Fudbal 232

Četvrtak, 28.11.2013.

08:25

Deki pristao, čeka se Skupština

Proslavljeni srpski fudbaler Dejan Stanković pristao je da nasledi Tomislava Karadžića na mestu predsednika Fudbalskog saveza Srbije, nezvanično saznaje B92.

Deki pristao, èeka se Skupština IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

232 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 10 godina

Kakav Deki, kakvi bakraci!!! Ni malo mi se ne svidja ova odluka. Dosta vise sa eksperimentima. Treba dovesti ozbiljnog/uspesnog privrednika i entuzijastu za sport a ne nekog Dekija.

nema kraja nebulozama

pre 10 godina

dokle vise sa tim dinosaurusima koji ne mogu da nadju posao pa onda idu u reprezentaciju? dokle vise sa djorama, pizonima, tumbama i slicnim im cudima. ako nema para za ozbiljnog selektora dajte sansu savremenim trenerima kao sto su drulovic ili djukic.

Novica

pre 10 godina

Tumbaković? Da li znate da ovaj "stručnjak" NIKADA, NIGDE i NIŠTA nije postigao osim u Partizanu i to u ligi za koju znamo kakva je.

trn

pre 10 godina

Da je pametan, nikada ne bi seo u tu fotelju. Predobar covek, skroman, prava ljudina. Samo ce napljuvati nekolicina likova koji nemaju zivot na prvoj gresci koja se izvesno moze desiti. Onoliko pljuvanje posle Slovenije, a ko sad da igra u veznom redu, Raca Petrovic? Deki sve najbolje, nadam se da neces na(sesti).

rrmm

pre 10 godina

Ovo je sve jedna velika prevara i režija . Dakle i posle Toleta i Mihe , Tole i Miha . Pa oni zato i postavljaju Dekija da bi vladali i dalje iz senke . Poznato je da je Deki u Italiji uvek igrao sa Mihajlovićem u istom timu i da mu je on fudbalski otac , i da su njih dvojica kumovi . Zna se da su Miha i Tole u dilu i zna se da tu izvesni Ramadani i dalje vedri i oblači . Čime li je to Dejan Stanković zaslužio da iz kopački sedne u presedničku fotelju . Jurenje lopte po terenu i biti predsednik neke organizacije nije ista stvar , mada ljudi ovde misle da sve znaju . Za tu funkciju treba neko obrazovanje i neko iskustvo , a teško da
Deki ima bilo šta od toga . Dakle sa njim na čelu fss ne bi se ništa promenilo , a bilo bi još i gore . Reprezentacija će i dalje biti pevačko društvo i Ramadanijeva agencija za rasprodaju igrača . I dalje će se tu motati neki Đorići , Kosanovići i Živadinovići . Ljudi osvestite se na vreme i recimo stop mafiji , stop uništavanju fudbala u srbiji .

black joker

pre 10 godina

uz duzno postovanje njegovih igrackih i ljudskih kvaliteta ali ovaj covek ni dana u zivotu nije bio trener a kamoli da je negde pokazao upravljacke sposobnosti... ovo nema ni u jednoj drzavi da se iz kopacki uleti u najvecu mogucu fotelju u fudbalu... da se razumemo tole je katastrofa...

duca

pre 10 godina

Bezi ti Deki odavde,svi koji te sad hvale ima da te pljuju za godinu,dve!Tako je oduvek bilo u nasem fudbalu zato nam i jeste takav kakav je :(

sarajlija

pre 10 godina

pa covjece vama niko ne valja,kakav ste to narod pobogu brate,sta fali da bivsi istaknuti reprezentativac obavlja ovu funkciju,samo bivsi fudbaleri i trebaju da sjede u savezu,treba nam perspektivan selektor piksi,djuka ili stanoje i udri!

markonimaconi

pre 10 godina

deki stavi rasnog patrijotu pantelu za selektora molim te...pa kum ti je..ne mozes da ga ne stavis...ionako nikad necemo nista uraditi u fudbalu,pa bar nek bude zezanje

H8er

pre 10 godina

S' obzirom da je Grand balerina u politici kao savetnica, da je estradni menadzer u istim vodama, da je "Modelsica" u Skupstini Srbije, da je jedan covek svojevremeno osudjen, a danas je u kabinetu ministra Pravde?!, da oni sto iole znaju i obrazovani su potkradaju sve nas i rukovode preduzecima kao da su mala deca (Zeleznice, Srbijagas...) da predsednikova zena ima savetnicu koja se slika gola i putuje kao diplomata, da nam je predsednik grobar po zanimanju sa kupljenom diplomom...

Zasto onda praviti ujdurmu oko Dekija? Ne slazem se da sportista iz opreme uskoci u "menadzment", ali ako bolje razmislimo i precesljamo nase funkcionere - on je jos i odlicno resenje, Mihajlo Pupin za sve gore pobrojane. A pride je u fudbalu ceo zivot.

Ako predsednik moze da vodi drzavu, a ceo zivot je kopao rake - moze i Deki FSS koji je ceo zivot loptao po Italiji i Evropi. Nije pravo resenje (demantuj me Deki) jer je neiskusan i zelen, nekvalifikovan za taj posao, ali ako mogu drugi da rade na odgovornijim mestima - moze vala i on.

Digla se veca prasina nego kada je Modelsica usla u Skupstinu. Nerealno.

dr cooper

pre 10 godina

Ko misli da ce deki da favorizuje zvezdu grdno se vara. U Nazoru je igrao fudbal uvek za ekipu koja je navijala za partizan I koja je uvek bila mnogo veca. verujem da ovo malo ljudi zna. barem do sad.

Nenad

pre 10 godina

Nije valjao Karadzic sad nam smeta mladost i neiskustvo Stankovica.Pa sta nam valja,uvek cemo naci neku zamerku.A na terenu su pokazuje uspeh,Karadzic je imao u jednom delu predsednikovanja uspeh a u drugom potpuna katastofa.Stankovic dolazi iz zemlje fudbala i sto sta je mogao da vidi i nauci u Italiji.Itekako ima iskustva,moja puna podrska Dekiju.Kad god su neki sport vodili ljudi iz sporta mi smo uvek bili dobri.A kvazi politicari,privrednici i jos po neki uvek smo bili na dnu.

Nemanja

pre 10 godina

Sumnjam da moze da bude bolje ako dodje Deki. On je, da neko ne shvati pogresno, veliki igrac i covek, ali jako neiskusan za ovo mesto. Za to trebaju iskusni ljudi. Mogu i bivsi sportisti, ali malo stariji, koji su se vec kalili na nekom rukovodecem mestu, ali manjem od Saveza. U svakom slucaju zelim mu srecu, trebace mu da se izbori sa raznim stvarima. I samo molim sve komentatore i medije da paze sta sad pricaju, da ne bi bilo ko sa Mihom. Euforija na doceku, a svi znamo kako ga je vecina otpratila...

zvezdas

pre 10 godina

mislim da je deki jedno od boljih resenja, i da ce se truditi za regularno prvenstvo. a sto se tice namestanja, mislim da je tu tole najmanje bio kriv, vec da su to klubovi radili medjusobno

Lesa

pre 10 godina

Najgori igrac na terenu na 90% utakmica koje je odigrao za Srbiju sada postaje predsednik FSS-a ...

A taman sam mislio da smo se konacno oslobodili cuvenog Dekija ...

Nataeos

pre 10 godina

Meni nije jasno hoce li on biti selektor ili predsednik FSS? Te dve funkcije ne moze da obavlja jedan covek!
(crnac, 28. novembar 2013 13:40)
Kako ne može?? Sve je moguće u Srbiji!!

marko_bgd

pre 10 godina

veliki sam zvezdas,ali dejan stankovic je do sada igrao fudbal...i odmah posle toga da sedne u predsednicku fotelju...pa on nema jos uvek iskustva,ili je izgleda lak posao biti predsednik fudbalskog saveza srbije,i nije potrebno iskustvo za taj posao,a ni neko preterano znanje..pa ni dzajic ni bekenbauer nisu odmah seli u predsednicke fotelje...mada mislim da prvenstvo ni tada nece biti regularno...pa ko moze da spreci partizan da namesta ovoliko,pustili su ogromno korenje,i bice tesko spreciti ih u tome dalje

Labud

pre 10 godina

Ovo ce biti i kraj Zvezde kakvom je znamo. Zato je i Dekiju urucena ta cast. Najsmesnije je sto neko misli da ce Zvezdi sada cvetati cvece...Nedostatak sistema za pravljenje para ce se preseliti o u fss. To ne mora da znaci da ce teprezentacija biti losa. Dokle god Partizan stancuje fudbalere nema zime...

Las Vegas

pre 10 godina

Diletantizam,

golube, Znas li ko je bio predsednik FS Nemacke. Franc Bekenbauer i to godinama.Zavrsio mandat posle SP u Nemackoj.Postao predsednik Bayerna a nasledio ga KH Rumenige.Kakav bre Golac, Antic i ostala boranija.Treba mlad energican covek kojije ziveo u inostranstvu koji zna jezike. Srbija nema nikoga u UEFA ni u jednoj komisiji.Od odlaska Dusana Maravica prazninaa o FIFA da ne govorimo jos od Dr Andrejevica.A cija je to zasluga? Onih koji su do sada vodili savez.Pre svega Tomislav Karadzic

emirati

pre 10 godina

Neka bude predsednik ko hoce - neka bude selaktor ko hoce ( oba iz Zvezde) ako treba ? Meni je vazno da se Partizan plasira u grupnu fazu LS ili LE - zato se igra fudbal i gleda !

Dejan

pre 10 godina

Stankovic za predsednika FSS-a samo iz jednog razloga da bi se isti igraci poozivali u reprezentaciju kako bi Ramadani i dalje mogao da prodaje svoje netalentovane fudbalere...

Nebojsa - Delija

pre 10 godina

Sto se tice Dejana Stankovica njegovog izbora za presednika fss ja licno nemam nista protiv ,ali mislim da bi bilo najbolje resenje da se on postavi za potpresednika fss gde bio zaduzen za sve selekcije od A reprezentacije do najmladjih kategorija znaci da se postavi direktora
A reprezetacije i zajedno sa njim da izaberu selektora A reprezentacije koji ce obavljati funkciju u dva kvalifikaciona ciklusa .
Dalje postaviti direktora za mladje kategorije i selektore nebi bilo lose da to ne budu jednogosnji nego visegodisnji ugovori.
Zahvaliti se svi ljudima koji su radili u savezu dok je Karadzic bio presednik dovesti nove ljude sa autoritetom .
Promeniti presednika sudiske organizacije i dovesto novog coveka na celo sudiske organizacije takodje uvesti strozije kazne za sudiske greske na utakmicama .
Presednik FSS mora da bude fudbaler nikako iz politike i privrede ako takvu licnost nemamo ja glasam za Stankovica .

Mad4Red

pre 10 godina

A sto ne bi bio Zdravko Mamic predsednik FSS zdrav sposoban i ume da napravi cuda u svetu fudbala!!! Razmislite nebitno sto je covek Hrvat, bolje poznaje fudbal od pola ovih nasih "kvazi strucnjaka"

m

pre 10 godina

Deki je kao prvo dobar covek i njega para nije pokvarila. Tako da ovi sto pricaju da ce biti naklonjen Zvezdi mislim da zestoko grese, ali to je moje misljenje...

Borko

pre 10 godina

U Srbiji svako moze sve da bude. Kakve veze Stankovic ima sa ozbiljnim menadzerskim poslom, gde je potreban pismen i iskusan covek u oblasti poslovnog marketinga, ekonomije, neko ko je vodio nesto, ko ima neke reference... e Srbijo medju sljivama... Tako je ovde uvek, jedva oteras goreg, pa dovedes loseg. Ovde je i Bog rekao laku noc!

neutralno

pre 10 godina

U zemlji sa 6-7 miliona ljudi,4 miliona punoletnih,1 milion pismenih,i 500 000 ljudi koji misle svojom i smao svojom glavom,svakako 200 000 su direktori,predsednici,sefovi i ostali rukovodioci. U istoj takvoj maloj zemlji da bi bio nesto,neko, trebas da se duboko poklonis,klanjas tekucoj vlasti,tj. bilo kojoj politickoj partiji koja je na vlasti.Koje god ovde ime da se pomene ovde 50% bice za svaka cast na izboru,a 50% uaaaa,uaaaa.

Realno

pre 10 godina

Ovo je bolje resenje za savez i nas nego za Dekija. Sa mnogo problema ce se susretati i mozda mu nije sada pravo vreme da ulazi u nas fudbal, ali zelim mu svu srecu. Napred Deki

MarkoBG

pre 10 godina

Užas. Ne razumem zašto neko stalno mora da pravi karijere na tako važnim mestima, da bude pomoćnik, zamenik, selektor, direktor, potpredsednik, predsednik bez iskustva i rezultata?!
Lično protiv Dekija nemam ništa, ali direktno iz kopački u predsedničku fotelju, što je mnogo mnogo je. Izgubili smo sve kriterijume

Neiskustvo

pre 10 godina

Valjda Stanković neće uspeti da sruši sve što je Tomislav Karadžić stvorio: dominantnu reprezentaciju koja je učesnik svetskih i evropskih šampionata, sjajnu trenersku školu, izuzetno zanimljivu ligu, klubove koji imaju uspeha u evropskim okvirima, odlične odnose sa najboljim srpskim trenerima, viziju o razvoju srpskom fudbala... Mada, ipak on direktno sa terena ulazi u fotelju. Evo, Tomislav Karadžić je u fudbal ušao kao neko ko je ispekao zanat u privredi pre toga. Doduše, postavljen po DB-ovskom liniji, ali to znači da je u pitanju iskusan čovek, stari lisac!

