništa ne verujem ...

Brano

pre 9 godina

Niko da kaže da je Mirislav Klose Lužički Srbin i da odlično razume i govori Srpski jezik ! Eto mogli bi i zbog toga da budemo ponosni na tog skromnog i velikog čoveka.

BorisBG

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.
(Mike, 9. jul 2014 05:53)
Ti pod HITNO, ali hitno da potražiš profesionalnu pomoć dok nije kasno!

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Necemo se zavaravati, ovo nije pravi odraz snaga. Brazilci su usli nedisciplinovano u mec, sto iskreno za njih nije obicaj. Sta se dogodilo? Oni to najbolje znaju. Naravno, uticao je i Neymar na to sa svojim odsustvom, kao i Tiago Silva. Brazilci su psihicki pali nakon povrede Neymara, niko od njih nije verovao u sopstvene kvalitete, jer ovi momci jesu pre svega momci koji nikada ovako vazan mec nisu igrali. Ne moze biti svako mentalna gromana kao sto su to Neymar i Silva, odnosno Djokovic i Nadal u svetu sporta. Nemci su iskoristili slabosti protivnika, tu ranjivost trenutka, dali prvi gol, unazadili jos vise Brazilce. Ostalo je bilo samo ponizavanje, to se videlo na njihovim licima. Zeleli su to, ali to je njihov problem u koji ne zelim ulaziti. Takvi su, u dobru i zlu isti. Ovo je opomena za Brazil, koji se poceo udaljavati od svoje prepoznatljive igre, koju smo svi voleli volimo i dalje. Lukasa nije bilo na prvenstvu, Filipea is Atletika. Izgubili su pravu bitku za jednog odlicnog napadaca kao sto je Kosta. Siguran sam da si se malo vise trudili, igrao bi za Brazil. Skolari je dobar strucnjak, ipak se Brazil ne moze voditi na ovakav nacin. Potrebno je njihovu agresiju iskoristiti drugacije, a ne da budu pomahnitali skoti i englezi ili jedan Pepe. Brazilce ne bih podrzao samo kada bi igrali protiv Srbije. U svakom drugom mecu oni su moj prvi izbor. Zelim srecan povratak Brazilu na stare staze svog fudbala, svoje igre. Fred, Fernandinjo, Zo, Hulk....pfff Nikakvi igraci.

London calling

pre 9 godina

Ja shvatam da je Brazil toliko loš i da se provlačio nezasluženo, i da su igrali prljave igre, i sve to.
Ali gospodine Lev, molim vas ne vređajte našu inteligenciju. Vi ne igrate punom snagom na 5:0 zato što poštujete protivnika. Vi ste večeras igrali da bi ga ponizili i zbrisali sa fudbalske mape sveta. Da bi ga ponizili i povredili toliko da se ne oporavi godinama. Vi niste skromni i ponizni, vi ste nad- rasa. Mislim da ste upravo to pokušali da nam dokažete. Zvuči poznato? Zato što se istorija ponavlja.
Udarati protivnika punom snagom dok ne može da se brani nema nikakve veze sa sportom. Ali ne brinite se, sve se vraća i sve se plaća.
Pravda je bila da prođete jer ste za klasu bolja ekipa, ali nije vam bilo dovoljno da samo pobedite. Morali ste i da potvrdite neke teorije vaših bivših vođa. Želim vam prijatno slavlje.
(Mike, 9. jul 2014 05:53)


gluposti! pola nemackog tima ni nisu pravi nemci

Vladan

pre 9 godina

Ima jedna stvar koja posebno boli sve fanove germana a koja ni sada ocito ne moze da se sakrije. To je da su svesni cinjenice da nece proci ni 15 godina a da se vise niko nece secati Lama, Kedire, Sirlea i ostalih...Fudbalska istorija jednostavno takve ne pamti, ili samo u izuzetnim slucajevima radi neke globalne sportske ravnopravnosti ili korektnosti. Ali zato se i dan danas prica o Zairzinju, Ziku, Zersonu, Falkau, Sokratesu, Romariu, pravom Ronaldu, Rivaldu, Ronaldinju...prica se i o Valderami, Ivanu Zamoranu, Salasu, Ugu Sancenzu...Da ne pominjem Dijega Maradonu ili Mesija! To najvise boli fanove koji reci kao sto su "sistem", "program", "masinerija" vezuju za fubal. I zato ih treba pustiti da uzivaju u ovom trenutku jer to je sve sto imaju. Meni je iskreno mnogo vise zao Cilea i Mexica od Brazila na ovom prvenstvu, ali ne brinite za Brazil, zemlja ciji navijaci aplaudiraju protivniku na 6:0, ciji trener zagrli svakog igraca tima koji je njegovoj reprezentaciji naneo najtezi poraz u istoriji, cija deca placu na tribinama ...ta zemlja nema zbog cega da brine, ovo je samo trenutna stagnacija, prilika da se kormilo zaokrene i rodi neki novi Ronaldinjo...

