tarzan djurdjevic
pre 12 godina
U slucaju,nedaj boze, da se nesto desi u ova 3 poslednja kola, pa zvezda uzme titulu, odmah ce zvezdasi da tvrde suprotno i reci ce da je plasman u LS tezi od plasmana u LE.
Četvrtak, 19.05.2011.
15:01
Partizan je na korak od titule, Dinamo je već osvojio u Hrvatskoj, a dva velika rivala iz SFRJ mogla bi da se sretnu u kvalifikacijama za Ligu šampiona.
pre 12 godina
U slucaju,nedaj boze, da se nesto desi u ova 3 poslednja kola, pa zvezda uzme titulu, odmah ce zvezdasi da tvrde suprotno i reci ce da je plasman u LS tezi od plasmana u LE.
pre 12 godina
Crvena Zvezda - Vålerenga Fotball. I naravno Vålerenga prolazi dalje. :)
pre 12 godina
Mnogo komentara, a zna se od kojih navijaca, tipa lakse je uci u LE nego li u LS. Da, ali zato treba prvo biti prvak.
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
Ne bih bas rekao...mislim da je bar deset puta lakse ne biti prvak drzave,nego biti...
pre 12 godina
Teže je plasirati se u LE ZATO što ste imali puno uspeha u Evropi u zadnjih 5 godina i imate mnogo bodova da budete povlašćeni!To je odgovor, sad verovatno je Tole kriv što je tako jer je namestio moćni Slovan da vas izbaci prošle godine!!!!!!!!!Komplexan 500mg 3x1 dnevno.
pre 12 godina
Pa šta??? Pašće i dinamo i hajduk, koliko god da smo nikakvi uvek ćemo biti bolji od njih!!! I to je fakat, duboko verujem da i zvezda i partizan mogu da izbace dinamo i hajduk bez ikakvih problema!!!!!
pre 12 godina
Dajte nam bre pevce iz Londona,supu ima da napravimo od njih!!!:)))
pre 12 godina
a vojvodina i rad ne ucestvuju u kvalifikacijama ili......??
pre 12 godina
bacite nam partizan da se igramooooo igramoooooo
pre 12 godina
dINAMO dominira!
pre 12 godina
Da li neko moze da mi objasni zasto bi Dinamo bio nosilac a Partizan ne? Dinamo nije igrao u Ligi sampiona odavno, a Partizan jeste. Sta jos tu ulazi u kalkulacije? Ovo uopste nije provokativno pitanje - jednostavno ne znam. Hvala.
(PimPong, 19. maj 2011 21:25)
Sinko moj, ja ću ti objasnit. Kakve veze ima što Dinamo nije bio u LŠ? (retorika). Ionako je sa dvije pobjede i remijem u grupi LE osvojio više bodova za koeficijent nego Partizan sa ulaskom u LŠ (pošto nije imao niti jedan bod u skupini).
Dinamo u zadnjih 5 sezona ima koeficijent 20.224, a Partizan ima 15.850. Evo ti link pa vidi:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/trank2011.html
Pozdrav
pre 12 godina
@ PimPong
Nastup u LP je jako mistificiran i neki ljudi stvaraju imidž kao da je to osmo svjetsko čudo samo zato jer je Partizan prošle godine upao. Činjenica je da što se UEFE i koeficijenta tiče, ulazak u LP vrijedi jednako koliko i dvije pobjede u skupini EL. Ništa više od toga.
E sad, koeficijent se računa iz rezultata postignutih u zadnjih 5 godina. Ove sezone Partizan je ulaskom u LP i sa 6 poraza u skupini ostvario koeficijent od 4.7. Dinamo je ulaskom u EL i sa 2 pobjede, 1 remijem i 3 poraza ostvario koeficijent od 5.82. Znači više nego Partizan ulaskom u LP.
Prošle sezone Partizan ušao u EL, 1 pobjeda 5 poraza, koeficijent 2.6. Iste sezone Dinamo također ušao u EL, 2 pobjede 4 poraza, koeficijent 4.6. I tako dalje i tako dalje...
Skoro svake sezone je Dinamo uzeo poneku pobjedu ili remi u skupini EL, dok je Partizan uglavnom samo upisivao poraze. Tako se Dinamov koeficijent pomalo prikupljao i danas iznosi 20.224, dok Partizanov iznosi 15.850. Zato će Dinamo sljedeće sezone vjerojatno biti nositelj, a Partizan neće.
Nadam se da sam dobro objasnio.
pre 12 godina
Mislim da ne treba da razmisljamo o eventualnom duelu sa hrvatskim klubovima treba da gledamo svoje klubove i u svoje dvoriste ne dizuci stalno neku tenziju,nas neka interesuje nasa liga i nasi klubovi a ZREBANJE ce pokazati ko i sa kime!!!
pre 12 godina
PimPong@ Dinamo će možda biti nositelj u 4. pretkolu (ako Viktoria bude prvak Češke, a Red bull ne bude prvak Austrije), a Partizan ne jer mi imamo bolji klupski koeficijent. Džaba što ste bili u Ligi prvaka, kad niste uzeli nijedan bod. A mislim da ni godinu prije, u Ligi Europe, isto niste uzeli ni bod. Gledaju se rezultati u nekoliko zadnjih godina, te koeficijenti lige i koeficijenti svakog pojedinog kluba. U svakom slučaju, bit će zanimljivo ako se sretnemo.
pre 12 godina
kao prvo: dinamo je nositelj zbog koeficijenta (20,224) a partizan ima oko 15,850.
drugo: iz škotske ide samo jedan klub u kvalifikacije i to rangers u 3. pretkolo (u isti dio kvalifikacija kao i dinamo i partizan.
treće: švicarski, danski i belgijski prvak idu u treće pretkolo u isti dio kvalifikacija kao i DZ i PB, dok drugoplasirani iz tih liga idu u kvalifikacije s klubovima iz najjačih liga.
eo vam lista pa gledajte ak vas zanima:
http://www.uefa.com/news/newsid=1627513.html
----------------
bilo bi super kad bi se i jedni i drugi plasirali u ligu prvaka al sumnjam da ce tako biti.
pre 12 godina
Tole, bia, cia, vanzemaljci, Fbi, crna magija....ko li se sad umesao ? :D :D
pre 12 godina
Bilo bi veoma lepo da nas obavestite i ko su moguci protivnici Vojvodine i Rada ili oni mozda ne igraju u istoj ligi (drzavi) sa blizancima a mozda mislite i da su manje vazni od timova sa Topcidera?!!
pre 12 godina
Prvenstvo u Srbiji jos uvek nije zavrseno. Tri kola do kraja i tri boda razlike, hajde da prvo vidimo ko ce biti prvak pa da onda pricamo o ligi sampiona.
pre 12 godina
PimPong@ Dinamo će možda biti nositelj u 4. pretkolu (ako Viktoria bude prvak Češke, a Red bull ne bude prvak Austrije), a Partizan ne jer mi imamo bolji klupski koeficijent. Džaba što ste bili u Ligi prvaka, kad niste uzeli nijedan bod. A mislim da ni godinu prije, u Ligi Europe, isto niste uzeli ni bod. Gledaju se rezultati u nekoliko zadnjih godina, te koeficijenti lige i koeficijenti svakog pojedinog kluba. U svakom slučaju, bit će zanimljivo ako se sretnemo.
pre 12 godina
Ajde ovako, molim da svi lepo procitaju sta cu napisati, jer tekst nije precizan, a u komentarima ima gomilu dezinformacija.
Prvo)
Postoje dve odvojene linije kvalifikacija - linija prvaka i linija neprvaka (zemlje ciji 2. 3. ili 4. timovi iz liga ucestvuju u LS) sto znaci da se timovi iz razlicitih linija NE SASTAJU u kvalifikacijama. Nama to ide u prilog, jer ne mozemo igrati protiv predstavnika najjacih zemalja.
Drugo)
Koeficijent lige (Srpska liga trenutno 25.) odredjuje iz kog kola krece njen sampion. Dakle, posto smo mi 25. Partizan (ako osvoji) igra od 2. kola kvalifikacija. Prvo kolo igraju samo 6 poslednjeplasiranih liga u Evropi. Hrvatska liga takodje daje predstavnika od 2. kola jer je 27. na listi. U 3. kolu se ukljucuju prvaci samo 3 zemlje (Swi, Bel i Den). NIKO SE NE UKLJUCUJE u 4. KOLU! Vec 4. kolo sluzi kao play-off za ulazak u LS ekipa koje su se tu nasle jer su prosle 3. kolo!
To znaci da Partizan 4. kolu, ako prodje 3. moze naleteti u najgorem slucaju na prvaka Svajcarske, Belgije, Izraela i slicnih liga, sto nije losa opcija uopste. Uostalom, preko belgijskog smo ove godine usli.
Trece)
Koeficijent TIMOVA u odredjenom kolu postavlja sampiona u nadredjen ili podredjen polozaj. To znaci sledece. U 1. kolu igre 6 prvaka. Ona 3 sa boljim koeficijentom ne mogu igrati medjusobno, nego igraju protiv onih sa nizim koeficijentom, BEZ OBZIRA kakav njihova liga ima koeficijent. U 2. kolu ucestvuje 34 prvaka (31 koji se ukljucuje i 3 pobednika iz 1. kola). Tu je recimo Partizan, i ona je u povlascenom polozaju, jer je u onih 17 sa boljim koeficijentom, kao i Dinamo (dakle koeficijent lige ovde ne igra nikakvu ulogu). U 3. kolu igra 17 pobednika i 3 koji se ukljucuju i opet se pravi nova lista od 10 povlascenih. Tu je Partizan idalje sigurno povlascen, a Zvezda posto ima mnogo losiji koeficijent, u ovom krugu sigurno ne bi bila povlascen tim i vec bi tad mogla da igra sa jacim timovima. Takodje tu vec zavisi koje prosao u 3. krug. Moze da se desi da neki tim sa losijim koeficijentom izbaci jaceg u 2. kolu i time otvori mesto nekom drugom timu da bude u podredjenom sesiru.
U 4. kolo se plasira 10 timova i formiraju 5 parova, 5 prvaka sa boljim protiv 5 prvaka sa losijim koeficijentom. E, OVO JE BITNO! Ako ispadne neko od boljie plasiranih od Partizana, Partizan i u ovom krugu moze biti povlascen! Recimo, Bazel, Kopenhagen, Rendzers, Makabi Haifa i jos 2, 3 tima imaju bolji koeficijent, i ako ispadnu ranije, Partizan moze biti povlascen u 4. krugu. Dinamo ima LOSIJI koeficijent i nigde ne moze biti povlascen u odnosu na Partizan!!!
Mislim da sam sve naveo. Ovo su podaci sa sajta UEFA gde sve pise u propozicijama, postoji access list i list of participents, pa proverite.
pre 12 godina
Ne daj Boze da se sretnemo sa njima,ima da nas napune kao papriku!
pre 12 godina
Po ovim protivnicima bi covek pomislio da Zvezda igra kvalif. za LS a ne Partizan.
Pa pogledajte vi Zvezdine poslednje protivnike a pogledajte Partizanove...
