Fudbal 73

Ponedeljak, 07.03.2011.

08:26

"Zvezda" i "Hajduk" igrali u Zadru

Fudbaleri Crvene zvezde okićeni klupskim obeležjima i srpskom zastavom, u 'crveno-belom' autobusu nesmetano su paradirali Zadrom.

"Zvezda" i "Hajduk" igrali u Zadru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Nebojsa

pre 13 godina

Bas mi je drago da i u Hrvatskoj postoje ljudi koji su na saljiv nacin spremni da premoste medjuljudsku barikadu stvorenu proteklih decenija pogresnim vodjenjem drzava od nekih sumanutih politicara, i da smo zajedno, spremni da oprostimo jedni-drugima i udruzimo se zarad boljeg zajednickog zivota.Mada je moglo i bez tuce....

tolerancija?!

pre 13 godina

torca slav.brod,

prijatelju, naravno da bi moglo da prodje vredjanje hajduka u pozarevcu, kao sto je ovo isto ovo vredjanje zvezde u zadru. sve u vezi zvezde je imalo negativnu konotaciju, nesto pozitivno ne bi moglo proci. u tome je stvar. gde je tu sega, sala, to je cisto podilazenje narodnoj masi da da oduska svojim nagonima.
a sto se tice nacistickih ndh usklika, oni nama zaista nikad nece biti smesni ni u pozarevcu ni u pjong jangu, srbija je ipak zemlja sa milion izbeglica, a 2. svetski rat nije bio tako daleko.

torca slav.brod

pre 13 godina

torca slav.brod,

sto se tice tolerancije i zafkancije, sigurno se salis, na snimku se lepo cuje skandiranje ''cigani, cigani'', ''ubi, ubi srbina''.

da, da, to je verovatno sala, posalica i dalmatinska sega, niko to zaista jelte ne misli hehe...
pogledajte samo kako prezentuju zvezdin tim, to nije sala, vec cisto vredjanje kroz najgore stereotipe, dok kad se pojavljuje hajduk nema sale, vec cisto lozenje narodne mase.
da bi neko mogao sebe smatrati dobronamernim saljivdzijom, mora prvo da bude otvoren za zbijanje sale na svoj racun podjednako kao i na tudj, sto ovde upravo nije slucaj kad se lepo pogleda snimak. da je neki srbin bio tamo u tom trenu ne vidim sta bi mu bilo smesno u takvoj atmosferi.
(tolerancija?!, 7. mart 2011 16:17
+++++++++++++
pa prijatelju jel tebi jasno da su oni htili dočarati utakmicu hajduk-zvezda na svoj način...a on i nije dalek od današnjih susreta naših momčadi gdje su čuje ubij cigana, ustašu, srbina itd..što se tiče tolerancije mislim da je nezamislivo da neko i iz šale prohoda požarevcom sa hajdukovim dresom, zastavom, autobusom i parolama za dom spremni..

delos

pre 13 godina

divna vest. ulepsala mi je jutro! crvena zvezda osvojila srce zadrana! a partiznov autobus kamenovan pre koji mesec, upravo u zadru!
dodatna objasnjenja nisu neophodna!
(maxxx, 7. mart 2011 13:50)

odlicno zapazanje! sad je svima jasno koga hrvati smatraju simbolom srpstva...

tolerancija?!

pre 13 godina

torca slav.brod,

sto se tice tolerancije i zafkancije, sigurno se salis, na snimku se lepo cuje skandiranje ''cigani, cigani'', ''ubi, ubi srbina''.

da, da, to je verovatno sala, posalica i dalmatinska sega, niko to zaista jelte ne misli hehe...
pogledajte samo kako prezentuju zvezdin tim, to nije sala, vec cisto vredjanje kroz najgore stereotipe, dok kad se pojavljuje hajduk nema sale, vec cisto lozenje narodne mase.
da bi neko mogao sebe smatrati dobronamernim saljivdzijom, mora prvo da bude otvoren za zbijanje sale na svoj racun podjednako kao i na tudj, sto ovde upravo nije slucaj kad se lepo pogleda snimak. da je neki srbin bio tamo u tom trenu ne vidim sta bi mu bilo smesno u takvoj atmosferi.

torca slav.brod

pre 13 godina

pozdrav
Prije svega moram reći da je tolerancija u hr daleko veća neo u srbiji bar što se tiče ovakvih događaja. Ipak se radilo o jednom običnom karnevalu koji ima smisao privući goste iz Srbije a prije toga i dobru zajeb....u.
Što se tiče, Zvezda a ne Partizan, ovdje je oduvijek prevladavala Zvezda kao veliki pandan Hajduku kako igrački tako i navijački. Poznato je da Delije i Torcida su najveće organizirane skupine. Stoga je daleko veći gušt bilo igrati kontra Zvezde nego Partizana a na tragu toga je Hajduk imao jedini bolji skor u ex državi sa Zvezdom, dok je bio u minusu kontra Partizana.
Bilo kako bilo ovaj poduhvat u centru Zadra je za svaku pohvalu pa makar bile to i maškare, mada sam ja svjedok da je ekip malog nogometa iz Srbije ili točnije BG došla u SLAV.BROD i uvjerljivo odnijela prvo mjesto..dvorana se digla na noge i nagradila ih gromoglasnim pljeskom.
Takvih slika trebalo bi biti više između naših i drugih država.

trajkoPFC

pre 13 godina

zadrani zvezdi aplaudiraju, a partizanov autobus kamenuju!
toliko o tome sta hrvati smatraju simboom srpstva!
ili ce mozda navijaci komsinice sad da me ubedjuju kako su hrvati 'divni susjedi koji uzivaju diveci se srpskim simbolima'.
prihvatite realnost: to sto se dogodilo u zadru, ili je neizmerna ljubav prema zvezdi, ili je sprdnja s njom. trece nema!
navijaci zvezde bi mnogo vise voleli da je ovo drugo.

Belmondo

pre 13 godina

to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.

(?!, 7. mart 2011 12:08)

http://albums.karike.com/s3/1/0/6/1063387334.jpg

http://www.syraks.street.bg/anti_romi1.JPG

http://image.dnevnik.hr/media/images///520xX/Aug2008//60141318.jpg

http://www.e-novine.com/files.php?file=photo/srbija/vesti/francuski_navijac_bris_taton/Grobari_Tuluz_shame_03_a_765866788.jpg

Verovatno si mlad, ili mozda vidis nesto dobro u svemu losem! Verujem da si ok momak, ali ovo sto si napisao nisu cinjenice!

ciganDOgroba

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...
(nacionalista, 7. mart 2011 10:30)

ne, ne, ne, druze: nacionalista je covek koji stavlja ciljeve svoje nacije iznad svega i koji je spreman SVE da potkori tim ciljevima, i to podrazumeva nepostovanje drugih nacija i veliku toleranciju prema svim vrstama zlocina. to, sta se desavalo u bosni i na kosovu je nacionalizam.

to, sta ti opisujes i sta bi ti voleo da budes (a mozd i jesi, ne znam) je - patriota.

a to je OGROMNA razlika.
(?!, 7. mart 2011 12:16)

Covek ti je lepo objasnio sta je nacionalista, a patriota je slicna stvar samo umesto nacije covek voli svoju drzavu! Amerikanac ne moze biti nacionalista jer ne postoji nacija SAD ali moze biti patriota. Srbin moze biti nacionalista i voleti sve Srbe ( gde god oni ziveli ) a svi Srbi ( gde god oni ziveli ) su patriote jer vole Srbiju ( koja je drzava svih Srba i ostalih koji tu zive )
Nauci terminologiju pre nego sto pocnes da ispravljas druge ljude.

partizanfc

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01)
Poenta ove tacke je bila da se prikaze nesto srpsko, vidis da su momci bili sa srpskim obelezijima. E zbog toga je izabrana Zvezda. Kada budu prikazivali nesto jugoslovensko tada ce obuci dresove Partizana...
(Delija CG, 7. mart 2011 13:08)
Dakle, po tvojoj logici, Hrvati su ludi za srpskim obelezjima, a jugoslovenske obelezje preziru?! Kako inace objasniti sto u 'srpskim obelezjima' paradiraju zadrom i vesele se, a autobus sa 'jugoslovenskim obelezjima' kamenuju u istom gradu.
eee moji ..gani. vi ste poceli i sami sebe da lazete.
pa crvenu zvezdu hrvati ocigledno gledaju ko svoj klub, posebno sad kad je i robi tu..a koliko vole partizan mnogo puta su dokazali, posebno u tom zadru...
i da nije sve to tako, ja bi se kao navijac partizana bas zabrinuo.

