Košarka 58

Nedelja, 18.05.2014.

08:55

Bertomeu: EL neće čekati Cibonu

Prvi čovek Evrolige Đordi Bertomeu rekao je da ako Cibona do kraja ove sezone ne ispuni uslove neće igrati u elitnom takmičenju naredne sezone.

Bertomeu: EL neæe èekati Cibonu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Djenka snima film, Kinsey pobego usred snimanja ...

pre 9 godina

pa i da odustane cibona,zvezda nece uci direktno,nego to mesto postaje vajlkard,a kao prvo ce gledati da ga daju nekome iz aba lige,a posto je zvezda izborila kval.i bice domacin,kartu daju PARTIZANU,zvezda ne osvaja taj kval. turnir i svi srecni.
(Bibivi, 18. maj 2014 15:08)
Kako bih voleo da imam tvoj mozak pa da mi je uvek tako lepo kao tebi i da kad mi je novcanik prazan ja budem ubedjen da je pun i da mi je uvek lepo ...

bora

pre 9 godina

Crvena Zvezda neće igrati Evroligu,bar još dve godine.Ne može.Zamrznuta.Fakat!...O Fmp-u koji je zakupio deo imena,ne razmišljam.Zakup ističe za 25 meseci!Vama se svakako ne piše dobro.Ako Vučićev režim padne,odoše oba kluba pod led.Ako pak opstane Andrej preuzima onu 'zamrznutu'.Za koga će te navijati?!Deca koja su danas osvojila titulu su vlasništvo Fmp-a,a ne Crvene Zvezde!Biće haosa.

Nolan

pre 9 godina

Ko je prosle godine igrao kvalifikacije iz ABA lige? Niko! Znaci, ABA liga nije dobila nazad mesto u kvalifikacijama...
(pp aparat, 18. maj 2014 10:01)

Lupetaš, mogla je Igokea da igra ali je sama odustala...

joker

pre 9 godina

Nije Cibona izborila Evroligu "na terenu" nego prevarom. Mogao je bilo ko tako da dovede vrhunske igrače za velike ugovore i da im na kraju sezone kaže - Mi zapravo nemamo ni prebijene pare i ne možemo da vas isplatimo, ali baš lepo što ste osvojili trofej!

Tri rijeke

pre 9 godina

Nick Prascaton

Projekt Medvešćak je i krenuo kad je Damir Gojanović uložio svoj kapital u klub i pronašao sponzore.Da je hokej praćen pokazuju pune tribine,da ima i kojekakvih šminkera koji ne znaju pravila-ima.Tamo nema domaćih igrača i meni se to ne sviđa i zato nisam bio ni na jednoj utakmici.Kamo sreće da Cibona stane na noge.ali ko će ulagati u klub u kojem nisu čisti računi iz prošlosti.Dinamo je priča za sebe,privatni što se tiče upravljanja,ulaganja i komercijale,a gradski odnosno društveni što se tiče financiranja.

Nolan

pre 9 godina

(Bibivi, 18. maj 2014 15:08)

I šta je bilo kad si se probudio? Da pogodim:
1)ukapirao da je to san.
2)shvatio da partizan nema para ni za grejanje a kamoli za "vajldkard"
3)skapirao da onda Zvezda ide direktno a partizan u kvalifikacije i da to ne možeš promeniti.
4)popio cedevitu i nastavio da sanjaš.

Bibivi

pre 9 godina

pa i da odustane cibona,zvezda nece uci direktno,nego to mesto postaje vajlkard,a kao prvo ce gledati da ga daju nekome iz aba lige,a posto je zvezda izborila kval.i bice domacin,kartu daju PARTIZANU,zvezda ne osvaja taj kval. turnir i svi srecni.

fancy

pre 9 godina

A ko je zalio Zvezdu kad prebijene banke nije imala? Molim lepo! Cibona jeste na terenu obezbedila ucesce u EL al pravila su pravila! Zalije mi je Igokee od prosle sezone a ne Cibosa ove...a ne moze se reci da Zvezda nije zasluzila EL, ipak je najbolja i najvise je pokazala u regularnom delu ABA lige i to je to, neki bi rekli kosmicka pravda zbog izostajanja play offa...ja ih ne zalim uopste! Zvezda u EL!

Nick Prascaton

pre 9 godina

tri rijeke

Na koji način privatni kapital privlači sponzore u sportski klub?Da je tako kk Cedevita nebi znala kuda će sa sponzorima.Sponzore privlači praćenost nekog sportskog kolektiva,a od tih koji hrle na Medveščak 90% ne zna sva pravila hokeja,i na to prvenstveno idu jer se prodaje "prava" piva.Isti ti bi se brže bolje vratili na Cibonine i Dinamove tribine u slučaju nekog većeg uspjeha.

Da se razumijemo,nemam ništa protiv Medveščaka,ali samo ako to nebi štetilo zg klubovima sa daleko većim renomeom,a šteti.Da je Ciboni samo 30% njihove sponzorske mašinerije ovoga članka nebi bilo.

PS. Čiji je to privatni kapital u Medveščaku?

petarczv

pre 9 godina

@abc ala lupas. .

vec je nacelno dogovoreno izmedju aba lige i bartolomeua koji je bio u beogradu da ako cibona odustane da mesto u EL ostane aba ligi a da CZ kao shampion regularnog dela zauzme njihovo mesto...

A ovaj fenomenalan uspeh nasih juniora koji su zvanicni sampioni evrolige za sezonu 2013-2014 ce samo jos ubrzati stvari...

tri rijeke

pre 9 godina

Nema se u Hrvatskoj para za tradicionalne sportove,svi sponzori su u Medveščaku i hokeju jer oni imaju pune dvorane šminkera i pokazivača.Užas.
(Nick Prascaton, 18. maj 2014 12:22)

U tom Medvešćaku je privatni kapital i on je privukao sponzore,a novac poreznih obveznika (najvećim dijelom) je u Dinamu odnosno kod Mamića.

Ilija

pre 9 godina

Ja kao Zvezdas bih voleo da Cibona resi pitanje finansija i igra EL. Zvezda nije zasluzila EL, izgubila je polufinale F4 ABA lige sramnom igrom, daleko ispod svakog proseka igre u regularnom delu. Izborili su kvalifikacioni turnir i tu treba pokazati i dokazati da li su za EL ili nisu.

blinkibil

pre 9 godina

Pa brate treba da igraju, dobili su Zvezdu u polufinalu i Cedevitu u finalu, dva prvoplasirana kluba.Voleo bi da Zvezda igra El a Partizan kvalifikacije ali nije realno i mislim da Hrvati to nece dozvoliti

ABC

pre 9 godina

Otkud ljudima neke fiks ideje da ce, u slucaju odustajanja Cibone, doci do nekih rotacija, pa bi Zvezda kao igrala EL, a Partizan kvalifikacije!? Pa, odustajanjem Cibone, ta upraznjena pozicija (prema pravilniku EL) automatski postaje wild card i ovi iz Evrolige onda odlucuju kome ce to pripasti. A Rusi i Turci cekaju k'o zapete puske da povecaju broj timova u EL, a finansijski i organizaciono su klasu iznad bilo koje ekipe iz ABA lige. Dakle, nikakvih tu rotacija nece biti, vec ce ABA liga jedino izgubiti jednog predstavnika ukoliko Cibona odustane. Bas kao sto se desilo i prethodne sezone, nakon sto je Igokea odustala od kvalifikacija .

Katczinsky

pre 9 godina

@ Doktor86, 18. maj 2014 11:49)

Slažem se sa komentarom, samo bih dodao pitanje. A odakle Zvezdi/FMP pare? Odakle toliko para da se jedan prosečan košarkaš koji nije pokazao kvalitet plaća 173 000 evra za polu sezonu?

