Fudbal 90

Ponedeljak, 11.04.2011.

16:36

U Spartaku kivni na suđenje

U nedelju je u Subotici odigrana prvenstvena utakmica između domaćeg Spartaka i Partizana.

U Spartaku kivni na suðenje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Veci Srbi i od samih Srba NKCZ

pre 13 godina

Ako su Italijani smogli snage da kazne svoj najveći klub Juventus, zašto se u Srbiji ćuti? Pišem vam ovo u ime miliona navijača Crvene Zvezde! Ne možemo više da gledamo kako se uništava najveći srpski klub!
(Mihailo, 11. april 2011 17:59)

U pravu si samo sto bi tad CZ trebala da ispadne iz lige.

Nenad

pre 13 godina

Dragi Spartakovci, bolje vam je da analizirate zasto je Ilijev primio loptu okrenut ka golu u sesnaestercu, nego li sto pljujete po Mazicu koji ne podleze pritisku i sudi bez greske! Da nam je vise takvih sudija bolje bi bilo i vama i nasem fudbalu uopste!

Ice

pre 13 godina

Gospodo iz Subotice, Jagodine...i iz ostalih mesta koji pokusavate da napravite nesto od ove nase jadne lige , ne brini te se...Vojvodina ce Vas sve osvetiti...za kaznu pobedicemo ove blizance, i pokazati da postoji jos neko ko je bolji i jaci od njih!! Svaka fudbalska prica u ovoj drzavi se odvija oko pomenutih timova, i nigde nema Spartaka koji je bio jedno veliko osvezenje u nasem fudbalu prosle godine, Ofk Beograda koji iz godine u godinu veliki broj mladih reprezentativaca nase zemlje, jedna Vojvodine koja je stavljena na noge i koja ima dobre igrace, najboljeg trenera i veoma organizovan sistem rada, i koja realno moze da stane uz rame i jednom i drugom pomenutom beogradskom klubu.Kome smeta da se otvaraju novi fudbalski centri i da se stvaraju jake ekipe...svaka cast Bati Kan Kanu sto je stavio rampu klubovima iz Bg a..i opet se dobri igraci dobro prodaju....valjda ce se slika u nasoj ligi ubrzo izmeniti pa cemo kao i u Nemackoj imati priliku da vidimo klubove poput Verdera, Dortmunda, da se bore za titulu pored jednog Bayerna, Salkea, Hamburgera...a to ce ako bog da biti Vojvodina koja je na dobrom putu, Spartak, Radnicki Nis...Ofk Beograd....javnosti bavi se i drugim klubovima, a ne ovima sto su zatvorili celo prvenstvo...

E moj Dačo !!

pre 13 godina

Gospodo! ja se slazem, da ste na ocigled svih u nasoj zemlji ponizeni i pokradeni od strane tzv.sudije, u reziji manipulatora iz Humske ulice! Gospodo, ova oligarhija iz Humske je narucila namjestaljku, to je svako prije meca saznao...a vjerujem, da su mnogi i u klubu Spartak, znali za ovu necasnu radnju...sve je da je gora stvar uradjeno, posve providno i bijedno... Gospodo, ne uzimajte usta jednu Crvenu Zvezdu, i ne mijesajte ih sa ovakvim gadostima... tacno je, da je u korektnoj mjeri Zvezda privilegovana, kao i (partizan i Vosa), uostalom kao sto je i Mancester, Arsenal, Bajern, Barsa...tu nema nista novo, to su veliki klubovi koji i jedino valjano mogu zemlju da predstavljaju na Evro sceni! Dakle, tu nema nista cudno...to je vazda i bilo! E sada, ovo sto radi partizan, to je prevazislo sve okvire i granice normalnog funkcionisanja lige! To je slucaj za sudske organe!!! Sta reci... Ali molim vas, ne mijesajte Zvezdu da je radila slicne stvari...TO NIKADAS! ZVEZDIN PREDSEDNIK G-DIN VLADAN lUKIC JE UPOZORAVAO, STA RADE OVI IZ PARTIZANA, A SVI SU SE SPRDALI SA TIM IZJAVAMA! Pa se kao sto vidite, ispostavilo sve tacno sto je rekao Lukic!
(Danilo, 11. april 2011 17:29)

Što bi rekla Svetlana Bojković u seriji "Srećni ljudi" - PARANOJA !!!

Realno

pre 13 godina

@Nislija
Koliko mogu da vidim,u tvom izlaganju nigde ne pominjes temu ovog naslova,jel to znaci da se i ti slazes sa istom?Naravno,kontra argumenti su najbolja odbrana,samo sto ovde se ne vodi polemika,vec je stvar veoma jasna,cak i u ocima najzagrizenijih grobara.

answer

pre 13 godina

najlepse bi bilo da ukinu ta dva kluba, znate koja ;) i svi bi bili srecni... i da se vratim temi, ovi iz spartaka mogu opasno da naj... zbog klevetanja.

gruja smederevac

pre 13 godina

dobro je da je pocelo otvoreno da se prica o privilegijama rezimskih klubova, dosta se cutalo. nadam se da ce imati nekog efekta, mada nisam preterani optimista. samo napred smederevo!

teško vreme za poštene

pre 13 godina

Gledam ovaj insajder na B92 i kad je Karadžić rekao da ja naša liga regularna i da je fudbalski savez jedna od najbolje organizovanih institucija, ja a verujem i većina našeg naroda ne moramo da brinemo za regularnost naših liga! Idemo dalje, pa dokle stignemo samo u loptu bolje da negledamo.(stručnjaci)

Nišlija

pre 13 godina

Čitajući ovo saopštenje, a i komentare navijača kluba sa titulom iz prošlog milenijuma, koju uvek pomenu kada nemaju objašnjenje za svoje neargumentovane optužbe, primetio sam da niko od dotičnih ne postavlja pitanje prenemaganja i valjanja po travi fudbalera i golmana domaćina po minut-dva, sve dok ih ne uznesu sa terena. A onda ti isti igrači insistiraju da se vrate posle samo 5 sekundi provedenih van igre, jer su ih izgleda lečili nekom magijom. Iz tih razloga naš fudbal je tu gde jeste, jer mali klubovi kada povedu protiv većeg ne igraju da bi dali još neki gol i možda pobedili, već kreću sa opstrukcijom igre i valjanjem po travi. Mislim da gledaoci nisu zbog toga došli na stadion već zbog prave borbe prsa u prsa, pa ko pobedi. Ako se ne varam, nije bilo saopštenja za javnost prošle godine, kao ni ovoliko komentara, posle gola Kaluđerovića iz avionskog ofsajda, ili posle gola istog igrača protiv BSK-a (ako se ne varam) u 97-om minutu. Tada je sudija bio spreman da utakmicu produži do 150-tog minuta samo da dotični pobede.

undertaker

pre 13 godina

Gledam juce neki beton liga fudbal i pricam sa ortakom kaze pricao mu kum da mu je Savija licno rekao kako je Zvezda "zatvorila" sve utakmice do kraja sem derbija. Izvadim telefon i kazem mu, a da vidimo da li je i Partizan zatvorio sve do kraja (do tada znamo za rezultat 1:0 za Spartak), stize vest da je zavrseno 1:2 za Partizan... Mislim da smo svi ovde koji se raspravljamo mnogo glupi i naivni, gluplji smo i od Amerikanaca koji gledaju americko rvanje (oni znaju da je to sve samo sou, mi se lozimo da se ovde stvarno igra fudbal). Mislite o tome...

srki_

pre 13 godina

ko su bre ovi!? treca liga... rodjaci... tamo vam je mesto... dosao jak sponzor i na vestacki nacin podigao klub koji je odavno trebao da se ugasi.... i kada sponzor bude otisao sledi ponovo sunovrat... vi se gospodo zavaravate! vas ceka sudbina obilica!
da se u 5. ligi za dve tri sezone borite za opstanak!

realan

pre 13 godina

ko je taj spartak?izdaju saopstenja kome?kako bas protiv partizana?vodi ih moarča klasican prevarant?unistio 100tinu dece iz novog sada i pobegao u suboticu.obecao lukic pare da pobede i nista?sramota dokle vise pljuvanja ?gledajte svoje dvoriste i ovako ce te igrati godinu dve u prvoj onda u trecu ligu.

Mihailo

pre 13 godina

U čijem je interesu da u Srbiji postoji samo jedan klub? Crvenu Zvezdu i na utakmici protiv Jagodine prati 40.000 gledalaca! Klub iz Humske na utakmici Lige Šampiona protiv Šahtjora ni upola toliko! U čijem interesu je uništavanje najvećeg srpskog kluba? Već nekoliko poslednjih godina smo prinudjeni da zbog otimanja titule na kraju sezone prodajemo najbolje igrače (sve je počelo kradjom u polufinalu kupa kada smo prodali Milijaša). Sve se radi sistematski. Na prošlogodišnjem Svetskom prvenstvu u fudbalu prvi tim Srbije su činila po 2 bivša igrača Vojvodine(Krasić i Jovanović) i OFK Beograda(Kolarov i Ivanovic) i čak 7(sedam) iz Crvene Zvezde!!! A svedoci smo "dominacije" Partizana u poslednjih desetak godina!? KO DOZVOLJAVA SVE OVO I ČIJI JE INTERES DA SE ĆUTI??? Pita nekoliko miliona navijača najvećeg srpskog kluba Crvene Zvezde!!!

Zasto se igra prvenstvo uopste...za drugo i trece mesto?

pre 13 godina

Bas me zanima da li ce u vecerasnjem "Insajderu" smeti da potegnu temu PENALTIZANA i titule koja je ocigledno vec godinama zagarantovana pre pocetka sezone?!

GrobaR

pre 13 godina

Po toj logici Partizan je ostecen jedno minimum 10 penala na proslom derbiju i juce protiv Spartaka. Igraci Spartaka i zvezde su pri svakom prekidu drzali igrace Partizana sa dve ruke unutar sesnaesterca a to je po pravilima zabranjeno i to se kazanjava udarcem sa bele tacke. Ja sam kao ljubitelj fudbala bio onemogucen da vidim golove mog kluba iz prekida ,zato sam za to da se sudije koje su sudile prosli derbi i jucerasnju utakmicu drasticno kazne. Igraci zvezde i Spartaka su na podmukao i nesportski nacin onemogucavali igrace Partizana da postignu pogodak iz prekida, pa taman smo vratili publiku na stadione i koja je napravila odlicnu atmosferu na derbiju i juce u Subotici i to sve pokvare sudije. Pa zasto publika da dolazi na stadion kad se ovako krse pravila fudbalske igre, pa cemu se onda izvode korneri i ostali prekidi. Pa valjda sva pravila igre treba da vaze , osecam se nemocno jer ne znam kome da se zalim i kakve to vajde ima. Culi ste navijace nemam sta drugo da kezam osim LOPOVI , LOPOVI , LOPOVI !!!

E tako se to radi...

pre 13 godina

U znak podrške prestajem da navijam za partizan i počinjem navijati za Zvezdu!Dosta je bilo kradja,od sada sam uz pošten svet!
(Ex grobar, 11. april 2011 18:57)

Pazi samo da tako posten ne zavrsis u apsu....

