Odbojka 114

Sreda, 25.09.2013.

19:58

EP: Odbojkaši u polufinalu!

Srpski odbojkaši plasirali su se u polufinale Evropskog prvenstva u Danskoj i Poljskoj, pobedom nad Belgijom sa 3:1.

EP: Odbojkaši u polufinalu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

Pljuvaci stop

pre 10 godina

Sad vam svi smetaju pa se pitate zasto je ovaj uradio ovo, zasto taj i taj ne igra itd? Dajte bre vise, svi koji trebaju da budu u reprezentaciji su vec tu i odlicni su! Ja verujem u uspeh pa i da izostane uvek cu da ih podrzavam jer nas odbojkasi nisu nikad izdali! Cao svima, i sutra svi uz plavu cetu

vlada

pre 10 godina

a gde je Marko Samardzic?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bgd/bl/93, 26. septembar 2013 00:45)

Ne znam! Ali imam kontra pitanje: šta će nam libero koji ne dodaje kontre na 3ći metar???
Svi vrlo dobro znaju zašto je on igrao u Reprezentaciji čak i kada je bio 9 meseci bez klubskog angažmana i treninga!

онасебуди

pre 10 godina

@Нишлија
Српска застава се састоји из црвене, плаве и беле боје. Ти то знаш, а пишеш о плавим дресовима. Да ниси можда сујеверан? Или си једноставно превише субјективан по овом питању, којег заправо и нема.
Иначе ова плава боја је једна од ружнијих нијанси и не одговара плавој боји на застави Србије.
Притом су и дресови наших одбојкаша, на којима је двоглави бели орао заправо црне боје, све само не репрезентативни. Не доликују квалитету наших спортиста.
Уживај пратећи полуфинале. Свако добро!

urmas

pre 10 godina

U 1/2f ne sme toliko da se greši u servisu. Mislim da i Kolaković ima neka taktička iznenađenja, koja čuva za sledeće mečeve. Ne sviđa mi se pauza od tri dana do sledećeg meča.

eto

pre 10 godina

Protiv rusa se ne moze ići sa ovakvim servisom Atanasijevica...decko samo igra na snagu, ne misli i ne gleda. SRECNO MOMCI U POLUFINALU!

expert

pre 10 godina

Naši će osvojiti četvrto mesto, kao i odbojkašice, što je veliki uspeh s obzirom na debakl na OI i u jednoj i u drugoj konkurenciji. Mislio sam gotovo je za sva vremena sa našom odbojkom, međutim ne, evo i žene i muškarci među četiri. Za više od četvrtog nažalost nema mogućnosti, jer će nas Rusi u polufinalu odrati kao Musa jarca, a za treće mesto su Italija i Bugarska objektivno za klasu bolje od nas.

Brdja

pre 10 godina

Ovako. Za Rusiju sledeca postava: dizac Jovovic, srednji blokeri Lisinac i Rasic (nadam se da je tu), primaci Kovacevic i Petric (ili Ivovic), korektor Atanas i libero Rosic. Stankovic, pa i Podrascanin premalo daju ekipi, nisu to vise klasa igraci, njihov servis ne donosi korist ekipi, u bloku poentiraju retko, bas retko. Starovic nikako, bezvoljan i bezlican igrac, decak nema pobednicki mentalitet, snagu ni energiju ni na servisu, ni na smecu koji mu je u rangu kadeta. Nikic nula napadac uvek bio, prolazi retko, bas retko, na servisu omiljeni igrac naseg protivnika, na prijemu ima mnogo problema. Vladi Petkovicu se treba zahvaliti. Mali Jovovic dize idealno, ali mora da radi na servisu i bloku. Jos da dodam da dosad rezervni primaci Ivovic i Petric igraju kudikamo kvalitetnije u bloku i u polju od Kovaca i Nikica, sto treba iskoristiti kao iznenadjenje protiv Rusa.

stevo

pre 10 godina

Sa ovakom igrom i bronza je zlatna. Opet mi kao pred duel sa Spanijom u basketu, poletni. Rusi su za ovu nasu talentovanu a ujedno limitiranu ekipu, druga dimenzija. Cestitke na polufinalu.

FLOK

pre 10 godina

Bravo bravo bravo!!!
u borbi za medalje sve je moguće, a verujem da će ova pobeda "dati krila" momcima. još samo malo da budu pribrani pri servisu, posebno Atanasije "razbijač".
svakako sam prezadovoljan nastupom u 1/4 finalu - bilo je malo treme ali je to "prelomljeno" onim extra poenom za spasavanje na kraju drugog seta.

nada ZR

pre 10 godina

Pobedili su zasluzeno.Ali nasi momci sa trenerom ostavili su utisak jedne vrhunske,sportske,kulturne reprezentacije.Tako se predstavlja Srbija u svetu.

Ja

pre 10 godina

Neverovatno koliko odbojkaskih eksperata u komentarima, samo nijednom od njih nije jasno da Atanasijevic ima 22 godine a Jovovic, koji stasava u fenomenalnog dizaca, kao i Lisinac su jos mladji od njega.
Ne lupetajte vise vec podrzite momke koji su vec napravili dobar rezultat.
Bravo momci samo hrabro na Ruse pa sta bude!

Dragana

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Uh al si ga prepoznao prijatelju, svaka ti čast! Baš mi drago da si prestao gledati na vrijeme!

Bravo momci! Srcem do finala!!!!

PSL

pre 10 godina

Super je što smo u polufinalu, ali sa ovakvom igrom i servisom protiv Rusije biće jako teško. Kolaković mora malo da oladi Atanasijevića i da ga pusti da sedi na klupi. Znači četri servisa promaši pa jedan pogodi. Sa takvim serviom i sa toliko grešaka nemože biti najbolji na svetu kako ovde neki pišu.

jovo

pre 10 godina

Sve je dobro, a bilo bi jos bolje da nema ovog Atanasijevica, ja nemam rijeci da opisem ovog igraca, znate li podatak da je covjek ubacio samo 8 servisa tokom sampionata, pa ljudi moji gore od boze ti sacuvaj, sve ostalo je dovbo, pozzzz i mnogo srece sa rusima...

fergi

pre 10 godina

Cestitke, izdrzali su ali mnogo gresaka i ..servis. Atanasijevic strasno igra u polju ali u svakom setu nije prebacio mrezu sa servisom. Nije samo on imao taj problem i u sledecem mecu moramo da resimo problem servisa. Da je bila neka bolja ekipa sumnjam da bi dobili mec. Protiv Rusa to nece proci i nadam se mnogo boljoj igri jer ne verujem da ce mo ovako servirati u dva meca za redom. Ajde momci, moze sigurno bolje i daj Boze da odemo u finale.

Mirko

pre 10 godina

Čoveče, kako mlada ekipa a kako igra! Oduševljen sam, svaka im čast!
Ovi momci su već mnogo dobri, a u narednim godinama će da ubijaju!!

Elem, Rusi su mnogo jaki, ali nikad se ne zna, možda ih iznenadimo - nadam se da hoćemo! :)

Želim Vam puno sreće momci i samo igrajte srcem, hrabro i nema greške!

coda

pre 10 godina

ljudi kako vam nije jasno da ova ekipa nije ista sa i bez Atanasijevica!? decko je motor ekipe. za koju godinu dok stekne iskustvo bice najbolji korekror na svetu. zivi bili pa videli.

Goran

pre 10 godina

Sasa Starovic bolji od Atanasijevica, ahahahaha, koliko ljudi nemaju pojma o odbojci a pricaju nesto. Verovatno i Kolakovic ne zna ko je bolji pa mu vi "strucnjaci" pojasnite.

Optimista

pre 10 godina

Uf onaj poen na 25:24 za Belgiju u trecem setu je definitivno prelomio mec. Bravo momci, polufinale je veliki uspeh. A sada protiv Rusa samo hrabro pa sta bude, nemojte se uplasiti kao kosarkasi protiv Spanaca...Igrajte muski, pa bolji neka pobedi!
(Andra, 25. septembar 2013 22:12)

Slažem se u svemu, sem u poslednjem. Aj nek u subotu ne pobedi bolji, nego perspektivniji.

MM

pre 10 godina

Ljudi,manje ih komentarisite i razvlacite. Momci nisu navikli na paznju,a uvek nas obraduju. Bavite se kosarkom,fudbalom,manite odbojkase i pustite ih da nam donesu medalju,a ako Bog da i ponovo pehar.

vlada

pre 10 godina

Rusi su opaki!

Mihajlov igra u životnoj formi, pa opet nema mesta u pvih 6 za njega nego igraonaj Pavlov, koji je lud ko struja. Iščupaše čoveka u 30im i igra kao nenormalan!
Pa za jednoh Aleksanda Butko koji je sa Lokomotivom prvak evropa ne može ni u prvih 12 da se probije!
Po meni na šampionatu ovako na papiru gledano zlato osvaja prva postava Rusije, srebro osvaja druga postava Rusije, a za ostale ne bih znao.

Srećom na terenu je ipak sve drugačije!
I pre dve godine su rusi bili favoraizovani pa je bilo šta je bilo, mada smo tad imali Miljkovića!

Нишлија

pre 10 godina

@онасебуди О томе да је лепше кад играју у плавим него у црвеним дресовима, и видим да су ме многи подржали. Констатација. Не видим никакав проблем.

Fiki

pre 10 godina

Hahahahah imas bolje procenu od Bajkovica!!svaka cast za odgovor cirko hahahaha....PS bravo momci,vi koji kritikujete atanasijevica nemate pojma,decko je spasao nekoliko set lopti,ukljucujuci i onaj blok koji nas je bukvalno vratio u zivot!!!Pozdrav!

онасебуди

pre 10 godina

@Нишлија
А ја бих волео да их гледам само у белим дресовима...О чему ти причаш?

danilchez

pre 10 godina

Ti što "se smeješ" smejem se i ja ćuti morao sam da ih poguram pesimizmom, inače ja kad hvalim ono krene nizbrdo sve hahaha... a jeste li primetili kuriozitet da nijedan pobednik grupe odnosno direktni četvrtfinalista nije prošao u polufinale iako su preskočili osminu i odmarali se.

sportista

pre 10 godina

Stvarno mnogo servis masimo najosnovnije je kad je cupavo kao sto je bilo u 3em setu je da se servis ubaci samo a ne non stop u mrezu i lagani poeni za protivnika...ali proslo se i to idemo dalje posle svega ovo je super mada treba biti realan protiv rusa i reci da su mnogo jaci na svim pozicijama uostalom to smo vec i osetili na svojoj kozi ali ovo je ipak samo jedna tekma...pa da vidimo...u prevodu SRBIJA DO ZLATA U KATOVICAMA!!!

pihtija

pre 10 godina

Vidim da se dosta potencira (ne)kvalitet Kovacevica i Nikica. Kod njih dvojice po meni nije problem kvalitet, vec samopouzdanje ili manjak istog. Ako se setite proslog Evropskog prvenstva, upravo su njih dvojica bili nasa kljucna prevaga protiv Rusa u polufinalu kada je posebno Nikic pogadjao nemoguce lopte. Ili cetvrtfinala protiv Francuske i Kovacevicevog smeca u tri metra protiv trojnog bloka za mec lopte u cetvrtom setu. Kod njih nastaje problem kad promase nekoliko lopti za redom jer onda upadaju u kontra ritam i postaju neupotrebljivi.
Sastavom sam generalno zadovoljan, ovo je odprilike najbolje sto trenutno imamo. Atanasijevic je vec u Svetskoj ligi dokazao da je lider ove ekipe i ocekujem da nas njegov pobednicki mentalitet vuce napred. Nadam se da ce Kolakovic imati hrabrosti da pusti Jovovica na mesto prvog tehnicara jer je vec sad bolji nego sto je Vlado ikad bio. Na liberu Rosic pati od iste boljke kao Kovacevic i Nikic, dok je Vujic jos uvek "zelen" i na toj poziciji bi ubuduce mogli da imamo najvise problema. Blokeri su najjaci deo ove ekipe i od njih se ocekuje da nose ekipu uz Atanasijevica. Mali Lisinac je opasan potencijal, duge ruke, brzina, skocnost, nezgodan servis, sve ima i ocekujem da za dve do tri godine zameni Stankovica koji polako gubi lateralnu brzinu i ne stize vise da sastavi dvojni blok kao ranije.

