Košarka 77

Četvrtak, 31.03.2011.

22:32

EL: PAO, Makabi i Sijena na F4!

Košarkaši Panatinaikosa, Makabija i Sijene obezbedili su plasman na završni turnir Evrolige već posle četvrtih mečeva u četvrtfinalnim serijama.

EL: PAO, Makabi i Sijena na F4! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

ccc

pre 13 godina

dal je moguce da postoje ljudi koji govore da je teodosic los igrac...i DA LI JE MOGUCE DA POSTOJI LIK KAO OVAJ JOHN KOJI KAZE DA JE TEPIC DIV ZA TEA!?!?!?!?!

ko sve prati kosarku...ccc

Bivsi AS

pre 13 godina

Slobo,procitaj ponovo text!!Jasno pise da je Savanovic iz igre sutiro 4-10.Dakle,pogodio je jednu trojku i 3 dvojke,uz tri bacanja,to daje zbir od 12 poena!!!Ne znam da li si obavesten da je pocetkom osamdesetih uvedena institucija trojke ali bitno je da se javis i kritikujes!!pozz!!

sloba

pre 13 godina

savanovic 4 od 10 za dva poena i 3-4 sa penala.koliko je to poena??????e moji novinari. izgleda da mehanicki prepisujete statistiku...strasno

milos

pre 13 godina

ja mislim da je odlicno sto je Duda izgubio EL. To znaci da ce se sada koncentrisati vise na sledece trofeje - citaj EP. Mislim da ce osvojiti grcko prvenstvo, ali ce isto tako i osvojiti zlato sa Srbijom.

John

pre 13 godina

Boxon, 1. april 2011 15:27)
Decko biraj reci kada govoris o takvoj velicini kao sto je Tepic!
Sto ne prokomentarises najboljeg pleja Evrope?Gde on dodje tu trava ne raste a o nekoj tituli mogu samo da sanjaju.Nadam se da ce Muta da preuzme reprezentaciju,da ga ne vidim vise nikad.Tepic je za njega DIV u svakom smislu.I sad bih citirao stihove one divne pesme o Pireju,gejt 7 i 8,ali nece mi objaviti komentar.I jos nesto:bez grobara Evroliga je jedno dosadno takmicenje!

Boxon

pre 13 godina

Kakva fenomenalna partija Partizanove vedete, mladjahnog Tepica. Ponovo mu je poslo za rukom da bude nevidljiv na parketu. Sa ovakvim sposobnostima, ni glumacka karijera mu nije daleko. Mozda se pojavi u nekom od nastavaka Nevidljivog coveka...

g4

pre 13 godina

Cujem smesne komentare, pa ko je pretpostavljao da cemo u Poljskoj da udjemo u finale, pa onda u Turskoj da budemo pokradeni za finale, vecina vas nije uzivo ni videla velike kosarkaske ekipe i igrace. I vrlo je tesko napraviti nesto sa timom u prvoj sezoni na klupi, koji nisi selektirao. Sad je Pini Gerson los trener jer je ispao od Partizana prosle sezone.... Bolje sto je ovako ispalo, taman ce Teodosic i Ivkovic biti spremni za reprezentativnu sezonu, da u Litvaniji napravimo korak vise.

drugastrana

pre 13 godina

@crvenkapa
Taj isti Zeljko Bradovic je 99 izgubio polufinale EP ,ajde neka to bude slucajno...Potom na OI 2000 sa fenomenalnog generacijom Stojakovica,Bodiroge,Danilovica i ostalih zvezda doziveo je novi neuspeh.Cetiri godine kasnije doziveo je novu katastrofu,pa sledece godine jos jednu na EP u Beogradu.Zar mislis da su igraci za sve krivi?
Koliko je Milenko Tepic napredovao pod njegovom komandom?! Apsolutno nista cak naprotiv,upropastio ga je.

simboliko

pre 13 godina

Ja sam za ovog basketaša Teodosića znao, a i komentarisao da je nemoguće da je najbolji evropski igrač, nego drago mi je što stvari dođu na svoje mesto kad treba. Ivković je i sa CSKA kad su igrali bez izgubljene utakmice na kraju ispadao glat u sred Moskve,tako da ovo uopšte nije iznenađenje. Nisu ni ostali mnogo bolji, mislim na bivše partizanovce, ali ne treba stvari posmatrati pristrasno tipa ovaj je Bog i al.

Gerrard

pre 13 godina

Neverovatno kakvi smo ljudi do ovog neuspeha Duda je bio bog,a sad odjednom ga je pregazilo vreme stvarno smo nikakav narod,sad se Pesic i Obradovic kuju u zvezde pa ce doci i njihov red da se prozivaju i to sve od nekih tamo beznacajni ljudi koji su zavuceni u svoje sobe i po ceo dan bleje u komjuter i misle da imaju pravo da prozivaju koga hoce,a ne mogu ni svoj zivot da srede

bg

pre 13 godina

(Otas, 31. mart 2011 23:06)
Druze, Duda je sa CSKA uzeo National domestic league championships:
2002-03: CSKA Moscow: Russian Championship
2003-04: CSKA Moscow: Russian Championship
2004-05: CSKA Moscow: Russian Championship
2004-05: CSKA Moscow: Russian Cup
European club continental championships:
2005-06: Dynamo Moscow: Eurocup
tako da....tisina, duda ostaje car
Pozdrav

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Pre svega cestitke Makabiju, Panatinaikosu i Sijeni. Posebno mi je drago zbog Zeljka Obradovica i Panatinaikosa jer su eliminisali velikog favorita, Barselonu. Moram priznati da me Duda Ivkovic razocarao taktikom protiv Sijene u zadnje tri utakmice. Prosto ne mogu da verujem da posle one prve utakmice i onako ubedljive pobede nije mogao naci recept za Sijenu. Nadam se da ce i Kari Pesic da izbori fajnal 4 u petoj utakmici protiv Reala.

Erik Kartmen

pre 13 godina

Barsa ove godine nema ni priblizno dobar tim kao prosle, cim su doveli Andersona znao sam da nece daleko. PAO je demonstrirao Zeljkovu disciplinovanu igru koju samo on moze da postavi i zahvaljujuci tome dobio. Mislim da je kljuc u nevjerovatnoj igri Dijamantidisa i Batista uz fenomenalnu podrsku Kalatesa, Focisa, pa i Vujukasa. Steta za Marica sto ne igra vise, ono malo sto je odigrao na strani je bilo odlicno. Tepic mi je misterija, mislim da ga ubija Zeljkov autoritet i da ga njegov nacin vodjenja sputava da prikaze sta zna. Nadam se da reprezentacija nece da trpi zbog toga. Zao mi je zbog Dude. I dalje ga smatram nasim najboljim trenerom, ali previse povrijdjenih igraca, losi Papalukas i Spanulis i kraj. Siena je odlican tim, Oly je u fazi stvaranja i za prolaz mu je bilo nephodno da koristi maksimalno prednost domaceg terena stoga je druga utakmnica bila kljucna u seriji. Na zalost Teo je u seriju usao povrijedjen i nije mogao da pruzi sve sto zna, a to je dalje uticalo na kompletnu igru tima. Nesterovic i Burusis su ostali neiskorisceni i njihov ucinak je bio znacajno losiji od standardnog. Molim ove "strucnjake" koji pljuju po Teu da ne zaborave sta je uradio za nasu kosarku i da je proglasen za najboljeg igraca Evrope, a to Srbija nije imala jos od Bodiroge! Nadam se da ce i Valensija otici na F4, jer je vodi Pesic koji uz Dudu forsira najljepsu kosarku medju nasim trenerima, a Savan itekako doprinosi igri ovog tima sto se na zalost za Novicu ne moze reci iz meni nepoznatih razloga. Novica za sada koristi svoje minute maximalno, ali plasim se da i on ne padne psihicki i izgubi samopouzdanje koje ga je uvijek krasilo. Ne treba zaboraviti Omara, koji igra u zivotnoj formi, opet ga ide sut, a tad je tesko igrati protiv njegovog tima jer ne znate da li ce dati asist ilu trojku. Tu je i Javtokas, moj omiljeni litvanski kosarkas i covjek koji je mnogo loseg prebrodio u zivotu tako da njevov uspjeh motivise svakoga. Na kraju Makabi. Prvi put mi se desilo da navijam za njih i to zbog Macvana (mislim da on mora da igra i nosi igru i reprezentacije i svog tima) i trenera Blata koji je vise puta dokazao da je gospodin i veliki trener. Kahu veoma cijenim zbog Ivanovica koji je moj sugradjanin i odlican moderan trener cija je igra uvijek napadacka, na kos vise i forsiranje syta spolja. Medjutim, za Makabi sam navijao jer Bjelica i Musli nisu igrali, a smatram ih bitnim za buducnost nase kosarke. Da, Duda ozbiljno treba da razmotri da pozove Rakovica u reprezentaciju. Odlican i jak centar, poput Curcica iz najboljih dana. Sreco svim nasim igracima i trenerima, pa ko bude mudriji i bolji neka pobijedi na F4.

Ранко Србин Република Српска

pre 13 godina

Тооо Жељко легендо гробарска, то мајсторе, свака ти част....зна се ко је бр. 1. само да нас човјек подсјети...живио краљу и све најбоље!!!

TIGER

pre 13 godina

U prvom mecu Olimpijakos +50, a onda im na narednom mecu dodjose u posetu braca iz Beograda. Koga oni pocnu da bodre sa tribina, tom timu je pobeda "zagarantovana" :))

filmar

pre 13 godina

Sve uglavnom ocekivano i prije pocetka ove 1/4f runde, nekako ce se i ovaj truli Real dovukariti do F4 mada nije zasluzio. Mozda je ove godine Barca podbacila,ali moglo se i pretpostaviti da ne moze ponoviti igre i dominaciju kao u prosloj sezoni, Makabi silovit od pocetka sezone,po meni ga jedino od ove tri ekipe koje stignu na F4 moze dobiti Sijena, jer Makabiju ne leze ekipe sa ekstremnom odbranom- oni vole ekipe koje bi da se nadigravaju i natpucavaju! PAO je bio promjenljiv u toku sezone, ali imam osjecaj da Obradovic formu tempira, bas kad je to najpotrebnije. Olimpijakos i Valensija, ruku na srce nemaju ni ekipu za F4(kvalitetni treneri su ih dovukli do ovog stepena takmicenja i to im je za ovu godinu plafon), a Real nema trenera,iako imaju neku ekipu koja bi nesto kao i mogla. Kaha iz sezone u sezonu sve tanja i tanja,hitno im treba rekonstrukcija i igrackog a mozda i trenerskog kadra,ako ne zele dalje srozavanje kvaliteta. Licno bi volio da prvak bude pobjednik duela PAO-Sijena, jer mislim da Makabi ne moze imati dvije veceri zaredom ekstremno dobar procenat suta iz igre,a koji mu je prijeko potreban, i polomice se ili u 1/2f na Spancima ili u finalu na nekom od pomenuta dva tima,PAO-Sijena.

