Košarka 74

Ponedeljak, 26.11.2012.

09:58

Rakoč: 'Osmica' sećanje na Harisa

Odgovarajući na pitanja navijača Crvene zvezde, kapiten ’crveno-belih’ Igor Rakočević rekao je da ’osmicu’ na dresu nosi zbog sećanja na pokojnog Harisa Brkića.

Rakoè: 'Osmica' seæanje na Harisa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.
(Nikola, 26. novembar 2012 16:47)

Nelupaj gluposti...još je dečko naveo gde je Haris nosio broj osam,i ti dodjes i napravis se "pametan" .

Rakočeviću svaka čast za ovakav potez...to samo govori o njemu kakav je čovek,i da ceni prijateljstva.

Nebitno da li igra u Partizanu ili nekom drugom klubu,ja ne znam zašto ovde najvijači večiti rivala misle da se igrači Zvezde i Partizana ne podnose.

Oni su sportisti jesu u protivničkim klubovima ali su prijatelju,prošli su sve mladje selekcije u reprezentaciji zajedno i tu se stvaraju prijateljstva.

Evo vam prvi primer prijateljstva izmedju Kešelja i Krstića,svi se oni čuju medjusobno...i tako i treba da bude.

Raki

pre 11 godina

Evo malo da vidite ko je Rakocevic posto ocigledno mnogi lupaju umesto da pogledaju kako se igra i kako 1 covek deklasira onakav klub kao sto je Barselona u polufinalu kupa.

https://www.youtube.com/watch?v=oKesn1DZExk

i teško je i nije

pre 11 godina

Ono što je Saša Ilić kod nas, to je Igor u Zvezdi:-)
Mislim da je ogromna većina igrača oba tima barem slična ovoj dvojici (nebitno koji je sport). Što se tiče same vesti, glupo je i pomisliti da Igor govori nešto ovako reda radi i da bi se reklamirao. I ko nije volio Harisa ili njegovu igru, zaledio se dana kad je čuo vest o njegovom ubistvu, osim ako je nenormalan. Ima i takvih, lako ih je provaliti po minusima ili plusevima na komentarima za ovu vest...Možda su tu i pomenuti Mitrović i Stamenković:-)

ferguson

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.
(Nikola, 26. novembar 2012 16:47)

Slažem se.Ako Igor poštuje Harisa ja to poštujem i cenim. Ali se slažem da NIKADA Haris nije nosio br. 8. Nosio je brojeve od 4-6. U Partizanu 4. Lako je na Google slike proveriti. U kom timu je nosio 8, to Igor valjda zna, ali ja to ne znam. U svakom slučaju lep je uopšte gest o kome Igor govori ali ostaje zabuna oko broja dresa ali ne kod mene. Slava mu...

Gos'n

pre 11 godina

Kakvi komentari, uzas. Kobi NE NOSI br. 8, Haris Brkic je na pauzi izmedju sezona presao u Partizan, a vi koji pljujete kvalitete Harisa Brkica, SRAM VAS BILO!

GrObAr

pre 11 godina

nema veze ko je ovde grobar,a ko delija...haris je bio njegov prijatelj...e sad kad bi i zvezda i partizan uspeli da osvoje prva dva mesta,bilo bi super...ali ne znam da li u evroligu idu dva prva po tabeli,ili finalisti u nokautu?
(marko__bgd, 26. novembar 2012 14:21)

to i ja kazem.moze li mi neko reci idu li prva 2 sa tabele ili finalisti

Nikola

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.

Aleksandar

pre 11 godina

Inace,nevezano za temu,pokojni Haris Brkic je bio veeeliki navijac Crvene Zvezde...To znam iz prve ruke,to mi je ispricao prijatelj,kosarkas KK Partizan u to vreme...Bilo je interesantno videti pokojnog Harisa kako je u svlacionici Pionira za vreme fudbalskog derbija,glasno navijao za crveno bele...Nazalost,nije mu se ispunio decacki san da obuce Zvezdin dres...Znam da navijaci Partizana nece poverovati u tu pricu,da ce mi ovde mnogi od njih nalupati silne minuse,ali postoje svedoci,njegovi saigraci,lako je proveriti...

Djordje S

pre 11 godina

Partizanovac sam od malih nogu, ali Rakočevića sam uvek voleo. Kao košarkaš je sjajan. Za reprezentaciju je igrao sjajne utakmice. Brz, skočan, sjajan šut. Onaj njegov skok-šut sa zadrškom je sjajna stvar.
Ipak, ono zbog čega ga najviše cenim jeste to što je sjajan čovek.

Partizanovac

pre 11 godina

Bravo!Velika je stvar da nisi zaboravio kolegu koji je nastradao.Nebitna je stvar da li je broj 4 5 8,gest je odlican, a Haris je bio veliki igrac.Sta god bilo,nepristojna su carsijska nagadjanja ,da ubica nije pronadjen.Igore jos jednom od srca bravo,ovaj gest ti sigurno nije bio potreban zbog reklame,da si to hteo mogao si i drugacije.

soni

pre 11 godina

Nije ovo bas najbolje preneto, nisu Rakoc i Haris odigrali zajedno sezonu, dakle samo sto je Rakoc dosao u Podgoricu, Haris se vratio u Partizan posle par meseci i oslobodio Igoru sesticu, posto ju je u Buducnosti nosio Haris...
Posle svega sto se nazalost desilo Harisu, Rakoc je tako zeleo ipak da ispostuje coveka kakav je bio Haris i nije hteo da uzima njegov dres, i tako je 8 postao njegov broj...
U svakom slucaju jako lep gest Igora, ko zna mozda ima nesto u tome sto je sam rekao da mu je karijera krenula od kad je odlucio da ne uzima nazad broj sest, sujeverje ili ne ispala je sjajna karijera...

Majk Pg

pre 11 godina

@box
Ti i ja nismo gledali istog igrača definitivno.
Inače osim što sam ih gledao stalno u dresu Budućnosti(Brkića i Rakočevića) tu i tamo bi ih viđao po gradu.I bili su potpuno OK momci(Rakočević kolko vidim je i ostao takav) svoga posla što bi rekli ,da nisam znao ko su nikad po njihovom ponašanju ne bi pomislio da su poznati da imaju love itd itd. Potpuno normalni momci i jedan i drugi.
I naravno mnogo dobri košarkaši i jedan i drugi.

Vlada '71 - Podgorica

pre 11 godina

Jedn strašan tim Budućnosti u koju su uložena velika novčana sredstva pa mislim do dana današnjeg ne zabeležena na ovim prostorima - generacija koja je osvojila 3 titule za redom SR Jugoslavije bilo bi stvarno neposteno ne spomenuti sjajan igrački kadar a njega su činili → Vlado Šćepanović, Gavrilo Pajović, Haris Brkić, Dejan Radonjić, Blagota Sekulić, Dragan Vukčević, Balša Radunović, Vladimir Kuzmanović, Nikola Bulatović, Dejan Tomašević, Milenko Topić , Saša Obradović , Igor Rakočević , Goran Bošković, → trener Bogdan Tanjević → Miroslav Nikolić !

Nataeos

pre 11 godina

Respekt Rakocu, koliko god me je nervirao kad je bio mladji i dosta sebicno igrao, njegova igra mi se uvek dopadala, a sto se tice reprezentacije, nije on toliko "mator" koliko misli, sad pogotovo kad igra glavom, i ima veliko iskustvo!! Pozz komsijama, samo tako nastavite, vidimo se u finalu ABA lige ;) i zelim naravno dogodine da se vidimo i u Evroligi!!!

Alex C

pre 11 godina

Do juce maksimalno pljuvanje, sada postovanje!? Kakvi ste vi ljudi, sada ste mi jos odvratniji. A Igor je davno dokazao koliki je gospodin i igrac...
(clay, 26. novembar 2012 11:43)

Ne pali ti vatru, kompleksasu malodusni. Niko nikada za Igora nije imao lose reci, niti jedan Partizanovac. Osim ako ne racunas sakndiranje na utakmicama, u cilju dekoncentracije? To svi naviajci sveta rade.

Ogroman sam Partizanovac, i postujem Igora kao igraca i coveka. Cak i par mojih drugara zvezdasa mu uvek nalazi neke zamerke, ali ja se divim tome sto, ma koliko bio izvizdan na terenu, on gleda svoju igru, ne provocira navijace, poput vaseg pomocnog trenera. E taj je nula od coveka.

