Boks 115

Subota, 03.03.2012.

23:03

Kličko nokautom odbranio titule

Ukrajinac Vladimir Kličko odbranio je titulu svetskog šampiona u WBO, IBF, IBO i WBA kategorijama.

Klièko nokautom odbranio titule IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

dalibor

pre 12 godina

ja ti opet kazem da niko nema snagu ni gradju kao on!a ti pitaj nekog boksera o njegovoj tehnici!on sve sto radi,uradi savrseno!koristi svoje predispozicije,i svoju glavu,i to je najbitnije u bilo kojem sportu!u zadnjih 8 godina nije ukupno dobio 20 udaraca od protivnika i ti mi sad kazes kako on nije dobar bokser!?sad bi vi da se on skrati za 20 cm pa da bi gledali zanimljiv mec!e ne moze to nikako!prozivali su ih mnogi,ali kad su usli sa njima u ring,doktori su im pomagali da izadju iz njega!ono sto radi on,to je boks,i to te trener uci da radis,a ti ocigledni nikad nisi odradio bokserki trening,i bolje bi bilo da gledas mma,i druge borilacke sportove!onu cvrstinu,onu pravu sa prostora bivse sssr,imaju obojica brace,ali ti to ocigledno ne znas da prepoznas!vitalija nikada nije bio ni u nok daunu,a kamoli u tezoj situaciji,i ti to ne priznajes!?pa to samo moze neko ko nece da prizna istinu!oni su najbolji i tacka,a sad ako ti se ne svidja njihov stil,tu mogu da te razumijem!ali ako kazes da su ne kvalitetni,onda pojma nemas o boksu!vjeruj mi!pricas o nekome ko vlada svijetom!to bi bilo kao da mi neko kaze da djokovic nema pojma jer nema lijep stil kao federer,i da je prvi zato sto su federer i nadal u silaznoj putanji,i nema konkurenciju xaxa smijesno,zar ne!?hej,u pitanju je svijet,tu je uvijek jaka konkurencija,ali zbog vanserijskog kvaliteta pojedinih ljudi,cini ti se da su ostali slabi!pogresno imas misljenje,vjerovatno zbog nedostatka iskustva,a ja ga imam,da ne otvaram tu temu!nisam lazov!

kokan

pre 12 godina

@dalibor

Ima, to jest bilo je gomila ljudi koji su gradjeni kao Vladimir. Na primer Lenoks, koji je manje vise prvi od tih super teskasa. Imaju i istog trenera, s' tim sto Lenoks zna boks 1000% vise od obojice brace. Ima ih jos, Ridik Bovi, zatim lik koji je nokautirao Klicka zadnji ,mrzi me da trazim a ne secam se imena, je slicne velicine...... Svaka cast braci na uspesima, cenim ja to , samo nisu oni ni blizu onim istinskim velicinama teske kategorije. Najbolji dokaz za to ti je da je Vladimira kao jos mladog uzeo pod svoje HBO i ucinio sve za njegovu promociju u USA. I opet prodaja pay per view za njegove borbe uz ceo hype je bila smesna. I da ne biste pricali kako je to sto nije Amer imate primer Pakmena, najpopularnijeg vec duze vreme. U pitanju je stil , ljudi ga smatraju za nezanimljiv. Radi se o tome da ljudi ne zele da plate 50$ da bi gledali sah. Svidjalo se to vama ili ne, bilo ispravno ili ne.

dalibor

pre 12 godina

Zaki,ja se potpuno slazem sa tobom!Lenoksa mozemo nazvati najboljim,jer iza njega stoje rezultati!olimpijski sampion,prvak evrope,pa svijeta,pobijedio glavne konkurente u svojem dobu-holifilda i tajsona...ja sam i tad navijao za tajsona,ali se trudim da realno razmisljam.smatram da tajson jeste u vrhu ali kako ga neko moze staviti npr.ispred rezultata luisovih.nije se ni kvalifikovao u americki tim za olimpijadu,pa je otisao u profi,a da se kvalifikovao,nebi ni bio najmladji sampion,ali postujem to sto je uradio.izgubio je i od holifilda i luisa,pa kako moze biti najbolji!pa da je Ali izgubio od formena i da se nije revansirao frejzeru,mislim da se nebi moglo reci da je najveci!moras pobijediti svoje najvece rivale da bi bio najveci!za tajsona se moze reci da je bio najatraktivni!sto se tice brace klicko,posebno vladimira!nije mi jasno da ne vidite njegovu snagu,vanserijsku,a onda i tehniku fantasticnu!to je masinerija od 110 kg koja to zna da koristi,i nikome u istoriji boksa nebi bilo lako sa njima da se bori!nekad su bili borci oko 95 kg,i onda je bilo atraktivno gledati,jer niko nije imao veliku prednost u fizionomiji!i sad ima dobrih boraca,ali se braca odvajaju,jer su prejaki fiicki!hej je odlican borac,ali nista nije mogao protiv vladimira,ne zato sto je hej los,vec sto je ovaj dobar!hej i mormek kad su boksovali,tukli su se bas dobro,a protiv brace ni udarac!pa nemoguce je da su svi na svijetu nikakvi borci,nego jednostavno braca klicko su toliko bolji od ostalih da im anuliraju svaki kvalitet koji imaju ti borci!i reci iskreno.jesi li vidio da neko izgleda kao Vladimir Klicko,ikad u istoriji boksa?pa ona konstitucija je nevjerovatna,jos sa njegovim znanjem,onda je to ubitacno!neko moze da kaze da mu se ne svidja njihov stil,i nista vise!jer su dokazali kvalitet!i vidjeces kad oni odu sa scene,koliko ce trebati da neki bijelac uspostavi dominaciju u teskoj kategoriji!mozda nikad vise!

Ali

pre 12 godina

Svaka čast Vladimiru Kličku koji je posjetio generala Jovana Divjaka heroja odbrane Sarajeva dok je bio zarobljen u Beču i pružio mu podršku i time je pokazao da je veliki čovjek i humanista, a stil kojim boksa mi se ne sviđa.

dalibor

pre 12 godina

svako ima svoje misljenje i treba ga postovati,ali mi nije jasno da neko omalovazava sampione koji vladaju toliko dugo!?vidim da tajsona pominju kao najboljeg!i meni je bio drag,ali kako moze on biti najbolji,kad ni jednog velikog sampiona nije pobijedio!?svaka cast spinksu i berbiku,ali nisu oni klasa luisa i holifilda!njima nije mogao da probija gard u prvoj minuti,kao sto je to uradio,spinksu i berbiku!njegove su borbe bile spektakularne,ali zato sto su protivnici bili nikakvi!sta ste mislili,da ce svi da se uplase od njega,i da ih razbije u prvoj rundi!?kako da ne!cim je naletio na nekoga ko ga se ne plasi,dobio je svoje!pa daglas ga je izbio i na kraju nokautirao!kad je izasao iz zatvora,u opste nije bio zapusten,nego je sve patosirao,jos bolje nego prije zatvora!frenka bruna je razvalio bolje nego prvi put,i kad su mislili da ce i holifilda,ovaj ga je zgromio!pogledaj te taj mec pa ce te vidjeti da holifildu nije mogao da raznese gard,nego je ovaj njega raznio!luisa bolje da ne pominjem!da bi bio najbolji svih vremena ne moze da ti bude opravdanje da si nespreman!Aliju su uzeli sve titule,nije se borio 4 god,a inda se vratio i opet sve osvojio,i zato je najveci!

Žaki

pre 12 godina

Dalibore, nema nepobedivog naravno. Moćni Lenox Luis (po meni najbolji u istoriji boxa) popio je težak nokaut od Rahmana. Ponavljam, ne može se biti objektavan ako prema nekom gajiš simpatije iz ovih ili onih razloga. Ključno je porediti vrhunce karijera kod svih boksera. Kada bi te zenite kod svih iz istorije boxa smestio u jedan termin - Tajson bi bio u samom vrhu. Meni je lično veoma simpatična njegova neobičnost od ranih dana i nerv za boks, ali Lenoxa ipak smatram za nejvećeg

Žaki

pre 12 godina

@GORANXX - Gorane, potpisujem sve što si rekao o Tajsonu. Sam box, a posebno pitanje ko je bolji (ili k'o deca "moj tata ime veće mišiće") naprosto nema odgovor. Skor jeste veliki pokazatelj (kod Vladimira impresivan) ali bitno je koga si imao za protivnike. Sve u svemu nije moguće doneti definitivnu sliku ko je najbolji bekser u istoriji tog sporta. Međutim na nekom intuitivnom nivou, bez egzaktnih pokazatelja, svi osećaju da je Tajson, u periodu kada mu je biološki sat bio na vrhuncu (kod njega između 20 i 25 godine), naprosto nije mogao biti poražen. To kažu stručnjaci, a mi intuitivno naslućujemo. On nije samo udarač već i vrhunski tehničar, za one koji to mogu da vide i koji nešto znaju o boksu. Ne možete vi ići na Majkla Spinksa, Trevora Berbika ili Larija Holmsa, da ih sve bacite na zemlju najviše do 5 runde a da ne znate da boksujete. Nisu to ljudi sa ulice već profesionalci. Dakle, samo period kada je bokser po biološkom satu na vrhuncu (koji nije kod svih isti) je pokazatelj kvaliteta. Samo taj period podleže procenama...sve drugo je čisto subjektivno preglabanje.
Mnogi, samo zato što su čuli da to kažu na televiziji, smatraju da je Muhamed Ali najveći svih vremena - ali to on sam o sebi kaže. Zavoleli su ga zbog odbijanja da učestvuje u ratu (što ima i svoje ime) ali profesionalno bio je neki jak prosek. Dobar je bokser svakako ali ne i najbolji jer najbolji ne sme da vređa protivnike niti da im se ruga jer tako gradi atmosferu u kojoj protivnik, zbog uvreda, nije racionalan. Njegovo ime je samo fama koja nam zaslepljuje objektivnost. Možda bi mogao da se nađe među top 20 boksera svih vremena ali nikako kao prvi i najveći.
Možda ni Tajson nije najbolji po nekim merilima (odgrizao je uvo čoveku) ali je svakako, kao bokser, bar među pet vrhunskih.

petarV

pre 12 godina

MARE...a i slični...da li ja treba da pevam kao Fredi Merkjuri i Dzordz Majkl il Robi Vilijams...da bi rekao da npr. Keba,Miroslav Ilić...blage veze sa pevanjem nemaju?

Žaki

pre 12 godina

@IME - Nije box varvarski sport, ne bije tu jači slabijeg. Na ring svesno, sa sve potpisom, izlaze ljudi znajući za opasnosti i čak mogućnost smrti jer su boxeri ljudi koji jednim udarcem mogu da ubiju. Box je najpre životna filosofija pre nego ma šta drugo. Ako hoćete ideološki, religijski, psihološki...sociološki...život pred vas uvek postavlja prepreke (probleme) koje su iz vaše kategorije i vi morate sa time da se nosite. Ako doživite nokdaun morate brže bolje da ustanete i da nastavite bitku jer ako ostanete da ležite dobijate atribute kukavice, očajnika, lenjivca, malodušnog čoveka i sl. A sve to vreme u vama ne sme da se raspali mržnja jer je ona preduslov poraza. Nema ničeg smirenijeg nego kada se dva boxera, posle silne razmene batina, zagrle i proćaskaju profesionalno o meču. Box je dakle slika života koji nije nežan prema nama; koji ne želi da budemo malodušni posmatrači i komentatori života već učesnici po cenu gubitka. Nema u boxu ničeg varvarskog jer, u životnoj borbi, rane i krv imate unutra u vama svakog dana. Ne vidite ih ali bole! Neko ih zaliva alkoholom, neko opijatima ...to su gubitnici koji su ostali na podu posle sudijskog odbrojavanja.