Kantona

pre 13 godina

Najsmešniji klub u Evropi je olimpijakos!Koliko keša ulažu godinama, a stalno izduvaju,xaxaxa...Verovatno ih u Grčkoj zovu KK Sledeća sezona....
Bravo Željko, žao mi Dude što vodi indijanski klub!

stefan

pre 13 godina

ovo je najgori tim PAO u poslednjih 10 godina,a zeljko ga je doveo do final4-to je umetnost! vec na pola sezone se videlo da je maric roba sa greskom koja je odigrala tu godinu za partizan na nivou koji nece ponoviti,a doveden je da zameni najboljeg evropskog centra,otisao je motor ekipe i jedan od najboljih bekova evrope spanulis...veterani dijamantidis,focis,carcaris,batist...vezare perperoglu,kajmakoglu,kalates,vujukas...nestabilni dru nikolas i romejn sato koji igraju toplo-hladno celu karijeru...sve to je bilo dovoljno obradovicu za final4!
pesic je takodje sa prosecnom ekipom valensije blizu,vec je jednom pobedio u madridu tako da navijamo za njega! omar kuk-dusko savanovic! sad se ovde neki cude sto je OLY ispao i nalaze opravdanja za dudu,kao nema jaku ekipu...da li kapirate da je on svaki trofej osvojio sa monstruozno jakim sastavom?? 1989. je uzeo najbolju generaciju koja je hodala planetom zemljom(kukoc,divac,radja,djordjevic...) plus drazena petrovica i krenuo u pohode na sve titule (tu je generaciju napravio svetislav pesic i bio sa njom prvak sveta u bormiju)...sa olimpijakosom je postao prvak evrope a u timu su mu bili najbolji bek dejvid rivers,najbolji centar dragan tarlac i ubedljivo najbolja ekipa u evropi...onda CSKA...opet nenormalno veliki budzet i najbolja ekipa...pa nasa selekcija!!? tim sastavljen od igraca koji imaju vise titula svetskog i evropskog prvaka u svim uzrastima nego svi zajedno ikada,a mi smo zadovoljni sa srebrom i 4.mestom?!? DAJ MALO OTVORITE OCI.

show

pre 13 godina

ja ne znam sta je tu uspeh sto je siena izbacila olympiakos,a jos manje sto je PAO izbacio barcelonu...to su sve podjednake ekipe..sa podjednakim budzetima i ambicijama...ali ako mala valencia sa pesicem i duskom izbaci real madrid,eee to ce vec biti nesto zanimljivo...
P.S. nije mi jasno gde ovi strucnjaci pronalaze "tolike razlike" izmedju trojice kosarkaskih genija kakvi su obradovic,pesic i ivkovic...

E tako se to radi...

pre 13 godina

navijaci partizana sve vise i vise dokazuju da su najveca vecina njih hrvati..pa oni jedva cekaju da vide ledja Dudi i Teu...boze gospode...sve u svemu Makabiju je otvoren put do titule...sijena je na nivou fmp-a, real necu ni da komentarisem-presmesna ekipa koja moze da dobije samo partizan, sa pao-om ce biti malo jaci trening..dok jedino pamesa moze da pomuti stvari..
(Mladja_011, 31. mart 2011 23:45)


Vidi se da si strucnjak.... Prijavi se...
http://www.njuz.net/kk-crvena-zvezda-organizuje-audiciju-za-prvi-tim/

Crvenkapa

pre 13 godina

"Ko su ti igrači? Šta su oni osvojili? Ja znam kakav sam trener i šta imam iza sebe. Osvajao sam trofeje, da li su oni osvajali? Da li će osvajati? Ja sam za sebe siguran da hoću"

Željko Obradović, Novi Sad, 20. septembar 2005.

nemanja kg

pre 13 godina

VIdi vidi sve sami kosarkaski strucnjaci!Ko to pametan moze da kaze bilo sta o Dudi kao njega pregazilo vreme ovo ono nije on za klubove...Da je prosao dalje bilo bi-pa to se ocekivalo Duda je kralj,ima jak tim...Bas bih voleo sl godine da uzme titulu i da zapusi usta svima!ALOOOO pricamo o trenerskoj legendi!!!Kapa dole Sijeni(izuzetno dobra i disciplinovana ekipa),Zeljku(dovoljno je reci-7 titula prvaka) i naravno Kariju koji je ni iz cega napravio podvig!

BaneUtd

pre 13 godina

(Nemanja, 1. april 2011 01:27)

Da,da, videlo se u ovoj seriji kakav je trener Duda.Koji najbolji,igra se sa njim ko stigne.Kari Pesic je zakon za njega bre!

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

Cim nema Partizana "blizu" Panatinaikosa... eto Final Four-a...
Salim se, ali ce me drugari voditi na lepu veceru, posto smo jesenas, nakon zustre rasprave imali dogovor-opkladu..
ko bude "imao" najvise timova na FINAL FOUR, od predlozenih, taj dobija free veceru.. 3 od 4 .. MACABI, SIJENA, PAO.. jedino sam "pao" na BARSI, ali tada nisam znao da ce doci do medjusobnog okrsaja BARSE I PAO-a...

Markos gate13

pre 13 godina

Ovo danas je bio haos....panika.... pakao od skoro 23.000!!!!!! Ajmo Zeljko i Dimitri u Barcelonu za nasu 6u ZVEZDU!!!!!! poz iz Atine

wulfich

pre 13 godina

Ne moze s kosarka igrati normalno pored onakvog davitelja lopte kakav je Spanulis..Jeste dobar igrac al je brate ugusio najboljeg igraca Evrope..Mislim da j Duda pogrijesio sto ga je doveo..Teodosic bi mnogo bolje igrao da on ima loptu kod njega..Koliko je Ivkovic,rezultat i repka od njega napravila igraca,toliko je barem dva puta Janakis,dajuci mu odrijesene ruke..Ne moze se Teo porediti ove sezone sa Ivkovicem i Spanulisem u timu i prosle sa Janakisom na klupi..Pa on je sa onoliko zvijezda igrao 35 min,drzao loptu stalno kod njega i opet se svi naigraju u timu..Mozda grijesim ali..

djordjevic

pre 13 godina

Koliko je olimpijakos mali i smesan tim dokazuje ova serija. Pa ni Duda nije mogao da ih dovede u red...Gomila kompleksasa. Dudo, oderi ih za sve pare ovoga sveta i onda bezi odatle.

Momcilo

pre 13 godina

Cinjenica je da Duda nije mogao mnogo bolje od ovoga... Znatno slabiji tim u odnosu na proslu sezonu, bez tri vrhunska igraca na svojim pozicijama (Skorcanitis, Kleiza i Cildres) a jos i povredjeni Teo, nije se moglo bolje od ovoga cak ni protiv Siene koja jeste solidna, ali ne i vrhunska ekipa. Krivo mi je, ali sta da se radi, bitno je da na EP svi budu pravi.

Vidoviti Milorad from Palanka

pre 13 godina

neznam, ali ovaj Anderson je bas neka vrsta crne macke
Gde on igra, tu nema 'leba. To je posao za strucne osobe.

košarkaš

pre 13 godina

Otas-jedna ispravka,Duda je sa Dinamom osvojio Uleb kup,a daleko od toga da je imao NBA buđet,bilo je dobrih košarkaša(Papadopulos,Hansen,Focis,naš Popović)ali su ipak mnogo slabiji bili od CSKA.Duda nije osvojio sa Cska titulu,ali to je bio samo jedan loš dan,te godine do polufinala su stigli bez poraza,izgubili su od TAU koja tad uopšte nije bila naivna ekipa(Skola,Kalderon,Macijuskas).Zahvaljujući Dudi,koji je selektirao tu ekipu,CSKA je dominirao evropom narednih 5 godina.On je tada dao ostavku iz moralnih razloga iako su mu nudili da nastavi posao.Neko je rekao kako Pao nema neku ekipu ili da je mnogo slabiji od Barse,pa zar za ekipu koja ima Dijamantidisa,Batista,Focisa,Carcarisa,Nikolasa,Sata i ostale,plus Obradovića,koji taj tim vodi 10 godina,može neko reći da Pao nema neku ekipu.Realno,Barsa i Pao je finale pre finala,Sijena,Oli i Makabi odmah posle njih,Valensija,s obzirom na kvalitet,igra vrhunsku košarku,pre svega zahvaljujući Alhemičaru Pešiću.

dax

pre 13 godina

evo vam ga duda,duda kralj,car...strasno,najplaceniji trener da ovako postavi ekipu,protiv ovakve sijene,koja je realno slabija i od barse i panatinaikosa i makabija,bole da se ne vraca u atinu.Ljudi mu dali sve uslove,budzet,.Zeljko je kralj evrope,covek sa 5 igraca igra,sve stari diamantidis,batist,carcaris,focis,.Pogledajte pesica sa kakvom smesnom ekipom igra,vratio ih iz mrtvih,mozda udje u f4.Duda jeste imao rezultate sa rep,ali mnoge reprezentacije su bile oslabljene,to sam i tad rekao.Izgubice i domace prventvo 100 posto

Skendi

pre 13 godina

Reko sam ja posle prve tekme:"prolazi Sijena" i prosla je, samo ih nije htelo nista u prvoj tekmi, inace su bolji naravno, drago mi sto su PAO i Makabi prosli ovo ce biti realan final four za razlikum od prosle sezone kad je Olympiakos prosao. Posle regularnog dela sam primetio da su bas PAO i Makabiizdvojeni od ostalih i to bi moglo biti finale.

Jim Beam

pre 13 godina

@STEVE NASH
Taj "smesni" Jaric koga spominjes je napravio vrhunsku karijeru i nikako nije za bacanje uprkos tome sto mu kosarka ocigledno nije u prvom planu vec par godina (a kome bi bila pored Adriane Lime!?). Inace je jedan od najzasluznijih igraca za osvajanje evropskog prvenstva 2001.godine i svetskog prvenstva 2002.godine i uprkos blamazi na EP 2005.godine i incidentima u kojim je ucestvovao (nije samo on pa da se sve svaljuje na njega) zasluzuje makar da se ne omalovazava u nasoj zemlji.

Inace, drago mi je zbog Zeljka sto je izbacio nabedjenu Barsu i Navara, nadam se da ce mu se i Kari pridruziti na F4 :) A Duda sad zbog ovog "neuspeha" mora da se vadi na leto, znaci ocekujem medalju u najmanju ruku :)

NOWITZKI_CT

pre 13 godina

Strasni mecevi PAO-barsa,sva 4 su bila atomska kosarka,a nocasnja atmosfera me podsjetila (samo podsjetila ;)) na Pionir prosle godine,a tu barsa pada. Svaka cast Grcima odusevili su kad je najvise trebalo. Siena potvrdila ono sto sam rekao posle Partizana,da su definitivno za F4,a sad pokazali i za vise (minus taj blackout u prvom mecu). Makabi rutinski,a kaha je slabija i od Partizana recimo,a kamoli ostalih 7 u plej ofu,potpuno zalutali u 1/4 finale. Sanse za titulu na F4: PAO,Siena i Makabi po 33%, real/valensija 1%.

Otas

pre 13 godina

Naravno, jos jedan put se pokazalo da je klupska kosarka pregazila vlasnika kosarke, gospodina Dudu Ivkovica! Uz duzno postovanje i zahvalnost za sve sto je uradio u poslednje vreme sa reprezentacijom, ali se zaboravlja niz njegovih neuspeha na klupskom nivou koji traje vec citavu deceniju.
Da ne pominjem imena kojima se pripisuju neuspesi ove godine, ali da se podsetimo niza promasaja koje je Duda imao, a da time nije izgubio nista od svoje velicine.
Sa tim istim CSKA-om, ali sa daleko najjacom ekipom za tri godine Duda nije uspeo da udje ni u finale EL, pritom uzgubivsi od Keramike polufinale u Moskvi. Da bi posle njega dosao Mesina, koji je pokazao svoje (ne)znanje ove 2 godine u Madridu, i iste sezone mu pokazao kako se to radi.
Posle toga je sledila jos neuspesnija epizoda sa Dinamom, koji je imao NBA budzet, i isti toliki promasaj, jer sa njima nije uspeo da uzme ni drugo po kvalitetu takmicenje u Evropi.
I sta reci posle epizode sa Olimpijakosom koga su svi videli kao prvaka Evrope ove godine?
Trener kome Marko Jaric ubaci 24p uz samo jedan promasaj iz igre, pa ga veceras Heirston masakrira, ne zasluzuje da vodi svoj tim na Fajnal 4.
Ocekujem da se sad jave pljuvaci koji ce naci milion opravdanja, tipa povredjenog Tea - povredjen je i Bo, ali on i da je zdrav ne bi cuvao Jarica, tako da sve receno stoji. Pitajte bracu vlasnike.
Sada vec 15 godina od poslednjeg velikog uspeha jednog velikog trenera je znak da ga je klupska kosarka prerasla, otisla u nepovrat, i da isti sada za njom moze samo da nastavi da kaska.
Zato se nadam da cemo Dudu gledati ove godine na celu reprezentacije, jer za vodjenje Spanulisa, Nesterovica, Papalukasa, JR holdena i ostalih Lengdona treba nesto drugo, nesto cega vise nema.
Znam, ako ga je kod nepomenutog ikada i bilo, dodace neki.

