Tenis 67

Sreda, 18.08.2010.

07:42

JJ ispala u drugom kolu Montreala!

Srpska teniserka Jelena Janković eliminisana je u drugom kolu turnira u Montrealu od češke kvalifikantkinje Ivete Benešove rezultatom 7:6 (7-3), 6:3.

JJ ispala u drugom kolu Montreala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

bjørn

pre 13 godina

@nikol

to se desava redovno, ali je normalno da covek prati timove i igrace svoje zemlje, zato i vidi greske i nepravde amplificirano.
Sta briga nekog iz Amerike sto sam gledao skupstinu umesto Lige Sampiona i hteo da polomim TV?
Rodik imao mononukleozu, ali kao njemu bas odgovara vrucina, jedva ceka da se przi po suncu...a jadan nas Nole...

nikol dž. femija

pre 13 godina

@ bjorn @

Pa, naravno. Mrzelo me da pišem taj dodatak. Znala sam da će se neko javiti i reći to što ste Vi. To se podrazumeva, mora se zadržati prividna ravnopravnost, "demokratitčnost",privid marki, firmi, radi se o lukavim ljudima koji sve vode, ALI JE TO PROCENTUALNO ZANEMARLJIVO i VRLO,VRLO, retko i služi samo da zavara. Ne verujem da ima onih koji više mogu na to NASEDNU.

Hajde malo beležite koliko puta su to uradili Srbima, a koliko drugima, Zapadnjacima.

bjørn

pre 13 godina

ne igraju Srbi i Srpkinje, nego Adidas, Nike i ostale firme...ja sam prisustvavao trenutku kad su sklonili Federera u drugom setu zbog africkog kupa na Eurosportu...ili prekinuli na B92 mec Murray -Wawrinka(mislim) na Wimbledonu zbog nekog dokumentarca...

nikol dž: femija

pre 13 godina

"Nisu konzistentni."
(Tetka Rada, 18. avgust 2010
17:21)
DA, zaista nisu postojani, nisu isti u svojim aršinima.
KADA JE NAŠA JJ osvojila TRI turnira jedan za drugim, sva tri sam gledala i OČEKIVALA DA VIDIM NAŠU SRPKINJU kako u dalekom svetu podiže pehar i zahvaljuje na kraju.
Ali avaj, ni jedan jedini put nisam to mogla da odgledam i snimim, jer uvek je prenos prekidan zbog nečeg veooooommaa važnog...biciklizma, triatlona, biatlona, bilijara....toliko je to hitno bilo da bi prenos bio prekidan čim bi osvojila poslednji poen !!!!!
Zanimljivo, kada pobedi Fed, Nadal, Enan, sestre,... e tada se gleda sa sve govorima onih organizatora, političara, oni se ne prekidaju, vidi se dosade i teniserima, onda nikada kraja dizanjima pehara, pa jos govori, slikanja, i onda se sve to i reprizira, po više puta naravno, i naravno NE PREKIDA, nikako, jer tada nema ni bilijara, ni triatlona, ničeg .... BAŠ IM JE STALO DA ih svet ceo gleda, gleda, NEPRESTANO samo njih, samo njih....a svi već napamet znamo i njihove zemlje, i njihove himne, i njihove junake,...ALI NIKADA DOSTA ponavljanja, da se ne zaboravi, nikada, nikada....
KAD SE SAMO setim, TRI cela dana, su reprizirali slavlje zbog pobede INTERA, ove godine !!!! To nije naš, srpski klub,zar ne, ili možda jeste ?!
A MI ETO nismo mogli ČAK NI NA RTS-u da slušamo srpsku himnu u Nišu posle pobede vaterpolista, A NISMO MOGLI DA JE SLUŠAMO NI iz Rumunije, gde su opet vaterpolisti bili prvi, prekinuli su bas pre dodele medalja i himne. REPRIZA ? Ma, kako da !
Slučajno? Aha...
Više tu nema priča i izmišljanja, nema više teorija, nema više zavera, to je prevaziđno i nezanimljivo, JER SVE JE TO vrlo OČIGLEDNO, ZAPAD se potrudio da bude i ARGUMENTOVANO, tako da je tom izmišljanju došao kraj, konačno, i na sreću svih Tetki i Teča.

Tetka Rada

pre 13 godina

@Dragance
Nisam, Dragance, nisam, samo volim da se nasalim sa onima ... znas koji su.
Sala mi je borba protiv tog crnila i navodnih zavera u koje nas stalno neko uvlaci.

Bojan

pre 13 godina

@LKbulls
Sta bi se postiglo da sesestre Vilijams kljukaju steroidima "i to vec godinama",kako ti kazes.Objasni,kad vec insinuiras.Sestre Vilijams a narocito Serena sjajno igra tenis pa te pitamda li joj steroidi pomazu da ima sjajnu tehniku.To su najobicnije gluposti koje stalno neko s vremena na vreme uvaljuje u komentare adasam ne zna da definise sta one time dobijaju.Sestre Vilijams su napustile tenis u najboljim godinama,vratile su se posle duze pauze najverovatnije najvise zbog novca i sada igraju samo turnire koje moraju.GS turnire su igrale od samog pocetka,a tada kada su igrale znatno bolje nego danas,i tada nisi pilicarile na nekim turnirima cetvrte kategorije.Uostalom,pogledaj njihov bilans u celoj karijeri pa ce ti biti jasno da gde su sve igrale,a pogledaj snimke meceva sa kraja proslog veka,tako nesto nije vidjeno u zenskom tenisu. Sramota je blatiti velike sampionke samo zato sto tvoja ljubimica da sve meceve do kraja karijere pobedi,ne moze da ih stigne.

ja

pre 13 godina

Mal ispravka vezana za moj prethodni komentar.
Jelena ipak pada samo za jedno mesto.
Tek sada sam video da Venus i Stosur ne igraju na ovom turniru, a da Jelena ima 120 bodova iz Carlstona koji joj se trenutno ne racunaju.
Zato ce izgubiti 200 bodova iz Kanade od prosle godine a dobice tih 120 bodova za Carlston. U prevodu imace na listi 80 bodova manje nego sada i prestice je samo Kim Klajsters koja je vec odbranila proslogodisnje bodove.

Inace kad vec pominjem Klajsters, zena je stvarno opasna.
Gledam nocas njen mec. Izgubila je prvi set, u drugom gubila 4:1 i 15:40 na svoj servis.
Dala je protivnici 2 brejk prilike za 5:1 i fakticki pobedu.

U tom trenutku kao da je okrenula neki prekidac i rekla "E sad pocinjem da igram".
Od tog trenutka osvaja 20 od 23 odigrana poena i fakticki izgubljen set osvaja u roku od 10 minuta.
Naravno kako to obicno biva i treci set rutinski resava u svoju korist.

Ponekad imam utisak da ona namerno lose igra jedan deo meca cisto da bi taj mec bio bar rezultatski zanimljiviji publici.
Mislim da bi kada bi davala svoj maksimum mogla skoro svaku drugu protivnicu da pobedi sa 6:0 6:0.
Ocigledno ne zeli da ponizava svoje protivnice, pa ih uvek malo pusti i da im tracak nade.
Verovatno i ovaj turnir osvaja rutinski i dolazi na drugo mesto na listi, a do kraja godine i na prvo.

Tetka Rada

pre 13 godina

@Nikol Dž Femija
da i ja sam primetila da je Eurosport gnezdo antisrpske zavere. Ne samo da ne pokazuju ponovo meceve kada Srbi pobedjuju, nego skrecu kamere kada Srbi podizu tri prsta, a pogotovo kada se tri puta ljube.
Ali cudno, uvek pokazuju Djokovica kada se krsti i gleda prema nebu.
Nisu konzistentni.

zelena trava

pre 13 godina

Kad nije osvojila RG sa Schiavone, Dementijevom i Stosur u polufinalu, onda nece osvojiti vise nista. Ceo teniski svet ju je vec video na tronu kad su videli polufinalne parove, ali sta to vredi? Uostalom pogledajte komentar na CNN.

micke

pre 13 godina

Jelena već od Wimbledon-a posećuje turnire turistčki. Na Wimbledon je došla ne samo
bez ijednog meča na travi već i bez treninga na travi. Kako
je došla i dobro je prošla. U San Dijegu je verovatno sredjivla kuću. Sada pada na
peto mesto. Ko je gledao meč protiv Benešove mogao je videti zašto će Jelena teško osvojiti GS.Jelenina igara se zasinva na greškama protivnice
i ako prtivnica smanji greške Jelena nemože da da je pobedi.
Na GS da pobedila mora da pobedi sedam protivnica i bar jedna od njih neće dovoljno grešiti i Jelena gubi taj meč.
Jelena je imala veliku šansu da ove godine osvoji RG nije je iskoristila i pitanje kada će joj se ukazati nova šansa.

Vujičin

pre 13 godina

Uopšte me ne zanima koji su turniri obavezni a koji nisu. Ja gledam prenose i igru. Znam samo da je za teniserku iz vrha obavezno da nauči da servira.

Neo

pre 13 godina

Ono sto je karakterisalo Jeleninu igru nisu samo trcanje i defanziva,vec pre svega voljni momenat,karakter.Koliko god lose igrala i koliko god bio los rezultat ona je verovala u pobedu.Posle gubitka u 1kolu Montereja osvojila je IW.Jeco,nemoj se predavati!

DA NAUČIMO JEDNOM PRAVILA WTA

pre 13 godina

Od 2009. godine biće 20 turnira “PREMIER” kategorije koji će zameniti dosadašnjih 26 turnira I i II kategorije. Obavezni turniri, pored Gren Slemova i WTA Šampionata, ostaju Indijan Vels i Majami, a dodaju se takmičenja u Madridu i Pekingu. Ta četiri turnira zvaće se “CROWN JEWEL” turniri, a nagradni fond će biti veći od 4 miliona dolara! Dok se Indijan Vels i Majami odavno igraju u obe konkurencije, svetski teniski zvaničnici će isto pokušati da dogovore sa ATP-om u Madridu u Pekingu. Inače najveći kineski turnir će se najverovatnije jedne godine igrati u Pekingu, a druge u Šangaju.

U novom KALENDARU predviđeno je da se u Severnoj Americi igra osam turnira, sedam u Evropi, a preostalih pet PREMIER kategorije na Srednjem Istoku, Pacifiku, i u Aziji.

Kada su u pitanju INTERNATIONAL turniri, to su dosadašnja takmičenja III, IV i V kategorije. Svi turniri će imati nagradni fond od 220 hiljada dolara. Njih će ukupno biti 30! Interesantno je da će dvanaest teniserki koje zabeleže najbolje rezultate na ovim turnirima, igrati svoj WTA Šampionat! Praktično WTA šampionat II kategorije će se igrati za nagradni fond od 600 hiljada dolara u Baliju, i biće obavezan za teniserke koje se na njega plasiraju.

Po PRAVILNIKU umesto dosadašnjih 17 najboljih rezultata, za WTA listu računaće se 16 najboljih. Promena je i to da ukoliko teniserke propuste obavezne turnire, za njih će dobiti NULA poena. Obavezni turniri su Gren Slemovi, turniri "CROWN JEWEL", i one koje teniserke izaberu kao "mandatorne", odnosno obavezne.

nikol dž: femija

pre 13 godina

Svesna je JJ u kom su stanju ona i njena igra.

Do sada je dobro vodila svoju karijeru, pa nema razloga da tako ne nastavi.

Na četiri turnira je bila prvi nosilac i ispadala odmah - ja mislim da je u velikoj meri problem glave, ali opet, profesionalni sportista živi od sporta i za sport, verujem da tu ima štošta što mi ne znamo, ne razumemo,....

Rekla je da joj trener nije potreban jer hoće da vrati svoj instinkt, ali to nešto nije onako kako je očekivala, očigledno ...

JJ je bila u krizi i krizama, USPEVALA JE DA SE PODIGNE ŠTO JE NAJVAŽNIJE i to DO VRHA, nema razloga za sumnju da će ona uraditi sve što je u njenoj moći i sada.

VIDELO SE juče da je bila veoma razočara svojom igrom i sobom, izgledala je bledo, umorno, bezvoljno...

U drugom setu /snimak EUrosporta od pre sat/ kao da nije imala dovoljno mentalne snage, kao da je htela da padne na dno, da uradi i ovo, da vidi kako je to, i eto uradila je, ponovo je bez velike borbe i zalaganja, žara, izgubila od mnogo lošije igračice, A BILA JE 1.NOSILAC.

BIĆE BOLJE, valjda, jer sama kaže da dobro trenira, mada i pred ovaj turnir, pročitala sam da je izjavila, opet, kako ne očekuje previše.

Da li je to odbrana od eventualnog poraza, koji se evo i desio, ili ona zapravo radi sve da bi pokazala da je u pravu, pa izgubi, jer eto i nije očekivala mnogo ? NE znam. Da, mislim da bi bilo odlično da ode do psihologa, a i čudi me da sportisti nemaju svoje stalne psihologe.

SAČEKAĆEMO NAREDNI turnir. U svakom slučaju, mi joj želimo sve najbolje i navijamo za nju i dalje.

