Tenis 42

Ponedeljak, 31.05.2010.

13:27

Đoković preko Đineprija do četvrtfinala

Novak Đoković plasirao se u četvrtfinale Rolan Garosa pobedom nad Amerikancem Robijem Đineprijem u četiri seta 6:4, 2:6, 6:1, 6:2.

Ðokoviæ preko Ðineprija do èetvrtfinala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

Mima

pre 13 godina

Boze molim ti se makar jos jedan mec da dobije Nole, evo barem do polufinala! Ajde jos Melzer, pleaseeee. Ako ode i dalje nekako - narucujem onaj Roland Garros kisobran i peskir sa sajta, pa sta kosta da kosta:)

Marko

pre 13 godina

(realno, 31. maj 2010 22:16)

Sve je to lepo što pričaš...Ali postoji samo jedan problem...To je Rafa Nadal na šljaci,on dobija mečeve kako god...Ja se samo setim polufinala u Madridu sa Novakom....

Evo statistike tog meča,kopiranog sa sajta ATP-a

Novak Djokovic - Rafael Nadal

Statistics on Service

Aces
7 4

Double Faults
3 4

1st Serve
61% (69/112) 75% (101/133)

1st Serve Points Won
81% (56/69) 71% (72/101)

2nd Serve Points Won
55% (24/43) 50% (16/32)

Break Points Saved
50% (1/2) 75% (6/8)

Service Games Played
17 16

Statistics on Return

1st Serve Return Points Won
28% (29/101) 18% (13/69)

2nd Serve Return Points Won
50% (16/32) 44% (19/43)

Break Points Converted
25% (2/8) 50% (1/2)

Return Games Played
16 17

Statistics on Points

Total Service Points Won
71% (80/112) 66% (88/133)

Total Return Points Won
33% (45/133) 28% (32/112)

Total Points Won
51% (125/245) 48% (120/245)

Dakle Novak više asova,manje duplih...Bolji procenat osvojenih poena i na prvi i na drugi servis...Bolji procenat osvojenih poena na protivnikov prvi i drugi servis....Ukupno više poena...

Ovde nema statistike što se tiče vinera i grešaka,ali znam sigurno da je Novak imao više vinera,za grešeke nisam siguran...Dakle gotovo u svim segmentima Novak bolji a opet izgubio...

E to je Nadal na šljaci...

On na šljaci gubi samo kada je premoren ili povređen...

A sad je dovoljno odmoran i zdrav....

Ja se nadam da će Novak pobediti,to je sport sve je moguće,ali...
Jedno znam sigurno,ako pobedi Rafu na RG to će biti prekretnica u njgovoj karijeri...

sima

pre 13 godina

E, pa jos necuh komentar o Novakovoj reklami ATP- loptica! cudno?( natempirano za kraj turnira) sta meni prvo pade napamet je da sta Nole spontano izgovori na vise nego solidnom engleskom, bi Nadal morao sigurno mesec dana da uci; zato on reklamira SAT na ruci;
svako po mogucnosti; sala ali nezlonamerna;

Iha

pre 13 godina

I opet vi o alergijama i kondiciji....
Ajde mozda ce Melcer da vas usreci ali ne verujem!

Cestitajte coveku i kraj jer je to tako tesko?

NAPRED NOLE!!!

Duda Ivkovic

pre 13 godina

Novak prvo treba da pobedi Melcera a Nadal fantasticnog Almagra. Mislim da ce polufinale Novak igrati protiv Amagra. Mada bi, za njega bilo bolje da to bude Nadal.

Bogi

pre 13 godina

Uzmite se malo u matematiku, nije sve u bicepsu... Bravo @realno za komentar - Nole sa "lošom" igrom zabode više vinera od Nadala koji je "odvalio" Belučija, pfff...

Da se razumemo - onaj Rafin poen koji stalno vrte na Eurosport-u - RESPECT - tako se ubijaju protivnici u pojam i primorava ih se da gledaju u nebo u potrazi za Božjom pomoći.

realno

pre 13 godina

@king of clay
Ja mislim da Nadal nece ni stici do polufinala.
Nadal je danas igrao 3 seta, odigrao ukupno 30 gemova i njegov mec je trajao preko 2 i po sata.
Djokovic odigrao 4 seta, odigrao 5 gemova vise i opet proveo na terenu 20 minuta manje.
U oba meca odigrano po 190 poena. Nadal napravio 27 greski i 27 vinera.
Djokovic 29 greski i 36 vinera.
I sa ovakvom igrom koja po vama nije dobra, Novak je odigrao bolje nego Nadal u svom mecu.
Ne verujem da ce Nadal uopste stici u polufinale, a ako i uspe u tome pocistice ga Nole u 3 seta.
Nema veze sto se igra na sljaci, Nadal nikada nije igrao tako lose na sljaci kao ove godine.
Zato mislim da je u stvari Nadal taj koji nema sta da trazi u tom polufinalu.
Pogledaj neki Nadalov mec ove godine na sljaci, pogledaj kako igra, pa onda izjavljuj takve stvari.
Prethodnih godina su stvari bile drugacije, ali ove godine se sve mnogo izmenilo.
Nece Nadal taj mec dobiti uz pomoc stare slave. Morace da nadigra Djokovica, a sa trenutnom igrom nema bas puno sansi za tako nesto.

sasa jokic

pre 13 godina

Mislim da svi ovi protivnici koji nisu iz prvih 20 pokusavaju da dobiju bitk u prva dva seta, opuste ruku, pa sta bude. Ako ne uspeju u tome, savlada ih umor i posle ne mogu teren da pogode. Nole ih je sve dobio na strpljenje, ali mislim da taj recept vec kod melcera ne prolazi, za Nadala da ne pricam. neko je napisao da "dozira"i vidim da je dobio veliku podrsku za komentar. mislim da je to ustvari nasa skrivena zelja, ali ja sam tako mislio i za prve turnire u US, pa me je demantovao. Ali ajde da se nadamo jos malo.

Djoksa

pre 13 godina

@DD...Dobar komentar.Odlicno opazanje u vezi 2 seta,tankovanje(xexe.,ten. izraz koji sam ja prvi uveo na ovaj sajt)je vec sad postalo evidentno.Niko nije primetio,vremenski uslovi SAVRSENO odgovaraju Noletu(oblacno,temperatura ni blizu 30 stepeni).

Dylan Dog

pre 13 godina

@Misao

Upravo tako. Tenis je u velikoj ekspanziji u obe konkurencije. Nije Enan lošija nego što je bila, već su ostale mnogo bolje nego pre samo godinu -dve!
Čak bih smeo da tvrdim da bi npr. današnja Sem Stosur "oplevila" i Borga i Konorsa i Mekinroa iz njihovih najboljih dana, pogotovo kada se zna da su oni sa svojim drvenim reketima i pripadajućom tehnikom najčešće samo gurali loptu.

sima

pre 13 godina

Gospodu Bogu hvala da danas mogu da procitam sa ZADOVOLJSTVOM komentare! I neka ostane tako!
U gotovo svemu se slazem sa DD i Markom, ja bih samo jos ovo dodao: postoji maravno kod Novaka abnomalno pitanje 'hocu li juriti za ovom dvojicom ili ..sacekati, eksperimentisati..';
ja mislim da je i 'prijatelju i neprijatelju'Novaka poslednjih pola godine pokazalo da on i sa najlosijom igrom prolazi 'dovoljno'da je tamo gde je; za sada!