Utudinovic

pre 13 godina

Opet dosta Srba na F4 a bice ih jos, Zeljko objasnio poentu igre, a imam dojam da je onaj visoki poraz Sijene u prvoj utakmici pomogao Sijeni koliko je odmogao Olympiakosu. Vjerovatno su Grci bili sigurni da ce Sijenu da prospu pa pa oni prosuti. Ne mogu da vjerujem sta se to desilo sa Dudom pa nisu na F4. Da l' su to neki unutrasnji problemi, da l' je nesloga medju igracima, ili nesto trece zaista mi nije jasno.

Euro harmonika

pre 13 godina

Stvarno neocekivan raspleT nakon prvih utakmica popotovo nakon one blamaze da se sijena vratila i dobila seriju . . . zao mi je barce al sami su si krivi pao ide zasluzeno dalje , mislim da bi finale trebalo bit pao - real u kom realno su vece sanse za grke otprilike 55 Posto naspram 45 Za real .

Đorđe

pre 13 godina

Jedan jedini i neponovljivi Željko Obradović. Definitivno jedan od najvećih trenera u istoriji ovog sporta. Verujem da će ponovo osvojiti Evroligu, jer on zna kako se to radi.
Verujem da će neki krenuti da prozivaju Dudu, ali mislim da nije sramota izgubiti od Sijene, pogotovo ako se uzme u obzir da oni već godinama zadržavaju kostur ekipe zajedno sa odličnim trenerom, a Dudi je ovo tek prva sezona sa jednim novim sastavom. Porazi su sastavni deo sporta i nikako ne umanjuju veličinu čoveka iza koga su toliki trofeji. Uostalom ni Murinjo sa Čelzijem nije osvojio LŠ, a prve sezone u Interu doživeo debakl od Fergusona u 1/8 finala, pa mu to ne smeta da bude najbolji trener na svetu. Ako Duda ostane u Olimpijakosu još koju sezone trofeji neće izostati.
Makabi igra možda i najlepšu košarku u Evropi i mislim da ko god da im se padne u polufinalu (Real ili Valensija) nema nikakve šanse.
Što se Valensije tiče, prosto je neverovatno šta je Pešić uradio sa tom ekipom za tako kratko vreme. Šta god uradio u petoj utakmici sa Realom on zaslužuje titulu trenera godine u EL.
U svakom slučaju sjajne utakmice očekujem na F4 i prognoziram finale Panatanaikos- Makabi.

Mladja_011

pre 13 godina

navijaci partizana sve vise i vise dokazuju da su najveca vecina njih hrvati..pa oni jedva cekaju da vide ledja Dudi i Teu...boze gospode...sve u svemu Makabiju je otvoren put do titule...sijena je na nivou fmp-a, real necu ni da komentarisem-presmesna ekipa koja moze da dobije samo partizan, sa pao-om ce biti malo jaci trening..dok jedino pamesa moze da pomuti stvari..

Darko

pre 13 godina

Žao mi je po malo Dude. Ali kada se setim posle onih 50 razlike, "zvezdina škola","još kada zaigra veliki Miloš", "vidi ko je izbacio Partizan" i slično, mogu samo da kažem javite se ponovo molim vas.

Anonymous

pre 13 godina

Drago mi je sto nasi igraci igraju opet F4, nadam se da ce neki od njih ovoga puta osvojiti Evroligu...Napred Maricu , Tepicu i Zeljko, Napred Mekejlebe, napred Novice!!!
(Ole, ole,ole,ole Tejgo, Tejgo..., 31. mart 2011 22:45)

I meni je drago,ali Real jos nije prosao,tako da ce Novica morati da priceka. A bilo bi mi puno draze da prodje Valencia jer cemo tako imati osim jos jednog igraca i jos jednog trenera :)

sijuks

pre 13 godina

Nešto mi je sumnjivo! Čim je Duda počeo da šuruje sa političarima , nešto ga je loše krenulo . A, da to nije neki znak ? Ipak je on čovek koga bi trebalo da poštuje čitava nacija , a ne da se i po tom pitanju deli kad je ovakav stručnjak u pitanju. I to baš sa jednom "sortom" političara.

Posmatrac07

pre 13 godina

Početkom druge deonice zbog dva faula Dijamantidisa priliku je dobio i Milenko Tepić, ali je nije iskoristio (promašena trojka i polaganje, izgubljena lopta).

E, Tepicu koji je tebi decko. Pa ti nisi odigrao postenu partiju od kako si otisao iz Partizana, a tako sam puno ocekivao od ovog momka...

Zbogom Dudo

pre 13 godina

Ovim neuspehom Duda je pokazao i trebalo bi da prizna da nije uspeo da našteluje igru Olimpijakosa i od strane odličnog Montepaskija počišćeni sa terena.I sad ne vidim zašo smo molili Dudu da ostaje selektor reprezentacije a imamo brdo bolji trenera od njega,on je istrošen trener zovite Trifunovića,Džikića....to je budućnos naše košarke

IVORY

pre 13 godina

Bravo Zeljko grobare, pokazao si da si najbolji Srpski trener. PAO osvaja i titulu, sa sjajnim Tepicem i Aleksom Maricem. Ipak je to Partizanova skola,a Duda iako stariji moze mnogo da nauci od njega. Duda i Teodosic su ipak Zvezdasi, nemaju pobednicki mentalitet!

Bobota

pre 13 godina

Prava kosarka izmedju Pao i Barse,Dijamantidis doktorski -drago mi sto su izbacili onog prepotentnog i naduvanog tuzibabu.Lako je Pau ici na F4 kad mu na putu ne stoji Partizan.Mislim da ce evroligu ove godine uzeti ili Makabi ili Sijena.

Borko

pre 13 godina

Teo ne samo da je van forme, nego je i igracki nazadovao . Tepic je prevara veka,Erceg je izmislio kosarku za njega. Kosta i Novica i ne igraju uopste , Keselj rekovalescent, jedino Savan standardno dobro igra. I Krle se nije nesto proslavio u Seltiksima. Na zalost ili na srecu, daleko je evropsko prvenstvo.

HH

pre 13 godina

Mnogo mi je drago zbog Zeljka jer mislim da je sjajan strucnjak...zao mi je Dude ali nimalo prostacine kao sto je Teodosic...jeste nas, jeste sjajan igrac ali ono na kraju utakmice...cemu to...a jos mu nisam zaboravio one izjave pre utakmice sa Partizanom prosle godine...

doktor

pre 13 godina

Brutalnim gazenjem OLY je sebi potpisao "smrtnu presudu"! Mada je ovaj Olimpijakos 230 posto slabiji od proslogodisnjeg i jeftiniji! Jos nesto,Srbiji ne treba ovak Teodosic! Ovo je njegova najgora sezona,i od oka ,a i statisticki... Korisniji bi bio Jaric,ali se nadam da ce se vratiti(TEO)! P.S. Obradovic 3 puta za redom dobija Barsu,kapa dole!

Dragan genije

pre 13 godina

Ima pravde!

Barsa ne zasluzuje da ode na F4, PAO je skup rutinera i kosarkaskih magova. Bravo Zeljko!
Siena apsolutno zasluzila da ode na F4, divim se njihovoj kosarci. Dusan Ivkovic to svojim ponasanje nije zasluzio, sve se vraca, narocito licemerje. Nadam se ce ga Zeljko oduvati i u Grckoj.
Makabi je klasa u odnosu na Kahu, apsolutno zasluzeno, bravo Blat.
Kari i Savan su zasluzili makar majstoricu i nadam se prolaz posle iste. Bravo Kari, bravo Savane!

Kao sto sam rekao, Makabi, PAO, Siena, Pamesa(nadam se)

Ole, ole,ole,ole Tejgo, Tejgo...

pre 13 godina

Drago mi je sto nasi igraci igraju opet F4, nadam se da ce neki od njih ovoga puta osvojiti Evroligu...Napred Maricu , Tepicu i Zeljko, Napred Mekejlebe, napred Novice!!!
P.S. Olimpijakos vraca seriju u Pirej, kao sto vi osvajate kup...;)

Zeljko legenda

pre 13 godina

Dokazalo se ko je nas najbolji trener, mozda i u istoriji, covek sa realno slabijim timom od Barse da ih nadigra u svim utakmicama, to je stvarno umece!

STEVE NASH

pre 13 godina

Steta za Olimpijakos zbog nasih al tim kome onaj smesni Jaric da ako se ne varam u proslom mecu 24 poena,a u ovom ne znam kolko je dao video sam samo seriju od 7 za redom i ne zasluzuje da ide dalje

Zeljko legenda

pre 13 godina

Dokazalo se ko je nas najbolji trener, mozda i u istoriji, covek sa realno slabijim timom od Barse da ih nadigra u svim utakmicama, to je stvarno umece!

Darko

pre 13 godina

Žao mi je po malo Dude. Ali kada se setim posle onih 50 razlike, "zvezdina škola","još kada zaigra veliki Miloš", "vidi ko je izbacio Partizan" i slično, mogu samo da kažem javite se ponovo molim vas.

Ole, ole,ole,ole Tejgo, Tejgo...

pre 13 godina

Drago mi je sto nasi igraci igraju opet F4, nadam se da ce neki od njih ovoga puta osvojiti Evroligu...Napred Maricu , Tepicu i Zeljko, Napred Mekejlebe, napred Novice!!!
P.S. Olimpijakos vraca seriju u Pirej, kao sto vi osvajate kup...;)

Jim Beam

pre 13 godina

@STEVE NASH
Taj "smesni" Jaric koga spominjes je napravio vrhunsku karijeru i nikako nije za bacanje uprkos tome sto mu kosarka ocigledno nije u prvom planu vec par godina (a kome bi bila pored Adriane Lime!?). Inace je jedan od najzasluznijih igraca za osvajanje evropskog prvenstva 2001.godine i svetskog prvenstva 2002.godine i uprkos blamazi na EP 2005.godine i incidentima u kojim je ucestvovao (nije samo on pa da se sve svaljuje na njega) zasluzuje makar da se ne omalovazava u nasoj zemlji.

Inace, drago mi je zbog Zeljka sto je izbacio nabedjenu Barsu i Navara, nadam se da ce mu se i Kari pridruziti na F4 :) A Duda sad zbog ovog "neuspeha" mora da se vadi na leto, znaci ocekujem medalju u najmanju ruku :)

Posmatrac07

pre 13 godina

Početkom druge deonice zbog dva faula Dijamantidisa priliku je dobio i Milenko Tepić, ali je nije iskoristio (promašena trojka i polaganje, izgubljena lopta).

E, Tepicu koji je tebi decko. Pa ti nisi odigrao postenu partiju od kako si otisao iz Partizana, a tako sam puno ocekivao od ovog momka...

Crvenkapa

pre 13 godina

"Ko su ti igrači? Šta su oni osvojili? Ja znam kakav sam trener i šta imam iza sebe. Osvajao sam trofeje, da li su oni osvajali? Da li će osvajati? Ja sam za sebe siguran da hoću"

Željko Obradović, Novi Sad, 20. septembar 2005.

Đorđe

pre 13 godina

Jedan jedini i neponovljivi Željko Obradović. Definitivno jedan od najvećih trenera u istoriji ovog sporta. Verujem da će ponovo osvojiti Evroligu, jer on zna kako se to radi.
Verujem da će neki krenuti da prozivaju Dudu, ali mislim da nije sramota izgubiti od Sijene, pogotovo ako se uzme u obzir da oni već godinama zadržavaju kostur ekipe zajedno sa odličnim trenerom, a Dudi je ovo tek prva sezona sa jednim novim sastavom. Porazi su sastavni deo sporta i nikako ne umanjuju veličinu čoveka iza koga su toliki trofeji. Uostalom ni Murinjo sa Čelzijem nije osvojio LŠ, a prve sezone u Interu doživeo debakl od Fergusona u 1/8 finala, pa mu to ne smeta da bude najbolji trener na svetu. Ako Duda ostane u Olimpijakosu još koju sezone trofeji neće izostati.
Makabi igra možda i najlepšu košarku u Evropi i mislim da ko god da im se padne u polufinalu (Real ili Valensija) nema nikakve šanse.
Što se Valensije tiče, prosto je neverovatno šta je Pešić uradio sa tom ekipom za tako kratko vreme. Šta god uradio u petoj utakmici sa Realom on zaslužuje titulu trenera godine u EL.
U svakom slučaju sjajne utakmice očekujem na F4 i prognoziram finale Panatanaikos- Makabi.