Doktor....

pre 13 godina

Molio bih ove iz Partizana da nastave sa ovakvim ,ali bas sa ovakvim pobedama.
Nekako su sladje a i ove nase komsinice masovnije kupuju Revitabion... Sprej protiv opadanja kose...

milan

pre 13 godina

sto se ne javi neko od ovi nasi glavni ljudi u fudbal a navijaci ne treba da idu na uutakmice bolje da sede kuci jer je ovaj nas fudbal unisten totalno pa ono je kradja milenijuma teske gluposti ne pratim vise nas fudbal jer su teske gluposti pa gledam uvek nize lige ono je nenormalno kolko su namestene utakmice eto vam cist primer na youtube bask prosle godine ili sindjelic protiv rudara isto prosle godine

Bane

pre 13 godina

Besramna kradja koju bi policija trebala da istrazi. Dok god je Tole Karadzic predsednik saveza, prvak se zna. U Subotici smo se po ko zna koji put uverili kako Partizan dolazi do sampionskih titula.

navijač partizana

pre 13 godina

Potpuno podržavam Spartak protiv ove krađe!
Ali nemogu da razumem kako nije sramota navijače Zvezde da oni traže pravdu, oni koji su takođe na sraman način dobili tog istok Spartaka. Pa gospodo, zar nemate ni malo stida?
Zar je prvenstvo namešteno SAMO kad je Partizan prvi?
Pratim fudbal 20 godina, dve decenije unazad su svirali za vas, dok vas je Džaja vodio niko sudilo se onako kako mora - za zvezdu. Ćutali smo decenijama i plakali od muke, e sada se to vama vraća! Nažalost, sve to uništava fudbal u ovoj zemlji.
Mene je sramota što Partizan pobeđuje na ovakav način, ali većinu Vas nije sramota zbog onih penala nad Kaduom, Đokićem, Pantelićem, Pjanovićem itd, itd! Ovo je moj poslednji komentar u vezi raspalog domaćeg fudbala! Do viđenja na Old trafordu!!!

majstor

pre 13 godina

ok, znaci uhapsiti karadzica, djurica i mazica i poslati partizan u drugu ligu. tako se to u italiji radilo, a ovde? opet ce da bude "igrala se deca" sledeci put.....

Milan

pre 13 godina

Ma sta ce jadan TOLE nije mu lako.Kome da pomaze pre, zvezdi ili partizanu.Prvo je morao zvezdi da pomogne kod Spartaka onaj gol Kaludjerovica i dalje se cuti a , pa sad da pomogne i komsiji.

radoje

pre 13 godina

ovi zvezdasi ne vide kad se njima sviraju silni nepostojeci penali golovi iz ofsajda produzeci za koje nema potrebe pa kukaju li kukaju slazem se da sudjenje nije bilo juce kako treba ali bar jedan od ovih zvezdasa neka bar jednom prizna koliko se puta tako sudilo u njihovu korist inace navijam za vojvodinu i secam se odlicno kako je to bilo na marakani prosle godine i slazem se da su potrebne promene u fss !!!

DekiO

pre 13 godina

U znak podrške prestajem da navijam za partizan i počinjem navijati za Zvezdu!Dosta je bilo kradja,od sada sam uz pošten svet!
(Ex grobar, 11. april 2011 18:57)

Smesno

Shone

pre 13 godina

Bilo je i Zvezdinih sumnjivih utakmica,bilo je i drugih sumnjivih utakmica od najnizeg ranga do super lige koliko hocete da se ne lazemo.Sustina price sa Partizanom u zadnje dve godine jeste ta da to vise nije ni sumnjivo,da se sve vidi i sve se zna,to je toliko ocigledno da je prosto mucno sve to gledati."Ljudi"iz saveza na celu sa drugom Tomislavom,rugaju se celoj Srpskoj javnosti u lice,u fazonu "pa sta nam mozete"toliko se osecaju sigurni,nedodirljivi da je to neverovatno.A sta pricaju ovi iz stranog tela u nasem fudbalu bjeke,zeke,peke,dzombe...i njihovi"navijaci"to ne treba ni komentarisati,imaju oni jednu pesmu gde su sebe najbolje opisali "..... sa tribine juzne".

Zona Sumraka

pre 13 godina

Tacno je da su favoriti privilegovani, ali to je nazalost tako u celom svetu, Real, Barselona, Mancester, Celzi, Inter, Milan......
Medjutim to u nasoj zemlji prelazi gornju granicu, mislim da postaje smesno i nestvarno. Verujem da nase sudije mogu vrlo dobro i ispravno da sude, ali ih ocigledno nesto sprecava da svoj posao obavljaju kao treba. Ovo sto se dogodilo u Subotici je prevrsilo svaku meru! Ocigledno da neki ljudi ne znaju sta znaci rec moral.

ko o čemu ZVEZDA o poštenju....

pre 13 godina

evo poceli babrogici da se zale na sudjenje preko njihove filijale spartka ,ciji je predsednik ujedno i clan upravnog odbora najsbskijeg kluba .samo mi nije jasno kako se niste zalili vi iz subotice kad je kaludjerovic dao gol iz ofsajda,kad igraci jagodine hrane golubove protiv ''b' tima zvezde,kad trener bska vadi najboljeg igraca na 2-1 da slucajno ne bi doslo do izjednacenja,kad se ne iskljucuje golman bajkovic nakon starta u ivanjici..kad 15 godina nije sviran penal partizanu u medjusobnim susretima sa zvezdom,kad vam je prosle sezone svaku utakmicu sudjen penal pa ste na kraju ukupno 14 penala pucali a partizan 2,kad se igraci rada sa igracem vise toliko providno sklanjaju da bi trifunovic dao gol a pritom maše gol sa pola metra,to se niste zalili?E ,zbog toga ce partizan jos dugo dugo biti prvak ,jer tolika kolicina licemerstva i kukavičkluka kojom vi raspolažete gospodo u crveno belom je problem za psihijatre a ne za fudbalske radnike.ceo zivot ste otimali,tukli igrace partizana na derbiju,svaku utakmicu penal i crveni karton partizanovom igracu,to ste sve brzo zaboravili.e ,sad hocete na silu da uzmete titulu,e pa nece moci.

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

Kao Grobaru mi smeta da nam sudija progleda kroz prste, samo zato sto smo veci klub od Spartaka, pa imamo te "privilegije"..
Ali gospodo iz Spartaka, Vasu izjavu gledam kao narucenu od strane komsija, iz prostog razloga, sto to saopstenje niste napisali kad Vam je Zvezda dala ocigledan gol iz ofsajda i dobila Vas identicnim rezultatom?!
E zato branimo Partizan i tvrdimo da smo zasluzeno pobedili, jer mitingujete samo kad Vas ostete protiv Partizana..kad to uradi konkurent, onda je to dobra utakmica i slucajan previd sudije.. licemerni ste..i neka smo Vas tako dobili..dace Bog da takve kao Vas svaki put tako dobijamo.. kako Vas nije sramota

E tako se to radi...

pre 13 godina

Jos jedno saopstenje i potreba za dizanje prasine.... Gospodo i Zlatibor vode a sta kazete na to da se malo preispita kako ste vi uopste dosli do ove lige koju sada igrate....??? To smo mislite zaboravili.... Ili tada jos niste znali da pisete saopstenja...??? Pitajte ove iz Indjije oni ce vam sve lepo objasniti.... SRAM VAS BILO..... Koliko vidim liga nam napreduje pored Vojvodine dobismo jos jedne postenjacine....

srbijasine

pre 13 godina

Kakva je propast ovaj Iliev, samo zna da padne. Naravno, penal nije pstojao, ali cemu tolika buka oko toga?? Greske u sudjenju se stalno desavaju ( pre par dana na mnogo vaznijem mecu - Man utd-Celsea ).
Samo pogledajte statistiku koliko je penala dosudjeno za gradskog rivala.

a komsinica o postenju

pre 13 godina

Dok nisam video kako je dosudjen penal nad Borhom protiv Cuke mislio sam da je onaj nad Ilijevim bio prestrog.

Citajte lektiru deco a ne saopstenja polupismenih "fudbalskih radnika".

siniša

pre 13 godina

A šta ćemo sa ova 3 boda što je osvojio Partizan, a osvojio bi ih Spartak da je svirao strani sudija?! Po odrađenu poslu dovešće strane sudije. I ne samo to potpisujem da će nas večeras na sos kanalu (ne novinari da ne bude zabune) ubeđivati da Spartak nije oštećen, ili da je nešto malo nebitno oštećen, kao da svi mi vidimo kao Homer, Filip Višnjić i Rej Čarls zajedno. Stigle su direktive, ne oglašava se Đurić, niti ko drugi iz Partizana, čekaju da ih opravdaju, pa će se oni uključiti. Na kraju će biti vodi se hajka na Partizan, a ono Partizan oštećen. Gledajte ovaj scenario.

partizan šampion

pre 13 godina

Muka mi je vise od iskompleksiranih komsija! Sta hocete vise, kad se vama sude penali sve je regularno,(a niko ne govori o ofsajdu Spartaka kod gola),i da je Partizan izgubio sudija bi bio najbolji,evropski! Kako ste pobedili recimo Smederevo,bez ijednog suta uz pomoc bele tacke. Ne mozete podneti dominaciju Partizana,pa ludite zbog toga! Sramota!

Ljubitelj Lukićevih saopštenja

pre 13 godina

Kada su jesenas "nezasluženo" izgubili od NKCZ nisu reč rekli. A i da su juče igrali protiv NKCZ opet bi ćutali. Imaju direktivu da se tako ponašaju i dižu galamu na savez, sudije, Toleta ... Đta bi njima taj bod značio i da su ga nekako osvojili? Mnogo mi je drago zbog svega juče, slatka 3 boda.

Gigi

pre 13 godina

Kako vas samo nije sramota, vi koji jos podrzavate ovakve lopovluke, ja razumem vas da ste vi navijaci partizana pa vas to uopste i ne interesuje kako vas voljeni klub igra, vi bi prihvatili da i bez borbe osvojite prvenstvo, vama je samo bitno da osvojite prvenstvo a to na koji nacin to vec nije bitno. Stvarno kako vas samo nije sramota...

objektivno

pre 13 godina

Gospodo iz Subotice, procitah ovo saopstenje i nigdje ne vidjeh da se zalite na gol koji ste postigli iz ociglednog ofsajda!

Koliko se ja razumem u fudbal, a razumem se, nije potrebno da igrac dodirne loptu pa da bi se mahao ofsajd.

Dovoljno je da igrac najblizi protivnickom golmanu nacini potez ili pokret koji ima za cilj da prevari protivnika ili da mu se skrene paznja.
Ovo su pravila Fifinog Medjunarodnog borda ciju knjigu drzim ispred sebe dok ovo pisem!
Da li je vas igrac to ucinio, pogledajte snimak, pa popravite ovo saopstenje!

neko ko je gledao utakmicu na TV-u

pre 13 godina

Da li je trebao sudija da zatvori oči kad je igrač Spartaka saplitao Ilijeva?
Da li su se igrači Spartaka valjali po terenu posle svakog kontakta?
Da li je sudija kriv što je svirao postojeći faul na 18 od gola u 93 minutu?
Da li smi imali dva Milojka Pantića koji su pljuvali po Partizanu?
Da li ja treba da finansiram neke .... likove koji neznaju fudbalsak pravila?

Da i jedva čekam taj drebi, pa će te bite biti u minusu većem nego što ste sad.

Da iamte savesti ćutali bi svi.