Zanimljivosti nikad dosta, pa beležimo kako Eurosport daje snimke mečeva, ALI SAMO KADA Srbi IZGUBE, ne sećam se da repriziraju mečeve u kojima SRBI POBEDE!!!

igysa

pre 13 godina

Realno Jelena je ove godine odigrala neke od njenih najboljih meceva u karijeri. npr, osvajane IW, nizanje sestara Williams (pobeda protiv Venus je zvancno jedan od najboljih preformansa ikada u zenskom tenisu).Najubedljivija igra, serva, napadacki tenis umesto standardnog defanzivnog.. KO nije to video nije definitvno dovoljno pratio JEleninu karijeru.. Resila probelm stabilnosti, zavrsavanja setova-meceva na svoj servis. isto tako imala je i neke popuno neocekivane poraze, ali sve u vsemu milim da se Jelena nalazila na dobrom putu da izgradi sebe u jednu agresivnu, stabilnu igracicu.. Sta se sad desilo na ovoj americkoj turenji to nemam zakljucak, ali verujem da ce se JEca vratiti jer napredak koji je pokazala u dobrom delu ove sezone mislim daje isuvise jak da bi ona sad ponovo pocela da ima stare probelm konstantno.

Neo

pre 13 godina

Ono sto je karakterisalo Jeleninu igru nisu samo trcanje i defanziva,vec pre svega voljni momenat,karakter.Koliko god lose igrala i koliko god bio los rezultat ona je verovala u pobedu.Posle gubitka u 1kolu Montereja osvojila je IW.Jeco,nemoj se predavati!

Nela

pre 13 godina

@Demedziev
Vi ste nabrojali turnire koji se "obavezno" boduju, a reč je o turnirima na koje se obavezno mora izaći, inače sledi kazna. Za neigranje na "grend slemu" nema kažnjavanja. Primer Nadala, kad je otkazao Vimbldon. Naravno da nije bio kažnjen. Ispravke šaljite, molim lepo, samo kad pažljivo pročitate nečiji komentar ili kad ste u svoje tvrdnje sigurni. Niste ispunili nijedan uslov. Hvala na pažnji.

Dermendziev

pre 13 godina

@ Nela, 18. avgust 2010 09:52

Za TOP10 su "obavezni" svi 4GS turnira,4 Premijer M i 4od 5,Premier5 u zenskoj konkurenciji.Napoiminjem igrao neko ili ne igrao,oni se bodujo obavezno,pa ostala 4 najpovoljnija."Dakle Top1o i pitanje turnira koji se obavezno boduju"!

Slicno u ATP obavezno se boduju 4GS,8 od 9 ATP1000,pa ostali najpovoljniji.
Dakle kad se govori o "obaveznim turnirima" pre svega se misli na "Odavezno bodovanje"

Sto se tice ucestvovanja striktno gledano "bavezni turniri" su oni na koje se igraci prijave(ili podpisu ugovore).Neko moze izostati iz ovih ili onih razloga. Izostanak se pravda ili sankcionise,pa makar bila to i opomena.

sima

pre 13 godina

Ovo pocinje bas da BRINE; sta je razlog? koja je ovo indiferentnost? pa i da nije u formi mora bre da pobeduje slabije! ili je povredena? nisam mogao da gledam zadnja dva meca ali rezultati govore za sebe; pa je se nesecam da je ona ikada dva puta za redom ispadala u prvim kolima;
To sto gubi mesto na wta-nema veze, razlike su minimalne uvek dostizne, ali sto ne igra? to vise brine; mogu samo da joj pozelim brzo skockavanje;

LKbulls

pre 13 godina

Sestre Vilijems ne igraju, jer su na terapiji stereoidima. To rade već dugi niz godina. Odigraju 4 GS, i pored još 6-8 najvećih turnira, a u međuvremenu ih kjlukaju svakakvim supstancama, kojima treba 2-3 nedelje da ostanu neprimetni.
100% će se kad tad ovo otkriti. Možda tek za 20-30 godina u nekim knjigama.

ladovina na slamcicu

pre 13 godina

Neko kaze da su u ovom trenutku sve igracice kalitetne, a ja kazem da se ne zna koja od koje igra losije. One se nisu ni oznojile, a zaradjuju onolike pare i poene. Danas ne postoji ni jedna izuzetna teniserka, sve je mediokritet.

Јанко

pre 13 godina

Мишљења сам, и то већ неко дуже време, да Јелена са оваквом игром не може да остане у самом врху још дуго. Стицајем околности, уз константну форму она је ту где јесте. Има слаб сервис, ударци су јој прецизни али њихова јачина, осим бекхенда наравно је ипак мала у односу на сам светски врх и данашње императиве модерног женског тениса. Нисам сигуран да ће те недостатке моћи надокнадити одличном физичком припремљеношћу, што је красило до скоро. Сезона је предуга и пренапорна да би могла да одржи такав ритам, уз овај стил игре до краја. Проблем је то што она у случају када није 100% спремна, има великих тешкоћа да победи било коју просечну тенисерку. Тада јој и самопоуздање нагло пада, што је за њу посебно карактеристично и кобно. Побеђивати и бити константан и када ниси најспремнији јесте веома тешко остварииво али то је оно што краси највеће.

Grogy

pre 13 godina

Ma, jedva cekam da ispaden iz top 10, ne zato sto ne volim JJ, vec zato sto volim da stvari stoje realno i kako treba.
Kome sluzi ovo zaludjivanje naroda "Caricom"? I ona se sva umislila i izigrava neku zvazdu, a i njeni "navijaci".

Munich

pre 13 godina

Ocigledno, Jelena je u krizi posle RG. Sta je tome razlog, ne znam, a voleo bih da znam. Nedostaje motiva, nema trenera, losa forma, slabi treninzi, sta li? Zelim joj da sto bolje iskoristi preostalo vreme i pripremi se za US Open, da dogura sto dalje. Sve najbolje zelim Jeleni.

sanja

pre 13 godina

Izgleda da joj ove kvalifikantkinje bas i ne leze. A prosle nedelje izjavljuje kako oseca da je u dobroj formi i bla bla bla bla... Izgleda da bi ipak ona trebala da pripazi sta prica, a kazem ja-uskoro 3. srpska teniserka.

Goldmen

pre 13 godina

Bravo Jeco "carice"! Nema veze sto nemas pojma, vazno je da si ti najlepsa teniserka!?
Eto, kao sto odavno pricam, pocelo je: bila si donedavno No 2, pa zatim No 3. Uskoro ces biti No 4 pa onda idemo 5, pa 6, pa 7, pa 8 i tako dalje! Gde ces stati videcemo.

Bojan

pre 13 godina

@nema veze
Vas niknejm je "nemam veze".Sestre Vilijams ne igraju jer su povredjene,a poredjenje JJsasestrama Vilijams je besmisleno.Sestre Vilijams su teniske gromade,pogledajte broj njihovih titula,pa to je svetski vrh aza JJ je GS mislena imenica.Problem je sto su "strucnjaci" nestrucnima utuvili u glavuda je plasman na WTA listi merilo vrednosti i da je neko ko je jednom bio broj 1 teniski velikan.Ne zaboravite JJ je postala prva u odsustvu Enan,Klajsters,Sharapove i u trenutku kada su sesestre Vilijams vracale na scenu.Na WTA listi samo pet teniserki su klasa: sestre Vilijams,Ehan,Sharapova i Klajsters.Ako ne verujete,pogledajte njihove bilanse,odnos pobeda i poraza i sve ce vam biti jasno.

ceca

pre 13 godina

Premor materijala. Ali definitivno je velika razlika izmedju Serene i njenih pratilaca...Serena za par klasa bolja.
Volela bih da Kim ovo osvoji jer ce joj biti tesko da odbrani US, pa da nekako kompenzuje gubitak bodova.

realista

pre 13 godina

Jelena je mnogo zauzeta ovih dana, oa nema previse vremena za tenis.
Sprema novu imitaciju.
Voleo bih da joj na US Openu zreb bude takav da se sastane sa Anom u prvom kolu, pa neka je ponovo imitira ako moze.

ja

pre 13 godina

Benesova je trenutno na 75. mestu na listi. Ove godine ima ucinak od 13 pobeda i 18 poraza. Najbolje rangirana teniserka koju je pobedila ove godine je bila Kirstea 41. na listi.

E kad druga-treca teniserka sveta ispadne od takve igracice i to sa laganih 2:0 onda je to stvarno za brigu.
Gledao sam taj mec i cehinja uopste nije igrala narocito dobro.
Jednostavno Jelena nije mogla nista da pogodi. Konstantno je izbacivala lopte u aut. Cak je i u onoj njenoj defanzivi bila ocajna. Slabo se kretala, gubila je poene bukvalno posle prvog napadackog udarca protivnice, jer ni jednu tezu loptu nije uspevala da vrati u teren.
Verovatno je na to uticala i cinjenica da je njena protivnica levoruka, a protiv takvih se Jelena nikako ne snalazi. U svakom slucaju sasvim zasluzen poraz, jer koliko god da je njena protivnica bila losa - Jelena je bila jos losija.

Izuzetno losa serija Jelene Jankovic.
U Portorozu ispala u drugom kolu, u San Diegu u prvom kolu, u Sinsinatiju u drugom, sada opet u prvom kolu.
Zbog ovog poraza pada i na listi za dva mesta, pa ce od ponedeljka biti 5.

Dermendziev

pre 13 godina

Igra kao nekada Ana.Redovno je pocela da ispada na samom startu.

Dali je na pomolu proslogodisnja kriza i dokle ce trajati?

Koliko je dobro pocela sezonu,toliko je lose zavrsava.

Gledao sam mec protiv Amanmurado,rekao sam da je bio slab i ziheraski.Ovaj je jos gori.

Igracica koja ne zna da potvrdi brejk i da koristi brejk sanse,a uz to lose servira,nema nikakvih izgleda na pobedu.Benesova je igrala sasvim jednostavno:osrednji servis,nije srljala , nije mnogo gresila.Igrala je najskromnije sto se moze igrati.Od prilike to je "recept" za sadasnju Jelenu Pitam se dali moze sa ovakvom igrom Jelena da pobedi bilo koju iz prvih 200?

Jos bolnije je,da ispada u prvom kolu kao glavni nosilac!

Posle Sinsinatija "moja poruka" je pila "pod hitno trener",a sada dodajem i psiholog.To nista nije strasno,jer je evidentno da Jelena ide u ambis.

Znam da ce uslediti komentari tipa:"cuvala se povreda/cuvala se za US Open".
Pocece i kalkulacije o srpskom cetvrt finalu,polufinalu,finalu,pobedniku GS.Mislim da od toga nema nista.I osmina finala bio bi senzacionalno dobar rezultat.

Za kraj delikatno pitanje:sta raditi u "slucaju eventualne pozivnice" za sledeci turnir u Nju-Hajvenu,posto kaze ima problema sa malo meceva ?Uz faktor rizika od povreda,mislim da bi trebala da prihvati,mozda popravi bodovni saldo,jer puno toga je izgubik=la posle Vimbldona.Sa ovakvom igrom, napominjem ,nista od dobrog rezultata na US Openu!

Dragan Petrovic

pre 13 godina

Ovo je vec naznaka neke dublje krize u Jeleninoj igri. Na U.S. Openu je ispala prosle godine na samom startu, sramota bi bilo da makar tu ne popravi rezultat (niko vise ni ne pominje osvajanje GS jer je to nerealno u njenom slucaju).Ako pod hitno ne nadje pristojnog trenera, letece iz top 10 za manje od 8 meseci.

zinho

pre 13 godina

Strasno,devojka se raspada... Treca teniserka sveta kubi dva meca za redom od kvalifikantkinja,to je to nestaje nam zenski tenis polako...

WTATP Lista

pre 13 godina

Jelena nije mogla da izabere gori momenat za ispadanje iz forme od ovoga, jer joj je US Open tradicionalno najvazniji gren slem posto je tamo postizala najbolje rezultate (ukljucujuci i 2008 finale). Nazalost, ne radi se samo o losoj sreci, vec je opet bilo i neshvatljive neozbiljnosti u formiranju svog rasporeda koja ju je toliko kostala 2006-07 kada su joj rezultati bili dosta ispod mogucnosti jer se previse trosila igrajuci maltene svake nedelje pa je u zavrsnicama turnira redovno ostajala bez daha. Ove godine nije tako, ali je neshvatljivo odlucila da bude jedini TOP15 teniser u obe konkurencije koji je nastupao sredinom jula (kada se svi ostali vrhunski igraci oporavljaju i odmaraju od najintenzivnijeg Pariz-London dela teniske sezone). Ne samo da je tom nepotrebnom slovenackom epizodom narusila prirodan nacin pripreme za nastavak sezone tenisera koji su u april-jun periodu bili najoptereceniji, vec se i povredila pa je narusila i proces treninga narodnih nedelja i tako dolazimo do porazavajuceg bilansa da je posle Vimbldona igrala samo jedan mec protiv neke iz TOP70, a ipak je zabelezila samo dve pobede i cetri poraza. Tako je prosle nedelje bila 2-ga na listi, a vec sledece kada ce biti US Open zreb, ispada iz TOP4 sto je jako losa vest pred zreb. Ako u Njujorku upadne u zadnji cas u formu, sve ovo je nevazno, i na podlozi koja joj najvise odgovara znace da postigne lep rezultat, ali premalo nam je dala razloga za optimizam ovog leta.

