Fudbal 43

Petak, 08.01.2010.

13:30

Reljić poslednje Zvezdino pojačanje

Fudbaler Stevan Reljić šesto je i poslednje pojačanje Crvene zvezde u januarskom prelaznom roku.

Reljiæ poslednje Zvezdino pojaèanje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

lova

pre 14 godina

Kakav dug?Ma daće država, kada ste glupi paneznate da sa postavite svaki prelazni novh10-15 NOVIH IGRAČA !iMASE MOŽESE.hahahahaha

Krcun & Franjo co.

pre 14 godina

Od goreg uvek ima gori! Sa ovakvim pojacanjima samo namestenu titulu mogu opsvojiti. E moji blizanci "Proslo je vreme laznih pobednika!".

fabregas

pre 14 godina

@Goran

Decko ocigledno je da se ne razumes u fudbal. Poglexdaj evropske ekipe.Jedan eventualnodvakoji tehnicki odskacu i oni treba da misle.Ne moze da misli 10igraca.Ostali datrce da skacu da se ubacuju u napada da se vracaju u odbranu da uklizavaju. Nije danasnji fudbal vreme Rajka Bobeka rekreativni fudbal gde se prodaju stosovi i za vreme utakmice se pretrci 3 kilometra. Pogledaj Ral.Sve sami znalci i zato nece nista uraditi.Danece mozda Kaka ili Romaldo ili Benzema da se vrate da uklizaju i da isprate svaki pedalj terena.zato je engleska liga najbolja na svetu a iostale lige nisu daleko

visoki srba

pre 14 godina

Da se razumemo,ja nisam grobar,nisam ni samozvani Delija a nisam ni bez mozga i ociju.Elem ja sam dugogodisnji navijac CRVENE ZVEZDE,sto sam jos uvek i to cu ostati dok sam ziv.Ali nemogu da cutim i citam komentare koji idu iz krajnosti u krajnost.BRAVO UPRAVA.UA,UPRAVA.Sam po sebi vidim da se u ovoj zemlji tesko zivi,tesko funkcionise ali moram da kazem da dovesti 5=6 igraca za sitne pare i cekati da od njih neko malo ispliva Zvezdi to netreba.Zasto nije moglo da se racionalizuje postojece i dovedu slozicete se 2 pojacanja na mestima gde smo vise nego ocigledno bili tanki,ali 2 pojacanja koja netreba uciti kako se ,,tera lopta,, nego doslovno 2 igraca koji poznaju svoj posao.Ali ne, micemo sada da hvalimo ADZICA,LUKICA,PETROVICA,a na prolece cemo da ih teramo iz kluba jer pobogu sta su to uradili,pa nisu tako trebali.Gospodo mi nemamo vise nas FK,mi imamo TRGOVACKO FUDBALSKU DRUZINU,a Liga Sampiona,EU liga za nas ce biti nedosanjani san bar jos neko vreme a potom taj san necemo ni imati.I jos nesto,prica o Generalnom sponzoru je nula jer nas niko na kraju godine nije udostojio da kaze propali su pregovori ili nije islo ili ljudi mismo samo mislili ali nam se nije dalo.JA cu uvek voleti moju ZVEZDU a ljudi u njoj ljubav navijaca ili zasluzuju ili ne,ovi trenutni imaju moje postovanje u nekim stvarima mozda 30% ali 70% su me razocarali.Ko nije sposoban da cuva tradiciju i instituciju nije je ni dostojan.Izvinjavam se svima koji imaju drugacije misljenje.

Vlado

pre 14 godina

Ovi momci nemaju video na youtube kako sve driblaju i daju golove kad hoce kao neki Brazilci pa su zato losi.Daj podrzite momke i svaka cast Adzicu i Lukicu na radu.Najaci mi je 1.komentar na osnovu slike on je reko kakav je igrac!Pa kako izgleda Leo Messi?Da ga ne znas i da ti neko kaze fudbaler smejo bi se,a decko je najbolji na svetu,a ima 169cm i izlgeda slab pa kako igra dajte molim vas cutite vise dezurni pljuvaci kakav smo to narod!?
PODRSKA ZVEZDI

Ti se bori,SEVER ce da gori ...

pre 14 godina

Mene najvise interesuje sta se desilo sa Boatengom koji je bio na probi u Zvezdi, ali ovi na Zvezdinom sajtu nece ni da prikazu ceo komentar i da odgovore, prikazu samo deo koji im se svidja tj. gde se ne spominje Boateng. Nije mi jasno zasto. On je bolji od svih ovih zajedno.
(djons91, 8. januar 2010 23:04)

Da taj bolji verovatno bi potpisali ugovor.Dajte ljudi malo podrske ovim momcima klub je u dugovima i ne mozemo ocekivati extra pojacanja,ovu su solidna pojacanja koja ce da izginu na terenu.

N

pre 14 godina

#30, Nemanja Nikolic, 1988, desno krilo; ofanzivni, centralni i zadnji vezni (sve podjednako dobro);Zvezdino dete (2003-)iz njegove generacije su jos samo Fatic (Inter/Djenova) i Vukovic (PSV) \"uspeli\",do skorasnjeg debitovanja Lekica bio je JEDINI \"A\" reprezentativac u celom timu (igra za \"A\" i \"U21\" Crne Gore, bio kadet i omladinac Srbije),Transfermarkt: 600.000€.Nikako da dobije priliku da odigra vise od 20min ove sezone (Kadu, Savio, Isah i Bogdanovic su nezamenjivi) i potom ga optuzuju da ne pruza dobre partije. Poslednje 4 utakmice koje je igrao 90\'su-MLADOST kup (1gol),-CG-SKOTSKA U21 (igrac utakmice)-BSK (igrac ut. -BLIC, 7.5 ocena)-SPARTAK ZVmislim (kao i Zenga, Savicevic, Filipovic) da ce od njega biti nesto, voleo bih da mu Zvezda (->PIZON) ipak prvo pruzi sansu.

Dundjerski

pre 14 godina

ovaj igrac ne poseduje ama bas nikakav kvalitet , on je dosao u zvezdu samo zahvaljujuci svom ocu koji je u jako dobrim prijateljskim odnosima sa Adzice.sta reci o ovom momku sklon je pijancenju do kasnih vecernji sati na treninzima se jako malo trudio. jedina pozitivna stvar u celoj prici je to da je Reljic mlad igrac pa nama navijacima C Zvezde ostaje nada da ce ga novi klub promeniti ,i uciniti dostojnim njenog dresa. sve u svemu nisam zadovoljan dovodjenjem ovakvih igraca.Pizon trenutno ima na raspolaganju dva autobusa neupotrebljivih igraca , volim C Zvezdu ali nazalost moram da priznam cinjenicu da iz Godine u Godinu stalno dovodimo po dve divizije igraca krseva koji ne vrede nicemu. pa pogledajte onog malog Savica cim je taj decko zasluzio da nosi Zvezdin dres cim,pa samo zahvaljujuci tome sto mu je cale bio Bog u Zvezdi.Niko ne dovodi igraca po zasluzi i dobrim igrama vec se oni dovode po prijateljskim i ocevskim vezama.Muka mi je kad vidim koliko mi gomilamo igraca istih kvaliteta na identicno istim pozicijama,ajde da su oni bar igraci koji donose prevagu na terenu ,nego to su sve neafirmisani igraci uglavnom limitiranog znanja.zao mi je sto moram ovo da priznam ali nazalost ko vodi C Zvezdu mozda nije ni cudo ko sve nece doci u ovaj klub.Uprava napolje ocemo Muslina za trenera.

dejan delija

pre 14 godina

Žao mi je što većina navijača Zvezde počinje komentare rečima ,,pojačanja su dobra sa obzirom kakva je finansijska situacija u klubu ,, a vidi se iz aviona da nemaju p od pojačanja ovi novopridošli.Glavni i osnovni problem je što našu Zvezu vode ljudi koji nisu doneli nijedan euro u klub i prodaju nam ,,novu energiju,, kao maglu.Imaćemo skroman tim i za ovu našu skromnu ligu a o evropi da ni ne pomislimo(tužno ali istinito),pa i titulu da osvojimo pa šta?Sa ovim timom dobijamo 5 komada od svakog prosečnog tima a slušaćemo još godinama priču rukovodstva kako klub nema para,kako je zatečeno 20 miliona eura duga,katastrofalno stamje(što je apsolutno tačno) ali gospodo niste ste trebali prihvatati vođenja kluba jer mu očigledno dorasli.Kakva je budućnost pred nama sa ovom upravom?,jednom reči katastrofa.Kako sami izjavljuju dovodjenje anonimusa i neproverenih jeftinih igrača i ako se od 20 dovednih jedan pokaže dobar prodati pokrpiti finansijske ,,rupe,, vratit malo duga i opet nanovo.Ok je to za Sopot Mirijevo ali ne i Crvenu Zvezdu.Navijači žele lepu ofanzivnu igru koja se od sadašnjih ni ne očekuje jer oni realno je ni ne mogu pružiti a ne ,,socijalne ,, godišnje karte za sever od 1000 dinara koliko koštaju 2 utakmice u euro takmičenju za sever i busanjem u prsa da je to Veliki uspeh jer mi srbi ako nešto znamo to je da računamo pa da vidimo da se isplati kupiti godišnju kartu po ceni od 2 koje bi u svakom slučaju došli gledati.Slažem se sa ranijim komentarom da se na www.crvenazvezdafk mogu videti samo hvalospevi upravi i ,,pravim,, potezima bez jednog kritičkog a 99% navijača je nezadovoljno,Razumem da administrator samo radi što mu je neko naredio i plaćen je za to al to je www svih navijača ma kako oni razmišljali a ne ove cenzure to žalosno.