Kladiinica

pre 13 godina

Utakmica je NAMESTENA u jednoj kladionici je uplaceno 20.00 evra na x-2 pouzdane informacije (uplaceno u kladionici u Subotici 32 min pre meca)

Danilo

pre 13 godina

Gospodo! ja se slazem, da ste na ocigled svih u nasoj zemlji ponizeni i pokradeni od strane tzv.sudije, u reziji manipulatora iz Humske ulice! Gospodo, ova oligarhija iz Humske je narucila namjestaljku, to je svako prije meca saznao...a vjerujem, da su mnogi i u klubu Spartak, znali za ovu necasnu radnju...sve je da je gora stvar uradjeno, posve providno i bijedno... Gospodo, ne uzimajte usta jednu Crvenu Zvezdu, i ne mijesajte ih sa ovakvim gadostima... tacno je, da je u korektnoj mjeri Zvezda privilegovana, kao i (partizan i Vosa), uostalom kao sto je i Mancester, Arsenal, Bajern, Barsa...tu nema nista novo, to su veliki klubovi koji i jedino valjano mogu zemlju da predstavljaju na Evro sceni! Dakle, tu nema nista cudno...to je vazda i bilo! E sada, ovo sto radi partizan, to je prevazislo sve okvire i granice normalnog funkcionisanja lige! To je slucaj za sudske organe!!! Sta reci... Ali molim vas, ne mijesajte Zvezdu da je radila slicne stvari...TO NIKADAS! ZVEZDIN PREDSEDNIK G-DIN VLADAN lUKIC JE UPOZORAVAO, STA RADE OVI IZ PARTIZANA, A SVI SU SE SPRDALI SA TIM IZJAVAMA! Pa se kao sto vidite, ispostavilo sve tacno sto je rekao Lukic!

robi

pre 13 godina

Gol Spartaka nije iz ofsajda. Penal za groblje postojao, kao i prekrsaj kada je Tomic dao gol. Zaista mi nije jasno o cemu se radi. Glupacima koji pominju nagradu Toleta za Enfild, najbolje da UEFA to pita Toleta. UEFA sama odredjuje sudije za svoje utakmice, tacnije sudijska komisija UEFA u kojoj sedi, recimo, jedan Kolina. Verovatno Kolina ne zna, a Knezevic iz Subotice zna...kad je na foru usao u Super ligu bilo lepo, a?

zoran

pre 13 godina

Sudija je napravio samo jednu gresku.
Nije dosudio cist ofsajd iz koga je Spartak postigao gol.
Za sve ostalo zasluzuje najvisu ocenu. Pritisci postoje, ocigledno sa Zvezdine strane. Setimo se samo Lukiceve izjave od pre par dana..."Bicemo prvi ako nam dozovole.."
Sada je stvorena takva atmosfera da svaki dosudjeni faul nad Partizanovim igracem je namestaljka...neverovatno "mocna" tajna organizacija je iza Partizana, pa je eto slucajno dopustila da isti tim izgubi od Zvezde pre par dana..???!!!!
Sta onda reci o penalu nad Borhom, protiv Cukarickog..?????

kkaakkoo ttoo

pre 13 godina

Ocekujem barem 2/3 Partizanskovih komentara u fazanu... A Gol iz ofsajda sto vam je dala Zvezda ili juce gol Spartaka je bio iz ofsajda!!! Ono kao Mama, Mama juce su mi ukrali cokoladu e danas cu i ja... A da su oba gola postignuta regularno sto svi snimci ovog sveta pokazuju, nema veze... Cak mu nisu ni ukrali cokoladu... Samo je mislio...

Riki

pre 13 godina

Jasno je svima da je utakmicu sudija namestio. Čitav svet se smeje. Lepo je poljski menadžer Martin Žilinski rekao da je tako i kod njih bilo za vrme dikataure, pre 15 godina. Sramota za Karadžića ali barte i za sve ostale! Sramota!

U inat svima uzimamo 4. za redom

pre 13 godina

"Najiskreniju potvrdu ove naše tvrdnje predstavlja i spontana reakcija objektivne publike u Subotici"

Vesićeva kujna...

Komsija

pre 13 godina

Istina! Dokle god se u nasem fudbalu nesto ne promeni povodom ovoga najbolje bi bilo da domace lige i NEMA! Nesmeju postojati razliciti arsini za Partizan i Zvezdu a razliciti za Spartak i bilo koj drugi "manji" klub. Do tada publike nece ni biti. Svi smo mi siti igraca koji se ne trude, ne trce, padaju kao pokoseni, sudije koje ne bi sudile ni u 15-toj ligi Engleske itd.

zika

pre 13 godina

Kad ste tako studizno pregledali snimak što ne pomenuste i gol koji ste dali iz čistog ofsajda...i kako li je samo Mažić znao da će Tomić pogoditi iz slobodnog udarca

vlajzi voli partizan

pre 13 godina

Drago mi je sto je utakmica namestena (ako je namestena), i ja kao navijac Partizana APSOLUTNO nemam nikakav problem zbog toga! Jer kad se setim kako je komsika 'uzela' 3 boda u Subotici, da smo mi odigrali nereseno bila bi TESKA NEPRAVDA prema Partizanu. Osim toga ispali bi naivni i glupi. Ako njih nije sramota sto su pobedili iz ociglednog ofsajda u 93. minutu, nije ni mene sramota sto smo pobedili iz neposotjeceg penala! Hvala lepo, molim lepo! Dovidjenja.

Ludoje

pre 13 godina

Pa naravno da su kivni. Prosle godione Kaludjerovic iz ogsajda,sad Partizan iz penala... A igraci ostali bez premija, pa nije ni cudo, sto posle nece da se bore...

Mihailo

pre 13 godina

Ovo što se u poslednjih desetak godina dešava u Srbiji je bez presedana u istoriji sporta! Potpuno je obesmišljeno takmičenje u skoro svim ligama. Nikada ni jedan klub u svetskoj istoriji nije imao takav tretman i zaštitu kao danas Partizan u Srbiji u 21. veku! Da li je moguće da nadležni organi uporno ćute, da li u Srbiji postoji novinar koji će izneti istinu na videlo? Ako su Italijani smogli snage da kazne svoj najveći klub Juventus, zašto se u Srbiji ćuti? Pišem vam ovo u ime miliona navijača Crvene Zvezde! Ne možemo više da gledamo kako se uništava najveći srpski klub!

A1

pre 13 godina

Pustite FSS i državu, pravac UEFA i FIFA! Šta očekujete od FSS-a kad oni Mažića za sve nagrađuju suđenjem na Enfildu?
Tole, Spasić, Mažić, Jovanetić... crno (na) belo... materijala za rad koliko želite.

bilo ko

pre 13 godina

Lepo sastavljeno, ali takve stvari citamo mi koji i bez saopstenja znamo sve to sto ste rekli... Isto kao sto Insajder ne gledaju oni koji glasaju za Kostunicu i slicne... dzaba...Srbija...

dragan

pre 13 godina

Ponovo su ubili fudbal i pokazali malim klubovima da nemaju potrebe da se džabe znoje protiv Partizana.Da jedan internacionalac Mažić dozvoli sebi da se onako bruka po nečijem naređenju stvarno sramota.Da su klubovi pametni da i oni prekinu prvenstvo i krenu u štrajk dok se jednom neki ljudi ne počiste iz Srpskog fudbala.

NBGD

pre 13 godina

15 puta sam pogledao sporni snimak i jasno se vidi da je coveku povucena noga! Sudija je bio jako blizu i sve je video. E sad ja bih voleo da moze situacija da se sumira i da se tacno vidi sta se tu desilo.Muka mi je inac od RTS tj RTV koji imaju samo jednu-dve kamere za utakmice...Dajte povecajte kapacitete kako bi mogli da vidimo sve sporne momente!

Gde sam došao?!

pre 13 godina

Mnogo poznatih lica je prisustvovalo derbiju.
Pored Tomislava Karadžića, Ljupka Petrovića, Tomislava Sivića, Partizanove svite... viđen je veći broj stranih menadžera, među njima i Martin Žilinski iz Poljske.
- Ne mogu da verujem, ne mogu da verujem – govorio je Poljak, aludirajući na sudijske odluke koje su gledaoci propratili protestima.
Na konstataciju da je to kod nas normalno, prokomentarisao je na slabom srpskom:
- Da, to razumem, tako je bilo i kod nas pre 15 godina, ali, na sreću, više nije – rekao je Žilinski.

Gde sam došao?!

pre 13 godina

Mnogo poznatih lica je prisustvovalo derbiju.
Pored Tomislava Karadžića, Ljupka Petrovića, Tomislava Sivića, Partizanove svite... viđen je veći broj stranih menadžera, među njima i Martin Žilinski iz Poljske.
- Ne mogu da verujem, ne mogu da verujem – govorio je Poljak, aludirajući na sudijske odluke koje su gledaoci propratili protestima.
Na konstataciju da je to kod nas normalno, prokomentarisao je na slabom srpskom:
- Da, to razumem, tako je bilo i kod nas pre 15 godina, ali, na sreću, više nije – rekao je Žilinski.

A1

pre 13 godina

Pustite FSS i državu, pravac UEFA i FIFA! Šta očekujete od FSS-a kad oni Mažića za sve nagrađuju suđenjem na Enfildu?
Tole, Spasić, Mažić, Jovanetić... crno (na) belo... materijala za rad koliko želite.

vlajzi voli partizan

pre 13 godina

Drago mi je sto je utakmica namestena (ako je namestena), i ja kao navijac Partizana APSOLUTNO nemam nikakav problem zbog toga! Jer kad se setim kako je komsika 'uzela' 3 boda u Subotici, da smo mi odigrali nereseno bila bi TESKA NEPRAVDA prema Partizanu. Osim toga ispali bi naivni i glupi. Ako njih nije sramota sto su pobedili iz ociglednog ofsajda u 93. minutu, nije ni mene sramota sto smo pobedili iz neposotjeceg penala! Hvala lepo, molim lepo! Dovidjenja.

dragan

pre 13 godina

Ponovo su ubili fudbal i pokazali malim klubovima da nemaju potrebe da se džabe znoje protiv Partizana.Da jedan internacionalac Mažić dozvoli sebi da se onako bruka po nečijem naređenju stvarno sramota.Da su klubovi pametni da i oni prekinu prvenstvo i krenu u štrajk dok se jednom neki ljudi ne počiste iz Srpskog fudbala.

NBGD

pre 13 godina

15 puta sam pogledao sporni snimak i jasno se vidi da je coveku povucena noga! Sudija je bio jako blizu i sve je video. E sad ja bih voleo da moze situacija da se sumira i da se tacno vidi sta se tu desilo.Muka mi je inac od RTS tj RTV koji imaju samo jednu-dve kamere za utakmice...Dajte povecajte kapacitete kako bi mogli da vidimo sve sporne momente!

kkaakkoo ttoo

pre 13 godina

Ocekujem barem 2/3 Partizanskovih komentara u fazanu... A Gol iz ofsajda sto vam je dala Zvezda ili juce gol Spartaka je bio iz ofsajda!!! Ono kao Mama, Mama juce su mi ukrali cokoladu e danas cu i ja... A da su oba gola postignuta regularno sto svi snimci ovog sveta pokazuju, nema veze... Cak mu nisu ni ukrali cokoladu... Samo je mislio...

Mihailo

pre 13 godina

Ovo što se u poslednjih desetak godina dešava u Srbiji je bez presedana u istoriji sporta! Potpuno je obesmišljeno takmičenje u skoro svim ligama. Nikada ni jedan klub u svetskoj istoriji nije imao takav tretman i zaštitu kao danas Partizan u Srbiji u 21. veku! Da li je moguće da nadležni organi uporno ćute, da li u Srbiji postoji novinar koji će izneti istinu na videlo? Ako su Italijani smogli snage da kazne svoj najveći klub Juventus, zašto se u Srbiji ćuti? Pišem vam ovo u ime miliona navijača Crvene Zvezde! Ne možemo više da gledamo kako se uništava najveći srpski klub!

