Tenis 44

Petak, 27.09.2013.

18:20

Sampras: Rodžer je najveći, ali...

Legendarni američki teniser Pit Sampras smatra da je Rafael Nadal zaslužio da se nađe u diskusiji o najboljem teniseru svih vremena.

Sampras: Rodžer je najveæi, ali... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Lepota Igre

pre 10 godina

Kontinuet, kazete, pa da vam kazem nesto jos. RF je jedini posle Rod Lavera koji je dosao do sva 4 GS finala u godini. Ne samo to, nego je on to uradio u 2 godine za redom (2006-07), i jos jednom 2009. godine.
I jedini igrac koji je do finala svakog GS-a dosao vise od 3 puta, tj jedini koji je do svakog finala dosao bar 5 puta (5 Australian Open, 5 French Open, 8 Wimbledon and 6 US Open).

Perica

pre 10 godina

Ja ću stvarno da budem objektivan, nebitno za koga navijam. I ukazaću na nešto što je po mom mišljenju ne mnogo bitno, ali se na tome insistira - na kontinuitetu. Kažu, Rodžer imao kontinuitet u osvajanju GS pa bio 4-5 g. neprekidno prvi. Svaka čast. Samo što mislim da su važnije dobre godine, da tako kažem. Nadalove dobre godine bile su 2008. (dva slema ol. zlato...), 2010. i 2013 (dva slema, pet m1000, a god. još traje). A zaboravljao se da zbog povreda nije ni mogo uvek imati kontinuitet (2005/6, 2009, 2012). A posebno je besmisleno da nije neko za odbranio slem. Nadal je samo branio RG a Nole AO. I?

Werewolf

pre 10 godina

@pa ajmo o kontinuitetu

pa ajmo, stvarno...to 10 uzastopnih finala,20 i kusur 1/2 finala je mnogo manje bitno, pamti se sampion i pamti se titula.
To 23 uzastopna 1/2 finala je kao da kazes da si 23 puta skoro stigao do kraja,kao da neko dodje 23 uzastopna puta do poslednjeg check pointa na putu za Mont Everest,i tu stane...Pa koga briga za to?Nisi se popeo,cao!Samo se konacni uspon pamti,kao i u sportu,gde su titule najvaznije.Federer nije bio dovoljno dobar da osvoji GS 9 godina za redom,Nadal jeste,a o 1/2 finalima i 1/4 finalima je zaista smesno pricati.
Finale je uspeh samo ako je porazeni u finalu na pravi nacin izazvao sampiona i ucinio da se to finale stvarno racuna(eng.make it count).Imao je Rodzer i seriju od 7 uzastopnih GS finala u periodu 2008-2010, i u sklopu te serije je i ono demoliranje u finalu RG 2008 od strane Nadala.Pa da li mozemo i taj niz da nazovemo uspehom?
Dakle samo titule i finala koja je porazeni bio izazivac na pravi nacin,imao mec lopte ili odveo mec u 5.set
Digresija,Rafa je rekorder i po broju sezona u kojima je osvajao 2+ Masters turnira.Jos jedan pokazatelj kontinuiteta.
Bas zato neki bivsi teniseri,poput Vilandera koji balavi za Fedom Rodzerovih 5 finala na RG ne uzimaju za toliko veliko dostignuce,jer osim titule iz 2009 Federer ni u jednom drugom finalu nije bio ni blizu titule,najvise sto je uspeo je da ima 1:0 u setovima,ni jedan mec nije odveo u 5.set.
Nole je vise ove godine namucio Rafu nego Fed u svih 5 susreta na RG.

pa ajmo o kontinuitetu

pre 10 godina

(Werewolf, 27. septembar 2013 21:28)

Da,ali je Nadal te silne uzastopne godine odrzavao osvajajuci samo RG u godini (2005/06/07/11/12),to mudro nisi spomenuo. Evo ti kontinuitet : 10 uzastopnih GS finala,20 uzastopnh GS polufinala,37 uzastopnih cetvrtfinala,237 nedelja uzastopno na 1. mestu (302 ukupno),ako se ove godine plasira na zavrsni masters(a verovatno hoce) to ce mu biti 12. uzastopni put,a samo 2008. nije prosao grupu (6x osvajao iz 8 finala),od Vimldona 2005 pa zakljucno sa AO 2010. od 19 GS-ova na 18 je igrao finale! Ima tu jos stvari,da ne nabrajam sad...

aha

pre 10 godina

@car A to nam kazete vi "objektivni". Kad ga Novak pobedjuje onda je Nadal dobar, kad Nadal pobedjuje onda je Nadal dopingovan. Nadal je jednostavno najbolji, ne igra doping voleje i forhende. Eto Cilic i Troicki nikog pobedili nisu. I jos nesto meno licno je mnogo sumnjovija 2011, i to sto Cetojevica vise nema na sportskoj mapi. Iz nekih izvora se cuje da mu je dozivotno zabranjen rad sa teniserima..

