Košarka 89

Petak, 01.10.2010.

20:02

EL: Hemofarm bez Evrolige

Košarkaši Hemofarma nisu uspeli da plasiraju su se u 3. kolo kvalifikacija za Euroligu, iako su u revanšu, u Vršcu, savladali berlinsku Albu rezultatom 78:73.

EL: Hemofarm bez Evrolige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

iva

pre 13 godina

vi sto pricate kako milenijum nije pun,razmislite koliko vrsac ima stanovnista a kolika je hala. vrsac oko 35000 a hala 4500,znaci da bi popunila hala treba da dodje vise od 10% stanovnistva. to je isto kao kada bi u beogradu doslo vise od 200000 ljudi na jednu utakmicu i to samo iz ljudi iz beograda. a svi dobro znate da beograd jedva napuni pionir a oareni da nepricam.

borko

pre 13 godina

@kittles

Nije tacno da se gleda veci broj postignutih koseva u gostima, bilo nekad. Da je Hemofarm pravio faul u najgorem slucaju bi se igrali produzeci, a ja verujem iako su celu utakmicu pogadjali da bi bas tad pod najvecim pritiskom kosarkasi Albe promasili bar jedno bacanje i Hemofarm bi prosao. Hemofarm bi verovatno prosao i u produzecima jer je gotovo cela prva postava Albe iskljucena, a i kobni Djenkins je bio na 4 faula. Zato nemoj da pricas kad ne znas, da si gledao utakmicu Asvel-Buducnost znao bi da se produzeci igraju u svakom slucaju kad je razlika ista.

Deki

pre 13 godina

@(Kittles, 2. oktobar 2010 10:14),nisi u pravu,Dule Vujošević je samo jednom u životu branio malu razliku u zadnjem napadu Barse u Beogradu i na sreću smo dobili.Hemofarm je praktično branio dva koša pri napadu Albe na nekih 20 sekundi do kraja.Lopta je još došla do centra Albe,a centri i nisu baš precizni sa slobodnih bacanja.Uvek se ide na faul jer onda imaš napad koji vodi tvoj plej ili bek koji su precizni sa bacanjima.Bolje je ići u penal završnicu ako ne juriš rezultat kao što je bio ovaj slučaj nego dati protivniku otvoren šut za tri.Faul Marinovića nije bio a lopta je opravdano data Albi posle onog auta!Toliko od mene!

Nebojsa

pre 13 godina

Hemofarm pokusoa da udje u Euroligu na srecu i naravno cao vec u drugom kolu..Pa ne ulazi se tamo kad prodajes svoje najbolje igrace i doveces neke prosecne fina upravo iz Vrsa...Jedino Macvan sto nesto vredi ovi ostali suv prosek...Steta mozda i jedina prilika za njih..

Ma Partizan namestio

pre 13 godina

Sto sad niste demonstrativno odustali od dolaska na utakmicu kad je ocigledno da je Partizan namestio kvalifikacije za EL?!

Ne mozete da osvojite prvenstvo jer je Partizan namestio a kad izadjete u Evropu otresu vas neki indijanci.
Pa bolje niste ni zasluzili

Dule GR

pre 13 godina

@(VLADIMIR, 1.oktobar 2010 22:46)
Слажем се Владимире са свим што си навео за своје Вршчане, уз једну малу опаску да не бих улазио у то да ли је утакмица намјештена или продата. И додао бих да je евидентно да Вршац тј. Хемофарм изузев солидног спонзора и симпатичне дворане нема ништа друго вриједно за Евролигу. Прво, нема екипу! Када оде и Мачван, то ће бити просјечна екипа и за НЛБ лигу. О навијачима нећу ни да причам, када се сала од 4000 солидно попуни само кад Партизан гостује и то захваљујући Гробарима. У таквој ситуацији нема ни адреналина за већим спортским амбицијама. То се показало и јуче када је у задњим секундама изгледало као да ичрачи Хемофарма играју за 3. мјесто на турниру Мјесне заједнице. Толика анемичност, безкрвност и доводе људе у сумњу да размишљају у другом правцу. Сигурно је да постоје и уски интереси људи који спонзоришу и воде клуб и уз све побројано чему и за кога сврха да такав Хемофарм иде у Евролигу. Уосталом, шта би тамо и постигао, ако би и успио да прође и треће коло квалификација. Наравно, свако од нас би волио да имаmo поред Партизана још неку екипу способну за Евролигу, међутим то у у овом тренутку није реално, а не знам ни када ће бити. Што се тиче Хемофарма бојим се да не заврши тамо гдје не би требало, а не би! Јер, не игра се кошарка због девојчица и њихових мобилних телефона!

Kittles

pre 13 godina

Ostavite Lukajića na miru!!! Kakvo je to zameranje sad za faul? Koliko ja znam, takmičenje po kup-sistemu u košarci (1 kod kuće - 1 u gostima)se igra 2x 40 min, i nema produžetka, osim ako je u obe utakmice postignut identičan rezultat. Ako je na obe tekme ista razlika, a rezultat različit, DALJE IDE TIM KOJI JE NA GOSTUJUĆEM TERENU POSTIGAO VEĆI BROJ POENA! I mislim da je baš ovako Zvezda zabrljala sa MASH-om iz Verone '98., u finalu Kupa R. Koraća. Kako da onda HF pravi faul u zadnjem napadu, i tako ih sa penala sa 8 spusti na 6 razlike?! Tamo Hemofarm dao 67, Alba bi ovde u slučaju taktičkog faula imala 72 ako daju oba bacanja, a rez na semaforu na kraju 78:72... i ko onda ide dalje?! Naravno da se brani zadnji napad.
Ne drži vodu priča o faulu, a još manje o Jordanu... postoji i tamo neka igra sa dva krilna centra, bez klasične 5-ice na terenu, a i zavisi od toga kakva je protivnička postava.
I, nije mi Struja ni rod ni svoj, i ne dolazi nam na slavu. Branim ga zbog košarke.

Sasa

pre 13 godina

Velika steta za Hemofarm, mislim da su imali veliku sansu. Ono sto meni nije jasno da Hemofarm vec duze vreme poseduje dobar igracki kadar, ali ono sto im nedostaje je dobar trener. Lukaic definitivno nije dobro resenje, njegovi prethodnoci takodje tu lezi najveci problem. Realno Hemofarm nema dobru igru, veceras se veliki broj napada zavrsavao sutem za tri poena iz teskih pozicija, sve je to izgledalo prilicno neorganizovano, stihijski...Mislim da bi trebalo da dovedu trenera veceg renomea tipa Pesica ili sl. na ovakav nacin nece jos dugo vremena nista uraditi.

pedja nbg

pre 13 godina

Bio sam juce u Vrscu na utakmici i bilo je 3500-4000ljudi i atmosfera je bila BUKVALNO FENOMENALNA.Cudo jedno da kada gledam prenos na TV iz Millenijuma uvek mi deluje prazno i tiho.Izgleda da ekipa lokalne televizije koja prenosi za RTS ima jako lose postavljenu kameru i uopste ne ozvucava dogadjaj. Da mi je ovo neko pricao ja mu ne bi verovao!Stvarno neverovatno

Deki

pre 13 godina

Kakvih sve glupih komentara se mogu ovde pročitati.Jedan odvalio da je FIBA kriva za poraz Hemofarma?Organizator je ULEB a ne FIBA!Drugi kaže da bi voleo da Zvezda i Hemofarm osvoje NLB i naše prvenstvo!Da li uopšte prati u kom je stanju Zvezda?Voleo sam da prođe Hemofarm iako sam grobar.Glavni krivac je Lukajić.Jeste da su se poneli nesportski prema Partizanu prošle sezone,ali sam ipak navijao da prođu jer su srpski klub.Što se tiče one sporne lopte i ćorav može da vidi da je lopta za Albu!Mogu da zamislim da je u pitanju bio Partizan kakva bi reakcija tada bila Hemofarma i ci*ana?

Raka

pre 13 godina

Pitanje koje treba postaviti treneru: Zasto najbolji igrac utakmice Džordan, sedi na klupi celu cetvrtu cetvrtinu? Zao mi je (iako sam Partizanovac), sto je malo trebalo pa da u EL imamo dva predstavnika.

VrscanIN

pre 13 godina

Nisu mi jasni ovi ljudi i komentari e treba im tako nisu dosli u pionir , pa dal je moguce nisu macvan marjanovic i ostali momci krivi krivo je rukovotsvo,nije fer izgubiti ovako igramo uleb i to je neki uspeh

kosava

pre 13 godina

Gomila nepismenih koji komentarisu a pri tom priznaju da u halu Milenijum ne ulaze iz "raznoraznih" razloga!Ni imena kosarkasa neznaju,nije Miranovic nego Marinovic isl...Za takve poznavaoce vrsacke kosarke samo jedno obavestenje,posto su prespavali:KK LIONS NIJE PROPAO,VEC JE OSTAO BEZ SPONZORA I BEZ PODRSKE NASEG GRADA!ISTA EKIPA,ISTI TRENER,ISTA UPRAVA ,SAMO POD DRUGIM IMENOM ODIGRALA JE ODLICNO PROSLU SEZONU NLB LIGE!TA ISTA EKIPA OSVOJILA JE TRECE MESTO NA KRAJU SUPER LIGE SRBIJE,ODMAH IZA PARTIZANA I HEMOFARMA!

dekiii

pre 13 godina

Pokusoa sam da navijam za Hemofarm ,ali mi nije islo.(zao mi je sto nemamo 2 srpska tima el)...E to ti je ta sportska sreca koju treba zasluzit(to samo mozes sa Duletom Vujosevicem)...Sto se tice Partizana samo da bude prvak Srbije(ne treba kup,nlb ni top 16)....Kocko bi volio podelu titula.(i ja bi milion dolara).Ali ne ide brate....

e

pre 13 godina

@ OGI
razumem tvoj gnev, ali nisi realan, jer ako tako gledas, sudija menja odluku protiv srpskog kluba, uz pritisak srpskog igraca (Marinovic), koji ocigledno vuce komplekse i prema hemofarmu, jer ne znam da li ih je nekad dobio igrajuci za crveno-bele...

Zao mi je hemofarma, ali nekako su divljacka ekipa, macvan ponekad preteruje iako je neosporno najbolji u ekipi, masi 2 bacanja pred kraj... Moguce je da potpise za partizan, mada mislim da se trazi malo drugaciji tip igraca, pokretniji i skocniji... Steta, i ja sam se nadao gledanu 2 kluba u EL, jos im se otvorio put jer je uniks ispao...







SRAMOTA ZA VRSAC!!! opet nepopunjno, opet pozorisna atmosfera...
SELITE KLUB U NIS!!!

Иван-Ниш

pre 13 godina

Нажалост, најбољи играч у овим квалификационим утакмицама на крају трагичар. Мислим да ниједан клуб из ових квалификација неће да се прослави у Евролиги.

HF

pre 13 godina

Da je u Milenijumu pozorisna atmosfera to stoji al nemojte kriviti vrscane sto sala nije puna. To je prevelika sala (5000) za grad od 40000 stanovnika. Pa lako BG-u da napuni salu od 7500 kad ima 2mil. Ako bi gledali po broju stanovnika da li bi BG sakupio 250000 gledalaca koji bi isli da gledaju utakmicu??? RAZMISLITE O TOME!!!

Nikola

pre 13 godina

Sudije jesu napravile gresku, jer kako je moguce da on promeni odluku na insistiranje Marinovica i ostalih igraca Albe. Pa onda treba sudija svaki put kad se neko pobuni da ide i da pogleda snimak i preinaci odluku. A dosudio je prvobitno aut za heomfarm kao kompenzaciju za nedosudjeni faul.
Inace trener katastrofa, zasto nije napravio akciju da plej primi loptu i sutira bacanja a ne Macvan. Duda bi to resio bez problema...

TIGER

pre 13 godina

(Kocho, 1. oktobar 2010 20:25)

Vas klub KKSS je pravio ipsade godinama kako bi naneo stetu KK Partizan... Dokle ste dosli, najbolje pokazuje cinjenica gde ste danas... Pobedjuju vas drugoligasi iz Madjarske i brukate ime ove kosarkaske zemlje...
A polako je pocelo da se obija o glavu i ovima iz Hemofarma za sve ono sa kraja prosle sezone... To je bio drugi klub u zemlji za koji sam navijao posle Partizana, ali posle onog ... nikad vise...
A i njih ce stici nazalost ista sudbina kao i vas... Sreca pa se javlja novi klub u kosraci u nasoj zemlji... Radnicki...

