Fudbal 155

Petak, 26.08.2011.

13:13

Petroviću dovoljan i remi sa Ircima

Selektor Srbije Vladimir Petrović izjavio je da bi naš tim ostao u trci za plasman na EP 2012. ukoliko pobedi Farska Ostrva i ne izgubi od Severne Irske.

Petroviæu dovoljan i remi sa Ircima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

Srbija-prvak EP 2012

pre 12 godina

Da citiram selektora bukvalno od reči do reči:"Veoma značajno gostovanje imamo u Severnoj Irskoj,jel protivnik je jedan od direktnih konkurenata za drugo mesto u našoj grupi. Značaj je veliki i mi to dobro znamo, od kojih nećemo od...Zna...Od kojih nećemo odustati. Iskoristićemo dan za...Na najbolji način: da definišemo, da definišemo, igrače koji će, koji će igrati i tu ćemo se potruditi da sve ja objasnim igračima kako i šta ja že...Očekujem od njih."

Slažem se potpuno, lepo sročeno!

borissrb

pre 12 godina

Ma jok remi. Za tebe i tvoj personaliti je i poraz uspjeh!!! Jel ima ko normalan u Srbiji da ovog izgubljenog selektor smjeni? On niti zna sta prica ni sta radi!

simon

pre 12 godina

Pizon je najveci komicar posle Ckalje. Predlazem da se snimi serijal: "Pizon prica svoj zivot" u 10 epizoda, ali tako da prvih devet budu o tome kako su Srbi izvukli bod Faranima. Deseta epizoda mogla bi biti metafizicki osvrt na zivot ovog genija.

Marko

pre 12 godina

E, ovo je dno naseg futbala....da se setimo jecersanjeg poucnog dana i komentara :"Babovic, Babovic i sesnajstercu....e, sada bi mogao i padne!" No comment!

profesorBaltazar

pre 12 godina

Tako je Savicevicu bilo dovoljno 4 boda u utakmicama protiv Finske i Azerbejdzana. Kad ono saldo 0 (Finska 0:3 i Azeri 1:2).

Miki

pre 12 godina

Njemu je dovoljno 20 000 evra mesčno, a za ostalo baš ga briga. Uostalom, što da nas ne za....va, kad ga Tole zbog toga još i dobro plaća.

Jole

pre 12 godina

Idemo u Irsku da pokusamo da uzmemo bod ako igraci ne podlegnu atmosferi, a ako farani u Beogradu podlegnu atmosferi mozda i tu izvucemo nereseno.

sladjan petkovic

pre 12 godina

vladimire petroviću srbine kosovska bitka je davno završena nema potrebe da u startu misliš na poraz!!!čoveče, od čega si ti kakav je to gubitnički mentalitet-kao student koji dvadeseti put izlazi na ispit za šesticu umesto da iz prve ide na desetku...ne mogu da verujem kakve p....e vode naš fudbal....mrš bre!!!

zoran

pre 12 godina

Pa onaj Volkov moze da igra u bilo kom evropskom gigantu a nema ga u reprezentaciji Srbije..>!!!!!!!!!!
Verovatno da ga ne uzimash, jer mnogo vishe trchi od ostalih pa se ne uklapa.

Ma imas li ti ochi, choveche..????/

MILAN ORLIC

pre 12 godina

Za razliku od klupskog fudbala koji je po kvalitetu dotakao dno,smatram da imamo reprezentaciju koja pre svega i zahvaljujuci igracima koji igraju u jakim ligama moze stici do baraza i plasmana na EP 2012.Naravno reprezentaciji u ovom momentu treba mir i podrska svih relevantnih cinioca,a narocito navijaca i medija.Sto se tice selektora i kritika upucenih na njegov racun mislim da su one nekorektne jer on je taj koji mora da pronadje najjaci tim i da stvori atmosferu i za to mu se mora omoguciti podrska i mir od strane saveza i onih koji stoje iza njegovog imenovanja.Pozdrav za nase ''orlove''i mnogo srece jer ponekad je i u sportu sreca veoma bitan faktor.

goran84

pre 12 godina

Sam predsednik FSS je izjavio na pocetku ovih kvalifikacija da nece bti katastrofa ako se reprezentacija Srbije ne kvalifikuje na EP.
Tako da je ova izjava selektora sasvim ocekivana i u skladu sa zvanicnom politikom FSS

Dadara

pre 12 godina

Ovo me podsjetilo na prvi razred osnovne skole kada me uciteljica prozvala da procitam paragraf ispred cjelog razreda iz basne o Vuku i Liji ili tako nesto.
Pizon ne brukaj naciju kad vec brukas sebe.

Mito

pre 12 godina

Još jedan Stanojević iz škole bata Đore. Petroviću pogledaj kako se kukavička taktika Partizanu slomila o glavu protiv levaka. Ni reprezentacija im nije bolja. Igrače dugim loptama, praviti gužvu pred našim golom i na kraju nam umuvati gol za poraz. Sve dok naši treneri od igrača nebudu tražili da igraju napadački od naših klubova i reprezentacije nema ništa. Petroviću naši igrači igraju u velikim klubovima gde se igra napadački, pa ako ih ti sputaš glupostima, ponovo će na naslovnim stranama pisati "Sramota" samo u režiji Petrovića.
S poštovanjem.

pa da bar pokušamo....

pre 12 godina

Ljudi !! A zašto da ne napravimo protest. Okupimo se ispred kuće FSS i tražimo ostavke. Makar da se čuje naš glas. DOSTA JE BILO !!!!

DjoleR

pre 12 godina

Tipično gubitničko razmišljanje. Ovo je jedan od razloga što nam je i fudbal otišao u tri lepe. Od malih nogu se uči da kad se postigne gol brani rezultat, a pošto nemamo ni s od stručnjaka u zemlji, a pogotovo u mladim kategorijama tu smo gde jesmo. A bre, pogledajte naše košarakaše, odbojkaše, vaterpoliste - nema predaje do kraja.
I gospodo treneri - naučite decu prvo osnovne stvari. Kad gledam fudbalere ne znaju da dodaju, da prime loptu, da igraju bez lopte, a o centaršutu da ne govorim. I dosta je sa tim frazama da smo dobro igrali, ali da nam je falila realizacija. To znači da ne zanmo da damo gol. Ajd pa tako!

mare

pre 12 godina

Ljudi opusteno bitno je da farani padaju u beogradu cccc..boze me sacuvaj kakva je ovo smehoteka oko reprezentacije.Ali ja sam prestao odavno da se nerviram i svejedno mi je i ako izgubimo od farana.Dokle god je ovaj trener tu i ljudi u savezu mi nista necemo uraditi.Jedan je Radomir Antic!

Zlatko

pre 12 godina

Srbija i Severna Irska imaju još 4 utakmice, dakle 12 bodova u opticaju. Slovenija i Estonija (spominjem ih zato što su protiv nas uzeli 4 boda) imaju još 3 utakmice, dakle 9 bodova u opticaju.

Tabela: Slovenija 11, Severna Irska 9, Srbija 8, Estonija 7.

Raspored: SLOVENIJA- Estonija (D), Italija (G), Srbija (D); SEVERNA IRSKA- Srbija (D), Etonija (G), Estonija (D), Italija (G); SRBIJA- Severna Irska (G), Farska Ostrva (D), Italija (D), Slovenija (G); ESTONIJA- Slovenija (G), Severna Irska (D), Sverna Irska (G).

Činjenice: Slovenija, S. Irska i Srbija igraju sa Italijom, Italijom koja je već skoro plasirana. Bodove protiv njih mogu da traže Srbija i Irska. Zašto? Ako ne bude iznenađenja, oni neće dozvoliti da plasman overavaju u Beogradu ili u poslednjem kolu protiv Iraca. S. Irska i Estonija igraju 2x i u tim međusobnim duelima jedna ekipa ispada. Takođe, Srbija igra po jednu sa Slovenijom i Irskom. Šta je dobro? I pored data 4 boda Estoniji, mi se pitamo. Naša je računica jasna. 9 ili 10 bodova od mogućih 12. Dakle ili 3 pobede i poraz ili 3 pobede i remi. Gde smeju da se bace bodovi? Sa Italijom. I tada opet mi sami odlučujemo. Dakle, bolje pobediti S.Irsku a izgubiti od Italije, nego remizirati sa S.Irskom pa biti pod moranjem da se pobedi Italija. Pobedom protiv S.Irske mi njih izbacujemo i ostavljamo prostor da nam sa Italijom nije utakmica života. Remijem ili ne daj Bože porazom, njih ostavljamo u igri (kakvoj takvoj), a mi moramo da pobedimo Italiju. Dakle, zahvaljujući rasporedu možemo da dođemo u situaciju da nam u Sloveniji i remi odgovara. Prema tome, nikakav bod u Belfastu nama ne igra, igraju nam samo sva tri boda. Kakav crni bod? Uraditi ono što je Ren uradio Zvezdi. Napasti ih visokim presingom odmah na početku, terati ih na grešku, i dati im gol (možda i dva) u prvih 30minuta i onda spustiti tempo i rutinski kontrolisati utakmicu. Po nekim računicama i dva remija će nam biti dovoljna, ali bolje po remi sa Italijom i Slovenijom, nego sa S.Irskom i Italijom, pa da posle moramo da pobedimo u Sloveniji.
Dakle, evo jedne analize mene kao laika. Ako sam ja ovo video a Pižon nije, crno nam se piše. Previše je kombinacija, mnogo bodova u opticaju, svaka od četiri selekcije iam svoju računicu. Ovo je naša. Uzeti 6 bodova tamo gde ih realno zaslužujemo i onda u poslednje 2 utakmice juriti preostala 2 ili 3 boda koliko nam bude trebalo. Ako dođemo u tu situaciju, biće super. Ako nam pak bude trebalo 4, biće dobro jer i tada ćemo sami odlučivati, ali će tada biti mnogo teže.

Milorad

pre 12 godina

Umesto da kaze - idemo sa formacijom golman - 4 - 3 - 3 i udaramo iz sve snage po Ircima po cenu poraza ali cemo da napadamo svim silama...on prica o remiju. Znaci formacija golman - 4 - 5 - pantelic...

Dragan

pre 12 godina

Svaki igrač koji vas minira je 100% u pravu! Dok god Tole, Đorđević, Đurić, Vesić, Rajo, Majami, Kan Kan vode fudbal nema napretka.
Hoću Džaju, Piksija, Savu, Antića...

Darko

pre 12 godina

Pitam se koliko nisko moze da padne srpski fudbal.Mislite da makinacije,namjestaljke i prevare u domacoj ligi ne kostaju nista?I tekako kostaju.Vidili smo u ovim kvalifikacijama kad su najjaci srpski timovi porazeni od amatera iz Luxemburga,poluamatera iz Irske,a Zvezda je ponizena u oba susreta.Reprezentacija gubi od ekipa koje iole malo ozbiljnija reprezentacija dobija sa ponekoliko golova razlike.Eto cijene vladavine Karadzica i njegove ekipe.Sto se ceka, zasto navijaci i ljubitelji ove igre ne udju u teren i ne prekinu prvenstvo dok se mafija ne istjera.Moze li se to preko fejsbuka organizovat?Ne mislim na one navijace koji su kupljeni od mafijaskih i politickih struktura tipa Bogdanov and Co. mislim na obicene ljude.

Crno vino

pre 12 godina

Mi ni sa francuzima,talijanima i slicnima nebi isli na bod a vi idete protiv sjeverne irske?! Prestanite se zavaravat,vas nogomet je mrtav. Bez ambicije i hrabrosti ne ide,ocigledno nemate ni jedno i drugo.partizan vam jebispao od nekih tamo ribara,ove kvalifikacije su vam gotove,a u iducima nema farskih otoka i slicnih.pa koga vi onda tamo mislite dobit? Nas,skote,belgijance...? Zaboravite odmah! Otreznite se ljudi!

Jovan

pre 12 godina

Da je selektor Petrović samostalan u izboru igrača za utakmicu protiv Iraca, ne bi tako brzo podlegao pritisku čelnika koji vodi FSS i izbrisao neke igrače sa spiska, za koje je tvrdio da su pravi. Njegova izjava: "Dovoljan je remi protiv Iraca" je fina priprema za odstupnicu. Fejsa posle jedne utakmice postaje ponovo standardni, dok Sulejmani da bi se dokazao selektoru Petroviću mora da postigne što više golova i da ga Holandska štampa uporedi sa čileancem Suarezom, pa da gospodin Petrović shvati zašto mu treba Sulejmani. A oko izbora golmana, pomoćnici ga prave po simpatijama, a ne po kvalitetu i to serviraju gospodinu Petroviću koji mora da sluša moćnika iznad sebe, inače njegova misija bila bi veoma brzo zavrčena. Ubeđen sam da gospodin Petrović, kao bivši veliki igrač sa puno internacionalnog fudbalskog iskustva, kada bi izbor pravio sam, 50% igrača koji su mu sada na spisku ne bi pozvao. Koliko je bio veliki kao igrač, toliko je mali kao selektor.

ian paice

pre 12 godina

Ne treba se nervirati, makar ne zbog ovih seljačina fudbalera, sa Al Paćino majicama i Luj Viton torbama. Ide EP u kosarci, ide US Open imamo tu šta da gledamo.
Predlog: Od Marakane i JNA napraviti stanove za sirotinju, a FSS zaključati i to je to.

Peks

pre 12 godina

Ozbiljna ekipa u ovom slucaju reprezentacija bi u svakoj utakmici isla na pobedu ko god joj bio protivnik. Remi? Fudbal se igra da bi se pobedilo a ne remiziralo! Pterovicu odlazi!

Bari1991

pre 12 godina

E tu je razlika izmedju Antica i ostalih selektora(njegovih prethodnika i Pizona).Kad smo igrali protiv selekcija slicnog ranga Antic je uvek otvoreno govorio da smo bolji,da idemo na pobedu i tako je i bilo.A kada selektor sprema tim da odigra nereseno sa Severnom Irskom(!!!???),tu nema 'leba za nas uspeh!