Danilo

pre 13 godina

Gospodo! ja se slazem, da ste na ocigled svih u nasoj zemlji ponizeni i pokradeni od strane tzv.sudije, u reziji manipulatora iz Humske ulice! Gospodo, ova oligarhija iz Humske je narucila namjestaljku, to je svako prije meca saznao...a vjerujem, da su mnogi i u klubu Spartak, znali za ovu necasnu radnju...sve je da je gora stvar uradjeno, posve providno i bijedno... Gospodo, ne uzimajte usta jednu Crvenu Zvezdu, i ne mijesajte ih sa ovakvim gadostima... tacno je, da je u korektnoj mjeri Zvezda privilegovana, kao i (partizan i Vosa), uostalom kao sto je i Mancester, Arsenal, Bajern, Barsa...tu nema nista novo, to su veliki klubovi koji i jedino valjano mogu zemlju da predstavljaju na Evro sceni! Dakle, tu nema nista cudno...to je vazda i bilo! E sada, ovo sto radi partizan, to je prevazislo sve okvire i granice normalnog funkcionisanja lige! To je slucaj za sudske organe!!! Sta reci... Ali molim vas, ne mijesajte Zvezdu da je radila slicne stvari...TO NIKADAS! ZVEZDIN PREDSEDNIK G-DIN VLADAN lUKIC JE UPOZORAVAO, STA RADE OVI IZ PARTIZANA, A SVI SU SE SPRDALI SA TIM IZJAVAMA! Pa se kao sto vidite, ispostavilo sve tacno sto je rekao Lukic!

bilo ko

pre 13 godina

Lepo sastavljeno, ali takve stvari citamo mi koji i bez saopstenja znamo sve to sto ste rekli... Isto kao sto Insajder ne gledaju oni koji glasaju za Kostunicu i slicne... dzaba...Srbija...

neko ko je gledao utakmicu na TV-u

pre 13 godina

Da li je trebao sudija da zatvori oči kad je igrač Spartaka saplitao Ilijeva?
Da li su se igrači Spartaka valjali po terenu posle svakog kontakta?
Da li je sudija kriv što je svirao postojeći faul na 18 od gola u 93 minutu?
Da li smi imali dva Milojka Pantića koji su pljuvali po Partizanu?
Da li ja treba da finansiram neke .... likove koji neznaju fudbalsak pravila?

Da i jedva čekam taj drebi, pa će te bite biti u minusu većem nego što ste sad.

Da iamte savesti ćutali bi svi.

Komsija

pre 13 godina

Istina! Dokle god se u nasem fudbalu nesto ne promeni povodom ovoga najbolje bi bilo da domace lige i NEMA! Nesmeju postojati razliciti arsini za Partizan i Zvezdu a razliciti za Spartak i bilo koj drugi "manji" klub. Do tada publike nece ni biti. Svi smo mi siti igraca koji se ne trude, ne trce, padaju kao pokoseni, sudije koje ne bi sudile ni u 15-toj ligi Engleske itd.

navijač partizana

pre 13 godina

Potpuno podržavam Spartak protiv ove krađe!
Ali nemogu da razumem kako nije sramota navijače Zvezde da oni traže pravdu, oni koji su takođe na sraman način dobili tog istok Spartaka. Pa gospodo, zar nemate ni malo stida?
Zar je prvenstvo namešteno SAMO kad je Partizan prvi?
Pratim fudbal 20 godina, dve decenije unazad su svirali za vas, dok vas je Džaja vodio niko sudilo se onako kako mora - za zvezdu. Ćutali smo decenijama i plakali od muke, e sada se to vama vraća! Nažalost, sve to uništava fudbal u ovoj zemlji.
Mene je sramota što Partizan pobeđuje na ovakav način, ali većinu Vas nije sramota zbog onih penala nad Kaduom, Đokićem, Pantelićem, Pjanovićem itd, itd! Ovo je moj poslednji komentar u vezi raspalog domaćeg fudbala! Do viđenja na Old trafordu!!!

a komsinica o postenju

pre 13 godina

Dok nisam video kako je dosudjen penal nad Borhom protiv Cuke mislio sam da je onaj nad Ilijevim bio prestrog.

Citajte lektiru deco a ne saopstenja polupismenih "fudbalskih radnika".

ko o čemu ZVEZDA o poštenju....

pre 13 godina

evo poceli babrogici da se zale na sudjenje preko njihove filijale spartka ,ciji je predsednik ujedno i clan upravnog odbora najsbskijeg kluba .samo mi nije jasno kako se niste zalili vi iz subotice kad je kaludjerovic dao gol iz ofsajda,kad igraci jagodine hrane golubove protiv ''b' tima zvezde,kad trener bska vadi najboljeg igraca na 2-1 da slucajno ne bi doslo do izjednacenja,kad se ne iskljucuje golman bajkovic nakon starta u ivanjici..kad 15 godina nije sviran penal partizanu u medjusobnim susretima sa zvezdom,kad vam je prosle sezone svaku utakmicu sudjen penal pa ste na kraju ukupno 14 penala pucali a partizan 2,kad se igraci rada sa igracem vise toliko providno sklanjaju da bi trifunovic dao gol a pritom maše gol sa pola metra,to se niste zalili?E ,zbog toga ce partizan jos dugo dugo biti prvak ,jer tolika kolicina licemerstva i kukavičkluka kojom vi raspolažete gospodo u crveno belom je problem za psihijatre a ne za fudbalske radnike.ceo zivot ste otimali,tukli igrace partizana na derbiju,svaku utakmicu penal i crveni karton partizanovom igracu,to ste sve brzo zaboravili.e ,sad hocete na silu da uzmete titulu,e pa nece moci.

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

Kao Grobaru mi smeta da nam sudija progleda kroz prste, samo zato sto smo veci klub od Spartaka, pa imamo te "privilegije"..
Ali gospodo iz Spartaka, Vasu izjavu gledam kao narucenu od strane komsija, iz prostog razloga, sto to saopstenje niste napisali kad Vam je Zvezda dala ocigledan gol iz ofsajda i dobila Vas identicnim rezultatom?!
E zato branimo Partizan i tvrdimo da smo zasluzeno pobedili, jer mitingujete samo kad Vas ostete protiv Partizana..kad to uradi konkurent, onda je to dobra utakmica i slucajan previd sudije.. licemerni ste..i neka smo Vas tako dobili..dace Bog da takve kao Vas svaki put tako dobijamo.. kako Vas nije sramota

U inat svima uzimamo 4. za redom

pre 13 godina

"Najiskreniju potvrdu ove naše tvrdnje predstavlja i spontana reakcija objektivne publike u Subotici"

Vesićeva kujna...

zoran

pre 13 godina

Sudija je napravio samo jednu gresku.
Nije dosudio cist ofsajd iz koga je Spartak postigao gol.
Za sve ostalo zasluzuje najvisu ocenu. Pritisci postoje, ocigledno sa Zvezdine strane. Setimo se samo Lukiceve izjave od pre par dana..."Bicemo prvi ako nam dozovole.."
Sada je stvorena takva atmosfera da svaki dosudjeni faul nad Partizanovim igracem je namestaljka...neverovatno "mocna" tajna organizacija je iza Partizana, pa je eto slucajno dopustila da isti tim izgubi od Zvezde pre par dana..???!!!!
Sta onda reci o penalu nad Borhom, protiv Cukarickog..?????

Gigi

pre 13 godina

Kako vas samo nije sramota, vi koji jos podrzavate ovakve lopovluke, ja razumem vas da ste vi navijaci partizana pa vas to uopste i ne interesuje kako vas voljeni klub igra, vi bi prihvatili da i bez borbe osvojite prvenstvo, vama je samo bitno da osvojite prvenstvo a to na koji nacin to vec nije bitno. Stvarno kako vas samo nije sramota...

robi

pre 13 godina

Gol Spartaka nije iz ofsajda. Penal za groblje postojao, kao i prekrsaj kada je Tomic dao gol. Zaista mi nije jasno o cemu se radi. Glupacima koji pominju nagradu Toleta za Enfild, najbolje da UEFA to pita Toleta. UEFA sama odredjuje sudije za svoje utakmice, tacnije sudijska komisija UEFA u kojoj sedi, recimo, jedan Kolina. Verovatno Kolina ne zna, a Knezevic iz Subotice zna...kad je na foru usao u Super ligu bilo lepo, a?

partizan šampion

pre 13 godina

Muka mi je vise od iskompleksiranih komsija! Sta hocete vise, kad se vama sude penali sve je regularno,(a niko ne govori o ofsajdu Spartaka kod gola),i da je Partizan izgubio sudija bi bio najbolji,evropski! Kako ste pobedili recimo Smederevo,bez ijednog suta uz pomoc bele tacke. Ne mozete podneti dominaciju Partizana,pa ludite zbog toga! Sramota!

zika

pre 13 godina

Kad ste tako studizno pregledali snimak što ne pomenuste i gol koji ste dali iz čistog ofsajda...i kako li je samo Mažić znao da će Tomić pogoditi iz slobodnog udarca

Bane

pre 13 godina

Besramna kradja koju bi policija trebala da istrazi. Dok god je Tole Karadzic predsednik saveza, prvak se zna. U Subotici smo se po ko zna koji put uverili kako Partizan dolazi do sampionskih titula.

objektivno

pre 13 godina

Gospodo iz Subotice, procitah ovo saopstenje i nigdje ne vidjeh da se zalite na gol koji ste postigli iz ociglednog ofsajda!

Koliko se ja razumem u fudbal, a razumem se, nije potrebno da igrac dodirne loptu pa da bi se mahao ofsajd.

Dovoljno je da igrac najblizi protivnickom golmanu nacini potez ili pokret koji ima za cilj da prevari protivnika ili da mu se skrene paznja.
Ovo su pravila Fifinog Medjunarodnog borda ciju knjigu drzim ispred sebe dok ovo pisem!
Da li je vas igrac to ucinio, pogledajte snimak, pa popravite ovo saopstenje!

Shone

pre 13 godina

Bilo je i Zvezdinih sumnjivih utakmica,bilo je i drugih sumnjivih utakmica od najnizeg ranga do super lige koliko hocete da se ne lazemo.Sustina price sa Partizanom u zadnje dve godine jeste ta da to vise nije ni sumnjivo,da se sve vidi i sve se zna,to je toliko ocigledno da je prosto mucno sve to gledati."Ljudi"iz saveza na celu sa drugom Tomislavom,rugaju se celoj Srpskoj javnosti u lice,u fazonu "pa sta nam mozete"toliko se osecaju sigurni,nedodirljivi da je to neverovatno.A sta pricaju ovi iz stranog tela u nasem fudbalu bjeke,zeke,peke,dzombe...i njihovi"navijaci"to ne treba ni komentarisati,imaju oni jednu pesmu gde su sebe najbolje opisali "..... sa tribine juzne".

E tako se to radi...

pre 13 godina

Jos jedno saopstenje i potreba za dizanje prasine.... Gospodo i Zlatibor vode a sta kazete na to da se malo preispita kako ste vi uopste dosli do ove lige koju sada igrate....??? To smo mislite zaboravili.... Ili tada jos niste znali da pisete saopstenja...??? Pitajte ove iz Indjije oni ce vam sve lepo objasniti.... SRAM VAS BILO..... Koliko vidim liga nam napreduje pored Vojvodine dobismo jos jedne postenjacine....

srbijasine

pre 13 godina

Kakva je propast ovaj Iliev, samo zna da padne. Naravno, penal nije pstojao, ali cemu tolika buka oko toga?? Greske u sudjenju se stalno desavaju ( pre par dana na mnogo vaznijem mecu - Man utd-Celsea ).
Samo pogledajte statistiku koliko je penala dosudjeno za gradskog rivala.