Ex sns

pre 9 godina

Zasluzili su,trebaju da igraju LE,ali ako para nema to je to. Ja licno nisam srecan ako bi CZ zauzela njihovo mesto jer bi to bilo zbog problema drugog tima. Da je Cz to pravo izborila na terenu onda ok naravno,ali ovako...?!

alibaba

pre 9 godina

@Ili nemojte da placate zakup hale od 2004. na ovamo, nemojte da placate porez drzavi, pa glumite iznenadjenje otkud ta stavka kad vasi vise ne budu na vlasti, prebijajte sudije ukoliko postoji i najmanja mogucnost da ne budete nacionalni prvaci, gledajte da vam u UO sedi predsednik glavnog konkurenta, a koji je istovremeno i predsednik Saveza i da onda s njim igrate svako finale, unistite reprezentativnu kosarku da se pare ni slucajno ne bi usmerile na tu stranu i igracete Evroligu svake godine, mozda dobacite i do F4.
(One night in May, 18. maj 2014 10:04)

A, mozete i da se pozovete na moku slavnica, sljaku, i Bari, i tako jasno "dokazete" da tapiju na srBsku kosarku imate vi, i samo vi. Iskoristite kojekakve jubileje i istorijske dogadjaje da krenete suludo u projekat "evropska zvezda", iako realno, ni projekat "srpska zvezda" nikad nije dozivio veci uspjeh, pa tek onda kad se s tim pukne, odradi se fora s fuzijom, okrivljujuci za neuspjehe one koji vas oducavaju od kosarke jos od proslog milenijuma, kada ni Slobodan Milosevic nije postojao u najavi, kao bitna figura, a kamoli neki tamo Dacic. Naravno, prica o vezi izmedju Partizana i reprezentacije se potegne samo onda kada se zeli naglasiti neuspjeh iste, a nekom selektivnom amnezijom se zaboravljaju prve i druge petorke partizana koje su toj istoj reprezentaciji donosili medalje redovno, i na svakom takmicenju. Da sumiram, samo budite licemjeri, i EL nema da vas promasi!

Nick Prascaton

pre 9 godina

Nema se u Hrvatskoj para za tradicionalne sportove,svi sponzori su u Medveščaku i hokeju jer oni imaju pune dvorane šminkera i pokazivača.Užas.

prle

pre 9 godina

Cuo sam da grad Zagreb svake godine izdvaja za Dinamo 10 miliona evra i pored losih rezltata koje postize u Evropi. Mogli da odvoje nesto i za Cibonu koja za razliku od Dinama ima iza sebe bogatu istoriju.

mare

pre 9 godina

Od odustajanja Cibone od EL nema ništa,ne zanosite se. Hrvati će naći pare i skrpiti neki tim u to budite sigurni,staće ZG iza njih...Drugo,oni neće odustati i pomagati Crvenu zvezdu to bi za njih bio težak emotivni udar,a osvojili su EL Beogradu.

MitrovicA

pre 9 godina

unistite reprezentativnu kosarku
(One night in May, 18. maj 2014 10:04)

Kako to da je Partizan unistio a da Zvezda nije?
Sam znas, nemoj da se pravis blesav, kako je Zvezda dosla do dugova. Znate to svi vi ali uvek vam je Partizan kriv.
Kojom logikom se vodis druze? Ima li smisla reci da je Partizan, jedini tim koji je uvek imao reprezentativce, unistio reprezentaciju??? I ako mislis da tvoj tim ne unistava, kojeg to igraca ima da ponudi sada???
Ne znam ni zasto se natezem sa tobom kada znam da neces dati argumentovan odgovor nego ces opet da ides sablonom svih ostalih Covicevih pulena.

Dragan BL

pre 9 godina

Kao Zvezdas sam protiv ucesca na silu, bilo kog kluba. Nismo na terenu izborili i ne igramo, kraj.
Igrace se EL jos, ima da se borimo.
Ovo kao Danska kad je uzela prvenstvo u fudbalu zbog izbacivanja YUG, pa im svaki put napomenu kako su dosli na prvenstvo. Nije fer i sportski!

Slavko

pre 9 godina

Cibona treba da igra jer je to zaslužila na terenu. Ako im kojim slučajem to ne dozvole, njeno mesto ne treba da dobiju niti Partizan niti CZ jer to svojim igrama ne zaslužuju.Košarkaška organizacija treba da se ugleda na fudbalsku, gde se plasman u elitno takmičenje određuje po unapred određenim kriterijumima, i to pre svega na osnovu sportskih rezultata a ne voljom par ljudi.Treba napraviti sistem gde prvak svake države ima bar teoretske šanse da izbori plasman u Euroligu kao u fudbalu.Na kraju će titulu ionako osvajati najbolji i najbogatiji klubovi kao i do sada (Real, Barca, CSKA, Makabi, Olimpiakos, Panatinaikos...)ali će bar sistem takmičenja biti pošteniji i svako će na početku sezone znati za šta igra.

neki tamo

pre 9 godina

voleo bih da je zvezda izborila el na terenu, zao mi je cibone jer znam da je i moj klub prosao sve to, sta god pricali ovi glodari za fmp i sl ja znam za koga navijam.. voleo bih da je cibona u el ali ocigledno da je to tesko..

Doktor86

pre 9 godina

Zvezdas sam (znaju oni koji prate komentare) ali ovo sto cu napisati je istina ma koliko se to nekome, pa i meni, ne svidjalo. Mi imamo pare a to je ovima iz EL najbitnije, i sad ce Cibonu opstruisati i kratiti im rokove samo da nas ubace. I da se kladimo da ce Zvezda pre Partizana dobiti A licencu? Volim svoj klub ali Bertomeu su bitne samo pare a ne rezultati ili kontinuitet koje mi jos uvek nemamo (rezultatski ove godine nismo zasluzili a organizaciono jos uvek rastemo). Simple as that, tako stvari u EL funkcionisu.

grobar kg

pre 9 godina

Dakle Zvezda je u evroligi. Sve je to lepo, ali sam mnogo srećniji što je partizan neće igrati i što će se ugasiti.
(zvezdale, 18. maj 2014 09:23)

Niti bi nesto dodao niti oduzeo, sve je na svom mestu.
Ovaj komentar na najbolji način oslikava dobar deo navijača zvezde.
Ko zapravo ima kompleks?

spurs

pre 9 godina

Promenite samo ime u Cibona fmp i problem ce biti rešen ili jednostavno smanjite trudnicama primanja jer tako mi radimo u Beogradu!
(Dejan, 18. maj 2014 09:29)

Ne, promeniće ime u Cibona Igokea iliti Igokea Cibona, uzeće Dodikove pare a isti će dobiti mesto počasnog predsednika kluba a onda će za svaki slučaj trener napadati državu bez prestanka i prozivati vlast a predsednik kluba će u svlačionici "objašnjavati" neke stvari sudijama a po mogućstvu da i Bertomeu bude prisutan...

