Fudbal 87

Nedelja, 01.06.2014.

12:52

Partizan prodaje Pantića Juventusu

Fudbalski klub Partizan primoran je da proda Juventusu talentovanog fudbalera Danila Pantića, prenosi „Sport“.

Partizan prodaje Pantiæa Juventusu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

grobar do groba

pre 9 godina

muks.mi.je vise od partizana.... muka mi.je vise od ovakvog poslovanja... vise ne gledam ni.jednu tekmu pfk sve dok su ovi ljudi tu

069..nikada telekom..

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!
(navijac, 1. jun 2014 12:54)

Koliko mržnje izbija iz ovog komentara... Bez obzira za koga da ovakvi ljudi navijaju (a ima ih na svim stranama) to su sitne duše. Posle onakve sloge i solidarnosti u karastofalnoj poplavi bio sam ohrabren da ima nade za naš narod, ali kad pročitam jedno ovakvo razmišljanje prevrne mi se utroba jer ovo prevazilazi onu poznatu da komšiji crkne krava. Gmaz se nada da će neki evropski poluamateri da pune njegov Partizan a ne nečiju Crvenu zvezdu...prosto umobolno. Želim svi sreću našim klubovima u Evro takmičenjima!
(iznad gluposti, 1. jun 2014 16:57)

O cemu bre ti pises?? Pa sto te ne zabole sto FSS nije dao 3 mil. eu za te ljude koji nastradase u poplavi o kojoj pises nego da bi propali klub ispao u prvom kolu u Evropi?? O kakvoj mrznji ti pises, pa ovo je stvarnost i istina. Tvoj klub je bure bez dna, da li ti to razumes? Pa ja bih osudio i rodjenog oca i majku da tako rade..da li je tebi uopste jasno sta je poenta price? Kakva mrznja, skreces temu od onoga sto je stvarnost. Milioni se daju klubu koji je dno dna, zaduzen do grla, ne pravi igrace, uzima od drugih klubova pa ne placa a samo trazi i ceka da mu drugi daju milione?? Ne placa nikoga u klubu pa onda volsebno se pojave milioni i plati igrace? Pa da li sam ja nesto slagao i sada ja mrzim??

Hoce to tako

pre 9 godina

(neko, 1. jun 2014 16:44)
Jel Zvezda silom pokrala i ostetila Novi Pazar u prvom kolu? Jel Zvezda poklanjala bodove Metalcu da ne ispadne iz lige? Jel Zvezda namestala utakmice jos u vrene Lotara? Jel Zvezda silom pobedila u derbiju autogolom Obradovica? Jel Zvezda silom promasila dva penala u drugom derbiju? Jel Zvezda silom gepekuje sudije, jel njeno rukovodstvo preti pistoljem i da sudije nece zivi izaci sa terena ako Partizan izgubi? Jel Zvezda silom naterala Tun da ponizi Partizana?

fikus

pre 9 godina

Cini mi se da neki nisu ni shvatili o kakvom biseru se radi. Danilo Pantic je u najmanju ruku novi Zidan, zapamtite to! Juve je poznat po tome sto ne pravi greske u ovim poslovima fudbalskim. Mozda je jedinu gresku napravio kod Krsica! Za neku drugu ne znam!
A cena koju im je Partizan odrapio je vise nego super i sasvim OK! Deset miliona i 20 % od buduceg transfera ili od cene koju dostigne na TM za cetiri godine, tj. od vrednosti novog ugovora! Nije lose, zar ne!?
Partizan je dobro prosao a momku zelimo sjajnu karijeru!

LOCH ISCH LOCH

pre 9 godina

A sto ne prodaju Luku, Trajkovica, Stankovica, Drincica
(AcaRamone91, 01. jun 2014 12:49)
brate moj od drincica se ti vec pozdravi

Zeljko

pre 9 godina

A sta je trebalo da urade roditelji ovog malog? Da ga savetuju da ostane ovde, da mu razni Kimiji i ostala bagra koja ne ume ni da se potpiše lupa šamare i skida dresove, da im mračni likovi iz kladionica određuju kada smeju da igraju ili daju golove. Da im prljavi političari upropaste karijeru, život i klub?
Priznajte sami sebi šta bi radili da je u pitanju vaše dete.

marko

pre 9 godina

Ali, naslov vesti je:"Partizan prodaje Pantića Juventusu"
A ljudi komentarisu Zvezdu i njena dugovanja!
Kakve veze imaju Zvezda, Pantic i Partizan!? (ponovo neka zavera?)
Manite se vi Zvezde...

neko

pre 9 godina

@Sajonac

Drzava je Zvezdi prvo obezbedila tim da moze da dodje do tog Kupa sampiona.
Jel znas mozda vise od 2 igraca da su ponikli u Zvezdi i da su te 1991. bili u timu? Pokupili ste sve najbolje iz cele Jugoslavije uz svesrdnu podrsku cele SFRJ. Da te podsetim, tada su sve firme bile drzavne. Da ne govorimo o otimanju igraca. Recimo Savicevic i Pancev su bili vec vidjeni u Partizanu, a direktnom zaslugom i pritiscima od strane raznoraznih rukovodecih ljudi, oni su presli u Zvezdu.

E na kraju svega toga, naravno da su raznorazni pokupili kajmak, jer su pre toga zalegli da se svi ti igraci dovedu u Zvezdu.
To je jedina istina.

Istorija nije pocela 1991. Drzava ti dala, drzava ti uzela. Sto se tice Partizana, dobio je od drzave Teleoptik i to je ogromna stvar, ali je posle toga ulagano 20 godina, kako bi Teleoptik postao ono sto je danas. Ulaganje u trenere, u nove terene, u odrzavanje celog objekta je ogromno. Ako tako gledamo Zvezda je dobila neuporedivo vise time sto joj je izgradjen najveci stadion na ovim prostorima, koji uzgred odrzava delom i FSS, jer reprezentacija tu igra najbitnije meceve.

Sustina je samo da Partizan danas funkcionise nezavisno od pomoci drzave, jer stvara igrace i prodaje ih, a novac od UEFA je samo plus. Sa druge strane u Zvezdu se upumpavaju silne pare, dovode sponzori, silom obezbedjuju titule, urgira kod UEFA i opet nista ne pomaze. Takvu pomoc da ima i Radnicki Nis 10 godina, postao bi ono sto je Zvezda danas.

rax gravedigger

pre 9 godina

Posto kaze neko da ga sramota sto smo oterali Zeku i Bjeku, kap koja je prelila casu je 2:5 protiv Petah Tikve. Cudi me da je to zataskano i medju Grobarima kasnije, nisu se trazili krivci medju igracima. Radonjic sigurno nije, dao covek 2 gola:-) A sto se tice ovog malog, talenat postoji, ali pitanje je dokle ce stici. I Ninkovic je talenat, pa se ne pomera sa mrtve tacke.

iznad gluposti

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!
(navijac, 1. jun 2014 12:54)

Koliko mržnje izbija iz ovog komentara... Bez obzira za koga da ovakvi ljudi navijaju (a ima ih na svim stranama) to su sitne duše. Posle onakve sloge i solidarnosti u karastofalnoj poplavi bio sam ohrabren da ima nade za naš narod, ali kad pročitam jedno ovakvo razmišljanje prevrne mi se utroba jer ovo prevazilazi onu poznatu da komšiji crkne krava. Gmaz se nada da će neki evropski poluamateri da pune njegov Partizan a ne nečiju Crvenu zvezdu...prosto umobolno. Želim svi sreću našim klubovima u Evro takmičenjima!

Metodije

pre 9 godina

Neee,uprava napolje!!!Ovu upravu pod hitno treba najuriti,ako ovako nastave da rasipaju ekipu,prodace i Lukaca,Vulicevica,Drincica,Zivkovica,Fofanu,Lazovica.I opet cemo morati da ubacujemo klince iz Teleoptika u prvu postavu.Samo ne shvatam dokle misle to da rade.