Večika pobeda?

pre 9 godina

Nisam gledao utakmicu, pošto sam pretpostavio šta će se događati. Kad nekome slomite i ruke inoge, teško možete očekivati da se može ravnopravno boriti. Dijago Silva je dobio parni žuti karton, čime je eliminisan iz polufinalne utakmice, zbog ometanja golmana, a Zuniga, koji je povredio kičmu Neimaru, nije dobio ni opomenu, čak njegov start nije ocenjen ni kao prekršaj. Neimar je eliminisan iz daljeg takmičenja, a nije mnogo nedostjalo da i trajno bude paralisan, za čitav život. Tako su Brazilci ostali bez svojih glavnih igrača i u napadu i odbrani. Da li mislite da se to slučajno dogodilo?

Dragan

pre 9 godina

Svaka druga ekipa bi posle ovakve pobede, koja objektivno vise vredi nego tri titule prvaka sveta, bi pala u euforiju i nedisciplinu i u finalu bi podbacila.
Ali ovu su Nemci! Ja sam uveren da ce oni i u finalu, bilo protiv Argentine ili Holandije trijumfovati, i to ubedljivo, sa recimo 3 gola razlike.

AFRO ESKIM

pre 9 godina

Skromnost je istorijska odlika nemačke nacije. Svi su pognuli glave i stidljivo ćute, jer im je neprijatno od tolikog uspeha. Nemački duh iz flaše je izašao i skromno se napumpao u džina... I stidljivo je mahnuo nemačkom zastavicom.

Atreides

pre 9 godina

Mogu da potpisem da pobednik meca Holandija-Argentina osvaja prvenstvo. OK su Nemci ali ovih 7-1 nemaju veze. Jednostavno se desilo...ili bolje reci poklopilo. Brazil bez kapitena i glavnog igraca...veliki pritisak domace javnosti...i sve je norlano bilo do onog prvog gola i onda su se jednostavno raspali od tolikog pritiska...da je bilo koji drugi tim tada bio nasuprot Brazila...da nas 11 sa ovog sajta se naslo tamo..pa dali bi im u tom momentu par komada.

komsija

pre 9 godina

Lev je svestan cinjenice da su nemci u prvih 30 minuta imali 6 pucanja po golu i 5 postignutih golova. To je prosek kakav se cesto ne dogadja ni u kosarci. Katastrofalno losi brazilci + velika kolicina srece napravili su sinoc ovaj rezultat. Nisam sinoc video kvalitet Nemacke koji bi opravdao ovaj rezultat. Cak da je ovaj dumsterski Brazil imao malo vise srece rezultat je mogao biti drugaciji jer su i Brazilci mogli dati barem 3 gola. Ne pravdam Brazil jer su na ovom prvenstvu vise bili zaokupljeni glumom faulova i zasluzili su poraz ali se isto tako nadam da su nemci isoucali bonus srece. Ne mogu da navijam ni za jednu reorezentaciju koja kupuje igrace i deli drzavljanstva sakom i kapom.

vzv

pre 9 godina

Mike, molim te ne vredjaj moju inteligenciju! ta tvoja poredjenja sa hitlerom su neukusna koliko i glupa. idi na stormfront, tamo se okupljaju srpski rasisti. sto se utakmice tice, ti kao ne bi vol`o da odvalis brazil u brazilu 7-8 nula? kakva milost, kakvo nasilje, nije ovo partija klikera iza zgrade bre!

kibicer

pre 9 godina

Eh Nemci. Susta suprotnost u odnosu na nas, u pozitivnom smislu. Razmislja razumno i kada slavi i kada zali. Da se je kojim slucajem desilo nama da smo ovako pobedili planeta ne bi opstala od naseg hvalisanja. Zelim im da osvoje SP.