Lignjoslav

pre 14 godina

@ Boki

Svaka cast na komentaru!
Ljudi zaboravljaju da imamo veliki dug i da su Lukic, Adzic i ostali, preuzeli klub pred gasenjem.
Pocnimo od letnjeg prelaznog roka. Otisli su Sisici, Parkeri, Fereire, Silve i ostali, koji su imali primanja, veca nego sto su u Grckoj ili Rusiji, a nisu pokazali NISTA! Zar nismo bili svedoci dovodjenja brda stranaca, od kojih uspe samo jedan ili ni jedan?? Samo, to je kostalo svake godine 5-6 miliona. Sto na transfere, sto na plate......Sada, dovodimo igrace za po 50 000 evra, pa ako ne uspeju, nije velika steta, tj. dovoljno je da uspe samo jedan, da isplati sve ostale i da ostane...Zar ste zaboravili dovodjenje Trickovskog za 800 000 evra (?!), Barkosa na pozajmicu za isto toliko, Fereire, cija je plata bila 450 000e godisnje, Sisica 750 000e godisnje, Jeffa Silve 350 000e godisnje.....i mnogih, mnogih drugih!!!?? Zar mislite da klub koji prati par hiljada navijaca (tada) i gde je prosecna ulaznica 250 din, moze sebi to da priusti?? Zato i jesmo tu gde jesmo.
Sada se radi kako treba. Dovode se igraci koji kostaju jako malo, radi se sa njima i vecina njih ce biti prodata za dosta vise para nego sto su placeni, za razliku od gore pomenutih, od kojih Zvezda nije dobila NISTA!
Lekica su platili 75 000e, a decko sada vredi najmanje 5-6 miliona! Postao reprezentativac i najbolji strelac ekipe za samo 6 meseci!!! E, sad, iako propadnu Savio, Cvetkovic, Ignjat, Obric, nije neka velika steta, jer ce ih Leka sve otplatiti. Tako se posluje. Zamislite da su Lukic i Adzic sada doveli nekog Brazilca, cija je plata 500 000e, a transfer 1 000 000e. I on propadne, ne pokaze se. Bacene pare a dug se uvecava. Umesto toga, oni su doveli igrace koji igraju u Srbiji, kostaju malo, a po kvalitetu su tu negde ( sve sto je vredno, sigurno nece doci u Srbiju). Ko vam Garantuje da Stevan Reljic nece pokazati vise od Jeffa Silve?? Ja garantujem da hoce, jer onaj nije pokazao NISTA!! A razlika u ceni je ENORMNA!! Ko vam garantuje da Mugosa nece pokazati vise od Sisica?? Ja garantujem da hoce, jer ni Sisic nije pokazao NISTA! Isto poredjenje mogu da napravim i sa Trifunovic-Edgar, Cadu-Barkos, Fereira-Jeremic i jos mnogo puta tako. Zato, podrzimo ove igrace, jer igraju za male pare, a izginuce na terenu, za razliku od onih manekena, koji papreno kostaju, a vuku se po terenu i glume neko ludilo! Ako osvojimo titulu, treba izdvojiti dva miliona za dva igraca, ali da budu DUPLO bolji od ovih koje imamo, jer ce zaradjivati 8 puta vise! I onda da napadamo LS. Videcete, bice ovo super ekipica. Najvise (od novajlija) ocekujem od Mugose i Jeremica. Jeremic ce biti hit, videcete. Ni ostali nisu losi, Reljic je ofanzivan bek, sto nam treba, Mikic se pokazao kao dobar desni bek, Trifunovic je bio najbolji u Javoru prosle sezone......
Svaka cast Adzicu i Lukicu za ove poteze.Sa ovolikim dugom, doveli smo MNOGO bolje igrace nego partizan, koji je u plusu, i to na vreme! Znam da sada ima nevernih toma, koji pljuju po svemu sto nije Brazilac i sto ne kosta bar milion, ali....zar nije bilo tih toma i letos.....:))

djons91

pre 14 godina

Mene najvise interesuje sta se desilo sa Boatengom koji je bio na probi u Zvezdi, ali ovi na Zvezdinom sajtu nece ni da prikazu ceo komentar i da odgovore, prikazu samo deo koji im se svidja tj. gde se ne spominje Boateng. Nije mi jasno zasto. On je bolji od svih ovih zajedno.

neutral

pre 14 godina

pametno je ovo što zvezda radi...dovođenje mladih i nepoznatih igrača koji postaju zvezde.dosta je više brazilaca i argentinaca koji dolaze da uzmu pare a ništa ne pokažu.Međutim ima i nekih igrača koji pokažu da su prva pojačanja,kao npr. isah.i lekić je došao iz 3.srpske lige i niko nije znao za njega,svi su se zezali kako zvezda dovodi amatere,ali ih je on sve ućutkao!svaka čast!

delija-bg

pre 14 godina

exra pojacanja!samo ja bi doveo za levog beka malog lalosevica.mali je levak,brz,hitar ima tehniku,jedino fizicka sprema mu nije nesto.on je 92.god.igra za tamo neki prvi tim iz novog beceja u 4.ligi.

Boki

pre 14 godina

Ja cu samo nesto reci,zvezda ima dug od oko 20 miliona evra.Ja ne znam sta ljudi ocekuju,da sada dovode neka imena,za sta,za konfetice.Pa pre 6 meseci klub je bio pred gasenjem i otisao veci deo igraca.Znaci sa ovolikim dugom i skoro bez celog prvog tima,pa smo uspeli da se stabilizujemo,uzmemo jesenju titulu,sada najavljuju nove semafore.Ja ne znam sta vam vise treba,pistite ljude da rade,i da vidimo kakva su ova pojacanja pa onda komentarisete nesto.To sto niste culi za igraca ne znaci da nije dobar,ili ne znam sta.
Umesto da budete uz zvezdu i njen strucni stab i igrace,vi samo nalazite neke mane

goran

pre 14 godina

@belle epoche

nista gluplje u zivotu nisam procitao. tacno je da fizicke predispozicije i rad igraju veliku ulogu, ali da je samo to bitno je glupost.
mislim da smop doveli previse igraca u jednom roku, ali ovi pljuvaci bi trebalo da znaju da su igraci dovedeni da popune mesta, mzoda ce jedan od njih uci u prvih 11.

belle epoche

pre 14 godina

E sve sami znalci fudbala. Sta bi vi hteli Mesija, Drogbu, Ronalda. Vi koji imate kratko pamcenje ili ne znate , znate li odakle je dosao Jugovic. Iz Milutovca.Odakle je dosao Krasic u Vojvodinu iz Kosovske Mitrovice.Za igrace u svetu su vazne predispozicije. Svaki igrac koji potpise za neki evropski klub prvo pre potpisa je psiho fizicki zdravstveni test sto znaci da li je igracsposoban da fizicki izdrzi napore i da pretrci u toku utakmice 13-14 kilomatara. Sve ostalo je stvar treninga i daljeg usavrsavanja.Drogba kada je dosao iz Afrike u Evropu niko cuo za nejga ali njegova fizika je neverovatna i zato je postao igrac. Slicno sa Sedorfom, Gatuzom, i gomilom igraca koji su spremni na sve fizicke napore.Prema tome nikada se ne zna ko ce od ovih svih igraca koji su dosli u Zvezdu iliPartizan svojim radom i fizickom spremom iskociti u prvi plan

Ilija

pre 14 godina

Radenko Kamberovic ce biti putnik za J.Afriku. Momak igra izuzetno na desnom boku. Zao mi je samo sto nije presao u Zvezdu. Radenku puno srece!

napred Zvezda

pre 14 godina

Samo da podsetim, one koji smatraju da su loša pojačanja, da dok je Crvana Zvezda dovodila pojačanja sa Uba, iz Hajduka sa Liona, iz Niša, Podgorice, Užica i ostalih mesta širom stare Juge, da je tada stvarala od njih igrače evropske klase i igrala fudbal koji je imao svoju ne baš malu publiku (po 25 do 30.000 gledalaca protiv timova iz sredine tabele). Obaška što je i u Evropi koliko toliko igrala zapaženu ulogu.
Dakle pozdravljam, ali bih želeo pored ovih da vidim i neke "klince" iz Zvezdine škole, nemoguće je da ih nema (nisu valjda svi razjureni kao Uroš Ćosić).

