Fudbal 94

Utorak, 17.07.2012.

12:07

Mihajlović ne računa na Rajkovića

Selektor fudbalske reprezentacije Srbije Siniša Mihajlović izjavio je da za predstojeće utakmice ne računa na prvotimca Hamburga Slobodana Rajkovića.

Mihajloviæ ne raèuna na Rajkoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Boban zuti

pre 11 godina

OVO NAM JE NAJVECE POJACANJE!

Kiks igrac koji je 100 puta zbog svojih losih postava skrivio gol ili zaradio dosta zutih i crvenih kartona. Svi koji prate Bundesligu znaju o cemu pricam. Rajkovic nije ni za reprezentaciju ni za Bundesligu.

BRAVO MIHA!

Liverpolo

pre 11 godina

Da smo imali ovakvog selektora ranije, 90-ih bismo bili u top5 u svetu, ne bi se izbrukali u Nemackoj, ne bi propustili cak cetiri velika takmicenja u poslednjih 12 godina! Krasila nas je nedisciplina i zbog tog faktora smo uvek ostajali ispod ocekivanja.
Mihajlovic je selektor i treba da se ponasa kao selektor, sto i cini i ne vidim razlog osporavanju njegove odluke.
Da li bi Del Boskeu ili Levu ovakvi igraci igrali u reprezentaciji? Ne verujem.
A Rajkovicu ovo nije prvi incident, ima ih poprilicno u svojoj karijeri. Porediti ga s Mihajlovicem je neumesno. Miha je gresio, shvatio je danas greske, zeli da svoje iskustvo prenese drugima (sto je selektorski), zasto bih bio rob proslosti? Kvalitetom je bio nezamenjiv, a Rajkovic? Kiks-igrac, preostar, bez filinga za duel-igru, iako stoji i ovo za Torstena Finka, da ne voli nase igrace, a s obzirom da je dugo radio u Svici i ne cudi me. U odbrani mi imamo dovoljno kvalitetnijih igraca od Rajkovica, barem jedino tu ne moramo da se brinemo za jaku konkurenciju u timu. I decko nije odstranjen zauvek.
Podrska Mihajlovicu, ako nista, sigurno ce izvuci vise iz ekipe od Santraca, Savicevica, Petkovica, Klementea i Pizona svojevremeno, a da li ce postici s obzirom na potencijal krajnji uspeh, ostaje da se vidi. Jos je rano donositi zakljucke. S obzirom kakve igrace i kakvu kvalifikacionu grupu imamo, u nezahvalnoj je poziciji. Ali ipak moze nas odvesti na mundijal.

cataclysm

pre 11 godina

Razumem da to uradi selektor Španije ili Brazila kad ima zamene kakve hoće, ali ne razumem našeg,
jer niti nam igraju najbolji e sad nam i ovi prosečni bivaju izbacani iz tima. Ali ionako ne prolazimo dalje.

Zvezdas iz Hamburga

pre 11 godina

"... Siniša Mihajlović izjavio je da za predstojeće utakmice ne računa na prvotimca Hamburga Slobodana Rajkovića."

PRVOTIMCA Hamburga?? Jel vi to pratite Bundesligu??
Bolje da Miha i dalje ne racuna na tu nulu.

Dzigi Bau

pre 11 godina

sta je sve Baloteli radio Zabarima trebalo bi ga vecito izbaciti iz fudbala,oni ga istrpese on im vraca dobrim partijama i izbaci Nemacku sam,a Sinisa bojim se ostace na par igraca smanjuje nam se kadar kao i drzava . . .

Johnny

pre 11 godina

:-)) Ljudi,pa sta radi ovaj covek.. Prvo Stavi cova Hrvatsku reprezentaciju na prvo mesto.. kao iz.. sad otpici ovog igraca kao da ih imamo koliko hocete :-))) Nista Braco, spremite se za zestoko nerviranje.. nema nam druge!:-))) Miha, kakav car :-))) bice ovo zestoka pisijada :-))) dosta piva i udri na salu!!! :-)) Ajmo Miiiha !!!

zeljko

pre 11 godina

Sinisa gresi,ne treba izbacivati Rajkovica,Ljajica...vec ispravljati njihove greske ako je to moguce...zamislite da je Mancini izbacio Balotelija ili Di Mateo da izbaci Dzona Terija...

l`alchimiste

pre 11 godina

Pozdravljam ovaj potez selektora Mihajlovica..red mora da se zna...Nego ,nisu mi jasni bas ovi sto komentarisu kakav je Mihajlovic bio i sta je radio pre 20 godina,...pa ljudi se menjaju ,evoluiraju...i u ostalom ljudski je praviti kreske i iz istih izvuci pouke,kako bi sledeca pokolenja usmerio,i ispravnijim ucinio. ispravnim putem...
zato idemo dalje-moramo bolje

GajaG

pre 11 godina

Sta ste navalili kukati za ovom dvojicom, kao da je odstranio Mesija i Ronalda? Mi smo toliko prosjecni i ujednaceni i odavno nemamo vrhunskih fudbalera. Tako da izostanak suspendovanih igraca nece nista promjeniti. Mihi treba dati punu podrsku u uvodjenju discipline, bar ce mozda to biti od koristi u buducnosti. Strucna javnost treba da se zapita zasto pored silnih talenata ne uspijevamo da iznjedrimo vrhunske igrace? Ocigleno je problem u glavama mladih ljudi.

Mirko

pre 11 godina

Principijelan je i to cenim, iako nije vezano za ponašanje u reprezentaciji, bilo bi glupo da ga abolira jer bi ga svi dočekali na nož.

Slavonac

pre 11 godina

Podržavam Mihajlovića disciplina i red mora bit jer mi Hrvati i vi Srbi smo raskalašen i bahat narod i ramo čvrsta ruka nam može pomoči .

ja

pre 11 godina

ljudi, na stranu svi komentari, al' ako sinisha nastavi ovim tempom da izbacuje iz reprezentacije, nece imati ko da igra. eliminisace i petlice jer ne znaju himnu a i tuku se oko slatkisha na pripremama :)

finger

pre 11 godina

Mihajlovicu, kada si bio reprezentativac deci koja su te gledala, davao si slicne, ako ne i gore primere. I ti i tebi slicni snose krivicu, jer vi ste nama bili idoli nekada.
Podrzavam izbacivanje iz tima zbog ovog gafa, zbog prethodnog nikako. Jer pevati himnu na silu daje kontraefekat, himnu treba osetiti, pogledajte najbolji primer Italijane i Nemce (oni koji pevaju), kad pevaju himnu mislis zemljotres ce biti.

Bossko

pre 11 godina

Miho, svaka cast! Samo ostro, poznato je kakvi smo ljudi i kolko smo jaki radnici kad postoji red. Nadam se da ces svojim principima izvuci vrline iz igraca.

Srecno!

SURDA

pre 11 godina

Ha ha ha , gadjao Klinsmana da ga onesposobi , zesce provale nisam cuo ! Gile odraz tvoje kulture vidi se u tome da prozivas coveka koji nije medju zivima , bez obzira o kome i kakvom se coveku radi .

deda

pre 11 godina

Al' ste se svi zaleteli u komentarima...meni se cini da sam procitao da Miha ne racuna na Rajkovica u narednim mecevima!? Da li to moze da znaci da ga nece zvati jer je udaljen iz takmicarske ekipe a? i cim se vrati u tim i pocne da igra dobice poziv i za repku?

Misha

pre 11 godina

Nedisciplinovan narod se ne moze disciplinovati preko noci, tacnije, ne moze se disciplinovati nikada ako se nikada ne pocne. Iz tog razloga, impresioniran sam onim kako je Mihajlovic poceo svoj mandat u reprezentaciji. Inace, Partizanovac sam sa ogromnim stazom na stadionu, jos uvek me boli glava od Mihajlovicevih slobodnih udaraca na derbijima koje je igrao, nisam mu zaboravio kratke zivce na mecevima reprezentacije koji su nas skupo kostali. Medjutim, zasto napadate coveka pre nego sto je bilo sta uradio? Nije pobedio u prijateljskim mecevima svetske velesile? Halo ljudi? Osim toga, covek koga su vise od decenije placali najskuplji timovi sveta u Italiji, nije covek bez znanja i iskustva. Racunam jos uvek na njegovu neposlusnost u smislu da nece dozvoljavati da mu drugi sastavljaju tim. Dosao je po vruc krompir jer je smena generacije u reprezentaciji a tu niko nikada nema ozbiljnije rezultate, osim prebogatih. Ima moju podrsku kad vec nisu u zatvoru ljudi koji su smenili Radomira Antica. Ali, to je vec gotova prica.
Uzgred, zamislite kada bi se u svakoj instituciji u koje svakodnevno ulazimo pojavio po jedan ovakav lik da zavodi red po unapred postavljenim principima. Cini mi se da bi nam svima bilo mnogo bolje.

Mislim da sam realan.

Nekontam

pre 11 godina

Red treba uvesti. Problem je kod ljudi kod kojih su roditelji napravili propust u vaspitanju, pa na dalje. Moj komsija u BG jos uvek baca smece kroz prozor(rodio se u BG). Kad nam napisu kako i gde da ulazimo u bus, stvori se problem. Daleko je od nas normalan svet. Kad je neko uspesan, sputaj ga, jer nije lepo sa svojim primerom da nam pokaze koliko smo mi (ne) uspesni.

riječanin

pre 11 godina

MIHAJLOVIĆ je bio vrhunski igrač i po meni najbolji šuter i izvođač slobodnih udaraca u povijesti nogometa ali je imao i puno incidenata jer se loše ponašao i priznao je ono što smo svi znali kako su se pojedinci odnosili prema nacionalnom dresu i baš je dobro da upravo takav jedan igrač se sada iskupi i promijeni odnos i pristup nacionalnom dresu pa on to najbolje zna i zato me čudi kako ga sad pojedinci prozivaju jer svi mi prije ili kasnije shvatimo greške ako smo ih činili u životu

Momcilo Veselinovic

pre 11 godina

E pa polako prijatelji Fudbala u zemlji Srbiji. Ne znam da li ste procitali i okrivljenu stranu to jest Rajkovica i njegov intervju povodom ovog nemilog dogadjaja. Daleko od toga da ga branim ali cinjenica je da je naleteo na trenera koji je sumnjivog kvalitea proverenog Srbomrsca. Pitajte samo za misljenje Srbe koji su kod njega igrali a ima ih par. Niko se kod njega fudbala nije naigrao. Ne znam samo da ga je selektor pitao licno Rajkovica sta se desilo ili ga je na osnovu novinarskih clanaka odstranio iz reprezentacije. Bilo bi jako drago kada bih mogao da vidim na koji to tim selektor racuna kojim ce sistemom igrati itd. Jedino sto smo do sada dobili je gvozdena disciplina a sa njom se necemo kvalifikovati na SP