A Igor je sjajan momak i odlican kosarkas. Svi navijaci (ne i kompleksasi) se sa tim slazu.

arsenije

pre 11 godina

Svaka cast na izjavi komsijskog kluba.Da je vise ovakvih ljudi bilo bi manje mrznje izmedju ljutih rivala.Ja licno nikada nisam vredjao Rakoca.Inace za podsecanje Rakoc je bio nekoliko meseci u Partizanu kod trenera Novice Cicica a Zvezda je za ispisnicu trazila Vladu Vidacica u tom trenutku najboljeg igraca Evrope 78 god.

marko__bgd

pre 11 godina

nema veze ko je ovde grobar,a ko delija...haris je bio njegov prijatelj...e sad kad bi i zvezda i partizan uspeli da osvoje prva dva mesta,bilo bi super...ali ne znam da li u evroligu idu dva prva po tabeli,ili finalisti u nokautu?

box

pre 11 godina

Ja nisam ni rekao da je bio precenjen..u onoj strasnoj konkurenciji reprezentativnih bekova bio je cak mozda malo i potcenjen ali objektivno nije imao taj kvalitet kao Danilovic ili Beric pa i Loncar...kazem da sad pod utiskom njegove tragicne sudbine i veoma dopadljivog nacina igre ljudi znaju da preteruju kad pricaju o njegovoj vestini...dakle nije onda bila precenjena njegova igra vecje to cesto danas...uvek mi je bio simpatican i nekako drag al eto cisto da kazem objektivno...napraviste od njega Magica al valjda to tako ide...jos jednom veliko postovanje za njegovu karijeru i igru.

nebitan lik

pre 11 godina

@ljubisa babic oooo pameti ima li te?
Jer to znaci da svaki igrac koji u Zvezdi nosi broj 8 ne postuje klub i navijace???Svasta...

goc21

pre 11 godina

za one koji kosarku prate od 2000,Buducnost je imala odlicnu sezonu u El mislim99-00 i ako su lose startovali 0-5 grupu su prosli,kao domacini su morali da igraju van Podgorice.Ispali su posle od jakog Panatenaikosa u majstorici, malo srece mogli su i do samo zavrsnice.

Nikola

pre 11 godina

Pa izgleda da Rakoc pocinje da zaboravlja, a i dalje mora da bude u centru paznje. Haris je ubijen kao igrac Partizana, a u Buducnosti je nosio broj 5 i samo u polusezoni 8. Brojeve 4 i 5 je nosio u Partizanu i u repki i po njima ga svi pamtimo. Sam Haris nikada nije mario mnogo za broj na dresu. Bio je skroman i radan momak, izuzetne tehnike i lako se uklapao u tim. Sve ono sto Rakoc nikad nece biti.

partizanovac...

pre 11 godina

ja koliko se secam,pokojni Brkic je u Partizanu nosio dres sa brojem 5,u buducnosti dres sa brojem 6,kad se vratio u Partizan nosio je broj 4...tako da me malo zbunjuje ovo sa brojem 8...sve u svemu,svaka cast Igore....ako sam pogresio,izvinjavam se...

glenn

pre 11 godina

Bravo Igore! Secamo se Harisa kao odlicnog igraca, samo su ga crno-beli zaboravili...
(Ja, 26. novembar 2012 10:38)

da, zato mu redovno pevamo i zato smo organizatori memorijalnog turnira koji nosi njegovo ime.

mnogo sitnih dusa i nikakvih ljudi ima...

Monarhista

pre 11 godina

Kad normalan COVEK izadje i ima damu da kaze ovako nesto fukara ucuti,vidim samo jednog koji se zabrinuo sta ce Delije da kazu...pa nece reci nista,samo ce ga jos vise postovati.
Tu nenormalnu mrznju i nisu stvorili pravi navijaci i pravi ljudi,vec oni koji imaju koristi od toga uz pomoc onih koji nemaju mozga!

Voste

pre 11 godina

Mislim da je fora bila u tome da je Haris nosio 6icu u Budućnosti, pa je Igor uzeo 8icu kada je u leto 2000te prešao u Podgoricu... posle nije hteo ponovo da uzima 6 u znak sećanja na Brkića ;)

Objektivni grobar

pre 11 godina

ovako, prvo sve estitke Zvezdi...moram da priznam da ih je lepota gledati...ali stvarno... napravljena je ekipa, na nacin koji mi Grobari ne podnosimo lako, ali dobra ekipa...stranci, pravi pogodak... a kao drugo, zelim da kazem da me je Rakocevic najezio izjavom...POSTOVANJE Rakoce... jedan je Haris...i da Partizan i Zvezda budu u finalu ABA lige pa da sledece godine gledamo dva evroligasa...

avidemux

pre 11 godina

Evo sajt koji pokazuke gde je igrao Haris kada je ubijen... Nije loše malo potražiti na internetu, pre ngo se nešto komentariše... [link]ć
(Petar, 26. novembar 2012 11:53)

Ja dobro znam gde je Haris igrao.
U Partizan je došao 1992. godine. Posle pozajmice čačanskom Borcu, od sezone 1993/1994. nastupao je za prvi tim Partizana.
U narednih šest sezona sa velikim uspehom igrao je za Partizan,(6 godina) sa kojim je osvojio tri titule prvaka države i tri nacionalna Kupa. U sezoni 1997/1998, sa „crno-belima“ je nastupao na Fajnal foru Evropske lige u Barseloni.

U sezoni 1999/2000. igrao je u podgoričkoj Budućnosti, sa kojom je osvojio još jednu titulu prvaka Jugoslavije, a krajem 2000. godine, ponovo se vratio u Partizan. Posle povratka odigrao je pre smrti još tri zvanične utakmice u „crno-belom“ dresu.
Prema tome nije on igrao TRI utakmice u Partizanu dečko, nego je igrao 6 GODINA a u Budućnosti JEDNU godinu, pa se vratio i pred ubistvo, pokoj mu duši, odigrao 3 utakmice. A o tome šta je sve osvojio u Partizanu i igrao Fajnal for, lepo piše baš na tom linku Wikipedije koji sam šalješ. Prema tome ti se informiši, a što se tiče gesta Rakočevića, dubok naklon i poštovanje jer su stekli veliko prijateljstvo igrajući JEDNU godinu u Budućnosti zajedno.

Marko

pre 11 godina

Buducnost je uzela 2 ili 3 titule za redom ne mogu da se setim .... to je odmah bilo posle Zvezdine titule '98 .... strasan tim Buducnosti u koji je ulozen veliki novac .... Topic,Tomasevic,Rakocevic,Pajovic,Radonjic,Sale Obradovic,Brkic, ......

mare

pre 11 godina

Jednom covek, pravi sportista i dostojan reprezent srpske kosarke! Grobar sam, al kapa dole. Sa njim u timu lagano bi usli u Top 16, mada i ovako cemo valjda! Slava Harisu, pozdrav normalnim navijacima!

Bobo

pre 11 godina

@onaj koji sada vlada

Brkićevo ubistvo jeste rasvetljeno, svi znaju šta se desilo.
Dok je igrao dole, dao je nekim opasnim ljudima pare na kamatu. Kada je dotičnom kriminalcu postalo gusto zbog nekih s tim nevezanim dilovima, počeo je da seče repove i unajmio je ubicu (iz Srbije, sa Miljakovca, odavno je pokojni) da ubije Brkića, bilo mu je jevtinije tako.

To je verzija koju sam čuo iz pouzdanih izvora kako iz policije, tako i iz podzemlja, zaboravio sam nadimak tog tipa koji je uradio "posao", ali to je neki navodno okoreli ubica.

Što se Brkićevih kvaliteta tiče, nije bio precenjen, bio je 2x bolji od svih bekova koji nam trenutno igraju u reprezentaciji sem Teodosića. Danas bi bio ubedljivo najbolji igrač lige. Ali nije bio radnik, voleo je provod i da popije... Neka mu je laka zemlja.

Z

pre 11 godina

Bravo majstore, ovakav primer o kulturi i vaspitanju treba da bude za nauk kojekakvim Mitrovicima, Stamenkovicima i slicnim nazovi "Delijama" i "Grobarima".

vuchkomilli

pre 11 godina

Secam se kada je usao u prvu postavu Zvezde, pa se zaleti na kos, pa shibne loptu o tablu, ni obruc ne pogodi, a mi svi pljujemo i pljujemo...a sad kad se digne na sut, dozivljavam orgazam! RAD RED I DISCIPLINA DECO!!! A sto se tice vaspitanja i kulture, ja ne znam sta je tu sad za neko ischudjavanje, lepo vaspitan i kulturan covek, pa to bi trebalo da nam bude standard, a ne vrhunac! Puno zdravlja majstore i lepih poteza, da uzivamo zajedno!

zoran fr

pre 11 godina

ov je pravi covek,i kako mozes imati nesto protiv njega iako igra za tim koji nevolis?
svaka cast
DA NAM POLITICARI IMAJU 10% COVECANSKOG U SEBI KAO IGOR??????? ZIVELI BI 10 PUTA BOLJE ovako tu smo gde jesmo

Flynn

pre 11 godina

(Crnogorac, 26. novembar 2012 11:35)

Jeste bila jaka kao crna zemlja, ali instant vestacka tvorevina Mila Djukanovica za potrebe nacionalizma i manipulacije u Crnoj Gori. Odakle je nabavio pare to samo on i tuzilastvo u Italiji znaju. Znam da je cifra za Dejana Tomasevica bila da se i ovima na zapadu zavrti u glavi. A Igoru svaka cast, pravi Delija i ljudina! Meni je Haris Brkic uvek bio drag, tada sam bio klinac koji je trenirao kosarku a voleo sam takve igrace sa mekom rukom koji mozgom resavaju situaciju a ne snagom kao bikovi u NBA.

drew

pre 11 godina

kakva je to Buducnost bila... tri titule zaredom preko 50 meceva bez poraza.. Igor Rakocevic- Vlado Scepanovic- Haris Brkic- Gavrilo Pajovic- Dejan Radonjic- Dragan Vukcevic- Dejan Tomasevic- MilenkoTopic- Topalovic- Nikola Bulatovic - Kuzmanovic - Sasa Obradovic - mozda i najbolji sastav u novijoj istoriji klupske kosarke
(Crnogorac, 26. novembar 2012 11:35)


kk crnogorski drzavni projekat,kupljeno sve sto je moglo da se kupi.ne secam se kako su igrali u evroligi...

