Olimpizam 94

Petak, 25.01.2013.

12:06

MOK ukida tekvondo na Igrama 2020?

Međunarodni olimpijski komitet (MOK) razmatra ukidanje tekvondoa iz programa Olimpijskih igara, od 2020. godine, piše Žurnal.

MOK ukida tekvondo na Igrama 2020? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Ksenija

pre 10 godina

karate je najbolji i najlepsi sport na svetu ali dok se ne ujedine sve federacije mozemo se oprostiti od karatea na olimpijadi

Vesna Pavlovic

pre 11 godina

Ne sudite o nečemu što niste upoznali
http://www.youtube.com/watch?v=5aAvJ69CP8Q
http://www.youtube.com/watch?v=n23MNyy6ELQ

zlatan za medalju

pre 11 godina

(Sent from my nexus 7, 26. januar 2013 08:14)

Tacno tako, plasirali smo se kao evropski vicesampioni do 23 godine, kao i 2004.

ја сам

pre 11 godina

Некада је све било лепше када је спорт био аматерски. Тад се играло из љубави. А ово сад је све горе...

гробар до гроба

pre 11 godina

Спортско пецање а сада и ГОЛФ!!!!! Хахаха, шта све неће да уведу, па Бејзбол су Амери угурали на ОИ мислећи да ће лако до злата па ништа, само хвали да се уведе још КВИДИЧ и да породица у којој су Сквош, Спортско Пецање, Голф итд. буде комплетна

Misa

pre 11 godina

Pa ne mogu da verujem!Umesto tekvondoa konkurišu neki sportovi za koje nikad nisam čuo! A za tekvondo sam davno čuo.Evo čim je pobedila Milica!

Džoni

pre 11 godina

Na kraju će ukinuti bazične sportove atletiku i plivanje a ostaviti samo ove snobovske! Samo lova,lova i lova! Karate bi po popularnosti u Svetu uz džudo morao da bude olimpijski sport wušu će Kinezi progurati jer je to njihov tradicionalni borilački sport kasnije nazvan kung fu! Ip Men i njegov najpoznatiji učenik Brus Li su ga proslavili širom Sveta!

mrle barakuda

pre 11 godina

kao I uvek, srbi vole da komentarišu nešto sto nisu nikad probali. skvos je jedan od najzdravijih sportova, izuzetno je popularan u indiji, pakistanu, velikoj britaniji, ostali zemljama komonvelta, celoj zapadnoj evropi, I severnoj africi. potrebna je izvršna fizička pripremljenost za ovaj sport. svakako je ozbiljniji I teži od gomile drugih sportova. za ove sto pljuju ragbi - to je jedan od tri najpopularnija sporta na planeti.

Žiks

pre 11 godina

Ne održavaju se olimpijske igre zbog sporta nego zbog profita. Sportisti su moderni gladijatori. Najviše novca se uvek slije u džepove najmoćnijima.

Tip&Tap

pre 11 godina

Za tekvondo nema zime, jedan od najsavremenijih i najmasovnijih sportova danasnjice,e sad sto u srbiji se slabo zna za njega to je do nase zatucanosti

Stefan Kurcubic

pre 11 godina

pa dobro, nek zamene, ako taj odabrani komitet smatra da ce se tako podici kvalitet, onda dobro. nek izbace sta treba i nek dodaju te nove.

syndum

pre 11 godina

Vusu je kung fu.
@(Dragi gledaoci, 25. januar 2013 14:14)

Uh, i jeste i nije tačno. Kinezi su oduvek za svoje borilačke veštine (kojih ima ogroman broj) koristili naziv vušu (wushu). Kovanica kung fu je više zapadnjačka nego kineska i nema veze sa borilačkim veštinama. Međutim, toliko se odomaćila da su sami kinezi počeli da svoje veštine zovu kung fu-om. Međutim, sad je nastala opšta papazjanija sa ovim terminima te se kung fu-om nazivaju tradicionalne kineske borilačke veštine odnosno veštine namenjene realnoj borbi, a vušu-om sportska veština formirana od strane drzave u kojoj se (po mišljenju dosta majstora) gubi borilački aspekt, a naglašava umetnička strana tako da više liči na gimnastiku, akrobatiku i balet nego na borilačke veštine.

objektivan

pre 11 godina

Novi sportovi su bas oni kojim se bave hiljade ljudi širom sveta, haha, pa ovi predlozi su smešni. Zamislite Olimpijske igre na kojima nema džudo ali ima wušu ???!!!, a roleri mi liče kao priprema za uvodjenje Rollerball-a 2024 godine.Svašta.....

patriot

pre 11 godina

koliko ljudi na svettu igra profesionalno golf?,mislim da je 0,0001,to je sport bogatih snobova.ostale navedene kao predloge sem (karatea) je bezveze komentarisati.

Leo

pre 11 godina

Mislim da je smesno ovo sto rade sa izmenama programa OI i sa sportovima koji nemaju nikakvu tradiciju, popularnost niti duh OI.

Sto se taekwondo-a tice, bilo bi lepo informisati se pre komentarisanja. Jedno je ono sto je taekwondo kod nas u javnosti, sport za koji niko nije znao pre OI, a drugo je ono sto je u svetu, narocito u poslednjih 10tak godina. Na svim kontinentima podjednako, u jako velikom broju zemalja, taekwondo je izrastao u najmasovniju i popularniju borilacku vestinu. I zapravo je bukvalno sve podredjeno gajenju kvaliteta koji ga uklapaju u olimpijske sportove.

Sramota je da se izbacuju stari sportovi poput dzudoa i vaterpola. Treba unapredjivati sport, prilagodjavati ga modernom vremenu, ciniti ga privlacnim ljudima, narocito kroz OI, ali izbaciti ustanovljene sportove, a ubacivati wakeboarding i slicne nebuloze je potpuno besmisleno i promasuje ono sto bi trebalo da bude cilj.

mićko

pre 11 godina

vaterpolo ukidaju jer samo ex juga igra završnice pa im nije interesantno! sramota.

mislim, igraće se na ZOI, ali ipak je to letnji sport!

Igor

pre 11 godina

Koliko je MOK korumpiran, pa to je strasno. Sta ce golf na OI? Da ne spominjem sportsko penjanje ili vusu. Stvarno se OI obesmisljavaju, od svih sportova kandidata samo su karate normalan sport.
Sto se tice tekvonda ono ostaje, ali sam za vaterplo zabrinut, jer ako Amerikanci i Australijanci dignu ruke od njega mozda ga i ukinu, jer MOK sigurno ne zeli sport gde dominiraju male zemlje.

