Maja
pre 11 godina
" Balkanski spijun" je mala beba za nas paranoike, zaverenike itd. Nek pobedi najbolji-lja. Ma ko to bio-la.
I belive......
Četvrtak, 26.07.2012.
12:37
Jelena Janković nije imala sreće na žrebu za Olimpijski turnir pošto će u prvom kolu igrati protiv Serene Vilijams.
pre 11 godina
" Balkanski spijun" je mala beba za nas paranoike, zaverenike itd. Nek pobedi najbolji-lja. Ma ko to bio-la.
I belive......
pre 11 godina
Злато у синглу, сребро у дублу. Ако имамо мешовоте парове, онда бронза и ту.
pre 11 godina
Žao mi je Serene, nije bila loša teniserka, a sad, kad su joj ovo poslednje OI, da naleti u prvom kolu baš na našu Jecu. Život nikoga ne brenuje.
pre 11 godina
Da, definitivno se Novaku namjesta najtezi moguci put. Uzmimo za primjer Roland Garros ove godine kad Novak nije imao pristojnog protivnika do 1/4 finala. Dajte prestanite vec jednom.
pre 11 godina
Kako god, Noletu "sleduje" treći!
pre 11 godina
Pa,sto sad kukate kakav je zreb?Ako je Novak superioran i ne moze mu niko nista,a posebno ne "matori" Federer,koga odavno saljete u penziju,oduvace i Congu,i Mareja i Rodzera zajedno :D
pre 11 godina
Rikardo, Srbenda je muškog, nije ženskog roda i piše se bez navodnika. Dokazao si da je žreb namešten time što nisi hteo da navedeš nijedan dokaz. Sad ćeš dobiti dosta podrške i to sve ide u London onim štao su Novaku podvalili. I ja mislim. Novak nema sreće što nije u grupi sa Federerom.
pre 11 godina
Nisam nikakva "Srbenda" niti pobornik teorija zavera, ali je više nego očigledno da je žreb namešten po volji sponzora. Ko prati tenis poslednjih par godina to je odmah shvatio i nema potrebe bilo šta da se pojašnjava. Da kojim slučajem igra Nadal, u kom delu kostura bi se našao? Ja sam ubeđen da bi bio u spuprotnom delu kostura od Federera.
pre 11 godina
Ljudi naucite pravila tenisa pa se javite. Moguce je da se u polu finalu sastanu 1. i 4. kao i 1. i 3. odnosno 2. i 3. i 2. i 4. Jedino sto ne sme po pravilima je da se sastanu 1. i 2. pre finala ostalo je sve moguce. Tako da nema namestanja jednostavno se cesce padne da 2. i 3. igraju u polu finalu ali svakako da je moguce i drugacije.
pre 11 godina
@Marija
Jeste, žreb je urađen trapavo. Nema tamo ljudi od isjustva i znanja. London je tu najtanji. Da ti njima uradiš to netrapavo, ti to možeš, pa da svi uživamo u pravdu nad pravdama.
pre 11 godina
@Bogdan
evo zreba
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men%27s-singles.aspx
Ne bih se ja sekirao za Novakov zreb, i da je ostao br. 1, zreb bi bio za njega isti, tj. zreb bi bio kao ovaj danas sam okrenut za 180 i Novak bi bio na vrhu sa istim protivnicima kao i danas a Rodza bi imao opet tezak put do finala kao danas, samo bi bio na dnu kao br #2.
pre 11 godina
Jao,kad vidim ove meceve:
P.Hercog vs Martinez SanchezMJ
Tatishvili A. vs Vogt S.
Erakovic M. vs Wozniak A.
Voskoboeva G. vs Babos T.
Cornet A. vs Paszek T.
Medina Gariggues vs Wickmayer Y.
Szavay A. vs Baltacha E.
Hsieh vs Peng S.
Cirstea vs Penneta
Lepchenko vs Cepede Royg
I onda se zapitam zasto je nasa JJ neletela bas na SERENU WILIAMS!!!!!!!!Zelim nasim teniserima svu srecu!!!
pre 11 godina
Zasto je Novakov zreb tezi od Federerov? (!?!) Pa mislim da je i najvecem slepcu jasno zasto vec pri prvom pogledu na zreb! Ne kazem da nema dobrih tenisera na drugoj strani, ipak su ovo OI, nema tu velikih autsajdera, ali realno je Rodzer bolje prosao. Ne verujem u namestanje, verovatno je bilo javno, a i ne bi Mareju dali Vavrinku... Izgleda Univerzum stvarno voli Federera, imao je cesto srece u karijeri, ali naravno nikad dovoljno covecnosti da to prizna...
pre 11 godina
E pa Djole ako oćeš zlato moraš sve da pobediš. Nema kukanja!
pre 11 godina
kako je tupavo napravljena zvanična stranica sa žrebom. treba ti pola sata da skontaš ko se kad sa kim ukršta -.-
pre 11 godina
A sto je Djokovicu tezi zreb od Federera?I da je bilo namestanja,sigurno ne bi Britanci stavili Mareju Vavrinku u prvom kolu.
pre 11 godina
Ako sam dobro zapamtio, Novak je ove godine gubio od Isnera, Tipsarevica, Federera i Nadala. Zreb je takav da tek u finalu moze naici na nekog od njih.
pre 11 godina
Jeco, zgazi ih sve. Ti to možeš. Ana ispada u prvom kolu.
pre 11 godina
Napred Srbijoooo!!!!
pre 11 godina
a zasto nema vesti o tome s kim se sastaje Ana u prvom kolu?!
pre 11 godina
Naša najbolja teniserka Jelena Janković ima velike šanse da pobedi Serenu, jer je posle uspešnih priprema u Kaliforniji formu tempirala za OI, siguran sam. Pisao sam i ranije da je srebro njen minimum, ali nisam dobio podršku. Vidićemo vrlo brzo ko je bio u pravu.
pre 11 godina
makar nece da se obruka u prvom kolu i ispadne od 200-te!!
pre 11 godina
dovoljno je reci marej djokovic conga raonic berdih i neznam ko jos sa jedne i federer delpotro sa druge strane dali to izgleda posteno ili je federer najsrecniji covek u univerzumu ili neko na silu hoce da on osvoji olimpijadu.
pre 11 godina
Pa bolje tako nego Novak na JJ a Serena na Fonjinija...
pre 11 godina
Doći će NOLE do finala ne sumnjam ni malo!NAPRED SRBIJA!!!!!!
pre 11 godina
Evo zreba
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html
pre 11 godina
Los zreb za nase definitivno! Jelena zavrsava u prvom kolu(S. WILLIAMS), Ana u trecem(K. CLIJSTERS ili S. STOSUR),Troicki tesko da ce proci Almagra...ako prodje Almagra u 3 koluga ceka Berdih! Tipsa ima ocajan zreb, sve gore od goreg...prvo kolo D. NALBANDIAN, drugo I. KARLOVIC, trece J. ISNER...i ako to sve prezivi cetvrtfinale Federer! Zaista nemoguca misija! Djole naravno nije mogao da izbegne Mareja u polufinalu, ali pre mareja tu su drugo kolo Rodik, pa cetvrto Tsonga ili Raonic! Sve u svemu ocajan zreb u singlu! U dublu je za nijansu bolji!
pre 11 godina
Koliko se malo ljudi koji ovde pisu razumeju u tenis,prosto me to nekada fascinira...Toliko komentara i kukanja zbog Murray-a,a ne kontate da je mnogo veci problem Novaku sto u 1/4 finalu ide na Tsongu,koji u 2 seta ima solidne sanse da ga dobije. Sa druge strane Federer ima tezak zreb u prva dva kola,Falla i Benetou,kasnije bi moglo da mu bude lakse,mada me cudi da isti oni koji su do juce govorili kako janko moze da iznenadi i dodje do finala,sada govore kako je Federeru zreb lak...?!?
pre 11 godina
Vidim samo jednu zaveru - protiv Ane Ivanović. Niko je ne pominje, ni novinari, ona kao da ne postoji. Ana ima tu nesreću da njeni navijači ne pišu o njoj. Oni su iznad toga. Salonski navijači nisu nikakvi navijači. Jelena ne mora da brine, ona ima obezbeđenu propagandu, koja ns uverava da je dobro što ima Serenu u prvom kolu. Dodajem, bolje nije moglo da se desi. To je tema, a ne ove gluposti o nameštenom žrebu. Da li iko zna kako se odvijalo žrebanje? Sigurna sam da je bilo javno, vidljivo za sve novinare i igrače, prema pravilima.
pre 11 godina
Evo za vas sto ste trazili, kostur zreba
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html
pre 11 godina
@ cantona
Potpuno si u pravu.Nadal i Federer nisu bili u istoj polovini zreba ni kad je Novak bio drugi nosilac, ni kad je bio prvi nosilac.Previse sumnjivo.
pre 11 godina
@znanje-imanje
Da, o Ani nema ni slova. To govori o nama. I naslov je takav. Ali, zato se jednoj drugoj daju velike šanse protiv Serene, na travi. Ovo je za antologiju: poznato je da Serena za prvo kolo nije spremna. Serena uzela nedavno Vimbldon i Stenford, a uvek spremna zabeležila jedanaesto ispadanje u prvom kolu (nema drugog, jer je u prvom tri puta bila slobodna). Tako nespremna Serena ima 14 GS titula, pet na travi, i 43 velika turnira. Da li baš svaka glupost mora ove da nađe mesto?
pre 11 godina
Buhuhuhuhu!!
Nepravda!!!!
Nameštaljka!
Buhuhuhuhu!!
Zavera!!!!!!
Vatikan!!!!!
Bicklisti!!!
Bankari!!!!!
Buhuhuhuhu!!
Zavera!!!!!!
pre 11 godina
kakva slucajnost..ponovo Tipsa i Nalbi u 1. kolu -.-
pre 11 godina
Намјештаљка.
Логично !
Ноле је увијек добијао тежи жреб, и када је био 1.
pre 11 godina
Od Noleta ocekujem finale, i mislim a ce on maksimalnom posvecenoscu to iostvariti, samo mi je krivo zbog Janka, dobio je jako tezak zreb, u drugom i trecem kolu neko od ovih servera, koji mu ni malo ne leze..sve u svemu, jedva cekam da pocne,i puno srece svim nasim sportistima
pre 11 godina
Za Jelenu je nebitno ko joj je protivnik kada ce svakako po navici izgubiti
pre 11 godina
@ munze, 26. jul 2012 14:54)
Znam da se drugi i treci("po pravilu")zreba,a govorim da je "logicno da drugi ide sa trecim ",sto je i logika ako Reiting lista sluzi skoro samo za zrebanje(olaksica za "zasluzne").Medjutim postoje pravila i rekomendacije,a organizator obilato koristi rekomendacije.Organizator je prakticno gazda i po pravilu zvanicni organi upravo zbog poverenja u njega daju dozvolu za odrzavanje ovog i onog turnira,takmicenje.Organizator uvek ima paragraf za poziv("zastitu").Organizator ima i obaveze za uspesnu i bezopasnu organizaciju,tako da su mu i ovlascenja velika.
Pozdrav!
PS:sto se tice mixa i parova(dubl) sve je jasno,vec sam procitao na stranicama ovog sajta.
pre 11 godina
Prestanite vise sa tim glupostima o namestanju !? Pa, ne izvlaci uvek ista osoba zreb, znate li koliko bi ljudi trebalo da bude u to umesano, znate koliko bi svi oni trebalo da rizikuju-cak i zatvorse kazne, ako se tako nesto dokaze- a zasto? Da bi se Mareju namestilo da igra sa Djokovicem !? Pa, po cemu je njemu lakse da pobedi Djokovica, sa kojim ima mnogo gori skor- nego Federera, sa kojim ima 8-8? Ili se namesta Federeru? Nike sve to placa! Da, vazi ! Pa, ko garantuje da ce mu biti lakse protiv Delpa, koji ga je dobio na US Openu i imao ga na RG ove godine, nego protiv Mareja, koji u zivotu nikad nije dobio na GSovima? I ranije isto, namerno stavljaju Feda u zreb sa Djokovicem? Zasto bi to neko radio? Zar im nije u interesu da imaju sigurica mec Fed-Nadal, nego da rizikuju da ga ne bude? Niko ne bi bio lud da pokrece takvu masinu za stalno namestanje. Ajde jednom, na nekom turniru, mozda, ali konstanto da se to desava, pa to nema ni promil sanse. Ko ne veruje, neka uzme da baca kockicu gajbi, pa da vidimo sto ne moze da sedesi da ti 5 puta za redom dodje setica pre nego sto i jednom dodje kec.
pre 11 godina
Ma kakva crna namestanja,nole cele godine ima najlaksi zreb od svih,za razliku od njega federer non stop igra sa raoniocem,delpom i ostalim pucacima.Stvarno ne razumem ove ljude,s kim hocete da nole igra,sta je za vas uopste dobar zreb?
pre 11 godina
Svi nasi ispadaju u 1. kolu, nazalost. Toliko nemati srece, pa to je zaista neverovatno! Za razliku od Dinama sinoc. Ali tako je to kad utakmica traje 98 minuta, iako je bila najavljena nadoknada od 5 min!
pre 11 godina
Ipak fedex ce lako do finala.. a novak tesko ce stici nestalo mu je samopouzdanje.. Ali kako strepite od covjeka koji ste ga bili slali u penziji.. Pita se on jos uvjek. Srecno Rogeru krunisi svoju karijeru svi bi to voljeli osim srbije
pre 11 godina
Moram nesto da dodam. Nole je na Wimbledonu do Federera imao sve lagane protivnike i pobede su bile ubedljive, sto je Noleta i sve nas opustilo. Bolje da ima tezi zreb i da igra sa tezim protivnicima, pa kad dodje ono pravo da ima "visoku radnu temperaturu". Objektivno, mogao je proci i mnogo gore, npr. da dobije u prvim kolima Raonica ili Iznera koji nisu bili nosioci. Sto se dublova tice, zreb je odlican, tako da i tu imamo sanse za visok plasman.
pre 11 godina
(veliki strumf, 26. jul 2012 14:47) Šta znači to ABALFABETSKI ahahahaha???
pre 11 godina
Ja stvarno ne razumem tu polemiku oko namestenog ili ne namestenog zreba. Ako neko zeli da osvoji zlato mora da pobedi SVE protivnike pa onda cemu toliko buke oko zreba.
pre 11 godina
Ne bih rekao da se namesta za Mareja i on ima tezak zreb, Vavrinka je ozbiljan igrac, a pre Novaka ceka ga Berdih ni to nece biti lagano.