One night in May

pre 9 godina

Promenite samo ime u Cibona fmp i problem ce biti rešen ili jednostavno smanjite trudnicama primanja jer tako mi radimo u Beogradu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 18. maj 2014 09:29)

Ili nemojte da placate zakup hale od 2004. na ovamo, nemojte da placate porez drzavi, pa glumite iznenadjenje otkud ta stavka kad vasi vise ne budu na vlasti, prebijajte sudije ukoliko postoji i najmanja mogucnost da ne budete nacionalni prvaci, gledajte da vam u UO sedi predsednik glavnog konkurenta, a koji je istovremeno i predsednik Saveza i da onda s njim igrate svako finale, unistite reprezentativnu kosarku da se pare ni slucajno ne bi usmerile na tu stranu i igracete Evroligu svake godine, mozda dobacite i do F4.

pox

pre 9 godina

@zvezdale - "Srbine", Cibona je zasluzeno u EL i tamo treba da igra. Usred vaseg grada, pred vasom "vernom publikom" (koje je u poslednjih 20 godina u proseku bilo 1.132, a u Areni 20.000) ste pukli. A neka propadne Partizan, pa da srpsku kosarku opet nose Zvezdine zvezde poput Praje, Kice, Divca, Saleta, Paspalja...

Ero

pre 9 godina

Stvatno je kosarka u Evropi sto se tice organizacije na amaterskom nivou.Kakve licence A.B...pa sto se onda igraju nacionalna prvenstva nije mi jasno?! Ne plasiras se u plej-of a ides u Euroligu. Zamisli u fudbal situaciju da sampion ne ide u Ligu sampiona vec klub koji ima licencu. Sto se tice Cibone najpametnije bi im bilo da ne igraju ove godine EL,nego da iskoriste za stabilizaciju kluba.Jednostavno za EL nemaju budzet,treba im minimalno 5 miliona,Saric na izlaznim vratima,Blesingem sumnjam da ce ostati,covjeku je svega preko glave. Da ne zaboravim kako su prosli u Eurokupu.Neka slijede Zvezdin primjer u odbojci. Eurocelendz umjesto Lige sampiona.

pp aparat

pre 9 godina

Koliko sam ja upucen ne vraca se mesto ABA ligi nego ULEB zadrzava pravo da ga dodeli nekom. Ko je prosle godine igrao kvalifikacije iz ABA lige? Niko! Znaci, ABA liga nije dobila nazad mesto u kvalifikacijama...

Ratko

pre 9 godina

Nema teoretske sanse da Cibona igra Euroligu sledece sezone. Klub treba da iskoristi momenat i da postane koliko toliko stabilniji pa da u nekoj narednoj godini igra Euroligu. Po njih je sad najbolja situacija da se spoje sa Cedevitom i da naprave jedan mnogo jak klub koji ce igrati Euroligu i biti zapazen. Zveza ide u Euroligu a Partizan igra kod kuce kvalifikacije. A ovo sa brojem klubova ce se definitivno promeniti sa 24 na 32 kluba u bliskoj buducnosti. To bi pojacalo konkurenciju i tu nema nista lose.

Delija

pre 9 godina

Cibosi, casno ste na terenu zasluzili to mesto i ne dajte da Vas ovakve stvari sprecavaju za dalje!
Uz Zvezdu sam svim srcem i kada dobija i kada gubi, i da se ovakve stavri desavaju njoj prvo bih pitao: a zasto ste uopste igrali?

Djenka snima film, Kinsey pobego usred snimanja ...

pre 9 godina

Drugim recima ne nadajte se u Ciboni da cete igrati EL ... Velika sansa za Zvezdu, mada bi ja vise voleo da smo to na terenu zasluzili.

NemanjaVac8

pre 9 godina

I ne samo to, po mom mišljenju da bi klub bio stabilan i na duge staze kvalitetan, inače ono čemu teži EL, nije dovoljno da ima samo novac. Novac može lako da nestane, a u tom slučaju velikim evropskim klubovima neminovna je totalna katastrofa. Ti veliki klubovi sve što imaju veoma, veoma skupo plaćaju i to je ono što nije dobro.Postoje zahvaljujući ogromnim parama, a ponavljam te pare iako su ogromne mogu preko noći da nestanu iz milion i jednog razloga i postoje zahvaljujući manjim klubovima koji stvaraju ili afirmišu igrače. Ti manji klubovi na kraju od toga skoro da nemaju ništa u poređenju sa velikim. Mislim da bi trebalo staviti rampu, u smislu da parama ne može baš sve da se kupi. Uvesti pravilo da svi koji igraju EL moraju da imaju i mlađe selekcije i da imaju bar po 3 igrača iz svojih redova. Zatim, ograničiti broj stranaca, i to ne ono EU i slične gluposti. Zna se ko je Francuz, Srbin, Italijan, Hrvat itd... Postoji još mali milion ideja na ovu temu, čak i značajno različitih od ovoga što sam napisao, ali i sigurno mnogo boljih od ovoga što je trenutno aktuelno. Ovo vodi do totalne propasti evropske košarke. Polako će nestajati ne samo klubovi koji stvaraju igrače, već čitavi centri. Evropska košarka će se pretvoriti u drugu NBA ligu, gde će samo profitirati američka košarka. Ne kapiram kako ljudi koji vode EL to ne vide ili su korumpirani i svesno rade za interese koji nisu evropski.Trenutno mrvice kljucaju Španci i nešto stvaraju, ali ni to neće dugo potrajati.

Nolan

pre 9 godina

Imam utisak kao da Bertomeu ne želi Cibonu u Evroligi, kao da će učiniti sve da im odmogne i ne dozvoli da igraju dogodine EL.
Za Šarića dobijaju max. 500,000 evra ako ode u NBA tim, a duguju i bivšim igračima i upravama i sadašnjim...
Ostaje nada da se ne izbore sa tim i da Zvezda ode direktno a Partizan bar da igra kvalifikacije.

One night in May

pre 9 godina

Promenite samo ime u Cibona fmp i problem ce biti rešen ili jednostavno smanjite trudnicama primanja jer tako mi radimo u Beogradu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 18. maj 2014 09:29)

Ili nemojte da placate zakup hale od 2004. na ovamo, nemojte da placate porez drzavi, pa glumite iznenadjenje otkud ta stavka kad vasi vise ne budu na vlasti, prebijajte sudije ukoliko postoji i najmanja mogucnost da ne budete nacionalni prvaci, gledajte da vam u UO sedi predsednik glavnog konkurenta, a koji je istovremeno i predsednik Saveza i da onda s njim igrate svako finale, unistite reprezentativnu kosarku da se pare ni slucajno ne bi usmerile na tu stranu i igracete Evroligu svake godine, mozda dobacite i do F4.

Djenka snima film, Kinsey pobego usred snimanja ...

pre 9 godina

Drugim recima ne nadajte se u Ciboni da cete igrati EL ... Velika sansa za Zvezdu, mada bi ja vise voleo da smo to na terenu zasluzili.

spurs

pre 9 godina

Promenite samo ime u Cibona fmp i problem ce biti rešen ili jednostavno smanjite trudnicama primanja jer tako mi radimo u Beogradu!
(Dejan, 18. maj 2014 09:29)

Ne, promeniće ime u Cibona Igokea iliti Igokea Cibona, uzeće Dodikove pare a isti će dobiti mesto počasnog predsednika kluba a onda će za svaki slučaj trener napadati državu bez prestanka i prozivati vlast a predsednik kluba će u svlačionici "objašnjavati" neke stvari sudijama a po mogućstvu da i Bertomeu bude prisutan...

Delija

pre 9 godina

Cibosi, casno ste na terenu zasluzili to mesto i ne dajte da Vas ovakve stvari sprecavaju za dalje!
Uz Zvezdu sam svim srcem i kada dobija i kada gubi, i da se ovakve stavri desavaju njoj prvo bih pitao: a zasto ste uopste igrali?

pox

pre 9 godina

@zvezdale - "Srbine", Cibona je zasluzeno u EL i tamo treba da igra. Usred vaseg grada, pred vasom "vernom publikom" (koje je u poslednjih 20 godina u proseku bilo 1.132, a u Areni 20.000) ste pukli. A neka propadne Partizan, pa da srpsku kosarku opet nose Zvezdine zvezde poput Praje, Kice, Divca, Saleta, Paspalja...

grobar kg

pre 9 godina

Dakle Zvezda je u evroligi. Sve je to lepo, ali sam mnogo srećniji što je partizan neće igrati i što će se ugasiti.
(zvezdale, 18. maj 2014 09:23)

Niti bi nesto dodao niti oduzeo, sve je na svom mestu.
Ovaj komentar na najbolji način oslikava dobar deo navijača zvezde.
Ko zapravo ima kompleks?