Danasnja igra Nadala? nesto izuzetno? apsolutno NE! ranjiv je i danas bi ga Federer, sa njegovim konstantno kratko vracenim loptama- pocistio;
usput, ovde malo ljudi stvarno komentarise igre Nadala i Federera!

Sve u svemu ja sam uz Novaka, i cekam sta ce da uradi; sanse ima; Pozdrav;

king of clay

pre 13 godina

Mislim da protiv Nadala na ovogodisnjem RG nema igre. Cak je veliko pitanje da li ce mu iko i set oduzeti. Mozda Federer u finalu. Sto se Novaka tice bilo bi lepo da pobedi Melcera i ponovi svoj najbolji uspeh na ovom turniru, mada i to ce biti tesko s obzirom da Austrijanac igra u zivotnoj form, a Novak se muci. Ima problema sa alergijom, fizicki nije dovoljno spreman, nije vise toliko siguran u svoje udarce (pogledajte samo kako sada igra tu bekend paralelu, a kako je igrao ranije), servis mu je jako los, skoro nikakvu prednost na servisu ne ostvaruje.
Sve u svemu mislim da je i ovo uspeh za Novaka, nadam se da ce izdrzati i protiv Melcera, a posle toga zaista nemamo cemu da se nadamo u polufinalu.

Misao

pre 13 godina

Potpuno su mi nejasni komentari tipa, "radovao se poenu protiv bla, bla...sedamdeset osmog igrača", "lak žreb", "favorit i autsajder"... I na ovom turniru kao i na prethodnim, vidi se da svako svakoga može da pobedi, ili bar da dobro namuči. Favoriti su samo na papiru, "senzacije" su postale svakodnevnica i s tim u vezi treba veoma ozbiljno shvatiti i respektovati svakog protivnika i nikog ne treba unapred proglasiti za autsajdera i pobede protiv takvih "očekivane" i "manje vredne". Svaka pobeda je teška i za respekt, ko god se nalazio sa druge strrane mreže. Tenis je u ekspanziji i sve je više dobrih tenisera i teniserki što, hvala bogu, čini mečeve neizvesnim i uzbudljivim. Tako da prethodne izjave smatram totalno ograničenim. Bez uvrede.

Travis Bickle

pre 13 godina

ne znam šta je sa Noletovim servisom već 2 g. Pre je znao da opali 10tak u proseku aseva. Drugi servis je posebna priča. 120km/h? O čemu se radi? Da li su počeli da ga čitaju ili je on počeo slabije da igra u tom elementu?

Sarma

pre 13 godina

@Sinisa,brejnstormer!, 31. maj 2010 14:33

Da, jeste to rekao. Valjda uticaj Mirne Jukic, sa kojom se vec neko vreme zabavlja.
... kad moze Kobe Brajant da psuje na nasem, sto ne moze i Melcer? :)

Mirko

pre 13 godina

Ne znam odakle vam to da je Novak nespreman fizički. On je najbolju igru prikazivao u završnicama mečeva. Danas je to bilo cela dva seta i to je bilo sjajno. Verovatno je mentalni pritisak problem, tačnije problem sa samopouzdanjem koje ima već duže. Ovo su ipak protivnici koji ne mogu da ga iznenade u tri seta i on je toga svestan. Posle malog pada u drugom setu, podiže se u nastavku i dobija od protivniak ono što očekuje.Pad, pod pritiskom njegove mnogo bolja igre..
Ne verujem da će drugačije biti ni protiv Melcera, Novak diže formu i sumnjam u iznenađenje. A protiv Rafe će sigurno biti odličan. Da li će pobediti? To zavisi dosta od Rafe ali mislim daće Novak biti najbliže tome od svih dosadašnjih mečeva na RG. Skinuo je pitisak sa sebe, polufinale je premija posle nekih neuspeha sa početka sezone, a ima i znanje , kvalitet i iskustvo da dobije Rafu.

Rico

pre 13 godina

Nije mi neizvesno kada ce u datom mecu Novak igrati bolje, vec kada ce on odluciti da sebe vise unese u igru. Novakov pristup tenisu je drugaciji nego recimo kod Nadala. Nadal je mentalno u igri 100%, od samog pocetka, bez obzira na protivnika. Sa druge strane Novak taktizira. Cuva energiju za ostale meceve. Zato on retko kada propusti neki turnir. On krene slabije, pa ako je protivnik slab i lako padne, onda i Nole zavrsi mlako. Prosto se cuva za neciji jaci otpor. On menja brzine i prilagodjava ih protivniku. Nadal je vazda na automatiku. E, sad, Nole izgubi koncentraciju i postaje sam svoj neprijatelj u onim trenutcima, kada nakon sto odluci da ubaci u vecu brzinu, sreca mu sa udarcima i servisom okrene ledja. Kada krene da pravi greske u tom menjanju brzina, on zna emotivno da reaguje i postaje destruktivan. Srecom, u vecini meceva njegova taktika mu dozvoljava da zadrzi to 3. mesto. Da bi prestigao Nadala ili Federera, dovoljno je da se unese u igru od samog pocetka.

Ovaj mec sa Djenipijem ne bi trebalo ni komentarisati. Protivnik nije pruzio nekakvu borbu, da bi se Nole nesto posebno tu dokazivao. Odradio je posao, onako kako je zamislio.

Djoksa

pre 13 godina

Nadal jedini moze da natera Noleta da da 200%sebe.Zar promena Noletovog stila ne potvrdjuje Nadalov uticaj?Zato i ocekujem mnogo bolju igru Noleta na servisu u ev. medjusobnom susretu.Nole najbolje igra kad nema sta da izgubi.

Makaveli

pre 13 godina

Drago mi je naravno sto je pobedio i usao u cetvrtfinale. S´druge strane morace da digne level igre ako zeli da pobedi Melcera, koji je u dobroj formi i koji igra da pobedi poen a ne da vrati lopticu. Danas je imao 50 vinera i samo 27 neiznudjenih gresaka. Mislim da je Novak upozoren i da zna i sam da mora bolje da odigra zeli li u polufinale.