Josif

pre 9 godina

Na utakmice ide vas trista, odakle da klub živi i ko ste vi da se mešate u finansije kluba, utoliko pre što ste maloletni i što dinar u životu niste zaradili.

DrUrke

pre 9 godina

Stalno pricate kako prodaju,pa sta da rade? kad sa 18 potpisuju ugovor na 2,3 godine,jer roditelji ne zele da oni potpisu na duze,zato sto boze moj treba sto pre da se ode da se zaradi...zato i prodaju,da izvuku koliko mogu,a ne da nema nista od svega toga...

Mihajlo

pre 9 godina

Sta drugo da ocekujes od Djurica i njegovih drugara,jos malo pa ce poceti da ih prodaju sa sve pelenama,nemoguce je napuniti dzepove bez dna,sramota ko je danas u partizanu,amaterski klub smo postali zahvaljujuci ovim ljudima.

o.lj.k.

pre 9 godina

Poslednje sto mi je namera je da branim upravu, ali ispravite me ako gresim, rec je o igracu koji dugo nije zeleo da potpise seniorski ugovor uopste. Na kraju je jedva postignut kompromis da potpise kratkorocni seniorski ugovor, ali da brzo bude prodat. Na taj nacin je klub ipak dobio neku kintu od obestecenja, a njemu je omoguceno to inostranstvo u koje je zeleo odmah, bez igranja za prvi tim uopste...

Soko

pre 9 godina

Kod nas je privredna kultura nula mi neznamo da svaka roba mora imati spoobnog platisu da je kupi. Mi danas nemamo kupca za kvalitetan fudbal i nista nije do klubova naprotiv oni naprave fudbalera ali kad publika a preko nje i sponzori treba to da plate mora da se proda onom ko to moze da plati. Kad bude ulaznica 3o eura i bude 25ooo ljudi na stadionu mocemo zadrzat talente. Sa ovakom kupovnom moci u Beogradu za goinu dana bankrotirao bi Real.

Jack

pre 9 godina

Ne moze me niko ubediti da Ramadani nije genije za ovaj biznis, ne samo za podrucje Srbije. GENIJE! Sve zna o "biznisu", svuda ima prolaz, ne postoje prepreke za ovog coveka.

jugguja

pre 9 godina

Kad je Mitrovic usao protiv onih levata sa Malte rekao sam da je on prvi spic Partizana, Pantic je vec pokazao da bi mogao da bude vrlo brzo lider...
Koji crni dugovi, kome se mazu oci? Dovode se poluigraci a biseri se pustaju za male pare.Pa sta je saparama od Jojica, sta je sa toliko igraca koji mogu slobodno da odu jer racunam da Pantic nece otici za masu miliona????
PI!

Zaphod

pre 9 godina

Aman ljudi, da li vi znate koliko kosta jedna sezona, i to bez dovodjenja pojacanja!!! Samo plate, pripreme, putovanja, odrzavanje stadiona, omladinska skola...

Za normalno funkcionisanje kluba, bez dovodjenja pojacanja, potrebno je 10+ miliona godisnje...

Mladi igraci moraju da idu posto je nemoguce zadrzati ih sa trenutnim finansijama, a bolje je prodati ih za par miliona (jojic, mitrovic, markovic) i od tih para im dati zaostale plate, a ostatak zadrzati u klubu, nego da pobegnu za dz, kao sto beze iz zvezde poslednjih par sezona...

777

pre 9 godina

Partizan mora da prodaje da bi klub mogao da zivi. Partizan stvara igrace i to je oslonac u radu. NIKO nece da mu da milione nego moras sam da zaradis. Za razliku od drugih koji se ponasaju kao paraziti i ne rade NISTA a kukaju i traze pare pocev od drzave koju muzu kao kravu muzaru, sponzora, prijatelja koji pozajmljuju a nikada im novac nije vracen ili kupovine igraca a nikada ne placaju ili plate limburga meseca u jesen. To je nas fudbal i stvarnost u Srbiji...

Fleu

pre 9 godina

Pametno vrlo, mozda bi mogli da vidim presek finansija gde smo prodali jovetica, savica, markovica, mitrovica, scepu... I primorani smo da prodamo novog?? Kako to 20miliona ispari

Bundzija

pre 9 godina

Kao prvo, ja sam veoma obazriv uveka kada se nagovestavaju tako veliki talenti. Setite se samo Danka Lazovica, Simona Vukcevica i slicnih. O njima se pisalo kako su najtalentovaniji u njihovoj generaciji na svetskom nivou i sta je na kraju ispalo od njih? Sasvim prosecni igraci ne bas blistave karijere.
Mali Pantic, sem onog gola u Subotici, nije ovog proleca pokazao u Partizanu gotovo nista. Malo krivim i trenera jer mu nije definisao poziciju u timu. Ako udje umesto Sase Ilica u igru, onda bude plejmejker, ako udje umesto Malbasica, bace ga na krilo, ako udje umesto Brasanca, onda je zadnji vezni itd. Tako se em mnogo trosi, em na startu karijere luta.
Realno, voleo bih da zablista, ali sem velike price koju, mozda, i menadzeri naduvavaju, nisam video jos nista od Pantica!

Black Hawk

pre 9 godina

Ko je Pantic uopste? Legenda Partizana!? Koliko je nastupa imao!? Koliko je asistencija imao!? Koliko je golova dao!? O kome mi pricamo?
Lupajte minuse ali nakon toga pronadjete ove podatke i videcete koliko je nas fudbal propao...Uskoro ce kod nas zene igrati u JSL...Zasto? Zato sto muskaraca nece biti dovoljno!

Jovan

pre 9 godina

Hahahaha "primoran"?! Niste nista primorani, to se zove: "ne umemo da poslujemo drugacije". Prvo Mitrović za male pare (i gomila prethodnih).
Plate zaposlenima u klubu od januara nisu isplacivane.

pioniri maleni

pre 9 godina

Sta se ceka sa kadetima i pionirima, zasto nijedan nije prodat? Dokle mislite da cekate s tim klincima, da napune 13, pa da molimo nekog da ih kupi???

cartmanx

pre 9 godina

Pa dokle bre vise!Isti slucaj kada je Ramadani ili Zahavi(isti menadzer) izvinjavam se ne znam tacno koji bese demnantovao odlazak Markovica u Benfiku, to se desilo i sa ovi detetom, kaze nece u Juventus ostaje u PFC! Koliko cujem Djura, Ruzic zele novi cetvrogodisnji mandat iako je prvonavedeni rekao da se povlaci krajem godine, zbog istrage koja se vodi protiv njega(umesanost u privredni kriminal).Ali ovog puta nisu(bar za sada) dobili podrsku ostalih iz PFC-a!Ja se iskreno nadam, zelim...da ovo sto se zove predsednikom PFC-a sa sve Ruzicem pa i Zahavijem i Ramandijem isariti iz Partizana ...koliko godina rasprodaje a imamo obaveze da platimo..dugujemo 7 miliona evra ejjj..more m.rs bre vise iz naseg PFC-a, nek dodje Mijat, Sava , Batica Mirkovic,Tomic...P.S.Kad se samo setim da smo terali iz kluba Zeku i Bjeku, sramota me je!

iksic

pre 9 godina

@boki
Ima nacina da se suprostavi menadzerima tako sto klub osnuje svoju menadzersku agenciju i ko nece da potpise dovidjenja.
Mozda se izgubi neki talenat ali samo tako moze da se stane na put mesetarenju.

Tja

pre 9 godina

Pre nego što pljunete po rukovodstvu shvatite da je u ovom slučaju najbolje rešenje prodaja odmah jer malom ističe ugovor na kraju sledeće sezone. Obnoviti ga neće je ne daju tata i menadžer.
Najbolje je prodati ga odmah i zadržati na pozajmici tih godinu dana. Znači i jare i pare jer, ponavljam, mali neće da potpiše novi ugovor.

Koja

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS! (navijac, 01. jun 2014 12:54)


Klasican frustrirani tastatura grobar...