Lars

pre 14 godina

Kakva je financijska situacija u nasa dva najpopularnija kluba najbolje pokazuju dovedena "pojacanja".Zvezda nastavlja ono sto je zapocela u ljetnjem prelaznom roku sa neafirmisanim,nedokazanim,jeftinim skoro anonimnim igracima.U velikom su dugu pa me i ne cudi ta politika kluba.U CZ trljaju ruke zbog "dobro"obavljenog prelaznog roka.Tvrde da imaju dva dobra tima?!Ja tvrdim da nemaju nikakav tim i mislim da ce doziveti kolaps u drugom delu nastavka.Partizan je igracki neuporedivo jaci ali nova klupska politika preti da unisti klub.Prodat ce se najbolji igraci,nosioci igre a pojacanja su kao i zvezdina...nedokazana i jeftina.Objektivno ni mi Grobari a pogotovo oni preko nemaju bas previse razloga za slavlje.Prvak ce biti Partizan jer ima manje slab tim.

Zatara

pre 14 godina

Samo da ode tutoric ima jednu od najvecih plata u Zvezdi, a podsecanja radi ove godine ne bi trebalo da bude trofeja dakle ovo je za sad super.

miki

pre 14 godina

sa ovim ste zaokruzili vanserijska pojacanja xaxa
(kole pfc, 8. januar 2010 14:06)

Vidim i vi ste doveli Adriana iz Brazila,Aguera i Pata.Ajde molim te cuti i gledaj u svoje dvoriste.

Mladen

pre 14 godina

euscadi, bolje idi gledaj sam u kući i navikavaj se, pošto će svi oko tebe biti u južnoj africi. zaključaj sve brave i ne otvaraj neznancima ;) pozdrav

mimout_czv

pre 14 godina

Postava za prvu takmicarku utakmicu:
Stamenkovic
Mikic
Djordjevic
Vilotic
Reljic
Isah
Mugosa
Lazetic
Jeremic
Lekic
Perovic
izmene:
Pavlovic
Savic
B.Djordjevic
Ignjatijevic
Savio
Lazovic
Jevtic

Racunace se jos i na: Kadua, Cvetkovica, M. Reljica, Jeremica i Blazica!

Prodajemo Ninkova, Tutorica, Bogdanovica, Nikolica...

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

слажем се са онима који мисле да ови нови играчи немају неки велики потенцијал. ипак, ја мислим да је ово, с обзиром на ситуацију у клубу добар прелазни рок. доведени су просечни, али и јефтини играчи. и доведени су на време. није било лагарија по новинама (да долазе рекоба, нонда, исл.) и све је завршено на време. идемо даље.
најважније је шта ће се дешавати са омладинском школом. било би кључно да звезда поново окупи таленте из целе србије, а не само синове бивших играча и функционера. офк, партизан и војводина су нас надмашили у ономе што је некада био наш заштитни знак - стварање играча.
(боље него пре, 8. januar 2010 14:40)

Prosjecni i jeftini igraci su za prosjecne rezultate. Realno, Zvezda sa ovakvim kadrom treba da je 4, 5. u ligi. Ja navijam za podgoričku Buducnost. I kad je najlosija situacija bila nismo dovodili ovakva "pojacanja". Nestorovic je tri puta bolji od ovog Reljica, pa je zavrsio u Vojvodini a ne u Zvezdi. U Buducnost bivsi kapiten Čukaričkog, Višnjić ne može u protokol da udje. Svi ti sto su dovodjeni kao što sada rade Zvezda i Partizan su trajali par utakmica. Pa onda KAKO to da tamo neki Lekic, Jeftic... pa sad vec Reljic, Kamberovic... mogu da osvajaju titule????

Nemanja

pre 14 godina

Nije ovo tako los prelazni rok. Mugosa je dobar igrac, a i Mikic nije los. Ipak mislim da treba prodati Ninkova( FK Moskva daje 3M), Bogdanovica, Nikolica, Vasiljevica i dati sansu Kaduu i Lazovicu, a mogao bi da ide i Blazic. Nikako prodavati Lazetica, Lekica, Perovica, Djordjevica. Ipak bojim se da Kadu nece dobiti sansu i da ce prodati Subasica, a on je sjajan igrac i mnogo bi nam znacio. Nadam se da ce ostati barem pripreme da pokaze sta zna i ume.

milan

pre 14 godina

najveci uspeh ovog vanserijskog talenta je sto si slikao u ovom dresu. Neka je urami jer ne vidim po cemu je on iz velikog rudara zasluzio da ga zvezda pozove. Bio koji klinac iz omladinskog pogona je bolji od ovog talenta.

euskadi

pre 14 godina

ja vas (direktore vasih glubova, ne srbe opcenito) ne mogu razumjeti. nakrcali su se i zvezda i partizan u zimskom prijelaznom roku novim igracima, dok recimo cijela hrvatska nogometna liga nije jos kupila nijednog igraca. pa sta ce vam tolki igraci u zimskom prijelaznom roku

боље него пре

pre 14 godina

слажем се са онима који мисле да ови нови играчи немају неки велики потенцијал. ипак, ја мислим да је ово, с обзиром на ситуацију у клубу добар прелазни рок. доведени су просечни, али и јефтини играчи. и доведени су на време. није било лагарија по новинама (да долазе рекоба, нонда, исл.) и све је завршено на време. идемо даље.
најважније је шта ће се дешавати са омладинском школом. било би кључно да звезда поново окупи таленте из целе србије, а не само синове бивших играча и функционера. офк, партизан и војводина су нас надмашили у ономе што је некада био наш заштитни знак - стварање играча.

Flynn

pre 14 godina

Ne znam kakav je fudbaler ali ako slika kaze vise od hiljadi reci, onda je vrlo nizak, ima slab pregled igre (pogled zakucan za loptu) i pravice cesto penale rukama jer ih je rasirio kao kondor.

Scout

pre 14 godina

g. Adžiću, jeste li uzeli u obzir Nemanju Zlatkovića za tu poziciju? '88. godište, može da igra pored beka i levog veznog, a podjednako je dobar i na desnoj strani, dobar šut sa distance, brz, prodoran, tehnika,... Iz naše je fudbalske škole, prošao sve mlađe selekcije Srbije osim U21. Sad je u Žilini, cena prema transfermarketu 75000 evra.

miki

pre 14 godina

sa ovim ste zaokruzili vanserijska pojacanja xaxa
(kole pfc, 8. januar 2010 14:06)

Vidim i vi ste doveli Adriana iz Brazila,Aguera i Pata.Ajde molim te cuti i gledaj u svoje dvoriste.

Flynn

pre 14 godina

Ne znam kakav je fudbaler ali ako slika kaze vise od hiljadi reci, onda je vrlo nizak, ima slab pregled igre (pogled zakucan za loptu) i pravice cesto penale rukama jer ih je rasirio kao kondor.

Scout

pre 14 godina

g. Adžiću, jeste li uzeli u obzir Nemanju Zlatkovića za tu poziciju? '88. godište, može da igra pored beka i levog veznog, a podjednako je dobar i na desnoj strani, dobar šut sa distance, brz, prodoran, tehnika,... Iz naše je fudbalske škole, prošao sve mlađe selekcije Srbije osim U21. Sad je u Žilini, cena prema transfermarketu 75000 evra.

Boki

pre 14 godina

Ja cu samo nesto reci,zvezda ima dug od oko 20 miliona evra.Ja ne znam sta ljudi ocekuju,da sada dovode neka imena,za sta,za konfetice.Pa pre 6 meseci klub je bio pred gasenjem i otisao veci deo igraca.Znaci sa ovolikim dugom i skoro bez celog prvog tima,pa smo uspeli da se stabilizujemo,uzmemo jesenju titulu,sada najavljuju nove semafore.Ja ne znam sta vam vise treba,pistite ljude da rade,i da vidimo kakva su ova pojacanja pa onda komentarisete nesto.To sto niste culi za igraca ne znaci da nije dobar,ili ne znam sta.
Umesto da budete uz zvezdu i njen strucni stab i igrace,vi samo nalazite neke mane

боље него пре

pre 14 godina

слажем се са онима који мисле да ови нови играчи немају неки велики потенцијал. ипак, ја мислим да је ово, с обзиром на ситуацију у клубу добар прелазни рок. доведени су просечни, али и јефтини играчи. и доведени су на време. није било лагарија по новинама (да долазе рекоба, нонда, исл.) и све је завршено на време. идемо даље.
најважније је шта ће се дешавати са омладинском школом. било би кључно да звезда поново окупи таленте из целе србије, а не само синове бивших играча и функционера. офк, партизан и војводина су нас надмашили у ономе што је некада био наш заштитни знак - стварање играча.

napred Zvezda

pre 14 godina

Samo da podsetim, one koji smatraju da su loša pojačanja, da dok je Crvana Zvezda dovodila pojačanja sa Uba, iz Hajduka sa Liona, iz Niša, Podgorice, Užica i ostalih mesta širom stare Juge, da je tada stvarala od njih igrače evropske klase i igrala fudbal koji je imao svoju ne baš malu publiku (po 25 do 30.000 gledalaca protiv timova iz sredine tabele). Obaška što je i u Evropi koliko toliko igrala zapaženu ulogu.
Dakle pozdravljam, ali bih želeo pored ovih da vidim i neke "klince" iz Zvezdine škole, nemoguće je da ih nema (nisu valjda svi razjureni kao Uroš Ćosić).

