Tenis 90

Nedelja, 15.08.2010.

04:37

Federer zaustavio Đokovića

Novak Đoković nije uspeo da se plasira u finale Rodžers kupa koji se za 2,43 miliona dolara igra u Torontu.

Federer zaustavio Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Canadaboy

pre 13 godina

Uprkos porazu Novak je VEEEEELIKI IGRAC! Nema se tu sta objasnjavati, ko razume tenis i gledao je mec a cista je srca, nikad nece osporiti Novakovu visegodisnju pripadnost samom svetskom vrhu.

dunavska ladovina

pre 13 godina

Nole samo treba da popravi par sitnica i bice br. 1 koji ce da dominira sledecu deceniju. Evo spiska:
1. Da promeni reket i eventualno ga zameni nekom prikladnijom napravom, naprimer mikrofonom
2. Sta ce mu vise Vajda. I rodjaka se covek zasiti a kamoli trenera.
3. Da smanji broj turnira kako bi bio sto odmorniji. Teoretski, najbolje je da igra samo zavrsni master.
4. Pripreme moraju da budu usmerene na to da se sto bolje pripremi za igru na visokoj temperaturi i visokoj vlazi. Predlazem zato da sto duze visi na dunavskim splavovima, po mogucstvu od aprila do oktobra. Uspeh nece izostati. Kao konsultanta predlazem Tipsu.
Toliko od mene. Cim se setim jos necega, nesebicno cu to podeliti sa vama i Noletom. :)

NNN

pre 13 godina

Nole baš nije imao sreće...
Na 5:5 u 3. setu i brejk loptu Federer je na drugi servis napravio nec!
Kod 5:6 i 40:30 Nole je za milimetar izbacio loptu u aut.
Prvi Novakov poraz od Federera posle dve pobede (u poslednjih 11 meseci).

r2d2

pre 13 godina

Mnogi ovde lupetaju. Mec je bio fenomenalan, najbolji mec koji sam gledao ove godine. Novak je (standardno protiv Federera) lako izgubio prvi set a onda dosao sebi (opet standardno protiv njega). Koliko pamtim to je poslo za rukom jos samo Del Potru prosle godine.
Odlucilo je izbacivanje one skoro zicer lopte na 30:0 u korist Novaka na Federerov servis kod, cini mi se, 4:4 (ili 5:5) u trecem setu. Kao da ga je to prelomilo jer posle toga nije mogao da ubode prvu servu sto bas i nije tipicno za njega u odlucujucim trenucima meca.
Sto neko rece Novak je u direktnom nadigravanju 99% poena dobio maestralno i bio sam skoro siguran da dobija. Bilo je neverovatnih poena sa strane obojice i zato ne znam da li su kriticari gledali isti mec. Elem, vrlo dobra igra (pogotovo ako se uzme u obzir katastrofa iz prvog seta), mogao bi da natempira jezivu formu na US Openu, ali na zalost, sumnjam u neki epohalnoi rezultat s obzirom da vremenski uslovi (vrucincna sa visokom vlaznoscu) imaju velikog uticaja na njegovo fizicko stanje kad mora da se gilja 4-5 setova sa jacim igracima.

ajkula

pre 13 godina

Novaku nije falilo "artiljerije",nedostajalo mu je samo koncentracije,više na početku meča,a povremeno i kasnije.Očito je svima da je vrhunski igrač,a znajući koliko je vrijedan i koliko voli tenis,pitanje je dana,kada će početi "mlatiti",pobjeđivati sve od reda.Stvarno ga je uživanje gledati sa kolikom strašću igra!Da nije njega,tenis nebi bio tako zanimljiv.Živ i zdrav nam bio!

papillon

pre 13 godina

Hteo sam komentar odmah nakon meca jutros, ali nije bilo vesti na sajtu.
FANTASTICAN mec. Zaista jedan od najboljih ove godine.
Usudicu se da kazem da Novak ima bolju igru u polju od Federera, da i u zgreske koje pravi.
Ali ne moze se BEZ servisa. Nole vise nema servis kao adut, prosto nema.
U svakom slucaju hvala obojici na predivnoj predstavi.

ceca

pre 13 godina

Po komentarima ovde kao da se Federer nista nije pitao....smesno.
Pa Roger je imao sanse da zavrsi mec u drugom setu...popustio malo, ali se pribrao u trecem.

tacka, space, slovo

pre 13 godina

Pobedio onaj sa boljim servisom. Izgubio onaj sa boljom igrom unutar poena. Federer je bio fizicki iscrpljeniji, a Nole psihicki varljiv. Kako god bilo, ponosim se sto je Nole Srbin i uzivao sam u njegovoj igri.

zelenaš

pre 13 godina

Novak je jos jednom dokazao da je klasa ispod federera,nadala...i jedno je sigurno, da prvi na ATP isti moze biti jedino kad se povuku nadal i federer...slicno kao u zenskom tenisu...on je klasa jelene jankovic, nikad nece osvojiti nesto veliko, a vazda ce biti tu 3,4...

Goldmen

pre 13 godina

Rekao sam da mu je ovaj mec zavrsetak ovog turnira i tako i bi! Istina, pogresio sam rezultat.
Tako su stvari vracene na svoje mesto, jer je Djokovic totalno nezasluzeno bio na mestu br. 2 na listi!

ena

pre 13 godina

Ko nije u zivotu ozbuljno zagazio u sportske vode, bilo kao profesionalac ili amater sa iskustvom od dekade i vise, NIKADA NECE RAZUMETI jucerasnje poraze Nadala i Noleta! Srecno mojim sportistima! Bog pomogao svim KVAZI navijacima i velikim sportskim filozofima i mudracima!

gradjanka

pre 13 godina

ljudi, novak je enormno talentovan. ali mora da promeni trenera i glavu.
zašto nikom ne pada napamet da je rodzer kad je video da zestoko pada uzeo najboljeg trenera.
i to je već sad ocigledno. agresiviniji je, izlazi na mrezu i prepada protivnika, ima ritern mnogo bolji a o ostalim prepoznatljivim udarcima, koji se po njemu i zovu, da ne pričam.
osim toga, novak je kao drugi nosilac imao zreb kao da ga je sam birao. sardije - ko je taj teniser?
a fed je morao da prodje berdihta i prosao ga je. morao je da prodje novaka i prosao ga je.
racuna se pobeda, je l' tako?
dakle, kao sto rekoh, trener out i rad na sebi. onda moze da se razgovara o prvom mestu.

joca

pre 13 godina

Opet, po ko zna koji put, nije Novak izgubio, vec njegova psiha!!!
(Djole, 15. avgust 2010 05:04)

Pa nek se ide covek leciti ako je psiha??

Mance

pre 13 godina

Prvi set,OČAJNO ODIGRAN.U drugom me je oduševio Novak svojom snagom volje i upornošću.Bitne poene u 3.setu odigrao je nekako panično i uplašeno.Federer je pobedio 70% zahvaljujući greškama Noleta,a ne svojom nekom sjajnom igrom(neračunajući 1.set)!Napred Nole,izleči se od tog straha od Federera i Rafe!!!

Novax

pre 13 godina

Stotine miliona dolara od tenisa i marketinga,drugi igrac sveta,grand slam sampion,17 atp titula,osvajac zavrsnog masters turnira,osvajac bronze na olimpijadi-najuspesniji sportista Srbije svih vremena. P.S. Kako vas bre nije sramota da pljujete!!!

Bravo Nole

pre 13 godina

Odlična igra Novaka, ako izuzmemo prvi set. Nemam mu šta zameriti, pobednika su odlučile nijanse, kao što je Nole pogrešio, mogao je i Federer da pogreši prilikom spasavanja 3 ili 4 brejk lopte na 5:5 u trećem setu.

Nole, svaka čast, ti si ponos Srbije!

Samo napred!

!!!!!!!!!

pre 13 godina

Svaka cast Nole, presudila je sreca..
A ove pljuvace treba da je sramota, nie izgubio u prvom kolu od nekog divljaka nego od Federera u polufinalu!!!

Pavao

pre 13 godina

Zastrasujuca poruka cika-Rodje: "Mozes ti mali da igras najbolje u zivotu ili sto si ikada mogao da igras (2. i 3. set), ja cu pritom da napravim 40 neiznudjenih gresaka, i jos uvek cu a te pobedim."
Klasa!

mare

pre 13 godina

Šta kritikujete,meč je bio vrhunski,gomila prelepih poena,Federer je pobedio zahvaljujući servisu i tačka.U trećem setu na 5 5 u gejmovima Novak je imao dve brejk lopte nije iskoristio i to je to,Novak samo treba da mnogo bolje popravio servis i biće broj jedan.

Mајчек Маја

pre 13 godina

Ноле,главу горе!Увек уз тебе,и када губиш и када побеђујеш!Мислим да је овде пресудна била срећа,није био бољи од тебе!

KOŽETA

pre 13 godina

Kao što sam i rekao,lakši trening za Federera. Nije želio završiti trening s glatkih 2-0 jer želi malo duže da trenira pred US Open. Đoković nema pojma ni na ovoj podlozi. Prosječan igrač koji je zalutao u vrh svjetskog tenisa. Sada je treći,a kada Murray osvoji US Open(dečko zaslužuje jer zna da igra na betonu)glumac leti na četvrto mjesto...

nikol dž: femija

pre 13 godina

DIVNO JE IGRAO NOVAK na ovom turniru. Biće još bolje u bitnim mečevima, DRUGI PUT.

Sve ima i svoju dobru starnu. Na Novakovom sajtu još juče je pisalo da on ima težak žreb u Sinsinatiju.

Evo prilike DA SE ODMORI, trenira BOLJE, poradi više NA PSIHI i već za par dana ispravi greške sa ovog turnira i POBEDI !!!

Eto ODMAH - nove prilike !!!

SAMO NEKA OSTANE ZDRAV, to je najvažnije.

ja

pre 13 godina

Novak je pobedjivao Federera i sa mnogo losijom igrom od ove juce.
Prvi set je bukvalno poklonio onim silnim greskama.
U drugom i trecem setu bio fantastican i bolji od Federera.
Nisam previse verovao u Novakovu pobedu posle prvog seta, jer se jednostavno takvim igracima ne poklanjaju setovi na onakav nacin.
Znaju oni to da vrlo dobro iskoriste.
U svakom slucaju Novak odavno nije igrao onako dobro kao u ta 2 seta. Federer je retko uspevao da osvoji poen iz igre i drzao se u mecu samo zahvaljujuci servisu i Novakovim greskama u nekim situacijama kada je forsirao vinere.
Ne znam kada je poslednji put neko Federeru zabijao onakve vinere i sa onakvom lakocom kao Novak u ta 2 seta.

U ta 2 seta odnos u vinerima je bio 25-17 za Novaka.
Ako ovome oduzmete 7 as servisa koje je Federer imao to je u stvari 25-10 za Novaka. Istovremeno u ta 2 seta Novak je napravio 32 neiznudjene greske, a Federer 36.
Dakle Novak je bio mnogo bolji u ta 2 seta od Federera, ali ipak mec izgubio samo zbog onog prvog seta.
Uostalom mozda ne bi bilo pravedno da je Novak dobio i ovaj mec. To kazem zato sto je na primer prosle godine Novak dobio moglo bi se reci nezasluzeno 2 meca protiv Federera, onaj u Majamiju i u Rimu.
Sada je Federer pomalo nezasluzeno dobio ovaj mec pa je i pravda na neki nacin zadovoljena.

Tenis je jednostavno takav sport u kome ubedljivo najcesce losiji protivnik dolazi do pobede.
Pogledajte sve te meceve.
Novak u Monte Karlu i Madridu prosle godine ubedljivo bolji od Nadala a ipak gubi te meceve. U Majamiju i Rimu losiji od Federera a dobija meceve. Juce opet bolji od Federera, a ipak gubi.

Sto se Novaka tice ohrabruje njegova jucesnja igra. Taj prvi set treba zaboraviti jer se tako losa Novakova igra ne moze uskoro ponoviti. Ova 2 seta igra za pozeleti, igra sasvim dovoljna da se uzme US Open.

zoran

pre 13 godina

Samo me interesuje jedan odgovor na sledece pitanje;"Kada ce Vajda da shvati da mu je vreme da ODE..???

Novak sasvim sigurno ima neke emotivne izazove te mu ovaj sluzi vise u svrhu terapije, ali kao teniski trener je odavno zavrsio.

Citam da Gilbert (bivsi trener Mareja) zeli da radi sa Novakom i kako sam kaze ima resenje za njegove fizicke probleme. Dzon Mekinro se takodje spominje kao mogucnost a nas Novak se stegao i organizuje vasarske turnire po Srbiji.
Kakvo razbacivanje talenta...uzas..>???

Postace jedan od mnogih igraca u istoriji tenisa sa osovjenim, jednim, GS-om i to je to.

Vajda je gotov...gotov...ovo je postalo mucenje, kako za Novaka tako i za one koji ga postuju kao igraca.

Krki

pre 13 godina

Opet vi o reketu. Nema veze reket, jer danas je is sa ovim reketom odigrao fenomenalno - najbolje sto moze. Drugi su problemi u igri, koji bi bili i sa onim reketom.

Dermendziev

pre 13 godina

Prvi set je prespavao,a u drugom i trecem bio bolji(cak moze biti da je u 2 i 3 zajedno,osvojio vise vinera?!).

Cini mi se da je i pored katastrofalnog prvog seta bio blizi pobedi.

Odlucujuci gem je bio jedanaesti i po starom pravilu:ne brejknes ti njega,on tebe obavezno u sledecem.I bilo je kasno,za razliku od onog najduzeg gema,kadaje Federer propustio da napravi brejk,a potom ga Novak brejknuo.

To je realnost.Pobeda je zasluzena.Cini mi se da Novak se vraca trecoj realnijoj poziciji.Mozda je trebao to da malo odlozi,jer ovako federer ce biti drugi nosilac za US Open iimati verovatno laksi raspored.