D

pre 13 godina

Svaka čast Hemofarmu! Sa značajno oslabljenom ekipom stigli su nadomak kraja kvalifikacija. OVO JE USPEH!
Ko je u Partizanu rešavao utakmice sa 21 godinom?

antic

pre 13 godina

Ja kao grobar mogu da budem zadovoljan. Alba i Hemofarm nista nisu pokazali,pogotovo sam vise ocekivao od Albe i onih silnih amera,pa i od ovih zvezdasa,pa Femerling.Alba ako prodje Sarloa dolazi kod nas u grupu i to je,po ovome sto sam video, bolja varijanta nego Himki,a Hemofarm,tuga... Mogu da budem spokojan sto se tice odbrane titule.
P.S. Vidi se da ovo udaljavanje trojke ima efekta i da lopta mnogo teze ulazi u kos i vise se promasuje.Bar je tako za sada...

nani

pre 13 godina

Jos cete vi da placate za proslu sezonu, i onu vasu licnu sramotu,..veceras nije odlucivala sreca, vec srce i dusa,.i uz umisljenog Macvana, to je to!

WWW

pre 13 godina

Nacin na koji je Hemofarm zavrsio sezonu u domacem takmicenju zasluzuje ovakvo ispadanje.Vratile su im se nesportske igre.Drago mi je sto su ispali!!!

crno-beli

pre 13 godina

Ovo im je kazna za cirkus koji su pravili na proslosezonskom finalu, kao i na svakoj utakmici protiv Partizana! U duhu toga bilo je i iscudjavanje Bozovica za poslednju loptu, a videlo se iz aviona da je on poslednji dirao loptu, i znao je da je sudija isao da gleda snimak!
Da je Zvezda igrala umesto hemofarma, navijao bih za nju protiv Albe, ali za ove nisam mogao.
P.S. Lukajic je opet ponosan na igrace, kao prosle sezone; zelim mu da ostane ponosan i dalje, a da rezultat na kraju bude isti.

ajd sad

pre 13 godina

Nije ovo ni maler, ni sudije, nego bogami katastrofalno vodjenje sa klupe u zadnja dva minuta.
E zbog toga strasno, a Macvan je mnogo napredovao, al sta mu vredi kad se trese ruka, drhti srce...

hocehoce

pre 13 godina

Katastrofa!Biti eliminisan na ovakav nacin!A ubedjen sam da bi nas Vrscani predstavljali bolje u Evropi nego partizan koji je mnogo slabiji ove sezone.Velika steta.Ali voleo bih da Zvezdas i Hemofarm podele titule, da Zvezda osvaji prvenstvo a Hemofarm NLB
(Kocho, 1. oktobar 2010 20:25)
Ma hoce bre zvezda bre hoce samo sledece sezone

VS

pre 13 godina

posto sam dugo godina radio na televiziji da objasnim nesto ljudima iz prestonice.
Licno sam prisustvovao kada su ljudi iz FIBA TV odseka dilazili pre Eurobasketa u Vrsac da ocenjuju kvalitet hale.
po njihovim recima Millennium je "najkoloritnija" hala u nasoj zemlji. Kvalitet parketa je odlican za sliku, svetlosni fluks je bio u granicama dobrog (kasnije je ipak korigovan tj. pojacan), uglovi snimanja prihvatljivi (posto je arhitekta sve to predvideo).
Jedina mana je krov (poslednja rec statike posto sam sebe nosi na sest potpornih tacaka itd itd..) koji "jede" zvuk.
FIBA je za vreme Eurobasketa, uz pomoc odlicnih tonaca sa RTS-a, to resila putem usmerenih mikrofona.
E sad, to je malo previse da se radi na svakom prenosu. Stoga vi iz Vrsca cujete nekih 30 do 40% zvuka sa tribina tokom utakmice, ali se zato odlicno cuje skripa parketa, zar ne.

U Millenniumu je problem nekad i napraviti dobar koncert zbog ovog problema, sto znaju i vrscani (sacam se da je Massimo bio na rubu zivaca tokom njegove svirke)

Atmosfera u hali je tokom ove utakmice bila sasvim zadovoljavajuca, kada se u obzir uzme da smo mi iz Banata.
Nama netreba pet flasa piva pred utakmicu...
mi u halu vodimo decu sa nama i sasvim nam je dobro tako.

to isto zelim i vama.

vlajzi

pre 13 godina

macvan previse poleteo, a ko visoko leti, nisko ce da padne! nekoliko puta u finisu utakmice nerezonski sutira za tri poena 10 sekundi pre kraja napada, promasuje oba bacanja u odlucujucim trenucima (i to ne da promasuje, nego lopta nije ni bila blizu da udje)... vrlo neodgovorno ponasanje! da ne kazem prepotentno! verujem ja da je zeleo najbolje, ali polako decace, spusti se na zemlju, imas 10 poena prednosti, odigraj ceo napad, idi na kos i faul... tako igraju iskusne ekipe! a sta je on mislio, da ga ukenja par trojki na kraju, da resi utakmicu i da ga posle velicaju u medijima kao posle one utakmice u izraelu! udarila decku slava u glavu, previsoko se digo!
cini mi se da Lukajic nije autoritativan trener cim dozvoljava da mu jedan igrac tako divlja u odlucujucim trenucima utakmice! s druge strane Dzordan, koji je bio izuzetno raspolozan za igru, celu 4.cetvrtinu presedeo na klupi. neobjasnjivo!
hemofarm je sam kriv za poraz, i uopste mi ih nije zao... napravili su pocetnicke greske, a to se u ovom rangu takmicenja ne prasta!
poslednja lopte i preinacena odluka sudija - potpuno ispravno! i ne razumem ljude koji kazu kako su sudije poklonile pobedu albi! pa nije im sudija sutnuo onu zadnju trojku?!

realnost

pre 13 godina

Žao mi je Hemofarma,borili su se ali im nedostaje iskustvo.Žalosno je sto je sala bila poluprazna.Što se zadnje lopte tiče bila je za Albu-lepo se videlo na snimku.

Trifko Miljanovic

pre 13 godina

Mogu samo da kazem da sudije nisu pokrale Hemofarm,jer je bilo ocigledno da je njihova lopta,a sto se tice odluka domaceg trenera,o tome se moze diskutovati.Inace stranci su promasaj,mada je centar danas bio solidan,ali Macvan je taj koji je morao zrelije da odigra,vrstan igrac,sa malo iskustva,i zrelosti.Markovic,Marjanovic,Jagodnik,Katic,siguran prolaz,sta je uopste cilj Hemofarma?

rade

pre 13 godina

vece gubitnike od ovih nisam video
prosle godine gube tri utakmice u kojim vode preko 20 razlike i to od prosecnih timova evrokupa.
sad opet ovo
ali to je kazna sto niste dosli u pionir i ovo je sigurno namestio DULE

VLADIMIR

pre 13 godina

Čitam ove komentare, i zapanjen sam. Pa ljudi zar ne vidite da je ova utakmica NAMEŠTENA.U zadnje 4 sekunde lopta se dodeljuje Albi iako je očigledno ne samo da pripada Hemofarmu, već je i Miranović napravio faul nad Božovićem.Ovako je HF namestio utakmicu u Vršcu sa jednom bugarskom ekipom pre pet šest godina, potom je isto ponovljeno sa grcima posle pobede u Vršcu od 25 poena.Ovaj privatni klub iz Vtšca vode NEČASNI ljudi radi sopstvenih novčanih potreda.Ovaj put bi se uzdržao da ih nazovem pravim imenom.I na kraju da ne bi dužio, ukazujem vam da ste sada dobili odgovor - zašto u Vršcu utakmice HF, gleda oko 1000 ljudi - i to većinom devojčica koje dolaze da pokažu svoj mobilni telefon ili garderobu, koje utakmica uopšte ne zanima. Vrščani nisu debili da ih neko majmuniše, a zbog toga ja ne idem u halu već 6 godina. Videćete ubuduće neće imati ni 200 gledalaca, a klub će završiti isto kao i Lionsi.

draugenthaler

pre 13 godina

Sigurno je opet sudija kriv, pa bas vas sudije kradu na svim frontovima, jadni vi, e to vam je gospodo za omalovazavanje Partizanovih uspjeha i nepojavljivanje na terenu u trecoj utamici, nije lako igrati Evroligu

deki bgd

pre 13 godina

Steta za HF zaista su izginuli na terenu ali je zafalilo koncentreacije na kraju. Za Poraz je kriv TRENER LUKAJIC a HF ce i ove godine kad se budu jos malo ustimovali biti odmah uz Partizan. Steta,za propustenu sansu!

on

pre 13 godina

ljudi alba je bacanja sutirala 16 od 16,a hemofarm 17 od 25, i tu pre svega treba traziti ralog poraza! kakve sudije,kakav lukajic,macvan,bacanja su ih ubila i to je sve.
i da,poluprazna hala je veeeelika sramota za vrsac! naravno, za onaj deo koji nije bio u hali. steta.

alba

pre 13 godina

Sudije Hvala i molim vas dostavite nam sto pre broj ziro racuna. S postovanjen ALBA GERMANY ( mi inace imamo pare a nismo bas neki kosarkasi)

nbgd

pre 13 godina

Auuuuuuuuuuu, Lukaicu, pitaj Dudu da li bi pravio faul na 8 razlike 15 sec pred kraj....odlazi zajedno sa dr. kosarke Bozovicem koji spusta loptu na 5 sec do kraja....

goran

pre 13 godina

uz svo uvazavanje, ali u pitanju je klasican kompleks provincije. izgubise dobijenu utakmicu. bez odbrane poslednji minut, macvan promasuje bacanja, gube loptu poslednjih 6 sekundi. cestitke pavicevicu i srbima u ekipi albe

jbgbg

pre 13 godina

Nije mi ih zao zato sto sa ovakve dve partije na domacem terenu protiv 2 ispodprosecna tima i nisu za evroligu, nazlost...Macvan je mogao da bude heroj a ispao je cupi

Yaps

pre 13 godina

Sta reci?! Steta. Ovo je bila neverovatna sansa, koja ne verujem da ce da se ponovi tako brzo. Sledeci protivnik bi bila Sarloa i evroliga se vec smeskala. Izgleda da su to i igraci mislili. Macvan je veliki igrac, ali ovog puta je omanuo, promasio je dva slobodna bacanja u presudnom trenutku. Ona lopta na 5 sekundi do kraja, jeste bila za Albu I to je neosporno. Pored Macvana za ovaj poraz je krivac i Lukajic, postavka odbrane na kraju je bila losa verovatno bi dobili u produzetku da su primili dvojku, Alba je ostala bez trojice igraca zbog penala.
Meni se ne dopada igra Hemfarma. Forsiraju trojke, konfuzni su u odbrani i mora podhitno nesto da menjaju, ako hoce da igraju neku ozbiljniju ulogu u NLB-u.
Nakon ovog poraza, ocekujem da Macvan ode. Ne bi me cudilo da Hemofarm i Partizan naprave neki dil oko Macvana.
Zao mi je sto su ispali, ali sta se moze sad, idemo dalje.

22-ogodišnjak

pre 13 godina

E kako sam se iznervirao kad sam video naslov. Isto kao kad Partizan izgubi. Šteta.. A baš sam želeo da HF prođe.
Još jednom samo, SRAMOTA ZA RTS! Naše pravo da znamo bla bla..

Kocho

pre 13 godina

Katastrofa!Biti eliminisan na ovakav nacin!A ubedjen sam da bi nas Vrscani predstavljali bolje u Evropi nego partizan koji je mnogo slabiji ove sezone.Velika steta.Ali voleo bih da Zvezdas i Hemofarm podele titule, da Zvezda osvaji prvenstvo a Hemofarm NLB

Predo

pre 13 godina

Zasluzen prolaz Albe u trece kolo. Bilo bi nepravedno da je Hemofarm pobjedio sudijskom greskom. Hemofarm ima samo jednog vrhunskog igraca - Macvana, koji ipak nije dovoljno iskusan da nosi tim u odlucujucim momentima. Kada jednom nasim timovi, ne samo u kosarci, prestanu da bude jedini cilj rasprodaja mladih talenata, mozda nesto naprave, pa nam uspjeh Partizana prestane biti cudo, nego normalna stvar. Onda barem prestanite dovodjenje ispodprosjecnih stranaca i pustite nase mladice da sticu iskustvo

Benoit

pre 13 godina

Steta...mogli su bar do sl kola mada ovi Belgijanci tj Ameri izgledaju jaci od ove Albe...toliko od Hemofarma...okrecemo se Partizanu...sta drugo

Jenkins

pre 13 godina

Macvan tragicar,kakav je to lider tima,kad ne moze jedno bacanje da ubode u trenucima kad se lomi utakmica???I kaka je to trener kad drzi Dzordana na klupu celu zadnju cetvrtinu,koji je pre toga igrao partiju zivota? Neki clanovi hemofarma ko da osnovnu skolu nisu zavrsili...

