Košarka 93

Sreda, 01.05.2013.

22:55

Raskinuli Crvena zvezda i Braun

Košarkaški klub Crvena zvezda Telekom objavio je posle utakmice sa Vojvodinom da je raskinuo ugovor sa Eltonom Braunom.

Raskinuli Crvena zvezda i Braun IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Ilija

pre 11 godina

Predlog za admine. Bilo bi lepo da ubuduce komentare navijaca suprotnog tabora uopste ne postavljate, jer im je jedini cilj svadja, MRZNJA i vredjanje protivnickog kluba i njihovih navijaca. Molio bih da ubuduce razmotrite takvu opciju, jer je ovo postalo krajnje nepodnosljivo.

Stiven Dzerard

pre 11 godina

Po meni idealno rešenje za nas je Stefan Janković( C 213 1993) po nacionalnosti je Kanadjanin ali vuče naše korene,čovek je mašina i možda dogovečno rešenje a možda ga prisvojimo da igra za Srbiju.

groBARI

pre 11 godina

@Srecko Dimitrijevic
@svi ostali groBARI koji to isto misle
Da li bi pristali da i vaši objave koliko para dobijaju od države i državnih preduzeća, pa da se suma vaših i naših podeli na ravne časti, ili ajde i na 60-40 u vašu korist?
Nešto ne verujem da bi crnogorac pristao na to..

Ivan

pre 11 godina

Da li je to onaj Braun sto je hteo da trazi nase drzavljanstvo,da bi ga Duda zvao u reprezentaciju?A sto se Zvezde tice,jadna je to ekipa kada Covic odredjuje ko ce da dodje u klub a ko da ode,ko ce koliko da igra,kada ce igrac da bude zamenjen,ko ce da cepa karte,ko da drma koseve a ko da brise parket.Od Evrope nema nista jer u Zelezniku nema aerodrom a ni hotel,osim ako se ne racuna samacki.

partizan mts

pre 11 godina

@Lomunac

a kada je telekom bio sponzor partizana, to nikome nije smetalo. pomirite se vise, niste vise jedini u zemlji koji dobijaju drzavnu lovu

zlija

pre 11 godina

Svi koji su ikada citali neki moj komentar znaju kolka sam grobarcina, al za ovog sto kaze da je Rasko igrao u Partizanu po 5 minuta kad se svi odmaraju nije istina. Prve godine mu je doveden Dzavaji pa ga je Rasko istisnuo, druge godine Raduljica opet ga je Rasko istisnuo i po minutima i po poenima da ne pricam ove godine koliko su kukali Zvzdasi pa je i Brauna pocistio. Rasko je limitiran to je tacno ali svojom upornoscu pleni. Zelim mu i dalje sve najbolje iako se ponasao malo bezveze.

Svetlana

pre 11 godina

Ja kada sam posle 1/4 u ABA ligi,pa i za 16 vezanih pobeda u istoj kasnije govorio da ste bili i ostali KK Sledeca Sezona,vi ste mi lupali minuse ! Evo opet vam kazem,vi ste bili i ostali KK Sledeca sezona,jer jednostavno nemate zicu za kosarku ! Vi kosarku pratite kao dete u 10 godina,ko da najvise poena,dal zna da sutira trojke ili ne ! Brown bi u Partizanu bio samo jedan sraf bez koga se ako kasnije ode moze,a kod vas dok je on igrao i solirao vi ste nesto i znali,ali cim je pao u formi,posto godinama istu nemate pojma da odrzite,stali ste i vi ! A to ne rade ozbiljni kosarkaski klubovi,vec amateri koji ne razlikuju basket od iste ! Momci iz Partizana su igraci ratnici,a vasi su poluskolovani kosarkasi koji su umislili da mnogo znaju,osim Katica naravno koji je jedini konstantan cele sezone posto se dobro zna odakle je dosao u vas smesni klub ! Pozdrav svima !
(J.D.Aleksandar, 2. maj 2013 13:41)


A koga vise volis, mamu ili tatu?

Dioklecijan

pre 11 godina

Smesna ste ekipa, pokupita najbolje a ispratite kao najgore


smeh
Aj dajte nama pola od drzavnih para koje dobijate, cisto da budemo prvaci Evrope
(Srecko Dimitrijevic, 2. maj 2013 12:19)

E da je meni tvoj mozak, da se odmorim par meseci...

dalaBU

pre 11 godina

(J.D.Aleksandar, 2. maj 2013 13:41)

Ajde pametni, odakle je dosao Rasko Katic? Ovo sve sto si rekao nema veze sa vezom. Kao sto se Zvezda raspala, tako moze i Partizan. Kakvi ratnici, jesi li ti svestan sta pricas?

zzbz

pre 11 godina

Treba jos mnogo vode da protece Dunavom da se postave zdravi temljeni KKCZ, posle ko zna koliko sezona KKCZ ima vise nego uspesnu sezonu ma sta ko rekao. U sezoni kada ste igrali finale F4 ABA, bili drugi u ABA, osvojili kup (kako god da ste ga osvojili), igrali ste dobro u EK, manje vise obezbedili EL. Covic otpusta 2+1 trenera a da su pritom po meni i Lazic a pogodovu Vukoicic bilji od trenutnog.
Otpustanje centra kada se KKCZ u krajnje nezavidnoj situaciji je po meni neozbiljna. Braun je mozda u ocajnoj formi, ali je na pocetku sezone bio jedan od najboljih. Sto nam govori da postoji neki faktor koji debelo utice na njegovu igru i formu. Neko je povezao ovaj dogadjaj sa Gordonom, jeste Gordon je otisao, ali situacija nije iste, nakon Brauna ostaje praznina a nakon Gordona je ostao Lovrenj.
Sve u svemu u KKP dominiraju igraci 90to godiste dok u KKCZ nema takvih a ponovo smo u istom rangu, hipoteticki kada bi oba tima zadrzala iste ekipe kakva bi situacija bila na terenu? Ogromna razlika u viziji i sistemu.
Jedini igrac za EL iz trenutne ekipe KKCZ je Katic, svi ostali su ili debelo prosecni ili stari.
Covic je preskocio par koraka do EL, parama se moze svakako izvuci, pitanje je samo koliko i da li mu se isplati.

Pozdrav ljubiteljima kosarke

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Ja kada sam posle 1/4 u ABA ligi,pa i za 16 vezanih pobeda u istoj kasnije govorio da ste bili i ostali KK Sledeca Sezona,vi ste mi lupali minuse ! Evo opet vam kazem,vi ste bili i ostali KK Sledeca sezona,jer jednostavno nemate zicu za kosarku ! Vi kosarku pratite kao dete u 10 godina,ko da najvise poena,dal zna da sutira trojke ili ne ! Brown bi u Partizanu bio samo jedan sraf bez koga se ako kasnije ode moze,a kod vas dok je on igrao i solirao vi ste nesto i znali,ali cim je pao u formi,posto godinama istu nemate pojma da odrzite,stali ste i vi ! A to ne rade ozbiljni kosarkaski klubovi,vec amateri koji ne razlikuju basket od iste ! Momci iz Partizana su igraci ratnici,a vasi su poluskolovani kosarkasi koji su umislili da mnogo znaju,osim Katica naravno koji je jedini konstantan cele sezone posto se dobro zna odakle je dosao u vas smesni klub ! Pozdrav svima !

Lomunac

pre 11 godina

"Bio jednom jedan Gordon koji sada igra u Sasariju.To su bili casovi ljubavi dok nije zatrazio platu.E grobari,grobari...
(Stefan Herceg-Novi, 2. maj 2013 10:24)"

Kao sto se i ocekivalo od Pantera, LAZU ne bi li se odbranili i ispali manje kvarni, ali ne ide, zasto, pa evo:
Gordon je bio u Partizanu od letos, dobio je 5 plata a ostali 4, onda je zatrazio jos 2 odjednom ILI ce da trazi raskid ugovora, a pre toga je propustio da ide protiv MZT-a zbog povrede a ustvari je skoknuo do Italije!! E sad, nama sa bar kilo mozga je logicno da tamo nije isao da provede buran vikend, buduci da je Beograd proglasen za nezvanicnu prestonicu nocnog zivota, a pogotovo sto kad je odbila uprava da mu isplati 2 odjednom, znaci za taj mesec i narednu, nije proslo ni 2 dana a on je vec POTPISAO za Sasari!! Nedovoljno cak ni da ode da poprica o uslovima a kamoli da prodje sve preglede (posebno sto je skoro bio povredjen)!!!

