Fudbal 57

Utorak, 23.02.2010.

22:35

Remi u Štutgartu, pobeda Bordoa

Fudbaleri Štutgarta i Barselone odigrali su u Nemačkoj nerešeno, 1:1, u prvom meču osmine finala Lige šampiona.

Remi u Štutgartu, pobeda Bordoa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

zoran

pre 14 godina

Barsinih 6 trofeja prosle godine nisu kompletni ako ne bude prvi tim koji ce odbraniti trofej LS. Oni su sada atrakcija, zato je ovakvo sudjenje, UEFA je veliki biznis, ne nervirajte se, ZIVELI!

phenom

pre 14 godina

Podsecanja radi...
1/8 finala LS prosle sezone
Lyon 1 - 1 Barca
Barca 5 - 2 Lyon

Ako stvarno mislite da Barca baca pare na namestanje,pored tolikih zvezda koje prave razliku na terenu,onda stvarno imate problema...
Kad klub za koji navijate osvoji 6 trofeja u jednoj godini(sezoni),javite se...
Bez onoga tipa,razni penali,ofsajdi i ostalo..
Visca eL Barca!!

euronics

pre 14 godina

Ne razumem komentare poput, "Sudija nije dozvolio da Barsa ispadne"
Pa zar se ne igra jos jedna utakmica u Barseloni?
Barsa je sinoc igrala sa 50% snage. Da je Stuttgart dao gol u 89. minuti, ovi bi u 90. izjednacili. Tolika je razlika u klasi izmedju ovih dveju ekipa.
Sto se tice sudija , sta je tu sporno?
Stutgart nije zasluzio penal, a isto Barselona nije zasluzila penal.

Realista

pre 14 godina

Nije postojao penal za Barselonu jer je Ibrahimovic vec igrao rukom(ali je interesantno sa koliko žara ga je tražio.To podsjeca na jednog drugog fudbalera Barselone koji se radovao rukom postignutom golu).To su prvaci Evrope u fudbalu!S druge strane,Stutgartu je u drugom poluvremenu svirano makar 3 ofsajda koja nisu postojala,da se radilo o Barseloni minimum jedan se nebi svirao.Sudije jednostavno i ne pokusavaju da padnu u iskusenje da pogrijese na stetu Barselone jer je sudijama vjerovatno lakse u UEFI pravdati gresku na nekom manjem klubu.

COLOUR IS THE BLUE

pre 14 godina

Dogodilo se bas ono sto sam i mislio...stutgart fenomenalan u prvop poluvremenu,trebali su da iskoriste svoje sanse...jednostavno bili su dosta,dosta bolji.
Komentator je sredinom prvog dela igre rekao kljucnu recenicu:\'\'barselona igra pas igru imaju posed ali sta to vredi kad ne uspevaju da sutnu ka golu.To je to ljudi misle barsa imala posed lopte znaci razbila ih.Ista stvar je i sa arsenalom cim udare na tvrdo odmah se pogube.
I za kraj SUDJENJE OCAJNO

Janko NS

pre 14 godina

Ljudi vi ko da ne želite da vidite da pre todbrane na gol liniji od strane igrača Stuttgarta, Ibrahimović uštopovao loptu RUKOM.
Ako već komentarišemo sudijske greške budimo iskreni u tome !!!

alen

pre 14 godina

dosta ba realovci,sto niste komentarisali lion 1-0 real nego cekate da barsa sa 30% snage igra nerijeseno u gostima i vi to slavite.znam da vam je tesko tolika potpora sa svih strana, brdo para, a opet gledate u ledja.hahahahahaha A kolko su ozbiljno navijaci barse shvatili ovu utakmicu govori br. njihovih komentara,a svi znamo da smo najbrojniji,al neka nek komentarisu realovci kad vec posle svojih rezultata ne smiju da se jave

alen

pre 14 godina

sramota od sudjenja...opet
Dokle ce da guraju Barsu sudije vise ?
U Primeri vec je postala navika ali sada i u europi...
(dino, 23. februar 2010 23:39) Brate u potpunosti si u pravu, ja se secam na primer prosle godine na Bernabeu, kada je Real, unakazen, nagrdjen od sudija... ejjj 4 cista gola Realu ponistili, 7 penala im nisu svirali, a 3 gola licno sudija dao za Barcu, video ja, svojim ocima, bio tamo, znas me, kao i ti nikad ne lazem...
(Nebojsa, 24. februar 2010 01:21)

nebojsa,ja se bio zabrinuo da sam samo ja to vidjeo :)
jos da kazem ovoj subjektivnoj djeci sto ne znaju pravila:napucavanje ruke koja se nalazi uz tijelo bez ikakve zelje igraca da ide rukom na loptu nikada nije penal,lijepo bi bilo kad bi uveli neku zabranu pisanja komentara za mladje od 18 ne mogu vise gluposti da citam,mislim stvarno :)

WLADO

pre 14 godina

potpuno se slazem, ne vidim sta tu ima lepo kada 1 tim ima posed 75% meca, i dodaje se u trouglove, i sutaju na gol tek kad udju u 16'...nisam video da barsa da gol iz centarsuta od reala, a pre toga ohoho

sttex

pre 14 godina

ovo su sigurne sudijske greske:

-ruka pikea,tj. penal za stutgard
-udarac markeza,tj. penal za stutgard i drugi zuti za markeza
-ruka molinara-penal za barcelonu i direktni crveni molunaru

...na kraju mozda i realan rezultat s tim da je stutdard za koji sam znao da ima neke dobre igrace kao kedira,molinaro,hleb,kuzmanovic itd mogu dobro da odigraju...isto tako sam rekao da bajern nece lako igrat protiv fiorentina jer i ona ima nekoliko strasnih igraca kao vargas,jovetic,djilardino,markjoni,zaneti...

Zvezdan

pre 14 godina

Koliko tendencioznih komentara,koliko neznanja o fudbalu i suštini igre.Štutgart u prvom poluvremenu odličan,Barsa se brani!Štutgart vrši presing na Ćavija i Inijestu,najviše na blaziranog Turea!U drugom poluvremenu Gvardiola pokazuje zašto je najinteligentniji trener sadašnjice!Čovek je shvatio gde mu najviše škripi u ekipi,a izlazak Turea najavljuje i ubrzo donosi preokret na terenu!Ono što Leonardo nije mogao,ili nije znao da vidi u utakmici sa Mančesterom,ostavljajući Bekama u igri,Gvardiola je lako eliminisao uvođenjem napadača!Štutgart je u druom poluvremenu jednostavno plaćao ceh pretrčenih kilometara iz prvog,a onome kome pas igra i fantastične tehničke karakteristike igrača Barse predstavljaju gnjavažu i dosadu,bolje da pređe na neki drugi,"uzbudljiviji" sport!

Guta

pre 14 godina

Vidim ovde su najglasniji navijaci klubova koji se ni ne pominju u ovoj vesti. Raduje me vas bol.

Ovakve komentare moze da ostavi samo neko ko ima ostecen vid i/ili je zavistan na uspeh Barcelona-e. Zalosno.

Nino

pre 14 godina

Navijaci Madrida su nasli da pricaju o sudije...Svasta!Jos da se jave i ovi iz Juventusa i Mancestera bilo bi neprocenjivo!U ovom trenutku,bas u ovom,Barca je za vas KK Partizan:)

Kolina VRATI SEEEE!

pre 14 godina

Ne razumem ove ljude sto pricaju da sudije guraju Barsu. Pa da je tako, dosudio bi penal kod one situacije kad igrac rukom odbranio gol(a nije golman) i polao loptu u korner. Pa ako se neko seca "intervencije" Lemana kada je isao "maj geri" na Pujola i sva sreca ga promasio, a sudija ga cak nije ni opomenuo. Tako da ne radi se tu o guranju Barse od strane sudija, vec o velikom ne znanju i ne iskustvu novih sudija. Eee kako je bilo sve pod konac kada je sudio VELIKI Kolina, kada je on sudio niko nije ni pomisljao na ideju uvodjenju celendza.

VanjaLFC

pre 14 godina

Ovo vec prevazilazi svaku meru. Sudije se jednostavno utrkuju ko ce losije da sudi, dok pomocnici izgleda da rasteruju komarce zastavicama (signaliziraj off-side i kad nije).
Veceras su sudije imale ne ujednicajen kriterijum. Barsa je dobila na poklon 3-4 lopte od pomocnih sudija kod ne postojecih offside-a. Vrhunac je faul Hleba nad Iniestom...(samo sudija moze da nam objasni zasto je tako dosudio). Dve sporne situacije iz prvog poluvremena...Ruka Piquea (nije za penal, samo da se to dogodilo obrnuto, i te kako bi se zacula pistaljka) je sumnjiva, ali hokejaski nasrtaj Maxwella je morao da bude. Niti je gledao gde je lopta, niti ga je interesovalo. Zabio je lakat svabi u grudi, i to ispred nosa sudiji.
Drugo poluvreme, i jedan igrac Studgarta izbija rukom loptu na liniji !!! Trenutak pre toga, Ibrahimovic stopuje loptu rukom (ala Henry) i sutira na gol.
Sudije nam unistavaju fudbal.

HajmoSvi

pre 14 godina

Dokle ce sudije odlucivati o krajnjem ishodu utakmica. Barsa je pokradena, kao i svi koji su odigrali na njenu pobedu veceras. A mislim da nas ima dosta, zar ne?
[link]:dokle&catid=38:fudbal&Itemid=55
(zezamokrizu, 23. februar 2010 23:24)

Ovaj decko je zasluzio jos nepreporucenih, pa mi pomozite, a ovaj komentar ignorisite.