ColliZion

pre 12 godina

Da je Tajson izasao posle 3 godina iz zatvora, neutreniran, zapusten nacisto i prvenstveno zbog novca izasao u ring da bi se borio sa njima! Da se borio sa njima pre zatvora, kad je bio u najboljoj formi, ni njih dvoje zajedno mu nista ne bi mogli!
(Samo da kazem, 4. mart 2012 05:53)

Zbog cega onda Tajson nije dobio Bastera Daglasa '90. godine, pre zatvora i pre svih problema koje je sam sebi napravio? U tom mecu je doziveo tezak nokaut. Od Holifilda je izgubio i '96. i '97. a od Luisa 2002. a to je dosta godina posle zatvora. Majk se na merenju pre meca protiv Luisa ponasao isto kao i Cisora protiv Vitalija, samo sto je jos gore prosao, bio u nokdaunu a posle nokauta iznet iz ringa. Svakako da je Majk jedan od najboljih boraca svih vremena ali nikako nije najbolji, od njega su bolji Luis, Holifild, Ridik Bouvi, Baster Daglas, a iz prethodnih godina Frejzer, Klej, Formen, Norton, Spinks... Braca Klicko su najbolji bokseri danasnjice a oni nisu krivi za nedostatak konkurencije i kvalitetnih boksera. Vitali je protiv velikog Lenoksa Luisa pokazao da je klasa. Od svega je najvaznije da boks i dalje ostane plemenita vestina.

goranxx

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.
(Mare, 4. mart 2012 00:22)
Kakav nonsense! Prvo Tajson je se borio sa njima posle zatvora gde je realno prilicno propao. Mozda nije bio najbolji svih vremena, mozda nije ni bio najuzorniji covek ali da je imao srece je uber glupost. Bio je najzanimljiviji bokser za gledanje(ili jedan od) i apsolutno jedinstven.
Uopste ne znam koji to strucnjaci kazu da je imao srece, molim te navedi. Imas milion dokumentaraca na internetu gde najveci strucnjaci boksa se slazu da Tajson na vrhuncu je bio skoro nepobediv. Steta sto je to vreme kratko trajalo. Coveku sa 180tak je daleko teze da pridje dvometrasu tako da ovi njegovi uspesi su jos veci. Neverovatna brzina ( sam Tajson je govorio da mu je Damato uvek ponavljao "speed kills")sa fenomenalnim kombinacija i jos FENOMENALNIJOM odbranom i eskivazama(cesto zanemarivan aspekt Tajsonovog umeca), su nesto po cemu ce biti zauvek postovan kao jedan od najboljih ikada. Ali najlakse je anonimno omalovazavati preko interneta.....

Gvozdena braca

pre 12 godina

Biloje samopitanje dana i vremena kada ce bokseri iz bivseg SSSR-a da se ozbiljno ukljuce u profesionalni boks.Svi crni bokseri (osim Kleja) veoama slabu skolu i tehniku.Bez kretanja po ringu.Pravolinijski, tajson kada bi ka covek zatvorio u telefonsku govornicu nista ne bi mogao da ucini.Kod Rusa iKubanaca se od amlena uci da se krecu po ringu.Pa posle brace Klicko jedano vreme su bili Sagajev,Valujev i sadasledijedna generacijamldjih boksera o kojima ce se cuti.Nemci uzeli primat u promoterstvu,kampovima i organizaciji.Ovaj crnac je bio smesan.Pitanje vremena kada ce da popije patos

dd

pre 12 godina

Kakav crni Klitscho, nema vise boksera kao što su Lennox Lewis ili Mike Tyson-a.
Lennox Lewis vs. Vitali Klitschko zadnja runda pogledajte:
http://www.youtube.com/watch?v=dlli6mvsOGU&feature=related

ja

pre 12 godina

borovcanin je u odlicnim odnosima sa klickacima i normalno je da je pristrasan i dosta vise sa komentarima kako navija za njih, pa oni su i jedini koji su mu izasli u susret kad god je trebalo. poz za lepog vladu

Dubravko Udo Bogdan

pre 12 godina

Vec decenijama pratim profesionalni box licno smatram jednog od najveceg boxera Muhamed Alija( Casius Clay)do sada nenadmasiv.Braca Klitcko su momentalno najbolji na svtu po boxu i zaradi.Jucerasnji metc donio je Vladimiru Klickovu 6 miliona € ,iako mu je protivnik bio iz nize kategorije ( crusel ),bez sanse na pobjedu,eventualno jedan "lucky punch"
kao jedina sansa.Vulajev se oprostio od boxa i sada se bavi lokalnom politikom.Vitali ima vec preko 40 god. jos 2-3 metca ode i on ostaje jos samo Vladimir koji sa svojih 35 god. jos nekoliko godina moze cuvati svoje zasluzene trofeje i nositi svoju zasluzenu krunu ! Zelim mu od srca
daljnje sportske uspjehe.

azzikka

pre 12 godina

@ (kobe bryant, 4. mart 2012 01:21)

Za Majk Tajsona ne možemo da kažemo da je bio prljav boxer do odlaska u zatvor. Od tada se dosta toga promenilo. Dok nije zaglibio Majk je svoje protivnike slao na pod sa takvom lakoćom da mu prljavština nije ni bila potrebna. Prva runda, pljas, patos :)

BANE

pre 12 godina

vidi ti ove roki fanove :)))) pa ne boksuju braca protiv kanti zato sto ih takve biraju nego su to ljudi koji su borbama dosli u poziciju da se bore za titulu.

ROMAN

pre 12 godina

@PetarV
Apsolutno se slazem sa tvojim komentarom,jer i sam cesto upucujem iste konstatacije.Konkurenciju trenutno nemaju(od odlaska Luisa),a nacin borbe je identican sa nekadasnjim amaterskim boksom(1-2,1-2,1-2-3...pa opet 1-2,1-2,1-2-3...Kod njih u tome pomaze visina i duge ruke.Inace Vladimir dosta jace udara od brata.I da dodam da oni kojim slucajem nisu pravoslavna "braca",kako bi bilo kritika na nacin borbe,a ovako...Toliko o realnosti.

Samo da kazem

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.
(Mare, 4. mart 2012 00:22)

Vidi se koliki si ti poznavalac! A na koji nacin je zavrsio karijeru? To vec ne znas da obrazlozis lepo! Da je Tajson izasao posle 3 godina iz zatvora, neutreniran, zapusten nacisto i prvenstveno zbog novca izasao u ring da bi se borio sa njima! Da se borio sa njima pre zatvora, kad je bio u najboljoj formi, ni njih dvoje zajedno mu nista ne bi mogli!

stari kvisling

pre 12 godina

@marinkoprijatelju gledao sam tu borbu sa lenoksom uzivo. jeste vitalij vodio i bio bolji prve dve runde. ali mu je lenoks razbio tako arkadu da je trebalo 60 kopci da bi je zasili.zato je lekar i zaustavio borbu iako je klicko zeleo da nastavi. iskreno lenoks i nije bio preterano spreman za taj mec a i ostario je. posle toga se povukao. baz zbog tog herojskog duela sa jednim od najboljih teskasa svih vremena su ljudi i razocarani razvojem vitalijeve a i vladimirove karijere. sve to stoji da su oni super inteligentni ljudi i borci ali brat bratu u usa niko vise nece da placa pay per view za njihove borbe. a tome su najvece pare. nemojte pogresno da mr razumete, cenim ja njih samo sto je tuzna cinjenica da ljudi smatraju da su dosadni i ne zele da placaju da ih gledaju. a hbo i showtime su veliki deo boks trzista globalno.

dalibor

pre 12 godina

nije mi jasno ko moze da kritikuje vladimira,posle ovoga meca!?vjerovatno neki kompleksas koji je visok metar i cevap :-)pa samo pogledajte kako je boksovao,rtazbio protivnika,bez srljanja,sve kako treba,...izgledao je fantasticno,cio u misic,milina ga je biolo gledati!pa ko nebi volio da izgleda onako u ringu bez neko ko je ljubomoran do bola!svaka ti cast majstore!

a.o

pre 12 godina

Svaka čast Kličkom, ali sve čestitke i za redakciju B92. Mogli bi početi da prenosite MMA ili K1, da gledamo borce poput Gokhan Sakija i Badr Harija, mnogo je uzbudljivije od boxa.

povetkin

pre 12 godina

Ne razumem komentare koji porede Alija, Frejzera i ostale sa danasnjim bokserima. Pa zar vi stvarno mislite da boks 40 godina nije napredovao i da bi Ali, Frejzer i ostali imali sanse protiv danasnjih boksera? Pa pogledajte taj nekadasnji boks, ti ljudi ne bi uspeli da zadaju udarac Klicku a kamoli da pobede. Da ne pominjem jos raniji boks gde bokseri nisu drzali ni gard nego se borili kao na ulici. Slicna stvar sa Tajsonom, mada je on noviji bokser, sigurno je da ne bi mogao da pobedi ni jednog Klicka. Ta njihova "taktika" upravo pokazuje da je boks na visem nivou, to kazu svi stricnjaci a i nije tesko zakljuciti da covek koji srlja napred bez mnogo mozga nema sanse protiv Klicka.

mcu

pre 12 godina

secam se kao klinca kada me je cale budio da gledamo princa, tysona.danas je bas kriza. pogledajte slike klicka i tysona zajedno, velika je razlika u visini, tako da vecerasnji izazivac uopste nije inferioran po pitanju konstitucije jer je slican majku... trebao je neko iskusniji da boksuje , ko ima visi meceva u teskoj kategoriji.. setite se holifilda protiv valujeva, impresivna kretnja. Pogledajte filmove o Majku, za one koji kazu da su ga kasnije svi razbijali, u kakvoj je psiholoskoj krizi bio i koliko se lose spremao, cak ga je i sparing partner nokautirao... podrzavam bracu, sto se tice mece sa Lenoksom bio je bolji bez obzira sta su sudije izbrojale, uostalom uverite se sami.leva strana ispod oka i iznad, otvorena

AndrejaKg

pre 12 godina

Vladimir je toliko dobar bokser,da cak ni ja ne bi smeo sa njim u ring...:) Salim se,decko je pokazao ko je najjaci! Svaka cast,a ovi sto pricaju da vise nema pravog boksa,neka idu da gledaju klince ispred skola kako se tuku,ako im je stalo da gledaju krvava lica,polomljene ruke,noge...:)

Paradox

pre 12 godina

Hahaha, kakav crni francuski Tajson, nemojte da vredjate legendu ovog sporta, molim vas!! Pa ovaj veze nema, koliko je spor i sta je ovo, jedva da je pokusao neki udarac da izvede, tokom ovih rundi, samo je nesto ulecivao u protivnika ko muva bez glave! :-) Klicku svaka cast, od pocetka je napao vrhunski, steta samo sto nije imao boljeg protivnika, gledali bismo veoma dobar boks. Ali dobro, bar je vidjen nokaut ako nista drugo. :-)

MARINKO ADRIANO

pre 12 godina

wladimir klicko 57 pobeda,50ko,3 poraza sva tri ko!! vitali klicko 44 pobeda,40ko,2 poraza!! ali jedan zbog povrede ramena drugi od lenox lewisa gde je dobio sve runde ali je zbog rasekotine prekinut mec!! izmedju dva brata,ja mislim da je bolji VITALI!!!

kobe bryant

pre 12 godina

Čak i po komentarima se vidi u kakvoj zemlji živimo! Da li je moguće da se ljudima svidjaju bokseri grubijani, prljavog stila i karaktera, bezobrazni, ne previše obrazovani ali zato intrigantni, provokativni i divljaci (poput Majka Tajsona). Zašto je out biti fin, kulturan, sa doktoratom u džepu? A njihov stil boksovanja je napravljen tako da donosi rezultate. I koga je briga da li je lepo za gledanje ili je dosadno. Izgleda da njima donosi rezultate. I šta ima loše u tome da čuvaju svoje zdravlje. Zar treba da srljaju i budu nokautirani? Ovo je stil koji njima garantuje dug opstanak i ostanak u ringu. A da su boksovali u vreme nekih velikana....pa ne znam baš šta bi bilo, ali sa onakvom muskulaturom i dugim rukama ne bi se obrukali.

pedja

pre 12 godina

@aleksandra, 3. mart 2012 23:26
Draga Aleksandra, ima smisla to sto govoris ali je ispravno ovo sto govori komenatator, kaze se prednji i zadnji direkt zato sto se gleda polozaj ruke u gardu, prednja ruka je ispred noge koja je napred. Onaj ko drzi kontra gard njemu je na primer desna ruka prednja. Eto nadam se da sam uspeo da objasnim :) Pozdrav

Stiv

pre 12 godina

@Aleksandra: bokseri ne stoje skroz licem u lice jedan naspram drugog, nego imaju blago iskosen polozaj. Desnjaci isturaju napred levo rame, pa im je leva ruka - prednja ruka...

stari kvisling

pre 12 godina

volim bracu klicko ali ajde vise. nemojte rusiti svoju sjajnu karijeru i zaostavstinu borbama protiv ,sa oprostenjem, kanti kao sto je ovaj.to nije radio ni lenoks ni holifild, ostale velikane necu ni da spominjem.