Comsheeya Niš

pre 12 godina

MOLIM VAS, umesto ovakvog prepričavanja selektorovih reči postavite snimljenu konferenciju za štampu, ako je moguće, naravno.. Pa njegovi susreti sa novinarima sve leče.

ispravka

pre 12 godina

Kakvo otreznjenje. Kako smo samo lupili od dno. Taman se cinilo da se stvari popravljaju polako, plasman na SP, grobari se plasirali u LS, Zvezda polako izlazi iz krize, ima igru, Vosa se probudila, Rad... Kad ono, ispade da je to sve bila puka sreca. Zao mi je jer se vratio kult reprezentacije, svi su navijali, pun stadion svaki put, sada sve to pada u vodu. A boli jer znam kakav igracki kadar imamo i potencijal. Nisu oni zasluzili da budu ispod proseka. Ovde se neko opasno igra. A zna se i ko. Samo sto grobarima on odgovara i njegovo dirigovanje. Uzimaju titule, kupove... Sto ispadaju od amatera, nema veze.. Sto reprezentacija tone polako, ali sigurno, nema veze... Trebaju nam bre novi ljudi, sposobni, ljudi koji se razumeju, znaju fudbal. A ne Tole koji ne zna ni ko je Cika Daca, otac fudbala u Srbiji. Propali smo. Nismo bili na nizim granama jos od onog Azerbejdzana kad je Genije bio "selektor". Sto je najgore niko i ne pomislja na neku ostavku, reorganizaciju. Odgovara im da kradu i mazu nam oci raznoraznim glupostima i bezvrednim stvarima.

da nije smesno bilo bi zalosno

pre 12 godina

a sad stanite svi u gol i branite se, da ako izvucemo nereseno protiv fudbalske velesile republike SEVERNE IRSKE. Sva sreca te imamo visoke igrace pa cemo tako spreciti gol sa nekih 30-40 m.

raul

pre 12 godina

Tebi je Petroviću previše i to što ti savez plati ručak i kartu do Irske, idi čoveče uzgajaj paprike ili šta već a mani se fudbala!

wroom1975

pre 12 godina

E...daj neka neko ovom coveku ZABRANI da daje izjave...dosta mi je one bruke i sramote od juce, jos nam samo ovaj fali da doda so na ranu sa svojim "pametnim" odlukama...

brufen

pre 12 godina

Ovaj Petrovic je kao nekadasnji selektor Crne Gore Filipovic..On je prije svake utakmice govorio "mi smo mala zemlja sa malim brojem fudbalera,samo da se ne obrukamo..Dodje Cico i izjava:"Mi idemo na pobjedu u svakoj utakmici,a samo smo sa Englezima 50-50" I evo dje smo sada,na korak od plasmana na Evropsko..Kad ti selektor usadi u mozak da nisi nista losiji od ostalih i da se ne treba bojati..

crtani

pre 12 godina

petko ajde smiri se malo..zar nisi cuo savjete lekara da izlaganje suncu u vremenu od 11 do 17 skodi...ufati se debele ladovine i ne izlazi do proleca....on i tole su to matematicki i takticki izracunali koliko cemo bodova osvojiti do kraja kvalifikacija, i kao uvek da na zadnjoj utakmici odlucujemo....mislim da do toga nece doci i da ce se sve resiti ranije...

pera

pre 12 godina

s obzirom na sastav reprezentacije, u kojoj ima nekoliko fudbalskih vedeta koje su sinoc pokazali sav svoj raskosan kvalitet,Pizon je sasvim realan u ocekivanjima ishoda meca sa ircima ali je i prevelik optimista sto se tice utakmice sa slovenijom.

Ivannewbgd

pre 12 godina

Jel Antic ono bese smenjen zbog remija sa Slovencima?
A bod je dovoljan u Severnoj Irskoj , aha , bojkot fudbala , Vamos Nole , teniseri , vaterpolisti , kosarksai , odbojkasi.....

srpski pasos za Ernana Barkosa

pre 12 godina

Zao mi je sto cu ovo reci za nasu fudbalsku legendu Pizona ali ja bih njega uhvatio za kragnu i izbacio naglavacke iz FSS...izbacio bih ja i mnoge druge nesposobnjakovice al Pizon mi je trn u oku. Trese se od tamo neke Severne Irske!!! Nada se da mu se igraci nece uplasiti od navijaca i atmosfere. Pa oni treba da zahvale bogu da ih neko uopste gleda (pa makar i Irci). Moli boga da iscupa bod (to ce ga ostaviti u igri)?! Selektore ostavi se fudbala. A ovi momci nek zaborave digitrone, kalkulatore, racunaljke i sl. i nek igraju muski. Ako mogu nek napadnu pa sta bude nek bude. Samo da ne bude rukometa u sesnaestercu, crvenih kartona i ostalih gluposti. Ja od njih (a pre svega od paklenog napada) nista dobro i ne ocekujem.

Igrajte fudbal!!!!

LJUBISA

pre 12 godina

Koja glupost pizon je siguran da ce pobediti farane pa gde mu je mozak a sa ircima mu je dovoljno nereseno.On vec sada trazi alibi u slucaju neuspeha.Gade mi se vise te gluposti koje izgovaraju ti nasi treneri pojedinci neznaju ni 3najosnovnije recenice da sastave.Bruka i sramota ali to je srbija danas(nazalost)

FSS, svi ostavke bre, bagro!

pre 12 godina

Ovi se nonsalantno sprdaju sa nama!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Steta sto igraci nemaju veci intelektualni potencijal da se udruze i kazu da ne zele da ucestvuju u celoj ovoj prevari naroda pod imenom fudbalska reprezentaciaj Srbije!!! Ipak su oni ekonomski nezavisni ljudi i imaju tu privilegiju da mogu da kazu neke stvari!

Hrvat

pre 12 godina

Ovaj vaš je stvarno ispalio glavom. Čovjek nema pojma što priča. Bod protiv Sjevernih Iraca dovoljno i onda koplja lomit sa Slovencima? A zabrpavio je da ti Sjeverni Irci imaju bod više od Srbije i lakši raspored do kraja. Sjeverni Irci poslije Srbije igraju dva puta s Estoncima i jednom s Talijanima. U igri im je izglednih 7 bodova (po Pižonu neriješeno sa Srbijom, dvije pobjede protiv Estonaca i poraz od Talijana) što na kraju znači 16 bodova ukupno. Srbija poslije Sjevernih Iraca i Farskih otoka igra s Italijom i Slovenijom. I Italija i SLovenija pretendiraju na jedno od prva dva mjesta. Znači Srbiju čeka pakao jer ni Talijani ni Slovenci ne smiju izgubiti pa je realno očekivati da Srbija u četiri preostale utakmice može osvojiti max 7 bodova (pobjediti Farane i Sloveniju (što će biti jako, jako teško), te po Pižonu odigrati neriješeno sa Sjevernim Ircima, a vrlo vjerojatno izgubiti od Italije). S tih 7 bodova bi imali ukupno 15 pa bi i dalje bili iza Sjeverne Irske. Ili je njih Pižon već otpisao iako je zadovoljan bodom protiv njih? Tu su i Slovenci koje čekaju tri utakmice. Domaćini su Estoncima i Srbiji, a gostuju kod Talijana. Vjerojatno će dobiti Estonce, izgubiti od Talijana, a sa Srbijom će im biti dovoljan bod pa bi u tom slučaju imali 15 bodova, a Srbija 13. Ne zaboravimo da i gol razlika igra ulogu. Italija +13, Slovenija +5, Sj. Irska +4, Srbija -1. Dakle Srbija MORA dobiti Farane i Sjeverne Irce da bi bila u konkurenciji za drugo mjesto. Nadati se bodovima protiv Italije, a ne protiv Sjeverne Irske graniči s glupošću.

istina_je_tamo_negde

pre 12 godina

Kolika je to sramota za naš fudbal, da selektor razmišlja o protivnicima kao što su Farska Ostrva i Severna Irska. Fudbalske velesile (izgleda da za nas i jesu). Sve to dovoljno govori o stanju u našem fudbalu, našoj "Kući fudbala", selektoru, menadžerima ......

Tužno.

Nikola

pre 12 godina

Upravo sam odgledao snimak konferencije za novinare i preporucujem svima da ga pronadju na netu. LJudi, SHOW! Covek ne ume recenicu da sklopi, meni ga je zao.

surova istina

pre 12 godina

Sa ovim covekom na klupi, covekom bez ikakvog uticaja - prosecnog trenerskog znanja, i covekom kome igrace u prvi tim moze da gura ko kako hoce, mi cemo u ovim kvalifikacijama doziveti poslednji krah naseg fudbala.. totalna propast! i to je to.. Srpskog fudbala vise nece biti nigde narednih nekoliko godina...sinoc su domaci klubovi pokazali gde su, a reprezentacija je vec pokaza gde je..sada tek sledi fudbalska apokalipsa!

goxy

pre 12 godina

DA LI ON UOPŠTE IMA TABELU NAŠE GRUPE? Ako ne dobijemo, onda moramo da dobijemo Italiju ili Sloveniju. Priznaćete da je pametnije napasti Irce, koje smo i tamo dobijali, čak i mskoro 2:0. Ovako, alibi igra, još smo u konurenciji...i na kraju remi u Sloveniji, i ISPADAMO. Pošto je Italija odlična ekipa, neka vidi Pižon snimak Italija-Španija od pre 10-tak dana.

Slobodan Jankovic

pre 12 godina

Da bi neko bio dobar trener potrebno je da se razume u posao kojim se bavi i da bude prosecno inteligentan. Ajd sad, igrao je fudbal pa da kazemo razume se nest malo. Al opticarski zanat mu je Zvezda zavrsila.

Vlada

pre 12 godina

Jedne godine, su iz FSSa mesecima, podvlacim mesecima, procali kako nam treba nereseno na utakmici omladinaca na gostovanju u Svajcarskoj, pa da odemo na neko evropsko, svetsko, sta god. I kad smo to ostvarili, onda su rekli da je greska u kalkulaciji, morali smo da pobedimo. E sad , ja neznam zasto sam ovo napisao, ali ne moze da steti, a cim ne steti, ...

A opet, nakako mislim da sve i da dobijemo ...

gordan

pre 12 godina

ne znam da li su ove izjave "selektora" zalosne ili smesne, znamo da nam je klubski fudbal najgor i Evropi, ali reprezentacija koja je pre godinu dana bila na Svetskom prvenstvu (makar i u drugacijem sastavu) i koja je sa malo srece mogla da napravi tamo i neki pristojan rezultat, sada se nada da ce mozda izvuci nereseno sa Severnim Ircima, apsolutnim autsajderima u svim takmicenjima u kojima su ikada ucestvovali, imaju, verovatno, 2-3 "zapazena" rezultata kao kada su nedavno pobedili Englesku (malo bolja od njih), ali svejedno, polaziti u utakmice sa ovakvim planom, a onda se nadati da ces pobediti Sloveniju u gostima (sto se, naravno, nece desiti), je potpuno suludo. kao sto neko rece, treba navijati PROTIV nase reprezentacije, (jos) jedno propuisteno tamkicenje je mala cena da se plati, ako bi to znacilo da cemo se otarasiti Tole, Pizona i slicnih. Ali, na zalost, iskustvo nas uci da ce pojaviti neki novi Tola (mozda ce Vladan Lukic biti zainteresovan?), i neki drugi Pizon, i tesko je poverovati da cemo se ikada docepati zelene grane. Pametnije bi bilo da se foikusiramo na sportove u kojima imamo uspeha, a ne da gubimo vreme i novac na ovaj sport u kome caruju lopovi i neznalice.

Momo Joksovic

pre 12 godina

Koja je velicina ovaj Petrovic: vec sada ide na bod sa Ircima (ako ne podlegnemo atmosferi, kao da igramo na prepunoj Marakani u Brazilu !!!!).
Vjerovatno nas je vec otpisao protiv Italije...Ljudi zar nemamo covjeka koji ce reci da zelimo kao ekipa da idemo na sve 4 pobjede u naredne 4 utakmice, vec sad mase bijelom zastavom. Kakvi nam sve "strucnjaci" vode timove i reprezentaciju, to je strasno.

Pantagruel

pre 12 godina

Први пут за својих 35 година живота, ја желим да наша репрезентација изгуби, осрамоти се и не пласира на првенство. Зашто? Зато што је то једина шанса да већина људи схвати колико је комплетан наш фудбал потонуо (видели смо јуче реалну вредност наших клубова), па да формирамо критичну масу за притисак, узмемо метлу у руке и почистимо комплетну мафију, од врха Фудбалског савеза Србије, преко комесара такмичења, судијске организације, до управа клубова и вођа навијача на њиховом платном списку.

Ако се репрезентација квалификују на првенство, опет ће нам руководство савеза (као неколико пута у време Миљанића, Живадиновића, Сантрача, Петковића...), "замазати очи", створити привид да је све у реду (иако сви одавно знамо да није) и неће бити битно што ћемо на такмичењу опет бити последњи у групи или се "на мишиће" једва провући тек до првог елиминационог кола, јер Толету и екипи ће то бити довољно да сачувају своје положаје и наставе "крадуцкање".

Сетите се покојног Велибора Васовића.

slučajni prolaznik

pre 12 godina

Ljudi, ove kvalifikacije su očito puštene niz vodu: igrači otkazuju u buljucima, ovaj se već ograđuje, a svaki dan iz očaja po novinama objavljuje koga će da zove...Pa kad ga ti ispale, napreže se da smisli koga bi još mogao...Veći problem su naredne kvalifikacije, a one počinju za SAMO godinu dana...

razdibudzilizovani

pre 12 godina

Koliko ste bre svi vi uopste realni u svojim komentarima?
Podjednako realni kao pre Rena i Shamroka jeli?
Pa ta Severna Irska je vec igrala kuci protiv Slovenije i Italije i nije primila gol!!! Imaju samo jedan poraz iz sest odigranih utakmica, primili samo 3 gola u 6 utakmica!
I ja sam protiv Toleta i Pizona ali pogledajte nase napadace i golmane, koga biste vi tu pozvali???
Pa nismo mi svetska sila u fudbalu samo zato sto imamo jaku odbranu. nismo mi bogom dani da pobedjujemo sve redom.

pepe

pre 12 godina

na bod protiv severnih iraca,poprilicno jadno
tim nije los,ti igraci igraju u dobrim ligama,nisu svi standardni,ali spominjati atmosferu na tribinama kao nesto sto bi trebalo da im predstavlja problem je bezveze,najslabija tacka,pored napadaca,sa kojim srpski fudbal kuburi decenijama,je trener,nemamao pristijnog trenera,osim antica,nijedan nema nikakav kvalitet
nadam se promenama trenera

asd

pre 12 godina

nemam nista protiv Duska, najbolji je igrac zvezde, ali volkov je objasnio neke stvari...i nema ga spisku????????????? srmota za ovaj jadni fuDbal u Srbiji

vidim

pre 12 godina

Ja da sam na mestu selektora posle ovakvih uvreda od strane nazovi navijaca, namerno bi napravio tesko sranje i otisao sto dalje od ove zemlje. Uzas bre kakvi ste vi ljudi ...

Nemanja

pre 12 godina

Jesi li ti gledao sinoć utakmice?
Jesi!
Jesi li video koliko je Volkov bolji igrač od Duška Tošića?
Jesi!
Pa zašto onda zoveš Tošića, a ne Volkova? Šta odlučuje o tome da li će igrač biti pozvan da igra za Srbiju? Sigurno ne odlučuje to ko je kakav igrač i u kakvoj je formi, već neke druge stvari(menadžeri, agenti, kriminalci, klubovi, ...). I onda izjavljuješ da ideš na nerešeno protiv Severne Irske - pa nije ni čudo kada praviš tim od igrača koji nisu najbolji.
PS hrvate bih zamolio da spreme cveće za nekog novog Hitlera, a da se ostave komentara o Srbiji.