Sinisa,brejnstormer!

pre 13 godina

Da li ste gledali i SLUSALI Jirgenov mec? Kad je pogresio na jednu laku lopticu,tako je lepo,na sav glas,viknuo ...."u P.... M..erinu!!"

jelena

pre 13 godina

gledala sam sva 4 noletova meca ovde.mogu da kazem da je iz meca u mec bolji.mozda nedeluje tako jer ih nije dobio glatko ali ko zna zasto je to dobro.uz noleta uvek......

soni

pre 13 godina

Uz srecu sa zrebom do polufinala, a tamo ako ne bude iznenadjenja bice pociscen, ali dobro sa ovakvom igrom doci do polufinala RG je stvarno veliki uspeh. Samo mi nije jasna novakova prica da se okrenuo samo slemovima da ga mastersi ne zanimaju toliko, pa sa ozbiljnijim zrebom(marejev deo zreba) ne bi sigurno dosao do 1/4 finala. Ipak nadam se da ce dobiti i melcera pa nek i lagano bude pregazen od nadala opet je skupio veliki broj bodova a sledece godine onda sa nadam se mnogo boljom agresivnijom igrom da ce ih sa lakocom odbraniti pa onda ko zna mozda i napravi korak dalje.

Djoksa

pre 13 godina

Bravo Nole!Odgledasmo teniski klasik.Sa bekhend strane Djinepri nije mogao da pogresi dok je sa forhend strane vrlo uspesno napadao.I pored toga Nole lagano,sa izuzetkom 2seta,dobija.Dakle teniski (ne)poznavaoci,mentalna snaga drzi Noleta na 3-cem mestu.

branko

pre 13 godina

Не знам зашто Ноле `мрзи` други сет. Можда не би било лоше да после првог сета предложи и противнику и судији да се уопште не игра други сет, нека одмах буде 1 : 1 па да се пређе на трећи. Тако би провео на терену мање времена и трошио мање снаге. Наравно , уместо ове шаљиве варијанте, било би много боље да Новак и његов штаб проанализирају последње мечеве, утврде разлог пада концентрације у другом сеу и то отклоне јер наилазе противници којима би поклањање сета било велики луксуз.

Dylan Dog

pre 13 godina

Ovo je prvi meč na RG-u 2010. koji sam odgledao u kontinuitetu. Kako je skoro @Predo rekao "Sada znam da ništa ne znam" aludirajući da ne zna šta od Đokovića može da očekuje, i u ovom meču smo videli više potpuno različitih Novakovih izdanja.

Prvi i drugi set je igrao u drugoj brzini, a samo povremeno, u nekim važnijim trenucima, ubacivao u 3. i 4. Moram priznati da mi se taj kalkulantsko-ziheraški tenis sa teškim spinovima koji padaju na i nešto iza servis linije, uz čekanje greške protivnika, zaista ne dopada. Prvi set je izvukao tako što je naglo podigao nivo igre, dok se istovremeno Đinepriju skratila ruka kada je servirao da ostane u setu. Drugi set nastavljen u istom stilu. Neagresivnom igrom na 15-40 propušta dve vezane brejk lopte, a zatim sam gubi svoj servis. Kako nije mogao da odmah napravi ribrejk - tankira ceo set.
U 3. i 4. setu igra prosečno u 4. brzini, povremeno ubacujući u 5. i Amerikanac nije imao nikakvih šansi, a mi smo mogli da naslutimo koliko u ovom trenutku Đoković može zaista dobro da odigra.
Đinepri je prijatno iznenadio svojom dobrom igrom na šljaci‚i sasvim je zasluženo došao do 1/8 finala. Vrlo dobro kretanje, uz duboke lopte sa dosta spina koje teraju protivnika da ili igra nisko u penjanju ili da hvata visok odskok. Servis - sasvim solidan.

Generalno sam mišljenja da Novak dosta kalkuliše u ovim uvodnim mečevima i da čuva i mentalnu i fizičku energiju za predstojeće duele sa ozbiljnijim protivnicima. Da li će tada voziti u "visokom stepenu prenosa" ili će mu zaribati menjač, videćemo u narednih nekoliko dana.
Do tada, puno sreće Novaku i ostalim našim teniserima u obe konkurencije!

znanje-imanje

pre 13 godina

Ispostavlja se da se David Ferer zove Robin Đinepri. Jedan isti komentar važi za sve 4 pobede. Novak je fizički potpuno nespreman, ova alergija ga razbija. Koštala ga je par hiljada bodova i mnogo stotina hiljada eura. Svaki top100 igrač bi treba da ga pobedi, svaki top40 bi morao da ga pobedi. Na RG on daje više od 100%. Taktika meča i selekcija udaraca savršeni. Maksimalno poznavanje igre, teniska inteligencija - svaka pobeda dođe kao uspešna prevara. Oni koji ga kritikuju zbog neozbiljnosti, nemotivisanosti, otsustvu šampionskog duha i sl. nemaju pojma. On trenutno igra iznad svojih fizičkih mogućnosti i oduševljava po ko zna koji put.

Ena

pre 13 godina

Nole, čestitam ti, nadam se, prva, tako da mogu da se radujem i ne moram da čitam zlobne komentare u nastavku. Pozdrav svim pravim navijačima!

biljana

pre 13 godina

Svaka cast, bilo je malo neizvesno u pocetku, ali bitna je pobeda. Mislim da prolazak u polufinale nece biti problem,a posle sta bude.SRECNO NOLE!

Dylan Dog

pre 13 godina

Ovo je prvi meč na RG-u 2010. koji sam odgledao u kontinuitetu. Kako je skoro @Predo rekao "Sada znam da ništa ne znam" aludirajući da ne zna šta od Đokovića može da očekuje, i u ovom meču smo videli više potpuno različitih Novakovih izdanja.

Prvi i drugi set je igrao u drugoj brzini, a samo povremeno, u nekim važnijim trenucima, ubacivao u 3. i 4. Moram priznati da mi se taj kalkulantsko-ziheraški tenis sa teškim spinovima koji padaju na i nešto iza servis linije, uz čekanje greške protivnika, zaista ne dopada. Prvi set je izvukao tako što je naglo podigao nivo igre, dok se istovremeno Đinepriju skratila ruka kada je servirao da ostane u setu. Drugi set nastavljen u istom stilu. Neagresivnom igrom na 15-40 propušta dve vezane brejk lopte, a zatim sam gubi svoj servis. Kako nije mogao da odmah napravi ribrejk - tankira ceo set.
U 3. i 4. setu igra prosečno u 4. brzini, povremeno ubacujući u 5. i Amerikanac nije imao nikakvih šansi, a mi smo mogli da naslutimo koliko u ovom trenutku Đoković može zaista dobro da odigra.
Đinepri je prijatno iznenadio svojom dobrom igrom na šljaci‚i sasvim je zasluženo došao do 1/8 finala. Vrlo dobro kretanje, uz duboke lopte sa dosta spina koje teraju protivnika da ili igra nisko u penjanju ili da hvata visok odskok. Servis - sasvim solidan.