Nebojsa

pre 14 godina

sramota od sudjenja...opet
Dokle ce da guraju Barsu sudije vise ?
U Primeri vec je postala navika ali sada i u europi...
(dino, 23. februar 2010 23:39) Brate u potpunosti si u pravu, ja se secam na primer prosle godine na Bernabeu, kada je Real, unakazen, nagrdjen od sudija... ejjj 4 cista gola Realu ponistili, 7 penala im nisu svirali, a 3 gola licno sudija dao za Barcu, video ja, svojim ocima, bio tamo, znas me, kao i ti nikad ne lazem...

kes kolica

pre 14 godina

Ogromnu pomoc sudija u prvim duelima osmine finala imali su Barsa, Mancester i Bajern, a to je slucajno, kao ko ce biti americki predsednik, UEFA ne zeli da strahuje za gledanost kao kada su finale igrali Porto i Monako, to kako RTS prenosi ne pogadja ih previse.

Sone

pre 14 godina

Kako neki mogu da pricaju da se sudi u korist Barse kad nije sudio cist penal za Barsu. Ova utakmica je bila pecaljka,Barsa nije isla na pobedu. Igrali su samo kolko je trebalo. Kad su malo jace stisli odmah gol. Imam osecaj da mogu da daju gol kad god pozele. Stutgart ce na KAMP NOU primiti najmanje 3 komada. Ima da se izgube cim izadju na teren.

Katalonec_SK

pre 14 godina

Konecno Ibra Izigrao Kao sta se ocekueje od nega.Barca odbrana katastrofa danas ,spored meni Chigrinsky treba da starta naredni utakmica Umesto marquez definitivno!... A da i najbitnie sam zaboravio HALA LYON!!!

mare 018

pre 14 godina

@ Mare 025.....Brate da si pratio utakmicu video bi da Studgatru nije sviran nijedan ofsajd u prvom poluvremenu...a sto se tice penala tu je 1:1....kod gola Pike je u trenutku upucivanja lopte od strane Markeza bio u ofsajdu,ali je lopta isla na Ibrahimovica koji je bio u dozvoljenoj poziciji, a od strane igraca Studgarta lopta je prosledjena Pikeu...Dvostruki ofsajd....haha

mj

pre 14 godina

@ivankg
A sto lepo ti i ostali koji ste znali da se igra za kladionice niste igrali 1X i uzeli lovu na vecu kvotu nego sad kukate jer niste uzeli pare? Posle bitke svi su generali.

Nebojsa

pre 14 godina

Pazi ovog Paksa- cirkuzanti jer nije uzeo pare, a da jeste sad bi bilo-carevi, najbolji... ajde ti decko lepo shvati da trebas da uzivas u fudbalu, a mogao bi pare da probas da zaradis, pa na primer radom kao sav normalan svet...

mix

pre 14 godina

Steta! Barselona je bila zrela za poraz veceras, pogotovo posle fantasticne igre Stutgarta u prvom delu. Medjutim, nesto drugo bih prokomentarisao. Liga sampiona je takmicenje koje polako gubi smisao, ako je cilj da Barselona unapred bude prvak onda ne moraju ni da se igraju utakmice. Prosle godine posle sudijske bruke su izbacili Celzi, a veceras su vetrom u ledja od strane sudija izborili remi. Dve kardinalne greske sudija su veceras uticale na rezultat, obe na stetu Stutgarta. Dakle, pri rezultatu 1-0 nije sudjen klasican penal za Nemce, a druga velika greska je nesignaliziranje ofsajda kod izjednacujuceg gola Spanaca (dvostruki ofsajd, prvo Ibrahimovic, potom Pike). Takodje, u drugom poluvremenu su Stutgartu sudjeni neki ofsajdi koji realno nisu postojali. Kasnije je bila sporna situacija na stetu Barselone ali to ne umanjuje prethodne lose odluke sudija na stetu Stutgarta. Sramota je da se Barselona ovoliko pomaze!!!
(mare 025, 23. februar 2010 23:01)

EEEEEEJJJJJ MA NEMOJ DA NIJE BARSA SVE ŠTO JE OSVOJILA PROŠLE SEZONE OSVOJILA UZ POMOĆ SUDIJA?!?! AJDE BRE DOSTA MI JE DA PRIČATE KAKO BARSU NON STOP POMAŽU!!!

SETITE SE TOG POLUFINALA SA ČELSIJEM I ISKLJUČENJA ABIDALA!!!

SUDIJA NA TOJ NIJE POMOGAO BARSI, NI ODMOGAO ČELSIJU, ON JE CELU UTAKMICU UPROPASTIO, I SAD SAMO ZATO ŠTO JE BARSA NAPADALA CELU U TAKMICU I SA IGRAČEM MANJE PROŠLA DALJE VAMA NEŠTO SMETA?! MISLIM STVARNO DOSTA

Daka

pre 14 godina

Svaka cast Stutgartu na prikazanoj igri al protiv Barselone i sudija nije mogao i Celsi. Prvo im ne svira penal, pa dadnu gol iz cistog ofsajda. Ne vidi se najbolje al cini mi se da je Ibrahimovic smirio loptu rukom prilikom suta kod onog spornog momenta kad ovaj izbacuje rukom sa gol linije, pa je sudija trebao odmah prekinuti igru.

Ja kad sam rekao da Barselona igra uzasno ruzan fudbal ljudi su mi se smijali:) ne znam sta tu uma ljepo 75% lopta u nogama i jedan do dva suta na gol. Oni sarafi mesi, xavi, inesta pimplaju loptu po sredini terena i to je sva igra bas zanimljivo.

vuk

pre 14 godina

da li sam ja jedini koji je video da je ibra primio loptu rukom pre molinarove ruke na gol liniji? tako da nemojte molim vas da pricate o tome da je barsa ostecena..

marko lo

pre 14 godina

steta sto je ibrahimovic dosao u barsu,od tog trenutka su mnogo losiji,mnogo im fali eto,pre svega sto je uz njega i anri sjajno igrao,sada se igra barse transformisala u nesto sasvim drugo,tesko ce ponovo osvojiti uz buskeca,zlatana itd.......ipak,nadam se da ce se vraiti bar malo i stici bar do polufinala i da ce ovaj smotani zlatan bar malo napredovati...njegova igra je tuzna........pozz svim navijacima barse

lik

pre 14 godina

ja sam veliki navijac barse,ali moram da istaknem par detalja.jako losa odbrana barse je prouzrokovala dosta sansi za stutgart u prvom poluvremenu.razloga ima vise:povreda alvesa i abidala(dva standarna beka),forsiranje pujola na neprirodnnu poziciju beka i maksvel koji nije zreo za vazne meceve.markez koji je takodje dugo bio odsutam,napravio je puno gresaka,ali sve ovo je posledica ne igranja standardnih bekova.ipak alves i abidal da su igrali,ne bi bas toliko bilo prodora po bokovima.druga losa stvar je stavljanje inijeste na levo krilo sto je greska.on na toj poziciji gubi na svojoj kreativnosti koju bi imao na sredini terena zajedno sa cavijem.po mom misljenju,tu je trebao da igra pedro,a inijesta da se povuce u sredinu,verujem da bi barsa bila dosta opasnija u napadu sa takvom postavkom.i konacno ibrahimovic.jeste on postigao gol,to nije sporno,ali zbog njega barsa vise ne moze da igra onako leprsavo kao prosle godine sa etoom jer ibra se dosta slabije uklapa u sistem barse nego sto je to radiuo eto koji je bio udarna snaga u spicu zajedno sa mesijem i anrijem.ja sam se protivio tom transferu,jednostavno,voleo sam kao igraca sami eta,covek je uvek davao sve od sebe,bio je najbolji strelac spanske lige i nije zasluzio da na onakav nacin napusti barsu.ibra je mozda individualno bolji od eta,ali za barsin sistem igre,eto se daleko bolje uklapa od ibre.to je moje misljenje.i dalje cu navijati za barsu naravno,bez obzira na sve.za njih navijam jos od osnovne skole kad su svi iz mog razreda se lozili na real madrid koji je bio najbolji tada u evropi,ali ja sam namerno onda poceo da navijam za barsu jer sam saznao da su najveci rivali reala.zezali su me tada drugovi kako barsa nema pojma,kako je real uvek bolji,ali ja nisam menjao misljenje,i do dan danas je ostalo tako.sada ja njih malo zezam posle ovih uspeha barse:)))

zezamokrizu

pre 14 godina

Dokle ce sudije odlucivati o krajnjem ishodu utakmica. Barsa je pokradena, kao i svi koji su odigrali na njenu pobedu veceras. A mislim da nas ima dosta, zar ne?
http://www.zezamokrizu.com/sajt/index.php?option=com_content&view=article&id=233:dokle&catid=38:fudbal&Itemid=55

Alexandar

pre 14 godina

Da je zaista namesteno, kako vi kazete, arbitar bi mirne savesti dosudio penal za Barselonu u situaciji kada je Leman promasio loptu posle kornera, pa jedan igrac rukom odbranio gol.

komandant mark!

pre 14 godina

Barsa nije ni 50% ekipe od prosle godine.Bez obzira na postignut go,trampa Ibrahimovic-Eto je velika greska Barselone!Kao da su izgubili srce i dusu!

argo

pre 14 godina

Bio je penal kada je Pike igrao rukom,ali jos katastrofalna greska sudije je bila kad nije svirao penal za Barsu I nije iskljucio igraca Stuttgarta,sve u svemu povoljan rezultat za Barsu I sigurno prolaze dalje,jer ipak Nemci nemaju dovoljan kvalitet da bi mogli ozbiljnije ugroziti Barsu na svom terenu.