Dragan genije

pre 13 godina

Ima pravde!

Barsa ne zasluzuje da ode na F4, PAO je skup rutinera i kosarkaskih magova. Bravo Zeljko!
Siena apsolutno zasluzila da ode na F4, divim se njihovoj kosarci. Dusan Ivkovic to svojim ponasanje nije zasluzio, sve se vraca, narocito licemerje. Nadam se ce ga Zeljko oduvati i u Grckoj.
Makabi je klasa u odnosu na Kahu, apsolutno zasluzeno, bravo Blat.
Kari i Savan su zasluzili makar majstoricu i nadam se prolaz posle iste. Bravo Kari, bravo Savane!

Kao sto sam rekao, Makabi, PAO, Siena, Pamesa(nadam se)

Anonymous

pre 13 godina

Drago mi je sto nasi igraci igraju opet F4, nadam se da ce neki od njih ovoga puta osvojiti Evroligu...Napred Maricu , Tepicu i Zeljko, Napred Mekejlebe, napred Novice!!!
(Ole, ole,ole,ole Tejgo, Tejgo..., 31. mart 2011 22:45)

I meni je drago,ali Real jos nije prosao,tako da ce Novica morati da priceka. A bilo bi mi puno draze da prodje Valencia jer cemo tako imati osim jos jednog igraca i jos jednog trenera :)

HH

pre 13 godina

Mnogo mi je drago zbog Zeljka jer mislim da je sjajan strucnjak...zao mi je Dude ali nimalo prostacine kao sto je Teodosic...jeste nas, jeste sjajan igrac ali ono na kraju utakmice...cemu to...a jos mu nisam zaboravio one izjave pre utakmice sa Partizanom prosle godine...

Vidoviti Milorad from Palanka

pre 13 godina

neznam, ali ovaj Anderson je bas neka vrsta crne macke
Gde on igra, tu nema 'leba. To je posao za strucne osobe.

doktor

pre 13 godina

Brutalnim gazenjem OLY je sebi potpisao "smrtnu presudu"! Mada je ovaj Olimpijakos 230 posto slabiji od proslogodisnjeg i jeftiniji! Jos nesto,Srbiji ne treba ovak Teodosic! Ovo je njegova najgora sezona,i od oka ,a i statisticki... Korisniji bi bio Jaric,ali se nadam da ce se vratiti(TEO)! P.S. Obradovic 3 puta za redom dobija Barsu,kapa dole!

Kantona

pre 13 godina

Najsmešniji klub u Evropi je olimpijakos!Koliko keša ulažu godinama, a stalno izduvaju,xaxaxa...Verovatno ih u Grčkoj zovu KK Sledeća sezona....
Bravo Željko, žao mi Dude što vodi indijanski klub!

TIGER

pre 13 godina

U prvom mecu Olimpijakos +50, a onda im na narednom mecu dodjose u posetu braca iz Beograda. Koga oni pocnu da bodre sa tribina, tom timu je pobeda "zagarantovana" :))

Utudinovic

pre 13 godina

Opet dosta Srba na F4 a bice ih jos, Zeljko objasnio poentu igre, a imam dojam da je onaj visoki poraz Sijene u prvoj utakmici pomogao Sijeni koliko je odmogao Olympiakosu. Vjerovatno su Grci bili sigurni da ce Sijenu da prospu pa pa oni prosuti. Ne mogu da vjerujem sta se to desilo sa Dudom pa nisu na F4. Da l' su to neki unutrasnji problemi, da l' je nesloga medju igracima, ili nesto trece zaista mi nije jasno.

košarkaš

pre 13 godina

Otas-jedna ispravka,Duda je sa Dinamom osvojio Uleb kup,a daleko od toga da je imao NBA buđet,bilo je dobrih košarkaša(Papadopulos,Hansen,Focis,naš Popović)ali su ipak mnogo slabiji bili od CSKA.Duda nije osvojio sa Cska titulu,ali to je bio samo jedan loš dan,te godine do polufinala su stigli bez poraza,izgubili su od TAU koja tad uopšte nije bila naivna ekipa(Skola,Kalderon,Macijuskas).Zahvaljujući Dudi,koji je selektirao tu ekipu,CSKA je dominirao evropom narednih 5 godina.On je tada dao ostavku iz moralnih razloga iako su mu nudili da nastavi posao.Neko je rekao kako Pao nema neku ekipu ili da je mnogo slabiji od Barse,pa zar za ekipu koja ima Dijamantidisa,Batista,Focisa,Carcarisa,Nikolasa,Sata i ostale,plus Obradovića,koji taj tim vodi 10 godina,može neko reći da Pao nema neku ekipu.Realno,Barsa i Pao je finale pre finala,Sijena,Oli i Makabi odmah posle njih,Valensija,s obzirom na kvalitet,igra vrhunsku košarku,pre svega zahvaljujući Alhemičaru Pešiću.

NOWITZKI_CT

pre 13 godina

Strasni mecevi PAO-barsa,sva 4 su bila atomska kosarka,a nocasnja atmosfera me podsjetila (samo podsjetila ;)) na Pionir prosle godine,a tu barsa pada. Svaka cast Grcima odusevili su kad je najvise trebalo. Siena potvrdila ono sto sam rekao posle Partizana,da su definitivno za F4,a sad pokazali i za vise (minus taj blackout u prvom mecu). Makabi rutinski,a kaha je slabija i od Partizana recimo,a kamoli ostalih 7 u plej ofu,potpuno zalutali u 1/4 finale. Sanse za titulu na F4: PAO,Siena i Makabi po 33%, real/valensija 1%.

E tako se to radi...

pre 13 godina

navijaci partizana sve vise i vise dokazuju da su najveca vecina njih hrvati..pa oni jedva cekaju da vide ledja Dudi i Teu...boze gospode...sve u svemu Makabiju je otvoren put do titule...sijena je na nivou fmp-a, real necu ni da komentarisem-presmesna ekipa koja moze da dobije samo partizan, sa pao-om ce biti malo jaci trening..dok jedino pamesa moze da pomuti stvari..
(Mladja_011, 31. mart 2011 23:45)


Vidi se da si strucnjak.... Prijavi se...
http://www.njuz.net/kk-crvena-zvezda-organizuje-audiciju-za-prvi-tim/

STEVE NASH

pre 13 godina

Steta za Olimpijakos zbog nasih al tim kome onaj smesni Jaric da ako se ne varam u proslom mecu 24 poena,a u ovom ne znam kolko je dao video sam samo seriju od 7 za redom i ne zasluzuje da ide dalje

Otas

pre 13 godina

Naravno, jos jedan put se pokazalo da je klupska kosarka pregazila vlasnika kosarke, gospodina Dudu Ivkovica! Uz duzno postovanje i zahvalnost za sve sto je uradio u poslednje vreme sa reprezentacijom, ali se zaboravlja niz njegovih neuspeha na klupskom nivou koji traje vec citavu deceniju.
Da ne pominjem imena kojima se pripisuju neuspesi ove godine, ali da se podsetimo niza promasaja koje je Duda imao, a da time nije izgubio nista od svoje velicine.
Sa tim istim CSKA-om, ali sa daleko najjacom ekipom za tri godine Duda nije uspeo da udje ni u finale EL, pritom uzgubivsi od Keramike polufinale u Moskvi. Da bi posle njega dosao Mesina, koji je pokazao svoje (ne)znanje ove 2 godine u Madridu, i iste sezone mu pokazao kako se to radi.
Posle toga je sledila jos neuspesnija epizoda sa Dinamom, koji je imao NBA budzet, i isti toliki promasaj, jer sa njima nije uspeo da uzme ni drugo po kvalitetu takmicenje u Evropi.
I sta reci posle epizode sa Olimpijakosom koga su svi videli kao prvaka Evrope ove godine?
Trener kome Marko Jaric ubaci 24p uz samo jedan promasaj iz igre, pa ga veceras Heirston masakrira, ne zasluzuje da vodi svoj tim na Fajnal 4.
Ocekujem da se sad jave pljuvaci koji ce naci milion opravdanja, tipa povredjenog Tea - povredjen je i Bo, ali on i da je zdrav ne bi cuvao Jarica, tako da sve receno stoji. Pitajte bracu vlasnike.
Sada vec 15 godina od poslednjeg velikog uspeha jednog velikog trenera je znak da ga je klupska kosarka prerasla, otisla u nepovrat, i da isti sada za njom moze samo da nastavi da kaska.
Zato se nadam da cemo Dudu gledati ove godine na celu reprezentacije, jer za vodjenje Spanulisa, Nesterovica, Papalukasa, JR holdena i ostalih Lengdona treba nesto drugo, nesto cega vise nema.
Znam, ako ga je kod nepomenutog ikada i bilo, dodace neki.

wulfich

pre 13 godina

Ne moze s kosarka igrati normalno pored onakvog davitelja lopte kakav je Spanulis..Jeste dobar igrac al je brate ugusio najboljeg igraca Evrope..Mislim da j Duda pogrijesio sto ga je doveo..Teodosic bi mnogo bolje igrao da on ima loptu kod njega..Koliko je Ivkovic,rezultat i repka od njega napravila igraca,toliko je barem dva puta Janakis,dajuci mu odrijesene ruke..Ne moze se Teo porediti ove sezone sa Ivkovicem i Spanulisem u timu i prosle sa Janakisom na klupi..Pa on je sa onoliko zvijezda igrao 35 min,drzao loptu stalno kod njega i opet se svi naigraju u timu..Mozda grijesim ali..

Bobota

pre 13 godina

Prava kosarka izmedju Pao i Barse,Dijamantidis doktorski -drago mi sto su izbacili onog prepotentnog i naduvanog tuzibabu.Lako je Pau ici na F4 kad mu na putu ne stoji Partizan.Mislim da ce evroligu ove godine uzeti ili Makabi ili Sijena.

Gerrard

pre 13 godina

Neverovatno kakvi smo ljudi do ovog neuspeha Duda je bio bog,a sad odjednom ga je pregazilo vreme stvarno smo nikakav narod,sad se Pesic i Obradovic kuju u zvezde pa ce doci i njihov red da se prozivaju i to sve od nekih tamo beznacajni ljudi koji su zavuceni u svoje sobe i po ceo dan bleje u komjuter i misle da imaju pravo da prozivaju koga hoce,a ne mogu ni svoj zivot da srede

djordjevic

pre 13 godina

Koliko je olimpijakos mali i smesan tim dokazuje ova serija. Pa ni Duda nije mogao da ih dovede u red...Gomila kompleksasa. Dudo, oderi ih za sve pare ovoga sveta i onda bezi odatle.

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

Cim nema Partizana "blizu" Panatinaikosa... eto Final Four-a...
Salim se, ali ce me drugari voditi na lepu veceru, posto smo jesenas, nakon zustre rasprave imali dogovor-opkladu..
ko bude "imao" najvise timova na FINAL FOUR, od predlozenih, taj dobija free veceru.. 3 od 4 .. MACABI, SIJENA, PAO.. jedino sam "pao" na BARSI, ali tada nisam znao da ce doci do medjusobnog okrsaja BARSE I PAO-a...

IVORY

pre 13 godina

Bravo Zeljko grobare, pokazao si da si najbolji Srpski trener. PAO osvaja i titulu, sa sjajnim Tepicem i Aleksom Maricem. Ipak je to Partizanova skola,a Duda iako stariji moze mnogo da nauci od njega. Duda i Teodosic su ipak Zvezdasi, nemaju pobednicki mentalitet!

nemanja kg

pre 13 godina

VIdi vidi sve sami kosarkaski strucnjaci!Ko to pametan moze da kaze bilo sta o Dudi kao njega pregazilo vreme ovo ono nije on za klubove...Da je prosao dalje bilo bi-pa to se ocekivalo Duda je kralj,ima jak tim...Bas bih voleo sl godine da uzme titulu i da zapusi usta svima!ALOOOO pricamo o trenerskoj legendi!!!Kapa dole Sijeni(izuzetno dobra i disciplinovana ekipa),Zeljku(dovoljno je reci-7 titula prvaka) i naravno Kariju koji je ni iz cega napravio podvig!