Generalno sam mišljenja da Novak dosta kalkuliše u ovim uvodnim mečevima i da čuva i mentalnu i fizičku energiju za predstojeće duele sa ozbiljnijim protivnicima. Da li će tada voziti u "visokom stepenu prenosa" ili će mu zaribati menjač, videćemo u narednih nekoliko dana.
Do tada, puno sreće Novaku i ostalim našim teniserima u obe konkurencije!

znanje-imanje

pre 13 godina

Ispostavlja se da se David Ferer zove Robin Đinepri. Jedan isti komentar važi za sve 4 pobede. Novak je fizički potpuno nespreman, ova alergija ga razbija. Koštala ga je par hiljada bodova i mnogo stotina hiljada eura. Svaki top100 igrač bi treba da ga pobedi, svaki top40 bi morao da ga pobedi. Na RG on daje više od 100%. Taktika meča i selekcija udaraca savršeni. Maksimalno poznavanje igre, teniska inteligencija - svaka pobeda dođe kao uspešna prevara. Oni koji ga kritikuju zbog neozbiljnosti, nemotivisanosti, otsustvu šampionskog duha i sl. nemaju pojma. On trenutno igra iznad svojih fizičkih mogućnosti i oduševljava po ko zna koji put.

Ena

pre 13 godina

Nole, čestitam ti, nadam se, prva, tako da mogu da se radujem i ne moram da čitam zlobne komentare u nastavku. Pozdrav svim pravim navijačima!

Mirko

pre 13 godina

Ne znam odakle vam to da je Novak nespreman fizički. On je najbolju igru prikazivao u završnicama mečeva. Danas je to bilo cela dva seta i to je bilo sjajno. Verovatno je mentalni pritisak problem, tačnije problem sa samopouzdanjem koje ima već duže. Ovo su ipak protivnici koji ne mogu da ga iznenade u tri seta i on je toga svestan. Posle malog pada u drugom setu, podiže se u nastavku i dobija od protivniak ono što očekuje.Pad, pod pritiskom njegove mnogo bolja igre..
Ne verujem da će drugačije biti ni protiv Melcera, Novak diže formu i sumnjam u iznenađenje. A protiv Rafe će sigurno biti odličan. Da li će pobediti? To zavisi dosta od Rafe ali mislim daće Novak biti najbliže tome od svih dosadašnjih mečeva na RG. Skinuo je pitisak sa sebe, polufinale je premija posle nekih neuspeha sa početka sezone, a ima i znanje , kvalitet i iskustvo da dobije Rafu.

Djoksa

pre 13 godina

Nadal jedini moze da natera Noleta da da 200%sebe.Zar promena Noletovog stila ne potvrdjuje Nadalov uticaj?Zato i ocekujem mnogo bolju igru Noleta na servisu u ev. medjusobnom susretu.Nole najbolje igra kad nema sta da izgubi.

biljana

pre 13 godina

Svaka cast, bilo je malo neizvesno u pocetku, ali bitna je pobeda. Mislim da prolazak u polufinale nece biti problem,a posle sta bude.SRECNO NOLE!

Misao

pre 13 godina

Potpuno su mi nejasni komentari tipa, "radovao se poenu protiv bla, bla...sedamdeset osmog igrača", "lak žreb", "favorit i autsajder"... I na ovom turniru kao i na prethodnim, vidi se da svako svakoga može da pobedi, ili bar da dobro namuči. Favoriti su samo na papiru, "senzacije" su postale svakodnevnica i s tim u vezi treba veoma ozbiljno shvatiti i respektovati svakog protivnika i nikog ne treba unapred proglasiti za autsajdera i pobede protiv takvih "očekivane" i "manje vredne". Svaka pobeda je teška i za respekt, ko god se nalazio sa druge strrane mreže. Tenis je u ekspanziji i sve je više dobrih tenisera i teniserki što, hvala bogu, čini mečeve neizvesnim i uzbudljivim. Tako da prethodne izjave smatram totalno ograničenim. Bez uvrede.

Rico

pre 13 godina

Nije mi neizvesno kada ce u datom mecu Novak igrati bolje, vec kada ce on odluciti da sebe vise unese u igru. Novakov pristup tenisu je drugaciji nego recimo kod Nadala. Nadal je mentalno u igri 100%, od samog pocetka, bez obzira na protivnika. Sa druge strane Novak taktizira. Cuva energiju za ostale meceve. Zato on retko kada propusti neki turnir. On krene slabije, pa ako je protivnik slab i lako padne, onda i Nole zavrsi mlako. Prosto se cuva za neciji jaci otpor. On menja brzine i prilagodjava ih protivniku. Nadal je vazda na automatiku. E, sad, Nole izgubi koncentraciju i postaje sam svoj neprijatelj u onim trenutcima, kada nakon sto odluci da ubaci u vecu brzinu, sreca mu sa udarcima i servisom okrene ledja. Kada krene da pravi greske u tom menjanju brzina, on zna emotivno da reaguje i postaje destruktivan. Srecom, u vecini meceva njegova taktika mu dozvoljava da zadrzi to 3. mesto. Da bi prestigao Nadala ili Federera, dovoljno je da se unese u igru od samog pocetka.

Ovaj mec sa Djenipijem ne bi trebalo ni komentarisati. Protivnik nije pruzio nekakvu borbu, da bi se Nole nesto posebno tu dokazivao. Odradio je posao, onako kako je zamislio.

Sinisa,brejnstormer!

pre 13 godina

Da li ste gledali i SLUSALI Jirgenov mec? Kad je pogresio na jednu laku lopticu,tako je lepo,na sav glas,viknuo ...."u P.... M..erinu!!"

branko

pre 13 godina

Не знам зашто Ноле `мрзи` други сет. Можда не би било лоше да после првог сета предложи и противнику и судији да се уопште не игра други сет, нека одмах буде 1 : 1 па да се пређе на трећи. Тако би провео на терену мање времена и трошио мање снаге. Наравно , уместо ове шаљиве варијанте, било би много боље да Новак и његов штаб проанализирају последње мечеве, утврде разлог пада концентрације у другом сеу и то отклоне јер наилазе противници којима би поклањање сета било велики луксуз.

jelena

pre 13 godina

gledala sam sva 4 noletova meca ovde.mogu da kazem da je iz meca u mec bolji.mozda nedeluje tako jer ih nije dobio glatko ali ko zna zasto je to dobro.uz noleta uvek......

Djoksa

pre 13 godina

Bravo Nole!Odgledasmo teniski klasik.Sa bekhend strane Djinepri nije mogao da pogresi dok je sa forhend strane vrlo uspesno napadao.I pored toga Nole lagano,sa izuzetkom 2seta,dobija.Dakle teniski (ne)poznavaoci,mentalna snaga drzi Noleta na 3-cem mestu.

realno

pre 13 godina

@king of clay
Ja mislim da Nadal nece ni stici do polufinala.
Nadal je danas igrao 3 seta, odigrao ukupno 30 gemova i njegov mec je trajao preko 2 i po sata.
Djokovic odigrao 4 seta, odigrao 5 gemova vise i opet proveo na terenu 20 minuta manje.
U oba meca odigrano po 190 poena. Nadal napravio 27 greski i 27 vinera.
Djokovic 29 greski i 36 vinera.
I sa ovakvom igrom koja po vama nije dobra, Novak je odigrao bolje nego Nadal u svom mecu.
Ne verujem da ce Nadal uopste stici u polufinale, a ako i uspe u tome pocistice ga Nole u 3 seta.
Nema veze sto se igra na sljaci, Nadal nikada nije igrao tako lose na sljaci kao ove godine.
Zato mislim da je u stvari Nadal taj koji nema sta da trazi u tom polufinalu.
Pogledaj neki Nadalov mec ove godine na sljaci, pogledaj kako igra, pa onda izjavljuj takve stvari.
Prethodnih godina su stvari bile drugacije, ali ove godine se sve mnogo izmenilo.
Nece Nadal taj mec dobiti uz pomoc stare slave. Morace da nadigra Djokovica, a sa trenutnom igrom nema bas puno sansi za tako nesto.

