Fudbal 63

Ponedeljak, 18.07.2011.

10:32

Krstajić za B92: Markeš Partizanov

Sportski direktor Partizana Mladen Krstajić potvrdio je za B92 da će postignut dogovor sa Sao Kaetanom oko prelaska Andersona Markeša u redove crno-belih.

Krstajiæ za B92: Markeš Partizanov IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Goran Tomić

pre 12 godina

Ja sam, ovako na ,,neviđeno,, potpuno zadovoljan - štoper nam je hitno potreban, a ako neko može da uđe u tim za 7 dana, onda je to sigurno čovek koji ima 28 godina, i (kako piše) kapiten Sao Kaetana...znači iskusan je, ima puno utakmica u ,,nogama,, neće ga uhvatiti ,,frka,, na debiju... Makar on bio na gostujućem terenu, protiv Genka.
Naravno da je bolja varijanta bila da dođe ranije i da se uigra sa saigračima, ali ako je neko majstor improvizacije i taktike ,,sve u ,,zadnji čas,, onda smo to mi Srbi (a valjda i naši ostali sapatnici u timu, pa tako i Brazilac, nadam se).
Ako čovek na utakmici nešto kiksne, šta sad - ima onih koji igraju i po 10 godina zajedno, pa kiksnu i oni!
Što se tiče polemike o levonogim i desnonogim igračima na kontra strani, koja se ovde razvila, slažem se ja sa onim što pišete, ali NE MOŽEMO ZNATI, da li bi možda ipak bilo korisnije i obrnuto?!
Možemo da prebrojimo koliko smo golova dali na ovaj način koji Stanoje forsira (KONKRETNO: koliko je puta taj naš bek ISKORISTIO prostor, i KOLIKO to puta je šut Babonje ili Nece završio u golu?), ali KOLIKO bi bilo korisno da levak i dešnjak CENTRIRAJU sa svoje prirodne strane, i koliko bi golova palo tako...ko zna? A bekovi mogu da se ubace i u tom slučaju negde...
U svakom slučaju, ja bih tokom utakmice PROŠETAO igrače tamos-vamos, na obe strane, da malo protivniku ,,promešam kockice,, pa nek razmišlja ko će kojom nogom i odakle da šutne! Da ne budemo uvek predvid(lj)ivo isti...

Doktor

pre 12 godina

Ljudi nije bitno odakle je dosao i koliko je placen.
Evo na primer,Mladen Krstajic je dosao iz Kikinde u Partizan,Savo Milosevic iz Proletera,itd...
Dijara je placen 60.000e,Moreira 350.000,Juca 300.000 (dosao u Partizan u 28. godini,a ne verujem da je neko cuo za njega dok je jos igrao u Botofogo-u).
Imali smo i promasaja,recimo Ljubisa Vukelja ,igrac koji je placen 375.000e,nije se nesto naigrao.
Uveren sam da smo dobili pravo pojacanje,deluje mi pouzdano,ali nek se ipak dokaze na terenu.Fali nam jos 3 igraca,a to su , svakako ,na prvom mestu stoper(desni),zadnji vezni(na toj poziciji imamo samo Kamaru koji je odlican i Sasu Markovica koji je talenat,ali pitanje je koliko TRENUTNO moze da pomogne) i jedan ofanzivni vezista(kreator igre) jer Zvone tesko da moze da igra protiv iole ozbiljnijih ekipa(nadam se da nece biti u sastavu protiv Genka).Juca je slobodan igrac ,treba ga dovesti,covek nam je preko potreban.Uz to je jos izjavio da bi se vratio u Partizan.Upravo,reagujte!Preko Genka do LS!

carlo

pre 12 godina

Nije mi jasno kako ga klub kupuje bez ikakve provere. Nebi smeli tako neodgovorno da se ponasaju i da rizikuju. Daj boze da je stvarno dobar igrac ili nekom treba skinuti glavu. Pored ovoga, sabalala koji vec dva meseca potpisuje i dalje je slobodan igrac, kaiser chiefs ga jos nisu prodali nikom. Zasto niko iz uprave ne reaguje. Mislim da traze 1500000 za njega. Decko je stvarno dobar.
(boban, 18. jul 2011 16:20)
Alo decko ako je slobodan igrac zasto bi platili 1500000??Ajde razmisli malo i nemoj da lupas vise

ko, ja?

pre 12 godina

Bugarce i Brazilce to su srca dva,ljubli se ...
(Nesha, 18. jul 2011 19:13)

Komentar na nivou trogodisnjeg deteta ili mentalno zaostalog navijaca komsinice...

djapeto

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=JFcXpOn03Vc&feature=player_embedded

meni se dečko sviđa. brz je i borben, ima inteligentan i precizan pas. sad, kikseve nisu stavili, ali mislim da može da nam pomogne u kvalifikacijama. za prvenstvo je dovoljan

cartmanx

pre 12 godina

Ne sumnjam u Krleta posebno kad su stoperi u pitanju i za poziciju na kojoj igra ovaj brazilac uopste nije "mator"! Sad jos prednjeg veznog umesto Vukica ja bih bio zadovoljan!!

Mister No

pre 12 godina

Prvo nije valjao rankovic(covek gine)drugo ne valja Ilic(majstor fudbala)pa sta vi hocete...da vi istrcite na teren ili da sastavljete ekipu..partizan se voli i navija pa makar i ispao u prvu ligu!!!e moji navijaci,ima vremena naucicete jednog dana...MOZDA

crni kos

pre 12 godina

osecam da ce ovaj decko biti pravo otkrice ove sezone.sto se prelaznog roka tice ponude za Fejsu,Savica,Petrovica se ne mogu odbiti i to je dobra prodaja..imamo Kamaru koji je igrac za premier ligu..ali zasto na vreme nismo doveli stopera tj kad se vec znalo da Savic ide to je ozbiljno pitanje na koje treba neko da odgovori iz uprave..nadam se da ce se brazilac uigrati do Genka,puna podrska igracima,treneru...uvek smo bili MNOGO JAKI,bicemo i dalje..PFC FOREVER

zeka

pre 12 godina

Mislim da smo trebali da dovedemo Rajkovica i Stepanova na stoperu, a stranca da iskoristimo za Sabalalu, i da vratimo Lolu ili Zuku, pa da igramo u sledecem sastavu: Stojkovic -Miljkovic,Rajkovic,Ivanov,Volkov-Medo,Lola/Zuka,Tomic,Sabalala-Eduardo,Scepovic/Dijara,(kome treba dati srpski pasos), a sa klupe da cekaju sansu: Radisa, Stepanov, Lazevski, Babovic,Vukic,Ilic... Ovako, sta je tu je, da molimo Boga da ovaj brazilac bude pojacanje, iako mislim da brazilci su suvise meki za to mesto i tesko da cemo dovesti Sabalalu, igraca koga svi grobari zele u crno belom dresu.

jak si ti menadjer

pre 12 godina

ali ove igracine nema ni na menadzeru
(menadzer, 18. jul 2011 15:27)



sta je, vesic i lukic su otisli tako daleko da su prepravljali bazu samo da biste pobedjivali na igrici? :p

PartizanOle

pre 12 godina

Za nasu ligu dovoljan ali za Ligu Sampiona morace vise da se potrude :) Samo svi da dodjemo na stadion i prolazimo!!! NAVIJACI SU PARTIZANOVA SNAGA! IDEMO DALJE!

djole

pre 12 godina

I u Zvezdi su zadovoljni Partizanovim prelaznim rokom.
(Durmitor, 18. jul 2011 16:21)

Bili su u Zvezdi zadovoljni Partizanovim prelaznim rokom i prosle sezone ... sve tamo negde do Maja. Istorija se ponavlja.