Ранко Србин Република Српска

pre 13 godina

Тооо Жељко легендо гробарска, то мајсторе, свака ти част....зна се ко је бр. 1. само да нас човјек подсјети...живио краљу и све најбоље!!!

Skendi

pre 13 godina

Reko sam ja posle prve tekme:"prolazi Sijena" i prosla je, samo ih nije htelo nista u prvoj tekmi, inace su bolji naravno, drago mi sto su PAO i Makabi prosli ovo ce biti realan final four za razlikum od prosle sezone kad je Olympiakos prosao. Posle regularnog dela sam primetio da su bas PAO i Makabiizdvojeni od ostalih i to bi moglo biti finale.

Markos gate13

pre 13 godina

Ovo danas je bio haos....panika.... pakao od skoro 23.000!!!!!! Ajmo Zeljko i Dimitri u Barcelonu za nasu 6u ZVEZDU!!!!!! poz iz Atine

bg

pre 13 godina

(Otas, 31. mart 2011 23:06)
Druze, Duda je sa CSKA uzeo National domestic league championships:
2002-03: CSKA Moscow: Russian Championship
2003-04: CSKA Moscow: Russian Championship
2004-05: CSKA Moscow: Russian Championship
2004-05: CSKA Moscow: Russian Cup
European club continental championships:
2005-06: Dynamo Moscow: Eurocup
tako da....tisina, duda ostaje car
Pozdrav

dax

pre 13 godina

evo vam ga duda,duda kralj,car...strasno,najplaceniji trener da ovako postavi ekipu,protiv ovakve sijene,koja je realno slabija i od barse i panatinaikosa i makabija,bole da se ne vraca u atinu.Ljudi mu dali sve uslove,budzet,.Zeljko je kralj evrope,covek sa 5 igraca igra,sve stari diamantidis,batist,carcaris,focis,.Pogledajte pesica sa kakvom smesnom ekipom igra,vratio ih iz mrtvih,mozda udje u f4.Duda jeste imao rezultate sa rep,ali mnoge reprezentacije su bile oslabljene,to sam i tad rekao.Izgubice i domace prventvo 100 posto

Borko

pre 13 godina

Teo ne samo da je van forme, nego je i igracki nazadovao . Tepic je prevara veka,Erceg je izmislio kosarku za njega. Kosta i Novica i ne igraju uopste , Keselj rekovalescent, jedino Savan standardno dobro igra. I Krle se nije nesto proslavio u Seltiksima. Na zalost ili na srecu, daleko je evropsko prvenstvo.

Mladja_011

pre 13 godina

navijaci partizana sve vise i vise dokazuju da su najveca vecina njih hrvati..pa oni jedva cekaju da vide ledja Dudi i Teu...boze gospode...sve u svemu Makabiju je otvoren put do titule...sijena je na nivou fmp-a, real necu ni da komentarisem-presmesna ekipa koja moze da dobije samo partizan, sa pao-om ce biti malo jaci trening..dok jedino pamesa moze da pomuti stvari..

Momcilo

pre 13 godina

Cinjenica je da Duda nije mogao mnogo bolje od ovoga... Znatno slabiji tim u odnosu na proslu sezonu, bez tri vrhunska igraca na svojim pozicijama (Skorcanitis, Kleiza i Cildres) a jos i povredjeni Teo, nije se moglo bolje od ovoga cak ni protiv Siene koja jeste solidna, ali ne i vrhunska ekipa. Krivo mi je, ali sta da se radi, bitno je da na EP svi budu pravi.

show

pre 13 godina

ja ne znam sta je tu uspeh sto je siena izbacila olympiakos,a jos manje sto je PAO izbacio barcelonu...to su sve podjednake ekipe..sa podjednakim budzetima i ambicijama...ali ako mala valencia sa pesicem i duskom izbaci real madrid,eee to ce vec biti nesto zanimljivo...
P.S. nije mi jasno gde ovi strucnjaci pronalaze "tolike razlike" izmedju trojice kosarkaskih genija kakvi su obradovic,pesic i ivkovic...

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Pre svega cestitke Makabiju, Panatinaikosu i Sijeni. Posebno mi je drago zbog Zeljka Obradovica i Panatinaikosa jer su eliminisali velikog favorita, Barselonu. Moram priznati da me Duda Ivkovic razocarao taktikom protiv Sijene u zadnje tri utakmice. Prosto ne mogu da verujem da posle one prve utakmice i onako ubedljive pobede nije mogao naci recept za Sijenu. Nadam se da ce i Kari Pesic da izbori fajnal 4 u petoj utakmici protiv Reala.

Zbogom Dudo

pre 13 godina

Ovim neuspehom Duda je pokazao i trebalo bi da prizna da nije uspeo da našteluje igru Olimpijakosa i od strane odličnog Montepaskija počišćeni sa terena.I sad ne vidim zašo smo molili Dudu da ostaje selektor reprezentacije a imamo brdo bolji trenera od njega,on je istrošen trener zovite Trifunovića,Džikića....to je budućnos naše košarke

drugastrana

pre 13 godina

@crvenkapa
Taj isti Zeljko Bradovic je 99 izgubio polufinale EP ,ajde neka to bude slucajno...Potom na OI 2000 sa fenomenalnog generacijom Stojakovica,Bodiroge,Danilovica i ostalih zvezda doziveo je novi neuspeh.Cetiri godine kasnije doziveo je novu katastrofu,pa sledece godine jos jednu na EP u Beogradu.Zar mislis da su igraci za sve krivi?
Koliko je Milenko Tepic napredovao pod njegovom komandom?! Apsolutno nista cak naprotiv,upropastio ga je.

g4

pre 13 godina

Cujem smesne komentare, pa ko je pretpostavljao da cemo u Poljskoj da udjemo u finale, pa onda u Turskoj da budemo pokradeni za finale, vecina vas nije uzivo ni videla velike kosarkaske ekipe i igrace. I vrlo je tesko napraviti nesto sa timom u prvoj sezoni na klupi, koji nisi selektirao. Sad je Pini Gerson los trener jer je ispao od Partizana prosle sezone.... Bolje sto je ovako ispalo, taman ce Teodosic i Ivkovic biti spremni za reprezentativnu sezonu, da u Litvaniji napravimo korak vise.

Erik Kartmen

pre 13 godina

Barsa ove godine nema ni priblizno dobar tim kao prosle, cim su doveli Andersona znao sam da nece daleko. PAO je demonstrirao Zeljkovu disciplinovanu igru koju samo on moze da postavi i zahvaljujuci tome dobio. Mislim da je kljuc u nevjerovatnoj igri Dijamantidisa i Batista uz fenomenalnu podrsku Kalatesa, Focisa, pa i Vujukasa. Steta za Marica sto ne igra vise, ono malo sto je odigrao na strani je bilo odlicno. Tepic mi je misterija, mislim da ga ubija Zeljkov autoritet i da ga njegov nacin vodjenja sputava da prikaze sta zna. Nadam se da reprezentacija nece da trpi zbog toga. Zao mi je zbog Dude. I dalje ga smatram nasim najboljim trenerom, ali previse povrijdjenih igraca, losi Papalukas i Spanulis i kraj. Siena je odlican tim, Oly je u fazi stvaranja i za prolaz mu je bilo nephodno da koristi maksimalno prednost domaceg terena stoga je druga utakmnica bila kljucna u seriji. Na zalost Teo je u seriju usao povrijedjen i nije mogao da pruzi sve sto zna, a to je dalje uticalo na kompletnu igru tima. Nesterovic i Burusis su ostali neiskorisceni i njihov ucinak je bio znacajno losiji od standardnog. Molim ove "strucnjake" koji pljuju po Teu da ne zaborave sta je uradio za nasu kosarku i da je proglasen za najboljeg igraca Evrope, a to Srbija nije imala jos od Bodiroge! Nadam se da ce i Valensija otici na F4, jer je vodi Pesic koji uz Dudu forsira najljepsu kosarku medju nasim trenerima, a Savan itekako doprinosi igri ovog tima sto se na zalost za Novicu ne moze reci iz meni nepoznatih razloga. Novica za sada koristi svoje minute maximalno, ali plasim se da i on ne padne psihicki i izgubi samopouzdanje koje ga je uvijek krasilo. Ne treba zaboraviti Omara, koji igra u zivotnoj formi, opet ga ide sut, a tad je tesko igrati protiv njegovog tima jer ne znate da li ce dati asist ilu trojku. Tu je i Javtokas, moj omiljeni litvanski kosarkas i covjek koji je mnogo loseg prebrodio u zivotu tako da njevov uspjeh motivise svakoga. Na kraju Makabi. Prvi put mi se desilo da navijam za njih i to zbog Macvana (mislim da on mora da igra i nosi igru i reprezentacije i svog tima) i trenera Blata koji je vise puta dokazao da je gospodin i veliki trener. Kahu veoma cijenim zbog Ivanovica koji je moj sugradjanin i odlican moderan trener cija je igra uvijek napadacka, na kos vise i forsiranje syta spolja. Medjutim, za Makabi sam navijao jer Bjelica i Musli nisu igrali, a smatram ih bitnim za buducnost nase kosarke. Da, Duda ozbiljno treba da razmotri da pozove Rakovica u reprezentaciju. Odlican i jak centar, poput Curcica iz najboljih dana. Sreco svim nasim igracima i trenerima, pa ko bude mudriji i bolji neka pobijedi na F4.

sijuks

pre 13 godina

Nešto mi je sumnjivo! Čim je Duda počeo da šuruje sa političarima , nešto ga je loše krenulo . A, da to nije neki znak ? Ipak je on čovek koga bi trebalo da poštuje čitava nacija , a ne da se i po tom pitanju deli kad je ovakav stručnjak u pitanju. I to baš sa jednom "sortom" političara.

Euro harmonika

pre 13 godina

Stvarno neocekivan raspleT nakon prvih utakmica popotovo nakon one blamaze da se sijena vratila i dobila seriju . . . zao mi je barce al sami su si krivi pao ide zasluzeno dalje , mislim da bi finale trebalo bit pao - real u kom realno su vece sanse za grke otprilike 55 Posto naspram 45 Za real .

BaneUtd

pre 13 godina

(Nemanja, 1. april 2011 01:27)

Da,da, videlo se u ovoj seriji kakav je trener Duda.Koji najbolji,igra se sa njim ko stigne.Kari Pesic je zakon za njega bre!

simboliko

pre 13 godina

Ja sam za ovog basketaša Teodosića znao, a i komentarisao da je nemoguće da je najbolji evropski igrač, nego drago mi je što stvari dođu na svoje mesto kad treba. Ivković je i sa CSKA kad su igrali bez izgubljene utakmice na kraju ispadao glat u sred Moskve,tako da ovo uopšte nije iznenađenje. Nisu ni ostali mnogo bolji, mislim na bivše partizanovce, ali ne treba stvari posmatrati pristrasno tipa ovaj je Bog i al.

stefan

pre 13 godina

ovo je najgori tim PAO u poslednjih 10 godina,a zeljko ga je doveo do final4-to je umetnost! vec na pola sezone se videlo da je maric roba sa greskom koja je odigrala tu godinu za partizan na nivou koji nece ponoviti,a doveden je da zameni najboljeg evropskog centra,otisao je motor ekipe i jedan od najboljih bekova evrope spanulis...veterani dijamantidis,focis,carcaris,batist...vezare perperoglu,kajmakoglu,kalates,vujukas...nestabilni dru nikolas i romejn sato koji igraju toplo-hladno celu karijeru...sve to je bilo dovoljno obradovicu za final4!
pesic je takodje sa prosecnom ekipom valensije blizu,vec je jednom pobedio u madridu tako da navijamo za njega! omar kuk-dusko savanovic! sad se ovde neki cude sto je OLY ispao i nalaze opravdanja za dudu,kao nema jaku ekipu...da li kapirate da je on svaki trofej osvojio sa monstruozno jakim sastavom?? 1989. je uzeo najbolju generaciju koja je hodala planetom zemljom(kukoc,divac,radja,djordjevic...) plus drazena petrovica i krenuo u pohode na sve titule (tu je generaciju napravio svetislav pesic i bio sa njom prvak sveta u bormiju)...sa olimpijakosom je postao prvak evrope a u timu su mu bili najbolji bek dejvid rivers,najbolji centar dragan tarlac i ubedljivo najbolja ekipa u evropi...onda CSKA...opet nenormalno veliki budzet i najbolja ekipa...pa nasa selekcija!!? tim sastavljen od igraca koji imaju vise titula svetskog i evropskog prvaka u svim uzrastima nego svi zajedno ikada,a mi smo zadovoljni sa srebrom i 4.mestom?!? DAJ MALO OTVORITE OCI.