Ortodox

pre 13 godina

Ma nemoguce!!! Ja u ovo ne verujem!!! Kako su mogli za simbol Srbije da izaberu Zvezdu pre Partizana??? Prokleta zavera, eto sta je! UEFA, Vatikan, KK CSKA Moskva, Marfin banka - mi dominantni u svim sportovima, a ovi nas i dalje smaraju sa Zvezdom!!! Nepravda, pa to ti je!
(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
Komšija, nešto si pomešao. Vi u svemu vidite zaveru jer pucate po svim šavovima i klub vam je u kanalu. Za to su svi krivi osim vas samih. Mi nema potrebe da se pravdamo jer gazimo sve redom. Živi bili pa videli 16. Marta.

djole

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01) … evo odg za patlidzan,posto te mrzi da citas ili ne umes da shvatis,to su Srbi iz Knina,a sad uzmes lepo kartu bivse yu pa pogledas gde se nalazi Knin ili udji na vikipediju...nemoj biti iskompleksiran,bolje se edukuj malo
(crni_redstar, 7. mart 2011 13:07)

a mogao bi i ti uzeti par casova obrazovanja i finog ponasanja.

crni_redstar

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01) evo odg za patlidzan,posto te mrzi da citas ili ne umes da shvatis,to su Srbi iz Knina,a sad uzmes lepo kartu bivse yu pa pogledas gde se nalazi Knin ili udji na vikipediju...nemoj biti iskompleksiran,bolje se edukuj malo

ja

pre 13 godina

Juce je jedan ukrajinski sportski list izabrao Grobare medju 5 najboljih navijackih grupa u Evropi, ali ne, meni je krivo sto su Zadrani izabrali Zvezdu umesto Partizan
Sta sve ovim ganima nece pasti na pamet...

vlajzi

pre 13 godina

1.ja picam kako je zvezda karnevalska atrakcija, a ne klub, a vi mi ne verujete. osim na karnevalima, zvezda inzvaredni igra i na svadbama, krstenjima, priredbama, ispracajima u vojsku i td...
2.ovi sa fotografije su za pola klase bolji od sadasnjeg tima zvezde.
3.robert prosinecki je stvarno unio 'talas optiizma' sto se vidi na licima zvezdine momcadi
4.utakmica namestena - simbolika ispostovana!
5.falili su jos samo navijaci da bacaju petarde i slika je potpuno prenesena sa marakane na ulice zadra!

Delija CG

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01)
Poenta ove tacke je bila da se prikaze nesto srpsko, vidis da su momci bili sa srpskim obelezijima. E zbog toga je izabrana Zvezda. Kada budu prikazivali nesto jugoslovensko tada ce obuci dresove Partizana...

Tole-Mirko-Franjo

pre 13 godina

@(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.
a ti slobodno misli sta hoces, dici se time, da je tvoj klub veca provokacija u zadru nego moj, i da si veci srbin nego ja. a u buduce, molim te, i ne koristi struju (imitiraj restrikcije), i trazi od svog sefa da ti isplacuje platu od maksimalno 10 evra (jer ti ne znaci, kad se stvari menjaju).
sta da kazem, bravo majstore.
(?!, 7. mart 2011 12:08)

Mogu da razumem sto si ti, navijac Partizana, i ovo doziveo kao politicku manifestaciju (vec sam ti pomenuo zaveru, navikli smo da sve sto vam se ne svidja stavljate u kontekst politike). Takodje, odakle si zakljucio da sam Srbin?????? Nisam Srbin, pripadam nordijskoj grupi naroda i Zvezda ima puno navijaca medju nama. Da li je Zvezda veca provokacija u Zadru nisam odlucivao ja, nego organizatori skupa i clanovi klape, koja se pominje u tekstu.
Kad se vec pozivas na staro i novo - nije li covek koji vam je poklonio stadion pripadnik te "stare" Srbije? Nisu li vasi uspesi poceli bas u toj "staroj" Srbiji, pod sankcijama i bombama? Kad vec u regularnim uslovima nije moglo...
I da ti zahvalim, na kraju, sto i dalje citas vesti i komentare vezane za moj klub. Drago mi je da si zainteresovan.

Deki

pre 13 godina

Vi cigani na sve imate odgovor! Da su izabrali Partizanove dresove,onda bi bilo,eto braća,Tuđman i sve ostale gluposti.Kada je neko uspešniji od nekoga,onda neuspešan izmišlja sve i svašta:krive sudije,Tole,Partizan hrvatski klub,postoji samo Bari i ništa više,ušli ste u 16 najboljih u Evropi a trenutno ste 4. u Evropi i to je neuspeh naše košarke,neuspeh je i što smo u fudbalu u 32 kluba u Evropi trenutno,krivi smo i za dugovanja Zvezde u gotovo svim sportovima a najviše smo krivi što nas pomaže Tadić.Dačić,Dodik i mnogi drugi!!! A što se tiče ovog događaja u Zadru,pozdravljam potez,jer koliko vidim,svi su se zabavljali što je najbitnije i drago mi je što nije bilo nikakvih incidenata!!

maxxx

pre 13 godina

divna vest. ulepsala mi je jutro! crvena zvezda osvojila srce zadrana! a partiznov autobus kamenovan pre koji mesec, upravo u zadru!
dodatna objasnjenja nisu neophodna!

Laki Bor P.F.C.

pre 13 godina

Srce mi je puno kad vidim kakve tekstove pišete o komšinici. O PARTIZANU pišete te osvojio ovo, te osvojio ono,te pobedio onog te pregazio ovu... U nedostatku takvih tema vezanih za devojčicu, red bi bio da se nešto napiše, pa makar i ovo.

Joe

pre 13 godina

Lijepo i zabavno. Vrijeme je karnevala...Svakako bolje od onog skidanja zastava na rukometnom prvenstvu.

No, pitanje je koji bi se sve budalaši i nacionalisti (s obje strane) našli da Zvezda ili Hajduk stvarno dođu u goste Hrvatskoj odnosno Srbiji...

No, što više ovakvih performansa svakako...

nbp

pre 13 godina

O Zadru sam imao izuzetno loše mišljenje... Ovo je super zezancija - očito imaju duha i smisla za humor. Nije loše kao vesnik nekog boljeg vremena. Inače, ja sam se snebivao davne 1989. kako su Srbi na moru paradirali sa oznakama "Kosovo - 600 godina", nosali majice, puštali srpske pesme (tad ipak nije bilo četničkih). Tek, Dalmatinci su ostali tolerantni, očito zbunjeni sa "emocijom" koju su neki Srbi donosili. A prosto je bilo nezamislivo da neko usred Beograda mlati sa hrvatskom zastavom, kao, došao na odmor, pustio pesmicu i razvio barjak. Toliko o našoj toleranciji...

?!

pre 13 godina

@(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.
a ti slobodno misli sta hoces, dici se time, da je tvoj klub veca provokacija u zadru nego moj, i da si veci srbin nego ja. a u buduce, molim te, i ne koristi struju (imitiraj restrikcije), i trazi od svog sefa da ti isplacuje platu od maksimalno 10 evra (jer ti ne znaci, kad se stvari menjaju).
sta da kazem, bravo majstore.

siniša

pre 13 godina

Partizanovci ne tugujte i vaše će dresove nositi na nekom karnevalu, recimo u Donjoj Babušnici. Inače normalno je da to budu Zvezdini dresovi s obzirom da je najlegendarnija, najbolja i najjača navijačka grupa koja podržava neki klub iz Beograda a nije iz Bg, upravo dolazila iz tih krajeva tj. iz Knina. Tu je u stvari reč o nostalgiji. Nedostaje to njima. Pa nije isto igrati sa NK "Posedarje" ili sa Zvezdom i Partizanom.Nedostaju im i naši turisti, cajke, naše pare, naš mentalitet, trube....ma mnogo toga ali, sami su hteli.

?!

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...
(nacionalista, 7. mart 2011 10:30)

ne, ne, ne, druze: nacionalista je covek koji stavlja ciljeve svoje nacije iznad svega i koji je spreman SVE da potkori tim ciljevima, i to podrazumeva nepostovanje drugih nacija i veliku toleranciju prema svim vrstama zlocina. to, sta se desavalo u bosni i na kosovu je nacionalizam.

to, sta ti opisujes i sta bi ti voleo da budes (a mozd i jesi, ne znam) je - patriota.

a to je OGROMNA razlika.

Deki

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!

realan

pre 13 godina

1. da li je bio penal za zvezdu? ako nije, onda nisu dobro to organizovali!!!