Gile

pre 11 godina

Auuu koj licemer, nesto je brzo zaboravio kako je Jeremisu pljunuo u usta pa kako je umesto u go gadjao Klinsmana kako bi ga onesposobio da nastavi da igra pa kako je Vijeru vredjao na rasnoj osnovi pa kako je dobi crveni protviv Slovenije... da ne duzim, mozda bi trebao da pozove one iz Obilica da igraju za Reprezentaciju, one koji su igrali za Arkana, ja mislim da ce mu oni odgovarati.

samo realno...

pre 11 godina

E moj Miha kakav si pedagog i Špansku reprezentaciju bi upropastijo. Nisi ti za trenera posteno ti kažem,to ce dokazati i naredne kvalifikacije daj boze da dobijemo Makedoniju ili slučajno Vels a ovi dr. ima da nas pune samo tako. A sto se kulture tiče,gadi mi se i na pomisao tvog incidenta sa Jeremisom

JaRule

pre 11 godina

Vidi Miho ako moze : Bajkovic - Mladenovic - Tosic - Maksimovic - Basta - Mijailovic - Milivojevic - Milunovic - Lazovic - Evandro(naucio je himnu)- Eli Babalj . To su ti najsrBskiji igraci i odlicno pevaju...

dragan

pre 11 godina

alo bre komunisticki potomci!hoce li se neki od vas setiti neceg lepog sto ovaj Mihajlovic napravi kao fudbaler?!mozda pamtite samo 6 minuta kao kokoske?!svaka javna licnost koja se oseca Srbinom i potencira na necemu Srpskom;bude maksimalno izblacena komentarima.

Zemun_grad

pre 11 godina

Zaboravih da spomenem, Rajković je u prvom minutu protiv Italije u Beogradu poleteo u prazno da izbije loptu glavom, lopta ga preleće i žabari kao nikom nikad, dali gol u prvom minutu.
Ljudi uglavnom ne pamte ovakve stvari, a meni je to specijalnost. Kiks igrač pa još i agresivan nam ne treba.
Zaradi za godinu dana, više nego neki njegov sunarodnik za ceo radni vek, a bije se na treningu. Sramota bre!

vozdovac

pre 11 godina

Zanimljivo je da 'red i disciplinu' zavodi covek koji je tokom karijere bio jaaaako poznat po incidentima. Od pluvanja, preotimanja zene saigracu iz ekipe, tuce pa sve do iskljucenja (Jugoslavija - Slovenija na EP 2000.). Na toj utakmici gubimo 3:0 a 'patriota' Miha udara protivnickog igraca bez lopte i dobija crveni karton. Ne mrzim Mihu, nemam razloga jer realno, dosta je ucinio za nas reprezentativni fudbal ali o'ladi malo covece. Jos malo ce proveravati sta igraci jedu u klubovima, kad su se tusirali, osisali itd itd itd.. I jos jedna stvar: ako toliko pricas o patriotizmu i reprezentaciji, da li je patriotski uzeti tolike pare za mesto selektora??? Kratko: kakav selektor takvi i igraci i rezultati!!!

zoran fr

pre 11 godina

Овај Рајковић ће се ваљда једном научити да поштује и саиграче и противнике, поштује тренера, судију, публику, да схвати да се нико не може пљувати, па ни судија, да се проблеми не рјешавају шакама, тучом, да... Много је мали пропустио у школи и родитељском дому.

ПС Овај је више био суспендован у каријери него што је играо
(Не може брже, јуримо 30 на сат КЕ, 17. jul 2012 12:52)

jel to pricas o mihajlovicu?

ljajic,rajkovic ko je sledeci?

miki

pre 11 godina

Samo mi nije jasno šta ovaj Mihajlović glumi, kakav on patriotizam prosipa i udaljava ljude iz reprezentacije. S obzirom da mu je majka Hrvatica, supruga Italijanka, da mu djeca ne pričaju Srpski jezik, da plaća porez Italiji mislim da apsolutno nema pravo da bude selektor uopšte ako već priča o patriotizmu, a o njegovim kvalitetima trenerskim da i ne pričam, po tome tek ne zaslužuje da bude selektor. Ni kao igrač nije ostavio nekog traga u reprezentaciji, samo se sjetite kada je dobio crveni karton protiv Slovenije, i skrivio bar jedan go. Kada nas je Holandija napunila bio je kriv za bar 3 gola. O čemu on priča, koga on udaljava iz reprezentacije. Ljajić dečko igra od svoje 10 godine za Srbiju, i sada on se našao da ga odstrani, i sada ovoga malog Rajkovića, a znamo kako se on ponašao na terenu. Zašto Mihajlović nije pjevao himnu kada je nosio dres reprezentacije? Sramota

Monarhista

pre 11 godina

A lep si mu primer davao kao igrac. Kako je samo mogao.
(hehe, 17. jul 2012 12:20)

Jedna od milion stvari koje sam naucio od deda Hranislava je i da budala moze biti kako ti kaze lep primer!!:-)

Inace puna podrsla Mihi u borbi da u reprezentacii budu dobri igraci i dobri ljudi u svakom pogledu....

Aircanada

pre 11 godina

Mislim da Mihajlovic od igraca moze da ocekuje samo onaj nivo ponasanja koga se i on sam kao igrac drzao. A svi koji nemaju selektivnu memoriju mogu da se sete koliko je gluposti pravio. bacite pogled na ovaj tekst: http://sport26.rs/strana.php?IDs=28&naslov=Rani%20radovi%20Sini%C5%A1e%20Mihajlovi%C4%87a%20VIDEO

Pored opsianog, bilo je jos situacija. Meni, kao navijacu nije dovoljna njegova recenica "Hocu da igraci ne cine moje greske". A tekst se zavrsava konstatacijom da je pored svih losih stvari dobijao drugge, trece cak i cetvrte sanse. Pa ako su mu sanse pomogle da dodje do statusa velikog fudbalera, zasto ih ne daje ostalima?

aca

pre 11 godina

Mihajloviću je ovo izgovor kako bi izbacio iz reprezentacije igrača sumnjivog kvaliteta i labilnog karaktera. Kao što neko reče, mnogo je igrača koji su pravili gluposti u svojim klubovima pa su igrali za reprezentaciju, ali to su bili fudbalerčine a ne ko ovi naši manekeni sa menadžerima kriminalcima. Ovo je prilika da se suprotstavi njegovom menadžeru ili da poveća "taksu" za ulazak u reprezentaciju.
Kad vidim kako pojedinci igraju mogu da samo pretpostavim da plaćaju trenerima da bi igrali.

g

pre 11 godina

Samo tako nastavi Mihajlovicu, dosta je bilo nediscipline u reprezentaciji. Nema vise, od sada nek se zna red a mislim da nece biti mnogo onih koji ce se smeti suprotstaviti Mihajlovicu. Takav je selektor odavno trebao da dodje.
Nasi se rep odlicno ponasaju u stranim klubovima i znaju sta ih ceka ako pogrese ali zato kad dodju u reprezentaciju onda se ponasaju kao da su na odmoru, e videcemo da li ce smeti neko sa Mihajlovicem da se igra.

Ja

pre 11 godina

alo Miha pa podmetnuli mu, vidiš da ti razbijaju repku... sve su to strani plaćenici.

Bilo kako bilo, mi Hrvati navijamo za tebe, ako ovako nastaviš na teren ćeš izvesti neki juniorski tim...
Principi su ok, ali moraš ponekad i vagati. Jedno ti je odnos prema repki, drugo igra u klubu. Ako bi morao igrati sad protiv Švaba oni bi ti napravili incidente sa svim reprezentativcima do kojih mogu doći i koji su kod njih... i šta onda?
Dobro je biti pošten, ali prepošten?
Ne daj se Miha!

Dermendziev

pre 11 godina

Slazem se da treba red,rad i disciplina,mada je sam Mihajlovic svojevremeno bio jedan od najgrubljih i najnedisciplinovanijih igraca evrope.

Ne znam koje je Ljajic veroispovesti.Predpostavljam kao sto bi Rajkovica udaljio kad tad zbog "bolje,jace" konkurencije",tako bi i Ljajica sigurno udaljio kad tad zbog pogresne otpevane neke note.Mi znamo da je Mihajlovic "veliki Srbin" i to ne treba svakodnevno dokazivati.Znamo takodje da je u trenerskom poslu diletant(pogledajte samo kako su klubovi prosli koje je on trenirao).Toletu on odgovara,a Toleta sem polozaja boli uvo za sve.

Medjutim jedno se mora priznati da je Miha kao igrac bio ne igrac,vec igracina bolje receno pik AS i to svetskih razmera:borben,pozrtvovan,brz,solidna tehnika,jak i izradjen udarac,poput pok.Borivoja Bore Kostica igraca C.Zvezde nekadasnjeg straha i trepeta za golmane sirom sveta(Bora je dao Jasinu gol cak sa 40m!).

Pozdrav!

nezainteresovan

pre 11 godina

Svaki drugi komentar je ne svidja mi se Sinisa. Pa ko ti se svidja? Antic je bio dobar selektor, ja ga kao strucnjaka i takticara ne cenim previse ali licilo smo na nesto za vreme njegovog mandata. I tim koji je bio 2010, je tim koji je MORAO medju 16 a mozda cak i medju 8, ne trebao nego morao. Jednostavno u tom trenutku smo imali 6igraca vrhunske klase, koji su igrali u najvecim klubovima i koji su mnogo mnogo, mnogo puta skuplji, priznatiji i kvalitetniji od Ganjana ili kengura. Sta je tu je, za nas sam odlazak na prvenstvo sada treba da bude uspeh. Anticu na kraju dajem plus. A vi sto govorite kako je sinisa bio opasan za vreme igracke karijere, nemate pojma u zivotu. Zasto? Covek je kao mlad bio problematican ali ne kao neki baksuzi, nego nije dao na sebe, tukao, trenirao i borio se maksimalno, to je ogromna razlika od onih koji se samo tuku i sminkaju a nece da se bore i treniraju. Ako sam ja bio pusac u mladosti, i shvatio sam u zrelijim godinama da je to stetno da mi to nije potrebno u zivotu, da se trujem, jel ja mozda svojoj deci ne smem da kazem, SINE, nemoj pusiti, to ti je stetno. Sinisa naucio covek svasta iz licnog primera ili sada je vise nego bilo ko kompetentan da igracima objasni sta i koliko znaci rad red ili disclipina. Puna podrska nacionalnom timu, ko god da je selktor ili igrac, oni su nasi, mi za njih navijamo, oni nas predstavljaju. Pozdrav!

Vrabac - vrapca

pre 11 godina

Sale, umesto netalentovane duhovitosti, koja ti je jaka strana, nauči prvo šta je jednačenje suglasnika po zvučnosti. Ne kaže se klubski nego klupski. Ti si onaj što piše srbski?