AAAAAAAAAAAAAA

pre 10 godina

A sto da ne pristane?To nigde dobio ne bi.
Samo u Srbiji,do juce na terenu,onda odmah predsednik saveza,do juce u bazenu onda odmah predsednik Novog Beograda
Jos samo i on diplomu da kupi da bude dr Dejan Stankovic i milina

drakce

pre 10 godina

Ovo je vesta kamuflaza grobarskih struktura koje vladaju u FSS. Umesto ocrnjenog Karadzica postaviti Zvezdinu legendu (bez iskustva) tako da mogu i dalje da vrsljaju a da Zvezda nema argumenata za nezadovoljstvo. Sa druge strane Grobari nece biti zadovoljni izborom. Pravo resenje su promene koje moraju biti korenite, a da na celo dodje covek koji ne pripada ni Zvezdi ni Partizanu, a ne da se iza Stankovicevog imena kriju kojekakvi likovi

Darko22

pre 10 godina

@Hoću 150 pluseva, 28. novembar 2013 11:44)
Samo ti mastaj i zivi u nebulozi,odsjecen od realnosti .Mislim ,ekipa kojoj redovno trpaju po sest komada na velikim takmicenjima ....

starmo

pre 10 godina

Stanković - predsednik FSS-a, Ljubinko Drulović - selektor, i potpisujem da osvajamo titulu na narednom šampionatu Evrope! Jer kad mogu Hrvati sa tandemom Šuker-Kovač da onakav krš od tima odvedu u Brazil, šta tek mi možemo da uradimo sa onoliko sjajnih mladih talenata






Modric, Mandjukic, Srna,Rakitic, Perisic, a od mladih Kovacic, Rebic,Halilovic, Jedvaj,Basic, i jos hrpa njih za koje se vec sada otimaju svi veliki klubovi Europe. Uistinu krs momcino...

Arsen

pre 10 godina

I sad svi treba da ocekujemo da ce ovaj koji je u Zvezdi igrao, bio kapiten, kleo se u nju biti, neutralan i da ce pomoci fudbalu, a onaj ko je u Partizanu proveo dve-tri godine je Partizanu dao sve u poslednjih 6 godina. Noncest. Stankovic ce, ako bude izbran, biti kopredsednik Zvezde i to je to ... Kineza za predsednika FSS.

Lacio

pre 10 godina

...occigledno da zvezdass mora biti na tom mestu...
(tarpe, 28. novembar 2013 11:44)

A nije ti palo na pamet da je Deki možda navijač Intera ili Olimpije?

Gradjanin

pre 10 godina

Evo super sto cete imati Dekija (ZVEZDINO PILE). Samo, mislite da cete biti prvi narednih godina?

Apsolutno ista sudbina vas ceka. Valjda ce i zadnji navijac CZ shvatiti da nemate tim (sto kaze Sekularac - legenda kluba).

zvezdan

pre 10 godina

a gde je osnova, ko ga je uopste pitao da pristane? u ozbiljnoj medijskoj kuci ovakva nepotpuna informaciaja ako izadje u javnost vi dobijete otkaz dragi NET "novinari"? kao prvo dok je igrao za reprezentaciju nista od njega nismo nikada videli, ni trud ni zelju ni strast, a bogami ni oznojan dres. drugo, ova figura je smesna za tako veliku ulogu, moze da drzi butike i restoran sa srednjom skolom a za nesto vise tu je covek gospodin Sava Moilosevic!

Staridz

pre 10 godina

Deki brate dodji u nas fudbal molim te,ne mogu vise da gledam lopove-ti si nas zvezdas i hvala ti na svemu.Vrati deki Radomira Antica za selektora zato sto mi boljeg nemamo,mada moze i piksi.
Jedan je STANKOVIC DEJAN

Diletantizam

pre 10 godina

Mi zivimo komediju. Stankovic na celu FSS-a, kao da smo neka Liberija gde je Zorz Vea najlogicniji kandidat za predsednika drzave.
Imamo Dusana Maravica, Ivana Golca, Soskica, Boru Milutinovica, Antica, oni bi bili odlicni predsednici.
I to je to u ovome trenutku. Eventualno Jugovic kao sekretar saveza.
Ove price upisivanja fakulteta iz obdanista ce se zavrsiti opet tragicno kao i s Piksejm i Dejom - funkcionerom i selektorem.

NY

pre 10 godina

Ja znam da bi grobari najvise voleli da Tole ostane. Njima nije valjao Miljan ,nije im valjao Piksi,ne valja im Deki. Oni bi za selektora Plavog,Golca,Jesica, Stanoja, Tumbu oni bi u reprezetaciju Lolu Smiljanica, Gulana, Lazara,Adema,Mustafu, Racu i sve one propale fudbalere koji pecalbare od Moldavije do Azarbejdzana.U jednoj Spaniji nije vazno da li je selektor Del Boske ili ovaj ili onaj i nije vazno da li je u reprezentaciji iz Reala ili Barse.Oni su svetski prvaci.U Srbiji sedam miliona stanovnika i sedam miliona selekttora i strucnjaka za fudbal.A kod nas Tole koji cestito ni srpski ne zna

shimano

pre 10 godina

evo nama novog Boga. sad ce na sve strane hvalospevi i poltronstvo, komentari fudbalskih "strucnjaka" kojih dao Bog imamo kao ni jedna zemlja na svetu i koji su svoje fudbalsko znanje stekli po kladionicama. voleo bih da gresim ali poucen prosloscu ne vidim zasto bi bilo sada drugacije.

petar

pre 10 godina

grobarccina jesam,ali za tumbu kao selektora,nisam. takodje ne mislim da bi dejan kao,po mom missljenju,posstena i neiskvarena osoba bio dobar za mesto predsednika pogotovo uz svu ostrasscenost u nassem fudbalu(ako se joss uvek tako zove ovo nasse mrcvarenje lopte).dakle,iako nemam potpuno losse missljenje o toletu(pre svega zbog tvrdog odnosa prema lopinama i mafijassima iz zvezde)radije bih nekog mladjeg posstenog i dobrocudnog diktatora na tom mestu ,iako sa svestan da sam upravo opisao nepostojece bice,makar u srbiji nepostojece.

petar cz

pre 10 godina

Ja kao zvezdas jedva cekam da ode ovaj karadzic koji nas je zavio sve u crno i reprezentaciju i uopste fudbal. Medjutim iako veoma cenim Dekija mislim da on nije pravo resenje za mesto prvog coveka saveza. To mesto treba da pripadne nekom javno navijacki neopredeljenom coveku koji pre svega treba da bude visoko obrazovan u poljoma organizacije, menadzmenta i finansija.

tarpe

pre 10 godina

da je srece i da nismo ovako klupski podeljeni,possto je occigledno da zvezdass mora biti na tom mestu,slatko bih predlozzio ivana golca za predsednika,a dekija prvog do njega,uz dobrog selektora koga bi oni sigurno dobro odabrali,evo ti gospodstvena,posstena i dobra ekipa za sredjivanje stanja u fss

mr.key

pre 10 godina

@I Feel Devotion

Cemu toliko price o fudbalu? Mozda zato sto volimo fudbal vise od bilo kod drugog sporta? Uostalom niko te ne tera da citas, ima dovoljno vesti o ostalim sportovima pa uzivaj, a nas ostavi na miru.

s.c.

pre 10 godina

Od svih fudbalera on mi se cini kao najpristojniji ali sta on zna o vodjenju jedne organizacije, opet brakanje baba I zaba...Isto I Djordjevic, obozavam ga ali nema nikakvih rezultata iza sebe, igrati kosarku I biti trener su razlicite stvari, Samo se nadan da nece zavrsiti kao Miha..

Navijac

pre 10 godina

Ni manje zemlje ni vise strucnjaka za fudbal.A koga bi vi za Predsednika FSS.Aleksandra Vucuca ili Tomu Nikolica.Koga bi za selektora? Alexa Fergusona, Kapela, Murinja,Gvardiolu ?

Dejan Stankovic je video kako se upravlja velikim klubovima.Isti slucaj i sa Savom Milosevicem.Govore ljudi jezike.Piksi ima vise trenerskog izskustva od Tumbe.I na kraju svi selektori uspesnih reprezentacija su stariji od 50 godina.Nemacki selektor Joakim Lev nije bio trener ni jedne bundesligaske ekipeali je sedeo na klupi kao pomocnik Klinsmanu a Klinsman Rumenigeu. Nemackaje od rata promenila 8 selektora

I.

pre 10 godina

Kad moze Udovicic bez dana radnog iskustva (a da ne racunamo bazen) pravo iz bazena da bude MINISTAR, ne vidim sto je problem da Deki bude predsednik FSS.

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Stanković - predsednik FSS-a, Ljubinko Drulović - selektor, i potpisujem da osvajamo titulu na narednom šampionatu Evrope! Jer kad mogu Hrvati sa tandemom Šuker-Kovač da onakav krš od tima odvedu u Brazil, šta tek mi možemo da uradimo sa onoliko sjajnih mladih talenata ...

Pantela

pre 10 godina

Naci uvatio me tai neki osecaj ponosa za Kumaru. Obecao cova da ce me stavi na funkciu vrste potprecednika saveza tipa fudbalskok. A Zigara zino, neverue.

doktor

pre 10 godina

To što je momak odlično "pikao balun", ne znači da će biti tako sjajan u vodjenju saveza. Prepuštanje fudbalskih organizacija i klubova neškolovanim i neiskusnim ljudima(mislim na marketing, ekonomiju, trenersko znanje), kakav je sigurno i Dejan Stanković, vodi nas u problem...dokaz za to, više bivših sportista na čelu fudbalskih klubova...

Ime i prezime

pre 10 godina

Ali Tumbaković i Stanković?!? A jesu li razmatrali možda da dodju možda Golac, Muslin, Stefanović, Milutinović, Antić...

Igor Markovic

pre 10 godina

Ako ce onaj Tumbakovic biti selektro, onda... TOLE OSTANI!!! I ako ce neke organe voditi bivsi igraci koji svojevremeno nisu znali ni izjavu da daju, onda svi treba da idemo bestraga! Od svih podrzavam samo Stankovica i Baticu Mirkovica, ostali su kosa tanka, uspravna debela!

Kol

pre 10 godina

Kakva vest, ako je ovo tacno onda mi nije jasno zasto je miha otisao pa deki mu je najbolji ortak! Nas fudbal zaista ima obrta skoro ko filmovi Kristofera Nolana mada je realno mnogo losiji od pomenutih filmova!

Deki

pre 10 godina

Teramo jedne,a doci ce izgleda jos manje sposobni...zar je moguce da nemamo nikog normalnog da nam vodi taj savez,zar je moguce da nemamo normalnog selektora?Mislim na neke starije ljude,realno mislim da su ovi jos mladi da bi radili ovakve poslove,ali ko zna...to je moje misljenje,mozda i gresim.

ogi-cg

pre 10 godina

nikako mi nisu jasni ovi bivsi fudbaleri,imali vrhunske karijere,svi ih cijene i postuju.i umjesto da tako ostane,da sa svojom porodicom uzivaju,oni se hvataju posla koji im u zivotu ne treba.u startu ih pola drzave zamrzi.to isto je dejo savicevic uradio kod nas.zato stankovicu pamet u glavu

aca_bg

pre 10 godina

Vidim koliko je dobra kosarci donela kombinacija Bodiroga-Tomasevic sa posebnim zaduzenjima. Dokle cemo da robijemo zabludi da jedino kokoska zna sta je jaje? Kezmana su iz Vojvodine oterali posle manje od tri meseca zbog menadzerisanja na racun kluba.

Gepek!

pre 10 godina

Dobro je poznato da naši fudbaleri od škole imaju samo veliki odmor, tako da na čelo FSS treba da dodje neko školovan (napokon) a što se tiče Tumbakovića, e tu bi nam bi kraj!

Nebojsa

pre 10 godina

Dejan Stankovic je rekao da nece da zivi u Srbiji posle igracke karijere. Prema tome, ne vidim kako ce da upravlja FSS-om iz Italije. Ja bih cak rekao da je i Sava Milosevic (koji mi nikada nije bio preterano simpatican) mnogo bolji izbor od Dejana Stankovica.

mille grobar

pre 10 godina

Manje-vise, nista se meni ovde ne svidja preterano...Zelim im puno uspeha ako bude ovako, jer smo i mi kao fudbalska nacija, zeljni istog...

Borky

pre 10 godina

Apsolutno da za Stankovica dok za Tumbu nisam siguran. Ako mozes Savicevic i Suker biti uspjesni predsednici zasto nebi i mogao i Stankovic koji ima ime u europi i svetu sto je i najbitnije.
Ovi sto predlazu Antica samo cu podsjetiti da je taj Antic tuzio FSS i primao jednu od najvecih selektorskih plata u svetu a nama je prodavao pricu o ljubavi prema Srbiji.Antic je obicni placenik koji samo misli o parama i koji bi opljackao savez za mjesec dana.
Sport sportistima!!!

miscodisco

pre 10 godina

Ljudi nece on da sutira i trci...ovde treba neko skolovan i strucan i naravno da voli fudbal.
Kakvi bre fudbaleri, cast izuzetcima ali vecina su polumozgovi!

Stojan

pre 10 godina

Prava vest. Sport proverenim, moralnim i uglednim bivshim sportistima. Upravni odbori u svim drzavnim preduzecima vanstranackim ljudima ali bez novcane nadoknade ako su vec zaposleni....
Pravednost /28/11/2013/

zoran

pre 10 godina

Ta stvar je zavrshena, ali ono shto niste objavili, ili ne znate, Tole ce smeniti Djurica u Partizanu. To je takodje vec resheno. Ne shalim se, vec ozbiljno pishem.

danilos

pre 10 godina

Cekaj bre, hvalili ste nedavno tokom baraza i pricali kako je Davor Suker dobar za HNS jer je bivsi fudbaler na celu, a sad pricate ovako o Stankovicu?! Pustite coveka da pocne radi, pa tek onda sudite! Jos nije ni poceo!

Dare

pre 10 godina

Populizam na kvadrat...Mada sa druge strane bolje i Deki nego neki uspesan biznizmen(politicar)...Nisam pametan. Mada Deki je bio sa Toletom kao nokat i meso..Nisam pametan sta da mislim...

zvekir

pre 10 godina

Japanac za predsednika , Nemac za selektora (npr. Jupp Heynckes)!!!

P.S.Ako neko misli da nema para za takva imena, verujte da ima... Pitajte Tola... i to za višegodišnje ugovore.

cukce

pre 10 godina

Stankovic ima bogato iskustvo u upravljanju sportskim organizacijama ... populizam, baby!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Micko, 28. novembar 2013 08:42)

Deki pored bogate sporstske karijere gde je zgrnuo puno novca ima i uspesnu poslovnu karijeru vlasnik je renomiranih restorana i prodavnica sportskih oprema kako u Srbiji tako i u Italiji, kad se spoje ta 2 plus njegovo postenje idealan covek za celo FSS. Tumba je dobar trener ali na reprezentativnom novou je nama potreban neko poput Rajevca!