Nolan

pre 9 godina

Imam utisak kao da Bertomeu ne želi Cibonu u Evroligi, kao da će učiniti sve da im odmogne i ne dozvoli da igraju dogodine EL.
Za Šarića dobijaju max. 500,000 evra ako ode u NBA tim, a duguju i bivšim igračima i upravama i sadašnjim...
Ostaje nada da se ne izbore sa tim i da Zvezda ode direktno a Partizan bar da igra kvalifikacije.

NemanjaVac8

pre 9 godina

I ne samo to, po mom mišljenju da bi klub bio stabilan i na duge staze kvalitetan, inače ono čemu teži EL, nije dovoljno da ima samo novac. Novac može lako da nestane, a u tom slučaju velikim evropskim klubovima neminovna je totalna katastrofa. Ti veliki klubovi sve što imaju veoma, veoma skupo plaćaju i to je ono što nije dobro.Postoje zahvaljujući ogromnim parama, a ponavljam te pare iako su ogromne mogu preko noći da nestanu iz milion i jednog razloga i postoje zahvaljujući manjim klubovima koji stvaraju ili afirmišu igrače. Ti manji klubovi na kraju od toga skoro da nemaju ništa u poređenju sa velikim. Mislim da bi trebalo staviti rampu, u smislu da parama ne može baš sve da se kupi. Uvesti pravilo da svi koji igraju EL moraju da imaju i mlađe selekcije i da imaju bar po 3 igrača iz svojih redova. Zatim, ograničiti broj stranaca, i to ne ono EU i slične gluposti. Zna se ko je Francuz, Srbin, Italijan, Hrvat itd... Postoji još mali milion ideja na ovu temu, čak i značajno različitih od ovoga što sam napisao, ali i sigurno mnogo boljih od ovoga što je trenutno aktuelno. Ovo vodi do totalne propasti evropske košarke. Polako će nestajati ne samo klubovi koji stvaraju igrače, već čitavi centri. Evropska košarka će se pretvoriti u drugu NBA ligu, gde će samo profitirati američka košarka. Ne kapiram kako ljudi koji vode EL to ne vide ili su korumpirani i svesno rade za interese koji nisu evropski.Trenutno mrvice kljucaju Španci i nešto stvaraju, ali ni to neće dugo potrajati.

Ratko

pre 9 godina

Nema teoretske sanse da Cibona igra Euroligu sledece sezone. Klub treba da iskoristi momenat i da postane koliko toliko stabilniji pa da u nekoj narednoj godini igra Euroligu. Po njih je sad najbolja situacija da se spoje sa Cedevitom i da naprave jedan mnogo jak klub koji ce igrati Euroligu i biti zapazen. Zveza ide u Euroligu a Partizan igra kod kuce kvalifikacije. A ovo sa brojem klubova ce se definitivno promeniti sa 24 na 32 kluba u bliskoj buducnosti. To bi pojacalo konkurenciju i tu nema nista lose.

Doktor86

pre 9 godina

Zvezdas sam (znaju oni koji prate komentare) ali ovo sto cu napisati je istina ma koliko se to nekome, pa i meni, ne svidjalo. Mi imamo pare a to je ovima iz EL najbitnije, i sad ce Cibonu opstruisati i kratiti im rokove samo da nas ubace. I da se kladimo da ce Zvezda pre Partizana dobiti A licencu? Volim svoj klub ali Bertomeu su bitne samo pare a ne rezultati ili kontinuitet koje mi jos uvek nemamo (rezultatski ove godine nismo zasluzili a organizaciono jos uvek rastemo). Simple as that, tako stvari u EL funkcionisu.

pp aparat

pre 9 godina

Koliko sam ja upucen ne vraca se mesto ABA ligi nego ULEB zadrzava pravo da ga dodeli nekom. Ko je prosle godine igrao kvalifikacije iz ABA lige? Niko! Znaci, ABA liga nije dobila nazad mesto u kvalifikacijama...

Ilija

pre 9 godina

Ja kao Zvezdas bih voleo da Cibona resi pitanje finansija i igra EL. Zvezda nije zasluzila EL, izgubila je polufinale F4 ABA lige sramnom igrom, daleko ispod svakog proseka igre u regularnom delu. Izborili su kvalifikacioni turnir i tu treba pokazati i dokazati da li su za EL ili nisu.

Nick Prascaton

pre 9 godina

Nema se u Hrvatskoj para za tradicionalne sportove,svi sponzori su u Medveščaku i hokeju jer oni imaju pune dvorane šminkera i pokazivača.Užas.

Dragan BL

pre 9 godina

Kao Zvezdas sam protiv ucesca na silu, bilo kog kluba. Nismo na terenu izborili i ne igramo, kraj.
Igrace se EL jos, ima da se borimo.
Ovo kao Danska kad je uzela prvenstvo u fudbalu zbog izbacivanja YUG, pa im svaki put napomenu kako su dosli na prvenstvo. Nije fer i sportski!

Ero

pre 9 godina

Stvatno je kosarka u Evropi sto se tice organizacije na amaterskom nivou.Kakve licence A.B...pa sto se onda igraju nacionalna prvenstva nije mi jasno?! Ne plasiras se u plej-of a ides u Euroligu. Zamisli u fudbal situaciju da sampion ne ide u Ligu sampiona vec klub koji ima licencu. Sto se tice Cibone najpametnije bi im bilo da ne igraju ove godine EL,nego da iskoriste za stabilizaciju kluba.Jednostavno za EL nemaju budzet,treba im minimalno 5 miliona,Saric na izlaznim vratima,Blesingem sumnjam da ce ostati,covjeku je svega preko glave. Da ne zaboravim kako su prosli u Eurokupu.Neka slijede Zvezdin primjer u odbojci. Eurocelendz umjesto Lige sampiona.

Slavko

pre 9 godina

Cibona treba da igra jer je to zaslužila na terenu. Ako im kojim slučajem to ne dozvole, njeno mesto ne treba da dobiju niti Partizan niti CZ jer to svojim igrama ne zaslužuju.Košarkaška organizacija treba da se ugleda na fudbalsku, gde se plasman u elitno takmičenje određuje po unapred određenim kriterijumima, i to pre svega na osnovu sportskih rezultata a ne voljom par ljudi.Treba napraviti sistem gde prvak svake države ima bar teoretske šanse da izbori plasman u Euroligu kao u fudbalu.Na kraju će titulu ionako osvajati najbolji i najbogatiji klubovi kao i do sada (Real, Barca, CSKA, Makabi, Olimpiakos, Panatinaikos...)ali će bar sistem takmičenja biti pošteniji i svako će na početku sezone znati za šta igra.

neki tamo

pre 9 godina

voleo bih da je zvezda izborila el na terenu, zao mi je cibone jer znam da je i moj klub prosao sve to, sta god pricali ovi glodari za fmp i sl ja znam za koga navijam.. voleo bih da je cibona u el ali ocigledno da je to tesko..

