Košarka 76

Četvrtak, 03.03.2011.

19:52

Lučić pogodio za častan oproštaj

Košarkaši Partizana mt:s oprostili su se od Evrolige pobedom nad Efes Pilsenom u Istanbulu 67:65 u poslednjem kolu Top 16 faze.

Luèiæ pogodio za èastan oproštaj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Pfc Rules

pre 13 godina

Koliko puta treba da odigraju ocajno Dzerels, Klobucar i Milosavljevic da bi neko sa njima raskinuo ugovor i doveo bar dva normalna igraca??
Jel su oni beli medvedi,ne razumem?

PFC rulzzz!

pre 13 godina

E, jedva cekam da "komsinica" izbori mesto u nekom evropskom takmicenju (u bilo kom sportu), pa da mogu malo da komentarisem njihovu igru, a ne ovako FK Partizan ovo, KK Partizan ono, HK Partizan ovo, RK Partizan ono, VK Partizan ovo... presescemo sami sebi, samo vesti o Partizanu, kao da ne postoji drugo sportsko drustvo u Srbiji (mada ni to nije daleko od istine)!

ja

pre 13 godina

nasa igra je odlicna dok u ekipi nema crnaca i nesretnog milosavljevica...cim udju crnci(gist i jerrels pogotovo)krene da se igra solo...juce djekic odlican..svaki put zagradio kos kako treba..ali jbg kod vlade nikad nece igrati..nego ce igrati ovaj iz cirkusa(gist) koji samo gleda kako da zakuca...jan i kecman konstantno dobri..lucic pun efekat dobija kad igra na trojci(pozrtvovan..)nista idemo dalje da pokusamo da uzmemo nlb i ovu nasu ligu..:)))

jelena - samo Partizan

pre 13 godina

Da se igralo za prave ne bi Partizan pobedio......odbrana nula na sve strane.....ja sam navijač Partizana i navijao sam da izgubimo, jer će pre oterati Vladu Jovanovića.......ovako tuga.....ostaje on, smor teški i ziheraš najveći.....ajde Dule vrati se čoveče....zanimljivo kako sad svi hvale a stalno su kudili, kako se menja mišljenje zbog ne bitne pobede....alo ljudi nema bez Duketa ništa, ovaj je propalitet teški, sve je na sreću uzeo kao i kup Koraća (ne mislim finle, već polufinale) budimo realni čovek nema igrau, ma nema veze blage u odnosu na Duleta...ja stvarno ne znam šta ste vi videli dobro kod Vlade Jovanovića......smešan čovek, ne mogu ga nikako.....
(srkis, 4. mart 2011 00:23)
Ne,drago dete, (pretpostavljam da si dete, jer ne mogu da zamislim da jedan odrastao čovek napiše ovoliko gluposti na jednom estu), ti definitivno nisi navijač Partizana. Možda ti se baš sviđalo nazivati se navijačem Partizana prošle sezone i na sav glas se kleti u Partizan,Duleta, igrače, upravu...ma u sve, ali ti nikako nisi niti ćeš ikada biti pravi navijač Partizana. Ali pravi navijač Partizana nikada ne bi napisao ovo što si ti. Nikada ne bi, bez pravog razloga napao i ispljuvao čoveka koji je dao sve od sebe da od kluba koji mu je ostavljen u ni malo povoljnoj poziciji izvuče maksimum.Prošla sezona je bila kao san, Duletu smo svi zahvalni svim srcem, ali to nije razlog da sa pljujemo Vladu. Čovek radi sve što je u njegovoj moći. Možda je nekada sreća bila na našoj, a nekada na protivničkoj strani, ali to i dalje nije razlog da se tako obrušavaš na čoveka koji ti nije ništa kriv. A naročito da priželjkuješ poraz kluba za koji navodno navijaš.
Ako nisi spreman da se nerviraš zbog svakog koša (ili gola, nebitno...), da svaku (pa i "najnebitniju",puštenu...ili već kako ih nazivaju) pobedu slaviš kao finale, da svaki poraz doživiš kao lični neuspeh (i da te ne prođe za pola sata), da te boli svaka pogrešna sudačka odluka i svaki napad na tvoj Partizan, onda, dragi moj, ti i ne treba da navijaš za ovaj klub.
Ima još mnogo klubova kojima bi dpbro došao neko takav. Naš Partizan zaslužuje bolje.

Veselo!

pre 13 godina

Svaki grobar da donira po evro i eto para da se zadrzi Veseli :D
A za Klobucara i Milosavljevica da se donira po evro samo da odu :D
Takodje mislim da je dobra ideja da se zasluznim igracima koji ostave neizbrisiv trag u Partizanu povuce dres sa njihovim brojem!

King James

pre 13 godina

@cirkus
majstore, Efes nije imao šanse za prolaz ni da je pobedio, pazi malo šta pišeš, nemoj glumiti "stručnjaka" kad ne znaš...

PFC rulzzz!

pre 13 godina

@(vlajzi, 3. mart 2011 20:16)
Svaka ti cast na komentaru "Vlajzi", a sad polako u krevet na spavanje, proslo je 21H, a sutra moras da ustanes za skolu!!! Ajde brzo, mama ce da se ljuti!

kajzer sose

pre 13 godina

Da bi se igrala kosarka prvo mora da se nauci kako se hvata lopta,pa kako se dodaje itd...e sad,nas igrac Dragan Milosavljevic je definitivno zalutao u kosaraku i u sport uopste...meni nikako nije jasno koji je to strucnjak njega doveo u Partizan,a tek mi nije jasno na koju foru je on bio na sirem spisku reprezentativaca...decko,prvo u petlice, pionire,kadete,omladince pa tek onda u prvi tim...majko sveta ko sve danas igra kosarku!!!

Atropin

pre 13 godina

Tek sam se sad smorio, jer posle svega vidjenog u ovih 6 utakmica svima je jasno da bi sa Vujanicem lagano prosli u top8. U svakom slucaju drago mi je zbog ove jedne pobede!

nemam pojma

pre 13 godina

Koliko njih su fudbalski navijači koji se ne razumeju u ovaj sport. Posao pleja su ass. i ako ih ima sedam na utakmici, uz osam poena, pa još i sedam skokova, to je vrlo dobro, index 21. i Lafajeta su kritikovali kad je dobro razigravao. Šta hoćete, Rakočevića, koji samo vidi koš, gde je on uvek najbolji strelac, a njegova ekipa redovno gubi, bilo klub ili još gore reprezentacija, njegov doprinos u odbrani je mikronski. Pogledajte Kecmana, to je inteligentan igrač koji igra za ekipu, da ekipa pobedi. Veseli je odigrao kao Lebron. Da ga malo nabildujemo i osunčamo mislili bi da je on.Veseli je znači, bio razred iznad drugih, kao Praja nekad, ako Kića nije igrao zbog povrede. Šta je sa Gistom? Da li Ameri dobijaju redovno platu? Nešto mi je u poslednje vreme apatičan. Dobro, ipak je na kraju drugi skakač Evrolige. O Milosavljeviću MUK. Obradovalo me da opet vidim Đekića na terenu. Fala bogu da više ne nabijamo loptu pod koš, već nam je igra sadržajnija, zanimljivija i atraktivnija.

cirkus

pre 13 godina

Ovom pobedm Partizan je onemogucio Efes da prodje u TOP 8! Jos jednom smo pokazali velicinu, kada igramo pod pritiskom na gostujucem terenu, svaka cast nasim momcima na zalaganju! Sut za 3p je bio los (kao i cele sezone). Drago mi je da smo ovom pobedim izbacili Efes iz daljeg takmicenja. Posebno mi je drago sto Rakocevic nece igrati top 8! Placite!

Deki

pre 13 godina

@Tolle Nemojmo da brkamo babe i zabe. Isti taj Teodosic je napunio Sloveniju preprosle godine na EP, pogodio nekoliko kljucnih suteva, ubio Spance prosle godine, nikada ne masi slobodna kada je bitno. Ali da on je FMP-ova skola, ne Zvezdina... :)

zlatokosa

pre 13 godina

Nazalost , realno gledano , zbog dovodjenja igraca i navikavanje na igru ,i otpustanje igraca , partizan je usao u formu , ali kasno gledajuci zadne 2 utakmice .Cim nije Bozic igrao preko 10 minuta na zadnje dve , mnogo lepsa i brza igra Partizana , svaka kontra je podsecala kao prosle godine sa Turbom.Partizan je ove godine bio najveci sou na parketu , i steta sto nije bilo neko zakucavanje u Top10 , jer meni se cini da je Partizan veceras mogao laganezi da popuni celu semu,
Elem , sto se tice uprave i angazovanje igraca na vreme , nadam se nauk za narednu godinu , i ostanak nekoliko igraca ... Pozdrav svim ljubiteljima kosarke , sporta koji bi treabao da bude najvaznija sporedna stvar na svetu uz vaterpolo ..

TIGER

pre 13 godina

E a gde su one silne "delije" da nam se zahvale na sigurnom dobitku na kladionici veceras? Mora da su se oparili na Efesu... :))
Kako ono bese "u svim utakmicama H1, ma koliki bio hendikep" :)))

pfff

pre 13 godina

Partizan igra najatraktivniju kosarku???
Kakvi pristrasni komentatori boze ih ti sacuvaj!
Najatraktivnija kosarka sa najmanje datih poena u evroligi?

cax

pre 13 godina

Ajmo ljudi vise objektivnosti... ...Ova utakmica je totalno bila nebitna, koliko za Efes toliko i nama... ...sta reci, kada Turci imaju poslednji napad na 25sek do kraja, razlika 1 sek, igrac zavrsava napad domacih na 10sek do kraja!? Mislim to je toliko neozbiljno da i klinci u najmladjim kategorijama to ne bi uradili... Ovako Ja nisam zadovoljan izdanjem u top16, jedna pobeda, k'o nijedna, a Vi kako 'ocete...

srkis

pre 13 godina

Da se igralo za prave ne bi Partizan pobedio......odbrana nula na sve strane.....ja sam navijač Partizana i navijao sam da izgubimo, jer će pre oterati Vladu Jovanovića.......ovako tuga.....ostaje on, smor teški i ziheraš najveći.....ajde Dule vrati se čoveče....zanimljivo kako sad svi hvale a stalno su kudili, kako se menja mišljenje zbog ne bitne pobede....alo ljudi nema bez Duketa ništa, ovaj je propalitet teški, sve je na sreću uzeo kao i kup Koraća (ne mislim finle, već polufinale) budimo realni čovek nema igrau, ma nema veze blage u odnosu na Duleta...ja stvarno ne znam šta ste vi videli dobro kod Vlade Jovanovića......smešan čovek, ne mogu ga nikako.....

TIGER

pre 13 godina

Pa sto Lucicu razocara ove domace Turke? A taman su se spremili sa komentarima 006 :))
To im je bila jedina sansa da se raduju veceras :))

Cestitke mom Partizanu! Drago mi je sto smo opet "obrukali" Srbiju :)
Samo napred i da se osvoji makar jos jedan trofej, makar onaj domaci :)

Milan Stojicevic

pre 13 godina

Pobedom veceras protiv Efesa kosarkasi Partizana su pokazali da nisu slucajno u TOP 16.Dobra igra Veselog i standardno dobra igra Katica.Opet je veceras problem sut za tri poena.Vecerasnjom pobedom Partizan je pokazao da moze da pobedi na strani u Evro ligi,al ostaje zal za propustenim prilikama u predhodne cetiri utakmice TOP 16(jedino neracunam utakmicu sa Realom u Madridu).Ovim je i trener Partizana Vlada Jovanovic pokazao da ima kvalitet trenera za velike domete.DOMINIRAJ.