Rade Milosavljevic

pre 12 godina

Bravo Petrovicu, siguran si da ce mo da pobedimo Farska ostrva u Beogradu! Siguran je bio i Stanojevic sinoc, ali amateri naucili da igraju fudbal.Posto su ti protiv tako jakog protivnika sigurna tri boda, ostaje da ne izgubimo protiv, takodje, jakih Iraca i onda ostaju samo Slovenci. Tu ce nam trebati pobeda, ali posto je zadnja igracemo iz inata. A, kad se mi zainatimo i Nemcima se tresu gace... Ja pre mislim da bi i ti trebalo da spakujes kofer!

ajde bre

pre 12 godina

Dajte mu NOBELOVU nagradu!
SVI postuju pravilo: Daj gol vise od protivnika, a on jedini se glupira sa neresenim.
Pa ti ne zasluzujes ni ćurke da vodis!
Pola pozvanih ima preko 30 god. od njih pola nisu ni igrali prosle sezone a pola od tih i nemaju klub...
Ostala polovina je nezainteresovana za igru ili treba da se proda.

Ok, lepo je to sto je pozvao Sulejmanija i to sto je Lane poceo da daje golove ali sta je sa ostalima???!!!

Nikola

pre 12 godina

Remi sa Ircima njemu donosi otkaz, vec je kovertiran, samo se ceka formalnost. Sinoc saznao, milion posto informacija. E, jedino da nas Zonpi sve iznenadi i da pobedi! Ko zna, mozda Karleusa odigra utakmicu zivota.. NOT! hahahaha..

savri

pre 12 godina

A kada igramo protiv te velike Severne Irske? Čisto da znam kako ne bih slučajno upalio TV u to vreme - volim da vrtim kanale a imam slab stomak pa su velike šanse da ću se ispovraćati ako naletim na naše i vidim kako umemo da igramo fudbal!

Stefan Delija

pre 12 godina

Kakvo rasulo,kakav cirkus!!Pa ovo je vec show time,sprdnja nevidjena...Motka ce morati da radi,mora se stati na put TOletu,Pizonu,Adzicu,LUkicu,DJuricu i ostalim grobarima srpskog fudbala !!

Dovoljan 2-

pre 12 godina

To je pravi Pizon!!!
Idemo na nereseno protiv neustrasivih Iraca (severnih), velikih umetnika sa loptom i znalaca, sa pojedncima koji su u stanju i glavom i nogom da postignu gol!!!
Onda epska borba protiv tradicionalno neunistivih Farana. Neustrasivi ostrvljani do sada nisu mleli protivnike, vec su ih polako jedili, do izrazaja su tada dolazili njihovi hitri napadaci koji bi za tren oka od svog kaznenog stigli do polovine terena, pa nazad. Ostaje samo nada da ce se neko od ostrvljana izdignuti od ostalih i sam postici gol za domacine.

Ovakvi VELIKI mecevi i pomenuti rezultati su dovoljni da ostanemo u igri za drugo mesto, ali odlicni da se podnese ostavka

sa verom u boga

pre 12 godina

Najtuznije u svemu je sto smo mi verovali vise od tebe u tebe samog i nasu reprezentaciju. Zao mi je sto cemo i kad pocne tekma verovati u neko cudo u neki srpski inat da ce konacno da proradi. Iskulirao vas Lazovic Zigic povredjen(mada ni zdrav nebi nesto puno znacio)Kleo nemoze da igra ,mada je to nesto mnogo sumljivo al ajde neka bude da nema pravo... al kako je Eduardo igrao za mladu reprezentaciju Hrvatske protiv nas ako je imao 19 god nije valjda sa 14 doso u hrvatsku vec sa 18. Jadna je i bedna nasa repka kad je spala knjiga na tri slova DNO. Kako li mislis da pobedis Sloveniju koja je bolje rangirana od nas ili Italiju ako protiv nekih indijanaca ides na X

ko, ja?

pre 12 godina

Slovenija 10x jaca od Iraca, njemu dovoljan remi vs Irske, a odlucujuci mec mu je vs Slovenije kojoj sa ovakvim stavom necemo gol dati, a ne da ih pobedimo. Je l' se ovaj samo pravi lud ili je stvarno udaren?!

navijac

pre 12 godina

"a pored najavljenih izostanaka Žigića i Vidića, selektoru Petroviću u poslednjem trenutku otkazao je i Krasić."

Evo i ja da otkazem! Dok je Toleta, Pizona i ostalih, ne pada mi na pamet da gubim svoje zivce i vreme!

srbija

pre 12 godina

ako ocekuje remi onda cemo dosta izgubiti , ali ce on svejedno navesti 7 minuta dobre igre i reci da to treba da nas podstakne da igramo bolje

Bojan

pre 12 godina

Zasto nema Rnica.Mlad,perspektivan.Mali obecava,buducnost je pred njim.Posebno bi nam valjao protiv ribara sa Farskih ostrva da resi mec i donese sigurnu pobedu.Mislim da bi bio odlican u tandemu sa Viloticem posto je i on u formi.Uostalom pokazali su to i sinoc.

lion

pre 12 godina

Kako to Fejsa moze da nam bude od pomoci?
Decko je destrukcija fudbala bez zavrsnog pasa,bas onaj tip igraca koji nam ne treba.Jos jedan u nizu tipa Djuljaj,Petrovic i ostali dobri za ulogu zadnjeg veznog i nista vise.
Nemanja Tomic je isuvise smesan da bi se komentarisao.
Ako je hteo nekog novog da zove mogao je Tadica,jer je bolji od ove dvojice zajedno.
Vracati Duska Tosica u reprezentaciju je dokaz da on nema blage veze sa selektorskim poslom.
On uopste ne razmislja o psiholoskim profilima igraca.
Dusko Tosic je bezobrazan,lazno naduvan,bezkarakterni fudbaler.
Nema nama sa ovim selektorom pomaka.To se vidi i po prijateljskim utakmicama.Sva sreca da ovi iz UEFA ne daju nam da se blamiramo sa Kleom i Evandrom.
Radomir Antic je napravio pravu ekipu koja je na SP dozivela neuspeh,ali smo bar kvalifikacije odigrali na vrhunskom nivou.A sa ovim selektorom nemamo ni tim ,a necemo ni otici na EP.
Cujete li sta kaze?
Dovoljan mu je i remi sa Ircima hahahaha

Ceo FSS sa selektorom,napolje iz srpskog fudbala

pre 12 godina

Ti definitivno nemaš veze ni pojma sa trenerskim i selektorskim zanatom.Tebi se nešto iskristalisalo?Jesi li svestan koga si sve pozvao,koje smešne igrače,koji nisu ni 3.evropska liga,a kao očekuješ nešto.Zbogom kvalifikacije!

Burleska

pre 12 godina

"Znamo šta nas očekuje protiv Severne Irske, težak meč, pun stadion i velika podrška domaćih navijača. Mislim da možemo da zabeležimo povoljan rezultat, ukoliko igrači ne podlegnu atmosferi sa trbina".

Neko ko ne prati fubal pomislio bi da igramo protiv ekipe koja je redovan učesnik svih svetskih i evropskih takmičenja. Inače, Severna Irska NIKADA nije igrala na prvenstvu Evrope, 3 puta je igrala na prventsvu sveta, poslednji put 1986.

Treba biti hrabar i reći da smo apsolutni favoriti, ali isto toliko treba biti pametan i shvatiti da se moramo brinuti i za rezultat sa Frskim ostrvima.

andriy

pre 12 godina

Haha remi sa S. Ircima je dovoljan, gde da idemo na pobedu protiv njih, naravno treba ici na sigurno, posto dobijamo Italijane kuci sigurno, to nam je realnija utakmica hahaha

Xin Zhao

pre 12 godina

Realno ja nemam scra vise da kritikujem ovog Zonpija. Od prezira sada sam dosao do sazaljevanja, pa ljudi moji zamislite da ste na njegovom mestu. Postavljeni ste na mesto selektora, a nemate pojma o fudbalu je l' mislite da je to lako. A jos vam dodje Tole i odredi vam pola tima, a posle Zompi kriv.
PRAVDA ZA ZONPIJA!!! :D

Ko te dovede...

pre 12 godina

Ne mogu da verujem šta izjavljuje ovaj genije od selektora!Koliko je bio dobar kao igrač,toliko je truba kao trener i selektor,možda i jače.

Ale

pre 12 godina

Cuo sam da Albert Nadj ima zelju da ponove obuce reprezentativni dres. Pa covece samo u Srbiji ima ako igrac odigra jednu utakmicu dobro (I TO PRIJATELJSKU (FEJSA) da ga odmah zovu u reprezentaciju.

Mikoli

pre 12 godina

Moramo da shvatimo da je on samo realan i svestan svojih trenerskih mogucnosti :)) Tuzno je to sto se toliko lozimo na fudbal a pojma nemamo. Mada postoji i druga strana te price...

Deki

pre 12 godina

Ne shvatam ovakvo razmišljanje?Zar nije bolje da idemo na pobedu protiv Iraca,da bi nam bilo lakše protiv Slovenije i Italije? Kad naši reprezentativci čuju šta kaže naš trener,kako da se onda oni nalože i izginu na terenu?Do sada sam govorio,pustite čoveka da radi(iako sam grobar,jer to ne bi trebalo da ima veze),jer valjda zna više od nas.Kada čuujem ovakvu izjavu,a siguran sam da tako ne govore ni treneri reprezentacija iz nekih Tunguzija,onda definitivno mislim da Pižon nije za trenerski posao.Da li je tako razmišljao i dok je igrao fudbal?

Radisav Oluja

pre 12 godina

Kako te bre nije sramota?Remi. To je bre Severna Irska,ne Republika Irska.Jel to znaci tri zadnja vezna,jedan napadac,drndanje lopte na nasoj polovini,dok se TV sam ne ugasi a komp restartuje od tuge naseg fudbala. Jel ti opste znas da igras napadacki?Ili se nadas nekoj frljoki.Gde ti je Volkov?Kad ce bre vec jednom da igramo ofanzivno?Na kraju ce na tribnima, da dolaze samo rodjaci, da vam pusju sve po spisku.Nece ljud da dolaze ne 0:0, ko da idu u klozet.

kuku lele imas glavu kao tele

pre 12 godina

Znaci da igramo nereseneo sa S. Ircima a da jurimo pobedu u Sloveniji? Ma logicno nema sta. Samo da tamo ne pobedimo. Ne mozemo da pobedimo Estoniju 2x a odlucivacemo u Sloveniji.

Bojan

pre 12 godina

Zasto nema Rnica.Mlad,perspektivan.Mali obecava,buducnost je pred njim.Posebno bi nam valjao protiv ribara sa Farskih ostrva da resi mec i donese sigurnu pobedu.Mislim da bi bio odlican u tandemu sa Viloticem posto je i on u formi.Uostalom pokazali su to i sinoc.

Radisav Oluja

pre 12 godina

Kako te bre nije sramota?Remi. To je bre Severna Irska,ne Republika Irska.Jel to znaci tri zadnja vezna,jedan napadac,drndanje lopte na nasoj polovini,dok se TV sam ne ugasi a komp restartuje od tuge naseg fudbala. Jel ti opste znas da igras napadacki?Ili se nadas nekoj frljoki.Gde ti je Volkov?Kad ce bre vec jednom da igramo ofanzivno?Na kraju ce na tribnima, da dolaze samo rodjaci, da vam pusju sve po spisku.Nece ljud da dolaze ne 0:0, ko da idu u klozet.

andriy

pre 12 godina

Haha remi sa S. Ircima je dovoljan, gde da idemo na pobedu protiv njih, naravno treba ici na sigurno, posto dobijamo Italijane kuci sigurno, to nam je realnija utakmica hahaha

navijac

pre 12 godina

"a pored najavljenih izostanaka Žigića i Vidića, selektoru Petroviću u poslednjem trenutku otkazao je i Krasić."

Evo i ja da otkazem! Dok je Toleta, Pizona i ostalih, ne pada mi na pamet da gubim svoje zivce i vreme!

Xin Zhao

pre 12 godina

Realno ja nemam scra vise da kritikujem ovog Zonpija. Od prezira sada sam dosao do sazaljevanja, pa ljudi moji zamislite da ste na njegovom mestu. Postavljeni ste na mesto selektora, a nemate pojma o fudbalu je l' mislite da je to lako. A jos vam dodje Tole i odredi vam pola tima, a posle Zompi kriv.
PRAVDA ZA ZONPIJA!!! :D

Pantagruel

pre 12 godina

Први пут за својих 35 година живота, ја желим да наша репрезентација изгуби, осрамоти се и не пласира на првенство. Зашто? Зато што је то једина шанса да већина људи схвати колико је комплетан наш фудбал потонуо (видели смо јуче реалну вредност наших клубова), па да формирамо критичну масу за притисак, узмемо метлу у руке и почистимо комплетну мафију, од врха Фудбалског савеза Србије, преко комесара такмичења, судијске организације, до управа клубова и вођа навијача на њиховом платном списку.

Ако се репрезентација квалификују на првенство, опет ће нам руководство савеза (као неколико пута у време Миљанића, Живадиновића, Сантрача, Петковића...), "замазати очи", створити привид да је све у реду (иако сви одавно знамо да није) и неће бити битно што ћемо на такмичењу опет бити последњи у групи или се "на мишиће" једва провући тек до првог елиминационог кола, јер Толету и екипи ће то бити довољно да сачувају своје положаје и наставе "крадуцкање".

Сетите се покојног Велибора Васовића.

Mikoli

pre 12 godina

Moramo da shvatimo da je on samo realan i svestan svojih trenerskih mogucnosti :)) Tuzno je to sto se toliko lozimo na fudbal a pojma nemamo. Mada postoji i druga strana te price...

Burleska

pre 12 godina

"Znamo šta nas očekuje protiv Severne Irske, težak meč, pun stadion i velika podrška domaćih navijača. Mislim da možemo da zabeležimo povoljan rezultat, ukoliko igrači ne podlegnu atmosferi sa trbina".

Neko ko ne prati fubal pomislio bi da igramo protiv ekipe koja je redovan učesnik svih svetskih i evropskih takmičenja. Inače, Severna Irska NIKADA nije igrala na prvenstvu Evrope, 3 puta je igrala na prventsvu sveta, poslednji put 1986.

Treba biti hrabar i reći da smo apsolutni favoriti, ali isto toliko treba biti pametan i shvatiti da se moramo brinuti i za rezultat sa Frskim ostrvima.

Ceo FSS sa selektorom,napolje iz srpskog fudbala

pre 12 godina

Ti definitivno nemaš veze ni pojma sa trenerskim i selektorskim zanatom.Tebi se nešto iskristalisalo?Jesi li svestan koga si sve pozvao,koje smešne igrače,koji nisu ni 3.evropska liga,a kao očekuješ nešto.Zbogom kvalifikacije!

Ko te dovede...

pre 12 godina

Ne mogu da verujem šta izjavljuje ovaj genije od selektora!Koliko je bio dobar kao igrač,toliko je truba kao trener i selektor,možda i jače.

kuku lele imas glavu kao tele

pre 12 godina

Znaci da igramo nereseneo sa S. Ircima a da jurimo pobedu u Sloveniji? Ma logicno nema sta. Samo da tamo ne pobedimo. Ne mozemo da pobedimo Estoniju 2x a odlucivacemo u Sloveniji.