Bipurin

pre 10 godina

Pa sta vam je bre ljudi??koga da postave za da Vi negativci budete sretni??nije vam valjao Tole,Miha...sada Vam ne valja ni Deki,Mateja,Tumba...svako od njih je napravio karieru u fudbalu a ne u politici i logicno je da preuzmu fudbal...sve najbolje za sve nove ljude

sale

pre 10 godina

Molim vas, ja sam dugo ziveo u Nemackoj, sad sam opet u Srbiji, ajd mi objasnite sta znaci ova rec "respre", to mi nije jasno....

citiram: "Oni bi imali posebna zaduženja i respre koji bi srpski fudbal vremenom podigli na mnogo viši nivo."

bojan

pre 10 godina

Zvezdas sam, ali gde se Stankovic dokazao, u smislu rukovodjenja i sl.? Isti slucaj i sa Mihom koji je bio totalna nepoznanica sto se tice posla selektora (sada vise nije). Evo sad i Djordjevica guraju u KSS. Da li je to obavezno da bude poznata licnost koju ce ljudi iz senke da kontrolisu, a narod da ima na koga da pokaze i usmeri mrznju?

Trustno1

pre 10 godina

Dekiju svaka cast, ali nije on jos zreo za tu funckiju. Nije jos ni blizu. Ne mogu da verujem sta citam. A Tumbakovic jer se nema para za boljeg? Neko je rekao Antica za predsednika? Odmah mi se ucinilo kao dobra ideja, samo sto nije isto selektor fudbalera i predsednik jedne institucije.

Bole

pre 10 godina

Hajde Deki je mlad covek , nije lose resenje . Nije mi jasno ko plasira te informacije o Tumbakovicu . To bi bila propast . On moze da pobedi samo namestenu utakmicu , da ne pricam o tome da bi pozvao ceo Partizan u reprezentaciju . Zivi bili pa videli .

bum

pre 10 godina

dragi moji,nije isto izvoditi slobodan udarac i voditi organizaciju kao što je FSS.plašim se da je nečija ideja o postavljanju fudbalera na čelo saveza ustvari potajna želja da se neko bez organizacionog i rukovodećeg iskustva(da ne kažem i nečeg drugog) postavi na to mesto da bi se lakše manipulisalo.fudbaleri da se bave fudbalpm(igrom i strukom)a vođenje saveza je za neke malo obrazovanije,iskusnije,pa zašto ne reći i pametnije.

Prelepi Djura

pre 10 godina

Deki Stanković-DRAGAO...odlično, konačno neka mladja osoba a ne metuzalemi stalno...msm, kad čujem one pogašene zvezde i zvezdice kako pametuju kao da je komunizam i dalje na snazi, muka mi je.
Ovaj spisak mi možda nije vrh, ali ok...bitno da dođu mladi sa novim idejama i iskustvom iz inostranstva.

Jad

pre 10 godina

Hahaha, ovo je sprdnja. Kakav Stanković, pa taj dve rečenice ne ume da sastavi. Kakve veze više ima šta bi Karadžić voleo, kada ga godinama već ne želimo na toj funkciji. Ne odlazi čovek sa zaslugama pa da ga slušamo šta bi on voleo, naprotiv, isterujemo ga sa te funkcije već godinama. I sad bi on nešto voleo...

stevan

pre 10 godina

Nama treba neki Nemac ili Italijan za selektora koji ce da zavede gvozdenu disciplinu, a ne treneri koji se nalaze u kafani, I koji ce sluziti Ramadaniju za prodaju igraca.

garavi

pre 10 godina

deki ok ! grobar sam (navijac a ne ko predsednik ) ali gde bre nadjoste tumbakovica ? pa on igra najsporiji i fudbal udji u pet metara da das gol . ali moras to polako da uradis e takav ce nam biti fudbal reprezentacije . stojkovic , djukic , antic . . stanojevic

Miloš J. Kosovac

pre 10 godina

Mafija produžava da urušava srpski nogomet.Karadžić im je bio glavni bos, a sada će neko biti iz senke, ili više njih. Baš kao nekada Sicilijanska, a sada albanska mafija u SAD.

Slobodni Klikeri

pre 10 godina

Ne znam sta je ovde gore od goreg; Stankovic na celu FSS-a ili Tumbakovic na mestu selektora. Prvi nema ama bas nikakva iskustva u vodjenju i organizovanju ni svog dvorista,a drugi ima trenerskog iskustva i rezultate na novou zonskih liga Evrope. Fijasko je neminovan.

qqzqq

pre 10 godina

pa gore od ovog ne mozemo...sto da ne pokusaju? do sad smo bas lepo prolazili pa ce deki da nas dokusuri,kako da neee...a i treba igrac da bude predsednik,on na svojoj kozi zna kako je to kad se ne uspe u necemu...zato mislim da ce raditi za dobro srpskog fudbala,jer realno dotakli smo dno...u ligi nam je najzanimljivije kad se daju saopstenja,a kvalitet fudbala je najmanja briga...kitimo se nekim titulama a jos malo pa cemo biti isti rang kao i island...

pablo

pre 10 godina

Dejan Stankovic....ocigledno se neko opasno igra sa ovom Srbijom!!! Tumbakovic,trener moze da bude,samo u Srbiji i Kini!! Nece biti nekih noviteta mislim. Cekaju se izbori,odlucice neko gore,kao i do sada! Fudbal u Srbiji,ce se opraviti,kada i nasa poljoprivreda,znaci uskoro:-)

dosledan

pre 10 godina

Licno sumnjam u ovu vest osim ako ne postoji logika da je ok to sto buduci predsednik saveza ne zivi u ovoj zemlji. Za ostale kandidate ne bih trosio prste.

Bojko

pre 10 godina

Boze koji smo mi narod , nisu oni intelektualno jaki da vode FSS , treba strucno lice!!! Pa to vam je Karadzic pa vidite kako je vodio , vratite bre sport sportistima, ima ce oni zaduzene ljude za menadzerisanje i finansije daj dosta vise Djurica , Karadzica i ostalih iz vlasti. Da ne treba Covic mozda da bude predsednik!!! Koliko smo mi uzasan narod boze mili... Niko nama nije dobar i svi mi znamo sve. Za selektora nisam pametan i ne znam koga uzeti jer Antic sigurno ne moze zbog onih presuda itd...

Zmaj od Očaja

pre 10 godina

Sjajni kandidati i još sjajniji pomoćnici da se fudbal dovede u normalu... DEKRETOM zabraniti loptanje, stadione pretvoriti u zimske bašte, gajiti zdravu hranu a tu bolest fudbalsku oterati na deponiju!

dečko ili veća

pre 10 godina

Loša kombinacija....potrebni su ljudi sa iskustvom i znanjem u obavljanju tih poslova. Kakav Tumbaković. Najbolje rešenje je stranac selekor sa pristojnom fiksnom platom i velikim bonusom u slučaju plasmana na takmičenje. Rezultat neće izostati.

Marko

pre 10 godina

Treba sacekati da se izabere novo rukovodstvo FSS, da li ce to biti Stankovic ili neko slican njemu,vidjecemo,u svakom slucaju Stankovic se cini kao dobra opcija jer je covjek bez mrlje.
Sto se tice selektora,treba malo sacekati,moje misljenje je da bi idealan kandidat bio Stanojevic,ako ne on,onda sacekati Djukica koji ce najvjerovatnije dobiti otkaz u Valensiji u narednih mjesec dana.

geronimo

pre 10 godina

Dno dna. Jedan do sada nije vodio ni trafiku a sada ce da upravlja produzecem koje obrce desetinu miliona evra godisnje (mada sumljam da ce ubuduce imati i desetinu hiljada), a drugi je jos pre neku deceniju vodio neku ekipu a sada ce reprezentaciju. Ali to nije ni bitno, ipak ce oni, kao i svi do sada, biti samo dobro placene marionete menadzera koji vec decenijama upravljaju fudbalskom savezu.

molim vas recite mi da je danas prvi april

pre 10 godina

tumba selektor hahaahahahaahahahaahahaahahahahahahahaha
hahahaahahahaahahahaahhahhahaahhahahahahahahahaahahahah

Nikola K.

pre 10 godina

Najveca moguca glupost jeste da fudbaler direktno iz kopacki preuzme ovako zahtevnu funkciju. Zahtevnu u smislu da Deki nije pekao zanat u tim "administrativnim, pravno-ekonomskim" vodama vec na terenu. On bi trebalo da radi nesto uz starije i iskusnije celnike, a ako se pokaze sposobnim i da preuzme palicu jednog dana.

Ja pozdravljam velike asove u srpskom sportu, ali ne na ovaj nacin. To je kao kada bih ja kao sveze diplomirani student medicine, tj. kao lekar preuzeo posao u nekoj banci, posti ili predvodio jedan fudbalski klub. Sigurno je da bih vremenom naucio ono sto je neophodno za moje radno mesto, ali nisam ja dovoljno kompetentan za taj posao, nisam se za to skolovao.

Dejan Popovic

pre 10 godina

Deki lepi vidi ako nemaš časne namere nemoj da se sedaš tu..ako se i u tebe razočaram srušiće se jedan veliki ideal..Jedina se uz nemanju i kumaru svetla tačka ove dve decenije...

Goran

pre 10 godina

Odlična kombinacija. Dvojca koji su se dokazali radom i rezultatima. Na taj način neće biti sumnje dali se favorizuje Zvezda ili Partizan. Mada kakvi su i jedni i drugi teško da će imati kandidate za reprezentaciju.

Nezvanični distributer inostrane robe

pre 10 godina

"...Marko Pantelić, Ivica Dragutinović, Mateja Kežman i Zoran Mirković..." Jedna stvar je igrati fudbal, tu ne treba puno pameti, ali voditi FSS je skroz druga kategorija. Sumnjam da su navedeni, sa sve Stankovićem na čelu, intelektualni kapaciteti za funkcije.

I Feel Devotion !

pre 10 godina

Nije mi jasno cemu ovoliko price o sportu u kome nikada nismo imali nikakav uspeh !? Jesmo kao stara SFRJ imali prvaka evrope i vicesampiona,ali realno u vremenu kada fudbal i nije bio toliko zastupljen u svim zemljama kao danas.Mi danas nemamo nikakve sanse da budemo u korak sa evropom jer nam za to fale genge,realno !

Nezvanični distributer inostrane robe

pre 10 godina

"...Marko Pantelić, Ivica Dragutinović, Mateja Kežman i Zoran Mirković..." Jedna stvar je igrati fudbal, tu ne treba puno pameti, ali voditi FSS je skroz druga kategorija. Sumnjam da su navedeni, sa sve Stankovićem na čelu, intelektualni kapaciteti za funkcije.

I.

pre 10 godina

Kad moze Udovicic bez dana radnog iskustva (a da ne racunamo bazen) pravo iz bazena da bude MINISTAR, ne vidim sto je problem da Deki bude predsednik FSS.

Nikola K.

pre 10 godina

Najveca moguca glupost jeste da fudbaler direktno iz kopacki preuzme ovako zahtevnu funkciju. Zahtevnu u smislu da Deki nije pekao zanat u tim "administrativnim, pravno-ekonomskim" vodama vec na terenu. On bi trebalo da radi nesto uz starije i iskusnije celnike, a ako se pokaze sposobnim i da preuzme palicu jednog dana.

Ja pozdravljam velike asove u srpskom sportu, ali ne na ovaj nacin. To je kao kada bih ja kao sveze diplomirani student medicine, tj. kao lekar preuzeo posao u nekoj banci, posti ili predvodio jedan fudbalski klub. Sigurno je da bih vremenom naucio ono sto je neophodno za moje radno mesto, ali nisam ja dovoljno kompetentan za taj posao, nisam se za to skolovao.

Pantela

pre 10 godina

Naci uvatio me tai neki osecaj ponosa za Kumaru. Obecao cova da ce me stavi na funkciu vrste potprecednika saveza tipa fudbalskok. A Zigara zino, neverue.

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Stanković - predsednik FSS-a, Ljubinko Drulović - selektor, i potpisujem da osvajamo titulu na narednom šampionatu Evrope! Jer kad mogu Hrvati sa tandemom Šuker-Kovač da onakav krš od tima odvedu u Brazil, šta tek mi možemo da uradimo sa onoliko sjajnih mladih talenata ...

molim vas recite mi da je danas prvi april

pre 10 godina

tumba selektor hahaahahahaahahahaahahaahahahahahahahaha
hahahaahahahaahahahaahhahhahaahhahahahahahahahaahahahah

Jad

pre 10 godina

Hahaha, ovo je sprdnja. Kakav Stanković, pa taj dve rečenice ne ume da sastavi. Kakve veze više ima šta bi Karadžić voleo, kada ga godinama već ne želimo na toj funkciji. Ne odlazi čovek sa zaslugama pa da ga slušamo šta bi on voleo, naprotiv, isterujemo ga sa te funkcije već godinama. I sad bi on nešto voleo...

Arsen

pre 10 godina

I sad svi treba da ocekujemo da ce ovaj koji je u Zvezdi igrao, bio kapiten, kleo se u nju biti, neutralan i da ce pomoci fudbalu, a onaj ko je u Partizanu proveo dve-tri godine je Partizanu dao sve u poslednjih 6 godina. Noncest. Stankovic ce, ako bude izbran, biti kopredsednik Zvezde i to je to ... Kineza za predsednika FSS.

MarkoBG

pre 10 godina

Užas. Ne razumem zašto neko stalno mora da pravi karijere na tako važnim mestima, da bude pomoćnik, zamenik, selektor, direktor, potpredsednik, predsednik bez iskustva i rezultata?!
Lično protiv Dekija nemam ništa, ali direktno iz kopački u predsedničku fotelju, što je mnogo mnogo je. Izgubili smo sve kriterijume

Goran

pre 10 godina

Odlična kombinacija. Dvojca koji su se dokazali radom i rezultatima. Na taj način neće biti sumnje dali se favorizuje Zvezda ili Partizan. Mada kakvi su i jedni i drugi teško da će imati kandidate za reprezentaciju.

Lesa

pre 10 godina

Najgori igrac na terenu na 90% utakmica koje je odigrao za Srbiju sada postaje predsednik FSS-a ...