2. da li su svi zajedno plakali, kako to cz i hajduka, stvarno umeju?

Tole-Mirko-Franjo

pre 13 godina

Ma nemoguce!!! Ja u ovo ne verujem!!! Kako su mogli za simbol Srbije da izaberu Zvezdu pre Partizana??? Prokleta zavera, eto sta je! UEFA, Vatikan, KK CSKA Moskva, Marfin banka - mi dominantni u svim sportovima, a ovi nas i dalje smaraju sa Zvezdom!!! Nepravda, pa to ti je!

metla bez drske

pre 13 godina

Ja sam mislio da nabijamo komplexe samo ovima iz Zagreba (dinamo,partizan) kad ono i ostala njihova braca zarazena istom bolescu...BAS CUDNO!!!

Mika NS

pre 13 godina

Svaka Vam čast, eh kada bi većina ljudi na prostorima bivše YU bila ovakva da im je prvom mestu osmeh na licu, a ne pogledi zamagljeni mržnjom.
P.S. @Nacionalisti svih nacija: možete samo da puknete od muke dok čitate ovaj članak
(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista- osoba koja voli i ceni svoju naciju na nacin da ne unizava i ne diskriminise tudje nacije i uverenja.
Ovo sto si opisao je sovinista.
Sve ostalo sto si rekao- svaka cast, slazem se u potpunosti!!!

toni

pre 13 godina

sjećam se kad je dinamu u titogradu,poništena dva regularna gola, u90 min sviran penal za budućnost iako su igrači bili 1m ,jedan od drugog. zašto??zato bi sa tim bodovima bili prvaci jugos.,dinamo je morao biti50%bolji da bi bio prvak,svi to znamo,nezamislivo je bilo da ustaški klub bude prvak!!!PCJPP

Zipo

pre 13 godina

Sta je bilo bilo je, u proslosti se ne zivi a cinjenica je da smo mnogo slicniji nego sto zelimo da priznamo. Razumemo oba jezika, slicna kultura, u sportu smo mozda i najjaci u svetu ako se uzme kako su nam male drzave, politicari nas **** u mozak i jos nam se smeju u lice potpuno isto a mi isto umesto kao npr Francuzi da izadjemo za svaku "sitnicu" da protestvujemo trpimo trpimo i onda kad jednom izadjemo polupamo pola Beograda/Zagreba. Vremena se menjaju, i moj drugar koji je kao ranije pricao nesto nacionalisticki, ode covek u Portugaliju sa faksom i posto je znao samo da nabada engleski i nije mogao ni sa kim da prica pogodite sa kim se najvise druzio (a i ko od stranaca najvise moze da popije). I kada su ti isti Hrvati dolazili u Beograd vodio ih je svuda. Razumem starije ljude koji su ratovali tamo i one koji su izgubili nesto ili nekog, ali kada vidim da klinci mrze bilo koga sa ex-yu zato sto je to neki trend, e takvi nemaju 2 parmaka u glavi i uvek ce neko manipulisati njima a nisu svesni da nema gore stvari nego kad te botovi poput nacionalista vuku za nos. Zato se nadam da ce 1 dana drzave da se dovedu u red i da ce se igrati ne samo prva regionalna liga vec da se organizuje celo takmicenje sa nizim rangovima kao nekad. Uspelo je Cesima i Slovacima sto znaci da UEFA nema nista protiv ako se dize kvalitet fudbala. Ne treba nam zajednicka drzava za nesto normalno poput sporta

koki

pre 13 godina

Ispade da su oni evropa.A mi mislili da su zatucani i primitivni.Stvrano mislite da bi to moglo da se desi u nekom Srpskog gradu da se mase sahovnicom....

dule

pre 13 godina

Pa sad ne znam šta da mislim o ovome:
"Ne samo da su mahali Zvezdinim i srpskim zastavama po Zadru, već su gradom kružili u otvorenom autobusu iz kojeg su treštali 'cajke' i narodnjaci, pre 'utakmice' odigrali su Užičko kolo, a građane su pozdravljali s uzdignuta tri prsta. Hrvatski mediji, koji su događaj ispratili sa dosta pažnje, prenose da baš nikakvih incidenata nije bilo."

Ako dotična skupina smatra da je ovo netačna slika o Srbiji koju imaju u Hrvatskoj onda ok, na to susjedi treba da reaguju (pozitivno ili negativno, na njima je). Međutim, ako je to slika koju ta skupina ima o Srbiji onda ne mogu da kažem da sam uvređen, al se ne slažem sa njima.

mislite o tome

pre 13 godina

"Prošle godine na Karneval su došli kao gej povorka sa istopolnim parovima, koji se nisu libili lascivnosti, pretprošle godine 'vaskrsli' su preminulog Dina Dvornika, a ove su godine 'zaledili' Zadar kao Zvezdaši." Vidite da svake godine idu korak dalje... ;)

nacionalista

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...

Miki

pre 13 godina

Ako budu ljudi normalni, dоći će i to vreme da igraju stvarno jedni sa drugima. Zašto i ne bi kada je realnost da Evropa radi isključivo za sebe a nama na ovim prostorima šta ostane. Zarad fudbala treba što pre stvari regionalnu ligu a nacionaliste i profitere koji su od rata imali korist maksimalno marginalizovati.

jednostavnonormalno

pre 13 godina

Svaka Vam čast, eh kada bi većina ljudi na prostorima bivše YU bila ovakva da im je prvom mestu osmeh na licu, a ne pogledi zamagljeni mržnjom.
P.S. @Nacionalisti svih nacija: možete samo da puknete od muke dok čitate ovaj članak

jednostavnonormalno

pre 13 godina

Svaka Vam čast, eh kada bi većina ljudi na prostorima bivše YU bila ovakva da im je prvom mestu osmeh na licu, a ne pogledi zamagljeni mržnjom.
P.S. @Nacionalisti svih nacija: možete samo da puknete od muke dok čitate ovaj članak

Miki

pre 13 godina

Ako budu ljudi normalni, dоći će i to vreme da igraju stvarno jedni sa drugima. Zašto i ne bi kada je realnost da Evropa radi isključivo za sebe a nama na ovim prostorima šta ostane. Zarad fudbala treba što pre stvari regionalnu ligu a nacionaliste i profitere koji su od rata imali korist maksimalno marginalizovati.

nacionalista

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...

Zipo

pre 13 godina

Sta je bilo bilo je, u proslosti se ne zivi a cinjenica je da smo mnogo slicniji nego sto zelimo da priznamo. Razumemo oba jezika, slicna kultura, u sportu smo mozda i najjaci u svetu ako se uzme kako su nam male drzave, politicari nas **** u mozak i jos nam se smeju u lice potpuno isto a mi isto umesto kao npr Francuzi da izadjemo za svaku "sitnicu" da protestvujemo trpimo trpimo i onda kad jednom izadjemo polupamo pola Beograda/Zagreba. Vremena se menjaju, i moj drugar koji je kao ranije pricao nesto nacionalisticki, ode covek u Portugaliju sa faksom i posto je znao samo da nabada engleski i nije mogao ni sa kim da prica pogodite sa kim se najvise druzio (a i ko od stranaca najvise moze da popije). I kada su ti isti Hrvati dolazili u Beograd vodio ih je svuda. Razumem starije ljude koji su ratovali tamo i one koji su izgubili nesto ili nekog, ali kada vidim da klinci mrze bilo koga sa ex-yu zato sto je to neki trend, e takvi nemaju 2 parmaka u glavi i uvek ce neko manipulisati njima a nisu svesni da nema gore stvari nego kad te botovi poput nacionalista vuku za nos. Zato se nadam da ce 1 dana drzave da se dovedu u red i da ce se igrati ne samo prva regionalna liga vec da se organizuje celo takmicenje sa nizim rangovima kao nekad. Uspelo je Cesima i Slovacima sto znaci da UEFA nema nista protiv ako se dize kvalitet fudbala. Ne treba nam zajednicka drzava za nesto normalno poput sporta

Delija CG

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01)
Poenta ove tacke je bila da se prikaze nesto srpsko, vidis da su momci bili sa srpskim obelezijima. E zbog toga je izabrana Zvezda. Kada budu prikazivali nesto jugoslovensko tada ce obuci dresove Partizana...

vlajzi

pre 13 godina

1.ja picam kako je zvezda karnevalska atrakcija, a ne klub, a vi mi ne verujete. osim na karnevalima, zvezda inzvaredni igra i na svadbama, krstenjima, priredbama, ispracajima u vojsku i td...
2.ovi sa fotografije su za pola klase bolji od sadasnjeg tima zvezde.
3.robert prosinecki je stvarno unio 'talas optiizma' sto se vidi na licima zvezdine momcadi
4.utakmica namestena - simbolika ispostovana!
5.falili su jos samo navijaci da bacaju petarde i slika je potpuno prenesena sa marakane na ulice zadra!

realan

pre 13 godina

1. da li je bio penal za zvezdu? ako nije, onda nisu dobro to organizovali!!!