Stefan Delija

pre 12 godina

Kakvo rasulo,kakav cirkus!!Pa ovo je vec show time,sprdnja nevidjena...Motka ce morati da radi,mora se stati na put TOletu,Pizonu,Adzicu,LUkicu,DJuricu i ostalim grobarima srpskog fudbala !!

Ivannewbgd

pre 12 godina

Jel Antic ono bese smenjen zbog remija sa Slovencima?
A bod je dovoljan u Severnoj Irskoj , aha , bojkot fudbala , Vamos Nole , teniseri , vaterpolisti , kosarksai , odbojkasi.....

brufen

pre 12 godina

Ovaj Petrovic je kao nekadasnji selektor Crne Gore Filipovic..On je prije svake utakmice govorio "mi smo mala zemlja sa malim brojem fudbalera,samo da se ne obrukamo..Dodje Cico i izjava:"Mi idemo na pobjedu u svakoj utakmici,a samo smo sa Englezima 50-50" I evo dje smo sada,na korak od plasmana na Evropsko..Kad ti selektor usadi u mozak da nisi nista losiji od ostalih i da se ne treba bojati..

Ale

pre 12 godina

Cuo sam da Albert Nadj ima zelju da ponove obuce reprezentativni dres. Pa covece samo u Srbiji ima ako igrac odigra jednu utakmicu dobro (I TO PRIJATELJSKU (FEJSA) da ga odmah zovu u reprezentaciju.

srbija

pre 12 godina

ako ocekuje remi onda cemo dosta izgubiti , ali ce on svejedno navesti 7 minuta dobre igre i reci da to treba da nas podstakne da igramo bolje

pa da bar pokušamo....

pre 12 godina

Ljudi !! A zašto da ne napravimo protest. Okupimo se ispred kuće FSS i tražimo ostavke. Makar da se čuje naš glas. DOSTA JE BILO !!!!

zoran

pre 12 godina

Pa onaj Volkov moze da igra u bilo kom evropskom gigantu a nema ga u reprezentaciji Srbije..>!!!!!!!!!!
Verovatno da ga ne uzimash, jer mnogo vishe trchi od ostalih pa se ne uklapa.

Ma imas li ti ochi, choveche..????/

ko, ja?

pre 12 godina

Slovenija 10x jaca od Iraca, njemu dovoljan remi vs Irske, a odlucujuci mec mu je vs Slovenije kojoj sa ovakvim stavom necemo gol dati, a ne da ih pobedimo. Je l' se ovaj samo pravi lud ili je stvarno udaren?!

srpski pasos za Ernana Barkosa

pre 12 godina

Zao mi je sto cu ovo reci za nasu fudbalsku legendu Pizona ali ja bih njega uhvatio za kragnu i izbacio naglavacke iz FSS...izbacio bih ja i mnoge druge nesposobnjakovice al Pizon mi je trn u oku. Trese se od tamo neke Severne Irske!!! Nada se da mu se igraci nece uplasiti od navijaca i atmosfere. Pa oni treba da zahvale bogu da ih neko uopste gleda (pa makar i Irci). Moli boga da iscupa bod (to ce ga ostaviti u igri)?! Selektore ostavi se fudbala. A ovi momci nek zaborave digitrone, kalkulatore, racunaljke i sl. i nek igraju muski. Ako mogu nek napadnu pa sta bude nek bude. Samo da ne bude rukometa u sesnaestercu, crvenih kartona i ostalih gluposti. Ja od njih (a pre svega od paklenog napada) nista dobro i ne ocekujem.

Igrajte fudbal!!!!

lion

pre 12 godina

Kako to Fejsa moze da nam bude od pomoci?
Decko je destrukcija fudbala bez zavrsnog pasa,bas onaj tip igraca koji nam ne treba.Jos jedan u nizu tipa Djuljaj,Petrovic i ostali dobri za ulogu zadnjeg veznog i nista vise.
Nemanja Tomic je isuvise smesan da bi se komentarisao.
Ako je hteo nekog novog da zove mogao je Tadica,jer je bolji od ove dvojice zajedno.
Vracati Duska Tosica u reprezentaciju je dokaz da on nema blage veze sa selektorskim poslom.
On uopste ne razmislja o psiholoskim profilima igraca.
Dusko Tosic je bezobrazan,lazno naduvan,bezkarakterni fudbaler.
Nema nama sa ovim selektorom pomaka.To se vidi i po prijateljskim utakmicama.Sva sreca da ovi iz UEFA ne daju nam da se blamiramo sa Kleom i Evandrom.
Radomir Antic je napravio pravu ekipu koja je na SP dozivela neuspeh,ali smo bar kvalifikacije odigrali na vrhunskom nivou.A sa ovim selektorom nemamo ni tim ,a necemo ni otici na EP.
Cujete li sta kaze?
Dovoljan mu je i remi sa Ircima hahahaha

FSS, svi ostavke bre, bagro!

pre 12 godina

Ovi se nonsalantno sprdaju sa nama!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Steta sto igraci nemaju veci intelektualni potencijal da se udruze i kazu da ne zele da ucestvuju u celoj ovoj prevari naroda pod imenom fudbalska reprezentaciaj Srbije!!! Ipak su oni ekonomski nezavisni ljudi i imaju tu privilegiju da mogu da kazu neke stvari!

ian paice

pre 12 godina

Ne treba se nervirati, makar ne zbog ovih seljačina fudbalera, sa Al Paćino majicama i Luj Viton torbama. Ide EP u kosarci, ide US Open imamo tu šta da gledamo.
Predlog: Od Marakane i JNA napraviti stanove za sirotinju, a FSS zaključati i to je to.

Rade Milosavljevic

pre 12 godina

Bravo Petrovicu, siguran si da ce mo da pobedimo Farska ostrva u Beogradu! Siguran je bio i Stanojevic sinoc, ali amateri naucili da igraju fudbal.Posto su ti protiv tako jakog protivnika sigurna tri boda, ostaje da ne izgubimo protiv, takodje, jakih Iraca i onda ostaju samo Slovenci. Tu ce nam trebati pobeda, ali posto je zadnja igracemo iz inata. A, kad se mi zainatimo i Nemcima se tresu gace... Ja pre mislim da bi i ti trebalo da spakujes kofer!

Momo Joksovic

pre 12 godina

Koja je velicina ovaj Petrovic: vec sada ide na bod sa Ircima (ako ne podlegnemo atmosferi, kao da igramo na prepunoj Marakani u Brazilu !!!!).
Vjerovatno nas je vec otpisao protiv Italije...Ljudi zar nemamo covjeka koji ce reci da zelimo kao ekipa da idemo na sve 4 pobjede u naredne 4 utakmice, vec sad mase bijelom zastavom. Kakvi nam sve "strucnjaci" vode timove i reprezentaciju, to je strasno.

Jole

pre 12 godina

Idemo u Irsku da pokusamo da uzmemo bod ako igraci ne podlegnu atmosferi, a ako farani u Beogradu podlegnu atmosferi mozda i tu izvucemo nereseno.

surova istina

pre 12 godina

Sa ovim covekom na klupi, covekom bez ikakvog uticaja - prosecnog trenerskog znanja, i covekom kome igrace u prvi tim moze da gura ko kako hoce, mi cemo u ovim kvalifikacijama doziveti poslednji krah naseg fudbala.. totalna propast! i to je to.. Srpskog fudbala vise nece biti nigde narednih nekoliko godina...sinoc su domaci klubovi pokazali gde su, a reprezentacija je vec pokaza gde je..sada tek sledi fudbalska apokalipsa!

wroom1975

pre 12 godina

E...daj neka neko ovom coveku ZABRANI da daje izjave...dosta mi je one bruke i sramote od juce, jos nam samo ovaj fali da doda so na ranu sa svojim "pametnim" odlukama...

Deki

pre 12 godina

Ne shvatam ovakvo razmišljanje?Zar nije bolje da idemo na pobedu protiv Iraca,da bi nam bilo lakše protiv Slovenije i Italije? Kad naši reprezentativci čuju šta kaže naš trener,kako da se onda oni nalože i izginu na terenu?Do sada sam govorio,pustite čoveka da radi(iako sam grobar,jer to ne bi trebalo da ima veze),jer valjda zna više od nas.Kada čuujem ovakvu izjavu,a siguran sam da tako ne govore ni treneri reprezentacija iz nekih Tunguzija,onda definitivno mislim da Pižon nije za trenerski posao.Da li je tako razmišljao i dok je igrao fudbal?

Nikola

pre 12 godina

Remi sa Ircima njemu donosi otkaz, vec je kovertiran, samo se ceka formalnost. Sinoc saznao, milion posto informacija. E, jedino da nas Zonpi sve iznenadi i da pobedi! Ko zna, mozda Karleusa odigra utakmicu zivota.. NOT! hahahaha..

pepe

pre 12 godina

na bod protiv severnih iraca,poprilicno jadno
tim nije los,ti igraci igraju u dobrim ligama,nisu svi standardni,ali spominjati atmosferu na tribinama kao nesto sto bi trebalo da im predstavlja problem je bezveze,najslabija tacka,pored napadaca,sa kojim srpski fudbal kuburi decenijama,je trener,nemamao pristijnog trenera,osim antica,nijedan nema nikakav kvalitet
nadam se promenama trenera

Nikola

pre 12 godina

Upravo sam odgledao snimak konferencije za novinare i preporucujem svima da ga pronadju na netu. LJudi, SHOW! Covek ne ume recenicu da sklopi, meni ga je zao.

Dragan

pre 12 godina

Svaki igrač koji vas minira je 100% u pravu! Dok god Tole, Đorđević, Đurić, Vesić, Rajo, Majami, Kan Kan vode fudbal nema napretka.
Hoću Džaju, Piksija, Savu, Antića...

Slobodan Jankovic

pre 12 godina

Da bi neko bio dobar trener potrebno je da se razume u posao kojim se bavi i da bude prosecno inteligentan. Ajd sad, igrao je fudbal pa da kazemo razume se nest malo. Al opticarski zanat mu je Zvezda zavrsila.

Peks

pre 12 godina

Ozbiljna ekipa u ovom slucaju reprezentacija bi u svakoj utakmici isla na pobedu ko god joj bio protivnik. Remi? Fudbal se igra da bi se pobedilo a ne remiziralo! Pterovicu odlazi!

Darko

pre 12 godina

Pitam se koliko nisko moze da padne srpski fudbal.Mislite da makinacije,namjestaljke i prevare u domacoj ligi ne kostaju nista?I tekako kostaju.Vidili smo u ovim kvalifikacijama kad su najjaci srpski timovi porazeni od amatera iz Luxemburga,poluamatera iz Irske,a Zvezda je ponizena u oba susreta.Reprezentacija gubi od ekipa koje iole malo ozbiljnija reprezentacija dobija sa ponekoliko golova razlike.Eto cijene vladavine Karadzica i njegove ekipe.Sto se ceka, zasto navijaci i ljubitelji ove igre ne udju u teren i ne prekinu prvenstvo dok se mafija ne istjera.Moze li se to preko fejsbuka organizovat?Ne mislim na one navijace koji su kupljeni od mafijaskih i politickih struktura tipa Bogdanov and Co. mislim na obicene ljude.

Dadara

pre 12 godina

Ovo me podsjetilo na prvi razred osnovne skole kada me uciteljica prozvala da procitam paragraf ispred cjelog razreda iz basne o Vuku i Liji ili tako nesto.
Pizon ne brukaj naciju kad vec brukas sebe.

Nemanja

pre 12 godina

Jesi li ti gledao sinoć utakmice?
Jesi!
Jesi li video koliko je Volkov bolji igrač od Duška Tošića?
Jesi!
Pa zašto onda zoveš Tošića, a ne Volkova? Šta odlučuje o tome da li će igrač biti pozvan da igra za Srbiju? Sigurno ne odlučuje to ko je kakav igrač i u kakvoj je formi, već neke druge stvari(menadžeri, agenti, kriminalci, klubovi, ...). I onda izjavljuješ da ideš na nerešeno protiv Severne Irske - pa nije ni čudo kada praviš tim od igrača koji nisu najbolji.
PS hrvate bih zamolio da spreme cveće za nekog novog Hitlera, a da se ostave komentara o Srbiji.

crtani

pre 12 godina

petko ajde smiri se malo..zar nisi cuo savjete lekara da izlaganje suncu u vremenu od 11 do 17 skodi...ufati se debele ladovine i ne izlazi do proleca....on i tole su to matematicki i takticki izracunali koliko cemo bodova osvojiti do kraja kvalifikacija, i kao uvek da na zadnjoj utakmici odlucujemo....mislim da do toga nece doci i da ce se sve resiti ranije...

Milorad

pre 12 godina

Umesto da kaze - idemo sa formacijom golman - 4 - 3 - 3 i udaramo iz sve snage po Ircima po cenu poraza ali cemo da napadamo svim silama...on prica o remiju. Znaci formacija golman - 4 - 5 - pantelic...

goran84

pre 12 godina

Sam predsednik FSS je izjavio na pocetku ovih kvalifikacija da nece bti katastrofa ako se reprezentacija Srbije ne kvalifikuje na EP.
Tako da je ova izjava selektora sasvim ocekivana i u skladu sa zvanicnom politikom FSS

simon

pre 12 godina

Pizon je najveci komicar posle Ckalje. Predlazem da se snimi serijal: "Pizon prica svoj zivot" u 10 epizoda, ali tako da prvih devet budu o tome kako su Srbi izvukli bod Faranima. Deseta epizoda mogla bi biti metafizicki osvrt na zivot ovog genija.

Hrvat

pre 12 godina

Ovaj vaš je stvarno ispalio glavom. Čovjek nema pojma što priča. Bod protiv Sjevernih Iraca dovoljno i onda koplja lomit sa Slovencima? A zabrpavio je da ti Sjeverni Irci imaju bod više od Srbije i lakši raspored do kraja. Sjeverni Irci poslije Srbije igraju dva puta s Estoncima i jednom s Talijanima. U igri im je izglednih 7 bodova (po Pižonu neriješeno sa Srbijom, dvije pobjede protiv Estonaca i poraz od Talijana) što na kraju znači 16 bodova ukupno. Srbija poslije Sjevernih Iraca i Farskih otoka igra s Italijom i Slovenijom. I Italija i SLovenija pretendiraju na jedno od prva dva mjesta. Znači Srbiju čeka pakao jer ni Talijani ni Slovenci ne smiju izgubiti pa je realno očekivati da Srbija u četiri preostale utakmice može osvojiti max 7 bodova (pobjediti Farane i Sloveniju (što će biti jako, jako teško), te po Pižonu odigrati neriješeno sa Sjevernim Ircima, a vrlo vjerojatno izgubiti od Italije). S tih 7 bodova bi imali ukupno 15 pa bi i dalje bili iza Sjeverne Irske. Ili je njih Pižon već otpisao iako je zadovoljan bodom protiv njih? Tu su i Slovenci koje čekaju tri utakmice. Domaćini su Estoncima i Srbiji, a gostuju kod Talijana. Vjerojatno će dobiti Estonce, izgubiti od Talijana, a sa Srbijom će im biti dovoljan bod pa bi u tom slučaju imali 15 bodova, a Srbija 13. Ne zaboravimo da i gol razlika igra ulogu. Italija +13, Slovenija +5, Sj. Irska +4, Srbija -1. Dakle Srbija MORA dobiti Farane i Sjeverne Irce da bi bila u konkurenciji za drugo mjesto. Nadati se bodovima protiv Italije, a ne protiv Sjeverne Irske graniči s glupošću.