ivankg

pre 14 godina

Tipican primer kako se igra za kladionicu. Sramota. 98% kladonicara je igralo 2 ili 3+. A posle kazu Barsa nema sponzore. Ma nek idu u pm. Seljacine bez ideje i koncepta. Lako je biti trener kada je Mesi u formi ali veceras se videlo da Gvardiola nema veze sa vezom. On da zameni FErgusona u Mancesteru. TO samo moze da sanja. Inace degradacija igre koju Barsa pokazuje u zadnjih pola godine je neverovatna. Proci ce Svabe ali dalje nema bato. Dabogda im pao neki tim koji ce ih isprasiti u sledecoj rundi.
P.S. Dobio bih 800 evra da je doslo 3+ :(

mare 025

pre 14 godina

Steta! Barselona je bila zrela za poraz veceras, pogotovo posle fantasticne igre Stutgarta u prvom delu. Medjutim, nesto drugo bih prokomentarisao. Liga sampiona je takmicenje koje polako gubi smisao, ako je cilj da Barselona unapred bude prvak onda ne moraju ni da se igraju utakmice. Prosle godine posle sudijske bruke su izbacili Celzi, a veceras su vetrom u ledja od strane sudija izborili remi. Dve kardinalne greske sudija su veceras uticale na rezultat, obe na stetu Stutgarta. Dakle, pri rezultatu 1-0 nije sudjen klasican penal za Nemce, a druga velika greska je nesignaliziranje ofsajda kod izjednacujuceg gola Spanaca (dvostruki ofsajd, prvo Ibrahimovic, potom Pike). Takodje, u drugom poluvremenu su Stutgartu sudjeni neki ofsajdi koji realno nisu postojali. Kasnije je bila sporna situacija na stetu Barselone ali to ne umanjuje prethodne lose odluke sudija na stetu Stutgarta. Sramota je da se Barselona ovoliko pomaze!!!

Paks

pre 14 godina

Pola zivota su mi oduzeli ovi cirkuzanti iz Katalonije! Stutgart-Barsa iz 1 u 2 uplata 500 a dobitak 15 hiljada! I ono sudjenje je prava bruka, covek iz Stutgarta skida loptu sa gol linije kao u rukometu rasirio ruke poput Isusa i odbrani gol. Dokle bre mi obicni smrtnici da ispastamo i gubimo pare, nek lepo uvedu chelendz. Vredjaju nam inteligenciju. A sto se onih cirkuzanata tice samo polako stici ce ih ona kazna sto su nepravedno Celsiju oduzeli titulu zbog celavog sudije. Ona igra kad drze loptu na sredini celu noc i trckaraju ko leptiri ima da se odbije kao od Kineski zid kad nalete na mocni Celsi. Sutra igrajte na Celsi iz 2-2 jer su to fudbaleri a ne cirkuzanti. Laku noc.

colina

pre 14 godina

Kakva bruka za uefu.Sudije koje sude ligu sampion su jednostavno smesne. Platini urusava ugled koji je Lenart Johanson godinama gradio.

Neverovatno je koliko mogu jos da se srozaju!

pre 14 godina

@rale
Nije problem u kamerama i kamermanima, oni su standardni kao i uvek. Ono sto je, pak greska u sistemu je nas javni servis. Naime, slepci koje mi placamo, prakticno zumiraju sliku tako da je ona formata 4:3, umesto originalnog 16:9, koji je vec postao standard u prenosima fudbalskih utakmica u celoj Evropi. Tako se nasem "erteesu" dogadja da mi ne vidimo da li je Ibrahimovic dao gol prilikom drugog suta, ili je opet promasio, i mnogi drugi detalji koje nismo mogli do kraja ispratiti.
Bilo bi prilicno lepo kada bi neko mogao da objasni tim diletantima da nama nije zabavno da nam seku sliku.

Raci

pre 14 godina

Krajnje lose sudjenje, naravno u Barsinu korist ispocetka, kasnije su sudije potpuno odlepile.
Dokle ce Barsa prolaziti timove na ovakav nacin...

dejan

pre 14 godina

Kakva bedna igra Barselone.Jednostavno,to nije tim od prosle godine.Ljudi u prvom poluvremenu nisu imali dva tacna dodavanja,neverovatno.Od pocetka sezone sam govorio da Ibrahimovic nije igrac za Barsu,da su pogresili sto su "oterali" Etoa.Jeste Zlatan dao gol,ali to bi dao i Misdongard Betoligar.Covek koji uzima silne milione se 90 minuta ne vidi na terenu,deluje toliko lenjo.Jaja Ture,Buskets?Boze sacuvaj,milion pogresnih dodavanja i izgubljenih lopti,tipicni alibi igraci koji znaju samo da dodaju prvom do sebe i to je to.

johny

pre 14 godina

slazem se da nije sudjen cist penal stutgartu u prvom delu ali ni barsi nije sudjen jos ocigledniji penal, a ofsajd nije bio jer se gleda pozicija nogu a ne gornjeg dela tela a noge pikea su bile u liniji, dok ibrahimovic nije bio u ofsajdu, ali mene je odusevio najvise leman onim zaplasivanjem pujola da ne dodje do lopte covek je totalno lud

rale

pre 14 godina

Ljudi,znam da ovo nema bas puno veze sa samom vescu,ali morao sam da napisem komentar. Ne znam koliko cesto pratite fudbal,i koliko dugo,ali,da li vam se cini da od ove sezone nesto nije u redu sa kamerama koje snimaju ili sa samim kamermanima. Ovo sto rade je u najmanju ruku amaterski. Pola akcije se ne vidi,kada je lopta u akciji prvo se ceka da igrac do koga dolazi lopta nju primi,pa tek onda kamera njega hvata u kadar,naravno kasno,jer lopta ide dalje,i tako konstantno! Na pocetku sezone mislio sam da je taj problem vezan za odredjeni stadion,pa kamera ne moze da uhvati svaki ugao,ali svakom,bukvalno svakom utakmicom sve vise verujem da je to namerno. Uefa je nedavno zabranila da se snimaju ljudi koji utrcavaju na teren,mozda je i ovo njihovo maslo. Ne znam sta se desava,ali mene od takvog pracenja utakmica zabole oci,smuci mi se kad god sednem da gledam fudbal,a to najvise volim! Sve to nekako izgleda zumirano,lose.. Ja volim bre kada se npr razvija kontra da vidim napred sta se desava,ko se otkriva,a sa ovakvim snimanjem,NA SVAKOJ UTAKMICI,to je nemoguce. Izvinjavam se sto sam se raspisao o ovome,ali morao sam,nadam se da ste i vi primetili o cemu se radi. Ako neko zna sta se desava,mada ne verujem,naka napise...

mare 025

pre 14 godina

Steta! Barselona je bila zrela za poraz veceras, pogotovo posle fantasticne igre Stutgarta u prvom delu. Medjutim, nesto drugo bih prokomentarisao. Liga sampiona je takmicenje koje polako gubi smisao, ako je cilj da Barselona unapred bude prvak onda ne moraju ni da se igraju utakmice. Prosle godine posle sudijske bruke su izbacili Celzi, a veceras su vetrom u ledja od strane sudija izborili remi. Dve kardinalne greske sudija su veceras uticale na rezultat, obe na stetu Stutgarta. Dakle, pri rezultatu 1-0 nije sudjen klasican penal za Nemce, a druga velika greska je nesignaliziranje ofsajda kod izjednacujuceg gola Spanaca (dvostruki ofsajd, prvo Ibrahimovic, potom Pike). Takodje, u drugom poluvremenu su Stutgartu sudjeni neki ofsajdi koji realno nisu postojali. Kasnije je bila sporna situacija na stetu Barselone ali to ne umanjuje prethodne lose odluke sudija na stetu Stutgarta. Sramota je da se Barselona ovoliko pomaze!!!

rale

pre 14 godina

Ljudi,znam da ovo nema bas puno veze sa samom vescu,ali morao sam da napisem komentar. Ne znam koliko cesto pratite fudbal,i koliko dugo,ali,da li vam se cini da od ove sezone nesto nije u redu sa kamerama koje snimaju ili sa samim kamermanima. Ovo sto rade je u najmanju ruku amaterski. Pola akcije se ne vidi,kada je lopta u akciji prvo se ceka da igrac do koga dolazi lopta nju primi,pa tek onda kamera njega hvata u kadar,naravno kasno,jer lopta ide dalje,i tako konstantno! Na pocetku sezone mislio sam da je taj problem vezan za odredjeni stadion,pa kamera ne moze da uhvati svaki ugao,ali svakom,bukvalno svakom utakmicom sve vise verujem da je to namerno. Uefa je nedavno zabranila da se snimaju ljudi koji utrcavaju na teren,mozda je i ovo njihovo maslo. Ne znam sta se desava,ali mene od takvog pracenja utakmica zabole oci,smuci mi se kad god sednem da gledam fudbal,a to najvise volim! Sve to nekako izgleda zumirano,lose.. Ja volim bre kada se npr razvija kontra da vidim napred sta se desava,ko se otkriva,a sa ovakvim snimanjem,NA SVAKOJ UTAKMICI,to je nemoguce. Izvinjavam se sto sam se raspisao o ovome,ali morao sam,nadam se da ste i vi primetili o cemu se radi. Ako neko zna sta se desava,mada ne verujem,naka napise...

