Fudbal 107

Utorak, 03.04.2012.

14:18

Uskoro hapšenja zbog nameštanja

Generalni sekretar Međunarodnog udruženja fudbalskih profesionalaca Teo van Segelen kaže da u Srbiji i Hrvatskoj slede velika hapšenja zbog nameštanja utakmica.

Uskoro hapšenja zbog nameštanja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Ponekad objavljen komentar

pre 12 godina

Neka prvo pohapse sve sudije koje su sudile meceve Barselone i Mancester Junajteda od pocetka sezone jer je vise nego ocigledno da je bilo navlacenja...i jos uvek navlace !

bobcha

pre 12 godina

Dakle Crvena zvezda i Partizan se sele u trecu ligu, i slede prva dva i ujedno i poslednja regularna prvenstva u istoriji Srbije.
Jedva cekam, ici cu na svaku tekmu, bice zanimljivo videti da li ce titule zavrsiti u Subotixi, Uzicu ili na Banjici, Cairu...
(sjajna vest, 3. april 2012 18:53)

Samo se ti nadaj. Zvezda moze samo da ide u drugu ligu jer je namestila prvenstvo kad je Kocic bio golman zvezde, tada su stigli Partizan koji je imao 14 boda viska, a Partizan je namestao poslednjih 20 godina sve. Treba pogledati ko je koliko puta bio sampion od '93 godine na ovamo, pa Obilic sampion 1998 a zvezda gazila partizan sa 4:0, 2:0 i 2:1 u derbijima. Pa finale kupa Obilic - Partizan, Obilic izveo omladinski tim, da bi Partizan osvojio kup, pa Partizan u prvenstvu pustio Obilic da pobedi na JNA, samo da zvezda ne bude sampion.

Ja sam uvek bio za to da se provere sva prvenstva od 93 godine do danas, pa ko prezivi neka prica.

Regularno!!!

pre 12 godina

Prvo im dajte snimak Kupa prosle god... Vosa-Partizan, zatim svake derbi tekme Zvezda-Partizan zadnji pet. god... pa onada ostalo... Samo po redu!!!!
Ajmo Sramotu Napolje!!!

Dzamburu 'n Koma

pre 12 godina

Jujuju... a jadni Evropljani gledaju Srpsku ligu iskljucivo preko DVD-a, pa ne znaju sta kupuju...te im tako dolaze igraci sumnjivih kvaliteta!?
Ako budu zaista cesljali i hapsili BAS SVE, morace poslednjih 10ak titula da raspodele na Javor iz Ivanjice, Mladost iz Lucana i eventualno Napredak..
Pa ne moze FIFPRO da hapsi po Srbiji, mora policija..a policiju Drzi SPS, dok clanovi SPS-a su u gotovo svakom klubu u Srbiji u Upravama!?
Ko koga ovde laze, jedino pate oni sto ostavljaju komentare nadajuci se da ce protivnicki klub ispasti, a njihov ostati netaknut..
REALNO GLEDANO.

1892

pre 12 godina

Ma namestaju i Partizan i Zvezda, i to je jedina istina. Samo zavisi ko je na vlasti. Ali mene odusevljavaju navijaci Zvezda koji uporno forsiraju skracenicu JSD kad spominju Partizan. Samo bih ih pitao: a vi ste osnovani u neko drugo vreme, kad nije bilo komunizma, partije i jugoslovenstva? A da, pa osnovani ste u vreme Cara Dusana.

Predrag

pre 12 godina

hehehe, bice struje, koliko robijasa, samo da okrecu rotor kao u filmu o Konanu, moj patent, struja ima da pojeftini, bicemo lideri u regionu.

JSD ZAUVEK

pre 12 godina

Ej ti 1892, pa sto se vredjas, pa tvom SD i dan danas stoji na grbu da je jugoslovensko, tebi je to normalno?? Zar nije bolje da budete srpsko SD, a?

MilosPFC

pre 12 godina

Nama su 2 titule koje nam je oteo zvezdin drugar Sajber vracene posle 3 godine pavosnaznom sudskom presudom,time je sve receno.Naravno steta je ostala zbog neucestvovanja u tadasnjem Kupu Sampiona,al poenta je ta-ukradeno nam je vraceno pravosznaznom odlukom suda,pametnome dosta.

PimPong

pre 12 godina

Slazem se sa komentarima da se ovakve stvari desavaju i na zapadu, ali da im je lakse da hapse na istoku zbog industrije i novca koji se vrte na zapadu. A komentari da neki igraci koji sa istoka dodju na zapad nemaju kvalitet koji se od njih ocekuje su tacni, ali i normalni. Usput, da li se taj komentar odnosi na Vidica ili Modrica? Kad ljudi idu u novi sistem, nekad im je tesko da se prilagode, ali oni koji su zaista najveci talenti su to i dalje. Ne vazi to samo i za fudbalere vec i za ljude u drugim strukama.

Iskreno, nemam nista protiv toga da se nasi lopovi potrpaju u zatvor, i to podrzavam. Ali me nerviraju stavovi ovih koji tvrde da je zapad cist.

juznjak

pre 12 godina

ovaj neka gleda svoje dvoriste i kvote 1.7 na x kad zabari igraju zadnjih 6. kola.
ili kad je na dresovima najjacih ZAPADNIH klubova sponzor Bwin ili neka druga kladionica?!
i oni pozivaju istok i prete hapsenjima??
licemerje na kvadrat.


...a ovi dole se primili,pa bi im jos saputali ko namesta?!

One night in May

pre 12 godina

Kako to da 'amaterski klub sastavljen od konobara i molera' vodi u sred Londona u ligi UEFA (to je ono takmicenje koje pocinje u septembru, kada se vi okrenete domacem prvenstvu i kupu) vodi protiv jednog Totenhema 1:0 do 60-og minuta?

A onda se zapitajte kako to da se navijaci ni malo ne pobune kada 'evropski gigant najveci klub jugoistocne galaksije sa istim takvim navijacima' ispadne u ekipe koja u grupnoj fazi uzme DVA BODA, ukupnim rezultatom ŠEST PREMA JEDAN (pocasni pogodak postignut iz poklon penala).

Ili kad gube od raznoraznih Levadija, primaju golove sa pola terena i slicno...

Ili je to 'realnost' vec godinama za jednog 'giganta', ispadanje u julu u PREDKVALIFIKACIJAMA za evropska takmicenja?
Sta ima da se vracaju dani stare slave kad se niko ne buni godinama vec za ispadanja u julu, izgleda da su zadovoljni navijaci tim dometima...
(mikiPFC, 3. april 2012 17:34)

Petah Tikva - mesto u nedodjiji najvece izraelske pustinje, tamo se ne ide, cak ni u slucaju preke potrebe. Sest, prijatelju, sest su vam skucali nasred vaseg u gej bojama "stadiona" - komada sest, prijatelju!!! E to savrseno precizno odslikava proslost, sadasnjost i buducnost vojnog kluba...

dr. arslanagic

pre 12 godina

Sto se palite ljudi, pa liga sampiona je namestena i zna se unapred ko je osvaja a kamoli ova nasa pilicarska.
Namestanje je sastavni deo sporta!

GORAN NS

pre 12 godina

A kad u predzadnjem kolu kod Talijana dodje x 1,35 ko onda odgovara Galijani ili sam Berluskoni,ma ajte molim vas pa gde toga nema!!!!

sjajna vest

pre 12 godina

Dakle Crvena zvezda i Partizan se sele u trecu ligu, i slede prva dva i ujedno i poslednja regularna prvenstva u istoriji Srbije.
Jedva cekam, ici cu na svaku tekmu, bice zanimljivo videti da li ce titule zavrsiti u Subotixi, Uzicu ili na Banjici, Cairu...

djordjevic

pre 12 godina

Ali najjaci su ovi sto misle da je namesto samo Partizan ili samo Zvezda ili samo Tole...Ljudi, ako se ovo sprovede kako treba (a nece sigurno), nasu prvu ligu ce moci da igraju samo selekcija osnovnih skola dok se ostali oporave iz teranja u nize rangove. Jel misli neko STVARNO da ima nevinih? Umesto da se svi nadamo da ce BAGRA da padne i da se nadamo istini, mi ovde navijamo za neke poluistine, da komsiji crkne krava, itd...

herrbarny

pre 12 godina

A šta je sa zapadom?
Ko je izmislio kladionice?
Gde je veća lova na zapadu ili istoku?
Licemeri jedni lopovski,prvo treba vas sve pohapsiti.
Svako zna,da kladionica ne bi bilo,kada bi svi rezultati dolazili realno,ali vi ste preterali u nameštanju mečeva.Postali ste pohlepni i nezajažljivi.Ne date ni 5% šansi igračima.Klađenje na sportske mečeve je zahvaljujući vama izgubilo svaki smisao,strast i zadovoljstvo.
Zato pre nego što počnete da pljujete po ovom nesretnom istoku(gde se isto nameštaju mečevi)prvo krenite od sebe.
Nemojte samo reći da ovo nije tačno,ima milion primera nameštanja,ali me mrzi više da pišem i ovo je mnogo.
Jednom rečju,gadite mi se i želim vam sve najgore.Da ima pravde na ovome svetu vi sigurno ne bi postojali.

Kragujevac

pre 12 godina

Samo neka krenu ribu da ciste od glave, bice zanimljivo da se vidi ko ce da prezivi (i da li ce iko uopste) dok stignu do repa...ali, ako ne krenu od glave, nista nisu uradili...

Ja

pre 12 godina

@Dzozey
Pošto se pitaš kako je to partizan uspeo da namešta utakmice u evropi, evo ti odgovora: NIJE NAMEŠTAO, IMAO JE SKOR OD 0-0-6! Dovoljno?

fax

pre 12 godina

A zaista...na koga to misle u FIFPro, a zaista zar je neko nameštao, vidite i sami da ovo nije vest koja je glavna bar u danu u kom je osvanula, dakle nikakvo iznenađenje, to se zna, svi to znaju, i oni od kojih se krade i oni koji kradu i oni koji u otimanju učestvuju...
Pa ko je to kupovao pozicije, ako napišem, neće pustiti komentar, ali ko je bio zadovoljan od 2008. , pa nek se prepoznaju...

A kako da im ne bude astronomski čudno da u zemlji koja je u svetskom vrhu po izvozu fudbalskih talenata rezultatski dominantan klub ne može da pobedi krutodrvene Irske fudbalske polu profesionalce koji poput ovdašnjih radnika trgovinskih centarara produžuju ugovor svakih šest meseci. Neka mi oproste Daf i oba Kina, ali deset fabričkih radnika u polju i Jamajčanski bokser na golu uspeli su da obrukaju ovu naciju žestoko, tako da će Novak morati da odbrani bar još 11 mastersa da bi svojim sportskim uspehom obrisao bruku koju su napravili oni koji od avgusta do maja igraju 20 prijateljskih utakmica, gde protivnik hoće da se "nadigrava". ....
A zaista...kako su samo imali pravo ti irski grubijani da se toliko bore protiv maestralaca koji su koji mesec ranije briljantnom igrom u utakmici koja je zamislite trajala 75 minuta, da 75, jer i u otimanju nekada treba da postoji mera, pa tih petnaest neodigranih minuta sad idu na dušu momcima iz najvećeg grada jedne Srpske pokrajne, inače nekada dela Panonskog mora, na dušu njima, ne čikicama sa zastavicama i kartonima....

A zašto u FIFPro misle da ovde neko namešta, pa nije valjda razlog to što u sredu jedan klub odredi cenu ulaznice 2000 dinara, da bi se gledao fudbal po Džombama, a onda ode u subotu u goste drugom klubu bez 6 prvotimaca, pod izgovorom da su pod virusom, valjda zbog Džombi....

A kako su samo mogli da pomisle da bivši ponajbolji igrači jednog kluba (iz grada pored Zapadne nam Morave) govore istinu da su protiv jednih zapinjali ko volovi zbog obećanih par cigli, a protiv drugih dobijali tačan minut kada da prave penal....