Cale

pre 11 godina

Nisam za uvodjenje ovih nazovi sportova. Ali ako treba neki sport da se izbaci, mislim da najpre treba da se izbaci fudbal, posto fudbalsko takmicenje na olimpijskim igrama nema smisla, odnosno ne igraju najbolji sportisti, a samim tim nije ni atraktivno za gledanje.

Dragi gledaoci

pre 11 godina

Vusu je kung fu. Realno, mnogo popularnija disciplina od tekvondoa, sto ne znaci da treba ukinuti tekvondo.
Sportove treba ubacivati, npr. karate nije olimpijski sport, sto je suludo kad vidimo sta sve jeste.
Tradicionalne borilacke discipline bi trebale da budu mnogo zastupljenije na OI bas da bi se istakla razlika u odnosu na ove moderne gladijatorske makljaze po oktagonima na koje se narod lozi.

realno

pre 11 godina

ima li glupljeg sporta od brčkanja sa loptom ?
nit šta vidiš, nit znaš šta je sudija svirao - samo brojiš koliko je puta lopta upala u go.
garantovano mu je - adio.

tekvondo (i ne samo taj "sport")- smejurija. što se onda ne uvede i pljuvanje u dalj.

dzigi

pre 11 godina

Tekvondo je nacionalni sport u Južnoj Koreji, nešto kao fudbal i košarka u Srbiji. Tako da se ova pretnja pre može pročitati kao ucena J. Koreji da da više para ili ćao, jer je finansijski sve jača. Kao što neko reče, MOK mafija.

Жози

pre 11 godina

@MareZmaj Грешиш за рагби, у свету је заступљен отприлике колико и ватерполо(али постоје 3, 4 државе које конкуришу за медаље, баш као и у ватерполу). Са друге стране, ватерполо обожавам, не знам одакле им идеја да га укидају а убацују тамо неке ролере, вушуе и остале измишљене спортове. Смејурија, добро си рекао.

Eh...

pre 11 godina

& (Bojana S, 25. januar 2013 12:51) Bojanice sreco a da li mislis da su vusu, vejkbording, skvos i ko zna sta jos perspektivniji i zanimljiviji od tekvondoa ili vaterpola?

ROCKet

pre 11 godina

Pa zar DŽUDO?!!!
DŽUDO je jedan od najatraktivnijih sportova. Pored toga, u njemu treba pored snage,energije koristiti i mozak. To je najlepši sport.

Izbacite tekvando "sport" u kom se samo nogata

Dez

pre 11 godina

A sta je sa zimskim OI. Tu prvenstveno mislim na onaj sport gde se metlama trlja ispred klizajucih kegli do target-a. E ima li sta gluplje od toga. pa tim sportom treba da se bave penzioneri. Bocanje na ledu. Ma ima bar trecina sportova koje treba izbaciti sa OI.

Take Vondo

pre 11 godina

Dobra vest. Glomazni olimpijski program skratiti za trećinu i izbaciti sve "borilačke veštine", fudbal, rukomet, odbojku, košarku, vaterpolo... i onih pedeset disciplina iz streljaštva i streličarstva. Koga to zanima. I sve svesti na jedanaest dana.

Aleksandar

pre 11 godina

Biće glasanje, ali Tekvondo po mnogim kriterijumima nije u opticaju za izbacivanje. Prvo, posle Svetske fudbalske federacije (FIFA) svetska tekvondo federacija (WTF) je najbrojnija po broju članica (204 nacionalnih asocijacija je učlanjeno), drugo, ako se pogledaju osvajači medalja, svi kontineti su zastupljeni, čak jedine medalje za Avganistan i Gabon su iz tkd., treće, ako domaćini imaju uticaja, svi pobrojani su velesile u TKD, četvrto, nema sporta na OI koji bolje propagira fer-plej, poštovanje prema protivniku i pravednost sudijskih odluka (uvođenjem video replay-a, elektronskih oklopa, posebnih kvalifikacija za preko 5000 medj.sudija od koji 30 najboljih sude na OI.), peto, masovnost preko 70 miliona vežbača u svetu!
Ono što je možda najvažnije, WTF ništa ne prepušta slučaju, tako da je od nedavno i gen. sekretar postao francuz koji je u izvršnom odboru Olim.komiteta.

keneniza bekele

pre 11 godina

Al zato konjicka disciplina je puno zanimljivija na olimpijskim igrama koje su uzgred takmicenje LJUDI ne konja... e jadni li su britanci samo da oni ne znaju il da se ne pojavljuje na eurosport vestima dovoljno je da se i ukine.

Hrvat

pre 11 godina

Wakeboarding je skijanje na dasci na vodenoj površini. Posebno je popularan u SAD. Ocjenjuju se obavezni i slobodni manevri, a prvaka kao i u klizanju ocjenjivanjem određuju suci što je podložno manipulacijama. U svakom slučaju jedan zanimljiv ali ne baš atraktivan sport za gledanje i mislim da mu nije mjesto na Olimpijadi.

Edmund

pre 11 godina

Ko je citao Vrli Novi Svet moze da se priseti dela u kome pise o sportu.
Sustina je da se izbacuju normalni, stari sportovi, a uvode novi koji zahtevaju high-tech gedzete. Na taj nacin fabrike rade, jer treba sve te rekvizite proizvesti:

"Sport is a cornerstone of culture and is very popular, consisting of various bizarre games played using a bewildering array of high-tech gadgets, in order to keep factories busy. Games such as "Centrifugal Bumble-Puppy", "Riemann Surface Tennis", "Escalator Squash", and "Electro-Magnetic Golf" are major distractions for all levels of society, alongside more recognisable sports, including wrestling and swimming." (izvor wikipedia)

Hrlimo ka vrlom novom svetu (idijokratiji), hteli mi to ili ne.

Aleksandar

pre 11 godina

Strasno, jedino karate je sport vredan da se nadje na OI , a hoce da ubace rolere? . Kao da trambulina nije vec dovoljna glupost , oni zele da izbace judo i vaterpolo , kao sto sam rekao na pocetku , strasno :(

ZHB '94

pre 11 godina

Mi smo dobri samo u onim sportovima gde je slaba konkurencija. Ne secam se kad smo u velikim sportovima nesto ozbiljno uradili. Kao jaki u kosarci, a rezultati ocajni. Odbojka takodje, prvaci evrope i muskarci i zene, a nikakva medalja od njih. Mi jesmo jaka drzava u odnosu na velicinu, ali daleko od toga da smo dobri ko Spanija, Rusija... Cak i Nole nema prevelike uspehe na OI.

Eskobar

pre 11 godina

Jbg, bas nemamo srece, a za 2020 bi imali 450 takmicara.. "Za jedno mesto konkuriše 7 novih disciplina (softbol, karate, roleri, skvoš, sportsko penjanje, vejkbordink i vušu)".. Sta je vejkbordink?!? Hoce da izbace vaterpolo?!? Ajd ubacite lepo sport "Ko ce bolje da namesti frizuru kao Biber".. I svi srecni i zadovoljni.. Strasno u kom pravcu ide moderni sport..