belle epoche

pre 14 godina

E sve sami znalci fudbala. Sta bi vi hteli Mesija, Drogbu, Ronalda. Vi koji imate kratko pamcenje ili ne znate , znate li odakle je dosao Jugovic. Iz Milutovca.Odakle je dosao Krasic u Vojvodinu iz Kosovske Mitrovice.Za igrace u svetu su vazne predispozicije. Svaki igrac koji potpise za neki evropski klub prvo pre potpisa je psiho fizicki zdravstveni test sto znaci da li je igracsposoban da fizicki izdrzi napore i da pretrci u toku utakmice 13-14 kilomatara. Sve ostalo je stvar treninga i daljeg usavrsavanja.Drogba kada je dosao iz Afrike u Evropu niko cuo za nejga ali njegova fizika je neverovatna i zato je postao igrac. Slicno sa Sedorfom, Gatuzom, i gomilom igraca koji su spremni na sve fizicke napore.Prema tome nikada se ne zna ko ce od ovih svih igraca koji su dosli u Zvezdu iliPartizan svojim radom i fizickom spremom iskociti u prvi plan

Lignjoslav

pre 14 godina

@ Boki

Svaka cast na komentaru!
Ljudi zaboravljaju da imamo veliki dug i da su Lukic, Adzic i ostali, preuzeli klub pred gasenjem.
Pocnimo od letnjeg prelaznog roka. Otisli su Sisici, Parkeri, Fereire, Silve i ostali, koji su imali primanja, veca nego sto su u Grckoj ili Rusiji, a nisu pokazali NISTA! Zar nismo bili svedoci dovodjenja brda stranaca, od kojih uspe samo jedan ili ni jedan?? Samo, to je kostalo svake godine 5-6 miliona. Sto na transfere, sto na plate......Sada, dovodimo igrace za po 50 000 evra, pa ako ne uspeju, nije velika steta, tj. dovoljno je da uspe samo jedan, da isplati sve ostale i da ostane...Zar ste zaboravili dovodjenje Trickovskog za 800 000 evra (?!), Barkosa na pozajmicu za isto toliko, Fereire, cija je plata bila 450 000e godisnje, Sisica 750 000e godisnje, Jeffa Silve 350 000e godisnje.....i mnogih, mnogih drugih!!!?? Zar mislite da klub koji prati par hiljada navijaca (tada) i gde je prosecna ulaznica 250 din, moze sebi to da priusti?? Zato i jesmo tu gde jesmo.
Sada se radi kako treba. Dovode se igraci koji kostaju jako malo, radi se sa njima i vecina njih ce biti prodata za dosta vise para nego sto su placeni, za razliku od gore pomenutih, od kojih Zvezda nije dobila NISTA!
Lekica su platili 75 000e, a decko sada vredi najmanje 5-6 miliona! Postao reprezentativac i najbolji strelac ekipe za samo 6 meseci!!! E, sad, iako propadnu Savio, Cvetkovic, Ignjat, Obric, nije neka velika steta, jer ce ih Leka sve otplatiti. Tako se posluje. Zamislite da su Lukic i Adzic sada doveli nekog Brazilca, cija je plata 500 000e, a transfer 1 000 000e. I on propadne, ne pokaze se. Bacene pare a dug se uvecava. Umesto toga, oni su doveli igrace koji igraju u Srbiji, kostaju malo, a po kvalitetu su tu negde ( sve sto je vredno, sigurno nece doci u Srbiju). Ko vam Garantuje da Stevan Reljic nece pokazati vise od Jeffa Silve?? Ja garantujem da hoce, jer onaj nije pokazao NISTA!! A razlika u ceni je ENORMNA!! Ko vam garantuje da Mugosa nece pokazati vise od Sisica?? Ja garantujem da hoce, jer ni Sisic nije pokazao NISTA! Isto poredjenje mogu da napravim i sa Trifunovic-Edgar, Cadu-Barkos, Fereira-Jeremic i jos mnogo puta tako. Zato, podrzimo ove igrace, jer igraju za male pare, a izginuce na terenu, za razliku od onih manekena, koji papreno kostaju, a vuku se po terenu i glume neko ludilo! Ako osvojimo titulu, treba izdvojiti dva miliona za dva igraca, ali da budu DUPLO bolji od ovih koje imamo, jer ce zaradjivati 8 puta vise! I onda da napadamo LS. Videcete, bice ovo super ekipica. Najvise (od novajlija) ocekujem od Mugose i Jeremica. Jeremic ce biti hit, videcete. Ni ostali nisu losi, Reljic je ofanzivan bek, sto nam treba, Mikic se pokazao kao dobar desni bek, Trifunovic je bio najbolji u Javoru prosle sezone......
Svaka cast Adzicu i Lukicu za ove poteze.Sa ovolikim dugom, doveli smo MNOGO bolje igrace nego partizan, koji je u plusu, i to na vreme! Znam da sada ima nevernih toma, koji pljuju po svemu sto nije Brazilac i sto ne kosta bar milion, ali....zar nije bilo tih toma i letos.....:))

Zatara

pre 14 godina

Samo da ode tutoric ima jednu od najvecih plata u Zvezdi, a podsecanja radi ove godine ne bi trebalo da bude trofeja dakle ovo je za sad super.

neutral

pre 14 godina

pametno je ovo što zvezda radi...dovođenje mladih i nepoznatih igrača koji postaju zvezde.dosta je više brazilaca i argentinaca koji dolaze da uzmu pare a ništa ne pokažu.Međutim ima i nekih igrača koji pokažu da su prva pojačanja,kao npr. isah.i lekić je došao iz 3.srpske lige i niko nije znao za njega,svi su se zezali kako zvezda dovodi amatere,ali ih je on sve ućutkao!svaka čast!

Nemanja

pre 14 godina

Nije ovo tako los prelazni rok. Mugosa je dobar igrac, a i Mikic nije los. Ipak mislim da treba prodati Ninkova( FK Moskva daje 3M), Bogdanovica, Nikolica, Vasiljevica i dati sansu Kaduu i Lazovicu, a mogao bi da ide i Blazic. Nikako prodavati Lazetica, Lekica, Perovica, Djordjevica. Ipak bojim se da Kadu nece dobiti sansu i da ce prodati Subasica, a on je sjajan igrac i mnogo bi nam znacio. Nadam se da ce ostati barem pripreme da pokaze sta zna i ume.

milan

pre 14 godina

najveci uspeh ovog vanserijskog talenta je sto si slikao u ovom dresu. Neka je urami jer ne vidim po cemu je on iz velikog rudara zasluzio da ga zvezda pozove. Bio koji klinac iz omladinskog pogona je bolji od ovog talenta.

euskadi

pre 14 godina

ja vas (direktore vasih glubova, ne srbe opcenito) ne mogu razumjeti. nakrcali su se i zvezda i partizan u zimskom prijelaznom roku novim igracima, dok recimo cijela hrvatska nogometna liga nije jos kupila nijednog igraca. pa sta ce vam tolki igraci u zimskom prijelaznom roku

Lars

pre 14 godina

Kakva je financijska situacija u nasa dva najpopularnija kluba najbolje pokazuju dovedena "pojacanja".Zvezda nastavlja ono sto je zapocela u ljetnjem prelaznom roku sa neafirmisanim,nedokazanim,jeftinim skoro anonimnim igracima.U velikom su dugu pa me i ne cudi ta politika kluba.U CZ trljaju ruke zbog "dobro"obavljenog prelaznog roka.Tvrde da imaju dva dobra tima?!Ja tvrdim da nemaju nikakav tim i mislim da ce doziveti kolaps u drugom delu nastavka.Partizan je igracki neuporedivo jaci ali nova klupska politika preti da unisti klub.Prodat ce se najbolji igraci,nosioci igre a pojacanja su kao i zvezdina...nedokazana i jeftina.Objektivno ni mi Grobari a pogotovo oni preko nemaju bas previse razloga za slavlje.Prvak ce biti Partizan jer ima manje slab tim.

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

слажем се са онима који мисле да ови нови играчи немају неки велики потенцијал. ипак, ја мислим да је ово, с обзиром на ситуацију у клубу добар прелазни рок. доведени су просечни, али и јефтини играчи. и доведени су на време. није било лагарија по новинама (да долазе рекоба, нонда, исл.) и све је завршено на време. идемо даље.
најважније је шта ће се дешавати са омладинском школом. било би кључно да звезда поново окупи таленте из целе србије, а не само синове бивших играча и функционера. офк, партизан и војводина су нас надмашили у ономе што је некада био наш заштитни знак - стварање играча.
(боље него пре, 8. januar 2010 14:40)

Prosjecni i jeftini igraci su za prosjecne rezultate. Realno, Zvezda sa ovakvim kadrom treba da je 4, 5. u ligi. Ja navijam za podgoričku Buducnost. I kad je najlosija situacija bila nismo dovodili ovakva "pojacanja". Nestorovic je tri puta bolji od ovog Reljica, pa je zavrsio u Vojvodini a ne u Zvezdi. U Buducnost bivsi kapiten Čukaričkog, Višnjić ne može u protokol da udje. Svi ti sto su dovodjeni kao što sada rade Zvezda i Partizan su trajali par utakmica. Pa onda KAKO to da tamo neki Lekic, Jeftic... pa sad vec Reljic, Kamberovic... mogu da osvajaju titule????

Vlado

pre 14 godina

Ovi momci nemaju video na youtube kako sve driblaju i daju golove kad hoce kao neki Brazilci pa su zato losi.Daj podrzite momke i svaka cast Adzicu i Lukicu na radu.Najaci mi je 1.komentar na osnovu slike on je reko kakav je igrac!Pa kako izgleda Leo Messi?Da ga ne znas i da ti neko kaze fudbaler smejo bi se,a decko je najbolji na svetu,a ima 169cm i izlgeda slab pa kako igra dajte molim vas cutite vise dezurni pljuvaci kakav smo to narod!?
PODRSKA ZVEZDI

Ti se bori,SEVER ce da gori ...

pre 14 godina

Mene najvise interesuje sta se desilo sa Boatengom koji je bio na probi u Zvezdi, ali ovi na Zvezdinom sajtu nece ni da prikazu ceo komentar i da odgovore, prikazu samo deo koji im se svidja tj. gde se ne spominje Boateng. Nije mi jasno zasto. On je bolji od svih ovih zajedno.
(djons91, 8. januar 2010 23:04)

Da taj bolji verovatno bi potpisali ugovor.Dajte ljudi malo podrske ovim momcima klub je u dugovima i ne mozemo ocekivati extra pojacanja,ovu su solidna pojacanja koja ce da izginu na terenu.

goran

pre 14 godina

@belle epoche

nista gluplje u zivotu nisam procitao. tacno je da fizicke predispozicije i rad igraju veliku ulogu, ali da je samo to bitno je glupost.
mislim da smop doveli previse igraca u jednom roku, ali ovi pljuvaci bi trebalo da znaju da su igraci dovedeni da popune mesta, mzoda ce jedan od njih uci u prvih 11.

Ilija

pre 14 godina

Radenko Kamberovic ce biti putnik za J.Afriku. Momak igra izuzetno na desnom boku. Zao mi je samo sto nije presao u Zvezdu. Radenku puno srece!

mimout_czv

pre 14 godina

Postava za prvu takmicarku utakmicu:
Stamenkovic
Mikic
Djordjevic
Vilotic
Reljic
Isah
Mugosa
Lazetic
Jeremic
Lekic
Perovic
izmene:
Pavlovic
Savic
B.Djordjevic
Ignjatijevic
Savio
Lazovic
Jevtic

Racunace se jos i na: Kadua, Cvetkovica, M. Reljica, Jeremica i Blazica!

Prodajemo Ninkova, Tutorica, Bogdanovica, Nikolica...

djons91

pre 14 godina

Mene najvise interesuje sta se desilo sa Boatengom koji je bio na probi u Zvezdi, ali ovi na Zvezdinom sajtu nece ni da prikazu ceo komentar i da odgovore, prikazu samo deo koji im se svidja tj. gde se ne spominje Boateng. Nije mi jasno zasto. On je bolji od svih ovih zajedno.

N

pre 14 godina

#30, Nemanja Nikolic, 1988, desno krilo; ofanzivni, centralni i zadnji vezni (sve podjednako dobro);Zvezdino dete (2003-)iz njegove generacije su jos samo Fatic (Inter/Djenova) i Vukovic (PSV) \"uspeli\",do skorasnjeg debitovanja Lekica bio je JEDINI \"A\" reprezentativac u celom timu (igra za \"A\" i \"U21\" Crne Gore, bio kadet i omladinac Srbije),Transfermarkt: 600.000€.Nikako da dobije priliku da odigra vise od 20min ove sezone (Kadu, Savio, Isah i Bogdanovic su nezamenjivi) i potom ga optuzuju da ne pruza dobre partije. Poslednje 4 utakmice koje je igrao 90\'su-MLADOST kup (1gol),-CG-SKOTSKA U21 (igrac utakmice)-BSK (igrac ut. -BLIC, 7.5 ocena)-SPARTAK ZVmislim (kao i Zenga, Savicevic, Filipovic) da ce od njega biti nesto, voleo bih da mu Zvezda (->PIZON) ipak prvo pruzi sansu.

visoki srba

pre 14 godina

Da se razumemo,ja nisam grobar,nisam ni samozvani Delija a nisam ni bez mozga i ociju.Elem ja sam dugogodisnji navijac CRVENE ZVEZDE,sto sam jos uvek i to cu ostati dok sam ziv.Ali nemogu da cutim i citam komentare koji idu iz krajnosti u krajnost.BRAVO UPRAVA.UA,UPRAVA.Sam po sebi vidim da se u ovoj zemlji tesko zivi,tesko funkcionise ali moram da kazem da dovesti 5=6 igraca za sitne pare i cekati da od njih neko malo ispliva Zvezdi to netreba.Zasto nije moglo da se racionalizuje postojece i dovedu slozicete se 2 pojacanja na mestima gde smo vise nego ocigledno bili tanki,ali 2 pojacanja koja netreba uciti kako se ,,tera lopta,, nego doslovno 2 igraca koji poznaju svoj posao.Ali ne, micemo sada da hvalimo ADZICA,LUKICA,PETROVICA,a na prolece cemo da ih teramo iz kluba jer pobogu sta su to uradili,pa nisu tako trebali.Gospodo mi nemamo vise nas FK,mi imamo TRGOVACKO FUDBALSKU DRUZINU,a Liga Sampiona,EU liga za nas ce biti nedosanjani san bar jos neko vreme a potom taj san necemo ni imati.I jos nesto,prica o Generalnom sponzoru je nula jer nas niko na kraju godine nije udostojio da kaze propali su pregovori ili nije islo ili ljudi mismo samo mislili ali nam se nije dalo.JA cu uvek voleti moju ZVEZDU a ljudi u njoj ljubav navijaca ili zasluzuju ili ne,ovi trenutni imaju moje postovanje u nekim stvarima mozda 30% ali 70% su me razocarali.Ko nije sposoban da cuva tradiciju i instituciju nije je ni dostojan.Izvinjavam se svima koji imaju drugacije misljenje.

delija-bg

pre 14 godina

exra pojacanja!samo ja bi doveo za levog beka malog lalosevica.mali je levak,brz,hitar ima tehniku,jedino fizicka sprema mu nije nesto.on je 92.god.igra za tamo neki prvi tim iz novog beceja u 4.ligi.

Dundjerski

pre 14 godina

ovaj igrac ne poseduje ama bas nikakav kvalitet , on je dosao u zvezdu samo zahvaljujuci svom ocu koji je u jako dobrim prijateljskim odnosima sa Adzice.sta reci o ovom momku sklon je pijancenju do kasnih vecernji sati na treninzima se jako malo trudio. jedina pozitivna stvar u celoj prici je to da je Reljic mlad igrac pa nama navijacima C Zvezde ostaje nada da ce ga novi klub promeniti ,i uciniti dostojnim njenog dresa. sve u svemu nisam zadovoljan dovodjenjem ovakvih igraca.Pizon trenutno ima na raspolaganju dva autobusa neupotrebljivih igraca , volim C Zvezdu ali nazalost moram da priznam cinjenicu da iz Godine u Godinu stalno dovodimo po dve divizije igraca krseva koji ne vrede nicemu. pa pogledajte onog malog Savica cim je taj decko zasluzio da nosi Zvezdin dres cim,pa samo zahvaljujuci tome sto mu je cale bio Bog u Zvezdi.Niko ne dovodi igraca po zasluzi i dobrim igrama vec se oni dovode po prijateljskim i ocevskim vezama.Muka mi je kad vidim koliko mi gomilamo igraca istih kvaliteta na identicno istim pozicijama,ajde da su oni bar igraci koji donose prevagu na terenu ,nego to su sve neafirmisani igraci uglavnom limitiranog znanja.zao mi je sto moram ovo da priznam ali nazalost ko vodi C Zvezdu mozda nije ni cudo ko sve nece doci u ovaj klub.Uprava napolje ocemo Muslina za trenera.

fabregas

pre 14 godina

@Goran

Decko ocigledno je da se ne razumes u fudbal. Poglexdaj evropske ekipe.Jedan eventualnodvakoji tehnicki odskacu i oni treba da misle.Ne moze da misli 10igraca.Ostali datrce da skacu da se ubacuju u napada da se vracaju u odbranu da uklizavaju. Nije danasnji fudbal vreme Rajka Bobeka rekreativni fudbal gde se prodaju stosovi i za vreme utakmice se pretrci 3 kilometra. Pogledaj Ral.Sve sami znalci i zato nece nista uraditi.Danece mozda Kaka ili Romaldo ili Benzema da se vrate da uklizaju i da isprate svaki pedalj terena.zato je engleska liga najbolja na svetu a iostale lige nisu daleko

dejan delija

pre 14 godina

Žao mi je što većina navijača Zvezde počinje komentare rečima ,,pojačanja su dobra sa obzirom kakva je finansijska situacija u klubu ,, a vidi se iz aviona da nemaju p od pojačanja ovi novopridošli.Glavni i osnovni problem je što našu Zvezu vode ljudi koji nisu doneli nijedan euro u klub i prodaju nam ,,novu energiju,, kao maglu.Imaćemo skroman tim i za ovu našu skromnu ligu a o evropi da ni ne pomislimo(tužno ali istinito),pa i titulu da osvojimo pa šta?Sa ovim timom dobijamo 5 komada od svakog prosečnog tima a slušaćemo još godinama priču rukovodstva kako klub nema para,kako je zatečeno 20 miliona eura duga,katastrofalno stamje(što je apsolutno tačno) ali gospodo niste ste trebali prihvatati vođenja kluba jer mu očigledno dorasli.Kakva je budućnost pred nama sa ovom upravom?,jednom reči katastrofa.Kako sami izjavljuju dovodjenje anonimusa i neproverenih jeftinih igrača i ako se od 20 dovednih jedan pokaže dobar prodati pokrpiti finansijske ,,rupe,, vratit malo duga i opet nanovo.Ok je to za Sopot Mirijevo ali ne i Crvenu Zvezdu.Navijači žele lepu ofanzivnu igru koja se od sadašnjih ni ne očekuje jer oni realno je ni ne mogu pružiti a ne ,,socijalne ,, godišnje karte za sever od 1000 dinara koliko koštaju 2 utakmice u euro takmičenju za sever i busanjem u prsa da je to Veliki uspeh jer mi srbi ako nešto znamo to je da računamo pa da vidimo da se isplati kupiti godišnju kartu po ceni od 2 koje bi u svakom slučaju došli gledati.Slažem se sa ranijim komentarom da se na www.crvenazvezdafk mogu videti samo hvalospevi upravi i ,,pravim,, potezima bez jednog kritičkog a 99% navijača je nezadovoljno,Razumem da administrator samo radi što mu je neko naredio i plaćen je za to al to je www svih navijača ma kako oni razmišljali a ne ove cenzure to žalosno.

Krcun & Franjo co.

pre 14 godina

Od goreg uvek ima gori! Sa ovakvim pojacanjima samo namestenu titulu mogu opsvojiti. E moji blizanci "Proslo je vreme laznih pobednika!".

lova

pre 14 godina

Kakav dug?Ma daće država, kada ste glupi paneznate da sa postavite svaki prelazni novh10-15 NOVIH IGRAČA !iMASE MOŽESE.hahahahaha

Mladen

pre 14 godina

euscadi, bolje idi gledaj sam u kući i navikavaj se, pošto će svi oko tebe biti u južnoj africi. zaključaj sve brave i ne otvaraj neznancima ;) pozdrav

euskadi

pre 14 godina

ja vas (direktore vasih glubova, ne srbe opcenito) ne mogu razumjeti. nakrcali su se i zvezda i partizan u zimskom prijelaznom roku novim igracima, dok recimo cijela hrvatska nogometna liga nije jos kupila nijednog igraca. pa sta ce vam tolki igraci u zimskom prijelaznom roku

Lars

pre 14 godina

Kakva je financijska situacija u nasa dva najpopularnija kluba najbolje pokazuju dovedena "pojacanja".Zvezda nastavlja ono sto je zapocela u ljetnjem prelaznom roku sa neafirmisanim,nedokazanim,jeftinim skoro anonimnim igracima.U velikom su dugu pa me i ne cudi ta politika kluba.U CZ trljaju ruke zbog "dobro"obavljenog prelaznog roka.Tvrde da imaju dva dobra tima?!Ja tvrdim da nemaju nikakav tim i mislim da ce doziveti kolaps u drugom delu nastavka.Partizan je igracki neuporedivo jaci ali nova klupska politika preti da unisti klub.Prodat ce se najbolji igraci,nosioci igre a pojacanja su kao i zvezdina...nedokazana i jeftina.Objektivno ni mi Grobari a pogotovo oni preko nemaju bas previse razloga za slavlje.Prvak ce biti Partizan jer ima manje slab tim.

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

слажем се са онима који мисле да ови нови играчи немају неки велики потенцијал. ипак, ја мислим да је ово, с обзиром на ситуацију у клубу добар прелазни рок. доведени су просечни, али и јефтини играчи. и доведени су на време. није било лагарија по новинама (да долазе рекоба, нонда, исл.) и све је завршено на време. идемо даље.
најважније је шта ће се дешавати са омладинском школом. било би кључно да звезда поново окупи таленте из целе србије, а не само синове бивших играча и функционера. офк, партизан и војводина су нас надмашили у ономе што је некада био наш заштитни знак - стварање играча.
(боље него пре, 8. januar 2010 14:40)

Prosjecni i jeftini igraci su za prosjecne rezultate. Realno, Zvezda sa ovakvim kadrom treba da je 4, 5. u ligi. Ja navijam za podgoričku Buducnost. I kad je najlosija situacija bila nismo dovodili ovakva "pojacanja". Nestorovic je tri puta bolji od ovog Reljica, pa je zavrsio u Vojvodini a ne u Zvezdi. U Buducnost bivsi kapiten Čukaričkog, Višnjić ne može u protokol da udje. Svi ti sto su dovodjeni kao što sada rade Zvezda i Partizan su trajali par utakmica. Pa onda KAKO to da tamo neki Lekic, Jeftic... pa sad vec Reljic, Kamberovic... mogu da osvajaju titule????

Ilija

pre 14 godina

Radenko Kamberovic ce biti putnik za J.Afriku. Momak igra izuzetno na desnom boku. Zao mi je samo sto nije presao u Zvezdu. Radenku puno srece!

mimout_czv

pre 14 godina

Postava za prvu takmicarku utakmicu:
Stamenkovic
Mikic
Djordjevic
Vilotic
Reljic
Isah
Mugosa
Lazetic
Jeremic
Lekic
Perovic
izmene:
Pavlovic
Savic
B.Djordjevic
Ignjatijevic
Savio
Lazovic
Jevtic

Racunace se jos i na: Kadua, Cvetkovica, M. Reljica, Jeremica i Blazica!

Prodajemo Ninkova, Tutorica, Bogdanovica, Nikolica...

Flynn

pre 14 godina

Ne znam kakav je fudbaler ali ako slika kaze vise od hiljadi reci, onda je vrlo nizak, ima slab pregled igre (pogled zakucan za loptu) i pravice cesto penale rukama jer ih je rasirio kao kondor.

Dundjerski

pre 14 godina

ovaj igrac ne poseduje ama bas nikakav kvalitet , on je dosao u zvezdu samo zahvaljujuci svom ocu koji je u jako dobrim prijateljskim odnosima sa Adzice.sta reci o ovom momku sklon je pijancenju do kasnih vecernji sati na treninzima se jako malo trudio. jedina pozitivna stvar u celoj prici je to da je Reljic mlad igrac pa nama navijacima C Zvezde ostaje nada da ce ga novi klub promeniti ,i uciniti dostojnim njenog dresa. sve u svemu nisam zadovoljan dovodjenjem ovakvih igraca.Pizon trenutno ima na raspolaganju dva autobusa neupotrebljivih igraca , volim C Zvezdu ali nazalost moram da priznam cinjenicu da iz Godine u Godinu stalno dovodimo po dve divizije igraca krseva koji ne vrede nicemu. pa pogledajte onog malog Savica cim je taj decko zasluzio da nosi Zvezdin dres cim,pa samo zahvaljujuci tome sto mu je cale bio Bog u Zvezdi.Niko ne dovodi igraca po zasluzi i dobrim igrama vec se oni dovode po prijateljskim i ocevskim vezama.Muka mi je kad vidim koliko mi gomilamo igraca istih kvaliteta na identicno istim pozicijama,ajde da su oni bar igraci koji donose prevagu na terenu ,nego to su sve neafirmisani igraci uglavnom limitiranog znanja.zao mi je sto moram ovo da priznam ali nazalost ko vodi C Zvezdu mozda nije ni cudo ko sve nece doci u ovaj klub.Uprava napolje ocemo Muslina za trenera.

Krcun & Franjo co.

pre 14 godina

Od goreg uvek ima gori! Sa ovakvim pojacanjima samo namestenu titulu mogu opsvojiti. E moji blizanci "Proslo je vreme laznih pobednika!".

delija-bg

pre 14 godina

exra pojacanja!samo ja bi doveo za levog beka malog lalosevica.mali je levak,brz,hitar ima tehniku,jedino fizicka sprema mu nije nesto.on je 92.god.igra za tamo neki prvi tim iz novog beceja u 4.ligi.

milan

pre 14 godina

najveci uspeh ovog vanserijskog talenta je sto si slikao u ovom dresu. Neka je urami jer ne vidim po cemu je on iz velikog rudara zasluzio da ga zvezda pozove. Bio koji klinac iz omladinskog pogona je bolji od ovog talenta.

Scout

pre 14 godina

g. Adžiću, jeste li uzeli u obzir Nemanju Zlatkovića za tu poziciju? '88. godište, može da igra pored beka i levog veznog, a podjednako je dobar i na desnoj strani, dobar šut sa distance, brz, prodoran, tehnika,... Iz naše je fudbalske škole, prošao sve mlađe selekcije Srbije osim U21. Sad je u Žilini, cena prema transfermarketu 75000 evra.

боље него пре

pre 14 godina

слажем се са онима који мисле да ови нови играчи немају неки велики потенцијал. ипак, ја мислим да је ово, с обзиром на ситуацију у клубу добар прелазни рок. доведени су просечни, али и јефтини играчи. и доведени су на време. није било лагарија по новинама (да долазе рекоба, нонда, исл.) и све је завршено на време. идемо даље.
најважније је шта ће се дешавати са омладинском школом. било би кључно да звезда поново окупи таленте из целе србије, а не само синове бивших играча и функционера. офк, партизан и војводина су нас надмашили у ономе што је некада био наш заштитни знак - стварање играча.

miki

pre 14 godina

sa ovim ste zaokruzili vanserijska pojacanja xaxa
(kole pfc, 8. januar 2010 14:06)

Vidim i vi ste doveli Adriana iz Brazila,Aguera i Pata.Ajde molim te cuti i gledaj u svoje dvoriste.

dejan delija

pre 14 godina

Žao mi je što većina navijača Zvezde počinje komentare rečima ,,pojačanja su dobra sa obzirom kakva je finansijska situacija u klubu ,, a vidi se iz aviona da nemaju p od pojačanja ovi novopridošli.Glavni i osnovni problem je što našu Zvezu vode ljudi koji nisu doneli nijedan euro u klub i prodaju nam ,,novu energiju,, kao maglu.Imaćemo skroman tim i za ovu našu skromnu ligu a o evropi da ni ne pomislimo(tužno ali istinito),pa i titulu da osvojimo pa šta?Sa ovim timom dobijamo 5 komada od svakog prosečnog tima a slušaćemo još godinama priču rukovodstva kako klub nema para,kako je zatečeno 20 miliona eura duga,katastrofalno stamje(što je apsolutno tačno) ali gospodo niste ste trebali prihvatati vođenja kluba jer mu očigledno dorasli.Kakva je budućnost pred nama sa ovom upravom?,jednom reči katastrofa.Kako sami izjavljuju dovodjenje anonimusa i neproverenih jeftinih igrača i ako se od 20 dovednih jedan pokaže dobar prodati pokrpiti finansijske ,,rupe,, vratit malo duga i opet nanovo.Ok je to za Sopot Mirijevo ali ne i Crvenu Zvezdu.Navijači žele lepu ofanzivnu igru koja se od sadašnjih ni ne očekuje jer oni realno je ni ne mogu pružiti a ne ,,socijalne ,, godišnje karte za sever od 1000 dinara koliko koštaju 2 utakmice u euro takmičenju za sever i busanjem u prsa da je to Veliki uspeh jer mi srbi ako nešto znamo to je da računamo pa da vidimo da se isplati kupiti godišnju kartu po ceni od 2 koje bi u svakom slučaju došli gledati.Slažem se sa ranijim komentarom da se na www.crvenazvezdafk mogu videti samo hvalospevi upravi i ,,pravim,, potezima bez jednog kritičkog a 99% navijača je nezadovoljno,Razumem da administrator samo radi što mu je neko naredio i plaćen je za to al to je www svih navijača ma kako oni razmišljali a ne ove cenzure to žalosno.

visoki srba

pre 14 godina

Da se razumemo,ja nisam grobar,nisam ni samozvani Delija a nisam ni bez mozga i ociju.Elem ja sam dugogodisnji navijac CRVENE ZVEZDE,sto sam jos uvek i to cu ostati dok sam ziv.Ali nemogu da cutim i citam komentare koji idu iz krajnosti u krajnost.BRAVO UPRAVA.UA,UPRAVA.Sam po sebi vidim da se u ovoj zemlji tesko zivi,tesko funkcionise ali moram da kazem da dovesti 5=6 igraca za sitne pare i cekati da od njih neko malo ispliva Zvezdi to netreba.Zasto nije moglo da se racionalizuje postojece i dovedu slozicete se 2 pojacanja na mestima gde smo vise nego ocigledno bili tanki,ali 2 pojacanja koja netreba uciti kako se ,,tera lopta,, nego doslovno 2 igraca koji poznaju svoj posao.Ali ne, micemo sada da hvalimo ADZICA,LUKICA,PETROVICA,a na prolece cemo da ih teramo iz kluba jer pobogu sta su to uradili,pa nisu tako trebali.Gospodo mi nemamo vise nas FK,mi imamo TRGOVACKO FUDBALSKU DRUZINU,a Liga Sampiona,EU liga za nas ce biti nedosanjani san bar jos neko vreme a potom taj san necemo ni imati.I jos nesto,prica o Generalnom sponzoru je nula jer nas niko na kraju godine nije udostojio da kaze propali su pregovori ili nije islo ili ljudi mismo samo mislili ali nam se nije dalo.JA cu uvek voleti moju ZVEZDU a ljudi u njoj ljubav navijaca ili zasluzuju ili ne,ovi trenutni imaju moje postovanje u nekim stvarima mozda 30% ali 70% su me razocarali.Ko nije sposoban da cuva tradiciju i instituciju nije je ni dostojan.Izvinjavam se svima koji imaju drugacije misljenje.

djons91

pre 14 godina

Mene najvise interesuje sta se desilo sa Boatengom koji je bio na probi u Zvezdi, ali ovi na Zvezdinom sajtu nece ni da prikazu ceo komentar i da odgovore, prikazu samo deo koji im se svidja tj. gde se ne spominje Boateng. Nije mi jasno zasto. On je bolji od svih ovih zajedno.

N

pre 14 godina

#30, Nemanja Nikolic, 1988, desno krilo; ofanzivni, centralni i zadnji vezni (sve podjednako dobro);Zvezdino dete (2003-)iz njegove generacije su jos samo Fatic (Inter/Djenova) i Vukovic (PSV) \"uspeli\",do skorasnjeg debitovanja Lekica bio je JEDINI \"A\" reprezentativac u celom timu (igra za \"A\" i \"U21\" Crne Gore, bio kadet i omladinac Srbije),Transfermarkt: 600.000€.Nikako da dobije priliku da odigra vise od 20min ove sezone (Kadu, Savio, Isah i Bogdanovic su nezamenjivi) i potom ga optuzuju da ne pruza dobre partije. Poslednje 4 utakmice koje je igrao 90\'su-MLADOST kup (1gol),-CG-SKOTSKA U21 (igrac utakmice)-BSK (igrac ut. -BLIC, 7.5 ocena)-SPARTAK ZVmislim (kao i Zenga, Savicevic, Filipovic) da ce od njega biti nesto, voleo bih da mu Zvezda (->PIZON) ipak prvo pruzi sansu.

Nemanja

pre 14 godina

Nije ovo tako los prelazni rok. Mugosa je dobar igrac, a i Mikic nije los. Ipak mislim da treba prodati Ninkova( FK Moskva daje 3M), Bogdanovica, Nikolica, Vasiljevica i dati sansu Kaduu i Lazovicu, a mogao bi da ide i Blazic. Nikako prodavati Lazetica, Lekica, Perovica, Djordjevica. Ipak bojim se da Kadu nece dobiti sansu i da ce prodati Subasica, a on je sjajan igrac i mnogo bi nam znacio. Nadam se da ce ostati barem pripreme da pokaze sta zna i ume.

lova

pre 14 godina

Kakav dug?Ma daće država, kada ste glupi paneznate da sa postavite svaki prelazni novh10-15 NOVIH IGRAČA !iMASE MOŽESE.hahahahaha

Zatara

pre 14 godina

Samo da ode tutoric ima jednu od najvecih plata u Zvezdi, a podsecanja radi ove godine ne bi trebalo da bude trofeja dakle ovo je za sad super.

napred Zvezda

pre 14 godina

Samo da podsetim, one koji smatraju da su loša pojačanja, da dok je Crvana Zvezda dovodila pojačanja sa Uba, iz Hajduka sa Liona, iz Niša, Podgorice, Užica i ostalih mesta širom stare Juge, da je tada stvarala od njih igrače evropske klase i igrala fudbal koji je imao svoju ne baš malu publiku (po 25 do 30.000 gledalaca protiv timova iz sredine tabele). Obaška što je i u Evropi koliko toliko igrala zapaženu ulogu.
Dakle pozdravljam, ali bih želeo pored ovih da vidim i neke "klince" iz Zvezdine škole, nemoguće je da ih nema (nisu valjda svi razjureni kao Uroš Ćosić).