A taman sam mislio da smo se konacno oslobodili cuvenog Dekija ...

rrmm

pre 10 godina

Ovo je sve jedna velika prevara i režija . Dakle i posle Toleta i Mihe , Tole i Miha . Pa oni zato i postavljaju Dekija da bi vladali i dalje iz senke . Poznato je da je Deki u Italiji uvek igrao sa Mihajlovićem u istom timu i da mu je on fudbalski otac , i da su njih dvojica kumovi . Zna se da su Miha i Tole u dilu i zna se da tu izvesni Ramadani i dalje vedri i oblači . Čime li je to Dejan Stanković zaslužio da iz kopački sedne u presedničku fotelju . Jurenje lopte po terenu i biti predsednik neke organizacije nije ista stvar , mada ljudi ovde misle da sve znaju . Za tu funkciju treba neko obrazovanje i neko iskustvo , a teško da
Deki ima bilo šta od toga . Dakle sa njim na čelu fss ne bi se ništa promenilo , a bilo bi još i gore . Reprezentacija će i dalje biti pevačko društvo i Ramadanijeva agencija za rasprodaju igrača . I dalje će se tu motati neki Đorići , Kosanovići i Živadinovići . Ljudi osvestite se na vreme i recimo stop mafiji , stop uništavanju fudbala u srbiji .

petar cz

pre 10 godina

Ja kao zvezdas jedva cekam da ode ovaj karadzic koji nas je zavio sve u crno i reprezentaciju i uopste fudbal. Medjutim iako veoma cenim Dekija mislim da on nije pravo resenje za mesto prvog coveka saveza. To mesto treba da pripadne nekom javno navijacki neopredeljenom coveku koji pre svega treba da bude visoko obrazovan u poljoma organizacije, menadzmenta i finansija.

s.c.

pre 10 godina

Od svih fudbalera on mi se cini kao najpristojniji ali sta on zna o vodjenju jedne organizacije, opet brakanje baba I zaba...Isto I Djordjevic, obozavam ga ali nema nikakvih rezultata iza sebe, igrati kosarku I biti trener su razlicite stvari, Samo se nadan da nece zavrsiti kao Miha..

marko_bgd

pre 10 godina

veliki sam zvezdas,ali dejan stankovic je do sada igrao fudbal...i odmah posle toga da sedne u predsednicku fotelju...pa on nema jos uvek iskustva,ili je izgleda lak posao biti predsednik fudbalskog saveza srbije,i nije potrebno iskustvo za taj posao,a ni neko preterano znanje..pa ni dzajic ni bekenbauer nisu odmah seli u predsednicke fotelje...mada mislim da prvenstvo ni tada nece biti regularno...pa ko moze da spreci partizan da namesta ovoliko,pustili su ogromno korenje,i bice tesko spreciti ih u tome dalje

tarpe

pre 10 godina

da je srece i da nismo ovako klupski podeljeni,possto je occigledno da zvezdass mora biti na tom mestu,slatko bih predlozzio ivana golca za predsednika,a dekija prvog do njega,uz dobrog selektora koga bi oni sigurno dobro odabrali,evo ti gospodstvena,posstena i dobra ekipa za sredjivanje stanja u fss

H8er

pre 10 godina

S' obzirom da je Grand balerina u politici kao savetnica, da je estradni menadzer u istim vodama, da je "Modelsica" u Skupstini Srbije, da je jedan covek svojevremeno osudjen, a danas je u kabinetu ministra Pravde?!, da oni sto iole znaju i obrazovani su potkradaju sve nas i rukovode preduzecima kao da su mala deca (Zeleznice, Srbijagas...) da predsednikova zena ima savetnicu koja se slika gola i putuje kao diplomata, da nam je predsednik grobar po zanimanju sa kupljenom diplomom...

Zasto onda praviti ujdurmu oko Dekija? Ne slazem se da sportista iz opreme uskoci u "menadzment", ali ako bolje razmislimo i precesljamo nase funkcionere - on je jos i odlicno resenje, Mihajlo Pupin za sve gore pobrojane. A pride je u fudbalu ceo zivot.

Ako predsednik moze da vodi drzavu, a ceo zivot je kopao rake - moze i Deki FSS koji je ceo zivot loptao po Italiji i Evropi. Nije pravo resenje (demantuj me Deki) jer je neiskusan i zelen, nekvalifikovan za taj posao, ali ako mogu drugi da rade na odgovornijim mestima - moze vala i on.

Digla se veca prasina nego kada je Modelsica usla u Skupstinu. Nerealno.

markonimaconi

pre 10 godina

deki stavi rasnog patrijotu pantelu za selektora molim te...pa kum ti je..ne mozes da ga ne stavis...ionako nikad necemo nista uraditi u fudbalu,pa bar nek bude zezanje

petar

pre 10 godina

grobarccina jesam,ali za tumbu kao selektora,nisam. takodje ne mislim da bi dejan kao,po mom missljenju,posstena i neiskvarena osoba bio dobar za mesto predsednika pogotovo uz svu ostrasscenost u nassem fudbalu(ako se joss uvek tako zove ovo nasse mrcvarenje lopte).dakle,iako nemam potpuno losse missljenje o toletu(pre svega zbog tvrdog odnosa prema lopinama i mafijassima iz zvezde)radije bih nekog mladjeg posstenog i dobrocudnog diktatora na tom mestu ,iako sa svestan da sam upravo opisao nepostojece bice,makar u srbiji nepostojece.

Novica

pre 10 godina

Tumbaković? Da li znate da ovaj "stručnjak" NIKADA, NIGDE i NIŠTA nije postigao osim u Partizanu i to u ligi za koju znamo kakva je.

Navijac

pre 10 godina

Ni manje zemlje ni vise strucnjaka za fudbal.A koga bi vi za Predsednika FSS.Aleksandra Vucuca ili Tomu Nikolica.Koga bi za selektora? Alexa Fergusona, Kapela, Murinja,Gvardiolu ?

Dejan Stankovic je video kako se upravlja velikim klubovima.Isti slucaj i sa Savom Milosevicem.Govore ljudi jezike.Piksi ima vise trenerskog izskustva od Tumbe.I na kraju svi selektori uspesnih reprezentacija su stariji od 50 godina.Nemacki selektor Joakim Lev nije bio trener ni jedne bundesligaske ekipeali je sedeo na klupi kao pomocnik Klinsmanu a Klinsman Rumenigeu. Nemackaje od rata promenila 8 selektora

shimano

pre 10 godina

evo nama novog Boga. sad ce na sve strane hvalospevi i poltronstvo, komentari fudbalskih "strucnjaka" kojih dao Bog imamo kao ni jedna zemlja na svetu i koji su svoje fudbalsko znanje stekli po kladionicama. voleo bih da gresim ali poucen prosloscu ne vidim zasto bi bilo sada drugacije.

Nenad

pre 10 godina

Nije valjao Karadzic sad nam smeta mladost i neiskustvo Stankovica.Pa sta nam valja,uvek cemo naci neku zamerku.A na terenu su pokazuje uspeh,Karadzic je imao u jednom delu predsednikovanja uspeh a u drugom potpuna katastofa.Stankovic dolazi iz zemlje fudbala i sto sta je mogao da vidi i nauci u Italiji.Itekako ima iskustva,moja puna podrska Dekiju.Kad god su neki sport vodili ljudi iz sporta mi smo uvek bili dobri.A kvazi politicari,privrednici i jos po neki uvek smo bili na dnu.

garavi

pre 10 godina

deki ok ! grobar sam (navijac a ne ko predsednik ) ali gde bre nadjoste tumbakovica ? pa on igra najsporiji i fudbal udji u pet metara da das gol . ali moras to polako da uradis e takav ce nam biti fudbal reprezentacije . stojkovic , djukic , antic . . stanojevic

Mad4Red

pre 10 godina

A sto ne bi bio Zdravko Mamic predsednik FSS zdrav sposoban i ume da napravi cuda u svetu fudbala!!! Razmislite nebitno sto je covek Hrvat, bolje poznaje fudbal od pola ovih nasih "kvazi strucnjaka"

Trustno1

pre 10 godina

Dekiju svaka cast, ali nije on jos zreo za tu funckiju. Nije jos ni blizu. Ne mogu da verujem sta citam. A Tumbakovic jer se nema para za boljeg? Neko je rekao Antica za predsednika? Odmah mi se ucinilo kao dobra ideja, samo sto nije isto selektor fudbalera i predsednik jedne institucije.

Borko

pre 10 godina

U Srbiji svako moze sve da bude. Kakve veze Stankovic ima sa ozbiljnim menadzerskim poslom, gde je potreban pismen i iskusan covek u oblasti poslovnog marketinga, ekonomije, neko ko je vodio nesto, ko ima neke reference... e Srbijo medju sljivama... Tako je ovde uvek, jedva oteras goreg, pa dovedes loseg. Ovde je i Bog rekao laku noc!

bum

pre 10 godina

dragi moji,nije isto izvoditi slobodan udarac i voditi organizaciju kao što je FSS.plašim se da je nečija ideja o postavljanju fudbalera na čelo saveza ustvari potajna želja da se neko bez organizacionog i rukovodećeg iskustva(da ne kažem i nečeg drugog) postavi na to mesto da bi se lakše manipulisalo.fudbaleri da se bave fudbalpm(igrom i strukom)a vođenje saveza je za neke malo obrazovanije,iskusnije,pa zašto ne reći i pametnije.

Bipurin

pre 10 godina

Pa sta vam je bre ljudi??koga da postave za da Vi negativci budete sretni??nije vam valjao Tole,Miha...sada Vam ne valja ni Deki,Mateja,Tumba...svako od njih je napravio karieru u fudbalu a ne u politici i logicno je da preuzmu fudbal...sve najbolje za sve nove ljude

stevan

pre 10 godina

Nama treba neki Nemac ili Italijan za selektora koji ce da zavede gvozdenu disciplinu, a ne treneri koji se nalaze u kafani, I koji ce sluziti Ramadaniju za prodaju igraca.

Slobodni Klikeri

pre 10 godina

Ne znam sta je ovde gore od goreg; Stankovic na celu FSS-a ili Tumbakovic na mestu selektora. Prvi nema ama bas nikakva iskustva u vodjenju i organizovanju ni svog dvorista,a drugi ima trenerskog iskustva i rezultate na novou zonskih liga Evrope. Fijasko je neminovan.

Dejan Popovic

pre 10 godina

Deki lepi vidi ako nemaš časne namere nemoj da se sedaš tu..ako se i u tebe razočaram srušiće se jedan veliki ideal..Jedina se uz nemanju i kumaru svetla tačka ove dve decenije...

mr.key

pre 10 godina

@I Feel Devotion

Cemu toliko price o fudbalu? Mozda zato sto volimo fudbal vise od bilo kod drugog sporta? Uostalom niko te ne tera da citas, ima dovoljno vesti o ostalim sportovima pa uzivaj, a nas ostavi na miru.

m

pre 10 godina

Deki je kao prvo dobar covek i njega para nije pokvarila. Tako da ovi sto pricaju da ce biti naklonjen Zvezdi mislim da zestoko grese, ali to je moje misljenje...

Miloš J. Kosovac

pre 10 godina

Mafija produžava da urušava srpski nogomet.Karadžić im je bio glavni bos, a sada će neko biti iz senke, ili više njih. Baš kao nekada Sicilijanska, a sada albanska mafija u SAD.

NY

pre 10 godina

Ja znam da bi grobari najvise voleli da Tole ostane. Njima nije valjao Miljan ,nije im valjao Piksi,ne valja im Deki. Oni bi za selektora Plavog,Golca,Jesica, Stanoja, Tumbu oni bi u reprezetaciju Lolu Smiljanica, Gulana, Lazara,Adema,Mustafu, Racu i sve one propale fudbalere koji pecalbare od Moldavije do Azarbejdzana.U jednoj Spaniji nije vazno da li je selektor Del Boske ili ovaj ili onaj i nije vazno da li je u reprezentaciji iz Reala ili Barse.Oni su svetski prvaci.U Srbiji sedam miliona stanovnika i sedam miliona selekttora i strucnjaka za fudbal.A kod nas Tole koji cestito ni srpski ne zna

sale

pre 10 godina

Molim vas, ja sam dugo ziveo u Nemackoj, sad sam opet u Srbiji, ajd mi objasnite sta znaci ova rec "respre", to mi nije jasno....

citiram: "Oni bi imali posebna zaduženja i respre koji bi srpski fudbal vremenom podigli na mnogo viši nivo."

Labud

pre 10 godina

Ovo ce biti i kraj Zvezde kakvom je znamo. Zato je i Dekiju urucena ta cast. Najsmesnije je sto neko misli da ce Zvezdi sada cvetati cvece...Nedostatak sistema za pravljenje para ce se preseliti o u fss. To ne mora da znaci da ce teprezentacija biti losa. Dokle god Partizan stancuje fudbalere nema zime...

I Feel Devotion !

pre 10 godina

Nije mi jasno cemu ovoliko price o sportu u kome nikada nismo imali nikakav uspeh !? Jesmo kao stara SFRJ imali prvaka evrope i vicesampiona,ali realno u vremenu kada fudbal i nije bio toliko zastupljen u svim zemljama kao danas.Mi danas nemamo nikakve sanse da budemo u korak sa evropom jer nam za to fale genge,realno !

zvezdan

pre 10 godina

a gde je osnova, ko ga je uopste pitao da pristane? u ozbiljnoj medijskoj kuci ovakva nepotpuna informaciaja ako izadje u javnost vi dobijete otkaz dragi NET "novinari"? kao prvo dok je igrao za reprezentaciju nista od njega nismo nikada videli, ni trud ni zelju ni strast, a bogami ni oznojan dres. drugo, ova figura je smesna za tako veliku ulogu, moze da drzi butike i restoran sa srednjom skolom a za nesto vise tu je covek gospodin Sava Moilosevic!

Bole

pre 10 godina

Hajde Deki je mlad covek , nije lose resenje . Nije mi jasno ko plasira te informacije o Tumbakovicu . To bi bila propast . On moze da pobedi samo namestenu utakmicu , da ne pricam o tome da bi pozvao ceo Partizan u reprezentaciju . Zivi bili pa videli .

Darko22

pre 10 godina

@Hoću 150 pluseva, 28. novembar 2013 11:44)
Samo ti mastaj i zivi u nebulozi,odsjecen od realnosti .Mislim ,ekipa kojoj redovno trpaju po sest komada na velikim takmicenjima ....

trn

pre 10 godina

Da je pametan, nikada ne bi seo u tu fotelju. Predobar covek, skroman, prava ljudina. Samo ce napljuvati nekolicina likova koji nemaju zivot na prvoj gresci koja se izvesno moze desiti. Onoliko pljuvanje posle Slovenije, a ko sad da igra u veznom redu, Raca Petrovic? Deki sve najbolje, nadam se da neces na(sesti).