Dragan BL

pre 12 godina

Sao Kaetano je Sao Krajina, samo to je na portugalskom jeziku. A izbacili ih iz prve lige oni protiv nas.
Volim Zvezdu, volim i Srbe - ipak više Srpkinje :-)

boban

pre 12 godina

Nije mi jasno kako ga klub kupuje bez ikakve provere. Nebi smeli tako neodgovorno da se ponasaju i da rizikuju. Daj boze da je stvarno dobar igrac ili nekom treba skinuti glavu. Pored ovoga, sabalala koji vec dva meseca potpisuje i dalje je slobodan igrac, kaiser chiefs ga jos nisu prodali nikom. Zasto niko iz uprave ne reaguje. Mislim da traze 1500000 za njega. Decko je stvarno dobar.

majstor

pre 12 godina

Prvi utisci: skocan, iskusan, cita igru protivnika FENOMENALNO, odlicno se postavlja, dobar i tacan pas. Mana mu je sto je spor (kao trazimo nekog brzog stopera) i nije bas sa tehnikom na ti, ali za stopera sasvim solidan. On i Ivanov - bice to ok

Vinnie Jones

pre 12 godina

Bolje da su doveli nekog drvosecu iz engleske trece lige, ali ajd' sad.
(Srecno, 18. jul 2011 10:47)
Bolje idi seci drva nego sto tu lupas gluposti.
(pogrebnjak, 18. jul 2011 14:51)

Ocigledno da nisi, kao ni gomila drugih, razumeo poentu komentara. Mislim da se u Brazilu igra potpuno drugaciji tip fudbala u odnosu na Evropu i da bi nam trenutno mnogo vise odgovarao igrac poput "Stamenog" Spasica, ali mlad si ti suvise da bi znao o kome govorim...

Uzicanin

pre 12 godina

Svaka normalna osoba koja prati fudbal zna da je BRAZILSKA DRUGA LIGA cak kvalitetnija i od nase SUPERLIGE prema tome ne sumnjam u dovodjenje Markes-a,zna Krstajic odlicno koga dovodi u klub to je pokazao i na dovodjenju Eduarda koji je fantastican igrac,a da ne pominjemo trojicu momaka koji su dosli iz omladinskog pogona Partizana,bice ovo odlican tim samo dok se uigra na par utakmica,trebalo je i malo obratiti paznju na krila ali sta je tu je i ovi momci ce gaziti garantovano...

;)

pre 12 godina

Prvi utisci: skocan, iskusan, cita igru protivnika FENOMENALNO, odlicno se postavlja, dobar i tacan pas. Mana mu je sto je spor (kao trazimo nekog brzog stopera) i nije bas sa tehnikom na ti, ali za stopera sasvim solidan. On i Ivanov - bice to ok
(majstor, 18. jul 2011 15:13)


haha pa ovaj lik je sve samo ne spor :)))

nesa80

pre 12 godina

gledao sam na youtube,lik nije normalan,baca se glavom gde nasi pozeri nebi ni kopacku stavili,ovaj je bizon i videcete rastura,podseca na zuku.mislim da davno nismo imali ovakvu ekipu,ima svakojakih u timu i bravo za upravu,zavoleo sam ovu generaciju i bice ludnica

Krle

pre 12 godina

Sao Kaetano je zavrsio u drugoj ligi, zato sto su im oduzeta 24 boda zbog smrti jednog igraca na terenu ili tako nesto. Kad vec pljujete jedan fudbalski tim, koji dolazi iz zemlje gde ima vise registrovanih fudbalera, nego sto Srbija ima stanovnika...onda se bar raspitajte jos neke stvari. Ako je Krstajic rekao da mu je on licno bio zelja, a covek je ceo zivot stoper, onda stvarno ne znam kako ste vi to preko menadzera ili PES-a kompetentniji da procenite igraca.

pogrebnjak

pre 12 godina

Bolje da su doveli nekog drvosecu iz engleske trece lige, ali ajd' sad.
(Srecno, 18. jul 2011 10:47)
Bolje idi seci drva nego sto tu lupas gluposti.

SE

pre 12 godina

Ovaj prelazni rok smo odradili kako smo odradili, ali nama očigledno glavi prelazni rok treba da bude zimski. Formirati tada ekipu koja bi imala zajedničkih 6 meseci i spremno dočekala utakmice u Evropi. Ovo kako se sada radi nema smisla, pa ne bi trebalo uigravati ekipu sa Genkom za naše prvenstvo, nego obrnuto. Ovu godinu u Evropi sam prežalio, ne ponavlja se sreća tako često kao prošle godine sa Kleom.

djole

pre 12 godina

Uz duzno postovanje svima i svemu ali igrac koji igrao za desetoplasiranu ekipu B lige i ima 28 godina mi malo vredja inteligenciju kao igrac koga smo bas zeleli i hteli. Bilo bi sjajno kad bi se ovaj pokazao bolji od Savica, ali mislim da sanse nisu bas velike.
(s.laughter, 18. jul 2011 11:52)

I uz duzno postovanje tebi, desetoplasirani klub Brazilske C Lige bi nas sve u Super Ligi kantao tako da treba oladiti malo i videti prvo kako odigra pre nego sto se pisu gluposti poput tvojih.

Ist Klintvud

pre 12 godina

@
Zabavlja me kada omalovazavate BRAZILSKU drugu ligu...Kao da je rec o Moldaviji, a ne o visestrukim svetskim prvacima. Osim toga, taj klub je nedavno ispao iz I lige. Tako je to kada juce pocnes da pratis fudbal ili si isfrustrirani navijac kluba koji ima samo muzej.

mitko gjakovic

pre 12 godina

ajde da verujemo krstajicu da je on bio njegova najveca zelja,ako on kaze onda je valjda najkompetentiji da bira igraca na poziciju koju je igrao ceo zivot. sada jos dovesti levo krilo a voleo bih to da bude sabalala,ako volkov igra krilo onda doneti dobrog napadaca. umalo da zaboravim,pod hitno dati novi ugovor kamari pod boljim uslovima jer ce decko kostati suvo zlato u narednih nekoliko godina.

kit-kat

pre 12 godina

@ Milos

Konacno da se neko dotakne i te teme. I nije mi jasno zasto Babovic igra desno? Decko ima solidan centarsut, dribling i brzinu, a jos i levonog, a Stanojevic ga stavlja da igra desno. Mnogo bi bolje, i korisnije, bilo da zamene pozicije on i Ilic, mada bi mozda i NT7 mogao da igra u prvom timu, cini se kao da su ga prosle bubice, a da se Ilic i Vukic menjaju na poziciji centralnog veznog.
(Pukovac, 18. jul 2011 12:05)


Nasa formacija i taktika VEZE NEMAJU sa tim sto vas dvojica pricate! Svojstva ta dva igraca (Ilic levo i Babovic desno) je da skupljaju protivniku odbranu kratkim pasovima uz podrsku Vukica i napadaca i tako ostavljaju dovoljno prostora brzim bekovima da ulaze iza ledja odbrani i centriraju! To je poenta ROMBA koji mi igramo i koji podstice mnogo brzu igru. Naravno njih dvojica treba da koriste i svaku priliku kada mogu i da udju unutra i sutnu na gol. To se videlo na utakmici protiv Skendije kada su i Ilic i Babovic sutirali par puta, a cesto se otvara prostor i za igraca iz pozadine (Kamara) nakon prolaska bekova sa strane. Npr kad je Tomic usao odmah je imao onaj sut upravo na nacin o kojem pricam.