2. da li su svi zajedno plakali, kako to cz i hajduka, stvarno umeju?

Tole-Mirko-Franjo

pre 13 godina

Ma nemoguce!!! Ja u ovo ne verujem!!! Kako su mogli za simbol Srbije da izaberu Zvezdu pre Partizana??? Prokleta zavera, eto sta je! UEFA, Vatikan, KK CSKA Moskva, Marfin banka - mi dominantni u svim sportovima, a ovi nas i dalje smaraju sa Zvezdom!!! Nepravda, pa to ti je!

mislite o tome

pre 13 godina

"Prošle godine na Karneval su došli kao gej povorka sa istopolnim parovima, koji se nisu libili lascivnosti, pretprošle godine 'vaskrsli' su preminulog Dina Dvornika, a ove su godine 'zaledili' Zadar kao Zvezdaši." Vidite da svake godine idu korak dalje... ;)

torca slav.brod

pre 13 godina

pozdrav
Prije svega moram reći da je tolerancija u hr daleko veća neo u srbiji bar što se tiče ovakvih događaja. Ipak se radilo o jednom običnom karnevalu koji ima smisao privući goste iz Srbije a prije toga i dobru zajeb....u.
Što se tiče, Zvezda a ne Partizan, ovdje je oduvijek prevladavala Zvezda kao veliki pandan Hajduku kako igrački tako i navijački. Poznato je da Delije i Torcida su najveće organizirane skupine. Stoga je daleko veći gušt bilo igrati kontra Zvezde nego Partizana a na tragu toga je Hajduk imao jedini bolji skor u ex državi sa Zvezdom, dok je bio u minusu kontra Partizana.
Bilo kako bilo ovaj poduhvat u centru Zadra je za svaku pohvalu pa makar bile to i maškare, mada sam ja svjedok da je ekip malog nogometa iz Srbije ili točnije BG došla u SLAV.BROD i uvjerljivo odnijela prvo mjesto..dvorana se digla na noge i nagradila ih gromoglasnim pljeskom.
Takvih slika trebalo bi biti više između naših i drugih država.

toni

pre 13 godina

sjećam se kad je dinamu u titogradu,poništena dva regularna gola, u90 min sviran penal za budućnost iako su igrači bili 1m ,jedan od drugog. zašto??zato bi sa tim bodovima bili prvaci jugos.,dinamo je morao biti50%bolji da bi bio prvak,svi to znamo,nezamislivo je bilo da ustaški klub bude prvak!!!PCJPP

Joe

pre 13 godina

Lijepo i zabavno. Vrijeme je karnevala...Svakako bolje od onog skidanja zastava na rukometnom prvenstvu.

No, pitanje je koji bi se sve budalaši i nacionalisti (s obje strane) našli da Zvezda ili Hajduk stvarno dođu u goste Hrvatskoj odnosno Srbiji...

No, što više ovakvih performansa svakako...

crni_redstar

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01) evo odg za patlidzan,posto te mrzi da citas ili ne umes da shvatis,to su Srbi iz Knina,a sad uzmes lepo kartu bivse yu pa pogledas gde se nalazi Knin ili udji na vikipediju...nemoj biti iskompleksiran,bolje se edukuj malo

Laki Bor P.F.C.

pre 13 godina

Srce mi je puno kad vidim kakve tekstove pišete o komšinici. O PARTIZANU pišete te osvojio ovo, te osvojio ono,te pobedio onog te pregazio ovu... U nedostatku takvih tema vezanih za devojčicu, red bi bio da se nešto napiše, pa makar i ovo.

Deki

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!

?!

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...
(nacionalista, 7. mart 2011 10:30)

ne, ne, ne, druze: nacionalista je covek koji stavlja ciljeve svoje nacije iznad svega i koji je spreman SVE da potkori tim ciljevima, i to podrazumeva nepostovanje drugih nacija i veliku toleranciju prema svim vrstama zlocina. to, sta se desavalo u bosni i na kosovu je nacionalizam.

to, sta ti opisujes i sta bi ti voleo da budes (a mozd i jesi, ne znam) je - patriota.

a to je OGROMNA razlika.

koki

pre 13 godina

Ispade da su oni evropa.A mi mislili da su zatucani i primitivni.Stvrano mislite da bi to moglo da se desi u nekom Srpskog gradu da se mase sahovnicom....

?!

pre 13 godina

@(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.
a ti slobodno misli sta hoces, dici se time, da je tvoj klub veca provokacija u zadru nego moj, i da si veci srbin nego ja. a u buduce, molim te, i ne koristi struju (imitiraj restrikcije), i trazi od svog sefa da ti isplacuje platu od maksimalno 10 evra (jer ti ne znaci, kad se stvari menjaju).
sta da kazem, bravo majstore.

metla bez drske

pre 13 godina

Ja sam mislio da nabijamo komplexe samo ovima iz Zagreba (dinamo,partizan) kad ono i ostala njihova braca zarazena istom bolescu...BAS CUDNO!!!

nbp

pre 13 godina

O Zadru sam imao izuzetno loše mišljenje... Ovo je super zezancija - očito imaju duha i smisla za humor. Nije loše kao vesnik nekog boljeg vremena. Inače, ja sam se snebivao davne 1989. kako su Srbi na moru paradirali sa oznakama "Kosovo - 600 godina", nosali majice, puštali srpske pesme (tad ipak nije bilo četničkih). Tek, Dalmatinci su ostali tolerantni, očito zbunjeni sa "emocijom" koju su neki Srbi donosili. A prosto je bilo nezamislivo da neko usred Beograda mlati sa hrvatskom zastavom, kao, došao na odmor, pustio pesmicu i razvio barjak. Toliko o našoj toleranciji...

delos

pre 13 godina

divna vest. ulepsala mi je jutro! crvena zvezda osvojila srce zadrana! a partiznov autobus kamenovan pre koji mesec, upravo u zadru!
dodatna objasnjenja nisu neophodna!
(maxxx, 7. mart 2011 13:50)

odlicno zapazanje! sad je svima jasno koga hrvati smatraju simbolom srpstva...

partizanfc

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01)
Poenta ove tacke je bila da se prikaze nesto srpsko, vidis da su momci bili sa srpskim obelezijima. E zbog toga je izabrana Zvezda. Kada budu prikazivali nesto jugoslovensko tada ce obuci dresove Partizana...
(Delija CG, 7. mart 2011 13:08)
Dakle, po tvojoj logici, Hrvati su ludi za srpskim obelezjima, a jugoslovenske obelezje preziru?! Kako inace objasniti sto u 'srpskim obelezjima' paradiraju zadrom i vesele se, a autobus sa 'jugoslovenskim obelezjima' kamenuju u istom gradu.
eee moji ..gani. vi ste poceli i sami sebe da lazete.
pa crvenu zvezdu hrvati ocigledno gledaju ko svoj klub, posebno sad kad je i robi tu..a koliko vole partizan mnogo puta su dokazali, posebno u tom zadru...
i da nije sve to tako, ja bi se kao navijac partizana bas zabrinuo.

Mika NS

pre 13 godina

Svaka Vam čast, eh kada bi većina ljudi na prostorima bivše YU bila ovakva da im je prvom mestu osmeh na licu, a ne pogledi zamagljeni mržnjom.
P.S. @Nacionalisti svih nacija: možete samo da puknete od muke dok čitate ovaj članak
(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista- osoba koja voli i ceni svoju naciju na nacin da ne unizava i ne diskriminise tudje nacije i uverenja.
Ovo sto si opisao je sovinista.
Sve ostalo sto si rekao- svaka cast, slazem se u potpunosti!!!

Deki

pre 13 godina

Vi cigani na sve imate odgovor! Da su izabrali Partizanove dresove,onda bi bilo,eto braća,Tuđman i sve ostale gluposti.Kada je neko uspešniji od nekoga,onda neuspešan izmišlja sve i svašta:krive sudije,Tole,Partizan hrvatski klub,postoji samo Bari i ništa više,ušli ste u 16 najboljih u Evropi a trenutno ste 4. u Evropi i to je neuspeh naše košarke,neuspeh je i što smo u fudbalu u 32 kluba u Evropi trenutno,krivi smo i za dugovanja Zvezde u gotovo svim sportovima a najviše smo krivi što nas pomaže Tadić.Dačić,Dodik i mnogi drugi!!! A što se tiče ovog događaja u Zadru,pozdravljam potez,jer koliko vidim,svi su se zabavljali što je najbitnije i drago mi je što nije bilo nikakvih incidenata!!