Assasin

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS! (navijac, 01. jun 2014 12:54)

Zauzecete se nase mesto i plasoracete se u LS, samo ovo plasiranje u LS, dal shvatas koliko si smesan?

runner

pre 9 godina

Za ime sveta! Šta nam radi taj menadžment? Pa zar je tako teško obezbediti sponzora? Pritiskajte bre te strane kompanije I banke što skidaju kajmak po Srbiji. Pa kad je GAZPROM mogao poklonjati raspaloj Zvezdi svake godine 4/5 miliona dolara valjda mogu I oni bar pola te sume za Partizan. Evo, ja npr. koristim pripaid karticu Telenor-a ali ako bi me FK Partizan pozvao da raskinem saradnju s njima zato što ga ne žele sponzoristai, verujte da bih to učionio. Ili da ne kupujem benzin na pumpama OMW ili Luk oil-a. Nema u našem omladinskom pogonu toliko klinaca da bi se moglo stalno egzistirati na njihovoj prodaji, ain i grehota je. Malo njih uspe u inostranstvu, većina završi k'o Gulan, Aksentijević, Smiljanić i dr.

Haha

pre 9 godina

@(navijac, 01. jun 2014 12:54)

Da ti razbijem slatke snove!
Onog dana kad nam FSS izda licencu mi smo prosledjeni u žreb za UEFA ligu šampiona kao predstavnik Srbije, a to se već dogodilo ako pratiš sport. Ukoliko nam oni ne odobre onda to mesto zauzima naš potencijalni protivnik. Tj prolazi u narednu rundu bez borbe, što se na tvoju žalost neće desiti i požutećeš od muke.
U svakom slučaju vi ste prijavljeni za žreb LE i tu ostajete.
Pantić je inače veliki Zvezdaš i potpisao je sa vama jer ste otimali sve što ste hteli , niste ni toliko zaslužili od njegovog transfera.

joca

pre 9 godina

Isti scenario vec deceniju.
Nista se nece promeniti dok ne najurimo celu upravu.
Sramota da prodaju igrace koji nisu ni igrali za prvi tim.
(pfc, 1. jun 2014 12:59)
Sta je ovde uprava kriva majke ti bas bi voleo da vidim takve kao ti da vode klub.Shvati nema se para, momku istice ugovor sledece godine on ne zeli da ga produzi i bolje sad da uzmemo milion do dva nego da ode za dz dogodine.

levo smetalo

pre 9 godina

Partizan duguje pare??? Ma nemoguce! Proverite tu informaciju! Ja sam ubedjen da Juventus ne moze da se pojaca zbog dugova, pa mu Partizan daje igraca besplatno.
(dex, 01. jun 2014 12:53)
Da, duguje, nego sta. Samo sto SVOJ dug otplacuje prodajom SVOG igraca, dakle SOPSTVENIM prihodom. Nece traziti da mu drzava uplati iz fonda za obnovu od poplava 3M€ za evro licencu.

zoran

pre 9 godina

Sanjam privatizaciju!!!
(4444, 1. jun 2014 12:43)

Mozes samo da sanjas, ti i navijaci Zvezde. Samo mozete da sanjate prvatizaciju, jer veze sa mozgom nemate. Ne poznajte istoriju, ekonomiju, politiku, pa zato sanjate kao i masa onih sto se drze za shipku.
Koliko su ljudi u mraku, u ovoj anshoj Srbiji, gotovo je za neverovati.

Kada budes saznao zasto su pomenuti klubovi osnovani, tada cesh otkriti mnogo toga i spoznaces da NIKADA nece biti privatizovani.

Masama je tako lako manipulisati da je za neverovati.

Nemanja

pre 9 godina

Decku istice ugovor za godinu dana i bolje nije moglo. Uzeti pare, i ostaviti ga da igra jos godinu dana. Steta sto ne ostaje, al to je realnost...

Sajonac

pre 9 godina

Drzava je Zvezdi uzela sve pare kada je osvojila kup sampiona i normalno je da to mora da vrati. I to dokazuje koliko ste optereceni Zvezdom kada je pominjete u vesti koja nema nikakve veze sa njom nego se govori o vasem klubu. A gde su Partizanovih 50 miliona koje je zaradio prodajom igraca i od dva ucesca u ligi sampiona? Kako je moguce da vi nekome nesto dugujete kada se vas predsednik hvalio da je njegov klub najstabilniji u Evropi i da sve obaveze uredno izmiruje? Ne prodajete vi igrace zato sto ste primorani vec zato da bi neko napunio svoje dzepove. Ili mozda gresim?

Nikola

pre 9 godina

Prodali ga sada ili na zimu, iste bi pare dobili. Ovako je možda i bolje, on ostaje sledeću sezonu, pa bi se sa njim mogli nečemu i nadati u Evropi, a i tituli šampiona Srbije.

navijac

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!

Boki

pre 9 godina

Partizan u ovom slucaju nije imao izbora. Dobro da ce bilo sta uzeti jer je mali jedva i hteo da potpise ugovor prosle godine. Sledeceg leta mu istice ugovor i bio bi slobodan. Jednostavno, klubovi nemaju nacina da se suprotstave menadzerima. Propisi su na njihovoj strani.

dex

pre 9 godina

Partizan duguje pare??? Ma nemoguce! Proverite tu informaciju! Ja sam ubedjen da Juventus ne moze da se pojaca zbog dugova, pa mu Partizan daje igraca besplatno.

navijac

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!

Boki

pre 9 godina

Partizan u ovom slucaju nije imao izbora. Dobro da ce bilo sta uzeti jer je mali jedva i hteo da potpise ugovor prosle godine. Sledeceg leta mu istice ugovor i bio bi slobodan. Jednostavno, klubovi nemaju nacina da se suprotstave menadzerima. Propisi su na njihovoj strani.

dex

pre 9 godina

Partizan duguje pare??? Ma nemoguce! Proverite tu informaciju! Ja sam ubedjen da Juventus ne moze da se pojaca zbog dugova, pa mu Partizan daje igraca besplatno.

levo smetalo

pre 9 godina

Partizan duguje pare??? Ma nemoguce! Proverite tu informaciju! Ja sam ubedjen da Juventus ne moze da se pojaca zbog dugova, pa mu Partizan daje igraca besplatno.
(dex, 01. jun 2014 12:53)
Da, duguje, nego sta. Samo sto SVOJ dug otplacuje prodajom SVOG igraca, dakle SOPSTVENIM prihodom. Nece traziti da mu drzava uplati iz fonda za obnovu od poplava 3M€ za evro licencu.

jugguja

pre 9 godina

Kad je Mitrovic usao protiv onih levata sa Malte rekao sam da je on prvi spic Partizana, Pantic je vec pokazao da bi mogao da bude vrlo brzo lider...
Koji crni dugovi, kome se mazu oci? Dovode se poluigraci a biseri se pustaju za male pare.Pa sta je saparama od Jojica, sta je sa toliko igraca koji mogu slobodno da odu jer racunam da Pantic nece otici za masu miliona????
PI!

Jovan

pre 9 godina

Hahahaha "primoran"?! Niste nista primorani, to se zove: "ne umemo da poslujemo drugacije". Prvo Mitrović za male pare (i gomila prethodnih).
Plate zaposlenima u klubu od januara nisu isplacivane.

Black Hawk

pre 9 godina

Ko je Pantic uopste? Legenda Partizana!? Koliko je nastupa imao!? Koliko je asistencija imao!? Koliko je golova dao!? O kome mi pricamo?
Lupajte minuse ali nakon toga pronadjete ove podatke i videcete koliko je nas fudbal propao...Uskoro ce kod nas zene igrati u JSL...Zasto? Zato sto muskaraca nece biti dovoljno!

pioniri maleni

pre 9 godina

Sta se ceka sa kadetima i pionirima, zasto nijedan nije prodat? Dokle mislite da cekate s tim klincima, da napune 13, pa da molimo nekog da ih kupi???