A zašto je nameštanje (pitam ja ove iz FIFPro) to što u maju jedan maleni klub zapinje iz petnih žila protiv jednih, a odmara igrače protiv onih čiji je član uprave baš gazda ovog malenog kluba....

A zašto je nameštanje kada se dva kluba dogovore da svojevoljno promene domaćinstvo zbog blata i nemogućnosti da se tečno igra....

Zaista,zaista

bbbDubrovnik

pre 12 godina

ma daj, glupost, istok Europe je mila majka za zapad što se tiče namještanja. Najgore je što FIFA i UEFA namješaju utakmice i sam predsjednik FIFE Michel Platini, pa sami ste vidjeli namještenu utakmicu ove godine u Ligi prvaka Borussia Dortmund-Marseille (sa 2:0 na 2:3), a da nepričamo o utakmici Dinamo Zagreb-Lyon 1:7(koju su odlučili namjestiti u poluvremenu utakmice doj je još bilo 1:1, pošto su vidjeli da Ajax gubi od Reala 2:0, a taj rezultat je naravno odgovarao Lyonu i normalno Dinamo je primio 6 golova u 25 minuta, a njegovi igrači bježali od lopte ko vrag od tamjana)...

dragan batajnica ukleti grobar

pre 12 godina

Znaci pohapsice sve iz svih nasih liga bez briga.sa njima neka pohapse i nazovi "navijace".Navijaci navijaju na namestenim utakmicama pa stvarno treba biti lud i ici i gledati takva pozorista sa nevestim glumcima.pozdravljam ovu akciju fife i nadam se da ce fudbal konacno da ozdravi pa cu da se vratim na stadione.

sharp

pre 12 godina

A sta cemo sa npr.Engleskom drugom ligom i sl.svakog vikenda 1-2,2-1 i stalno neke ''kardinalne'' greske odbrambenih igraca,golmana-ko prati zna o cemu pricam...

mikiPFC

pre 12 godina

Kako to da 'amaterski klub sastavljen od konobara i molera' vodi u sred Londona u ligi UEFA (to je ono takmicenje koje pocinje u septembru, kada se vi okrenete domacem prvenstvu i kupu) vodi protiv jednog Totenhema 1:0 do 60-og minuta?

A onda se zapitajte kako to da se navijaci ni malo ne pobune kada 'evropski gigant najveci klub jugoistocne galaksije sa istim takvim navijacima' ispadne u ekipe koja u grupnoj fazi uzme DVA BODA, ukupnim rezultatom ŠEST PREMA JEDAN (pocasni pogodak postignut iz poklon penala).

Ili kad gube od raznoraznih Levadija, primaju golove sa pola terena i slicno...

Ili je to 'realnost' vec godinama za jednog 'giganta', ispadanje u julu u PREDKVALIFIKACIJAMA za evropska takmicenja?
Sta ima da se vracaju dani stare slave kad se niko ne buni godinama vec za ispadanja u julu, izgleda da su zadovoljni navijaci tim dometima...

s.

pre 12 godina

cist kapitalizam: hagu je potrebna nova funkcija.

u ostalom podrzavam uklanjanje mafijaskih struktura iz sporta – i ako smatram da sisifos ima vise izgleda da izgura svoj teret do vrha, nego sto bi neka cistka uspela. ali dobro.

fkr1958

pre 12 godina

Kad ce poceti ispitivanje transfera i koliko ko uzima para? Evo Rad ima po transfermarktu profit od 1.190.000,a za Batesa,Borjana i Kokovica je uzeo minimalno jos 300000, a imamo zabranu igranja na svom stadionu jer propada i ne ulaze se u njega. Znaci pare idu negde drugo,pa bi bilo lepo znati gde? Naravno nije samo Rad klub u kome ima muljanja,vec svaki klub u drzavi!
A sto se tice namestanja,zna se ko to najvise radi,naravno BLIZANCI!

weaponx

pre 12 godina

@Marko Vozdovac

Titula jeste vracena Partizanu ali nakon nekoliko godina. Partizan je imao jednu od najacih ekipa u svojoj istoriji tada+ vi ste u ponovljenoj utakmici pobedeli taman sa toliko razlike koliko je zvezdi bilo potrebno za titulu. Nije li to malo cudno posto u prvoj utakmici niste pobedili. Ekipa protiv koje ste igrali cele sezone nije primila toliko golova koliko je to kolo primila.

pfc

pre 12 godina

Imam pitanje za navijace Zvezde koji tvrde da Partizan namesta a da je njihov klub najposteniji na svetu - zasto je Partizan izgubio 4 boda u prva 2 kola ?

Nisam znao da ekipe koje namestaju tako olako gube bodove...inace dobro kaze moj cale "Pa nece valjda Zvezda da ima sve pobede do kraja prvenstva, to je nemoguce"

Ili je mozda moguce ? Vec vidim da je pocelo cuveno Zvezdino (namesteno) prolece

milan

pre 12 godina

Ja sam prosto odusevljen da vidim da ima ljudi koji su razocarani ovom vescu.
Da li je moguce da ima ljudi kojima je bitniji uspeh voljenog kluba od hapsenja kriminalaca. Namestanje utakmica je ozbiljan kriminal, i pritom iskustvo govori da namestanje utakmica nije jedino "radno mesto" doticnoj gospodi. Mislim da bi se podobro vecinski deo upuknog kriminala u ovoj zemlji iseko ovom akcijom.
Zato, akcija sto pre i svuda!

ralexic i

pre 12 godina

nije dinamo iz zagreba sam namestio utakmicu sa francuzima ali oni su on tj.nisu istocni balkan i to se na njih ne odnosi.ispada da smo mi za sve krivi pa i za pomenutu utakmicu pod sifrom 1:7.sto se tice nase lige izbacite ih samo iz kladionica i bice sve ok.tesko je dokazati namestaljke a fudbaleri lako menjaju iskaz npr.slucaj dzajic.

uvek sa tobom!

pre 12 godina

Neka zvezdana spremi za trecu ligu! Tamo mozda i bude prva!
(Vlada, 3. april 2012 14:50)


Jeste sinak, Zvezda najvise namešta i plaća.
Znaš samo koliko smo platili Olimpicu iz Marseja...
..ne smem ni da ti kažem ;)

dzozey

pre 12 godina

Hehe, Zvezdasi samo misle na Partizan, ali kad pocnu hapsenja bice cutanja. Ne namestaju klubovi, vec kriminalci koji imaju neke veze s klubovima, a ima ih u svakom klubu. Samo ogranicen covek moze da misli da je Partizan uzimao titule zbog namestanja. Utakmice se namestaju zbog kladionica, a ne zbog titula, jer nikakve to nisu pare koje se dobijaju za osvajanje prvenstva. Inace, samo je jedan tim u Srbiji igrao LS i to dva puta...pitam se kako je uspevao da namesta utakmice u Evropi. S drugde strane, jedan tim, koji se inace i najvise zali, ne zna sta je to Evropa poslednjih ko zna koliko godina. Svi kriminalci treba da idu u zatvor, bez obzira iza kog se kluba kriju!!!

Pitanje

pre 12 godina

O čemu vi pišete? Kako Fifa, Uefa ili neki "futbalski organ" mogu da najeva hapšenja? I ko namešta u Srbiji - samo Partizan. Da li je to nova hajka? Jeste. Sve ide iz nečije rupe, pošto je Rad "podcenio" Partizan.

Leteći Cirkus Monti Pajtona

pre 12 godina

Za one mlađe, da pogledaju zbog čega je Šajber 1986. poništio poslednje kolo u kojem se odlučivalo i prvaku,
http://www.youtube.com/watch?v=Fe5AfoVPs10

uz napomenu da je uprava kluba iz Humske uporno tvrdila kako je nevina, dok se normalan svet krstio i levom i desnom.

Slično tome i danas imamo tvrdnje:

http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/karadzic-nasa-liga-regularna-savo-ako-je-tako-ponisticu-celu-svoju-karijeru-40669.html

P.S. Savi svaka čast!

djerman

pre 12 godina

Ma da, u ligi u kojoj jedan klub dominira, a ni jedan ne može da prođe u evropu (ili ako i prođe ima 0 bodova i 0 golova) verovatno je sve regularno a igrači su imali gde da napreduju pa im je cena zato odlična a ovi pokušavaju da skinu cene našim odličnim igračima koji se nisu plasirali ni na evropsko... Takođe ovi iz saveza ne potplaćuju novinara npr politike da pričaju hvalospeve o njihovom dosadašnjem radu i da pljuju po čoveku koji je jedini za ovih 20 godina nešto uradio sa reprezentacijom, kao da sam mu ja obećao platu pa je posle oni skidali, korumpirani su svi u savezu i to sve treba pohapsiti pa nek proba Savo i ekipa, ne mogu biti gori nikako...

Danas

pre 12 godina

Da mi je mozak navijaca Partizana pa da se stvarno odmorim, jer po njima je Partizan najposteniji, ne vide najociglednije ispred nosa i to ignorisu. Klub koji namesti petardu Petah tikvi na svom stadionu je spreman na sve.

hocemo crno bele stolice Tomislave

pre 12 godina

@Vlada, 3. april 2012 14:53)
kakva ti je mladost bila, ne smem ni da zamislim...ups izvini fudbal se igra od 2008-e!!!

Realan

pre 12 godina

Opa, eto Zvezdi još dve-tri titule.
(Dzoka, 3. april 2012 14:33)

Hah ,kako si naivan...Da te ispravim: Opa, eto Zvezdi i Partizanu (i mnogima drugima) 4.liga!

Podsetnik

pre 12 godina

Ista organizacija objavila je u svom izvestaju da je Boban Dmitrovic rekao da je igrao namestenu utakmicu sa Partizanom, pa ih onda on dva dana kasnije demantovao i rekao da nema pojma otkud ta informacija u zvanicnom izvestaju te organizacije. Takodje, igrac Pajovic, nedelju dana nije mogao da se dogovori sa sobom uoci koje utakmice sa Partizanom ga je davio predsednik Borca, na kraju je ispalo da je to bilo u prolecnom delu sezone 2003/2004, kada je Zvezda imala 15 bodova vise od Partizana, i vec je osvojila titulu. I jos sada ovaj unapred zna da slede hapsenja u Srbiji i Hrvatskoj, pa to ni FIFA ni UEFA ne najavljuju tako, ispada da je organizacija igraca ujedno i neka vrsta Interpola, kojoj se javlja kada pocinju hapsenja. Jos samo da saznamo ko je iz Srbije delegirao predstavnike u bord ove organizacije i jos kada saznamo da su svi redom u vezi sa upravom Crvene zvezde, sve je jasno kao dan. Ova organizacija je smesna, a u Srbiji je koriste kao paravan da se ponovi neki Sajber, koji bi Zvezdi van terena dao titulu. Jos samo da se dogovore oko toga koje su utakmice namestene, bar da pogode sezonu.

samrok sila SLUsamrok

pre 12 godina

OOOOOOpa ce nam putuje TOLE iza resetke malo da odmori dosta je namestao i navlacio za JK JSD FK PENALTIZAM TERMO ELEKTRO IGOKEAJ EPS GSP MTS VODOVOD(DRZAVNI PROJEKAT)!!

posteno govoreci *

pre 12 godina

sad je meni jasno zasto delije godinama ponavljaju
da Partizan nije srpski klub :) a da je Zvezda jedini pravi srpski klub :)

SonyArc

pre 12 godina

(Podsetnik, 3. april 2012 15:22)

Ma da Zvezda je toliko jaka da turi svoje ljude u FIF-pro a ne moze da skoloni Toleta?! Sta pricas bre ti? A ocigledno ne poznajes osnovne cinjenice, da je Sajber taj koji je dao Partizanu dve titule preko suda, a ne Zvezdi. Prosto neverovatno sta covek moze ovde da procita.

