Tenis 64

Petak, 08.10.2010.

12:56

Voznijacki prejaka za Ivanovićevu

Srpska teniserka Ana Ivanović eliminisana je u četvrtfinalu turnira u Pekingu posle poraza od Karoline Voznijacki rezultatom 7:6 (1), 6:4.

Voznijacki prejaka za Ivanoviæevu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Mihajlo

pre 13 godina

ana je veoma dobro odigrala turnir i svi pravi navijaci ane treba da budu zadovoljni.napredovace do 29.mesta.u luksemburgu ca biti 4. nosilac iza dementieve,rezai i vikmajer.i tamo ima sanse za titulu.i verujte u to,kao kad sam prosli put rekao da ce imati sjajne pobede.samo napred,volim te!!!

stefan141

pre 13 godina

Ana je danas igrala solidno msm bilo je sasvim dobro da je vise ulazio 1 servis mislim da bi ova danas igra sa osnovne i igra na mrezi bila vise nego dovoljna a da moram da prokomentarisem voditelja na eurosportu bio je katastrofalan tokom celog meca je pricao neke nebuloze a na kraju je umesto ovo je prva pobeda Karoline nad Anom Ivanovic jekao ovo je prva pobeda nad Jelenom Jankovic (Nemoj te da mislite da ja ne volim Jeleno msm naprotiv ali stvarno takva greska za "profesionalca" je neoprostiva

Gaga

pre 13 godina

Ani je prvi servis ulazio 47%,a Voznjacki oko 70%,a ipak je bilo vrlo tesno.To sve govori,kad Ana i to podigne,nece biti problema!A ne znam kome se svidja igra Karoline,Mareja,Simona,Monfisai ostalih vracaca????Takva igra ubija ovaj sport.

Gaga

pre 13 godina

Ani je prvi servis ulazio 47%,a Voznjacki oko 70%,a ipak je bilo vrlo tesno.To sve govori,kad Ana i to podigne,nece biti problema!A ne znam kome se svidja igra Karoline,Mareja,Simona,Monfisai ostalih vracaca????Takva igra ubija ovaj sport.

E ljudska ljubomoro i zlobo

pre 13 godina

@Tipolir
"Preljepa Wozniacki Caroline "počistila" Anu Ivanović"

ANA IVANOVIC - izabrana za najseksipilniju teniserku na svetu 5 godina za redom, izabrana za najseksipilniju sportiskinju na svetu, AskMen, FHM, MAXIM su je uvrstili na listu 100 najlepsih / najseksepilnijih zena na svetu...

Navedi nam ti priznanja tvoje "prelepe" Caroline Wozniacki.
Mislim da neces imati sta da navedes.

Hvala g.Lista

pre 13 godina

Tesan poraz, moglo je i bolje, biće za pola godine, to se vidi iz aviona, a sad molim g. Listu da nam kaže na kom će se mestu naći od ponedeljka Ana.

Aleksandar M.

pre 13 godina

Karolina, lepa zgodna Karolina... pazi se Fernanda Verdaska ili češ za čas pasti sa prvog mesta... nauči se iz Aninog primera...he,he,he..
Zato te tatica čuva....

Izvinite, mala šala....

tribi

pre 13 godina

Na zalost, posle skoro svakog meca nasih tenisera ili teniserki imam isti komentar: sampion je onaj koji iskoristi svoje sanse

Imala je Ana 21 winner vise od protivnice, ali sta vredi kad je 28 puta vise od nje "neiznudjeno" zveknula loptu u mrezu ili aut. Kad se tome dodaju dva poklonjena gema kroz duple servis greske, onda sjajna Anina igra iz prvog seta ne znaci takmicarski nista. Na kraju meca sam se zapitao zasto su Karolini stavili bandaz oko noge, kad Ana igra kao da je povredjena. Mislim da je Karolina nastavila mec samo zato sto je znala Anin mentalni sklop, to jest da ce Ana kao i uvek pobediti sama sebe. Bila je u pravu, tako se i dogodilo.

Igor

pre 13 godina

Ana je odigrala sjajan turnir, bas kao i Bojana. Obe su na putu dobrih rezultata. Gospodin Willander je proletos rekao da ce se Ana do kraja sezone vratiti u top 30. I bio je u prvu. Nakon cetvrtfinala Pekinga, Ana ce napredovati sa 36. na 28.mesto WTA liste. Igra na jos dva turnira, Luksemburgu i na Baliju, tako da moze jos da napreduje. Vazno je da igra dobro i da ce na startu sledece sezone vec poceti da juri sam vrh i bice nosilac na Australain Openu. Bravo Ana. Nastavi putem koji ides, ti si sjajna, i znas to. I ja znam. I svet zna. Samo napred!

Tomas

pre 13 godina

Kažem, samo još malo da se Ana psihički stabilizuje i biće sam vrh! Jer, i oni silni promašeni prvi servisi su čista posledica psihičkog stanja. Pa i to, što je prvi set izgubila tako što je mogla i da ga dobije, a onda se zbog toga posle gotovo predala.
Verujem da će treniranjem i treniranjem i treniranjem... steći i tu neophodnu sigurnost.
A ona Katarinina povreda kolena bila je očigledna glumačka kreacija... Potvrda za to je ne samo da je usporeni snimak pokazao da nikakvog neprirodnog položaja noge nije bilo prilikom doskoka, već i to, što je gotovo istog trenutka zaplakala, umesto da je samo grč na licu odslikavao osećanje bola. Pogotovo je bilo neprirodno normalno trčanje ubrzo posle takve "povrede".
Ali, i to je sport!

Pekar

pre 13 godina

Gospodjice Vendi zar vi niste na Farmi?Za jednog brucosa ste poprilicno nepismeni.Da li Vam je krivo sto ce Ana da ide na Bali?Dzabe Vam je sto se hvalite inteligencijom i procitanim knjigama kad Vam nedostaje kucno vaspitanje.Biti covek je na prvom mestu.

Deki

pre 13 godina

Iako nisam neki fan Ane Ivanovic, moram priznati da je igrala solidno danas i da ta igra podseca na igru od pre 2 godine.
Medjutim, ono na sta bih se vise osvrnuo je sam Eurosport, pa me interesuje da li Karolina njih placa da je tako dizu u nebesa? U jednom trenutku sam ''zahvaljujuci'' komentatoru imao utisak da je Ana iz Danske a da je ova nasa. A pri tzv. povredi ili ti foliranju povrede, jer joj to nije prvi put, samo sto nije i on zaplakao sa njom.Pa Dankinja, pa njen tata, pa Dankinja ,pa njen tata...I jos na kraju komentar bez ispravke, ''Ovo je njena prva pobeda protiv Jelene Jankovic"!Uzas blagi!

sima

pre 13 godina

Kod rezultata 2:2 u prvom setu rece belgiski komentator da 'bas ovog momenta u boks Woznijaki ulazi Verdasko..'i prokomentarisa ( muskarac!) da to bas i nije POTEZ spanca, s'obzirom na ljubavnu ..aferu sa Anom; dalje se setite nastavka meca; istina je da je Ana danas predala mec posle prvog gena 2 seta; tu vise nije bilo ni traga od intensiviteta, plana, ..; ja sam juce rekao da Ana dobija samo ako neiznudene greske svede na minimum- sa42 nepobeduje cak ni Venus! Dakle, emotivna+tehnicka strana i ..takav rezultat; no stvari se LAGANO menjaju i sa ovakvim trenerom ja ocekujem tek rezultate;
Pozdrav,

neko

pre 13 godina

Ana je nazalost izgubila.Uprkos duplo vise vinera ali to je to,Caroline sve vraca i onda doceka gresku.Sto se tice povrede,uopste ne mislim da je glumila ali da je bilo vise drame nego sto bi trebalo biti-to da...verovatno je i to malo omelo Anu.Nema veze...bilo je sjajnih udaraca u ovom mecu,sjajnih FH sa Anine strane i ovo je definitivno bio dobar turnir za Anu.Ona se polako penje na listi a jucerasnji mec je prikazao njen tenis u najlepsem svetlu.
O lepoti se ne raspravlja ali da li je uopste upitno koja je lepsa...a j d e!

Hmhm

pre 13 godina

Ja sam zadovoljan - mogla je da pobedi Karolinu, nazalost nije. Nadam se da ce dobro odigrati naredna dva turnira. Serena igra u Lincu a Ana preskace tu nedlju i igra Luksemburg (igra se kada i turnir u Moskvi, Dementijeva prvi nosilac) i Bali gde je ipak slabija konkurencija nego u Pekingu. Nadam se da ce nastaviti sa teskim treninzima i pobedama - onda ce doci i psihicka stabilnost i bolji % prvog servisa.
Sto se tice lepote, ukusi jesu razliciti ali cak i ovi sto pisu kako je Karolina lepsa ne verujem da to stvarno misle (ili imaju mnogo los ukus). I jos da dodam da se u ovogodisnjem specijalnom izdanju magazina "ASK MEN" u top 99 najlepsih zena sveta Sarapova nalazi na 65.mestu a Ana na 72. Drugih teniserki nema.
P.S. Mislio sam da ne odgovaram na ove provokacije o lepoti ali nisam izdrzao :-)

WTATP Lista

pre 13 godina

Slazem se sa svima koji se ne slazu da je izabran najsrecniji naslov za izvestaj sa ovog meca, i to ne toliko jer je sam rezultat bio prilicno tesan u oba seta, vec pre svega zbog stila igre koje ove dve teniserke gaje. Jos pre meca se znalo ko ce tu da napada, a ko da se brani, i ma koliko nasa Ana Ivanovic bila nadaleko cuvena po svojoj "zenstvenosti", ipak je ona istovremeno i pojam za snagu i "jacinu" kada je rec o zenskom tenisu. Zato mislim da bi mnogo adekvatniji bio naslov "VOZNIJACKI PREZIVELA IVANOVICEVU" :)