Aj kad si vec hteo da pametujes, objasni meni ovo, ako smo mi nudili 300 000€ ovom liku, a vi ste dali 100 000€ vise, i plus Rakoc za kog svi znaju da je skup, sto bi i za FMP igrao za sicu, i plus vam Pesic ostao u klubu kao neki direktor necega... Dakle ODAKLE vama pare da vam FMP za nekoliko meseci vrati KK zvezdi 16 000 000€ duga, kaze Covke jos ostalo 337 000€ za 2017. (hmmmmm, zasto bas 2017. kad si vec tako pametan), i tim od bar 4 miliona € za sezonu??? Po kom osnovu drzavni Telekom moze da PRIVATNOM KK-u bude sponzor???

Srecko Dimitrijevic

pre 11 godina

Smesna ste ekipa, pokupita najbolje a ispratite kao najgore


smeh
Aj dajte nama pola od drzavnih para koje dobijate, cisto da budemo prvaci Evrope

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

R

pre 11 godina

A kako su se primali na pocetku kad se samo setim...a onda stiglo bolno prizemljenje...mislim tek ce ih biti, ovo je samo pocetak. A Covicu da porucim samo napred majstore!

Pep

pre 11 godina

Stefane iz Herceg Novog bili jednom i jedni Haus, Palasio, Step, Kamings, Mekejleb, Roberts, Lazme, Gist, a sada su tu i jedni Westerman, Bertans, Lovernj, a isto tako bili jednom jedni Bili Tomas, Burks, Majls, Jang, O'Benon i ko sve ne, ne mogu ni da se popamte vise.

lvzifer

pre 11 godina

!Stefan Herceg-Novi

Gordon je kod nas korektno odradio ugovor, a i sto se tice utakmica koje je odigrao bio je uglavnom medju boljima. Stranci u ugovoru imaju da u slucaju bolje ponude mogu da idu (to je nasa realnost, ne mozemo mi da ih kesiramo kao stranci). Za razliku od ovog Brauna koji je uzeo dobre pare za nekih pola sata koliko je odigrao ove sezone ..

wer

pre 11 godina

"9 od 10 su grobarski"
(Gilberto, 2. maj 2013 01:01)

E pa detchko, mnogo ste lajali na pocetku sezone, sad je doslo vreme da vam zavrcemo usi.

Stefan Herceg-Novi

pre 11 godina

A kunuo se u zvezdu....
(Drobnjak iz auta, 1. maj 2013 23:34)

Bio jednom jedan Gordon koji sada igra u Sasariju.To su bili casovi ljubavi dok nije zatrazio platu.E grobari,grobari...

Neozbiljno

pre 11 godina

Iz nedelje u nedelju Zvezda pokazuje izrazite slabosti. Na ćalost, u odnosu na Partizan mi smo maleni klub, bez izgleda da promenimo stanje stvari. Javna je tajna, iako se mnogi prave da to ne primećuju, da je bezrazložno oterani Vukoičić imao dve tačke sukoba sa vlasnikom kluba, od kojih je jedna bila Braun. Vukoičić je hteo da Braun ide, a Čović to NIJE želeo. Štaviše, Čović je ultimativno zahtevao da on vrati Brauna (posle tobožnjeg izvinjenja) a skloni Samardžijskog, ocenjujući njegovo angažovanje kao krupnu grešku bivšeg trenera. Druga zamerka Vukoičiću je to što nije postupio na NALOGU Čovića, između ostalog datom telefonom, u odnosu na postavku taktike na terenu. Stanje je tragično. I ovo malo pobeda u poslednje vreme, kao protiv Radničkog u Laktašima i juče protiv Vojvodine, puka su SLUČAJNOST. Radonjić je potpuno nemoćan da uzdigne ekipu. Ne postoji nikakav kontinuitet u igri, niti taktika. Neko bi, pre svega Čoviću, trebalo da objasni da prvenstvo ne traje ukupno pola sezone. Osim toga, ko god da je vlasnik, nije pristojno u jednoj sezoni promeniti tri trenera. Čović jeste vlasnik kluba ali budući da to nije FMP kada je mogao da radi šta hoće (te su mu u rezultati bili adekvatni) tu valjda postoje i nekakvi navijači? Ući ćemo (verovatno) u Jadransku ligu iduće godine samo zato jer je ostatak klubova naše lige prilično slab, pa i sadašnja "ho-ruk" igra može da dovede do toga.

DG

pre 11 godina

Rece jednom prilikom jedan kosarkaski strucnjak, u jednoj kosarkaskoj emisiji, da je Braun centar kalibra Dejana Tomasevica... Voleo bih da neko ponovi tu emisiju i to gostovanje Dragana Jakovljevica. Strahotres emisija, za Brauna biser godine. Posle Tomasevica na ovim prostorima nije video takvog centra. Jeste, sa bacanjima je tu negde...

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

DOK

pre 11 godina

Kamo srece da smo od pocetka lige sansu dali Milanu Milovanovicu umesto Braunu, da smo zadrzali Milutinovica i umesto sto smo doveli Skota zadrzali Dimica, pruzili šansu Smiljanicu i Djokicu. Eee..... kad bi baba imala mu.a bila bi deda.

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

Vladimir Bralovic

pre 11 godina

Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.

Veljo, ista ste vi banda, i ti i Dinkić!

pre 11 godina

Dolazi Milicic u najavi.
(Dobro obavesten, 1. maj 2013 23:56)

-------------------------------

hahaha
Toliko ste čekali i Rakočevića, pa vas usreći, doćiće i Miličić za kojih 10-ak godinica, onako pred pemziju!

Stevan

pre 11 godina

S obzirom da je centar Elton Braun imao garantovani ugovor na dve godine, KK Zvezda ce biti u obavezi da mu isplati sav novac , otprilike 270 000 eur po sezoni. Osim ukoliko obe strane ne nadju neku vrstu dogovora. Ovaj igrac je posle Rakocevica najplaceniji u nasoj ligi. Ostaje veliki problem za Zvezdu jer u ekipi imaju sada samo jednog pravog centra.

111222333

pre 11 godina

Nisu mu ni pruzali minutazu bog zna kakvu,milim da bi bio bolji za neku nijansu da je dosao u Partizan,jer Dule voli da radi sa centrima,takodje i Gasic,cak sta vise mislim da bi bio korisniji od Muslija ili Gagica da je radio malo vise na treninzima,medjutim cuo sam od nekih drugova da on slabo radi na treninzima,pa ako je istina ne treba ni da ostane,ni Zvezda ni Partizan,nisu doveli nijednog dobrog centra iskreno,msm kod zvezde Katic nije los ali je malo stariji nemoze izdrzati bas celu utakmicu,i oni nisu trebali svaliti sve na jednog centra pa i mladji mozda nebi izdrzali 40 miuta na parketu,a Partizanu zameram sto nije pogodio niti jednog centra,Gagic slabo igra,Musli nesto kao mrda za nijansu bolji nego pre 5,6 utakmica,ali mi se i dalje nesvidja njegova igra,cujem u krugovima kako Zvezda zeli da angazuje Radmanovica i Milicica,bilo bi sjajno da dodju i da se PArtizan dobro pojaca jer bi sigurno reagovali iz PArtizana neverujem da bi cutali odgovorili bi jednom iskusnom 5,kad bi zvezda angazovala 1 od ove dvojice,dakle srecno nasim klubovima u Evroligi,pozdrav iskreni ljubiteljim kosarke i nemojte navijati jedni protiv drugih u Evroligi,jer ste pre svega Srbi,obajvite komentar,hvla puno unapred...))

Pirot u srcu

pre 11 godina

Kad videh ovo,setih se Robertsa nije valjao zvezdi,a kad dosao u Partizan ekslodirase i bese jedna od boljih 4 u Evroligi,mozda se i ponovi isti slucaj jer Dule voli da uzme prosecnog igraca pa da napravi bombu,nebi me cudilo da ga Dule i pozove na leto...

Werp690

pre 11 godina

Odgovorno tvrdim da bi ovaj covek eksplodirao u Partizanu..Vujosevic voli jake eksplozivne centre,a Braun to jeste..Katic ne bi ni znao sta ga je snaslo da je ovaj kojim slucajem u Partizanu,mada ne bi me cudilo da ga Dule i pozove..Cisto da pokaze Covicu i kompaniji da nemaju veze sa kosarkom..Rasko Katic prvi centar,pa on je u Partizanu igrao 5 min po mecu dok drugi odmaraju.

Gilberto

pre 11 godina

Prva stvar koja me je fascinirala kada sam usao da ostavim komentar. U trenutku kada kucam ispod mene ima 10 komentara. Od 10 komentara 9 su grobarski! Pa sta vi ljudi radite, koje su vase frustracije? Svakim danom mi je sve jasnija izjava Vujosevica da je sve to genetski. Ima covek pravo.
Elem, ono sta sam hteo da prokomentarisem da je ovo definitivno kraj, jos jedan u nizu nelogicnih poteza, skoro na pocetku lige ostaviti ekipu ja jednim centrom. Rasko jeste zmaj ove sezone ali covek ima 33god. Ne moze da gura sam celu sezonu.