Neverovatno je koliko mogu jos da se srozaju!

pre 14 godina

@rale
Nije problem u kamerama i kamermanima, oni su standardni kao i uvek. Ono sto je, pak greska u sistemu je nas javni servis. Naime, slepci koje mi placamo, prakticno zumiraju sliku tako da je ona formata 4:3, umesto originalnog 16:9, koji je vec postao standard u prenosima fudbalskih utakmica u celoj Evropi. Tako se nasem "erteesu" dogadja da mi ne vidimo da li je Ibrahimovic dao gol prilikom drugog suta, ili je opet promasio, i mnogi drugi detalji koje nismo mogli do kraja ispratiti.
Bilo bi prilicno lepo kada bi neko mogao da objasni tim diletantima da nama nije zabavno da nam seku sliku.

colina

pre 14 godina

Kakva bruka za uefu.Sudije koje sude ligu sampion su jednostavno smesne. Platini urusava ugled koji je Lenart Johanson godinama gradio.

komandant mark!

pre 14 godina

Barsa nije ni 50% ekipe od prosle godine.Bez obzira na postignut go,trampa Ibrahimovic-Eto je velika greska Barselone!Kao da su izgubili srce i dusu!

Raci

pre 14 godina

Krajnje lose sudjenje, naravno u Barsinu korist ispocetka, kasnije su sudije potpuno odlepile.
Dokle ce Barsa prolaziti timove na ovakav nacin...

VanjaLFC

pre 14 godina

Ovo vec prevazilazi svaku meru. Sudije se jednostavno utrkuju ko ce losije da sudi, dok pomocnici izgleda da rasteruju komarce zastavicama (signaliziraj off-side i kad nije).
Veceras su sudije imale ne ujednicajen kriterijum. Barsa je dobila na poklon 3-4 lopte od pomocnih sudija kod ne postojecih offside-a. Vrhunac je faul Hleba nad Iniestom...(samo sudija moze da nam objasni zasto je tako dosudio). Dve sporne situacije iz prvog poluvremena...Ruka Piquea (nije za penal, samo da se to dogodilo obrnuto, i te kako bi se zacula pistaljka) je sumnjiva, ali hokejaski nasrtaj Maxwella je morao da bude. Niti je gledao gde je lopta, niti ga je interesovalo. Zabio je lakat svabi u grudi, i to ispred nosa sudiji.
Drugo poluvreme, i jedan igrac Studgarta izbija rukom loptu na liniji !!! Trenutak pre toga, Ibrahimovic stopuje loptu rukom (ala Henry) i sutira na gol.
Sudije nam unistavaju fudbal.

Daka

pre 14 godina

Svaka cast Stutgartu na prikazanoj igri al protiv Barselone i sudija nije mogao i Celsi. Prvo im ne svira penal, pa dadnu gol iz cistog ofsajda. Ne vidi se najbolje al cini mi se da je Ibrahimovic smirio loptu rukom prilikom suta kod onog spornog momenta kad ovaj izbacuje rukom sa gol linije, pa je sudija trebao odmah prekinuti igru.

Ja kad sam rekao da Barselona igra uzasno ruzan fudbal ljudi su mi se smijali:) ne znam sta tu uma ljepo 75% lopta u nogama i jedan do dva suta na gol. Oni sarafi mesi, xavi, inesta pimplaju loptu po sredini terena i to je sva igra bas zanimljivo.

johny

pre 14 godina

slazem se da nije sudjen cist penal stutgartu u prvom delu ali ni barsi nije sudjen jos ocigledniji penal, a ofsajd nije bio jer se gleda pozicija nogu a ne gornjeg dela tela a noge pikea su bile u liniji, dok ibrahimovic nije bio u ofsajdu, ali mene je odusevio najvise leman onim zaplasivanjem pujola da ne dodje do lopte covek je totalno lud

Paks

pre 14 godina

Pola zivota su mi oduzeli ovi cirkuzanti iz Katalonije! Stutgart-Barsa iz 1 u 2 uplata 500 a dobitak 15 hiljada! I ono sudjenje je prava bruka, covek iz Stutgarta skida loptu sa gol linije kao u rukometu rasirio ruke poput Isusa i odbrani gol. Dokle bre mi obicni smrtnici da ispastamo i gubimo pare, nek lepo uvedu chelendz. Vredjaju nam inteligenciju. A sto se onih cirkuzanata tice samo polako stici ce ih ona kazna sto su nepravedno Celsiju oduzeli titulu zbog celavog sudije. Ona igra kad drze loptu na sredini celu noc i trckaraju ko leptiri ima da se odbije kao od Kineski zid kad nalete na mocni Celsi. Sutra igrajte na Celsi iz 2-2 jer su to fudbaleri a ne cirkuzanti. Laku noc.

ivankg

pre 14 godina

Tipican primer kako se igra za kladionicu. Sramota. 98% kladonicara je igralo 2 ili 3+. A posle kazu Barsa nema sponzore. Ma nek idu u pm. Seljacine bez ideje i koncepta. Lako je biti trener kada je Mesi u formi ali veceras se videlo da Gvardiola nema veze sa vezom. On da zameni FErgusona u Mancesteru. TO samo moze da sanja. Inace degradacija igre koju Barsa pokazuje u zadnjih pola godine je neverovatna. Proci ce Svabe ali dalje nema bato. Dabogda im pao neki tim koji ce ih isprasiti u sledecoj rundi.
P.S. Dobio bih 800 evra da je doslo 3+ :(

vuk

pre 14 godina

da li sam ja jedini koji je video da je ibra primio loptu rukom pre molinarove ruke na gol liniji? tako da nemojte molim vas da pricate o tome da je barsa ostecena..

dejan

pre 14 godina

Kakva bedna igra Barselone.Jednostavno,to nije tim od prosle godine.Ljudi u prvom poluvremenu nisu imali dva tacna dodavanja,neverovatno.Od pocetka sezone sam govorio da Ibrahimovic nije igrac za Barsu,da su pogresili sto su "oterali" Etoa.Jeste Zlatan dao gol,ali to bi dao i Misdongard Betoligar.Covek koji uzima silne milione se 90 minuta ne vidi na terenu,deluje toliko lenjo.Jaja Ture,Buskets?Boze sacuvaj,milion pogresnih dodavanja i izgubljenih lopti,tipicni alibi igraci koji znaju samo da dodaju prvom do sebe i to je to.

argo

pre 14 godina

Bio je penal kada je Pike igrao rukom,ali jos katastrofalna greska sudije je bila kad nije svirao penal za Barsu I nije iskljucio igraca Stuttgarta,sve u svemu povoljan rezultat za Barsu I sigurno prolaze dalje,jer ipak Nemci nemaju dovoljan kvalitet da bi mogli ozbiljnije ugroziti Barsu na svom terenu.

Nebojsa

pre 14 godina

sramota od sudjenja...opet
Dokle ce da guraju Barsu sudije vise ?
U Primeri vec je postala navika ali sada i u europi...
(dino, 23. februar 2010 23:39) Brate u potpunosti si u pravu, ja se secam na primer prosle godine na Bernabeu, kada je Real, unakazen, nagrdjen od sudija... ejjj 4 cista gola Realu ponistili, 7 penala im nisu svirali, a 3 gola licno sudija dao za Barcu, video ja, svojim ocima, bio tamo, znas me, kao i ti nikad ne lazem...

Nebojsa

pre 14 godina

Pazi ovog Paksa- cirkuzanti jer nije uzeo pare, a da jeste sad bi bilo-carevi, najbolji... ajde ti decko lepo shvati da trebas da uzivas u fudbalu, a mogao bi pare da probas da zaradis, pa na primer radom kao sav normalan svet...

kes kolica

pre 14 godina

Ogromnu pomoc sudija u prvim duelima osmine finala imali su Barsa, Mancester i Bajern, a to je slucajno, kao ko ce biti americki predsednik, UEFA ne zeli da strahuje za gledanost kao kada su finale igrali Porto i Monako, to kako RTS prenosi ne pogadja ih previse.

lik

pre 14 godina

ja sam veliki navijac barse,ali moram da istaknem par detalja.jako losa odbrana barse je prouzrokovala dosta sansi za stutgart u prvom poluvremenu.razloga ima vise:povreda alvesa i abidala(dva standarna beka),forsiranje pujola na neprirodnnu poziciju beka i maksvel koji nije zreo za vazne meceve.markez koji je takodje dugo bio odsutam,napravio je puno gresaka,ali sve ovo je posledica ne igranja standardnih bekova.ipak alves i abidal da su igrali,ne bi bas toliko bilo prodora po bokovima.druga losa stvar je stavljanje inijeste na levo krilo sto je greska.on na toj poziciji gubi na svojoj kreativnosti koju bi imao na sredini terena zajedno sa cavijem.po mom misljenju,tu je trebao da igra pedro,a inijesta da se povuce u sredinu,verujem da bi barsa bila dosta opasnija u napadu sa takvom postavkom.i konacno ibrahimovic.jeste on postigao gol,to nije sporno,ali zbog njega barsa vise ne moze da igra onako leprsavo kao prosle godine sa etoom jer ibra se dosta slabije uklapa u sistem barse nego sto je to radiuo eto koji je bio udarna snaga u spicu zajedno sa mesijem i anrijem.ja sam se protivio tom transferu,jednostavno,voleo sam kao igraca sami eta,covek je uvek davao sve od sebe,bio je najbolji strelac spanske lige i nije zasluzio da na onakav nacin napusti barsu.ibra je mozda individualno bolji od eta,ali za barsin sistem igre,eto se daleko bolje uklapa od ibre.to je moje misljenje.i dalje cu navijati za barsu naravno,bez obzira na sve.za njih navijam jos od osnovne skole kad su svi iz mog razreda se lozili na real madrid koji je bio najbolji tada u evropi,ali ja sam namerno onda poceo da navijam za barsu jer sam saznao da su najveci rivali reala.zezali su me tada drugovi kako barsa nema pojma,kako je real uvek bolji,ali ja nisam menjao misljenje,i do dan danas je ostalo tako.sada ja njih malo zezam posle ovih uspeha barse:)))

mix

pre 14 godina

Steta! Barselona je bila zrela za poraz veceras, pogotovo posle fantasticne igre Stutgarta u prvom delu. Medjutim, nesto drugo bih prokomentarisao. Liga sampiona je takmicenje koje polako gubi smisao, ako je cilj da Barselona unapred bude prvak onda ne moraju ni da se igraju utakmice. Prosle godine posle sudijske bruke su izbacili Celzi, a veceras su vetrom u ledja od strane sudija izborili remi. Dve kardinalne greske sudija su veceras uticale na rezultat, obe na stetu Stutgarta. Dakle, pri rezultatu 1-0 nije sudjen klasican penal za Nemce, a druga velika greska je nesignaliziranje ofsajda kod izjednacujuceg gola Spanaca (dvostruki ofsajd, prvo Ibrahimovic, potom Pike). Takodje, u drugom poluvremenu su Stutgartu sudjeni neki ofsajdi koji realno nisu postojali. Kasnije je bila sporna situacija na stetu Barselone ali to ne umanjuje prethodne lose odluke sudija na stetu Stutgarta. Sramota je da se Barselona ovoliko pomaze!!!
(mare 025, 23. februar 2010 23:01)

