Fudbal 65

Petak, 26.03.2010.

10:33

JSL: Sudije u centru pažnje 20.kola

U centru pažnje fudbalske javnosti u Srbiji ponovo sudije, a ne igrači. Sporne sudijske odluke na "Marakani" i "Karađorđu" u utakmicama Zvezde i Partizana.

JSL: Sudije u centru pažnje 20.kola IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Zipo

pre 14 godina

@dule pfc

Da je Babarogic to rekao kao sto ti navodis odmah bi bio pod istragom jer je i dalje fudbalski funkcioner. Ali, ponovite to ti i jos 100 grobara i neko neupucen ce mozda i da poveruje u to. Ne kazem ja da nije sudio na Zvezdinu stranu ali to nikada nije javno rekao. Nema potrebe siriti tako notorne lazi zbog sopstvene ostrascenosti. Ali ako to tvoje ponovi jos 100 grobara neko ko ima manje od 12 godina mozda i poveruje

JA

pre 14 godina

Smederevo i Vojvodina su osteceni, a mozda i nisu...ali pitajte se sta bi bilo da je bilo obrnuto...da li bi Smederevu dosudili onakav penal?!? Sta bi bilo da je golman Smedereva pokupio onako nekog napadaca Zvezde?!?! Da li bi sudija ponistio gol Partizanu u 90-tom minutu protiv Vojvodine...jednostavno NE BI!

Jaku ligu, cine neizvesne i jake utakmice, ovde se unapred sve zna, zvezda, partizan, zvezda, partizan i tako u nedogled, ovi klubovi zive od stare slave, ali svake godine dodje Avgust, a sada su i kiprani nedostizni za vase klubove... i samo jos nesto ko kako prolazi u Evropi...

Slavia Prag - Partizan 5:0
Slavia Prag - Smederevo 2:1
Slavia Prag - Crvena zvezda 3:0

Ja sam za to da se svi klubovi koji nisu u dilu sa ovim BG parazitima lepo odvoje i naprave paralelnu ligu, bila bi na pocetku slabija, ali daleko regularnija i neizvesnija, nego sa ovim naduvanim balonima!

dule pfc bg

pre 14 godina

Sramotan i jadan pokusaj izjednacavanja Partizana i zvezde po osnovama namestanja! Ofsajd je postojao pri prvom centarsutu a pri drugom je prvi igrac bio ispred Knezevica i ucestvovao je aktivno u akciji.
Sto se tice zvezde do ovog kola je svirano 7 penala a samo je mozda bio regularan protiv metalca.
cz-rad penal kod 0:0
cz-smederevo
cz-ofk
cz-spartak penal kod 1:0 za spartak
cz-jagodina
cz-metalac kod 1:0 za metalac
cz-smederevo pri 0:0

A vojvodjane da podsetim da je njihov predsednik uhvacen 2 puta za namestanje.Sa Dzombom i u Lucanima.

A cige koje pominju nekakva ranija namestanja setite se da je babarogic javno izjavio da je uvek pomagao zvezdi i da ce joj i dalje pomagati. Javno je priznao da je stalno svirao za zvezdu i samo njemu treba da zahvalite.A sto se Toleta tice on je predsednik FSS 2 godine,a vasi miljanic,piksi i terzic su bili zajedno preko 20 godina.

Jadno i sramotno,za povracanje!

dule pfc bg

pre 14 godina

1.Da li se neko ovde razume u fudbalska pravila?
Prvi igrac vojvodine je bio ispred Knezevica i upucena je njemu lopta,sto znaci da je aktivno ucestvovao u akciji bez obzira sto nije stigao da uputi sut.Bio je ofsajd i kod prvog centarsuta.
2.Da li su neki ljudi slepi?
Ne moze nadlaktica da bude rame!Cista ruka + simuliranje.
Stamenkovic mozda nije napravio faul zato sto je prvi stigao do lopte ali u ovakvim slucajevima se dobija zuti karton za opasnu igru i faul za Smederevo zbog visoko podignute noge.
Ne stavljajte Partizan u isti kos sa zvezdom koja tako providno namesta i tako jadne izjave daju pocevsi od lukica.A vojvodjani sta kaze Bata,jel se dogovorio sa Dzombom u Lucanima?

Душан

pre 14 godina

Кадуово евентуално играње руком се могло "видети" само из једног угла на успореном снимку и то снимљеног камером ИЗА гола. срам да буде судију што није стајао и иза гола па да види сумњиву ситуацију. и пад није био театралан.
старт Стаменковића се иначе назива судар. могла је бити досуђена само опасна игра због високо подигнуте ноге и и жути картон би био престрого додељен.
значи, Смедерево код пенала само није имало среће, а може се рећи да су оштећени код старта Стаменковића и нису имали прилику да опет шутну лопту далеко поред гола...

према слици у Блицу од петка (мислим), гол Мрђе је регуларан и за ту грешку судије је можда оправдање то што између Мрђе и помоћника није било играча Партизана па је судија видео прво Мрђу. али бих морао да видим снимак да бих прокоментарисао коректније.

но, ништа од тога није важно јер је био офсајд, био је пенал, а није био прекршај Стаменковића. тако су судије досудиле и то је амин.

Marko Vozdovac

pre 14 godina

Za „prepostene“ koji komentarisu start Stamenkovica, a dolaze sa one „druge“ strane brda: http://www.youtube.com/watch?v=QZUqiZlUjks

Manite se komentarisanja sudjenja I setite se na sta su licile vase utakmice i koliko je ponistenih golova vasim protivnicima bilo dok je prosle sezoneBozovic “postavljao rekord”...

Sto se penala tice, kontakt je postojao, ali mislim da Kadu jeste primio loptu rukom, no, sudijino je bilo da to vidi.

DTS

pre 14 godina

Navijač sam Zvezde,tako da ću prokomentarisati samo svoj klub:Kadu je očigledno odigrao rukom-pitanje je koliko je sudija mogao jasno da vidi- a zatim je pao kao da skače u bazen!Simulirao je i u 2.poluvremenu pa je dobio žuti.Što se Stamenkovića tiče,
start mu je bio za zatvor bez obzira što je prvi stigao do lopte!Provukli smo se i ovaj put,nadam se da će momci zaigrati mnoooooooooooooooogo bolje,a sudije nabaviti naočare i naučiti fudbalska pravila.
NAPRED ZVEZDA!!!!!!!!!!!!!!

Zipo

pre 14 godina

@pop

Sta pricas, gol Vojvodine je cist kao suza. Jeste i Smederevo osteceno, i sa tim se slaze vecina Zvezdasa, ali vama grobarima je glavna fora da je vise puta ponovljena laz - istina. Pa Bozovic je oborio rekord Kralja a da je 4 cista gola vadio iz mreze, 2 bas protiv Vojvodine. Oba protivnika vecitih su debelo ostecena u zadnjem kolu i ne vredi Partizanu da se nesto vadi jer su u istom kosu sa Zvezdom

Dragan Novi Sad

pre 14 godina

Ovo nije nista novo, prestao sam pre 10 godina da uopste i idem na utakmice, a kralo se i pre 15 godina, u ovoj nasoj srpskoj ligi, Ja mislim da bi najbolje bilo da zvezda i partizan osnuju beogradsku ligu i da samo oni tu se takmice, da sviraju jedno drugome penale, da ponistavaju golove i da osvajaju kupove - odnosno prvenstva,

tada bi ove ostale ekipe igrale ako ne kvalitetan onda koliko toliko posten fudbal pa mi mozda i ljudi isli na utakmice, sada su samo huligani posetioci istih, to nisu niti ce ikad biti navijaci...

Ovde sad i dolaze titule u pitanje u poslednjih 20 godina, jednom recju, mrtva trka dali je ova nasa malena ligica smesna ili zalosna...

PeterPFC

pre 14 godina

@pop

Svaka cast! U oba slucaja je bio ofsajd. Pa cak i ako igrac koji je sutnuo loptu u gol nije bio najblizi golmanu, bio je drugi metar pored, koji cak i da nije dotakao loptu utice na igru. I sve u svemu ofsajd.

pop

pre 14 godina

Za sve one koji komentarisu gol vose na kraju neka prvo pogledaju snimak -ima ga na yutubu,gde se vidi da je ofsajd postojao i pri centarsutu i pri udarcu.
Prica o golu vojvodine je samo zbog toga da se stavi u isti kos sa skandalom na marakani.

Drobnjak iz auta

pre 14 godina

Ako zvezda uzme titulu ove godine,ta titula će biti u rangu one Obilićeve u vreme Arkana...Sedam penala,od kojih šest ni Džaja ne bi svirao.

auu

pre 14 godina

Ne znam zasto vrse ovoliki pritisak na Zvezdu,dobro znamo kom ne odgovara na ona bude 1.na tabeli!A mozda ono nije bio penal za Zvezdu,ali je bio ofsejd kada je Smederevo dalo gol.Pa sa golmanom,ono ne moze da bude crveni karton!Kad je golman sutnuo loptu vec!A mozete da vidite sliku gde se lepo vidi da je Mrdja postigao cist gol,jer je povucena crta Knezevica i njega i jasno se vidi!Ali tako rade Partizanovi ljudi,napad je najbolja odbrana da se zataska ono sto oni rade!

Pfc Rules

pre 14 godina

Ja sam bio u Novom Sadu,i skoro bas u liniji u kojoj se nalazio Mrdja,koji sad na sva usta prica da nije bio u ofsajdu,a zna se za koga taj isti navija,i kome taj isti nije dao bar nekoliko golova na prosloj utakmici izmedju njegovog sadasnjeg i voljenog kluba!
O utakmici zvezde suvisno je bilo sta pricati,zna se da je tri korne penal!

Hellas Verona

pre 14 godina

Ovde se zvezdasi i partizanovci svadjaju ko je manje puta nagradjen od sudija,dok nasi mali klubovi ispastaju...
A onda oni kao pravi mudraci kasnije govore ko bi,a ko nebi trebao biti u prvoj ligi.
Pa vasi klubovi su i u sfrj namestali pa niko iz Srbije drugi nije mogao uzeti titulu,pa zbog vas i nema klubova iz drugih gradova a stalno kukate kako vam treba Radnicki,Macva...
pa da ima pravde u ovoj nesrecnoj zemlji cz i partizan bi izbacilo u 3 ligu i jos 5 godina da vas ne puste u prvu kao Ferencvaros...
Pa nasa repka sad ifra dobro jer su nosioci igre igraci koji nisu bili u vasim klubovima sem Vidica...

Nebitno..

pre 14 godina

Meni je od svega najstrasnija izjava dvojca i zvezde... prvog "gospodina" "nisam igrao rukom, mame mi" i drugog "gospodina" "nisam zasluzio karton"....

ALO BREEEE!!! IMATE LI VI OSECAJ SRAMA?? KOLIKO TREBAS BITI BEZOBRAZAN, DRZAK, HAJDE RECI I GLUP PA DA TAKO NESTO IZJAVIS KADA JE CELA SRBIJA GLEDALA UTAKMICU! EEEEEJJ!

Budite covek pre svega...