(ja, 19. maj 2011 15:10)
pa kad igrate evropu jednom u 10 godina.Sta ocekujete...mora jednom i neko jaci da se dobije da bi bilo slabijih u opticaju
pre 12 godina
auu pa normalno da je teze uci u ls,jer je taj tim prvo morao da posle 38 kola bude najbolji u svojoj ligi!a sto se tice protivnika,najjaci klubovi evrope igraju ligu sampiona,dok le niko ne prati..kvalifikacije su druga prica!
pre 12 godina
Tacmo je da su mnogo vece sanse da ce Partizan uci u LS nego Zvezda u LE jer su laksi protivnici u kvalifikacijama za LE ali to je samo zato jer je Zvezda medju nepovlascenim ekipama jer vec dugi niz godina ne osvaja mnogo bodova i tako im je koeficijent slab i ja mislim da bi Partizan kada bi igrao kvalifikacije za LE izbegao ove jace klubove upravo zbog boljeg koeficijenta. Ko misli da sam realan neka stisne preporucujem :D a ko ne suprotno
pre 12 godina
U eSrbiji trenutno traje rat izmedju eSrbije i eHrvatske, izmedju eBiH, eRS i eCrne Gore kao i mnogi drugi ratovi u eSvetu, učestvujte i vi registracijom na link: http://www.erepublik.com/en/referrer/MojFamilija
Unapred hvala!!! :)
Ucestvujte u elektronskom ratu, vreme je da se prekinu pravi ratovi u nasem svetu:)
pre 12 godina
Vule
England: 3 CL-Plätze/1 CL-Quali/2 EL
Spanien: 3/1/3
Italien: 3/1/3
Deutschland: 2/1/2
Frankreich: 2/1/2
Russland: 2/1/2
Ukraine: 1/1/3
Rumänien: 1/1/3
Portugal: 1/1/3
Niederlande: 1/1/2
Türkei: 1/1/2
Griechenland: 1/1/2
Schweiz: 0/2/2
Belgien: 0/2/2
Dänemark: 0/2/2
Schottland: 0/1/2
Bulgarien:0/1/2
Tschechien:0/1/2
Österreich:0/1/2
Israel:0/1/2
Zypern:0/1/2
Norwegen:0/1/2
Slowakei:0/1/2
Schweden:0/1/2
Serbien:0/1/2
Polen:0/1/2
Kroatien:0/1/2
Weißrussland:0/1/2
Irland:0/1/2
Finnland:0/1/2
Bosnien-Herzigowina:0/1/2
Litauen:0/1/2
Lettland:0/1/2
Moldawien:0/1/2
Slowenien:0/1/2
Ungarn:0/1/2
Georgien:0/1/2
Aserbaidschan:0/1/2
Island:0/1/2
Mazedonien:0/1/2
Liechtenstein:0/1/2
Kasachstan:0/1/2
Estland:0/1/2
Albanien:0/1/2
Armenien:0/1/2
wales:0/1/2
Montenegro:0/1/2
Färöer:0/1/2
Nordirland:0/1/2
Luxemburg:0/1/2
Andorra:0/1/2
Malta:0/1/2
San Marino:0/1/2
Uz njih dolaze nekoliko pobednika kupa u LE
pre 12 godina
A sta ako neko od ovih slabijih timova prodje u 4.kolo za ls,mozda Partizan predje u nosioce.
pre 12 godina
"Seviljom, Romom, Totenhemom, PSV-om, Atletiko Madridom, Sportingom, Bragom, Šalkeom, moskovskim Spartakom, Seltikom, Bešiktašom....."
Ko Partizanova grupa u LS, i teze, zato cemo verovatno proci isto kao i oni tj za izzivljavanje. Nek nam je Bog u pomoci... Samo hrabro!
pre 12 godina
vidite delije sve je to logicno...uvek jace ekipe igraju sa slabijima...tako da nebi trebalo da vas cudi to sto partizan ima lakse protivnike...
pre 12 godina
A jeste se uplašili Dinama,možda ovaj put budemo blaži,pa podijelimo tu peticu,tri vam damo u Beogradu,dva u Zagrebu!:-)
pre 12 godina
Eto, sad je svima jasno zašto Tole navlači da Partizan uzme titulu. Lakše ući u LŠ nego u LE. Plus veća zarada, plus veća cena igrača...
pre 12 godina
Da li neko moze da mi objasni zasto bi Dinamo bio nosilac a Partizan ne? Dinamo nije igrao u Ligi sampiona odavno, a Partizan jeste. Sta jos tu ulazi u kalkulacije? Ovo uopste nije provokativno pitanje - jednostavno ne znam. Hvala.
pre 12 godina
Nisam znao da imamo samo dva predstavnika Evropi.
pre 12 godina
informacije
Ti se prvo malo informisi,uvek su Skoti imali dva predstavnika u lS,jedan je isao direktno,dok je drugi isao kroz kvalifikacije...
pre 12 godina
Trifke je danas opeyt dao 2 gola to je ukupno 7 gol u prvenstvu i 3 gol u ligi sampiona Azije NAPRED TRIFKE samo gazi
pre 12 godina
Postalo je iritantno da navijaci Zvezde pisu da je teze uci u Ligu Evrope nego u Ligu Sampiona.. Da, teze je ako imate koeficijent kluba koji tri godine ne igra Evropu.. Da Zvezda ide u kvalifikacije za Ligu sampiona verovatno bi vec u trecem kolu bila nepovlascna. Partizan bi sasvim sigurno u poslednjem kolu kvalifikacija za Ligu Evrope bio povlascen, dakle imao mnogo lakse protivnike (od ovih koju Zvezdu ocekuju)..
E, a to vam nije namestio Tole, vec vi sami konstatnim neuspesima u kvalifikacijama za Ligu Evrope!
pre 12 godina
Musema LS na JNA i ove godine !!! NAPRED PARTIZAN !!!
pre 12 godina
Poslednjih godina je jednostavno lakse kvalifikovati se u ligu evrope nego u ligu sampiona!! Sistem treba da se menja!
pre 12 godina
Prvo se informisite pre nego sto pisete gluposti ovde u komentarima..Rendzers ne ide direktno u Ligu Sampiona kao sto ovde pisete vec igra kvalifikacije dok Seltik i Harts igraju LE..Bazel ce (ako odbrani titulu sampiona Svajarske) imati direktan plasman u Ligu Sampiona jer sampion Svajcarske ima zagarantovanu grupnu fazu.Pozdrav
pre 12 godina
ovo ispade da je 10 puta teze uci u ligu evrope nego u ligu sampiona!!! a posle mi se charno bijelo fale kako su oni usli!!! :))))) ma dajte ljudi samo pogledajte timove s kojima ko igra u kom krugi kvalifikacija uzas!!!
pre 12 godina
Od pre dve godine kada je izmenjen sistem kvalifikacija, daleko lakši put ima prvak Srbije u odnosu na ostale ekipe. Čak i sam prolazak trećeg kruga kvalifikacija za Ligu Šampiona donosi plasman u Ligu Evrope u slučaju da se izgubi u 4. krugu kvalifikacija za Ligu Šampiona. Sa druge strane, čak i da se neki naš klub plasira u 4. kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, tu ga čekaju praktično nepremostive prepreke (I PARTZAN JE NEPOVLAŠĆEN U 4.kolu kvalifikacija za Ligu Šampiona, a tek bi bio nepovlašćen u 4. kolu kvalifikacija za Ligu Evrope). Sve u svemu, samo prvak Srbije ima realnu šansu da se plasira u Ligu Šampiona ili Ligu Evrope. Zato je titula od pre dve godine postala praktično imperativ.
pre 12 godina
Partizan nece igrati u Zagrebu jer Dinamo kao i prethodnih godina nece stici do poslednjeg kola
pre 12 godina
Skotska nema direktnog ucesnika u Ligi sampiona, vec samo jedno mjesto u kvalifikacijama. Rendzersi ce igrati od trece runde. Seltik i Harts igraju kvalifikacije za Ligu Evrope.
pre 12 godina
Ima gresaka u tekstu. Kopenhagen ce igrati kvalifikacije u jacoj grupi.
Evo trenutne liste najjacih liga http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2012.html
od 14. mesta, sve prvoplasirane ekipe igraju u kvalifikacijama sa nama.
Danska je 12., i prvak te zemlje Kopenhagen igra tamo gde su ekipe iz jacih liga.
Znaci: Rendzers, Bazel, Makabi, Bate, Dinamo, Rozenborg su ispred Partizana
Dinamo bi trebalo biti nosilac, ukoliko Salzburg ne osvoji titulu. 2 kola pre kraja, 1 bod manje ima od lidera
pre 12 godina
1. Rendzers ide direktno u LS, jer je prvi u svom prvenstvu
2. Seltik igra kvalifikacije, ali se ne moze sastati sa PARTIZANOM jer oni igraju kvalifikacije sa NEsampionima
3. kvalifikacije su podeljene na sampione i nesampione
drugi put se malo informisite!
p.s. mislim i da je PFC nosioc u zadnjem kolu, ali se to jos ne zna!
pre 12 godina
@Pa sto niste bili sampioni kad je lakse? Na pratilje svako silji...
(Dala baba banku..., 19. maj 2011 15:42)
да ли је могуће да стварно то питаш?
pre 12 godina
Od pre dve godine kada je izmenjen sistem kvalifikacija, daleko lakši put ima prvak Srbije u odnosu na ostale ekipe. Čak i sam prolazak trećeg kruga kvalifikacija za Ligu Šampiona donosi plasman u Ligu Evrope u slučaju da se izgubi u 4. krugu kvalifikacija za Ligu Šampiona. Sa druge strane, čak i da se neki naš klub plasira u 4. kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, tu ga čekaju praktično nepremostive prepreke (i Partizan je nepovlašćen u 4.kolu kvalifikacija za Ligu Šampiona, a tek bi bio nepovlašćen u 4. kolu kvalifikacija za Ligu Evrope). Sve u svemu, samo prvak Srbije ima realnu šansu da se plasira u Ligu Šampiona ili Ligu Evrope. Zato je titula od pre dve godine postala praktično imperativ.
pre 12 godina
iz kog razloga se potencira ova tema? zasto je susret Dinama i Partizana drugaciji od susreta Partizana i Anderlekta? mislim o fudbalu se prica, jel da?
pre 12 godina
za dinamo i partizan ok,ali hajduk i zvezda ne mogu nikako da se sretnu,zato sto imaju skoro slican koeficijent (zvezda 8 a hajduk 6,5 ,tako nesto).jer i zvezda i hajduk ce biti nosioci u 3.kolu,a u 4.ce biti nenosioci,jer je npr prosle godine granica za nosioce i nenosioce bila 11,5. jedino ako ispadne nekih 5-6 nosioca u 3.kolu ,e tek tad zvezda moze se nada da bude nosioc.licno misljenje da ce hajduk ispasti vec u prvoj utakmici
pre 12 godina
Па ми смо се већ једном квалификовали у тај новоформирани куп Уефа. А то, што вас чекају јаки противници у 4. претколу, је ваша кривица што сте дозволили да вам клуб толико падне на међународној листи. Да Партизан игра у тим квал. за лигу Уефе био би у друштву Севиље, Тотенхема итд. и чекао би клубове попут Звезде, Хајдука из Сплита, Јаблонеца и сл. Наравно да ће бити тешко кад ни сами не знате кад сте задњи пут освојили неки бод за српски фудбал. А смејали сте се нули у групи, а?
pre 12 godina
Do prmene sistema kvalifikacija ulazak u LS je bio san za nase timove, a sada ce to postati LE.... ne verovatno koliko tezi rivali se dobijaju u kvalifikacijama za LE nego za LS...
pre 12 godina
komsije,da ste imali neke rezultate u Evropi poslednjih godina,bili biste povlasceni i izbegli bi te jake timove u poslednjem kolu.mada,daleko smo otisli,prvo prodjite prvo kolo pa cemo lako za dalje:)
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
(a, 19. maj 2011 15:07) Pa vama i Vojvodini jeste zato sto niste godinama uzeli ni jedan bod za koeficijent pa ste u 4. kolu pali u nepovlascene timove za to ste sami krivi.
pre 12 godina
Zvezdasi, vi usvtari hocete da kazete da je lakse uci u LS nego pobediti Partizan u derbiju?
pre 12 godina
Pa teze je vama da udjete jer ste NEpovlasceni i u tom slucaju dobijate jace klubove...U slucaju da Partizan igra LE bio bi povlascen zbog bodova koje je osvajao...Da ste i vi osvajali kao sto je Stanojevic rekao i vi bi bili povlasceni...
pre 12 godina
Stavili ste STARI grb FK Crvena zvezda!
Novi je isti kao originalni - izbačena je plava boja!
Nije valjda toliko teško uređivati sajt?
pre 12 godina
Možda je slučajno, ali ova tri grba desno mnogo liče :)
pre 12 godina
Imam dve stvari da kazem simpatizerima zvezde
1.u pravu ste nama je laksi put ali budite prvi pa ce i vama biti isto tako lako.
2.iskreno zvezda u zadnje vreme igra lep napadacki fudbal(lepsi nego mi)ali upozorenje da tako nece moci da se igra protiv totinhema,sevilje itd.jer pogkedajte koliko je rad imao kontri na marakani.
pre 12 godina
komsije,da ste imali neke rezultate u Evropi poslednjih godina,bili biste povlasceni i izbegli bi te jake timove u poslednjem kolu.mada,daleko smo otisli,prvo prodjite prvo kolo pa cemo lako za dalje:)
pre 12 godina
'Zvezda već godinama nema uspeha u evropskim kupovima, eliminisana je u ranim fazama kvalifikacija za Ligu Evrope/Kup UEFA'
eto kako je kad ne moze da se namesta,posle partizan i tole krivi...
pre 12 godina
Partizan ukoliko prodje trece kolo kvalifikacija ide direktno u Ligu Evrope ukoliko ispadne u poslednjoj plej-of rundi. Sa druge strane ako ispadne u trecoj rundi kvalifikacija onda ce ucestvovati u poslednjem kolu kvalifikacija za ulazak u Ligu Evrope.
pre 12 godina
Ja razumem da je neko pristrasan, ali ne i nepismen... Sta se cudite za LE, pa naravno da je u vasem slucaju teze uci u grupe kada ste redovno godinama ispadali u pretkvalifikacijama pa vam je koef. 0 (NULA). Pa kada opet ispadnete mozete da kukate i sledece sezone!!
pre 12 godina
Zato je partizan sve cinio da zaobidje kvalifikacije lige evrope. Ispada 10 puta teze uci u LE nego u LS.