EEEEEEJJJJJ MA NEMOJ DA NIJE BARSA SVE ŠTO JE OSVOJILA PROŠLE SEZONE OSVOJILA UZ POMOĆ SUDIJA?!?! AJDE BRE DOSTA MI JE DA PRIČATE KAKO BARSU NON STOP POMAŽU!!!

SETITE SE TOG POLUFINALA SA ČELSIJEM I ISKLJUČENJA ABIDALA!!!

SUDIJA NA TOJ NIJE POMOGAO BARSI, NI ODMOGAO ČELSIJU, ON JE CELU UTAKMICU UPROPASTIO, I SAD SAMO ZATO ŠTO JE BARSA NAPADALA CELU U TAKMICU I SA IGRAČEM MANJE PROŠLA DALJE VAMA NEŠTO SMETA?! MISLIM STVARNO DOSTA

Zvezdan

pre 14 godina

Koliko tendencioznih komentara,koliko neznanja o fudbalu i suštini igre.Štutgart u prvom poluvremenu odličan,Barsa se brani!Štutgart vrši presing na Ćavija i Inijestu,najviše na blaziranog Turea!U drugom poluvremenu Gvardiola pokazuje zašto je najinteligentniji trener sadašnjice!Čovek je shvatio gde mu najviše škripi u ekipi,a izlazak Turea najavljuje i ubrzo donosi preokret na terenu!Ono što Leonardo nije mogao,ili nije znao da vidi u utakmici sa Mančesterom,ostavljajući Bekama u igri,Gvardiola je lako eliminisao uvođenjem napadača!Štutgart je u druom poluvremenu jednostavno plaćao ceh pretrčenih kilometara iz prvog,a onome kome pas igra i fantastične tehničke karakteristike igrača Barse predstavljaju gnjavažu i dosadu,bolje da pređe na neki drugi,"uzbudljiviji" sport!

Kolina VRATI SEEEE!

pre 14 godina

Ne razumem ove ljude sto pricaju da sudije guraju Barsu. Pa da je tako, dosudio bi penal kod one situacije kad igrac rukom odbranio gol(a nije golman) i polao loptu u korner. Pa ako se neko seca "intervencije" Lemana kada je isao "maj geri" na Pujola i sva sreca ga promasio, a sudija ga cak nije ni opomenuo. Tako da ne radi se tu o guranju Barse od strane sudija, vec o velikom ne znanju i ne iskustvu novih sudija. Eee kako je bilo sve pod konac kada je sudio VELIKI Kolina, kada je on sudio niko nije ni pomisljao na ideju uvodjenju celendza.

HajmoSvi

pre 14 godina

Dokle ce sudije odlucivati o krajnjem ishodu utakmica. Barsa je pokradena, kao i svi koji su odigrali na njenu pobedu veceras. A mislim da nas ima dosta, zar ne?
[link]:dokle&catid=38:fudbal&Itemid=55
(zezamokrizu, 23. februar 2010 23:24)

Ovaj decko je zasluzio jos nepreporucenih, pa mi pomozite, a ovaj komentar ignorisite.

mj

pre 14 godina

@ivankg
A sto lepo ti i ostali koji ste znali da se igra za kladionice niste igrali 1X i uzeli lovu na vecu kvotu nego sad kukate jer niste uzeli pare? Posle bitke svi su generali.

Sone

pre 14 godina

Kako neki mogu da pricaju da se sudi u korist Barse kad nije sudio cist penal za Barsu. Ova utakmica je bila pecaljka,Barsa nije isla na pobedu. Igrali su samo kolko je trebalo. Kad su malo jace stisli odmah gol. Imam osecaj da mogu da daju gol kad god pozele. Stutgart ce na KAMP NOU primiti najmanje 3 komada. Ima da se izgube cim izadju na teren.

alen

pre 14 godina

dosta ba realovci,sto niste komentarisali lion 1-0 real nego cekate da barsa sa 30% snage igra nerijeseno u gostima i vi to slavite.znam da vam je tesko tolika potpora sa svih strana, brdo para, a opet gledate u ledja.hahahahahaha A kolko su ozbiljno navijaci barse shvatili ovu utakmicu govori br. njihovih komentara,a svi znamo da smo najbrojniji,al neka nek komentarisu realovci kad vec posle svojih rezultata ne smiju da se jave

zezamokrizu

pre 14 godina

Dokle ce sudije odlucivati o krajnjem ishodu utakmica. Barsa je pokradena, kao i svi koji su odigrali na njenu pobedu veceras. A mislim da nas ima dosta, zar ne?
http://www.zezamokrizu.com/sajt/index.php?option=com_content&view=article&id=233:dokle&catid=38:fudbal&Itemid=55

WLADO

pre 14 godina

potpuno se slazem, ne vidim sta tu ima lepo kada 1 tim ima posed 75% meca, i dodaje se u trouglove, i sutaju na gol tek kad udju u 16'...nisam video da barsa da gol iz centarsuta od reala, a pre toga ohoho

alen

pre 14 godina

sramota od sudjenja...opet
Dokle ce da guraju Barsu sudije vise ?
U Primeri vec je postala navika ali sada i u europi...
(dino, 23. februar 2010 23:39) Brate u potpunosti si u pravu, ja se secam na primer prosle godine na Bernabeu, kada je Real, unakazen, nagrdjen od sudija... ejjj 4 cista gola Realu ponistili, 7 penala im nisu svirali, a 3 gola licno sudija dao za Barcu, video ja, svojim ocima, bio tamo, znas me, kao i ti nikad ne lazem...
(Nebojsa, 24. februar 2010 01:21)

nebojsa,ja se bio zabrinuo da sam samo ja to vidjeo :)
jos da kazem ovoj subjektivnoj djeci sto ne znaju pravila:napucavanje ruke koja se nalazi uz tijelo bez ikakve zelje igraca da ide rukom na loptu nikada nije penal,lijepo bi bilo kad bi uveli neku zabranu pisanja komentara za mladje od 18 ne mogu vise gluposti da citam,mislim stvarno :)

Nino

pre 14 godina

Navijaci Madrida su nasli da pricaju o sudije...Svasta!Jos da se jave i ovi iz Juventusa i Mancestera bilo bi neprocenjivo!U ovom trenutku,bas u ovom,Barca je za vas KK Partizan:)

Alexandar

pre 14 godina

Da je zaista namesteno, kako vi kazete, arbitar bi mirne savesti dosudio penal za Barselonu u situaciji kada je Leman promasio loptu posle kornera, pa jedan igrac rukom odbranio gol.

Guta

pre 14 godina

Vidim ovde su najglasniji navijaci klubova koji se ni ne pominju u ovoj vesti. Raduje me vas bol.

Ovakve komentare moze da ostavi samo neko ko ima ostecen vid i/ili je zavistan na uspeh Barcelona-e. Zalosno.

Janko NS

pre 14 godina

Ljudi vi ko da ne želite da vidite da pre todbrane na gol liniji od strane igrača Stuttgarta, Ibrahimović uštopovao loptu RUKOM.
Ako već komentarišemo sudijske greške budimo iskreni u tome !!!

mare 018

pre 14 godina

@ Mare 025.....Brate da si pratio utakmicu video bi da Studgatru nije sviran nijedan ofsajd u prvom poluvremenu...a sto se tice penala tu je 1:1....kod gola Pike je u trenutku upucivanja lopte od strane Markeza bio u ofsajdu,ali je lopta isla na Ibrahimovica koji je bio u dozvoljenoj poziciji, a od strane igraca Studgarta lopta je prosledjena Pikeu...Dvostruki ofsajd....haha

Katalonec_SK

pre 14 godina

Konecno Ibra Izigrao Kao sta se ocekueje od nega.Barca odbrana katastrofa danas ,spored meni Chigrinsky treba da starta naredni utakmica Umesto marquez definitivno!... A da i najbitnie sam zaboravio HALA LYON!!!

sttex

pre 14 godina

ovo su sigurne sudijske greske:

-ruka pikea,tj. penal za stutgard
-udarac markeza,tj. penal za stutgard i drugi zuti za markeza
-ruka molinara-penal za barcelonu i direktni crveni molunaru

...na kraju mozda i realan rezultat s tim da je stutdard za koji sam znao da ima neke dobre igrace kao kedira,molinaro,hleb,kuzmanovic itd mogu dobro da odigraju...isto tako sam rekao da bajern nece lako igrat protiv fiorentina jer i ona ima nekoliko strasnih igraca kao vargas,jovetic,djilardino,markjoni,zaneti...