Muay Thai

pre 12 godina

Molim vas da mi objasnite zasto govorite "prednji i zadnji direkt" kad nemaju prednje i zadnje ruke nego levu i desnu pa bi logicno bilo da se kao i pre govori levi i desni direkt,aperkat,krose.....
(aleksandra, 3. mart 2012 23:26)
Da znate ista o boksu znali bi ste i zasto se ovako govori. Inace, jos jedan dosadan mec dosadnih nazovi sampiona. I nokaut tu ne menja nista, kao ulicna tuca, samo sto umesto "veslanja" imamo direkte. 1-2, 1-2, pa 3-ka (prednji krose) za kraj, i to samo ako je prilika da se zavrsi mec. Tri vezana udarca, kome to jos treba?! Ako B92 vec zeli da pokloni prostor boksu, na medjunarodnoj sceni ima mnogo zanimljivijih meceva, cak i u teskoj kategoriji, o laksim da ne govorimo. Takodje, medju nasim profi bokserima ima mnogo talentovanijih i zanimljivijih od Borovcanina (braca Stevanovic, Bogdan Mitic i dr.) Kad kazem talentovani, mislim na talent za boks, ne za marketing i biranje protivnika.

zorica

pre 12 godina

Meni kao zeni je uzivanje gledati prirodno savrsenstvo u obliku Vladimira Klicka. Spoj ljepote, seksipila, pameti i urodjene elegancije. Mada tata kaze da je to nekad vrilo u ringu, da je sada drugacije, takticnije... Ipak, ja sam zadvoljna. :)

boxer

pre 12 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=587681#k6618279
Aleksandra, svako ko se ikada malo vise bavio ili pratio boks, zna zasto se ruke u boksu cesto okarakterisu kao "prednja" i "zadnja"....:)

Mare

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.

DZoni

pre 12 godina

Smarajate "hejteri" Bracu ne moze niko na svetu da pobedi i ako su vec u godinama i to je to..smeta vam sto boksuju i glavom ,nije cudo sto smo najgori u fudbalu.

petarV

pre 12 godina

Imam utisak da branite braću Kličko jer su pravoslavci...to se i očekuje od zatucanih ljudi...Srbende...ne žele da vide istinu a ko god misli drugačije,spalimo ga!
I te kako su Kličko grobari boksa...
Prvo ni nemaju neku konkurenciju....
Drugo...boksuju kao i Valujev...30cm viši od protivnika...
Drži ga na distanci...kada im priđe u klinč grle ga...a sudija,sa domaćeg terena,naravno brani šampiona i razdvaja!

Da nisu šampioni,da nisu na domaćem terenu gde donose milione...sudija bi pustio protivnika da im u klinču izvali bubrege!A ne,Kličko (koji god od te dvojce) čim mu protivnik priđe,odma se baca u zagrljaj i čeka da ih sudija razdvoji-da slučajno sam ne pokuša da se razdvaja,da protivnik ne bi uputio neki kroše...

Ovakvim suđenjima i razlikom u visini,protivnik,ni nema mogućnosti ni da boksuje.

Pa oni i da hoće ne mogu da prime ozbiljan udarac...a plus to,ni nemaju ozbiljnu konkurenciju...
Smaraju,dosadni su...

Žalosno,što nemaju protivnike...a možda i imaju,ali nešto mi se čini,da za protivnike biraju šalabajzere...a ne one koji su do 10og mesta! Lukavo...

Pravedan

pre 12 godina

I jos jedna stvar...nemojte da pljujete Vitalija. Jeste smesno boksovao protiv Cisore, a ako ste primetili - drzao je spustene ruke. Povredio je ligamente na pocetku meca, zato nije boksovao punom parom.
A kome se ne svidja heavy weight, nek' gleda brate nesto drugo, HW je HW i nije nesto narocito dinamican. Al' budite svesni da jedan HW udarac moze da ubije nas obicne smrtnike...zato oni boksuju TAKTICKI!!!

Dragana

pre 12 godina

Sve bi bilo jos bolje kada bi Borovcanin manje komentarisao ko su im zajednicki sponzori i sl. Ali bar je bio umereniji nego pre 2 nedelje.
Draz boksa je i pogledati desavanja izmedju rundi, a i cuti ih na konferenciji. Ukoliko i to udje u praksu bice super.

thewhitemayweather

pre 12 godina

Za one koji ne prate redovno boks pogledajte snimke Mayweather-a, Bernard Hopkins-a,Pernell Whitaker-a, ne daj boze Roy Jones-a i Tyson-a, uporedite sa onim sto ste veceras videli...i videcete 2 razlicita sporta.

iznogud

pre 12 godina

@aleksandra Ima logike kad stanes npr u levi gard onda ti je leva ruka uvek ispred desne pa je ona logicno prednja a desna zadnja...

dina

pre 12 godina

kul je sto prenosite boks ali bi bilo jos bolje da neki drugi nas bokser prati mec uz voditelja..ovaj gospodin ubi...i slazem se da biste trebali svake subote da prenosite boks..sjajna je zabava

NoFun

pre 12 godina

Kličko je još jednom pokazao da je i bokserska i ljudska nula. Još jedan u nizu protivnika koji je od njega niži barem pola metra, lakši 15-20 kila i po mogućnosti što kraćih ručica da ga ni slučajno ne može da dohvati. Braći Kličko treba dati nekakve medalje, plakete, penzije i ispratiti ih iz profesionalnog boksa jer su svojim taktiziranjem i kukavičlukom ovaj sport unazadili godinama. Njihovi mečevi su već godinama zanimljivi koliko i beba na tuti ili štrikanje babe Stamene.

igor

pre 12 godina

Boks je pojavom ovakvih boksera izgubio smisao, sve se svodi na taktiku, da tajson boksuje sa ovim francuzom, nokautirao bi ga u prvoj rundi. Inace komentator i strucni konsultant bi mogli da budu malo neutralniji.

Muhammad Ali vs Joe Frazier

pre 12 godina

Boks je zaista divna veština, ali od kada je novac u ogromnoj meri ušao u boks, izostaju pravi dueli... Gleda se samo da se napravi što više para. Toliko godina se čeka na duel Manny Pacquiao-a i Floyd Mayweather-a, a razlog je samo taj što ne mogu da se dogovore ko će više novca da uzme. Dok je vladao teškom kategorijom Nikolay Valuev izostao je njegov meč protiv braće Kličko (mogu da se nabrajaju razni razlozi, ali osnovni je novac). Sreća pa postoji YouTube pa tu možete da vidite šta je izvorno pravi boks i vreme kada su se borili samo najbolji protiv najboljih... Ovo danas je nažalost smešno!

aNOnymous

pre 12 godina

Al koji sam baksuz, kad god gledam boks mec ne zavrsi nokautom vec na poene a kad ne gledam obavezno nokaut :D Marfijev zakon je cudo :D

AperkatKrose

pre 12 godina

A STVARNO BI MOGLI CESCE DA NAM PRENOSITE NEKI BOKS! LAJK KO JE ZA! SMORIO JE FUDBAL, FUDBALERI POSTALI K'O BALERINE, A RIBE POCELE DA GLEDAJU FUCU... BOKS JE JEDINI I PRAVI MUSKI SPORT!

@Aca: Red Hot Chili Peppers - Can't stop...

aleksandra

pre 12 godina

Konacno se boks vratio u Srbiju!Iako sam dama obozavam boks,a omiljeni su mi bokseri braca Klicko,nadam se da ce Vladimir veceras pobediti...pozzzzz komentatorima :))))

MILAN

pre 12 godina

Veliki pozdav iz Prokuplja! Nadam se da znate za velike sampione iz Prokuplja. Necu da ih nabrajam ali se iskreno nadam da ih se dobro secate! Pozzzz

aleksandra

pre 12 godina

Molim vas da mi objasnite zasto govorite "prednji i zadnji direkt" kad nemaju prednje i zadnje ruke nego levu i desnu pa bi logicno bilo da se kao i pre govori levi i desni direkt,aperkat,krose.....

ziza

pre 12 godina

znao sam jos jednog placenog su nasli ja pristajem da nadjem u roku 1 godine borca koji ce da bije oba brata u ringu kladim se usta oceju dva brata najaca.

kobe bryant

pre 12 godina

Čak i po komentarima se vidi u kakvoj zemlji živimo! Da li je moguće da se ljudima svidjaju bokseri grubijani, prljavog stila i karaktera, bezobrazni, ne previše obrazovani ali zato intrigantni, provokativni i divljaci (poput Majka Tajsona). Zašto je out biti fin, kulturan, sa doktoratom u džepu? A njihov stil boksovanja je napravljen tako da donosi rezultate. I koga je briga da li je lepo za gledanje ili je dosadno. Izgleda da njima donosi rezultate. I šta ima loše u tome da čuvaju svoje zdravlje. Zar treba da srljaju i budu nokautirani? Ovo je stil koji njima garantuje dug opstanak i ostanak u ringu. A da su boksovali u vreme nekih velikana....pa ne znam baš šta bi bilo, ali sa onakvom muskulaturom i dugim rukama ne bi se obrukali.

igor

pre 12 godina

Boks je pojavom ovakvih boksera izgubio smisao, sve se svodi na taktiku, da tajson boksuje sa ovim francuzom, nokautirao bi ga u prvoj rundi. Inace komentator i strucni konsultant bi mogli da budu malo neutralniji.

aleksandra

pre 12 godina

Konacno se boks vratio u Srbiju!Iako sam dama obozavam boks,a omiljeni su mi bokseri braca Klicko,nadam se da ce Vladimir veceras pobediti...pozzzzz komentatorima :))))

DZoni

pre 12 godina

Smarajate "hejteri" Bracu ne moze niko na svetu da pobedi i ako su vec u godinama i to je to..smeta vam sto boksuju i glavom ,nije cudo sto smo najgori u fudbalu.

Paradox

pre 12 godina

Hahaha, kakav crni francuski Tajson, nemojte da vredjate legendu ovog sporta, molim vas!! Pa ovaj veze nema, koliko je spor i sta je ovo, jedva da je pokusao neki udarac da izvede, tokom ovih rundi, samo je nesto ulecivao u protivnika ko muva bez glave! :-) Klicku svaka cast, od pocetka je napao vrhunski, steta samo sto nije imao boljeg protivnika, gledali bismo veoma dobar boks. Ali dobro, bar je vidjen nokaut ako nista drugo. :-)

dina

pre 12 godina

kul je sto prenosite boks ali bi bilo jos bolje da neki drugi nas bokser prati mec uz voditelja..ovaj gospodin ubi...i slazem se da biste trebali svake subote da prenosite boks..sjajna je zabava

Pravedan

pre 12 godina

I jos jedna stvar...nemojte da pljujete Vitalija. Jeste smesno boksovao protiv Cisore, a ako ste primetili - drzao je spustene ruke. Povredio je ligamente na pocetku meca, zato nije boksovao punom parom.
A kome se ne svidja heavy weight, nek' gleda brate nesto drugo, HW je HW i nije nesto narocito dinamican. Al' budite svesni da jedan HW udarac moze da ubije nas obicne smrtnike...zato oni boksuju TAKTICKI!!!

MARINKO ADRIANO

pre 12 godina

wladimir klicko 57 pobeda,50ko,3 poraza sva tri ko!! vitali klicko 44 pobeda,40ko,2 poraza!! ali jedan zbog povrede ramena drugi od lenox lewisa gde je dobio sve runde ali je zbog rasekotine prekinut mec!! izmedju dva brata,ja mislim da je bolji VITALI!!!

BANE

pre 12 godina

vidi ti ove roki fanove :)))) pa ne boksuju braca protiv kanti zato sto ih takve biraju nego su to ljudi koji su borbama dosli u poziciju da se bore za titulu.

zorica

pre 12 godina

Meni kao zeni je uzivanje gledati prirodno savrsenstvo u obliku Vladimira Klicka. Spoj ljepote, seksipila, pameti i urodjene elegancije. Mada tata kaze da je to nekad vrilo u ringu, da je sada drugacije, takticnije... Ipak, ja sam zadvoljna. :)

Dragana

pre 12 godina

Sve bi bilo jos bolje kada bi Borovcanin manje komentarisao ko su im zajednicki sponzori i sl. Ali bar je bio umereniji nego pre 2 nedelje.
Draz boksa je i pogledati desavanja izmedju rundi, a i cuti ih na konferenciji. Ukoliko i to udje u praksu bice super.