Salu na stranu, ma koliko Dankinja zasluzivala osporavanje u smislu da li zasluzuje da bude broj 1 na svetu, kada je rec o ovakvim najbrzim betonima - tu je ona neosporno teniserka svetske klase. Prosle godine je i bljesnula na americkoj turneji (kulminiralo igranjem US Open finala), a ove godine opet je eksplodirala na brzom betonu posle Vimbldona (26-2 ima skor od tada) i najbolje iskorustila dugo odsustvo Serene Vilijams da se docepa vodstva na listi. Ana je manje-vise radila bas ono sto je trebala da radi protiv vrhunske protivnice (a ovo je Anina najmanje omiljena podloga) i nemilosrdno je napadala. Nazalost trenutak popustanja joj je pao u najgorem mogucem momentu, tako da je katastrofalno odigrala taj-brejk a drugi set odmah otvorila gubitkom servisa. U ostatku meca bila je u najmanju ruku ravnopravna, ali sa protivnicom u ovakvoj formi i 5 kriznih minuta moze biti fatalno (pogotovo u najosetljivijem momentu). Sve u svemu dobar turnir, a sama cinjenica da je Ana povratila svoj forhend i servis, a nema vise nikakvih vecih problema sa povredama, sasvim je dovoljna za veliki optimizam u pogledu sledece sezone. Ova je prosla... i ne povratila joj se.

djole

pre 13 godina

Prejaka!? Molim onoga ko stavlja naslov da ubuduce pogleda mec! Mogla je vrlo lako da bude drugacije, ali nije. Anina igra je bila ubedljiva, na zalost sreca je nikako nije sluzila, ali nema razloga za brigu. "Strucnjaci" je ovde svrstavaju oko 60. ili 70. mesta, a to je cista provokacija. Cak i oni znaju da je Ani u najmanju ruku mesto medju 10 najboljih. Sto se lepote tice, ma sta tu ima da se prica, samo ljubomorne duse to mogu da joj osporavaju. Ana je njalepsa i najsladja, a jos je nasa, ne bi trebalo da se odricemo toga! Srbi bi trebalo da navijaju za Srbe, ali ne, zavist nas koci u tome i svaki pokusaj da se objasni zbog cega neko ne navija je u najmanju ruku smesan. Imamo cime da se ponosimo, i svi koji postuju prave vrednosti to i rade.

Vendi

pre 13 godina

Na Baliju će kao Isidora Bjelica gledati krokodile i kipovati tašne svoga dede Luja Vitona.
PS
Džaba ste krečili. Pisali i pripovedali ode uvak sas neko spusti na zemlju ko Adrijanu Lekuvrer.

*nesa*

pre 13 godina

Dobar dan. Jako mi je zao zbog ovog poraza,jer je Ana mogla da pobedi,ali ovo je js jedan dokaz da je izasla iz krize!:) iskreno se nadam da ce ostvariti dobar rezultat u Luksemburgu!:) Sto se tie Karoline,krajnje simpaticna devojka...Nikad necu zaboraviti proslogodisnji masters,kada je trpela nenormalne grceve i pobedila ,ini mi se Zvonarjevu!Ali...Ona jednstavno nije najbolja teniserka na svetu! NE mogu se porediti prva mesta,Dinare,Karoline i Jelena iz jednog prostog razloga, a to su pobede nad vrhunskim teniserkama!!! Jedan uznemiravajuci podatak je da Karolina ima ukupno 3 pobede nad teniserkama iz top 15( tu ne racunam Radvanjsku koja je po meni zalutala u to drustvo)!!! Ona jednstavno nije najbolja! Pa sta ako nema Grem Slem titulu...ali Dinara i Jelena su mnogo ispred nje! Jelena ,pa i Safina su pobedjivale skoro sve vrhunske teniserke,dok je Karolina pobedila 2! Uz to treba da naglasim da je Jelena JEDINA teniserka na svetu koja ima pozitivan skor sa sa sestrama Williams(sa Serenom je nesresno,dok je protiv Venus 6-5 za Jecu)! Jelena je pobedjivala sve najbolje teniserke osim Enan! Na kraju zelim da pozelim mnogo srece i uspeha nasim DIVAMA,Jeleni i Ani u nastavku karijere!!! i da...nisu mi jasni ljudi koji pljuju po njima i koji se nasladjuju njihovim porazima...ljudi shvatite da su ne OBE nase HEROINE I da smo u svetu postali prepoznatljivi zahvaljujuci njima( i ostalim sportistima)! Hvala im za sve radosti do sad...i nadam se da slede jos veci uspesi:)

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

CELA SRBIJA UZ STRANKINJE!

pre 13 godina

od 32 komentara vidim 1 komentar koji kaze realnost, znaci 31 komentara od 32 navijaju i pljuju po igracicu koja je odigrala fantastican mec jednostavno je voznijaki bila na nivou da srusi bilo koju protivnicu, ponovim jos jednom 31 komentara od 32 navijaju za voznijaki znaci eto ko sad kaze da je "cela srbija uz tebe anci" taj nek se pita ovih komentara i to cesto se dogadja ovde. -,-

bla bla

pre 13 godina

Po vama ko ima najvise vinera je najbolji...po vama Karolina pobedjuje zato sto druge grese..a kako te druge pobedjuju neke trece, greseci...prihvatite da je najmladja medju 15, prva i nije nasa. Sta ste sve pisali za Stosur, kako igra muski tenis.. i Serena i Venus i Moresmo.. a sad smeta sto Karolina ne igra tako...dogovorite se..pozdrav svim ljubiteljima teniss ;)

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Milan

pre 13 godina

Ako je po onoj narodnoj da se na greškama uči, Ana je danas diplomirala. 20 grešaka po setu je mnogo da bi se dobila jedna, ipak, dobra igračica. Ana se može malo opravdati niskim loptama koje jesu problem za njenu visinu, ali ne može opravdati to što ih odmah pokušava pretvoriti u viner što je obično završavalo u dnu mreže. Nervoza je još uvek više nego očigledna, pogotovo kod servisa, ali važno je da popravlja formu i da nije ispala od nekog anonimusa. Ako popravi mentalnu kondiciju igračice kao Voznijacki neće biti nikakav problem pošto se videlo da kad ne greši Ana ima arsenal udaraca i poteza kojima se malo koja aktivna teniserka može pohvaliti.

Što se tiče "povrede", iz ličnog iskustva govorim da koleno nije mišić, svako istegnuće, povreda čašice ili ligamenta rezultira nemogućnošću normalnog pokreta, nema posle ni trčanja, a kamoli vraćanja voleja za kojima treba prvo pretrčati 10 metara. Ono prenemaganje i drama je stvarno sramota. Kao što je rekao Federer o Đokoviću dok je Nole počinjao karijeru i imao slične "momente", Prvo se prenemaže i traži doktora, a zatim skakuće po terenu kao zec, ili u ovom slučaju zečica. Dovoljno govori da se tatica nije ni malo uznemirio dok se ova izležavala na terenu. Za sve su krivi sponzori i mediji koji u nedostatku pravih zvezda forsiraju simpatične devojčice koje, eto, znaju igrati tenis pa ih sa njihovih 20 godina opterećuju nečim što one sa svojim nezrelim mozgom ne mogu da shvate, da nisu ni blizu kvaliteta vrhunskih igračica kao što su Serena, Venus, Kim ili Žistin. Odatle svi ti medicinski tajmauti, tata na terenu, rasprave sa sudijama itd, sve da bi dokazale nešto u šta ni same nisu sigurne, da su velike pobednice, a u stvari su smešne balavice, btw Jelena Janković spada u istu grupu. O poređenju sa prošlim šampionkama kao što su Štefi, Martina(e) i Monika ne treba trošiti reči pošto su to dva različita sveta.

lijepi marinko

pre 13 godina

Pobedila je lepsha devojka , svaka cast seceru :) !
(Jan Rash, 8. oktobar 2010 12:59)
Pobjeđela je magarca lješa jel je mene ova Dankinja sva nekako bebasta i bez šuga doklen je naša prava dama i za njojzi mis univerziteta.

zainteresovan

pre 13 godina

Jucerasnja Anina pobeda vredi tri puta vise nego ovaj danasnji poraz. Za vrlo kratko vreme Ana ce pobedjivati ovakve igracice.
Wozniacki ipak nije Dementieva iako je No 1.

Dermendziev

pre 13 godina

Izvinjavam se sto je komentar objavljen vise puta,jer pre odlaska sa srtanice bilo je upozorenje da nije poslat.

Budimo jednom ljudi i dostojanstveno primimo zasluzen poraz.Dokle ce mo sumnjati u povrede.Dali je Karolina glumica i odjednom pustila suze?Dali ce onako moci odglumiti zabrinutost i sabol roditelja rodjenog deteta?!

Ovo je prosto uzas i mozda treba zauvek otici, zbog ovakvih komentara i drugih pojava,sa ovog sajta .

Izvinjavam se svim predivnim ljudima .

MJ

pre 13 godina

Eh, mogla je danas da pobedi Karolinu a pobedila je samu sebe ali dobro - ovo je ipak bio veoma dobar turnir za Anu . Nije bilo realno ocekivati da bude psihicki toliko jako (posebno protiv Karoline kojoj je to jaca strana) posle prilicno loseg prvog dela sezone.Ima nedelju dana da se pripremi za turnir u Luksemburgu . Tamo je Dementijeva prvi nosilac. Potom sledi Bali.

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

max lendl

pre 13 godina

I meni se cini da je Kara odglumila povredu. Ta zloba u pogledu dok servira,uzas.Ana,samo napred!Ne zaboravimo da je Ana jedina devojka u poslednjih nekoliko godina koja je preko fantasticnih igara na GS turnirima postala br.1.Karin stil igre odrazava njenu manijacku upornost,a talenat nije nesto sto je pretersno krasi.I Jankovicevoj je,kao i Voznji,falila veca doza agresivnosti tokom karijere,tako da verujem da od GS titule za Karu nema nista.

Srbija uz Felpsa!

pre 13 godina

Koliku glavu ima ova Woznjacki!kako je samo zajedljivo gledala danas!KOMPLEKSI SU CUDO!
Ana je izmislila lepotu za nju!..Carolina ne moze da se meri sa Anom i Kirilenko!

Mr.Error

pre 13 godina

Kako god, odradila je dobar posao na ovom turniru. I pored poraza, pokazala je da vise nije za potcenjivanje, i da ona moze ipak da se meri sa nekim teniserkama iz top 10, sto je za nju veliki napredak. U svajkom slucaju, sve cestitke Ani!

LF

pre 13 godina

Velika vecina je prejaka za Anu.
Cini se da je njen najveci problem pored psihicke nestabilnosti i fizicka sprema.
Svaka lopta koja ne ide ka osnovnoj liniji za Anu je prebrza i neuhvatljiva.
Realno ona je tu negde izmedju 30-40 mesta.
Nije za bolje.