KAKO VAS NIJE SRAMOTA!!???

miki

pre 14 godina

I zaboravio sam gol smedereva koji je sumniv, ako ste primetili rts nije smeo da reprizira celu akciju. Skoro da sam siguran i po potvrdi mnogih koji su bili na utkamici da je igrac smedereva bio u ofsajdu...

mikibg

pre 14 godina

Kao prvo od jednom fk smederevo izdaje saopstenje i od jednom je sada sudjenje ne regularno kada se osteti protivnik zvezde, a kada je partizan u pitanju tada se cuti. Sta cemo sa proslom godinom i dva ponistena gola Vojvodini i sta cemo sa derbijem i produzetkom od 6 minuta? To je kao bilo regularno? Sta cemo sa cistim golom koji je sada vec cuveni mazic ponistio vojvodini? Sta cemo sa golom Milijasa i ne cuvenom kradjom u kupu srbije kad aje Milijas bio najmanje 2 mestra iza poslednjeg igraca partizana...da li trebam vise da nabrajam...Ovim ne zelim ni zvezdu da branim, ali strat stamenkovica je isti start kao kada je bozovic starovao vini mi se na koromanu, ako me dobro sluzi secanje a za to nije dobio ni zuti karton golman partizana...ko se seca te utakmice moze da potvrdi s tim sto je tada to bio ocigledan prekrsaj jer je koroman pre bozovica dosao do lopte, a na utakmici smederevo zvezda lepo se vidi da stamenkovic prvi dolazi do lopte i izbacuje je ispred igraca smedereva tako da to ne moze da bude prekrsaj...posle dolazi do sudara...Ali ovde je potrebno da se opet podigne hajka protiv fk crvena zvezda! Ko je gledao danas na sos-u konferenciju za stampu BSK-a borce to je skandal! Oni se svi deklarisu kao navijaci partizana i kako mogu da ocekujem onda regularnu utakmicu...I opet ce zvezda biti kriva, ili jednostavno samo partizan treba da bude sampion u ovoj nasoj smesnoj ligi...cinjenica je hteli mi to da priznamo ili ne svi u ovoj nasoj ligi namestaju utakmice, neko manje neko vise i zna se koji klub igra za zvezdu koji za partizan. Sve dok tako bude bilo i jedne i druge ce eliminisati, anortozisi, apoel-i i drugi anonimusi sa evropske scene...

Boža

pre 14 godina

Ja ne znam dokle će više sudije da pomažu Partizan, gol Vojvodine je NAMERNO poništen. Izgleda da Bjeković-Zečević tajno rade....

GROBARI LOZNICA

pre 14 godina

(Barabic, 26. mart 2010 12:06)

Da,i u derbiju su se VASI sklanjali,a sudija nije dosudio penal...Pokrij se zelenom travom,evo sad izlazi iz zemlje...a mozes i USIMA!!!

TISINA!!!

Cisto ko suza

pre 14 godina

Sto se tice penala Zvezde,postojao je kontakt dovoljan da se svira penal,ali je na sudiji da li ce svirati igranje rukom pre samog kontakta,to je sudijsko uverenje! A sto se tice ponistenog gola vojvodini,lepo se vidi,zaustavite snimak u momentu kada igrac Vojvodine upucuje loptu ka Mrdji i videcete ka je Knezevic blizi liniji peterca od Mrdje i lako je zakljuciti je li bio ofsajd ili ne!

M V P

pre 14 godina

Hmmmmm ako se ne varam ono se samo Zvezdi pomaze???

Penal je po meni vrlo sumnjiv iako u prvom momentu se i meni ucinilo da ga je povukao ali poslije snimka vise nisam bio siguran. Kao sto neko rece ako je sudija bio zaklonjen onda mu se i moze oprostiti ali ako je vidio sta se desilo....

Sto se tice starta Stamenkovica stoji da je start za zatvor ali ono sto je sigurno da igrac Smedereva nije imao loptu i da je Stamenkovic prvi dosao do nje.

Ofsajda na utakmici Vojvodina-Partizan definitivno nije bilo i mogu grobari da pricaju sta hoce ali je Vojvodina pokradena.

Sto znaci da je u neregularnim golovima Crvena Zvezda-Partizan 1:1 :D

VD

pre 14 godina

Glavni sudija je napravio namernu grešku u korist Zvezde kada je rekao pomoćnom-Ovde ja sudim a ne ti! a trebalo je kako dolikuje ispravnom sudiji da kaže-Ovde ti sudiš a ne ja!

Zhhika

pre 14 godina

Dakle,ovako:Gol Vojvodine je "na ivici",o čemu svedoči i činjenica da se čak ni na snimku ne može sa sigurnošću utvrditi da li je regularan ili ne,tako da zaista nema osnova da se govori o nekoj nameri.Iskreno,ja mislim nakon nekoliko puta odgledanog snimka da je gol regularan ali zaista je besmisleno kriviti sudiju ako je u deliću sekunde pogrešno procenio situaciju.

Penal za Zvezdu po mom mišljenju nije trebalo da se dosudi zbog igranja rukom,za koje ja opet ne bih okrivio sudiju jer,niti je on mogao dobro da vidi situaciju jer je bio zaklonjen igračima,niti sam ja video dok nisam video ponovljeni snimak,tako da ne zameram sudiji ako je napravio previd.

E sad dolazimo do Stamenkovićevog starta.Tu jednostavno NE MOŽE da se desi da sudija slučajno pogreši,a evo i zašto.On je otišao do pomoćnika koji je bio u idealnoj poziciji da vidi situaciju i ovaj mu je rekao da je start za crveni karton.Ali ajde da predjemo preko toga.Ako već smatra da nije bio faul,onda MORA da dosudi indirekt i da pokaže žuti karton Stamenkoviću,bez obzira da li je prvo izbio loptu ili ne.Ali ajde da predjemo i preko toga i da kažemo da je napravio previd.Medjutim, "ovde ja sudim a ne ti" nam govori o NAMERI i o navlačenju.Ne postoji "slobodno sudijsko uverenje" kad je reč o onako očigledno opasnoj igri koju je video ceo stadion i ova situacija jednostavno ne može u isti koš sa prethodne dve.

Kako god bilo,neću da pričam o nameštaljkama,CZ je zasluženo prva ove sezone ali bih samo zamolio njene navijače da više ne spominju "Penaltizan" i Toleta,jer su u najmanju ruku "ravnopravni" kad se radi o tome.Hvala...

petar

pre 14 godina

Stamenković je išao na loptu i izbacio je u aut.U naletu ni jedan igrač nije mogao da se bolje kontroliše.Pošto je lopta bila u autu logočno je da se dosudi aut za SMEDEREVO.Jedino je sudija mogao dati žuti kartom Stamenom radi eventualno žustre intervencije.Penal Kadua je postojao i on nije igrao rukom,lopta ga je pogodila malo ispod ramena.Gol Mrđe čist kao suza,a Partizani su i u prošloj utakmici postigli drugi gol iz ofsajda.

ja

pre 14 godina

Izgleda da samo navijaci Vojvodine imaju fobiju od ofsajda.

U cemu je razlika izmedju ofsajda Mrdje i jedno 5 puta ofsajda Partizanovih igraca ? Nema razlike, ofsajd je ofsajd, jedino sto je Mrdja postigao gol pa ispada kao da su osteceni dok su igraci Partizana odma prekidali akciju posle zvizduka.

Ko vam je kriv sto na svom stadionu ima vise gostujucih nego vasih navijaca ? Ko vam je kriv sto na svom stadionu olako primate 2 gola iz gotovo istih situacija ? Ko vam je kriv sto menjate trenere kao na traci ? Sudija nije sigurno, sami ste krivi za sve !

Branko

pre 14 godina

1. Ponisten gol Vojvodine je u najboljem slucaju sumnjiv mada mislim da je bio mali ofsajd.
2. Onaj ko tvrdi da je bio penal za Zvedu je ocigledno slep jer tu nema nista sumnjivo.
3. Stamenkovic nije ni pipnuo loptu vec je lopta pogodila igraca Smedereva i otisla u aut(pogledajte usporeni snimak). Cak i da je odneo prvo loptu(sto sigurno nije) zar onaj start nije opasna igra?! UDARIO JE COVEKA KOPACKOM U RAME I PROMASIO GLAVU ZA 3-4cm!!?!! Sve se desilo izvan sesnesterca tako da golman nije zasticen vec se tretira kao svaki drugi igrac. U NAJMANJU ruku je bio indirekt i zuti karton.
Zakljucak: sudije su ljudi i mogu da pogrese ali kad KONSTANTNO grese u korist jednog kluba to nisu greske,barem ne nenamerne!

atza87

pre 14 godina

Ja bih dodao jos nesto, zasto niko ne pokaze snimak napada kada je Smederevo dalo gol? Onaj pas sa centra terena ka njihovom igracu koji je po kretnji (i ako se ne vidi dobro) bio jako sumnjiv. To ako neko pokaze ja cu mu dokazati da je taj igrac koji je kasnije u toj akciji 2 puta promasio i da je drugi igrac postigao gol. Znaci mnogo mi je sumnjiva ta akcija a i ako je TV prenosila utakmicu nije "postoala" adekvatna kamera da snimi taj dogadjaj koji se odigrao skoro na centru terena!!!

d

pre 14 godina

Da li ima bre neki realan ovde navijac partizana??? Penal za Zvezdu nije postojao to se desilo u 32 minutu! Stamenkovicev start je divlji ali ko se iole razume u fudbal zna da kada igrac udari prvo loptu da tu faula nema! A realno Stamenkovic ga nije ni udario neko su se sudarili a da ga je Stameni zakacio nogom(pitanje je gde bi sada bio igrac Smedereva) Znaci budite realni penal je poklonjen ali Stameni nije napravio prekrsaj vec izbio loptu i pritom se sudario sa protivnickim igracem! A sto se vas tice cist gol Vojvodine Knezevic je bio ispred Mrdje i to se lepo vidi! E sada da li je vise dramaticnije pokloniti Zvezdi penal u 32 minutu ili ne priznati regularan gol Vojvodini u 92 minutu treba biti real i reci sta je gore! Ali grobari su sve samo ne realni!

dr.mo

pre 14 godina

E ne mogu da verujem, covek kaze Stamenkovic je prvi stigao do lopte pa nije faul, kao prvo Stamnekovic je startova sa obe noge u vazduhu, sreca pa ga je pogodio zadnjicom, kao drugo znaci kad prvi pipnes loptu posle mozes i da ubijes protivnika i nije faul smesno!!!

Barabic

pre 14 godina

Cudo pomenuste ove vase galaktikose iz humske...ZVEZDI se navodno sklanjaju i sude penale...dok njihovim protivnicima ponistavaju golove.Samo ZVEZDU pominju...dosadise vise.Partizan sve pobedjuje sa po 2-3 razlike da ne bude providno...Protiv njih svi igraju vrhunski fudbal a ZVEZDI se sklanjaju...hahahaa...Kako da ne...mali partizan je jedina ekipa koju tu namesta i hajduk kula...

Анонимус

pre 14 godina

Иди ми дођи ми, шио ми га Ђура, ћао ђаци....
То је све што имам да кажем.
Спортски Поздрав!

Penaltizan

pre 14 godina

Posto je NEMOGUCE pronaci na nasim sajtovima podatke o dosudjenim penalima za nasa tri najveca kluba morao sam da potrazim na stranom sajtu (www.soccerway.com) i evo do kakvih rezultata sam dosao. U periodu od 17.08.2008, znaci od pocetka prethodne sezone (08/09) pa do 25.03.2010 sudjeno je:
za Partizan 3 penala, protiv Partizana 0 penala
za Vojvodinu 9 penala, protiv Vojvodine 2 penala
za Crvenu Zvezdu 12 penala, protiv Zvezde 3 penala
... toliko o Penaltizanu

Branko

pre 14 godina

Vojvodini je opravdano ponisten gol jer je bio ofsajd(pogledajte snimak vise puta i docicete do istog zakljucka) mali ali ipak ofsajd i treba pohvaliti linijskog sudiju. A sto se tice Zvezde isti linijski a naravno i glavni sudija je morao da vidi ruku Kadua i pokusaj ubistva Stamenkovica. Ja mislim da obojica NISU HTELI da vide!

bojan

pre 14 godina

vidim da ovaj moj prethodnik pita "koja ruka", gledao on snimak 20 puta i ne vidi ruku... Pa onakvo igranje rukom ne vidi samo onaj ko je slep ili ko ne zeli da vidi! onda ni anri nije igrao rukom, jel tako? i jos kaze da je kadu pao kao sto mnogi padaju... pa ne svira se penal zato sto je neko pao, nego zato sto je bilo prekrsaja! a kadu je pao maltene od vazduha, ali NARAVNO MAJO VUJOVIC KAZE "JA SUDIM..."