Mr.Error

pre 13 godina

Jelena je dobro igrala.
Prvi set je poceo zestoko. Svaka je uzimala svoj servis i brejka nije bilo sve do 4:3 kada je Jelena silovito uzela protivnici servis i povela sa 5:3. Na svoj servis je gubila 15:40. Prvu brejk loptu je spasila svojim najjacim udarcem ali drugu nije mogla jer je lopticu poslala u mali aut. Tada je rez bio 5:4 i Jelena je imala ponovo 0:30 i nije iskoristila. U taj brejku, nije imala sanse jer je dopustila protivnici da diktira tempo. Drugi set nisam gledao jer sam otisao na spavanje.
U sustini, Jelena je dobro igrala. Odlicno se kretala. Cak je napravila spagu, i dokazala je da vise nema problema sa povredom. Bilo je jako lepih poena. Nekoliko odlicnih bekend paralela i forhenda. Mislim da je kljucna stvar to sto je Jelena dozvoljavala protivnoci da diktira tempo. Kada je ona to cinila, skoro je svaki poen uzimala. Greske je pravila ali ne u tolikoj meri. Loptice je slala u aut ali ti auti nisu bili vise od 1 m. Sve je bilo oko linije. Cak u prvom setu, Jelena je imala 74% ubacenog prvog servisa, a posle njega je 82% osvajala poena. Verovatno je u drugom setu Jelena pravila vise gresaka. Ako je neko gledao do kraja, voleo bih da mi samo napise kakva je situacija bila.
I... tako. Poraz na samom pocetku. Prvi nosilac je ponovo izbacen. Sada ce neki napisati kako ce ispati i na US Openu u 1., 2. ili 3. kolu. Ja ne bih tako lako otpisivao JJ. Opasna je ona kada uhvati ritam. Ali KADA... Nazalost ce i JJ pasti na 4 mesto WTA liste. Stvarno steta. Ali ima jos 2 nedelje do gren slema. Valjda ce se smiriti, i krenutu ka finalu, bez ikakvog tereta i pritiska. Realno, ona to moze. pozZ svima

teniser

pre 13 godina

JJ od sledece nedelje vise nece biti ni u prve cetiri teniserke. Najverovatnije ce za US Open biti postavljena za 5. nositeljku (naravno, ukoliko Serena ne odustane)...

Sto se tice Jelenine igre - ona je KATASTROFALNA!!!!! Vec vise puta ponavljam da mora da nadje trenera, ali ona tvrdi kako joj je sparing partner sasvim dovoljan - mislim da gresi.

Ovo je ubedljivo najgora letnja sezona u Severenoj Americi u Jeleninoj karijeri. Morala bi da se zapita sto je to tako i zbog cega je psotala tako lak skalp za nizerazredne teniserke.

JJ je u velikoj krizi i najverovatnije je da ce ovu sezonu mozda i supeti nekako da zavrsi u prvih 10, ali vec od sledece godine sledi veliki pad na listi i tavorenje jos nekoliko sezona izmedju 50 i 100 mesta na listi, dok definitivno ne stavi patike o klin.

Elem, da se ove tvrdnje ne bi obistinile, JJ mora podhitno da menja nesto u svojoj igri, jer je polako svi citaju, a i s godinama nece biti brza nego sto je sada.

Sve najbolje Jeleni, ali ova severnoamericka turneja je otkrila sve probleme njene igre, i na zalost to da ce ove godine na US Openu ispasti vec u prvim kolima (ja tipujem ako dogura do 3. ili 4. runde - ima da bude super)..

Steta Jelena, a mogla si sa odlicnim nastupima tokom leta da ugrozis i Serenu na 1. mestu... No, sta je tu je - sad svi da se molimo da nam Ana Ivanovic i Bojana Jovanovski osvetlaju obraze, jer JJ vise nije vrhunska igracica...

Ivan

pre 13 godina

Kraljica !!!! Carica !!!!
Nesto pod hitno da se menja, ona je 3.na listi i ako zeli nesto na US-Open-u neka krene da trenira i da se uozbilji ;)

Nela

pre 13 godina

Jelena je prošle godine u Torontu (smenjuju se svake godine Toronto i Montreal) izgubila u četvrtfinalu, a ne u osmini finala, od Klejbanove. A na pitanje zašto sestre W ne igraju obavezne turnire, odgovor je lak: obavezna su samo četiri turnira - IW, Majami, Madrid i Peking. Montreal/Toronto pali su kategoriju niže i to nisu turniri Premier Mandatory, koji su obavezni. Pokušajte da to zapamtite. Svake godine sestre W, koje bojkotuju IW, kažnjavaju se prinudnim radom, kao u "Čiča Tominoj kolibi". One, međutim, nikako da se poprave. Pročitala sam i jedno lucidno zapažanje, koje je svima promaklo: Jelena je, kaže naš pronalazač, promenila taktiku i sada će, kao sestre W, igrati samo "grend slemove". Jedva čekam da vidim njenu novu haljinu, koja će biti najlepša na US Openu. Najružnije nosi Ana, jer je "Adidas" mala i "nekvalitetna" firma. Samo se vi tešite plastičnim lilihipima, a istina je ovo - Jelena je u velikoj igračkoj krizi! Ne pomaže tu više ni voda sa Korita Ivanova, ona nema igru za budućnost.

micke

pre 13 godina

@nema veze
Ovo je turnir Premier 5(900 bodova)i nije obavezan. Obavezna su samo četiri(IW, Miami,Madrid i Being)i naravno GS-i.

Ovo je sasvim očekivano. Jelana od Wimbledona ide na turnire turistčki. Na Wimbldon je došla ne bez meča na travi već i bez treninga na travi.Kako je došla i dobro je prošla na Wibledonu. U San Diegu je veovatno
sredjivalja kuću. Sada pada na peto mesto.

gordan

pre 13 godina

ovo je vec na granici tragi-komicnog, mada ne i neocekivanog, pre ili kasnije je moralo da dodje, neko ko nije sastavio 2 pristojna rezultata u 2010 ne moze da ocekuje nista bolje, bruka i za nju i za tenis, da je neko ko igra kako JJ igra u samom vrhu. mozda bi ovo trebalo smatrati kao uspeh jer je ova bar u Top 100, a JJ i onako samo interesuje osvajanje US GS, na njenoj "omiljenoj" podlozi, odlicno se priprema za to, odigrala je cak 3 meca na US turneji, pa ce sigurno biti medju favoritima - da prodje u drugo kolo. kakav sramota, ne samo porz nego i kako je igrala, dok sam imao zivaca da gledam, promasivala je, bez preterivanja, po 3-4 metra u aut, pa drugi rezultat i nije bio moguc.

milica

pre 13 godina

Nešto opasno ne valja kod Jelene. Poslije razlaza za Čipom Bruksom poslije RG, rezultati su katastrofa i kad pogledam od koga gubi to su igračice rangirane 28-a, 75-a, 114-a i 129-a. To su igračice koje bi ona ladno dobila a sad ladno gubi u dva seta. Ne mislim da je povreda, jer je uganuće davno prošlo, ovo mi miriši na opasnu krizu. Čitala sam komentare na TF-u, i svi se slažu da je Benešova odigrala odlično ali da Jelena opet nije bila u fokusu. Moje mišljenje je da pod hitno mora da nađe trenera i da pametnije bira turnire. Ovaj Slovenia open joj baš nije trebao.

nema veze

pre 13 godina

Ja mislim da bi ona trebala da se ugleda na sestre W,i igra GS i nekoliko vecih turnira.A zasto sestre W ne igraju turnire 1000 kategorije???zar ti turniri nisu obavezni?
Jeco,nema veze...Idemo dalje!!!Koji je sledeci turnir??

RAFA

pre 13 godina

Sestre Vilijams ne igraju jer su povredjene,A Jelena je branila osminu finala i sad gubi bodove.Jeco bre gubis u prvim kolima ,a prvi si nosilac trebala si to da iskoristis bas mi zao!

Predo

pre 13 godina

Da budem iskren, rjetko gledam zenski tenis, mada volim pogledati Sarapovu i njene haljinice, samo moram malo smanjiti ton, jer komsije mogu svasta pomisliti.
Sto se Jelene tice, ne znam koji je uzrok ovakvog pada forme, koji je karakteristican za nju s vremena na vrijeme, ali znam da se to desava cim pocne da prica o osvajanju Grand Slama. Da li se opet radi o nabijanju fizicke mase ili necemu drugom ne znam, no znam da se ovdje ni inace nije puno ocekivalo od prve i druge "nosilice" (mala sala), sto samo pokazuje da je zenski tenis u dubokoj krizi, jer su upali u ralje marketinga i na taj nacin srucili preveliki teret na nejaka zenska pleca.

milica

pre 13 godina

Nešto opasno ne valja kod Jelene. Poslije razlaza za Čipom Bruksom poslije RG, rezultati su katastrofa i kad pogledam od koga gubi to su igračice rangirane 28-a, 75-a, 114-a i 129-a. To su igračice koje bi ona ladno dobila a sad ladno gubi u dva seta. Ne mislim da je povreda, jer je uganuće davno prošlo, ovo mi miriši na opasnu krizu. Čitala sam komentare na TF-u, i svi se slažu da je Benešova odigrala odlično ali da Jelena opet nije bila u fokusu. Moje mišljenje je da pod hitno mora da nađe trenera i da pametnije bira turnire. Ovaj Slovenia open joj baš nije trebao.

RAFA

pre 13 godina

Sestre Vilijams ne igraju jer su povredjene,A Jelena je branila osminu finala i sad gubi bodove.Jeco bre gubis u prvim kolima ,a prvi si nosilac trebala si to da iskoristis bas mi zao!

realista

pre 13 godina

Jelena je mnogo zauzeta ovih dana, oa nema previse vremena za tenis.
Sprema novu imitaciju.
Voleo bih da joj na US Openu zreb bude takav da se sastane sa Anom u prvom kolu, pa neka je ponovo imitira ako moze.

Goldmen

pre 13 godina

Bravo Jeco "carice"! Nema veze sto nemas pojma, vazno je da si ti najlepsa teniserka!?
Eto, kao sto odavno pricam, pocelo je: bila si donedavno No 2, pa zatim No 3. Uskoro ces biti No 4 pa onda idemo 5, pa 6, pa 7, pa 8 i tako dalje! Gde ces stati videcemo.

WTATP Lista

pre 13 godina

Jelena nije mogla da izabere gori momenat za ispadanje iz forme od ovoga, jer joj je US Open tradicionalno najvazniji gren slem posto je tamo postizala najbolje rezultate (ukljucujuci i 2008 finale). Nazalost, ne radi se samo o losoj sreci, vec je opet bilo i neshvatljive neozbiljnosti u formiranju svog rasporeda koja ju je toliko kostala 2006-07 kada su joj rezultati bili dosta ispod mogucnosti jer se previse trosila igrajuci maltene svake nedelje pa je u zavrsnicama turnira redovno ostajala bez daha. Ove godine nije tako, ali je neshvatljivo odlucila da bude jedini TOP15 teniser u obe konkurencije koji je nastupao sredinom jula (kada se svi ostali vrhunski igraci oporavljaju i odmaraju od najintenzivnijeg Pariz-London dela teniske sezone). Ne samo da je tom nepotrebnom slovenackom epizodom narusila prirodan nacin pripreme za nastavak sezone tenisera koji su u april-jun periodu bili najoptereceniji, vec se i povredila pa je narusila i proces treninga narodnih nedelja i tako dolazimo do porazavajuceg bilansa da je posle Vimbldona igrala samo jedan mec protiv neke iz TOP70, a ipak je zabelezila samo dve pobede i cetri poraza. Tako je prosle nedelje bila 2-ga na listi, a vec sledece kada ce biti US Open zreb, ispada iz TOP4 sto je jako losa vest pred zreb. Ako u Njujorku upadne u zadnji cas u formu, sve ovo je nevazno, i na podlozi koja joj najvise odgovara znace da postigne lep rezultat, ali premalo nam je dala razloga za optimizam ovog leta.

nema veze

pre 13 godina

Ja mislim da bi ona trebala da se ugleda na sestre W,i igra GS i nekoliko vecih turnira.A zasto sestre W ne igraju turnire 1000 kategorije???zar ti turniri nisu obavezni?
Jeco,nema veze...Idemo dalje!!!Koji je sledeci turnir??

Munich

pre 13 godina

Ocigledno, Jelena je u krizi posle RG. Sta je tome razlog, ne znam, a voleo bih da znam. Nedostaje motiva, nema trenera, losa forma, slabi treninzi, sta li? Zelim joj da sto bolje iskoristi preostalo vreme i pripremi se za US Open, da dogura sto dalje. Sve najbolje zelim Jeleni.