Miloš J. Kosovac

pre 13 godina

Ана може да побеђује све противнице јединино када је међу првима.
Једини притивник Ани је сама Ана. Њена емотивност је спутава да победи све противнице. Као што су је емоције однеле са тениских терена, ускратиле јој победе целе две године.Лако је данској Пољакињи, она је генетски исти Тата, а он баш не личи на преосетљивог човека, па још је њен тренер и увек поред ње. Ана не може себе да смири, па још треба да игра против двоје противника - Ћерке и Оца.
А када се Водњански повредила, уместо Ана да је дотуче она је сажаљева и брине за њену повреду!

Ovo je bilo dobro

pre 13 godina

Ana je juče imala težak meč, danas je igrala nešto slabije a Vožnjacki je mesecima u naletu. Ona se brani, to je tačno, ali igra jak i precizan tenis i ima odličan servis. Juče je neko napisao da Ani nedostaje još nekoliko meseci, možemo početi da računamo od Australije, ja mislim bolje od IW-a, da se potpuno stabilizuje. Danas je zatajio i prvi servis, valjda je neispavana, umorna, ali ona opet ima svoju igru, uzela je i dosta bodova, sve dolazi na svoje mesto. Ne zaboravite da je Ana za kratko vreme, posle gotovo dve proćerdane godine, dva puta dobila Dementjevu, Azarenku, Klejbanovu i jednom Bartoli i da je napredovala oko 35 mesta na listi. Zar je to malo?

Promenite naslov

pre 13 godina

Loš naslov. Prvo je fraza, drugo - ne odgovara istini. Baš me zanima da li vi ikada možete da priznate grešku i učinite pravi potez? Pa to je bila žestoka i ravnopravna borba, u kojoj je Ana izgubila samo zato što je danas zatajio prvi servis. Interesantna je i ova povreda Anine protivnice - posle nje tračala je brže nego dok se nije povredila.

marko

pre 13 godina

Kao teniser i navijac Ane Ivanovic iskoristio sam priliku da analiziram danas sta je Ana i koliko popravila u svojoj igri i kakve su joj sanse da se vrati bar u prvih deset. I moram reci, nazalost, da nisam optimista. Vratila je ono sto je oduvek bio njen kvalitet forhend, pristojne voleje i donekle dobar servis. Ali, bekhend joj je i dalje 30 odsto slbiji od forhenda, kretnje u polju i dalje neuverljive i nezgrapne, i ostala je i njena najveca mana - DEKONCENTRACIJA. KAda joj krene naopako u mecu ona i dalje nema plan B. Kada jepukla u taj brejku, Ana je pukla sasvim. Prestala je da istinski veruej u sebe. karolina je pretrcala cak i sa jako bandaziranim kolenom. Dakle, mane su ostale. A sa tim manama, Ana ce da bude igracica koja igra celu karijeru tek na 60-70 odsto svojih pravih mogucnosti sto je velika steta. Bojim seda ona vise nije tako mlada da bi posle sedam godina profesionalnog bavljenja tenisom menjala te mane. Znaci, imace ponekad neku jacu pobedu, ali tesko do finala turnira a o gren slemu da i ne govorimo. Karolina nema taj talenat Aninin, ali je mnogo veca radnica. Mnogo jace trenira i to se jednostavno vidi.

Tipolir

pre 13 godina

Voznijacki prejaka za Ivanovićevu?!
_______________________

To se malo drugačije objavljeje, bar prema pisanju B92.
Sjetite se naslova- Ivanovićeva 'počistila' i Govorcovu -
Sada lijepo objavite donji naslov, bilo bi pošteno-

"Preljepa Wozniacki Caroline "počistila" Anu Ivanović"

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Zoki

pre 13 godina

hahahahah, kakav naslov PREJAKA. Kako da ne... Izjednacen mec, nijanse odlucile posebno ona dva Anina auta za po milimetar na brejk loptama. A sto se tice povrede, dajte ljudi, ocigledno je da je nije bilo. Bio joj je potreban odmor jer je Ana previse setala. Nego, odlican mec. Nazalost Ana je izgubila ali nema veze. Igra je tu, u to nema sumnje...

Zoki

pre 13 godina

Izgubiti mec a imati duplo vise vinera pokazuje samo da Voznajcki nije pobijedila nego je Ivanoviceva izgubila. Imala je Voznjacki par finih vinera a sve ostalo je samo vracanje i cekanje gresaka. Skidam joj kapu za kretanje i stizanje svih loptica u svemu ostalom Ana je KLASA...

petrovic ivan

pre 13 godina

Um caruje snaga klade valja. Karolina razbila Anu. Znao je Verdasco koga bira...i bolju i lepsu devojku. Idi Ana kod Scota da mu se izjadas. Nismo vrh kao sto smo umislili.

Novica mkd

pre 13 godina

To je Ana (jos uvek sa prefiksom nazalost). Jednostavno ne zna da iskoristi emocionalnu inteligenciju u svoju korist. Ona je stala nakon povrede Karoline, umesto da bude jos agresivnija i da je 'pojede', da svede samopouzdanje protivnice na minimum.
Isto tako, ne moze se jos od prvog riterna ici na direktan poen. Mora se napraviti plan za napad, pa makar taj plan trajao par udaraca, kako bi se odrzao agresivan i napadacki stil igre. Ovako, sa srljanjem su dosle i 42 neiznudjene greske, koje jednostavno vode do poraza kao neminovnost. Ta brzopletost kasnije dovodi do situacije da se reterniraju u mrezu jako lake i spore lopte protivnice. Verujem da ce Ana to proanalizirati sa svojim (sada) vrhunskim trenerom i da ce uskoro zasesti u vrhu Liste, gde joj apsolutno sleduje mesto.
Kljuc je u konstantnosti igre i da ponovim, koriscenje emocija i inteligencije na pravi nacin.

idemo dalje...

pre 13 godina

1) NeispavANA. Vidi se malo po podocnjacima.
2) NErvoZNA previse nazalost, previse brza... Steta. Ide ka boljem, ali polako Ana, strpljivo bre.
3) Karolina glumi povredu.
4) Ne smem da opisem pogled Karoline dok servira.

soni

pre 13 godina

dobro, odigrati egal mec sa prvom na svetu (po listi, po kvalitetu ipak nije) je veliki uspeh za anu, e sad sledi linc, videcemo zreb kakav ce biti pre svega zbog serene koja se vraca pa bi bilo lepo izbeci je do zavrsnice

De gustibus....

pre 13 godina

Pobedila je lepsha devojka , svaka cast seceru :) !
(Jan Rash, 8. oktobar 2010 12:59
O ukusima ne treba raspljavljati, ali... daaaaj... bolja u tenisu, trenutno? Možda. Lepša? Teeeeško.

Zoki

pre 13 godina

Izgubiti mec a imati duplo vise vinera pokazuje samo da Voznajcki nije pobijedila nego je Ivanoviceva izgubila. Imala je Voznjacki par finih vinera a sve ostalo je samo vracanje i cekanje gresaka. Skidam joj kapu za kretanje i stizanje svih loptica u svemu ostalom Ana je KLASA...

Zoki

pre 13 godina

hahahahah, kakav naslov PREJAKA. Kako da ne... Izjednacen mec, nijanse odlucile posebno ona dva Anina auta za po milimetar na brejk loptama. A sto se tice povrede, dajte ljudi, ocigledno je da je nije bilo. Bio joj je potreban odmor jer je Ana previse setala. Nego, odlican mec. Nazalost Ana je izgubila ali nema veze. Igra je tu, u to nema sumnje...

idemo dalje...

pre 13 godina

1) NeispavANA. Vidi se malo po podocnjacima.
2) NErvoZNA previse nazalost, previse brza... Steta. Ide ka boljem, ali polako Ana, strpljivo bre.
3) Karolina glumi povredu.
4) Ne smem da opisem pogled Karoline dok servira.

soni

pre 13 godina

dobro, odigrati egal mec sa prvom na svetu (po listi, po kvalitetu ipak nije) je veliki uspeh za anu, e sad sledi linc, videcemo zreb kakav ce biti pre svega zbog serene koja se vraca pa bi bilo lepo izbeci je do zavrsnice

Promenite naslov

pre 13 godina

Loš naslov. Prvo je fraza, drugo - ne odgovara istini. Baš me zanima da li vi ikada možete da priznate grešku i učinite pravi potez? Pa to je bila žestoka i ravnopravna borba, u kojoj je Ana izgubila samo zato što je danas zatajio prvi servis. Interesantna je i ova povreda Anine protivnice - posle nje tračala je brže nego dok se nije povredila.

De gustibus....

pre 13 godina

Pobedila je lepsha devojka , svaka cast seceru :) !
(Jan Rash, 8. oktobar 2010 12:59
O ukusima ne treba raspljavljati, ali... daaaaj... bolja u tenisu, trenutno? Možda. Lepša? Teeeeško.

zainteresovan

pre 13 godina

Jucerasnja Anina pobeda vredi tri puta vise nego ovaj danasnji poraz. Za vrlo kratko vreme Ana ce pobedjivati ovakve igracice.
Wozniacki ipak nije Dementieva iako je No 1.

Milan

pre 13 godina

Ako je po onoj narodnoj da se na greškama uči, Ana je danas diplomirala. 20 grešaka po setu je mnogo da bi se dobila jedna, ipak, dobra igračica. Ana se može malo opravdati niskim loptama koje jesu problem za njenu visinu, ali ne može opravdati to što ih odmah pokušava pretvoriti u viner što je obično završavalo u dnu mreže. Nervoza je još uvek više nego očigledna, pogotovo kod servisa, ali važno je da popravlja formu i da nije ispala od nekog anonimusa. Ako popravi mentalnu kondiciju igračice kao Voznijacki neće biti nikakav problem pošto se videlo da kad ne greši Ana ima arsenal udaraca i poteza kojima se malo koja aktivna teniserka može pohvaliti.