Mare

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.

AperkatKrose

pre 12 godina

A STVARNO BI MOGLI CESCE DA NAM PRENOSITE NEKI BOKS! LAJK KO JE ZA! SMORIO JE FUDBAL, FUDBALERI POSTALI K'O BALERINE, A RIBE POCELE DA GLEDAJU FUCU... BOKS JE JEDINI I PRAVI MUSKI SPORT!

@Aca: Red Hot Chili Peppers - Can't stop...

petarV

pre 12 godina

Imam utisak da branite braću Kličko jer su pravoslavci...to se i očekuje od zatucanih ljudi...Srbende...ne žele da vide istinu a ko god misli drugačije,spalimo ga!
I te kako su Kličko grobari boksa...
Prvo ni nemaju neku konkurenciju....
Drugo...boksuju kao i Valujev...30cm viši od protivnika...
Drži ga na distanci...kada im priđe u klinč grle ga...a sudija,sa domaćeg terena,naravno brani šampiona i razdvaja!

Da nisu šampioni,da nisu na domaćem terenu gde donose milione...sudija bi pustio protivnika da im u klinču izvali bubrege!A ne,Kličko (koji god od te dvojce) čim mu protivnik priđe,odma se baca u zagrljaj i čeka da ih sudija razdvoji-da slučajno sam ne pokuša da se razdvaja,da protivnik ne bi uputio neki kroše...

Ovakvim suđenjima i razlikom u visini,protivnik,ni nema mogućnosti ni da boksuje.

Pa oni i da hoće ne mogu da prime ozbiljan udarac...a plus to,ni nemaju ozbiljnu konkurenciju...
Smaraju,dosadni su...

Žalosno,što nemaju protivnike...a možda i imaju,ali nešto mi se čini,da za protivnike biraju šalabajzere...a ne one koji su do 10og mesta! Lukavo...

aleksandra

pre 12 godina

Molim vas da mi objasnite zasto govorite "prednji i zadnji direkt" kad nemaju prednje i zadnje ruke nego levu i desnu pa bi logicno bilo da se kao i pre govori levi i desni direkt,aperkat,krose.....

azzikka

pre 12 godina

@ (kobe bryant, 4. mart 2012 01:21)

Za Majk Tajsona ne možemo da kažemo da je bio prljav boxer do odlaska u zatvor. Od tada se dosta toga promenilo. Dok nije zaglibio Majk je svoje protivnike slao na pod sa takvom lakoćom da mu prljavština nije ni bila potrebna. Prva runda, pljas, patos :)

aNOnymous

pre 12 godina

Al koji sam baksuz, kad god gledam boks mec ne zavrsi nokautom vec na poene a kad ne gledam obavezno nokaut :D Marfijev zakon je cudo :D

dalibor

pre 12 godina

nije mi jasno ko moze da kritikuje vladimira,posle ovoga meca!?vjerovatno neki kompleksas koji je visok metar i cevap :-)pa samo pogledajte kako je boksovao,rtazbio protivnika,bez srljanja,sve kako treba,...izgledao je fantasticno,cio u misic,milina ga je biolo gledati!pa ko nebi volio da izgleda onako u ringu bez neko ko je ljubomoran do bola!svaka ti cast majstore!

NoFun

pre 12 godina

Kličko je još jednom pokazao da je i bokserska i ljudska nula. Još jedan u nizu protivnika koji je od njega niži barem pola metra, lakši 15-20 kila i po mogućnosti što kraćih ručica da ga ni slučajno ne može da dohvati. Braći Kličko treba dati nekakve medalje, plakete, penzije i ispratiti ih iz profesionalnog boksa jer su svojim taktiziranjem i kukavičlukom ovaj sport unazadili godinama. Njihovi mečevi su već godinama zanimljivi koliko i beba na tuti ili štrikanje babe Stamene.

povetkin

pre 12 godina

Ne razumem komentare koji porede Alija, Frejzera i ostale sa danasnjim bokserima. Pa zar vi stvarno mislite da boks 40 godina nije napredovao i da bi Ali, Frejzer i ostali imali sanse protiv danasnjih boksera? Pa pogledajte taj nekadasnji boks, ti ljudi ne bi uspeli da zadaju udarac Klicku a kamoli da pobede. Da ne pominjem jos raniji boks gde bokseri nisu drzali ni gard nego se borili kao na ulici. Slicna stvar sa Tajsonom, mada je on noviji bokser, sigurno je da ne bi mogao da pobedi ni jednog Klicka. Ta njihova "taktika" upravo pokazuje da je boks na visem nivou, to kazu svi stricnjaci a i nije tesko zakljuciti da covek koji srlja napred bez mnogo mozga nema sanse protiv Klicka.

ja

pre 12 godina

borovcanin je u odlicnim odnosima sa klickacima i normalno je da je pristrasan i dosta vise sa komentarima kako navija za njih, pa oni su i jedini koji su mu izasli u susret kad god je trebalo. poz za lepog vladu

Stiv

pre 12 godina

@Aleksandra: bokseri ne stoje skroz licem u lice jedan naspram drugog, nego imaju blago iskosen polozaj. Desnjaci isturaju napred levo rame, pa im je leva ruka - prednja ruka...

Muhammad Ali vs Joe Frazier

pre 12 godina

Boks je zaista divna veština, ali od kada je novac u ogromnoj meri ušao u boks, izostaju pravi dueli... Gleda se samo da se napravi što više para. Toliko godina se čeka na duel Manny Pacquiao-a i Floyd Mayweather-a, a razlog je samo taj što ne mogu da se dogovore ko će više novca da uzme. Dok je vladao teškom kategorijom Nikolay Valuev izostao je njegov meč protiv braće Kličko (mogu da se nabrajaju razni razlozi, ali osnovni je novac). Sreća pa postoji YouTube pa tu možete da vidite šta je izvorno pravi boks i vreme kada su se borili samo najbolji protiv najboljih... Ovo danas je nažalost smešno!

goranxx

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.
(Mare, 4. mart 2012 00:22)
Kakav nonsense! Prvo Tajson je se borio sa njima posle zatvora gde je realno prilicno propao. Mozda nije bio najbolji svih vremena, mozda nije ni bio najuzorniji covek ali da je imao srece je uber glupost. Bio je najzanimljiviji bokser za gledanje(ili jedan od) i apsolutno jedinstven.
Uopste ne znam koji to strucnjaci kazu da je imao srece, molim te navedi. Imas milion dokumentaraca na internetu gde najveci strucnjaci boksa se slazu da Tajson na vrhuncu je bio skoro nepobediv. Steta sto je to vreme kratko trajalo. Coveku sa 180tak je daleko teze da pridje dvometrasu tako da ovi njegovi uspesi su jos veci. Neverovatna brzina ( sam Tajson je govorio da mu je Damato uvek ponavljao "speed kills")sa fenomenalnim kombinacija i jos FENOMENALNIJOM odbranom i eskivazama(cesto zanemarivan aspekt Tajsonovog umeca), su nesto po cemu ce biti zauvek postovan kao jedan od najboljih ikada. Ali najlakse je anonimno omalovazavati preko interneta.....

Dubravko Udo Bogdan

pre 12 godina

Vec decenijama pratim profesionalni box licno smatram jednog od najveceg boxera Muhamed Alija( Casius Clay)do sada nenadmasiv.Braca Klitcko su momentalno najbolji na svtu po boxu i zaradi.Jucerasnji metc donio je Vladimiru Klickovu 6 miliona € ,iako mu je protivnik bio iz nize kategorije ( crusel ),bez sanse na pobjedu,eventualno jedan "lucky punch"
kao jedina sansa.Vulajev se oprostio od boxa i sada se bavi lokalnom politikom.Vitali ima vec preko 40 god. jos 2-3 metca ode i on ostaje jos samo Vladimir koji sa svojih 35 god. jos nekoliko godina moze cuvati svoje zasluzene trofeje i nositi svoju zasluzenu krunu ! Zelim mu od srca
daljnje sportske uspjehe.

MILAN

pre 12 godina

Veliki pozdav iz Prokuplja! Nadam se da znate za velike sampione iz Prokuplja. Necu da ih nabrajam ali se iskreno nadam da ih se dobro secate! Pozzzz

thewhitemayweather

pre 12 godina

Za one koji ne prate redovno boks pogledajte snimke Mayweather-a, Bernard Hopkins-a,Pernell Whitaker-a, ne daj boze Roy Jones-a i Tyson-a, uporedite sa onim sto ste veceras videli...i videcete 2 razlicita sporta.

stari kvisling

pre 12 godina

volim bracu klicko ali ajde vise. nemojte rusiti svoju sjajnu karijeru i zaostavstinu borbama protiv ,sa oprostenjem, kanti kao sto je ovaj.to nije radio ni lenoks ni holifild, ostale velikane necu ni da spominjem.

ziza

pre 12 godina

znao sam jos jednog placenog su nasli ja pristajem da nadjem u roku 1 godine borca koji ce da bije oba brata u ringu kladim se usta oceju dva brata najaca.

pedja

pre 12 godina

@aleksandra, 3. mart 2012 23:26
Draga Aleksandra, ima smisla to sto govoris ali je ispravno ovo sto govori komenatator, kaze se prednji i zadnji direkt zato sto se gleda polozaj ruke u gardu, prednja ruka je ispred noge koja je napred. Onaj ko drzi kontra gard njemu je na primer desna ruka prednja. Eto nadam se da sam uspeo da objasnim :) Pozdrav

Samo da kazem

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.
(Mare, 4. mart 2012 00:22)

Vidi se koliki si ti poznavalac! A na koji nacin je zavrsio karijeru? To vec ne znas da obrazlozis lepo! Da je Tajson izasao posle 3 godina iz zatvora, neutreniran, zapusten nacisto i prvenstveno zbog novca izasao u ring da bi se borio sa njima! Da se borio sa njima pre zatvora, kad je bio u najboljoj formi, ni njih dvoje zajedno mu nista ne bi mogli!

AndrejaKg

pre 12 godina

Vladimir je toliko dobar bokser,da cak ni ja ne bi smeo sa njim u ring...:) Salim se,decko je pokazao ko je najjaci! Svaka cast,a ovi sto pricaju da vise nema pravog boksa,neka idu da gledaju klince ispred skola kako se tuku,ako im je stalo da gledaju krvava lica,polomljene ruke,noge...:)

Muay Thai

pre 12 godina

Molim vas da mi objasnite zasto govorite "prednji i zadnji direkt" kad nemaju prednje i zadnje ruke nego levu i desnu pa bi logicno bilo da se kao i pre govori levi i desni direkt,aperkat,krose.....
(aleksandra, 3. mart 2012 23:26)
Da znate ista o boksu znali bi ste i zasto se ovako govori. Inace, jos jedan dosadan mec dosadnih nazovi sampiona. I nokaut tu ne menja nista, kao ulicna tuca, samo sto umesto "veslanja" imamo direkte. 1-2, 1-2, pa 3-ka (prednji krose) za kraj, i to samo ako je prilika da se zavrsi mec. Tri vezana udarca, kome to jos treba?! Ako B92 vec zeli da pokloni prostor boksu, na medjunarodnoj sceni ima mnogo zanimljivijih meceva, cak i u teskoj kategoriji, o laksim da ne govorimo. Takodje, medju nasim profi bokserima ima mnogo talentovanijih i zanimljivijih od Borovcanina (braca Stevanovic, Bogdan Mitic i dr.) Kad kazem talentovani, mislim na talent za boks, ne za marketing i biranje protivnika.

boxer

pre 12 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=587681#k6618279
Aleksandra, svako ko se ikada malo vise bavio ili pratio boks, zna zasto se ruke u boksu cesto okarakterisu kao "prednja" i "zadnja"....:)

iznogud

pre 12 godina

@aleksandra Ima logike kad stanes npr u levi gard onda ti je leva ruka uvek ispred desne pa je ona logicno prednja a desna zadnja...

a.o

pre 12 godina

Svaka čast Kličkom, ali sve čestitke i za redakciju B92. Mogli bi početi da prenosite MMA ili K1, da gledamo borce poput Gokhan Sakija i Badr Harija, mnogo je uzbudljivije od boxa.