Doktor

pre 13 godina

Ko misli da je sezona propala neka ne preporuci ovaj komentar, a ko misli da jos uvek nije propala neka preporuci. Po meni nije propala jer je ispunjen zacrtan cilj top16, sve ostalo bi bilo kako je to Dule pricao cudo, nerealnost, zatim je osvojen kup i u igri smo za jos dva trofeja...

sestric

pre 13 godina

(Milan Stojicevic, 3. mart 2011 23:06)

Smesanj si. Na racun pustene utakmice ti se primas i zakljucujes da je Partizan veliki klub i da moze nekoga da pobedi i na strani. da nije tuzno bilo bi smesno. O Jovanovicu i da ne pricam.

влада011

pre 13 godina

Да је Партизан имао мало боље шутере за 3 поена, можда је могао и нешто више да направи. Од Џерелса нисам видео горег плеја који шутира тројке. Стално му лопта оштро удара о други обруч, Клобучар као да баца неки неки тврђи предмет. У почетку се чинило да ће нешто бити од Гиста, али сад све више изгледа као мађионичар који је заборавио како оно беше иде трик. Милосављевић проради само једном а после га више нема нигде а Ђекић је тамо одавно. У поређењу са прошлом сезоном небо и земља. Нема Рашића, а не може стално да се рачуна само на Кецманове серије и да нам онда остане Божић као наперспективније решење.

Vasa

pre 13 godina

Ova sezona tek treba da bude uspesna s obzirom da je kup odbranjen i da se brani jos dva trofeja,stoga treba se maksmimalno okrenuti kao tome.I naravno dati sansu mladjim igracima u nastavku ako ne vec u jadranskoj onda makar nasoj ligi gde smo realno dominatni.A sto se tice Evrolige veliki uspeh biti medju 16. barem za ovu sezonu.

007

pre 13 godina

Momci cestitke od srca , sjajna predstava !

Citam i komentare komsinica , pa se slatko nasmejah :))

Videcemo sta nam nosi buducnost .. cini mi se da se Vlado veceras nekako vise borio kod klupe , da ih je bolje vodio .. bodrio , kao da se probudio , znam neko ce reci kasno , ja tako ne mislim .. mlad trener tek se uci , pravio je puno gresaka , a svi znamo da se na greskama najbolje uci .. ja verujem u njega , i mislim da ce naredne godine Vlado da explodira sa njim i Partizan .

Zivi bili pa videli , a sad da se uzme NLB pa idemo dalje .

lone wolf

pre 13 godina

Pobeda za cast i samopuzdanje u drugim takmicenjima.

MIslim da Partizan igra najatraktivniju kosarku u Evropi.

Ovaj mali Lucic je cudo, vidi se da ima veliko srce, bice to novi Ubica! :)

SAMO TEBI VERNI!!!

SAMO TEBI ODANI!!!

Tolle

pre 13 godina

Cestitke kosarkasima partizana na odlicnoj partiji.Inace, cim sam video da Rakocevic zeli da bude igrac odluke znao sam da dobijamo, jer svi Zvezdasi promasuju u odlucujucim momentima u prevelikoj zelji da bas oni budu ti koji ce srusiti Partizan, kao Bjelica koji je promasio sut za izjednacenje ili Teodosic koji je sut za pobedu na F4 poslao pored obruca.

Dominiraj

pre 13 godina

I pored toga sto Dzerels samo sto jos nije poceo da daje autokoseve (sve ostalo je uradio da izgubimo) uspeli smo da osvetlamo obraz.

VEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEELLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

dusan

pre 13 godina

Vlada Jovanovic je najbolji trener kod nas.Partizan je ispao ali igra najatraktivniju kosarku u Evropi.Ove godine je imao oko pet hiljada karata u pretplati.Dogodine i vise.

ostani tebra

pre 13 godina

Ne smemo Veselog da prodamo nikako, pogledajte samo kako decko igra milina. On ce se verovatno proslaviti u nba ali bih ga ja ipak zadrzao u Partizanu, evo u ovom kolu je najbolji strelac u Evroligi, poceo je stvarno sjajno da igra, nakbolje u zivotu.

Tosa

pre 13 godina

Partzian ubedljivo najatraktivnija ekipa u evropi!Redovno pratim NBA utakmice i ovo sto rade Veseli i Gist ne zaostaje puno za potezima zvezda Nba!!!Nije atraktivnije ali tu je negde...:)

Novica mkd

pre 13 godina

Ponos, cast, dostojanstvo - to su osobine koje su krasile i koji ce uvek ostati imanentni kosarkaskoj instituciji Partizan.
Smogli su volju, snagu i motivaciju da zabeleze pobedu i u ovoj fazi i dokazali da bez obzira koji kosarkasi nose sveti dres - za njega i njegov grb uvek ce se ginuti do poslednje kapi znoja.
Posebno mi je draga pobeda i zbog Jana Veselog kome je ovo, po svoj prilici bio poslednji mec za Partizan u Evroligi!
Jane, naklon do poda i Hvala ti za sve radosti koje si nam doneo u Evropi.

jh

pre 13 godina

Najbolji u Efes Pilsenu bio je Igor Rakočević sa 19 poena (4/7 dva, 2/5 tri) ali je bio nevidljiv u odlučujućim momentima...

Kao i uvek :D

Mare

pre 13 godina

Posto Veseli ide na draft,a Kecman i Bozic zavrsavaju karijeru trebalo bi sacuvati Katica,Klobucara,Djekica i Lucica a ostali nek idu...Dati sansu Bogdanu Bogdanovicu i dovesti normalna pojacanja...Po meni moze biti mnogo bolje nego ove sezone

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

E pa i zasluzili smo da pobedimo konacno jednu utakmicu u top16. Cestitke crno-belim momcima na ovoj pobedi. Posebno mi je drago sto je Lucic taj koji je odlucio utakmicu, znacice mu mnogo za samopuzdanje. Igra solidna, na trenutke veoma dobra, leprsava i nadam se da smo izvukli neke pouke iz ove utakmice. Treba sto pre zaboraviti na euroligu i okrenuti se maksimalno takmicenju u NLB ligi i domacem prvenstvu. Drago mi je da je i Djekic dobio sansu, a nije se moglo ocekivati previse od njega veceras, vidi se da mu nedostaje utakmica. Sve u svemu, solidan nastup u ovoj sezoni eurolige, i nadam se da cemo dogodine da doguramo i dalje. Napred Partizan!!!

http://www.worldofbasketball.org

ГРБР БГД

pre 13 godina

alejandro жив ли си? :)


Сад озбиљно, одлично издање Партизана вечерас. Без обзира што је и вечерас као и на претходним мечевима проценат шута за 3 поена био испод сваког разумног минимума, сви остали елементи игре су били на високом нивоу и победа је више него заслужена (у суштини заслужили смо ми и више од једне победе у топ16 али шта сад, провукли се и Реал у Арени и Сиена тамо). На почетку је било мало проблема са покривањем коша тј са њиховим офанзивним скоком али је временом то више него добро исконтролисано а чак су наши играчи (нарочито Катић) успели да и под њиховим кошем покупе приличан број лопти што није нимало лако кад се игра против екипе у којој је лидер у том сегменту Ли Робертс. Одбрана константно добра током читавих 40 минута и то је оно што је најбитније, одбрана нас краси већ ко зна колико година уназад и јако је битно што се тај сегмент прилично поправио у односу на доста мечева из првог дела сезоне када је нарочито на гостовањима у појединим сиутацијама наша одбрана више личила на екипе а ла Проком него на оно што Партизан јесте већ годинама. Једино што стварно није ваљало је последњих 2 минута где уместо да се са само једним поготком реше све дилеме ми практично враћамо противника у живот и доводимо себе у ситуацију да од једне лопте зависи исход утакмице. Додуше, ту је можда и био кључ победе јер кад се погледа начин на који је неколико лопти буквално изашло из њиховог обруча онда је потпуно јасно да је један шут до краја морао да прође. Драго ми је што је Лучић овај пут био мечвинер јер овако нешто је и заслужио након сасвим добро одигране прве праве сезоне у дресу Партизана. Ово што је он урадио вечерас би требало да буде још већи подстрек за даљи развој његове каријере тако да би требало да смо вечерас добили још једног играча спремног за велика дела. Свака част!

Што се тиче најбољег актера утакмице Веселог, просто не знам шта да кажем. Дуго али баш дуго времена нисмо имали таквог играча који ем што скоро на сваком мечу има значајан допринос укупном учинку екипе, ем што то ради на начин који је више него атрактиван и због којег је између осталог кошарка толико и популарна. Обично се каже да атрактивност, акробације, и учинак не иду заједно (нарочито ако нисте добар шутер са спољних позиција) али у случају Веселог то заиста не важи. Права штета што највероватније одлази на крају сезоне али не треба га ни одвраћати од тога. Иде у НБА где ће како многи кажу његове врлине тек доћи до изражаја а мане ће се мање видети. Још ако мало само поправи шут... Биће свашта за коју годину. :)

Сад како је Евролига за нас завршена, ја бих рекао успешно иако је можда направљено неколико грешака у припреми сезоне и истовремено потрошено мало више средстава него што треба, треба се максимално фокусирати на пето узастопоно освајање НЛБ лиге. Сад је битније него икад. Пет титула заредом у НЛБ лиги ће бити рекорд недостижан у буквалном смислу, у ма ком формату (и ма са којим екипама) да ће се ова лига играти. И 4 у низу је домаћи за све остале али 5 је оно чему КК Партизан мора да тежи. Чим се НЛБ лига заврши, редуковати број странаца и домаће првенство одиграти по принципу примаран је успех али и истовремено форсирање Лучића, Јарамаза, Ђекића, и Бешовића, као и увођење у први тим Богдановића. Не треба наравно отпустити све странце али мислим да ће за нашу лигу бити довољно играње са два странца, рецимо Клобучар и Џаваи (ценим да је ова комбинација најбоља зато што треба на кецу разиграти Јарамаза тако да Курта отпада а на четворци је ионако гужва јер треба да играју Лучић и Ђекић). У ствари, неће бити проблем ни да буде 3 странца у постави али по мени би ипак требало бити храбар и играти са млађим снагама.

ДОМИНИРАЈ!

IVORY

pre 13 godina

Kako ce mi biti cudno da pratim zavrsnicu Eurolige bez partizana, navikne se covek, ali sta ces. nadam se da cemo dogodine malo bolje da pazarimo i dovedemo kvalitetnije igrace, nego ove sezone.

Drago mi je sto je na ovom mecu pruzena veca minutaza Lucicu, decko stvarno ima kvalitet i ovakve utakmice su mu preko potrebne da napreduje u karijeri.

Creative

pre 13 godina

Steta.