MitrovicA

pre 9 godina

unistite reprezentativnu kosarku
(One night in May, 18. maj 2014 10:04)

Kako to da je Partizan unistio a da Zvezda nije?
Sam znas, nemoj da se pravis blesav, kako je Zvezda dosla do dugova. Znate to svi vi ali uvek vam je Partizan kriv.
Kojom logikom se vodis druze? Ima li smisla reci da je Partizan, jedini tim koji je uvek imao reprezentativce, unistio reprezentaciju??? I ako mislis da tvoj tim ne unistava, kojeg to igraca ima da ponudi sada???
Ne znam ni zasto se natezem sa tobom kada znam da neces dati argumentovan odgovor nego ces opet da ides sablonom svih ostalih Covicevih pulena.

fancy

pre 9 godina

A ko je zalio Zvezdu kad prebijene banke nije imala? Molim lepo! Cibona jeste na terenu obezbedila ucesce u EL al pravila su pravila! Zalije mi je Igokee od prosle sezone a ne Cibosa ove...a ne moze se reci da Zvezda nije zasluzila EL, ipak je najbolja i najvise je pokazala u regularnom delu ABA lige i to je to, neki bi rekli kosmicka pravda zbog izostajanja play offa...ja ih ne zalim uopste! Zvezda u EL!

mare

pre 9 godina

Od odustajanja Cibone od EL nema ništa,ne zanosite se. Hrvati će naći pare i skrpiti neki tim u to budite sigurni,staće ZG iza njih...Drugo,oni neće odustati i pomagati Crvenu zvezdu to bi za njih bio težak emotivni udar,a osvojili su EL Beogradu.

blinkibil

pre 9 godina

Pa brate treba da igraju, dobili su Zvezdu u polufinalu i Cedevitu u finalu, dva prvoplasirana kluba.Voleo bi da Zvezda igra El a Partizan kvalifikacije ali nije realno i mislim da Hrvati to nece dozvoliti

Nolan

pre 9 godina

Ko je prosle godine igrao kvalifikacije iz ABA lige? Niko! Znaci, ABA liga nije dobila nazad mesto u kvalifikacijama...
(pp aparat, 18. maj 2014 10:01)

Lupetaš, mogla je Igokea da igra ali je sama odustala...

alibaba

pre 9 godina

@Ili nemojte da placate zakup hale od 2004. na ovamo, nemojte da placate porez drzavi, pa glumite iznenadjenje otkud ta stavka kad vasi vise ne budu na vlasti, prebijajte sudije ukoliko postoji i najmanja mogucnost da ne budete nacionalni prvaci, gledajte da vam u UO sedi predsednik glavnog konkurenta, a koji je istovremeno i predsednik Saveza i da onda s njim igrate svako finale, unistite reprezentativnu kosarku da se pare ni slucajno ne bi usmerile na tu stranu i igracete Evroligu svake godine, mozda dobacite i do F4.
(One night in May, 18. maj 2014 10:04)

A, mozete i da se pozovete na moku slavnica, sljaku, i Bari, i tako jasno "dokazete" da tapiju na srBsku kosarku imate vi, i samo vi. Iskoristite kojekakve jubileje i istorijske dogadjaje da krenete suludo u projekat "evropska zvezda", iako realno, ni projekat "srpska zvezda" nikad nije dozivio veci uspjeh, pa tek onda kad se s tim pukne, odradi se fora s fuzijom, okrivljujuci za neuspjehe one koji vas oducavaju od kosarke jos od proslog milenijuma, kada ni Slobodan Milosevic nije postojao u najavi, kao bitna figura, a kamoli neki tamo Dacic. Naravno, prica o vezi izmedju Partizana i reprezentacije se potegne samo onda kada se zeli naglasiti neuspjeh iste, a nekom selektivnom amnezijom se zaboravljaju prve i druge petorke partizana koje su toj istoj reprezentaciji donosili medalje redovno, i na svakom takmicenju. Da sumiram, samo budite licemjeri, i EL nema da vas promasi!

Ex sns

pre 9 godina

Zasluzili su,trebaju da igraju LE,ali ako para nema to je to. Ja licno nisam srecan ako bi CZ zauzela njihovo mesto jer bi to bilo zbog problema drugog tima. Da je Cz to pravo izborila na terenu onda ok naravno,ali ovako...?!

bora

pre 9 godina

Crvena Zvezda neće igrati Evroligu,bar još dve godine.Ne može.Zamrznuta.Fakat!...O Fmp-u koji je zakupio deo imena,ne razmišljam.Zakup ističe za 25 meseci!Vama se svakako ne piše dobro.Ako Vučićev režim padne,odoše oba kluba pod led.Ako pak opstane Andrej preuzima onu 'zamrznutu'.Za koga će te navijati?!Deca koja su danas osvojila titulu su vlasništvo Fmp-a,a ne Crvene Zvezde!Biće haosa.

Nolan

pre 9 godina

(Bibivi, 18. maj 2014 15:08)

I šta je bilo kad si se probudio? Da pogodim:
1)ukapirao da je to san.
2)shvatio da partizan nema para ni za grejanje a kamoli za "vajldkard"
3)skapirao da onda Zvezda ide direktno a partizan u kvalifikacije i da to ne možeš promeniti.
4)popio cedevitu i nastavio da sanjaš.

tri rijeke

pre 9 godina

Nema se u Hrvatskoj para za tradicionalne sportove,svi sponzori su u Medveščaku i hokeju jer oni imaju pune dvorane šminkera i pokazivača.Užas.
(Nick Prascaton, 18. maj 2014 12:22)

U tom Medvešćaku je privatni kapital i on je privukao sponzore,a novac poreznih obveznika (najvećim dijelom) je u Dinamu odnosno kod Mamića.

joker

pre 9 godina

Nije Cibona izborila Evroligu "na terenu" nego prevarom. Mogao je bilo ko tako da dovede vrhunske igrače za velike ugovore i da im na kraju sezone kaže - Mi zapravo nemamo ni prebijene pare i ne možemo da vas isplatimo, ali baš lepo što ste osvojili trofej!

petarczv

pre 9 godina

@abc ala lupas. .

vec je nacelno dogovoreno izmedju aba lige i bartolomeua koji je bio u beogradu da ako cibona odustane da mesto u EL ostane aba ligi a da CZ kao shampion regularnog dela zauzme njihovo mesto...

A ovaj fenomenalan uspeh nasih juniora koji su zvanicni sampioni evrolige za sezonu 2013-2014 ce samo jos ubrzati stvari...

Djenka snima film, Kinsey pobego usred snimanja ...

pre 9 godina

pa i da odustane cibona,zvezda nece uci direktno,nego to mesto postaje vajlkard,a kao prvo ce gledati da ga daju nekome iz aba lige,a posto je zvezda izborila kval.i bice domacin,kartu daju PARTIZANU,zvezda ne osvaja taj kval. turnir i svi srecni.
(Bibivi, 18. maj 2014 15:08)
Kako bih voleo da imam tvoj mozak pa da mi je uvek tako lepo kao tebi i da kad mi je novcanik prazan ja budem ubedjen da je pun i da mi je uvek lepo ...

prle

pre 9 godina

Cuo sam da grad Zagreb svake godine izdvaja za Dinamo 10 miliona evra i pored losih rezltata koje postize u Evropi. Mogli da odvoje nesto i za Cibonu koja za razliku od Dinama ima iza sebe bogatu istoriju.

Bibivi

pre 9 godina

pa i da odustane cibona,zvezda nece uci direktno,nego to mesto postaje vajlkard,a kao prvo ce gledati da ga daju nekome iz aba lige,a posto je zvezda izborila kval.i bice domacin,kartu daju PARTIZANU,zvezda ne osvaja taj kval. turnir i svi srecni.