Stefan

pre 11 godina

Ako neko zna da bi pojasni sta je softbol,skvos,vejkbordiong i vusu??
PS. S' obzirom da ce razmatra uvodjenje rolera pitanje je dana kad ce konkurisati i cuveno pljuvanje u dalj..

MOK-ŠOK

pre 11 godina

Ma sjajno,neka ukinu i vaterpolo,atletiku,kosarku,odbojku,rukomet,gimnastiku,tenis a neka ubace softbol,rolere,skvoš,vejkbordink,vušu,boćanje,bandzidzamping,zorbing,frizbi,kotrljanje sireva,bacanje mobilnog telefona,nosenje supruge,podvodni hokej,ekstremno peglanje i sutiranje potkolenice.

...

pre 11 godina

cemu to? sport sa velikom tradicijom, i koji je, sto je najvaznije, dostupan svima!
a da se ubace snobovski sportovi kao golf i vejkbord, koji su dostupni za 0.001% stanovnistva?

BariTokio1991

pre 11 godina

Citat:"Sve oko Olimpijskih igara je i velika politika..."

Ne. Sve oko Olimpijskih Igara, FIFA-e i UEFA-e (mislim na rukovodstva) je KORUPCIJA, BANDITIZAM I GUSARSTVO! Nema gorih zmijskih legala od rukovodstva tih organizacija! A sto se vušu sporta tiče i "vejkbordinka" (nema veze što je možda štamparska greška - jer je i onako vanvremenski glupo), to nam treba, milioni ljudi prate "vušu" (iako ne znam šta je to, volimmm), a da o "vejkbordinku" i ne pričam. Zaboravih i "sportsko penjanje", a dodao bih još svoj skromni prilog novim sportovima u nesportskom penjanju! Izbaciti sve normalne sportove a ovaj Olimpijski koncept proglasiti Alternativnim Sportskim Igrama! E, videli bismo brzo koliko bi interesovanje bilo za takvu vrstu "Igara"! Za sada, rukovodioci (mafijasi u odelima, obicno osamdesetak godina mladi) ubiraju milionske provizije, ne bi li "posredovali" kod uvodjenja suludih "sportskih" grana.

sovuljagic

pre 11 godina

Ukinu li tekvondo i vaterpolo, djokovic se do tad penzionise ili propadne, i medalji mozemo da se nadamo samo u streljastvu ili mozda fudbalu!:D

jao sunovrat

pre 11 godina

kakvi su ovo ustupci ovim japijima što se pale na neke nove 'cool' 'sportove'
treba da uvedu neki sport tipa 'iphone app development'

Djuki

pre 11 godina

Skvoš i vušu u konkurenciji da udju? Ma ajte molim vas. Nek izbace bandinton, i dosta jos glupih sportova... Pazi kad se razmatra da triatlon izbace, koji je jedan od najboljih sportova, tu se vidi prava fizicka sposobnost pojedinca, divan sport. A i vaterpolo je po meni najlepsi sport na svetu, a to sto su svi bangavi za njega sem nas balkanaca, sta da se radi...

Mr. No

pre 11 godina

Slažem se da karate treba da bude olimpijski sport. Zašto softbol a ne bejzbol? Ko će gledati olimpijski turnir u skvošu? A tek šta reći za sportsko penjanji i - pazi - rolere? I na kraju, šta su kog đavola vejkbording i vušu?

Ne mogu da verujem da bi hteli da izbace tekvondo i džudo... :(

Milan

pre 11 godina

I treba...na stranu to sto je nasa devojka uzela zlato tekvondo (kao i jos pregrst sportova, a narocito disciplina u pojedinacnim sportovima) ne zasluzuje da bude povlascen. Jednostavno, ako je tekvondo olimpijski sport, zasto onda nisu i ostali borilacki sportovi, zasto nije ragbi (sport koji treniraju milioni ljudi), americki fubal itd...?

republika

pre 11 godina

Ma jest, ukini taekvondo, a ostavi megapopularne sportove sa dubokom tradicijom poput rolera, sportskog penjanja i vušua. Ja prvi neću gledati Olimpijadu ako mi neko ukine vušu!

Bojana S

pre 11 godina

Dobro da li ovaj Milicin trener gleda oko sebe, ako je njhohov sport dobro zastupljen onda stvarno on ima problem sa realnoscu. Pa u Srbiji sad da pitas ljude na ulici sta je tevondo ne bi znali bar ne njih 95%
Taj sport nema buducnost bas kao ni vaterpolo.

jao sunovrat

pre 11 godina

kakvi su ovo ustupci ovim japijima što se pale na neke nove 'cool' 'sportove'
treba da uvedu neki sport tipa 'iphone app development'

MOK-ŠOK

pre 11 godina

Ma sjajno,neka ukinu i vaterpolo,atletiku,kosarku,odbojku,rukomet,gimnastiku,tenis a neka ubace softbol,rolere,skvoš,vejkbordink,vušu,boćanje,bandzidzamping,zorbing,frizbi,kotrljanje sireva,bacanje mobilnog telefona,nosenje supruge,podvodni hokej,ekstremno peglanje i sutiranje potkolenice.

Djuki

pre 11 godina

Skvoš i vušu u konkurenciji da udju? Ma ajte molim vas. Nek izbace bandinton, i dosta jos glupih sportova... Pazi kad se razmatra da triatlon izbace, koji je jedan od najboljih sportova, tu se vidi prava fizicka sposobnost pojedinca, divan sport. A i vaterpolo je po meni najlepsi sport na svetu, a to sto su svi bangavi za njega sem nas balkanaca, sta da se radi...

republika

pre 11 godina

Ma jest, ukini taekvondo, a ostavi megapopularne sportove sa dubokom tradicijom poput rolera, sportskog penjanja i vušua. Ja prvi neću gledati Olimpijadu ako mi neko ukine vušu!

Mr. No

pre 11 godina

Slažem se da karate treba da bude olimpijski sport. Zašto softbol a ne bejzbol? Ko će gledati olimpijski turnir u skvošu? A tek šta reći za sportsko penjanji i - pazi - rolere? I na kraju, šta su kog đavola vejkbording i vušu?

Ne mogu da verujem da bi hteli da izbace tekvondo i džudo... :(

Eskobar

pre 11 godina

Jbg, bas nemamo srece, a za 2020 bi imali 450 takmicara.. "Za jedno mesto konkuriše 7 novih disciplina (softbol, karate, roleri, skvoš, sportsko penjanje, vejkbordink i vušu)".. Sta je vejkbordink?!? Hoce da izbace vaterpolo?!? Ajd ubacite lepo sport "Ko ce bolje da namesti frizuru kao Biber".. I svi srecni i zadovoljni.. Strasno u kom pravcu ide moderni sport..

...

pre 11 godina

cemu to? sport sa velikom tradicijom, i koji je, sto je najvaznije, dostupan svima!
a da se ubace snobovski sportovi kao golf i vejkbord, koji su dostupni za 0.001% stanovnistva?

Hrvat

pre 11 godina

Wakeboarding je skijanje na dasci na vodenoj površini. Posebno je popularan u SAD. Ocjenjuju se obavezni i slobodni manevri, a prvaka kao i u klizanju ocjenjivanjem određuju suci što je podložno manipulacijama. U svakom slučaju jedan zanimljiv ali ne baš atraktivan sport za gledanje i mislim da mu nije mjesto na Olimpijadi.

keneniza bekele

pre 11 godina

Al zato konjicka disciplina je puno zanimljivija na olimpijskim igrama koje su uzgred takmicenje LJUDI ne konja... e jadni li su britanci samo da oni ne znaju il da se ne pojavljuje na eurosport vestima dovoljno je da se i ukine.

Stefan

pre 11 godina

Ako neko zna da bi pojasni sta je softbol,skvos,vejkbordiong i vusu??
PS. S' obzirom da ce razmatra uvodjenje rolera pitanje je dana kad ce konkurisati i cuveno pljuvanje u dalj..

Cale

pre 11 godina

Nisam za uvodjenje ovih nazovi sportova. Ali ako treba neki sport da se izbaci, mislim da najpre treba da se izbaci fudbal, posto fudbalsko takmicenje na olimpijskim igrama nema smisla, odnosno ne igraju najbolji sportisti, a samim tim nije ni atraktivno za gledanje.

BariTokio1991

pre 11 godina

Citat:"Sve oko Olimpijskih igara je i velika politika..."

Ne. Sve oko Olimpijskih Igara, FIFA-e i UEFA-e (mislim na rukovodstva) je KORUPCIJA, BANDITIZAM I GUSARSTVO! Nema gorih zmijskih legala od rukovodstva tih organizacija! A sto se vušu sporta tiče i "vejkbordinka" (nema veze što je možda štamparska greška - jer je i onako vanvremenski glupo), to nam treba, milioni ljudi prate "vušu" (iako ne znam šta je to, volimmm), a da o "vejkbordinku" i ne pričam. Zaboravih i "sportsko penjanje", a dodao bih još svoj skromni prilog novim sportovima u nesportskom penjanju! Izbaciti sve normalne sportove a ovaj Olimpijski koncept proglasiti Alternativnim Sportskim Igrama! E, videli bismo brzo koliko bi interesovanje bilo za takvu vrstu "Igara"! Za sada, rukovodioci (mafijasi u odelima, obicno osamdesetak godina mladi) ubiraju milionske provizije, ne bi li "posredovali" kod uvodjenja suludih "sportskih" grana.

Aleksandar

pre 11 godina

Strasno, jedino karate je sport vredan da se nadje na OI , a hoce da ubace rolere? . Kao da trambulina nije vec dovoljna glupost , oni zele da izbace judo i vaterpolo , kao sto sam rekao na pocetku , strasno :(

Aleksandar

pre 11 godina

Biće glasanje, ali Tekvondo po mnogim kriterijumima nije u opticaju za izbacivanje. Prvo, posle Svetske fudbalske federacije (FIFA) svetska tekvondo federacija (WTF) je najbrojnija po broju članica (204 nacionalnih asocijacija je učlanjeno), drugo, ako se pogledaju osvajači medalja, svi kontineti su zastupljeni, čak jedine medalje za Avganistan i Gabon su iz tkd., treće, ako domaćini imaju uticaja, svi pobrojani su velesile u TKD, četvrto, nema sporta na OI koji bolje propagira fer-plej, poštovanje prema protivniku i pravednost sudijskih odluka (uvođenjem video replay-a, elektronskih oklopa, posebnih kvalifikacija za preko 5000 medj.sudija od koji 30 najboljih sude na OI.), peto, masovnost preko 70 miliona vežbača u svetu!
Ono što je možda najvažnije, WTF ništa ne prepušta slučaju, tako da je od nedavno i gen. sekretar postao francuz koji je u izvršnom odboru Olim.komiteta.

Edmund

pre 11 godina

Ko je citao Vrli Novi Svet moze da se priseti dela u kome pise o sportu.
Sustina je da se izbacuju normalni, stari sportovi, a uvode novi koji zahtevaju high-tech gedzete. Na taj nacin fabrike rade, jer treba sve te rekvizite proizvesti:

"Sport is a cornerstone of culture and is very popular, consisting of various bizarre games played using a bewildering array of high-tech gadgets, in order to keep factories busy. Games such as "Centrifugal Bumble-Puppy", "Riemann Surface Tennis", "Escalator Squash", and "Electro-Magnetic Golf" are major distractions for all levels of society, alongside more recognisable sports, including wrestling and swimming." (izvor wikipedia)

Hrlimo ka vrlom novom svetu (idijokratiji), hteli mi to ili ne.

Igor

pre 11 godina

Koliko je MOK korumpiran, pa to je strasno. Sta ce golf na OI? Da ne spominjem sportsko penjanje ili vusu. Stvarno se OI obesmisljavaju, od svih sportova kandidata samo su karate normalan sport.
Sto se tice tekvonda ono ostaje, ali sam za vaterplo zabrinut, jer ako Amerikanci i Australijanci dignu ruke od njega mozda ga i ukinu, jer MOK sigurno ne zeli sport gde dominiraju male zemlje.

sovuljagic

pre 11 godina

Ukinu li tekvondo i vaterpolo, djokovic se do tad penzionise ili propadne, i medalji mozemo da se nadamo samo u streljastvu ili mozda fudbalu!:D

Жози

pre 11 godina

@MareZmaj Грешиш за рагби, у свету је заступљен отприлике колико и ватерполо(али постоје 3, 4 државе које конкуришу за медаље, баш као и у ватерполу). Са друге стране, ватерполо обожавам, не знам одакле им идеја да га укидају а убацују тамо неке ролере, вушуе и остале измишљене спортове. Смејурија, добро си рекао.

mićko

pre 11 godina

vaterpolo ukidaju jer samo ex juga igra završnice pa im nije interesantno! sramota.

mislim, igraće se na ZOI, ali ipak je to letnji sport!

Eh...

pre 11 godina

& (Bojana S, 25. januar 2013 12:51) Bojanice sreco a da li mislis da su vusu, vejkbording, skvos i ko zna sta jos perspektivniji i zanimljiviji od tekvondoa ili vaterpola?

Dez

pre 11 godina

A sta je sa zimskim OI. Tu prvenstveno mislim na onaj sport gde se metlama trlja ispred klizajucih kegli do target-a. E ima li sta gluplje od toga. pa tim sportom treba da se bave penzioneri. Bocanje na ledu. Ma ima bar trecina sportova koje treba izbaciti sa OI.

Leo

pre 11 godina

Mislim da je smesno ovo sto rade sa izmenama programa OI i sa sportovima koji nemaju nikakvu tradiciju, popularnost niti duh OI.

Sto se taekwondo-a tice, bilo bi lepo informisati se pre komentarisanja. Jedno je ono sto je taekwondo kod nas u javnosti, sport za koji niko nije znao pre OI, a drugo je ono sto je u svetu, narocito u poslednjih 10tak godina. Na svim kontinentima podjednako, u jako velikom broju zemalja, taekwondo je izrastao u najmasovniju i popularniju borilacku vestinu. I zapravo je bukvalno sve podredjeno gajenju kvaliteta koji ga uklapaju u olimpijske sportove.

Sramota je da se izbacuju stari sportovi poput dzudoa i vaterpola. Treba unapredjivati sport, prilagodjavati ga modernom vremenu, ciniti ga privlacnim ljudima, narocito kroz OI, ali izbaciti ustanovljene sportove, a ubacivati wakeboarding i slicne nebuloze je potpuno besmisleno i promasuje ono sto bi trebalo da bude cilj.

objektivan

pre 11 godina

Novi sportovi su bas oni kojim se bave hiljade ljudi širom sveta, haha, pa ovi predlozi su smešni. Zamislite Olimpijske igre na kojima nema džudo ali ima wušu ???!!!, a roleri mi liče kao priprema za uvodjenje Rollerball-a 2024 godine.Svašta.....

ROCKet

pre 11 godina

Pa zar DŽUDO?!!!
DŽUDO je jedan od najatraktivnijih sportova. Pored toga, u njemu treba pored snage,energije koristiti i mozak. To je najlepši sport.

Izbacite tekvando "sport" u kom se samo nogata

dzigi

pre 11 godina

Tekvondo je nacionalni sport u Južnoj Koreji, nešto kao fudbal i košarka u Srbiji. Tako da se ova pretnja pre može pročitati kao ucena J. Koreji da da više para ili ćao, jer je finansijski sve jača. Kao što neko reče, MOK mafija.

patriot

pre 11 godina

koliko ljudi na svettu igra profesionalno golf?,mislim da je 0,0001,to je sport bogatih snobova.ostale navedene kao predloge sem (karatea) je bezveze komentarisati.

ZHB '94

pre 11 godina

Mi smo dobri samo u onim sportovima gde je slaba konkurencija. Ne secam se kad smo u velikim sportovima nesto ozbiljno uradili. Kao jaki u kosarci, a rezultati ocajni. Odbojka takodje, prvaci evrope i muskarci i zene, a nikakva medalja od njih. Mi jesmo jaka drzava u odnosu na velicinu, ali daleko od toga da smo dobri ko Spanija, Rusija... Cak i Nole nema prevelike uspehe na OI.

Milan

pre 11 godina

I treba...na stranu to sto je nasa devojka uzela zlato tekvondo (kao i jos pregrst sportova, a narocito disciplina u pojedinacnim sportovima) ne zasluzuje da bude povlascen. Jednostavno, ako je tekvondo olimpijski sport, zasto onda nisu i ostali borilacki sportovi, zasto nije ragbi (sport koji treniraju milioni ljudi), americki fubal itd...?

Dragi gledaoci

pre 11 godina

Vusu je kung fu. Realno, mnogo popularnija disciplina od tekvondoa, sto ne znaci da treba ukinuti tekvondo.
Sportove treba ubacivati, npr. karate nije olimpijski sport, sto je suludo kad vidimo sta sve jeste.
Tradicionalne borilacke discipline bi trebale da budu mnogo zastupljenije na OI bas da bi se istakla razlika u odnosu na ove moderne gladijatorske makljaze po oktagonima na koje se narod lozi.

Bojana S

pre 11 godina

Dobro da li ovaj Milicin trener gleda oko sebe, ako je njhohov sport dobro zastupljen onda stvarno on ima problem sa realnoscu. Pa u Srbiji sad da pitas ljude na ulici sta je tevondo ne bi znali bar ne njih 95%
Taj sport nema buducnost bas kao ni vaterpolo.

Tip&Tap

pre 11 godina

Za tekvondo nema zime, jedan od najsavremenijih i najmasovnijih sportova danasnjice,e sad sto u srbiji se slabo zna za njega to je do nase zatucanosti

Misa

pre 11 godina

Pa ne mogu da verujem!Umesto tekvondoa konkurišu neki sportovi za koje nikad nisam čuo! A za tekvondo sam davno čuo.Evo čim je pobedila Milica!

realno

pre 11 godina

ima li glupljeg sporta od brčkanja sa loptom ?
nit šta vidiš, nit znaš šta je sudija svirao - samo brojiš koliko je puta lopta upala u go.
garantovano mu je - adio.

tekvondo (i ne samo taj "sport")- smejurija. što se onda ne uvede i pljuvanje u dalj.

Žiks

pre 11 godina

Ne održavaju se olimpijske igre zbog sporta nego zbog profita. Sportisti su moderni gladijatori. Najviše novca se uvek slije u džepove najmoćnijima.

Džoni

pre 11 godina

Na kraju će ukinuti bazične sportove atletiku i plivanje a ostaviti samo ove snobovske! Samo lova,lova i lova! Karate bi po popularnosti u Svetu uz džudo morao da bude olimpijski sport wušu će Kinezi progurati jer je to njihov tradicionalni borilački sport kasnije nazvan kung fu! Ip Men i njegov najpoznatiji učenik Brus Li su ga proslavili širom Sveta!

Take Vondo

pre 11 godina

Dobra vest. Glomazni olimpijski program skratiti za trećinu i izbaciti sve "borilačke veštine", fudbal, rukomet, odbojku, košarku, vaterpolo... i onih pedeset disciplina iz streljaštva i streličarstva. Koga to zanima. I sve svesti na jedanaest dana.

syndum

pre 11 godina

Vusu je kung fu.
@(Dragi gledaoci, 25. januar 2013 14:14)

Uh, i jeste i nije tačno. Kinezi su oduvek za svoje borilačke veštine (kojih ima ogroman broj) koristili naziv vušu (wushu). Kovanica kung fu je više zapadnjačka nego kineska i nema veze sa borilačkim veštinama. Međutim, toliko se odomaćila da su sami kinezi počeli da svoje veštine zovu kung fu-om. Međutim, sad je nastala opšta papazjanija sa ovim terminima te se kung fu-om nazivaju tradicionalne kineske borilačke veštine odnosno veštine namenjene realnoj borbi, a vušu-om sportska veština formirana od strane drzave u kojoj se (po mišljenju dosta majstora) gubi borilački aspekt, a naglašava umetnička strana tako da više liči na gimnastiku, akrobatiku i balet nego na borilačke veštine.

mrle barakuda

pre 11 godina

kao I uvek, srbi vole da komentarišu nešto sto nisu nikad probali. skvos je jedan od najzdravijih sportova, izuzetno je popularan u indiji, pakistanu, velikoj britaniji, ostali zemljama komonvelta, celoj zapadnoj evropi, I severnoj africi. potrebna je izvršna fizička pripremljenost za ovaj sport. svakako je ozbiljniji I teži od gomile drugih sportova. za ove sto pljuju ragbi - to je jedan od tri najpopularnija sporta na planeti.

Stefan Kurcubic

pre 11 godina

pa dobro, nek zamene, ako taj odabrani komitet smatra da ce se tako podici kvalitet, onda dobro. nek izbace sta treba i nek dodaju te nove.

гробар до гроба

pre 11 godina

Спортско пецање а сада и ГОЛФ!!!!! Хахаха, шта све неће да уведу, па Бејзбол су Амери угурали на ОИ мислећи да ће лако до злата па ништа, само хвали да се уведе још КВИДИЧ и да породица у којој су Сквош, Спортско Пецање, Голф итд. буде комплетна

ја сам

pre 11 godina

Некада је све било лепше када је спорт био аматерски. Тад се играло из љубави. А ово сад је све горе...

Vesna Pavlovic

pre 11 godina

Ne sudite o nečemu što niste upoznali
http://www.youtube.com/watch?v=5aAvJ69CP8Q
http://www.youtube.com/watch?v=n23MNyy6ELQ

zlatan za medalju

pre 11 godina

(Sent from my nexus 7, 26. januar 2013 08:14)

Tacno tako, plasirali smo se kao evropski vicesampioni do 23 godine, kao i 2004.

Ksenija

pre 10 godina

karate je najbolji i najlepsi sport na svetu ali dok se ne ujedine sve federacije mozemo se oprostiti od karatea na olimpijadi

ZHB '94

pre 11 godina

Mi smo dobri samo u onim sportovima gde je slaba konkurencija. Ne secam se kad smo u velikim sportovima nesto ozbiljno uradili. Kao jaki u kosarci, a rezultati ocajni. Odbojka takodje, prvaci evrope i muskarci i zene, a nikakva medalja od njih. Mi jesmo jaka drzava u odnosu na velicinu, ali daleko od toga da smo dobri ko Spanija, Rusija... Cak i Nole nema prevelike uspehe na OI.

Bojana S

pre 11 godina

Dobro da li ovaj Milicin trener gleda oko sebe, ako je njhohov sport dobro zastupljen onda stvarno on ima problem sa realnoscu. Pa u Srbiji sad da pitas ljude na ulici sta je tevondo ne bi znali bar ne njih 95%
Taj sport nema buducnost bas kao ni vaterpolo.

realno

pre 11 godina

ima li glupljeg sporta od brčkanja sa loptom ?
nit šta vidiš, nit znaš šta je sudija svirao - samo brojiš koliko je puta lopta upala u go.
garantovano mu je - adio.

tekvondo (i ne samo taj "sport")- smejurija. što se onda ne uvede i pljuvanje u dalj.

Milan

pre 11 godina

I treba...na stranu to sto je nasa devojka uzela zlato tekvondo (kao i jos pregrst sportova, a narocito disciplina u pojedinacnim sportovima) ne zasluzuje da bude povlascen. Jednostavno, ako je tekvondo olimpijski sport, zasto onda nisu i ostali borilacki sportovi, zasto nije ragbi (sport koji treniraju milioni ljudi), americki fubal itd...?

mrle barakuda

pre 11 godina

kao I uvek, srbi vole da komentarišu nešto sto nisu nikad probali. skvos je jedan od najzdravijih sportova, izuzetno je popularan u indiji, pakistanu, velikoj britaniji, ostali zemljama komonvelta, celoj zapadnoj evropi, I severnoj africi. potrebna je izvršna fizička pripremljenost za ovaj sport. svakako je ozbiljniji I teži od gomile drugih sportova. za ove sto pljuju ragbi - to je jedan od tri najpopularnija sporta na planeti.

Take Vondo

pre 11 godina

Dobra vest. Glomazni olimpijski program skratiti za trećinu i izbaciti sve "borilačke veštine", fudbal, rukomet, odbojku, košarku, vaterpolo... i onih pedeset disciplina iz streljaštva i streličarstva. Koga to zanima. I sve svesti na jedanaest dana.

ROCKet

pre 11 godina

Pa zar DŽUDO?!!!
DŽUDO je jedan od najatraktivnijih sportova. Pored toga, u njemu treba pored snage,energije koristiti i mozak. To je najlepši sport.

Izbacite tekvando "sport" u kom se samo nogata

Djuki

pre 11 godina

Skvoš i vušu u konkurenciji da udju? Ma ajte molim vas. Nek izbace bandinton, i dosta jos glupih sportova... Pazi kad se razmatra da triatlon izbace, koji je jedan od najboljih sportova, tu se vidi prava fizicka sposobnost pojedinca, divan sport. A i vaterpolo je po meni najlepsi sport na svetu, a to sto su svi bangavi za njega sem nas balkanaca, sta da se radi...

Dez

pre 11 godina

A sta je sa zimskim OI. Tu prvenstveno mislim na onaj sport gde se metlama trlja ispred klizajucih kegli do target-a. E ima li sta gluplje od toga. pa tim sportom treba da se bave penzioneri. Bocanje na ledu. Ma ima bar trecina sportova koje treba izbaciti sa OI.

Tip&Tap

pre 11 godina

Za tekvondo nema zime, jedan od najsavremenijih i najmasovnijih sportova danasnjice,e sad sto u srbiji se slabo zna za njega to je do nase zatucanosti

Stefan Kurcubic

pre 11 godina

pa dobro, nek zamene, ako taj odabrani komitet smatra da ce se tako podici kvalitet, onda dobro. nek izbace sta treba i nek dodaju te nove.

jao sunovrat

pre 11 godina

kakvi su ovo ustupci ovim japijima što se pale na neke nove 'cool' 'sportove'
treba da uvedu neki sport tipa 'iphone app development'

republika

pre 11 godina

Ma jest, ukini taekvondo, a ostavi megapopularne sportove sa dubokom tradicijom poput rolera, sportskog penjanja i vušua. Ja prvi neću gledati Olimpijadu ako mi neko ukine vušu!

keneniza bekele

pre 11 godina

Al zato konjicka disciplina je puno zanimljivija na olimpijskim igrama koje su uzgred takmicenje LJUDI ne konja... e jadni li su britanci samo da oni ne znaju il da se ne pojavljuje na eurosport vestima dovoljno je da se i ukine.

Eskobar

pre 11 godina

Jbg, bas nemamo srece, a za 2020 bi imali 450 takmicara.. "Za jedno mesto konkuriše 7 novih disciplina (softbol, karate, roleri, skvoš, sportsko penjanje, vejkbordink i vušu)".. Sta je vejkbordink?!? Hoce da izbace vaterpolo?!? Ajd ubacite lepo sport "Ko ce bolje da namesti frizuru kao Biber".. I svi srecni i zadovoljni.. Strasno u kom pravcu ide moderni sport..

MOK-ŠOK

pre 11 godina

Ma sjajno,neka ukinu i vaterpolo,atletiku,kosarku,odbojku,rukomet,gimnastiku,tenis a neka ubace softbol,rolere,skvoš,vejkbordink,vušu,boćanje,bandzidzamping,zorbing,frizbi,kotrljanje sireva,bacanje mobilnog telefona,nosenje supruge,podvodni hokej,ekstremno peglanje i sutiranje potkolenice.

Misa

pre 11 godina

Pa ne mogu da verujem!Umesto tekvondoa konkurišu neki sportovi za koje nikad nisam čuo! A za tekvondo sam davno čuo.Evo čim je pobedila Milica!

Mr. No

pre 11 godina

Slažem se da karate treba da bude olimpijski sport. Zašto softbol a ne bejzbol? Ko će gledati olimpijski turnir u skvošu? A tek šta reći za sportsko penjanji i - pazi - rolere? I na kraju, šta su kog đavola vejkbording i vušu?

Ne mogu da verujem da bi hteli da izbace tekvondo i džudo... :(

sovuljagic

pre 11 godina

Ukinu li tekvondo i vaterpolo, djokovic se do tad penzionise ili propadne, i medalji mozemo da se nadamo samo u streljastvu ili mozda fudbalu!:D

Eh...

pre 11 godina

& (Bojana S, 25. januar 2013 12:51) Bojanice sreco a da li mislis da su vusu, vejkbording, skvos i ko zna sta jos perspektivniji i zanimljiviji od tekvondoa ili vaterpola?

Žiks

pre 11 godina

Ne održavaju se olimpijske igre zbog sporta nego zbog profita. Sportisti su moderni gladijatori. Najviše novca se uvek slije u džepove najmoćnijima.

гробар до гроба

pre 11 godina

Спортско пецање а сада и ГОЛФ!!!!! Хахаха, шта све неће да уведу, па Бејзбол су Амери угурали на ОИ мислећи да ће лако до злата па ништа, само хвали да се уведе још КВИДИЧ и да породица у којој су Сквош, Спортско Пецање, Голф итд. буде комплетна

...

pre 11 godina

cemu to? sport sa velikom tradicijom, i koji je, sto je najvaznije, dostupan svima!
a da se ubace snobovski sportovi kao golf i vejkbord, koji su dostupni za 0.001% stanovnistva?

Stefan

pre 11 godina

Ako neko zna da bi pojasni sta je softbol,skvos,vejkbordiong i vusu??
PS. S' obzirom da ce razmatra uvodjenje rolera pitanje je dana kad ce konkurisati i cuveno pljuvanje u dalj..

Edmund

pre 11 godina

Ko je citao Vrli Novi Svet moze da se priseti dela u kome pise o sportu.
Sustina je da se izbacuju normalni, stari sportovi, a uvode novi koji zahtevaju high-tech gedzete. Na taj nacin fabrike rade, jer treba sve te rekvizite proizvesti:

"Sport is a cornerstone of culture and is very popular, consisting of various bizarre games played using a bewildering array of high-tech gadgets, in order to keep factories busy. Games such as "Centrifugal Bumble-Puppy", "Riemann Surface Tennis", "Escalator Squash", and "Electro-Magnetic Golf" are major distractions for all levels of society, alongside more recognisable sports, including wrestling and swimming." (izvor wikipedia)

Hrlimo ka vrlom novom svetu (idijokratiji), hteli mi to ili ne.

patriot

pre 11 godina

koliko ljudi na svettu igra profesionalno golf?,mislim da je 0,0001,to je sport bogatih snobova.ostale navedene kao predloge sem (karatea) je bezveze komentarisati.

mićko

pre 11 godina

vaterpolo ukidaju jer samo ex juga igra završnice pa im nije interesantno! sramota.

mislim, igraće se na ZOI, ali ipak je to letnji sport!

objektivan

pre 11 godina

Novi sportovi su bas oni kojim se bave hiljade ljudi širom sveta, haha, pa ovi predlozi su smešni. Zamislite Olimpijske igre na kojima nema džudo ali ima wušu ???!!!, a roleri mi liče kao priprema za uvodjenje Rollerball-a 2024 godine.Svašta.....

Aleksandar

pre 11 godina

Biće glasanje, ali Tekvondo po mnogim kriterijumima nije u opticaju za izbacivanje. Prvo, posle Svetske fudbalske federacije (FIFA) svetska tekvondo federacija (WTF) je najbrojnija po broju članica (204 nacionalnih asocijacija je učlanjeno), drugo, ako se pogledaju osvajači medalja, svi kontineti su zastupljeni, čak jedine medalje za Avganistan i Gabon su iz tkd., treće, ako domaćini imaju uticaja, svi pobrojani su velesile u TKD, četvrto, nema sporta na OI koji bolje propagira fer-plej, poštovanje prema protivniku i pravednost sudijskih odluka (uvođenjem video replay-a, elektronskih oklopa, posebnih kvalifikacija za preko 5000 medj.sudija od koji 30 najboljih sude na OI.), peto, masovnost preko 70 miliona vežbača u svetu!
Ono što je možda najvažnije, WTF ništa ne prepušta slučaju, tako da je od nedavno i gen. sekretar postao francuz koji je u izvršnom odboru Olim.komiteta.

Igor

pre 11 godina

Koliko je MOK korumpiran, pa to je strasno. Sta ce golf na OI? Da ne spominjem sportsko penjanje ili vusu. Stvarno se OI obesmisljavaju, od svih sportova kandidata samo su karate normalan sport.
Sto se tice tekvonda ono ostaje, ali sam za vaterplo zabrinut, jer ako Amerikanci i Australijanci dignu ruke od njega mozda ga i ukinu, jer MOK sigurno ne zeli sport gde dominiraju male zemlje.

ја сам

pre 11 godina

Некада је све било лепше када је спорт био аматерски. Тад се играло из љубави. А ово сад је све горе...

BariTokio1991

pre 11 godina

Citat:"Sve oko Olimpijskih igara je i velika politika..."

Ne. Sve oko Olimpijskih Igara, FIFA-e i UEFA-e (mislim na rukovodstva) je KORUPCIJA, BANDITIZAM I GUSARSTVO! Nema gorih zmijskih legala od rukovodstva tih organizacija! A sto se vušu sporta tiče i "vejkbordinka" (nema veze što je možda štamparska greška - jer je i onako vanvremenski glupo), to nam treba, milioni ljudi prate "vušu" (iako ne znam šta je to, volimmm), a da o "vejkbordinku" i ne pričam. Zaboravih i "sportsko penjanje", a dodao bih još svoj skromni prilog novim sportovima u nesportskom penjanju! Izbaciti sve normalne sportove a ovaj Olimpijski koncept proglasiti Alternativnim Sportskim Igrama! E, videli bismo brzo koliko bi interesovanje bilo za takvu vrstu "Igara"! Za sada, rukovodioci (mafijasi u odelima, obicno osamdesetak godina mladi) ubiraju milionske provizije, ne bi li "posredovali" kod uvodjenja suludih "sportskih" grana.

Aleksandar

pre 11 godina

Strasno, jedino karate je sport vredan da se nadje na OI , a hoce da ubace rolere? . Kao da trambulina nije vec dovoljna glupost , oni zele da izbace judo i vaterpolo , kao sto sam rekao na pocetku , strasno :(

Dragi gledaoci

pre 11 godina

Vusu je kung fu. Realno, mnogo popularnija disciplina od tekvondoa, sto ne znaci da treba ukinuti tekvondo.
Sportove treba ubacivati, npr. karate nije olimpijski sport, sto je suludo kad vidimo sta sve jeste.
Tradicionalne borilacke discipline bi trebale da budu mnogo zastupljenije na OI bas da bi se istakla razlika u odnosu na ove moderne gladijatorske makljaze po oktagonima na koje se narod lozi.

dzigi

pre 11 godina

Tekvondo je nacionalni sport u Južnoj Koreji, nešto kao fudbal i košarka u Srbiji. Tako da se ova pretnja pre može pročitati kao ucena J. Koreji da da više para ili ćao, jer je finansijski sve jača. Kao što neko reče, MOK mafija.

Жози

pre 11 godina

@MareZmaj Грешиш за рагби, у свету је заступљен отприлике колико и ватерполо(али постоје 3, 4 државе које конкуришу за медаље, баш као и у ватерполу). Са друге стране, ватерполо обожавам, не знам одакле им идеја да га укидају а убацују тамо неке ролере, вушуе и остале измишљене спортове. Смејурија, добро си рекао.

Leo

pre 11 godina

Mislim da je smesno ovo sto rade sa izmenama programa OI i sa sportovima koji nemaju nikakvu tradiciju, popularnost niti duh OI.

Sto se taekwondo-a tice, bilo bi lepo informisati se pre komentarisanja. Jedno je ono sto je taekwondo kod nas u javnosti, sport za koji niko nije znao pre OI, a drugo je ono sto je u svetu, narocito u poslednjih 10tak godina. Na svim kontinentima podjednako, u jako velikom broju zemalja, taekwondo je izrastao u najmasovniju i popularniju borilacku vestinu. I zapravo je bukvalno sve podredjeno gajenju kvaliteta koji ga uklapaju u olimpijske sportove.

Sramota je da se izbacuju stari sportovi poput dzudoa i vaterpola. Treba unapredjivati sport, prilagodjavati ga modernom vremenu, ciniti ga privlacnim ljudima, narocito kroz OI, ali izbaciti ustanovljene sportove, a ubacivati wakeboarding i slicne nebuloze je potpuno besmisleno i promasuje ono sto bi trebalo da bude cilj.

syndum

pre 11 godina

Vusu je kung fu.
@(Dragi gledaoci, 25. januar 2013 14:14)

Uh, i jeste i nije tačno. Kinezi su oduvek za svoje borilačke veštine (kojih ima ogroman broj) koristili naziv vušu (wushu). Kovanica kung fu je više zapadnjačka nego kineska i nema veze sa borilačkim veštinama. Međutim, toliko se odomaćila da su sami kinezi počeli da svoje veštine zovu kung fu-om. Međutim, sad je nastala opšta papazjanija sa ovim terminima te se kung fu-om nazivaju tradicionalne kineske borilačke veštine odnosno veštine namenjene realnoj borbi, a vušu-om sportska veština formirana od strane drzave u kojoj se (po mišljenju dosta majstora) gubi borilački aspekt, a naglašava umetnička strana tako da više liči na gimnastiku, akrobatiku i balet nego na borilačke veštine.

Hrvat

pre 11 godina

Wakeboarding je skijanje na dasci na vodenoj površini. Posebno je popularan u SAD. Ocjenjuju se obavezni i slobodni manevri, a prvaka kao i u klizanju ocjenjivanjem određuju suci što je podložno manipulacijama. U svakom slučaju jedan zanimljiv ali ne baš atraktivan sport za gledanje i mislim da mu nije mjesto na Olimpijadi.

Cale

pre 11 godina

Nisam za uvodjenje ovih nazovi sportova. Ali ako treba neki sport da se izbaci, mislim da najpre treba da se izbaci fudbal, posto fudbalsko takmicenje na olimpijskim igrama nema smisla, odnosno ne igraju najbolji sportisti, a samim tim nije ni atraktivno za gledanje.

Džoni

pre 11 godina

Na kraju će ukinuti bazične sportove atletiku i plivanje a ostaviti samo ove snobovske! Samo lova,lova i lova! Karate bi po popularnosti u Svetu uz džudo morao da bude olimpijski sport wušu će Kinezi progurati jer je to njihov tradicionalni borilački sport kasnije nazvan kung fu! Ip Men i njegov najpoznatiji učenik Brus Li su ga proslavili širom Sveta!

zlatan za medalju

pre 11 godina

(Sent from my nexus 7, 26. januar 2013 08:14)

Tacno tako, plasirali smo se kao evropski vicesampioni do 23 godine, kao i 2004.

Vesna Pavlovic

pre 11 godina

Ne sudite o nečemu što niste upoznali
http://www.youtube.com/watch?v=5aAvJ69CP8Q
http://www.youtube.com/watch?v=n23MNyy6ELQ

Ksenija

pre 10 godina

karate je najbolji i najlepsi sport na svetu ali dok se ne ujedine sve federacije mozemo se oprostiti od karatea na olimpijadi