Košarka 90

Sreda, 20.06.2012.

15:00

Partizan bez A licence, Zvezda u EK

Šampion Srbije Partizan mt:s ponovo nije dobio "A" licencu Evrolige, dok će košarkaši Crvene zvezde naredne sezone igrati Evrokup.

Partizan bez A licence, Zvezda u EK IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

mare

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!
(Aca, 20. jun 2012 18:20)

Ja mislim da tebi i slicnima treba neka detaljna analiza ovih bisera od izjava! Dobicete A licencu? Igracete u Areni? Evroliga??? Dobro jel ste vi navijaci iz Zeleznika normalni? Uostalom sta se i ja majem sa vama, eto vam Evrokup naredne sezone, oprobajte se sa prvacima Bosne, Malte, Ceske... posto grupnu fazu ne mozete ni da prodjete pa da se sastanete sa timovima iz druge Spanske, Italijanske i Nemacke lige.. Zapitajte se sta ce te raditi naredne godine kada u Jadranskoj ligi budete bili po 6 put pri samom dnu!??

Silver Surfer

pre 11 godina

@ Su Storm
Koliko vidim ovde postoji sveopsta teza da je najbolje da se mi zatvorimo i budemo dovljni sami sebi. Bilo da je u pitanju basket ili da su u pitanju lubenice iz uvoza kojima nasi proizvodjaci ne mogu da pariraju. Niko ne pokusava da nadje nacin i model funkcionisanja vec se jednostavno pribegava najjednostavnijem resenju, ravno ponasanju razmazenog deteta, istupanjem iz regionalne lige ili zabranom uvoza kada je u pitanju bostan.
E sad mi treba da se zapitamo da li su Slovenci ili Hrvati razlog nasim nejedinstvenim nastupima vezanim za regionalnu ligu, ili to vise govori o nama a mnogo manje o njima. Ali, uvek je bolje kada moze da se upre prstom u drugoga.
Koliko sam upoznat, a imao sam prilike da razgovaram sa trenerima razlicitih kolektivnih sportova, dobri treninzi i jake utakmice stvaraju igrace. Jedno bez drugog ne ide. A u kosarci, na nasu zalost, jace takmicenje od regionalne lige ne postoji. Najbolji primer za to je Zvezda. Deseta u regionalnoj ligi, a finalista domaceg kupa i playoff-a.
S druge strane niko ne moze da natera ni Partizan ni Zvezdu da na ustrub sopstvenog interesa, sportskog i svakog drugog, izigrava cirkusku atrakciju kojoj ce biti zadatak da utice na razvoj kosarke u Srbiji. A ako nema interesa da se kosarka igra po Srbiji zasto bi, partizan, Zvezda i svaki drug klub sa malo vise ambicije koja prebacuje ovaj domaci plot, bili taoci jednog takvog stanja.
A kad prestane da se kuka i pocne da se radi bice i igraca i rezultata.

partizan iznad svih

pre 11 godina

Aba liga polse regularnog toka sezona 2012/2013
1.Crvena Zvezda Diva 20-6
2.Partizan 19-6
3.Radnicki 18-7
4.
5.
6.Upisite koga hocete



Zvezda i Partizan direktno u Evroligu,Radnicki u kavalifikacije za Evroligu...
Ajmo Srbija i Srpski klubovi,ovaj sistem mi se bas svidja i bice dosta zanimljivije...
(krompir-pire, 20. jun 2012 19:10)

Ovu SCI-FI racunicu ne moze ni Ajnstajn da objasni! Prvi 20 pobeda a 6 poraza, a drugi 19 pobeda a 6 poraza!?? A sta je sa utakmicom manje?? Cak i Radnicki sa 25 utakmica a zvezda sa 26? hahaha
P.S. Prvoplasirana zvezda bg diva!?? ahahhahahahahha

zoran

pre 11 godina

Ocekivano.Zvezda je ipak institucija sa najboljim navijacima u evropi,najboljim trenerom,juniori igraju svake godine f4 evrolige.Malo li je?
(zarko, 20. jun 2012 15:53)

Pa malo je druze. Zapravo ravno NULI.
Partizan 11 godina shampion....malo li je...???

Su Storm

pre 11 godina

@(Silver Surfer, 21. jun 2012 00:38)
Ovakav komentar moze da ostavi samo onaj ko je o kosarci u 20. i pocetkom 21. veka jedino citao. Niko ne osporava titule Partizana osim tebe koji tvrdis da ih duguje regionalnoj ligi. Upravo od ulaska u nju u Srbiji se igraci vise ne stvaraju jer je prica svedena na par klubova. Talenti se razvijaju treninzima u timovima sirom Srbije i igranjem protiv najboljih u zemlji, a ne u Jadranskoj ligi. Lako je kad igrac odskoci kvalitetom od ostalih u Srbiji, on je vec gotov proizvod. Upravo si ti naveo najjace argumente protiv regionalne lige kad si opisivao kako izgleda domace takmicenje sada, a da toga nisi ni svestan.

Dzamburu 'n Koma

pre 11 godina

Da li cemo da pljujemo Evroligu, ako se desi da sledece godine Partizan i Zvezda ili Radnicki budu medju 3 prvoplasirana tima u ABA ligi i zasluze mesto u EL..
Mislim da bi kosarkaska Srbija trebalo u tom smeru da razmislja, kako sad doskociti onima koji su Nas u ovu corbu ubacili, a ne da se medjusobno prozivamo..hajde da uradimo nesto korisno za sve klubove u Srbiji..koga ce biti briga za ova vasa prepucavanja, ako se u sezoni 2013/14 nadju 2 kluba iz Srbije..
Hocemo li se jednom udruziti za dobrobit Srpske kosarke?

Vuja

pre 11 godina

Ovo je strasno kakvu su odluku doneli,pa tek ce sada gospoda iz Slovenije da namestaju utakmice,kada je Pesic govorio o neregularnosti ABA lige vi ste ga pravili ludim,ako se po ovom sistemu ulazi u Euro ligu nema svrhe ostajanja u ABA ligi.

I ako sam zvezdas pre sam za varijantu da ako treba partizan igra narednih 50 euro ligu,ali da dignem nas sistem takmicenja na veci nivo.

Kao prvo Slovenci nezasluzuju da imaju toliko klubova u ABA liga,jer nemaju kvalitet.

Kada cemo da pocnemo da gledamo nas interes,zasto nestvaramo igrace,zato sto isti ti igraci ne mogu da igraju protiv nasih timova,nemaju jake utakmice u Sezoni.

Mi smo jedina drzava u svetu,koja je evropski I svetski prvak u kosarci a nemamo svoju ligu.

Talentovana smo nacija sto se kosarke tice,a nemamo svoju ligu,uprapastili smo nasu kosarku.

Ne zna zasto neko misli da je nasa liga slaba,imamo Partizan,Zvezdu,Hemofarm,Radnicki,Vojvodina,pa I Radnicki beograd,svako svakog moze da dobije.

Kosarka nam izumire zbog interesa Slovenaca,ako smo se zeznuli I usli u aba ligu nikad nije kasno da izadjemo,pogotovo sada oko ovih uslova oko eurolige.

Mislim da ce ova sezona biti jedna od najneregularnijih,jer Hrvati I Slovenci imaju pare I namestace utakmice,a mi Srbi cemo da se pljujemo izmedju dok Hrvati I Slovenci profitiraju.

Silver Surfer

pre 11 godina

Nije mi jasna ta histerija navijaca crno-belih. Nisu dobili licencu, ali, igrace Euroligu. Zvezda se uvalila u Evrokup i ne vidim sta tu ima lose. Cinjenica je da su crno-beli lose prosli, bolje reci izvisili su jos jednom za nesto sto im se ko sarena laza obecava godinama. Realno, sa igracima kakve je imala u ovoj sezoni pitanje je da li je Zvezda uopste za Evrokup. Ako se nesto promeni bice to fina prilika da se igraci kale kroz malo jace utakmice. Nekako mi je i jasno zasto je ABA liga nadjacala nacionalne sampionate. Jednostavno, jace takmicenje svima odgovara, samim tim ekipe ce fokus prebaciti na te utakmice dok ce manje, vise rekreativno igrati domace prvenstvo. Pa partizan je bolje rezultate u Euroligi poceo da postize kada je krenuo da se takmici u regionalnoj ligi. I stvar je tu vise nego jasna, jace takmicenje stvara igrace. Kada nase prvenstvo bude imalo pribliznu jacinu regionalnog takmicenja mocicemo da se zapitamo u ispravnost participiranja u istoj.
Niko ne moze osporiti 11 titula crno-belih. Kako god neko gledao na njih trofeji su jedino merilo u sportu. Medjutim, kada je kosarka stvarno vredela na ovim prostorima, a to je bilo u SFRJ, crno-beli su osvojili 4 titule i u sedamdesetim jednom ispali iz lige. Ako nista drugo, luksuz ispadanja Zvezda sebi i navijacima jos uvek nije priustila.

my way

pre 11 godina

Sramota, sto su Belgiska, Nemacka i Francuska liga povlascene da imaju direktnog predstavnika a mi, Hrvati, Slovenci uslovljeni da igramo regionalnu ligu, nek njima oforme "slepac" ligu pa nek se 5 zemalja bori za jedno ili dva mesta u Evroligi. Bojkot tzv Jadranske lige, lige Bratstva i ubistva. Bojkot!
(Zoran, 20. jun 2012 20:01)

Tako je! Borba protiv regionalne lige je borba na prvom mestu za zdrav razum, a onda i za kosarku i sport uopste!

Nenad

pre 11 godina

Jos jednom se dokazuje da nas drnda kako ko hoce. Sad moramo da se borimo sa hrvatima, slovencima, crnogorcima za mesto u evroligi umesto da napravimo nasu jaku ligu, nas pobednik ide lepo u evroligu i cao zdravo. Zvezda pravi dobar dugorocni plan, Partizan uvek jak, Vojvodina sve bolja, Hemofsrm finasijski stabilan, odlicna prica napravljena u Kragujevcu a mi i dalje uzimamo mrvice iz ABA lige, bar koliko nam dozvole.

roman

pre 11 godina

Veliki sam navijac Partizana i veoma volim kosarku,i naravno da mi je drago zbog Zvezde, jedino me cude ovi iz kg,sto se ne prijave bar za eurochallange cup,zbog grada i iskustva... nije to lose za njih

Alex Ryan

pre 11 godina

Navijati za Zvezdu je stvar kucnog vaspitanja.
(Veerghoen, 20. jun 2012 16:33)

Da, videlo se to u 4. utakmici finala u zelezniku. Sjajno vam je vaspitanje.

zilijen

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!
(Aca, 20. jun 2012 18:20)

Brate kako je tebi dobroooo ... reci mi sta koristis ?

ciganDOgroba

pre 11 godina

Uspeli smo da konacno ubijemo domace prvenstvo i da o ucescu nasih klubova u Evropi odlucju vlasnici Jadranske lige . Dok nasi klubovi pune dzepove privatnom preduzecu sidro i dok podizu rejting lige,nasa domaca liga je konacno mrtva. Klubovi iz HR,BiH,SLO su smesni naspram nasih ( FMP ima vise titula na Jadranu od svih njih zajedno) i umesto da gledamo sebe i da razvijamo kosarkaske centre poput Cacka,Kraljeva,NS-a... mi za sitne pare drzimo kakav takav rejting toj Jadranskoj ligi i to je dovelo do toga da nasa liga vise ne odlucuje ni o jednom mestu u Evropi

fenomen

pre 11 godina

Uh kako je pocelo pa sledece sezone ce nasoj "sledecoj sezoni" poceti da salju pozivnice za torente...
Cuvajte se Azovmasa i Nimburka...
Ova sezona je za nas Partizan jako bitna. Menja se format takmicenja EL i jako je vazno proci prvu fazu. Prva faza 10 utakmica( pet kod kuce) i prolazak garantuje jos 14 utakmica (sedam kod kuce) i to je prilika da se u drugoj fazi gde ce svaki protivnik biti veoma atraktivan napuni Arena nekoliko puta i stvori stabilnija finansijska situacija.
Probati dovesti dobra pojacanja (Rasic, Aleks Maric, Musli) odmah na pocetku kako bi se ekipa uigrala za prvu fazu.
Poz...

Zoran

pre 11 godina

Sramota, sto su Belgiska, Nemacka i Francuska liga povlascene da imaju direktnog predstavnika a mi, Hrvati, Slovenci uslovljeni da igramo regionalnu ligu, nek njima oforme "slepac" ligu pa nek se 5 zemalja bori za jedno ili dva mesta u Evroligi. Bojkot tzv Jadranske lige, lige Bratstva i ubistva. Bojkot!

Diva? Zar to nije JK?

pre 11 godina

(tegeltija, zvezda, diva, svejedno, jedan klub vredi onoliko koliko vrede njegovi navijaci,, 20. jun 2012 18:37)

Eto jel ti lakse kada si se nalupao? Te price kako ne volite kosarku mozes okaciti macku o rep! Ne pratite kosarku zato sto niste osvojili titulu 100 godina,pa onda smisljate razloge zasto ne dolazite...Mit o navijacima je odavno razbijen...Za nas drugi kazu kakvi smo navijaci,a za vas samo VI i apsolutno niko drugi...I ako ti ono divljanje nazivas navijanjem i navijacima,onda vazi ono pravilo cime se budala ponosi pametan se stidi...A ono tvoje mezimce ce isto zavrsiti kao i VK i KK,e sad da li ce se "vencati" sa Radom,Javorom ili nekim trecim ne znam,ali tvoje mezimce polako umire...Kontam da ste se navikli posle 5 godina,pa ostalih 5 i vise vas ne brine,posto znate da necete nista osvojiti,osim naravno uteha kupa...A o tome koliko mrzite Partizan i koliko hocete da osvojite titulu i u kosarci i u fudbalu se videlo kada ste baraznom paljbom sprecili igrace Partizana da udju u svlacionicu,i po pljuvanju igraca i trenera...Po tome se vidi koliko vredite vi navijaci i vas klub,po toj vasoj logici...Srecno u tom "drugorazrednom takmicenju" i da pobedite taj Asvel konacno!

milito

pre 11 godina

Na osnovu ceka neki ljudi sebi daju za pravo da kazu da su oni (navijaci fmp-a,zvezde ili kako vec) bolji dvoranski navijaci?! jer na osnovu pljuvanja, drmanja kosa, ceka?! decace, navijali bi vi u basketu da imate za koga da navijate, da vam tim igra u evropi, i nemoj te fore da vam je fudbal sve, secam se samo pocetka sezone, nije se moglo ziveti od vasih vesi i nekog prijteljskog meca sa bajeronm moz misliti, bajern u basketu..a pred nama su redom padali, barsa,pao,oly,macabi,real, dakle mnogo vece ekipe od asvela koga si ti citirao,hala uvek puna, a da nepricam o mecevima igranim u areni. ja ne znam kada bi vi napunili arenu, izuzev koncerta ljube alicica!!!

čikadača

pre 11 godina

Uf,dobro je.To znači da Rakočević neće doći sigurno,pošto je izjavio da ga to drugorazredno takmičenje ne interesuje.I još nešto je tu interesantno:sport gubi svoj osnovni smisao.Više nije bitno ko je bolje plasiran,bitno je ko ima bolje veze,više para.Kupio mi tata klub,sad kupio i evropsko takmičenje,imaću o čemu da pričam unucima.Bruka i sramota.
I da zaključim:Zvezdu kako god se zvala nikad neću voleti samim tim što navijam za Partizan i ne može mi biti drago ništa u vezi tog kluba,mene što se tiče voleo bih da nestane to SD.

krompir-pire

pre 11 godina

Aba liga polse regularnog toka sezona 2012/2013
1.Crvena Zvezda Diva 20-6
2.Partizan 19-6
3.Radnicki 18-7
4.
5.
6.Upisite koga hocete



Zvezda i Partizan direktno u Evroligu,Radnicki u kavalifikacije za Evroligu...
Ajmo Srbija i Srpski klubovi,ovaj sistem mi se bas svidja i bice dosta zanimljivije...

Nataeos

pre 11 godina

Veliko priznanje!!!! Prekinite te gluposti, svake godine ista prica i za Partizan o licenci i za Zvezdu...svake godine nesto izmisljaju..nisu daleko od uefe

amater analitičar

pre 11 godina

Sa malim zakašnjenjem od 10-ak godina, čestitam svima koji su sa Čovićem, Liscem, Zmagom Sagadinom, Danilom Mitrovićem i sličnima radili na ovome.
Trud vam se najzad isplatio, sada ste najzad preko Jadranske lige obesmislili domaću košarku.
Od nekada fenomenalne YUBA lige iz koje smo imali igrače za medelje sa svakog velikog takmičenja, sada smo došli dotle da ni za KK Partizan nema mesta u Evro-ligi.

tegeltija, zvezda, diva, svejedno, jedan klub vredi onoliko koliko vrede njegovi navijaci,

pre 11 godina

ja zaista ne mogu da shvatim navijace partizana
eto, imate 11 godina trofeje, a vi i dalje mrzite sve sto je crveno belo, zapitajte se dal ste vi normalni, mi zvezdasi realno vise volimo fudbal a fkcz je mezimce svih zvezdasa, a za veliku vecinuy navijaca zvezde, mi kosarku pratimo od novembra do marta, kad nema fudbala,
jeste, volimo i kosarku, zelimo i mi da uzmemo ponekad neki trofej, da se ne lazemo, ali su fascinante te vase mrznjostavske izjave,
prvo kazete da smo diva i fmp, a onda u nastavku recenice kazete kako nismo zasluzili wild card, pa odlucite se, ili smo diva fmp ili zvezda
ako smo fmp, onda imamo par polufinala evrokupa iz 2000tih, dve aba prva mesta, i gomilu asova iz skole, a ako smo zvezda, opet smo velikan u basketu, koji istina nema uspeha kod kuce od 1998, ali i dalje ima veliki broj trofeja, kupova, vise navijaca (evo sad smo i taj mit srusili ko je najbolji dvoranski navijac i objasnili vam kako se navija u kosarci, samo sto ona nas ne zanima kao fudbal, pa se ne palimo kao vi, vise znaci nama recimo pobeda protiv anorhosiza u fudbalu, nego da dobijemo asvel u basketu, bas nas briga ),ali postujemo i vasa ostavrenja iako ste dolazili na necastive nacine sve dog nas nista unisitli, termini poput belog medveda i milojevica, su se zaboravili, gepokovanje i slicno, takodje,
dobli smo wil card, imamo trenera, igrace, navijace, sa hocete vise,
ah da , vi imate 11 trofeja za redom, pa dobro, mi se neljutimo, treba jos da radimo

Aca

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!

raucher

pre 11 godina

Licence ce dobijati timovi poput Efesa, Milana i Besiktasa koji ucenike osnovnih skola dovode na utakmice da se ne bi igralo pred praznim tribinama a Partizan koji zivi na kosarku treba, pored nekih belgijskih i poljskih novokomponovanih kosarkaskih ekipa, da trazi svoje mjesto koje oduvijek u biti ima u evropskoj kosarci.

Flynn

pre 11 godina

Partizan je najbolji tim i igra najjace takmicenje. Zvezda je igrajuci finale pokazala da je drugi najjaci tim i igra slabije takmicenje. Sve ostalo su kompleksi, sto funkcionera sto navijaca Partizana ali to je njihov problem.

Marija

pre 11 godina

Milane sta ce partizanu A licenca kad on i bez nje igra euro ligu svake godine?! A o tome koliki je jaz u kvalitetu izmedju Partiza i Zvezde treba da brine Zvezdina uprava!!! PARTIZAN SAMPION!!!!

dovla

pre 11 godina

realno nasa liga zasluzuje dva predstavnika u evroligi,partizan je imao dosta uspeha u poslednjih par sezona i zasluzio je a licencu tako da bi trebali dva da imamo.ako tamo neki nemci i francuzi imaju po dva a ponekad i tri predstavnika mozemo i mi.. a za evro kup nemam reci.da u tom takmicenju nema mesta za nasa dva predstavnika nego moramo da molimo za jednog to je sramota.

StjepanaSupanca2

pre 11 godina

Ocekivano.Zvezda je ipak institucija sa najboljim navijacima u evropi,najboljim trenerom,juniori igraju svake godine f4 evrolige.Malo li je?
(zarko, 20. jun 2012 15:53)

Zvezda je zamrznuta zbog bankrota na 5 godina, a ti od muke navijaš za FMP.
Baci oko u Privredni registar...

marko

pre 11 godina

Bravo Covicu, bio sam skeptican kada si ulazio u nas klub ali posle godinu dana treba reci da si dobar posao napravio. Evrokup, nema vise dugova, obezbedio budzet, vratio navijace! E sad zadrzi Pesica i dovedi Rakocevica obavezno i nista nas nemoze zaustaviti! Euroliga je nasa!

Milan

pre 11 godina

A zasto se vi grobari toliko palite,sta ima veze ako je Zvezda dobila Evropu? To je dobro za nasu kosarku! Partizan ima problema da dobije A licencu zbog ljudi koji ga vode,jer su nesposobni da to urade vec godinama!

Woodchuck

pre 11 godina

Šansa za komšije da opet brukaju obraz protiv bugarskih, letonskih i holandskih velesila od klubova i igrača. Da se makar možemo i utorkom slatko smijati dok čekamo utakmice Eurolige u sredu i cetvrtak. Da vidimo da li će master Splinteru i Ćokijui tu da smeta savez i da li će i tu dozvoliti da drmaju konstrukcije koševa, gađaju protivnici itd...

smeker

pre 11 godina

Niko i nikada sa ovih prostora nece dabiti A licencu ali isto tako sem Partizana tesko da ce iko videti Evrope ,mislim prave ne ovo drugorazredno...

Mike

pre 11 godina

BC Azovmash (Ukraine) Banvit BK (Turkey) KK Buducnost CEZ Nymburk (Czech Republic) Belfius Mons-Hainaut Telenet Oostende(Belgium)BC Donetsk(Ukraine)FC Bayern Munich Fraport Skyliners(Germany)GasTerra Flames (Netherlands)KRKA Novo Mesto Lukoil Academic(Bulgaria)PGE Turow (Poland) VEF Riga(Latvia)
Ovo je spisak nekih od ucesnika proslog Evrokupa . Sad jedno pitanje za grobare smatrate li da od vecine ovih kluba Zvezda nije bolja cak uz svu vasu mrznju prema njoj. A i molim vas grobare da mi pojasnite sta vam smeta cinjenica da Zvezda igra evropu da li je to na stetu vas ili se vodite naopakom logikom da vi morate jedini da igrate evropu da bi bili priznati u Srbiji? Ja navijam da iduce se godine ponovi 2005 i F8 gde su srpske ekipe ekipe zauzele vodeca mesta i time da sva tri nasa predstavnika zauzmu mesto u EL.I time da pokazemo Hrvatima i Slovencima ko je glavni . Vi grobari ne ? Zasto ? Ne razumem ovde neke koji prigovaraju da Zvezda ne treba da igra Evropu a npr Krka iz Novog mesta. Evo jadranska liga je nadjjacala sva nacionalna takmicenja i to je lose ali je tako mi treba da se organizujemo i da nateramo Hrvate i slovence da usled buducih dugogodisnjih , nadam se,neuspeha sami napuste ovu ligu. Zato braco pamet u glavu i svi zajedno u EL

Mirko

pre 11 godina

Topalovici,pre nego pocnete da komentarisete ovu vest,probajte da se setite kako je partizan kao petoplasirani tim tadasnje Jugoslavije igrao prvi KES u fudbalu.To je cinjenica kojom se hvalite ali nikako da objasnite kako se to dogodilo.

xxx

pre 11 godina

sta se ovi raduju?ne igraju u evroligi vec sa prvakom Bosne,Madjarske,Letonije,pete ekipe Grcke,Nemacke,ali i sa prvacima Kipra,Finske,a bogami i velesile Malte.sa vama uvek komedija .11 u nizu.pozz

Bojana

pre 11 godina

Da li je moguce da nas toliko mrzite?? Ali stvarno vas pitam. Toliko, da vas boli to sto smo dobili wildcard. Vas, koji osvajate titule poslednjih 11 godina bez prestanka? Ja u neke stvari prosto ne mogu i ne zelim da poverujem..

1Tim

pre 11 godina

"Zvezda će sledeće sezone igrati u regionalnoj ABA ligi, a u ovom trenutku je gotovo izvesno da će ostati bez mesta u Evrokupu, posle promene sistema takmičenja.

„To drugorazredno takmičenje me ni ne zanima“, istakao je Rakočević." :D

Zapanjićemo Evropu

pre 11 godina

Jedva čekam da se "agresivna igra" predstavi Evropi. Kad počnu "propeleri" da rade, koje će to zaprepašćenje da bude. Daj Bože da do poluvremena ostane neko bez pet ličnih. Pa će onda Toša i Tole da budu krivi...

Babin_zub

pre 11 godina

Jedva su docekali da Partizan ne prodje grupnu fazu pa da im uzmu A licencu.Heh,al ste ih bar godinama u nazad mucili prolaskom i svaka cast na tome.

Marko

pre 11 godina

Grobarcici zovite nas klub kako god hocete, mislite da nas boli uvo za to, samo se vi drzite vaseg tegeltije i daleko cete da dogurate...
Vi nestajete kao klub, dovidjenja, pozdrav od malog kluba iz "zeleznika"

zini

pre 11 godina

Ono kad Covic junior drzi u igri klub Covica seniora u Covicevoj hali u Zelezniku, a naivni navijaci ubedjeni da je to zvezda...11 godina za redom sprdamo se s bedom!

z

pre 11 godina

Posle par godina kada sam se stvarno i nadao A licenci, ove godine sam znao da je nikada necemo dobiti. To je rezervisano samo za bogate ocigledno.

danilidu

pre 11 godina

i Evroligi je jasno da je Partizan ovde veciti sampion,i nikad ga niko nece skinuti u narednih 100 godina tako da nikakve licence za to nisu potrebne,jednostavno,uvek cemo igrati Evroligu!

OLLI

pre 11 godina

Sad ocekujem Todorica da kaze da je ovo sve iz Zvezdine kuhinje, kako je ovo rezultat hajke svih na Partizan, kako su sudije krive, kako je Pesic kriv, kako Covica nije sramota itd...

Savatiye

pre 11 godina

Zvezda da je dva,tri puta zaredom bila šampion Srbije,imala bi A licencu,sigurno.Što se tiče Partizana,znaju ovi u Evropi kako je Partizan dolazio do titula,zato i nema A licence za njega!!!

neko iz mase

pre 11 godina

"Takva odluka je veliko priznanje za Zvezdu i dokaz da se klub sa Malog Kalemegdana igrački, finansijski i organizaciono konsoliduje."
Nisam znao da je Mali Kalemegdan u Železniku?

misa tumbas

pre 11 godina

nista novo sto se tice A licence. ostaje nam da, kao i svake godine, putem novih arsina dodjemo u priliku da igramo u evroligi.

ova vest je vise vazna za komsinicu i njenoga brata blizanca.

bojan

pre 11 godina

Evo nam dobre prilike i valjanog razloga da napustimo jadransku ligu koja je od početka bila storena samo sa jednim ciljem a to je uništavanje Srpske košarke. Samo treba da budemo složni. Sa druge strane nisam siguran da će se tako nešto dogoditi jer će Crvena Zvezda kao i prošli put kada su svi bili protiv Jadranske lige izdati interese Srpske košarke.

milos

pre 11 godina

prestanite da spinujete!Klub sa Malog Kalemegdana se ne takmici jer je zamrznut.Klub koji je dobio mogucnost da igra Evrokup bez kvalifikacija je iz Zeleznika,Stjepana Supanca 15a,11000 Beograd

Krudisha

pre 11 godina

Koliko buke da bi dobili taj coko moko kup. Pazite kad vam zreb dodeli austrijance ili bugare, Zeleznik ce da se trese. Ma pricace Evropa o novoformiranom klubu iz predgradja. Ja da Vam kazem.

no

pre 11 godina

Drago mi je samo zbog onih bezobraznih komentara Grobara koji kažu da drugoplasirani tim iz Srbije ne treba da igra u Evropi. Što se Partizana tiče on će igrati Evroligu svejedno sledeće godine, a posle toga ko zasluži.

Sedi di si , ni za di si nisi.

pre 11 godina

To je taj tim koji zadnjih 10 godina gde god je ucestvovao, ucestvovao je uz pomoc nekakvih pozivnica, zelenih karata, trt mrt. Sve sami uspesi nanizani. Ali dobro, nek probaju panteri malo nize lige evrope pa da vide gde su. Mada trenutno nisu ni za to.

neko iz mase

pre 11 godina

"Takva odluka je veliko priznanje za Zvezdu i dokaz da se klub sa Malog Kalemegdana igrački, finansijski i organizaciono konsoliduje."
Nisam znao da je Mali Kalemegdan u Železniku?

bojan

pre 11 godina

Evo nam dobre prilike i valjanog razloga da napustimo jadransku ligu koja je od početka bila storena samo sa jednim ciljem a to je uništavanje Srpske košarke. Samo treba da budemo složni. Sa druge strane nisam siguran da će se tako nešto dogoditi jer će Crvena Zvezda kao i prošli put kada su svi bili protiv Jadranske lige izdati interese Srpske košarke.

danilidu

pre 11 godina

i Evroligi je jasno da je Partizan ovde veciti sampion,i nikad ga niko nece skinuti u narednih 100 godina tako da nikakve licence za to nisu potrebne,jednostavno,uvek cemo igrati Evroligu!

Sedi di si , ni za di si nisi.

pre 11 godina

To je taj tim koji zadnjih 10 godina gde god je ucestvovao, ucestvovao je uz pomoc nekakvih pozivnica, zelenih karata, trt mrt. Sve sami uspesi nanizani. Ali dobro, nek probaju panteri malo nize lige evrope pa da vide gde su. Mada trenutno nisu ni za to.

milos

pre 11 godina

prestanite da spinujete!Klub sa Malog Kalemegdana se ne takmici jer je zamrznut.Klub koji je dobio mogucnost da igra Evrokup bez kvalifikacija je iz Zeleznika,Stjepana Supanca 15a,11000 Beograd

no

pre 11 godina

Drago mi je samo zbog onih bezobraznih komentara Grobara koji kažu da drugoplasirani tim iz Srbije ne treba da igra u Evropi. Što se Partizana tiče on će igrati Evroligu svejedno sledeće godine, a posle toga ko zasluži.

Savatiye

pre 11 godina

Zvezda da je dva,tri puta zaredom bila šampion Srbije,imala bi A licencu,sigurno.Što se tiče Partizana,znaju ovi u Evropi kako je Partizan dolazio do titula,zato i nema A licence za njega!!!

OLLI

pre 11 godina

Sad ocekujem Todorica da kaze da je ovo sve iz Zvezdine kuhinje, kako je ovo rezultat hajke svih na Partizan, kako su sudije krive, kako je Pesic kriv, kako Covica nije sramota itd...

Babin_zub

pre 11 godina

Jedva su docekali da Partizan ne prodje grupnu fazu pa da im uzmu A licencu.Heh,al ste ih bar godinama u nazad mucili prolaskom i svaka cast na tome.

Krudisha

pre 11 godina

Koliko buke da bi dobili taj coko moko kup. Pazite kad vam zreb dodeli austrijance ili bugare, Zeleznik ce da se trese. Ma pricace Evropa o novoformiranom klubu iz predgradja. Ja da Vam kazem.

zini

pre 11 godina

Ono kad Covic junior drzi u igri klub Covica seniora u Covicevoj hali u Zelezniku, a naivni navijaci ubedjeni da je to zvezda...11 godina za redom sprdamo se s bedom!

misa tumbas

pre 11 godina

nista novo sto se tice A licence. ostaje nam da, kao i svake godine, putem novih arsina dodjemo u priliku da igramo u evroligi.

ova vest je vise vazna za komsinicu i njenoga brata blizanca.

Mike

pre 11 godina

BC Azovmash (Ukraine) Banvit BK (Turkey) KK Buducnost CEZ Nymburk (Czech Republic) Belfius Mons-Hainaut Telenet Oostende(Belgium)BC Donetsk(Ukraine)FC Bayern Munich Fraport Skyliners(Germany)GasTerra Flames (Netherlands)KRKA Novo Mesto Lukoil Academic(Bulgaria)PGE Turow (Poland) VEF Riga(Latvia)
Ovo je spisak nekih od ucesnika proslog Evrokupa . Sad jedno pitanje za grobare smatrate li da od vecine ovih kluba Zvezda nije bolja cak uz svu vasu mrznju prema njoj. A i molim vas grobare da mi pojasnite sta vam smeta cinjenica da Zvezda igra evropu da li je to na stetu vas ili se vodite naopakom logikom da vi morate jedini da igrate evropu da bi bili priznati u Srbiji? Ja navijam da iduce se godine ponovi 2005 i F8 gde su srpske ekipe ekipe zauzele vodeca mesta i time da sva tri nasa predstavnika zauzmu mesto u EL.I time da pokazemo Hrvatima i Slovencima ko je glavni . Vi grobari ne ? Zasto ? Ne razumem ovde neke koji prigovaraju da Zvezda ne treba da igra Evropu a npr Krka iz Novog mesta. Evo jadranska liga je nadjjacala sva nacionalna takmicenja i to je lose ali je tako mi treba da se organizujemo i da nateramo Hrvate i slovence da usled buducih dugogodisnjih , nadam se,neuspeha sami napuste ovu ligu. Zato braco pamet u glavu i svi zajedno u EL

z

pre 11 godina

Posle par godina kada sam se stvarno i nadao A licenci, ove godine sam znao da je nikada necemo dobiti. To je rezervisano samo za bogate ocigledno.

Milan

pre 11 godina

A zasto se vi grobari toliko palite,sta ima veze ako je Zvezda dobila Evropu? To je dobro za nasu kosarku! Partizan ima problema da dobije A licencu zbog ljudi koji ga vode,jer su nesposobni da to urade vec godinama!

Zapanjićemo Evropu

pre 11 godina

Jedva čekam da se "agresivna igra" predstavi Evropi. Kad počnu "propeleri" da rade, koje će to zaprepašćenje da bude. Daj Bože da do poluvremena ostane neko bez pet ličnih. Pa će onda Toša i Tole da budu krivi...

Woodchuck

pre 11 godina

Šansa za komšije da opet brukaju obraz protiv bugarskih, letonskih i holandskih velesila od klubova i igrača. Da se makar možemo i utorkom slatko smijati dok čekamo utakmice Eurolige u sredu i cetvrtak. Da vidimo da li će master Splinteru i Ćokijui tu da smeta savez i da li će i tu dozvoliti da drmaju konstrukcije koševa, gađaju protivnici itd...

marko

pre 11 godina

Bravo Covicu, bio sam skeptican kada si ulazio u nas klub ali posle godinu dana treba reci da si dobar posao napravio. Evrokup, nema vise dugova, obezbedio budzet, vratio navijace! E sad zadrzi Pesica i dovedi Rakocevica obavezno i nista nas nemoze zaustaviti! Euroliga je nasa!

smeker

pre 11 godina

Niko i nikada sa ovih prostora nece dabiti A licencu ali isto tako sem Partizana tesko da ce iko videti Evrope ,mislim prave ne ovo drugorazredno...

StjepanaSupanca2

pre 11 godina

Ocekivano.Zvezda je ipak institucija sa najboljim navijacima u evropi,najboljim trenerom,juniori igraju svake godine f4 evrolige.Malo li je?
(zarko, 20. jun 2012 15:53)

Zvezda je zamrznuta zbog bankrota na 5 godina, a ti od muke navijaš za FMP.
Baci oko u Privredni registar...

Alex Ryan

pre 11 godina

Navijati za Zvezdu je stvar kucnog vaspitanja.
(Veerghoen, 20. jun 2012 16:33)

Da, videlo se to u 4. utakmici finala u zelezniku. Sjajno vam je vaspitanje.

zilijen

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!
(Aca, 20. jun 2012 18:20)

Brate kako je tebi dobroooo ... reci mi sta koristis ?

amater analitičar

pre 11 godina

Sa malim zakašnjenjem od 10-ak godina, čestitam svima koji su sa Čovićem, Liscem, Zmagom Sagadinom, Danilom Mitrovićem i sličnima radili na ovome.
Trud vam se najzad isplatio, sada ste najzad preko Jadranske lige obesmislili domaću košarku.
Od nekada fenomenalne YUBA lige iz koje smo imali igrače za medelje sa svakog velikog takmičenja, sada smo došli dotle da ni za KK Partizan nema mesta u Evro-ligi.

čikadača

pre 11 godina

Uf,dobro je.To znači da Rakočević neće doći sigurno,pošto je izjavio da ga to drugorazredno takmičenje ne interesuje.I još nešto je tu interesantno:sport gubi svoj osnovni smisao.Više nije bitno ko je bolje plasiran,bitno je ko ima bolje veze,više para.Kupio mi tata klub,sad kupio i evropsko takmičenje,imaću o čemu da pričam unucima.Bruka i sramota.
I da zaključim:Zvezdu kako god se zvala nikad neću voleti samim tim što navijam za Partizan i ne može mi biti drago ništa u vezi tog kluba,mene što se tiče voleo bih da nestane to SD.

xxx

pre 11 godina

sta se ovi raduju?ne igraju u evroligi vec sa prvakom Bosne,Madjarske,Letonije,pete ekipe Grcke,Nemacke,ali i sa prvacima Kipra,Finske,a bogami i velesile Malte.sa vama uvek komedija .11 u nizu.pozz

tegeltija, zvezda, diva, svejedno, jedan klub vredi onoliko koliko vrede njegovi navijaci,

pre 11 godina

ja zaista ne mogu da shvatim navijace partizana
eto, imate 11 godina trofeje, a vi i dalje mrzite sve sto je crveno belo, zapitajte se dal ste vi normalni, mi zvezdasi realno vise volimo fudbal a fkcz je mezimce svih zvezdasa, a za veliku vecinuy navijaca zvezde, mi kosarku pratimo od novembra do marta, kad nema fudbala,
jeste, volimo i kosarku, zelimo i mi da uzmemo ponekad neki trofej, da se ne lazemo, ali su fascinante te vase mrznjostavske izjave,
prvo kazete da smo diva i fmp, a onda u nastavku recenice kazete kako nismo zasluzili wild card, pa odlucite se, ili smo diva fmp ili zvezda
ako smo fmp, onda imamo par polufinala evrokupa iz 2000tih, dve aba prva mesta, i gomilu asova iz skole, a ako smo zvezda, opet smo velikan u basketu, koji istina nema uspeha kod kuce od 1998, ali i dalje ima veliki broj trofeja, kupova, vise navijaca (evo sad smo i taj mit srusili ko je najbolji dvoranski navijac i objasnili vam kako se navija u kosarci, samo sto ona nas ne zanima kao fudbal, pa se ne palimo kao vi, vise znaci nama recimo pobeda protiv anorhosiza u fudbalu, nego da dobijemo asvel u basketu, bas nas briga ),ali postujemo i vasa ostavrenja iako ste dolazili na necastive nacine sve dog nas nista unisitli, termini poput belog medveda i milojevica, su se zaboravili, gepokovanje i slicno, takodje,
dobli smo wil card, imamo trenera, igrace, navijace, sa hocete vise,
ah da , vi imate 11 trofeja za redom, pa dobro, mi se neljutimo, treba jos da radimo

raucher

pre 11 godina

Licence ce dobijati timovi poput Efesa, Milana i Besiktasa koji ucenike osnovnih skola dovode na utakmice da se ne bi igralo pred praznim tribinama a Partizan koji zivi na kosarku treba, pored nekih belgijskih i poljskih novokomponovanih kosarkaskih ekipa, da trazi svoje mjesto koje oduvijek u biti ima u evropskoj kosarci.

Bojana

pre 11 godina

Da li je moguce da nas toliko mrzite?? Ali stvarno vas pitam. Toliko, da vas boli to sto smo dobili wildcard. Vas, koji osvajate titule poslednjih 11 godina bez prestanka? Ja u neke stvari prosto ne mogu i ne zelim da poverujem..

Marija

pre 11 godina

Milane sta ce partizanu A licenca kad on i bez nje igra euro ligu svake godine?! A o tome koliki je jaz u kvalitetu izmedju Partiza i Zvezde treba da brine Zvezdina uprava!!! PARTIZAN SAMPION!!!!

1Tim

pre 11 godina

"Zvezda će sledeće sezone igrati u regionalnoj ABA ligi, a u ovom trenutku je gotovo izvesno da će ostati bez mesta u Evrokupu, posle promene sistema takmičenja.

„To drugorazredno takmičenje me ni ne zanima“, istakao je Rakočević." :D

Mirko

pre 11 godina

Topalovici,pre nego pocnete da komentarisete ovu vest,probajte da se setite kako je partizan kao petoplasirani tim tadasnje Jugoslavije igrao prvi KES u fudbalu.To je cinjenica kojom se hvalite ali nikako da objasnite kako se to dogodilo.

dovla

pre 11 godina

realno nasa liga zasluzuje dva predstavnika u evroligi,partizan je imao dosta uspeha u poslednjih par sezona i zasluzio je a licencu tako da bi trebali dva da imamo.ako tamo neki nemci i francuzi imaju po dva a ponekad i tri predstavnika mozemo i mi.. a za evro kup nemam reci.da u tom takmicenju nema mesta za nasa dva predstavnika nego moramo da molimo za jednog to je sramota.

Marko

pre 11 godina

Grobarcici zovite nas klub kako god hocete, mislite da nas boli uvo za to, samo se vi drzite vaseg tegeltije i daleko cete da dogurate...
Vi nestajete kao klub, dovidjenja, pozdrav od malog kluba iz "zeleznika"

Diva? Zar to nije JK?

pre 11 godina

(tegeltija, zvezda, diva, svejedno, jedan klub vredi onoliko koliko vrede njegovi navijaci,, 20. jun 2012 18:37)

Eto jel ti lakse kada si se nalupao? Te price kako ne volite kosarku mozes okaciti macku o rep! Ne pratite kosarku zato sto niste osvojili titulu 100 godina,pa onda smisljate razloge zasto ne dolazite...Mit o navijacima je odavno razbijen...Za nas drugi kazu kakvi smo navijaci,a za vas samo VI i apsolutno niko drugi...I ako ti ono divljanje nazivas navijanjem i navijacima,onda vazi ono pravilo cime se budala ponosi pametan se stidi...A ono tvoje mezimce ce isto zavrsiti kao i VK i KK,e sad da li ce se "vencati" sa Radom,Javorom ili nekim trecim ne znam,ali tvoje mezimce polako umire...Kontam da ste se navikli posle 5 godina,pa ostalih 5 i vise vas ne brine,posto znate da necete nista osvojiti,osim naravno uteha kupa...A o tome koliko mrzite Partizan i koliko hocete da osvojite titulu i u kosarci i u fudbalu se videlo kada ste baraznom paljbom sprecili igrace Partizana da udju u svlacionicu,i po pljuvanju igraca i trenera...Po tome se vidi koliko vredite vi navijaci i vas klub,po toj vasoj logici...Srecno u tom "drugorazrednom takmicenju" i da pobedite taj Asvel konacno!

Flynn

pre 11 godina

Partizan je najbolji tim i igra najjace takmicenje. Zvezda je igrajuci finale pokazala da je drugi najjaci tim i igra slabije takmicenje. Sve ostalo su kompleksi, sto funkcionera sto navijaca Partizana ali to je njihov problem.

Nataeos

pre 11 godina

Veliko priznanje!!!! Prekinite te gluposti, svake godine ista prica i za Partizan o licenci i za Zvezdu...svake godine nesto izmisljaju..nisu daleko od uefe

roman

pre 11 godina

Veliki sam navijac Partizana i veoma volim kosarku,i naravno da mi je drago zbog Zvezde, jedino me cude ovi iz kg,sto se ne prijave bar za eurochallange cup,zbog grada i iskustva... nije to lose za njih

ciganDOgroba

pre 11 godina

Uspeli smo da konacno ubijemo domace prvenstvo i da o ucescu nasih klubova u Evropi odlucju vlasnici Jadranske lige . Dok nasi klubovi pune dzepove privatnom preduzecu sidro i dok podizu rejting lige,nasa domaca liga je konacno mrtva. Klubovi iz HR,BiH,SLO su smesni naspram nasih ( FMP ima vise titula na Jadranu od svih njih zajedno) i umesto da gledamo sebe i da razvijamo kosarkaske centre poput Cacka,Kraljeva,NS-a... mi za sitne pare drzimo kakav takav rejting toj Jadranskoj ligi i to je dovelo do toga da nasa liga vise ne odlucuje ni o jednom mestu u Evropi

krompir-pire

pre 11 godina

Aba liga polse regularnog toka sezona 2012/2013
1.Crvena Zvezda Diva 20-6
2.Partizan 19-6
3.Radnicki 18-7
4.
5.
6.Upisite koga hocete



Zvezda i Partizan direktno u Evroligu,Radnicki u kavalifikacije za Evroligu...
Ajmo Srbija i Srpski klubovi,ovaj sistem mi se bas svidja i bice dosta zanimljivije...

Zoran

pre 11 godina

Sramota, sto su Belgiska, Nemacka i Francuska liga povlascene da imaju direktnog predstavnika a mi, Hrvati, Slovenci uslovljeni da igramo regionalnu ligu, nek njima oforme "slepac" ligu pa nek se 5 zemalja bori za jedno ili dva mesta u Evroligi. Bojkot tzv Jadranske lige, lige Bratstva i ubistva. Bojkot!

milito

pre 11 godina

Na osnovu ceka neki ljudi sebi daju za pravo da kazu da su oni (navijaci fmp-a,zvezde ili kako vec) bolji dvoranski navijaci?! jer na osnovu pljuvanja, drmanja kosa, ceka?! decace, navijali bi vi u basketu da imate za koga da navijate, da vam tim igra u evropi, i nemoj te fore da vam je fudbal sve, secam se samo pocetka sezone, nije se moglo ziveti od vasih vesi i nekog prijteljskog meca sa bajeronm moz misliti, bajern u basketu..a pred nama su redom padali, barsa,pao,oly,macabi,real, dakle mnogo vece ekipe od asvela koga si ti citirao,hala uvek puna, a da nepricam o mecevima igranim u areni. ja ne znam kada bi vi napunili arenu, izuzev koncerta ljube alicica!!!

fenomen

pre 11 godina

Uh kako je pocelo pa sledece sezone ce nasoj "sledecoj sezoni" poceti da salju pozivnice za torente...
Cuvajte se Azovmasa i Nimburka...
Ova sezona je za nas Partizan jako bitna. Menja se format takmicenja EL i jako je vazno proci prvu fazu. Prva faza 10 utakmica( pet kod kuce) i prolazak garantuje jos 14 utakmica (sedam kod kuce) i to je prilika da se u drugoj fazi gde ce svaki protivnik biti veoma atraktivan napuni Arena nekoliko puta i stvori stabilnija finansijska situacija.
Probati dovesti dobra pojacanja (Rasic, Aleks Maric, Musli) odmah na pocetku kako bi se ekipa uigrala za prvu fazu.
Poz...

Silver Surfer

pre 11 godina

Nije mi jasna ta histerija navijaca crno-belih. Nisu dobili licencu, ali, igrace Euroligu. Zvezda se uvalila u Evrokup i ne vidim sta tu ima lose. Cinjenica je da su crno-beli lose prosli, bolje reci izvisili su jos jednom za nesto sto im se ko sarena laza obecava godinama. Realno, sa igracima kakve je imala u ovoj sezoni pitanje je da li je Zvezda uopste za Evrokup. Ako se nesto promeni bice to fina prilika da se igraci kale kroz malo jace utakmice. Nekako mi je i jasno zasto je ABA liga nadjacala nacionalne sampionate. Jednostavno, jace takmicenje svima odgovara, samim tim ekipe ce fokus prebaciti na te utakmice dok ce manje, vise rekreativno igrati domace prvenstvo. Pa partizan je bolje rezultate u Euroligi poceo da postize kada je krenuo da se takmici u regionalnoj ligi. I stvar je tu vise nego jasna, jace takmicenje stvara igrace. Kada nase prvenstvo bude imalo pribliznu jacinu regionalnog takmicenja mocicemo da se zapitamo u ispravnost participiranja u istoj.
Niko ne moze osporiti 11 titula crno-belih. Kako god neko gledao na njih trofeji su jedino merilo u sportu. Medjutim, kada je kosarka stvarno vredela na ovim prostorima, a to je bilo u SFRJ, crno-beli su osvojili 4 titule i u sedamdesetim jednom ispali iz lige. Ako nista drugo, luksuz ispadanja Zvezda sebi i navijacima jos uvek nije priustila.

Aca

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!

my way

pre 11 godina

Sramota, sto su Belgiska, Nemacka i Francuska liga povlascene da imaju direktnog predstavnika a mi, Hrvati, Slovenci uslovljeni da igramo regionalnu ligu, nek njima oforme "slepac" ligu pa nek se 5 zemalja bori za jedno ili dva mesta u Evroligi. Bojkot tzv Jadranske lige, lige Bratstva i ubistva. Bojkot!
(Zoran, 20. jun 2012 20:01)

Tako je! Borba protiv regionalne lige je borba na prvom mestu za zdrav razum, a onda i za kosarku i sport uopste!

Nenad

pre 11 godina

Jos jednom se dokazuje da nas drnda kako ko hoce. Sad moramo da se borimo sa hrvatima, slovencima, crnogorcima za mesto u evroligi umesto da napravimo nasu jaku ligu, nas pobednik ide lepo u evroligu i cao zdravo. Zvezda pravi dobar dugorocni plan, Partizan uvek jak, Vojvodina sve bolja, Hemofsrm finasijski stabilan, odlicna prica napravljena u Kragujevcu a mi i dalje uzimamo mrvice iz ABA lige, bar koliko nam dozvole.

Dzamburu 'n Koma

pre 11 godina

Da li cemo da pljujemo Evroligu, ako se desi da sledece godine Partizan i Zvezda ili Radnicki budu medju 3 prvoplasirana tima u ABA ligi i zasluze mesto u EL..
Mislim da bi kosarkaska Srbija trebalo u tom smeru da razmislja, kako sad doskociti onima koji su Nas u ovu corbu ubacili, a ne da se medjusobno prozivamo..hajde da uradimo nesto korisno za sve klubove u Srbiji..koga ce biti briga za ova vasa prepucavanja, ako se u sezoni 2013/14 nadju 2 kluba iz Srbije..
Hocemo li se jednom udruziti za dobrobit Srpske kosarke?

partizan iznad svih

pre 11 godina

Aba liga polse regularnog toka sezona 2012/2013
1.Crvena Zvezda Diva 20-6
2.Partizan 19-6
3.Radnicki 18-7
4.
5.
6.Upisite koga hocete



Zvezda i Partizan direktno u Evroligu,Radnicki u kavalifikacije za Evroligu...
Ajmo Srbija i Srpski klubovi,ovaj sistem mi se bas svidja i bice dosta zanimljivije...
(krompir-pire, 20. jun 2012 19:10)

Ovu SCI-FI racunicu ne moze ni Ajnstajn da objasni! Prvi 20 pobeda a 6 poraza, a drugi 19 pobeda a 6 poraza!?? A sta je sa utakmicom manje?? Cak i Radnicki sa 25 utakmica a zvezda sa 26? hahaha
P.S. Prvoplasirana zvezda bg diva!?? ahahhahahahahha

zoran

pre 11 godina

Ocekivano.Zvezda je ipak institucija sa najboljim navijacima u evropi,najboljim trenerom,juniori igraju svake godine f4 evrolige.Malo li je?
(zarko, 20. jun 2012 15:53)

Pa malo je druze. Zapravo ravno NULI.
Partizan 11 godina shampion....malo li je...???

mare

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!
(Aca, 20. jun 2012 18:20)

Ja mislim da tebi i slicnima treba neka detaljna analiza ovih bisera od izjava! Dobicete A licencu? Igracete u Areni? Evroliga??? Dobro jel ste vi navijaci iz Zeleznika normalni? Uostalom sta se i ja majem sa vama, eto vam Evrokup naredne sezone, oprobajte se sa prvacima Bosne, Malte, Ceske... posto grupnu fazu ne mozete ni da prodjete pa da se sastanete sa timovima iz druge Spanske, Italijanske i Nemacke lige.. Zapitajte se sta ce te raditi naredne godine kada u Jadranskoj ligi budete bili po 6 put pri samom dnu!??

Su Storm

pre 11 godina

@(Silver Surfer, 21. jun 2012 00:38)
Ovakav komentar moze da ostavi samo onaj ko je o kosarci u 20. i pocetkom 21. veka jedino citao. Niko ne osporava titule Partizana osim tebe koji tvrdis da ih duguje regionalnoj ligi. Upravo od ulaska u nju u Srbiji se igraci vise ne stvaraju jer je prica svedena na par klubova. Talenti se razvijaju treninzima u timovima sirom Srbije i igranjem protiv najboljih u zemlji, a ne u Jadranskoj ligi. Lako je kad igrac odskoci kvalitetom od ostalih u Srbiji, on je vec gotov proizvod. Upravo si ti naveo najjace argumente protiv regionalne lige kad si opisivao kako izgleda domace takmicenje sada, a da toga nisi ni svestan.

Vuja

pre 11 godina

Ovo je strasno kakvu su odluku doneli,pa tek ce sada gospoda iz Slovenije da namestaju utakmice,kada je Pesic govorio o neregularnosti ABA lige vi ste ga pravili ludim,ako se po ovom sistemu ulazi u Euro ligu nema svrhe ostajanja u ABA ligi.

I ako sam zvezdas pre sam za varijantu da ako treba partizan igra narednih 50 euro ligu,ali da dignem nas sistem takmicenja na veci nivo.

Kao prvo Slovenci nezasluzuju da imaju toliko klubova u ABA liga,jer nemaju kvalitet.

Kada cemo da pocnemo da gledamo nas interes,zasto nestvaramo igrace,zato sto isti ti igraci ne mogu da igraju protiv nasih timova,nemaju jake utakmice u Sezoni.

Mi smo jedina drzava u svetu,koja je evropski I svetski prvak u kosarci a nemamo svoju ligu.

Talentovana smo nacija sto se kosarke tice,a nemamo svoju ligu,uprapastili smo nasu kosarku.

Ne zna zasto neko misli da je nasa liga slaba,imamo Partizan,Zvezdu,Hemofarm,Radnicki,Vojvodina,pa I Radnicki beograd,svako svakog moze da dobije.

Kosarka nam izumire zbog interesa Slovenaca,ako smo se zeznuli I usli u aba ligu nikad nije kasno da izadjemo,pogotovo sada oko ovih uslova oko eurolige.

Mislim da ce ova sezona biti jedna od najneregularnijih,jer Hrvati I Slovenci imaju pare I namestace utakmice,a mi Srbi cemo da se pljujemo izmedju dok Hrvati I Slovenci profitiraju.

Silver Surfer

pre 11 godina

@ Su Storm
Koliko vidim ovde postoji sveopsta teza da je najbolje da se mi zatvorimo i budemo dovljni sami sebi. Bilo da je u pitanju basket ili da su u pitanju lubenice iz uvoza kojima nasi proizvodjaci ne mogu da pariraju. Niko ne pokusava da nadje nacin i model funkcionisanja vec se jednostavno pribegava najjednostavnijem resenju, ravno ponasanju razmazenog deteta, istupanjem iz regionalne lige ili zabranom uvoza kada je u pitanju bostan.
E sad mi treba da se zapitamo da li su Slovenci ili Hrvati razlog nasim nejedinstvenim nastupima vezanim za regionalnu ligu, ili to vise govori o nama a mnogo manje o njima. Ali, uvek je bolje kada moze da se upre prstom u drugoga.
Koliko sam upoznat, a imao sam prilike da razgovaram sa trenerima razlicitih kolektivnih sportova, dobri treninzi i jake utakmice stvaraju igrace. Jedno bez drugog ne ide. A u kosarci, na nasu zalost, jace takmicenje od regionalne lige ne postoji. Najbolji primer za to je Zvezda. Deseta u regionalnoj ligi, a finalista domaceg kupa i playoff-a.
S druge strane niko ne moze da natera ni Partizan ni Zvezdu da na ustrub sopstvenog interesa, sportskog i svakog drugog, izigrava cirkusku atrakciju kojoj ce biti zadatak da utice na razvoj kosarke u Srbiji. A ako nema interesa da se kosarka igra po Srbiji zasto bi, partizan, Zvezda i svaki drug klub sa malo vise ambicije koja prebacuje ovaj domaci plot, bili taoci jednog takvog stanja.
A kad prestane da se kuka i pocne da se radi bice i igraca i rezultata.

Savatiye

pre 11 godina

Zvezda da je dva,tri puta zaredom bila šampion Srbije,imala bi A licencu,sigurno.Što se tiče Partizana,znaju ovi u Evropi kako je Partizan dolazio do titula,zato i nema A licence za njega!!!

Sedi di si , ni za di si nisi.

pre 11 godina

To je taj tim koji zadnjih 10 godina gde god je ucestvovao, ucestvovao je uz pomoc nekakvih pozivnica, zelenih karata, trt mrt. Sve sami uspesi nanizani. Ali dobro, nek probaju panteri malo nize lige evrope pa da vide gde su. Mada trenutno nisu ni za to.

bojan

pre 11 godina

Evo nam dobre prilike i valjanog razloga da napustimo jadransku ligu koja je od početka bila storena samo sa jednim ciljem a to je uništavanje Srpske košarke. Samo treba da budemo složni. Sa druge strane nisam siguran da će se tako nešto dogoditi jer će Crvena Zvezda kao i prošli put kada su svi bili protiv Jadranske lige izdati interese Srpske košarke.

neko iz mase

pre 11 godina

"Takva odluka je veliko priznanje za Zvezdu i dokaz da se klub sa Malog Kalemegdana igrački, finansijski i organizaciono konsoliduje."
Nisam znao da je Mali Kalemegdan u Železniku?

danilidu

pre 11 godina

i Evroligi je jasno da je Partizan ovde veciti sampion,i nikad ga niko nece skinuti u narednih 100 godina tako da nikakve licence za to nisu potrebne,jednostavno,uvek cemo igrati Evroligu!

no

pre 11 godina

Drago mi je samo zbog onih bezobraznih komentara Grobara koji kažu da drugoplasirani tim iz Srbije ne treba da igra u Evropi. Što se Partizana tiče on će igrati Evroligu svejedno sledeće godine, a posle toga ko zasluži.

milos

pre 11 godina

prestanite da spinujete!Klub sa Malog Kalemegdana se ne takmici jer je zamrznut.Klub koji je dobio mogucnost da igra Evrokup bez kvalifikacija je iz Zeleznika,Stjepana Supanca 15a,11000 Beograd

OLLI

pre 11 godina

Sad ocekujem Todorica da kaze da je ovo sve iz Zvezdine kuhinje, kako je ovo rezultat hajke svih na Partizan, kako su sudije krive, kako je Pesic kriv, kako Covica nije sramota itd...

Krudisha

pre 11 godina

Koliko buke da bi dobili taj coko moko kup. Pazite kad vam zreb dodeli austrijance ili bugare, Zeleznik ce da se trese. Ma pricace Evropa o novoformiranom klubu iz predgradja. Ja da Vam kazem.

Marko

pre 11 godina

Grobarcici zovite nas klub kako god hocete, mislite da nas boli uvo za to, samo se vi drzite vaseg tegeltije i daleko cete da dogurate...
Vi nestajete kao klub, dovidjenja, pozdrav od malog kluba iz "zeleznika"

marko

pre 11 godina

Bravo Covicu, bio sam skeptican kada si ulazio u nas klub ali posle godinu dana treba reci da si dobar posao napravio. Evrokup, nema vise dugova, obezbedio budzet, vratio navijace! E sad zadrzi Pesica i dovedi Rakocevica obavezno i nista nas nemoze zaustaviti! Euroliga je nasa!

čikadača

pre 11 godina

Uf,dobro je.To znači da Rakočević neće doći sigurno,pošto je izjavio da ga to drugorazredno takmičenje ne interesuje.I još nešto je tu interesantno:sport gubi svoj osnovni smisao.Više nije bitno ko je bolje plasiran,bitno je ko ima bolje veze,više para.Kupio mi tata klub,sad kupio i evropsko takmičenje,imaću o čemu da pričam unucima.Bruka i sramota.
I da zaključim:Zvezdu kako god se zvala nikad neću voleti samim tim što navijam za Partizan i ne može mi biti drago ništa u vezi tog kluba,mene što se tiče voleo bih da nestane to SD.

tegeltija, zvezda, diva, svejedno, jedan klub vredi onoliko koliko vrede njegovi navijaci,

pre 11 godina

ja zaista ne mogu da shvatim navijace partizana
eto, imate 11 godina trofeje, a vi i dalje mrzite sve sto je crveno belo, zapitajte se dal ste vi normalni, mi zvezdasi realno vise volimo fudbal a fkcz je mezimce svih zvezdasa, a za veliku vecinuy navijaca zvezde, mi kosarku pratimo od novembra do marta, kad nema fudbala,
jeste, volimo i kosarku, zelimo i mi da uzmemo ponekad neki trofej, da se ne lazemo, ali su fascinante te vase mrznjostavske izjave,
prvo kazete da smo diva i fmp, a onda u nastavku recenice kazete kako nismo zasluzili wild card, pa odlucite se, ili smo diva fmp ili zvezda
ako smo fmp, onda imamo par polufinala evrokupa iz 2000tih, dve aba prva mesta, i gomilu asova iz skole, a ako smo zvezda, opet smo velikan u basketu, koji istina nema uspeha kod kuce od 1998, ali i dalje ima veliki broj trofeja, kupova, vise navijaca (evo sad smo i taj mit srusili ko je najbolji dvoranski navijac i objasnili vam kako se navija u kosarci, samo sto ona nas ne zanima kao fudbal, pa se ne palimo kao vi, vise znaci nama recimo pobeda protiv anorhosiza u fudbalu, nego da dobijemo asvel u basketu, bas nas briga ),ali postujemo i vasa ostavrenja iako ste dolazili na necastive nacine sve dog nas nista unisitli, termini poput belog medveda i milojevica, su se zaboravili, gepokovanje i slicno, takodje,
dobli smo wil card, imamo trenera, igrace, navijace, sa hocete vise,
ah da , vi imate 11 trofeja za redom, pa dobro, mi se neljutimo, treba jos da radimo

Milan

pre 11 godina

A zasto se vi grobari toliko palite,sta ima veze ako je Zvezda dobila Evropu? To je dobro za nasu kosarku! Partizan ima problema da dobije A licencu zbog ljudi koji ga vode,jer su nesposobni da to urade vec godinama!

Mirko

pre 11 godina

Topalovici,pre nego pocnete da komentarisete ovu vest,probajte da se setite kako je partizan kao petoplasirani tim tadasnje Jugoslavije igrao prvi KES u fudbalu.To je cinjenica kojom se hvalite ali nikako da objasnite kako se to dogodilo.

Aca

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!

zini

pre 11 godina

Ono kad Covic junior drzi u igri klub Covica seniora u Covicevoj hali u Zelezniku, a naivni navijaci ubedjeni da je to zvezda...11 godina za redom sprdamo se s bedom!

krompir-pire

pre 11 godina

Aba liga polse regularnog toka sezona 2012/2013
1.Crvena Zvezda Diva 20-6
2.Partizan 19-6
3.Radnicki 18-7
4.
5.
6.Upisite koga hocete



Zvezda i Partizan direktno u Evroligu,Radnicki u kavalifikacije za Evroligu...
Ajmo Srbija i Srpski klubovi,ovaj sistem mi se bas svidja i bice dosta zanimljivije...

misa tumbas

pre 11 godina

nista novo sto se tice A licence. ostaje nam da, kao i svake godine, putem novih arsina dodjemo u priliku da igramo u evroligi.

ova vest je vise vazna za komsinicu i njenoga brata blizanca.

Woodchuck

pre 11 godina

Šansa za komšije da opet brukaju obraz protiv bugarskih, letonskih i holandskih velesila od klubova i igrača. Da se makar možemo i utorkom slatko smijati dok čekamo utakmice Eurolige u sredu i cetvrtak. Da vidimo da li će master Splinteru i Ćokijui tu da smeta savez i da li će i tu dozvoliti da drmaju konstrukcije koševa, gađaju protivnici itd...

Bojana

pre 11 godina

Da li je moguce da nas toliko mrzite?? Ali stvarno vas pitam. Toliko, da vas boli to sto smo dobili wildcard. Vas, koji osvajate titule poslednjih 11 godina bez prestanka? Ja u neke stvari prosto ne mogu i ne zelim da poverujem..

Mike

pre 11 godina

BC Azovmash (Ukraine) Banvit BK (Turkey) KK Buducnost CEZ Nymburk (Czech Republic) Belfius Mons-Hainaut Telenet Oostende(Belgium)BC Donetsk(Ukraine)FC Bayern Munich Fraport Skyliners(Germany)GasTerra Flames (Netherlands)KRKA Novo Mesto Lukoil Academic(Bulgaria)PGE Turow (Poland) VEF Riga(Latvia)
Ovo je spisak nekih od ucesnika proslog Evrokupa . Sad jedno pitanje za grobare smatrate li da od vecine ovih kluba Zvezda nije bolja cak uz svu vasu mrznju prema njoj. A i molim vas grobare da mi pojasnite sta vam smeta cinjenica da Zvezda igra evropu da li je to na stetu vas ili se vodite naopakom logikom da vi morate jedini da igrate evropu da bi bili priznati u Srbiji? Ja navijam da iduce se godine ponovi 2005 i F8 gde su srpske ekipe ekipe zauzele vodeca mesta i time da sva tri nasa predstavnika zauzmu mesto u EL.I time da pokazemo Hrvatima i Slovencima ko je glavni . Vi grobari ne ? Zasto ? Ne razumem ovde neke koji prigovaraju da Zvezda ne treba da igra Evropu a npr Krka iz Novog mesta. Evo jadranska liga je nadjjacala sva nacionalna takmicenja i to je lose ali je tako mi treba da se organizujemo i da nateramo Hrvate i slovence da usled buducih dugogodisnjih , nadam se,neuspeha sami napuste ovu ligu. Zato braco pamet u glavu i svi zajedno u EL

xxx

pre 11 godina

sta se ovi raduju?ne igraju u evroligi vec sa prvakom Bosne,Madjarske,Letonije,pete ekipe Grcke,Nemacke,ali i sa prvacima Kipra,Finske,a bogami i velesile Malte.sa vama uvek komedija .11 u nizu.pozz

Flynn

pre 11 godina

Partizan je najbolji tim i igra najjace takmicenje. Zvezda je igrajuci finale pokazala da je drugi najjaci tim i igra slabije takmicenje. Sve ostalo su kompleksi, sto funkcionera sto navijaca Partizana ali to je njihov problem.

Babin_zub

pre 11 godina

Jedva su docekali da Partizan ne prodje grupnu fazu pa da im uzmu A licencu.Heh,al ste ih bar godinama u nazad mucili prolaskom i svaka cast na tome.

smeker

pre 11 godina

Niko i nikada sa ovih prostora nece dabiti A licencu ali isto tako sem Partizana tesko da ce iko videti Evrope ,mislim prave ne ovo drugorazredno...

Zapanjićemo Evropu

pre 11 godina

Jedva čekam da se "agresivna igra" predstavi Evropi. Kad počnu "propeleri" da rade, koje će to zaprepašćenje da bude. Daj Bože da do poluvremena ostane neko bez pet ličnih. Pa će onda Toša i Tole da budu krivi...

StjepanaSupanca2

pre 11 godina

Ocekivano.Zvezda je ipak institucija sa najboljim navijacima u evropi,najboljim trenerom,juniori igraju svake godine f4 evrolige.Malo li je?
(zarko, 20. jun 2012 15:53)

Zvezda je zamrznuta zbog bankrota na 5 godina, a ti od muke navijaš za FMP.
Baci oko u Privredni registar...

Alex Ryan

pre 11 godina

Navijati za Zvezdu je stvar kucnog vaspitanja.
(Veerghoen, 20. jun 2012 16:33)

Da, videlo se to u 4. utakmici finala u zelezniku. Sjajno vam je vaspitanje.

zilijen

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!
(Aca, 20. jun 2012 18:20)

Brate kako je tebi dobroooo ... reci mi sta koristis ?

Diva? Zar to nije JK?

pre 11 godina

(tegeltija, zvezda, diva, svejedno, jedan klub vredi onoliko koliko vrede njegovi navijaci,, 20. jun 2012 18:37)

Eto jel ti lakse kada si se nalupao? Te price kako ne volite kosarku mozes okaciti macku o rep! Ne pratite kosarku zato sto niste osvojili titulu 100 godina,pa onda smisljate razloge zasto ne dolazite...Mit o navijacima je odavno razbijen...Za nas drugi kazu kakvi smo navijaci,a za vas samo VI i apsolutno niko drugi...I ako ti ono divljanje nazivas navijanjem i navijacima,onda vazi ono pravilo cime se budala ponosi pametan se stidi...A ono tvoje mezimce ce isto zavrsiti kao i VK i KK,e sad da li ce se "vencati" sa Radom,Javorom ili nekim trecim ne znam,ali tvoje mezimce polako umire...Kontam da ste se navikli posle 5 godina,pa ostalih 5 i vise vas ne brine,posto znate da necete nista osvojiti,osim naravno uteha kupa...A o tome koliko mrzite Partizan i koliko hocete da osvojite titulu i u kosarci i u fudbalu se videlo kada ste baraznom paljbom sprecili igrace Partizana da udju u svlacionicu,i po pljuvanju igraca i trenera...Po tome se vidi koliko vredite vi navijaci i vas klub,po toj vasoj logici...Srecno u tom "drugorazrednom takmicenju" i da pobedite taj Asvel konacno!

Marija

pre 11 godina

Milane sta ce partizanu A licenca kad on i bez nje igra euro ligu svake godine?! A o tome koliki je jaz u kvalitetu izmedju Partiza i Zvezde treba da brine Zvezdina uprava!!! PARTIZAN SAMPION!!!!

Silver Surfer

pre 11 godina

Nije mi jasna ta histerija navijaca crno-belih. Nisu dobili licencu, ali, igrace Euroligu. Zvezda se uvalila u Evrokup i ne vidim sta tu ima lose. Cinjenica je da su crno-beli lose prosli, bolje reci izvisili su jos jednom za nesto sto im se ko sarena laza obecava godinama. Realno, sa igracima kakve je imala u ovoj sezoni pitanje je da li je Zvezda uopste za Evrokup. Ako se nesto promeni bice to fina prilika da se igraci kale kroz malo jace utakmice. Nekako mi je i jasno zasto je ABA liga nadjacala nacionalne sampionate. Jednostavno, jace takmicenje svima odgovara, samim tim ekipe ce fokus prebaciti na te utakmice dok ce manje, vise rekreativno igrati domace prvenstvo. Pa partizan je bolje rezultate u Euroligi poceo da postize kada je krenuo da se takmici u regionalnoj ligi. I stvar je tu vise nego jasna, jace takmicenje stvara igrace. Kada nase prvenstvo bude imalo pribliznu jacinu regionalnog takmicenja mocicemo da se zapitamo u ispravnost participiranja u istoj.
Niko ne moze osporiti 11 titula crno-belih. Kako god neko gledao na njih trofeji su jedino merilo u sportu. Medjutim, kada je kosarka stvarno vredela na ovim prostorima, a to je bilo u SFRJ, crno-beli su osvojili 4 titule i u sedamdesetim jednom ispali iz lige. Ako nista drugo, luksuz ispadanja Zvezda sebi i navijacima jos uvek nije priustila.

amater analitičar

pre 11 godina

Sa malim zakašnjenjem od 10-ak godina, čestitam svima koji su sa Čovićem, Liscem, Zmagom Sagadinom, Danilom Mitrovićem i sličnima radili na ovome.
Trud vam se najzad isplatio, sada ste najzad preko Jadranske lige obesmislili domaću košarku.
Od nekada fenomenalne YUBA lige iz koje smo imali igrače za medelje sa svakog velikog takmičenja, sada smo došli dotle da ni za KK Partizan nema mesta u Evro-ligi.

raucher

pre 11 godina

Licence ce dobijati timovi poput Efesa, Milana i Besiktasa koji ucenike osnovnih skola dovode na utakmice da se ne bi igralo pred praznim tribinama a Partizan koji zivi na kosarku treba, pored nekih belgijskih i poljskih novokomponovanih kosarkaskih ekipa, da trazi svoje mjesto koje oduvijek u biti ima u evropskoj kosarci.

milito

pre 11 godina

Na osnovu ceka neki ljudi sebi daju za pravo da kazu da su oni (navijaci fmp-a,zvezde ili kako vec) bolji dvoranski navijaci?! jer na osnovu pljuvanja, drmanja kosa, ceka?! decace, navijali bi vi u basketu da imate za koga da navijate, da vam tim igra u evropi, i nemoj te fore da vam je fudbal sve, secam se samo pocetka sezone, nije se moglo ziveti od vasih vesi i nekog prijteljskog meca sa bajeronm moz misliti, bajern u basketu..a pred nama su redom padali, barsa,pao,oly,macabi,real, dakle mnogo vece ekipe od asvela koga si ti citirao,hala uvek puna, a da nepricam o mecevima igranim u areni. ja ne znam kada bi vi napunili arenu, izuzev koncerta ljube alicica!!!

fenomen

pre 11 godina

Uh kako je pocelo pa sledece sezone ce nasoj "sledecoj sezoni" poceti da salju pozivnice za torente...
Cuvajte se Azovmasa i Nimburka...
Ova sezona je za nas Partizan jako bitna. Menja se format takmicenja EL i jako je vazno proci prvu fazu. Prva faza 10 utakmica( pet kod kuce) i prolazak garantuje jos 14 utakmica (sedam kod kuce) i to je prilika da se u drugoj fazi gde ce svaki protivnik biti veoma atraktivan napuni Arena nekoliko puta i stvori stabilnija finansijska situacija.
Probati dovesti dobra pojacanja (Rasic, Aleks Maric, Musli) odmah na pocetku kako bi se ekipa uigrala za prvu fazu.
Poz...

roman

pre 11 godina

Veliki sam navijac Partizana i veoma volim kosarku,i naravno da mi je drago zbog Zvezde, jedino me cude ovi iz kg,sto se ne prijave bar za eurochallange cup,zbog grada i iskustva... nije to lose za njih

1Tim

pre 11 godina

"Zvezda će sledeće sezone igrati u regionalnoj ABA ligi, a u ovom trenutku je gotovo izvesno da će ostati bez mesta u Evrokupu, posle promene sistema takmičenja.