Grooobar

pre 14 godina

Ma reci ce igrao sam rukom,a ovaj me nije ni pipnuo.A Stamenkovic ce reci da je sa obe noge bio na zemlji i ono sto smo videli je fatamorgana.Ali vrhunac je "Ovde ja sudim, a ne ti"...No,blizi se derbi...

Neko

pre 14 godina

Ljudi Srbije uzmite se u pamet, i budimo svi realni, za PArtizan i Zvezdu se svake godine nenormalno mnogo krade, da se ne krade toliko bili bi uvek sa po 5-6 poraza!!! Neke godine se vise krade za Partizan, neke za Zvezdu, ali je ocigledno da se ove vise krade za Zvezdu, jer je Partizan dva puta zaredom bio prvak i ne moze i triput u ovoj nasoj napacenoj zemlji!!! Isto je bilo i one godine kad je Jokan uzeo prvu titulu sudije navlacile malo za Partizan, a Zvezda je pre toga bila dva puta prvak!!!! Realno, to je potpuna istina i jedino ce derbi pokazati ko je zaista bolji, jer ni onaj prvi Partizan nije bio ne znam koliko bolji...
Inace ja sam vatreni ali vise nego realni navijac Partizana, i mislim da je nasa liga potpuna truba, sve dok u njoj ne igraju Radnicki Nis, gde nikad nema lakih bodova, Radnicki KG koji je uvek gledan!!!
P.S. Smesni su mi i ovi iz Napretka, aj necu da komentarisem ostale klubove iz Super Lige(jer su gotovo svi igrali zone u staroj Jugi),jer hoce oni jadransku ligu, pa ljudi ko vas pita bre pa vi ste u staroj jugi 5-6 sezona igrali, a ostalo po selima bre ej carapani!!!! A Radnicki NIs je cetvrti klub iz Srbije po broju bodova u staroj jugi, i jednom polufinalista i jednom cetvrtfinalista KUPA UEFA, pa valjda on treba pre da se pita za jadransku nego li vi, mali klubovi!!!

Nuntz

pre 14 godina

Sto se tice penala za Zvezdu on je po meni sporan. Ostaje samo nada u objektivnost i da sudija nije mogao da vidi razvoj dogadjaja jer je bio zaklonjen. Ako je video po meni je pogresio.
Sto se tice starta Stamenkovica, zasluzio je zuti karton a smederevo indirektan udarac zbog opasne igre. Treba uzeti u obzir da igrac smedereva nije bio u posedu lopte, gledao je u pravcu lopte koja je bila u vazduhu i nije vodio racuna o svom kretanju te nije bio u stanu da preduzme bilo sta da bi sebe zastitio u ovom duelu. Sa druge strane Stamenkovic je nailazio na loptu i imao bolji pregled tako da je usao cvrsce i spremnije u ovaj duel. Crveni karton bi bio prestroga kazna jer igrac smedereva nije bio u posedu lopte i iz razloga sto je Stamenkovic prvi stigao do lopte.

Sto se tice gola vojvodine koji je ponisten, cim sam ga vide rekao sam da je ofsajd, medjutim posle nekoliko puta i gledanja usporenog snimka nemogu da tvrdim dali jeste ili nije. Cinjenica je da je gol kojim slucajem priznat mogao je biti ostecen partizan jer je situacija krajnje neizvesna.

querty

pre 14 godina

Kako je to novinar lepo spakovao, svaka cast... Da nisam gledao izvestaje skapirao bih da su jednako sporne situacije bile u Novom Sadu i Beogradu! Kad ono, u Novom Sadu ofsajd (mali, ali ofsajd!), a u Beogradu smehotresna olimpijada...

delija

pre 14 godina

cist gol ponisten vojvodini,bruka!e tole tole ne vredi ti ni da namestas jer ce zvezda na kraju da bude prva.Delije svi na marakanu protiv vojvodine

..salefcrs..

pre 14 godina

Ovo je izgleda jedina zemlja u svetu gde je svaki mec namesten. A to najcesce vide svi oni koji stadion vide kad igraju neku igricu.Koliko puta vam se desilo da odete na neku utakmicu i ne vidite neki detalj pa kad odgledate snimak kontate kao kad je ovo bilo?! Svi koji redevno idu na utakmice, kao i oni koji su se sportom aktivno bavili znaju koliko je tesko doneti odluku u sekundi.Gresi se i na mnogo ozbiljnijim mecevima (kvalifikacije, LS) a ne na nasim "livadama". I svuda u svetu se gleda kroz prste najvecima. Neko gresi slucajno, neko iz neznanja, ali krajnje je vreme da ljudi prestanu da se kriju iza sudija i pocnu da igraju fudbal. Nasi treneri i igraci kao da nikada nisu odgledali ozbiljan evropski mec. Toliko zaostalih taktika, losih poteza i promasenih i izvikanih igrace ima samo ovde. I na kraju su opet krive sudije. A najvise pricaju kako im je bilo tesko na pripremama i kako su ovo najbolje koje su odradili, a grcevi ih hvataju u 75. minutu.

ofk

pre 14 godina

Pa ovo nije od juce ovo traje od 1945...zvezda,partizan,zvezda,partizan..ljudima dojadilo
covek igra rukom josh dobije penal a zvezdin golma ubi onog ,cist crveni

veteran

pre 14 godina

Svako ko nije fudbalski ostrascen priznace sledece:
1. Penal za ZVEZDU nije
postojao
2. Golman ZVEZDE je pre dosao
do lopte tako da ne vidim
sta je tu sporno
3. Greskom pomocnog sudije
nije priznat regularan gol
MRDJE u nadoknadi vremena.
Lepo se vidi da MRDJA nije
bio u nedozvoljenoj
poziciji

jedna jedina

pre 14 godina

Penali, ofsajdi, zuti i crveni kartoni, pogibeljni startovi, zreb sa vracanjem kuglica koje toboze ne mogu da se otvore... lista nema kraja. Zato i prolazimo u Evropi kako prolazimo. Bilo da je rec o CZ, Partizanu, Vojvodini, OFK ili drugom klubu. Sto dalje od sveta, to bolje za uprave nasih klubova. U mutnom i sopstvenom dvoristu lakse se kraducka.

нишлије1989

pre 14 godina

Раније је било ''звездино пролеће'',а сада је дефинитивно ''ѕвездино и партизаново пролеће''...па да се види ко је безобзирнији :)

ПРАВДА ЗА СРПСКИ ФУДБАЛ

Vračar navija za Zvezdu!

pre 14 godina

Da li je penal bio za Zvezdu, ne mogu da garantujem, ali uvek je lakše biti pametan kada pogledaš usporen snimak iz više uglova. Bilo je gurkanja i Kadu je pao ispred gola. A ti dramski padovi se kao ne dešavaju stalno u većim ligama i nikada se ne dosuđuju penali? Ma dajte molim vas!
Međutim, pokušao sam da vidim tu ruku i ponovio sam na zvezdinom sajtu snimak 20 puta. Ja stvarno ne znam o kojoj ruci svi pričaju. Pogledajte sami. Siguran sam da pola pljuvača ovde nije ni videla snimak.
Sad će neko reći da smo imali penale zadnja 4 kola. Jeste, ali dva su bila protiv nas, čemu taj besmisleni podatak?

querty

pre 14 godina

Kako je to novinar lepo spakovao, svaka cast... Da nisam gledao izvestaje skapirao bih da su jednako sporne situacije bile u Novom Sadu i Beogradu! Kad ono, u Novom Sadu ofsajd (mali, ali ofsajd!), a u Beogradu smehotresna olimpijada...

veteran

pre 14 godina

Svako ko nije fudbalski ostrascen priznace sledece:
1. Penal za ZVEZDU nije
postojao
2. Golman ZVEZDE je pre dosao
do lopte tako da ne vidim
sta je tu sporno
3. Greskom pomocnog sudije
nije priznat regularan gol
MRDJE u nadoknadi vremena.
Lepo se vidi da MRDJA nije
bio u nedozvoljenoj
poziciji

Grooobar

pre 14 godina

Ma reci ce igrao sam rukom,a ovaj me nije ni pipnuo.A Stamenkovic ce reci da je sa obe noge bio na zemlji i ono sto smo videli je fatamorgana.Ali vrhunac je "Ovde ja sudim, a ne ti"...No,blizi se derbi...

ofk

pre 14 godina

Pa ovo nije od juce ovo traje od 1945...zvezda,partizan,zvezda,partizan..ljudima dojadilo
covek igra rukom josh dobije penal a zvezdin golma ubi onog ,cist crveni

Nuntz

pre 14 godina

Sto se tice penala za Zvezdu on je po meni sporan. Ostaje samo nada u objektivnost i da sudija nije mogao da vidi razvoj dogadjaja jer je bio zaklonjen. Ako je video po meni je pogresio.
Sto se tice starta Stamenkovica, zasluzio je zuti karton a smederevo indirektan udarac zbog opasne igre. Treba uzeti u obzir da igrac smedereva nije bio u posedu lopte, gledao je u pravcu lopte koja je bila u vazduhu i nije vodio racuna o svom kretanju te nije bio u stanu da preduzme bilo sta da bi sebe zastitio u ovom duelu. Sa druge strane Stamenkovic je nailazio na loptu i imao bolji pregled tako da je usao cvrsce i spremnije u ovaj duel. Crveni karton bi bio prestroga kazna jer igrac smedereva nije bio u posedu lopte i iz razloga sto je Stamenkovic prvi stigao do lopte.

Sto se tice gola vojvodine koji je ponisten, cim sam ga vide rekao sam da je ofsajd, medjutim posle nekoliko puta i gledanja usporenog snimka nemogu da tvrdim dali jeste ili nije. Cinjenica je da je gol kojim slucajem priznat mogao je biti ostecen partizan jer je situacija krajnje neizvesna.