Gvozdena braca

pre 12 godina

Biloje samopitanje dana i vremena kada ce bokseri iz bivseg SSSR-a da se ozbiljno ukljuce u profesionalni boks.Svi crni bokseri (osim Kleja) veoama slabu skolu i tehniku.Bez kretanja po ringu.Pravolinijski, tajson kada bi ka covek zatvorio u telefonsku govornicu nista ne bi mogao da ucini.Kod Rusa iKubanaca se od amlena uci da se krecu po ringu.Pa posle brace Klicko jedano vreme su bili Sagajev,Valujev i sadasledijedna generacijamldjih boksera o kojima ce se cuti.Nemci uzeli primat u promoterstvu,kampovima i organizaciji.Ovaj crnac je bio smesan.Pitanje vremena kada ce da popije patos

ColliZion

pre 12 godina

Da je Tajson izasao posle 3 godina iz zatvora, neutreniran, zapusten nacisto i prvenstveno zbog novca izasao u ring da bi se borio sa njima! Da se borio sa njima pre zatvora, kad je bio u najboljoj formi, ni njih dvoje zajedno mu nista ne bi mogli!
(Samo da kazem, 4. mart 2012 05:53)

Zbog cega onda Tajson nije dobio Bastera Daglasa '90. godine, pre zatvora i pre svih problema koje je sam sebi napravio? U tom mecu je doziveo tezak nokaut. Od Holifilda je izgubio i '96. i '97. a od Luisa 2002. a to je dosta godina posle zatvora. Majk se na merenju pre meca protiv Luisa ponasao isto kao i Cisora protiv Vitalija, samo sto je jos gore prosao, bio u nokdaunu a posle nokauta iznet iz ringa. Svakako da je Majk jedan od najboljih boraca svih vremena ali nikako nije najbolji, od njega su bolji Luis, Holifild, Ridik Bouvi, Baster Daglas, a iz prethodnih godina Frejzer, Klej, Formen, Norton, Spinks... Braca Klicko su najbolji bokseri danasnjice a oni nisu krivi za nedostatak konkurencije i kvalitetnih boksera. Vitali je protiv velikog Lenoksa Luisa pokazao da je klasa. Od svega je najvaznije da boks i dalje ostane plemenita vestina.

ROMAN

pre 12 godina

@PetarV
Apsolutno se slazem sa tvojim komentarom,jer i sam cesto upucujem iste konstatacije.Konkurenciju trenutno nemaju(od odlaska Luisa),a nacin borbe je identican sa nekadasnjim amaterskim boksom(1-2,1-2,1-2-3...pa opet 1-2,1-2,1-2-3...Kod njih u tome pomaze visina i duge ruke.Inace Vladimir dosta jace udara od brata.I da dodam da oni kojim slucajem nisu pravoslavna "braca",kako bi bilo kritika na nacin borbe,a ovako...Toliko o realnosti.

Žaki

pre 12 godina

@IME - Nije box varvarski sport, ne bije tu jači slabijeg. Na ring svesno, sa sve potpisom, izlaze ljudi znajući za opasnosti i čak mogućnost smrti jer su boxeri ljudi koji jednim udarcem mogu da ubiju. Box je najpre životna filosofija pre nego ma šta drugo. Ako hoćete ideološki, religijski, psihološki...sociološki...život pred vas uvek postavlja prepreke (probleme) koje su iz vaše kategorije i vi morate sa time da se nosite. Ako doživite nokdaun morate brže bolje da ustanete i da nastavite bitku jer ako ostanete da ležite dobijate atribute kukavice, očajnika, lenjivca, malodušnog čoveka i sl. A sve to vreme u vama ne sme da se raspali mržnja jer je ona preduslov poraza. Nema ničeg smirenijeg nego kada se dva boxera, posle silne razmene batina, zagrle i proćaskaju profesionalno o meču. Box je dakle slika života koji nije nežan prema nama; koji ne želi da budemo malodušni posmatrači i komentatori života već učesnici po cenu gubitka. Nema u boxu ničeg varvarskog jer, u životnoj borbi, rane i krv imate unutra u vama svakog dana. Ne vidite ih ali bole! Neko ih zaliva alkoholom, neko opijatima ...to su gubitnici koji su ostali na podu posle sudijskog odbrojavanja.

stari kvisling

pre 12 godina

@marinkoprijatelju gledao sam tu borbu sa lenoksom uzivo. jeste vitalij vodio i bio bolji prve dve runde. ali mu je lenoks razbio tako arkadu da je trebalo 60 kopci da bi je zasili.zato je lekar i zaustavio borbu iako je klicko zeleo da nastavi. iskreno lenoks i nije bio preterano spreman za taj mec a i ostario je. posle toga se povukao. baz zbog tog herojskog duela sa jednim od najboljih teskasa svih vremena su ljudi i razocarani razvojem vitalijeve a i vladimirove karijere. sve to stoji da su oni super inteligentni ljudi i borci ali brat bratu u usa niko vise nece da placa pay per view za njihove borbe. a tome su najvece pare. nemojte pogresno da mr razumete, cenim ja njih samo sto je tuzna cinjenica da ljudi smatraju da su dosadni i ne zele da placaju da ih gledaju. a hbo i showtime su veliki deo boks trzista globalno.

Žaki

pre 12 godina

@GORANXX - Gorane, potpisujem sve što si rekao o Tajsonu. Sam box, a posebno pitanje ko je bolji (ili k'o deca "moj tata ime veće mišiće") naprosto nema odgovor. Skor jeste veliki pokazatelj (kod Vladimira impresivan) ali bitno je koga si imao za protivnike. Sve u svemu nije moguće doneti definitivnu sliku ko je najbolji bekser u istoriji tog sporta. Međutim na nekom intuitivnom nivou, bez egzaktnih pokazatelja, svi osećaju da je Tajson, u periodu kada mu je biološki sat bio na vrhuncu (kod njega između 20 i 25 godine), naprosto nije mogao biti poražen. To kažu stručnjaci, a mi intuitivno naslućujemo. On nije samo udarač već i vrhunski tehničar, za one koji to mogu da vide i koji nešto znaju o boksu. Ne možete vi ići na Majkla Spinksa, Trevora Berbika ili Larija Holmsa, da ih sve bacite na zemlju najviše do 5 runde a da ne znate da boksujete. Nisu to ljudi sa ulice već profesionalci. Dakle, samo period kada je bokser po biološkom satu na vrhuncu (koji nije kod svih isti) je pokazatelj kvaliteta. Samo taj period podleže procenama...sve drugo je čisto subjektivno preglabanje.
Mnogi, samo zato što su čuli da to kažu na televiziji, smatraju da je Muhamed Ali najveći svih vremena - ali to on sam o sebi kaže. Zavoleli su ga zbog odbijanja da učestvuje u ratu (što ima i svoje ime) ali profesionalno bio je neki jak prosek. Dobar je bokser svakako ali ne i najbolji jer najbolji ne sme da vređa protivnike niti da im se ruga jer tako gradi atmosferu u kojoj protivnik, zbog uvreda, nije racionalan. Njegovo ime je samo fama koja nam zaslepljuje objektivnost. Možda bi mogao da se nađe među top 20 boksera svih vremena ali nikako kao prvi i najveći.
Možda ni Tajson nije najbolji po nekim merilima (odgrizao je uvo čoveku) ali je svakako, kao bokser, bar među pet vrhunskih.

dalibor

pre 12 godina

svako ima svoje misljenje i treba ga postovati,ali mi nije jasno da neko omalovazava sampione koji vladaju toliko dugo!?vidim da tajsona pominju kao najboljeg!i meni je bio drag,ali kako moze on biti najbolji,kad ni jednog velikog sampiona nije pobijedio!?svaka cast spinksu i berbiku,ali nisu oni klasa luisa i holifilda!njima nije mogao da probija gard u prvoj minuti,kao sto je to uradio,spinksu i berbiku!njegove su borbe bile spektakularne,ali zato sto su protivnici bili nikakvi!sta ste mislili,da ce svi da se uplase od njega,i da ih razbije u prvoj rundi!?kako da ne!cim je naletio na nekoga ko ga se ne plasi,dobio je svoje!pa daglas ga je izbio i na kraju nokautirao!kad je izasao iz zatvora,u opste nije bio zapusten,nego je sve patosirao,jos bolje nego prije zatvora!frenka bruna je razvalio bolje nego prvi put,i kad su mislili da ce i holifilda,ovaj ga je zgromio!pogledaj te taj mec pa ce te vidjeti da holifildu nije mogao da raznese gard,nego je ovaj njega raznio!luisa bolje da ne pominjem!da bi bio najbolji svih vremena ne moze da ti bude opravdanje da si nespreman!Aliju su uzeli sve titule,nije se borio 4 god,a inda se vratio i opet sve osvojio,i zato je najveci!

mcu

pre 12 godina

secam se kao klinca kada me je cale budio da gledamo princa, tysona.danas je bas kriza. pogledajte slike klicka i tysona zajedno, velika je razlika u visini, tako da vecerasnji izazivac uopste nije inferioran po pitanju konstitucije jer je slican majku... trebao je neko iskusniji da boksuje , ko ima visi meceva u teskoj kategoriji.. setite se holifilda protiv valujeva, impresivna kretnja. Pogledajte filmove o Majku, za one koji kazu da su ga kasnije svi razbijali, u kakvoj je psiholoskoj krizi bio i koliko se lose spremao, cak ga je i sparing partner nokautirao... podrzavam bracu, sto se tice mece sa Lenoksom bio je bolji bez obzira sta su sudije izbrojale, uostalom uverite se sami.leva strana ispod oka i iznad, otvorena

petarV

pre 12 godina

MARE...a i slični...da li ja treba da pevam kao Fredi Merkjuri i Dzordz Majkl il Robi Vilijams...da bi rekao da npr. Keba,Miroslav Ilić...blage veze sa pevanjem nemaju?

Ali

pre 12 godina

Svaka čast Vladimiru Kličku koji je posjetio generala Jovana Divjaka heroja odbrane Sarajeva dok je bio zarobljen u Beču i pružio mu podršku i time je pokazao da je veliki čovjek i humanista, a stil kojim boksa mi se ne sviđa.

dd

pre 12 godina

Kakav crni Klitscho, nema vise boksera kao što su Lennox Lewis ili Mike Tyson-a.
Lennox Lewis vs. Vitali Klitschko zadnja runda pogledajte:
http://www.youtube.com/watch?v=dlli6mvsOGU&feature=related

Žaki

pre 12 godina

Dalibore, nema nepobedivog naravno. Moćni Lenox Luis (po meni najbolji u istoriji boxa) popio je težak nokaut od Rahmana. Ponavljam, ne može se biti objektavan ako prema nekom gajiš simpatije iz ovih ili onih razloga. Ključno je porediti vrhunce karijera kod svih boksera. Kada bi te zenite kod svih iz istorije boxa smestio u jedan termin - Tajson bi bio u samom vrhu. Meni je lično veoma simpatična njegova neobičnost od ranih dana i nerv za boks, ali Lenoxa ipak smatram za nejvećeg

dalibor

pre 12 godina

Zaki,ja se potpuno slazem sa tobom!Lenoksa mozemo nazvati najboljim,jer iza njega stoje rezultati!olimpijski sampion,prvak evrope,pa svijeta,pobijedio glavne konkurente u svojem dobu-holifilda i tajsona...ja sam i tad navijao za tajsona,ali se trudim da realno razmisljam.smatram da tajson jeste u vrhu ali kako ga neko moze staviti npr.ispred rezultata luisovih.nije se ni kvalifikovao u americki tim za olimpijadu,pa je otisao u profi,a da se kvalifikovao,nebi ni bio najmladji sampion,ali postujem to sto je uradio.izgubio je i od holifilda i luisa,pa kako moze biti najbolji!pa da je Ali izgubio od formena i da se nije revansirao frejzeru,mislim da se nebi moglo reci da je najveci!moras pobijediti svoje najvece rivale da bi bio najveci!za tajsona se moze reci da je bio najatraktivni!sto se tice brace klicko,posebno vladimira!nije mi jasno da ne vidite njegovu snagu,vanserijsku,a onda i tehniku fantasticnu!to je masinerija od 110 kg koja to zna da koristi,i nikome u istoriji boksa nebi bilo lako sa njima da se bori!nekad su bili borci oko 95 kg,i onda je bilo atraktivno gledati,jer niko nije imao veliku prednost u fizionomiji!i sad ima dobrih boraca,ali se braca odvajaju,jer su prejaki fiicki!hej je odlican borac,ali nista nije mogao protiv vladimira,ne zato sto je hej los,vec sto je ovaj dobar!hej i mormek kad su boksovali,tukli su se bas dobro,a protiv brace ni udarac!pa nemoguce je da su svi na svijetu nikakvi borci,nego jednostavno braca klicko su toliko bolji od ostalih da im anuliraju svaki kvalitet koji imaju ti borci!i reci iskreno.jesi li vidio da neko izgleda kao Vladimir Klicko,ikad u istoriji boksa?pa ona konstitucija je nevjerovatna,jos sa njegovim znanjem,onda je to ubitacno!neko moze da kaze da mu se ne svidja njihov stil,i nista vise!jer su dokazali kvalitet!i vidjeces kad oni odu sa scene,koliko ce trebati da neki bijelac uspostavi dominaciju u teskoj kategoriji!mozda nikad vise!