Sale

pre 11 godina

(Vrabac - vrapca, 17. jul 2012 14:13) Ja sam onaj sto pisem sa IPhone, i to u brzini, a ti si ucitelj srpskog zar ne?ili si jedan od "zabranjenih"!!!

danilo

pre 11 godina

ljudi ljudi sta mi sada da radimo bez njega...ej ljudi srbi moja braco,pa svaki dan gledsmo vise o fudbalerima i mihajlovicu nego o bilo kome,jel neko ima pojma da su smedrevci veslaci sampioni sveta,dosta vise fudbala kad ljudi veze nemaju sa fudbalom,pa zamislite da odu na prvenstvo,mislim da bi citali ko je koju carapu prvo obukao,muka mi je od fudbala i slicnih
oni veze nemaju sa zivotom

zmaj

pre 11 godina

Tako i treba selektore.Da je ovo pravilo bilo na snazi u vreme kada si ti igrao fudbal ti ne bi odigrao tri utakmice za reprezentaciju. Potukao se i napljuvao svakog treceg igraca protiv kojeg si igrao. Pedagoski-nema sta...

Budibogsnama

pre 11 godina

To sve kaze igrac koji je Jensu Jeremisu pljunuo u otvorena usta (uz vlastiti komentar da nije mogao da izdrzi jer ovaj ima nacistisku facu).

mister no

pre 11 godina

Covek cija deca ne znaju da beknu srpski istera decka koji ne peva himnu,covek koji je tukao,pljuvao,psovao isera decka zbog konflikta...sta je sledece i moze li neko da stane na put ovom "strucnjaku"?....dok jos ima vremena...

koma

pre 11 godina

Nebuloza
Kad se setim samo koliko fudbalera je pravilo gluposti u klubu pa bili pozivani u reprezentaciju,primere imate i na zadnjem svetkom prvenstvu
Neko ce mozda reci da su sve to odlicni vrhunski igraci
E pa narode mi na zalost nemamo takav izbor, nama je
Rajkovic potreban ,ako se drzi pravila u reprezentaciji ,ne vidim ni jedan razlog da ne bude pozvan
Zvezdas sam i volim Mihu ali on veze nema i nista nece uraditi u predstojecim kvalifikacijama na nasu zalost,zivi bili pa videli

Alex

pre 11 godina

Kakve veze ima incident u kojem je ucestvovao Rajkovic u svom klubu, ako prema reprezentaciji Srbije ispunjava sve obaveze? Na taj nacin samo otvaramo mogucnost da se nasi kljucni igraci u reprezentaciji mogu naci u unapred reziranim incidentima u svojim klubovima, gde ih mogu isprovocirati, psovati srpsku majku, a kada odreaguju, sto je i normalno, mi ih onda sve u paketu udaljimo iz reprezentacije i lepo sami sebi presudimo. Ne znam zasto se posipamo pepelom. Dovoljno to drugi rade. Apsolutno pogresna odluka Mihajlovica.

demijan

pre 11 godina

@Goran
Nemoj molim te da u ovo mešaš Kolarova i Subotića,jer oni sebi to nikada nikada nebi dozvolili.Možemo bar da se razlikujemo od Rumunije,Kolumbije i sličnih ekipa.

Zemun_grad

pre 11 godina

Još je rano za pljuvanje po Siniši, prva tri rezultata loša, ali su protivnici bili jaki. U trećem meču smo solidno odigrali, valjda ćemo nekad i na domaćem terenu odigrati prijateljsku.
Rajković je psihički labilan, limitiranog kvaliteta, još jedan od kvazi potencijala i takav nam ne treba. Potencijalna bomba, koja može da eksplodira u svakom trenutku i dobije crveni karton ne treba nikom. Čovek je za par minuta meča u Đenovi dobio žuti karton i nakon njega imao još jedan oštar start, ne bi dočekao poluvreme sigurno.
Bolje 3:0 službeno, nego da smo odigrali i primili 5.

ROMAN

pre 11 godina

Samo ostro ali i pravedno Sinisa i neka svi reprezentativci imaju podjednak status bez obzira na godine i ostalo.Neka glume zvezde i neka se frajerisu tek kada na nekom sportskom takmicenju osvoje nesto umesto sto godinama izigravaju posmatrace.

Lazar

pre 11 godina

Mozda se sad malo i preteruje...Znamo Miha da zelis da dokazes da se kajes za neke stvari iz proslosti ali nemoj sad da proteramo sve iz reprezentacije...A i pomoglo bi kad bi pobedili koju tekmu...Cisto zbog radi imidza

PS.Da italijani nisu poveli Balotelija ko bi pokazivao misice za Italiju?

Siniša, preduzimaj nešto

pre 11 godina

Čak dva mesta + golman zauzimaju nezvezdaši. Mnogo, brate...ko da nismo bili evropski u Bariju'91. Nezahvalna nacija, i zaboravna i zlobna i zavidljiva i nema pojma o fudbalu, i nevaspitana i bahata...

Не може брже, јуримо 30 на сат КЕ

pre 11 godina

Да мало парафразирамо Маратонце.
- Тата, па то је господин Рајковић. Шта му је?
- Е сад му није ништа. Убио си га к'о зеца.

Овај Рајковић ће се ваљда једном научити да поштује и саиграче и противнике, поштује тренера, судију, публику, да схвати да се нико не може пљувати, па ни судија, да се проблеми не рјешавају шакама, тучом, да... Много је мали пропустио у школи и родитељском дому.

ПС Овај је више био суспендован у каријери него што је играо

cantona

pre 11 godina

Samo ostro. Disciplina mora da se postuje,tako je npr kod Nemaca pa rezultate svi vidimo,iako su po kvalitetu igraca slabiji od nekih reprezentacija,uvek su medju prvih tri. Ovo nam realno nije jedna od boljih generacija,zdravi temelji se moraju postaviti,posle ce biti sve bolje.

Goran

pre 11 godina

On Mihajlovicu svakako nije potreban jer selektor ima vise poverenja u Nikolu Maksimovica, D. Tosica, naravno i Ivanovica, Subotica i mozda cak i Bisevca. To treba tako i da se kaze igracu.
Da je Kolarov ili Subotic nekoga udario u samoodbrani, MIhajlovic bi cutao.

Vasa

pre 11 godina

Kada u reprezentaciji vlada opšte rasulo tada kukate kako nema reda.Sada kad Miha pokušava da uvede red i neka pravila ponašanja ni to ne valja.

Veljko

pre 11 godina

Iako mi se samo pravilo o pevanju himne ne svidja, jer po meni treba da postoji zdrav motiv za pevanje himne, moram da pozdravim uvodjenje reda i discipline u reprezentaciju. Isplatice se. Treba jos samo da napravi dobru selekciju igraca, jer sa Scepovicem, Karleusom i Lekicem necemo stici nigde.

Dusan

pre 11 godina

Ovaj Mihajlovic pocinje opasno da mi ide na zivce. A sta si ti radio dok si bio igrac, bruko jedna? Stalno si se tukao, svadjao, cak i pljunuo igracu u lice. Sta sad izigravas ovde?

Bojan

pre 11 godina

podrska mihi za uvodjenje discipline i doslednost, samo da se jos resi one taktike 3-4-2-1 koja nam garantuje neuspeh i predje na 4-3-3 ili 4-4-2 pa sta nam Bog da.

Vasa

pre 11 godina

Kada u reprezentaciji vlada opšte rasulo tada kukate kako nema reda.Sada kad Miha pokušava da uvede red i neka pravila ponašanja ni to ne valja.

Не може брже, јуримо 30 на сат КЕ

pre 11 godina

Да мало парафразирамо Маратонце.
- Тата, па то је господин Рајковић. Шта му је?
- Е сад му није ништа. Убио си га к'о зеца.

Овај Рајковић ће се ваљда једном научити да поштује и саиграче и противнике, поштује тренера, судију, публику, да схвати да се нико не може пљувати, па ни судија, да се проблеми не рјешавају шакама, тучом, да... Много је мали пропустио у школи и родитељском дому.

ПС Овај је више био суспендован у каријери него што је играо

cantona

pre 11 godina

Samo ostro. Disciplina mora da se postuje,tako je npr kod Nemaca pa rezultate svi vidimo,iako su po kvalitetu igraca slabiji od nekih reprezentacija,uvek su medju prvih tri. Ovo nam realno nije jedna od boljih generacija,zdravi temelji se moraju postaviti,posle ce biti sve bolje.

Veljko

pre 11 godina

Iako mi se samo pravilo o pevanju himne ne svidja, jer po meni treba da postoji zdrav motiv za pevanje himne, moram da pozdravim uvodjenje reda i discipline u reprezentaciju. Isplatice se. Treba jos samo da napravi dobru selekciju igraca, jer sa Scepovicem, Karleusom i Lekicem necemo stici nigde.

Dusan

pre 11 godina

Ovaj Mihajlovic pocinje opasno da mi ide na zivce. A sta si ti radio dok si bio igrac, bruko jedna? Stalno si se tukao, svadjao, cak i pljunuo igracu u lice. Sta sad izigravas ovde?

nezainteresovan

pre 11 godina

Svaki drugi komentar je ne svidja mi se Sinisa. Pa ko ti se svidja? Antic je bio dobar selektor, ja ga kao strucnjaka i takticara ne cenim previse ali licilo smo na nesto za vreme njegovog mandata. I tim koji je bio 2010, je tim koji je MORAO medju 16 a mozda cak i medju 8, ne trebao nego morao. Jednostavno u tom trenutku smo imali 6igraca vrhunske klase, koji su igrali u najvecim klubovima i koji su mnogo mnogo, mnogo puta skuplji, priznatiji i kvalitetniji od Ganjana ili kengura. Sta je tu je, za nas sam odlazak na prvenstvo sada treba da bude uspeh. Anticu na kraju dajem plus. A vi sto govorite kako je sinisa bio opasan za vreme igracke karijere, nemate pojma u zivotu. Zasto? Covek je kao mlad bio problematican ali ne kao neki baksuzi, nego nije dao na sebe, tukao, trenirao i borio se maksimalno, to je ogromna razlika od onih koji se samo tuku i sminkaju a nece da se bore i treniraju. Ako sam ja bio pusac u mladosti, i shvatio sam u zrelijim godinama da je to stetno da mi to nije potrebno u zivotu, da se trujem, jel ja mozda svojoj deci ne smem da kazem, SINE, nemoj pusiti, to ti je stetno. Sinisa naucio covek svasta iz licnog primera ili sada je vise nego bilo ko kompetentan da igracima objasni sta i koliko znaci rad red ili disclipina. Puna podrska nacionalnom timu, ko god da je selktor ili igrac, oni su nasi, mi za njih navijamo, oni nas predstavljaju. Pozdrav!