Belmondo

pre 13 godina

to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.

(?!, 7. mart 2011 12:08)

http://albums.karike.com/s3/1/0/6/1063387334.jpg

http://www.syraks.street.bg/anti_romi1.JPG

http://image.dnevnik.hr/media/images///520xX/Aug2008//60141318.jpg

http://www.e-novine.com/files.php?file=photo/srbija/vesti/francuski_navijac_bris_taton/Grobari_Tuluz_shame_03_a_765866788.jpg

Verovatno si mlad, ili mozda vidis nesto dobro u svemu losem! Verujem da si ok momak, ali ovo sto si napisao nisu cinjenice!

dule

pre 13 godina

Pa sad ne znam šta da mislim o ovome:
"Ne samo da su mahali Zvezdinim i srpskim zastavama po Zadru, već su gradom kružili u otvorenom autobusu iz kojeg su treštali 'cajke' i narodnjaci, pre 'utakmice' odigrali su Užičko kolo, a građane su pozdravljali s uzdignuta tri prsta. Hrvatski mediji, koji su događaj ispratili sa dosta pažnje, prenose da baš nikakvih incidenata nije bilo."

Ako dotična skupina smatra da je ovo netačna slika o Srbiji koju imaju u Hrvatskoj onda ok, na to susjedi treba da reaguju (pozitivno ili negativno, na njima je). Međutim, ako je to slika koju ta skupina ima o Srbiji onda ne mogu da kažem da sam uvređen, al se ne slažem sa njima.

ciganDOgroba

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...
(nacionalista, 7. mart 2011 10:30)

ne, ne, ne, druze: nacionalista je covek koji stavlja ciljeve svoje nacije iznad svega i koji je spreman SVE da potkori tim ciljevima, i to podrazumeva nepostovanje drugih nacija i veliku toleranciju prema svim vrstama zlocina. to, sta se desavalo u bosni i na kosovu je nacionalizam.

to, sta ti opisujes i sta bi ti voleo da budes (a mozd i jesi, ne znam) je - patriota.

a to je OGROMNA razlika.
(?!, 7. mart 2011 12:16)

Covek ti je lepo objasnio sta je nacionalista, a patriota je slicna stvar samo umesto nacije covek voli svoju drzavu! Amerikanac ne moze biti nacionalista jer ne postoji nacija SAD ali moze biti patriota. Srbin moze biti nacionalista i voleti sve Srbe ( gde god oni ziveli ) a svi Srbi ( gde god oni ziveli ) su patriote jer vole Srbiju ( koja je drzava svih Srba i ostalih koji tu zive )
Nauci terminologiju pre nego sto pocnes da ispravljas druge ljude.

torca slav.brod

pre 13 godina

torca slav.brod,

sto se tice tolerancije i zafkancije, sigurno se salis, na snimku se lepo cuje skandiranje ''cigani, cigani'', ''ubi, ubi srbina''.

da, da, to je verovatno sala, posalica i dalmatinska sega, niko to zaista jelte ne misli hehe...
pogledajte samo kako prezentuju zvezdin tim, to nije sala, vec cisto vredjanje kroz najgore stereotipe, dok kad se pojavljuje hajduk nema sale, vec cisto lozenje narodne mase.
da bi neko mogao sebe smatrati dobronamernim saljivdzijom, mora prvo da bude otvoren za zbijanje sale na svoj racun podjednako kao i na tudj, sto ovde upravo nije slucaj kad se lepo pogleda snimak. da je neki srbin bio tamo u tom trenu ne vidim sta bi mu bilo smesno u takvoj atmosferi.
(tolerancija?!, 7. mart 2011 16:17
+++++++++++++
pa prijatelju jel tebi jasno da su oni htili dočarati utakmicu hajduk-zvezda na svoj način...a on i nije dalek od današnjih susreta naših momčadi gdje su čuje ubij cigana, ustašu, srbina itd..što se tiče tolerancije mislim da je nezamislivo da neko i iz šale prohoda požarevcom sa hajdukovim dresom, zastavom, autobusom i parolama za dom spremni..

siniša

pre 13 godina

Partizanovci ne tugujte i vaše će dresove nositi na nekom karnevalu, recimo u Donjoj Babušnici. Inače normalno je da to budu Zvezdini dresovi s obzirom da je najlegendarnija, najbolja i najjača navijačka grupa koja podržava neki klub iz Beograda a nije iz Bg, upravo dolazila iz tih krajeva tj. iz Knina. Tu je u stvari reč o nostalgiji. Nedostaje to njima. Pa nije isto igrati sa NK "Posedarje" ili sa Zvezdom i Partizanom.Nedostaju im i naši turisti, cajke, naše pare, naš mentalitet, trube....ma mnogo toga ali, sami su hteli.

ja

pre 13 godina

Juce je jedan ukrajinski sportski list izabrao Grobare medju 5 najboljih navijackih grupa u Evropi, ali ne, meni je krivo sto su Zadrani izabrali Zvezdu umesto Partizan
Sta sve ovim ganima nece pasti na pamet...

trajkoPFC

pre 13 godina

zadrani zvezdi aplaudiraju, a partizanov autobus kamenuju!
toliko o tome sta hrvati smatraju simboom srpstva!
ili ce mozda navijaci komsinice sad da me ubedjuju kako su hrvati 'divni susjedi koji uzivaju diveci se srpskim simbolima'.
prihvatite realnost: to sto se dogodilo u zadru, ili je neizmerna ljubav prema zvezdi, ili je sprdnja s njom. trece nema!
navijaci zvezde bi mnogo vise voleli da je ovo drugo.

tolerancija?!

pre 13 godina

torca slav.brod,

sto se tice tolerancije i zafkancije, sigurno se salis, na snimku se lepo cuje skandiranje ''cigani, cigani'', ''ubi, ubi srbina''.

da, da, to je verovatno sala, posalica i dalmatinska sega, niko to zaista jelte ne misli hehe...
pogledajte samo kako prezentuju zvezdin tim, to nije sala, vec cisto vredjanje kroz najgore stereotipe, dok kad se pojavljuje hajduk nema sale, vec cisto lozenje narodne mase.
da bi neko mogao sebe smatrati dobronamernim saljivdzijom, mora prvo da bude otvoren za zbijanje sale na svoj racun podjednako kao i na tudj, sto ovde upravo nije slucaj kad se lepo pogleda snimak. da je neki srbin bio tamo u tom trenu ne vidim sta bi mu bilo smesno u takvoj atmosferi.

Tole-Mirko-Franjo

pre 13 godina

@(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.
a ti slobodno misli sta hoces, dici se time, da je tvoj klub veca provokacija u zadru nego moj, i da si veci srbin nego ja. a u buduce, molim te, i ne koristi struju (imitiraj restrikcije), i trazi od svog sefa da ti isplacuje platu od maksimalno 10 evra (jer ti ne znaci, kad se stvari menjaju).
sta da kazem, bravo majstore.
(?!, 7. mart 2011 12:08)

Mogu da razumem sto si ti, navijac Partizana, i ovo doziveo kao politicku manifestaciju (vec sam ti pomenuo zaveru, navikli smo da sve sto vam se ne svidja stavljate u kontekst politike). Takodje, odakle si zakljucio da sam Srbin?????? Nisam Srbin, pripadam nordijskoj grupi naroda i Zvezda ima puno navijaca medju nama. Da li je Zvezda veca provokacija u Zadru nisam odlucivao ja, nego organizatori skupa i clanovi klape, koja se pominje u tekstu.
Kad se vec pozivas na staro i novo - nije li covek koji vam je poklonio stadion pripadnik te "stare" Srbije? Nisu li vasi uspesi poceli bas u toj "staroj" Srbiji, pod sankcijama i bombama? Kad vec u regularnim uslovima nije moglo...
I da ti zahvalim, na kraju, sto i dalje citas vesti i komentare vezane za moj klub. Drago mi je da si zainteresovan.

djole

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01) … evo odg za patlidzan,posto te mrzi da citas ili ne umes da shvatis,to su Srbi iz Knina,a sad uzmes lepo kartu bivse yu pa pogledas gde se nalazi Knin ili udji na vikipediju...nemoj biti iskompleksiran,bolje se edukuj malo
(crni_redstar, 7. mart 2011 13:07)

a mogao bi i ti uzeti par casova obrazovanja i finog ponasanja.

maxxx

pre 13 godina

divna vest. ulepsala mi je jutro! crvena zvezda osvojila srce zadrana! a partiznov autobus kamenovan pre koji mesec, upravo u zadru!
dodatna objasnjenja nisu neophodna!

tolerancija?!

pre 13 godina

torca slav.brod,

prijatelju, naravno da bi moglo da prodje vredjanje hajduka u pozarevcu, kao sto je ovo isto ovo vredjanje zvezde u zadru. sve u vezi zvezde je imalo negativnu konotaciju, nesto pozitivno ne bi moglo proci. u tome je stvar. gde je tu sega, sala, to je cisto podilazenje narodnoj masi da da oduska svojim nagonima.
a sto se tice nacistickih ndh usklika, oni nama zaista nikad nece biti smesni ni u pozarevcu ni u pjong jangu, srbija je ipak zemlja sa milion izbeglica, a 2. svetski rat nije bio tako daleko.