Dare

pre 11 godina

'Pocetak kraja' je bio raskid sa Braunom prvi put. Tada su i ostali stranci i ceo tim uzdrmani. Braunov povratak je pokusaj da se stvari isprave, ali se pokazao kao los potez.

smehotres

pre 11 godina

E vala jeste cirkus! Za nedelju il' dve ocekujemo opet povratak ovog gorostasnog centra u ekipu posto ce opet shvatiti da ne mogu jedni bez drugih i da je ovo bila samo mala svadja, a raskid je dosao ishitreno. Zive oni u ljubavi, pomirice se, paz'te sta vam kazem!

Bobina Jekezie

pre 11 godina

Konačno! Mogli ste da uštedite pare znatno ranije, jer ga i nije trebalo vraćati u tim posle suspenzije. A šta je sa drugim iz ovog "sjajnog dvojca"? Hoće li Skot da beskorisno skakuće po terenu do kraja domaće lige, ili ćete ga odmah poslati u penziju? Uz minutažu koju su dobijali u obe lige, siguran sam da bi bolju statistiku imali i, recimo, Smiljanić i Milovanović, a možda čak i neko od juniora, koji bi bar bio razigravan za sledeću sezonu. Ovakav kiks sa strancima Zvezda ne sme više da ponovi. Ni Nelson nije bog zna šta pokazao, ali je ipak više koristio timu nego ova dvojica zajedno. Za Evroligu bolje platiti jednog dobrog stranca, nego dovoditi ove ispodprosečne za manje para. Takođe će nam trebati pravi trener, jer Radonjić je crnogorski model trenera po tipu DV: može da postiže dobre rezultate samo u jednom klubu na svetu, gde forsira po rezultatima relativno uspešnu igru, ali do zla boga dosadnu i neatraktivnu, jer eliminiše kreativne i maštovite igrače, a forsira siledžije i fizikalce; tako ćemo gledati malo koševa i atrakcija, ali i igru na ivici nasilje i tuče - bljak... Možda i uspe dogodine da napravi neki rezultat, ali će Zvezdinu publiku tim stilom potpuno rasterati. Šteta što VV nije dobio priliku do kraja lige, siguran sam da bi vratio ekipu na nivo igre koji je imala početkom godine. Sad je kasno...

bogi

pre 11 godina

najzad.... želim mu sve najbolje znao je nešto kad je došao, ali opet mislim da ne zaslužuje onoliku platu...skroz je pao u formi i mnogo greši.... pametan potez

goc21

pre 11 godina

zna da na kraju sezone ide i nece da se trudi kao i Sajmon u radnickom prosle godine, kakav god je bio Samardzijski trebao je on da igra

South Mania

pre 11 godina

Radovali ste se ovom nesrećniku, a sada vidite zašto nije doveden u Partizan. Ne znate vi da selektujete igrače. Uigravajte decu! Šta je vama ljudi, da li ste normalni? DECU!

Uki

pre 11 godina

Gospodine Covicu,
Nadam se da ce te procitati ovaj komentar, jer ga pisem iz srca.
Ako iskreno zelite da Zvezda uspe kao kosarkaski klub i pritom pogledate trenutnu situaciju shvaticete da nesto nije u redu. To je kompletan sastav sa sve trenerom na celu. U redu sad, crnci su nam najgori, ali generalno su svi losi. Problem ekipe je sto nema srce. Partizan nije bolji od nas, ali imaju zelju da izginu na terenu, sto sa druge strane vidim jedino kod Rakocevica protiv ekipe drugog ranga. Zasto ste smenili Vladu Vukoicica? Nikad mi nece biti jasno!
Sve u svemu, cela ekipa je krs, dovesti ozbiljnog trenera i konstantnog stranca koji moze da pogodi trojku posto nam je to preko potrebno. Navijam za Omara Tomasa za kojeg ne znam gde je otisao, a bio nam je najbolji.
Epilog: Menjaj sve komplet!
Sportski pozdrav

Darko

pre 11 godina

Ovaj Čovoć je neverovatan.Krenuo je iz greške u grešku.Jeste da Braun igra očajno,ali zašto ste ga registrovali za našu ligu? Šta ako se ne daj Bože Katić na sledećoj utakmici povredi?Tada ćemo igrati ligu bez centra???Kakav god da je iskusniji je od Mitrovića ,trebalo je da ostane do kraja nase lige?Dolaze nam teška gostovanja Partizanu i Radničkom.Ko nam uopšte garantuje da ćemo izboriti učešće u Aba ligi sa ovakom očajnom igrom?Usput koji to likovi sede u upravi i donose ove genijalne odluke?Teško nama!

Gorance

pre 11 godina

Ne razumem nikako.Pa Braun je prepoznao taj porodicni koncept KK Zvezda,nije u redu da se clan porodice tj.familije izbacuje na ulicu.Braune izdrzi !

Moje ime

pre 11 godina

Navodno je trosio previse vremena na stavljanje flastera i znojnica, pa jadan covek nije stigao da trenira za utakmicu. Nemojmo zaliti ostaje nam drugi super balvan, ovaj htedoh reci centar Samardzinski.

dare

pre 11 godina

„Partizan mi se više činio kao posao, dok je Crvena zvezda delovala kao porodica. Zvezda se pobrinula da se osećam potrebnim i učinila sve da me dovete. To mi se svidelo“, istakao je Braun.

Dusan

pre 11 godina

Daj Boze da se ovakva Zvezda plasira u plejof sa ovakvom igrom i trenerom, ne znam sta se desilo sa timom posle onakvog pocetka sezone. Igraci ne znaju kud udaraju na terenu. Pravicemo mi Vukoicica od blata.

Pini G

pre 11 godina

Pa zbog te nemoci pod kosem protiv gorostasa iz vizure i valjeva smo glatko izgubili a sad je slovo palo samo na Raska....Imam utisak da u zvezdi godinama neko sedi i smislja kao ce da satre sopstveni klub...

dare

pre 11 godina

„Partizan mi se više činio kao posao, dok je Crvena zvezda delovala kao porodica. Zvezda se pobrinula da se osećam potrebnim i učinila sve da me dovete. To mi se svidelo“, istakao je Braun.

Gorance

pre 11 godina

Ne razumem nikako.Pa Braun je prepoznao taj porodicni koncept KK Zvezda,nije u redu da se clan porodice tj.familije izbacuje na ulicu.Braune izdrzi !

Dusan

pre 11 godina

Daj Boze da se ovakva Zvezda plasira u plejof sa ovakvom igrom i trenerom, ne znam sta se desilo sa timom posle onakvog pocetka sezone. Igraci ne znaju kud udaraju na terenu. Pravicemo mi Vukoicica od blata.

South Mania

pre 11 godina

Radovali ste se ovom nesrećniku, a sada vidite zašto nije doveden u Partizan. Ne znate vi da selektujete igrače. Uigravajte decu! Šta je vama ljudi, da li ste normalni? DECU!

Darko

pre 11 godina

Ovaj Čovoć je neverovatan.Krenuo je iz greške u grešku.Jeste da Braun igra očajno,ali zašto ste ga registrovali za našu ligu? Šta ako se ne daj Bože Katić na sledećoj utakmici povredi?Tada ćemo igrati ligu bez centra???Kakav god da je iskusniji je od Mitrovića ,trebalo je da ostane do kraja nase lige?Dolaze nam teška gostovanja Partizanu i Radničkom.Ko nam uopšte garantuje da ćemo izboriti učešće u Aba ligi sa ovakom očajnom igrom?Usput koji to likovi sede u upravi i donose ove genijalne odluke?Teško nama!

Werp690

pre 11 godina

Odgovorno tvrdim da bi ovaj covek eksplodirao u Partizanu..Vujosevic voli jake eksplozivne centre,a Braun to jeste..Katic ne bi ni znao sta ga je snaslo da je ovaj kojim slucajem u Partizanu,mada ne bi me cudilo da ga Dule i pozove..Cisto da pokaze Covicu i kompaniji da nemaju veze sa kosarkom..Rasko Katic prvi centar,pa on je u Partizanu igrao 5 min po mecu dok drugi odmaraju.

smehotres

pre 11 godina

E vala jeste cirkus! Za nedelju il' dve ocekujemo opet povratak ovog gorostasnog centra u ekipu posto ce opet shvatiti da ne mogu jedni bez drugih i da je ovo bila samo mala svadja, a raskid je dosao ishitreno. Zive oni u ljubavi, pomirice se, paz'te sta vam kazem!

wer

pre 11 godina

"9 od 10 su grobarski"
(Gilberto, 2. maj 2013 01:01)

E pa detchko, mnogo ste lajali na pocetku sezone, sad je doslo vreme da vam zavrcemo usi.

