Tenis 137

Ponedeljak, 02.06.2014.

13:31

RG: Lajović uzeo četiri gema Nadalu

Srpski teniser Dušan Lajović završio je učešće na Rolan Garosu, pošto je izgubio od prvog tenisera sveta Rafaela Nadala sa 6:1, 6:2, 6:1.

RG: Lajoviæ uzeo èetiri gema Nadalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

Milica 94

pre 9 godina

A što se to Lajović obrukao? Nije brukanje kada 83. igrač izgubi od 1. , to je očekivano, ali je brukanje da Tsonga onako izgubi od Đokovića uzevši mu gotovo isto gemova kao Lajović Nadalu...

albel

pre 9 godina

Realno,decku se namestio neverovatno povoljan zreb,on je to iskoristio i za to mu svaka cast.Na sledecem gren slemu,ako uopste udje u glavni zreb,dobice nekog ozbiljnijeg igraca i ispasce u prvom-drugom kolu.A danas je izgledao kao rekreativac.

Kike Flores

pre 9 godina

Da li je to u našem mentalitetu ili je nešto drugo,ali stalno ta priča "o sticanju iskustva u meču sa top igračima i timovima" i da će "sledeći put biti bolje"koja nije vezana za tenis samo već i za druge sportove.Pravo pitanje je:"Da li će biti sledećeg puta?","Što sada nije uradjeno više?".Iskreno,ne vidim nijednog igrača koji je makar malo blizu nivoa Rafe,Federera i Novaka koji bi trebao da nasledi pomenute šampione i da bude budućnost svetskog tenisa.

Nataeos

pre 9 godina

Dusane samo nas brukas, bolje da si izmislio povredu i predao mec...
(Cooper, 02. jun 2014 14:19)
Koga bruka? Vas sto sedite iza ekrana, i zamisljate da ste neko. Dok Dušan igra protiv Nadala, vi grickate čips i kritikujete.. Jer nemate Pojma!

Nikola

pre 9 godina

realno se obrukao, cak i ovaj rezultat nije realan, nadal je bio jos ubedljiviji.. izgoreo jeste, sto nije trebalo da mu se desi jer nije imao sta da izgubi, dusan je solidan igrac, daleko od toga da je neka velika nada tenisa, jednostavno ga ubijaju fizicke predispozicije.. svaka cast za 4 kolo!! ogroman uspeh..

25 - 7 = 19 NEPROCENJIVO !!

pre 9 godina

Dule razbija...u prvom setu uzeo je ukupno 10 poena...svaka cast...a ti druze sto si igrao vise od 25.5....prvi set je 7 fali ti jos 19...odnosno 6:3 i 6:4...tesko...nece vise od 23 gema
(da da da, 2. jun 2014 14:11)

A tebi fali kalkulator, a i upustvo za upotrebu istog !!

deeba

pre 9 godina

@ tenis tenis, ne bi da se medjusobno nadmudrujemo , ali na temelju čega možeš da mi kažeš da o tenisu pojma nemam ??? drugo, nitko nije očekivao da će Duci da skine Rafu, al čemu onda takve izjave ???? njegove, dalje, takmičar samo Nadal , neće da pokloni ništa ??? - jel ti gledaš Ferrera ? i zadnje kad već kužiš tenis trebalo bi ti da bude jasno da ako do 24. god. nisi uspeo u top 50 a kamoli dalje da od tebe nikad tenisera, primer nastajanja tenisera - Dimitrov i Gulbis, Duci - mediokritet

Tugo nesreco

pre 9 godina

@ Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

Pa eto da ti odgovorim . Prvo bavio sam se sportom jako dugo- Ono što nije tačno jest da se jedan takav rađa u sto godina, a ko je onda Nole, Federer, pa Sampras, Agasi, Lendl, Borg, Edberg , itd. , nadalje dobro znaš koga je imao u ždrebu Duci pa pokaži da bar malo kužiš tenis. Ono što mene smeta su Ducijeve izjave pre meča , i nerazumevanje da 24 godine su za tenisera sa renkingom 84 jako daleko od vrha, pod vrh top 20 ,
(deeba, 2. jun 2014 15:09) Cekaj bre, pa sto onda Ti druze nisi nesto uspeo u sportu, kad' si se bavio jako dugo, i kad' si tako pametan da pricas??? A lako je pricati, budi malo jak na delima. I nauci malo gramatiku ("ono sto menE smeta" "renkingom"... :D)!

777

pre 9 godina

O cemu vi ovde pisete, cemu se cudite ili likujete, ne mogu da razumem? Zamisli, Dule izgubio od Nadala? Kako je to smeo sebi da dozvoli? Strasno..

Dsmra

pre 9 godina

@Neprocjenjivo Ne omalovazavaj, neznalico! Tebi fali kalkulator, a i mozak ti ne pravi smetnju, 25,5 je GRANICA, da bi usla opklada "over" treba 26 i vise, sto ce reci, u tom trenutku jos najmanje 19, jer je 19+7=26. Prvo provjeri o cemu se radi pa pljuj. Genijalce -_-

axo

pre 9 godina

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

KOGA TI POREDIŠ S KIM ???--- I GLUPOM DOSTA
(deeba, 2. jun 2014 15:40)

Pa evo da ti nacrtam.
Pošto sam video da se omalovaža ovaj uspeh Lajovića, bez obzira na imena protivnika koje je imao do Nadala kao i to da se priča "kakvo mu je ovo iskustvo pa uskoro će napuniti 24 godine", povukao sam paralelu kako je prošao jedan od najvećih tenisera u istoriji (po mnogima i najbolji), tada 27-godišnji Federer što će reći jelte u najboljim godinama u duelu protiv momka od 22 leta koji je već tada imao 3 uzastopno osvojena Rolan Garosa i koji je isto već tada imao pozitivan skor protiv Federera.
Nadam se da je sada jasno.

II

pre 9 godina

Sve pohvale Lajovicu pa da ga i sledece godine gledamo na RG i to bar u 4. kolu a moze i dalje:-) Nemam nista protiv slicnog uspeha i na Vimbldonu. Napred Dusane!!

Vicariously

pre 9 godina

Carevi su ovi sto izjavljuju da "nas" bruka. Pa ne igra za "vas", vec za sebe. A vi sto svojatate sve sto valja u drzavi, budite frajeri pa prihvatite i kada nesto ne ide kako treba.

Vlada

pre 9 godina

Bravo Lajovicu, mlad si momak ovo je veliki uspeh na RG, tvoje vreme tek dolazi samo tako nastavi sa igrom i bice uspeha ja verujem u tebe i sve najbolje ti zelim.

deeba

pre 9 godina

@ Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

Pa eto da ti odgovorim . Prvo bavio sam se sportom jako dugo- Ono što nije tačno jest da se jedan takav rađa u sto godina, a ko je onda Nole, Federer, pa Sampras, Agasi, Lendl, Borg, Edberg , itd. , nadalje dobro znaš koga je imao u ždrebu Duci pa pokaži da bar malo kužiš tenis. Ono što mene smeta su Ducijeve izjave pre meča , i nerazumevanje da 24 godine su za tenisera sa renkingom 84 jako daleko od vrha, pod vrh top 20 ,

pepe le tvor

pre 9 godina

nevjerovatno sta sam ovih dana citao u medijima pred ovaj mec. "lajovic, senzacija RGa napada nadala", "lajovic igra za novaka" "pun sam samopouzdanja, znam kako da igram"...a ustvari bilo je ocigledno da ce nadal da ga samelje kao panta pitu....no dobro, senzacionalizma u nasim novinama uopste ne fali. dobra stvar u nadalovim duelima u vezi mogucnosti finalnog duela sa novakom je ta sto nadala nije imao do sad, da kazemo teskog protivnika. on ih sve dobija veoma lako ali nije naletio na nekog jaceg. to novaku moze da koristi ako bude stigao do finala...raonic ako krene da pogadja sa servisima bice tesko i sve ce zavisiti od djoksijevog returna . mada eto volim da kazem da je ovo sljaka dje raonic ne moze da pokaze svoju brzinu ali ipak on je tu, zasluzeno!

Reketni Stit

pre 9 godina

Lajovic,ili bilo koji teniser,da bi pobedio Nadala,mora prvo da pobedi strah od Nadala.Razmena od 23 udarca na prvom Rafinom servisu,as na prvom Ducijevom servisu!!!...Previse dobro da bi bilo stvarno,previse stvarno da ne bi bilo dobro!Meni je za prvi mec protiv Nadala sasvim dovoljno!Bravo Lavovic!Tvoje vreme dolazi,a ni pariska publika nije ravnodusna!

axo

pre 9 godina

Ne znam čemu negativni komentari za Lajovića, pa šta ako će dečko uskoro napuniti 24 godine?!

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

tenis tenis

pre 9 godina

@deeba Ne znam kojim si se sportom bavio, ali o tenisu pojma nemas. Posto sam se i sam bavio ovim sportom, a i danas sam u istom, reci cu ti da se takav takmicar kao Nadal radja ne jednom u sto, nego jednom u milion godina. Bilo je talentovanijih, uspesnijih (Federer), ali boljih takmicara nije bilo. Ako znas sta to znaci. Covek je najveci borac u istoriji tenisa, nece ti pokloniti nista. Kritikujes Lajovica, kao da si ti sam vise razocaran time sto on nije vratio Novaka na prvo mesto. Smesno.

budžanks

pre 9 godina

momak se trudi,ali jednostavno kad naleti na jakog igrača vidi se da nema "srce",videlo se to protiv "penzionera" Stepaneka u Devis kupu,protiv Vavrinke koji je igrao sa 30% snage,prag mu je oko 50 mesta,nema on potancijal za borbu sa jačim igračima,ovde mu se lepo skoskao žreb,ali realno i 50 na svetu,nije malo

Bane 69

pre 9 godina

Samo mi nije jasno , zar sa ovim momcima niko ne radi na psihološkoj pripremi. Došao do 4. kola, igra protiv Nadala, nema nikakvih opterećenja, može da se zeza, da radi šta hoće. Zašto se uplaši , kad je to samo igra i kad je on unapred "pobedio".

KL

pre 9 godina

Kolega moj, koji ima 44 godine i tenisom se bavi amaterski, bi danas pruzio bolji otpor..
Pa ovaj momak danas izgleda kao da je poceo da trenira prije mjesec dana. Ni zelje da potrci za lopticom, ni snage u udarcu, ni emocije na licu. Potpuno je sagorio. Kao da Boga moli da se ovo zavrsi sto prije.
Mislim da se negdje potajno nadao senzaciji i da ga je to slomilo.

Milan

pre 9 godina

Nije Lajovic poleteo, nego vi. Niti je Lajovic duzan da vrati Noleta na prvo mesto. Sad ste vi razocarani, pa ste osuli paljbu po momku, koji je dao sve od sebe. Nadal je doziveo jedan poraz na garosu, zar zaista mislite da je moguce da ga Lajovic izbaci sa turnira?

deeba

pre 9 godina

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

KOGA TI POREDIŠ S KIM ???--- I GLUPOM DOSTA

ALEKSANDRA

pre 9 godina

Volela bih da vidim ove strucnjake koji ga pljuju, da li bi Nadalu uzeli jedan poen, a kamoli gem. Navikao vas Djokovic, pa mislite da je to lako. Pa jedan Federer nikad nije pobedio Rafu u Parizu, pa ce sad kao Lajovic nesto da uradi. Treba biti realan i znati da je ovo ogroman uspeh Lajovica sto je uopste i stigao do cetvrtog kola i Nadala. A kad Djokovic vise ne bude igrao, pravicete ga od blata.