kokan

pre 12 godina

@dalibor

Ima, to jest bilo je gomila ljudi koji su gradjeni kao Vladimir. Na primer Lenoks, koji je manje vise prvi od tih super teskasa. Imaju i istog trenera, s' tim sto Lenoks zna boks 1000% vise od obojice brace. Ima ih jos, Ridik Bovi, zatim lik koji je nokautirao Klicka zadnji ,mrzi me da trazim a ne secam se imena, je slicne velicine...... Svaka cast braci na uspesima, cenim ja to , samo nisu oni ni blizu onim istinskim velicinama teske kategorije. Najbolji dokaz za to ti je da je Vladimira kao jos mladog uzeo pod svoje HBO i ucinio sve za njegovu promociju u USA. I opet prodaja pay per view za njegove borbe uz ceo hype je bila smesna. I da ne biste pricali kako je to sto nije Amer imate primer Pakmena, najpopularnijeg vec duze vreme. U pitanju je stil , ljudi ga smatraju za nezanimljiv. Radi se o tome da ljudi ne zele da plate 50$ da bi gledali sah. Svidjalo se to vama ili ne, bilo ispravno ili ne.

dalibor

pre 12 godina

ja ti opet kazem da niko nema snagu ni gradju kao on!a ti pitaj nekog boksera o njegovoj tehnici!on sve sto radi,uradi savrseno!koristi svoje predispozicije,i svoju glavu,i to je najbitnije u bilo kojem sportu!u zadnjih 8 godina nije ukupno dobio 20 udaraca od protivnika i ti mi sad kazes kako on nije dobar bokser!?sad bi vi da se on skrati za 20 cm pa da bi gledali zanimljiv mec!e ne moze to nikako!prozivali su ih mnogi,ali kad su usli sa njima u ring,doktori su im pomagali da izadju iz njega!ono sto radi on,to je boks,i to te trener uci da radis,a ti ocigledni nikad nisi odradio bokserki trening,i bolje bi bilo da gledas mma,i druge borilacke sportove!onu cvrstinu,onu pravu sa prostora bivse sssr,imaju obojica brace,ali ti to ocigledno ne znas da prepoznas!vitalija nikada nije bio ni u nok daunu,a kamoli u tezoj situaciji,i ti to ne priznajes!?pa to samo moze neko ko nece da prizna istinu!oni su najbolji i tacka,a sad ako ti se ne svidja njihov stil,tu mogu da te razumijem!ali ako kazes da su ne kvalitetni,onda pojma nemas o boksu!vjeruj mi!pricas o nekome ko vlada svijetom!to bi bilo kao da mi neko kaze da djokovic nema pojma jer nema lijep stil kao federer,i da je prvi zato sto su federer i nadal u silaznoj putanji,i nema konkurenciju xaxa smijesno,zar ne!?hej,u pitanju je svijet,tu je uvijek jaka konkurencija,ali zbog vanserijskog kvaliteta pojedinih ljudi,cini ti se da su ostali slabi!pogresno imas misljenje,vjerovatno zbog nedostatka iskustva,a ja ga imam,da ne otvaram tu temu!nisam lazov!

ziza

pre 12 godina

znao sam jos jednog placenog su nasli ja pristajem da nadjem u roku 1 godine borca koji ce da bije oba brata u ringu kladim se usta oceju dva brata najaca.

petarV

pre 12 godina

Imam utisak da branite braću Kličko jer su pravoslavci...to se i očekuje od zatucanih ljudi...Srbende...ne žele da vide istinu a ko god misli drugačije,spalimo ga!
I te kako su Kličko grobari boksa...
Prvo ni nemaju neku konkurenciju....
Drugo...boksuju kao i Valujev...30cm viši od protivnika...
Drži ga na distanci...kada im priđe u klinč grle ga...a sudija,sa domaćeg terena,naravno brani šampiona i razdvaja!

Da nisu šampioni,da nisu na domaćem terenu gde donose milione...sudija bi pustio protivnika da im u klinču izvali bubrege!A ne,Kličko (koji god od te dvojce) čim mu protivnik priđe,odma se baca u zagrljaj i čeka da ih sudija razdvoji-da slučajno sam ne pokuša da se razdvaja,da protivnik ne bi uputio neki kroše...

Ovakvim suđenjima i razlikom u visini,protivnik,ni nema mogućnosti ni da boksuje.

Pa oni i da hoće ne mogu da prime ozbiljan udarac...a plus to,ni nemaju ozbiljnu konkurenciju...
Smaraju,dosadni su...

Žalosno,što nemaju protivnike...a možda i imaju,ali nešto mi se čini,da za protivnike biraju šalabajzere...a ne one koji su do 10og mesta! Lukavo...

igor

pre 12 godina

Boks je pojavom ovakvih boksera izgubio smisao, sve se svodi na taktiku, da tajson boksuje sa ovim francuzom, nokautirao bi ga u prvoj rundi. Inace komentator i strucni konsultant bi mogli da budu malo neutralniji.

NoFun

pre 12 godina

Kličko je još jednom pokazao da je i bokserska i ljudska nula. Još jedan u nizu protivnika koji je od njega niži barem pola metra, lakši 15-20 kila i po mogućnosti što kraćih ručica da ga ni slučajno ne može da dohvati. Braći Kličko treba dati nekakve medalje, plakete, penzije i ispratiti ih iz profesionalnog boksa jer su svojim taktiziranjem i kukavičlukom ovaj sport unazadili godinama. Njihovi mečevi su već godinama zanimljivi koliko i beba na tuti ili štrikanje babe Stamene.

aleksandra

pre 12 godina

Molim vas da mi objasnite zasto govorite "prednji i zadnji direkt" kad nemaju prednje i zadnje ruke nego levu i desnu pa bi logicno bilo da se kao i pre govori levi i desni direkt,aperkat,krose.....

kobe bryant

pre 12 godina

Čak i po komentarima se vidi u kakvoj zemlji živimo! Da li je moguće da se ljudima svidjaju bokseri grubijani, prljavog stila i karaktera, bezobrazni, ne previše obrazovani ali zato intrigantni, provokativni i divljaci (poput Majka Tajsona). Zašto je out biti fin, kulturan, sa doktoratom u džepu? A njihov stil boksovanja je napravljen tako da donosi rezultate. I koga je briga da li je lepo za gledanje ili je dosadno. Izgleda da njima donosi rezultate. I šta ima loše u tome da čuvaju svoje zdravlje. Zar treba da srljaju i budu nokautirani? Ovo je stil koji njima garantuje dug opstanak i ostanak u ringu. A da su boksovali u vreme nekih velikana....pa ne znam baš šta bi bilo, ali sa onakvom muskulaturom i dugim rukama ne bi se obrukali.

Muay Thai

pre 12 godina

Molim vas da mi objasnite zasto govorite "prednji i zadnji direkt" kad nemaju prednje i zadnje ruke nego levu i desnu pa bi logicno bilo da se kao i pre govori levi i desni direkt,aperkat,krose.....
(aleksandra, 3. mart 2012 23:26)
Da znate ista o boksu znali bi ste i zasto se ovako govori. Inace, jos jedan dosadan mec dosadnih nazovi sampiona. I nokaut tu ne menja nista, kao ulicna tuca, samo sto umesto "veslanja" imamo direkte. 1-2, 1-2, pa 3-ka (prednji krose) za kraj, i to samo ako je prilika da se zavrsi mec. Tri vezana udarca, kome to jos treba?! Ako B92 vec zeli da pokloni prostor boksu, na medjunarodnoj sceni ima mnogo zanimljivijih meceva, cak i u teskoj kategoriji, o laksim da ne govorimo. Takodje, medju nasim profi bokserima ima mnogo talentovanijih i zanimljivijih od Borovcanina (braca Stevanovic, Bogdan Mitic i dr.) Kad kazem talentovani, mislim na talent za boks, ne za marketing i biranje protivnika.

thewhitemayweather

pre 12 godina

Za one koji ne prate redovno boks pogledajte snimke Mayweather-a, Bernard Hopkins-a,Pernell Whitaker-a, ne daj boze Roy Jones-a i Tyson-a, uporedite sa onim sto ste veceras videli...i videcete 2 razlicita sporta.

dd

pre 12 godina

Kakav crni Klitscho, nema vise boksera kao što su Lennox Lewis ili Mike Tyson-a.
Lennox Lewis vs. Vitali Klitschko zadnja runda pogledajte:
http://www.youtube.com/watch?v=dlli6mvsOGU&feature=related

Mare

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.

ROMAN

pre 12 godina

@PetarV
Apsolutno se slazem sa tvojim komentarom,jer i sam cesto upucujem iste konstatacije.Konkurenciju trenutno nemaju(od odlaska Luisa),a nacin borbe je identican sa nekadasnjim amaterskim boksom(1-2,1-2,1-2-3...pa opet 1-2,1-2,1-2-3...Kod njih u tome pomaze visina i duge ruke.Inace Vladimir dosta jace udara od brata.I da dodam da oni kojim slucajem nisu pravoslavna "braca",kako bi bilo kritika na nacin borbe,a ovako...Toliko o realnosti.

Ali

pre 12 godina

Svaka čast Vladimiru Kličku koji je posjetio generala Jovana Divjaka heroja odbrane Sarajeva dok je bio zarobljen u Beču i pružio mu podršku i time je pokazao da je veliki čovjek i humanista, a stil kojim boksa mi se ne sviđa.

aleksandra

pre 12 godina

Konacno se boks vratio u Srbiju!Iako sam dama obozavam boks,a omiljeni su mi bokseri braca Klicko,nadam se da ce Vladimir veceras pobediti...pozzzzz komentatorima :))))

DZoni

pre 12 godina

Smarajate "hejteri" Bracu ne moze niko na svetu da pobedi i ako su vec u godinama i to je to..smeta vam sto boksuju i glavom ,nije cudo sto smo najgori u fudbalu.

povetkin

pre 12 godina

Ne razumem komentare koji porede Alija, Frejzera i ostale sa danasnjim bokserima. Pa zar vi stvarno mislite da boks 40 godina nije napredovao i da bi Ali, Frejzer i ostali imali sanse protiv danasnjih boksera? Pa pogledajte taj nekadasnji boks, ti ljudi ne bi uspeli da zadaju udarac Klicku a kamoli da pobede. Da ne pominjem jos raniji boks gde bokseri nisu drzali ni gard nego se borili kao na ulici. Slicna stvar sa Tajsonom, mada je on noviji bokser, sigurno je da ne bi mogao da pobedi ni jednog Klicka. Ta njihova "taktika" upravo pokazuje da je boks na visem nivou, to kazu svi stricnjaci a i nije tesko zakljuciti da covek koji srlja napred bez mnogo mozga nema sanse protiv Klicka.

MARINKO ADRIANO

pre 12 godina

wladimir klicko 57 pobeda,50ko,3 poraza sva tri ko!! vitali klicko 44 pobeda,40ko,2 poraza!! ali jedan zbog povrede ramena drugi od lenox lewisa gde je dobio sve runde ali je zbog rasekotine prekinut mec!! izmedju dva brata,ja mislim da je bolji VITALI!!!