Djenka Djavo

pre 9 godina

Klose je covek-car. Veliki radnik i skroman do bola. A o postenju ne treba trostiti reci, za razliku od Maradone i Anrija on je svoje golove rukom sam ponistavao i prijavljivao sudijama. Na zalost svabova Miler nikada nece dostici tu velicinu, ostace, po moralnim merilima, na nivou Robena i Maradone. Sjajan igrac ali dzadzara od coveka. Prolaze vremena gospode u sportu, ostali su samo fudbaleri sa splavova. A sto se rezultata tice, po ovoj logici bi Alzir tukao Brazil sa 7:0 a Nemacka bi tukla Hrvatsku sa 11:2. Volim logiku internet foteljasa. Sad se hvale svabe koji su, ruku na srce, pokazali vrlo prosecan fudbal na celom prventsvu. Protiv Alzira su brali kozu na siljak a protiv Francuske su igrali kao zabari, das jedan u prvih 5 minuta, dovedes siru rodbinu i sve ih zabodes u kazneni. Generalno je kvalitet fudbala na prvenstvu za plakanje. Nema vise kalibra Ronaldinjo, Pele, Zidan... Ovo je rezultat fife kojoj u fudbalu vise odgovaraju mankeni nego igraci. Timove sastavljaju adidas, nike i Misko Raznatovic, a ne treneri-majstori. Zato su se male reprezentacije i pokazale kao najjace iznenadjenje. Ko god da pobedi u finalu ovo je najgore svetsko koje je ikada odrzano.

Stefan

pre 9 godina

Zato cete vi verovatno i osvojiti ovo prvenstvo. Jer napadate i posle 5:0 i jer se ne date ni kada gubite isto toliko. Taj mentalitet bih voleo da imaju i srpski fudbaleri.

lane

pre 9 godina

@Mike, brate na kojim si ti drogama. Nema tu nikakvog dokazivanja, svi znaju da je nemacka filozofija, utakmica traje 90 minuta. I oni ljudi tako igraju zato sto je tako posteno, ne racunaju koga da pobede a koga ne i sa koliko da bi izbegli ovoga ili onoga. E zato su oni tu gde su i u sportskom a i u svakom drugom smislu a mi racundzije smo tu gde jesmo, bez discipline bez obraza i bez postenja na koje se tako cesto pozivamo.

Micko

pre 9 godina

Sada je očigledna razlika između dve škole fudbala: prva, zastrela, spora, konfuzna, komplikovana, (kao uostalom i srpska) i druga, jednostavna, brza, stalno u pokretu i ciljna. Valjda to svi vide ili se prave slepi kod očiju!

Tja...

pre 9 godina

Možemo da ne volimo Nemce - ni ne volimo ih, ali ih poštovati moramo i od njih se mora učiti. Na 1-0 protiv Brazila, naša reprezentacija bi šutirala loptu u okean, po principu "ko pređe centar, ćelava mu keva". Švabe na 5-0 igraju presing 25 metara od gola Brazila. Da smo mi ovako dobili, srušili bi pola Srbije i danas bismo čitali o udesima, nemirima, povređenima.... Zato mi idemo kod njih na arbajt, a ne oni kod nas. Na žalost, i jesu nadrasa, voleli mi to ili ne. Ni sekund opuštanja, sa respektom prema protivniku, ali herojski, na tuđem terenu, maltene unapred otpisani... Svaka im čast!

Bilo je lepo gledati demonstraciju uživo - ne igraju skupa kola, tetovaže, valjanje po travi, prsate Brazilke i gologuzo skakutanje po plaži, nego rad, red i disciplina. Ne laj po novinama, nego šutiraj loptu. Fakat da u nemačkoj reprezentaciji ima nekoliko igrača koji nisu nemačkog porekla samo dodaje na poštovanju - nama jedan od najmlaïih i najboljih igrača neće himnu ni da odmumla, a njima Ozil, Kedira i ostali sa ponosom stoje mirno. I zato su oni tu gde su, a mi tu gde smo!

A da Miki treba čika doktor, to je definitivno.