Sto se tice Djokovica, svetski broj 2 ne bi trebao da ima problema do 1/2finala, sa Fonjinijem ce lako, a ni Rodik nije vise onaj stari, jedini ozbiljan problem moze da predstavlja Conga, po meni veci je to problem i od Mareja koji jos nema psihicku stabilnost da napravi nesto vise.
Sto se tice ostalih nasih, Jelena ispada odmah, Ana ce proci prvo kolo, a posle videcemo. Janko bi trebao da prodje ipak je on sada top 10 teniser, sto se tice Troickog sanse su pola-pola, jer Almagro je klasican sljakas, a i ove trunire pre OI nije igrao nista posebno. U ovom mecu kljucan faktor je viktorov servis, ako on bude funkcionisao troicki ima sanse.
pre 11 godina
Ako se stvarno namesta, onda se namesta za Marija. Mada ne verujem u namestanja, ovo se bas dobro namestilo. ;)
Mari je dobio lakseg od dva moguca u polufinalu. Ujedno taj potencijalni u polufinalu - Djokovic, ima zreb pun mina, koje je Mari izbegao, a ujedno neka od tih mina moze da skloni Novaka pre polufinala.
pre 11 godina
Sto se tice Jelene po meni bolje je da u prvom kolu igra sa Serenom,nego li sa nekom levom.Protiv Serene ce imati vise motiva,castnije ce se oprostiti.
Pitanje Novaka: logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
Falja ce svakako biti tvrd orah Federeru,cak je jednom vodio sa 2:0 protiv Feda na jednom GS turniru(evo novog Belucia).
Inace mnogi zaboravljaju da na OI kod zrebanja vazi sledece dirigovano pravilo:ako jedna zemlja ima dva predstavnika obavezno se stavljaju u suprotnim polovinama,ako ima tri i vise,prvo se najjaci po reitingu stavljaju u suprotne polovine i tako redom,sto bi rekao gazda Cvetko i.t.d...
Bez poslovnog kukanja,vec oprez.Od uvek kad su bili "ozbiljniji","tezi" protivnici na pocetku za nase sportiste(shodno nasem mentalitetu) bilo je bolje,tako da sam licno optimista.
Pozdrav!
PS:Dal'moze neko provereno da mi kaze da li igraju mix Nole i Ana,Janko i JJ? Znam da Nole igra u paru sa Viktorom,a predpostavljam Nesa i Janko.Unapred hvala!
pre 11 godina
Mikili, imaš pravo. Veliki si poznavalac tenisa. Igra se na travi, Serena nije u formi, bolja je na šljaci, sve su šanse na strani Jelene (Naše Jece), koja u poslednje vreme hara terenima. Imala je uspešne pripreme na betonu.
pre 11 godina
@zavera
Jedino sto je unapred odredjeno jeste pozicija prvog i drugog nosioca dok se i za treceg i cetvrtog radi zreb kao i za sve ostale.
Logicno jeste da u polufinalu idu 1. na 4. i 2. na 3. ali kako to da Novak kad god je bio 1. nosilac isao je na 3., kad je 2. opet ide na 3., a dok je bio 3. ili 4. uvek je isao na prvog. Tu nisu cista posla i svakom bi trebalo to da bude jasno.
pre 11 godina
Ko zeli da bude prvi i najbolji taj mora da pobjedi sve one koji mu se isprece na tom putu.
Pozdrav TUNI !!!!
pre 11 godina
(Skywalker, 26. jul 2012 13:54)
Pa ne zali se Nole nego MI.
pre 11 godina
@zavera Vidi se da pratis tenis i poznajes prilike isto kao i ja badminton. Stvarno ovakve abalfabetske komentare treba zabranjivati.
pre 11 godina
logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
(Dermendziev, 26. jul 2012 14:21)
Kako onda Nole, dok je bio prvi, nije iso na Endija u pf, vec je stalno bio sa (trecim) Federerom u zrebu?
Pritom, to da prvi ide na cetvrtog a drugi na treceg nije pravilo. Vec se zreba u ciju ce polovinu ici drugi i treci. Kakav god da je poredak, Novaku uvek zapadne Rodzer. Dok je to bilo moguce, naravno.
pre 11 godina
@fedex1, 26. jul 2012 14:09
Ja stvarno ne razumem komentare ovog tipa, a pre svega ne razumem mentalni sklop čoveka koji tvrdi da je neko nešto zaslužio, a da neko drugi nešto nije zaslužio. Kako sebi daješ poziciju apsolutnog arbitra koji deli svet po zaslugama? Drugo pitanje za tebe da li je u životu sve po zaslugama?
pre 11 godina
Pa nije Federer uopće dobio lagan ždrijeb. Tko prati tenis tna što govorim. Falla je odličan na travi, jako neugodan za Federera. Vodio je 2:0 u setovima u Wimbledonu i servirao za meč, a ovdje se igra na 2 dobivena seta. Ako Federer uđe malo slabije u meč Falla dobija. A u slijedećem kolu ima Benneteaua. Svi smo vidjeli koliko je tek on neugodan. Inače, bez navijanja za bilo koga, mislim da će medalje osvojiti oni igrači za koje se najmanje nadamo. Na olimpijadi su uvijek iznenađenja, a svi imaju zeznut ždrijeb. Ne bi me čudilo da se pojavi novi Massu.
pre 11 godina
kakva slucajnost..ponovo Tipsa i Nalbi u 1. kolu -.-
pre 11 godina
Ni dosta godina popularnosti tenisa nije izgleda napravilo sloj znalačke i objektivne publike. I sam sam veoma sklon da vidim gomilu nameštaljki u sportu, pa i tenisu, i ima zaista statistički neverovatnih događaja. Žreb za 2012 OI međutim nije tako ispao.
1. Federerov žreb u prva dva kola je nedvosmisleno teži nego Novakov.
2. "Nameštanje" za Marija defintivno ne izgleda tako što mu u prvom kolu ide Wavrinka.
3. Potencijalno nezgodni protivnici kao Čilić ili Tsonga/Raonić tek treba da stignu do njega...
4. Zašto bi se Federeru kao lakši od ovih računali Isner ili Tipsarević?
Od elemenata nezgode tu je verovatnoća od 50% da ide na Marija što je manje zgodno nego 50% verovatnoće na Ferera - ali to još više negira da se namešta za Marija. Dakle u ovom konkretnom slučaju jednostavno niste u pravu.
Ne razumem najbolje zašto Viktor i Novak igraju dubl. Jeleni je žreb povoljan jer može da se opusti a još je poznato da Serena prvo kolo često uopšte nije spremna. Ana, kao i toliko puta opet ima povoljan žreb, vidim da to niko ne komentariše.
pre 11 godina
@EQV
Teorija zavere postoji, ali ne samo protiv Novaka nego protiv svih srbskih tenisera i teniserki, plivača, odbojkaša, kajakaša, atletičara... Ovo je zavera protiv Srbije, srbskog naroda i svetosavlja. Strašno je to što većina naših ljudi ovako razmišlja.
pre 11 godina
Pitanje Novaka: logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
Falja ce svakako biti tvrd orah Federeru,cak je jednom vodio sa 2:0 protiv Feda na jednom GS turniru(evo novog Belucia).
Kako to onda dok jE NOVAK bio prvi uvek je bilo 1 i 3 osum na Aus.O.
pre 11 godina
Igra se na 2 dobijena seta. Na prvi mah Federer ima lagan zreb gledajuci potencijalne protivnike u 1/4 i 1/2, al' u prvom kolu neugodni levak Fala koji je bio na pragu senzacije u Wimbledonu i drugo kolo Beneto koji je uzeo 2 seta Rogeru na ovogodisnjem WB-u. Muler, Istomin, Isner specijalisti za travu, uvek mogu biti neugodni. Ipak, svim srcem uz Rogera do olimpijskog zlata, sampion je to zasluzio.
Ako Novak ne moze doci do polufinala, ne zasluzuje da bude 2 reket sveta. Prvo kolo lagan protivnik, Rodick je davno prestao biti opasan po Novaka, Cilic ili Lopez da ne govorimo. Do 1/4 Novak nema ozbiljnog protivnika bez obzira sta vecina ovde pisala.
pre 11 godina
Brine me Rodik vec u drugom kolu,bice tesko,jer ako ovi bombaderi u Novakovom delu zreba serviraju kao Federer pre desetak dana?
pre 11 godina
@Skywalker, nekad je stavrno bolje nista ne komentarisati.... Znas onu "Nikad se ne može reći toliko mudrosti koliko se može prećutati gluposti!" ;)
pre 11 godina
@set
Odgovor: naše teniserke ne mogu da se sastanu pre finala. Strpi se malo, gledaćeš ih u finalu. Posle uspešnih priprema u Kalifornii, na betonu, naša Jeca uzima zlatnu medalju.
pre 11 godina
Nole je igracina i ne moze ga pobediti nikakav zreb. Noleta moze dobiti samo Nole. Dakle, neka povreda ili ekstremno los dan.
pre 11 godina
Kada je Novak bio prvi a Roger treci uvek su u polufinalu isli jedan na drugoga.Sada se opet stimuje. Englezi misle da je u polufinalu lakse igrati sa Novakom nego sa Rogerom.Svet nikako da prihvati da je Novak do pre tri nedelje godinu dana bio prvi na Atp listi. Sponzori stimuju sta bi oni hteli da vide u finalu.
pre 11 godina
Federer lak zreb zasluzeno ipak je najbolji teniser za sad :).. novak je 2 sto znaci tezi zreb. Hvala puno i pozdrav.
pre 11 godina
Cudo jedno,opet zavera protiv nas,nesto nas mnogo mrze samo neznam zasto,ali zato mi nemrzimo nikog......
pre 11 godina
@ralexic
Za tvoju informaciju na olimijadi ne ucestvuju rangirani oko 400 mesta.
pre 11 godina
Britanci su u lakim grupama jer su imali kao domacini pravo da na kraju odaberu grupu,da pojasnim.. A,ovaj zreb je pravljen za ...
pre 11 godina
link: http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-singles.aspx
pre 11 godina
Znaci,ova nasa belezi jos jedno ispadanje u prvom kolu.Vec sada moze da pocne sa vracanjem svari u kofere.Jedina dobra stvar je sto se ove godine uveliko navikla na tu situaciju pa joj se nece dogoditi nista nepoznato niti neocekivano.
pre 11 godina
Evo ih:
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-singles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-singles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-doubles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-doubles.aspx
Jos uvek nije izbaceno za miks
pre 11 godina
Da li moze neko da postavi link zreba?
pre 11 godina
eh zao mi je JJ,.ali sta je tu je,za obe igracice ovo ce biti poslednje igre,ali za jednu vrv bolnije jer zavrsava u I kolu,a to je najvrv JJ.. 'Ajmo nasi do medalje :D
pre 11 godina
Bez teksta sam, nemam šta da dodam...Sve su rekli @Slavica, Mita, Kg, Cedrik, Cantona...
pre 11 godina
teorija zavere protiv novaka!
pre 11 godina
Au kakav zreb za Djokovica. Pa nije moglo teze, nemoj posle da mi neko kaze kako je sve posteno zrebano i kako nema zavere. Stvarno sam mislio da toga nema. Pa sam Federer da je trazio ne bi dobio ovakav zreb za Noleta.
pre 11 godina
Zreb je namesten 100%. Ali Novak uvek kaze da ako hoce da bude prvi i da osvaja svaki turnir, mora da pobedi svakog, i govori kako mu nije bitno da li ce nekog tenisera dobiti u cetvrtfinalu, polufinalu ili finalu. Napred nasi!
pre 11 godina
Ja ovo stvarno ne razumem. Pa, u polufinalu kad svi igraju i ako sve bude onako kako se ocekuje, ceka vas Federer, Nadal ili Mari. Mogao bih ovo da razumem da mu je Mari protivnik u prvom ili drugom kolu. Ko je trebao da mu bude u polufinalu? Federer? Pa, koliko put mu je bio Federer u polufinalu pa nisam njega cuo da se zali sto vec u polufinalu igra sa Djokovicem. Neki bi izgleda najvise voleli da Djokovic igra samo finale kad ovi ostali zavrse sa razigravanjem.
pre 11 godina
Pogledaj te moguce Novakove protivnike, sve serveri i to teski. Nema ni jednog igraca, koji je specijalista za sljaku. Ovo kao da su najveci teniski strucnjaci birali najtezi put Novaka do finala. Slucajno ili ne, procenite sami. Srecno svim nasim teniserima :-)))
pre 11 godina
Ovo da nije zalosno bilo bi smesno...Jelena-Serena prvo kolo???? Iako Jeca nije u nekoj formi, ipak je ovo derbi prvog kola Olimpijskog turnira, i mozda Jelena i ima neke sanse, jer njihov medjusobni skor je 4-4! Doduse poslednji mec su igrale pre dve godine, ali nikad se ne zna, mozda Jeca konacno zablista!!! Srecno svimaaa
pre 11 godina
Zreb za Novaka je takav da su namestali ne bi bio tezi
pre 11 godina
@Mita_012
Zasto, jel bolje da bude sa Federerom??
pre 11 godina
Da,kao i sto smo ocekivali-kriminalan zrijeb.Sad je malo mnogo da bi bilo slucajno,ali nema razloga za paniku.Nole sigurno ne bi bio zadovoljan srebrom,tako da u svakom slucaju mora sve pobijetiti.Mislim cak da je ovako i bolje,jer kad dodje polufinale i finale on ce imati par jakih meceva iza sebe i biti u prednosti sa samopouzdanjem.Samo naprijed Nole,zlato je tvoje.
pre 11 godina
"Kao što smo svi i pretpostavljali Đoković se nalazi u istoj polovini žreba kao i Endi Mari."