Mislim da smo mogli u TOP8. Ova ekipa ne zna da igra poziciono. Jedini nacin da pobedi jace ekipe je sa agresivnom odbranom, tranzicijom, sa mnogo trcanja i sutiranja.

Jovanovic ovo nije ukapirao na vreme. Dzerelsa smo morali mnogo bolje da iskoristimo, jer ima odlicnu kontrolu lopte i igru 1na1. Vidite i Jaka je poceo da dise, cim je dobio minute i slobodu.

Vlade je hteo da kopira Duleta, to je njegov najveci problem.

Ako zelis da budes vrhunski trener - igru i stil prilagodjavas igracima.

Idemo na preostale dve titule. Napred Partizan!

Veliki Partizan

pre 13 godina

Nista lepse nego dok citam zvezdase kako komentarisu Partizanove utakmice. :)
Kapiram da to rade jer nemaju zvezdu gde da komentarisu:)
Napred Vlada i Partizan!!!

doktor

pre 13 godina

Zao mi je sto Veseli nije Srbin!!!Eto kome treba dati drzavljanstvo,pritisnite ga Grobari,ozenite ga!!! Stvarno,hajde da ga ubedimo! Nece biti manji Cheh,ako bude igrao za nas i osvajao zlata..Sa Cheskom ne moze ni da se plasira...

Babin_zub

pre 13 godina

Jos jednom da vam cestitam na odlicnom predstavljanju u evropi i tokom ove sezone.Da ste imali malo vise vere u sebe,i mozda pleja kao predhodnih sezona,verujem da bi vam Montepaski uz Efes gledao u ledja u ovoj grupi.Bez obzira,casno ste odigrali i ovaj,poslednji mec u grupi i pokazali po ko zna koju godinu za redom ljudima iz ULEBA da zasluzujete visegodisnji ugovor.
Cestitam.

eee

pre 13 godina

Totalno nebitna utakmica... ...domaci cekaju da se utakmica zavrsi sto pre, jer su ispali, a ovi nasi se trude, uigravaju i tako to... Bolje da su prenosili neku utakmicu u kojoj se dva tima kidaju za prolaz dalje!

Das

pre 13 godina

Svaka cast momci. Ipak, trebalo je ovu utakmicu zavrsiti 2-3 minuta pre kraja... Nesto tu ne stima... ali dobro Evropa je ove godine iza nas, sad se treba baciti na ovo sto je ostalo!

obrisisuzemalamoja

pre 13 godina

Nikad mi nece biti jasni komentari zvezdinih navijaca kako brukamo srpsku kosarku. Mi je 'brukamo' u top16 EL! Da napomenem, prodali skoro ceo tim koji je prosle godine igrao F4 sto zvezda sanja vekovima. A vi, delije, gde je vas tim? Sta radi za srpsku kosarku? BRUKA je medj 14 ekipa od kojih 2 igraju EL a ostale mogu da sanjaju. Tuzno. Kako vas ne boli recenica 'borba za opstanak'.
Sto se Partizana tice.. Svaka cast momci na svemu prikazanom. Nikoga necu kriviti jer ja ne mogu nista da promenim. Kako god budete igrali navijacu za vas. Crno beli bravo bravo!

Dragan genije

pre 13 godina

Nasu sudbinu za dalji plasman odlucio je po meni poraz u Sieni, bez obzira na 0 3 do tada. Da smo to dobili, siguran sam da bi smo se veceras svi radovali novom plasmanu u Top 8...nadam se da jos neko deli taj utisak?
Mi smo veliki tim, sve cestitke momcima! Imamo puno iskustva i siguran sam da bi proslu dalje...

Poruka za upravu je da vrati iskusne internacionalce, da dovede dobre iskusne strance, uz mlade momke koji su tu, ili koji ce doci, uz Kecmana, Kapitena(ako igra), Klobucara, Katica, Milosavljevica, Lucica...trebamo da napadamo F4 do godine. Vule, Vujanic, Bogdanovic, Tepic...ima ih jos puno, plus 2 dobra amerikanca i sasvim dobar tim. Dobra PETICA je kljuc uspeha! Voleo bih da se vrati Dule, a bilo bi mi zao i Vlade da ne nastavi...
Zao mi je sto nismo usli u ovu sezonu sa namerom da idemo na F4 jer sa iskustvom od prosle godine to bi bilo mnogo lakse ove godine, sto se i vidi, nego prosle... Ali ima vremena, sledeca godina je nasa! Pozdrav za sve grobare!

Rasa iz Nis

pre 13 godina

Opet ste mi jeli zivce do zadnje sekunde.Nema veze,valjda je tako zanimljivije.Bravo Lucicu!Hvala vam za jos jednu lepu sezonu u Evroligi.A ti komsinice cezni i dalje...

Opa bato

pre 13 godina

Partizan je 2 meca pre ovog takodje imao skoro dobijene utakmice ,protiv Sijene i Reala, tako da je pobeda protiv Efesa vishe nego zasluzena.
Steta sto prva 3 mecha nisu igrali na tom nivou.
Sad u Ljubljanu po trofej, pa titula i u Srbiji

Neutron

pre 13 godina

Dve minute pre kraja, +8, racunam i mislim ovo je nemoguce izgubiti...osim ako Partizan ne uleti u one ludacke periode kada svasta rade, valjda nece. A onda se upravo to desi. Onda sam mislio da je utakmica izgubljena, ali onaj zadnji kos...brate mili...Inace ovo je ne nagaziti liniju, a ne ono u polufinalu svetskog prvenstva u Turskoj. Ono ne mogu da prezalim. Svaki put kada vidim, stomak mi se prevrne. Cestitke Partizanu na sezoni. Opet u final 16, nije malo, a u guma ligi prvi. Verujem da ce da budu dovoljno jaki i uzmu opet titulu u Ljubljani. Iskreno, mislim da jedino faktor domaceg sudjenja, sto je vrlo moguce, ce ih uskratiti nove titule. Bravo momci!

Ciki

pre 13 godina

Pa nama izgleda uvek treba da kazu da smo ispali kako bi igrali bolje...
Luciceva banana u top 10 sto posto :))
Konacno malo sanse i Djekicu!

dsa

pre 13 godina

po meni partizan igra lepse i atraktivnije nego proteklih sezona.. pa sta ako ste ispali u top 16... i to je veliki uspeh.. uzivam dok vas gledam najiskrenije

Avetinja

pre 13 godina

Prvo poluvreme se zavrsilo..Dobra igra partizana ali ovaj Dzavai kad kod udje zezne partizan..KATICU svaka cast,oprastam mu onu tucu od prosle godine...Ajmo sad partizane...ODELJI OVU BORANIJU :)

alejandro

pre 13 godina

Nema sumnje da Turcim pobedjuju i ostavljaju gubitnike na nuli. A kako su se grobari lozili posle zreba da ce proci! Hahaha! Cak su i kalkulisali sa skorom 4-2 ili 5-1. Smesni su. Zanima me kakvi su njihovi komentari na te prognoze, a posle ove rezultatske kataklizme koja im se dogodila!

draganche

pre 13 godina

Ovaj tim zadrzati i dogodine smo u top 4. Fali malo iskustva i nista vise. Mozda nismo najbolji tim u Evropi ali smo zato sigurno najatraktivniji. Banane, trojke i zakucavanja Veselog no comment !!!

vlajzi

pre 13 godina

Vidim da Partizan trenutno vodi 8 razlike. Nije valjda da ce ih Efes pustiti iz samilosti, da ne bi zavrsili sa 0-6, kao i fudbaleri. Steta ako bude tako. Kako i da zavrsi, utisak je da su se obrukali, ali ne samo sebe, vec i Srpsku kosarku. Bolje i da ne igraju Evroligu, jer ovako ruse rejting nase kosarke!

dsa

pre 13 godina

po meni partizan igra lepse i atraktivnije nego proteklih sezona.. pa sta ako ste ispali u top 16... i to je veliki uspeh.. uzivam dok vas gledam najiskrenije

draganche

pre 13 godina

Ovaj tim zadrzati i dogodine smo u top 4. Fali malo iskustva i nista vise. Mozda nismo najbolji tim u Evropi ali smo zato sigurno najatraktivniji. Banane, trojke i zakucavanja Veselog no comment !!!

Ciki

pre 13 godina

Pa nama izgleda uvek treba da kazu da smo ispali kako bi igrali bolje...
Luciceva banana u top 10 sto posto :))
Konacno malo sanse i Djekicu!

Avetinja

pre 13 godina

Prvo poluvreme se zavrsilo..Dobra igra partizana ali ovaj Dzavai kad kod udje zezne partizan..KATICU svaka cast,oprastam mu onu tucu od prosle godine...Ajmo sad partizane...ODELJI OVU BORANIJU :)

Veliki Partizan

pre 13 godina

Nista lepse nego dok citam zvezdase kako komentarisu Partizanove utakmice. :)
Kapiram da to rade jer nemaju zvezdu gde da komentarisu:)
Napred Vlada i Partizan!!!

ГРБР БГД

pre 13 godina

alejandro жив ли си? :)


Сад озбиљно, одлично издање Партизана вечерас. Без обзира што је и вечерас као и на претходним мечевима проценат шута за 3 поена био испод сваког разумног минимума, сви остали елементи игре су били на високом нивоу и победа је више него заслужена (у суштини заслужили смо ми и више од једне победе у топ16 али шта сад, провукли се и Реал у Арени и Сиена тамо). На почетку је било мало проблема са покривањем коша тј са њиховим офанзивним скоком али је временом то више него добро исконтролисано а чак су наши играчи (нарочито Катић) успели да и под њиховим кошем покупе приличан број лопти што није нимало лако кад се игра против екипе у којој је лидер у том сегменту Ли Робертс. Одбрана константно добра током читавих 40 минута и то је оно што је најбитније, одбрана нас краси већ ко зна колико година уназад и јако је битно што се тај сегмент прилично поправио у односу на доста мечева из првог дела сезоне када је нарочито на гостовањима у појединим сиутацијама наша одбрана више личила на екипе а ла Проком него на оно што Партизан јесте већ годинама. Једино што стварно није ваљало је последњих 2 минута где уместо да се са само једним поготком реше све дилеме ми практично враћамо противника у живот и доводимо себе у ситуацију да од једне лопте зависи исход утакмице. Додуше, ту је можда и био кључ победе јер кад се погледа начин на који је неколико лопти буквално изашло из њиховог обруча онда је потпуно јасно да је један шут до краја морао да прође. Драго ми је што је Лучић овај пут био мечвинер јер овако нешто је и заслужио након сасвим добро одигране прве праве сезоне у дресу Партизана. Ово што је он урадио вечерас би требало да буде још већи подстрек за даљи развој његове каријере тако да би требало да смо вечерас добили још једног играча спремног за велика дела. Свака част!