H2H

pre 10 godina

@taxman Posto statistika sve kaze, i posto Rodzer u svim statistickim parametrima vodi po tebi, evo pitam koji je odnos u medjusobnim mecevima Nadala i Federera?

Banezi

pre 10 godina

Nadalov problem je sto osim Rolan Garosa nikad nije odbranio gren slem titulu i sto kad god je osvojio vise od jednog gren slema (2008-2 , 2010-3,2013-2) sledece godine je osvajao samo po jedan gs tako da ce tesko prestici federera u gren slemovima

max

pre 10 godina

Nadalov manjak kontinuiteta na Gren slemovima,crna rupa iz 2011 to jest 6 najvaznijih turnira da izgubi od ISTOG igrača,daleko manji broj finala na ostalim gren slemovima to jest (ne)raznovrsnost,Rodžerov vanserijski OPŠTI rekordi 302 nedelja kao br.1 i 237 u nizu koji verovatno nikad neće biti oboreni,stil igre..mnogo će vode proći dok se pojavi ikona kao Federer! Obožavam Noleta i želim mu samo najveće uspehe ali Federera sam uvek više cenio nego Nadala !

Werewolf

pre 10 godina

"mislim da je Rodzer bio sjajan u kontinuitetu"...

A sta je onda Rafa koji je rekorder sa 9 uzastopnih godina sa osvojenim Gren Slemom? Oborio je ove godine rekord od 8 uzastponih sezona sa osvojenim Gren Slemom koji je delio sa Federerom, Samprasom i Borgom, a kako stvari stoje produzice taj niz na 10 sezona.

Mislim, kad pricamo o kontinuitetu...

slobinator

pre 10 godina

rafa je od svojih 13 gren slem titula bar 12 osvojio zahvaljujući steroidima.tenis pratim od vremena borga,mekenroa i konorsa.mogu reći da nisam video odvratijeg i dosadnijeg tenisera u životu od nadala.zeznuo je čak i ivana lendla.sampras me je stvarno oduševljavao,dok je federer igrao odista lep i tehnički doteran tenis,ali mu je mana što poraze nije umeo da podnese dostojanstveno.možda je karijeru trebalo da završi pre godinu dve i tada bi verovatno i bio najveći.ja se još uvek nadam da bi nole mogao u par narednih godina da napravi čudo.ima vremena da osvoji olimpijadu,uzeo je jedan a sad će i drugi dejvis kup,a nadam se da bi mogao da uzme i još desetak gren slemova.ako mu to pođe za rukom a pritom osvoji i rolan garos i sinsinati koji mu još jedini nedostaju onda bi on istakao kandidaturu za najvećeg svih vremena

vladimir

pre 10 godina

Po meni Federer jeste najbolji igrac svih vremena i da ga prestigne Nadal po titulama. ON igra najlepsi tenis sa elegancijom i lakocom dok se drugi polome kad pokusavaju da odigraju neki volej ili tezak udarac.

SPIDER

pre 10 godina

Sigurno je da Nadal nece moci da stigne Rogera po broju nedelja na prvom mestu i broju titula na zavrsnom mastersu. U GS titulama se priblizio i to je dostizno, ali ipak ne bas tako lako. Brojati Dejvis Kup tutule ipak nije toliko merodavno jer Nadal igra za Spaniju koja je i bez njega osvajala to takmicenje. Zlato na OI stoji i Roger je svoju sansu propustio 2004 kada je bio apsolutbi favorit. Ipak srebro iz Londona je uspeh skoro ravan pobedi.
To da RF nije imao konkurenciju u svojim najboljim godinama mogu da pisu samo oni koji tada nisu pratili tenis. Igraci iz Rogerove generacije kao sto su Hjuit, Rodik, Ferero su tih godina bili daleko bolji nego sto ih dozicni pamte. O Maratu Safinu da ne govorimo. + tu su i igraci tipa Moja, Kerten koji su tada i dalje igrali dobar tenis. + Nadal koji je prvi GS osvojio sa 19, kada je Roger imao 24. Pre se moze reci da generacija Rafa/Novak ima slabiju konkurenciju, jer osim svoje generacije (tu je jos i Mari) i odlazeceg Federera, svi ostali su realno druga liga.
I ne treba zaboraviti kljucnu stvar, a to je lepota i umetnost u igri.