euronics

pre 14 godina

Ne razumem komentare poput, "Sudija nije dozvolio da Barsa ispadne"
Pa zar se ne igra jos jedna utakmica u Barseloni?
Barsa je sinoc igrala sa 50% snage. Da je Stuttgart dao gol u 89. minuti, ovi bi u 90. izjednacili. Tolika je razlika u klasi izmedju ovih dveju ekipa.
Sto se tice sudija , sta je tu sporno?
Stutgart nije zasluzio penal, a isto Barselona nije zasluzila penal.

phenom

pre 14 godina

Podsecanja radi...
1/8 finala LS prosle sezone
Lyon 1 - 1 Barca
Barca 5 - 2 Lyon

Ako stvarno mislite da Barca baca pare na namestanje,pored tolikih zvezda koje prave razliku na terenu,onda stvarno imate problema...
Kad klub za koji navijate osvoji 6 trofeja u jednoj godini(sezoni),javite se...
Bez onoga tipa,razni penali,ofsajdi i ostalo..
Visca eL Barca!!

marko lo

pre 14 godina

steta sto je ibrahimovic dosao u barsu,od tog trenutka su mnogo losiji,mnogo im fali eto,pre svega sto je uz njega i anri sjajno igrao,sada se igra barse transformisala u nesto sasvim drugo,tesko ce ponovo osvojiti uz buskeca,zlatana itd.......ipak,nadam se da ce se vraiti bar malo i stici bar do polufinala i da ce ovaj smotani zlatan bar malo napredovati...njegova igra je tuzna........pozz svim navijacima barse

Realista

pre 14 godina

Nije postojao penal za Barselonu jer je Ibrahimovic vec igrao rukom(ali je interesantno sa koliko žara ga je tražio.To podsjeca na jednog drugog fudbalera Barselone koji se radovao rukom postignutom golu).To su prvaci Evrope u fudbalu!S druge strane,Stutgartu je u drugom poluvremenu svirano makar 3 ofsajda koja nisu postojala,da se radilo o Barseloni minimum jedan se nebi svirao.Sudije jednostavno i ne pokusavaju da padnu u iskusenje da pogrijese na stetu Barselone jer je sudijama vjerovatno lakse u UEFI pravdati gresku na nekom manjem klubu.

COLOUR IS THE BLUE

pre 14 godina

Dogodilo se bas ono sto sam i mislio...stutgart fenomenalan u prvop poluvremenu,trebali su da iskoriste svoje sanse...jednostavno bili su dosta,dosta bolji.
Komentator je sredinom prvog dela igre rekao kljucnu recenicu:\'\'barselona igra pas igru imaju posed ali sta to vredi kad ne uspevaju da sutnu ka golu.To je to ljudi misle barsa imala posed lopte znaci razbila ih.Ista stvar je i sa arsenalom cim udare na tvrdo odmah se pogube.
I za kraj SUDJENJE OCAJNO

zoran

pre 14 godina

Barsinih 6 trofeja prosle godine nisu kompletni ako ne bude prvi tim koji ce odbraniti trofej LS. Oni su sada atrakcija, zato je ovakvo sudjenje, UEFA je veliki biznis, ne nervirajte se, ZIVELI!

mare 025

pre 14 godina

Steta! Barselona je bila zrela za poraz veceras, pogotovo posle fantasticne igre Stutgarta u prvom delu. Medjutim, nesto drugo bih prokomentarisao. Liga sampiona je takmicenje koje polako gubi smisao, ako je cilj da Barselona unapred bude prvak onda ne moraju ni da se igraju utakmice. Prosle godine posle sudijske bruke su izbacili Celzi, a veceras su vetrom u ledja od strane sudija izborili remi. Dve kardinalne greske sudija su veceras uticale na rezultat, obe na stetu Stutgarta. Dakle, pri rezultatu 1-0 nije sudjen klasican penal za Nemce, a druga velika greska je nesignaliziranje ofsajda kod izjednacujuceg gola Spanaca (dvostruki ofsajd, prvo Ibrahimovic, potom Pike). Takodje, u drugom poluvremenu su Stutgartu sudjeni neki ofsajdi koji realno nisu postojali. Kasnije je bila sporna situacija na stetu Barselone ali to ne umanjuje prethodne lose odluke sudija na stetu Stutgarta. Sramota je da se Barselona ovoliko pomaze!!!

Paks

pre 14 godina

Pola zivota su mi oduzeli ovi cirkuzanti iz Katalonije! Stutgart-Barsa iz 1 u 2 uplata 500 a dobitak 15 hiljada! I ono sudjenje je prava bruka, covek iz Stutgarta skida loptu sa gol linije kao u rukometu rasirio ruke poput Isusa i odbrani gol. Dokle bre mi obicni smrtnici da ispastamo i gubimo pare, nek lepo uvedu chelendz. Vredjaju nam inteligenciju. A sto se onih cirkuzanata tice samo polako stici ce ih ona kazna sto su nepravedno Celsiju oduzeli titulu zbog celavog sudije. Ona igra kad drze loptu na sredini celu noc i trckaraju ko leptiri ima da se odbije kao od Kineski zid kad nalete na mocni Celsi. Sutra igrajte na Celsi iz 2-2 jer su to fudbaleri a ne cirkuzanti. Laku noc.

mix

pre 14 godina

Steta! Barselona je bila zrela za poraz veceras, pogotovo posle fantasticne igre Stutgarta u prvom delu. Medjutim, nesto drugo bih prokomentarisao. Liga sampiona je takmicenje koje polako gubi smisao, ako je cilj da Barselona unapred bude prvak onda ne moraju ni da se igraju utakmice. Prosle godine posle sudijske bruke su izbacili Celzi, a veceras su vetrom u ledja od strane sudija izborili remi. Dve kardinalne greske sudija su veceras uticale na rezultat, obe na stetu Stutgarta. Dakle, pri rezultatu 1-0 nije sudjen klasican penal za Nemce, a druga velika greska je nesignaliziranje ofsajda kod izjednacujuceg gola Spanaca (dvostruki ofsajd, prvo Ibrahimovic, potom Pike). Takodje, u drugom poluvremenu su Stutgartu sudjeni neki ofsajdi koji realno nisu postojali. Kasnije je bila sporna situacija na stetu Barselone ali to ne umanjuje prethodne lose odluke sudija na stetu Stutgarta. Sramota je da se Barselona ovoliko pomaze!!!
(mare 025, 23. februar 2010 23:01)

EEEEEEJJJJJ MA NEMOJ DA NIJE BARSA SVE ŠTO JE OSVOJILA PROŠLE SEZONE OSVOJILA UZ POMOĆ SUDIJA?!?! AJDE BRE DOSTA MI JE DA PRIČATE KAKO BARSU NON STOP POMAŽU!!!

SETITE SE TOG POLUFINALA SA ČELSIJEM I ISKLJUČENJA ABIDALA!!!

SUDIJA NA TOJ NIJE POMOGAO BARSI, NI ODMOGAO ČELSIJU, ON JE CELU UTAKMICU UPROPASTIO, I SAD SAMO ZATO ŠTO JE BARSA NAPADALA CELU U TAKMICU I SA IGRAČEM MANJE PROŠLA DALJE VAMA NEŠTO SMETA?! MISLIM STVARNO DOSTA

zezamokrizu

pre 14 godina

Dokle ce sudije odlucivati o krajnjem ishodu utakmica. Barsa je pokradena, kao i svi koji su odigrali na njenu pobedu veceras. A mislim da nas ima dosta, zar ne?
http://www.zezamokrizu.com/sajt/index.php?option=com_content&view=article&id=233:dokle&catid=38:fudbal&Itemid=55

ivankg

pre 14 godina

Tipican primer kako se igra za kladionicu. Sramota. 98% kladonicara je igralo 2 ili 3+. A posle kazu Barsa nema sponzore. Ma nek idu u pm. Seljacine bez ideje i koncepta. Lako je biti trener kada je Mesi u formi ali veceras se videlo da Gvardiola nema veze sa vezom. On da zameni FErgusona u Mancesteru. TO samo moze da sanja. Inace degradacija igre koju Barsa pokazuje u zadnjih pola godine je neverovatna. Proci ce Svabe ali dalje nema bato. Dabogda im pao neki tim koji ce ih isprasiti u sledecoj rundi.
P.S. Dobio bih 800 evra da je doslo 3+ :(

Raci

pre 14 godina

Krajnje lose sudjenje, naravno u Barsinu korist ispocetka, kasnije su sudije potpuno odlepile.
Dokle ce Barsa prolaziti timove na ovakav nacin...

argo

pre 14 godina

Bio je penal kada je Pike igrao rukom,ali jos katastrofalna greska sudije je bila kad nije svirao penal za Barsu I nije iskljucio igraca Stuttgarta,sve u svemu povoljan rezultat za Barsu I sigurno prolaze dalje,jer ipak Nemci nemaju dovoljan kvalitet da bi mogli ozbiljnije ugroziti Barsu na svom terenu.

Sone

pre 14 godina

Kako neki mogu da pricaju da se sudi u korist Barse kad nije sudio cist penal za Barsu. Ova utakmica je bila pecaljka,Barsa nije isla na pobedu. Igrali su samo kolko je trebalo. Kad su malo jace stisli odmah gol. Imam osecaj da mogu da daju gol kad god pozele. Stutgart ce na KAMP NOU primiti najmanje 3 komada. Ima da se izgube cim izadju na teren.

komandant mark!

pre 14 godina

Barsa nije ni 50% ekipe od prosle godine.Bez obzira na postignut go,trampa Ibrahimovic-Eto je velika greska Barselone!Kao da su izgubili srce i dusu!