filmar

pre 13 godina

Sve uglavnom ocekivano i prije pocetka ove 1/4f runde, nekako ce se i ovaj truli Real dovukariti do F4 mada nije zasluzio. Mozda je ove godine Barca podbacila,ali moglo se i pretpostaviti da ne moze ponoviti igre i dominaciju kao u prosloj sezoni, Makabi silovit od pocetka sezone,po meni ga jedino od ove tri ekipe koje stignu na F4 moze dobiti Sijena, jer Makabiju ne leze ekipe sa ekstremnom odbranom- oni vole ekipe koje bi da se nadigravaju i natpucavaju! PAO je bio promjenljiv u toku sezone, ali imam osjecaj da Obradovic formu tempira, bas kad je to najpotrebnije. Olimpijakos i Valensija, ruku na srce nemaju ni ekipu za F4(kvalitetni treneri su ih dovukli do ovog stepena takmicenja i to im je za ovu godinu plafon), a Real nema trenera,iako imaju neku ekipu koja bi nesto kao i mogla. Kaha iz sezone u sezonu sve tanja i tanja,hitno im treba rekonstrukcija i igrackog a mozda i trenerskog kadra,ako ne zele dalje srozavanje kvaliteta. Licno bi volio da prvak bude pobjednik duela PAO-Sijena, jer mislim da Makabi ne moze imati dvije veceri zaredom ekstremno dobar procenat suta iz igre,a koji mu je prijeko potreban, i polomice se ili u 1/2f na Spancima ili u finalu na nekom od pomenuta dva tima,PAO-Sijena.

Boxon

pre 13 godina

Kakva fenomenalna partija Partizanove vedete, mladjahnog Tepica. Ponovo mu je poslo za rukom da bude nevidljiv na parketu. Sa ovakvim sposobnostima, ni glumacka karijera mu nije daleko. Mozda se pojavi u nekom od nastavaka Nevidljivog coveka...

John

pre 13 godina

Boxon, 1. april 2011 15:27)
Decko biraj reci kada govoris o takvoj velicini kao sto je Tepic!
Sto ne prokomentarises najboljeg pleja Evrope?Gde on dodje tu trava ne raste a o nekoj tituli mogu samo da sanjaju.Nadam se da ce Muta da preuzme reprezentaciju,da ga ne vidim vise nikad.Tepic je za njega DIV u svakom smislu.I sad bih citirao stihove one divne pesme o Pireju,gejt 7 i 8,ali nece mi objaviti komentar.I jos nesto:bez grobara Evroliga je jedno dosadno takmicenje!

milos

pre 13 godina

ja mislim da je odlicno sto je Duda izgubio EL. To znaci da ce se sada koncentrisati vise na sledece trofeje - citaj EP. Mislim da ce osvojiti grcko prvenstvo, ali ce isto tako i osvojiti zlato sa Srbijom.

ccc

pre 13 godina

dal je moguce da postoje ljudi koji govore da je teodosic los igrac...i DA LI JE MOGUCE DA POSTOJI LIK KAO OVAJ JOHN KOJI KAZE DA JE TEPIC DIV ZA TEA!?!?!?!?!

ko sve prati kosarku...ccc

Bivsi AS

pre 13 godina

Slobo,procitaj ponovo text!!Jasno pise da je Savanovic iz igre sutiro 4-10.Dakle,pogodio je jednu trojku i 3 dvojke,uz tri bacanja,to daje zbir od 12 poena!!!Ne znam da li si obavesten da je pocetkom osamdesetih uvedena institucija trojke ali bitno je da se javis i kritikujes!!pozz!!

sloba

pre 13 godina

savanovic 4 od 10 za dva poena i 3-4 sa penala.koliko je to poena??????e moji novinari. izgleda da mehanicki prepisujete statistiku...strasno

Mladja_011

pre 13 godina

navijaci partizana sve vise i vise dokazuju da su najveca vecina njih hrvati..pa oni jedva cekaju da vide ledja Dudi i Teu...boze gospode...sve u svemu Makabiju je otvoren put do titule...sijena je na nivou fmp-a, real necu ni da komentarisem-presmesna ekipa koja moze da dobije samo partizan, sa pao-om ce biti malo jaci trening..dok jedino pamesa moze da pomuti stvari..

Ole, ole,ole,ole Tejgo, Tejgo...

pre 13 godina

Drago mi je sto nasi igraci igraju opet F4, nadam se da ce neki od njih ovoga puta osvojiti Evroligu...Napred Maricu , Tepicu i Zeljko, Napred Mekejlebe, napred Novice!!!
P.S. Olimpijakos vraca seriju u Pirej, kao sto vi osvajate kup...;)

STEVE NASH

pre 13 godina

Steta za Olimpijakos zbog nasih al tim kome onaj smesni Jaric da ako se ne varam u proslom mecu 24 poena,a u ovom ne znam kolko je dao video sam samo seriju od 7 za redom i ne zasluzuje da ide dalje

IVORY

pre 13 godina

Bravo Zeljko grobare, pokazao si da si najbolji Srpski trener. PAO osvaja i titulu, sa sjajnim Tepicem i Aleksom Maricem. Ipak je to Partizanova skola,a Duda iako stariji moze mnogo da nauci od njega. Duda i Teodosic su ipak Zvezdasi, nemaju pobednicki mentalitet!

Zbogom Dudo

pre 13 godina

Ovim neuspehom Duda je pokazao i trebalo bi da prizna da nije uspeo da našteluje igru Olimpijakosa i od strane odličnog Montepaskija počišćeni sa terena.I sad ne vidim zašo smo molili Dudu da ostaje selektor reprezentacije a imamo brdo bolji trenera od njega,on je istrošen trener zovite Trifunovića,Džikića....to je budućnos naše košarke

dax

pre 13 godina

evo vam ga duda,duda kralj,car...strasno,najplaceniji trener da ovako postavi ekipu,protiv ovakve sijene,koja je realno slabija i od barse i panatinaikosa i makabija,bole da se ne vraca u atinu.Ljudi mu dali sve uslove,budzet,.Zeljko je kralj evrope,covek sa 5 igraca igra,sve stari diamantidis,batist,carcaris,focis,.Pogledajte pesica sa kakvom smesnom ekipom igra,vratio ih iz mrtvih,mozda udje u f4.Duda jeste imao rezultate sa rep,ali mnoge reprezentacije su bile oslabljene,to sam i tad rekao.Izgubice i domace prventvo 100 posto

Borko

pre 13 godina

Teo ne samo da je van forme, nego je i igracki nazadovao . Tepic je prevara veka,Erceg je izmislio kosarku za njega. Kosta i Novica i ne igraju uopste , Keselj rekovalescent, jedino Savan standardno dobro igra. I Krle se nije nesto proslavio u Seltiksima. Na zalost ili na srecu, daleko je evropsko prvenstvo.

Otas

pre 13 godina

Naravno, jos jedan put se pokazalo da je klupska kosarka pregazila vlasnika kosarke, gospodina Dudu Ivkovica! Uz duzno postovanje i zahvalnost za sve sto je uradio u poslednje vreme sa reprezentacijom, ali se zaboravlja niz njegovih neuspeha na klupskom nivou koji traje vec citavu deceniju.
Da ne pominjem imena kojima se pripisuju neuspesi ove godine, ali da se podsetimo niza promasaja koje je Duda imao, a da time nije izgubio nista od svoje velicine.
Sa tim istim CSKA-om, ali sa daleko najjacom ekipom za tri godine Duda nije uspeo da udje ni u finale EL, pritom uzgubivsi od Keramike polufinale u Moskvi. Da bi posle njega dosao Mesina, koji je pokazao svoje (ne)znanje ove 2 godine u Madridu, i iste sezone mu pokazao kako se to radi.
Posle toga je sledila jos neuspesnija epizoda sa Dinamom, koji je imao NBA budzet, i isti toliki promasaj, jer sa njima nije uspeo da uzme ni drugo po kvalitetu takmicenje u Evropi.
I sta reci posle epizode sa Olimpijakosom koga su svi videli kao prvaka Evrope ove godine?
Trener kome Marko Jaric ubaci 24p uz samo jedan promasaj iz igre, pa ga veceras Heirston masakrira, ne zasluzuje da vodi svoj tim na Fajnal 4.
Ocekujem da se sad jave pljuvaci koji ce naci milion opravdanja, tipa povredjenog Tea - povredjen je i Bo, ali on i da je zdrav ne bi cuvao Jarica, tako da sve receno stoji. Pitajte bracu vlasnike.
Sada vec 15 godina od poslednjeg velikog uspeha jednog velikog trenera je znak da ga je klupska kosarka prerasla, otisla u nepovrat, i da isti sada za njom moze samo da nastavi da kaska.
Zato se nadam da cemo Dudu gledati ove godine na celu reprezentacije, jer za vodjenje Spanulisa, Nesterovica, Papalukasa, JR holdena i ostalih Lengdona treba nesto drugo, nesto cega vise nema.
Znam, ako ga je kod nepomenutog ikada i bilo, dodace neki.

HH

pre 13 godina

Mnogo mi je drago zbog Zeljka jer mislim da je sjajan strucnjak...zao mi je Dude ali nimalo prostacine kao sto je Teodosic...jeste nas, jeste sjajan igrac ali ono na kraju utakmice...cemu to...a jos mu nisam zaboravio one izjave pre utakmice sa Partizanom prosle godine...

Darko

pre 13 godina

Žao mi je po malo Dude. Ali kada se setim posle onih 50 razlike, "zvezdina škola","još kada zaigra veliki Miloš", "vidi ko je izbacio Partizan" i slično, mogu samo da kažem javite se ponovo molim vas.

BaneUtd

pre 13 godina

(Nemanja, 1. april 2011 01:27)

Da,da, videlo se u ovoj seriji kakav je trener Duda.Koji najbolji,igra se sa njim ko stigne.Kari Pesic je zakon za njega bre!

Dragan genije

pre 13 godina

Ima pravde!

Barsa ne zasluzuje da ode na F4, PAO je skup rutinera i kosarkaskih magova. Bravo Zeljko!
Siena apsolutno zasluzila da ode na F4, divim se njihovoj kosarci. Dusan Ivkovic to svojim ponasanje nije zasluzio, sve se vraca, narocito licemerje. Nadam se ce ga Zeljko oduvati i u Grckoj.
Makabi je klasa u odnosu na Kahu, apsolutno zasluzeno, bravo Blat.
Kari i Savan su zasluzili makar majstoricu i nadam se prolaz posle iste. Bravo Kari, bravo Savane!

Kao sto sam rekao, Makabi, PAO, Siena, Pamesa(nadam se)

Euro harmonika

pre 13 godina

Stvarno neocekivan raspleT nakon prvih utakmica popotovo nakon one blamaze da se sijena vratila i dobila seriju . . . zao mi je barce al sami su si krivi pao ide zasluzeno dalje , mislim da bi finale trebalo bit pao - real u kom realno su vece sanse za grke otprilike 55 Posto naspram 45 Za real .

sijuks

pre 13 godina

Nešto mi je sumnjivo! Čim je Duda počeo da šuruje sa političarima , nešto ga je loše krenulo . A, da to nije neki znak ? Ipak je on čovek koga bi trebalo da poštuje čitava nacija , a ne da se i po tom pitanju deli kad je ovakav stručnjak u pitanju. I to baš sa jednom "sortom" političara.

simboliko

pre 13 godina

Ja sam za ovog basketaša Teodosića znao, a i komentarisao da je nemoguće da je najbolji evropski igrač, nego drago mi je što stvari dođu na svoje mesto kad treba. Ivković je i sa CSKA kad su igrali bez izgubljene utakmice na kraju ispadao glat u sred Moskve,tako da ovo uopšte nije iznenađenje. Nisu ni ostali mnogo bolji, mislim na bivše partizanovce, ali ne treba stvari posmatrati pristrasno tipa ovaj je Bog i al.