Marko

pre 13 godina

Uprkos neizvesnosti bilo je za ocekivati da Hemofarm nece proci kvalifikacije, da ce ispasti u 2. ili 3. kolu zato sto su prodali pola igraca, pocevsi od Marjanovica, preko Katica, do Markovica...

kolipi

pre 13 godina

ajoooooj sto volim!!! Bog vidi sve i sve vraca,ovo vam je za onu tucu od prosle godine i sramno ponasanje u finalu kada niste smeli da priznate titulu boljem,jacem i vecem od sebe PARTIZANU!!!!

vršac

pre 13 godina

TEŠKA KRADJA!...treba istupiti iz svih takmicenja pod okriljem fibe..ovo je strasno...covek suid namernu u duleu pro nicijoj lopti i preinacuje zadnju loptu u korist albe.sramota!

jamal

pre 13 godina

Macvan nema herca. Na 28 sekundi do kraja on promasi oba bacanja koja bi resila utakmicu u korist njegovog tima. Nemojte pogresno da me razumete, dobar je on igrac, ali ovakve situacije dele dobre igrace od velikih igraca...

rale

pre 13 godina

I sta sad vredi, dobili ste sansu da igrate u kvalifikacijama i uprskali je?
Tako blizu a tako daleko..
I ko zna kada cete igrati u najelitnijem kosarkaskom drustvu?
Ovo se zove izgubiti dobijenu utakmicu..
Idite u Evrokup i niste za bolje..

Molle

pre 13 godina

Adrenalin je to i ja to shvatam, ali šta je publika malenog provincijskog klupka očekivala? Ok, uživo se stvarno neke stvari ne vide, ali daj...Čista lopta za Albu. Više sreće drugi put. Mačvanu sve čestitke i pored činjenice da mi nije omiljeni igrač zbog svoje ''kockaste'' igre. Šteta što je promašio bacanja na kraju. Igračina je i veliki borac, podseća me malo na Zorana Savića, mada potonjeg nije medved izgrebao po temenu. Hala prevelika, očigledno. Zaboravih Milivoja Božovića koji se vratio posle povrede i duge pauze. Doviđenja u Pioniru pa da se lepo tepate protiv moje Zvezde.

novosadjanin

pre 13 godina

Sta reci...osim da ce se sve ovo sto nam se desavalo nasoj kosarci ( nesrecni porazi od Turske, odnosno kradja , i ovaj poraz Hemofarma, zatim nesretni poraz Partizana na final 4 ove godine) vratiti sledece i da cemo biti prvaci evrope u kosarci...

doktor

pre 13 godina

Hemofarm je 20posto slabiji nego prosle sezone,tako da bi mu Evroliga bila previse...Nazalost ,svi nasi klubovi su se oslabili ove godine

pfc

pre 13 godina

Nekoliko utisaka:
1. igrac koji sam prelomi trecu cetvrtinu ne odigra ni minut u cetvrtoj - !!!???
2. Macvanovo imitiranje Duranta - jadno
3. jako vazan mec, a dvoranica nije puna - Vrsac ne zasluzuje evroligaski tim

Sad navijamo za Albu kako bi usla u nasu grupu umesto Himkija...

Nemanja VS

pre 13 godina

Eto. Sve ste videli. Kad sudija sa sredine terena treba da ispravlja odluku o autu pod kosem... Prvo Turska, sad Alba... Nema veze, igracemo mi sa Albom Evrokup pa cemo tamo da im objasnimo neke stvari. Inace, mislio sam da su ovakvi prazi osdtali u prosloj sezoni.

PS hvala svima koji su iz drugih gradova dosli da bodre nas tim. Bilo je mnogo tablica BG, PA, NS, SU, cak i VA i CA. Hvala vam

ogi hf

pre 13 godina

Da li je moguce da suduje 4 sec pre kraja oduzmu loptu Hemofarmu i na insistiranje jednog od sudija dodele Albi! ODGOVOR JE DA JER JE TO TIM IZ SRBIJE PA NE BI BILO DOBRO DA PRODJE DALJE.IZ ISTOG RAZLOGA PARTIZAN JOS UVEK NEMA A LICENCU ZA EUROLIGU IAKO JE ODAVNO ZASLUZUJE.JADNO ZAR NE

Deki

pre 13 godina

Kakva glupost na kraju Hemofarma, zasto li se nije pravio faul, pa Albi je pola postave bilo iskljuceno sigurno bi Hemofarm dobio u produzetcima.

Cvijo

pre 13 godina

Macvan je pogodio trojku, kojom se Hemofarm odvojio na +10. U dva naredna napada je imao ishitren sut za tri i dva promasena slobodna bacanja i time pokazao da uprkos velikom kosarkaskom umecu nema smirenost za velike utakmice..
Situacija pred kraj.. Sudija je hteo da kompenzuje faul Albe, autom za Hemofarm (sto se moze nazvati "domacinskim" sudjenjem, jer je u datoj situaciji domacinama vise odgovarala lopta nego slobodna bacanja). Gosti su reagovali i dobili poslednji napad, ali ostaje pitanje zasto niko iz Hemofarma nije zustrije reagovao na promenu sudijske odluke (kao sto reaguju na sporne detalje u domacim takmicenjima)

E tako se to radi...

pre 13 godina

Steta!!
Nije mi toliko zao Hemofarma koliko cinjenica da necemo imati dva tima u naj elitnijem takmicenju!!
Igra i trud Hemofarma za pohvalu! Mada u odlucujucim momentima (zadnji minut) su vec poceli da srljaju sto ih je kostalo prolaza!
Odluka sudije u zadnjem napadu totalno ispravna!!
Bozovicu je pobegla lopta i nije mi jasan sta se samo iscudjavao!!
Macvan nije smeo da promasi oba slobodna!
Sad sta je tu je!
I dalje ce samo jedan klub, samo jedan grad predstavljati Srbiju u EL a ovu Albu bih bas voleo da vidim u nasoj grupi.!!
Mislim da su nam to dve sigurne pobede!!

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta za Hemofarm. Igrali su momci dobro i zaista je malo falilo. Nedostajalo je malo koncentracije u zavrsnici da se onemoguci onaj sut za 3 poena. Malo ih je poremetila ona sudijska odluka koja je bila sasvim ispravna - lopta za Albu. Steta. Kao da vidim sutra natpis u novinama: "Macvan potpisao za Partizan!".

Nikola

pre 13 godina

steta!!!!!!!!
nadao sam se da ce biti jos jedan klub ali eto..
mislim da je propustena fantasticna prilika i da ce se tesko ponoviti na nasu zalost..

Srpski dinamit

pre 13 godina

Šteta!Imali su ogromnu šansu,nikad bliže nisu bili,išli bi na Šarloa imali meč loptu u Vršcu...Ne bi da krivim nikoga,ali da je Mačvan dao bar jedno bacanje,sada bi kucao drugačiji tekst,al opet ono što upada u oči jeste to da Jordan,centar koji je bio daleko najbolji,kada se odlučivalo nije bio u igri,znači da je Lukajić tu glavni krivac,morao je da zatvori reket,pogotovo u napadu nakon par promašaja...Mislim da je Mačvan završio sa Hemofarmom,ide u neki top klub,a Jordan je veliko pojačanje..

~ S M K ~

pre 13 godina

Veoma slicna zavrsnica kao onoj kada je Partizan pobedio trojkom Petra Bozica.
Stavise,i pozicija je ista (iz ugla),i lopta je usla bez koske,a i ostao je sam u uglu. Jedino je to bilo ne za pobedu vec za prolaz dalje,i sto je ostalo jos 2 sekunde igracima Hemofarma da pokusaju nesto,medjutim Hamid je vodio loptu 3 od te 2 sekunde,i ode mast u propast.

pfc

pre 13 godina

Nekoliko utisaka:
1. igrac koji sam prelomi trecu cetvrtinu ne odigra ni minut u cetvrtoj - !!!???
2. Macvanovo imitiranje Duranta - jadno
3. jako vazan mec, a dvoranica nije puna - Vrsac ne zasluzuje evroligaski tim

Sad navijamo za Albu kako bi usla u nasu grupu umesto Himkija...

jbgbg

pre 13 godina

Nije mi ih zao zato sto sa ovakve dve partije na domacem terenu protiv 2 ispodprosecna tima i nisu za evroligu, nazlost...Macvan je mogao da bude heroj a ispao je cupi

jamal

pre 13 godina

Macvan nema herca. Na 28 sekundi do kraja on promasi oba bacanja koja bi resila utakmicu u korist njegovog tima. Nemojte pogresno da me razumete, dobar je on igrac, ali ovakve situacije dele dobre igrace od velikih igraca...

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta za Hemofarm. Igrali su momci dobro i zaista je malo falilo. Nedostajalo je malo koncentracije u zavrsnici da se onemoguci onaj sut za 3 poena. Malo ih je poremetila ona sudijska odluka koja je bila sasvim ispravna - lopta za Albu. Steta. Kao da vidim sutra natpis u novinama: "Macvan potpisao za Partizan!".

Deki

pre 13 godina

Kakva glupost na kraju Hemofarma, zasto li se nije pravio faul, pa Albi je pola postave bilo iskljuceno sigurno bi Hemofarm dobio u produzetcima.

Jenkins

pre 13 godina

Macvan tragicar,kakav je to lider tima,kad ne moze jedno bacanje da ubode u trenucima kad se lomi utakmica???I kaka je to trener kad drzi Dzordana na klupu celu zadnju cetvrtinu,koji je pre toga igrao partiju zivota? Neki clanovi hemofarma ko da osnovnu skolu nisu zavrsili...

Srpski dinamit

pre 13 godina

Šteta!Imali su ogromnu šansu,nikad bliže nisu bili,išli bi na Šarloa imali meč loptu u Vršcu...Ne bi da krivim nikoga,ali da je Mačvan dao bar jedno bacanje,sada bi kucao drugačiji tekst,al opet ono što upada u oči jeste to da Jordan,centar koji je bio daleko najbolji,kada se odlučivalo nije bio u igri,znači da je Lukajić tu glavni krivac,morao je da zatvori reket,pogotovo u napadu nakon par promašaja...Mislim da je Mačvan završio sa Hemofarmom,ide u neki top klub,a Jordan je veliko pojačanje..

nbgd

pre 13 godina

Auuuuuuuuuuu, Lukaicu, pitaj Dudu da li bi pravio faul na 8 razlike 15 sec pred kraj....odlazi zajedno sa dr. kosarke Bozovicem koji spusta loptu na 5 sec do kraja....

Nemanja VS

pre 13 godina

Eto. Sve ste videli. Kad sudija sa sredine terena treba da ispravlja odluku o autu pod kosem... Prvo Turska, sad Alba... Nema veze, igracemo mi sa Albom Evrokup pa cemo tamo da im objasnimo neke stvari. Inace, mislio sam da su ovakvi prazi osdtali u prosloj sezoni.

PS hvala svima koji su iz drugih gradova dosli da bodre nas tim. Bilo je mnogo tablica BG, PA, NS, SU, cak i VA i CA. Hvala vam

goran

pre 13 godina

uz svo uvazavanje, ali u pitanju je klasican kompleks provincije. izgubise dobijenu utakmicu. bez odbrane poslednji minut, macvan promasuje bacanja, gube loptu poslednjih 6 sekundi. cestitke pavicevicu i srbima u ekipi albe

ogi hf

pre 13 godina

Da li je moguce da suduje 4 sec pre kraja oduzmu loptu Hemofarmu i na insistiranje jednog od sudija dodele Albi! ODGOVOR JE DA JER JE TO TIM IZ SRBIJE PA NE BI BILO DOBRO DA PRODJE DALJE.IZ ISTOG RAZLOGA PARTIZAN JOS UVEK NEMA A LICENCU ZA EUROLIGU IAKO JE ODAVNO ZASLUZUJE.JADNO ZAR NE

Nikola

pre 13 godina

steta!!!!!!!!
nadao sam se da ce biti jos jedan klub ali eto..
mislim da je propustena fantasticna prilika i da ce se tesko ponoviti na nasu zalost..