Zeljko

pre 9 godina

A sta je trebalo da urade roditelji ovog malog? Da ga savetuju da ostane ovde, da mu razni Kimiji i ostala bagra koja ne ume ni da se potpiše lupa šamare i skida dresove, da im mračni likovi iz kladionica određuju kada smeju da igraju ili daju golove. Da im prljavi političari upropaste karijeru, život i klub?
Priznajte sami sebi šta bi radili da je u pitanju vaše dete.

Koja

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS! (navijac, 01. jun 2014 12:54)


Klasican frustrirani tastatura grobar...

777

pre 9 godina

Partizan mora da prodaje da bi klub mogao da zivi. Partizan stvara igrace i to je oslonac u radu. NIKO nece da mu da milione nego moras sam da zaradis. Za razliku od drugih koji se ponasaju kao paraziti i ne rade NISTA a kukaju i traze pare pocev od drzave koju muzu kao kravu muzaru, sponzora, prijatelja koji pozajmljuju a nikada im novac nije vracen ili kupovine igraca a nikada ne placaju ili plate limburga meseca u jesen. To je nas fudbal i stvarnost u Srbiji...

Sajonac

pre 9 godina

Drzava je Zvezdi uzela sve pare kada je osvojila kup sampiona i normalno je da to mora da vrati. I to dokazuje koliko ste optereceni Zvezdom kada je pominjete u vesti koja nema nikakve veze sa njom nego se govori o vasem klubu. A gde su Partizanovih 50 miliona koje je zaradio prodajom igraca i od dva ucesca u ligi sampiona? Kako je moguce da vi nekome nesto dugujete kada se vas predsednik hvalio da je njegov klub najstabilniji u Evropi i da sve obaveze uredno izmiruje? Ne prodajete vi igrace zato sto ste primorani vec zato da bi neko napunio svoje dzepove. Ili mozda gresim?

Zaphod

pre 9 godina

Aman ljudi, da li vi znate koliko kosta jedna sezona, i to bez dovodjenja pojacanja!!! Samo plate, pripreme, putovanja, odrzavanje stadiona, omladinska skola...

Za normalno funkcionisanje kluba, bez dovodjenja pojacanja, potrebno je 10+ miliona godisnje...

Mladi igraci moraju da idu posto je nemoguce zadrzati ih sa trenutnim finansijama, a bolje je prodati ih za par miliona (jojic, mitrovic, markovic) i od tih para im dati zaostale plate, a ostatak zadrzati u klubu, nego da pobegnu za dz, kao sto beze iz zvezde poslednjih par sezona...

Bundzija

pre 9 godina

Kao prvo, ja sam veoma obazriv uveka kada se nagovestavaju tako veliki talenti. Setite se samo Danka Lazovica, Simona Vukcevica i slicnih. O njima se pisalo kako su najtalentovaniji u njihovoj generaciji na svetskom nivou i sta je na kraju ispalo od njih? Sasvim prosecni igraci ne bas blistave karijere.
Mali Pantic, sem onog gola u Subotici, nije ovog proleca pokazao u Partizanu gotovo nista. Malo krivim i trenera jer mu nije definisao poziciju u timu. Ako udje umesto Sase Ilica u igru, onda bude plejmejker, ako udje umesto Malbasica, bace ga na krilo, ako udje umesto Brasanca, onda je zadnji vezni itd. Tako se em mnogo trosi, em na startu karijere luta.
Realno, voleo bih da zablista, ali sem velike price koju, mozda, i menadzeri naduvavaju, nisam video jos nista od Pantica!

Josif

pre 9 godina

Na utakmice ide vas trista, odakle da klub živi i ko ste vi da se mešate u finansije kluba, utoliko pre što ste maloletni i što dinar u životu niste zaradili.

neko

pre 9 godina

@Sajonac

Drzava je Zvezdi prvo obezbedila tim da moze da dodje do tog Kupa sampiona.
Jel znas mozda vise od 2 igraca da su ponikli u Zvezdi i da su te 1991. bili u timu? Pokupili ste sve najbolje iz cele Jugoslavije uz svesrdnu podrsku cele SFRJ. Da te podsetim, tada su sve firme bile drzavne. Da ne govorimo o otimanju igraca. Recimo Savicevic i Pancev su bili vec vidjeni u Partizanu, a direktnom zaslugom i pritiscima od strane raznoraznih rukovodecih ljudi, oni su presli u Zvezdu.

E na kraju svega toga, naravno da su raznorazni pokupili kajmak, jer su pre toga zalegli da se svi ti igraci dovedu u Zvezdu.
To je jedina istina.

Istorija nije pocela 1991. Drzava ti dala, drzava ti uzela. Sto se tice Partizana, dobio je od drzave Teleoptik i to je ogromna stvar, ali je posle toga ulagano 20 godina, kako bi Teleoptik postao ono sto je danas. Ulaganje u trenere, u nove terene, u odrzavanje celog objekta je ogromno. Ako tako gledamo Zvezda je dobila neuporedivo vise time sto joj je izgradjen najveci stadion na ovim prostorima, koji uzgred odrzava delom i FSS, jer reprezentacija tu igra najbitnije meceve.

Sustina je samo da Partizan danas funkcionise nezavisno od pomoci drzave, jer stvara igrace i prodaje ih, a novac od UEFA je samo plus. Sa druge strane u Zvezdu se upumpavaju silne pare, dovode sponzori, silom obezbedjuju titule, urgira kod UEFA i opet nista ne pomaze. Takvu pomoc da ima i Radnicki Nis 10 godina, postao bi ono sto je Zvezda danas.

Fleu

pre 9 godina

Pametno vrlo, mozda bi mogli da vidim presek finansija gde smo prodali jovetica, savica, markovica, mitrovica, scepu... I primorani smo da prodamo novog?? Kako to 20miliona ispari

Tja

pre 9 godina

Pre nego što pljunete po rukovodstvu shvatite da je u ovom slučaju najbolje rešenje prodaja odmah jer malom ističe ugovor na kraju sledeće sezone. Obnoviti ga neće je ne daju tata i menadžer.
Najbolje je prodati ga odmah i zadržati na pozajmici tih godinu dana. Znači i jare i pare jer, ponavljam, mali neće da potpiše novi ugovor.

Haha

pre 9 godina

@(navijac, 01. jun 2014 12:54)

Da ti razbijem slatke snove!
Onog dana kad nam FSS izda licencu mi smo prosledjeni u žreb za UEFA ligu šampiona kao predstavnik Srbije, a to se već dogodilo ako pratiš sport. Ukoliko nam oni ne odobre onda to mesto zauzima naš potencijalni protivnik. Tj prolazi u narednu rundu bez borbe, što se na tvoju žalost neće desiti i požutećeš od muke.
U svakom slučaju vi ste prijavljeni za žreb LE i tu ostajete.
Pantić je inače veliki Zvezdaš i potpisao je sa vama jer ste otimali sve što ste hteli , niste ni toliko zaslužili od njegovog transfera.

Hoce to tako

pre 9 godina

(neko, 1. jun 2014 16:44)
Jel Zvezda silom pokrala i ostetila Novi Pazar u prvom kolu? Jel Zvezda poklanjala bodove Metalcu da ne ispadne iz lige? Jel Zvezda namestala utakmice jos u vrene Lotara? Jel Zvezda silom pobedila u derbiju autogolom Obradovica? Jel Zvezda silom promasila dva penala u drugom derbiju? Jel Zvezda silom gepekuje sudije, jel njeno rukovodstvo preti pistoljem i da sudije nece zivi izaci sa terena ako Partizan izgubi? Jel Zvezda silom naterala Tun da ponizi Partizana?

069..nikada telekom..

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!
(navijac, 1. jun 2014 12:54)

Koliko mržnje izbija iz ovog komentara... Bez obzira za koga da ovakvi ljudi navijaju (a ima ih na svim stranama) to su sitne duše. Posle onakve sloge i solidarnosti u karastofalnoj poplavi bio sam ohrabren da ima nade za naš narod, ali kad pročitam jedno ovakvo razmišljanje prevrne mi se utroba jer ovo prevazilazi onu poznatu da komšiji crkne krava. Gmaz se nada da će neki evropski poluamateri da pune njegov Partizan a ne nečiju Crvenu zvezdu...prosto umobolno. Želim svi sreću našim klubovima u Evro takmičenjima!
(iznad gluposti, 1. jun 2014 16:57)

O cemu bre ti pises?? Pa sto te ne zabole sto FSS nije dao 3 mil. eu za te ljude koji nastradase u poplavi o kojoj pises nego da bi propali klub ispao u prvom kolu u Evropi?? O kakvoj mrznji ti pises, pa ovo je stvarnost i istina. Tvoj klub je bure bez dna, da li ti to razumes? Pa ja bih osudio i rodjenog oca i majku da tako rade..da li je tebi uopste jasno sta je poenta price? Kakva mrznja, skreces temu od onoga sto je stvarnost. Milioni se daju klubu koji je dno dna, zaduzen do grla, ne pravi igrace, uzima od drugih klubova pa ne placa a samo trazi i ceka da mu drugi daju milione?? Ne placa nikoga u klubu pa onda volsebno se pojave milioni i plati igrace? Pa da li sam ja nesto slagao i sada ja mrzim??

cartmanx

pre 9 godina

Pa dokle bre vise!Isti slucaj kada je Ramadani ili Zahavi(isti menadzer) izvinjavam se ne znam tacno koji bese demnantovao odlazak Markovica u Benfiku, to se desilo i sa ovi detetom, kaze nece u Juventus ostaje u PFC! Koliko cujem Djura, Ruzic zele novi cetvrogodisnji mandat iako je prvonavedeni rekao da se povlaci krajem godine, zbog istrage koja se vodi protiv njega(umesanost u privredni kriminal).Ali ovog puta nisu(bar za sada) dobili podrsku ostalih iz PFC-a!Ja se iskreno nadam, zelim...da ovo sto se zove predsednikom PFC-a sa sve Ruzicem pa i Zahavijem i Ramandijem isariti iz Partizana ...koliko godina rasprodaje a imamo obaveze da platimo..dugujemo 7 miliona evra ejjj..more m.rs bre vise iz naseg PFC-a, nek dodje Mijat, Sava , Batica Mirkovic,Tomic...P.S.Kad se samo setim da smo terali iz kluba Zeku i Bjeku, sramota me je!

Soko

pre 9 godina

Kod nas je privredna kultura nula mi neznamo da svaka roba mora imati spoobnog platisu da je kupi. Mi danas nemamo kupca za kvalitetan fudbal i nista nije do klubova naprotiv oni naprave fudbalera ali kad publika a preko nje i sponzori treba to da plate mora da se proda onom ko to moze da plati. Kad bude ulaznica 3o eura i bude 25ooo ljudi na stadionu mocemo zadrzat talente. Sa ovakom kupovnom moci u Beogradu za goinu dana bankrotirao bi Real.

iznad gluposti

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!
(navijac, 1. jun 2014 12:54)

Koliko mržnje izbija iz ovog komentara... Bez obzira za koga da ovakvi ljudi navijaju (a ima ih na svim stranama) to su sitne duše. Posle onakve sloge i solidarnosti u karastofalnoj poplavi bio sam ohrabren da ima nade za naš narod, ali kad pročitam jedno ovakvo razmišljanje prevrne mi se utroba jer ovo prevazilazi onu poznatu da komšiji crkne krava. Gmaz se nada da će neki evropski poluamateri da pune njegov Partizan a ne nečiju Crvenu zvezdu...prosto umobolno. Želim svi sreću našim klubovima u Evro takmičenjima!

Nemanja

pre 9 godina

Decku istice ugovor za godinu dana i bolje nije moglo. Uzeti pare, i ostaviti ga da igra jos godinu dana. Steta sto ne ostaje, al to je realnost...

marko

pre 9 godina

Ali, naslov vesti je:"Partizan prodaje Pantića Juventusu"
A ljudi komentarisu Zvezdu i njena dugovanja!
Kakve veze imaju Zvezda, Pantic i Partizan!? (ponovo neka zavera?)
Manite se vi Zvezde...

fikus

pre 9 godina

Cini mi se da neki nisu ni shvatili o kakvom biseru se radi. Danilo Pantic je u najmanju ruku novi Zidan, zapamtite to! Juve je poznat po tome sto ne pravi greske u ovim poslovima fudbalskim. Mozda je jedinu gresku napravio kod Krsica! Za neku drugu ne znam!
A cena koju im je Partizan odrapio je vise nego super i sasvim OK! Deset miliona i 20 % od buduceg transfera ili od cene koju dostigne na TM za cetiri godine, tj. od vrednosti novog ugovora! Nije lose, zar ne!?
Partizan je dobro prosao a momku zelimo sjajnu karijeru!

o.lj.k.

pre 9 godina

Poslednje sto mi je namera je da branim upravu, ali ispravite me ako gresim, rec je o igracu koji dugo nije zeleo da potpise seniorski ugovor uopste. Na kraju je jedva postignut kompromis da potpise kratkorocni seniorski ugovor, ali da brzo bude prodat. Na taj nacin je klub ipak dobio neku kintu od obestecenja, a njemu je omoguceno to inostranstvo u koje je zeleo odmah, bez igranja za prvi tim uopste...

DrUrke

pre 9 godina

Stalno pricate kako prodaju,pa sta da rade? kad sa 18 potpisuju ugovor na 2,3 godine,jer roditelji ne zele da oni potpisu na duze,zato sto boze moj treba sto pre da se ode da se zaradi...zato i prodaju,da izvuku koliko mogu,a ne da nema nista od svega toga...

iksic

pre 9 godina

@boki
Ima nacina da se suprostavi menadzerima tako sto klub osnuje svoju menadzersku agenciju i ko nece da potpise dovidjenja.
Mozda se izgubi neki talenat ali samo tako moze da se stane na put mesetarenju.

Mihajlo

pre 9 godina

Sta drugo da ocekujes od Djurica i njegovih drugara,jos malo pa ce poceti da ih prodaju sa sve pelenama,nemoguce je napuniti dzepove bez dna,sramota ko je danas u partizanu,amaterski klub smo postali zahvaljujuci ovim ljudima.

runner

pre 9 godina

Za ime sveta! Šta nam radi taj menadžment? Pa zar je tako teško obezbediti sponzora? Pritiskajte bre te strane kompanije I banke što skidaju kajmak po Srbiji. Pa kad je GAZPROM mogao poklonjati raspaloj Zvezdi svake godine 4/5 miliona dolara valjda mogu I oni bar pola te sume za Partizan. Evo, ja npr. koristim pripaid karticu Telenor-a ali ako bi me FK Partizan pozvao da raskinem saradnju s njima zato što ga ne žele sponzoristai, verujte da bih to učionio. Ili da ne kupujem benzin na pumpama OMW ili Luk oil-a. Nema u našem omladinskom pogonu toliko klinaca da bi se moglo stalno egzistirati na njihovoj prodaji, ain i grehota je. Malo njih uspe u inostranstvu, većina završi k'o Gulan, Aksentijević, Smiljanić i dr.

joca

pre 9 godina

Isti scenario vec deceniju.
Nista se nece promeniti dok ne najurimo celu upravu.
Sramota da prodaju igrace koji nisu ni igrali za prvi tim.
(pfc, 1. jun 2014 12:59)
Sta je ovde uprava kriva majke ti bas bi voleo da vidim takve kao ti da vode klub.Shvati nema se para, momku istice ugovor sledece godine on ne zeli da ga produzi i bolje sad da uzmemo milion do dva nego da ode za dz dogodine.

Assasin

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS! (navijac, 01. jun 2014 12:54)

Zauzecete se nase mesto i plasoracete se u LS, samo ovo plasiranje u LS, dal shvatas koliko si smesan?