Manager

pre 12 godina

Mozda samo na nekoj igrici... tesko da ce srpska policija da ih uhapsi. Jedino ako dovedete policiju neke druge zemlje, pa da to ona obavi.

tole

pre 12 godina

Zašto FIFA Pro hapsi mi srbi smo pošteni ljudi netreba nama to........Ovo je najpoštenije liga u evropi to nema nikakve veze ...... ja sam posten ne...namestam utakmice.To sto partizan osvaja vec 4 godine prvenstvo to nisam ovaj.......sta sam hteo da kazem ovaj.........zbunio sam se ,a da nisam ja to namestio da....... to sam hteo da kazem.

Bane

pre 12 godina

Što bi rek'o Bata Stojković u filmu Ko to tamo peva: Zna se ko ovde krade...Komšinica krade 50 godina, Krcun, Udba, Miljanić....i još mnogi, navlačili su titule godinama...e sad kad te k..a više ne diže, e sad ćemo malo da pričamo o poštenju....sve dok vi ne budete prvaci, prvenstvo je neregularno, frka je već razumem, četiri godine, evo sad će i peta...mora na neki način da se prekine ovo...sad će se iz vaše kuhinje pojaviti neki kalčopoli i ne sumnjam u to!

lazio ss

pre 12 godina

Ajmo sada svi, prvenstva su neregularna, da Partizan ne namesta Zvezda bi bila uvek sampion, bla bla bla... A u slucaju da Zvezda osvoji sampionat, ma prvenstvo je regularno sve je sada ok, sad smo najbolji, tra la la... Da se razumemo i navijaci Partizana isto to rade, isto!
Dakle, svi namestaju kako stignu ako uspeju naravno, bez izuzetaka. Budimo realni tako je, samo klinci koji ovde spamuju misle drugacije.

Vule

pre 12 godina

A u zapadnoj Evropi su svi posteni?Pa bas tamo se najvise namesta,samo sto Uefa i Fifa ne reaguju posto su i oni upleteni, a i kada bi se tamo otkrilo,sponzori bi napustili fudbal, kod nas se isto namesta ali nemojte da nam vredjate inteligenciju,pa koliko samo klubova i to najvecih imaju za sponzora kladionice,ma ljdui,fudbal je odavno propao,svi su umesani od uprave do kladionice...

Nenad

pre 12 godina

Momci, ono jeste utorak danas, pa ste se malo odmorili od subotnje kladionice, ali zar se ne secate koliko ste psovali za vikend kada vam je favorit izgubio unapred dobijenu utakmicu, bas zato sto ima na raspolaganju play-off i play-out takmicenje, da se vadi?
Ne nasedajte na ove price, vec vise od 20 godina nam unistavaju sve sto vredi i namecu nam svoje "vrednosti", a ovaj tekst je zapravo u sluzbi klubova i kladionica koji se bore da i u Srbiji prvak ima 10 remija i 10 poraza. Pa ti igraj protiv Partizana za vikend kada se bude sastajao sa Feketicem.

Duck

pre 12 godina

http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/karadzic-nasa-liga-regularna-savo-ako-je-tako-ponisticu-celu-svoju-karijeru-40669.html

Kaže Tole da toga nema kod nas...dakle, razlaz...

Marko Vozdovac

pre 12 godina

@Podsetnik:
Bas lepo sto si pomenuo Sajbera, jedino sto si, kao i svi sa tvoje tribine, zamenio uloge pa kazes da je te godine titula dodeljena Zvezdi, a istina je da je titula poklonjena Partizanu. Ako proguglas, mozes da nadjes da je poslednje kolo (celo kolo, ne samo neka utakmica) ponisteno zbog namestanja, sve ekipe osim Partizana su pristale da ponovo odigraju to kolo, Partizan je ostao bez bodova, a kasnije mu je rezim na sudu poklonio titulu.

czbg

pre 12 godina

Zivim na relaciji beograd-zagreb zbog posla i mogu da kazem da je hrvatska liga najkorumpiranija liga u evropi.. nema vecih mafijasa od njihovih u fudbalu.. Nasa srpska liga jeste takodje kriminalna, ali to je neuporedivo sa Hrvatima. Samo sto su Hrvati par godina ispred nas jer cela drzava skace vec godinu-dve dana na namestanje. Cak i navijaci dinama nepriznaju dinamove titule zadnjih deset godina koliko je to namestanja bilo. Tamo sudije dobivaju pare, pazite sad, "da posteno sude". Dakle oba tima moraju da plate sudiji da posteno sudi, inace sudi kako njemu odgovara.

Jeste da nam je liga losa, ali to u kakvom su blatu Hrvati sa fudbalom toga nema nigde u ervopi.

Deki

pre 12 godina

Očigledno se radi o Zvezdi jer ona godinama ne može da prodje kvalifikaciju za Evropu.Partizan konstantno igra,znači,najbolji je u Srbiji.

pilac

pre 12 godina

Neka zvezdana spremi za trecu ligu! Tamo mozda i bude prva!
(Vlada, 3. april 2012 14:50)
Spremite se da kao vaša crno bela braća iz Torina igrate 2 ligu, sa vašiom filijalom teleoptik...i niz filijala iz 1 lige kao što su Metalac,Smederevo,BSK Borča,Hajduk Kula i ko zna koliko još predednika klubova sedi u vašim upravnim odborima...al ne brinite bar ćete i tamo imat nekih 30-35 bodova od tih filijala pa ćete se boriti za 1 ligu žestoko sa Napretkom,Kraljevom,Donjim Sremom i td...pozz

dojajvar son

pre 12 godina

Kako ce biti hapsenja ako "ljudi iz vlade i policije ne mogu da rese taj problem"? Zasto kontradikcija naslova vec u sledecoj recenici? Zasto Dmitrovic, Pejovic, i FIFPro nisu iznali nikakve dokaze do sada? "Ja sam igrao u namestenim utakmicama, meni su pretili" ne pije vodu. Ko je trazio namestanje, ko je pretio, imenom i prezimenom? Kada? Ispada da je FIFPro smesniji od haskog "tribunala", a da su Dmitrovic i Pejovic jadniji od narucenih svedoka.

brufen od 400

pre 12 godina

ajde boze, pogledaj i nas fudbal makar jednom... daj da pohapse ovi sve ove nase lopurde koje su godinama unistavali sve sto valja. samo su srecni pobegli na vreme i napravili karijere.

HAPSI BAGRU!!!

haha

pre 12 godina

najjaci su ovi sto misle da je samo Partizan namestao.. u ovom delu balkana se namesta od sredine 70ih.. kada su prestali dogovori oko titula po sistemu jedna meni jedna tebi, tek onda onima sa one strane je pocelo nesto gadno da smrdi..

Vlada

pre 12 godina

Ajde malo stavite prst na celo pa razmislite-ko je trebalo da bude prvak svih ovih godina, da nije zvezda mozda, koja godinama nije izbacila neki ozbiljan tim iz Evrope?! Ili Vosa, koju izbacuje vaduz?! Mi smo, osim ove godine, svake igrali grupnu fazu lige Evrope ili sampiona. Da mi je mozak navijaca zvezde na dva dana, da se malo odmorim.

Ludost

pre 12 godina

Namestanja ima kod nas i to je svima jasno.
Medjutim, ovaj "gospodin" prica samo o klubovima iz Istocne Evrope i njihovim "visokim" cenama. Ovo je klasican pritisak na te klubove i obaranje cene igracima, kao da neko kada kupuje mladog igraca gleda kako je njegov tim igrao.
Poenta je da se ne pominju "ozbilje" lige, a svi znaju sta se desava, pre svega u Italiji, u poslednjim kolima, samo sto njih FIFA i UEFA ne diraju. Da je neki klub uradio ono sto je uradio Juve, milan i drugi, ne bi mogli da se takmice u Evropi 10 godina narednih.
Lepo bi bio kada bi pohapsili ove nase mesetare, ali mislim da ce tu neka sitna riba da padne, kao po obicaju, a veliki igraci ce bacati bombe po Piksijevom i drugim dvoristima, naravno nekaznjeno.

Zipo

pre 12 godina

G. Karadzic je rekao da je ovo najpostenija liga u regionu. Bilo je svima sumnjivo u pocetku kako to da visestruki uzastopni prvak jedne sportske nacije, koja zivi za fudbal posebno, ispadne od amaterskog kluba zemlje gde se fudbal trenira po pabovima ali posto je opet ponovljeno da savez radi dobro, onda nema sta da se doda - sve je cakumpakum.

Zipo

pre 12 godina

G. Karadzic je rekao da je ovo najpostenija liga u regionu. Bilo je svima sumnjivo u pocetku kako to da visestruki uzastopni prvak jedne sportske nacije, koja zivi za fudbal posebno, ispadne od amaterskog kluba zemlje gde se fudbal trenira po pabovima ali posto je opet ponovljeno da savez radi dobro, onda nema sta da se doda - sve je cakumpakum.

Danas

pre 12 godina

Da mi je mozak navijaca Partizana pa da se stvarno odmorim, jer po njima je Partizan najposteniji, ne vide najociglednije ispred nosa i to ignorisu. Klub koji namesti petardu Petah tikvi na svom stadionu je spreman na sve.

Ludost

pre 12 godina

Namestanja ima kod nas i to je svima jasno.
Medjutim, ovaj "gospodin" prica samo o klubovima iz Istocne Evrope i njihovim "visokim" cenama. Ovo je klasican pritisak na te klubove i obaranje cene igracima, kao da neko kada kupuje mladog igraca gleda kako je njegov tim igrao.
Poenta je da se ne pominju "ozbilje" lige, a svi znaju sta se desava, pre svega u Italiji, u poslednjim kolima, samo sto njih FIFA i UEFA ne diraju. Da je neki klub uradio ono sto je uradio Juve, milan i drugi, ne bi mogli da se takmice u Evropi 10 godina narednih.
Lepo bi bio kada bi pohapsili ove nase mesetare, ali mislim da ce tu neka sitna riba da padne, kao po obicaju, a veliki igraci ce bacati bombe po Piksijevom i drugim dvoristima, naravno nekaznjeno.

Vlada

pre 12 godina

Ajde malo stavite prst na celo pa razmislite-ko je trebalo da bude prvak svih ovih godina, da nije zvezda mozda, koja godinama nije izbacila neki ozbiljan tim iz Evrope?! Ili Vosa, koju izbacuje vaduz?! Mi smo, osim ove godine, svake igrali grupnu fazu lige Evrope ili sampiona. Da mi je mozak navijaca zvezde na dva dana, da se malo odmorim.

brufen od 400

pre 12 godina

ajde boze, pogledaj i nas fudbal makar jednom... daj da pohapse ovi sve ove nase lopurde koje su godinama unistavali sve sto valja. samo su srecni pobegli na vreme i napravili karijere.

HAPSI BAGRU!!!

uvek sa tobom!

pre 12 godina

Neka zvezdana spremi za trecu ligu! Tamo mozda i bude prva!
(Vlada, 3. april 2012 14:50)


Jeste sinak, Zvezda najvise namešta i plaća.
Znaš samo koliko smo platili Olimpicu iz Marseja...
..ne smem ni da ti kažem ;)

Manager

pre 12 godina

Mozda samo na nekoj igrici... tesko da ce srpska policija da ih uhapsi. Jedino ako dovedete policiju neke druge zemlje, pa da to ona obavi.