Nego, sta bi sa kaznama za nacionalnu netrpeljivost, nesto ste se svi ucutali po tom pitanju?
pre 12 godina
Ma zvezda kada bi prosla prvo koli bilo bi lepo. Ali tesko..
pre 12 godina
Smejali su se grobari Zvezdi za Apoel pa su ga sledece godine izvukli i ispaLI OD NJIH... Smejali su se se i za Slovan a imam osecaj da ce partizan izvuci u trecem kolu Slovan i ispasti od njih. Dalje, TEZE JE UCI U LIGU EVROPE NEGO U LIGU SAMPIONA ! U poslednjem kolu kvalifikacija za LS partizan moze da dobije Dinamo ili kopenhagen, dok Zvezda ili Vojvodina najverovatnije idu na Sevilju, Atletiko M, Bragu, Spartak... neverovatno ali istinito
pre 12 godina
dal je lakse uci u LE neg LS ili obrnuto to uopste nije bitno.ono sto je bitno da su nasi timovi dotakli dno dna,ako prodju jednu rundu ili dve bice pravi uspeh jer po slabosti nase lige i igri uopste mi nismo ni za africku LS i LAfrike.a ne zaboravite i to da nasi nemaju para da plate sudije i namestaju utakmice u evro takmicenjima.
pre 12 godina
Znači Dinamo ako sad ne uđe u LŠ neće nikad! Što reče neko ispod, lakše ući u LŠ nego u LE...
pre 12 godina
Bila bi katastrofa da idemo na Dinamo,ne zato sto je jak,vec zato sto bi i jedni i drugi ispali zbog profesionalnih navijaca...
Ali prvo da mi prodjemo 2. i 3. kolo..
pre 12 godina
Sve se to radi planski i smisljeno,samo da fudbal pobedi.
pre 12 godina
Prvo - kako znate od kog kola će Zvezda da igra, kada se ne zna ni da li će biti druga na tabeli? Tri boda više od Vojvodine, i gostovanje u Novom Sadu, a u slučaju pobede domaćina zbog boljeg skora Voša će biti druga. Osim ako vam Tole već nije najavio da će se Vojvodini bodovi oduzeti?
Drugo - lepo da ste uopšte u jednoj rečenici spomenuli FK Vojvodina, a za FK Rad ni toliko. Nastavljate sa ignorisanjem svega što nije sa Topčidera...
I hajde molim vas JEDNOM da mi objavite komentar u kome kritikujem oba blizanca, pošto sam dosad zaključio da je politika sajta da može da se kritikuje jedan, svejedno koji, ali oba...pa to je već protivustavno, šta?
pre 12 godina
nemojte opet molim vas da nam brukaju zemlju....0-5 ko se ne seca...a da, vi grobari ne pratite istoriju, vi dominirate!!!
pre 12 godina
za LS treba biti PRVAK svoje zemlje!
sve ostalo su prazne price. LE igraju ekipe koje su 3,4,5 pa 6 u svojim prvenstvima, kao i prvaci ne uspeju da udju u LS.
Definitivno LE je drugorazredno takmicenje koje igraju oni koji ne mogu da budu prvaci svoje zemlje.
pre 12 godina
Po ovim protivnicima bi covek pomislio da Zvezda igra kvalif. za LS a ne Partizan.
Pa pogledajte vi Zvezdine poslednje protivnike a pogledajte Partizanove...
pre 12 godina
Da li ovo znaci da ako partizan, recimo ispadne u trecem kolu kvalifikacija od Genka ili Liteksa ide u ligu evrope u 4 kolo kvalifikacija pa je moguc susret sa Zvezdom ili Vojvodinom???
pre 12 godina
Auuu. Ovde sve oni što su vam davali po 5 kom. Biće opet petarde na leto! samo vi nastavite da kradete titule i kupove.
pre 12 godina
Nije fer, groblje u tom slucaju igra obe utakmice kod kuce.
pre 12 godina
lagano ce partizani da ispadnu u 3 pretkolu
pre 12 godina
Greska u naslovu,nije vise zvezda,to sto je ostalo zove se NOVI FOSILI (Bari).
pre 12 godina
Kvalifikacije za LS su namerno tako i koncipirane, da bi vise razlicitih klubova imalo lepu sansu da dodje do grupne faze i tako osvoji ne tako zanemarljivu sumu novca. Cinjenica je da su kvalifikacije za LE teze, ali je to iz razloga koji sam gore naveo...
pre 12 godina
Jeste teze ali samo u vasem slucaju,jer vam je klubski koeficijent slab,zbog svih losih izdanja Zvezde u evropi,minulih godina.Da Partizan igra kvalifikacije,bio bi nosilac do poslednjeg kola i imao bi protivnika iz slabije grupe u kojoj ste i vi a on bi bio sa PSV-om i ko je vec tu...
pre 12 godina
Sa druge strane, u nižem rangu evropskog klupskog takmičenja Crvenoj zvezdi bi mogli da se namere splitski timovi, Hajduk i Split.
eto...
pre 12 godina
Baci hajduk da se igramoooo igramooo igramooooo!!!
pre 12 godina
Ispravite me ako gresim,Seltik igra kvalifikacije za LS,do je Rezdzers direktno usao...
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
pre 12 godina
Kvalifikacije za LS su lakse zato sto je uvedena staza prvaka i staza neprvaka pa spanci italijani englezi i dr. moraju da se kolju medjusobno sto je dobro za naseg prvaka, nadam se da ce ostati isti sistem i dogodine.
pre 12 godina
Odlično! Bar jedan od ova dva duela bi osigurao da se i srpski i hrvatski savez izbace iz svih evropskih takmičenja na nekih 5 godina. To bi "region" prizvalo pameti. Druge nema. Ne mogu da gledam ni ove naše (srpske) kriminalce, a dovoljno vidim i hrvatske "prijepore" i cirkusante, Mamića, Štimca, onog sa kapom sa "U" itd. Milina.
pre 12 godina
Ove godine Mogren Budva ulazi u Ligu Sampiona. Pretpostavljam da mnogi ne znaju igracki sastav ovog tima pe evo da pomenem neke igrace: Grbic,Nuhi,Predrag Randjelovic,Djokaj,Matic,Batak...
pre 12 godina
A ja naivan mislio da u kvalifikacije idu jos neki nasi klubovi kad ono samo Zvezda i Partizan.
pre 12 godina
Realno, DUPLO je teze plasirati se u LE, nego u LS. Pogledajte samo imena klubova u 4. kolu....Ali, mi ne treba da brinemo. Zvezdu su u prethodnih par godina vodili Dostanic i slicni, nismo imali kondicionog trenera, budzet za pojacanja, sve je to bilo neozbiljno! Sada imamo sve to, + tu je Robi, koji forsira potpuno drugaciji stil od Bata Djorinih trenera. Uz par dobrih pojacanja i malo srece (Da se izbegne Sevilja i jos par najjacih) Zvezda moze u grupe, a mozda i dalje....
pre 12 godina
Ma ja samo da primetim,kad ce vec jednom taj Mogren u Ligu Sampiona , ko sto su im obecavali ;p Evo vec par godina prodje od tad ;p
pre 12 godina
Ljudi jeli ovo zvezda igra ligu sampiona ili partizan.
pre 12 godina
Greska u naslovu,nije vise zvezda,to sto je ostalo zove se NOVI FOSILI (Bari).
pre 12 godina
Izbacice ih Jablonec sledece sezone, pa ce se opet pricati kako je to neka ozbiljna i jaka ekipa i kako je teze uci u LE nego u LS...
pre 12 godina
Platini je oskrnavio LS, za nekoliko godina LE ce biti jace takmicenje
pre 12 godina
Pa sto niste bili sampioni kad je lakse? Na pratilje svako silji...
pre 12 godina
Sto se Partizana tice, samo da izbegne Kopenhagen. Prosle godina smo izvukli ubedljivo najjacu mogucu ekipu u zrebu, pa bi stvarno bilo vreme da nas sreca malo pogleda. Sa ostialim ekipama se moze igrati.
pre 12 godina
pa sto vi onda nikad niste usli? O.o
pre 12 godina
Pojela maca Zvedine bodove u evropi:(
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
pre 12 godina
Po ovim protivnicima bi covek pomislio da Zvezda igra kvalif. za LS a ne Partizan.
Pa pogledajte vi Zvezdine poslednje protivnike a pogledajte Partizanove...
pre 12 godina
Ljudi jeli ovo zvezda igra ligu sampiona ili partizan.
pre 12 godina
Smejali su se grobari Zvezdi za Apoel pa su ga sledece godine izvukli i ispaLI OD NJIH... Smejali su se se i za Slovan a imam osecaj da ce partizan izvuci u trecem kolu Slovan i ispasti od njih. Dalje, TEZE JE UCI U LIGU EVROPE NEGO U LIGU SAMPIONA ! U poslednjem kolu kvalifikacija za LS partizan moze da dobije Dinamo ili kopenhagen, dok Zvezda ili Vojvodina najverovatnije idu na Sevilju, Atletiko M, Bragu, Spartak... neverovatno ali istinito
pre 12 godina
Prvo - kako znate od kog kola će Zvezda da igra, kada se ne zna ni da li će biti druga na tabeli? Tri boda više od Vojvodine, i gostovanje u Novom Sadu, a u slučaju pobede domaćina zbog boljeg skora Voša će biti druga. Osim ako vam Tole već nije najavio da će se Vojvodini bodovi oduzeti?
Drugo - lepo da ste uopšte u jednoj rečenici spomenuli FK Vojvodina, a za FK Rad ni toliko. Nastavljate sa ignorisanjem svega što nije sa Topčidera...
I hajde molim vas JEDNOM da mi objavite komentar u kome kritikujem oba blizanca, pošto sam dosad zaključio da je politika sajta da može da se kritikuje jedan, svejedno koji, ali oba...pa to je već protivustavno, šta?
pre 12 godina
Realno, DUPLO je teze plasirati se u LE, nego u LS. Pogledajte samo imena klubova u 4. kolu....Ali, mi ne treba da brinemo. Zvezdu su u prethodnih par godina vodili Dostanic i slicni, nismo imali kondicionog trenera, budzet za pojacanja, sve je to bilo neozbiljno! Sada imamo sve to, + tu je Robi, koji forsira potpuno drugaciji stil od Bata Djorinih trenera. Uz par dobrih pojacanja i malo srece (Da se izbegne Sevilja i jos par najjacih) Zvezda moze u grupe, a mozda i dalje....
pre 12 godina
Nije fer, groblje u tom slucaju igra obe utakmice kod kuce.
pre 12 godina
Bila bi katastrofa da idemo na Dinamo,ne zato sto je jak,vec zato sto bi i jedni i drugi ispali zbog profesionalnih navijaca...
Ali prvo da mi prodjemo 2. i 3. kolo..