Bojan

pre 13 godina

@nema veze
Vas niknejm je "nemam veze".Sestre Vilijams ne igraju jer su povredjene,a poredjenje JJsasestrama Vilijams je besmisleno.Sestre Vilijams su teniske gromade,pogledajte broj njihovih titula,pa to je svetski vrh aza JJ je GS mislena imenica.Problem je sto su "strucnjaci" nestrucnima utuvili u glavuda je plasman na WTA listi merilo vrednosti i da je neko ko je jednom bio broj 1 teniski velikan.Ne zaboravite JJ je postala prva u odsustvu Enan,Klajsters,Sharapove i u trenutku kada su sesestre Vilijams vracale na scenu.Na WTA listi samo pet teniserki su klasa: sestre Vilijams,Ehan,Sharapova i Klajsters.Ako ne verujete,pogledajte njihove bilanse,odnos pobeda i poraza i sve ce vam biti jasno.

Nela

pre 13 godina

Jelena je prošle godine u Torontu (smenjuju se svake godine Toronto i Montreal) izgubila u četvrtfinalu, a ne u osmini finala, od Klejbanove. A na pitanje zašto sestre W ne igraju obavezne turnire, odgovor je lak: obavezna su samo četiri turnira - IW, Majami, Madrid i Peking. Montreal/Toronto pali su kategoriju niže i to nisu turniri Premier Mandatory, koji su obavezni. Pokušajte da to zapamtite. Svake godine sestre W, koje bojkotuju IW, kažnjavaju se prinudnim radom, kao u "Čiča Tominoj kolibi". One, međutim, nikako da se poprave. Pročitala sam i jedno lucidno zapažanje, koje je svima promaklo: Jelena je, kaže naš pronalazač, promenila taktiku i sada će, kao sestre W, igrati samo "grend slemove". Jedva čekam da vidim njenu novu haljinu, koja će biti najlepša na US Openu. Najružnije nosi Ana, jer je "Adidas" mala i "nekvalitetna" firma. Samo se vi tešite plastičnim lilihipima, a istina je ovo - Jelena je u velikoj igračkoj krizi! Ne pomaže tu više ni voda sa Korita Ivanova, ona nema igru za budućnost.

Grogy

pre 13 godina

Ma, jedva cekam da ispaden iz top 10, ne zato sto ne volim JJ, vec zato sto volim da stvari stoje realno i kako treba.
Kome sluzi ovo zaludjivanje naroda "Caricom"? I ona se sva umislila i izigrava neku zvazdu, a i njeni "navijaci".

LKbulls

pre 13 godina

Sestre Vilijems ne igraju, jer su na terapiji stereoidima. To rade već dugi niz godina. Odigraju 4 GS, i pored još 6-8 najvećih turnira, a u međuvremenu ih kjlukaju svakakvim supstancama, kojima treba 2-3 nedelje da ostanu neprimetni.
100% će se kad tad ovo otkriti. Možda tek za 20-30 godina u nekim knjigama.

teniser

pre 13 godina

JJ od sledece nedelje vise nece biti ni u prve cetiri teniserke. Najverovatnije ce za US Open biti postavljena za 5. nositeljku (naravno, ukoliko Serena ne odustane)...

Sto se tice Jelenine igre - ona je KATASTROFALNA!!!!! Vec vise puta ponavljam da mora da nadje trenera, ali ona tvrdi kako joj je sparing partner sasvim dovoljan - mislim da gresi.

Ovo je ubedljivo najgora letnja sezona u Severenoj Americi u Jeleninoj karijeri. Morala bi da se zapita sto je to tako i zbog cega je psotala tako lak skalp za nizerazredne teniserke.

JJ je u velikoj krizi i najverovatnije je da ce ovu sezonu mozda i supeti nekako da zavrsi u prvih 10, ali vec od sledece godine sledi veliki pad na listi i tavorenje jos nekoliko sezona izmedju 50 i 100 mesta na listi, dok definitivno ne stavi patike o klin.

Elem, da se ove tvrdnje ne bi obistinile, JJ mora podhitno da menja nesto u svojoj igri, jer je polako svi citaju, a i s godinama nece biti brza nego sto je sada.

Sve najbolje Jeleni, ali ova severnoamericka turneja je otkrila sve probleme njene igre, i na zalost to da ce ove godine na US Openu ispasti vec u prvim kolima (ja tipujem ako dogura do 3. ili 4. runde - ima da bude super)..

Steta Jelena, a mogla si sa odlicnim nastupima tokom leta da ugrozis i Serenu na 1. mestu... No, sta je tu je - sad svi da se molimo da nam Ana Ivanovic i Bojana Jovanovski osvetlaju obraze, jer JJ vise nije vrhunska igracica...

Mr.Error

pre 13 godina

Jelena je dobro igrala.
Prvi set je poceo zestoko. Svaka je uzimala svoj servis i brejka nije bilo sve do 4:3 kada je Jelena silovito uzela protivnici servis i povela sa 5:3. Na svoj servis je gubila 15:40. Prvu brejk loptu je spasila svojim najjacim udarcem ali drugu nije mogla jer je lopticu poslala u mali aut. Tada je rez bio 5:4 i Jelena je imala ponovo 0:30 i nije iskoristila. U taj brejku, nije imala sanse jer je dopustila protivnici da diktira tempo. Drugi set nisam gledao jer sam otisao na spavanje.
U sustini, Jelena je dobro igrala. Odlicno se kretala. Cak je napravila spagu, i dokazala je da vise nema problema sa povredom. Bilo je jako lepih poena. Nekoliko odlicnih bekend paralela i forhenda. Mislim da je kljucna stvar to sto je Jelena dozvoljavala protivnoci da diktira tempo. Kada je ona to cinila, skoro je svaki poen uzimala. Greske je pravila ali ne u tolikoj meri. Loptice je slala u aut ali ti auti nisu bili vise od 1 m. Sve je bilo oko linije. Cak u prvom setu, Jelena je imala 74% ubacenog prvog servisa, a posle njega je 82% osvajala poena. Verovatno je u drugom setu Jelena pravila vise gresaka. Ako je neko gledao do kraja, voleo bih da mi samo napise kakva je situacija bila.
I... tako. Poraz na samom pocetku. Prvi nosilac je ponovo izbacen. Sada ce neki napisati kako ce ispati i na US Openu u 1., 2. ili 3. kolu. Ja ne bih tako lako otpisivao JJ. Opasna je ona kada uhvati ritam. Ali KADA... Nazalost ce i JJ pasti na 4 mesto WTA liste. Stvarno steta. Ali ima jos 2 nedelje do gren slema. Valjda ce se smiriti, i krenutu ka finalu, bez ikakvog tereta i pritiska. Realno, ona to moze. pozZ svima

zinho

pre 13 godina

Strasno,devojka se raspada... Treca teniserka sveta kubi dva meca za redom od kvalifikantkinja,to je to nestaje nam zenski tenis polako...

ceca

pre 13 godina

Premor materijala. Ali definitivno je velika razlika izmedju Serene i njenih pratilaca...Serena za par klasa bolja.
Volela bih da Kim ovo osvoji jer ce joj biti tesko da odbrani US, pa da nekako kompenzuje gubitak bodova.

sanja

pre 13 godina

Izgleda da joj ove kvalifikantkinje bas i ne leze. A prosle nedelje izjavljuje kako oseca da je u dobroj formi i bla bla bla bla... Izgleda da bi ipak ona trebala da pripazi sta prica, a kazem ja-uskoro 3. srpska teniserka.

ja

pre 13 godina

Benesova je trenutno na 75. mestu na listi. Ove godine ima ucinak od 13 pobeda i 18 poraza. Najbolje rangirana teniserka koju je pobedila ove godine je bila Kirstea 41. na listi.

E kad druga-treca teniserka sveta ispadne od takve igracice i to sa laganih 2:0 onda je to stvarno za brigu.
Gledao sam taj mec i cehinja uopste nije igrala narocito dobro.
Jednostavno Jelena nije mogla nista da pogodi. Konstantno je izbacivala lopte u aut. Cak je i u onoj njenoj defanzivi bila ocajna. Slabo se kretala, gubila je poene bukvalno posle prvog napadackog udarca protivnice, jer ni jednu tezu loptu nije uspevala da vrati u teren.
Verovatno je na to uticala i cinjenica da je njena protivnica levoruka, a protiv takvih se Jelena nikako ne snalazi. U svakom slucaju sasvim zasluzen poraz, jer koliko god da je njena protivnica bila losa - Jelena je bila jos losija.

Izuzetno losa serija Jelene Jankovic.
U Portorozu ispala u drugom kolu, u San Diegu u prvom kolu, u Sinsinatiju u drugom, sada opet u prvom kolu.
Zbog ovog poraza pada i na listi za dva mesta, pa ce od ponedeljka biti 5.

Tetka Rada

pre 13 godina

@Nikol Dž Femija
da i ja sam primetila da je Eurosport gnezdo antisrpske zavere. Ne samo da ne pokazuju ponovo meceve kada Srbi pobedjuju, nego skrecu kamere kada Srbi podizu tri prsta, a pogotovo kada se tri puta ljube.
Ali cudno, uvek pokazuju Djokovica kada se krsti i gleda prema nebu.
Nisu konzistentni.

Јанко

pre 13 godina

Мишљења сам, и то већ неко дуже време, да Јелена са оваквом игром не може да остане у самом врху још дуго. Стицајем околности, уз константну форму она је ту где јесте. Има слаб сервис, ударци су јој прецизни али њихова јачина, осим бекхенда наравно је ипак мала у односу на сам светски врх и данашње императиве модерног женског тениса. Нисам сигуран да ће те недостатке моћи надокнадити одличном физичком припремљеношћу, што је красило до скоро. Сезона је предуга и пренапорна да би могла да одржи такав ритам, уз овај стил игре до краја. Проблем је то што она у случају када није 100% спремна, има великих тешкоћа да победи било коју просечну тенисерку. Тада јој и самопоуздање нагло пада, што је за њу посебно карактеристично и кобно. Побеђивати и бити константан и када ниси најспремнији јесте веома тешко остварииво али то је оно што краси највеће.

micke

pre 13 godina

@nema veze
Ovo je turnir Premier 5(900 bodova)i nije obavezan. Obavezna su samo četiri(IW, Miami,Madrid i Being)i naravno GS-i.

Ovo je sasvim očekivano. Jelana od Wimbledona ide na turnire turistčki. Na Wimbldon je došla ne bez meča na travi već i bez treninga na travi.Kako je došla i dobro je prošla na Wibledonu. U San Diegu je veovatno
sredjivalja kuću. Sada pada na peto mesto.

Dermendziev

pre 13 godina

Igra kao nekada Ana.Redovno je pocela da ispada na samom startu.

Dali je na pomolu proslogodisnja kriza i dokle ce trajati?

Koliko je dobro pocela sezonu,toliko je lose zavrsava.

Gledao sam mec protiv Amanmurado,rekao sam da je bio slab i ziheraski.Ovaj je jos gori.

Igracica koja ne zna da potvrdi brejk i da koristi brejk sanse,a uz to lose servira,nema nikakvih izgleda na pobedu.Benesova je igrala sasvim jednostavno:osrednji servis,nije srljala , nije mnogo gresila.Igrala je najskromnije sto se moze igrati.Od prilike to je "recept" za sadasnju Jelenu Pitam se dali moze sa ovakvom igrom Jelena da pobedi bilo koju iz prvih 200?

Jos bolnije je,da ispada u prvom kolu kao glavni nosilac!

Posle Sinsinatija "moja poruka" je pila "pod hitno trener",a sada dodajem i psiholog.To nista nije strasno,jer je evidentno da Jelena ide u ambis.

Znam da ce uslediti komentari tipa:"cuvala se povreda/cuvala se za US Open".
Pocece i kalkulacije o srpskom cetvrt finalu,polufinalu,finalu,pobedniku GS.Mislim da od toga nema nista.I osmina finala bio bi senzacionalno dobar rezultat.