Naravno, svi zrebovi svih prvenstava su uvek bili namesteni. Cilj je da veliki budu jos veci a mali jos manji. A drugi cilj je da Srbi i Rusi tj pravoslavni narodi prodju sto gore.
Novak ce biti sampion!
pre 11 godina
za novaka zreb je namesten a jeca bolje da ispadne od serene nego od neke rangirane oko 400 mesta.ona svakako uspada u I kolu.
pre 11 godina
Sve sami strucnjaci u komentarima koliko vidim.
pre 11 godina
Ko Serenu pobedi dva puta može i treći put!
Otključaj svoj mozak i igraj hrabro svoj najbolji tenis, naša Jelo
pre 11 godina
Zna se da svi prolaze prvo kolo, nego mene zanima da li nase teniserke mogu da se sastanu pre finala kao i da li je isto moguce u slucaju Janka i Noleta. NAPRED NASI!
(set, 26. jul 2012 13:03)
Evo, ja cu da ti kazem .Nase teniserke se posle prvog kola , vise nece sastajati ni sa kim...
pre 11 godina
Steta sto nema u odigrati u kladionici moguci protivnik Novaka u polufinalu bilo kojeg znacajnijeg turnira,fix fixeva za singla(1-1)...:)
pre 11 godina
E dobro vam je ovo "kao sto smo svi i predpostavljali..." mada je bolje "kao sto smo svi znali". Od Mareja me vise brinu Conga ili Raonic. Tu Nole mora biti na vrhunskom nivou. Fonjini, Rodik, Cilic, Hjuit su macji kasalj. Inace, ovaj Falja uopste nije los, ove godine izbacio Isnera, a pre 2-3 vodio cini mi se 2-0 protiv Federera bas na Wimbledonu. Bice interesantno.
pre 11 godina
Cemu uopste ove farse sa zrebovima na OI? Pogledajte grupe u kojima su Britanci u svim sportovima i ako je neko ikada verovao da su zrebovi posteni mislim da mu je sada svaka iluzija razbijena.
pre 11 godina
Djokovic/Troicki - BUpana/Bopati
Tipasara/Ziki - Lacko/Klizan (3 nosioci)
Zenski dubl nemamo, a MIX ce biti zreb ovih dana
pre 11 godina
Bez trunke ironije kazem da je ustvari ovo dobar zreb za Jecu. Jer kako trenutno igra njoj treba zvucno ime da je trgne iz apatije, a i velika iznenadjenja se uveik desavaju u prvom kolu.
Veci deo komentatora zapazaju kako Nole ima tezak zreb, a kakav zreb imaju onda novakovi protivnici, najmanje duplo tezi :)
U iscekivanju finala Djokovic vs Federer, srecno svim srpskim teniserima.
Pozdrav iz Makedonije,
Zoran
pre 11 godina
kad je Nole bio 1 nosilac uvek je igrao u polu finalu sa 3 nosiocem(obicno je bio federer), a kada su Nadal ili Federer bili prvi oni su u polufinalu igrali sa 4 nosiocem...napominjem da je marej sada 3 nosilac zbog odustajanja nadala...Britanci su opet namestili zreb kao sto su i u ostalim ekipbim sportovima...
pre 11 godina
Pa ljudi valjda je logično da u polufinalu ide 2. na 3. i 1. na 4.? Meni nije logično kada se ukrštaju 1. i 3., a 2. i 4. što je bio čest slučaj kada je Novak bio 1., a Federer 3.
pre 11 godina
Jelenu ocekuje debakl.
pre 11 godina
nece ovde biti isti naboj kao na Vimbldonu... Ovde su najlaksa iznenadjenja! Veca je cast biti GS sampion nego olimpijski
pre 11 godina
Ne vidim sta je tu toliko tesko Novaku,sem Conge i Mareja koje moze takodje lako pobediti.Hjuit je na zalasku karijere i on odavno nije prosao ni drugo kolo bilo kog turnira,Rodik nije onaj od pre nekoliko godina i Novak ga moze veoma lako samleti.Fonjinija ce razbitu 6:2,6:1.
pre 11 godina
Napred naši, razbite im prljavi žreb! To je grad i to su "Igre" u kojima nema ničeg čistog, znali ste (smo) to unapred. Ako neko od naših osvoji neku od medalja 'ajde da britanski cinično predložimo londonskim gradskim vlastima da pored spomenika admiralu Nelsonu na Trafalgar Skveru postave spomenik našem teniseru (ili teniserki), o našem trošku da ne ispadne problem oko toga. To bi bio daleko veći podvig nego osvajacki pohodi brutalnih britanskih admirala koji su po pravilu napadali slabije i bespomoćne. Ko će da sastavi tekst predloga, neka se javi preko komentara!
pre 11 godina
za one koji govore da nama srbima uvek nesto smestaju na evropskim i svetskim turnirima: format takmicenja u tenisu, pre svega govorim za muski posto su nam tu sanse najvece, je tako zamisljen da se u polufinalu sastanu 1vs4 i 2vs3 i da u finalu igraju 1vs2 tako je na svim turnirima, e sad to sto je rodik 5-10 ili koji vec pa je naisao na djokovica a jak je teniser to je druga prica. tako da manite se zavera :)a sem toga pu,pu da ga ne ureknem i ovako ce finale biti federer-djokovic tako da...... XD
pre 11 godina
kako ih nije sramota,i neka neko kaze da neko ne utice na zreb,bruka
pre 11 godina
Eto cekam teniski kostur, i sada je 13.37 i nigde ga nije moguce pogledati!eH, NEKO RECE DA NAM UTERA KOMPEKS: naravno da smo znali da ce Mari biti u Novakovom kosturu..ali da li bi Nadal bio u Federerovom? Sve je jasno kao dan: AKO Novak ima ovakve u pocetku onda se ja ne bojim- jo0s jedan zarez jer kostur kompletni jos uvek ne znamo!No, ne znam kako, ali sam potpuno, lakonaslonjen na stolicu spreman na zlato MUSKO a Ana pa, kako joj se otvorilo i bronza je dovoljna!A Bogami imamo sanse i u dublovima! He, potpuni entuziasta, sto ne?
pre 11 godina
Mari ima brutalno tezak zreb! Wavrinka,Berdih,Novak!
pre 11 godina
zna li neko gdje se moze pogledati kompletan zreb..?
pre 11 godina
@milorad
Milorade, strucnjace, 1. i 2. nosilac nikad ne mogu da budu u istoj polovini zreba, tj. ne mogu da igraju jedan protiv drugog do finala. Ako u ovom zrebu ima icega dobrog, to je da se Djokovic i Tipsarevic ne ukrstaju do finala, a ni Anin zreb, koliko sam video, nije los, obzirom da se ipak od nje moze ocekivati neki solidniji rezultat, za razliku od Jelene koja je u katastrofalnoj formi.
pre 11 godina
Ovo vise stvarno nema veze. Ko je ikad i mislio da se ne namesta zreb neka pogleda poslednje 3-4 godine zreb na bitnim turnirima i sve je jasno. Cak je i neka nasa radila istrazivanje prosle godine, da je verovatnoca da Djokovic svaki put ide na Federera u polufinalu skoro nemoguca i opet sve isto i gore cak mu namestaju sve udarace za travu. Smesno i zalosno.
pre 11 godina
http://www.london2012.com/tennis/event/men-doubles/index.html ovo je za dubl muski
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html muski singl
http://www.london2012.com/tennis/event/women-singles/index.html zenski singl
pre 11 godina
Zna se da svi prolaze prvo kolo, nego mene zanima da li nase teniserke mogu da se sastanu pre finala kao i da li je isto moguce u slucaju Janka i Noleta. NAPRED NASI!
pre 11 godina
ako gledamo samo poslednjih godinu dana, koliko puta su Nadal (2. nosilac) i Federer (3.) bili u istom delu žreba na turnirima na kojima je i Đoković (1.) igrao? Odgovor je: nijednom. Prvi turnir kako je Đoković opet 2. nosilac i - BUM! izvoli trećeg u svom delu žreba. Ili stvarno nema sreće, ili se namešta protiv njega.
pre 11 godina
Pogledajte zreb Britanki, smesno. a JJ-serena prvo kolo.
uzas
pre 11 godina
Pa naravno,Djokovic u delu sa Marejem.
pre 11 godina
Ajmo JECOOOOOO, možeš ti to. Na OI nema lakih protivnika. SREĆNO.
pre 11 godina
Баш без везе.
pre 11 godina
ako gledamo samo poslednjih godinu dana, koliko puta su Nadal (2. nosilac) i Federer (3.) bili u istom delu žreba na turnirima na kojima je i Đoković (1.) igrao? Odgovor je: nijednom. Prvi turnir kako je Đoković opet 2. nosilac i - BUM! izvoli trećeg u svom delu žreba. Ili stvarno nema sreće, ili se namešta protiv njega.
pre 11 godina
Zreb za Novaka je takav da su namestali ne bi bio tezi
pre 11 godina
Cemu uopste ove farse sa zrebovima na OI? Pogledajte grupe u kojima su Britanci u svim sportovima i ako je neko ikada verovao da su zrebovi posteni mislim da mu je sada svaka iluzija razbijena.
pre 11 godina
Pa naravno,Djokovic u delu sa Marejem.
pre 11 godina
Au kakav zreb za Djokovica. Pa nije moglo teze, nemoj posle da mi neko kaze kako je sve posteno zrebano i kako nema zavere. Stvarno sam mislio da toga nema. Pa sam Federer da je trazio ne bi dobio ovakav zreb za Noleta.
pre 11 godina
Pogledajte zreb Britanki, smesno. a JJ-serena prvo kolo.
uzas
pre 11 godina
Ajmo JECOOOOOO, možeš ti to. Na OI nema lakih protivnika. SREĆNO.
pre 11 godina
E dobro vam je ovo "kao sto smo svi i predpostavljali..." mada je bolje "kao sto smo svi znali". Od Mareja me vise brinu Conga ili Raonic. Tu Nole mora biti na vrhunskom nivou. Fonjini, Rodik, Cilic, Hjuit su macji kasalj. Inace, ovaj Falja uopste nije los, ove godine izbacio Isnera, a pre 2-3 vodio cini mi se 2-0 protiv Federera bas na Wimbledonu. Bice interesantno.
pre 11 godina
Баш без везе.
pre 11 godina
Jelenu ocekuje debakl.
pre 11 godina
Pogledaj te moguce Novakove protivnike, sve serveri i to teski. Nema ni jednog igraca, koji je specijalista za sljaku. Ovo kao da su najveci teniski strucnjaci birali najtezi put Novaka do finala. Slucajno ili ne, procenite sami. Srecno svim nasim teniserima :-)))
pre 11 godina
Steta sto nema u odigrati u kladionici moguci protivnik Novaka u polufinalu bilo kojeg znacajnijeg turnira,fix fixeva za singla(1-1)...:)
pre 11 godina
kako ih nije sramota,i neka neko kaze da neko ne utice na zreb,bruka
pre 11 godina
Zna se da svi prolaze prvo kolo, nego mene zanima da li nase teniserke mogu da se sastanu pre finala kao i da li je isto moguce u slucaju Janka i Noleta. NAPRED NASI!
(set, 26. jul 2012 13:03)
Evo, ja cu da ti kazem .Nase teniserke se posle prvog kola , vise nece sastajati ni sa kim...
pre 11 godina
Ovo vise stvarno nema veze. Ko je ikad i mislio da se ne namesta zreb neka pogleda poslednje 3-4 godine zreb na bitnim turnirima i sve je jasno. Cak je i neka nasa radila istrazivanje prosle godine, da je verovatnoca da Djokovic svaki put ide na Federera u polufinalu skoro nemoguca i opet sve isto i gore cak mu namestaju sve udarace za travu. Smesno i zalosno.
pre 11 godina
kad je Nole bio 1 nosilac uvek je igrao u polu finalu sa 3 nosiocem(obicno je bio federer), a kada su Nadal ili Federer bili prvi oni su u polufinalu igrali sa 4 nosiocem...napominjem da je marej sada 3 nosilac zbog odustajanja nadala...Britanci su opet namestili zreb kao sto su i u ostalim ekipbim sportovima...
pre 11 godina
kakva slucajnost..ponovo Tipsa i Nalbi u 1. kolu -.-
pre 11 godina
logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
(Dermendziev, 26. jul 2012 14:21)
Kako onda Nole, dok je bio prvi, nije iso na Endija u pf, vec je stalno bio sa (trecim) Federerom u zrebu?
Pritom, to da prvi ide na cetvrtog a drugi na treceg nije pravilo. Vec se zreba u ciju ce polovinu ici drugi i treci. Kakav god da je poredak, Novaku uvek zapadne Rodzer. Dok je to bilo moguce, naravno.
pre 11 godina
zna li neko gdje se moze pogledati kompletan zreb..?
pre 11 godina
dovoljno je reci marej djokovic conga raonic berdih i neznam ko jos sa jedne i federer delpotro sa druge strane dali to izgleda posteno ili je federer najsrecniji covek u univerzumu ili neko na silu hoce da on osvoji olimpijadu.
pre 11 godina
Bez trunke ironije kazem da je ustvari ovo dobar zreb za Jecu. Jer kako trenutno igra njoj treba zvucno ime da je trgne iz apatije, a i velika iznenadjenja se uveik desavaju u prvom kolu.
Veci deo komentatora zapazaju kako Nole ima tezak zreb, a kakav zreb imaju onda novakovi protivnici, najmanje duplo tezi :)
U iscekivanju finala Djokovic vs Federer, srecno svim srpskim teniserima.
Pozdrav iz Makedonije,
Zoran
pre 11 godina
Mari ima brutalno tezak zreb! Wavrinka,Berdih,Novak!
pre 11 godina
za novaka zreb je namesten a jeca bolje da ispadne od serene nego od neke rangirane oko 400 mesta.ona svakako uspada u I kolu.
pre 11 godina
Pa bolje tako nego Novak na JJ a Serena na Fonjinija...
pre 11 godina
Ko Serenu pobedi dva puta može i treći put!
Otključaj svoj mozak i igraj hrabro svoj najbolji tenis, naša Jelo
pre 11 godina
Da li moze neko da postavi link zreba?
pre 11 godina
Zreb je namesten 100%. Ali Novak uvek kaze da ako hoce da bude prvi i da osvaja svaki turnir, mora da pobedi svakog, i govori kako mu nije bitno da li ce nekog tenisera dobiti u cetvrtfinalu, polufinalu ili finalu. Napred nasi!
pre 11 godina
Nole je igracina i ne moze ga pobediti nikakav zreb. Noleta moze dobiti samo Nole. Dakle, neka povreda ili ekstremno los dan.
pre 11 godina
Los zreb za nase definitivno! Jelena zavrsava u prvom kolu(S. WILLIAMS), Ana u trecem(K. CLIJSTERS ili S. STOSUR),Troicki tesko da ce proci Almagra...ako prodje Almagra u 3 koluga ceka Berdih! Tipsa ima ocajan zreb, sve gore od goreg...prvo kolo D. NALBANDIAN, drugo I. KARLOVIC, trece J. ISNER...i ako to sve prezivi cetvrtfinale Federer! Zaista nemoguca misija! Djole naravno nije mogao da izbegne Mareja u polufinalu, ali pre mareja tu su drugo kolo Rodik, pa cetvrto Tsonga ili Raonic! Sve u svemu ocajan zreb u singlu! U dublu je za nijansu bolji!
pre 11 godina
Ovo da nije zalosno bilo bi smesno...Jelena-Serena prvo kolo???? Iako Jeca nije u nekoj formi, ipak je ovo derbi prvog kola Olimpijskog turnira, i mozda Jelena i ima neke sanse, jer njihov medjusobni skor je 4-4! Doduse poslednji mec su igrale pre dve godine, ali nikad se ne zna, mozda Jeca konacno zablista!!! Srecno svimaaa
pre 11 godina
@milorad
Milorade, strucnjace, 1. i 2. nosilac nikad ne mogu da budu u istoj polovini zreba, tj. ne mogu da igraju jedan protiv drugog do finala. Ako u ovom zrebu ima icega dobrog, to je da se Djokovic i Tipsarevic ne ukrstaju do finala, a ni Anin zreb, koliko sam video, nije los, obzirom da se ipak od nje moze ocekivati neki solidniji rezultat, za razliku od Jelene koja je u katastrofalnoj formi.
pre 11 godina
Ni dosta godina popularnosti tenisa nije izgleda napravilo sloj znalačke i objektivne publike. I sam sam veoma sklon da vidim gomilu nameštaljki u sportu, pa i tenisu, i ima zaista statistički neverovatnih događaja. Žreb za 2012 OI međutim nije tako ispao.
1. Federerov žreb u prva dva kola je nedvosmisleno teži nego Novakov.
2. "Nameštanje" za Marija defintivno ne izgleda tako što mu u prvom kolu ide Wavrinka.
3. Potencijalno nezgodni protivnici kao Čilić ili Tsonga/Raonić tek treba da stignu do njega...
4. Zašto bi se Federeru kao lakši od ovih računali Isner ili Tipsarević?
Od elemenata nezgode tu je verovatnoća od 50% da ide na Marija što je manje zgodno nego 50% verovatnoće na Ferera - ali to još više negira da se namešta za Marija. Dakle u ovom konkretnom slučaju jednostavno niste u pravu.
Ne razumem najbolje zašto Viktor i Novak igraju dubl. Jeleni je žreb povoljan jer može da se opusti a još je poznato da Serena prvo kolo često uopšte nije spremna. Ana, kao i toliko puta opet ima povoljan žreb, vidim da to niko ne komentariše.
pre 11 godina
"Kao što smo svi i pretpostavljali Đoković se nalazi u istoj polovini žreba kao i Endi Mari."
Naravno, svi zrebovi svih prvenstava su uvek bili namesteni. Cilj je da veliki budu jos veci a mali jos manji. A drugi cilj je da Srbi i Rusi tj pravoslavni narodi prodju sto gore.
Novak ce biti sampion!
pre 11 godina
(Skywalker, 26. jul 2012 13:54)
Pa ne zali se Nole nego MI.
pre 11 godina
Britanci su u lakim grupama jer su imali kao domacini pravo da na kraju odaberu grupu,da pojasnim.. A,ovaj zreb je pravljen za ...
pre 11 godina
Za Jelenu je nebitno ko joj je protivnik kada ce svakako po navici izgubiti
pre 11 godina
Sve sami strucnjaci u komentarima koliko vidim.
pre 11 godina
Mikili, imaš pravo. Veliki si poznavalac tenisa. Igra se na travi, Serena nije u formi, bolja je na šljaci, sve su šanse na strani Jelene (Naše Jece), koja u poslednje vreme hara terenima. Imala je uspešne pripreme na betonu.
pre 11 godina
Buhuhuhuhu!!
Nepravda!!!!
Nameštaljka!
Buhuhuhuhu!!
Zavera!!!!!!
Vatikan!!!!!
Bicklisti!!!
Bankari!!!!!
Buhuhuhuhu!!
Zavera!!!!!!
pre 11 godina
E pa Djole ako oćeš zlato moraš sve da pobediš. Nema kukanja!
pre 11 godina
Ako se stvarno namesta, onda se namesta za Marija. Mada ne verujem u namestanja, ovo se bas dobro namestilo. ;)
Mari je dobio lakseg od dva moguca u polufinalu. Ujedno taj potencijalni u polufinalu - Djokovic, ima zreb pun mina, koje je Mari izbegao, a ujedno neka od tih mina moze da skloni Novaka pre polufinala.
pre 11 godina
Kada je Novak bio prvi a Roger treci uvek su u polufinalu isli jedan na drugoga.Sada se opet stimuje. Englezi misle da je u polufinalu lakse igrati sa Novakom nego sa Rogerom.Svet nikako da prihvati da je Novak do pre tri nedelje godinu dana bio prvi na Atp listi. Sponzori stimuju sta bi oni hteli da vide u finalu.
pre 11 godina
@EQV
Teorija zavere postoji, ali ne samo protiv Novaka nego protiv svih srbskih tenisera i teniserki, plivača, odbojkaša, kajakaša, atletičara... Ovo je zavera protiv Srbije, srbskog naroda i svetosavlja. Strašno je to što većina naših ljudi ovako razmišlja.
pre 11 godina
Doći će NOLE do finala ne sumnjam ni malo!NAPRED SRBIJA!!!!!!
pre 11 godina
makar nece da se obruka u prvom kolu i ispadne od 200-te!!
pre 11 godina
Jao,kad vidim ove meceve:
P.Hercog vs Martinez SanchezMJ
Tatishvili A. vs Vogt S.
Erakovic M. vs Wozniak A.
Voskoboeva G. vs Babos T.
Cornet A. vs Paszek T.
Medina Gariggues vs Wickmayer Y.
Szavay A. vs Baltacha E.
Hsieh vs Peng S.
Cirstea vs Penneta
Lepchenko vs Cepede Royg
I onda se zapitam zasto je nasa JJ neletela bas na SERENU WILIAMS!!!!!!!!Zelim nasim teniserima svu srecu!!!
pre 11 godina
@zavera
Jedino sto je unapred odredjeno jeste pozicija prvog i drugog nosioca dok se i za treceg i cetvrtog radi zreb kao i za sve ostale.
Logicno jeste da u polufinalu idu 1. na 4. i 2. na 3. ali kako to da Novak kad god je bio 1. nosilac isao je na 3., kad je 2. opet ide na 3., a dok je bio 3. ili 4. uvek je isao na prvog. Tu nisu cista posla i svakom bi trebalo to da bude jasno.
pre 11 godina
kako je tupavo napravljena zvanična stranica sa žrebom. treba ti pola sata da skontaš ko se kad sa kim ukršta -.-
pre 11 godina
Nisam nikakva "Srbenda" niti pobornik teorija zavera, ali je više nego očigledno da je žreb namešten po volji sponzora. Ko prati tenis poslednjih par godina to je odmah shvatio i nema potrebe bilo šta da se pojašnjava. Da kojim slučajem igra Nadal, u kom delu kostura bi se našao? Ja sam ubeđen da bi bio u spuprotnom delu kostura od Federera.
pre 11 godina
Zna se da svi prolaze prvo kolo, nego mene zanima da li nase teniserke mogu da se sastanu pre finala kao i da li je isto moguce u slucaju Janka i Noleta. NAPRED NASI!
pre 11 godina
Eto cekam teniski kostur, i sada je 13.37 i nigde ga nije moguce pogledati!eH, NEKO RECE DA NAM UTERA KOMPEKS: naravno da smo znali da ce Mari biti u Novakovom kosturu..ali da li bi Nadal bio u Federerovom? Sve je jasno kao dan: AKO Novak ima ovakve u pocetku onda se ja ne bojim- jo0s jedan zarez jer kostur kompletni jos uvek ne znamo!No, ne znam kako, ali sam potpuno, lakonaslonjen na stolicu spreman na zlato MUSKO a Ana pa, kako joj se otvorilo i bronza je dovoljna!A Bogami imamo sanse i u dublovima! He, potpuni entuziasta, sto ne?
pre 11 godina
Moram nesto da dodam. Nole je na Wimbledonu do Federera imao sve lagane protivnike i pobede su bile ubedljive, sto je Noleta i sve nas opustilo. Bolje da ima tezi zreb i da igra sa tezim protivnicima, pa kad dodje ono pravo da ima "visoku radnu temperaturu". Objektivno, mogao je proci i mnogo gore, npr. da dobije u prvim kolima Raonica ili Iznera koji nisu bili nosioci. Sto se dublova tice, zreb je odlican, tako da i tu imamo sanse za visok plasman.
pre 11 godina
Napred Srbijoooo!!!!
pre 11 godina
Da,kao i sto smo ocekivali-kriminalan zrijeb.Sad je malo mnogo da bi bilo slucajno,ali nema razloga za paniku.Nole sigurno ne bi bio zadovoljan srebrom,tako da u svakom slucaju mora sve pobijetiti.Mislim cak da je ovako i bolje,jer kad dodje polufinale i finale on ce imati par jakih meceva iza sebe i biti u prednosti sa samopouzdanjem.Samo naprijed Nole,zlato je tvoje.
pre 11 godina
@set
Odgovor: naše teniserke ne mogu da se sastanu pre finala. Strpi se malo, gledaćeš ih u finalu. Posle uspešnih priprema u Kalifornii, na betonu, naša Jeca uzima zlatnu medalju.
pre 11 godina
Žao mi je Serene, nije bila loša teniserka, a sad, kad su joj ovo poslednje OI, da naleti u prvom kolu baš na našu Jecu. Život nikoga ne brenuje.
pre 11 godina
Napred naši, razbite im prljavi žreb! To je grad i to su "Igre" u kojima nema ničeg čistog, znali ste (smo) to unapred. Ako neko od naših osvoji neku od medalja 'ajde da britanski cinično predložimo londonskim gradskim vlastima da pored spomenika admiralu Nelsonu na Trafalgar Skveru postave spomenik našem teniseru (ili teniserki), o našem trošku da ne ispadne problem oko toga. To bi bio daleko veći podvig nego osvajacki pohodi brutalnih britanskih admirala koji su po pravilu napadali slabije i bespomoćne. Ko će da sastavi tekst predloga, neka se javi preko komentara!
pre 11 godina
Ne vidim sta je tu toliko tesko Novaku,sem Conge i Mareja koje moze takodje lako pobediti.Hjuit je na zalasku karijere i on odavno nije prosao ni drugo kolo bilo kog turnira,Rodik nije onaj od pre nekoliko godina i Novak ga moze veoma lako samleti.Fonjinija ce razbitu 6:2,6:1.
pre 11 godina
@Skywalker, nekad je stavrno bolje nista ne komentarisati.... Znas onu "Nikad se ne može reći toliko mudrosti koliko se može prećutati gluposti!" ;)
pre 11 godina
@znanje-imanje
Da, o Ani nema ni slova. To govori o nama. I naslov je takav. Ali, zato se jednoj drugoj daju velike šanse protiv Serene, na travi. Ovo je za antologiju: poznato je da Serena za prvo kolo nije spremna. Serena uzela nedavno Vimbldon i Stenford, a uvek spremna zabeležila jedanaesto ispadanje u prvom kolu (nema drugog, jer je u prvom tri puta bila slobodna). Tako nespremna Serena ima 14 GS titula, pet na travi, i 43 velika turnira. Da li baš svaka glupost mora ove da nađe mesto?
pre 11 godina
Naša najbolja teniserka Jelena Janković ima velike šanse da pobedi Serenu, jer je posle uspešnih priprema u Kaliforniji formu tempirala za OI, siguran sam. Pisao sam i ranije da je srebro njen minimum, ali nisam dobio podršku. Vidićemo vrlo brzo ko je bio u pravu.
pre 11 godina
A sto je Djokovicu tezi zreb od Federera?I da je bilo namestanja,sigurno ne bi Britanci stavili Mareju Vavrinku u prvom kolu.
pre 11 godina
Bez teksta sam, nemam šta da dodam...Sve su rekli @Slavica, Mita, Kg, Cedrik, Cantona...
pre 11 godina
Ko zeli da bude prvi i najbolji taj mora da pobjedi sve one koji mu se isprece na tom putu.
Pozdrav TUNI !!!!
pre 11 godina
Od Noleta ocekujem finale, i mislim a ce on maksimalnom posvecenoscu to iostvariti, samo mi je krivo zbog Janka, dobio je jako tezak zreb, u drugom i trecem kolu neko od ovih servera, koji mu ni malo ne leze..sve u svemu, jedva cekam da pocne,i puno srece svim nasim sportistima
pre 11 godina
Igra se na 2 dobijena seta. Na prvi mah Federer ima lagan zreb gledajuci potencijalne protivnike u 1/4 i 1/2, al' u prvom kolu neugodni levak Fala koji je bio na pragu senzacije u Wimbledonu i drugo kolo Beneto koji je uzeo 2 seta Rogeru na ovogodisnjem WB-u. Muler, Istomin, Isner specijalisti za travu, uvek mogu biti neugodni. Ipak, svim srcem uz Rogera do olimpijskog zlata, sampion je to zasluzio.
Ako Novak ne moze doci do polufinala, ne zasluzuje da bude 2 reket sveta. Prvo kolo lagan protivnik, Rodick je davno prestao biti opasan po Novaka, Cilic ili Lopez da ne govorimo. Do 1/4 Novak nema ozbiljnog protivnika bez obzira sta vecina ovde pisala.
pre 11 godina
Brine me Rodik vec u drugom kolu,bice tesko,jer ako ovi bombaderi u Novakovom delu zreba serviraju kao Federer pre desetak dana?
pre 11 godina
Koliko se malo ljudi koji ovde pisu razumeju u tenis,prosto me to nekada fascinira...Toliko komentara i kukanja zbog Murray-a,a ne kontate da je mnogo veci problem Novaku sto u 1/4 finalu ide na Tsongu,koji u 2 seta ima solidne sanse da ga dobije. Sa druge strane Federer ima tezak zreb u prva dva kola,Falla i Benetou,kasnije bi moglo da mu bude lakse,mada me cudi da isti oni koji su do juce govorili kako janko moze da iznenadi i dodje do finala,sada govore kako je Federeru zreb lak...?!?
pre 11 godina
Ako sam dobro zapamtio, Novak je ove godine gubio od Isnera, Tipsarevica, Federera i Nadala. Zreb je takav da tek u finalu moze naici na nekog od njih.
pre 11 godina
@Mita_012
Zasto, jel bolje da bude sa Federerom??
pre 11 godina
Federer lak zreb zasluzeno ipak je najbolji teniser za sad :).. novak je 2 sto znaci tezi zreb. Hvala puno i pozdrav.
pre 11 godina
Ja ovo stvarno ne razumem. Pa, u polufinalu kad svi igraju i ako sve bude onako kako se ocekuje, ceka vas Federer, Nadal ili Mari. Mogao bih ovo da razumem da mu je Mari protivnik u prvom ili drugom kolu. Ko je trebao da mu bude u polufinalu? Federer? Pa, koliko put mu je bio Federer u polufinalu pa nisam njega cuo da se zali sto vec u polufinalu igra sa Djokovicem. Neki bi izgleda najvise voleli da Djokovic igra samo finale kad ovi ostali zavrse sa razigravanjem.
pre 11 godina
Ma kakva crna namestanja,nole cele godine ima najlaksi zreb od svih,za razliku od njega federer non stop igra sa raoniocem,delpom i ostalim pucacima.Stvarno ne razumem ove ljude,s kim hocete da nole igra,sta je za vas uopste dobar zreb?
pre 11 godina
Znaci,ova nasa belezi jos jedno ispadanje u prvom kolu.Vec sada moze da pocne sa vracanjem svari u kofere.Jedina dobra stvar je sto se ove godine uveliko navikla na tu situaciju pa joj se nece dogoditi nista nepoznato niti neocekivano.
pre 11 godina
Pa nije Federer uopće dobio lagan ždrijeb. Tko prati tenis tna što govorim. Falla je odličan na travi, jako neugodan za Federera. Vodio je 2:0 u setovima u Wimbledonu i servirao za meč, a ovdje se igra na 2 dobivena seta. Ako Federer uđe malo slabije u meč Falla dobija. A u slijedećem kolu ima Benneteaua. Svi smo vidjeli koliko je tek on neugodan. Inače, bez navijanja za bilo koga, mislim da će medalje osvojiti oni igrači za koje se najmanje nadamo. Na olimpijadi su uvijek iznenađenja, a svi imaju zeznut ždrijeb. Ne bi me čudilo da se pojavi novi Massu.
pre 11 godina
Ja stvarno ne razumem tu polemiku oko namestenog ili ne namestenog zreba. Ako neko zeli da osvoji zlato mora da pobedi SVE protivnike pa onda cemu toliko buke oko zreba.
pre 11 godina
Vidim samo jednu zaveru - protiv Ane Ivanović. Niko je ne pominje, ni novinari, ona kao da ne postoji. Ana ima tu nesreću da njeni navijači ne pišu o njoj. Oni su iznad toga. Salonski navijači nisu nikakvi navijači. Jelena ne mora da brine, ona ima obezbeđenu propagandu, koja ns uverava da je dobro što ima Serenu u prvom kolu. Dodajem, bolje nije moglo da se desi. To je tema, a ne ove gluposti o nameštenom žrebu. Da li iko zna kako se odvijalo žrebanje? Sigurna sam da je bilo javno, vidljivo za sve novinare i igrače, prema pravilima.
pre 11 godina
@Bogdan
evo zreba
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men%27s-singles.aspx
Ne bih se ja sekirao za Novakov zreb, i da je ostao br. 1, zreb bi bio za njega isti, tj. zreb bi bio kao ovaj danas sam okrenut za 180 i Novak bi bio na vrhu sa istim protivnicima kao i danas a Rodza bi imao opet tezak put do finala kao danas, samo bi bio na dnu kao br #2.
pre 11 godina
Kako god, Noletu "sleduje" treći!
pre 11 godina
Zasto je Novakov zreb tezi od Federerov? (!?!) Pa mislim da je i najvecem slepcu jasno zasto vec pri prvom pogledu na zreb! Ne kazem da nema dobrih tenisera na drugoj strani, ipak su ovo OI, nema tu velikih autsajdera, ali realno je Rodzer bolje prosao. Ne verujem u namestanje, verovatno je bilo javno, a i ne bi Mareju dali Vavrinku... Izgleda Univerzum stvarno voli Federera, imao je cesto srece u karijeri, ali naravno nikad dovoljno covecnosti da to prizna...
pre 11 godina
nece ovde biti isti naboj kao na Vimbldonu... Ovde su najlaksa iznenadjenja! Veca je cast biti GS sampion nego olimpijski
pre 11 godina
za one koji govore da nama srbima uvek nesto smestaju na evropskim i svetskim turnirima: format takmicenja u tenisu, pre svega govorim za muski posto su nam tu sanse najvece, je tako zamisljen da se u polufinalu sastanu 1vs4 i 2vs3 i da u finalu igraju 1vs2 tako je na svim turnirima, e sad to sto je rodik 5-10 ili koji vec pa je naisao na djokovica a jak je teniser to je druga prica. tako da manite se zavera :)a sem toga pu,pu da ga ne ureknem i ovako ce finale biti federer-djokovic tako da...... XD
pre 11 godina
kakva slucajnost..ponovo Tipsa i Nalbi u 1. kolu -.-
pre 11 godina
Jeco, zgazi ih sve. Ti to možeš. Ana ispada u prvom kolu.
pre 11 godina
eh zao mi je JJ,.ali sta je tu je,za obe igracice ovo ce biti poslednje igre,ali za jednu vrv bolnije jer zavrsava u I kolu,a to je najvrv JJ.. 'Ajmo nasi do medalje :D
pre 11 godina
http://www.london2012.com/tennis/event/men-doubles/index.html ovo je za dubl muski
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html muski singl
http://www.london2012.com/tennis/event/women-singles/index.html zenski singl
pre 11 godina
Prestanite vise sa tim glupostima o namestanju !? Pa, ne izvlaci uvek ista osoba zreb, znate li koliko bi ljudi trebalo da bude u to umesano, znate koliko bi svi oni trebalo da rizikuju-cak i zatvorse kazne, ako se tako nesto dokaze- a zasto? Da bi se Mareju namestilo da igra sa Djokovicem !? Pa, po cemu je njemu lakse da pobedi Djokovica, sa kojim ima mnogo gori skor- nego Federera, sa kojim ima 8-8? Ili se namesta Federeru? Nike sve to placa! Da, vazi ! Pa, ko garantuje da ce mu biti lakse protiv Delpa, koji ga je dobio na US Openu i imao ga na RG ove godine, nego protiv Mareja, koji u zivotu nikad nije dobio na GSovima? I ranije isto, namerno stavljaju Feda u zreb sa Djokovicem? Zasto bi to neko radio? Zar im nije u interesu da imaju sigurica mec Fed-Nadal, nego da rizikuju da ga ne bude? Niko ne bi bio lud da pokrece takvu masinu za stalno namestanje. Ajde jednom, na nekom turniru, mozda, ali konstanto da se to desava, pa to nema ni promil sanse. Ko ne veruje, neka uzme da baca kockicu gajbi, pa da vidimo sto ne moze da sedesi da ti 5 puta za redom dodje setica pre nego sto i jednom dodje kec.
pre 11 godina
Ipak fedex ce lako do finala.. a novak tesko ce stici nestalo mu je samopouzdanje.. Ali kako strepite od covjeka koji ste ga bili slali u penziji.. Pita se on jos uvjek. Srecno Rogeru krunisi svoju karijeru svi bi to voljeli osim srbije
pre 11 godina
a zasto nema vesti o tome s kim se sastaje Ana u prvom kolu?!
pre 11 godina
@ cantona
Potpuno si u pravu.Nadal i Federer nisu bili u istoj polovini zreba ni kad je Novak bio drugi nosilac, ni kad je bio prvi nosilac.Previse sumnjivo.
pre 11 godina
Намјештаљка.
Логично !
Ноле је увијек добијао тежи жреб, и када је био 1.
pre 11 godina
Ljudi naucite pravila tenisa pa se javite. Moguce je da se u polu finalu sastanu 1. i 4. kao i 1. i 3. odnosno 2. i 3. i 2. i 4. Jedino sto ne sme po pravilima je da se sastanu 1. i 2. pre finala ostalo je sve moguce. Tako da nema namestanja jednostavno se cesce padne da 2. i 3. igraju u polu finalu ali svakako da je moguce i drugacije.
pre 11 godina
Pa,sto sad kukate kakav je zreb?Ako je Novak superioran i ne moze mu niko nista,a posebno ne "matori" Federer,koga odavno saljete u penziju,oduvace i Congu,i Mareja i Rodzera zajedno :D
pre 11 godina
teorija zavere protiv novaka!
pre 11 godina
Sto se tice Jelene po meni bolje je da u prvom kolu igra sa Serenom,nego li sa nekom levom.Protiv Serene ce imati vise motiva,castnije ce se oprostiti.
Pitanje Novaka: logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
Falja ce svakako biti tvrd orah Federeru,cak je jednom vodio sa 2:0 protiv Feda na jednom GS turniru(evo novog Belucia).
Inace mnogi zaboravljaju da na OI kod zrebanja vazi sledece dirigovano pravilo:ako jedna zemlja ima dva predstavnika obavezno se stavljaju u suprotnim polovinama,ako ima tri i vise,prvo se najjaci po reitingu stavljaju u suprotne polovine i tako redom,sto bi rekao gazda Cvetko i.t.d...
Bez poslovnog kukanja,vec oprez.Od uvek kad su bili "ozbiljniji","tezi" protivnici na pocetku za nase sportiste(shodno nasem mentalitetu) bilo je bolje,tako da sam licno optimista.
Pozdrav!
PS:Dal'moze neko provereno da mi kaze da li igraju mix Nole i Ana,Janko i JJ? Znam da Nole igra u paru sa Viktorom,a predpostavljam Nesa i Janko.Unapred hvala!
pre 11 godina
Ne bih rekao da se namesta za Mareja i on ima tezak zreb, Vavrinka je ozbiljan igrac, a pre Novaka ceka ga Berdih ni to nece biti lagano.
Sto se tice Djokovica, svetski broj 2 ne bi trebao da ima problema do 1/2finala, sa Fonjinijem ce lako, a ni Rodik nije vise onaj stari, jedini ozbiljan problem moze da predstavlja Conga, po meni veci je to problem i od Mareja koji jos nema psihicku stabilnost da napravi nesto vise.
