Vaterpolo 62

Subota, 01.09.2012.

13:49

VSS: Vanja i Filip u Radničkom

Kapiten reprezentacije Srbije Vanja Udovičić i najbolji vaterpolista sveta u 2011. Filip Filipović predvodiće kragujevački Radnički, prenosi zvanični sajt VSS.

VSS: Vanja i Filip u Radnièkom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Djavoli Kg

pre 11 godina

Ove godine Radnicki uz malo srece moze biti najuspesnije sportsko drustvo u Srbiji .Basket,Odbojka,Vaterpolo moze se desiiti da budemo sampioni Srbije i u fudbalu treba ocekivati jedno od mesta koja vode u evropu.

bobi

pre 11 godina

i Leskovac ima zatvoren bazen.Ajde da osnujemo VK LESKOVAC ili VK DUBOCICA,pa da nam VSS registruje sve reprezentativce i selektora Udovicica,i da nas LEN podhitno ubaci u EUROLIGU umesto Pro Reko.Tako bi afirmisali sport na jug nase lepe Srbije!

Qwertyone

pre 11 godina

I Klokot Banja ima zatvoren bazen. Očekujem da država i tu uloži sredstva i dovede jake igrače. Mislim, ako je to uslov da se dva ranga takmičenja preskoči i dobije karta za Evropu.

polo sta?

pre 11 godina

mi se nevidjeno, kao, lozimo na vaterpolo jer smo stvarno jaki u tom sportu - koji realno ozbiljno igraju jos 3-4 drzave u Evropi. Osim sto zahteva vrhunski napor kod igraca, sport je zesce dosadan, a o pravilima i uticaju sudija da ne govorim. O popularnosti cele price valjda dovoljno govori da jedan novoformirani klub zaigra odma drugo po snazi evrposko takmicenje. Zamislite da napravite FK klub i zaigrate odme Ligu Evrope?!

Napisane budalastine

pre 11 godina

@Strahinja,

decko kada bi samo stavi prst na celo mozda bi pametnije pisweo.kazes Partizan stvara igrace iprodaje ih. Tosto stvara okaci macku o rep a tosto od prodaje moze da zivi tojeprica za decu u vrticu. Tosve nije ni za vodu a kamo li za plate igraca,putovanja i dovodjenje novih. Da li ti mislis da se ti igraci prodaju po milion dolara. U proseku po dvesta hiljada i to da bi sedeli na klupi u Realu,Pao itd. da li mislis da su ti klubovi blesavi da daju velike pare da bi im nekosedeo naklupi. Ameri koji setaju po Evropi od sezone do sezone kostaju za sezonu 300-500 hiljada dolara.. Da nema pomoci drzave vi bi seugasili. Ali vise drzava nema pare.Pronadjite vase fanove privatnike ako ih uopste ima. VK Crvena Zvezda je na sve ove dovedene igrace potrosila blizu 500 hiljada evra sto nije ni malo a nije ni mnogo.Po sto hiljada za sezonu po igracu koji su ostali bez klubova

pemzija

pre 11 godina

Svaka cast C.Zvezdi i Radnickom, napravili su dobre timove, ali Partizan ce ipak osvojiti prvenstvo Srbije. Partizan ima odlicnu i talentovanu ekipu, a dosta su uigraniji od ova dva novoformirana tima. Ovo me podseca na Jadran iz Herceg Novog od pre dve-tri sezona kada su potrosili ogroman novac, doveli skoro sve najbolje iz crnogorskog vaterpola + odlicne strance, a rezultati daleko ispod ocekivanih.Partizan ne treba nista da menja u svom sistemu, pare tu nisu igrale bitnu ulogu, vec rad sa mladim igracima i strpljivo stvaranje tima.Da su se utrkivali sa evropskim klubovima u trosenju novca na skupa pojacanja , Partizan nikada nista ne bi napravio.

zmirek

pre 11 godina

Da li neko misli da srpski vaterpolo moze da opstane ako postoji samo jedan klub,ma koliko dobar. P.S. Da monopol valja i Amerika bi ga imala :)

kg

pre 11 godina

Interesantno da se samo grobari bune...frapantna je činjenica koliko su sebični koliko žele sve za sebe,koliko žive u iluziji da su nešto stvorili sami,da im niko nije pomogao,da žive od prodaje igrača itd...Opametite se malo,ej pa vi od 45-e živite od gradjana,ako i treba ulagati u sport,da sportísti budu uzor,ali treba pomoći i drugim klubovima a ne samo Zvezdi i Partizanu
Uostalom Kragujevac kao grad je malo stao na noge,pa to povlači i Radnički...Mi nećemo verovatno biti moćni u fudbalu,tu su partizan,zvezda,voša ali pustite druge sportove za druge klubove i gradove,da budu pune hale,bazeni širom Srbije. Već zamišljam kakva će to biti atmosfera kad se igra evropa ili derbi protiv vas,pa to normalan čovek mora da voli,kao što će biti i u basketu već četvrtu godinu zaredom,ludilo...A vi hoćete slabe protivnike,prazne dvorane,što je rekao Jelenić "50 ljudi u finalu play off-a" ,to vam odgovara,jel da?
I da ne zaboravim,pljujete Dinkića a niste pljuvali Marjanovića,Tadića i ostale koji su vam šakom i kapom pomagali...

aca

pre 11 godina

ne razumem zasto neko misli da VK Partizan ima monopol nad vaterpolom, i zasto i drzava i preuzeca moraju da ulazu u njega samo...pa jel znate kada je V. Udovicic otisao iz kluba... 2002.god. pa Andrija Prlainovic je sve samo ne dete Partizana, isto vazi i za D.Pijetlovica, Sora, Radjena, Nikica, Vujasinovica...svaka cast za Filipovica, Aleksica, Mitrovica...nema tu ljutnje, ljudi igraju gde im je bolje...i zasto bi ideja o Radnickom bila losa, pa Kragujevac nije selo, nego univerzitetski grad od 200 000 ljudi, zar su Herceg Novi, Kotor, Budva, Dubrovnik, Rijeka veci i lepsi za zivot...koliko od vas uopste zna o VK BEOGRAD, pa njemu i Zvezda i Partizan otimaju igrace vec u kadetima, i to vec decenijama...odluka o Radnickom je dobra, znate li koliko ce dece poceti da trenira vaterpolo posle ove sezone, to je jedino bitno, a u kom ce klubu zavrsiti to je za mene nebitno

Miami

pre 11 godina

@djordjevic
Pa ko vam je branio da sacuvate tim?! Mogli ste da date ljudima plate tako sto cete da uzmete delic od plata fudbalera.
Jos neki krivac zato sto su otisli iz partizana? Mozda CIA, Vatikan, Nasa, Vanzemaljci...

Strahinja

pre 11 godina

@U inat svima

Kakve ti gluposti pišeš, ne mogu da verujem. Ko su sponzori Partizana možeš videti na zvaničnim sajtovima klubova. Ima tu i državnih firmi, naravno, ali ta količina novca koju Partizan dobija od njih je zanemarljiva u odnosu na to koliko je SD Crvena zvezda dobilo u poslednjih 10 g.

Kako se finansiraju klubovi iz SD Partizan mislim da je svima jasno. STVARAJU I PRODAJU IGRAČE. To čini 80 do 90 % budžeta. Poslednjih godina veliki transferi u fudbalu redom:Jovetić, Tošić, Ljajić, Savić... Košarka: Krstić, Veličković, Peković, MArić, Veseli, Tepić ..., Vaterpolo: Cela sadašnja reprezentacija.

Navedi ti meni koga je Zvezda prodala u tom periodu?

Prema tome, slučaj direktnog upumpavanja državnog novca je na sceni upravo sada, ali se to dešava u KK i VK Crvena zvezda, to je više nego svima očigledno (samo neki neće to da priznaju). Ko veruje da je Čović iz svog džepa dao preko 20 miliona evra u poslednjih godinu dana, da ne spominjem kakav je muljator i lažov taj čovek. Zašto je budžet FMP-a pre iznosio 400.000 evra ako ima toliko para?

Što se tiče Gasproma, to su isto državne strukture sredile sponzorstvo, da bi umirili mase, preko Škundrića i još nekih političara, a sve zato što je NIS poklonjen Rusima za 400 miliona evra iako mu je procenjena vrednost bila 1,2 mld.

I da ne zaboravim, Zvezda nikada nije imala bolji tim u košarci. Oni su samo imali SKUPLJI tim, kao i na primer PAO, Barsa, Real, Efes, Makabi...,ali su svi padali pred siromašnim Partizanom !

djordjevic

pre 11 godina

Samo jedno pitanje...Ako je ovo u interesu naseg vaterpola, zasto nije bilo u interesu da Partizan sacuva tim posle osvajanje Evrolige, da osvoji opet, a da igraci budu uigraniji za reprezentaciju i osvoje zlato na OI.

Najvise bih voleo odgovor od ljudi iz VSS...

Brava obijena

pre 11 godina

Da li vam ja sada jasno zasto je partizan Veliki klub. Zato sto mali klubovi zele da postanu veliki ne silu. Tako ne ide. Najbolji primer vam j Becej i Zvezda ,koja je sada u pokusaju i to pod novim imenom. Zato, i ako uzmete titulu ove godine,nije smak sveta. Sta ce te sledecih godina, Resenje je u omladinskim skolama a vi to nemate. I na kraju,svi ti igraci su postali Veliki u Velikom Partizanu. Kapiras...
(Bravar, 1. septembar 2012 19:38)

U juniorskoj reprezentaciji koja ce igrati Evropskom prvenstvu u Francuskoj 5 igraca su iz Zvezde (Viktor Rašović, Sava Ranđelović, Nikola Eškert, Nenad Stojčić, Mihajlo Milićević)..To je dobra osnova za buducnost, a njima cemo pridodavati i po nekog igraca kojeg Partizan bude stvorio u medjuvremenu..Imamo pare pa nam se moze..Eto ti recept za nasu bezbriznu buducnost, cisto da se ne sjekiras.

H8er

pre 11 godina

NAJSTRASNIJE i NAJTUZNIJE od svega u ovoj prici (kao i prici o VK ili KK Zvezda) jeste to sto nova Vlada Srbije (kao i lokalna vlast) nije sastavila na vlasti ni mesec dana, a vec stvara vestacke timove i rasipa se novcem za pojacavanje timova kao da je to jedini problem drzave Srbije!!! Hajde, za Zvezdu mogu i da razumem jer je veliko i znacajno Sportsko drustvo, ali Radnicki u vaterpolu, koji do juce nisu imali ni kapice?! Sramota!

Ej dodjes na vlast, vladas mesec dana i pored toliko problema ti finansiras klub kao Radnicki, izdvajas besmislene sume novca, a vaterpolo je postao raspad u Evropi. Cak i da osvojis LS, bices na gubitku jer nema novca, nema jakih sponzora. I ugasice se kao i Becej i nikom nista. Bolje te pare usmeriti u druge tokove jer ovo nicemu ne vodi.

Zar mislite da je Volpi gazda Pro Reka tako glup?! Digao ruke jer nema profita, nema 'leba od toga vise, a prvak Evrope... A mi pametni.. Vaterpolo jeste nas brend, ali realno sport koji se lagano gasi, nestaje, povlaci se i sa OI uskoro.

Nidzoslav

pre 11 godina

(BBBdubrovnik, 1. septembar 2012 19:47)

Internet huligan, opasan mali ;) Svi ljudi dobro znaju da unapred prete jedino kukavice, umesto da sacekaju da vide sta ce se desiti u bazenu. Oooo imamo komplekse, imamo komplekseeee...