Ortodox

pre 13 godina

Ma nemoguce!!! Ja u ovo ne verujem!!! Kako su mogli za simbol Srbije da izaberu Zvezdu pre Partizana??? Prokleta zavera, eto sta je! UEFA, Vatikan, KK CSKA Moskva, Marfin banka - mi dominantni u svim sportovima, a ovi nas i dalje smaraju sa Zvezdom!!! Nepravda, pa to ti je!
(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
Komšija, nešto si pomešao. Vi u svemu vidite zaveru jer pucate po svim šavovima i klub vam je u kanalu. Za to su svi krivi osim vas samih. Mi nema potrebe da se pravdamo jer gazimo sve redom. Živi bili pa videli 16. Marta.

Nebojsa

pre 13 godina

Bas mi je drago da i u Hrvatskoj postoje ljudi koji su na saljiv nacin spremni da premoste medjuljudsku barikadu stvorenu proteklih decenija pogresnim vodjenjem drzava od nekih sumanutih politicara, i da smo zajedno, spremni da oprostimo jedni-drugima i udruzimo se zarad boljeg zajednickog zivota.Mada je moglo i bez tuce....

toni

pre 13 godina

sjećam se kad je dinamu u titogradu,poništena dva regularna gola, u90 min sviran penal za budućnost iako su igrači bili 1m ,jedan od drugog. zašto??zato bi sa tim bodovima bili prvaci jugos.,dinamo je morao biti50%bolji da bi bio prvak,svi to znamo,nezamislivo je bilo da ustaški klub bude prvak!!!PCJPP

Tole-Mirko-Franjo

pre 13 godina

Ma nemoguce!!! Ja u ovo ne verujem!!! Kako su mogli za simbol Srbije da izaberu Zvezdu pre Partizana??? Prokleta zavera, eto sta je! UEFA, Vatikan, KK CSKA Moskva, Marfin banka - mi dominantni u svim sportovima, a ovi nas i dalje smaraju sa Zvezdom!!! Nepravda, pa to ti je!

Deki

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!

jednostavnonormalno

pre 13 godina

Svaka Vam čast, eh kada bi većina ljudi na prostorima bivše YU bila ovakva da im je prvom mestu osmeh na licu, a ne pogledi zamagljeni mržnjom.
P.S. @Nacionalisti svih nacija: možete samo da puknete od muke dok čitate ovaj članak

metla bez drske

pre 13 godina

Ja sam mislio da nabijamo komplexe samo ovima iz Zagreba (dinamo,partizan) kad ono i ostala njihova braca zarazena istom bolescu...BAS CUDNO!!!

crni_redstar

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01) evo odg za patlidzan,posto te mrzi da citas ili ne umes da shvatis,to su Srbi iz Knina,a sad uzmes lepo kartu bivse yu pa pogledas gde se nalazi Knin ili udji na vikipediju...nemoj biti iskompleksiran,bolje se edukuj malo

realan

pre 13 godina

1. da li je bio penal za zvezdu? ako nije, onda nisu dobro to organizovali!!!

2. da li su svi zajedno plakali, kako to cz i hajduka, stvarno umeju?

Laki Bor P.F.C.

pre 13 godina

Srce mi je puno kad vidim kakve tekstove pišete o komšinici. O PARTIZANU pišete te osvojio ovo, te osvojio ono,te pobedio onog te pregazio ovu... U nedostatku takvih tema vezanih za devojčicu, red bi bio da se nešto napiše, pa makar i ovo.

?!

pre 13 godina

@(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.
a ti slobodno misli sta hoces, dici se time, da je tvoj klub veca provokacija u zadru nego moj, i da si veci srbin nego ja. a u buduce, molim te, i ne koristi struju (imitiraj restrikcije), i trazi od svog sefa da ti isplacuje platu od maksimalno 10 evra (jer ti ne znaci, kad se stvari menjaju).
sta da kazem, bravo majstore.

nacionalista

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...

vlajzi

pre 13 godina

1.ja picam kako je zvezda karnevalska atrakcija, a ne klub, a vi mi ne verujete. osim na karnevalima, zvezda inzvaredni igra i na svadbama, krstenjima, priredbama, ispracajima u vojsku i td...
2.ovi sa fotografije su za pola klase bolji od sadasnjeg tima zvezde.
3.robert prosinecki je stvarno unio 'talas optiizma' sto se vidi na licima zvezdine momcadi
4.utakmica namestena - simbolika ispostovana!
5.falili su jos samo navijaci da bacaju petarde i slika je potpuno prenesena sa marakane na ulice zadra!

nbp

pre 13 godina

O Zadru sam imao izuzetno loše mišljenje... Ovo je super zezancija - očito imaju duha i smisla za humor. Nije loše kao vesnik nekog boljeg vremena. Inače, ja sam se snebivao davne 1989. kako su Srbi na moru paradirali sa oznakama "Kosovo - 600 godina", nosali majice, puštali srpske pesme (tad ipak nije bilo četničkih). Tek, Dalmatinci su ostali tolerantni, očito zbunjeni sa "emocijom" koju su neki Srbi donosili. A prosto je bilo nezamislivo da neko usred Beograda mlati sa hrvatskom zastavom, kao, došao na odmor, pustio pesmicu i razvio barjak. Toliko o našoj toleranciji...

siniša

pre 13 godina

Partizanovci ne tugujte i vaše će dresove nositi na nekom karnevalu, recimo u Donjoj Babušnici. Inače normalno je da to budu Zvezdini dresovi s obzirom da je najlegendarnija, najbolja i najjača navijačka grupa koja podržava neki klub iz Beograda a nije iz Bg, upravo dolazila iz tih krajeva tj. iz Knina. Tu je u stvari reč o nostalgiji. Nedostaje to njima. Pa nije isto igrati sa NK "Posedarje" ili sa Zvezdom i Partizanom.Nedostaju im i naši turisti, cajke, naše pare, naš mentalitet, trube....ma mnogo toga ali, sami su hteli.

Delija CG

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01)
Poenta ove tacke je bila da se prikaze nesto srpsko, vidis da su momci bili sa srpskim obelezijima. E zbog toga je izabrana Zvezda. Kada budu prikazivali nesto jugoslovensko tada ce obuci dresove Partizana...

trajkoPFC

pre 13 godina

zadrani zvezdi aplaudiraju, a partizanov autobus kamenuju!
toliko o tome sta hrvati smatraju simboom srpstva!
ili ce mozda navijaci komsinice sad da me ubedjuju kako su hrvati 'divni susjedi koji uzivaju diveci se srpskim simbolima'.
prihvatite realnost: to sto se dogodilo u zadru, ili je neizmerna ljubav prema zvezdi, ili je sprdnja s njom. trece nema!
navijaci zvezde bi mnogo vise voleli da je ovo drugo.