Што се тиче најбољег актера утакмице Веселог, просто не знам шта да кажем. Дуго али баш дуго времена нисмо имали таквог играча који ем што скоро на сваком мечу има значајан допринос укупном учинку екипе, ем што то ради на начин који је више него атрактиван и због којег је између осталог кошарка толико и популарна. Обично се каже да атрактивност, акробације, и учинак не иду заједно (нарочито ако нисте добар шутер са спољних позиција) али у случају Веселог то заиста не важи. Права штета што највероватније одлази на крају сезоне али не треба га ни одвраћати од тога. Иде у НБА где ће како многи кажу његове врлине тек доћи до изражаја а мане ће се мање видети. Још ако мало само поправи шут... Биће свашта за коју годину. :)

Сад како је Евролига за нас завршена, ја бих рекао успешно иако је можда направљено неколико грешака у припреми сезоне и истовремено потрошено мало више средстава него што треба, треба се максимално фокусирати на пето узастопоно освајање НЛБ лиге. Сад је битније него икад. Пет титула заредом у НЛБ лиги ће бити рекорд недостижан у буквалном смислу, у ма ком формату (и ма са којим екипама) да ће се ова лига играти. И 4 у низу је домаћи за све остале али 5 је оно чему КК Партизан мора да тежи. Чим се НЛБ лига заврши, редуковати број странаца и домаће првенство одиграти по принципу примаран је успех али и истовремено форсирање Лучића, Јарамаза, Ђекића, и Бешовића, као и увођење у први тим Богдановића. Не треба наравно отпустити све странце али мислим да ће за нашу лигу бити довољно играње са два странца, рецимо Клобучар и Џаваи (ценим да је ова комбинација најбоља зато што треба на кецу разиграти Јарамаза тако да Курта отпада а на четворци је ионако гужва јер треба да играју Лучић и Ђекић). У ствари, неће бити проблем ни да буде 3 странца у постави али по мени би ипак требало бити храбар и играти са млађим снагама.

ДОМИНИРАЈ!

Doktor

pre 13 godina

Ko misli da je sezona propala neka ne preporuci ovaj komentar, a ko misli da jos uvek nije propala neka preporuci. Po meni nije propala jer je ispunjen zacrtan cilj top16, sve ostalo bi bilo kako je to Dule pricao cudo, nerealnost, zatim je osvojen kup i u igri smo za jos dva trofeja...

obrisisuzemalamoja

pre 13 godina

Nikad mi nece biti jasni komentari zvezdinih navijaca kako brukamo srpsku kosarku. Mi je 'brukamo' u top16 EL! Da napomenem, prodali skoro ceo tim koji je prosle godine igrao F4 sto zvezda sanja vekovima. A vi, delije, gde je vas tim? Sta radi za srpsku kosarku? BRUKA je medj 14 ekipa od kojih 2 igraju EL a ostale mogu da sanjaju. Tuzno. Kako vas ne boli recenica 'borba za opstanak'.
Sto se Partizana tice.. Svaka cast momci na svemu prikazanom. Nikoga necu kriviti jer ja ne mogu nista da promenim. Kako god budete igrali navijacu za vas. Crno beli bravo bravo!

doktor

pre 13 godina

Zao mi je sto Veseli nije Srbin!!!Eto kome treba dati drzavljanstvo,pritisnite ga Grobari,ozenite ga!!! Stvarno,hajde da ga ubedimo! Nece biti manji Cheh,ako bude igrao za nas i osvajao zlata..Sa Cheskom ne moze ni da se plasira...

Tosa

pre 13 godina

Partzian ubedljivo najatraktivnija ekipa u evropi!Redovno pratim NBA utakmice i ovo sto rade Veseli i Gist ne zaostaje puno za potezima zvezda Nba!!!Nije atraktivnije ali tu je negde...:)

Opa bato

pre 13 godina

Partizan je 2 meca pre ovog takodje imao skoro dobijene utakmice ,protiv Sijene i Reala, tako da je pobeda protiv Efesa vishe nego zasluzena.
Steta sto prva 3 mecha nisu igrali na tom nivou.
Sad u Ljubljanu po trofej, pa titula i u Srbiji

jh

pre 13 godina

Najbolji u Efes Pilsenu bio je Igor Rakočević sa 19 poena (4/7 dva, 2/5 tri) ali je bio nevidljiv u odlučujućim momentima...

Kao i uvek :D

Novica mkd

pre 13 godina

Ponos, cast, dostojanstvo - to su osobine koje su krasile i koji ce uvek ostati imanentni kosarkaskoj instituciji Partizan.
Smogli su volju, snagu i motivaciju da zabeleze pobedu i u ovoj fazi i dokazali da bez obzira koji kosarkasi nose sveti dres - za njega i njegov grb uvek ce se ginuti do poslednje kapi znoja.
Posebno mi je draga pobeda i zbog Jana Veselog kome je ovo, po svoj prilici bio poslednji mec za Partizan u Evroligi!
Jane, naklon do poda i Hvala ti za sve radosti koje si nam doneo u Evropi.

Babin_zub

pre 13 godina

Jos jednom da vam cestitam na odlicnom predstavljanju u evropi i tokom ove sezone.Da ste imali malo vise vere u sebe,i mozda pleja kao predhodnih sezona,verujem da bi vam Montepaski uz Efes gledao u ledja u ovoj grupi.Bez obzira,casno ste odigrali i ovaj,poslednji mec u grupi i pokazali po ko zna koju godinu za redom ljudima iz ULEBA da zasluzujete visegodisnji ugovor.
Cestitam.

Rasa iz Nis

pre 13 godina

Opet ste mi jeli zivce do zadnje sekunde.Nema veze,valjda je tako zanimljivije.Bravo Lucicu!Hvala vam za jos jednu lepu sezonu u Evroligi.A ti komsinice cezni i dalje...

Creative

pre 13 godina

Steta.

Mislim da smo mogli u TOP8. Ova ekipa ne zna da igra poziciono. Jedini nacin da pobedi jace ekipe je sa agresivnom odbranom, tranzicijom, sa mnogo trcanja i sutiranja.

Jovanovic ovo nije ukapirao na vreme. Dzerelsa smo morali mnogo bolje da iskoristimo, jer ima odlicnu kontrolu lopte i igru 1na1. Vidite i Jaka je poceo da dise, cim je dobio minute i slobodu.

Vlade je hteo da kopira Duleta, to je njegov najveci problem.

Ako zelis da budes vrhunski trener - igru i stil prilagodjavas igracima.

Idemo na preostale dve titule. Napred Partizan!

lone wolf

pre 13 godina

Pobeda za cast i samopuzdanje u drugim takmicenjima.

MIslim da Partizan igra najatraktivniju kosarku u Evropi.

Ovaj mali Lucic je cudo, vidi se da ima veliko srce, bice to novi Ubica! :)

SAMO TEBI VERNI!!!

SAMO TEBI ODANI!!!

Dominiraj

pre 13 godina

I pored toga sto Dzerels samo sto jos nije poceo da daje autokoseve (sve ostalo je uradio da izgubimo) uspeli smo da osvetlamo obraz.

VEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEELLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Mare

pre 13 godina

Posto Veseli ide na draft,a Kecman i Bozic zavrsavaju karijeru trebalo bi sacuvati Katica,Klobucara,Djekica i Lucica a ostali nek idu...Dati sansu Bogdanu Bogdanovicu i dovesti normalna pojacanja...Po meni moze biti mnogo bolje nego ove sezone

TIGER

pre 13 godina

Pa sto Lucicu razocara ove domace Turke? A taman su se spremili sa komentarima 006 :))
To im je bila jedina sansa da se raduju veceras :))

Cestitke mom Partizanu! Drago mi je sto smo opet "obrukali" Srbiju :)
Samo napred i da se osvoji makar jos jedan trofej, makar onaj domaci :)

Neutron

pre 13 godina

Dve minute pre kraja, +8, racunam i mislim ovo je nemoguce izgubiti...osim ako Partizan ne uleti u one ludacke periode kada svasta rade, valjda nece. A onda se upravo to desi. Onda sam mislio da je utakmica izgubljena, ali onaj zadnji kos...brate mili...Inace ovo je ne nagaziti liniju, a ne ono u polufinalu svetskog prvenstva u Turskoj. Ono ne mogu da prezalim. Svaki put kada vidim, stomak mi se prevrne. Cestitke Partizanu na sezoni. Opet u final 16, nije malo, a u guma ligi prvi. Verujem da ce da budu dovoljno jaki i uzmu opet titulu u Ljubljani. Iskreno, mislim da jedino faktor domaceg sudjenja, sto je vrlo moguce, ce ih uskratiti nove titule. Bravo momci!

Dragan genije

pre 13 godina

Nasu sudbinu za dalji plasman odlucio je po meni poraz u Sieni, bez obzira na 0 3 do tada. Da smo to dobili, siguran sam da bi smo se veceras svi radovali novom plasmanu u Top 8...nadam se da jos neko deli taj utisak?
Mi smo veliki tim, sve cestitke momcima! Imamo puno iskustva i siguran sam da bi proslu dalje...

Poruka za upravu je da vrati iskusne internacionalce, da dovede dobre iskusne strance, uz mlade momke koji su tu, ili koji ce doci, uz Kecmana, Kapitena(ako igra), Klobucara, Katica, Milosavljevica, Lucica...trebamo da napadamo F4 do godine. Vule, Vujanic, Bogdanovic, Tepic...ima ih jos puno, plus 2 dobra amerikanca i sasvim dobar tim. Dobra PETICA je kljuc uspeha! Voleo bih da se vrati Dule, a bilo bi mi zao i Vlade da ne nastavi...
Zao mi je sto nismo usli u ovu sezonu sa namerom da idemo na F4 jer sa iskustvom od prosle godine to bi bilo mnogo lakse ove godine, sto se i vidi, nego prosle... Ali ima vremena, sledeca godina je nasa! Pozdrav za sve grobare!

TIGER

pre 13 godina

E a gde su one silne "delije" da nam se zahvale na sigurnom dobitku na kladionici veceras? Mora da su se oparili na Efesu... :))
Kako ono bese "u svim utakmicama H1, ma koliki bio hendikep" :)))

Tolle

pre 13 godina

Cestitke kosarkasima partizana na odlicnoj partiji.Inace, cim sam video da Rakocevic zeli da bude igrac odluke znao sam da dobijamo, jer svi Zvezdasi promasuju u odlucujucim momentima u prevelikoj zelji da bas oni budu ti koji ce srusiti Partizan, kao Bjelica koji je promasio sut za izjednacenje ili Teodosic koji je sut za pobedu na F4 poslao pored obruca.

Atropin

pre 13 godina

Tek sam se sad smorio, jer posle svega vidjenog u ovih 6 utakmica svima je jasno da bi sa Vujanicem lagano prosli u top8. U svakom slucaju drago mi je zbog ove jedne pobede!

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

E pa i zasluzili smo da pobedimo konacno jednu utakmicu u top16. Cestitke crno-belim momcima na ovoj pobedi. Posebno mi je drago sto je Lucic taj koji je odlucio utakmicu, znacice mu mnogo za samopuzdanje. Igra solidna, na trenutke veoma dobra, leprsava i nadam se da smo izvukli neke pouke iz ove utakmice. Treba sto pre zaboraviti na euroligu i okrenuti se maksimalno takmicenju u NLB ligi i domacem prvenstvu. Drago mi je da je i Djekic dobio sansu, a nije se moglo ocekivati previse od njega veceras, vidi se da mu nedostaje utakmica. Sve u svemu, solidan nastup u ovoj sezoni eurolige, i nadam se da cemo dogodine da doguramo i dalje. Napred Partizan!!!

http://www.worldofbasketball.org

007

pre 13 godina

Momci cestitke od srca , sjajna predstava !