Comsheeya Niš

pre 12 godina

MOLIM VAS, umesto ovakvog prepričavanja selektorovih reči postavite snimljenu konferenciju za štampu, ako je moguće, naravno.. Pa njegovi susreti sa novinarima sve leče.

raul

pre 12 godina

Tebi je Petroviću previše i to što ti savez plati ručak i kartu do Irske, idi čoveče uzgajaj paprike ili šta već a mani se fudbala!

ispravka

pre 12 godina

Kakvo otreznjenje. Kako smo samo lupili od dno. Taman se cinilo da se stvari popravljaju polako, plasman na SP, grobari se plasirali u LS, Zvezda polako izlazi iz krize, ima igru, Vosa se probudila, Rad... Kad ono, ispade da je to sve bila puka sreca. Zao mi je jer se vratio kult reprezentacije, svi su navijali, pun stadion svaki put, sada sve to pada u vodu. A boli jer znam kakav igracki kadar imamo i potencijal. Nisu oni zasluzili da budu ispod proseka. Ovde se neko opasno igra. A zna se i ko. Samo sto grobarima on odgovara i njegovo dirigovanje. Uzimaju titule, kupove... Sto ispadaju od amatera, nema veze.. Sto reprezentacija tone polako, ali sigurno, nema veze... Trebaju nam bre novi ljudi, sposobni, ljudi koji se razumeju, znaju fudbal. A ne Tole koji ne zna ni ko je Cika Daca, otac fudbala u Srbiji. Propali smo. Nismo bili na nizim granama jos od onog Azerbejdzana kad je Genije bio "selektor". Sto je najgore niko i ne pomislja na neku ostavku, reorganizaciju. Odgovara im da kradu i mazu nam oci raznoraznim glupostima i bezvrednim stvarima.

sladjan petkovic

pre 12 godina

vladimire petroviću srbine kosovska bitka je davno završena nema potrebe da u startu misliš na poraz!!!čoveče, od čega si ti kakav je to gubitnički mentalitet-kao student koji dvadeseti put izlazi na ispit za šesticu umesto da iz prve ide na desetku...ne mogu da verujem kakve p....e vode naš fudbal....mrš bre!!!

asd

pre 12 godina

nemam nista protiv Duska, najbolji je igrac zvezde, ali volkov je objasnio neke stvari...i nema ga spisku????????????? srmota za ovaj jadni fuDbal u Srbiji

slučajni prolaznik

pre 12 godina

Ljudi, ove kvalifikacije su očito puštene niz vodu: igrači otkazuju u buljucima, ovaj se već ograđuje, a svaki dan iz očaja po novinama objavljuje koga će da zove...Pa kad ga ti ispale, napreže se da smisli koga bi još mogao...Veći problem su naredne kvalifikacije, a one počinju za SAMO godinu dana...

Zlatko

pre 12 godina

Srbija i Severna Irska imaju još 4 utakmice, dakle 12 bodova u opticaju. Slovenija i Estonija (spominjem ih zato što su protiv nas uzeli 4 boda) imaju još 3 utakmice, dakle 9 bodova u opticaju.

Tabela: Slovenija 11, Severna Irska 9, Srbija 8, Estonija 7.

Raspored: SLOVENIJA- Estonija (D), Italija (G), Srbija (D); SEVERNA IRSKA- Srbija (D), Etonija (G), Estonija (D), Italija (G); SRBIJA- Severna Irska (G), Farska Ostrva (D), Italija (D), Slovenija (G); ESTONIJA- Slovenija (G), Severna Irska (D), Sverna Irska (G).

Činjenice: Slovenija, S. Irska i Srbija igraju sa Italijom, Italijom koja je već skoro plasirana. Bodove protiv njih mogu da traže Srbija i Irska. Zašto? Ako ne bude iznenađenja, oni neće dozvoliti da plasman overavaju u Beogradu ili u poslednjem kolu protiv Iraca. S. Irska i Estonija igraju 2x i u tim međusobnim duelima jedna ekipa ispada. Takođe, Srbija igra po jednu sa Slovenijom i Irskom. Šta je dobro? I pored data 4 boda Estoniji, mi se pitamo. Naša je računica jasna. 9 ili 10 bodova od mogućih 12. Dakle ili 3 pobede i poraz ili 3 pobede i remi. Gde smeju da se bace bodovi? Sa Italijom. I tada opet mi sami odlučujemo. Dakle, bolje pobediti S.Irsku a izgubiti od Italije, nego remizirati sa S.Irskom pa biti pod moranjem da se pobedi Italija. Pobedom protiv S.Irske mi njih izbacujemo i ostavljamo prostor da nam sa Italijom nije utakmica života. Remijem ili ne daj Bože porazom, njih ostavljamo u igri (kakvoj takvoj), a mi moramo da pobedimo Italiju. Dakle, zahvaljujući rasporedu možemo da dođemo u situaciju da nam u Sloveniji i remi odgovara. Prema tome, nikakav bod u Belfastu nama ne igra, igraju nam samo sva tri boda. Kakav crni bod? Uraditi ono što je Ren uradio Zvezdi. Napasti ih visokim presingom odmah na početku, terati ih na grešku, i dati im gol (možda i dva) u prvih 30minuta i onda spustiti tempo i rutinski kontrolisati utakmicu. Po nekim računicama i dva remija će nam biti dovoljna, ali bolje po remi sa Italijom i Slovenijom, nego sa S.Irskom i Italijom, pa da posle moramo da pobedimo u Sloveniji.
Dakle, evo jedne analize mene kao laika. Ako sam ja ovo video a Pižon nije, crno nam se piše. Previše je kombinacija, mnogo bodova u opticaju, svaka od četiri selekcije iam svoju računicu. Ovo je naša. Uzeti 6 bodova tamo gde ih realno zaslužujemo i onda u poslednje 2 utakmice juriti preostala 2 ili 3 boda koliko nam bude trebalo. Ako dođemo u tu situaciju, biće super. Ako nam pak bude trebalo 4, biće dobro jer i tada ćemo sami odlučivati, ali će tada biti mnogo teže.

vidim

pre 12 godina

Ja da sam na mestu selektora posle ovakvih uvreda od strane nazovi navijaca, namerno bi napravio tesko sranje i otisao sto dalje od ove zemlje. Uzas bre kakvi ste vi ljudi ...

Jovan

pre 12 godina

Da je selektor Petrović samostalan u izboru igrača za utakmicu protiv Iraca, ne bi tako brzo podlegao pritisku čelnika koji vodi FSS i izbrisao neke igrače sa spiska, za koje je tvrdio da su pravi. Njegova izjava: "Dovoljan je remi protiv Iraca" je fina priprema za odstupnicu. Fejsa posle jedne utakmice postaje ponovo standardni, dok Sulejmani da bi se dokazao selektoru Petroviću mora da postigne što više golova i da ga Holandska štampa uporedi sa čileancem Suarezom, pa da gospodin Petrović shvati zašto mu treba Sulejmani. A oko izbora golmana, pomoćnici ga prave po simpatijama, a ne po kvalitetu i to serviraju gospodinu Petroviću koji mora da sluša moćnika iznad sebe, inače njegova misija bila bi veoma brzo zavrčena. Ubeđen sam da gospodin Petrović, kao bivši veliki igrač sa puno internacionalnog fudbalskog iskustva, kada bi izbor pravio sam, 50% igrača koji su mu sada na spisku ne bi pozvao. Koliko je bio veliki kao igrač, toliko je mali kao selektor.

Mito

pre 12 godina

Još jedan Stanojević iz škole bata Đore. Petroviću pogledaj kako se kukavička taktika Partizanu slomila o glavu protiv levaka. Ni reprezentacija im nije bolja. Igrače dugim loptama, praviti gužvu pred našim golom i na kraju nam umuvati gol za poraz. Sve dok naši treneri od igrača nebudu tražili da igraju napadački od naših klubova i reprezentacije nema ništa. Petroviću naši igrači igraju u velikim klubovima gde se igra napadački, pa ako ih ti sputaš glupostima, ponovo će na naslovnim stranama pisati "Sramota" samo u režiji Petrovića.
S poštovanjem.

DjoleR

pre 12 godina

Tipično gubitničko razmišljanje. Ovo je jedan od razloga što nam je i fudbal otišao u tri lepe. Od malih nogu se uči da kad se postigne gol brani rezultat, a pošto nemamo ni s od stručnjaka u zemlji, a pogotovo u mladim kategorijama tu smo gde jesmo. A bre, pogledajte naše košarakaše, odbojkaše, vaterpoliste - nema predaje do kraja.
I gospodo treneri - naučite decu prvo osnovne stvari. Kad gledam fudbalere ne znaju da dodaju, da prime loptu, da igraju bez lopte, a o centaršutu da ne govorim. I dosta je sa tim frazama da smo dobro igrali, ali da nam je falila realizacija. To znači da ne zanmo da damo gol. Ajd pa tako!

Dovoljan 2-

pre 12 godina

To je pravi Pizon!!!
Idemo na nereseno protiv neustrasivih Iraca (severnih), velikih umetnika sa loptom i znalaca, sa pojedncima koji su u stanju i glavom i nogom da postignu gol!!!
Onda epska borba protiv tradicionalno neunistivih Farana. Neustrasivi ostrvljani do sada nisu mleli protivnike, vec su ih polako jedili, do izrazaja su tada dolazili njihovi hitri napadaci koji bi za tren oka od svog kaznenog stigli do polovine terena, pa nazad. Ostaje samo nada da ce se neko od ostrvljana izdignuti od ostalih i sam postici gol za domacine.

Ovakvi VELIKI mecevi i pomenuti rezultati su dovoljni da ostanemo u igri za drugo mesto, ali odlicni da se podnese ostavka

Vlada

pre 12 godina

Jedne godine, su iz FSSa mesecima, podvlacim mesecima, procali kako nam treba nereseno na utakmici omladinaca na gostovanju u Svajcarskoj, pa da odemo na neko evropsko, svetsko, sta god. I kad smo to ostvarili, onda su rekli da je greska u kalkulaciji, morali smo da pobedimo. E sad , ja neznam zasto sam ovo napisao, ali ne moze da steti, a cim ne steti, ...

A opet, nakako mislim da sve i da dobijemo ...

goxy

pre 12 godina

DA LI ON UOPŠTE IMA TABELU NAŠE GRUPE? Ako ne dobijemo, onda moramo da dobijemo Italiju ili Sloveniju. Priznaćete da je pametnije napasti Irce, koje smo i tamo dobijali, čak i mskoro 2:0. Ovako, alibi igra, još smo u konurenciji...i na kraju remi u Sloveniji, i ISPADAMO. Pošto je Italija odlična ekipa, neka vidi Pižon snimak Italija-Španija od pre 10-tak dana.

ajde bre

pre 12 godina

Dajte mu NOBELOVU nagradu!
SVI postuju pravilo: Daj gol vise od protivnika, a on jedini se glupira sa neresenim.
Pa ti ne zasluzujes ni ćurke da vodis!
Pola pozvanih ima preko 30 god. od njih pola nisu ni igrali prosle sezone a pola od tih i nemaju klub...
Ostala polovina je nezainteresovana za igru ili treba da se proda.

Ok, lepo je to sto je pozvao Sulejmanija i to sto je Lane poceo da daje golove ali sta je sa ostalima???!!!

Bari1991

pre 12 godina

E tu je razlika izmedju Antica i ostalih selektora(njegovih prethodnika i Pizona).Kad smo igrali protiv selekcija slicnog ranga Antic je uvek otvoreno govorio da smo bolji,da idemo na pobedu i tako je i bilo.A kada selektor sprema tim da odigra nereseno sa Severnom Irskom(!!!???),tu nema 'leba za nas uspeh!

Miki

pre 12 godina

Njemu je dovoljno 20 000 evra mesčno, a za ostalo baš ga briga. Uostalom, što da nas ne za....va, kad ga Tole zbog toga još i dobro plaća.

gordan

pre 12 godina

ne znam da li su ove izjave "selektora" zalosne ili smesne, znamo da nam je klubski fudbal najgor i Evropi, ali reprezentacija koja je pre godinu dana bila na Svetskom prvenstvu (makar i u drugacijem sastavu) i koja je sa malo srece mogla da napravi tamo i neki pristojan rezultat, sada se nada da ce mozda izvuci nereseno sa Severnim Ircima, apsolutnim autsajderima u svim takmicenjima u kojima su ikada ucestvovali, imaju, verovatno, 2-3 "zapazena" rezultata kao kada su nedavno pobedili Englesku (malo bolja od njih), ali svejedno, polaziti u utakmice sa ovakvim planom, a onda se nadati da ces pobediti Sloveniju u gostima (sto se, naravno, nece desiti), je potpuno suludo. kao sto neko rece, treba navijati PROTIV nase reprezentacije, (jos) jedno propuisteno tamkicenje je mala cena da se plati, ako bi to znacilo da cemo se otarasiti Tole, Pizona i slicnih. Ali, na zalost, iskustvo nas uci da ce pojaviti neki novi Tola (mozda ce Vladan Lukic biti zainteresovan?), i neki drugi Pizon, i tesko je poverovati da cemo se ikada docepati zelene grane. Pametnije bi bilo da se foikusiramo na sportove u kojima imamo uspeha, a ne da gubimo vreme i novac na ovaj sport u kome caruju lopovi i neznalice.

Crno vino

pre 12 godina

Mi ni sa francuzima,talijanima i slicnima nebi isli na bod a vi idete protiv sjeverne irske?! Prestanite se zavaravat,vas nogomet je mrtav. Bez ambicije i hrabrosti ne ide,ocigledno nemate ni jedno i drugo.partizan vam jebispao od nekih tamo ribara,ove kvalifikacije su vam gotove,a u iducima nema farskih otoka i slicnih.pa koga vi onda tamo mislite dobit? Nas,skote,belgijance...? Zaboravite odmah! Otreznite se ljudi!

savri

pre 12 godina

A kada igramo protiv te velike Severne Irske? Čisto da znam kako ne bih slučajno upalio TV u to vreme - volim da vrtim kanale a imam slab stomak pa su velike šanse da ću se ispovraćati ako naletim na naše i vidim kako umemo da igramo fudbal!

mare

pre 12 godina

Ljudi opusteno bitno je da farani padaju u beogradu cccc..boze me sacuvaj kakva je ovo smehoteka oko reprezentacije.Ali ja sam prestao odavno da se nerviram i svejedno mi je i ako izgubimo od farana.Dokle god je ovaj trener tu i ljudi u savezu mi nista necemo uraditi.Jedan je Radomir Antic!