Filip_NP

pre 13 godina

Stvarno gledam koliko samo kukumavcite na partije ovih nasih tenisera,i prosto se pitam kako to da Srbija ima ovoliko prekaljenih teniskih strucnjaka,psihologa i mislilaca prve klase,a prolazimo ovako kako prolazimo.Novaku svaka cast,kao i ostalim nasim sportistima koje drzava ovakvih "umova" definitivno ne zasluzuje.

Dermendziev

pre 13 godina

Prvi set je prespavao,a u drugom i trecem bio bolji(cak moze biti da je u 2 i 3 zajedno,osvojio vise vinera?!).

Cini mi se da je i pored katastrofalnog prvog seta bio blizi pobedi.

Odlucujuci gem je bio jedanaesti i po starom pravilu:ne brejknes ti njega,on tebe obavezno u sledecem.I bilo je kasno,za razliku od onog najduzeg gema,kadaje Federer propustio da napravi brejk,a potom ga Novak brejknuo.

To je realnost.Pobeda je zasluzena.Cini mi se da Novak se vraca trecoj realnijoj poziciji.Mozda je trebao to da malo odlozi,jer ovako federer ce biti drugi nosilac za US Open iimati verovatno laksi raspored.

zoran

pre 13 godina

Dovoljno je videti prvi set i zadnja dva gema u trecem i shvatiti psihicku nemoc Novaka. Zbog toga ga vise ne uzimaju za ozbiljno kada su u pitanju njegovi mecevi sa najboljima.
Predzadnji gem - Novak na servu Rodje ima 15-40..glatko gubi taj gem.
Kasnije servira na 6-5 za Federera i niti jednu ,jedinu prvu servu nije ubacio..!!!
Inace, serva mu je na anivo rekreativca. Povecao je % prvog ubacaja, ali je ta serva bezopasna za bilo kog bolje igraca. Rodja je to vraca sa lakocom pa je Novakov gem u proseku trajao 0d 5-8 minuta, dok je Rodja resavao svoje gemove za 1-2 minuta.
Rezultataski izgleda da je bio blizu, ali po mogucnostima na terenu pitanje pobednika nije dolazilo u pitanje. Vise je mali pad u igri Rodzera doneo neizvesnot mechu no sto je to Novakova mogucnost, u ovom trenutku, da pobedi najbolje. Ipak on to vec godinu dana nije uspeo da uradi.
Steta.

PozoviMradi

pre 13 godina

Gledao sam mec uzivo u Torontu i moram da priznam da je Nole veliki teniser. Federer je poceo neverovatno ovaj mec i cinilo se da ce Nole uzeti jedno dva-tri gema i toliko. Medjutim Nole je pokazao da je veliki igrac. Svaka cast majstore, tenis je ipak igra u kojoj jedan igrac mora da pobedi na kraju.

Vanja

pre 13 godina

Kažete da je 6:1 mnogo , slažem se , ali ipak mislim da je mnogo gore da izgubi prvi teniser sveta od nekog ko nema niti jedan GS sa 2:0 i to vrlo ubedljivo .

Alex

pre 13 godina

* Edit post
* Report this post
* Reply with quote

Re: Canadian open, TORONTO, Rogers cup

Postby Aleksa RS on 15 Aug 2010 (09:07) (Sun)
Sticem utisak da je nakon svega, Noleta kostao prvi set. Ne znam sta mu je bilo...strah? trema?

Vratio se u drugom setu ( maestralno ga je odigrao), i u trecem je MORAO da uzme brejk kod 4-4, ili 5-5. Jbg, onda pritisak kod servisa. Od 0-30, dosao je na gem loptu, i ona bekend paralela za milimetar ide u aut, da je zakacila liniju..igrao bi se taj brejk. A tamo ko zna sta bi bilo.

Tezak poraz za nas navijace, na psiholoskom planu, a sta reci za Noleta...mogu da zamislim kako se osjeca. Valjda nece pasti psihicki, i da nastavi sa ovakvom igrom u SInsinatiju i Njujorku. A gdje bi ljepsa osveta bila nego u Njujorku :D

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta, mada u zadnje vreme kad god Djokovic dodje do ctvrtfinala ili polufinala uvek se pitam da li ce opet psiholiski da padne. Ima nesto u tome kod njega.

milos

pre 13 godina

Djokovicevci, pa sva bi, ajde procitajte svoje komentare od juce , jel vam malo, glupo, a? Pa sta bi to nocas, pobedi kako ga vi zovete "dekica"

razočarai šetač

pre 13 godina

Na ne moraš više nikad da ga dobiješ posle Bazela. Šalu na stanu Nole je dobio samog sebe i svojim lošim bekendom. Imao ga je i nije mi žao neprospavane noći. Lep tenis ako izuzmemo nesrećni loše odigrani prvi set.
P.S. Ovi hrvati su već dosadni, jedva čekaju da izgubi da svoje komplekse prosipaju ovde. Ma kada si i njih dobio u sred Splita …. Iščupati se iz blata Srbije, gde te svi vuku dole kada ideš gore je 10x teže neko bilo kom Federeru, Nadalu i ono nesrećnom škotu (skotu) iza koga stoji celo ostrvo i Royal Bank of Scotland.

nevena

pre 13 godina

nole dobro si igrao ceo turnir, nastavi tako, ne mora da se bude prvi, ovo je najveci uspeh naseg tenisa. uzivami u tvojoj igri bez obzira na rezultat. negativni komentari mogu da budu dati samo od onih koji se nikada nisu bavili sportom. cestitam na polufinalu u montrealu, zelim i dalje ovako lepe i dobre uspehe.

bane

pre 13 godina

Ovaj meč je bio najlepši na turniru. A sve što je bilo lepo u njemu nosilo je potpis Novaka Đokovića. Federer je imao ukupno dva lepa udarca a ipak dobio? Pa to je tako kad se igra sa iskompleksiranim protivnikom koji ga se još uvek plaši.

Mr.Error

pre 13 godina

@Vinko

Koliko te placaju da reklamiras Wilson rekete?:)

Salu na stranu, ja ne mislim tako. Novak sada mnogo bolje igra. Da li je to zbog reketa, ne znam i ne verujem bas u to. Obicno prvih nekoliko turnira sa novim reketom budu problem. Ali on se vec ustosio zar ne? I ta 'prica' o Novakovom talentu. To nije 'samo' prica, ako ne verujes idi na you tube, pa odgledaj nekoliko njegovih meceva. Mozda on nikada nece biti kao Federer ili kao Agasi, Sampras, ali ja sam vise nego zadovoljan njegovom igrom. Dobro, nije jos dostigao svoj maksimum, ali nalazi se u dobroj formi. I to sto je izgubio od Rodzera nije smak sveta. Gubio je i ranije od njega ali ga je i pobedjivao. Sto se tice tog reketa... Novak koristi SPEED Head reket, koji je najmoćniji ikada proizveden od strane kompanije Head. I sam je Novak rekao da je mnogo bolji osecaj igrati sa tim reketom jer zahvaljujuci novoj tehnologiji, brze pokrece i okrece glavu reketa.

Ali nije sve u reketu. Treba imati i talenta a Novak ga ima. On je jos mlad. Usavrsice on svoju igru, jer mesta za napredak ima.

volim tenis

pre 13 godina

citam komentare i imam utisak da je Nole izgubio sa 6:0, 6:0... i ne verujem kakavih ljudi ima...
volela bih da ti kojima je tako lako da "pljunu" po Novaku (Ani, Jeleni...) kada im ne ide, da napisu sta su oni postigli u zivotu... da razmisle sta su do sada uradili ovi mladi ljudi i skroz iskreno sebi priznaju da li imaju pravo da ih napadaju i tako komentarisu ...
hvala!

dejan

pre 13 godina

E pljuvaci, sama cinjenica da covek igra polufinale i da je na korak do pobede nad najboljim teniserom istorije govori da je Novak vanserijski teniser. Bice jos vremena, bice jos ne prospavanih noci i jos radovanja. Ono sto je Nole uradio u tenisu nijedan od vas ovde, kao nijedan u Srbiji nije uradio NIKAD, kako ni u jednom sportu tako ni u nauci ili zivotu. ne racunajuci Teslu jedino. Tako da vasa pljuvanja po Noletu stvarno nemaju opravdanja. Vise pokazuju vasu nemoc, zavidnost, ljubomoru mad svim onim sto je ovaj mladi covek postigao u zivotu.

branko

pre 13 godina

Pored svih negativnih karakteristika,koje su vecina komentatora konstatovala u Djokovicem tenisu,da li bi mogao neko da mi kaze,u cemu se manifestuje taj OGROMAN DJOKOVICEV TALENAT,koji se pominje kao mantra? .

branko

pre 13 godina

Blago NOVAKU sa ovakvim fanovima,koji 28-29 godisnjake nazivaju starcima i dedom.To je mozda zakon u SRBIJI u kojoj se deca radjaju kao starci.U ostalim delovima planete normalni humanoidi pocnu da stare posle 70.te godine.Nemate respekt prema nikome,tipicni primitivci, koje sa pravom citav svet prezire.

Washington iz Borca

pre 13 godina

Šteta. Bio je Novak mnogo bolji u polju (osim u 1. setu) i vidi se da je bolji teniser od Federera, ali zbog kilavog servisa ne može da pobedi.

Nislija

pre 13 godina

Sta reci posle svega nego da je opet presudila psiha ili glava. Novak se 2x vracao u mec, na 2:0 u II setu on pravi seriju i dobija 6:3, pa u III od 4:1 na 4:4 i 5:5 i onda mentalna blokada ili sta vec? Na 5:5 Nole ima 0:30 i Fedex pravi 2 ubitacna servisa. Za razliku od njegam Nole na 6:5 za Fedex-a ceo svoj gem ne uspeva da pogodi prvi servis.
Sto se tice igre, Noletu je trebalo pola sata da se "rasani" a dotle je vec blo 1:0 za Federera. Nako toga smo gledali Noleta kao sto bi uvek voleli da ga gledamo, i Federera kako ne zna sta ga je snaslo. Ali, jos malo treba Novaku izgleda da pojaca svoj mentalni sklop i krene da dobija dobijene meceve, jer je nocas imao svajcarca na tacni (svojom zaslugom), ali nije uspeo da finisira na kraju.
U svakom slucaju, odlican mec i potvrda dobre forme za Noleta. Srecno

Iskreno

pre 13 godina

Treći set Novak je gubio sa 4:2 a Federer imao servis. Umesto 5:2 (Federer je juče odlično servirao), došlo je do izjednačenja. Nije mi jasno kako Federer nije dobio ovaj gem, zato mislim da je njegova pobeda apsolutno zaslužena. Bila bi "kosmička nepravda" (ima jedan što neprestano ovo pominje, iako to ništa ne znači), da se Novak izvukao. Meni je Novak drtag, ali ne volim da se bilo ko provuče zato što je protivnik naglo stao. Sve je to u redu, ali ne zvuči nekako najbolje. Ne znam da li će Nadal i Novak biti u vrhu sa 30 godina, pobeđivati mnogo mlađe i bolje plasirane od sebe, zato Fedu svaka čast.

Mile

pre 13 godina

Novak je ekstra igrač. Dobio je svaki poen u drugom i trećem setu koji se razvio u ozbiljnu razmenu udaraca. Ono što mu nedostaje je veći broj lakih poena, a to znači bolji servis. Prostor za napredak tog segmenta igre je ogroman, ostalo je doveo do savršenstva. Šteta za ovaj meč. Srećno u nastavku karijere sigurnom budućem broju jedan.

Jovan

pre 13 godina

Veliki si majstor Novace, imas tehniku kao niko na svetu!
Federer ti zaista nije mogao parirati kad si zaigrao, malo je falilo. Steta sto ti servis nije malo probojniji da uzmes koji jeftini poen.

Vise srece sledeci put!

suza

pre 13 godina

Ovog Djokovica vise ne mogu da gledam.Treba decka poslati u zenski tenis, jer mu servis i snaga odgovara u istom. On jeste dobar teniser ali ne dovoljno dobar za Federera, Nadala pa cak i Mareja. Njegovo ponasanje na terenu vrlo cesto prelazi u vulgarnost (psovke publici, strucnom stabu, kukanje, zapomaganje, sve mu smeta) bas kao i kod Jelene Jankovic. Mislim da moraju da nauce da se sportski ponasaju na terenu a ucitelji im svakako moze biti Ana Ivanovic. Ona kada se nekada naljuti to izgleda opet vrlo suptilno, odmereno. Nazalost, opet cemo slusati od Djokovica kako za njega vreme radi, kako je jos mlad, kako ima prostore za razvoj, kako zeli biti prvi na svetu, bla,bla,bla. Samo ne znam kako ne dosadi sebi sa tim izjavama. U svakom slucaju on jeste dobar teniser ali i ne za osvajanje Gren Slemova jer ce ga tu uvek docekati njegove dve najvece more Nadal i Federer.

Vladan R

pre 13 godina

Kao prvo zasluzena federerova pobeda. Generalno mec sa puno preokreta. Sigurni Federer u prvom i sve do 2:0 u drugom setu , i kada je izgledalo da treba da rutinski mec privrede kraju, jer je poprilicno ubedljivo osvojio 7 od 8 prvih gemova, Novak se budi osvaja 6 od narednih 7 gemova i time i set. Tada nasuprot ocekivanjim da Novak na krilima preokreta krene bolje u trecem setu, Federer dolazi do brejka tj do 4:1. Novak se tada vraca da bi los servis u poslednjem gemu u mecu i nedostatak koncentracije u zadnja dva tri poena konacno odlucio mec. Steta zbog poraza jer se Novak dva puta vracao iz mrtvih, dobio i dva duga i izjednacena vrlo znacajna gema, sedmi na svoj servis u drugom i sedmi na Federerov servis u trecem setu, a posebno sto je u zavrsnici treceg seta dobijao skoro sve poene, gde niti jedan igrac nije imao inicijativu nakon servisa-bio da je to to onaj koji servira nakon dobrog servisa, ili onaj koji prima nakon pre svega drugog servisa rivala. Jednostavno zavrsnicu treceg seta a samim time i mec je odlucio bolji Federerov servis.