Duck

pre 12 godina

http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/karadzic-nasa-liga-regularna-savo-ako-je-tako-ponisticu-celu-svoju-karijeru-40669.html

Kaže Tole da toga nema kod nas...dakle, razlaz...

djerman

pre 12 godina

Ma da, u ligi u kojoj jedan klub dominira, a ni jedan ne može da prođe u evropu (ili ako i prođe ima 0 bodova i 0 golova) verovatno je sve regularno a igrači su imali gde da napreduju pa im je cena zato odlična a ovi pokušavaju da skinu cene našim odličnim igračima koji se nisu plasirali ni na evropsko... Takođe ovi iz saveza ne potplaćuju novinara npr politike da pričaju hvalospeve o njihovom dosadašnjem radu i da pljuju po čoveku koji je jedini za ovih 20 godina nešto uradio sa reprezentacijom, kao da sam mu ja obećao platu pa je posle oni skidali, korumpirani su svi u savezu i to sve treba pohapsiti pa nek proba Savo i ekipa, ne mogu biti gori nikako...

dzozey

pre 12 godina

Hehe, Zvezdasi samo misle na Partizan, ali kad pocnu hapsenja bice cutanja. Ne namestaju klubovi, vec kriminalci koji imaju neke veze s klubovima, a ima ih u svakom klubu. Samo ogranicen covek moze da misli da je Partizan uzimao titule zbog namestanja. Utakmice se namestaju zbog kladionica, a ne zbog titula, jer nikakve to nisu pare koje se dobijaju za osvajanje prvenstva. Inace, samo je jedan tim u Srbiji igrao LS i to dva puta...pitam se kako je uspevao da namesta utakmice u Evropi. S drugde strane, jedan tim, koji se inace i najvise zali, ne zna sta je to Evropa poslednjih ko zna koliko godina. Svi kriminalci treba da idu u zatvor, bez obzira iza kog se kluba kriju!!!

Realan

pre 12 godina

Opa, eto Zvezdi još dve-tri titule.
(Dzoka, 3. april 2012 14:33)

Hah ,kako si naivan...Da te ispravim: Opa, eto Zvezdi i Partizanu (i mnogima drugima) 4.liga!

hocemo crno bele stolice Tomislave

pre 12 godina

@Vlada, 3. april 2012 14:53)
kakva ti je mladost bila, ne smem ni da zamislim...ups izvini fudbal se igra od 2008-e!!!

pilac

pre 12 godina

Neka zvezdana spremi za trecu ligu! Tamo mozda i bude prva!
(Vlada, 3. april 2012 14:50)
Spremite se da kao vaša crno bela braća iz Torina igrate 2 ligu, sa vašiom filijalom teleoptik...i niz filijala iz 1 lige kao što su Metalac,Smederevo,BSK Borča,Hajduk Kula i ko zna koliko još predednika klubova sedi u vašim upravnim odborima...al ne brinite bar ćete i tamo imat nekih 30-35 bodova od tih filijala pa ćete se boriti za 1 ligu žestoko sa Napretkom,Kraljevom,Donjim Sremom i td...pozz

samrok sila SLUsamrok

pre 12 godina

OOOOOOpa ce nam putuje TOLE iza resetke malo da odmori dosta je namestao i navlacio za JK JSD FK PENALTIZAM TERMO ELEKTRO IGOKEAJ EPS GSP MTS VODOVOD(DRZAVNI PROJEKAT)!!

Vule

pre 12 godina

A u zapadnoj Evropi su svi posteni?Pa bas tamo se najvise namesta,samo sto Uefa i Fifa ne reaguju posto su i oni upleteni, a i kada bi se tamo otkrilo,sponzori bi napustili fudbal, kod nas se isto namesta ali nemojte da nam vredjate inteligenciju,pa koliko samo klubova i to najvecih imaju za sponzora kladionice,ma ljdui,fudbal je odavno propao,svi su umesani od uprave do kladionice...

tole

pre 12 godina

Zašto FIFA Pro hapsi mi srbi smo pošteni ljudi netreba nama to........Ovo je najpoštenije liga u evropi to nema nikakve veze ...... ja sam posten ne...namestam utakmice.To sto partizan osvaja vec 4 godine prvenstvo to nisam ovaj.......sta sam hteo da kazem ovaj.........zbunio sam se ,a da nisam ja to namestio da....... to sam hteo da kazem.

Marko Vozdovac

pre 12 godina

@Podsetnik:
Bas lepo sto si pomenuo Sajbera, jedino sto si, kao i svi sa tvoje tribine, zamenio uloge pa kazes da je te godine titula dodeljena Zvezdi, a istina je da je titula poklonjena Partizanu. Ako proguglas, mozes da nadjes da je poslednje kolo (celo kolo, ne samo neka utakmica) ponisteno zbog namestanja, sve ekipe osim Partizana su pristale da ponovo odigraju to kolo, Partizan je ostao bez bodova, a kasnije mu je rezim na sudu poklonio titulu.

1892

pre 12 godina

Ma namestaju i Partizan i Zvezda, i to je jedina istina. Samo zavisi ko je na vlasti. Ali mene odusevljavaju navijaci Zvezda koji uporno forsiraju skracenicu JSD kad spominju Partizan. Samo bih ih pitao: a vi ste osnovani u neko drugo vreme, kad nije bilo komunizma, partije i jugoslovenstva? A da, pa osnovani ste u vreme Cara Dusana.

Deki

pre 12 godina

Očigledno se radi o Zvezdi jer ona godinama ne može da prodje kvalifikaciju za Evropu.Partizan konstantno igra,znači,najbolji je u Srbiji.

bobcha

pre 12 godina

Dakle Crvena zvezda i Partizan se sele u trecu ligu, i slede prva dva i ujedno i poslednja regularna prvenstva u istoriji Srbije.
Jedva cekam, ici cu na svaku tekmu, bice zanimljivo videti da li ce titule zavrsiti u Subotixi, Uzicu ili na Banjici, Cairu...
(sjajna vest, 3. april 2012 18:53)

Samo se ti nadaj. Zvezda moze samo da ide u drugu ligu jer je namestila prvenstvo kad je Kocic bio golman zvezde, tada su stigli Partizan koji je imao 14 boda viska, a Partizan je namestao poslednjih 20 godina sve. Treba pogledati ko je koliko puta bio sampion od '93 godine na ovamo, pa Obilic sampion 1998 a zvezda gazila partizan sa 4:0, 2:0 i 2:1 u derbijima. Pa finale kupa Obilic - Partizan, Obilic izveo omladinski tim, da bi Partizan osvojio kup, pa Partizan u prvenstvu pustio Obilic da pobedi na JNA, samo da zvezda ne bude sampion.

Ja sam uvek bio za to da se provere sva prvenstva od 93 godine do danas, pa ko prezivi neka prica.

herrbarny

pre 12 godina

A šta je sa zapadom?
Ko je izmislio kladionice?
Gde je veća lova na zapadu ili istoku?
Licemeri jedni lopovski,prvo treba vas sve pohapsiti.
Svako zna,da kladionica ne bi bilo,kada bi svi rezultati dolazili realno,ali vi ste preterali u nameštanju mečeva.Postali ste pohlepni i nezajažljivi.Ne date ni 5% šansi igračima.Klađenje na sportske mečeve je zahvaljujući vama izgubilo svaki smisao,strast i zadovoljstvo.
Zato pre nego što počnete da pljujete po ovom nesretnom istoku(gde se isto nameštaju mečevi)prvo krenite od sebe.
Nemojte samo reći da ovo nije tačno,ima milion primera nameštanja,ali me mrzi više da pišem i ovo je mnogo.
Jednom rečju,gadite mi se i želim vam sve najgore.Da ima pravde na ovome svetu vi sigurno ne bi postojali.

Leteći Cirkus Monti Pajtona

pre 12 godina

Za one mlađe, da pogledaju zbog čega je Šajber 1986. poništio poslednje kolo u kojem se odlučivalo i prvaku,
http://www.youtube.com/watch?v=Fe5AfoVPs10

uz napomenu da je uprava kluba iz Humske uporno tvrdila kako je nevina, dok se normalan svet krstio i levom i desnom.

Slično tome i danas imamo tvrdnje:

http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/karadzic-nasa-liga-regularna-savo-ako-je-tako-ponisticu-celu-svoju-karijeru-40669.html

P.S. Savi svaka čast!

czbg

pre 12 godina

Zivim na relaciji beograd-zagreb zbog posla i mogu da kazem da je hrvatska liga najkorumpiranija liga u evropi.. nema vecih mafijasa od njihovih u fudbalu.. Nasa srpska liga jeste takodje kriminalna, ali to je neuporedivo sa Hrvatima. Samo sto su Hrvati par godina ispred nas jer cela drzava skace vec godinu-dve dana na namestanje. Cak i navijaci dinama nepriznaju dinamove titule zadnjih deset godina koliko je to namestanja bilo. Tamo sudije dobivaju pare, pazite sad, "da posteno sude". Dakle oba tima moraju da plate sudiji da posteno sudi, inace sudi kako njemu odgovara.

Jeste da nam je liga losa, ali to u kakvom su blatu Hrvati sa fudbalom toga nema nigde u ervopi.

fax

pre 12 godina

A zaista...na koga to misle u FIFPro, a zaista zar je neko nameštao, vidite i sami da ovo nije vest koja je glavna bar u danu u kom je osvanula, dakle nikakvo iznenađenje, to se zna, svi to znaju, i oni od kojih se krade i oni koji kradu i oni koji u otimanju učestvuju...
Pa ko je to kupovao pozicije, ako napišem, neće pustiti komentar, ali ko je bio zadovoljan od 2008. , pa nek se prepoznaju...

A kako da im ne bude astronomski čudno da u zemlji koja je u svetskom vrhu po izvozu fudbalskih talenata rezultatski dominantan klub ne može da pobedi krutodrvene Irske fudbalske polu profesionalce koji poput ovdašnjih radnika trgovinskih centarara produžuju ugovor svakih šest meseci. Neka mi oproste Daf i oba Kina, ali deset fabričkih radnika u polju i Jamajčanski bokser na golu uspeli su da obrukaju ovu naciju žestoko, tako da će Novak morati da odbrani bar još 11 mastersa da bi svojim sportskim uspehom obrisao bruku koju su napravili oni koji od avgusta do maja igraju 20 prijateljskih utakmica, gde protivnik hoće da se "nadigrava". ....
A zaista...kako su samo imali pravo ti irski grubijani da se toliko bore protiv maestralaca koji su koji mesec ranije briljantnom igrom u utakmici koja je zamislite trajala 75 minuta, da 75, jer i u otimanju nekada treba da postoji mera, pa tih petnaest neodigranih minuta sad idu na dušu momcima iz najvećeg grada jedne Srpske pokrajne, inače nekada dela Panonskog mora, na dušu njima, ne čikicama sa zastavicama i kartonima....

A zašto u FIFPro misle da ovde neko namešta, pa nije valjda razlog to što u sredu jedan klub odredi cenu ulaznice 2000 dinara, da bi se gledao fudbal po Džombama, a onda ode u subotu u goste drugom klubu bez 6 prvotimaca, pod izgovorom da su pod virusom, valjda zbog Džombi....

A kako su samo mogli da pomisle da bivši ponajbolji igrači jednog kluba (iz grada pored Zapadne nam Morave) govore istinu da su protiv jednih zapinjali ko volovi zbog obećanih par cigli, a protiv drugih dobijali tačan minut kada da prave penal....

A zašto je nameštanje (pitam ja ove iz FIFPro) to što u maju jedan maleni klub zapinje iz petnih žila protiv jednih, a odmara igrače protiv onih čiji je član uprave baš gazda ovog malenog kluba....

A zašto je nameštanje kada se dva kluba dogovore da svojevoljno promene domaćinstvo zbog blata i nemogućnosti da se tečno igra....

Zaista,zaista

Podsetnik

pre 12 godina

Ista organizacija objavila je u svom izvestaju da je Boban Dmitrovic rekao da je igrao namestenu utakmicu sa Partizanom, pa ih onda on dva dana kasnije demantovao i rekao da nema pojma otkud ta informacija u zvanicnom izvestaju te organizacije. Takodje, igrac Pajovic, nedelju dana nije mogao da se dogovori sa sobom uoci koje utakmice sa Partizanom ga je davio predsednik Borca, na kraju je ispalo da je to bilo u prolecnom delu sezone 2003/2004, kada je Zvezda imala 15 bodova vise od Partizana, i vec je osvojila titulu. I jos sada ovaj unapred zna da slede hapsenja u Srbiji i Hrvatskoj, pa to ni FIFA ni UEFA ne najavljuju tako, ispada da je organizacija igraca ujedno i neka vrsta Interpola, kojoj se javlja kada pocinju hapsenja. Jos samo da saznamo ko je iz Srbije delegirao predstavnike u bord ove organizacije i jos kada saznamo da su svi redom u vezi sa upravom Crvene zvezde, sve je jasno kao dan. Ova organizacija je smesna, a u Srbiji je koriste kao paravan da se ponovi neki Sajber, koji bi Zvezdi van terena dao titulu. Jos samo da se dogovore oko toga koje su utakmice namestene, bar da pogode sezonu.