Ovo je skracena verzija komentara koji sam poslao kada je izasao spisak. Odprilike je sve ispalo onako kako sam se nadao.

Musa Express

pre 10 godina

Smijem se kad citam ove komentare panicara...oh gotovo je..
Ja sam poceo da gledam krajem treceg seta i nakon serijwe belgijskih set lopti kaze danski komentator-sad bi Srbi trebalo da pokazu klasu i iz prve set lopte uzmu set. To se i desilo, pa on receæ- sad ce da ih rasture u sledecem setu. To se bogami i desilo...
Ne znam da li je ovaj sto je ostavio komentar pre mene stvarno iskljucio TV ali kao dva razlicita meca da smo gledali...nikad se ne treba predavati..

nex

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Nemoj ga vise ni paliti. Bruko jedna, ti i ostali "poznavaoci odbojke". Bravo momci! Sad rastereceno sa Rusima pa sta bude! Bili i ostali velesila!

Feliks Fuks

pre 10 godina

Igrac preokreta - Srecko Lisinac. A sto se tice servisa, najopasniji server je ovaj Aksentijevic, al´ po nas. Da bi napravio 2 asa, pravi 17 servis greski. Stankovic je bez premca nas najgori igrac na ovom turniru. Kako igra bezvoljno, bez zara, pa to je neverovatno.

M

pre 10 godina

''Losi'' Atanasijevic je osvojio 27 poena. To sto siluje servis je posebna prica,ali ovako odlicno.
Srecko nam je doneo srecu.
Idemoo da dobijemo Ruse!

Ћирко масон

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla. (danilchez, 25. septembar 2013 21:25) imaš bolju procenu od Bajkovića.

dovla

pre 10 godina

ljudi, ne bih da mracim, ali protiv mocnih Rusa mislim da nemamo nikakve sanse. nas prijem je uzasan. Rusi ce nas udaljiti od mreze jakim servisom, a onda ce oni njihovi tornjevi da nam pasive ili blokiraju lopte i tu je nas kraj! nasa primacka dijagonala je jako losa...
da ne bude sve pesimisticki, Jovovic je vec sada sa 21. godinom zverina od tehnicara. kako momak dize... bukvalno im crta lopte, ali sta vredi kada mi iz 4-ke imamo Nikica i Kovacevica koji kroz vrata ne bi prosli.
ogroman potencijal je i Lisinac. kao gazela!

dejan

pre 10 godina

Svaka cast momci. Teska utakmica. Velik ulog i pritisak, ali kad je bilo najteze i najpotrebnije pokazali ste da ste pravi.

Srecno u polufinalu. Rusi jesu favoriti, ali u jednoj utakmici je sve moguce. Favoriti su bili i pre dve godine pa smo ih dobii. Uz dobru pripremu, bez pritiska, ali i motivisani i sa verom u sebe imamo realne sanse.
Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ovde... Neki bi trebali da se postide svojih reci.

dibidus

pre 10 godina

Свака част, али много су ме изнервирали. Током целог турнира катастрофално сервирамо, не знам где може да се види та статистика, али вечерас смо имали готово сигурно преко 20 сервис грешака и то неке у кључним тренуцима. Па дал је нормално поклонити цео један сет? Не свиђа ми се форсирање Станковића, отромбољио се, подсећа ме на играње Герића при крају каријере кад није могао да се помери. Лисинац је млад а непогрешив.
Што се тиче полуфинала са Русима, нисам баш неки оптимиста, они су нас ове год. у Светској лиги побеђивали са другом поставом. Јачи су, али нису непобедиви, изгубили су на почетку од Немачке. напред Србија!!

pihtija

pre 10 godina

Veceras je Kovacevic u napadu odigrao maestralno (komentator na Rai Sportu rece da je imao 76% u napadu), a sve zato sto je imao samopouzdanja za razliku od Nikica kod kog sam se svaki put pomolio kad je dobio loptu. Lisinac je bio covek odluke u trecem i stvarno verujem da ce da postane svetska klasa, jer je gradjen da bude srednji bloker. Stankovic dobar na pocetku, kasnije se videlo da nema vise lateralnu brzinu i zbog toga je izveden. Jovovic je izmislio odbojku za Petkovica i nadam se da ce od sledece godine on i Mitic ciniti dizacki tandem. Atanasijevic preslikani Miljkovic iz mladjih dana, samo sto jace da opali, pa sta bude...kad bude stekao potrebno iskustvo bice zivotinja, a do tad moze da te digne ali i pokopa. Najbolja stvar kod njega je pobednicki mentalitet koji ima jos iz mladjih selekcija i koji vuce ekipu napred. Rosic standardno od sjaja do ocaja, na njegovoj poziciji cemo imati problema u buducnosti jer ni Vujic izgleda nije klasa koja nam je potrebna. Sve u svemu, odlican rezultat i borbenost u trecem setu, ako popravimo servis i ako Kovacevic bude imao jos jednu ovakvu utakmicu u subotu, a Nikic konacno malo digne glavu, nije iskljuceno da opet iznenadimo Ruse kao pre dve godine. U svakom slucaju za ovu mladu ekipu je ovo vec veliki rezultat i svakako dobra baza za dalji napredak ka glavnom cilju ove generacije, a to je Rio.

PATRIOTA

pre 10 godina

Primarni cilj je ostvaren plasmanom u polufinale,sve što dalje napreva je veliki uspeh,nadam se medalji,ne računajući prvih 5 setova na prvenstvu sve je bilo rutinski...NAPRED SRBIJA!!!

jovan48

pre 10 godina

Odlicna igra,mada nisam zadovoljan sa velikim brojem gresaka iz servisa.Antanasijevic je odlican u napadu,ali na servisu "ocajan".Mali Lisainac izvanredan,kao i uvek,zreo da bude u prvoj postav.Znatno dobivamo na kvalitetu njegovim ulaskom,mada je i Stankovic izvanredan.Sada sledi,ono glavno da se vidi od cega su"sazdani".Nama zelim uzivanje u vrhunskim igrama.Uzdravlje.

Milena

pre 10 godina

Dobismo a servis greskama poklonismo ceo set,Stankovic je ranije morao da izadje jer ne moze da spoji blok,sada specijalitet sa Rusima

V.B.

pre 10 godina

Nisu bili baš sjajni,ali bitno je da su prošli dalje.Ipak je evidentno da je kvalitet na našoj strani,ali odbojka je sport u kom se ne može sačuvati rezultat,već se mora izboriti za svaki poen.Rusija je najbolja svetska ekipa zadnjih godinu dana,tako da će biti teško igrati sa njima,ali nisu danas baš briljirali,izgubili set od Francuza.Nismo kalkulisali da bi ih izbegli,kao Italijani za koje se nadam da će zbog toga izgubiti od Bugarske.Sudeći po dosadašnjim rezultatima u Danskoj,sve podseća na prethodno Evropsko prvenstvo,nadam se da će i završetak biti isti.U svakom slučaju naši odbojkaši,bez obzira na preostale dve utakmice,su još jednom pokazali da pripadaju samom Evropskom,a uz Brazi i svetskom vrhu.Uspeh je još veći ako se zna da ima toliko novih,mladih igrača,što je odlična stvar za našu odbojku i sport u celini.

gabriel

pre 10 godina

Losi smo na servisu,uzas. Ovaj Lisinac je odlican i energican igrac,al nam primaci slabo poentiraju,Nikic i Kovacevic tanki skroz. Atanasijevic nije kalibar Miljkovica da vadi svaku loptu. Sa ovom igrom necemo uzeti medalju,mada verujem da mozrmo mnogo bolje

mik

pre 10 godina

Da je sjajno nije,ali dobro.Ovo je veliki uspeh,sa ovom mladom ekipom,ali sa ovakvom igrom Rusi će nas pročistiti. Nikić je jako loš,Atanasijević osvaja veliki broj poena,ali mnogo i lopti troši,igra je mnogo jednostavna i lako nas čitaju,servis je bio očajan,sa velikim brojem servis greški. Sve u svemu polufinale je ogroman uspeh,ali igra loša.

neko

pre 10 godina

Ovaj Kolaković ima čelične živce,pa Atanasijević ne može servisa da ubaci, ne shvatam kako ga bar ne zamijeni kad dođe da servira kad već neće da uvede Starovića da bar pokuša. Primači igraju promjenljivo, nikako da i Nikić i Kovačević odigraju zajedno jedan dobar meč. Mislim da sve ovo kvari atmosferu, pa nisu ostali igrači djeca pa da ne znaju da igraju i nisu povedeni da popune broj. Ako se nešto ne promijeni, onda nas protiv Rusa nema...

goran

pre 10 godina

Hmmm naslov bas i ne prilici igri svako ko pogleda rezultat mislece da smo rutinski dobili Belgiju ,ali nije bas tako ,nasi su se dosta mucili da nadju svoj ritam puno gresili i sva sreca te je s druge strane mreze bila Belgija ipak zemlja bez neke tradicije i iskustva u odbojci ,te smo mi prelomili mec upravo zahvaljujuci tom iskustvu i ipak suvom kvalitetu ,jer nasi igraci su kudikamo kvalitetniji od Belgijskih ali zasto to nisu pokazali na terenu 100% to je vec za analizu,uglavnom uspeh je veliki, cilj je bio polufinale i on je dostignut,ali za neka veca dela iskreno sumnjam jer ova reprezentacija dosada nijedan mec nije odigrala na onom nivou koji se od nje kao sampiona evrope ocekuje, u polufinalu idemo na Ruse za koje ne treba spominjati koliko su dobri i kvalitetni ako budemo odigrali kao dosada na prvenstvu iskreno nemamo sta da trazimo protiv Rusa,ukoliko odigramo kako znamo i umemo onda je sva moguce uostalom videcemo !!!

Neutron

pre 10 godina

Auuuu! Bas su ih razljutili sa tim trecim setom. U cetvrtom ni kamen na kamenu od Belgijanaca nije ostao. Sada polufinale, druga prica. Samo napred. Bilo kakva medalja je kao zlatna. Bravo momci!

smejem se

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Ej ajde mi odaj tajnu kako prepoznajes te momente.

Ћирко масон

pre 10 godina

Ali ova muzika non-stop je za poludeti. Bolje bi bilo slusati vuvuzele. (AlCapone, 25. septembar 2013 21:37) E moj ti,danas Delije 45 minuta pevali ISTU PESMU!

Нишлија

pre 10 godina

Шта се буните за песму? Одлична је! http://www.youtube.com/watch?v=6_BGKyAKigs браво за наше одбојкаш и пуно среће у полуфиналу!