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
(a, 19. maj 2011 15:07) Pa vama i Vojvodini jeste zato sto niste godinama uzeli ni jedan bod za koeficijent pa ste u 4. kolu pali u nepovlascene timove za to ste sami krivi.
pre 12 godina
Greska u naslovu,nije vise zvezda,to sto je ostalo zove se NOVI FOSILI (Bari).
pre 12 godina
A ja naivan mislio da u kvalifikacije idu jos neki nasi klubovi kad ono samo Zvezda i Partizan.
pre 12 godina
nemojte opet molim vas da nam brukaju zemlju....0-5 ko se ne seca...a da, vi grobari ne pratite istoriju, vi dominirate!!!
pre 12 godina
Па ми смо се већ једном квалификовали у тај новоформирани куп Уефа. А то, што вас чекају јаки противници у 4. претколу, је ваша кривица што сте дозволили да вам клуб толико падне на међународној листи. Да Партизан игра у тим квал. за лигу Уефе био би у друштву Севиље, Тотенхема итд. и чекао би клубове попут Звезде, Хајдука из Сплита, Јаблонеца и сл. Наравно да ће бити тешко кад ни сами не знате кад сте задњи пут освојили неки бод за српски фудбал. А смејали сте се нули у групи, а?
pre 12 godina
Sto se Partizana tice, samo da izbegne Kopenhagen. Prosle godina smo izvukli ubedljivo najjacu mogucu ekipu u zrebu, pa bi stvarno bilo vreme da nas sreca malo pogleda. Sa ostialim ekipama se moze igrati.
pre 12 godina
Jeste teze ali samo u vasem slucaju,jer vam je klubski koeficijent slab,zbog svih losih izdanja Zvezde u evropi,minulih godina.Da Partizan igra kvalifikacije,bio bi nosilac do poslednjeg kola i imao bi protivnika iz slabije grupe u kojoj ste i vi a on bi bio sa PSV-om i ko je vec tu...
pre 12 godina
Greska u naslovu,nije vise zvezda,to sto je ostalo zove se NOVI FOSILI (Bari).
pre 12 godina
Od pre dve godine kada je izmenjen sistem kvalifikacija, daleko lakši put ima prvak Srbije u odnosu na ostale ekipe. Čak i sam prolazak trećeg kruga kvalifikacija za Ligu Šampiona donosi plasman u Ligu Evrope u slučaju da se izgubi u 4. krugu kvalifikacija za Ligu Šampiona. Sa druge strane, čak i da se neki naš klub plasira u 4. kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, tu ga čekaju praktično nepremostive prepreke (I PARTZAN JE NEPOVLAŠĆEN U 4.kolu kvalifikacija za Ligu Šampiona, a tek bi bio nepovlašćen u 4. kolu kvalifikacija za Ligu Evrope). Sve u svemu, samo prvak Srbije ima realnu šansu da se plasira u Ligu Šampiona ili Ligu Evrope. Zato je titula od pre dve godine postala praktično imperativ.
pre 12 godina
Auuu. Ovde sve oni što su vam davali po 5 kom. Biće opet petarde na leto! samo vi nastavite da kradete titule i kupove.
pre 12 godina
komsije,da ste imali neke rezultate u Evropi poslednjih godina,bili biste povlasceni i izbegli bi te jake timove u poslednjem kolu.mada,daleko smo otisli,prvo prodjite prvo kolo pa cemo lako za dalje:)
pre 12 godina
Izbacice ih Jablonec sledece sezone, pa ce se opet pricati kako je to neka ozbiljna i jaka ekipa i kako je teze uci u LE nego u LS...
pre 12 godina
Zvezdasi, vi usvtari hocete da kazete da je lakse uci u LS nego pobediti Partizan u derbiju?
pre 12 godina
Znači Dinamo ako sad ne uđe u LŠ neće nikad! Što reče neko ispod, lakše ući u LŠ nego u LE...
pre 12 godina
Sve se to radi planski i smisljeno,samo da fudbal pobedi.
pre 12 godina
Pojela maca Zvedine bodove u evropi:(
pre 12 godina
Partizan nece igrati u Zagrebu jer Dinamo kao i prethodnih godina nece stici do poslednjeg kola
pre 12 godina
Kvalifikacije za LS su lakse zato sto je uvedena staza prvaka i staza neprvaka pa spanci italijani englezi i dr. moraju da se kolju medjusobno sto je dobro za naseg prvaka, nadam se da ce ostati isti sistem i dogodine.
pre 12 godina
Zato je partizan sve cinio da zaobidje kvalifikacije lige evrope. Ispada 10 puta teze uci u LE nego u LS.
Nego, sta bi sa kaznama za nacionalnu netrpeljivost, nesto ste se svi ucutali po tom pitanju?
pre 12 godina
Ja razumem da je neko pristrasan, ali ne i nepismen... Sta se cudite za LE, pa naravno da je u vasem slucaju teze uci u grupe kada ste redovno godinama ispadali u pretkvalifikacijama pa vam je koef. 0 (NULA). Pa kada opet ispadnete mozete da kukate i sledece sezone!!
pre 12 godina
'Zvezda već godinama nema uspeha u evropskim kupovima, eliminisana je u ranim fazama kvalifikacija za Ligu Evrope/Kup UEFA'
eto kako je kad ne moze da se namesta,posle partizan i tole krivi...
pre 12 godina
lagano ce partizani da ispadnu u 3 pretkolu
pre 12 godina
iz kog razloga se potencira ova tema? zasto je susret Dinama i Partizana drugaciji od susreta Partizana i Anderlekta? mislim o fudbalu se prica, jel da?
pre 12 godina
Sa druge strane, u nižem rangu evropskog klupskog takmičenja Crvenoj zvezdi bi mogli da se namere splitski timovi, Hajduk i Split.
eto...
pre 12 godina
komsije,da ste imali neke rezultate u Evropi poslednjih godina,bili biste povlasceni i izbegli bi te jake timove u poslednjem kolu.mada,daleko smo otisli,prvo prodjite prvo kolo pa cemo lako za dalje:)
pre 12 godina
Ma zvezda kada bi prosla prvo koli bilo bi lepo. Ali tesko..
pre 12 godina
Bilo bi veoma lepo da nas obavestite i ko su moguci protivnici Vojvodine i Rada ili oni mozda ne igraju u istoj ligi (drzavi) sa blizancima a mozda mislite i da su manje vazni od timova sa Topcidera?!!
pre 12 godina
Partizan ukoliko prodje trece kolo kvalifikacija ide direktno u Ligu Evrope ukoliko ispadne u poslednjoj plej-of rundi. Sa druge strane ako ispadne u trecoj rundi kvalifikacija onda ce ucestvovati u poslednjem kolu kvalifikacija za ulazak u Ligu Evrope.
pre 12 godina
za LS treba biti PRVAK svoje zemlje!
sve ostalo su prazne price. LE igraju ekipe koje su 3,4,5 pa 6 u svojim prvenstvima, kao i prvaci ne uspeju da udju u LS.
Definitivno LE je drugorazredno takmicenje koje igraju oni koji ne mogu da budu prvaci svoje zemlje.
pre 12 godina
Pa teze je vama da udjete jer ste NEpovlasceni i u tom slucaju dobijate jace klubove...U slucaju da Partizan igra LE bio bi povlascen zbog bodova koje je osvajao...Da ste i vi osvajali kao sto je Stanojevic rekao i vi bi bili povlasceni...
pre 12 godina
Pa sto niste bili sampioni kad je lakse? Na pratilje svako silji...
pre 12 godina
Baci hajduk da se igramoooo igramooo igramooooo!!!
pre 12 godina
Postalo je iritantno da navijaci Zvezde pisu da je teze uci u Ligu Evrope nego u Ligu Sampiona.. Da, teze je ako imate koeficijent kluba koji tri godine ne igra Evropu.. Da Zvezda ide u kvalifikacije za Ligu sampiona verovatno bi vec u trecem kolu bila nepovlascna. Partizan bi sasvim sigurno u poslednjem kolu kvalifikacija za Ligu Evrope bio povlascen, dakle imao mnogo lakse protivnike (od ovih koju Zvezdu ocekuju)..
E, a to vam nije namestio Tole, vec vi sami konstatnim neuspesima u kvalifikacijama za Ligu Evrope!
pre 12 godina
pa sto vi onda nikad niste usli? O.o
pre 12 godina
Musema LS na JNA i ove godine !!! NAPRED PARTIZAN !!!
pre 12 godina
Odlično! Bar jedan od ova dva duela bi osigurao da se i srpski i hrvatski savez izbace iz svih evropskih takmičenja na nekih 5 godina. To bi "region" prizvalo pameti. Druge nema. Ne mogu da gledam ni ove naše (srpske) kriminalce, a dovoljno vidim i hrvatske "prijepore" i cirkusante, Mamića, Štimca, onog sa kapom sa "U" itd. Milina.
pre 12 godina
Imam dve stvari da kazem simpatizerima zvezde
1.u pravu ste nama je laksi put ali budite prvi pa ce i vama biti isto tako lako.
2.iskreno zvezda u zadnje vreme igra lep napadacki fudbal(lepsi nego mi)ali upozorenje da tako nece moci da se igra protiv totinhema,sevilje itd.jer pogkedajte koliko je rad imao kontri na marakani.
pre 12 godina
Kvalifikacije za LS su namerno tako i koncipirane, da bi vise razlicitih klubova imalo lepu sansu da dodje do grupne faze i tako osvoji ne tako zanemarljivu sumu novca. Cinjenica je da su kvalifikacije za LE teze, ali je to iz razloga koji sam gore naveo...
pre 12 godina
@Pa sto niste bili sampioni kad je lakse? Na pratilje svako silji...
(Dala baba banku..., 19. maj 2011 15:42)
да ли је могуће да стварно то питаш?
pre 12 godina
Ma ja samo da primetim,kad ce vec jednom taj Mogren u Ligu Sampiona , ko sto su im obecavali ;p Evo vec par godina prodje od tad ;p
pre 12 godina
1. Rendzers ide direktno u LS, jer je prvi u svom prvenstvu
2. Seltik igra kvalifikacije, ali se ne moze sastati sa PARTIZANOM jer oni igraju kvalifikacije sa NEsampionima
3. kvalifikacije su podeljene na sampione i nesampione
drugi put se malo informisite!
p.s. mislim i da je PFC nosioc u zadnjem kolu, ali se to jos ne zna!
pre 12 godina
Ajde ovako, molim da svi lepo procitaju sta cu napisati, jer tekst nije precizan, a u komentarima ima gomilu dezinformacija.
Prvo)
Postoje dve odvojene linije kvalifikacija - linija prvaka i linija neprvaka (zemlje ciji 2. 3. ili 4. timovi iz liga ucestvuju u LS) sto znaci da se timovi iz razlicitih linija NE SASTAJU u kvalifikacijama. Nama to ide u prilog, jer ne mozemo igrati protiv predstavnika najjacih zemalja.
Drugo)
Koeficijent lige (Srpska liga trenutno 25.) odredjuje iz kog kola krece njen sampion. Dakle, posto smo mi 25. Partizan (ako osvoji) igra od 2. kola kvalifikacija. Prvo kolo igraju samo 6 poslednjeplasiranih liga u Evropi. Hrvatska liga takodje daje predstavnika od 2. kola jer je 27. na listi. U 3. kolu se ukljucuju prvaci samo 3 zemlje (Swi, Bel i Den). NIKO SE NE UKLJUCUJE u 4. KOLU! Vec 4. kolo sluzi kao play-off za ulazak u LS ekipa koje su se tu nasle jer su prosle 3. kolo!
To znaci da Partizan 4. kolu, ako prodje 3. moze naleteti u najgorem slucaju na prvaka Svajcarske, Belgije, Izraela i slicnih liga, sto nije losa opcija uopste. Uostalom, preko belgijskog smo ove godine usli.
Trece)
Koeficijent TIMOVA u odredjenom kolu postavlja sampiona u nadredjen ili podredjen polozaj. To znaci sledece. U 1. kolu igre 6 prvaka. Ona 3 sa boljim koeficijentom ne mogu igrati medjusobno, nego igraju protiv onih sa nizim koeficijentom, BEZ OBZIRA kakav njihova liga ima koeficijent. U 2. kolu ucestvuje 34 prvaka (31 koji se ukljucuje i 3 pobednika iz 1. kola). Tu je recimo Partizan, i ona je u povlascenom polozaju, jer je u onih 17 sa boljim koeficijentom, kao i Dinamo (dakle koeficijent lige ovde ne igra nikakvu ulogu). U 3. kolu igra 17 pobednika i 3 koji se ukljucuju i opet se pravi nova lista od 10 povlascenih. Tu je Partizan idalje sigurno povlascen, a Zvezda posto ima mnogo losiji koeficijent, u ovom krugu sigurno ne bi bila povlascen tim i vec bi tad mogla da igra sa jacim timovima. Takodje tu vec zavisi koje prosao u 3. krug. Moze da se desi da neki tim sa losijim koeficijentom izbaci jaceg u 2. kolu i time otvori mesto nekom drugom timu da bude u podredjenom sesiru.
U 4. kolo se plasira 10 timova i formiraju 5 parova, 5 prvaka sa boljim protiv 5 prvaka sa losijim koeficijentom. E, OVO JE BITNO! Ako ispadne neko od boljie plasiranih od Partizana, Partizan i u ovom krugu moze biti povlascen! Recimo, Bazel, Kopenhagen, Rendzers, Makabi Haifa i jos 2, 3 tima imaju bolji koeficijent, i ako ispadnu ranije, Partizan moze biti povlascen u 4. krugu. Dinamo ima LOSIJI koeficijent i nigde ne moze biti povlascen u odnosu na Partizan!!!