E tako se to radi...

pre 13 godina

Steta!!
Nije mi toliko zao Hemofarma koliko cinjenica da necemo imati dva tima u naj elitnijem takmicenju!!
Igra i trud Hemofarma za pohvalu! Mada u odlucujucim momentima (zadnji minut) su vec poceli da srljaju sto ih je kostalo prolaza!
Odluka sudije u zadnjem napadu totalno ispravna!!
Bozovicu je pobegla lopta i nije mi jasan sta se samo iscudjavao!!
Macvan nije smeo da promasi oba slobodna!
Sad sta je tu je!
I dalje ce samo jedan klub, samo jedan grad predstavljati Srbiju u EL a ovu Albu bih bas voleo da vidim u nasoj grupi.!!
Mislim da su nam to dve sigurne pobede!!

doktor

pre 13 godina

Hemofarm je 20posto slabiji nego prosle sezone,tako da bi mu Evroliga bila previse...Nazalost ,svi nasi klubovi su se oslabili ove godine

kolipi

pre 13 godina

ajoooooj sto volim!!! Bog vidi sve i sve vraca,ovo vam je za onu tucu od prosle godine i sramno ponasanje u finalu kada niste smeli da priznate titulu boljem,jacem i vecem od sebe PARTIZANU!!!!

rale

pre 13 godina

I sta sad vredi, dobili ste sansu da igrate u kvalifikacijama i uprskali je?
Tako blizu a tako daleko..
I ko zna kada cete igrati u najelitnijem kosarkaskom drustvu?
Ovo se zove izgubiti dobijenu utakmicu..
Idite u Evrokup i niste za bolje..

Yaps

pre 13 godina

Sta reci?! Steta. Ovo je bila neverovatna sansa, koja ne verujem da ce da se ponovi tako brzo. Sledeci protivnik bi bila Sarloa i evroliga se vec smeskala. Izgleda da su to i igraci mislili. Macvan je veliki igrac, ali ovog puta je omanuo, promasio je dva slobodna bacanja u presudnom trenutku. Ona lopta na 5 sekundi do kraja, jeste bila za Albu I to je neosporno. Pored Macvana za ovaj poraz je krivac i Lukajic, postavka odbrane na kraju je bila losa verovatno bi dobili u produzetku da su primili dvojku, Alba je ostala bez trojice igraca zbog penala.
Meni se ne dopada igra Hemfarma. Forsiraju trojke, konfuzni su u odbrani i mora podhitno nesto da menjaju, ako hoce da igraju neku ozbiljniju ulogu u NLB-u.
Nakon ovog poraza, ocekujem da Macvan ode. Ne bi me cudilo da Hemofarm i Partizan naprave neki dil oko Macvana.
Zao mi je sto su ispali, ali sta se moze sad, idemo dalje.

Benoit

pre 13 godina

Steta...mogli su bar do sl kola mada ovi Belgijanci tj Ameri izgledaju jaci od ove Albe...toliko od Hemofarma...okrecemo se Partizanu...sta drugo

VS

pre 13 godina

posto sam dugo godina radio na televiziji da objasnim nesto ljudima iz prestonice.
Licno sam prisustvovao kada su ljudi iz FIBA TV odseka dilazili pre Eurobasketa u Vrsac da ocenjuju kvalitet hale.
po njihovim recima Millennium je "najkoloritnija" hala u nasoj zemlji. Kvalitet parketa je odlican za sliku, svetlosni fluks je bio u granicama dobrog (kasnije je ipak korigovan tj. pojacan), uglovi snimanja prihvatljivi (posto je arhitekta sve to predvideo).
Jedina mana je krov (poslednja rec statike posto sam sebe nosi na sest potpornih tacaka itd itd..) koji "jede" zvuk.
FIBA je za vreme Eurobasketa, uz pomoc odlicnih tonaca sa RTS-a, to resila putem usmerenih mikrofona.
E sad, to je malo previse da se radi na svakom prenosu. Stoga vi iz Vrsca cujete nekih 30 do 40% zvuka sa tribina tokom utakmice, ali se zato odlicno cuje skripa parketa, zar ne.

U Millenniumu je problem nekad i napraviti dobar koncert zbog ovog problema, sto znaju i vrscani (sacam se da je Massimo bio na rubu zivaca tokom njegove svirke)

Atmosfera u hali je tokom ove utakmice bila sasvim zadovoljavajuca, kada se u obzir uzme da smo mi iz Banata.
Nama netreba pet flasa piva pred utakmicu...
mi u halu vodimo decu sa nama i sasvim nam je dobro tako.

to isto zelim i vama.

~ S M K ~

pre 13 godina

Veoma slicna zavrsnica kao onoj kada je Partizan pobedio trojkom Petra Bozica.
Stavise,i pozicija je ista (iz ugla),i lopta je usla bez koske,a i ostao je sam u uglu. Jedino je to bilo ne za pobedu vec za prolaz dalje,i sto je ostalo jos 2 sekunde igracima Hemofarma da pokusaju nesto,medjutim Hamid je vodio loptu 3 od te 2 sekunde,i ode mast u propast.

Marko

pre 13 godina

Uprkos neizvesnosti bilo je za ocekivati da Hemofarm nece proci kvalifikacije, da ce ispasti u 2. ili 3. kolu zato sto su prodali pola igraca, pocevsi od Marjanovica, preko Katica, do Markovica...

vlajzi

pre 13 godina

macvan previse poleteo, a ko visoko leti, nisko ce da padne! nekoliko puta u finisu utakmice nerezonski sutira za tri poena 10 sekundi pre kraja napada, promasuje oba bacanja u odlucujucim trenucima (i to ne da promasuje, nego lopta nije ni bila blizu da udje)... vrlo neodgovorno ponasanje! da ne kazem prepotentno! verujem ja da je zeleo najbolje, ali polako decace, spusti se na zemlju, imas 10 poena prednosti, odigraj ceo napad, idi na kos i faul... tako igraju iskusne ekipe! a sta je on mislio, da ga ukenja par trojki na kraju, da resi utakmicu i da ga posle velicaju u medijima kao posle one utakmice u izraelu! udarila decku slava u glavu, previsoko se digo!
cini mi se da Lukajic nije autoritativan trener cim dozvoljava da mu jedan igrac tako divlja u odlucujucim trenucima utakmice! s druge strane Dzordan, koji je bio izuzetno raspolozan za igru, celu 4.cetvrtinu presedeo na klupi. neobjasnjivo!
hemofarm je sam kriv za poraz, i uopste mi ih nije zao... napravili su pocetnicke greske, a to se u ovom rangu takmicenja ne prasta!
poslednja lopte i preinacena odluka sudija - potpuno ispravno! i ne razumem ljude koji kazu kako su sudije poklonile pobedu albi! pa nije im sudija sutnuo onu zadnju trojku?!

novosadjanin

pre 13 godina

Sta reci...osim da ce se sve ovo sto nam se desavalo nasoj kosarci ( nesrecni porazi od Turske, odnosno kradja , i ovaj poraz Hemofarma, zatim nesretni poraz Partizana na final 4 ove godine) vratiti sledece i da cemo biti prvaci evrope u kosarci...

rade

pre 13 godina

vece gubitnike od ovih nisam video
prosle godine gube tri utakmice u kojim vode preko 20 razlike i to od prosecnih timova evrokupa.
sad opet ovo
ali to je kazna sto niste dosli u pionir i ovo je sigurno namestio DULE

Trifko Miljanovic

pre 13 godina

Mogu samo da kazem da sudije nisu pokrale Hemofarm,jer je bilo ocigledno da je njihova lopta,a sto se tice odluka domaceg trenera,o tome se moze diskutovati.Inace stranci su promasaj,mada je centar danas bio solidan,ali Macvan je taj koji je morao zrelije da odigra,vrstan igrac,sa malo iskustva,i zrelosti.Markovic,Marjanovic,Jagodnik,Katic,siguran prolaz,sta je uopste cilj Hemofarma?

WWW

pre 13 godina

Nacin na koji je Hemofarm zavrsio sezonu u domacem takmicenju zasluzuje ovakvo ispadanje.Vratile su im se nesportske igre.Drago mi je sto su ispali!!!

Molle

pre 13 godina

Adrenalin je to i ja to shvatam, ali šta je publika malenog provincijskog klupka očekivala? Ok, uživo se stvarno neke stvari ne vide, ali daj...Čista lopta za Albu. Više sreće drugi put. Mačvanu sve čestitke i pored činjenice da mi nije omiljeni igrač zbog svoje ''kockaste'' igre. Šteta što je promašio bacanja na kraju. Igračina je i veliki borac, podseća me malo na Zorana Savića, mada potonjeg nije medved izgrebao po temenu. Hala prevelika, očigledno. Zaboravih Milivoja Božovića koji se vratio posle povrede i duge pauze. Doviđenja u Pioniru pa da se lepo tepate protiv moje Zvezde.

ajd sad

pre 13 godina

Nije ovo ni maler, ni sudije, nego bogami katastrofalno vodjenje sa klupe u zadnja dva minuta.
E zbog toga strasno, a Macvan je mnogo napredovao, al sta mu vredi kad se trese ruka, drhti srce...

Kocho

pre 13 godina

Katastrofa!Biti eliminisan na ovakav nacin!A ubedjen sam da bi nas Vrscani predstavljali bolje u Evropi nego partizan koji je mnogo slabiji ove sezone.Velika steta.Ali voleo bih da Zvezdas i Hemofarm podele titule, da Zvezda osvaji prvenstvo a Hemofarm NLB

crno-beli

pre 13 godina

Ovo im je kazna za cirkus koji su pravili na proslosezonskom finalu, kao i na svakoj utakmici protiv Partizana! U duhu toga bilo je i iscudjavanje Bozovica za poslednju loptu, a videlo se iz aviona da je on poslednji dirao loptu, i znao je da je sudija isao da gleda snimak!
Da je Zvezda igrala umesto hemofarma, navijao bih za nju protiv Albe, ali za ove nisam mogao.
P.S. Lukajic je opet ponosan na igrace, kao prosle sezone; zelim mu da ostane ponosan i dalje, a da rezultat na kraju bude isti.

vršac

pre 13 godina

TEŠKA KRADJA!...treba istupiti iz svih takmicenja pod okriljem fibe..ovo je strasno...covek suid namernu u duleu pro nicijoj lopti i preinacuje zadnju loptu u korist albe.sramota!

hocehoce

pre 13 godina

Katastrofa!Biti eliminisan na ovakav nacin!A ubedjen sam da bi nas Vrscani predstavljali bolje u Evropi nego partizan koji je mnogo slabiji ove sezone.Velika steta.Ali voleo bih da Zvezdas i Hemofarm podele titule, da Zvezda osvaji prvenstvo a Hemofarm NLB
(Kocho, 1. oktobar 2010 20:25)
Ma hoce bre zvezda bre hoce samo sledece sezone

alba

pre 13 godina

Sudije Hvala i molim vas dostavite nam sto pre broj ziro racuna. S postovanjen ALBA GERMANY ( mi inace imamo pare a nismo bas neki kosarkasi)

draugenthaler

pre 13 godina

Sigurno je opet sudija kriv, pa bas vas sudije kradu na svim frontovima, jadni vi, e to vam je gospodo za omalovazavanje Partizanovih uspjeha i nepojavljivanje na terenu u trecoj utamici, nije lako igrati Evroligu

Cvijo

pre 13 godina

Macvan je pogodio trojku, kojom se Hemofarm odvojio na +10. U dva naredna napada je imao ishitren sut za tri i dva promasena slobodna bacanja i time pokazao da uprkos velikom kosarkaskom umecu nema smirenost za velike utakmice..
Situacija pred kraj.. Sudija je hteo da kompenzuje faul Albe, autom za Hemofarm (sto se moze nazvati "domacinskim" sudjenjem, jer je u datoj situaciji domacinama vise odgovarala lopta nego slobodna bacanja). Gosti su reagovali i dobili poslednji napad, ali ostaje pitanje zasto niko iz Hemofarma nije zustrije reagovao na promenu sudijske odluke (kao sto reaguju na sporne detalje u domacim takmicenjima)

on

pre 13 godina

ljudi alba je bacanja sutirala 16 od 16,a hemofarm 17 od 25, i tu pre svega treba traziti ralog poraza! kakve sudije,kakav lukajic,macvan,bacanja su ih ubila i to je sve.
i da,poluprazna hala je veeeelika sramota za vrsac! naravno, za onaj deo koji nije bio u hali. steta.

deki bgd

pre 13 godina

Steta za HF zaista su izginuli na terenu ali je zafalilo koncentreacije na kraju. Za Poraz je kriv TRENER LUKAJIC a HF ce i ove godine kad se budu jos malo ustimovali biti odmah uz Partizan. Steta,za propustenu sansu!