Miki

pre 13 godina

Ako budu ljudi normalni, dоći će i to vreme da igraju stvarno jedni sa drugima. Zašto i ne bi kada je realnost da Evropa radi isključivo za sebe a nama na ovim prostorima šta ostane. Zarad fudbala treba što pre stvari regionalnu ligu a nacionaliste i profitere koji su od rata imali korist maksimalno marginalizovati.

torca slav.brod

pre 13 godina

pozdrav
Prije svega moram reći da je tolerancija u hr daleko veća neo u srbiji bar što se tiče ovakvih događaja. Ipak se radilo o jednom običnom karnevalu koji ima smisao privući goste iz Srbije a prije toga i dobru zajeb....u.
Što se tiče, Zvezda a ne Partizan, ovdje je oduvijek prevladavala Zvezda kao veliki pandan Hajduku kako igrački tako i navijački. Poznato je da Delije i Torcida su najveće organizirane skupine. Stoga je daleko veći gušt bilo igrati kontra Zvezde nego Partizana a na tragu toga je Hajduk imao jedini bolji skor u ex državi sa Zvezdom, dok je bio u minusu kontra Partizana.
Bilo kako bilo ovaj poduhvat u centru Zadra je za svaku pohvalu pa makar bile to i maškare, mada sam ja svjedok da je ekip malog nogometa iz Srbije ili točnije BG došla u SLAV.BROD i uvjerljivo odnijela prvo mjesto..dvorana se digla na noge i nagradila ih gromoglasnim pljeskom.
Takvih slika trebalo bi biti više između naših i drugih država.

partizanfc

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01)
Poenta ove tacke je bila da se prikaze nesto srpsko, vidis da su momci bili sa srpskim obelezijima. E zbog toga je izabrana Zvezda. Kada budu prikazivali nesto jugoslovensko tada ce obuci dresove Partizana...
(Delija CG, 7. mart 2011 13:08)
Dakle, po tvojoj logici, Hrvati su ludi za srpskim obelezjima, a jugoslovenske obelezje preziru?! Kako inace objasniti sto u 'srpskim obelezjima' paradiraju zadrom i vesele se, a autobus sa 'jugoslovenskim obelezjima' kamenuju u istom gradu.
eee moji ..gani. vi ste poceli i sami sebe da lazete.
pa crvenu zvezdu hrvati ocigledno gledaju ko svoj klub, posebno sad kad je i robi tu..a koliko vole partizan mnogo puta su dokazali, posebno u tom zadru...
i da nije sve to tako, ja bi se kao navijac partizana bas zabrinuo.

ciganDOgroba

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...
(nacionalista, 7. mart 2011 10:30)

ne, ne, ne, druze: nacionalista je covek koji stavlja ciljeve svoje nacije iznad svega i koji je spreman SVE da potkori tim ciljevima, i to podrazumeva nepostovanje drugih nacija i veliku toleranciju prema svim vrstama zlocina. to, sta se desavalo u bosni i na kosovu je nacionalizam.

to, sta ti opisujes i sta bi ti voleo da budes (a mozd i jesi, ne znam) je - patriota.

a to je OGROMNA razlika.
(?!, 7. mart 2011 12:16)

Covek ti je lepo objasnio sta je nacionalista, a patriota je slicna stvar samo umesto nacije covek voli svoju drzavu! Amerikanac ne moze biti nacionalista jer ne postoji nacija SAD ali moze biti patriota. Srbin moze biti nacionalista i voleti sve Srbe ( gde god oni ziveli ) a svi Srbi ( gde god oni ziveli ) su patriote jer vole Srbiju ( koja je drzava svih Srba i ostalih koji tu zive )
Nauci terminologiju pre nego sto pocnes da ispravljas druge ljude.

ja

pre 13 godina

Juce je jedan ukrajinski sportski list izabrao Grobare medju 5 najboljih navijackih grupa u Evropi, ali ne, meni je krivo sto su Zadrani izabrali Zvezdu umesto Partizan
Sta sve ovim ganima nece pasti na pamet...

tolerancija?!

pre 13 godina

torca slav.brod,

sto se tice tolerancije i zafkancije, sigurno se salis, na snimku se lepo cuje skandiranje ''cigani, cigani'', ''ubi, ubi srbina''.

da, da, to je verovatno sala, posalica i dalmatinska sega, niko to zaista jelte ne misli hehe...
pogledajte samo kako prezentuju zvezdin tim, to nije sala, vec cisto vredjanje kroz najgore stereotipe, dok kad se pojavljuje hajduk nema sale, vec cisto lozenje narodne mase.
da bi neko mogao sebe smatrati dobronamernim saljivdzijom, mora prvo da bude otvoren za zbijanje sale na svoj racun podjednako kao i na tudj, sto ovde upravo nije slucaj kad se lepo pogleda snimak. da je neki srbin bio tamo u tom trenu ne vidim sta bi mu bilo smesno u takvoj atmosferi.

mislite o tome

pre 13 godina

"Prošle godine na Karneval su došli kao gej povorka sa istopolnim parovima, koji se nisu libili lascivnosti, pretprošle godine 'vaskrsli' su preminulog Dina Dvornika, a ove su godine 'zaledili' Zadar kao Zvezdaši." Vidite da svake godine idu korak dalje... ;)

tolerancija?!

pre 13 godina

torca slav.brod,

prijatelju, naravno da bi moglo da prodje vredjanje hajduka u pozarevcu, kao sto je ovo isto ovo vredjanje zvezde u zadru. sve u vezi zvezde je imalo negativnu konotaciju, nesto pozitivno ne bi moglo proci. u tome je stvar. gde je tu sega, sala, to je cisto podilazenje narodnoj masi da da oduska svojim nagonima.
a sto se tice nacistickih ndh usklika, oni nama zaista nikad nece biti smesni ni u pozarevcu ni u pjong jangu, srbija je ipak zemlja sa milion izbeglica, a 2. svetski rat nije bio tako daleko.

maxxx

pre 13 godina

divna vest. ulepsala mi je jutro! crvena zvezda osvojila srce zadrana! a partiznov autobus kamenovan pre koji mesec, upravo u zadru!
dodatna objasnjenja nisu neophodna!

Deki

pre 13 godina

Vi cigani na sve imate odgovor! Da su izabrali Partizanove dresove,onda bi bilo,eto braća,Tuđman i sve ostale gluposti.Kada je neko uspešniji od nekoga,onda neuspešan izmišlja sve i svašta:krive sudije,Tole,Partizan hrvatski klub,postoji samo Bari i ništa više,ušli ste u 16 najboljih u Evropi a trenutno ste 4. u Evropi i to je neuspeh naše košarke,neuspeh je i što smo u fudbalu u 32 kluba u Evropi trenutno,krivi smo i za dugovanja Zvezde u gotovo svim sportovima a najviše smo krivi što nas pomaže Tadić.Dačić,Dodik i mnogi drugi!!! A što se tiče ovog događaja u Zadru,pozdravljam potez,jer koliko vidim,svi su se zabavljali što je najbitnije i drago mi je što nije bilo nikakvih incidenata!!

?!

pre 13 godina

(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista - covek koji voli svoju naciju a ne mrzi drugu...
sovinista - covek kome je svejedno za svoju naciju ali zato mrzi drugu...
ovo sto ti pricas se odnosi na soviniste,tako da ne brkaj pojmove...
p.s.ja sam nacionalista ali ne mrzim druge...
(nacionalista, 7. mart 2011 10:30)

ne, ne, ne, druze: nacionalista je covek koji stavlja ciljeve svoje nacije iznad svega i koji je spreman SVE da potkori tim ciljevima, i to podrazumeva nepostovanje drugih nacija i veliku toleranciju prema svim vrstama zlocina. to, sta se desavalo u bosni i na kosovu je nacionalizam.

to, sta ti opisujes i sta bi ti voleo da budes (a mozd i jesi, ne znam) je - patriota.

a to je OGROMNA razlika.

djole

pre 13 godina

Čekajte gani,zašto su izabrali dresove Zvezde a ne Partizana? Pa zar nije Partizan hrvatski klub?Zar nije Tuđman sa 22. godine formirao Partizan u Zagrebu i bio njegov predsednik? Zar nije Zvezda veliko-srpski klub? Otkud Hrvati navijaju za Zvezdu,kada je to čisto srpski klub? Dajte cigani neki odgovor,pa makar i samo deca poverovala!!!
(Deki, 7. mart 2011 12:01) … evo odg za patlidzan,posto te mrzi da citas ili ne umes da shvatis,to su Srbi iz Knina,a sad uzmes lepo kartu bivse yu pa pogledas gde se nalazi Knin ili udji na vikipediju...nemoj biti iskompleksiran,bolje se edukuj malo
(crni_redstar, 7. mart 2011 13:07)

a mogao bi i ti uzeti par casova obrazovanja i finog ponasanja.

koki

pre 13 godina

Ispade da su oni evropa.A mi mislili da su zatucani i primitivni.Stvrano mislite da bi to moglo da se desi u nekom Srpskog gradu da se mase sahovnicom....

