Košarka 68

Subota, 13.04.2013.

08:39

Kraj sezone za Kobija Brajanta?

Košarkaši Los Anđeles Lejkersa pobedili su protekle noći Golden Stejt sa 118:116, ali je taj trijumf ostao u senci povrede prve zvezde tima Kobija Brajanta.

Kraj sezone za Kobija Brajanta? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Milan Galic

pre 11 godina

Durantulice, ja bi pre reko da je to zato sto je covek uradio nesto sto cela tvoja Oklahoma nije:).
A znaju ga verovatno po tome sto je osvojio 5 titula i 2 puta bio mvp finala. A koliko titula ima Oklahoma?
Cuti molim te i nemoj da se brukas, kad osvoji nesto taj tvoj Durantulica tad dodji pa se prosipaj ovde. Ali i ove sezone kao i prosle ce ga zagaziti Lebron Dzejms, ako i dodju do finala.

Pep

pre 11 godina

bohemian, mislio sam na all time listu. Tu je Kobi u prvih 5, tacnije u prvih 4. Ovako to izgleda u anketi gde glasa ceo sveto: Jordan, Medzik, Dzabar, Kobi, Wilt.

дурантула окц

pre 11 godina

@Milan Galic zato sto ga gura NBA, kad uradi nesto sto ostali rade svaku utamkicu onda je to kao potez godine! guraju ga zato sto imitira dzordana i zbog toga je toliko poznat...iako nije medju najboljima, svi znaju za njega...kao apple i samsung, telefoni prosecni, ali ih ima u svakoj reklami, zato svi znaju za njih i misle da su oni najbolji

JORDAN23

pre 11 godina

Pep i ostali Kobijevi ostrascenici prestanite vise da smarate sa tim stvarima poput 81 poena na utakmici, XXX nastupa na all-starovima , prestigao Jordana u asistencijama itd... cinjenica je da je osvojio 5 prstena, od toga bio 2 puta MVP finala i jedanput bio MVP regularnog dela sezone i to je to, pogodio je pravi tim, pravu fransizu, imao je pored sebe uvek dobre saigrace i kao takvom mu je put do uspeha bio dosta olaksan negoli da je ostao da igra u jednom Sarlotu. Kapa dole za sve te uspehe, za takvu karijeru al prestanite da ga uzidezete u nebesa kao da je najbolji igrac u istoriji posle Dzordana, nije ni u top10 kamoli u top5.

To sto je zlatno doba kosarke davno proslo ne znaci da ne mozete da provrsljate youtubom da pogledate malo klipove kako se igralo pre 20 godina pa onda koju pametnu da prozborite...

bohemian

pre 11 godina

@Pep
Ne znam odakle ti to da sam rekao da nije u 10 najboljih igraca u ligi, pa nisam lud, to se vjerovatno odnosilo na "all time" listu, tu je po meni oko 10. pozicije, mozda unutra, mozda ne, nijanse su to, ali je sigurno igrac koji je uz Tima Duncana ukupno gledano ostavio najdublji trag u NBA u post-Jordan eri.

Milan Galic

pre 11 godina

Kakva je velicina ovaj Kobi Brajant, kad na vest o njegovoj povredi ima 60 komentara, a na vest o 10 utakmica NBA lige jedva 9 komentara.

Pep

pre 11 godina

bohemian, ja ovde iznosim cinjenice. Ali ajde posto je to kao sto kazes irelevantno, kazi mi molim te jel isto irelevantno to sto je 4. strelac u istoriji NBA lige i da ako nastavi karijeru bice i 3. strelac NBA lige? Jel isto irelevantno da je 5 puta uzeo prsten i 2 puta bio MVP finala? Jel irelevantno da je dao 81 poen na jednoj utakmic? Da je presstigao Jordana po broju asistencija?
Nebitno, znam da i ti cenis Kobija, ali si jednom odvalio tavku glupost da to nije normalno. Reko si kako je pitanje da li je on i medju 10 najboljih igraca u ligi. Sto moze da kaze samo neko ko je subjektivan, ja sam ti tada odgovorio na taj komentar i sada cu da ponovim ako treba da je on pi svim parametrima medju prva 5 igraca u istoriji kosarke i to ne moze da mu oduzme niko.
Da, a zasto je onda Lebron ( da se razumemo izuzetno cenim Lebrona i samatram ga trenutno najboljim na svetu), izgubio finale od Dalasa, jel i tad imao lose saigrace? Tacnije bolje je pitanje zasto je onako nestao u finalu, cak mi se cini da je na jednoj utakmici i dao ispod 10 poena.

Fttt

pre 11 godina

Niko ne komentarise kako se zestoko namesta da Lakersi odu u play-off..50 slobodnih bacanja ovu utakmicu,na 16 za GS koji su ih nadigrali i zasluzili pobedu.Tako se radi cele sezone a sad u zavrsnici cak se i sudi protiv Jute.

bohemian

pre 11 godina

@Pep
Ne shvatam zasto u ama bas svakom komentaru moras da ponavljas to da je Kobe u top 5 ikada, ili, stavise, najbolji iza Jordana, ostavljas dojam kao da ni sam ne vjerujes u to pa tim besomucnim ponavljanjima zelis samog sebe uvjeriti da je tako, a tek ono najbolji strijelac u istoriji allstara, nadam se da si svjestan koliko je to irelevantno. Stalno imas potrebu da ga branis od nekoga, a kad ti ponestane argumenata izmisljas stvari ("kad Kobe igra finale on i dobije", a izgubio je dva finala). Njegove saigrace nastojis sto vise da unizis (da je Dwight toliko los Orlando sada ne bi bio jedan od dva najgora tima u ligi). Meni nije na kraj pameti da oduzmem bilo sta od onoga sto je napravio u svojoj blistavoj karijeri, ali ti si toliko zaljubljen u njega da ne mozes da podneses bilo kakvu konstruktivnu kritiku.

Bojan

pre 11 godina

(Pep, 13. april 2013 13:43)
daj molim te
Kobi je izgubio finale od Detroita, istog onog kojeg je Lebron sa Klivlendom izbacio te sezone kada je zbrisan u finalu. Detroit jeste omatorio i nije toliko jak kao u sezoni kada su dobili LAL u finalu, ali su i dalje bili ekipa sampionskog kalibra.
To jeste bilo jedno od laksih finala u istoriji lige, ali uzmi u obzir da je jedini kvalitetan igrac u toj ekipi bio dvadesetdvogodisnji momak koji igra svoju cetvrtu NBA sezonu, covek jednostavno nije imao nikakvu pomoc, a odigrao je nesto ispod svog nivoa jer je podlegao atmosferi.
Realan odnos kvaliteta za to finale je bio 4-2, i te sezone bi verovatno i Finiks i Dalas dobio Klivlend u finalu, sto ce reci da je LBJ drzao sam ekipu u top 5 lige, sa ponavljam 22 godine
Osim toga Kobi je izgubio jos jedno finale.

za kraj, nadma se da Kobi nece imati vecih problema da se vrati do plejofa, ako ne, zelim mu odmor i oporavak do nove sezone.

Scottie Pippen

pre 11 godina

koliko bi ovaj tim lejkersa bez brajanta ostvario pobeda, nadam se da ćemo imati prilike da vidimo sledeće sezone, ako ostanu na okupu, mada je to vrlo malo verovatno. moje mišljenje je da bi imali isti broj pobeda i poraza sa i bez njega. hoću reći, koliko pomaže ekipi da dobije neke utakmice toliko joj i odmaže. velika je verovatnoća da će gasola amnestirati sledeće sezone jer im se ne isplati da drže igrača koji je plaćen 20 miliona (uz brajanta koji je plaćen 30) u timu koji ima vrlo malo šanse da se plasira u plejof

sveznalice

pre 11 godina

I na kraju Curry se zove Step ,Set , Stev ? ne znam samo pitam nemoj da se ljutite ,posto znate da je Kobi ostao u senci pa da i ja znam koga :D

vince carter

pre 11 godina

kompleksas bez granica da pogleda na youtube lakers championship prva tri,ponavljam kompleksas bez granica..svi ovde znamo ko je on...kompleksas bez granica,koji bi tako trebalo da se potpisuje..i samo za njega kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe...kompleksasu bez granica

*

pre 11 godina

sta pricate vi o minutama ? pa normalno da igra toliko je nikog nema za zamjenu. pogledajte klupu lakersa pa ce vam sve biti jasno. ova ekipa bez njega ove sezone ne bi imala vise od 25 pobjeda. spursima je lakse rasporedjivati minute kad zapravo tamo ima neko da zamjeni duncana i ginobilija.
u tim lakersima osim njega nema covjeka koji si moze izraditi sut eeej o cem mi pricamo ?

Stanimir Branimir

pre 11 godina

Šteta, zvezda te večeri je bio Set Kari i sada ga niko ne pominje jer je bitnije što se Brajant povredio jer sa 35 godina igra na snagu i fizikalije a ne glavom (osim kada njome pokušava da ide kroz zid). Set je imao fantastičnu sezonu, a i veče (i ne jedino takvo ove sezone). 47 poena, (17/31 iz igre, 9/15 trojke), 9 asistencija (samo 1 izgubljena lopta) i 6 skokova. Sigurno je trenutno najbolji šuter NBA lige, a možda će vremenom postati i najbolji ikada. Za nekoga ko neretko uzme preko 10 šuteva za 3 poena, ima procenat za 3 preko 45%, što je se graniči sa naučnom fantastikom.

No Name

pre 11 godina

Sve najbolje zelim Brajantu. Najgora povreda za sportistu, i ja se oporavljam od kidanja ahilove tetive i uopste nije naivna povreda. Prohodao sam 4 meseca nakon operacije. Oporavak traje od 6-10 meseci. :(

Pep

pre 11 godina

A sad Rampi, molim te pogledaj konkurenciju u istocnoj konferenciji te godine i ovu sad u zapadnoj. Pa ovaj Denver bi taj Klivlend razvalio 4:0.
Tako su i bili pocisceni od Sparsa 4:0 sto vazi za verovatno najlakse finale u istoriji NBA lige.
Kobi kad igra finale, on i osvoji :).
A budite uvereni da karijera NAJBOLJEG IGRACA ikad posle Jordana nece ovako da se zavrsi. Kobi ce da odigra narednu godinu to je sigurno i to na visokom nivou u inat vama koji ga pljujete jer je poznato da se ovde u Srbiji uvek najbolji pljuju. I ponovo ce i sa 35 godina da daje po 27,3 poena, da ima 6 asistencija i oko 5-6 skokova po utakmici.
Drugo, Stef Kari je strasan igrac, ali izvini NORMALNO je da ce da se prica vise o Kobijevoj povredi jer kad taj Stef Kari bude osvajao titule, bude mvp finala, mvp all star-a, najbolji strelac u istoriji all star-a, udje u prvih 5 strelaca u istoriji NBA lige, tada ce da ima paznju kao veliki Kobi Brajant.