Citam i komentare komsinica , pa se slatko nasmejah :))

Videcemo sta nam nosi buducnost .. cini mi se da se Vlado veceras nekako vise borio kod klupe , da ih je bolje vodio .. bodrio , kao da se probudio , znam neko ce reci kasno , ja tako ne mislim .. mlad trener tek se uci , pravio je puno gresaka , a svi znamo da se na greskama najbolje uci .. ja verujem u njega , i mislim da ce naredne godine Vlado da explodira sa njim i Partizan .

Zivi bili pa videli , a sad da se uzme NLB pa idemo dalje .

Das

pre 13 godina

Svaka cast momci. Ipak, trebalo je ovu utakmicu zavrsiti 2-3 minuta pre kraja... Nesto tu ne stima... ali dobro Evropa je ove godine iza nas, sad se treba baciti na ovo sto je ostalo!

IVORY

pre 13 godina

Kako ce mi biti cudno da pratim zavrsnicu Eurolige bez partizana, navikne se covek, ali sta ces. nadam se da cemo dogodine malo bolje da pazarimo i dovedemo kvalitetnije igrace, nego ove sezone.

Drago mi je sto je na ovom mecu pruzena veca minutaza Lucicu, decko stvarno ima kvalitet i ovakve utakmice su mu preko potrebne da napreduje u karijeri.

dusan

pre 13 godina

Vlada Jovanovic je najbolji trener kod nas.Partizan je ispao ali igra najatraktivniju kosarku u Evropi.Ove godine je imao oko pet hiljada karata u pretplati.Dogodine i vise.

влада011

pre 13 godina

Да је Партизан имао мало боље шутере за 3 поена, можда је могао и нешто више да направи. Од Џерелса нисам видео горег плеја који шутира тројке. Стално му лопта оштро удара о други обруч, Клобучар као да баца неки неки тврђи предмет. У почетку се чинило да ће нешто бити од Гиста, али сад све више изгледа као мађионичар који је заборавио како оно беше иде трик. Милосављевић проради само једном а после га више нема нигде а Ђекић је тамо одавно. У поређењу са прошлом сезоном небо и земља. Нема Рашића, а не може стално да се рачуна само на Кецманове серије и да нам онда остане Божић као наперспективније решење.

Vasa

pre 13 godina

Ova sezona tek treba da bude uspesna s obzirom da je kup odbranjen i da se brani jos dva trofeja,stoga treba se maksmimalno okrenuti kao tome.I naravno dati sansu mladjim igracima u nastavku ako ne vec u jadranskoj onda makar nasoj ligi gde smo realno dominatni.A sto se tice Evrolige veliki uspeh biti medju 16. barem za ovu sezonu.

ostani tebra

pre 13 godina

Ne smemo Veselog da prodamo nikako, pogledajte samo kako decko igra milina. On ce se verovatno proslaviti u nba ali bih ga ja ipak zadrzao u Partizanu, evo u ovom kolu je najbolji strelac u Evroligi, poceo je stvarno sjajno da igra, nakbolje u zivotu.

Milan Stojicevic

pre 13 godina

Pobedom veceras protiv Efesa kosarkasi Partizana su pokazali da nisu slucajno u TOP 16.Dobra igra Veselog i standardno dobra igra Katica.Opet je veceras problem sut za tri poena.Vecerasnjom pobedom Partizan je pokazao da moze da pobedi na strani u Evro ligi,al ostaje zal za propustenim prilikama u predhodne cetiri utakmice TOP 16(jedino neracunam utakmicu sa Realom u Madridu).Ovim je i trener Partizana Vlada Jovanovic pokazao da ima kvalitet trenera za velike domete.DOMINIRAJ.

nemam pojma

pre 13 godina

Koliko njih su fudbalski navijači koji se ne razumeju u ovaj sport. Posao pleja su ass. i ako ih ima sedam na utakmici, uz osam poena, pa još i sedam skokova, to je vrlo dobro, index 21. i Lafajeta su kritikovali kad je dobro razigravao. Šta hoćete, Rakočevića, koji samo vidi koš, gde je on uvek najbolji strelac, a njegova ekipa redovno gubi, bilo klub ili još gore reprezentacija, njegov doprinos u odbrani je mikronski. Pogledajte Kecmana, to je inteligentan igrač koji igra za ekipu, da ekipa pobedi. Veseli je odigrao kao Lebron. Da ga malo nabildujemo i osunčamo mislili bi da je on.Veseli je znači, bio razred iznad drugih, kao Praja nekad, ako Kića nije igrao zbog povrede. Šta je sa Gistom? Da li Ameri dobijaju redovno platu? Nešto mi je u poslednje vreme apatičan. Dobro, ipak je na kraju drugi skakač Evrolige. O Milosavljeviću MUK. Obradovalo me da opet vidim Đekića na terenu. Fala bogu da više ne nabijamo loptu pod koš, već nam je igra sadržajnija, zanimljivija i atraktivnija.

kajzer sose

pre 13 godina

Da bi se igrala kosarka prvo mora da se nauci kako se hvata lopta,pa kako se dodaje itd...e sad,nas igrac Dragan Milosavljevic je definitivno zalutao u kosaraku i u sport uopste...meni nikako nije jasno koji je to strucnjak njega doveo u Partizan,a tek mi nije jasno na koju foru je on bio na sirem spisku reprezentativaca...decko,prvo u petlice, pionire,kadete,omladince pa tek onda u prvi tim...majko sveta ko sve danas igra kosarku!!!

PFC rulzzz!

pre 13 godina

@(vlajzi, 3. mart 2011 20:16)
Svaka ti cast na komentaru "Vlajzi", a sad polako u krevet na spavanje, proslo je 21H, a sutra moras da ustanes za skolu!!! Ajde brzo, mama ce da se ljuti!

zlatokosa

pre 13 godina

Nazalost , realno gledano , zbog dovodjenja igraca i navikavanje na igru ,i otpustanje igraca , partizan je usao u formu , ali kasno gledajuci zadne 2 utakmice .Cim nije Bozic igrao preko 10 minuta na zadnje dve , mnogo lepsa i brza igra Partizana , svaka kontra je podsecala kao prosle godine sa Turbom.Partizan je ove godine bio najveci sou na parketu , i steta sto nije bilo neko zakucavanje u Top10 , jer meni se cini da je Partizan veceras mogao laganezi da popuni celu semu,
Elem , sto se tice uprave i angazovanje igraca na vreme , nadam se nauk za narednu godinu , i ostanak nekoliko igraca ... Pozdrav svim ljubiteljima kosarke , sporta koji bi treabao da bude najvaznija sporedna stvar na svetu uz vaterpolo ..

Deki

pre 13 godina

@Tolle Nemojmo da brkamo babe i zabe. Isti taj Teodosic je napunio Sloveniju preprosle godine na EP, pogodio nekoliko kljucnih suteva, ubio Spance prosle godine, nikada ne masi slobodna kada je bitno. Ali da on je FMP-ova skola, ne Zvezdina... :)

jelena - samo Partizan

pre 13 godina

Da se igralo za prave ne bi Partizan pobedio......odbrana nula na sve strane.....ja sam navijač Partizana i navijao sam da izgubimo, jer će pre oterati Vladu Jovanovića.......ovako tuga.....ostaje on, smor teški i ziheraš najveći.....ajde Dule vrati se čoveče....zanimljivo kako sad svi hvale a stalno su kudili, kako se menja mišljenje zbog ne bitne pobede....alo ljudi nema bez Duketa ništa, ovaj je propalitet teški, sve je na sreću uzeo kao i kup Koraća (ne mislim finle, već polufinale) budimo realni čovek nema igrau, ma nema veze blage u odnosu na Duleta...ja stvarno ne znam šta ste vi videli dobro kod Vlade Jovanovića......smešan čovek, ne mogu ga nikako.....
(srkis, 4. mart 2011 00:23)
Ne,drago dete, (pretpostavljam da si dete, jer ne mogu da zamislim da jedan odrastao čovek napiše ovoliko gluposti na jednom estu), ti definitivno nisi navijač Partizana. Možda ti se baš sviđalo nazivati se navijačem Partizana prošle sezone i na sav glas se kleti u Partizan,Duleta, igrače, upravu...ma u sve, ali ti nikako nisi niti ćeš ikada biti pravi navijač Partizana. Ali pravi navijač Partizana nikada ne bi napisao ovo što si ti. Nikada ne bi, bez pravog razloga napao i ispljuvao čoveka koji je dao sve od sebe da od kluba koji mu je ostavljen u ni malo povoljnoj poziciji izvuče maksimum.Prošla sezona je bila kao san, Duletu smo svi zahvalni svim srcem, ali to nije razlog da sa pljujemo Vladu. Čovek radi sve što je u njegovoj moći. Možda je nekada sreća bila na našoj, a nekada na protivničkoj strani, ali to i dalje nije razlog da se tako obrušavaš na čoveka koji ti nije ništa kriv. A naročito da priželjkuješ poraz kluba za koji navodno navijaš.
Ako nisi spreman da se nerviraš zbog svakog koša (ili gola, nebitno...), da svaku (pa i "najnebitniju",puštenu...ili već kako ih nazivaju) pobedu slaviš kao finale, da svaki poraz doživiš kao lični neuspeh (i da te ne prođe za pola sata), da te boli svaka pogrešna sudačka odluka i svaki napad na tvoj Partizan, onda, dragi moj, ti i ne treba da navijaš za ovaj klub.
Ima još mnogo klubova kojima bi dpbro došao neko takav. Naš Partizan zaslužuje bolje.

vlajzi

pre 13 godina

Vidim da Partizan trenutno vodi 8 razlike. Nije valjda da ce ih Efes pustiti iz samilosti, da ne bi zavrsili sa 0-6, kao i fudbaleri. Steta ako bude tako. Kako i da zavrsi, utisak je da su se obrukali, ali ne samo sebe, vec i Srpsku kosarku. Bolje i da ne igraju Evroligu, jer ovako ruse rejting nase kosarke!

srkis

pre 13 godina

Da se igralo za prave ne bi Partizan pobedio......odbrana nula na sve strane.....ja sam navijač Partizana i navijao sam da izgubimo, jer će pre oterati Vladu Jovanovića.......ovako tuga.....ostaje on, smor teški i ziheraš najveći.....ajde Dule vrati se čoveče....zanimljivo kako sad svi hvale a stalno su kudili, kako se menja mišljenje zbog ne bitne pobede....alo ljudi nema bez Duketa ništa, ovaj je propalitet teški, sve je na sreću uzeo kao i kup Koraća (ne mislim finle, već polufinale) budimo realni čovek nema igrau, ma nema veze blage u odnosu na Duleta...ja stvarno ne znam šta ste vi videli dobro kod Vlade Jovanovića......smešan čovek, ne mogu ga nikako.....