Marko

pre 9 godina

@mike
Sport je sport, nemaju se onu šta sažaljevat nad tim igračima. Uostalom, Brazilci će se utješiti u svojim vilama i skupim autima sa ženama-manekenkama dok im ostatak zemlje živi po favelama. Ko je tu nemilosrdan, pitam te ja.

Ex centarfor

pre 9 godina

Nemci su mogli da zabiju bar jos 3 gola! Steta sto rezultat nije bio dvocifren. Oduvek mi se dopadao Nemacki fudbal, ritam 90 minuta, trcanje, trud... Po meni je to najjaca skola fudbala. Ovaj rezultat ce na Brazilce delovati terapeutski, zdravo je to. Videcete na sledecem SP, Brazil ce ovo itekako osvetiti i bice sigurno u finalu... U nasem slucaju, nema leka, mi smo autisticni i treba nam kao naciji zabraniti fudbal, cak i rekreativno!

igor

pre 9 godina

Sve utakmice bile tesne i 1/8 i 1/4 finala i onda u 1/2 finalu protiv Brazila 7:1?? Nije mi jasno da onakvi profesionalci, kakve ima Brazil, odigraju inako lose. Pa nemci su imali sansu Ozila za 8-0... Ne volim kad fudbalska velesila, kakva je Brazil, izgubi ovako i to jos na domacem terenu. Vise bih voleo da je bila egal utakmica do kraja.

Mr. No

pre 9 godina

@Mike Da li to znači da su i Argentinci nad-rasa kako kažete pošto su i oni nas izgazili 2006. godine u Gelzenkirhenu sa 6-0. I oni su igrali punom snagom bez obzira na rezultat. Samo što za razliku od Brazila koji je velika zemlja i zemlja fudbala, mi se nikada od tog poraza nismo oporavili jer smo uvek bili loši kao i tada na tom meču. Činjenica je da se Brazil kao domaćin provlačio na ovom prvenstvu, igre koje su pružali su bile neubedljive. Imalu su vetar u leđa protiv Hrvata, nerešeno sa Meksikom i pobeda nad neubedljivom Nigerijom. Tesna pobeda nad Kolumbijom i onda trenutak istine. I mislim da bi poraz bio neizbežan i da su igrali Neimar i Silva. Jednostavno, nisu bili tim.

Lugano

pre 9 godina

(Mike, 09. jul 2014 05:53)
Sta napisa druze!? Pa nisu ucesnici seoske olimpijade, niti fudbaleri sa skolskog terena, sta su trebali na poluvremenu da udju u svlacionicu kod Brazilaca i u znak fair play-a i dobre volje, da zatraze da se podele u drugom poluvremenu, da kapiteni biraju igrace, da bude izjednacen odnos snaga? Ovo je profesionalni fudbal, nema mesta za milost nikakvu, pokazali su Nemci da su dzentlmeni na kraju, nisu vristali i skakali i provocirali navijace, nego dostojanstveno i sportski proslavili pobedu.

mrmlj

pre 9 godina

@Milan: cekaj prvo da argentina dodje do finala pa cemo posle videti. samo da utakmica bude dobra i da pobeda bude cista, pa nek pobedi ko bude bio bolji. moje misljenje je da argentinci do sada prikazanim nisu zasluzili da budu prvaci sveta, cak mislim da nece ni proci polufinale ali imaju jos dve utakmice da me razuvere i zasluze "boginju".

Alban FC Bayern

pre 9 godina

Kakva atmosfera se stvorila sa sinocnom utakmcom ovi Argentinci i Holandjani mole boga da gube veceras da se ne osramote kao Brazilci nosice pamperse ispod gace jer Nemci su u punom hodu sto rece neko masinerija.

nikola

pre 9 godina

@mike
Da li si ti normalan? Nemci tako igraju ceo zivot. 90% timova na 2:0 prelaze u opstu defanzivu i grcevito se brane sto je veoma lose. A oni gaze i gaze nebitno ko je sa deuge strane. Jednostavno takav mentalitez i zato su i takvi. Svaka im cast, Brazil se provlacio ali su ih jedino oni dobili. Potpuno zasluzeno

Vladimir Pula

pre 9 godina

Imaju najbolji mogući mentalitet u nogometu od svih nacija. Uvijek melju do kraja, nebitno protiv koga igrali.
Nikoga se ne boje nikoga ne potcjenjuju.
Ni Srbi ni Hrvati ni Bosanci nemaju jasno toliki igrački kadar, ali s ovime sto imamo da imamo njihov mentalitet bi postigli daleko vise nego li uspijevamo.