Prema tome "strucnjaci" ako se vec ne razumete toliko u fudbal, nemojte da pametujete onda i kritikujete ljude koji apsolutno znaju sta rade!

SMITHY

pre 12 godina

@ Milos

levonogi igrač na desnoj strani, i obratno na levoj, kao što ih Sale drži, daje tim igračima mogućnost da udju u sredinu terena, odnosno krenu ka golu, eventualno upute šut, pritom ostavljajući prostor uz aut liniju za bekove, što Volkov i Aksentijević fenomenalno koriste. To je savremeno shvatanje fudbala..

pogrebnjak

pre 12 godina

ovo je debeli promasaj!!!
(jovo republika srpska, 18. jul 2011 12:27)
Kako mrzim kad se neko ovako pravi pametan.Sta ti bre znas dal je promasaj il nije,po cemu si se ti nasao kompetentan da komentarises dal je neko promasaj ili nije,jesi li mozda gledao nekad coveka.Ako je Krle rekao da mu je Markes bio najveca zelja u prelaznom roku onda je to dovoljno.Dobrodosao ti nama Markes u Partizan,zelim ti puno pobeda i puno titula.A vi "pametni" nemojte da se javljate,bolje dodjite nekad na stadion nego sto sedite za kompom i pametujete!

Pukovac

pre 12 godina

@ Milos

Konacno da se neko dotakne i te teme. I nije mi jasno zasto Babovic igra desno? Decko ima solidan centarsut, dribling i brzinu, a jos i levonog, a Stanojevic ga stavlja da igra desno. Mnogo bi bolje, i korisnije, bilo da zamene pozicije on i Ilic, mada bi mozda i NT7 mogao da igra u prvom timu, cini se kao da su ga prosle bubice, a da se Ilic i Vukic menjaju na poziciji centralnog veznog.

qwertzuiop

pre 12 godina

skreno se nadam da je ovaj Brazilac dobar, i da Krstajic nije pogresio. A voleo bih kad bi uspeli da dovedu jednog levog veznog i da se konacno Sale Ilic sklono sa te pozicije i premesti u sredinu. Na ovoj poziciji gde sad Sale igra ne moze da pruzi ni 50 posto svojih mogucnoati, covek jednostavno nije levonog, a i nema neophodnu brzinu za krilo.
(Milos, 18. jul 2011 11:35)

Ilic igra u sredini a ne kao krilo.

Stojkovic(GK)


Ivanov(CB) Rankovic(CB)


Aksentijevic(RB) Volkov(LB)


Kamara(DM)


Babovic(CM) ILIC(CM)


Vukic(AM)


Scepovic(FC) Eduardo(FC)

Milos

pre 12 godina

iskreno se nadam da je ovaj Brazilac dobar, i da Krstajic nije pogresio. A voleo bih kad bi uspeli da dovedu jednog levog veznog i da se konacno Sale Ilic sklono sa te pozicije i premesti u sredinu. Na ovoj poziciji gde sad Sale igra ne moze da pruzi ni 50 posto svojih mogucnoati, covek jednostavno nije levonog, a i nema neophodnu brzinu za krilo.

fgh

pre 12 godina

Kamara je izmislio fudbal za Raću. Bolje biti solidan svaku utakmicu, nego svaku sedmu zablistati nekim dribligom ili golom, a ostale igrati poput drveta.

s.laughter

pre 12 godina

Uz duzno postovanje svima i svemu ali igrac koji igrao za desetoplasiranu ekipu B lige i ima 28 godina mi malo vredja inteligenciju kao igrac koga smo bas zeleli i hteli. Bilo bi sjajno kad bi se ovaj pokazao bolji od Savica, ali mislim da sanse nisu bas velike.

idemo dalje

pre 12 godina

Pa sad baš pored onakvih imena koja su se spominjala (Rajković, Stepanov, Mojsov,...) da ovaj bude prvi izbor i najveća želja Krstajića, ne znam, nadam se da je dobar. U svakom slučaju podrška sportskom direktoru i novom pojačanju. IDemo dalje!

Peca

pre 12 godina

Kaže Krle, moja velika želja? Verujem da nije ni čuo za njega, nego ga Eduardo preporučio da ne bude sam u Beogradu. Strašno, kad već doveli stranca, mogao je neko i provereniji, sad nam treba još jedan štoper, i to će biti Maslać, dakle, ništa od dve bombe. Ispašćemo od Genka, i sledi ubedjivanje da nam pojačanja nisu neophodna jer ne igramo LŠ. E moj Krle...

milan

pre 12 godina

Nikada neću da posumnjam u reči Krleta jer se ne jednom već milion puta dokazao kao veliki grobar, srbin, bogme i stručnjak. Markeš - dobrodošao u crno belu familiju. Zamolio bih "stručne" pojedince da svoje gluposti napišu na drugom mestu, a koje se tiču godina ili kvaliteta ovog igrača!

milan

pre 12 godina

Nikada neću da posumnjam u reči Krleta jer se ne jednom već milion puta dokazao kao veliki grobar, srbin, bogme i stručnjak. Markeš - dobrodošao u crno belu familiju. Zamolio bih "stručne" pojedince da svoje gluposti napišu na drugom mestu, a koje se tiču godina ili kvaliteta ovog igrača!

Milos

pre 12 godina

iskreno se nadam da je ovaj Brazilac dobar, i da Krstajic nije pogresio. A voleo bih kad bi uspeli da dovedu jednog levog veznog i da se konacno Sale Ilic sklono sa te pozicije i premesti u sredinu. Na ovoj poziciji gde sad Sale igra ne moze da pruzi ni 50 posto svojih mogucnoati, covek jednostavno nije levonog, a i nema neophodnu brzinu za krilo.

fgh

pre 12 godina

Kamara je izmislio fudbal za Raću. Bolje biti solidan svaku utakmicu, nego svaku sedmu zablistati nekim dribligom ili golom, a ostale igrati poput drveta.

idemo dalje

pre 12 godina

Pa sad baš pored onakvih imena koja su se spominjala (Rajković, Stepanov, Mojsov,...) da ovaj bude prvi izbor i najveća želja Krstajića, ne znam, nadam se da je dobar. U svakom slučaju podrška sportskom direktoru i novom pojačanju. IDemo dalje!

Ist Klintvud

pre 12 godina

@
Zabavlja me kada omalovazavate BRAZILSKU drugu ligu...Kao da je rec o Moldaviji, a ne o visestrukim svetskim prvacima. Osim toga, taj klub je nedavno ispao iz I lige. Tako je to kada juce pocnes da pratis fudbal ili si isfrustrirani navijac kluba koji ima samo muzej.

djole

pre 12 godina

Uz duzno postovanje svima i svemu ali igrac koji igrao za desetoplasiranu ekipu B lige i ima 28 godina mi malo vredja inteligenciju kao igrac koga smo bas zeleli i hteli. Bilo bi sjajno kad bi se ovaj pokazao bolji od Savica, ali mislim da sanse nisu bas velike.
(s.laughter, 18. jul 2011 11:52)

I uz duzno postovanje tebi, desetoplasirani klub Brazilske C Lige bi nas sve u Super Ligi kantao tako da treba oladiti malo i videti prvo kako odigra pre nego sto se pisu gluposti poput tvojih.

pogrebnjak

pre 12 godina

ovo je debeli promasaj!!!
(jovo republika srpska, 18. jul 2011 12:27)
Kako mrzim kad se neko ovako pravi pametan.Sta ti bre znas dal je promasaj il nije,po cemu si se ti nasao kompetentan da komentarises dal je neko promasaj ili nije,jesi li mozda gledao nekad coveka.Ako je Krle rekao da mu je Markes bio najveca zelja u prelaznom roku onda je to dovoljno.Dobrodosao ti nama Markes u Partizan,zelim ti puno pobeda i puno titula.A vi "pametni" nemojte da se javljate,bolje dodjite nekad na stadion nego sto sedite za kompom i pametujete!