Tole-Mirko-Franjo

pre 13 godina

@(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.
a ti slobodno misli sta hoces, dici se time, da je tvoj klub veca provokacija u zadru nego moj, i da si veci srbin nego ja. a u buduce, molim te, i ne koristi struju (imitiraj restrikcije), i trazi od svog sefa da ti isplacuje platu od maksimalno 10 evra (jer ti ne znaci, kad se stvari menjaju).
sta da kazem, bravo majstore.
(?!, 7. mart 2011 12:08)

Mogu da razumem sto si ti, navijac Partizana, i ovo doziveo kao politicku manifestaciju (vec sam ti pomenuo zaveru, navikli smo da sve sto vam se ne svidja stavljate u kontekst politike). Takodje, odakle si zakljucio da sam Srbin?????? Nisam Srbin, pripadam nordijskoj grupi naroda i Zvezda ima puno navijaca medju nama. Da li je Zvezda veca provokacija u Zadru nisam odlucivao ja, nego organizatori skupa i clanovi klape, koja se pominje u tekstu.
Kad se vec pozivas na staro i novo - nije li covek koji vam je poklonio stadion pripadnik te "stare" Srbije? Nisu li vasi uspesi poceli bas u toj "staroj" Srbiji, pod sankcijama i bombama? Kad vec u regularnim uslovima nije moglo...
I da ti zahvalim, na kraju, sto i dalje citas vesti i komentare vezane za moj klub. Drago mi je da si zainteresovan.

delos

pre 13 godina

divna vest. ulepsala mi je jutro! crvena zvezda osvojila srce zadrana! a partiznov autobus kamenovan pre koji mesec, upravo u zadru!
dodatna objasnjenja nisu neophodna!
(maxxx, 7. mart 2011 13:50)

odlicno zapazanje! sad je svima jasno koga hrvati smatraju simbolom srpstva...

dule

pre 13 godina

Pa sad ne znam šta da mislim o ovome:
"Ne samo da su mahali Zvezdinim i srpskim zastavama po Zadru, već su gradom kružili u otvorenom autobusu iz kojeg su treštali 'cajke' i narodnjaci, pre 'utakmice' odigrali su Užičko kolo, a građane su pozdravljali s uzdignuta tri prsta. Hrvatski mediji, koji su događaj ispratili sa dosta pažnje, prenose da baš nikakvih incidenata nije bilo."

Ako dotična skupina smatra da je ovo netačna slika o Srbiji koju imaju u Hrvatskoj onda ok, na to susjedi treba da reaguju (pozitivno ili negativno, na njima je). Međutim, ako je to slika koju ta skupina ima o Srbiji onda ne mogu da kažem da sam uvređen, al se ne slažem sa njima.

Ortodox

pre 13 godina

Ma nemoguce!!! Ja u ovo ne verujem!!! Kako su mogli za simbol Srbije da izaberu Zvezdu pre Partizana??? Prokleta zavera, eto sta je! UEFA, Vatikan, KK CSKA Moskva, Marfin banka - mi dominantni u svim sportovima, a ovi nas i dalje smaraju sa Zvezdom!!! Nepravda, pa to ti je!
(Tole-Mirko-Franjo, 7. mart 2011 11:20)
Komšija, nešto si pomešao. Vi u svemu vidite zaveru jer pucate po svim šavovima i klub vam je u kanalu. Za to su svi krivi osim vas samih. Mi nema potrebe da se pravdamo jer gazimo sve redom. Živi bili pa videli 16. Marta.

torca slav.brod

pre 13 godina

torca slav.brod,

sto se tice tolerancije i zafkancije, sigurno se salis, na snimku se lepo cuje skandiranje ''cigani, cigani'', ''ubi, ubi srbina''.

da, da, to je verovatno sala, posalica i dalmatinska sega, niko to zaista jelte ne misli hehe...
pogledajte samo kako prezentuju zvezdin tim, to nije sala, vec cisto vredjanje kroz najgore stereotipe, dok kad se pojavljuje hajduk nema sale, vec cisto lozenje narodne mase.
da bi neko mogao sebe smatrati dobronamernim saljivdzijom, mora prvo da bude otvoren za zbijanje sale na svoj racun podjednako kao i na tudj, sto ovde upravo nije slucaj kad se lepo pogleda snimak. da je neki srbin bio tamo u tom trenu ne vidim sta bi mu bilo smesno u takvoj atmosferi.
(tolerancija?!, 7. mart 2011 16:17
+++++++++++++
pa prijatelju jel tebi jasno da su oni htili dočarati utakmicu hajduk-zvezda na svoj način...a on i nije dalek od današnjih susreta naših momčadi gdje su čuje ubij cigana, ustašu, srbina itd..što se tiče tolerancije mislim da je nezamislivo da neko i iz šale prohoda požarevcom sa hajdukovim dresom, zastavom, autobusom i parolama za dom spremni..

Zipo

pre 13 godina

Sta je bilo bilo je, u proslosti se ne zivi a cinjenica je da smo mnogo slicniji nego sto zelimo da priznamo. Razumemo oba jezika, slicna kultura, u sportu smo mozda i najjaci u svetu ako se uzme kako su nam male drzave, politicari nas **** u mozak i jos nam se smeju u lice potpuno isto a mi isto umesto kao npr Francuzi da izadjemo za svaku "sitnicu" da protestvujemo trpimo trpimo i onda kad jednom izadjemo polupamo pola Beograda/Zagreba. Vremena se menjaju, i moj drugar koji je kao ranije pricao nesto nacionalisticki, ode covek u Portugaliju sa faksom i posto je znao samo da nabada engleski i nije mogao ni sa kim da prica pogodite sa kim se najvise druzio (a i ko od stranaca najvise moze da popije). I kada su ti isti Hrvati dolazili u Beograd vodio ih je svuda. Razumem starije ljude koji su ratovali tamo i one koji su izgubili nesto ili nekog, ali kada vidim da klinci mrze bilo koga sa ex-yu zato sto je to neki trend, e takvi nemaju 2 parmaka u glavi i uvek ce neko manipulisati njima a nisu svesni da nema gore stvari nego kad te botovi poput nacionalista vuku za nos. Zato se nadam da ce 1 dana drzave da se dovedu u red i da ce se igrati ne samo prva regionalna liga vec da se organizuje celo takmicenje sa nizim rangovima kao nekad. Uspelo je Cesima i Slovacima sto znaci da UEFA nema nista protiv ako se dize kvalitet fudbala. Ne treba nam zajednicka drzava za nesto normalno poput sporta

Belmondo

pre 13 godina

to sto nisu odabrali partizan mene cini ponosnim, jer to znaci da moj klub stoji za sport, ne za politiku; za novu srbiju, ne za staru; za ljudsko razmisljanje, ne za nacionalizam.

(?!, 7. mart 2011 12:08)

http://albums.karike.com/s3/1/0/6/1063387334.jpg

http://www.syraks.street.bg/anti_romi1.JPG

http://image.dnevnik.hr/media/images///520xX/Aug2008//60141318.jpg

http://www.e-novine.com/files.php?file=photo/srbija/vesti/francuski_navijac_bris_taton/Grobari_Tuluz_shame_03_a_765866788.jpg

Verovatno si mlad, ili mozda vidis nesto dobro u svemu losem! Verujem da si ok momak, ali ovo sto si napisao nisu cinjenice!

Mika NS

pre 13 godina

Svaka Vam čast, eh kada bi većina ljudi na prostorima bivše YU bila ovakva da im je prvom mestu osmeh na licu, a ne pogledi zamagljeni mržnjom.
P.S. @Nacionalisti svih nacija: možete samo da puknete od muke dok čitate ovaj članak
(jednostavnonormalno, 7. mart 2011 08:44)
Nacionalista- osoba koja voli i ceni svoju naciju na nacin da ne unizava i ne diskriminise tudje nacije i uverenja.
Ovo sto si opisao je sovinista.
Sve ostalo sto si rekao- svaka cast, slazem se u potpunosti!!!

Joe

pre 13 godina

Lijepo i zabavno. Vrijeme je karnevala...Svakako bolje od onog skidanja zastava na rukometnom prvenstvu.

No, pitanje je koji bi se sve budalaši i nacionalisti (s obje strane) našli da Zvezda ili Hajduk stvarno dođu u goste Hrvatskoj odnosno Srbiji...

No, što više ovakvih performansa svakako...

Nebojsa

pre 13 godina

Bas mi je drago da i u Hrvatskoj postoje ljudi koji su na saljiv nacin spremni da premoste medjuljudsku barikadu stvorenu proteklih decenija pogresnim vodjenjem drzava od nekih sumanutih politicara, i da smo zajedno, spremni da oprostimo jedni-drugima i udruzimo se zarad boljeg zajednickog zivota.Mada je moglo i bez tuce....