Boxon

pre 13 godina

Kakva fenomenalna partija Partizanove vedete, mladjahnog Tepica. Ponovo mu je poslo za rukom da bude nevidljiv na parketu. Sa ovakvim sposobnostima, ni glumacka karijera mu nije daleko. Mozda se pojavi u nekom od nastavaka Nevidljivog coveka...

NOWITZKI_CT

pre 13 godina

Strasni mecevi PAO-barsa,sva 4 su bila atomska kosarka,a nocasnja atmosfera me podsjetila (samo podsjetila ;)) na Pionir prosle godine,a tu barsa pada. Svaka cast Grcima odusevili su kad je najvise trebalo. Siena potvrdila ono sto sam rekao posle Partizana,da su definitivno za F4,a sad pokazali i za vise (minus taj blackout u prvom mecu). Makabi rutinski,a kaha je slabija i od Partizana recimo,a kamoli ostalih 7 u plej ofu,potpuno zalutali u 1/4 finale. Sanse za titulu na F4: PAO,Siena i Makabi po 33%, real/valensija 1%.

Anonymous

pre 13 godina

Drago mi je sto nasi igraci igraju opet F4, nadam se da ce neki od njih ovoga puta osvojiti Evroligu...Napred Maricu , Tepicu i Zeljko, Napred Mekejlebe, napred Novice!!!
(Ole, ole,ole,ole Tejgo, Tejgo..., 31. mart 2011 22:45)

I meni je drago,ali Real jos nije prosao,tako da ce Novica morati da priceka. A bilo bi mi puno draze da prodje Valencia jer cemo tako imati osim jos jednog igraca i jos jednog trenera :)

Zeljko legenda

pre 13 godina

Dokazalo se ko je nas najbolji trener, mozda i u istoriji, covek sa realno slabijim timom od Barse da ih nadigra u svim utakmicama, to je stvarno umece!

Momcilo

pre 13 godina

Cinjenica je da Duda nije mogao mnogo bolje od ovoga... Znatno slabiji tim u odnosu na proslu sezonu, bez tri vrhunska igraca na svojim pozicijama (Skorcanitis, Kleiza i Cildres) a jos i povredjeni Teo, nije se moglo bolje od ovoga cak ni protiv Siene koja jeste solidna, ali ne i vrhunska ekipa. Krivo mi je, ali sta da se radi, bitno je da na EP svi budu pravi.

stefan

pre 13 godina

ovo je najgori tim PAO u poslednjih 10 godina,a zeljko ga je doveo do final4-to je umetnost! vec na pola sezone se videlo da je maric roba sa greskom koja je odigrala tu godinu za partizan na nivou koji nece ponoviti,a doveden je da zameni najboljeg evropskog centra,otisao je motor ekipe i jedan od najboljih bekova evrope spanulis...veterani dijamantidis,focis,carcaris,batist...vezare perperoglu,kajmakoglu,kalates,vujukas...nestabilni dru nikolas i romejn sato koji igraju toplo-hladno celu karijeru...sve to je bilo dovoljno obradovicu za final4!
pesic je takodje sa prosecnom ekipom valensije blizu,vec je jednom pobedio u madridu tako da navijamo za njega! omar kuk-dusko savanovic! sad se ovde neki cude sto je OLY ispao i nalaze opravdanja za dudu,kao nema jaku ekipu...da li kapirate da je on svaki trofej osvojio sa monstruozno jakim sastavom?? 1989. je uzeo najbolju generaciju koja je hodala planetom zemljom(kukoc,divac,radja,djordjevic...) plus drazena petrovica i krenuo u pohode na sve titule (tu je generaciju napravio svetislav pesic i bio sa njom prvak sveta u bormiju)...sa olimpijakosom je postao prvak evrope a u timu su mu bili najbolji bek dejvid rivers,najbolji centar dragan tarlac i ubedljivo najbolja ekipa u evropi...onda CSKA...opet nenormalno veliki budzet i najbolja ekipa...pa nasa selekcija!!? tim sastavljen od igraca koji imaju vise titula svetskog i evropskog prvaka u svim uzrastima nego svi zajedno ikada,a mi smo zadovoljni sa srebrom i 4.mestom?!? DAJ MALO OTVORITE OCI.

Posmatrac07

pre 13 godina

Početkom druge deonice zbog dva faula Dijamantidisa priliku je dobio i Milenko Tepić, ali je nije iskoristio (promašena trojka i polaganje, izgubljena lopta).

E, Tepicu koji je tebi decko. Pa ti nisi odigrao postenu partiju od kako si otisao iz Partizana, a tako sam puno ocekivao od ovog momka...

djordjevic

pre 13 godina

Koliko je olimpijakos mali i smesan tim dokazuje ova serija. Pa ni Duda nije mogao da ih dovede u red...Gomila kompleksasa. Dudo, oderi ih za sve pare ovoga sveta i onda bezi odatle.

doktor

pre 13 godina

Brutalnim gazenjem OLY je sebi potpisao "smrtnu presudu"! Mada je ovaj Olimpijakos 230 posto slabiji od proslogodisnjeg i jeftiniji! Jos nesto,Srbiji ne treba ovak Teodosic! Ovo je njegova najgora sezona,i od oka ,a i statisticki... Korisniji bi bio Jaric,ali se nadam da ce se vratiti(TEO)! P.S. Obradovic 3 puta za redom dobija Barsu,kapa dole!

Ранко Србин Република Српска

pre 13 godina

Тооо Жељко легендо гробарска, то мајсторе, свака ти част....зна се ко је бр. 1. само да нас човјек подсјети...живио краљу и све најбоље!!!

Kantona

pre 13 godina

Najsmešniji klub u Evropi je olimpijakos!Koliko keša ulažu godinama, a stalno izduvaju,xaxaxa...Verovatno ih u Grčkoj zovu KK Sledeća sezona....
Bravo Željko, žao mi Dude što vodi indijanski klub!

Bobota

pre 13 godina

Prava kosarka izmedju Pao i Barse,Dijamantidis doktorski -drago mi sto su izbacili onog prepotentnog i naduvanog tuzibabu.Lako je Pau ici na F4 kad mu na putu ne stoji Partizan.Mislim da ce evroligu ove godine uzeti ili Makabi ili Sijena.

show

pre 13 godina

ja ne znam sta je tu uspeh sto je siena izbacila olympiakos,a jos manje sto je PAO izbacio barcelonu...to su sve podjednake ekipe..sa podjednakim budzetima i ambicijama...ali ako mala valencia sa pesicem i duskom izbaci real madrid,eee to ce vec biti nesto zanimljivo...
P.S. nije mi jasno gde ovi strucnjaci pronalaze "tolike razlike" izmedju trojice kosarkaskih genija kakvi su obradovic,pesic i ivkovic...

košarkaš

pre 13 godina

Otas-jedna ispravka,Duda je sa Dinamom osvojio Uleb kup,a daleko od toga da je imao NBA buđet,bilo je dobrih košarkaša(Papadopulos,Hansen,Focis,naš Popović)ali su ipak mnogo slabiji bili od CSKA.Duda nije osvojio sa Cska titulu,ali to je bio samo jedan loš dan,te godine do polufinala su stigli bez poraza,izgubili su od TAU koja tad uopšte nije bila naivna ekipa(Skola,Kalderon,Macijuskas).Zahvaljujući Dudi,koji je selektirao tu ekipu,CSKA je dominirao evropom narednih 5 godina.On je tada dao ostavku iz moralnih razloga iako su mu nudili da nastavi posao.Neko je rekao kako Pao nema neku ekipu ili da je mnogo slabiji od Barse,pa zar za ekipu koja ima Dijamantidisa,Batista,Focisa,Carcarisa,Nikolasa,Sata i ostale,plus Obradovića,koji taj tim vodi 10 godina,može neko reći da Pao nema neku ekipu.Realno,Barsa i Pao je finale pre finala,Sijena,Oli i Makabi odmah posle njih,Valensija,s obzirom na kvalitet,igra vrhunsku košarku,pre svega zahvaljujući Alhemičaru Pešiću.

E tako se to radi...

pre 13 godina

navijaci partizana sve vise i vise dokazuju da su najveca vecina njih hrvati..pa oni jedva cekaju da vide ledja Dudi i Teu...boze gospode...sve u svemu Makabiju je otvoren put do titule...sijena je na nivou fmp-a, real necu ni da komentarisem-presmesna ekipa koja moze da dobije samo partizan, sa pao-om ce biti malo jaci trening..dok jedino pamesa moze da pomuti stvari..
(Mladja_011, 31. mart 2011 23:45)


Vidi se da si strucnjak.... Prijavi se...
http://www.njuz.net/kk-crvena-zvezda-organizuje-audiciju-za-prvi-tim/

TIGER

pre 13 godina

U prvom mecu Olimpijakos +50, a onda im na narednom mecu dodjose u posetu braca iz Beograda. Koga oni pocnu da bodre sa tribina, tom timu je pobeda "zagarantovana" :))

Jim Beam

pre 13 godina

@STEVE NASH
Taj "smesni" Jaric koga spominjes je napravio vrhunsku karijeru i nikako nije za bacanje uprkos tome sto mu kosarka ocigledno nije u prvom planu vec par godina (a kome bi bila pored Adriane Lime!?). Inace je jedan od najzasluznijih igraca za osvajanje evropskog prvenstva 2001.godine i svetskog prvenstva 2002.godine i uprkos blamazi na EP 2005.godine i incidentima u kojim je ucestvovao (nije samo on pa da se sve svaljuje na njega) zasluzuje makar da se ne omalovazava u nasoj zemlji.

Inace, drago mi je zbog Zeljka sto je izbacio nabedjenu Barsu i Navara, nadam se da ce mu se i Kari pridruziti na F4 :) A Duda sad zbog ovog "neuspeha" mora da se vadi na leto, znaci ocekujem medalju u najmanju ruku :)

drugastrana

pre 13 godina

@crvenkapa
Taj isti Zeljko Bradovic je 99 izgubio polufinale EP ,ajde neka to bude slucajno...Potom na OI 2000 sa fenomenalnog generacijom Stojakovica,Bodiroge,Danilovica i ostalih zvezda doziveo je novi neuspeh.Cetiri godine kasnije doziveo je novu katastrofu,pa sledece godine jos jednu na EP u Beogradu.Zar mislis da su igraci za sve krivi?
Koliko je Milenko Tepic napredovao pod njegovom komandom?! Apsolutno nista cak naprotiv,upropastio ga je.