Pini G

pre 11 godina

Pa zbog te nemoci pod kosem protiv gorostasa iz vizure i valjeva smo glatko izgubili a sad je slovo palo samo na Raska....Imam utisak da u zvezdi godinama neko sedi i smislja kao ce da satre sopstveni klub...

Uki

pre 11 godina

Gospodine Covicu,
Nadam se da ce te procitati ovaj komentar, jer ga pisem iz srca.
Ako iskreno zelite da Zvezda uspe kao kosarkaski klub i pritom pogledate trenutnu situaciju shvaticete da nesto nije u redu. To je kompletan sastav sa sve trenerom na celu. U redu sad, crnci su nam najgori, ali generalno su svi losi. Problem ekipe je sto nema srce. Partizan nije bolji od nas, ali imaju zelju da izginu na terenu, sto sa druge strane vidim jedino kod Rakocevica protiv ekipe drugog ranga. Zasto ste smenili Vladu Vukoicica? Nikad mi nece biti jasno!
Sve u svemu, cela ekipa je krs, dovesti ozbiljnog trenera i konstantnog stranca koji moze da pogodi trojku posto nam je to preko potrebno. Navijam za Omara Tomasa za kojeg ne znam gde je otisao, a bio nam je najbolji.
Epilog: Menjaj sve komplet!
Sportski pozdrav

Veljo, ista ste vi banda, i ti i Dinkić!

pre 11 godina

Dolazi Milicic u najavi.
(Dobro obavesten, 1. maj 2013 23:56)

-------------------------------

hahaha
Toliko ste čekali i Rakočevića, pa vas usreći, doćiće i Miličić za kojih 10-ak godinica, onako pred pemziju!

Bobina Jekezie

pre 11 godina

Konačno! Mogli ste da uštedite pare znatno ranije, jer ga i nije trebalo vraćati u tim posle suspenzije. A šta je sa drugim iz ovog "sjajnog dvojca"? Hoće li Skot da beskorisno skakuće po terenu do kraja domaće lige, ili ćete ga odmah poslati u penziju? Uz minutažu koju su dobijali u obe lige, siguran sam da bi bolju statistiku imali i, recimo, Smiljanić i Milovanović, a možda čak i neko od juniora, koji bi bar bio razigravan za sledeću sezonu. Ovakav kiks sa strancima Zvezda ne sme više da ponovi. Ni Nelson nije bog zna šta pokazao, ali je ipak više koristio timu nego ova dvojica zajedno. Za Evroligu bolje platiti jednog dobrog stranca, nego dovoditi ove ispodprosečne za manje para. Takođe će nam trebati pravi trener, jer Radonjić je crnogorski model trenera po tipu DV: može da postiže dobre rezultate samo u jednom klubu na svetu, gde forsira po rezultatima relativno uspešnu igru, ali do zla boga dosadnu i neatraktivnu, jer eliminiše kreativne i maštovite igrače, a forsira siledžije i fizikalce; tako ćemo gledati malo koševa i atrakcija, ali i igru na ivici nasilje i tuče - bljak... Možda i uspe dogodine da napravi neki rezultat, ali će Zvezdinu publiku tim stilom potpuno rasterati. Šteta što VV nije dobio priliku do kraja lige, siguran sam da bi vratio ekipu na nivo igre koji je imala početkom godine. Sad je kasno...

Neozbiljno

pre 11 godina

Iz nedelje u nedelju Zvezda pokazuje izrazite slabosti. Na ćalost, u odnosu na Partizan mi smo maleni klub, bez izgleda da promenimo stanje stvari. Javna je tajna, iako se mnogi prave da to ne primećuju, da je bezrazložno oterani Vukoičić imao dve tačke sukoba sa vlasnikom kluba, od kojih je jedna bila Braun. Vukoičić je hteo da Braun ide, a Čović to NIJE želeo. Štaviše, Čović je ultimativno zahtevao da on vrati Brauna (posle tobožnjeg izvinjenja) a skloni Samardžijskog, ocenjujući njegovo angažovanje kao krupnu grešku bivšeg trenera. Druga zamerka Vukoičiću je to što nije postupio na NALOGU Čovića, između ostalog datom telefonom, u odnosu na postavku taktike na terenu. Stanje je tragično. I ovo malo pobeda u poslednje vreme, kao protiv Radničkog u Laktašima i juče protiv Vojvodine, puka su SLUČAJNOST. Radonjić je potpuno nemoćan da uzdigne ekipu. Ne postoji nikakav kontinuitet u igri, niti taktika. Neko bi, pre svega Čoviću, trebalo da objasni da prvenstvo ne traje ukupno pola sezone. Osim toga, ko god da je vlasnik, nije pristojno u jednoj sezoni promeniti tri trenera. Čović jeste vlasnik kluba ali budući da to nije FMP kada je mogao da radi šta hoće (te su mu u rezultati bili adekvatni) tu valjda postoje i nekakvi navijači? Ući ćemo (verovatno) u Jadransku ligu iduće godine samo zato jer je ostatak klubova naše lige prilično slab, pa i sadašnja "ho-ruk" igra može da dovede do toga.

Stevan

pre 11 godina

S obzirom da je centar Elton Braun imao garantovani ugovor na dve godine, KK Zvezda ce biti u obavezi da mu isplati sav novac , otprilike 270 000 eur po sezoni. Osim ukoliko obe strane ne nadju neku vrstu dogovora. Ovaj igrac je posle Rakocevica najplaceniji u nasoj ligi. Ostaje veliki problem za Zvezdu jer u ekipi imaju sada samo jednog pravog centra.

Gilberto

pre 11 godina

Prva stvar koja me je fascinirala kada sam usao da ostavim komentar. U trenutku kada kucam ispod mene ima 10 komentara. Od 10 komentara 9 su grobarski! Pa sta vi ljudi radite, koje su vase frustracije? Svakim danom mi je sve jasnija izjava Vujosevica da je sve to genetski. Ima covek pravo.
Elem, ono sta sam hteo da prokomentarisem da je ovo definitivno kraj, jos jedan u nizu nelogicnih poteza, skoro na pocetku lige ostaviti ekipu ja jednim centrom. Rasko jeste zmaj ove sezone ali covek ima 33god. Ne moze da gura sam celu sezonu.

DG

pre 11 godina

Rece jednom prilikom jedan kosarkaski strucnjak, u jednoj kosarkaskoj emisiji, da je Braun centar kalibra Dejana Tomasevica... Voleo bih da neko ponovi tu emisiju i to gostovanje Dragana Jakovljevica. Strahotres emisija, za Brauna biser godine. Posle Tomasevica na ovim prostorima nije video takvog centra. Jeste, sa bacanjima je tu negde...

Moje ime

pre 11 godina

Navodno je trosio previse vremena na stavljanje flastera i znojnica, pa jadan covek nije stigao da trenira za utakmicu. Nemojmo zaliti ostaje nam drugi super balvan, ovaj htedoh reci centar Samardzinski.

Lomunac

pre 11 godina

"Bio jednom jedan Gordon koji sada igra u Sasariju.To su bili casovi ljubavi dok nije zatrazio platu.E grobari,grobari...
(Stefan Herceg-Novi, 2. maj 2013 10:24)"

Kao sto se i ocekivalo od Pantera, LAZU ne bi li se odbranili i ispali manje kvarni, ali ne ide, zasto, pa evo:
Gordon je bio u Partizanu od letos, dobio je 5 plata a ostali 4, onda je zatrazio jos 2 odjednom ILI ce da trazi raskid ugovora, a pre toga je propustio da ide protiv MZT-a zbog povrede a ustvari je skoknuo do Italije!! E sad, nama sa bar kilo mozga je logicno da tamo nije isao da provede buran vikend, buduci da je Beograd proglasen za nezvanicnu prestonicu nocnog zivota, a pogotovo sto kad je odbila uprava da mu isplati 2 odjednom, znaci za taj mesec i narednu, nije proslo ni 2 dana a on je vec POTPISAO za Sasari!! Nedovoljno cak ni da ode da poprica o uslovima a kamoli da prodje sve preglede (posebno sto je skoro bio povredjen)!!!

Aj kad si vec hteo da pametujes, objasni meni ovo, ako smo mi nudili 300 000€ ovom liku, a vi ste dali 100 000€ vise, i plus Rakoc za kog svi znaju da je skup, sto bi i za FMP igrao za sicu, i plus vam Pesic ostao u klubu kao neki direktor necega... Dakle ODAKLE vama pare da vam FMP za nekoliko meseci vrati KK zvezdi 16 000 000€ duga, kaze Covke jos ostalo 337 000€ za 2017. (hmmmmm, zasto bas 2017. kad si vec tako pametan), i tim od bar 4 miliona € za sezonu??? Po kom osnovu drzavni Telekom moze da PRIVATNOM KK-u bude sponzor???

DOK

pre 11 godina

Kamo srece da smo od pocetka lige sansu dali Milanu Milovanovicu umesto Braunu, da smo zadrzali Milutinovica i umesto sto smo doveli Skota zadrzali Dimica, pruzili šansu Smiljanicu i Djokicu. Eee..... kad bi baba imala mu.a bila bi deda.

Dare

pre 11 godina

'Pocetak kraja' je bio raskid sa Braunom prvi put. Tada su i ostali stranci i ceo tim uzdrmani. Braunov povratak je pokusaj da se stvari isprave, ali se pokazao kao los potez.

bogi

pre 11 godina

najzad.... želim mu sve najbolje znao je nešto kad je došao, ali opet mislim da ne zaslužuje onoliku platu...skroz je pao u formi i mnogo greši.... pametan potez

111222333

pre 11 godina

Nisu mu ni pruzali minutazu bog zna kakvu,milim da bi bio bolji za neku nijansu da je dosao u Partizan,jer Dule voli da radi sa centrima,takodje i Gasic,cak sta vise mislim da bi bio korisniji od Muslija ili Gagica da je radio malo vise na treninzima,medjutim cuo sam od nekih drugova da on slabo radi na treninzima,pa ako je istina ne treba ni da ostane,ni Zvezda ni Partizan,nisu doveli nijednog dobrog centra iskreno,msm kod zvezde Katic nije los ali je malo stariji nemoze izdrzati bas celu utakmicu,i oni nisu trebali svaliti sve na jednog centra pa i mladji mozda nebi izdrzali 40 miuta na parketu,a Partizanu zameram sto nije pogodio niti jednog centra,Gagic slabo igra,Musli nesto kao mrda za nijansu bolji nego pre 5,6 utakmica,ali mi se i dalje nesvidja njegova igra,cujem u krugovima kako Zvezda zeli da angazuje Radmanovica i Milicica,bilo bi sjajno da dodju i da se PArtizan dobro pojaca jer bi sigurno reagovali iz PArtizana neverujem da bi cutali odgovorili bi jednom iskusnom 5,kad bi zvezda angazovala 1 od ove dvojice,dakle srecno nasim klubovima u Evroligi,pozdrav iskreni ljubiteljim kosarke i nemojte navijati jedni protiv drugih u Evroligi,jer ste pre svega Srbi,obajvite komentar,hvla puno unapred...))

Pirot u srcu

pre 11 godina

Kad videh ovo,setih se Robertsa nije valjao zvezdi,a kad dosao u Partizan ekslodirase i bese jedna od boljih 4 u Evroligi,mozda se i ponovi isti slucaj jer Dule voli da uzme prosecnog igraca pa da napravi bombu,nebi me cudilo da ga Dule i pozove na leto...

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

Pep

pre 11 godina

Stefane iz Herceg Novog bili jednom i jedni Haus, Palasio, Step, Kamings, Mekejleb, Roberts, Lazme, Gist, a sada su tu i jedni Westerman, Bertans, Lovernj, a isto tako bili jednom jedni Bili Tomas, Burks, Majls, Jang, O'Benon i ko sve ne, ne mogu ni da se popamte vise.

goc21

pre 11 godina

zna da na kraju sezone ide i nece da se trudi kao i Sajmon u radnickom prosle godine, kakav god je bio Samardzijski trebao je on da igra

Stefan Herceg-Novi

pre 11 godina

A kunuo se u zvezdu....
(Drobnjak iz auta, 1. maj 2013 23:34)

Bio jednom jedan Gordon koji sada igra u Sasariju.To su bili casovi ljubavi dok nije zatrazio platu.E grobari,grobari...

Srecko Dimitrijevic

pre 11 godina

Smesna ste ekipa, pokupita najbolje a ispratite kao najgore


smeh
Aj dajte nama pola od drzavnih para koje dobijate, cisto da budemo prvaci Evrope

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Ja kada sam posle 1/4 u ABA ligi,pa i za 16 vezanih pobeda u istoj kasnije govorio da ste bili i ostali KK Sledeca Sezona,vi ste mi lupali minuse ! Evo opet vam kazem,vi ste bili i ostali KK Sledeca sezona,jer jednostavno nemate zicu za kosarku ! Vi kosarku pratite kao dete u 10 godina,ko da najvise poena,dal zna da sutira trojke ili ne ! Brown bi u Partizanu bio samo jedan sraf bez koga se ako kasnije ode moze,a kod vas dok je on igrao i solirao vi ste nesto i znali,ali cim je pao u formi,posto godinama istu nemate pojma da odrzite,stali ste i vi ! A to ne rade ozbiljni kosarkaski klubovi,vec amateri koji ne razlikuju basket od iste ! Momci iz Partizana su igraci ratnici,a vasi su poluskolovani kosarkasi koji su umislili da mnogo znaju,osim Katica naravno koji je jedini konstantan cele sezone posto se dobro zna odakle je dosao u vas smesni klub ! Pozdrav svima !

zlija

pre 11 godina

Svi koji su ikada citali neki moj komentar znaju kolka sam grobarcina, al za ovog sto kaze da je Rasko igrao u Partizanu po 5 minuta kad se svi odmaraju nije istina. Prve godine mu je doveden Dzavaji pa ga je Rasko istisnuo, druge godine Raduljica opet ga je Rasko istisnuo i po minutima i po poenima da ne pricam ove godine koliko su kukali Zvzdasi pa je i Brauna pocistio. Rasko je limitiran to je tacno ali svojom upornoscu pleni. Zelim mu i dalje sve najbolje iako se ponasao malo bezveze.

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

lvzifer

pre 11 godina

!Stefan Herceg-Novi

Gordon je kod nas korektno odradio ugovor, a i sto se tice utakmica koje je odigrao bio je uglavnom medju boljima. Stranci u ugovoru imaju da u slucaju bolje ponude mogu da idu (to je nasa realnost, ne mozemo mi da ih kesiramo kao stranci). Za razliku od ovog Brauna koji je uzeo dobre pare za nekih pola sata koliko je odigrao ove sezone ..

R

pre 11 godina

A kako su se primali na pocetku kad se samo setim...a onda stiglo bolno prizemljenje...mislim tek ce ih biti, ovo je samo pocetak. A Covicu da porucim samo napred majstore!

Ivan

pre 11 godina

Da li je to onaj Braun sto je hteo da trazi nase drzavljanstvo,da bi ga Duda zvao u reprezentaciju?A sto se Zvezde tice,jadna je to ekipa kada Covic odredjuje ko ce da dodje u klub a ko da ode,ko ce koliko da igra,kada ce igrac da bude zamenjen,ko ce da cepa karte,ko da drma koseve a ko da brise parket.Od Evrope nema nista jer u Zelezniku nema aerodrom a ni hotel,osim ako se ne racuna samacki.

zzbz

pre 11 godina

Treba jos mnogo vode da protece Dunavom da se postave zdravi temljeni KKCZ, posle ko zna koliko sezona KKCZ ima vise nego uspesnu sezonu ma sta ko rekao. U sezoni kada ste igrali finale F4 ABA, bili drugi u ABA, osvojili kup (kako god da ste ga osvojili), igrali ste dobro u EK, manje vise obezbedili EL. Covic otpusta 2+1 trenera a da su pritom po meni i Lazic a pogodovu Vukoicic bilji od trenutnog.
Otpustanje centra kada se KKCZ u krajnje nezavidnoj situaciji je po meni neozbiljna. Braun je mozda u ocajnoj formi, ali je na pocetku sezone bio jedan od najboljih. Sto nam govori da postoji neki faktor koji debelo utice na njegovu igru i formu. Neko je povezao ovaj dogadjaj sa Gordonom, jeste Gordon je otisao, ali situacija nije iste, nakon Brauna ostaje praznina a nakon Gordona je ostao Lovrenj.
Sve u svemu u KKP dominiraju igraci 90to godiste dok u KKCZ nema takvih a ponovo smo u istom rangu, hipoteticki kada bi oba tima zadrzala iste ekipe kakva bi situacija bila na terenu? Ogromna razlika u viziji i sistemu.
Jedini igrac za EL iz trenutne ekipe KKCZ je Katic, svi ostali su ili debelo prosecni ili stari.
Covic je preskocio par koraka do EL, parama se moze svakako izvuci, pitanje je samo koliko i da li mu se isplati.

Pozdrav ljubiteljima kosarke

Vladimir Bralovic

pre 11 godina

Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.