Nataeos

pre 10 godina

Federera nikad nisam voleo, niti ću! Al da je igrač tenisa vrhunskog nivoa! Jeste! Rafa i da predje Feda po meni neće biti bolji po igri!! Ovaj ima klasu kad igra, lep tenis, baš kao što su imali Sampras i Agassi, dok Rafa je Bik i defanzivac, ali nema te lepote u igri.

GARO TZ

pre 10 godina

Roger je u svojim najboljim godinama (MILE) gubio od Rafe raspitaj se malo kako je Roger došao do titule na Rolan garosu ili idi prati gornji i donji srem

Kobe sucks

pre 10 godina

A No1eta nigde...koliko su opsednuti time da skinu No1eta,pa to je stvarno neverovatno. Ajde,razumem za nadala,on je stvarno opsednut (opsesivno-kompulzivni poremecaj),ali No1etu ce da gledaju ledja sledece godine jer tada nadal brani mnogo poena a No1e mnogo manje. Tako da,nadalovi fanovi,uzivajte ovih par meseci sto ce vam rafica biti prvi. Videcemo ga kako ce sve ovo da brani.

Dragana

pre 10 godina

Nadal je Grand Slamove počeo da osvaja od 2005-e,Djoković od 2008-e.U tom periodu od 2005-e,pa do današnjeg dana,Federer je osvojio 13 Grand Slamova,uključujići i dve Olimpijske medalje,zlato u dublu i srebro u singlu,tako da te vaše priče kako nije imao konkurenciju ne piju vodu.A najveći nije,ima samo 185cm,da se malo našalimo:-D

Mile

pre 10 godina

Pricati o tome da neko nije imao dostojnog rivala govori o njegovoj snagi a ne o slabostima drugih protivnika. Roger je u svojim najboljim godinama bukvalno mljeo druge protivnike i osvajao turnire kao na filmskoj traki. Nadal i Nole su dosli u periodu kada je Federer bio u silaznoj putanju, zasicen svim tim pobjedama i osvojenim turnirima a i godine su radile svoje. Iskreno da je Federer u svojim najboljim godinama (24-25 god ) razvaljivao bi ovu dvojicu. Ako cemo tom logikom onda su Nadal i Novak lako osvajali turnire jer nisu imali dostojnoh i jakog protivnika u svom periodu (uzeci u obzir da je Federer bio u godinama) tako da i oni nisu najveci teniseri. Svi su oni jaki ali jedan je Roger !!!

Boca

pre 10 godina

Nole,
Nije zato sto sam Srbin, Novak je covek normalan po svim parametrima.
Poceo je od nule dosao do vrha (pokazao da moze) i ne mora vise da trenira kao idiot staima i satima da bi bio sta.....prvi na list sledecih 200 godina?!!!???
Nole uzivaj sa svojom lepsom polovinom, bravo!

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 10 godina

... a kad mu zbog dopinga oduzmu titule ... onda će da kažu ... Novak nije imao pravog protivnika, pa je zato osvojio najveći broj titula ... ccc. Mirkinom Šarplanincu je upala sekira u med jer se pojavio na kraju tvoje i Agasijeve karijere inače bi bio u najboljem slučaju kao danas Del Potro ... borba za treće mesto ... ali nikad dostižno

mister x

pre 10 godina

Odmah do Fedeksa i Rafe, nadajmo se da ce uskoro biti tu blizu i nas Nole,
a da se ne lazemo i Pistol Pit je bio igracina kakva se retko radja. Malo li je 14 GS titula.

mister x

pre 10 godina

Odmah do Fedeksa i Rafe, nadajmo se da ce uskoro biti tu blizu i nas Nole,
a da se ne lazemo i Pistol Pit je bio igracina kakva se retko radja. Malo li je 14 GS titula.

Boca

pre 10 godina

Nole,
Nije zato sto sam Srbin, Novak je covek normalan po svim parametrima.
Poceo je od nule dosao do vrha (pokazao da moze) i ne mora vise da trenira kao idiot staima i satima da bi bio sta.....prvi na list sledecih 200 godina?!!!???
Nole uzivaj sa svojom lepsom polovinom, bravo!

Mile

pre 10 godina

Pricati o tome da neko nije imao dostojnog rivala govori o njegovoj snagi a ne o slabostima drugih protivnika. Roger je u svojim najboljim godinama bukvalno mljeo druge protivnike i osvajao turnire kao na filmskoj traki. Nadal i Nole su dosli u periodu kada je Federer bio u silaznoj putanju, zasicen svim tim pobjedama i osvojenim turnirima a i godine su radile svoje. Iskreno da je Federer u svojim najboljim godinama (24-25 god ) razvaljivao bi ovu dvojicu. Ako cemo tom logikom onda su Nadal i Novak lako osvajali turnire jer nisu imali dostojnoh i jakog protivnika u svom periodu (uzeci u obzir da je Federer bio u godinama) tako da i oni nisu najveci teniseri. Svi su oni jaki ali jedan je Roger !!!

Nataeos

pre 10 godina

Federera nikad nisam voleo, niti ću! Al da je igrač tenisa vrhunskog nivoa! Jeste! Rafa i da predje Feda po meni neće biti bolji po igri!! Ovaj ima klasu kad igra, lep tenis, baš kao što su imali Sampras i Agassi, dok Rafa je Bik i defanzivac, ali nema te lepote u igri.

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 10 godina

... a kad mu zbog dopinga oduzmu titule ... onda će da kažu ... Novak nije imao pravog protivnika, pa je zato osvojio najveći broj titula ... ccc. Mirkinom Šarplanincu je upala sekira u med jer se pojavio na kraju tvoje i Agasijeve karijere inače bi bio u najboljem slučaju kao danas Del Potro ... borba za treće mesto ... ali nikad dostižno

vladimir

pre 10 godina

Po meni Federer jeste najbolji igrac svih vremena i da ga prestigne Nadal po titulama. ON igra najlepsi tenis sa elegancijom i lakocom dok se drugi polome kad pokusavaju da odigraju neki volej ili tezak udarac.

max

pre 10 godina

Nadalov manjak kontinuiteta na Gren slemovima,crna rupa iz 2011 to jest 6 najvaznijih turnira da izgubi od ISTOG igrača,daleko manji broj finala na ostalim gren slemovima to jest (ne)raznovrsnost,Rodžerov vanserijski OPŠTI rekordi 302 nedelja kao br.1 i 237 u nizu koji verovatno nikad neće biti oboreni,stil igre..mnogo će vode proći dok se pojavi ikona kao Federer! Obožavam Noleta i želim mu samo najveće uspehe ali Federera sam uvek više cenio nego Nadala !

Dragana

pre 10 godina

Nadal je Grand Slamove počeo da osvaja od 2005-e,Djoković od 2008-e.U tom periodu od 2005-e,pa do današnjeg dana,Federer je osvojio 13 Grand Slamova,uključujići i dve Olimpijske medalje,zlato u dublu i srebro u singlu,tako da te vaše priče kako nije imao konkurenciju ne piju vodu.A najveći nije,ima samo 185cm,da se malo našalimo:-D

SPIDER

pre 10 godina

Sigurno je da Nadal nece moci da stigne Rogera po broju nedelja na prvom mestu i broju titula na zavrsnom mastersu. U GS titulama se priblizio i to je dostizno, ali ipak ne bas tako lako. Brojati Dejvis Kup tutule ipak nije toliko merodavno jer Nadal igra za Spaniju koja je i bez njega osvajala to takmicenje. Zlato na OI stoji i Roger je svoju sansu propustio 2004 kada je bio apsolutbi favorit. Ipak srebro iz Londona je uspeh skoro ravan pobedi.
To da RF nije imao konkurenciju u svojim najboljim godinama mogu da pisu samo oni koji tada nisu pratili tenis. Igraci iz Rogerove generacije kao sto su Hjuit, Rodik, Ferero su tih godina bili daleko bolji nego sto ih dozicni pamte. O Maratu Safinu da ne govorimo. + tu su i igraci tipa Moja, Kerten koji su tada i dalje igrali dobar tenis. + Nadal koji je prvi GS osvojio sa 19, kada je Roger imao 24. Pre se moze reci da generacija Rafa/Novak ima slabiju konkurenciju, jer osim svoje generacije (tu je jos i Mari) i odlazeceg Federera, svi ostali su realno druga liga.
I ne treba zaboraviti kljucnu stvar, a to je lepota i umetnost u igri.

slobinator

pre 10 godina

rafa je od svojih 13 gren slem titula bar 12 osvojio zahvaljujući steroidima.tenis pratim od vremena borga,mekenroa i konorsa.mogu reći da nisam video odvratijeg i dosadnijeg tenisera u životu od nadala.zeznuo je čak i ivana lendla.sampras me je stvarno oduševljavao,dok je federer igrao odista lep i tehnički doteran tenis,ali mu je mana što poraze nije umeo da podnese dostojanstveno.možda je karijeru trebalo da završi pre godinu dve i tada bi verovatno i bio najveći.ja se još uvek nadam da bi nole mogao u par narednih godina da napravi čudo.ima vremena da osvoji olimpijadu,uzeo je jedan a sad će i drugi dejvis kup,a nadam se da bi mogao da uzme i još desetak gren slemova.ako mu to pođe za rukom a pritom osvoji i rolan garos i sinsinati koji mu još jedini nedostaju onda bi on istakao kandidaturu za najvećeg svih vremena

GARO TZ

pre 10 godina

Roger je u svojim najboljim godinama (MILE) gubio od Rafe raspitaj se malo kako je Roger došao do titule na Rolan garosu ili idi prati gornji i donji srem

Kobe sucks

pre 10 godina

A No1eta nigde...koliko su opsednuti time da skinu No1eta,pa to je stvarno neverovatno. Ajde,razumem za nadala,on je stvarno opsednut (opsesivno-kompulzivni poremecaj),ali No1etu ce da gledaju ledja sledece godine jer tada nadal brani mnogo poena a No1e mnogo manje. Tako da,nadalovi fanovi,uzivajte ovih par meseci sto ce vam rafica biti prvi. Videcemo ga kako ce sve ovo da brani.

Werewolf

pre 10 godina

"mislim da je Rodzer bio sjajan u kontinuitetu"...

A sta je onda Rafa koji je rekorder sa 9 uzastopnih godina sa osvojenim Gren Slemom? Oborio je ove godine rekord od 8 uzastponih sezona sa osvojenim Gren Slemom koji je delio sa Federerom, Samprasom i Borgom, a kako stvari stoje produzice taj niz na 10 sezona.

Mislim, kad pricamo o kontinuitetu...

Banezi

pre 10 godina

Nadalov problem je sto osim Rolan Garosa nikad nije odbranio gren slem titulu i sto kad god je osvojio vise od jednog gren slema (2008-2 , 2010-3,2013-2) sledece godine je osvajao samo po jedan gs tako da ce tesko prestici federera u gren slemovima

Werewolf

pre 10 godina

@pa ajmo o kontinuitetu

pa ajmo, stvarno...to 10 uzastopnih finala,20 i kusur 1/2 finala je mnogo manje bitno, pamti se sampion i pamti se titula.
To 23 uzastopna 1/2 finala je kao da kazes da si 23 puta skoro stigao do kraja,kao da neko dodje 23 uzastopna puta do poslednjeg check pointa na putu za Mont Everest,i tu stane...Pa koga briga za to?Nisi se popeo,cao!Samo se konacni uspon pamti,kao i u sportu,gde su titule najvaznije.Federer nije bio dovoljno dobar da osvoji GS 9 godina za redom,Nadal jeste,a o 1/2 finalima i 1/4 finalima je zaista smesno pricati.
Finale je uspeh samo ako je porazeni u finalu na pravi nacin izazvao sampiona i ucinio da se to finale stvarno racuna(eng.make it count).Imao je Rodzer i seriju od 7 uzastopnih GS finala u periodu 2008-2010, i u sklopu te serije je i ono demoliranje u finalu RG 2008 od strane Nadala.Pa da li mozemo i taj niz da nazovemo uspehom?
Dakle samo titule i finala koja je porazeni bio izazivac na pravi nacin,imao mec lopte ili odveo mec u 5.set
Digresija,Rafa je rekorder i po broju sezona u kojima je osvajao 2+ Masters turnira.Jos jedan pokazatelj kontinuiteta.
Bas zato neki bivsi teniseri,poput Vilandera koji balavi za Fedom Rodzerovih 5 finala na RG ne uzimaju za toliko veliko dostignuce,jer osim titule iz 2009 Federer ni u jednom drugom finalu nije bio ni blizu titule,najvise sto je uspeo je da ima 1:0 u setovima,ni jedan mec nije odveo u 5.set.
Nole je vise ove godine namucio Rafu nego Fed u svih 5 susreta na RG.

pa ajmo o kontinuitetu

pre 10 godina

(Werewolf, 27. septembar 2013 21:28)

Da,ali je Nadal te silne uzastopne godine odrzavao osvajajuci samo RG u godini (2005/06/07/11/12),to mudro nisi spomenuo. Evo ti kontinuitet : 10 uzastopnih GS finala,20 uzastopnh GS polufinala,37 uzastopnih cetvrtfinala,237 nedelja uzastopno na 1. mestu (302 ukupno),ako se ove godine plasira na zavrsni masters(a verovatno hoce) to ce mu biti 12. uzastopni put,a samo 2008. nije prosao grupu (6x osvajao iz 8 finala),od Vimldona 2005 pa zakljucno sa AO 2010. od 19 GS-ova na 18 je igrao finale! Ima tu jos stvari,da ne nabrajam sad...

aha

pre 10 godina

@car A to nam kazete vi "objektivni". Kad ga Novak pobedjuje onda je Nadal dobar, kad Nadal pobedjuje onda je Nadal dopingovan. Nadal je jednostavno najbolji, ne igra doping voleje i forhende. Eto Cilic i Troicki nikog pobedili nisu. I jos nesto meno licno je mnogo sumnjovija 2011, i to sto Cetojevica vise nema na sportskoj mapi. Iz nekih izvora se cuje da mu je dozivotno zabranjen rad sa teniserima..

Perica

pre 10 godina

Ja ću stvarno da budem objektivan, nebitno za koga navijam. I ukazaću na nešto što je po mom mišljenju ne mnogo bitno, ali se na tome insistira - na kontinuitetu. Kažu, Rodžer imao kontinuitet u osvajanju GS pa bio 4-5 g. neprekidno prvi. Svaka čast. Samo što mislim da su važnije dobre godine, da tako kažem. Nadalove dobre godine bile su 2008. (dva slema ol. zlato...), 2010. i 2013 (dva slema, pet m1000, a god. još traje). A zaboravljao se da zbog povreda nije ni mogo uvek imati kontinuitet (2005/6, 2009, 2012). A posebno je besmisleno da nije neko za odbranio slem. Nadal je samo branio RG a Nole AO. I?

Lepota Igre

pre 10 godina

Kontinuet, kazete, pa da vam kazem nesto jos. RF je jedini posle Rod Lavera koji je dosao do sva 4 GS finala u godini. Ne samo to, nego je on to uradio u 2 godine za redom (2006-07), i jos jednom 2009. godine.
I jedini igrac koji je do finala svakog GS-a dosao vise od 3 puta, tj jedini koji je do svakog finala dosao bar 5 puta (5 Australian Open, 5 French Open, 8 Wimbledon and 6 US Open).

H2H

pre 10 godina

@taxman Posto statistika sve kaze, i posto Rodzer u svim statistickim parametrima vodi po tebi, evo pitam koji je odnos u medjusobnim mecevima Nadala i Federera?

Mile

pre 10 godina

Pricati o tome da neko nije imao dostojnog rivala govori o njegovoj snagi a ne o slabostima drugih protivnika. Roger je u svojim najboljim godinama bukvalno mljeo druge protivnike i osvajao turnire kao na filmskoj traki. Nadal i Nole su dosli u periodu kada je Federer bio u silaznoj putanju, zasicen svim tim pobjedama i osvojenim turnirima a i godine su radile svoje. Iskreno da je Federer u svojim najboljim godinama (24-25 god ) razvaljivao bi ovu dvojicu. Ako cemo tom logikom onda su Nadal i Novak lako osvajali turnire jer nisu imali dostojnoh i jakog protivnika u svom periodu (uzeci u obzir da je Federer bio u godinama) tako da i oni nisu najveci teniseri. Svi su oni jaki ali jedan je Roger !!!

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 10 godina

... a kad mu zbog dopinga oduzmu titule ... onda će da kažu ... Novak nije imao pravog protivnika, pa je zato osvojio najveći broj titula ... ccc. Mirkinom Šarplanincu je upala sekira u med jer se pojavio na kraju tvoje i Agasijeve karijere inače bi bio u najboljem slučaju kao danas Del Potro ... borba za treće mesto ... ali nikad dostižno

Boca

pre 10 godina

Nole,
Nije zato sto sam Srbin, Novak je covek normalan po svim parametrima.
Poceo je od nule dosao do vrha (pokazao da moze) i ne mora vise da trenira kao idiot staima i satima da bi bio sta.....prvi na list sledecih 200 godina?!!!???
Nole uzivaj sa svojom lepsom polovinom, bravo!

slobinator

pre 10 godina

rafa je od svojih 13 gren slem titula bar 12 osvojio zahvaljujući steroidima.tenis pratim od vremena borga,mekenroa i konorsa.mogu reći da nisam video odvratijeg i dosadnijeg tenisera u životu od nadala.zeznuo je čak i ivana lendla.sampras me je stvarno oduševljavao,dok je federer igrao odista lep i tehnički doteran tenis,ali mu je mana što poraze nije umeo da podnese dostojanstveno.možda je karijeru trebalo da završi pre godinu dve i tada bi verovatno i bio najveći.ja se još uvek nadam da bi nole mogao u par narednih godina da napravi čudo.ima vremena da osvoji olimpijadu,uzeo je jedan a sad će i drugi dejvis kup,a nadam se da bi mogao da uzme i još desetak gren slemova.ako mu to pođe za rukom a pritom osvoji i rolan garos i sinsinati koji mu još jedini nedostaju onda bi on istakao kandidaturu za najvećeg svih vremena

Kobe sucks

pre 10 godina

A No1eta nigde...koliko su opsednuti time da skinu No1eta,pa to je stvarno neverovatno. Ajde,razumem za nadala,on je stvarno opsednut (opsesivno-kompulzivni poremecaj),ali No1etu ce da gledaju ledja sledece godine jer tada nadal brani mnogo poena a No1e mnogo manje. Tako da,nadalovi fanovi,uzivajte ovih par meseci sto ce vam rafica biti prvi. Videcemo ga kako ce sve ovo da brani.

Werewolf

pre 10 godina

"mislim da je Rodzer bio sjajan u kontinuitetu"...

A sta je onda Rafa koji je rekorder sa 9 uzastopnih godina sa osvojenim Gren Slemom? Oborio je ove godine rekord od 8 uzastponih sezona sa osvojenim Gren Slemom koji je delio sa Federerom, Samprasom i Borgom, a kako stvari stoje produzice taj niz na 10 sezona.

Mislim, kad pricamo o kontinuitetu...

GARO TZ

pre 10 godina

Roger je u svojim najboljim godinama (MILE) gubio od Rafe raspitaj se malo kako je Roger došao do titule na Rolan garosu ili idi prati gornji i donji srem

vladimir

pre 10 godina

Po meni Federer jeste najbolji igrac svih vremena i da ga prestigne Nadal po titulama. ON igra najlepsi tenis sa elegancijom i lakocom dok se drugi polome kad pokusavaju da odigraju neki volej ili tezak udarac.

Dragana

pre 10 godina

Nadal je Grand Slamove počeo da osvaja od 2005-e,Djoković od 2008-e.U tom periodu od 2005-e,pa do današnjeg dana,Federer je osvojio 13 Grand Slamova,uključujići i dve Olimpijske medalje,zlato u dublu i srebro u singlu,tako da te vaše priče kako nije imao konkurenciju ne piju vodu.A najveći nije,ima samo 185cm,da se malo našalimo:-D

Nataeos

pre 10 godina

Federera nikad nisam voleo, niti ću! Al da je igrač tenisa vrhunskog nivoa! Jeste! Rafa i da predje Feda po meni neće biti bolji po igri!! Ovaj ima klasu kad igra, lep tenis, baš kao što su imali Sampras i Agassi, dok Rafa je Bik i defanzivac, ali nema te lepote u igri.

SPIDER

pre 10 godina

Sigurno je da Nadal nece moci da stigne Rogera po broju nedelja na prvom mestu i broju titula na zavrsnom mastersu. U GS titulama se priblizio i to je dostizno, ali ipak ne bas tako lako. Brojati Dejvis Kup tutule ipak nije toliko merodavno jer Nadal igra za Spaniju koja je i bez njega osvajala to takmicenje. Zlato na OI stoji i Roger je svoju sansu propustio 2004 kada je bio apsolutbi favorit. Ipak srebro iz Londona je uspeh skoro ravan pobedi.
To da RF nije imao konkurenciju u svojim najboljim godinama mogu da pisu samo oni koji tada nisu pratili tenis. Igraci iz Rogerove generacije kao sto su Hjuit, Rodik, Ferero su tih godina bili daleko bolji nego sto ih dozicni pamte. O Maratu Safinu da ne govorimo. + tu su i igraci tipa Moja, Kerten koji su tada i dalje igrali dobar tenis. + Nadal koji je prvi GS osvojio sa 19, kada je Roger imao 24. Pre se moze reci da generacija Rafa/Novak ima slabiju konkurenciju, jer osim svoje generacije (tu je jos i Mari) i odlazeceg Federera, svi ostali su realno druga liga.
I ne treba zaboraviti kljucnu stvar, a to je lepota i umetnost u igri.

Banezi

pre 10 godina

Nadalov problem je sto osim Rolan Garosa nikad nije odbranio gren slem titulu i sto kad god je osvojio vise od jednog gren slema (2008-2 , 2010-3,2013-2) sledece godine je osvajao samo po jedan gs tako da ce tesko prestici federera u gren slemovima

max

pre 10 godina

Nadalov manjak kontinuiteta na Gren slemovima,crna rupa iz 2011 to jest 6 najvaznijih turnira da izgubi od ISTOG igrača,daleko manji broj finala na ostalim gren slemovima to jest (ne)raznovrsnost,Rodžerov vanserijski OPŠTI rekordi 302 nedelja kao br.1 i 237 u nizu koji verovatno nikad neće biti oboreni,stil igre..mnogo će vode proći dok se pojavi ikona kao Federer! Obožavam Noleta i želim mu samo najveće uspehe ali Federera sam uvek više cenio nego Nadala !

H2H

pre 10 godina

@taxman Posto statistika sve kaze, i posto Rodzer u svim statistickim parametrima vodi po tebi, evo pitam koji je odnos u medjusobnim mecevima Nadala i Federera?

Werewolf

pre 10 godina

@pa ajmo o kontinuitetu

pa ajmo, stvarno...to 10 uzastopnih finala,20 i kusur 1/2 finala je mnogo manje bitno, pamti se sampion i pamti se titula.
To 23 uzastopna 1/2 finala je kao da kazes da si 23 puta skoro stigao do kraja,kao da neko dodje 23 uzastopna puta do poslednjeg check pointa na putu za Mont Everest,i tu stane...Pa koga briga za to?Nisi se popeo,cao!Samo se konacni uspon pamti,kao i u sportu,gde su titule najvaznije.Federer nije bio dovoljno dobar da osvoji GS 9 godina za redom,Nadal jeste,a o 1/2 finalima i 1/4 finalima je zaista smesno pricati.
Finale je uspeh samo ako je porazeni u finalu na pravi nacin izazvao sampiona i ucinio da se to finale stvarno racuna(eng.make it count).Imao je Rodzer i seriju od 7 uzastopnih GS finala u periodu 2008-2010, i u sklopu te serije je i ono demoliranje u finalu RG 2008 od strane Nadala.Pa da li mozemo i taj niz da nazovemo uspehom?
Dakle samo titule i finala koja je porazeni bio izazivac na pravi nacin,imao mec lopte ili odveo mec u 5.set
Digresija,Rafa je rekorder i po broju sezona u kojima je osvajao 2+ Masters turnira.Jos jedan pokazatelj kontinuiteta.
Bas zato neki bivsi teniseri,poput Vilandera koji balavi za Fedom Rodzerovih 5 finala na RG ne uzimaju za toliko veliko dostignuce,jer osim titule iz 2009 Federer ni u jednom drugom finalu nije bio ni blizu titule,najvise sto je uspeo je da ima 1:0 u setovima,ni jedan mec nije odveo u 5.set.
Nole je vise ove godine namucio Rafu nego Fed u svih 5 susreta na RG.

aha

pre 10 godina

@car A to nam kazete vi "objektivni". Kad ga Novak pobedjuje onda je Nadal dobar, kad Nadal pobedjuje onda je Nadal dopingovan. Nadal je jednostavno najbolji, ne igra doping voleje i forhende. Eto Cilic i Troicki nikog pobedili nisu. I jos nesto meno licno je mnogo sumnjovija 2011, i to sto Cetojevica vise nema na sportskoj mapi. Iz nekih izvora se cuje da mu je dozivotno zabranjen rad sa teniserima..

mister x

pre 10 godina

Odmah do Fedeksa i Rafe, nadajmo se da ce uskoro biti tu blizu i nas Nole,
a da se ne lazemo i Pistol Pit je bio igracina kakva se retko radja. Malo li je 14 GS titula.

pa ajmo o kontinuitetu

pre 10 godina

(Werewolf, 27. septembar 2013 21:28)

Da,ali je Nadal te silne uzastopne godine odrzavao osvajajuci samo RG u godini (2005/06/07/11/12),to mudro nisi spomenuo. Evo ti kontinuitet : 10 uzastopnih GS finala,20 uzastopnh GS polufinala,37 uzastopnih cetvrtfinala,237 nedelja uzastopno na 1. mestu (302 ukupno),ako se ove godine plasira na zavrsni masters(a verovatno hoce) to ce mu biti 12. uzastopni put,a samo 2008. nije prosao grupu (6x osvajao iz 8 finala),od Vimldona 2005 pa zakljucno sa AO 2010. od 19 GS-ova na 18 je igrao finale! Ima tu jos stvari,da ne nabrajam sad...

Perica

pre 10 godina

Ja ću stvarno da budem objektivan, nebitno za koga navijam. I ukazaću na nešto što je po mom mišljenju ne mnogo bitno, ali se na tome insistira - na kontinuitetu. Kažu, Rodžer imao kontinuitet u osvajanju GS pa bio 4-5 g. neprekidno prvi. Svaka čast. Samo što mislim da su važnije dobre godine, da tako kažem. Nadalove dobre godine bile su 2008. (dva slema ol. zlato...), 2010. i 2013 (dva slema, pet m1000, a god. još traje). A zaboravljao se da zbog povreda nije ni mogo uvek imati kontinuitet (2005/6, 2009, 2012). A posebno je besmisleno da nije neko za odbranio slem. Nadal je samo branio RG a Nole AO. I?

Lepota Igre

pre 10 godina

Kontinuet, kazete, pa da vam kazem nesto jos. RF je jedini posle Rod Lavera koji je dosao do sva 4 GS finala u godini. Ne samo to, nego je on to uradio u 2 godine za redom (2006-07), i jos jednom 2009. godine.
I jedini igrac koji je do finala svakog GS-a dosao vise od 3 puta, tj jedini koji je do svakog finala dosao bar 5 puta (5 Australian Open, 5 French Open, 8 Wimbledon and 6 US Open).