SMITHY

pre 12 godina

@ Milos

levonogi igrač na desnoj strani, i obratno na levoj, kao što ih Sale drži, daje tim igračima mogućnost da udju u sredinu terena, odnosno krenu ka golu, eventualno upute šut, pritom ostavljajući prostor uz aut liniju za bekove, što Volkov i Aksentijević fenomenalno koriste. To je savremeno shvatanje fudbala..

Krle

pre 12 godina

Sao Kaetano je zavrsio u drugoj ligi, zato sto su im oduzeta 24 boda zbog smrti jednog igraca na terenu ili tako nesto. Kad vec pljujete jedan fudbalski tim, koji dolazi iz zemlje gde ima vise registrovanih fudbalera, nego sto Srbija ima stanovnika...onda se bar raspitajte jos neke stvari. Ako je Krstajic rekao da mu je on licno bio zelja, a covek je ceo zivot stoper, onda stvarno ne znam kako ste vi to preko menadzera ili PES-a kompetentniji da procenite igraca.

kit-kat

pre 12 godina

@ Milos

Konacno da se neko dotakne i te teme. I nije mi jasno zasto Babovic igra desno? Decko ima solidan centarsut, dribling i brzinu, a jos i levonog, a Stanojevic ga stavlja da igra desno. Mnogo bi bolje, i korisnije, bilo da zamene pozicije on i Ilic, mada bi mozda i NT7 mogao da igra u prvom timu, cini se kao da su ga prosle bubice, a da se Ilic i Vukic menjaju na poziciji centralnog veznog.
(Pukovac, 18. jul 2011 12:05)


Nasa formacija i taktika VEZE NEMAJU sa tim sto vas dvojica pricate! Svojstva ta dva igraca (Ilic levo i Babovic desno) je da skupljaju protivniku odbranu kratkim pasovima uz podrsku Vukica i napadaca i tako ostavljaju dovoljno prostora brzim bekovima da ulaze iza ledja odbrani i centriraju! To je poenta ROMBA koji mi igramo i koji podstice mnogo brzu igru. Naravno njih dvojica treba da koriste i svaku priliku kada mogu i da udju unutra i sutnu na gol. To se videlo na utakmici protiv Skendije kada su i Ilic i Babovic sutirali par puta, a cesto se otvara prostor i za igraca iz pozadine (Kamara) nakon prolaska bekova sa strane. Npr kad je Tomic usao odmah je imao onaj sut upravo na nacin o kojem pricam.

Prema tome "strucnjaci" ako se vec ne razumete toliko u fudbal, nemojte da pametujete onda i kritikujete ljude koji apsolutno znaju sta rade!

nesa80

pre 12 godina

gledao sam na youtube,lik nije normalan,baca se glavom gde nasi pozeri nebi ni kopacku stavili,ovaj je bizon i videcete rastura,podseca na zuku.mislim da davno nismo imali ovakvu ekipu,ima svakojakih u timu i bravo za upravu,zavoleo sam ovu generaciju i bice ludnica

djole

pre 12 godina

I u Zvezdi su zadovoljni Partizanovim prelaznim rokom.
(Durmitor, 18. jul 2011 16:21)

Bili su u Zvezdi zadovoljni Partizanovim prelaznim rokom i prosle sezone ... sve tamo negde do Maja. Istorija se ponavlja.

mitko gjakovic

pre 12 godina

ajde da verujemo krstajicu da je on bio njegova najveca zelja,ako on kaze onda je valjda najkompetentiji da bira igraca na poziciju koju je igrao ceo zivot. sada jos dovesti levo krilo a voleo bih to da bude sabalala,ako volkov igra krilo onda doneti dobrog napadaca. umalo da zaboravim,pod hitno dati novi ugovor kamari pod boljim uslovima jer ce decko kostati suvo zlato u narednih nekoliko godina.

pogrebnjak

pre 12 godina

Bolje da su doveli nekog drvosecu iz engleske trece lige, ali ajd' sad.
(Srecno, 18. jul 2011 10:47)
Bolje idi seci drva nego sto tu lupas gluposti.

Uzicanin

pre 12 godina

Svaka normalna osoba koja prati fudbal zna da je BRAZILSKA DRUGA LIGA cak kvalitetnija i od nase SUPERLIGE prema tome ne sumnjam u dovodjenje Markes-a,zna Krstajic odlicno koga dovodi u klub to je pokazao i na dovodjenju Eduarda koji je fantastican igrac,a da ne pominjemo trojicu momaka koji su dosli iz omladinskog pogona Partizana,bice ovo odlican tim samo dok se uigra na par utakmica,trebalo je i malo obratiti paznju na krila ali sta je tu je i ovi momci ce gaziti garantovano...

;)

pre 12 godina

Prvi utisci: skocan, iskusan, cita igru protivnika FENOMENALNO, odlicno se postavlja, dobar i tacan pas. Mana mu je sto je spor (kao trazimo nekog brzog stopera) i nije bas sa tehnikom na ti, ali za stopera sasvim solidan. On i Ivanov - bice to ok
(majstor, 18. jul 2011 15:13)


haha pa ovaj lik je sve samo ne spor :)))

s.laughter

pre 12 godina

Uz duzno postovanje svima i svemu ali igrac koji igrao za desetoplasiranu ekipu B lige i ima 28 godina mi malo vredja inteligenciju kao igrac koga smo bas zeleli i hteli. Bilo bi sjajno kad bi se ovaj pokazao bolji od Savica, ali mislim da sanse nisu bas velike.

Peca

pre 12 godina

Kaže Krle, moja velika želja? Verujem da nije ni čuo za njega, nego ga Eduardo preporučio da ne bude sam u Beogradu. Strašno, kad već doveli stranca, mogao je neko i provereniji, sad nam treba još jedan štoper, i to će biti Maslać, dakle, ništa od dve bombe. Ispašćemo od Genka, i sledi ubedjivanje da nam pojačanja nisu neophodna jer ne igramo LŠ. E moj Krle...

jak si ti menadjer

pre 12 godina

ali ove igracine nema ni na menadzeru
(menadzer, 18. jul 2011 15:27)



sta je, vesic i lukic su otisli tako daleko da su prepravljali bazu samo da biste pobedjivali na igrici? :p

SE

pre 12 godina

Ovaj prelazni rok smo odradili kako smo odradili, ali nama očigledno glavi prelazni rok treba da bude zimski. Formirati tada ekipu koja bi imala zajedničkih 6 meseci i spremno dočekala utakmice u Evropi. Ovo kako se sada radi nema smisla, pa ne bi trebalo uigravati ekipu sa Genkom za naše prvenstvo, nego obrnuto. Ovu godinu u Evropi sam prežalio, ne ponavlja se sreća tako često kao prošle godine sa Kleom.

boban

pre 12 godina

Nije mi jasno kako ga klub kupuje bez ikakve provere. Nebi smeli tako neodgovorno da se ponasaju i da rizikuju. Daj boze da je stvarno dobar igrac ili nekom treba skinuti glavu. Pored ovoga, sabalala koji vec dva meseca potpisuje i dalje je slobodan igrac, kaiser chiefs ga jos nisu prodali nikom. Zasto niko iz uprave ne reaguje. Mislim da traze 1500000 za njega. Decko je stvarno dobar.