Svetlana

pre 11 godina

Ja kada sam posle 1/4 u ABA ligi,pa i za 16 vezanih pobeda u istoj kasnije govorio da ste bili i ostali KK Sledeca Sezona,vi ste mi lupali minuse ! Evo opet vam kazem,vi ste bili i ostali KK Sledeca sezona,jer jednostavno nemate zicu za kosarku ! Vi kosarku pratite kao dete u 10 godina,ko da najvise poena,dal zna da sutira trojke ili ne ! Brown bi u Partizanu bio samo jedan sraf bez koga se ako kasnije ode moze,a kod vas dok je on igrao i solirao vi ste nesto i znali,ali cim je pao u formi,posto godinama istu nemate pojma da odrzite,stali ste i vi ! A to ne rade ozbiljni kosarkaski klubovi,vec amateri koji ne razlikuju basket od iste ! Momci iz Partizana su igraci ratnici,a vasi su poluskolovani kosarkasi koji su umislili da mnogo znaju,osim Katica naravno koji je jedini konstantan cele sezone posto se dobro zna odakle je dosao u vas smesni klub ! Pozdrav svima !
(J.D.Aleksandar, 2. maj 2013 13:41)


A koga vise volis, mamu ili tatu?

partizan mts

pre 11 godina

@Lomunac

a kada je telekom bio sponzor partizana, to nikome nije smetalo. pomirite se vise, niste vise jedini u zemlji koji dobijaju drzavnu lovu

dalaBU

pre 11 godina

(J.D.Aleksandar, 2. maj 2013 13:41)

Ajde pametni, odakle je dosao Rasko Katic? Ovo sve sto si rekao nema veze sa vezom. Kao sto se Zvezda raspala, tako moze i Partizan. Kakvi ratnici, jesi li ti svestan sta pricas?

Dioklecijan

pre 11 godina

Smesna ste ekipa, pokupita najbolje a ispratite kao najgore


smeh
Aj dajte nama pola od drzavnih para koje dobijate, cisto da budemo prvaci Evrope
(Srecko Dimitrijevic, 2. maj 2013 12:19)

E da je meni tvoj mozak, da se odmorim par meseci...

groBARI

pre 11 godina

@Srecko Dimitrijevic
@svi ostali groBARI koji to isto misle
Da li bi pristali da i vaši objave koliko para dobijaju od države i državnih preduzeća, pa da se suma vaših i naših podeli na ravne časti, ili ajde i na 60-40 u vašu korist?
Nešto ne verujem da bi crnogorac pristao na to..

Ilija

pre 11 godina

Predlog za admine. Bilo bi lepo da ubuduce komentare navijaca suprotnog tabora uopste ne postavljate, jer im je jedini cilj svadja, MRZNJA i vredjanje protivnickog kluba i njihovih navijaca. Molio bih da ubuduce razmotrite takvu opciju, jer je ovo postalo krajnje nepodnosljivo.

Stiven Dzerard

pre 11 godina

Po meni idealno rešenje za nas je Stefan Janković( C 213 1993) po nacionalnosti je Kanadjanin ali vuče naše korene,čovek je mašina i možda dogovečno rešenje a možda ga prisvojimo da igra za Srbiju.

Werp690

pre 11 godina

Odgovorno tvrdim da bi ovaj covek eksplodirao u Partizanu..Vujosevic voli jake eksplozivne centre,a Braun to jeste..Katic ne bi ni znao sta ga je snaslo da je ovaj kojim slucajem u Partizanu,mada ne bi me cudilo da ga Dule i pozove..Cisto da pokaze Covicu i kompaniji da nemaju veze sa kosarkom..Rasko Katic prvi centar,pa on je u Partizanu igrao 5 min po mecu dok drugi odmaraju.

Gilberto

pre 11 godina

Prva stvar koja me je fascinirala kada sam usao da ostavim komentar. U trenutku kada kucam ispod mene ima 10 komentara. Od 10 komentara 9 su grobarski! Pa sta vi ljudi radite, koje su vase frustracije? Svakim danom mi je sve jasnija izjava Vujosevica da je sve to genetski. Ima covek pravo.
Elem, ono sta sam hteo da prokomentarisem da je ovo definitivno kraj, jos jedan u nizu nelogicnih poteza, skoro na pocetku lige ostaviti ekipu ja jednim centrom. Rasko jeste zmaj ove sezone ali covek ima 33god. Ne moze da gura sam celu sezonu.

Stefan Herceg-Novi

pre 11 godina

A kunuo se u zvezdu....
(Drobnjak iz auta, 1. maj 2013 23:34)

Bio jednom jedan Gordon koji sada igra u Sasariju.To su bili casovi ljubavi dok nije zatrazio platu.E grobari,grobari...

Gorance

pre 11 godina

Ne razumem nikako.Pa Braun je prepoznao taj porodicni koncept KK Zvezda,nije u redu da se clan porodice tj.familije izbacuje na ulicu.Braune izdrzi !

dare

pre 11 godina

„Partizan mi se više činio kao posao, dok je Crvena zvezda delovala kao porodica. Zvezda se pobrinula da se osećam potrebnim i učinila sve da me dovete. To mi se svidelo“, istakao je Braun.

Bobina Jekezie

pre 11 godina

Konačno! Mogli ste da uštedite pare znatno ranije, jer ga i nije trebalo vraćati u tim posle suspenzije. A šta je sa drugim iz ovog "sjajnog dvojca"? Hoće li Skot da beskorisno skakuće po terenu do kraja domaće lige, ili ćete ga odmah poslati u penziju? Uz minutažu koju su dobijali u obe lige, siguran sam da bi bolju statistiku imali i, recimo, Smiljanić i Milovanović, a možda čak i neko od juniora, koji bi bar bio razigravan za sledeću sezonu. Ovakav kiks sa strancima Zvezda ne sme više da ponovi. Ni Nelson nije bog zna šta pokazao, ali je ipak više koristio timu nego ova dvojica zajedno. Za Evroligu bolje platiti jednog dobrog stranca, nego dovoditi ove ispodprosečne za manje para. Takođe će nam trebati pravi trener, jer Radonjić je crnogorski model trenera po tipu DV: može da postiže dobre rezultate samo u jednom klubu na svetu, gde forsira po rezultatima relativno uspešnu igru, ali do zla boga dosadnu i neatraktivnu, jer eliminiše kreativne i maštovite igrače, a forsira siledžije i fizikalce; tako ćemo gledati malo koševa i atrakcija, ali i igru na ivici nasilje i tuče - bljak... Možda i uspe dogodine da napravi neki rezultat, ali će Zvezdinu publiku tim stilom potpuno rasterati. Šteta što VV nije dobio priliku do kraja lige, siguran sam da bi vratio ekipu na nivo igre koji je imala početkom godine. Sad je kasno...

South Mania

pre 11 godina

Radovali ste se ovom nesrećniku, a sada vidite zašto nije doveden u Partizan. Ne znate vi da selektujete igrače. Uigravajte decu! Šta je vama ljudi, da li ste normalni? DECU!

Vladimir Bralovic

pre 11 godina

Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.

Veljo, ista ste vi banda, i ti i Dinkić!

pre 11 godina

Dolazi Milicic u najavi.
(Dobro obavesten, 1. maj 2013 23:56)

-------------------------------

hahaha
Toliko ste čekali i Rakočevića, pa vas usreći, doćiće i Miličić za kojih 10-ak godinica, onako pred pemziju!

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Ja kada sam posle 1/4 u ABA ligi,pa i za 16 vezanih pobeda u istoj kasnije govorio da ste bili i ostali KK Sledeca Sezona,vi ste mi lupali minuse ! Evo opet vam kazem,vi ste bili i ostali KK Sledeca sezona,jer jednostavno nemate zicu za kosarku ! Vi kosarku pratite kao dete u 10 godina,ko da najvise poena,dal zna da sutira trojke ili ne ! Brown bi u Partizanu bio samo jedan sraf bez koga se ako kasnije ode moze,a kod vas dok je on igrao i solirao vi ste nesto i znali,ali cim je pao u formi,posto godinama istu nemate pojma da odrzite,stali ste i vi ! A to ne rade ozbiljni kosarkaski klubovi,vec amateri koji ne razlikuju basket od iste ! Momci iz Partizana su igraci ratnici,a vasi su poluskolovani kosarkasi koji su umislili da mnogo znaju,osim Katica naravno koji je jedini konstantan cele sezone posto se dobro zna odakle je dosao u vas smesni klub ! Pozdrav svima !

Pirot u srcu

pre 11 godina

Kad videh ovo,setih se Robertsa nije valjao zvezdi,a kad dosao u Partizan ekslodirase i bese jedna od boljih 4 u Evroligi,mozda se i ponovi isti slucaj jer Dule voli da uzme prosecnog igraca pa da napravi bombu,nebi me cudilo da ga Dule i pozove na leto...