Sto se tice ostalih nasih, Jelena ispada odmah, Ana ce proci prvo kolo, a posle videcemo. Janko bi trebao da prodje ipak je on sada top 10 teniser, sto se tice Troickog sanse su pola-pola, jer Almagro je klasican sljakas, a i ove trunire pre OI nije igrao nista posebno. U ovom mecu kljucan faktor je viktorov servis, ako on bude funkcionisao troicki ima sanse.
pre 11 godina
Pitanje Novaka: logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
Falja ce svakako biti tvrd orah Federeru,cak je jednom vodio sa 2:0 protiv Feda na jednom GS turniru(evo novog Belucia).
Kako to onda dok jE NOVAK bio prvi uvek je bilo 1 i 3 osum na Aus.O.
pre 11 godina
@zavera Vidi se da pratis tenis i poznajes prilike isto kao i ja badminton. Stvarno ovakve abalfabetske komentare treba zabranjivati.
pre 11 godina
(veliki strumf, 26. jul 2012 14:47) Šta znači to ABALFABETSKI ahahahaha???
pre 11 godina
Evo zreba
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html
pre 11 godina
Pa ljudi valjda je logično da u polufinalu ide 2. na 3. i 1. na 4.? Meni nije logično kada se ukrštaju 1. i 3., a 2. i 4. što je bio čest slučaj kada je Novak bio 1., a Federer 3.
pre 11 godina
Da, definitivno se Novaku namjesta najtezi moguci put. Uzmimo za primjer Roland Garros ove godine kad Novak nije imao pristojnog protivnika do 1/4 finala. Dajte prestanite vec jednom.
pre 11 godina
@ralexic
Za tvoju informaciju na olimijadi ne ucestvuju rangirani oko 400 mesta.
pre 11 godina
@Marija
Jeste, žreb je urađen trapavo. Nema tamo ljudi od isjustva i znanja. London je tu najtanji. Da ti njima uradiš to netrapavo, ti to možeš, pa da svi uživamo u pravdu nad pravdama.
pre 11 godina
Evo ih:
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-singles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-singles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-doubles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-doubles.aspx
Jos uvek nije izbaceno za miks
pre 11 godina
link: http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-singles.aspx
pre 11 godina
Djokovic/Troicki - BUpana/Bopati
Tipasara/Ziki - Lacko/Klizan (3 nosioci)
Zenski dubl nemamo, a MIX ce biti zreb ovih dana
pre 11 godina
Cudo jedno,opet zavera protiv nas,nesto nas mnogo mrze samo neznam zasto,ali zato mi nemrzimo nikog......
pre 11 godina
Svi nasi ispadaju u 1. kolu, nazalost. Toliko nemati srece, pa to je zaista neverovatno! Za razliku od Dinama sinoc. Ali tako je to kad utakmica traje 98 minuta, iako je bila najavljena nadoknada od 5 min!
pre 11 godina
Rikardo, Srbenda je muškog, nije ženskog roda i piše se bez navodnika. Dokazao si da je žreb namešten time što nisi hteo da navedeš nijedan dokaz. Sad ćeš dobiti dosta podrške i to sve ide u London onim štao su Novaku podvalili. I ja mislim. Novak nema sreće što nije u grupi sa Federerom.
pre 11 godina
@fedex1, 26. jul 2012 14:09
Ja stvarno ne razumem komentare ovog tipa, a pre svega ne razumem mentalni sklop čoveka koji tvrdi da je neko nešto zaslužio, a da neko drugi nešto nije zaslužio. Kako sebi daješ poziciju apsolutnog arbitra koji deli svet po zaslugama? Drugo pitanje za tebe da li je u životu sve po zaslugama?
pre 11 godina
Evo za vas sto ste trazili, kostur zreba
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html
pre 11 godina
Злато у синглу, сребро у дублу. Ако имамо мешовоте парове, онда бронза и ту.
pre 11 godina
" Balkanski spijun" je mala beba za nas paranoike, zaverenike itd. Nek pobedi najbolji-lja. Ma ko to bio-la.
I belive......
pre 11 godina
@ munze, 26. jul 2012 14:54)
Znam da se drugi i treci("po pravilu")zreba,a govorim da je "logicno da drugi ide sa trecim ",sto je i logika ako Reiting lista sluzi skoro samo za zrebanje(olaksica za "zasluzne").Medjutim postoje pravila i rekomendacije,a organizator obilato koristi rekomendacije.Organizator je prakticno gazda i po pravilu zvanicni organi upravo zbog poverenja u njega daju dozvolu za odrzavanje ovog i onog turnira,takmicenje.Organizator uvek ima paragraf za poziv("zastitu").Organizator ima i obaveze za uspesnu i bezopasnu organizaciju,tako da su mu i ovlascenja velika.
Pozdrav!
PS:sto se tice mixa i parova(dubl) sve je jasno,vec sam procitao na stranicama ovog sajta.
pre 11 godina
Federer lak zreb zasluzeno ipak je najbolji teniser za sad :).. novak je 2 sto znaci tezi zreb. Hvala puno i pozdrav.
pre 11 godina
@Mita_012
Zasto, jel bolje da bude sa Federerom??
pre 11 godina
Sve sami strucnjaci u komentarima koliko vidim.
pre 11 godina
Ipak fedex ce lako do finala.. a novak tesko ce stici nestalo mu je samopouzdanje.. Ali kako strepite od covjeka koji ste ga bili slali u penziji.. Pita se on jos uvjek. Srecno Rogeru krunisi svoju karijeru svi bi to voljeli osim srbije
pre 11 godina
@EQV
Teorija zavere postoji, ali ne samo protiv Novaka nego protiv svih srbskih tenisera i teniserki, plivača, odbojkaša, kajakaša, atletičara... Ovo je zavera protiv Srbije, srbskog naroda i svetosavlja. Strašno je to što većina naših ljudi ovako razmišlja.
pre 11 godina
za one koji govore da nama srbima uvek nesto smestaju na evropskim i svetskim turnirima: format takmicenja u tenisu, pre svega govorim za muski posto su nam tu sanse najvece, je tako zamisljen da se u polufinalu sastanu 1vs4 i 2vs3 i da u finalu igraju 1vs2 tako je na svim turnirima, e sad to sto je rodik 5-10 ili koji vec pa je naisao na djokovica a jak je teniser to je druga prica. tako da manite se zavera :)a sem toga pu,pu da ga ne ureknem i ovako ce finale biti federer-djokovic tako da...... XD
pre 11 godina
Buhuhuhuhu!!
Nepravda!!!!
Nameštaljka!
Buhuhuhuhu!!
Zavera!!!!!!
Vatikan!!!!!
Bicklisti!!!
Bankari!!!!!
Buhuhuhuhu!!
Zavera!!!!!!
pre 11 godina
Igra se na 2 dobijena seta. Na prvi mah Federer ima lagan zreb gledajuci potencijalne protivnike u 1/4 i 1/2, al' u prvom kolu neugodni levak Fala koji je bio na pragu senzacije u Wimbledonu i drugo kolo Beneto koji je uzeo 2 seta Rogeru na ovogodisnjem WB-u. Muler, Istomin, Isner specijalisti za travu, uvek mogu biti neugodni. Ipak, svim srcem uz Rogera do olimpijskog zlata, sampion je to zasluzio.
Ako Novak ne moze doci do polufinala, ne zasluzuje da bude 2 reket sveta. Prvo kolo lagan protivnik, Rodick je davno prestao biti opasan po Novaka, Cilic ili Lopez da ne govorimo. Do 1/4 Novak nema ozbiljnog protivnika bez obzira sta vecina ovde pisala.
pre 11 godina
Jelenu ocekuje debakl.
pre 11 godina
Jeco, zgazi ih sve. Ti to možeš. Ana ispada u prvom kolu.
pre 11 godina
Ja ovo stvarno ne razumem. Pa, u polufinalu kad svi igraju i ako sve bude onako kako se ocekuje, ceka vas Federer, Nadal ili Mari. Mogao bih ovo da razumem da mu je Mari protivnik u prvom ili drugom kolu. Ko je trebao da mu bude u polufinalu? Federer? Pa, koliko put mu je bio Federer u polufinalu pa nisam njega cuo da se zali sto vec u polufinalu igra sa Djokovicem. Neki bi izgleda najvise voleli da Djokovic igra samo finale kad ovi ostali zavrse sa razigravanjem.
pre 11 godina
Svi nasi ispadaju u 1. kolu, nazalost. Toliko nemati srece, pa to je zaista neverovatno! Za razliku od Dinama sinoc. Ali tako je to kad utakmica traje 98 minuta, iako je bila najavljena nadoknada od 5 min!
pre 11 godina
Naša najbolja teniserka Jelena Janković ima velike šanse da pobedi Serenu, jer je posle uspešnih priprema u Kaliforniji formu tempirala za OI, siguran sam. Pisao sam i ranije da je srebro njen minimum, ali nisam dobio podršku. Vidićemo vrlo brzo ko je bio u pravu.
pre 11 godina
Au kakav zreb za Djokovica. Pa nije moglo teze, nemoj posle da mi neko kaze kako je sve posteno zrebano i kako nema zavere. Stvarno sam mislio da toga nema. Pa sam Federer da je trazio ne bi dobio ovakav zreb za Noleta.
pre 11 godina
Ma kakva crna namestanja,nole cele godine ima najlaksi zreb od svih,za razliku od njega federer non stop igra sa raoniocem,delpom i ostalim pucacima.Stvarno ne razumem ove ljude,s kim hocete da nole igra,sta je za vas uopste dobar zreb?
pre 11 godina
Pa ljudi valjda je logično da u polufinalu ide 2. na 3. i 1. na 4.? Meni nije logično kada se ukrštaju 1. i 3., a 2. i 4. što je bio čest slučaj kada je Novak bio 1., a Federer 3.
pre 11 godina
Pa,sto sad kukate kakav je zreb?Ako je Novak superioran i ne moze mu niko nista,a posebno ne "matori" Federer,koga odavno saljete u penziju,oduvace i Congu,i Mareja i Rodzera zajedno :D
pre 11 godina
Ajmo JECOOOOOO, možeš ti to. Na OI nema lakih protivnika. SREĆNO.
pre 11 godina
Vidim samo jednu zaveru - protiv Ane Ivanović. Niko je ne pominje, ni novinari, ona kao da ne postoji. Ana ima tu nesreću da njeni navijači ne pišu o njoj. Oni su iznad toga. Salonski navijači nisu nikakvi navijači. Jelena ne mora da brine, ona ima obezbeđenu propagandu, koja ns uverava da je dobro što ima Serenu u prvom kolu. Dodajem, bolje nije moglo da se desi. To je tema, a ne ove gluposti o nameštenom žrebu. Da li iko zna kako se odvijalo žrebanje? Sigurna sam da je bilo javno, vidljivo za sve novinare i igrače, prema pravilima.
pre 11 godina
ako gledamo samo poslednjih godinu dana, koliko puta su Nadal (2. nosilac) i Federer (3.) bili u istom delu žreba na turnirima na kojima je i Đoković (1.) igrao? Odgovor je: nijednom. Prvi turnir kako je Đoković opet 2. nosilac i - BUM! izvoli trećeg u svom delu žreba. Ili stvarno nema sreće, ili se namešta protiv njega.
pre 11 godina
A sto je Djokovicu tezi zreb od Federera?I da je bilo namestanja,sigurno ne bi Britanci stavili Mareju Vavrinku u prvom kolu.
pre 11 godina
teorija zavere protiv novaka!
pre 11 godina
dovoljno je reci marej djokovic conga raonic berdih i neznam ko jos sa jedne i federer delpotro sa druge strane dali to izgleda posteno ili je federer najsrecniji covek u univerzumu ili neko na silu hoce da on osvoji olimpijadu.
pre 11 godina
Da, definitivno se Novaku namjesta najtezi moguci put. Uzmimo za primjer Roland Garros ove godine kad Novak nije imao pristojnog protivnika do 1/4 finala. Dajte prestanite vec jednom.
pre 11 godina
Zna se da svi prolaze prvo kolo, nego mene zanima da li nase teniserke mogu da se sastanu pre finala kao i da li je isto moguce u slucaju Janka i Noleta. NAPRED NASI!
(set, 26. jul 2012 13:03)
Evo, ja cu da ti kazem .Nase teniserke se posle prvog kola , vise nece sastajati ni sa kim...
pre 11 godina
"Kao što smo svi i pretpostavljali Đoković se nalazi u istoj polovini žreba kao i Endi Mari."
Naravno, svi zrebovi svih prvenstava su uvek bili namesteni. Cilj je da veliki budu jos veci a mali jos manji. A drugi cilj je da Srbi i Rusi tj pravoslavni narodi prodju sto gore.
Novak ce biti sampion!
pre 11 godina
Znaci,ova nasa belezi jos jedno ispadanje u prvom kolu.Vec sada moze da pocne sa vracanjem svari u kofere.Jedina dobra stvar je sto se ove godine uveliko navikla na tu situaciju pa joj se nece dogoditi nista nepoznato niti neocekivano.
pre 11 godina
Pa nije Federer uopće dobio lagan ždrijeb. Tko prati tenis tna što govorim. Falla je odličan na travi, jako neugodan za Federera. Vodio je 2:0 u setovima u Wimbledonu i servirao za meč, a ovdje se igra na 2 dobivena seta. Ako Federer uđe malo slabije u meč Falla dobija. A u slijedećem kolu ima Benneteaua. Svi smo vidjeli koliko je tek on neugodan. Inače, bez navijanja za bilo koga, mislim da će medalje osvojiti oni igrači za koje se najmanje nadamo. Na olimpijadi su uvijek iznenađenja, a svi imaju zeznut ždrijeb. Ne bi me čudilo da se pojavi novi Massu.
pre 11 godina
Ni dosta godina popularnosti tenisa nije izgleda napravilo sloj znalačke i objektivne publike. I sam sam veoma sklon da vidim gomilu nameštaljki u sportu, pa i tenisu, i ima zaista statistički neverovatnih događaja. Žreb za 2012 OI međutim nije tako ispao.