Zeca

pre 10 godina

Ogromna boljka nam je servis, neverovatno koliko gresimo sreca da je Belgija slaba.Ova ekipa ima talenta, u polju igramo sjajno ali servis za vrhunsku ekipu kao sto smo mi je slab.

lemy

pre 10 godina

vidim da veliki "strucnjaci" da tako nazovem komentatore ovde mnogo kritikuju, pa sto vi ne igrate onda kada znate bolje??? svaka cast momci i samo polako idemo do medalje, ne sija samo zlato, bilo koja medalja je dovoljna

Andra

pre 10 godina

Uf onaj poen na 25:24 za Belgiju u trecem setu je definitivno prelomio mec. Bravo momci, polufinale je veliki uspeh. A sada protiv Rusa samo hrabro pa sta bude, nemojte se uplasiti kao kosarkasi protiv Spanaca...Igrajte muski, pa bolji neka pobedi!

someone

pre 10 godina

Protiv Rusa opusteno na sve ili nista, ralno su bolji, osvojili svetsku ligu, sanse su nam vrlo male, ali treba biti optimista, ne kao u kosarci protiv Spanije kada smo izasli da izgubimo, samo polako pa sta pude... Mlada je ova ekipa a nekako nemamo srece sa ovim ukrstanjima ove godine ni u jednom prvenstvu

zvezdan

pre 10 godina

Ajde bre dosta vise sa pljuvanjem nasih igraca,momci se bore i to je vidljivo a ako se tu i tamo pogresi nije smak sveta.Evo dobili smo zasluzeno i sad idemo po medalju.Lisina. je klasa a mali Atanasijevic ce vremenom biti bolji.Uz iskusne igrace kao sto su Kovacevic,stankovic i Podrascanin bice to sasvim dobar tim

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kakav rezultat uz obilje grešaka! Kad bi ih sveli na minimum imali bi šanse i protiv Rusa. Na kraju ipak čestitke. Srećno!

Jordan Drasko

pre 10 godina

Daleko od sjajnog.Momci nemože se toliko grešiti serva,uredu napad servom ali tolika dekoncentracija je nedopustiva.Više kretanja pre samog servisa protivnika doneće vam prednost.Previše ste statični.Kovačević treba da obrati pažnju na tu paralelu,to može da bude prevaga protiv Bugara.Koncentracija na servisu može biti presudna,pamet u glavu.Srećno u polufinalu imate vi snage i za finale šteta bi bilo ne propustiti kad se već namestilo.

FilipBG

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)


Cisto da ti kazem da je steta sto si gasio TV !

koska

pre 10 godina

Ma momci su super. Sve i da su zadnji na prvenstvu ja bi uvek navijao iz srca za njih jer uvek ali UVEK ostave srce na terenu i bore se do kraja.Svaka cast tako se igra za svoju zemlju!

Vlada Bg

pre 10 godina

Po ko zna koji put- Igor Kolakovic mora sto pre da se smeni.Nadam se da cemo proci dalje ali ovo je totalno neozbiljno i neodgovorno.Kolakovic ne zna da vodi tim , drugi set je on izgubio imali smo dva vodjstva jedno od +5 , on ne zna kada uzima tajmaut.Treci set nas je bog pogledao dok Kolakovic nista nije menjao u igri iz drugog seta koji smo izgubili.A sta ili koga je morao da menja.Atanasijevic- statistika koja se vidi za tri seta 20 poena i 13 gresaka od kojih 7 servisa u mrezu.Momak koji igra odbojku zaredom pravi tri iste greske gde mu lopta pada ispred njega i on je pusti da padne.On je totalno labilan sto je jasno - to sam pisao i pre i njemu mora da se hladi glava sto znaci da kada krene da srlja treba da se izvede.To bi vazilo za svakog osim Kolakovica.I pitanje za Kolakovica- covece mozes li da objasnis odakle toliko gresaka u servisu( 21 poen za protivnika u tri seta - dali smo im ceo set greskama iz servisa) a ti pricas kako su pripreme bile duge ii uspesne.Daj statistiku iz svih meceva koliko smo iz servis gresaka poena izgubili i dali protivnicima a Ti nemoj da menjas i da uzimas tajmaut - klasicni nedovrseni djak koji uporno hoce da bude vazan.Sve to stoji samo sto reprezentacija nije tvoja licna stvar i znam te odavno - iako si bio prosecan odbojkas bio si bolji igrac nego trener.Mozda nas pogleda onaj odozgo pa da pobedimo ali sta ce onda biti kada odemo na Ruse.Ako danas izgubimo i Boricic mora da se smeni jer on bez razloga cuva Kolakovica godinama

Kiza

pre 10 godina

Atanasijevic i Nikic napolje,Lisinac i Starovic od pocetka sa odlicnim dizacem koji salje, srecom, Petkovica u penziju i mislim da uz borbenost koja im ne manjka momci mogu dosta da postignu i to ne samo na ovom prvenstvu. Glavu gore , svaka cast na borbenosti i prikazanim igrama do sada

Bosanka

pre 10 godina

Jovović odlično raspoređuje lopte i što je najvažnije, radi to dosta brzo! Dva lica Atanasijevića... al' njegova želja i volja, nemaju cijenu - igračina u najavi!

danilchez

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.

only fools and horses

pre 10 godina

Ne razumem zašto se odbojci poklanja tako malo medijske pažnje, ni deseti deo u odnosu na recimo košarku i proteklo evropsko prvenstvo. A momci su nam doneli tako puno radosti od raspada SFRJ.

kru

pre 10 godina

Odavno ne igramo kvalitetnu odbojku, a pogotovo pametnih igraca kakav je bio Vujovic, Miljkovic. Imamo 7-8 servis gresaka po setu sto je nedopustivo. I ako dobijemo veceras to je samo zato sto ovi Belgijanci nisu nista posebno. Evo, dobise drugi set, a ni sami ne znaju kako. Rusi ce nas pregaziti sa ovakvom igrom...

veliki strumf

pre 10 godina

Ama da li je moguce da je ovaj Kolakovic toliko tvrdoglav? Belgijanci nam i u prvom i u drugom i u trecem setu prave serije po 5,6,7 poena, a on nista. Sto servis gresaka, on samo duva. Ne moraju ni da se pomuce - mi im poklonimo poen. Pa menjaj nesto, neznalice! Kazi im makar da promene servis. Nikic nicemu ne sluzi, ne zna se da li je ocajniji na prijemu ili smecu. Atanasijevic gresi u serijama. Stankovic izgubio lateralnu brzinu i sanse nema da spoji dvojni blok. I igraju ceo mec. Igramo ocajno, a evo kraj 3. seta i i dalje igra isti tim. Srecno uzosmo 3. set a fora je bila: UBACITI SERVU, POSLE 5 AUTA. I resi ga Lisinac, prizvao sam ga.

Нишлија

pre 10 godina

Дивно је гледати наше у плавим дресовима и мислим да увек треба да играмо у њима када је то могуће. Исто важи и за кошарку, некако ми у та два спорта не иду црвени дресови. Друга је прича за фудбал и рукомет, ту већ пасују и црвени.

Ilija

pre 10 godina

Korektor nam je nula, covek ne moze servis da pogodi, napad realuzuje svaki treci, kad mu je lopta na tacni. Za Nikica iluzorno je i govoriti... Lose lose, tesko cemo i protiv "velesile" Belgije, kamoli protiv Rusa... Sa ovakvim timom i trenerom dobro je i cetvrtfinale...

pivljanin

pre 10 godina

Drugi set je bukvalno Belgijancima poklonio Atanasijević. Koliko loše ovaj treba da igra da bi Kolaković pružio šansu Staroviću.

Djole

pre 10 godina

Ne volim da komentarisem sudjenje, ali ovo u prvom setu je sramota. Bio bi to lagan set za nas, da ih sudije nisu vratile u zivot. Ipak momci su i pored toga dobili set i nadam se da ce ostatak meca biti laksi! Napred Srbija!

ja

pre 10 godina

Sta nam rade ove sudije vec u prvom setu to nije normalno, bukvalno su izmislili 3-4 poena za Belgiju. To ti je tako kad Nemac deli "pravdu", Nemac i pravda ne idu zajedno. Bio bi red da se i u odbojci uvede celendz kao u tenisu, kad se u sve vise sportova, (pa cak i u fudbalu pocinje da se koristi) uporebljava. Al ni sudije im nisu pomogle u ovom setu, idemo momci da ih zgazimo sve zajedno i Belgijance i Nemce.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Opet Atanasijević kao da je mozak ostavio u svlačionici... Samo gruvanje bez imalo upotrebe inteligencije. Bojim se da nam se ne ponovi Slovenija. I tada dobismo prvi set,a potom totalna neracionalnost...

Нишлија

pre 10 godina

Дивно је гледати наше у плавим дресовима и мислим да увек треба да играмо у њима када је то могуће. Исто важи и за кошарку, некако ми у та два спорта не иду црвени дресови. Друга је прича за фудбал и рукомет, ту већ пасују и црвени.

smejem se

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Ej ajde mi odaj tajnu kako prepoznajes te momente.

koska

pre 10 godina

Ma momci su super. Sve i da su zadnji na prvenstvu ja bi uvek navijao iz srca za njih jer uvek ali UVEK ostave srce na terenu i bore se do kraja.Svaka cast tako se igra za svoju zemlju!

Djole

pre 10 godina

Ne volim da komentarisem sudjenje, ali ovo u prvom setu je sramota. Bio bi to lagan set za nas, da ih sudije nisu vratile u zivot. Ipak momci su i pored toga dobili set i nadam se da ce ostatak meca biti laksi! Napred Srbija!

Ћирко масон

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla. (danilchez, 25. septembar 2013 21:25) imaš bolju procenu od Bajkovića.

ja

pre 10 godina

Sta nam rade ove sudije vec u prvom setu to nije normalno, bukvalno su izmislili 3-4 poena za Belgiju. To ti je tako kad Nemac deli "pravdu", Nemac i pravda ne idu zajedno. Bio bi red da se i u odbojci uvede celendz kao u tenisu, kad se u sve vise sportova, (pa cak i u fudbalu pocinje da se koristi) uporebljava. Al ni sudije im nisu pomogle u ovom setu, idemo momci da ih zgazimo sve zajedno i Belgijance i Nemce.

only fools and horses

pre 10 godina

Ne razumem zašto se odbojci poklanja tako malo medijske pažnje, ni deseti deo u odnosu na recimo košarku i proteklo evropsko prvenstvo. A momci su nam doneli tako puno radosti od raspada SFRJ.

pihtija

pre 10 godina

Veceras je Kovacevic u napadu odigrao maestralno (komentator na Rai Sportu rece da je imao 76% u napadu), a sve zato sto je imao samopouzdanja za razliku od Nikica kod kog sam se svaki put pomolio kad je dobio loptu. Lisinac je bio covek odluke u trecem i stvarno verujem da ce da postane svetska klasa, jer je gradjen da bude srednji bloker. Stankovic dobar na pocetku, kasnije se videlo da nema vise lateralnu brzinu i zbog toga je izveden. Jovovic je izmislio odbojku za Petkovica i nadam se da ce od sledece godine on i Mitic ciniti dizacki tandem. Atanasijevic preslikani Miljkovic iz mladjih dana, samo sto jace da opali, pa sta bude...kad bude stekao potrebno iskustvo bice zivotinja, a do tad moze da te digne ali i pokopa. Najbolja stvar kod njega je pobednicki mentalitet koji ima jos iz mladjih selekcija i koji vuce ekipu napred. Rosic standardno od sjaja do ocaja, na njegovoj poziciji cemo imati problema u buducnosti jer ni Vujic izgleda nije klasa koja nam je potrebna. Sve u svemu, odlican rezultat i borbenost u trecem setu, ako popravimo servis i ako Kovacevic bude imao jos jednu ovakvu utakmicu u subotu, a Nikic konacno malo digne glavu, nije iskljuceno da opet iznenadimo Ruse kao pre dve godine. U svakom slucaju za ovu mladu ekipu je ovo vec veliki rezultat i svakako dobra baza za dalji napredak ka glavnom cilju ove generacije, a to je Rio.

Goran

pre 10 godina

Sasa Starovic bolji od Atanasijevica, ahahahaha, koliko ljudi nemaju pojma o odbojci a pricaju nesto. Verovatno i Kolakovic ne zna ko je bolji pa mu vi "strucnjaci" pojasnite.

dovla

pre 10 godina

ljudi, ne bih da mracim, ali protiv mocnih Rusa mislim da nemamo nikakve sanse. nas prijem je uzasan. Rusi ce nas udaljiti od mreze jakim servisom, a onda ce oni njihovi tornjevi da nam pasive ili blokiraju lopte i tu je nas kraj! nasa primacka dijagonala je jako losa...
da ne bude sve pesimisticki, Jovovic je vec sada sa 21. godinom zverina od tehnicara. kako momak dize... bukvalno im crta lopte, ali sta vredi kada mi iz 4-ke imamo Nikica i Kovacevica koji kroz vrata ne bi prosli.
ogroman potencijal je i Lisinac. kao gazela!

Musa Express

pre 10 godina

Smijem se kad citam ove komentare panicara...oh gotovo je..
Ja sam poceo da gledam krajem treceg seta i nakon serijwe belgijskih set lopti kaze danski komentator-sad bi Srbi trebalo da pokazu klasu i iz prve set lopte uzmu set. To se i desilo, pa on receæ- sad ce da ih rasture u sledecem setu. To se bogami i desilo...
Ne znam da li je ovaj sto je ostavio komentar pre mene stvarno iskljucio TV ali kao dva razlicita meca da smo gledali...nikad se ne treba predavati..

M

pre 10 godina

''Losi'' Atanasijevic je osvojio 27 poena. To sto siluje servis je posebna prica,ali ovako odlicno.
Srecko nam je doneo srecu.
Idemoo da dobijemo Ruse!

kru

pre 10 godina

Odavno ne igramo kvalitetnu odbojku, a pogotovo pametnih igraca kakav je bio Vujovic, Miljkovic. Imamo 7-8 servis gresaka po setu sto je nedopustivo. I ako dobijemo veceras to je samo zato sto ovi Belgijanci nisu nista posebno. Evo, dobise drugi set, a ni sami ne znaju kako. Rusi ce nas pregaziti sa ovakvom igrom...

Ћирко масон

pre 10 godina

Ali ova muzika non-stop je za poludeti. Bolje bi bilo slusati vuvuzele. (AlCapone, 25. septembar 2013 21:37) E moj ti,danas Delije 45 minuta pevali ISTU PESMU!

Dragan Jurić

pre 10 godina

Opet Atanasijević kao da je mozak ostavio u svlačionici... Samo gruvanje bez imalo upotrebe inteligencije. Bojim se da nam se ne ponovi Slovenija. I tada dobismo prvi set,a potom totalna neracionalnost...

Andra

pre 10 godina

Uf onaj poen na 25:24 za Belgiju u trecem setu je definitivno prelomio mec. Bravo momci, polufinale je veliki uspeh. A sada protiv Rusa samo hrabro pa sta bude, nemojte se uplasiti kao kosarkasi protiv Spanaca...Igrajte muski, pa bolji neka pobedi!

pihtija

pre 10 godina

Vidim da se dosta potencira (ne)kvalitet Kovacevica i Nikica. Kod njih dvojice po meni nije problem kvalitet, vec samopouzdanje ili manjak istog. Ako se setite proslog Evropskog prvenstva, upravo su njih dvojica bili nasa kljucna prevaga protiv Rusa u polufinalu kada je posebno Nikic pogadjao nemoguce lopte. Ili cetvrtfinala protiv Francuske i Kovacevicevog smeca u tri metra protiv trojnog bloka za mec lopte u cetvrtom setu. Kod njih nastaje problem kad promase nekoliko lopti za redom jer onda upadaju u kontra ritam i postaju neupotrebljivi.
Sastavom sam generalno zadovoljan, ovo je odprilike najbolje sto trenutno imamo. Atanasijevic je vec u Svetskoj ligi dokazao da je lider ove ekipe i ocekujem da nas njegov pobednicki mentalitet vuce napred. Nadam se da ce Kolakovic imati hrabrosti da pusti Jovovica na mesto prvog tehnicara jer je vec sad bolji nego sto je Vlado ikad bio. Na liberu Rosic pati od iste boljke kao Kovacevic i Nikic, dok je Vujic jos uvek "zelen" i na toj poziciji bi ubuduce mogli da imamo najvise problema. Blokeri su najjaci deo ove ekipe i od njih se ocekuje da nose ekipu uz Atanasijevica. Mali Lisinac je opasan potencijal, duge ruke, brzina, skocnost, nezgodan servis, sve ima i ocekujem da za dve do tri godine zameni Stankovica koji polako gubi lateralnu brzinu i ne stize vise da sastavi dvojni blok kao ranije.

Ovo je skracena verzija komentara koji sam poslao kada je izasao spisak. Odprilike je sve ispalo onako kako sam se nadao.

V.B.

pre 10 godina

Nisu bili baš sjajni,ali bitno je da su prošli dalje.Ipak je evidentno da je kvalitet na našoj strani,ali odbojka je sport u kom se ne može sačuvati rezultat,već se mora izboriti za svaki poen.Rusija je najbolja svetska ekipa zadnjih godinu dana,tako da će biti teško igrati sa njima,ali nisu danas baš briljirali,izgubili set od Francuza.Nismo kalkulisali da bi ih izbegli,kao Italijani za koje se nadam da će zbog toga izgubiti od Bugarske.Sudeći po dosadašnjim rezultatima u Danskoj,sve podseća na prethodno Evropsko prvenstvo,nadam se da će i završetak biti isti.U svakom slučaju naši odbojkaši,bez obzira na preostale dve utakmice,su još jednom pokazali da pripadaju samom Evropskom,a uz Brazi i svetskom vrhu.Uspeh je još veći ako se zna da ima toliko novih,mladih igrača,što je odlična stvar za našu odbojku i sport u celini.

nex

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Nemoj ga vise ni paliti. Bruko jedna, ti i ostali "poznavaoci odbojke". Bravo momci! Sad rastereceno sa Rusima pa sta bude! Bili i ostali velesila!

Bosanka

pre 10 godina

Jovović odlično raspoređuje lopte i što je najvažnije, radi to dosta brzo! Dva lica Atanasijevića... al' njegova želja i volja, nemaju cijenu - igračina u najavi!

dejan

pre 10 godina

Svaka cast momci. Teska utakmica. Velik ulog i pritisak, ali kad je bilo najteze i najpotrebnije pokazali ste da ste pravi.

Srecno u polufinalu. Rusi jesu favoriti, ali u jednoj utakmici je sve moguce. Favoriti su bili i pre dve godine pa smo ih dobii. Uz dobru pripremu, bez pritiska, ali i motivisani i sa verom u sebe imamo realne sanse.
Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ovde... Neki bi trebali da se postide svojih reci.

danilchez

pre 10 godina

Ti što "se smeješ" smejem se i ja ćuti morao sam da ih poguram pesimizmom, inače ja kad hvalim ono krene nizbrdo sve hahaha... a jeste li primetili kuriozitet da nijedan pobednik grupe odnosno direktni četvrtfinalista nije prošao u polufinale iako su preskočili osminu i odmarali se.

FilipBG

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)


Cisto da ti kazem da je steta sto si gasio TV !

pivljanin

pre 10 godina

Drugi set je bukvalno Belgijancima poklonio Atanasijević. Koliko loše ovaj treba da igra da bi Kolaković pružio šansu Staroviću.

Fiki

pre 10 godina

Hahahahah imas bolje procenu od Bajkovica!!svaka cast za odgovor cirko hahahaha....PS bravo momci,vi koji kritikujete atanasijevica nemate pojma,decko je spasao nekoliko set lopti,ukljucujuci i onaj blok koji nas je bukvalno vratio u zivot!!!Pozdrav!

PATRIOTA

pre 10 godina

Primarni cilj je ostvaren plasmanom u polufinale,sve što dalje napreva je veliki uspeh,nadam se medalji,ne računajući prvih 5 setova na prvenstvu sve je bilo rutinski...NAPRED SRBIJA!!!

Zeca

pre 10 godina

Ogromna boljka nam je servis, neverovatno koliko gresimo sreca da je Belgija slaba.Ova ekipa ima talenta, u polju igramo sjajno ali servis za vrhunsku ekipu kao sto smo mi je slab.

mik

pre 10 godina

Da je sjajno nije,ali dobro.Ovo je veliki uspeh,sa ovom mladom ekipom,ali sa ovakvom igrom Rusi će nas pročistiti. Nikić je jako loš,Atanasijević osvaja veliki broj poena,ali mnogo i lopti troši,igra je mnogo jednostavna i lako nas čitaju,servis je bio očajan,sa velikim brojem servis greški. Sve u svemu polufinale je ogroman uspeh,ali igra loša.

zvezdan

pre 10 godina

Ajde bre dosta vise sa pljuvanjem nasih igraca,momci se bore i to je vidljivo a ako se tu i tamo pogresi nije smak sveta.Evo dobili smo zasluzeno i sad idemo po medalju.Lisina. je klasa a mali Atanasijevic ce vremenom biti bolji.Uz iskusne igrace kao sto su Kovacevic,stankovic i Podrascanin bice to sasvim dobar tim

lemy

pre 10 godina

vidim da veliki "strucnjaci" da tako nazovem komentatore ovde mnogo kritikuju, pa sto vi ne igrate onda kada znate bolje??? svaka cast momci i samo polako idemo do medalje, ne sija samo zlato, bilo koja medalja je dovoljna

Neutron

pre 10 godina

Auuuu! Bas su ih razljutili sa tim trecim setom. U cetvrtom ni kamen na kamenu od Belgijanaca nije ostao. Sada polufinale, druga prica. Samo napred. Bilo kakva medalja je kao zlatna. Bravo momci!

veliki strumf

pre 10 godina

Ama da li je moguce da je ovaj Kolakovic toliko tvrdoglav? Belgijanci nam i u prvom i u drugom i u trecem setu prave serije po 5,6,7 poena, a on nista. Sto servis gresaka, on samo duva. Ne moraju ni da se pomuce - mi im poklonimo poen. Pa menjaj nesto, neznalice! Kazi im makar da promene servis. Nikic nicemu ne sluzi, ne zna se da li je ocajniji na prijemu ili smecu. Atanasijevic gresi u serijama. Stankovic izgubio lateralnu brzinu i sanse nema da spoji dvojni blok. I igraju ceo mec. Igramo ocajno, a evo kraj 3. seta i i dalje igra isti tim. Srecno uzosmo 3. set a fora je bila: UBACITI SERVU, POSLE 5 AUTA. I resi ga Lisinac, prizvao sam ga.

someone

pre 10 godina

Protiv Rusa opusteno na sve ili nista, ralno su bolji, osvojili svetsku ligu, sanse su nam vrlo male, ali treba biti optimista, ne kao u kosarci protiv Spanije kada smo izasli da izgubimo, samo polako pa sta pude... Mlada je ova ekipa a nekako nemamo srece sa ovim ukrstanjima ove godine ni u jednom prvenstvu

Ja

pre 10 godina

Neverovatno koliko odbojkaskih eksperata u komentarima, samo nijednom od njih nije jasno da Atanasijevic ima 22 godine a Jovovic, koji stasava u fenomenalnog dizaca, kao i Lisinac su jos mladji od njega.
Ne lupetajte vise vec podrzite momke koji su vec napravili dobar rezultat.
Bravo momci samo hrabro na Ruse pa sta bude!

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kakav rezultat uz obilje grešaka! Kad bi ih sveli na minimum imali bi šanse i protiv Rusa. Na kraju ipak čestitke. Srećno!

dibidus

pre 10 godina

Свака част, али много су ме изнервирали. Током целог турнира катастрофално сервирамо, не знам где може да се види та статистика, али вечерас смо имали готово сигурно преко 20 сервис грешака и то неке у кључним тренуцима. Па дал је нормално поклонити цео један сет? Не свиђа ми се форсирање Станковића, отромбољио се, подсећа ме на играње Герића при крају каријере кад није могао да се помери. Лисинац је млад а непогрешив.
Што се тиче полуфинала са Русима, нисам баш неки оптимиста, они су нас ове год. у Светској лиги побеђивали са другом поставом. Јачи су, али нису непобедиви, изгубили су на почетку од Немачке. напред Србија!!

sportista

pre 10 godina

Stvarno mnogo servis masimo najosnovnije je kad je cupavo kao sto je bilo u 3em setu je da se servis ubaci samo a ne non stop u mrezu i lagani poeni za protivnika...ali proslo se i to idemo dalje posle svega ovo je super mada treba biti realan protiv rusa i reci da su mnogo jaci na svim pozicijama uostalom to smo vec i osetili na svojoj kozi ali ovo je ipak samo jedna tekma...pa da vidimo...u prevodu SRBIJA DO ZLATA U KATOVICAMA!!!

jovan48

pre 10 godina

Odlicna igra,mada nisam zadovoljan sa velikim brojem gresaka iz servisa.Antanasijevic je odlican u napadu,ali na servisu "ocajan".Mali Lisainac izvanredan,kao i uvek,zreo da bude u prvoj postav.Znatno dobivamo na kvalitetu njegovim ulaskom,mada je i Stankovic izvanredan.Sada sledi,ono glavno da se vidi od cega su"sazdani".Nama zelim uzivanje u vrhunskim igrama.Uzdravlje.

Milena

pre 10 godina

Dobismo a servis greskama poklonismo ceo set,Stankovic je ranije morao da izadje jer ne moze da spoji blok,sada specijalitet sa Rusima

Vlada Bg

pre 10 godina

Po ko zna koji put- Igor Kolakovic mora sto pre da se smeni.Nadam se da cemo proci dalje ali ovo je totalno neozbiljno i neodgovorno.Kolakovic ne zna da vodi tim , drugi set je on izgubio imali smo dva vodjstva jedno od +5 , on ne zna kada uzima tajmaut.Treci set nas je bog pogledao dok Kolakovic nista nije menjao u igri iz drugog seta koji smo izgubili.A sta ili koga je morao da menja.Atanasijevic- statistika koja se vidi za tri seta 20 poena i 13 gresaka od kojih 7 servisa u mrezu.Momak koji igra odbojku zaredom pravi tri iste greske gde mu lopta pada ispred njega i on je pusti da padne.On je totalno labilan sto je jasno - to sam pisao i pre i njemu mora da se hladi glava sto znaci da kada krene da srlja treba da se izvede.To bi vazilo za svakog osim Kolakovica.I pitanje za Kolakovica- covece mozes li da objasnis odakle toliko gresaka u servisu( 21 poen za protivnika u tri seta - dali smo im ceo set greskama iz servisa) a ti pricas kako su pripreme bile duge ii uspesne.Daj statistiku iz svih meceva koliko smo iz servis gresaka poena izgubili i dali protivnicima a Ti nemoj da menjas i da uzimas tajmaut - klasicni nedovrseni djak koji uporno hoce da bude vazan.Sve to stoji samo sto reprezentacija nije tvoja licna stvar i znam te odavno - iako si bio prosecan odbojkas bio si bolji igrac nego trener.Mozda nas pogleda onaj odozgo pa da pobedimo ali sta ce onda biti kada odemo na Ruse.Ako danas izgubimo i Boricic mora da se smeni jer on bez razloga cuva Kolakovica godinama

Feliks Fuks

pre 10 godina

Igrac preokreta - Srecko Lisinac. A sto se tice servisa, najopasniji server je ovaj Aksentijevic, al´ po nas. Da bi napravio 2 asa, pravi 17 servis greski. Stankovic je bez premca nas najgori igrac na ovom turniru. Kako igra bezvoljno, bez zara, pa to je neverovatno.

neko

pre 10 godina

Ovaj Kolaković ima čelične živce,pa Atanasijević ne može servisa da ubaci, ne shvatam kako ga bar ne zamijeni kad dođe da servira kad već neće da uvede Starovića da bar pokuša. Primači igraju promjenljivo, nikako da i Nikić i Kovačević odigraju zajedno jedan dobar meč. Mislim da sve ovo kvari atmosferu, pa nisu ostali igrači djeca pa da ne znaju da igraju i nisu povedeni da popune broj. Ako se nešto ne promijeni, onda nas protiv Rusa nema...

gabriel

pre 10 godina

Losi smo na servisu,uzas. Ovaj Lisinac je odlican i energican igrac,al nam primaci slabo poentiraju,Nikic i Kovacevic tanki skroz. Atanasijevic nije kalibar Miljkovica da vadi svaku loptu. Sa ovom igrom necemo uzeti medalju,mada verujem da mozrmo mnogo bolje

goran

pre 10 godina

Hmmm naslov bas i ne prilici igri svako ko pogleda rezultat mislece da smo rutinski dobili Belgiju ,ali nije bas tako ,nasi su se dosta mucili da nadju svoj ritam puno gresili i sva sreca te je s druge strane mreze bila Belgija ipak zemlja bez neke tradicije i iskustva u odbojci ,te smo mi prelomili mec upravo zahvaljujuci tom iskustvu i ipak suvom kvalitetu ,jer nasi igraci su kudikamo kvalitetniji od Belgijskih ali zasto to nisu pokazali na terenu 100% to je vec za analizu,uglavnom uspeh je veliki, cilj je bio polufinale i on je dostignut,ali za neka veca dela iskreno sumnjam jer ova reprezentacija dosada nijedan mec nije odigrala na onom nivou koji se od nje kao sampiona evrope ocekuje, u polufinalu idemo na Ruse za koje ne treba spominjati koliko su dobri i kvalitetni ako budemo odigrali kao dosada na prvenstvu iskreno nemamo sta da trazimo protiv Rusa,ukoliko odigramo kako znamo i umemo onda je sva moguce uostalom videcemo !!!

Kiza

pre 10 godina

Atanasijevic i Nikic napolje,Lisinac i Starovic od pocetka sa odlicnim dizacem koji salje, srecom, Petkovica u penziju i mislim da uz borbenost koja im ne manjka momci mogu dosta da postignu i to ne samo na ovom prvenstvu. Glavu gore , svaka cast na borbenosti i prikazanim igrama do sada

nada ZR

pre 10 godina

Pobedili su zasluzeno.Ali nasi momci sa trenerom ostavili su utisak jedne vrhunske,sportske,kulturne reprezentacije.Tako se predstavlja Srbija u svetu.

Ilija

pre 10 godina

Korektor nam je nula, covek ne moze servis da pogodi, napad realuzuje svaki treci, kad mu je lopta na tacni. Za Nikica iluzorno je i govoriti... Lose lose, tesko cemo i protiv "velesile" Belgije, kamoli protiv Rusa... Sa ovakvim timom i trenerom dobro je i cetvrtfinale...

coda

pre 10 godina

ljudi kako vam nije jasno da ova ekipa nije ista sa i bez Atanasijevica!? decko je motor ekipe. za koju godinu dok stekne iskustvo bice najbolji korekror na svetu. zivi bili pa videli.

Нишлија

pre 10 godina

Шта се буните за песму? Одлична је! http://www.youtube.com/watch?v=6_BGKyAKigs браво за наше одбојкаш и пуно среће у полуфиналу!

eto

pre 10 godina

Protiv rusa se ne moze ići sa ovakvim servisom Atanasijevica...decko samo igra na snagu, ne misli i ne gleda. SRECNO MOMCI U POLUFINALU!

Mirko

pre 10 godina

Čoveče, kako mlada ekipa a kako igra! Oduševljen sam, svaka im čast!
Ovi momci su već mnogo dobri, a u narednim godinama će da ubijaju!!

Elem, Rusi su mnogo jaki, ali nikad se ne zna, možda ih iznenadimo - nadam se da hoćemo! :)

Želim Vam puno sreće momci i samo igrajte srcem, hrabro i nema greške!

FLOK

pre 10 godina

Bravo bravo bravo!!!
u borbi za medalje sve je moguće, a verujem da će ova pobeda "dati krila" momcima. još samo malo da budu pribrani pri servisu, posebno Atanasije "razbijač".
svakako sam prezadovoljan nastupom u 1/4 finalu - bilo je malo treme ali je to "prelomljeno" onim extra poenom za spasavanje na kraju drugog seta.

vlada

pre 10 godina

Rusi su opaki!

Mihajlov igra u životnoj formi, pa opet nema mesta u pvih 6 za njega nego igraonaj Pavlov, koji je lud ko struja. Iščupaše čoveka u 30im i igra kao nenormalan!
Pa za jednoh Aleksanda Butko koji je sa Lokomotivom prvak evropa ne može ni u prvih 12 da se probije!
Po meni na šampionatu ovako na papiru gledano zlato osvaja prva postava Rusije, srebro osvaja druga postava Rusije, a za ostale ne bih znao.

Srećom na terenu je ipak sve drugačije!
I pre dve godine su rusi bili favoraizovani pa je bilo šta je bilo, mada smo tad imali Miljkovića!

jovo

pre 10 godina

Sve je dobro, a bilo bi jos bolje da nema ovog Atanasijevica, ja nemam rijeci da opisem ovog igraca, znate li podatak da je covjek ubacio samo 8 servisa tokom sampionata, pa ljudi moji gore od boze ti sacuvaj, sve ostalo je dovbo, pozzzz i mnogo srece sa rusima...

PSL

pre 10 godina

Super je što smo u polufinalu, ali sa ovakvom igrom i servisom protiv Rusije biće jako teško. Kolaković mora malo da oladi Atanasijevića i da ga pusti da sedi na klupi. Znači četri servisa promaši pa jedan pogodi. Sa takvim serviom i sa toliko grešaka nemože biti najbolji na svetu kako ovde neki pišu.

Dragana

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Uh al si ga prepoznao prijatelju, svaka ti čast! Baš mi drago da si prestao gledati na vrijeme!

Bravo momci! Srcem do finala!!!!

fergi

pre 10 godina

Cestitke, izdrzali su ali mnogo gresaka i ..servis. Atanasijevic strasno igra u polju ali u svakom setu nije prebacio mrezu sa servisom. Nije samo on imao taj problem i u sledecem mecu moramo da resimo problem servisa. Da je bila neka bolja ekipa sumnjam da bi dobili mec. Protiv Rusa to nece proci i nadam se mnogo boljoj igri jer ne verujem da ce mo ovako servirati u dva meca za redom. Ajde momci, moze sigurno bolje i daj Boze da odemo u finale.

urmas

pre 10 godina

U 1/2f ne sme toliko da se greši u servisu. Mislim da i Kolaković ima neka taktička iznenađenja, koja čuva za sledeće mečeve. Ne sviđa mi se pauza od tri dana do sledećeg meča.

Jordan Drasko

pre 10 godina

Daleko od sjajnog.Momci nemože se toliko grešiti serva,uredu napad servom ali tolika dekoncentracija je nedopustiva.Više kretanja pre samog servisa protivnika doneće vam prednost.Previše ste statični.Kovačević treba da obrati pažnju na tu paralelu,to može da bude prevaga protiv Bugara.Koncentracija na servisu može biti presudna,pamet u glavu.Srećno u polufinalu imate vi snage i za finale šteta bi bilo ne propustiti kad se već namestilo.

Optimista

pre 10 godina

Uf onaj poen na 25:24 za Belgiju u trecem setu je definitivno prelomio mec. Bravo momci, polufinale je veliki uspeh. A sada protiv Rusa samo hrabro pa sta bude, nemojte se uplasiti kao kosarkasi protiv Spanaca...Igrajte muski, pa bolji neka pobedi!
(Andra, 25. septembar 2013 22:12)

Slažem se u svemu, sem u poslednjem. Aj nek u subotu ne pobedi bolji, nego perspektivniji.

MM

pre 10 godina

Ljudi,manje ih komentarisite i razvlacite. Momci nisu navikli na paznju,a uvek nas obraduju. Bavite se kosarkom,fudbalom,manite odbojkase i pustite ih da nam donesu medalju,a ako Bog da i ponovo pehar.

danilchez

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.

Brdja

pre 10 godina

Ovako. Za Rusiju sledeca postava: dizac Jovovic, srednji blokeri Lisinac i Rasic (nadam se da je tu), primaci Kovacevic i Petric (ili Ivovic), korektor Atanas i libero Rosic. Stankovic, pa i Podrascanin premalo daju ekipi, nisu to vise klasa igraci, njihov servis ne donosi korist ekipi, u bloku poentiraju retko, bas retko. Starovic nikako, bezvoljan i bezlican igrac, decak nema pobednicki mentalitet, snagu ni energiju ni na servisu, ni na smecu koji mu je u rangu kadeta. Nikic nula napadac uvek bio, prolazi retko, bas retko, na servisu omiljeni igrac naseg protivnika, na prijemu ima mnogo problema. Vladi Petkovicu se treba zahvaliti. Mali Jovovic dize idealno, ali mora da radi na servisu i bloku. Jos da dodam da dosad rezervni primaci Ivovic i Petric igraju kudikamo kvalitetnije u bloku i u polju od Kovaca i Nikica, sto treba iskoristiti kao iznenadjenje protiv Rusa.

Нишлија

pre 10 godina

@онасебуди О томе да је лепше кад играју у плавим него у црвеним дресовима, и видим да су ме многи подржали. Констатација. Не видим никакав проблем.

stevo

pre 10 godina

Sa ovakom igrom i bronza je zlatna. Opet mi kao pred duel sa Spanijom u basketu, poletni. Rusi su za ovu nasu talentovanu a ujedno limitiranu ekipu, druga dimenzija. Cestitke na polufinalu.

expert

pre 10 godina

Naši će osvojiti četvrto mesto, kao i odbojkašice, što je veliki uspeh s obzirom na debakl na OI i u jednoj i u drugoj konkurenciji. Mislio sam gotovo je za sva vremena sa našom odbojkom, međutim ne, evo i žene i muškarci među četiri. Za više od četvrtog nažalost nema mogućnosti, jer će nas Rusi u polufinalu odrati kao Musa jarca, a za treće mesto su Italija i Bugarska objektivno za klasu bolje od nas.

онасебуди

pre 10 godina

@Нишлија
А ја бих волео да их гледам само у белим дресовима...О чему ти причаш?

Pljuvaci stop

pre 10 godina

Sad vam svi smetaju pa se pitate zasto je ovaj uradio ovo, zasto taj i taj ne igra itd? Dajte bre vise, svi koji trebaju da budu u reprezentaciji su vec tu i odlicni su! Ja verujem u uspeh pa i da izostane uvek cu da ih podrzavam jer nas odbojkasi nisu nikad izdali! Cao svima, i sutra svi uz plavu cetu

онасебуди

pre 10 godina

@Нишлија
Српска застава се састоји из црвене, плаве и беле боје. Ти то знаш, а пишеш о плавим дресовима. Да ниси можда сујеверан? Или си једноставно превише субјективан по овом питању, којег заправо и нема.
Иначе ова плава боја је једна од ружнијих нијанси и не одговара плавој боји на застави Србије.
Притом су и дресови наших одбојкаша, на којима је двоглави бели орао заправо црне боје, све само не репрезентативни. Не доликују квалитету наших спортиста.
Уживај пратећи полуфинале. Свако добро!

vlada

pre 10 godina

a gde je Marko Samardzic?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bgd/bl/93, 26. septembar 2013 00:45)

Ne znam! Ali imam kontra pitanje: šta će nam libero koji ne dodaje kontre na 3ći metar???
Svi vrlo dobro znaju zašto je on igrao u Reprezentaciji čak i kada je bio 9 meseci bez klubskog angažmana i treninga!

danilchez

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.

Ilija

pre 10 godina

Korektor nam je nula, covek ne moze servis da pogodi, napad realuzuje svaki treci, kad mu je lopta na tacni. Za Nikica iluzorno je i govoriti... Lose lose, tesko cemo i protiv "velesile" Belgije, kamoli protiv Rusa... Sa ovakvim timom i trenerom dobro je i cetvrtfinale...

veliki strumf

pre 10 godina

Ama da li je moguce da je ovaj Kolakovic toliko tvrdoglav? Belgijanci nam i u prvom i u drugom i u trecem setu prave serije po 5,6,7 poena, a on nista. Sto servis gresaka, on samo duva. Ne moraju ni da se pomuce - mi im poklonimo poen. Pa menjaj nesto, neznalice! Kazi im makar da promene servis. Nikic nicemu ne sluzi, ne zna se da li je ocajniji na prijemu ili smecu. Atanasijevic gresi u serijama. Stankovic izgubio lateralnu brzinu i sanse nema da spoji dvojni blok. I igraju ceo mec. Igramo ocajno, a evo kraj 3. seta i i dalje igra isti tim. Srecno uzosmo 3. set a fora je bila: UBACITI SERVU, POSLE 5 AUTA. I resi ga Lisinac, prizvao sam ga.

kru

pre 10 godina

Odavno ne igramo kvalitetnu odbojku, a pogotovo pametnih igraca kakav je bio Vujovic, Miljkovic. Imamo 7-8 servis gresaka po setu sto je nedopustivo. I ako dobijemo veceras to je samo zato sto ovi Belgijanci nisu nista posebno. Evo, dobise drugi set, a ni sami ne znaju kako. Rusi ce nas pregaziti sa ovakvom igrom...

pivljanin

pre 10 godina

Drugi set je bukvalno Belgijancima poklonio Atanasijević. Koliko loše ovaj treba da igra da bi Kolaković pružio šansu Staroviću.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Opet Atanasijević kao da je mozak ostavio u svlačionici... Samo gruvanje bez imalo upotrebe inteligencije. Bojim se da nam se ne ponovi Slovenija. I tada dobismo prvi set,a potom totalna neracionalnost...

gabriel

pre 10 godina

Losi smo na servisu,uzas. Ovaj Lisinac je odlican i energican igrac,al nam primaci slabo poentiraju,Nikic i Kovacevic tanki skroz. Atanasijevic nije kalibar Miljkovica da vadi svaku loptu. Sa ovom igrom necemo uzeti medalju,mada verujem da mozrmo mnogo bolje

Нишлија

pre 10 godina

Дивно је гледати наше у плавим дресовима и мислим да увек треба да играмо у њима када је то могуће. Исто важи и за кошарку, некако ми у та два спорта не иду црвени дресови. Друга је прича за фудбал и рукомет, ту већ пасују и црвени.

Goran

pre 10 godina

Sasa Starovic bolji od Atanasijevica, ahahahaha, koliko ljudi nemaju pojma o odbojci a pricaju nesto. Verovatno i Kolakovic ne zna ko je bolji pa mu vi "strucnjaci" pojasnite.

expert

pre 10 godina

Naši će osvojiti četvrto mesto, kao i odbojkašice, što je veliki uspeh s obzirom na debakl na OI i u jednoj i u drugoj konkurenciji. Mislio sam gotovo je za sva vremena sa našom odbojkom, međutim ne, evo i žene i muškarci među četiri. Za više od četvrtog nažalost nema mogućnosti, jer će nas Rusi u polufinalu odrati kao Musa jarca, a za treće mesto su Italija i Bugarska objektivno za klasu bolje od nas.

neko

pre 10 godina

Ovaj Kolaković ima čelične živce,pa Atanasijević ne može servisa da ubaci, ne shvatam kako ga bar ne zamijeni kad dođe da servira kad već neće da uvede Starovića da bar pokuša. Primači igraju promjenljivo, nikako da i Nikić i Kovačević odigraju zajedno jedan dobar meč. Mislim da sve ovo kvari atmosferu, pa nisu ostali igrači djeca pa da ne znaju da igraju i nisu povedeni da popune broj. Ako se nešto ne promijeni, onda nas protiv Rusa nema...

Vlada Bg

pre 10 godina

Po ko zna koji put- Igor Kolakovic mora sto pre da se smeni.Nadam se da cemo proci dalje ali ovo je totalno neozbiljno i neodgovorno.Kolakovic ne zna da vodi tim , drugi set je on izgubio imali smo dva vodjstva jedno od +5 , on ne zna kada uzima tajmaut.Treci set nas je bog pogledao dok Kolakovic nista nije menjao u igri iz drugog seta koji smo izgubili.A sta ili koga je morao da menja.Atanasijevic- statistika koja se vidi za tri seta 20 poena i 13 gresaka od kojih 7 servisa u mrezu.Momak koji igra odbojku zaredom pravi tri iste greske gde mu lopta pada ispred njega i on je pusti da padne.On je totalno labilan sto je jasno - to sam pisao i pre i njemu mora da se hladi glava sto znaci da kada krene da srlja treba da se izvede.To bi vazilo za svakog osim Kolakovica.I pitanje za Kolakovica- covece mozes li da objasnis odakle toliko gresaka u servisu( 21 poen za protivnika u tri seta - dali smo im ceo set greskama iz servisa) a ti pricas kako su pripreme bile duge ii uspesne.Daj statistiku iz svih meceva koliko smo iz servis gresaka poena izgubili i dali protivnicima a Ti nemoj da menjas i da uzimas tajmaut - klasicni nedovrseni djak koji uporno hoce da bude vazan.Sve to stoji samo sto reprezentacija nije tvoja licna stvar i znam te odavno - iako si bio prosecan odbojkas bio si bolji igrac nego trener.Mozda nas pogleda onaj odozgo pa da pobedimo ali sta ce onda biti kada odemo na Ruse.Ako danas izgubimo i Boricic mora da se smeni jer on bez razloga cuva Kolakovica godinama

онасебуди

pre 10 godina

@Нишлија
А ја бих волео да их гледам само у белим дресовима...О чему ти причаш?

Feliks Fuks

pre 10 godina

Igrac preokreta - Srecko Lisinac. A sto se tice servisa, najopasniji server je ovaj Aksentijevic, al´ po nas. Da bi napravio 2 asa, pravi 17 servis greski. Stankovic je bez premca nas najgori igrac na ovom turniru. Kako igra bezvoljno, bez zara, pa to je neverovatno.

Brdja

pre 10 godina

Ovako. Za Rusiju sledeca postava: dizac Jovovic, srednji blokeri Lisinac i Rasic (nadam se da je tu), primaci Kovacevic i Petric (ili Ivovic), korektor Atanas i libero Rosic. Stankovic, pa i Podrascanin premalo daju ekipi, nisu to vise klasa igraci, njihov servis ne donosi korist ekipi, u bloku poentiraju retko, bas retko. Starovic nikako, bezvoljan i bezlican igrac, decak nema pobednicki mentalitet, snagu ni energiju ni na servisu, ni na smecu koji mu je u rangu kadeta. Nikic nula napadac uvek bio, prolazi retko, bas retko, na servisu omiljeni igrac naseg protivnika, na prijemu ima mnogo problema. Vladi Petkovicu se treba zahvaliti. Mali Jovovic dize idealno, ali mora da radi na servisu i bloku. Jos da dodam da dosad rezervni primaci Ivovic i Petric igraju kudikamo kvalitetnije u bloku i u polju od Kovaca i Nikica, sto treba iskoristiti kao iznenadjenje protiv Rusa.

jovo

pre 10 godina

Sve je dobro, a bilo bi jos bolje da nema ovog Atanasijevica, ja nemam rijeci da opisem ovog igraca, znate li podatak da je covjek ubacio samo 8 servisa tokom sampionata, pa ljudi moji gore od boze ti sacuvaj, sve ostalo je dovbo, pozzzz i mnogo srece sa rusima...

smejem se

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Ej ajde mi odaj tajnu kako prepoznajes te momente.

ja

pre 10 godina

Sta nam rade ove sudije vec u prvom setu to nije normalno, bukvalno su izmislili 3-4 poena za Belgiju. To ti je tako kad Nemac deli "pravdu", Nemac i pravda ne idu zajedno. Bio bi red da se i u odbojci uvede celendz kao u tenisu, kad se u sve vise sportova, (pa cak i u fudbalu pocinje da se koristi) uporebljava. Al ni sudije im nisu pomogle u ovom setu, idemo momci da ih zgazimo sve zajedno i Belgijance i Nemce.

Kiza

pre 10 godina

Atanasijevic i Nikic napolje,Lisinac i Starovic od pocetka sa odlicnim dizacem koji salje, srecom, Petkovica u penziju i mislim da uz borbenost koja im ne manjka momci mogu dosta da postignu i to ne samo na ovom prvenstvu. Glavu gore , svaka cast na borbenosti i prikazanim igrama do sada

mik

pre 10 godina

Da je sjajno nije,ali dobro.Ovo je veliki uspeh,sa ovom mladom ekipom,ali sa ovakvom igrom Rusi će nas pročistiti. Nikić je jako loš,Atanasijević osvaja veliki broj poena,ali mnogo i lopti troši,igra je mnogo jednostavna i lako nas čitaju,servis je bio očajan,sa velikim brojem servis greški. Sve u svemu polufinale je ogroman uspeh,ali igra loša.

dovla

pre 10 godina

ljudi, ne bih da mracim, ali protiv mocnih Rusa mislim da nemamo nikakve sanse. nas prijem je uzasan. Rusi ce nas udaljiti od mreze jakim servisom, a onda ce oni njihovi tornjevi da nam pasive ili blokiraju lopte i tu je nas kraj! nasa primacka dijagonala je jako losa...
da ne bude sve pesimisticki, Jovovic je vec sada sa 21. godinom zverina od tehnicara. kako momak dize... bukvalno im crta lopte, ali sta vredi kada mi iz 4-ke imamo Nikica i Kovacevica koji kroz vrata ne bi prosli.
ogroman potencijal je i Lisinac. kao gazela!

Ћирко масон

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla. (danilchez, 25. septembar 2013 21:25) imaš bolju procenu od Bajkovića.

PSL

pre 10 godina

Super je što smo u polufinalu, ali sa ovakvom igrom i servisom protiv Rusije biće jako teško. Kolaković mora malo da oladi Atanasijevića i da ga pusti da sedi na klupi. Znači četri servisa promaši pa jedan pogodi. Sa takvim serviom i sa toliko grešaka nemože biti najbolji na svetu kako ovde neki pišu.

stevo

pre 10 godina

Sa ovakom igrom i bronza je zlatna. Opet mi kao pred duel sa Spanijom u basketu, poletni. Rusi su za ovu nasu talentovanu a ujedno limitiranu ekipu, druga dimenzija. Cestitke na polufinalu.

Jordan Drasko

pre 10 godina

Daleko od sjajnog.Momci nemože se toliko grešiti serva,uredu napad servom ali tolika dekoncentracija je nedopustiva.Više kretanja pre samog servisa protivnika doneće vam prednost.Previše ste statični.Kovačević treba da obrati pažnju na tu paralelu,to može da bude prevaga protiv Bugara.Koncentracija na servisu može biti presudna,pamet u glavu.Srećno u polufinalu imate vi snage i za finale šteta bi bilo ne propustiti kad se već namestilo.

eto

pre 10 godina

Protiv rusa se ne moze ići sa ovakvim servisom Atanasijevica...decko samo igra na snagu, ne misli i ne gleda. SRECNO MOMCI U POLUFINALU!

Ћирко масон

pre 10 godina

Ali ova muzika non-stop je za poludeti. Bolje bi bilo slusati vuvuzele. (AlCapone, 25. septembar 2013 21:37) E moj ti,danas Delije 45 minuta pevali ISTU PESMU!

coda

pre 10 godina

ljudi kako vam nije jasno da ova ekipa nije ista sa i bez Atanasijevica!? decko je motor ekipe. za koju godinu dok stekne iskustvo bice najbolji korekror na svetu. zivi bili pa videli.

Нишлија

pre 10 godina

Шта се буните за песму? Одлична је! http://www.youtube.com/watch?v=6_BGKyAKigs браво за наше одбојкаш и пуно среће у полуфиналу!

Zeca

pre 10 godina

Ogromna boljka nam je servis, neverovatno koliko gresimo sreca da je Belgija slaba.Ova ekipa ima talenta, u polju igramo sjajno ali servis za vrhunsku ekipu kao sto smo mi je slab.

онасебуди

pre 10 godina

@Нишлија
Српска застава се састоји из црвене, плаве и беле боје. Ти то знаш, а пишеш о плавим дресовима. Да ниси можда сујеверан? Или си једноставно превише субјективан по овом питању, којег заправо и нема.
Иначе ова плава боја је једна од ружнијих нијанси и не одговара плавој боји на застави Србије.
Притом су и дресови наших одбојкаша, на којима је двоглави бели орао заправо црне боје, све само не репрезентативни. Не доликују квалитету наших спортиста.
Уживај пратећи полуфинале. Свако добро!

Bosanka

pre 10 godina

Jovović odlično raspoređuje lopte i što je najvažnije, radi to dosta brzo! Dva lica Atanasijevića... al' njegova želja i volja, nemaju cijenu - igračina u najavi!

pihtija

pre 10 godina

Vidim da se dosta potencira (ne)kvalitet Kovacevica i Nikica. Kod njih dvojice po meni nije problem kvalitet, vec samopouzdanje ili manjak istog. Ako se setite proslog Evropskog prvenstva, upravo su njih dvojica bili nasa kljucna prevaga protiv Rusa u polufinalu kada je posebno Nikic pogadjao nemoguce lopte. Ili cetvrtfinala protiv Francuske i Kovacevicevog smeca u tri metra protiv trojnog bloka za mec lopte u cetvrtom setu. Kod njih nastaje problem kad promase nekoliko lopti za redom jer onda upadaju u kontra ritam i postaju neupotrebljivi.
Sastavom sam generalno zadovoljan, ovo je odprilike najbolje sto trenutno imamo. Atanasijevic je vec u Svetskoj ligi dokazao da je lider ove ekipe i ocekujem da nas njegov pobednicki mentalitet vuce napred. Nadam se da ce Kolakovic imati hrabrosti da pusti Jovovica na mesto prvog tehnicara jer je vec sad bolji nego sto je Vlado ikad bio. Na liberu Rosic pati od iste boljke kao Kovacevic i Nikic, dok je Vujic jos uvek "zelen" i na toj poziciji bi ubuduce mogli da imamo najvise problema. Blokeri su najjaci deo ove ekipe i od njih se ocekuje da nose ekipu uz Atanasijevica. Mali Lisinac je opasan potencijal, duge ruke, brzina, skocnost, nezgodan servis, sve ima i ocekujem da za dve do tri godine zameni Stankovica koji polako gubi lateralnu brzinu i ne stize vise da sastavi dvojni blok kao ranije.

Ovo je skracena verzija komentara koji sam poslao kada je izasao spisak. Odprilike je sve ispalo onako kako sam se nadao.

pihtija

pre 10 godina

Veceras je Kovacevic u napadu odigrao maestralno (komentator na Rai Sportu rece da je imao 76% u napadu), a sve zato sto je imao samopouzdanja za razliku od Nikica kod kog sam se svaki put pomolio kad je dobio loptu. Lisinac je bio covek odluke u trecem i stvarno verujem da ce da postane svetska klasa, jer je gradjen da bude srednji bloker. Stankovic dobar na pocetku, kasnije se videlo da nema vise lateralnu brzinu i zbog toga je izveden. Jovovic je izmislio odbojku za Petkovica i nadam se da ce od sledece godine on i Mitic ciniti dizacki tandem. Atanasijevic preslikani Miljkovic iz mladjih dana, samo sto jace da opali, pa sta bude...kad bude stekao potrebno iskustvo bice zivotinja, a do tad moze da te digne ali i pokopa. Najbolja stvar kod njega je pobednicki mentalitet koji ima jos iz mladjih selekcija i koji vuce ekipu napred. Rosic standardno od sjaja do ocaja, na njegovoj poziciji cemo imati problema u buducnosti jer ni Vujic izgleda nije klasa koja nam je potrebna. Sve u svemu, odlican rezultat i borbenost u trecem setu, ako popravimo servis i ako Kovacevic bude imao jos jednu ovakvu utakmicu u subotu, a Nikic konacno malo digne glavu, nije iskljuceno da opet iznenadimo Ruse kao pre dve godine. U svakom slucaju za ovu mladu ekipu je ovo vec veliki rezultat i svakako dobra baza za dalji napredak ka glavnom cilju ove generacije, a to je Rio.

lemy

pre 10 godina

vidim da veliki "strucnjaci" da tako nazovem komentatore ovde mnogo kritikuju, pa sto vi ne igrate onda kada znate bolje??? svaka cast momci i samo polako idemo do medalje, ne sija samo zlato, bilo koja medalja je dovoljna

koska

pre 10 godina

Ma momci su super. Sve i da su zadnji na prvenstvu ja bi uvek navijao iz srca za njih jer uvek ali UVEK ostave srce na terenu i bore se do kraja.Svaka cast tako se igra za svoju zemlju!

Fiki

pre 10 godina

Hahahahah imas bolje procenu od Bajkovica!!svaka cast za odgovor cirko hahahaha....PS bravo momci,vi koji kritikujete atanasijevica nemate pojma,decko je spasao nekoliko set lopti,ukljucujuci i onaj blok koji nas je bukvalno vratio u zivot!!!Pozdrav!

sportista

pre 10 godina

Stvarno mnogo servis masimo najosnovnije je kad je cupavo kao sto je bilo u 3em setu je da se servis ubaci samo a ne non stop u mrezu i lagani poeni za protivnika...ali proslo se i to idemo dalje posle svega ovo je super mada treba biti realan protiv rusa i reci da su mnogo jaci na svim pozicijama uostalom to smo vec i osetili na svojoj kozi ali ovo je ipak samo jedna tekma...pa da vidimo...u prevodu SRBIJA DO ZLATA U KATOVICAMA!!!

Нишлија

pre 10 godina

@онасебуди О томе да је лепше кад играју у плавим него у црвеним дресовима, и видим да су ме многи подржали. Констатација. Не видим никакав проблем.

Dragana

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Uh al si ga prepoznao prijatelju, svaka ti čast! Baš mi drago da si prestao gledati na vrijeme!

Bravo momci! Srcem do finala!!!!

FilipBG

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)


Cisto da ti kazem da je steta sto si gasio TV !

M

pre 10 godina

''Losi'' Atanasijevic je osvojio 27 poena. To sto siluje servis je posebna prica,ali ovako odlicno.
Srecko nam je doneo srecu.
Idemoo da dobijemo Ruse!

dibidus

pre 10 godina

Свака част, али много су ме изнервирали. Током целог турнира катастрофално сервирамо, не знам где може да се види та статистика, али вечерас смо имали готово сигурно преко 20 сервис грешака и то неке у кључним тренуцима. Па дал је нормално поклонити цео један сет? Не свиђа ми се форсирање Станковића, отромбољио се, подсећа ме на играње Герића при крају каријере кад није могао да се помери. Лисинац је млад а непогрешив.
Што се тиче полуфинала са Русима, нисам баш неки оптимиста, они су нас ове год. у Светској лиги побеђивали са другом поставом. Јачи су, али нису непобедиви, изгубили су на почетку од Немачке. напред Србија!!

dejan

pre 10 godina

Svaka cast momci. Teska utakmica. Velik ulog i pritisak, ali kad je bilo najteze i najpotrebnije pokazali ste da ste pravi.