Lik

pre 9 godina

"Deutschland, Deutschland über alles...." a himna ostala skoro ista.

Što reče neko, ovaj fudbalski monstrum igra industrijski fudbal.
A kada daju gol nema klizanja na kolenima, skakanja jednih preko drugih, potapšu se po ramenima, rukuju i ajd sad na centar, dakle bruka!

Možda je naša sreća što nismo prošli, ko zna kako bi oni naši miševi odigrali ovde.

I DALJE VOLIM BRAZIL ALI NEMCI SU NEMCI

pre 9 godina

"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane!" Ali Nemacka disciplina I skromnost je I dalje na najboljem nivou. Odusevili su me tek na kraju kada su prisli Brazilskim fudbalerima I poceli da ih tese I grle. To su Nemci svaka im cast za takav gest. "U dobru se ne ponesi u zlu se ne ponizi"!

Kada bi smo mi imali takvu skromnost I disciplinu gde bi nam bio kraj?

mrmlj

pre 9 godina

@Mike: i treba da na 5:0 igraju punom snagom. zar bi bilo manje ponizavanje protivnika da je izvukao iz igre najbolje igrace i tretirao drugo poluvreme kao trening utakmicu? i neka su ih ovako razbili, da ih brazilci zapamte. u sledecoj utakmici izmedju ova dva tima, nemci ce prakticno voditi bar 1:0 i pre nego sto utakmica pocne, samo zbog ovog rezultata. iz istog razloga su holandjani onako odrali spance.

HanSolo

pre 9 godina

Mislim da je Lev lazno skroman, i da komentarise tako, kako bi jos vise istako velicinu i superiornost nemackog tima.
Sreca te su Nemci izgubili II svetski rat, sada bismo svi bili Nemci, ne bi ni bilo Svetskog Prvenstva!
(Profi, 09. jul 2014 10:11)

Ne lupetaj bre.. U fudbalu i u svakom drugom sportu treba inteligencija.. Misliš da je slučajno što su nemci vodeći u evropi ekonomski i sportski? Normalno da nije. Oni su radnici i oče prosperitet a ne da tapkaju na istu fleku ceo život. Nešto što mi nismo. Mi smo lenji.. Pre bi sedeli u kafić nego radili.. A vidi se to isto u naprimer fudbalu.. Mi igramo lenjo i sporo, niko da ubrza tempo, a nemci trću i radu 90 min. Sve ima svoje u mentalitetu, a mi imamo verovatno najgori u evropi.. Nismo ni malo složni.. I ja mrzim nemce ali tvoj kommentar samo pokazuje ono što skoro cela evropa je naučila. Da smo većina nas srba vrlo glupi i primitivni.. Šta ima rat sa fudbalom juče!? Samo si pokazao da kod nas nema pameti.. Bravo!

Spale

pre 9 godina

Za ove što pričaju o nesportskom ponižavanju protivnika, kojim rezultatom je Srbija pobedila Vels u kvalifikacijama za ovo svetsko prvenstvo? A Makedoniju? A koji beše rezultat u baražu za svetsko prvenstvo 1998 kada je Jugoslavija pobedila Mađarsku? Pretpostavljam da ste i tada govorili da to nije sportski i da to tako ne treba. Mada mi je verovatnije da ste vikali nešto u stilu "toooo majstoreee, gazi ove čobane...". Nesportski je da startuješ na čoveka pa mu polomiš koske, a ovo nema veze sa time. Utakmica traje dok sudija ne svira kraj i ozbiljne ekipe toliko i igraju.

Zoran

pre 9 godina

"Sreo sinoc njemac holandjanina na benziskoj pumpi.Kaze mu Holandjanin "Sjutra igramo protiv Argentine".Odgovori njemac "Kakva slucajnost, mi u nedelju".

La

pre 9 godina

Svaka cast Nemcima. Kao sto sam i napisao, pobeda. Ovaj rezultat svakako nije realan, i ne dokazuje ama bas nista, sem da Brazil zavisi od jednog igraca. Ne Nejmara, nego Silve. Sad je svima jasno da se radi o ubedljivo najboljem defanzivcu sveta. Da je on tu, druga bi se pesma pevala. Ovako ostaje upisan u istoriju najveci neuspeh Brazila, i zal sto nismo gledali fudbalski spektakl dva kompletna tima. Svi jedva docekase njihov pad. Nesto slicno kao sa Barselonom i Bajernom. Samo sto ni tad nije igrao Mesi (70% Barselone).