MILAN

pre 12 godina

Veliki pozdav iz Prokuplja! Nadam se da znate za velike sampione iz Prokuplja. Necu da ih nabrajam ali se iskreno nadam da ih se dobro secate! Pozzzz

stari kvisling

pre 12 godina

volim bracu klicko ali ajde vise. nemojte rusiti svoju sjajnu karijeru i zaostavstinu borbama protiv ,sa oprostenjem, kanti kao sto je ovaj.to nije radio ni lenoks ni holifild, ostale velikane necu ni da spominjem.

a.o

pre 12 godina

Svaka čast Kličkom, ali sve čestitke i za redakciju B92. Mogli bi početi da prenosite MMA ili K1, da gledamo borce poput Gokhan Sakija i Badr Harija, mnogo je uzbudljivije od boxa.

zorica

pre 12 godina

Meni kao zeni je uzivanje gledati prirodno savrsenstvo u obliku Vladimira Klicka. Spoj ljepote, seksipila, pameti i urodjene elegancije. Mada tata kaze da je to nekad vrilo u ringu, da je sada drugacije, takticnije... Ipak, ja sam zadvoljna. :)

Samo da kazem

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.
(Mare, 4. mart 2012 00:22)

Vidi se koliki si ti poznavalac! A na koji nacin je zavrsio karijeru? To vec ne znas da obrazlozis lepo! Da je Tajson izasao posle 3 godina iz zatvora, neutreniran, zapusten nacisto i prvenstveno zbog novca izasao u ring da bi se borio sa njima! Da se borio sa njima pre zatvora, kad je bio u najboljoj formi, ni njih dvoje zajedno mu nista ne bi mogli!

dina

pre 12 godina

kul je sto prenosite boks ali bi bilo jos bolje da neki drugi nas bokser prati mec uz voditelja..ovaj gospodin ubi...i slazem se da biste trebali svake subote da prenosite boks..sjajna je zabava

Muhammad Ali vs Joe Frazier

pre 12 godina

Boks je zaista divna veština, ali od kada je novac u ogromnoj meri ušao u boks, izostaju pravi dueli... Gleda se samo da se napravi što više para. Toliko godina se čeka na duel Manny Pacquiao-a i Floyd Mayweather-a, a razlog je samo taj što ne mogu da se dogovore ko će više novca da uzme. Dok je vladao teškom kategorijom Nikolay Valuev izostao je njegov meč protiv braće Kličko (mogu da se nabrajaju razni razlozi, ali osnovni je novac). Sreća pa postoji YouTube pa tu možete da vidite šta je izvorno pravi boks i vreme kada su se borili samo najbolji protiv najboljih... Ovo danas je nažalost smešno!

dalibor

pre 12 godina

nije mi jasno ko moze da kritikuje vladimira,posle ovoga meca!?vjerovatno neki kompleksas koji je visok metar i cevap :-)pa samo pogledajte kako je boksovao,rtazbio protivnika,bez srljanja,sve kako treba,...izgledao je fantasticno,cio u misic,milina ga je biolo gledati!pa ko nebi volio da izgleda onako u ringu bez neko ko je ljubomoran do bola!svaka ti cast majstore!

BANE

pre 12 godina

vidi ti ove roki fanove :)))) pa ne boksuju braca protiv kanti zato sto ih takve biraju nego su to ljudi koji su borbama dosli u poziciju da se bore za titulu.

Gvozdena braca

pre 12 godina

Biloje samopitanje dana i vremena kada ce bokseri iz bivseg SSSR-a da se ozbiljno ukljuce u profesionalni boks.Svi crni bokseri (osim Kleja) veoama slabu skolu i tehniku.Bez kretanja po ringu.Pravolinijski, tajson kada bi ka covek zatvorio u telefonsku govornicu nista ne bi mogao da ucini.Kod Rusa iKubanaca se od amlena uci da se krecu po ringu.Pa posle brace Klicko jedano vreme su bili Sagajev,Valujev i sadasledijedna generacijamldjih boksera o kojima ce se cuti.Nemci uzeli primat u promoterstvu,kampovima i organizaciji.Ovaj crnac je bio smesan.Pitanje vremena kada ce da popije patos

Pravedan

pre 12 godina

I jos jedna stvar...nemojte da pljujete Vitalija. Jeste smesno boksovao protiv Cisore, a ako ste primetili - drzao je spustene ruke. Povredio je ligamente na pocetku meca, zato nije boksovao punom parom.
A kome se ne svidja heavy weight, nek' gleda brate nesto drugo, HW je HW i nije nesto narocito dinamican. Al' budite svesni da jedan HW udarac moze da ubije nas obicne smrtnike...zato oni boksuju TAKTICKI!!!

ColliZion

pre 12 godina

Da je Tajson izasao posle 3 godina iz zatvora, neutreniran, zapusten nacisto i prvenstveno zbog novca izasao u ring da bi se borio sa njima! Da se borio sa njima pre zatvora, kad je bio u najboljoj formi, ni njih dvoje zajedno mu nista ne bi mogli!
(Samo da kazem, 4. mart 2012 05:53)

Zbog cega onda Tajson nije dobio Bastera Daglasa '90. godine, pre zatvora i pre svih problema koje je sam sebi napravio? U tom mecu je doziveo tezak nokaut. Od Holifilda je izgubio i '96. i '97. a od Luisa 2002. a to je dosta godina posle zatvora. Majk se na merenju pre meca protiv Luisa ponasao isto kao i Cisora protiv Vitalija, samo sto je jos gore prosao, bio u nokdaunu a posle nokauta iznet iz ringa. Svakako da je Majk jedan od najboljih boraca svih vremena ali nikako nije najbolji, od njega su bolji Luis, Holifild, Ridik Bouvi, Baster Daglas, a iz prethodnih godina Frejzer, Klej, Formen, Norton, Spinks... Braca Klicko su najbolji bokseri danasnjice a oni nisu krivi za nedostatak konkurencije i kvalitetnih boksera. Vitali je protiv velikog Lenoksa Luisa pokazao da je klasa. Od svega je najvaznije da boks i dalje ostane plemenita vestina.

Žaki

pre 12 godina

@GORANXX - Gorane, potpisujem sve što si rekao o Tajsonu. Sam box, a posebno pitanje ko je bolji (ili k'o deca "moj tata ime veće mišiće") naprosto nema odgovor. Skor jeste veliki pokazatelj (kod Vladimira impresivan) ali bitno je koga si imao za protivnike. Sve u svemu nije moguće doneti definitivnu sliku ko je najbolji bekser u istoriji tog sporta. Međutim na nekom intuitivnom nivou, bez egzaktnih pokazatelja, svi osećaju da je Tajson, u periodu kada mu je biološki sat bio na vrhuncu (kod njega između 20 i 25 godine), naprosto nije mogao biti poražen. To kažu stručnjaci, a mi intuitivno naslućujemo. On nije samo udarač već i vrhunski tehničar, za one koji to mogu da vide i koji nešto znaju o boksu. Ne možete vi ići na Majkla Spinksa, Trevora Berbika ili Larija Holmsa, da ih sve bacite na zemlju najviše do 5 runde a da ne znate da boksujete. Nisu to ljudi sa ulice već profesionalci. Dakle, samo period kada je bokser po biološkom satu na vrhuncu (koji nije kod svih isti) je pokazatelj kvaliteta. Samo taj period podleže procenama...sve drugo je čisto subjektivno preglabanje.
Mnogi, samo zato što su čuli da to kažu na televiziji, smatraju da je Muhamed Ali najveći svih vremena - ali to on sam o sebi kaže. Zavoleli su ga zbog odbijanja da učestvuje u ratu (što ima i svoje ime) ali profesionalno bio je neki jak prosek. Dobar je bokser svakako ali ne i najbolji jer najbolji ne sme da vređa protivnike niti da im se ruga jer tako gradi atmosferu u kojoj protivnik, zbog uvreda, nije racionalan. Njegovo ime je samo fama koja nam zaslepljuje objektivnost. Možda bi mogao da se nađe među top 20 boksera svih vremena ali nikako kao prvi i najveći.
Možda ni Tajson nije najbolji po nekim merilima (odgrizao je uvo čoveku) ali je svakako, kao bokser, bar među pet vrhunskih.

Žaki

pre 12 godina

Dalibore, nema nepobedivog naravno. Moćni Lenox Luis (po meni najbolji u istoriji boxa) popio je težak nokaut od Rahmana. Ponavljam, ne može se biti objektavan ako prema nekom gajiš simpatije iz ovih ili onih razloga. Ključno je porediti vrhunce karijera kod svih boksera. Kada bi te zenite kod svih iz istorije boxa smestio u jedan termin - Tajson bi bio u samom vrhu. Meni je lično veoma simpatična njegova neobičnost od ranih dana i nerv za boks, ali Lenoxa ipak smatram za nejvećeg

AperkatKrose

pre 12 godina

A STVARNO BI MOGLI CESCE DA NAM PRENOSITE NEKI BOKS! LAJK KO JE ZA! SMORIO JE FUDBAL, FUDBALERI POSTALI K'O BALERINE, A RIBE POCELE DA GLEDAJU FUCU... BOKS JE JEDINI I PRAVI MUSKI SPORT!

@Aca: Red Hot Chili Peppers - Can't stop...

stari kvisling

pre 12 godina

@marinkoprijatelju gledao sam tu borbu sa lenoksom uzivo. jeste vitalij vodio i bio bolji prve dve runde. ali mu je lenoks razbio tako arkadu da je trebalo 60 kopci da bi je zasili.zato je lekar i zaustavio borbu iako je klicko zeleo da nastavi. iskreno lenoks i nije bio preterano spreman za taj mec a i ostario je. posle toga se povukao. baz zbog tog herojskog duela sa jednim od najboljih teskasa svih vremena su ljudi i razocarani razvojem vitalijeve a i vladimirove karijere. sve to stoji da su oni super inteligentni ljudi i borci ali brat bratu u usa niko vise nece da placa pay per view za njihove borbe. a tome su najvece pare. nemojte pogresno da mr razumete, cenim ja njih samo sto je tuzna cinjenica da ljudi smatraju da su dosadni i ne zele da placaju da ih gledaju. a hbo i showtime su veliki deo boks trzista globalno.

azzikka

pre 12 godina

@ (kobe bryant, 4. mart 2012 01:21)

Za Majk Tajsona ne možemo da kažemo da je bio prljav boxer do odlaska u zatvor. Od tada se dosta toga promenilo. Dok nije zaglibio Majk je svoje protivnike slao na pod sa takvom lakoćom da mu prljavština nije ni bila potrebna. Prva runda, pljas, patos :)

ja

pre 12 godina

borovcanin je u odlicnim odnosima sa klickacima i normalno je da je pristrasan i dosta vise sa komentarima kako navija za njih, pa oni su i jedini koji su mu izasli u susret kad god je trebalo. poz za lepog vladu

AndrejaKg

pre 12 godina

Vladimir je toliko dobar bokser,da cak ni ja ne bi smeo sa njim u ring...:) Salim se,decko je pokazao ko je najjaci! Svaka cast,a ovi sto pricaju da vise nema pravog boksa,neka idu da gledaju klince ispred skola kako se tuku,ako im je stalo da gledaju krvava lica,polomljene ruke,noge...:)

Dubravko Udo Bogdan

pre 12 godina

Vec decenijama pratim profesionalni box licno smatram jednog od najveceg boxera Muhamed Alija( Casius Clay)do sada nenadmasiv.Braca Klitcko su momentalno najbolji na svtu po boxu i zaradi.Jucerasnji metc donio je Vladimiru Klickovu 6 miliona € ,iako mu je protivnik bio iz nize kategorije ( crusel ),bez sanse na pobjedu,eventualno jedan "lucky punch"
kao jedina sansa.Vulajev se oprostio od boxa i sada se bavi lokalnom politikom.Vitali ima vec preko 40 god. jos 2-3 metca ode i on ostaje jos samo Vladimir koji sa svojih 35 god. jos nekoliko godina moze cuvati svoje zasluzene trofeje i nositi svoju zasluzenu krunu ! Zelim mu od srca
daljnje sportske uspjehe.