SonyArc

pre 12 godina

(Podsetnik, 3. april 2012 15:22)

Ma da Zvezda je toliko jaka da turi svoje ljude u FIF-pro a ne moze da skoloni Toleta?! Sta pricas bre ti? A ocigledno ne poznajes osnovne cinjenice, da je Sajber taj koji je dao Partizanu dve titule preko suda, a ne Zvezdi. Prosto neverovatno sta covek moze ovde da procita.

sharp

pre 12 godina

A sta cemo sa npr.Engleskom drugom ligom i sl.svakog vikenda 1-2,2-1 i stalno neke ''kardinalne'' greske odbrambenih igraca,golmana-ko prati zna o cemu pricam...

GORAN NS

pre 12 godina

A kad u predzadnjem kolu kod Talijana dodje x 1,35 ko onda odgovara Galijani ili sam Berluskoni,ma ajte molim vas pa gde toga nema!!!!

djordjevic

pre 12 godina

Ali najjaci su ovi sto misle da je namesto samo Partizan ili samo Zvezda ili samo Tole...Ljudi, ako se ovo sprovede kako treba (a nece sigurno), nasu prvu ligu ce moci da igraju samo selekcija osnovnih skola dok se ostali oporave iz teranja u nize rangove. Jel misli neko STVARNO da ima nevinih? Umesto da se svi nadamo da ce BAGRA da padne i da se nadamo istini, mi ovde navijamo za neke poluistine, da komsiji crkne krava, itd...

milan

pre 12 godina

Ja sam prosto odusevljen da vidim da ima ljudi koji su razocarani ovom vescu.
Da li je moguce da ima ljudi kojima je bitniji uspeh voljenog kluba od hapsenja kriminalaca. Namestanje utakmica je ozbiljan kriminal, i pritom iskustvo govori da namestanje utakmica nije jedino "radno mesto" doticnoj gospodi. Mislim da bi se podobro vecinski deo upuknog kriminala u ovoj zemlji iseko ovom akcijom.
Zato, akcija sto pre i svuda!

One night in May

pre 12 godina

Kako to da 'amaterski klub sastavljen od konobara i molera' vodi u sred Londona u ligi UEFA (to je ono takmicenje koje pocinje u septembru, kada se vi okrenete domacem prvenstvu i kupu) vodi protiv jednog Totenhema 1:0 do 60-og minuta?

A onda se zapitajte kako to da se navijaci ni malo ne pobune kada 'evropski gigant najveci klub jugoistocne galaksije sa istim takvim navijacima' ispadne u ekipe koja u grupnoj fazi uzme DVA BODA, ukupnim rezultatom ŠEST PREMA JEDAN (pocasni pogodak postignut iz poklon penala).

Ili kad gube od raznoraznih Levadija, primaju golove sa pola terena i slicno...

Ili je to 'realnost' vec godinama za jednog 'giganta', ispadanje u julu u PREDKVALIFIKACIJAMA za evropska takmicenja?
Sta ima da se vracaju dani stare slave kad se niko ne buni godinama vec za ispadanja u julu, izgleda da su zadovoljni navijaci tim dometima...
(mikiPFC, 3. april 2012 17:34)

Petah Tikva - mesto u nedodjiji najvece izraelske pustinje, tamo se ne ide, cak ni u slucaju preke potrebe. Sest, prijatelju, sest su vam skucali nasred vaseg u gej bojama "stadiona" - komada sest, prijatelju!!! E to savrseno precizno odslikava proslost, sadasnjost i buducnost vojnog kluba...

Predrag

pre 12 godina

hehehe, bice struje, koliko robijasa, samo da okrecu rotor kao u filmu o Konanu, moj patent, struja ima da pojeftini, bicemo lideri u regionu.

pfc

pre 12 godina

Imam pitanje za navijace Zvezde koji tvrde da Partizan namesta a da je njihov klub najposteniji na svetu - zasto je Partizan izgubio 4 boda u prva 2 kola ?

Nisam znao da ekipe koje namestaju tako olako gube bodove...inace dobro kaze moj cale "Pa nece valjda Zvezda da ima sve pobede do kraja prvenstva, to je nemoguce"

Ili je mozda moguce ? Vec vidim da je pocelo cuveno Zvezdino (namesteno) prolece

Bane

pre 12 godina

Što bi rek'o Bata Stojković u filmu Ko to tamo peva: Zna se ko ovde krade...Komšinica krade 50 godina, Krcun, Udba, Miljanić....i još mnogi, navlačili su titule godinama...e sad kad te k..a više ne diže, e sad ćemo malo da pričamo o poštenju....sve dok vi ne budete prvaci, prvenstvo je neregularno, frka je već razumem, četiri godine, evo sad će i peta...mora na neki način da se prekine ovo...sad će se iz vaše kuhinje pojaviti neki kalčopoli i ne sumnjam u to!

lazio ss

pre 12 godina

Ajmo sada svi, prvenstva su neregularna, da Partizan ne namesta Zvezda bi bila uvek sampion, bla bla bla... A u slucaju da Zvezda osvoji sampionat, ma prvenstvo je regularno sve je sada ok, sad smo najbolji, tra la la... Da se razumemo i navijaci Partizana isto to rade, isto!
Dakle, svi namestaju kako stignu ako uspeju naravno, bez izuzetaka. Budimo realni tako je, samo klinci koji ovde spamuju misle drugacije.

weaponx

pre 12 godina

@Marko Vozdovac

Titula jeste vracena Partizanu ali nakon nekoliko godina. Partizan je imao jednu od najacih ekipa u svojoj istoriji tada+ vi ste u ponovljenoj utakmici pobedeli taman sa toliko razlike koliko je zvezdi bilo potrebno za titulu. Nije li to malo cudno posto u prvoj utakmici niste pobedili. Ekipa protiv koje ste igrali cele sezone nije primila toliko golova koliko je to kolo primila.

dojajvar son

pre 12 godina

Kako ce biti hapsenja ako "ljudi iz vlade i policije ne mogu da rese taj problem"? Zasto kontradikcija naslova vec u sledecoj recenici? Zasto Dmitrovic, Pejovic, i FIFPro nisu iznali nikakve dokaze do sada? "Ja sam igrao u namestenim utakmicama, meni su pretili" ne pije vodu. Ko je trazio namestanje, ko je pretio, imenom i prezimenom? Kada? Ispada da je FIFPro smesniji od haskog "tribunala", a da su Dmitrovic i Pejovic jadniji od narucenih svedoka.

ralexic i

pre 12 godina

nije dinamo iz zagreba sam namestio utakmicu sa francuzima ali oni su on tj.nisu istocni balkan i to se na njih ne odnosi.ispada da smo mi za sve krivi pa i za pomenutu utakmicu pod sifrom 1:7.sto se tice nase lige izbacite ih samo iz kladionica i bice sve ok.tesko je dokazati namestaljke a fudbaleri lako menjaju iskaz npr.slucaj dzajic.

bbbDubrovnik

pre 12 godina

ma daj, glupost, istok Europe je mila majka za zapad što se tiče namještanja. Najgore je što FIFA i UEFA namješaju utakmice i sam predsjednik FIFE Michel Platini, pa sami ste vidjeli namještenu utakmicu ove godine u Ligi prvaka Borussia Dortmund-Marseille (sa 2:0 na 2:3), a da nepričamo o utakmici Dinamo Zagreb-Lyon 1:7(koju su odlučili namjestiti u poluvremenu utakmice doj je još bilo 1:1, pošto su vidjeli da Ajax gubi od Reala 2:0, a taj rezultat je naravno odgovarao Lyonu i normalno Dinamo je primio 6 golova u 25 minuta, a njegovi igrači bježali od lopte ko vrag od tamjana)...

juznjak

pre 12 godina

ovaj neka gleda svoje dvoriste i kvote 1.7 na x kad zabari igraju zadnjih 6. kola.
ili kad je na dresovima najjacih ZAPADNIH klubova sponzor Bwin ili neka druga kladionica?!
i oni pozivaju istok i prete hapsenjima??
licemerje na kvadrat.


...a ovi dole se primili,pa bi im jos saputali ko namesta?!

Ja

pre 12 godina

@Dzozey
Pošto se pitaš kako je to partizan uspeo da namešta utakmice u evropi, evo ti odgovora: NIJE NAMEŠTAO, IMAO JE SKOR OD 0-0-6! Dovoljno?

Regularno!!!

pre 12 godina

Prvo im dajte snimak Kupa prosle god... Vosa-Partizan, zatim svake derbi tekme Zvezda-Partizan zadnji pet. god... pa onada ostalo... Samo po redu!!!!
Ajmo Sramotu Napolje!!!

PimPong

pre 12 godina

Slazem se sa komentarima da se ovakve stvari desavaju i na zapadu, ali da im je lakse da hapse na istoku zbog industrije i novca koji se vrte na zapadu. A komentari da neki igraci koji sa istoka dodju na zapad nemaju kvalitet koji se od njih ocekuje su tacni, ali i normalni. Usput, da li se taj komentar odnosi na Vidica ili Modrica? Kad ljudi idu u novi sistem, nekad im je tesko da se prilagode, ali oni koji su zaista najveci talenti su to i dalje. Ne vazi to samo i za fudbalere vec i za ljude u drugim strukama.

Iskreno, nemam nista protiv toga da se nasi lopovi potrpaju u zatvor, i to podrzavam. Ali me nerviraju stavovi ovih koji tvrde da je zapad cist.

Dzamburu 'n Koma

pre 12 godina

Jujuju... a jadni Evropljani gledaju Srpsku ligu iskljucivo preko DVD-a, pa ne znaju sta kupuju...te im tako dolaze igraci sumnjivih kvaliteta!?
Ako budu zaista cesljali i hapsili BAS SVE, morace poslednjih 10ak titula da raspodele na Javor iz Ivanjice, Mladost iz Lucana i eventualno Napredak..
Pa ne moze FIFPRO da hapsi po Srbiji, mora policija..a policiju Drzi SPS, dok clanovi SPS-a su u gotovo svakom klubu u Srbiji u Upravama!?
Ko koga ovde laze, jedino pate oni sto ostavljaju komentare nadajuci se da ce protivnicki klub ispasti, a njihov ostati netaknut..
REALNO GLEDANO.

fkr1958

pre 12 godina

Kad ce poceti ispitivanje transfera i koliko ko uzima para? Evo Rad ima po transfermarktu profit od 1.190.000,a za Batesa,Borjana i Kokovica je uzeo minimalno jos 300000, a imamo zabranu igranja na svom stadionu jer propada i ne ulaze se u njega. Znaci pare idu negde drugo,pa bi bilo lepo znati gde? Naravno nije samo Rad klub u kome ima muljanja,vec svaki klub u drzavi!
A sto se tice namestanja,zna se ko to najvise radi,naravno BLIZANCI!

posteno govoreci *

pre 12 godina

sad je meni jasno zasto delije godinama ponavljaju
da Partizan nije srpski klub :) a da je Zvezda jedini pravi srpski klub :)

mikiPFC

pre 12 godina

Kako to da 'amaterski klub sastavljen od konobara i molera' vodi u sred Londona u ligi UEFA (to je ono takmicenje koje pocinje u septembru, kada se vi okrenete domacem prvenstvu i kupu) vodi protiv jednog Totenhema 1:0 do 60-og minuta?

A onda se zapitajte kako to da se navijaci ni malo ne pobune kada 'evropski gigant najveci klub jugoistocne galaksije sa istim takvim navijacima' ispadne u ekipe koja u grupnoj fazi uzme DVA BODA, ukupnim rezultatom ŠEST PREMA JEDAN (pocasni pogodak postignut iz poklon penala).