Ljubitelj Lukićevih saopštenja

pre 13 godina

Kada su jesenas "nezasluženo" izgubili od NKCZ nisu reč rekli. A i da su juče igrali protiv NKCZ opet bi ćutali. Imaju direktivu da se tako ponašaju i dižu galamu na savez, sudije, Toleta ... Đta bi njima taj bod značio i da su ga nekako osvojili? Mnogo mi je drago zbog svega juče, slatka 3 boda.

siniša

pre 13 godina

A šta ćemo sa ova 3 boda što je osvojio Partizan, a osvojio bi ih Spartak da je svirao strani sudija?! Po odrađenu poslu dovešće strane sudije. I ne samo to potpisujem da će nas večeras na sos kanalu (ne novinari da ne bude zabune) ubeđivati da Spartak nije oštećen, ili da je nešto malo nebitno oštećen, kao da svi mi vidimo kao Homer, Filip Višnjić i Rej Čarls zajedno. Stigle su direktive, ne oglašava se Đurić, niti ko drugi iz Partizana, čekaju da ih opravdaju, pa će se oni uključiti. Na kraju će biti vodi se hajka na Partizan, a ono Partizan oštećen. Gledajte ovaj scenario.

majstor

pre 13 godina

ok, znaci uhapsiti karadzica, djurica i mazica i poslati partizan u drugu ligu. tako se to u italiji radilo, a ovde? opet ce da bude "igrala se deca" sledeci put.....

radoje

pre 13 godina

ovi zvezdasi ne vide kad se njima sviraju silni nepostojeci penali golovi iz ofsajda produzeci za koje nema potrebe pa kukaju li kukaju slazem se da sudjenje nije bilo juce kako treba ali bar jedan od ovih zvezdasa neka bar jednom prizna koliko se puta tako sudilo u njihovu korist inace navijam za vojvodinu i secam se odlicno kako je to bilo na marakani prosle godine i slazem se da su potrebne promene u fss !!!

Ludoje

pre 13 godina

Pa naravno da su kivni. Prosle godione Kaludjerovic iz ogsajda,sad Partizan iz penala... A igraci ostali bez premija, pa nije ni cudo, sto posle nece da se bore...

E tako se to radi...

pre 13 godina

U znak podrške prestajem da navijam za partizan i počinjem navijati za Zvezdu!Dosta je bilo kradja,od sada sam uz pošten svet!
(Ex grobar, 11. april 2011 18:57)

Pazi samo da tako posten ne zavrsis u apsu....

Kladiinica

pre 13 godina

Utakmica je NAMESTENA u jednoj kladionici je uplaceno 20.00 evra na x-2 pouzdane informacije (uplaceno u kladionici u Subotici 32 min pre meca)

Zasto se igra prvenstvo uopste...za drugo i trece mesto?

pre 13 godina

Bas me zanima da li ce u vecerasnjem "Insajderu" smeti da potegnu temu PENALTIZANA i titule koja je ocigledno vec godinama zagarantovana pre pocetka sezone?!

GrobaR

pre 13 godina

Po toj logici Partizan je ostecen jedno minimum 10 penala na proslom derbiju i juce protiv Spartaka. Igraci Spartaka i zvezde su pri svakom prekidu drzali igrace Partizana sa dve ruke unutar sesnaesterca a to je po pravilima zabranjeno i to se kazanjava udarcem sa bele tacke. Ja sam kao ljubitelj fudbala bio onemogucen da vidim golove mog kluba iz prekida ,zato sam za to da se sudije koje su sudile prosli derbi i jucerasnju utakmicu drasticno kazne. Igraci zvezde i Spartaka su na podmukao i nesportski nacin onemogucavali igrace Partizana da postignu pogodak iz prekida, pa taman smo vratili publiku na stadione i koja je napravila odlicnu atmosferu na derbiju i juce u Subotici i to sve pokvare sudije. Pa zasto publika da dolazi na stadion kad se ovako krse pravila fudbalske igre, pa cemu se onda izvode korneri i ostali prekidi. Pa valjda sva pravila igre treba da vaze , osecam se nemocno jer ne znam kome da se zalim i kakve to vajde ima. Culi ste navijace nemam sta drugo da kezam osim LOPOVI , LOPOVI , LOPOVI !!!

Zona Sumraka

pre 13 godina

Tacno je da su favoriti privilegovani, ali to je nazalost tako u celom svetu, Real, Barselona, Mancester, Celzi, Inter, Milan......
Medjutim to u nasoj zemlji prelazi gornju granicu, mislim da postaje smesno i nestvarno. Verujem da nase sudije mogu vrlo dobro i ispravno da sude, ali ih ocigledno nesto sprecava da svoj posao obavljaju kao treba. Ovo sto se dogodilo u Subotici je prevrsilo svaku meru! Ocigledno da neki ljudi ne znaju sta znaci rec moral.

Riki

pre 13 godina

Jasno je svima da je utakmicu sudija namestio. Čitav svet se smeje. Lepo je poljski menadžer Martin Žilinski rekao da je tako i kod njih bilo za vrme dikataure, pre 15 godina. Sramota za Karadžića ali barte i za sve ostale! Sramota!

Veci Srbi i od samih Srba NKCZ

pre 13 godina

Ako su Italijani smogli snage da kazne svoj najveći klub Juventus, zašto se u Srbiji ćuti? Pišem vam ovo u ime miliona navijača Crvene Zvezde! Ne možemo više da gledamo kako se uništava najveći srpski klub!
(Mihailo, 11. april 2011 17:59)

U pravu si samo sto bi tad CZ trebala da ispadne iz lige.

Doktor....

pre 13 godina

Molio bih ove iz Partizana da nastave sa ovakvim ,ali bas sa ovakvim pobedama.
Nekako su sladje a i ove nase komsinice masovnije kupuju Revitabion... Sprej protiv opadanja kose...

Nišlija

pre 13 godina

Čitajući ovo saopštenje, a i komentare navijača kluba sa titulom iz prošlog milenijuma, koju uvek pomenu kada nemaju objašnjenje za svoje neargumentovane optužbe, primetio sam da niko od dotičnih ne postavlja pitanje prenemaganja i valjanja po travi fudbalera i golmana domaćina po minut-dva, sve dok ih ne uznesu sa terena. A onda ti isti igrači insistiraju da se vrate posle samo 5 sekundi provedenih van igre, jer su ih izgleda lečili nekom magijom. Iz tih razloga naš fudbal je tu gde jeste, jer mali klubovi kada povedu protiv većeg ne igraju da bi dali još neki gol i možda pobedili, već kreću sa opstrukcijom igre i valjanjem po travi. Mislim da gledaoci nisu zbog toga došli na stadion već zbog prave borbe prsa u prsa, pa ko pobedi. Ako se ne varam, nije bilo saopštenja za javnost prošle godine, kao ni ovoliko komentara, posle gola Kaluđerovića iz avionskog ofsajda, ili posle gola istog igrača protiv BSK-a (ako se ne varam) u 97-om minutu. Tada je sudija bio spreman da utakmicu produži do 150-tog minuta samo da dotični pobede.

undertaker

pre 13 godina

Gledam juce neki beton liga fudbal i pricam sa ortakom kaze pricao mu kum da mu je Savija licno rekao kako je Zvezda "zatvorila" sve utakmice do kraja sem derbija. Izvadim telefon i kazem mu, a da vidimo da li je i Partizan zatvorio sve do kraja (do tada znamo za rezultat 1:0 za Spartak), stize vest da je zavrseno 1:2 za Partizan... Mislim da smo svi ovde koji se raspravljamo mnogo glupi i naivni, gluplji smo i od Amerikanaca koji gledaju americko rvanje (oni znaju da je to sve samo sou, mi se lozimo da se ovde stvarno igra fudbal). Mislite o tome...

realan

pre 13 godina

ko je taj spartak?izdaju saopstenja kome?kako bas protiv partizana?vodi ih moarča klasican prevarant?unistio 100tinu dece iz novog sada i pobegao u suboticu.obecao lukic pare da pobede i nista?sramota dokle vise pljuvanja ?gledajte svoje dvoriste i ovako ce te igrati godinu dve u prvoj onda u trecu ligu.

DekiO

pre 13 godina

U znak podrške prestajem da navijam za partizan i počinjem navijati za Zvezdu!Dosta je bilo kradja,od sada sam uz pošten svet!
(Ex grobar, 11. april 2011 18:57)

Smesno

teško vreme za poštene

pre 13 godina

Gledam ovaj insajder na B92 i kad je Karadžić rekao da ja naša liga regularna i da je fudbalski savez jedna od najbolje organizovanih institucija, ja a verujem i većina našeg naroda ne moramo da brinemo za regularnost naših liga! Idemo dalje, pa dokle stignemo samo u loptu bolje da negledamo.(stručnjaci)

Ice

pre 13 godina

Gospodo iz Subotice, Jagodine...i iz ostalih mesta koji pokusavate da napravite nesto od ove nase jadne lige , ne brini te se...Vojvodina ce Vas sve osvetiti...za kaznu pobedicemo ove blizance, i pokazati da postoji jos neko ko je bolji i jaci od njih!! Svaka fudbalska prica u ovoj drzavi se odvija oko pomenutih timova, i nigde nema Spartaka koji je bio jedno veliko osvezenje u nasem fudbalu prosle godine, Ofk Beograda koji iz godine u godinu veliki broj mladih reprezentativaca nase zemlje, jedna Vojvodine koja je stavljena na noge i koja ima dobre igrace, najboljeg trenera i veoma organizovan sistem rada, i koja realno moze da stane uz rame i jednom i drugom pomenutom beogradskom klubu.Kome smeta da se otvaraju novi fudbalski centri i da se stvaraju jake ekipe...svaka cast Bati Kan Kanu sto je stavio rampu klubovima iz Bg a..i opet se dobri igraci dobro prodaju....valjda ce se slika u nasoj ligi ubrzo izmeniti pa cemo kao i u Nemackoj imati priliku da vidimo klubove poput Verdera, Dortmunda, da se bore za titulu pored jednog Bayerna, Salkea, Hamburgera...a to ce ako bog da biti Vojvodina koja je na dobrom putu, Spartak, Radnicki Nis...Ofk Beograd....javnosti bavi se i drugim klubovima, a ne ovima sto su zatvorili celo prvenstvo...

Mihailo

pre 13 godina

U čijem je interesu da u Srbiji postoji samo jedan klub? Crvenu Zvezdu i na utakmici protiv Jagodine prati 40.000 gledalaca! Klub iz Humske na utakmici Lige Šampiona protiv Šahtjora ni upola toliko! U čijem interesu je uništavanje najvećeg srpskog kluba? Već nekoliko poslednjih godina smo prinudjeni da zbog otimanja titule na kraju sezone prodajemo najbolje igrače (sve je počelo kradjom u polufinalu kupa kada smo prodali Milijaša). Sve se radi sistematski. Na prošlogodišnjem Svetskom prvenstvu u fudbalu prvi tim Srbije su činila po 2 bivša igrača Vojvodine(Krasić i Jovanović) i OFK Beograda(Kolarov i Ivanovic) i čak 7(sedam) iz Crvene Zvezde!!! A svedoci smo "dominacije" Partizana u poslednjih desetak godina!? KO DOZVOLJAVA SVE OVO I ČIJI JE INTERES DA SE ĆUTI??? Pita nekoliko miliona navijača najvećeg srpskog kluba Crvene Zvezde!!!

gruja smederevac

pre 13 godina

dobro je da je pocelo otvoreno da se prica o privilegijama rezimskih klubova, dosta se cutalo. nadam se da ce imati nekog efekta, mada nisam preterani optimista. samo napred smederevo!