DrUrke

pre 9 godina

(do pobede, 02. jun 2014 14:13)
taj klub kojem ti ne znas ime je pobedio Real u kosarci prosle sezone (ova jos nije gotova),a u fudbalu bio na prijateljskoj jednom,a u ligi sampiona igrao 0:0 i izgubio 0:1,a tvoja Zvezda,Diva itd kako se vec zovete treba jos da raste! I sramota je sto u teniskoj rubrici uopste pominjete ove klubove! A Duciju svaka cast,probao je,bilo je bas tesko,nije uspeo,idemo dalje,glavu gore!

Luna

pre 9 godina

Šteta što se upašio ovoliko...Nema za čim da žali,igrao je na centralnom terenu sa Nadalom,lepo zaradio i vezao 3 pobede.Napred Dušane!!!

Ivan NS

pre 9 godina

Pa ti najavljuj pobedu protiv Nadala. Ovi današnji klinci (mada Lajović već ima godina, koliko su imali Federer, Nadal i Đoković kada su uveliko uzimali Grand Slam-ove) odigraju dva dobra meča, i odmah nerealne izjave, tweet statusi itd.

Mare

pre 9 godina

Sta je drugo mogao da ocekuje, i ovo je dosta..
Jos lupa gluposti kako ce on da pobedi Nadala i vrati Novaka na prvo mesto.. Pa pre ce Zitoradja da pobedi Barselonu nego ti Nadala. Covek je stena, a ti si se prilicno slupao o nju.
Jedino Novak moze da parira Nadalu i to je to.

Ganikus

pre 9 godina

Pa dobro,momak izgubio od Nadala, ne od nekog 200-og na listi i što se sad podsmevate momku!? Mnogo nam ružna ta kolektivna nacionalna crta - da nekog ponižavamo. Lajović je prvi put igrao protiv velikog protivnika i to na centralnom terenu. Drugi put će verovatno pružiti veći otpor, trema je učinila svoje.

general djemba11

pre 9 godina

Pa da vidim vas što kritikujete koliko bi vi poena uzeli protiv Nadala, čuj mene pa vi ne bi ni 30 minuta fizički izdržali a ovde znate da prosipate pamet.

Bojan

pre 9 godina

(Aleksandar RS, 2. jun 2014 14:24)
realno, sprdnja za sada i jednom i drugom, ali Noletov je nesto tezi, ponajvies zbog Cilica, iako je Conga najbolje plasiran.
Ipak, sledece kolo Rafa ima mnogo tezi posao. Ferer na sljaci jetriput bolji igrac od Raonica, iako Nole ne voli bas protiv takvog tipa igraca da igra.

kosmajac

pre 9 godina

cekajte juce ste pricali kako dusan ima sanse kako moze do pobede. danas da je devojcica, da nije nikakav teniser . hahahah nacija u kojoj ljudi za svakih 12 sati imaju drugi stav , misljenje. lajovic ima 24 god covek jos nije u 50 ako ikad dodje u 50 to mu je maksimum

Dule samo napred

pre 9 godina

Pre dve godine je razmišljao da ostavi tenis jer nije imao para ni podrške, a sad je u četvrtom kolu ispao od Nadala na RG-malo li je?

baraba

pre 9 godina

koliko smo bolestan narod. pa skoro svi su komentari protiv (naseg) lajovica. pa nije ni cudo sto nas mrzi ceo svet. kad mi sami sebe ne volimo. sramota ste za ovaj narod!

Vlado

pre 9 godina

Gotivan mi je Lajovic i negdje sam se nadao da moze barem da namuci Nadala...ali bojim se da je mozda bilo bolje da do ovog meca nije ni dosao. Nekako mi izgleda previse utucen. Samo se nadam da ga nece deprimirati ni ovakav odnos publike, koja se povukla i kao da ni oni ne zele da gledaju nemoc.
Drzi se druze i izvuci pouku iz svega ovoga...

Lila golub

pre 9 godina

Sram da vas bude sto pisete loše za duleta.osmina rg.mnogi nikad nece ni do prvog kola stici.napred dule.a srbomrsci u španiju da vade gace nadalu.

Milan

pre 9 godina

Uvijek podrzavam i podrzavacu sve nase tenisere i teniserke, ali i prije pocetka meca sam bio apsolutno siguran da Lajovic nema ama bas nikakve sanse i ne vidim nacin na koji bi mogao da mu se ravnopravno suprotstavi u jednom setu, a kamoli mecu. I ovo je fantastican rezultat, a ti imas jos mnogo da treniras Dusane.

pixi10

pre 9 godina

Ili nekom nije jasno ili se pravite totalne neznalice... iskustvo skupljaj...samo napred.... Duci će da navrši pune 24. godine kroz mesec dana. Rafa je u 9. mesecu 2008 postao broj 1. ,sa 22 godine, o kakvom is,kustvu pričamo ???? ,smešno (deeba, 02. jun 2014 14:14) Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

777

pre 9 godina

Bojim se da ovaj težak poraz na Dusana ne utice negativno. Treba da se trudi da izbegne krompire do kraja neca. Makar to. Mislim da je sada mnogima jasno kakav je igrac Novak, ako im to do sada mije bilo jasno.

da da da

pre 9 godina

Dule razbija...u prvom setu uzeo je ukupno 10 poena...svaka cast...a ti druze sto si igrao vise od 25.5....prvi set je 7 fali ti jos 19...odnosno 6:3 i 6:4...tesko...nece vise od 23 gema

deeba

pre 9 godina

Kad ono rekoste da će Rafa da traži autogram ? posle 2.seta ? tamo negde za 4 minute ? ili nakon 4 gema kad sakupi, e moj Duci, valjda će Nole da vrati za ovo brukanje

Bojan

pre 9 godina

Da nije najavljivao kako će baš on da dovede Novaka nazad na "Tron", možda bi Rafa igrao i opuštenije, kako i dolikuje igranju lakog treninga pred nastušajuće ozbiljne mečeve. Ovako, samo je ispao GuD ;)

Grk

pre 9 godina

E sada vidite pravo značenje pojma sreća. Imao je ždrijeb 100 puta lakši od 2. igrača svijeta. Ovo je neviđena, luda, neponovljiva sreća, ali kako veli Bukowski i to se računa. Pogledajte Noletove igrače i Dušanove, pa to je suludo.

deeba

pre 9 godina

Lepi naš Lajoviću, lepo vraćaš Noleta na prvo mesto kao što sam reče juče......Mnogo si poleteo nakon sila od Zopa, Socka... sad lepo daj autogram Rafi .... a taj broj 1 jest broj gemova po setu...tvojih

Maja

pre 9 godina

Mozda i nisam vidovita Maja al sam realna,a rezultat toga je i Izgubljeni Dusan u mecu sa Nadalanom,sto je i realno.Treba bit zadovoljan sta je uradio na turu ove godine,al za Nadala jos nije spreman,i ne samo on nego vecina.I niko ne osporava njegov uspeh na garosu.Jeca sa Sarom 2:0 dobija lako,ko sto Dusan gubi sa Nadalom 3:0 lako...POZZ

milan jovanovic

pre 9 godina

Verovatno u istoriji Rolan Garosa nema mnogo meceva u kojima je jedan covek sa pola snage ovako dobio protivnika kao danas Nadal Lajovica. Prvi set nije trajao ni 15 minuta?! A radi se o osmini finala. Lajovic je imao tremu? Pa nije on bre dete. Profesionalac koji ima 23 godine.Ili vise. On nema igre za iole bolje igrace, to je jasano. Ali, ovako se blamirati...Ruzno.

wtf?

pre 9 godina

Nije bitno, neka bude i 3x 6:0, ponovo ima dosta poena za ATP ranking i solidnu novčanu nagradu, a da ne pričam o iskustvu 4 meča na RG, a 1 protiv Nadala na centralnom terenu. Uzivaj Dule, to niko ne može da ti uzme.

la kukarača smorantidis slam de grande

pre 9 godina

Glupavo je reći da Duci nema šta da izgubi, jer već sada gubi sa pet nula! Tresu mu se gaće, preplašio se, kao da će da ga upucaju, a treba samo da igra ono što zna. Medjutim, ovako ispada da ništa ne zna, i zbog svega ovoga je strašno glupo govoriti da Duci nema šta da izgubi, osim dostojanstva, jer ne ume da pokaže: Eto, ja sam muškarac! Ne! On pokazuje da je preplašena devojčica!

Goran S.

pre 9 godina

Ma dajte ljudi budimo realni, nek prodje kao Conga proiv Noleta i bice dobro. Mlad je i tezak poraz mogao bi negativno uticati na Lajovica, u smislu da narednih 10tak meceva ne moze nikoga dobiti. Ktajnje je nerealno ocekivati da uradi nesto vise, ovo ce za njega svakako biti jedno vanredno iskustvo koje ce vremenom i dati efekat.

Milovan

pre 9 godina

Dušan Lajović je postigao "veliki uspjeh" samim time što je na vrijeme stigao na početak meča. Sve ostalo Dušan će shvatiti kad bude analizirao meč u kojem je ipak uspio da osvoji nekoliko poena.

deeba

pre 9 godina

Ili nekom nije jasno ili se pravite totalne neznalice... iskustvo skupljaj...samo napred.... Duci će da navrši pune 24. godine kroz mesec dana. Rafa je u 9. mesecu 2008 postao broj 1. , sa 22 godine, o kakvom is,kustvu pričamo ???? , smešno

miroslav

pre 9 godina

Iako navijam za nase, realnost je drugo i ovaj match je za Nadala manje vise kao rotinsko zagrejavanje. Imat ce mali jos sansi ali mu treba iskustvo. Stici ce on daleko.

scio me nihil scire

pre 9 godina

Haha ma moze Lajovic da preokrene! :p Salu na stranu, ocekivano, ipak igra sa najboljim igracem na sljaci u istoriji! I ovo je uspeh, mada bi ipak trebalo da uzme neki gem u 3 seta, 1/8 finala je... Verujem u Noleta i prvi Rolan Garos!

bodibogsnama

pre 9 godina

Prvo, Lajivic nije "mlad teniser". On ima 24 godine. A to u tenisu odavno nije mladost. Drugo, niko ne ocekuje da on dobije NAdala, ali momak jedva ceka da se mec zavrsi. Hoda po terenu. Ipak je to blamaza, bez pokusaja da osvoji vise od jednog gema, a i njega je osvojio jedva. Ovo je bre četvrto kola RG, a ne enkis eoski turnir. Gde je srce? Gde je karakter? NUIakda ovaj igrac nevce napraviti bilo kakav naperdak u smislu ulčaska među prih 50 a kamoli u "vrh" tenisa. Ponasa se kao amater, kao da ga je u skrivenoj kameri.