Ili kad gube od raznoraznih Levadija, primaju golove sa pola terena i slicno...

Ili je to 'realnost' vec godinama za jednog 'giganta', ispadanje u julu u PREDKVALIFIKACIJAMA za evropska takmicenja?
Sta ima da se vracaju dani stare slave kad se niko ne buni godinama vec za ispadanja u julu, izgleda da su zadovoljni navijaci tim dometima...

sjajna vest

pre 12 godina

Dakle Crvena zvezda i Partizan se sele u trecu ligu, i slede prva dva i ujedno i poslednja regularna prvenstva u istoriji Srbije.
Jedva cekam, ici cu na svaku tekmu, bice zanimljivo videti da li ce titule zavrsiti u Subotixi, Uzicu ili na Banjici, Cairu...

Pitanje

pre 12 godina

O čemu vi pišete? Kako Fifa, Uefa ili neki "futbalski organ" mogu da najeva hapšenja? I ko namešta u Srbiji - samo Partizan. Da li je to nova hajka? Jeste. Sve ide iz nečije rupe, pošto je Rad "podcenio" Partizan.

dr. arslanagic

pre 12 godina

Sto se palite ljudi, pa liga sampiona je namestena i zna se unapred ko je osvaja a kamoli ova nasa pilicarska.
Namestanje je sastavni deo sporta!

JSD ZAUVEK

pre 12 godina

Ej ti 1892, pa sto se vredjas, pa tvom SD i dan danas stoji na grbu da je jugoslovensko, tebi je to normalno?? Zar nije bolje da budete srpsko SD, a?

haha

pre 12 godina

najjaci su ovi sto misle da je samo Partizan namestao.. u ovom delu balkana se namesta od sredine 70ih.. kada su prestali dogovori oko titula po sistemu jedna meni jedna tebi, tek onda onima sa one strane je pocelo nesto gadno da smrdi..

Nenad

pre 12 godina

Momci, ono jeste utorak danas, pa ste se malo odmorili od subotnje kladionice, ali zar se ne secate koliko ste psovali za vikend kada vam je favorit izgubio unapred dobijenu utakmicu, bas zato sto ima na raspolaganju play-off i play-out takmicenje, da se vadi?
Ne nasedajte na ove price, vec vise od 20 godina nam unistavaju sve sto vredi i namecu nam svoje "vrednosti", a ovaj tekst je zapravo u sluzbi klubova i kladionica koji se bore da i u Srbiji prvak ima 10 remija i 10 poraza. Pa ti igraj protiv Partizana za vikend kada se bude sastajao sa Feketicem.

MilosPFC

pre 12 godina

Nama su 2 titule koje nam je oteo zvezdin drugar Sajber vracene posle 3 godine pavosnaznom sudskom presudom,time je sve receno.Naravno steta je ostala zbog neucestvovanja u tadasnjem Kupu Sampiona,al poenta je ta-ukradeno nam je vraceno pravosznaznom odlukom suda,pametnome dosta.

Kragujevac

pre 12 godina

Samo neka krenu ribu da ciste od glave, bice zanimljivo da se vidi ko ce da prezivi (i da li ce iko uopste) dok stignu do repa...ali, ako ne krenu od glave, nista nisu uradili...

dragan batajnica ukleti grobar

pre 12 godina

Znaci pohapsice sve iz svih nasih liga bez briga.sa njima neka pohapse i nazovi "navijace".Navijaci navijaju na namestenim utakmicama pa stvarno treba biti lud i ici i gledati takva pozorista sa nevestim glumcima.pozdravljam ovu akciju fife i nadam se da ce fudbal konacno da ozdravi pa cu da se vratim na stadione.

s.

pre 12 godina

cist kapitalizam: hagu je potrebna nova funkcija.

u ostalom podrzavam uklanjanje mafijaskih struktura iz sporta – i ako smatram da sisifos ima vise izgleda da izgura svoj teret do vrha, nego sto bi neka cistka uspela. ali dobro.

Ponekad objavljen komentar

pre 12 godina

Neka prvo pohapse sve sudije koje su sudile meceve Barselone i Mancester Junajteda od pocetka sezone jer je vise nego ocigledno da je bilo navlacenja...i jos uvek navlace !

Vlada

pre 12 godina

Ajde malo stavite prst na celo pa razmislite-ko je trebalo da bude prvak svih ovih godina, da nije zvezda mozda, koja godinama nije izbacila neki ozbiljan tim iz Evrope?! Ili Vosa, koju izbacuje vaduz?! Mi smo, osim ove godine, svake igrali grupnu fazu lige Evrope ili sampiona. Da mi je mozak navijaca zvezde na dva dana, da se malo odmorim.

Deki

pre 12 godina

Očigledno se radi o Zvezdi jer ona godinama ne može da prodje kvalifikaciju za Evropu.Partizan konstantno igra,znači,najbolji je u Srbiji.

Danas

pre 12 godina

Da mi je mozak navijaca Partizana pa da se stvarno odmorim, jer po njima je Partizan najposteniji, ne vide najociglednije ispred nosa i to ignorisu. Klub koji namesti petardu Petah tikvi na svom stadionu je spreman na sve.

Podsetnik

pre 12 godina

Ista organizacija objavila je u svom izvestaju da je Boban Dmitrovic rekao da je igrao namestenu utakmicu sa Partizanom, pa ih onda on dva dana kasnije demantovao i rekao da nema pojma otkud ta informacija u zvanicnom izvestaju te organizacije. Takodje, igrac Pajovic, nedelju dana nije mogao da se dogovori sa sobom uoci koje utakmice sa Partizanom ga je davio predsednik Borca, na kraju je ispalo da je to bilo u prolecnom delu sezone 2003/2004, kada je Zvezda imala 15 bodova vise od Partizana, i vec je osvojila titulu. I jos sada ovaj unapred zna da slede hapsenja u Srbiji i Hrvatskoj, pa to ni FIFA ni UEFA ne najavljuju tako, ispada da je organizacija igraca ujedno i neka vrsta Interpola, kojoj se javlja kada pocinju hapsenja. Jos samo da saznamo ko je iz Srbije delegirao predstavnike u bord ove organizacije i jos kada saznamo da su svi redom u vezi sa upravom Crvene zvezde, sve je jasno kao dan. Ova organizacija je smesna, a u Srbiji je koriste kao paravan da se ponovi neki Sajber, koji bi Zvezdi van terena dao titulu. Jos samo da se dogovore oko toga koje su utakmice namestene, bar da pogode sezonu.

Zipo

pre 12 godina

G. Karadzic je rekao da je ovo najpostenija liga u regionu. Bilo je svima sumnjivo u pocetku kako to da visestruki uzastopni prvak jedne sportske nacije, koja zivi za fudbal posebno, ispadne od amaterskog kluba zemlje gde se fudbal trenira po pabovima ali posto je opet ponovljeno da savez radi dobro, onda nema sta da se doda - sve je cakumpakum.

uvek sa tobom!

pre 12 godina

Neka zvezdana spremi za trecu ligu! Tamo mozda i bude prva!
(Vlada, 3. april 2012 14:50)


Jeste sinak, Zvezda najvise namešta i plaća.
Znaš samo koliko smo platili Olimpicu iz Marseja...
..ne smem ni da ti kažem ;)

Bane

pre 12 godina

Što bi rek'o Bata Stojković u filmu Ko to tamo peva: Zna se ko ovde krade...Komšinica krade 50 godina, Krcun, Udba, Miljanić....i još mnogi, navlačili su titule godinama...e sad kad te k..a više ne diže, e sad ćemo malo da pričamo o poštenju....sve dok vi ne budete prvaci, prvenstvo je neregularno, frka je već razumem, četiri godine, evo sad će i peta...mora na neki način da se prekine ovo...sad će se iz vaše kuhinje pojaviti neki kalčopoli i ne sumnjam u to!

dzozey

pre 12 godina

Hehe, Zvezdasi samo misle na Partizan, ali kad pocnu hapsenja bice cutanja. Ne namestaju klubovi, vec kriminalci koji imaju neke veze s klubovima, a ima ih u svakom klubu. Samo ogranicen covek moze da misli da je Partizan uzimao titule zbog namestanja. Utakmice se namestaju zbog kladionica, a ne zbog titula, jer nikakve to nisu pare koje se dobijaju za osvajanje prvenstva. Inace, samo je jedan tim u Srbiji igrao LS i to dva puta...pitam se kako je uspevao da namesta utakmice u Evropi. S drugde strane, jedan tim, koji se inace i najvise zali, ne zna sta je to Evropa poslednjih ko zna koliko godina. Svi kriminalci treba da idu u zatvor, bez obzira iza kog se kluba kriju!!!

dojajvar son

pre 12 godina

Kako ce biti hapsenja ako "ljudi iz vlade i policije ne mogu da rese taj problem"? Zasto kontradikcija naslova vec u sledecoj recenici? Zasto Dmitrovic, Pejovic, i FIFPro nisu iznali nikakve dokaze do sada? "Ja sam igrao u namestenim utakmicama, meni su pretili" ne pije vodu. Ko je trazio namestanje, ko je pretio, imenom i prezimenom? Kada? Ispada da je FIFPro smesniji od haskog "tribunala", a da su Dmitrovic i Pejovic jadniji od narucenih svedoka.

pfc

pre 12 godina

Imam pitanje za navijace Zvezde koji tvrde da Partizan namesta a da je njihov klub najposteniji na svetu - zasto je Partizan izgubio 4 boda u prva 2 kola ?

Nisam znao da ekipe koje namestaju tako olako gube bodove...inace dobro kaze moj cale "Pa nece valjda Zvezda da ima sve pobede do kraja prvenstva, to je nemoguce"

Ili je mozda moguce ? Vec vidim da je pocelo cuveno Zvezdino (namesteno) prolece

samrok sila SLUsamrok

pre 12 godina

OOOOOOpa ce nam putuje TOLE iza resetke malo da odmori dosta je namestao i navlacio za JK JSD FK PENALTIZAM TERMO ELEKTRO IGOKEAJ EPS GSP MTS VODOVOD(DRZAVNI PROJEKAT)!!

Realan

pre 12 godina

Opa, eto Zvezdi još dve-tri titule.
(Dzoka, 3. april 2012 14:33)

Hah ,kako si naivan...Da te ispravim: Opa, eto Zvezdi i Partizanu (i mnogima drugima) 4.liga!

One night in May

pre 12 godina

Kako to da 'amaterski klub sastavljen od konobara i molera' vodi u sred Londona u ligi UEFA (to je ono takmicenje koje pocinje u septembru, kada se vi okrenete domacem prvenstvu i kupu) vodi protiv jednog Totenhema 1:0 do 60-og minuta?

A onda se zapitajte kako to da se navijaci ni malo ne pobune kada 'evropski gigant najveci klub jugoistocne galaksije sa istim takvim navijacima' ispadne u ekipe koja u grupnoj fazi uzme DVA BODA, ukupnim rezultatom ŠEST PREMA JEDAN (pocasni pogodak postignut iz poklon penala).

Ili kad gube od raznoraznih Levadija, primaju golove sa pola terena i slicno...

Ili je to 'realnost' vec godinama za jednog 'giganta', ispadanje u julu u PREDKVALIFIKACIJAMA za evropska takmicenja?
Sta ima da se vracaju dani stare slave kad se niko ne buni godinama vec za ispadanja u julu, izgleda da su zadovoljni navijaci tim dometima...
(mikiPFC, 3. april 2012 17:34)

Petah Tikva - mesto u nedodjiji najvece izraelske pustinje, tamo se ne ide, cak ni u slucaju preke potrebe. Sest, prijatelju, sest su vam skucali nasred vaseg u gej bojama "stadiona" - komada sest, prijatelju!!! E to savrseno precizno odslikava proslost, sadasnjost i buducnost vojnog kluba...

pilac

pre 12 godina

Neka zvezdana spremi za trecu ligu! Tamo mozda i bude prva!
(Vlada, 3. april 2012 14:50)
Spremite se da kao vaša crno bela braća iz Torina igrate 2 ligu, sa vašiom filijalom teleoptik...i niz filijala iz 1 lige kao što su Metalac,Smederevo,BSK Borča,Hajduk Kula i ko zna koliko još predednika klubova sedi u vašim upravnim odborima...al ne brinite bar ćete i tamo imat nekih 30-35 bodova od tih filijala pa ćete se boriti za 1 ligu žestoko sa Napretkom,Kraljevom,Donjim Sremom i td...pozz

hocemo crno bele stolice Tomislave

pre 12 godina

@Vlada, 3. april 2012 14:53)
kakva ti je mladost bila, ne smem ni da zamislim...ups izvini fudbal se igra od 2008-e!!!