Milan

pre 13 godina

Ma sta ce jadan TOLE nije mu lako.Kome da pomaze pre, zvezdi ili partizanu.Prvo je morao zvezdi da pomogne kod Spartaka onaj gol Kaludjerovica i dalje se cuti a , pa sad da pomogne i komsiji.

E moj Dačo !!

pre 13 godina

Gospodo! ja se slazem, da ste na ocigled svih u nasoj zemlji ponizeni i pokradeni od strane tzv.sudije, u reziji manipulatora iz Humske ulice! Gospodo, ova oligarhija iz Humske je narucila namjestaljku, to je svako prije meca saznao...a vjerujem, da su mnogi i u klubu Spartak, znali za ovu necasnu radnju...sve je da je gora stvar uradjeno, posve providno i bijedno... Gospodo, ne uzimajte usta jednu Crvenu Zvezdu, i ne mijesajte ih sa ovakvim gadostima... tacno je, da je u korektnoj mjeri Zvezda privilegovana, kao i (partizan i Vosa), uostalom kao sto je i Mancester, Arsenal, Bajern, Barsa...tu nema nista novo, to su veliki klubovi koji i jedino valjano mogu zemlju da predstavljaju na Evro sceni! Dakle, tu nema nista cudno...to je vazda i bilo! E sada, ovo sto radi partizan, to je prevazislo sve okvire i granice normalnog funkcionisanja lige! To je slucaj za sudske organe!!! Sta reci... Ali molim vas, ne mijesajte Zvezdu da je radila slicne stvari...TO NIKADAS! ZVEZDIN PREDSEDNIK G-DIN VLADAN lUKIC JE UPOZORAVAO, STA RADE OVI IZ PARTIZANA, A SVI SU SE SPRDALI SA TIM IZJAVAMA! Pa se kao sto vidite, ispostavilo sve tacno sto je rekao Lukic!
(Danilo, 11. april 2011 17:29)

Što bi rekla Svetlana Bojković u seriji "Srećni ljudi" - PARANOJA !!!

srki_

pre 13 godina

ko su bre ovi!? treca liga... rodjaci... tamo vam je mesto... dosao jak sponzor i na vestacki nacin podigao klub koji je odavno trebao da se ugasi.... i kada sponzor bude otisao sledi ponovo sunovrat... vi se gospodo zavaravate! vas ceka sudbina obilica!
da se u 5. ligi za dve tri sezone borite za opstanak!

answer

pre 13 godina

najlepse bi bilo da ukinu ta dva kluba, znate koja ;) i svi bi bili srecni... i da se vratim temi, ovi iz spartaka mogu opasno da naj... zbog klevetanja.

Nenad

pre 13 godina

Dragi Spartakovci, bolje vam je da analizirate zasto je Ilijev primio loptu okrenut ka golu u sesnaestercu, nego li sto pljujete po Mazicu koji ne podleze pritisku i sudi bez greske! Da nam je vise takvih sudija bolje bi bilo i vama i nasem fudbalu uopste!

Realno

pre 13 godina

@Nislija
Koliko mogu da vidim,u tvom izlaganju nigde ne pominjes temu ovog naslova,jel to znaci da se i ti slazes sa istom?Naravno,kontra argumenti su najbolja odbrana,samo sto ovde se ne vodi polemika,vec je stvar veoma jasna,cak i u ocima najzagrizenijih grobara.

milan

pre 13 godina

sto se ne javi neko od ovi nasi glavni ljudi u fudbal a navijaci ne treba da idu na uutakmice bolje da sede kuci jer je ovaj nas fudbal unisten totalno pa ono je kradja milenijuma teske gluposti ne pratim vise nas fudbal jer su teske gluposti pa gledam uvek nize lige ono je nenormalno kolko su namestene utakmice eto vam cist primer na youtube bask prosle godine ili sindjelic protiv rudara isto prosle godine

vlajzi voli partizan

pre 13 godina

Drago mi je sto je utakmica namestena (ako je namestena), i ja kao navijac Partizana APSOLUTNO nemam nikakav problem zbog toga! Jer kad se setim kako je komsika 'uzela' 3 boda u Subotici, da smo mi odigrali nereseno bila bi TESKA NEPRAVDA prema Partizanu. Osim toga ispali bi naivni i glupi. Ako njih nije sramota sto su pobedili iz ociglednog ofsajda u 93. minutu, nije ni mene sramota sto smo pobedili iz neposotjeceg penala! Hvala lepo, molim lepo! Dovidjenja.

NBGD

pre 13 godina

15 puta sam pogledao sporni snimak i jasno se vidi da je coveku povucena noga! Sudija je bio jako blizu i sve je video. E sad ja bih voleo da moze situacija da se sumira i da se tacno vidi sta se tu desilo.Muka mi je inac od RTS tj RTV koji imaju samo jednu-dve kamere za utakmice...Dajte povecajte kapacitete kako bi mogli da vidimo sve sporne momente!

Gde sam došao?!

pre 13 godina

Mnogo poznatih lica je prisustvovalo derbiju.
Pored Tomislava Karadžića, Ljupka Petrovića, Tomislava Sivića, Partizanove svite... viđen je veći broj stranih menadžera, među njima i Martin Žilinski iz Poljske.
- Ne mogu da verujem, ne mogu da verujem – govorio je Poljak, aludirajući na sudijske odluke koje su gledaoci propratili protestima.
Na konstataciju da je to kod nas normalno, prokomentarisao je na slabom srpskom:
- Da, to razumem, tako je bilo i kod nas pre 15 godina, ali, na sreću, više nije – rekao je Žilinski.

Danilo

pre 13 godina

Gospodo! ja se slazem, da ste na ocigled svih u nasoj zemlji ponizeni i pokradeni od strane tzv.sudije, u reziji manipulatora iz Humske ulice! Gospodo, ova oligarhija iz Humske je narucila namjestaljku, to je svako prije meca saznao...a vjerujem, da su mnogi i u klubu Spartak, znali za ovu necasnu radnju...sve je da je gora stvar uradjeno, posve providno i bijedno... Gospodo, ne uzimajte usta jednu Crvenu Zvezdu, i ne mijesajte ih sa ovakvim gadostima... tacno je, da je u korektnoj mjeri Zvezda privilegovana, kao i (partizan i Vosa), uostalom kao sto je i Mancester, Arsenal, Bajern, Barsa...tu nema nista novo, to su veliki klubovi koji i jedino valjano mogu zemlju da predstavljaju na Evro sceni! Dakle, tu nema nista cudno...to je vazda i bilo! E sada, ovo sto radi partizan, to je prevazislo sve okvire i granice normalnog funkcionisanja lige! To je slucaj za sudske organe!!! Sta reci... Ali molim vas, ne mijesajte Zvezdu da je radila slicne stvari...TO NIKADAS! ZVEZDIN PREDSEDNIK G-DIN VLADAN lUKIC JE UPOZORAVAO, STA RADE OVI IZ PARTIZANA, A SVI SU SE SPRDALI SA TIM IZJAVAMA! Pa se kao sto vidite, ispostavilo sve tacno sto je rekao Lukic!

Mihailo

pre 13 godina

Ovo što se u poslednjih desetak godina dešava u Srbiji je bez presedana u istoriji sporta! Potpuno je obesmišljeno takmičenje u skoro svim ligama. Nikada ni jedan klub u svetskoj istoriji nije imao takav tretman i zaštitu kao danas Partizan u Srbiji u 21. veku! Da li je moguće da nadležni organi uporno ćute, da li u Srbiji postoji novinar koji će izneti istinu na videlo? Ako su Italijani smogli snage da kazne svoj najveći klub Juventus, zašto se u Srbiji ćuti? Pišem vam ovo u ime miliona navijača Crvene Zvezde! Ne možemo više da gledamo kako se uništava najveći srpski klub!

A1

pre 13 godina

Pustite FSS i državu, pravac UEFA i FIFA! Šta očekujete od FSS-a kad oni Mažića za sve nagrađuju suđenjem na Enfildu?
Tole, Spasić, Mažić, Jovanetić... crno (na) belo... materijala za rad koliko želite.

kkaakkoo ttoo

pre 13 godina

Ocekujem barem 2/3 Partizanskovih komentara u fazanu... A Gol iz ofsajda sto vam je dala Zvezda ili juce gol Spartaka je bio iz ofsajda!!! Ono kao Mama, Mama juce su mi ukrali cokoladu e danas cu i ja... A da su oba gola postignuta regularno sto svi snimci ovog sveta pokazuju, nema veze... Cak mu nisu ni ukrali cokoladu... Samo je mislio...

neko ko je gledao utakmicu na TV-u

pre 13 godina

Da li je trebao sudija da zatvori oči kad je igrač Spartaka saplitao Ilijeva?
Da li su se igrači Spartaka valjali po terenu posle svakog kontakta?
Da li je sudija kriv što je svirao postojeći faul na 18 od gola u 93 minutu?
Da li smi imali dva Milojka Pantića koji su pljuvali po Partizanu?
Da li ja treba da finansiram neke .... likove koji neznaju fudbalsak pravila?

Da i jedva čekam taj drebi, pa će te bite biti u minusu većem nego što ste sad.

Da iamte savesti ćutali bi svi.

dragan

pre 13 godina

Ponovo su ubili fudbal i pokazali malim klubovima da nemaju potrebe da se džabe znoje protiv Partizana.Da jedan internacionalac Mažić dozvoli sebi da se onako bruka po nečijem naređenju stvarno sramota.Da su klubovi pametni da i oni prekinu prvenstvo i krenu u štrajk dok se jednom neki ljudi ne počiste iz Srpskog fudbala.

bilo ko

pre 13 godina

Lepo sastavljeno, ali takve stvari citamo mi koji i bez saopstenja znamo sve to sto ste rekli... Isto kao sto Insajder ne gledaju oni koji glasaju za Kostunicu i slicne... dzaba...Srbija...

Gigi

pre 13 godina

Kako vas samo nije sramota, vi koji jos podrzavate ovakve lopovluke, ja razumem vas da ste vi navijaci partizana pa vas to uopste i ne interesuje kako vas voljeni klub igra, vi bi prihvatili da i bez borbe osvojite prvenstvo, vama je samo bitno da osvojite prvenstvo a to na koji nacin to vec nije bitno. Stvarno kako vas samo nije sramota...

partizan šampion

pre 13 godina

Muka mi je vise od iskompleksiranih komsija! Sta hocete vise, kad se vama sude penali sve je regularno,(a niko ne govori o ofsajdu Spartaka kod gola),i da je Partizan izgubio sudija bi bio najbolji,evropski! Kako ste pobedili recimo Smederevo,bez ijednog suta uz pomoc bele tacke. Ne mozete podneti dominaciju Partizana,pa ludite zbog toga! Sramota!