Što se tiče "povrede", iz ličnog iskustva govorim da koleno nije mišić, svako istegnuće, povreda čašice ili ligamenta rezultira nemogućnošću normalnog pokreta, nema posle ni trčanja, a kamoli vraćanja voleja za kojima treba prvo pretrčati 10 metara. Ono prenemaganje i drama je stvarno sramota. Kao što je rekao Federer o Đokoviću dok je Nole počinjao karijeru i imao slične "momente", Prvo se prenemaže i traži doktora, a zatim skakuće po terenu kao zec, ili u ovom slučaju zečica. Dovoljno govori da se tatica nije ni malo uznemirio dok se ova izležavala na terenu. Za sve su krivi sponzori i mediji koji u nedostatku pravih zvezda forsiraju simpatične devojčice koje, eto, znaju igrati tenis pa ih sa njihovih 20 godina opterećuju nečim što one sa svojim nezrelim mozgom ne mogu da shvate, da nisu ni blizu kvaliteta vrhunskih igračica kao što su Serena, Venus, Kim ili Žistin. Odatle svi ti medicinski tajmauti, tata na terenu, rasprave sa sudijama itd, sve da bi dokazale nešto u šta ni same nisu sigurne, da su velike pobednice, a u stvari su smešne balavice, btw Jelena Janković spada u istu grupu. O poređenju sa prošlim šampionkama kao što su Štefi, Martina(e) i Monika ne treba trošiti reči pošto su to dva različita sveta.

lijepi marinko

pre 13 godina

Pobedila je lepsha devojka , svaka cast seceru :) !
(Jan Rash, 8. oktobar 2010 12:59)
Pobjeđela je magarca lješa jel je mene ova Dankinja sva nekako bebasta i bez šuga doklen je naša prava dama i za njojzi mis univerziteta.

Srbija uz Felpsa!

pre 13 godina

Koliku glavu ima ova Woznjacki!kako je samo zajedljivo gledala danas!KOMPLEKSI SU CUDO!
Ana je izmislila lepotu za nju!..Carolina ne moze da se meri sa Anom i Kirilenko!

Ovo je bilo dobro

pre 13 godina

Ana je juče imala težak meč, danas je igrala nešto slabije a Vožnjacki je mesecima u naletu. Ona se brani, to je tačno, ali igra jak i precizan tenis i ima odličan servis. Juče je neko napisao da Ani nedostaje još nekoliko meseci, možemo početi da računamo od Australije, ja mislim bolje od IW-a, da se potpuno stabilizuje. Danas je zatajio i prvi servis, valjda je neispavana, umorna, ali ona opet ima svoju igru, uzela je i dosta bodova, sve dolazi na svoje mesto. Ne zaboravite da je Ana za kratko vreme, posle gotovo dve proćerdane godine, dva puta dobila Dementjevu, Azarenku, Klejbanovu i jednom Bartoli i da je napredovala oko 35 mesta na listi. Zar je to malo?

Mr.Error

pre 13 godina

Kako god, odradila je dobar posao na ovom turniru. I pored poraza, pokazala je da vise nije za potcenjivanje, i da ona moze ipak da se meri sa nekim teniserkama iz top 10, sto je za nju veliki napredak. U svajkom slucaju, sve cestitke Ani!

Deki

pre 13 godina

Iako nisam neki fan Ane Ivanovic, moram priznati da je igrala solidno danas i da ta igra podseca na igru od pre 2 godine.
Medjutim, ono na sta bih se vise osvrnuo je sam Eurosport, pa me interesuje da li Karolina njih placa da je tako dizu u nebesa? U jednom trenutku sam ''zahvaljujuci'' komentatoru imao utisak da je Ana iz Danske a da je ova nasa. A pri tzv. povredi ili ti foliranju povrede, jer joj to nije prvi put, samo sto nije i on zaplakao sa njom.Pa Dankinja, pa njen tata, pa Dankinja ,pa njen tata...I jos na kraju komentar bez ispravke, ''Ovo je njena prva pobeda protiv Jelene Jankovic"!Uzas blagi!

*nesa*

pre 13 godina

Dobar dan. Jako mi je zao zbog ovog poraza,jer je Ana mogla da pobedi,ali ovo je js jedan dokaz da je izasla iz krize!:) iskreno se nadam da ce ostvariti dobar rezultat u Luksemburgu!:) Sto se tie Karoline,krajnje simpaticna devojka...Nikad necu zaboraviti proslogodisnji masters,kada je trpela nenormalne grceve i pobedila ,ini mi se Zvonarjevu!Ali...Ona jednstavno nije najbolja teniserka na svetu! NE mogu se porediti prva mesta,Dinare,Karoline i Jelena iz jednog prostog razloga, a to su pobede nad vrhunskim teniserkama!!! Jedan uznemiravajuci podatak je da Karolina ima ukupno 3 pobede nad teniserkama iz top 15( tu ne racunam Radvanjsku koja je po meni zalutala u to drustvo)!!! Ona jednstavno nije najbolja! Pa sta ako nema Grem Slem titulu...ali Dinara i Jelena su mnogo ispred nje! Jelena ,pa i Safina su pobedjivale skoro sve vrhunske teniserke,dok je Karolina pobedila 2! Uz to treba da naglasim da je Jelena JEDINA teniserka na svetu koja ima pozitivan skor sa sa sestrama Williams(sa Serenom je nesresno,dok je protiv Venus 6-5 za Jecu)! Jelena je pobedjivala sve najbolje teniserke osim Enan! Na kraju zelim da pozelim mnogo srece i uspeha nasim DIVAMA,Jeleni i Ani u nastavku karijere!!! i da...nisu mi jasni ljudi koji pljuju po njima i koji se nasladjuju njihovim porazima...ljudi shvatite da su ne OBE nase HEROINE I da smo u svetu postali prepoznatljivi zahvaljujuci njima( i ostalim sportistima)! Hvala im za sve radosti do sad...i nadam se da slede jos veci uspesi:)

djole

pre 13 godina

Prejaka!? Molim onoga ko stavlja naslov da ubuduce pogleda mec! Mogla je vrlo lako da bude drugacije, ali nije. Anina igra je bila ubedljiva, na zalost sreca je nikako nije sluzila, ali nema razloga za brigu. "Strucnjaci" je ovde svrstavaju oko 60. ili 70. mesta, a to je cista provokacija. Cak i oni znaju da je Ani u najmanju ruku mesto medju 10 najboljih. Sto se lepote tice, ma sta tu ima da se prica, samo ljubomorne duse to mogu da joj osporavaju. Ana je njalepsa i najsladja, a jos je nasa, ne bi trebalo da se odricemo toga! Srbi bi trebalo da navijaju za Srbe, ali ne, zavist nas koci u tome i svaki pokusaj da se objasni zbog cega neko ne navija je u najmanju ruku smesan. Imamo cime da se ponosimo, i svi koji postuju prave vrednosti to i rade.

MJ

pre 13 godina

Eh, mogla je danas da pobedi Karolinu a pobedila je samu sebe ali dobro - ovo je ipak bio veoma dobar turnir za Anu . Nije bilo realno ocekivati da bude psihicki toliko jako (posebno protiv Karoline kojoj je to jaca strana) posle prilicno loseg prvog dela sezone.Ima nedelju dana da se pripremi za turnir u Luksemburgu . Tamo je Dementijeva prvi nosilac. Potom sledi Bali.

Hmhm

pre 13 godina

Ja sam zadovoljan - mogla je da pobedi Karolinu, nazalost nije. Nadam se da ce dobro odigrati naredna dva turnira. Serena igra u Lincu a Ana preskace tu nedlju i igra Luksemburg (igra se kada i turnir u Moskvi, Dementijeva prvi nosilac) i Bali gde je ipak slabija konkurencija nego u Pekingu. Nadam se da ce nastaviti sa teskim treninzima i pobedama - onda ce doci i psihicka stabilnost i bolji % prvog servisa.
Sto se tice lepote, ukusi jesu razliciti ali cak i ovi sto pisu kako je Karolina lepsa ne verujem da to stvarno misle (ili imaju mnogo los ukus). I jos da dodam da se u ovogodisnjem specijalnom izdanju magazina "ASK MEN" u top 99 najlepsih zena sveta Sarapova nalazi na 65.mestu a Ana na 72. Drugih teniserki nema.
P.S. Mislio sam da ne odgovaram na ove provokacije o lepoti ali nisam izdrzao :-)

WTATP Lista

pre 13 godina

Slazem se sa svima koji se ne slazu da je izabran najsrecniji naslov za izvestaj sa ovog meca, i to ne toliko jer je sam rezultat bio prilicno tesan u oba seta, vec pre svega zbog stila igre koje ove dve teniserke gaje. Jos pre meca se znalo ko ce tu da napada, a ko da se brani, i ma koliko nasa Ana Ivanovic bila nadaleko cuvena po svojoj "zenstvenosti", ipak je ona istovremeno i pojam za snagu i "jacinu" kada je rec o zenskom tenisu. Zato mislim da bi mnogo adekvatniji bio naslov "VOZNIJACKI PREZIVELA IVANOVICEVU" :)

Salu na stranu, ma koliko Dankinja zasluzivala osporavanje u smislu da li zasluzuje da bude broj 1 na svetu, kada je rec o ovakvim najbrzim betonima - tu je ona neosporno teniserka svetske klase. Prosle godine je i bljesnula na americkoj turneji (kulminiralo igranjem US Open finala), a ove godine opet je eksplodirala na brzom betonu posle Vimbldona (26-2 ima skor od tada) i najbolje iskorustila dugo odsustvo Serene Vilijams da se docepa vodstva na listi. Ana je manje-vise radila bas ono sto je trebala da radi protiv vrhunske protivnice (a ovo je Anina najmanje omiljena podloga) i nemilosrdno je napadala. Nazalost trenutak popustanja joj je pao u najgorem mogucem momentu, tako da je katastrofalno odigrala taj-brejk a drugi set odmah otvorila gubitkom servisa. U ostatku meca bila je u najmanju ruku ravnopravna, ali sa protivnicom u ovakvoj formi i 5 kriznih minuta moze biti fatalno (pogotovo u najosetljivijem momentu). Sve u svemu dobar turnir, a sama cinjenica da je Ana povratila svoj forhend i servis, a nema vise nikakvih vecih problema sa povredama, sasvim je dovoljna za veliki optimizam u pogledu sledece sezone. Ova je prosla... i ne povratila joj se.