Makaveli

pre 13 godina

Drago mi je naravno sto je pobedio i usao u cetvrtfinale. S´druge strane morace da digne level igre ako zeli da pobedi Melcera, koji je u dobroj formi i koji igra da pobedi poen a ne da vrati lopticu. Danas je imao 50 vinera i samo 27 neiznudjenih gresaka. Mislim da je Novak upozoren i da zna i sam da mora bolje da odigra zeli li u polufinale.

Sarma

pre 13 godina

@Sinisa,brejnstormer!, 31. maj 2010 14:33

Da, jeste to rekao. Valjda uticaj Mirne Jukic, sa kojom se vec neko vreme zabavlja.
... kad moze Kobe Brajant da psuje na nasem, sto ne moze i Melcer? :)

sima

pre 13 godina

Gospodu Bogu hvala da danas mogu da procitam sa ZADOVOLJSTVOM komentare! I neka ostane tako!
U gotovo svemu se slazem sa DD i Markom, ja bih samo jos ovo dodao: postoji maravno kod Novaka abnomalno pitanje 'hocu li juriti za ovom dvojicom ili ..sacekati, eksperimentisati..';
ja mislim da je i 'prijatelju i neprijatelju'Novaka poslednjih pola godine pokazalo da on i sa najlosijom igrom prolazi 'dovoljno'da je tamo gde je; za sada!

Danasnja igra Nadala? nesto izuzetno? apsolutno NE! ranjiv je i danas bi ga Federer, sa njegovim konstantno kratko vracenim loptama- pocistio;
usput, ovde malo ljudi stvarno komentarise igre Nadala i Federera!

Sve u svemu ja sam uz Novaka, i cekam sta ce da uradi; sanse ima; Pozdrav;

Dylan Dog

pre 13 godina

@Misao

Upravo tako. Tenis je u velikoj ekspanziji u obe konkurencije. Nije Enan lošija nego što je bila, već su ostale mnogo bolje nego pre samo godinu -dve!
Čak bih smeo da tvrdim da bi npr. današnja Sem Stosur "oplevila" i Borga i Konorsa i Mekinroa iz njihovih najboljih dana, pogotovo kada se zna da su oni sa svojim drvenim reketima i pripadajućom tehnikom najčešće samo gurali loptu.

Djoksa

pre 13 godina

@DD...Dobar komentar.Odlicno opazanje u vezi 2 seta,tankovanje(xexe.,ten. izraz koji sam ja prvi uveo na ovaj sajt)je vec sad postalo evidentno.Niko nije primetio,vremenski uslovi SAVRSENO odgovaraju Noletu(oblacno,temperatura ni blizu 30 stepeni).

soni

pre 13 godina

Uz srecu sa zrebom do polufinala, a tamo ako ne bude iznenadjenja bice pociscen, ali dobro sa ovakvom igrom doci do polufinala RG je stvarno veliki uspeh. Samo mi nije jasna novakova prica da se okrenuo samo slemovima da ga mastersi ne zanimaju toliko, pa sa ozbiljnijim zrebom(marejev deo zreba) ne bi sigurno dosao do 1/4 finala. Ipak nadam se da ce dobiti i melcera pa nek i lagano bude pregazen od nadala opet je skupio veliki broj bodova a sledece godine onda sa nadam se mnogo boljom agresivnijom igrom da ce ih sa lakocom odbraniti pa onda ko zna mozda i napravi korak dalje.

Travis Bickle

pre 13 godina

ne znam šta je sa Noletovim servisom već 2 g. Pre je znao da opali 10tak u proseku aseva. Drugi servis je posebna priča. 120km/h? O čemu se radi? Da li su počeli da ga čitaju ili je on počeo slabije da igra u tom elementu?

king of clay

pre 13 godina

Mislim da protiv Nadala na ovogodisnjem RG nema igre. Cak je veliko pitanje da li ce mu iko i set oduzeti. Mozda Federer u finalu. Sto se Novaka tice bilo bi lepo da pobedi Melcera i ponovi svoj najbolji uspeh na ovom turniru, mada i to ce biti tesko s obzirom da Austrijanac igra u zivotnoj form, a Novak se muci. Ima problema sa alergijom, fizicki nije dovoljno spreman, nije vise toliko siguran u svoje udarce (pogledajte samo kako sada igra tu bekend paralelu, a kako je igrao ranije), servis mu je jako los, skoro nikakvu prednost na servisu ne ostvaruje.
Sve u svemu mislim da je i ovo uspeh za Novaka, nadam se da ce izdrzati i protiv Melcera, a posle toga zaista nemamo cemu da se nadamo u polufinalu.

Bogi

pre 13 godina

Uzmite se malo u matematiku, nije sve u bicepsu... Bravo @realno za komentar - Nole sa "lošom" igrom zabode više vinera od Nadala koji je "odvalio" Belučija, pfff...

Da se razumemo - onaj Rafin poen koji stalno vrte na Eurosport-u - RESPECT - tako se ubijaju protivnici u pojam i primorava ih se da gledaju u nebo u potrazi za Božjom pomoći.

Iha

pre 13 godina

I opet vi o alergijama i kondiciji....
Ajde mozda ce Melcer da vas usreci ali ne verujem!

Cestitajte coveku i kraj jer je to tako tesko?

NAPRED NOLE!!!

Marko

pre 13 godina

(realno, 31. maj 2010 22:16)

Sve je to lepo što pričaš...Ali postoji samo jedan problem...To je Rafa Nadal na šljaci,on dobija mečeve kako god...Ja se samo setim polufinala u Madridu sa Novakom....

Evo statistike tog meča,kopiranog sa sajta ATP-a

Novak Djokovic - Rafael Nadal

Statistics on Service

Aces
7 4

Double Faults
3 4

1st Serve
61% (69/112) 75% (101/133)

1st Serve Points Won
81% (56/69) 71% (72/101)

2nd Serve Points Won
55% (24/43) 50% (16/32)

Break Points Saved
50% (1/2) 75% (6/8)

Service Games Played
17 16

Statistics on Return

1st Serve Return Points Won
28% (29/101) 18% (13/69)

2nd Serve Return Points Won
50% (16/32) 44% (19/43)

Break Points Converted
25% (2/8) 50% (1/2)

Return Games Played
16 17

Statistics on Points

Total Service Points Won
71% (80/112) 66% (88/133)

Total Return Points Won
33% (45/133) 28% (32/112)

Total Points Won
51% (125/245) 48% (120/245)

Dakle Novak više asova,manje duplih...Bolji procenat osvojenih poena i na prvi i na drugi servis...Bolji procenat osvojenih poena na protivnikov prvi i drugi servis....Ukupno više poena...