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

Kao Grobaru mi smeta da nam sudija progleda kroz prste, samo zato sto smo veci klub od Spartaka, pa imamo te "privilegije"..
Ali gospodo iz Spartaka, Vasu izjavu gledam kao narucenu od strane komsija, iz prostog razloga, sto to saopstenje niste napisali kad Vam je Zvezda dala ocigledan gol iz ofsajda i dobila Vas identicnim rezultatom?!
E zato branimo Partizan i tvrdimo da smo zasluzeno pobedili, jer mitingujete samo kad Vas ostete protiv Partizana..kad to uradi konkurent, onda je to dobra utakmica i slucajan previd sudije.. licemerni ste..i neka smo Vas tako dobili..dace Bog da takve kao Vas svaki put tako dobijamo.. kako Vas nije sramota

zoran

pre 13 godina

Sudija je napravio samo jednu gresku.
Nije dosudio cist ofsajd iz koga je Spartak postigao gol.
Za sve ostalo zasluzuje najvisu ocenu. Pritisci postoje, ocigledno sa Zvezdine strane. Setimo se samo Lukiceve izjave od pre par dana..."Bicemo prvi ako nam dozovole.."
Sada je stvorena takva atmosfera da svaki dosudjeni faul nad Partizanovim igracem je namestaljka...neverovatno "mocna" tajna organizacija je iza Partizana, pa je eto slucajno dopustila da isti tim izgubi od Zvezde pre par dana..???!!!!
Sta onda reci o penalu nad Borhom, protiv Cukarickog..?????

a komsinica o postenju

pre 13 godina

Dok nisam video kako je dosudjen penal nad Borhom protiv Cuke mislio sam da je onaj nad Ilijevim bio prestrog.

Citajte lektiru deco a ne saopstenja polupismenih "fudbalskih radnika".

ko o čemu ZVEZDA o poštenju....

pre 13 godina

evo poceli babrogici da se zale na sudjenje preko njihove filijale spartka ,ciji je predsednik ujedno i clan upravnog odbora najsbskijeg kluba .samo mi nije jasno kako se niste zalili vi iz subotice kad je kaludjerovic dao gol iz ofsajda,kad igraci jagodine hrane golubove protiv ''b' tima zvezde,kad trener bska vadi najboljeg igraca na 2-1 da slucajno ne bi doslo do izjednacenja,kad se ne iskljucuje golman bajkovic nakon starta u ivanjici..kad 15 godina nije sviran penal partizanu u medjusobnim susretima sa zvezdom,kad vam je prosle sezone svaku utakmicu sudjen penal pa ste na kraju ukupno 14 penala pucali a partizan 2,kad se igraci rada sa igracem vise toliko providno sklanjaju da bi trifunovic dao gol a pritom maše gol sa pola metra,to se niste zalili?E ,zbog toga ce partizan jos dugo dugo biti prvak ,jer tolika kolicina licemerstva i kukavičkluka kojom vi raspolažete gospodo u crveno belom je problem za psihijatre a ne za fudbalske radnike.ceo zivot ste otimali,tukli igrace partizana na derbiju,svaku utakmicu penal i crveni karton partizanovom igracu,to ste sve brzo zaboravili.e ,sad hocete na silu da uzmete titulu,e pa nece moci.

srbijasine

pre 13 godina

Kakva je propast ovaj Iliev, samo zna da padne. Naravno, penal nije pstojao, ali cemu tolika buka oko toga?? Greske u sudjenju se stalno desavaju ( pre par dana na mnogo vaznijem mecu - Man utd-Celsea ).
Samo pogledajte statistiku koliko je penala dosudjeno za gradskog rivala.

Mihailo

pre 13 godina

U čijem je interesu da u Srbiji postoji samo jedan klub? Crvenu Zvezdu i na utakmici protiv Jagodine prati 40.000 gledalaca! Klub iz Humske na utakmici Lige Šampiona protiv Šahtjora ni upola toliko! U čijem interesu je uništavanje najvećeg srpskog kluba? Već nekoliko poslednjih godina smo prinudjeni da zbog otimanja titule na kraju sezone prodajemo najbolje igrače (sve je počelo kradjom u polufinalu kupa kada smo prodali Milijaša). Sve se radi sistematski. Na prošlogodišnjem Svetskom prvenstvu u fudbalu prvi tim Srbije su činila po 2 bivša igrača Vojvodine(Krasić i Jovanović) i OFK Beograda(Kolarov i Ivanovic) i čak 7(sedam) iz Crvene Zvezde!!! A svedoci smo "dominacije" Partizana u poslednjih desetak godina!? KO DOZVOLJAVA SVE OVO I ČIJI JE INTERES DA SE ĆUTI??? Pita nekoliko miliona navijača najvećeg srpskog kluba Crvene Zvezde!!!

Kladiinica

pre 13 godina

Utakmica je NAMESTENA u jednoj kladionici je uplaceno 20.00 evra na x-2 pouzdane informacije (uplaceno u kladionici u Subotici 32 min pre meca)

navijač partizana

pre 13 godina

Potpuno podržavam Spartak protiv ove krađe!
Ali nemogu da razumem kako nije sramota navijače Zvezde da oni traže pravdu, oni koji su takođe na sraman način dobili tog istok Spartaka. Pa gospodo, zar nemate ni malo stida?
Zar je prvenstvo namešteno SAMO kad je Partizan prvi?
Pratim fudbal 20 godina, dve decenije unazad su svirali za vas, dok vas je Džaja vodio niko sudilo se onako kako mora - za zvezdu. Ćutali smo decenijama i plakali od muke, e sada se to vama vraća! Nažalost, sve to uništava fudbal u ovoj zemlji.
Mene je sramota što Partizan pobeđuje na ovakav način, ali većinu Vas nije sramota zbog onih penala nad Kaduom, Đokićem, Pantelićem, Pjanovićem itd, itd! Ovo je moj poslednji komentar u vezi raspalog domaćeg fudbala! Do viđenja na Old trafordu!!!

srki_

pre 13 godina

ko su bre ovi!? treca liga... rodjaci... tamo vam je mesto... dosao jak sponzor i na vestacki nacin podigao klub koji je odavno trebao da se ugasi.... i kada sponzor bude otisao sledi ponovo sunovrat... vi se gospodo zavaravate! vas ceka sudbina obilica!
da se u 5. ligi za dve tri sezone borite za opstanak!

U inat svima uzimamo 4. za redom

pre 13 godina

"Najiskreniju potvrdu ove naše tvrdnje predstavlja i spontana reakcija objektivne publike u Subotici"

Vesićeva kujna...

Bane

pre 13 godina

Besramna kradja koju bi policija trebala da istrazi. Dok god je Tole Karadzic predsednik saveza, prvak se zna. U Subotici smo se po ko zna koji put uverili kako Partizan dolazi do sampionskih titula.

Riki

pre 13 godina

Jasno je svima da je utakmicu sudija namestio. Čitav svet se smeje. Lepo je poljski menadžer Martin Žilinski rekao da je tako i kod njih bilo za vrme dikataure, pre 15 godina. Sramota za Karadžića ali barte i za sve ostale! Sramota!

Komsija

pre 13 godina

Istina! Dokle god se u nasem fudbalu nesto ne promeni povodom ovoga najbolje bi bilo da domace lige i NEMA! Nesmeju postojati razliciti arsini za Partizan i Zvezdu a razliciti za Spartak i bilo koj drugi "manji" klub. Do tada publike nece ni biti. Svi smo mi siti igraca koji se ne trude, ne trce, padaju kao pokoseni, sudije koje ne bi sudile ni u 15-toj ligi Engleske itd.

realan

pre 13 godina

ko je taj spartak?izdaju saopstenja kome?kako bas protiv partizana?vodi ih moarča klasican prevarant?unistio 100tinu dece iz novog sada i pobegao u suboticu.obecao lukic pare da pobede i nista?sramota dokle vise pljuvanja ?gledajte svoje dvoriste i ovako ce te igrati godinu dve u prvoj onda u trecu ligu.

E tako se to radi...

pre 13 godina

Jos jedno saopstenje i potreba za dizanje prasine.... Gospodo i Zlatibor vode a sta kazete na to da se malo preispita kako ste vi uopste dosli do ove lige koju sada igrate....??? To smo mislite zaboravili.... Ili tada jos niste znali da pisete saopstenja...??? Pitajte ove iz Indjije oni ce vam sve lepo objasniti.... SRAM VAS BILO..... Koliko vidim liga nam napreduje pored Vojvodine dobismo jos jedne postenjacine....

siniša

pre 13 godina

A šta ćemo sa ova 3 boda što je osvojio Partizan, a osvojio bi ih Spartak da je svirao strani sudija?! Po odrađenu poslu dovešće strane sudije. I ne samo to potpisujem da će nas večeras na sos kanalu (ne novinari da ne bude zabune) ubeđivati da Spartak nije oštećen, ili da je nešto malo nebitno oštećen, kao da svi mi vidimo kao Homer, Filip Višnjić i Rej Čarls zajedno. Stigle su direktive, ne oglašava se Đurić, niti ko drugi iz Partizana, čekaju da ih opravdaju, pa će se oni uključiti. Na kraju će biti vodi se hajka na Partizan, a ono Partizan oštećen. Gledajte ovaj scenario.

radoje

pre 13 godina

ovi zvezdasi ne vide kad se njima sviraju silni nepostojeci penali golovi iz ofsajda produzeci za koje nema potrebe pa kukaju li kukaju slazem se da sudjenje nije bilo juce kako treba ali bar jedan od ovih zvezdasa neka bar jednom prizna koliko se puta tako sudilo u njihovu korist inace navijam za vojvodinu i secam se odlicno kako je to bilo na marakani prosle godine i slazem se da su potrebne promene u fss !!!

Shone

pre 13 godina

Bilo je i Zvezdinih sumnjivih utakmica,bilo je i drugih sumnjivih utakmica od najnizeg ranga do super lige koliko hocete da se ne lazemo.Sustina price sa Partizanom u zadnje dve godine jeste ta da to vise nije ni sumnjivo,da se sve vidi i sve se zna,to je toliko ocigledno da je prosto mucno sve to gledati."Ljudi"iz saveza na celu sa drugom Tomislavom,rugaju se celoj Srpskoj javnosti u lice,u fazonu "pa sta nam mozete"toliko se osecaju sigurni,nedodirljivi da je to neverovatno.A sta pricaju ovi iz stranog tela u nasem fudbalu bjeke,zeke,peke,dzombe...i njihovi"navijaci"to ne treba ni komentarisati,imaju oni jednu pesmu gde su sebe najbolje opisali "..... sa tribine juzne".

Zasto se igra prvenstvo uopste...za drugo i trece mesto?

pre 13 godina

Bas me zanima da li ce u vecerasnjem "Insajderu" smeti da potegnu temu PENALTIZANA i titule koja je ocigledno vec godinama zagarantovana pre pocetka sezone?!

Nenad

pre 13 godina

Dragi Spartakovci, bolje vam je da analizirate zasto je Ilijev primio loptu okrenut ka golu u sesnaestercu, nego li sto pljujete po Mazicu koji ne podleze pritisku i sudi bez greske! Da nam je vise takvih sudija bolje bi bilo i vama i nasem fudbalu uopste!

Zona Sumraka

pre 13 godina

Tacno je da su favoriti privilegovani, ali to je nazalost tako u celom svetu, Real, Barselona, Mancester, Celzi, Inter, Milan......
Medjutim to u nasoj zemlji prelazi gornju granicu, mislim da postaje smesno i nestvarno. Verujem da nase sudije mogu vrlo dobro i ispravno da sude, ali ih ocigledno nesto sprecava da svoj posao obavljaju kao treba. Ovo sto se dogodilo u Subotici je prevrsilo svaku meru! Ocigledno da neki ljudi ne znaju sta znaci rec moral.

zika

pre 13 godina

Kad ste tako studizno pregledali snimak što ne pomenuste i gol koji ste dali iz čistog ofsajda...i kako li je samo Mažić znao da će Tomić pogoditi iz slobodnog udarca

Ljubitelj Lukićevih saopštenja

pre 13 godina

Kada su jesenas "nezasluženo" izgubili od NKCZ nisu reč rekli. A i da su juče igrali protiv NKCZ opet bi ćutali. Imaju direktivu da se tako ponašaju i dižu galamu na savez, sudije, Toleta ... Đta bi njima taj bod značio i da su ga nekako osvojili? Mnogo mi je drago zbog svega juče, slatka 3 boda.

majstor

pre 13 godina

ok, znaci uhapsiti karadzica, djurica i mazica i poslati partizan u drugu ligu. tako se to u italiji radilo, a ovde? opet ce da bude "igrala se deca" sledeci put.....

objektivno

pre 13 godina

Gospodo iz Subotice, procitah ovo saopstenje i nigdje ne vidjeh da se zalite na gol koji ste postigli iz ociglednog ofsajda!

