Tenis 49

Petak, 06.06.2014.

11:47

Gde je čovek koji je dobio Nadala?

Robin Soderling jedini je čovek koji je na Rolan Garosu uspeo da savlada Rafaela Nadala, ’kralja šljake’ i sada osmostrukog šampiona u Parizu.

Gde je èovek koji je dobio Nadala? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

???

pre 9 godina

@Sava
Ne znas, a pises.
Mogao bi malo da naucis nesto o temi koju komentarises, za promenu. Mononukleozu su mnogi sportisti preboleli bez vecih problema, a ima i onih koji su zavrsili karijere. Ali ti to je znas jer da bi znao, morao bi zaista da pratis sport.
Kod te bolesti najvaznije je dati dijagnozu u ranom stadijumu, tada se moze preboleti bez vecih posledica. Kod Soderlinga to nije bio slucaj.
A ti bolje analiziraj kako to da je Del Potrova karijera skoro unistena zbog povrede zgloba, a Novak se od onako "strasne" povrede oporavio za 10 dana?
Ili, kako to da je 2009 i 2010 predao meceve na AO zbog vrucine, disanja itd. a 2012 igrao 5 sati polufinale i 6 sati finale, a da mu nije smetala vrucina? Sto tu tvoju logiku tu ne upotrebis? Komplikovano...

Gentleman

pre 9 godina

Nadal nije bio povredjen tada, ali su mu se roditelji razveli tog dana! Inace Nadal je vrlo vezan za porodicu, tako da je to sigurni imalo veliki uticaj na njegovu koncentraciju, koja je u tenisu od ogromnog znacaja...

Ovaj podatak nam samo govori koliko su vazni i eksterni faktori o kojima mi cesto nista ne znamo i zbog toga su uspesi vrhunskih sportista jos veci, jer oni moraju da se nose i sa privatnim problemima - i oni su ljudi.

Sto se mononukleoze tice, stvar je vrlo individualna - neko je prelezi na nogama, tj. nije ni svestan da je ima, a nekome pravi mnogo vece probleme, ja sam prelezao i bio tada oko dve nedelje u bolnici, a u potpunosti se oporavio kroz dva meseca...

Soderlingu sve najbolje, nadam se da ce se vratiti, mada je to veoma tesko i malo verovatno...

Srecno Nole, nadam se da ce ti se sve kockice sklopiti i da ces uzeti GS koji ti nedostaje! Pozz svim ljubiteljima tenisa.

Sportista

pre 9 godina

Nema tu sta da se dokazuje. Rafa jeste uspesniji od Novaka, ima mnogo vise gren slemova, vise masters titula, 4 dejvis kupa, olimpijsko zlato.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ajde, 6. jun 2014 18:38)

Naravno,zato kazem da je Rafa uspesniji daleko od Novaka u sportskom smislu!Ali nazalost mnogi znaju za to a ne zele da priznaju.

ajde

pre 9 godina

@Sportista Nema tu sta da se dokazuje. Rafa jeste uspesniji od Novaka, ima mnogo vise gren slemova, vise masters titula, 4 dejvis kupa, olimpijsko zlato.

Sava

pre 9 godina

Zelim Soderlingu brzo ozdravljenje i povratak na teren. Svako koga potkaci ova bolest odsustvuje po 2-3 godine ili nazalost mora da zavrsi karijeru kao Mario Ancic.
Jedino je supermen Federer imao mononukleozu a da nije morao da propusti ni jedan jedini turnir. Mozda je i nije imao ali je mononukleozom pravdao poraz od Novaka u polufinalu AO 2008-me godine.

Lepoje

pre 9 godina

Pre mi se cini da se Soderling povukao na neodredjeno vreme zbog dopinga, nego da je stvarno bolestan. 2009. godine, za vreme odigravanja Rolan Garosa izbegao je antidoping kontrolu.
Bojim se da ce se jednog dana saznati koliko je doping povezan sa vrhunskih rezultatima pojedinih tenisera.

Sportista

pre 9 godina

Robin ima osvojen masters. Ali najbolji su mi ovi komentari podrske Robinu, a dok je igrao svi ga pljuvali zbog ponasanja. Kako bi ga sad tek pljuvali kada pljujete Dimitrova jer je dobio Novaka, Gilbisa jer iznosi svoja misljenja, Rafu jer je uspesniji od Noleta... E moj nebeski narode
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jumko, 6. jun 2014 14:22)

Ja nisam nikad pljuvao,omalovazavao ili ismejavo tudjoj nesreci,a ponajmanje kad je u pitanju zdravlje nekog coveka.A sto se tice drugih to je njihov problem."I da upravu si Robin ima jedan masters iz Pariza!Priznajem gresku!Kao sto je Rafa dosta uspesniji od Novaka.To vecini kao sto sam kazes ne mozes dokazati.

kondor

pre 9 godina

Ovaj covjek me je drzao pred ekranom dok je igrao. Nije znao sakriti emocije i nemilice ih je pokazivao koliko god to nekoga nerviralo. Malo me cak podsjecao na Mekinroa. Inace ne volim "robote",nekad treba i emociju pustiti napolje.

stk

pre 9 godina

@Swedenonline
Nije tacno, mozda mu ti ne zelis oporavak, ali to samo govori o tebi kao coveku.
Robin je veoma popularan u Svedskoj i vecina mu zeli povratak u tenis.
Od mononukleoze su se mnogi sportisti oporavili sasvim uspesno, najbitnije kod te bolesti je vreme dijagnoze, ako se otkrije u ranoj fazi moze se izleciti, u kasnijoj fazi to je vec teze. Soderlingu je tek dijagnozirana mononukleoza kada je bolest dosta napredovala zato i ne moze brzo da se oporavi.

rafa!!!

pre 9 godina

ja sam imao mononukleozu, i zeznuto je kad se na mesec dana skoro spoje krajnici. i stvarno nemas snagu ni za sta, plus smrsas. ja sa 2m imao 70kg. ali drzalo me nekoliko meseci, a za to nema leka samo organizam mora da se izbori. on verovatno ima neki tezi oblik kad 3 god ne moze da se izleci. i Federer je imao nekoliko meseci

jumko

pre 9 godina

Sportista, Robin ima osvojen masters. Ali najbolji su mi ovi komentari podrske Robinu, a dok je igrao svi ga pljuvali zbog ponasanja. Kako bi ga sad tek pljuvali kada pljujete Dimitrova jer je dobio Novaka, Gilbisa jer iznosi svoja misljenja, Rafu jer je uspesniji od Noleta... E moj nebeski narode

Nik

pre 9 godina

SViđao mi se njegov stil tenisa, oni ravni forhendi... Nema mnogo takvih, Del Potro ima sličan forhend takođe ravan mada i on u poslednje vreme kuburi s povredama. Nadam se povratku Sodera...

Swedenonline

pre 9 godina

Malo koji sportista je posle upale zlezda uspeo da de vrati te nevidim da ce i Robin.
Da, loptice smo dobili za probu u klubu, odskacu po sljaci da je nemoguce brzo je napasti. Nepopularna momentalno.
Posle igre u B?stadu 2011. kad je zarad tog turnira okrenuo ledja Favis Cup timu Svedske, niko nezeli da zna za njega. Federacija ga je gurala i pomagala finansijski a on okrenuo ledja, to Svedi neprastaju i uopste nisu nesrecni sto ga je stiglo sta ga je stiglo.
Otvoreni egoizam je neoprostiv.

amos

pre 9 godina

Sta je to sa ovim teniserima i mononukleozom? Ja nikad nisam cuo da je iko koga znam imao mononukleozu, a medju teniserima, ako uzmete top 10, malo malo pa je neki preboleo.

dr kukrika

pre 9 godina

Nadal jeste bio povrijedjen.Koljeno je bilo vec pri kraju.To je cinjenica i vjerovatno i glavni faktor Soderlingove pobjede.Medjutim ne treba mu to oduzimati.
(Stefan Edberg, 6. jun 2014 12:26)

pa taj nadal je uvijek povrijeđen kad izgubi... soderling, wawrinka, rosol...ako je povrijeđen neka leži u krevetu...uvijek neki alibiji

mm

pre 9 godina

@Savo Pirocanac
Taj covek je razbio Nadala na RG, a Federer je istog tog Soderlinga oduvao u finalu.
Tvoj Nole je Vimbldon osvojio zahvaljujuci Congi koji je izbacio Federera, a RG nece nikada. Dok je Federer osvajao RG i igrao finala, tvoj Novak je gubio od Kolsrajbera, Melzera i slicnih talenata.