Marko

pre 12 godina

E, ovo je dno naseg futbala....da se setimo jecersanjeg poucnog dana i komentara :"Babovic, Babovic i sesnajstercu....e, sada bi mogao i padne!" No comment!

istina_je_tamo_negde

pre 12 godina

Kolika je to sramota za naš fudbal, da selektor razmišlja o protivnicima kao što su Farska Ostrva i Severna Irska. Fudbalske velesile (izgleda da za nas i jesu). Sve to dovoljno govori o stanju u našem fudbalu, našoj "Kući fudbala", selektoru, menadžerima ......

Tužno.

sa verom u boga

pre 12 godina

Najtuznije u svemu je sto smo mi verovali vise od tebe u tebe samog i nasu reprezentaciju. Zao mi je sto cemo i kad pocne tekma verovati u neko cudo u neki srpski inat da ce konacno da proradi. Iskulirao vas Lazovic Zigic povredjen(mada ni zdrav nebi nesto puno znacio)Kleo nemoze da igra ,mada je to nesto mnogo sumljivo al ajde neka bude da nema pravo... al kako je Eduardo igrao za mladu reprezentaciju Hrvatske protiv nas ako je imao 19 god nije valjda sa 14 doso u hrvatsku vec sa 18. Jadna je i bedna nasa repka kad je spala knjiga na tri slova DNO. Kako li mislis da pobedis Sloveniju koja je bolje rangirana od nas ili Italiju ako protiv nekih indijanaca ides na X

da nije smesno bilo bi zalosno

pre 12 godina

a sad stanite svi u gol i branite se, da ako izvucemo nereseno protiv fudbalske velesile republike SEVERNE IRSKE. Sva sreca te imamo visoke igrace pa cemo tako spreciti gol sa nekih 30-40 m.

profesorBaltazar

pre 12 godina

Tako je Savicevicu bilo dovoljno 4 boda u utakmicama protiv Finske i Azerbejdzana. Kad ono saldo 0 (Finska 0:3 i Azeri 1:2).

LJUBISA

pre 12 godina

Koja glupost pizon je siguran da ce pobediti farane pa gde mu je mozak a sa ircima mu je dovoljno nereseno.On vec sada trazi alibi u slucaju neuspeha.Gade mi se vise te gluposti koje izgovaraju ti nasi treneri pojedinci neznaju ni 3najosnovnije recenice da sastave.Bruka i sramota ali to je srbija danas(nazalost)

MILAN ORLIC

pre 12 godina

Za razliku od klupskog fudbala koji je po kvalitetu dotakao dno,smatram da imamo reprezentaciju koja pre svega i zahvaljujuci igracima koji igraju u jakim ligama moze stici do baraza i plasmana na EP 2012.Naravno reprezentaciji u ovom momentu treba mir i podrska svih relevantnih cinioca,a narocito navijaca i medija.Sto se tice selektora i kritika upucenih na njegov racun mislim da su one nekorektne jer on je taj koji mora da pronadje najjaci tim i da stvori atmosferu i za to mu se mora omoguciti podrska i mir od strane saveza i onih koji stoje iza njegovog imenovanja.Pozdrav za nase ''orlove''i mnogo srece jer ponekad je i u sportu sreca veoma bitan faktor.

Srbija-prvak EP 2012

pre 12 godina

Da citiram selektora bukvalno od reči do reči:"Veoma značajno gostovanje imamo u Severnoj Irskoj,jel protivnik je jedan od direktnih konkurenata za drugo mesto u našoj grupi. Značaj je veliki i mi to dobro znamo, od kojih nećemo od...Zna...Od kojih nećemo odustati. Iskoristićemo dan za...Na najbolji način: da definišemo, da definišemo, igrače koji će, koji će igrati i tu ćemo se potruditi da sve ja objasnim igračima kako i šta ja že...Očekujem od njih."

Slažem se potpuno, lepo sročeno!

pera

pre 12 godina

s obzirom na sastav reprezentacije, u kojoj ima nekoliko fudbalskih vedeta koje su sinoc pokazali sav svoj raskosan kvalitet,Pizon je sasvim realan u ocekivanjima ishoda meca sa ircima ali je i prevelik optimista sto se tice utakmice sa slovenijom.

borissrb

pre 12 godina

Ma jok remi. Za tebe i tvoj personaliti je i poraz uspjeh!!! Jel ima ko normalan u Srbiji da ovog izgubljenog selektor smjeni? On niti zna sta prica ni sta radi!

razdibudzilizovani

pre 12 godina

Koliko ste bre svi vi uopste realni u svojim komentarima?
Podjednako realni kao pre Rena i Shamroka jeli?
Pa ta Severna Irska je vec igrala kuci protiv Slovenije i Italije i nije primila gol!!! Imaju samo jedan poraz iz sest odigranih utakmica, primili samo 3 gola u 6 utakmica!
I ja sam protiv Toleta i Pizona ali pogledajte nase napadace i golmane, koga biste vi tu pozvali???
Pa nismo mi svetska sila u fudbalu samo zato sto imamo jaku odbranu. nismo mi bogom dani da pobedjujemo sve redom.

vidim

pre 12 godina

Ja da sam na mestu selektora posle ovakvih uvreda od strane nazovi navijaca, namerno bi napravio tesko sranje i otisao sto dalje od ove zemlje. Uzas bre kakvi ste vi ljudi ...

Crno vino

pre 12 godina

Mi ni sa francuzima,talijanima i slicnima nebi isli na bod a vi idete protiv sjeverne irske?! Prestanite se zavaravat,vas nogomet je mrtav. Bez ambicije i hrabrosti ne ide,ocigledno nemate ni jedno i drugo.partizan vam jebispao od nekih tamo ribara,ove kvalifikacije su vam gotove,a u iducima nema farskih otoka i slicnih.pa koga vi onda tamo mislite dobit? Nas,skote,belgijance...? Zaboravite odmah! Otreznite se ljudi!

Bojan

pre 12 godina

Zasto nema Rnica.Mlad,perspektivan.Mali obecava,buducnost je pred njim.Posebno bi nam valjao protiv ribara sa Farskih ostrva da resi mec i donese sigurnu pobedu.Mislim da bi bio odlican u tandemu sa Viloticem posto je i on u formi.Uostalom pokazali su to i sinoc.

MILAN ORLIC

pre 12 godina

Za razliku od klupskog fudbala koji je po kvalitetu dotakao dno,smatram da imamo reprezentaciju koja pre svega i zahvaljujuci igracima koji igraju u jakim ligama moze stici do baraza i plasmana na EP 2012.Naravno reprezentaciji u ovom momentu treba mir i podrska svih relevantnih cinioca,a narocito navijaca i medija.Sto se tice selektora i kritika upucenih na njegov racun mislim da su one nekorektne jer on je taj koji mora da pronadje najjaci tim i da stvori atmosferu i za to mu se mora omoguciti podrska i mir od strane saveza i onih koji stoje iza njegovog imenovanja.Pozdrav za nase ''orlove''i mnogo srece jer ponekad je i u sportu sreca veoma bitan faktor.

Ale

pre 12 godina

Cuo sam da Albert Nadj ima zelju da ponove obuce reprezentativni dres. Pa covece samo u Srbiji ima ako igrac odigra jednu utakmicu dobro (I TO PRIJATELJSKU (FEJSA) da ga odmah zovu u reprezentaciju.

razdibudzilizovani

pre 12 godina

Koliko ste bre svi vi uopste realni u svojim komentarima?
Podjednako realni kao pre Rena i Shamroka jeli?
Pa ta Severna Irska je vec igrala kuci protiv Slovenije i Italije i nije primila gol!!! Imaju samo jedan poraz iz sest odigranih utakmica, primili samo 3 gola u 6 utakmica!
I ja sam protiv Toleta i Pizona ali pogledajte nase napadace i golmane, koga biste vi tu pozvali???
Pa nismo mi svetska sila u fudbalu samo zato sto imamo jaku odbranu. nismo mi bogom dani da pobedjujemo sve redom.

navijac

pre 12 godina

"a pored najavljenih izostanaka Žigića i Vidića, selektoru Petroviću u poslednjem trenutku otkazao je i Krasić."

Evo i ja da otkazem! Dok je Toleta, Pizona i ostalih, ne pada mi na pamet da gubim svoje zivce i vreme!

asd

pre 12 godina

nemam nista protiv Duska, najbolji je igrac zvezde, ali volkov je objasnio neke stvari...i nema ga spisku????????????? srmota za ovaj jadni fuDbal u Srbiji

zoran

pre 12 godina

Pa onaj Volkov moze da igra u bilo kom evropskom gigantu a nema ga u reprezentaciji Srbije..>!!!!!!!!!!
Verovatno da ga ne uzimash, jer mnogo vishe trchi od ostalih pa se ne uklapa.

Ma imas li ti ochi, choveche..????/

Nemanja

pre 12 godina

Jesi li ti gledao sinoć utakmice?
Jesi!
Jesi li video koliko je Volkov bolji igrač od Duška Tošića?
Jesi!
Pa zašto onda zoveš Tošića, a ne Volkova? Šta odlučuje o tome da li će igrač biti pozvan da igra za Srbiju? Sigurno ne odlučuje to ko je kakav igrač i u kakvoj je formi, već neke druge stvari(menadžeri, agenti, kriminalci, klubovi, ...). I onda izjavljuješ da ideš na nerešeno protiv Severne Irske - pa nije ni čudo kada praviš tim od igrača koji nisu najbolji.
PS hrvate bih zamolio da spreme cveće za nekog novog Hitlera, a da se ostave komentara o Srbiji.

ian paice

pre 12 godina

Ne treba se nervirati, makar ne zbog ovih seljačina fudbalera, sa Al Paćino majicama i Luj Viton torbama. Ide EP u kosarci, ide US Open imamo tu šta da gledamo.
Predlog: Od Marakane i JNA napraviti stanove za sirotinju, a FSS zaključati i to je to.

Radisav Oluja

pre 12 godina

Kako te bre nije sramota?Remi. To je bre Severna Irska,ne Republika Irska.Jel to znaci tri zadnja vezna,jedan napadac,drndanje lopte na nasoj polovini,dok se TV sam ne ugasi a komp restartuje od tuge naseg fudbala. Jel ti opste znas da igras napadacki?Ili se nadas nekoj frljoki.Gde ti je Volkov?Kad ce bre vec jednom da igramo ofanzivno?Na kraju ce na tribnima, da dolaze samo rodjaci, da vam pusju sve po spisku.Nece ljud da dolaze ne 0:0, ko da idu u klozet.

Xin Zhao

pre 12 godina

Realno ja nemam scra vise da kritikujem ovog Zonpija. Od prezira sada sam dosao do sazaljevanja, pa ljudi moji zamislite da ste na njegovom mestu. Postavljeni ste na mesto selektora, a nemate pojma o fudbalu je l' mislite da je to lako. A jos vam dodje Tole i odredi vam pola tima, a posle Zompi kriv.
PRAVDA ZA ZONPIJA!!! :D

Hrvat

pre 12 godina

Ovaj vaš je stvarno ispalio glavom. Čovjek nema pojma što priča. Bod protiv Sjevernih Iraca dovoljno i onda koplja lomit sa Slovencima? A zabrpavio je da ti Sjeverni Irci imaju bod više od Srbije i lakši raspored do kraja. Sjeverni Irci poslije Srbije igraju dva puta s Estoncima i jednom s Talijanima. U igri im je izglednih 7 bodova (po Pižonu neriješeno sa Srbijom, dvije pobjede protiv Estonaca i poraz od Talijana) što na kraju znači 16 bodova ukupno. Srbija poslije Sjevernih Iraca i Farskih otoka igra s Italijom i Slovenijom. I Italija i SLovenija pretendiraju na jedno od prva dva mjesta. Znači Srbiju čeka pakao jer ni Talijani ni Slovenci ne smiju izgubiti pa je realno očekivati da Srbija u četiri preostale utakmice može osvojiti max 7 bodova (pobjediti Farane i Sloveniju (što će biti jako, jako teško), te po Pižonu odigrati neriješeno sa Sjevernim Ircima, a vrlo vjerojatno izgubiti od Italije). S tih 7 bodova bi imali ukupno 15 pa bi i dalje bili iza Sjeverne Irske. Ili je njih Pižon već otpisao iako je zadovoljan bodom protiv njih? Tu su i Slovenci koje čekaju tri utakmice. Domaćini su Estoncima i Srbiji, a gostuju kod Talijana. Vjerojatno će dobiti Estonce, izgubiti od Talijana, a sa Srbijom će im biti dovoljan bod pa bi u tom slučaju imali 15 bodova, a Srbija 13. Ne zaboravimo da i gol razlika igra ulogu. Italija +13, Slovenija +5, Sj. Irska +4, Srbija -1. Dakle Srbija MORA dobiti Farane i Sjeverne Irce da bi bila u konkurenciji za drugo mjesto. Nadati se bodovima protiv Italije, a ne protiv Sjeverne Irske graniči s glupošću.

lion

pre 12 godina

Kako to Fejsa moze da nam bude od pomoci?
Decko je destrukcija fudbala bez zavrsnog pasa,bas onaj tip igraca koji nam ne treba.Jos jedan u nizu tipa Djuljaj,Petrovic i ostali dobri za ulogu zadnjeg veznog i nista vise.
Nemanja Tomic je isuvise smesan da bi se komentarisao.
Ako je hteo nekog novog da zove mogao je Tadica,jer je bolji od ove dvojice zajedno.
Vracati Duska Tosica u reprezentaciju je dokaz da on nema blage veze sa selektorskim poslom.
On uopste ne razmislja o psiholoskim profilima igraca.
Dusko Tosic je bezobrazan,lazno naduvan,bezkarakterni fudbaler.
Nema nama sa ovim selektorom pomaka.To se vidi i po prijateljskim utakmicama.Sva sreca da ovi iz UEFA ne daju nam da se blamiramo sa Kleom i Evandrom.
Radomir Antic je napravio pravu ekipu koja je na SP dozivela neuspeh,ali smo bar kvalifikacije odigrali na vrhunskom nivou.A sa ovim selektorom nemamo ni tim ,a necemo ni otici na EP.
Cujete li sta kaze?
Dovoljan mu je i remi sa Ircima hahahaha

mare

pre 12 godina

Ljudi opusteno bitno je da farani padaju u beogradu cccc..boze me sacuvaj kakva je ovo smehoteka oko reprezentacije.Ali ja sam prestao odavno da se nerviram i svejedno mi je i ako izgubimo od farana.Dokle god je ovaj trener tu i ljudi u savezu mi nista necemo uraditi.Jedan je Radomir Antic!