Las Vegas

pre 10 godina

Diletantizam,

golube, Znas li ko je bio predsednik FS Nemacke. Franc Bekenbauer i to godinama.Zavrsio mandat posle SP u Nemackoj.Postao predsednik Bayerna a nasledio ga KH Rumenige.Kakav bre Golac, Antic i ostala boranija.Treba mlad energican covek kojije ziveo u inostranstvu koji zna jezike. Srbija nema nikoga u UEFA ni u jednoj komisiji.Od odlaska Dusana Maravica prazninaa o FIFA da ne govorimo jos od Dr Andrejevica.A cija je to zasluga? Onih koji su do sada vodili savez.Pre svega Tomislav Karadzic

nema kraja nebulozama

pre 10 godina

dokle vise sa tim dinosaurusima koji ne mogu da nadju posao pa onda idu u reprezentaciju? dokle vise sa djorama, pizonima, tumbama i slicnim im cudima. ako nema para za ozbiljnog selektora dajte sansu savremenim trenerima kao sto su drulovic ili djukic.

Ime i prezime

pre 10 godina

Ali Tumbaković i Stanković?!? A jesu li razmatrali možda da dodju možda Golac, Muslin, Stefanović, Milutinović, Antić...

Nebojsa

pre 10 godina

Dejan Stankovic je rekao da nece da zivi u Srbiji posle igracke karijere. Prema tome, ne vidim kako ce da upravlja FSS-om iz Italije. Ja bih cak rekao da je i Sava Milosevic (koji mi nikada nije bio preterano simpatican) mnogo bolji izbor od Dejana Stankovica.

miscodisco

pre 10 godina

Ljudi nece on da sutira i trci...ovde treba neko skolovan i strucan i naravno da voli fudbal.
Kakvi bre fudbaleri, cast izuzetcima ali vecina su polumozgovi!

Diletantizam

pre 10 godina

Mi zivimo komediju. Stankovic na celu FSS-a, kao da smo neka Liberija gde je Zorz Vea najlogicniji kandidat za predsednika drzave.
Imamo Dusana Maravica, Ivana Golca, Soskica, Boru Milutinovica, Antica, oni bi bili odlicni predsednici.
I to je to u ovome trenutku. Eventualno Jugovic kao sekretar saveza.
Ove price upisivanja fakulteta iz obdanista ce se zavrsiti opet tragicno kao i s Piksejm i Dejom - funkcionerom i selektorem.

neutralno

pre 10 godina

U zemlji sa 6-7 miliona ljudi,4 miliona punoletnih,1 milion pismenih,i 500 000 ljudi koji misle svojom i smao svojom glavom,svakako 200 000 su direktori,predsednici,sefovi i ostali rukovodioci. U istoj takvoj maloj zemlji da bi bio nesto,neko, trebas da se duboko poklonis,klanjas tekucoj vlasti,tj. bilo kojoj politickoj partiji koja je na vlasti.Koje god ovde ime da se pomene ovde 50% bice za svaka cast na izboru,a 50% uaaaa,uaaaa.

zvezdas

pre 10 godina

mislim da je deki jedno od boljih resenja, i da ce se truditi za regularno prvenstvo. a sto se tice namestanja, mislim da je tu tole najmanje bio kriv, vec da su to klubovi radili medjusobno

cukce

pre 10 godina

Stankovic ima bogato iskustvo u upravljanju sportskim organizacijama ... populizam, baby!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Micko, 28. novembar 2013 08:42)

Deki pored bogate sporstske karijere gde je zgrnuo puno novca ima i uspesnu poslovnu karijeru vlasnik je renomiranih restorana i prodavnica sportskih oprema kako u Srbiji tako i u Italiji, kad se spoje ta 2 plus njegovo postenje idealan covek za celo FSS. Tumba je dobar trener ali na reprezentativnom novou je nama potreban neko poput Rajevca!

pablo

pre 10 godina

Dejan Stankovic....ocigledno se neko opasno igra sa ovom Srbijom!!! Tumbakovic,trener moze da bude,samo u Srbiji i Kini!! Nece biti nekih noviteta mislim. Cekaju se izbori,odlucice neko gore,kao i do sada! Fudbal u Srbiji,ce se opraviti,kada i nasa poljoprivreda,znaci uskoro:-)

Dejan

pre 10 godina

Stankovic za predsednika FSS-a samo iz jednog razloga da bi se isti igraci poozivali u reprezentaciju kako bi Ramadani i dalje mogao da prodaje svoje netalentovane fudbalere...

black joker

pre 10 godina

uz duzno postovanje njegovih igrackih i ljudskih kvaliteta ali ovaj covek ni dana u zivotu nije bio trener a kamoli da je negde pokazao upravljacke sposobnosti... ovo nema ni u jednoj drzavi da se iz kopacki uleti u najvecu mogucu fotelju u fudbalu... da se razumemo tole je katastrofa...

danilos

pre 10 godina

Cekaj bre, hvalili ste nedavno tokom baraza i pricali kako je Davor Suker dobar za HNS jer je bivsi fudbaler na celu, a sad pricate ovako o Stankovicu?! Pustite coveka da pocne radi, pa tek onda sudite! Jos nije ni poceo!

starmo

pre 10 godina

Stanković - predsednik FSS-a, Ljubinko Drulović - selektor, i potpisujem da osvajamo titulu na narednom šampionatu Evrope! Jer kad mogu Hrvati sa tandemom Šuker-Kovač da onakav krš od tima odvedu u Brazil, šta tek mi možemo da uradimo sa onoliko sjajnih mladih talenata






Modric, Mandjukic, Srna,Rakitic, Perisic, a od mladih Kovacic, Rebic,Halilovic, Jedvaj,Basic, i jos hrpa njih za koje se vec sada otimaju svi veliki klubovi Europe. Uistinu krs momcino...

emirati

pre 10 godina

Neka bude predsednik ko hoce - neka bude selaktor ko hoce ( oba iz Zvezde) ako treba ? Meni je vazno da se Partizan plasira u grupnu fazu LS ili LE - zato se igra fudbal i gleda !

dečko ili veća

pre 10 godina

Loša kombinacija....potrebni su ljudi sa iskustvom i znanjem u obavljanju tih poslova. Kakav Tumbaković. Najbolje rešenje je stranac selekor sa pristojnom fiksnom platom i velikim bonusom u slučaju plasmana na takmičenje. Rezultat neće izostati.

zvekir

pre 10 godina

Japanac za predsednika , Nemac za selektora (npr. Jupp Heynckes)!!!

P.S.Ako neko misli da nema para za takva imena, verujte da ima... Pitajte Tola... i to za višegodišnje ugovore.

geronimo

pre 10 godina

Dno dna. Jedan do sada nije vodio ni trafiku a sada ce da upravlja produzecem koje obrce desetinu miliona evra godisnje (mada sumljam da ce ubuduce imati i desetinu hiljada), a drugi je jos pre neku deceniju vodio neku ekipu a sada ce reprezentaciju. Ali to nije ni bitno, ipak ce oni, kao i svi do sada, biti samo dobro placene marionete menadzera koji vec decenijama upravljaju fudbalskom savezu.

Prelepi Djura

pre 10 godina

Deki Stanković-DRAGAO...odlično, konačno neka mladja osoba a ne metuzalemi stalno...msm, kad čujem one pogašene zvezde i zvezdice kako pametuju kao da je komunizam i dalje na snazi, muka mi je.
Ovaj spisak mi možda nije vrh, ali ok...bitno da dođu mladi sa novim idejama i iskustvom iz inostranstva.

doktor

pre 10 godina

To što je momak odlično "pikao balun", ne znači da će biti tako sjajan u vodjenju saveza. Prepuštanje fudbalskih organizacija i klubova neškolovanim i neiskusnim ljudima(mislim na marketing, ekonomiju, trenersko znanje), kakav je sigurno i Dejan Stanković, vodi nas u problem...dokaz za to, više bivših sportista na čelu fudbalskih klubova...

AAAAAAAAAAAAAA

pre 10 godina

A sto da ne pristane?To nigde dobio ne bi.
Samo u Srbiji,do juce na terenu,onda odmah predsednik saveza,do juce u bazenu onda odmah predsednik Novog Beograda
Jos samo i on diplomu da kupi da bude dr Dejan Stankovic i milina

bojan

pre 10 godina

Zvezdas sam, ali gde se Stankovic dokazao, u smislu rukovodjenja i sl.? Isti slucaj i sa Mihom koji je bio totalna nepoznanica sto se tice posla selektora (sada vise nije). Evo sad i Djordjevica guraju u KSS. Da li je to obavezno da bude poznata licnost koju ce ljudi iz senke da kontrolisu, a narod da ima na koga da pokaze i usmeri mrznju?

Gepek!

pre 10 godina

Dobro je poznato da naši fudbaleri od škole imaju samo veliki odmor, tako da na čelo FSS treba da dodje neko školovan (napokon) a što se tiče Tumbakovića, e tu bi nam bi kraj!

qqzqq

pre 10 godina

pa gore od ovog ne mozemo...sto da ne pokusaju? do sad smo bas lepo prolazili pa ce deki da nas dokusuri,kako da neee...a i treba igrac da bude predsednik,on na svojoj kozi zna kako je to kad se ne uspe u necemu...zato mislim da ce raditi za dobro srpskog fudbala,jer realno dotakli smo dno...u ligi nam je najzanimljivije kad se daju saopstenja,a kvalitet fudbala je najmanja briga...kitimo se nekim titulama a jos malo pa cemo biti isti rang kao i island...

Nemanja

pre 10 godina

Sumnjam da moze da bude bolje ako dodje Deki. On je, da neko ne shvati pogresno, veliki igrac i covek, ali jako neiskusan za ovo mesto. Za to trebaju iskusni ljudi. Mogu i bivsi sportisti, ali malo stariji, koji su se vec kalili na nekom rukovodecem mestu, ali manjem od Saveza. U svakom slucaju zelim mu srecu, trebace mu da se izbori sa raznim stvarima. I samo molim sve komentatore i medije da paze sta sad pricaju, da ne bi bilo ko sa Mihom. Euforija na doceku, a svi znamo kako ga je vecina otpratila...

sarajlija

pre 10 godina

pa covjece vama niko ne valja,kakav ste to narod pobogu brate,sta fali da bivsi istaknuti reprezentativac obavlja ovu funkciju,samo bivsi fudbaleri i trebaju da sjede u savezu,treba nam perspektivan selektor piksi,djuka ili stanoje i udri!

Borky

pre 10 godina

Apsolutno da za Stankovica dok za Tumbu nisam siguran. Ako mozes Savicevic i Suker biti uspjesni predsednici zasto nebi i mogao i Stankovic koji ima ime u europi i svetu sto je i najbitnije.
Ovi sto predlazu Antica samo cu podsjetiti da je taj Antic tuzio FSS i primao jednu od najvecih selektorskih plata u svetu a nama je prodavao pricu o ljubavi prema Srbiji.Antic je obicni placenik koji samo misli o parama i koji bi opljackao savez za mjesec dana.
Sport sportistima!!!

Neiskustvo

pre 10 godina

Valjda Stanković neće uspeti da sruši sve što je Tomislav Karadžić stvorio: dominantnu reprezentaciju koja je učesnik svetskih i evropskih šampionata, sjajnu trenersku školu, izuzetno zanimljivu ligu, klubove koji imaju uspeha u evropskim okvirima, odlične odnose sa najboljim srpskim trenerima, viziju o razvoju srpskom fudbala... Mada, ipak on direktno sa terena ulazi u fotelju. Evo, Tomislav Karadžić je u fudbal ušao kao neko ko je ispekao zanat u privredi pre toga. Doduše, postavljen po DB-ovskom liniji, ali to znači da je u pitanju iskusan čovek, stari lisac!

drakce

pre 10 godina

Ovo je vesta kamuflaza grobarskih struktura koje vladaju u FSS. Umesto ocrnjenog Karadzica postaviti Zvezdinu legendu (bez iskustva) tako da mogu i dalje da vrsljaju a da Zvezda nema argumenata za nezadovoljstvo. Sa druge strane Grobari nece biti zadovoljni izborom. Pravo resenje su promene koje moraju biti korenite, a da na celo dodje covek koji ne pripada ni Zvezdi ni Partizanu, a ne da se iza Stankovicevog imena kriju kojekakvi likovi

dosledan

pre 10 godina

Licno sumnjam u ovu vest osim ako ne postoji logika da je ok to sto buduci predsednik saveza ne zivi u ovoj zemlji. Za ostale kandidate ne bih trosio prste.

ogi-cg

pre 10 godina

nikako mi nisu jasni ovi bivsi fudbaleri,imali vrhunske karijere,svi ih cijene i postuju.i umjesto da tako ostane,da sa svojom porodicom uzivaju,oni se hvataju posla koji im u zivotu ne treba.u startu ih pola drzave zamrzi.to isto je dejo savicevic uradio kod nas.zato stankovicu pamet u glavu

Staridz

pre 10 godina

Deki brate dodji u nas fudbal molim te,ne mogu vise da gledam lopove-ti si nas zvezdas i hvala ti na svemu.Vrati deki Radomira Antica za selektora zato sto mi boljeg nemamo,mada moze i piksi.
Jedan je STANKOVIC DEJAN

Gradjanin

pre 10 godina

Evo super sto cete imati Dekija (ZVEZDINO PILE). Samo, mislite da cete biti prvi narednih godina?

Apsolutno ista sudbina vas ceka. Valjda ce i zadnji navijac CZ shvatiti da nemate tim (sto kaze Sekularac - legenda kluba).

Zmaj od Očaja

pre 10 godina

Sjajni kandidati i još sjajniji pomoćnici da se fudbal dovede u normalu... DEKRETOM zabraniti loptanje, stadione pretvoriti u zimske bašte, gajiti zdravu hranu a tu bolest fudbalsku oterati na deponiju!

Kol

pre 10 godina

Kakva vest, ako je ovo tacno onda mi nije jasno zasto je miha otisao pa deki mu je najbolji ortak! Nas fudbal zaista ima obrta skoro ko filmovi Kristofera Nolana mada je realno mnogo losiji od pomenutih filmova!

Nataeos

pre 10 godina

Meni nije jasno hoce li on biti selektor ili predsednik FSS? Te dve funkcije ne moze da obavlja jedan covek!
(crnac, 28. novembar 2013 13:40)
Kako ne može?? Sve je moguće u Srbiji!!

dr cooper

pre 10 godina

Ko misli da ce deki da favorizuje zvezdu grdno se vara. U Nazoru je igrao fudbal uvek za ekipu koja je navijala za partizan I koja je uvek bila mnogo veca. verujem da ovo malo ljudi zna. barem do sad.

Marko

pre 10 godina

Treba sacekati da se izabere novo rukovodstvo FSS, da li ce to biti Stankovic ili neko slican njemu,vidjecemo,u svakom slucaju Stankovic se cini kao dobra opcija jer je covjek bez mrlje.
Sto se tice selektora,treba malo sacekati,moje misljenje je da bi idealan kandidat bio Stanojevic,ako ne on,onda sacekati Djukica koji ce najvjerovatnije dobiti otkaz u Valensiji u narednih mjesec dana.