Novica mkd

pre 13 godina

To je Ana (jos uvek sa prefiksom nazalost). Jednostavno ne zna da iskoristi emocionalnu inteligenciju u svoju korist. Ona je stala nakon povrede Karoline, umesto da bude jos agresivnija i da je 'pojede', da svede samopouzdanje protivnice na minimum.
Isto tako, ne moze se jos od prvog riterna ici na direktan poen. Mora se napraviti plan za napad, pa makar taj plan trajao par udaraca, kako bi se odrzao agresivan i napadacki stil igre. Ovako, sa srljanjem su dosle i 42 neiznudjene greske, koje jednostavno vode do poraza kao neminovnost. Ta brzopletost kasnije dovodi do situacije da se reterniraju u mrezu jako lake i spore lopte protivnice. Verujem da ce Ana to proanalizirati sa svojim (sada) vrhunskim trenerom i da ce uskoro zasesti u vrhu Liste, gde joj apsolutno sleduje mesto.
Kljuc je u konstantnosti igre i da ponovim, koriscenje emocija i inteligencije na pravi nacin.

Miloš J. Kosovac

pre 13 godina

Ана може да побеђује све противнице јединино када је међу првима.
Једини притивник Ани је сама Ана. Њена емотивност је спутава да победи све противнице. Као што су је емоције однеле са тениских терена, ускратиле јој победе целе две године.Лако је данској Пољакињи, она је генетски исти Тата, а он баш не личи на преосетљивог човека, па још је њен тренер и увек поред ње. Ана не може себе да смири, па још треба да игра против двоје противника - Ћерке и Оца.
А када се Водњански повредила, уместо Ана да је дотуче она је сажаљева и брине за њену повреду!

Igor

pre 13 godina

Ana je odigrala sjajan turnir, bas kao i Bojana. Obe su na putu dobrih rezultata. Gospodin Willander je proletos rekao da ce se Ana do kraja sezone vratiti u top 30. I bio je u prvu. Nakon cetvrtfinala Pekinga, Ana ce napredovati sa 36. na 28.mesto WTA liste. Igra na jos dva turnira, Luksemburgu i na Baliju, tako da moze jos da napreduje. Vazno je da igra dobro i da ce na startu sledece sezone vec poceti da juri sam vrh i bice nosilac na Australain Openu. Bravo Ana. Nastavi putem koji ides, ti si sjajna, i znas to. I ja znam. I svet zna. Samo napred!

Pekar

pre 13 godina

Gospodjice Vendi zar vi niste na Farmi?Za jednog brucosa ste poprilicno nepismeni.Da li Vam je krivo sto ce Ana da ide na Bali?Dzabe Vam je sto se hvalite inteligencijom i procitanim knjigama kad Vam nedostaje kucno vaspitanje.Biti covek je na prvom mestu.

neko

pre 13 godina

Ana je nazalost izgubila.Uprkos duplo vise vinera ali to je to,Caroline sve vraca i onda doceka gresku.Sto se tice povrede,uopste ne mislim da je glumila ali da je bilo vise drame nego sto bi trebalo biti-to da...verovatno je i to malo omelo Anu.Nema veze...bilo je sjajnih udaraca u ovom mecu,sjajnih FH sa Anine strane i ovo je definitivno bio dobar turnir za Anu.Ona se polako penje na listi a jucerasnji mec je prikazao njen tenis u najlepsem svetlu.
O lepoti se ne raspravlja ali da li je uopste upitno koja je lepsa...a j d e!

E ljudska ljubomoro i zlobo

pre 13 godina

@Tipolir
"Preljepa Wozniacki Caroline "počistila" Anu Ivanović"

ANA IVANOVIC - izabrana za najseksipilniju teniserku na svetu 5 godina za redom, izabrana za najseksipilniju sportiskinju na svetu, AskMen, FHM, MAXIM su je uvrstili na listu 100 najlepsih / najseksepilnijih zena na svetu...

Navedi nam ti priznanja tvoje "prelepe" Caroline Wozniacki.
Mislim da neces imati sta da navedes.

max lendl

pre 13 godina

I meni se cini da je Kara odglumila povredu. Ta zloba u pogledu dok servira,uzas.Ana,samo napred!Ne zaboravimo da je Ana jedina devojka u poslednjih nekoliko godina koja je preko fantasticnih igara na GS turnirima postala br.1.Karin stil igre odrazava njenu manijacku upornost,a talenat nije nesto sto je pretersno krasi.I Jankovicevoj je,kao i Voznji,falila veca doza agresivnosti tokom karijere,tako da verujem da od GS titule za Karu nema nista.

Tomas

pre 13 godina

Kažem, samo još malo da se Ana psihički stabilizuje i biće sam vrh! Jer, i oni silni promašeni prvi servisi su čista posledica psihičkog stanja. Pa i to, što je prvi set izgubila tako što je mogla i da ga dobije, a onda se zbog toga posle gotovo predala.
Verujem da će treniranjem i treniranjem i treniranjem... steći i tu neophodnu sigurnost.
A ona Katarinina povreda kolena bila je očigledna glumačka kreacija... Potvrda za to je ne samo da je usporeni snimak pokazao da nikakvog neprirodnog položaja noge nije bilo prilikom doskoka, već i to, što je gotovo istog trenutka zaplakala, umesto da je samo grč na licu odslikavao osećanje bola. Pogotovo je bilo neprirodno normalno trčanje ubrzo posle takve "povrede".
Ali, i to je sport!

Gaga

pre 13 godina

Ani je prvi servis ulazio 47%,a Voznjacki oko 70%,a ipak je bilo vrlo tesno.To sve govori,kad Ana i to podigne,nece biti problema!A ne znam kome se svidja igra Karoline,Mareja,Simona,Monfisai ostalih vracaca????Takva igra ubija ovaj sport.

sima

pre 13 godina

Kod rezultata 2:2 u prvom setu rece belgiski komentator da 'bas ovog momenta u boks Woznijaki ulazi Verdasko..'i prokomentarisa ( muskarac!) da to bas i nije POTEZ spanca, s'obzirom na ljubavnu ..aferu sa Anom; dalje se setite nastavka meca; istina je da je Ana danas predala mec posle prvog gena 2 seta; tu vise nije bilo ni traga od intensiviteta, plana, ..; ja sam juce rekao da Ana dobija samo ako neiznudene greske svede na minimum- sa42 nepobeduje cak ni Venus! Dakle, emotivna+tehnicka strana i ..takav rezultat; no stvari se LAGANO menjaju i sa ovakvim trenerom ja ocekujem tek rezultate;
Pozdrav,

marko

pre 13 godina

Kao teniser i navijac Ane Ivanovic iskoristio sam priliku da analiziram danas sta je Ana i koliko popravila u svojoj igri i kakve su joj sanse da se vrati bar u prvih deset. I moram reci, nazalost, da nisam optimista. Vratila je ono sto je oduvek bio njen kvalitet forhend, pristojne voleje i donekle dobar servis. Ali, bekhend joj je i dalje 30 odsto slbiji od forhenda, kretnje u polju i dalje neuverljive i nezgrapne, i ostala je i njena najveca mana - DEKONCENTRACIJA. KAda joj krene naopako u mecu ona i dalje nema plan B. Kada jepukla u taj brejku, Ana je pukla sasvim. Prestala je da istinski veruej u sebe. karolina je pretrcala cak i sa jako bandaziranim kolenom. Dakle, mane su ostale. A sa tim manama, Ana ce da bude igracica koja igra celu karijeru tek na 60-70 odsto svojih pravih mogucnosti sto je velika steta. Bojim seda ona vise nije tako mlada da bi posle sedam godina profesionalnog bavljenja tenisom menjala te mane. Znaci, imace ponekad neku jacu pobedu, ali tesko do finala turnira a o gren slemu da i ne govorimo. Karolina nema taj talenat Aninin, ali je mnogo veca radnica. Mnogo jace trenira i to se jednostavno vidi.

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Aleksandar M.

pre 13 godina

Karolina, lepa zgodna Karolina... pazi se Fernanda Verdaska ili češ za čas pasti sa prvog mesta... nauči se iz Aninog primera...he,he,he..
Zato te tatica čuva....

Izvinite, mala šala....

tribi

pre 13 godina

Na zalost, posle skoro svakog meca nasih tenisera ili teniserki imam isti komentar: sampion je onaj koji iskoristi svoje sanse

Imala je Ana 21 winner vise od protivnice, ali sta vredi kad je 28 puta vise od nje "neiznudjeno" zveknula loptu u mrezu ili aut. Kad se tome dodaju dva poklonjena gema kroz duple servis greske, onda sjajna Anina igra iz prvog seta ne znaci takmicarski nista. Na kraju meca sam se zapitao zasto su Karolini stavili bandaz oko noge, kad Ana igra kao da je povredjena. Mislim da je Karolina nastavila mec samo zato sto je znala Anin mentalni sklop, to jest da ce Ana kao i uvek pobediti sama sebe. Bila je u pravu, tako se i dogodilo.

stefan141

pre 13 godina

Ana je danas igrala solidno msm bilo je sasvim dobro da je vise ulazio 1 servis mislim da bi ova danas igra sa osnovne i igra na mrezi bila vise nego dovoljna a da moram da prokomentarisem voditelja na eurosportu bio je katastrofalan tokom celog meca je pricao neke nebuloze a na kraju je umesto ovo je prva pobeda Karoline nad Anom Ivanovic jekao ovo je prva pobeda nad Jelenom Jankovic (Nemoj te da mislite da ja ne volim Jeleno msm naprotiv ali stvarno takva greska za "profesionalca" je neoprostiva

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Tipolir

pre 13 godina

Voznijacki prejaka za Ivanovićevu?!
_______________________

To se malo drugačije objavljeje, bar prema pisanju B92.
Sjetite se naslova- Ivanovićeva 'počistila' i Govorcovu -
Sada lijepo objavite donji naslov, bilo bi pošteno-

"Preljepa Wozniacki Caroline "počistila" Anu Ivanović"

Gaga

pre 13 godina

Ani je prvi servis ulazio 47%,a Voznjacki oko 70%,a ipak je bilo vrlo tesno.To sve govori,kad Ana i to podigne,nece biti problema!A ne znam kome se svidja igra Karoline,Mareja,Simona,Monfisai ostalih vracaca????Takva igra ubija ovaj sport.