Mislim da sam sve naveo. Ovo su podaci sa sajta UEFA gde sve pise u propozicijama, postoji access list i list of participents, pa proverite.
pre 12 godina
Ispravite me ako gresim,Seltik igra kvalifikacije za LS,do je Rezdzers direktno usao...
pre 12 godina
Možda je slučajno, ali ova tri grba desno mnogo liče :)
pre 12 godina
A jeste se uplašili Dinama,možda ovaj put budemo blaži,pa podijelimo tu peticu,tri vam damo u Beogradu,dva u Zagrebu!:-)
pre 12 godina
Nisam znao da imamo samo dva predstavnika Evropi.
pre 12 godina
Da li neko moze da mi objasni zasto bi Dinamo bio nosilac a Partizan ne? Dinamo nije igrao u Ligi sampiona odavno, a Partizan jeste. Sta jos tu ulazi u kalkulacije? Ovo uopste nije provokativno pitanje - jednostavno ne znam. Hvala.
(PimPong, 19. maj 2011 21:25)
Sinko moj, ja ću ti objasnit. Kakve veze ima što Dinamo nije bio u LŠ? (retorika). Ionako je sa dvije pobjede i remijem u grupi LE osvojio više bodova za koeficijent nego Partizan sa ulaskom u LŠ (pošto nije imao niti jedan bod u skupini).
Dinamo u zadnjih 5 sezona ima koeficijent 20.224, a Partizan ima 15.850. Evo ti link pa vidi:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/trank2011.html
Pozdrav
pre 12 godina
dal je lakse uci u LE neg LS ili obrnuto to uopste nije bitno.ono sto je bitno da su nasi timovi dotakli dno dna,ako prodju jednu rundu ili dve bice pravi uspeh jer po slabosti nase lige i igri uopste mi nismo ni za africku LS i LAfrike.a ne zaboravite i to da nasi nemaju para da plate sudije i namestaju utakmice u evro takmicenjima.
pre 12 godina
Od pre dve godine kada je izmenjen sistem kvalifikacija, daleko lakši put ima prvak Srbije u odnosu na ostale ekipe. Čak i sam prolazak trećeg kruga kvalifikacija za Ligu Šampiona donosi plasman u Ligu Evrope u slučaju da se izgubi u 4. krugu kvalifikacija za Ligu Šampiona. Sa druge strane, čak i da se neki naš klub plasira u 4. kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, tu ga čekaju praktično nepremostive prepreke (i Partizan je nepovlašćen u 4.kolu kvalifikacija za Ligu Šampiona, a tek bi bio nepovlašćen u 4. kolu kvalifikacija za Ligu Evrope). Sve u svemu, samo prvak Srbije ima realnu šansu da se plasira u Ligu Šampiona ili Ligu Evrope. Zato je titula od pre dve godine postala praktično imperativ.
pre 12 godina
a vojvodina i rad ne ucestvuju u kvalifikacijama ili......??
pre 12 godina
Stavili ste STARI grb FK Crvena zvezda!
Novi je isti kao originalni - izbačena je plava boja!
Nije valjda toliko teško uređivati sajt?
pre 12 godina
za dinamo i partizan ok,ali hajduk i zvezda ne mogu nikako da se sretnu,zato sto imaju skoro slican koeficijent (zvezda 8 a hajduk 6,5 ,tako nesto).jer i zvezda i hajduk ce biti nosioci u 3.kolu,a u 4.ce biti nenosioci,jer je npr prosle godine granica za nosioce i nenosioce bila 11,5. jedino ako ispadne nekih 5-6 nosioca u 3.kolu ,e tek tad zvezda moze se nada da bude nosioc.licno misljenje da ce hajduk ispasti vec u prvoj utakmici
pre 12 godina
Eto, sad je svima jasno zašto Tole navlači da Partizan uzme titulu. Lakše ući u LŠ nego u LE. Plus veća zarada, plus veća cena igrača...
pre 12 godina
Tacmo je da su mnogo vece sanse da ce Partizan uci u LS nego Zvezda u LE jer su laksi protivnici u kvalifikacijama za LE ali to je samo zato jer je Zvezda medju nepovlascenim ekipama jer vec dugi niz godina ne osvaja mnogo bodova i tako im je koeficijent slab i ja mislim da bi Partizan kada bi igrao kvalifikacije za LE izbegao ove jace klubove upravo zbog boljeg koeficijenta. Ko misli da sam realan neka stisne preporucujem :D a ko ne suprotno
pre 12 godina
@ PimPong
Nastup u LP je jako mistificiran i neki ljudi stvaraju imidž kao da je to osmo svjetsko čudo samo zato jer je Partizan prošle godine upao. Činjenica je da što se UEFE i koeficijenta tiče, ulazak u LP vrijedi jednako koliko i dvije pobjede u skupini EL. Ništa više od toga.
E sad, koeficijent se računa iz rezultata postignutih u zadnjih 5 godina. Ove sezone Partizan je ulaskom u LP i sa 6 poraza u skupini ostvario koeficijent od 4.7. Dinamo je ulaskom u EL i sa 2 pobjede, 1 remijem i 3 poraza ostvario koeficijent od 5.82. Znači više nego Partizan ulaskom u LP.
Prošle sezone Partizan ušao u EL, 1 pobjeda 5 poraza, koeficijent 2.6. Iste sezone Dinamo također ušao u EL, 2 pobjede 4 poraza, koeficijent 4.6. I tako dalje i tako dalje...
Skoro svake sezone je Dinamo uzeo poneku pobjedu ili remi u skupini EL, dok je Partizan uglavnom samo upisivao poraze. Tako se Dinamov koeficijent pomalo prikupljao i danas iznosi 20.224, dok Partizanov iznosi 15.850. Zato će Dinamo sljedeće sezone vjerojatno biti nositelj, a Partizan neće.
Nadam se da sam dobro objasnio.
pre 12 godina
Prvo se informisite pre nego sto pisete gluposti ovde u komentarima..Rendzers ne ide direktno u Ligu Sampiona kao sto ovde pisete vec igra kvalifikacije dok Seltik i Harts igraju LE..Bazel ce (ako odbrani titulu sampiona Svajarske) imati direktan plasman u Ligu Sampiona jer sampion Svajcarske ima zagarantovanu grupnu fazu.Pozdrav
pre 12 godina
Po ovim protivnicima bi covek pomislio da Zvezda igra kvalif. za LS a ne Partizan.
Pa pogledajte vi Zvezdine poslednje protivnike a pogledajte Partizanove...
(ja, 19. maj 2011 15:10)
pa kad igrate evropu jednom u 10 godina.Sta ocekujete...mora jednom i neko jaci da se dobije da bi bilo slabijih u opticaju
pre 12 godina
vidite delije sve je to logicno...uvek jace ekipe igraju sa slabijima...tako da nebi trebalo da vas cudi to sto partizan ima lakse protivnike...
pre 12 godina
kao prvo: dinamo je nositelj zbog koeficijenta (20,224) a partizan ima oko 15,850.
drugo: iz škotske ide samo jedan klub u kvalifikacije i to rangers u 3. pretkolo (u isti dio kvalifikacija kao i dinamo i partizan.
treće: švicarski, danski i belgijski prvak idu u treće pretkolo u isti dio kvalifikacija kao i DZ i PB, dok drugoplasirani iz tih liga idu u kvalifikacije s klubovima iz najjačih liga.
eo vam lista pa gledajte ak vas zanima:
http://www.uefa.com/news/newsid=1627513.html
----------------
bilo bi super kad bi se i jedni i drugi plasirali u ligu prvaka al sumnjam da ce tako biti.
pre 12 godina
ovo ispade da je 10 puta teze uci u ligu evrope nego u ligu sampiona!!! a posle mi se charno bijelo fale kako su oni usli!!! :))))) ma dajte ljudi samo pogledajte timove s kojima ko igra u kom krugi kvalifikacija uzas!!!
pre 12 godina
Ove godine Mogren Budva ulazi u Ligu Sampiona. Pretpostavljam da mnogi ne znaju igracki sastav ovog tima pe evo da pomenem neke igrace: Grbic,Nuhi,Predrag Randjelovic,Djokaj,Matic,Batak...
pre 12 godina
Skotska nema direktnog ucesnika u Ligi sampiona, vec samo jedno mjesto u kvalifikacijama. Rendzersi ce igrati od trece runde. Seltik i Harts igraju kvalifikacije za Ligu Evrope.
pre 12 godina
bacite nam partizan da se igramooooo igramoooooo
pre 12 godina
Prvenstvo u Srbiji jos uvek nije zavrseno. Tri kola do kraja i tri boda razlike, hajde da prvo vidimo ko ce biti prvak pa da onda pricamo o ligi sampiona.
pre 12 godina
dINAMO dominira!
pre 12 godina
Da li neko moze da mi objasni zasto bi Dinamo bio nosilac a Partizan ne? Dinamo nije igrao u Ligi sampiona odavno, a Partizan jeste. Sta jos tu ulazi u kalkulacije? Ovo uopste nije provokativno pitanje - jednostavno ne znam. Hvala.
pre 12 godina
Tole, bia, cia, vanzemaljci, Fbi, crna magija....ko li se sad umesao ? :D :D
pre 12 godina
Mislim da ne treba da razmisljamo o eventualnom duelu sa hrvatskim klubovima treba da gledamo svoje klubove i u svoje dvoriste ne dizuci stalno neku tenziju,nas neka interesuje nasa liga i nasi klubovi a ZREBANJE ce pokazati ko i sa kime!!!
pre 12 godina
Pa šta??? Pašće i dinamo i hajduk, koliko god da smo nikakvi uvek ćemo biti bolji od njih!!! I to je fakat, duboko verujem da i zvezda i partizan mogu da izbace dinamo i hajduk bez ikakvih problema!!!!!
pre 12 godina
Da li ovo znaci da ako partizan, recimo ispadne u trecem kolu kvalifikacija od Genka ili Liteksa ide u ligu evrope u 4 kolo kvalifikacija pa je moguc susret sa Zvezdom ili Vojvodinom???
pre 12 godina
Platini je oskrnavio LS, za nekoliko godina LE ce biti jace takmicenje
pre 12 godina
Dajte nam bre pevce iz Londona,supu ima da napravimo od njih!!!:)))
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
Ne bih bas rekao...mislim da je bar deset puta lakse ne biti prvak drzave,nego biti...
pre 12 godina
Trifke je danas opeyt dao 2 gola to je ukupno 7 gol u prvenstvu i 3 gol u ligi sampiona Azije NAPRED TRIFKE samo gazi
pre 12 godina
PimPong@ Dinamo će možda biti nositelj u 4. pretkolu (ako Viktoria bude prvak Češke, a Red bull ne bude prvak Austrije), a Partizan ne jer mi imamo bolji klupski koeficijent. Džaba što ste bili u Ligi prvaka, kad niste uzeli nijedan bod. A mislim da ni godinu prije, u Ligi Europe, isto niste uzeli ni bod. Gledaju se rezultati u nekoliko zadnjih godina, te koeficijenti lige i koeficijenti svakog pojedinog kluba. U svakom slučaju, bit će zanimljivo ako se sretnemo.
pre 12 godina
PimPong@ Dinamo će možda biti nositelj u 4. pretkolu (ako Viktoria bude prvak Češke, a Red bull ne bude prvak Austrije), a Partizan ne jer mi imamo bolji klupski koeficijent. Džaba što ste bili u Ligi prvaka, kad niste uzeli nijedan bod. A mislim da ni godinu prije, u Ligi Europe, isto niste uzeli ni bod. Gledaju se rezultati u nekoliko zadnjih godina, te koeficijenti lige i koeficijenti svakog pojedinog kluba. U svakom slučaju, bit će zanimljivo ako se sretnemo.
pre 12 godina
Ne daj Boze da se sretnemo sa njima,ima da nas napune kao papriku!
pre 12 godina
Teže je plasirati se u LE ZATO što ste imali puno uspeha u Evropi u zadnjih 5 godina i imate mnogo bodova da budete povlašćeni!To je odgovor, sad verovatno je Tole kriv što je tako jer je namestio moćni Slovan da vas izbaci prošle godine!!!!!!!!!Komplexan 500mg 3x1 dnevno.
pre 12 godina
Do prmene sistema kvalifikacija ulazak u LS je bio san za nase timove, a sada ce to postati LE.... ne verovatno koliko tezi rivali se dobijaju u kvalifikacijama za LE nego za LS...
pre 12 godina
Ima gresaka u tekstu. Kopenhagen ce igrati kvalifikacije u jacoj grupi.