belle epoche

pre 14 godina

E sve sami znalci fudbala. Sta bi vi hteli Mesija, Drogbu, Ronalda. Vi koji imate kratko pamcenje ili ne znate , znate li odakle je dosao Jugovic. Iz Milutovca.Odakle je dosao Krasic u Vojvodinu iz Kosovske Mitrovice.Za igrace u svetu su vazne predispozicije. Svaki igrac koji potpise za neki evropski klub prvo pre potpisa je psiho fizicki zdravstveni test sto znaci da li je igracsposoban da fizicki izdrzi napore i da pretrci u toku utakmice 13-14 kilomatara. Sve ostalo je stvar treninga i daljeg usavrsavanja.Drogba kada je dosao iz Afrike u Evropu niko cuo za nejga ali njegova fizika je neverovatna i zato je postao igrac. Slicno sa Sedorfom, Gatuzom, i gomilom igraca koji su spremni na sve fizicke napore.Prema tome nikada se ne zna ko ce od ovih svih igraca koji su dosli u Zvezdu iliPartizan svojim radom i fizickom spremom iskociti u prvi plan

goran

pre 14 godina

@belle epoche

nista gluplje u zivotu nisam procitao. tacno je da fizicke predispozicije i rad igraju veliku ulogu, ali da je samo to bitno je glupost.
mislim da smop doveli previse igraca u jednom roku, ali ovi pljuvaci bi trebalo da znaju da su igraci dovedeni da popune mesta, mzoda ce jedan od njih uci u prvih 11.

Vlado

pre 14 godina

Ovi momci nemaju video na youtube kako sve driblaju i daju golove kad hoce kao neki Brazilci pa su zato losi.Daj podrzite momke i svaka cast Adzicu i Lukicu na radu.Najaci mi je 1.komentar na osnovu slike on je reko kakav je igrac!Pa kako izgleda Leo Messi?Da ga ne znas i da ti neko kaze fudbaler smejo bi se,a decko je najbolji na svetu,a ima 169cm i izlgeda slab pa kako igra dajte molim vas cutite vise dezurni pljuvaci kakav smo to narod!?
PODRSKA ZVEZDI

neutral

pre 14 godina

pametno je ovo što zvezda radi...dovođenje mladih i nepoznatih igrača koji postaju zvezde.dosta je više brazilaca i argentinaca koji dolaze da uzmu pare a ništa ne pokažu.Međutim ima i nekih igrača koji pokažu da su prva pojačanja,kao npr. isah.i lekić je došao iz 3.srpske lige i niko nije znao za njega,svi su se zezali kako zvezda dovodi amatere,ali ih je on sve ućutkao!svaka čast!

Boki

pre 14 godina

Ja cu samo nesto reci,zvezda ima dug od oko 20 miliona evra.Ja ne znam sta ljudi ocekuju,da sada dovode neka imena,za sta,za konfetice.Pa pre 6 meseci klub je bio pred gasenjem i otisao veci deo igraca.Znaci sa ovolikim dugom i skoro bez celog prvog tima,pa smo uspeli da se stabilizujemo,uzmemo jesenju titulu,sada najavljuju nove semafore.Ja ne znam sta vam vise treba,pistite ljude da rade,i da vidimo kakva su ova pojacanja pa onda komentarisete nesto.To sto niste culi za igraca ne znaci da nije dobar,ili ne znam sta.
Umesto da budete uz zvezdu i njen strucni stab i igrace,vi samo nalazite neke mane

Lignjoslav

pre 14 godina

@ Boki

Svaka cast na komentaru!
Ljudi zaboravljaju da imamo veliki dug i da su Lukic, Adzic i ostali, preuzeli klub pred gasenjem.
Pocnimo od letnjeg prelaznog roka. Otisli su Sisici, Parkeri, Fereire, Silve i ostali, koji su imali primanja, veca nego sto su u Grckoj ili Rusiji, a nisu pokazali NISTA! Zar nismo bili svedoci dovodjenja brda stranaca, od kojih uspe samo jedan ili ni jedan?? Samo, to je kostalo svake godine 5-6 miliona. Sto na transfere, sto na plate......Sada, dovodimo igrace za po 50 000 evra, pa ako ne uspeju, nije velika steta, tj. dovoljno je da uspe samo jedan, da isplati sve ostale i da ostane...Zar ste zaboravili dovodjenje Trickovskog za 800 000 evra (?!), Barkosa na pozajmicu za isto toliko, Fereire, cija je plata bila 450 000e godisnje, Sisica 750 000e godisnje, Jeffa Silve 350 000e godisnje.....i mnogih, mnogih drugih!!!?? Zar mislite da klub koji prati par hiljada navijaca (tada) i gde je prosecna ulaznica 250 din, moze sebi to da priusti?? Zato i jesmo tu gde jesmo.
Sada se radi kako treba. Dovode se igraci koji kostaju jako malo, radi se sa njima i vecina njih ce biti prodata za dosta vise para nego sto su placeni, za razliku od gore pomenutih, od kojih Zvezda nije dobila NISTA!
Lekica su platili 75 000e, a decko sada vredi najmanje 5-6 miliona! Postao reprezentativac i najbolji strelac ekipe za samo 6 meseci!!! E, sad, iako propadnu Savio, Cvetkovic, Ignjat, Obric, nije neka velika steta, jer ce ih Leka sve otplatiti. Tako se posluje. Zamislite da su Lukic i Adzic sada doveli nekog Brazilca, cija je plata 500 000e, a transfer 1 000 000e. I on propadne, ne pokaze se. Bacene pare a dug se uvecava. Umesto toga, oni su doveli igrace koji igraju u Srbiji, kostaju malo, a po kvalitetu su tu negde ( sve sto je vredno, sigurno nece doci u Srbiju). Ko vam Garantuje da Stevan Reljic nece pokazati vise od Jeffa Silve?? Ja garantujem da hoce, jer onaj nije pokazao NISTA!! A razlika u ceni je ENORMNA!! Ko vam garantuje da Mugosa nece pokazati vise od Sisica?? Ja garantujem da hoce, jer ni Sisic nije pokazao NISTA! Isto poredjenje mogu da napravim i sa Trifunovic-Edgar, Cadu-Barkos, Fereira-Jeremic i jos mnogo puta tako. Zato, podrzimo ove igrace, jer igraju za male pare, a izginuce na terenu, za razliku od onih manekena, koji papreno kostaju, a vuku se po terenu i glume neko ludilo! Ako osvojimo titulu, treba izdvojiti dva miliona za dva igraca, ali da budu DUPLO bolji od ovih koje imamo, jer ce zaradjivati 8 puta vise! I onda da napadamo LS. Videcete, bice ovo super ekipica. Najvise (od novajlija) ocekujem od Mugose i Jeremica. Jeremic ce biti hit, videcete. Ni ostali nisu losi, Reljic je ofanzivan bek, sto nam treba, Mikic se pokazao kao dobar desni bek, Trifunovic je bio najbolji u Javoru prosle sezone......
Svaka cast Adzicu i Lukicu za ove poteze.Sa ovolikim dugom, doveli smo MNOGO bolje igrace nego partizan, koji je u plusu, i to na vreme! Znam da sada ima nevernih toma, koji pljuju po svemu sto nije Brazilac i sto ne kosta bar milion, ali....zar nije bilo tih toma i letos.....:))

Ti se bori,SEVER ce da gori ...

pre 14 godina

Mene najvise interesuje sta se desilo sa Boatengom koji je bio na probi u Zvezdi, ali ovi na Zvezdinom sajtu nece ni da prikazu ceo komentar i da odgovore, prikazu samo deo koji im se svidja tj. gde se ne spominje Boateng. Nije mi jasno zasto. On je bolji od svih ovih zajedno.
(djons91, 8. januar 2010 23:04)

Da taj bolji verovatno bi potpisali ugovor.Dajte ljudi malo podrske ovim momcima klub je u dugovima i ne mozemo ocekivati extra pojacanja,ovu su solidna pojacanja koja ce da izginu na terenu.

fabregas

pre 14 godina

@Goran

Decko ocigledno je da se ne razumes u fudbal. Poglexdaj evropske ekipe.Jedan eventualnodvakoji tehnicki odskacu i oni treba da misle.Ne moze da misli 10igraca.Ostali datrce da skacu da se ubacuju u napada da se vracaju u odbranu da uklizavaju. Nije danasnji fudbal vreme Rajka Bobeka rekreativni fudbal gde se prodaju stosovi i za vreme utakmice se pretrci 3 kilometra. Pogledaj Ral.Sve sami znalci i zato nece nista uraditi.Danece mozda Kaka ili Romaldo ili Benzema da se vrate da uklizaju i da isprate svaki pedalj terena.zato je engleska liga najbolja na svetu a iostale lige nisu daleko

Mladen

pre 14 godina

euscadi, bolje idi gledaj sam u kući i navikavaj se, pošto će svi oko tebe biti u južnoj africi. zaključaj sve brave i ne otvaraj neznancima ;) pozdrav