riječanin

pre 11 godina

MIHAJLOVIĆ je bio vrhunski igrač i po meni najbolji šuter i izvođač slobodnih udaraca u povijesti nogometa ali je imao i puno incidenata jer se loše ponašao i priznao je ono što smo svi znali kako su se pojedinci odnosili prema nacionalnom dresu i baš je dobro da upravo takav jedan igrač se sada iskupi i promijeni odnos i pristup nacionalnom dresu pa on to najbolje zna i zato me čudi kako ga sad pojedinci prozivaju jer svi mi prije ili kasnije shvatimo greške ako smo ih činili u životu

Misha

pre 11 godina

Nedisciplinovan narod se ne moze disciplinovati preko noci, tacnije, ne moze se disciplinovati nikada ako se nikada ne pocne. Iz tog razloga, impresioniran sam onim kako je Mihajlovic poceo svoj mandat u reprezentaciji. Inace, Partizanovac sam sa ogromnim stazom na stadionu, jos uvek me boli glava od Mihajlovicevih slobodnih udaraca na derbijima koje je igrao, nisam mu zaboravio kratke zivce na mecevima reprezentacije koji su nas skupo kostali. Medjutim, zasto napadate coveka pre nego sto je bilo sta uradio? Nije pobedio u prijateljskim mecevima svetske velesile? Halo ljudi? Osim toga, covek koga su vise od decenije placali najskuplji timovi sveta u Italiji, nije covek bez znanja i iskustva. Racunam jos uvek na njegovu neposlusnost u smislu da nece dozvoljavati da mu drugi sastavljaju tim. Dosao je po vruc krompir jer je smena generacije u reprezentaciji a tu niko nikada nema ozbiljnije rezultate, osim prebogatih. Ima moju podrsku kad vec nisu u zatvoru ljudi koji su smenili Radomira Antica. Ali, to je vec gotova prica.
Uzgred, zamislite kada bi se u svakoj instituciji u koje svakodnevno ulazimo pojavio po jedan ovakav lik da zavodi red po unapred postavljenim principima. Cini mi se da bi nam svima bilo mnogo bolje.

Mislim da sam realan.

Nekontam

pre 11 godina

Red treba uvesti. Problem je kod ljudi kod kojih su roditelji napravili propust u vaspitanju, pa na dalje. Moj komsija u BG jos uvek baca smece kroz prozor(rodio se u BG). Kad nam napisu kako i gde da ulazimo u bus, stvori se problem. Daleko je od nas normalan svet. Kad je neko uspesan, sputaj ga, jer nije lepo sa svojim primerom da nam pokaze koliko smo mi (ne) uspesni.

Bojan

pre 11 godina

podrska mihi za uvodjenje discipline i doslednost, samo da se jos resi one taktike 3-4-2-1 koja nam garantuje neuspeh i predje na 4-3-3 ili 4-4-2 pa sta nam Bog da.

Gile

pre 11 godina

Auuu koj licemer, nesto je brzo zaboravio kako je Jeremisu pljunuo u usta pa kako je umesto u go gadjao Klinsmana kako bi ga onesposobio da nastavi da igra pa kako je Vijeru vredjao na rasnoj osnovi pa kako je dobi crveni protviv Slovenije... da ne duzim, mozda bi trebao da pozove one iz Obilica da igraju za Reprezentaciju, one koji su igrali za Arkana, ja mislim da ce mu oni odgovarati.

demijan

pre 11 godina

@Goran
Nemoj molim te da u ovo mešaš Kolarova i Subotića,jer oni sebi to nikada nikada nebi dozvolili.Možemo bar da se razlikujemo od Rumunije,Kolumbije i sličnih ekipa.

zmaj

pre 11 godina

Tako i treba selektore.Da je ovo pravilo bilo na snazi u vreme kada si ti igrao fudbal ti ne bi odigrao tri utakmice za reprezentaciju. Potukao se i napljuvao svakog treceg igraca protiv kojeg si igrao. Pedagoski-nema sta...

Monarhista

pre 11 godina

A lep si mu primer davao kao igrac. Kako je samo mogao.
(hehe, 17. jul 2012 12:20)

Jedna od milion stvari koje sam naucio od deda Hranislava je i da budala moze biti kako ti kaze lep primer!!:-)

Inace puna podrsla Mihi u borbi da u reprezentacii budu dobri igraci i dobri ljudi u svakom pogledu....

Zemun_grad

pre 11 godina

Zaboravih da spomenem, Rajković je u prvom minutu protiv Italije u Beogradu poleteo u prazno da izbije loptu glavom, lopta ga preleće i žabari kao nikom nikad, dali gol u prvom minutu.
Ljudi uglavnom ne pamte ovakve stvari, a meni je to specijalnost. Kiks igrač pa još i agresivan nam ne treba.
Zaradi za godinu dana, više nego neki njegov sunarodnik za ceo radni vek, a bije se na treningu. Sramota bre!

dragan

pre 11 godina

alo bre komunisticki potomci!hoce li se neki od vas setiti neceg lepog sto ovaj Mihajlovic napravi kao fudbaler?!mozda pamtite samo 6 minuta kao kokoske?!svaka javna licnost koja se oseca Srbinom i potencira na necemu Srpskom;bude maksimalno izblacena komentarima.

Goran

pre 11 godina

On Mihajlovicu svakako nije potreban jer selektor ima vise poverenja u Nikolu Maksimovica, D. Tosica, naravno i Ivanovica, Subotica i mozda cak i Bisevca. To treba tako i da se kaze igracu.
Da je Kolarov ili Subotic nekoga udario u samoodbrani, MIhajlovic bi cutao.

ROMAN

pre 11 godina

Samo ostro ali i pravedno Sinisa i neka svi reprezentativci imaju podjednak status bez obzira na godine i ostalo.Neka glume zvezde i neka se frajerisu tek kada na nekom sportskom takmicenju osvoje nesto umesto sto godinama izigravaju posmatrace.

Budibogsnama

pre 11 godina

To sve kaze igrac koji je Jensu Jeremisu pljunuo u otvorena usta (uz vlastiti komentar da nije mogao da izdrzi jer ovaj ima nacistisku facu).

Siniša, preduzimaj nešto

pre 11 godina

Čak dva mesta + golman zauzimaju nezvezdaši. Mnogo, brate...ko da nismo bili evropski u Bariju'91. Nezahvalna nacija, i zaboravna i zlobna i zavidljiva i nema pojma o fudbalu, i nevaspitana i bahata...

mister no

pre 11 godina

Covek cija deca ne znaju da beknu srpski istera decka koji ne peva himnu,covek koji je tukao,pljuvao,psovao isera decka zbog konflikta...sta je sledece i moze li neko da stane na put ovom "strucnjaku"?....dok jos ima vremena...

Bossko

pre 11 godina

Miho, svaka cast! Samo ostro, poznato je kakvi smo ljudi i kolko smo jaki radnici kad postoji red. Nadam se da ces svojim principima izvuci vrline iz igraca.

Srecno!

Alex

pre 11 godina

Kakve veze ima incident u kojem je ucestvovao Rajkovic u svom klubu, ako prema reprezentaciji Srbije ispunjava sve obaveze? Na taj nacin samo otvaramo mogucnost da se nasi kljucni igraci u reprezentaciji mogu naci u unapred reziranim incidentima u svojim klubovima, gde ih mogu isprovocirati, psovati srpsku majku, a kada odreaguju, sto je i normalno, mi ih onda sve u paketu udaljimo iz reprezentacije i lepo sami sebi presudimo. Ne znam zasto se posipamo pepelom. Dovoljno to drugi rade. Apsolutno pogresna odluka Mihajlovica.

finger

pre 11 godina

Mihajlovicu, kada si bio reprezentativac deci koja su te gledala, davao si slicne, ako ne i gore primere. I ti i tebi slicni snose krivicu, jer vi ste nama bili idoli nekada.
Podrzavam izbacivanje iz tima zbog ovog gafa, zbog prethodnog nikako. Jer pevati himnu na silu daje kontraefekat, himnu treba osetiti, pogledajte najbolji primer Italijane i Nemce (oni koji pevaju), kad pevaju himnu mislis zemljotres ce biti.

Slavonac

pre 11 godina

Podržavam Mihajlovića disciplina i red mora bit jer mi Hrvati i vi Srbi smo raskalašen i bahat narod i ramo čvrsta ruka nam može pomoči .

koma

pre 11 godina

Nebuloza
Kad se setim samo koliko fudbalera je pravilo gluposti u klubu pa bili pozivani u reprezentaciju,primere imate i na zadnjem svetkom prvenstvu
Neko ce mozda reci da su sve to odlicni vrhunski igraci
E pa narode mi na zalost nemamo takav izbor, nama je
Rajkovic potreban ,ako se drzi pravila u reprezentaciji ,ne vidim ni jedan razlog da ne bude pozvan
Zvezdas sam i volim Mihu ali on veze nema i nista nece uraditi u predstojecim kvalifikacijama na nasu zalost,zivi bili pa videli

JaRule

pre 11 godina

Vidi Miho ako moze : Bajkovic - Mladenovic - Tosic - Maksimovic - Basta - Mijailovic - Milivojevic - Milunovic - Lazovic - Evandro(naucio je himnu)- Eli Babalj . To su ti najsrBskiji igraci i odlicno pevaju...

ja

pre 11 godina

ljudi, na stranu svi komentari, al' ako sinisha nastavi ovim tempom da izbacuje iz reprezentacije, nece imati ko da igra. eliminisace i petlice jer ne znaju himnu a i tuku se oko slatkisha na pripremama :)

g

pre 11 godina

Samo tako nastavi Mihajlovicu, dosta je bilo nediscipline u reprezentaciji. Nema vise, od sada nek se zna red a mislim da nece biti mnogo onih koji ce se smeti suprotstaviti Mihajlovicu. Takav je selektor odavno trebao da dodje.
Nasi se rep odlicno ponasaju u stranim klubovima i znaju sta ih ceka ako pogrese ali zato kad dodju u reprezentaciju onda se ponasaju kao da su na odmoru, e videcemo da li ce smeti neko sa Mihajlovicem da se igra.