Metodije

pre 9 godina

Neee,uprava napolje!!!Ovu upravu pod hitno treba najuriti,ako ovako nastave da rasipaju ekipu,prodace i Lukaca,Vulicevica,Drincica,Zivkovica,Fofanu,Lazovica.I opet cemo morati da ubacujemo klince iz Teleoptika u prvu postavu.Samo ne shvatam dokle misle to da rade.

rax gravedigger

pre 9 godina

Posto kaze neko da ga sramota sto smo oterali Zeku i Bjeku, kap koja je prelila casu je 2:5 protiv Petah Tikve. Cudi me da je to zataskano i medju Grobarima kasnije, nisu se trazili krivci medju igracima. Radonjic sigurno nije, dao covek 2 gola:-) A sto se tice ovog malog, talenat postoji, ali pitanje je dokle ce stici. I Ninkovic je talenat, pa se ne pomera sa mrtve tacke.

zoran

pre 9 godina

Sanjam privatizaciju!!!
(4444, 1. jun 2014 12:43)

Mozes samo da sanjas, ti i navijaci Zvezde. Samo mozete da sanjate prvatizaciju, jer veze sa mozgom nemate. Ne poznajte istoriju, ekonomiju, politiku, pa zato sanjate kao i masa onih sto se drze za shipku.
Koliko su ljudi u mraku, u ovoj anshoj Srbiji, gotovo je za neverovati.

Kada budes saznao zasto su pomenuti klubovi osnovani, tada cesh otkriti mnogo toga i spoznaces da NIKADA nece biti privatizovani.

Masama je tako lako manipulisati da je za neverovati.

Nikola

pre 9 godina

Prodali ga sada ili na zimu, iste bi pare dobili. Ovako je možda i bolje, on ostaje sledeću sezonu, pa bi se sa njim mogli nečemu i nadati u Evropi, a i tituli šampiona Srbije.

LOCH ISCH LOCH

pre 9 godina

A sto ne prodaju Luku, Trajkovica, Stankovica, Drincica
(AcaRamone91, 01. jun 2014 12:49)
brate moj od drincica se ti vec pozdravi

grobar do groba

pre 9 godina

muks.mi.je vise od partizana.... muka mi.je vise od ovakvog poslovanja... vise ne gledam ni.jednu tekmu pfk sve dok su ovi ljudi tu

Jack

pre 9 godina

Ne moze me niko ubediti da Ramadani nije genije za ovaj biznis, ne samo za podrucje Srbije. GENIJE! Sve zna o "biznisu", svuda ima prolaz, ne postoje prepreke za ovog coveka.

navijac

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!

Koja

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS! (navijac, 01. jun 2014 12:54)


Klasican frustrirani tastatura grobar...

777

pre 9 godina

Partizan mora da prodaje da bi klub mogao da zivi. Partizan stvara igrace i to je oslonac u radu. NIKO nece da mu da milione nego moras sam da zaradis. Za razliku od drugih koji se ponasaju kao paraziti i ne rade NISTA a kukaju i traze pare pocev od drzave koju muzu kao kravu muzaru, sponzora, prijatelja koji pozajmljuju a nikada im novac nije vracen ili kupovine igraca a nikada ne placaju ili plate limburga meseca u jesen. To je nas fudbal i stvarnost u Srbiji...

Haha

pre 9 godina

@(navijac, 01. jun 2014 12:54)

Da ti razbijem slatke snove!
Onog dana kad nam FSS izda licencu mi smo prosledjeni u žreb za UEFA ligu šampiona kao predstavnik Srbije, a to se već dogodilo ako pratiš sport. Ukoliko nam oni ne odobre onda to mesto zauzima naš potencijalni protivnik. Tj prolazi u narednu rundu bez borbe, što se na tvoju žalost neće desiti i požutećeš od muke.
U svakom slučaju vi ste prijavljeni za žreb LE i tu ostajete.
Pantić je inače veliki Zvezdaš i potpisao je sa vama jer ste otimali sve što ste hteli , niste ni toliko zaslužili od njegovog transfera.

dex

pre 9 godina

Partizan duguje pare??? Ma nemoguce! Proverite tu informaciju! Ja sam ubedjen da Juventus ne moze da se pojaca zbog dugova, pa mu Partizan daje igraca besplatno.

levo smetalo

pre 9 godina

Partizan duguje pare??? Ma nemoguce! Proverite tu informaciju! Ja sam ubedjen da Juventus ne moze da se pojaca zbog dugova, pa mu Partizan daje igraca besplatno.
(dex, 01. jun 2014 12:53)
Da, duguje, nego sta. Samo sto SVOJ dug otplacuje prodajom SVOG igraca, dakle SOPSTVENIM prihodom. Nece traziti da mu drzava uplati iz fonda za obnovu od poplava 3M€ za evro licencu.

Hoce to tako

pre 9 godina

(neko, 1. jun 2014 16:44)
Jel Zvezda silom pokrala i ostetila Novi Pazar u prvom kolu? Jel Zvezda poklanjala bodove Metalcu da ne ispadne iz lige? Jel Zvezda namestala utakmice jos u vrene Lotara? Jel Zvezda silom pobedila u derbiju autogolom Obradovica? Jel Zvezda silom promasila dva penala u drugom derbiju? Jel Zvezda silom gepekuje sudije, jel njeno rukovodstvo preti pistoljem i da sudije nece zivi izaci sa terena ako Partizan izgubi? Jel Zvezda silom naterala Tun da ponizi Partizana?

Sajonac

pre 9 godina

Drzava je Zvezdi uzela sve pare kada je osvojila kup sampiona i normalno je da to mora da vrati. I to dokazuje koliko ste optereceni Zvezdom kada je pominjete u vesti koja nema nikakve veze sa njom nego se govori o vasem klubu. A gde su Partizanovih 50 miliona koje je zaradio prodajom igraca i od dva ucesca u ligi sampiona? Kako je moguce da vi nekome nesto dugujete kada se vas predsednik hvalio da je njegov klub najstabilniji u Evropi i da sve obaveze uredno izmiruje? Ne prodajete vi igrace zato sto ste primorani vec zato da bi neko napunio svoje dzepove. Ili mozda gresim?

Assasin

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS! (navijac, 01. jun 2014 12:54)

Zauzecete se nase mesto i plasoracete se u LS, samo ovo plasiranje u LS, dal shvatas koliko si smesan?

Zaphod

pre 9 godina

Aman ljudi, da li vi znate koliko kosta jedna sezona, i to bez dovodjenja pojacanja!!! Samo plate, pripreme, putovanja, odrzavanje stadiona, omladinska skola...

Za normalno funkcionisanje kluba, bez dovodjenja pojacanja, potrebno je 10+ miliona godisnje...

Mladi igraci moraju da idu posto je nemoguce zadrzati ih sa trenutnim finansijama, a bolje je prodati ih za par miliona (jojic, mitrovic, markovic) i od tih para im dati zaostale plate, a ostatak zadrzati u klubu, nego da pobegnu za dz, kao sto beze iz zvezde poslednjih par sezona...

neko

pre 9 godina

@Sajonac

Drzava je Zvezdi prvo obezbedila tim da moze da dodje do tog Kupa sampiona.
Jel znas mozda vise od 2 igraca da su ponikli u Zvezdi i da su te 1991. bili u timu? Pokupili ste sve najbolje iz cele Jugoslavije uz svesrdnu podrsku cele SFRJ. Da te podsetim, tada su sve firme bile drzavne. Da ne govorimo o otimanju igraca. Recimo Savicevic i Pancev su bili vec vidjeni u Partizanu, a direktnom zaslugom i pritiscima od strane raznoraznih rukovodecih ljudi, oni su presli u Zvezdu.

E na kraju svega toga, naravno da su raznorazni pokupili kajmak, jer su pre toga zalegli da se svi ti igraci dovedu u Zvezdu.
To je jedina istina.