goranxx

pre 12 godina

Zamolio bih ljude koji o boksu veze nemaju da prestanu da salju komentare, a posebno da ne isticu Tajsona kao najveceg boksera svih vremena. Tajson je bio odlican bokser, ali postoji veliki broj poznavalaca boksa koji isticu da je imao srece, posto dugo vremena nije imao ozbiljnu konkurenciju. Kasnije, kada je konkurencija stigla, Holifild i Luis, izgubio od obojice i zavrsio karijeru.
(Mare, 4. mart 2012 00:22)
Kakav nonsense! Prvo Tajson je se borio sa njima posle zatvora gde je realno prilicno propao. Mozda nije bio najbolji svih vremena, mozda nije ni bio najuzorniji covek ali da je imao srece je uber glupost. Bio je najzanimljiviji bokser za gledanje(ili jedan od) i apsolutno jedinstven.
Uopste ne znam koji to strucnjaci kazu da je imao srece, molim te navedi. Imas milion dokumentaraca na internetu gde najveci strucnjaci boksa se slazu da Tajson na vrhuncu je bio skoro nepobediv. Steta sto je to vreme kratko trajalo. Coveku sa 180tak je daleko teze da pridje dvometrasu tako da ovi njegovi uspesi su jos veci. Neverovatna brzina ( sam Tajson je govorio da mu je Damato uvek ponavljao "speed kills")sa fenomenalnim kombinacija i jos FENOMENALNIJOM odbranom i eskivazama(cesto zanemarivan aspekt Tajsonovog umeca), su nesto po cemu ce biti zauvek postovan kao jedan od najboljih ikada. Ali najlakse je anonimno omalovazavati preko interneta.....

boxer

pre 12 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=587681#k6618279
Aleksandra, svako ko se ikada malo vise bavio ili pratio boks, zna zasto se ruke u boksu cesto okarakterisu kao "prednja" i "zadnja"....:)

mcu

pre 12 godina

secam se kao klinca kada me je cale budio da gledamo princa, tysona.danas je bas kriza. pogledajte slike klicka i tysona zajedno, velika je razlika u visini, tako da vecerasnji izazivac uopste nije inferioran po pitanju konstitucije jer je slican majku... trebao je neko iskusniji da boksuje , ko ima visi meceva u teskoj kategoriji.. setite se holifilda protiv valujeva, impresivna kretnja. Pogledajte filmove o Majku, za one koji kazu da su ga kasnije svi razbijali, u kakvoj je psiholoskoj krizi bio i koliko se lose spremao, cak ga je i sparing partner nokautirao... podrzavam bracu, sto se tice mece sa Lenoksom bio je bolji bez obzira sta su sudije izbrojale, uostalom uverite se sami.leva strana ispod oka i iznad, otvorena

dalibor

pre 12 godina

svako ima svoje misljenje i treba ga postovati,ali mi nije jasno da neko omalovazava sampione koji vladaju toliko dugo!?vidim da tajsona pominju kao najboljeg!i meni je bio drag,ali kako moze on biti najbolji,kad ni jednog velikog sampiona nije pobijedio!?svaka cast spinksu i berbiku,ali nisu oni klasa luisa i holifilda!njima nije mogao da probija gard u prvoj minuti,kao sto je to uradio,spinksu i berbiku!njegove su borbe bile spektakularne,ali zato sto su protivnici bili nikakvi!sta ste mislili,da ce svi da se uplase od njega,i da ih razbije u prvoj rundi!?kako da ne!cim je naletio na nekoga ko ga se ne plasi,dobio je svoje!pa daglas ga je izbio i na kraju nokautirao!kad je izasao iz zatvora,u opste nije bio zapusten,nego je sve patosirao,jos bolje nego prije zatvora!frenka bruna je razvalio bolje nego prvi put,i kad su mislili da ce i holifilda,ovaj ga je zgromio!pogledaj te taj mec pa ce te vidjeti da holifildu nije mogao da raznese gard,nego je ovaj njega raznio!luisa bolje da ne pominjem!da bi bio najbolji svih vremena ne moze da ti bude opravdanje da si nespreman!Aliju su uzeli sve titule,nije se borio 4 god,a inda se vratio i opet sve osvojio,i zato je najveci!

aNOnymous

pre 12 godina

Al koji sam baksuz, kad god gledam boks mec ne zavrsi nokautom vec na poene a kad ne gledam obavezno nokaut :D Marfijev zakon je cudo :D

iznogud

pre 12 godina

@aleksandra Ima logike kad stanes npr u levi gard onda ti je leva ruka uvek ispred desne pa je ona logicno prednja a desna zadnja...

pedja

pre 12 godina

@aleksandra, 3. mart 2012 23:26
Draga Aleksandra, ima smisla to sto govoris ali je ispravno ovo sto govori komenatator, kaze se prednji i zadnji direkt zato sto se gleda polozaj ruke u gardu, prednja ruka je ispred noge koja je napred. Onaj ko drzi kontra gard njemu je na primer desna ruka prednja. Eto nadam se da sam uspeo da objasnim :) Pozdrav

Paradox

pre 12 godina

Hahaha, kakav crni francuski Tajson, nemojte da vredjate legendu ovog sporta, molim vas!! Pa ovaj veze nema, koliko je spor i sta je ovo, jedva da je pokusao neki udarac da izvede, tokom ovih rundi, samo je nesto ulecivao u protivnika ko muva bez glave! :-) Klicku svaka cast, od pocetka je napao vrhunski, steta samo sto nije imao boljeg protivnika, gledali bismo veoma dobar boks. Ali dobro, bar je vidjen nokaut ako nista drugo. :-)

Žaki

pre 12 godina

@IME - Nije box varvarski sport, ne bije tu jači slabijeg. Na ring svesno, sa sve potpisom, izlaze ljudi znajući za opasnosti i čak mogućnost smrti jer su boxeri ljudi koji jednim udarcem mogu da ubiju. Box je najpre životna filosofija pre nego ma šta drugo. Ako hoćete ideološki, religijski, psihološki...sociološki...život pred vas uvek postavlja prepreke (probleme) koje su iz vaše kategorije i vi morate sa time da se nosite. Ako doživite nokdaun morate brže bolje da ustanete i da nastavite bitku jer ako ostanete da ležite dobijate atribute kukavice, očajnika, lenjivca, malodušnog čoveka i sl. A sve to vreme u vama ne sme da se raspali mržnja jer je ona preduslov poraza. Nema ničeg smirenijeg nego kada se dva boxera, posle silne razmene batina, zagrle i proćaskaju profesionalno o meču. Box je dakle slika života koji nije nežan prema nama; koji ne želi da budemo malodušni posmatrači i komentatori života već učesnici po cenu gubitka. Nema u boxu ničeg varvarskog jer, u životnoj borbi, rane i krv imate unutra u vama svakog dana. Ne vidite ih ali bole! Neko ih zaliva alkoholom, neko opijatima ...to su gubitnici koji su ostali na podu posle sudijskog odbrojavanja.

Stiv

pre 12 godina

@Aleksandra: bokseri ne stoje skroz licem u lice jedan naspram drugog, nego imaju blago iskosen polozaj. Desnjaci isturaju napred levo rame, pa im je leva ruka - prednja ruka...

Dragana

pre 12 godina

Sve bi bilo jos bolje kada bi Borovcanin manje komentarisao ko su im zajednicki sponzori i sl. Ali bar je bio umereniji nego pre 2 nedelje.
Draz boksa je i pogledati desavanja izmedju rundi, a i cuti ih na konferenciji. Ukoliko i to udje u praksu bice super.

petarV

pre 12 godina

MARE...a i slični...da li ja treba da pevam kao Fredi Merkjuri i Dzordz Majkl il Robi Vilijams...da bi rekao da npr. Keba,Miroslav Ilić...blage veze sa pevanjem nemaju?

dalibor

pre 12 godina

Zaki,ja se potpuno slazem sa tobom!Lenoksa mozemo nazvati najboljim,jer iza njega stoje rezultati!olimpijski sampion,prvak evrope,pa svijeta,pobijedio glavne konkurente u svojem dobu-holifilda i tajsona...ja sam i tad navijao za tajsona,ali se trudim da realno razmisljam.smatram da tajson jeste u vrhu ali kako ga neko moze staviti npr.ispred rezultata luisovih.nije se ni kvalifikovao u americki tim za olimpijadu,pa je otisao u profi,a da se kvalifikovao,nebi ni bio najmladji sampion,ali postujem to sto je uradio.izgubio je i od holifilda i luisa,pa kako moze biti najbolji!pa da je Ali izgubio od formena i da se nije revansirao frejzeru,mislim da se nebi moglo reci da je najveci!moras pobijediti svoje najvece rivale da bi bio najveci!za tajsona se moze reci da je bio najatraktivni!sto se tice brace klicko,posebno vladimira!nije mi jasno da ne vidite njegovu snagu,vanserijsku,a onda i tehniku fantasticnu!to je masinerija od 110 kg koja to zna da koristi,i nikome u istoriji boksa nebi bilo lako sa njima da se bori!nekad su bili borci oko 95 kg,i onda je bilo atraktivno gledati,jer niko nije imao veliku prednost u fizionomiji!i sad ima dobrih boraca,ali se braca odvajaju,jer su prejaki fiicki!hej je odlican borac,ali nista nije mogao protiv vladimira,ne zato sto je hej los,vec sto je ovaj dobar!hej i mormek kad su boksovali,tukli su se bas dobro,a protiv brace ni udarac!pa nemoguce je da su svi na svijetu nikakvi borci,nego jednostavno braca klicko su toliko bolji od ostalih da im anuliraju svaki kvalitet koji imaju ti borci!i reci iskreno.jesi li vidio da neko izgleda kao Vladimir Klicko,ikad u istoriji boksa?pa ona konstitucija je nevjerovatna,jos sa njegovim znanjem,onda je to ubitacno!neko moze da kaze da mu se ne svidja njihov stil,i nista vise!jer su dokazali kvalitet!i vidjeces kad oni odu sa scene,koliko ce trebati da neki bijelac uspostavi dominaciju u teskoj kategoriji!mozda nikad vise!

kokan

pre 12 godina

@dalibor

Ima, to jest bilo je gomila ljudi koji su gradjeni kao Vladimir. Na primer Lenoks, koji je manje vise prvi od tih super teskasa. Imaju i istog trenera, s' tim sto Lenoks zna boks 1000% vise od obojice brace. Ima ih jos, Ridik Bovi, zatim lik koji je nokautirao Klicka zadnji ,mrzi me da trazim a ne secam se imena, je slicne velicine...... Svaka cast braci na uspesima, cenim ja to , samo nisu oni ni blizu onim istinskim velicinama teske kategorije. Najbolji dokaz za to ti je da je Vladimira kao jos mladog uzeo pod svoje HBO i ucinio sve za njegovu promociju u USA. I opet prodaja pay per view za njegove borbe uz ceo hype je bila smesna. I da ne biste pricali kako je to sto nije Amer imate primer Pakmena, najpopularnijeg vec duze vreme. U pitanju je stil , ljudi ga smatraju za nezanimljiv. Radi se o tome da ljudi ne zele da plate 50$ da bi gledali sah. Svidjalo se to vama ili ne, bilo ispravno ili ne.

dalibor

pre 12 godina

ja ti opet kazem da niko nema snagu ni gradju kao on!a ti pitaj nekog boksera o njegovoj tehnici!on sve sto radi,uradi savrseno!koristi svoje predispozicije,i svoju glavu,i to je najbitnije u bilo kojem sportu!u zadnjih 8 godina nije ukupno dobio 20 udaraca od protivnika i ti mi sad kazes kako on nije dobar bokser!?sad bi vi da se on skrati za 20 cm pa da bi gledali zanimljiv mec!e ne moze to nikako!prozivali su ih mnogi,ali kad su usli sa njima u ring,doktori su im pomagali da izadju iz njega!ono sto radi on,to je boks,i to te trener uci da radis,a ti ocigledni nikad nisi odradio bokserki trening,i bolje bi bilo da gledas mma,i druge borilacke sportove!onu cvrstinu,onu pravu sa prostora bivse sssr,imaju obojica brace,ali ti to ocigledno ne znas da prepoznas!vitalija nikada nije bio ni u nok daunu,a kamoli u tezoj situaciji,i ti to ne priznajes!?pa to samo moze neko ko nece da prizna istinu!oni su najbolji i tacka,a sad ako ti se ne svidja njihov stil,tu mogu da te razumijem!ali ako kazes da su ne kvalitetni,onda pojma nemas o boksu!vjeruj mi!pricas o nekome ko vlada svijetom!to bi bilo kao da mi neko kaze da djokovic nema pojma jer nema lijep stil kao federer,i da je prvi zato sto su federer i nadal u silaznoj putanji,i nema konkurenciju xaxa smijesno,zar ne!?hej,u pitanju je svijet,tu je uvijek jaka konkurencija,ali zbog vanserijskog kvaliteta pojedinih ljudi,cini ti se da su ostali slabi!pogresno imas misljenje,vjerovatno zbog nedostatka iskustva,a ja ga imam,da ne otvaram tu temu!nisam lazov!