1. Federerov žreb u prva dva kola je nedvosmisleno teži nego Novakov.
2. "Nameštanje" za Marija defintivno ne izgleda tako što mu u prvom kolu ide Wavrinka.
3. Potencijalno nezgodni protivnici kao Čilić ili Tsonga/Raonić tek treba da stignu do njega...
4. Zašto bi se Federeru kao lakši od ovih računali Isner ili Tipsarević?
Od elemenata nezgode tu je verovatnoća od 50% da ide na Marija što je manje zgodno nego 50% verovatnoće na Ferera - ali to još više negira da se namešta za Marija. Dakle u ovom konkretnom slučaju jednostavno niste u pravu.
Ne razumem najbolje zašto Viktor i Novak igraju dubl. Jeleni je žreb povoljan jer može da se opusti a još je poznato da Serena prvo kolo često uopšte nije spremna. Ana, kao i toliko puta opet ima povoljan žreb, vidim da to niko ne komentariše.
pre 11 godina
nece ovde biti isti naboj kao na Vimbldonu... Ovde su najlaksa iznenadjenja! Veca je cast biti GS sampion nego olimpijski
pre 11 godina
Koliko se malo ljudi koji ovde pisu razumeju u tenis,prosto me to nekada fascinira...Toliko komentara i kukanja zbog Murray-a,a ne kontate da je mnogo veci problem Novaku sto u 1/4 finalu ide na Tsongu,koji u 2 seta ima solidne sanse da ga dobije. Sa druge strane Federer ima tezak zreb u prva dva kola,Falla i Benetou,kasnije bi moglo da mu bude lakse,mada me cudi da isti oni koji su do juce govorili kako janko moze da iznenadi i dodje do finala,sada govore kako je Federeru zreb lak...?!?
pre 11 godina
Ja stvarno ne razumem tu polemiku oko namestenog ili ne namestenog zreba. Ako neko zeli da osvoji zlato mora da pobedi SVE protivnike pa onda cemu toliko buke oko zreba.
pre 11 godina
Ljudi naucite pravila tenisa pa se javite. Moguce je da se u polu finalu sastanu 1. i 4. kao i 1. i 3. odnosno 2. i 3. i 2. i 4. Jedino sto ne sme po pravilima je da se sastanu 1. i 2. pre finala ostalo je sve moguce. Tako da nema namestanja jednostavno se cesce padne da 2. i 3. igraju u polu finalu ali svakako da je moguce i drugacije.
pre 11 godina
@set
Odgovor: naše teniserke ne mogu da se sastanu pre finala. Strpi se malo, gledaćeš ih u finalu. Posle uspešnih priprema u Kalifornii, na betonu, naša Jeca uzima zlatnu medalju.
pre 11 godina
Za Jelenu je nebitno ko joj je protivnik kada ce svakako po navici izgubiti
pre 11 godina
Zna se da svi prolaze prvo kolo, nego mene zanima da li nase teniserke mogu da se sastanu pre finala kao i da li je isto moguce u slucaju Janka i Noleta. NAPRED NASI!
pre 11 godina
za novaka zreb je namesten a jeca bolje da ispadne od serene nego od neke rangirane oko 400 mesta.ona svakako uspada u I kolu.
pre 11 godina
Cemu uopste ove farse sa zrebovima na OI? Pogledajte grupe u kojima su Britanci u svim sportovima i ako je neko ikada verovao da su zrebovi posteni mislim da mu je sada svaka iluzija razbijena.
pre 11 godina
a zasto nema vesti o tome s kim se sastaje Ana u prvom kolu?!
pre 11 godina
kako ih nije sramota,i neka neko kaze da neko ne utice na zreb,bruka
pre 11 godina
@znanje-imanje
Da, o Ani nema ni slova. To govori o nama. I naslov je takav. Ali, zato se jednoj drugoj daju velike šanse protiv Serene, na travi. Ovo je za antologiju: poznato je da Serena za prvo kolo nije spremna. Serena uzela nedavno Vimbldon i Stenford, a uvek spremna zabeležila jedanaesto ispadanje u prvom kolu (nema drugog, jer je u prvom tri puta bila slobodna). Tako nespremna Serena ima 14 GS titula, pet na travi, i 43 velika turnira. Da li baš svaka glupost mora ove da nađe mesto?
pre 11 godina
Pa naravno,Djokovic u delu sa Marejem.
pre 11 godina
Zreb za Novaka je takav da su namestali ne bi bio tezi
pre 11 godina
Prestanite vise sa tim glupostima o namestanju !? Pa, ne izvlaci uvek ista osoba zreb, znate li koliko bi ljudi trebalo da bude u to umesano, znate koliko bi svi oni trebalo da rizikuju-cak i zatvorse kazne, ako se tako nesto dokaze- a zasto? Da bi se Mareju namestilo da igra sa Djokovicem !? Pa, po cemu je njemu lakse da pobedi Djokovica, sa kojim ima mnogo gori skor- nego Federera, sa kojim ima 8-8? Ili se namesta Federeru? Nike sve to placa! Da, vazi ! Pa, ko garantuje da ce mu biti lakse protiv Delpa, koji ga je dobio na US Openu i imao ga na RG ove godine, nego protiv Mareja, koji u zivotu nikad nije dobio na GSovima? I ranije isto, namerno stavljaju Feda u zreb sa Djokovicem? Zasto bi to neko radio? Zar im nije u interesu da imaju sigurica mec Fed-Nadal, nego da rizikuju da ga ne bude? Niko ne bi bio lud da pokrece takvu masinu za stalno namestanje. Ajde jednom, na nekom turniru, mozda, ali konstanto da se to desava, pa to nema ni promil sanse. Ko ne veruje, neka uzme da baca kockicu gajbi, pa da vidimo sto ne moze da sedesi da ti 5 puta za redom dodje setica pre nego sto i jednom dodje kec.
pre 11 godina
Pogledaj te moguce Novakove protivnike, sve serveri i to teski. Nema ni jednog igraca, koji je specijalista za sljaku. Ovo kao da su najveci teniski strucnjaci birali najtezi put Novaka do finala. Slucajno ili ne, procenite sami. Srecno svim nasim teniserima :-)))
pre 11 godina
Ako se stvarno namesta, onda se namesta za Marija. Mada ne verujem u namestanja, ovo se bas dobro namestilo. ;)
Mari je dobio lakseg od dva moguca u polufinalu. Ujedno taj potencijalni u polufinalu - Djokovic, ima zreb pun mina, koje je Mari izbegao, a ujedno neka od tih mina moze da skloni Novaka pre polufinala.
pre 11 godina
Nole je igracina i ne moze ga pobediti nikakav zreb. Noleta moze dobiti samo Nole. Dakle, neka povreda ili ekstremno los dan.
pre 11 godina
@zavera
Jedino sto je unapred odredjeno jeste pozicija prvog i drugog nosioca dok se i za treceg i cetvrtog radi zreb kao i za sve ostale.
Logicno jeste da u polufinalu idu 1. na 4. i 2. na 3. ali kako to da Novak kad god je bio 1. nosilac isao je na 3., kad je 2. opet ide na 3., a dok je bio 3. ili 4. uvek je isao na prvog. Tu nisu cista posla i svakom bi trebalo to da bude jasno.
pre 11 godina
E dobro vam je ovo "kao sto smo svi i predpostavljali..." mada je bolje "kao sto smo svi znali". Od Mareja me vise brinu Conga ili Raonic. Tu Nole mora biti na vrhunskom nivou. Fonjini, Rodik, Cilic, Hjuit su macji kasalj. Inace, ovaj Falja uopste nije los, ove godine izbacio Isnera, a pre 2-3 vodio cini mi se 2-0 protiv Federera bas na Wimbledonu. Bice interesantno.
pre 11 godina
Mikili, imaš pravo. Veliki si poznavalac tenisa. Igra se na travi, Serena nije u formi, bolja je na šljaci, sve su šanse na strani Jelene (Naše Jece), koja u poslednje vreme hara terenima. Imala je uspešne pripreme na betonu.
pre 11 godina
Намјештаљка.
Логично !
Ноле је увијек добијао тежи жреб, и када је био 1.
pre 11 godina
Nisam nikakva "Srbenda" niti pobornik teorija zavera, ali je više nego očigledno da je žreb namešten po volji sponzora. Ko prati tenis poslednjih par godina to je odmah shvatio i nema potrebe bilo šta da se pojašnjava. Da kojim slučajem igra Nadal, u kom delu kostura bi se našao? Ja sam ubeđen da bi bio u spuprotnom delu kostura od Federera.
pre 11 godina
Zasto je Novakov zreb tezi od Federerov? (!?!) Pa mislim da je i najvecem slepcu jasno zasto vec pri prvom pogledu na zreb! Ne kazem da nema dobrih tenisera na drugoj strani, ipak su ovo OI, nema tu velikih autsajdera, ali realno je Rodzer bolje prosao. Ne verujem u namestanje, verovatno je bilo javno, a i ne bi Mareju dali Vavrinku... Izgleda Univerzum stvarno voli Federera, imao je cesto srece u karijeri, ali naravno nikad dovoljno covecnosti da to prizna...
pre 11 godina
Ko Serenu pobedi dva puta može i treći put!
Otključaj svoj mozak i igraj hrabro svoj najbolji tenis, naša Jelo
pre 11 godina
Doći će NOLE do finala ne sumnjam ni malo!NAPRED SRBIJA!!!!!!
pre 11 godina
Napred naši, razbite im prljavi žreb! To je grad i to su "Igre" u kojima nema ničeg čistog, znali ste (smo) to unapred. Ako neko od naših osvoji neku od medalja 'ajde da britanski cinično predložimo londonskim gradskim vlastima da pored spomenika admiralu Nelsonu na Trafalgar Skveru postave spomenik našem teniseru (ili teniserki), o našem trošku da ne ispadne problem oko toga. To bi bio daleko veći podvig nego osvajacki pohodi brutalnih britanskih admirala koji su po pravilu napadali slabije i bespomoćne. Ko će da sastavi tekst predloga, neka se javi preko komentara!
pre 11 godina
eh zao mi je JJ,.ali sta je tu je,za obe igracice ovo ce biti poslednje igre,ali za jednu vrv bolnije jer zavrsava u I kolu,a to je najvrv JJ.. 'Ajmo nasi do medalje :D
pre 11 godina
Sto se tice Jelene po meni bolje je da u prvom kolu igra sa Serenom,nego li sa nekom levom.Protiv Serene ce imati vise motiva,castnije ce se oprostiti.
Pitanje Novaka: logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
Falja ce svakako biti tvrd orah Federeru,cak je jednom vodio sa 2:0 protiv Feda na jednom GS turniru(evo novog Belucia).
Inace mnogi zaboravljaju da na OI kod zrebanja vazi sledece dirigovano pravilo:ako jedna zemlja ima dva predstavnika obavezno se stavljaju u suprotnim polovinama,ako ima tri i vise,prvo se najjaci po reitingu stavljaju u suprotne polovine i tako redom,sto bi rekao gazda Cvetko i.t.d...
Bez poslovnog kukanja,vec oprez.Od uvek kad su bili "ozbiljniji","tezi" protivnici na pocetku za nase sportiste(shodno nasem mentalitetu) bilo je bolje,tako da sam licno optimista.
Pozdrav!
PS:Dal'moze neko provereno da mi kaze da li igraju mix Nole i Ana,Janko i JJ? Znam da Nole igra u paru sa Viktorom,a predpostavljam Nesa i Janko.Unapred hvala!
pre 11 godina
Zreb je namesten 100%. Ali Novak uvek kaze da ako hoce da bude prvi i da osvaja svaki turnir, mora da pobedi svakog, i govori kako mu nije bitno da li ce nekog tenisera dobiti u cetvrtfinalu, polufinalu ili finalu. Napred nasi!
pre 11 godina
kad je Nole bio 1 nosilac uvek je igrao u polu finalu sa 3 nosiocem(obicno je bio federer), a kada su Nadal ili Federer bili prvi oni su u polufinalu igrali sa 4 nosiocem...napominjem da je marej sada 3 nosilac zbog odustajanja nadala...Britanci su opet namestili zreb kao sto su i u ostalim ekipbim sportovima...
pre 11 godina
Ovo da nije zalosno bilo bi smesno...Jelena-Serena prvo kolo???? Iako Jeca nije u nekoj formi, ipak je ovo derbi prvog kola Olimpijskog turnira, i mozda Jelena i ima neke sanse, jer njihov medjusobni skor je 4-4! Doduse poslednji mec su igrale pre dve godine, ali nikad se ne zna, mozda Jeca konacno zablista!!! Srecno svimaaa
pre 11 godina
Kada je Novak bio prvi a Roger treci uvek su u polufinalu isli jedan na drugoga.Sada se opet stimuje. Englezi misle da je u polufinalu lakse igrati sa Novakom nego sa Rogerom.Svet nikako da prihvati da je Novak do pre tri nedelje godinu dana bio prvi na Atp listi. Sponzori stimuju sta bi oni hteli da vide u finalu.
pre 11 godina
@ cantona
Potpuno si u pravu.Nadal i Federer nisu bili u istoj polovini zreba ni kad je Novak bio drugi nosilac, ni kad je bio prvi nosilac.Previse sumnjivo.
pre 11 godina
Pogledajte zreb Britanki, smesno. a JJ-serena prvo kolo.
uzas
pre 11 godina
Ovo vise stvarno nema veze. Ko je ikad i mislio da se ne namesta zreb neka pogleda poslednje 3-4 godine zreb na bitnim turnirima i sve je jasno. Cak je i neka nasa radila istrazivanje prosle godine, da je verovatnoca da Djokovic svaki put ide na Federera u polufinalu skoro nemoguca i opet sve isto i gore cak mu namestaju sve udarace za travu. Smesno i zalosno.
pre 11 godina
Ako sam dobro zapamtio, Novak je ove godine gubio od Isnera, Tipsarevica, Federera i Nadala. Zreb je takav da tek u finalu moze naici na nekog od njih.
pre 11 godina
Bez trunke ironije kazem da je ustvari ovo dobar zreb za Jecu. Jer kako trenutno igra njoj treba zvucno ime da je trgne iz apatije, a i velika iznenadjenja se uveik desavaju u prvom kolu.