Evo trenutne liste najjacih liga http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2012.html
od 14. mesta, sve prvoplasirane ekipe igraju u kvalifikacijama sa nama.
Danska je 12., i prvak te zemlje Kopenhagen igra tamo gde su ekipe iz jacih liga.
Znaci: Rendzers, Bazel, Makabi, Bate, Dinamo, Rozenborg su ispred Partizana
Dinamo bi trebalo biti nosilac, ukoliko Salzburg ne osvoji titulu. 2 kola pre kraja, 1 bod manje ima od lidera
pre 12 godina
Mnogo komentara, a zna se od kojih navijaca, tipa lakse je uci u LE nego li u LS. Da, ali zato treba prvo biti prvak.
pre 12 godina
auu pa normalno da je teze uci u ls,jer je taj tim prvo morao da posle 38 kola bude najbolji u svojoj ligi!a sto se tice protivnika,najjaci klubovi evrope igraju ligu sampiona,dok le niko ne prati..kvalifikacije su druga prica!
pre 12 godina
"Seviljom, Romom, Totenhemom, PSV-om, Atletiko Madridom, Sportingom, Bragom, Šalkeom, moskovskim Spartakom, Seltikom, Bešiktašom....."
Ko Partizanova grupa u LS, i teze, zato cemo verovatno proci isto kao i oni tj za izzivljavanje. Nek nam je Bog u pomoci... Samo hrabro!
pre 12 godina
A sta ako neko od ovih slabijih timova prodje u 4.kolo za ls,mozda Partizan predje u nosioce.
pre 12 godina
informacije
Ti se prvo malo informisi,uvek su Skoti imali dva predstavnika u lS,jedan je isao direktno,dok je drugi isao kroz kvalifikacije...
pre 12 godina
U eSrbiji trenutno traje rat izmedju eSrbije i eHrvatske, izmedju eBiH, eRS i eCrne Gore kao i mnogi drugi ratovi u eSvetu, učestvujte i vi registracijom na link: http://www.erepublik.com/en/referrer/MojFamilija
Unapred hvala!!! :)
Ucestvujte u elektronskom ratu, vreme je da se prekinu pravi ratovi u nasem svetu:)
pre 12 godina
Vule
England: 3 CL-Plätze/1 CL-Quali/2 EL
Spanien: 3/1/3
Italien: 3/1/3
Deutschland: 2/1/2
Frankreich: 2/1/2
Russland: 2/1/2
Ukraine: 1/1/3
Rumänien: 1/1/3
Portugal: 1/1/3
Niederlande: 1/1/2
Türkei: 1/1/2
Griechenland: 1/1/2
Schweiz: 0/2/2
Belgien: 0/2/2
Dänemark: 0/2/2
Schottland: 0/1/2
Bulgarien:0/1/2
Tschechien:0/1/2
Österreich:0/1/2
Israel:0/1/2
Zypern:0/1/2
Norwegen:0/1/2
Slowakei:0/1/2
Schweden:0/1/2
Serbien:0/1/2
Polen:0/1/2
Kroatien:0/1/2
Weißrussland:0/1/2
Irland:0/1/2
Finnland:0/1/2
Bosnien-Herzigowina:0/1/2
Litauen:0/1/2
Lettland:0/1/2
Moldawien:0/1/2
Slowenien:0/1/2
Ungarn:0/1/2
Georgien:0/1/2
Aserbaidschan:0/1/2
Island:0/1/2
Mazedonien:0/1/2
Liechtenstein:0/1/2
Kasachstan:0/1/2
Estland:0/1/2
Albanien:0/1/2
Armenien:0/1/2
wales:0/1/2
Montenegro:0/1/2
Färöer:0/1/2
Nordirland:0/1/2
Luxemburg:0/1/2
Andorra:0/1/2
Malta:0/1/2
San Marino:0/1/2
Uz njih dolaze nekoliko pobednika kupa u LE
pre 12 godina
Crvena Zvezda - Vålerenga Fotball. I naravno Vålerenga prolazi dalje. :)
pre 12 godina
Poslednjih godina je jednostavno lakse kvalifikovati se u ligu evrope nego u ligu sampiona!! Sistem treba da se menja!
pre 12 godina
U slucaju,nedaj boze, da se nesto desi u ova 3 poslednja kola, pa zvezda uzme titulu, odmah ce zvezdasi da tvrde suprotno i reci ce da je plasman u LS tezi od plasmana u LE.
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
pre 12 godina
Greska u naslovu,nije vise zvezda,to sto je ostalo zove se NOVI FOSILI (Bari).
pre 12 godina
Smejali su se grobari Zvezdi za Apoel pa su ga sledece godine izvukli i ispaLI OD NJIH... Smejali su se se i za Slovan a imam osecaj da ce partizan izvuci u trecem kolu Slovan i ispasti od njih. Dalje, TEZE JE UCI U LIGU EVROPE NEGO U LIGU SAMPIONA ! U poslednjem kolu kvalifikacija za LS partizan moze da dobije Dinamo ili kopenhagen, dok Zvezda ili Vojvodina najverovatnije idu na Sevilju, Atletiko M, Bragu, Spartak... neverovatno ali istinito
pre 12 godina
Auuu. Ovde sve oni što su vam davali po 5 kom. Biće opet petarde na leto! samo vi nastavite da kradete titule i kupove.
pre 12 godina
Greska u naslovu,nije vise zvezda,to sto je ostalo zove se NOVI FOSILI (Bari).
pre 12 godina
Po ovim protivnicima bi covek pomislio da Zvezda igra kvalif. za LS a ne Partizan.
Pa pogledajte vi Zvezdine poslednje protivnike a pogledajte Partizanove...
pre 12 godina
nemojte opet molim vas da nam brukaju zemlju....0-5 ko se ne seca...a da, vi grobari ne pratite istoriju, vi dominirate!!!
pre 12 godina
Nije fer, groblje u tom slucaju igra obe utakmice kod kuce.
pre 12 godina
Realno, DUPLO je teze plasirati se u LE, nego u LS. Pogledajte samo imena klubova u 4. kolu....Ali, mi ne treba da brinemo. Zvezdu su u prethodnih par godina vodili Dostanic i slicni, nismo imali kondicionog trenera, budzet za pojacanja, sve je to bilo neozbiljno! Sada imamo sve to, + tu je Robi, koji forsira potpuno drugaciji stil od Bata Djorinih trenera. Uz par dobrih pojacanja i malo srece (Da se izbegne Sevilja i jos par najjacih) Zvezda moze u grupe, a mozda i dalje....
pre 12 godina
lagano ce partizani da ispadnu u 3 pretkolu
pre 12 godina
Ljudi jeli ovo zvezda igra ligu sampiona ili partizan.
pre 12 godina
Platini je oskrnavio LS, za nekoliko godina LE ce biti jace takmicenje
pre 12 godina
Sto se Partizana tice, samo da izbegne Kopenhagen. Prosle godina smo izvukli ubedljivo najjacu mogucu ekipu u zrebu, pa bi stvarno bilo vreme da nas sreca malo pogleda. Sa ostialim ekipama se moze igrati.
pre 12 godina
Ove godine Mogren Budva ulazi u Ligu Sampiona. Pretpostavljam da mnogi ne znaju igracki sastav ovog tima pe evo da pomenem neke igrace: Grbic,Nuhi,Predrag Randjelovic,Djokaj,Matic,Batak...
pre 12 godina
@Pa sto niste bili sampioni kad je lakse? Na pratilje svako silji...
(Dala baba banku..., 19. maj 2011 15:42)
да ли је могуће да стварно то питаш?
pre 12 godina
Zato je partizan sve cinio da zaobidje kvalifikacije lige evrope. Ispada 10 puta teze uci u LE nego u LS.
Nego, sta bi sa kaznama za nacionalnu netrpeljivost, nesto ste se svi ucutali po tom pitanju?
pre 12 godina
Izbacice ih Jablonec sledece sezone, pa ce se opet pricati kako je to neka ozbiljna i jaka ekipa i kako je teze uci u LE nego u LS...
pre 12 godina
Znači Dinamo ako sad ne uđe u LŠ neće nikad! Što reče neko ispod, lakše ući u LŠ nego u LE...
pre 12 godina
Da li ovo znaci da ako partizan, recimo ispadne u trecem kolu kvalifikacija od Genka ili Liteksa ide u ligu evrope u 4 kolo kvalifikacija pa je moguc susret sa Zvezdom ili Vojvodinom???
pre 12 godina
ovo ispade da je 10 puta teze uci u ligu evrope nego u ligu sampiona!!! a posle mi se charno bijelo fale kako su oni usli!!! :))))) ma dajte ljudi samo pogledajte timove s kojima ko igra u kom krugi kvalifikacija uzas!!!
pre 12 godina
A jeste se uplašili Dinama,možda ovaj put budemo blaži,pa podijelimo tu peticu,tri vam damo u Beogradu,dva u Zagrebu!:-)
pre 12 godina
Do prmene sistema kvalifikacija ulazak u LS je bio san za nase timove, a sada ce to postati LE.... ne verovatno koliko tezi rivali se dobijaju u kvalifikacijama za LE nego za LS...
pre 12 godina
Poslednjih godina je jednostavno lakse kvalifikovati se u ligu evrope nego u ligu sampiona!! Sistem treba da se menja!
pre 12 godina
dINAMO dominira!
pre 12 godina
Musema LS na JNA i ove godine !!! NAPRED PARTIZAN !!!
pre 12 godina
bacite nam partizan da se igramooooo igramoooooo
pre 12 godina
Možda je slučajno, ali ova tri grba desno mnogo liče :)
pre 12 godina
Prvo - kako znate od kog kola će Zvezda da igra, kada se ne zna ni da li će biti druga na tabeli? Tri boda više od Vojvodine, i gostovanje u Novom Sadu, a u slučaju pobede domaćina zbog boljeg skora Voša će biti druga. Osim ako vam Tole već nije najavio da će se Vojvodini bodovi oduzeti?
Drugo - lepo da ste uopšte u jednoj rečenici spomenuli FK Vojvodina, a za FK Rad ni toliko. Nastavljate sa ignorisanjem svega što nije sa Topčidera...
I hajde molim vas JEDNOM da mi objavite komentar u kome kritikujem oba blizanca, pošto sam dosad zaključio da je politika sajta da može da se kritikuje jedan, svejedno koji, ali oba...pa to je već protivustavno, šta?
pre 12 godina
za LS treba biti PRVAK svoje zemlje!
sve ostalo su prazne price. LE igraju ekipe koje su 3,4,5 pa 6 u svojim prvenstvima, kao i prvaci ne uspeju da udju u LS.
Definitivno LE je drugorazredno takmicenje koje igraju oni koji ne mogu da budu prvaci svoje zemlje.