HF

pre 13 godina

Da je u Milenijumu pozorisna atmosfera to stoji al nemojte kriviti vrscane sto sala nije puna. To je prevelika sala (5000) za grad od 40000 stanovnika. Pa lako BG-u da napuni salu od 7500 kad ima 2mil. Ako bi gledali po broju stanovnika da li bi BG sakupio 250000 gledalaca koji bi isli da gledaju utakmicu??? RAZMISLITE O TOME!!!

Ma Partizan namestio

pre 13 godina

Sto sad niste demonstrativno odustali od dolaska na utakmicu kad je ocigledno da je Partizan namestio kvalifikacije za EL?!

Ne mozete da osvojite prvenstvo jer je Partizan namestio a kad izadjete u Evropu otresu vas neki indijanci.
Pa bolje niste ni zasluzili

realnost

pre 13 godina

Žao mi je Hemofarma,borili su se ali im nedostaje iskustvo.Žalosno je sto je sala bila poluprazna.Što se zadnje lopte tiče bila je za Albu-lepo se videlo na snimku.

VLADIMIR

pre 13 godina

Čitam ove komentare, i zapanjen sam. Pa ljudi zar ne vidite da je ova utakmica NAMEŠTENA.U zadnje 4 sekunde lopta se dodeljuje Albi iako je očigledno ne samo da pripada Hemofarmu, već je i Miranović napravio faul nad Božovićem.Ovako je HF namestio utakmicu u Vršcu sa jednom bugarskom ekipom pre pet šest godina, potom je isto ponovljeno sa grcima posle pobede u Vršcu od 25 poena.Ovaj privatni klub iz Vtšca vode NEČASNI ljudi radi sopstvenih novčanih potreda.Ovaj put bi se uzdržao da ih nazovem pravim imenom.I na kraju da ne bi dužio, ukazujem vam da ste sada dobili odgovor - zašto u Vršcu utakmice HF, gleda oko 1000 ljudi - i to većinom devojčica koje dolaze da pokažu svoj mobilni telefon ili garderobu, koje utakmica uopšte ne zanima. Vrščani nisu debili da ih neko majmuniše, a zbog toga ja ne idem u halu već 6 godina. Videćete ubuduće neće imati ni 200 gledalaca, a klub će završiti isto kao i Lionsi.

22-ogodišnjak

pre 13 godina

E kako sam se iznervirao kad sam video naslov. Isto kao kad Partizan izgubi. Šteta.. A baš sam želeo da HF prođe.
Još jednom samo, SRAMOTA ZA RTS! Naše pravo da znamo bla bla..

borko

pre 13 godina

@kittles

Nije tacno da se gleda veci broj postignutih koseva u gostima, bilo nekad. Da je Hemofarm pravio faul u najgorem slucaju bi se igrali produzeci, a ja verujem iako su celu utakmicu pogadjali da bi bas tad pod najvecim pritiskom kosarkasi Albe promasili bar jedno bacanje i Hemofarm bi prosao. Hemofarm bi verovatno prosao i u produzecima jer je gotovo cela prva postava Albe iskljucena, a i kobni Djenkins je bio na 4 faula. Zato nemoj da pricas kad ne znas, da si gledao utakmicu Asvel-Buducnost znao bi da se produzeci igraju u svakom slucaju kad je razlika ista.

Predo

pre 13 godina

Zasluzen prolaz Albe u trece kolo. Bilo bi nepravedno da je Hemofarm pobjedio sudijskom greskom. Hemofarm ima samo jednog vrhunskog igraca - Macvana, koji ipak nije dovoljno iskusan da nosi tim u odlucujucim momentima. Kada jednom nasim timovi, ne samo u kosarci, prestanu da bude jedini cilj rasprodaja mladih talenata, mozda nesto naprave, pa nam uspjeh Partizana prestane biti cudo, nego normalna stvar. Onda barem prestanite dovodjenje ispodprosjecnih stranaca i pustite nase mladice da sticu iskustvo

Deki

pre 13 godina

Kakvih sve glupih komentara se mogu ovde pročitati.Jedan odvalio da je FIBA kriva za poraz Hemofarma?Organizator je ULEB a ne FIBA!Drugi kaže da bi voleo da Zvezda i Hemofarm osvoje NLB i naše prvenstvo!Da li uopšte prati u kom je stanju Zvezda?Voleo sam da prođe Hemofarm iako sam grobar.Glavni krivac je Lukajić.Jeste da su se poneli nesportski prema Partizanu prošle sezone,ali sam ipak navijao da prođu jer su srpski klub.Što se tiče one sporne lopte i ćorav može da vidi da je lopta za Albu!Mogu da zamislim da je u pitanju bio Partizan kakva bi reakcija tada bila Hemofarma i ci*ana?

pedja nbg

pre 13 godina

Bio sam juce u Vrscu na utakmici i bilo je 3500-4000ljudi i atmosfera je bila BUKVALNO FENOMENALNA.Cudo jedno da kada gledam prenos na TV iz Millenijuma uvek mi deluje prazno i tiho.Izgleda da ekipa lokalne televizije koja prenosi za RTS ima jako lose postavljenu kameru i uopste ne ozvucava dogadjaj. Da mi je ovo neko pricao ja mu ne bi verovao!Stvarno neverovatno

Deki

pre 13 godina

@(Kittles, 2. oktobar 2010 10:14),nisi u pravu,Dule Vujošević je samo jednom u životu branio malu razliku u zadnjem napadu Barse u Beogradu i na sreću smo dobili.Hemofarm je praktično branio dva koša pri napadu Albe na nekih 20 sekundi do kraja.Lopta je još došla do centra Albe,a centri i nisu baš precizni sa slobodnih bacanja.Uvek se ide na faul jer onda imaš napad koji vodi tvoj plej ili bek koji su precizni sa bacanjima.Bolje je ići u penal završnicu ako ne juriš rezultat kao što je bio ovaj slučaj nego dati protivniku otvoren šut za tri.Faul Marinovića nije bio a lopta je opravdano data Albi posle onog auta!Toliko od mene!

nani

pre 13 godina

Jos cete vi da placate za proslu sezonu, i onu vasu licnu sramotu,..veceras nije odlucivala sreca, vec srce i dusa,.i uz umisljenog Macvana, to je to!

Dule GR

pre 13 godina

@(VLADIMIR, 1.oktobar 2010 22:46)
Слажем се Владимире са свим што си навео за своје Вршчане, уз једну малу опаску да не бих улазио у то да ли је утакмица намјештена или продата. И додао бих да je евидентно да Вршац тј. Хемофарм изузев солидног спонзора и симпатичне дворане нема ништа друго вриједно за Евролигу. Прво, нема екипу! Када оде и Мачван, то ће бити просјечна екипа и за НЛБ лигу. О навијачима нећу ни да причам, када се сала од 4000 солидно попуни само кад Партизан гостује и то захваљујући Гробарима. У таквој ситуацији нема ни адреналина за већим спортским амбицијама. То се показало и јуче када је у задњим секундама изгледало као да ичрачи Хемофарма играју за 3. мјесто на турниру Мјесне заједнице. Толика анемичност, безкрвност и доводе људе у сумњу да размишљају у другом правцу. Сигурно је да постоје и уски интереси људи који спонзоришу и воде клуб и уз све побројано чему и за кога сврха да такав Хемофарм иде у Евролигу. Уосталом, шта би тамо и постигао, ако би и успио да прође и треће коло квалификација. Наравно, свако од нас би волио да имаmo поред Партизана још неку екипу способну за Евролигу, међутим то у у овом тренутку није реално, а не знам ни када ће бити. Што се тиче Хемофарма бојим се да не заврши тамо гдје не би требало, а не би! Јер, не игра се кошарка због девојчица и њихових мобилних телефона!

Nebojsa

pre 13 godina

Hemofarm pokusoa da udje u Euroligu na srecu i naravno cao vec u drugom kolu..Pa ne ulazi se tamo kad prodajes svoje najbolje igrace i doveces neke prosecne fina upravo iz Vrsa...Jedino Macvan sto nesto vredi ovi ostali suv prosek...Steta mozda i jedina prilika za njih..

TIGER

pre 13 godina

(Kocho, 1. oktobar 2010 20:25)

Vas klub KKSS je pravio ipsade godinama kako bi naneo stetu KK Partizan... Dokle ste dosli, najbolje pokazuje cinjenica gde ste danas... Pobedjuju vas drugoligasi iz Madjarske i brukate ime ove kosarkaske zemlje...
A polako je pocelo da se obija o glavu i ovima iz Hemofarma za sve ono sa kraja prosle sezone... To je bio drugi klub u zemlji za koji sam navijao posle Partizana, ali posle onog ... nikad vise...
A i njih ce stici nazalost ista sudbina kao i vas... Sreca pa se javlja novi klub u kosraci u nasoj zemlji... Radnicki...

D

pre 13 godina

Svaka čast Hemofarmu! Sa značajno oslabljenom ekipom stigli su nadomak kraja kvalifikacija. OVO JE USPEH!
Ko je u Partizanu rešavao utakmice sa 21 godinom?

iva

pre 13 godina

vi sto pricate kako milenijum nije pun,razmislite koliko vrsac ima stanovnista a kolika je hala. vrsac oko 35000 a hala 4500,znaci da bi popunila hala treba da dodje vise od 10% stanovnistva. to je isto kao kada bi u beogradu doslo vise od 200000 ljudi na jednu utakmicu i to samo iz ljudi iz beograda. a svi dobro znate da beograd jedva napuni pionir a oareni da nepricam.

Raka

pre 13 godina

Pitanje koje treba postaviti treneru: Zasto najbolji igrac utakmice Džordan, sedi na klupi celu cetvrtu cetvrtinu? Zao mi je (iako sam Partizanovac), sto je malo trebalo pa da u EL imamo dva predstavnika.

antic

pre 13 godina

Ja kao grobar mogu da budem zadovoljan. Alba i Hemofarm nista nisu pokazali,pogotovo sam vise ocekivao od Albe i onih silnih amera,pa i od ovih zvezdasa,pa Femerling.Alba ako prodje Sarloa dolazi kod nas u grupu i to je,po ovome sto sam video, bolja varijanta nego Himki,a Hemofarm,tuga... Mogu da budem spokojan sto se tice odbrane titule.
P.S. Vidi se da ovo udaljavanje trojke ima efekta i da lopta mnogo teze ulazi u kos i vise se promasuje.Bar je tako za sada...