Ovde nema statistike što se tiče vinera i grešaka,ali znam sigurno da je Novak imao više vinera,za grešeke nisam siguran...Dakle gotovo u svim segmentima Novak bolji a opet izgubio...

E to je Nadal na šljaci...

On na šljaci gubi samo kada je premoren ili povređen...

A sad je dovoljno odmoran i zdrav....

Ja se nadam da će Novak pobediti,to je sport sve je moguće,ali...
Jedno znam sigurno,ako pobedi Rafu na RG to će biti prekretnica u njgovoj karijeri...

sasa jokic

pre 13 godina

Mislim da svi ovi protivnici koji nisu iz prvih 20 pokusavaju da dobiju bitk u prva dva seta, opuste ruku, pa sta bude. Ako ne uspeju u tome, savlada ih umor i posle ne mogu teren da pogode. Nole ih je sve dobio na strpljenje, ali mislim da taj recept vec kod melcera ne prolazi, za Nadala da ne pricam. neko je napisao da "dozira"i vidim da je dobio veliku podrsku za komentar. mislim da je to ustvari nasa skrivena zelja, ali ja sam tako mislio i za prve turnire u US, pa me je demantovao. Ali ajde da se nadamo jos malo.

Duda Ivkovic

pre 13 godina

Novak prvo treba da pobedi Melcera a Nadal fantasticnog Almagra. Mislim da ce polufinale Novak igrati protiv Amagra. Mada bi, za njega bilo bolje da to bude Nadal.

sima

pre 13 godina

E, pa jos necuh komentar o Novakovoj reklami ATP- loptica! cudno?( natempirano za kraj turnira) sta meni prvo pade napamet je da sta Nole spontano izgovori na vise nego solidnom engleskom, bi Nadal morao sigurno mesec dana da uci; zato on reklamira SAT na ruci;
svako po mogucnosti; sala ali nezlonamerna;

Mima

pre 13 godina

Boze molim ti se makar jos jedan mec da dobije Nole, evo barem do polufinala! Ajde jos Melzer, pleaseeee. Ako ode i dalje nekako - narucujem onaj Roland Garros kisobran i peskir sa sajta, pa sta kosta da kosta:)

soni

pre 13 godina

Uz srecu sa zrebom do polufinala, a tamo ako ne bude iznenadjenja bice pociscen, ali dobro sa ovakvom igrom doci do polufinala RG je stvarno veliki uspeh. Samo mi nije jasna novakova prica da se okrenuo samo slemovima da ga mastersi ne zanimaju toliko, pa sa ozbiljnijim zrebom(marejev deo zreba) ne bi sigurno dosao do 1/4 finala. Ipak nadam se da ce dobiti i melcera pa nek i lagano bude pregazen od nadala opet je skupio veliki broj bodova a sledece godine onda sa nadam se mnogo boljom agresivnijom igrom da ce ih sa lakocom odbraniti pa onda ko zna mozda i napravi korak dalje.

king of clay

pre 13 godina

Mislim da protiv Nadala na ovogodisnjem RG nema igre. Cak je veliko pitanje da li ce mu iko i set oduzeti. Mozda Federer u finalu. Sto se Novaka tice bilo bi lepo da pobedi Melcera i ponovi svoj najbolji uspeh na ovom turniru, mada i to ce biti tesko s obzirom da Austrijanac igra u zivotnoj form, a Novak se muci. Ima problema sa alergijom, fizicki nije dovoljno spreman, nije vise toliko siguran u svoje udarce (pogledajte samo kako sada igra tu bekend paralelu, a kako je igrao ranije), servis mu je jako los, skoro nikakvu prednost na servisu ne ostvaruje.
Sve u svemu mislim da je i ovo uspeh za Novaka, nadam se da ce izdrzati i protiv Melcera, a posle toga zaista nemamo cemu da se nadamo u polufinalu.

znanje-imanje

pre 13 godina

Ispostavlja se da se David Ferer zove Robin Đinepri. Jedan isti komentar važi za sve 4 pobede. Novak je fizički potpuno nespreman, ova alergija ga razbija. Koštala ga je par hiljada bodova i mnogo stotina hiljada eura. Svaki top100 igrač bi treba da ga pobedi, svaki top40 bi morao da ga pobedi. Na RG on daje više od 100%. Taktika meča i selekcija udaraca savršeni. Maksimalno poznavanje igre, teniska inteligencija - svaka pobeda dođe kao uspešna prevara. Oni koji ga kritikuju zbog neozbiljnosti, nemotivisanosti, otsustvu šampionskog duha i sl. nemaju pojma. On trenutno igra iznad svojih fizičkih mogućnosti i oduševljava po ko zna koji put.

sasa jokic

pre 13 godina

Mislim da svi ovi protivnici koji nisu iz prvih 20 pokusavaju da dobiju bitk u prva dva seta, opuste ruku, pa sta bude. Ako ne uspeju u tome, savlada ih umor i posle ne mogu teren da pogode. Nole ih je sve dobio na strpljenje, ali mislim da taj recept vec kod melcera ne prolazi, za Nadala da ne pricam. neko je napisao da "dozira"i vidim da je dobio veliku podrsku za komentar. mislim da je to ustvari nasa skrivena zelja, ali ja sam tako mislio i za prve turnire u US, pa me je demantovao. Ali ajde da se nadamo jos malo.

realno

pre 13 godina

@king of clay
Ja mislim da Nadal nece ni stici do polufinala.
Nadal je danas igrao 3 seta, odigrao ukupno 30 gemova i njegov mec je trajao preko 2 i po sata.
Djokovic odigrao 4 seta, odigrao 5 gemova vise i opet proveo na terenu 20 minuta manje.
U oba meca odigrano po 190 poena. Nadal napravio 27 greski i 27 vinera.
Djokovic 29 greski i 36 vinera.
I sa ovakvom igrom koja po vama nije dobra, Novak je odigrao bolje nego Nadal u svom mecu.
Ne verujem da ce Nadal uopste stici u polufinale, a ako i uspe u tome pocistice ga Nole u 3 seta.
Nema veze sto se igra na sljaci, Nadal nikada nije igrao tako lose na sljaci kao ove godine.
Zato mislim da je u stvari Nadal taj koji nema sta da trazi u tom polufinalu.
Pogledaj neki Nadalov mec ove godine na sljaci, pogledaj kako igra, pa onda izjavljuj takve stvari.
Prethodnih godina su stvari bile drugacije, ali ove godine se sve mnogo izmenilo.
Nece Nadal taj mec dobiti uz pomoc stare slave. Morace da nadigra Djokovica, a sa trenutnom igrom nema bas puno sansi za tako nesto.