Nemanja

pre 11 godina

@avidemux
Sezonu 2000-2001 je poceo u Podgorici, i u Novembru 2000 se vratio u Partizan i odigrao samo 3 utakmice...otuda njihovo prijateljstvo...

Miske

pre 11 godina

Svaka cast,em sto je dobar igrac ali jos bolji covek i pravi sportista na koga treba da se mnogi ugledaju.Delije i Grobari ispostujte momka maksimalno

Crnogorac

pre 11 godina

kakva je to Buducnost bila... tri titule zaredom preko 50 meceva bez poraza.. Igor Rakocevic- Vlado Scepanovic- Haris Brkic- Gavrilo Pajovic- Dejan Radonjic- Dragan Vukcevic- Dejan Tomasevic- MilenkoTopic- Topalovic- Nikola Bulatovic - Kuzmanovic - Sasa Obradovic - mozda i najbolji sastav u novijoj istoriji klupske kosarke

onaj koji sada vlada

pre 11 godina

i dan danas se nije rasvetlilo ubistvo Harisa...isto tako i ubistvo Bulatovica..mozemo samo da pretpostavimo zar ne?
nek ti je vecna slava Harise

istina

pre 11 godina

Od ovakvih ljudi treba uciti . Svi mi smo malo zaboravili da smo ljudi iznad svega da treba da delimo i dobro i zlo i da se ne ponesemo u silini . . . Edukacija koju on deli treba da bude primer za sve na stadionima , u halama , na betonskim terenima . . . Svaka cast Igore , nikada te nisam voleo jer si protiv mog Partizana uvek igrao dobro , ali sam te uvek cenio jer nikada nisi nikog mrzeo

clay

pre 11 godina

Do juce maksimalno pljuvanje, sada postovanje!? Kakvi ste vi ljudi, sada ste mi jos odvratniji. A Igor je davno dokazao koliki je gospodin i igrac...

Petar

pre 11 godina

Poštujem Igora i ovaj gest ali ne razumem najbolje ovu izjavu. Koliko se sećam kada je ubijen Haris je bio igrač Partizana. Ubijen je u blizini Pionira? U tom trenutku nije bio igrač Budućnosti? Ne razumem šta su novinari preneli ili sam ja malo senilan(sumnjam).
(avidemux, 26. novembar 2012 11:06)

Evo sajt koji pokazuke gde je igrao Haris kada je ubijen... Nije loše malo potražiti na internetu, pre ngo se nešto komentariše... http://sr.wikipedia.org/sr/Haris_Brkić

zvezda do groba

pre 11 godina

@ljubisa babic, 26. novembar 2012 10:37
kako cemo da ga razumemo NAKLON DO PODA SINE...
jel bilo ovakvih slucajeva kod vas...mozda cisto pitam?!

avidemux

pre 11 godina

Poštujem Igora i ovaj gest ali ne razumem najbolje ovu izjavu. Koliko se sećam kada je ubijen Haris je bio igrač Partizana. Ubijen je u blizini Pionira? U tom trenutku nije bio igrač Budućnosti? Ne razumem šta su novinari preneli ili sam ja malo senilan(sumnjam).

HOUSE

pre 11 godina

Bravo Igore! Secamo se Harisa kao odlicnog igraca, samo su ga crno-beli zaboravili...
(Ja, 26. novembar 2012 10:38)

Na tebe i tvoj komentar cu da se sazalim, a kao veliki partizanovac Rakocevicu skidam kapu... Da sam ovo znao, sigurno mu ne bih zvizdao na utakmicama protiv Partizana.

box

pre 11 godina

Haris je bio odlican kosarkas, unikatne tehnike i dobar saigrac. Ali relano dans su njegovi kosarkaski kvaliteti precenjeni vervatno zato sto je bio dobar momak a sigurno i zbog cinjenice kako je nastradao. Svojevremeno nije cak imao mesta ni u reprezentaciji (iskreno konkurencija i jeste bila tada supe jaka). Gledao sam ga uzivo i znam o cemu pricam a siguran sam da ce se mnogi koji su tada pratiliu kosarku sloziti samnom.Naravno ne nipodastavam njegvo kosarkaskko znanje zaista je bio odlican i nekovencionalan igrac ali nije bio toliko dobar kakvim ga danas prikazuju...u svakom slucaju njegova tragicna i prerana smrt je bila gubitak za nasu kosarku.

skeptik

pre 11 godina

Navijam za Partizan ali ovaj covek je neophodan reprezenatciji. Ne mora da bude starter, dovoljno je da ulazi kada se lomi rezultat ili u penal zavrsnici.

S

pre 11 godina

Mnogo volim Partizan, ali ovaj Rakocevic je jedan od nasih najpristojnih kosarkasa, veliki sportista, koji je u svojoj 34 godini daleko od penzije i velika ljudina. Svaka cast Igore.

ljubisa babic

pre 11 godina

Svaka cast Majstore za pricu o Osmici i Harisu ali kako ce te sad tvoje Delije razumeti kad nosis broj od nekog igraca iz Suparnickog tima ..Puno srece u nastavku karijere od pravog ljubitelja sporta i velikih majstora ....

S

pre 11 godina

Mnogo volim Partizan, ali ovaj Rakocevic je jedan od nasih najpristojnih kosarkasa, veliki sportista, koji je u svojoj 34 godini daleko od penzije i velika ljudina. Svaka cast Igore.

HOUSE

pre 11 godina

Bravo Igore! Secamo se Harisa kao odlicnog igraca, samo su ga crno-beli zaboravili...
(Ja, 26. novembar 2012 10:38)

Na tebe i tvoj komentar cu da se sazalim, a kao veliki partizanovac Rakocevicu skidam kapu... Da sam ovo znao, sigurno mu ne bih zvizdao na utakmicama protiv Partizana.

skeptik

pre 11 godina

Navijam za Partizan ali ovaj covek je neophodan reprezenatciji. Ne mora da bude starter, dovoljno je da ulazi kada se lomi rezultat ili u penal zavrsnici.

onaj koji sada vlada

pre 11 godina

i dan danas se nije rasvetlilo ubistvo Harisa...isto tako i ubistvo Bulatovica..mozemo samo da pretpostavimo zar ne?
nek ti je vecna slava Harise

Crnogorac

pre 11 godina

kakva je to Buducnost bila... tri titule zaredom preko 50 meceva bez poraza.. Igor Rakocevic- Vlado Scepanovic- Haris Brkic- Gavrilo Pajovic- Dejan Radonjic- Dragan Vukcevic- Dejan Tomasevic- MilenkoTopic- Topalovic- Nikola Bulatovic - Kuzmanovic - Sasa Obradovic - mozda i najbolji sastav u novijoj istoriji klupske kosarke

Z

pre 11 godina

Bravo majstore, ovakav primer o kulturi i vaspitanju treba da bude za nauk kojekakvim Mitrovicima, Stamenkovicima i slicnim nazovi "Delijama" i "Grobarima".