Kittles

pre 13 godina

Ostavite Lukajića na miru!!! Kakvo je to zameranje sad za faul? Koliko ja znam, takmičenje po kup-sistemu u košarci (1 kod kuće - 1 u gostima)se igra 2x 40 min, i nema produžetka, osim ako je u obe utakmice postignut identičan rezultat. Ako je na obe tekme ista razlika, a rezultat različit, DALJE IDE TIM KOJI JE NA GOSTUJUĆEM TERENU POSTIGAO VEĆI BROJ POENA! I mislim da je baš ovako Zvezda zabrljala sa MASH-om iz Verone '98., u finalu Kupa R. Koraća. Kako da onda HF pravi faul u zadnjem napadu, i tako ih sa penala sa 8 spusti na 6 razlike?! Tamo Hemofarm dao 67, Alba bi ovde u slučaju taktičkog faula imala 72 ako daju oba bacanja, a rez na semaforu na kraju 78:72... i ko onda ide dalje?! Naravno da se brani zadnji napad.
Ne drži vodu priča o faulu, a još manje o Jordanu... postoji i tamo neka igra sa dva krilna centra, bez klasične 5-ice na terenu, a i zavisi od toga kakva je protivnička postava.
I, nije mi Struja ni rod ni svoj, i ne dolazi nam na slavu. Branim ga zbog košarke.

kosava

pre 13 godina

Gomila nepismenih koji komentarisu a pri tom priznaju da u halu Milenijum ne ulaze iz "raznoraznih" razloga!Ni imena kosarkasa neznaju,nije Miranovic nego Marinovic isl...Za takve poznavaoce vrsacke kosarke samo jedno obavestenje,posto su prespavali:KK LIONS NIJE PROPAO,VEC JE OSTAO BEZ SPONZORA I BEZ PODRSKE NASEG GRADA!ISTA EKIPA,ISTI TRENER,ISTA UPRAVA ,SAMO POD DRUGIM IMENOM ODIGRALA JE ODLICNO PROSLU SEZONU NLB LIGE!TA ISTA EKIPA OSVOJILA JE TRECE MESTO NA KRAJU SUPER LIGE SRBIJE,ODMAH IZA PARTIZANA I HEMOFARMA!

e

pre 13 godina

@ OGI
razumem tvoj gnev, ali nisi realan, jer ako tako gledas, sudija menja odluku protiv srpskog kluba, uz pritisak srpskog igraca (Marinovic), koji ocigledno vuce komplekse i prema hemofarmu, jer ne znam da li ih je nekad dobio igrajuci za crveno-bele...

Zao mi je hemofarma, ali nekako su divljacka ekipa, macvan ponekad preteruje iako je neosporno najbolji u ekipi, masi 2 bacanja pred kraj... Moguce je da potpise za partizan, mada mislim da se trazi malo drugaciji tip igraca, pokretniji i skocniji... Steta, i ja sam se nadao gledanu 2 kluba u EL, jos im se otvorio put jer je uniks ispao...







SRAMOTA ZA VRSAC!!! opet nepopunjno, opet pozorisna atmosfera...
SELITE KLUB U NIS!!!

Sasa

pre 13 godina

Velika steta za Hemofarm, mislim da su imali veliku sansu. Ono sto meni nije jasno da Hemofarm vec duze vreme poseduje dobar igracki kadar, ali ono sto im nedostaje je dobar trener. Lukaic definitivno nije dobro resenje, njegovi prethodnoci takodje tu lezi najveci problem. Realno Hemofarm nema dobru igru, veceras se veliki broj napada zavrsavao sutem za tri poena iz teskih pozicija, sve je to izgledalo prilicno neorganizovano, stihijski...Mislim da bi trebalo da dovedu trenera veceg renomea tipa Pesica ili sl. na ovakav nacin nece jos dugo vremena nista uraditi.

Иван-Ниш

pre 13 godina

Нажалост, најбољи играч у овим квалификационим утакмицама на крају трагичар. Мислим да ниједан клуб из ових квалификација неће да се прослави у Евролиги.

dekiii

pre 13 godina

Pokusoa sam da navijam za Hemofarm ,ali mi nije islo.(zao mi je sto nemamo 2 srpska tima el)...E to ti je ta sportska sreca koju treba zasluzit(to samo mozes sa Duletom Vujosevicem)...Sto se tice Partizana samo da bude prvak Srbije(ne treba kup,nlb ni top 16)....Kocko bi volio podelu titula.(i ja bi milion dolara).Ali ne ide brate....

VrscanIN

pre 13 godina

Nisu mi jasni ovi ljudi i komentari e treba im tako nisu dosli u pionir , pa dal je moguce nisu macvan marjanovic i ostali momci krivi krivo je rukovotsvo,nije fer izgubiti ovako igramo uleb i to je neki uspeh

Nikola

pre 13 godina

Sudije jesu napravile gresku, jer kako je moguce da on promeni odluku na insistiranje Marinovica i ostalih igraca Albe. Pa onda treba sudija svaki put kad se neko pobuni da ide i da pogleda snimak i preinaci odluku. A dosudio je prvobitno aut za heomfarm kao kompenzaciju za nedosudjeni faul.
Inace trener katastrofa, zasto nije napravio akciju da plej primi loptu i sutira bacanja a ne Macvan. Duda bi to resio bez problema...

Kocho

pre 13 godina

Katastrofa!Biti eliminisan na ovakav nacin!A ubedjen sam da bi nas Vrscani predstavljali bolje u Evropi nego partizan koji je mnogo slabiji ove sezone.Velika steta.Ali voleo bih da Zvezdas i Hemofarm podele titule, da Zvezda osvaji prvenstvo a Hemofarm NLB

ogi hf

pre 13 godina

Da li je moguce da suduje 4 sec pre kraja oduzmu loptu Hemofarmu i na insistiranje jednog od sudija dodele Albi! ODGOVOR JE DA JER JE TO TIM IZ SRBIJE PA NE BI BILO DOBRO DA PRODJE DALJE.IZ ISTOG RAZLOGA PARTIZAN JOS UVEK NEMA A LICENCU ZA EUROLIGU IAKO JE ODAVNO ZASLUZUJE.JADNO ZAR NE

kolipi

pre 13 godina

ajoooooj sto volim!!! Bog vidi sve i sve vraca,ovo vam je za onu tucu od prosle godine i sramno ponasanje u finalu kada niste smeli da priznate titulu boljem,jacem i vecem od sebe PARTIZANU!!!!

vršac

pre 13 godina

TEŠKA KRADJA!...treba istupiti iz svih takmicenja pod okriljem fibe..ovo je strasno...covek suid namernu u duleu pro nicijoj lopti i preinacuje zadnju loptu u korist albe.sramota!

alba

pre 13 godina

Sudije Hvala i molim vas dostavite nam sto pre broj ziro racuna. S postovanjen ALBA GERMANY ( mi inace imamo pare a nismo bas neki kosarkasi)

VLADIMIR

pre 13 godina

Čitam ove komentare, i zapanjen sam. Pa ljudi zar ne vidite da je ova utakmica NAMEŠTENA.U zadnje 4 sekunde lopta se dodeljuje Albi iako je očigledno ne samo da pripada Hemofarmu, već je i Miranović napravio faul nad Božovićem.Ovako je HF namestio utakmicu u Vršcu sa jednom bugarskom ekipom pre pet šest godina, potom je isto ponovljeno sa grcima posle pobede u Vršcu od 25 poena.Ovaj privatni klub iz Vtšca vode NEČASNI ljudi radi sopstvenih novčanih potreda.Ovaj put bi se uzdržao da ih nazovem pravim imenom.I na kraju da ne bi dužio, ukazujem vam da ste sada dobili odgovor - zašto u Vršcu utakmice HF, gleda oko 1000 ljudi - i to većinom devojčica koje dolaze da pokažu svoj mobilni telefon ili garderobu, koje utakmica uopšte ne zanima. Vrščani nisu debili da ih neko majmuniše, a zbog toga ja ne idem u halu već 6 godina. Videćete ubuduće neće imati ni 200 gledalaca, a klub će završiti isto kao i Lionsi.

Nemanja VS

pre 13 godina

Eto. Sve ste videli. Kad sudija sa sredine terena treba da ispravlja odluku o autu pod kosem... Prvo Turska, sad Alba... Nema veze, igracemo mi sa Albom Evrokup pa cemo tamo da im objasnimo neke stvari. Inace, mislio sam da su ovakvi prazi osdtali u prosloj sezoni.

PS hvala svima koji su iz drugih gradova dosli da bodre nas tim. Bilo je mnogo tablica BG, PA, NS, SU, cak i VA i CA. Hvala vam

jamal

pre 13 godina

Macvan nema herca. Na 28 sekundi do kraja on promasi oba bacanja koja bi resila utakmicu u korist njegovog tima. Nemojte pogresno da me razumete, dobar je on igrac, ali ovakve situacije dele dobre igrace od velikih igraca...

goran

pre 13 godina

uz svo uvazavanje, ali u pitanju je klasican kompleks provincije. izgubise dobijenu utakmicu. bez odbrane poslednji minut, macvan promasuje bacanja, gube loptu poslednjih 6 sekundi. cestitke pavicevicu i srbima u ekipi albe

WWW

pre 13 godina

Nacin na koji je Hemofarm zavrsio sezonu u domacem takmicenju zasluzuje ovakvo ispadanje.Vratile su im se nesportske igre.Drago mi je sto su ispali!!!

pfc

pre 13 godina

Nekoliko utisaka:
1. igrac koji sam prelomi trecu cetvrtinu ne odigra ni minut u cetvrtoj - !!!???
2. Macvanovo imitiranje Duranta - jadno
3. jako vazan mec, a dvoranica nije puna - Vrsac ne zasluzuje evroligaski tim

Sad navijamo za Albu kako bi usla u nasu grupu umesto Himkija...

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta za Hemofarm. Igrali su momci dobro i zaista je malo falilo. Nedostajalo je malo koncentracije u zavrsnici da se onemoguci onaj sut za 3 poena. Malo ih je poremetila ona sudijska odluka koja je bila sasvim ispravna - lopta za Albu. Steta. Kao da vidim sutra natpis u novinama: "Macvan potpisao za Partizan!".

jbgbg

pre 13 godina

Nije mi ih zao zato sto sa ovakve dve partije na domacem terenu protiv 2 ispodprosecna tima i nisu za evroligu, nazlost...Macvan je mogao da bude heroj a ispao je cupi

E tako se to radi...

pre 13 godina

Steta!!
Nije mi toliko zao Hemofarma koliko cinjenica da necemo imati dva tima u naj elitnijem takmicenju!!
Igra i trud Hemofarma za pohvalu! Mada u odlucujucim momentima (zadnji minut) su vec poceli da srljaju sto ih je kostalo prolaza!
Odluka sudije u zadnjem napadu totalno ispravna!!
Bozovicu je pobegla lopta i nije mi jasan sta se samo iscudjavao!!
Macvan nije smeo da promasi oba slobodna!
Sad sta je tu je!
I dalje ce samo jedan klub, samo jedan grad predstavljati Srbiju u EL a ovu Albu bih bas voleo da vidim u nasoj grupi.!!
Mislim da su nam to dve sigurne pobede!!

crno-beli

pre 13 godina

Ovo im je kazna za cirkus koji su pravili na proslosezonskom finalu, kao i na svakoj utakmici protiv Partizana! U duhu toga bilo je i iscudjavanje Bozovica za poslednju loptu, a videlo se iz aviona da je on poslednji dirao loptu, i znao je da je sudija isao da gleda snimak!
Da je Zvezda igrala umesto hemofarma, navijao bih za nju protiv Albe, ali za ove nisam mogao.
P.S. Lukajic je opet ponosan na igrace, kao prosle sezone; zelim mu da ostane ponosan i dalje, a da rezultat na kraju bude isti.

D

pre 13 godina

Svaka čast Hemofarmu! Sa značajno oslabljenom ekipom stigli su nadomak kraja kvalifikacija. OVO JE USPEH!
Ko je u Partizanu rešavao utakmice sa 21 godinom?

Benoit

pre 13 godina

Steta...mogli su bar do sl kola mada ovi Belgijanci tj Ameri izgledaju jaci od ove Albe...toliko od Hemofarma...okrecemo se Partizanu...sta drugo

rade

pre 13 godina

vece gubitnike od ovih nisam video
prosle godine gube tri utakmice u kojim vode preko 20 razlike i to od prosecnih timova evrokupa.
sad opet ovo
ali to je kazna sto niste dosli u pionir i ovo je sigurno namestio DULE

rale

pre 13 godina

I sta sad vredi, dobili ste sansu da igrate u kvalifikacijama i uprskali je?
Tako blizu a tako daleko..
I ko zna kada cete igrati u najelitnijem kosarkaskom drustvu?
Ovo se zove izgubiti dobijenu utakmicu..
Idite u Evrokup i niste za bolje..