Penaltizan

pre 14 godina

Posto je NEMOGUCE pronaci na nasim sajtovima podatke o dosudjenim penalima za nasa tri najveca kluba morao sam da potrazim na stranom sajtu (www.soccerway.com) i evo do kakvih rezultata sam dosao. U periodu od 17.08.2008, znaci od pocetka prethodne sezone (08/09) pa do 25.03.2010 sudjeno je:
za Partizan 3 penala, protiv Partizana 0 penala
za Vojvodinu 9 penala, protiv Vojvodine 2 penala
za Crvenu Zvezdu 12 penala, protiv Zvezde 3 penala
... toliko o Penaltizanu

Neko

pre 14 godina

Ljudi Srbije uzmite se u pamet, i budimo svi realni, za PArtizan i Zvezdu se svake godine nenormalno mnogo krade, da se ne krade toliko bili bi uvek sa po 5-6 poraza!!! Neke godine se vise krade za Partizan, neke za Zvezdu, ali je ocigledno da se ove vise krade za Zvezdu, jer je Partizan dva puta zaredom bio prvak i ne moze i triput u ovoj nasoj napacenoj zemlji!!! Isto je bilo i one godine kad je Jokan uzeo prvu titulu sudije navlacile malo za Partizan, a Zvezda je pre toga bila dva puta prvak!!!! Realno, to je potpuna istina i jedino ce derbi pokazati ko je zaista bolji, jer ni onaj prvi Partizan nije bio ne znam koliko bolji...
Inace ja sam vatreni ali vise nego realni navijac Partizana, i mislim da je nasa liga potpuna truba, sve dok u njoj ne igraju Radnicki Nis, gde nikad nema lakih bodova, Radnicki KG koji je uvek gledan!!!
P.S. Smesni su mi i ovi iz Napretka, aj necu da komentarisem ostale klubove iz Super Lige(jer su gotovo svi igrali zone u staroj Jugi),jer hoce oni jadransku ligu, pa ljudi ko vas pita bre pa vi ste u staroj jugi 5-6 sezona igrali, a ostalo po selima bre ej carapani!!!! A Radnicki NIs je cetvrti klub iz Srbije po broju bodova u staroj jugi, i jednom polufinalista i jednom cetvrtfinalista KUPA UEFA, pa valjda on treba pre da se pita za jadransku nego li vi, mali klubovi!!!

Nebitno..

pre 14 godina

Meni je od svega najstrasnija izjava dvojca i zvezde... prvog "gospodina" "nisam igrao rukom, mame mi" i drugog "gospodina" "nisam zasluzio karton"....

ALO BREEEE!!! IMATE LI VI OSECAJ SRAMA?? KOLIKO TREBAS BITI BEZOBRAZAN, DRZAK, HAJDE RECI I GLUP PA DA TAKO NESTO IZJAVIS KADA JE CELA SRBIJA GLEDALA UTAKMICU! EEEEEJJ!

Budite covek pre svega...

KAKO VAS NIJE SRAMOTA!!???

ja

pre 14 godina

Izgleda da samo navijaci Vojvodine imaju fobiju od ofsajda.

U cemu je razlika izmedju ofsajda Mrdje i jedno 5 puta ofsajda Partizanovih igraca ? Nema razlike, ofsajd je ofsajd, jedino sto je Mrdja postigao gol pa ispada kao da su osteceni dok su igraci Partizana odma prekidali akciju posle zvizduka.

Ko vam je kriv sto na svom stadionu ima vise gostujucih nego vasih navijaca ? Ko vam je kriv sto na svom stadionu olako primate 2 gola iz gotovo istih situacija ? Ko vam je kriv sto menjate trenere kao na traci ? Sudija nije sigurno, sami ste krivi za sve !

Vračar navija za Zvezdu!

pre 14 godina

Da li je penal bio za Zvezdu, ne mogu da garantujem, ali uvek je lakše biti pametan kada pogledaš usporen snimak iz više uglova. Bilo je gurkanja i Kadu je pao ispred gola. A ti dramski padovi se kao ne dešavaju stalno u većim ligama i nikada se ne dosuđuju penali? Ma dajte molim vas!
Međutim, pokušao sam da vidim tu ruku i ponovio sam na zvezdinom sajtu snimak 20 puta. Ja stvarno ne znam o kojoj ruci svi pričaju. Pogledajte sami. Siguran sam da pola pljuvača ovde nije ni videla snimak.
Sad će neko reći da smo imali penale zadnja 4 kola. Jeste, ali dva su bila protiv nas, čemu taj besmisleni podatak?

Branko

pre 14 godina

1. Ponisten gol Vojvodine je u najboljem slucaju sumnjiv mada mislim da je bio mali ofsajd.
2. Onaj ko tvrdi da je bio penal za Zvedu je ocigledno slep jer tu nema nista sumnjivo.
3. Stamenkovic nije ni pipnuo loptu vec je lopta pogodila igraca Smedereva i otisla u aut(pogledajte usporeni snimak). Cak i da je odneo prvo loptu(sto sigurno nije) zar onaj start nije opasna igra?! UDARIO JE COVEKA KOPACKOM U RAME I PROMASIO GLAVU ZA 3-4cm!!?!! Sve se desilo izvan sesnesterca tako da golman nije zasticen vec se tretira kao svaki drugi igrac. U NAJMANJU ruku je bio indirekt i zuti karton.
Zakljucak: sudije su ljudi i mogu da pogrese ali kad KONSTANTNO grese u korist jednog kluba to nisu greske,barem ne nenamerne!

Pfc Rules

pre 14 godina

Ja sam bio u Novom Sadu,i skoro bas u liniji u kojoj se nalazio Mrdja,koji sad na sva usta prica da nije bio u ofsajdu,a zna se za koga taj isti navija,i kome taj isti nije dao bar nekoliko golova na prosloj utakmici izmedju njegovog sadasnjeg i voljenog kluba!
O utakmici zvezde suvisno je bilo sta pricati,zna se da je tri korne penal!

d

pre 14 godina

Da li ima bre neki realan ovde navijac partizana??? Penal za Zvezdu nije postojao to se desilo u 32 minutu! Stamenkovicev start je divlji ali ko se iole razume u fudbal zna da kada igrac udari prvo loptu da tu faula nema! A realno Stamenkovic ga nije ni udario neko su se sudarili a da ga je Stameni zakacio nogom(pitanje je gde bi sada bio igrac Smedereva) Znaci budite realni penal je poklonjen ali Stameni nije napravio prekrsaj vec izbio loptu i pritom se sudario sa protivnickim igracem! A sto se vas tice cist gol Vojvodine Knezevic je bio ispred Mrdje i to se lepo vidi! E sada da li je vise dramaticnije pokloniti Zvezdi penal u 32 minutu ili ne priznati regularan gol Vojvodini u 92 minutu treba biti real i reci sta je gore! Ali grobari su sve samo ne realni!

нишлије1989

pre 14 godina

Раније је било ''звездино пролеће'',а сада је дефинитивно ''ѕвездино и партизаново пролеће''...па да се види ко је безобзирнији :)

ПРАВДА ЗА СРПСКИ ФУДБАЛ

Branko

pre 14 godina

Vojvodini je opravdano ponisten gol jer je bio ofsajd(pogledajte snimak vise puta i docicete do istog zakljucka) mali ali ipak ofsajd i treba pohvaliti linijskog sudiju. A sto se tice Zvezde isti linijski a naravno i glavni sudija je morao da vidi ruku Kadua i pokusaj ubistva Stamenkovica. Ja mislim da obojica NISU HTELI da vide!

jedna jedina

pre 14 godina

Penali, ofsajdi, zuti i crveni kartoni, pogibeljni startovi, zreb sa vracanjem kuglica koje toboze ne mogu da se otvore... lista nema kraja. Zato i prolazimo u Evropi kako prolazimo. Bilo da je rec o CZ, Partizanu, Vojvodini, OFK ili drugom klubu. Sto dalje od sveta, to bolje za uprave nasih klubova. U mutnom i sopstvenom dvoristu lakse se kraducka.

..salefcrs..

pre 14 godina

Ovo je izgleda jedina zemlja u svetu gde je svaki mec namesten. A to najcesce vide svi oni koji stadion vide kad igraju neku igricu.Koliko puta vam se desilo da odete na neku utakmicu i ne vidite neki detalj pa kad odgledate snimak kontate kao kad je ovo bilo?! Svi koji redevno idu na utakmice, kao i oni koji su se sportom aktivno bavili znaju koliko je tesko doneti odluku u sekundi.Gresi se i na mnogo ozbiljnijim mecevima (kvalifikacije, LS) a ne na nasim "livadama". I svuda u svetu se gleda kroz prste najvecima. Neko gresi slucajno, neko iz neznanja, ali krajnje je vreme da ljudi prestanu da se kriju iza sudija i pocnu da igraju fudbal. Nasi treneri i igraci kao da nikada nisu odgledali ozbiljan evropski mec. Toliko zaostalih taktika, losih poteza i promasenih i izvikanih igrace ima samo ovde. I na kraju su opet krive sudije. A najvise pricaju kako im je bilo tesko na pripremama i kako su ovo najbolje koje su odradili, a grcevi ih hvataju u 75. minutu.

bojan

pre 14 godina

vidim da ovaj moj prethodnik pita "koja ruka", gledao on snimak 20 puta i ne vidi ruku... Pa onakvo igranje rukom ne vidi samo onaj ko je slep ili ko ne zeli da vidi! onda ni anri nije igrao rukom, jel tako? i jos kaze da je kadu pao kao sto mnogi padaju... pa ne svira se penal zato sto je neko pao, nego zato sto je bilo prekrsaja! a kadu je pao maltene od vazduha, ali NARAVNO MAJO VUJOVIC KAZE "JA SUDIM..."

dr.mo

pre 14 godina

E ne mogu da verujem, covek kaze Stamenkovic je prvi stigao do lopte pa nije faul, kao prvo Stamnekovic je startova sa obe noge u vazduhu, sreca pa ga je pogodio zadnjicom, kao drugo znaci kad prvi pipnes loptu posle mozes i da ubijes protivnika i nije faul smesno!!!

GROBARI LOZNICA

pre 14 godina

(Barabic, 26. mart 2010 12:06)

Da,i u derbiju su se VASI sklanjali,a sudija nije dosudio penal...Pokrij se zelenom travom,evo sad izlazi iz zemlje...a mozes i USIMA!!!

TISINA!!!

Barabic

pre 14 godina

Cudo pomenuste ove vase galaktikose iz humske...ZVEZDI se navodno sklanjaju i sude penale...dok njihovim protivnicima ponistavaju golove.Samo ZVEZDU pominju...dosadise vise.Partizan sve pobedjuje sa po 2-3 razlike da ne bude providno...Protiv njih svi igraju vrhunski fudbal a ZVEZDI se sklanjaju...hahahaa...Kako da ne...mali partizan je jedina ekipa koju tu namesta i hajduk kula...

mikibg

pre 14 godina

Kao prvo od jednom fk smederevo izdaje saopstenje i od jednom je sada sudjenje ne regularno kada se osteti protivnik zvezde, a kada je partizan u pitanju tada se cuti. Sta cemo sa proslom godinom i dva ponistena gola Vojvodini i sta cemo sa derbijem i produzetkom od 6 minuta? To je kao bilo regularno? Sta cemo sa cistim golom koji je sada vec cuveni mazic ponistio vojvodini? Sta cemo sa golom Milijasa i ne cuvenom kradjom u kupu srbije kad aje Milijas bio najmanje 2 mestra iza poslednjeg igraca partizana...da li trebam vise da nabrajam...Ovim ne zelim ni zvezdu da branim, ali strat stamenkovica je isti start kao kada je bozovic starovao vini mi se na koromanu, ako me dobro sluzi secanje a za to nije dobio ni zuti karton golman partizana...ko se seca te utakmice moze da potvrdi s tim sto je tada to bio ocigledan prekrsaj jer je koroman pre bozovica dosao do lopte, a na utakmici smederevo zvezda lepo se vidi da stamenkovic prvi dolazi do lopte i izbacuje je ispred igraca smedereva tako da to ne moze da bude prekrsaj...posle dolazi do sudara...Ali ovde je potrebno da se opet podigne hajka protiv fk crvena zvezda! Ko je gledao danas na sos-u konferenciju za stampu BSK-a borce to je skandal! Oni se svi deklarisu kao navijaci partizana i kako mogu da ocekujem onda regularnu utakmicu...I opet ce zvezda biti kriva, ili jednostavno samo partizan treba da bude sampion u ovoj nasoj smesnoj ligi...cinjenica je hteli mi to da priznamo ili ne svi u ovoj nasoj ligi namestaju utakmice, neko manje neko vise i zna se koji klub igra za zvezdu koji za partizan. Sve dok tako bude bilo i jedne i druge ce eliminisati, anortozisi, apoel-i i drugi anonimusi sa evropske scene...