Ceo FSS sa selektorom,napolje iz srpskog fudbala

pre 12 godina

Ti definitivno nemaš veze ni pojma sa trenerskim i selektorskim zanatom.Tebi se nešto iskristalisalo?Jesi li svestan koga si sve pozvao,koje smešne igrače,koji nisu ni 3.evropska liga,a kao očekuješ nešto.Zbogom kvalifikacije!

andriy

pre 12 godina

Haha remi sa S. Ircima je dovoljan, gde da idemo na pobedu protiv njih, naravno treba ici na sigurno, posto dobijamo Italijane kuci sigurno, to nam je realnija utakmica hahaha

Nikola

pre 12 godina

Remi sa Ircima njemu donosi otkaz, vec je kovertiran, samo se ceka formalnost. Sinoc saznao, milion posto informacija. E, jedino da nas Zonpi sve iznenadi i da pobedi! Ko zna, mozda Karleusa odigra utakmicu zivota.. NOT! hahahaha..

pera

pre 12 godina

s obzirom na sastav reprezentacije, u kojoj ima nekoliko fudbalskih vedeta koje su sinoc pokazali sav svoj raskosan kvalitet,Pizon je sasvim realan u ocekivanjima ishoda meca sa ircima ali je i prevelik optimista sto se tice utakmice sa slovenijom.

Zlatko

pre 12 godina

Srbija i Severna Irska imaju još 4 utakmice, dakle 12 bodova u opticaju. Slovenija i Estonija (spominjem ih zato što su protiv nas uzeli 4 boda) imaju još 3 utakmice, dakle 9 bodova u opticaju.

Tabela: Slovenija 11, Severna Irska 9, Srbija 8, Estonija 7.

Raspored: SLOVENIJA- Estonija (D), Italija (G), Srbija (D); SEVERNA IRSKA- Srbija (D), Etonija (G), Estonija (D), Italija (G); SRBIJA- Severna Irska (G), Farska Ostrva (D), Italija (D), Slovenija (G); ESTONIJA- Slovenija (G), Severna Irska (D), Sverna Irska (G).

Činjenice: Slovenija, S. Irska i Srbija igraju sa Italijom, Italijom koja je već skoro plasirana. Bodove protiv njih mogu da traže Srbija i Irska. Zašto? Ako ne bude iznenađenja, oni neće dozvoliti da plasman overavaju u Beogradu ili u poslednjem kolu protiv Iraca. S. Irska i Estonija igraju 2x i u tim međusobnim duelima jedna ekipa ispada. Takođe, Srbija igra po jednu sa Slovenijom i Irskom. Šta je dobro? I pored data 4 boda Estoniji, mi se pitamo. Naša je računica jasna. 9 ili 10 bodova od mogućih 12. Dakle ili 3 pobede i poraz ili 3 pobede i remi. Gde smeju da se bace bodovi? Sa Italijom. I tada opet mi sami odlučujemo. Dakle, bolje pobediti S.Irsku a izgubiti od Italije, nego remizirati sa S.Irskom pa biti pod moranjem da se pobedi Italija. Pobedom protiv S.Irske mi njih izbacujemo i ostavljamo prostor da nam sa Italijom nije utakmica života. Remijem ili ne daj Bože porazom, njih ostavljamo u igri (kakvoj takvoj), a mi moramo da pobedimo Italiju. Dakle, zahvaljujući rasporedu možemo da dođemo u situaciju da nam u Sloveniji i remi odgovara. Prema tome, nikakav bod u Belfastu nama ne igra, igraju nam samo sva tri boda. Kakav crni bod? Uraditi ono što je Ren uradio Zvezdi. Napasti ih visokim presingom odmah na početku, terati ih na grešku, i dati im gol (možda i dva) u prvih 30minuta i onda spustiti tempo i rutinski kontrolisati utakmicu. Po nekim računicama i dva remija će nam biti dovoljna, ali bolje po remi sa Italijom i Slovenijom, nego sa S.Irskom i Italijom, pa da posle moramo da pobedimo u Sloveniji.
Dakle, evo jedne analize mene kao laika. Ako sam ja ovo video a Pižon nije, crno nam se piše. Previše je kombinacija, mnogo bodova u opticaju, svaka od četiri selekcije iam svoju računicu. Ovo je naša. Uzeti 6 bodova tamo gde ih realno zaslužujemo i onda u poslednje 2 utakmice juriti preostala 2 ili 3 boda koliko nam bude trebalo. Ako dođemo u tu situaciju, biće super. Ako nam pak bude trebalo 4, biće dobro jer i tada ćemo sami odlučivati, ali će tada biti mnogo teže.

kuku lele imas glavu kao tele

pre 12 godina

Znaci da igramo nereseneo sa S. Ircima a da jurimo pobedu u Sloveniji? Ma logicno nema sta. Samo da tamo ne pobedimo. Ne mozemo da pobedimo Estoniju 2x a odlucivacemo u Sloveniji.

brufen

pre 12 godina

Ovaj Petrovic je kao nekadasnji selektor Crne Gore Filipovic..On je prije svake utakmice govorio "mi smo mala zemlja sa malim brojem fudbalera,samo da se ne obrukamo..Dodje Cico i izjava:"Mi idemo na pobjedu u svakoj utakmici,a samo smo sa Englezima 50-50" I evo dje smo sada,na korak od plasmana na Evropsko..Kad ti selektor usadi u mozak da nisi nista losiji od ostalih i da se ne treba bojati..

Peks

pre 12 godina

Ozbiljna ekipa u ovom slucaju reprezentacija bi u svakoj utakmici isla na pobedu ko god joj bio protivnik. Remi? Fudbal se igra da bi se pobedilo a ne remiziralo! Pterovicu odlazi!

Ko te dovede...

pre 12 godina

Ne mogu da verujem šta izjavljuje ovaj genije od selektora!Koliko je bio dobar kao igrač,toliko je truba kao trener i selektor,možda i jače.

Pantagruel

pre 12 godina

Први пут за својих 35 година живота, ја желим да наша репрезентација изгуби, осрамоти се и не пласира на првенство. Зашто? Зато што је то једина шанса да већина људи схвати колико је комплетан наш фудбал потонуо (видели смо јуче реалну вредност наших клубова), па да формирамо критичну масу за притисак, узмемо метлу у руке и почистимо комплетну мафију, од врха Фудбалског савеза Србије, преко комесара такмичења, судијске организације, до управа клубова и вођа навијача на њиховом платном списку.

Ако се репрезентација квалификују на првенство, опет ће нам руководство савеза (као неколико пута у време Миљанића, Живадиновића, Сантрача, Петковића...), "замазати очи", створити привид да је све у реду (иако сви одавно знамо да није) и неће бити битно што ћемо на такмичењу опет бити последњи у групи или се "на мишиће" једва провући тек до првог елиминационог кола, јер Толету и екипи ће то бити довољно да сачувају своје положаје и наставе "крадуцкање".

Сетите се покојног Велибора Васовића.

Ivannewbgd

pre 12 godina

Jel Antic ono bese smenjen zbog remija sa Slovencima?
A bod je dovoljan u Severnoj Irskoj , aha , bojkot fudbala , Vamos Nole , teniseri , vaterpolisti , kosarksai , odbojkasi.....

ispravka

pre 12 godina

Kakvo otreznjenje. Kako smo samo lupili od dno. Taman se cinilo da se stvari popravljaju polako, plasman na SP, grobari se plasirali u LS, Zvezda polako izlazi iz krize, ima igru, Vosa se probudila, Rad... Kad ono, ispade da je to sve bila puka sreca. Zao mi je jer se vratio kult reprezentacije, svi su navijali, pun stadion svaki put, sada sve to pada u vodu. A boli jer znam kakav igracki kadar imamo i potencijal. Nisu oni zasluzili da budu ispod proseka. Ovde se neko opasno igra. A zna se i ko. Samo sto grobarima on odgovara i njegovo dirigovanje. Uzimaju titule, kupove... Sto ispadaju od amatera, nema veze.. Sto reprezentacija tone polako, ali sigurno, nema veze... Trebaju nam bre novi ljudi, sposobni, ljudi koji se razumeju, znaju fudbal. A ne Tole koji ne zna ni ko je Cika Daca, otac fudbala u Srbiji. Propali smo. Nismo bili na nizim granama jos od onog Azerbejdzana kad je Genije bio "selektor". Sto je najgore niko i ne pomislja na neku ostavku, reorganizaciju. Odgovara im da kradu i mazu nam oci raznoraznim glupostima i bezvrednim stvarima.

Mito

pre 12 godina

Još jedan Stanojević iz škole bata Đore. Petroviću pogledaj kako se kukavička taktika Partizanu slomila o glavu protiv levaka. Ni reprezentacija im nije bolja. Igrače dugim loptama, praviti gužvu pred našim golom i na kraju nam umuvati gol za poraz. Sve dok naši treneri od igrača nebudu tražili da igraju napadački od naših klubova i reprezentacije nema ništa. Petroviću naši igrači igraju u velikim klubovima gde se igra napadački, pa ako ih ti sputaš glupostima, ponovo će na naslovnim stranama pisati "Sramota" samo u režiji Petrovića.
S poštovanjem.

sladjan petkovic

pre 12 godina

vladimire petroviću srbine kosovska bitka je davno završena nema potrebe da u startu misliš na poraz!!!čoveče, od čega si ti kakav je to gubitnički mentalitet-kao student koji dvadeseti put izlazi na ispit za šesticu umesto da iz prve ide na desetku...ne mogu da verujem kakve p....e vode naš fudbal....mrš bre!!!

ko, ja?

pre 12 godina

Slovenija 10x jaca od Iraca, njemu dovoljan remi vs Irske, a odlucujuci mec mu je vs Slovenije kojoj sa ovakvim stavom necemo gol dati, a ne da ih pobedimo. Je l' se ovaj samo pravi lud ili je stvarno udaren?!

Stefan Delija

pre 12 godina

Kakvo rasulo,kakav cirkus!!Pa ovo je vec show time,sprdnja nevidjena...Motka ce morati da radi,mora se stati na put TOletu,Pizonu,Adzicu,LUkicu,DJuricu i ostalim grobarima srpskog fudbala !!

FSS, svi ostavke bre, bagro!

pre 12 godina

Ovi se nonsalantno sprdaju sa nama!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Steta sto igraci nemaju veci intelektualni potencijal da se udruze i kazu da ne zele da ucestvuju u celoj ovoj prevari naroda pod imenom fudbalska reprezentaciaj Srbije!!! Ipak su oni ekonomski nezavisni ljudi i imaju tu privilegiju da mogu da kazu neke stvari!

wroom1975

pre 12 godina

E...daj neka neko ovom coveku ZABRANI da daje izjave...dosta mi je one bruke i sramote od juce, jos nam samo ovaj fali da doda so na ranu sa svojim "pametnim" odlukama...

Bari1991

pre 12 godina

E tu je razlika izmedju Antica i ostalih selektora(njegovih prethodnika i Pizona).Kad smo igrali protiv selekcija slicnog ranga Antic je uvek otvoreno govorio da smo bolji,da idemo na pobedu i tako je i bilo.A kada selektor sprema tim da odigra nereseno sa Severnom Irskom(!!!???),tu nema 'leba za nas uspeh!

Milorad

pre 12 godina

Umesto da kaze - idemo sa formacijom golman - 4 - 3 - 3 i udaramo iz sve snage po Ircima po cenu poraza ali cemo da napadamo svim silama...on prica o remiju. Znaci formacija golman - 4 - 5 - pantelic...

Dadara

pre 12 godina

Ovo me podsjetilo na prvi razred osnovne skole kada me uciteljica prozvala da procitam paragraf ispred cjelog razreda iz basne o Vuku i Liji ili tako nesto.
Pizon ne brukaj naciju kad vec brukas sebe.

Burleska

pre 12 godina

"Znamo šta nas očekuje protiv Severne Irske, težak meč, pun stadion i velika podrška domaćih navijača. Mislim da možemo da zabeležimo povoljan rezultat, ukoliko igrači ne podlegnu atmosferi sa trbina".

Neko ko ne prati fubal pomislio bi da igramo protiv ekipe koja je redovan učesnik svih svetskih i evropskih takmičenja. Inače, Severna Irska NIKADA nije igrala na prvenstvu Evrope, 3 puta je igrala na prventsvu sveta, poslednji put 1986.

Treba biti hrabar i reći da smo apsolutni favoriti, ali isto toliko treba biti pametan i shvatiti da se moramo brinuti i za rezultat sa Frskim ostrvima.

srbija

pre 12 godina

ako ocekuje remi onda cemo dosta izgubiti , ali ce on svejedno navesti 7 minuta dobre igre i reci da to treba da nas podstakne da igramo bolje

Mikoli

pre 12 godina

Moramo da shvatimo da je on samo realan i svestan svojih trenerskih mogucnosti :)) Tuzno je to sto se toliko lozimo na fudbal a pojma nemamo. Mada postoji i druga strana te price...

surova istina

pre 12 godina

Sa ovim covekom na klupi, covekom bez ikakvog uticaja - prosecnog trenerskog znanja, i covekom kome igrace u prvi tim moze da gura ko kako hoce, mi cemo u ovim kvalifikacijama doziveti poslednji krah naseg fudbala.. totalna propast! i to je to.. Srpskog fudbala vise nece biti nigde narednih nekoliko godina...sinoc su domaci klubovi pokazali gde su, a reprezentacija je vec pokaza gde je..sada tek sledi fudbalska apokalipsa!

sa verom u boga

pre 12 godina

Najtuznije u svemu je sto smo mi verovali vise od tebe u tebe samog i nasu reprezentaciju. Zao mi je sto cemo i kad pocne tekma verovati u neko cudo u neki srpski inat da ce konacno da proradi. Iskulirao vas Lazovic Zigic povredjen(mada ni zdrav nebi nesto puno znacio)Kleo nemoze da igra ,mada je to nesto mnogo sumljivo al ajde neka bude da nema pravo... al kako je Eduardo igrao za mladu reprezentaciju Hrvatske protiv nas ako je imao 19 god nije valjda sa 14 doso u hrvatsku vec sa 18. Jadna je i bedna nasa repka kad je spala knjiga na tri slova DNO. Kako li mislis da pobedis Sloveniju koja je bolje rangirana od nas ili Italiju ako protiv nekih indijanaca ides na X

Jovan

pre 12 godina

Da je selektor Petrović samostalan u izboru igrača za utakmicu protiv Iraca, ne bi tako brzo podlegao pritisku čelnika koji vodi FSS i izbrisao neke igrače sa spiska, za koje je tvrdio da su pravi. Njegova izjava: "Dovoljan je remi protiv Iraca" je fina priprema za odstupnicu. Fejsa posle jedne utakmice postaje ponovo standardni, dok Sulejmani da bi se dokazao selektoru Petroviću mora da postigne što više golova i da ga Holandska štampa uporedi sa čileancem Suarezom, pa da gospodin Petrović shvati zašto mu treba Sulejmani. A oko izbora golmana, pomoćnici ga prave po simpatijama, a ne po kvalitetu i to serviraju gospodinu Petroviću koji mora da sluša moćnika iznad sebe, inače njegova misija bila bi veoma brzo zavrčena. Ubeđen sam da gospodin Petrović, kao bivši veliki igrač sa puno internacionalnog fudbalskog iskustva, kada bi izbor pravio sam, 50% igrača koji su mu sada na spisku ne bi pozvao. Koliko je bio veliki kao igrač, toliko je mali kao selektor.

pa da bar pokušamo....

pre 12 godina

Ljudi !! A zašto da ne napravimo protest. Okupimo se ispred kuće FSS i tražimo ostavke. Makar da se čuje naš glas. DOSTA JE BILO !!!!