Slavisa

pre 9 godina

"Potpuna farsa. Švabe jedva prođoše one Alžirce, a sad, kao, razmontirali Brazil."
Pa? Sta je tu sporno? Alzir je fudbalska velesila za ovaj Brazil. To sto su Brazilci imali laznu predstavu o sebi, to je njihov problem. Hvala Bogu da im je poslao bas Nemce da im objasne kako stoje stvari.

yup!

pre 9 godina

Od utakmice sa nama tvrdim da Brazil ne igra timski,realno smo bili bolji na toj utakmici koliko god izgledalo da su se čuvali za svetsko prvenstvo.E sad,kad smo mi bili bolji od njih a u utakmicama na samom svetskom prvenstvu gde su igrali na silu tj uz pomoć sudija koje su tolerisale ekstremno grubu igru i foliranje onda je potpuno normalno da kad naiđe prava ekipa nastane potop.Trebali su da ispadnu još u grupi i ovo što im se desilo nekako ima veze sa pravdom i zato je velika većina nas,običnih gledalaca navijala za Nemce sinoć iako makar ja nikad nisam navijao za njih.U svakom slučaju svaka im čast!

Slavisa

pre 9 godina

Mike, da je Nemacka igrala punom snagom i na 5:0 verovatno bi rezultat bio dvocifren. Nije, nego je svesno ostavljala samog Nojera ne bi li mu nekako dali taj gol. Celo drugo poluvreme je Bernard bio sam kao duh na levoj strani i nije pomoglo. A trebali su da igraju skoro punom snagom i drugo poluvreme da postignu dvocifren broj golova. Znas, ovo nije boks pa kad te onaj drugi mnogo bije ti mozes da predas. Ovo je fudbal i utakmica traje 90 minuta i postizes golova sto vise mozes dok mozes, mozda ce se situacija u poslednjih 20 minuta promeniti, pa ce tvoja ekipa poceti da prima golove, a onda ce ti biti zao sto ih nisi postizao kada si mogao. Uostalom, ako je Brazilcima bilo sve to mucno zasto nisu predal, ako bi im to bilo casnije? Krajnje ljudko i krajnje korektno ponasanje Nemaca cime su pokazali da su velika nacija.

Višekruna

pre 9 godina

Joakim Lev je pokazao da je vrstan strateg ali i da je što je možda i bitnije gospodin i džentlmen. Ove naše kvazi sportske ličnosti treba da uče od ovog čoveka. Svaka čast, pravi sportski i ljudski uzor.

Imaš pristup internetu pa proveri...

pre 9 godina

Niko da kaže da je Mirislav Klose Lužički Srbin i da odlično razume i govori Srpski jezik ! Eto mogli bi i zbog toga da budemo ponosni na tog skromnog i velikog čoveka.
(Brano, 9. jul 2014 09:32)

Balak je Lužički srbin a Klose je poreklom Nemac iz Poljske i ne govori srpski kao što ni Lužički Srbi ne govore isti. Njegov otac Jozef je pripadnik nekada brojne nemačke manjine koja je živela u Poljskoj a Kloseova majka je Poljakinja. Porodica mu se preselila najpre u Francusku gde mu je otac igrao za Okser a zatim u Nemačku. Sve ostalo je istorija.

Alban FC Bayern

pre 9 godina

Siguran sam da i najveci eksperti fussballa recimo kao Pele Beckenbauer sinoc nisu imali pojma sta se desava i nisu mogli svojim ocima verovati recimo 3 gola za 4 minuta dajes Brazilu i to kod kuce, pa to sinoc moze da se zove fussballski masakar !

milan

pre 9 godina

Joakim Lev je pokazao da je vrstan strateg ali i da je što je možda i bitnije gospodin i džentlmen. Ove naše kvazi sportske ličnosti treba da uče od ovog čoveka. Svaka čast, pravi sportski i ljudski uzor.
(Višekruna, 09. jul 2014 10:13) Slažem se.Joakim Lev samom svojom pojavom deluje kao gospodin.To je tip čoveka koji uliva poverenje i izaziva poštovanje.To su "poslednji Mohikanci" u "savremenom svetu"

brutalni takmicar

pre 9 godina

Eh, vec videh na netu kako Njemci zezaju Brazilce. Ima slika fabrike u kojoj se proizvodi foklsvagen. Na slici su automibili na traci i natpis: Folksvagen, proizvodimo cetiri komada za pet minuta...