Đorđe

pre 13 godina

Jedan jedini i neponovljivi Željko Obradović. Definitivno jedan od najvećih trenera u istoriji ovog sporta. Verujem da će ponovo osvojiti Evroligu, jer on zna kako se to radi.
Verujem da će neki krenuti da prozivaju Dudu, ali mislim da nije sramota izgubiti od Sijene, pogotovo ako se uzme u obzir da oni već godinama zadržavaju kostur ekipe zajedno sa odličnim trenerom, a Dudi je ovo tek prva sezona sa jednim novim sastavom. Porazi su sastavni deo sporta i nikako ne umanjuju veličinu čoveka iza koga su toliki trofeji. Uostalom ni Murinjo sa Čelzijem nije osvojio LŠ, a prve sezone u Interu doživeo debakl od Fergusona u 1/8 finala, pa mu to ne smeta da bude najbolji trener na svetu. Ako Duda ostane u Olimpijakosu još koju sezone trofeji neće izostati.
Makabi igra možda i najlepšu košarku u Evropi i mislim da ko god da im se padne u polufinalu (Real ili Valensija) nema nikakve šanse.
Što se Valensije tiče, prosto je neverovatno šta je Pešić uradio sa tom ekipom za tako kratko vreme. Šta god uradio u petoj utakmici sa Realom on zaslužuje titulu trenera godine u EL.
U svakom slučaju sjajne utakmice očekujem na F4 i prognoziram finale Panatanaikos- Makabi.

wulfich

pre 13 godina

Ne moze s kosarka igrati normalno pored onakvog davitelja lopte kakav je Spanulis..Jeste dobar igrac al je brate ugusio najboljeg igraca Evrope..Mislim da j Duda pogrijesio sto ga je doveo..Teodosic bi mnogo bolje igrao da on ima loptu kod njega..Koliko je Ivkovic,rezultat i repka od njega napravila igraca,toliko je barem dva puta Janakis,dajuci mu odrijesene ruke..Ne moze se Teo porediti ove sezone sa Ivkovicem i Spanulisem u timu i prosle sa Janakisom na klupi..Pa on je sa onoliko zvijezda igrao 35 min,drzao loptu stalno kod njega i opet se svi naigraju u timu..Mozda grijesim ali..

nemanja kg

pre 13 godina

VIdi vidi sve sami kosarkaski strucnjaci!Ko to pametan moze da kaze bilo sta o Dudi kao njega pregazilo vreme ovo ono nije on za klubove...Da je prosao dalje bilo bi-pa to se ocekivalo Duda je kralj,ima jak tim...Bas bih voleo sl godine da uzme titulu i da zapusi usta svima!ALOOOO pricamo o trenerskoj legendi!!!Kapa dole Sijeni(izuzetno dobra i disciplinovana ekipa),Zeljku(dovoljno je reci-7 titula prvaka) i naravno Kariju koji je ni iz cega napravio podvig!

bg

pre 13 godina

(Otas, 31. mart 2011 23:06)
Druze, Duda je sa CSKA uzeo National domestic league championships:
2002-03: CSKA Moscow: Russian Championship
2003-04: CSKA Moscow: Russian Championship
2004-05: CSKA Moscow: Russian Championship
2004-05: CSKA Moscow: Russian Cup
European club continental championships:
2005-06: Dynamo Moscow: Eurocup
tako da....tisina, duda ostaje car
Pozdrav

Markos gate13

pre 13 godina

Ovo danas je bio haos....panika.... pakao od skoro 23.000!!!!!! Ajmo Zeljko i Dimitri u Barcelonu za nasu 6u ZVEZDU!!!!!! poz iz Atine

John

pre 13 godina

Boxon, 1. april 2011 15:27)
Decko biraj reci kada govoris o takvoj velicini kao sto je Tepic!
Sto ne prokomentarises najboljeg pleja Evrope?Gde on dodje tu trava ne raste a o nekoj tituli mogu samo da sanjaju.Nadam se da ce Muta da preuzme reprezentaciju,da ga ne vidim vise nikad.Tepic je za njega DIV u svakom smislu.I sad bih citirao stihove one divne pesme o Pireju,gejt 7 i 8,ali nece mi objaviti komentar.I jos nesto:bez grobara Evroliga je jedno dosadno takmicenje!

Skendi

pre 13 godina

Reko sam ja posle prve tekme:"prolazi Sijena" i prosla je, samo ih nije htelo nista u prvoj tekmi, inace su bolji naravno, drago mi sto su PAO i Makabi prosli ovo ce biti realan final four za razlikum od prosle sezone kad je Olympiakos prosao. Posle regularnog dela sam primetio da su bas PAO i Makabiizdvojeni od ostalih i to bi moglo biti finale.

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

Cim nema Partizana "blizu" Panatinaikosa... eto Final Four-a...
Salim se, ali ce me drugari voditi na lepu veceru, posto smo jesenas, nakon zustre rasprave imali dogovor-opkladu..
ko bude "imao" najvise timova na FINAL FOUR, od predlozenih, taj dobija free veceru.. 3 od 4 .. MACABI, SIJENA, PAO.. jedino sam "pao" na BARSI, ali tada nisam znao da ce doci do medjusobnog okrsaja BARSE I PAO-a...

Crvenkapa

pre 13 godina

"Ko su ti igrači? Šta su oni osvojili? Ja znam kakav sam trener i šta imam iza sebe. Osvajao sam trofeje, da li su oni osvajali? Da li će osvajati? Ja sam za sebe siguran da hoću"

Željko Obradović, Novi Sad, 20. septembar 2005.

Gerrard

pre 13 godina

Neverovatno kakvi smo ljudi do ovog neuspeha Duda je bio bog,a sad odjednom ga je pregazilo vreme stvarno smo nikakav narod,sad se Pesic i Obradovic kuju u zvezde pa ce doci i njihov red da se prozivaju i to sve od nekih tamo beznacajni ljudi koji su zavuceni u svoje sobe i po ceo dan bleje u komjuter i misle da imaju pravo da prozivaju koga hoce,a ne mogu ni svoj zivot da srede

Utudinovic

pre 13 godina

Opet dosta Srba na F4 a bice ih jos, Zeljko objasnio poentu igre, a imam dojam da je onaj visoki poraz Sijene u prvoj utakmici pomogao Sijeni koliko je odmogao Olympiakosu. Vjerovatno su Grci bili sigurni da ce Sijenu da prospu pa pa oni prosuti. Ne mogu da vjerujem sta se to desilo sa Dudom pa nisu na F4. Da l' su to neki unutrasnji problemi, da l' je nesloga medju igracima, ili nesto trece zaista mi nije jasno.

g4

pre 13 godina

Cujem smesne komentare, pa ko je pretpostavljao da cemo u Poljskoj da udjemo u finale, pa onda u Turskoj da budemo pokradeni za finale, vecina vas nije uzivo ni videla velike kosarkaske ekipe i igrace. I vrlo je tesko napraviti nesto sa timom u prvoj sezoni na klupi, koji nisi selektirao. Sad je Pini Gerson los trener jer je ispao od Partizana prosle sezone.... Bolje sto je ovako ispalo, taman ce Teodosic i Ivkovic biti spremni za reprezentativnu sezonu, da u Litvaniji napravimo korak vise.

Vidoviti Milorad from Palanka

pre 13 godina

neznam, ali ovaj Anderson je bas neka vrsta crne macke
Gde on igra, tu nema 'leba. To je posao za strucne osobe.

Erik Kartmen

pre 13 godina

Barsa ove godine nema ni priblizno dobar tim kao prosle, cim su doveli Andersona znao sam da nece daleko. PAO je demonstrirao Zeljkovu disciplinovanu igru koju samo on moze da postavi i zahvaljujuci tome dobio. Mislim da je kljuc u nevjerovatnoj igri Dijamantidisa i Batista uz fenomenalnu podrsku Kalatesa, Focisa, pa i Vujukasa. Steta za Marica sto ne igra vise, ono malo sto je odigrao na strani je bilo odlicno. Tepic mi je misterija, mislim da ga ubija Zeljkov autoritet i da ga njegov nacin vodjenja sputava da prikaze sta zna. Nadam se da reprezentacija nece da trpi zbog toga. Zao mi je zbog Dude. I dalje ga smatram nasim najboljim trenerom, ali previse povrijdjenih igraca, losi Papalukas i Spanulis i kraj. Siena je odlican tim, Oly je u fazi stvaranja i za prolaz mu je bilo nephodno da koristi maksimalno prednost domaceg terena stoga je druga utakmnica bila kljucna u seriji. Na zalost Teo je u seriju usao povrijedjen i nije mogao da pruzi sve sto zna, a to je dalje uticalo na kompletnu igru tima. Nesterovic i Burusis su ostali neiskorisceni i njihov ucinak je bio znacajno losiji od standardnog. Molim ove "strucnjake" koji pljuju po Teu da ne zaborave sta je uradio za nasu kosarku i da je proglasen za najboljeg igraca Evrope, a to Srbija nije imala jos od Bodiroge! Nadam se da ce i Valensija otici na F4, jer je vodi Pesic koji uz Dudu forsira najljepsu kosarku medju nasim trenerima, a Savan itekako doprinosi igri ovog tima sto se na zalost za Novicu ne moze reci iz meni nepoznatih razloga. Novica za sada koristi svoje minute maximalno, ali plasim se da i on ne padne psihicki i izgubi samopouzdanje koje ga je uvijek krasilo. Ne treba zaboraviti Omara, koji igra u zivotnoj formi, opet ga ide sut, a tad je tesko igrati protiv njegovog tima jer ne znate da li ce dati asist ilu trojku. Tu je i Javtokas, moj omiljeni litvanski kosarkas i covjek koji je mnogo loseg prebrodio u zivotu tako da njevov uspjeh motivise svakoga. Na kraju Makabi. Prvi put mi se desilo da navijam za njih i to zbog Macvana (mislim da on mora da igra i nosi igru i reprezentacije i svog tima) i trenera Blata koji je vise puta dokazao da je gospodin i veliki trener. Kahu veoma cijenim zbog Ivanovica koji je moj sugradjanin i odlican moderan trener cija je igra uvijek napadacka, na kos vise i forsiranje syta spolja. Medjutim, za Makabi sam navijao jer Bjelica i Musli nisu igrali, a smatram ih bitnim za buducnost nase kosarke. Da, Duda ozbiljno treba da razmotri da pozove Rakovica u reprezentaciju. Odlican i jak centar, poput Curcica iz najboljih dana. Sreco svim nasim igracima i trenerima, pa ko bude mudriji i bolji neka pobijedi na F4.

filmar

pre 13 godina

Sve uglavnom ocekivano i prije pocetka ove 1/4f runde, nekako ce se i ovaj truli Real dovukariti do F4 mada nije zasluzio. Mozda je ove godine Barca podbacila,ali moglo se i pretpostaviti da ne moze ponoviti igre i dominaciju kao u prosloj sezoni, Makabi silovit od pocetka sezone,po meni ga jedino od ove tri ekipe koje stignu na F4 moze dobiti Sijena, jer Makabiju ne leze ekipe sa ekstremnom odbranom- oni vole ekipe koje bi da se nadigravaju i natpucavaju! PAO je bio promjenljiv u toku sezone, ali imam osjecaj da Obradovic formu tempira, bas kad je to najpotrebnije. Olimpijakos i Valensija, ruku na srce nemaju ni ekipu za F4(kvalitetni treneri su ih dovukli do ovog stepena takmicenja i to im je za ovu godinu plafon), a Real nema trenera,iako imaju neku ekipu koja bi nesto kao i mogla. Kaha iz sezone u sezonu sve tanja i tanja,hitno im treba rekonstrukcija i igrackog a mozda i trenerskog kadra,ako ne zele dalje srozavanje kvaliteta. Licno bi volio da prvak bude pobjednik duela PAO-Sijena, jer mislim da Makabi ne moze imati dvije veceri zaredom ekstremno dobar procenat suta iz igre,a koji mu je prijeko potreban, i polomice se ili u 1/2f na Spancima ili u finalu na nekom od pomenuta dva tima,PAO-Sijena.

milos

pre 13 godina

ja mislim da je odlicno sto je Duda izgubio EL. To znaci da ce se sada koncentrisati vise na sledece trofeje - citaj EP. Mislim da ce osvojiti grcko prvenstvo, ali ce isto tako i osvojiti zlato sa Srbijom.

sloba

pre 13 godina

savanovic 4 od 10 za dva poena i 3-4 sa penala.koliko je to poena??????e moji novinari. izgleda da mehanicki prepisujete statistiku...strasno

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Pre svega cestitke Makabiju, Panatinaikosu i Sijeni. Posebno mi je drago zbog Zeljka Obradovica i Panatinaikosa jer su eliminisali velikog favorita, Barselonu. Moram priznati da me Duda Ivkovic razocarao taktikom protiv Sijene u zadnje tri utakmice. Prosto ne mogu da verujem da posle one prve utakmice i onako ubedljive pobede nije mogao naci recept za Sijenu. Nadam se da ce i Kari Pesic da izbori fajnal 4 u petoj utakmici protiv Reala.

Bivsi AS

pre 13 godina

Slobo,procitaj ponovo text!!Jasno pise da je Savanovic iz igre sutiro 4-10.Dakle,pogodio je jednu trojku i 3 dvojke,uz tri bacanja,to daje zbir od 12 poena!!!Ne znam da li si obavesten da je pocetkom osamdesetih uvedena institucija trojke ali bitno je da se javis i kritikujes!!pozz!!

ccc

pre 13 godina

dal je moguce da postoje ljudi koji govore da je teodosic los igrac...i DA LI JE MOGUCE DA POSTOJI LIK KAO OVAJ JOHN KOJI KAZE DA JE TEPIC DIV ZA TEA!?!?!?!?!

ko sve prati kosarku...ccc