Za kraj delikatno pitanje:sta raditi u "slucaju eventualne pozivnice" za sledeci turnir u Nju-Hajvenu,posto kaze ima problema sa malo meceva ?Uz faktor rizika od povreda,mislim da bi trebala da prihvati,mozda popravi bodovni saldo,jer puno toga je izgubik=la posle Vimbldona.Sa ovakvom igrom, napominjem ,nista od dobrog rezultata na US Openu!

gordan

pre 13 godina

ovo je vec na granici tragi-komicnog, mada ne i neocekivanog, pre ili kasnije je moralo da dodje, neko ko nije sastavio 2 pristojna rezultata u 2010 ne moze da ocekuje nista bolje, bruka i za nju i za tenis, da je neko ko igra kako JJ igra u samom vrhu. mozda bi ovo trebalo smatrati kao uspeh jer je ova bar u Top 100, a JJ i onako samo interesuje osvajanje US GS, na njenoj "omiljenoj" podlozi, odlicno se priprema za to, odigrala je cak 3 meca na US turneji, pa ce sigurno biti medju favoritima - da prodje u drugo kolo. kakav sramota, ne samo porz nego i kako je igrala, dok sam imao zivaca da gledam, promasivala je, bez preterivanja, po 3-4 metra u aut, pa drugi rezultat i nije bio moguc.

sima

pre 13 godina

Ovo pocinje bas da BRINE; sta je razlog? koja je ovo indiferentnost? pa i da nije u formi mora bre da pobeduje slabije! ili je povredena? nisam mogao da gledam zadnja dva meca ali rezultati govore za sebe; pa je se nesecam da je ona ikada dva puta za redom ispadala u prvim kolima;
To sto gubi mesto na wta-nema veze, razlike su minimalne uvek dostizne, ali sto ne igra? to vise brine; mogu samo da joj pozelim brzo skockavanje;

Ivan

pre 13 godina

Kraljica !!!! Carica !!!!
Nesto pod hitno da se menja, ona je 3.na listi i ako zeli nesto na US-Open-u neka krene da trenira i da se uozbilji ;)

Dragan Petrovic

pre 13 godina

Ovo je vec naznaka neke dublje krize u Jeleninoj igri. Na U.S. Openu je ispala prosle godine na samom startu, sramota bi bilo da makar tu ne popravi rezultat (niko vise ni ne pominje osvajanje GS jer je to nerealno u njenom slucaju).Ako pod hitno ne nadje pristojnog trenera, letece iz top 10 za manje od 8 meseci.

zelena trava

pre 13 godina

Kad nije osvojila RG sa Schiavone, Dementijevom i Stosur u polufinalu, onda nece osvojiti vise nista. Ceo teniski svet ju je vec video na tronu kad su videli polufinalne parove, ali sta to vredi? Uostalom pogledajte komentar na CNN.

Dermendziev

pre 13 godina

@ Nela, 18. avgust 2010 09:52

Za TOP10 su "obavezni" svi 4GS turnira,4 Premijer M i 4od 5,Premier5 u zenskoj konkurenciji.Napoiminjem igrao neko ili ne igrao,oni se bodujo obavezno,pa ostala 4 najpovoljnija."Dakle Top1o i pitanje turnira koji se obavezno boduju"!

Slicno u ATP obavezno se boduju 4GS,8 od 9 ATP1000,pa ostali najpovoljniji.
Dakle kad se govori o "obaveznim turnirima" pre svega se misli na "Odavezno bodovanje"

Sto se tice ucestvovanja striktno gledano "bavezni turniri" su oni na koje se igraci prijave(ili podpisu ugovore).Neko moze izostati iz ovih ili onih razloga. Izostanak se pravda ili sankcionise,pa makar bila to i opomena.

Nela

pre 13 godina

@Demedziev
Vi ste nabrojali turnire koji se "obavezno" boduju, a reč je o turnirima na koje se obavezno mora izaći, inače sledi kazna. Za neigranje na "grend slemu" nema kažnjavanja. Primer Nadala, kad je otkazao Vimbldon. Naravno da nije bio kažnjen. Ispravke šaljite, molim lepo, samo kad pažljivo pročitate nečiji komentar ili kad ste u svoje tvrdnje sigurni. Niste ispunili nijedan uslov. Hvala na pažnji.

Predo

pre 13 godina

Da budem iskren, rjetko gledam zenski tenis, mada volim pogledati Sarapovu i njene haljinice, samo moram malo smanjiti ton, jer komsije mogu svasta pomisliti.
Sto se Jelene tice, ne znam koji je uzrok ovakvog pada forme, koji je karakteristican za nju s vremena na vrijeme, ali znam da se to desava cim pocne da prica o osvajanju Grand Slama. Da li se opet radi o nabijanju fizicke mase ili necemu drugom ne znam, no znam da se ovdje ni inace nije puno ocekivalo od prve i druge "nosilice" (mala sala), sto samo pokazuje da je zenski tenis u dubokoj krizi, jer su upali u ralje marketinga i na taj nacin srucili preveliki teret na nejaka zenska pleca.

Vujičin

pre 13 godina

Uopšte me ne zanima koji su turniri obavezni a koji nisu. Ja gledam prenose i igru. Znam samo da je za teniserku iz vrha obavezno da nauči da servira.

nikol dž: femija

pre 13 godina

Svesna je JJ u kom su stanju ona i njena igra.

Do sada je dobro vodila svoju karijeru, pa nema razloga da tako ne nastavi.

Na četiri turnira je bila prvi nosilac i ispadala odmah - ja mislim da je u velikoj meri problem glave, ali opet, profesionalni sportista živi od sporta i za sport, verujem da tu ima štošta što mi ne znamo, ne razumemo,....

Rekla je da joj trener nije potreban jer hoće da vrati svoj instinkt, ali to nešto nije onako kako je očekivala, očigledno ...

JJ je bila u krizi i krizama, USPEVALA JE DA SE PODIGNE ŠTO JE NAJVAŽNIJE i to DO VRHA, nema razloga za sumnju da će ona uraditi sve što je u njenoj moći i sada.

VIDELO SE juče da je bila veoma razočara svojom igrom i sobom, izgledala je bledo, umorno, bezvoljno...

U drugom setu /snimak EUrosporta od pre sat/ kao da nije imala dovoljno mentalne snage, kao da je htela da padne na dno, da uradi i ovo, da vidi kako je to, i eto uradila je, ponovo je bez velike borbe i zalaganja, žara, izgubila od mnogo lošije igračice, A BILA JE 1.NOSILAC.

BIĆE BOLJE, valjda, jer sama kaže da dobro trenira, mada i pred ovaj turnir, pročitala sam da je izjavila, opet, kako ne očekuje previše.

Da li je to odbrana od eventualnog poraza, koji se evo i desio, ili ona zapravo radi sve da bi pokazala da je u pravu, pa izgubi, jer eto i nije očekivala mnogo ? NE znam. Da, mislim da bi bilo odlično da ode do psihologa, a i čudi me da sportisti nemaju svoje stalne psihologe.

SAČEKAĆEMO NAREDNI turnir. U svakom slučaju, mi joj želimo sve najbolje i navijamo za nju i dalje.

Zanimljivosti nikad dosta, pa beležimo kako Eurosport daje snimke mečeva, ALI SAMO KADA Srbi IZGUBE, ne sećam se da repriziraju mečeve u kojima SRBI POBEDE!!!

ladovina na slamcicu

pre 13 godina

Neko kaze da su u ovom trenutku sve igracice kalitetne, a ja kazem da se ne zna koja od koje igra losije. One se nisu ni oznojile, a zaradjuju onolike pare i poene. Danas ne postoji ni jedna izuzetna teniserka, sve je mediokritet.

igysa

pre 13 godina

Realno Jelena je ove godine odigrala neke od njenih najboljih meceva u karijeri. npr, osvajane IW, nizanje sestara Williams (pobeda protiv Venus je zvancno jedan od najboljih preformansa ikada u zenskom tenisu).Najubedljivija igra, serva, napadacki tenis umesto standardnog defanzivnog.. KO nije to video nije definitvno dovoljno pratio JEleninu karijeru.. Resila probelm stabilnosti, zavrsavanja setova-meceva na svoj servis. isto tako imala je i neke popuno neocekivane poraze, ali sve u vsemu milim da se Jelena nalazila na dobrom putu da izgradi sebe u jednu agresivnu, stabilnu igracicu.. Sta se sad desilo na ovoj americkoj turenji to nemam zakljucak, ali verujem da ce se JEca vratiti jer napredak koji je pokazala u dobrom delu ove sezone mislim daje isuvise jak da bi ona sad ponovo pocela da ima stare probelm konstantno.

Neo

pre 13 godina

Ono sto je karakterisalo Jeleninu igru nisu samo trcanje i defanziva,vec pre svega voljni momenat,karakter.Koliko god lose igrala i koliko god bio los rezultat ona je verovala u pobedu.Posle gubitka u 1kolu Montereja osvojila je IW.Jeco,nemoj se predavati!

DA NAUČIMO JEDNOM PRAVILA WTA

pre 13 godina

Od 2009. godine biće 20 turnira “PREMIER” kategorije koji će zameniti dosadašnjih 26 turnira I i II kategorije. Obavezni turniri, pored Gren Slemova i WTA Šampionata, ostaju Indijan Vels i Majami, a dodaju se takmičenja u Madridu i Pekingu. Ta četiri turnira zvaće se “CROWN JEWEL” turniri, a nagradni fond će biti veći od 4 miliona dolara! Dok se Indijan Vels i Majami odavno igraju u obe konkurencije, svetski teniski zvaničnici će isto pokušati da dogovore sa ATP-om u Madridu u Pekingu. Inače najveći kineski turnir će se najverovatnije jedne godine igrati u Pekingu, a druge u Šangaju.

U novom KALENDARU predviđeno je da se u Severnoj Americi igra osam turnira, sedam u Evropi, a preostalih pet PREMIER kategorije na Srednjem Istoku, Pacifiku, i u Aziji.

Kada su u pitanju INTERNATIONAL turniri, to su dosadašnja takmičenja III, IV i V kategorije. Svi turniri će imati nagradni fond od 220 hiljada dolara. Njih će ukupno biti 30! Interesantno je da će dvanaest teniserki koje zabeleže najbolje rezultate na ovim turnirima, igrati svoj WTA Šampionat! Praktično WTA šampionat II kategorije će se igrati za nagradni fond od 600 hiljada dolara u Baliju, i biće obavezan za teniserke koje se na njega plasiraju.

Po PRAVILNIKU umesto dosadašnjih 17 najboljih rezultata, za WTA listu računaće se 16 najboljih. Promena je i to da ukoliko teniserke propuste obavezne turnire, za njih će dobiti NULA poena. Obavezni turniri su Gren Slemovi, turniri "CROWN JEWEL", i one koje teniserke izaberu kao "mandatorne", odnosno obavezne.

micke

pre 13 godina

Jelena već od Wimbledon-a posećuje turnire turistčki. Na Wimbledon je došla ne samo
bez ijednog meča na travi već i bez treninga na travi. Kako
je došla i dobro je prošla. U San Dijegu je verovatno sredjivla kuću. Sada pada na
peto mesto. Ko je gledao meč protiv Benešove mogao je videti zašto će Jelena teško osvojiti GS.Jelenina igara se zasinva na greškama protivnice
i ako prtivnica smanji greške Jelena nemože da da je pobedi.
Na GS da pobedila mora da pobedi sedam protivnica i bar jedna od njih neće dovoljno grešiti i Jelena gubi taj meč.
Jelena je imala veliku šansu da ove godine osvoji RG nije je iskoristila i pitanje kada će joj se ukazati nova šansa.

Bojan

pre 13 godina

@LKbulls
Sta bi se postiglo da sesestre Vilijams kljukaju steroidima "i to vec godinama",kako ti kazes.Objasni,kad vec insinuiras.Sestre Vilijams a narocito Serena sjajno igra tenis pa te pitamda li joj steroidi pomazu da ima sjajnu tehniku.To su najobicnije gluposti koje stalno neko s vremena na vreme uvaljuje u komentare adasam ne zna da definise sta one time dobijaju.Sestre Vilijams su napustile tenis u najboljim godinama,vratile su se posle duze pauze najverovatnije najvise zbog novca i sada igraju samo turnire koje moraju.GS turnire su igrale od samog pocetka,a tada kada su igrale znatno bolje nego danas,i tada nisi pilicarile na nekim turnirima cetvrte kategorije.Uostalom,pogledaj njihov bilans u celoj karijeri pa ce ti biti jasno da gde su sve igrale,a pogledaj snimke meceva sa kraja proslog veka,tako nesto nije vidjeno u zenskom tenisu. Sramota je blatiti velike sampionke samo zato sto tvoja ljubimica da sve meceve do kraja karijere pobedi,ne moze da ih stigne.

Neo

pre 13 godina

Ono sto je karakterisalo Jeleninu igru nisu samo trcanje i defanziva,vec pre svega voljni momenat,karakter.Koliko god lose igrala i koliko god bio los rezultat ona je verovala u pobedu.Posle gubitka u 1kolu Montereja osvojila je IW.Jeco,nemoj se predavati!