Koliko se ja razumem u fudbal, a razumem se, nije potrebno da igrac dodirne loptu pa da bi se mahao ofsajd.

Dovoljno je da igrac najblizi protivnickom golmanu nacini potez ili pokret koji ima za cilj da prevari protivnika ili da mu se skrene paznja.
Ovo su pravila Fifinog Medjunarodnog borda ciju knjigu drzim ispred sebe dok ovo pisem!
Da li je vas igrac to ucinio, pogledajte snimak, pa popravite ovo saopstenje!

robi

pre 13 godina

Gol Spartaka nije iz ofsajda. Penal za groblje postojao, kao i prekrsaj kada je Tomic dao gol. Zaista mi nije jasno o cemu se radi. Glupacima koji pominju nagradu Toleta za Enfild, najbolje da UEFA to pita Toleta. UEFA sama odredjuje sudije za svoje utakmice, tacnije sudijska komisija UEFA u kojoj sedi, recimo, jedan Kolina. Verovatno Kolina ne zna, a Knezevic iz Subotice zna...kad je na foru usao u Super ligu bilo lepo, a?

GrobaR

pre 13 godina

Po toj logici Partizan je ostecen jedno minimum 10 penala na proslom derbiju i juce protiv Spartaka. Igraci Spartaka i zvezde su pri svakom prekidu drzali igrace Partizana sa dve ruke unutar sesnaesterca a to je po pravilima zabranjeno i to se kazanjava udarcem sa bele tacke. Ja sam kao ljubitelj fudbala bio onemogucen da vidim golove mog kluba iz prekida ,zato sam za to da se sudije koje su sudile prosli derbi i jucerasnju utakmicu drasticno kazne. Igraci zvezde i Spartaka su na podmukao i nesportski nacin onemogucavali igrace Partizana da postignu pogodak iz prekida, pa taman smo vratili publiku na stadione i koja je napravila odlicnu atmosferu na derbiju i juce u Subotici i to sve pokvare sudije. Pa zasto publika da dolazi na stadion kad se ovako krse pravila fudbalske igre, pa cemu se onda izvode korneri i ostali prekidi. Pa valjda sva pravila igre treba da vaze , osecam se nemocno jer ne znam kome da se zalim i kakve to vajde ima. Culi ste navijace nemam sta drugo da kezam osim LOPOVI , LOPOVI , LOPOVI !!!

Nišlija

pre 13 godina

Čitajući ovo saopštenje, a i komentare navijača kluba sa titulom iz prošlog milenijuma, koju uvek pomenu kada nemaju objašnjenje za svoje neargumentovane optužbe, primetio sam da niko od dotičnih ne postavlja pitanje prenemaganja i valjanja po travi fudbalera i golmana domaćina po minut-dva, sve dok ih ne uznesu sa terena. A onda ti isti igrači insistiraju da se vrate posle samo 5 sekundi provedenih van igre, jer su ih izgleda lečili nekom magijom. Iz tih razloga naš fudbal je tu gde jeste, jer mali klubovi kada povedu protiv većeg ne igraju da bi dali još neki gol i možda pobedili, već kreću sa opstrukcijom igre i valjanjem po travi. Mislim da gledaoci nisu zbog toga došli na stadion već zbog prave borbe prsa u prsa, pa ko pobedi. Ako se ne varam, nije bilo saopštenja za javnost prošle godine, kao ni ovoliko komentara, posle gola Kaluđerovića iz avionskog ofsajda, ili posle gola istog igrača protiv BSK-a (ako se ne varam) u 97-om minutu. Tada je sudija bio spreman da utakmicu produži do 150-tog minuta samo da dotični pobede.

Ludoje

pre 13 godina

Pa naravno da su kivni. Prosle godione Kaludjerovic iz ogsajda,sad Partizan iz penala... A igraci ostali bez premija, pa nije ni cudo, sto posle nece da se bore...

undertaker

pre 13 godina

Gledam juce neki beton liga fudbal i pricam sa ortakom kaze pricao mu kum da mu je Savija licno rekao kako je Zvezda "zatvorila" sve utakmice do kraja sem derbija. Izvadim telefon i kazem mu, a da vidimo da li je i Partizan zatvorio sve do kraja (do tada znamo za rezultat 1:0 za Spartak), stize vest da je zavrseno 1:2 za Partizan... Mislim da smo svi ovde koji se raspravljamo mnogo glupi i naivni, gluplji smo i od Amerikanaca koji gledaju americko rvanje (oni znaju da je to sve samo sou, mi se lozimo da se ovde stvarno igra fudbal). Mislite o tome...

Veci Srbi i od samih Srba NKCZ

pre 13 godina

Ako su Italijani smogli snage da kazne svoj najveći klub Juventus, zašto se u Srbiji ćuti? Pišem vam ovo u ime miliona navijača Crvene Zvezde! Ne možemo više da gledamo kako se uništava najveći srpski klub!
(Mihailo, 11. april 2011 17:59)

U pravu si samo sto bi tad CZ trebala da ispadne iz lige.

E moj Dačo !!

pre 13 godina

Gospodo! ja se slazem, da ste na ocigled svih u nasoj zemlji ponizeni i pokradeni od strane tzv.sudije, u reziji manipulatora iz Humske ulice! Gospodo, ova oligarhija iz Humske je narucila namjestaljku, to je svako prije meca saznao...a vjerujem, da su mnogi i u klubu Spartak, znali za ovu necasnu radnju...sve je da je gora stvar uradjeno, posve providno i bijedno... Gospodo, ne uzimajte usta jednu Crvenu Zvezdu, i ne mijesajte ih sa ovakvim gadostima... tacno je, da je u korektnoj mjeri Zvezda privilegovana, kao i (partizan i Vosa), uostalom kao sto je i Mancester, Arsenal, Bajern, Barsa...tu nema nista novo, to su veliki klubovi koji i jedino valjano mogu zemlju da predstavljaju na Evro sceni! Dakle, tu nema nista cudno...to je vazda i bilo! E sada, ovo sto radi partizan, to je prevazislo sve okvire i granice normalnog funkcionisanja lige! To je slucaj za sudske organe!!! Sta reci... Ali molim vas, ne mijesajte Zvezdu da je radila slicne stvari...TO NIKADAS! ZVEZDIN PREDSEDNIK G-DIN VLADAN lUKIC JE UPOZORAVAO, STA RADE OVI IZ PARTIZANA, A SVI SU SE SPRDALI SA TIM IZJAVAMA! Pa se kao sto vidite, ispostavilo sve tacno sto je rekao Lukic!
(Danilo, 11. april 2011 17:29)

Što bi rekla Svetlana Bojković u seriji "Srećni ljudi" - PARANOJA !!!

Doktor....

pre 13 godina

Molio bih ove iz Partizana da nastave sa ovakvim ,ali bas sa ovakvim pobedama.
Nekako su sladje a i ove nase komsinice masovnije kupuju Revitabion... Sprej protiv opadanja kose...

E tako se to radi...

pre 13 godina

U znak podrške prestajem da navijam za partizan i počinjem navijati za Zvezdu!Dosta je bilo kradja,od sada sam uz pošten svet!
(Ex grobar, 11. april 2011 18:57)

Pazi samo da tako posten ne zavrsis u apsu....

milan

pre 13 godina

sto se ne javi neko od ovi nasi glavni ljudi u fudbal a navijaci ne treba da idu na uutakmice bolje da sede kuci jer je ovaj nas fudbal unisten totalno pa ono je kradja milenijuma teske gluposti ne pratim vise nas fudbal jer su teske gluposti pa gledam uvek nize lige ono je nenormalno kolko su namestene utakmice eto vam cist primer na youtube bask prosle godine ili sindjelic protiv rudara isto prosle godine

Ice

pre 13 godina

Gospodo iz Subotice, Jagodine...i iz ostalih mesta koji pokusavate da napravite nesto od ove nase jadne lige , ne brini te se...Vojvodina ce Vas sve osvetiti...za kaznu pobedicemo ove blizance, i pokazati da postoji jos neko ko je bolji i jaci od njih!! Svaka fudbalska prica u ovoj drzavi se odvija oko pomenutih timova, i nigde nema Spartaka koji je bio jedno veliko osvezenje u nasem fudbalu prosle godine, Ofk Beograda koji iz godine u godinu veliki broj mladih reprezentativaca nase zemlje, jedna Vojvodine koja je stavljena na noge i koja ima dobre igrace, najboljeg trenera i veoma organizovan sistem rada, i koja realno moze da stane uz rame i jednom i drugom pomenutom beogradskom klubu.Kome smeta da se otvaraju novi fudbalski centri i da se stvaraju jake ekipe...svaka cast Bati Kan Kanu sto je stavio rampu klubovima iz Bg a..i opet se dobri igraci dobro prodaju....valjda ce se slika u nasoj ligi ubrzo izmeniti pa cemo kao i u Nemackoj imati priliku da vidimo klubove poput Verdera, Dortmunda, da se bore za titulu pored jednog Bayerna, Salkea, Hamburgera...a to ce ako bog da biti Vojvodina koja je na dobrom putu, Spartak, Radnicki Nis...Ofk Beograd....javnosti bavi se i drugim klubovima, a ne ovima sto su zatvorili celo prvenstvo...

Realno

pre 13 godina

@Nislija
Koliko mogu da vidim,u tvom izlaganju nigde ne pominjes temu ovog naslova,jel to znaci da se i ti slazes sa istom?Naravno,kontra argumenti su najbolja odbrana,samo sto ovde se ne vodi polemika,vec je stvar veoma jasna,cak i u ocima najzagrizenijih grobara.

DekiO

pre 13 godina

U znak podrške prestajem da navijam za partizan i počinjem navijati za Zvezdu!Dosta je bilo kradja,od sada sam uz pošten svet!
(Ex grobar, 11. april 2011 18:57)

Smesno

teško vreme za poštene

pre 13 godina

Gledam ovaj insajder na B92 i kad je Karadžić rekao da ja naša liga regularna i da je fudbalski savez jedna od najbolje organizovanih institucija, ja a verujem i većina našeg naroda ne moramo da brinemo za regularnost naših liga! Idemo dalje, pa dokle stignemo samo u loptu bolje da negledamo.(stručnjaci)

Milan

pre 13 godina

Ma sta ce jadan TOLE nije mu lako.Kome da pomaze pre, zvezdi ili partizanu.Prvo je morao zvezdi da pomogne kod Spartaka onaj gol Kaludjerovica i dalje se cuti a , pa sad da pomogne i komsiji.

answer

pre 13 godina

najlepse bi bilo da ukinu ta dva kluba, znate koja ;) i svi bi bili srecni... i da se vratim temi, ovi iz spartaka mogu opasno da naj... zbog klevetanja.

gruja smederevac

pre 13 godina

dobro je da je pocelo otvoreno da se prica o privilegijama rezimskih klubova, dosta se cutalo. nadam se da ce imati nekog efekta, mada nisam preterani optimista. samo napred smederevo!