aha

pre 9 godina

@Stefan Edberg
To nije tacno. Nadal nije bio povredjen na RG. Sam je izjavio da je povreda nastupila tek 15 dana posle RG. Nikada nije izjavio da je bio povredjen na RG.
A to nije zbog neke korektnosti, jer se posle meca poneo neprofesionalno i insistirao da je razlog poraza samo njegova losa igra, a ne Soderlingova sjajna partija. Dobro se zna da se oni uopste ne vole.

Ilija

pre 9 godina

Au, ovaj kralj mi nedostaje. Obožavao sam ga gledati. Ta pobeda nad Nadalom se nikada neće zaboraviti,voleo bih više nego išta da se on vrati, neka proba ništa ga ne košta, naravno ako bude sve u redu sa zdravljem.

Спортиста

pre 9 godina

Штета што га је то задесило.
Да није имао проблема здраствених,сигурно да би освојио барем један мастерс,ако не неки ГС."Човек је поседовао тениско знање одлично,само као што кажем,невиђен малер га је одвукло са терена,самим тим није му се дало покаже све у потпуности.

Grohl

pre 9 godina

Kruze price da je Soderling zrtvovan da bi se Novaku povecala teniska moc, a stvarno neverovatno 2011, Soderling se povlaci a Novak pocinje da igra vanzemaljski tenis.

Stefan Edberg

pre 9 godina

Nadal jeste bio povrijedjen.Koljeno je bilo vec pri kraju.To je cinjenica i vjerovatno i glavni faktor Soderlingove pobjede.Medjutim ne treba mu to oduzimati.Kako god..on je to uradio i na tome mu svaka cast.Atraktivan tenis je igrao i nesvakidasnji.Rijedak primjer serve n volley skole.

Savo Piroćanac

pre 9 godina

Ovaj majstor je Federeru doneo poslednji Slam koji mu je falio. Bez njega Roger bi samo sanjao titulu in karierni Grand Slam...

Našem Novaku neče trebati pomoč, ima da pobedi Nadal u finalu in osvoji RG kako treba!

ljubitelj

pre 9 godina

Svaka cast Robinu ali prevideli ste samo mali mali sicusni detalj a to je Nadalova povreda. Da nije bio povredjen moglo je 3 Soderlinga da stoji preko puta.

Pozdrav

Nebojša

pre 9 godina

Malo je neobično da je neko sa takvim udarcima beležio najbolje rezultate baš na roland garrosu najsporijem grenslemu još uvek pamtim kakva je to bila senzacija kada je izbacio Nadala biće šteta ako ne uspe da se vrati nije još uvek toliko mator ostalo mu je nekoliko godina.

Ilija

pre 9 godina

Au, ovaj kralj mi nedostaje. Obožavao sam ga gledati. Ta pobeda nad Nadalom se nikada neće zaboraviti,voleo bih više nego išta da se on vrati, neka proba ništa ga ne košta, naravno ako bude sve u redu sa zdravljem.

Savo Piroćanac

pre 9 godina

Ovaj majstor je Federeru doneo poslednji Slam koji mu je falio. Bez njega Roger bi samo sanjao titulu in karierni Grand Slam...

Našem Novaku neče trebati pomoč, ima da pobedi Nadal u finalu in osvoji RG kako treba!

Nebojša

pre 9 godina

Malo je neobično da je neko sa takvim udarcima beležio najbolje rezultate baš na roland garrosu najsporijem grenslemu još uvek pamtim kakva je to bila senzacija kada je izbacio Nadala biće šteta ako ne uspe da se vrati nije još uvek toliko mator ostalo mu je nekoliko godina.

dr kukrika

pre 9 godina

Nadal jeste bio povrijedjen.Koljeno je bilo vec pri kraju.To je cinjenica i vjerovatno i glavni faktor Soderlingove pobjede.Medjutim ne treba mu to oduzimati.
(Stefan Edberg, 6. jun 2014 12:26)

pa taj nadal je uvijek povrijeđen kad izgubi... soderling, wawrinka, rosol...ako je povrijeđen neka leži u krevetu...uvijek neki alibiji

Stefan Edberg

pre 9 godina

Nadal jeste bio povrijedjen.Koljeno je bilo vec pri kraju.To je cinjenica i vjerovatno i glavni faktor Soderlingove pobjede.Medjutim ne treba mu to oduzimati.Kako god..on je to uradio i na tome mu svaka cast.Atraktivan tenis je igrao i nesvakidasnji.Rijedak primjer serve n volley skole.

Спортиста

pre 9 godina

Штета што га је то задесило.
Да није имао проблема здраствених,сигурно да би освојио барем један мастерс,ако не неки ГС."Човек је поседовао тениско знање одлично,само као што кажем,невиђен малер га је одвукло са терена,самим тим није му се дало покаже све у потпуности.

aha

pre 9 godina

@Stefan Edberg
To nije tacno. Nadal nije bio povredjen na RG. Sam je izjavio da je povreda nastupila tek 15 dana posle RG. Nikada nije izjavio da je bio povredjen na RG.
A to nije zbog neke korektnosti, jer se posle meca poneo neprofesionalno i insistirao da je razlog poraza samo njegova losa igra, a ne Soderlingova sjajna partija. Dobro se zna da se oni uopste ne vole.

Nik

pre 9 godina

SViđao mi se njegov stil tenisa, oni ravni forhendi... Nema mnogo takvih, Del Potro ima sličan forhend takođe ravan mada i on u poslednje vreme kuburi s povredama. Nadam se povratku Sodera...

ljubitelj

pre 9 godina

Svaka cast Robinu ali prevideli ste samo mali mali sicusni detalj a to je Nadalova povreda. Da nije bio povredjen moglo je 3 Soderlinga da stoji preko puta.

Pozdrav

amos

pre 9 godina

Sta je to sa ovim teniserima i mononukleozom? Ja nikad nisam cuo da je iko koga znam imao mononukleozu, a medju teniserima, ako uzmete top 10, malo malo pa je neki preboleo.

rafa!!!

pre 9 godina

ja sam imao mononukleozu, i zeznuto je kad se na mesec dana skoro spoje krajnici. i stvarno nemas snagu ni za sta, plus smrsas. ja sa 2m imao 70kg. ali drzalo me nekoliko meseci, a za to nema leka samo organizam mora da se izbori. on verovatno ima neki tezi oblik kad 3 god ne moze da se izleci. i Federer je imao nekoliko meseci

jumko

pre 9 godina

Sportista, Robin ima osvojen masters. Ali najbolji su mi ovi komentari podrske Robinu, a dok je igrao svi ga pljuvali zbog ponasanja. Kako bi ga sad tek pljuvali kada pljujete Dimitrova jer je dobio Novaka, Gilbisa jer iznosi svoja misljenja, Rafu jer je uspesniji od Noleta... E moj nebeski narode

stk

pre 9 godina

@Swedenonline
Nije tacno, mozda mu ti ne zelis oporavak, ali to samo govori o tebi kao coveku.
Robin je veoma popularan u Svedskoj i vecina mu zeli povratak u tenis.
Od mononukleoze su se mnogi sportisti oporavili sasvim uspesno, najbitnije kod te bolesti je vreme dijagnoze, ako se otkrije u ranoj fazi moze se izleciti, u kasnijoj fazi to je vec teze. Soderlingu je tek dijagnozirana mononukleoza kada je bolest dosta napredovala zato i ne moze brzo da se oporavi.

ajde

pre 9 godina

@Sportista Nema tu sta da se dokazuje. Rafa jeste uspesniji od Novaka, ima mnogo vise gren slemova, vise masters titula, 4 dejvis kupa, olimpijsko zlato.

kondor

pre 9 godina

Ovaj covjek me je drzao pred ekranom dok je igrao. Nije znao sakriti emocije i nemilice ih je pokazivao koliko god to nekoga nerviralo. Malo me cak podsjecao na Mekinroa. Inace ne volim "robote",nekad treba i emociju pustiti napolje.

Sportista

pre 9 godina

Robin ima osvojen masters. Ali najbolji su mi ovi komentari podrske Robinu, a dok je igrao svi ga pljuvali zbog ponasanja. Kako bi ga sad tek pljuvali kada pljujete Dimitrova jer je dobio Novaka, Gilbisa jer iznosi svoja misljenja, Rafu jer je uspesniji od Noleta... E moj nebeski narode
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jumko, 6. jun 2014 14:22)

Ja nisam nikad pljuvao,omalovazavao ili ismejavo tudjoj nesreci,a ponajmanje kad je u pitanju zdravlje nekog coveka.A sto se tice drugih to je njihov problem."I da upravu si Robin ima jedan masters iz Pariza!Priznajem gresku!Kao sto je Rafa dosta uspesniji od Novaka.To vecini kao sto sam kazes ne mozes dokazati.

Sava

pre 9 godina

Zelim Soderlingu brzo ozdravljenje i povratak na teren. Svako koga potkaci ova bolest odsustvuje po 2-3 godine ili nazalost mora da zavrsi karijeru kao Mario Ancic.
Jedino je supermen Federer imao mononukleozu a da nije morao da propusti ni jedan jedini turnir. Mozda je i nije imao ali je mononukleozom pravdao poraz od Novaka u polufinalu AO 2008-me godine.

mm

pre 9 godina

@Savo Pirocanac
Taj covek je razbio Nadala na RG, a Federer je istog tog Soderlinga oduvao u finalu.
Tvoj Nole je Vimbldon osvojio zahvaljujuci Congi koji je izbacio Federera, a RG nece nikada. Dok je Federer osvajao RG i igrao finala, tvoj Novak je gubio od Kolsrajbera, Melzera i slicnih talenata.

Grohl

pre 9 godina

Kruze price da je Soderling zrtvovan da bi se Novaku povecala teniska moc, a stvarno neverovatno 2011, Soderling se povlaci a Novak pocinje da igra vanzemaljski tenis.

Gentleman

pre 9 godina

Nadal nije bio povredjen tada, ali su mu se roditelji razveli tog dana! Inace Nadal je vrlo vezan za porodicu, tako da je to sigurni imalo veliki uticaj na njegovu koncentraciju, koja je u tenisu od ogromnog znacaja...

Ovaj podatak nam samo govori koliko su vazni i eksterni faktori o kojima mi cesto nista ne znamo i zbog toga su uspesi vrhunskih sportista jos veci, jer oni moraju da se nose i sa privatnim problemima - i oni su ljudi.

Sto se mononukleoze tice, stvar je vrlo individualna - neko je prelezi na nogama, tj. nije ni svestan da je ima, a nekome pravi mnogo vece probleme, ja sam prelezao i bio tada oko dve nedelje u bolnici, a u potpunosti se oporavio kroz dva meseca...

Soderlingu sve najbolje, nadam se da ce se vratiti, mada je to veoma tesko i malo verovatno...

Srecno Nole, nadam se da ce ti se sve kockice sklopiti i da ces uzeti GS koji ti nedostaje! Pozz svim ljubiteljima tenisa.

Lepoje

pre 9 godina

Pre mi se cini da se Soderling povukao na neodredjeno vreme zbog dopinga, nego da je stvarno bolestan. 2009. godine, za vreme odigravanja Rolan Garosa izbegao je antidoping kontrolu.
Bojim se da ce se jednog dana saznati koliko je doping povezan sa vrhunskih rezultatima pojedinih tenisera.

Sportista

pre 9 godina

Nema tu sta da se dokazuje. Rafa jeste uspesniji od Novaka, ima mnogo vise gren slemova, vise masters titula, 4 dejvis kupa, olimpijsko zlato.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ajde, 6. jun 2014 18:38)

Naravno,zato kazem da je Rafa uspesniji daleko od Novaka u sportskom smislu!Ali nazalost mnogi znaju za to a ne zele da priznaju.

???

pre 9 godina

@Sava
Ne znas, a pises.
Mogao bi malo da naucis nesto o temi koju komentarises, za promenu. Mononukleozu su mnogi sportisti preboleli bez vecih problema, a ima i onih koji su zavrsili karijere. Ali ti to je znas jer da bi znao, morao bi zaista da pratis sport.
Kod te bolesti najvaznije je dati dijagnozu u ranom stadijumu, tada se moze preboleti bez vecih posledica. Kod Soderlinga to nije bio slucaj.
A ti bolje analiziraj kako to da je Del Potrova karijera skoro unistena zbog povrede zgloba, a Novak se od onako "strasne" povrede oporavio za 10 dana?
Ili, kako to da je 2009 i 2010 predao meceve na AO zbog vrucine, disanja itd. a 2012 igrao 5 sati polufinale i 6 sati finale, a da mu nije smetala vrucina? Sto tu tvoju logiku tu ne upotrebis? Komplikovano...

Swedenonline

pre 9 godina

Malo koji sportista je posle upale zlezda uspeo da de vrati te nevidim da ce i Robin.
Da, loptice smo dobili za probu u klubu, odskacu po sljaci da je nemoguce brzo je napasti. Nepopularna momentalno.
Posle igre u B?stadu 2011. kad je zarad tog turnira okrenuo ledja Favis Cup timu Svedske, niko nezeli da zna za njega. Federacija ga je gurala i pomagala finansijski a on okrenuo ledja, to Svedi neprastaju i uopste nisu nesrecni sto ga je stiglo sta ga je stiglo.
Otvoreni egoizam je neoprostiv.

ljubitelj

pre 9 godina

Svaka cast Robinu ali prevideli ste samo mali mali sicusni detalj a to je Nadalova povreda. Da nije bio povredjen moglo je 3 Soderlinga da stoji preko puta.

Pozdrav

Grohl

pre 9 godina

Kruze price da je Soderling zrtvovan da bi se Novaku povecala teniska moc, a stvarno neverovatno 2011, Soderling se povlaci a Novak pocinje da igra vanzemaljski tenis.

mm

pre 9 godina

@Savo Pirocanac
Taj covek je razbio Nadala na RG, a Federer je istog tog Soderlinga oduvao u finalu.
Tvoj Nole je Vimbldon osvojio zahvaljujuci Congi koji je izbacio Federera, a RG nece nikada. Dok je Federer osvajao RG i igrao finala, tvoj Novak je gubio od Kolsrajbera, Melzera i slicnih talenata.

Stefan Edberg

pre 9 godina

Nadal jeste bio povrijedjen.Koljeno je bilo vec pri kraju.To je cinjenica i vjerovatno i glavni faktor Soderlingove pobjede.Medjutim ne treba mu to oduzimati.Kako god..on je to uradio i na tome mu svaka cast.Atraktivan tenis je igrao i nesvakidasnji.Rijedak primjer serve n volley skole.

Swedenonline

pre 9 godina

Malo koji sportista je posle upale zlezda uspeo da de vrati te nevidim da ce i Robin.
Da, loptice smo dobili za probu u klubu, odskacu po sljaci da je nemoguce brzo je napasti. Nepopularna momentalno.
Posle igre u B?stadu 2011. kad je zarad tog turnira okrenuo ledja Favis Cup timu Svedske, niko nezeli da zna za njega. Federacija ga je gurala i pomagala finansijski a on okrenuo ledja, to Svedi neprastaju i uopste nisu nesrecni sto ga je stiglo sta ga je stiglo.
Otvoreni egoizam je neoprostiv.

Savo Piroćanac

pre 9 godina

Ovaj majstor je Federeru doneo poslednji Slam koji mu je falio. Bez njega Roger bi samo sanjao titulu in karierni Grand Slam...

Našem Novaku neče trebati pomoč, ima da pobedi Nadal u finalu in osvoji RG kako treba!

Lepoje

pre 9 godina

Pre mi se cini da se Soderling povukao na neodredjeno vreme zbog dopinga, nego da je stvarno bolestan. 2009. godine, za vreme odigravanja Rolan Garosa izbegao je antidoping kontrolu.
Bojim se da ce se jednog dana saznati koliko je doping povezan sa vrhunskih rezultatima pojedinih tenisera.

jumko

pre 9 godina

Sportista, Robin ima osvojen masters. Ali najbolji su mi ovi komentari podrske Robinu, a dok je igrao svi ga pljuvali zbog ponasanja. Kako bi ga sad tek pljuvali kada pljujete Dimitrova jer je dobio Novaka, Gilbisa jer iznosi svoja misljenja, Rafu jer je uspesniji od Noleta... E moj nebeski narode

dr kukrika

pre 9 godina

Nadal jeste bio povrijedjen.Koljeno je bilo vec pri kraju.To je cinjenica i vjerovatno i glavni faktor Soderlingove pobjede.Medjutim ne treba mu to oduzimati.
(Stefan Edberg, 6. jun 2014 12:26)

pa taj nadal je uvijek povrijeđen kad izgubi... soderling, wawrinka, rosol...ako je povrijeđen neka leži u krevetu...uvijek neki alibiji

amos

pre 9 godina

Sta je to sa ovim teniserima i mononukleozom? Ja nikad nisam cuo da je iko koga znam imao mononukleozu, a medju teniserima, ako uzmete top 10, malo malo pa je neki preboleo.

Sava

pre 9 godina

Zelim Soderlingu brzo ozdravljenje i povratak na teren. Svako koga potkaci ova bolest odsustvuje po 2-3 godine ili nazalost mora da zavrsi karijeru kao Mario Ancic.
Jedino je supermen Federer imao mononukleozu a da nije morao da propusti ni jedan jedini turnir. Mozda je i nije imao ali je mononukleozom pravdao poraz od Novaka u polufinalu AO 2008-me godine.

Ilija

pre 9 godina

Au, ovaj kralj mi nedostaje. Obožavao sam ga gledati. Ta pobeda nad Nadalom se nikada neće zaboraviti,voleo bih više nego išta da se on vrati, neka proba ništa ga ne košta, naravno ako bude sve u redu sa zdravljem.

ajde

pre 9 godina

@Sportista Nema tu sta da se dokazuje. Rafa jeste uspesniji od Novaka, ima mnogo vise gren slemova, vise masters titula, 4 dejvis kupa, olimpijsko zlato.

Nebojša

pre 9 godina

Malo je neobično da je neko sa takvim udarcima beležio najbolje rezultate baš na roland garrosu najsporijem grenslemu još uvek pamtim kakva je to bila senzacija kada je izbacio Nadala biće šteta ako ne uspe da se vrati nije još uvek toliko mator ostalo mu je nekoliko godina.

Sportista

pre 9 godina

Robin ima osvojen masters. Ali najbolji su mi ovi komentari podrske Robinu, a dok je igrao svi ga pljuvali zbog ponasanja. Kako bi ga sad tek pljuvali kada pljujete Dimitrova jer je dobio Novaka, Gilbisa jer iznosi svoja misljenja, Rafu jer je uspesniji od Noleta... E moj nebeski narode
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jumko, 6. jun 2014 14:22)

Ja nisam nikad pljuvao,omalovazavao ili ismejavo tudjoj nesreci,a ponajmanje kad je u pitanju zdravlje nekog coveka.A sto se tice drugih to je njihov problem."I da upravu si Robin ima jedan masters iz Pariza!Priznajem gresku!Kao sto je Rafa dosta uspesniji od Novaka.To vecini kao sto sam kazes ne mozes dokazati.

aha

pre 9 godina

@Stefan Edberg
To nije tacno. Nadal nije bio povredjen na RG. Sam je izjavio da je povreda nastupila tek 15 dana posle RG. Nikada nije izjavio da je bio povredjen na RG.
A to nije zbog neke korektnosti, jer se posle meca poneo neprofesionalno i insistirao da je razlog poraza samo njegova losa igra, a ne Soderlingova sjajna partija. Dobro se zna da se oni uopste ne vole.

kondor

pre 9 godina

Ovaj covjek me je drzao pred ekranom dok je igrao. Nije znao sakriti emocije i nemilice ih je pokazivao koliko god to nekoga nerviralo. Malo me cak podsjecao na Mekinroa. Inace ne volim "robote",nekad treba i emociju pustiti napolje.

Gentleman

pre 9 godina

Nadal nije bio povredjen tada, ali su mu se roditelji razveli tog dana! Inace Nadal je vrlo vezan za porodicu, tako da je to sigurni imalo veliki uticaj na njegovu koncentraciju, koja je u tenisu od ogromnog znacaja...

Ovaj podatak nam samo govori koliko su vazni i eksterni faktori o kojima mi cesto nista ne znamo i zbog toga su uspesi vrhunskih sportista jos veci, jer oni moraju da se nose i sa privatnim problemima - i oni su ljudi.

Sto se mononukleoze tice, stvar je vrlo individualna - neko je prelezi na nogama, tj. nije ni svestan da je ima, a nekome pravi mnogo vece probleme, ja sam prelezao i bio tada oko dve nedelje u bolnici, a u potpunosti se oporavio kroz dva meseca...

Soderlingu sve najbolje, nadam se da ce se vratiti, mada je to veoma tesko i malo verovatno...

Srecno Nole, nadam se da ce ti se sve kockice sklopiti i da ces uzeti GS koji ti nedostaje! Pozz svim ljubiteljima tenisa.

Nik

pre 9 godina

SViđao mi se njegov stil tenisa, oni ravni forhendi... Nema mnogo takvih, Del Potro ima sličan forhend takođe ravan mada i on u poslednje vreme kuburi s povredama. Nadam se povratku Sodera...

stk

pre 9 godina

@Swedenonline
Nije tacno, mozda mu ti ne zelis oporavak, ali to samo govori o tebi kao coveku.
Robin je veoma popularan u Svedskoj i vecina mu zeli povratak u tenis.
Od mononukleoze su se mnogi sportisti oporavili sasvim uspesno, najbitnije kod te bolesti je vreme dijagnoze, ako se otkrije u ranoj fazi moze se izleciti, u kasnijoj fazi to je vec teze. Soderlingu je tek dijagnozirana mononukleoza kada je bolest dosta napredovala zato i ne moze brzo da se oporavi.

rafa!!!

pre 9 godina

ja sam imao mononukleozu, i zeznuto je kad se na mesec dana skoro spoje krajnici. i stvarno nemas snagu ni za sta, plus smrsas. ja sa 2m imao 70kg. ali drzalo me nekoliko meseci, a za to nema leka samo organizam mora da se izbori. on verovatno ima neki tezi oblik kad 3 god ne moze da se izleci. i Federer je imao nekoliko meseci

Sportista

pre 9 godina

Nema tu sta da se dokazuje. Rafa jeste uspesniji od Novaka, ima mnogo vise gren slemova, vise masters titula, 4 dejvis kupa, olimpijsko zlato.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ajde, 6. jun 2014 18:38)

Naravno,zato kazem da je Rafa uspesniji daleko od Novaka u sportskom smislu!Ali nazalost mnogi znaju za to a ne zele da priznaju.

???

pre 9 godina

@Sava
Ne znas, a pises.
Mogao bi malo da naucis nesto o temi koju komentarises, za promenu. Mononukleozu su mnogi sportisti preboleli bez vecih problema, a ima i onih koji su zavrsili karijere. Ali ti to je znas jer da bi znao, morao bi zaista da pratis sport.
Kod te bolesti najvaznije je dati dijagnozu u ranom stadijumu, tada se moze preboleti bez vecih posledica. Kod Soderlinga to nije bio slucaj.
A ti bolje analiziraj kako to da je Del Potrova karijera skoro unistena zbog povrede zgloba, a Novak se od onako "strasne" povrede oporavio za 10 dana?
Ili, kako to da je 2009 i 2010 predao meceve na AO zbog vrucine, disanja itd. a 2012 igrao 5 sati polufinale i 6 sati finale, a da mu nije smetala vrucina? Sto tu tvoju logiku tu ne upotrebis? Komplikovano...

Спортиста

pre 9 godina

Штета што га је то задесило.
Да није имао проблема здраствених,сигурно да би освојио барем један мастерс,ако не неки ГС."Човек је поседовао тениско знање одлично,само као што кажем,невиђен малер га је одвукло са терена,самим тим није му се дало покаже све у потпуности.