ABC

pre 9 godina

Otkud ljudima neke fiks ideje da ce, u slucaju odustajanja Cibone, doci do nekih rotacija, pa bi Zvezda kao igrala EL, a Partizan kvalifikacije!? Pa, odustajanjem Cibone, ta upraznjena pozicija (prema pravilniku EL) automatski postaje wild card i ovi iz Evrolige onda odlucuju kome ce to pripasti. A Rusi i Turci cekaju k'o zapete puske da povecaju broj timova u EL, a finansijski i organizaciono su klasu iznad bilo koje ekipe iz ABA lige. Dakle, nikakvih tu rotacija nece biti, vec ce ABA liga jedino izgubiti jednog predstavnika ukoliko Cibona odustane. Bas kao sto se desilo i prethodne sezone, nakon sto je Igokea odustala od kvalifikacija .

Katczinsky

pre 9 godina

@ Doktor86, 18. maj 2014 11:49)

Slažem se sa komentarom, samo bih dodao pitanje. A odakle Zvezdi/FMP pare? Odakle toliko para da se jedan prosečan košarkaš koji nije pokazao kvalitet plaća 173 000 evra za polu sezonu?

Nick Prascaton

pre 9 godina

tri rijeke

Na koji način privatni kapital privlači sponzore u sportski klub?Da je tako kk Cedevita nebi znala kuda će sa sponzorima.Sponzore privlači praćenost nekog sportskog kolektiva,a od tih koji hrle na Medveščak 90% ne zna sva pravila hokeja,i na to prvenstveno idu jer se prodaje "prava" piva.Isti ti bi se brže bolje vratili na Cibonine i Dinamove tribine u slučaju nekog većeg uspjeha.

Da se razumijemo,nemam ništa protiv Medveščaka,ali samo ako to nebi štetilo zg klubovima sa daleko većim renomeom,a šteti.Da je Ciboni samo 30% njihove sponzorske mašinerije ovoga članka nebi bilo.

PS. Čiji je to privatni kapital u Medveščaku?

Tri rijeke

pre 9 godina

Nick Prascaton

Projekt Medvešćak je i krenuo kad je Damir Gojanović uložio svoj kapital u klub i pronašao sponzore.Da je hokej praćen pokazuju pune tribine,da ima i kojekakvih šminkera koji ne znaju pravila-ima.Tamo nema domaćih igrača i meni se to ne sviđa i zato nisam bio ni na jednoj utakmici.Kamo sreće da Cibona stane na noge.ali ko će ulagati u klub u kojem nisu čisti računi iz prošlosti.Dinamo je priča za sebe,privatni što se tiče upravljanja,ulaganja i komercijale,a gradski odnosno društveni što se tiče financiranja.

One night in May

pre 9 godina

Promenite samo ime u Cibona fmp i problem ce biti rešen ili jednostavno smanjite trudnicama primanja jer tako mi radimo u Beogradu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 18. maj 2014 09:29)

Ili nemojte da placate zakup hale od 2004. na ovamo, nemojte da placate porez drzavi, pa glumite iznenadjenje otkud ta stavka kad vasi vise ne budu na vlasti, prebijajte sudije ukoliko postoji i najmanja mogucnost da ne budete nacionalni prvaci, gledajte da vam u UO sedi predsednik glavnog konkurenta, a koji je istovremeno i predsednik Saveza i da onda s njim igrate svako finale, unistite reprezentativnu kosarku da se pare ni slucajno ne bi usmerile na tu stranu i igracete Evroligu svake godine, mozda dobacite i do F4.

pox

pre 9 godina

@zvezdale - "Srbine", Cibona je zasluzeno u EL i tamo treba da igra. Usred vaseg grada, pred vasom "vernom publikom" (koje je u poslednjih 20 godina u proseku bilo 1.132, a u Areni 20.000) ste pukli. A neka propadne Partizan, pa da srpsku kosarku opet nose Zvezdine zvezde poput Praje, Kice, Divca, Saleta, Paspalja...

spurs

pre 9 godina

Promenite samo ime u Cibona fmp i problem ce biti rešen ili jednostavno smanjite trudnicama primanja jer tako mi radimo u Beogradu!
(Dejan, 18. maj 2014 09:29)

Ne, promeniće ime u Cibona Igokea iliti Igokea Cibona, uzeće Dodikove pare a isti će dobiti mesto počasnog predsednika kluba a onda će za svaki slučaj trener napadati državu bez prestanka i prozivati vlast a predsednik kluba će u svlačionici "objašnjavati" neke stvari sudijama a po mogućstvu da i Bertomeu bude prisutan...

Djenka snima film, Kinsey pobego usred snimanja ...

pre 9 godina

Drugim recima ne nadajte se u Ciboni da cete igrati EL ... Velika sansa za Zvezdu, mada bi ja vise voleo da smo to na terenu zasluzili.

pp aparat

pre 9 godina

Koliko sam ja upucen ne vraca se mesto ABA ligi nego ULEB zadrzava pravo da ga dodeli nekom. Ko je prosle godine igrao kvalifikacije iz ABA lige? Niko! Znaci, ABA liga nije dobila nazad mesto u kvalifikacijama...

grobar kg

pre 9 godina

Dakle Zvezda je u evroligi. Sve je to lepo, ali sam mnogo srećniji što je partizan neće igrati i što će se ugasiti.
(zvezdale, 18. maj 2014 09:23)

Niti bi nesto dodao niti oduzeo, sve je na svom mestu.
Ovaj komentar na najbolji način oslikava dobar deo navijača zvezde.
Ko zapravo ima kompleks?

Bibivi

pre 9 godina

pa i da odustane cibona,zvezda nece uci direktno,nego to mesto postaje vajlkard,a kao prvo ce gledati da ga daju nekome iz aba lige,a posto je zvezda izborila kval.i bice domacin,kartu daju PARTIZANU,zvezda ne osvaja taj kval. turnir i svi srecni.

bora

pre 9 godina

Crvena Zvezda neće igrati Evroligu,bar još dve godine.Ne može.Zamrznuta.Fakat!...O Fmp-u koji je zakupio deo imena,ne razmišljam.Zakup ističe za 25 meseci!Vama se svakako ne piše dobro.Ako Vučićev režim padne,odoše oba kluba pod led.Ako pak opstane Andrej preuzima onu 'zamrznutu'.Za koga će te navijati?!Deca koja su danas osvojila titulu su vlasništvo Fmp-a,a ne Crvene Zvezde!Biće haosa.

ABC

pre 9 godina

Otkud ljudima neke fiks ideje da ce, u slucaju odustajanja Cibone, doci do nekih rotacija, pa bi Zvezda kao igrala EL, a Partizan kvalifikacije!? Pa, odustajanjem Cibone, ta upraznjena pozicija (prema pravilniku EL) automatski postaje wild card i ovi iz Evrolige onda odlucuju kome ce to pripasti. A Rusi i Turci cekaju k'o zapete puske da povecaju broj timova u EL, a finansijski i organizaciono su klasu iznad bilo koje ekipe iz ABA lige. Dakle, nikakvih tu rotacija nece biti, vec ce ABA liga jedino izgubiti jednog predstavnika ukoliko Cibona odustane. Bas kao sto se desilo i prethodne sezone, nakon sto je Igokea odustala od kvalifikacija .