Hvala g.Lista

pre 13 godina

Tesan poraz, moglo je i bolje, biće za pola godine, to se vidi iz aviona, a sad molim g. Listu da nam kaže na kom će se mestu naći od ponedeljka Ana.

bla bla

pre 13 godina

Po vama ko ima najvise vinera je najbolji...po vama Karolina pobedjuje zato sto druge grese..a kako te druge pobedjuju neke trece, greseci...prihvatite da je najmladja medju 15, prva i nije nasa. Sta ste sve pisali za Stosur, kako igra muski tenis.. i Serena i Venus i Moresmo.. a sad smeta sto Karolina ne igra tako...dogovorite se..pozdrav svim ljubiteljima teniss ;)

petrovic ivan

pre 13 godina

Um caruje snaga klade valja. Karolina razbila Anu. Znao je Verdasco koga bira...i bolju i lepsu devojku. Idi Ana kod Scota da mu se izjadas. Nismo vrh kao sto smo umislili.

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Dermendziev

pre 13 godina

Izvinjavam se sto je komentar objavljen vise puta,jer pre odlaska sa srtanice bilo je upozorenje da nije poslat.

Budimo jednom ljudi i dostojanstveno primimo zasluzen poraz.Dokle ce mo sumnjati u povrede.Dali je Karolina glumica i odjednom pustila suze?Dali ce onako moci odglumiti zabrinutost i sabol roditelja rodjenog deteta?!

Ovo je prosto uzas i mozda treba zauvek otici, zbog ovakvih komentara i drugih pojava,sa ovog sajta .

Izvinjavam se svim predivnim ljudima .

CELA SRBIJA UZ STRANKINJE!

pre 13 godina

od 32 komentara vidim 1 komentar koji kaze realnost, znaci 31 komentara od 32 navijaju i pljuju po igracicu koja je odigrala fantastican mec jednostavno je voznijaki bila na nivou da srusi bilo koju protivnicu, ponovim jos jednom 31 komentara od 32 navijaju za voznijaki znaci eto ko sad kaze da je "cela srbija uz tebe anci" taj nek se pita ovih komentara i to cesto se dogadja ovde. -,-

LF

pre 13 godina

Velika vecina je prejaka za Anu.
Cini se da je njen najveci problem pored psihicke nestabilnosti i fizicka sprema.
Svaka lopta koja ne ide ka osnovnoj liniji za Anu je prebrza i neuhvatljiva.
Realno ona je tu negde izmedju 30-40 mesta.
Nije za bolje.

Mihajlo

pre 13 godina

ana je veoma dobro odigrala turnir i svi pravi navijaci ane treba da budu zadovoljni.napredovace do 29.mesta.u luksemburgu ca biti 4. nosilac iza dementieve,rezai i vikmajer.i tamo ima sanse za titulu.i verujte u to,kao kad sam prosli put rekao da ce imati sjajne pobede.samo napred,volim te!!!

Vendi

pre 13 godina

Na Baliju će kao Isidora Bjelica gledati krokodile i kipovati tašne svoga dede Luja Vitona.
PS
Džaba ste krečili. Pisali i pripovedali ode uvak sas neko spusti na zemlju ko Adrijanu Lekuvrer.

petrovic ivan

pre 13 godina

Um caruje snaga klade valja. Karolina razbila Anu. Znao je Verdasco koga bira...i bolju i lepsu devojku. Idi Ana kod Scota da mu se izjadas. Nismo vrh kao sto smo umislili.

Tipolir

pre 13 godina

Voznijacki prejaka za Ivanovićevu?!
_______________________

To se malo drugačije objavljeje, bar prema pisanju B92.
Sjetite se naslova- Ivanovićeva 'počistila' i Govorcovu -
Sada lijepo objavite donji naslov, bilo bi pošteno-

"Preljepa Wozniacki Caroline "počistila" Anu Ivanović"

LF

pre 13 godina

Velika vecina je prejaka za Anu.
Cini se da je njen najveci problem pored psihicke nestabilnosti i fizicka sprema.
Svaka lopta koja ne ide ka osnovnoj liniji za Anu je prebrza i neuhvatljiva.
Realno ona je tu negde izmedju 30-40 mesta.
Nije za bolje.

Vendi

pre 13 godina

Na Baliju će kao Isidora Bjelica gledati krokodile i kipovati tašne svoga dede Luja Vitona.
PS
Džaba ste krečili. Pisali i pripovedali ode uvak sas neko spusti na zemlju ko Adrijanu Lekuvrer.

marko

pre 13 godina

Kao teniser i navijac Ane Ivanovic iskoristio sam priliku da analiziram danas sta je Ana i koliko popravila u svojoj igri i kakve su joj sanse da se vrati bar u prvih deset. I moram reci, nazalost, da nisam optimista. Vratila je ono sto je oduvek bio njen kvalitet forhend, pristojne voleje i donekle dobar servis. Ali, bekhend joj je i dalje 30 odsto slbiji od forhenda, kretnje u polju i dalje neuverljive i nezgrapne, i ostala je i njena najveca mana - DEKONCENTRACIJA. KAda joj krene naopako u mecu ona i dalje nema plan B. Kada jepukla u taj brejku, Ana je pukla sasvim. Prestala je da istinski veruej u sebe. karolina je pretrcala cak i sa jako bandaziranim kolenom. Dakle, mane su ostale. A sa tim manama, Ana ce da bude igracica koja igra celu karijeru tek na 60-70 odsto svojih pravih mogucnosti sto je velika steta. Bojim seda ona vise nije tako mlada da bi posle sedam godina profesionalnog bavljenja tenisom menjala te mane. Znaci, imace ponekad neku jacu pobedu, ali tesko do finala turnira a o gren slemu da i ne govorimo. Karolina nema taj talenat Aninin, ali je mnogo veca radnica. Mnogo jace trenira i to se jednostavno vidi.

bla bla

pre 13 godina

Po vama ko ima najvise vinera je najbolji...po vama Karolina pobedjuje zato sto druge grese..a kako te druge pobedjuju neke trece, greseci...prihvatite da je najmladja medju 15, prva i nije nasa. Sta ste sve pisali za Stosur, kako igra muski tenis.. i Serena i Venus i Moresmo.. a sad smeta sto Karolina ne igra tako...dogovorite se..pozdrav svim ljubiteljima teniss ;)

idemo dalje...

pre 13 godina

1) NeispavANA. Vidi se malo po podocnjacima.
2) NErvoZNA previse nazalost, previse brza... Steta. Ide ka boljem, ali polako Ana, strpljivo bre.
3) Karolina glumi povredu.
4) Ne smem da opisem pogled Karoline dok servira.

Milan

pre 13 godina

Ako je po onoj narodnoj da se na greškama uči, Ana je danas diplomirala. 20 grešaka po setu je mnogo da bi se dobila jedna, ipak, dobra igračica. Ana se može malo opravdati niskim loptama koje jesu problem za njenu visinu, ali ne može opravdati to što ih odmah pokušava pretvoriti u viner što je obično završavalo u dnu mreže. Nervoza je još uvek više nego očigledna, pogotovo kod servisa, ali važno je da popravlja formu i da nije ispala od nekog anonimusa. Ako popravi mentalnu kondiciju igračice kao Voznijacki neće biti nikakav problem pošto se videlo da kad ne greši Ana ima arsenal udaraca i poteza kojima se malo koja aktivna teniserka može pohvaliti.

Što se tiče "povrede", iz ličnog iskustva govorim da koleno nije mišić, svako istegnuće, povreda čašice ili ligamenta rezultira nemogućnošću normalnog pokreta, nema posle ni trčanja, a kamoli vraćanja voleja za kojima treba prvo pretrčati 10 metara. Ono prenemaganje i drama je stvarno sramota. Kao što je rekao Federer o Đokoviću dok je Nole počinjao karijeru i imao slične "momente", Prvo se prenemaže i traži doktora, a zatim skakuće po terenu kao zec, ili u ovom slučaju zečica. Dovoljno govori da se tatica nije ni malo uznemirio dok se ova izležavala na terenu. Za sve su krivi sponzori i mediji koji u nedostatku pravih zvezda forsiraju simpatične devojčice koje, eto, znaju igrati tenis pa ih sa njihovih 20 godina opterećuju nečim što one sa svojim nezrelim mozgom ne mogu da shvate, da nisu ni blizu kvaliteta vrhunskih igračica kao što su Serena, Venus, Kim ili Žistin. Odatle svi ti medicinski tajmauti, tata na terenu, rasprave sa sudijama itd, sve da bi dokazale nešto u šta ni same nisu sigurne, da su velike pobednice, a u stvari su smešne balavice, btw Jelena Janković spada u istu grupu. O poređenju sa prošlim šampionkama kao što su Štefi, Martina(e) i Monika ne treba trošiti reči pošto su to dva različita sveta.

E ljudska ljubomoro i zlobo

pre 13 godina

@Tipolir
"Preljepa Wozniacki Caroline "počistila" Anu Ivanović"

ANA IVANOVIC - izabrana za najseksipilniju teniserku na svetu 5 godina za redom, izabrana za najseksipilniju sportiskinju na svetu, AskMen, FHM, MAXIM su je uvrstili na listu 100 najlepsih / najseksepilnijih zena na svetu...

Navedi nam ti priznanja tvoje "prelepe" Caroline Wozniacki.
Mislim da neces imati sta da navedes.

Zoki

pre 13 godina

Izgubiti mec a imati duplo vise vinera pokazuje samo da Voznajcki nije pobijedila nego je Ivanoviceva izgubila. Imala je Voznjacki par finih vinera a sve ostalo je samo vracanje i cekanje gresaka. Skidam joj kapu za kretanje i stizanje svih loptica u svemu ostalom Ana je KLASA...

Srbija uz Felpsa!

pre 13 godina

Koliku glavu ima ova Woznjacki!kako je samo zajedljivo gledala danas!KOMPLEKSI SU CUDO!
Ana je izmislila lepotu za nju!..Carolina ne moze da se meri sa Anom i Kirilenko!

Zoki

pre 13 godina

hahahahah, kakav naslov PREJAKA. Kako da ne... Izjednacen mec, nijanse odlucile posebno ona dva Anina auta za po milimetar na brejk loptama. A sto se tice povrede, dajte ljudi, ocigledno je da je nije bilo. Bio joj je potreban odmor jer je Ana previse setala. Nego, odlican mec. Nazalost Ana je izgubila ali nema veze. Igra je tu, u to nema sumnje...