PartizanOle

pre 12 godina

Za nasu ligu dovoljan ali za Ligu Sampiona morace vise da se potrude :) Samo svi da dodjemo na stadion i prolazimo!!! NAVIJACI SU PARTIZANOVA SNAGA! IDEMO DALJE!

Pukovac

pre 12 godina

@ Milos

Konacno da se neko dotakne i te teme. I nije mi jasno zasto Babovic igra desno? Decko ima solidan centarsut, dribling i brzinu, a jos i levonog, a Stanojevic ga stavlja da igra desno. Mnogo bi bolje, i korisnije, bilo da zamene pozicije on i Ilic, mada bi mozda i NT7 mogao da igra u prvom timu, cini se kao da su ga prosle bubice, a da se Ilic i Vukic menjaju na poziciji centralnog veznog.

majstor

pre 12 godina

Prvi utisci: skocan, iskusan, cita igru protivnika FENOMENALNO, odlicno se postavlja, dobar i tacan pas. Mana mu je sto je spor (kao trazimo nekog brzog stopera) i nije bas sa tehnikom na ti, ali za stopera sasvim solidan. On i Ivanov - bice to ok

ko, ja?

pre 12 godina

Bugarce i Brazilce to su srca dva,ljubli se ...
(Nesha, 18. jul 2011 19:13)

Komentar na nivou trogodisnjeg deteta ili mentalno zaostalog navijaca komsinice...

Doktor

pre 12 godina

Ljudi nije bitno odakle je dosao i koliko je placen.
Evo na primer,Mladen Krstajic je dosao iz Kikinde u Partizan,Savo Milosevic iz Proletera,itd...
Dijara je placen 60.000e,Moreira 350.000,Juca 300.000 (dosao u Partizan u 28. godini,a ne verujem da je neko cuo za njega dok je jos igrao u Botofogo-u).
Imali smo i promasaja,recimo Ljubisa Vukelja ,igrac koji je placen 375.000e,nije se nesto naigrao.
Uveren sam da smo dobili pravo pojacanje,deluje mi pouzdano,ali nek se ipak dokaze na terenu.Fali nam jos 3 igraca,a to su , svakako ,na prvom mestu stoper(desni),zadnji vezni(na toj poziciji imamo samo Kamaru koji je odlican i Sasu Markovica koji je talenat,ali pitanje je koliko TRENUTNO moze da pomogne) i jedan ofanzivni vezista(kreator igre) jer Zvone tesko da moze da igra protiv iole ozbiljnijih ekipa(nadam se da nece biti u sastavu protiv Genka).Juca je slobodan igrac ,treba ga dovesti,covek nam je preko potreban.Uz to je jos izjavio da bi se vratio u Partizan.Upravo,reagujte!Preko Genka do LS!

carlo

pre 12 godina

Nije mi jasno kako ga klub kupuje bez ikakve provere. Nebi smeli tako neodgovorno da se ponasaju i da rizikuju. Daj boze da je stvarno dobar igrac ili nekom treba skinuti glavu. Pored ovoga, sabalala koji vec dva meseca potpisuje i dalje je slobodan igrac, kaiser chiefs ga jos nisu prodali nikom. Zasto niko iz uprave ne reaguje. Mislim da traze 1500000 za njega. Decko je stvarno dobar.
(boban, 18. jul 2011 16:20)
Alo decko ako je slobodan igrac zasto bi platili 1500000??Ajde razmisli malo i nemoj da lupas vise

Dragan BL

pre 12 godina

Sao Kaetano je Sao Krajina, samo to je na portugalskom jeziku. A izbacili ih iz prve lige oni protiv nas.
Volim Zvezdu, volim i Srbe - ipak više Srpkinje :-)

Vinnie Jones

pre 12 godina

Bolje da su doveli nekog drvosecu iz engleske trece lige, ali ajd' sad.
(Srecno, 18. jul 2011 10:47)
Bolje idi seci drva nego sto tu lupas gluposti.
(pogrebnjak, 18. jul 2011 14:51)

Ocigledno da nisi, kao ni gomila drugih, razumeo poentu komentara. Mislim da se u Brazilu igra potpuno drugaciji tip fudbala u odnosu na Evropu i da bi nam trenutno mnogo vise odgovarao igrac poput "Stamenog" Spasica, ali mlad si ti suvise da bi znao o kome govorim...

Mister No

pre 12 godina

Prvo nije valjao rankovic(covek gine)drugo ne valja Ilic(majstor fudbala)pa sta vi hocete...da vi istrcite na teren ili da sastavljete ekipu..partizan se voli i navija pa makar i ispao u prvu ligu!!!e moji navijaci,ima vremena naucicete jednog dana...MOZDA

crni kos

pre 12 godina

osecam da ce ovaj decko biti pravo otkrice ove sezone.sto se prelaznog roka tice ponude za Fejsu,Savica,Petrovica se ne mogu odbiti i to je dobra prodaja..imamo Kamaru koji je igrac za premier ligu..ali zasto na vreme nismo doveli stopera tj kad se vec znalo da Savic ide to je ozbiljno pitanje na koje treba neko da odgovori iz uprave..nadam se da ce se brazilac uigrati do Genka,puna podrska igracima,treneru...uvek smo bili MNOGO JAKI,bicemo i dalje..PFC FOREVER

cartmanx

pre 12 godina

Ne sumnjam u Krleta posebno kad su stoperi u pitanju i za poziciju na kojoj igra ovaj brazilac uopste nije "mator"! Sad jos prednjeg veznog umesto Vukica ja bih bio zadovoljan!!

djapeto

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=JFcXpOn03Vc&feature=player_embedded

meni se dečko sviđa. brz je i borben, ima inteligentan i precizan pas. sad, kikseve nisu stavili, ali mislim da može da nam pomogne u kvalifikacijama. za prvenstvo je dovoljan

qwertzuiop

pre 12 godina

skreno se nadam da je ovaj Brazilac dobar, i da Krstajic nije pogresio. A voleo bih kad bi uspeli da dovedu jednog levog veznog i da se konacno Sale Ilic sklono sa te pozicije i premesti u sredinu. Na ovoj poziciji gde sad Sale igra ne moze da pruzi ni 50 posto svojih mogucnoati, covek jednostavno nije levonog, a i nema neophodnu brzinu za krilo.
(Milos, 18. jul 2011 11:35)

Ilic igra u sredini a ne kao krilo.

Stojkovic(GK)


Ivanov(CB) Rankovic(CB)


Aksentijevic(RB) Volkov(LB)


Kamara(DM)


Babovic(CM) ILIC(CM)


Vukic(AM)


Scepovic(FC) Eduardo(FC)

Goran Tomić

pre 12 godina

Ja sam, ovako na ,,neviđeno,, potpuno zadovoljan - štoper nam je hitno potreban, a ako neko može da uđe u tim za 7 dana, onda je to sigurno čovek koji ima 28 godina, i (kako piše) kapiten Sao Kaetana...znači iskusan je, ima puno utakmica u ,,nogama,, neće ga uhvatiti ,,frka,, na debiju... Makar on bio na gostujućem terenu, protiv Genka.
Naravno da je bolja varijanta bila da dođe ranije i da se uigra sa saigračima, ali ako je neko majstor improvizacije i taktike ,,sve u ,,zadnji čas,, onda smo to mi Srbi (a valjda i naši ostali sapatnici u timu, pa tako i Brazilac, nadam se).
Ako čovek na utakmici nešto kiksne, šta sad - ima onih koji igraju i po 10 godina zajedno, pa kiksnu i oni!
Što se tiče polemike o levonogim i desnonogim igračima na kontra strani, koja se ovde razvila, slažem se ja sa onim što pišete, ali NE MOŽEMO ZNATI, da li bi možda ipak bilo korisnije i obrnuto?!
Možemo da prebrojimo koliko smo golova dali na ovaj način koji Stanoje forsira (KONKRETNO: koliko je puta taj naš bek ISKORISTIO prostor, i KOLIKO to puta je šut Babonje ili Nece završio u golu?), ali KOLIKO bi bilo korisno da levak i dešnjak CENTRIRAJU sa svoje prirodne strane, i koliko bi golova palo tako...ko zna? A bekovi mogu da se ubace i u tom slučaju negde...
U svakom slučaju, ja bih tokom utakmice PROŠETAO igrače tamos-vamos, na obe strane, da malo protivniku ,,promešam kockice,, pa nek razmišlja ko će kojom nogom i odakle da šutne! Da ne budemo uvek predvid(lj)ivo isti...

zeka

pre 12 godina

Mislim da smo trebali da dovedemo Rajkovica i Stepanova na stoperu, a stranca da iskoristimo za Sabalalu, i da vratimo Lolu ili Zuku, pa da igramo u sledecem sastavu: Stojkovic -Miljkovic,Rajkovic,Ivanov,Volkov-Medo,Lola/Zuka,Tomic,Sabalala-Eduardo,Scepovic/Dijara,(kome treba dati srpski pasos), a sa klupe da cekaju sansu: Radisa, Stepanov, Lazevski, Babovic,Vukic,Ilic... Ovako, sta je tu je, da molimo Boga da ovaj brazilac bude pojacanje, iako mislim da brazilci su suvise meki za to mesto i tesko da cemo dovesti Sabalalu, igraca koga svi grobari zele u crno belom dresu.

Peca

pre 12 godina

Kaže Krle, moja velika želja? Verujem da nije ni čuo za njega, nego ga Eduardo preporučio da ne bude sam u Beogradu. Strašno, kad već doveli stranca, mogao je neko i provereniji, sad nam treba još jedan štoper, i to će biti Maslać, dakle, ništa od dve bombe. Ispašćemo od Genka, i sledi ubedjivanje da nam pojačanja nisu neophodna jer ne igramo LŠ. E moj Krle...

s.laughter

pre 12 godina

Uz duzno postovanje svima i svemu ali igrac koji igrao za desetoplasiranu ekipu B lige i ima 28 godina mi malo vredja inteligenciju kao igrac koga smo bas zeleli i hteli. Bilo bi sjajno kad bi se ovaj pokazao bolji od Savica, ali mislim da sanse nisu bas velike.

qwertzuiop

pre 12 godina

skreno se nadam da je ovaj Brazilac dobar, i da Krstajic nije pogresio. A voleo bih kad bi uspeli da dovedu jednog levog veznog i da se konacno Sale Ilic sklono sa te pozicije i premesti u sredinu. Na ovoj poziciji gde sad Sale igra ne moze da pruzi ni 50 posto svojih mogucnoati, covek jednostavno nije levonog, a i nema neophodnu brzinu za krilo.
(Milos, 18. jul 2011 11:35)

Ilic igra u sredini a ne kao krilo.

Stojkovic(GK)


Ivanov(CB) Rankovic(CB)


Aksentijevic(RB) Volkov(LB)


Kamara(DM)


Babovic(CM) ILIC(CM)


Vukic(AM)


Scepovic(FC) Eduardo(FC)

milan

pre 12 godina

Nikada neću da posumnjam u reči Krleta jer se ne jednom već milion puta dokazao kao veliki grobar, srbin, bogme i stručnjak. Markeš - dobrodošao u crno belu familiju. Zamolio bih "stručne" pojedince da svoje gluposti napišu na drugom mestu, a koje se tiču godina ili kvaliteta ovog igrača!

Vinnie Jones

pre 12 godina

Bolje da su doveli nekog drvosecu iz engleske trece lige, ali ajd' sad.
(Srecno, 18. jul 2011 10:47)
Bolje idi seci drva nego sto tu lupas gluposti.
(pogrebnjak, 18. jul 2011 14:51)

Ocigledno da nisi, kao ni gomila drugih, razumeo poentu komentara. Mislim da se u Brazilu igra potpuno drugaciji tip fudbala u odnosu na Evropu i da bi nam trenutno mnogo vise odgovarao igrac poput "Stamenog" Spasica, ali mlad si ti suvise da bi znao o kome govorim...

fgh

pre 12 godina

Kamara je izmislio fudbal za Raću. Bolje biti solidan svaku utakmicu, nego svaku sedmu zablistati nekim dribligom ili golom, a ostale igrati poput drveta.

Pukovac

pre 12 godina

@ Milos

Konacno da se neko dotakne i te teme. I nije mi jasno zasto Babovic igra desno? Decko ima solidan centarsut, dribling i brzinu, a jos i levonog, a Stanojevic ga stavlja da igra desno. Mnogo bi bolje, i korisnije, bilo da zamene pozicije on i Ilic, mada bi mozda i NT7 mogao da igra u prvom timu, cini se kao da su ga prosle bubice, a da se Ilic i Vukic menjaju na poziciji centralnog veznog.

Dragan BL

pre 12 godina

Sao Kaetano je Sao Krajina, samo to je na portugalskom jeziku. A izbacili ih iz prve lige oni protiv nas.
Volim Zvezdu, volim i Srbe - ipak više Srpkinje :-)

djole

pre 12 godina

Uz duzno postovanje svima i svemu ali igrac koji igrao za desetoplasiranu ekipu B lige i ima 28 godina mi malo vredja inteligenciju kao igrac koga smo bas zeleli i hteli. Bilo bi sjajno kad bi se ovaj pokazao bolji od Savica, ali mislim da sanse nisu bas velike.
(s.laughter, 18. jul 2011 11:52)

I uz duzno postovanje tebi, desetoplasirani klub Brazilske C Lige bi nas sve u Super Ligi kantao tako da treba oladiti malo i videti prvo kako odigra pre nego sto se pisu gluposti poput tvojih.

SE

pre 12 godina

Ovaj prelazni rok smo odradili kako smo odradili, ali nama očigledno glavi prelazni rok treba da bude zimski. Formirati tada ekipu koja bi imala zajedničkih 6 meseci i spremno dočekala utakmice u Evropi. Ovo kako se sada radi nema smisla, pa ne bi trebalo uigravati ekipu sa Genkom za naše prvenstvo, nego obrnuto. Ovu godinu u Evropi sam prežalio, ne ponavlja se sreća tako često kao prošle godine sa Kleom.

Ist Klintvud

pre 12 godina

@
Zabavlja me kada omalovazavate BRAZILSKU drugu ligu...Kao da je rec o Moldaviji, a ne o visestrukim svetskim prvacima. Osim toga, taj klub je nedavno ispao iz I lige. Tako je to kada juce pocnes da pratis fudbal ili si isfrustrirani navijac kluba koji ima samo muzej.

djole

pre 12 godina

I u Zvezdi su zadovoljni Partizanovim prelaznim rokom.
(Durmitor, 18. jul 2011 16:21)

Bili su u Zvezdi zadovoljni Partizanovim prelaznim rokom i prosle sezone ... sve tamo negde do Maja. Istorija se ponavlja.

Milos

pre 12 godina

iskreno se nadam da je ovaj Brazilac dobar, i da Krstajic nije pogresio. A voleo bih kad bi uspeli da dovedu jednog levog veznog i da se konacno Sale Ilic sklono sa te pozicije i premesti u sredinu. Na ovoj poziciji gde sad Sale igra ne moze da pruzi ni 50 posto svojih mogucnoati, covek jednostavno nije levonog, a i nema neophodnu brzinu za krilo.

pogrebnjak

pre 12 godina

ovo je debeli promasaj!!!
(jovo republika srpska, 18. jul 2011 12:27)
Kako mrzim kad se neko ovako pravi pametan.Sta ti bre znas dal je promasaj il nije,po cemu si se ti nasao kompetentan da komentarises dal je neko promasaj ili nije,jesi li mozda gledao nekad coveka.Ako je Krle rekao da mu je Markes bio najveca zelja u prelaznom roku onda je to dovoljno.Dobrodosao ti nama Markes u Partizan,zelim ti puno pobeda i puno titula.A vi "pametni" nemojte da se javljate,bolje dodjite nekad na stadion nego sto sedite za kompom i pametujete!

nesa80

pre 12 godina

gledao sam na youtube,lik nije normalan,baca se glavom gde nasi pozeri nebi ni kopacku stavili,ovaj je bizon i videcete rastura,podseca na zuku.mislim da davno nismo imali ovakvu ekipu,ima svakojakih u timu i bravo za upravu,zavoleo sam ovu generaciju i bice ludnica

boban

pre 12 godina

Nije mi jasno kako ga klub kupuje bez ikakve provere. Nebi smeli tako neodgovorno da se ponasaju i da rizikuju. Daj boze da je stvarno dobar igrac ili nekom treba skinuti glavu. Pored ovoga, sabalala koji vec dva meseca potpisuje i dalje je slobodan igrac, kaiser chiefs ga jos nisu prodali nikom. Zasto niko iz uprave ne reaguje. Mislim da traze 1500000 za njega. Decko je stvarno dobar.

kit-kat

pre 12 godina

@ Milos

Konacno da se neko dotakne i te teme. I nije mi jasno zasto Babovic igra desno? Decko ima solidan centarsut, dribling i brzinu, a jos i levonog, a Stanojevic ga stavlja da igra desno. Mnogo bi bolje, i korisnije, bilo da zamene pozicije on i Ilic, mada bi mozda i NT7 mogao da igra u prvom timu, cini se kao da su ga prosle bubice, a da se Ilic i Vukic menjaju na poziciji centralnog veznog.
(Pukovac, 18. jul 2011 12:05)


Nasa formacija i taktika VEZE NEMAJU sa tim sto vas dvojica pricate! Svojstva ta dva igraca (Ilic levo i Babovic desno) je da skupljaju protivniku odbranu kratkim pasovima uz podrsku Vukica i napadaca i tako ostavljaju dovoljno prostora brzim bekovima da ulaze iza ledja odbrani i centriraju! To je poenta ROMBA koji mi igramo i koji podstice mnogo brzu igru. Naravno njih dvojica treba da koriste i svaku priliku kada mogu i da udju unutra i sutnu na gol. To se videlo na utakmici protiv Skendije kada su i Ilic i Babovic sutirali par puta, a cesto se otvara prostor i za igraca iz pozadine (Kamara) nakon prolaska bekova sa strane. Npr kad je Tomic usao odmah je imao onaj sut upravo na nacin o kojem pricam.

Prema tome "strucnjaci" ako se vec ne razumete toliko u fudbal, nemojte da pametujete onda i kritikujete ljude koji apsolutno znaju sta rade!

Uzicanin

pre 12 godina

Svaka normalna osoba koja prati fudbal zna da je BRAZILSKA DRUGA LIGA cak kvalitetnija i od nase SUPERLIGE prema tome ne sumnjam u dovodjenje Markes-a,zna Krstajic odlicno koga dovodi u klub to je pokazao i na dovodjenju Eduarda koji je fantastican igrac,a da ne pominjemo trojicu momaka koji su dosli iz omladinskog pogona Partizana,bice ovo odlican tim samo dok se uigra na par utakmica,trebalo je i malo obratiti paznju na krila ali sta je tu je i ovi momci ce gaziti garantovano...

jak si ti menadjer

pre 12 godina

ali ove igracine nema ni na menadzeru
(menadzer, 18. jul 2011 15:27)



sta je, vesic i lukic su otisli tako daleko da su prepravljali bazu samo da biste pobedjivali na igrici? :p

mitko gjakovic

pre 12 godina

ajde da verujemo krstajicu da je on bio njegova najveca zelja,ako on kaze onda je valjda najkompetentiji da bira igraca na poziciju koju je igrao ceo zivot. sada jos dovesti levo krilo a voleo bih to da bude sabalala,ako volkov igra krilo onda doneti dobrog napadaca. umalo da zaboravim,pod hitno dati novi ugovor kamari pod boljim uslovima jer ce decko kostati suvo zlato u narednih nekoliko godina.

majstor

pre 12 godina

Prvi utisci: skocan, iskusan, cita igru protivnika FENOMENALNO, odlicno se postavlja, dobar i tacan pas. Mana mu je sto je spor (kao trazimo nekog brzog stopera) i nije bas sa tehnikom na ti, ali za stopera sasvim solidan. On i Ivanov - bice to ok

zeka

pre 12 godina

Mislim da smo trebali da dovedemo Rajkovica i Stepanova na stoperu, a stranca da iskoristimo za Sabalalu, i da vratimo Lolu ili Zuku, pa da igramo u sledecem sastavu: Stojkovic -Miljkovic,Rajkovic,Ivanov,Volkov-Medo,Lola/Zuka,Tomic,Sabalala-Eduardo,Scepovic/Dijara,(kome treba dati srpski pasos), a sa klupe da cekaju sansu: Radisa, Stepanov, Lazevski, Babovic,Vukic,Ilic... Ovako, sta je tu je, da molimo Boga da ovaj brazilac bude pojacanje, iako mislim da brazilci su suvise meki za to mesto i tesko da cemo dovesti Sabalalu, igraca koga svi grobari zele u crno belom dresu.

pogrebnjak

pre 12 godina

Bolje da su doveli nekog drvosecu iz engleske trece lige, ali ajd' sad.
(Srecno, 18. jul 2011 10:47)
Bolje idi seci drva nego sto tu lupas gluposti.

idemo dalje

pre 12 godina

Pa sad baš pored onakvih imena koja su se spominjala (Rajković, Stepanov, Mojsov,...) da ovaj bude prvi izbor i najveća želja Krstajića, ne znam, nadam se da je dobar. U svakom slučaju podrška sportskom direktoru i novom pojačanju. IDemo dalje!

Krle

pre 12 godina

Sao Kaetano je zavrsio u drugoj ligi, zato sto su im oduzeta 24 boda zbog smrti jednog igraca na terenu ili tako nesto. Kad vec pljujete jedan fudbalski tim, koji dolazi iz zemlje gde ima vise registrovanih fudbalera, nego sto Srbija ima stanovnika...onda se bar raspitajte jos neke stvari. Ako je Krstajic rekao da mu je on licno bio zelja, a covek je ceo zivot stoper, onda stvarno ne znam kako ste vi to preko menadzera ili PES-a kompetentniji da procenite igraca.

Mister No

pre 12 godina

Prvo nije valjao rankovic(covek gine)drugo ne valja Ilic(majstor fudbala)pa sta vi hocete...da vi istrcite na teren ili da sastavljete ekipu..partizan se voli i navija pa makar i ispao u prvu ligu!!!e moji navijaci,ima vremena naucicete jednog dana...MOZDA

ko, ja?

pre 12 godina

Bugarce i Brazilce to su srca dva,ljubli se ...
(Nesha, 18. jul 2011 19:13)

Komentar na nivou trogodisnjeg deteta ili mentalno zaostalog navijaca komsinice...

;)

pre 12 godina

Prvi utisci: skocan, iskusan, cita igru protivnika FENOMENALNO, odlicno se postavlja, dobar i tacan pas. Mana mu je sto je spor (kao trazimo nekog brzog stopera) i nije bas sa tehnikom na ti, ali za stopera sasvim solidan. On i Ivanov - bice to ok
(majstor, 18. jul 2011 15:13)


haha pa ovaj lik je sve samo ne spor :)))

PartizanOle

pre 12 godina

Za nasu ligu dovoljan ali za Ligu Sampiona morace vise da se potrude :) Samo svi da dodjemo na stadion i prolazimo!!! NAVIJACI SU PARTIZANOVA SNAGA! IDEMO DALJE!

SMITHY

pre 12 godina

@ Milos

levonogi igrač na desnoj strani, i obratno na levoj, kao što ih Sale drži, daje tim igračima mogućnost da udju u sredinu terena, odnosno krenu ka golu, eventualno upute šut, pritom ostavljajući prostor uz aut liniju za bekove, što Volkov i Aksentijević fenomenalno koriste. To je savremeno shvatanje fudbala..

Doktor

pre 12 godina

Ljudi nije bitno odakle je dosao i koliko je placen.
Evo na primer,Mladen Krstajic je dosao iz Kikinde u Partizan,Savo Milosevic iz Proletera,itd...
Dijara je placen 60.000e,Moreira 350.000,Juca 300.000 (dosao u Partizan u 28. godini,a ne verujem da je neko cuo za njega dok je jos igrao u Botofogo-u).
Imali smo i promasaja,recimo Ljubisa Vukelja ,igrac koji je placen 375.000e,nije se nesto naigrao.
Uveren sam da smo dobili pravo pojacanje,deluje mi pouzdano,ali nek se ipak dokaze na terenu.Fali nam jos 3 igraca,a to su , svakako ,na prvom mestu stoper(desni),zadnji vezni(na toj poziciji imamo samo Kamaru koji je odlican i Sasu Markovica koji je talenat,ali pitanje je koliko TRENUTNO moze da pomogne) i jedan ofanzivni vezista(kreator igre) jer Zvone tesko da moze da igra protiv iole ozbiljnijih ekipa(nadam se da nece biti u sastavu protiv Genka).Juca je slobodan igrac ,treba ga dovesti,covek nam je preko potreban.Uz to je jos izjavio da bi se vratio u Partizan.Upravo,reagujte!Preko Genka do LS!

Goran Tomić

pre 12 godina

Ja sam, ovako na ,,neviđeno,, potpuno zadovoljan - štoper nam je hitno potreban, a ako neko može da uđe u tim za 7 dana, onda je to sigurno čovek koji ima 28 godina, i (kako piše) kapiten Sao Kaetana...znači iskusan je, ima puno utakmica u ,,nogama,, neće ga uhvatiti ,,frka,, na debiju... Makar on bio na gostujućem terenu, protiv Genka.
Naravno da je bolja varijanta bila da dođe ranije i da se uigra sa saigračima, ali ako je neko majstor improvizacije i taktike ,,sve u ,,zadnji čas,, onda smo to mi Srbi (a valjda i naši ostali sapatnici u timu, pa tako i Brazilac, nadam se).
Ako čovek na utakmici nešto kiksne, šta sad - ima onih koji igraju i po 10 godina zajedno, pa kiksnu i oni!
Što se tiče polemike o levonogim i desnonogim igračima na kontra strani, koja se ovde razvila, slažem se ja sa onim što pišete, ali NE MOŽEMO ZNATI, da li bi možda ipak bilo korisnije i obrnuto?!
Možemo da prebrojimo koliko smo golova dali na ovaj način koji Stanoje forsira (KONKRETNO: koliko je puta taj naš bek ISKORISTIO prostor, i KOLIKO to puta je šut Babonje ili Nece završio u golu?), ali KOLIKO bi bilo korisno da levak i dešnjak CENTRIRAJU sa svoje prirodne strane, i koliko bi golova palo tako...ko zna? A bekovi mogu da se ubace i u tom slučaju negde...
U svakom slučaju, ja bih tokom utakmice PROŠETAO igrače tamos-vamos, na obe strane, da malo protivniku ,,promešam kockice,, pa nek razmišlja ko će kojom nogom i odakle da šutne! Da ne budemo uvek predvid(lj)ivo isti...

crni kos

pre 12 godina

osecam da ce ovaj decko biti pravo otkrice ove sezone.sto se prelaznog roka tice ponude za Fejsu,Savica,Petrovica se ne mogu odbiti i to je dobra prodaja..imamo Kamaru koji je igrac za premier ligu..ali zasto na vreme nismo doveli stopera tj kad se vec znalo da Savic ide to je ozbiljno pitanje na koje treba neko da odgovori iz uprave..nadam se da ce se brazilac uigrati do Genka,puna podrska igracima,treneru...uvek smo bili MNOGO JAKI,bicemo i dalje..PFC FOREVER

cartmanx

pre 12 godina

Ne sumnjam u Krleta posebno kad su stoperi u pitanju i za poziciju na kojoj igra ovaj brazilac uopste nije "mator"! Sad jos prednjeg veznog umesto Vukica ja bih bio zadovoljan!!

carlo

pre 12 godina

Nije mi jasno kako ga klub kupuje bez ikakve provere. Nebi smeli tako neodgovorno da se ponasaju i da rizikuju. Daj boze da je stvarno dobar igrac ili nekom treba skinuti glavu. Pored ovoga, sabalala koji vec dva meseca potpisuje i dalje je slobodan igrac, kaiser chiefs ga jos nisu prodali nikom. Zasto niko iz uprave ne reaguje. Mislim da traze 1500000 za njega. Decko je stvarno dobar.
(boban, 18. jul 2011 16:20)
Alo decko ako je slobodan igrac zasto bi platili 1500000??Ajde razmisli malo i nemoj da lupas vise

djapeto

pre 12 godina

http://www.youtube.com/watch?v=JFcXpOn03Vc&feature=player_embedded

meni se dečko sviđa. brz je i borben, ima inteligentan i precizan pas. sad, kikseve nisu stavili, ali mislim da može da nam pomogne u kvalifikacijama. za prvenstvo je dovoljan