PS. ako se ne varam Primorje je filijala Pro Reka i gazde Volpija koji je digao ruke od vaterpola, sve batalio.

rade

pre 11 godina

ponovo radi bioskop! sledece sezone uzimamo titule u svim sportovima al svim1 vama mozda preostane badminton il skvoc! u Kosarci su stigli rakocevic Savanovic,simeunovic uf kakva ekipa,samo da ih pesic uigra! u fudbalu vas gazimo vec godinama,jos samo jeadan napadac i sledece sezone se ponavlja bari! Au vaterpolu je gotova stvar udovic sapic i kompanija ima da vas gazi!
(delija u srcu i dusi, 1. septembar 2012 17:10)

brate na cemu si ti
daj reci podeli sa nama

SaLe

pre 11 godina

O.K. slažem se sa stavovima onih koji žele dobro razvoju srpskog vaterpola, ali mi smeta ona prostačka degradacija pozitivnih trendova koji se dešavaju van prestonice. Zamislite da je NewYork jedini grad u USA koji sebi može da priušti prvake države u 99% sportova. Tamo bi odavno izbilo krvoproliće, jer njihov socijalni mir se temeljito sprovodi na čitavoj teritoriji u svim državama podjednako. Mi smo još uvek u 15 veku po tom pitanju, što zbog odnasa vlasti prema narodu što zbog odnosa samog naroda međusobno.

U inat svima 4 titule ove godine

pre 11 godina

Ni rec vise od kragujevcana na racun toga ko je drzavni klub! P.S. Molio bih KK Radnicki, VK Radnicki, FK partizan i KK partizan da objave ko su im sponzori i odakle dobijaju pare. Prva tri uopste i nemaju sponzore nego pare dobijaju direktno od drzave, a 4. (KK partizan) dobija preko racuna drzavnih firmi (EPS protiv zakona uplatio milion evra, a i sve ostale drzavne firme su se ucipile). U Zvezdi se bar zna da KK vodi Covic, a FK Gasprom (ne domaci NIS, nego ruski Gasprom)! Po ovome se vidi da Zvezda UBEDLJIVO najmanje dobija pomoc od drzave. Inace kosarkaskom klubu Zvezda se toliko pomaze da 11 godina ne moze da uzme titulu iako je bar 4-5 puta imao bolju ekipu od partizana na terenu, ali je odlucila ona van terena.

BBBdubrovnik

pre 11 godina

najjača liga na svijetu?? hahahahha pa iskreno mislim da se nemožete mjerit sad više ni sa Mađarskom, a kamoli sa Hrvatskom ligom i molite Boga da neki vaš klub ne naleti na Primorje, a kamoli na Juga gdje mogu naletit u skupini Lige prvaka jer nevjerujem da ijedan vaš klub može proć skupinu

Deki

pre 11 godina

Zasto neki ovde negativno pominju Donji Srem? Pa donji srem trenutno igra bolji fudbam od partizana! Dokazano na terenu!!!
Nas fudbal je vec godinama bruka, kvalitet ravan nuli, i prate ga samo "navijaci" koji su tu iz ko zna kojih razloga, sam fudbal im je najmanje vazan. Uostalom, pogledajte prosecnog "vodju navijaca", i videcete da je veci deo utakmice ledjima okrenut terenu
Sa druge strane, ocigledno je da cemo imati vrhunski vaterpolo. Pa makar i uz pomoc vestackih para. Za one koji ne znaju, npr Udovicic ili Filipovic godisnje zarade mnogo manje od proseka koji imaju fudbaleri u Zvezdi ili partizanu. A najbolji su na svetu!!
Svakako cemo uzivati u vrhunskom vaterpolu za malo para

Paun

pre 11 godina

"delija u srcu i dusi"
Da iole pratis sport a narocito tvoj omiljeni klub KK Sledeca sezona,znao bi da Pesic nije trener gore pomenute ekipe.Sedi 1

Bravar

pre 11 godina

Da li vam ja sada jasno zasto je partizan Veliki klub. Zato sto mali klubovi zele da postanu veliki ne silu. Tako ne ide. Najbolji primer vam j Becej i Zvezda ,koja je sada u pokusaju i to pod novim imenom. Zato, i ako uzmete titulu ove godine,nije smak sveta. Sta ce te sledecih godina, Resenje je u omladinskim skolama a vi to nemate. I na kraju,svi ti igraci su postali Veliki u Velikom Partizanu. Kapiras...

KODAR78

pre 11 godina

Mnogo komentara navijaca gubitnickog tima te bice ovako te bice prvi ovde, strasno neozbiljno cak i za klub koji se zove iduca sezona pricati o stvarima koje se nisu jos dogodile a verovatno i nece. Ja sam vise za realnu varijantu da se prica o stvarima koje su se desile a to je da Partizan dominira u svim vaznijim ekipnim sportovima (to moze svako da proveri) a verovatno ce se ta dominacija i nastaviti jer dolazak par isluzenih igraca i igraca koji samo jure lovu u raznim sportovima nista ne znaci niti ikoga plasi vec samo donosi preko potrebnu zdravu sportsku konkurenciju. Moze se slobodno reci za druge se igra Partizan se voli. Dominacija se samo nastavlja.

ivan kg

pre 11 godina

Godine 2002 VK Partizan je bio finansijska ruina.Otisao je ceo tim,na celu sa Udovicicem.Cela prva postava je otisla.Sta je tad drzava uradila za VK Partizan?Nista kao i uvek.Poceli smo fakticki od nule sa klincima od 16,17 godina.Dve tri sezone se borili za ulazak u Evroligu.I konacno posle 2,3 godine tura,znoja,i rada protiv Barselonete u Beogradu smo usli u Evroligu.Kontinuirani rad nas je doveo do osvajanja Evrolige.Mi nsastavljamo sa istim radom i elanom da stvarmao mlade vaterpoliste.Skoro cela ova reprezentacije je stvorena u Partizanu i dalje ce se nastaviti sa tom praksom.Prosli su projetki:VK Becej,VK Nis,proci ce i ova dva nova.Sve se moze kupiti ali ne i 7 Evroligi,i titula najboljeg vaterpolo kluba svih vremena.Jos draze ce biti pobedjivati i redjati uspehe.Ne moze nam ni sistem nista.Jaci smo mi od sistema
(PAOK, 1. septembar 2012 16:20)

Objasnio

delija u srcu i dusi

pre 11 godina

ponovo radi bioskop! sledece sezone uzimamo titule u svim sportovima al svim1 vama mozda preostane badminton il skvoc! u Kosarci su stigli rakocevic Savanovic,simeunovic uf kakva ekipa,samo da ih pesic uigra! u fudbalu vas gazimo vec godinama,jos samo jeadan napadac i sledece sezone se ponavlja bari! Au vaterpolu je gotova stvar udovic sapic i kompanija ima da vas gazi!

zvezda zauvek

pre 11 godina

@sani: Jedno pitanje za tebe, da li u sportu igraju pare ili igraci? Vecina ovih igraca je pre nekoliko godina igrala u partizanu...za sta? Za krompir mozda? Kakvo unistavanje JSD Partizan? Kukate otkud ovima pare, otkud onima pare...? Radite i radite i rezultati ce doci, posto kod vas igraci ocigledni igraju iz ciste ljubavi prema sportu i klubu.

Sani

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema Kragujevcu i klubovima nemogu se oteti dojmu da se ovde radi o totalnom unistavanju SD Partizan u svim sportovima. VK Partizan bi trebao da istupi iz prve lige i igra drugu ili trecu ligu pa nek drzavni projekti(VK PARTIZAN TO NIKAD NIJE BIO) odlucuju o tituli jer ovo nece biti regularno prvenstvo.Klubovi se pojacavaju to je uredu samo s kojim i cijim parama????Prvo privatizacija klubova pa onda velika pojacanja...

Strahinja

pre 11 godina

Zanimljivo je da za sve ima para, a za klub koji je stvorio ove igrače nema. Kada se PArtizan pre samo godinu dana popeo na krov Evrope sa igračima koje je proveo kroz svoju vaterpolo školu i stvorio od njih svetske asove, tada nije bilo novaca iz države da se taj tim zadrži što je dovelo do rasprodaje kao i mnogo puta do sada.

U isto vreme, pare su bez problema izdvojene za saniranje propalog VK Crvena zvezda. Dugove preuzela država, a solidna sredstva uložena u formiranje ekipe.

Ove godine idu korak dalje pa te iste igrače koje je PArtizan godinama stvarao, država kupuje novonastalim klubovima kao gotove igrače spremne za osvajanje trofeja.

Ako su već želeli ojačati srpski vaterpolo onda je logičnije bilo uložiti novac u infrastrukturu tih novih klubova i pomoći im u radu sa mladim igračima...

PAOK

pre 11 godina

Godine 2002 VK Partizan je bio finansijska ruina.Otisao je ceo tim,na celu sa Udovicicem.Cela prva postava je otisla.Sta je tad drzava uradila za VK Partizan?Nista kao i uvek.Poceli smo fakticki od nule sa klincima od 16,17 godina.Dve tri sezone se borili za ulazak u Evroligu.I konacno posle 2,3 godine tura,znoja,i rada protiv Barselonete u Beogradu smo usli u Evroligu.Kontinuirani rad nas je doveo do osvajanja Evrolige.Mi nsastavljamo sa istim radom i elanom da stvarmao mlade vaterpoliste.Skoro cela ova reprezentacije je stvorena u Partizanu i dalje ce se nastaviti sa tom praksom.Prosli su projetki:VK Becej,VK Nis,proci ce i ova dva nova.Sve se moze kupiti ali ne i 7 Evroligi,i titula najboljeg vaterpolo kluba svih vremena.Jos draze ce biti pobedjivati i redjati uspehe.Ne moze nam ni sistem nista.Jaci smo mi od sistema

Predrag

pre 11 godina

Vaterpolo je bez obzira na velike međunarodne uspehe jedan od najsiromašnijih sportova kod nas. Pozdravljam ovu akciju u Kragujevcu, koji je skoro dobio zatvoreni bazen i shvatam da ljudi žele da iskoriste priliku i na jedan pametan način uvedu ovaj sport u svoju sredinu. To je zdrava sportska politika, ali mora da se uspostavi kontinuitet i da se potpišu dugoročni ugovori kako sa igračima tako i sa stručnjacima koji će biti angažovani. U protivnom sve će ovo trajati jako kratko i napraviće jako mnogo problema nosiocima i realizatorima ove ideje.
U Beogradu postoji prvoligaški klub koji nosi ime svoga grada, koji postoji na Tašmajdanu više od 30 godina.Generacijama je rasadnik talenata, mnogi priznati igrači i danas igraju u najboljim domaćim i stranim klubovima, a deca su VK Beograd(bar 10 god. obuke).
Svake godine iz kluba ode veliki broj prvotimaca, što se dogodilo i ove, a pre nekoliko dana iz kluba je otišao i trener Strugar. U najavi iz Kragujevca stoji da je najozbiljniji kandidat za trenera VK Radnički, Nenad Manojlović,inače aktuelni sportski direktor VK Beograd i Predsednik stručnog saveta VSS!??
Postoji li neki način da grad Beograd klubu koji nosi njegovo ime, čiji je matični bazen Tašmajdan(Hram svetskog vaterpola)sa dva olimpijska objekta, pomogne materijalno i omogući normalan i kvalitetan rad?
Ovaj odgovor zaslužuje četrdesetak kvalitetnih prvotimaca i ne mali broj stručnjaka koji su otišli iz kluba u poslednjih nekoliko godina!
MISLITE O TOME!