Ratko

pre 9 godina

Nema teoretske sanse da Cibona igra Euroligu sledece sezone. Klub treba da iskoristi momenat i da postane koliko toliko stabilniji pa da u nekoj narednoj godini igra Euroligu. Po njih je sad najbolja situacija da se spoje sa Cedevitom i da naprave jedan mnogo jak klub koji ce igrati Euroligu i biti zapazen. Zveza ide u Euroligu a Partizan igra kod kuce kvalifikacije. A ovo sa brojem klubova ce se definitivno promeniti sa 24 na 32 kluba u bliskoj buducnosti. To bi pojacalo konkurenciju i tu nema nista lose.

neki tamo

pre 9 godina

voleo bih da je zvezda izborila el na terenu, zao mi je cibone jer znam da je i moj klub prosao sve to, sta god pricali ovi glodari za fmp i sl ja znam za koga navijam.. voleo bih da je cibona u el ali ocigledno da je to tesko..

alibaba

pre 9 godina

@Ili nemojte da placate zakup hale od 2004. na ovamo, nemojte da placate porez drzavi, pa glumite iznenadjenje otkud ta stavka kad vasi vise ne budu na vlasti, prebijajte sudije ukoliko postoji i najmanja mogucnost da ne budete nacionalni prvaci, gledajte da vam u UO sedi predsednik glavnog konkurenta, a koji je istovremeno i predsednik Saveza i da onda s njim igrate svako finale, unistite reprezentativnu kosarku da se pare ni slucajno ne bi usmerile na tu stranu i igracete Evroligu svake godine, mozda dobacite i do F4.
(One night in May, 18. maj 2014 10:04)

A, mozete i da se pozovete na moku slavnica, sljaku, i Bari, i tako jasno "dokazete" da tapiju na srBsku kosarku imate vi, i samo vi. Iskoristite kojekakve jubileje i istorijske dogadjaje da krenete suludo u projekat "evropska zvezda", iako realno, ni projekat "srpska zvezda" nikad nije dozivio veci uspjeh, pa tek onda kad se s tim pukne, odradi se fora s fuzijom, okrivljujuci za neuspjehe one koji vas oducavaju od kosarke jos od proslog milenijuma, kada ni Slobodan Milosevic nije postojao u najavi, kao bitna figura, a kamoli neki tamo Dacic. Naravno, prica o vezi izmedju Partizana i reprezentacije se potegne samo onda kada se zeli naglasiti neuspjeh iste, a nekom selektivnom amnezijom se zaboravljaju prve i druge petorke partizana koje su toj istoj reprezentaciji donosili medalje redovno, i na svakom takmicenju. Da sumiram, samo budite licemjeri, i EL nema da vas promasi!

Katczinsky

pre 9 godina

@ Doktor86, 18. maj 2014 11:49)

Slažem se sa komentarom, samo bih dodao pitanje. A odakle Zvezdi/FMP pare? Odakle toliko para da se jedan prosečan košarkaš koji nije pokazao kvalitet plaća 173 000 evra za polu sezonu?

MitrovicA

pre 9 godina

unistite reprezentativnu kosarku
(One night in May, 18. maj 2014 10:04)

Kako to da je Partizan unistio a da Zvezda nije?
Sam znas, nemoj da se pravis blesav, kako je Zvezda dosla do dugova. Znate to svi vi ali uvek vam je Partizan kriv.
Kojom logikom se vodis druze? Ima li smisla reci da je Partizan, jedini tim koji je uvek imao reprezentativce, unistio reprezentaciju??? I ako mislis da tvoj tim ne unistava, kojeg to igraca ima da ponudi sada???
Ne znam ni zasto se natezem sa tobom kada znam da neces dati argumentovan odgovor nego ces opet da ides sablonom svih ostalih Covicevih pulena.

Slavko

pre 9 godina

Cibona treba da igra jer je to zaslužila na terenu. Ako im kojim slučajem to ne dozvole, njeno mesto ne treba da dobiju niti Partizan niti CZ jer to svojim igrama ne zaslužuju.Košarkaška organizacija treba da se ugleda na fudbalsku, gde se plasman u elitno takmičenje određuje po unapred određenim kriterijumima, i to pre svega na osnovu sportskih rezultata a ne voljom par ljudi.Treba napraviti sistem gde prvak svake države ima bar teoretske šanse da izbori plasman u Euroligu kao u fudbalu.Na kraju će titulu ionako osvajati najbolji i najbogatiji klubovi kao i do sada (Real, Barca, CSKA, Makabi, Olimpiakos, Panatinaikos...)ali će bar sistem takmičenja biti pošteniji i svako će na početku sezone znati za šta igra.

Ilija

pre 9 godina

Ja kao Zvezdas bih voleo da Cibona resi pitanje finansija i igra EL. Zvezda nije zasluzila EL, izgubila je polufinale F4 ABA lige sramnom igrom, daleko ispod svakog proseka igre u regularnom delu. Izborili su kvalifikacioni turnir i tu treba pokazati i dokazati da li su za EL ili nisu.

Delija

pre 9 godina

Cibosi, casno ste na terenu zasluzili to mesto i ne dajte da Vas ovakve stvari sprecavaju za dalje!
Uz Zvezdu sam svim srcem i kada dobija i kada gubi, i da se ovakve stavri desavaju njoj prvo bih pitao: a zasto ste uopste igrali?

Dragan BL

pre 9 godina

Kao Zvezdas sam protiv ucesca na silu, bilo kog kluba. Nismo na terenu izborili i ne igramo, kraj.
Igrace se EL jos, ima da se borimo.
Ovo kao Danska kad je uzela prvenstvo u fudbalu zbog izbacivanja YUG, pa im svaki put napomenu kako su dosli na prvenstvo. Nije fer i sportski!

Nolan

pre 9 godina

Imam utisak kao da Bertomeu ne želi Cibonu u Evroligi, kao da će učiniti sve da im odmogne i ne dozvoli da igraju dogodine EL.
Za Šarića dobijaju max. 500,000 evra ako ode u NBA tim, a duguju i bivšim igračima i upravama i sadašnjim...
Ostaje nada da se ne izbore sa tim i da Zvezda ode direktno a Partizan bar da igra kvalifikacije.

Djenka snima film, Kinsey pobego usred snimanja ...

pre 9 godina

pa i da odustane cibona,zvezda nece uci direktno,nego to mesto postaje vajlkard,a kao prvo ce gledati da ga daju nekome iz aba lige,a posto je zvezda izborila kval.i bice domacin,kartu daju PARTIZANU,zvezda ne osvaja taj kval. turnir i svi srecni.
(Bibivi, 18. maj 2014 15:08)
Kako bih voleo da imam tvoj mozak pa da mi je uvek tako lepo kao tebi i da kad mi je novcanik prazan ja budem ubedjen da je pun i da mi je uvek lepo ...

Doktor86

pre 9 godina

Zvezdas sam (znaju oni koji prate komentare) ali ovo sto cu napisati je istina ma koliko se to nekome, pa i meni, ne svidjalo. Mi imamo pare a to je ovima iz EL najbitnije, i sad ce Cibonu opstruisati i kratiti im rokove samo da nas ubace. I da se kladimo da ce Zvezda pre Partizana dobiti A licencu? Volim svoj klub ali Bertomeu su bitne samo pare a ne rezultati ili kontinuitet koje mi jos uvek nemamo (rezultatski ove godine nismo zasluzili a organizaciono jos uvek rastemo). Simple as that, tako stvari u EL funkcionisu.

mare

pre 9 godina

Od odustajanja Cibone od EL nema ništa,ne zanosite se. Hrvati će naći pare i skrpiti neki tim u to budite sigurni,staće ZG iza njih...Drugo,oni neće odustati i pomagati Crvenu zvezdu to bi za njih bio težak emotivni udar,a osvojili su EL Beogradu.

fancy

pre 9 godina

A ko je zalio Zvezdu kad prebijene banke nije imala? Molim lepo! Cibona jeste na terenu obezbedila ucesce u EL al pravila su pravila! Zalije mi je Igokee od prosle sezone a ne Cibosa ove...a ne moze se reci da Zvezda nije zasluzila EL, ipak je najbolja i najvise je pokazala u regularnom delu ABA lige i to je to, neki bi rekli kosmicka pravda zbog izostajanja play offa...ja ih ne zalim uopste! Zvezda u EL!

