Fudbal 157

Utorak, 06.08.2013.

19:11

Dačić: Privatizovati večite rivale

Premijer Srbije Ivica Dačić založio se za privatizaciju Crvene zvezde i Partizana.

Daèiæ: Privatizovati veèite rivale IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

157 Komentari

Sortiraj po:

privatizacija svakako

pre 10 godina

Pitaju se neki zasto privatizacija ako znamo kako je prosla vecina preduzeca.
Pa naravno ako se privatizacija provede po politickom kljucu i neko to dobije za dz i nastavi kao do sad da vrslja i muti da nema od toga nista.
Ali ako se uradi prava privatizacija gdje neko kupi odredjeni klub naravno da ce dati sve od sebe da to zazivi kao i pravo preduzece.
U ugovor se stavi naravno da ne moze da se to tek tako unisti i umjesto kluba napravi trzni centar i slicno..to je valjda razumljivo.
Pitaju se neki kome se isplati ulaganje pa da igra protiv Voždovca.
Pa evo primjer Zvezde, koja kad bi se dobro uredila kao klub, očistila od ološa u upravi i medju navijačima, stvori se dobar tim, igra se dobar fudbal, automatski i iijene karata mogu da skoče bar za 50% i dolazilo bi svaku utakmicu po 30 000 ljudi da gleda napokon dobar fudbal.
Samim tim i izlazak u Evropu bi bio realniji a tu se onda prave pare, privlače se sponzori....prodaju se igrači, naravno i uz napokon uredjenu omladinsku školu.
Ima tu itekako načina za veliku zaradu samo ako se odradi napokon na čist i pravi način sa praivm kapitalom a ne ja tebi ti meni privatizacijom a u biti sve isto kao do sada.

Predrag S

pre 10 godina

A, da pre privatizacije oba kluba budu pretvorena u akcionarska društva? Da vidimo kolika bi bila cena akcije i onda bi znali koliko stvarno vrede ova dva kluba. I da, razmislimo još jednom dobro o tome da ova dva kluba imaju jedan zajednički stadion. Kao Milan i Inter. Na tom stadionu, naravno, igrala bi i reprezentacija. Samo kad razmišljate isključite onaj navijački deo mozga, a odluku donesite na osnovu racionalnog. Kome su u interesu onolike građevine, koje pre svega ne ispunjavaju osnovne uslove za takmičenje? Lepo se vidi da već duži niz godina i Partizan i Zvezda nemaju ni prebijenog filera da održavaju stadione, a kamo li da ih osavremene. Pa pod broj jedan, gde imate normalno da parkirate kola i da budete sigurni da će te ista naći kad se utakmica završi? Moje mišljenje je da bi jedan savremeni stadion smanjio troškove klubovima, povećao nivo bezbednosti posetiocima, olakšao posao policiji da kontroliše one kojima sport nije motiv da dolaze na utakmice. I onda i privatizacija ne bi bila problem. I da, ovo jeste ideja koju je pre nekog vremena u javnost izneo Tomislav Karadžić, ali čini mi se da tad, kao i u većini slučajeva, nije bio iskren.

samo napred vosa

pre 10 godina

u pravu je sve klubove u bilo kojem sportu treba privatizovati ali je u pravu i vujosevic sto je prozvao vucica kako to da je sportsko drustvo cz duzno desetine miliona eura a moze da kuje pojacanja nesto tu smrdi

marko

pre 10 godina

ja se slažem! najbolje rešenje za naš sport(fudbal pogotovo!). u ligama gde su klubovi privatni ulaže se novac, igra se fudbal, ima rezultata! ovako samo nešto presipamo iz šupljeg u prazno, a teoretske šanse nema da se izvuku iz sranja, samo se odlaže neizbežno...

pucav

pre 10 godina

O cemu vi ljudi pricate , Zvezda i Partizan srpaki brend.Da li mislite da neko jos pamti u svetu Zvezdin uspeh u fudbalu , Partizanov u kosarci .Mnogo je vremena proslo pa danasnji ljudi nemaju pojma o tim uspesima tadasneg Yu sporta.
Jedino pravo resenje privatizacija, i to celih drustava .Veliki interes ino kupaca ce biti nikakav, oni koji imaju pare nece da ih bacaju vec da ulazu da dobiju jos vise.Posebno ako ne misle na seike, to je slamka spasa danas u Srbiji za sve. Oblik privatizacije treba da odredi drzava , i to dva nacina : da kupi neko to drustvo sa celim bilansom , znaci da onaj koga kupi ulozi novac u klub i pokrije gubitke ili spanski sistem Real-a i Barce,vlasnici klubova su navijaci akcionari.Drzava odredi koliko moze da da po gradjaninu akcija u novcu ali zdravom ne po Dinkicu , a mi ulozimo taj deo u svoj klub. I onda akcionari biraju predsednika koji daje program i obaveze se na uspehe, ili razvoj i to na kratak period:Predsednik kluba se moze menjati svake godine a moze biti dugogodisnji sto zavisi od uspeha. Na taj nacin bi se izbegli danasnji vlasnici klubova u senci Vujosevic, Covic, Djuric, Djajic ,Danilovic koji prodaju nase talente dok su jos u kolevkama uz svesrdnu pomoc nasih saveznih kapitena.
A Dacic i Vucic neka razgrnu korupciju u sportu, ovom tkz vrhunskom ,crnu trgovinu u vecem delu sporta a drzava neka pomaze vrhunske sportiste A.Terzic,M.Mandic, Kolasinca , strelce i ostale uspesne sportiste koji su pravi imidz Srbije.

MrDrobisha

pre 10 godina

Bolje prodati klubove nego Telekon i ono malo državnih preduzeća što je ostalo. Klubovi i onako ne donose neku korist državi, samo je muzu i propadaju.

djole

pre 10 godina

Da, ali kamo srece da ih neko kupi u ovakvoj ligi?
Ko ce da ih kupi sa tolikim dugovima i problemima koji su komplikovaniji nego sto se vama cini!?
Ko ce da ih kupi, da ulozi ogroman novac, pa da igra protiv Vozdovca ili Radnickog? Gde je tu isplativost?

PFC

pre 10 godina

Privatizovani klubovi su kod nas propadalii i gasili se. Procvat su doživljavali oni klubovi čiji su se lokalni moćnici izdigli na viši, državni nivo, kao na primer nekada Obilić, Inđija, a sada Jagodina, Radnički Kragujevac...A vi verujte u dobre namere.

joker

pre 10 godina

@Informacije radi, Berlinski zid je pao..., Postoji nešto što se zove naučni metod, što nam omogućava da predviđamo stvari, pa tako zasigurno znamo da će se sok ohladiti ako staviš led u njega ili ako ispustiš olovku iz ruke pašće na zemlju. Štaviše, možemo da izračunamo tačno vreme padanja i brzinu u trenutku udara o zemlju. Znamo kako su se završile sve privatizacije pa tako možemo da predvidimo i kako bi se završile ove. Možemo da predvidimo još štošta, recimo kakvo će vreme biti sutra i nema to veze sa vidovitošću. A za loto nauka kaže da je svaka kombinacija jednako verovatna. :)

Bogataši ne bacaju novac uzalud

pre 10 godina

@Branko
Kome bi išle pare od kupovine, kad bi došao neki šeik i otplatio dugove, pogotovo ovaj "legendarni"od 60 milki evra, a možda i više. Nemoj da se mučiš i postavljaš teška pitanja, taj šeik neće doći.

Dalje od Zvezde

pre 10 godina

Ostvari se Covicev plan, planski je Zvezda razarana da bi se desila fuzija "Zvezda vama ime i titule, FMP nista Zvezdi". Sad kada dodje do privatizacije Covic dobija Ime za DZ jer nikada ne bi kupio klub sa 18m planski napravljenog duga. Sto je najcrnje, ni drzava se nece usreciti s obzirom da ce od poreskog duga da dobije krompir tj, nema vise sta da proda, kad su ime i grb otisli.

PV

pre 10 godina

Meni samo nije jasno, kako neko ko je bar malo pratio šta se događalo u ovoj zemlji, ima ideju, mišljenje, očekivanje ili nadu da bi se privatizacija Partizana i Zvezde mogla pošteno odraditi i da bi dala pozitivne efekte. Pa to je potpuno odsustvo svesti i sagledavanja okruženja u kojem živimo.

Djorgo

pre 10 godina

Apsolutno pdrzavam privatizaciju ``vecitih`` ... Spreman sam da i sam doprinesem ovom pozivu premijera, ali mi nedostaje jedno ``koferce``.

ledjo

pre 10 godina

Ja ne mogu da verujem da se ovoliko ljudi zalaze za privatizaciju klubova koje vole!!!! Voleo bih da mi neko objasni na cemu zasnivate toliki optimizam??? U citavoj Srbiji mozete da prebrojite na prste uspesne privatizacije, a tu se radi o preduzecima koja se bave realnom proizvodnjom, preduzecima koja stvaraju i proizvode! E, sad ce bas u fudbalu koji je poligon za mahinacije doci neko da ozbiljno radi, SIGURNO! Onima koji misle da ce se pojaviti neki bogati rus ili arapin koji ce neograniceno rasipati novac, njima ne vredi nista ni da objasnjavam... Treba jednostavno uvesti red da ne mogu da se vrse ovakve mahinacije u klubovima, ali to vec nije do uredjivania stanja u sportu, nego uredjivanja celokupne drzave. Da li ste svesni sta znaci prodati klub? To znaci da je onda on necija privatna svojina i da moze da radi s njim sta god mu je volja! Moze da promeni grb, ime, boje, da ga preseli ili UGASI!!! Cuo sam da vlasnik Fiorentine ne moze da dobije dozvolu od gradskih vlasti da gradi novi stadion (zvuci poznato?) i covek hoce da preseli klub, sta ga briga... Molim vas samo da razmisljate...

Završeni projekti

pre 10 godina

Kad bi ja mogao da to uradim (ah mašta)ja bih sve timove u isto vreme stavio na prodaju, pa čisti kapitalizam - ponuda - potražnja.

I naravno, svi znamo ko bi dobio najbolju ponudu, koga bi svi željeli da kupe, jel tako?

branko

pre 10 godina

Ако ја добро разумем српски језик, да се приватизује нешто значи да то нешто неко треба да купи. Кад је реч о куповини Звезде и Партизана ја имам питање на које не могу ни да назрем одговор па бих био захвалан некоме ко тај одговор зна да га напише. ОД КОГА да купи? Сваку робу (па и Звезду и Партизан) може да прода њен власник . Ко је власник Звезде и Партизана? Замислите, појави се шеик и понуди милион евра плус преузимање дугова за Звезду или Партизан. Коме би ишле те паре?

novosadjanka

pre 10 godina

Jaoooooo muski (mislim da su vecina komentatora muskarci) ...bas ste me prijatno iznenadili...ocekivala sam pljuvanje,plakanje i psovanje zbog vasih fudbalskih ljubimaca,ali ovo je osvezenje....Drago mi je da ste shvatili da se od fudbala,fudbalera,derbija,gluposti...i da ste izabrali bolje prioritete. Za svaku pohvalu!

Igor

pre 10 godina

Partizan i Zvezdu je nemoguce privatizovati i to iz vise razloga, a navescu samo neke:
-ne zna se sta se kupuje(imovina klubova, cerke firme) i ko utvrdjuje cene, ko prodaje i gde bi isle pare od eventualne prodaje
- da li se prodaju domacim tajkunima ili stranim bogatasima
-faktor navijaci, ipak ovo nije Engleska gde dodju seik ili neki bogati Rus i kupe klub i nikom nista
Slazem se da je privatizacija jedino resenje, ali ako bude izvedena kao sto su privatizovane i firme po Srbiji onda to i ne treba.

Šefe, dosta je bilo

pre 10 godina

Dačić: "Privatizovati večite rivale"

Pročitajte malo bolje: "Partizovati večite rivale"

Pročitajte još malo bolje: "Partiz(an)ovati večite rivale"

Miki

pre 10 godina

Zašto? Onaj ko želi da ih privatizuje može sam da stvori klub, a onda se fuzioniše sa nekim od ovih jadnih iz Superlige. Eto mu prilike da igra Evropu (ako ima kvalitet), može da pere pare, a niko ne može da mu kaže da je oteo nešto što pripada narodu. Hajde da prodamo državu i verovatno ćemo živeti bolje. Zvezda i Partizan treba da budu udruženja građana, a ostale prodati!!!

yahoo

pre 10 godina

dogodine ima vremena.....moze on da priča svašta ali nikakav rok nije dao , trajaće ovo još koji izborni ciklus , zaludjivanje naroda po defoltu

Informacije radi, Berlinski zid je pao...

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.
(joker, 6. avgust 2013 21:04)

Vidovita Zorka. Hajde baci mi i kombinaciju za sedmicu na Lotou.

Konstatacija

pre 10 godina

Ali onda nmema mesta za partijske celnike u klubovima.I jos nesto. Za Zvezdu ce da se nadje kupac ali za Partizan sumnjam. Niko nikada nije interes pokazao

rasprodaja ili katanac

pre 10 godina

Pazi ove što se još i bune protiv privatizacije. Ne nego će država da baca u vatru desetine miliona evra da bi se "blizanci" igrali vrhunskog sporta. U isto vreme svako od nas plaća iz džepa ako hoće da mu se dete bavi bilo kojim sportom.

Na pijacu pa ko ponudi najviše neka mu je sa srećom. Državi da se vrate dugovi i porez na dalje da plaćaju redovno ovi klubovi pa nek prave novu Barsu od FK Zvezde i CSKA od KK Partizana.

Država nema pravo da baca narodne pare na sportske gluposti pored toliko prečih stvari.

Molotov

pre 10 godina

Privatizacija hitno, bez otpisa dugova i za jedne i za druge. Ako neko hoce da rasproda i ugasi, neka to i uradi. Ako proceni da moze vise da zaradi - neka ulaze svoje parice u dalji posao.

Davanje drzave za bilo koji klub je glupost kada nam deca umiru od izlecivih bolesti, kada nema stentova po kardio-vaskularnim klinikama, kada nema lekova po apotekama.

Ako nema kupaca, neka ide stecaj i gotovo. Ja nisam glasao nikoga da moje pare i pare moje dece daje delikventima, nesposobnim rukovodiocima i ko zna kome jos.

Dejan

pre 10 godina

Ja ne znam sta je ovom Dacicu. Ocigledno je jedno ja sam ga lose shvatio pre dolaska na vlast. Ok povlacim sve sta sam rekao.
Prvo izbacio Mladju a sad i privatizacija Zvezde i Partizana.
Stvarno cu glasati za njega na sledecim izborima.

odosmo svi..

pre 10 godina

sve je to lepo ali ima jedan problem, svi bi oni da privatizuju tako da medjusobno podele novac- kao da im je to dedovina.. na njihovu zalost, ta dva gorepomenuta- raspala kluba, pripadaju i nama..

mvpzex

pre 10 godina

KK CZBG se ne moze privatizovati, to je vec svakako klub u privatnom vlasnistvu Nebojse Covica, koji je svom klubu FMP samo promenio ime, i tu treba da se zavrsi cela rasprava.

joker

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.

Rifucker

pre 10 godina

Sve treba privatizirat.Cisti primjer je Rijeka kupio ju je talijan prosle godine i evo vec pusu za vrat Dinamu sa malo para su slozili dobru ekipu .Nema vise mamini i tatinih sinova da se vuku po terenu .Doveli su dobrog trenera slovenca Keka .cak su i ovog Ludogoreca s kim Partizan igra razvalili u pripremama 3:1.Dok s druge strane Hajduk grca u dugovima duzan je preko 10 milona eura .Nema kod privatnika ima da trce

autohtoni

pre 10 godina

Sa ovim me kupio. Ako jedna engleska nema drzavni klub za koje *icke *aterine bi ova nasa jadna kvazi drzava imala. Privatizovati nego sta.

Милутин

pre 10 godina

Одличан одговор премијера.Какав имиџ Србије,какви бакрачи.Нек их купи ко хоће па нек се онда препиру.

silja

pre 10 godina

samo se trenutne uprave i vodje navijackih grupa protive privatizaciji. svaki pravi navijac je za to, al dzaba kad su ovi gore pomenuti i materiujalno i fizicki jaci od nas. u dogovoru sa upravama vodje ubedjuju, to jest plase, ostatak severa i juga i onda svi u transu ponavljaju mantru, Mi nismo na prodaju. a zasta ste majke ti. za tavorenje u petoj zoni evropskih timova. da budemo egal sa islandjanima i maltezan ima. jel ste za to. j..e se vama i za zvezdu i za partizan ultra bojsi, alkatrazi, zabranjeni, hijene, marsovci, papci....vama je samo do besplatnih karata koje cete da tapkate, a upravama je da uzmu neki dinar od provicije..... hocu privataniu zvezdu i nemojte bre da plasite ljude da ce neki privatnik da preseli marakanu u vladivostok. a iako je preseli, nek je seli, muka mi vise od ovakvog fudbala

olimpijac

pre 10 godina

Dacic je u pravu, ovako kako sada funkcionisu samo ce isisavati novac...price tipa nas ponos su gluposti, pa i u Grckoj, i Turskoj su jos vece tenzije, jos veci ponosi...pa opet su privatizovani i funkcionisu...uporedjivanja sa Realom, Barsom su nemoguca zato sto oni prave profit, od dresova, poseta stadionu, muzeju, tv prava, letnje turneje...to je kod nas nemoguce, prost primer, mi se bunimo kada treba da platimo arenusport, a hocemo da klubovi imaju prihode, e pa nema jare i pare

Nema veze, samo da se nešto dešava?

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.
(joker, 6. avgust 2013 21:04)

Sve tačno.
Uopšte, pitanje je odakle pozitivan stav prema privatizaciji?
Valjda iskonska ljubav prema pohlepi?

v

pre 10 godina

Znaci glasam za Dacica na sledecim izborima: najurio Mladju, ukinuo pretplatu, i sad prava izjava. Ako su u dugovima privatizujte ih za 1 dinar i ajde cao. Pa nek se pruze koliko imaju para, a ne da se pojedinci u upravama bogate, dok drzava oprasta dugove. Dovidjenja prijatno...

Ko ste vi da privatizujte, kao što ste nacionalizovali 1945.

pre 10 godina

Kome je potreban lični, privatni klub, neka ga napravi sebi od svoje love.

Oladite više sa pljačkom.

Mirko

pre 10 godina

Kod nas sve što je privatizovano je simbol za propadanje države, smanjenje plata, klađu i slično. Jedno je početi vlastiti biznis, to pozdravljam i cenim, a drugo je pokrasti i na prevaru otkupiti nešto za male pare i posle ga preprodati za puno veće pare ili skroz ugasiti.
Ja sam odlučno protiv privatizacije, posebno večitih rivala koji su opštenarodno dobro, ali jesam za unapređenje sistema rada kao što je to slučaj sa velikim svetskim klubovima.

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Privatizovati javna preduzeca, to ne - to vam treba za zenu i decu? Vadi bre taj milion, tri lekara za dve godine ukradu 2.1 milion evra pa nikom nista.

Krang

pre 10 godina

Podrška potpuna! Odlicno receno "svaciji i niciji"! Kada treba da se eksploatisu onda su svaciji a kada treba preuzeti odgovornost onda su niciji.

Srbija - zemlja relikata prošlosti

pre 10 godina

Hvala bogu pa je neko izgovorio da je car go. Krajnje je vreme da uprave klubova ali i navijači istih shvate da klubovi nisu finansijski perpetum mobile i da se ne može nastaviti u nedogled stvaranje novca ni iz čega dok državne jasle postepeno presušuju. Svi fudbalski klubovi u Rumuniji i Bugarskoj su privatizovani, a da se niko tamo nije krio iza komunističke floskule:"Ne mogu se privatizovati, jer su nacionalna dobra". Upravo iz razloga što jesu nacionalna dobra, privatizovani su da bi se spasili propadanja.

sladyan petkovic

pre 10 godina

logicno/pa ako zvezda i partizan imaju barem po 100000 vernih navijaca koji su spremni da uplate po samo 100 evra godisnje eto resenja problema...naravno, u tom slucaju ovi sto tamo sede i seedee lete taamo gde im je mesto/na ulicu

Kića

pre 10 godina

Privatizuj ti SPS, a ostavi se naše Crvene Zvezde.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nesho_cg, 6. avgust 2013 19:22)
---
Ja odavno nepročitah nešto gluplje. Što se SPS-a tiče proći će kako će proći. Ama bre ovde ljudi nemaju posla sad još država da brine o nekim klubovima koji su spiskali desetine milona evra.

T.H.

pre 10 godina

@(bojan, 6. avgust 2013 19:21)
Barselona i Real Madrid nisu finansirani iz budzeta. Oni su registrovana udruzenja i zive od profita (reklame, prodaja ulaznica, itd).

Velike iluzije

pre 10 godina

Kako? Ko će da ih kupi? Ko će to da izdržava? Privatnik? I da pravi milionske gubitke. Kad dođe do privatizacije nema onda državnih sponzora i budžeta. A koliko duguje CZ? Koji je privatbik spreman da vraća 60 i ko zna koliko miliona evra duga. Zašto niko neće da kupi Sartid smederevski? Zato što se to ne isplati. Zašto nema više sranih investicija? Zato što svaki kapitalista računa na profit a kad ga nema nema ni investicija. Kako izgleda naša prva liga? Igra se po varošicama i selima. Ovde su ulaznice manje i od dva evra!

T.H.

pre 10 godina

Potrebno je privatizovati ne samo kosarkaske klubove, vec kompletna sportska drustva. I ne samo Zvezdu i Partizan, vec i sve klubove.

Zahtevi klubova da im se pomaze iz budzeta, odnosno na teret poreskih obveznika, su u najmanju ruku neprimereni.

Pantagruel

pre 10 godina

Колико се ја разумем у однос народа према овом питању, Дачић је управо сам себи одузео огроман број гласова.

Marko

pre 10 godina

Tako je ! Zasto im pomagati ??? Ovo nije pitanje na nivou drzave vec onih koji su doveli nasa dva najveca kluba u ovu situaciju ! A njih je zaista dosta ! Pomazite bolesnoj deci i ljudima kojih je nazalost iz dana u dana sve veci broj, a za Zvezdu i Partizan ni privatizacija nece mnogo pomoci jer ce tek tada da se stvori takva diktatura i jos veca mrznja medju vecitima . Neka i jedni i drugi sednu za sto sa svima koji su od 1992 vodili i bili na funkcijama i neka zajedno resavaju probleme za koje su sami krivi a drzavu ostave na miru koja mora da pomaze zna se kome neduznoj deci i bolesnima ! Zivela Srbija i Zvezda i Partizan sa pravim ljudima

Saxxx

pre 10 godina

Da manji klubovi da se privatizuju.Vecite ne dirati,samo uanprediti sistem funkcionisanja kao npr. Barsa i Real,ili kao sto je u Nemackoj.Kao sto su Real Barsa blago Spanije,Bajern Nemacke,tako su Zvezda i Partizan Srbije.
Pozz !

ivan

pre 10 godina

dobro ste se setili da ih privatizujete, posto ove fudbalere kao da ste pokupili iz edb-a, vodovoda i poste. Samo da se ne ruse marakana i jna.

Parni valjak

pre 10 godina

Ravnopravni, a Zvezdi opraštate 16 miliona duga i upumpavate još 5,6 miliona, a fudbalskom cifru više niko i ne zna. Na drugoj strani Partizan blokirate zbog 1,5 miliona lihvarskog duga. A to što je danas moguće da se u izmučenoj i siromašnoj zemlji političari dogovaraju da li su klubovi ravnopravni ili nisu, samo je potvrda Vujoševićevih reči. A on jedini ima hrabrosti da o tome priča i još ispada kriv. Privatizaciju ćete naravno, izvršiti između sebe.

banjica

pre 10 godina

a kako onda premijer objasnjava nesrazmeru u budzetima kosarkaskih i vaterpolo klubova partizan i crvena zvezda, a da ne govorimo o rezultatima istih klubova u poslednjoh deceniji...

garavi

pre 10 godina

prva pametna izjava . ako hocemo uspeh jedino tako . normalno da se ne da stricevima , ujacima , tecama . . . uz pametna ulaganja i prave ljude uspeh mora doci .

Bogte

pre 10 godina

Na koju Zvezdu si mislio. Na onu što je zamrznuta ili ovu privatnu Čovićevu. Pošto je privatna ona ne može da se privatizuje, ili može. Mislim, FMP i Zvezda imaju nekakav Ugovor, pa ko šta tu kome, nije ni njima jasno, a Zvezdini navijači nas ubeđuju da navijaju za Zvezdu koja je njihova a ne Čovićeva. E sad, ako se odluči da bude akcionarsko društvo, i navijači Zvezde budu hteli da kupe akcije, čije akcije će uzimati. Razumete, šta ako i jedna i druga Zvezda budu davale na prodaju akcije? Malo je to nejasno, ali ja znam da će to njima čika Čovke objasniti da ne budu zbunjeni i da ne pogreše.

xxx

pre 10 godina

Slazem se da je potrebna privatizacija. Protiv privatizacije se bore oni koji vladaju Zvezdom i Partizanom, godinama izvlace profit, a klubovi sve vise i vise propadaju.

xyxy

pre 10 godina

I treba, ali da klubove kupe navijaci sa 51% vlasnistva a ostatak mogu investicioni fondovi, seici ili svi oni koji imaju dovoljan kapital...