Nino

pre 14 godina

Navijaci Madrida su nasli da pricaju o sudije...Svasta!Jos da se jave i ovi iz Juventusa i Mancestera bilo bi neprocenjivo!U ovom trenutku,bas u ovom,Barca je za vas KK Partizan:)

johny

pre 14 godina

slazem se da nije sudjen cist penal stutgartu u prvom delu ali ni barsi nije sudjen jos ocigledniji penal, a ofsajd nije bio jer se gleda pozicija nogu a ne gornjeg dela tela a noge pikea su bile u liniji, dok ibrahimovic nije bio u ofsajdu, ali mene je odusevio najvise leman onim zaplasivanjem pujola da ne dodje do lopte covek je totalno lud

Guta

pre 14 godina

Vidim ovde su najglasniji navijaci klubova koji se ni ne pominju u ovoj vesti. Raduje me vas bol.

Ovakve komentare moze da ostavi samo neko ko ima ostecen vid i/ili je zavistan na uspeh Barcelona-e. Zalosno.

Katalonec_SK

pre 14 godina

Konecno Ibra Izigrao Kao sta se ocekueje od nega.Barca odbrana katastrofa danas ,spored meni Chigrinsky treba da starta naredni utakmica Umesto marquez definitivno!... A da i najbitnie sam zaboravio HALA LYON!!!

marko lo

pre 14 godina

steta sto je ibrahimovic dosao u barsu,od tog trenutka su mnogo losiji,mnogo im fali eto,pre svega sto je uz njega i anri sjajno igrao,sada se igra barse transformisala u nesto sasvim drugo,tesko ce ponovo osvojiti uz buskeca,zlatana itd.......ipak,nadam se da ce se vraiti bar malo i stici bar do polufinala i da ce ovaj smotani zlatan bar malo napredovati...njegova igra je tuzna........pozz svim navijacima barse

Kolina VRATI SEEEE!

pre 14 godina

Ne razumem ove ljude sto pricaju da sudije guraju Barsu. Pa da je tako, dosudio bi penal kod one situacije kad igrac rukom odbranio gol(a nije golman) i polao loptu u korner. Pa ako se neko seca "intervencije" Lemana kada je isao "maj geri" na Pujola i sva sreca ga promasio, a sudija ga cak nije ni opomenuo. Tako da ne radi se tu o guranju Barse od strane sudija, vec o velikom ne znanju i ne iskustvu novih sudija. Eee kako je bilo sve pod konac kada je sudio VELIKI Kolina, kada je on sudio niko nije ni pomisljao na ideju uvodjenju celendza.

Daka

pre 14 godina

Svaka cast Stutgartu na prikazanoj igri al protiv Barselone i sudija nije mogao i Celsi. Prvo im ne svira penal, pa dadnu gol iz cistog ofsajda. Ne vidi se najbolje al cini mi se da je Ibrahimovic smirio loptu rukom prilikom suta kod onog spornog momenta kad ovaj izbacuje rukom sa gol linije, pa je sudija trebao odmah prekinuti igru.

Ja kad sam rekao da Barselona igra uzasno ruzan fudbal ljudi su mi se smijali:) ne znam sta tu uma ljepo 75% lopta u nogama i jedan do dva suta na gol. Oni sarafi mesi, xavi, inesta pimplaju loptu po sredini terena i to je sva igra bas zanimljivo.

mare 018

pre 14 godina

@ Mare 025.....Brate da si pratio utakmicu video bi da Studgatru nije sviran nijedan ofsajd u prvom poluvremenu...a sto se tice penala tu je 1:1....kod gola Pike je u trenutku upucivanja lopte od strane Markeza bio u ofsajdu,ali je lopta isla na Ibrahimovica koji je bio u dozvoljenoj poziciji, a od strane igraca Studgarta lopta je prosledjena Pikeu...Dvostruki ofsajd....haha

Zvezdan

pre 14 godina

Koliko tendencioznih komentara,koliko neznanja o fudbalu i suštini igre.Štutgart u prvom poluvremenu odličan,Barsa se brani!Štutgart vrši presing na Ćavija i Inijestu,najviše na blaziranog Turea!U drugom poluvremenu Gvardiola pokazuje zašto je najinteligentniji trener sadašnjice!Čovek je shvatio gde mu najviše škripi u ekipi,a izlazak Turea najavljuje i ubrzo donosi preokret na terenu!Ono što Leonardo nije mogao,ili nije znao da vidi u utakmici sa Mančesterom,ostavljajući Bekama u igri,Gvardiola je lako eliminisao uvođenjem napadača!Štutgart je u druom poluvremenu jednostavno plaćao ceh pretrčenih kilometara iz prvog,a onome kome pas igra i fantastične tehničke karakteristike igrača Barse predstavljaju gnjavažu i dosadu,bolje da pređe na neki drugi,"uzbudljiviji" sport!

Alexandar

pre 14 godina

Da je zaista namesteno, kako vi kazete, arbitar bi mirne savesti dosudio penal za Barselonu u situaciji kada je Leman promasio loptu posle kornera, pa jedan igrac rukom odbranio gol.

lik

pre 14 godina

ja sam veliki navijac barse,ali moram da istaknem par detalja.jako losa odbrana barse je prouzrokovala dosta sansi za stutgart u prvom poluvremenu.razloga ima vise:povreda alvesa i abidala(dva standarna beka),forsiranje pujola na neprirodnnu poziciju beka i maksvel koji nije zreo za vazne meceve.markez koji je takodje dugo bio odsutam,napravio je puno gresaka,ali sve ovo je posledica ne igranja standardnih bekova.ipak alves i abidal da su igrali,ne bi bas toliko bilo prodora po bokovima.druga losa stvar je stavljanje inijeste na levo krilo sto je greska.on na toj poziciji gubi na svojoj kreativnosti koju bi imao na sredini terena zajedno sa cavijem.po mom misljenju,tu je trebao da igra pedro,a inijesta da se povuce u sredinu,verujem da bi barsa bila dosta opasnija u napadu sa takvom postavkom.i konacno ibrahimovic.jeste on postigao gol,to nije sporno,ali zbog njega barsa vise ne moze da igra onako leprsavo kao prosle godine sa etoom jer ibra se dosta slabije uklapa u sistem barse nego sto je to radiuo eto koji je bio udarna snaga u spicu zajedno sa mesijem i anrijem.ja sam se protivio tom transferu,jednostavno,voleo sam kao igraca sami eta,covek je uvek davao sve od sebe,bio je najbolji strelac spanske lige i nije zasluzio da na onakav nacin napusti barsu.ibra je mozda individualno bolji od eta,ali za barsin sistem igre,eto se daleko bolje uklapa od ibre.to je moje misljenje.i dalje cu navijati za barsu naravno,bez obzira na sve.za njih navijam jos od osnovne skole kad su svi iz mog razreda se lozili na real madrid koji je bio najbolji tada u evropi,ali ja sam namerno onda poceo da navijam za barsu jer sam saznao da su najveci rivali reala.zezali su me tada drugovi kako barsa nema pojma,kako je real uvek bolji,ali ja nisam menjao misljenje,i do dan danas je ostalo tako.sada ja njih malo zezam posle ovih uspeha barse:)))

dejan

pre 14 godina

Kakva bedna igra Barselone.Jednostavno,to nije tim od prosle godine.Ljudi u prvom poluvremenu nisu imali dva tacna dodavanja,neverovatno.Od pocetka sezone sam govorio da Ibrahimovic nije igrac za Barsu,da su pogresili sto su "oterali" Etoa.Jeste Zlatan dao gol,ali to bi dao i Misdongard Betoligar.Covek koji uzima silne milione se 90 minuta ne vidi na terenu,deluje toliko lenjo.Jaja Ture,Buskets?Boze sacuvaj,milion pogresnih dodavanja i izgubljenih lopti,tipicni alibi igraci koji znaju samo da dodaju prvom do sebe i to je to.

HajmoSvi

pre 14 godina

Dokle ce sudije odlucivati o krajnjem ishodu utakmica. Barsa je pokradena, kao i svi koji su odigrali na njenu pobedu veceras. A mislim da nas ima dosta, zar ne?
[link]:dokle&catid=38:fudbal&Itemid=55
(zezamokrizu, 23. februar 2010 23:24)

Ovaj decko je zasluzio jos nepreporucenih, pa mi pomozite, a ovaj komentar ignorisite.

alen

pre 14 godina

dosta ba realovci,sto niste komentarisali lion 1-0 real nego cekate da barsa sa 30% snage igra nerijeseno u gostima i vi to slavite.znam da vam je tesko tolika potpora sa svih strana, brdo para, a opet gledate u ledja.hahahahahaha A kolko su ozbiljno navijaci barse shvatili ovu utakmicu govori br. njihovih komentara,a svi znamo da smo najbrojniji,al neka nek komentarisu realovci kad vec posle svojih rezultata ne smiju da se jave

rale

pre 14 godina

Ljudi,znam da ovo nema bas puno veze sa samom vescu,ali morao sam da napisem komentar. Ne znam koliko cesto pratite fudbal,i koliko dugo,ali,da li vam se cini da od ove sezone nesto nije u redu sa kamerama koje snimaju ili sa samim kamermanima. Ovo sto rade je u najmanju ruku amaterski. Pola akcije se ne vidi,kada je lopta u akciji prvo se ceka da igrac do koga dolazi lopta nju primi,pa tek onda kamera njega hvata u kadar,naravno kasno,jer lopta ide dalje,i tako konstantno! Na pocetku sezone mislio sam da je taj problem vezan za odredjeni stadion,pa kamera ne moze da uhvati svaki ugao,ali svakom,bukvalno svakom utakmicom sve vise verujem da je to namerno. Uefa je nedavno zabranila da se snimaju ljudi koji utrcavaju na teren,mozda je i ovo njihovo maslo. Ne znam sta se desava,ali mene od takvog pracenja utakmica zabole oci,smuci mi se kad god sednem da gledam fudbal,a to najvise volim! Sve to nekako izgleda zumirano,lose.. Ja volim bre kada se npr razvija kontra da vidim napred sta se desava,ko se otkriva,a sa ovakvim snimanjem,NA SVAKOJ UTAKMICI,to je nemoguce. Izvinjavam se sto sam se raspisao o ovome,ali morao sam,nadam se da ste i vi primetili o cemu se radi. Ako neko zna sta se desava,mada ne verujem,naka napise...