Molle

pre 13 godina

Adrenalin je to i ja to shvatam, ali šta je publika malenog provincijskog klupka očekivala? Ok, uživo se stvarno neke stvari ne vide, ali daj...Čista lopta za Albu. Više sreće drugi put. Mačvanu sve čestitke i pored činjenice da mi nije omiljeni igrač zbog svoje ''kockaste'' igre. Šteta što je promašio bacanja na kraju. Igračina je i veliki borac, podseća me malo na Zorana Savića, mada potonjeg nije medved izgrebao po temenu. Hala prevelika, očigledno. Zaboravih Milivoja Božovića koji se vratio posle povrede i duge pauze. Doviđenja u Pioniru pa da se lepo tepate protiv moje Zvezde.

novosadjanin

pre 13 godina

Sta reci...osim da ce se sve ovo sto nam se desavalo nasoj kosarci ( nesrecni porazi od Turske, odnosno kradja , i ovaj poraz Hemofarma, zatim nesretni poraz Partizana na final 4 ove godine) vratiti sledece i da cemo biti prvaci evrope u kosarci...

Kittles

pre 13 godina

Ostavite Lukajića na miru!!! Kakvo je to zameranje sad za faul? Koliko ja znam, takmičenje po kup-sistemu u košarci (1 kod kuće - 1 u gostima)se igra 2x 40 min, i nema produžetka, osim ako je u obe utakmice postignut identičan rezultat. Ako je na obe tekme ista razlika, a rezultat različit, DALJE IDE TIM KOJI JE NA GOSTUJUĆEM TERENU POSTIGAO VEĆI BROJ POENA! I mislim da je baš ovako Zvezda zabrljala sa MASH-om iz Verone '98., u finalu Kupa R. Koraća. Kako da onda HF pravi faul u zadnjem napadu, i tako ih sa penala sa 8 spusti na 6 razlike?! Tamo Hemofarm dao 67, Alba bi ovde u slučaju taktičkog faula imala 72 ako daju oba bacanja, a rez na semaforu na kraju 78:72... i ko onda ide dalje?! Naravno da se brani zadnji napad.
Ne drži vodu priča o faulu, a još manje o Jordanu... postoji i tamo neka igra sa dva krilna centra, bez klasične 5-ice na terenu, a i zavisi od toga kakva je protivnička postava.
I, nije mi Struja ni rod ni svoj, i ne dolazi nam na slavu. Branim ga zbog košarke.

draugenthaler

pre 13 godina

Sigurno je opet sudija kriv, pa bas vas sudije kradu na svim frontovima, jadni vi, e to vam je gospodo za omalovazavanje Partizanovih uspjeha i nepojavljivanje na terenu u trecoj utamici, nije lako igrati Evroligu

HF

pre 13 godina

Da je u Milenijumu pozorisna atmosfera to stoji al nemojte kriviti vrscane sto sala nije puna. To je prevelika sala (5000) za grad od 40000 stanovnika. Pa lako BG-u da napuni salu od 7500 kad ima 2mil. Ako bi gledali po broju stanovnika da li bi BG sakupio 250000 gledalaca koji bi isli da gledaju utakmicu??? RAZMISLITE O TOME!!!

Predo

pre 13 godina

Zasluzen prolaz Albe u trece kolo. Bilo bi nepravedno da je Hemofarm pobjedio sudijskom greskom. Hemofarm ima samo jednog vrhunskog igraca - Macvana, koji ipak nije dovoljno iskusan da nosi tim u odlucujucim momentima. Kada jednom nasim timovi, ne samo u kosarci, prestanu da bude jedini cilj rasprodaja mladih talenata, mozda nesto naprave, pa nam uspjeh Partizana prestane biti cudo, nego normalna stvar. Onda barem prestanite dovodjenje ispodprosjecnih stranaca i pustite nase mladice da sticu iskustvo

VS

pre 13 godina

posto sam dugo godina radio na televiziji da objasnim nesto ljudima iz prestonice.
Licno sam prisustvovao kada su ljudi iz FIBA TV odseka dilazili pre Eurobasketa u Vrsac da ocenjuju kvalitet hale.
po njihovim recima Millennium je "najkoloritnija" hala u nasoj zemlji. Kvalitet parketa je odlican za sliku, svetlosni fluks je bio u granicama dobrog (kasnije je ipak korigovan tj. pojacan), uglovi snimanja prihvatljivi (posto je arhitekta sve to predvideo).
Jedina mana je krov (poslednja rec statike posto sam sebe nosi na sest potpornih tacaka itd itd..) koji "jede" zvuk.
FIBA je za vreme Eurobasketa, uz pomoc odlicnih tonaca sa RTS-a, to resila putem usmerenih mikrofona.
E sad, to je malo previse da se radi na svakom prenosu. Stoga vi iz Vrsca cujete nekih 30 do 40% zvuka sa tribina tokom utakmice, ali se zato odlicno cuje skripa parketa, zar ne.

U Millenniumu je problem nekad i napraviti dobar koncert zbog ovog problema, sto znaju i vrscani (sacam se da je Massimo bio na rubu zivaca tokom njegove svirke)

Atmosfera u hali je tokom ove utakmice bila sasvim zadovoljavajuca, kada se u obzir uzme da smo mi iz Banata.
Nama netreba pet flasa piva pred utakmicu...
mi u halu vodimo decu sa nama i sasvim nam je dobro tako.

to isto zelim i vama.

hocehoce

pre 13 godina

Katastrofa!Biti eliminisan na ovakav nacin!A ubedjen sam da bi nas Vrscani predstavljali bolje u Evropi nego partizan koji je mnogo slabiji ove sezone.Velika steta.Ali voleo bih da Zvezdas i Hemofarm podele titule, da Zvezda osvaji prvenstvo a Hemofarm NLB
(Kocho, 1. oktobar 2010 20:25)
Ma hoce bre zvezda bre hoce samo sledece sezone

Srpski dinamit

pre 13 godina

Šteta!Imali su ogromnu šansu,nikad bliže nisu bili,išli bi na Šarloa imali meč loptu u Vršcu...Ne bi da krivim nikoga,ali da je Mačvan dao bar jedno bacanje,sada bi kucao drugačiji tekst,al opet ono što upada u oči jeste to da Jordan,centar koji je bio daleko najbolji,kada se odlučivalo nije bio u igri,znači da je Lukajić tu glavni krivac,morao je da zatvori reket,pogotovo u napadu nakon par promašaja...Mislim da je Mačvan završio sa Hemofarmom,ide u neki top klub,a Jordan je veliko pojačanje..

22-ogodišnjak

pre 13 godina

E kako sam se iznervirao kad sam video naslov. Isto kao kad Partizan izgubi. Šteta.. A baš sam želeo da HF prođe.
Još jednom samo, SRAMOTA ZA RTS! Naše pravo da znamo bla bla..

Nebojsa

pre 13 godina

Hemofarm pokusoa da udje u Euroligu na srecu i naravno cao vec u drugom kolu..Pa ne ulazi se tamo kad prodajes svoje najbolje igrace i doveces neke prosecne fina upravo iz Vrsa...Jedino Macvan sto nesto vredi ovi ostali suv prosek...Steta mozda i jedina prilika za njih..

~ S M K ~

pre 13 godina

Veoma slicna zavrsnica kao onoj kada je Partizan pobedio trojkom Petra Bozica.
Stavise,i pozicija je ista (iz ugla),i lopta je usla bez koske,a i ostao je sam u uglu. Jedino je to bilo ne za pobedu vec za prolaz dalje,i sto je ostalo jos 2 sekunde igracima Hemofarma da pokusaju nesto,medjutim Hamid je vodio loptu 3 od te 2 sekunde,i ode mast u propast.

nbgd

pre 13 godina

Auuuuuuuuuuu, Lukaicu, pitaj Dudu da li bi pravio faul na 8 razlike 15 sec pred kraj....odlazi zajedno sa dr. kosarke Bozovicem koji spusta loptu na 5 sec do kraja....

e

pre 13 godina

@ OGI
razumem tvoj gnev, ali nisi realan, jer ako tako gledas, sudija menja odluku protiv srpskog kluba, uz pritisak srpskog igraca (Marinovic), koji ocigledno vuce komplekse i prema hemofarmu, jer ne znam da li ih je nekad dobio igrajuci za crveno-bele...

Zao mi je hemofarma, ali nekako su divljacka ekipa, macvan ponekad preteruje iako je neosporno najbolji u ekipi, masi 2 bacanja pred kraj... Moguce je da potpise za partizan, mada mislim da se trazi malo drugaciji tip igraca, pokretniji i skocniji... Steta, i ja sam se nadao gledanu 2 kluba u EL, jos im se otvorio put jer je uniks ispao...







SRAMOTA ZA VRSAC!!! opet nepopunjno, opet pozorisna atmosfera...
SELITE KLUB U NIS!!!

vlajzi

pre 13 godina

macvan previse poleteo, a ko visoko leti, nisko ce da padne! nekoliko puta u finisu utakmice nerezonski sutira za tri poena 10 sekundi pre kraja napada, promasuje oba bacanja u odlucujucim trenucima (i to ne da promasuje, nego lopta nije ni bila blizu da udje)... vrlo neodgovorno ponasanje! da ne kazem prepotentno! verujem ja da je zeleo najbolje, ali polako decace, spusti se na zemlju, imas 10 poena prednosti, odigraj ceo napad, idi na kos i faul... tako igraju iskusne ekipe! a sta je on mislio, da ga ukenja par trojki na kraju, da resi utakmicu i da ga posle velicaju u medijima kao posle one utakmice u izraelu! udarila decku slava u glavu, previsoko se digo!
cini mi se da Lukajic nije autoritativan trener cim dozvoljava da mu jedan igrac tako divlja u odlucujucim trenucima utakmice! s druge strane Dzordan, koji je bio izuzetno raspolozan za igru, celu 4.cetvrtinu presedeo na klupi. neobjasnjivo!
hemofarm je sam kriv za poraz, i uopste mi ih nije zao... napravili su pocetnicke greske, a to se u ovom rangu takmicenja ne prasta!
poslednja lopte i preinacena odluka sudija - potpuno ispravno! i ne razumem ljude koji kazu kako su sudije poklonile pobedu albi! pa nije im sudija sutnuo onu zadnju trojku?!

Ma Partizan namestio

pre 13 godina

Sto sad niste demonstrativno odustali od dolaska na utakmicu kad je ocigledno da je Partizan namestio kvalifikacije za EL?!

Ne mozete da osvojite prvenstvo jer je Partizan namestio a kad izadjete u Evropu otresu vas neki indijanci.
Pa bolje niste ni zasluzili

on

pre 13 godina

ljudi alba je bacanja sutirala 16 od 16,a hemofarm 17 od 25, i tu pre svega treba traziti ralog poraza! kakve sudije,kakav lukajic,macvan,bacanja su ih ubila i to je sve.
i da,poluprazna hala je veeeelika sramota za vrsac! naravno, za onaj deo koji nije bio u hali. steta.

nani

pre 13 godina

Jos cete vi da placate za proslu sezonu, i onu vasu licnu sramotu,..veceras nije odlucivala sreca, vec srce i dusa,.i uz umisljenog Macvana, to je to!

dekiii

pre 13 godina

Pokusoa sam da navijam za Hemofarm ,ali mi nije islo.(zao mi je sto nemamo 2 srpska tima el)...E to ti je ta sportska sreca koju treba zasluzit(to samo mozes sa Duletom Vujosevicem)...Sto se tice Partizana samo da bude prvak Srbije(ne treba kup,nlb ni top 16)....Kocko bi volio podelu titula.(i ja bi milion dolara).Ali ne ide brate....

TIGER

pre 13 godina

(Kocho, 1. oktobar 2010 20:25)

Vas klub KKSS je pravio ipsade godinama kako bi naneo stetu KK Partizan... Dokle ste dosli, najbolje pokazuje cinjenica gde ste danas... Pobedjuju vas drugoligasi iz Madjarske i brukate ime ove kosarkaske zemlje...
A polako je pocelo da se obija o glavu i ovima iz Hemofarma za sve ono sa kraja prosle sezone... To je bio drugi klub u zemlji za koji sam navijao posle Partizana, ali posle onog ... nikad vise...
A i njih ce stici nazalost ista sudbina kao i vas... Sreca pa se javlja novi klub u kosraci u nasoj zemlji... Radnicki...