Travis Bickle

pre 13 godina

ne znam šta je sa Noletovim servisom već 2 g. Pre je znao da opali 10tak u proseku aseva. Drugi servis je posebna priča. 120km/h? O čemu se radi? Da li su počeli da ga čitaju ili je on počeo slabije da igra u tom elementu?

Dylan Dog

pre 13 godina

Ovo je prvi meč na RG-u 2010. koji sam odgledao u kontinuitetu. Kako je skoro @Predo rekao "Sada znam da ništa ne znam" aludirajući da ne zna šta od Đokovića može da očekuje, i u ovom meču smo videli više potpuno različitih Novakovih izdanja.

Prvi i drugi set je igrao u drugoj brzini, a samo povremeno, u nekim važnijim trenucima, ubacivao u 3. i 4. Moram priznati da mi se taj kalkulantsko-ziheraški tenis sa teškim spinovima koji padaju na i nešto iza servis linije, uz čekanje greške protivnika, zaista ne dopada. Prvi set je izvukao tako što je naglo podigao nivo igre, dok se istovremeno Đinepriju skratila ruka kada je servirao da ostane u setu. Drugi set nastavljen u istom stilu. Neagresivnom igrom na 15-40 propušta dve vezane brejk lopte, a zatim sam gubi svoj servis. Kako nije mogao da odmah napravi ribrejk - tankira ceo set.
U 3. i 4. setu igra prosečno u 4. brzini, povremeno ubacujući u 5. i Amerikanac nije imao nikakvih šansi, a mi smo mogli da naslutimo koliko u ovom trenutku Đoković može zaista dobro da odigra.
Đinepri je prijatno iznenadio svojom dobrom igrom na šljaci‚i sasvim je zasluženo došao do 1/8 finala. Vrlo dobro kretanje, uz duboke lopte sa dosta spina koje teraju protivnika da ili igra nisko u penjanju ili da hvata visok odskok. Servis - sasvim solidan.

Generalno sam mišljenja da Novak dosta kalkuliše u ovim uvodnim mečevima i da čuva i mentalnu i fizičku energiju za predstojeće duele sa ozbiljnijim protivnicima. Da li će tada voziti u "visokom stepenu prenosa" ili će mu zaribati menjač, videćemo u narednih nekoliko dana.
Do tada, puno sreće Novaku i ostalim našim teniserima u obe konkurencije!

Ena

pre 13 godina

Nole, čestitam ti, nadam se, prva, tako da mogu da se radujem i ne moram da čitam zlobne komentare u nastavku. Pozdrav svim pravim navijačima!

Rico

pre 13 godina

Nije mi neizvesno kada ce u datom mecu Novak igrati bolje, vec kada ce on odluciti da sebe vise unese u igru. Novakov pristup tenisu je drugaciji nego recimo kod Nadala. Nadal je mentalno u igri 100%, od samog pocetka, bez obzira na protivnika. Sa druge strane Novak taktizira. Cuva energiju za ostale meceve. Zato on retko kada propusti neki turnir. On krene slabije, pa ako je protivnik slab i lako padne, onda i Nole zavrsi mlako. Prosto se cuva za neciji jaci otpor. On menja brzine i prilagodjava ih protivniku. Nadal je vazda na automatiku. E, sad, Nole izgubi koncentraciju i postaje sam svoj neprijatelj u onim trenutcima, kada nakon sto odluci da ubaci u vecu brzinu, sreca mu sa udarcima i servisom okrene ledja. Kada krene da pravi greske u tom menjanju brzina, on zna emotivno da reaguje i postaje destruktivan. Srecom, u vecini meceva njegova taktika mu dozvoljava da zadrzi to 3. mesto. Da bi prestigao Nadala ili Federera, dovoljno je da se unese u igru od samog pocetka.

Ovaj mec sa Djenipijem ne bi trebalo ni komentarisati. Protivnik nije pruzio nekakvu borbu, da bi se Nole nesto posebno tu dokazivao. Odradio je posao, onako kako je zamislio.

Dylan Dog

pre 13 godina

@Misao

Upravo tako. Tenis je u velikoj ekspanziji u obe konkurencije. Nije Enan lošija nego što je bila, već su ostale mnogo bolje nego pre samo godinu -dve!
Čak bih smeo da tvrdim da bi npr. današnja Sem Stosur "oplevila" i Borga i Konorsa i Mekinroa iz njihovih najboljih dana, pogotovo kada se zna da su oni sa svojim drvenim reketima i pripadajućom tehnikom najčešće samo gurali loptu.

biljana

pre 13 godina

Svaka cast, bilo je malo neizvesno u pocetku, ali bitna je pobeda. Mislim da prolazak u polufinale nece biti problem,a posle sta bude.SRECNO NOLE!

branko

pre 13 godina

Не знам зашто Ноле `мрзи` други сет. Можда не би било лоше да после првог сета предложи и противнику и судији да се уопште не игра други сет, нека одмах буде 1 : 1 па да се пређе на трећи. Тако би провео на терену мање времена и трошио мање снаге. Наравно , уместо ове шаљиве варијанте, било би много боље да Новак и његов штаб проанализирају последње мечеве, утврде разлог пада концентрације у другом сеу и то отклоне јер наилазе противници којима би поклањање сета било велики луксуз.

Makaveli

pre 13 godina

Drago mi je naravno sto je pobedio i usao u cetvrtfinale. S´druge strane morace da digne level igre ako zeli da pobedi Melcera, koji je u dobroj formi i koji igra da pobedi poen a ne da vrati lopticu. Danas je imao 50 vinera i samo 27 neiznudjenih gresaka. Mislim da je Novak upozoren i da zna i sam da mora bolje da odigra zeli li u polufinale.

Mirko

pre 13 godina

Ne znam odakle vam to da je Novak nespreman fizički. On je najbolju igru prikazivao u završnicama mečeva. Danas je to bilo cela dva seta i to je bilo sjajno. Verovatno je mentalni pritisak problem, tačnije problem sa samopouzdanjem koje ima već duže. Ovo su ipak protivnici koji ne mogu da ga iznenade u tri seta i on je toga svestan. Posle malog pada u drugom setu, podiže se u nastavku i dobija od protivniak ono što očekuje.Pad, pod pritiskom njegove mnogo bolja igre..
Ne verujem da će drugačije biti ni protiv Melcera, Novak diže formu i sumnjam u iznenađenje. A protiv Rafe će sigurno biti odličan. Da li će pobediti? To zavisi dosta od Rafe ali mislim daće Novak biti najbliže tome od svih dosadašnjih mečeva na RG. Skinuo je pitisak sa sebe, polufinale je premija posle nekih neuspeha sa početka sezone, a ima i znanje , kvalitet i iskustvo da dobije Rafu.

Bogi

pre 13 godina

Uzmite se malo u matematiku, nije sve u bicepsu... Bravo @realno za komentar - Nole sa "lošom" igrom zabode više vinera od Nadala koji je "odvalio" Belučija, pfff...