PFC rulzzz!

pre 13 godina

E, jedva cekam da "komsinica" izbori mesto u nekom evropskom takmicenju (u bilo kom sportu), pa da mogu malo da komentarisem njihovu igru, a ne ovako FK Partizan ovo, KK Partizan ono, HK Partizan ovo, RK Partizan ono, VK Partizan ovo... presescemo sami sebi, samo vesti o Partizanu, kao da ne postoji drugo sportsko drustvo u Srbiji (mada ni to nije daleko od istine)!

pfff

pre 13 godina

Partizan igra najatraktivniju kosarku???
Kakvi pristrasni komentatori boze ih ti sacuvaj!
Najatraktivnija kosarka sa najmanje datih poena u evroligi?

cirkus

pre 13 godina

Ovom pobedm Partizan je onemogucio Efes da prodje u TOP 8! Jos jednom smo pokazali velicinu, kada igramo pod pritiskom na gostujucem terenu, svaka cast nasim momcima na zalaganju! Sut za 3p je bio los (kao i cele sezone). Drago mi je da smo ovom pobedim izbacili Efes iz daljeg takmicenja. Posebno mi je drago sto Rakocevic nece igrati top 8! Placite!

Veselo!

pre 13 godina

Svaki grobar da donira po evro i eto para da se zadrzi Veseli :D
A za Klobucara i Milosavljevica da se donira po evro samo da odu :D
Takodje mislim da je dobra ideja da se zasluznim igracima koji ostave neizbrisiv trag u Partizanu povuce dres sa njihovim brojem!

cax

pre 13 godina

Ajmo ljudi vise objektivnosti... ...Ova utakmica je totalno bila nebitna, koliko za Efes toliko i nama... ...sta reci, kada Turci imaju poslednji napad na 25sek do kraja, razlika 1 sek, igrac zavrsava napad domacih na 10sek do kraja!? Mislim to je toliko neozbiljno da i klinci u najmladjim kategorijama to ne bi uradili... Ovako Ja nisam zadovoljan izdanjem u top16, jedna pobeda, k'o nijedna, a Vi kako 'ocete...

alejandro

pre 13 godina

Nema sumnje da Turcim pobedjuju i ostavljaju gubitnike na nuli. A kako su se grobari lozili posle zreba da ce proci! Hahaha! Cak su i kalkulisali sa skorom 4-2 ili 5-1. Smesni su. Zanima me kakvi su njihovi komentari na te prognoze, a posle ove rezultatske kataklizme koja im se dogodila!

eee

pre 13 godina

Totalno nebitna utakmica... ...domaci cekaju da se utakmica zavrsi sto pre, jer su ispali, a ovi nasi se trude, uigravaju i tako to... Bolje da su prenosili neku utakmicu u kojoj se dva tima kidaju za prolaz dalje!

sestric

pre 13 godina

(Milan Stojicevic, 3. mart 2011 23:06)

Smesanj si. Na racun pustene utakmice ti se primas i zakljucujes da je Partizan veliki klub i da moze nekoga da pobedi i na strani. da nije tuzno bilo bi smesno. O Jovanovicu i da ne pricam.

King James

pre 13 godina

@cirkus
majstore, Efes nije imao šanse za prolaz ni da je pobedio, pazi malo šta pišeš, nemoj glumiti "stručnjaka" kad ne znaš...

Pfc Rules

pre 13 godina

Koliko puta treba da odigraju ocajno Dzerels, Klobucar i Milosavljevic da bi neko sa njima raskinuo ugovor i doveo bar dva normalna igraca??
Jel su oni beli medvedi,ne razumem?

ja

pre 13 godina

nasa igra je odlicna dok u ekipi nema crnaca i nesretnog milosavljevica...cim udju crnci(gist i jerrels pogotovo)krene da se igra solo...juce djekic odlican..svaki put zagradio kos kako treba..ali jbg kod vlade nikad nece igrati..nego ce igrati ovaj iz cirkusa(gist) koji samo gleda kako da zakuca...jan i kecman konstantno dobri..lucic pun efekat dobija kad igra na trojci(pozrtvovan..)nista idemo dalje da pokusamo da uzmemo nlb i ovu nasu ligu..:)))

vlajzi

pre 13 godina

Vidim da Partizan trenutno vodi 8 razlike. Nije valjda da ce ih Efes pustiti iz samilosti, da ne bi zavrsili sa 0-6, kao i fudbaleri. Steta ako bude tako. Kako i da zavrsi, utisak je da su se obrukali, ali ne samo sebe, vec i Srpsku kosarku. Bolje i da ne igraju Evroligu, jer ovako ruse rejting nase kosarke!

alejandro

pre 13 godina

Nema sumnje da Turcim pobedjuju i ostavljaju gubitnike na nuli. A kako su se grobari lozili posle zreba da ce proci! Hahaha! Cak su i kalkulisali sa skorom 4-2 ili 5-1. Smesni su. Zanima me kakvi su njihovi komentari na te prognoze, a posle ove rezultatske kataklizme koja im se dogodila!

eee

pre 13 godina

Totalno nebitna utakmica... ...domaci cekaju da se utakmica zavrsi sto pre, jer su ispali, a ovi nasi se trude, uigravaju i tako to... Bolje da su prenosili neku utakmicu u kojoj se dva tima kidaju za prolaz dalje!

sestric

pre 13 godina

(Milan Stojicevic, 3. mart 2011 23:06)

Smesanj si. Na racun pustene utakmice ti se primas i zakljucujes da je Partizan veliki klub i da moze nekoga da pobedi i na strani. da nije tuzno bilo bi smesno. O Jovanovicu i da ne pricam.

srkis

pre 13 godina

Da se igralo za prave ne bi Partizan pobedio......odbrana nula na sve strane.....ja sam navijač Partizana i navijao sam da izgubimo, jer će pre oterati Vladu Jovanovića.......ovako tuga.....ostaje on, smor teški i ziheraš najveći.....ajde Dule vrati se čoveče....zanimljivo kako sad svi hvale a stalno su kudili, kako se menja mišljenje zbog ne bitne pobede....alo ljudi nema bez Duketa ništa, ovaj je propalitet teški, sve je na sreću uzeo kao i kup Koraća (ne mislim finle, već polufinale) budimo realni čovek nema igrau, ma nema veze blage u odnosu na Duleta...ja stvarno ne znam šta ste vi videli dobro kod Vlade Jovanovića......smešan čovek, ne mogu ga nikako.....

cax

pre 13 godina

Ajmo ljudi vise objektivnosti... ...Ova utakmica je totalno bila nebitna, koliko za Efes toliko i nama... ...sta reci, kada Turci imaju poslednji napad na 25sek do kraja, razlika 1 sek, igrac zavrsava napad domacih na 10sek do kraja!? Mislim to je toliko neozbiljno da i klinci u najmladjim kategorijama to ne bi uradili... Ovako Ja nisam zadovoljan izdanjem u top16, jedna pobeda, k'o nijedna, a Vi kako 'ocete...

pfff

pre 13 godina

Partizan igra najatraktivniju kosarku???
Kakvi pristrasni komentatori boze ih ti sacuvaj!
Najatraktivnija kosarka sa najmanje datih poena u evroligi?

cirkus

pre 13 godina

Ovom pobedm Partizan je onemogucio Efes da prodje u TOP 8! Jos jednom smo pokazali velicinu, kada igramo pod pritiskom na gostujucem terenu, svaka cast nasim momcima na zalaganju! Sut za 3p je bio los (kao i cele sezone). Drago mi je da smo ovom pobedim izbacili Efes iz daljeg takmicenja. Posebno mi je drago sto Rakocevic nece igrati top 8! Placite!

dsa

pre 13 godina

po meni partizan igra lepse i atraktivnije nego proteklih sezona.. pa sta ako ste ispali u top 16... i to je veliki uspeh.. uzivam dok vas gledam najiskrenije

draganche

pre 13 godina

Ovaj tim zadrzati i dogodine smo u top 4. Fali malo iskustva i nista vise. Mozda nismo najbolji tim u Evropi ali smo zato sigurno najatraktivniji. Banane, trojke i zakucavanja Veselog no comment !!!

Veliki Partizan

pre 13 godina

Nista lepse nego dok citam zvezdase kako komentarisu Partizanove utakmice. :)
Kapiram da to rade jer nemaju zvezdu gde da komentarisu:)
Napred Vlada i Partizan!!!

ГРБР БГД

pre 13 godina

alejandro жив ли си? :)


Сад озбиљно, одлично издање Партизана вечерас. Без обзира што је и вечерас као и на претходним мечевима проценат шута за 3 поена био испод сваког разумног минимума, сви остали елементи игре су били на високом нивоу и победа је више него заслужена (у суштини заслужили смо ми и више од једне победе у топ16 али шта сад, провукли се и Реал у Арени и Сиена тамо). На почетку је било мало проблема са покривањем коша тј са њиховим офанзивним скоком али је временом то више него добро исконтролисано а чак су наши играчи (нарочито Катић) успели да и под њиховим кошем покупе приличан број лопти што није нимало лако кад се игра против екипе у којој је лидер у том сегменту Ли Робертс. Одбрана константно добра током читавих 40 минута и то је оно што је најбитније, одбрана нас краси већ ко зна колико година уназад и јако је битно што се тај сегмент прилично поправио у односу на доста мечева из првог дела сезоне када је нарочито на гостовањима у појединим сиутацијама наша одбрана више личила на екипе а ла Проком него на оно што Партизан јесте већ годинама. Једино што стварно није ваљало је последњих 2 минута где уместо да се са само једним поготком реше све дилеме ми практично враћамо противника у живот и доводимо себе у ситуацију да од једне лопте зависи исход утакмице. Додуше, ту је можда и био кључ победе јер кад се погледа начин на који је неколико лопти буквално изашло из њиховог обруча онда је потпуно јасно да је један шут до краја морао да прође. Драго ми је што је Лучић овај пут био мечвинер јер овако нешто је и заслужио након сасвим добро одигране прве праве сезоне у дресу Партизана. Ово што је он урадио вечерас би требало да буде још већи подстрек за даљи развој његове каријере тако да би требало да смо вечерас добили још једног играча спремног за велика дела. Свака част!

Што се тиче најбољег актера утакмице Веселог, просто не знам шта да кажем. Дуго али баш дуго времена нисмо имали таквог играча који ем што скоро на сваком мечу има значајан допринос укупном учинку екипе, ем што то ради на начин који је више него атрактиван и због којег је између осталог кошарка толико и популарна. Обично се каже да атрактивност, акробације, и учинак не иду заједно (нарочито ако нисте добар шутер са спољних позиција) али у случају Веселог то заиста не важи. Права штета што највероватније одлази на крају сезоне али не треба га ни одвраћати од тога. Иде у НБА где ће како многи кажу његове врлине тек доћи до изражаја а мане ће се мање видети. Још ако мало само поправи шут... Биће свашта за коју годину. :)

Сад како је Евролига за нас завршена, ја бих рекао успешно иако је можда направљено неколико грешака у припреми сезоне и истовремено потрошено мало више средстава него што треба, треба се максимално фокусирати на пето узастопоно освајање НЛБ лиге. Сад је битније него икад. Пет титула заредом у НЛБ лиги ће бити рекорд недостижан у буквалном смислу, у ма ком формату (и ма са којим екипама) да ће се ова лига играти. И 4 у низу је домаћи за све остале али 5 је оно чему КК Партизан мора да тежи. Чим се НЛБ лига заврши, редуковати број странаца и домаће првенство одиграти по принципу примаран је успех али и истовремено форсирање Лучића, Јарамаза, Ђекића, и Бешовића, као и увођење у први тим Богдановића. Не треба наравно отпустити све странце али мислим да ће за нашу лигу бити довољно играње са два странца, рецимо Клобучар и Џаваи (ценим да је ова комбинација најбоља зато што треба на кецу разиграти Јарамаза тако да Курта отпада а на четворци је ионако гужва јер треба да играју Лучић и Ђекић). У ствари, неће бити проблем ни да буде 3 странца у постави али по мени би ипак требало бити храбар и играти са млађим снагама.