Objektivni grobar

pre 11 godina

ovako, prvo sve estitke Zvezdi...moram da priznam da ih je lepota gledati...ali stvarno... napravljena je ekipa, na nacin koji mi Grobari ne podnosimo lako, ali dobra ekipa...stranci, pravi pogodak... a kao drugo, zelim da kazem da me je Rakocevic najezio izjavom...POSTOVANJE Rakoce... jedan je Haris...i da Partizan i Zvezda budu u finalu ABA lige pa da sledece godine gledamo dva evroligasa...

istina

pre 11 godina

Od ovakvih ljudi treba uciti . Svi mi smo malo zaboravili da smo ljudi iznad svega da treba da delimo i dobro i zlo i da se ne ponesemo u silini . . . Edukacija koju on deli treba da bude primer za sve na stadionima , u halama , na betonskim terenima . . . Svaka cast Igore , nikada te nisam voleo jer si protiv mog Partizana uvek igrao dobro , ali sam te uvek cenio jer nikada nisi nikog mrzeo

Flynn

pre 11 godina

(Crnogorac, 26. novembar 2012 11:35)

Jeste bila jaka kao crna zemlja, ali instant vestacka tvorevina Mila Djukanovica za potrebe nacionalizma i manipulacije u Crnoj Gori. Odakle je nabavio pare to samo on i tuzilastvo u Italiji znaju. Znam da je cifra za Dejana Tomasevica bila da se i ovima na zapadu zavrti u glavi. A Igoru svaka cast, pravi Delija i ljudina! Meni je Haris Brkic uvek bio drag, tada sam bio klinac koji je trenirao kosarku a voleo sam takve igrace sa mekom rukom koji mozgom resavaju situaciju a ne snagom kao bikovi u NBA.

clay

pre 11 godina

Do juce maksimalno pljuvanje, sada postovanje!? Kakvi ste vi ljudi, sada ste mi jos odvratniji. A Igor je davno dokazao koliki je gospodin i igrac...

zoran fr

pre 11 godina

ov je pravi covek,i kako mozes imati nesto protiv njega iako igra za tim koji nevolis?
svaka cast
DA NAM POLITICARI IMAJU 10% COVECANSKOG U SEBI KAO IGOR??????? ZIVELI BI 10 PUTA BOLJE ovako tu smo gde jesmo

Miske

pre 11 godina

Svaka cast,em sto je dobar igrac ali jos bolji covek i pravi sportista na koga treba da se mnogi ugledaju.Delije i Grobari ispostujte momka maksimalno

vuchkomilli

pre 11 godina

Secam se kada je usao u prvu postavu Zvezde, pa se zaleti na kos, pa shibne loptu o tablu, ni obruc ne pogodi, a mi svi pljujemo i pljujemo...a sad kad se digne na sut, dozivljavam orgazam! RAD RED I DISCIPLINA DECO!!! A sto se tice vaspitanja i kulture, ja ne znam sta je tu sad za neko ischudjavanje, lepo vaspitan i kulturan covek, pa to bi trebalo da nam bude standard, a ne vrhunac! Puno zdravlja majstore i lepih poteza, da uzivamo zajedno!

Nemanja

pre 11 godina

@avidemux
Sezonu 2000-2001 je poceo u Podgorici, i u Novembru 2000 se vratio u Partizan i odigrao samo 3 utakmice...otuda njihovo prijateljstvo...

Djordje S

pre 11 godina

Partizanovac sam od malih nogu, ali Rakočevića sam uvek voleo. Kao košarkaš je sjajan. Za reprezentaciju je igrao sjajne utakmice. Brz, skočan, sjajan šut. Onaj njegov skok-šut sa zadrškom je sjajna stvar.
Ipak, ono zbog čega ga najviše cenim jeste to što je sjajan čovek.

drew

pre 11 godina

kakva je to Buducnost bila... tri titule zaredom preko 50 meceva bez poraza.. Igor Rakocevic- Vlado Scepanovic- Haris Brkic- Gavrilo Pajovic- Dejan Radonjic- Dragan Vukcevic- Dejan Tomasevic- MilenkoTopic- Topalovic- Nikola Bulatovic - Kuzmanovic - Sasa Obradovic - mozda i najbolji sastav u novijoj istoriji klupske kosarke
(Crnogorac, 26. novembar 2012 11:35)


kk crnogorski drzavni projekat,kupljeno sve sto je moglo da se kupi.ne secam se kako su igrali u evroligi...

Marko

pre 11 godina

Buducnost je uzela 2 ili 3 titule za redom ne mogu da se setim .... to je odmah bilo posle Zvezdine titule '98 .... strasan tim Buducnosti u koji je ulozen veliki novac .... Topic,Tomasevic,Rakocevic,Pajovic,Radonjic,Sale Obradovic,Brkic, ......

box

pre 11 godina

Haris je bio odlican kosarkas, unikatne tehnike i dobar saigrac. Ali relano dans su njegovi kosarkaski kvaliteti precenjeni vervatno zato sto je bio dobar momak a sigurno i zbog cinjenice kako je nastradao. Svojevremeno nije cak imao mesta ni u reprezentaciji (iskreno konkurencija i jeste bila tada supe jaka). Gledao sam ga uzivo i znam o cemu pricam a siguran sam da ce se mnogi koji su tada pratiliu kosarku sloziti samnom.Naravno ne nipodastavam njegvo kosarkaskko znanje zaista je bio odlican i nekovencionalan igrac ali nije bio toliko dobar kakvim ga danas prikazuju...u svakom slucaju njegova tragicna i prerana smrt je bila gubitak za nasu kosarku.

zvezda do groba

pre 11 godina

@ljubisa babic, 26. novembar 2012 10:37
kako cemo da ga razumemo NAKLON DO PODA SINE...
jel bilo ovakvih slucajeva kod vas...mozda cisto pitam?!

Monarhista

pre 11 godina

Kad normalan COVEK izadje i ima damu da kaze ovako nesto fukara ucuti,vidim samo jednog koji se zabrinuo sta ce Delije da kazu...pa nece reci nista,samo ce ga jos vise postovati.
Tu nenormalnu mrznju i nisu stvorili pravi navijaci i pravi ljudi,vec oni koji imaju koristi od toga uz pomoc onih koji nemaju mozga!

Nataeos

pre 11 godina

Respekt Rakocu, koliko god me je nervirao kad je bio mladji i dosta sebicno igrao, njegova igra mi se uvek dopadala, a sto se tice reprezentacije, nije on toliko "mator" koliko misli, sad pogotovo kad igra glavom, i ima veliko iskustvo!! Pozz komsijama, samo tako nastavite, vidimo se u finalu ABA lige ;) i zelim naravno dogodine da se vidimo i u Evroligi!!!

Alex C

pre 11 godina

Do juce maksimalno pljuvanje, sada postovanje!? Kakvi ste vi ljudi, sada ste mi jos odvratniji. A Igor je davno dokazao koliki je gospodin i igrac...
(clay, 26. novembar 2012 11:43)

Ne pali ti vatru, kompleksasu malodusni. Niko nikada za Igora nije imao lose reci, niti jedan Partizanovac. Osim ako ne racunas sakndiranje na utakmicama, u cilju dekoncentracije? To svi naviajci sveta rade.

Ogroman sam Partizanovac, i postujem Igora kao igraca i coveka. Cak i par mojih drugara zvezdasa mu uvek nalazi neke zamerke, ali ja se divim tome sto, ma koliko bio izvizdan na terenu, on gleda svoju igru, ne provocira navijace, poput vaseg pomocnog trenera. E taj je nula od coveka.

A Igor je sjajan momak i odlican kosarkas. Svi navijaci (ne i kompleksasi) se sa tim slazu.

soni

pre 11 godina

Nije ovo bas najbolje preneto, nisu Rakoc i Haris odigrali zajedno sezonu, dakle samo sto je Rakoc dosao u Podgoricu, Haris se vratio u Partizan posle par meseci i oslobodio Igoru sesticu, posto ju je u Buducnosti nosio Haris...
Posle svega sto se nazalost desilo Harisu, Rakoc je tako zeleo ipak da ispostuje coveka kakav je bio Haris i nije hteo da uzima njegov dres, i tako je 8 postao njegov broj...
U svakom slucaju jako lep gest Igora, ko zna mozda ima nesto u tome sto je sam rekao da mu je karijera krenula od kad je odlucio da ne uzima nazad broj sest, sujeverje ili ne ispala je sjajna karijera...

glenn

pre 11 godina

Bravo Igore! Secamo se Harisa kao odlicnog igraca, samo su ga crno-beli zaboravili...
(Ja, 26. novembar 2012 10:38)

da, zato mu redovno pevamo i zato smo organizatori memorijalnog turnira koji nosi njegovo ime.

mnogo sitnih dusa i nikakvih ljudi ima...

avidemux

pre 11 godina

Evo sajt koji pokazuke gde je igrao Haris kada je ubijen... Nije loše malo potražiti na internetu, pre ngo se nešto komentariše... [link]ć
(Petar, 26. novembar 2012 11:53)

Ja dobro znam gde je Haris igrao.
U Partizan je došao 1992. godine. Posle pozajmice čačanskom Borcu, od sezone 1993/1994. nastupao je za prvi tim Partizana.
U narednih šest sezona sa velikim uspehom igrao je za Partizan,(6 godina) sa kojim je osvojio tri titule prvaka države i tri nacionalna Kupa. U sezoni 1997/1998, sa „crno-belima“ je nastupao na Fajnal foru Evropske lige u Barseloni.