Istorija nije pocela 1991. Drzava ti dala, drzava ti uzela. Sto se tice Partizana, dobio je od drzave Teleoptik i to je ogromna stvar, ali je posle toga ulagano 20 godina, kako bi Teleoptik postao ono sto je danas. Ulaganje u trenere, u nove terene, u odrzavanje celog objekta je ogromno. Ako tako gledamo Zvezda je dobila neuporedivo vise time sto joj je izgradjen najveci stadion na ovim prostorima, koji uzgred odrzava delom i FSS, jer reprezentacija tu igra najbitnije meceve.

Sustina je samo da Partizan danas funkcionise nezavisno od pomoci drzave, jer stvara igrace i prodaje ih, a novac od UEFA je samo plus. Sa druge strane u Zvezdu se upumpavaju silne pare, dovode sponzori, silom obezbedjuju titule, urgira kod UEFA i opet nista ne pomaze. Takvu pomoc da ima i Radnicki Nis 10 godina, postao bi ono sto je Zvezda danas.

iznad gluposti

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!
(navijac, 1. jun 2014 12:54)

Koliko mržnje izbija iz ovog komentara... Bez obzira za koga da ovakvi ljudi navijaju (a ima ih na svim stranama) to su sitne duše. Posle onakve sloge i solidarnosti u karastofalnoj poplavi bio sam ohrabren da ima nade za naš narod, ali kad pročitam jedno ovakvo razmišljanje prevrne mi se utroba jer ovo prevazilazi onu poznatu da komšiji crkne krava. Gmaz se nada da će neki evropski poluamateri da pune njegov Partizan a ne nečiju Crvenu zvezdu...prosto umobolno. Želim svi sreću našim klubovima u Evro takmičenjima!

Black Hawk

pre 9 godina

Ko je Pantic uopste? Legenda Partizana!? Koliko je nastupa imao!? Koliko je asistencija imao!? Koliko je golova dao!? O kome mi pricamo?
Lupajte minuse ali nakon toga pronadjete ove podatke i videcete koliko je nas fudbal propao...Uskoro ce kod nas zene igrati u JSL...Zasto? Zato sto muskaraca nece biti dovoljno!

069..nikada telekom..

pre 9 godina

Nekome drzava daje lovu, a neko je prinudjen da prodaje kako bi funkcionisao.. Bice pravde, izbacice ih iz evrope, a mi cemo zauzeti njihovo mesto i plasirati se u LS!
(navijac, 1. jun 2014 12:54)

Koliko mržnje izbija iz ovog komentara... Bez obzira za koga da ovakvi ljudi navijaju (a ima ih na svim stranama) to su sitne duše. Posle onakve sloge i solidarnosti u karastofalnoj poplavi bio sam ohrabren da ima nade za naš narod, ali kad pročitam jedno ovakvo razmišljanje prevrne mi se utroba jer ovo prevazilazi onu poznatu da komšiji crkne krava. Gmaz se nada da će neki evropski poluamateri da pune njegov Partizan a ne nečiju Crvenu zvezdu...prosto umobolno. Želim svi sreću našim klubovima u Evro takmičenjima!
(iznad gluposti, 1. jun 2014 16:57)

O cemu bre ti pises?? Pa sto te ne zabole sto FSS nije dao 3 mil. eu za te ljude koji nastradase u poplavi o kojoj pises nego da bi propali klub ispao u prvom kolu u Evropi?? O kakvoj mrznji ti pises, pa ovo je stvarnost i istina. Tvoj klub je bure bez dna, da li ti to razumes? Pa ja bih osudio i rodjenog oca i majku da tako rade..da li je tebi uopste jasno sta je poenta price? Kakva mrznja, skreces temu od onoga sto je stvarnost. Milioni se daju klubu koji je dno dna, zaduzen do grla, ne pravi igrace, uzima od drugih klubova pa ne placa a samo trazi i ceka da mu drugi daju milione?? Ne placa nikoga u klubu pa onda volsebno se pojave milioni i plati igrace? Pa da li sam ja nesto slagao i sada ja mrzim??

runner

pre 9 godina

Za ime sveta! Šta nam radi taj menadžment? Pa zar je tako teško obezbediti sponzora? Pritiskajte bre te strane kompanije I banke što skidaju kajmak po Srbiji. Pa kad je GAZPROM mogao poklonjati raspaloj Zvezdi svake godine 4/5 miliona dolara valjda mogu I oni bar pola te sume za Partizan. Evo, ja npr. koristim pripaid karticu Telenor-a ali ako bi me FK Partizan pozvao da raskinem saradnju s njima zato što ga ne žele sponzoristai, verujte da bih to učionio. Ili da ne kupujem benzin na pumpama OMW ili Luk oil-a. Nema u našem omladinskom pogonu toliko klinaca da bi se moglo stalno egzistirati na njihovoj prodaji, ain i grehota je. Malo njih uspe u inostranstvu, većina završi k'o Gulan, Aksentijević, Smiljanić i dr.

zoran

pre 9 godina

Sanjam privatizaciju!!!
(4444, 1. jun 2014 12:43)

Mozes samo da sanjas, ti i navijaci Zvezde. Samo mozete da sanjate prvatizaciju, jer veze sa mozgom nemate. Ne poznajte istoriju, ekonomiju, politiku, pa zato sanjate kao i masa onih sto se drze za shipku.
Koliko su ljudi u mraku, u ovoj anshoj Srbiji, gotovo je za neverovati.

Kada budes saznao zasto su pomenuti klubovi osnovani, tada cesh otkriti mnogo toga i spoznaces da NIKADA nece biti privatizovani.

Masama je tako lako manipulisati da je za neverovati.

marko

pre 9 godina

Ali, naslov vesti je:"Partizan prodaje Pantića Juventusu"
A ljudi komentarisu Zvezdu i njena dugovanja!
Kakve veze imaju Zvezda, Pantic i Partizan!? (ponovo neka zavera?)
Manite se vi Zvezde...

Boki

pre 9 godina

Partizan u ovom slucaju nije imao izbora. Dobro da ce bilo sta uzeti jer je mali jedva i hteo da potpise ugovor prosle godine. Sledeceg leta mu istice ugovor i bio bi slobodan. Jednostavno, klubovi nemaju nacina da se suprotstave menadzerima. Propisi su na njihovoj strani.

Metodije

pre 9 godina

Neee,uprava napolje!!!Ovu upravu pod hitno treba najuriti,ako ovako nastave da rasipaju ekipu,prodace i Lukaca,Vulicevica,Drincica,Zivkovica,Fofanu,Lazovica.I opet cemo morati da ubacujemo klince iz Teleoptika u prvu postavu.Samo ne shvatam dokle misle to da rade.

Josif

pre 9 godina

Na utakmice ide vas trista, odakle da klub živi i ko ste vi da se mešate u finansije kluba, utoliko pre što ste maloletni i što dinar u životu niste zaradili.

Nikola

pre 9 godina

Prodali ga sada ili na zimu, iste bi pare dobili. Ovako je možda i bolje, on ostaje sledeću sezonu, pa bi se sa njim mogli nečemu i nadati u Evropi, a i tituli šampiona Srbije.

grobar do groba

pre 9 godina

muks.mi.je vise od partizana.... muka mi.je vise od ovakvog poslovanja... vise ne gledam ni.jednu tekmu pfk sve dok su ovi ljudi tu

Zeljko

pre 9 godina

A sta je trebalo da urade roditelji ovog malog? Da ga savetuju da ostane ovde, da mu razni Kimiji i ostala bagra koja ne ume ni da se potpiše lupa šamare i skida dresove, da im mračni likovi iz kladionica određuju kada smeju da igraju ili daju golove. Da im prljavi političari upropaste karijeru, život i klub?
Priznajte sami sebi šta bi radili da je u pitanju vaše dete.

fikus

pre 9 godina

Cini mi se da neki nisu ni shvatili o kakvom biseru se radi. Danilo Pantic je u najmanju ruku novi Zidan, zapamtite to! Juve je poznat po tome sto ne pravi greske u ovim poslovima fudbalskim. Mozda je jedinu gresku napravio kod Krsica! Za neku drugu ne znam!
A cena koju im je Partizan odrapio je vise nego super i sasvim OK! Deset miliona i 20 % od buduceg transfera ili od cene koju dostigne na TM za cetiri godine, tj. od vrednosti novog ugovora! Nije lose, zar ne!?
Partizan je dobro prosao a momku zelimo sjajnu karijeru!

Jovan

pre 9 godina

Hahahaha "primoran"?! Niste nista primorani, to se zove: "ne umemo da poslujemo drugacije". Prvo Mitrović za male pare (i gomila prethodnih).
Plate zaposlenima u klubu od januara nisu isplacivane.

Bundzija

pre 9 godina

Kao prvo, ja sam veoma obazriv uveka kada se nagovestavaju tako veliki talenti. Setite se samo Danka Lazovica, Simona Vukcevica i slicnih. O njima se pisalo kako su najtalentovaniji u njihovoj generaciji na svetskom nivou i sta je na kraju ispalo od njih? Sasvim prosecni igraci ne bas blistave karijere.
Mali Pantic, sem onog gola u Subotici, nije ovog proleca pokazao u Partizanu gotovo nista. Malo krivim i trenera jer mu nije definisao poziciju u timu. Ako udje umesto Sase Ilica u igru, onda bude plejmejker, ako udje umesto Malbasica, bace ga na krilo, ako udje umesto Brasanca, onda je zadnji vezni itd. Tako se em mnogo trosi, em na startu karijere luta.
Realno, voleo bih da zablista, ali sem velike price koju, mozda, i menadzeri naduvavaju, nisam video jos nista od Pantica!

cartmanx

pre 9 godina

Pa dokle bre vise!Isti slucaj kada je Ramadani ili Zahavi(isti menadzer) izvinjavam se ne znam tacno koji bese demnantovao odlazak Markovica u Benfiku, to se desilo i sa ovi detetom, kaze nece u Juventus ostaje u PFC! Koliko cujem Djura, Ruzic zele novi cetvrogodisnji mandat iako je prvonavedeni rekao da se povlaci krajem godine, zbog istrage koja se vodi protiv njega(umesanost u privredni kriminal).Ali ovog puta nisu(bar za sada) dobili podrsku ostalih iz PFC-a!Ja se iskreno nadam, zelim...da ovo sto se zove predsednikom PFC-a sa sve Ruzicem pa i Zahavijem i Ramandijem isariti iz Partizana ...koliko godina rasprodaje a imamo obaveze da platimo..dugujemo 7 miliona evra ejjj..more m.rs bre vise iz naseg PFC-a, nek dodje Mijat, Sava , Batica Mirkovic,Tomic...P.S.Kad se samo setim da smo terali iz kluba Zeku i Bjeku, sramota me je!

joca

pre 9 godina

Isti scenario vec deceniju.
Nista se nece promeniti dok ne najurimo celu upravu.
Sramota da prodaju igrace koji nisu ni igrali za prvi tim.
(pfc, 1. jun 2014 12:59)
Sta je ovde uprava kriva majke ti bas bi voleo da vidim takve kao ti da vode klub.Shvati nema se para, momku istice ugovor sledece godine on ne zeli da ga produzi i bolje sad da uzmemo milion do dva nego da ode za dz dogodine.

Tja

pre 9 godina

Pre nego što pljunete po rukovodstvu shvatite da je u ovom slučaju najbolje rešenje prodaja odmah jer malom ističe ugovor na kraju sledeće sezone. Obnoviti ga neće je ne daju tata i menadžer.
Najbolje je prodati ga odmah i zadržati na pozajmici tih godinu dana. Znači i jare i pare jer, ponavljam, mali neće da potpiše novi ugovor.

pioniri maleni

pre 9 godina

Sta se ceka sa kadetima i pionirima, zasto nijedan nije prodat? Dokle mislite da cekate s tim klincima, da napune 13, pa da molimo nekog da ih kupi???

DrUrke

pre 9 godina

Stalno pricate kako prodaju,pa sta da rade? kad sa 18 potpisuju ugovor na 2,3 godine,jer roditelji ne zele da oni potpisu na duze,zato sto boze moj treba sto pre da se ode da se zaradi...zato i prodaju,da izvuku koliko mogu,a ne da nema nista od svega toga...

Soko

pre 9 godina

Kod nas je privredna kultura nula mi neznamo da svaka roba mora imati spoobnog platisu da je kupi. Mi danas nemamo kupca za kvalitetan fudbal i nista nije do klubova naprotiv oni naprave fudbalera ali kad publika a preko nje i sponzori treba to da plate mora da se proda onom ko to moze da plati. Kad bude ulaznica 3o eura i bude 25ooo ljudi na stadionu mocemo zadrzat talente. Sa ovakom kupovnom moci u Beogradu za goinu dana bankrotirao bi Real.

Jack

pre 9 godina

Ne moze me niko ubediti da Ramadani nije genije za ovaj biznis, ne samo za podrucje Srbije. GENIJE! Sve zna o "biznisu", svuda ima prolaz, ne postoje prepreke za ovog coveka.

Fleu

pre 9 godina

Pametno vrlo, mozda bi mogli da vidim presek finansija gde smo prodali jovetica, savica, markovica, mitrovica, scepu... I primorani smo da prodamo novog?? Kako to 20miliona ispari

Nemanja

pre 9 godina

Decku istice ugovor za godinu dana i bolje nije moglo. Uzeti pare, i ostaviti ga da igra jos godinu dana. Steta sto ne ostaje, al to je realnost...

iksic

pre 9 godina

@boki
Ima nacina da se suprostavi menadzerima tako sto klub osnuje svoju menadzersku agenciju i ko nece da potpise dovidjenja.
Mozda se izgubi neki talenat ali samo tako moze da se stane na put mesetarenju.

jugguja

pre 9 godina

Kad je Mitrovic usao protiv onih levata sa Malte rekao sam da je on prvi spic Partizana, Pantic je vec pokazao da bi mogao da bude vrlo brzo lider...
Koji crni dugovi, kome se mazu oci? Dovode se poluigraci a biseri se pustaju za male pare.Pa sta je saparama od Jojica, sta je sa toliko igraca koji mogu slobodno da odu jer racunam da Pantic nece otici za masu miliona????
PI!

rax gravedigger

pre 9 godina

Posto kaze neko da ga sramota sto smo oterali Zeku i Bjeku, kap koja je prelila casu je 2:5 protiv Petah Tikve. Cudi me da je to zataskano i medju Grobarima kasnije, nisu se trazili krivci medju igracima. Radonjic sigurno nije, dao covek 2 gola:-) A sto se tice ovog malog, talenat postoji, ali pitanje je dokle ce stici. I Ninkovic je talenat, pa se ne pomera sa mrtve tacke.

LOCH ISCH LOCH

pre 9 godina

A sto ne prodaju Luku, Trajkovica, Stankovica, Drincica
(AcaRamone91, 01. jun 2014 12:49)
brate moj od drincica se ti vec pozdravi

o.lj.k.

pre 9 godina

Poslednje sto mi je namera je da branim upravu, ali ispravite me ako gresim, rec je o igracu koji dugo nije zeleo da potpise seniorski ugovor uopste. Na kraju je jedva postignut kompromis da potpise kratkorocni seniorski ugovor, ali da brzo bude prodat. Na taj nacin je klub ipak dobio neku kintu od obestecenja, a njemu je omoguceno to inostranstvo u koje je zeleo odmah, bez igranja za prvi tim uopste...

Mihajlo

pre 9 godina

Sta drugo da ocekujes od Djurica i njegovih drugara,jos malo pa ce poceti da ih prodaju sa sve pelenama,nemoguce je napuniti dzepove bez dna,sramota ko je danas u partizanu,amaterski klub smo postali zahvaljujuci ovim ljudima.