Corleone

pre 9 godina

Ovih -10,5 na hendikep gemove u Pinnaclu su verovatno najlaksa lova ovog meseca, ako se ne izglupira Nadal u nastavku, mada mislim da nece. Nisam stavio mnogo, 20-ak evrova, ali na kvotu 1,85 sasvim korektno.

da da da

pre 9 godina

samo da se zna...jedan poraz na RG (od Soderlinga)...63 pobede i jedan poraz...ukupno je izgubio 18 setova(3 od Soderlinga,3 od Novaka(u 5 meceva),3 od Federera(u 5 meceva),2 od Isnera itd)...49 pobeda sa 3:0...11 sa 3:1 i dva puta sa 3:2

dva puta je osvajao RG bez izgubljenog seta...
2 x 1
2 x 3
1 x 4
1 x 6 izgubljenih setova
u proseku gubi 2 seta na RG svake godine tokom karijere

eto protiv koga Dusan igra

Tugo nesreco

pre 9 godina

Idemo bre! 6:1, 6:2, i sad' trecem da bude 6:3, i to je uspeh (pa i da ne bude 6:3 u trecem, sta fali)! Ne znam sto ga toliko kritikujete, a do juce ste pricali sve najbolje, jednostavno to smo mi, kad' krene lose, odmah te svi pljuju! Pa brate, kako je vama bilo kad' ste isli na prvi sastanak sa prvom devojkom, niste drhtali i "usrali se u gace" kao??? Ma da, sigurno! Tako i On sad' probija led, ima vremena za Njega i za pobede protiv Nadala...

MIKI

pre 9 godina

Duci daleko ispod svog nivoa. Mnogo se prepao i vidi se da je prilično impresioniran situacijom...No, svaka škola se plaća... Idemo Duci...

vlada

pre 9 godina

@V, 02. jun 2014 13:52
da, 'iskustvo' je bas ovde u pitanju, nema veze sa tim sto je lajovic treca liga tenisera... ona njegova retardirana izjava od juce kako ce danas 'da vrati novaka na prvo mesto' je najneinteligntnija izjava u istoriji tenisa...bolje da je cutao, mozda se rafa ne bi bas ovako zainatio od samog pocetka...

do pobede

pre 9 godina

Stvarno niste realni gde Lajovic može da pobedi Nadala to bi isto bilo kao da Crvena zvezda ili Partizan da pobedi Real Madrid u somini finala lige šampiona.
(Cvrle, 2. jun 2014 13:52)

Kako da ti kažem, Zvezda sa Realom uvek ima neke šanse, a taj drugi, meni nepoznati klub koji si pomenuo, e ti se sigurno neće nikad ni sastati sa Realom.

Napred Lajko.

Aleksandar RS

pre 9 godina

Rece neko juce Noletu se otvorio zreb, a sta tek reci za "kralja"?

Ginepri, Thiem, Mayer i Lajovic

Sousa, Chardy, Cilic i Tsonga

Tesko mi je odgovoriti koja je grupa igraca teza? Molio bih da mi neko pomogne!

Na kraju krajeva, sve ce se vidjeti u Nedjelju!

Marko

pre 9 godina

Šteta, imao ga je kod rezultata 5:2 za Nadala. To je ona razlika između Nola i Lajovića..Nole iskoristi brejk loptu a Lajović gađa publiku riternima :-))

ns

pre 9 godina

a jooj kakvi promasaji,Duusaneee. ja msm da nazalost on ovakav tempo nece izdrzati ,a nekako su mu I udarci predvidivi. :( nadala sam se boljem pocetku

Alek_86

pre 9 godina

Ajmo Dule, dobar si ti. Još malo jači otpor samo pruži.
U suštini, očekivao sam ovakav početak. Verovatno će se ovako i završiti, ali to ne treba shvatiti kao poraz neko izvlačiti pouke i lekcije iz ovog meča. Baš kao što je sada naučio Dule volej. Prvi je poslao u aut, ali drugi je već bio za veliki aplauz, kao što su ga i nagradili gledaoci.

vojin

pre 9 godina

Lajovic je isprepadan, promasuje zicere, udara kratko, pa NAdal iygleda kao u najboljim danima. A daleko ej od toga, cak mu iovakav Lajovic vrace prve servise bez problema. Ne razumem cemu strah. Umesto da udara najbolje sto moye jer nema sta da izgubi, Lajivic iygleda ako junio koji se sastao sa prvakom na egzibicionom mecu. Razocaravajuce. Tesko ce uzeti vise od gema po setu. Ima srce zeca.

buki

pre 9 godina

Moj prvi utisak je nevjerovatni napredak Lajovica u odnosu na Davis Cup. Sada gubi 3:0. Promasuje mnogo zicera. Tesko ce uzeti set Rafi, ali je nevjerovatan potencijal. Krok par godina u TOP20

V

pre 9 godina

Koliko se vidi da mu fali iskustvo. Ne predaj se Lajko. Par lepo pripremljenih poena nije uspeo da zavrsi. To je samo trema. Kad se malo smiri, bice bolje.

deeba

pre 9 godina

Ne bi da ovo bude kratak i neizvestan meč, ali gde su sad komenari na članak od Nadala - gledao Lajovića na TV-u, rekoše - tražiće Rafa autogram, gledaćeš ga uživo pa ćeš da vidiš... gde ste sad kad je krenulo ovako ?

znanje-imanje

pre 9 godina

Iako bi me eventualni porazi Novaka ili Jelene pogodili nadalje ovaj RG može mi biti samo pozitivan. Ono najgore se već dogodilo. Mislio sam da je to najgluplji poraz Ane I. koji je nadmašio većinu njenih poraza, a to je zaista dostignuće. Ali ne - najgore mi je bilo gledati gem između francuskinje i nemice. Domaća je publika em strasno navijala za svoju - imena Kristina Mladenović - a još više je bila protiv nemice kao takve - imena Andrea Petković.
Dakle verovatni Dušanov poraz treba gledati, kao i njegov propust da pobedi Vavrinku u DK, samo u celini napretka i učenja. Samo pozitivno i da ispliva na zelenu granu. Em jedan naš uspešan više em manje šizofrenih Mladenović - Petković "zapadnjaka".

zoran

pre 9 godina

Na zalost Lajovic se trese od straha....ovde nema od tenisa ni "T"....da Boze da uzme par gemova u sva tri seta...

..takodje, jednoruchni bekhend nema sta da trazi u modernom tenisu...to je udarac za rekreativni tenis, ali ne za ozbiljni profesionalni tenis na nivou Nadala Novaka...

joca

pre 9 godina

sve ocekivano do sada.lajovic ovde nema nikakve sanse.ovo je za njega vec veliki uspeh i napredak.nastavi da radis.a vi sto mislite da moze i treba niste realni uopste.

nikolavr

pre 9 godina

Agresivno,borbeno,neiskusno.Takva je Dusanova igra.To je jedini nacin da se parira nadalu.Dusan nema sta da izgubi,vidi se da je opusten.pisem na 3 0 u prvom.

Cvrle

pre 9 godina

Stvarno niste realni gde Lajovic može da pobedi Nadala to bi isto bilo kao da Crvena zvezda ili Partizan da pobedi Real Madrid u somini finala lige šampiona.

Janez

pre 9 godina

10 minuta igre i 7 gresaka Dušana,nije mi jasno zašto Dušan uporno igra na Nadalov forehand,kad se zna da je Nadalov backhand slabiji udarac?Ajde Duleeeee živni malooo

da da da

pre 9 godina

samo da se zna...jedan poraz na RG (od Soderlinga)...63 pobede i jedan poraz...ukupno je izgubio 18 setova(3 od Soderlinga,3 od Novaka(u 5 meceva),3 od Federera(u 5 meceva),2 od Isnera itd)...49 pobeda sa 3:0...11 sa 3:1 i dva puta sa 3:2

dva puta je osvajao RG bez izgubljenog seta...
2 x 1
2 x 3
1 x 4
1 x 6 izgubljenih setova
u proseku gubi 2 seta na RG svake godine tokom karijere

eto protiv koga Dusan igra

wtf?

pre 9 godina

Nije bitno, neka bude i 3x 6:0, ponovo ima dosta poena za ATP ranking i solidnu novčanu nagradu, a da ne pričam o iskustvu 4 meča na RG, a 1 protiv Nadala na centralnom terenu. Uzivaj Dule, to niko ne može da ti uzme.

Dule samo napred

pre 9 godina

Pre dve godine je razmišljao da ostavi tenis jer nije imao para ni podrške, a sad je u četvrtom kolu ispao od Nadala na RG-malo li je?

axo

pre 9 godina

Ne znam čemu negativni komentari za Lajovića, pa šta ako će dečko uskoro napuniti 24 godine?!

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

Cvrle

pre 9 godina

Stvarno niste realni gde Lajovic može da pobedi Nadala to bi isto bilo kao da Crvena zvezda ili Partizan da pobedi Real Madrid u somini finala lige šampiona.

baraba

pre 9 godina

koliko smo bolestan narod. pa skoro svi su komentari protiv (naseg) lajovica. pa nije ni cudo sto nas mrzi ceo svet. kad mi sami sebe ne volimo. sramota ste za ovaj narod!

Vicariously

pre 9 godina

Carevi su ovi sto izjavljuju da "nas" bruka. Pa ne igra za "vas", vec za sebe. A vi sto svojatate sve sto valja u drzavi, budite frajeri pa prihvatite i kada nesto ne ide kako treba.

Lila golub

pre 9 godina

Sram da vas bude sto pisete loše za duleta.osmina rg.mnogi nikad nece ni do prvog kola stici.napred dule.a srbomrsci u španiju da vade gace nadalu.

Bane 69

pre 9 godina

Samo mi nije jasno , zar sa ovim momcima niko ne radi na psihološkoj pripremi. Došao do 4. kola, igra protiv Nadala, nema nikakvih opterećenja, može da se zeza, da radi šta hoće. Zašto se uplaši , kad je to samo igra i kad je on unapred "pobedio".

II

pre 9 godina

Sve pohvale Lajovicu pa da ga i sledece godine gledamo na RG i to bar u 4. kolu a moze i dalje:-) Nemam nista protiv slicnog uspeha i na Vimbldonu. Napred Dusane!!

Vlado

pre 9 godina

Gotivan mi je Lajovic i negdje sam se nadao da moze barem da namuci Nadala...ali bojim se da je mozda bilo bolje da do ovog meca nije ni dosao. Nekako mi izgleda previse utucen. Samo se nadam da ga nece deprimirati ni ovakav odnos publike, koja se povukla i kao da ni oni ne zele da gledaju nemoc.
Drzi se druze i izvuci pouku iz svega ovoga...

777

pre 9 godina

Bojim se da ovaj težak poraz na Dusana ne utice negativno. Treba da se trudi da izbegne krompire do kraja neca. Makar to. Mislim da je sada mnogima jasno kakav je igrac Novak, ako im to do sada mije bilo jasno.

general djemba11

pre 9 godina

Pa da vidim vas što kritikujete koliko bi vi poena uzeli protiv Nadala, čuj mene pa vi ne bi ni 30 minuta fizički izdržali a ovde znate da prosipate pamet.

Milan

pre 9 godina

Nije Lajovic poleteo, nego vi. Niti je Lajovic duzan da vrati Noleta na prvo mesto. Sad ste vi razocarani, pa ste osuli paljbu po momku, koji je dao sve od sebe. Nadal je doziveo jedan poraz na garosu, zar zaista mislite da je moguce da ga Lajovic izbaci sa turnira?

pixi10

pre 9 godina

Ili nekom nije jasno ili se pravite totalne neznalice... iskustvo skupljaj...samo napred.... Duci će da navrši pune 24. godine kroz mesec dana. Rafa je u 9. mesecu 2008 postao broj 1. ,sa 22 godine, o kakvom is,kustvu pričamo ???? ,smešno (deeba, 02. jun 2014 14:14) Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

Milica 94

pre 9 godina

A što se to Lajović obrukao? Nije brukanje kada 83. igrač izgubi od 1. , to je očekivano, ali je brukanje da Tsonga onako izgubi od Đokovića uzevši mu gotovo isto gemova kao Lajović Nadalu...

Aleksandar RS

pre 9 godina

Rece neko juce Noletu se otvorio zreb, a sta tek reci za "kralja"?

Ginepri, Thiem, Mayer i Lajovic

Sousa, Chardy, Cilic i Tsonga

Tesko mi je odgovoriti koja je grupa igraca teza? Molio bih da mi neko pomogne!

Na kraju krajeva, sve ce se vidjeti u Nedjelju!

bodibogsnama

pre 9 godina

Prvo, Lajivic nije "mlad teniser". On ima 24 godine. A to u tenisu odavno nije mladost. Drugo, niko ne ocekuje da on dobije NAdala, ali momak jedva ceka da se mec zavrsi. Hoda po terenu. Ipak je to blamaza, bez pokusaja da osvoji vise od jednog gema, a i njega je osvojio jedva. Ovo je bre četvrto kola RG, a ne enkis eoski turnir. Gde je srce? Gde je karakter? NUIakda ovaj igrac nevce napraviti bilo kakav naperdak u smislu ulčaska među prih 50 a kamoli u "vrh" tenisa. Ponasa se kao amater, kao da ga je u skrivenoj kameri.

deeba

pre 9 godina

Ili nekom nije jasno ili se pravite totalne neznalice... iskustvo skupljaj...samo napred.... Duci će da navrši pune 24. godine kroz mesec dana. Rafa je u 9. mesecu 2008 postao broj 1. , sa 22 godine, o kakvom is,kustvu pričamo ???? , smešno

Alek_86

pre 9 godina

Ajmo Dule, dobar si ti. Još malo jači otpor samo pruži.
U suštini, očekivao sam ovakav početak. Verovatno će se ovako i završiti, ali to ne treba shvatiti kao poraz neko izvlačiti pouke i lekcije iz ovog meča. Baš kao što je sada naučio Dule volej. Prvi je poslao u aut, ali drugi je već bio za veliki aplauz, kao što su ga i nagradili gledaoci.

Ganikus

pre 9 godina

Pa dobro,momak izgubio od Nadala, ne od nekog 200-og na listi i što se sad podsmevate momku!? Mnogo nam ružna ta kolektivna nacionalna crta - da nekog ponižavamo. Lajović je prvi put igrao protiv velikog protivnika i to na centralnom terenu. Drugi put će verovatno pružiti veći otpor, trema je učinila svoje.

axo

pre 9 godina

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

KOGA TI POREDIŠ S KIM ???--- I GLUPOM DOSTA
(deeba, 2. jun 2014 15:40)

Pa evo da ti nacrtam.
Pošto sam video da se omalovaža ovaj uspeh Lajovića, bez obzira na imena protivnika koje je imao do Nadala kao i to da se priča "kakvo mu je ovo iskustvo pa uskoro će napuniti 24 godine", povukao sam paralelu kako je prošao jedan od najvećih tenisera u istoriji (po mnogima i najbolji), tada 27-godišnji Federer što će reći jelte u najboljim godinama u duelu protiv momka od 22 leta koji je već tada imao 3 uzastopno osvojena Rolan Garosa i koji je isto već tada imao pozitivan skor protiv Federera.
Nadam se da je sada jasno.

Milan

pre 9 godina

Uvijek podrzavam i podrzavacu sve nase tenisere i teniserke, ali i prije pocetka meca sam bio apsolutno siguran da Lajovic nema ama bas nikakve sanse i ne vidim nacin na koji bi mogao da mu se ravnopravno suprotstavi u jednom setu, a kamoli mecu. I ovo je fantastican rezultat, a ti imas jos mnogo da treniras Dusane.

miroslav

pre 9 godina

Iako navijam za nase, realnost je drugo i ovaj match je za Nadala manje vise kao rotinsko zagrejavanje. Imat ce mali jos sansi ali mu treba iskustvo. Stici ce on daleko.

kosmajac

pre 9 godina

cekajte juce ste pricali kako dusan ima sanse kako moze do pobede. danas da je devojcica, da nije nikakav teniser . hahahah nacija u kojoj ljudi za svakih 12 sati imaju drugi stav , misljenje. lajovic ima 24 god covek jos nije u 50 ako ikad dodje u 50 to mu je maksimum

ALEKSANDRA

pre 9 godina

Volela bih da vidim ove strucnjake koji ga pljuju, da li bi Nadalu uzeli jedan poen, a kamoli gem. Navikao vas Djokovic, pa mislite da je to lako. Pa jedan Federer nikad nije pobedio Rafu u Parizu, pa ce sad kao Lajovic nesto da uradi. Treba biti realan i znati da je ovo ogroman uspeh Lajovica sto je uopste i stigao do cetvrtog kola i Nadala. A kad Djokovic vise ne bude igrao, pravicete ga od blata.

Luna

pre 9 godina

Šteta što se upašio ovoliko...Nema za čim da žali,igrao je na centralnom terenu sa Nadalom,lepo zaradio i vezao 3 pobede.Napred Dušane!!!

deeba

pre 9 godina

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

KOGA TI POREDIŠ S KIM ???--- I GLUPOM DOSTA

vlada

pre 9 godina

@V, 02. jun 2014 13:52
da, 'iskustvo' je bas ovde u pitanju, nema veze sa tim sto je lajovic treca liga tenisera... ona njegova retardirana izjava od juce kako ce danas 'da vrati novaka na prvo mesto' je najneinteligntnija izjava u istoriji tenisa...bolje da je cutao, mozda se rafa ne bi bas ovako zainatio od samog pocetka...

Mare

pre 9 godina

Sta je drugo mogao da ocekuje, i ovo je dosta..
Jos lupa gluposti kako ce on da pobedi Nadala i vrati Novaka na prvo mesto.. Pa pre ce Zitoradja da pobedi Barselonu nego ti Nadala. Covek je stena, a ti si se prilicno slupao o nju.
Jedino Novak moze da parira Nadalu i to je to.

Vlada

pre 9 godina

Bravo Lajovicu, mlad si momak ovo je veliki uspeh na RG, tvoje vreme tek dolazi samo tako nastavi sa igrom i bice uspeha ja verujem u tebe i sve najbolje ti zelim.

777

pre 9 godina

O cemu vi ovde pisete, cemu se cudite ili likujete, ne mogu da razumem? Zamisli, Dule izgubio od Nadala? Kako je to smeo sebi da dozvoli? Strasno..

Milovan

pre 9 godina

Dušan Lajović je postigao "veliki uspjeh" samim time što je na vrijeme stigao na početak meča. Sve ostalo Dušan će shvatiti kad bude analizirao meč u kojem je ipak uspio da osvoji nekoliko poena.

KL

pre 9 godina

Kolega moj, koji ima 44 godine i tenisom se bavi amaterski, bi danas pruzio bolji otpor..
Pa ovaj momak danas izgleda kao da je poceo da trenira prije mjesec dana. Ni zelje da potrci za lopticom, ni snage u udarcu, ni emocije na licu. Potpuno je sagorio. Kao da Boga moli da se ovo zavrsi sto prije.
Mislim da se negdje potajno nadao senzaciji i da ga je to slomilo.

V

pre 9 godina

Koliko se vidi da mu fali iskustvo. Ne predaj se Lajko. Par lepo pripremljenih poena nije uspeo da zavrsi. To je samo trema. Kad se malo smiri, bice bolje.

budžanks

pre 9 godina

momak se trudi,ali jednostavno kad naleti na jakog igrača vidi se da nema "srce",videlo se to protiv "penzionera" Stepaneka u Devis kupu,protiv Vavrinke koji je igrao sa 30% snage,prag mu je oko 50 mesta,nema on potancijal za borbu sa jačim igračima,ovde mu se lepo skoskao žreb,ali realno i 50 na svetu,nije malo

pepe le tvor

pre 9 godina

nevjerovatno sta sam ovih dana citao u medijima pred ovaj mec. "lajovic, senzacija RGa napada nadala", "lajovic igra za novaka" "pun sam samopouzdanja, znam kako da igram"...a ustvari bilo je ocigledno da ce nadal da ga samelje kao panta pitu....no dobro, senzacionalizma u nasim novinama uopste ne fali. dobra stvar u nadalovim duelima u vezi mogucnosti finalnog duela sa novakom je ta sto nadala nije imao do sad, da kazemo teskog protivnika. on ih sve dobija veoma lako ali nije naletio na nekog jaceg. to novaku moze da koristi ako bude stigao do finala...raonic ako krene da pogadja sa servisima bice tesko i sve ce zavisiti od djoksijevog returna . mada eto volim da kazem da je ovo sljaka dje raonic ne moze da pokaze svoju brzinu ali ipak on je tu, zasluzeno!

Nikola

pre 9 godina

realno se obrukao, cak i ovaj rezultat nije realan, nadal je bio jos ubedljiviji.. izgoreo jeste, sto nije trebalo da mu se desi jer nije imao sta da izgubi, dusan je solidan igrac, daleko od toga da je neka velika nada tenisa, jednostavno ga ubijaju fizicke predispozicije.. svaka cast za 4 kolo!! ogroman uspeh..

znanje-imanje

pre 9 godina

Iako bi me eventualni porazi Novaka ili Jelene pogodili nadalje ovaj RG može mi biti samo pozitivan. Ono najgore se već dogodilo. Mislio sam da je to najgluplji poraz Ane I. koji je nadmašio većinu njenih poraza, a to je zaista dostignuće. Ali ne - najgore mi je bilo gledati gem između francuskinje i nemice. Domaća je publika em strasno navijala za svoju - imena Kristina Mladenović - a još više je bila protiv nemice kao takve - imena Andrea Petković.
Dakle verovatni Dušanov poraz treba gledati, kao i njegov propust da pobedi Vavrinku u DK, samo u celini napretka i učenja. Samo pozitivno i da ispliva na zelenu granu. Em jedan naš uspešan više em manje šizofrenih Mladenović - Petković "zapadnjaka".

do pobede

pre 9 godina

Stvarno niste realni gde Lajovic može da pobedi Nadala to bi isto bilo kao da Crvena zvezda ili Partizan da pobedi Real Madrid u somini finala lige šampiona.
(Cvrle, 2. jun 2014 13:52)

Kako da ti kažem, Zvezda sa Realom uvek ima neke šanse, a taj drugi, meni nepoznati klub koji si pomenuo, e ti se sigurno neće nikad ni sastati sa Realom.