U sezoni 1999/2000. igrao je u podgoričkoj Budućnosti, sa kojom je osvojio još jednu titulu prvaka Jugoslavije, a krajem 2000. godine, ponovo se vratio u Partizan. Posle povratka odigrao je pre smrti još tri zvanične utakmice u „crno-belom“ dresu.
Prema tome nije on igrao TRI utakmice u Partizanu dečko, nego je igrao 6 GODINA a u Budućnosti JEDNU godinu, pa se vratio i pred ubistvo, pokoj mu duši, odigrao 3 utakmice. A o tome šta je sve osvojio u Partizanu i igrao Fajnal for, lepo piše baš na tom linku Wikipedije koji sam šalješ. Prema tome ti se informiši, a što se tiče gesta Rakočevića, dubok naklon i poštovanje jer su stekli veliko prijateljstvo igrajući JEDNU godinu u Budućnosti zajedno.

Vlada '71 - Podgorica

pre 11 godina

Jedn strašan tim Budućnosti u koju su uložena velika novčana sredstva pa mislim do dana današnjeg ne zabeležena na ovim prostorima - generacija koja je osvojila 3 titule za redom SR Jugoslavije bilo bi stvarno neposteno ne spomenuti sjajan igrački kadar a njega su činili → Vlado Šćepanović, Gavrilo Pajović, Haris Brkić, Dejan Radonjić, Blagota Sekulić, Dragan Vukčević, Balša Radunović, Vladimir Kuzmanović, Nikola Bulatović, Dejan Tomašević, Milenko Topić , Saša Obradović , Igor Rakočević , Goran Bošković, → trener Bogdan Tanjević → Miroslav Nikolić !

Bobo

pre 11 godina

@onaj koji sada vlada

Brkićevo ubistvo jeste rasvetljeno, svi znaju šta se desilo.
Dok je igrao dole, dao je nekim opasnim ljudima pare na kamatu. Kada je dotičnom kriminalcu postalo gusto zbog nekih s tim nevezanim dilovima, počeo je da seče repove i unajmio je ubicu (iz Srbije, sa Miljakovca, odavno je pokojni) da ubije Brkića, bilo mu je jevtinije tako.

To je verzija koju sam čuo iz pouzdanih izvora kako iz policije, tako i iz podzemlja, zaboravio sam nadimak tog tipa koji je uradio "posao", ali to je neki navodno okoreli ubica.

Što se Brkićevih kvaliteta tiče, nije bio precenjen, bio je 2x bolji od svih bekova koji nam trenutno igraju u reprezentaciji sem Teodosića. Danas bi bio ubedljivo najbolji igrač lige. Ali nije bio radnik, voleo je provod i da popije... Neka mu je laka zemlja.

mare

pre 11 godina

Jednom covek, pravi sportista i dostojan reprezent srpske kosarke! Grobar sam, al kapa dole. Sa njim u timu lagano bi usli u Top 16, mada i ovako cemo valjda! Slava Harisu, pozdrav normalnim navijacima!

ljubisa babic

pre 11 godina

Svaka cast Majstore za pricu o Osmici i Harisu ali kako ce te sad tvoje Delije razumeti kad nosis broj od nekog igraca iz Suparnickog tima ..Puno srece u nastavku karijere od pravog ljubitelja sporta i velikih majstora ....

Aleksandar

pre 11 godina

Inace,nevezano za temu,pokojni Haris Brkic je bio veeeliki navijac Crvene Zvezde...To znam iz prve ruke,to mi je ispricao prijatelj,kosarkas KK Partizan u to vreme...Bilo je interesantno videti pokojnog Harisa kako je u svlacionici Pionira za vreme fudbalskog derbija,glasno navijao za crveno bele...Nazalost,nije mu se ispunio decacki san da obuce Zvezdin dres...Znam da navijaci Partizana nece poverovati u tu pricu,da ce mi ovde mnogi od njih nalupati silne minuse,ali postoje svedoci,njegovi saigraci,lako je proveriti...

avidemux

pre 11 godina

Poštujem Igora i ovaj gest ali ne razumem najbolje ovu izjavu. Koliko se sećam kada je ubijen Haris je bio igrač Partizana. Ubijen je u blizini Pionira? U tom trenutku nije bio igrač Budućnosti? Ne razumem šta su novinari preneli ili sam ja malo senilan(sumnjam).

Voste

pre 11 godina

Mislim da je fora bila u tome da je Haris nosio 6icu u Budućnosti, pa je Igor uzeo 8icu kada je u leto 2000te prešao u Podgoricu... posle nije hteo ponovo da uzima 6 u znak sećanja na Brkića ;)

Majk Pg

pre 11 godina

@box
Ti i ja nismo gledali istog igrača definitivno.
Inače osim što sam ih gledao stalno u dresu Budućnosti(Brkića i Rakočevića) tu i tamo bi ih viđao po gradu.I bili su potpuno OK momci(Rakočević kolko vidim je i ostao takav) svoga posla što bi rekli ,da nisam znao ko su nikad po njihovom ponašanju ne bi pomislio da su poznati da imaju love itd itd. Potpuno normalni momci i jedan i drugi.
I naravno mnogo dobri košarkaši i jedan i drugi.

arsenije

pre 11 godina

Svaka cast na izjavi komsijskog kluba.Da je vise ovakvih ljudi bilo bi manje mrznje izmedju ljutih rivala.Ja licno nikada nisam vredjao Rakoca.Inace za podsecanje Rakoc je bio nekoliko meseci u Partizanu kod trenera Novice Cicica a Zvezda je za ispisnicu trazila Vladu Vidacica u tom trenutku najboljeg igraca Evrope 78 god.

goc21

pre 11 godina

za one koji kosarku prate od 2000,Buducnost je imala odlicnu sezonu u El mislim99-00 i ako su lose startovali 0-5 grupu su prosli,kao domacini su morali da igraju van Podgorice.Ispali su posle od jakog Panatenaikosa u majstorici, malo srece mogli su i do samo zavrsnice.

partizanovac...

pre 11 godina

ja koliko se secam,pokojni Brkic je u Partizanu nosio dres sa brojem 5,u buducnosti dres sa brojem 6,kad se vratio u Partizan nosio je broj 4...tako da me malo zbunjuje ovo sa brojem 8...sve u svemu,svaka cast Igore....ako sam pogresio,izvinjavam se...

Petar

pre 11 godina

Poštujem Igora i ovaj gest ali ne razumem najbolje ovu izjavu. Koliko se sećam kada je ubijen Haris je bio igrač Partizana. Ubijen je u blizini Pionira? U tom trenutku nije bio igrač Budućnosti? Ne razumem šta su novinari preneli ili sam ja malo senilan(sumnjam).
(avidemux, 26. novembar 2012 11:06)

Evo sajt koji pokazuke gde je igrao Haris kada je ubijen... Nije loše malo potražiti na internetu, pre ngo se nešto komentariše... http://sr.wikipedia.org/sr/Haris_Brkić

Marko

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.
(Nikola, 26. novembar 2012 16:47)

Nelupaj gluposti...još je dečko naveo gde je Haris nosio broj osam,i ti dodjes i napravis se "pametan" .

Rakočeviću svaka čast za ovakav potez...to samo govori o njemu kakav je čovek,i da ceni prijateljstva.

Nebitno da li igra u Partizanu ili nekom drugom klubu,ja ne znam zašto ovde najvijači večiti rivala misle da se igrači Zvezde i Partizana ne podnose.

Oni su sportisti jesu u protivničkim klubovima ali su prijatelju,prošli su sve mladje selekcije u reprezentaciji zajedno i tu se stvaraju prijateljstva.

Evo vam prvi primer prijateljstva izmedju Kešelja i Krstića,svi se oni čuju medjusobno...i tako i treba da bude.

Partizanovac

pre 11 godina

Bravo!Velika je stvar da nisi zaboravio kolegu koji je nastradao.Nebitna je stvar da li je broj 4 5 8,gest je odlican, a Haris je bio veliki igrac.Sta god bilo,nepristojna su carsijska nagadjanja ,da ubica nije pronadjen.Igore jos jednom od srca bravo,ovaj gest ti sigurno nije bio potreban zbog reklame,da si to hteo mogao si i drugacije.

Gos'n

pre 11 godina

Kakvi komentari, uzas. Kobi NE NOSI br. 8, Haris Brkic je na pauzi izmedju sezona presao u Partizan, a vi koji pljujete kvalitete Harisa Brkica, SRAM VAS BILO!

marko__bgd

pre 11 godina

nema veze ko je ovde grobar,a ko delija...haris je bio njegov prijatelj...e sad kad bi i zvezda i partizan uspeli da osvoje prva dva mesta,bilo bi super...ali ne znam da li u evroligu idu dva prva po tabeli,ili finalisti u nokautu?

GrObAr

pre 11 godina

nema veze ko je ovde grobar,a ko delija...haris je bio njegov prijatelj...e sad kad bi i zvezda i partizan uspeli da osvoje prva dva mesta,bilo bi super...ali ne znam da li u evroligu idu dva prva po tabeli,ili finalisti u nokautu?
(marko__bgd, 26. novembar 2012 14:21)

to i ja kazem.moze li mi neko reci idu li prva 2 sa tabele ili finalisti

i teško je i nije

pre 11 godina

Ono što je Saša Ilić kod nas, to je Igor u Zvezdi:-)
Mislim da je ogromna većina igrača oba tima barem slična ovoj dvojici (nebitno koji je sport). Što se tiče same vesti, glupo je i pomisliti da Igor govori nešto ovako reda radi i da bi se reklamirao. I ko nije volio Harisa ili njegovu igru, zaledio se dana kad je čuo vest o njegovom ubistvu, osim ako je nenormalan. Ima i takvih, lako ih je provaliti po minusima ili plusevima na komentarima za ovu vest...Možda su tu i pomenuti Mitrović i Stamenković:-)

box

pre 11 godina

Ja nisam ni rekao da je bio precenjen..u onoj strasnoj konkurenciji reprezentativnih bekova bio je cak mozda malo i potcenjen ali objektivno nije imao taj kvalitet kao Danilovic ili Beric pa i Loncar...kazem da sad pod utiskom njegove tragicne sudbine i veoma dopadljivog nacina igre ljudi znaju da preteruju kad pricaju o njegovoj vestini...dakle nije onda bila precenjena njegova igra vecje to cesto danas...uvek mi je bio simpatican i nekako drag al eto cisto da kazem objektivno...napraviste od njega Magica al valjda to tako ide...jos jednom veliko postovanje za njegovu karijeru i igru.

Raki

pre 11 godina

Evo malo da vidite ko je Rakocevic posto ocigledno mnogi lupaju umesto da pogledaju kako se igra i kako 1 covek deklasira onakav klub kao sto je Barselona u polufinalu kupa.

https://www.youtube.com/watch?v=oKesn1DZExk

Nikola

pre 11 godina

Pa izgleda da Rakoc pocinje da zaboravlja, a i dalje mora da bude u centru paznje. Haris je ubijen kao igrac Partizana, a u Buducnosti je nosio broj 5 i samo u polusezoni 8. Brojeve 4 i 5 je nosio u Partizanu i u repki i po njima ga svi pamtimo. Sam Haris nikada nije mario mnogo za broj na dresu. Bio je skroman i radan momak, izuzetne tehnike i lako se uklapao u tim. Sve ono sto Rakoc nikad nece biti.

Nikola

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.

ferguson

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.
(Nikola, 26. novembar 2012 16:47)

Slažem se.Ako Igor poštuje Harisa ja to poštujem i cenim. Ali se slažem da NIKADA Haris nije nosio br. 8. Nosio je brojeve od 4-6. U Partizanu 4. Lako je na Google slike proveriti. U kom timu je nosio 8, to Igor valjda zna, ali ja to ne znam. U svakom slučaju lep je uopšte gest o kome Igor govori ali ostaje zabuna oko broja dresa ali ne kod mene. Slava mu...

nebitan lik

pre 11 godina

@ljubisa babic oooo pameti ima li te?
Jer to znaci da svaki igrac koji u Zvezdi nosi broj 8 ne postuje klub i navijace???Svasta...

ljubisa babic

pre 11 godina

Svaka cast Majstore za pricu o Osmici i Harisu ali kako ce te sad tvoje Delije razumeti kad nosis broj od nekog igraca iz Suparnickog tima ..Puno srece u nastavku karijere od pravog ljubitelja sporta i velikih majstora ....

box

pre 11 godina

Haris je bio odlican kosarkas, unikatne tehnike i dobar saigrac. Ali relano dans su njegovi kosarkaski kvaliteti precenjeni vervatno zato sto je bio dobar momak a sigurno i zbog cinjenice kako je nastradao. Svojevremeno nije cak imao mesta ni u reprezentaciji (iskreno konkurencija i jeste bila tada supe jaka). Gledao sam ga uzivo i znam o cemu pricam a siguran sam da ce se mnogi koji su tada pratiliu kosarku sloziti samnom.Naravno ne nipodastavam njegvo kosarkaskko znanje zaista je bio odlican i nekovencionalan igrac ali nije bio toliko dobar kakvim ga danas prikazuju...u svakom slucaju njegova tragicna i prerana smrt je bila gubitak za nasu kosarku.

avidemux

pre 11 godina

Poštujem Igora i ovaj gest ali ne razumem najbolje ovu izjavu. Koliko se sećam kada je ubijen Haris je bio igrač Partizana. Ubijen je u blizini Pionira? U tom trenutku nije bio igrač Budućnosti? Ne razumem šta su novinari preneli ili sam ja malo senilan(sumnjam).

Nikola

pre 11 godina

Pa izgleda da Rakoc pocinje da zaboravlja, a i dalje mora da bude u centru paznje. Haris je ubijen kao igrac Partizana, a u Buducnosti je nosio broj 5 i samo u polusezoni 8. Brojeve 4 i 5 je nosio u Partizanu i u repki i po njima ga svi pamtimo. Sam Haris nikada nije mario mnogo za broj na dresu. Bio je skroman i radan momak, izuzetne tehnike i lako se uklapao u tim. Sve ono sto Rakoc nikad nece biti.

Nikola

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.

skeptik

pre 11 godina

Navijam za Partizan ali ovaj covek je neophodan reprezenatciji. Ne mora da bude starter, dovoljno je da ulazi kada se lomi rezultat ili u penal zavrsnici.

Aleksandar

pre 11 godina

Inace,nevezano za temu,pokojni Haris Brkic je bio veeeliki navijac Crvene Zvezde...To znam iz prve ruke,to mi je ispricao prijatelj,kosarkas KK Partizan u to vreme...Bilo je interesantno videti pokojnog Harisa kako je u svlacionici Pionira za vreme fudbalskog derbija,glasno navijao za crveno bele...Nazalost,nije mu se ispunio decacki san da obuce Zvezdin dres...Znam da navijaci Partizana nece poverovati u tu pricu,da ce mi ovde mnogi od njih nalupati silne minuse,ali postoje svedoci,njegovi saigraci,lako je proveriti...

clay

pre 11 godina

Do juce maksimalno pljuvanje, sada postovanje!? Kakvi ste vi ljudi, sada ste mi jos odvratniji. A Igor je davno dokazao koliki je gospodin i igrac...

drew

pre 11 godina

kakva je to Buducnost bila... tri titule zaredom preko 50 meceva bez poraza.. Igor Rakocevic- Vlado Scepanovic- Haris Brkic- Gavrilo Pajovic- Dejan Radonjic- Dragan Vukcevic- Dejan Tomasevic- MilenkoTopic- Topalovic- Nikola Bulatovic - Kuzmanovic - Sasa Obradovic - mozda i najbolji sastav u novijoj istoriji klupske kosarke
(Crnogorac, 26. novembar 2012 11:35)


kk crnogorski drzavni projekat,kupljeno sve sto je moglo da se kupi.ne secam se kako su igrali u evroligi...

box

pre 11 godina

Ja nisam ni rekao da je bio precenjen..u onoj strasnoj konkurenciji reprezentativnih bekova bio je cak mozda malo i potcenjen ali objektivno nije imao taj kvalitet kao Danilovic ili Beric pa i Loncar...kazem da sad pod utiskom njegove tragicne sudbine i veoma dopadljivog nacina igre ljudi znaju da preteruju kad pricaju o njegovoj vestini...dakle nije onda bila precenjena njegova igra vecje to cesto danas...uvek mi je bio simpatican i nekako drag al eto cisto da kazem objektivno...napraviste od njega Magica al valjda to tako ide...jos jednom veliko postovanje za njegovu karijeru i igru.

nebitan lik

pre 11 godina

@ljubisa babic oooo pameti ima li te?
Jer to znaci da svaki igrac koji u Zvezdi nosi broj 8 ne postuje klub i navijace???Svasta...

zvezda do groba

pre 11 godina

@ljubisa babic, 26. novembar 2012 10:37
kako cemo da ga razumemo NAKLON DO PODA SINE...
jel bilo ovakvih slucajeva kod vas...mozda cisto pitam?!

Petar

pre 11 godina

Poštujem Igora i ovaj gest ali ne razumem najbolje ovu izjavu. Koliko se sećam kada je ubijen Haris je bio igrač Partizana. Ubijen je u blizini Pionira? U tom trenutku nije bio igrač Budućnosti? Ne razumem šta su novinari preneli ili sam ja malo senilan(sumnjam).
(avidemux, 26. novembar 2012 11:06)

Evo sajt koji pokazuke gde je igrao Haris kada je ubijen... Nije loše malo potražiti na internetu, pre ngo se nešto komentariše... http://sr.wikipedia.org/sr/Haris_Brkić

Crnogorac

pre 11 godina

kakva je to Buducnost bila... tri titule zaredom preko 50 meceva bez poraza.. Igor Rakocevic- Vlado Scepanovic- Haris Brkic- Gavrilo Pajovic- Dejan Radonjic- Dragan Vukcevic- Dejan Tomasevic- MilenkoTopic- Topalovic- Nikola Bulatovic - Kuzmanovic - Sasa Obradovic - mozda i najbolji sastav u novijoj istoriji klupske kosarke

ferguson

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.
(Nikola, 26. novembar 2012 16:47)

Slažem se.Ako Igor poštuje Harisa ja to poštujem i cenim. Ali se slažem da NIKADA Haris nije nosio br. 8. Nosio je brojeve od 4-6. U Partizanu 4. Lako je na Google slike proveriti. U kom timu je nosio 8, to Igor valjda zna, ali ja to ne znam. U svakom slučaju lep je uopšte gest o kome Igor govori ali ostaje zabuna oko broja dresa ali ne kod mene. Slava mu...

Flynn

pre 11 godina

(Crnogorac, 26. novembar 2012 11:35)

Jeste bila jaka kao crna zemlja, ali instant vestacka tvorevina Mila Djukanovica za potrebe nacionalizma i manipulacije u Crnoj Gori. Odakle je nabavio pare to samo on i tuzilastvo u Italiji znaju. Znam da je cifra za Dejana Tomasevica bila da se i ovima na zapadu zavrti u glavi. A Igoru svaka cast, pravi Delija i ljudina! Meni je Haris Brkic uvek bio drag, tada sam bio klinac koji je trenirao kosarku a voleo sam takve igrace sa mekom rukom koji mozgom resavaju situaciju a ne snagom kao bikovi u NBA.

Djordje S

pre 11 godina

Partizanovac sam od malih nogu, ali Rakočevića sam uvek voleo. Kao košarkaš je sjajan. Za reprezentaciju je igrao sjajne utakmice. Brz, skočan, sjajan šut. Onaj njegov skok-šut sa zadrškom je sjajna stvar.
Ipak, ono zbog čega ga najviše cenim jeste to što je sjajan čovek.

S

pre 11 godina

Mnogo volim Partizan, ali ovaj Rakocevic je jedan od nasih najpristojnih kosarkasa, veliki sportista, koji je u svojoj 34 godini daleko od penzije i velika ljudina. Svaka cast Igore.

Alex C

pre 11 godina

Do juce maksimalno pljuvanje, sada postovanje!? Kakvi ste vi ljudi, sada ste mi jos odvratniji. A Igor je davno dokazao koliki je gospodin i igrac...
(clay, 26. novembar 2012 11:43)

Ne pali ti vatru, kompleksasu malodusni. Niko nikada za Igora nije imao lose reci, niti jedan Partizanovac. Osim ako ne racunas sakndiranje na utakmicama, u cilju dekoncentracije? To svi naviajci sveta rade.

Ogroman sam Partizanovac, i postujem Igora kao igraca i coveka. Cak i par mojih drugara zvezdasa mu uvek nalazi neke zamerke, ali ja se divim tome sto, ma koliko bio izvizdan na terenu, on gleda svoju igru, ne provocira navijace, poput vaseg pomocnog trenera. E taj je nula od coveka.

A Igor je sjajan momak i odlican kosarkas. Svi navijaci (ne i kompleksasi) se sa tim slazu.

i teško je i nije

pre 11 godina

Ono što je Saša Ilić kod nas, to je Igor u Zvezdi:-)
Mislim da je ogromna većina igrača oba tima barem slična ovoj dvojici (nebitno koji je sport). Što se tiče same vesti, glupo je i pomisliti da Igor govori nešto ovako reda radi i da bi se reklamirao. I ko nije volio Harisa ili njegovu igru, zaledio se dana kad je čuo vest o njegovom ubistvu, osim ako je nenormalan. Ima i takvih, lako ih je provaliti po minusima ili plusevima na komentarima za ovu vest...Možda su tu i pomenuti Mitrović i Stamenković:-)

Z

pre 11 godina

Bravo majstore, ovakav primer o kulturi i vaspitanju treba da bude za nauk kojekakvim Mitrovicima, Stamenkovicima i slicnim nazovi "Delijama" i "Grobarima".

vuchkomilli

pre 11 godina

Secam se kada je usao u prvu postavu Zvezde, pa se zaleti na kos, pa shibne loptu o tablu, ni obruc ne pogodi, a mi svi pljujemo i pljujemo...a sad kad se digne na sut, dozivljavam orgazam! RAD RED I DISCIPLINA DECO!!! A sto se tice vaspitanja i kulture, ja ne znam sta je tu sad za neko ischudjavanje, lepo vaspitan i kulturan covek, pa to bi trebalo da nam bude standard, a ne vrhunac! Puno zdravlja majstore i lepih poteza, da uzivamo zajedno!

partizanovac...

pre 11 godina

ja koliko se secam,pokojni Brkic je u Partizanu nosio dres sa brojem 5,u buducnosti dres sa brojem 6,kad se vratio u Partizan nosio je broj 4...tako da me malo zbunjuje ovo sa brojem 8...sve u svemu,svaka cast Igore....ako sam pogresio,izvinjavam se...

HOUSE

pre 11 godina

Bravo Igore! Secamo se Harisa kao odlicnog igraca, samo su ga crno-beli zaboravili...
(Ja, 26. novembar 2012 10:38)

Na tebe i tvoj komentar cu da se sazalim, a kao veliki partizanovac Rakocevicu skidam kapu... Da sam ovo znao, sigurno mu ne bih zvizdao na utakmicama protiv Partizana.

istina

pre 11 godina

Od ovakvih ljudi treba uciti . Svi mi smo malo zaboravili da smo ljudi iznad svega da treba da delimo i dobro i zlo i da se ne ponesemo u silini . . . Edukacija koju on deli treba da bude primer za sve na stadionima , u halama , na betonskim terenima . . . Svaka cast Igore , nikada te nisam voleo jer si protiv mog Partizana uvek igrao dobro , ali sam te uvek cenio jer nikada nisi nikog mrzeo

glenn

pre 11 godina

Bravo Igore! Secamo se Harisa kao odlicnog igraca, samo su ga crno-beli zaboravili...
(Ja, 26. novembar 2012 10:38)

da, zato mu redovno pevamo i zato smo organizatori memorijalnog turnira koji nosi njegovo ime.

mnogo sitnih dusa i nikakvih ljudi ima...

Bobo

pre 11 godina

@onaj koji sada vlada

Brkićevo ubistvo jeste rasvetljeno, svi znaju šta se desilo.
Dok je igrao dole, dao je nekim opasnim ljudima pare na kamatu. Kada je dotičnom kriminalcu postalo gusto zbog nekih s tim nevezanim dilovima, počeo je da seče repove i unajmio je ubicu (iz Srbije, sa Miljakovca, odavno je pokojni) da ubije Brkića, bilo mu je jevtinije tako.

To je verzija koju sam čuo iz pouzdanih izvora kako iz policije, tako i iz podzemlja, zaboravio sam nadimak tog tipa koji je uradio "posao", ali to je neki navodno okoreli ubica.

Što se Brkićevih kvaliteta tiče, nije bio precenjen, bio je 2x bolji od svih bekova koji nam trenutno igraju u reprezentaciji sem Teodosića. Danas bi bio ubedljivo najbolji igrač lige. Ali nije bio radnik, voleo je provod i da popije... Neka mu je laka zemlja.

avidemux

pre 11 godina

Evo sajt koji pokazuke gde je igrao Haris kada je ubijen... Nije loše malo potražiti na internetu, pre ngo se nešto komentariše... [link]ć
(Petar, 26. novembar 2012 11:53)

Ja dobro znam gde je Haris igrao.
U Partizan je došao 1992. godine. Posle pozajmice čačanskom Borcu, od sezone 1993/1994. nastupao je za prvi tim Partizana.
U narednih šest sezona sa velikim uspehom igrao je za Partizan,(6 godina) sa kojim je osvojio tri titule prvaka države i tri nacionalna Kupa. U sezoni 1997/1998, sa „crno-belima“ je nastupao na Fajnal foru Evropske lige u Barseloni.

U sezoni 1999/2000. igrao je u podgoričkoj Budućnosti, sa kojom je osvojio još jednu titulu prvaka Jugoslavije, a krajem 2000. godine, ponovo se vratio u Partizan. Posle povratka odigrao je pre smrti još tri zvanične utakmice u „crno-belom“ dresu.
Prema tome nije on igrao TRI utakmice u Partizanu dečko, nego je igrao 6 GODINA a u Budućnosti JEDNU godinu, pa se vratio i pred ubistvo, pokoj mu duši, odigrao 3 utakmice. A o tome šta je sve osvojio u Partizanu i igrao Fajnal for, lepo piše baš na tom linku Wikipedije koji sam šalješ. Prema tome ti se informiši, a što se tiče gesta Rakočevića, dubok naklon i poštovanje jer su stekli veliko prijateljstvo igrajući JEDNU godinu u Budućnosti zajedno.

Vlada '71 - Podgorica

pre 11 godina

Jedn strašan tim Budućnosti u koju su uložena velika novčana sredstva pa mislim do dana današnjeg ne zabeležena na ovim prostorima - generacija koja je osvojila 3 titule za redom SR Jugoslavije bilo bi stvarno neposteno ne spomenuti sjajan igrački kadar a njega su činili → Vlado Šćepanović, Gavrilo Pajović, Haris Brkić, Dejan Radonjić, Blagota Sekulić, Dragan Vukčević, Balša Radunović, Vladimir Kuzmanović, Nikola Bulatović, Dejan Tomašević, Milenko Topić , Saša Obradović , Igor Rakočević , Goran Bošković, → trener Bogdan Tanjević → Miroslav Nikolić !

onaj koji sada vlada

pre 11 godina

i dan danas se nije rasvetlilo ubistvo Harisa...isto tako i ubistvo Bulatovica..mozemo samo da pretpostavimo zar ne?
nek ti je vecna slava Harise

Miske

pre 11 godina

Svaka cast,em sto je dobar igrac ali jos bolji covek i pravi sportista na koga treba da se mnogi ugledaju.Delije i Grobari ispostujte momka maksimalno

zoran fr

pre 11 godina

ov je pravi covek,i kako mozes imati nesto protiv njega iako igra za tim koji nevolis?
svaka cast
DA NAM POLITICARI IMAJU 10% COVECANSKOG U SEBI KAO IGOR??????? ZIVELI BI 10 PUTA BOLJE ovako tu smo gde jesmo

Objektivni grobar

pre 11 godina

ovako, prvo sve estitke Zvezdi...moram da priznam da ih je lepota gledati...ali stvarno... napravljena je ekipa, na nacin koji mi Grobari ne podnosimo lako, ali dobra ekipa...stranci, pravi pogodak... a kao drugo, zelim da kazem da me je Rakocevic najezio izjavom...POSTOVANJE Rakoce... jedan je Haris...i da Partizan i Zvezda budu u finalu ABA lige pa da sledece godine gledamo dva evroligasa...

goc21

pre 11 godina

za one koji kosarku prate od 2000,Buducnost je imala odlicnu sezonu u El mislim99-00 i ako su lose startovali 0-5 grupu su prosli,kao domacini su morali da igraju van Podgorice.Ispali su posle od jakog Panatenaikosa u majstorici, malo srece mogli su i do samo zavrsnice.

Gos'n

pre 11 godina

Kakvi komentari, uzas. Kobi NE NOSI br. 8, Haris Brkic je na pauzi izmedju sezona presao u Partizan, a vi koji pljujete kvalitete Harisa Brkica, SRAM VAS BILO!

Marko

pre 11 godina

Koliko je Rakoc zaboravan, zaboravio je i da je u Minesoti nosio 36. Ko ne veruje, tu je google. Dakle, jedva da je ikad igrao sa Brkicem, Brkic nikad nije nosio 8, a Rakocevic sam je nosio i druge brojeve nakon Brkiceve smrti. Toliko.
(Nikola, 26. novembar 2012 16:47)

Nelupaj gluposti...još je dečko naveo gde je Haris nosio broj osam,i ti dodjes i napravis se "pametan" .

Rakočeviću svaka čast za ovakav potez...to samo govori o njemu kakav je čovek,i da ceni prijateljstva.

Nebitno da li igra u Partizanu ili nekom drugom klubu,ja ne znam zašto ovde najvijači večiti rivala misle da se igrači Zvezde i Partizana ne podnose.

Oni su sportisti jesu u protivničkim klubovima ali su prijatelju,prošli su sve mladje selekcije u reprezentaciji zajedno i tu se stvaraju prijateljstva.

Evo vam prvi primer prijateljstva izmedju Kešelja i Krstića,svi se oni čuju medjusobno...i tako i treba da bude.

Raki

pre 11 godina

Evo malo da vidite ko je Rakocevic posto ocigledno mnogi lupaju umesto da pogledaju kako se igra i kako 1 covek deklasira onakav klub kao sto je Barselona u polufinalu kupa.

https://www.youtube.com/watch?v=oKesn1DZExk

Nemanja

pre 11 godina

@avidemux
Sezonu 2000-2001 je poceo u Podgorici, i u Novembru 2000 se vratio u Partizan i odigrao samo 3 utakmice...otuda njihovo prijateljstvo...

mare

pre 11 godina

Jednom covek, pravi sportista i dostojan reprezent srpske kosarke! Grobar sam, al kapa dole. Sa njim u timu lagano bi usli u Top 16, mada i ovako cemo valjda! Slava Harisu, pozdrav normalnim navijacima!

Voste

pre 11 godina

Mislim da je fora bila u tome da je Haris nosio 6icu u Budućnosti, pa je Igor uzeo 8icu kada je u leto 2000te prešao u Podgoricu... posle nije hteo ponovo da uzima 6 u znak sećanja na Brkića ;)

Monarhista

pre 11 godina

Kad normalan COVEK izadje i ima damu da kaze ovako nesto fukara ucuti,vidim samo jednog koji se zabrinuo sta ce Delije da kazu...pa nece reci nista,samo ce ga jos vise postovati.
Tu nenormalnu mrznju i nisu stvorili pravi navijaci i pravi ljudi,vec oni koji imaju koristi od toga uz pomoc onih koji nemaju mozga!

Partizanovac

pre 11 godina

Bravo!Velika je stvar da nisi zaboravio kolegu koji je nastradao.Nebitna je stvar da li je broj 4 5 8,gest je odlican, a Haris je bio veliki igrac.Sta god bilo,nepristojna su carsijska nagadjanja ,da ubica nije pronadjen.Igore jos jednom od srca bravo,ovaj gest ti sigurno nije bio potreban zbog reklame,da si to hteo mogao si i drugacije.

soni

pre 11 godina

Nije ovo bas najbolje preneto, nisu Rakoc i Haris odigrali zajedno sezonu, dakle samo sto je Rakoc dosao u Podgoricu, Haris se vratio u Partizan posle par meseci i oslobodio Igoru sesticu, posto ju je u Buducnosti nosio Haris...
Posle svega sto se nazalost desilo Harisu, Rakoc je tako zeleo ipak da ispostuje coveka kakav je bio Haris i nije hteo da uzima njegov dres, i tako je 8 postao njegov broj...
U svakom slucaju jako lep gest Igora, ko zna mozda ima nesto u tome sto je sam rekao da mu je karijera krenula od kad je odlucio da ne uzima nazad broj sest, sujeverje ili ne ispala je sjajna karijera...

Marko

pre 11 godina

Buducnost je uzela 2 ili 3 titule za redom ne mogu da se setim .... to je odmah bilo posle Zvezdine titule '98 .... strasan tim Buducnosti u koji je ulozen veliki novac .... Topic,Tomasevic,Rakocevic,Pajovic,Radonjic,Sale Obradovic,Brkic, ......

arsenije

pre 11 godina

Svaka cast na izjavi komsijskog kluba.Da je vise ovakvih ljudi bilo bi manje mrznje izmedju ljutih rivala.Ja licno nikada nisam vredjao Rakoca.Inace za podsecanje Rakoc je bio nekoliko meseci u Partizanu kod trenera Novice Cicica a Zvezda je za ispisnicu trazila Vladu Vidacica u tom trenutku najboljeg igraca Evrope 78 god.

Nataeos

pre 11 godina

Respekt Rakocu, koliko god me je nervirao kad je bio mladji i dosta sebicno igrao, njegova igra mi se uvek dopadala, a sto se tice reprezentacije, nije on toliko "mator" koliko misli, sad pogotovo kad igra glavom, i ima veliko iskustvo!! Pozz komsijama, samo tako nastavite, vidimo se u finalu ABA lige ;) i zelim naravno dogodine da se vidimo i u Evroligi!!!

Majk Pg

pre 11 godina

@box
Ti i ja nismo gledali istog igrača definitivno.
Inače osim što sam ih gledao stalno u dresu Budućnosti(Brkića i Rakočevića) tu i tamo bi ih viđao po gradu.I bili su potpuno OK momci(Rakočević kolko vidim je i ostao takav) svoga posla što bi rekli ,da nisam znao ko su nikad po njihovom ponašanju ne bi pomislio da su poznati da imaju love itd itd. Potpuno normalni momci i jedan i drugi.
I naravno mnogo dobri košarkaši i jedan i drugi.

marko__bgd

pre 11 godina

nema veze ko je ovde grobar,a ko delija...haris je bio njegov prijatelj...e sad kad bi i zvezda i partizan uspeli da osvoje prva dva mesta,bilo bi super...ali ne znam da li u evroligu idu dva prva po tabeli,ili finalisti u nokautu?

GrObAr

pre 11 godina

nema veze ko je ovde grobar,a ko delija...haris je bio njegov prijatelj...e sad kad bi i zvezda i partizan uspeli da osvoje prva dva mesta,bilo bi super...ali ne znam da li u evroligu idu dva prva po tabeli,ili finalisti u nokautu?
(marko__bgd, 26. novembar 2012 14:21)

to i ja kazem.moze li mi neko reci idu li prva 2 sa tabele ili finalisti