Tetka Rada

pre 13 godina

@Dragance
Nisam, Dragance, nisam, samo volim da se nasalim sa onima ... znas koji su.
Sala mi je borba protiv tog crnila i navodnih zavera u koje nas stalno neko uvlaci.

nikol dž: femija

pre 13 godina

"Nisu konzistentni."
(Tetka Rada, 18. avgust 2010
17:21)
DA, zaista nisu postojani, nisu isti u svojim aršinima.
KADA JE NAŠA JJ osvojila TRI turnira jedan za drugim, sva tri sam gledala i OČEKIVALA DA VIDIM NAŠU SRPKINJU kako u dalekom svetu podiže pehar i zahvaljuje na kraju.
Ali avaj, ni jedan jedini put nisam to mogla da odgledam i snimim, jer uvek je prenos prekidan zbog nečeg veooooommaa važnog...biciklizma, triatlona, biatlona, bilijara....toliko je to hitno bilo da bi prenos bio prekidan čim bi osvojila poslednji poen !!!!!
Zanimljivo, kada pobedi Fed, Nadal, Enan, sestre,... e tada se gleda sa sve govorima onih organizatora, političara, oni se ne prekidaju, vidi se dosade i teniserima, onda nikada kraja dizanjima pehara, pa jos govori, slikanja, i onda se sve to i reprizira, po više puta naravno, i naravno NE PREKIDA, nikako, jer tada nema ni bilijara, ni triatlona, ničeg .... BAŠ IM JE STALO DA ih svet ceo gleda, gleda, NEPRESTANO samo njih, samo njih....a svi već napamet znamo i njihove zemlje, i njihove himne, i njihove junake,...ALI NIKADA DOSTA ponavljanja, da se ne zaboravi, nikada, nikada....
KAD SE SAMO setim, TRI cela dana, su reprizirali slavlje zbog pobede INTERA, ove godine !!!! To nije naš, srpski klub,zar ne, ili možda jeste ?!
A MI ETO nismo mogli ČAK NI NA RTS-u da slušamo srpsku himnu u Nišu posle pobede vaterpolista, A NISMO MOGLI DA JE SLUŠAMO NI iz Rumunije, gde su opet vaterpolisti bili prvi, prekinuli su bas pre dodele medalja i himne. REPRIZA ? Ma, kako da !
Slučajno? Aha...
Više tu nema priča i izmišljanja, nema više teorija, nema više zavera, to je prevaziđno i nezanimljivo, JER SVE JE TO vrlo OČIGLEDNO, ZAPAD se potrudio da bude i ARGUMENTOVANO, tako da je tom izmišljanju došao kraj, konačno, i na sreću svih Tetki i Teča.

ja

pre 13 godina

Mal ispravka vezana za moj prethodni komentar.
Jelena ipak pada samo za jedno mesto.
Tek sada sam video da Venus i Stosur ne igraju na ovom turniru, a da Jelena ima 120 bodova iz Carlstona koji joj se trenutno ne racunaju.
Zato ce izgubiti 200 bodova iz Kanade od prosle godine a dobice tih 120 bodova za Carlston. U prevodu imace na listi 80 bodova manje nego sada i prestice je samo Kim Klajsters koja je vec odbranila proslogodisnje bodove.

Inace kad vec pominjem Klajsters, zena je stvarno opasna.
Gledam nocas njen mec. Izgubila je prvi set, u drugom gubila 4:1 i 15:40 na svoj servis.
Dala je protivnici 2 brejk prilike za 5:1 i fakticki pobedu.

U tom trenutku kao da je okrenula neki prekidac i rekla "E sad pocinjem da igram".
Od tog trenutka osvaja 20 od 23 odigrana poena i fakticki izgubljen set osvaja u roku od 10 minuta.
Naravno kako to obicno biva i treci set rutinski resava u svoju korist.

Ponekad imam utisak da ona namerno lose igra jedan deo meca cisto da bi taj mec bio bar rezultatski zanimljiviji publici.
Mislim da bi kada bi davala svoj maksimum mogla skoro svaku drugu protivnicu da pobedi sa 6:0 6:0.
Ocigledno ne zeli da ponizava svoje protivnice, pa ih uvek malo pusti i da im tracak nade.
Verovatno i ovaj turnir osvaja rutinski i dolazi na drugo mesto na listi, a do kraja godine i na prvo.

bjørn

pre 13 godina

ne igraju Srbi i Srpkinje, nego Adidas, Nike i ostale firme...ja sam prisustvavao trenutku kad su sklonili Federera u drugom setu zbog africkog kupa na Eurosportu...ili prekinuli na B92 mec Murray -Wawrinka(mislim) na Wimbledonu zbog nekog dokumentarca...

nikol dž. femija

pre 13 godina

@ bjorn @

Pa, naravno. Mrzelo me da pišem taj dodatak. Znala sam da će se neko javiti i reći to što ste Vi. To se podrazumeva, mora se zadržati prividna ravnopravnost, "demokratitčnost",privid marki, firmi, radi se o lukavim ljudima koji sve vode, ALI JE TO PROCENTUALNO ZANEMARLJIVO i VRLO,VRLO, retko i služi samo da zavara. Ne verujem da ima onih koji više mogu na to NASEDNU.

Hajde malo beležite koliko puta su to uradili Srbima, a koliko drugima, Zapadnjacima.

bjørn

pre 13 godina

@nikol

to se desava redovno, ali je normalno da covek prati timove i igrace svoje zemlje, zato i vidi greske i nepravde amplificirano.
Sta briga nekog iz Amerike sto sam gledao skupstinu umesto Lige Sampiona i hteo da polomim TV?
Rodik imao mononukleozu, ali kao njemu bas odgovara vrucina, jedva ceka da se przi po suncu...a jadan nas Nole...

Goldmen

pre 13 godina

Bravo Jeco "carice"! Nema veze sto nemas pojma, vazno je da si ti najlepsa teniserka!?
Eto, kao sto odavno pricam, pocelo je: bila si donedavno No 2, pa zatim No 3. Uskoro ces biti No 4 pa onda idemo 5, pa 6, pa 7, pa 8 i tako dalje! Gde ces stati videcemo.

nema veze

pre 13 godina

Ja mislim da bi ona trebala da se ugleda na sestre W,i igra GS i nekoliko vecih turnira.A zasto sestre W ne igraju turnire 1000 kategorije???zar ti turniri nisu obavezni?
Jeco,nema veze...Idemo dalje!!!Koji je sledeci turnir??

realista

pre 13 godina

Jelena je mnogo zauzeta ovih dana, oa nema previse vremena za tenis.
Sprema novu imitaciju.
Voleo bih da joj na US Openu zreb bude takav da se sastane sa Anom u prvom kolu, pa neka je ponovo imitira ako moze.

Grogy

pre 13 godina

Ma, jedva cekam da ispaden iz top 10, ne zato sto ne volim JJ, vec zato sto volim da stvari stoje realno i kako treba.
Kome sluzi ovo zaludjivanje naroda "Caricom"? I ona se sva umislila i izigrava neku zvazdu, a i njeni "navijaci".

sanja

pre 13 godina

Izgleda da joj ove kvalifikantkinje bas i ne leze. A prosle nedelje izjavljuje kako oseca da je u dobroj formi i bla bla bla bla... Izgleda da bi ipak ona trebala da pripazi sta prica, a kazem ja-uskoro 3. srpska teniserka.

teniser

pre 13 godina

JJ od sledece nedelje vise nece biti ni u prve cetiri teniserke. Najverovatnije ce za US Open biti postavljena za 5. nositeljku (naravno, ukoliko Serena ne odustane)...

Sto se tice Jelenine igre - ona je KATASTROFALNA!!!!! Vec vise puta ponavljam da mora da nadje trenera, ali ona tvrdi kako joj je sparing partner sasvim dovoljan - mislim da gresi.

Ovo je ubedljivo najgora letnja sezona u Severenoj Americi u Jeleninoj karijeri. Morala bi da se zapita sto je to tako i zbog cega je psotala tako lak skalp za nizerazredne teniserke.

JJ je u velikoj krizi i najverovatnije je da ce ovu sezonu mozda i supeti nekako da zavrsi u prvih 10, ali vec od sledece godine sledi veliki pad na listi i tavorenje jos nekoliko sezona izmedju 50 i 100 mesta na listi, dok definitivno ne stavi patike o klin.

Elem, da se ove tvrdnje ne bi obistinile, JJ mora podhitno da menja nesto u svojoj igri, jer je polako svi citaju, a i s godinama nece biti brza nego sto je sada.

Sve najbolje Jeleni, ali ova severnoamericka turneja je otkrila sve probleme njene igre, i na zalost to da ce ove godine na US Openu ispasti vec u prvim kolima (ja tipujem ako dogura do 3. ili 4. runde - ima da bude super)..

Steta Jelena, a mogla si sa odlicnim nastupima tokom leta da ugrozis i Serenu na 1. mestu... No, sta je tu je - sad svi da se molimo da nam Ana Ivanovic i Bojana Jovanovski osvetlaju obraze, jer JJ vise nije vrhunska igracica...

LKbulls

pre 13 godina

Sestre Vilijems ne igraju, jer su na terapiji stereoidima. To rade već dugi niz godina. Odigraju 4 GS, i pored još 6-8 najvećih turnira, a u međuvremenu ih kjlukaju svakakvim supstancama, kojima treba 2-3 nedelje da ostanu neprimetni.
100% će se kad tad ovo otkriti. Možda tek za 20-30 godina u nekim knjigama.

Nela

pre 13 godina

Jelena je prošle godine u Torontu (smenjuju se svake godine Toronto i Montreal) izgubila u četvrtfinalu, a ne u osmini finala, od Klejbanove. A na pitanje zašto sestre W ne igraju obavezne turnire, odgovor je lak: obavezna su samo četiri turnira - IW, Majami, Madrid i Peking. Montreal/Toronto pali su kategoriju niže i to nisu turniri Premier Mandatory, koji su obavezni. Pokušajte da to zapamtite. Svake godine sestre W, koje bojkotuju IW, kažnjavaju se prinudnim radom, kao u "Čiča Tominoj kolibi". One, međutim, nikako da se poprave. Pročitala sam i jedno lucidno zapažanje, koje je svima promaklo: Jelena je, kaže naš pronalazač, promenila taktiku i sada će, kao sestre W, igrati samo "grend slemove". Jedva čekam da vidim njenu novu haljinu, koja će biti najlepša na US Openu. Najružnije nosi Ana, jer je "Adidas" mala i "nekvalitetna" firma. Samo se vi tešite plastičnim lilihipima, a istina je ovo - Jelena je u velikoj igračkoj krizi! Ne pomaže tu više ni voda sa Korita Ivanova, ona nema igru za budućnost.

ladovina na slamcicu

pre 13 godina

Neko kaze da su u ovom trenutku sve igracice kalitetne, a ja kazem da se ne zna koja od koje igra losije. One se nisu ni oznojile, a zaradjuju onolike pare i poene. Danas ne postoji ni jedna izuzetna teniserka, sve je mediokritet.

zinho

pre 13 godina

Strasno,devojka se raspada... Treca teniserka sveta kubi dva meca za redom od kvalifikantkinja,to je to nestaje nam zenski tenis polako...

Bojan

pre 13 godina

@nema veze
Vas niknejm je "nemam veze".Sestre Vilijams ne igraju jer su povredjene,a poredjenje JJsasestrama Vilijams je besmisleno.Sestre Vilijams su teniske gromade,pogledajte broj njihovih titula,pa to je svetski vrh aza JJ je GS mislena imenica.Problem je sto su "strucnjaci" nestrucnima utuvili u glavuda je plasman na WTA listi merilo vrednosti i da je neko ko je jednom bio broj 1 teniski velikan.Ne zaboravite JJ je postala prva u odsustvu Enan,Klajsters,Sharapove i u trenutku kada su sesestre Vilijams vracale na scenu.Na WTA listi samo pet teniserki su klasa: sestre Vilijams,Ehan,Sharapova i Klajsters.Ako ne verujete,pogledajte njihove bilanse,odnos pobeda i poraza i sve ce vam biti jasno.

gordan

pre 13 godina

ovo je vec na granici tragi-komicnog, mada ne i neocekivanog, pre ili kasnije je moralo da dodje, neko ko nije sastavio 2 pristojna rezultata u 2010 ne moze da ocekuje nista bolje, bruka i za nju i za tenis, da je neko ko igra kako JJ igra u samom vrhu. mozda bi ovo trebalo smatrati kao uspeh jer je ova bar u Top 100, a JJ i onako samo interesuje osvajanje US GS, na njenoj "omiljenoj" podlozi, odlicno se priprema za to, odigrala je cak 3 meca na US turneji, pa ce sigurno biti medju favoritima - da prodje u drugo kolo. kakav sramota, ne samo porz nego i kako je igrala, dok sam imao zivaca da gledam, promasivala je, bez preterivanja, po 3-4 metra u aut, pa drugi rezultat i nije bio moguc.

igysa

pre 13 godina

Realno Jelena je ove godine odigrala neke od njenih najboljih meceva u karijeri. npr, osvajane IW, nizanje sestara Williams (pobeda protiv Venus je zvancno jedan od najboljih preformansa ikada u zenskom tenisu).Najubedljivija igra, serva, napadacki tenis umesto standardnog defanzivnog.. KO nije to video nije definitvno dovoljno pratio JEleninu karijeru.. Resila probelm stabilnosti, zavrsavanja setova-meceva na svoj servis. isto tako imala je i neke popuno neocekivane poraze, ali sve u vsemu milim da se Jelena nalazila na dobrom putu da izgradi sebe u jednu agresivnu, stabilnu igracicu.. Sta se sad desilo na ovoj americkoj turenji to nemam zakljucak, ali verujem da ce se JEca vratiti jer napredak koji je pokazala u dobrom delu ove sezone mislim daje isuvise jak da bi ona sad ponovo pocela da ima stare probelm konstantno.