Bojko

pre 10 godina

Boze koji smo mi narod , nisu oni intelektualno jaki da vode FSS , treba strucno lice!!! Pa to vam je Karadzic pa vidite kako je vodio , vratite bre sport sportistima, ima ce oni zaduzene ljude za menadzerisanje i finansije daj dosta vise Djurica , Karadzica i ostalih iz vlasti. Da ne treba Covic mozda da bude predsednik!!! Koliko smo mi uzasan narod boze mili... Niko nama nije dobar i svi mi znamo sve. Za selektora nisam pametan i ne znam koga uzeti jer Antic sigurno ne moze zbog onih presuda itd...

Igor Markovic

pre 10 godina

Ako ce onaj Tumbakovic biti selektro, onda... TOLE OSTANI!!! I ako ce neke organe voditi bivsi igraci koji svojevremeno nisu znali ni izjavu da daju, onda svi treba da idemo bestraga! Od svih podrzavam samo Stankovica i Baticu Mirkovica, ostali su kosa tanka, uspravna debela!

zoran

pre 10 godina

Ta stvar je zavrshena, ali ono shto niste objavili, ili ne znate, Tole ce smeniti Djurica u Partizanu. To je takodje vec resheno. Ne shalim se, vec ozbiljno pishem.

Nebojsa - Delija

pre 10 godina

Sto se tice Dejana Stankovica njegovog izbora za presednika fss ja licno nemam nista protiv ,ali mislim da bi bilo najbolje resenje da se on postavi za potpresednika fss gde bio zaduzen za sve selekcije od A reprezentacije do najmladjih kategorija znaci da se postavi direktora
A reprezetacije i zajedno sa njim da izaberu selektora A reprezentacije koji ce obavljati funkciju u dva kvalifikaciona ciklusa .
Dalje postaviti direktora za mladje kategorije i selektore nebi bilo lose da to ne budu jednogosnji nego visegodisnji ugovori.
Zahvaliti se svi ljudima koji su radili u savezu dok je Karadzic bio presednik dovesti nove ljude sa autoritetom .
Promeniti presednika sudiske organizacije i dovesto novog coveka na celo sudiske organizacije takodje uvesti strozije kazne za sudiske greske na utakmicama .
Presednik FSS mora da bude fudbaler nikako iz politike i privrede ako takvu licnost nemamo ja glasam za Stankovica .

aca_bg

pre 10 godina

Vidim koliko je dobra kosarci donela kombinacija Bodiroga-Tomasevic sa posebnim zaduzenjima. Dokle cemo da robijemo zabludi da jedino kokoska zna sta je jaje? Kezmana su iz Vojvodine oterali posle manje od tri meseca zbog menadzerisanja na racun kluba.

Dare

pre 10 godina

Populizam na kvadrat...Mada sa druge strane bolje i Deki nego neki uspesan biznizmen(politicar)...Nisam pametan. Mada Deki je bio sa Toletom kao nokat i meso..Nisam pametan sta da mislim...

Deki

pre 10 godina

Teramo jedne,a doci ce izgleda jos manje sposobni...zar je moguce da nemamo nikog normalnog da nam vodi taj savez,zar je moguce da nemamo normalnog selektora?Mislim na neke starije ljude,realno mislim da su ovi jos mladi da bi radili ovakve poslove,ali ko zna...to je moje misljenje,mozda i gresim.

Realno

pre 10 godina

Ovo je bolje resenje za savez i nas nego za Dekija. Sa mnogo problema ce se susretati i mozda mu nije sada pravo vreme da ulazi u nas fudbal, ali zelim mu svu srecu. Napred Deki

mille grobar

pre 10 godina

Manje-vise, nista se meni ovde ne svidja preterano...Zelim im puno uspeha ako bude ovako, jer smo i mi kao fudbalska nacija, zeljni istog...

Stojan

pre 10 godina

Prava vest. Sport proverenim, moralnim i uglednim bivshim sportistima. Upravni odbori u svim drzavnim preduzecima vanstranackim ljudima ali bez novcane nadoknade ako su vec zaposleni....
Pravednost /28/11/2013/

duca

pre 10 godina

Bezi ti Deki odavde,svi koji te sad hvale ima da te pljuju za godinu,dve!Tako je oduvek bilo u nasem fudbalu zato nam i jeste takav kakav je :(

Lacio

pre 10 godina

...occigledno da zvezdass mora biti na tom mestu...
(tarpe, 28. novembar 2013 11:44)

A nije ti palo na pamet da je Deki možda navijač Intera ili Olimpije?

Aleksandar

pre 10 godina

Kakav Deki, kakvi bakraci!!! Ni malo mi se ne svidja ova odluka. Dosta vise sa eksperimentima. Treba dovesti ozbiljnog/uspesnog privrednika i entuzijastu za sport a ne nekog Dekija.

Goran

pre 10 godina

Odlična kombinacija. Dvojca koji su se dokazali radom i rezultatima. Na taj način neće biti sumnje dali se favorizuje Zvezda ili Partizan. Mada kakvi su i jedni i drugi teško da će imati kandidate za reprezentaciju.

Arsen

pre 10 godina

I sad svi treba da ocekujemo da ce ovaj koji je u Zvezdi igrao, bio kapiten, kleo se u nju biti, neutralan i da ce pomoci fudbalu, a onaj ko je u Partizanu proveo dve-tri godine je Partizanu dao sve u poslednjih 6 godina. Noncest. Stankovic ce, ako bude izbran, biti kopredsednik Zvezde i to je to ... Kineza za predsednika FSS.

Nezvanični distributer inostrane robe

pre 10 godina

"...Marko Pantelić, Ivica Dragutinović, Mateja Kežman i Zoran Mirković..." Jedna stvar je igrati fudbal, tu ne treba puno pameti, ali voditi FSS je skroz druga kategorija. Sumnjam da su navedeni, sa sve Stankovićem na čelu, intelektualni kapaciteti za funkcije.

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Stanković - predsednik FSS-a, Ljubinko Drulović - selektor, i potpisujem da osvajamo titulu na narednom šampionatu Evrope! Jer kad mogu Hrvati sa tandemom Šuker-Kovač da onakav krš od tima odvedu u Brazil, šta tek mi možemo da uradimo sa onoliko sjajnih mladih talenata ...

Lesa

pre 10 godina

Najgori igrac na terenu na 90% utakmica koje je odigrao za Srbiju sada postaje predsednik FSS-a ...

A taman sam mislio da smo se konacno oslobodili cuvenog Dekija ...

I.

pre 10 godina

Kad moze Udovicic bez dana radnog iskustva (a da ne racunamo bazen) pravo iz bazena da bude MINISTAR, ne vidim sto je problem da Deki bude predsednik FSS.

Jad

pre 10 godina

Hahaha, ovo je sprdnja. Kakav Stanković, pa taj dve rečenice ne ume da sastavi. Kakve veze više ima šta bi Karadžić voleo, kada ga godinama već ne želimo na toj funkciji. Ne odlazi čovek sa zaslugama pa da ga slušamo šta bi on voleo, naprotiv, isterujemo ga sa te funkcije već godinama. I sad bi on nešto voleo...

cukce

pre 10 godina

Stankovic ima bogato iskustvo u upravljanju sportskim organizacijama ... populizam, baby!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Micko, 28. novembar 2013 08:42)

Deki pored bogate sporstske karijere gde je zgrnuo puno novca ima i uspesnu poslovnu karijeru vlasnik je renomiranih restorana i prodavnica sportskih oprema kako u Srbiji tako i u Italiji, kad se spoje ta 2 plus njegovo postenje idealan covek za celo FSS. Tumba je dobar trener ali na reprezentativnom novou je nama potreban neko poput Rajevca!

marko_bgd

pre 10 godina

veliki sam zvezdas,ali dejan stankovic je do sada igrao fudbal...i odmah posle toga da sedne u predsednicku fotelju...pa on nema jos uvek iskustva,ili je izgleda lak posao biti predsednik fudbalskog saveza srbije,i nije potrebno iskustvo za taj posao,a ni neko preterano znanje..pa ni dzajic ni bekenbauer nisu odmah seli u predsednicke fotelje...mada mislim da prvenstvo ni tada nece biti regularno...pa ko moze da spreci partizan da namesta ovoliko,pustili su ogromno korenje,i bice tesko spreciti ih u tome dalje

I Feel Devotion !

pre 10 godina

Nije mi jasno cemu ovoliko price o sportu u kome nikada nismo imali nikakav uspeh !? Jesmo kao stara SFRJ imali prvaka evrope i vicesampiona,ali realno u vremenu kada fudbal i nije bio toliko zastupljen u svim zemljama kao danas.Mi danas nemamo nikakve sanse da budemo u korak sa evropom jer nam za to fale genge,realno !

NY

pre 10 godina

Ja znam da bi grobari najvise voleli da Tole ostane. Njima nije valjao Miljan ,nije im valjao Piksi,ne valja im Deki. Oni bi za selektora Plavog,Golca,Jesica, Stanoja, Tumbu oni bi u reprezetaciju Lolu Smiljanica, Gulana, Lazara,Adema,Mustafu, Racu i sve one propale fudbalere koji pecalbare od Moldavije do Azarbejdzana.U jednoj Spaniji nije vazno da li je selektor Del Boske ili ovaj ili onaj i nije vazno da li je u reprezentaciji iz Reala ili Barse.Oni su svetski prvaci.U Srbiji sedam miliona stanovnika i sedam miliona selekttora i strucnjaka za fudbal.A kod nas Tole koji cestito ni srpski ne zna

Labud

pre 10 godina

Ovo ce biti i kraj Zvezde kakvom je znamo. Zato je i Dekiju urucena ta cast. Najsmesnije je sto neko misli da ce Zvezdi sada cvetati cvece...Nedostatak sistema za pravljenje para ce se preseliti o u fss. To ne mora da znaci da ce teprezentacija biti losa. Dokle god Partizan stancuje fudbalere nema zime...

Bole

pre 10 godina

Hajde Deki je mlad covek , nije lose resenje . Nije mi jasno ko plasira te informacije o Tumbakovicu . To bi bila propast . On moze da pobedi samo namestenu utakmicu , da ne pricam o tome da bi pozvao ceo Partizan u reprezentaciju . Zivi bili pa videli .

Nikola K.

pre 10 godina

Najveca moguca glupost jeste da fudbaler direktno iz kopacki preuzme ovako zahtevnu funkciju. Zahtevnu u smislu da Deki nije pekao zanat u tim "administrativnim, pravno-ekonomskim" vodama vec na terenu. On bi trebalo da radi nesto uz starije i iskusnije celnike, a ako se pokaze sposobnim i da preuzme palicu jednog dana.

Ja pozdravljam velike asove u srpskom sportu, ali ne na ovaj nacin. To je kao kada bih ja kao sveze diplomirani student medicine, tj. kao lekar preuzeo posao u nekoj banci, posti ili predvodio jedan fudbalski klub. Sigurno je da bih vremenom naucio ono sto je neophodno za moje radno mesto, ali nisam ja dovoljno kompetentan za taj posao, nisam se za to skolovao.

Pantela

pre 10 godina

Naci uvatio me tai neki osecaj ponosa za Kumaru. Obecao cova da ce me stavi na funkciu vrste potprecednika saveza tipa fudbalskok. A Zigara zino, neverue.

Mad4Red

pre 10 godina

A sto ne bi bio Zdravko Mamic predsednik FSS zdrav sposoban i ume da napravi cuda u svetu fudbala!!! Razmislite nebitno sto je covek Hrvat, bolje poznaje fudbal od pola ovih nasih "kvazi strucnjaka"

zvezdas

pre 10 godina

mislim da je deki jedno od boljih resenja, i da ce se truditi za regularno prvenstvo. a sto se tice namestanja, mislim da je tu tole najmanje bio kriv, vec da su to klubovi radili medjusobno

Bipurin

pre 10 godina

Pa sta vam je bre ljudi??koga da postave za da Vi negativci budete sretni??nije vam valjao Tole,Miha...sada Vam ne valja ni Deki,Mateja,Tumba...svako od njih je napravio karieru u fudbalu a ne u politici i logicno je da preuzmu fudbal...sve najbolje za sve nove ljude

Prelepi Djura

pre 10 godina

Deki Stanković-DRAGAO...odlično, konačno neka mladja osoba a ne metuzalemi stalno...msm, kad čujem one pogašene zvezde i zvezdice kako pametuju kao da je komunizam i dalje na snazi, muka mi je.
Ovaj spisak mi možda nije vrh, ali ok...bitno da dođu mladi sa novim idejama i iskustvom iz inostranstva.

tarpe

pre 10 godina

da je srece i da nismo ovako klupski podeljeni,possto je occigledno da zvezdass mora biti na tom mestu,slatko bih predlozzio ivana golca za predsednika,a dekija prvog do njega,uz dobrog selektora koga bi oni sigurno dobro odabrali,evo ti gospodstvena,posstena i dobra ekipa za sredjivanje stanja u fss

Darko22

pre 10 godina

@Hoću 150 pluseva, 28. novembar 2013 11:44)
Samo ti mastaj i zivi u nebulozi,odsjecen od realnosti .Mislim ,ekipa kojoj redovno trpaju po sest komada na velikim takmicenjima ....

Marko

pre 10 godina

Treba sacekati da se izabere novo rukovodstvo FSS, da li ce to biti Stankovic ili neko slican njemu,vidjecemo,u svakom slucaju Stankovic se cini kao dobra opcija jer je covjek bez mrlje.
Sto se tice selektora,treba malo sacekati,moje misljenje je da bi idealan kandidat bio Stanojevic,ako ne on,onda sacekati Djukica koji ce najvjerovatnije dobiti otkaz u Valensiji u narednih mjesec dana.