ДОМИНИРАЈ!

Doktor

pre 13 godina

Ko misli da je sezona propala neka ne preporuci ovaj komentar, a ko misli da jos uvek nije propala neka preporuci. Po meni nije propala jer je ispunjen zacrtan cilj top16, sve ostalo bi bilo kako je to Dule pricao cudo, nerealnost, zatim je osvojen kup i u igri smo za jos dva trofeja...

kajzer sose

pre 13 godina

Da bi se igrala kosarka prvo mora da se nauci kako se hvata lopta,pa kako se dodaje itd...e sad,nas igrac Dragan Milosavljevic je definitivno zalutao u kosaraku i u sport uopste...meni nikako nije jasno koji je to strucnjak njega doveo u Partizan,a tek mi nije jasno na koju foru je on bio na sirem spisku reprezentativaca...decko,prvo u petlice, pionire,kadete,omladince pa tek onda u prvi tim...majko sveta ko sve danas igra kosarku!!!

doktor

pre 13 godina

Zao mi je sto Veseli nije Srbin!!!Eto kome treba dati drzavljanstvo,pritisnite ga Grobari,ozenite ga!!! Stvarno,hajde da ga ubedimo! Nece biti manji Cheh,ako bude igrao za nas i osvajao zlata..Sa Cheskom ne moze ni da se plasira...

Dominiraj

pre 13 godina

I pored toga sto Dzerels samo sto jos nije poceo da daje autokoseve (sve ostalo je uradio da izgubimo) uspeli smo da osvetlamo obraz.

VEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEELLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Creative

pre 13 godina

Steta.

Mislim da smo mogli u TOP8. Ova ekipa ne zna da igra poziciono. Jedini nacin da pobedi jace ekipe je sa agresivnom odbranom, tranzicijom, sa mnogo trcanja i sutiranja.

Jovanovic ovo nije ukapirao na vreme. Dzerelsa smo morali mnogo bolje da iskoristimo, jer ima odlicnu kontrolu lopte i igru 1na1. Vidite i Jaka je poceo da dise, cim je dobio minute i slobodu.

Vlade je hteo da kopira Duleta, to je njegov najveci problem.

Ako zelis da budes vrhunski trener - igru i stil prilagodjavas igracima.

Idemo na preostale dve titule. Napred Partizan!

Mare

pre 13 godina

Posto Veseli ide na draft,a Kecman i Bozic zavrsavaju karijeru trebalo bi sacuvati Katica,Klobucara,Djekica i Lucica a ostali nek idu...Dati sansu Bogdanu Bogdanovicu i dovesti normalna pojacanja...Po meni moze biti mnogo bolje nego ove sezone

Avetinja

pre 13 godina

Prvo poluvreme se zavrsilo..Dobra igra partizana ali ovaj Dzavai kad kod udje zezne partizan..KATICU svaka cast,oprastam mu onu tucu od prosle godine...Ajmo sad partizane...ODELJI OVU BORANIJU :)

obrisisuzemalamoja

pre 13 godina

Nikad mi nece biti jasni komentari zvezdinih navijaca kako brukamo srpsku kosarku. Mi je 'brukamo' u top16 EL! Da napomenem, prodali skoro ceo tim koji je prosle godine igrao F4 sto zvezda sanja vekovima. A vi, delije, gde je vas tim? Sta radi za srpsku kosarku? BRUKA je medj 14 ekipa od kojih 2 igraju EL a ostale mogu da sanjaju. Tuzno. Kako vas ne boli recenica 'borba za opstanak'.
Sto se Partizana tice.. Svaka cast momci na svemu prikazanom. Nikoga necu kriviti jer ja ne mogu nista da promenim. Kako god budete igrali navijacu za vas. Crno beli bravo bravo!

dusan

pre 13 godina

Vlada Jovanovic je najbolji trener kod nas.Partizan je ispao ali igra najatraktivniju kosarku u Evropi.Ove godine je imao oko pet hiljada karata u pretplati.Dogodine i vise.

Milan Stojicevic

pre 13 godina

Pobedom veceras protiv Efesa kosarkasi Partizana su pokazali da nisu slucajno u TOP 16.Dobra igra Veselog i standardno dobra igra Katica.Opet je veceras problem sut za tri poena.Vecerasnjom pobedom Partizan je pokazao da moze da pobedi na strani u Evro ligi,al ostaje zal za propustenim prilikama u predhodne cetiri utakmice TOP 16(jedino neracunam utakmicu sa Realom u Madridu).Ovim je i trener Partizana Vlada Jovanovic pokazao da ima kvalitet trenera za velike domete.DOMINIRAJ.

Ciki

pre 13 godina

Pa nama izgleda uvek treba da kazu da smo ispali kako bi igrali bolje...
Luciceva banana u top 10 sto posto :))
Konacno malo sanse i Djekicu!

Dragan genije

pre 13 godina

Nasu sudbinu za dalji plasman odlucio je po meni poraz u Sieni, bez obzira na 0 3 do tada. Da smo to dobili, siguran sam da bi smo se veceras svi radovali novom plasmanu u Top 8...nadam se da jos neko deli taj utisak?
Mi smo veliki tim, sve cestitke momcima! Imamo puno iskustva i siguran sam da bi proslu dalje...

Poruka za upravu je da vrati iskusne internacionalce, da dovede dobre iskusne strance, uz mlade momke koji su tu, ili koji ce doci, uz Kecmana, Kapitena(ako igra), Klobucara, Katica, Milosavljevica, Lucica...trebamo da napadamo F4 do godine. Vule, Vujanic, Bogdanovic, Tepic...ima ih jos puno, plus 2 dobra amerikanca i sasvim dobar tim. Dobra PETICA je kljuc uspeha! Voleo bih da se vrati Dule, a bilo bi mi zao i Vlade da ne nastavi...
Zao mi je sto nismo usli u ovu sezonu sa namerom da idemo na F4 jer sa iskustvom od prosle godine to bi bilo mnogo lakse ove godine, sto se i vidi, nego prosle... Ali ima vremena, sledeca godina je nasa! Pozdrav za sve grobare!

Tosa

pre 13 godina

Partzian ubedljivo najatraktivnija ekipa u evropi!Redovno pratim NBA utakmice i ovo sto rade Veseli i Gist ne zaostaje puno za potezima zvezda Nba!!!Nije atraktivnije ali tu je negde...:)

влада011

pre 13 godina

Да је Партизан имао мало боље шутере за 3 поена, можда је могао и нешто више да направи. Од Џерелса нисам видео горег плеја који шутира тројке. Стално му лопта оштро удара о други обруч, Клобучар као да баца неки неки тврђи предмет. У почетку се чинило да ће нешто бити од Гиста, али сад све више изгледа као мађионичар који је заборавио како оно беше иде трик. Милосављевић проради само једном а после га више нема нигде а Ђекић је тамо одавно. У поређењу са прошлом сезоном небо и земља. Нема Рашића, а не може стално да се рачуна само на Кецманове серије и да нам онда остане Божић као наперспективније решење.

lone wolf

pre 13 godina

Pobeda za cast i samopuzdanje u drugim takmicenjima.

MIslim da Partizan igra najatraktivniju kosarku u Evropi.

Ovaj mali Lucic je cudo, vidi se da ima veliko srce, bice to novi Ubica! :)

SAMO TEBI VERNI!!!

SAMO TEBI ODANI!!!

Deki

pre 13 godina

@Tolle Nemojmo da brkamo babe i zabe. Isti taj Teodosic je napunio Sloveniju preprosle godine na EP, pogodio nekoliko kljucnih suteva, ubio Spance prosle godine, nikada ne masi slobodna kada je bitno. Ali da on je FMP-ova skola, ne Zvezdina... :)

Pfc Rules

pre 13 godina

Koliko puta treba da odigraju ocajno Dzerels, Klobucar i Milosavljevic da bi neko sa njima raskinuo ugovor i doveo bar dva normalna igraca??
Jel su oni beli medvedi,ne razumem?

jh

pre 13 godina

Najbolji u Efes Pilsenu bio je Igor Rakočević sa 19 poena (4/7 dva, 2/5 tri) ali je bio nevidljiv u odlučujućim momentima...

Kao i uvek :D

Tolle

pre 13 godina

Cestitke kosarkasima partizana na odlicnoj partiji.Inace, cim sam video da Rakocevic zeli da bude igrac odluke znao sam da dobijamo, jer svi Zvezdasi promasuju u odlucujucim momentima u prevelikoj zelji da bas oni budu ti koji ce srusiti Partizan, kao Bjelica koji je promasio sut za izjednacenje ili Teodosic koji je sut za pobedu na F4 poslao pored obruca.

Babin_zub

pre 13 godina

Jos jednom da vam cestitam na odlicnom predstavljanju u evropi i tokom ove sezone.Da ste imali malo vise vere u sebe,i mozda pleja kao predhodnih sezona,verujem da bi vam Montepaski uz Efes gledao u ledja u ovoj grupi.Bez obzira,casno ste odigrali i ovaj,poslednji mec u grupi i pokazali po ko zna koju godinu za redom ljudima iz ULEBA da zasluzujete visegodisnji ugovor.
Cestitam.

Opa bato

pre 13 godina

Partizan je 2 meca pre ovog takodje imao skoro dobijene utakmice ,protiv Sijene i Reala, tako da je pobeda protiv Efesa vishe nego zasluzena.
Steta sto prva 3 mecha nisu igrali na tom nivou.
Sad u Ljubljanu po trofej, pa titula i u Srbiji

TIGER

pre 13 godina

E a gde su one silne "delije" da nam se zahvale na sigurnom dobitku na kladionici veceras? Mora da su se oparili na Efesu... :))
Kako ono bese "u svim utakmicama H1, ma koliki bio hendikep" :)))

ja

pre 13 godina

nasa igra je odlicna dok u ekipi nema crnaca i nesretnog milosavljevica...cim udju crnci(gist i jerrels pogotovo)krene da se igra solo...juce djekic odlican..svaki put zagradio kos kako treba..ali jbg kod vlade nikad nece igrati..nego ce igrati ovaj iz cirkusa(gist) koji samo gleda kako da zakuca...jan i kecman konstantno dobri..lucic pun efekat dobija kad igra na trojci(pozrtvovan..)nista idemo dalje da pokusamo da uzmemo nlb i ovu nasu ligu..:)))

Rasa iz Nis

pre 13 godina

Opet ste mi jeli zivce do zadnje sekunde.Nema veze,valjda je tako zanimljivije.Bravo Lucicu!Hvala vam za jos jednu lepu sezonu u Evroligi.A ti komsinice cezni i dalje...