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
(a, 19. maj 2011 15:07) Pa vama i Vojvodini jeste zato sto niste godinama uzeli ni jedan bod za koeficijent pa ste u 4. kolu pali u nepovlascene timove za to ste sami krivi.
pre 12 godina
Sa druge strane, u nižem rangu evropskog klupskog takmičenja Crvenoj zvezdi bi mogli da se namere splitski timovi, Hajduk i Split.
eto...
pre 12 godina
Па ми смо се већ једном квалификовали у тај новоформирани куп Уефа. А то, што вас чекају јаки противници у 4. претколу, је ваша кривица што сте дозволили да вам клуб толико падне на међународној листи. Да Партизан игра у тим квал. за лигу Уефе био би у друштву Севиље, Тотенхема итд. и чекао би клубове попут Звезде, Хајдука из Сплита, Јаблонеца и сл. Наравно да ће бити тешко кад ни сами не знате кад сте задњи пут освојили неки бод за српски фудбал. А смејали сте се нули у групи, а?
pre 12 godina
U eSrbiji trenutno traje rat izmedju eSrbije i eHrvatske, izmedju eBiH, eRS i eCrne Gore kao i mnogi drugi ratovi u eSvetu, učestvujte i vi registracijom na link: http://www.erepublik.com/en/referrer/MojFamilija
Unapred hvala!!! :)
Ucestvujte u elektronskom ratu, vreme je da se prekinu pravi ratovi u nasem svetu:)
pre 12 godina
Ne daj Boze da se sretnemo sa njima,ima da nas napune kao papriku!
pre 12 godina
1. Rendzers ide direktno u LS, jer je prvi u svom prvenstvu
2. Seltik igra kvalifikacije, ali se ne moze sastati sa PARTIZANOM jer oni igraju kvalifikacije sa NEsampionima
3. kvalifikacije su podeljene na sampione i nesampione
drugi put se malo informisite!
p.s. mislim i da je PFC nosioc u zadnjem kolu, ali se to jos ne zna!
pre 12 godina
Pojela maca Zvedine bodove u evropi:(
pre 12 godina
komsije,da ste imali neke rezultate u Evropi poslednjih godina,bili biste povlasceni i izbegli bi te jake timove u poslednjem kolu.mada,daleko smo otisli,prvo prodjite prvo kolo pa cemo lako za dalje:)
pre 12 godina
Da li neko moze da mi objasni zasto bi Dinamo bio nosilac a Partizan ne? Dinamo nije igrao u Ligi sampiona odavno, a Partizan jeste. Sta jos tu ulazi u kalkulacije? Ovo uopste nije provokativno pitanje - jednostavno ne znam. Hvala.
pre 12 godina
Pa šta??? Pašće i dinamo i hajduk, koliko god da smo nikakvi uvek ćemo biti bolji od njih!!! I to je fakat, duboko verujem da i zvezda i partizan mogu da izbace dinamo i hajduk bez ikakvih problema!!!!!
pre 12 godina
Partizan nece igrati u Zagrebu jer Dinamo kao i prethodnih godina nece stici do poslednjeg kola
pre 12 godina
dal je lakse uci u LE neg LS ili obrnuto to uopste nije bitno.ono sto je bitno da su nasi timovi dotakli dno dna,ako prodju jednu rundu ili dve bice pravi uspeh jer po slabosti nase lige i igri uopste mi nismo ni za africku LS i LAfrike.a ne zaboravite i to da nasi nemaju para da plate sudije i namestaju utakmice u evro takmicenjima.
pre 12 godina
Postalo je iritantno da navijaci Zvezde pisu da je teze uci u Ligu Evrope nego u Ligu Sampiona.. Da, teze je ako imate koeficijent kluba koji tri godine ne igra Evropu.. Da Zvezda ide u kvalifikacije za Ligu sampiona verovatno bi vec u trecem kolu bila nepovlascna. Partizan bi sasvim sigurno u poslednjem kolu kvalifikacija za Ligu Evrope bio povlascen, dakle imao mnogo lakse protivnike (od ovih koju Zvezdu ocekuju)..
E, a to vam nije namestio Tole, vec vi sami konstatnim neuspesima u kvalifikacijama za Ligu Evrope!
pre 12 godina
Eto, sad je svima jasno zašto Tole navlači da Partizan uzme titulu. Lakše ući u LŠ nego u LE. Plus veća zarada, plus veća cena igrača...
pre 12 godina
Pa sto niste bili sampioni kad je lakse? Na pratilje svako silji...
pre 12 godina
Baci hajduk da se igramoooo igramooo igramooooo!!!
pre 12 godina
'Zvezda već godinama nema uspeha u evropskim kupovima, eliminisana je u ranim fazama kvalifikacija za Ligu Evrope/Kup UEFA'
eto kako je kad ne moze da se namesta,posle partizan i tole krivi...
pre 12 godina
Bila bi katastrofa da idemo na Dinamo,ne zato sto je jak,vec zato sto bi i jedni i drugi ispali zbog profesionalnih navijaca...
Ali prvo da mi prodjemo 2. i 3. kolo..
pre 12 godina
komsije,da ste imali neke rezultate u Evropi poslednjih godina,bili biste povlasceni i izbegli bi te jake timove u poslednjem kolu.mada,daleko smo otisli,prvo prodjite prvo kolo pa cemo lako za dalje:)
pre 12 godina
Stavili ste STARI grb FK Crvena zvezda!
Novi je isti kao originalni - izbačena je plava boja!
Nije valjda toliko teško uređivati sajt?
pre 12 godina
Zvezdasi, vi usvtari hocete da kazete da je lakse uci u LS nego pobediti Partizan u derbiju?
pre 12 godina
Po ovim protivnicima bi covek pomislio da Zvezda igra kvalif. za LS a ne Partizan.
Pa pogledajte vi Zvezdine poslednje protivnike a pogledajte Partizanove...
(ja, 19. maj 2011 15:10)
pa kad igrate evropu jednom u 10 godina.Sta ocekujete...mora jednom i neko jaci da se dobije da bi bilo slabijih u opticaju
pre 12 godina
Odlično! Bar jedan od ova dva duela bi osigurao da se i srpski i hrvatski savez izbace iz svih evropskih takmičenja na nekih 5 godina. To bi "region" prizvalo pameti. Druge nema. Ne mogu da gledam ni ove naše (srpske) kriminalce, a dovoljno vidim i hrvatske "prijepore" i cirkusante, Mamića, Štimca, onog sa kapom sa "U" itd. Milina.
pre 12 godina
Ma zvezda kada bi prosla prvo koli bilo bi lepo. Ali tesko..
pre 12 godina
vidite delije sve je to logicno...uvek jace ekipe igraju sa slabijima...tako da nebi trebalo da vas cudi to sto partizan ima lakse protivnike...
pre 12 godina
pa sto vi onda nikad niste usli? O.o
pre 12 godina
iz kog razloga se potencira ova tema? zasto je susret Dinama i Partizana drugaciji od susreta Partizana i Anderlekta? mislim o fudbalu se prica, jel da?
pre 12 godina
Ja razumem da je neko pristrasan, ali ne i nepismen... Sta se cudite za LE, pa naravno da je u vasem slucaju teze uci u grupe kada ste redovno godinama ispadali u pretkvalifikacijama pa vam je koef. 0 (NULA). Pa kada opet ispadnete mozete da kukate i sledece sezone!!
pre 12 godina
Prvenstvo u Srbiji jos uvek nije zavrseno. Tri kola do kraja i tri boda razlike, hajde da prvo vidimo ko ce biti prvak pa da onda pricamo o ligi sampiona.
pre 12 godina
Skotska nema direktnog ucesnika u Ligi sampiona, vec samo jedno mjesto u kvalifikacijama. Rendzersi ce igrati od trece runde. Seltik i Harts igraju kvalifikacije za Ligu Evrope.
pre 12 godina
Ispravite me ako gresim,Seltik igra kvalifikacije za LS,do je Rezdzers direktno usao...
pre 12 godina
Pa teze je vama da udjete jer ste NEpovlasceni i u tom slucaju dobijate jace klubove...U slucaju da Partizan igra LE bio bi povlascen zbog bodova koje je osvajao...Da ste i vi osvajali kao sto je Stanojevic rekao i vi bi bili povlasceni...
pre 12 godina
Od pre dve godine kada je izmenjen sistem kvalifikacija, daleko lakši put ima prvak Srbije u odnosu na ostale ekipe. Čak i sam prolazak trećeg kruga kvalifikacija za Ligu Šampiona donosi plasman u Ligu Evrope u slučaju da se izgubi u 4. krugu kvalifikacija za Ligu Šampiona. Sa druge strane, čak i da se neki naš klub plasira u 4. kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, tu ga čekaju praktično nepremostive prepreke (i Partizan je nepovlašćen u 4.kolu kvalifikacija za Ligu Šampiona, a tek bi bio nepovlašćen u 4. kolu kvalifikacija za Ligu Evrope). Sve u svemu, samo prvak Srbije ima realnu šansu da se plasira u Ligu Šampiona ili Ligu Evrope. Zato je titula od pre dve godine postala praktično imperativ.
pre 12 godina
"Seviljom, Romom, Totenhemom, PSV-om, Atletiko Madridom, Sportingom, Bragom, Šalkeom, moskovskim Spartakom, Seltikom, Bešiktašom....."
Ko Partizanova grupa u LS, i teze, zato cemo verovatno proci isto kao i oni tj za izzivljavanje. Nek nam je Bog u pomoci... Samo hrabro!
pre 12 godina
Ajde ovako, molim da svi lepo procitaju sta cu napisati, jer tekst nije precizan, a u komentarima ima gomilu dezinformacija.
Prvo)
Postoje dve odvojene linije kvalifikacija - linija prvaka i linija neprvaka (zemlje ciji 2. 3. ili 4. timovi iz liga ucestvuju u LS) sto znaci da se timovi iz razlicitih linija NE SASTAJU u kvalifikacijama. Nama to ide u prilog, jer ne mozemo igrati protiv predstavnika najjacih zemalja.
Drugo)
Koeficijent lige (Srpska liga trenutno 25.) odredjuje iz kog kola krece njen sampion. Dakle, posto smo mi 25. Partizan (ako osvoji) igra od 2. kola kvalifikacija. Prvo kolo igraju samo 6 poslednjeplasiranih liga u Evropi. Hrvatska liga takodje daje predstavnika od 2. kola jer je 27. na listi. U 3. kolu se ukljucuju prvaci samo 3 zemlje (Swi, Bel i Den). NIKO SE NE UKLJUCUJE u 4. KOLU! Vec 4. kolo sluzi kao play-off za ulazak u LS ekipa koje su se tu nasle jer su prosle 3. kolo!
To znaci da Partizan 4. kolu, ako prodje 3. moze naleteti u najgorem slucaju na prvaka Svajcarske, Belgije, Izraela i slicnih liga, sto nije losa opcija uopste. Uostalom, preko belgijskog smo ove godine usli.
Trece)
Koeficijent TIMOVA u odredjenom kolu postavlja sampiona u nadredjen ili podredjen polozaj. To znaci sledece. U 1. kolu igre 6 prvaka. Ona 3 sa boljim koeficijentom ne mogu igrati medjusobno, nego igraju protiv onih sa nizim koeficijentom, BEZ OBZIRA kakav njihova liga ima koeficijent. U 2. kolu ucestvuje 34 prvaka (31 koji se ukljucuje i 3 pobednika iz 1. kola). Tu je recimo Partizan, i ona je u povlascenom polozaju, jer je u onih 17 sa boljim koeficijentom, kao i Dinamo (dakle koeficijent lige ovde ne igra nikakvu ulogu). U 3. kolu igra 17 pobednika i 3 koji se ukljucuju i opet se pravi nova lista od 10 povlascenih. Tu je Partizan idalje sigurno povlascen, a Zvezda posto ima mnogo losiji koeficijent, u ovom krugu sigurno ne bi bila povlascen tim i vec bi tad mogla da igra sa jacim timovima. Takodje tu vec zavisi koje prosao u 3. krug. Moze da se desi da neki tim sa losijim koeficijentom izbaci jaceg u 2. kolu i time otvori mesto nekom drugom timu da bude u podredjenom sesiru.
U 4. kolo se plasira 10 timova i formiraju 5 parova, 5 prvaka sa boljim protiv 5 prvaka sa losijim koeficijentom. E, OVO JE BITNO! Ako ispadne neko od boljie plasiranih od Partizana, Partizan i u ovom krugu moze biti povlascen! Recimo, Bazel, Kopenhagen, Rendzers, Makabi Haifa i jos 2, 3 tima imaju bolji koeficijent, i ako ispadnu ranije, Partizan moze biti povlascen u 4. krugu. Dinamo ima LOSIJI koeficijent i nigde ne moze biti povlascen u odnosu na Partizan!!!
Mislim da sam sve naveo. Ovo su podaci sa sajta UEFA gde sve pise u propozicijama, postoji access list i list of participents, pa proverite.
pre 12 godina
Crvena Zvezda - Vålerenga Fotball. I naravno Vålerenga prolazi dalje. :)
pre 12 godina
Jeste teze ali samo u vasem slucaju,jer vam je klubski koeficijent slab,zbog svih losih izdanja Zvezde u evropi,minulih godina.Da Partizan igra kvalifikacije,bio bi nosilac do poslednjeg kola i imao bi protivnika iz slabije grupe u kojoj ste i vi a on bi bio sa PSV-om i ko je vec tu...
pre 12 godina
Od pre dve godine kada je izmenjen sistem kvalifikacija, daleko lakši put ima prvak Srbije u odnosu na ostale ekipe. Čak i sam prolazak trećeg kruga kvalifikacija za Ligu Šampiona donosi plasman u Ligu Evrope u slučaju da se izgubi u 4. krugu kvalifikacija za Ligu Šampiona. Sa druge strane, čak i da se neki naš klub plasira u 4. kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, tu ga čekaju praktično nepremostive prepreke (I PARTZAN JE NEPOVLAŠĆEN U 4.kolu kvalifikacija za Ligu Šampiona, a tek bi bio nepovlašćen u 4. kolu kvalifikacija za Ligu Evrope). Sve u svemu, samo prvak Srbije ima realnu šansu da se plasira u Ligu Šampiona ili Ligu Evrope. Zato je titula od pre dve godine postala praktično imperativ.
pre 12 godina
@ PimPong
Nastup u LP je jako mistificiran i neki ljudi stvaraju imidž kao da je to osmo svjetsko čudo samo zato jer je Partizan prošle godine upao. Činjenica je da što se UEFE i koeficijenta tiče, ulazak u LP vrijedi jednako koliko i dvije pobjede u skupini EL. Ništa više od toga.