„To drugorazredno takmičenje me ni ne zanima“, istakao je Rakočević." :D

ciganDOgroba

pre 11 godina

Uspeli smo da konacno ubijemo domace prvenstvo i da o ucescu nasih klubova u Evropi odlucju vlasnici Jadranske lige . Dok nasi klubovi pune dzepove privatnom preduzecu sidro i dok podizu rejting lige,nasa domaca liga je konacno mrtva. Klubovi iz HR,BiH,SLO su smesni naspram nasih ( FMP ima vise titula na Jadranu od svih njih zajedno) i umesto da gledamo sebe i da razvijamo kosarkaske centre poput Cacka,Kraljeva,NS-a... mi za sitne pare drzimo kakav takav rejting toj Jadranskoj ligi i to je dovelo do toga da nasa liga vise ne odlucuje ni o jednom mestu u Evropi

z

pre 11 godina

Posle par godina kada sam se stvarno i nadao A licenci, ove godine sam znao da je nikada necemo dobiti. To je rezervisano samo za bogate ocigledno.

my way

pre 11 godina

Sramota, sto su Belgiska, Nemacka i Francuska liga povlascene da imaju direktnog predstavnika a mi, Hrvati, Slovenci uslovljeni da igramo regionalnu ligu, nek njima oforme "slepac" ligu pa nek se 5 zemalja bori za jedno ili dva mesta u Evroligi. Bojkot tzv Jadranske lige, lige Bratstva i ubistva. Bojkot!
(Zoran, 20. jun 2012 20:01)

Tako je! Borba protiv regionalne lige je borba na prvom mestu za zdrav razum, a onda i za kosarku i sport uopste!

Vuja

pre 11 godina

Ovo je strasno kakvu su odluku doneli,pa tek ce sada gospoda iz Slovenije da namestaju utakmice,kada je Pesic govorio o neregularnosti ABA lige vi ste ga pravili ludim,ako se po ovom sistemu ulazi u Euro ligu nema svrhe ostajanja u ABA ligi.

I ako sam zvezdas pre sam za varijantu da ako treba partizan igra narednih 50 euro ligu,ali da dignem nas sistem takmicenja na veci nivo.

Kao prvo Slovenci nezasluzuju da imaju toliko klubova u ABA liga,jer nemaju kvalitet.

Kada cemo da pocnemo da gledamo nas interes,zasto nestvaramo igrace,zato sto isti ti igraci ne mogu da igraju protiv nasih timova,nemaju jake utakmice u Sezoni.

Mi smo jedina drzava u svetu,koja je evropski I svetski prvak u kosarci a nemamo svoju ligu.

Talentovana smo nacija sto se kosarke tice,a nemamo svoju ligu,uprapastili smo nasu kosarku.

Ne zna zasto neko misli da je nasa liga slaba,imamo Partizan,Zvezdu,Hemofarm,Radnicki,Vojvodina,pa I Radnicki beograd,svako svakog moze da dobije.

Kosarka nam izumire zbog interesa Slovenaca,ako smo se zeznuli I usli u aba ligu nikad nije kasno da izadjemo,pogotovo sada oko ovih uslova oko eurolige.

Mislim da ce ova sezona biti jedna od najneregularnijih,jer Hrvati I Slovenci imaju pare I namestace utakmice,a mi Srbi cemo da se pljujemo izmedju dok Hrvati I Slovenci profitiraju.

zoran

pre 11 godina

Ocekivano.Zvezda je ipak institucija sa najboljim navijacima u evropi,najboljim trenerom,juniori igraju svake godine f4 evrolige.Malo li je?
(zarko, 20. jun 2012 15:53)

Pa malo je druze. Zapravo ravno NULI.
Partizan 11 godina shampion....malo li je...???

Zoran

pre 11 godina

Sramota, sto su Belgiska, Nemacka i Francuska liga povlascene da imaju direktnog predstavnika a mi, Hrvati, Slovenci uslovljeni da igramo regionalnu ligu, nek njima oforme "slepac" ligu pa nek se 5 zemalja bori za jedno ili dva mesta u Evroligi. Bojkot tzv Jadranske lige, lige Bratstva i ubistva. Bojkot!

Nataeos

pre 11 godina

Veliko priznanje!!!! Prekinite te gluposti, svake godine ista prica i za Partizan o licenci i za Zvezdu...svake godine nesto izmisljaju..nisu daleko od uefe

Nenad

pre 11 godina

Jos jednom se dokazuje da nas drnda kako ko hoce. Sad moramo da se borimo sa hrvatima, slovencima, crnogorcima za mesto u evroligi umesto da napravimo nasu jaku ligu, nas pobednik ide lepo u evroligu i cao zdravo. Zvezda pravi dobar dugorocni plan, Partizan uvek jak, Vojvodina sve bolja, Hemofsrm finasijski stabilan, odlicna prica napravljena u Kragujevcu a mi i dalje uzimamo mrvice iz ABA lige, bar koliko nam dozvole.

Su Storm

pre 11 godina

@(Silver Surfer, 21. jun 2012 00:38)
Ovakav komentar moze da ostavi samo onaj ko je o kosarci u 20. i pocetkom 21. veka jedino citao. Niko ne osporava titule Partizana osim tebe koji tvrdis da ih duguje regionalnoj ligi. Upravo od ulaska u nju u Srbiji se igraci vise ne stvaraju jer je prica svedena na par klubova. Talenti se razvijaju treninzima u timovima sirom Srbije i igranjem protiv najboljih u zemlji, a ne u Jadranskoj ligi. Lako je kad igrac odskoci kvalitetom od ostalih u Srbiji, on je vec gotov proizvod. Upravo si ti naveo najjace argumente protiv regionalne lige kad si opisivao kako izgleda domace takmicenje sada, a da toga nisi ni svestan.

partizan iznad svih

pre 11 godina

Aba liga polse regularnog toka sezona 2012/2013
1.Crvena Zvezda Diva 20-6
2.Partizan 19-6
3.Radnicki 18-7
4.
5.
6.Upisite koga hocete



Zvezda i Partizan direktno u Evroligu,Radnicki u kavalifikacije za Evroligu...
Ajmo Srbija i Srpski klubovi,ovaj sistem mi se bas svidja i bice dosta zanimljivije...
(krompir-pire, 20. jun 2012 19:10)

Ovu SCI-FI racunicu ne moze ni Ajnstajn da objasni! Prvi 20 pobeda a 6 poraza, a drugi 19 pobeda a 6 poraza!?? A sta je sa utakmicom manje?? Cak i Radnicki sa 25 utakmica a zvezda sa 26? hahaha
P.S. Prvoplasirana zvezda bg diva!?? ahahhahahahahha

dovla

pre 11 godina

realno nasa liga zasluzuje dva predstavnika u evroligi,partizan je imao dosta uspeha u poslednjih par sezona i zasluzio je a licencu tako da bi trebali dva da imamo.ako tamo neki nemci i francuzi imaju po dva a ponekad i tri predstavnika mozemo i mi.. a za evro kup nemam reci.da u tom takmicenju nema mesta za nasa dva predstavnika nego moramo da molimo za jednog to je sramota.

mare

pre 11 godina

Prvo da pozdravim sve navijace jugoslovenskog sportskog drustva i da im se zahvalim na lepim zeljama , a drugo mozda bi dobili A licencu da ste igrali sve utakmice u areni a ne u 'paklu' pionira , posto evropu ne zanima taj pakao ! A mi cemo , 2013/2014 lepo igrati sve utakmice u areni i dobicemo A licencu kao klub sa najvise navijaca ! I mislim da je realno da dva kluba idu u evro ligu a treci u kvalifikacije jer nema na balkanu kvaliteta za vise !!
(Aca, 20. jun 2012 18:20)

Ja mislim da tebi i slicnima treba neka detaljna analiza ovih bisera od izjava! Dobicete A licencu? Igracete u Areni? Evroliga??? Dobro jel ste vi navijaci iz Zeleznika normalni? Uostalom sta se i ja majem sa vama, eto vam Evrokup naredne sezone, oprobajte se sa prvacima Bosne, Malte, Ceske... posto grupnu fazu ne mozete ni da prodjete pa da se sastanete sa timovima iz druge Spanske, Italijanske i Nemacke lige.. Zapitajte se sta ce te raditi naredne godine kada u Jadranskoj ligi budete bili po 6 put pri samom dnu!??

Silver Surfer

pre 11 godina

@ Su Storm
Koliko vidim ovde postoji sveopsta teza da je najbolje da se mi zatvorimo i budemo dovljni sami sebi. Bilo da je u pitanju basket ili da su u pitanju lubenice iz uvoza kojima nasi proizvodjaci ne mogu da pariraju. Niko ne pokusava da nadje nacin i model funkcionisanja vec se jednostavno pribegava najjednostavnijem resenju, ravno ponasanju razmazenog deteta, istupanjem iz regionalne lige ili zabranom uvoza kada je u pitanju bostan.
E sad mi treba da se zapitamo da li su Slovenci ili Hrvati razlog nasim nejedinstvenim nastupima vezanim za regionalnu ligu, ili to vise govori o nama a mnogo manje o njima. Ali, uvek je bolje kada moze da se upre prstom u drugoga.
Koliko sam upoznat, a imao sam prilike da razgovaram sa trenerima razlicitih kolektivnih sportova, dobri treninzi i jake utakmice stvaraju igrace. Jedno bez drugog ne ide. A u kosarci, na nasu zalost, jace takmicenje od regionalne lige ne postoji. Najbolji primer za to je Zvezda. Deseta u regionalnoj ligi, a finalista domaceg kupa i playoff-a.
S druge strane niko ne moze da natera ni Partizan ni Zvezdu da na ustrub sopstvenog interesa, sportskog i svakog drugog, izigrava cirkusku atrakciju kojoj ce biti zadatak da utice na razvoj kosarke u Srbiji. A ako nema interesa da se kosarka igra po Srbiji zasto bi, partizan, Zvezda i svaki drug klub sa malo vise ambicije koja prebacuje ovaj domaci plot, bili taoci jednog takvog stanja.
A kad prestane da se kuka i pocne da se radi bice i igraca i rezultata.

Dzamburu 'n Koma

pre 11 godina

Da li cemo da pljujemo Evroligu, ako se desi da sledece godine Partizan i Zvezda ili Radnicki budu medju 3 prvoplasirana tima u ABA ligi i zasluze mesto u EL..
Mislim da bi kosarkaska Srbija trebalo u tom smeru da razmislja, kako sad doskociti onima koji su Nas u ovu corbu ubacili, a ne da se medjusobno prozivamo..hajde da uradimo nesto korisno za sve klubove u Srbiji..koga ce biti briga za ova vasa prepucavanja, ako se u sezoni 2013/14 nadju 2 kluba iz Srbije..
Hocemo li se jednom udruziti za dobrobit Srpske kosarke?