Nolan

pre 9 godina

(Bibivi, 18. maj 2014 15:08)

I šta je bilo kad si se probudio? Da pogodim:
1)ukapirao da je to san.
2)shvatio da partizan nema para ni za grejanje a kamoli za "vajldkard"
3)skapirao da onda Zvezda ide direktno a partizan u kvalifikacije i da to ne možeš promeniti.
4)popio cedevitu i nastavio da sanjaš.

petarczv

pre 9 godina

@abc ala lupas. .

vec je nacelno dogovoreno izmedju aba lige i bartolomeua koji je bio u beogradu da ako cibona odustane da mesto u EL ostane aba ligi a da CZ kao shampion regularnog dela zauzme njihovo mesto...

A ovaj fenomenalan uspeh nasih juniora koji su zvanicni sampioni evrolige za sezonu 2013-2014 ce samo jos ubrzati stvari...

Ex sns

pre 9 godina

Zasluzili su,trebaju da igraju LE,ali ako para nema to je to. Ja licno nisam srecan ako bi CZ zauzela njihovo mesto jer bi to bilo zbog problema drugog tima. Da je Cz to pravo izborila na terenu onda ok naravno,ali ovako...?!

joker

pre 9 godina

Nije Cibona izborila Evroligu "na terenu" nego prevarom. Mogao je bilo ko tako da dovede vrhunske igrače za velike ugovore i da im na kraju sezone kaže - Mi zapravo nemamo ni prebijene pare i ne možemo da vas isplatimo, ali baš lepo što ste osvojili trofej!

NemanjaVac8

pre 9 godina

I ne samo to, po mom mišljenju da bi klub bio stabilan i na duge staze kvalitetan, inače ono čemu teži EL, nije dovoljno da ima samo novac. Novac može lako da nestane, a u tom slučaju velikim evropskim klubovima neminovna je totalna katastrofa. Ti veliki klubovi sve što imaju veoma, veoma skupo plaćaju i to je ono što nije dobro.Postoje zahvaljujući ogromnim parama, a ponavljam te pare iako su ogromne mogu preko noći da nestanu iz milion i jednog razloga i postoje zahvaljujući manjim klubovima koji stvaraju ili afirmišu igrače. Ti manji klubovi na kraju od toga skoro da nemaju ništa u poređenju sa velikim. Mislim da bi trebalo staviti rampu, u smislu da parama ne može baš sve da se kupi. Uvesti pravilo da svi koji igraju EL moraju da imaju i mlađe selekcije i da imaju bar po 3 igrača iz svojih redova. Zatim, ograničiti broj stranaca, i to ne ono EU i slične gluposti. Zna se ko je Francuz, Srbin, Italijan, Hrvat itd... Postoji još mali milion ideja na ovu temu, čak i značajno različitih od ovoga što sam napisao, ali i sigurno mnogo boljih od ovoga što je trenutno aktuelno. Ovo vodi do totalne propasti evropske košarke. Polako će nestajati ne samo klubovi koji stvaraju igrače, već čitavi centri. Evropska košarka će se pretvoriti u drugu NBA ligu, gde će samo profitirati američka košarka. Ne kapiram kako ljudi koji vode EL to ne vide ili su korumpirani i svesno rade za interese koji nisu evropski.Trenutno mrvice kljucaju Španci i nešto stvaraju, ali ni to neće dugo potrajati.

Ero

pre 9 godina

Stvatno je kosarka u Evropi sto se tice organizacije na amaterskom nivou.Kakve licence A.B...pa sto se onda igraju nacionalna prvenstva nije mi jasno?! Ne plasiras se u plej-of a ides u Euroligu. Zamisli u fudbal situaciju da sampion ne ide u Ligu sampiona vec klub koji ima licencu. Sto se tice Cibone najpametnije bi im bilo da ne igraju ove godine EL,nego da iskoriste za stabilizaciju kluba.Jednostavno za EL nemaju budzet,treba im minimalno 5 miliona,Saric na izlaznim vratima,Blesingem sumnjam da ce ostati,covjeku je svega preko glave. Da ne zaboravim kako su prosli u Eurokupu.Neka slijede Zvezdin primjer u odbojci. Eurocelendz umjesto Lige sampiona.

prle

pre 9 godina

Cuo sam da grad Zagreb svake godine izdvaja za Dinamo 10 miliona evra i pored losih rezltata koje postize u Evropi. Mogli da odvoje nesto i za Cibonu koja za razliku od Dinama ima iza sebe bogatu istoriju.

Nick Prascaton

pre 9 godina

Nema se u Hrvatskoj para za tradicionalne sportove,svi sponzori su u Medveščaku i hokeju jer oni imaju pune dvorane šminkera i pokazivača.Užas.

blinkibil

pre 9 godina

Pa brate treba da igraju, dobili su Zvezdu u polufinalu i Cedevitu u finalu, dva prvoplasirana kluba.Voleo bi da Zvezda igra El a Partizan kvalifikacije ali nije realno i mislim da Hrvati to nece dozvoliti

tri rijeke

pre 9 godina

Nema se u Hrvatskoj para za tradicionalne sportove,svi sponzori su u Medveščaku i hokeju jer oni imaju pune dvorane šminkera i pokazivača.Užas.
(Nick Prascaton, 18. maj 2014 12:22)

U tom Medvešćaku je privatni kapital i on je privukao sponzore,a novac poreznih obveznika (najvećim dijelom) je u Dinamu odnosno kod Mamića.

Nick Prascaton

pre 9 godina

tri rijeke

Na koji način privatni kapital privlači sponzore u sportski klub?Da je tako kk Cedevita nebi znala kuda će sa sponzorima.Sponzore privlači praćenost nekog sportskog kolektiva,a od tih koji hrle na Medveščak 90% ne zna sva pravila hokeja,i na to prvenstveno idu jer se prodaje "prava" piva.Isti ti bi se brže bolje vratili na Cibonine i Dinamove tribine u slučaju nekog većeg uspjeha.

Da se razumijemo,nemam ništa protiv Medveščaka,ali samo ako to nebi štetilo zg klubovima sa daleko većim renomeom,a šteti.Da je Ciboni samo 30% njihove sponzorske mašinerije ovoga članka nebi bilo.

PS. Čiji je to privatni kapital u Medveščaku?

Nolan

pre 9 godina

Ko je prosle godine igrao kvalifikacije iz ABA lige? Niko! Znaci, ABA liga nije dobila nazad mesto u kvalifikacijama...
(pp aparat, 18. maj 2014 10:01)

Lupetaš, mogla je Igokea da igra ali je sama odustala...

Tri rijeke

pre 9 godina

Nick Prascaton

Projekt Medvešćak je i krenuo kad je Damir Gojanović uložio svoj kapital u klub i pronašao sponzore.Da je hokej praćen pokazuju pune tribine,da ima i kojekakvih šminkera koji ne znaju pravila-ima.Tamo nema domaćih igrača i meni se to ne sviđa i zato nisam bio ni na jednoj utakmici.Kamo sreće da Cibona stane na noge.ali ko će ulagati u klub u kojem nisu čisti računi iz prošlosti.Dinamo je priča za sebe,privatni što se tiče upravljanja,ulaganja i komercijale,a gradski odnosno društveni što se tiče financiranja.