Jova

pre 13 godina

Nole sinoc jeste izgubio, ali niti mi je zao niti sam razocarana. Posle prvog seta ( koji je za zaborav- Nole nije ni igrao a Federeru je sve islo ) gledali smo fantastican tenis.Federer je pokazao zasto je to sto jeste a Novak svu raskos svog talenta. Na kraju su odlucile nijanse, mozda cak i slomljen reket Novakov pred kraj meca jer ga novi, cini mi se, nije bas slusao. Nista, uzivajmo veceras u finalu ( Boze, za koga navijati ) i nadajmo se da ce Novak biti u ovakvom izdanju u nastavku americke turneje. Bojim se da mu lijevo rame nije najbolje, otud i silni promasaji na bekendu.
I na kraju pozdrav ...

najbolji je misionarski

pre 13 godina

Ocekivano!Koji bre Djokovic,glumac a ne teniser.Kad padne ispod 4 mjesta i pocne da mu bude tezi zreb na turnirima nidje ga vise nece biti.Citave godine ima srece sa zrebom i tek u polufinalu naidje na nekog boljeg igraca.

Miko

pre 13 godina

Steta.Jedan od kvalitetnijih meceva koje sam gledao.Koji god igrac je poslao lopticu a da nije tik do linije gubio je poen.Direktni i indirektni poeni iz servisa su odlucili.Niko ovako ne nadigra Federera u duzim poenima.Najvise ga nervira to sto se Nole pita za ishode poena.
Nole na dobrom si putu.Ako ima dobrih poraza,to je ovaj.Nikada nisi odustajao,borba i kvalitet do kraja.Servis puno bolji,agresivna igra,duboke lopte a najveci kvalitet je vracanje u svaki set i konstantan pritisak.
Ovakav si onaj stari iz 2008-e.Finala i pobjede ce doci vrlo brzo(US open).
Puno srece.Pozdrav iz Podgorice.

Jovana

pre 13 godina

U svakom slucaju meni nijednog momenta nije zao zbog ne prespavane noci.Idemo dalje bice prilike za revans vec u Sinsinatiju.Najvaznije je da je igra ponovo na nivou

Tomislav

pre 13 godina

Vjeciti gubitnik ovaj Novak... Kad je najpotrebnije, on stane... Za razliku od Rogera, koji bas obrnuto... Sampioni se radjaju (ili se ubijaju u pojam) bas u ovakvim mecevima... Toliko....

stefan

pre 13 godina

kraj za noleta,nikad nece biti broj jedan dok nadal i federer mogu da hodaju...mada je sve ovo sto je napravio i do sad - fenomenalno...ziveti u doba kralja rodzera i predatora rafe ima svojih nedostataka...nole ce verovatno biti najbolji igrac u istoriji koji nije bio broj 1...

MM

pre 13 godina

Izuzev prvog seta, dobra partija Djokovica. Vazno je samo da natempira formu za US open. Federer je majstor za spasavanje brejk lopti dobrim servisom (to je Nole nekad umeo -kad je i osvojio AO). Ono sto bi bilo dobro Nole i njegov stab porade na tome zasto se cesto desava da Novak udje u mec veoma sporo, dok se razigra ode prvi set, pa onda juri rezultat. Zasto u vaznim mecevima ne moze odmah da krene sa svojom igrom? Npr. Mari me je pozitivno odusevio koliko je bio agresivan protiv Nadala.

Milan

pre 13 godina

Ajmo sad, "nikad br 1", "ispada iz Top 10", "ne moze da dobije ni jednog ozbiljnijeg igaca", "dobro pa nije predao", "ima servis kao Jelena Jankovic"...

ZZ

pre 13 godina

Ovo je bio mec 2 najbolja igraca na betonu. Mari je mnogo lakse prosao Nadala nego Federer Djokovica.
Bice zanimljiva sezona betona.
A Rafa mora bolje ...

zlatiborac

pre 13 godina

Pobeda Federera i ovakav danasnji rasplet ne predstavljaju iznenadjenje. Federer je izvrsio pritisak na Noletovu servu i forhend, saterao ga u korner i rezultat je zasluzena pobeda. Rodzer nije izmislio nista novo, to su pre njega uradili Kolsajber, Melcer, , Berdih, Soderling, Davidenko idr. Taktika prepoznatljiva, scenario isti, Nole siri ruke, na momente izgubljeni pogledi Vajde, ne zadovoljni TV komentatori koji vide Noletov talenat ali ne i napredak. Nije fer prema drugim igracima traziti izgovor u reketu, vrucini, teskom disanju, glasnoj publici jer su razlozi lose igre ocigledni. Djole nazalost stagnira u poslednje tri godine.. Postao je jednodimenzionalan igrac sa predvidljivom igrom uz nagle padove koncentracije i nedisciplinom tokom meca. Sve to uz podatak da je Djokovic jedini igrac koji ima vise duplih gresaka nego asova, usput uporno odbijajuci dramaticne promene u pristupu i nacinu igre. Prava je steta sto njegov talenat ne prate i rezultati mada je njegova karijera gledano sa sportske i finansijske strane veliki ispeh. Mi cemo nastaviti da ga bodrimo bez obzira na rezultate jer je to Novak debelo zasluzio. Naravno i sve cestitke Rodzeru Federeru koji je toliko puta pokazao da je odlican igrac koga prati neverovatna karijera.

ajdupups

pre 13 godina

Jaka snaga od mentola
Izdala je naseg Nola
Na Rogeru rozle maja
Izgledala bas do ....
Nole, Nole, pa zar da izgubis od tenisera koji nosi roze majcu. Odma da se okacis o klin i penzionises reket.

Neo

pre 13 godina

Tek u 3-cem gemu 2-og seta Nole pronalazi igru.Umesto ravnih udaraca,puno spinuje tako da Fed ne moze da udara lopticu u penjanju.Igrao je solidno,na trenutke odlicno ali da bi se dobio Fed fali ono,extra.A to nikad vise nece postici sa Vajdom.Zakljucak...

Vinko

pre 13 godina

Od kada je prešao sa Wilson na Head reket, Novakovo tenisko stanje je kao sledeća konstatacija :,, Od akvarijuma možeš napraviti riblju čorbu, ali od čorbe nikada ne može postati akvarijum''.

Prodao se za šaku evra, a sada kuka li kuka i baca u očaj, kako svoje navijače, tako i samog sebe.

Sa Wilson-om je osvojio 14 (od toga 4 Masters-a i 1 GrandSlam), dok je sa Head-om došao do samo 3 turnira (1 Masters).

U njegovom posedu se nalazi neverovatan teniski talenat, ali na žalost ne i čvrst karakter, kakav je neophodan šampionima.

U vreme dok je osvajao titule, karakter mu je bio snažan, između ostalog, zahvaljujući fenomenalnim servisima, kakve ti samo Wilson omogućuje.

Svi udarci su mu bili fenomenalno precizni, opet zahvaljujući tehnologijama, koje Wilson koristi u izradi svojih reketa.

Danas je, za Novaka, bio dan D, u kome je morao da opravda status teniskog velikana.

Na žalost, on je samo pokazao da je izuzetno talentovan i ništa više.

Kada je trebao da izađe na teren i pokaže koji je razlog, zašto je baš on teniski br. 2, da pokaže karakter šampiona, pošalje VELIKOG RODŽERA FEDERERA u legendu i dokaže da je počela new-wave era u tenisu, on je za pola sata došao do 1:6 i 0:2?!

Nesiguran u ama baš svaki potez, u svaku svoju servu, u sebe, u svoj teniski status, dokazao je da bez Wilson reketa on nije šampion.

Bez Wilson reketa, njegova igra nema karakter, nema britkost, nema čvrstinu.

Ovo je već druga puna godina kako on traži svoj, nekada, razoran servis, forhend, bekhend paralele, koje ponekad i pronađe, ali samo na kratko.

Danas je počeo da igra, tek kada je izgubio meč, kada je izgubio svaku šansu za pobedom.

To je bilo dovoljno samo za još jedno pokazivanje velikog talenta, ali i za još jedan dokaz da će sa Head-om moći da pobeđuje samo u odsustvu velikih šampiona.

Bilo je dovoljno da ga kao ubijenog bika, uz ovacije, iznesu iz arene, služeći samo kao dokaz veličine slavnog toreadora.

Da je Novak igrao sa Wilson-om, VELIKI RODŽER FEDERER bi izašao da otpozdravi publici, seti se kako je lepo igrati polufinala Masters turnira i otišao kući, u zagrljaj svojoj deci.

Ovako, LEGENDA O VELIKOM RODŽERU FEDERERU se i dalje ispisuje, kao i priča o velikom talentu Novaka Đokovića - samo priča i ništa više.

Od akvarijuma možeš napraviti riblju čorbu, ali od čorbe nikada ne može postati akvarijum - reče jednom, jedan legendaran čovek i bi u pravu, potpuno u pravu, kada je reč o teniskoj sagi Novaka Đokovića.

realno

pre 13 godina

odro ga deda Federer bilo i ocekivano idemo dalje ipak je Federer klasa za Novaka,Rafu i ostalu djecu.... nek se Nole takmici sa Rafom, Skotom deda Federer je za sve njih izmislio tenis i kad igra svoju igru ne mogu mu ni spanat zice na reketu....

Novax

pre 13 godina

Stotine miliona dolara od tenisa i marketinga,drugi igrac sveta,grand slam sampion,17 atp titula,osvajac zavrsnog masters turnira,osvajac bronze na olimpijadi-najuspesniji sportista Srbije svih vremena. P.S. Kako vas bre nije sramota da pljujete!!!

r2d2

pre 13 godina

Mnogi ovde lupetaju. Mec je bio fenomenalan, najbolji mec koji sam gledao ove godine. Novak je (standardno protiv Federera) lako izgubio prvi set a onda dosao sebi (opet standardno protiv njega). Koliko pamtim to je poslo za rukom jos samo Del Potru prosle godine.
Odlucilo je izbacivanje one skoro zicer lopte na 30:0 u korist Novaka na Federerov servis kod, cini mi se, 4:4 (ili 5:5) u trecem setu. Kao da ga je to prelomilo jer posle toga nije mogao da ubode prvu servu sto bas i nije tipicno za njega u odlucujucim trenucima meca.
Sto neko rece Novak je u direktnom nadigravanju 99% poena dobio maestralno i bio sam skoro siguran da dobija. Bilo je neverovatnih poena sa strane obojice i zato ne znam da li su kriticari gledali isti mec. Elem, vrlo dobra igra (pogotovo ako se uzme u obzir katastrofa iz prvog seta), mogao bi da natempira jezivu formu na US Openu, ali na zalost, sumnjam u neki epohalnoi rezultat s obzirom da vremenski uslovi (vrucincna sa visokom vlaznoscu) imaju velikog uticaja na njegovo fizicko stanje kad mora da se gilja 4-5 setova sa jacim igracima.

tacka, space, slovo

pre 13 godina

Pobedio onaj sa boljim servisom. Izgubio onaj sa boljom igrom unutar poena. Federer je bio fizicki iscrpljeniji, a Nole psihicki varljiv. Kako god bilo, ponosim se sto je Nole Srbin i uzivao sam u njegovoj igri.

papillon

pre 13 godina

Hteo sam komentar odmah nakon meca jutros, ali nije bilo vesti na sajtu.
FANTASTICAN mec. Zaista jedan od najboljih ove godine.
Usudicu se da kazem da Novak ima bolju igru u polju od Federera, da i u zgreske koje pravi.
Ali ne moze se BEZ servisa. Nole vise nema servis kao adut, prosto nema.
U svakom slucaju hvala obojici na predivnoj predstavi.

Pavao

pre 13 godina

Zastrasujuca poruka cika-Rodje: "Mozes ti mali da igras najbolje u zivotu ili sto si ikada mogao da igras (2. i 3. set), ja cu pritom da napravim 40 neiznudjenih gresaka, i jos uvek cu a te pobedim."
Klasa!

ajkula

pre 13 godina

Novaku nije falilo "artiljerije",nedostajalo mu je samo koncentracije,više na početku meča,a povremeno i kasnije.Očito je svima da je vrhunski igrač,a znajući koliko je vrijedan i koliko voli tenis,pitanje je dana,kada će početi "mlatiti",pobjeđivati sve od reda.Stvarno ga je uživanje gledati sa kolikom strašću igra!Da nije njega,tenis nebi bio tako zanimljiv.Živ i zdrav nam bio!

Jovan

pre 13 godina

Veliki si majstor Novace, imas tehniku kao niko na svetu!
Federer ti zaista nije mogao parirati kad si zaigrao, malo je falilo. Steta sto ti servis nije malo probojniji da uzmes koji jeftini poen.

Vise srece sledeci put!

ena

pre 13 godina

Ko nije u zivotu ozbuljno zagazio u sportske vode, bilo kao profesionalac ili amater sa iskustvom od dekade i vise, NIKADA NECE RAZUMETI jucerasnje poraze Nadala i Noleta! Srecno mojim sportistima! Bog pomogao svim KVAZI navijacima i velikim sportskim filozofima i mudracima!

zelenaš

pre 13 godina

Novak je jos jednom dokazao da je klasa ispod federera,nadala...i jedno je sigurno, da prvi na ATP isti moze biti jedino kad se povuku nadal i federer...slicno kao u zenskom tenisu...on je klasa jelene jankovic, nikad nece osvojiti nesto veliko, a vazda ce biti tu 3,4...

KOŽETA

pre 13 godina

Kao što sam i rekao,lakši trening za Federera. Nije želio završiti trening s glatkih 2-0 jer želi malo duže da trenira pred US Open. Đoković nema pojma ni na ovoj podlozi. Prosječan igrač koji je zalutao u vrh svjetskog tenisa. Sada je treći,a kada Murray osvoji US Open(dečko zaslužuje jer zna da igra na betonu)glumac leti na četvrto mjesto...

joca

pre 13 godina

Opet, po ko zna koji put, nije Novak izgubio, vec njegova psiha!!!
(Djole, 15. avgust 2010 05:04)

Pa nek se ide covek leciti ako je psiha??

zoran

pre 13 godina

Samo me interesuje jedan odgovor na sledece pitanje;"Kada ce Vajda da shvati da mu je vreme da ODE..???

Novak sasvim sigurno ima neke emotivne izazove te mu ovaj sluzi vise u svrhu terapije, ali kao teniski trener je odavno zavrsio.

Citam da Gilbert (bivsi trener Mareja) zeli da radi sa Novakom i kako sam kaze ima resenje za njegove fizicke probleme. Dzon Mekinro se takodje spominje kao mogucnost a nas Novak se stegao i organizuje vasarske turnire po Srbiji.
Kakvo razbacivanje talenta...uzas..>???

Postace jedan od mnogih igraca u istoriji tenisa sa osovjenim, jednim, GS-om i to je to.

Vajda je gotov...gotov...ovo je postalo mucenje, kako za Novaka tako i za one koji ga postuju kao igraca.

zlatiborac

pre 13 godina

Pobeda Federera i ovakav danasnji rasplet ne predstavljaju iznenadjenje. Federer je izvrsio pritisak na Noletovu servu i forhend, saterao ga u korner i rezultat je zasluzena pobeda. Rodzer nije izmislio nista novo, to su pre njega uradili Kolsajber, Melcer, , Berdih, Soderling, Davidenko idr. Taktika prepoznatljiva, scenario isti, Nole siri ruke, na momente izgubljeni pogledi Vajde, ne zadovoljni TV komentatori koji vide Noletov talenat ali ne i napredak. Nije fer prema drugim igracima traziti izgovor u reketu, vrucini, teskom disanju, glasnoj publici jer su razlozi lose igre ocigledni. Djole nazalost stagnira u poslednje tri godine.. Postao je jednodimenzionalan igrac sa predvidljivom igrom uz nagle padove koncentracije i nedisciplinom tokom meca. Sve to uz podatak da je Djokovic jedini igrac koji ima vise duplih gresaka nego asova, usput uporno odbijajuci dramaticne promene u pristupu i nacinu igre. Prava je steta sto njegov talenat ne prate i rezultati mada je njegova karijera gledano sa sportske i finansijske strane veliki ispeh. Mi cemo nastaviti da ga bodrimo bez obzira na rezultate jer je to Novak debelo zasluzio. Naravno i sve cestitke Rodzeru Federeru koji je toliko puta pokazao da je odlican igrac koga prati neverovatna karijera.

gradjanka

pre 13 godina

ljudi, novak je enormno talentovan. ali mora da promeni trenera i glavu.
zašto nikom ne pada napamet da je rodzer kad je video da zestoko pada uzeo najboljeg trenera.
i to je već sad ocigledno. agresiviniji je, izlazi na mrezu i prepada protivnika, ima ritern mnogo bolji a o ostalim prepoznatljivim udarcima, koji se po njemu i zovu, da ne pričam.
osim toga, novak je kao drugi nosilac imao zreb kao da ga je sam birao. sardije - ko je taj teniser?
a fed je morao da prodje berdihta i prosao ga je. morao je da prodje novaka i prosao ga je.
racuna se pobeda, je l' tako?
dakle, kao sto rekoh, trener out i rad na sebi. onda moze da se razgovara o prvom mestu.

ceca

pre 13 godina

Po komentarima ovde kao da se Federer nista nije pitao....smesno.
Pa Roger je imao sanse da zavrsi mec u drugom setu...popustio malo, ali se pribrao u trecem.

Bravo Nole

pre 13 godina

Odlična igra Novaka, ako izuzmemo prvi set. Nemam mu šta zameriti, pobednika su odlučile nijanse, kao što je Nole pogrešio, mogao je i Federer da pogreši prilikom spasavanja 3 ili 4 brejk lopte na 5:5 u trećem setu.

Nole, svaka čast, ti si ponos Srbije!

Samo napred!

Mance

pre 13 godina

Prvi set,OČAJNO ODIGRAN.U drugom me je oduševio Novak svojom snagom volje i upornošću.Bitne poene u 3.setu odigrao je nekako panično i uplašeno.Federer je pobedio 70% zahvaljujući greškama Noleta,a ne svojom nekom sjajnom igrom(neračunajući 1.set)!Napred Nole,izleči se od tog straha od Federera i Rafe!!!

nikol dž: femija

pre 13 godina

DIVNO JE IGRAO NOVAK na ovom turniru. Biće još bolje u bitnim mečevima, DRUGI PUT.

Sve ima i svoju dobru starnu. Na Novakovom sajtu još juče je pisalo da on ima težak žreb u Sinsinatiju.

Evo prilike DA SE ODMORI, trenira BOLJE, poradi više NA PSIHI i već za par dana ispravi greške sa ovog turnira i POBEDI !!!

Eto ODMAH - nove prilike !!!

SAMO NEKA OSTANE ZDRAV, to je najvažnije.

Goldmen

pre 13 godina

Rekao sam da mu je ovaj mec zavrsetak ovog turnira i tako i bi! Istina, pogresio sam rezultat.
Tako su stvari vracene na svoje mesto, jer je Djokovic totalno nezasluzeno bio na mestu br. 2 na listi!

branko

pre 13 godina

Blago NOVAKU sa ovakvim fanovima,koji 28-29 godisnjake nazivaju starcima i dedom.To je mozda zakon u SRBIJI u kojoj se deca radjaju kao starci.U ostalim delovima planete normalni humanoidi pocnu da stare posle 70.te godine.Nemate respekt prema nikome,tipicni primitivci, koje sa pravom citav svet prezire.

NNN

pre 13 godina

Nole baš nije imao sreće...
Na 5:5 u 3. setu i brejk loptu Federer je na drugi servis napravio nec!
Kod 5:6 i 40:30 Nole je za milimetar izbacio loptu u aut.
Prvi Novakov poraz od Federera posle dve pobede (u poslednjih 11 meseci).

realno

pre 13 godina

odro ga deda Federer bilo i ocekivano idemo dalje ipak je Federer klasa za Novaka,Rafu i ostalu djecu.... nek se Nole takmici sa Rafom, Skotom deda Federer je za sve njih izmislio tenis i kad igra svoju igru ne mogu mu ni spanat zice na reketu....

Mајчек Маја

pre 13 godina

Ноле,главу горе!Увек уз тебе,и када губиш и када побеђујеш!Мислим да је овде пресудна била срећа,није био бољи од тебе!

dunavska ladovina

pre 13 godina

Nole samo treba da popravi par sitnica i bice br. 1 koji ce da dominira sledecu deceniju. Evo spiska:
1. Da promeni reket i eventualno ga zameni nekom prikladnijom napravom, naprimer mikrofonom
2. Sta ce mu vise Vajda. I rodjaka se covek zasiti a kamoli trenera.
3. Da smanji broj turnira kako bi bio sto odmorniji. Teoretski, najbolje je da igra samo zavrsni master.
4. Pripreme moraju da budu usmerene na to da se sto bolje pripremi za igru na visokoj temperaturi i visokoj vlazi. Predlazem zato da sto duze visi na dunavskim splavovima, po mogucstvu od aprila do oktobra. Uspeh nece izostati. Kao konsultanta predlazem Tipsu.
Toliko od mene. Cim se setim jos necega, nesebicno cu to podeliti sa vama i Noletom. :)

Vladan R

pre 13 godina

Kao prvo zasluzena federerova pobeda. Generalno mec sa puno preokreta. Sigurni Federer u prvom i sve do 2:0 u drugom setu , i kada je izgledalo da treba da rutinski mec privrede kraju, jer je poprilicno ubedljivo osvojio 7 od 8 prvih gemova, Novak se budi osvaja 6 od narednih 7 gemova i time i set. Tada nasuprot ocekivanjim da Novak na krilima preokreta krene bolje u trecem setu, Federer dolazi do brejka tj do 4:1. Novak se tada vraca da bi los servis u poslednjem gemu u mecu i nedostatak koncentracije u zadnja dva tri poena konacno odlucio mec. Steta zbog poraza jer se Novak dva puta vracao iz mrtvih, dobio i dva duga i izjednacena vrlo znacajna gema, sedmi na svoj servis u drugom i sedmi na Federerov servis u trecem setu, a posebno sto je u zavrsnici treceg seta dobijao skoro sve poene, gde niti jedan igrac nije imao inicijativu nakon servisa-bio da je to to onaj koji servira nakon dobrog servisa, ili onaj koji prima nakon pre svega drugog servisa rivala. Jednostavno zavrsnicu treceg seta a samim time i mec je odlucio bolji Federerov servis.

Canadaboy

pre 13 godina

Uprkos porazu Novak je VEEEEELIKI IGRAC! Nema se tu sta objasnjavati, ko razume tenis i gledao je mec a cista je srca, nikad nece osporiti Novakovu visegodisnju pripadnost samom svetskom vrhu.

Miko

pre 13 godina

Steta.Jedan od kvalitetnijih meceva koje sam gledao.Koji god igrac je poslao lopticu a da nije tik do linije gubio je poen.Direktni i indirektni poeni iz servisa su odlucili.Niko ovako ne nadigra Federera u duzim poenima.Najvise ga nervira to sto se Nole pita za ishode poena.
Nole na dobrom si putu.Ako ima dobrih poraza,to je ovaj.Nikada nisi odustajao,borba i kvalitet do kraja.Servis puno bolji,agresivna igra,duboke lopte a najveci kvalitet je vracanje u svaki set i konstantan pritisak.
Ovakav si onaj stari iz 2008-e.Finala i pobjede ce doci vrlo brzo(US open).
Puno srece.Pozdrav iz Podgorice.

Tomislav

pre 13 godina

Vjeciti gubitnik ovaj Novak... Kad je najpotrebnije, on stane... Za razliku od Rogera, koji bas obrnuto... Sampioni se radjaju (ili se ubijaju u pojam) bas u ovakvim mecevima... Toliko....

najbolji je misionarski

pre 13 godina

Ocekivano!Koji bre Djokovic,glumac a ne teniser.Kad padne ispod 4 mjesta i pocne da mu bude tezi zreb na turnirima nidje ga vise nece biti.Citave godine ima srece sa zrebom i tek u polufinalu naidje na nekog boljeg igraca.

branko

pre 13 godina

Pored svih negativnih karakteristika,koje su vecina komentatora konstatovala u Djokovicem tenisu,da li bi mogao neko da mi kaze,u cemu se manifestuje taj OGROMAN DJOKOVICEV TALENAT,koji se pominje kao mantra? .

Mr.Error

pre 13 godina

@Vinko

Koliko te placaju da reklamiras Wilson rekete?:)

Salu na stranu, ja ne mislim tako. Novak sada mnogo bolje igra. Da li je to zbog reketa, ne znam i ne verujem bas u to. Obicno prvih nekoliko turnira sa novim reketom budu problem. Ali on se vec ustosio zar ne? I ta 'prica' o Novakovom talentu. To nije 'samo' prica, ako ne verujes idi na you tube, pa odgledaj nekoliko njegovih meceva. Mozda on nikada nece biti kao Federer ili kao Agasi, Sampras, ali ja sam vise nego zadovoljan njegovom igrom. Dobro, nije jos dostigao svoj maksimum, ali nalazi se u dobroj formi. I to sto je izgubio od Rodzera nije smak sveta. Gubio je i ranije od njega ali ga je i pobedjivao. Sto se tice tog reketa... Novak koristi SPEED Head reket, koji je najmoćniji ikada proizveden od strane kompanije Head. I sam je Novak rekao da je mnogo bolji osecaj igrati sa tim reketom jer zahvaljujuci novoj tehnologiji, brze pokrece i okrece glavu reketa.

Ali nije sve u reketu. Treba imati i talenta a Novak ga ima. On je jos mlad. Usavrsice on svoju igru, jer mesta za napredak ima.

Filip_NP

pre 13 godina

Stvarno gledam koliko samo kukumavcite na partije ovih nasih tenisera,i prosto se pitam kako to da Srbija ima ovoliko prekaljenih teniskih strucnjaka,psihologa i mislilaca prve klase,a prolazimo ovako kako prolazimo.Novaku svaka cast,kao i ostalim nasim sportistima koje drzava ovakvih "umova" definitivno ne zasluzuje.

mare

pre 13 godina

Šta kritikujete,meč je bio vrhunski,gomila prelepih poena,Federer je pobedio zahvaljujući servisu i tačka.U trećem setu na 5 5 u gejmovima Novak je imao dve brejk lopte nije iskoristio i to je to,Novak samo treba da mnogo bolje popravio servis i biće broj jedan.

suza

pre 13 godina

Ovog Djokovica vise ne mogu da gledam.Treba decka poslati u zenski tenis, jer mu servis i snaga odgovara u istom. On jeste dobar teniser ali ne dovoljno dobar za Federera, Nadala pa cak i Mareja. Njegovo ponasanje na terenu vrlo cesto prelazi u vulgarnost (psovke publici, strucnom stabu, kukanje, zapomaganje, sve mu smeta) bas kao i kod Jelene Jankovic. Mislim da moraju da nauce da se sportski ponasaju na terenu a ucitelji im svakako moze biti Ana Ivanovic. Ona kada se nekada naljuti to izgleda opet vrlo suptilno, odmereno. Nazalost, opet cemo slusati od Djokovica kako za njega vreme radi, kako je jos mlad, kako ima prostore za razvoj, kako zeli biti prvi na svetu, bla,bla,bla. Samo ne znam kako ne dosadi sebi sa tim izjavama. U svakom slucaju on jeste dobar teniser ali i ne za osvajanje Gren Slemova jer ce ga tu uvek docekati njegove dve najvece more Nadal i Federer.

razočarai šetač

pre 13 godina

Na ne moraš više nikad da ga dobiješ posle Bazela. Šalu na stanu Nole je dobio samog sebe i svojim lošim bekendom. Imao ga je i nije mi žao neprospavane noći. Lep tenis ako izuzmemo nesrećni loše odigrani prvi set.
P.S. Ovi hrvati su već dosadni, jedva čekaju da izgubi da svoje komplekse prosipaju ovde. Ma kada si i njih dobio u sred Splita …. Iščupati se iz blata Srbije, gde te svi vuku dole kada ideš gore je 10x teže neko bilo kom Federeru, Nadalu i ono nesrećnom škotu (skotu) iza koga stoji celo ostrvo i Royal Bank of Scotland.

milos

pre 13 godina

Djokovicevci, pa sva bi, ajde procitajte svoje komentare od juce , jel vam malo, glupo, a? Pa sta bi to nocas, pobedi kako ga vi zovete "dekica"

dejan

pre 13 godina

E pljuvaci, sama cinjenica da covek igra polufinale i da je na korak do pobede nad najboljim teniserom istorije govori da je Novak vanserijski teniser. Bice jos vremena, bice jos ne prospavanih noci i jos radovanja. Ono sto je Nole uradio u tenisu nijedan od vas ovde, kao nijedan u Srbiji nije uradio NIKAD, kako ni u jednom sportu tako ni u nauci ili zivotu. ne racunajuci Teslu jedino. Tako da vasa pljuvanja po Noletu stvarno nemaju opravdanja. Vise pokazuju vasu nemoc, zavidnost, ljubomoru mad svim onim sto je ovaj mladi covek postigao u zivotu.

PozoviMradi

pre 13 godina

Gledao sam mec uzivo u Torontu i moram da priznam da je Nole veliki teniser. Federer je poceo neverovatno ovaj mec i cinilo se da ce Nole uzeti jedno dva-tri gema i toliko. Medjutim Nole je pokazao da je veliki igrac. Svaka cast majstore, tenis je ipak igra u kojoj jedan igrac mora da pobedi na kraju.

Krki

pre 13 godina

Opet vi o reketu. Nema veze reket, jer danas je is sa ovim reketom odigrao fenomenalno - najbolje sto moze. Drugi su problemi u igri, koji bi bili i sa onim reketom.

ja

pre 13 godina

Novak je pobedjivao Federera i sa mnogo losijom igrom od ove juce.
Prvi set je bukvalno poklonio onim silnim greskama.
U drugom i trecem setu bio fantastican i bolji od Federera.
Nisam previse verovao u Novakovu pobedu posle prvog seta, jer se jednostavno takvim igracima ne poklanjaju setovi na onakav nacin.
Znaju oni to da vrlo dobro iskoriste.
U svakom slucaju Novak odavno nije igrao onako dobro kao u ta 2 seta. Federer je retko uspevao da osvoji poen iz igre i drzao se u mecu samo zahvaljujuci servisu i Novakovim greskama u nekim situacijama kada je forsirao vinere.
Ne znam kada je poslednji put neko Federeru zabijao onakve vinere i sa onakvom lakocom kao Novak u ta 2 seta.

U ta 2 seta odnos u vinerima je bio 25-17 za Novaka.
Ako ovome oduzmete 7 as servisa koje je Federer imao to je u stvari 25-10 za Novaka. Istovremeno u ta 2 seta Novak je napravio 32 neiznudjene greske, a Federer 36.
Dakle Novak je bio mnogo bolji u ta 2 seta od Federera, ali ipak mec izgubio samo zbog onog prvog seta.
Uostalom mozda ne bi bilo pravedno da je Novak dobio i ovaj mec. To kazem zato sto je na primer prosle godine Novak dobio moglo bi se reci nezasluzeno 2 meca protiv Federera, onaj u Majamiju i u Rimu.
Sada je Federer pomalo nezasluzeno dobio ovaj mec pa je i pravda na neki nacin zadovoljena.

Tenis je jednostavno takav sport u kome ubedljivo najcesce losiji protivnik dolazi do pobede.
Pogledajte sve te meceve.
Novak u Monte Karlu i Madridu prosle godine ubedljivo bolji od Nadala a ipak gubi te meceve. U Majamiju i Rimu losiji od Federera a dobija meceve. Juce opet bolji od Federera, a ipak gubi.

Sto se Novaka tice ohrabruje njegova jucesnja igra. Taj prvi set treba zaboraviti jer se tako losa Novakova igra ne moze uskoro ponoviti. Ova 2 seta igra za pozeleti, igra sasvim dovoljna da se uzme US Open.

Vinko

pre 13 godina

Od kada je prešao sa Wilson na Head reket, Novakovo tenisko stanje je kao sledeća konstatacija :,, Od akvarijuma možeš napraviti riblju čorbu, ali od čorbe nikada ne može postati akvarijum''.

Prodao se za šaku evra, a sada kuka li kuka i baca u očaj, kako svoje navijače, tako i samog sebe.

Sa Wilson-om je osvojio 14 (od toga 4 Masters-a i 1 GrandSlam), dok je sa Head-om došao do samo 3 turnira (1 Masters).

U njegovom posedu se nalazi neverovatan teniski talenat, ali na žalost ne i čvrst karakter, kakav je neophodan šampionima.

U vreme dok je osvajao titule, karakter mu je bio snažan, između ostalog, zahvaljujući fenomenalnim servisima, kakve ti samo Wilson omogućuje.

Svi udarci su mu bili fenomenalno precizni, opet zahvaljujući tehnologijama, koje Wilson koristi u izradi svojih reketa.

Danas je, za Novaka, bio dan D, u kome je morao da opravda status teniskog velikana.

Na žalost, on je samo pokazao da je izuzetno talentovan i ništa više.

Kada je trebao da izađe na teren i pokaže koji je razlog, zašto je baš on teniski br. 2, da pokaže karakter šampiona, pošalje VELIKOG RODŽERA FEDERERA u legendu i dokaže da je počela new-wave era u tenisu, on je za pola sata došao do 1:6 i 0:2?!

Nesiguran u ama baš svaki potez, u svaku svoju servu, u sebe, u svoj teniski status, dokazao je da bez Wilson reketa on nije šampion.

Bez Wilson reketa, njegova igra nema karakter, nema britkost, nema čvrstinu.

Ovo je već druga puna godina kako on traži svoj, nekada, razoran servis, forhend, bekhend paralele, koje ponekad i pronađe, ali samo na kratko.

Danas je počeo da igra, tek kada je izgubio meč, kada je izgubio svaku šansu za pobedom.

To je bilo dovoljno samo za još jedno pokazivanje velikog talenta, ali i za još jedan dokaz da će sa Head-om moći da pobeđuje samo u odsustvu velikih šampiona.

Bilo je dovoljno da ga kao ubijenog bika, uz ovacije, iznesu iz arene, služeći samo kao dokaz veličine slavnog toreadora.

Da je Novak igrao sa Wilson-om, VELIKI RODŽER FEDERER bi izašao da otpozdravi publici, seti se kako je lepo igrati polufinala Masters turnira i otišao kući, u zagrljaj svojoj deci.

Ovako, LEGENDA O VELIKOM RODŽERU FEDERERU se i dalje ispisuje, kao i priča o velikom talentu Novaka Đokovića - samo priča i ništa više.

Od akvarijuma možeš napraviti riblju čorbu, ali od čorbe nikada ne može postati akvarijum - reče jednom, jedan legendaran čovek i bi u pravu, potpuno u pravu, kada je reč o teniskoj sagi Novaka Đokovića.

ZZ

pre 13 godina

Ovo je bio mec 2 najbolja igraca na betonu. Mari je mnogo lakse prosao Nadala nego Federer Djokovica.
Bice zanimljiva sezona betona.
A Rafa mora bolje ...

nevena

pre 13 godina

nole dobro si igrao ceo turnir, nastavi tako, ne mora da se bude prvi, ovo je najveci uspeh naseg tenisa. uzivami u tvojoj igri bez obzira na rezultat. negativni komentari mogu da budu dati samo od onih koji se nikada nisu bavili sportom. cestitam na polufinalu u montrealu, zelim i dalje ovako lepe i dobre uspehe.

volim tenis

pre 13 godina

citam komentare i imam utisak da je Nole izgubio sa 6:0, 6:0... i ne verujem kakavih ljudi ima...
volela bih da ti kojima je tako lako da "pljunu" po Novaku (Ani, Jeleni...) kada im ne ide, da napisu sta su oni postigli u zivotu... da razmisle sta su do sada uradili ovi mladi ljudi i skroz iskreno sebi priznaju da li imaju pravo da ih napadaju i tako komentarisu ...
hvala!

zoran

pre 13 godina

Dovoljno je videti prvi set i zadnja dva gema u trecem i shvatiti psihicku nemoc Novaka. Zbog toga ga vise ne uzimaju za ozbiljno kada su u pitanju njegovi mecevi sa najboljima.
Predzadnji gem - Novak na servu Rodje ima 15-40..glatko gubi taj gem.
Kasnije servira na 6-5 za Federera i niti jednu ,jedinu prvu servu nije ubacio..!!!
Inace, serva mu je na anivo rekreativca. Povecao je % prvog ubacaja, ali je ta serva bezopasna za bilo kog bolje igraca. Rodja je to vraca sa lakocom pa je Novakov gem u proseku trajao 0d 5-8 minuta, dok je Rodja resavao svoje gemove za 1-2 minuta.
Rezultataski izgleda da je bio blizu, ali po mogucnostima na terenu pitanje pobednika nije dolazilo u pitanje. Vise je mali pad u igri Rodzera doneo neizvesnot mechu no sto je to Novakova mogucnost, u ovom trenutku, da pobedi najbolje. Ipak on to vec godinu dana nije uspeo da uradi.
Steta.

Dermendziev

pre 13 godina

Prvi set je prespavao,a u drugom i trecem bio bolji(cak moze biti da je u 2 i 3 zajedno,osvojio vise vinera?!).

Cini mi se da je i pored katastrofalnog prvog seta bio blizi pobedi.

Odlucujuci gem je bio jedanaesti i po starom pravilu:ne brejknes ti njega,on tebe obavezno u sledecem.I bilo je kasno,za razliku od onog najduzeg gema,kadaje Federer propustio da napravi brejk,a potom ga Novak brejknuo.

To je realnost.Pobeda je zasluzena.Cini mi se da Novak se vraca trecoj realnijoj poziciji.Mozda je trebao to da malo odlozi,jer ovako federer ce biti drugi nosilac za US Open iimati verovatno laksi raspored.

ajdupups

pre 13 godina

Jaka snaga od mentola
Izdala je naseg Nola
Na Rogeru rozle maja
Izgledala bas do ....
Nole, Nole, pa zar da izgubis od tenisera koji nosi roze majcu. Odma da se okacis o klin i penzionises reket.

Mile

pre 13 godina

Novak je ekstra igrač. Dobio je svaki poen u drugom i trećem setu koji se razvio u ozbiljnu razmenu udaraca. Ono što mu nedostaje je veći broj lakih poena, a to znači bolji servis. Prostor za napredak tog segmenta igre je ogroman, ostalo je doveo do savršenstva. Šteta za ovaj meč. Srećno u nastavku karijere sigurnom budućem broju jedan.

Jova

pre 13 godina

Nole sinoc jeste izgubio, ali niti mi je zao niti sam razocarana. Posle prvog seta ( koji je za zaborav- Nole nije ni igrao a Federeru je sve islo ) gledali smo fantastican tenis.Federer je pokazao zasto je to sto jeste a Novak svu raskos svog talenta. Na kraju su odlucile nijanse, mozda cak i slomljen reket Novakov pred kraj meca jer ga novi, cini mi se, nije bas slusao. Nista, uzivajmo veceras u finalu ( Boze, za koga navijati ) i nadajmo se da ce Novak biti u ovakvom izdanju u nastavku americke turneje. Bojim se da mu lijevo rame nije najbolje, otud i silni promasaji na bekendu.
I na kraju pozdrav ...

Iskreno

pre 13 godina

Treći set Novak je gubio sa 4:2 a Federer imao servis. Umesto 5:2 (Federer je juče odlično servirao), došlo je do izjednačenja. Nije mi jasno kako Federer nije dobio ovaj gem, zato mislim da je njegova pobeda apsolutno zaslužena. Bila bi "kosmička nepravda" (ima jedan što neprestano ovo pominje, iako to ništa ne znači), da se Novak izvukao. Meni je Novak drtag, ali ne volim da se bilo ko provuče zato što je protivnik naglo stao. Sve je to u redu, ali ne zvuči nekako najbolje. Ne znam da li će Nadal i Novak biti u vrhu sa 30 godina, pobeđivati mnogo mlađe i bolje plasirane od sebe, zato Fedu svaka čast.

Nislija

pre 13 godina

Sta reci posle svega nego da je opet presudila psiha ili glava. Novak se 2x vracao u mec, na 2:0 u II setu on pravi seriju i dobija 6:3, pa u III od 4:1 na 4:4 i 5:5 i onda mentalna blokada ili sta vec? Na 5:5 Nole ima 0:30 i Fedex pravi 2 ubitacna servisa. Za razliku od njegam Nole na 6:5 za Fedex-a ceo svoj gem ne uspeva da pogodi prvi servis.
Sto se tice igre, Noletu je trebalo pola sata da se "rasani" a dotle je vec blo 1:0 za Federera. Nako toga smo gledali Noleta kao sto bi uvek voleli da ga gledamo, i Federera kako ne zna sta ga je snaslo. Ali, jos malo treba Novaku izgleda da pojaca svoj mentalni sklop i krene da dobija dobijene meceve, jer je nocas imao svajcarca na tacni (svojom zaslugom), ali nije uspeo da finisira na kraju.
U svakom slucaju, odlican mec i potvrda dobre forme za Noleta. Srecno

Dermendziev

pre 13 godina

Prvi set je prespavao,a u drugom i trecem bio bolji(cak moze biti da je u 2 i 3 zajedno,osvojio vise vinera?!).

Cini mi se da je i pored katastrofalnog prvog seta bio blizi pobedi.

Odlucujuci gem je bio jedanaesti i po starom pravilu:ne brejknes ti njega,on tebe obavezno u sledecem.I bilo je kasno,za razliku od onog najduzeg gema,kadaje Federer propustio da napravi brejk,a potom ga Novak brejknuo.

To je realnost.Pobeda je zasluzena.Cini mi se da Novak se vraca trecoj realnijoj poziciji.Mozda je trebao to da malo odlozi,jer ovako federer ce biti drugi nosilac za US Open iimati verovatno laksi raspored.

Vanja

pre 13 godina

Kažete da je 6:1 mnogo , slažem se , ali ipak mislim da je mnogo gore da izgubi prvi teniser sveta od nekog ko nema niti jedan GS sa 2:0 i to vrlo ubedljivo .

Neo

pre 13 godina

Tek u 3-cem gemu 2-og seta Nole pronalazi igru.Umesto ravnih udaraca,puno spinuje tako da Fed ne moze da udara lopticu u penjanju.Igrao je solidno,na trenutke odlicno ali da bi se dobio Fed fali ono,extra.A to nikad vise nece postici sa Vajdom.Zakljucak...

stefan

pre 13 godina

kraj za noleta,nikad nece biti broj jedan dok nadal i federer mogu da hodaju...mada je sve ovo sto je napravio i do sad - fenomenalno...ziveti u doba kralja rodzera i predatora rafe ima svojih nedostataka...nole ce verovatno biti najbolji igrac u istoriji koji nije bio broj 1...

Washington iz Borca

pre 13 godina

Šteta. Bio je Novak mnogo bolji u polju (osim u 1. setu) i vidi se da je bolji teniser od Federera, ali zbog kilavog servisa ne može da pobedi.

Alex

pre 13 godina

* Edit post
* Report this post
* Reply with quote

Re: Canadian open, TORONTO, Rogers cup

Postby Aleksa RS on 15 Aug 2010 (09:07) (Sun)
Sticem utisak da je nakon svega, Noleta kostao prvi set. Ne znam sta mu je bilo...strah? trema?

Vratio se u drugom setu ( maestralno ga je odigrao), i u trecem je MORAO da uzme brejk kod 4-4, ili 5-5. Jbg, onda pritisak kod servisa. Od 0-30, dosao je na gem loptu, i ona bekend paralela za milimetar ide u aut, da je zakacila liniju..igrao bi se taj brejk. A tamo ko zna sta bi bilo.

Tezak poraz za nas navijace, na psiholoskom planu, a sta reci za Noleta...mogu da zamislim kako se osjeca. Valjda nece pasti psihicki, i da nastavi sa ovakvom igrom u SInsinatiju i Njujorku. A gdje bi ljepsa osveta bila nego u Njujorku :D

Milan

pre 13 godina

Ajmo sad, "nikad br 1", "ispada iz Top 10", "ne moze da dobije ni jednog ozbiljnijeg igaca", "dobro pa nije predao", "ima servis kao Jelena Jankovic"...

MM

pre 13 godina

Izuzev prvog seta, dobra partija Djokovica. Vazno je samo da natempira formu za US open. Federer je majstor za spasavanje brejk lopti dobrim servisom (to je Nole nekad umeo -kad je i osvojio AO). Ono sto bi bilo dobro Nole i njegov stab porade na tome zasto se cesto desava da Novak udje u mec veoma sporo, dok se razigra ode prvi set, pa onda juri rezultat. Zasto u vaznim mecevima ne moze odmah da krene sa svojom igrom? Npr. Mari me je pozitivno odusevio koliko je bio agresivan protiv Nadala.

Jovana

pre 13 godina

U svakom slucaju meni nijednog momenta nije zao zbog ne prespavane noci.Idemo dalje bice prilike za revans vec u Sinsinatiju.Najvaznije je da je igra ponovo na nivou

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta, mada u zadnje vreme kad god Djokovic dodje do ctvrtfinala ili polufinala uvek se pitam da li ce opet psiholiski da padne. Ima nesto u tome kod njega.

bane

pre 13 godina

Ovaj meč je bio najlepši na turniru. A sve što je bilo lepo u njemu nosilo je potpis Novaka Đokovića. Federer je imao ukupno dva lepa udarca a ipak dobio? Pa to je tako kad se igra sa iskompleksiranim protivnikom koji ga se još uvek plaši.

!!!!!!!!!

pre 13 godina

Svaka cast Nole, presudila je sreca..
A ove pljuvace treba da je sramota, nie izgubio u prvom kolu od nekog divljaka nego od Federera u polufinalu!!!

dunavska ladovina

pre 13 godina

Nole samo treba da popravi par sitnica i bice br. 1 koji ce da dominira sledecu deceniju. Evo spiska:
1. Da promeni reket i eventualno ga zameni nekom prikladnijom napravom, naprimer mikrofonom
2. Sta ce mu vise Vajda. I rodjaka se covek zasiti a kamoli trenera.
3. Da smanji broj turnira kako bi bio sto odmorniji. Teoretski, najbolje je da igra samo zavrsni master.
4. Pripreme moraju da budu usmerene na to da se sto bolje pripremi za igru na visokoj temperaturi i visokoj vlazi. Predlazem zato da sto duze visi na dunavskim splavovima, po mogucstvu od aprila do oktobra. Uspeh nece izostati. Kao konsultanta predlazem Tipsu.
Toliko od mene. Cim se setim jos necega, nesebicno cu to podeliti sa vama i Noletom. :)

Novax

pre 13 godina

Stotine miliona dolara od tenisa i marketinga,drugi igrac sveta,grand slam sampion,17 atp titula,osvajac zavrsnog masters turnira,osvajac bronze na olimpijadi-najuspesniji sportista Srbije svih vremena. P.S. Kako vas bre nije sramota da pljujete!!!

KOŽETA

pre 13 godina

Kao što sam i rekao,lakši trening za Federera. Nije želio završiti trening s glatkih 2-0 jer želi malo duže da trenira pred US Open. Đoković nema pojma ni na ovoj podlozi. Prosječan igrač koji je zalutao u vrh svjetskog tenisa. Sada je treći,a kada Murray osvoji US Open(dečko zaslužuje jer zna da igra na betonu)glumac leti na četvrto mjesto...

zelenaš

pre 13 godina

Novak je jos jednom dokazao da je klasa ispod federera,nadala...i jedno je sigurno, da prvi na ATP isti moze biti jedino kad se povuku nadal i federer...slicno kao u zenskom tenisu...on je klasa jelene jankovic, nikad nece osvojiti nesto veliko, a vazda ce biti tu 3,4...

Pavao

pre 13 godina

Zastrasujuca poruka cika-Rodje: "Mozes ti mali da igras najbolje u zivotu ili sto si ikada mogao da igras (2. i 3. set), ja cu pritom da napravim 40 neiznudjenih gresaka, i jos uvek cu a te pobedim."
Klasa!

Goldmen

pre 13 godina

Rekao sam da mu je ovaj mec zavrsetak ovog turnira i tako i bi! Istina, pogresio sam rezultat.
Tako su stvari vracene na svoje mesto, jer je Djokovic totalno nezasluzeno bio na mestu br. 2 na listi!

suza

pre 13 godina

Ovog Djokovica vise ne mogu da gledam.Treba decka poslati u zenski tenis, jer mu servis i snaga odgovara u istom. On jeste dobar teniser ali ne dovoljno dobar za Federera, Nadala pa cak i Mareja. Njegovo ponasanje na terenu vrlo cesto prelazi u vulgarnost (psovke publici, strucnom stabu, kukanje, zapomaganje, sve mu smeta) bas kao i kod Jelene Jankovic. Mislim da moraju da nauce da se sportski ponasaju na terenu a ucitelji im svakako moze biti Ana Ivanovic. Ona kada se nekada naljuti to izgleda opet vrlo suptilno, odmereno. Nazalost, opet cemo slusati od Djokovica kako za njega vreme radi, kako je jos mlad, kako ima prostore za razvoj, kako zeli biti prvi na svetu, bla,bla,bla. Samo ne znam kako ne dosadi sebi sa tim izjavama. U svakom slucaju on jeste dobar teniser ali i ne za osvajanje Gren Slemova jer ce ga tu uvek docekati njegove dve najvece more Nadal i Federer.

ceca

pre 13 godina

Po komentarima ovde kao da se Federer nista nije pitao....smesno.
Pa Roger je imao sanse da zavrsi mec u drugom setu...popustio malo, ali se pribrao u trecem.

zoran

pre 13 godina

Dovoljno je videti prvi set i zadnja dva gema u trecem i shvatiti psihicku nemoc Novaka. Zbog toga ga vise ne uzimaju za ozbiljno kada su u pitanju njegovi mecevi sa najboljima.
Predzadnji gem - Novak na servu Rodje ima 15-40..glatko gubi taj gem.
Kasnije servira na 6-5 za Federera i niti jednu ,jedinu prvu servu nije ubacio..!!!
Inace, serva mu je na anivo rekreativca. Povecao je % prvog ubacaja, ali je ta serva bezopasna za bilo kog bolje igraca. Rodja je to vraca sa lakocom pa je Novakov gem u proseku trajao 0d 5-8 minuta, dok je Rodja resavao svoje gemove za 1-2 minuta.
Rezultataski izgleda da je bio blizu, ali po mogucnostima na terenu pitanje pobednika nije dolazilo u pitanje. Vise je mali pad u igri Rodzera doneo neizvesnot mechu no sto je to Novakova mogucnost, u ovom trenutku, da pobedi najbolje. Ipak on to vec godinu dana nije uspeo da uradi.
Steta.

Filip_NP

pre 13 godina

Stvarno gledam koliko samo kukumavcite na partije ovih nasih tenisera,i prosto se pitam kako to da Srbija ima ovoliko prekaljenih teniskih strucnjaka,psihologa i mislilaca prve klase,a prolazimo ovako kako prolazimo.Novaku svaka cast,kao i ostalim nasim sportistima koje drzava ovakvih "umova" definitivno ne zasluzuje.

ena

pre 13 godina

Ko nije u zivotu ozbuljno zagazio u sportske vode, bilo kao profesionalac ili amater sa iskustvom od dekade i vise, NIKADA NECE RAZUMETI jucerasnje poraze Nadala i Noleta! Srecno mojim sportistima! Bog pomogao svim KVAZI navijacima i velikim sportskim filozofima i mudracima!

papillon

pre 13 godina

Hteo sam komentar odmah nakon meca jutros, ali nije bilo vesti na sajtu.
FANTASTICAN mec. Zaista jedan od najboljih ove godine.
Usudicu se da kazem da Novak ima bolju igru u polju od Federera, da i u zgreske koje pravi.
Ali ne moze se BEZ servisa. Nole vise nema servis kao adut, prosto nema.
U svakom slucaju hvala obojici na predivnoj predstavi.

realno

pre 13 godina

odro ga deda Federer bilo i ocekivano idemo dalje ipak je Federer klasa za Novaka,Rafu i ostalu djecu.... nek se Nole takmici sa Rafom, Skotom deda Federer je za sve njih izmislio tenis i kad igra svoju igru ne mogu mu ni spanat zice na reketu....

Vinko

pre 13 godina

Od kada je prešao sa Wilson na Head reket, Novakovo tenisko stanje je kao sledeća konstatacija :,, Od akvarijuma možeš napraviti riblju čorbu, ali od čorbe nikada ne može postati akvarijum''.

Prodao se za šaku evra, a sada kuka li kuka i baca u očaj, kako svoje navijače, tako i samog sebe.

Sa Wilson-om je osvojio 14 (od toga 4 Masters-a i 1 GrandSlam), dok je sa Head-om došao do samo 3 turnira (1 Masters).

U njegovom posedu se nalazi neverovatan teniski talenat, ali na žalost ne i čvrst karakter, kakav je neophodan šampionima.

U vreme dok je osvajao titule, karakter mu je bio snažan, između ostalog, zahvaljujući fenomenalnim servisima, kakve ti samo Wilson omogućuje.

Svi udarci su mu bili fenomenalno precizni, opet zahvaljujući tehnologijama, koje Wilson koristi u izradi svojih reketa.

Danas je, za Novaka, bio dan D, u kome je morao da opravda status teniskog velikana.

Na žalost, on je samo pokazao da je izuzetno talentovan i ništa više.

Kada je trebao da izađe na teren i pokaže koji je razlog, zašto je baš on teniski br. 2, da pokaže karakter šampiona, pošalje VELIKOG RODŽERA FEDERERA u legendu i dokaže da je počela new-wave era u tenisu, on je za pola sata došao do 1:6 i 0:2?!

Nesiguran u ama baš svaki potez, u svaku svoju servu, u sebe, u svoj teniski status, dokazao je da bez Wilson reketa on nije šampion.

Bez Wilson reketa, njegova igra nema karakter, nema britkost, nema čvrstinu.

Ovo je već druga puna godina kako on traži svoj, nekada, razoran servis, forhend, bekhend paralele, koje ponekad i pronađe, ali samo na kratko.

Danas je počeo da igra, tek kada je izgubio meč, kada je izgubio svaku šansu za pobedom.

To je bilo dovoljno samo za još jedno pokazivanje velikog talenta, ali i za još jedan dokaz da će sa Head-om moći da pobeđuje samo u odsustvu velikih šampiona.

Bilo je dovoljno da ga kao ubijenog bika, uz ovacije, iznesu iz arene, služeći samo kao dokaz veličine slavnog toreadora.

Da je Novak igrao sa Wilson-om, VELIKI RODŽER FEDERER bi izašao da otpozdravi publici, seti se kako je lepo igrati polufinala Masters turnira i otišao kući, u zagrljaj svojoj deci.

Ovako, LEGENDA O VELIKOM RODŽERU FEDERERU se i dalje ispisuje, kao i priča o velikom talentu Novaka Đokovića - samo priča i ništa više.

Od akvarijuma možeš napraviti riblju čorbu, ali od čorbe nikada ne može postati akvarijum - reče jednom, jedan legendaran čovek i bi u pravu, potpuno u pravu, kada je reč o teniskoj sagi Novaka Đokovića.

najbolji je misionarski

pre 13 godina

Ocekivano!Koji bre Djokovic,glumac a ne teniser.Kad padne ispod 4 mjesta i pocne da mu bude tezi zreb na turnirima nidje ga vise nece biti.Citave godine ima srece sa zrebom i tek u polufinalu naidje na nekog boljeg igraca.

ja

pre 13 godina

Novak je pobedjivao Federera i sa mnogo losijom igrom od ove juce.
Prvi set je bukvalno poklonio onim silnim greskama.
U drugom i trecem setu bio fantastican i bolji od Federera.
Nisam previse verovao u Novakovu pobedu posle prvog seta, jer se jednostavno takvim igracima ne poklanjaju setovi na onakav nacin.
Znaju oni to da vrlo dobro iskoriste.
U svakom slucaju Novak odavno nije igrao onako dobro kao u ta 2 seta. Federer je retko uspevao da osvoji poen iz igre i drzao se u mecu samo zahvaljujuci servisu i Novakovim greskama u nekim situacijama kada je forsirao vinere.
Ne znam kada je poslednji put neko Federeru zabijao onakve vinere i sa onakvom lakocom kao Novak u ta 2 seta.

U ta 2 seta odnos u vinerima je bio 25-17 za Novaka.
Ako ovome oduzmete 7 as servisa koje je Federer imao to je u stvari 25-10 za Novaka. Istovremeno u ta 2 seta Novak je napravio 32 neiznudjene greske, a Federer 36.
Dakle Novak je bio mnogo bolji u ta 2 seta od Federera, ali ipak mec izgubio samo zbog onog prvog seta.
Uostalom mozda ne bi bilo pravedno da je Novak dobio i ovaj mec. To kazem zato sto je na primer prosle godine Novak dobio moglo bi se reci nezasluzeno 2 meca protiv Federera, onaj u Majamiju i u Rimu.
Sada je Federer pomalo nezasluzeno dobio ovaj mec pa je i pravda na neki nacin zadovoljena.

Tenis je jednostavno takav sport u kome ubedljivo najcesce losiji protivnik dolazi do pobede.
Pogledajte sve te meceve.
Novak u Monte Karlu i Madridu prosle godine ubedljivo bolji od Nadala a ipak gubi te meceve. U Majamiju i Rimu losiji od Federera a dobija meceve. Juce opet bolji od Federera, a ipak gubi.

Sto se Novaka tice ohrabruje njegova jucesnja igra. Taj prvi set treba zaboraviti jer se tako losa Novakova igra ne moze uskoro ponoviti. Ova 2 seta igra za pozeleti, igra sasvim dovoljna da se uzme US Open.

zoran

pre 13 godina

Samo me interesuje jedan odgovor na sledece pitanje;"Kada ce Vajda da shvati da mu je vreme da ODE..???

Novak sasvim sigurno ima neke emotivne izazove te mu ovaj sluzi vise u svrhu terapije, ali kao teniski trener je odavno zavrsio.

Citam da Gilbert (bivsi trener Mareja) zeli da radi sa Novakom i kako sam kaze ima resenje za njegove fizicke probleme. Dzon Mekinro se takodje spominje kao mogucnost a nas Novak se stegao i organizuje vasarske turnire po Srbiji.
Kakvo razbacivanje talenta...uzas..>???

Postace jedan od mnogih igraca u istoriji tenisa sa osovjenim, jednim, GS-om i to je to.

Vajda je gotov...gotov...ovo je postalo mucenje, kako za Novaka tako i za one koji ga postuju kao igraca.

tacka, space, slovo

pre 13 godina

Pobedio onaj sa boljim servisom. Izgubio onaj sa boljom igrom unutar poena. Federer je bio fizicki iscrpljeniji, a Nole psihicki varljiv. Kako god bilo, ponosim se sto je Nole Srbin i uzivao sam u njegovoj igri.

Washington iz Borca

pre 13 godina

Šteta. Bio je Novak mnogo bolji u polju (osim u 1. setu) i vidi se da je bolji teniser od Federera, ali zbog kilavog servisa ne može da pobedi.

Alex

pre 13 godina

* Edit post
* Report this post
* Reply with quote

Re: Canadian open, TORONTO, Rogers cup

Postby Aleksa RS on 15 Aug 2010 (09:07) (Sun)
Sticem utisak da je nakon svega, Noleta kostao prvi set. Ne znam sta mu je bilo...strah? trema?

Vratio se u drugom setu ( maestralno ga je odigrao), i u trecem je MORAO da uzme brejk kod 4-4, ili 5-5. Jbg, onda pritisak kod servisa. Od 0-30, dosao je na gem loptu, i ona bekend paralela za milimetar ide u aut, da je zakacila liniju..igrao bi se taj brejk. A tamo ko zna sta bi bilo.

Tezak poraz za nas navijace, na psiholoskom planu, a sta reci za Noleta...mogu da zamislim kako se osjeca. Valjda nece pasti psihicki, i da nastavi sa ovakvom igrom u SInsinatiju i Njujorku. A gdje bi ljepsa osveta bila nego u Njujorku :D

Mance

pre 13 godina

Prvi set,OČAJNO ODIGRAN.U drugom me je oduševio Novak svojom snagom volje i upornošću.Bitne poene u 3.setu odigrao je nekako panično i uplašeno.Federer je pobedio 70% zahvaljujući greškama Noleta,a ne svojom nekom sjajnom igrom(neračunajući 1.set)!Napred Nole,izleči se od tog straha od Federera i Rafe!!!

joca

pre 13 godina

Opet, po ko zna koji put, nije Novak izgubio, vec njegova psiha!!!
(Djole, 15. avgust 2010 05:04)

Pa nek se ide covek leciti ako je psiha??

Canadaboy

pre 13 godina

Uprkos porazu Novak je VEEEEELIKI IGRAC! Nema se tu sta objasnjavati, ko razume tenis i gledao je mec a cista je srca, nikad nece osporiti Novakovu visegodisnju pripadnost samom svetskom vrhu.

Mile

pre 13 godina

Novak je ekstra igrač. Dobio je svaki poen u drugom i trećem setu koji se razvio u ozbiljnu razmenu udaraca. Ono što mu nedostaje je veći broj lakih poena, a to znači bolji servis. Prostor za napredak tog segmenta igre je ogroman, ostalo je doveo do savršenstva. Šteta za ovaj meč. Srećno u nastavku karijere sigurnom budućem broju jedan.

branko

pre 13 godina

Pored svih negativnih karakteristika,koje su vecina komentatora konstatovala u Djokovicem tenisu,da li bi mogao neko da mi kaze,u cemu se manifestuje taj OGROMAN DJOKOVICEV TALENAT,koji se pominje kao mantra? .

nevena

pre 13 godina

nole dobro si igrao ceo turnir, nastavi tako, ne mora da se bude prvi, ovo je najveci uspeh naseg tenisa. uzivami u tvojoj igri bez obzira na rezultat. negativni komentari mogu da budu dati samo od onih koji se nikada nisu bavili sportom. cestitam na polufinalu u montrealu, zelim i dalje ovako lepe i dobre uspehe.

Mr.Error

pre 13 godina

@Vinko

Koliko te placaju da reklamiras Wilson rekete?:)

Salu na stranu, ja ne mislim tako. Novak sada mnogo bolje igra. Da li je to zbog reketa, ne znam i ne verujem bas u to. Obicno prvih nekoliko turnira sa novim reketom budu problem. Ali on se vec ustosio zar ne? I ta 'prica' o Novakovom talentu. To nije 'samo' prica, ako ne verujes idi na you tube, pa odgledaj nekoliko njegovih meceva. Mozda on nikada nece biti kao Federer ili kao Agasi, Sampras, ali ja sam vise nego zadovoljan njegovom igrom. Dobro, nije jos dostigao svoj maksimum, ali nalazi se u dobroj formi. I to sto je izgubio od Rodzera nije smak sveta. Gubio je i ranije od njega ali ga je i pobedjivao. Sto se tice tog reketa... Novak koristi SPEED Head reket, koji je najmoćniji ikada proizveden od strane kompanije Head. I sam je Novak rekao da je mnogo bolji osecaj igrati sa tim reketom jer zahvaljujuci novoj tehnologiji, brze pokrece i okrece glavu reketa.

Ali nije sve u reketu. Treba imati i talenta a Novak ga ima. On je jos mlad. Usavrsice on svoju igru, jer mesta za napredak ima.

bane

pre 13 godina

Ovaj meč je bio najlepši na turniru. A sve što je bilo lepo u njemu nosilo je potpis Novaka Đokovića. Federer je imao ukupno dva lepa udarca a ipak dobio? Pa to je tako kad se igra sa iskompleksiranim protivnikom koji ga se još uvek plaši.

Vanja

pre 13 godina

Kažete da je 6:1 mnogo , slažem se , ali ipak mislim da je mnogo gore da izgubi prvi teniser sveta od nekog ko nema niti jedan GS sa 2:0 i to vrlo ubedljivo .

Mајчек Маја

pre 13 godina

Ноле,главу горе!Увек уз тебе,и када губиш и када побеђујеш!Мислим да је овде пресудна била срећа,није био бољи од тебе!

nikol dž: femija

pre 13 godina

DIVNO JE IGRAO NOVAK na ovom turniru. Biće još bolje u bitnim mečevima, DRUGI PUT.

Sve ima i svoju dobru starnu. Na Novakovom sajtu još juče je pisalo da on ima težak žreb u Sinsinatiju.

Evo prilike DA SE ODMORI, trenira BOLJE, poradi više NA PSIHI i već za par dana ispravi greške sa ovog turnira i POBEDI !!!

Eto ODMAH - nove prilike !!!

SAMO NEKA OSTANE ZDRAV, to je najvažnije.

r2d2

pre 13 godina

Mnogi ovde lupetaju. Mec je bio fenomenalan, najbolji mec koji sam gledao ove godine. Novak je (standardno protiv Federera) lako izgubio prvi set a onda dosao sebi (opet standardno protiv njega). Koliko pamtim to je poslo za rukom jos samo Del Potru prosle godine.
Odlucilo je izbacivanje one skoro zicer lopte na 30:0 u korist Novaka na Federerov servis kod, cini mi se, 4:4 (ili 5:5) u trecem setu. Kao da ga je to prelomilo jer posle toga nije mogao da ubode prvu servu sto bas i nije tipicno za njega u odlucujucim trenucima meca.
Sto neko rece Novak je u direktnom nadigravanju 99% poena dobio maestralno i bio sam skoro siguran da dobija. Bilo je neverovatnih poena sa strane obojice i zato ne znam da li su kriticari gledali isti mec. Elem, vrlo dobra igra (pogotovo ako se uzme u obzir katastrofa iz prvog seta), mogao bi da natempira jezivu formu na US Openu, ali na zalost, sumnjam u neki epohalnoi rezultat s obzirom da vremenski uslovi (vrucincna sa visokom vlaznoscu) imaju velikog uticaja na njegovo fizicko stanje kad mora da se gilja 4-5 setova sa jacim igracima.

zlatiborac

pre 13 godina

Pobeda Federera i ovakav danasnji rasplet ne predstavljaju iznenadjenje. Federer je izvrsio pritisak na Noletovu servu i forhend, saterao ga u korner i rezultat je zasluzena pobeda. Rodzer nije izmislio nista novo, to su pre njega uradili Kolsajber, Melcer, , Berdih, Soderling, Davidenko idr. Taktika prepoznatljiva, scenario isti, Nole siri ruke, na momente izgubljeni pogledi Vajde, ne zadovoljni TV komentatori koji vide Noletov talenat ali ne i napredak. Nije fer prema drugim igracima traziti izgovor u reketu, vrucini, teskom disanju, glasnoj publici jer su razlozi lose igre ocigledni. Djole nazalost stagnira u poslednje tri godine.. Postao je jednodimenzionalan igrac sa predvidljivom igrom uz nagle padove koncentracije i nedisciplinom tokom meca. Sve to uz podatak da je Djokovic jedini igrac koji ima vise duplih gresaka nego asova, usput uporno odbijajuci dramaticne promene u pristupu i nacinu igre. Prava je steta sto njegov talenat ne prate i rezultati mada je njegova karijera gledano sa sportske i finansijske strane veliki ispeh. Mi cemo nastaviti da ga bodrimo bez obzira na rezultate jer je to Novak debelo zasluzio. Naravno i sve cestitke Rodzeru Federeru koji je toliko puta pokazao da je odlican igrac koga prati neverovatna karijera.

Tomislav

pre 13 godina

Vjeciti gubitnik ovaj Novak... Kad je najpotrebnije, on stane... Za razliku od Rogera, koji bas obrnuto... Sampioni se radjaju (ili se ubijaju u pojam) bas u ovakvim mecevima... Toliko....

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta, mada u zadnje vreme kad god Djokovic dodje do ctvrtfinala ili polufinala uvek se pitam da li ce opet psiholiski da padne. Ima nesto u tome kod njega.

milos

pre 13 godina

Djokovicevci, pa sva bi, ajde procitajte svoje komentare od juce , jel vam malo, glupo, a? Pa sta bi to nocas, pobedi kako ga vi zovete "dekica"

NNN

pre 13 godina

Nole baš nije imao sreće...
Na 5:5 u 3. setu i brejk loptu Federer je na drugi servis napravio nec!
Kod 5:6 i 40:30 Nole je za milimetar izbacio loptu u aut.
Prvi Novakov poraz od Federera posle dve pobede (u poslednjih 11 meseci).

ajdupups

pre 13 godina

Jaka snaga od mentola
Izdala je naseg Nola
Na Rogeru rozle maja
Izgledala bas do ....
Nole, Nole, pa zar da izgubis od tenisera koji nosi roze majcu. Odma da se okacis o klin i penzionises reket.