Mr.Error

pre 13 godina

Jelena je dobro igrala.
Prvi set je poceo zestoko. Svaka je uzimala svoj servis i brejka nije bilo sve do 4:3 kada je Jelena silovito uzela protivnici servis i povela sa 5:3. Na svoj servis je gubila 15:40. Prvu brejk loptu je spasila svojim najjacim udarcem ali drugu nije mogla jer je lopticu poslala u mali aut. Tada je rez bio 5:4 i Jelena je imala ponovo 0:30 i nije iskoristila. U taj brejku, nije imala sanse jer je dopustila protivnici da diktira tempo. Drugi set nisam gledao jer sam otisao na spavanje.
U sustini, Jelena je dobro igrala. Odlicno se kretala. Cak je napravila spagu, i dokazala je da vise nema problema sa povredom. Bilo je jako lepih poena. Nekoliko odlicnih bekend paralela i forhenda. Mislim da je kljucna stvar to sto je Jelena dozvoljavala protivnoci da diktira tempo. Kada je ona to cinila, skoro je svaki poen uzimala. Greske je pravila ali ne u tolikoj meri. Loptice je slala u aut ali ti auti nisu bili vise od 1 m. Sve je bilo oko linije. Cak u prvom setu, Jelena je imala 74% ubacenog prvog servisa, a posle njega je 82% osvajala poena. Verovatno je u drugom setu Jelena pravila vise gresaka. Ako je neko gledao do kraja, voleo bih da mi samo napise kakva je situacija bila.
I... tako. Poraz na samom pocetku. Prvi nosilac je ponovo izbacen. Sada ce neki napisati kako ce ispati i na US Openu u 1., 2. ili 3. kolu. Ja ne bih tako lako otpisivao JJ. Opasna je ona kada uhvati ritam. Ali KADA... Nazalost ce i JJ pasti na 4 mesto WTA liste. Stvarno steta. Ali ima jos 2 nedelje do gren slema. Valjda ce se smiriti, i krenutu ka finalu, bez ikakvog tereta i pritiska. Realno, ona to moze. pozZ svima

Predo

pre 13 godina

Da budem iskren, rjetko gledam zenski tenis, mada volim pogledati Sarapovu i njene haljinice, samo moram malo smanjiti ton, jer komsije mogu svasta pomisliti.
Sto se Jelene tice, ne znam koji je uzrok ovakvog pada forme, koji je karakteristican za nju s vremena na vrijeme, ali znam da se to desava cim pocne da prica o osvajanju Grand Slama. Da li se opet radi o nabijanju fizicke mase ili necemu drugom ne znam, no znam da se ovdje ni inace nije puno ocekivalo od prve i druge "nosilice" (mala sala), sto samo pokazuje da je zenski tenis u dubokoj krizi, jer su upali u ralje marketinga i na taj nacin srucili preveliki teret na nejaka zenska pleca.

Tetka Rada

pre 13 godina

@Nikol Dž Femija
da i ja sam primetila da je Eurosport gnezdo antisrpske zavere. Ne samo da ne pokazuju ponovo meceve kada Srbi pobedjuju, nego skrecu kamere kada Srbi podizu tri prsta, a pogotovo kada se tri puta ljube.
Ali cudno, uvek pokazuju Djokovica kada se krsti i gleda prema nebu.
Nisu konzistentni.

Dermendziev

pre 13 godina

Igra kao nekada Ana.Redovno je pocela da ispada na samom startu.

Dali je na pomolu proslogodisnja kriza i dokle ce trajati?

Koliko je dobro pocela sezonu,toliko je lose zavrsava.

Gledao sam mec protiv Amanmurado,rekao sam da je bio slab i ziheraski.Ovaj je jos gori.

Igracica koja ne zna da potvrdi brejk i da koristi brejk sanse,a uz to lose servira,nema nikakvih izgleda na pobedu.Benesova je igrala sasvim jednostavno:osrednji servis,nije srljala , nije mnogo gresila.Igrala je najskromnije sto se moze igrati.Od prilike to je "recept" za sadasnju Jelenu Pitam se dali moze sa ovakvom igrom Jelena da pobedi bilo koju iz prvih 200?

Jos bolnije je,da ispada u prvom kolu kao glavni nosilac!

Posle Sinsinatija "moja poruka" je pila "pod hitno trener",a sada dodajem i psiholog.To nista nije strasno,jer je evidentno da Jelena ide u ambis.

Znam da ce uslediti komentari tipa:"cuvala se povreda/cuvala se za US Open".
Pocece i kalkulacije o srpskom cetvrt finalu,polufinalu,finalu,pobedniku GS.Mislim da od toga nema nista.I osmina finala bio bi senzacionalno dobar rezultat.

Za kraj delikatno pitanje:sta raditi u "slucaju eventualne pozivnice" za sledeci turnir u Nju-Hajvenu,posto kaze ima problema sa malo meceva ?Uz faktor rizika od povreda,mislim da bi trebala da prihvati,mozda popravi bodovni saldo,jer puno toga je izgubik=la posle Vimbldona.Sa ovakvom igrom, napominjem ,nista od dobrog rezultata na US Openu!

nikol dž: femija

pre 13 godina

Svesna je JJ u kom su stanju ona i njena igra.

Do sada je dobro vodila svoju karijeru, pa nema razloga da tako ne nastavi.

Na četiri turnira je bila prvi nosilac i ispadala odmah - ja mislim da je u velikoj meri problem glave, ali opet, profesionalni sportista živi od sporta i za sport, verujem da tu ima štošta što mi ne znamo, ne razumemo,....

Rekla je da joj trener nije potreban jer hoće da vrati svoj instinkt, ali to nešto nije onako kako je očekivala, očigledno ...

JJ je bila u krizi i krizama, USPEVALA JE DA SE PODIGNE ŠTO JE NAJVAŽNIJE i to DO VRHA, nema razloga za sumnju da će ona uraditi sve što je u njenoj moći i sada.

VIDELO SE juče da je bila veoma razočara svojom igrom i sobom, izgledala je bledo, umorno, bezvoljno...

U drugom setu /snimak EUrosporta od pre sat/ kao da nije imala dovoljno mentalne snage, kao da je htela da padne na dno, da uradi i ovo, da vidi kako je to, i eto uradila je, ponovo je bez velike borbe i zalaganja, žara, izgubila od mnogo lošije igračice, A BILA JE 1.NOSILAC.

BIĆE BOLJE, valjda, jer sama kaže da dobro trenira, mada i pred ovaj turnir, pročitala sam da je izjavila, opet, kako ne očekuje previše.

Da li je to odbrana od eventualnog poraza, koji se evo i desio, ili ona zapravo radi sve da bi pokazala da je u pravu, pa izgubi, jer eto i nije očekivala mnogo ? NE znam. Da, mislim da bi bilo odlično da ode do psihologa, a i čudi me da sportisti nemaju svoje stalne psihologe.

SAČEKAĆEMO NAREDNI turnir. U svakom slučaju, mi joj želimo sve najbolje i navijamo za nju i dalje.

Zanimljivosti nikad dosta, pa beležimo kako Eurosport daje snimke mečeva, ALI SAMO KADA Srbi IZGUBE, ne sećam se da repriziraju mečeve u kojima SRBI POBEDE!!!

RAFA

pre 13 godina

Sestre Vilijams ne igraju jer su povredjene,A Jelena je branila osminu finala i sad gubi bodove.Jeco bre gubis u prvim kolima ,a prvi si nosilac trebala si to da iskoristis bas mi zao!

nikol dž: femija

pre 13 godina

"Nisu konzistentni."
(Tetka Rada, 18. avgust 2010
17:21)
DA, zaista nisu postojani, nisu isti u svojim aršinima.
KADA JE NAŠA JJ osvojila TRI turnira jedan za drugim, sva tri sam gledala i OČEKIVALA DA VIDIM NAŠU SRPKINJU kako u dalekom svetu podiže pehar i zahvaljuje na kraju.
Ali avaj, ni jedan jedini put nisam to mogla da odgledam i snimim, jer uvek je prenos prekidan zbog nečeg veooooommaa važnog...biciklizma, triatlona, biatlona, bilijara....toliko je to hitno bilo da bi prenos bio prekidan čim bi osvojila poslednji poen !!!!!
Zanimljivo, kada pobedi Fed, Nadal, Enan, sestre,... e tada se gleda sa sve govorima onih organizatora, političara, oni se ne prekidaju, vidi se dosade i teniserima, onda nikada kraja dizanjima pehara, pa jos govori, slikanja, i onda se sve to i reprizira, po više puta naravno, i naravno NE PREKIDA, nikako, jer tada nema ni bilijara, ni triatlona, ničeg .... BAŠ IM JE STALO DA ih svet ceo gleda, gleda, NEPRESTANO samo njih, samo njih....a svi već napamet znamo i njihove zemlje, i njihove himne, i njihove junake,...ALI NIKADA DOSTA ponavljanja, da se ne zaboravi, nikada, nikada....
KAD SE SAMO setim, TRI cela dana, su reprizirali slavlje zbog pobede INTERA, ove godine !!!! To nije naš, srpski klub,zar ne, ili možda jeste ?!
A MI ETO nismo mogli ČAK NI NA RTS-u da slušamo srpsku himnu u Nišu posle pobede vaterpolista, A NISMO MOGLI DA JE SLUŠAMO NI iz Rumunije, gde su opet vaterpolisti bili prvi, prekinuli su bas pre dodele medalja i himne. REPRIZA ? Ma, kako da !
Slučajno? Aha...
Više tu nema priča i izmišljanja, nema više teorija, nema više zavera, to je prevaziđno i nezanimljivo, JER SVE JE TO vrlo OČIGLEDNO, ZAPAD se potrudio da bude i ARGUMENTOVANO, tako da je tom izmišljanju došao kraj, konačno, i na sreću svih Tetki i Teča.

micke

pre 13 godina

@nema veze
Ovo je turnir Premier 5(900 bodova)i nije obavezan. Obavezna su samo četiri(IW, Miami,Madrid i Being)i naravno GS-i.

Ovo je sasvim očekivano. Jelana od Wimbledona ide na turnire turistčki. Na Wimbldon je došla ne bez meča na travi već i bez treninga na travi.Kako je došla i dobro je prošla na Wibledonu. U San Diegu je veovatno
sredjivalja kuću. Sada pada na peto mesto.

Dragan Petrovic

pre 13 godina

Ovo je vec naznaka neke dublje krize u Jeleninoj igri. Na U.S. Openu je ispala prosle godine na samom startu, sramota bi bilo da makar tu ne popravi rezultat (niko vise ni ne pominje osvajanje GS jer je to nerealno u njenom slucaju).Ako pod hitno ne nadje pristojnog trenera, letece iz top 10 za manje od 8 meseci.

milica

pre 13 godina

Nešto opasno ne valja kod Jelene. Poslije razlaza za Čipom Bruksom poslije RG, rezultati su katastrofa i kad pogledam od koga gubi to su igračice rangirane 28-a, 75-a, 114-a i 129-a. To su igračice koje bi ona ladno dobila a sad ladno gubi u dva seta. Ne mislim da je povreda, jer je uganuće davno prošlo, ovo mi miriši na opasnu krizu. Čitala sam komentare na TF-u, i svi se slažu da je Benešova odigrala odlično ali da Jelena opet nije bila u fokusu. Moje mišljenje je da pod hitno mora da nađe trenera i da pametnije bira turnire. Ovaj Slovenia open joj baš nije trebao.

ja

pre 13 godina

Benesova je trenutno na 75. mestu na listi. Ove godine ima ucinak od 13 pobeda i 18 poraza. Najbolje rangirana teniserka koju je pobedila ove godine je bila Kirstea 41. na listi.

E kad druga-treca teniserka sveta ispadne od takve igracice i to sa laganih 2:0 onda je to stvarno za brigu.
Gledao sam taj mec i cehinja uopste nije igrala narocito dobro.
Jednostavno Jelena nije mogla nista da pogodi. Konstantno je izbacivala lopte u aut. Cak je i u onoj njenoj defanzivi bila ocajna. Slabo se kretala, gubila je poene bukvalno posle prvog napadackog udarca protivnice, jer ni jednu tezu loptu nije uspevala da vrati u teren.
Verovatno je na to uticala i cinjenica da je njena protivnica levoruka, a protiv takvih se Jelena nikako ne snalazi. U svakom slucaju sasvim zasluzen poraz, jer koliko god da je njena protivnica bila losa - Jelena je bila jos losija.

Izuzetno losa serija Jelene Jankovic.
U Portorozu ispala u drugom kolu, u San Diegu u prvom kolu, u Sinsinatiju u drugom, sada opet u prvom kolu.
Zbog ovog poraza pada i na listi za dva mesta, pa ce od ponedeljka biti 5.

ceca

pre 13 godina

Premor materijala. Ali definitivno je velika razlika izmedju Serene i njenih pratilaca...Serena za par klasa bolja.
Volela bih da Kim ovo osvoji jer ce joj biti tesko da odbrani US, pa da nekako kompenzuje gubitak bodova.

DA NAUČIMO JEDNOM PRAVILA WTA

pre 13 godina

Od 2009. godine biće 20 turnira “PREMIER” kategorije koji će zameniti dosadašnjih 26 turnira I i II kategorije. Obavezni turniri, pored Gren Slemova i WTA Šampionata, ostaju Indijan Vels i Majami, a dodaju se takmičenja u Madridu i Pekingu. Ta četiri turnira zvaće se “CROWN JEWEL” turniri, a nagradni fond će biti veći od 4 miliona dolara! Dok se Indijan Vels i Majami odavno igraju u obe konkurencije, svetski teniski zvaničnici će isto pokušati da dogovore sa ATP-om u Madridu u Pekingu. Inače najveći kineski turnir će se najverovatnije jedne godine igrati u Pekingu, a druge u Šangaju.

U novom KALENDARU predviđeno je da se u Severnoj Americi igra osam turnira, sedam u Evropi, a preostalih pet PREMIER kategorije na Srednjem Istoku, Pacifiku, i u Aziji.

Kada su u pitanju INTERNATIONAL turniri, to su dosadašnja takmičenja III, IV i V kategorije. Svi turniri će imati nagradni fond od 220 hiljada dolara. Njih će ukupno biti 30! Interesantno je da će dvanaest teniserki koje zabeleže najbolje rezultate na ovim turnirima, igrati svoj WTA Šampionat! Praktično WTA šampionat II kategorije će se igrati za nagradni fond od 600 hiljada dolara u Baliju, i biće obavezan za teniserke koje se na njega plasiraju.

Po PRAVILNIKU umesto dosadašnjih 17 najboljih rezultata, za WTA listu računaće se 16 najboljih. Promena je i to da ukoliko teniserke propuste obavezne turnire, za njih će dobiti NULA poena. Obavezni turniri su Gren Slemovi, turniri "CROWN JEWEL", i one koje teniserke izaberu kao "mandatorne", odnosno obavezne.

Vujičin

pre 13 godina

Uopšte me ne zanima koji su turniri obavezni a koji nisu. Ja gledam prenose i igru. Znam samo da je za teniserku iz vrha obavezno da nauči da servira.

nikol dž. femija

pre 13 godina

@ bjorn @

Pa, naravno. Mrzelo me da pišem taj dodatak. Znala sam da će se neko javiti i reći to što ste Vi. To se podrazumeva, mora se zadržati prividna ravnopravnost, "demokratitčnost",privid marki, firmi, radi se o lukavim ljudima koji sve vode, ALI JE TO PROCENTUALNO ZANEMARLJIVO i VRLO,VRLO, retko i služi samo da zavara. Ne verujem da ima onih koji više mogu na to NASEDNU.

Hajde malo beležite koliko puta su to uradili Srbima, a koliko drugima, Zapadnjacima.

Nela

pre 13 godina

@Demedziev
Vi ste nabrojali turnire koji se "obavezno" boduju, a reč je o turnirima na koje se obavezno mora izaći, inače sledi kazna. Za neigranje na "grend slemu" nema kažnjavanja. Primer Nadala, kad je otkazao Vimbldon. Naravno da nije bio kažnjen. Ispravke šaljite, molim lepo, samo kad pažljivo pročitate nečiji komentar ili kad ste u svoje tvrdnje sigurni. Niste ispunili nijedan uslov. Hvala na pažnji.

Bojan

pre 13 godina

@LKbulls
Sta bi se postiglo da sesestre Vilijams kljukaju steroidima "i to vec godinama",kako ti kazes.Objasni,kad vec insinuiras.Sestre Vilijams a narocito Serena sjajno igra tenis pa te pitamda li joj steroidi pomazu da ima sjajnu tehniku.To su najobicnije gluposti koje stalno neko s vremena na vreme uvaljuje u komentare adasam ne zna da definise sta one time dobijaju.Sestre Vilijams su napustile tenis u najboljim godinama,vratile su se posle duze pauze najverovatnije najvise zbog novca i sada igraju samo turnire koje moraju.GS turnire su igrale od samog pocetka,a tada kada su igrale znatno bolje nego danas,i tada nisi pilicarile na nekim turnirima cetvrte kategorije.Uostalom,pogledaj njihov bilans u celoj karijeri pa ce ti biti jasno da gde su sve igrale,a pogledaj snimke meceva sa kraja proslog veka,tako nesto nije vidjeno u zenskom tenisu. Sramota je blatiti velike sampionke samo zato sto tvoja ljubimica da sve meceve do kraja karijere pobedi,ne moze da ih stigne.

Munich

pre 13 godina

Ocigledno, Jelena je u krizi posle RG. Sta je tome razlog, ne znam, a voleo bih da znam. Nedostaje motiva, nema trenera, losa forma, slabi treninzi, sta li? Zelim joj da sto bolje iskoristi preostalo vreme i pripremi se za US Open, da dogura sto dalje. Sve najbolje zelim Jeleni.

Јанко

pre 13 godina

Мишљења сам, и то већ неко дуже време, да Јелена са оваквом игром не може да остане у самом врху још дуго. Стицајем околности, уз константну форму она је ту где јесте. Има слаб сервис, ударци су јој прецизни али њихова јачина, осим бекхенда наравно је ипак мала у односу на сам светски врх и данашње императиве модерног женског тениса. Нисам сигуран да ће те недостатке моћи надокнадити одличном физичком припремљеношћу, што је красило до скоро. Сезона је предуга и пренапорна да би могла да одржи такав ритам, уз овај стил игре до краја. Проблем је то што она у случају када није 100% спремна, има великих тешкоћа да победи било коју просечну тенисерку. Тада јој и самопоуздање нагло пада, што је за њу посебно карактеристично и кобно. Побеђивати и бити константан и када ниси најспремнији јесте веома тешко остварииво али то је оно што краси највеће.

Neo

pre 13 godina

Ono sto je karakterisalo Jeleninu igru nisu samo trcanje i defanziva,vec pre svega voljni momenat,karakter.Koliko god lose igrala i koliko god bio los rezultat ona je verovala u pobedu.Posle gubitka u 1kolu Montereja osvojila je IW.Jeco,nemoj se predavati!

Dermendziev

pre 13 godina

@ Nela, 18. avgust 2010 09:52

Za TOP10 su "obavezni" svi 4GS turnira,4 Premijer M i 4od 5,Premier5 u zenskoj konkurenciji.Napoiminjem igrao neko ili ne igrao,oni se bodujo obavezno,pa ostala 4 najpovoljnija."Dakle Top1o i pitanje turnira koji se obavezno boduju"!

Slicno u ATP obavezno se boduju 4GS,8 od 9 ATP1000,pa ostali najpovoljniji.
Dakle kad se govori o "obaveznim turnirima" pre svega se misli na "Odavezno bodovanje"

Sto se tice ucestvovanja striktno gledano "bavezni turniri" su oni na koje se igraci prijave(ili podpisu ugovore).Neko moze izostati iz ovih ili onih razloga. Izostanak se pravda ili sankcionise,pa makar bila to i opomena.

Neo

pre 13 godina

Ono sto je karakterisalo Jeleninu igru nisu samo trcanje i defanziva,vec pre svega voljni momenat,karakter.Koliko god lose igrala i koliko god bio los rezultat ona je verovala u pobedu.Posle gubitka u 1kolu Montereja osvojila je IW.Jeco,nemoj se predavati!

Ivan

pre 13 godina

Kraljica !!!! Carica !!!!
Nesto pod hitno da se menja, ona je 3.na listi i ako zeli nesto na US-Open-u neka krene da trenira i da se uozbilji ;)

zelena trava

pre 13 godina

Kad nije osvojila RG sa Schiavone, Dementijevom i Stosur u polufinalu, onda nece osvojiti vise nista. Ceo teniski svet ju je vec video na tronu kad su videli polufinalne parove, ali sta to vredi? Uostalom pogledajte komentar na CNN.

WTATP Lista

pre 13 godina

Jelena nije mogla da izabere gori momenat za ispadanje iz forme od ovoga, jer joj je US Open tradicionalno najvazniji gren slem posto je tamo postizala najbolje rezultate (ukljucujuci i 2008 finale). Nazalost, ne radi se samo o losoj sreci, vec je opet bilo i neshvatljive neozbiljnosti u formiranju svog rasporeda koja ju je toliko kostala 2006-07 kada su joj rezultati bili dosta ispod mogucnosti jer se previse trosila igrajuci maltene svake nedelje pa je u zavrsnicama turnira redovno ostajala bez daha. Ove godine nije tako, ali je neshvatljivo odlucila da bude jedini TOP15 teniser u obe konkurencije koji je nastupao sredinom jula (kada se svi ostali vrhunski igraci oporavljaju i odmaraju od najintenzivnijeg Pariz-London dela teniske sezone). Ne samo da je tom nepotrebnom slovenackom epizodom narusila prirodan nacin pripreme za nastavak sezone tenisera koji su u april-jun periodu bili najoptereceniji, vec se i povredila pa je narusila i proces treninga narodnih nedelja i tako dolazimo do porazavajuceg bilansa da je posle Vimbldona igrala samo jedan mec protiv neke iz TOP70, a ipak je zabelezila samo dve pobede i cetri poraza. Tako je prosle nedelje bila 2-ga na listi, a vec sledece kada ce biti US Open zreb, ispada iz TOP4 sto je jako losa vest pred zreb. Ako u Njujorku upadne u zadnji cas u formu, sve ovo je nevazno, i na podlozi koja joj najvise odgovara znace da postigne lep rezultat, ali premalo nam je dala razloga za optimizam ovog leta.

bjørn

pre 13 godina

@nikol

to se desava redovno, ali je normalno da covek prati timove i igrace svoje zemlje, zato i vidi greske i nepravde amplificirano.
Sta briga nekog iz Amerike sto sam gledao skupstinu umesto Lige Sampiona i hteo da polomim TV?
Rodik imao mononukleozu, ali kao njemu bas odgovara vrucina, jedva ceka da se przi po suncu...a jadan nas Nole...

sima

pre 13 godina

Ovo pocinje bas da BRINE; sta je razlog? koja je ovo indiferentnost? pa i da nije u formi mora bre da pobeduje slabije! ili je povredena? nisam mogao da gledam zadnja dva meca ali rezultati govore za sebe; pa je se nesecam da je ona ikada dva puta za redom ispadala u prvim kolima;
To sto gubi mesto na wta-nema veze, razlike su minimalne uvek dostizne, ali sto ne igra? to vise brine; mogu samo da joj pozelim brzo skockavanje;

micke

pre 13 godina

Jelena već od Wimbledon-a posećuje turnire turistčki. Na Wimbledon je došla ne samo
bez ijednog meča na travi već i bez treninga na travi. Kako
je došla i dobro je prošla. U San Dijegu je verovatno sredjivla kuću. Sada pada na
peto mesto. Ko je gledao meč protiv Benešove mogao je videti zašto će Jelena teško osvojiti GS.Jelenina igara se zasinva na greškama protivnice
i ako prtivnica smanji greške Jelena nemože da da je pobedi.
Na GS da pobedila mora da pobedi sedam protivnica i bar jedna od njih neće dovoljno grešiti i Jelena gubi taj meč.
Jelena je imala veliku šansu da ove godine osvoji RG nije je iskoristila i pitanje kada će joj se ukazati nova šansa.

ja

pre 13 godina

Mal ispravka vezana za moj prethodni komentar.
Jelena ipak pada samo za jedno mesto.
Tek sada sam video da Venus i Stosur ne igraju na ovom turniru, a da Jelena ima 120 bodova iz Carlstona koji joj se trenutno ne racunaju.
Zato ce izgubiti 200 bodova iz Kanade od prosle godine a dobice tih 120 bodova za Carlston. U prevodu imace na listi 80 bodova manje nego sada i prestice je samo Kim Klajsters koja je vec odbranila proslogodisnje bodove.

Inace kad vec pominjem Klajsters, zena je stvarno opasna.
Gledam nocas njen mec. Izgubila je prvi set, u drugom gubila 4:1 i 15:40 na svoj servis.
Dala je protivnici 2 brejk prilike za 5:1 i fakticki pobedu.

U tom trenutku kao da je okrenula neki prekidac i rekla "E sad pocinjem da igram".
Od tog trenutka osvaja 20 od 23 odigrana poena i fakticki izgubljen set osvaja u roku od 10 minuta.
Naravno kako to obicno biva i treci set rutinski resava u svoju korist.

Ponekad imam utisak da ona namerno lose igra jedan deo meca cisto da bi taj mec bio bar rezultatski zanimljiviji publici.
Mislim da bi kada bi davala svoj maksimum mogla skoro svaku drugu protivnicu da pobedi sa 6:0 6:0.
Ocigledno ne zeli da ponizava svoje protivnice, pa ih uvek malo pusti i da im tracak nade.
Verovatno i ovaj turnir osvaja rutinski i dolazi na drugo mesto na listi, a do kraja godine i na prvo.

Tetka Rada

pre 13 godina

@Dragance
Nisam, Dragance, nisam, samo volim da se nasalim sa onima ... znas koji su.
Sala mi je borba protiv tog crnila i navodnih zavera u koje nas stalno neko uvlaci.

bjørn

pre 13 godina

ne igraju Srbi i Srpkinje, nego Adidas, Nike i ostale firme...ja sam prisustvavao trenutku kad su sklonili Federera u drugom setu zbog africkog kupa na Eurosportu...ili prekinuli na B92 mec Murray -Wawrinka(mislim) na Wimbledonu zbog nekog dokumentarca...