E sad, koeficijent se računa iz rezultata postignutih u zadnjih 5 godina. Ove sezone Partizan je ulaskom u LP i sa 6 poraza u skupini ostvario koeficijent od 4.7. Dinamo je ulaskom u EL i sa 2 pobjede, 1 remijem i 3 poraza ostvario koeficijent od 5.82. Znači više nego Partizan ulaskom u LP.
Prošle sezone Partizan ušao u EL, 1 pobjeda 5 poraza, koeficijent 2.6. Iste sezone Dinamo također ušao u EL, 2 pobjede 4 poraza, koeficijent 4.6. I tako dalje i tako dalje...
Skoro svake sezone je Dinamo uzeo poneku pobjedu ili remi u skupini EL, dok je Partizan uglavnom samo upisivao poraze. Tako se Dinamov koeficijent pomalo prikupljao i danas iznosi 20.224, dok Partizanov iznosi 15.850. Zato će Dinamo sljedeće sezone vjerojatno biti nositelj, a Partizan neće.
Nadam se da sam dobro objasnio.
pre 12 godina
A ja naivan mislio da u kvalifikacije idu jos neki nasi klubovi kad ono samo Zvezda i Partizan.
pre 12 godina
Ima gresaka u tekstu. Kopenhagen ce igrati kvalifikacije u jacoj grupi.
Evo trenutne liste najjacih liga http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2012.html
od 14. mesta, sve prvoplasirane ekipe igraju u kvalifikacijama sa nama.
Danska je 12., i prvak te zemlje Kopenhagen igra tamo gde su ekipe iz jacih liga.
Znaci: Rendzers, Bazel, Makabi, Bate, Dinamo, Rozenborg su ispred Partizana
Dinamo bi trebalo biti nosilac, ukoliko Salzburg ne osvoji titulu. 2 kola pre kraja, 1 bod manje ima od lidera
pre 12 godina
Teže je plasirati se u LE ZATO što ste imali puno uspeha u Evropi u zadnjih 5 godina i imate mnogo bodova da budete povlašćeni!To je odgovor, sad verovatno je Tole kriv što je tako jer je namestio moćni Slovan da vas izbaci prošle godine!!!!!!!!!Komplexan 500mg 3x1 dnevno.
pre 12 godina
Kvalifikacije za LS su lakse zato sto je uvedena staza prvaka i staza neprvaka pa spanci italijani englezi i dr. moraju da se kolju medjusobno sto je dobro za naseg prvaka, nadam se da ce ostati isti sistem i dogodine.
pre 12 godina
Imam dve stvari da kazem simpatizerima zvezde
1.u pravu ste nama je laksi put ali budite prvi pa ce i vama biti isto tako lako.
2.iskreno zvezda u zadnje vreme igra lep napadacki fudbal(lepsi nego mi)ali upozorenje da tako nece moci da se igra protiv totinhema,sevilje itd.jer pogkedajte koliko je rad imao kontri na marakani.
pre 12 godina
za dinamo i partizan ok,ali hajduk i zvezda ne mogu nikako da se sretnu,zato sto imaju skoro slican koeficijent (zvezda 8 a hajduk 6,5 ,tako nesto).jer i zvezda i hajduk ce biti nosioci u 3.kolu,a u 4.ce biti nenosioci,jer je npr prosle godine granica za nosioce i nenosioce bila 11,5. jedino ako ispadne nekih 5-6 nosioca u 3.kolu ,e tek tad zvezda moze se nada da bude nosioc.licno misljenje da ce hajduk ispasti vec u prvoj utakmici
pre 12 godina
Trifke je danas opeyt dao 2 gola to je ukupno 7 gol u prvenstvu i 3 gol u ligi sampiona Azije NAPRED TRIFKE samo gazi
pre 12 godina
Bilo bi veoma lepo da nas obavestite i ko su moguci protivnici Vojvodine i Rada ili oni mozda ne igraju u istoj ligi (drzavi) sa blizancima a mozda mislite i da su manje vazni od timova sa Topcidera?!!
pre 12 godina
Prvo se informisite pre nego sto pisete gluposti ovde u komentarima..Rendzers ne ide direktno u Ligu Sampiona kao sto ovde pisete vec igra kvalifikacije dok Seltik i Harts igraju LE..Bazel ce (ako odbrani titulu sampiona Svajarske) imati direktan plasman u Ligu Sampiona jer sampion Svajcarske ima zagarantovanu grupnu fazu.Pozdrav
pre 12 godina
Dajte nam bre pevce iz Londona,supu ima da napravimo od njih!!!:)))
pre 12 godina
deset puta je lakse uci u ls nego u le...
Ne bih bas rekao...mislim da je bar deset puta lakse ne biti prvak drzave,nego biti...
pre 12 godina
Sve se to radi planski i smisljeno,samo da fudbal pobedi.
pre 12 godina
Ma ja samo da primetim,kad ce vec jednom taj Mogren u Ligu Sampiona , ko sto su im obecavali ;p Evo vec par godina prodje od tad ;p
pre 12 godina
Partizan ukoliko prodje trece kolo kvalifikacija ide direktno u Ligu Evrope ukoliko ispadne u poslednjoj plej-of rundi. Sa druge strane ako ispadne u trecoj rundi kvalifikacija onda ce ucestvovati u poslednjem kolu kvalifikacija za ulazak u Ligu Evrope.
pre 12 godina
Nisam znao da imamo samo dva predstavnika Evropi.
pre 12 godina
auu pa normalno da je teze uci u ls,jer je taj tim prvo morao da posle 38 kola bude najbolji u svojoj ligi!a sto se tice protivnika,najjaci klubovi evrope igraju ligu sampiona,dok le niko ne prati..kvalifikacije su druga prica!
pre 12 godina
Tole, bia, cia, vanzemaljci, Fbi, crna magija....ko li se sad umesao ? :D :D
pre 12 godina
Mislim da ne treba da razmisljamo o eventualnom duelu sa hrvatskim klubovima treba da gledamo svoje klubove i u svoje dvoriste ne dizuci stalno neku tenziju,nas neka interesuje nasa liga i nasi klubovi a ZREBANJE ce pokazati ko i sa kime!!!
pre 12 godina
U slucaju,nedaj boze, da se nesto desi u ova 3 poslednja kola, pa zvezda uzme titulu, odmah ce zvezdasi da tvrde suprotno i reci ce da je plasman u LS tezi od plasmana u LE.
pre 12 godina
Da li neko moze da mi objasni zasto bi Dinamo bio nosilac a Partizan ne? Dinamo nije igrao u Ligi sampiona odavno, a Partizan jeste. Sta jos tu ulazi u kalkulacije? Ovo uopste nije provokativno pitanje - jednostavno ne znam. Hvala.
(PimPong, 19. maj 2011 21:25)
Sinko moj, ja ću ti objasnit. Kakve veze ima što Dinamo nije bio u LŠ? (retorika). Ionako je sa dvije pobjede i remijem u grupi LE osvojio više bodova za koeficijent nego Partizan sa ulaskom u LŠ (pošto nije imao niti jedan bod u skupini).
Dinamo u zadnjih 5 sezona ima koeficijent 20.224, a Partizan ima 15.850. Evo ti link pa vidi:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/trank2011.html
Pozdrav
pre 12 godina
PimPong@ Dinamo će možda biti nositelj u 4. pretkolu (ako Viktoria bude prvak Češke, a Red bull ne bude prvak Austrije), a Partizan ne jer mi imamo bolji klupski koeficijent. Džaba što ste bili u Ligi prvaka, kad niste uzeli nijedan bod. A mislim da ni godinu prije, u Ligi Europe, isto niste uzeli ni bod. Gledaju se rezultati u nekoliko zadnjih godina, te koeficijenti lige i koeficijenti svakog pojedinog kluba. U svakom slučaju, bit će zanimljivo ako se sretnemo.
pre 12 godina
informacije
Ti se prvo malo informisi,uvek su Skoti imali dva predstavnika u lS,jedan je isao direktno,dok je drugi isao kroz kvalifikacije...
pre 12 godina
Tacmo je da su mnogo vece sanse da ce Partizan uci u LS nego Zvezda u LE jer su laksi protivnici u kvalifikacijama za LE ali to je samo zato jer je Zvezda medju nepovlascenim ekipama jer vec dugi niz godina ne osvaja mnogo bodova i tako im je koeficijent slab i ja mislim da bi Partizan kada bi igrao kvalifikacije za LE izbegao ove jace klubove upravo zbog boljeg koeficijenta. Ko misli da sam realan neka stisne preporucujem :D a ko ne suprotno
pre 12 godina
A sta ako neko od ovih slabijih timova prodje u 4.kolo za ls,mozda Partizan predje u nosioce.
pre 12 godina
kao prvo: dinamo je nositelj zbog koeficijenta (20,224) a partizan ima oko 15,850.
drugo: iz škotske ide samo jedan klub u kvalifikacije i to rangers u 3. pretkolo (u isti dio kvalifikacija kao i dinamo i partizan.
treće: švicarski, danski i belgijski prvak idu u treće pretkolo u isti dio kvalifikacija kao i DZ i PB, dok drugoplasirani iz tih liga idu u kvalifikacije s klubovima iz najjačih liga.
eo vam lista pa gledajte ak vas zanima:
http://www.uefa.com/news/newsid=1627513.html
----------------
bilo bi super kad bi se i jedni i drugi plasirali u ligu prvaka al sumnjam da ce tako biti.
pre 12 godina
Kvalifikacije za LS su namerno tako i koncipirane, da bi vise razlicitih klubova imalo lepu sansu da dodje do grupne faze i tako osvoji ne tako zanemarljivu sumu novca. Cinjenica je da su kvalifikacije za LE teze, ali je to iz razloga koji sam gore naveo...
pre 12 godina
PimPong@ Dinamo će možda biti nositelj u 4. pretkolu (ako Viktoria bude prvak Češke, a Red bull ne bude prvak Austrije), a Partizan ne jer mi imamo bolji klupski koeficijent. Džaba što ste bili u Ligi prvaka, kad niste uzeli nijedan bod. A mislim da ni godinu prije, u Ligi Europe, isto niste uzeli ni bod. Gledaju se rezultati u nekoliko zadnjih godina, te koeficijenti lige i koeficijenti svakog pojedinog kluba. U svakom slučaju, bit će zanimljivo ako se sretnemo.
pre 12 godina
Mnogo komentara, a zna se od kojih navijaca, tipa lakse je uci u LE nego li u LS. Da, ali zato treba prvo biti prvak.
pre 12 godina
Vule
England: 3 CL-Plätze/1 CL-Quali/2 EL
Spanien: 3/1/3
Italien: 3/1/3
Deutschland: 2/1/2
Frankreich: 2/1/2
Russland: 2/1/2
Ukraine: 1/1/3
Rumänien: 1/1/3
Portugal: 1/1/3
Niederlande: 1/1/2
Türkei: 1/1/2
Griechenland: 1/1/2
Schweiz: 0/2/2
Belgien: 0/2/2
Dänemark: 0/2/2
Schottland: 0/1/2
Bulgarien:0/1/2
Tschechien:0/1/2
Österreich:0/1/2
Israel:0/1/2
Zypern:0/1/2
Norwegen:0/1/2
Slowakei:0/1/2
Schweden:0/1/2
Serbien:0/1/2
Polen:0/1/2
Kroatien:0/1/2
Weißrussland:0/1/2
Irland:0/1/2
Finnland:0/1/2
Bosnien-Herzigowina:0/1/2
Litauen:0/1/2
Lettland:0/1/2
Moldawien:0/1/2
Slowenien:0/1/2
Ungarn:0/1/2
Georgien:0/1/2
Aserbaidschan:0/1/2
Island:0/1/2
Mazedonien:0/1/2
Liechtenstein:0/1/2
Kasachstan:0/1/2
Estland:0/1/2
Albanien:0/1/2
Armenien:0/1/2
wales:0/1/2
Montenegro:0/1/2
Färöer:0/1/2
Nordirland:0/1/2
Luxemburg:0/1/2
Andorra:0/1/2
Malta:0/1/2
San Marino:0/1/2
Uz njih dolaze nekoliko pobednika kupa u LE
pre 12 godina
a vojvodina i rad ne ucestvuju u kvalifikacijama ili......??
98 Komentari
Sortiraj po: