Fudbal 96

Utorak, 10.08.2010.

22:20

Đurić: "Mrđa ili stranac"

Predsednik fudbalskog kluba Partizan Dragan Đurić potvrdio je pregovore tog kluba sa novosadskom Vojvodinom oko transfera napadača Dragana Mrđe.

Ðuriæ: "Mrða ili stranac" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

DoLaZi NaM IgRaCiNa

pre 13 godina

Okay Djura frizura kaze da ide u Cirih da pregovara , znaci u Svajcarsku , pa evo napadaca zvucnih imena :

Marco Streller
29 godina
3.000.000 €

Alexander Frei
31 godina
6.000.000 €

Fwayo Tembo
21 godina
900.000 €

Henri Bienvenu Ntsama
22 godina
1.000.000 €

Alberto Regazzoni
27 godina
1.000.000 €

Emmanuel Mayuka
19 godina
1.400.000 €

Cristian Florin Ianu
26 godina
1.500.000 €

Sandro Calabro
27 godina
1.250.000 €


E sad otkud nama pare recimo da dodje jedan Alexander Frei
to je misterija
(informator, 11. avgust 2010 12:42)

Mislim da se on ipak interesovao za Johana Fonlatena koji igra u Cirihu.

Lopovi!

pre 13 godina

Pogledajte sajt www.transfermarket.co.uk i vidite u Partizanu koliko su zaradili od prodaje igraca samo ove sezone, oko 5 miliona... O cemu mi pricamo... Mogli su da dovedu nekog iole normalnog igraca bar pola miliona da su ulozili, nego svi sto su dosli dosli su bez ugovora. Cisto pranje para...

djomla

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)
- - - -
Slazem se sa tobom i ja sam za to, da mladi napreduju, odrastu ovde i igraju, a ne odma preko grane i da se uzmu neke pare, posto poto, i npr da se radi kao sto Venger radi..to je skrooz ok..Ali nas fudbal(na zalost) nije takav, to bi moglo u normalno ligi i normalnim, finansiski stabilnijim klubovima da se radi,da radis na toj deci, da ulazes i da ti se vrati posle, da ih ne prodajes odmah..mi ni zakon neki ljudski nemamo ni stadione po propisima nemamo bre..tako da nerealno je (na zalost) u takvoj sredini i ligi,toliko dugo graditi i izdrzavati tu decu, ko ce da izdrzava klub, od cega ce da zive, da je jaca liga pa sponzori jaki itd..ovako prodaju, zaradjuju, trguju, to i nije fudbal, pa da se mi navijaci pitamo, tu bi bili i jovetic i dijara i ljajic i igrali bi ligu sampiona.. tako da ove matorce sto dovode, dovedu ih za male pare, budu tu 1god, pomognu klubu, iskustvom itd ako se uradi nesto uradi, plasira u evropu i to je..matorci ih i manje kostaju, mladje koje vec imaju (dzabe, izgradili su ih), njih prodaju, zarade i tako prezivljavaju..ponavaljam, zalosno je sto deca sa po 18-21god idu preko za kakve takve pare, ali to je nasa realnost, nasa liga. Ovo je druga tema, ali tice se te zarade, kako mi npr da ocekujemo uspehe u evropi i bolji plasman, kada oni 2 puta godisnje promene pola tima, na zimu i leto prodaju po 3,4 kljucna igraca..u globalu tuga, ali tako je..tako da u takvoj sredini su i ti matorci zlata vredni!

Shone

pre 13 godina

@Dakara

Ako ne ulozis i rizikujes, ne mozes ni da profitiras...Lepo je rekao Lothar Matthaus i potpuno je u pravu. Koliko je ova Uprava Partizana sposobna, govori i cinjenica da imamo "jake" sponzore. Partizan kao i svaki drugi klub u Srbiji mora da se finansira prodajom igraca
i to je u redu, jer ne postoji nacin da Beograd, kao sto je slucaj sa Zagrebom, ulaze u svoj klub,
ili klubove. Ali...ukoliko se pare, zaradjene od transfera, prebace na privatne racune u
Svajcarskim bankama, o cemu onda pricamo?

Sto se tice Sminjanica i duga Espanyola...evo da te ovako ljudski pitam...Pa ko je kriv za takav dogovor prilikom potpisivanja Ugovora sa doticnim klubom? Zasto je moralo na rate? Znas i sam zasto, a vrhunac "profesionalizma i uspesnog pregovaranja" je vracanje decka na pozajmicu! Da su iole sposobni, mogli su da otkupe Ugovor Lole, pa posle eventualno da zaradimo nesto, a ovako....O njegovim kvalitetima je
bespredmetno da pricam, odlican je igrac i jeste pojacanje, ali to ni ne dovodim u pitanje, vec neke druge stvari...

Drugo, igracima kao sto je Moreira i treba dati visoku platu, jer su to igraci koji vracaju publiku na stadion,
zbog kojih ce mozda tvoje dete krenuti stopama fudbalera, ugledati se na njega. Problem je ako se jednom ili dvojici, najboljih igraca da koliko traze, a u skladu sa "realnim" mogucnostima?
I jedan Real Madrid je u velikim dugovima, ali konstantno ulazu u ekipu. Naravno, ne ocekujem da Partizan ide uz rame
Real Madridu, vec ti cisto dajem primer kako sposobni ljudi vode velike klubove.

Bez rezultata, nece biti ni povratka navijaca na stadion, niti ce liga da ojaca...a rezultate ne mozes da imas ako ne ulazes u tim... Takodje, kako si spomenuo marketing, opet
postavljam pitanje...Pa ciji je posao da ojaca nasu promociju? Da nije mozda nas navijaca?

@Ja

Ipak smo mi klub sa oooogromnim budzetom, sve to kosta, to hoces da kazes? Probudi se druze... ;)

@Ljuboje

Aha....a zasto tog istog Stanojevica nije postavio pre Stevanovica, a posle Jokanovica? Stanojevic je bio prelazno resenje,
ako to nisi do sada primetio, neko ko je mogao da bude kolateralna steta, jer je preuzeo klub u najgorem trenutku, pa sta uradi,
dok se na potrazi "jaceg" trenera aktuelno radilo i razmisljalo...To sto je momak pokazao da zna sta radi je samo njegova zasluga i
nicija druga i zbog toga ima moju podrsku, pored evidentnog znanja na taktickom planu, a da smene trenera koji ima rezultate bi bilo ravno katastrofi,
pa se od potrage za novim trenerom odustalo!

Vidim i da si prozvao Ivana Tomica, a zapitaj se zasto je Bata Mirkovic otisao iz kluba? Zasto je Dr Mo javno postavio pitanje zbog cega
se menja covek koji zna sta radi? Zato sto imaju nesto u glavi...

Takodje pricas o prethodnoj Upravi koja je prodala neke igrace koje sam naveo. Raspitaj se malo koliko dugo je Djuric u klubu i ko mu je veliki prijatelj i kome je naklonjen. Kada to budes saznao, sve ce ti biti jasno, te zasto je jednom Savi Milosevicu samo Ljubisa Tumbakovic dao glas podrske.
Da se ne ponavljam, napisao sam o dvojnom clanstvu u Upravi kluba i Skupstini koja bira tu istu Upravu, pa se ti zapitaj da li je to normalno???

Najlakse je zatvoriti oci i misliti kako je sve sjajno, zadovoljavati se nekim malim rezultatima i biti srecan.
Moja ocekivanja su druze daleko veca, a verujem i vecine navijaca...zelim evropski Partizan, da imamo rezultate, a ne da budemo tim koji popunjava
broj ucesnika u grupi...toliko od mene.

johnz

pre 13 godina

B92 - Sport - Vesti - Dragan Mrđa na korak od Trabzona

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Mrđa odlazi, Đurovski ostaje

B92 - U fokusu - Transfer glasine - Pantelić: "Mrđa može u Partizan...

B92 - Sport - U fokusu - Transfer glasine - Đurić: "Mrđa ili stranac"

B92 - Sport - U fokusu - Transfer glasine - B92: Mrđa potpisuje u petak...

B92 - Sport - Komentari - Mrđa: "Dobra ponuda ili ostajem...

B92 - Sport - Vesti - Bordo: Mrđa ne dolazi

B92 - Sport - Vesti - Đurić: "Mrđa ili stranac"

B92 - Sport - Vesti - B92: Mrđa na putu ka Humskoj

B92 - Sport - Vesti - Pantelić: "Mrđa može u Partizan"

B92 - Sport - Vesti - B92: Mrđa potpisuje u petak?

B92 - Sport - Vesti - JSL: Mrđa igrač godine

B92 - Sport - Vesti - Vojvodina: Dragan Mrđa u Bordou

B92 - Sport - Vesti - Mrđa: "Voleo bih da odem u Bordo"

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Mrđa ne dolazi, Kleo ne odlazi

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Butorović:"Mrđa ne može u Partizan"

informator

pre 13 godina

Okay Djura frizura kaze da ide u Cirih da pregovara , znaci u Svajcarsku , pa evo napadaca zvucnih imena :

Marco Streller
29 godina
3.000.000 €

Alexander Frei
31 godina
6.000.000 €

Fwayo Tembo
21 godina
900.000 €

Henri Bienvenu Ntsama
22 godina
1.000.000 €

Alberto Regazzoni
27 godina
1.000.000 €

Emmanuel Mayuka
19 godina
1.400.000 €

Cristian Florin Ianu
26 godina
1.500.000 €

Sandro Calabro
27 godina
1.250.000 €


E sad otkud nama pare recimo da dodje jedan Alexander Frei
to je misterija

Kozanostradamus

pre 13 godina

'ajmo ljudi da stvari sagledamo realno...Pa ne dovodi šnajder Mrđu da bi igrao protiv tamo nekih udruženja građana, već da bi pružio role u Evropi i bio prodan...prema tome...šio mi ga Đura odlično!..samo, po meni neophodniji su nam desni bek i štoper od špica u ovom trenutku...no, dobro, ako je Stanoje tako rek'o...slažem se...

runner

pre 13 godina

smešno@

Dečko malo 'oladi i priseti se prošlogodišnjeg intervjua sa Ujpalušijem iz Atletiko, Madrida, koji je na pitanje novinara: "Šta misli o Crvenoj Zvezdi", a pred meč Zvezda - Sparta, Prag, izjavio da on od srpskih timova jedino zna za Partizan, jer je to jedini klub sa ovih prostora koji redovno igra u nekom od evropskih takmičenja.
Eto toliko samo da se zna ko je ko i gde je ko u Evropi?

Cleo

pre 13 godina

Ne može bre Mrdja kod nas, čovek je zvezdaš,ne mogu da ga zamislim u svetom dresu!!!
(Grmeč, 10. avgust 2010 23:12)

Ma neka dodje i onda na derbiju neka peva: "Zvezdu da mi ponude....." :D

Ljuboje

pre 13 godina

(Shone, 10. avgust 2010 23:09)
Malo si kontradiktoran,te si protiv Stevanovica istices da ga je postavio Djuric,ovamo si zadovoljan Stanojevicem a ne istices da ga je postavio Djuric,pa spominjes ne uspeh PFC prosle sezone u LE i krivis Djurica,a te igrace je selektiro Ivan Tomic za tu sezonu,i spominjes neke igrace koje su sem Ljajica I Tosica,inace prodati za solidnu cenu, prodale predhodne uprave!
Od decembra kad je Djuric reizabran,i postavljen Nadj vracen je Ilic,Lomic,Ilijev,Stevanovic,Smiljanic...a seti se prosle sezone kad su poceli pohod na LS sa onim klincem na desnom beku,mislim Sinisom Stevanovicem!Malo objektivnosti ne skodi!

kalimero

pre 13 godina

Pa ovajj covek laze samog sebe!!
Pobedio Helsinki,Cleo dao 3 gola i vec vredi 10 miliona!?Isti scenario od prosle godine,sledi UEFA LIGA I serija losih rezultata(nazalost realnost).Pa budimo posteni,da je bila bar neka ponuda od 2-3 miliona oni bi pustili Clea!?

Red bull

pre 13 godina

Idi Mrdja u Partizan i oderi ih za 5-6 miliona i onda celu sezonu igraj slabo tako da sledece sezone ne ce moci da te prpdaiju ni za dva miliona. Da naprave gubitak na tebi. A onda kada odes negde za 2 miliona rasturaj

Gira PFC

pre 13 godina

A zašto ne bi doveli Kaluđerovića? On je strašan potencijal, brz, skočan, uz Klea bi bolje išao nego Mrđa. ZA DRUGE SE NAVIJA, PARTIZAN SE VOLI!!!

JA

pre 13 godina

evo opet busaca iz crveno-belog bunkera.pa ljudi kako vas vise nije sramota da komentarisete, pa dajte pogledajte samo zadnjih 5 godina u globalu nase i vase sportsko drustvo.koliko titula ste osvojili koliko?NE CUJEM KOLIKO?tako je malo veoma malo a kakvi rezultati takav i klub.kakav klub takvi i navijaci propali bedni i crveni.

Hobotnica Paul

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Smešno brate, jeste smešno! Partizan decenijama nikako da se plasira u grupnu fazu nekog Evropskog takmičenja (ma nema nas nigde ni u fudbalu, ni u vaterpolu, o kašarci da ne pričamo kakva smo evropska nepoznanica). Hvala Bog imamo jedan klub u Srbiji koji nas uspešno prezentuje u Evropi i za koji je ceo svet čuo... Reč je naravno o Zvezdi!!
Buhahaaaaaaaaaa i tebi buraz!!

Somi Grobar

pre 13 godina

Ja sam za da Mrdja dodje,samo pod uslovom da Kleo ne ode.A ako do kraja prelaznog roka bude vest,Mrdja dolazi Kleo odlazi,onda ces me Djuricu grdno razocarati.

Marko

pre 13 godina

Za nas niko nije čuo?

UEFA Team Ranking 2010

1. FC Barcelona (136.951)
2. Manchester United (125.371)
3. Chelsea (118.371)
4. Arsenal (115.371)
4. Liverpool (115.371)
.
.
.
122. FSV Mainz 05 (13.841)
123. PARTIZAN BELGRADE (13.800)
124. FC Thun (13.675)
.
.
.
127. Bate Borisov (13.308)
128. Red Star Belgrade (13.300)
129. Anorthosis Famagusta (13.099)
--------------

Čini se da je neko ipak čuo u Evropi za taj i takav Partizan, i to kud i kamo više po dobrom, nego po sramoti, kao izvesni komšijski klub koji nije uspeo da prođe ni jedno kolo kvalifikacija za Ligu Evrope.

Pustite uspešne da napreduju bez pljuvačkih komentara, i budite svesni da poeni koje Partizan stiče evropskim nastupima znače i vama.

Dale

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)
Da li neko na zapadu može da izgovori:crvena zvezda?

ja

pre 13 godina

Ne lupetaj, Đuriću, prodao bi svoju rodjenu babu, samo kad bi postigao solidnu cenu! Da ti neko ponudi 3 cigle za Klea, videli bi što ga ne bi prodao! Još bi ga upakovao u sjajni papir i vezao šarenu mašnicu!

juznjak

pre 13 godina

''ko je taj Mrdja?''
to si trebao da kazes i kupis tog stranca!!

kakvi su to seoski pregovoro od 3 mesece???
kao da se kupuje vo na stocnoj pijaci...pa se neckas,obidjes krug,pa kao das manju cenu,pa gazda nakrivi kapu,nece sad on..
pa onda ni vo nece...
i tek pred zatvranje pijace se nekako izljubite ti ,gazda i vo i napravite posao.

zainteresovan si za igraca...ponudis uslove i sutra potpise.tacka.

tako to rade ozbiljni klubovi.
mi jesmo prvi u selu,ali zadnji u gradu.

DekiO

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Kompleks

Ciro majstore....

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Bas sam imao priliku pre dve nedelje da zezam navijaca Njukasla zbog eliminacije iz Lige sampiona. Ne bih se ja brinuo za reputaciju Partizana da sam na tvom mestu.

hoces maramicu?

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Vazno da za vas znaju teletabisi i Ivana sa njenom salatom! :P
Jadnijeg kluba od vas nema. Loze vas matori da ste neko ime, a ustvari samo izumirete. Mi sa druge strane smo toliko mocni da mozemo da uzmemo sta nam treba u ovoj zemlji, pa cak i ako su to vasa deca... a vi mozete samo da placete kao i do sada!

Циклична петља сваке сезоне...

pre 13 godina

Сачекајмо још пар дана па ћеш се вратити на "најгори председник у историји"...

Atropin

pre 13 godina

@Smešno
Za vas su culi mnogi, toliko ste postali prepoznatljivi da pri zrebu i amaterske ekipe skacu od radosti i euforije kada vas izvuku...

djomla

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)
- - - -
Slazem se sa tobom i ja sam za to, da mladi napreduju, odrastu ovde i igraju, a ne odma preko grane i da se uzmu neke pare, posto poto, i npr da se radi kao sto Venger radi..to je skrooz ok..Ali nas fudbal(na zalost) nije takav, to bi moglo u normalno ligi i normalnim, finansiski stabilnijim klubovima da se radi,da radis na toj deci, da ulazes i da ti se vrati posle, da ih ne prodajes odmah..mi ni zakon neki ljudski nemamo ni stadione po propisima nemamo bre..tako da nerealno je (na zalost) u takvoj sredini i ligi,toliko dugo graditi i izdrzavati tu decu, ko ce da izdrzava klub, od cega ce da zive, da je jaca liga pa sponzori jaki itd..ovako prodaju, zaradjuju, trguju, to i nije fudbal, pa da se mi navijaci pitamo, tu bi bili i jovetic i dijara i ljajic i igrali bi ligu sampiona.. tako da ove matorce sto dovode, dovedu ih za male pare, budu tu 1god, pomognu klubu, iskustvom itd ako se uradi nesto uradi, plasira u evropu i to je..matorci ih i manje kostaju, mladje koje vec imaju (dzabe, izgradili su ih), njih prodaju, zarade i tako prezivljavaju..ponavaljam, zalosno je sto deca sa po 18-21god idu preko za kakve takve pare, ali to je nasa realnost, nasa liga. Ovo je druga tema, ali tice se te zarade, kako mi npr da ocekujemo uspehe u evropi i bolji plasman, kada oni 2 puta godisnje promene pola tima, na zimu i leto prodaju po 3,4 kljucna igraca..u globalu tuga, ali tako je..tako da u takvoj sredini su i ti matorci zlata vredni!

Normalan

pre 13 godina

Alo bre sta ce nam Mrdja? pa kad je prosle sezone zvezdi dao gol nije hteo da se raduje! pitam li se zasto?!
moze da igra i kao ronaldo, ali ako voli Zvezdu ne treba nam!

Zivi Bili Pa Videli

pre 13 godina

Dark Angel ... brt tako pricas o djuricu "upropasti tim" i to .. a ako udjemo u ligu sampiona onda ima ovde pod drugim imenom da pises bravo djuricu legendo i to znaci mani me te price... savrsen-nije al nije ni los tako da SHH !

Texas

pre 13 godina

Ljudi, ja mislim da je odlican potez dovodjenje Mrdje jer nam takav tip igraca treba za stil igre koji forsira Sale, a ne kao komsinica sad dovodi Kaludjerovica a vec ima 2 spica koji su na isti kalup ali kad neko ne zna onda ne zna. Takodje, mrdjina zelja da dodje u Partizan nije sporna i on niti jednom tokom cele ove price nije demantovao pricu oko Partizana. Vojvodina se nasla oko para sa dosta klubova ali Dragan nije hteo bilo gde a samim tim sto zeli u Partizan je vec dovoljan respekt za njega. Mrdja je najbolja opcija za napad, jer se zna da mi vec imamo 4 stranca a limit u nasoj ligi je 5 tako da je bolje da mesto tog stranca potrosimo na stopera a da Mrdja dodje za napadaca. nasi klinci ce imati prostora da se razigravaju u domacoj ligi a za evropu nam treba suvi kvalitet a moje misljenje je da uz Mrdju,Babovica i jos jednog proverenog defanzivca imamo extra tim.

Kriik

pre 13 godina

Neka dodje i nek odigra profi a za koga navija malo mi je bitno. To o njemu govori kao o ćoveku a ne kao o fudbaleru što on jeste...

Dragan V.

pre 13 godina

Ko je taj Mrđa?
Kada bih se ja pitao - stranac! Neko je lepo napisao: "Ne mogu da ga zamislim u svetom dresu". Bravo za ovaj komentar.

Mnogo dobar grobar!

Nexy_NS

pre 13 godina

Zvezdas sam... Naravno da zelim da Zvezda bude bolja od Partizana, sto je i normalno, naravno...kao sto zele i navijaci Partizana da bude obrnuto... Medjutim, nisam kompleksas, naravno da navijam za Partizan protiv stranih timova i sa tim nemam problem u glavi... Zelim samo da dam komentar vezano za vaseg predsednika Djurica...Znam da ste ga kritikovali na pocetku i imali ste razloga, jer je stvarno izgledalo da ne radi za klub...i ja nisam mislio da ce radi kako treba za dobro Partizana...medjutim u poslednje vreme da sam partizanovac ne bih imao bas mnogo sta da mu zamerim...rezultati su fenomenalni, trener po meni vrlo dobar i perspektivan,dobre igrace ste doveli, s' tim da treba imati na umu da vam dvojica idu na kraju sezone i da treba iznova traziti zamene jer su na pozajmici, ali generalno, mislim da mozete biti zadovoljni njegovim dosadasnjim radom i da je Partizan jaci nego prethodne sezone...josa ako dodje Mrdja..uf... Jedino sto nisam do sada video neku leprsavu igru, mora tu jos dosta da se radi na uklapanju kockica... Da sad ne pisem cemu se jos nadam da ce se desiti u zvezdi narednih nedelju, dve dana, nije mesto za to...ali ove godine bi mogli da imamo mnogo zanimljiviji derbi nego prethodne dve tri i mnogo zanimljivije prvenstvo ;)..pozz svima

rodney

pre 13 godina

Gospodine Djuricu ako realizujete ovo sto ste rekli-svaka vam cast!
Ako sam dobro shvatio to sto kazete je sledece:
Jos jedan kvalitetan spic;Mrdja ili stranac,u paru sa Kleom....Iliev levo,Tomic desno,u sredini Mo i Ilic! Uz ovaj manevar dovedite jos jednog dobrog stranca u half liniju i Partizan ce biti nas ponos u Evropi ove godine-bilo u LS,bilo u Evropa Ligi!

pile

pre 13 godina

Ni ja nisam mogao da zamislim Milka Djurovskog davne '85-e u crno-belom dresu pa sam se navikao, a ni da je Nikola Zigic, hteli to neki da prihvate ili ne , veliki Grobar... i jos mnogo primera... Jedan gol u derbiju ima sve da obrise...

dekiii

pre 13 godina

Ocemo golmana i odbranu...Pogledaj te napad Andr... .a oni su prosecna ekipa.Kukala nam majka...Da vas cujem posle 4 kola.Sta mislite o djuricu.SAVU za presednika...

Atropin

pre 13 godina

Svaka cast Mrdji, ali ako je u pitanju neki poznati stranac ja sam za! Prvo, pretpostavljam da je taj igrac veoma kvalitetan, jer da nije tako ne bi bio poznat siroj javnosti, a drugo puno bi nam znacio sa psiholoske tacke gledista, ulivali bi veci respekt kod svih. West je bio pun pogodak i zbog toga, jer je svojim samim prisustvom kod navijaca, ali i saigraca ulivao pozitivnu energiju. Samo, nadam se da nije neko 'ala Ailton' jer je on u CZV dosao u bas losem zdravstvenom stanju i sa veeeeeeelikim viskom KG-a!

glupost......

pre 13 godina

Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)

alo decko ne dovodi njih djuric nego stanojevic...njemu djuric kaze imas toliko i toliko novca na raspolaganju, ustedi, pojacaj ekipu...i to je to...

Ja

pre 13 godina

@(Shone, 10. avgust 2010 23:09)

A da ja tebi postavim pitanje. Da li ti kad uzmes platu sve ostavis u stek ili moras od nje da zivis? Bas si smesan!

danko

pre 13 godina

ne razumem u kom svetu zive ljudi koji ne zele mrdju jer je zvezdash? pa na te priche se loze samo klinci. uzmi bilo kog igracha zvezde i daj mu 10x vecu platu i da vidish kako ce da voli pfc. pa figo je preshao iz barse u real i nije ni trepnuo a nece mrdja u partizan? i josh uz to on nikada nije dobio shansu u zvezdi i ima svako pravo da samo zbog toga igra u partizanu, ako ne zbog para i karijere. voleo je zvezdu, sad ce da voli partizan i to je to. ako bude davao golove kao kleo volecemo i mi njega i necemo ni da mislimo gde je nekad igrao i josh cemo zbog toga da ih zezamo. on je kao klinac bio zaveden da voli zvezdu ali vremenom se stvari iskristalishu...

Dakara

pre 13 godina

(Shone, 10. avgust 2010 23:09)

Nisu to neke pare npr. od Jovetica smo dobili samo pola transfera kao i od Tošića moramo 50% dati Banatu od Smiljanića znaš da nam još duguju a treba isplatiti plate svim igracima tipa Moreiri 450000evra godišnje, Ilicu i Ilijevu nekih 200000, Cleu i još 20 igrača sam si spomenuo i trošak Zemunela i još mnoštvo troškova koji ima jedan klub tipa Partizana.

A sad prihodi kluba? Od marketinga imamo tek toliku zaradu da nismo u minusu, od ulaznica šta nas bude na prvenstvenim utakmicama 2500 na jugu sa pretplatama smo sigurno u gubitku jer vjerujem da više košta organizacija utakmice nego prihod jer realno šta je 2500 sa sezonskim, TV prava su za našu ligu mizerna i zanemariva, sponzorski ugovori max.par stotina hiljada evra i to je to

Tako kad sve sabereš i podvučeš mislim da uprava radi dobar posao i nije realno za naše uslove očekivati nešto više bar dok nas na prvenstvenim utakmicama ne bude 30 000 uz cijenu karte od 10 evra i liga malo ne ojača ovako nije realno pričani ništa više.

smesno

pre 13 godina

SLATKO se ismejah nedamo KLEA ni za 10 MILIONA sada pa ko ca da vam da za njega tolko novca,otici ce u zimskom prelaznom roku za mnogo manje jer sledece godine mora da spremi isplate za penzionisanje,KRSTAJICA,ILICA,ILIJEVA,,pa da plati pozajmice,i kada se sve sabere sledece godine ni pola tima SAKA JADA pa prilici KAKVI NAVIJACI TAKAV I TIM.

vojislav

pre 13 godina

Ako je ova vest tacna,bravo za predsednika.Vrlo zrelo razmisljanje i po pitanju pojacanja, i po pitanju Klea. Jednostavno prodati Klea pre polusezone bi bilo ravno fudbalskom samoubistvu.Naravno da treba pojacati konkurenciju u napadu,a takodje i dati vremena novom spicu da se adaptira ukoliko Kleo ode na polusezoni....Svaka cast za upravu!

Robespierre

pre 13 godina

Ja jednostavno ne verujem ovom coveku (Djuricu) nista! Jos kada kaze da mu je Butorovic veliki prijatelj, onda mi se jos vise prevrce zeludac. Nije valjda zato, ali zbog toga sto sam neverni Toma prema Djuricu, nijedan moj komentar kad je on pomenut u negativnom kontekstu, nije mi ovde objavljen. Mozda cu sada napravit' 'sefte', jer je saga o Mrdji (verovatno) pri kraju.
Nas predsednik ce jedino (bar malo) porasti u mojim ocima ako dovede Mrdju kroz cetiri meseca, kada mu istekne ugovor, a onda ga posalje na kaljenje u Teleoptiku!

Shone

pre 13 godina

To je taj isti Djuric koji je plavog postavio za trenera...isti Djuric koji je prosle godine imao "vrhunske rezultate" u Evropi...isti Djuric koji je IKONU kluba Dr Moreiru bukvalno terao iz kluba...isti Djuric koji ima svoje ljude u Skupstini kluba, koji su ujedno clanovi i Uprave, a koji direktno uticu na duzinu mandata samog predsednika...

Neki ovde pricaju o budzetu Partizana, koji je navodno mali...da postavim ja njima pitanje...Gde su pare od silnih igraca koje smo prodali proteklih godina (Ljajic, Tosic, Smiljanic, Jovetic...), a da, skup je Zemunelo. Smesno...

Koliko para su uzeli, do sada bi trebali da imamo bar 3,4 igraca vrednosti od nekoliko miliona evra u timu...

Sto se tice trenutnih rezultata, zreb nam je do sada bio naklonjen, vise nego lak, a videcemo protiv Anderlechta koliko smo jaki. A treneru Stanojevicu skidam kapu, jer covek zna sta radi i ima moju apsolutnu podrsku.

Gabriel

pre 13 godina

Onda bolje dovedite stranca.
Razumemo mi da cemo ekonomski dobiti puno dolaskom Mrdje ali nije to moralno ni sa njegove strane a ni sa Partizanove.
Najbolje je za sve da se pregovori prekinu odmah i koncetrisati se na druge igrace,to vreme i energiju bolje trositi na druge.

Jeste da je Mrdja dobar igrac, jeste da igra za Vojvodinu...ali ne mogu da shvatim kako ce se recimo on i Lola Smiljanic veseliti zajedno kada se pobedi derbi...zbog prevelike ljubavi koju on ima prema zvezdi, ne verujem da ce pozitivno uticati na atmosferu.

Opet ajde i na kraju da se nadje neko zajednicko resenja,onda to mora biti takvo da on preskoci derbije pa neka igra u evropi i ostale utakmice u nasoj...

Iskreno i potajno se nadam da do transvera ne dodje!

King Donyell

pre 13 godina

DJuricu, mani se Mrdje! Dovedi tog drugog, ako ga nisi samo izmislio! I nekog stopera! Bojovic iz Mogrena il' Savic iz BSK-a ne bi bilo lose. (; Treba nam neko bolji od Jovanovica. Hitno!

Rior

pre 13 godina

Kako izgleda DJuric je izvanredan predsednik.Nema saopstenja, nema halabuke, ni dodvoravanja navijacima, ni pravdanja, ali vidi se da rada ima puno a,bogami, i rezultata.

Дуле ГР

pre 13 godina

Свака част Ђурићу! Таквог те желимо, јасног и конкретног! Ово је интерес Партизана кад се наш, навијачки интерес поклапа са вашим у вођењу клуба. Лига шампиона није императив, и даље само жеља, али на добром смо путу, постигли смо много, заједно са тобом, Грубором, Адијем и Станојем можемо још више, свакако. Душмани могу само да нам завиде! PARTIZAN FOREVER!

Kad počinje prelazni rok

pre 13 godina

Pa Đurice ako sada dovedeš nekog stranca a Mrđica nam se toliko uželeo Partizana biće mu potreban zagrljaj. Predlažem da ga svi grupno zagrlkimo jer čovek je zaista emotivan. Jedva čekam sutra da čitam vesti, nadam se da će ih biti što više na temu "Mrđa in love with his uncle"

transfer news

pre 13 godina

Ako ne dodje Mrdja mozda dolazi Lamisha Musonda koji je slobodan igrac, upravo mu je istekao ugovor bas sa anderlehtom, ima 18 godina i za nasu ligu obecava, nema nista od onog Kamare jos je u opticaju Olivier Karekezi iz ham-kama

DaRk AnGeL

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...

Bolje ista nego nista

pre 13 godina

a ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. (DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)

Mozda je nesposoban ali je i takav sposobniji od Zvezdine uprave ...

Smešno

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.

Dakara

pre 13 godina

Iskreno nisam se nadao ovakvom poslovanju Đure jer mi je Savo bio favorit za predsjednika. Skrpi Đura sasvim solidan tim ove sezone, dovede prespektivnog trenera za sada me kupio što je sve uredio za Partizan iskreno nisam se nadao.
Mislim treba biti realan za ligu kakvu igramo i koliki nam je buđžet za sada kapa dole

Bojan

pre 13 godina

Ma kakav crni Mrdja... Svakog dana Mrdja, pa Mrdja! Kao da dolazi Mesi! Necemo Mrdju i tacka! Da je hteo da dodje, dosao bi u junu, eventualno odmah posle SP. Sada kada ga niko nece, on ce kao da dodje! Dok bi se on uklopio, prodje sezona. Njemu ugovor ionako istice za 4 meseca, sada je za njega mnogo dati i 1 evro!!! UA Mrdja!!!

djura snajder

pre 13 godina

Konacno Djuricu pocinjes da licis na predsednika ozbiljnog kluba. Ja sam jos pre 2 meseca kad je krenula rasprodaja rekao da sam protiv Djurica, ali da ipak sacekamo i da upravi sudimo na osnovu rezultata a ne na osnovu prelaznog roka. Zasad su rezultati dobri, a bogami na osnovu ovih natpisa izgleda da cemo biti daleko jaci nego prosle sezone. Babovic sigurno potpisuje, doci ce i napadac sto znaci da nam ostaje jos samo da dovedemo stopera.

Dakara

pre 13 godina

Iskreno nisam se nadao ovakvom poslovanju Đure jer mi je Savo bio favorit za predsjednika. Skrpi Đura sasvim solidan tim ove sezone, dovede prespektivnog trenera za sada me kupio što je sve uredio za Partizan iskreno nisam se nadao.
Mislim treba biti realan za ligu kakvu igramo i koliki nam je buđžet za sada kapa dole

Shone

pre 13 godina

To je taj isti Djuric koji je plavog postavio za trenera...isti Djuric koji je prosle godine imao "vrhunske rezultate" u Evropi...isti Djuric koji je IKONU kluba Dr Moreiru bukvalno terao iz kluba...isti Djuric koji ima svoje ljude u Skupstini kluba, koji su ujedno clanovi i Uprave, a koji direktno uticu na duzinu mandata samog predsednika...

Neki ovde pricaju o budzetu Partizana, koji je navodno mali...da postavim ja njima pitanje...Gde su pare od silnih igraca koje smo prodali proteklih godina (Ljajic, Tosic, Smiljanic, Jovetic...), a da, skup je Zemunelo. Smesno...

Koliko para su uzeli, do sada bi trebali da imamo bar 3,4 igraca vrednosti od nekoliko miliona evra u timu...

Sto se tice trenutnih rezultata, zreb nam je do sada bio naklonjen, vise nego lak, a videcemo protiv Anderlechta koliko smo jaki. A treneru Stanojevicu skidam kapu, jer covek zna sta radi i ima moju apsolutnu podrsku.

djura snajder

pre 13 godina

Konacno Djuricu pocinjes da licis na predsednika ozbiljnog kluba. Ja sam jos pre 2 meseca kad je krenula rasprodaja rekao da sam protiv Djurica, ali da ipak sacekamo i da upravi sudimo na osnovu rezultata a ne na osnovu prelaznog roka. Zasad su rezultati dobri, a bogami na osnovu ovih natpisa izgleda da cemo biti daleko jaci nego prosle sezone. Babovic sigurno potpisuje, doci ce i napadac sto znaci da nam ostaje jos samo da dovedemo stopera.

Bojan

pre 13 godina

Ma kakav crni Mrdja... Svakog dana Mrdja, pa Mrdja! Kao da dolazi Mesi! Necemo Mrdju i tacka! Da je hteo da dodje, dosao bi u junu, eventualno odmah posle SP. Sada kada ga niko nece, on ce kao da dodje! Dok bi se on uklopio, prodje sezona. Njemu ugovor ionako istice za 4 meseca, sada je za njega mnogo dati i 1 evro!!! UA Mrdja!!!

Дуле ГР

pre 13 godina

Свака част Ђурићу! Таквог те желимо, јасног и конкретног! Ово је интерес Партизана кад се наш, навијачки интерес поклапа са вашим у вођењу клуба. Лига шампиона није императив, и даље само жеља, али на добром смо путу, постигли смо много, заједно са тобом, Грубором, Адијем и Станојем можемо још више, свакако. Душмани могу само да нам завиде! PARTIZAN FOREVER!

Gabriel

pre 13 godina

Onda bolje dovedite stranca.
Razumemo mi da cemo ekonomski dobiti puno dolaskom Mrdje ali nije to moralno ni sa njegove strane a ni sa Partizanove.
Najbolje je za sve da se pregovori prekinu odmah i koncetrisati se na druge igrace,to vreme i energiju bolje trositi na druge.

Jeste da je Mrdja dobar igrac, jeste da igra za Vojvodinu...ali ne mogu da shvatim kako ce se recimo on i Lola Smiljanic veseliti zajedno kada se pobedi derbi...zbog prevelike ljubavi koju on ima prema zvezdi, ne verujem da ce pozitivno uticati na atmosferu.

Opet ajde i na kraju da se nadje neko zajednicko resenja,onda to mora biti takvo da on preskoci derbije pa neka igra u evropi i ostale utakmice u nasoj...

Iskreno i potajno se nadam da do transvera ne dodje!

Hobotnica Paul

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Smešno brate, jeste smešno! Partizan decenijama nikako da se plasira u grupnu fazu nekog Evropskog takmičenja (ma nema nas nigde ni u fudbalu, ni u vaterpolu, o kašarci da ne pričamo kakva smo evropska nepoznanica). Hvala Bog imamo jedan klub u Srbiji koji nas uspešno prezentuje u Evropi i za koji je ceo svet čuo... Reč je naravno o Zvezdi!!
Buhahaaaaaaaaaa i tebi buraz!!

Kad počinje prelazni rok

pre 13 godina

Pa Đurice ako sada dovedeš nekog stranca a Mrđica nam se toliko uželeo Partizana biće mu potreban zagrljaj. Predlažem da ga svi grupno zagrlkimo jer čovek je zaista emotivan. Jedva čekam sutra da čitam vesti, nadam se da će ih biti što više na temu "Mrđa in love with his uncle"

Atropin

pre 13 godina

@Smešno
Za vas su culi mnogi, toliko ste postali prepoznatljivi da pri zrebu i amaterske ekipe skacu od radosti i euforije kada vas izvuku...

DaRk AnGeL

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...

hoces maramicu?

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Vazno da za vas znaju teletabisi i Ivana sa njenom salatom! :P
Jadnijeg kluba od vas nema. Loze vas matori da ste neko ime, a ustvari samo izumirete. Mi sa druge strane smo toliko mocni da mozemo da uzmemo sta nam treba u ovoj zemlji, pa cak i ako su to vasa deca... a vi mozete samo da placete kao i do sada!

Cleo

pre 13 godina

Ne može bre Mrdja kod nas, čovek je zvezdaš,ne mogu da ga zamislim u svetom dresu!!!
(Grmeč, 10. avgust 2010 23:12)

Ma neka dodje i onda na derbiju neka peva: "Zvezdu da mi ponude....." :D

Somi Grobar

pre 13 godina

Ja sam za da Mrdja dodje,samo pod uslovom da Kleo ne ode.A ako do kraja prelaznog roka bude vest,Mrdja dolazi Kleo odlazi,onda ces me Djuricu grdno razocarati.

JA

pre 13 godina

evo opet busaca iz crveno-belog bunkera.pa ljudi kako vas vise nije sramota da komentarisete, pa dajte pogledajte samo zadnjih 5 godina u globalu nase i vase sportsko drustvo.koliko titula ste osvojili koliko?NE CUJEM KOLIKO?tako je malo veoma malo a kakvi rezultati takav i klub.kakav klub takvi i navijaci propali bedni i crveni.

Dale

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)
Da li neko na zapadu može da izgovori:crvena zvezda?

Ciro majstore....

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Bas sam imao priliku pre dve nedelje da zezam navijaca Njukasla zbog eliminacije iz Lige sampiona. Ne bih se ja brinuo za reputaciju Partizana da sam na tvom mestu.

DekiO

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Kompleks

Nexy_NS

pre 13 godina

Zvezdas sam... Naravno da zelim da Zvezda bude bolja od Partizana, sto je i normalno, naravno...kao sto zele i navijaci Partizana da bude obrnuto... Medjutim, nisam kompleksas, naravno da navijam za Partizan protiv stranih timova i sa tim nemam problem u glavi... Zelim samo da dam komentar vezano za vaseg predsednika Djurica...Znam da ste ga kritikovali na pocetku i imali ste razloga, jer je stvarno izgledalo da ne radi za klub...i ja nisam mislio da ce radi kako treba za dobro Partizana...medjutim u poslednje vreme da sam partizanovac ne bih imao bas mnogo sta da mu zamerim...rezultati su fenomenalni, trener po meni vrlo dobar i perspektivan,dobre igrace ste doveli, s' tim da treba imati na umu da vam dvojica idu na kraju sezone i da treba iznova traziti zamene jer su na pozajmici, ali generalno, mislim da mozete biti zadovoljni njegovim dosadasnjim radom i da je Partizan jaci nego prethodne sezone...josa ako dodje Mrdja..uf... Jedino sto nisam do sada video neku leprsavu igru, mora tu jos dosta da se radi na uklapanju kockica... Da sad ne pisem cemu se jos nadam da ce se desiti u zvezdi narednih nedelju, dve dana, nije mesto za to...ali ove godine bi mogli da imamo mnogo zanimljiviji derbi nego prethodne dve tri i mnogo zanimljivije prvenstvo ;)..pozz svima

Ljuboje

pre 13 godina

(Shone, 10. avgust 2010 23:09)
Malo si kontradiktoran,te si protiv Stevanovica istices da ga je postavio Djuric,ovamo si zadovoljan Stanojevicem a ne istices da ga je postavio Djuric,pa spominjes ne uspeh PFC prosle sezone u LE i krivis Djurica,a te igrace je selektiro Ivan Tomic za tu sezonu,i spominjes neke igrace koje su sem Ljajica I Tosica,inace prodati za solidnu cenu, prodale predhodne uprave!
Od decembra kad je Djuric reizabran,i postavljen Nadj vracen je Ilic,Lomic,Ilijev,Stevanovic,Smiljanic...a seti se prosle sezone kad su poceli pohod na LS sa onim klincem na desnom beku,mislim Sinisom Stevanovicem!Malo objektivnosti ne skodi!

Marko

pre 13 godina

Za nas niko nije čuo?

UEFA Team Ranking 2010

1. FC Barcelona (136.951)
2. Manchester United (125.371)
3. Chelsea (118.371)
4. Arsenal (115.371)
4. Liverpool (115.371)
.
.
.
122. FSV Mainz 05 (13.841)
123. PARTIZAN BELGRADE (13.800)
124. FC Thun (13.675)
.
.
.
127. Bate Borisov (13.308)
128. Red Star Belgrade (13.300)
129. Anorthosis Famagusta (13.099)
--------------

Čini se da je neko ipak čuo u Evropi za taj i takav Partizan, i to kud i kamo više po dobrom, nego po sramoti, kao izvesni komšijski klub koji nije uspeo da prođe ni jedno kolo kvalifikacija za Ligu Evrope.

Pustite uspešne da napreduju bez pljuvačkih komentara, i budite svesni da poeni koje Partizan stiče evropskim nastupima znače i vama.

danko

pre 13 godina

ne razumem u kom svetu zive ljudi koji ne zele mrdju jer je zvezdash? pa na te priche se loze samo klinci. uzmi bilo kog igracha zvezde i daj mu 10x vecu platu i da vidish kako ce da voli pfc. pa figo je preshao iz barse u real i nije ni trepnuo a nece mrdja u partizan? i josh uz to on nikada nije dobio shansu u zvezdi i ima svako pravo da samo zbog toga igra u partizanu, ako ne zbog para i karijere. voleo je zvezdu, sad ce da voli partizan i to je to. ako bude davao golove kao kleo volecemo i mi njega i necemo ni da mislimo gde je nekad igrao i josh cemo zbog toga da ih zezamo. on je kao klinac bio zaveden da voli zvezdu ali vremenom se stvari iskristalishu...

Bolje ista nego nista

pre 13 godina

a ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. (DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)

Mozda je nesposoban ali je i takav sposobniji od Zvezdine uprave ...

pile

pre 13 godina

Ni ja nisam mogao da zamislim Milka Djurovskog davne '85-e u crno-belom dresu pa sam se navikao, a ni da je Nikola Zigic, hteli to neki da prihvate ili ne , veliki Grobar... i jos mnogo primera... Jedan gol u derbiju ima sve da obrise...

ja

pre 13 godina

Ne lupetaj, Đuriću, prodao bi svoju rodjenu babu, samo kad bi postigao solidnu cenu! Da ti neko ponudi 3 cigle za Klea, videli bi što ga ne bi prodao! Još bi ga upakovao u sjajni papir i vezao šarenu mašnicu!

Gira PFC

pre 13 godina

A zašto ne bi doveli Kaluđerovića? On je strašan potencijal, brz, skočan, uz Klea bi bolje išao nego Mrđa. ZA DRUGE SE NAVIJA, PARTIZAN SE VOLI!!!

transfer news

pre 13 godina

Ako ne dodje Mrdja mozda dolazi Lamisha Musonda koji je slobodan igrac, upravo mu je istekao ugovor bas sa anderlehtom, ima 18 godina i za nasu ligu obecava, nema nista od onog Kamare jos je u opticaju Olivier Karekezi iz ham-kama

juznjak

pre 13 godina

''ko je taj Mrdja?''
to si trebao da kazes i kupis tog stranca!!

kakvi su to seoski pregovoro od 3 mesece???
kao da se kupuje vo na stocnoj pijaci...pa se neckas,obidjes krug,pa kao das manju cenu,pa gazda nakrivi kapu,nece sad on..
pa onda ni vo nece...
i tek pred zatvranje pijace se nekako izljubite ti ,gazda i vo i napravite posao.

zainteresovan si za igraca...ponudis uslove i sutra potpise.tacka.

tako to rade ozbiljni klubovi.
mi jesmo prvi u selu,ali zadnji u gradu.

Normalan

pre 13 godina

Alo bre sta ce nam Mrdja? pa kad je prosle sezone zvezdi dao gol nije hteo da se raduje! pitam li se zasto?!
moze da igra i kao ronaldo, ali ako voli Zvezdu ne treba nam!

Rior

pre 13 godina

Kako izgleda DJuric je izvanredan predsednik.Nema saopstenja, nema halabuke, ni dodvoravanja navijacima, ni pravdanja, ali vidi se da rada ima puno a,bogami, i rezultata.

djomla

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)
- - - -
Slazem se sa tobom i ja sam za to, da mladi napreduju, odrastu ovde i igraju, a ne odma preko grane i da se uzmu neke pare, posto poto, i npr da se radi kao sto Venger radi..to je skrooz ok..Ali nas fudbal(na zalost) nije takav, to bi moglo u normalno ligi i normalnim, finansiski stabilnijim klubovima da se radi,da radis na toj deci, da ulazes i da ti se vrati posle, da ih ne prodajes odmah..mi ni zakon neki ljudski nemamo ni stadione po propisima nemamo bre..tako da nerealno je (na zalost) u takvoj sredini i ligi,toliko dugo graditi i izdrzavati tu decu, ko ce da izdrzava klub, od cega ce da zive, da je jaca liga pa sponzori jaki itd..ovako prodaju, zaradjuju, trguju, to i nije fudbal, pa da se mi navijaci pitamo, tu bi bili i jovetic i dijara i ljajic i igrali bi ligu sampiona.. tako da ove matorce sto dovode, dovedu ih za male pare, budu tu 1god, pomognu klubu, iskustvom itd ako se uradi nesto uradi, plasira u evropu i to je..matorci ih i manje kostaju, mladje koje vec imaju (dzabe, izgradili su ih), njih prodaju, zarade i tako prezivljavaju..ponavaljam, zalosno je sto deca sa po 18-21god idu preko za kakve takve pare, ali to je nasa realnost, nasa liga. Ovo je druga tema, ali tice se te zarade, kako mi npr da ocekujemo uspehe u evropi i bolji plasman, kada oni 2 puta godisnje promene pola tima, na zimu i leto prodaju po 3,4 kljucna igraca..u globalu tuga, ali tako je..tako da u takvoj sredini su i ti matorci zlata vredni!

Kriik

pre 13 godina

Neka dodje i nek odigra profi a za koga navija malo mi je bitno. To o njemu govori kao o ćoveku a ne kao o fudbaleru što on jeste...

Texas

pre 13 godina

Ljudi, ja mislim da je odlican potez dovodjenje Mrdje jer nam takav tip igraca treba za stil igre koji forsira Sale, a ne kao komsinica sad dovodi Kaludjerovica a vec ima 2 spica koji su na isti kalup ali kad neko ne zna onda ne zna. Takodje, mrdjina zelja da dodje u Partizan nije sporna i on niti jednom tokom cele ove price nije demantovao pricu oko Partizana. Vojvodina se nasla oko para sa dosta klubova ali Dragan nije hteo bilo gde a samim tim sto zeli u Partizan je vec dovoljan respekt za njega. Mrdja je najbolja opcija za napad, jer se zna da mi vec imamo 4 stranca a limit u nasoj ligi je 5 tako da je bolje da mesto tog stranca potrosimo na stopera a da Mrdja dodje za napadaca. nasi klinci ce imati prostora da se razigravaju u domacoj ligi a za evropu nam treba suvi kvalitet a moje misljenje je da uz Mrdju,Babovica i jos jednog proverenog defanzivca imamo extra tim.

runner

pre 13 godina

smešno@

Dečko malo 'oladi i priseti se prošlogodišnjeg intervjua sa Ujpalušijem iz Atletiko, Madrida, koji je na pitanje novinara: "Šta misli o Crvenoj Zvezdi", a pred meč Zvezda - Sparta, Prag, izjavio da on od srpskih timova jedino zna za Partizan, jer je to jedini klub sa ovih prostora koji redovno igra u nekom od evropskih takmičenja.
Eto toliko samo da se zna ko je ko i gde je ko u Evropi?

glupost......

pre 13 godina

Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)

alo decko ne dovodi njih djuric nego stanojevic...njemu djuric kaze imas toliko i toliko novca na raspolaganju, ustedi, pojacaj ekipu...i to je to...

Dragan V.

pre 13 godina

Ko je taj Mrđa?
Kada bih se ja pitao - stranac! Neko je lepo napisao: "Ne mogu da ga zamislim u svetom dresu". Bravo za ovaj komentar.

Mnogo dobar grobar!

vojislav

pre 13 godina

Ako je ova vest tacna,bravo za predsednika.Vrlo zrelo razmisljanje i po pitanju pojacanja, i po pitanju Klea. Jednostavno prodati Klea pre polusezone bi bilo ravno fudbalskom samoubistvu.Naravno da treba pojacati konkurenciju u napadu,a takodje i dati vremena novom spicu da se adaptira ukoliko Kleo ode na polusezoni....Svaka cast za upravu!

Dakara

pre 13 godina

(Shone, 10. avgust 2010 23:09)

Nisu to neke pare npr. od Jovetica smo dobili samo pola transfera kao i od Tošića moramo 50% dati Banatu od Smiljanića znaš da nam još duguju a treba isplatiti plate svim igracima tipa Moreiri 450000evra godišnje, Ilicu i Ilijevu nekih 200000, Cleu i još 20 igrača sam si spomenuo i trošak Zemunela i još mnoštvo troškova koji ima jedan klub tipa Partizana.

A sad prihodi kluba? Od marketinga imamo tek toliku zaradu da nismo u minusu, od ulaznica šta nas bude na prvenstvenim utakmicama 2500 na jugu sa pretplatama smo sigurno u gubitku jer vjerujem da više košta organizacija utakmice nego prihod jer realno šta je 2500 sa sezonskim, TV prava su za našu ligu mizerna i zanemariva, sponzorski ugovori max.par stotina hiljada evra i to je to

Tako kad sve sabereš i podvučeš mislim da uprava radi dobar posao i nije realno za naše uslove očekivati nešto više bar dok nas na prvenstvenim utakmicama ne bude 30 000 uz cijenu karte od 10 evra i liga malo ne ojača ovako nije realno pričani ništa više.

Ja

pre 13 godina

@(Shone, 10. avgust 2010 23:09)

A da ja tebi postavim pitanje. Da li ti kad uzmes platu sve ostavis u stek ili moras od nje da zivis? Bas si smesan!

johnz

pre 13 godina

B92 - Sport - Vesti - Dragan Mrđa na korak od Trabzona

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Mrđa odlazi, Đurovski ostaje

B92 - U fokusu - Transfer glasine - Pantelić: "Mrđa može u Partizan...

B92 - Sport - U fokusu - Transfer glasine - Đurić: "Mrđa ili stranac"

B92 - Sport - U fokusu - Transfer glasine - B92: Mrđa potpisuje u petak...

B92 - Sport - Komentari - Mrđa: "Dobra ponuda ili ostajem...

B92 - Sport - Vesti - Bordo: Mrđa ne dolazi

B92 - Sport - Vesti - Đurić: "Mrđa ili stranac"

B92 - Sport - Vesti - B92: Mrđa na putu ka Humskoj

B92 - Sport - Vesti - Pantelić: "Mrđa može u Partizan"

B92 - Sport - Vesti - B92: Mrđa potpisuje u petak?

B92 - Sport - Vesti - JSL: Mrđa igrač godine

B92 - Sport - Vesti - Vojvodina: Dragan Mrđa u Bordou

B92 - Sport - Vesti - Mrđa: "Voleo bih da odem u Bordo"

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Mrđa ne dolazi, Kleo ne odlazi

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Butorović:"Mrđa ne može u Partizan"

Atropin

pre 13 godina

Svaka cast Mrdji, ali ako je u pitanju neki poznati stranac ja sam za! Prvo, pretpostavljam da je taj igrac veoma kvalitetan, jer da nije tako ne bi bio poznat siroj javnosti, a drugo puno bi nam znacio sa psiholoske tacke gledista, ulivali bi veci respekt kod svih. West je bio pun pogodak i zbog toga, jer je svojim samim prisustvom kod navijaca, ali i saigraca ulivao pozitivnu energiju. Samo, nadam se da nije neko 'ala Ailton' jer je on u CZV dosao u bas losem zdravstvenom stanju i sa veeeeeeelikim viskom KG-a!

Smešno

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.

Zivi Bili Pa Videli

pre 13 godina

Dark Angel ... brt tako pricas o djuricu "upropasti tim" i to .. a ako udjemo u ligu sampiona onda ima ovde pod drugim imenom da pises bravo djuricu legendo i to znaci mani me te price... savrsen-nije al nije ni los tako da SHH !

King Donyell

pre 13 godina

DJuricu, mani se Mrdje! Dovedi tog drugog, ako ga nisi samo izmislio! I nekog stopera! Bojovic iz Mogrena il' Savic iz BSK-a ne bi bilo lose. (; Treba nam neko bolji od Jovanovica. Hitno!

rodney

pre 13 godina

Gospodine Djuricu ako realizujete ovo sto ste rekli-svaka vam cast!
Ako sam dobro shvatio to sto kazete je sledece:
Jos jedan kvalitetan spic;Mrdja ili stranac,u paru sa Kleom....Iliev levo,Tomic desno,u sredini Mo i Ilic! Uz ovaj manevar dovedite jos jednog dobrog stranca u half liniju i Partizan ce biti nas ponos u Evropi ove godine-bilo u LS,bilo u Evropa Ligi!

Shone

pre 13 godina

@Dakara

Ako ne ulozis i rizikujes, ne mozes ni da profitiras...Lepo je rekao Lothar Matthaus i potpuno je u pravu. Koliko je ova Uprava Partizana sposobna, govori i cinjenica da imamo "jake" sponzore. Partizan kao i svaki drugi klub u Srbiji mora da se finansira prodajom igraca
i to je u redu, jer ne postoji nacin da Beograd, kao sto je slucaj sa Zagrebom, ulaze u svoj klub,
ili klubove. Ali...ukoliko se pare, zaradjene od transfera, prebace na privatne racune u
Svajcarskim bankama, o cemu onda pricamo?

Sto se tice Sminjanica i duga Espanyola...evo da te ovako ljudski pitam...Pa ko je kriv za takav dogovor prilikom potpisivanja Ugovora sa doticnim klubom? Zasto je moralo na rate? Znas i sam zasto, a vrhunac "profesionalizma i uspesnog pregovaranja" je vracanje decka na pozajmicu! Da su iole sposobni, mogli su da otkupe Ugovor Lole, pa posle eventualno da zaradimo nesto, a ovako....O njegovim kvalitetima je
bespredmetno da pricam, odlican je igrac i jeste pojacanje, ali to ni ne dovodim u pitanje, vec neke druge stvari...

Drugo, igracima kao sto je Moreira i treba dati visoku platu, jer su to igraci koji vracaju publiku na stadion,
zbog kojih ce mozda tvoje dete krenuti stopama fudbalera, ugledati se na njega. Problem je ako se jednom ili dvojici, najboljih igraca da koliko traze, a u skladu sa "realnim" mogucnostima?
I jedan Real Madrid je u velikim dugovima, ali konstantno ulazu u ekipu. Naravno, ne ocekujem da Partizan ide uz rame
Real Madridu, vec ti cisto dajem primer kako sposobni ljudi vode velike klubove.

Bez rezultata, nece biti ni povratka navijaca na stadion, niti ce liga da ojaca...a rezultate ne mozes da imas ako ne ulazes u tim... Takodje, kako si spomenuo marketing, opet
postavljam pitanje...Pa ciji je posao da ojaca nasu promociju? Da nije mozda nas navijaca?

@Ja

Ipak smo mi klub sa oooogromnim budzetom, sve to kosta, to hoces da kazes? Probudi se druze... ;)

@Ljuboje

Aha....a zasto tog istog Stanojevica nije postavio pre Stevanovica, a posle Jokanovica? Stanojevic je bio prelazno resenje,
ako to nisi do sada primetio, neko ko je mogao da bude kolateralna steta, jer je preuzeo klub u najgorem trenutku, pa sta uradi,
dok se na potrazi "jaceg" trenera aktuelno radilo i razmisljalo...To sto je momak pokazao da zna sta radi je samo njegova zasluga i
nicija druga i zbog toga ima moju podrsku, pored evidentnog znanja na taktickom planu, a da smene trenera koji ima rezultate bi bilo ravno katastrofi,
pa se od potrage za novim trenerom odustalo!

Vidim i da si prozvao Ivana Tomica, a zapitaj se zasto je Bata Mirkovic otisao iz kluba? Zasto je Dr Mo javno postavio pitanje zbog cega
se menja covek koji zna sta radi? Zato sto imaju nesto u glavi...

Takodje pricas o prethodnoj Upravi koja je prodala neke igrace koje sam naveo. Raspitaj se malo koliko dugo je Djuric u klubu i ko mu je veliki prijatelj i kome je naklonjen. Kada to budes saznao, sve ce ti biti jasno, te zasto je jednom Savi Milosevicu samo Ljubisa Tumbakovic dao glas podrske.
Da se ne ponavljam, napisao sam o dvojnom clanstvu u Upravi kluba i Skupstini koja bira tu istu Upravu, pa se ti zapitaj da li je to normalno???

Najlakse je zatvoriti oci i misliti kako je sve sjajno, zadovoljavati se nekim malim rezultatima i biti srecan.
Moja ocekivanja su druze daleko veca, a verujem i vecine navijaca...zelim evropski Partizan, da imamo rezultate, a ne da budemo tim koji popunjava
broj ucesnika u grupi...toliko od mene.

Циклична петља сваке сезоне...

pre 13 godina

Сачекајмо још пар дана па ћеш се вратити на "најгори председник у историји"...

kalimero

pre 13 godina

Pa ovajj covek laze samog sebe!!
Pobedio Helsinki,Cleo dao 3 gola i vec vredi 10 miliona!?Isti scenario od prosle godine,sledi UEFA LIGA I serija losih rezultata(nazalost realnost).Pa budimo posteni,da je bila bar neka ponuda od 2-3 miliona oni bi pustili Clea!?

Robespierre

pre 13 godina

Ja jednostavno ne verujem ovom coveku (Djuricu) nista! Jos kada kaze da mu je Butorovic veliki prijatelj, onda mi se jos vise prevrce zeludac. Nije valjda zato, ali zbog toga sto sam neverni Toma prema Djuricu, nijedan moj komentar kad je on pomenut u negativnom kontekstu, nije mi ovde objavljen. Mozda cu sada napravit' 'sefte', jer je saga o Mrdji (verovatno) pri kraju.
Nas predsednik ce jedino (bar malo) porasti u mojim ocima ako dovede Mrdju kroz cetiri meseca, kada mu istekne ugovor, a onda ga posalje na kaljenje u Teleoptiku!

Kozanostradamus

pre 13 godina

'ajmo ljudi da stvari sagledamo realno...Pa ne dovodi šnajder Mrđu da bi igrao protiv tamo nekih udruženja građana, već da bi pružio role u Evropi i bio prodan...prema tome...šio mi ga Đura odlično!..samo, po meni neophodniji su nam desni bek i štoper od špica u ovom trenutku...no, dobro, ako je Stanoje tako rek'o...slažem se...

Red bull

pre 13 godina

Idi Mrdja u Partizan i oderi ih za 5-6 miliona i onda celu sezonu igraj slabo tako da sledece sezone ne ce moci da te prpdaiju ni za dva miliona. Da naprave gubitak na tebi. A onda kada odes negde za 2 miliona rasturaj

dekiii

pre 13 godina

Ocemo golmana i odbranu...Pogledaj te napad Andr... .a oni su prosecna ekipa.Kukala nam majka...Da vas cujem posle 4 kola.Sta mislite o djuricu.SAVU za presednika...

djomla

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)
- - - -
Slazem se sa tobom i ja sam za to, da mladi napreduju, odrastu ovde i igraju, a ne odma preko grane i da se uzmu neke pare, posto poto, i npr da se radi kao sto Venger radi..to je skrooz ok..Ali nas fudbal(na zalost) nije takav, to bi moglo u normalno ligi i normalnim, finansiski stabilnijim klubovima da se radi,da radis na toj deci, da ulazes i da ti se vrati posle, da ih ne prodajes odmah..mi ni zakon neki ljudski nemamo ni stadione po propisima nemamo bre..tako da nerealno je (na zalost) u takvoj sredini i ligi,toliko dugo graditi i izdrzavati tu decu, ko ce da izdrzava klub, od cega ce da zive, da je jaca liga pa sponzori jaki itd..ovako prodaju, zaradjuju, trguju, to i nije fudbal, pa da se mi navijaci pitamo, tu bi bili i jovetic i dijara i ljajic i igrali bi ligu sampiona.. tako da ove matorce sto dovode, dovedu ih za male pare, budu tu 1god, pomognu klubu, iskustvom itd ako se uradi nesto uradi, plasira u evropu i to je..matorci ih i manje kostaju, mladje koje vec imaju (dzabe, izgradili su ih), njih prodaju, zarade i tako prezivljavaju..ponavaljam, zalosno je sto deca sa po 18-21god idu preko za kakve takve pare, ali to je nasa realnost, nasa liga. Ovo je druga tema, ali tice se te zarade, kako mi npr da ocekujemo uspehe u evropi i bolji plasman, kada oni 2 puta godisnje promene pola tima, na zimu i leto prodaju po 3,4 kljucna igraca..u globalu tuga, ali tako je..tako da u takvoj sredini su i ti matorci zlata vredni!

informator

pre 13 godina

Okay Djura frizura kaze da ide u Cirih da pregovara , znaci u Svajcarsku , pa evo napadaca zvucnih imena :

Marco Streller
29 godina
3.000.000 €

Alexander Frei
31 godina
6.000.000 €

Fwayo Tembo
21 godina
900.000 €

Henri Bienvenu Ntsama
22 godina
1.000.000 €

Alberto Regazzoni
27 godina
1.000.000 €

Emmanuel Mayuka
19 godina
1.400.000 €

Cristian Florin Ianu
26 godina
1.500.000 €

Sandro Calabro
27 godina
1.250.000 €


E sad otkud nama pare recimo da dodje jedan Alexander Frei
to je misterija

Lopovi!

pre 13 godina

Pogledajte sajt www.transfermarket.co.uk i vidite u Partizanu koliko su zaradili od prodaje igraca samo ove sezone, oko 5 miliona... O cemu mi pricamo... Mogli su da dovedu nekog iole normalnog igraca bar pola miliona da su ulozili, nego svi sto su dosli dosli su bez ugovora. Cisto pranje para...

smesno

pre 13 godina

SLATKO se ismejah nedamo KLEA ni za 10 MILIONA sada pa ko ca da vam da za njega tolko novca,otici ce u zimskom prelaznom roku za mnogo manje jer sledece godine mora da spremi isplate za penzionisanje,KRSTAJICA,ILICA,ILIJEVA,,pa da plati pozajmice,i kada se sve sabere sledece godine ni pola tima SAKA JADA pa prilici KAKVI NAVIJACI TAKAV I TIM.

DoLaZi NaM IgRaCiNa

pre 13 godina

Okay Djura frizura kaze da ide u Cirih da pregovara , znaci u Svajcarsku , pa evo napadaca zvucnih imena :

Marco Streller
29 godina
3.000.000 €

Alexander Frei
31 godina
6.000.000 €

Fwayo Tembo
21 godina
900.000 €

Henri Bienvenu Ntsama
22 godina
1.000.000 €

Alberto Regazzoni
27 godina
1.000.000 €

Emmanuel Mayuka
19 godina
1.400.000 €

Cristian Florin Ianu
26 godina
1.500.000 €

Sandro Calabro
27 godina
1.250.000 €


E sad otkud nama pare recimo da dodje jedan Alexander Frei
to je misterija
(informator, 11. avgust 2010 12:42)

Mislim da se on ipak interesovao za Johana Fonlatena koji igra u Cirihu.

Smešno

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.

DaRk AnGeL

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...

Bojan

pre 13 godina

Ma kakav crni Mrdja... Svakog dana Mrdja, pa Mrdja! Kao da dolazi Mesi! Necemo Mrdju i tacka! Da je hteo da dodje, dosao bi u junu, eventualno odmah posle SP. Sada kada ga niko nece, on ce kao da dodje! Dok bi se on uklopio, prodje sezona. Njemu ugovor ionako istice za 4 meseca, sada je za njega mnogo dati i 1 evro!!! UA Mrdja!!!

Shone

pre 13 godina

To je taj isti Djuric koji je plavog postavio za trenera...isti Djuric koji je prosle godine imao "vrhunske rezultate" u Evropi...isti Djuric koji je IKONU kluba Dr Moreiru bukvalno terao iz kluba...isti Djuric koji ima svoje ljude u Skupstini kluba, koji su ujedno clanovi i Uprave, a koji direktno uticu na duzinu mandata samog predsednika...

Neki ovde pricaju o budzetu Partizana, koji je navodno mali...da postavim ja njima pitanje...Gde su pare od silnih igraca koje smo prodali proteklih godina (Ljajic, Tosic, Smiljanic, Jovetic...), a da, skup je Zemunelo. Smesno...

Koliko para su uzeli, do sada bi trebali da imamo bar 3,4 igraca vrednosti od nekoliko miliona evra u timu...

Sto se tice trenutnih rezultata, zreb nam je do sada bio naklonjen, vise nego lak, a videcemo protiv Anderlechta koliko smo jaki. A treneru Stanojevicu skidam kapu, jer covek zna sta radi i ima moju apsolutnu podrsku.

Red bull

pre 13 godina

Idi Mrdja u Partizan i oderi ih za 5-6 miliona i onda celu sezonu igraj slabo tako da sledece sezone ne ce moci da te prpdaiju ni za dva miliona. Da naprave gubitak na tebi. A onda kada odes negde za 2 miliona rasturaj

kalimero

pre 13 godina

Pa ovajj covek laze samog sebe!!
Pobedio Helsinki,Cleo dao 3 gola i vec vredi 10 miliona!?Isti scenario od prosle godine,sledi UEFA LIGA I serija losih rezultata(nazalost realnost).Pa budimo posteni,da je bila bar neka ponuda od 2-3 miliona oni bi pustili Clea!?

smesno

pre 13 godina

SLATKO se ismejah nedamo KLEA ni za 10 MILIONA sada pa ko ca da vam da za njega tolko novca,otici ce u zimskom prelaznom roku za mnogo manje jer sledece godine mora da spremi isplate za penzionisanje,KRSTAJICA,ILICA,ILIJEVA,,pa da plati pozajmice,i kada se sve sabere sledece godine ni pola tima SAKA JADA pa prilici KAKVI NAVIJACI TAKAV I TIM.

transfer news

pre 13 godina

Ako ne dodje Mrdja mozda dolazi Lamisha Musonda koji je slobodan igrac, upravo mu je istekao ugovor bas sa anderlehtom, ima 18 godina i za nasu ligu obecava, nema nista od onog Kamare jos je u opticaju Olivier Karekezi iz ham-kama

Gabriel

pre 13 godina

Onda bolje dovedite stranca.
Razumemo mi da cemo ekonomski dobiti puno dolaskom Mrdje ali nije to moralno ni sa njegove strane a ni sa Partizanove.
Najbolje je za sve da se pregovori prekinu odmah i koncetrisati se na druge igrace,to vreme i energiju bolje trositi na druge.

Jeste da je Mrdja dobar igrac, jeste da igra za Vojvodinu...ali ne mogu da shvatim kako ce se recimo on i Lola Smiljanic veseliti zajedno kada se pobedi derbi...zbog prevelike ljubavi koju on ima prema zvezdi, ne verujem da ce pozitivno uticati na atmosferu.

Opet ajde i na kraju da se nadje neko zajednicko resenja,onda to mora biti takvo da on preskoci derbije pa neka igra u evropi i ostale utakmice u nasoj...

Iskreno i potajno se nadam da do transvera ne dodje!

Циклична петља сваке сезоне...

pre 13 godina

Сачекајмо још пар дана па ћеш се вратити на "најгори председник у историји"...

Dakara

pre 13 godina

Iskreno nisam se nadao ovakvom poslovanju Đure jer mi je Savo bio favorit za predsjednika. Skrpi Đura sasvim solidan tim ove sezone, dovede prespektivnog trenera za sada me kupio što je sve uredio za Partizan iskreno nisam se nadao.
Mislim treba biti realan za ligu kakvu igramo i koliki nam je buđžet za sada kapa dole

Dale

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)
Da li neko na zapadu može da izgovori:crvena zvezda?

djura snajder

pre 13 godina

Konacno Djuricu pocinjes da licis na predsednika ozbiljnog kluba. Ja sam jos pre 2 meseca kad je krenula rasprodaja rekao da sam protiv Djurica, ali da ipak sacekamo i da upravi sudimo na osnovu rezultata a ne na osnovu prelaznog roka. Zasad su rezultati dobri, a bogami na osnovu ovih natpisa izgleda da cemo biti daleko jaci nego prosle sezone. Babovic sigurno potpisuje, doci ce i napadac sto znaci da nam ostaje jos samo da dovedemo stopera.

Дуле ГР

pre 13 godina

Свака част Ђурићу! Таквог те желимо, јасног и конкретног! Ово је интерес Партизана кад се наш, навијачки интерес поклапа са вашим у вођењу клуба. Лига шампиона није императив, и даље само жеља, али на добром смо путу, постигли смо много, заједно са тобом, Грубором, Адијем и Станојем можемо још више, свакако. Душмани могу само да нам завиде! PARTIZAN FOREVER!

dekiii

pre 13 godina

Ocemo golmana i odbranu...Pogledaj te napad Andr... .a oni su prosecna ekipa.Kukala nam majka...Da vas cujem posle 4 kola.Sta mislite o djuricu.SAVU za presednika...

JA

pre 13 godina

evo opet busaca iz crveno-belog bunkera.pa ljudi kako vas vise nije sramota da komentarisete, pa dajte pogledajte samo zadnjih 5 godina u globalu nase i vase sportsko drustvo.koliko titula ste osvojili koliko?NE CUJEM KOLIKO?tako je malo veoma malo a kakvi rezultati takav i klub.kakav klub takvi i navijaci propali bedni i crveni.

Gira PFC

pre 13 godina

A zašto ne bi doveli Kaluđerovića? On je strašan potencijal, brz, skočan, uz Klea bi bolje išao nego Mrđa. ZA DRUGE SE NAVIJA, PARTIZAN SE VOLI!!!

Hobotnica Paul

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Smešno brate, jeste smešno! Partizan decenijama nikako da se plasira u grupnu fazu nekog Evropskog takmičenja (ma nema nas nigde ni u fudbalu, ni u vaterpolu, o kašarci da ne pričamo kakva smo evropska nepoznanica). Hvala Bog imamo jedan klub u Srbiji koji nas uspešno prezentuje u Evropi i za koji je ceo svet čuo... Reč je naravno o Zvezdi!!
Buhahaaaaaaaaaa i tebi buraz!!

Kad počinje prelazni rok

pre 13 godina

Pa Đurice ako sada dovedeš nekog stranca a Mrđica nam se toliko uželeo Partizana biće mu potreban zagrljaj. Predlažem da ga svi grupno zagrlkimo jer čovek je zaista emotivan. Jedva čekam sutra da čitam vesti, nadam se da će ih biti što više na temu "Mrđa in love with his uncle"

Robespierre

pre 13 godina

Ja jednostavno ne verujem ovom coveku (Djuricu) nista! Jos kada kaze da mu je Butorovic veliki prijatelj, onda mi se jos vise prevrce zeludac. Nije valjda zato, ali zbog toga sto sam neverni Toma prema Djuricu, nijedan moj komentar kad je on pomenut u negativnom kontekstu, nije mi ovde objavljen. Mozda cu sada napravit' 'sefte', jer je saga o Mrdji (verovatno) pri kraju.
Nas predsednik ce jedino (bar malo) porasti u mojim ocima ako dovede Mrdju kroz cetiri meseca, kada mu istekne ugovor, a onda ga posalje na kaljenje u Teleoptiku!

Normalan

pre 13 godina

Alo bre sta ce nam Mrdja? pa kad je prosle sezone zvezdi dao gol nije hteo da se raduje! pitam li se zasto?!
moze da igra i kao ronaldo, ali ako voli Zvezdu ne treba nam!

Shone

pre 13 godina

@Dakara

Ako ne ulozis i rizikujes, ne mozes ni da profitiras...Lepo je rekao Lothar Matthaus i potpuno je u pravu. Koliko je ova Uprava Partizana sposobna, govori i cinjenica da imamo "jake" sponzore. Partizan kao i svaki drugi klub u Srbiji mora da se finansira prodajom igraca
i to je u redu, jer ne postoji nacin da Beograd, kao sto je slucaj sa Zagrebom, ulaze u svoj klub,
ili klubove. Ali...ukoliko se pare, zaradjene od transfera, prebace na privatne racune u
Svajcarskim bankama, o cemu onda pricamo?

Sto se tice Sminjanica i duga Espanyola...evo da te ovako ljudski pitam...Pa ko je kriv za takav dogovor prilikom potpisivanja Ugovora sa doticnim klubom? Zasto je moralo na rate? Znas i sam zasto, a vrhunac "profesionalizma i uspesnog pregovaranja" je vracanje decka na pozajmicu! Da su iole sposobni, mogli su da otkupe Ugovor Lole, pa posle eventualno da zaradimo nesto, a ovako....O njegovim kvalitetima je
bespredmetno da pricam, odlican je igrac i jeste pojacanje, ali to ni ne dovodim u pitanje, vec neke druge stvari...

Drugo, igracima kao sto je Moreira i treba dati visoku platu, jer su to igraci koji vracaju publiku na stadion,
zbog kojih ce mozda tvoje dete krenuti stopama fudbalera, ugledati se na njega. Problem je ako se jednom ili dvojici, najboljih igraca da koliko traze, a u skladu sa "realnim" mogucnostima?
I jedan Real Madrid je u velikim dugovima, ali konstantno ulazu u ekipu. Naravno, ne ocekujem da Partizan ide uz rame
Real Madridu, vec ti cisto dajem primer kako sposobni ljudi vode velike klubove.

Bez rezultata, nece biti ni povratka navijaca na stadion, niti ce liga da ojaca...a rezultate ne mozes da imas ako ne ulazes u tim... Takodje, kako si spomenuo marketing, opet
postavljam pitanje...Pa ciji je posao da ojaca nasu promociju? Da nije mozda nas navijaca?

@Ja

Ipak smo mi klub sa oooogromnim budzetom, sve to kosta, to hoces da kazes? Probudi se druze... ;)

@Ljuboje

Aha....a zasto tog istog Stanojevica nije postavio pre Stevanovica, a posle Jokanovica? Stanojevic je bio prelazno resenje,
ako to nisi do sada primetio, neko ko je mogao da bude kolateralna steta, jer je preuzeo klub u najgorem trenutku, pa sta uradi,
dok se na potrazi "jaceg" trenera aktuelno radilo i razmisljalo...To sto je momak pokazao da zna sta radi je samo njegova zasluga i
nicija druga i zbog toga ima moju podrsku, pored evidentnog znanja na taktickom planu, a da smene trenera koji ima rezultate bi bilo ravno katastrofi,
pa se od potrage za novim trenerom odustalo!

Vidim i da si prozvao Ivana Tomica, a zapitaj se zasto je Bata Mirkovic otisao iz kluba? Zasto je Dr Mo javno postavio pitanje zbog cega
se menja covek koji zna sta radi? Zato sto imaju nesto u glavi...

Takodje pricas o prethodnoj Upravi koja je prodala neke igrace koje sam naveo. Raspitaj se malo koliko dugo je Djuric u klubu i ko mu je veliki prijatelj i kome je naklonjen. Kada to budes saznao, sve ce ti biti jasno, te zasto je jednom Savi Milosevicu samo Ljubisa Tumbakovic dao glas podrske.
Da se ne ponavljam, napisao sam o dvojnom clanstvu u Upravi kluba i Skupstini koja bira tu istu Upravu, pa se ti zapitaj da li je to normalno???

Najlakse je zatvoriti oci i misliti kako je sve sjajno, zadovoljavati se nekim malim rezultatima i biti srecan.
Moja ocekivanja su druze daleko veca, a verujem i vecine navijaca...zelim evropski Partizan, da imamo rezultate, a ne da budemo tim koji popunjava
broj ucesnika u grupi...toliko od mene.

Cleo

pre 13 godina

Ne može bre Mrdja kod nas, čovek je zvezdaš,ne mogu da ga zamislim u svetom dresu!!!
(Grmeč, 10. avgust 2010 23:12)

Ma neka dodje i onda na derbiju neka peva: "Zvezdu da mi ponude....." :D

danko

pre 13 godina

ne razumem u kom svetu zive ljudi koji ne zele mrdju jer je zvezdash? pa na te priche se loze samo klinci. uzmi bilo kog igracha zvezde i daj mu 10x vecu platu i da vidish kako ce da voli pfc. pa figo je preshao iz barse u real i nije ni trepnuo a nece mrdja u partizan? i josh uz to on nikada nije dobio shansu u zvezdi i ima svako pravo da samo zbog toga igra u partizanu, ako ne zbog para i karijere. voleo je zvezdu, sad ce da voli partizan i to je to. ako bude davao golove kao kleo volecemo i mi njega i necemo ni da mislimo gde je nekad igrao i josh cemo zbog toga da ih zezamo. on je kao klinac bio zaveden da voli zvezdu ali vremenom se stvari iskristalishu...

hoces maramicu?

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Vazno da za vas znaju teletabisi i Ivana sa njenom salatom! :P
Jadnijeg kluba od vas nema. Loze vas matori da ste neko ime, a ustvari samo izumirete. Mi sa druge strane smo toliko mocni da mozemo da uzmemo sta nam treba u ovoj zemlji, pa cak i ako su to vasa deca... a vi mozete samo da placete kao i do sada!

ja

pre 13 godina

Ne lupetaj, Đuriću, prodao bi svoju rodjenu babu, samo kad bi postigao solidnu cenu! Da ti neko ponudi 3 cigle za Klea, videli bi što ga ne bi prodao! Još bi ga upakovao u sjajni papir i vezao šarenu mašnicu!

juznjak

pre 13 godina

''ko je taj Mrdja?''
to si trebao da kazes i kupis tog stranca!!

kakvi su to seoski pregovoro od 3 mesece???
kao da se kupuje vo na stocnoj pijaci...pa se neckas,obidjes krug,pa kao das manju cenu,pa gazda nakrivi kapu,nece sad on..
pa onda ni vo nece...
i tek pred zatvranje pijace se nekako izljubite ti ,gazda i vo i napravite posao.

zainteresovan si za igraca...ponudis uslove i sutra potpise.tacka.

tako to rade ozbiljni klubovi.
mi jesmo prvi u selu,ali zadnji u gradu.

King Donyell

pre 13 godina

DJuricu, mani se Mrdje! Dovedi tog drugog, ako ga nisi samo izmislio! I nekog stopera! Bojovic iz Mogrena il' Savic iz BSK-a ne bi bilo lose. (; Treba nam neko bolji od Jovanovica. Hitno!

Dragan V.

pre 13 godina

Ko je taj Mrđa?
Kada bih se ja pitao - stranac! Neko je lepo napisao: "Ne mogu da ga zamislim u svetom dresu". Bravo za ovaj komentar.

Mnogo dobar grobar!

Texas

pre 13 godina

Ljudi, ja mislim da je odlican potez dovodjenje Mrdje jer nam takav tip igraca treba za stil igre koji forsira Sale, a ne kao komsinica sad dovodi Kaludjerovica a vec ima 2 spica koji su na isti kalup ali kad neko ne zna onda ne zna. Takodje, mrdjina zelja da dodje u Partizan nije sporna i on niti jednom tokom cele ove price nije demantovao pricu oko Partizana. Vojvodina se nasla oko para sa dosta klubova ali Dragan nije hteo bilo gde a samim tim sto zeli u Partizan je vec dovoljan respekt za njega. Mrdja je najbolja opcija za napad, jer se zna da mi vec imamo 4 stranca a limit u nasoj ligi je 5 tako da je bolje da mesto tog stranca potrosimo na stopera a da Mrdja dodje za napadaca. nasi klinci ce imati prostora da se razigravaju u domacoj ligi a za evropu nam treba suvi kvalitet a moje misljenje je da uz Mrdju,Babovica i jos jednog proverenog defanzivca imamo extra tim.

Bolje ista nego nista

pre 13 godina

a ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. (DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)

Mozda je nesposoban ali je i takav sposobniji od Zvezdine uprave ...

rodney

pre 13 godina

Gospodine Djuricu ako realizujete ovo sto ste rekli-svaka vam cast!
Ako sam dobro shvatio to sto kazete je sledece:
Jos jedan kvalitetan spic;Mrdja ili stranac,u paru sa Kleom....Iliev levo,Tomic desno,u sredini Mo i Ilic! Uz ovaj manevar dovedite jos jednog dobrog stranca u half liniju i Partizan ce biti nas ponos u Evropi ove godine-bilo u LS,bilo u Evropa Ligi!

DekiO

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Kompleks

Marko

pre 13 godina

Za nas niko nije čuo?

UEFA Team Ranking 2010

1. FC Barcelona (136.951)
2. Manchester United (125.371)
3. Chelsea (118.371)
4. Arsenal (115.371)
4. Liverpool (115.371)
.
.
.
122. FSV Mainz 05 (13.841)
123. PARTIZAN BELGRADE (13.800)
124. FC Thun (13.675)
.
.
.
127. Bate Borisov (13.308)
128. Red Star Belgrade (13.300)
129. Anorthosis Famagusta (13.099)
--------------

Čini se da je neko ipak čuo u Evropi za taj i takav Partizan, i to kud i kamo više po dobrom, nego po sramoti, kao izvesni komšijski klub koji nije uspeo da prođe ni jedno kolo kvalifikacija za Ligu Evrope.

Pustite uspešne da napreduju bez pljuvačkih komentara, i budite svesni da poeni koje Partizan stiče evropskim nastupima znače i vama.

informator

pre 13 godina

Okay Djura frizura kaze da ide u Cirih da pregovara , znaci u Svajcarsku , pa evo napadaca zvucnih imena :

Marco Streller
29 godina
3.000.000 €

Alexander Frei
31 godina
6.000.000 €

Fwayo Tembo
21 godina
900.000 €

Henri Bienvenu Ntsama
22 godina
1.000.000 €

Alberto Regazzoni
27 godina
1.000.000 €

Emmanuel Mayuka
19 godina
1.400.000 €

Cristian Florin Ianu
26 godina
1.500.000 €

Sandro Calabro
27 godina
1.250.000 €


E sad otkud nama pare recimo da dodje jedan Alexander Frei
to je misterija

Nexy_NS

pre 13 godina

Zvezdas sam... Naravno da zelim da Zvezda bude bolja od Partizana, sto je i normalno, naravno...kao sto zele i navijaci Partizana da bude obrnuto... Medjutim, nisam kompleksas, naravno da navijam za Partizan protiv stranih timova i sa tim nemam problem u glavi... Zelim samo da dam komentar vezano za vaseg predsednika Djurica...Znam da ste ga kritikovali na pocetku i imali ste razloga, jer je stvarno izgledalo da ne radi za klub...i ja nisam mislio da ce radi kako treba za dobro Partizana...medjutim u poslednje vreme da sam partizanovac ne bih imao bas mnogo sta da mu zamerim...rezultati su fenomenalni, trener po meni vrlo dobar i perspektivan,dobre igrace ste doveli, s' tim da treba imati na umu da vam dvojica idu na kraju sezone i da treba iznova traziti zamene jer su na pozajmici, ali generalno, mislim da mozete biti zadovoljni njegovim dosadasnjim radom i da je Partizan jaci nego prethodne sezone...josa ako dodje Mrdja..uf... Jedino sto nisam do sada video neku leprsavu igru, mora tu jos dosta da se radi na uklapanju kockica... Da sad ne pisem cemu se jos nadam da ce se desiti u zvezdi narednih nedelju, dve dana, nije mesto za to...ali ove godine bi mogli da imamo mnogo zanimljiviji derbi nego prethodne dve tri i mnogo zanimljivije prvenstvo ;)..pozz svima

Dakara

pre 13 godina

(Shone, 10. avgust 2010 23:09)

Nisu to neke pare npr. od Jovetica smo dobili samo pola transfera kao i od Tošića moramo 50% dati Banatu od Smiljanića znaš da nam još duguju a treba isplatiti plate svim igracima tipa Moreiri 450000evra godišnje, Ilicu i Ilijevu nekih 200000, Cleu i još 20 igrača sam si spomenuo i trošak Zemunela i još mnoštvo troškova koji ima jedan klub tipa Partizana.

A sad prihodi kluba? Od marketinga imamo tek toliku zaradu da nismo u minusu, od ulaznica šta nas bude na prvenstvenim utakmicama 2500 na jugu sa pretplatama smo sigurno u gubitku jer vjerujem da više košta organizacija utakmice nego prihod jer realno šta je 2500 sa sezonskim, TV prava su za našu ligu mizerna i zanemariva, sponzorski ugovori max.par stotina hiljada evra i to je to

Tako kad sve sabereš i podvučeš mislim da uprava radi dobar posao i nije realno za naše uslove očekivati nešto više bar dok nas na prvenstvenim utakmicama ne bude 30 000 uz cijenu karte od 10 evra i liga malo ne ojača ovako nije realno pričani ništa više.

Somi Grobar

pre 13 godina

Ja sam za da Mrdja dodje,samo pod uslovom da Kleo ne ode.A ako do kraja prelaznog roka bude vest,Mrdja dolazi Kleo odlazi,onda ces me Djuricu grdno razocarati.

pile

pre 13 godina

Ni ja nisam mogao da zamislim Milka Djurovskog davne '85-e u crno-belom dresu pa sam se navikao, a ni da je Nikola Zigic, hteli to neki da prihvate ili ne , veliki Grobar... i jos mnogo primera... Jedan gol u derbiju ima sve da obrise...

Atropin

pre 13 godina

@Smešno
Za vas su culi mnogi, toliko ste postali prepoznatljivi da pri zrebu i amaterske ekipe skacu od radosti i euforije kada vas izvuku...

Ciro majstore....

pre 13 godina

Stranac zvučnog imena da dođe u partizan,buhahahaha.Za vas niko nije ni čuo van granica bivše Juge.Ovaj opet zabavlja ljude svojim izjavama.
(Smešno, 10. avgust 2010 23:56)

Bas sam imao priliku pre dve nedelje da zezam navijaca Njukasla zbog eliminacije iz Lige sampiona. Ne bih se ja brinuo za reputaciju Partizana da sam na tvom mestu.

Ljuboje

pre 13 godina

(Shone, 10. avgust 2010 23:09)
Malo si kontradiktoran,te si protiv Stevanovica istices da ga je postavio Djuric,ovamo si zadovoljan Stanojevicem a ne istices da ga je postavio Djuric,pa spominjes ne uspeh PFC prosle sezone u LE i krivis Djurica,a te igrace je selektiro Ivan Tomic za tu sezonu,i spominjes neke igrace koje su sem Ljajica I Tosica,inace prodati za solidnu cenu, prodale predhodne uprave!
Od decembra kad je Djuric reizabran,i postavljen Nadj vracen je Ilic,Lomic,Ilijev,Stevanovic,Smiljanic...a seti se prosle sezone kad su poceli pohod na LS sa onim klincem na desnom beku,mislim Sinisom Stevanovicem!Malo objektivnosti ne skodi!

Rior

pre 13 godina

Kako izgleda DJuric je izvanredan predsednik.Nema saopstenja, nema halabuke, ni dodvoravanja navijacima, ni pravdanja, ali vidi se da rada ima puno a,bogami, i rezultata.

Atropin

pre 13 godina

Svaka cast Mrdji, ali ako je u pitanju neki poznati stranac ja sam za! Prvo, pretpostavljam da je taj igrac veoma kvalitetan, jer da nije tako ne bi bio poznat siroj javnosti, a drugo puno bi nam znacio sa psiholoske tacke gledista, ulivali bi veci respekt kod svih. West je bio pun pogodak i zbog toga, jer je svojim samim prisustvom kod navijaca, ali i saigraca ulivao pozitivnu energiju. Samo, nadam se da nije neko 'ala Ailton' jer je on u CZV dosao u bas losem zdravstvenom stanju i sa veeeeeeelikim viskom KG-a!

Zivi Bili Pa Videli

pre 13 godina

Dark Angel ... brt tako pricas o djuricu "upropasti tim" i to .. a ako udjemo u ligu sampiona onda ima ovde pod drugim imenom da pises bravo djuricu legendo i to znaci mani me te price... savrsen-nije al nije ni los tako da SHH !

Kozanostradamus

pre 13 godina

'ajmo ljudi da stvari sagledamo realno...Pa ne dovodi šnajder Mrđu da bi igrao protiv tamo nekih udruženja građana, već da bi pružio role u Evropi i bio prodan...prema tome...šio mi ga Đura odlično!..samo, po meni neophodniji su nam desni bek i štoper od špica u ovom trenutku...no, dobro, ako je Stanoje tako rek'o...slažem se...

runner

pre 13 godina

smešno@

Dečko malo 'oladi i priseti se prošlogodišnjeg intervjua sa Ujpalušijem iz Atletiko, Madrida, koji je na pitanje novinara: "Šta misli o Crvenoj Zvezdi", a pred meč Zvezda - Sparta, Prag, izjavio da on od srpskih timova jedino zna za Partizan, jer je to jedini klub sa ovih prostora koji redovno igra u nekom od evropskih takmičenja.
Eto toliko samo da se zna ko je ko i gde je ko u Evropi?

Kriik

pre 13 godina

Neka dodje i nek odigra profi a za koga navija malo mi je bitno. To o njemu govori kao o ćoveku a ne kao o fudbaleru što on jeste...

djomla

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)
- - - -
Slazem se sa tobom i ja sam za to, da mladi napreduju, odrastu ovde i igraju, a ne odma preko grane i da se uzmu neke pare, posto poto, i npr da se radi kao sto Venger radi..to je skrooz ok..Ali nas fudbal(na zalost) nije takav, to bi moglo u normalno ligi i normalnim, finansiski stabilnijim klubovima da se radi,da radis na toj deci, da ulazes i da ti se vrati posle, da ih ne prodajes odmah..mi ni zakon neki ljudski nemamo ni stadione po propisima nemamo bre..tako da nerealno je (na zalost) u takvoj sredini i ligi,toliko dugo graditi i izdrzavati tu decu, ko ce da izdrzava klub, od cega ce da zive, da je jaca liga pa sponzori jaki itd..ovako prodaju, zaradjuju, trguju, to i nije fudbal, pa da se mi navijaci pitamo, tu bi bili i jovetic i dijara i ljajic i igrali bi ligu sampiona.. tako da ove matorce sto dovode, dovedu ih za male pare, budu tu 1god, pomognu klubu, iskustvom itd ako se uradi nesto uradi, plasira u evropu i to je..matorci ih i manje kostaju, mladje koje vec imaju (dzabe, izgradili su ih), njih prodaju, zarade i tako prezivljavaju..ponavaljam, zalosno je sto deca sa po 18-21god idu preko za kakve takve pare, ali to je nasa realnost, nasa liga. Ovo je druga tema, ali tice se te zarade, kako mi npr da ocekujemo uspehe u evropi i bolji plasman, kada oni 2 puta godisnje promene pola tima, na zimu i leto prodaju po 3,4 kljucna igraca..u globalu tuga, ali tako je..tako da u takvoj sredini su i ti matorci zlata vredni!

Lopovi!

pre 13 godina

Pogledajte sajt www.transfermarket.co.uk i vidite u Partizanu koliko su zaradili od prodaje igraca samo ove sezone, oko 5 miliona... O cemu mi pricamo... Mogli su da dovedu nekog iole normalnog igraca bar pola miliona da su ulozili, nego svi sto su dosli dosli su bez ugovora. Cisto pranje para...

vojislav

pre 13 godina

Ako je ova vest tacna,bravo za predsednika.Vrlo zrelo razmisljanje i po pitanju pojacanja, i po pitanju Klea. Jednostavno prodati Klea pre polusezone bi bilo ravno fudbalskom samoubistvu.Naravno da treba pojacati konkurenciju u napadu,a takodje i dati vremena novom spicu da se adaptira ukoliko Kleo ode na polusezoni....Svaka cast za upravu!

Ja

pre 13 godina

@(Shone, 10. avgust 2010 23:09)

A da ja tebi postavim pitanje. Da li ti kad uzmes platu sve ostavis u stek ili moras od nje da zivis? Bas si smesan!

glupost......

pre 13 godina

Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)

alo decko ne dovodi njih djuric nego stanojevic...njemu djuric kaze imas toliko i toliko novca na raspolaganju, ustedi, pojacaj ekipu...i to je to...

johnz

pre 13 godina

B92 - Sport - Vesti - Dragan Mrđa na korak od Trabzona

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Mrđa odlazi, Đurovski ostaje

B92 - U fokusu - Transfer glasine - Pantelić: "Mrđa može u Partizan...

B92 - Sport - U fokusu - Transfer glasine - Đurić: "Mrđa ili stranac"

B92 - Sport - U fokusu - Transfer glasine - B92: Mrđa potpisuje u petak...

B92 - Sport - Komentari - Mrđa: "Dobra ponuda ili ostajem...

B92 - Sport - Vesti - Bordo: Mrđa ne dolazi

B92 - Sport - Vesti - Đurić: "Mrđa ili stranac"

B92 - Sport - Vesti - B92: Mrđa na putu ka Humskoj

B92 - Sport - Vesti - Pantelić: "Mrđa može u Partizan"

B92 - Sport - Vesti - B92: Mrđa potpisuje u petak?

B92 - Sport - Vesti - JSL: Mrđa igrač godine

B92 - Sport - Vesti - Vojvodina: Dragan Mrđa u Bordou

B92 - Sport - Vesti - Mrđa: "Voleo bih da odem u Bordo"

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Mrđa ne dolazi, Kleo ne odlazi

B92 - Sport - Fudbal - Vesti - Butorović:"Mrđa ne može u Partizan"

djomla

pre 13 godina

Ma ljudi moji sta je dobro uradio? Budimo realni, zar ne vidite da nam upropasti klub. Dovodi sve matore igrace a rasproda nam sav talenat sto imamo.Cim budemo natrcali na jakog protivnika nadrljali smo. Jedini sto vrede su Kleo i Moreira a i njih prodaje na zimu. Ilic, Krstajic, Iliev su mnogo matori. Prodadose sve mlade igrace...
(DaRk AnGeL, 10. avgust 2010 23:16)
- - - -
Slazem se sa tobom i ja sam za to, da mladi napreduju, odrastu ovde i igraju, a ne odma preko grane i da se uzmu neke pare, posto poto, i npr da se radi kao sto Venger radi..to je skrooz ok..Ali nas fudbal(na zalost) nije takav, to bi moglo u normalno ligi i normalnim, finansiski stabilnijim klubovima da se radi,da radis na toj deci, da ulazes i da ti se vrati posle, da ih ne prodajes odmah..mi ni zakon neki ljudski nemamo ni stadione po propisima nemamo bre..tako da nerealno je (na zalost) u takvoj sredini i ligi,toliko dugo graditi i izdrzavati tu decu, ko ce da izdrzava klub, od cega ce da zive, da je jaca liga pa sponzori jaki itd..ovako prodaju, zaradjuju, trguju, to i nije fudbal, pa da se mi navijaci pitamo, tu bi bili i jovetic i dijara i ljajic i igrali bi ligu sampiona.. tako da ove matorce sto dovode, dovedu ih za male pare, budu tu 1god, pomognu klubu, iskustvom itd ako se uradi nesto uradi, plasira u evropu i to je..matorci ih i manje kostaju, mladje koje vec imaju (dzabe, izgradili su ih), njih prodaju, zarade i tako prezivljavaju..ponavaljam, zalosno je sto deca sa po 18-21god idu preko za kakve takve pare, ali to je nasa realnost, nasa liga. Ovo je druga tema, ali tice se te zarade, kako mi npr da ocekujemo uspehe u evropi i bolji plasman, kada oni 2 puta godisnje promene pola tima, na zimu i leto prodaju po 3,4 kljucna igraca..u globalu tuga, ali tako je..tako da u takvoj sredini su i ti matorci zlata vredni!

DoLaZi NaM IgRaCiNa

pre 13 godina

Okay Djura frizura kaze da ide u Cirih da pregovara , znaci u Svajcarsku , pa evo napadaca zvucnih imena :

Marco Streller
29 godina
3.000.000 €

Alexander Frei
31 godina
6.000.000 €

Fwayo Tembo
21 godina
900.000 €

Henri Bienvenu Ntsama
22 godina
1.000.000 €

Alberto Regazzoni
27 godina
1.000.000 €

Emmanuel Mayuka
19 godina
1.400.000 €

Cristian Florin Ianu
26 godina
1.500.000 €

Sandro Calabro
27 godina
1.250.000 €


E sad otkud nama pare recimo da dodje jedan Alexander Frei
to je misterija
(informator, 11. avgust 2010 12:42)

Mislim da se on ipak interesovao za Johana Fonlatena koji igra u Cirihu.