Marko Vozdovac

pre 12 godina

@Podsetnik:
Bas lepo sto si pomenuo Sajbera, jedino sto si, kao i svi sa tvoje tribine, zamenio uloge pa kazes da je te godine titula dodeljena Zvezdi, a istina je da je titula poklonjena Partizanu. Ako proguglas, mozes da nadjes da je poslednje kolo (celo kolo, ne samo neka utakmica) ponisteno zbog namestanja, sve ekipe osim Partizana su pristale da ponovo odigraju to kolo, Partizan je ostao bez bodova, a kasnije mu je rezim na sudu poklonio titulu.

tole

pre 12 godina

Zašto FIFA Pro hapsi mi srbi smo pošteni ljudi netreba nama to........Ovo je najpoštenije liga u evropi to nema nikakve veze ...... ja sam posten ne...namestam utakmice.To sto partizan osvaja vec 4 godine prvenstvo to nisam ovaj.......sta sam hteo da kazem ovaj.........zbunio sam se ,a da nisam ja to namestio da....... to sam hteo da kazem.

MilosPFC

pre 12 godina

Nama su 2 titule koje nam je oteo zvezdin drugar Sajber vracene posle 3 godine pavosnaznom sudskom presudom,time je sve receno.Naravno steta je ostala zbog neucestvovanja u tadasnjem Kupu Sampiona,al poenta je ta-ukradeno nam je vraceno pravosznaznom odlukom suda,pametnome dosta.

Ludost

pre 12 godina

Namestanja ima kod nas i to je svima jasno.
Medjutim, ovaj "gospodin" prica samo o klubovima iz Istocne Evrope i njihovim "visokim" cenama. Ovo je klasican pritisak na te klubove i obaranje cene igracima, kao da neko kada kupuje mladog igraca gleda kako je njegov tim igrao.
Poenta je da se ne pominju "ozbilje" lige, a svi znaju sta se desava, pre svega u Italiji, u poslednjim kolima, samo sto njih FIFA i UEFA ne diraju. Da je neki klub uradio ono sto je uradio Juve, milan i drugi, ne bi mogli da se takmice u Evropi 10 godina narednih.
Lepo bi bio kada bi pohapsili ove nase mesetare, ali mislim da ce tu neka sitna riba da padne, kao po obicaju, a veliki igraci ce bacati bombe po Piksijevom i drugim dvoristima, naravno nekaznjeno.

Pitanje

pre 12 godina

O čemu vi pišete? Kako Fifa, Uefa ili neki "futbalski organ" mogu da najeva hapšenja? I ko namešta u Srbiji - samo Partizan. Da li je to nova hajka? Jeste. Sve ide iz nečije rupe, pošto je Rad "podcenio" Partizan.

sjajna vest

pre 12 godina

Dakle Crvena zvezda i Partizan se sele u trecu ligu, i slede prva dva i ujedno i poslednja regularna prvenstva u istoriji Srbije.
Jedva cekam, ici cu na svaku tekmu, bice zanimljivo videti da li ce titule zavrsiti u Subotixi, Uzicu ili na Banjici, Cairu...

Vule

pre 12 godina

A u zapadnoj Evropi su svi posteni?Pa bas tamo se najvise namesta,samo sto Uefa i Fifa ne reaguju posto su i oni upleteni, a i kada bi se tamo otkrilo,sponzori bi napustili fudbal, kod nas se isto namesta ali nemojte da nam vredjate inteligenciju,pa koliko samo klubova i to najvecih imaju za sponzora kladionice,ma ljdui,fudbal je odavno propao,svi su umesani od uprave do kladionice...

SonyArc

pre 12 godina

(Podsetnik, 3. april 2012 15:22)

Ma da Zvezda je toliko jaka da turi svoje ljude u FIF-pro a ne moze da skoloni Toleta?! Sta pricas bre ti? A ocigledno ne poznajes osnovne cinjenice, da je Sajber taj koji je dao Partizanu dve titule preko suda, a ne Zvezdi. Prosto neverovatno sta covek moze ovde da procita.

mikiPFC

pre 12 godina

Kako to da 'amaterski klub sastavljen od konobara i molera' vodi u sred Londona u ligi UEFA (to je ono takmicenje koje pocinje u septembru, kada se vi okrenete domacem prvenstvu i kupu) vodi protiv jednog Totenhema 1:0 do 60-og minuta?

A onda se zapitajte kako to da se navijaci ni malo ne pobune kada 'evropski gigant najveci klub jugoistocne galaksije sa istim takvim navijacima' ispadne u ekipe koja u grupnoj fazi uzme DVA BODA, ukupnim rezultatom ŠEST PREMA JEDAN (pocasni pogodak postignut iz poklon penala).

Ili kad gube od raznoraznih Levadija, primaju golove sa pola terena i slicno...

Ili je to 'realnost' vec godinama za jednog 'giganta', ispadanje u julu u PREDKVALIFIKACIJAMA za evropska takmicenja?
Sta ima da se vracaju dani stare slave kad se niko ne buni godinama vec za ispadanja u julu, izgleda da su zadovoljni navijaci tim dometima...

bobcha

pre 12 godina

Dakle Crvena zvezda i Partizan se sele u trecu ligu, i slede prva dva i ujedno i poslednja regularna prvenstva u istoriji Srbije.
Jedva cekam, ici cu na svaku tekmu, bice zanimljivo videti da li ce titule zavrsiti u Subotixi, Uzicu ili na Banjici, Cairu...
(sjajna vest, 3. april 2012 18:53)

Samo se ti nadaj. Zvezda moze samo da ide u drugu ligu jer je namestila prvenstvo kad je Kocic bio golman zvezde, tada su stigli Partizan koji je imao 14 boda viska, a Partizan je namestao poslednjih 20 godina sve. Treba pogledati ko je koliko puta bio sampion od '93 godine na ovamo, pa Obilic sampion 1998 a zvezda gazila partizan sa 4:0, 2:0 i 2:1 u derbijima. Pa finale kupa Obilic - Partizan, Obilic izveo omladinski tim, da bi Partizan osvojio kup, pa Partizan u prvenstvu pustio Obilic da pobedi na JNA, samo da zvezda ne bude sampion.

Ja sam uvek bio za to da se provere sva prvenstva od 93 godine do danas, pa ko prezivi neka prica.

1892

pre 12 godina

Ma namestaju i Partizan i Zvezda, i to je jedina istina. Samo zavisi ko je na vlasti. Ali mene odusevljavaju navijaci Zvezda koji uporno forsiraju skracenicu JSD kad spominju Partizan. Samo bih ih pitao: a vi ste osnovani u neko drugo vreme, kad nije bilo komunizma, partije i jugoslovenstva? A da, pa osnovani ste u vreme Cara Dusana.

JSD ZAUVEK

pre 12 godina

Ej ti 1892, pa sto se vredjas, pa tvom SD i dan danas stoji na grbu da je jugoslovensko, tebi je to normalno?? Zar nije bolje da budete srpsko SD, a?

Leteći Cirkus Monti Pajtona

pre 12 godina

Za one mlađe, da pogledaju zbog čega je Šajber 1986. poništio poslednje kolo u kojem se odlučivalo i prvaku,
http://www.youtube.com/watch?v=Fe5AfoVPs10

uz napomenu da je uprava kluba iz Humske uporno tvrdila kako je nevina, dok se normalan svet krstio i levom i desnom.

Slično tome i danas imamo tvrdnje:

http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/karadzic-nasa-liga-regularna-savo-ako-je-tako-ponisticu-celu-svoju-karijeru-40669.html

P.S. Savi svaka čast!

djerman

pre 12 godina

Ma da, u ligi u kojoj jedan klub dominira, a ni jedan ne može da prođe u evropu (ili ako i prođe ima 0 bodova i 0 golova) verovatno je sve regularno a igrači su imali gde da napreduju pa im je cena zato odlična a ovi pokušavaju da skinu cene našim odličnim igračima koji se nisu plasirali ni na evropsko... Takođe ovi iz saveza ne potplaćuju novinara npr politike da pričaju hvalospeve o njihovom dosadašnjem radu i da pljuju po čoveku koji je jedini za ovih 20 godina nešto uradio sa reprezentacijom, kao da sam mu ja obećao platu pa je posle oni skidali, korumpirani su svi u savezu i to sve treba pohapsiti pa nek proba Savo i ekipa, ne mogu biti gori nikako...

weaponx

pre 12 godina

@Marko Vozdovac

Titula jeste vracena Partizanu ali nakon nekoliko godina. Partizan je imao jednu od najacih ekipa u svojoj istoriji tada+ vi ste u ponovljenoj utakmici pobedeli taman sa toliko razlike koliko je zvezdi bilo potrebno za titulu. Nije li to malo cudno posto u prvoj utakmici niste pobedili. Ekipa protiv koje ste igrali cele sezone nije primila toliko golova koliko je to kolo primila.

Ja

pre 12 godina

@Dzozey
Pošto se pitaš kako je to partizan uspeo da namešta utakmice u evropi, evo ti odgovora: NIJE NAMEŠTAO, IMAO JE SKOR OD 0-0-6! Dovoljno?

dr. arslanagic

pre 12 godina

Sto se palite ljudi, pa liga sampiona je namestena i zna se unapred ko je osvaja a kamoli ova nasa pilicarska.
Namestanje je sastavni deo sporta!

sharp

pre 12 godina

A sta cemo sa npr.Engleskom drugom ligom i sl.svakog vikenda 1-2,2-1 i stalno neke ''kardinalne'' greske odbrambenih igraca,golmana-ko prati zna o cemu pricam...

haha

pre 12 godina

najjaci su ovi sto misle da je samo Partizan namestao.. u ovom delu balkana se namesta od sredine 70ih.. kada su prestali dogovori oko titula po sistemu jedna meni jedna tebi, tek onda onima sa one strane je pocelo nesto gadno da smrdi..

lazio ss

pre 12 godina

Ajmo sada svi, prvenstva su neregularna, da Partizan ne namesta Zvezda bi bila uvek sampion, bla bla bla... A u slucaju da Zvezda osvoji sampionat, ma prvenstvo je regularno sve je sada ok, sad smo najbolji, tra la la... Da se razumemo i navijaci Partizana isto to rade, isto!
Dakle, svi namestaju kako stignu ako uspeju naravno, bez izuzetaka. Budimo realni tako je, samo klinci koji ovde spamuju misle drugacije.

fax

pre 12 godina

A zaista...na koga to misle u FIFPro, a zaista zar je neko nameštao, vidite i sami da ovo nije vest koja je glavna bar u danu u kom je osvanula, dakle nikakvo iznenađenje, to se zna, svi to znaju, i oni od kojih se krade i oni koji kradu i oni koji u otimanju učestvuju...
Pa ko je to kupovao pozicije, ako napišem, neće pustiti komentar, ali ko je bio zadovoljan od 2008. , pa nek se prepoznaju...