Velibor Vasovic

pre 10 godina

Jos je pokojni Velibor Vasovic pre 10-ak godina u jednom intervju izjavio da ima spasa za srpski fudbal, a to je privatizacija sto pre. Izjave kako je to ponos srpstva i simboli Srbije, su glupost i maska za kriminalne radnje jer je i Celzi simbol Engleske, pa se zna vlasnik, kao i Mancester, Arsenal... Privatizacija sto pre!!! Ako je to sad i moguce jer je svugde kriza nikome se ne bacaju pare. Ali ako se dobro prodaju klubovi rezultati ce se videti posle samo godinu dana. Svaka cast ako je ovo tacno. Tako nece biti moguce da kao u Zvezdi prethodna uprava poveca dug za 30 miliona i da odu iz kluba bez ikakve odgovornosti. Pri tom nema rezultata, nema igraca na prodaju, pare su otisle u privatne dzepove igraci nista nisu primali, a cela liga se nije zaduzila koliko je samo Zvezda. I na kraju traze da se skupe pare da se kupi autobus. Da je privatan klub vlasnik bi davno bio zatvoren, ovako sve dugove i pljacke mi placamo a rezultati u Evropi nikakvi. Privatizacija. Mozda jos uvek nije kasno!?

Milos Kv

pre 10 godina

Svaka cast,konacno jedan drzavni funkcioner da kaze nesto ovako! E sad da li je iskreno za tako nesto treba da pokaze na delu,npr da se zalozi za promenu zakona o sportu posto po ovom katastrofalnom poslednjem nema uslova za pravu privatizaciju i samo neki ludak bi kupio Zvezdu i Partizan i ulozio u njih! Treba da swe napravi model po kome se privatniku omogucava da radi sve ali da ne moze da promeni namenu sportskom objektu i da navijaci ili clanovi kluba sa placenom godisnjom clanskom kartom imaju neku vrstu nadzornog organa u smislu sportskog rezultata a ne finansija jer logicno je ko daje pare hoce i da se pita za sve! Privatizacija je jedini izlaz iz ovog vrzinog kola u kome se nalaze nasi klubovi a posebno Zvezda i Partizan!

JA original

pre 10 godina

Konacno nesto pametno. Ovakav nacin rada gde je svacije i nicije ne moze da funkcionise. Kada neko istrese pare i ulozi u klub on ce se i potruditi da to funkcionise a ne kao do sada, uprave se menjaju i trose tudje pare bez ikakve odgovornosti.

dok

pre 10 godina

Vidim da su ravnopravni, dug u kosarci 15 miliona evra a budzet 8 miliona, a u fudbalu dug 50 miliona evra a pojacanja po pola miliona evra, dok u KK Partizan blokada a u FK mafija, koja prodaje sve sto vredi i para nigde.

banbus

pre 10 godina

Kad su nasi politicari isisali sav kapital iz klubova, kao i ostalih drzavnih firmi, naglo su postali pametni i zalazu se za privatizaciju. Licemeri najgori....Ako nastavim nece mi biti objavljen komentar.

dimilo

pre 10 godina

Privatizacija je najbolje rjesenje... Samo prvo obezbijediti da navijaci mogu da kupe akcije a nakon toga neki veci investitor... Ovako vise ne moze... Necemo nista izgubiti... Ionako se brukaju svake godine a i fudbal je sve losiji...

veliki strumf

pre 10 godina

Posteno! To je jedini spas i za drzavu (vise nece davati milione klubovima, vec nadam se dobijati od njih), i za klubove, a veliki udarac za par likova koji se na grbaci klubova (i drzave) bogate, ne radeci bukvalno nista. Da se krene od FK Crvena zvezda!

bas si pametan...

pre 10 godina

jedino i pravo resenje,ubedjen san da bi se ubrzo i liga razvila u mnogo bolju i produktivniju i da bi mnogo vise mladih i kvalitetnih igraca izlazilo iz klubova naravno bez menadjera koji ih prusvajaju...Odlicna ide Dacicu

Босанац

pre 10 godina

Zasto li samo imam osecaj da ce se zvezda i partizan sada konacno privatizovati :-))... Jos da vucic kaze nesto i to je gotova stvar... Ova dvojica sta god kazu tako bude... Zvezdas sam a bice mi drago kad se pored zvezde privatizuju i partizan, vojvodina, smederevo, radnicki nis, spartak... Pa da bar malo se poboljsa situacija... Ako ni tada ne bude moglo onda nek propadne sve i to je to. Al da se promeni nesto pa kako god

Johan de mor von ren

pre 10 godina

Da se neko.stvarno intereovao za sport i da je stvarno zeleo najbolje Zvazdi i Partizanu oni bi odavno bili privatizovani i u fudbalu i u kosarci, ali to nazalost nikome nije bilo u interesu. Ovako, Zvezda u kosarci bila pred bankrotom i gasenjem i vec otpocela prices privatizacije u vlasnistvo Covica (bilo manjinsko ili vecinsko), Zvezda se u fudbalu "odrzava na aparatima" i dalje postoji na osnovu stare slave i velikog broja navijaca, Partizan u kosarci posle deceniju ipo "dominacije", evroliga, punih hala, reprezentativaca itd u dugovima blokiranog racuna i na putu da se dozivi sudbinu Zvezde, Partizan u fudbalu, kako kazu u blagom minusu (nema novca da da za kkp) a toliko prodatih igraca, igara u evropi... Tuzno!

bojan

pre 10 godina

Da necete mozda i njih da prodate Arapima? PA da ubace i polo sekciju i sve pare na taj sport.
Partizan i Zvezda su klubovi koji Srbiji znace koliko Barca i Real Spaniji. Samo za razliku od Spanije koja postuje svoja 2 najpopularnija kluba u nasoj zemlji se Partizan i Zvezda koriste za pranje para i ubiranje politickih poena.
Jedini ljudi kojima znace klubovi su navijaci, oni se zbog njih nerviraju placu i raduju dok politicari sve to koriste...

Sasha

pre 10 godina

Uradite to, molim vas. Ali nekome normalnom, ne nekim kontroverznim biznismenima. Garantujem pocece da se igra normalan fudbal u Srbiji i resice se problem huligana ekspresno. Niko ko ulaze svoj novac nece trpeti takvo ssstanje.

Огњен

pre 10 godina

Зашто мора приватизација? Није ствар у томе да се приватизују Звезда и Партизан. Ствар је да се пронађе начин за одрживо пословање. Ако може од чланства (плаћања чланарине), од пара од продаје играча, од улазница, од телевизијских права, од спонзорства да се нормално функционише - шта ће нам онда приватизација? Или ако ћемо већ да дозволимо да неко има удео у власништву Звезде или Партизана и да приложи свој капитал, онда да то лице ограничимо на највише 49% удела и крај приче.

Mare1

pre 10 godina

Realno,to i treba da se desi...Bez obzira koliko sam ja zvezdas i koliko god volim svoj klub,bizarno je da drzava daje tolike milione u njihovo obnavljanje dok je Srbija GLADNA,gde nema radnih mesta,gde je sve stalo pre 20 godina..Isto vazi i sa Partizan,eh sad koliko bi privatizacija bila uspesna i da li bi ih odvela do stecaja u to ne bih da ulazim...Kako god svaki potez treba dva puta da se meri a jednom da se "sece"...

darko

pre 10 godina

zavrnite slavine drzavnih firmi,pa njihovi fudbalercici imaju plate kao cela vlada + parlament,trenera plate milione pa mu lupe otkaz posle 6 meseci,navijace da i ne pominjem...

Dulex

pre 10 godina

Privatizacija je jedino resenje posto je ravnopravnost u Srbiji nazalost relativna jer kao sto svi znamo neki su ravnopravniji od drugih...

emirati

pre 10 godina

Kako mogu biti ravnopravni Partizan i Zvezda ? U kosarki su bili prvi - to se vise niko ni ne seca,a fudbalu zadnjih 6 godina Partizan dominira !!
Svuda u svetu su merilo TITULE,jedino se kod nas zivi od " stare slave".

Dragan Dimitrijevic

pre 10 godina

Gospodine Dacicu,ovo sto ste izjavili da su Zvezda i Partizan savciji i niciji je krajnja nebuloza,to su nasi Srpski klubovi i imidz su Srbije oni su narodno vlasnistvo i nemojte da vam pada na pamet da i to prvtizujete sve vase privatzacije gde su bile po Srbiji osusilo se napraviste saharu od zemlje Srbije,sram vas bilo i vas i sve vase koalicione partnere

delta

pre 10 godina

Iako nisam pristalica SPSa i Dačića ali za ovo mu svaka čast.
Svi klubovi (ili gotovo svi) su privatizovani. I ne samo na zapadu nego i na istoku (Rusija,Ukrajina i sl)
Dosta je finansiranja balvana koji sebe nazivaju igračima parama gradjana. Onaj ko kupi klub neka finansira i igrače i trenere i upravu i portire...

Pedja

pre 10 godina

Bravo za drzavu. Da se zna sta je cije i da taj odgovara za svoju imovinu.
Napolje sa "navijacima" i napred za ljudima koji zele uspeh i znaju kako da ga postignu.

delta

pre 10 godina

Iako nisam pristalica SPSa i Dačića ali za ovo mu svaka čast.
Svi klubovi (ili gotovo svi) su privatizovani. I ne samo na zapadu nego i na istoku (Rusija,Ukrajina i sl)
Dosta je finansiranja balvana koji sebe nazivaju igračima parama gradjana. Onaj ko kupi klub neka finansira i igrače i trenere i upravu i portire...

autohtoni

pre 10 godina

Sa ovim me kupio. Ako jedna engleska nema drzavni klub za koje *icke *aterine bi ova nasa jadna kvazi drzava imala. Privatizovati nego sta.

mvpzex

pre 10 godina

KK CZBG se ne moze privatizovati, to je vec svakako klub u privatnom vlasnistvu Nebojse Covica, koji je svom klubu FMP samo promenio ime, i tu treba da se zavrsi cela rasprava.

v

pre 10 godina

Znaci glasam za Dacica na sledecim izborima: najurio Mladju, ukinuo pretplatu, i sad prava izjava. Ako su u dugovima privatizujte ih za 1 dinar i ajde cao. Pa nek se pruze koliko imaju para, a ne da se pojedinci u upravama bogate, dok drzava oprasta dugove. Dovidjenja prijatno...

Rifucker

pre 10 godina

Sve treba privatizirat.Cisti primjer je Rijeka kupio ju je talijan prosle godine i evo vec pusu za vrat Dinamu sa malo para su slozili dobru ekipu .Nema vise mamini i tatinih sinova da se vuku po terenu .Doveli su dobrog trenera slovenca Keka .cak su i ovog Ludogoreca s kim Partizan igra razvalili u pripremama 3:1.Dok s druge strane Hajduk grca u dugovima duzan je preko 10 milona eura .Nema kod privatnika ima da trce

xxx

pre 10 godina

Slazem se da je potrebna privatizacija. Protiv privatizacije se bore oni koji vladaju Zvezdom i Partizanom, godinama izvlace profit, a klubovi sve vise i vise propadaju.

Милутин

pre 10 godina

Одличан одговор премијера.Какав имиџ Србије,какви бакрачи.Нек их купи ко хоће па нек се онда препиру.

Velibor Vasovic

pre 10 godina

Jos je pokojni Velibor Vasovic pre 10-ak godina u jednom intervju izjavio da ima spasa za srpski fudbal, a to je privatizacija sto pre. Izjave kako je to ponos srpstva i simboli Srbije, su glupost i maska za kriminalne radnje jer je i Celzi simbol Engleske, pa se zna vlasnik, kao i Mancester, Arsenal... Privatizacija sto pre!!! Ako je to sad i moguce jer je svugde kriza nikome se ne bacaju pare. Ali ako se dobro prodaju klubovi rezultati ce se videti posle samo godinu dana. Svaka cast ako je ovo tacno. Tako nece biti moguce da kao u Zvezdi prethodna uprava poveca dug za 30 miliona i da odu iz kluba bez ikakve odgovornosti. Pri tom nema rezultata, nema igraca na prodaju, pare su otisle u privatne dzepove igraci nista nisu primali, a cela liga se nije zaduzila koliko je samo Zvezda. I na kraju traze da se skupe pare da se kupi autobus. Da je privatan klub vlasnik bi davno bio zatvoren, ovako sve dugove i pljacke mi placamo a rezultati u Evropi nikakvi. Privatizacija. Mozda jos uvek nije kasno!?

Dulex

pre 10 godina

Privatizacija je jedino resenje posto je ravnopravnost u Srbiji nazalost relativna jer kao sto svi znamo neki su ravnopravniji od drugih...

rasprodaja ili katanac

pre 10 godina

Pazi ove što se još i bune protiv privatizacije. Ne nego će država da baca u vatru desetine miliona evra da bi se "blizanci" igrali vrhunskog sporta. U isto vreme svako od nas plaća iz džepa ako hoće da mu se dete bavi bilo kojim sportom.

Na pijacu pa ko ponudi najviše neka mu je sa srećom. Državi da se vrate dugovi i porez na dalje da plaćaju redovno ovi klubovi pa nek prave novu Barsu od FK Zvezde i CSKA od KK Partizana.

Država nema pravo da baca narodne pare na sportske gluposti pored toliko prečih stvari.

Krang

pre 10 godina

Podrška potpuna! Odlicno receno "svaciji i niciji"! Kada treba da se eksploatisu onda su svaciji a kada treba preuzeti odgovornost onda su niciji.

silja

pre 10 godina

samo se trenutne uprave i vodje navijackih grupa protive privatizaciji. svaki pravi navijac je za to, al dzaba kad su ovi gore pomenuti i materiujalno i fizicki jaci od nas. u dogovoru sa upravama vodje ubedjuju, to jest plase, ostatak severa i juga i onda svi u transu ponavljaju mantru, Mi nismo na prodaju. a zasta ste majke ti. za tavorenje u petoj zoni evropskih timova. da budemo egal sa islandjanima i maltezan ima. jel ste za to. j..e se vama i za zvezdu i za partizan ultra bojsi, alkatrazi, zabranjeni, hijene, marsovci, papci....vama je samo do besplatnih karata koje cete da tapkate, a upravama je da uzmu neki dinar od provicije..... hocu privataniu zvezdu i nemojte bre da plasite ljude da ce neki privatnik da preseli marakanu u vladivostok. a iako je preseli, nek je seli, muka mi vise od ovakvog fudbala

bas si pametan...

pre 10 godina

jedino i pravo resenje,ubedjen san da bi se ubrzo i liga razvila u mnogo bolju i produktivniju i da bi mnogo vise mladih i kvalitetnih igraca izlazilo iz klubova naravno bez menadjera koji ih prusvajaju...Odlicna ide Dacicu

dimilo

pre 10 godina

Privatizacija je najbolje rjesenje... Samo prvo obezbijediti da navijaci mogu da kupe akcije a nakon toga neki veci investitor... Ovako vise ne moze... Necemo nista izgubiti... Ionako se brukaju svake godine a i fudbal je sve losiji...

veliki strumf

pre 10 godina

Posteno! To je jedini spas i za drzavu (vise nece davati milione klubovima, vec nadam se dobijati od njih), i za klubove, a veliki udarac za par likova koji se na grbaci klubova (i drzave) bogate, ne radeci bukvalno nista. Da se krene od FK Crvena zvezda!

T.H.

pre 10 godina

Potrebno je privatizovati ne samo kosarkaske klubove, vec kompletna sportska drustva. I ne samo Zvezdu i Partizan, vec i sve klubove.

Zahtevi klubova da im se pomaze iz budzeta, odnosno na teret poreskih obveznika, su u najmanju ruku neprimereni.

darko

pre 10 godina

zavrnite slavine drzavnih firmi,pa njihovi fudbalercici imaju plate kao cela vlada + parlament,trenera plate milione pa mu lupe otkaz posle 6 meseci,navijace da i ne pominjem...

T.H.

pre 10 godina

@(bojan, 6. avgust 2013 19:21)
Barselona i Real Madrid nisu finansirani iz budzeta. Oni su registrovana udruzenja i zive od profita (reklame, prodaja ulaznica, itd).

Kića

pre 10 godina

Privatizuj ti SPS, a ostavi se naše Crvene Zvezde.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nesho_cg, 6. avgust 2013 19:22)
---
Ja odavno nepročitah nešto gluplje. Što se SPS-a tiče proći će kako će proći. Ama bre ovde ljudi nemaju posla sad još država da brine o nekim klubovima koji su spiskali desetine milona evra.

Srbija - zemlja relikata prošlosti

pre 10 godina

Hvala bogu pa je neko izgovorio da je car go. Krajnje je vreme da uprave klubova ali i navijači istih shvate da klubovi nisu finansijski perpetum mobile i da se ne može nastaviti u nedogled stvaranje novca ni iz čega dok državne jasle postepeno presušuju. Svi fudbalski klubovi u Rumuniji i Bugarskoj su privatizovani, a da se niko tamo nije krio iza komunističke floskule:"Ne mogu se privatizovati, jer su nacionalna dobra". Upravo iz razloga što jesu nacionalna dobra, privatizovani su da bi se spasili propadanja.

bojan

pre 10 godina

Da necete mozda i njih da prodate Arapima? PA da ubace i polo sekciju i sve pare na taj sport.
Partizan i Zvezda su klubovi koji Srbiji znace koliko Barca i Real Spaniji. Samo za razliku od Spanije koja postuje svoja 2 najpopularnija kluba u nasoj zemlji se Partizan i Zvezda koriste za pranje para i ubiranje politickih poena.
Jedini ljudi kojima znace klubovi su navijaci, oni se zbog njih nerviraju placu i raduju dok politicari sve to koriste...

Parni valjak

pre 10 godina

Ravnopravni, a Zvezdi opraštate 16 miliona duga i upumpavate još 5,6 miliona, a fudbalskom cifru više niko i ne zna. Na drugoj strani Partizan blokirate zbog 1,5 miliona lihvarskog duga. A to što je danas moguće da se u izmučenoj i siromašnoj zemlji političari dogovaraju da li su klubovi ravnopravni ili nisu, samo je potvrda Vujoševićevih reči. A on jedini ima hrabrosti da o tome priča i još ispada kriv. Privatizaciju ćete naravno, izvršiti između sebe.

olimpijac

pre 10 godina

Dacic je u pravu, ovako kako sada funkcionisu samo ce isisavati novac...price tipa nas ponos su gluposti, pa i u Grckoj, i Turskoj su jos vece tenzije, jos veci ponosi...pa opet su privatizovani i funkcionisu...uporedjivanja sa Realom, Barsom su nemoguca zato sto oni prave profit, od dresova, poseta stadionu, muzeju, tv prava, letnje turneje...to je kod nas nemoguce, prost primer, mi se bunimo kada treba da platimo arenusport, a hocemo da klubovi imaju prihode, e pa nema jare i pare

Dejan

pre 10 godina

Ja ne znam sta je ovom Dacicu. Ocigledno je jedno ja sam ga lose shvatio pre dolaska na vlast. Ok povlacim sve sta sam rekao.
Prvo izbacio Mladju a sad i privatizacija Zvezde i Partizana.
Stvarno cu glasati za njega na sledecim izborima.

Босанац

pre 10 godina

Zasto li samo imam osecaj da ce se zvezda i partizan sada konacno privatizovati :-))... Jos da vucic kaze nesto i to je gotova stvar... Ova dvojica sta god kazu tako bude... Zvezdas sam a bice mi drago kad se pored zvezde privatizuju i partizan, vojvodina, smederevo, radnicki nis, spartak... Pa da bar malo se poboljsa situacija... Ako ni tada ne bude moglo onda nek propadne sve i to je to. Al da se promeni nesto pa kako god

Molotov

pre 10 godina

Privatizacija hitno, bez otpisa dugova i za jedne i za druge. Ako neko hoce da rasproda i ugasi, neka to i uradi. Ako proceni da moze vise da zaradi - neka ulaze svoje parice u dalji posao.

Davanje drzave za bilo koji klub je glupost kada nam deca umiru od izlecivih bolesti, kada nema stentova po kardio-vaskularnim klinikama, kada nema lekova po apotekama.

Ako nema kupaca, neka ide stecaj i gotovo. Ja nisam glasao nikoga da moje pare i pare moje dece daje delikventima, nesposobnim rukovodiocima i ko zna kome jos.

MrDrobisha

pre 10 godina

Bolje prodati klubove nego Telekon i ono malo državnih preduzeća što je ostalo. Klubovi i onako ne donose neku korist državi, samo je muzu i propadaju.

dok

pre 10 godina

Vidim da su ravnopravni, dug u kosarci 15 miliona evra a budzet 8 miliona, a u fudbalu dug 50 miliona evra a pojacanja po pola miliona evra, dok u KK Partizan blokada a u FK mafija, koja prodaje sve sto vredi i para nigde.

Mare1

pre 10 godina

Realno,to i treba da se desi...Bez obzira koliko sam ja zvezdas i koliko god volim svoj klub,bizarno je da drzava daje tolike milione u njihovo obnavljanje dok je Srbija GLADNA,gde nema radnih mesta,gde je sve stalo pre 20 godina..Isto vazi i sa Partizan,eh sad koliko bi privatizacija bila uspesna i da li bi ih odvela do stecaja u to ne bih da ulazim...Kako god svaki potez treba dva puta da se meri a jednom da se "sece"...

Sasha

pre 10 godina

Uradite to, molim vas. Ali nekome normalnom, ne nekim kontroverznim biznismenima. Garantujem pocece da se igra normalan fudbal u Srbiji i resice se problem huligana ekspresno. Niko ko ulaze svoj novac nece trpeti takvo ssstanje.

djole

pre 10 godina

Da, ali kamo srece da ih neko kupi u ovakvoj ligi?
Ko ce da ih kupi sa tolikim dugovima i problemima koji su komplikovaniji nego sto se vama cini!?
Ko ce da ih kupi, da ulozi ogroman novac, pa da igra protiv Vozdovca ili Radnickog? Gde je tu isplativost?

joker

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.

Johan de mor von ren

pre 10 godina

Da se neko.stvarno intereovao za sport i da je stvarno zeleo najbolje Zvazdi i Partizanu oni bi odavno bili privatizovani i u fudbalu i u kosarci, ali to nazalost nikome nije bilo u interesu. Ovako, Zvezda u kosarci bila pred bankrotom i gasenjem i vec otpocela prices privatizacije u vlasnistvo Covica (bilo manjinsko ili vecinsko), Zvezda se u fudbalu "odrzava na aparatima" i dalje postoji na osnovu stare slave i velikog broja navijaca, Partizan u kosarci posle deceniju ipo "dominacije", evroliga, punih hala, reprezentativaca itd u dugovima blokiranog racuna i na putu da se dozivi sudbinu Zvezde, Partizan u fudbalu, kako kazu u blagom minusu (nema novca da da za kkp) a toliko prodatih igraca, igara u evropi... Tuzno!

Ko ste vi da privatizujte, kao što ste nacionalizovali 1945.

pre 10 godina

Kome je potreban lični, privatni klub, neka ga napravi sebi od svoje love.

Oladite više sa pljačkom.

novosadjanka

pre 10 godina

Jaoooooo muski (mislim da su vecina komentatora muskarci) ...bas ste me prijatno iznenadili...ocekivala sam pljuvanje,plakanje i psovanje zbog vasih fudbalskih ljubimaca,ali ovo je osvezenje....Drago mi je da ste shvatili da se od fudbala,fudbalera,derbija,gluposti...i da ste izabrali bolje prioritete. Za svaku pohvalu!

pucav

pre 10 godina

O cemu vi ljudi pricate , Zvezda i Partizan srpaki brend.Da li mislite da neko jos pamti u svetu Zvezdin uspeh u fudbalu , Partizanov u kosarci .Mnogo je vremena proslo pa danasnji ljudi nemaju pojma o tim uspesima tadasneg Yu sporta.
Jedino pravo resenje privatizacija, i to celih drustava .Veliki interes ino kupaca ce biti nikakav, oni koji imaju pare nece da ih bacaju vec da ulazu da dobiju jos vise.Posebno ako ne misle na seike, to je slamka spasa danas u Srbiji za sve. Oblik privatizacije treba da odredi drzava , i to dva nacina : da kupi neko to drustvo sa celim bilansom , znaci da onaj koga kupi ulozi novac u klub i pokrije gubitke ili spanski sistem Real-a i Barce,vlasnici klubova su navijaci akcionari.Drzava odredi koliko moze da da po gradjaninu akcija u novcu ali zdravom ne po Dinkicu , a mi ulozimo taj deo u svoj klub. I onda akcionari biraju predsednika koji daje program i obaveze se na uspehe, ili razvoj i to na kratak period:Predsednik kluba se moze menjati svake godine a moze biti dugogodisnji sto zavisi od uspeha. Na taj nacin bi se izbegli danasnji vlasnici klubova u senci Vujosevic, Covic, Djuric, Djajic ,Danilovic koji prodaju nase talente dok su jos u kolevkama uz svesrdnu pomoc nasih saveznih kapitena.
A Dacic i Vucic neka razgrnu korupciju u sportu, ovom tkz vrhunskom ,crnu trgovinu u vecem delu sporta a drzava neka pomaze vrhunske sportiste A.Terzic,M.Mandic, Kolasinca , strelce i ostale uspesne sportiste koji su pravi imidz Srbije.

branko

pre 10 godina

Ако ја добро разумем српски језик, да се приватизује нешто значи да то нешто неко треба да купи. Кад је реч о куповини Звезде и Партизана ја имам питање на које не могу ни да назрем одговор па бих био захвалан некоме ко тај одговор зна да га напише. ОД КОГА да купи? Сваку робу (па и Звезду и Партизан) може да прода њен власник . Ко је власник Звезде и Партизана? Замислите, појави се шеик и понуди милион евра плус преузимање дугова за Звезду или Партизан. Коме би ишле те паре?

JA original

pre 10 godina

Konacno nesto pametno. Ovakav nacin rada gde je svacije i nicije ne moze da funkcionise. Kada neko istrese pare i ulozi u klub on ce se i potruditi da to funkcionise a ne kao do sada, uprave se menjaju i trose tudje pare bez ikakve odgovornosti.

banjica

pre 10 godina

a kako onda premijer objasnjava nesrazmeru u budzetima kosarkaskih i vaterpolo klubova partizan i crvena zvezda, a da ne govorimo o rezultatima istih klubova u poslednjoh deceniji...

Nema veze, samo da se nešto dešava?

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.
(joker, 6. avgust 2013 21:04)

Sve tačno.
Uopšte, pitanje je odakle pozitivan stav prema privatizaciji?
Valjda iskonska ljubav prema pohlepi?

odosmo svi..

pre 10 godina

sve je to lepo ali ima jedan problem, svi bi oni da privatizuju tako da medjusobno podele novac- kao da im je to dedovina.. na njihovu zalost, ta dva gorepomenuta- raspala kluba, pripadaju i nama..

Konstatacija

pre 10 godina

Ali onda nmema mesta za partijske celnike u klubovima.I jos nesto. Za Zvezdu ce da se nadje kupac ali za Partizan sumnjam. Niko nikada nije interes pokazao

Velike iluzije

pre 10 godina

Kako? Ko će da ih kupi? Ko će to da izdržava? Privatnik? I da pravi milionske gubitke. Kad dođe do privatizacije nema onda državnih sponzora i budžeta. A koliko duguje CZ? Koji je privatbik spreman da vraća 60 i ko zna koliko miliona evra duga. Zašto niko neće da kupi Sartid smederevski? Zato što se to ne isplati. Zašto nema više sranih investicija? Zato što svaki kapitalista računa na profit a kad ga nema nema ni investicija. Kako izgleda naša prva liga? Igra se po varošicama i selima. Ovde su ulaznice manje i od dva evra!

Milos Kv

pre 10 godina

Svaka cast,konacno jedan drzavni funkcioner da kaze nesto ovako! E sad da li je iskreno za tako nesto treba da pokaze na delu,npr da se zalozi za promenu zakona o sportu posto po ovom katastrofalnom poslednjem nema uslova za pravu privatizaciju i samo neki ludak bi kupio Zvezdu i Partizan i ulozio u njih! Treba da swe napravi model po kome se privatniku omogucava da radi sve ali da ne moze da promeni namenu sportskom objektu i da navijaci ili clanovi kluba sa placenom godisnjom clanskom kartom imaju neku vrstu nadzornog organa u smislu sportskog rezultata a ne finansija jer logicno je ko daje pare hoce i da se pita za sve! Privatizacija je jedini izlaz iz ovog vrzinog kola u kome se nalaze nasi klubovi a posebno Zvezda i Partizan!

ledjo

pre 10 godina

Ja ne mogu da verujem da se ovoliko ljudi zalaze za privatizaciju klubova koje vole!!!! Voleo bih da mi neko objasni na cemu zasnivate toliki optimizam??? U citavoj Srbiji mozete da prebrojite na prste uspesne privatizacije, a tu se radi o preduzecima koja se bave realnom proizvodnjom, preduzecima koja stvaraju i proizvode! E, sad ce bas u fudbalu koji je poligon za mahinacije doci neko da ozbiljno radi, SIGURNO! Onima koji misle da ce se pojaviti neki bogati rus ili arapin koji ce neograniceno rasipati novac, njima ne vredi nista ni da objasnjavam... Treba jednostavno uvesti red da ne mogu da se vrse ovakve mahinacije u klubovima, ali to vec nije do uredjivania stanja u sportu, nego uredjivanja celokupne drzave. Da li ste svesni sta znaci prodati klub? To znaci da je onda on necija privatna svojina i da moze da radi s njim sta god mu je volja! Moze da promeni grb, ime, boje, da ga preseli ili UGASI!!! Cuo sam da vlasnik Fiorentine ne moze da dobije dozvolu od gradskih vlasti da gradi novi stadion (zvuci poznato?) i covek hoce da preseli klub, sta ga briga... Molim vas samo da razmisljate...

Bogte

pre 10 godina

Na koju Zvezdu si mislio. Na onu što je zamrznuta ili ovu privatnu Čovićevu. Pošto je privatna ona ne može da se privatizuje, ili može. Mislim, FMP i Zvezda imaju nekakav Ugovor, pa ko šta tu kome, nije ni njima jasno, a Zvezdini navijači nas ubeđuju da navijaju za Zvezdu koja je njihova a ne Čovićeva. E sad, ako se odluči da bude akcionarsko društvo, i navijači Zvezde budu hteli da kupe akcije, čije akcije će uzimati. Razumete, šta ako i jedna i druga Zvezda budu davale na prodaju akcije? Malo je to nejasno, ali ja znam da će to njima čika Čovke objasniti da ne budu zbunjeni i da ne pogreše.

ivan

pre 10 godina

dobro ste se setili da ih privatizujete, posto ove fudbalere kao da ste pokupili iz edb-a, vodovoda i poste. Samo da se ne ruse marakana i jna.

Bogataši ne bacaju novac uzalud

pre 10 godina

@Branko
Kome bi išle pare od kupovine, kad bi došao neki šeik i otplatio dugove, pogotovo ovaj "legendarni"od 60 milki evra, a možda i više. Nemoj da se mučiš i postavljaš teška pitanja, taj šeik neće doći.

emirati

pre 10 godina

Kako mogu biti ravnopravni Partizan i Zvezda ? U kosarki su bili prvi - to se vise niko ni ne seca,a fudbalu zadnjih 6 godina Partizan dominira !!
Svuda u svetu su merilo TITULE,jedino se kod nas zivi od " stare slave".

Završeni projekti

pre 10 godina

Kad bi ja mogao da to uradim (ah mašta)ja bih sve timove u isto vreme stavio na prodaju, pa čisti kapitalizam - ponuda - potražnja.

I naravno, svi znamo ko bi dobio najbolju ponudu, koga bi svi željeli da kupe, jel tako?

Marko

pre 10 godina

Tako je ! Zasto im pomagati ??? Ovo nije pitanje na nivou drzave vec onih koji su doveli nasa dva najveca kluba u ovu situaciju ! A njih je zaista dosta ! Pomazite bolesnoj deci i ljudima kojih je nazalost iz dana u dana sve veci broj, a za Zvezdu i Partizan ni privatizacija nece mnogo pomoci jer ce tek tada da se stvori takva diktatura i jos veca mrznja medju vecitima . Neka i jedni i drugi sednu za sto sa svima koji su od 1992 vodili i bili na funkcijama i neka zajedno resavaju probleme za koje su sami krivi a drzavu ostave na miru koja mora da pomaze zna se kome neduznoj deci i bolesnima ! Zivela Srbija i Zvezda i Partizan sa pravim ljudima

sladyan petkovic

pre 10 godina

logicno/pa ako zvezda i partizan imaju barem po 100000 vernih navijaca koji su spremni da uplate po samo 100 evra godisnje eto resenja problema...naravno, u tom slucaju ovi sto tamo sede i seedee lete taamo gde im je mesto/na ulicu

Mirko

pre 10 godina

Kod nas sve što je privatizovano je simbol za propadanje države, smanjenje plata, klađu i slično. Jedno je početi vlastiti biznis, to pozdravljam i cenim, a drugo je pokrasti i na prevaru otkupiti nešto za male pare i posle ga preprodati za puno veće pare ili skroz ugasiti.
Ja sam odlučno protiv privatizacije, posebno večitih rivala koji su opštenarodno dobro, ali jesam za unapređenje sistema rada kao što je to slučaj sa velikim svetskim klubovima.

PV

pre 10 godina

Meni samo nije jasno, kako neko ko je bar malo pratio šta se događalo u ovoj zemlji, ima ideju, mišljenje, očekivanje ili nadu da bi se privatizacija Partizana i Zvezde mogla pošteno odraditi i da bi dala pozitivne efekte. Pa to je potpuno odsustvo svesti i sagledavanja okruženja u kojem živimo.

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Privatizovati javna preduzeca, to ne - to vam treba za zenu i decu? Vadi bre taj milion, tri lekara za dve godine ukradu 2.1 milion evra pa nikom nista.

yahoo

pre 10 godina

dogodine ima vremena.....moze on da priča svašta ali nikakav rok nije dao , trajaće ovo još koji izborni ciklus , zaludjivanje naroda po defoltu

Šefe, dosta je bilo

pre 10 godina

Dačić: "Privatizovati večite rivale"

Pročitajte malo bolje: "Partizovati večite rivale"

Pročitajte još malo bolje: "Partiz(an)ovati večite rivale"

Informacije radi, Berlinski zid je pao...

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.
(joker, 6. avgust 2013 21:04)

Vidovita Zorka. Hajde baci mi i kombinaciju za sedmicu na Lotou.

Djorgo

pre 10 godina

Apsolutno pdrzavam privatizaciju ``vecitih`` ... Spreman sam da i sam doprinesem ovom pozivu premijera, ali mi nedostaje jedno ``koferce``.

Dalje od Zvezde

pre 10 godina

Ostvari se Covicev plan, planski je Zvezda razarana da bi se desila fuzija "Zvezda vama ime i titule, FMP nista Zvezdi". Sad kada dodje do privatizacije Covic dobija Ime za DZ jer nikada ne bi kupio klub sa 18m planski napravljenog duga. Sto je najcrnje, ni drzava se nece usreciti s obzirom da ce od poreskog duga da dobije krompir tj, nema vise sta da proda, kad su ime i grb otisli.

Pedja

pre 10 godina

Bravo za drzavu. Da se zna sta je cije i da taj odgovara za svoju imovinu.
Napolje sa "navijacima" i napred za ljudima koji zele uspeh i znaju kako da ga postignu.

xyxy

pre 10 godina

I treba, ali da klubove kupe navijaci sa 51% vlasnistva a ostatak mogu investicioni fondovi, seici ili svi oni koji imaju dovoljan kapital...

Igor

pre 10 godina

Partizan i Zvezdu je nemoguce privatizovati i to iz vise razloga, a navescu samo neke:
-ne zna se sta se kupuje(imovina klubova, cerke firme) i ko utvrdjuje cene, ko prodaje i gde bi isle pare od eventualne prodaje
- da li se prodaju domacim tajkunima ili stranim bogatasima
-faktor navijaci, ipak ovo nije Engleska gde dodju seik ili neki bogati Rus i kupe klub i nikom nista
Slazem se da je privatizacija jedino resenje, ali ako bude izvedena kao sto su privatizovane i firme po Srbiji onda to i ne treba.

banbus

pre 10 godina

Kad su nasi politicari isisali sav kapital iz klubova, kao i ostalih drzavnih firmi, naglo su postali pametni i zalazu se za privatizaciju. Licemeri najgori....Ako nastavim nece mi biti objavljen komentar.

garavi

pre 10 godina

prva pametna izjava . ako hocemo uspeh jedino tako . normalno da se ne da stricevima , ujacima , tecama . . . uz pametna ulaganja i prave ljude uspeh mora doci .

PFC

pre 10 godina

Privatizovani klubovi su kod nas propadalii i gasili se. Procvat su doživljavali oni klubovi čiji su se lokalni moćnici izdigli na viši, državni nivo, kao na primer nekada Obilić, Inđija, a sada Jagodina, Radnički Kragujevac...A vi verujte u dobre namere.

Огњен

pre 10 godina

Зашто мора приватизација? Није ствар у томе да се приватизују Звезда и Партизан. Ствар је да се пронађе начин за одрживо пословање. Ако може од чланства (плаћања чланарине), од пара од продаје играча, од улазница, од телевизијских права, од спонзорства да се нормално функционише - шта ће нам онда приватизација? Или ако ћемо већ да дозволимо да неко има удео у власништву Звезде или Партизана и да приложи свој капитал, онда да то лице ограничимо на највише 49% удела и крај приче.

Saxxx

pre 10 godina

Da manji klubovi da se privatizuju.Vecite ne dirati,samo uanprediti sistem funkcionisanja kao npr. Barsa i Real,ili kao sto je u Nemackoj.Kao sto su Real Barsa blago Spanije,Bajern Nemacke,tako su Zvezda i Partizan Srbije.
Pozz !

joker

pre 10 godina

@Informacije radi, Berlinski zid je pao..., Postoji nešto što se zove naučni metod, što nam omogućava da predviđamo stvari, pa tako zasigurno znamo da će se sok ohladiti ako staviš led u njega ili ako ispustiš olovku iz ruke pašće na zemlju. Štaviše, možemo da izračunamo tačno vreme padanja i brzinu u trenutku udara o zemlju. Znamo kako su se završile sve privatizacije pa tako možemo da predvidimo i kako bi se završile ove. Možemo da predvidimo još štošta, recimo kakvo će vreme biti sutra i nema to veze sa vidovitošću. A za loto nauka kaže da je svaka kombinacija jednako verovatna. :)

Dragan Dimitrijevic

pre 10 godina

Gospodine Dacicu,ovo sto ste izjavili da su Zvezda i Partizan savciji i niciji je krajnja nebuloza,to su nasi Srpski klubovi i imidz su Srbije oni su narodno vlasnistvo i nemojte da vam pada na pamet da i to prvtizujete sve vase privatzacije gde su bile po Srbiji osusilo se napraviste saharu od zemlje Srbije,sram vas bilo i vas i sve vase koalicione partnere

Pantagruel

pre 10 godina

Колико се ја разумем у однос народа према овом питању, Дачић је управо сам себи одузео огроман број гласова.

Predrag S

pre 10 godina

A, da pre privatizacije oba kluba budu pretvorena u akcionarska društva? Da vidimo kolika bi bila cena akcije i onda bi znali koliko stvarno vrede ova dva kluba. I da, razmislimo još jednom dobro o tome da ova dva kluba imaju jedan zajednički stadion. Kao Milan i Inter. Na tom stadionu, naravno, igrala bi i reprezentacija. Samo kad razmišljate isključite onaj navijački deo mozga, a odluku donesite na osnovu racionalnog. Kome su u interesu onolike građevine, koje pre svega ne ispunjavaju osnovne uslove za takmičenje? Lepo se vidi da već duži niz godina i Partizan i Zvezda nemaju ni prebijenog filera da održavaju stadione, a kamo li da ih osavremene. Pa pod broj jedan, gde imate normalno da parkirate kola i da budete sigurni da će te ista naći kad se utakmica završi? Moje mišljenje je da bi jedan savremeni stadion smanjio troškove klubovima, povećao nivo bezbednosti posetiocima, olakšao posao policiji da kontroliše one kojima sport nije motiv da dolaze na utakmice. I onda i privatizacija ne bi bila problem. I da, ovo jeste ideja koju je pre nekog vremena u javnost izneo Tomislav Karadžić, ali čini mi se da tad, kao i u većini slučajeva, nije bio iskren.

privatizacija svakako

pre 10 godina

Pitaju se neki zasto privatizacija ako znamo kako je prosla vecina preduzeca.
Pa naravno ako se privatizacija provede po politickom kljucu i neko to dobije za dz i nastavi kao do sad da vrslja i muti da nema od toga nista.
Ali ako se uradi prava privatizacija gdje neko kupi odredjeni klub naravno da ce dati sve od sebe da to zazivi kao i pravo preduzece.
U ugovor se stavi naravno da ne moze da se to tek tako unisti i umjesto kluba napravi trzni centar i slicno..to je valjda razumljivo.
Pitaju se neki kome se isplati ulaganje pa da igra protiv Voždovca.
Pa evo primjer Zvezde, koja kad bi se dobro uredila kao klub, očistila od ološa u upravi i medju navijačima, stvori se dobar tim, igra se dobar fudbal, automatski i iijene karata mogu da skoče bar za 50% i dolazilo bi svaku utakmicu po 30 000 ljudi da gleda napokon dobar fudbal.
Samim tim i izlazak u Evropu bi bio realniji a tu se onda prave pare, privlače se sponzori....prodaju se igrači, naravno i uz napokon uredjenu omladinsku školu.
Ima tu itekako načina za veliku zaradu samo ako se odradi napokon na čist i pravi način sa praivm kapitalom a ne ja tebi ti meni privatizacijom a u biti sve isto kao do sada.

Miki

pre 10 godina

Zašto? Onaj ko želi da ih privatizuje može sam da stvori klub, a onda se fuzioniše sa nekim od ovih jadnih iz Superlige. Eto mu prilike da igra Evropu (ako ima kvalitet), može da pere pare, a niko ne može da mu kaže da je oteo nešto što pripada narodu. Hajde da prodamo državu i verovatno ćemo živeti bolje. Zvezda i Partizan treba da budu udruženja građana, a ostale prodati!!!

samo napred vosa

pre 10 godina

u pravu je sve klubove u bilo kojem sportu treba privatizovati ali je u pravu i vujosevic sto je prozvao vucica kako to da je sportsko drustvo cz duzno desetine miliona eura a moze da kuje pojacanja nesto tu smrdi

marko

pre 10 godina

ja se slažem! najbolje rešenje za naš sport(fudbal pogotovo!). u ligama gde su klubovi privatni ulaže se novac, igra se fudbal, ima rezultata! ovako samo nešto presipamo iz šupljeg u prazno, a teoretske šanse nema da se izvuku iz sranja, samo se odlaže neizbežno...

bojan

pre 10 godina

Da necete mozda i njih da prodate Arapima? PA da ubace i polo sekciju i sve pare na taj sport.
Partizan i Zvezda su klubovi koji Srbiji znace koliko Barca i Real Spaniji. Samo za razliku od Spanije koja postuje svoja 2 najpopularnija kluba u nasoj zemlji se Partizan i Zvezda koriste za pranje para i ubiranje politickih poena.
Jedini ljudi kojima znace klubovi su navijaci, oni se zbog njih nerviraju placu i raduju dok politicari sve to koriste...

Dragan Dimitrijevic

pre 10 godina

Gospodine Dacicu,ovo sto ste izjavili da su Zvezda i Partizan savciji i niciji je krajnja nebuloza,to su nasi Srpski klubovi i imidz su Srbije oni su narodno vlasnistvo i nemojte da vam pada na pamet da i to prvtizujete sve vase privatzacije gde su bile po Srbiji osusilo se napraviste saharu od zemlje Srbije,sram vas bilo i vas i sve vase koalicione partnere

Ko ste vi da privatizujte, kao što ste nacionalizovali 1945.

pre 10 godina

Kome je potreban lični, privatni klub, neka ga napravi sebi od svoje love.

Oladite više sa pljačkom.

Pantagruel

pre 10 godina

Колико се ја разумем у однос народа према овом питању, Дачић је управо сам себи одузео огроман број гласова.

Saxxx

pre 10 godina

Da manji klubovi da se privatizuju.Vecite ne dirati,samo uanprediti sistem funkcionisanja kao npr. Barsa i Real,ili kao sto je u Nemackoj.Kao sto su Real Barsa blago Spanije,Bajern Nemacke,tako su Zvezda i Partizan Srbije.
Pozz !

Огњен

pre 10 godina

Зашто мора приватизација? Није ствар у томе да се приватизују Звезда и Партизан. Ствар је да се пронађе начин за одрживо пословање. Ако може од чланства (плаћања чланарине), од пара од продаје играча, од улазница, од телевизијских права, од спонзорства да се нормално функционише - шта ће нам онда приватизација? Или ако ћемо већ да дозволимо да неко има удео у власништву Звезде или Партизана и да приложи свој капитал, онда да то лице ограничимо на највише 49% удела и крај приче.

mvpzex

pre 10 godina

KK CZBG se ne moze privatizovati, to je vec svakako klub u privatnom vlasnistvu Nebojse Covica, koji je svom klubu FMP samo promenio ime, i tu treba da se zavrsi cela rasprava.

joker

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.

Nema veze, samo da se nešto dešava?

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.
(joker, 6. avgust 2013 21:04)

Sve tačno.
Uopšte, pitanje je odakle pozitivan stav prema privatizaciji?
Valjda iskonska ljubav prema pohlepi?

v

pre 10 godina

Znaci glasam za Dacica na sledecim izborima: najurio Mladju, ukinuo pretplatu, i sad prava izjava. Ako su u dugovima privatizujte ih za 1 dinar i ajde cao. Pa nek se pruze koliko imaju para, a ne da se pojedinci u upravama bogate, dok drzava oprasta dugove. Dovidjenja prijatno...

Mirko

pre 10 godina

Kod nas sve što je privatizovano je simbol za propadanje države, smanjenje plata, klađu i slično. Jedno je početi vlastiti biznis, to pozdravljam i cenim, a drugo je pokrasti i na prevaru otkupiti nešto za male pare i posle ga preprodati za puno veće pare ili skroz ugasiti.
Ja sam odlučno protiv privatizacije, posebno večitih rivala koji su opštenarodno dobro, ali jesam za unapređenje sistema rada kao što je to slučaj sa velikim svetskim klubovima.

xyxy

pre 10 godina

I treba, ali da klubove kupe navijaci sa 51% vlasnistva a ostatak mogu investicioni fondovi, seici ili svi oni koji imaju dovoljan kapital...

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Privatizovati javna preduzeca, to ne - to vam treba za zenu i decu? Vadi bre taj milion, tri lekara za dve godine ukradu 2.1 milion evra pa nikom nista.

Konstatacija

pre 10 godina

Ali onda nmema mesta za partijske celnike u klubovima.I jos nesto. Za Zvezdu ce da se nadje kupac ali za Partizan sumnjam. Niko nikada nije interes pokazao

emirati

pre 10 godina

Kako mogu biti ravnopravni Partizan i Zvezda ? U kosarki su bili prvi - to se vise niko ni ne seca,a fudbalu zadnjih 6 godina Partizan dominira !!
Svuda u svetu su merilo TITULE,jedino se kod nas zivi od " stare slave".

ledjo

pre 10 godina

Ja ne mogu da verujem da se ovoliko ljudi zalaze za privatizaciju klubova koje vole!!!! Voleo bih da mi neko objasni na cemu zasnivate toliki optimizam??? U citavoj Srbiji mozete da prebrojite na prste uspesne privatizacije, a tu se radi o preduzecima koja se bave realnom proizvodnjom, preduzecima koja stvaraju i proizvode! E, sad ce bas u fudbalu koji je poligon za mahinacije doci neko da ozbiljno radi, SIGURNO! Onima koji misle da ce se pojaviti neki bogati rus ili arapin koji ce neograniceno rasipati novac, njima ne vredi nista ni da objasnjavam... Treba jednostavno uvesti red da ne mogu da se vrse ovakve mahinacije u klubovima, ali to vec nije do uredjivania stanja u sportu, nego uredjivanja celokupne drzave. Da li ste svesni sta znaci prodati klub? To znaci da je onda on necija privatna svojina i da moze da radi s njim sta god mu je volja! Moze da promeni grb, ime, boje, da ga preseli ili UGASI!!! Cuo sam da vlasnik Fiorentine ne moze da dobije dozvolu od gradskih vlasti da gradi novi stadion (zvuci poznato?) i covek hoce da preseli klub, sta ga briga... Molim vas samo da razmisljate...

Parni valjak

pre 10 godina

Ravnopravni, a Zvezdi opraštate 16 miliona duga i upumpavate još 5,6 miliona, a fudbalskom cifru više niko i ne zna. Na drugoj strani Partizan blokirate zbog 1,5 miliona lihvarskog duga. A to što je danas moguće da se u izmučenoj i siromašnoj zemlji političari dogovaraju da li su klubovi ravnopravni ili nisu, samo je potvrda Vujoševićevih reči. A on jedini ima hrabrosti da o tome priča i još ispada kriv. Privatizaciju ćete naravno, izvršiti između sebe.

banbus

pre 10 godina

Kad su nasi politicari isisali sav kapital iz klubova, kao i ostalih drzavnih firmi, naglo su postali pametni i zalazu se za privatizaciju. Licemeri najgori....Ako nastavim nece mi biti objavljen komentar.

Igor

pre 10 godina

Partizan i Zvezdu je nemoguce privatizovati i to iz vise razloga, a navescu samo neke:
-ne zna se sta se kupuje(imovina klubova, cerke firme) i ko utvrdjuje cene, ko prodaje i gde bi isle pare od eventualne prodaje
- da li se prodaju domacim tajkunima ili stranim bogatasima
-faktor navijaci, ipak ovo nije Engleska gde dodju seik ili neki bogati Rus i kupe klub i nikom nista
Slazem se da je privatizacija jedino resenje, ali ako bude izvedena kao sto su privatizovane i firme po Srbiji onda to i ne treba.

Miki

pre 10 godina

Zašto? Onaj ko želi da ih privatizuje može sam da stvori klub, a onda se fuzioniše sa nekim od ovih jadnih iz Superlige. Eto mu prilike da igra Evropu (ako ima kvalitet), može da pere pare, a niko ne može da mu kaže da je oteo nešto što pripada narodu. Hajde da prodamo državu i verovatno ćemo živeti bolje. Zvezda i Partizan treba da budu udruženja građana, a ostale prodati!!!

odosmo svi..

pre 10 godina

sve je to lepo ali ima jedan problem, svi bi oni da privatizuju tako da medjusobno podele novac- kao da im je to dedovina.. na njihovu zalost, ta dva gorepomenuta- raspala kluba, pripadaju i nama..

autohtoni

pre 10 godina

Sa ovim me kupio. Ako jedna engleska nema drzavni klub za koje *icke *aterine bi ova nasa jadna kvazi drzava imala. Privatizovati nego sta.

Dejan

pre 10 godina

Ja ne znam sta je ovom Dacicu. Ocigledno je jedno ja sam ga lose shvatio pre dolaska na vlast. Ok povlacim sve sta sam rekao.
Prvo izbacio Mladju a sad i privatizacija Zvezde i Partizana.
Stvarno cu glasati za njega na sledecim izborima.

Informacije radi, Berlinski zid je pao...

pre 10 godina

bravo, opšte je poznato da je sve što je privatizovano odmah procvetalo. Moram samo da pitam ove što sanjaju privatizaciju, jeste li vi prespavali prethodnih dvadeset godina? Pa ako se privatizuju "večiti" kupiće ih neki tajkuni, pootpuštaće sve zaposlene, rasprodati igrače imovinu i zemljište, ili će u najboljem slučaju napraviti šoping centar. A onda ćemo da navijamo za BSK iz Borče.
(joker, 6. avgust 2013 21:04)

Vidovita Zorka. Hajde baci mi i kombinaciju za sedmicu na Lotou.

novosadjanka

pre 10 godina

Jaoooooo muski (mislim da su vecina komentatora muskarci) ...bas ste me prijatno iznenadili...ocekivala sam pljuvanje,plakanje i psovanje zbog vasih fudbalskih ljubimaca,ali ovo je osvezenje....Drago mi je da ste shvatili da se od fudbala,fudbalera,derbija,gluposti...i da ste izabrali bolje prioritete. Za svaku pohvalu!

Velike iluzije

pre 10 godina

Kako? Ko će da ih kupi? Ko će to da izdržava? Privatnik? I da pravi milionske gubitke. Kad dođe do privatizacije nema onda državnih sponzora i budžeta. A koliko duguje CZ? Koji je privatbik spreman da vraća 60 i ko zna koliko miliona evra duga. Zašto niko neće da kupi Sartid smederevski? Zato što se to ne isplati. Zašto nema više sranih investicija? Zato što svaki kapitalista računa na profit a kad ga nema nema ni investicija. Kako izgleda naša prva liga? Igra se po varošicama i selima. Ovde su ulaznice manje i od dva evra!

Šefe, dosta je bilo

pre 10 godina

Dačić: "Privatizovati večite rivale"

Pročitajte malo bolje: "Partizovati večite rivale"

Pročitajte još malo bolje: "Partiz(an)ovati večite rivale"

Dalje od Zvezde

pre 10 godina

Ostvari se Covicev plan, planski je Zvezda razarana da bi se desila fuzija "Zvezda vama ime i titule, FMP nista Zvezdi". Sad kada dodje do privatizacije Covic dobija Ime za DZ jer nikada ne bi kupio klub sa 18m planski napravljenog duga. Sto je najcrnje, ni drzava se nece usreciti s obzirom da ce od poreskog duga da dobije krompir tj, nema vise sta da proda, kad su ime i grb otisli.

bas si pametan...

pre 10 godina

jedino i pravo resenje,ubedjen san da bi se ubrzo i liga razvila u mnogo bolju i produktivniju i da bi mnogo vise mladih i kvalitetnih igraca izlazilo iz klubova naravno bez menadjera koji ih prusvajaju...Odlicna ide Dacicu

Marko

pre 10 godina

Tako je ! Zasto im pomagati ??? Ovo nije pitanje na nivou drzave vec onih koji su doveli nasa dva najveca kluba u ovu situaciju ! A njih je zaista dosta ! Pomazite bolesnoj deci i ljudima kojih je nazalost iz dana u dana sve veci broj, a za Zvezdu i Partizan ni privatizacija nece mnogo pomoci jer ce tek tada da se stvori takva diktatura i jos veca mrznja medju vecitima . Neka i jedni i drugi sednu za sto sa svima koji su od 1992 vodili i bili na funkcijama i neka zajedno resavaju probleme za koje su sami krivi a drzavu ostave na miru koja mora da pomaze zna se kome neduznoj deci i bolesnima ! Zivela Srbija i Zvezda i Partizan sa pravim ljudima

Kića

pre 10 godina

Privatizuj ti SPS, a ostavi se naše Crvene Zvezde.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nesho_cg, 6. avgust 2013 19:22)
---
Ja odavno nepročitah nešto gluplje. Što se SPS-a tiče proći će kako će proći. Ama bre ovde ljudi nemaju posla sad još država da brine o nekim klubovima koji su spiskali desetine milona evra.

Милутин

pre 10 godina

Одличан одговор премијера.Какав имиџ Србије,какви бакрачи.Нек их купи ко хоће па нек се онда препиру.

Rifucker

pre 10 godina

Sve treba privatizirat.Cisti primjer je Rijeka kupio ju je talijan prosle godine i evo vec pusu za vrat Dinamu sa malo para su slozili dobru ekipu .Nema vise mamini i tatinih sinova da se vuku po terenu .Doveli su dobrog trenera slovenca Keka .cak su i ovog Ludogoreca s kim Partizan igra razvalili u pripremama 3:1.Dok s druge strane Hajduk grca u dugovima duzan je preko 10 milona eura .Nema kod privatnika ima da trce

Djorgo

pre 10 godina

Apsolutno pdrzavam privatizaciju ``vecitih`` ... Spreman sam da i sam doprinesem ovom pozivu premijera, ali mi nedostaje jedno ``koferce``.

PV

pre 10 godina

Meni samo nije jasno, kako neko ko je bar malo pratio šta se događalo u ovoj zemlji, ima ideju, mišljenje, očekivanje ili nadu da bi se privatizacija Partizana i Zvezde mogla pošteno odraditi i da bi dala pozitivne efekte. Pa to je potpuno odsustvo svesti i sagledavanja okruženja u kojem živimo.

delta

pre 10 godina

Iako nisam pristalica SPSa i Dačića ali za ovo mu svaka čast.
Svi klubovi (ili gotovo svi) su privatizovani. I ne samo na zapadu nego i na istoku (Rusija,Ukrajina i sl)
Dosta je finansiranja balvana koji sebe nazivaju igračima parama gradjana. Onaj ko kupi klub neka finansira i igrače i trenere i upravu i portire...

Bogte

pre 10 godina

Na koju Zvezdu si mislio. Na onu što je zamrznuta ili ovu privatnu Čovićevu. Pošto je privatna ona ne može da se privatizuje, ili može. Mislim, FMP i Zvezda imaju nekakav Ugovor, pa ko šta tu kome, nije ni njima jasno, a Zvezdini navijači nas ubeđuju da navijaju za Zvezdu koja je njihova a ne Čovićeva. E sad, ako se odluči da bude akcionarsko društvo, i navijači Zvezde budu hteli da kupe akcije, čije akcije će uzimati. Razumete, šta ako i jedna i druga Zvezda budu davale na prodaju akcije? Malo je to nejasno, ali ja znam da će to njima čika Čovke objasniti da ne budu zbunjeni i da ne pogreše.

Krang

pre 10 godina

Podrška potpuna! Odlicno receno "svaciji i niciji"! Kada treba da se eksploatisu onda su svaciji a kada treba preuzeti odgovornost onda su niciji.

xxx

pre 10 godina

Slazem se da je potrebna privatizacija. Protiv privatizacije se bore oni koji vladaju Zvezdom i Partizanom, godinama izvlace profit, a klubovi sve vise i vise propadaju.

rasprodaja ili katanac

pre 10 godina

Pazi ove što se još i bune protiv privatizacije. Ne nego će država da baca u vatru desetine miliona evra da bi se "blizanci" igrali vrhunskog sporta. U isto vreme svako od nas plaća iz džepa ako hoće da mu se dete bavi bilo kojim sportom.

Na pijacu pa ko ponudi najviše neka mu je sa srećom. Državi da se vrate dugovi i porez na dalje da plaćaju redovno ovi klubovi pa nek prave novu Barsu od FK Zvezde i CSKA od KK Partizana.

Država nema pravo da baca narodne pare na sportske gluposti pored toliko prečih stvari.

Molotov

pre 10 godina

Privatizacija hitno, bez otpisa dugova i za jedne i za druge. Ako neko hoce da rasproda i ugasi, neka to i uradi. Ako proceni da moze vise da zaradi - neka ulaze svoje parice u dalji posao.

Davanje drzave za bilo koji klub je glupost kada nam deca umiru od izlecivih bolesti, kada nema stentova po kardio-vaskularnim klinikama, kada nema lekova po apotekama.

Ako nema kupaca, neka ide stecaj i gotovo. Ja nisam glasao nikoga da moje pare i pare moje dece daje delikventima, nesposobnim rukovodiocima i ko zna kome jos.

joker

pre 10 godina

@Informacije radi, Berlinski zid je pao..., Postoji nešto što se zove naučni metod, što nam omogućava da predviđamo stvari, pa tako zasigurno znamo da će se sok ohladiti ako staviš led u njega ili ako ispustiš olovku iz ruke pašće na zemlju. Štaviše, možemo da izračunamo tačno vreme padanja i brzinu u trenutku udara o zemlju. Znamo kako su se završile sve privatizacije pa tako možemo da predvidimo i kako bi se završile ove. Možemo da predvidimo još štošta, recimo kakvo će vreme biti sutra i nema to veze sa vidovitošću. A za loto nauka kaže da je svaka kombinacija jednako verovatna. :)

PFC

pre 10 godina

Privatizovani klubovi su kod nas propadalii i gasili se. Procvat su doživljavali oni klubovi čiji su se lokalni moćnici izdigli na viši, državni nivo, kao na primer nekada Obilić, Inđija, a sada Jagodina, Radnički Kragujevac...A vi verujte u dobre namere.

dimilo

pre 10 godina

Privatizacija je najbolje rjesenje... Samo prvo obezbijediti da navijaci mogu da kupe akcije a nakon toga neki veci investitor... Ovako vise ne moze... Necemo nista izgubiti... Ionako se brukaju svake godine a i fudbal je sve losiji...

dok

pre 10 godina

Vidim da su ravnopravni, dug u kosarci 15 miliona evra a budzet 8 miliona, a u fudbalu dug 50 miliona evra a pojacanja po pola miliona evra, dok u KK Partizan blokada a u FK mafija, koja prodaje sve sto vredi i para nigde.

Srbija - zemlja relikata prošlosti

pre 10 godina

Hvala bogu pa je neko izgovorio da je car go. Krajnje je vreme da uprave klubova ali i navijači istih shvate da klubovi nisu finansijski perpetum mobile i da se ne može nastaviti u nedogled stvaranje novca ni iz čega dok državne jasle postepeno presušuju. Svi fudbalski klubovi u Rumuniji i Bugarskoj su privatizovani, a da se niko tamo nije krio iza komunističke floskule:"Ne mogu se privatizovati, jer su nacionalna dobra". Upravo iz razloga što jesu nacionalna dobra, privatizovani su da bi se spasili propadanja.

olimpijac

pre 10 godina

Dacic je u pravu, ovako kako sada funkcionisu samo ce isisavati novac...price tipa nas ponos su gluposti, pa i u Grckoj, i Turskoj su jos vece tenzije, jos veci ponosi...pa opet su privatizovani i funkcionisu...uporedjivanja sa Realom, Barsom su nemoguca zato sto oni prave profit, od dresova, poseta stadionu, muzeju, tv prava, letnje turneje...to je kod nas nemoguce, prost primer, mi se bunimo kada treba da platimo arenusport, a hocemo da klubovi imaju prihode, e pa nema jare i pare

silja

pre 10 godina

samo se trenutne uprave i vodje navijackih grupa protive privatizaciji. svaki pravi navijac je za to, al dzaba kad su ovi gore pomenuti i materiujalno i fizicki jaci od nas. u dogovoru sa upravama vodje ubedjuju, to jest plase, ostatak severa i juga i onda svi u transu ponavljaju mantru, Mi nismo na prodaju. a zasta ste majke ti. za tavorenje u petoj zoni evropskih timova. da budemo egal sa islandjanima i maltezan ima. jel ste za to. j..e se vama i za zvezdu i za partizan ultra bojsi, alkatrazi, zabranjeni, hijene, marsovci, papci....vama je samo do besplatnih karata koje cete da tapkate, a upravama je da uzmu neki dinar od provicije..... hocu privataniu zvezdu i nemojte bre da plasite ljude da ce neki privatnik da preseli marakanu u vladivostok. a iako je preseli, nek je seli, muka mi vise od ovakvog fudbala

Dulex

pre 10 godina

Privatizacija je jedino resenje posto je ravnopravnost u Srbiji nazalost relativna jer kao sto svi znamo neki su ravnopravniji od drugih...

Босанац

pre 10 godina

Zasto li samo imam osecaj da ce se zvezda i partizan sada konacno privatizovati :-))... Jos da vucic kaze nesto i to je gotova stvar... Ova dvojica sta god kazu tako bude... Zvezdas sam a bice mi drago kad se pored zvezde privatizuju i partizan, vojvodina, smederevo, radnicki nis, spartak... Pa da bar malo se poboljsa situacija... Ako ni tada ne bude moglo onda nek propadne sve i to je to. Al da se promeni nesto pa kako god

sladyan petkovic

pre 10 godina

logicno/pa ako zvezda i partizan imaju barem po 100000 vernih navijaca koji su spremni da uplate po samo 100 evra godisnje eto resenja problema...naravno, u tom slucaju ovi sto tamo sede i seedee lete taamo gde im je mesto/na ulicu

ivan

pre 10 godina

dobro ste se setili da ih privatizujete, posto ove fudbalere kao da ste pokupili iz edb-a, vodovoda i poste. Samo da se ne ruse marakana i jna.

T.H.

pre 10 godina

Potrebno je privatizovati ne samo kosarkaske klubove, vec kompletna sportska drustva. I ne samo Zvezdu i Partizan, vec i sve klubove.

Zahtevi klubova da im se pomaze iz budzeta, odnosno na teret poreskih obveznika, su u najmanju ruku neprimereni.

veliki strumf

pre 10 godina

Posteno! To je jedini spas i za drzavu (vise nece davati milione klubovima, vec nadam se dobijati od njih), i za klubove, a veliki udarac za par likova koji se na grbaci klubova (i drzave) bogate, ne radeci bukvalno nista. Da se krene od FK Crvena zvezda!

Sasha

pre 10 godina

Uradite to, molim vas. Ali nekome normalnom, ne nekim kontroverznim biznismenima. Garantujem pocece da se igra normalan fudbal u Srbiji i resice se problem huligana ekspresno. Niko ko ulaze svoj novac nece trpeti takvo ssstanje.

Pedja

pre 10 godina

Bravo za drzavu. Da se zna sta je cije i da taj odgovara za svoju imovinu.
Napolje sa "navijacima" i napred za ljudima koji zele uspeh i znaju kako da ga postignu.

garavi

pre 10 godina

prva pametna izjava . ako hocemo uspeh jedino tako . normalno da se ne da stricevima , ujacima , tecama . . . uz pametna ulaganja i prave ljude uspeh mora doci .

banjica

pre 10 godina

a kako onda premijer objasnjava nesrazmeru u budzetima kosarkaskih i vaterpolo klubova partizan i crvena zvezda, a da ne govorimo o rezultatima istih klubova u poslednjoh deceniji...

Milos Kv

pre 10 godina

Svaka cast,konacno jedan drzavni funkcioner da kaze nesto ovako! E sad da li je iskreno za tako nesto treba da pokaze na delu,npr da se zalozi za promenu zakona o sportu posto po ovom katastrofalnom poslednjem nema uslova za pravu privatizaciju i samo neki ludak bi kupio Zvezdu i Partizan i ulozio u njih! Treba da swe napravi model po kome se privatniku omogucava da radi sve ali da ne moze da promeni namenu sportskom objektu i da navijaci ili clanovi kluba sa placenom godisnjom clanskom kartom imaju neku vrstu nadzornog organa u smislu sportskog rezultata a ne finansija jer logicno je ko daje pare hoce i da se pita za sve! Privatizacija je jedini izlaz iz ovog vrzinog kola u kome se nalaze nasi klubovi a posebno Zvezda i Partizan!

Velibor Vasovic

pre 10 godina

Jos je pokojni Velibor Vasovic pre 10-ak godina u jednom intervju izjavio da ima spasa za srpski fudbal, a to je privatizacija sto pre. Izjave kako je to ponos srpstva i simboli Srbije, su glupost i maska za kriminalne radnje jer je i Celzi simbol Engleske, pa se zna vlasnik, kao i Mancester, Arsenal... Privatizacija sto pre!!! Ako je to sad i moguce jer je svugde kriza nikome se ne bacaju pare. Ali ako se dobro prodaju klubovi rezultati ce se videti posle samo godinu dana. Svaka cast ako je ovo tacno. Tako nece biti moguce da kao u Zvezdi prethodna uprava poveca dug za 30 miliona i da odu iz kluba bez ikakve odgovornosti. Pri tom nema rezultata, nema igraca na prodaju, pare su otisle u privatne dzepove igraci nista nisu primali, a cela liga se nije zaduzila koliko je samo Zvezda. I na kraju traze da se skupe pare da se kupi autobus. Da je privatan klub vlasnik bi davno bio zatvoren, ovako sve dugove i pljacke mi placamo a rezultati u Evropi nikakvi. Privatizacija. Mozda jos uvek nije kasno!?

T.H.

pre 10 godina

@(bojan, 6. avgust 2013 19:21)
Barselona i Real Madrid nisu finansirani iz budzeta. Oni su registrovana udruzenja i zive od profita (reklame, prodaja ulaznica, itd).

branko

pre 10 godina

Ако ја добро разумем српски језик, да се приватизује нешто значи да то нешто неко треба да купи. Кад је реч о куповини Звезде и Партизана ја имам питање на које не могу ни да назрем одговор па бих био захвалан некоме ко тај одговор зна да га напише. ОД КОГА да купи? Сваку робу (па и Звезду и Партизан) може да прода њен власник . Ко је власник Звезде и Партизана? Замислите, појави се шеик и понуди милион евра плус преузимање дугова за Звезду или Партизан. Коме би ишле те паре?

Bogataši ne bacaju novac uzalud

pre 10 godina

@Branko
Kome bi išle pare od kupovine, kad bi došao neki šeik i otplatio dugove, pogotovo ovaj "legendarni"od 60 milki evra, a možda i više. Nemoj da se mučiš i postavljaš teška pitanja, taj šeik neće doći.

MrDrobisha

pre 10 godina

Bolje prodati klubove nego Telekon i ono malo državnih preduzeća što je ostalo. Klubovi i onako ne donose neku korist državi, samo je muzu i propadaju.

pucav

pre 10 godina

O cemu vi ljudi pricate , Zvezda i Partizan srpaki brend.Da li mislite da neko jos pamti u svetu Zvezdin uspeh u fudbalu , Partizanov u kosarci .Mnogo je vremena proslo pa danasnji ljudi nemaju pojma o tim uspesima tadasneg Yu sporta.
Jedino pravo resenje privatizacija, i to celih drustava .Veliki interes ino kupaca ce biti nikakav, oni koji imaju pare nece da ih bacaju vec da ulazu da dobiju jos vise.Posebno ako ne misle na seike, to je slamka spasa danas u Srbiji za sve. Oblik privatizacije treba da odredi drzava , i to dva nacina : da kupi neko to drustvo sa celim bilansom , znaci da onaj koga kupi ulozi novac u klub i pokrije gubitke ili spanski sistem Real-a i Barce,vlasnici klubova su navijaci akcionari.Drzava odredi koliko moze da da po gradjaninu akcija u novcu ali zdravom ne po Dinkicu , a mi ulozimo taj deo u svoj klub. I onda akcionari biraju predsednika koji daje program i obaveze se na uspehe, ili razvoj i to na kratak period:Predsednik kluba se moze menjati svake godine a moze biti dugogodisnji sto zavisi od uspeha. Na taj nacin bi se izbegli danasnji vlasnici klubova u senci Vujosevic, Covic, Djuric, Djajic ,Danilovic koji prodaju nase talente dok su jos u kolevkama uz svesrdnu pomoc nasih saveznih kapitena.
A Dacic i Vucic neka razgrnu korupciju u sportu, ovom tkz vrhunskom ,crnu trgovinu u vecem delu sporta a drzava neka pomaze vrhunske sportiste A.Terzic,M.Mandic, Kolasinca , strelce i ostale uspesne sportiste koji su pravi imidz Srbije.

marko

pre 10 godina

ja se slažem! najbolje rešenje za naš sport(fudbal pogotovo!). u ligama gde su klubovi privatni ulaže se novac, igra se fudbal, ima rezultata! ovako samo nešto presipamo iz šupljeg u prazno, a teoretske šanse nema da se izvuku iz sranja, samo se odlaže neizbežno...

samo napred vosa

pre 10 godina

u pravu je sve klubove u bilo kojem sportu treba privatizovati ali je u pravu i vujosevic sto je prozvao vucica kako to da je sportsko drustvo cz duzno desetine miliona eura a moze da kuje pojacanja nesto tu smrdi

darko

pre 10 godina

zavrnite slavine drzavnih firmi,pa njihovi fudbalercici imaju plate kao cela vlada + parlament,trenera plate milione pa mu lupe otkaz posle 6 meseci,navijace da i ne pominjem...

Johan de mor von ren

pre 10 godina

Da se neko.stvarno intereovao za sport i da je stvarno zeleo najbolje Zvazdi i Partizanu oni bi odavno bili privatizovani i u fudbalu i u kosarci, ali to nazalost nikome nije bilo u interesu. Ovako, Zvezda u kosarci bila pred bankrotom i gasenjem i vec otpocela prices privatizacije u vlasnistvo Covica (bilo manjinsko ili vecinsko), Zvezda se u fudbalu "odrzava na aparatima" i dalje postoji na osnovu stare slave i velikog broja navijaca, Partizan u kosarci posle deceniju ipo "dominacije", evroliga, punih hala, reprezentativaca itd u dugovima blokiranog racuna i na putu da se dozivi sudbinu Zvezde, Partizan u fudbalu, kako kazu u blagom minusu (nema novca da da za kkp) a toliko prodatih igraca, igara u evropi... Tuzno!

JA original

pre 10 godina

Konacno nesto pametno. Ovakav nacin rada gde je svacije i nicije ne moze da funkcionise. Kada neko istrese pare i ulozi u klub on ce se i potruditi da to funkcionise a ne kao do sada, uprave se menjaju i trose tudje pare bez ikakve odgovornosti.

Mare1

pre 10 godina

Realno,to i treba da se desi...Bez obzira koliko sam ja zvezdas i koliko god volim svoj klub,bizarno je da drzava daje tolike milione u njihovo obnavljanje dok je Srbija GLADNA,gde nema radnih mesta,gde je sve stalo pre 20 godina..Isto vazi i sa Partizan,eh sad koliko bi privatizacija bila uspesna i da li bi ih odvela do stecaja u to ne bih da ulazim...Kako god svaki potez treba dva puta da se meri a jednom da se "sece"...

yahoo

pre 10 godina

dogodine ima vremena.....moze on da priča svašta ali nikakav rok nije dao , trajaće ovo još koji izborni ciklus , zaludjivanje naroda po defoltu

Završeni projekti

pre 10 godina

Kad bi ja mogao da to uradim (ah mašta)ja bih sve timove u isto vreme stavio na prodaju, pa čisti kapitalizam - ponuda - potražnja.

I naravno, svi znamo ko bi dobio najbolju ponudu, koga bi svi željeli da kupe, jel tako?

djole

pre 10 godina

Da, ali kamo srece da ih neko kupi u ovakvoj ligi?
Ko ce da ih kupi sa tolikim dugovima i problemima koji su komplikovaniji nego sto se vama cini!?
Ko ce da ih kupi, da ulozi ogroman novac, pa da igra protiv Vozdovca ili Radnickog? Gde je tu isplativost?

Predrag S

pre 10 godina

A, da pre privatizacije oba kluba budu pretvorena u akcionarska društva? Da vidimo kolika bi bila cena akcije i onda bi znali koliko stvarno vrede ova dva kluba. I da, razmislimo još jednom dobro o tome da ova dva kluba imaju jedan zajednički stadion. Kao Milan i Inter. Na tom stadionu, naravno, igrala bi i reprezentacija. Samo kad razmišljate isključite onaj navijački deo mozga, a odluku donesite na osnovu racionalnog. Kome su u interesu onolike građevine, koje pre svega ne ispunjavaju osnovne uslove za takmičenje? Lepo se vidi da već duži niz godina i Partizan i Zvezda nemaju ni prebijenog filera da održavaju stadione, a kamo li da ih osavremene. Pa pod broj jedan, gde imate normalno da parkirate kola i da budete sigurni da će te ista naći kad se utakmica završi? Moje mišljenje je da bi jedan savremeni stadion smanjio troškove klubovima, povećao nivo bezbednosti posetiocima, olakšao posao policiji da kontroliše one kojima sport nije motiv da dolaze na utakmice. I onda i privatizacija ne bi bila problem. I da, ovo jeste ideja koju je pre nekog vremena u javnost izneo Tomislav Karadžić, ali čini mi se da tad, kao i u većini slučajeva, nije bio iskren.

privatizacija svakako

pre 10 godina

Pitaju se neki zasto privatizacija ako znamo kako je prosla vecina preduzeca.
Pa naravno ako se privatizacija provede po politickom kljucu i neko to dobije za dz i nastavi kao do sad da vrslja i muti da nema od toga nista.
Ali ako se uradi prava privatizacija gdje neko kupi odredjeni klub naravno da ce dati sve od sebe da to zazivi kao i pravo preduzece.
U ugovor se stavi naravno da ne moze da se to tek tako unisti i umjesto kluba napravi trzni centar i slicno..to je valjda razumljivo.
Pitaju se neki kome se isplati ulaganje pa da igra protiv Voždovca.
Pa evo primjer Zvezde, koja kad bi se dobro uredila kao klub, očistila od ološa u upravi i medju navijačima, stvori se dobar tim, igra se dobar fudbal, automatski i iijene karata mogu da skoče bar za 50% i dolazilo bi svaku utakmicu po 30 000 ljudi da gleda napokon dobar fudbal.
Samim tim i izlazak u Evropu bi bio realniji a tu se onda prave pare, privlače se sponzori....prodaju se igrači, naravno i uz napokon uredjenu omladinsku školu.
Ima tu itekako načina za veliku zaradu samo ako se odradi napokon na čist i pravi način sa praivm kapitalom a ne ja tebi ti meni privatizacijom a u biti sve isto kao do sada.