Svetlana

pre 11 godina

Ja kada sam posle 1/4 u ABA ligi,pa i za 16 vezanih pobeda u istoj kasnije govorio da ste bili i ostali KK Sledeca Sezona,vi ste mi lupali minuse ! Evo opet vam kazem,vi ste bili i ostali KK Sledeca sezona,jer jednostavno nemate zicu za kosarku ! Vi kosarku pratite kao dete u 10 godina,ko da najvise poena,dal zna da sutira trojke ili ne ! Brown bi u Partizanu bio samo jedan sraf bez koga se ako kasnije ode moze,a kod vas dok je on igrao i solirao vi ste nesto i znali,ali cim je pao u formi,posto godinama istu nemate pojma da odrzite,stali ste i vi ! A to ne rade ozbiljni kosarkaski klubovi,vec amateri koji ne razlikuju basket od iste ! Momci iz Partizana su igraci ratnici,a vasi su poluskolovani kosarkasi koji su umislili da mnogo znaju,osim Katica naravno koji je jedini konstantan cele sezone posto se dobro zna odakle je dosao u vas smesni klub ! Pozdrav svima !
(J.D.Aleksandar, 2. maj 2013 13:41)


A koga vise volis, mamu ili tatu?

Uki

pre 11 godina

Gospodine Covicu,
Nadam se da ce te procitati ovaj komentar, jer ga pisem iz srca.
Ako iskreno zelite da Zvezda uspe kao kosarkaski klub i pritom pogledate trenutnu situaciju shvaticete da nesto nije u redu. To je kompletan sastav sa sve trenerom na celu. U redu sad, crnci su nam najgori, ali generalno su svi losi. Problem ekipe je sto nema srce. Partizan nije bolji od nas, ali imaju zelju da izginu na terenu, sto sa druge strane vidim jedino kod Rakocevica protiv ekipe drugog ranga. Zasto ste smenili Vladu Vukoicica? Nikad mi nece biti jasno!
Sve u svemu, cela ekipa je krs, dovesti ozbiljnog trenera i konstantnog stranca koji moze da pogodi trojku posto nam je to preko potrebno. Navijam za Omara Tomasa za kojeg ne znam gde je otisao, a bio nam je najbolji.
Epilog: Menjaj sve komplet!
Sportski pozdrav

smehotres

pre 11 godina

E vala jeste cirkus! Za nedelju il' dve ocekujemo opet povratak ovog gorostasnog centra u ekipu posto ce opet shvatiti da ne mogu jedni bez drugih i da je ovo bila samo mala svadja, a raskid je dosao ishitreno. Zive oni u ljubavi, pomirice se, paz'te sta vam kazem!

wer

pre 11 godina

"9 od 10 su grobarski"
(Gilberto, 2. maj 2013 01:01)

E pa detchko, mnogo ste lajali na pocetku sezone, sad je doslo vreme da vam zavrcemo usi.

Moje ime

pre 11 godina

Navodno je trosio previse vremena na stavljanje flastera i znojnica, pa jadan covek nije stigao da trenira za utakmicu. Nemojmo zaliti ostaje nam drugi super balvan, ovaj htedoh reci centar Samardzinski.

Dioklecijan

pre 11 godina

Smesna ste ekipa, pokupita najbolje a ispratite kao najgore


smeh
Aj dajte nama pola od drzavnih para koje dobijate, cisto da budemo prvaci Evrope
(Srecko Dimitrijevic, 2. maj 2013 12:19)

E da je meni tvoj mozak, da se odmorim par meseci...

Dusan

pre 11 godina

Daj Boze da se ovakva Zvezda plasira u plejof sa ovakvom igrom i trenerom, ne znam sta se desilo sa timom posle onakvog pocetka sezone. Igraci ne znaju kud udaraju na terenu. Pravicemo mi Vukoicica od blata.

partizan mts

pre 11 godina

@Lomunac

a kada je telekom bio sponzor partizana, to nikome nije smetalo. pomirite se vise, niste vise jedini u zemlji koji dobijaju drzavnu lovu

Srecko Dimitrijevic

pre 11 godina

Smesna ste ekipa, pokupita najbolje a ispratite kao najgore


smeh
Aj dajte nama pola od drzavnih para koje dobijate, cisto da budemo prvaci Evrope

111222333

pre 11 godina

Nisu mu ni pruzali minutazu bog zna kakvu,milim da bi bio bolji za neku nijansu da je dosao u Partizan,jer Dule voli da radi sa centrima,takodje i Gasic,cak sta vise mislim da bi bio korisniji od Muslija ili Gagica da je radio malo vise na treninzima,medjutim cuo sam od nekih drugova da on slabo radi na treninzima,pa ako je istina ne treba ni da ostane,ni Zvezda ni Partizan,nisu doveli nijednog dobrog centra iskreno,msm kod zvezde Katic nije los ali je malo stariji nemoze izdrzati bas celu utakmicu,i oni nisu trebali svaliti sve na jednog centra pa i mladji mozda nebi izdrzali 40 miuta na parketu,a Partizanu zameram sto nije pogodio niti jednog centra,Gagic slabo igra,Musli nesto kao mrda za nijansu bolji nego pre 5,6 utakmica,ali mi se i dalje nesvidja njegova igra,cujem u krugovima kako Zvezda zeli da angazuje Radmanovica i Milicica,bilo bi sjajno da dodju i da se PArtizan dobro pojaca jer bi sigurno reagovali iz PArtizana neverujem da bi cutali odgovorili bi jednom iskusnom 5,kad bi zvezda angazovala 1 od ove dvojice,dakle srecno nasim klubovima u Evroligi,pozdrav iskreni ljubiteljim kosarke i nemojte navijati jedni protiv drugih u Evroligi,jer ste pre svega Srbi,obajvite komentar,hvla puno unapred...))

bogi

pre 11 godina

najzad.... želim mu sve najbolje znao je nešto kad je došao, ali opet mislim da ne zaslužuje onoliku platu...skroz je pao u formi i mnogo greši.... pametan potez

Lomunac

pre 11 godina

"Bio jednom jedan Gordon koji sada igra u Sasariju.To su bili casovi ljubavi dok nije zatrazio platu.E grobari,grobari...
(Stefan Herceg-Novi, 2. maj 2013 10:24)"

Kao sto se i ocekivalo od Pantera, LAZU ne bi li se odbranili i ispali manje kvarni, ali ne ide, zasto, pa evo:
Gordon je bio u Partizanu od letos, dobio je 5 plata a ostali 4, onda je zatrazio jos 2 odjednom ILI ce da trazi raskid ugovora, a pre toga je propustio da ide protiv MZT-a zbog povrede a ustvari je skoknuo do Italije!! E sad, nama sa bar kilo mozga je logicno da tamo nije isao da provede buran vikend, buduci da je Beograd proglasen za nezvanicnu prestonicu nocnog zivota, a pogotovo sto kad je odbila uprava da mu isplati 2 odjednom, znaci za taj mesec i narednu, nije proslo ni 2 dana a on je vec POTPISAO za Sasari!! Nedovoljno cak ni da ode da poprica o uslovima a kamoli da prodje sve preglede (posebno sto je skoro bio povredjen)!!!

Aj kad si vec hteo da pametujes, objasni meni ovo, ako smo mi nudili 300 000€ ovom liku, a vi ste dali 100 000€ vise, i plus Rakoc za kog svi znaju da je skup, sto bi i za FMP igrao za sicu, i plus vam Pesic ostao u klubu kao neki direktor necega... Dakle ODAKLE vama pare da vam FMP za nekoliko meseci vrati KK zvezdi 16 000 000€ duga, kaze Covke jos ostalo 337 000€ za 2017. (hmmmmm, zasto bas 2017. kad si vec tako pametan), i tim od bar 4 miliona € za sezonu??? Po kom osnovu drzavni Telekom moze da PRIVATNOM KK-u bude sponzor???

Ivan

pre 11 godina

Da li je to onaj Braun sto je hteo da trazi nase drzavljanstvo,da bi ga Duda zvao u reprezentaciju?A sto se Zvezde tice,jadna je to ekipa kada Covic odredjuje ko ce da dodje u klub a ko da ode,ko ce koliko da igra,kada ce igrac da bude zamenjen,ko ce da cepa karte,ko da drma koseve a ko da brise parket.Od Evrope nema nista jer u Zelezniku nema aerodrom a ni hotel,osim ako se ne racuna samacki.

goc21

pre 11 godina

zna da na kraju sezone ide i nece da se trudi kao i Sajmon u radnickom prosle godine, kakav god je bio Samardzijski trebao je on da igra

R

pre 11 godina

A kako su se primali na pocetku kad se samo setim...a onda stiglo bolno prizemljenje...mislim tek ce ih biti, ovo je samo pocetak. A Covicu da porucim samo napred majstore!

Ilija

pre 11 godina

Predlog za admine. Bilo bi lepo da ubuduce komentare navijaca suprotnog tabora uopste ne postavljate, jer im je jedini cilj svadja, MRZNJA i vredjanje protivnickog kluba i njihovih navijaca. Molio bih da ubuduce razmotrite takvu opciju, jer je ovo postalo krajnje nepodnosljivo.

Neozbiljno

pre 11 godina

Iz nedelje u nedelju Zvezda pokazuje izrazite slabosti. Na ćalost, u odnosu na Partizan mi smo maleni klub, bez izgleda da promenimo stanje stvari. Javna je tajna, iako se mnogi prave da to ne primećuju, da je bezrazložno oterani Vukoičić imao dve tačke sukoba sa vlasnikom kluba, od kojih je jedna bila Braun. Vukoičić je hteo da Braun ide, a Čović to NIJE želeo. Štaviše, Čović je ultimativno zahtevao da on vrati Brauna (posle tobožnjeg izvinjenja) a skloni Samardžijskog, ocenjujući njegovo angažovanje kao krupnu grešku bivšeg trenera. Druga zamerka Vukoičiću je to što nije postupio na NALOGU Čovića, između ostalog datom telefonom, u odnosu na postavku taktike na terenu. Stanje je tragično. I ovo malo pobeda u poslednje vreme, kao protiv Radničkog u Laktašima i juče protiv Vojvodine, puka su SLUČAJNOST. Radonjić je potpuno nemoćan da uzdigne ekipu. Ne postoji nikakav kontinuitet u igri, niti taktika. Neko bi, pre svega Čoviću, trebalo da objasni da prvenstvo ne traje ukupno pola sezone. Osim toga, ko god da je vlasnik, nije pristojno u jednoj sezoni promeniti tri trenera. Čović jeste vlasnik kluba ali budući da to nije FMP kada je mogao da radi šta hoće (te su mu u rezultati bili adekvatni) tu valjda postoje i nekakvi navijači? Ući ćemo (verovatno) u Jadransku ligu iduće godine samo zato jer je ostatak klubova naše lige prilično slab, pa i sadašnja "ho-ruk" igra može da dovede do toga.

dalaBU

pre 11 godina

(J.D.Aleksandar, 2. maj 2013 13:41)

Ajde pametni, odakle je dosao Rasko Katic? Ovo sve sto si rekao nema veze sa vezom. Kao sto se Zvezda raspala, tako moze i Partizan. Kakvi ratnici, jesi li ti svestan sta pricas?

Darko

pre 11 godina

Ovaj Čovoć je neverovatan.Krenuo je iz greške u grešku.Jeste da Braun igra očajno,ali zašto ste ga registrovali za našu ligu? Šta ako se ne daj Bože Katić na sledećoj utakmici povredi?Tada ćemo igrati ligu bez centra???Kakav god da je iskusniji je od Mitrovića ,trebalo je da ostane do kraja nase lige?Dolaze nam teška gostovanja Partizanu i Radničkom.Ko nam uopšte garantuje da ćemo izboriti učešće u Aba ligi sa ovakom očajnom igrom?Usput koji to likovi sede u upravi i donose ove genijalne odluke?Teško nama!

groBARI

pre 11 godina

@Srecko Dimitrijevic
@svi ostali groBARI koji to isto misle
Da li bi pristali da i vaši objave koliko para dobijaju od države i državnih preduzeća, pa da se suma vaših i naših podeli na ravne časti, ili ajde i na 60-40 u vašu korist?
Nešto ne verujem da bi crnogorac pristao na to..

DOK

pre 11 godina

Kamo srece da smo od pocetka lige sansu dali Milanu Milovanovicu umesto Braunu, da smo zadrzali Milutinovica i umesto sto smo doveli Skota zadrzali Dimica, pruzili šansu Smiljanicu i Djokicu. Eee..... kad bi baba imala mu.a bila bi deda.

DG

pre 11 godina

Rece jednom prilikom jedan kosarkaski strucnjak, u jednoj kosarkaskoj emisiji, da je Braun centar kalibra Dejana Tomasevica... Voleo bih da neko ponovi tu emisiju i to gostovanje Dragana Jakovljevica. Strahotres emisija, za Brauna biser godine. Posle Tomasevica na ovim prostorima nije video takvog centra. Jeste, sa bacanjima je tu negde...

zzbz

pre 11 godina

Treba jos mnogo vode da protece Dunavom da se postave zdravi temljeni KKCZ, posle ko zna koliko sezona KKCZ ima vise nego uspesnu sezonu ma sta ko rekao. U sezoni kada ste igrali finale F4 ABA, bili drugi u ABA, osvojili kup (kako god da ste ga osvojili), igrali ste dobro u EK, manje vise obezbedili EL. Covic otpusta 2+1 trenera a da su pritom po meni i Lazic a pogodovu Vukoicic bilji od trenutnog.
Otpustanje centra kada se KKCZ u krajnje nezavidnoj situaciji je po meni neozbiljna. Braun je mozda u ocajnoj formi, ali je na pocetku sezone bio jedan od najboljih. Sto nam govori da postoji neki faktor koji debelo utice na njegovu igru i formu. Neko je povezao ovaj dogadjaj sa Gordonom, jeste Gordon je otisao, ali situacija nije iste, nakon Brauna ostaje praznina a nakon Gordona je ostao Lovrenj.
Sve u svemu u KKP dominiraju igraci 90to godiste dok u KKCZ nema takvih a ponovo smo u istom rangu, hipoteticki kada bi oba tima zadrzala iste ekipe kakva bi situacija bila na terenu? Ogromna razlika u viziji i sistemu.
Jedini igrac za EL iz trenutne ekipe KKCZ je Katic, svi ostali su ili debelo prosecni ili stari.
Covic je preskocio par koraka do EL, parama se moze svakako izvuci, pitanje je samo koliko i da li mu se isplati.

Pozdrav ljubiteljima kosarke

Stiven Dzerard

pre 11 godina

Po meni idealno rešenje za nas je Stefan Janković( C 213 1993) po nacionalnosti je Kanadjanin ali vuče naše korene,čovek je mašina i možda dogovečno rešenje a možda ga prisvojimo da igra za Srbiju.

Stevan

pre 11 godina

S obzirom da je centar Elton Braun imao garantovani ugovor na dve godine, KK Zvezda ce biti u obavezi da mu isplati sav novac , otprilike 270 000 eur po sezoni. Osim ukoliko obe strane ne nadju neku vrstu dogovora. Ovaj igrac je posle Rakocevica najplaceniji u nasoj ligi. Ostaje veliki problem za Zvezdu jer u ekipi imaju sada samo jednog pravog centra.

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

lvzifer

pre 11 godina

!Stefan Herceg-Novi

Gordon je kod nas korektno odradio ugovor, a i sto se tice utakmica koje je odigrao bio je uglavnom medju boljima. Stranci u ugovoru imaju da u slucaju bolje ponude mogu da idu (to je nasa realnost, ne mozemo mi da ih kesiramo kao stranci). Za razliku od ovog Brauna koji je uzeo dobre pare za nekih pola sata koliko je odigrao ove sezone ..

Lomunac

pre 11 godina

"Prirodna odluka. Gotova su evropska takmicenja i aba liga, ostala je samo domaca liga koja nema rezultatski znacaj (cak i da bude poslednja, zvezda ce igrati aba ligu sledece godine). Bolje je sacuvati novac za dovodjenje igraca za sledecu sezonu.
Jedino tuzno u svemu ovome je koliko je srozana nasa liga.
(Vladimir Bralovic, 2. maj 2013 08:06)"

Da, da, tako je, i poslednji igra ABA ligu... NOT!!! Prva 4 iz lige idu dogodine u ABA ligu, to sto ste je ove godine igrali za dogodine ne znaci nista!!

Pini G

pre 11 godina

Pa zbog te nemoci pod kosem protiv gorostasa iz vizure i valjeva smo glatko izgubili a sad je slovo palo samo na Raska....Imam utisak da u zvezdi godinama neko sedi i smislja kao ce da satre sopstveni klub...

Dare

pre 11 godina

'Pocetak kraja' je bio raskid sa Braunom prvi put. Tada su i ostali stranci i ceo tim uzdrmani. Braunov povratak je pokusaj da se stvari isprave, ali se pokazao kao los potez.

Pep

pre 11 godina

Stefane iz Herceg Novog bili jednom i jedni Haus, Palasio, Step, Kamings, Mekejleb, Roberts, Lazme, Gist, a sada su tu i jedni Westerman, Bertans, Lovernj, a isto tako bili jednom jedni Bili Tomas, Burks, Majls, Jang, O'Benon i ko sve ne, ne mogu ni da se popamte vise.

zlija

pre 11 godina

Svi koji su ikada citali neki moj komentar znaju kolka sam grobarcina, al za ovog sto kaze da je Rasko igrao u Partizanu po 5 minuta kad se svi odmaraju nije istina. Prve godine mu je doveden Dzavaji pa ga je Rasko istisnuo, druge godine Raduljica opet ga je Rasko istisnuo i po minutima i po poenima da ne pricam ove godine koliko su kukali Zvzdasi pa je i Brauna pocistio. Rasko je limitiran to je tacno ali svojom upornoscu pleni. Zelim mu i dalje sve najbolje iako se ponasao malo bezveze.