Realista

pre 14 godina

Nije postojao penal za Barselonu jer je Ibrahimovic vec igrao rukom(ali je interesantno sa koliko žara ga je tražio.To podsjeca na jednog drugog fudbalera Barselone koji se radovao rukom postignutom golu).To su prvaci Evrope u fudbalu!S druge strane,Stutgartu je u drugom poluvremenu svirano makar 3 ofsajda koja nisu postojala,da se radilo o Barseloni minimum jedan se nebi svirao.Sudije jednostavno i ne pokusavaju da padnu u iskusenje da pogrijese na stetu Barselone jer je sudijama vjerovatno lakse u UEFI pravdati gresku na nekom manjem klubu.

vuk

pre 14 godina

da li sam ja jedini koji je video da je ibra primio loptu rukom pre molinarove ruke na gol liniji? tako da nemojte molim vas da pricate o tome da je barsa ostecena..

Nebojsa

pre 14 godina

sramota od sudjenja...opet
Dokle ce da guraju Barsu sudije vise ?
U Primeri vec je postala navika ali sada i u europi...
(dino, 23. februar 2010 23:39) Brate u potpunosti si u pravu, ja se secam na primer prosle godine na Bernabeu, kada je Real, unakazen, nagrdjen od sudija... ejjj 4 cista gola Realu ponistili, 7 penala im nisu svirali, a 3 gola licno sudija dao za Barcu, video ja, svojim ocima, bio tamo, znas me, kao i ti nikad ne lazem...

colina

pre 14 godina

Kakva bruka za uefu.Sudije koje sude ligu sampion su jednostavno smesne. Platini urusava ugled koji je Lenart Johanson godinama gradio.

VanjaLFC

pre 14 godina

Ovo vec prevazilazi svaku meru. Sudije se jednostavno utrkuju ko ce losije da sudi, dok pomocnici izgleda da rasteruju komarce zastavicama (signaliziraj off-side i kad nije).
Veceras su sudije imale ne ujednicajen kriterijum. Barsa je dobila na poklon 3-4 lopte od pomocnih sudija kod ne postojecih offside-a. Vrhunac je faul Hleba nad Iniestom...(samo sudija moze da nam objasni zasto je tako dosudio). Dve sporne situacije iz prvog poluvremena...Ruka Piquea (nije za penal, samo da se to dogodilo obrnuto, i te kako bi se zacula pistaljka) je sumnjiva, ali hokejaski nasrtaj Maxwella je morao da bude. Niti je gledao gde je lopta, niti ga je interesovalo. Zabio je lakat svabi u grudi, i to ispred nosa sudiji.
Drugo poluvreme, i jedan igrac Studgarta izbija rukom loptu na liniji !!! Trenutak pre toga, Ibrahimovic stopuje loptu rukom (ala Henry) i sutira na gol.
Sudije nam unistavaju fudbal.

alen

pre 14 godina

sramota od sudjenja...opet
Dokle ce da guraju Barsu sudije vise ?
U Primeri vec je postala navika ali sada i u europi...
(dino, 23. februar 2010 23:39) Brate u potpunosti si u pravu, ja se secam na primer prosle godine na Bernabeu, kada je Real, unakazen, nagrdjen od sudija... ejjj 4 cista gola Realu ponistili, 7 penala im nisu svirali, a 3 gola licno sudija dao za Barcu, video ja, svojim ocima, bio tamo, znas me, kao i ti nikad ne lazem...
(Nebojsa, 24. februar 2010 01:21)

nebojsa,ja se bio zabrinuo da sam samo ja to vidjeo :)
jos da kazem ovoj subjektivnoj djeci sto ne znaju pravila:napucavanje ruke koja se nalazi uz tijelo bez ikakve zelje igraca da ide rukom na loptu nikada nije penal,lijepo bi bilo kad bi uveli neku zabranu pisanja komentara za mladje od 18 ne mogu vise gluposti da citam,mislim stvarno :)

sttex

pre 14 godina

ovo su sigurne sudijske greske:

-ruka pikea,tj. penal za stutgard
-udarac markeza,tj. penal za stutgard i drugi zuti za markeza
-ruka molinara-penal za barcelonu i direktni crveni molunaru

...na kraju mozda i realan rezultat s tim da je stutdard za koji sam znao da ima neke dobre igrace kao kedira,molinaro,hleb,kuzmanovic itd mogu dobro da odigraju...isto tako sam rekao da bajern nece lako igrat protiv fiorentina jer i ona ima nekoliko strasnih igraca kao vargas,jovetic,djilardino,markjoni,zaneti...

kes kolica

pre 14 godina

Ogromnu pomoc sudija u prvim duelima osmine finala imali su Barsa, Mancester i Bajern, a to je slucajno, kao ko ce biti americki predsednik, UEFA ne zeli da strahuje za gledanost kao kada su finale igrali Porto i Monako, to kako RTS prenosi ne pogadja ih previse.

COLOUR IS THE BLUE

pre 14 godina

Dogodilo se bas ono sto sam i mislio...stutgart fenomenalan u prvop poluvremenu,trebali su da iskoriste svoje sanse...jednostavno bili su dosta,dosta bolji.
Komentator je sredinom prvog dela igre rekao kljucnu recenicu:\'\'barselona igra pas igru imaju posed ali sta to vredi kad ne uspevaju da sutnu ka golu.To je to ljudi misle barsa imala posed lopte znaci razbila ih.Ista stvar je i sa arsenalom cim udare na tvrdo odmah se pogube.
I za kraj SUDJENJE OCAJNO

Nebojsa

pre 14 godina

Pazi ovog Paksa- cirkuzanti jer nije uzeo pare, a da jeste sad bi bilo-carevi, najbolji... ajde ti decko lepo shvati da trebas da uzivas u fudbalu, a mogao bi pare da probas da zaradis, pa na primer radom kao sav normalan svet...

Janko NS

pre 14 godina

Ljudi vi ko da ne želite da vidite da pre todbrane na gol liniji od strane igrača Stuttgarta, Ibrahimović uštopovao loptu RUKOM.
Ako već komentarišemo sudijske greške budimo iskreni u tome !!!

WLADO

pre 14 godina

potpuno se slazem, ne vidim sta tu ima lepo kada 1 tim ima posed 75% meca, i dodaje se u trouglove, i sutaju na gol tek kad udju u 16'...nisam video da barsa da gol iz centarsuta od reala, a pre toga ohoho

Neverovatno je koliko mogu jos da se srozaju!

pre 14 godina

@rale
Nije problem u kamerama i kamermanima, oni su standardni kao i uvek. Ono sto je, pak greska u sistemu je nas javni servis. Naime, slepci koje mi placamo, prakticno zumiraju sliku tako da je ona formata 4:3, umesto originalnog 16:9, koji je vec postao standard u prenosima fudbalskih utakmica u celoj Evropi. Tako se nasem "erteesu" dogadja da mi ne vidimo da li je Ibrahimovic dao gol prilikom drugog suta, ili je opet promasio, i mnogi drugi detalji koje nismo mogli do kraja ispratiti.
Bilo bi prilicno lepo kada bi neko mogao da objasni tim diletantima da nama nije zabavno da nam seku sliku.

euronics

pre 14 godina

Ne razumem komentare poput, "Sudija nije dozvolio da Barsa ispadne"
Pa zar se ne igra jos jedna utakmica u Barseloni?
Barsa je sinoc igrala sa 50% snage. Da je Stuttgart dao gol u 89. minuti, ovi bi u 90. izjednacili. Tolika je razlika u klasi izmedju ovih dveju ekipa.
Sto se tice sudija , sta je tu sporno?
Stutgart nije zasluzio penal, a isto Barselona nije zasluzila penal.

mj

pre 14 godina

@ivankg
A sto lepo ti i ostali koji ste znali da se igra za kladionice niste igrali 1X i uzeli lovu na vecu kvotu nego sad kukate jer niste uzeli pare? Posle bitke svi su generali.

phenom

pre 14 godina

Podsecanja radi...
1/8 finala LS prosle sezone
Lyon 1 - 1 Barca
Barca 5 - 2 Lyon

Ako stvarno mislite da Barca baca pare na namestanje,pored tolikih zvezda koje prave razliku na terenu,onda stvarno imate problema...
Kad klub za koji navijate osvoji 6 trofeja u jednoj godini(sezoni),javite se...
Bez onoga tipa,razni penali,ofsajdi i ostalo..
Visca eL Barca!!

zoran

pre 14 godina

Barsinih 6 trofeja prosle godine nisu kompletni ako ne bude prvi tim koji ce odbraniti trofej LS. Oni su sada atrakcija, zato je ovakvo sudjenje, UEFA je veliki biznis, ne nervirajte se, ZIVELI!