A kako da im ne bude astronomski čudno da u zemlji koja je u svetskom vrhu po izvozu fudbalskih talenata rezultatski dominantan klub ne može da pobedi krutodrvene Irske fudbalske polu profesionalce koji poput ovdašnjih radnika trgovinskih centarara produžuju ugovor svakih šest meseci. Neka mi oproste Daf i oba Kina, ali deset fabričkih radnika u polju i Jamajčanski bokser na golu uspeli su da obrukaju ovu naciju žestoko, tako da će Novak morati da odbrani bar još 11 mastersa da bi svojim sportskim uspehom obrisao bruku koju su napravili oni koji od avgusta do maja igraju 20 prijateljskih utakmica, gde protivnik hoće da se "nadigrava". ....
A zaista...kako su samo imali pravo ti irski grubijani da se toliko bore protiv maestralaca koji su koji mesec ranije briljantnom igrom u utakmici koja je zamislite trajala 75 minuta, da 75, jer i u otimanju nekada treba da postoji mera, pa tih petnaest neodigranih minuta sad idu na dušu momcima iz najvećeg grada jedne Srpske pokrajne, inače nekada dela Panonskog mora, na dušu njima, ne čikicama sa zastavicama i kartonima....

A zašto u FIFPro misle da ovde neko namešta, pa nije valjda razlog to što u sredu jedan klub odredi cenu ulaznice 2000 dinara, da bi se gledao fudbal po Džombama, a onda ode u subotu u goste drugom klubu bez 6 prvotimaca, pod izgovorom da su pod virusom, valjda zbog Džombi....

A kako su samo mogli da pomisle da bivši ponajbolji igrači jednog kluba (iz grada pored Zapadne nam Morave) govore istinu da su protiv jednih zapinjali ko volovi zbog obećanih par cigli, a protiv drugih dobijali tačan minut kada da prave penal....

A zašto je nameštanje (pitam ja ove iz FIFPro) to što u maju jedan maleni klub zapinje iz petnih žila protiv jednih, a odmara igrače protiv onih čiji je član uprave baš gazda ovog malenog kluba....

A zašto je nameštanje kada se dva kluba dogovore da svojevoljno promene domaćinstvo zbog blata i nemogućnosti da se tečno igra....

Zaista,zaista

herrbarny

pre 12 godina

A šta je sa zapadom?
Ko je izmislio kladionice?
Gde je veća lova na zapadu ili istoku?
Licemeri jedni lopovski,prvo treba vas sve pohapsiti.
Svako zna,da kladionica ne bi bilo,kada bi svi rezultati dolazili realno,ali vi ste preterali u nameštanju mečeva.Postali ste pohlepni i nezajažljivi.Ne date ni 5% šansi igračima.Klađenje na sportske mečeve je zahvaljujući vama izgubilo svaki smisao,strast i zadovoljstvo.
Zato pre nego što počnete da pljujete po ovom nesretnom istoku(gde se isto nameštaju mečevi)prvo krenite od sebe.
Nemojte samo reći da ovo nije tačno,ima milion primera nameštanja,ali me mrzi više da pišem i ovo je mnogo.
Jednom rečju,gadite mi se i želim vam sve najgore.Da ima pravde na ovome svetu vi sigurno ne bi postojali.

Regularno!!!

pre 12 godina

Prvo im dajte snimak Kupa prosle god... Vosa-Partizan, zatim svake derbi tekme Zvezda-Partizan zadnji pet. god... pa onada ostalo... Samo po redu!!!!
Ajmo Sramotu Napolje!!!

s.

pre 12 godina

cist kapitalizam: hagu je potrebna nova funkcija.

u ostalom podrzavam uklanjanje mafijaskih struktura iz sporta – i ako smatram da sisifos ima vise izgleda da izgura svoj teret do vrha, nego sto bi neka cistka uspela. ali dobro.

Nenad

pre 12 godina

Momci, ono jeste utorak danas, pa ste se malo odmorili od subotnje kladionice, ali zar se ne secate koliko ste psovali za vikend kada vam je favorit izgubio unapred dobijenu utakmicu, bas zato sto ima na raspolaganju play-off i play-out takmicenje, da se vadi?
Ne nasedajte na ove price, vec vise od 20 godina nam unistavaju sve sto vredi i namecu nam svoje "vrednosti", a ovaj tekst je zapravo u sluzbi klubova i kladionica koji se bore da i u Srbiji prvak ima 10 remija i 10 poraza. Pa ti igraj protiv Partizana za vikend kada se bude sastajao sa Feketicem.

Ponekad objavljen komentar

pre 12 godina

Neka prvo pohapse sve sudije koje su sudile meceve Barselone i Mancester Junajteda od pocetka sezone jer je vise nego ocigledno da je bilo navlacenja...i jos uvek navlace !

ralexic i

pre 12 godina

nije dinamo iz zagreba sam namestio utakmicu sa francuzima ali oni su on tj.nisu istocni balkan i to se na njih ne odnosi.ispada da smo mi za sve krivi pa i za pomenutu utakmicu pod sifrom 1:7.sto se tice nase lige izbacite ih samo iz kladionica i bice sve ok.tesko je dokazati namestaljke a fudbaleri lako menjaju iskaz npr.slucaj dzajic.

fkr1958

pre 12 godina

Kad ce poceti ispitivanje transfera i koliko ko uzima para? Evo Rad ima po transfermarktu profit od 1.190.000,a za Batesa,Borjana i Kokovica je uzeo minimalno jos 300000, a imamo zabranu igranja na svom stadionu jer propada i ne ulaze se u njega. Znaci pare idu negde drugo,pa bi bilo lepo znati gde? Naravno nije samo Rad klub u kome ima muljanja,vec svaki klub u drzavi!
A sto se tice namestanja,zna se ko to najvise radi,naravno BLIZANCI!

brufen od 400

pre 12 godina

ajde boze, pogledaj i nas fudbal makar jednom... daj da pohapse ovi sve ove nase lopurde koje su godinama unistavali sve sto valja. samo su srecni pobegli na vreme i napravili karijere.

HAPSI BAGRU!!!

Duck

pre 12 godina

http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/karadzic-nasa-liga-regularna-savo-ako-je-tako-ponisticu-celu-svoju-karijeru-40669.html

Kaže Tole da toga nema kod nas...dakle, razlaz...

posteno govoreci *

pre 12 godina

sad je meni jasno zasto delije godinama ponavljaju
da Partizan nije srpski klub :) a da je Zvezda jedini pravi srpski klub :)

GORAN NS

pre 12 godina

A kad u predzadnjem kolu kod Talijana dodje x 1,35 ko onda odgovara Galijani ili sam Berluskoni,ma ajte molim vas pa gde toga nema!!!!

djordjevic

pre 12 godina

Ali najjaci su ovi sto misle da je namesto samo Partizan ili samo Zvezda ili samo Tole...Ljudi, ako se ovo sprovede kako treba (a nece sigurno), nasu prvu ligu ce moci da igraju samo selekcija osnovnih skola dok se ostali oporave iz teranja u nize rangove. Jel misli neko STVARNO da ima nevinih? Umesto da se svi nadamo da ce BAGRA da padne i da se nadamo istini, mi ovde navijamo za neke poluistine, da komsiji crkne krava, itd...

juznjak

pre 12 godina

ovaj neka gleda svoje dvoriste i kvote 1.7 na x kad zabari igraju zadnjih 6. kola.
ili kad je na dresovima najjacih ZAPADNIH klubova sponzor Bwin ili neka druga kladionica?!
i oni pozivaju istok i prete hapsenjima??
licemerje na kvadrat.


...a ovi dole se primili,pa bi im jos saputali ko namesta?!

Manager

pre 12 godina

Mozda samo na nekoj igrici... tesko da ce srpska policija da ih uhapsi. Jedino ako dovedete policiju neke druge zemlje, pa da to ona obavi.

czbg

pre 12 godina

Zivim na relaciji beograd-zagreb zbog posla i mogu da kazem da je hrvatska liga najkorumpiranija liga u evropi.. nema vecih mafijasa od njihovih u fudbalu.. Nasa srpska liga jeste takodje kriminalna, ali to je neuporedivo sa Hrvatima. Samo sto su Hrvati par godina ispred nas jer cela drzava skace vec godinu-dve dana na namestanje. Cak i navijaci dinama nepriznaju dinamove titule zadnjih deset godina koliko je to namestanja bilo. Tamo sudije dobivaju pare, pazite sad, "da posteno sude". Dakle oba tima moraju da plate sudiji da posteno sudi, inace sudi kako njemu odgovara.

Jeste da nam je liga losa, ali to u kakvom su blatu Hrvati sa fudbalom toga nema nigde u ervopi.

bbbDubrovnik

pre 12 godina

ma daj, glupost, istok Europe je mila majka za zapad što se tiče namještanja. Najgore je što FIFA i UEFA namješaju utakmice i sam predsjednik FIFE Michel Platini, pa sami ste vidjeli namještenu utakmicu ove godine u Ligi prvaka Borussia Dortmund-Marseille (sa 2:0 na 2:3), a da nepričamo o utakmici Dinamo Zagreb-Lyon 1:7(koju su odlučili namjestiti u poluvremenu utakmice doj je još bilo 1:1, pošto su vidjeli da Ajax gubi od Reala 2:0, a taj rezultat je naravno odgovarao Lyonu i normalno Dinamo je primio 6 golova u 25 minuta, a njegovi igrači bježali od lopte ko vrag od tamjana)...

dragan batajnica ukleti grobar

pre 12 godina

Znaci pohapsice sve iz svih nasih liga bez briga.sa njima neka pohapse i nazovi "navijace".Navijaci navijaju na namestenim utakmicama pa stvarno treba biti lud i ici i gledati takva pozorista sa nevestim glumcima.pozdravljam ovu akciju fife i nadam se da ce fudbal konacno da ozdravi pa cu da se vratim na stadione.

PimPong

pre 12 godina

Slazem se sa komentarima da se ovakve stvari desavaju i na zapadu, ali da im je lakse da hapse na istoku zbog industrije i novca koji se vrte na zapadu. A komentari da neki igraci koji sa istoka dodju na zapad nemaju kvalitet koji se od njih ocekuje su tacni, ali i normalni. Usput, da li se taj komentar odnosi na Vidica ili Modrica? Kad ljudi idu u novi sistem, nekad im je tesko da se prilagode, ali oni koji su zaista najveci talenti su to i dalje. Ne vazi to samo i za fudbalere vec i za ljude u drugim strukama.

Iskreno, nemam nista protiv toga da se nasi lopovi potrpaju u zatvor, i to podrzavam. Ali me nerviraju stavovi ovih koji tvrde da je zapad cist.

Kragujevac

pre 12 godina

Samo neka krenu ribu da ciste od glave, bice zanimljivo da se vidi ko ce da prezivi (i da li ce iko uopste) dok stignu do repa...ali, ako ne krenu od glave, nista nisu uradili...

Dzamburu 'n Koma

pre 12 godina

Jujuju... a jadni Evropljani gledaju Srpsku ligu iskljucivo preko DVD-a, pa ne znaju sta kupuju...te im tako dolaze igraci sumnjivih kvaliteta!?
Ako budu zaista cesljali i hapsili BAS SVE, morace poslednjih 10ak titula da raspodele na Javor iz Ivanjice, Mladost iz Lucana i eventualno Napredak..
Pa ne moze FIFPRO da hapsi po Srbiji, mora policija..a policiju Drzi SPS, dok clanovi SPS-a su u gotovo svakom klubu u Srbiji u Upravama!?
Ko koga ovde laze, jedino pate oni sto ostavljaju komentare nadajuci se da ce protivnicki klub ispasti, a njihov ostati netaknut..
REALNO GLEDANO.

milan

pre 12 godina

Ja sam prosto odusevljen da vidim da ima ljudi koji su razocarani ovom vescu.
Da li je moguce da ima ljudi kojima je bitniji uspeh voljenog kluba od hapsenja kriminalaca. Namestanje utakmica je ozbiljan kriminal, i pritom iskustvo govori da namestanje utakmica nije jedino "radno mesto" doticnoj gospodi. Mislim da bi se podobro vecinski deo upuknog kriminala u ovoj zemlji iseko ovom akcijom.
Zato, akcija sto pre i svuda!

Predrag

pre 12 godina

hehehe, bice struje, koliko robijasa, samo da okrecu rotor kao u filmu o Konanu, moj patent, struja ima da pojeftini, bicemo lideri u regionu.