Napred Lajko.

albel

pre 9 godina

Realno,decku se namestio neverovatno povoljan zreb,on je to iskoristio i za to mu svaka cast.Na sledecem gren slemu,ako uopste udje u glavni zreb,dobice nekog ozbiljnijeg igraca i ispasce u prvom-drugom kolu.A danas je izgledao kao rekreativac.

Ivan NS

pre 9 godina

Pa ti najavljuj pobedu protiv Nadala. Ovi današnji klinci (mada Lajović već ima godina, koliko su imali Federer, Nadal i Đoković kada su uveliko uzimali Grand Slam-ove) odigraju dva dobra meča, i odmah nerealne izjave, tweet statusi itd.

milan jovanovic

pre 9 godina

Verovatno u istoriji Rolan Garosa nema mnogo meceva u kojima je jedan covek sa pola snage ovako dobio protivnika kao danas Nadal Lajovica. Prvi set nije trajao ni 15 minuta?! A radi se o osmini finala. Lajovic je imao tremu? Pa nije on bre dete. Profesionalac koji ima 23 godine.Ili vise. On nema igre za iole bolje igrace, to je jasano. Ali, ovako se blamirati...Ruzno.

la kukarača smorantidis slam de grande

pre 9 godina

Glupavo je reći da Duci nema šta da izgubi, jer već sada gubi sa pet nula! Tresu mu se gaće, preplašio se, kao da će da ga upucaju, a treba samo da igra ono što zna. Medjutim, ovako ispada da ništa ne zna, i zbog svega ovoga je strašno glupo govoriti da Duci nema šta da izgubi, osim dostojanstva, jer ne ume da pokaže: Eto, ja sam muškarac! Ne! On pokazuje da je preplašena devojčica!

tenis tenis

pre 9 godina

@deeba Ne znam kojim si se sportom bavio, ali o tenisu pojma nemas. Posto sam se i sam bavio ovim sportom, a i danas sam u istom, reci cu ti da se takav takmicar kao Nadal radja ne jednom u sto, nego jednom u milion godina. Bilo je talentovanijih, uspesnijih (Federer), ali boljih takmicara nije bilo. Ako znas sta to znaci. Covek je najveci borac u istoriji tenisa, nece ti pokloniti nista. Kritikujes Lajovica, kao da si ti sam vise razocaran time sto on nije vratio Novaka na prvo mesto. Smesno.

joca

pre 9 godina

sve ocekivano do sada.lajovic ovde nema nikakve sanse.ovo je za njega vec veliki uspeh i napredak.nastavi da radis.a vi sto mislite da moze i treba niste realni uopste.

zoran

pre 9 godina

Na zalost Lajovic se trese od straha....ovde nema od tenisa ni "T"....da Boze da uzme par gemova u sva tri seta...

..takodje, jednoruchni bekhend nema sta da trazi u modernom tenisu...to je udarac za rekreativni tenis, ali ne za ozbiljni profesionalni tenis na nivou Nadala Novaka...

Tugo nesreco

pre 9 godina

Idemo bre! 6:1, 6:2, i sad' trecem da bude 6:3, i to je uspeh (pa i da ne bude 6:3 u trecem, sta fali)! Ne znam sto ga toliko kritikujete, a do juce ste pricali sve najbolje, jednostavno to smo mi, kad' krene lose, odmah te svi pljuju! Pa brate, kako je vama bilo kad' ste isli na prvi sastanak sa prvom devojkom, niste drhtali i "usrali se u gace" kao??? Ma da, sigurno! Tako i On sad' probija led, ima vremena za Njega i za pobede protiv Nadala...

Tugo nesreco

pre 9 godina

@ Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

Pa eto da ti odgovorim . Prvo bavio sam se sportom jako dugo- Ono što nije tačno jest da se jedan takav rađa u sto godina, a ko je onda Nole, Federer, pa Sampras, Agasi, Lendl, Borg, Edberg , itd. , nadalje dobro znaš koga je imao u ždrebu Duci pa pokaži da bar malo kužiš tenis. Ono što mene smeta su Ducijeve izjave pre meča , i nerazumevanje da 24 godine su za tenisera sa renkingom 84 jako daleko od vrha, pod vrh top 20 ,
(deeba, 2. jun 2014 15:09) Cekaj bre, pa sto onda Ti druze nisi nesto uspeo u sportu, kad' si se bavio jako dugo, i kad' si tako pametan da pricas??? A lako je pricati, budi malo jak na delima. I nauci malo gramatiku ("ono sto menE smeta" "renkingom"... :D)!

Marko

pre 9 godina

Šteta, imao ga je kod rezultata 5:2 za Nadala. To je ona razlika između Nola i Lajovića..Nole iskoristi brejk loptu a Lajović gađa publiku riternima :-))

Reketni Stit

pre 9 godina

Lajovic,ili bilo koji teniser,da bi pobedio Nadala,mora prvo da pobedi strah od Nadala.Razmena od 23 udarca na prvom Rafinom servisu,as na prvom Ducijevom servisu!!!...Previse dobro da bi bilo stvarno,previse stvarno da ne bi bilo dobro!Meni je za prvi mec protiv Nadala sasvim dovoljno!Bravo Lavovic!Tvoje vreme dolazi,a ni pariska publika nije ravnodusna!

vojin

pre 9 godina

Lajovic je isprepadan, promasuje zicere, udara kratko, pa NAdal iygleda kao u najboljim danima. A daleko ej od toga, cak mu iovakav Lajovic vrace prve servise bez problema. Ne razumem cemu strah. Umesto da udara najbolje sto moye jer nema sta da izgubi, Lajivic iygleda ako junio koji se sastao sa prvakom na egzibicionom mecu. Razocaravajuce. Tesko ce uzeti vise od gema po setu. Ima srce zeca.

Grk

pre 9 godina

E sada vidite pravo značenje pojma sreća. Imao je ždrijeb 100 puta lakši od 2. igrača svijeta. Ovo je neviđena, luda, neponovljiva sreća, ali kako veli Bukowski i to se računa. Pogledajte Noletove igrače i Dušanove, pa to je suludo.

deeba

pre 9 godina

Lepi naš Lajoviću, lepo vraćaš Noleta na prvo mesto kao što sam reče juče......Mnogo si poleteo nakon sila od Zopa, Socka... sad lepo daj autogram Rafi .... a taj broj 1 jest broj gemova po setu...tvojih

buki

pre 9 godina

Moj prvi utisak je nevjerovatni napredak Lajovica u odnosu na Davis Cup. Sada gubi 3:0. Promasuje mnogo zicera. Tesko ce uzeti set Rafi, ali je nevjerovatan potencijal. Krok par godina u TOP20

Janez

pre 9 godina

10 minuta igre i 7 gresaka Dušana,nije mi jasno zašto Dušan uporno igra na Nadalov forehand,kad se zna da je Nadalov backhand slabiji udarac?Ajde Duleeeee živni malooo

deeba

pre 9 godina

Kad ono rekoste da će Rafa da traži autogram ? posle 2.seta ? tamo negde za 4 minute ? ili nakon 4 gema kad sakupi, e moj Duci, valjda će Nole da vrati za ovo brukanje

ns

pre 9 godina

a jooj kakvi promasaji,Duusaneee. ja msm da nazalost on ovakav tempo nece izdrzati ,a nekako su mu I udarci predvidivi. :( nadala sam se boljem pocetku

deeba

pre 9 godina

Ne bi da ovo bude kratak i neizvestan meč, ali gde su sad komenari na članak od Nadala - gledao Lajovića na TV-u, rekoše - tražiće Rafa autogram, gledaćeš ga uživo pa ćeš da vidiš... gde ste sad kad je krenulo ovako ?

MIKI

pre 9 godina

Duci daleko ispod svog nivoa. Mnogo se prepao i vidi se da je prilično impresioniran situacijom...No, svaka škola se plaća... Idemo Duci...

DrUrke

pre 9 godina

(do pobede, 02. jun 2014 14:13)
taj klub kojem ti ne znas ime je pobedio Real u kosarci prosle sezone (ova jos nije gotova),a u fudbalu bio na prijateljskoj jednom,a u ligi sampiona igrao 0:0 i izgubio 0:1,a tvoja Zvezda,Diva itd kako se vec zovete treba jos da raste! I sramota je sto u teniskoj rubrici uopste pominjete ove klubove! A Duciju svaka cast,probao je,bilo je bas tesko,nije uspeo,idemo dalje,glavu gore!

scio me nihil scire

pre 9 godina

Haha ma moze Lajovic da preokrene! :p Salu na stranu, ocekivano, ipak igra sa najboljim igracem na sljaci u istoriji! I ovo je uspeh, mada bi ipak trebalo da uzme neki gem u 3 seta, 1/8 finala je... Verujem u Noleta i prvi Rolan Garos!

Bojan

pre 9 godina

(Aleksandar RS, 2. jun 2014 14:24)
realno, sprdnja za sada i jednom i drugom, ali Noletov je nesto tezi, ponajvies zbog Cilica, iako je Conga najbolje plasiran.
Ipak, sledece kolo Rafa ima mnogo tezi posao. Ferer na sljaci jetriput bolji igrac od Raonica, iako Nole ne voli bas protiv takvog tipa igraca da igra.

Nataeos

pre 9 godina

Dusane samo nas brukas, bolje da si izmislio povredu i predao mec...
(Cooper, 02. jun 2014 14:19)
Koga bruka? Vas sto sedite iza ekrana, i zamisljate da ste neko. Dok Dušan igra protiv Nadala, vi grickate čips i kritikujete.. Jer nemate Pojma!

nikolavr

pre 9 godina

Agresivno,borbeno,neiskusno.Takva je Dusanova igra.To je jedini nacin da se parira nadalu.Dusan nema sta da izgubi,vidi se da je opusten.pisem na 3 0 u prvom.

Goran S.

pre 9 godina

Ma dajte ljudi budimo realni, nek prodje kao Conga proiv Noleta i bice dobro. Mlad je i tezak poraz mogao bi negativno uticati na Lajovica, u smislu da narednih 10tak meceva ne moze nikoga dobiti. Ktajnje je nerealno ocekivati da uradi nesto vise, ovo ce za njega svakako biti jedno vanredno iskustvo koje ce vremenom i dati efekat.

deeba

pre 9 godina

@ tenis tenis, ne bi da se medjusobno nadmudrujemo , ali na temelju čega možeš da mi kažeš da o tenisu pojma nemam ??? drugo, nitko nije očekivao da će Duci da skine Rafu, al čemu onda takve izjave ???? njegove, dalje, takmičar samo Nadal , neće da pokloni ništa ??? - jel ti gledaš Ferrera ? i zadnje kad već kužiš tenis trebalo bi ti da bude jasno da ako do 24. god. nisi uspeo u top 50 a kamoli dalje da od tebe nikad tenisera, primer nastajanja tenisera - Dimitrov i Gulbis, Duci - mediokritet

da da da

pre 9 godina

Dule razbija...u prvom setu uzeo je ukupno 10 poena...svaka cast...a ti druze sto si igrao vise od 25.5....prvi set je 7 fali ti jos 19...odnosno 6:3 i 6:4...tesko...nece vise od 23 gema

25 - 7 = 19 NEPROCENJIVO !!

pre 9 godina

Dule razbija...u prvom setu uzeo je ukupno 10 poena...svaka cast...a ti druze sto si igrao vise od 25.5....prvi set je 7 fali ti jos 19...odnosno 6:3 i 6:4...tesko...nece vise od 23 gema
(da da da, 2. jun 2014 14:11)

A tebi fali kalkulator, a i upustvo za upotrebu istog !!

Bojan

pre 9 godina

Da nije najavljivao kako će baš on da dovede Novaka nazad na "Tron", možda bi Rafa igrao i opuštenije, kako i dolikuje igranju lakog treninga pred nastušajuće ozbiljne mečeve. Ovako, samo je ispao GuD ;)

Corleone

pre 9 godina

Ovih -10,5 na hendikep gemove u Pinnaclu su verovatno najlaksa lova ovog meseca, ako se ne izglupira Nadal u nastavku, mada mislim da nece. Nisam stavio mnogo, 20-ak evrova, ali na kvotu 1,85 sasvim korektno.

deeba

pre 9 godina

@ Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

Pa eto da ti odgovorim . Prvo bavio sam se sportom jako dugo- Ono što nije tačno jest da se jedan takav rađa u sto godina, a ko je onda Nole, Federer, pa Sampras, Agasi, Lendl, Borg, Edberg , itd. , nadalje dobro znaš koga je imao u ždrebu Duci pa pokaži da bar malo kužiš tenis. Ono što mene smeta su Ducijeve izjave pre meča , i nerazumevanje da 24 godine su za tenisera sa renkingom 84 jako daleko od vrha, pod vrh top 20 ,

Dsmra

pre 9 godina

@Neprocjenjivo Ne omalovazavaj, neznalico! Tebi fali kalkulator, a i mozak ti ne pravi smetnju, 25,5 je GRANICA, da bi usla opklada "over" treba 26 i vise, sto ce reci, u tom trenutku jos najmanje 19, jer je 19+7=26. Prvo provjeri o cemu se radi pa pljuj. Genijalce -_-

Maja

pre 9 godina

Mozda i nisam vidovita Maja al sam realna,a rezultat toga je i Izgubljeni Dusan u mecu sa Nadalanom,sto je i realno.Treba bit zadovoljan sta je uradio na turu ove godine,al za Nadala jos nije spreman,i ne samo on nego vecina.I niko ne osporava njegov uspeh na garosu.Jeca sa Sarom 2:0 dobija lako,ko sto Dusan gubi sa Nadalom 3:0 lako...POZZ

Kike Flores

pre 9 godina

Da li je to u našem mentalitetu ili je nešto drugo,ali stalno ta priča "o sticanju iskustva u meču sa top igračima i timovima" i da će "sledeći put biti bolje"koja nije vezana za tenis samo već i za druge sportove.Pravo pitanje je:"Da li će biti sledećeg puta?","Što sada nije uradjeno više?".Iskreno,ne vidim nijednog igrača koji je makar malo blizu nivoa Rafe,Federera i Novaka koji bi trebao da nasledi pomenute šampione i da bude budućnost svetskog tenisa.

do pobede

pre 9 godina

Stvarno niste realni gde Lajovic može da pobedi Nadala to bi isto bilo kao da Crvena zvezda ili Partizan da pobedi Real Madrid u somini finala lige šampiona.
(Cvrle, 2. jun 2014 13:52)

Kako da ti kažem, Zvezda sa Realom uvek ima neke šanse, a taj drugi, meni nepoznati klub koji si pomenuo, e ti se sigurno neće nikad ni sastati sa Realom.

Napred Lajko.

KL

pre 9 godina

Kolega moj, koji ima 44 godine i tenisom se bavi amaterski, bi danas pruzio bolji otpor..
Pa ovaj momak danas izgleda kao da je poceo da trenira prije mjesec dana. Ni zelje da potrci za lopticom, ni snage u udarcu, ni emocije na licu. Potpuno je sagorio. Kao da Boga moli da se ovo zavrsi sto prije.
Mislim da se negdje potajno nadao senzaciji i da ga je to slomilo.

deeba

pre 9 godina

Lepi naš Lajoviću, lepo vraćaš Noleta na prvo mesto kao što sam reče juče......Mnogo si poleteo nakon sila od Zopa, Socka... sad lepo daj autogram Rafi .... a taj broj 1 jest broj gemova po setu...tvojih

deeba

pre 9 godina

Kad ono rekoste da će Rafa da traži autogram ? posle 2.seta ? tamo negde za 4 minute ? ili nakon 4 gema kad sakupi, e moj Duci, valjda će Nole da vrati za ovo brukanje

25 - 7 = 19 NEPROCENJIVO !!

pre 9 godina

Dule razbija...u prvom setu uzeo je ukupno 10 poena...svaka cast...a ti druze sto si igrao vise od 25.5....prvi set je 7 fali ti jos 19...odnosno 6:3 i 6:4...tesko...nece vise od 23 gema
(da da da, 2. jun 2014 14:11)

A tebi fali kalkulator, a i upustvo za upotrebu istog !!

Mare

pre 9 godina

Sta je drugo mogao da ocekuje, i ovo je dosta..
Jos lupa gluposti kako ce on da pobedi Nadala i vrati Novaka na prvo mesto.. Pa pre ce Zitoradja da pobedi Barselonu nego ti Nadala. Covek je stena, a ti si se prilicno slupao o nju.
Jedino Novak moze da parira Nadalu i to je to.

Lila golub

pre 9 godina

Sram da vas bude sto pisete loše za duleta.osmina rg.mnogi nikad nece ni do prvog kola stici.napred dule.a srbomrsci u španiju da vade gace nadalu.

deeba

pre 9 godina

Ili nekom nije jasno ili se pravite totalne neznalice... iskustvo skupljaj...samo napred.... Duci će da navrši pune 24. godine kroz mesec dana. Rafa je u 9. mesecu 2008 postao broj 1. , sa 22 godine, o kakvom is,kustvu pričamo ???? , smešno

Grk

pre 9 godina

E sada vidite pravo značenje pojma sreća. Imao je ždrijeb 100 puta lakši od 2. igrača svijeta. Ovo je neviđena, luda, neponovljiva sreća, ali kako veli Bukowski i to se računa. Pogledajte Noletove igrače i Dušanove, pa to je suludo.

deeba

pre 9 godina

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

KOGA TI POREDIŠ S KIM ???--- I GLUPOM DOSTA

milan jovanovic

pre 9 godina

Verovatno u istoriji Rolan Garosa nema mnogo meceva u kojima je jedan covek sa pola snage ovako dobio protivnika kao danas Nadal Lajovica. Prvi set nije trajao ni 15 minuta?! A radi se o osmini finala. Lajovic je imao tremu? Pa nije on bre dete. Profesionalac koji ima 23 godine.Ili vise. On nema igre za iole bolje igrace, to je jasano. Ali, ovako se blamirati...Ruzno.

zoran

pre 9 godina

Na zalost Lajovic se trese od straha....ovde nema od tenisa ni "T"....da Boze da uzme par gemova u sva tri seta...

..takodje, jednoruchni bekhend nema sta da trazi u modernom tenisu...to je udarac za rekreativni tenis, ali ne za ozbiljni profesionalni tenis na nivou Nadala Novaka...

la kukarača smorantidis slam de grande

pre 9 godina

Glupavo je reći da Duci nema šta da izgubi, jer već sada gubi sa pet nula! Tresu mu se gaće, preplašio se, kao da će da ga upucaju, a treba samo da igra ono što zna. Medjutim, ovako ispada da ništa ne zna, i zbog svega ovoga je strašno glupo govoriti da Duci nema šta da izgubi, osim dostojanstva, jer ne ume da pokaže: Eto, ja sam muškarac! Ne! On pokazuje da je preplašena devojčica!

deeba

pre 9 godina

@ Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

Pa eto da ti odgovorim . Prvo bavio sam se sportom jako dugo- Ono što nije tačno jest da se jedan takav rađa u sto godina, a ko je onda Nole, Federer, pa Sampras, Agasi, Lendl, Borg, Edberg , itd. , nadalje dobro znaš koga je imao u ždrebu Duci pa pokaži da bar malo kužiš tenis. Ono što mene smeta su Ducijeve izjave pre meča , i nerazumevanje da 24 godine su za tenisera sa renkingom 84 jako daleko od vrha, pod vrh top 20 ,

Milovan

pre 9 godina

Dušan Lajović je postigao "veliki uspjeh" samim time što je na vrijeme stigao na početak meča. Sve ostalo Dušan će shvatiti kad bude analizirao meč u kojem je ipak uspio da osvoji nekoliko poena.

deeba

pre 9 godina

@ tenis tenis, ne bi da se medjusobno nadmudrujemo , ali na temelju čega možeš da mi kažeš da o tenisu pojma nemam ??? drugo, nitko nije očekivao da će Duci da skine Rafu, al čemu onda takve izjave ???? njegove, dalje, takmičar samo Nadal , neće da pokloni ništa ??? - jel ti gledaš Ferrera ? i zadnje kad već kužiš tenis trebalo bi ti da bude jasno da ako do 24. god. nisi uspeo u top 50 a kamoli dalje da od tebe nikad tenisera, primer nastajanja tenisera - Dimitrov i Gulbis, Duci - mediokritet

bodibogsnama

pre 9 godina

Prvo, Lajivic nije "mlad teniser". On ima 24 godine. A to u tenisu odavno nije mladost. Drugo, niko ne ocekuje da on dobije NAdala, ali momak jedva ceka da se mec zavrsi. Hoda po terenu. Ipak je to blamaza, bez pokusaja da osvoji vise od jednog gema, a i njega je osvojio jedva. Ovo je bre četvrto kola RG, a ne enkis eoski turnir. Gde je srce? Gde je karakter? NUIakda ovaj igrac nevce napraviti bilo kakav naperdak u smislu ulčaska među prih 50 a kamoli u "vrh" tenisa. Ponasa se kao amater, kao da ga je u skrivenoj kameri.

vlada

pre 9 godina

@V, 02. jun 2014 13:52
da, 'iskustvo' je bas ovde u pitanju, nema veze sa tim sto je lajovic treca liga tenisera... ona njegova retardirana izjava od juce kako ce danas 'da vrati novaka na prvo mesto' je najneinteligntnija izjava u istoriji tenisa...bolje da je cutao, mozda se rafa ne bi bas ovako zainatio od samog pocetka...

axo

pre 9 godina

Ne znam čemu negativni komentari za Lajovića, pa šta ako će dečko uskoro napuniti 24 godine?!

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

baraba

pre 9 godina

koliko smo bolestan narod. pa skoro svi su komentari protiv (naseg) lajovica. pa nije ni cudo sto nas mrzi ceo svet. kad mi sami sebe ne volimo. sramota ste za ovaj narod!

Corleone

pre 9 godina

Ovih -10,5 na hendikep gemove u Pinnaclu su verovatno najlaksa lova ovog meseca, ako se ne izglupira Nadal u nastavku, mada mislim da nece. Nisam stavio mnogo, 20-ak evrova, ali na kvotu 1,85 sasvim korektno.

Marko

pre 9 godina

Šteta, imao ga je kod rezultata 5:2 za Nadala. To je ona razlika između Nola i Lajovića..Nole iskoristi brejk loptu a Lajović gađa publiku riternima :-))

kosmajac

pre 9 godina

cekajte juce ste pricali kako dusan ima sanse kako moze do pobede. danas da je devojcica, da nije nikakav teniser . hahahah nacija u kojoj ljudi za svakih 12 sati imaju drugi stav , misljenje. lajovic ima 24 god covek jos nije u 50 ako ikad dodje u 50 to mu je maksimum

Tugo nesreco

pre 9 godina

@ Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

Pa eto da ti odgovorim . Prvo bavio sam se sportom jako dugo- Ono što nije tačno jest da se jedan takav rađa u sto godina, a ko je onda Nole, Federer, pa Sampras, Agasi, Lendl, Borg, Edberg , itd. , nadalje dobro znaš koga je imao u ždrebu Duci pa pokaži da bar malo kužiš tenis. Ono što mene smeta su Ducijeve izjave pre meča , i nerazumevanje da 24 godine su za tenisera sa renkingom 84 jako daleko od vrha, pod vrh top 20 ,
(deeba, 2. jun 2014 15:09) Cekaj bre, pa sto onda Ti druze nisi nesto uspeo u sportu, kad' si se bavio jako dugo, i kad' si tako pametan da pricas??? A lako je pricati, budi malo jak na delima. I nauci malo gramatiku ("ono sto menE smeta" "renkingom"... :D)!

deeba

pre 9 godina

Ne bi da ovo bude kratak i neizvestan meč, ali gde su sad komenari na članak od Nadala - gledao Lajovića na TV-u, rekoše - tražiće Rafa autogram, gledaćeš ga uživo pa ćeš da vidiš... gde ste sad kad je krenulo ovako ?

Nikola

pre 9 godina

realno se obrukao, cak i ovaj rezultat nije realan, nadal je bio jos ubedljiviji.. izgoreo jeste, sto nije trebalo da mu se desi jer nije imao sta da izgubi, dusan je solidan igrac, daleko od toga da je neka velika nada tenisa, jednostavno ga ubijaju fizicke predispozicije.. svaka cast za 4 kolo!! ogroman uspeh..

Bane 69

pre 9 godina

Samo mi nije jasno , zar sa ovim momcima niko ne radi na psihološkoj pripremi. Došao do 4. kola, igra protiv Nadala, nema nikakvih opterećenja, može da se zeza, da radi šta hoće. Zašto se uplaši , kad je to samo igra i kad je on unapred "pobedio".

znanje-imanje

pre 9 godina

Iako bi me eventualni porazi Novaka ili Jelene pogodili nadalje ovaj RG može mi biti samo pozitivan. Ono najgore se već dogodilo. Mislio sam da je to najgluplji poraz Ane I. koji je nadmašio većinu njenih poraza, a to je zaista dostignuće. Ali ne - najgore mi je bilo gledati gem između francuskinje i nemice. Domaća je publika em strasno navijala za svoju - imena Kristina Mladenović - a još više je bila protiv nemice kao takve - imena Andrea Petković.
Dakle verovatni Dušanov poraz treba gledati, kao i njegov propust da pobedi Vavrinku u DK, samo u celini napretka i učenja. Samo pozitivno i da ispliva na zelenu granu. Em jedan naš uspešan više em manje šizofrenih Mladenović - Petković "zapadnjaka".

DrUrke

pre 9 godina

(do pobede, 02. jun 2014 14:13)
taj klub kojem ti ne znas ime je pobedio Real u kosarci prosle sezone (ova jos nije gotova),a u fudbalu bio na prijateljskoj jednom,a u ligi sampiona igrao 0:0 i izgubio 0:1,a tvoja Zvezda,Diva itd kako se vec zovete treba jos da raste! I sramota je sto u teniskoj rubrici uopste pominjete ove klubove! A Duciju svaka cast,probao je,bilo je bas tesko,nije uspeo,idemo dalje,glavu gore!

Cvrle

pre 9 godina

Stvarno niste realni gde Lajovic može da pobedi Nadala to bi isto bilo kao da Crvena zvezda ili Partizan da pobedi Real Madrid u somini finala lige šampiona.

buki

pre 9 godina

Moj prvi utisak je nevjerovatni napredak Lajovica u odnosu na Davis Cup. Sada gubi 3:0. Promasuje mnogo zicera. Tesko ce uzeti set Rafi, ali je nevjerovatan potencijal. Krok par godina u TOP20

vojin

pre 9 godina

Lajovic je isprepadan, promasuje zicere, udara kratko, pa NAdal iygleda kao u najboljim danima. A daleko ej od toga, cak mu iovakav Lajovic vrace prve servise bez problema. Ne razumem cemu strah. Umesto da udara najbolje sto moye jer nema sta da izgubi, Lajivic iygleda ako junio koji se sastao sa prvakom na egzibicionom mecu. Razocaravajuce. Tesko ce uzeti vise od gema po setu. Ima srce zeca.

general djemba11

pre 9 godina

Pa da vidim vas što kritikujete koliko bi vi poena uzeli protiv Nadala, čuj mene pa vi ne bi ni 30 minuta fizički izdržali a ovde znate da prosipate pamet.

Vlado

pre 9 godina

Gotivan mi je Lajovic i negdje sam se nadao da moze barem da namuci Nadala...ali bojim se da je mozda bilo bolje da do ovog meca nije ni dosao. Nekako mi izgleda previse utucen. Samo se nadam da ga nece deprimirati ni ovakav odnos publike, koja se povukla i kao da ni oni ne zele da gledaju nemoc.
Drzi se druze i izvuci pouku iz svega ovoga...

Vlada

pre 9 godina

Bravo Lajovicu, mlad si momak ovo je veliki uspeh na RG, tvoje vreme tek dolazi samo tako nastavi sa igrom i bice uspeha ja verujem u tebe i sve najbolje ti zelim.

Bojan

pre 9 godina

Da nije najavljivao kako će baš on da dovede Novaka nazad na "Tron", možda bi Rafa igrao i opuštenije, kako i dolikuje igranju lakog treninga pred nastušajuće ozbiljne mečeve. Ovako, samo je ispao GuD ;)

Tugo nesreco

pre 9 godina

Idemo bre! 6:1, 6:2, i sad' trecem da bude 6:3, i to je uspeh (pa i da ne bude 6:3 u trecem, sta fali)! Ne znam sto ga toliko kritikujete, a do juce ste pricali sve najbolje, jednostavno to smo mi, kad' krene lose, odmah te svi pljuju! Pa brate, kako je vama bilo kad' ste isli na prvi sastanak sa prvom devojkom, niste drhtali i "usrali se u gace" kao??? Ma da, sigurno! Tako i On sad' probija led, ima vremena za Njega i za pobede protiv Nadala...

Ivan NS

pre 9 godina

Pa ti najavljuj pobedu protiv Nadala. Ovi današnji klinci (mada Lajović već ima godina, koliko su imali Federer, Nadal i Đoković kada su uveliko uzimali Grand Slam-ove) odigraju dva dobra meča, i odmah nerealne izjave, tweet statusi itd.

albel

pre 9 godina

Realno,decku se namestio neverovatno povoljan zreb,on je to iskoristio i za to mu svaka cast.Na sledecem gren slemu,ako uopste udje u glavni zreb,dobice nekog ozbiljnijeg igraca i ispasce u prvom-drugom kolu.A danas je izgledao kao rekreativac.

pixi10

pre 9 godina

Ili nekom nije jasno ili se pravite totalne neznalice... iskustvo skupljaj...samo napred.... Duci će da navrši pune 24. godine kroz mesec dana. Rafa je u 9. mesecu 2008 postao broj 1. ,sa 22 godine, o kakvom is,kustvu pričamo ???? ,smešno (deeba, 02. jun 2014 14:14) Igrac kao Nadal se radja jednom u sto godina i to uopste nije reper za Lajovica. A ti se izgleda nikad nisi bavio sportom cim ne znas da cenis sto je stigao dovde na GS?

ALEKSANDRA

pre 9 godina

Volela bih da vidim ove strucnjake koji ga pljuju, da li bi Nadalu uzeli jedan poen, a kamoli gem. Navikao vas Djokovic, pa mislite da je to lako. Pa jedan Federer nikad nije pobedio Rafu u Parizu, pa ce sad kao Lajovic nesto da uradi. Treba biti realan i znati da je ovo ogroman uspeh Lajovica sto je uopste i stigao do cetvrtog kola i Nadala. A kad Djokovic vise ne bude igrao, pravicete ga od blata.

budžanks

pre 9 godina

momak se trudi,ali jednostavno kad naleti na jakog igrača vidi se da nema "srce",videlo se to protiv "penzionera" Stepaneka u Devis kupu,protiv Vavrinke koji je igrao sa 30% snage,prag mu je oko 50 mesta,nema on potancijal za borbu sa jačim igračima,ovde mu se lepo skoskao žreb,ali realno i 50 na svetu,nije malo

Milica 94

pre 9 godina

A što se to Lajović obrukao? Nije brukanje kada 83. igrač izgubi od 1. , to je očekivano, ali je brukanje da Tsonga onako izgubi od Đokovića uzevši mu gotovo isto gemova kao Lajović Nadalu...

V

pre 9 godina

Koliko se vidi da mu fali iskustvo. Ne predaj se Lajko. Par lepo pripremljenih poena nije uspeo da zavrsi. To je samo trema. Kad se malo smiri, bice bolje.

Janez

pre 9 godina

10 minuta igre i 7 gresaka Dušana,nije mi jasno zašto Dušan uporno igra na Nadalov forehand,kad se zna da je Nadalov backhand slabiji udarac?Ajde Duleeeee živni malooo

wtf?

pre 9 godina

Nije bitno, neka bude i 3x 6:0, ponovo ima dosta poena za ATP ranking i solidnu novčanu nagradu, a da ne pričam o iskustvu 4 meča na RG, a 1 protiv Nadala na centralnom terenu. Uzivaj Dule, to niko ne može da ti uzme.

da da da

pre 9 godina

samo da se zna...jedan poraz na RG (od Soderlinga)...63 pobede i jedan poraz...ukupno je izgubio 18 setova(3 od Soderlinga,3 od Novaka(u 5 meceva),3 od Federera(u 5 meceva),2 od Isnera itd)...49 pobeda sa 3:0...11 sa 3:1 i dva puta sa 3:2

dva puta je osvajao RG bez izgubljenog seta...
2 x 1
2 x 3
1 x 4
1 x 6 izgubljenih setova
u proseku gubi 2 seta na RG svake godine tokom karijere

eto protiv koga Dusan igra

tenis tenis

pre 9 godina

@deeba Ne znam kojim si se sportom bavio, ali o tenisu pojma nemas. Posto sam se i sam bavio ovim sportom, a i danas sam u istom, reci cu ti da se takav takmicar kao Nadal radja ne jednom u sto, nego jednom u milion godina. Bilo je talentovanijih, uspesnijih (Federer), ali boljih takmicara nije bilo. Ako znas sta to znaci. Covek je najveci borac u istoriji tenisa, nece ti pokloniti nista. Kritikujes Lajovica, kao da si ti sam vise razocaran time sto on nije vratio Novaka na prvo mesto. Smesno.