M V P

pre 14 godina

Hmmmmm ako se ne varam ono se samo Zvezdi pomaze???

Penal je po meni vrlo sumnjiv iako u prvom momentu se i meni ucinilo da ga je povukao ali poslije snimka vise nisam bio siguran. Kao sto neko rece ako je sudija bio zaklonjen onda mu se i moze oprostiti ali ako je vidio sta se desilo....

Sto se tice starta Stamenkovica stoji da je start za zatvor ali ono sto je sigurno da igrac Smedereva nije imao loptu i da je Stamenkovic prvi dosao do nje.

Ofsajda na utakmici Vojvodina-Partizan definitivno nije bilo i mogu grobari da pricaju sta hoce ali je Vojvodina pokradena.

Sto znaci da je u neregularnim golovima Crvena Zvezda-Partizan 1:1 :D

pop

pre 14 godina

Za sve one koji komentarisu gol vose na kraju neka prvo pogledaju snimak -ima ga na yutubu,gde se vidi da je ofsajd postojao i pri centarsutu i pri udarcu.
Prica o golu vojvodine je samo zbog toga da se stavi u isti kos sa skandalom na marakani.

delija

pre 14 godina

cist gol ponisten vojvodini,bruka!e tole tole ne vredi ti ni da namestas jer ce zvezda na kraju da bude prva.Delije svi na marakanu protiv vojvodine

auu

pre 14 godina

Ne znam zasto vrse ovoliki pritisak na Zvezdu,dobro znamo kom ne odgovara na ona bude 1.na tabeli!A mozda ono nije bio penal za Zvezdu,ali je bio ofsejd kada je Smederevo dalo gol.Pa sa golmanom,ono ne moze da bude crveni karton!Kad je golman sutnuo loptu vec!A mozete da vidite sliku gde se lepo vidi da je Mrdja postigao cist gol,jer je povucena crta Knezevica i njega i jasno se vidi!Ali tako rade Partizanovi ljudi,napad je najbolja odbrana da se zataska ono sto oni rade!

Boža

pre 14 godina

Ja ne znam dokle će više sudije da pomažu Partizan, gol Vojvodine je NAMERNO poništen. Izgleda da Bjeković-Zečević tajno rade....

Zhhika

pre 14 godina

Dakle,ovako:Gol Vojvodine je "na ivici",o čemu svedoči i činjenica da se čak ni na snimku ne može sa sigurnošću utvrditi da li je regularan ili ne,tako da zaista nema osnova da se govori o nekoj nameri.Iskreno,ja mislim nakon nekoliko puta odgledanog snimka da je gol regularan ali zaista je besmisleno kriviti sudiju ako je u deliću sekunde pogrešno procenio situaciju.

Penal za Zvezdu po mom mišljenju nije trebalo da se dosudi zbog igranja rukom,za koje ja opet ne bih okrivio sudiju jer,niti je on mogao dobro da vidi situaciju jer je bio zaklonjen igračima,niti sam ja video dok nisam video ponovljeni snimak,tako da ne zameram sudiji ako je napravio previd.

E sad dolazimo do Stamenkovićevog starta.Tu jednostavno NE MOŽE da se desi da sudija slučajno pogreši,a evo i zašto.On je otišao do pomoćnika koji je bio u idealnoj poziciji da vidi situaciju i ovaj mu je rekao da je start za crveni karton.Ali ajde da predjemo preko toga.Ako već smatra da nije bio faul,onda MORA da dosudi indirekt i da pokaže žuti karton Stamenkoviću,bez obzira da li je prvo izbio loptu ili ne.Ali ajde da predjemo i preko toga i da kažemo da je napravio previd.Medjutim, "ovde ja sudim a ne ti" nam govori o NAMERI i o navlačenju.Ne postoji "slobodno sudijsko uverenje" kad je reč o onako očigledno opasnoj igri koju je video ceo stadion i ova situacija jednostavno ne može u isti koš sa prethodne dve.

Kako god bilo,neću da pričam o nameštaljkama,CZ je zasluženo prva ove sezone ali bih samo zamolio njene navijače da više ne spominju "Penaltizan" i Toleta,jer su u najmanju ruku "ravnopravni" kad se radi o tome.Hvala...

VD

pre 14 godina

Glavni sudija je napravio namernu grešku u korist Zvezde kada je rekao pomoćnom-Ovde ja sudim a ne ti! a trebalo je kako dolikuje ispravnom sudiji da kaže-Ovde ti sudiš a ne ja!

Hellas Verona

pre 14 godina

Ovde se zvezdasi i partizanovci svadjaju ko je manje puta nagradjen od sudija,dok nasi mali klubovi ispastaju...
A onda oni kao pravi mudraci kasnije govore ko bi,a ko nebi trebao biti u prvoj ligi.
Pa vasi klubovi su i u sfrj namestali pa niko iz Srbije drugi nije mogao uzeti titulu,pa zbog vas i nema klubova iz drugih gradova a stalno kukate kako vam treba Radnicki,Macva...
pa da ima pravde u ovoj nesrecnoj zemlji cz i partizan bi izbacilo u 3 ligu i jos 5 godina da vas ne puste u prvu kao Ferencvaros...
Pa nasa repka sad ifra dobro jer su nosioci igre igraci koji nisu bili u vasim klubovima sem Vidica...

atza87

pre 14 godina

Ja bih dodao jos nesto, zasto niko ne pokaze snimak napada kada je Smederevo dalo gol? Onaj pas sa centra terena ka njihovom igracu koji je po kretnji (i ako se ne vidi dobro) bio jako sumnjiv. To ako neko pokaze ja cu mu dokazati da je taj igrac koji je kasnije u toj akciji 2 puta promasio i da je drugi igrac postigao gol. Znaci mnogo mi je sumnjiva ta akcija a i ako je TV prenosila utakmicu nije "postoala" adekvatna kamera da snimi taj dogadjaj koji se odigrao skoro na centru terena!!!

Cisto ko suza

pre 14 godina

Sto se tice penala Zvezde,postojao je kontakt dovoljan da se svira penal,ali je na sudiji da li ce svirati igranje rukom pre samog kontakta,to je sudijsko uverenje! A sto se tice ponistenog gola vojvodini,lepo se vidi,zaustavite snimak u momentu kada igrac Vojvodine upucuje loptu ka Mrdji i videcete ka je Knezevic blizi liniji peterca od Mrdje i lako je zakljuciti je li bio ofsajd ili ne!

petar

pre 14 godina

Stamenković je išao na loptu i izbacio je u aut.U naletu ni jedan igrač nije mogao da se bolje kontroliše.Pošto je lopta bila u autu logočno je da se dosudi aut za SMEDEREVO.Jedino je sudija mogao dati žuti kartom Stamenom radi eventualno žustre intervencije.Penal Kadua je postojao i on nije igrao rukom,lopta ga je pogodila malo ispod ramena.Gol Mrđe čist kao suza,a Partizani su i u prošloj utakmici postigli drugi gol iz ofsajda.

DTS

pre 14 godina

Navijač sam Zvezde,tako da ću prokomentarisati samo svoj klub:Kadu je očigledno odigrao rukom-pitanje je koliko je sudija mogao jasno da vidi- a zatim je pao kao da skače u bazen!Simulirao je i u 2.poluvremenu pa je dobio žuti.Što se Stamenkovića tiče,
start mu je bio za zatvor bez obzira što je prvi stigao do lopte!Provukli smo se i ovaj put,nadam se da će momci zaigrati mnoooooooooooooooogo bolje,a sudije nabaviti naočare i naučiti fudbalska pravila.
NAPRED ZVEZDA!!!!!!!!!!!!!!

dule pfc bg

pre 14 godina

1.Da li se neko ovde razume u fudbalska pravila?
Prvi igrac vojvodine je bio ispred Knezevica i upucena je njemu lopta,sto znaci da je aktivno ucestvovao u akciji bez obzira sto nije stigao da uputi sut.Bio je ofsajd i kod prvog centarsuta.
2.Da li su neki ljudi slepi?
Ne moze nadlaktica da bude rame!Cista ruka + simuliranje.
Stamenkovic mozda nije napravio faul zato sto je prvi stigao do lopte ali u ovakvim slucajevima se dobija zuti karton za opasnu igru i faul za Smederevo zbog visoko podignute noge.
Ne stavljajte Partizan u isti kos sa zvezdom koja tako providno namesta i tako jadne izjave daju pocevsi od lukica.A vojvodjani sta kaze Bata,jel se dogovorio sa Dzombom u Lucanima?

miki

pre 14 godina

I zaboravio sam gol smedereva koji je sumniv, ako ste primetili rts nije smeo da reprizira celu akciju. Skoro da sam siguran i po potvrdi mnogih koji su bili na utkamici da je igrac smedereva bio u ofsajdu...

JA

pre 14 godina

Smederevo i Vojvodina su osteceni, a mozda i nisu...ali pitajte se sta bi bilo da je bilo obrnuto...da li bi Smederevu dosudili onakav penal?!? Sta bi bilo da je golman Smedereva pokupio onako nekog napadaca Zvezde?!?! Da li bi sudija ponistio gol Partizanu u 90-tom minutu protiv Vojvodine...jednostavno NE BI!

Jaku ligu, cine neizvesne i jake utakmice, ovde se unapred sve zna, zvezda, partizan, zvezda, partizan i tako u nedogled, ovi klubovi zive od stare slave, ali svake godine dodje Avgust, a sada su i kiprani nedostizni za vase klubove... i samo jos nesto ko kako prolazi u Evropi...

Slavia Prag - Partizan 5:0
Slavia Prag - Smederevo 2:1
Slavia Prag - Crvena zvezda 3:0

Ja sam za to da se svi klubovi koji nisu u dilu sa ovim BG parazitima lepo odvoje i naprave paralelnu ligu, bila bi na pocetku slabija, ali daleko regularnija i neizvesnija, nego sa ovim naduvanim balonima!

Анонимус

pre 14 godina

Иди ми дођи ми, шио ми га Ђура, ћао ђаци....
То је све што имам да кажем.
Спортски Поздрав!

Zipo

pre 14 godina

@pop

Sta pricas, gol Vojvodine je cist kao suza. Jeste i Smederevo osteceno, i sa tim se slaze vecina Zvezdasa, ali vama grobarima je glavna fora da je vise puta ponovljena laz - istina. Pa Bozovic je oborio rekord Kralja a da je 4 cista gola vadio iz mreze, 2 bas protiv Vojvodine. Oba protivnika vecitih su debelo ostecena u zadnjem kolu i ne vredi Partizanu da se nesto vadi jer su u istom kosu sa Zvezdom

PeterPFC

pre 14 godina

@pop

Svaka cast! U oba slucaja je bio ofsajd. Pa cak i ako igrac koji je sutnuo loptu u gol nije bio najblizi golmanu, bio je drugi metar pored, koji cak i da nije dotakao loptu utice na igru. I sve u svemu ofsajd.

Marko Vozdovac

pre 14 godina

Za „prepostene“ koji komentarisu start Stamenkovica, a dolaze sa one „druge“ strane brda: http://www.youtube.com/watch?v=QZUqiZlUjks

Manite se komentarisanja sudjenja I setite se na sta su licile vase utakmice i koliko je ponistenih golova vasim protivnicima bilo dok je prosle sezoneBozovic “postavljao rekord”...

Sto se penala tice, kontakt je postojao, ali mislim da Kadu jeste primio loptu rukom, no, sudijino je bilo da to vidi.

dule pfc bg

pre 14 godina

Sramotan i jadan pokusaj izjednacavanja Partizana i zvezde po osnovama namestanja! Ofsajd je postojao pri prvom centarsutu a pri drugom je prvi igrac bio ispred Knezevica i ucestvovao je aktivno u akciji.
Sto se tice zvezde do ovog kola je svirano 7 penala a samo je mozda bio regularan protiv metalca.
cz-rad penal kod 0:0
cz-smederevo
cz-ofk
cz-spartak penal kod 1:0 za spartak
cz-jagodina
cz-metalac kod 1:0 za metalac
cz-smederevo pri 0:0

A vojvodjane da podsetim da je njihov predsednik uhvacen 2 puta za namestanje.Sa Dzombom i u Lucanima.

A cige koje pominju nekakva ranija namestanja setite se da je babarogic javno izjavio da je uvek pomagao zvezdi i da ce joj i dalje pomagati. Javno je priznao da je stalno svirao za zvezdu i samo njemu treba da zahvalite.A sto se Toleta tice on je predsednik FSS 2 godine,a vasi miljanic,piksi i terzic su bili zajedno preko 20 godina.

Jadno i sramotno,za povracanje!

Dragan Novi Sad

pre 14 godina

Ovo nije nista novo, prestao sam pre 10 godina da uopste i idem na utakmice, a kralo se i pre 15 godina, u ovoj nasoj srpskoj ligi, Ja mislim da bi najbolje bilo da zvezda i partizan osnuju beogradsku ligu i da samo oni tu se takmice, da sviraju jedno drugome penale, da ponistavaju golove i da osvajaju kupove - odnosno prvenstva,

tada bi ove ostale ekipe igrale ako ne kvalitetan onda koliko toliko posten fudbal pa mi mozda i ljudi isli na utakmice, sada su samo huligani posetioci istih, to nisu niti ce ikad biti navijaci...

Ovde sad i dolaze titule u pitanje u poslednjih 20 godina, jednom recju, mrtva trka dali je ova nasa malena ligica smesna ili zalosna...

Zipo

pre 14 godina

@dule pfc

Da je Babarogic to rekao kao sto ti navodis odmah bi bio pod istragom jer je i dalje fudbalski funkcioner. Ali, ponovite to ti i jos 100 grobara i neko neupucen ce mozda i da poveruje u to. Ne kazem ja da nije sudio na Zvezdinu stranu ali to nikada nije javno rekao. Nema potrebe siriti tako notorne lazi zbog sopstvene ostrascenosti. Ali ako to tvoje ponovi jos 100 grobara neko ko ima manje od 12 godina mozda i poveruje

Душан

pre 14 godina

Кадуово евентуално играње руком се могло "видети" само из једног угла на успореном снимку и то снимљеног камером ИЗА гола. срам да буде судију што није стајао и иза гола па да види сумњиву ситуацију. и пад није био театралан.
старт Стаменковића се иначе назива судар. могла је бити досуђена само опасна игра због високо подигнуте ноге и и жути картон би био престрого додељен.
значи, Смедерево код пенала само није имало среће, а може се рећи да су оштећени код старта Стаменковића и нису имали прилику да опет шутну лопту далеко поред гола...

према слици у Блицу од петка (мислим), гол Мрђе је регуларан и за ту грешку судије је можда оправдање то што између Мрђе и помоћника није било играча Партизана па је судија видео прво Мрђу. али бих морао да видим снимак да бих прокоментарисао коректније.

но, ништа од тога није важно јер је био офсајд, био је пенал, а није био прекршај Стаменковића. тако су судије досудиле и то је амин.

Drobnjak iz auta

pre 14 godina

Ako zvezda uzme titulu ove godine,ta titula će biti u rangu one Obilićeve u vreme Arkana...Sedam penala,od kojih šest ni Džaja ne bi svirao.

veteran

pre 14 godina

Svako ko nije fudbalski ostrascen priznace sledece:
1. Penal za ZVEZDU nije
postojao
2. Golman ZVEZDE je pre dosao
do lopte tako da ne vidim
sta je tu sporno
3. Greskom pomocnog sudije
nije priznat regularan gol
MRDJE u nadoknadi vremena.
Lepo se vidi da MRDJA nije
bio u nedozvoljenoj
poziciji

Vračar navija za Zvezdu!

pre 14 godina

Da li je penal bio za Zvezdu, ne mogu da garantujem, ali uvek je lakše biti pametan kada pogledaš usporen snimak iz više uglova. Bilo je gurkanja i Kadu je pao ispred gola. A ti dramski padovi se kao ne dešavaju stalno u većim ligama i nikada se ne dosuđuju penali? Ma dajte molim vas!
Međutim, pokušao sam da vidim tu ruku i ponovio sam na zvezdinom sajtu snimak 20 puta. Ja stvarno ne znam o kojoj ruci svi pričaju. Pogledajte sami. Siguran sam da pola pljuvača ovde nije ni videla snimak.
Sad će neko reći da smo imali penale zadnja 4 kola. Jeste, ali dva su bila protiv nas, čemu taj besmisleni podatak?

querty

pre 14 godina

Kako je to novinar lepo spakovao, svaka cast... Da nisam gledao izvestaje skapirao bih da su jednako sporne situacije bile u Novom Sadu i Beogradu! Kad ono, u Novom Sadu ofsajd (mali, ali ofsajd!), a u Beogradu smehotresna olimpijada...

d

pre 14 godina

Da li ima bre neki realan ovde navijac partizana??? Penal za Zvezdu nije postojao to se desilo u 32 minutu! Stamenkovicev start je divlji ali ko se iole razume u fudbal zna da kada igrac udari prvo loptu da tu faula nema! A realno Stamenkovic ga nije ni udario neko su se sudarili a da ga je Stameni zakacio nogom(pitanje je gde bi sada bio igrac Smedereva) Znaci budite realni penal je poklonjen ali Stameni nije napravio prekrsaj vec izbio loptu i pritom se sudario sa protivnickim igracem! A sto se vas tice cist gol Vojvodine Knezevic je bio ispred Mrdje i to se lepo vidi! E sada da li je vise dramaticnije pokloniti Zvezdi penal u 32 minutu ili ne priznati regularan gol Vojvodini u 92 minutu treba biti real i reci sta je gore! Ali grobari su sve samo ne realni!

auu

pre 14 godina

Ne znam zasto vrse ovoliki pritisak na Zvezdu,dobro znamo kom ne odgovara na ona bude 1.na tabeli!A mozda ono nije bio penal za Zvezdu,ali je bio ofsejd kada je Smederevo dalo gol.Pa sa golmanom,ono ne moze da bude crveni karton!Kad je golman sutnuo loptu vec!A mozete da vidite sliku gde se lepo vidi da je Mrdja postigao cist gol,jer je povucena crta Knezevica i njega i jasno se vidi!Ali tako rade Partizanovi ljudi,napad je najbolja odbrana da se zataska ono sto oni rade!

Barabic

pre 14 godina

Cudo pomenuste ove vase galaktikose iz humske...ZVEZDI se navodno sklanjaju i sude penale...dok njihovim protivnicima ponistavaju golove.Samo ZVEZDU pominju...dosadise vise.Partizan sve pobedjuje sa po 2-3 razlike da ne bude providno...Protiv njih svi igraju vrhunski fudbal a ZVEZDI se sklanjaju...hahahaa...Kako da ne...mali partizan je jedina ekipa koju tu namesta i hajduk kula...

ofk

pre 14 godina

Pa ovo nije od juce ovo traje od 1945...zvezda,partizan,zvezda,partizan..ljudima dojadilo
covek igra rukom josh dobije penal a zvezdin golma ubi onog ,cist crveni

petar

pre 14 godina

Stamenković je išao na loptu i izbacio je u aut.U naletu ni jedan igrač nije mogao da se bolje kontroliše.Pošto je lopta bila u autu logočno je da se dosudi aut za SMEDEREVO.Jedino je sudija mogao dati žuti kartom Stamenom radi eventualno žustre intervencije.Penal Kadua je postojao i on nije igrao rukom,lopta ga je pogodila malo ispod ramena.Gol Mrđe čist kao suza,a Partizani su i u prošloj utakmici postigli drugi gol iz ofsajda.

Branko

pre 14 godina

Vojvodini je opravdano ponisten gol jer je bio ofsajd(pogledajte snimak vise puta i docicete do istog zakljucka) mali ali ipak ofsajd i treba pohvaliti linijskog sudiju. A sto se tice Zvezde isti linijski a naravno i glavni sudija je morao da vidi ruku Kadua i pokusaj ubistva Stamenkovica. Ja mislim da obojica NISU HTELI da vide!

delija

pre 14 godina

cist gol ponisten vojvodini,bruka!e tole tole ne vredi ti ni da namestas jer ce zvezda na kraju da bude prva.Delije svi na marakanu protiv vojvodine

Grooobar

pre 14 godina

Ma reci ce igrao sam rukom,a ovaj me nije ni pipnuo.A Stamenkovic ce reci da je sa obe noge bio na zemlji i ono sto smo videli je fatamorgana.Ali vrhunac je "Ovde ja sudim, a ne ti"...No,blizi se derbi...

Branko

pre 14 godina

1. Ponisten gol Vojvodine je u najboljem slucaju sumnjiv mada mislim da je bio mali ofsajd.
2. Onaj ko tvrdi da je bio penal za Zvedu je ocigledno slep jer tu nema nista sumnjivo.
3. Stamenkovic nije ni pipnuo loptu vec je lopta pogodila igraca Smedereva i otisla u aut(pogledajte usporeni snimak). Cak i da je odneo prvo loptu(sto sigurno nije) zar onaj start nije opasna igra?! UDARIO JE COVEKA KOPACKOM U RAME I PROMASIO GLAVU ZA 3-4cm!!?!! Sve se desilo izvan sesnesterca tako da golman nije zasticen vec se tretira kao svaki drugi igrac. U NAJMANJU ruku je bio indirekt i zuti karton.
Zakljucak: sudije su ljudi i mogu da pogrese ali kad KONSTANTNO grese u korist jednog kluba to nisu greske,barem ne nenamerne!

ja

pre 14 godina

Izgleda da samo navijaci Vojvodine imaju fobiju od ofsajda.

U cemu je razlika izmedju ofsajda Mrdje i jedno 5 puta ofsajda Partizanovih igraca ? Nema razlike, ofsajd je ofsajd, jedino sto je Mrdja postigao gol pa ispada kao da su osteceni dok su igraci Partizana odma prekidali akciju posle zvizduka.

Ko vam je kriv sto na svom stadionu ima vise gostujucih nego vasih navijaca ? Ko vam je kriv sto na svom stadionu olako primate 2 gola iz gotovo istih situacija ? Ko vam je kriv sto menjate trenere kao na traci ? Sudija nije sigurno, sami ste krivi za sve !

Cisto ko suza

pre 14 godina

Sto se tice penala Zvezde,postojao je kontakt dovoljan da se svira penal,ali je na sudiji da li ce svirati igranje rukom pre samog kontakta,to je sudijsko uverenje! A sto se tice ponistenog gola vojvodini,lepo se vidi,zaustavite snimak u momentu kada igrac Vojvodine upucuje loptu ka Mrdji i videcete ka je Knezevic blizi liniji peterca od Mrdje i lako je zakljuciti je li bio ofsajd ili ne!

mikibg

pre 14 godina

Kao prvo od jednom fk smederevo izdaje saopstenje i od jednom je sada sudjenje ne regularno kada se osteti protivnik zvezde, a kada je partizan u pitanju tada se cuti. Sta cemo sa proslom godinom i dva ponistena gola Vojvodini i sta cemo sa derbijem i produzetkom od 6 minuta? To je kao bilo regularno? Sta cemo sa cistim golom koji je sada vec cuveni mazic ponistio vojvodini? Sta cemo sa golom Milijasa i ne cuvenom kradjom u kupu srbije kad aje Milijas bio najmanje 2 mestra iza poslednjeg igraca partizana...da li trebam vise da nabrajam...Ovim ne zelim ni zvezdu da branim, ali strat stamenkovica je isti start kao kada je bozovic starovao vini mi se na koromanu, ako me dobro sluzi secanje a za to nije dobio ni zuti karton golman partizana...ko se seca te utakmice moze da potvrdi s tim sto je tada to bio ocigledan prekrsaj jer je koroman pre bozovica dosao do lopte, a na utakmici smederevo zvezda lepo se vidi da stamenkovic prvi dolazi do lopte i izbacuje je ispred igraca smedereva tako da to ne moze da bude prekrsaj...posle dolazi do sudara...Ali ovde je potrebno da se opet podigne hajka protiv fk crvena zvezda! Ko je gledao danas na sos-u konferenciju za stampu BSK-a borce to je skandal! Oni se svi deklarisu kao navijaci partizana i kako mogu da ocekujem onda regularnu utakmicu...I opet ce zvezda biti kriva, ili jednostavno samo partizan treba da bude sampion u ovoj nasoj smesnoj ligi...cinjenica je hteli mi to da priznamo ili ne svi u ovoj nasoj ligi namestaju utakmice, neko manje neko vise i zna se koji klub igra za zvezdu koji za partizan. Sve dok tako bude bilo i jedne i druge ce eliminisati, anortozisi, apoel-i i drugi anonimusi sa evropske scene...

M V P

pre 14 godina

Hmmmmm ako se ne varam ono se samo Zvezdi pomaze???

Penal je po meni vrlo sumnjiv iako u prvom momentu se i meni ucinilo da ga je povukao ali poslije snimka vise nisam bio siguran. Kao sto neko rece ako je sudija bio zaklonjen onda mu se i moze oprostiti ali ako je vidio sta se desilo....

Sto se tice starta Stamenkovica stoji da je start za zatvor ali ono sto je sigurno da igrac Smedereva nije imao loptu i da je Stamenkovic prvi dosao do nje.

Ofsajda na utakmici Vojvodina-Partizan definitivno nije bilo i mogu grobari da pricaju sta hoce ali je Vojvodina pokradena.

Sto znaci da je u neregularnim golovima Crvena Zvezda-Partizan 1:1 :D

Boža

pre 14 godina

Ja ne znam dokle će više sudije da pomažu Partizan, gol Vojvodine je NAMERNO poništen. Izgleda da Bjeković-Zečević tajno rade....

Pfc Rules

pre 14 godina

Ja sam bio u Novom Sadu,i skoro bas u liniji u kojoj se nalazio Mrdja,koji sad na sva usta prica da nije bio u ofsajdu,a zna se za koga taj isti navija,i kome taj isti nije dao bar nekoliko golova na prosloj utakmici izmedju njegovog sadasnjeg i voljenog kluba!
O utakmici zvezde suvisno je bilo sta pricati,zna se da je tri korne penal!

Nuntz

pre 14 godina

Sto se tice penala za Zvezdu on je po meni sporan. Ostaje samo nada u objektivnost i da sudija nije mogao da vidi razvoj dogadjaja jer je bio zaklonjen. Ako je video po meni je pogresio.
Sto se tice starta Stamenkovica, zasluzio je zuti karton a smederevo indirektan udarac zbog opasne igre. Treba uzeti u obzir da igrac smedereva nije bio u posedu lopte, gledao je u pravcu lopte koja je bila u vazduhu i nije vodio racuna o svom kretanju te nije bio u stanu da preduzme bilo sta da bi sebe zastitio u ovom duelu. Sa druge strane Stamenkovic je nailazio na loptu i imao bolji pregled tako da je usao cvrsce i spremnije u ovaj duel. Crveni karton bi bio prestroga kazna jer igrac smedereva nije bio u posedu lopte i iz razloga sto je Stamenkovic prvi stigao do lopte.

Sto se tice gola vojvodine koji je ponisten, cim sam ga vide rekao sam da je ofsajd, medjutim posle nekoliko puta i gledanja usporenog snimka nemogu da tvrdim dali jeste ili nije. Cinjenica je da je gol kojim slucajem priznat mogao je biti ostecen partizan jer je situacija krajnje neizvesna.

GROBARI LOZNICA

pre 14 godina

(Barabic, 26. mart 2010 12:06)

Da,i u derbiju su se VASI sklanjali,a sudija nije dosudio penal...Pokrij se zelenom travom,evo sad izlazi iz zemlje...a mozes i USIMA!!!

TISINA!!!

miki

pre 14 godina

I zaboravio sam gol smedereva koji je sumniv, ako ste primetili rts nije smeo da reprizira celu akciju. Skoro da sam siguran i po potvrdi mnogih koji su bili na utkamici da je igrac smedereva bio u ofsajdu...

Nebitno..

pre 14 godina

Meni je od svega najstrasnija izjava dvojca i zvezde... prvog "gospodina" "nisam igrao rukom, mame mi" i drugog "gospodina" "nisam zasluzio karton"....

ALO BREEEE!!! IMATE LI VI OSECAJ SRAMA?? KOLIKO TREBAS BITI BEZOBRAZAN, DRZAK, HAJDE RECI I GLUP PA DA TAKO NESTO IZJAVIS KADA JE CELA SRBIJA GLEDALA UTAKMICU! EEEEEJJ!

Budite covek pre svega...

KAKO VAS NIJE SRAMOTA!!???

Penaltizan

pre 14 godina

Posto je NEMOGUCE pronaci na nasim sajtovima podatke o dosudjenim penalima za nasa tri najveca kluba morao sam da potrazim na stranom sajtu (www.soccerway.com) i evo do kakvih rezultata sam dosao. U periodu od 17.08.2008, znaci od pocetka prethodne sezone (08/09) pa do 25.03.2010 sudjeno je:
za Partizan 3 penala, protiv Partizana 0 penala
za Vojvodinu 9 penala, protiv Vojvodine 2 penala
za Crvenu Zvezdu 12 penala, protiv Zvezde 3 penala
... toliko o Penaltizanu

dr.mo

pre 14 godina

E ne mogu da verujem, covek kaze Stamenkovic je prvi stigao do lopte pa nije faul, kao prvo Stamnekovic je startova sa obe noge u vazduhu, sreca pa ga je pogodio zadnjicom, kao drugo znaci kad prvi pipnes loptu posle mozes i da ubijes protivnika i nije faul smesno!!!

atza87

pre 14 godina

Ja bih dodao jos nesto, zasto niko ne pokaze snimak napada kada je Smederevo dalo gol? Onaj pas sa centra terena ka njihovom igracu koji je po kretnji (i ako se ne vidi dobro) bio jako sumnjiv. To ako neko pokaze ja cu mu dokazati da je taj igrac koji je kasnije u toj akciji 2 puta promasio i da je drugi igrac postigao gol. Znaci mnogo mi je sumnjiva ta akcija a i ako je TV prenosila utakmicu nije "postoala" adekvatna kamera da snimi taj dogadjaj koji se odigrao skoro na centru terena!!!

Zhhika

pre 14 godina

Dakle,ovako:Gol Vojvodine je "na ivici",o čemu svedoči i činjenica da se čak ni na snimku ne može sa sigurnošću utvrditi da li je regularan ili ne,tako da zaista nema osnova da se govori o nekoj nameri.Iskreno,ja mislim nakon nekoliko puta odgledanog snimka da je gol regularan ali zaista je besmisleno kriviti sudiju ako je u deliću sekunde pogrešno procenio situaciju.

Penal za Zvezdu po mom mišljenju nije trebalo da se dosudi zbog igranja rukom,za koje ja opet ne bih okrivio sudiju jer,niti je on mogao dobro da vidi situaciju jer je bio zaklonjen igračima,niti sam ja video dok nisam video ponovljeni snimak,tako da ne zameram sudiji ako je napravio previd.

E sad dolazimo do Stamenkovićevog starta.Tu jednostavno NE MOŽE da se desi da sudija slučajno pogreši,a evo i zašto.On je otišao do pomoćnika koji je bio u idealnoj poziciji da vidi situaciju i ovaj mu je rekao da je start za crveni karton.Ali ajde da predjemo preko toga.Ako već smatra da nije bio faul,onda MORA da dosudi indirekt i da pokaže žuti karton Stamenkoviću,bez obzira da li je prvo izbio loptu ili ne.Ali ajde da predjemo i preko toga i da kažemo da je napravio previd.Medjutim, "ovde ja sudim a ne ti" nam govori o NAMERI i o navlačenju.Ne postoji "slobodno sudijsko uverenje" kad je reč o onako očigledno opasnoj igri koju je video ceo stadion i ova situacija jednostavno ne može u isti koš sa prethodne dve.

Kako god bilo,neću da pričam o nameštaljkama,CZ je zasluženo prva ove sezone ali bih samo zamolio njene navijače da više ne spominju "Penaltizan" i Toleta,jer su u najmanju ruku "ravnopravni" kad se radi o tome.Hvala...

Hellas Verona

pre 14 godina

Ovde se zvezdasi i partizanovci svadjaju ko je manje puta nagradjen od sudija,dok nasi mali klubovi ispastaju...
A onda oni kao pravi mudraci kasnije govore ko bi,a ko nebi trebao biti u prvoj ligi.
Pa vasi klubovi su i u sfrj namestali pa niko iz Srbije drugi nije mogao uzeti titulu,pa zbog vas i nema klubova iz drugih gradova a stalno kukate kako vam treba Radnicki,Macva...
pa da ima pravde u ovoj nesrecnoj zemlji cz i partizan bi izbacilo u 3 ligu i jos 5 godina da vas ne puste u prvu kao Ferencvaros...
Pa nasa repka sad ifra dobro jer su nosioci igre igraci koji nisu bili u vasim klubovima sem Vidica...

Zipo

pre 14 godina

@pop

Sta pricas, gol Vojvodine je cist kao suza. Jeste i Smederevo osteceno, i sa tim se slaze vecina Zvezdasa, ali vama grobarima je glavna fora da je vise puta ponovljena laz - istina. Pa Bozovic je oborio rekord Kralja a da je 4 cista gola vadio iz mreze, 2 bas protiv Vojvodine. Oba protivnika vecitih su debelo ostecena u zadnjem kolu i ne vredi Partizanu da se nesto vadi jer su u istom kosu sa Zvezdom

Neko

pre 14 godina

Ljudi Srbije uzmite se u pamet, i budimo svi realni, za PArtizan i Zvezdu se svake godine nenormalno mnogo krade, da se ne krade toliko bili bi uvek sa po 5-6 poraza!!! Neke godine se vise krade za Partizan, neke za Zvezdu, ali je ocigledno da se ove vise krade za Zvezdu, jer je Partizan dva puta zaredom bio prvak i ne moze i triput u ovoj nasoj napacenoj zemlji!!! Isto je bilo i one godine kad je Jokan uzeo prvu titulu sudije navlacile malo za Partizan, a Zvezda je pre toga bila dva puta prvak!!!! Realno, to je potpuna istina i jedino ce derbi pokazati ko je zaista bolji, jer ni onaj prvi Partizan nije bio ne znam koliko bolji...
Inace ja sam vatreni ali vise nego realni navijac Partizana, i mislim da je nasa liga potpuna truba, sve dok u njoj ne igraju Radnicki Nis, gde nikad nema lakih bodova, Radnicki KG koji je uvek gledan!!!
P.S. Smesni su mi i ovi iz Napretka, aj necu da komentarisem ostale klubove iz Super Lige(jer su gotovo svi igrali zone u staroj Jugi),jer hoce oni jadransku ligu, pa ljudi ko vas pita bre pa vi ste u staroj jugi 5-6 sezona igrali, a ostalo po selima bre ej carapani!!!! A Radnicki NIs je cetvrti klub iz Srbije po broju bodova u staroj jugi, i jednom polufinalista i jednom cetvrtfinalista KUPA UEFA, pa valjda on treba pre da se pita za jadransku nego li vi, mali klubovi!!!

pop

pre 14 godina

Za sve one koji komentarisu gol vose na kraju neka prvo pogledaju snimak -ima ga na yutubu,gde se vidi da je ofsajd postojao i pri centarsutu i pri udarcu.
Prica o golu vojvodine je samo zbog toga da se stavi u isti kos sa skandalom na marakani.

VD

pre 14 godina

Glavni sudija je napravio namernu grešku u korist Zvezde kada je rekao pomoćnom-Ovde ja sudim a ne ti! a trebalo je kako dolikuje ispravnom sudiji da kaže-Ovde ti sudiš a ne ja!

bojan

pre 14 godina

vidim da ovaj moj prethodnik pita "koja ruka", gledao on snimak 20 puta i ne vidi ruku... Pa onakvo igranje rukom ne vidi samo onaj ko je slep ili ko ne zeli da vidi! onda ni anri nije igrao rukom, jel tako? i jos kaze da je kadu pao kao sto mnogi padaju... pa ne svira se penal zato sto je neko pao, nego zato sto je bilo prekrsaja! a kadu je pao maltene od vazduha, ali NARAVNO MAJO VUJOVIC KAZE "JA SUDIM..."

dule pfc bg

pre 14 godina

Sramotan i jadan pokusaj izjednacavanja Partizana i zvezde po osnovama namestanja! Ofsajd je postojao pri prvom centarsutu a pri drugom je prvi igrac bio ispred Knezevica i ucestvovao je aktivno u akciji.
Sto se tice zvezde do ovog kola je svirano 7 penala a samo je mozda bio regularan protiv metalca.
cz-rad penal kod 0:0
cz-smederevo
cz-ofk
cz-spartak penal kod 1:0 za spartak
cz-jagodina
cz-metalac kod 1:0 za metalac
cz-smederevo pri 0:0

A vojvodjane da podsetim da je njihov predsednik uhvacen 2 puta za namestanje.Sa Dzombom i u Lucanima.

A cige koje pominju nekakva ranija namestanja setite se da je babarogic javno izjavio da je uvek pomagao zvezdi i da ce joj i dalje pomagati. Javno je priznao da je stalno svirao za zvezdu i samo njemu treba da zahvalite.A sto se Toleta tice on je predsednik FSS 2 godine,a vasi miljanic,piksi i terzic su bili zajedno preko 20 godina.

Jadno i sramotno,za povracanje!

Душан

pre 14 godina

Кадуово евентуално играње руком се могло "видети" само из једног угла на успореном снимку и то снимљеног камером ИЗА гола. срам да буде судију што није стајао и иза гола па да види сумњиву ситуацију. и пад није био театралан.
старт Стаменковића се иначе назива судар. могла је бити досуђена само опасна игра због високо подигнуте ноге и и жути картон би био престрого додељен.
значи, Смедерево код пенала само није имало среће, а може се рећи да су оштећени код старта Стаменковића и нису имали прилику да опет шутну лопту далеко поред гола...

према слици у Блицу од петка (мислим), гол Мрђе је регуларан и за ту грешку судије је можда оправдање то што између Мрђе и помоћника није било играча Партизана па је судија видео прво Мрђу. али бих морао да видим снимак да бих прокоментарисао коректније.

но, ништа од тога није важно јер је био офсајд, био је пенал, а није био прекршај Стаменковића. тако су судије досудиле и то је амин.

PeterPFC

pre 14 godina

@pop

Svaka cast! U oba slucaja je bio ofsajd. Pa cak i ako igrac koji je sutnuo loptu u gol nije bio najblizi golmanu, bio je drugi metar pored, koji cak i da nije dotakao loptu utice na igru. I sve u svemu ofsajd.

dule pfc bg

pre 14 godina

1.Da li se neko ovde razume u fudbalska pravila?
Prvi igrac vojvodine je bio ispred Knezevica i upucena je njemu lopta,sto znaci da je aktivno ucestvovao u akciji bez obzira sto nije stigao da uputi sut.Bio je ofsajd i kod prvog centarsuta.
2.Da li su neki ljudi slepi?
Ne moze nadlaktica da bude rame!Cista ruka + simuliranje.
Stamenkovic mozda nije napravio faul zato sto je prvi stigao do lopte ali u ovakvim slucajevima se dobija zuti karton za opasnu igru i faul za Smederevo zbog visoko podignute noge.
Ne stavljajte Partizan u isti kos sa zvezdom koja tako providno namesta i tako jadne izjave daju pocevsi od lukica.A vojvodjani sta kaze Bata,jel se dogovorio sa Dzombom u Lucanima?

..salefcrs..

pre 14 godina

Ovo je izgleda jedina zemlja u svetu gde je svaki mec namesten. A to najcesce vide svi oni koji stadion vide kad igraju neku igricu.Koliko puta vam se desilo da odete na neku utakmicu i ne vidite neki detalj pa kad odgledate snimak kontate kao kad je ovo bilo?! Svi koji redevno idu na utakmice, kao i oni koji su se sportom aktivno bavili znaju koliko je tesko doneti odluku u sekundi.Gresi se i na mnogo ozbiljnijim mecevima (kvalifikacije, LS) a ne na nasim "livadama". I svuda u svetu se gleda kroz prste najvecima. Neko gresi slucajno, neko iz neznanja, ali krajnje je vreme da ljudi prestanu da se kriju iza sudija i pocnu da igraju fudbal. Nasi treneri i igraci kao da nikada nisu odgledali ozbiljan evropski mec. Toliko zaostalih taktika, losih poteza i promasenih i izvikanih igrace ima samo ovde. I na kraju su opet krive sudije. A najvise pricaju kako im je bilo tesko na pripremama i kako su ovo najbolje koje su odradili, a grcevi ih hvataju u 75. minutu.

Marko Vozdovac

pre 14 godina

Za „prepostene“ koji komentarisu start Stamenkovica, a dolaze sa one „druge“ strane brda: http://www.youtube.com/watch?v=QZUqiZlUjks

Manite se komentarisanja sudjenja I setite se na sta su licile vase utakmice i koliko je ponistenih golova vasim protivnicima bilo dok je prosle sezoneBozovic “postavljao rekord”...

Sto se penala tice, kontakt je postojao, ali mislim da Kadu jeste primio loptu rukom, no, sudijino je bilo da to vidi.

DTS

pre 14 godina

Navijač sam Zvezde,tako da ću prokomentarisati samo svoj klub:Kadu je očigledno odigrao rukom-pitanje je koliko je sudija mogao jasno da vidi- a zatim je pao kao da skače u bazen!Simulirao je i u 2.poluvremenu pa je dobio žuti.Što se Stamenkovića tiče,
start mu je bio za zatvor bez obzira što je prvi stigao do lopte!Provukli smo se i ovaj put,nadam se da će momci zaigrati mnoooooooooooooooogo bolje,a sudije nabaviti naočare i naučiti fudbalska pravila.
NAPRED ZVEZDA!!!!!!!!!!!!!!

JA

pre 14 godina

Smederevo i Vojvodina su osteceni, a mozda i nisu...ali pitajte se sta bi bilo da je bilo obrnuto...da li bi Smederevu dosudili onakav penal?!? Sta bi bilo da je golman Smedereva pokupio onako nekog napadaca Zvezde?!?! Da li bi sudija ponistio gol Partizanu u 90-tom minutu protiv Vojvodine...jednostavno NE BI!

Jaku ligu, cine neizvesne i jake utakmice, ovde se unapred sve zna, zvezda, partizan, zvezda, partizan i tako u nedogled, ovi klubovi zive od stare slave, ali svake godine dodje Avgust, a sada su i kiprani nedostizni za vase klubove... i samo jos nesto ko kako prolazi u Evropi...

Slavia Prag - Partizan 5:0
Slavia Prag - Smederevo 2:1
Slavia Prag - Crvena zvezda 3:0

Ja sam za to da se svi klubovi koji nisu u dilu sa ovim BG parazitima lepo odvoje i naprave paralelnu ligu, bila bi na pocetku slabija, ali daleko regularnija i neizvesnija, nego sa ovim naduvanim balonima!

нишлије1989

pre 14 godina

Раније је било ''звездино пролеће'',а сада је дефинитивно ''ѕвездино и партизаново пролеће''...па да се види ко је безобзирнији :)

ПРАВДА ЗА СРПСКИ ФУДБАЛ

Dragan Novi Sad

pre 14 godina

Ovo nije nista novo, prestao sam pre 10 godina da uopste i idem na utakmice, a kralo se i pre 15 godina, u ovoj nasoj srpskoj ligi, Ja mislim da bi najbolje bilo da zvezda i partizan osnuju beogradsku ligu i da samo oni tu se takmice, da sviraju jedno drugome penale, da ponistavaju golove i da osvajaju kupove - odnosno prvenstva,

tada bi ove ostale ekipe igrale ako ne kvalitetan onda koliko toliko posten fudbal pa mi mozda i ljudi isli na utakmice, sada su samo huligani posetioci istih, to nisu niti ce ikad biti navijaci...

Ovde sad i dolaze titule u pitanje u poslednjih 20 godina, jednom recju, mrtva trka dali je ova nasa malena ligica smesna ili zalosna...

Анонимус

pre 14 godina

Иди ми дођи ми, шио ми га Ђура, ћао ђаци....
То је све што имам да кажем.
Спортски Поздрав!

Zipo

pre 14 godina

@dule pfc

Da je Babarogic to rekao kao sto ti navodis odmah bi bio pod istragom jer je i dalje fudbalski funkcioner. Ali, ponovite to ti i jos 100 grobara i neko neupucen ce mozda i da poveruje u to. Ne kazem ja da nije sudio na Zvezdinu stranu ali to nikada nije javno rekao. Nema potrebe siriti tako notorne lazi zbog sopstvene ostrascenosti. Ali ako to tvoje ponovi jos 100 grobara neko ko ima manje od 12 godina mozda i poveruje

jedna jedina

pre 14 godina

Penali, ofsajdi, zuti i crveni kartoni, pogibeljni startovi, zreb sa vracanjem kuglica koje toboze ne mogu da se otvore... lista nema kraja. Zato i prolazimo u Evropi kako prolazimo. Bilo da je rec o CZ, Partizanu, Vojvodini, OFK ili drugom klubu. Sto dalje od sveta, to bolje za uprave nasih klubova. U mutnom i sopstvenom dvoristu lakse se kraducka.

Drobnjak iz auta

pre 14 godina

Ako zvezda uzme titulu ove godine,ta titula će biti u rangu one Obilićeve u vreme Arkana...Sedam penala,od kojih šest ni Džaja ne bi svirao.