Vaterpolo trener

pre 11 godina

Ne radi se ovde ni o Partizanu, ni o Zvezdi, ni o Radnickom.
Ta ista Zvezda je pokupila svu omladinu iz manjih beogradskih klubova (koji su za pet klasa bili ispred nje i pobedjivali je sa 20 razlike) samo na svoje ime i obecala toj deci igru u prvom timu, a sada kada je doslo vreme za to, oni ostaju na ulici jer su dali pare i vise nisu potrebni, a uostalom nisu sinovi dovoljno uticajnih ljudi. To je porazno, kao i cinjenica da su duzni na sve moguce strane, ali neko to tolerise, samo je pitanje do kad ce tako.
Kada vec pricate o parama i prepucavate se na relaciji Kg-Bg, imajte u vidu da je vaterpolo mizerno placen sport, i da najbolji svetski vaterpolista moze da zaradjuje godisnje koliko prosecan fudbaler nedeljno.
Sto se samog srpskog vaterpola tice, mi smo najbolji upravo zbog Partizanove skole svidelo se to vama ili ne(iako se ne slazem sa Partizanovim monopolom u ovom sportu i iako mene licno ugrozava), i ne sumnjam da Partizan zna sta radi, jer on je institucija koja je proizvela sve ove igrace o kojima vi polemisete i kod njih su deca koja ce tek igrati.
Postavlja se pitanje samo sta ce biti u ovako vestacki kreiranom okruzenju, u jednoj Banana drzavi gde sve moze preko noci da se stvori, i da se izgubi.
Dva/tri igraca ne cine tim, ma koliko vrhunski bili.
Za kraj, mene ne interesuje ko ce osvojiti trofeje, vec gde ce srpkski vaterpolo biti za koju godinu uz igrace koji igraju u ovim uslovima i decu koja imaju uzore, ali nemaju priliku za "sutra".

smeker

pre 11 godina

Ovo postaje neozbiljno.Ispilili se pre tri meseca i odma igraju Evropu,preskoce 3 ranga a da gace nisu okvasili.Ulozite novac u skolu vaterpola u Kragujevcu nemojte praviti novi Becej.VSS je imao veliki ugled ali posle ovoga su smesni...

pera ždera

pre 11 godina

znaci virtuelni vestacki klub koji ce postojati dok ima para. zalosno. a funkcioneri sve "strucnjaci".
kragujevacki klub postoji par meseci i preskocio je sve rangove.....
kao kragujevcanin protivim se ovome jer je to samo prostor za pranje para!
(sumadinac atl, 1. septembar 2012 14:30)

Pa i Zvezda je, po tvome, virtualni klub, jer se ugasila, pa su ovu novu umesto da krene od najnižeg ranga ubacili odmah u prvu ligu... Valjda je interes srpskog vaterpola da imamo najjaču ligu u Evropi što će se ove godine sigurno desiti!!!

Bilo ti je lepo dok ste bili drzavni projekat?

pre 11 godina

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)
(instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p, 1. septembar 2012 14:42)
A sto si toliko uzbudjen i tuzan??? Bicete treci, u najboljoj varijanti, sto i nije tako lose za JSD... Bice bolje SLEDECE SEZONE, samo se ti meni opusti i nista ne brini...

Grof

pre 11 godina

@Sve mogu da shvatim, ali ovo ne! Zamislite Mesija, naj fudbalera, i npr. Iniestu, da dodju u Donji Srem, dojucerasnjeg drugoligasa...
(Ja, 1. septembar 2012 13:58)

Pa dojucerasnji drugoligas je bio i Mancester Citi ako se secas. Gde bese igra Samuel Eto neki poznati klub cini mi se zove se ANZI koji Evropske meceve mora da igra u Moskvi.
I sto da Mesi ne igra za Donji Srem. Ne podcenjuj odmah ljude. Zar ti nije lepse da na nasoj televiziji vidis dobre sportiste. A jos ako su oni iz nase zemlje zar to nije +.
Uvek su nam drugi bolji i a mi ne valjamo. Zato smo i tu gde jesmo.

Nema leba i ne treba nam,

pre 11 godina

Pricajte sta hocete,ali ja cu uzivati kad za 2-3-4 godine u cetvrtfinalu Evrolige vidim 3 srpska kluba.
(Zero_Cool, 1. septembar 2012 14:39)

Mozda neces videti, jer kako je krenulo sa prosipanjem drzavnih para na pojacanja, postoji mogucnost da neces imati za pretplatu pa ce ti ugasiti tv, cuvajte ljudi radio ko zna sta ce biti za 2,3,4 godine.

One night in May

pre 11 godina

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)
(instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p, 1. septembar 2012 14:42)

Instant klub prvak Evrope u fudbalu, instant klub sampion Premijer lige. Iz tvojih usta u Bozije usi, dabogda se Celsi i Mancester Siti sutra rasformirali!!!

Дајте Далас да се играмо...

pre 11 godina

Ватерполо клуб Партиѕан са једне стране, ВК ПСЖ и БВК Манчестер Сити са друге стране. Нема проблема!

zvezda zauvek

pre 11 godina

Alo demagozi!!! Sta vam je? Do skora citam komentare kako ne treba sve da se sliva u beograd, kako hocete jaku ligu u svim sportovima... U cemu je sad problem? Neka se rasipaju ljudi ako imaju cime, neka dovode nase najbolje igrace pa makar igrali i u nekom selu, bolje nego negde po belom svetu. I ja sam navijac zvezde ali mi je drago kad se i drugi pojacavaju, ne samo dva nasa vecita osvajaca trofeja. Zanimljivije je ovako. Nikako da svoje vise volimo nego tudje...

sumadinac atl

pre 11 godina

znaci virtuelni vestacki klub koji ce postojati dok ima para. zalosno. a funkcioneri sve "strucnjaci".
kragujevacki klub postoji par meseci i preskocio je sve rangove.....
kao kragujevcanin protivim se ovome jer je to samo prostor za pranje para!

instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p

pre 11 godina

partizan se otrcao :-)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mrtvac, 1. septembar 2012 14:13)

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)

Maxim

pre 11 godina

Umesto da se oduševljava, narod treba da postavi pitanje: "Odakle sredstva?". I ne samo u slučaju Radničkog. Beogradski klubovi su drastičniji slučajevi.
Skoro je izvesno da se radi o nenamenskom trošenju budžetskih sredstava.
Umesto da se obnove i opreme bolnice koje liče na svinjce, uloži u podizanje na noge sistema zdravstvene zaštite, obrazovanja, otvaranje novih radnih mesta, pa i razvoj školskog sporta (ako baš mora sport da se umeša u sve); državna i lokalna uprava nude 'leba i igara, a narod to sa oduševljenjem prihvata, ne brinući gde će sutra da radi, obrazuje se, leči...
Pa ko ne bi želeo da vlada takvim stadom?

avion

pre 11 godina

Pametno, red je bilo da se u nas najtrofejniji sport uloze pare. Zao mi je samo grobara koji ce krenuti da pljuju po tome, a dobro znaju da ulaganje u Zvezdu i Radnicki ce ojacati i nasu reprezentaciju i mladi igraci ce stasati uz te asove. Jos ce da se afirmise taj sport u Srbiji i vise ce dece krenuti da treniraju i uce vaterpolo.

Realnost

pre 11 godina

Ovo je smesno. Klubovi se odjednom rasipaju parama, kupuju mesta, a sa druge strane, veliki broj gradova u Srbiji nema ni zatvoren bazen! Prvo sredite infrastrukturu, pa se onda rasipajte!

Realnost

pre 11 godina

Ovo je smesno. Klubovi se odjednom rasipaju parama, kupuju mesta, a sa druge strane, veliki broj gradova u Srbiji nema ni zatvoren bazen! Prvo sredite infrastrukturu, pa se onda rasipajte!

sumadinac atl

pre 11 godina

znaci virtuelni vestacki klub koji ce postojati dok ima para. zalosno. a funkcioneri sve "strucnjaci".
kragujevacki klub postoji par meseci i preskocio je sve rangove.....
kao kragujevcanin protivim se ovome jer je to samo prostor za pranje para!

instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p

pre 11 godina

partizan se otrcao :-)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mrtvac, 1. septembar 2012 14:13)

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)

PAOK

pre 11 godina

Godine 2002 VK Partizan je bio finansijska ruina.Otisao je ceo tim,na celu sa Udovicicem.Cela prva postava je otisla.Sta je tad drzava uradila za VK Partizan?Nista kao i uvek.Poceli smo fakticki od nule sa klincima od 16,17 godina.Dve tri sezone se borili za ulazak u Evroligu.I konacno posle 2,3 godine tura,znoja,i rada protiv Barselonete u Beogradu smo usli u Evroligu.Kontinuirani rad nas je doveo do osvajanja Evrolige.Mi nsastavljamo sa istim radom i elanom da stvarmao mlade vaterpoliste.Skoro cela ova reprezentacije je stvorena u Partizanu i dalje ce se nastaviti sa tom praksom.Prosli su projetki:VK Becej,VK Nis,proci ce i ova dva nova.Sve se moze kupiti ali ne i 7 Evroligi,i titula najboljeg vaterpolo kluba svih vremena.Jos draze ce biti pobedjivati i redjati uspehe.Ne moze nam ni sistem nista.Jaci smo mi od sistema

ivan kg

pre 11 godina

Godine 2002 VK Partizan je bio finansijska ruina.Otisao je ceo tim,na celu sa Udovicicem.Cela prva postava je otisla.Sta je tad drzava uradila za VK Partizan?Nista kao i uvek.Poceli smo fakticki od nule sa klincima od 16,17 godina.Dve tri sezone se borili za ulazak u Evroligu.I konacno posle 2,3 godine tura,znoja,i rada protiv Barselonete u Beogradu smo usli u Evroligu.Kontinuirani rad nas je doveo do osvajanja Evrolige.Mi nsastavljamo sa istim radom i elanom da stvarmao mlade vaterpoliste.Skoro cela ova reprezentacije je stvorena u Partizanu i dalje ce se nastaviti sa tom praksom.Prosli su projetki:VK Becej,VK Nis,proci ce i ova dva nova.Sve se moze kupiti ali ne i 7 Evroligi,i titula najboljeg vaterpolo kluba svih vremena.Jos draze ce biti pobedjivati i redjati uspehe.Ne moze nam ni sistem nista.Jaci smo mi od sistema
(PAOK, 1. septembar 2012 16:20)

Objasnio

Дајте Далас да се играмо...

pre 11 godina

Ватерполо клуб Партиѕан са једне стране, ВК ПСЖ и БВК Манчестер Сити са друге стране. Нема проблема!

avion

pre 11 godina

Pametno, red je bilo da se u nas najtrofejniji sport uloze pare. Zao mi je samo grobara koji ce krenuti da pljuju po tome, a dobro znaju da ulaganje u Zvezdu i Radnicki ce ojacati i nasu reprezentaciju i mladi igraci ce stasati uz te asove. Jos ce da se afirmise taj sport u Srbiji i vise ce dece krenuti da treniraju i uce vaterpolo.

zvezda zauvek

pre 11 godina

Alo demagozi!!! Sta vam je? Do skora citam komentare kako ne treba sve da se sliva u beograd, kako hocete jaku ligu u svim sportovima... U cemu je sad problem? Neka se rasipaju ljudi ako imaju cime, neka dovode nase najbolje igrace pa makar igrali i u nekom selu, bolje nego negde po belom svetu. I ja sam navijac zvezde ali mi je drago kad se i drugi pojacavaju, ne samo dva nasa vecita osvajaca trofeja. Zanimljivije je ovako. Nikako da svoje vise volimo nego tudje...

Grof

pre 11 godina

@Sve mogu da shvatim, ali ovo ne! Zamislite Mesija, naj fudbalera, i npr. Iniestu, da dodju u Donji Srem, dojucerasnjeg drugoligasa...
(Ja, 1. septembar 2012 13:58)

Pa dojucerasnji drugoligas je bio i Mancester Citi ako se secas. Gde bese igra Samuel Eto neki poznati klub cini mi se zove se ANZI koji Evropske meceve mora da igra u Moskvi.
I sto da Mesi ne igra za Donji Srem. Ne podcenjuj odmah ljude. Zar ti nije lepse da na nasoj televiziji vidis dobre sportiste. A jos ako su oni iz nase zemlje zar to nije +.
Uvek su nam drugi bolji i a mi ne valjamo. Zato smo i tu gde jesmo.

Strahinja

pre 11 godina

Zanimljivo je da za sve ima para, a za klub koji je stvorio ove igrače nema. Kada se PArtizan pre samo godinu dana popeo na krov Evrope sa igračima koje je proveo kroz svoju vaterpolo školu i stvorio od njih svetske asove, tada nije bilo novaca iz države da se taj tim zadrži što je dovelo do rasprodaje kao i mnogo puta do sada.

U isto vreme, pare su bez problema izdvojene za saniranje propalog VK Crvena zvezda. Dugove preuzela država, a solidna sredstva uložena u formiranje ekipe.

Ove godine idu korak dalje pa te iste igrače koje je PArtizan godinama stvarao, država kupuje novonastalim klubovima kao gotove igrače spremne za osvajanje trofeja.

Ako su već želeli ojačati srpski vaterpolo onda je logičnije bilo uložiti novac u infrastrukturu tih novih klubova i pomoći im u radu sa mladim igračima...

Vaterpolo trener

pre 11 godina

Ne radi se ovde ni o Partizanu, ni o Zvezdi, ni o Radnickom.
Ta ista Zvezda je pokupila svu omladinu iz manjih beogradskih klubova (koji su za pet klasa bili ispred nje i pobedjivali je sa 20 razlike) samo na svoje ime i obecala toj deci igru u prvom timu, a sada kada je doslo vreme za to, oni ostaju na ulici jer su dali pare i vise nisu potrebni, a uostalom nisu sinovi dovoljno uticajnih ljudi. To je porazno, kao i cinjenica da su duzni na sve moguce strane, ali neko to tolerise, samo je pitanje do kad ce tako.
Kada vec pricate o parama i prepucavate se na relaciji Kg-Bg, imajte u vidu da je vaterpolo mizerno placen sport, i da najbolji svetski vaterpolista moze da zaradjuje godisnje koliko prosecan fudbaler nedeljno.
Sto se samog srpskog vaterpola tice, mi smo najbolji upravo zbog Partizanove skole svidelo se to vama ili ne(iako se ne slazem sa Partizanovim monopolom u ovom sportu i iako mene licno ugrozava), i ne sumnjam da Partizan zna sta radi, jer on je institucija koja je proizvela sve ove igrace o kojima vi polemisete i kod njih su deca koja ce tek igrati.
Postavlja se pitanje samo sta ce biti u ovako vestacki kreiranom okruzenju, u jednoj Banana drzavi gde sve moze preko noci da se stvori, i da se izgubi.
Dva/tri igraca ne cine tim, ma koliko vrhunski bili.
Za kraj, mene ne interesuje ko ce osvojiti trofeje, vec gde ce srpkski vaterpolo biti za koju godinu uz igrace koji igraju u ovim uslovima i decu koja imaju uzore, ali nemaju priliku za "sutra".

Nema leba i ne treba nam,

pre 11 godina

Pricajte sta hocete,ali ja cu uzivati kad za 2-3-4 godine u cetvrtfinalu Evrolige vidim 3 srpska kluba.
(Zero_Cool, 1. septembar 2012 14:39)

Mozda neces videti, jer kako je krenulo sa prosipanjem drzavnih para na pojacanja, postoji mogucnost da neces imati za pretplatu pa ce ti ugasiti tv, cuvajte ljudi radio ko zna sta ce biti za 2,3,4 godine.

djordjevic

pre 11 godina

Samo jedno pitanje...Ako je ovo u interesu naseg vaterpola, zasto nije bilo u interesu da Partizan sacuva tim posle osvajanje Evrolige, da osvoji opet, a da igraci budu uigraniji za reprezentaciju i osvoje zlato na OI.

Najvise bih voleo odgovor od ljudi iz VSS...

smeker

pre 11 godina

Ovo postaje neozbiljno.Ispilili se pre tri meseca i odma igraju Evropu,preskoce 3 ranga a da gace nisu okvasili.Ulozite novac u skolu vaterpola u Kragujevcu nemojte praviti novi Becej.VSS je imao veliki ugled ali posle ovoga su smesni...

Maxim

pre 11 godina

Umesto da se oduševljava, narod treba da postavi pitanje: "Odakle sredstva?". I ne samo u slučaju Radničkog. Beogradski klubovi su drastičniji slučajevi.
Skoro je izvesno da se radi o nenamenskom trošenju budžetskih sredstava.
Umesto da se obnove i opreme bolnice koje liče na svinjce, uloži u podizanje na noge sistema zdravstvene zaštite, obrazovanja, otvaranje novih radnih mesta, pa i razvoj školskog sporta (ako baš mora sport da se umeša u sve); državna i lokalna uprava nude 'leba i igara, a narod to sa oduševljenjem prihvata, ne brinući gde će sutra da radi, obrazuje se, leči...
Pa ko ne bi želeo da vlada takvim stadom?

Predrag

pre 11 godina

Vaterpolo je bez obzira na velike međunarodne uspehe jedan od najsiromašnijih sportova kod nas. Pozdravljam ovu akciju u Kragujevcu, koji je skoro dobio zatvoreni bazen i shvatam da ljudi žele da iskoriste priliku i na jedan pametan način uvedu ovaj sport u svoju sredinu. To je zdrava sportska politika, ali mora da se uspostavi kontinuitet i da se potpišu dugoročni ugovori kako sa igračima tako i sa stručnjacima koji će biti angažovani. U protivnom sve će ovo trajati jako kratko i napraviće jako mnogo problema nosiocima i realizatorima ove ideje.
U Beogradu postoji prvoligaški klub koji nosi ime svoga grada, koji postoji na Tašmajdanu više od 30 godina.Generacijama je rasadnik talenata, mnogi priznati igrači i danas igraju u najboljim domaćim i stranim klubovima, a deca su VK Beograd(bar 10 god. obuke).
Svake godine iz kluba ode veliki broj prvotimaca, što se dogodilo i ove, a pre nekoliko dana iz kluba je otišao i trener Strugar. U najavi iz Kragujevca stoji da je najozbiljniji kandidat za trenera VK Radnički, Nenad Manojlović,inače aktuelni sportski direktor VK Beograd i Predsednik stručnog saveta VSS!??
Postoji li neki način da grad Beograd klubu koji nosi njegovo ime, čiji je matični bazen Tašmajdan(Hram svetskog vaterpola)sa dva olimpijska objekta, pomogne materijalno i omogući normalan i kvalitetan rad?
Ovaj odgovor zaslužuje četrdesetak kvalitetnih prvotimaca i ne mali broj stručnjaka koji su otišli iz kluba u poslednjih nekoliko godina!
MISLITE O TOME!

rade

pre 11 godina

ponovo radi bioskop! sledece sezone uzimamo titule u svim sportovima al svim1 vama mozda preostane badminton il skvoc! u Kosarci su stigli rakocevic Savanovic,simeunovic uf kakva ekipa,samo da ih pesic uigra! u fudbalu vas gazimo vec godinama,jos samo jeadan napadac i sledece sezone se ponavlja bari! Au vaterpolu je gotova stvar udovic sapic i kompanija ima da vas gazi!
(delija u srcu i dusi, 1. septembar 2012 17:10)

brate na cemu si ti
daj reci podeli sa nama

Sani

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema Kragujevcu i klubovima nemogu se oteti dojmu da se ovde radi o totalnom unistavanju SD Partizan u svim sportovima. VK Partizan bi trebao da istupi iz prve lige i igra drugu ili trecu ligu pa nek drzavni projekti(VK PARTIZAN TO NIKAD NIJE BIO) odlucuju o tituli jer ovo nece biti regularno prvenstvo.Klubovi se pojacavaju to je uredu samo s kojim i cijim parama????Prvo privatizacija klubova pa onda velika pojacanja...

pera ždera

pre 11 godina

znaci virtuelni vestacki klub koji ce postojati dok ima para. zalosno. a funkcioneri sve "strucnjaci".
kragujevacki klub postoji par meseci i preskocio je sve rangove.....
kao kragujevcanin protivim se ovome jer je to samo prostor za pranje para!
(sumadinac atl, 1. septembar 2012 14:30)

Pa i Zvezda je, po tvome, virtualni klub, jer se ugasila, pa su ovu novu umesto da krene od najnižeg ranga ubacili odmah u prvu ligu... Valjda je interes srpskog vaterpola da imamo najjaču ligu u Evropi što će se ove godine sigurno desiti!!!

KODAR78

pre 11 godina

Mnogo komentara navijaca gubitnickog tima te bice ovako te bice prvi ovde, strasno neozbiljno cak i za klub koji se zove iduca sezona pricati o stvarima koje se nisu jos dogodile a verovatno i nece. Ja sam vise za realnu varijantu da se prica o stvarima koje su se desile a to je da Partizan dominira u svim vaznijim ekipnim sportovima (to moze svako da proveri) a verovatno ce se ta dominacija i nastaviti jer dolazak par isluzenih igraca i igraca koji samo jure lovu u raznim sportovima nista ne znaci niti ikoga plasi vec samo donosi preko potrebnu zdravu sportsku konkurenciju. Moze se slobodno reci za druge se igra Partizan se voli. Dominacija se samo nastavlja.

One night in May

pre 11 godina

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)
(instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p, 1. septembar 2012 14:42)

Instant klub prvak Evrope u fudbalu, instant klub sampion Premijer lige. Iz tvojih usta u Bozije usi, dabogda se Celsi i Mancester Siti sutra rasformirali!!!

Bravar

pre 11 godina

Da li vam ja sada jasno zasto je partizan Veliki klub. Zato sto mali klubovi zele da postanu veliki ne silu. Tako ne ide. Najbolji primer vam j Becej i Zvezda ,koja je sada u pokusaju i to pod novim imenom. Zato, i ako uzmete titulu ove godine,nije smak sveta. Sta ce te sledecih godina, Resenje je u omladinskim skolama a vi to nemate. I na kraju,svi ti igraci su postali Veliki u Velikom Partizanu. Kapiras...

Brava obijena

pre 11 godina

Da li vam ja sada jasno zasto je partizan Veliki klub. Zato sto mali klubovi zele da postanu veliki ne silu. Tako ne ide. Najbolji primer vam j Becej i Zvezda ,koja je sada u pokusaju i to pod novim imenom. Zato, i ako uzmete titulu ove godine,nije smak sveta. Sta ce te sledecih godina, Resenje je u omladinskim skolama a vi to nemate. I na kraju,svi ti igraci su postali Veliki u Velikom Partizanu. Kapiras...
(Bravar, 1. septembar 2012 19:38)

U juniorskoj reprezentaciji koja ce igrati Evropskom prvenstvu u Francuskoj 5 igraca su iz Zvezde (Viktor Rašović, Sava Ranđelović, Nikola Eškert, Nenad Stojčić, Mihajlo Milićević)..To je dobra osnova za buducnost, a njima cemo pridodavati i po nekog igraca kojeg Partizan bude stvorio u medjuvremenu..Imamo pare pa nam se moze..Eto ti recept za nasu bezbriznu buducnost, cisto da se ne sjekiras.

Bilo ti je lepo dok ste bili drzavni projekat?

pre 11 godina

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)
(instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p, 1. septembar 2012 14:42)
A sto si toliko uzbudjen i tuzan??? Bicete treci, u najboljoj varijanti, sto i nije tako lose za JSD... Bice bolje SLEDECE SEZONE, samo se ti meni opusti i nista ne brini...

Strahinja

pre 11 godina

@U inat svima

Kakve ti gluposti pišeš, ne mogu da verujem. Ko su sponzori Partizana možeš videti na zvaničnim sajtovima klubova. Ima tu i državnih firmi, naravno, ali ta količina novca koju Partizan dobija od njih je zanemarljiva u odnosu na to koliko je SD Crvena zvezda dobilo u poslednjih 10 g.

Kako se finansiraju klubovi iz SD Partizan mislim da je svima jasno. STVARAJU I PRODAJU IGRAČE. To čini 80 do 90 % budžeta. Poslednjih godina veliki transferi u fudbalu redom:Jovetić, Tošić, Ljajić, Savić... Košarka: Krstić, Veličković, Peković, MArić, Veseli, Tepić ..., Vaterpolo: Cela sadašnja reprezentacija.

Navedi ti meni koga je Zvezda prodala u tom periodu?

Prema tome, slučaj direktnog upumpavanja državnog novca je na sceni upravo sada, ali se to dešava u KK i VK Crvena zvezda, to je više nego svima očigledno (samo neki neće to da priznaju). Ko veruje da je Čović iz svog džepa dao preko 20 miliona evra u poslednjih godinu dana, da ne spominjem kakav je muljator i lažov taj čovek. Zašto je budžet FMP-a pre iznosio 400.000 evra ako ima toliko para?

Što se tiče Gasproma, to su isto državne strukture sredile sponzorstvo, da bi umirili mase, preko Škundrića i još nekih političara, a sve zato što je NIS poklonjen Rusima za 400 miliona evra iako mu je procenjena vrednost bila 1,2 mld.

I da ne zaboravim, Zvezda nikada nije imala bolji tim u košarci. Oni su samo imali SKUPLJI tim, kao i na primer PAO, Barsa, Real, Efes, Makabi...,ali su svi padali pred siromašnim Partizanom !

Paun

pre 11 godina

"delija u srcu i dusi"
Da iole pratis sport a narocito tvoj omiljeni klub KK Sledeca sezona,znao bi da Pesic nije trener gore pomenute ekipe.Sedi 1

zvezda zauvek

pre 11 godina

@sani: Jedno pitanje za tebe, da li u sportu igraju pare ili igraci? Vecina ovih igraca je pre nekoliko godina igrala u partizanu...za sta? Za krompir mozda? Kakvo unistavanje JSD Partizan? Kukate otkud ovima pare, otkud onima pare...? Radite i radite i rezultati ce doci, posto kod vas igraci ocigledni igraju iz ciste ljubavi prema sportu i klubu.

Deki

pre 11 godina

Zasto neki ovde negativno pominju Donji Srem? Pa donji srem trenutno igra bolji fudbam od partizana! Dokazano na terenu!!!
Nas fudbal je vec godinama bruka, kvalitet ravan nuli, i prate ga samo "navijaci" koji su tu iz ko zna kojih razloga, sam fudbal im je najmanje vazan. Uostalom, pogledajte prosecnog "vodju navijaca", i videcete da je veci deo utakmice ledjima okrenut terenu
Sa druge strane, ocigledno je da cemo imati vrhunski vaterpolo. Pa makar i uz pomoc vestackih para. Za one koji ne znaju, npr Udovicic ili Filipovic godisnje zarade mnogo manje od proseka koji imaju fudbaleri u Zvezdi ili partizanu. A najbolji su na svetu!!
Svakako cemo uzivati u vrhunskom vaterpolu za malo para

H8er

pre 11 godina

NAJSTRASNIJE i NAJTUZNIJE od svega u ovoj prici (kao i prici o VK ili KK Zvezda) jeste to sto nova Vlada Srbije (kao i lokalna vlast) nije sastavila na vlasti ni mesec dana, a vec stvara vestacke timove i rasipa se novcem za pojacavanje timova kao da je to jedini problem drzave Srbije!!! Hajde, za Zvezdu mogu i da razumem jer je veliko i znacajno Sportsko drustvo, ali Radnicki u vaterpolu, koji do juce nisu imali ni kapice?! Sramota!

Ej dodjes na vlast, vladas mesec dana i pored toliko problema ti finansiras klub kao Radnicki, izdvajas besmislene sume novca, a vaterpolo je postao raspad u Evropi. Cak i da osvojis LS, bices na gubitku jer nema novca, nema jakih sponzora. I ugasice se kao i Becej i nikom nista. Bolje te pare usmeriti u druge tokove jer ovo nicemu ne vodi.

Zar mislite da je Volpi gazda Pro Reka tako glup?! Digao ruke jer nema profita, nema 'leba od toga vise, a prvak Evrope... A mi pametni.. Vaterpolo jeste nas brend, ali realno sport koji se lagano gasi, nestaje, povlaci se i sa OI uskoro.

Nidzoslav

pre 11 godina

(BBBdubrovnik, 1. septembar 2012 19:47)

Internet huligan, opasan mali ;) Svi ljudi dobro znaju da unapred prete jedino kukavice, umesto da sacekaju da vide sta ce se desiti u bazenu. Oooo imamo komplekse, imamo komplekseeee...

PS. ako se ne varam Primorje je filijala Pro Reka i gazde Volpija koji je digao ruke od vaterpola, sve batalio.

U inat svima 4 titule ove godine

pre 11 godina

Ni rec vise od kragujevcana na racun toga ko je drzavni klub! P.S. Molio bih KK Radnicki, VK Radnicki, FK partizan i KK partizan da objave ko su im sponzori i odakle dobijaju pare. Prva tri uopste i nemaju sponzore nego pare dobijaju direktno od drzave, a 4. (KK partizan) dobija preko racuna drzavnih firmi (EPS protiv zakona uplatio milion evra, a i sve ostale drzavne firme su se ucipile). U Zvezdi se bar zna da KK vodi Covic, a FK Gasprom (ne domaci NIS, nego ruski Gasprom)! Po ovome se vidi da Zvezda UBEDLJIVO najmanje dobija pomoc od drzave. Inace kosarkaskom klubu Zvezda se toliko pomaze da 11 godina ne moze da uzme titulu iako je bar 4-5 puta imao bolju ekipu od partizana na terenu, ali je odlucila ona van terena.

SaLe

pre 11 godina

O.K. slažem se sa stavovima onih koji žele dobro razvoju srpskog vaterpola, ali mi smeta ona prostačka degradacija pozitivnih trendova koji se dešavaju van prestonice. Zamislite da je NewYork jedini grad u USA koji sebi može da priušti prvake države u 99% sportova. Tamo bi odavno izbilo krvoproliće, jer njihov socijalni mir se temeljito sprovodi na čitavoj teritoriji u svim državama podjednako. Mi smo još uvek u 15 veku po tom pitanju, što zbog odnasa vlasti prema narodu što zbog odnosa samog naroda međusobno.

Miami

pre 11 godina

@djordjevic
Pa ko vam je branio da sacuvate tim?! Mogli ste da date ljudima plate tako sto cete da uzmete delic od plata fudbalera.
Jos neki krivac zato sto su otisli iz partizana? Mozda CIA, Vatikan, Nasa, Vanzemaljci...

delija u srcu i dusi

pre 11 godina

ponovo radi bioskop! sledece sezone uzimamo titule u svim sportovima al svim1 vama mozda preostane badminton il skvoc! u Kosarci su stigli rakocevic Savanovic,simeunovic uf kakva ekipa,samo da ih pesic uigra! u fudbalu vas gazimo vec godinama,jos samo jeadan napadac i sledece sezone se ponavlja bari! Au vaterpolu je gotova stvar udovic sapic i kompanija ima da vas gazi!

kg

pre 11 godina

Interesantno da se samo grobari bune...frapantna je činjenica koliko su sebični koliko žele sve za sebe,koliko žive u iluziji da su nešto stvorili sami,da im niko nije pomogao,da žive od prodaje igrača itd...Opametite se malo,ej pa vi od 45-e živite od gradjana,ako i treba ulagati u sport,da sportísti budu uzor,ali treba pomoći i drugim klubovima a ne samo Zvezdi i Partizanu
Uostalom Kragujevac kao grad je malo stao na noge,pa to povlači i Radnički...Mi nećemo verovatno biti moćni u fudbalu,tu su partizan,zvezda,voša ali pustite druge sportove za druge klubove i gradove,da budu pune hale,bazeni širom Srbije. Već zamišljam kakva će to biti atmosfera kad se igra evropa ili derbi protiv vas,pa to normalan čovek mora da voli,kao što će biti i u basketu već četvrtu godinu zaredom,ludilo...A vi hoćete slabe protivnike,prazne dvorane,što je rekao Jelenić "50 ljudi u finalu play off-a" ,to vam odgovara,jel da?
I da ne zaboravim,pljujete Dinkića a niste pljuvali Marjanovića,Tadića i ostale koji su vam šakom i kapom pomagali...

pemzija

pre 11 godina

Svaka cast C.Zvezdi i Radnickom, napravili su dobre timove, ali Partizan ce ipak osvojiti prvenstvo Srbije. Partizan ima odlicnu i talentovanu ekipu, a dosta su uigraniji od ova dva novoformirana tima. Ovo me podseca na Jadran iz Herceg Novog od pre dve-tri sezona kada su potrosili ogroman novac, doveli skoro sve najbolje iz crnogorskog vaterpola + odlicne strance, a rezultati daleko ispod ocekivanih.Partizan ne treba nista da menja u svom sistemu, pare tu nisu igrale bitnu ulogu, vec rad sa mladim igracima i strpljivo stvaranje tima.Da su se utrkivali sa evropskim klubovima u trosenju novca na skupa pojacanja , Partizan nikada nista ne bi napravio.

aca

pre 11 godina

ne razumem zasto neko misli da VK Partizan ima monopol nad vaterpolom, i zasto i drzava i preuzeca moraju da ulazu u njega samo...pa jel znate kada je V. Udovicic otisao iz kluba... 2002.god. pa Andrija Prlainovic je sve samo ne dete Partizana, isto vazi i za D.Pijetlovica, Sora, Radjena, Nikica, Vujasinovica...svaka cast za Filipovica, Aleksica, Mitrovica...nema tu ljutnje, ljudi igraju gde im je bolje...i zasto bi ideja o Radnickom bila losa, pa Kragujevac nije selo, nego univerzitetski grad od 200 000 ljudi, zar su Herceg Novi, Kotor, Budva, Dubrovnik, Rijeka veci i lepsi za zivot...koliko od vas uopste zna o VK BEOGRAD, pa njemu i Zvezda i Partizan otimaju igrace vec u kadetima, i to vec decenijama...odluka o Radnickom je dobra, znate li koliko ce dece poceti da trenira vaterpolo posle ove sezone, to je jedino bitno, a u kom ce klubu zavrsiti to je za mene nebitno

bobi

pre 11 godina

i Leskovac ima zatvoren bazen.Ajde da osnujemo VK LESKOVAC ili VK DUBOCICA,pa da nam VSS registruje sve reprezentativce i selektora Udovicica,i da nas LEN podhitno ubaci u EUROLIGU umesto Pro Reko.Tako bi afirmisali sport na jug nase lepe Srbije!

zmirek

pre 11 godina

Da li neko misli da srpski vaterpolo moze da opstane ako postoji samo jedan klub,ma koliko dobar. P.S. Da monopol valja i Amerika bi ga imala :)

polo sta?

pre 11 godina

mi se nevidjeno, kao, lozimo na vaterpolo jer smo stvarno jaki u tom sportu - koji realno ozbiljno igraju jos 3-4 drzave u Evropi. Osim sto zahteva vrhunski napor kod igraca, sport je zesce dosadan, a o pravilima i uticaju sudija da ne govorim. O popularnosti cele price valjda dovoljno govori da jedan novoformirani klub zaigra odma drugo po snazi evrposko takmicenje. Zamislite da napravite FK klub i zaigrate odme Ligu Evrope?!

BBBdubrovnik

pre 11 godina

najjača liga na svijetu?? hahahahha pa iskreno mislim da se nemožete mjerit sad više ni sa Mađarskom, a kamoli sa Hrvatskom ligom i molite Boga da neki vaš klub ne naleti na Primorje, a kamoli na Juga gdje mogu naletit u skupini Lige prvaka jer nevjerujem da ijedan vaš klub može proć skupinu

Napisane budalastine

pre 11 godina

@Strahinja,

decko kada bi samo stavi prst na celo mozda bi pametnije pisweo.kazes Partizan stvara igrace iprodaje ih. Tosto stvara okaci macku o rep a tosto od prodaje moze da zivi tojeprica za decu u vrticu. Tosve nije ni za vodu a kamo li za plate igraca,putovanja i dovodjenje novih. Da li ti mislis da se ti igraci prodaju po milion dolara. U proseku po dvesta hiljada i to da bi sedeli na klupi u Realu,Pao itd. da li mislis da su ti klubovi blesavi da daju velike pare da bi im nekosedeo naklupi. Ameri koji setaju po Evropi od sezone do sezone kostaju za sezonu 300-500 hiljada dolara.. Da nema pomoci drzave vi bi seugasili. Ali vise drzava nema pare.Pronadjite vase fanove privatnike ako ih uopste ima. VK Crvena Zvezda je na sve ove dovedene igrace potrosila blizu 500 hiljada evra sto nije ni malo a nije ni mnogo.Po sto hiljada za sezonu po igracu koji su ostali bez klubova

Qwertyone

pre 11 godina

I Klokot Banja ima zatvoren bazen. Očekujem da država i tu uloži sredstva i dovede jake igrače. Mislim, ako je to uslov da se dva ranga takmičenja preskoči i dobije karta za Evropu.

Djavoli Kg

pre 11 godina

Ove godine Radnicki uz malo srece moze biti najuspesnije sportsko drustvo u Srbiji .Basket,Odbojka,Vaterpolo moze se desiiti da budemo sampioni Srbije i u fudbalu treba ocekivati jedno od mesta koja vode u evropu.

instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p

pre 11 godina

partizan se otrcao :-)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mrtvac, 1. septembar 2012 14:13)

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)

BBBdubrovnik

pre 11 godina

najjača liga na svijetu?? hahahahha pa iskreno mislim da se nemožete mjerit sad više ni sa Mađarskom, a kamoli sa Hrvatskom ligom i molite Boga da neki vaš klub ne naleti na Primorje, a kamoli na Juga gdje mogu naletit u skupini Lige prvaka jer nevjerujem da ijedan vaš klub može proć skupinu

avion

pre 11 godina

Pametno, red je bilo da se u nas najtrofejniji sport uloze pare. Zao mi je samo grobara koji ce krenuti da pljuju po tome, a dobro znaju da ulaganje u Zvezdu i Radnicki ce ojacati i nasu reprezentaciju i mladi igraci ce stasati uz te asove. Jos ce da se afirmise taj sport u Srbiji i vise ce dece krenuti da treniraju i uce vaterpolo.

U inat svima 4 titule ove godine

pre 11 godina

Ni rec vise od kragujevcana na racun toga ko je drzavni klub! P.S. Molio bih KK Radnicki, VK Radnicki, FK partizan i KK partizan da objave ko su im sponzori i odakle dobijaju pare. Prva tri uopste i nemaju sponzore nego pare dobijaju direktno od drzave, a 4. (KK partizan) dobija preko racuna drzavnih firmi (EPS protiv zakona uplatio milion evra, a i sve ostale drzavne firme su se ucipile). U Zvezdi se bar zna da KK vodi Covic, a FK Gasprom (ne domaci NIS, nego ruski Gasprom)! Po ovome se vidi da Zvezda UBEDLJIVO najmanje dobija pomoc od drzave. Inace kosarkaskom klubu Zvezda se toliko pomaze da 11 godina ne moze da uzme titulu iako je bar 4-5 puta imao bolju ekipu od partizana na terenu, ali je odlucila ona van terena.

delija u srcu i dusi

pre 11 godina

ponovo radi bioskop! sledece sezone uzimamo titule u svim sportovima al svim1 vama mozda preostane badminton il skvoc! u Kosarci su stigli rakocevic Savanovic,simeunovic uf kakva ekipa,samo da ih pesic uigra! u fudbalu vas gazimo vec godinama,jos samo jeadan napadac i sledece sezone se ponavlja bari! Au vaterpolu je gotova stvar udovic sapic i kompanija ima da vas gazi!

Realnost

pre 11 godina

Ovo je smesno. Klubovi se odjednom rasipaju parama, kupuju mesta, a sa druge strane, veliki broj gradova u Srbiji nema ni zatvoren bazen! Prvo sredite infrastrukturu, pa se onda rasipajte!

Дајте Далас да се играмо...

pre 11 godina

Ватерполо клуб Партиѕан са једне стране, ВК ПСЖ и БВК Манчестер Сити са друге стране. Нема проблема!

Sani

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema Kragujevcu i klubovima nemogu se oteti dojmu da se ovde radi o totalnom unistavanju SD Partizan u svim sportovima. VK Partizan bi trebao da istupi iz prve lige i igra drugu ili trecu ligu pa nek drzavni projekti(VK PARTIZAN TO NIKAD NIJE BIO) odlucuju o tituli jer ovo nece biti regularno prvenstvo.Klubovi se pojacavaju to je uredu samo s kojim i cijim parama????Prvo privatizacija klubova pa onda velika pojacanja...

sumadinac atl

pre 11 godina

znaci virtuelni vestacki klub koji ce postojati dok ima para. zalosno. a funkcioneri sve "strucnjaci".
kragujevacki klub postoji par meseci i preskocio je sve rangove.....
kao kragujevcanin protivim se ovome jer je to samo prostor za pranje para!

Bilo ti je lepo dok ste bili drzavni projekat?

pre 11 godina

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)
(instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p, 1. septembar 2012 14:42)
A sto si toliko uzbudjen i tuzan??? Bicete treci, u najboljoj varijanti, sto i nije tako lose za JSD... Bice bolje SLEDECE SEZONE, samo se ti meni opusti i nista ne brini...

PAOK

pre 11 godina

Godine 2002 VK Partizan je bio finansijska ruina.Otisao je ceo tim,na celu sa Udovicicem.Cela prva postava je otisla.Sta je tad drzava uradila za VK Partizan?Nista kao i uvek.Poceli smo fakticki od nule sa klincima od 16,17 godina.Dve tri sezone se borili za ulazak u Evroligu.I konacno posle 2,3 godine tura,znoja,i rada protiv Barselonete u Beogradu smo usli u Evroligu.Kontinuirani rad nas je doveo do osvajanja Evrolige.Mi nsastavljamo sa istim radom i elanom da stvarmao mlade vaterpoliste.Skoro cela ova reprezentacije je stvorena u Partizanu i dalje ce se nastaviti sa tom praksom.Prosli su projetki:VK Becej,VK Nis,proci ce i ova dva nova.Sve se moze kupiti ali ne i 7 Evroligi,i titula najboljeg vaterpolo kluba svih vremena.Jos draze ce biti pobedjivati i redjati uspehe.Ne moze nam ni sistem nista.Jaci smo mi od sistema

zvezda zauvek

pre 11 godina

@sani: Jedno pitanje za tebe, da li u sportu igraju pare ili igraci? Vecina ovih igraca je pre nekoliko godina igrala u partizanu...za sta? Za krompir mozda? Kakvo unistavanje JSD Partizan? Kukate otkud ovima pare, otkud onima pare...? Radite i radite i rezultati ce doci, posto kod vas igraci ocigledni igraju iz ciste ljubavi prema sportu i klubu.

Brava obijena

pre 11 godina

Da li vam ja sada jasno zasto je partizan Veliki klub. Zato sto mali klubovi zele da postanu veliki ne silu. Tako ne ide. Najbolji primer vam j Becej i Zvezda ,koja je sada u pokusaju i to pod novim imenom. Zato, i ako uzmete titulu ove godine,nije smak sveta. Sta ce te sledecih godina, Resenje je u omladinskim skolama a vi to nemate. I na kraju,svi ti igraci su postali Veliki u Velikom Partizanu. Kapiras...
(Bravar, 1. septembar 2012 19:38)

U juniorskoj reprezentaciji koja ce igrati Evropskom prvenstvu u Francuskoj 5 igraca su iz Zvezde (Viktor Rašović, Sava Ranđelović, Nikola Eškert, Nenad Stojčić, Mihajlo Milićević)..To je dobra osnova za buducnost, a njima cemo pridodavati i po nekog igraca kojeg Partizan bude stvorio u medjuvremenu..Imamo pare pa nam se moze..Eto ti recept za nasu bezbriznu buducnost, cisto da se ne sjekiras.

smeker

pre 11 godina

Ovo postaje neozbiljno.Ispilili se pre tri meseca i odma igraju Evropu,preskoce 3 ranga a da gace nisu okvasili.Ulozite novac u skolu vaterpola u Kragujevcu nemojte praviti novi Becej.VSS je imao veliki ugled ali posle ovoga su smesni...

ivan kg

pre 11 godina

Godine 2002 VK Partizan je bio finansijska ruina.Otisao je ceo tim,na celu sa Udovicicem.Cela prva postava je otisla.Sta je tad drzava uradila za VK Partizan?Nista kao i uvek.Poceli smo fakticki od nule sa klincima od 16,17 godina.Dve tri sezone se borili za ulazak u Evroligu.I konacno posle 2,3 godine tura,znoja,i rada protiv Barselonete u Beogradu smo usli u Evroligu.Kontinuirani rad nas je doveo do osvajanja Evrolige.Mi nsastavljamo sa istim radom i elanom da stvarmao mlade vaterpoliste.Skoro cela ova reprezentacije je stvorena u Partizanu i dalje ce se nastaviti sa tom praksom.Prosli su projetki:VK Becej,VK Nis,proci ce i ova dva nova.Sve se moze kupiti ali ne i 7 Evroligi,i titula najboljeg vaterpolo kluba svih vremena.Jos draze ce biti pobedjivati i redjati uspehe.Ne moze nam ni sistem nista.Jaci smo mi od sistema
(PAOK, 1. septembar 2012 16:20)

Objasnio

Grof

pre 11 godina

@Sve mogu da shvatim, ali ovo ne! Zamislite Mesija, naj fudbalera, i npr. Iniestu, da dodju u Donji Srem, dojucerasnjeg drugoligasa...
(Ja, 1. septembar 2012 13:58)

Pa dojucerasnji drugoligas je bio i Mancester Citi ako se secas. Gde bese igra Samuel Eto neki poznati klub cini mi se zove se ANZI koji Evropske meceve mora da igra u Moskvi.
I sto da Mesi ne igra za Donji Srem. Ne podcenjuj odmah ljude. Zar ti nije lepse da na nasoj televiziji vidis dobre sportiste. A jos ako su oni iz nase zemlje zar to nije +.
Uvek su nam drugi bolji i a mi ne valjamo. Zato smo i tu gde jesmo.

zvezda zauvek

pre 11 godina

Alo demagozi!!! Sta vam je? Do skora citam komentare kako ne treba sve da se sliva u beograd, kako hocete jaku ligu u svim sportovima... U cemu je sad problem? Neka se rasipaju ljudi ako imaju cime, neka dovode nase najbolje igrace pa makar igrali i u nekom selu, bolje nego negde po belom svetu. I ja sam navijac zvezde ali mi je drago kad se i drugi pojacavaju, ne samo dva nasa vecita osvajaca trofeja. Zanimljivije je ovako. Nikako da svoje vise volimo nego tudje...

KODAR78

pre 11 godina

Mnogo komentara navijaca gubitnickog tima te bice ovako te bice prvi ovde, strasno neozbiljno cak i za klub koji se zove iduca sezona pricati o stvarima koje se nisu jos dogodile a verovatno i nece. Ja sam vise za realnu varijantu da se prica o stvarima koje su se desile a to je da Partizan dominira u svim vaznijim ekipnim sportovima (to moze svako da proveri) a verovatno ce se ta dominacija i nastaviti jer dolazak par isluzenih igraca i igraca koji samo jure lovu u raznim sportovima nista ne znaci niti ikoga plasi vec samo donosi preko potrebnu zdravu sportsku konkurenciju. Moze se slobodno reci za druge se igra Partizan se voli. Dominacija se samo nastavlja.

H8er

pre 11 godina

NAJSTRASNIJE i NAJTUZNIJE od svega u ovoj prici (kao i prici o VK ili KK Zvezda) jeste to sto nova Vlada Srbije (kao i lokalna vlast) nije sastavila na vlasti ni mesec dana, a vec stvara vestacke timove i rasipa se novcem za pojacavanje timova kao da je to jedini problem drzave Srbije!!! Hajde, za Zvezdu mogu i da razumem jer je veliko i znacajno Sportsko drustvo, ali Radnicki u vaterpolu, koji do juce nisu imali ni kapice?! Sramota!

Ej dodjes na vlast, vladas mesec dana i pored toliko problema ti finansiras klub kao Radnicki, izdvajas besmislene sume novca, a vaterpolo je postao raspad u Evropi. Cak i da osvojis LS, bices na gubitku jer nema novca, nema jakih sponzora. I ugasice se kao i Becej i nikom nista. Bolje te pare usmeriti u druge tokove jer ovo nicemu ne vodi.

Zar mislite da je Volpi gazda Pro Reka tako glup?! Digao ruke jer nema profita, nema 'leba od toga vise, a prvak Evrope... A mi pametni.. Vaterpolo jeste nas brend, ali realno sport koji se lagano gasi, nestaje, povlaci se i sa OI uskoro.

Strahinja

pre 11 godina

Zanimljivo je da za sve ima para, a za klub koji je stvorio ove igrače nema. Kada se PArtizan pre samo godinu dana popeo na krov Evrope sa igračima koje je proveo kroz svoju vaterpolo školu i stvorio od njih svetske asove, tada nije bilo novaca iz države da se taj tim zadrži što je dovelo do rasprodaje kao i mnogo puta do sada.

U isto vreme, pare su bez problema izdvojene za saniranje propalog VK Crvena zvezda. Dugove preuzela država, a solidna sredstva uložena u formiranje ekipe.

Ove godine idu korak dalje pa te iste igrače koje je PArtizan godinama stvarao, država kupuje novonastalim klubovima kao gotove igrače spremne za osvajanje trofeja.

Ako su već želeli ojačati srpski vaterpolo onda je logičnije bilo uložiti novac u infrastrukturu tih novih klubova i pomoći im u radu sa mladim igračima...

Bravar

pre 11 godina

Da li vam ja sada jasno zasto je partizan Veliki klub. Zato sto mali klubovi zele da postanu veliki ne silu. Tako ne ide. Najbolji primer vam j Becej i Zvezda ,koja je sada u pokusaju i to pod novim imenom. Zato, i ako uzmete titulu ove godine,nije smak sveta. Sta ce te sledecih godina, Resenje je u omladinskim skolama a vi to nemate. I na kraju,svi ti igraci su postali Veliki u Velikom Partizanu. Kapiras...

pera ždera

pre 11 godina

znaci virtuelni vestacki klub koji ce postojati dok ima para. zalosno. a funkcioneri sve "strucnjaci".
kragujevacki klub postoji par meseci i preskocio je sve rangove.....
kao kragujevcanin protivim se ovome jer je to samo prostor za pranje para!
(sumadinac atl, 1. septembar 2012 14:30)

Pa i Zvezda je, po tvome, virtualni klub, jer se ugasila, pa su ovu novu umesto da krene od najnižeg ranga ubacili odmah u prvu ligu... Valjda je interes srpskog vaterpola da imamo najjaču ligu u Evropi što će se ove godine sigurno desiti!!!

One night in May

pre 11 godina

ni 100 vestackih klubova i drzavnih tvorevina ne moze da unisti IME i VELICINU kakva je Partizan! to je najtrofejniji VK na svetu koji ima sve ono sto vi ostali nemate - tradiciju, skolu, sistem... trpanje para u dzep od strane vlasti i finansijska opstrukcija sampiona vas nece uciniti velikanima, narocito ne takvim da mozete sa nepostovanjem da pricate o klubu koji necete stici ni za narednih 300 godina ;)
(instant "klubovi" brzo nastaju, a jos brze nestaju :p, 1. septembar 2012 14:42)

Instant klub prvak Evrope u fudbalu, instant klub sampion Premijer lige. Iz tvojih usta u Bozije usi, dabogda se Celsi i Mancester Siti sutra rasformirali!!!

Miami

pre 11 godina

@djordjevic
Pa ko vam je branio da sacuvate tim?! Mogli ste da date ljudima plate tako sto cete da uzmete delic od plata fudbalera.
Jos neki krivac zato sto su otisli iz partizana? Mozda CIA, Vatikan, Nasa, Vanzemaljci...

Maxim

pre 11 godina

Umesto da se oduševljava, narod treba da postavi pitanje: "Odakle sredstva?". I ne samo u slučaju Radničkog. Beogradski klubovi su drastičniji slučajevi.
Skoro je izvesno da se radi o nenamenskom trošenju budžetskih sredstava.
Umesto da se obnove i opreme bolnice koje liče na svinjce, uloži u podizanje na noge sistema zdravstvene zaštite, obrazovanja, otvaranje novih radnih mesta, pa i razvoj školskog sporta (ako baš mora sport da se umeša u sve); državna i lokalna uprava nude 'leba i igara, a narod to sa oduševljenjem prihvata, ne brinući gde će sutra da radi, obrazuje se, leči...
Pa ko ne bi želeo da vlada takvim stadom?

polo sta?

pre 11 godina

mi se nevidjeno, kao, lozimo na vaterpolo jer smo stvarno jaki u tom sportu - koji realno ozbiljno igraju jos 3-4 drzave u Evropi. Osim sto zahteva vrhunski napor kod igraca, sport je zesce dosadan, a o pravilima i uticaju sudija da ne govorim. O popularnosti cele price valjda dovoljno govori da jedan novoformirani klub zaigra odma drugo po snazi evrposko takmicenje. Zamislite da napravite FK klub i zaigrate odme Ligu Evrope?!

djordjevic

pre 11 godina

Samo jedno pitanje...Ako je ovo u interesu naseg vaterpola, zasto nije bilo u interesu da Partizan sacuva tim posle osvajanje Evrolige, da osvoji opet, a da igraci budu uigraniji za reprezentaciju i osvoje zlato na OI.

Najvise bih voleo odgovor od ljudi iz VSS...

Vaterpolo trener

pre 11 godina

Ne radi se ovde ni o Partizanu, ni o Zvezdi, ni o Radnickom.
Ta ista Zvezda je pokupila svu omladinu iz manjih beogradskih klubova (koji su za pet klasa bili ispred nje i pobedjivali je sa 20 razlike) samo na svoje ime i obecala toj deci igru u prvom timu, a sada kada je doslo vreme za to, oni ostaju na ulici jer su dali pare i vise nisu potrebni, a uostalom nisu sinovi dovoljno uticajnih ljudi. To je porazno, kao i cinjenica da su duzni na sve moguce strane, ali neko to tolerise, samo je pitanje do kad ce tako.
Kada vec pricate o parama i prepucavate se na relaciji Kg-Bg, imajte u vidu da je vaterpolo mizerno placen sport, i da najbolji svetski vaterpolista moze da zaradjuje godisnje koliko prosecan fudbaler nedeljno.
Sto se samog srpskog vaterpola tice, mi smo najbolji upravo zbog Partizanove skole svidelo se to vama ili ne(iako se ne slazem sa Partizanovim monopolom u ovom sportu i iako mene licno ugrozava), i ne sumnjam da Partizan zna sta radi, jer on je institucija koja je proizvela sve ove igrace o kojima vi polemisete i kod njih su deca koja ce tek igrati.
Postavlja se pitanje samo sta ce biti u ovako vestacki kreiranom okruzenju, u jednoj Banana drzavi gde sve moze preko noci da se stvori, i da se izgubi.
Dva/tri igraca ne cine tim, ma koliko vrhunski bili.
Za kraj, mene ne interesuje ko ce osvojiti trofeje, vec gde ce srpkski vaterpolo biti za koju godinu uz igrace koji igraju u ovim uslovima i decu koja imaju uzore, ali nemaju priliku za "sutra".

Strahinja

pre 11 godina

@U inat svima

Kakve ti gluposti pišeš, ne mogu da verujem. Ko su sponzori Partizana možeš videti na zvaničnim sajtovima klubova. Ima tu i državnih firmi, naravno, ali ta količina novca koju Partizan dobija od njih je zanemarljiva u odnosu na to koliko je SD Crvena zvezda dobilo u poslednjih 10 g.

Kako se finansiraju klubovi iz SD Partizan mislim da je svima jasno. STVARAJU I PRODAJU IGRAČE. To čini 80 do 90 % budžeta. Poslednjih godina veliki transferi u fudbalu redom:Jovetić, Tošić, Ljajić, Savić... Košarka: Krstić, Veličković, Peković, MArić, Veseli, Tepić ..., Vaterpolo: Cela sadašnja reprezentacija.

Navedi ti meni koga je Zvezda prodala u tom periodu?

Prema tome, slučaj direktnog upumpavanja državnog novca je na sceni upravo sada, ali se to dešava u KK i VK Crvena zvezda, to je više nego svima očigledno (samo neki neće to da priznaju). Ko veruje da je Čović iz svog džepa dao preko 20 miliona evra u poslednjih godinu dana, da ne spominjem kakav je muljator i lažov taj čovek. Zašto je budžet FMP-a pre iznosio 400.000 evra ako ima toliko para?

Što se tiče Gasproma, to su isto državne strukture sredile sponzorstvo, da bi umirili mase, preko Škundrića i još nekih političara, a sve zato što je NIS poklonjen Rusima za 400 miliona evra iako mu je procenjena vrednost bila 1,2 mld.

I da ne zaboravim, Zvezda nikada nije imala bolji tim u košarci. Oni su samo imali SKUPLJI tim, kao i na primer PAO, Barsa, Real, Efes, Makabi...,ali su svi padali pred siromašnim Partizanom !

Nema leba i ne treba nam,

pre 11 godina

Pricajte sta hocete,ali ja cu uzivati kad za 2-3-4 godine u cetvrtfinalu Evrolige vidim 3 srpska kluba.
(Zero_Cool, 1. septembar 2012 14:39)

Mozda neces videti, jer kako je krenulo sa prosipanjem drzavnih para na pojacanja, postoji mogucnost da neces imati za pretplatu pa ce ti ugasiti tv, cuvajte ljudi radio ko zna sta ce biti za 2,3,4 godine.

Paun

pre 11 godina

"delija u srcu i dusi"
Da iole pratis sport a narocito tvoj omiljeni klub KK Sledeca sezona,znao bi da Pesic nije trener gore pomenute ekipe.Sedi 1

rade

pre 11 godina

ponovo radi bioskop! sledece sezone uzimamo titule u svim sportovima al svim1 vama mozda preostane badminton il skvoc! u Kosarci su stigli rakocevic Savanovic,simeunovic uf kakva ekipa,samo da ih pesic uigra! u fudbalu vas gazimo vec godinama,jos samo jeadan napadac i sledece sezone se ponavlja bari! Au vaterpolu je gotova stvar udovic sapic i kompanija ima da vas gazi!
(delija u srcu i dusi, 1. septembar 2012 17:10)

brate na cemu si ti
daj reci podeli sa nama

Predrag

pre 11 godina

Vaterpolo je bez obzira na velike međunarodne uspehe jedan od najsiromašnijih sportova kod nas. Pozdravljam ovu akciju u Kragujevcu, koji je skoro dobio zatvoreni bazen i shvatam da ljudi žele da iskoriste priliku i na jedan pametan način uvedu ovaj sport u svoju sredinu. To je zdrava sportska politika, ali mora da se uspostavi kontinuitet i da se potpišu dugoročni ugovori kako sa igračima tako i sa stručnjacima koji će biti angažovani. U protivnom sve će ovo trajati jako kratko i napraviće jako mnogo problema nosiocima i realizatorima ove ideje.
U Beogradu postoji prvoligaški klub koji nosi ime svoga grada, koji postoji na Tašmajdanu više od 30 godina.Generacijama je rasadnik talenata, mnogi priznati igrači i danas igraju u najboljim domaćim i stranim klubovima, a deca su VK Beograd(bar 10 god. obuke).
Svake godine iz kluba ode veliki broj prvotimaca, što se dogodilo i ove, a pre nekoliko dana iz kluba je otišao i trener Strugar. U najavi iz Kragujevca stoji da je najozbiljniji kandidat za trenera VK Radnički, Nenad Manojlović,inače aktuelni sportski direktor VK Beograd i Predsednik stručnog saveta VSS!??
Postoji li neki način da grad Beograd klubu koji nosi njegovo ime, čiji je matični bazen Tašmajdan(Hram svetskog vaterpola)sa dva olimpijska objekta, pomogne materijalno i omogući normalan i kvalitetan rad?
Ovaj odgovor zaslužuje četrdesetak kvalitetnih prvotimaca i ne mali broj stručnjaka koji su otišli iz kluba u poslednjih nekoliko godina!
MISLITE O TOME!

Deki

pre 11 godina

Zasto neki ovde negativno pominju Donji Srem? Pa donji srem trenutno igra bolji fudbam od partizana! Dokazano na terenu!!!
Nas fudbal je vec godinama bruka, kvalitet ravan nuli, i prate ga samo "navijaci" koji su tu iz ko zna kojih razloga, sam fudbal im je najmanje vazan. Uostalom, pogledajte prosecnog "vodju navijaca", i videcete da je veci deo utakmice ledjima okrenut terenu
Sa druge strane, ocigledno je da cemo imati vrhunski vaterpolo. Pa makar i uz pomoc vestackih para. Za one koji ne znaju, npr Udovicic ili Filipovic godisnje zarade mnogo manje od proseka koji imaju fudbaleri u Zvezdi ili partizanu. A najbolji su na svetu!!
Svakako cemo uzivati u vrhunskom vaterpolu za malo para

pemzija

pre 11 godina

Svaka cast C.Zvezdi i Radnickom, napravili su dobre timove, ali Partizan ce ipak osvojiti prvenstvo Srbije. Partizan ima odlicnu i talentovanu ekipu, a dosta su uigraniji od ova dva novoformirana tima. Ovo me podseca na Jadran iz Herceg Novog od pre dve-tri sezona kada su potrosili ogroman novac, doveli skoro sve najbolje iz crnogorskog vaterpola + odlicne strance, a rezultati daleko ispod ocekivanih.Partizan ne treba nista da menja u svom sistemu, pare tu nisu igrale bitnu ulogu, vec rad sa mladim igracima i strpljivo stvaranje tima.Da su se utrkivali sa evropskim klubovima u trosenju novca na skupa pojacanja , Partizan nikada nista ne bi napravio.

Napisane budalastine

pre 11 godina

@Strahinja,

decko kada bi samo stavi prst na celo mozda bi pametnije pisweo.kazes Partizan stvara igrace iprodaje ih. Tosto stvara okaci macku o rep a tosto od prodaje moze da zivi tojeprica za decu u vrticu. Tosve nije ni za vodu a kamo li za plate igraca,putovanja i dovodjenje novih. Da li ti mislis da se ti igraci prodaju po milion dolara. U proseku po dvesta hiljada i to da bi sedeli na klupi u Realu,Pao itd. da li mislis da su ti klubovi blesavi da daju velike pare da bi im nekosedeo naklupi. Ameri koji setaju po Evropi od sezone do sezone kostaju za sezonu 300-500 hiljada dolara.. Da nema pomoci drzave vi bi seugasili. Ali vise drzava nema pare.Pronadjite vase fanove privatnike ako ih uopste ima. VK Crvena Zvezda je na sve ove dovedene igrace potrosila blizu 500 hiljada evra sto nije ni malo a nije ni mnogo.Po sto hiljada za sezonu po igracu koji su ostali bez klubova

zmirek

pre 11 godina

Da li neko misli da srpski vaterpolo moze da opstane ako postoji samo jedan klub,ma koliko dobar. P.S. Da monopol valja i Amerika bi ga imala :)

bobi

pre 11 godina

i Leskovac ima zatvoren bazen.Ajde da osnujemo VK LESKOVAC ili VK DUBOCICA,pa da nam VSS registruje sve reprezentativce i selektora Udovicica,i da nas LEN podhitno ubaci u EUROLIGU umesto Pro Reko.Tako bi afirmisali sport na jug nase lepe Srbije!

SaLe

pre 11 godina

O.K. slažem se sa stavovima onih koji žele dobro razvoju srpskog vaterpola, ali mi smeta ona prostačka degradacija pozitivnih trendova koji se dešavaju van prestonice. Zamislite da je NewYork jedini grad u USA koji sebi može da priušti prvake države u 99% sportova. Tamo bi odavno izbilo krvoproliće, jer njihov socijalni mir se temeljito sprovodi na čitavoj teritoriji u svim državama podjednako. Mi smo još uvek u 15 veku po tom pitanju, što zbog odnasa vlasti prema narodu što zbog odnosa samog naroda međusobno.

kg

pre 11 godina

Interesantno da se samo grobari bune...frapantna je činjenica koliko su sebični koliko žele sve za sebe,koliko žive u iluziji da su nešto stvorili sami,da im niko nije pomogao,da žive od prodaje igrača itd...Opametite se malo,ej pa vi od 45-e živite od gradjana,ako i treba ulagati u sport,da sportísti budu uzor,ali treba pomoći i drugim klubovima a ne samo Zvezdi i Partizanu
Uostalom Kragujevac kao grad je malo stao na noge,pa to povlači i Radnički...Mi nećemo verovatno biti moćni u fudbalu,tu su partizan,zvezda,voša ali pustite druge sportove za druge klubove i gradove,da budu pune hale,bazeni širom Srbije. Već zamišljam kakva će to biti atmosfera kad se igra evropa ili derbi protiv vas,pa to normalan čovek mora da voli,kao što će biti i u basketu već četvrtu godinu zaredom,ludilo...A vi hoćete slabe protivnike,prazne dvorane,što je rekao Jelenić "50 ljudi u finalu play off-a" ,to vam odgovara,jel da?
I da ne zaboravim,pljujete Dinkića a niste pljuvali Marjanovića,Tadića i ostale koji su vam šakom i kapom pomagali...

aca

pre 11 godina

ne razumem zasto neko misli da VK Partizan ima monopol nad vaterpolom, i zasto i drzava i preuzeca moraju da ulazu u njega samo...pa jel znate kada je V. Udovicic otisao iz kluba... 2002.god. pa Andrija Prlainovic je sve samo ne dete Partizana, isto vazi i za D.Pijetlovica, Sora, Radjena, Nikica, Vujasinovica...svaka cast za Filipovica, Aleksica, Mitrovica...nema tu ljutnje, ljudi igraju gde im je bolje...i zasto bi ideja o Radnickom bila losa, pa Kragujevac nije selo, nego univerzitetski grad od 200 000 ljudi, zar su Herceg Novi, Kotor, Budva, Dubrovnik, Rijeka veci i lepsi za zivot...koliko od vas uopste zna o VK BEOGRAD, pa njemu i Zvezda i Partizan otimaju igrace vec u kadetima, i to vec decenijama...odluka o Radnickom je dobra, znate li koliko ce dece poceti da trenira vaterpolo posle ove sezone, to je jedino bitno, a u kom ce klubu zavrsiti to je za mene nebitno

Djavoli Kg

pre 11 godina

Ove godine Radnicki uz malo srece moze biti najuspesnije sportsko drustvo u Srbiji .Basket,Odbojka,Vaterpolo moze se desiiti da budemo sampioni Srbije i u fudbalu treba ocekivati jedno od mesta koja vode u evropu.

Nidzoslav

pre 11 godina

(BBBdubrovnik, 1. septembar 2012 19:47)

Internet huligan, opasan mali ;) Svi ljudi dobro znaju da unapred prete jedino kukavice, umesto da sacekaju da vide sta ce se desiti u bazenu. Oooo imamo komplekse, imamo komplekseeee...

PS. ako se ne varam Primorje je filijala Pro Reka i gazde Volpija koji je digao ruke od vaterpola, sve batalio.

Qwertyone

pre 11 godina

I Klokot Banja ima zatvoren bazen. Očekujem da država i tu uloži sredstva i dovede jake igrače. Mislim, ako je to uslov da se dva ranga takmičenja preskoči i dobije karta za Evropu.