Borky

pre 10 godina

Apsolutno da za Stankovica dok za Tumbu nisam siguran. Ako mozes Savicevic i Suker biti uspjesni predsednici zasto nebi i mogao i Stankovic koji ima ime u europi i svetu sto je i najbitnije.
Ovi sto predlazu Antica samo cu podsjetiti da je taj Antic tuzio FSS i primao jednu od najvecih selektorskih plata u svetu a nama je prodavao pricu o ljubavi prema Srbiji.Antic je obicni placenik koji samo misli o parama i koji bi opljackao savez za mjesec dana.
Sport sportistima!!!

molim vas recite mi da je danas prvi april

pre 10 godina

tumba selektor hahaahahahaahahahaahahaahahahahahahahaha
hahahaahahahaahahahaahhahhahaahhahahahahahahahaahahahah

Miloš J. Kosovac

pre 10 godina

Mafija produžava da urušava srpski nogomet.Karadžić im je bio glavni bos, a sada će neko biti iz senke, ili više njih. Baš kao nekada Sicilijanska, a sada albanska mafija u SAD.

starmo

pre 10 godina

Stanković - predsednik FSS-a, Ljubinko Drulović - selektor, i potpisujem da osvajamo titulu na narednom šampionatu Evrope! Jer kad mogu Hrvati sa tandemom Šuker-Kovač da onakav krš od tima odvedu u Brazil, šta tek mi možemo da uradimo sa onoliko sjajnih mladih talenata






Modric, Mandjukic, Srna,Rakitic, Perisic, a od mladih Kovacic, Rebic,Halilovic, Jedvaj,Basic, i jos hrpa njih za koje se vec sada otimaju svi veliki klubovi Europe. Uistinu krs momcino...

zvezdan

pre 10 godina

a gde je osnova, ko ga je uopste pitao da pristane? u ozbiljnoj medijskoj kuci ovakva nepotpuna informaciaja ako izadje u javnost vi dobijete otkaz dragi NET "novinari"? kao prvo dok je igrao za reprezentaciju nista od njega nismo nikada videli, ni trud ni zelju ni strast, a bogami ni oznojan dres. drugo, ova figura je smesna za tako veliku ulogu, moze da drzi butike i restoran sa srednjom skolom a za nesto vise tu je covek gospodin Sava Moilosevic!

Borko

pre 10 godina

U Srbiji svako moze sve da bude. Kakve veze Stankovic ima sa ozbiljnim menadzerskim poslom, gde je potreban pismen i iskusan covek u oblasti poslovnog marketinga, ekonomije, neko ko je vodio nesto, ko ima neke reference... e Srbijo medju sljivama... Tako je ovde uvek, jedva oteras goreg, pa dovedes loseg. Ovde je i Bog rekao laku noc!

Las Vegas

pre 10 godina

Diletantizam,

golube, Znas li ko je bio predsednik FS Nemacke. Franc Bekenbauer i to godinama.Zavrsio mandat posle SP u Nemackoj.Postao predsednik Bayerna a nasledio ga KH Rumenige.Kakav bre Golac, Antic i ostala boranija.Treba mlad energican covek kojije ziveo u inostranstvu koji zna jezike. Srbija nema nikoga u UEFA ni u jednoj komisiji.Od odlaska Dusana Maravica prazninaa o FIFA da ne govorimo jos od Dr Andrejevica.A cija je to zasluga? Onih koji su do sada vodili savez.Pre svega Tomislav Karadzic

Trustno1

pre 10 godina

Dekiju svaka cast, ali nije on jos zreo za tu funckiju. Nije jos ni blizu. Ne mogu da verujem sta citam. A Tumbakovic jer se nema para za boljeg? Neko je rekao Antica za predsednika? Odmah mi se ucinilo kao dobra ideja, samo sto nije isto selektor fudbalera i predsednik jedne institucije.

drakce

pre 10 godina

Ovo je vesta kamuflaza grobarskih struktura koje vladaju u FSS. Umesto ocrnjenog Karadzica postaviti Zvezdinu legendu (bez iskustva) tako da mogu i dalje da vrsljaju a da Zvezda nema argumenata za nezadovoljstvo. Sa druge strane Grobari nece biti zadovoljni izborom. Pravo resenje su promene koje moraju biti korenite, a da na celo dodje covek koji ne pripada ni Zvezdi ni Partizanu, a ne da se iza Stankovicevog imena kriju kojekakvi likovi

Slobodni Klikeri

pre 10 godina

Ne znam sta je ovde gore od goreg; Stankovic na celu FSS-a ili Tumbakovic na mestu selektora. Prvi nema ama bas nikakva iskustva u vodjenju i organizovanju ni svog dvorista,a drugi ima trenerskog iskustva i rezultate na novou zonskih liga Evrope. Fijasko je neminovan.

petar

pre 10 godina

grobarccina jesam,ali za tumbu kao selektora,nisam. takodje ne mislim da bi dejan kao,po mom missljenju,posstena i neiskvarena osoba bio dobar za mesto predsednika pogotovo uz svu ostrasscenost u nassem fudbalu(ako se joss uvek tako zove ovo nasse mrcvarenje lopte).dakle,iako nemam potpuno losse missljenje o toletu(pre svega zbog tvrdog odnosa prema lopinama i mafijassima iz zvezde)radije bih nekog mladjeg posstenog i dobrocudnog diktatora na tom mestu ,iako sa svestan da sam upravo opisao nepostojece bice,makar u srbiji nepostojece.

Nenad

pre 10 godina

Nije valjao Karadzic sad nam smeta mladost i neiskustvo Stankovica.Pa sta nam valja,uvek cemo naci neku zamerku.A na terenu su pokazuje uspeh,Karadzic je imao u jednom delu predsednikovanja uspeh a u drugom potpuna katastofa.Stankovic dolazi iz zemlje fudbala i sto sta je mogao da vidi i nauci u Italiji.Itekako ima iskustva,moja puna podrska Dekiju.Kad god su neki sport vodili ljudi iz sporta mi smo uvek bili dobri.A kvazi politicari,privrednici i jos po neki uvek smo bili na dnu.

Navijac

pre 10 godina

Ni manje zemlje ni vise strucnjaka za fudbal.A koga bi vi za Predsednika FSS.Aleksandra Vucuca ili Tomu Nikolica.Koga bi za selektora? Alexa Fergusona, Kapela, Murinja,Gvardiolu ?

Dejan Stankovic je video kako se upravlja velikim klubovima.Isti slucaj i sa Savom Milosevicem.Govore ljudi jezike.Piksi ima vise trenerskog izskustva od Tumbe.I na kraju svi selektori uspesnih reprezentacija su stariji od 50 godina.Nemacki selektor Joakim Lev nije bio trener ni jedne bundesligaske ekipeali je sedeo na klupi kao pomocnik Klinsmanu a Klinsman Rumenigeu. Nemackaje od rata promenila 8 selektora

danilos

pre 10 godina

Cekaj bre, hvalili ste nedavno tokom baraza i pricali kako je Davor Suker dobar za HNS jer je bivsi fudbaler na celu, a sad pricate ovako o Stankovicu?! Pustite coveka da pocne radi, pa tek onda sudite! Jos nije ni poceo!

Staridz

pre 10 godina

Deki brate dodji u nas fudbal molim te,ne mogu vise da gledam lopove-ti si nas zvezdas i hvala ti na svemu.Vrati deki Radomira Antica za selektora zato sto mi boljeg nemamo,mada moze i piksi.
Jedan je STANKOVIC DEJAN

Diletantizam

pre 10 godina

Mi zivimo komediju. Stankovic na celu FSS-a, kao da smo neka Liberija gde je Zorz Vea najlogicniji kandidat za predsednika drzave.
Imamo Dusana Maravica, Ivana Golca, Soskica, Boru Milutinovica, Antica, oni bi bili odlicni predsednici.
I to je to u ovome trenutku. Eventualno Jugovic kao sekretar saveza.
Ove price upisivanja fakulteta iz obdanista ce se zavrsiti opet tragicno kao i s Piksejm i Dejom - funkcionerom i selektorem.

Bojko

pre 10 godina

Boze koji smo mi narod , nisu oni intelektualno jaki da vode FSS , treba strucno lice!!! Pa to vam je Karadzic pa vidite kako je vodio , vratite bre sport sportistima, ima ce oni zaduzene ljude za menadzerisanje i finansije daj dosta vise Djurica , Karadzica i ostalih iz vlasti. Da ne treba Covic mozda da bude predsednik!!! Koliko smo mi uzasan narod boze mili... Niko nama nije dobar i svi mi znamo sve. Za selektora nisam pametan i ne znam koga uzeti jer Antic sigurno ne moze zbog onih presuda itd...

s.c.

pre 10 godina

Od svih fudbalera on mi se cini kao najpristojniji ali sta on zna o vodjenju jedne organizacije, opet brakanje baba I zaba...Isto I Djordjevic, obozavam ga ali nema nikakvih rezultata iza sebe, igrati kosarku I biti trener su razlicite stvari, Samo se nadan da nece zavrsiti kao Miha..

Lacio

pre 10 godina

...occigledno da zvezdass mora biti na tom mestu...
(tarpe, 28. novembar 2013 11:44)

A nije ti palo na pamet da je Deki možda navijač Intera ili Olimpije?

Gradjanin

pre 10 godina

Evo super sto cete imati Dekija (ZVEZDINO PILE). Samo, mislite da cete biti prvi narednih godina?

Apsolutno ista sudbina vas ceka. Valjda ce i zadnji navijac CZ shvatiti da nemate tim (sto kaze Sekularac - legenda kluba).

Nebojsa - Delija

pre 10 godina

Sto se tice Dejana Stankovica njegovog izbora za presednika fss ja licno nemam nista protiv ,ali mislim da bi bilo najbolje resenje da se on postavi za potpresednika fss gde bio zaduzen za sve selekcije od A reprezentacije do najmladjih kategorija znaci da se postavi direktora
A reprezetacije i zajedno sa njim da izaberu selektora A reprezentacije koji ce obavljati funkciju u dva kvalifikaciona ciklusa .
Dalje postaviti direktora za mladje kategorije i selektore nebi bilo lose da to ne budu jednogosnji nego visegodisnji ugovori.
Zahvaliti se svi ljudima koji su radili u savezu dok je Karadzic bio presednik dovesti nove ljude sa autoritetom .
Promeniti presednika sudiske organizacije i dovesto novog coveka na celo sudiske organizacije takodje uvesti strozije kazne za sudiske greske na utakmicama .
Presednik FSS mora da bude fudbaler nikako iz politike i privrede ako takvu licnost nemamo ja glasam za Stankovica .

rrmm

pre 10 godina

Ovo je sve jedna velika prevara i režija . Dakle i posle Toleta i Mihe , Tole i Miha . Pa oni zato i postavljaju Dekija da bi vladali i dalje iz senke . Poznato je da je Deki u Italiji uvek igrao sa Mihajlovićem u istom timu i da mu je on fudbalski otac , i da su njih dvojica kumovi . Zna se da su Miha i Tole u dilu i zna se da tu izvesni Ramadani i dalje vedri i oblači . Čime li je to Dejan Stanković zaslužio da iz kopački sedne u presedničku fotelju . Jurenje lopte po terenu i biti predsednik neke organizacije nije ista stvar , mada ljudi ovde misle da sve znaju . Za tu funkciju treba neko obrazovanje i neko iskustvo , a teško da
Deki ima bilo šta od toga . Dakle sa njim na čelu fss ne bi se ništa promenilo , a bilo bi još i gore . Reprezentacija će i dalje biti pevačko društvo i Ramadanijeva agencija za rasprodaju igrača . I dalje će se tu motati neki Đorići , Kosanovići i Živadinovići . Ljudi osvestite se na vreme i recimo stop mafiji , stop uništavanju fudbala u srbiji .

Novica

pre 10 godina

Tumbaković? Da li znate da ovaj "stručnjak" NIKADA, NIGDE i NIŠTA nije postigao osim u Partizanu i to u ligi za koju znamo kakva je.

geronimo

pre 10 godina

Dno dna. Jedan do sada nije vodio ni trafiku a sada ce da upravlja produzecem koje obrce desetinu miliona evra godisnje (mada sumljam da ce ubuduce imati i desetinu hiljada), a drugi je jos pre neku deceniju vodio neku ekipu a sada ce reprezentaciju. Ali to nije ni bitno, ipak ce oni, kao i svi do sada, biti samo dobro placene marionete menadzera koji vec decenijama upravljaju fudbalskom savezu.

petar cz

pre 10 godina

Ja kao zvezdas jedva cekam da ode ovaj karadzic koji nas je zavio sve u crno i reprezentaciju i uopste fudbal. Medjutim iako veoma cenim Dekija mislim da on nije pravo resenje za mesto prvog coveka saveza. To mesto treba da pripadne nekom javno navijacki neopredeljenom coveku koji pre svega treba da bude visoko obrazovan u poljoma organizacije, menadzmenta i finansija.

m

pre 10 godina

Deki je kao prvo dobar covek i njega para nije pokvarila. Tako da ovi sto pricaju da ce biti naklonjen Zvezdi mislim da zestoko grese, ali to je moje misljenje...

dr cooper

pre 10 godina

Ko misli da ce deki da favorizuje zvezdu grdno se vara. U Nazoru je igrao fudbal uvek za ekipu koja je navijala za partizan I koja je uvek bila mnogo veca. verujem da ovo malo ljudi zna. barem do sad.

trn

pre 10 godina

Da je pametan, nikada ne bi seo u tu fotelju. Predobar covek, skroman, prava ljudina. Samo ce napljuvati nekolicina likova koji nemaju zivot na prvoj gresci koja se izvesno moze desiti. Onoliko pljuvanje posle Slovenije, a ko sad da igra u veznom redu, Raca Petrovic? Deki sve najbolje, nadam se da neces na(sesti).

Dejan Popovic

pre 10 godina

Deki lepi vidi ako nemaš časne namere nemoj da se sedaš tu..ako se i u tebe razočaram srušiće se jedan veliki ideal..Jedina se uz nemanju i kumaru svetla tačka ove dve decenije...

Stojan

pre 10 godina

Prava vest. Sport proverenim, moralnim i uglednim bivshim sportistima. Upravni odbori u svim drzavnim preduzecima vanstranackim ljudima ali bez novcane nadoknade ako su vec zaposleni....
Pravednost /28/11/2013/

shimano

pre 10 godina

evo nama novog Boga. sad ce na sve strane hvalospevi i poltronstvo, komentari fudbalskih "strucnjaka" kojih dao Bog imamo kao ni jedna zemlja na svetu i koji su svoje fudbalsko znanje stekli po kladionicama. voleo bih da gresim ali poucen prosloscu ne vidim zasto bi bilo sada drugacije.

Neiskustvo

pre 10 godina

Valjda Stanković neće uspeti da sruši sve što je Tomislav Karadžić stvorio: dominantnu reprezentaciju koja je učesnik svetskih i evropskih šampionata, sjajnu trenersku školu, izuzetno zanimljivu ligu, klubove koji imaju uspeha u evropskim okvirima, odlične odnose sa najboljim srpskim trenerima, viziju o razvoju srpskom fudbala... Mada, ipak on direktno sa terena ulazi u fotelju. Evo, Tomislav Karadžić je u fudbal ušao kao neko ko je ispekao zanat u privredi pre toga. Doduše, postavljen po DB-ovskom liniji, ali to znači da je u pitanju iskusan čovek, stari lisac!