Dule GR

pre 13 godina

@(VLADIMIR, 1.oktobar 2010 22:46)
Слажем се Владимире са свим што си навео за своје Вршчане, уз једну малу опаску да не бих улазио у то да ли је утакмица намјештена или продата. И додао бих да je евидентно да Вршац тј. Хемофарм изузев солидног спонзора и симпатичне дворане нема ништа друго вриједно за Евролигу. Прво, нема екипу! Када оде и Мачван, то ће бити просјечна екипа и за НЛБ лигу. О навијачима нећу ни да причам, када се сала од 4000 солидно попуни само кад Партизан гостује и то захваљујући Гробарима. У таквој ситуацији нема ни адреналина за већим спортским амбицијама. То се показало и јуче када је у задњим секундама изгледало као да ичрачи Хемофарма играју за 3. мјесто на турниру Мјесне заједнице. Толика анемичност, безкрвност и доводе људе у сумњу да размишљају у другом правцу. Сигурно је да постоје и уски интереси људи који спонзоришу и воде клуб и уз све побројано чему и за кога сврха да такав Хемофарм иде у Евролигу. Уосталом, шта би тамо и постигао, ако би и успио да прође и треће коло квалификација. Наравно, свако од нас би волио да имаmo поред Партизана још неку екипу способну за Евролигу, међутим то у у овом тренутку није реално, а не знам ни када ће бити. Што се тиче Хемофарма бојим се да не заврши тамо гдје не би требало, а не би! Јер, не игра се кошарка због девојчица и њихових мобилних телефона!

iva

pre 13 godina

vi sto pricate kako milenijum nije pun,razmislite koliko vrsac ima stanovnista a kolika je hala. vrsac oko 35000 a hala 4500,znaci da bi popunila hala treba da dodje vise od 10% stanovnistva. to je isto kao kada bi u beogradu doslo vise od 200000 ljudi na jednu utakmicu i to samo iz ljudi iz beograda. a svi dobro znate da beograd jedva napuni pionir a oareni da nepricam.

Yaps

pre 13 godina

Sta reci?! Steta. Ovo je bila neverovatna sansa, koja ne verujem da ce da se ponovi tako brzo. Sledeci protivnik bi bila Sarloa i evroliga se vec smeskala. Izgleda da su to i igraci mislili. Macvan je veliki igrac, ali ovog puta je omanuo, promasio je dva slobodna bacanja u presudnom trenutku. Ona lopta na 5 sekundi do kraja, jeste bila za Albu I to je neosporno. Pored Macvana za ovaj poraz je krivac i Lukajic, postavka odbrane na kraju je bila losa verovatno bi dobili u produzetku da su primili dvojku, Alba je ostala bez trojice igraca zbog penala.
Meni se ne dopada igra Hemfarma. Forsiraju trojke, konfuzni su u odbrani i mora podhitno nesto da menjaju, ako hoce da igraju neku ozbiljniju ulogu u NLB-u.
Nakon ovog poraza, ocekujem da Macvan ode. Ne bi me cudilo da Hemofarm i Partizan naprave neki dil oko Macvana.
Zao mi je sto su ispali, ali sta se moze sad, idemo dalje.

Nikola

pre 13 godina

steta!!!!!!!!
nadao sam se da ce biti jos jedan klub ali eto..
mislim da je propustena fantasticna prilika i da ce se tesko ponoviti na nasu zalost..

kosava

pre 13 godina

Gomila nepismenih koji komentarisu a pri tom priznaju da u halu Milenijum ne ulaze iz "raznoraznih" razloga!Ni imena kosarkasa neznaju,nije Miranovic nego Marinovic isl...Za takve poznavaoce vrsacke kosarke samo jedno obavestenje,posto su prespavali:KK LIONS NIJE PROPAO,VEC JE OSTAO BEZ SPONZORA I BEZ PODRSKE NASEG GRADA!ISTA EKIPA,ISTI TRENER,ISTA UPRAVA ,SAMO POD DRUGIM IMENOM ODIGRALA JE ODLICNO PROSLU SEZONU NLB LIGE!TA ISTA EKIPA OSVOJILA JE TRECE MESTO NA KRAJU SUPER LIGE SRBIJE,ODMAH IZA PARTIZANA I HEMOFARMA!

Cvijo

pre 13 godina

Macvan je pogodio trojku, kojom se Hemofarm odvojio na +10. U dva naredna napada je imao ishitren sut za tri i dva promasena slobodna bacanja i time pokazao da uprkos velikom kosarkaskom umecu nema smirenost za velike utakmice..
Situacija pred kraj.. Sudija je hteo da kompenzuje faul Albe, autom za Hemofarm (sto se moze nazvati "domacinskim" sudjenjem, jer je u datoj situaciji domacinama vise odgovarala lopta nego slobodna bacanja). Gosti su reagovali i dobili poslednji napad, ali ostaje pitanje zasto niko iz Hemofarma nije zustrije reagovao na promenu sudijske odluke (kao sto reaguju na sporne detalje u domacim takmicenjima)

realnost

pre 13 godina

Žao mi je Hemofarma,borili su se ali im nedostaje iskustvo.Žalosno je sto je sala bila poluprazna.Što se zadnje lopte tiče bila je za Albu-lepo se videlo na snimku.

VrscanIN

pre 13 godina

Nisu mi jasni ovi ljudi i komentari e treba im tako nisu dosli u pionir , pa dal je moguce nisu macvan marjanovic i ostali momci krivi krivo je rukovotsvo,nije fer izgubiti ovako igramo uleb i to je neki uspeh

pedja nbg

pre 13 godina

Bio sam juce u Vrscu na utakmici i bilo je 3500-4000ljudi i atmosfera je bila BUKVALNO FENOMENALNA.Cudo jedno da kada gledam prenos na TV iz Millenijuma uvek mi deluje prazno i tiho.Izgleda da ekipa lokalne televizije koja prenosi za RTS ima jako lose postavljenu kameru i uopste ne ozvucava dogadjaj. Da mi je ovo neko pricao ja mu ne bi verovao!Stvarno neverovatno

Deki

pre 13 godina

Kakva glupost na kraju Hemofarma, zasto li se nije pravio faul, pa Albi je pola postave bilo iskljuceno sigurno bi Hemofarm dobio u produzetcima.

Jenkins

pre 13 godina

Macvan tragicar,kakav je to lider tima,kad ne moze jedno bacanje da ubode u trenucima kad se lomi utakmica???I kaka je to trener kad drzi Dzordana na klupu celu zadnju cetvrtinu,koji je pre toga igrao partiju zivota? Neki clanovi hemofarma ko da osnovnu skolu nisu zavrsili...

ajd sad

pre 13 godina

Nije ovo ni maler, ni sudije, nego bogami katastrofalno vodjenje sa klupe u zadnja dva minuta.
E zbog toga strasno, a Macvan je mnogo napredovao, al sta mu vredi kad se trese ruka, drhti srce...

Nikola

pre 13 godina

Sudije jesu napravile gresku, jer kako je moguce da on promeni odluku na insistiranje Marinovica i ostalih igraca Albe. Pa onda treba sudija svaki put kad se neko pobuni da ide i da pogleda snimak i preinaci odluku. A dosudio je prvobitno aut za heomfarm kao kompenzaciju za nedosudjeni faul.
Inace trener katastrofa, zasto nije napravio akciju da plej primi loptu i sutira bacanja a ne Macvan. Duda bi to resio bez problema...

Deki

pre 13 godina

Kakvih sve glupih komentara se mogu ovde pročitati.Jedan odvalio da je FIBA kriva za poraz Hemofarma?Organizator je ULEB a ne FIBA!Drugi kaže da bi voleo da Zvezda i Hemofarm osvoje NLB i naše prvenstvo!Da li uopšte prati u kom je stanju Zvezda?Voleo sam da prođe Hemofarm iako sam grobar.Glavni krivac je Lukajić.Jeste da su se poneli nesportski prema Partizanu prošle sezone,ali sam ipak navijao da prođu jer su srpski klub.Što se tiče one sporne lopte i ćorav može da vidi da je lopta za Albu!Mogu da zamislim da je u pitanju bio Partizan kakva bi reakcija tada bila Hemofarma i ci*ana?

doktor

pre 13 godina

Hemofarm je 20posto slabiji nego prosle sezone,tako da bi mu Evroliga bila previse...Nazalost ,svi nasi klubovi su se oslabili ove godine

Marko

pre 13 godina

Uprkos neizvesnosti bilo je za ocekivati da Hemofarm nece proci kvalifikacije, da ce ispasti u 2. ili 3. kolu zato sto su prodali pola igraca, pocevsi od Marjanovica, preko Katica, do Markovica...

deki bgd

pre 13 godina

Steta za HF zaista su izginuli na terenu ali je zafalilo koncentreacije na kraju. Za Poraz je kriv TRENER LUKAJIC a HF ce i ove godine kad se budu jos malo ustimovali biti odmah uz Partizan. Steta,za propustenu sansu!

Trifko Miljanovic

pre 13 godina

Mogu samo da kazem da sudije nisu pokrale Hemofarm,jer je bilo ocigledno da je njihova lopta,a sto se tice odluka domaceg trenera,o tome se moze diskutovati.Inace stranci su promasaj,mada je centar danas bio solidan,ali Macvan je taj koji je morao zrelije da odigra,vrstan igrac,sa malo iskustva,i zrelosti.Markovic,Marjanovic,Jagodnik,Katic,siguran prolaz,sta je uopste cilj Hemofarma?

antic

pre 13 godina

Ja kao grobar mogu da budem zadovoljan. Alba i Hemofarm nista nisu pokazali,pogotovo sam vise ocekivao od Albe i onih silnih amera,pa i od ovih zvezdasa,pa Femerling.Alba ako prodje Sarloa dolazi kod nas u grupu i to je,po ovome sto sam video, bolja varijanta nego Himki,a Hemofarm,tuga... Mogu da budem spokojan sto se tice odbrane titule.
P.S. Vidi se da ovo udaljavanje trojke ima efekta i da lopta mnogo teze ulazi u kos i vise se promasuje.Bar je tako za sada...

Raka

pre 13 godina

Pitanje koje treba postaviti treneru: Zasto najbolji igrac utakmice Džordan, sedi na klupi celu cetvrtu cetvrtinu? Zao mi je (iako sam Partizanovac), sto je malo trebalo pa da u EL imamo dva predstavnika.

Sasa

pre 13 godina

Velika steta za Hemofarm, mislim da su imali veliku sansu. Ono sto meni nije jasno da Hemofarm vec duze vreme poseduje dobar igracki kadar, ali ono sto im nedostaje je dobar trener. Lukaic definitivno nije dobro resenje, njegovi prethodnoci takodje tu lezi najveci problem. Realno Hemofarm nema dobru igru, veceras se veliki broj napada zavrsavao sutem za tri poena iz teskih pozicija, sve je to izgledalo prilicno neorganizovano, stihijski...Mislim da bi trebalo da dovedu trenera veceg renomea tipa Pesica ili sl. na ovakav nacin nece jos dugo vremena nista uraditi.

Deki

pre 13 godina

@(Kittles, 2. oktobar 2010 10:14),nisi u pravu,Dule Vujošević je samo jednom u životu branio malu razliku u zadnjem napadu Barse u Beogradu i na sreću smo dobili.Hemofarm je praktično branio dva koša pri napadu Albe na nekih 20 sekundi do kraja.Lopta je još došla do centra Albe,a centri i nisu baš precizni sa slobodnih bacanja.Uvek se ide na faul jer onda imaš napad koji vodi tvoj plej ili bek koji su precizni sa bacanjima.Bolje je ići u penal završnicu ako ne juriš rezultat kao što je bio ovaj slučaj nego dati protivniku otvoren šut za tri.Faul Marinovića nije bio a lopta je opravdano data Albi posle onog auta!Toliko od mene!

borko

pre 13 godina

@kittles

Nije tacno da se gleda veci broj postignutih koseva u gostima, bilo nekad. Da je Hemofarm pravio faul u najgorem slucaju bi se igrali produzeci, a ja verujem iako su celu utakmicu pogadjali da bi bas tad pod najvecim pritiskom kosarkasi Albe promasili bar jedno bacanje i Hemofarm bi prosao. Hemofarm bi verovatno prosao i u produzecima jer je gotovo cela prva postava Albe iskljucena, a i kobni Djenkins je bio na 4 faula. Zato nemoj da pricas kad ne znas, da si gledao utakmicu Asvel-Buducnost znao bi da se produzeci igraju u svakom slucaju kad je razlika ista.

Иван-Ниш

pre 13 godina

Нажалост, најбољи играч у овим квалификационим утакмицама на крају трагичар. Мислим да ниједан клуб из ових квалификација неће да се прослави у Евролиги.