Jole

pre 12 godina

Idemo u Irsku da pokusamo da uzmemo bod ako igraci ne podlegnu atmosferi, a ako farani u Beogradu podlegnu atmosferi mozda i tu izvucemo nereseno.

Miki

pre 12 godina

Njemu je dovoljno 20 000 evra mesčno, a za ostalo baš ga briga. Uostalom, što da nas ne za....va, kad ga Tole zbog toga još i dobro plaća.

Deki

pre 12 godina

Ne shvatam ovakvo razmišljanje?Zar nije bolje da idemo na pobedu protiv Iraca,da bi nam bilo lakše protiv Slovenije i Italije? Kad naši reprezentativci čuju šta kaže naš trener,kako da se onda oni nalože i izginu na terenu?Do sada sam govorio,pustite čoveka da radi(iako sam grobar,jer to ne bi trebalo da ima veze),jer valjda zna više od nas.Kada čuujem ovakvu izjavu,a siguran sam da tako ne govore ni treneri reprezentacija iz nekih Tunguzija,onda definitivno mislim da Pižon nije za trenerski posao.Da li je tako razmišljao i dok je igrao fudbal?

Momo Joksovic

pre 12 godina

Koja je velicina ovaj Petrovic: vec sada ide na bod sa Ircima (ako ne podlegnemo atmosferi, kao da igramo na prepunoj Marakani u Brazilu !!!!).
Vjerovatno nas je vec otpisao protiv Italije...Ljudi zar nemamo covjeka koji ce reci da zelimo kao ekipa da idemo na sve 4 pobjede u naredne 4 utakmice, vec sad mase bijelom zastavom. Kakvi nam sve "strucnjaci" vode timove i reprezentaciju, to je strasno.

pepe

pre 12 godina

na bod protiv severnih iraca,poprilicno jadno
tim nije los,ti igraci igraju u dobrim ligama,nisu svi standardni,ali spominjati atmosferu na tribinama kao nesto sto bi trebalo da im predstavlja problem je bezveze,najslabija tacka,pored napadaca,sa kojim srpski fudbal kuburi decenijama,je trener,nemamao pristijnog trenera,osim antica,nijedan nema nikakav kvalitet
nadam se promenama trenera

Rade Milosavljevic

pre 12 godina

Bravo Petrovicu, siguran si da ce mo da pobedimo Farska ostrva u Beogradu! Siguran je bio i Stanojevic sinoc, ali amateri naucili da igraju fudbal.Posto su ti protiv tako jakog protivnika sigurna tri boda, ostaje da ne izgubimo protiv, takodje, jakih Iraca i onda ostaju samo Slovenci. Tu ce nam trebati pobeda, ali posto je zadnja igracemo iz inata. A, kad se mi zainatimo i Nemcima se tresu gace... Ja pre mislim da bi i ti trebalo da spakujes kofer!

Dovoljan 2-

pre 12 godina

To je pravi Pizon!!!
Idemo na nereseno protiv neustrasivih Iraca (severnih), velikih umetnika sa loptom i znalaca, sa pojedncima koji su u stanju i glavom i nogom da postignu gol!!!
Onda epska borba protiv tradicionalno neunistivih Farana. Neustrasivi ostrvljani do sada nisu mleli protivnike, vec su ih polako jedili, do izrazaja su tada dolazili njihovi hitri napadaci koji bi za tren oka od svog kaznenog stigli do polovine terena, pa nazad. Ostaje samo nada da ce se neko od ostrvljana izdignuti od ostalih i sam postici gol za domacine.

Ovakvi VELIKI mecevi i pomenuti rezultati su dovoljni da ostanemo u igri za drugo mesto, ali odlicni da se podnese ostavka

Slobodan Jankovic

pre 12 godina

Da bi neko bio dobar trener potrebno je da se razume u posao kojim se bavi i da bude prosecno inteligentan. Ajd sad, igrao je fudbal pa da kazemo razume se nest malo. Al opticarski zanat mu je Zvezda zavrsila.

Vlada

pre 12 godina

Jedne godine, su iz FSSa mesecima, podvlacim mesecima, procali kako nam treba nereseno na utakmici omladinaca na gostovanju u Svajcarskoj, pa da odemo na neko evropsko, svetsko, sta god. I kad smo to ostvarili, onda su rekli da je greska u kalkulaciji, morali smo da pobedimo. E sad , ja neznam zasto sam ovo napisao, ali ne moze da steti, a cim ne steti, ...

A opet, nakako mislim da sve i da dobijemo ...

Nikola

pre 12 godina

Upravo sam odgledao snimak konferencije za novinare i preporucujem svima da ga pronadju na netu. LJudi, SHOW! Covek ne ume recenicu da sklopi, meni ga je zao.

gordan

pre 12 godina

ne znam da li su ove izjave "selektora" zalosne ili smesne, znamo da nam je klubski fudbal najgor i Evropi, ali reprezentacija koja je pre godinu dana bila na Svetskom prvenstvu (makar i u drugacijem sastavu) i koja je sa malo srece mogla da napravi tamo i neki pristojan rezultat, sada se nada da ce mozda izvuci nereseno sa Severnim Ircima, apsolutnim autsajderima u svim takmicenjima u kojima su ikada ucestvovali, imaju, verovatno, 2-3 "zapazena" rezultata kao kada su nedavno pobedili Englesku (malo bolja od njih), ali svejedno, polaziti u utakmice sa ovakvim planom, a onda se nadati da ces pobediti Sloveniju u gostima (sto se, naravno, nece desiti), je potpuno suludo. kao sto neko rece, treba navijati PROTIV nase reprezentacije, (jos) jedno propuisteno tamkicenje je mala cena da se plati, ako bi to znacilo da cemo se otarasiti Tole, Pizona i slicnih. Ali, na zalost, iskustvo nas uci da ce pojaviti neki novi Tola (mozda ce Vladan Lukic biti zainteresovan?), i neki drugi Pizon, i tesko je poverovati da cemo se ikada docepati zelene grane. Pametnije bi bilo da se foikusiramo na sportove u kojima imamo uspeha, a ne da gubimo vreme i novac na ovaj sport u kome caruju lopovi i neznalice.

ajde bre

pre 12 godina

Dajte mu NOBELOVU nagradu!
SVI postuju pravilo: Daj gol vise od protivnika, a on jedini se glupira sa neresenim.
Pa ti ne zasluzujes ni ćurke da vodis!
Pola pozvanih ima preko 30 god. od njih pola nisu ni igrali prosle sezone a pola od tih i nemaju klub...
Ostala polovina je nezainteresovana za igru ili treba da se proda.

Ok, lepo je to sto je pozvao Sulejmanija i to sto je Lane poceo da daje golove ali sta je sa ostalima???!!!

goxy

pre 12 godina

DA LI ON UOPŠTE IMA TABELU NAŠE GRUPE? Ako ne dobijemo, onda moramo da dobijemo Italiju ili Sloveniju. Priznaćete da je pametnije napasti Irce, koje smo i tamo dobijali, čak i mskoro 2:0. Ovako, alibi igra, još smo u konurenciji...i na kraju remi u Sloveniji, i ISPADAMO. Pošto je Italija odlična ekipa, neka vidi Pižon snimak Italija-Španija od pre 10-tak dana.

savri

pre 12 godina

A kada igramo protiv te velike Severne Irske? Čisto da znam kako ne bih slučajno upalio TV u to vreme - volim da vrtim kanale a imam slab stomak pa su velike šanse da ću se ispovraćati ako naletim na naše i vidim kako umemo da igramo fudbal!

slučajni prolaznik

pre 12 godina

Ljudi, ove kvalifikacije su očito puštene niz vodu: igrači otkazuju u buljucima, ovaj se već ograđuje, a svaki dan iz očaja po novinama objavljuje koga će da zove...Pa kad ga ti ispale, napreže se da smisli koga bi još mogao...Veći problem su naredne kvalifikacije, a one počinju za SAMO godinu dana...

istina_je_tamo_negde

pre 12 godina

Kolika je to sramota za naš fudbal, da selektor razmišlja o protivnicima kao što su Farska Ostrva i Severna Irska. Fudbalske velesile (izgleda da za nas i jesu). Sve to dovoljno govori o stanju u našem fudbalu, našoj "Kući fudbala", selektoru, menadžerima ......

Tužno.

LJUBISA

pre 12 godina

Koja glupost pizon je siguran da ce pobediti farane pa gde mu je mozak a sa ircima mu je dovoljno nereseno.On vec sada trazi alibi u slucaju neuspeha.Gade mi se vise te gluposti koje izgovaraju ti nasi treneri pojedinci neznaju ni 3najosnovnije recenice da sastave.Bruka i sramota ali to je srbija danas(nazalost)

srpski pasos za Ernana Barkosa

pre 12 godina

Zao mi je sto cu ovo reci za nasu fudbalsku legendu Pizona ali ja bih njega uhvatio za kragnu i izbacio naglavacke iz FSS...izbacio bih ja i mnoge druge nesposobnjakovice al Pizon mi je trn u oku. Trese se od tamo neke Severne Irske!!! Nada se da mu se igraci nece uplasiti od navijaca i atmosfere. Pa oni treba da zahvale bogu da ih neko uopste gleda (pa makar i Irci). Moli boga da iscupa bod (to ce ga ostaviti u igri)?! Selektore ostavi se fudbala. A ovi momci nek zaborave digitrone, kalkulatore, racunaljke i sl. i nek igraju muski. Ako mogu nek napadnu pa sta bude nek bude. Samo da ne bude rukometa u sesnaestercu, crvenih kartona i ostalih gluposti. Ja od njih (a pre svega od paklenog napada) nista dobro i ne ocekujem.

Igrajte fudbal!!!!

crtani

pre 12 godina

petko ajde smiri se malo..zar nisi cuo savjete lekara da izlaganje suncu u vremenu od 11 do 17 skodi...ufati se debele ladovine i ne izlazi do proleca....on i tole su to matematicki i takticki izracunali koliko cemo bodova osvojiti do kraja kvalifikacija, i kao uvek da na zadnjoj utakmici odlucujemo....mislim da do toga nece doci i da ce se sve resiti ranije...

da nije smesno bilo bi zalosno

pre 12 godina

a sad stanite svi u gol i branite se, da ako izvucemo nereseno protiv fudbalske velesile republike SEVERNE IRSKE. Sva sreca te imamo visoke igrace pa cemo tako spreciti gol sa nekih 30-40 m.

Comsheeya Niš

pre 12 godina

MOLIM VAS, umesto ovakvog prepričavanja selektorovih reči postavite snimljenu konferenciju za štampu, ako je moguće, naravno.. Pa njegovi susreti sa novinarima sve leče.

raul

pre 12 godina

Tebi je Petroviću previše i to što ti savez plati ručak i kartu do Irske, idi čoveče uzgajaj paprike ili šta već a mani se fudbala!

Darko

pre 12 godina

Pitam se koliko nisko moze da padne srpski fudbal.Mislite da makinacije,namjestaljke i prevare u domacoj ligi ne kostaju nista?I tekako kostaju.Vidili smo u ovim kvalifikacijama kad su najjaci srpski timovi porazeni od amatera iz Luxemburga,poluamatera iz Irske,a Zvezda je ponizena u oba susreta.Reprezentacija gubi od ekipa koje iole malo ozbiljnija reprezentacija dobija sa ponekoliko golova razlike.Eto cijene vladavine Karadzica i njegove ekipe.Sto se ceka, zasto navijaci i ljubitelji ove igre ne udju u teren i ne prekinu prvenstvo dok se mafija ne istjera.Moze li se to preko fejsbuka organizovat?Ne mislim na one navijace koji su kupljeni od mafijaskih i politickih struktura tipa Bogdanov and Co. mislim na obicene ljude.

Dragan

pre 12 godina

Svaki igrač koji vas minira je 100% u pravu! Dok god Tole, Đorđević, Đurić, Vesić, Rajo, Majami, Kan Kan vode fudbal nema napretka.
Hoću Džaju, Piksija, Savu, Antića...

DjoleR

pre 12 godina

Tipično gubitničko razmišljanje. Ovo je jedan od razloga što nam je i fudbal otišao u tri lepe. Od malih nogu se uči da kad se postigne gol brani rezultat, a pošto nemamo ni s od stručnjaka u zemlji, a pogotovo u mladim kategorijama tu smo gde jesmo. A bre, pogledajte naše košarakaše, odbojkaše, vaterpoliste - nema predaje do kraja.
I gospodo treneri - naučite decu prvo osnovne stvari. Kad gledam fudbalere ne znaju da dodaju, da prime loptu, da igraju bez lopte, a o centaršutu da ne govorim. I dosta je sa tim frazama da smo dobro igrali, ali da nam je falila realizacija. To znači da ne zanmo da damo gol. Ajd pa tako!

goran84

pre 12 godina

Sam predsednik FSS je izjavio na pocetku ovih kvalifikacija da nece bti katastrofa ako se reprezentacija Srbije ne kvalifikuje na EP.
Tako da je ova izjava selektora sasvim ocekivana i u skladu sa zvanicnom politikom FSS

profesorBaltazar

pre 12 godina

Tako je Savicevicu bilo dovoljno 4 boda u utakmicama protiv Finske i Azerbejdzana. Kad ono saldo 0 (Finska 0:3 i Azeri 1:2).

Marko

pre 12 godina

E, ovo je dno naseg futbala....da se setimo jecersanjeg poucnog dana i komentara :"Babovic, Babovic i sesnajstercu....e, sada bi mogao i padne!" No comment!

simon

pre 12 godina

Pizon je najveci komicar posle Ckalje. Predlazem da se snimi serijal: "Pizon prica svoj zivot" u 10 epizoda, ali tako da prvih devet budu o tome kako su Srbi izvukli bod Faranima. Deseta epizoda mogla bi biti metafizicki osvrt na zivot ovog genija.

Srbija-prvak EP 2012

pre 12 godina

Da citiram selektora bukvalno od reči do reči:"Veoma značajno gostovanje imamo u Severnoj Irskoj,jel protivnik je jedan od direktnih konkurenata za drugo mesto u našoj grupi. Značaj je veliki i mi to dobro znamo, od kojih nećemo od...Zna...Od kojih nećemo odustati. Iskoristićemo dan za...Na najbolji način: da definišemo, da definišemo, igrače koji će, koji će igrati i tu ćemo se potruditi da sve ja objasnim igračima kako i šta ja že...Očekujem od njih."

Slažem se potpuno, lepo sročeno!

borissrb

pre 12 godina

Ma jok remi. Za tebe i tvoj personaliti je i poraz uspjeh!!! Jel ima ko normalan u Srbiji da ovog izgubljenog selektor smjeni? On niti zna sta prica ni sta radi!