Barcaboy

pre 11 godina

Ali da igra 45+ minuta svaku UTAKMICU pa to nema ama NIGDE..Umesto lepo kao Dankan odigra redovno 30 minuta sa pauzama..Strasno bre,pa bilo je pitanje vremena kad ce se povrediti..SIGURAN sam da ce se Kobi vratiti ma kolko god povreda bila teska,takav mentalitet nema niko!

Zeljko

pre 11 godina

"Bogunovicu treba da te bude sramota! Da ovim Lejkersima nije tog Kobija Brajanta oni ne bi bili ni 12!
A da taj Hauard nije ove sezone promasio jedno 120 bacanja Lejkersi bi odavno bili u play off-u! Takodje bilo bi dobro da znas da taj Kobi Brajant ima prosecno 6 asistencija sto je najvise od svih bekova sutera u NBA ligi!"

Hauard je promasio preko 320 bacanja :)
A za ovu drugu konstataciju... Kobi realno igra pleja, nema napada Lejkersa koji ne pocinje od njega, a lopta ga barem jednom dodirne u 95% napada.

Rampi

pre 11 godina

Pep@Brajant je legenda i jedan od najboljih,slažem se.Reci mi molim te,da li slučajno misliš da su ovi Lejkersi slabiji od Klivlenda koji je Lebron odveo u finale?Ni u ludilu...

kvisko

pre 11 godina

Sad lepo u pemziju, vreme da i drugi malo igraju. Mnogo sebican lik, treba mu kupiti par lopti pa nek sam igra u dvoristu bez da nekom dodaje.
Davi i forsira do besvesti bez imalo obzira na saigrace. Aufiderzen, good bay.

Cutinho

pre 11 godina

Doslo mi da zaplacem kada je Bryant izasao...toliko mu je stalo da ovu matoru sklopociju od ekipe dovede do vrha,da mu se klanjam na tome...
A Stef Curry je mnogo dobar igrac,ali zadnjih 5min nije sutnuo na kos,a poslednju cetvrtinu dao je samo dva kosa...Zato je Kobi NAJBOLJI! JEDNOStAVNO!

Kobi-folirant bez granica

pre 11 godina

Konacno nesto i lejkersima lose da se desi.Toliko pomoci od sudija nema cak ni Mancester Junajted u Engleskoj.Sad sigurno moze da se kaze da je njegova karijera pri kraju,osim ako mu nije ostala jos neka bombonica.Svaki realan posmatrac bi pre stavio Jutu nego lejkerse u plej of.Ovde nema takvih ali svejedno mojoj sreci nema kraja!Svaki kosarkaski siledzija je zasluzio neku povredu jer forsira iako je u godinama.Takav je i ovaj slucaj.

Zg-boy

pre 11 godina

Dobro,povreda nije sporna,al mi nije jasno zar doktor na klupi kod timeauta nije mogao reć da ne baca bacanja,ne hoda bez veze da još sve ne pogorša ili polomi do kraja ako nije.Ja sam polomio prednje križne na koljenu pa se nisam digno s poda 20min,ne znam kako je kod tetive ali znam da oni baletani na nogometu završe na nosilima,zamota ih se u celofan i pošalje u najskuplju kliniku na snimanje odmah.Ovaj se stvarno čudno ponašao,zato vjerujem da ipak nije sve tako crno,ne znam možda griješim.

Miki25

pre 11 godina

Durantulice, sto bi me bilo sramota sto sam rekao da je za mene najbolji kosarkas ikad u NBA? Koji si ti faktor pa da utices na moje misljenje?

дурантула окц

pre 11 godina

@Kobe fadeaway ma da, malo je 30 ili 40 miliona, koliko ga vec placaju, neka mu daju jos neki da popuni pola salary cap-a

Branko Bogunović

pre 11 godina

Kad forsira, sve vreme igra jedan na pet. Da nije tako odavno bi obezbedili play off, pogledajte samo izraz lica Dwight Howard-a i sve je jasno, Kobi ga je ucinio nezadovoljnim igracom.

Proverio, dvaput

pre 11 godina

Zamor materijala - trpi tetiva decenijama i na kraju samo pukne, nema tu spasa, a cesto ni znakova upozorenja. Ako kaze da je cuo da je nesto puklo, znaci otisla. Meni jedna pukla sa 24, druga sa 34, oba puta iz cista mira, los trip. Moze da se vrati jedino ako ode pod noz, i to posteni, a ne ove mikrolaserske intervencijice koju upropastile Blanku Vlasic, Vijerija i Ronalda. Mene su u Beogradu krpili 2x3 sata i pravili mostic od butne bocne tetive, rizicno i maksimalno invazivno, ali brate sad sam kao terminator, dupli, igram ko nikad. U svakom slucaju dok se skroz oslobodi mentalnog pristiska procice jos dosta vremena, a ni onda ne bi trebalo da forsira toliko taj ludi odraz i promene pravca, tako da u prevodu - moze jos koju sezonu, ali ne kao pre - inace ode i 2.tetiva : (

Myskina

pre 11 godina

Lik ima 35 godina, košarka je naporna i dinamična igra, evo pogledajte 35min po utakmici mu je prosek. Pa skoro sam gledao LAL protiv LAC, Kobi nije izašao iz igre nijednom. Teško je biti jedini stub ekipe koja na jedvite jade pokušava da uđe u plejof sa toliko godina. Ako je tako povređen, Lejkersi neće dobiti nijednu utakmicu.

nikola

pre 11 godina

Mozemo da se nadamo samo najboljem i sto brzem povratku! NBA bez njega nema mnogo smisla ... pa... mozda pocetak sl sezone, oktobra bi trebalo da ga gledamo... o okoncanju karijere nema ni govora! Potpisujem!

bohemian

pre 11 godina

Prema prvim prognozama propustice najveci dio sezone 2013/14, ako ne i citavu. Bryantov ugovor apsorbuje trecinu salary cap-a Lakersa (cca 30 mil za narednu sezonu), Gasol ima oko 20, sto cini daleko vise nego bilo koji drugi par igraca u ligi (LeBron i Wade zaradjuju oko 15 mil manje kombinovano). Howard na ljeto postaje slobodan igrac, a jasno je da ce traziti max ugovor da bi ostao u LA. Ako tome dodamo da ostatak tima cine potroseni (Nash, MWP, Jamison) i mediokritetski igraci (Meeks, Blake) narednih nekoliko godina nema puno razloga za optimizam u Lakerlandu.

Pep

pre 11 godina

Bogunovicu treba da te bude sramota! Da ovim Lejkersima nije tog Kobija Brajanta oni ne bi bili ni 12!
A da taj Hauard nije ove sezone promasio jedno 120 bacanja Lejkersi bi odavno bili u play off-u! Takodje bilo bi dobro da znas da taj Kobi Brajant ima prosecno 6 asistencija sto je najvise od svih bekova sutera u NBA ligi! Da je protiv Nju Orleansa uzeo u poluvremenu oko 6 suteva, hteo da razigra tvog Dvajta i ostale, a onda je pogledao semafor i video da Lejkersi gube i sta je trebao da uradi?! Da pobegne od lopte? Mozda. Ali to rade neki drugi kosarkasi, ali ne i Kobi Brajant! On je uzeo loptu i sam dobio i Hornetse i Portland.
Tako da to sto pricas je neverovatna glupost i vidis se da ne znas ni sta je kosarkaska lopta! Covek u 3 utakmice imao 34 asistencije i ti si naso da mu pricas nesto.
Povredjen je zato sto ga je onaj ludi trener drzao u igri po 48 minuta.

дурантула окц

pre 11 godina

pre ove utakmice sam racunao da ce juta da ima pobedu vise i izgubljenu manje, ali su lejkersi ovu pobedili, znaci na kraju bi juta trebala da ima izgubljenu manje...ali sad kad se povredio brajant, lejkersi nemaju nikakve sanse

Manimal

pre 11 godina

@meda

Pogledaj neku tekmu, nemoj samo da gledas statistiku. Ti ocigledno ili ne znas nista o kosarci, il si klasican hejter Brajanta/Lejkersa. Svejedno, Brajant je i sam rekao pre ove povrede da ako proceni da nije vise dovoljno dobar za svoje standarde da ce sam otici, i da nikad nece biti igrac koji daje po 18 poena po mecu (a standardi su mu ocigledno mnogo veci od standard bilo kog tima), tako da prica o amnestiranju je jos smesnija. Sa druge strane, danas ce se posle magnetne rezonance znati mnogo vise o povredi, mada vecina ljudi tvrdi da je dosta ozbiljno. Zelim mu brz oporavak. Lejkersi svejedno nisu imali neke sanse sa ovakvom odbranom, pitanje je kako ce to sad tek izgledati, mada kada se vrati Nes i dalje ce biti tim sa manje vise 3 all star igraca, tako da je sve moguce. Denver je nastavio da pobedjuje i bez 2 najbolja igraca, znam da nije isto, al eto cisto primer. poz

Miloš

pre 11 godina

@sake
eto ti kad vec 5,6 utakmica za redom po 46,7 u tim godinama. Ne volim Brajanta uopste ali se iskreno nadam da ce se oporaviti, jer njegovu zelju za pobedom i takmicenjem trenutno mozda ima jos KG, niko vise.

дурантула окц

pre 11 godina

@Miki25 ja ne volim brajanta, ali normalno da se ne radujem zato sto se povredio..ali ti da kazes da je najbolji svih vremena!? mene bi bilo sramota da kazem tako nesto pored svih onih legendi...meni je durant omiljeni kosarkas, ali ne kazem da je bolji od dzejmsa

mj

pre 11 godina

ljudi zasto napadate trenera,on NIJE SMEO da izvede brayanta iz igre,jer mu ovaj to nije dozvolio.Cudim se da jos uvek ljudi veruju u lakerse,pa tamo vlada cista anarhija,njih je jedva drzao phil dzekson pod kontrolom a zamislite brku koji nema nikakav autoritet?

LAL

pre 11 godina

Ma da li je moguce !! Ja ne verujem :( :( 3 minuta pred kraj meca povreda... katastrofa za Lejkerse i posle ove povrede verovatno nece uci u playoff,dolaze im SA,bez Brajanta nista... Pray for Kobe !

shazam

pre 11 godina

Umor i visestruke povrede, sa sezonom koja ima 82 utakmice, na kraju dovedu do ovoga. Krenuo je na najobicniji ulaz i bez ikakvog kontakta, ode tetiva. U prvom poluvremenu je imao povredu kolena, ali je nastavio da igra, tj nije uopste izlazio iz igre. Verovatno je malo prilagodio svoje pokrete tom levom kolenu koje ga je sigurno bolelo, opteretio neke druge zglobove i ligamente...steta stvarno, uveren sam da ispadanje Lejkersa u 1. kolu ne bi bilo samo formalnost, kao sto su mnogi tvrdili. A ovako, nemaju prakticno nijednog solidnog beka, ostali su samo Blejk i Miks, i jedan i drugi blagi uzas u situacijama 1 na 1, i u odbrani i u napadu. Jedino se nadam da ovo ne znaci kraj Brajantove karijere, jer svi pravi ljubitelji kosarke zele da ga vide u jos jednom plejofu pre nego sto okaci patike o klin.