Da se razumemo - onaj Rafin poen koji stalno vrte na Eurosport-u - RESPECT - tako se ubijaju protivnici u pojam i primorava ih se da gledaju u nebo u potrazi za Božjom pomoći.

jelena

pre 13 godina

gledala sam sva 4 noletova meca ovde.mogu da kazem da je iz meca u mec bolji.mozda nedeluje tako jer ih nije dobio glatko ali ko zna zasto je to dobro.uz noleta uvek......

Djoksa

pre 13 godina

Bravo Nole!Odgledasmo teniski klasik.Sa bekhend strane Djinepri nije mogao da pogresi dok je sa forhend strane vrlo uspesno napadao.I pored toga Nole lagano,sa izuzetkom 2seta,dobija.Dakle teniski (ne)poznavaoci,mentalna snaga drzi Noleta na 3-cem mestu.

Misao

pre 13 godina

Potpuno su mi nejasni komentari tipa, "radovao se poenu protiv bla, bla...sedamdeset osmog igrača", "lak žreb", "favorit i autsajder"... I na ovom turniru kao i na prethodnim, vidi se da svako svakoga može da pobedi, ili bar da dobro namuči. Favoriti su samo na papiru, "senzacije" su postale svakodnevnica i s tim u vezi treba veoma ozbiljno shvatiti i respektovati svakog protivnika i nikog ne treba unapred proglasiti za autsajdera i pobede protiv takvih "očekivane" i "manje vredne". Svaka pobeda je teška i za respekt, ko god se nalazio sa druge strrane mreže. Tenis je u ekspanziji i sve je više dobrih tenisera i teniserki što, hvala bogu, čini mečeve neizvesnim i uzbudljivim. Tako da prethodne izjave smatram totalno ograničenim. Bez uvrede.

Djoksa

pre 13 godina

@DD...Dobar komentar.Odlicno opazanje u vezi 2 seta,tankovanje(xexe.,ten. izraz koji sam ja prvi uveo na ovaj sajt)je vec sad postalo evidentno.Niko nije primetio,vremenski uslovi SAVRSENO odgovaraju Noletu(oblacno,temperatura ni blizu 30 stepeni).

Djoksa

pre 13 godina

Nadal jedini moze da natera Noleta da da 200%sebe.Zar promena Noletovog stila ne potvrdjuje Nadalov uticaj?Zato i ocekujem mnogo bolju igru Noleta na servisu u ev. medjusobnom susretu.Nole najbolje igra kad nema sta da izgubi.

sima

pre 13 godina

Gospodu Bogu hvala da danas mogu da procitam sa ZADOVOLJSTVOM komentare! I neka ostane tako!
U gotovo svemu se slazem sa DD i Markom, ja bih samo jos ovo dodao: postoji maravno kod Novaka abnomalno pitanje 'hocu li juriti za ovom dvojicom ili ..sacekati, eksperimentisati..';
ja mislim da je i 'prijatelju i neprijatelju'Novaka poslednjih pola godine pokazalo da on i sa najlosijom igrom prolazi 'dovoljno'da je tamo gde je; za sada!

Danasnja igra Nadala? nesto izuzetno? apsolutno NE! ranjiv je i danas bi ga Federer, sa njegovim konstantno kratko vracenim loptama- pocistio;
usput, ovde malo ljudi stvarno komentarise igre Nadala i Federera!

Sve u svemu ja sam uz Novaka, i cekam sta ce da uradi; sanse ima; Pozdrav;

Sinisa,brejnstormer!

pre 13 godina

Da li ste gledali i SLUSALI Jirgenov mec? Kad je pogresio na jednu laku lopticu,tako je lepo,na sav glas,viknuo ...."u P.... M..erinu!!"

Sarma

pre 13 godina

@Sinisa,brejnstormer!, 31. maj 2010 14:33

Da, jeste to rekao. Valjda uticaj Mirne Jukic, sa kojom se vec neko vreme zabavlja.
... kad moze Kobe Brajant da psuje na nasem, sto ne moze i Melcer? :)

Duda Ivkovic

pre 13 godina

Novak prvo treba da pobedi Melcera a Nadal fantasticnog Almagra. Mislim da ce polufinale Novak igrati protiv Amagra. Mada bi, za njega bilo bolje da to bude Nadal.

Iha

pre 13 godina

I opet vi o alergijama i kondiciji....
Ajde mozda ce Melcer da vas usreci ali ne verujem!

Cestitajte coveku i kraj jer je to tako tesko?

NAPRED NOLE!!!

sima

pre 13 godina

E, pa jos necuh komentar o Novakovoj reklami ATP- loptica! cudno?( natempirano za kraj turnira) sta meni prvo pade napamet je da sta Nole spontano izgovori na vise nego solidnom engleskom, bi Nadal morao sigurno mesec dana da uci; zato on reklamira SAT na ruci;
svako po mogucnosti; sala ali nezlonamerna;

Marko

pre 13 godina

(realno, 31. maj 2010 22:16)

Sve je to lepo što pričaš...Ali postoji samo jedan problem...To je Rafa Nadal na šljaci,on dobija mečeve kako god...Ja se samo setim polufinala u Madridu sa Novakom....

Evo statistike tog meča,kopiranog sa sajta ATP-a

Novak Djokovic - Rafael Nadal

Statistics on Service

Aces
7 4

Double Faults
3 4

1st Serve
61% (69/112) 75% (101/133)

1st Serve Points Won
81% (56/69) 71% (72/101)

2nd Serve Points Won
55% (24/43) 50% (16/32)

Break Points Saved
50% (1/2) 75% (6/8)

Service Games Played
17 16

Statistics on Return

1st Serve Return Points Won
28% (29/101) 18% (13/69)

2nd Serve Return Points Won
50% (16/32) 44% (19/43)

Break Points Converted
25% (2/8) 50% (1/2)

Return Games Played
16 17

Statistics on Points

Total Service Points Won
71% (80/112) 66% (88/133)

Total Return Points Won
33% (45/133) 28% (32/112)

Total Points Won
51% (125/245) 48% (120/245)

Dakle Novak više asova,manje duplih...Bolji procenat osvojenih poena i na prvi i na drugi servis...Bolji procenat osvojenih poena na protivnikov prvi i drugi servis....Ukupno više poena...

Ovde nema statistike što se tiče vinera i grešaka,ali znam sigurno da je Novak imao više vinera,za grešeke nisam siguran...Dakle gotovo u svim segmentima Novak bolji a opet izgubio...

E to je Nadal na šljaci...

On na šljaci gubi samo kada je premoren ili povređen...

A sad je dovoljno odmoran i zdrav....

Ja se nadam da će Novak pobediti,to je sport sve je moguće,ali...
Jedno znam sigurno,ako pobedi Rafu na RG to će biti prekretnica u njgovoj karijeri...

Mima

pre 13 godina

Boze molim ti se makar jos jedan mec da dobije Nole, evo barem do polufinala! Ajde jos Melzer, pleaseeee. Ako ode i dalje nekako - narucujem onaj Roland Garros kisobran i peskir sa sajta, pa sta kosta da kosta:)