Srecno u polufinalu. Rusi jesu favoriti, ali u jednoj utakmici je sve moguce. Favoriti su bili i pre dve godine pa smo ih dobii. Uz dobru pripremu, bez pritiska, ali i motivisani i sa verom u sebe imamo realne sanse.
Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ovde... Neki bi trebali da se postide svojih reci.

Ja

pre 10 godina

Neverovatno koliko odbojkaskih eksperata u komentarima, samo nijednom od njih nije jasno da Atanasijevic ima 22 godine a Jovovic, koji stasava u fenomenalnog dizaca, kao i Lisinac su jos mladji od njega.
Ne lupetajte vise vec podrzite momke koji su vec napravili dobar rezultat.
Bravo momci samo hrabro na Ruse pa sta bude!

vlada

pre 10 godina

a gde je Marko Samardzic?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bgd/bl/93, 26. septembar 2013 00:45)

Ne znam! Ali imam kontra pitanje: šta će nam libero koji ne dodaje kontre na 3ći metar???
Svi vrlo dobro znaju zašto je on igrao u Reprezentaciji čak i kada je bio 9 meseci bez klubskog angažmana i treninga!

Djole

pre 10 godina

Ne volim da komentarisem sudjenje, ali ovo u prvom setu je sramota. Bio bi to lagan set za nas, da ih sudije nisu vratile u zivot. Ipak momci su i pored toga dobili set i nadam se da ce ostatak meca biti laksi! Napred Srbija!

only fools and horses

pre 10 godina

Ne razumem zašto se odbojci poklanja tako malo medijske pažnje, ni deseti deo u odnosu na recimo košarku i proteklo evropsko prvenstvo. A momci su nam doneli tako puno radosti od raspada SFRJ.

nex

pre 10 godina

Više ne gledam reprez.dok je onaj nesretni Nikić u njoj ,lik nas unakazi na 21-20 u 2. setu lik promaši čistu kontru i umesto da povedemo 2-0 u setovima biće laganih 1-3 za belgijance.posle tog poena sam ugasio tv i drago mi je što znam da prepoznam momenat kad to treba da uradim da ne bih džaba se cimao kad nema smisla.
(danilchez, 25. septembar 2013 21:25)

Nemoj ga vise ni paliti. Bruko jedna, ti i ostali "poznavaoci odbojke". Bravo momci! Sad rastereceno sa Rusima pa sta bude! Bili i ostali velesila!

jovan48

pre 10 godina

Odlicna igra,mada nisam zadovoljan sa velikim brojem gresaka iz servisa.Antanasijevic je odlican u napadu,ali na servisu "ocajan".Mali Lisainac izvanredan,kao i uvek,zreo da bude u prvoj postav.Znatno dobivamo na kvalitetu njegovim ulaskom,mada je i Stankovic izvanredan.Sada sledi,ono glavno da se vidi od cega su"sazdani".Nama zelim uzivanje u vrhunskim igrama.Uzdravlje.

someone

pre 10 godina

Protiv Rusa opusteno na sve ili nista, ralno su bolji, osvojili svetsku ligu, sanse su nam vrlo male, ali treba biti optimista, ne kao u kosarci protiv Spanije kada smo izasli da izgubimo, samo polako pa sta pude... Mlada je ova ekipa a nekako nemamo srece sa ovim ukrstanjima ove godine ni u jednom prvenstvu

goran

pre 10 godina

Hmmm naslov bas i ne prilici igri svako ko pogleda rezultat mislece da smo rutinski dobili Belgiju ,ali nije bas tako ,nasi su se dosta mucili da nadju svoj ritam puno gresili i sva sreca te je s druge strane mreze bila Belgija ipak zemlja bez neke tradicije i iskustva u odbojci ,te smo mi prelomili mec upravo zahvaljujuci tom iskustvu i ipak suvom kvalitetu ,jer nasi igraci su kudikamo kvalitetniji od Belgijskih ali zasto to nisu pokazali na terenu 100% to je vec za analizu,uglavnom uspeh je veliki, cilj je bio polufinale i on je dostignut,ali za neka veca dela iskreno sumnjam jer ova reprezentacija dosada nijedan mec nije odigrala na onom nivou koji se od nje kao sampiona evrope ocekuje, u polufinalu idemo na Ruse za koje ne treba spominjati koliko su dobri i kvalitetni ako budemo odigrali kao dosada na prvenstvu iskreno nemamo sta da trazimo protiv Rusa,ukoliko odigramo kako znamo i umemo onda je sva moguce uostalom videcemo !!!

Milena

pre 10 godina

Dobismo a servis greskama poklonismo ceo set,Stankovic je ranije morao da izadje jer ne moze da spoji blok,sada specijalitet sa Rusima

Musa Express

pre 10 godina

Smijem se kad citam ove komentare panicara...oh gotovo je..
Ja sam poceo da gledam krajem treceg seta i nakon serijwe belgijskih set lopti kaze danski komentator-sad bi Srbi trebalo da pokazu klasu i iz prve set lopte uzmu set. To se i desilo, pa on receæ- sad ce da ih rasture u sledecem setu. To se bogami i desilo...
Ne znam da li je ovaj sto je ostavio komentar pre mene stvarno iskljucio TV ali kao dva razlicita meca da smo gledali...nikad se ne treba predavati..

V.B.

pre 10 godina

Nisu bili baš sjajni,ali bitno je da su prošli dalje.Ipak je evidentno da je kvalitet na našoj strani,ali odbojka je sport u kom se ne može sačuvati rezultat,već se mora izboriti za svaki poen.Rusija je najbolja svetska ekipa zadnjih godinu dana,tako da će biti teško igrati sa njima,ali nisu danas baš briljirali,izgubili set od Francuza.Nismo kalkulisali da bi ih izbegli,kao Italijani za koje se nadam da će zbog toga izgubiti od Bugarske.Sudeći po dosadašnjim rezultatima u Danskoj,sve podseća na prethodno Evropsko prvenstvo,nadam se da će i završetak biti isti.U svakom slučaju naši odbojkaši,bez obzira na preostale dve utakmice,su još jednom pokazali da pripadaju samom Evropskom,a uz Brazi i svetskom vrhu.Uspeh je još veći ako se zna da ima toliko novih,mladih igrača,što je odlična stvar za našu odbojku i sport u celini.

PATRIOTA

pre 10 godina

Primarni cilj je ostvaren plasmanom u polufinale,sve što dalje napreva je veliki uspeh,nadam se medalji,ne računajući prvih 5 setova na prvenstvu sve je bilo rutinski...NAPRED SRBIJA!!!

urmas

pre 10 godina

U 1/2f ne sme toliko da se greši u servisu. Mislim da i Kolaković ima neka taktička iznenađenja, koja čuva za sledeće mečeve. Ne sviđa mi se pauza od tri dana do sledećeg meča.

Pljuvaci stop

pre 10 godina

Sad vam svi smetaju pa se pitate zasto je ovaj uradio ovo, zasto taj i taj ne igra itd? Dajte bre vise, svi koji trebaju da budu u reprezentaciji su vec tu i odlicni su! Ja verujem u uspeh pa i da izostane uvek cu da ih podrzavam jer nas odbojkasi nisu nikad izdali! Cao svima, i sutra svi uz plavu cetu

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kakav rezultat uz obilje grešaka! Kad bi ih sveli na minimum imali bi šanse i protiv Rusa. Na kraju ipak čestitke. Srećno!

Neutron

pre 10 godina

Auuuu! Bas su ih razljutili sa tim trecim setom. U cetvrtom ni kamen na kamenu od Belgijanaca nije ostao. Sada polufinale, druga prica. Samo napred. Bilo kakva medalja je kao zlatna. Bravo momci!

zvezdan

pre 10 godina

Ajde bre dosta vise sa pljuvanjem nasih igraca,momci se bore i to je vidljivo a ako se tu i tamo pogresi nije smak sveta.Evo dobili smo zasluzeno i sad idemo po medalju.Lisina. je klasa a mali Atanasijevic ce vremenom biti bolji.Uz iskusne igrace kao sto su Kovacevic,stankovic i Podrascanin bice to sasvim dobar tim

Andra

pre 10 godina

Uf onaj poen na 25:24 za Belgiju u trecem setu je definitivno prelomio mec. Bravo momci, polufinale je veliki uspeh. A sada protiv Rusa samo hrabro pa sta bude, nemojte se uplasiti kao kosarkasi protiv Spanaca...Igrajte muski, pa bolji neka pobedi!

danilchez

pre 10 godina

Ti što "se smeješ" smejem se i ja ćuti morao sam da ih poguram pesimizmom, inače ja kad hvalim ono krene nizbrdo sve hahaha... a jeste li primetili kuriozitet da nijedan pobednik grupe odnosno direktni četvrtfinalista nije prošao u polufinale iako su preskočili osminu i odmarali se.

Optimista

pre 10 godina

Uf onaj poen na 25:24 za Belgiju u trecem setu je definitivno prelomio mec. Bravo momci, polufinale je veliki uspeh. A sada protiv Rusa samo hrabro pa sta bude, nemojte se uplasiti kao kosarkasi protiv Spanaca...Igrajte muski, pa bolji neka pobedi!
(Andra, 25. septembar 2013 22:12)

Slažem se u svemu, sem u poslednjem. Aj nek u subotu ne pobedi bolji, nego perspektivniji.

MM

pre 10 godina

Ljudi,manje ih komentarisite i razvlacite. Momci nisu navikli na paznju,a uvek nas obraduju. Bavite se kosarkom,fudbalom,manite odbojkase i pustite ih da nam donesu medalju,a ako Bog da i ponovo pehar.

vlada

pre 10 godina

Rusi su opaki!

Mihajlov igra u životnoj formi, pa opet nema mesta u pvih 6 za njega nego igraonaj Pavlov, koji je lud ko struja. Iščupaše čoveka u 30im i igra kao nenormalan!
Pa za jednoh Aleksanda Butko koji je sa Lokomotivom prvak evropa ne može ni u prvih 12 da se probije!
Po meni na šampionatu ovako na papiru gledano zlato osvaja prva postava Rusije, srebro osvaja druga postava Rusije, a za ostale ne bih znao.

Srećom na terenu je ipak sve drugačije!
I pre dve godine su rusi bili favoraizovani pa je bilo šta je bilo, mada smo tad imali Miljkovića!

fergi

pre 10 godina

Cestitke, izdrzali su ali mnogo gresaka i ..servis. Atanasijevic strasno igra u polju ali u svakom setu nije prebacio mrezu sa servisom. Nije samo on imao taj problem i u sledecem mecu moramo da resimo problem servisa. Da je bila neka bolja ekipa sumnjam da bi dobili mec. Protiv Rusa to nece proci i nadam se mnogo boljoj igri jer ne verujem da ce mo ovako servirati u dva meca za redom. Ajde momci, moze sigurno bolje i daj Boze da odemo u finale.

Mirko

pre 10 godina

Čoveče, kako mlada ekipa a kako igra! Oduševljen sam, svaka im čast!
Ovi momci su već mnogo dobri, a u narednim godinama će da ubijaju!!

Elem, Rusi su mnogo jaki, ali nikad se ne zna, možda ih iznenadimo - nadam se da hoćemo! :)

Želim Vam puno sreće momci i samo igrajte srcem, hrabro i nema greške!

nada ZR

pre 10 godina

Pobedili su zasluzeno.Ali nasi momci sa trenerom ostavili su utisak jedne vrhunske,sportske,kulturne reprezentacije.Tako se predstavlja Srbija u svetu.

FLOK

pre 10 godina

Bravo bravo bravo!!!
u borbi za medalje sve je moguće, a verujem da će ova pobeda "dati krila" momcima. još samo malo da budu pribrani pri servisu, posebno Atanasije "razbijač".
svakako sam prezadovoljan nastupom u 1/4 finalu - bilo je malo treme ali je to "prelomljeno" onim extra poenom za spasavanje na kraju drugog seta.