Miki25

pre 11 godina

Nevjerovatan sok, prava nocna mora za sve fanove Lejkersa i Kobi Brajanta... Izgleda da je u pitanju najgori oblik ove povrede i da ce minimum 8-9 mjeseci biti vani! Nevjerovatan borac i ako se ko moze vratiti to je on ali u 35-toj godini izuzetno tesko da ne kazem nemoguce... Da li je moguce da ga brkica nakon one 2 povrede ne izvede vani na par minuta da se odmori? Kad ti igrac od 34 godine igra svaku noc po 45 i vise minuta ovo je bilo neminovno da se desi kad tad... Sto se tice meca, sjajne predstave oba tima i velika je steta sto ce se ovaj mec pamtiti mozda kao poslednji u karijeri za mene najboljeg svih vremena! Nadam se da nece biti likovanja zbog ovoga jer nijedan vrhunski sportista ne zasluzuje da dozivi ovakvu povredu... Brajant i Rouz povrijedjeni a to su mi 2 najomiljenija igraca! Zelim da se vasim omiljenim igracima ne desi ovako nesto i nek pobjedi najbolja ekipa ove godine... Praticu ostatak sezone ali vise komentarisati necu

meda

pre 11 godina

Bilo je prilicno smesno koliko sudije navlace za Lejkerse u zadnjim utakmicama, ali juce su preterali. 50 slobodnih, od cega 46 za samo 3 igraca. To je neki rekord, verovatno.

Steta za Kobea. Imao je fantasticnu sezonu za igraca u tim godinama. Verovatno je bio medju 10-15 najboljih igraca ove godine i medju 3 najbolja SGa (mozda za nijansu losiji od Hardena i Wadea). U svakom slucaju sjajno.
Povrede su ih unistile. Osnovni razlog zasto je Dantoni bio pogresan trener za njih (a mnogi su na to upozoravali) su njegove kratke rotacije koje su opasne za igrace u godinama (kao sto se na zalost videlo kod Kobea - nije ni cudo da se povredio kada ga ovaj nije vadio iz igre).

Za razliku od Kobea, ciju posvecenost kosarci i zelju za pobedom covek mora da postuje, njegovi fanovi su najcesce kosarkaske analfabete. Kada krenu da pominju all-star meceve i poene na jednoj utakmici da objasne kako je to bitno za listu najboljih igraca, mozes samo da se smejes.
Zbog istih mi je drago sto ce Lejkersi da ga amnestiraju na leto. Kobe je Kobe ali 80 milki je 80 milki. A igrac od 34 godine sa pokidanom ahilovom tetivom ne vredi tu kintu. Vreme je za penziju.
U svakom slucaju sjajna karijera. Na mojoj listi najboljih svih vremena je oko 10-tog mesta.

hallucinoman

pre 11 godina

A onda ovako...

West:
1. Thunder 59-21
2. Spurs 58-21
3. Nuggets 54-25
4. Clippers 53-26
5. Grizzlies 54-25
6. Warriors 45-35
7. Rockets 44-35
8. Lakers 43-37

Oklahoma - LA Lakers (Bryantless) 4:0
San Antonio - Houston 4:1
Denver - Golden State 4:2
LA Clippers - Memphis 2:4

Oklahoma - Memphis 4:2
San Antonio - Denver 4:3 (old and getting tired...)

Oklahoma - San Antonio 4:2

East:
1. Heat 63-16
2. Knicks 52-27
3. Pacers 49-30
4. Nets 47-32
5. Hawks 44-36
6. Bulls 43-36
7. Celtics 40-39
8. Bucks 37-42

Miami - Milwaukee 4:0
New York - Boston 2:4
Indiana - Chicago 4:3
Brooklyn - Atlanta 4:3 (what a waste of time)

Miami - Brooklyn 4:1
Indiana - Boston 2:4 (if Celtics healthy)

Miami - Boston 4:1 (ybg, ovo je moglo prošle godine, ali ove... a wall)

The Finals:
Miami - Oklahoma 2:4

Ode titula u Pič*ovac na Mlavi
Mixed feelings in Seattle
Disbelief in Florida, Riley summons own younger clone
End of an era in Boston, Ainge resigns (hopefully), KG should retire but doesn't, Pierce stays for another season
George Carl leaves Denver for personal (medical) reasons
Larry Bird finally gets it, and moves from Indianapolis to Boston
LA Lakers introspect, resign Bryant for his final 2 years
LA Clippers introspect, accept fate of a loser
Brookly Nets are now cooler than back in Jersey, still useless

I tako...

reignman

pre 11 godina

Po twitteru citam da su preliminarni rezultati takvi da je verovatno pokidao tetivu, mada opet ne mora da znaci i to ima vise nivoa. Nadam se da je nije potpuno pokidao jer oporavak od takve povrede traje 9 meseci do godnu dana sto bi znacilo da je u najgorem slucaju ovo i kraj karijere, uzimajuci u obzir njegove godine. Ali opet to je Kobe i malo ko se vraca posle povreda brze od njega tako da se nikad ne zna, kazu ljudi da je plakao posle povrede sto znaci da je ozbiljno, danas bi trebao da snima to i znace se sa sigurnoscu koliko je ozbiljna povreda. Kako god bilo, nadam se da svi koji vole NBA nisu gledali sinoc poslednju utakmicu jedne legende i coveka koji je obelezio zadnjih 15 godina u ligi.

Silent

pre 11 godina

Covek koji cele sezone dokazuje koliko je mentalna snaga vaznija od fizicke. Nazalost njegov triumf nad telom je bio toliko kompletan da telo nije izdrzalo.

Ralemvp

pre 11 godina

Nije ni cudo da se povredio kad vec nekoliko meceva ne izlazi iz igre sa skoro 35 godina to je preveliko opterecenje za telo.2 puta se pre toga povredio na mecu,ali je ipak nastavljao da igra.Poslednja 2 penala je sutirao sa jedne noge.Za utehu,verovatno bi i sa njim svejedno ispali u prvoj rundi.Oporavak ce trajati oko pola godine posle operacije.Taman bi se trebao vratiti pred pocetak sezone u oktobru.Bas steta i kao veliki navijac Lejkersa i ljubitelj omiljenog mi igraca Brajanta,nadam se da ce se oporaviti i vratiti da nastavimo da uzivamo u igrama ove legende.

Milan Nis

pre 11 godina

Vidi se da trener zna svoj posao,da coveka NI JEDNOM ne izvuce iz igre do tri minuta pre kraja!
Dobio je ovu bitku,ali ce izgubiti "rat"!

Zg-boy

pre 11 godina

Kobe nije iznesen s terena nego je poslije timeouta zabio dva bacanja,odšepao u svlačionicu i poslije novinarima dao izjavu na nogama.
Povreda izgleda ozbiljno ali možda nije puknuće tetive. A 20ak min prije
izvrne gležanj i Brko ga ne vadi ni na sekundu.

bojan

pre 11 godina

Velika steta! Ne volim ni njega ni Lejkerse ali ovo nije zasluzio! Ipak, nadam se da ce se vratiti za play-off. Ako ne, vec me boli glava od prepucavanja ovde sta bi bilo kad bi bilo, da je igrao Kobi....

shazam

pre 11 godina

Umor i visestruke povrede, sa sezonom koja ima 82 utakmice, na kraju dovedu do ovoga. Krenuo je na najobicniji ulaz i bez ikakvog kontakta, ode tetiva. U prvom poluvremenu je imao povredu kolena, ali je nastavio da igra, tj nije uopste izlazio iz igre. Verovatno je malo prilagodio svoje pokrete tom levom kolenu koje ga je sigurno bolelo, opteretio neke druge zglobove i ligamente...steta stvarno, uveren sam da ispadanje Lejkersa u 1. kolu ne bi bilo samo formalnost, kao sto su mnogi tvrdili. A ovako, nemaju prakticno nijednog solidnog beka, ostali su samo Blejk i Miks, i jedan i drugi blagi uzas u situacijama 1 na 1, i u odbrani i u napadu. Jedino se nadam da ovo ne znaci kraj Brajantove karijere, jer svi pravi ljubitelji kosarke zele da ga vide u jos jednom plejofu pre nego sto okaci patike o klin.

Ralemvp

pre 11 godina

Nije ni cudo da se povredio kad vec nekoliko meceva ne izlazi iz igre sa skoro 35 godina to je preveliko opterecenje za telo.2 puta se pre toga povredio na mecu,ali je ipak nastavljao da igra.Poslednja 2 penala je sutirao sa jedne noge.Za utehu,verovatno bi i sa njim svejedno ispali u prvoj rundi.Oporavak ce trajati oko pola godine posle operacije.Taman bi se trebao vratiti pred pocetak sezone u oktobru.Bas steta i kao veliki navijac Lejkersa i ljubitelj omiljenog mi igraca Brajanta,nadam se da ce se oporaviti i vratiti da nastavimo da uzivamo u igrama ove legende.

Milan Nis

pre 11 godina

Vidi se da trener zna svoj posao,da coveka NI JEDNOM ne izvuce iz igre do tri minuta pre kraja!
Dobio je ovu bitku,ali ce izgubiti "rat"!

Zg-boy

pre 11 godina

Kobe nije iznesen s terena nego je poslije timeouta zabio dva bacanja,odšepao u svlačionicu i poslije novinarima dao izjavu na nogama.
Povreda izgleda ozbiljno ali možda nije puknuće tetive. A 20ak min prije
izvrne gležanj i Brko ga ne vadi ni na sekundu.

Silent

pre 11 godina

Covek koji cele sezone dokazuje koliko je mentalna snaga vaznija od fizicke. Nazalost njegov triumf nad telom je bio toliko kompletan da telo nije izdrzalo.

Miki25

pre 11 godina

Nevjerovatan sok, prava nocna mora za sve fanove Lejkersa i Kobi Brajanta... Izgleda da je u pitanju najgori oblik ove povrede i da ce minimum 8-9 mjeseci biti vani! Nevjerovatan borac i ako se ko moze vratiti to je on ali u 35-toj godini izuzetno tesko da ne kazem nemoguce... Da li je moguce da ga brkica nakon one 2 povrede ne izvede vani na par minuta da se odmori? Kad ti igrac od 34 godine igra svaku noc po 45 i vise minuta ovo je bilo neminovno da se desi kad tad... Sto se tice meca, sjajne predstave oba tima i velika je steta sto ce se ovaj mec pamtiti mozda kao poslednji u karijeri za mene najboljeg svih vremena! Nadam se da nece biti likovanja zbog ovoga jer nijedan vrhunski sportista ne zasluzuje da dozivi ovakvu povredu... Brajant i Rouz povrijedjeni a to su mi 2 najomiljenija igraca! Zelim da se vasim omiljenim igracima ne desi ovako nesto i nek pobjedi najbolja ekipa ove godine... Praticu ostatak sezone ali vise komentarisati necu

Pep

pre 11 godina

Bogunovicu treba da te bude sramota! Da ovim Lejkersima nije tog Kobija Brajanta oni ne bi bili ni 12!
A da taj Hauard nije ove sezone promasio jedno 120 bacanja Lejkersi bi odavno bili u play off-u! Takodje bilo bi dobro da znas da taj Kobi Brajant ima prosecno 6 asistencija sto je najvise od svih bekova sutera u NBA ligi! Da je protiv Nju Orleansa uzeo u poluvremenu oko 6 suteva, hteo da razigra tvog Dvajta i ostale, a onda je pogledao semafor i video da Lejkersi gube i sta je trebao da uradi?! Da pobegne od lopte? Mozda. Ali to rade neki drugi kosarkasi, ali ne i Kobi Brajant! On je uzeo loptu i sam dobio i Hornetse i Portland.
Tako da to sto pricas je neverovatna glupost i vidis se da ne znas ni sta je kosarkaska lopta! Covek u 3 utakmice imao 34 asistencije i ti si naso da mu pricas nesto.
Povredjen je zato sto ga je onaj ludi trener drzao u igri po 48 minuta.

LAL

pre 11 godina

Ma da li je moguce !! Ja ne verujem :( :( 3 minuta pred kraj meca povreda... katastrofa za Lejkerse i posle ove povrede verovatno nece uci u playoff,dolaze im SA,bez Brajanta nista... Pray for Kobe !

bojan

pre 11 godina

Velika steta! Ne volim ni njega ni Lejkerse ali ovo nije zasluzio! Ipak, nadam se da ce se vratiti za play-off. Ako ne, vec me boli glava od prepucavanja ovde sta bi bilo kad bi bilo, da je igrao Kobi....

mj

pre 11 godina

ljudi zasto napadate trenera,on NIJE SMEO da izvede brayanta iz igre,jer mu ovaj to nije dozvolio.Cudim se da jos uvek ljudi veruju u lakerse,pa tamo vlada cista anarhija,njih je jedva drzao phil dzekson pod kontrolom a zamislite brku koji nema nikakav autoritet?

reignman

pre 11 godina

Po twitteru citam da su preliminarni rezultati takvi da je verovatno pokidao tetivu, mada opet ne mora da znaci i to ima vise nivoa. Nadam se da je nije potpuno pokidao jer oporavak od takve povrede traje 9 meseci do godnu dana sto bi znacilo da je u najgorem slucaju ovo i kraj karijere, uzimajuci u obzir njegove godine. Ali opet to je Kobe i malo ko se vraca posle povreda brze od njega tako da se nikad ne zna, kazu ljudi da je plakao posle povrede sto znaci da je ozbiljno, danas bi trebao da snima to i znace se sa sigurnoscu koliko je ozbiljna povreda. Kako god bilo, nadam se da svi koji vole NBA nisu gledali sinoc poslednju utakmicu jedne legende i coveka koji je obelezio zadnjih 15 godina u ligi.

bohemian

pre 11 godina

Prema prvim prognozama propustice najveci dio sezone 2013/14, ako ne i citavu. Bryantov ugovor apsorbuje trecinu salary cap-a Lakersa (cca 30 mil za narednu sezonu), Gasol ima oko 20, sto cini daleko vise nego bilo koji drugi par igraca u ligi (LeBron i Wade zaradjuju oko 15 mil manje kombinovano). Howard na ljeto postaje slobodan igrac, a jasno je da ce traziti max ugovor da bi ostao u LA. Ako tome dodamo da ostatak tima cine potroseni (Nash, MWP, Jamison) i mediokritetski igraci (Meeks, Blake) narednih nekoliko godina nema puno razloga za optimizam u Lakerlandu.

meda

pre 11 godina

Bilo je prilicno smesno koliko sudije navlace za Lejkerse u zadnjim utakmicama, ali juce su preterali. 50 slobodnih, od cega 46 za samo 3 igraca. To je neki rekord, verovatno.

Steta za Kobea. Imao je fantasticnu sezonu za igraca u tim godinama. Verovatno je bio medju 10-15 najboljih igraca ove godine i medju 3 najbolja SGa (mozda za nijansu losiji od Hardena i Wadea). U svakom slucaju sjajno.
Povrede su ih unistile. Osnovni razlog zasto je Dantoni bio pogresan trener za njih (a mnogi su na to upozoravali) su njegove kratke rotacije koje su opasne za igrace u godinama (kao sto se na zalost videlo kod Kobea - nije ni cudo da se povredio kada ga ovaj nije vadio iz igre).

Za razliku od Kobea, ciju posvecenost kosarci i zelju za pobedom covek mora da postuje, njegovi fanovi su najcesce kosarkaske analfabete. Kada krenu da pominju all-star meceve i poene na jednoj utakmici da objasne kako je to bitno za listu najboljih igraca, mozes samo da se smejes.
Zbog istih mi je drago sto ce Lejkersi da ga amnestiraju na leto. Kobe je Kobe ali 80 milki je 80 milki. A igrac od 34 godine sa pokidanom ahilovom tetivom ne vredi tu kintu. Vreme je za penziju.
U svakom slucaju sjajna karijera. Na mojoj listi najboljih svih vremena je oko 10-tog mesta.

Myskina

pre 11 godina

Lik ima 35 godina, košarka je naporna i dinamična igra, evo pogledajte 35min po utakmici mu je prosek. Pa skoro sam gledao LAL protiv LAC, Kobi nije izašao iz igre nijednom. Teško je biti jedini stub ekipe koja na jedvite jade pokušava da uđe u plejof sa toliko godina. Ako je tako povređen, Lejkersi neće dobiti nijednu utakmicu.

nikola

pre 11 godina

Mozemo da se nadamo samo najboljem i sto brzem povratku! NBA bez njega nema mnogo smisla ... pa... mozda pocetak sl sezone, oktobra bi trebalo da ga gledamo... o okoncanju karijere nema ni govora! Potpisujem!

Proverio, dvaput

pre 11 godina

Zamor materijala - trpi tetiva decenijama i na kraju samo pukne, nema tu spasa, a cesto ni znakova upozorenja. Ako kaze da je cuo da je nesto puklo, znaci otisla. Meni jedna pukla sa 24, druga sa 34, oba puta iz cista mira, los trip. Moze da se vrati jedino ako ode pod noz, i to posteni, a ne ove mikrolaserske intervencijice koju upropastile Blanku Vlasic, Vijerija i Ronalda. Mene su u Beogradu krpili 2x3 sata i pravili mostic od butne bocne tetive, rizicno i maksimalno invazivno, ali brate sad sam kao terminator, dupli, igram ko nikad. U svakom slucaju dok se skroz oslobodi mentalnog pristiska procice jos dosta vremena, a ni onda ne bi trebalo da forsira toliko taj ludi odraz i promene pravca, tako da u prevodu - moze jos koju sezonu, ali ne kao pre - inace ode i 2.tetiva : (

Barcaboy

pre 11 godina

Ali da igra 45+ minuta svaku UTAKMICU pa to nema ama NIGDE..Umesto lepo kao Dankan odigra redovno 30 minuta sa pauzama..Strasno bre,pa bilo je pitanje vremena kad ce se povrediti..SIGURAN sam da ce se Kobi vratiti ma kolko god povreda bila teska,takav mentalitet nema niko!

Cutinho

pre 11 godina

Doslo mi da zaplacem kada je Bryant izasao...toliko mu je stalo da ovu matoru sklopociju od ekipe dovede do vrha,da mu se klanjam na tome...
A Stef Curry je mnogo dobar igrac,ali zadnjih 5min nije sutnuo na kos,a poslednju cetvrtinu dao je samo dva kosa...Zato je Kobi NAJBOLJI! JEDNOStAVNO!

Miki25

pre 11 godina

Durantulice, sto bi me bilo sramota sto sam rekao da je za mene najbolji kosarkas ikad u NBA? Koji si ti faktor pa da utices na moje misljenje?

Miloš

pre 11 godina

@sake
eto ti kad vec 5,6 utakmica za redom po 46,7 u tim godinama. Ne volim Brajanta uopste ali se iskreno nadam da ce se oporaviti, jer njegovu zelju za pobedom i takmicenjem trenutno mozda ima jos KG, niko vise.

Stanimir Branimir

pre 11 godina

Šteta, zvezda te večeri je bio Set Kari i sada ga niko ne pominje jer je bitnije što se Brajant povredio jer sa 35 godina igra na snagu i fizikalije a ne glavom (osim kada njome pokušava da ide kroz zid). Set je imao fantastičnu sezonu, a i veče (i ne jedino takvo ove sezone). 47 poena, (17/31 iz igre, 9/15 trojke), 9 asistencija (samo 1 izgubljena lopta) i 6 skokova. Sigurno je trenutno najbolji šuter NBA lige, a možda će vremenom postati i najbolji ikada. Za nekoga ko neretko uzme preko 10 šuteva za 3 poena, ima procenat za 3 preko 45%, što je se graniči sa naučnom fantastikom.

hallucinoman

pre 11 godina

A onda ovako...

West:
1. Thunder 59-21
2. Spurs 58-21
3. Nuggets 54-25
4. Clippers 53-26
5. Grizzlies 54-25
6. Warriors 45-35
7. Rockets 44-35
8. Lakers 43-37

Oklahoma - LA Lakers (Bryantless) 4:0
San Antonio - Houston 4:1
Denver - Golden State 4:2
LA Clippers - Memphis 2:4

Oklahoma - Memphis 4:2
San Antonio - Denver 4:3 (old and getting tired...)

Oklahoma - San Antonio 4:2

East:
1. Heat 63-16
2. Knicks 52-27
3. Pacers 49-30
4. Nets 47-32
5. Hawks 44-36
6. Bulls 43-36
7. Celtics 40-39
8. Bucks 37-42

Miami - Milwaukee 4:0
New York - Boston 2:4
Indiana - Chicago 4:3
Brooklyn - Atlanta 4:3 (what a waste of time)

Miami - Brooklyn 4:1
Indiana - Boston 2:4 (if Celtics healthy)

Miami - Boston 4:1 (ybg, ovo je moglo prošle godine, ali ove... a wall)

The Finals:
Miami - Oklahoma 2:4

Ode titula u Pič*ovac na Mlavi
Mixed feelings in Seattle
Disbelief in Florida, Riley summons own younger clone
End of an era in Boston, Ainge resigns (hopefully), KG should retire but doesn't, Pierce stays for another season
George Carl leaves Denver for personal (medical) reasons
Larry Bird finally gets it, and moves from Indianapolis to Boston
LA Lakers introspect, resign Bryant for his final 2 years
LA Clippers introspect, accept fate of a loser
Brookly Nets are now cooler than back in Jersey, still useless

I tako...

дурантула окц

pre 11 godina

@Miki25 ja ne volim brajanta, ali normalno da se ne radujem zato sto se povredio..ali ti da kazes da je najbolji svih vremena!? mene bi bilo sramota da kazem tako nesto pored svih onih legendi...meni je durant omiljeni kosarkas, ali ne kazem da je bolji od dzejmsa

Manimal

pre 11 godina

@meda

Pogledaj neku tekmu, nemoj samo da gledas statistiku. Ti ocigledno ili ne znas nista o kosarci, il si klasican hejter Brajanta/Lejkersa. Svejedno, Brajant je i sam rekao pre ove povrede da ako proceni da nije vise dovoljno dobar za svoje standarde da ce sam otici, i da nikad nece biti igrac koji daje po 18 poena po mecu (a standardi su mu ocigledno mnogo veci od standard bilo kog tima), tako da prica o amnestiranju je jos smesnija. Sa druge strane, danas ce se posle magnetne rezonance znati mnogo vise o povredi, mada vecina ljudi tvrdi da je dosta ozbiljno. Zelim mu brz oporavak. Lejkersi svejedno nisu imali neke sanse sa ovakvom odbranom, pitanje je kako ce to sad tek izgledati, mada kada se vrati Nes i dalje ce biti tim sa manje vise 3 all star igraca, tako da je sve moguce. Denver je nastavio da pobedjuje i bez 2 najbolja igraca, znam da nije isto, al eto cisto primer. poz

Pep

pre 11 godina

A sad Rampi, molim te pogledaj konkurenciju u istocnoj konferenciji te godine i ovu sad u zapadnoj. Pa ovaj Denver bi taj Klivlend razvalio 4:0.
Tako su i bili pocisceni od Sparsa 4:0 sto vazi za verovatno najlakse finale u istoriji NBA lige.
Kobi kad igra finale, on i osvoji :).
A budite uvereni da karijera NAJBOLJEG IGRACA ikad posle Jordana nece ovako da se zavrsi. Kobi ce da odigra narednu godinu to je sigurno i to na visokom nivou u inat vama koji ga pljujete jer je poznato da se ovde u Srbiji uvek najbolji pljuju. I ponovo ce i sa 35 godina da daje po 27,3 poena, da ima 6 asistencija i oko 5-6 skokova po utakmici.
Drugo, Stef Kari je strasan igrac, ali izvini NORMALNO je da ce da se prica vise o Kobijevoj povredi jer kad taj Stef Kari bude osvajao titule, bude mvp finala, mvp all star-a, najbolji strelac u istoriji all star-a, udje u prvih 5 strelaca u istoriji NBA lige, tada ce da ima paznju kao veliki Kobi Brajant.

Zeljko

pre 11 godina

"Bogunovicu treba da te bude sramota! Da ovim Lejkersima nije tog Kobija Brajanta oni ne bi bili ni 12!
A da taj Hauard nije ove sezone promasio jedno 120 bacanja Lejkersi bi odavno bili u play off-u! Takodje bilo bi dobro da znas da taj Kobi Brajant ima prosecno 6 asistencija sto je najvise od svih bekova sutera u NBA ligi!"

Hauard je promasio preko 320 bacanja :)
A za ovu drugu konstataciju... Kobi realno igra pleja, nema napada Lejkersa koji ne pocinje od njega, a lopta ga barem jednom dodirne u 95% napada.

Zg-boy

pre 11 godina

Dobro,povreda nije sporna,al mi nije jasno zar doktor na klupi kod timeauta nije mogao reć da ne baca bacanja,ne hoda bez veze da još sve ne pogorša ili polomi do kraja ako nije.Ja sam polomio prednje križne na koljenu pa se nisam digno s poda 20min,ne znam kako je kod tetive ali znam da oni baletani na nogometu završe na nosilima,zamota ih se u celofan i pošalje u najskuplju kliniku na snimanje odmah.Ovaj se stvarno čudno ponašao,zato vjerujem da ipak nije sve tako crno,ne znam možda griješim.

kvisko

pre 11 godina

Sad lepo u pemziju, vreme da i drugi malo igraju. Mnogo sebican lik, treba mu kupiti par lopti pa nek sam igra u dvoristu bez da nekom dodaje.
Davi i forsira do besvesti bez imalo obzira na saigrace. Aufiderzen, good bay.

Branko Bogunović

pre 11 godina

Kad forsira, sve vreme igra jedan na pet. Da nije tako odavno bi obezbedili play off, pogledajte samo izraz lica Dwight Howard-a i sve je jasno, Kobi ga je ucinio nezadovoljnim igracom.

No Name

pre 11 godina

Sve najbolje zelim Brajantu. Najgora povreda za sportistu, i ja se oporavljam od kidanja ahilove tetive i uopste nije naivna povreda. Prohodao sam 4 meseca nakon operacije. Oporavak traje od 6-10 meseci. :(

Rampi

pre 11 godina

Pep@Brajant je legenda i jedan od najboljih,slažem se.Reci mi molim te,da li slučajno misliš da su ovi Lejkersi slabiji od Klivlenda koji je Lebron odveo u finale?Ni u ludilu...

*

pre 11 godina

sta pricate vi o minutama ? pa normalno da igra toliko je nikog nema za zamjenu. pogledajte klupu lakersa pa ce vam sve biti jasno. ova ekipa bez njega ove sezone ne bi imala vise od 25 pobjeda. spursima je lakse rasporedjivati minute kad zapravo tamo ima neko da zamjeni duncana i ginobilija.
u tim lakersima osim njega nema covjeka koji si moze izraditi sut eeej o cem mi pricamo ?

vince carter

pre 11 godina

kompleksas bez granica da pogleda na youtube lakers championship prva tri,ponavljam kompleksas bez granica..svi ovde znamo ko je on...kompleksas bez granica,koji bi tako trebalo da se potpisuje..i samo za njega kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe...kompleksasu bez granica

Milan Galic

pre 11 godina

Kakva je velicina ovaj Kobi Brajant, kad na vest o njegovoj povredi ima 60 komentara, a na vest o 10 utakmica NBA lige jedva 9 komentara.

дурантула окц

pre 11 godina

pre ove utakmice sam racunao da ce juta da ima pobedu vise i izgubljenu manje, ali su lejkersi ovu pobedili, znaci na kraju bi juta trebala da ima izgubljenu manje...ali sad kad se povredio brajant, lejkersi nemaju nikakve sanse

Pep

pre 11 godina

bohemian, ja ovde iznosim cinjenice. Ali ajde posto je to kao sto kazes irelevantno, kazi mi molim te jel isto irelevantno to sto je 4. strelac u istoriji NBA lige i da ako nastavi karijeru bice i 3. strelac NBA lige? Jel isto irelevantno da je 5 puta uzeo prsten i 2 puta bio MVP finala? Jel irelevantno da je dao 81 poen na jednoj utakmic? Da je presstigao Jordana po broju asistencija?
Nebitno, znam da i ti cenis Kobija, ali si jednom odvalio tavku glupost da to nije normalno. Reko si kako je pitanje da li je on i medju 10 najboljih igraca u ligi. Sto moze da kaze samo neko ko je subjektivan, ja sam ti tada odgovorio na taj komentar i sada cu da ponovim ako treba da je on pi svim parametrima medju prva 5 igraca u istoriji kosarke i to ne moze da mu oduzme niko.
Da, a zasto je onda Lebron ( da se razumemo izuzetno cenim Lebrona i samatram ga trenutno najboljim na svetu), izgubio finale od Dalasa, jel i tad imao lose saigrace? Tacnije bolje je pitanje zasto je onako nestao u finalu, cak mi se cini da je na jednoj utakmici i dao ispod 10 poena.

bohemian

pre 11 godina

@Pep
Ne shvatam zasto u ama bas svakom komentaru moras da ponavljas to da je Kobe u top 5 ikada, ili, stavise, najbolji iza Jordana, ostavljas dojam kao da ni sam ne vjerujes u to pa tim besomucnim ponavljanjima zelis samog sebe uvjeriti da je tako, a tek ono najbolji strijelac u istoriji allstara, nadam se da si svjestan koliko je to irelevantno. Stalno imas potrebu da ga branis od nekoga, a kad ti ponestane argumenata izmisljas stvari ("kad Kobe igra finale on i dobije", a izgubio je dva finala). Njegove saigrace nastojis sto vise da unizis (da je Dwight toliko los Orlando sada ne bi bio jedan od dva najgora tima u ligi). Meni nije na kraj pameti da oduzmem bilo sta od onoga sto je napravio u svojoj blistavoj karijeri, ali ti si toliko zaljubljen u njega da ne mozes da podneses bilo kakvu konstruktivnu kritiku.

дурантула окц

pre 11 godina

@Kobe fadeaway ma da, malo je 30 ili 40 miliona, koliko ga vec placaju, neka mu daju jos neki da popuni pola salary cap-a

sveznalice

pre 11 godina

I na kraju Curry se zove Step ,Set , Stev ? ne znam samo pitam nemoj da se ljutite ,posto znate da je Kobi ostao u senci pa da i ja znam koga :D

Scottie Pippen

pre 11 godina

koliko bi ovaj tim lejkersa bez brajanta ostvario pobeda, nadam se da ćemo imati prilike da vidimo sledeće sezone, ako ostanu na okupu, mada je to vrlo malo verovatno. moje mišljenje je da bi imali isti broj pobeda i poraza sa i bez njega. hoću reći, koliko pomaže ekipi da dobije neke utakmice toliko joj i odmaže. velika je verovatnoća da će gasola amnestirati sledeće sezone jer im se ne isplati da drže igrača koji je plaćen 20 miliona (uz brajanta koji je plaćen 30) u timu koji ima vrlo malo šanse da se plasira u plejof

Fttt

pre 11 godina

Niko ne komentarise kako se zestoko namesta da Lakersi odu u play-off..50 slobodnih bacanja ovu utakmicu,na 16 za GS koji su ih nadigrali i zasluzili pobedu.Tako se radi cele sezone a sad u zavrsnici cak se i sudi protiv Jute.

Bojan

pre 11 godina

(Pep, 13. april 2013 13:43)
daj molim te
Kobi je izgubio finale od Detroita, istog onog kojeg je Lebron sa Klivlendom izbacio te sezone kada je zbrisan u finalu. Detroit jeste omatorio i nije toliko jak kao u sezoni kada su dobili LAL u finalu, ali su i dalje bili ekipa sampionskog kalibra.
To jeste bilo jedno od laksih finala u istoriji lige, ali uzmi u obzir da je jedini kvalitetan igrac u toj ekipi bio dvadesetdvogodisnji momak koji igra svoju cetvrtu NBA sezonu, covek jednostavno nije imao nikakvu pomoc, a odigrao je nesto ispod svog nivoa jer je podlegao atmosferi.
Realan odnos kvaliteta za to finale je bio 4-2, i te sezone bi verovatno i Finiks i Dalas dobio Klivlend u finalu, sto ce reci da je LBJ drzao sam ekipu u top 5 lige, sa ponavljam 22 godine
Osim toga Kobi je izgubio jos jedno finale.

za kraj, nadma se da Kobi nece imati vecih problema da se vrati do plejofa, ako ne, zelim mu odmor i oporavak do nove sezone.

Milan Galic

pre 11 godina

Durantulice, ja bi pre reko da je to zato sto je covek uradio nesto sto cela tvoja Oklahoma nije:).
A znaju ga verovatno po tome sto je osvojio 5 titula i 2 puta bio mvp finala. A koliko titula ima Oklahoma?
Cuti molim te i nemoj da se brukas, kad osvoji nesto taj tvoj Durantulica tad dodji pa se prosipaj ovde. Ali i ove sezone kao i prosle ce ga zagaziti Lebron Dzejms, ako i dodju do finala.

Kobi-folirant bez granica

pre 11 godina

Konacno nesto i lejkersima lose da se desi.Toliko pomoci od sudija nema cak ni Mancester Junajted u Engleskoj.Sad sigurno moze da se kaze da je njegova karijera pri kraju,osim ako mu nije ostala jos neka bombonica.Svaki realan posmatrac bi pre stavio Jutu nego lejkerse u plej of.Ovde nema takvih ali svejedno mojoj sreci nema kraja!Svaki kosarkaski siledzija je zasluzio neku povredu jer forsira iako je u godinama.Takav je i ovaj slucaj.

bohemian

pre 11 godina

@Pep
Ne znam odakle ti to da sam rekao da nije u 10 najboljih igraca u ligi, pa nisam lud, to se vjerovatno odnosilo na "all time" listu, tu je po meni oko 10. pozicije, mozda unutra, mozda ne, nijanse su to, ali je sigurno igrac koji je uz Tima Duncana ukupno gledano ostavio najdublji trag u NBA u post-Jordan eri.

Pep

pre 11 godina

bohemian, mislio sam na all time listu. Tu je Kobi u prvih 5, tacnije u prvih 4. Ovako to izgleda u anketi gde glasa ceo sveto: Jordan, Medzik, Dzabar, Kobi, Wilt.

JORDAN23

pre 11 godina

Pep i ostali Kobijevi ostrascenici prestanite vise da smarate sa tim stvarima poput 81 poena na utakmici, XXX nastupa na all-starovima , prestigao Jordana u asistencijama itd... cinjenica je da je osvojio 5 prstena, od toga bio 2 puta MVP finala i jedanput bio MVP regularnog dela sezone i to je to, pogodio je pravi tim, pravu fransizu, imao je pored sebe uvek dobre saigrace i kao takvom mu je put do uspeha bio dosta olaksan negoli da je ostao da igra u jednom Sarlotu. Kapa dole za sve te uspehe, za takvu karijeru al prestanite da ga uzidezete u nebesa kao da je najbolji igrac u istoriji posle Dzordana, nije ni u top10 kamoli u top5.

To sto je zlatno doba kosarke davno proslo ne znaci da ne mozete da provrsljate youtubom da pogledate malo klipove kako se igralo pre 20 godina pa onda koju pametnu da prozborite...

дурантула окц

pre 11 godina

@Milan Galic zato sto ga gura NBA, kad uradi nesto sto ostali rade svaku utamkicu onda je to kao potez godine! guraju ga zato sto imitira dzordana i zbog toga je toliko poznat...iako nije medju najboljima, svi znaju za njega...kao apple i samsung, telefoni prosecni, ali ih ima u svakoj reklami, zato svi znaju za njih i misle da su oni najbolji

meda

pre 11 godina

Bilo je prilicno smesno koliko sudije navlace za Lejkerse u zadnjim utakmicama, ali juce su preterali. 50 slobodnih, od cega 46 za samo 3 igraca. To je neki rekord, verovatno.

Steta za Kobea. Imao je fantasticnu sezonu za igraca u tim godinama. Verovatno je bio medju 10-15 najboljih igraca ove godine i medju 3 najbolja SGa (mozda za nijansu losiji od Hardena i Wadea). U svakom slucaju sjajno.
Povrede su ih unistile. Osnovni razlog zasto je Dantoni bio pogresan trener za njih (a mnogi su na to upozoravali) su njegove kratke rotacije koje su opasne za igrace u godinama (kao sto se na zalost videlo kod Kobea - nije ni cudo da se povredio kada ga ovaj nije vadio iz igre).

Za razliku od Kobea, ciju posvecenost kosarci i zelju za pobedom covek mora da postuje, njegovi fanovi su najcesce kosarkaske analfabete. Kada krenu da pominju all-star meceve i poene na jednoj utakmici da objasne kako je to bitno za listu najboljih igraca, mozes samo da se smejes.
Zbog istih mi je drago sto ce Lejkersi da ga amnestiraju na leto. Kobe je Kobe ali 80 milki je 80 milki. A igrac od 34 godine sa pokidanom ahilovom tetivom ne vredi tu kintu. Vreme je za penziju.
U svakom slucaju sjajna karijera. Na mojoj listi najboljih svih vremena je oko 10-tog mesta.

hallucinoman

pre 11 godina

A onda ovako...

West:
1. Thunder 59-21
2. Spurs 58-21
3. Nuggets 54-25
4. Clippers 53-26
5. Grizzlies 54-25
6. Warriors 45-35
7. Rockets 44-35
8. Lakers 43-37

Oklahoma - LA Lakers (Bryantless) 4:0
San Antonio - Houston 4:1
Denver - Golden State 4:2
LA Clippers - Memphis 2:4

Oklahoma - Memphis 4:2
San Antonio - Denver 4:3 (old and getting tired...)

Oklahoma - San Antonio 4:2

East:
1. Heat 63-16
2. Knicks 52-27
3. Pacers 49-30
4. Nets 47-32
5. Hawks 44-36
6. Bulls 43-36
7. Celtics 40-39
8. Bucks 37-42

Miami - Milwaukee 4:0
New York - Boston 2:4
Indiana - Chicago 4:3
Brooklyn - Atlanta 4:3 (what a waste of time)

Miami - Brooklyn 4:1
Indiana - Boston 2:4 (if Celtics healthy)

Miami - Boston 4:1 (ybg, ovo je moglo prošle godine, ali ove... a wall)

The Finals:
Miami - Oklahoma 2:4

Ode titula u Pič*ovac na Mlavi
Mixed feelings in Seattle
Disbelief in Florida, Riley summons own younger clone
End of an era in Boston, Ainge resigns (hopefully), KG should retire but doesn't, Pierce stays for another season
George Carl leaves Denver for personal (medical) reasons
Larry Bird finally gets it, and moves from Indianapolis to Boston
LA Lakers introspect, resign Bryant for his final 2 years
LA Clippers introspect, accept fate of a loser
Brookly Nets are now cooler than back in Jersey, still useless

I tako...

Branko Bogunović

pre 11 godina

Kad forsira, sve vreme igra jedan na pet. Da nije tako odavno bi obezbedili play off, pogledajte samo izraz lica Dwight Howard-a i sve je jasno, Kobi ga je ucinio nezadovoljnim igracom.

kvisko

pre 11 godina

Sad lepo u pemziju, vreme da i drugi malo igraju. Mnogo sebican lik, treba mu kupiti par lopti pa nek sam igra u dvoristu bez da nekom dodaje.
Davi i forsira do besvesti bez imalo obzira na saigrace. Aufiderzen, good bay.

Stanimir Branimir

pre 11 godina

Šteta, zvezda te večeri je bio Set Kari i sada ga niko ne pominje jer je bitnije što se Brajant povredio jer sa 35 godina igra na snagu i fizikalije a ne glavom (osim kada njome pokušava da ide kroz zid). Set je imao fantastičnu sezonu, a i veče (i ne jedino takvo ove sezone). 47 poena, (17/31 iz igre, 9/15 trojke), 9 asistencija (samo 1 izgubljena lopta) i 6 skokova. Sigurno je trenutno najbolji šuter NBA lige, a možda će vremenom postati i najbolji ikada. Za nekoga ko neretko uzme preko 10 šuteva za 3 poena, ima procenat za 3 preko 45%, što je se graniči sa naučnom fantastikom.

Kobi-folirant bez granica

pre 11 godina

Konacno nesto i lejkersima lose da se desi.Toliko pomoci od sudija nema cak ni Mancester Junajted u Engleskoj.Sad sigurno moze da se kaze da je njegova karijera pri kraju,osim ako mu nije ostala jos neka bombonica.Svaki realan posmatrac bi pre stavio Jutu nego lejkerse u plej of.Ovde nema takvih ali svejedno mojoj sreci nema kraja!Svaki kosarkaski siledzija je zasluzio neku povredu jer forsira iako je u godinama.Takav je i ovaj slucaj.

дурантула окц

pre 11 godina

@Miki25 ja ne volim brajanta, ali normalno da se ne radujem zato sto se povredio..ali ti da kazes da je najbolji svih vremena!? mene bi bilo sramota da kazem tako nesto pored svih onih legendi...meni je durant omiljeni kosarkas, ali ne kazem da je bolji od dzejmsa

Cutinho

pre 11 godina

Doslo mi da zaplacem kada je Bryant izasao...toliko mu je stalo da ovu matoru sklopociju od ekipe dovede do vrha,da mu se klanjam na tome...
A Stef Curry je mnogo dobar igrac,ali zadnjih 5min nije sutnuo na kos,a poslednju cetvrtinu dao je samo dva kosa...Zato je Kobi NAJBOLJI! JEDNOStAVNO!

bojan

pre 11 godina

Velika steta! Ne volim ni njega ni Lejkerse ali ovo nije zasluzio! Ipak, nadam se da ce se vratiti za play-off. Ako ne, vec me boli glava od prepucavanja ovde sta bi bilo kad bi bilo, da je igrao Kobi....

Pep

pre 11 godina

Bogunovicu treba da te bude sramota! Da ovim Lejkersima nije tog Kobija Brajanta oni ne bi bili ni 12!
A da taj Hauard nije ove sezone promasio jedno 120 bacanja Lejkersi bi odavno bili u play off-u! Takodje bilo bi dobro da znas da taj Kobi Brajant ima prosecno 6 asistencija sto je najvise od svih bekova sutera u NBA ligi! Da je protiv Nju Orleansa uzeo u poluvremenu oko 6 suteva, hteo da razigra tvog Dvajta i ostale, a onda je pogledao semafor i video da Lejkersi gube i sta je trebao da uradi?! Da pobegne od lopte? Mozda. Ali to rade neki drugi kosarkasi, ali ne i Kobi Brajant! On je uzeo loptu i sam dobio i Hornetse i Portland.
Tako da to sto pricas je neverovatna glupost i vidis se da ne znas ni sta je kosarkaska lopta! Covek u 3 utakmice imao 34 asistencije i ti si naso da mu pricas nesto.
Povredjen je zato sto ga je onaj ludi trener drzao u igri po 48 minuta.

Fttt

pre 11 godina

Niko ne komentarise kako se zestoko namesta da Lakersi odu u play-off..50 slobodnih bacanja ovu utakmicu,na 16 za GS koji su ih nadigrali i zasluzili pobedu.Tako se radi cele sezone a sad u zavrsnici cak se i sudi protiv Jute.

bohemian

pre 11 godina

@Pep
Ne shvatam zasto u ama bas svakom komentaru moras da ponavljas to da je Kobe u top 5 ikada, ili, stavise, najbolji iza Jordana, ostavljas dojam kao da ni sam ne vjerujes u to pa tim besomucnim ponavljanjima zelis samog sebe uvjeriti da je tako, a tek ono najbolji strijelac u istoriji allstara, nadam se da si svjestan koliko je to irelevantno. Stalno imas potrebu da ga branis od nekoga, a kad ti ponestane argumenata izmisljas stvari ("kad Kobe igra finale on i dobije", a izgubio je dva finala). Njegove saigrace nastojis sto vise da unizis (da je Dwight toliko los Orlando sada ne bi bio jedan od dva najgora tima u ligi). Meni nije na kraj pameti da oduzmem bilo sta od onoga sto je napravio u svojoj blistavoj karijeri, ali ti si toliko zaljubljen u njega da ne mozes da podneses bilo kakvu konstruktivnu kritiku.

Scottie Pippen

pre 11 godina

koliko bi ovaj tim lejkersa bez brajanta ostvario pobeda, nadam se da ćemo imati prilike da vidimo sledeće sezone, ako ostanu na okupu, mada je to vrlo malo verovatno. moje mišljenje je da bi imali isti broj pobeda i poraza sa i bez njega. hoću reći, koliko pomaže ekipi da dobije neke utakmice toliko joj i odmaže. velika je verovatnoća da će gasola amnestirati sledeće sezone jer im se ne isplati da drže igrača koji je plaćen 20 miliona (uz brajanta koji je plaćen 30) u timu koji ima vrlo malo šanse da se plasira u plejof

дурантула окц

pre 11 godina

@Kobe fadeaway ma da, malo je 30 ili 40 miliona, koliko ga vec placaju, neka mu daju jos neki da popuni pola salary cap-a

Miki25

pre 11 godina

Durantulice, sto bi me bilo sramota sto sam rekao da je za mene najbolji kosarkas ikad u NBA? Koji si ti faktor pa da utices na moje misljenje?

JORDAN23

pre 11 godina

Pep i ostali Kobijevi ostrascenici prestanite vise da smarate sa tim stvarima poput 81 poena na utakmici, XXX nastupa na all-starovima , prestigao Jordana u asistencijama itd... cinjenica je da je osvojio 5 prstena, od toga bio 2 puta MVP finala i jedanput bio MVP regularnog dela sezone i to je to, pogodio je pravi tim, pravu fransizu, imao je pored sebe uvek dobre saigrace i kao takvom mu je put do uspeha bio dosta olaksan negoli da je ostao da igra u jednom Sarlotu. Kapa dole za sve te uspehe, za takvu karijeru al prestanite da ga uzidezete u nebesa kao da je najbolji igrac u istoriji posle Dzordana, nije ni u top10 kamoli u top5.

To sto je zlatno doba kosarke davno proslo ne znaci da ne mozete da provrsljate youtubom da pogledate malo klipove kako se igralo pre 20 godina pa onda koju pametnu da prozborite...

Miki25

pre 11 godina

Nevjerovatan sok, prava nocna mora za sve fanove Lejkersa i Kobi Brajanta... Izgleda da je u pitanju najgori oblik ove povrede i da ce minimum 8-9 mjeseci biti vani! Nevjerovatan borac i ako se ko moze vratiti to je on ali u 35-toj godini izuzetno tesko da ne kazem nemoguce... Da li je moguce da ga brkica nakon one 2 povrede ne izvede vani na par minuta da se odmori? Kad ti igrac od 34 godine igra svaku noc po 45 i vise minuta ovo je bilo neminovno da se desi kad tad... Sto se tice meca, sjajne predstave oba tima i velika je steta sto ce se ovaj mec pamtiti mozda kao poslednji u karijeri za mene najboljeg svih vremena! Nadam se da nece biti likovanja zbog ovoga jer nijedan vrhunski sportista ne zasluzuje da dozivi ovakvu povredu... Brajant i Rouz povrijedjeni a to su mi 2 najomiljenija igraca! Zelim da se vasim omiljenim igracima ne desi ovako nesto i nek pobjedi najbolja ekipa ove godine... Praticu ostatak sezone ali vise komentarisati necu

bohemian

pre 11 godina

Prema prvim prognozama propustice najveci dio sezone 2013/14, ako ne i citavu. Bryantov ugovor apsorbuje trecinu salary cap-a Lakersa (cca 30 mil za narednu sezonu), Gasol ima oko 20, sto cini daleko vise nego bilo koji drugi par igraca u ligi (LeBron i Wade zaradjuju oko 15 mil manje kombinovano). Howard na ljeto postaje slobodan igrac, a jasno je da ce traziti max ugovor da bi ostao u LA. Ako tome dodamo da ostatak tima cine potroseni (Nash, MWP, Jamison) i mediokritetski igraci (Meeks, Blake) narednih nekoliko godina nema puno razloga za optimizam u Lakerlandu.

дурантула окц

pre 11 godina

@Milan Galic zato sto ga gura NBA, kad uradi nesto sto ostali rade svaku utamkicu onda je to kao potez godine! guraju ga zato sto imitira dzordana i zbog toga je toliko poznat...iako nije medju najboljima, svi znaju za njega...kao apple i samsung, telefoni prosecni, ali ih ima u svakoj reklami, zato svi znaju za njih i misle da su oni najbolji

Manimal

pre 11 godina

@meda

Pogledaj neku tekmu, nemoj samo da gledas statistiku. Ti ocigledno ili ne znas nista o kosarci, il si klasican hejter Brajanta/Lejkersa. Svejedno, Brajant je i sam rekao pre ove povrede da ako proceni da nije vise dovoljno dobar za svoje standarde da ce sam otici, i da nikad nece biti igrac koji daje po 18 poena po mecu (a standardi su mu ocigledno mnogo veci od standard bilo kog tima), tako da prica o amnestiranju je jos smesnija. Sa druge strane, danas ce se posle magnetne rezonance znati mnogo vise o povredi, mada vecina ljudi tvrdi da je dosta ozbiljno. Zelim mu brz oporavak. Lejkersi svejedno nisu imali neke sanse sa ovakvom odbranom, pitanje je kako ce to sad tek izgledati, mada kada se vrati Nes i dalje ce biti tim sa manje vise 3 all star igraca, tako da je sve moguce. Denver je nastavio da pobedjuje i bez 2 najbolja igraca, znam da nije isto, al eto cisto primer. poz

LAL

pre 11 godina

Ma da li je moguce !! Ja ne verujem :( :( 3 minuta pred kraj meca povreda... katastrofa za Lejkerse i posle ove povrede verovatno nece uci u playoff,dolaze im SA,bez Brajanta nista... Pray for Kobe !

Milan Nis

pre 11 godina

Vidi se da trener zna svoj posao,da coveka NI JEDNOM ne izvuce iz igre do tri minuta pre kraja!
Dobio je ovu bitku,ali ce izgubiti "rat"!

nikola

pre 11 godina

Mozemo da se nadamo samo najboljem i sto brzem povratku! NBA bez njega nema mnogo smisla ... pa... mozda pocetak sl sezone, oktobra bi trebalo da ga gledamo... o okoncanju karijere nema ni govora! Potpisujem!

vince carter

pre 11 godina

kompleksas bez granica da pogleda na youtube lakers championship prva tri,ponavljam kompleksas bez granica..svi ovde znamo ko je on...kompleksas bez granica,koji bi tako trebalo da se potpisuje..i samo za njega kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe,kobe...kompleksasu bez granica

Pep

pre 11 godina

A sad Rampi, molim te pogledaj konkurenciju u istocnoj konferenciji te godine i ovu sad u zapadnoj. Pa ovaj Denver bi taj Klivlend razvalio 4:0.
Tako su i bili pocisceni od Sparsa 4:0 sto vazi za verovatno najlakse finale u istoriji NBA lige.
Kobi kad igra finale, on i osvoji :).
A budite uvereni da karijera NAJBOLJEG IGRACA ikad posle Jordana nece ovako da se zavrsi. Kobi ce da odigra narednu godinu to je sigurno i to na visokom nivou u inat vama koji ga pljujete jer je poznato da se ovde u Srbiji uvek najbolji pljuju. I ponovo ce i sa 35 godina da daje po 27,3 poena, da ima 6 asistencija i oko 5-6 skokova po utakmici.
Drugo, Stef Kari je strasan igrac, ali izvini NORMALNO je da ce da se prica vise o Kobijevoj povredi jer kad taj Stef Kari bude osvajao titule, bude mvp finala, mvp all star-a, najbolji strelac u istoriji all star-a, udje u prvih 5 strelaca u istoriji NBA lige, tada ce da ima paznju kao veliki Kobi Brajant.

Silent

pre 11 godina

Covek koji cele sezone dokazuje koliko je mentalna snaga vaznija od fizicke. Nazalost njegov triumf nad telom je bio toliko kompletan da telo nije izdrzalo.

mj

pre 11 godina

ljudi zasto napadate trenera,on NIJE SMEO da izvede brayanta iz igre,jer mu ovaj to nije dozvolio.Cudim se da jos uvek ljudi veruju u lakerse,pa tamo vlada cista anarhija,njih je jedva drzao phil dzekson pod kontrolom a zamislite brku koji nema nikakav autoritet?

Pep

pre 11 godina

bohemian, ja ovde iznosim cinjenice. Ali ajde posto je to kao sto kazes irelevantno, kazi mi molim te jel isto irelevantno to sto je 4. strelac u istoriji NBA lige i da ako nastavi karijeru bice i 3. strelac NBA lige? Jel isto irelevantno da je 5 puta uzeo prsten i 2 puta bio MVP finala? Jel irelevantno da je dao 81 poen na jednoj utakmic? Da je presstigao Jordana po broju asistencija?
Nebitno, znam da i ti cenis Kobija, ali si jednom odvalio tavku glupost da to nije normalno. Reko si kako je pitanje da li je on i medju 10 najboljih igraca u ligi. Sto moze da kaze samo neko ko je subjektivan, ja sam ti tada odgovorio na taj komentar i sada cu da ponovim ako treba da je on pi svim parametrima medju prva 5 igraca u istoriji kosarke i to ne moze da mu oduzme niko.
Da, a zasto je onda Lebron ( da se razumemo izuzetno cenim Lebrona i samatram ga trenutno najboljim na svetu), izgubio finale od Dalasa, jel i tad imao lose saigrace? Tacnije bolje je pitanje zasto je onako nestao u finalu, cak mi se cini da je na jednoj utakmici i dao ispod 10 poena.

bohemian

pre 11 godina

@Pep
Ne znam odakle ti to da sam rekao da nije u 10 najboljih igraca u ligi, pa nisam lud, to se vjerovatno odnosilo na "all time" listu, tu je po meni oko 10. pozicije, mozda unutra, mozda ne, nijanse su to, ali je sigurno igrac koji je uz Tima Duncana ukupno gledano ostavio najdublji trag u NBA u post-Jordan eri.

Zg-boy

pre 11 godina

Kobe nije iznesen s terena nego je poslije timeouta zabio dva bacanja,odšepao u svlačionicu i poslije novinarima dao izjavu na nogama.
Povreda izgleda ozbiljno ali možda nije puknuće tetive. A 20ak min prije
izvrne gležanj i Brko ga ne vadi ni na sekundu.

Ralemvp

pre 11 godina

Nije ni cudo da se povredio kad vec nekoliko meceva ne izlazi iz igre sa skoro 35 godina to je preveliko opterecenje za telo.2 puta se pre toga povredio na mecu,ali je ipak nastavljao da igra.Poslednja 2 penala je sutirao sa jedne noge.Za utehu,verovatno bi i sa njim svejedno ispali u prvoj rundi.Oporavak ce trajati oko pola godine posle operacije.Taman bi se trebao vratiti pred pocetak sezone u oktobru.Bas steta i kao veliki navijac Lejkersa i ljubitelj omiljenog mi igraca Brajanta,nadam se da ce se oporaviti i vratiti da nastavimo da uzivamo u igrama ove legende.

дурантула окц

pre 11 godina

pre ove utakmice sam racunao da ce juta da ima pobedu vise i izgubljenu manje, ali su lejkersi ovu pobedili, znaci na kraju bi juta trebala da ima izgubljenu manje...ali sad kad se povredio brajant, lejkersi nemaju nikakve sanse

Rampi

pre 11 godina

Pep@Brajant je legenda i jedan od najboljih,slažem se.Reci mi molim te,da li slučajno misliš da su ovi Lejkersi slabiji od Klivlenda koji je Lebron odveo u finale?Ni u ludilu...

Zeljko

pre 11 godina

"Bogunovicu treba da te bude sramota! Da ovim Lejkersima nije tog Kobija Brajanta oni ne bi bili ni 12!
A da taj Hauard nije ove sezone promasio jedno 120 bacanja Lejkersi bi odavno bili u play off-u! Takodje bilo bi dobro da znas da taj Kobi Brajant ima prosecno 6 asistencija sto je najvise od svih bekova sutera u NBA ligi!"

Hauard je promasio preko 320 bacanja :)
A za ovu drugu konstataciju... Kobi realno igra pleja, nema napada Lejkersa koji ne pocinje od njega, a lopta ga barem jednom dodirne u 95% napada.

sveznalice

pre 11 godina

I na kraju Curry se zove Step ,Set , Stev ? ne znam samo pitam nemoj da se ljutite ,posto znate da je Kobi ostao u senci pa da i ja znam koga :D

shazam

pre 11 godina

Umor i visestruke povrede, sa sezonom koja ima 82 utakmice, na kraju dovedu do ovoga. Krenuo je na najobicniji ulaz i bez ikakvog kontakta, ode tetiva. U prvom poluvremenu je imao povredu kolena, ali je nastavio da igra, tj nije uopste izlazio iz igre. Verovatno je malo prilagodio svoje pokrete tom levom kolenu koje ga je sigurno bolelo, opteretio neke druge zglobove i ligamente...steta stvarno, uveren sam da ispadanje Lejkersa u 1. kolu ne bi bilo samo formalnost, kao sto su mnogi tvrdili. A ovako, nemaju prakticno nijednog solidnog beka, ostali su samo Blejk i Miks, i jedan i drugi blagi uzas u situacijama 1 na 1, i u odbrani i u napadu. Jedino se nadam da ovo ne znaci kraj Brajantove karijere, jer svi pravi ljubitelji kosarke zele da ga vide u jos jednom plejofu pre nego sto okaci patike o klin.

Barcaboy

pre 11 godina

Ali da igra 45+ minuta svaku UTAKMICU pa to nema ama NIGDE..Umesto lepo kao Dankan odigra redovno 30 minuta sa pauzama..Strasno bre,pa bilo je pitanje vremena kad ce se povrediti..SIGURAN sam da ce se Kobi vratiti ma kolko god povreda bila teska,takav mentalitet nema niko!

Bojan

pre 11 godina

(Pep, 13. april 2013 13:43)
daj molim te
Kobi je izgubio finale od Detroita, istog onog kojeg je Lebron sa Klivlendom izbacio te sezone kada je zbrisan u finalu. Detroit jeste omatorio i nije toliko jak kao u sezoni kada su dobili LAL u finalu, ali su i dalje bili ekipa sampionskog kalibra.
To jeste bilo jedno od laksih finala u istoriji lige, ali uzmi u obzir da je jedini kvalitetan igrac u toj ekipi bio dvadesetdvogodisnji momak koji igra svoju cetvrtu NBA sezonu, covek jednostavno nije imao nikakvu pomoc, a odigrao je nesto ispod svog nivoa jer je podlegao atmosferi.
Realan odnos kvaliteta za to finale je bio 4-2, i te sezone bi verovatno i Finiks i Dalas dobio Klivlend u finalu, sto ce reci da je LBJ drzao sam ekipu u top 5 lige, sa ponavljam 22 godine
Osim toga Kobi je izgubio jos jedno finale.

za kraj, nadma se da Kobi nece imati vecih problema da se vrati do plejofa, ako ne, zelim mu odmor i oporavak do nove sezone.

Miloš

pre 11 godina

@sake
eto ti kad vec 5,6 utakmica za redom po 46,7 u tim godinama. Ne volim Brajanta uopste ali se iskreno nadam da ce se oporaviti, jer njegovu zelju za pobedom i takmicenjem trenutno mozda ima jos KG, niko vise.

Zg-boy

pre 11 godina

Dobro,povreda nije sporna,al mi nije jasno zar doktor na klupi kod timeauta nije mogao reć da ne baca bacanja,ne hoda bez veze da još sve ne pogorša ili polomi do kraja ako nije.Ja sam polomio prednje križne na koljenu pa se nisam digno s poda 20min,ne znam kako je kod tetive ali znam da oni baletani na nogometu završe na nosilima,zamota ih se u celofan i pošalje u najskuplju kliniku na snimanje odmah.Ovaj se stvarno čudno ponašao,zato vjerujem da ipak nije sve tako crno,ne znam možda griješim.

*

pre 11 godina

sta pricate vi o minutama ? pa normalno da igra toliko je nikog nema za zamjenu. pogledajte klupu lakersa pa ce vam sve biti jasno. ova ekipa bez njega ove sezone ne bi imala vise od 25 pobjeda. spursima je lakse rasporedjivati minute kad zapravo tamo ima neko da zamjeni duncana i ginobilija.
u tim lakersima osim njega nema covjeka koji si moze izraditi sut eeej o cem mi pricamo ?

Milan Galic

pre 11 godina

Kakva je velicina ovaj Kobi Brajant, kad na vest o njegovoj povredi ima 60 komentara, a na vest o 10 utakmica NBA lige jedva 9 komentara.

reignman

pre 11 godina

Po twitteru citam da su preliminarni rezultati takvi da je verovatno pokidao tetivu, mada opet ne mora da znaci i to ima vise nivoa. Nadam se da je nije potpuno pokidao jer oporavak od takve povrede traje 9 meseci do godnu dana sto bi znacilo da je u najgorem slucaju ovo i kraj karijere, uzimajuci u obzir njegove godine. Ali opet to je Kobe i malo ko se vraca posle povreda brze od njega tako da se nikad ne zna, kazu ljudi da je plakao posle povrede sto znaci da je ozbiljno, danas bi trebao da snima to i znace se sa sigurnoscu koliko je ozbiljna povreda. Kako god bilo, nadam se da svi koji vole NBA nisu gledali sinoc poslednju utakmicu jedne legende i coveka koji je obelezio zadnjih 15 godina u ligi.

Myskina

pre 11 godina

Lik ima 35 godina, košarka je naporna i dinamična igra, evo pogledajte 35min po utakmici mu je prosek. Pa skoro sam gledao LAL protiv LAC, Kobi nije izašao iz igre nijednom. Teško je biti jedini stub ekipe koja na jedvite jade pokušava da uđe u plejof sa toliko godina. Ako je tako povređen, Lejkersi neće dobiti nijednu utakmicu.

Proverio, dvaput

pre 11 godina

Zamor materijala - trpi tetiva decenijama i na kraju samo pukne, nema tu spasa, a cesto ni znakova upozorenja. Ako kaze da je cuo da je nesto puklo, znaci otisla. Meni jedna pukla sa 24, druga sa 34, oba puta iz cista mira, los trip. Moze da se vrati jedino ako ode pod noz, i to posteni, a ne ove mikrolaserske intervencijice koju upropastile Blanku Vlasic, Vijerija i Ronalda. Mene su u Beogradu krpili 2x3 sata i pravili mostic od butne bocne tetive, rizicno i maksimalno invazivno, ali brate sad sam kao terminator, dupli, igram ko nikad. U svakom slucaju dok se skroz oslobodi mentalnog pristiska procice jos dosta vremena, a ni onda ne bi trebalo da forsira toliko taj ludi odraz i promene pravca, tako da u prevodu - moze jos koju sezonu, ali ne kao pre - inace ode i 2.tetiva : (

Milan Galic

pre 11 godina

Durantulice, ja bi pre reko da je to zato sto je covek uradio nesto sto cela tvoja Oklahoma nije:).
A znaju ga verovatno po tome sto je osvojio 5 titula i 2 puta bio mvp finala. A koliko titula ima Oklahoma?
Cuti molim te i nemoj da se brukas, kad osvoji nesto taj tvoj Durantulica tad dodji pa se prosipaj ovde. Ali i ove sezone kao i prosle ce ga zagaziti Lebron Dzejms, ako i dodju do finala.

No Name

pre 11 godina

Sve najbolje zelim Brajantu. Najgora povreda za sportistu, i ja se oporavljam od kidanja ahilove tetive i uopste nije naivna povreda. Prohodao sam 4 meseca nakon operacije. Oporavak traje od 6-10 meseci. :(

Pep

pre 11 godina

bohemian, mislio sam na all time listu. Tu je Kobi u prvih 5, tacnije u prvih 4. Ovako to izgleda u anketi gde glasa ceo sveto: Jordan, Medzik, Dzabar, Kobi, Wilt.