Milan

pre 13 godina

Ajmo sad, "nikad br 1", "ispada iz Top 10", "ne moze da dobije ni jednog ozbiljnijeg igaca", "dobro pa nije predao", "ima servis kao Jelena Jankovic"...

stefan

pre 13 godina

kraj za noleta,nikad nece biti broj jedan dok nadal i federer mogu da hodaju...mada je sve ovo sto je napravio i do sad - fenomenalno...ziveti u doba kralja rodzera i predatora rafe ima svojih nedostataka...nole ce verovatno biti najbolji igrac u istoriji koji nije bio broj 1...

Jovana

pre 13 godina

U svakom slucaju meni nijednog momenta nije zao zbog ne prespavane noci.Idemo dalje bice prilike za revans vec u Sinsinatiju.Najvaznije je da je igra ponovo na nivou

Jovan

pre 13 godina

Veliki si majstor Novace, imas tehniku kao niko na svetu!
Federer ti zaista nije mogao parirati kad si zaigrao, malo je falilo. Steta sto ti servis nije malo probojniji da uzmes koji jeftini poen.

Vise srece sledeci put!

Jova

pre 13 godina

Nole sinoc jeste izgubio, ali niti mi je zao niti sam razocarana. Posle prvog seta ( koji je za zaborav- Nole nije ni igrao a Federeru je sve islo ) gledali smo fantastican tenis.Federer je pokazao zasto je to sto jeste a Novak svu raskos svog talenta. Na kraju su odlucile nijanse, mozda cak i slomljen reket Novakov pred kraj meca jer ga novi, cini mi se, nije bas slusao. Nista, uzivajmo veceras u finalu ( Boze, za koga navijati ) i nadajmo se da ce Novak biti u ovakvom izdanju u nastavku americke turneje. Bojim se da mu lijevo rame nije najbolje, otud i silni promasaji na bekendu.
I na kraju pozdrav ...

razočarai šetač

pre 13 godina

Na ne moraš više nikad da ga dobiješ posle Bazela. Šalu na stanu Nole je dobio samog sebe i svojim lošim bekendom. Imao ga je i nije mi žao neprospavane noći. Lep tenis ako izuzmemo nesrećni loše odigrani prvi set.
P.S. Ovi hrvati su već dosadni, jedva čekaju da izgubi da svoje komplekse prosipaju ovde. Ma kada si i njih dobio u sred Splita …. Iščupati se iz blata Srbije, gde te svi vuku dole kada ideš gore je 10x teže neko bilo kom Federeru, Nadalu i ono nesrećnom škotu (skotu) iza koga stoji celo ostrvo i Royal Bank of Scotland.

Nislija

pre 13 godina

Sta reci posle svega nego da je opet presudila psiha ili glava. Novak se 2x vracao u mec, na 2:0 u II setu on pravi seriju i dobija 6:3, pa u III od 4:1 na 4:4 i 5:5 i onda mentalna blokada ili sta vec? Na 5:5 Nole ima 0:30 i Fedex pravi 2 ubitacna servisa. Za razliku od njegam Nole na 6:5 za Fedex-a ceo svoj gem ne uspeva da pogodi prvi servis.
Sto se tice igre, Noletu je trebalo pola sata da se "rasani" a dotle je vec blo 1:0 za Federera. Nako toga smo gledali Noleta kao sto bi uvek voleli da ga gledamo, i Federera kako ne zna sta ga je snaslo. Ali, jos malo treba Novaku izgleda da pojaca svoj mentalni sklop i krene da dobija dobijene meceve, jer je nocas imao svajcarca na tacni (svojom zaslugom), ali nije uspeo da finisira na kraju.
U svakom slucaju, odlican mec i potvrda dobre forme za Noleta. Srecno

branko

pre 13 godina

Blago NOVAKU sa ovakvim fanovima,koji 28-29 godisnjake nazivaju starcima i dedom.To je mozda zakon u SRBIJI u kojoj se deca radjaju kao starci.U ostalim delovima planete normalni humanoidi pocnu da stare posle 70.te godine.Nemate respekt prema nikome,tipicni primitivci, koje sa pravom citav svet prezire.

volim tenis

pre 13 godina

citam komentare i imam utisak da je Nole izgubio sa 6:0, 6:0... i ne verujem kakavih ljudi ima...
volela bih da ti kojima je tako lako da "pljunu" po Novaku (Ani, Jeleni...) kada im ne ide, da napisu sta su oni postigli u zivotu... da razmisle sta su do sada uradili ovi mladi ljudi i skroz iskreno sebi priznaju da li imaju pravo da ih napadaju i tako komentarisu ...
hvala!

dejan

pre 13 godina

E pljuvaci, sama cinjenica da covek igra polufinale i da je na korak do pobede nad najboljim teniserom istorije govori da je Novak vanserijski teniser. Bice jos vremena, bice jos ne prospavanih noci i jos radovanja. Ono sto je Nole uradio u tenisu nijedan od vas ovde, kao nijedan u Srbiji nije uradio NIKAD, kako ni u jednom sportu tako ni u nauci ili zivotu. ne racunajuci Teslu jedino. Tako da vasa pljuvanja po Noletu stvarno nemaju opravdanja. Vise pokazuju vasu nemoc, zavidnost, ljubomoru mad svim onim sto je ovaj mladi covek postigao u zivotu.

Dermendziev

pre 13 godina

Prvi set je prespavao,a u drugom i trecem bio bolji(cak moze biti da je u 2 i 3 zajedno,osvojio vise vinera?!).

Cini mi se da je i pored katastrofalnog prvog seta bio blizi pobedi.

Odlucujuci gem je bio jedanaesti i po starom pravilu:ne brejknes ti njega,on tebe obavezno u sledecem.I bilo je kasno,za razliku od onog najduzeg gema,kadaje Federer propustio da napravi brejk,a potom ga Novak brejknuo.

To je realnost.Pobeda je zasluzena.Cini mi se da Novak se vraca trecoj realnijoj poziciji.Mozda je trebao to da malo odlozi,jer ovako federer ce biti drugi nosilac za US Open iimati verovatno laksi raspored.

PozoviMradi

pre 13 godina

Gledao sam mec uzivo u Torontu i moram da priznam da je Nole veliki teniser. Federer je poceo neverovatno ovaj mec i cinilo se da ce Nole uzeti jedno dva-tri gema i toliko. Medjutim Nole je pokazao da je veliki igrac. Svaka cast majstore, tenis je ipak igra u kojoj jedan igrac mora da pobedi na kraju.

!!!!!!!!!

pre 13 godina

Svaka cast Nole, presudila je sreca..
A ove pljuvace treba da je sramota, nie izgubio u prvom kolu od nekog divljaka nego od Federera u polufinalu!!!

mare

pre 13 godina

Šta kritikujete,meč je bio vrhunski,gomila prelepih poena,Federer je pobedio zahvaljujući servisu i tačka.U trećem setu na 5 5 u gejmovima Novak je imao dve brejk lopte nije iskoristio i to je to,Novak samo treba da mnogo bolje popravio servis i biće broj jedan.

Miko

pre 13 godina

Steta.Jedan od kvalitetnijih meceva koje sam gledao.Koji god igrac je poslao lopticu a da nije tik do linije gubio je poen.Direktni i indirektni poeni iz servisa su odlucili.Niko ovako ne nadigra Federera u duzim poenima.Najvise ga nervira to sto se Nole pita za ishode poena.
Nole na dobrom si putu.Ako ima dobrih poraza,to je ovaj.Nikada nisi odustajao,borba i kvalitet do kraja.Servis puno bolji,agresivna igra,duboke lopte a najveci kvalitet je vracanje u svaki set i konstantan pritisak.
Ovakav si onaj stari iz 2008-e.Finala i pobjede ce doci vrlo brzo(US open).
Puno srece.Pozdrav iz Podgorice.

MM

pre 13 godina

Izuzev prvog seta, dobra partija Djokovica. Vazno je samo da natempira formu za US open. Federer je majstor za spasavanje brejk lopti dobrim servisom (to je Nole nekad umeo -kad je i osvojio AO). Ono sto bi bilo dobro Nole i njegov stab porade na tome zasto se cesto desava da Novak udje u mec veoma sporo, dok se razigra ode prvi set, pa onda juri rezultat. Zasto u vaznim mecevima ne moze odmah da krene sa svojom igrom? Npr. Mari me je pozitivno odusevio koliko je bio agresivan protiv Nadala.

Iskreno

pre 13 godina

Treći set Novak je gubio sa 4:2 a Federer imao servis. Umesto 5:2 (Federer je juče odlično servirao), došlo je do izjednačenja. Nije mi jasno kako Federer nije dobio ovaj gem, zato mislim da je njegova pobeda apsolutno zaslužena. Bila bi "kosmička nepravda" (ima jedan što neprestano ovo pominje, iako to ništa ne znači), da se Novak izvukao. Meni je Novak drtag, ali ne volim da se bilo ko provuče zato što je protivnik naglo stao. Sve je to u redu, ali ne zvuči nekako najbolje. Ne znam da li će Nadal i Novak biti u vrhu sa 30 godina, pobeđivati mnogo mlađe i bolje plasirane od sebe, zato Fedu svaka čast.

Bravo Nole

pre 13 godina

Odlična igra Novaka, ako izuzmemo prvi set. Nemam mu šta zameriti, pobednika su odlučile nijanse, kao što je Nole pogrešio, mogao je i Federer da pogreši prilikom spasavanja 3 ili 4 brejk lopte na 5:5 u trećem setu.

Nole, svaka čast, ti si ponos Srbije!

Samo napred!

gradjanka

pre 13 godina

ljudi, novak je enormno talentovan. ali mora da promeni trenera i glavu.
zašto nikom ne pada napamet da je rodzer kad je video da zestoko pada uzeo najboljeg trenera.
i to je već sad ocigledno. agresiviniji je, izlazi na mrezu i prepada protivnika, ima ritern mnogo bolji a o ostalim prepoznatljivim udarcima, koji se po njemu i zovu, da ne pričam.
osim toga, novak je kao drugi nosilac imao zreb kao da ga je sam birao. sardije - ko je taj teniser?
a fed je morao da prodje berdihta i prosao ga je. morao je da prodje novaka i prosao ga je.
racuna se pobeda, je l' tako?
dakle, kao sto rekoh, trener out i rad na sebi. onda moze da se razgovara o prvom mestu.

ajkula

pre 13 godina

Novaku nije falilo "artiljerije",nedostajalo mu je samo koncentracije,više na početku meča,a povremeno i kasnije.Očito je svima da je vrhunski igrač,a znajući koliko je vrijedan i koliko voli tenis,pitanje je dana,kada će početi "mlatiti",pobjeđivati sve od reda.Stvarno ga je uživanje gledati sa kolikom strašću igra!Da nije njega,tenis nebi bio tako zanimljiv.Živ i zdrav nam bio!

Neo

pre 13 godina

Tek u 3-cem gemu 2-og seta Nole pronalazi igru.Umesto ravnih udaraca,puno spinuje tako da Fed ne moze da udara lopticu u penjanju.Igrao je solidno,na trenutke odlicno ali da bi se dobio Fed fali ono,extra.A to nikad vise nece postici sa Vajdom.Zakljucak...

ZZ

pre 13 godina

Ovo je bio mec 2 najbolja igraca na betonu. Mari je mnogo lakse prosao Nadala nego Federer Djokovica.
Bice zanimljiva sezona betona.
A Rafa mora bolje ...

Vladan R

pre 13 godina

Kao prvo zasluzena federerova pobeda. Generalno mec sa puno preokreta. Sigurni Federer u prvom i sve do 2:0 u drugom setu , i kada je izgledalo da treba da rutinski mec privrede kraju, jer je poprilicno ubedljivo osvojio 7 od 8 prvih gemova, Novak se budi osvaja 6 od narednih 7 gemova i time i set. Tada nasuprot ocekivanjim da Novak na krilima preokreta krene bolje u trecem setu, Federer dolazi do brejka tj do 4:1. Novak se tada vraca da bi los servis u poslednjem gemu u mecu i nedostatak koncentracije u zadnja dva tri poena konacno odlucio mec. Steta zbog poraza jer se Novak dva puta vracao iz mrtvih, dobio i dva duga i izjednacena vrlo znacajna gema, sedmi na svoj servis u drugom i sedmi na Federerov servis u trecem setu, a posebno sto je u zavrsnici treceg seta dobijao skoro sve poene, gde niti jedan igrac nije imao inicijativu nakon servisa-bio da je to to onaj koji servira nakon dobrog servisa, ili onaj koji prima nakon pre svega drugog servisa rivala. Jednostavno zavrsnicu treceg seta a samim time i mec je odlucio bolji Federerov servis.

Dermendziev

pre 13 godina

Prvi set je prespavao,a u drugom i trecem bio bolji(cak moze biti da je u 2 i 3 zajedno,osvojio vise vinera?!).

Cini mi se da je i pored katastrofalnog prvog seta bio blizi pobedi.

Odlucujuci gem je bio jedanaesti i po starom pravilu:ne brejknes ti njega,on tebe obavezno u sledecem.I bilo je kasno,za razliku od onog najduzeg gema,kadaje Federer propustio da napravi brejk,a potom ga Novak brejknuo.

To je realnost.Pobeda je zasluzena.Cini mi se da Novak se vraca trecoj realnijoj poziciji.Mozda je trebao to da malo odlozi,jer ovako federer ce biti drugi nosilac za US Open iimati verovatno laksi raspored.

Krki

pre 13 godina

Opet vi o reketu. Nema veze reket, jer danas je is sa ovim reketom odigrao fenomenalno - najbolje sto moze. Drugi su problemi u igri, koji bi bili i sa onim reketom.