Miloš J. Kosovac

pre 13 godina

Ана може да побеђује све противнице јединино када је међу првима.
Једини притивник Ани је сама Ана. Њена емотивност је спутава да победи све противнице. Као што су је емоције однеле са тениских терена, ускратиле јој победе целе две године.Лако је данској Пољакињи, она је генетски исти Тата, а он баш не личи на преосетљивог човека, па још је њен тренер и увек поред ње. Ана не може себе да смири, па још треба да игра против двоје противника - Ћерке и Оца.
А када се Водњански повредила, уместо Ана да је дотуче она је сажаљева и брине за њену повреду!

lijepi marinko

pre 13 godina

Pobedila je lepsha devojka , svaka cast seceru :) !
(Jan Rash, 8. oktobar 2010 12:59)
Pobjeđela je magarca lješa jel je mene ova Dankinja sva nekako bebasta i bez šuga doklen je naša prava dama i za njojzi mis univerziteta.

Dermendziev

pre 13 godina

Izvinjavam se sto je komentar objavljen vise puta,jer pre odlaska sa srtanice bilo je upozorenje da nije poslat.

Budimo jednom ljudi i dostojanstveno primimo zasluzen poraz.Dokle ce mo sumnjati u povrede.Dali je Karolina glumica i odjednom pustila suze?Dali ce onako moci odglumiti zabrinutost i sabol roditelja rodjenog deteta?!

Ovo je prosto uzas i mozda treba zauvek otici, zbog ovakvih komentara i drugih pojava,sa ovog sajta .

Izvinjavam se svim predivnim ljudima .

De gustibus....

pre 13 godina

Pobedila je lepsha devojka , svaka cast seceru :) !
(Jan Rash, 8. oktobar 2010 12:59
O ukusima ne treba raspljavljati, ali... daaaaj... bolja u tenisu, trenutno? Možda. Lepša? Teeeeško.

CELA SRBIJA UZ STRANKINJE!

pre 13 godina

od 32 komentara vidim 1 komentar koji kaze realnost, znaci 31 komentara od 32 navijaju i pljuju po igracicu koja je odigrala fantastican mec jednostavno je voznijaki bila na nivou da srusi bilo koju protivnicu, ponovim jos jednom 31 komentara od 32 navijaju za voznijaki znaci eto ko sad kaze da je "cela srbija uz tebe anci" taj nek se pita ovih komentara i to cesto se dogadja ovde. -,-

Promenite naslov

pre 13 godina

Loš naslov. Prvo je fraza, drugo - ne odgovara istini. Baš me zanima da li vi ikada možete da priznate grešku i učinite pravi potez? Pa to je bila žestoka i ravnopravna borba, u kojoj je Ana izgubila samo zato što je danas zatajio prvi servis. Interesantna je i ova povreda Anine protivnice - posle nje tračala je brže nego dok se nije povredila.

max lendl

pre 13 godina

I meni se cini da je Kara odglumila povredu. Ta zloba u pogledu dok servira,uzas.Ana,samo napred!Ne zaboravimo da je Ana jedina devojka u poslednjih nekoliko godina koja je preko fantasticnih igara na GS turnirima postala br.1.Karin stil igre odrazava njenu manijacku upornost,a talenat nije nesto sto je pretersno krasi.I Jankovicevoj je,kao i Voznji,falila veca doza agresivnosti tokom karijere,tako da verujem da od GS titule za Karu nema nista.

djole

pre 13 godina

Prejaka!? Molim onoga ko stavlja naslov da ubuduce pogleda mec! Mogla je vrlo lako da bude drugacije, ali nije. Anina igra je bila ubedljiva, na zalost sreca je nikako nije sluzila, ali nema razloga za brigu. "Strucnjaci" je ovde svrstavaju oko 60. ili 70. mesta, a to je cista provokacija. Cak i oni znaju da je Ani u najmanju ruku mesto medju 10 najboljih. Sto se lepote tice, ma sta tu ima da se prica, samo ljubomorne duse to mogu da joj osporavaju. Ana je njalepsa i najsladja, a jos je nasa, ne bi trebalo da se odricemo toga! Srbi bi trebalo da navijaju za Srbe, ali ne, zavist nas koci u tome i svaki pokusaj da se objasni zbog cega neko ne navija je u najmanju ruku smesan. Imamo cime da se ponosimo, i svi koji postuju prave vrednosti to i rade.

Aleksandar M.

pre 13 godina

Karolina, lepa zgodna Karolina... pazi se Fernanda Verdaska ili češ za čas pasti sa prvog mesta... nauči se iz Aninog primera...he,he,he..
Zato te tatica čuva....

Izvinite, mala šala....

zainteresovan

pre 13 godina

Jucerasnja Anina pobeda vredi tri puta vise nego ovaj danasnji poraz. Za vrlo kratko vreme Ana ce pobedjivati ovakve igracice.
Wozniacki ipak nije Dementieva iako je No 1.

soni

pre 13 godina

dobro, odigrati egal mec sa prvom na svetu (po listi, po kvalitetu ipak nije) je veliki uspeh za anu, e sad sledi linc, videcemo zreb kakav ce biti pre svega zbog serene koja se vraca pa bi bilo lepo izbeci je do zavrsnice

*nesa*

pre 13 godina

Dobar dan. Jako mi je zao zbog ovog poraza,jer je Ana mogla da pobedi,ali ovo je js jedan dokaz da je izasla iz krize!:) iskreno se nadam da ce ostvariti dobar rezultat u Luksemburgu!:) Sto se tie Karoline,krajnje simpaticna devojka...Nikad necu zaboraviti proslogodisnji masters,kada je trpela nenormalne grceve i pobedila ,ini mi se Zvonarjevu!Ali...Ona jednstavno nije najbolja teniserka na svetu! NE mogu se porediti prva mesta,Dinare,Karoline i Jelena iz jednog prostog razloga, a to su pobede nad vrhunskim teniserkama!!! Jedan uznemiravajuci podatak je da Karolina ima ukupno 3 pobede nad teniserkama iz top 15( tu ne racunam Radvanjsku koja je po meni zalutala u to drustvo)!!! Ona jednstavno nije najbolja! Pa sta ako nema Grem Slem titulu...ali Dinara i Jelena su mnogo ispred nje! Jelena ,pa i Safina su pobedjivale skoro sve vrhunske teniserke,dok je Karolina pobedila 2! Uz to treba da naglasim da je Jelena JEDINA teniserka na svetu koja ima pozitivan skor sa sa sestrama Williams(sa Serenom je nesresno,dok je protiv Venus 6-5 za Jecu)! Jelena je pobedjivala sve najbolje teniserke osim Enan! Na kraju zelim da pozelim mnogo srece i uspeha nasim DIVAMA,Jeleni i Ani u nastavku karijere!!! i da...nisu mi jasni ljudi koji pljuju po njima i koji se nasladjuju njihovim porazima...ljudi shvatite da su ne OBE nase HEROINE I da smo u svetu postali prepoznatljivi zahvaljujuci njima( i ostalim sportistima)! Hvala im za sve radosti do sad...i nadam se da slede jos veci uspesi:)

WTATP Lista

pre 13 godina

Slazem se sa svima koji se ne slazu da je izabran najsrecniji naslov za izvestaj sa ovog meca, i to ne toliko jer je sam rezultat bio prilicno tesan u oba seta, vec pre svega zbog stila igre koje ove dve teniserke gaje. Jos pre meca se znalo ko ce tu da napada, a ko da se brani, i ma koliko nasa Ana Ivanovic bila nadaleko cuvena po svojoj "zenstvenosti", ipak je ona istovremeno i pojam za snagu i "jacinu" kada je rec o zenskom tenisu. Zato mislim da bi mnogo adekvatniji bio naslov "VOZNIJACKI PREZIVELA IVANOVICEVU" :)

Salu na stranu, ma koliko Dankinja zasluzivala osporavanje u smislu da li zasluzuje da bude broj 1 na svetu, kada je rec o ovakvim najbrzim betonima - tu je ona neosporno teniserka svetske klase. Prosle godine je i bljesnula na americkoj turneji (kulminiralo igranjem US Open finala), a ove godine opet je eksplodirala na brzom betonu posle Vimbldona (26-2 ima skor od tada) i najbolje iskorustila dugo odsustvo Serene Vilijams da se docepa vodstva na listi. Ana je manje-vise radila bas ono sto je trebala da radi protiv vrhunske protivnice (a ovo je Anina najmanje omiljena podloga) i nemilosrdno je napadala. Nazalost trenutak popustanja joj je pao u najgorem mogucem momentu, tako da je katastrofalno odigrala taj-brejk a drugi set odmah otvorila gubitkom servisa. U ostatku meca bila je u najmanju ruku ravnopravna, ali sa protivnicom u ovakvoj formi i 5 kriznih minuta moze biti fatalno (pogotovo u najosetljivijem momentu). Sve u svemu dobar turnir, a sama cinjenica da je Ana povratila svoj forhend i servis, a nema vise nikakvih vecih problema sa povredama, sasvim je dovoljna za veliki optimizam u pogledu sledece sezone. Ova je prosla... i ne povratila joj se.

Ovo je bilo dobro

pre 13 godina

Ana je juče imala težak meč, danas je igrala nešto slabije a Vožnjacki je mesecima u naletu. Ona se brani, to je tačno, ali igra jak i precizan tenis i ima odličan servis. Juče je neko napisao da Ani nedostaje još nekoliko meseci, možemo početi da računamo od Australije, ja mislim bolje od IW-a, da se potpuno stabilizuje. Danas je zatajio i prvi servis, valjda je neispavana, umorna, ali ona opet ima svoju igru, uzela je i dosta bodova, sve dolazi na svoje mesto. Ne zaboravite da je Ana za kratko vreme, posle gotovo dve proćerdane godine, dva puta dobila Dementjevu, Azarenku, Klejbanovu i jednom Bartoli i da je napredovala oko 35 mesta na listi. Zar je to malo?

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Pekar

pre 13 godina

Gospodjice Vendi zar vi niste na Farmi?Za jednog brucosa ste poprilicno nepismeni.Da li Vam je krivo sto ce Ana da ide na Bali?Dzabe Vam je sto se hvalite inteligencijom i procitanim knjigama kad Vam nedostaje kucno vaspitanje.Biti covek je na prvom mestu.

Mr.Error

pre 13 godina

Kako god, odradila je dobar posao na ovom turniru. I pored poraza, pokazala je da vise nije za potcenjivanje, i da ona moze ipak da se meri sa nekim teniserkama iz top 10, sto je za nju veliki napredak. U svajkom slucaju, sve cestitke Ani!

sima

pre 13 godina

Kod rezultata 2:2 u prvom setu rece belgiski komentator da 'bas ovog momenta u boks Woznijaki ulazi Verdasko..'i prokomentarisa ( muskarac!) da to bas i nije POTEZ spanca, s'obzirom na ljubavnu ..aferu sa Anom; dalje se setite nastavka meca; istina je da je Ana danas predala mec posle prvog gena 2 seta; tu vise nije bilo ni traga od intensiviteta, plana, ..; ja sam juce rekao da Ana dobija samo ako neiznudene greske svede na minimum- sa42 nepobeduje cak ni Venus! Dakle, emotivna+tehnicka strana i ..takav rezultat; no stvari se LAGANO menjaju i sa ovakvim trenerom ja ocekujem tek rezultate;
Pozdrav,

Hmhm

pre 13 godina

Ja sam zadovoljan - mogla je da pobedi Karolinu, nazalost nije. Nadam se da ce dobro odigrati naredna dva turnira. Serena igra u Lincu a Ana preskace tu nedlju i igra Luksemburg (igra se kada i turnir u Moskvi, Dementijeva prvi nosilac) i Bali gde je ipak slabija konkurencija nego u Pekingu. Nadam se da ce nastaviti sa teskim treninzima i pobedama - onda ce doci i psihicka stabilnost i bolji % prvog servisa.
Sto se tice lepote, ukusi jesu razliciti ali cak i ovi sto pisu kako je Karolina lepsa ne verujem da to stvarno misle (ili imaju mnogo los ukus). I jos da dodam da se u ovogodisnjem specijalnom izdanju magazina "ASK MEN" u top 99 najlepsih zena sveta Sarapova nalazi na 65.mestu a Ana na 72. Drugih teniserki nema.
P.S. Mislio sam da ne odgovaram na ove provokacije o lepoti ali nisam izdrzao :-)

Tomas

pre 13 godina

Kažem, samo još malo da se Ana psihički stabilizuje i biće sam vrh! Jer, i oni silni promašeni prvi servisi su čista posledica psihičkog stanja. Pa i to, što je prvi set izgubila tako što je mogla i da ga dobije, a onda se zbog toga posle gotovo predala.
Verujem da će treniranjem i treniranjem i treniranjem... steći i tu neophodnu sigurnost.
A ona Katarinina povreda kolena bila je očigledna glumačka kreacija... Potvrda za to je ne samo da je usporeni snimak pokazao da nikakvog neprirodnog položaja noge nije bilo prilikom doskoka, već i to, što je gotovo istog trenutka zaplakala, umesto da je samo grč na licu odslikavao osećanje bola. Pogotovo je bilo neprirodno normalno trčanje ubrzo posle takve "povrede".
Ali, i to je sport!

Igor

pre 13 godina

Ana je odigrala sjajan turnir, bas kao i Bojana. Obe su na putu dobrih rezultata. Gospodin Willander je proletos rekao da ce se Ana do kraja sezone vratiti u top 30. I bio je u prvu. Nakon cetvrtfinala Pekinga, Ana ce napredovati sa 36. na 28.mesto WTA liste. Igra na jos dva turnira, Luksemburgu i na Baliju, tako da moze jos da napreduje. Vazno je da igra dobro i da ce na startu sledece sezone vec poceti da juri sam vrh i bice nosilac na Australain Openu. Bravo Ana. Nastavi putem koji ides, ti si sjajna, i znas to. I ja znam. I svet zna. Samo napred!

Deki

pre 13 godina

Iako nisam neki fan Ane Ivanovic, moram priznati da je igrala solidno danas i da ta igra podseca na igru od pre 2 godine.
Medjutim, ono na sta bih se vise osvrnuo je sam Eurosport, pa me interesuje da li Karolina njih placa da je tako dizu u nebesa? U jednom trenutku sam ''zahvaljujuci'' komentatoru imao utisak da je Ana iz Danske a da je ova nasa. A pri tzv. povredi ili ti foliranju povrede, jer joj to nije prvi put, samo sto nije i on zaplakao sa njom.Pa Dankinja, pa njen tata, pa Dankinja ,pa njen tata...I jos na kraju komentar bez ispravke, ''Ovo je njena prva pobeda protiv Jelene Jankovic"!Uzas blagi!

Gaga

pre 13 godina

Ani je prvi servis ulazio 47%,a Voznjacki oko 70%,a ipak je bilo vrlo tesno.To sve govori,kad Ana i to podigne,nece biti problema!A ne znam kome se svidja igra Karoline,Mareja,Simona,Monfisai ostalih vracaca????Takva igra ubija ovaj sport.

Novica mkd

pre 13 godina

To je Ana (jos uvek sa prefiksom nazalost). Jednostavno ne zna da iskoristi emocionalnu inteligenciju u svoju korist. Ona je stala nakon povrede Karoline, umesto da bude jos agresivnija i da je 'pojede', da svede samopouzdanje protivnice na minimum.
Isto tako, ne moze se jos od prvog riterna ici na direktan poen. Mora se napraviti plan za napad, pa makar taj plan trajao par udaraca, kako bi se odrzao agresivan i napadacki stil igre. Ovako, sa srljanjem su dosle i 42 neiznudjene greske, koje jednostavno vode do poraza kao neminovnost. Ta brzopletost kasnije dovodi do situacije da se reterniraju u mrezu jako lake i spore lopte protivnice. Verujem da ce Ana to proanalizirati sa svojim (sada) vrhunskim trenerom i da ce uskoro zasesti u vrhu Liste, gde joj apsolutno sleduje mesto.
Kljuc je u konstantnosti igre i da ponovim, koriscenje emocija i inteligencije na pravi nacin.

MJ

pre 13 godina

Eh, mogla je danas da pobedi Karolinu a pobedila je samu sebe ali dobro - ovo je ipak bio veoma dobar turnir za Anu . Nije bilo realno ocekivati da bude psihicki toliko jako (posebno protiv Karoline kojoj je to jaca strana) posle prilicno loseg prvog dela sezone.Ima nedelju dana da se pripremi za turnir u Luksemburgu . Tamo je Dementijeva prvi nosilac. Potom sledi Bali.

Mihajlo

pre 13 godina

ana je veoma dobro odigrala turnir i svi pravi navijaci ane treba da budu zadovoljni.napredovace do 29.mesta.u luksemburgu ca biti 4. nosilac iza dementieve,rezai i vikmajer.i tamo ima sanse za titulu.i verujte u to,kao kad sam prosli put rekao da ce imati sjajne pobede.samo napred,volim te!!!

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

tribi

pre 13 godina

Na zalost, posle skoro svakog meca nasih tenisera ili teniserki imam isti komentar: sampion je onaj koji iskoristi svoje sanse

Imala je Ana 21 winner vise od protivnice, ali sta vredi kad je 28 puta vise od nje "neiznudjeno" zveknula loptu u mrezu ili aut. Kad se tome dodaju dva poklonjena gema kroz duple servis greske, onda sjajna Anina igra iz prvog seta ne znaci takmicarski nista. Na kraju meca sam se zapitao zasto su Karolini stavili bandaz oko noge, kad Ana igra kao da je povredjena. Mislim da je Karolina nastavila mec samo zato sto je znala Anin mentalni sklop, to jest da ce Ana kao i uvek pobediti sama sebe. Bila je u pravu, tako se i dogodilo.

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

Dermendziev

pre 13 godina

Koliko je juce Ana bila jaka na mentalnom planu,toliko je danas bila slaba(iskreno pribojavao sam se baranke u drugom setu,jer u takvim slucajevima logicni rezultati u drugom setu su 6:0,6:1,6:2).Forhend i servis na visini,ali to su samo potrebni,ali ne ne idovoljni uslovi za pobedu.

Nadam se da nije tu kraj price.Ana je svojim igrama i plasmanom na ovom turniru napravila prijatnu malu senzaciju i treba da nastavi sa upornim radom.Zelim joj puno uspeha.

O Karolini ukratko:uz Serenu i Venus Wilijams,Klijsters ,Zistin svakako psiholoski najstabilnija,uz Dementjevu fizicki najbole pripremljena,takticki mudra ,igra na zadnjoj liniji jedna od najbolih,rad nogu odlican uz to mozda ima i najboljeg trenera.Protiv takve Karoline,cak i povredjene,vrlo tesko je igrati .Zelim joj brz oporavak i pojavu na ZT.

neko

pre 13 godina

Ana je nazalost izgubila.Uprkos duplo vise vinera ali to je to,Caroline sve vraca i onda doceka gresku.Sto se tice povrede,uopste ne mislim da je glumila ali da je bilo vise drame nego sto bi trebalo biti-to da...verovatno je i to malo omelo Anu.Nema veze...bilo je sjajnih udaraca u ovom mecu,sjajnih FH sa Anine strane i ovo je definitivno bio dobar turnir za Anu.Ona se polako penje na listi a jucerasnji mec je prikazao njen tenis u najlepsem svetlu.
O lepoti se ne raspravlja ali da li je uopste upitno koja je lepsa...a j d e!

Gaga

pre 13 godina

Ani je prvi servis ulazio 47%,a Voznjacki oko 70%,a ipak je bilo vrlo tesno.To sve govori,kad Ana i to podigne,nece biti problema!A ne znam kome se svidja igra Karoline,Mareja,Simona,Monfisai ostalih vracaca????Takva igra ubija ovaj sport.

Hvala g.Lista

pre 13 godina

Tesan poraz, moglo je i bolje, biće za pola godine, to se vidi iz aviona, a sad molim g. Listu da nam kaže na kom će se mestu naći od ponedeljka Ana.

stefan141

pre 13 godina

Ana je danas igrala solidno msm bilo je sasvim dobro da je vise ulazio 1 servis mislim da bi ova danas igra sa osnovne i igra na mrezi bila vise nego dovoljna a da moram da prokomentarisem voditelja na eurosportu bio je katastrofalan tokom celog meca je pricao neke nebuloze a na kraju je umesto ovo je prva pobeda Karoline nad Anom Ivanovic jekao ovo je prva pobeda nad Jelenom Jankovic (Nemoj te da mislite da ja ne volim Jeleno msm naprotiv ali stvarno takva greska za "profesionalca" je neoprostiva