Godja Srbija

pre 9 godina

E ovako!O cemu svi vi pricate?!Ako ste nekada igrali fudbal,znate da to ide ovako:Dobar si-pobediš,loš si-izgubiš!Još ako si loš I neceš da trciš,onda te natovare!Kakve bre nadrase?!Ova brazilska reprezentacija je nula I kraj price,to su im najbolje objasnili Nemci koji su se jedva provukli!

batica

pre 9 godina

Ima jedna stvar koja posebno boli sve fanove germana a koja ni sada ocito ne moze da se sakrije. To je da su svesni cinjenice da nece proci ni 15 godina a da se vise niko nece secati Lama, Kedire, Sirlea i ostalih...Fudbalska istorija jednostavno takve ne pamti, ili samo u izuzetnim slucajevima radi neke globalne sportske ravnopravnosti ili korektnosti. Ali zato se i dan danas prica o Zairzinju, Ziku, Zersonu, Falkau, Sokratesu, Romariu, pravom Ronaldu, Rivaldu, Ronaldinju...prica se i o Valderami, Ivanu Zamoranu, Salasu, Ugu Sancenzu...Da ne pominjem Dijega Maradonu ili Mesija! To najvise boli fanove koji reci kao sto su "sistem", "program", "masinerija" vezuju za fubal. I zato ih treba pustiti da uzivaju u ovom trenutku jer to je sve sto imaju. Meni je iskreno mnogo vise zao Cilea i Mexica od Brazila na ovom prvenstvu, ali ne brinite za Brazil, zemlja ciji navijaci aplaudiraju protivniku na 6:0, ciji trener zagrli svakog igraca tima koji je njegovoj reprezentaciji naneo najtezi poraz u istoriji, cija deca placu na tribinama ...ta zemlja nema zbog cega da brine, ovo je samo trenutna stagnacija, prilika da se kormilo zaokrene i rodi neki novi Ronaldinjo...
(Vladan, 9. jul 2014 11:01)
Pamti svet i Bekenbauera,Mateusa,Klinsmana...A ako osvoje prvenstvo pamtice i ove,Brazil je trenutno istorija...

Alexa 970

pre 9 godina

Ovo sinoć je, izgleda, bio fudbalski blitzkrieg.
Nisam verovao svojim očima dok sam gledao.
Slažem se sa mnogima da brazilci na ovom sp
nisu pokazali igru kakva se od njih očekivala,
ali ovo je bilo neočekivano?
Ni sami nisu znali šta im se dešava.

Tex

pre 9 godina

Nisu ni Nemci toliko odlicni koliko su Brazilici odigrali nedisciplinovano, dugo nisam gledao takvo ponasanje, prosto svak trci za igracem kako mu dune, ispadaju na svaki dupli pas ..... Skup pojedinaca, odlicnih tehnicara ali kada ih je dohvatila disciplinovana ekipa .... sve se raspalo.

Banezi

pre 9 godina

Nemci su najfudbalskija nacija na svetu jer kakvu god ekipu da povedu igrace bar 1/4 finala. Brazilci su najbolji tehnicari, Italijani najbolji takticari dok Englezi imaju najbolju fudbalsku kulturu sto se tice odlaska na utakmice (bodrice svoj tim svi od 7-107 bez obzira u kojoj ligi im nastupa klub).

msc.Milos

pre 9 godina

Vladane ti sa Mikijem po ruku pa po recept kod cika doce, da malo smirujete zivce....

a ako ti deca placu na tribinama zbog utakmice a kuci nemaju sta da jedu, itekako imas razloga za brigu...

Fer i sportski

pre 9 godina

Ovi što se sablažnjavaju nad nemilosrdnim nemcima, nemaju pojma šta je sport. Sportski se napreduje posle ovakvih poraza a politička podrška antitalenata prolazi samo u Srbiji i sličnim banana državama. Takve nikad neće ni dospeti na Mundijal ali će se valjda bar " bolje živeti". Neki bi to nametnuli svetu!

vojin

pre 9 godina

Da me neko ne shvati pogresno, Nemci su sjajni - tim koji je Hajnkes uspostavio u Bajernu plus par momaka iz Dortmunda - prava mašina..Ali...Skolari je napravio taktiku kao pocetnik. Znati kakav tim ima i poceti mec bezglavo sa sedam-osam igraca u napadu sa ostavljanjem ogromnog prostora na Nemce..Pa to je vec kretenizam! Lako je bilo uzeti kup 2002 - dva ekstra beka Kafu i Karlos, Dunga u sredini, pa Ronaldinjo, Rivaldo i Ronaldo..Ali ovaj tim je prosek. Protiv Nemaca se moglo samo na jedan nacin - deset iza lopte, i sa dva-tri igraca u kontru..Pa do penala ako treba...Covek se pokazao kao totalni deletant (izgubio je kuci i finale sa Portugalom protiv jedne besmislene Grčke)...Onaj ko ga je doveo - prvi treba da nestane iz fudbala. Znaci, Brazil nema tim za titulu, ali ako je Alžir mogao da se brani skoro 80 mijuta, mogao je i Brazil. Diletant.

idemoo

pre 9 godina

Uporedite Milera, Krosa i Svajnstajgera u Bajernu i ovde. Ovu sredinu je otresao Real. E moj Gvardiola sta napravi sa takvim igracima i sa tvojom tika takom... Svaka cast Levu...

trt mrt

pre 9 godina

Kako bi Brazilci bili srecni da je sut Pinille otisao centim nize. Ovako je narusio statiku i gol konstrukcije i stadiona sto je izazvalo katastrofu.

brazuka

pre 9 godina

Brazil sa ovim igracima je jednak nasim zonasima. Ako pogledate dobro Neimar i Silva su 75% tog tima i posto nisu igrali nije se moglo ocekivati od ostalih koji su vecina cak rezerve u evropskim klubovima da nesto urade. Njima je jos veca tragedija sto nijedna ekipa u istoriji svetskih prvenstava nije primila 5 gola za prvih 29 minuta.

andreja

pre 9 godina

Ovo me podseća na vreme kada je Srbija na EP za košarkaše ispala u Beogradu.
Niko nije tada mogao to da poveruje da se desilo u zemlji košarke, ali to je realnost i ipak samo igra a ne borba na život i smrt, kao što je prokomentarisao Beker.

Sava

pre 9 godina

Pratim fudbal od SP u Meksiku 1970 god.Uvek sam (ako nije učestvovala naša reprezentacija),navijao za Brazil.Međutim tvrdim da je ovo najlošija reprezentacija Brazila koja je ikada učestvovala na Svetskim prvenstvima.Još posle one prijateljske utakmice sa Srbijom sam to primetio,i samo sam čekao ko će ih "otresti".
Protv Hrvata sporni penal,po meni Meksko je bio bolji,protiv Čilea na sreću,Kolumbija ih je u zadnji pola sata sabila u šesnaest,delovali su haotično i neorganizovano u odbrani,i onda se desilo ovo što se desilo.Iskreno za mene nije iznenađenje pobeda Nemačke,to sam i očekivao,ali 7:1 ni u snu.Što se tiče Nejimara nije loš igrač,ali neverujem da bi doneo neku prevagu.

Komarac

pre 9 godina

Brazilci su sami krivi, tj njihov selektor Skolari...kakve je igrace poveo na prvenstvo tako mu se i vratilo...Brazil bez ijednog kreativnog igraca na sredini, nema improvizacije, nema nicega....Osim Neymara, ostali prosek....Pa ti sad nemoj da zoves Ronaldinja i Kaku...njih dvojica i van forme su bolji od cele ove ekipe...Pogledajte malo Brazilsku ekipu, koliko njih su stvarno vodeci igraci u svojim ekipama? Jesu Nemci bili dobri sinoc i uzivao sam gledajuci ih, ali realno Brazil je do sada odigrao 3 utakmice protiv Juznoamerickih ekipa, protiv Kameruna i protiv Hrvatske...Ovo je bila prva prava utakmica i evo sta se dogodilo...Sportski pozdrav svima i nemojte da se iznenadite ako veceras bude nesto slicno...