MarkoBG

pre 10 godina

Užas. Ne razumem zašto neko stalno mora da pravi karijere na tako važnim mestima, da bude pomoćnik, zamenik, selektor, direktor, potpredsednik, predsednik bez iskustva i rezultata?!
Lično protiv Dekija nemam ništa, ali direktno iz kopački u predsedničku fotelju, što je mnogo mnogo je. Izgubili smo sve kriterijume

Nemanja

pre 10 godina

Sumnjam da moze da bude bolje ako dodje Deki. On je, da neko ne shvati pogresno, veliki igrac i covek, ali jako neiskusan za ovo mesto. Za to trebaju iskusni ljudi. Mogu i bivsi sportisti, ali malo stariji, koji su se vec kalili na nekom rukovodecem mestu, ali manjem od Saveza. U svakom slucaju zelim mu srecu, trebace mu da se izbori sa raznim stvarima. I samo molim sve komentatore i medije da paze sta sad pricaju, da ne bi bilo ko sa Mihom. Euforija na doceku, a svi znamo kako ga je vecina otpratila...

markonimaconi

pre 10 godina

deki stavi rasnog patrijotu pantelu za selektora molim te...pa kum ti je..ne mozes da ga ne stavis...ionako nikad necemo nista uraditi u fudbalu,pa bar nek bude zezanje

black joker

pre 10 godina

uz duzno postovanje njegovih igrackih i ljudskih kvaliteta ali ovaj covek ni dana u zivotu nije bio trener a kamoli da je negde pokazao upravljacke sposobnosti... ovo nema ni u jednoj drzavi da se iz kopacki uleti u najvecu mogucu fotelju u fudbalu... da se razumemo tole je katastrofa...

garavi

pre 10 godina

deki ok ! grobar sam (navijac a ne ko predsednik ) ali gde bre nadjoste tumbakovica ? pa on igra najsporiji i fudbal udji u pet metara da das gol . ali moras to polako da uradis e takav ce nam biti fudbal reprezentacije . stojkovic , djukic , antic . . stanojevic

Zmaj od Očaja

pre 10 godina

Sjajni kandidati i još sjajniji pomoćnici da se fudbal dovede u normalu... DEKRETOM zabraniti loptanje, stadione pretvoriti u zimske bašte, gajiti zdravu hranu a tu bolest fudbalsku oterati na deponiju!

miscodisco

pre 10 godina

Ljudi nece on da sutira i trci...ovde treba neko skolovan i strucan i naravno da voli fudbal.
Kakvi bre fudbaleri, cast izuzetcima ali vecina su polumozgovi!

doktor

pre 10 godina

To što je momak odlično "pikao balun", ne znači da će biti tako sjajan u vodjenju saveza. Prepuštanje fudbalskih organizacija i klubova neškolovanim i neiskusnim ljudima(mislim na marketing, ekonomiju, trenersko znanje), kakav je sigurno i Dejan Stanković, vodi nas u problem...dokaz za to, više bivših sportista na čelu fudbalskih klubova...

AAAAAAAAAAAAAA

pre 10 godina

A sto da ne pristane?To nigde dobio ne bi.
Samo u Srbiji,do juce na terenu,onda odmah predsednik saveza,do juce u bazenu onda odmah predsednik Novog Beograda
Jos samo i on diplomu da kupi da bude dr Dejan Stankovic i milina

emirati

pre 10 godina

Neka bude predsednik ko hoce - neka bude selaktor ko hoce ( oba iz Zvezde) ako treba ? Meni je vazno da se Partizan plasira u grupnu fazu LS ili LE - zato se igra fudbal i gleda !

sarajlija

pre 10 godina

pa covjece vama niko ne valja,kakav ste to narod pobogu brate,sta fali da bivsi istaknuti reprezentativac obavlja ovu funkciju,samo bivsi fudbaleri i trebaju da sjede u savezu,treba nam perspektivan selektor piksi,djuka ili stanoje i udri!

qqzqq

pre 10 godina

pa gore od ovog ne mozemo...sto da ne pokusaju? do sad smo bas lepo prolazili pa ce deki da nas dokusuri,kako da neee...a i treba igrac da bude predsednik,on na svojoj kozi zna kako je to kad se ne uspe u necemu...zato mislim da ce raditi za dobro srpskog fudbala,jer realno dotakli smo dno...u ligi nam je najzanimljivije kad se daju saopstenja,a kvalitet fudbala je najmanja briga...kitimo se nekim titulama a jos malo pa cemo biti isti rang kao i island...

stevan

pre 10 godina

Nama treba neki Nemac ili Italijan za selektora koji ce da zavede gvozdenu disciplinu, a ne treneri koji se nalaze u kafani, I koji ce sluziti Ramadaniju za prodaju igraca.

dečko ili veća

pre 10 godina

Loša kombinacija....potrebni su ljudi sa iskustvom i znanjem u obavljanju tih poslova. Kakav Tumbaković. Najbolje rešenje je stranac selekor sa pristojnom fiksnom platom i velikim bonusom u slučaju plasmana na takmičenje. Rezultat neće izostati.

neutralno

pre 10 godina

U zemlji sa 6-7 miliona ljudi,4 miliona punoletnih,1 milion pismenih,i 500 000 ljudi koji misle svojom i smao svojom glavom,svakako 200 000 su direktori,predsednici,sefovi i ostali rukovodioci. U istoj takvoj maloj zemlji da bi bio nesto,neko, trebas da se duboko poklonis,klanjas tekucoj vlasti,tj. bilo kojoj politickoj partiji koja je na vlasti.Koje god ovde ime da se pomene ovde 50% bice za svaka cast na izboru,a 50% uaaaa,uaaaa.

Dejan

pre 10 godina

Stankovic za predsednika FSS-a samo iz jednog razloga da bi se isti igraci poozivali u reprezentaciju kako bi Ramadani i dalje mogao da prodaje svoje netalentovane fudbalere...

Realno

pre 10 godina

Ovo je bolje resenje za savez i nas nego za Dekija. Sa mnogo problema ce se susretati i mozda mu nije sada pravo vreme da ulazi u nas fudbal, ali zelim mu svu srecu. Napred Deki

dosledan

pre 10 godina

Licno sumnjam u ovu vest osim ako ne postoji logika da je ok to sto buduci predsednik saveza ne zivi u ovoj zemlji. Za ostale kandidate ne bih trosio prste.

bojan

pre 10 godina

Zvezdas sam, ali gde se Stankovic dokazao, u smislu rukovodjenja i sl.? Isti slucaj i sa Mihom koji je bio totalna nepoznanica sto se tice posla selektora (sada vise nije). Evo sad i Djordjevica guraju u KSS. Da li je to obavezno da bude poznata licnost koju ce ljudi iz senke da kontrolisu, a narod da ima na koga da pokaze i usmeri mrznju?

Dare

pre 10 godina

Populizam na kvadrat...Mada sa druge strane bolje i Deki nego neki uspesan biznizmen(politicar)...Nisam pametan. Mada Deki je bio sa Toletom kao nokat i meso..Nisam pametan sta da mislim...

mr.key

pre 10 godina

@I Feel Devotion

Cemu toliko price o fudbalu? Mozda zato sto volimo fudbal vise od bilo kod drugog sporta? Uostalom niko te ne tera da citas, ima dovoljno vesti o ostalim sportovima pa uzivaj, a nas ostavi na miru.

H8er

pre 10 godina

S' obzirom da je Grand balerina u politici kao savetnica, da je estradni menadzer u istim vodama, da je "Modelsica" u Skupstini Srbije, da je jedan covek svojevremeno osudjen, a danas je u kabinetu ministra Pravde?!, da oni sto iole znaju i obrazovani su potkradaju sve nas i rukovode preduzecima kao da su mala deca (Zeleznice, Srbijagas...) da predsednikova zena ima savetnicu koja se slika gola i putuje kao diplomata, da nam je predsednik grobar po zanimanju sa kupljenom diplomom...

Zasto onda praviti ujdurmu oko Dekija? Ne slazem se da sportista iz opreme uskoci u "menadzment", ali ako bolje razmislimo i precesljamo nase funkcionere - on je jos i odlicno resenje, Mihajlo Pupin za sve gore pobrojane. A pride je u fudbalu ceo zivot.

Ako predsednik moze da vodi drzavu, a ceo zivot je kopao rake - moze i Deki FSS koji je ceo zivot loptao po Italiji i Evropi. Nije pravo resenje (demantuj me Deki) jer je neiskusan i zelen, nekvalifikovan za taj posao, ali ako mogu drugi da rade na odgovornijim mestima - moze vala i on.

Digla se veca prasina nego kada je Modelsica usla u Skupstinu. Nerealno.

duca

pre 10 godina

Bezi ti Deki odavde,svi koji te sad hvale ima da te pljuju za godinu,dve!Tako je oduvek bilo u nasem fudbalu zato nam i jeste takav kakav je :(

pablo

pre 10 godina

Dejan Stankovic....ocigledno se neko opasno igra sa ovom Srbijom!!! Tumbakovic,trener moze da bude,samo u Srbiji i Kini!! Nece biti nekih noviteta mislim. Cekaju se izbori,odlucice neko gore,kao i do sada! Fudbal u Srbiji,ce se opraviti,kada i nasa poljoprivreda,znaci uskoro:-)

bum

pre 10 godina

dragi moji,nije isto izvoditi slobodan udarac i voditi organizaciju kao što je FSS.plašim se da je nečija ideja o postavljanju fudbalera na čelo saveza ustvari potajna želja da se neko bez organizacionog i rukovodećeg iskustva(da ne kažem i nečeg drugog) postavi na to mesto da bi se lakše manipulisalo.fudbaleri da se bave fudbalpm(igrom i strukom)a vođenje saveza je za neke malo obrazovanije,iskusnije,pa zašto ne reći i pametnije.

Ime i prezime

pre 10 godina

Ali Tumbaković i Stanković?!? A jesu li razmatrali možda da dodju možda Golac, Muslin, Stefanović, Milutinović, Antić...

zvekir

pre 10 godina

Japanac za predsednika , Nemac za selektora (npr. Jupp Heynckes)!!!

P.S.Ako neko misli da nema para za takva imena, verujte da ima... Pitajte Tola... i to za višegodišnje ugovore.

Deki

pre 10 godina

Teramo jedne,a doci ce izgleda jos manje sposobni...zar je moguce da nemamo nikog normalnog da nam vodi taj savez,zar je moguce da nemamo normalnog selektora?Mislim na neke starije ljude,realno mislim da su ovi jos mladi da bi radili ovakve poslove,ali ko zna...to je moje misljenje,mozda i gresim.

Kol

pre 10 godina

Kakva vest, ako je ovo tacno onda mi nije jasno zasto je miha otisao pa deki mu je najbolji ortak! Nas fudbal zaista ima obrta skoro ko filmovi Kristofera Nolana mada je realno mnogo losiji od pomenutih filmova!

Nataeos

pre 10 godina

Meni nije jasno hoce li on biti selektor ili predsednik FSS? Te dve funkcije ne moze da obavlja jedan covek!
(crnac, 28. novembar 2013 13:40)
Kako ne može?? Sve je moguće u Srbiji!!

Nebojsa

pre 10 godina

Dejan Stankovic je rekao da nece da zivi u Srbiji posle igracke karijere. Prema tome, ne vidim kako ce da upravlja FSS-om iz Italije. Ja bih cak rekao da je i Sava Milosevic (koji mi nikada nije bio preterano simpatican) mnogo bolji izbor od Dejana Stankovica.

Igor Markovic

pre 10 godina

Ako ce onaj Tumbakovic biti selektro, onda... TOLE OSTANI!!! I ako ce neke organe voditi bivsi igraci koji svojevremeno nisu znali ni izjavu da daju, onda svi treba da idemo bestraga! Od svih podrzavam samo Stankovica i Baticu Mirkovica, ostali su kosa tanka, uspravna debela!

sale

pre 10 godina

Molim vas, ja sam dugo ziveo u Nemackoj, sad sam opet u Srbiji, ajd mi objasnite sta znaci ova rec "respre", to mi nije jasno....

citiram: "Oni bi imali posebna zaduženja i respre koji bi srpski fudbal vremenom podigli na mnogo viši nivo."

mille grobar

pre 10 godina

Manje-vise, nista se meni ovde ne svidja preterano...Zelim im puno uspeha ako bude ovako, jer smo i mi kao fudbalska nacija, zeljni istog...

Gepek!

pre 10 godina

Dobro je poznato da naši fudbaleri od škole imaju samo veliki odmor, tako da na čelo FSS treba da dodje neko školovan (napokon) a što se tiče Tumbakovića, e tu bi nam bi kraj!

zoran

pre 10 godina

Ta stvar je zavrshena, ali ono shto niste objavili, ili ne znate, Tole ce smeniti Djurica u Partizanu. To je takodje vec resheno. Ne shalim se, vec ozbiljno pishem.

ogi-cg

pre 10 godina

nikako mi nisu jasni ovi bivsi fudbaleri,imali vrhunske karijere,svi ih cijene i postuju.i umjesto da tako ostane,da sa svojom porodicom uzivaju,oni se hvataju posla koji im u zivotu ne treba.u startu ih pola drzave zamrzi.to isto je dejo savicevic uradio kod nas.zato stankovicu pamet u glavu

Aleksandar

pre 10 godina

Kakav Deki, kakvi bakraci!!! Ni malo mi se ne svidja ova odluka. Dosta vise sa eksperimentima. Treba dovesti ozbiljnog/uspesnog privrednika i entuzijastu za sport a ne nekog Dekija.

aca_bg

pre 10 godina

Vidim koliko je dobra kosarci donela kombinacija Bodiroga-Tomasevic sa posebnim zaduzenjima. Dokle cemo da robijemo zabludi da jedino kokoska zna sta je jaje? Kezmana su iz Vojvodine oterali posle manje od tri meseca zbog menadzerisanja na racun kluba.

nema kraja nebulozama

pre 10 godina

dokle vise sa tim dinosaurusima koji ne mogu da nadju posao pa onda idu u reprezentaciju? dokle vise sa djorama, pizonima, tumbama i slicnim im cudima. ako nema para za ozbiljnog selektora dajte sansu savremenim trenerima kao sto su drulovic ili djukic.