Zemun_grad

pre 11 godina

Još je rano za pljuvanje po Siniši, prva tri rezultata loša, ali su protivnici bili jaki. U trećem meču smo solidno odigrali, valjda ćemo nekad i na domaćem terenu odigrati prijateljsku.
Rajković je psihički labilan, limitiranog kvaliteta, još jedan od kvazi potencijala i takav nam ne treba. Potencijalna bomba, koja može da eksplodira u svakom trenutku i dobije crveni karton ne treba nikom. Čovek je za par minuta meča u Đenovi dobio žuti karton i nakon njega imao još jedan oštar start, ne bi dočekao poluvreme sigurno.
Bolje 3:0 službeno, nego da smo odigrali i primili 5.

vozdovac

pre 11 godina

Zanimljivo je da 'red i disciplinu' zavodi covek koji je tokom karijere bio jaaaako poznat po incidentima. Od pluvanja, preotimanja zene saigracu iz ekipe, tuce pa sve do iskljucenja (Jugoslavija - Slovenija na EP 2000.). Na toj utakmici gubimo 3:0 a 'patriota' Miha udara protivnickog igraca bez lopte i dobija crveni karton. Ne mrzim Mihu, nemam razloga jer realno, dosta je ucinio za nas reprezentativni fudbal ali o'ladi malo covece. Jos malo ce proveravati sta igraci jedu u klubovima, kad su se tusirali, osisali itd itd itd.. I jos jedna stvar: ako toliko pricas o patriotizmu i reprezentaciji, da li je patriotski uzeti tolike pare za mesto selektora??? Kratko: kakav selektor takvi i igraci i rezultati!!!

miki

pre 11 godina

Samo mi nije jasno šta ovaj Mihajlović glumi, kakav on patriotizam prosipa i udaljava ljude iz reprezentacije. S obzirom da mu je majka Hrvatica, supruga Italijanka, da mu djeca ne pričaju Srpski jezik, da plaća porez Italiji mislim da apsolutno nema pravo da bude selektor uopšte ako već priča o patriotizmu, a o njegovim kvalitetima trenerskim da i ne pričam, po tome tek ne zaslužuje da bude selektor. Ni kao igrač nije ostavio nekog traga u reprezentaciji, samo se sjetite kada je dobio crveni karton protiv Slovenije, i skrivio bar jedan go. Kada nas je Holandija napunila bio je kriv za bar 3 gola. O čemu on priča, koga on udaljava iz reprezentacije. Ljajić dečko igra od svoje 10 godine za Srbiju, i sada on se našao da ga odstrani, i sada ovoga malog Rajkovića, a znamo kako se on ponašao na terenu. Zašto Mihajlović nije pjevao himnu kada je nosio dres reprezentacije? Sramota

samo realno...

pre 11 godina

E moj Miha kakav si pedagog i Špansku reprezentaciju bi upropastijo. Nisi ti za trenera posteno ti kažem,to ce dokazati i naredne kvalifikacije daj boze da dobijemo Makedoniju ili slučajno Vels a ovi dr. ima da nas pune samo tako. A sto se kulture tiče,gadi mi se i na pomisao tvog incidenta sa Jeremisom

Lazar

pre 11 godina

Mozda se sad malo i preteruje...Znamo Miha da zelis da dokazes da se kajes za neke stvari iz proslosti ali nemoj sad da proteramo sve iz reprezentacije...A i pomoglo bi kad bi pobedili koju tekmu...Cisto zbog radi imidza

PS.Da italijani nisu poveli Balotelija ko bi pokazivao misice za Italiju?

l`alchimiste

pre 11 godina

Pozdravljam ovaj potez selektora Mihajlovica..red mora da se zna...Nego ,nisu mi jasni bas ovi sto komentarisu kakav je Mihajlovic bio i sta je radio pre 20 godina,...pa ljudi se menjaju ,evoluiraju...i u ostalom ljudski je praviti kreske i iz istih izvuci pouke,kako bi sledeca pokolenja usmerio,i ispravnijim ucinio. ispravnim putem...
zato idemo dalje-moramo bolje

Vrabac - vrapca

pre 11 godina

Sale, umesto netalentovane duhovitosti, koja ti je jaka strana, nauči prvo šta je jednačenje suglasnika po zvučnosti. Ne kaže se klubski nego klupski. Ti si onaj što piše srbski?

Ja

pre 11 godina

alo Miha pa podmetnuli mu, vidiš da ti razbijaju repku... sve su to strani plaćenici.

Bilo kako bilo, mi Hrvati navijamo za tebe, ako ovako nastaviš na teren ćeš izvesti neki juniorski tim...
Principi su ok, ali moraš ponekad i vagati. Jedno ti je odnos prema repki, drugo igra u klubu. Ako bi morao igrati sad protiv Švaba oni bi ti napravili incidente sa svim reprezentativcima do kojih mogu doći i koji su kod njih... i šta onda?
Dobro je biti pošten, ali prepošten?
Ne daj se Miha!

danilo

pre 11 godina

ljudi ljudi sta mi sada da radimo bez njega...ej ljudi srbi moja braco,pa svaki dan gledsmo vise o fudbalerima i mihajlovicu nego o bilo kome,jel neko ima pojma da su smedrevci veslaci sampioni sveta,dosta vise fudbala kad ljudi veze nemaju sa fudbalom,pa zamislite da odu na prvenstvo,mislim da bi citali ko je koju carapu prvo obukao,muka mi je od fudbala i slicnih
oni veze nemaju sa zivotom

deda

pre 11 godina

Al' ste se svi zaleteli u komentarima...meni se cini da sam procitao da Miha ne racuna na Rajkovica u narednim mecevima!? Da li to moze da znaci da ga nece zvati jer je udaljen iz takmicarske ekipe a? i cim se vrati u tim i pocne da igra dobice poziv i za repku?

Dermendziev

pre 11 godina

Slazem se da treba red,rad i disciplina,mada je sam Mihajlovic svojevremeno bio jedan od najgrubljih i najnedisciplinovanijih igraca evrope.

Ne znam koje je Ljajic veroispovesti.Predpostavljam kao sto bi Rajkovica udaljio kad tad zbog "bolje,jace" konkurencije",tako bi i Ljajica sigurno udaljio kad tad zbog pogresne otpevane neke note.Mi znamo da je Mihajlovic "veliki Srbin" i to ne treba svakodnevno dokazivati.Znamo takodje da je u trenerskom poslu diletant(pogledajte samo kako su klubovi prosli koje je on trenirao).Toletu on odgovara,a Toleta sem polozaja boli uvo za sve.

Medjutim jedno se mora priznati da je Miha kao igrac bio ne igrac,vec igracina bolje receno pik AS i to svetskih razmera:borben,pozrtvovan,brz,solidna tehnika,jak i izradjen udarac,poput pok.Borivoja Bore Kostica igraca C.Zvezde nekadasnjeg straha i trepeta za golmane sirom sveta(Bora je dao Jasinu gol cak sa 40m!).

Pozdrav!

Mirko

pre 11 godina

Principijelan je i to cenim, iako nije vezano za ponašanje u reprezentaciji, bilo bi glupo da ga abolira jer bi ga svi dočekali na nož.

Momcilo Veselinovic

pre 11 godina

E pa polako prijatelji Fudbala u zemlji Srbiji. Ne znam da li ste procitali i okrivljenu stranu to jest Rajkovica i njegov intervju povodom ovog nemilog dogadjaja. Daleko od toga da ga branim ali cinjenica je da je naleteo na trenera koji je sumnjivog kvalitea proverenog Srbomrsca. Pitajte samo za misljenje Srbe koji su kod njega igrali a ima ih par. Niko se kod njega fudbala nije naigrao. Ne znam samo da ga je selektor pitao licno Rajkovica sta se desilo ili ga je na osnovu novinarskih clanaka odstranio iz reprezentacije. Bilo bi jako drago kada bih mogao da vidim na koji to tim selektor racuna kojim ce sistemom igrati itd. Jedino sto smo do sada dobili je gvozdena disciplina a sa njom se necemo kvalifikovati na SP

SURDA

pre 11 godina

Ha ha ha , gadjao Klinsmana da ga onesposobi , zesce provale nisam cuo ! Gile odraz tvoje kulture vidi se u tome da prozivas coveka koji nije medju zivima , bez obzira o kome i kakvom se coveku radi .

Liverpolo

pre 11 godina

Da smo imali ovakvog selektora ranije, 90-ih bismo bili u top5 u svetu, ne bi se izbrukali u Nemackoj, ne bi propustili cak cetiri velika takmicenja u poslednjih 12 godina! Krasila nas je nedisciplina i zbog tog faktora smo uvek ostajali ispod ocekivanja.
Mihajlovic je selektor i treba da se ponasa kao selektor, sto i cini i ne vidim razlog osporavanju njegove odluke.
Da li bi Del Boskeu ili Levu ovakvi igraci igrali u reprezentaciji? Ne verujem.
A Rajkovicu ovo nije prvi incident, ima ih poprilicno u svojoj karijeri. Porediti ga s Mihajlovicem je neumesno. Miha je gresio, shvatio je danas greske, zeli da svoje iskustvo prenese drugima (sto je selektorski), zasto bih bio rob proslosti? Kvalitetom je bio nezamenjiv, a Rajkovic? Kiks-igrac, preostar, bez filinga za duel-igru, iako stoji i ovo za Torstena Finka, da ne voli nase igrace, a s obzirom da je dugo radio u Svici i ne cudi me. U odbrani mi imamo dovoljno kvalitetnijih igraca od Rajkovica, barem jedino tu ne moramo da se brinemo za jaku konkurenciju u timu. I decko nije odstranjen zauvek.
Podrska Mihajlovicu, ako nista, sigurno ce izvuci vise iz ekipe od Santraca, Savicevica, Petkovica, Klementea i Pizona svojevremeno, a da li ce postici s obzirom na potencijal krajnji uspeh, ostaje da se vidi. Jos je rano donositi zakljucke. S obzirom kakve igrace i kakvu kvalifikacionu grupu imamo, u nezahvalnoj je poziciji. Ali ipak moze nas odvesti na mundijal.

Sale

pre 11 godina

(Vrabac - vrapca, 17. jul 2012 14:13) Ja sam onaj sto pisem sa IPhone, i to u brzini, a ti si ucitelj srpskog zar ne?ili si jedan od "zabranjenih"!!!

GajaG

pre 11 godina

Sta ste navalili kukati za ovom dvojicom, kao da je odstranio Mesija i Ronalda? Mi smo toliko prosjecni i ujednaceni i odavno nemamo vrhunskih fudbalera. Tako da izostanak suspendovanih igraca nece nista promjeniti. Mihi treba dati punu podrsku u uvodjenju discipline, bar ce mozda to biti od koristi u buducnosti. Strucna javnost treba da se zapita zasto pored silnih talenata ne uspijevamo da iznjedrimo vrhunske igrace? Ocigleno je problem u glavama mladih ljudi.