Dule samo napred

pre 9 godina

Pre dve godine je razmišljao da ostavi tenis jer nije imao para ni podrške, a sad je u četvrtom kolu ispao od Nadala na RG-malo li je?

ns

pre 9 godina

a jooj kakvi promasaji,Duusaneee. ja msm da nazalost on ovakav tempo nece izdrzati ,a nekako su mu I udarci predvidivi. :( nadala sam se boljem pocetku

Aleksandar RS

pre 9 godina

Rece neko juce Noletu se otvorio zreb, a sta tek reci za "kralja"?

Ginepri, Thiem, Mayer i Lajovic

Sousa, Chardy, Cilic i Tsonga

Tesko mi je odgovoriti koja je grupa igraca teza? Molio bih da mi neko pomogne!

Na kraju krajeva, sve ce se vidjeti u Nedjelju!

II

pre 9 godina

Sve pohvale Lajovicu pa da ga i sledece godine gledamo na RG i to bar u 4. kolu a moze i dalje:-) Nemam nista protiv slicnog uspeha i na Vimbldonu. Napred Dusane!!

nikolavr

pre 9 godina

Agresivno,borbeno,neiskusno.Takva je Dusanova igra.To je jedini nacin da se parira nadalu.Dusan nema sta da izgubi,vidi se da je opusten.pisem na 3 0 u prvom.

Alek_86

pre 9 godina

Ajmo Dule, dobar si ti. Još malo jači otpor samo pruži.
U suštini, očekivao sam ovakav početak. Verovatno će se ovako i završiti, ali to ne treba shvatiti kao poraz neko izvlačiti pouke i lekcije iz ovog meča. Baš kao što je sada naučio Dule volej. Prvi je poslao u aut, ali drugi je već bio za veliki aplauz, kao što su ga i nagradili gledaoci.

Maja

pre 9 godina

Mozda i nisam vidovita Maja al sam realna,a rezultat toga je i Izgubljeni Dusan u mecu sa Nadalanom,sto je i realno.Treba bit zadovoljan sta je uradio na turu ove godine,al za Nadala jos nije spreman,i ne samo on nego vecina.I niko ne osporava njegov uspeh na garosu.Jeca sa Sarom 2:0 dobija lako,ko sto Dusan gubi sa Nadalom 3:0 lako...POZZ

Reketni Stit

pre 9 godina

Lajovic,ili bilo koji teniser,da bi pobedio Nadala,mora prvo da pobedi strah od Nadala.Razmena od 23 udarca na prvom Rafinom servisu,as na prvom Ducijevom servisu!!!...Previse dobro da bi bilo stvarno,previse stvarno da ne bi bilo dobro!Meni je za prvi mec protiv Nadala sasvim dovoljno!Bravo Lavovic!Tvoje vreme dolazi,a ni pariska publika nije ravnodusna!

Vicariously

pre 9 godina

Carevi su ovi sto izjavljuju da "nas" bruka. Pa ne igra za "vas", vec za sebe. A vi sto svojatate sve sto valja u drzavi, budite frajeri pa prihvatite i kada nesto ne ide kako treba.

Nataeos

pre 9 godina

Dusane samo nas brukas, bolje da si izmislio povredu i predao mec...
(Cooper, 02. jun 2014 14:19)
Koga bruka? Vas sto sedite iza ekrana, i zamisljate da ste neko. Dok Dušan igra protiv Nadala, vi grickate čips i kritikujete.. Jer nemate Pojma!

da da da

pre 9 godina

Dule razbija...u prvom setu uzeo je ukupno 10 poena...svaka cast...a ti druze sto si igrao vise od 25.5....prvi set je 7 fali ti jos 19...odnosno 6:3 i 6:4...tesko...nece vise od 23 gema

miroslav

pre 9 godina

Iako navijam za nase, realnost je drugo i ovaj match je za Nadala manje vise kao rotinsko zagrejavanje. Imat ce mali jos sansi ali mu treba iskustvo. Stici ce on daleko.

Luna

pre 9 godina

Šteta što se upašio ovoliko...Nema za čim da žali,igrao je na centralnom terenu sa Nadalom,lepo zaradio i vezao 3 pobede.Napred Dušane!!!

Ganikus

pre 9 godina

Pa dobro,momak izgubio od Nadala, ne od nekog 200-og na listi i što se sad podsmevate momku!? Mnogo nam ružna ta kolektivna nacionalna crta - da nekog ponižavamo. Lajović je prvi put igrao protiv velikog protivnika i to na centralnom terenu. Drugi put će verovatno pružiti veći otpor, trema je učinila svoje.

777

pre 9 godina

O cemu vi ovde pisete, cemu se cudite ili likujete, ne mogu da razumem? Zamisli, Dule izgubio od Nadala? Kako je to smeo sebi da dozvoli? Strasno..

joca

pre 9 godina

sve ocekivano do sada.lajovic ovde nema nikakve sanse.ovo je za njega vec veliki uspeh i napredak.nastavi da radis.a vi sto mislite da moze i treba niste realni uopste.

Goran S.

pre 9 godina

Ma dajte ljudi budimo realni, nek prodje kao Conga proiv Noleta i bice dobro. Mlad je i tezak poraz mogao bi negativno uticati na Lajovica, u smislu da narednih 10tak meceva ne moze nikoga dobiti. Ktajnje je nerealno ocekivati da uradi nesto vise, ovo ce za njega svakako biti jedno vanredno iskustvo koje ce vremenom i dati efekat.

scio me nihil scire

pre 9 godina

Haha ma moze Lajovic da preokrene! :p Salu na stranu, ocekivano, ipak igra sa najboljim igracem na sljaci u istoriji! I ovo je uspeh, mada bi ipak trebalo da uzme neki gem u 3 seta, 1/8 finala je... Verujem u Noleta i prvi Rolan Garos!

Milan

pre 9 godina

Uvijek podrzavam i podrzavacu sve nase tenisere i teniserke, ali i prije pocetka meca sam bio apsolutno siguran da Lajovic nema ama bas nikakve sanse i ne vidim nacin na koji bi mogao da mu se ravnopravno suprotstavi u jednom setu, a kamoli mecu. I ovo je fantastican rezultat, a ti imas jos mnogo da treniras Dusane.

Bojan

pre 9 godina

(Aleksandar RS, 2. jun 2014 14:24)
realno, sprdnja za sada i jednom i drugom, ali Noletov je nesto tezi, ponajvies zbog Cilica, iako je Conga najbolje plasiran.
Ipak, sledece kolo Rafa ima mnogo tezi posao. Ferer na sljaci jetriput bolji igrac od Raonica, iako Nole ne voli bas protiv takvog tipa igraca da igra.

Milan

pre 9 godina

Nije Lajovic poleteo, nego vi. Niti je Lajovic duzan da vrati Noleta na prvo mesto. Sad ste vi razocarani, pa ste osuli paljbu po momku, koji je dao sve od sebe. Nadal je doziveo jedan poraz na garosu, zar zaista mislite da je moguce da ga Lajovic izbaci sa turnira?

MIKI

pre 9 godina

Duci daleko ispod svog nivoa. Mnogo se prepao i vidi se da je prilično impresioniran situacijom...No, svaka škola se plaća... Idemo Duci...

pepe le tvor

pre 9 godina

nevjerovatno sta sam ovih dana citao u medijima pred ovaj mec. "lajovic, senzacija RGa napada nadala", "lajovic igra za novaka" "pun sam samopouzdanja, znam kako da igram"...a ustvari bilo je ocigledno da ce nadal da ga samelje kao panta pitu....no dobro, senzacionalizma u nasim novinama uopste ne fali. dobra stvar u nadalovim duelima u vezi mogucnosti finalnog duela sa novakom je ta sto nadala nije imao do sad, da kazemo teskog protivnika. on ih sve dobija veoma lako ali nije naletio na nekog jaceg. to novaku moze da koristi ako bude stigao do finala...raonic ako krene da pogadja sa servisima bice tesko i sve ce zavisiti od djoksijevog returna . mada eto volim da kazem da je ovo sljaka dje raonic ne moze da pokaze svoju brzinu ali ipak on je tu, zasluzeno!

axo

pre 9 godina

Finale Rolan Garosa 2008. godine
Rafael Nadal vs Rodžer Federer: 6-1, 6-3, 6-0

Pametnom dosta.

KOGA TI POREDIŠ S KIM ???--- I GLUPOM DOSTA
(deeba, 2. jun 2014 15:40)

Pa evo da ti nacrtam.
Pošto sam video da se omalovaža ovaj uspeh Lajovića, bez obzira na imena protivnika koje je imao do Nadala kao i to da se priča "kakvo mu je ovo iskustvo pa uskoro će napuniti 24 godine", povukao sam paralelu kako je prošao jedan od najvećih tenisera u istoriji (po mnogima i najbolji), tada 27-godišnji Federer što će reći jelte u najboljim godinama u duelu protiv momka od 22 leta koji je već tada imao 3 uzastopno osvojena Rolan Garosa i koji je isto već tada imao pozitivan skor protiv Federera.
Nadam se da je sada jasno.

777

pre 9 godina

Bojim se da ovaj težak poraz na Dusana ne utice negativno. Treba da se trudi da izbegne krompire do kraja neca. Makar to. Mislim da je sada mnogima jasno kakav je igrac Novak, ako im to do sada mije bilo jasno.

Kike Flores

pre 9 godina

Da li je to u našem mentalitetu ili je nešto drugo,ali stalno ta priča "o sticanju iskustva u meču sa top igračima i timovima" i da će "sledeći put biti bolje"koja nije vezana za tenis samo već i za druge sportove.Pravo pitanje je:"Da li će biti sledećeg puta?","Što sada nije uradjeno više?".Iskreno,ne vidim nijednog igrača koji je makar malo blizu nivoa Rafe,Federera i Novaka koji bi trebao da nasledi pomenute šampione i da bude budućnost svetskog tenisa.

Dsmra

pre 9 godina

@Neprocjenjivo Ne omalovazavaj, neznalico! Tebi fali kalkulator, a i mozak ti ne pravi smetnju, 25,5 je GRANICA, da bi usla opklada "over" treba 26 i vise, sto ce reci, u tom trenutku jos najmanje 19, jer je 19+7=26. Prvo provjeri o cemu se radi pa pljuj. Genijalce -_-