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

E pa i zasluzili smo da pobedimo konacno jednu utakmicu u top16. Cestitke crno-belim momcima na ovoj pobedi. Posebno mi je drago sto je Lucic taj koji je odlucio utakmicu, znacice mu mnogo za samopuzdanje. Igra solidna, na trenutke veoma dobra, leprsava i nadam se da smo izvukli neke pouke iz ove utakmice. Treba sto pre zaboraviti na euroligu i okrenuti se maksimalno takmicenju u NLB ligi i domacem prvenstvu. Drago mi je da je i Djekic dobio sansu, a nije se moglo ocekivati previse od njega veceras, vidi se da mu nedostaje utakmica. Sve u svemu, solidan nastup u ovoj sezoni eurolige, i nadam se da cemo dogodine da doguramo i dalje. Napred Partizan!!!

http://www.worldofbasketball.org

Novica mkd

pre 13 godina

Ponos, cast, dostojanstvo - to su osobine koje su krasile i koji ce uvek ostati imanentni kosarkaskoj instituciji Partizan.
Smogli su volju, snagu i motivaciju da zabeleze pobedu i u ovoj fazi i dokazali da bez obzira koji kosarkasi nose sveti dres - za njega i njegov grb uvek ce se ginuti do poslednje kapi znoja.
Posebno mi je draga pobeda i zbog Jana Veselog kome je ovo, po svoj prilici bio poslednji mec za Partizan u Evroligi!
Jane, naklon do poda i Hvala ti za sve radosti koje si nam doneo u Evropi.

Atropin

pre 13 godina

Tek sam se sad smorio, jer posle svega vidjenog u ovih 6 utakmica svima je jasno da bi sa Vujanicem lagano prosli u top8. U svakom slucaju drago mi je zbog ove jedne pobede!

007

pre 13 godina

Momci cestitke od srca , sjajna predstava !

Citam i komentare komsinica , pa se slatko nasmejah :))

Videcemo sta nam nosi buducnost .. cini mi se da se Vlado veceras nekako vise borio kod klupe , da ih je bolje vodio .. bodrio , kao da se probudio , znam neko ce reci kasno , ja tako ne mislim .. mlad trener tek se uci , pravio je puno gresaka , a svi znamo da se na greskama najbolje uci .. ja verujem u njega , i mislim da ce naredne godine Vlado da explodira sa njim i Partizan .

Zivi bili pa videli , a sad da se uzme NLB pa idemo dalje .

PFC rulzzz!

pre 13 godina

@(vlajzi, 3. mart 2011 20:16)
Svaka ti cast na komentaru "Vlajzi", a sad polako u krevet na spavanje, proslo je 21H, a sutra moras da ustanes za skolu!!! Ajde brzo, mama ce da se ljuti!

Veselo!

pre 13 godina

Svaki grobar da donira po evro i eto para da se zadrzi Veseli :D
A za Klobucara i Milosavljevica da se donira po evro samo da odu :D
Takodje mislim da je dobra ideja da se zasluznim igracima koji ostave neizbrisiv trag u Partizanu povuce dres sa njihovim brojem!

Das

pre 13 godina

Svaka cast momci. Ipak, trebalo je ovu utakmicu zavrsiti 2-3 minuta pre kraja... Nesto tu ne stima... ali dobro Evropa je ove godine iza nas, sad se treba baciti na ovo sto je ostalo!

IVORY

pre 13 godina

Kako ce mi biti cudno da pratim zavrsnicu Eurolige bez partizana, navikne se covek, ali sta ces. nadam se da cemo dogodine malo bolje da pazarimo i dovedemo kvalitetnije igrace, nego ove sezone.

Drago mi je sto je na ovom mecu pruzena veca minutaza Lucicu, decko stvarno ima kvalitet i ovakve utakmice su mu preko potrebne da napreduje u karijeri.

ostani tebra

pre 13 godina

Ne smemo Veselog da prodamo nikako, pogledajte samo kako decko igra milina. On ce se verovatno proslaviti u nba ali bih ga ja ipak zadrzao u Partizanu, evo u ovom kolu je najbolji strelac u Evroligi, poceo je stvarno sjajno da igra, nakbolje u zivotu.

nemam pojma

pre 13 godina

Koliko njih su fudbalski navijači koji se ne razumeju u ovaj sport. Posao pleja su ass. i ako ih ima sedam na utakmici, uz osam poena, pa još i sedam skokova, to je vrlo dobro, index 21. i Lafajeta su kritikovali kad je dobro razigravao. Šta hoćete, Rakočevića, koji samo vidi koš, gde je on uvek najbolji strelac, a njegova ekipa redovno gubi, bilo klub ili još gore reprezentacija, njegov doprinos u odbrani je mikronski. Pogledajte Kecmana, to je inteligentan igrač koji igra za ekipu, da ekipa pobedi. Veseli je odigrao kao Lebron. Da ga malo nabildujemo i osunčamo mislili bi da je on.Veseli je znači, bio razred iznad drugih, kao Praja nekad, ako Kića nije igrao zbog povrede. Šta je sa Gistom? Da li Ameri dobijaju redovno platu? Nešto mi je u poslednje vreme apatičan. Dobro, ipak je na kraju drugi skakač Evrolige. O Milosavljeviću MUK. Obradovalo me da opet vidim Đekića na terenu. Fala bogu da više ne nabijamo loptu pod koš, već nam je igra sadržajnija, zanimljivija i atraktivnija.

PFC rulzzz!

pre 13 godina

E, jedva cekam da "komsinica" izbori mesto u nekom evropskom takmicenju (u bilo kom sportu), pa da mogu malo da komentarisem njihovu igru, a ne ovako FK Partizan ovo, KK Partizan ono, HK Partizan ovo, RK Partizan ono, VK Partizan ovo... presescemo sami sebi, samo vesti o Partizanu, kao da ne postoji drugo sportsko drustvo u Srbiji (mada ni to nije daleko od istine)!

Neutron

pre 13 godina

Dve minute pre kraja, +8, racunam i mislim ovo je nemoguce izgubiti...osim ako Partizan ne uleti u one ludacke periode kada svasta rade, valjda nece. A onda se upravo to desi. Onda sam mislio da je utakmica izgubljena, ali onaj zadnji kos...brate mili...Inace ovo je ne nagaziti liniju, a ne ono u polufinalu svetskog prvenstva u Turskoj. Ono ne mogu da prezalim. Svaki put kada vidim, stomak mi se prevrne. Cestitke Partizanu na sezoni. Opet u final 16, nije malo, a u guma ligi prvi. Verujem da ce da budu dovoljno jaki i uzmu opet titulu u Ljubljani. Iskreno, mislim da jedino faktor domaceg sudjenja, sto je vrlo moguce, ce ih uskratiti nove titule. Bravo momci!

TIGER

pre 13 godina

Pa sto Lucicu razocara ove domace Turke? A taman su se spremili sa komentarima 006 :))
To im je bila jedina sansa da se raduju veceras :))

Cestitke mom Partizanu! Drago mi je sto smo opet "obrukali" Srbiju :)
Samo napred i da se osvoji makar jos jedan trofej, makar onaj domaci :)

King James

pre 13 godina

@cirkus
majstore, Efes nije imao šanse za prolaz ni da je pobedio, pazi malo šta pišeš, nemoj glumiti "stručnjaka" kad ne znaš...

Vasa

pre 13 godina

Ova sezona tek treba da bude uspesna s obzirom da je kup odbranjen i da se brani jos dva trofeja,stoga treba se maksmimalno okrenuti kao tome.I naravno dati sansu mladjim igracima u nastavku ako ne vec u jadranskoj onda makar nasoj ligi gde smo realno dominatni.A sto se tice Evrolige veliki uspeh biti medju 16. barem za ovu sezonu.

zlatokosa

pre 13 godina

Nazalost , realno gledano , zbog dovodjenja igraca i navikavanje na igru ,i otpustanje igraca , partizan je usao u formu , ali kasno gledajuci zadne 2 utakmice .Cim nije Bozic igrao preko 10 minuta na zadnje dve , mnogo lepsa i brza igra Partizana , svaka kontra je podsecala kao prosle godine sa Turbom.Partizan je ove godine bio najveci sou na parketu , i steta sto nije bilo neko zakucavanje u Top10 , jer meni se cini da je Partizan veceras mogao laganezi da popuni celu semu,
Elem , sto se tice uprave i angazovanje igraca na vreme , nadam se nauk za narednu godinu , i ostanak nekoliko igraca ... Pozdrav svim ljubiteljima kosarke , sporta koji bi treabao da bude najvaznija sporedna stvar na svetu uz vaterpolo ..

jelena - samo Partizan

pre 13 godina

Da se igralo za prave ne bi Partizan pobedio......odbrana nula na sve strane.....ja sam navijač Partizana i navijao sam da izgubimo, jer će pre oterati Vladu Jovanovića.......ovako tuga.....ostaje on, smor teški i ziheraš najveći.....ajde Dule vrati se čoveče....zanimljivo kako sad svi hvale a stalno su kudili, kako se menja mišljenje zbog ne bitne pobede....alo ljudi nema bez Duketa ništa, ovaj je propalitet teški, sve je na sreću uzeo kao i kup Koraća (ne mislim finle, već polufinale) budimo realni čovek nema igrau, ma nema veze blage u odnosu na Duleta...ja stvarno ne znam šta ste vi videli dobro kod Vlade Jovanovića......smešan čovek, ne mogu ga nikako.....
(srkis, 4. mart 2011 00:23)
Ne,drago dete, (pretpostavljam da si dete, jer ne mogu da zamislim da jedan odrastao čovek napiše ovoliko gluposti na jednom estu), ti definitivno nisi navijač Partizana. Možda ti se baš sviđalo nazivati se navijačem Partizana prošle sezone i na sav glas se kleti u Partizan,Duleta, igrače, upravu...ma u sve, ali ti nikako nisi niti ćeš ikada biti pravi navijač Partizana. Ali pravi navijač Partizana nikada ne bi napisao ovo što si ti. Nikada ne bi, bez pravog razloga napao i ispljuvao čoveka koji je dao sve od sebe da od kluba koji mu je ostavljen u ni malo povoljnoj poziciji izvuče maksimum.Prošla sezona je bila kao san, Duletu smo svi zahvalni svim srcem, ali to nije razlog da sa pljujemo Vladu. Čovek radi sve što je u njegovoj moći. Možda je nekada sreća bila na našoj, a nekada na protivničkoj strani, ali to i dalje nije razlog da se tako obrušavaš na čoveka koji ti nije ništa kriv. A naročito da priželjkuješ poraz kluba za koji navodno navijaš.
Ako nisi spreman da se nerviraš zbog svakog koša (ili gola, nebitno...), da svaku (pa i "najnebitniju",puštenu...ili već kako ih nazivaju) pobedu slaviš kao finale, da svaki poraz doživiš kao lični neuspeh (i da te ne prođe za pola sata), da te boli svaka pogrešna sudačka odluka i svaki napad na tvoj Partizan, onda, dragi moj, ti i ne treba da navijaš za ovaj klub.
Ima još mnogo klubova kojima bi dpbro došao neko takav. Naš Partizan zaslužuje bolje.