Aircanada

pre 11 godina

Mislim da Mihajlovic od igraca moze da ocekuje samo onaj nivo ponasanja koga se i on sam kao igrac drzao. A svi koji nemaju selektivnu memoriju mogu da se sete koliko je gluposti pravio. bacite pogled na ovaj tekst: http://sport26.rs/strana.php?IDs=28&naslov=Rani%20radovi%20Sini%C5%A1e%20Mihajlovi%C4%87a%20VIDEO

Pored opsianog, bilo je jos situacija. Meni, kao navijacu nije dovoljna njegova recenica "Hocu da igraci ne cine moje greske". A tekst se zavrsava konstatacijom da je pored svih losih stvari dobijao drugge, trece cak i cetvrte sanse. Pa ako su mu sanse pomogle da dodje do statusa velikog fudbalera, zasto ih ne daje ostalima?

zoran fr

pre 11 godina

Овај Рајковић ће се ваљда једном научити да поштује и саиграче и противнике, поштује тренера, судију, публику, да схвати да се нико не може пљувати, па ни судија, да се проблеми не рјешавају шакама, тучом, да... Много је мали пропустио у школи и родитељском дому.

ПС Овај је више био суспендован у каријери него што је играо
(Не може брже, јуримо 30 на сат КЕ, 17. jul 2012 12:52)

jel to pricas o mihajlovicu?

ljajic,rajkovic ko je sledeci?

aca

pre 11 godina

Mihajloviću je ovo izgovor kako bi izbacio iz reprezentacije igrača sumnjivog kvaliteta i labilnog karaktera. Kao što neko reče, mnogo je igrača koji su pravili gluposti u svojim klubovima pa su igrali za reprezentaciju, ali to su bili fudbalerčine a ne ko ovi naši manekeni sa menadžerima kriminalcima. Ovo je prilika da se suprotstavi njegovom menadžeru ili da poveća "taksu" za ulazak u reprezentaciju.
Kad vidim kako pojedinci igraju mogu da samo pretpostavim da plaćaju trenerima da bi igrali.

Zvezdas iz Hamburga

pre 11 godina

"... Siniša Mihajlović izjavio je da za predstojeće utakmice ne računa na prvotimca Hamburga Slobodana Rajkovića."

PRVOTIMCA Hamburga?? Jel vi to pratite Bundesligu??
Bolje da Miha i dalje ne racuna na tu nulu.

Boban zuti

pre 11 godina

OVO NAM JE NAJVECE POJACANJE!

Kiks igrac koji je 100 puta zbog svojih losih postava skrivio gol ili zaradio dosta zutih i crvenih kartona. Svi koji prate Bundesligu znaju o cemu pricam. Rajkovic nije ni za reprezentaciju ni za Bundesligu.

BRAVO MIHA!

zeljko

pre 11 godina

Sinisa gresi,ne treba izbacivati Rajkovica,Ljajica...vec ispravljati njihove greske ako je to moguce...zamislite da je Mancini izbacio Balotelija ili Di Mateo da izbaci Dzona Terija...

Dzigi Bau

pre 11 godina

sta je sve Baloteli radio Zabarima trebalo bi ga vecito izbaciti iz fudbala,oni ga istrpese on im vraca dobrim partijama i izbaci Nemacku sam,a Sinisa bojim se ostace na par igraca smanjuje nam se kadar kao i drzava . . .

cataclysm

pre 11 godina

Razumem da to uradi selektor Španije ili Brazila kad ima zamene kakve hoće, ali ne razumem našeg,
jer niti nam igraju najbolji e sad nam i ovi prosečni bivaju izbacani iz tima. Ali ionako ne prolazimo dalje.

Johnny

pre 11 godina

:-)) Ljudi,pa sta radi ovaj covek.. Prvo Stavi cova Hrvatsku reprezentaciju na prvo mesto.. kao iz.. sad otpici ovog igraca kao da ih imamo koliko hocete :-))) Nista Braco, spremite se za zestoko nerviranje.. nema nam druge!:-))) Miha, kakav car :-))) bice ovo zestoka pisijada :-))) dosta piva i udri na salu!!! :-)) Ajmo Miiiha !!!

Dusan

pre 11 godina

Ovaj Mihajlovic pocinje opasno da mi ide na zivce. A sta si ti radio dok si bio igrac, bruko jedna? Stalno si se tukao, svadjao, cak i pljunuo igracu u lice. Sta sad izigravas ovde?

Gile

pre 11 godina

Auuu koj licemer, nesto je brzo zaboravio kako je Jeremisu pljunuo u usta pa kako je umesto u go gadjao Klinsmana kako bi ga onesposobio da nastavi da igra pa kako je Vijeru vredjao na rasnoj osnovi pa kako je dobi crveni protviv Slovenije... da ne duzim, mozda bi trebao da pozove one iz Obilica da igraju za Reprezentaciju, one koji su igrali za Arkana, ja mislim da ce mu oni odgovarati.

Goran

pre 11 godina

On Mihajlovicu svakako nije potreban jer selektor ima vise poverenja u Nikolu Maksimovica, D. Tosica, naravno i Ivanovica, Subotica i mozda cak i Bisevca. To treba tako i da se kaze igracu.
Da je Kolarov ili Subotic nekoga udario u samoodbrani, MIhajlovic bi cutao.

Siniša, preduzimaj nešto

pre 11 godina

Čak dva mesta + golman zauzimaju nezvezdaši. Mnogo, brate...ko da nismo bili evropski u Bariju'91. Nezahvalna nacija, i zaboravna i zlobna i zavidljiva i nema pojma o fudbalu, i nevaspitana i bahata...

Alex

pre 11 godina

Kakve veze ima incident u kojem je ucestvovao Rajkovic u svom klubu, ako prema reprezentaciji Srbije ispunjava sve obaveze? Na taj nacin samo otvaramo mogucnost da se nasi kljucni igraci u reprezentaciji mogu naci u unapred reziranim incidentima u svojim klubovima, gde ih mogu isprovocirati, psovati srpsku majku, a kada odreaguju, sto je i normalno, mi ih onda sve u paketu udaljimo iz reprezentacije i lepo sami sebi presudimo. Ne znam zasto se posipamo pepelom. Dovoljno to drugi rade. Apsolutno pogresna odluka Mihajlovica.

samo realno...

pre 11 godina

E moj Miha kakav si pedagog i Špansku reprezentaciju bi upropastijo. Nisi ti za trenera posteno ti kažem,to ce dokazati i naredne kvalifikacije daj boze da dobijemo Makedoniju ili slučajno Vels a ovi dr. ima da nas pune samo tako. A sto se kulture tiče,gadi mi se i na pomisao tvog incidenta sa Jeremisom

miki

pre 11 godina

Samo mi nije jasno šta ovaj Mihajlović glumi, kakav on patriotizam prosipa i udaljava ljude iz reprezentacije. S obzirom da mu je majka Hrvatica, supruga Italijanka, da mu djeca ne pričaju Srpski jezik, da plaća porez Italiji mislim da apsolutno nema pravo da bude selektor uopšte ako već priča o patriotizmu, a o njegovim kvalitetima trenerskim da i ne pričam, po tome tek ne zaslužuje da bude selektor. Ni kao igrač nije ostavio nekog traga u reprezentaciji, samo se sjetite kada je dobio crveni karton protiv Slovenije, i skrivio bar jedan go. Kada nas je Holandija napunila bio je kriv za bar 3 gola. O čemu on priča, koga on udaljava iz reprezentacije. Ljajić dečko igra od svoje 10 godine za Srbiju, i sada on se našao da ga odstrani, i sada ovoga malog Rajkovića, a znamo kako se on ponašao na terenu. Zašto Mihajlović nije pjevao himnu kada je nosio dres reprezentacije? Sramota

mister no

pre 11 godina

Covek cija deca ne znaju da beknu srpski istera decka koji ne peva himnu,covek koji je tukao,pljuvao,psovao isera decka zbog konflikta...sta je sledece i moze li neko da stane na put ovom "strucnjaku"?....dok jos ima vremena...

koma

pre 11 godina

Nebuloza
Kad se setim samo koliko fudbalera je pravilo gluposti u klubu pa bili pozivani u reprezentaciju,primere imate i na zadnjem svetkom prvenstvu
Neko ce mozda reci da su sve to odlicni vrhunski igraci
E pa narode mi na zalost nemamo takav izbor, nama je
Rajkovic potreban ,ako se drzi pravila u reprezentaciji ,ne vidim ni jedan razlog da ne bude pozvan
Zvezdas sam i volim Mihu ali on veze nema i nista nece uraditi u predstojecim kvalifikacijama na nasu zalost,zivi bili pa videli

Vasa

pre 11 godina

Kada u reprezentaciji vlada opšte rasulo tada kukate kako nema reda.Sada kad Miha pokušava da uvede red i neka pravila ponašanja ni to ne valja.

Dermendziev

pre 11 godina

Slazem se da treba red,rad i disciplina,mada je sam Mihajlovic svojevremeno bio jedan od najgrubljih i najnedisciplinovanijih igraca evrope.

Ne znam koje je Ljajic veroispovesti.Predpostavljam kao sto bi Rajkovica udaljio kad tad zbog "bolje,jace" konkurencije",tako bi i Ljajica sigurno udaljio kad tad zbog pogresne otpevane neke note.Mi znamo da je Mihajlovic "veliki Srbin" i to ne treba svakodnevno dokazivati.Znamo takodje da je u trenerskom poslu diletant(pogledajte samo kako su klubovi prosli koje je on trenirao).Toletu on odgovara,a Toleta sem polozaja boli uvo za sve.

Medjutim jedno se mora priznati da je Miha kao igrac bio ne igrac,vec igracina bolje receno pik AS i to svetskih razmera:borben,pozrtvovan,brz,solidna tehnika,jak i izradjen udarac,poput pok.Borivoja Bore Kostica igraca C.Zvezde nekadasnjeg straha i trepeta za golmane sirom sveta(Bora je dao Jasinu gol cak sa 40m!).

Pozdrav!

JaRule

pre 11 godina

Vidi Miho ako moze : Bajkovic - Mladenovic - Tosic - Maksimovic - Basta - Mijailovic - Milivojevic - Milunovic - Lazovic - Evandro(naucio je himnu)- Eli Babalj . To su ti najsrBskiji igraci i odlicno pevaju...

vozdovac

pre 11 godina

Zanimljivo je da 'red i disciplinu' zavodi covek koji je tokom karijere bio jaaaako poznat po incidentima. Od pluvanja, preotimanja zene saigracu iz ekipe, tuce pa sve do iskljucenja (Jugoslavija - Slovenija na EP 2000.). Na toj utakmici gubimo 3:0 a 'patriota' Miha udara protivnickog igraca bez lopte i dobija crveni karton. Ne mrzim Mihu, nemam razloga jer realno, dosta je ucinio za nas reprezentativni fudbal ali o'ladi malo covece. Jos malo ce proveravati sta igraci jedu u klubovima, kad su se tusirali, osisali itd itd itd.. I jos jedna stvar: ako toliko pricas o patriotizmu i reprezentaciji, da li je patriotski uzeti tolike pare za mesto selektora??? Kratko: kakav selektor takvi i igraci i rezultati!!!

Не може брже, јуримо 30 на сат КЕ

pre 11 godina

Да мало парафразирамо Маратонце.
- Тата, па то је господин Рајковић. Шта му је?
- Е сад му није ништа. Убио си га к'о зеца.

Овај Рајковић ће се ваљда једном научити да поштује и саиграче и противнике, поштује тренера, судију, публику, да схвати да се нико не може пљувати, па ни судија, да се проблеми не рјешавају шакама, тучом, да... Много је мали пропустио у школи и родитељском дому.

ПС Овај је више био суспендован у каријери него што је играо

cantona

pre 11 godina

Samo ostro. Disciplina mora da se postuje,tako je npr kod Nemaca pa rezultate svi vidimo,iako su po kvalitetu igraca slabiji od nekih reprezentacija,uvek su medju prvih tri. Ovo nam realno nije jedna od boljih generacija,zdravi temelji se moraju postaviti,posle ce biti sve bolje.

Zemun_grad

pre 11 godina

Još je rano za pljuvanje po Siniši, prva tri rezultata loša, ali su protivnici bili jaki. U trećem meču smo solidno odigrali, valjda ćemo nekad i na domaćem terenu odigrati prijateljsku.
Rajković je psihički labilan, limitiranog kvaliteta, još jedan od kvazi potencijala i takav nam ne treba. Potencijalna bomba, koja može da eksplodira u svakom trenutku i dobije crveni karton ne treba nikom. Čovek je za par minuta meča u Đenovi dobio žuti karton i nakon njega imao još jedan oštar start, ne bi dočekao poluvreme sigurno.
Bolje 3:0 službeno, nego da smo odigrali i primili 5.

Lazar

pre 11 godina

Mozda se sad malo i preteruje...Znamo Miha da zelis da dokazes da se kajes za neke stvari iz proslosti ali nemoj sad da proteramo sve iz reprezentacije...A i pomoglo bi kad bi pobedili koju tekmu...Cisto zbog radi imidza

PS.Da italijani nisu poveli Balotelija ko bi pokazivao misice za Italiju?

zoran fr

pre 11 godina

Овај Рајковић ће се ваљда једном научити да поштује и саиграче и противнике, поштује тренера, судију, публику, да схвати да се нико не може пљувати, па ни судија, да се проблеми не рјешавају шакама, тучом, да... Много је мали пропустио у школи и родитељском дому.

ПС Овај је више био суспендован у каријери него што је играо
(Не може брже, јуримо 30 на сат КЕ, 17. jul 2012 12:52)

jel to pricas o mihajlovicu?

ljajic,rajkovic ko je sledeci?

Veljko

pre 11 godina

Iako mi se samo pravilo o pevanju himne ne svidja, jer po meni treba da postoji zdrav motiv za pevanje himne, moram da pozdravim uvodjenje reda i discipline u reprezentaciju. Isplatice se. Treba jos samo da napravi dobru selekciju igraca, jer sa Scepovicem, Karleusom i Lekicem necemo stici nigde.

Budibogsnama

pre 11 godina

To sve kaze igrac koji je Jensu Jeremisu pljunuo u otvorena usta (uz vlastiti komentar da nije mogao da izdrzi jer ovaj ima nacistisku facu).

Aircanada

pre 11 godina

Mislim da Mihajlovic od igraca moze da ocekuje samo onaj nivo ponasanja koga se i on sam kao igrac drzao. A svi koji nemaju selektivnu memoriju mogu da se sete koliko je gluposti pravio. bacite pogled na ovaj tekst: http://sport26.rs/strana.php?IDs=28&naslov=Rani%20radovi%20Sini%C5%A1e%20Mihajlovi%C4%87a%20VIDEO

Pored opsianog, bilo je jos situacija. Meni, kao navijacu nije dovoljna njegova recenica "Hocu da igraci ne cine moje greske". A tekst se zavrsava konstatacijom da je pored svih losih stvari dobijao drugge, trece cak i cetvrte sanse. Pa ako su mu sanse pomogle da dodje do statusa velikog fudbalera, zasto ih ne daje ostalima?

Sale

pre 11 godina

(Vrabac - vrapca, 17. jul 2012 14:13) Ja sam onaj sto pisem sa IPhone, i to u brzini, a ti si ucitelj srpskog zar ne?ili si jedan od "zabranjenih"!!!

Momcilo Veselinovic

pre 11 godina

E pa polako prijatelji Fudbala u zemlji Srbiji. Ne znam da li ste procitali i okrivljenu stranu to jest Rajkovica i njegov intervju povodom ovog nemilog dogadjaja. Daleko od toga da ga branim ali cinjenica je da je naleteo na trenera koji je sumnjivog kvalitea proverenog Srbomrsca. Pitajte samo za misljenje Srbe koji su kod njega igrali a ima ih par. Niko se kod njega fudbala nije naigrao. Ne znam samo da ga je selektor pitao licno Rajkovica sta se desilo ili ga je na osnovu novinarskih clanaka odstranio iz reprezentacije. Bilo bi jako drago kada bih mogao da vidim na koji to tim selektor racuna kojim ce sistemom igrati itd. Jedino sto smo do sada dobili je gvozdena disciplina a sa njom se necemo kvalifikovati na SP

finger

pre 11 godina

Mihajlovicu, kada si bio reprezentativac deci koja su te gledala, davao si slicne, ako ne i gore primere. I ti i tebi slicni snose krivicu, jer vi ste nama bili idoli nekada.
Podrzavam izbacivanje iz tima zbog ovog gafa, zbog prethodnog nikako. Jer pevati himnu na silu daje kontraefekat, himnu treba osetiti, pogledajte najbolji primer Italijane i Nemce (oni koji pevaju), kad pevaju himnu mislis zemljotres ce biti.

aca

pre 11 godina

Mihajloviću je ovo izgovor kako bi izbacio iz reprezentacije igrača sumnjivog kvaliteta i labilnog karaktera. Kao što neko reče, mnogo je igrača koji su pravili gluposti u svojim klubovima pa su igrali za reprezentaciju, ali to su bili fudbalerčine a ne ko ovi naši manekeni sa menadžerima kriminalcima. Ovo je prilika da se suprotstavi njegovom menadžeru ili da poveća "taksu" za ulazak u reprezentaciju.
Kad vidim kako pojedinci igraju mogu da samo pretpostavim da plaćaju trenerima da bi igrali.

Vrabac - vrapca

pre 11 godina

Sale, umesto netalentovane duhovitosti, koja ti je jaka strana, nauči prvo šta je jednačenje suglasnika po zvučnosti. Ne kaže se klubski nego klupski. Ti si onaj što piše srbski?

zmaj

pre 11 godina

Tako i treba selektore.Da je ovo pravilo bilo na snazi u vreme kada si ti igrao fudbal ti ne bi odigrao tri utakmice za reprezentaciju. Potukao se i napljuvao svakog treceg igraca protiv kojeg si igrao. Pedagoski-nema sta...

ja

pre 11 godina

ljudi, na stranu svi komentari, al' ako sinisha nastavi ovim tempom da izbacuje iz reprezentacije, nece imati ko da igra. eliminisace i petlice jer ne znaju himnu a i tuku se oko slatkisha na pripremama :)

Misha

pre 11 godina

Nedisciplinovan narod se ne moze disciplinovati preko noci, tacnije, ne moze se disciplinovati nikada ako se nikada ne pocne. Iz tog razloga, impresioniran sam onim kako je Mihajlovic poceo svoj mandat u reprezentaciji. Inace, Partizanovac sam sa ogromnim stazom na stadionu, jos uvek me boli glava od Mihajlovicevih slobodnih udaraca na derbijima koje je igrao, nisam mu zaboravio kratke zivce na mecevima reprezentacije koji su nas skupo kostali. Medjutim, zasto napadate coveka pre nego sto je bilo sta uradio? Nije pobedio u prijateljskim mecevima svetske velesile? Halo ljudi? Osim toga, covek koga su vise od decenije placali najskuplji timovi sveta u Italiji, nije covek bez znanja i iskustva. Racunam jos uvek na njegovu neposlusnost u smislu da nece dozvoljavati da mu drugi sastavljaju tim. Dosao je po vruc krompir jer je smena generacije u reprezentaciji a tu niko nikada nema ozbiljnije rezultate, osim prebogatih. Ima moju podrsku kad vec nisu u zatvoru ljudi koji su smenili Radomira Antica. Ali, to je vec gotova prica.
Uzgred, zamislite kada bi se u svakoj instituciji u koje svakodnevno ulazimo pojavio po jedan ovakav lik da zavodi red po unapred postavljenim principima. Cini mi se da bi nam svima bilo mnogo bolje.

Mislim da sam realan.

Johnny

pre 11 godina

:-)) Ljudi,pa sta radi ovaj covek.. Prvo Stavi cova Hrvatsku reprezentaciju na prvo mesto.. kao iz.. sad otpici ovog igraca kao da ih imamo koliko hocete :-))) Nista Braco, spremite se za zestoko nerviranje.. nema nam druge!:-))) Miha, kakav car :-))) bice ovo zestoka pisijada :-))) dosta piva i udri na salu!!! :-)) Ajmo Miiiha !!!

dragan

pre 11 godina

alo bre komunisticki potomci!hoce li se neki od vas setiti neceg lepog sto ovaj Mihajlovic napravi kao fudbaler?!mozda pamtite samo 6 minuta kao kokoske?!svaka javna licnost koja se oseca Srbinom i potencira na necemu Srpskom;bude maksimalno izblacena komentarima.

riječanin

pre 11 godina

MIHAJLOVIĆ je bio vrhunski igrač i po meni najbolji šuter i izvođač slobodnih udaraca u povijesti nogometa ali je imao i puno incidenata jer se loše ponašao i priznao je ono što smo svi znali kako su se pojedinci odnosili prema nacionalnom dresu i baš je dobro da upravo takav jedan igrač se sada iskupi i promijeni odnos i pristup nacionalnom dresu pa on to najbolje zna i zato me čudi kako ga sad pojedinci prozivaju jer svi mi prije ili kasnije shvatimo greške ako smo ih činili u životu

cataclysm

pre 11 godina

Razumem da to uradi selektor Španije ili Brazila kad ima zamene kakve hoće, ali ne razumem našeg,
jer niti nam igraju najbolji e sad nam i ovi prosečni bivaju izbacani iz tima. Ali ionako ne prolazimo dalje.

Bojan

pre 11 godina

podrska mihi za uvodjenje discipline i doslednost, samo da se jos resi one taktike 3-4-2-1 koja nam garantuje neuspeh i predje na 4-3-3 ili 4-4-2 pa sta nam Bog da.

Bossko

pre 11 godina

Miho, svaka cast! Samo ostro, poznato je kakvi smo ljudi i kolko smo jaki radnici kad postoji red. Nadam se da ces svojim principima izvuci vrline iz igraca.

Srecno!

l`alchimiste

pre 11 godina

Pozdravljam ovaj potez selektora Mihajlovica..red mora da se zna...Nego ,nisu mi jasni bas ovi sto komentarisu kakav je Mihajlovic bio i sta je radio pre 20 godina,...pa ljudi se menjaju ,evoluiraju...i u ostalom ljudski je praviti kreske i iz istih izvuci pouke,kako bi sledeca pokolenja usmerio,i ispravnijim ucinio. ispravnim putem...
zato idemo dalje-moramo bolje

g

pre 11 godina

Samo tako nastavi Mihajlovicu, dosta je bilo nediscipline u reprezentaciji. Nema vise, od sada nek se zna red a mislim da nece biti mnogo onih koji ce se smeti suprotstaviti Mihajlovicu. Takav je selektor odavno trebao da dodje.
Nasi se rep odlicno ponasaju u stranim klubovima i znaju sta ih ceka ako pogrese ali zato kad dodju u reprezentaciju onda se ponasaju kao da su na odmoru, e videcemo da li ce smeti neko sa Mihajlovicem da se igra.

zeljko

pre 11 godina

Sinisa gresi,ne treba izbacivati Rajkovica,Ljajica...vec ispravljati njihove greske ako je to moguce...zamislite da je Mancini izbacio Balotelija ili Di Mateo da izbaci Dzona Terija...

Dzigi Bau

pre 11 godina

sta je sve Baloteli radio Zabarima trebalo bi ga vecito izbaciti iz fudbala,oni ga istrpese on im vraca dobrim partijama i izbaci Nemacku sam,a Sinisa bojim se ostace na par igraca smanjuje nam se kadar kao i drzava . . .

ROMAN

pre 11 godina

Samo ostro ali i pravedno Sinisa i neka svi reprezentativci imaju podjednak status bez obzira na godine i ostalo.Neka glume zvezde i neka se frajerisu tek kada na nekom sportskom takmicenju osvoje nesto umesto sto godinama izigravaju posmatrace.

nezainteresovan

pre 11 godina

Svaki drugi komentar je ne svidja mi se Sinisa. Pa ko ti se svidja? Antic je bio dobar selektor, ja ga kao strucnjaka i takticara ne cenim previse ali licilo smo na nesto za vreme njegovog mandata. I tim koji je bio 2010, je tim koji je MORAO medju 16 a mozda cak i medju 8, ne trebao nego morao. Jednostavno u tom trenutku smo imali 6igraca vrhunske klase, koji su igrali u najvecim klubovima i koji su mnogo mnogo, mnogo puta skuplji, priznatiji i kvalitetniji od Ganjana ili kengura. Sta je tu je, za nas sam odlazak na prvenstvo sada treba da bude uspeh. Anticu na kraju dajem plus. A vi sto govorite kako je sinisa bio opasan za vreme igracke karijere, nemate pojma u zivotu. Zasto? Covek je kao mlad bio problematican ali ne kao neki baksuzi, nego nije dao na sebe, tukao, trenirao i borio se maksimalno, to je ogromna razlika od onih koji se samo tuku i sminkaju a nece da se bore i treniraju. Ako sam ja bio pusac u mladosti, i shvatio sam u zrelijim godinama da je to stetno da mi to nije potrebno u zivotu, da se trujem, jel ja mozda svojoj deci ne smem da kazem, SINE, nemoj pusiti, to ti je stetno. Sinisa naucio covek svasta iz licnog primera ili sada je vise nego bilo ko kompetentan da igracima objasni sta i koliko znaci rad red ili disclipina. Puna podrska nacionalnom timu, ko god da je selktor ili igrac, oni su nasi, mi za njih navijamo, oni nas predstavljaju. Pozdrav!

Ja

pre 11 godina

alo Miha pa podmetnuli mu, vidiš da ti razbijaju repku... sve su to strani plaćenici.

Bilo kako bilo, mi Hrvati navijamo za tebe, ako ovako nastaviš na teren ćeš izvesti neki juniorski tim...
Principi su ok, ali moraš ponekad i vagati. Jedno ti je odnos prema repki, drugo igra u klubu. Ako bi morao igrati sad protiv Švaba oni bi ti napravili incidente sa svim reprezentativcima do kojih mogu doći i koji su kod njih... i šta onda?
Dobro je biti pošten, ali prepošten?
Ne daj se Miha!

Zemun_grad

pre 11 godina

Zaboravih da spomenem, Rajković je u prvom minutu protiv Italije u Beogradu poleteo u prazno da izbije loptu glavom, lopta ga preleće i žabari kao nikom nikad, dali gol u prvom minutu.
Ljudi uglavnom ne pamte ovakve stvari, a meni je to specijalnost. Kiks igrač pa još i agresivan nam ne treba.
Zaradi za godinu dana, više nego neki njegov sunarodnik za ceo radni vek, a bije se na treningu. Sramota bre!

SURDA

pre 11 godina

Ha ha ha , gadjao Klinsmana da ga onesposobi , zesce provale nisam cuo ! Gile odraz tvoje kulture vidi se u tome da prozivas coveka koji nije medju zivima , bez obzira o kome i kakvom se coveku radi .

demijan

pre 11 godina

@Goran
Nemoj molim te da u ovo mešaš Kolarova i Subotića,jer oni sebi to nikada nikada nebi dozvolili.Možemo bar da se razlikujemo od Rumunije,Kolumbije i sličnih ekipa.

danilo

pre 11 godina

ljudi ljudi sta mi sada da radimo bez njega...ej ljudi srbi moja braco,pa svaki dan gledsmo vise o fudbalerima i mihajlovicu nego o bilo kome,jel neko ima pojma da su smedrevci veslaci sampioni sveta,dosta vise fudbala kad ljudi veze nemaju sa fudbalom,pa zamislite da odu na prvenstvo,mislim da bi citali ko je koju carapu prvo obukao,muka mi je od fudbala i slicnih
oni veze nemaju sa zivotom

Nekontam

pre 11 godina

Red treba uvesti. Problem je kod ljudi kod kojih su roditelji napravili propust u vaspitanju, pa na dalje. Moj komsija u BG jos uvek baca smece kroz prozor(rodio se u BG). Kad nam napisu kako i gde da ulazimo u bus, stvori se problem. Daleko je od nas normalan svet. Kad je neko uspesan, sputaj ga, jer nije lepo sa svojim primerom da nam pokaze koliko smo mi (ne) uspesni.

Boban zuti

pre 11 godina

OVO NAM JE NAJVECE POJACANJE!

Kiks igrac koji je 100 puta zbog svojih losih postava skrivio gol ili zaradio dosta zutih i crvenih kartona. Svi koji prate Bundesligu znaju o cemu pricam. Rajkovic nije ni za reprezentaciju ni za Bundesligu.

BRAVO MIHA!

Monarhista

pre 11 godina

A lep si mu primer davao kao igrac. Kako je samo mogao.
(hehe, 17. jul 2012 12:20)

Jedna od milion stvari koje sam naucio od deda Hranislava je i da budala moze biti kako ti kaze lep primer!!:-)

Inace puna podrsla Mihi u borbi da u reprezentacii budu dobri igraci i dobri ljudi u svakom pogledu....

deda

pre 11 godina

Al' ste se svi zaleteli u komentarima...meni se cini da sam procitao da Miha ne racuna na Rajkovica u narednim mecevima!? Da li to moze da znaci da ga nece zvati jer je udaljen iz takmicarske ekipe a? i cim se vrati u tim i pocne da igra dobice poziv i za repku?

Slavonac

pre 11 godina

Podržavam Mihajlovića disciplina i red mora bit jer mi Hrvati i vi Srbi smo raskalašen i bahat narod i ramo čvrsta ruka nam može pomoči .

Mirko

pre 11 godina

Principijelan je i to cenim, iako nije vezano za ponašanje u reprezentaciji, bilo bi glupo da ga abolira jer bi ga svi dočekali na nož.

Liverpolo

pre 11 godina

Da smo imali ovakvog selektora ranije, 90-ih bismo bili u top5 u svetu, ne bi se izbrukali u Nemackoj, ne bi propustili cak cetiri velika takmicenja u poslednjih 12 godina! Krasila nas je nedisciplina i zbog tog faktora smo uvek ostajali ispod ocekivanja.
Mihajlovic je selektor i treba da se ponasa kao selektor, sto i cini i ne vidim razlog osporavanju njegove odluke.
Da li bi Del Boskeu ili Levu ovakvi igraci igrali u reprezentaciji? Ne verujem.
A Rajkovicu ovo nije prvi incident, ima ih poprilicno u svojoj karijeri. Porediti ga s Mihajlovicem je neumesno. Miha je gresio, shvatio je danas greske, zeli da svoje iskustvo prenese drugima (sto je selektorski), zasto bih bio rob proslosti? Kvalitetom je bio nezamenjiv, a Rajkovic? Kiks-igrac, preostar, bez filinga za duel-igru, iako stoji i ovo za Torstena Finka, da ne voli nase igrace, a s obzirom da je dugo radio u Svici i ne cudi me. U odbrani mi imamo dovoljno kvalitetnijih igraca od Rajkovica, barem jedino tu ne moramo da se brinemo za jaku konkurenciju u timu. I decko nije odstranjen zauvek.
Podrska Mihajlovicu, ako nista, sigurno ce izvuci vise iz ekipe od Santraca, Savicevica, Petkovica, Klementea i Pizona svojevremeno, a da li ce postici s obzirom na potencijal krajnji uspeh, ostaje da se vidi. Jos je rano donositi zakljucke. S obzirom kakve igrace i kakvu kvalifikacionu grupu imamo, u nezahvalnoj je poziciji. Ali ipak moze nas odvesti na mundijal.

GajaG

pre 11 godina

Sta ste navalili kukati za ovom dvojicom, kao da je odstranio Mesija i Ronalda? Mi smo toliko prosjecni i ujednaceni i odavno nemamo vrhunskih fudbalera. Tako da izostanak suspendovanih igraca nece nista promjeniti. Mihi treba dati punu podrsku u uvodjenju discipline, bar ce mozda to biti od koristi u buducnosti. Strucna javnost treba da se zapita zasto pored silnih talenata ne uspijevamo da iznjedrimo vrhunske igrace? Ocigleno je problem u glavama mladih ljudi.

Zvezdas iz Hamburga

pre 11 godina

"... Siniša Mihajlović izjavio je da za predstojeće utakmice ne računa na prvotimca Hamburga Slobodana Rajkovića."

PRVOTIMCA Hamburga?? Jel vi to pratite Bundesligu??
Bolje da Miha i dalje ne racuna na tu nulu.