Veci deo komentatora zapazaju kako Nole ima tezak zreb, a kakav zreb imaju onda novakovi protivnici, najmanje duplo tezi :)
U iscekivanju finala Djokovic vs Federer, srecno svim srpskim teniserima.
Pozdrav iz Makedonije,
Zoran
pre 11 godina
Da,kao i sto smo ocekivali-kriminalan zrijeb.Sad je malo mnogo da bi bilo slucajno,ali nema razloga za paniku.Nole sigurno ne bi bio zadovoljan srebrom,tako da u svakom slucaju mora sve pobijetiti.Mislim cak da je ovako i bolje,jer kad dodje polufinale i finale on ce imati par jakih meceva iza sebe i biti u prednosti sa samopouzdanjem.Samo naprijed Nole,zlato je tvoje.
pre 11 godina
Brine me Rodik vec u drugom kolu,bice tesko,jer ako ovi bombaderi u Novakovom delu zreba serviraju kao Federer pre desetak dana?
pre 11 godina
" Balkanski spijun" je mala beba za nas paranoike, zaverenike itd. Nek pobedi najbolji-lja. Ma ko to bio-la.
I belive......
pre 11 godina
Ne vidim sta je tu toliko tesko Novaku,sem Conge i Mareja koje moze takodje lako pobediti.Hjuit je na zalasku karijere i on odavno nije prosao ni drugo kolo bilo kog turnira,Rodik nije onaj od pre nekoliko godina i Novak ga moze veoma lako samleti.Fonjinija ce razbitu 6:2,6:1.
pre 11 godina
Bez teksta sam, nemam šta da dodam...Sve su rekli @Slavica, Mita, Kg, Cedrik, Cantona...
pre 11 godina
Cudo jedno,opet zavera protiv nas,nesto nas mnogo mrze samo neznam zasto,ali zato mi nemrzimo nikog......
pre 11 godina
Ko zeli da bude prvi i najbolji taj mora da pobjedi sve one koji mu se isprece na tom putu.
Pozdrav TUNI !!!!
pre 11 godina
Pitanje Novaka: logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
Falja ce svakako biti tvrd orah Federeru,cak je jednom vodio sa 2:0 protiv Feda na jednom GS turniru(evo novog Belucia).
Kako to onda dok jE NOVAK bio prvi uvek je bilo 1 i 3 osum na Aus.O.
pre 11 godina
logicno je da se u istoj polovini nadju drugi i treci nosilac,a prvi i cetvrti(druga je stvar sto je Novak olako prepustio Federeru prvu poziciju upravo zbog izostanka sa Beogradskog turnira).
(Dermendziev, 26. jul 2012 14:21)
Kako onda Nole, dok je bio prvi, nije iso na Endija u pf, vec je stalno bio sa (trecim) Federerom u zrebu?
Pritom, to da prvi ide na cetvrtog a drugi na treceg nije pravilo. Vec se zreba u ciju ce polovinu ici drugi i treci. Kakav god da je poredak, Novaku uvek zapadne Rodzer. Dok je to bilo moguce, naravno.
pre 11 godina
@ munze, 26. jul 2012 14:54)
Znam da se drugi i treci("po pravilu")zreba,a govorim da je "logicno da drugi ide sa trecim ",sto je i logika ako Reiting lista sluzi skoro samo za zrebanje(olaksica za "zasluzne").Medjutim postoje pravila i rekomendacije,a organizator obilato koristi rekomendacije.Organizator je prakticno gazda i po pravilu zvanicni organi upravo zbog poverenja u njega daju dozvolu za odrzavanje ovog i onog turnira,takmicenje.Organizator uvek ima paragraf za poziv("zastitu").Organizator ima i obaveze za uspesnu i bezopasnu organizaciju,tako da su mu i ovlascenja velika.
Pozdrav!
PS:sto se tice mixa i parova(dubl) sve je jasno,vec sam procitao na stranicama ovog sajta.
pre 11 godina
E pa Djole ako oćeš zlato moraš sve da pobediš. Nema kukanja!
pre 11 godina
Žao mi je Serene, nije bila loša teniserka, a sad, kad su joj ovo poslednje OI, da naleti u prvom kolu baš na našu Jecu. Život nikoga ne brenuje.
pre 11 godina
Баш без везе.
pre 11 godina
Steta sto nema u odigrati u kladionici moguci protivnik Novaka u polufinalu bilo kojeg znacajnijeg turnira,fix fixeva za singla(1-1)...:)
pre 11 godina
Eto cekam teniski kostur, i sada je 13.37 i nigde ga nije moguce pogledati!eH, NEKO RECE DA NAM UTERA KOMPEKS: naravno da smo znali da ce Mari biti u Novakovom kosturu..ali da li bi Nadal bio u Federerovom? Sve je jasno kao dan: AKO Novak ima ovakve u pocetku onda se ja ne bojim- jo0s jedan zarez jer kostur kompletni jos uvek ne znamo!No, ne znam kako, ali sam potpuno, lakonaslonjen na stolicu spreman na zlato MUSKO a Ana pa, kako joj se otvorilo i bronza je dovoljna!A Bogami imamo sanse i u dublovima! He, potpuni entuziasta, sto ne?
pre 11 godina
@zavera Vidi se da pratis tenis i poznajes prilike isto kao i ja badminton. Stvarno ovakve abalfabetske komentare treba zabranjivati.
pre 11 godina
makar nece da se obruka u prvom kolu i ispadne od 200-te!!
pre 11 godina
@Marija
Jeste, žreb je urađen trapavo. Nema tamo ljudi od isjustva i znanja. London je tu najtanji. Da ti njima uradiš to netrapavo, ti to možeš, pa da svi uživamo u pravdu nad pravdama.
pre 11 godina
@fedex1, 26. jul 2012 14:09
Ja stvarno ne razumem komentare ovog tipa, a pre svega ne razumem mentalni sklop čoveka koji tvrdi da je neko nešto zaslužio, a da neko drugi nešto nije zaslužio. Kako sebi daješ poziciju apsolutnog arbitra koji deli svet po zaslugama? Drugo pitanje za tebe da li je u životu sve po zaslugama?
pre 11 godina
Rikardo, Srbenda je muškog, nije ženskog roda i piše se bez navodnika. Dokazao si da je žreb namešten time što nisi hteo da navedeš nijedan dokaz. Sad ćeš dobiti dosta podrške i to sve ide u London onim štao su Novaku podvalili. I ja mislim. Novak nema sreće što nije u grupi sa Federerom.
pre 11 godina
Moram nesto da dodam. Nole je na Wimbledonu do Federera imao sve lagane protivnike i pobede su bile ubedljive, sto je Noleta i sve nas opustilo. Bolje da ima tezi zreb i da igra sa tezim protivnicima, pa kad dodje ono pravo da ima "visoku radnu temperaturu". Objektivno, mogao je proci i mnogo gore, npr. da dobije u prvim kolima Raonica ili Iznera koji nisu bili nosioci. Sto se dublova tice, zreb je odlican, tako da i tu imamo sanse za visok plasman.
pre 11 godina
Od Noleta ocekujem finale, i mislim a ce on maksimalnom posvecenoscu to iostvariti, samo mi je krivo zbog Janka, dobio je jako tezak zreb, u drugom i trecem kolu neko od ovih servera, koji mu ni malo ne leze..sve u svemu, jedva cekam da pocne,i puno srece svim nasim sportistima
pre 11 godina
Napred Srbijoooo!!!!
pre 11 godina
Jao,kad vidim ove meceve:
P.Hercog vs Martinez SanchezMJ
Tatishvili A. vs Vogt S.
Erakovic M. vs Wozniak A.
Voskoboeva G. vs Babos T.
Cornet A. vs Paszek T.
Medina Gariggues vs Wickmayer Y.
Szavay A. vs Baltacha E.
Hsieh vs Peng S.
Cirstea vs Penneta
Lepchenko vs Cepede Royg
I onda se zapitam zasto je nasa JJ neletela bas na SERENU WILIAMS!!!!!!!!Zelim nasim teniserima svu srecu!!!
pre 11 godina
Djokovic/Troicki - BUpana/Bopati
Tipasara/Ziki - Lacko/Klizan (3 nosioci)
Zenski dubl nemamo, a MIX ce biti zreb ovih dana
pre 11 godina
Mari ima brutalno tezak zreb! Wavrinka,Berdih,Novak!
pre 11 godina
@milorad
Milorade, strucnjace, 1. i 2. nosilac nikad ne mogu da budu u istoj polovini zreba, tj. ne mogu da igraju jedan protiv drugog do finala. Ako u ovom zrebu ima icega dobrog, to je da se Djokovic i Tipsarevic ne ukrstaju do finala, a ni Anin zreb, koliko sam video, nije los, obzirom da se ipak od nje moze ocekivati neki solidniji rezultat, za razliku od Jelene koja je u katastrofalnoj formi.
pre 11 godina
@Skywalker, nekad je stavrno bolje nista ne komentarisati.... Znas onu "Nikad se ne može reći toliko mudrosti koliko se može prećutati gluposti!" ;)
pre 11 godina
zna li neko gdje se moze pogledati kompletan zreb..?
pre 11 godina
http://www.london2012.com/tennis/event/men-doubles/index.html ovo je za dubl muski
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html muski singl
http://www.london2012.com/tennis/event/women-singles/index.html zenski singl
pre 11 godina
Pa bolje tako nego Novak na JJ a Serena na Fonjinija...
pre 11 godina
kako je tupavo napravljena zvanična stranica sa žrebom. treba ti pola sata da skontaš ko se kad sa kim ukršta -.-
pre 11 godina
@Bogdan
evo zreba
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men%27s-singles.aspx
Ne bih se ja sekirao za Novakov zreb, i da je ostao br. 1, zreb bi bio za njega isti, tj. zreb bi bio kao ovaj danas sam okrenut za 180 i Novak bi bio na vrhu sa istim protivnicima kao i danas a Rodza bi imao opet tezak put do finala kao danas, samo bi bio na dnu kao br #2.
pre 11 godina
Da li moze neko da postavi link zreba?
pre 11 godina
Evo ih:
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-singles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-singles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-doubles.aspx
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-doubles.aspx
Jos uvek nije izbaceno za miks
pre 11 godina
Britanci su u lakim grupama jer su imali kao domacini pravo da na kraju odaberu grupu,da pojasnim.. A,ovaj zreb je pravljen za ...
pre 11 godina
(Skywalker, 26. jul 2012 13:54)
Pa ne zali se Nole nego MI.
pre 11 godina
(veliki strumf, 26. jul 2012 14:47) Šta znači to ABALFABETSKI ahahahaha???
pre 11 godina
Los zreb za nase definitivno! Jelena zavrsava u prvom kolu(S. WILLIAMS), Ana u trecem(K. CLIJSTERS ili S. STOSUR),Troicki tesko da ce proci Almagra...ako prodje Almagra u 3 koluga ceka Berdih! Tipsa ima ocajan zreb, sve gore od goreg...prvo kolo D. NALBANDIAN, drugo I. KARLOVIC, trece J. ISNER...i ako to sve prezivi cetvrtfinale Federer! Zaista nemoguca misija! Djole naravno nije mogao da izbegne Mareja u polufinalu, ali pre mareja tu su drugo kolo Rodik, pa cetvrto Tsonga ili Raonic! Sve u svemu ocajan zreb u singlu! U dublu je za nijansu bolji!
pre 11 godina
Kako god, Noletu "sleduje" treći!
pre 11 godina
Злато у синглу, сребро у дублу. Ако имамо мешовоте парове, онда бронза и ту.
pre 11 godina
link: http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-singles.aspx
pre 11 godina
kakva slucajnost..ponovo Tipsa i Nalbi u 1. kolu -.-
pre 11 godina
Ne bih rekao da se namesta za Mareja i on ima tezak zreb, Vavrinka je ozbiljan igrac, a pre Novaka ceka ga Berdih ni to nece biti lagano.
Sto se tice Djokovica, svetski broj 2 ne bi trebao da ima problema do 1/2finala, sa Fonjinijem ce lako, a ni Rodik nije vise onaj stari, jedini ozbiljan problem moze da predstavlja Conga, po meni veci je to problem i od Mareja koji jos nema psihicku stabilnost da napravi nesto vise.
Sto se tice ostalih nasih, Jelena ispada odmah, Ana ce proci prvo kolo, a posle videcemo. Janko bi trebao da prodje ipak je on sada top 10 teniser, sto se tice Troickog sanse su pola-pola, jer Almagro je klasican sljakas, a i ove trunire pre OI nije igrao nista posebno. U ovom mecu kljucan faktor je viktorov servis, ako on bude funkcionisao troicki ima sanse.
pre 11 godina
kakva slucajnost..ponovo Tipsa i Nalbi u 1. kolu -.-
pre 11 godina
@ralexic
Za tvoju informaciju na olimijadi ne ucestvuju rangirani oko 400 mesta.
pre 11 godina
Evo za vas sto ste trazili, kostur zreba
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html
pre 11 godina
Evo zreba
http://www.london2012.com/tennis/event/men-singles/index.html
115 Komentari
Sortiraj po: