Tenis 60

Ponedeljak, 09.11.2009.

10:55

ATP: Đoković sve bliži Nadalu

Na najnovijoj ATP listi srpski teniser Novak Đoković se <a href="http://www.b92.net/sport/tenis/vesti.php?yyyy=2009&amp;mm=11&amp;dd=08&amp;nav_id=391332" class="text-link" target= "_blank">trijumfom na turniru u Bazelu</a> bodovno još više približio drugom teniseru sveta Rafaelu Nadalu.

ATP: Ðokoviæ sve bliži Nadalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

qwe

pre 14 godina

@Ocemo Realno?
xexe pa zbog Srpskih tenisera i teniserki vas Hrt vise ne prenosi turnire! :D
Kako cujem sad je aktuelan hokej na ledu :)))

qwe

pre 14 godina

@Zasto nabrajas neke koji nemaju veze sa Srbijom nego Jugoslavijom
.......................
Svi nabrojani itekako imaju veze sa Srbijom sto ne bih rekao za vase Ljubicica, Cilica.. koji su iz BiH ;)

Ocemo Realno?

pre 14 godina

(qwe, 10. novembar 2009 20:42)

Zasto nabrajas neke koji nemaju veze sa Srbijom nego Jugoslavijom a u Jugosalviji smo bili i mi a mi se nehvalimo sa njom da preciziram Monikom Seles a znas zasto se mi nehvalimo ? Zato sto imamo svoje, mani me tih dublova i juniorskih kategorija pogledaj ovo recimo od 90. Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Karlovic,Cilic svi su osvojili ATP od vas samo Nole, Ivanisevic je osvojio GS i Nole btw Wimbledon je Wimbledon, Osvojili smo Davis Cup gdje vi niste prosli niti 1. kolo, po Davis Cup tablici nikad niste bili ispred nas, osvojili smo 4 svjetska kupa koji ste vi tek prvi ove godine osvojili i slavili mjesec dana, Ivanisevic je bio 2. igrac svjeta vas niti jedan u povjesti sem Novaka nije bio niti top 10 a od nasih Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Cilic svi su bili top 10 s time da je Ljubicic bio 3. imamo 5 olimpijskih medalja vi jednu i sta hoces ? Zenski tenis Iva Majoli osvojila Roland Garros isto ko i Ana dakle o cemu pricas kilometrima smo isped vas ne samo u tenisu nego i u klikeranju!

Giorgio

pre 14 godina

@lista.. U pravu si. Ja sam ocigledno zaboravio da je Marsej 19. turnir koji Djokovic ima u totalu i koji ce mu vaziti do nedelju dana prije pocetka Londona. Hvala.

Verka Federerka

pre 14 godina

Ovakvog Nadala nije tako tesko prestici, posle AO sve ce doci na svoje, Federer je i dalje prejak ipak je to realnost, Gs su pokazatelji, defanzivni Marej moze da osvaja samo Atp turnire i Masterse.....jedina prepreka Noletu je veciti tinejdzer iz lepe njihove )))

qwe

pre 14 godina

@Daj jedan podatak koji ce nas razuvjeriti
..............................
Zasto samo jedan?
Evo vam sedam zanimljivih podataka:

Monika Seles - prva teniserka sveta
Ana Ivanovic - prva teniserka sveta
Jelena Jankovic - prva teniserka sveta
Boba Zivojinovic - prvi dubl igrac sveta
Nenad Zimonjic - prvi dubl sveta (aktuelni)
Janko Tipsarevic - prvi junior sveta
Novak Djokovic - buduci svetski broj 1

Pozdrav iz teniske i uposte sportske velesile :)))

Nije tako

pre 14 godina

Hrvati nikako ne mogu da prezale cinjenicu da je Srbija teniska svetska sila,REALNO !
(REALAN SRBIN, 10. novembar 2009 09:14)

Daj jedan podatak koji ce nas razuvjeriti, mozes reci jedino juce smo poceli igrati tenis stici cemo vas nikad pa ni onda : )

lista

pre 14 godina

@Giorgio
Djokovic ima 2 turnira na kojima ima po 90 bodova: Sidnej i Marselj. Ove nedelje mu je skinuto 90 bodova iz Sidneja, a sledece ce mu oduzeti 90 bodova iz Marselja.

Sto se tice masters kupa u Londonu, znam da broj bodova za titulu zavisi od broja pobeda, pa se za titulu moze dobiti 1100,1300 ili 1500 bodova. Nije bas retko da igrac napravi svih 5 pobeda kako ti kazes.
Na poslednjih 8 zavrsnih turnira to se desilo 4 puta.
Tri puta Federer i jednom Hjuit su osvojili taj turnir sa 5 pobeda.
U svakom slucaju kada sam pomenuo ovih 2500 bodova, podrazumevao sam maksimalan broj pobeda.

psihijatar

pre 14 godina

@(Rafica, 9. novembar 2009 18:20)

Covece, u svakom redu imas po dve greske u pravopisu! Boli dok se citaju tvoji komentari. O sadrzaju necu ni da pricam...

Giorgio

pre 14 godina

@lista... Ti si jedan od rijetkih ljudi koji i cita i razumije ATP listu. Ipak cini mi se da si napravio dvije omanje greske (a ako sam ja onda se izvinjavam).
Evo kako:
rekao si ..."Trenutno jedino Djokovic i Del Potro imaju po 19 upisa, pa ce se njima sledeceg ponedeljka brisati sem zavrsnog i 19. najlosiji turnir (Novaku 90, Del Potru 45 bodova)."

- Mislim da su Djokovicu vec oduzeli ovih 90 poena (nakon Bazela ima 410 poena vise nego prosle nedelje).

rekao si ..."Titule u Parizu i Londonu ukupno vrede 2500 bodova.
Dakle i da (Novak prim a.) osvoji obe naredne titule, Nadal ne bi smeo da osvoji preko 565 bodova"

- Ovo je tacno samo ako pobjednik Londona bude imao skor 5-0. Drugim rijecima MAKSIMALAN broj poena koje pobjednik moze dobiti je 1500.
To se racuna ovako - svaka pobjeda u grupi vrijedi 200 poena, pobjeda u polufinalu dodatnih 400, a pobjeda u finalu jos 500, sto daje total od 1500 poena. To se ipak rijetko desava, pa je tako Djokovic prosle godine u Sangaju imao u grupi skor 2-1 i tu sakupio 400 umjesto maksimalnih 600 poena, odnosno na kraju turnira dobio "samo" 1300, a ne maksimalnih 1500 poena.

U svakom slucaju pozdrav za listu.

Djoksa

pre 14 godina

A na drugoj strani skale je Nadal.On,suprotno od Federera,udara lopticu u njenom padu!?Sva energija koju daje loptici je njegova,3m iza osnovne linije!!Iz te pozicije zabija i vinere(sa spinom!!?)!!Fascinantno!Nepojmljivo!I..,nazalost..,samounistavajuce..

Realan

pre 14 godina

(realno, 9. novembar 2009 22:59)

Kazes ''Hrvatska nema teniske talente kao sto vi imate'' koje sem Novaka talentiran Tisarevic ? Ako su Tipsarevic i Troicki onda je Karlovic Chuck Norris niti jedan niti drugi nemaju niti ATP titulu dok od nasih imaju svi sem Karanusica pazi u vasoj ''velikoj'' povjesti jedino Novak ima ATP titulu i niko vise pazi kod nas Franulovic,Prpic,Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Karlovic i Cilic :) koja razlika, nemoj se sad uvrjediti :)

lista

pre 14 godina

@dakbih
Ja sam samo izneo svoje misljenje.
Trenutno i Marej i Djokovic zaostaju za Nadalom oko 2000 bodova.
Mislim da ce do kraja godine smanjiti tu raziku na nekih 1000 bodova, jer jednostavno na betonu igraju mnogo bolje od Nadala. Uostalom obojica su na betonu za 2-3 godine osvojili vise titula nego Nadal za 8 godina igranja.
Sledece godine Nadal na Australija Openu brani titulu i 2000 bodova.
To je za njega i njegovu igru na betonu nemoguca misija u pravom smislu te reci.
Djokovic u Australiji brani cetvrtfinale, a Marej osminu finala.
Cak i da ni jedan ni drugi ne urade nista narociti, Nadal ce
izgubiti bodove i pasti na listi iza njih dvojice.
On i sa ulaskom u finale (sto je takodje malo verovatno) gubi 800 bodova, a sa ispadanjem u polufinalu 1300.
Za 8 godina igranja Nadal je na gren slemovima na betonu (US Open i Australija) samo jednom stigao do finala i to u periodu kada je imao mnogo slabiju konkurenciju od ove koju ima danas. Sem toga na tim gren slemovima prosle godine je prvi put stigao do nekog polufinala. Dakle na ta 2 gren slema je polufinale njegov maksimalni domet i ne vidim da se tu nesto promenilo.
Takodje vec na prvom mastersu u Indian Welsu Nadal brani jos hiljadu bodova, pa stvarno ne vidim nacina da on zadrzi drugu poziciju.
Mozda ce se on ponovo vratiti na drugo mesto kada pocne sezona sljake, ali morace da sidje bar privremeno sa tog drugog mesta.
Jedini nacin da se to ne desi je da u Australiji i na mastersima u Americi terene pospu sljakom.
Drugi nacin ne postoji.

Uostalom javi se za par meseci pa da vidimo ko je bio pijan, a ko slep.
Do tada pozdrav.

lista

pre 14 godina

@van
Vec sam napisaou prethodnom komentaru, ali ponovicu opet.
Bodovi iz proslogodisnjeg Sangaja se brisu sledeceg ponedeljka. Prema tome ako Marej u Parizu osvoji 370 bodova vise od Novaka, sledeceg ponedeljka on ce biti treci, a Novak cetvrti.

bivsa svetlana

pre 14 godina

Evo jedne lepe pesme o pobedi i porazu:

Nije strašno poražen biti,
strašno je porazu se prepustiti.
Poraz i pobjeda,
u čemu je razlika?
Jer pobjeda može postati poraz
a poraz - pobede odraz.
Čudo je ponovo se dignuti
i poraz u pobedu pretvoriti.

Dijana

pre 14 godina

To zaista raduje,ali bice tesko prestici Nadala..On je najbolji kada mu najvise treba..Zato i jeste veliki sampion..A nas Nole?!On je veleki borac i tek ce nam pokazati svoj talenat,i sta je tenis..Njegova dominacija tek pocinje,pazite sta vam kazem..

realno

pre 14 godina

@tami
Djokovic je bio cetvrti od 11.05. do 12.10. ove godine.
To je tacno 5 meseci, prema tome to nikako nije vecina godine, nije cak ni polovina.

Sem toga, stvarno je apsurdna tvoja izjava kako je on najsretniji igrac. Najsretniji igrac je Nadal, a Djokovic je jedan od najbaksuznijih igraca.
Pa koliko je on samo dobijenih mecheva izgubio protiv Nadala to se nikom nije desilo. Bilo je slucajeva da Nadal po nekoliko brejk i set lopti spasava samo uz pomoc mreze, da pogodi nesto sto ne bi pogodio da pokusa jos 100 puta posle toga.
Da se ne lazemo od svih ovih 14 poraza koje je imao protiv Nadala bar u 10 mecheva je bio bolji od njega.
Prosle godine je bio bolji i u Hamburgu i u Kvinsu i na OI.
Ove godine bolji je bio i u Monte Karlu i u Madridu.
Da ne pricam o zrebu koji je stalno bio takav da Novak skoro uvek na turnirima na sljaci nalece na Nadala u polufinalu.
Sta reci za pocetak ove godine. Novak 2 puta za redom ima probleme sa vrucinom u cetvrtfinalima protiv Rodika i biva primoran da preda mech igracu koga inace moze da pobedi i zavezani ociju.
Zato nemoj molim te da pominjes Djokovica i srecu. On je verovatno jedan od igraca koji ima ubedljivo najmanje srece.
Da nije tako odavno bi on vec bio prvi igrac sveta.
Uostalom kako je Marej dosao na 3. mesto?
Tako sto je ispao u prvom kolu mastersa u Rimu, a Djokovic stigao do finala i izgubio bodove jer je tamo branio titulu.
Znaci nije Marej stigao na trece mesto svojom zaslugom, vec zbog bodova koje je Novak izgubio.
A kako se Novak vratio na trece mesto?
Tako sto je osvojio titulu u Pekingu i stigao u polufinale u Sangaju - dakle iskljucivo svojom zaslugom.
Tacno je da je Marej zbog povrede propustio turnir u Sangaju, ali i da nije ne bi sacuvao trece mesto.
Vidis li da je trenutna razlika izmedju njih dvojice oko 1200 bodova. Cak i da je Marej igrao u Sangaju i osvojio titulu, sto mu ne bi bilo bas lako pored raspolozenih Davidenka i Djokovica - imao bi sada 1000 bodova vise, ali nedovoljno da ponovo bude treci.

Ja razumem da ti ovakve gluposti pises samo iz zavisti, jer Hrvatska nema takve teniske talente.
I ovo malo sto imate Djokovic redovno delje na svakom turniru.
Protiv Cilica vodi 4:0, Protiv Ljubicica 4:1, Karlovica 1:1, Ancica 3:1.
Djokovic - Hrvatska 12:3 u ukupnom skoru.
Verujem ja da ova cinjenica mnogo boli, ali nemoj da lupas gluposti kako Novak ima srece, jer je on poslednji igrac za koga se moze tako nesto izjaviti.

vladan

pre 14 godina

janko je bio u glavnom zrebu i prijavljen za pariz ali je u valensiji zaradio prehladu i otkazao pariz.nije bilo potrebe da forsira,prehlada,manja povreda a kako stvari stoje godinu zavrsava na 38 mestu,bek izgubio u 1 kolu pariza i gubi 56 bodova i sada ima 1010,hanesku takodje ispao i sl.nedelje gubi 86 bodova i sada ima 940,tipsa ostao 1015,moze samo blejk da ga obidje ako dobije mareja u 2 kolu,e zato tipsa preskace pariz

Nenad Stojadinovic

pre 14 godina

Fafa i Federer su nedostizne velicine,udaljene svetlosnih godina od svih ostalih tenisera,pa i naseg.Biti treci i cetvrti na svetu je ogroman uspeh i novinari ne treba da preteruju,neka oni budu treci ili cetvrti u Evropi pa da vidimo,neka nasa Ekonomija i Privreda bude treca ili cetvrta na Balkanu...

Djoksa

pre 14 godina

Forhend iz zgloba i kretanje su Federerova tajna.Loptica ima najvise energije u trenutku odskoka a u svakoj daljoj tacki sve manje.Sto ranije udaris lopticu,manje trosis svoju a vise koristis tudju energiju.Fed ima najkraci tajming,prosto i najteze...

dakbih

pre 14 godina

@ Ne verujem da ce Novak doci ove godine na drugo mesto, ali sledece godine posle Australije ga najverovatnije prestizu i Djokovic i Marej.
(lista, 9. novembar 2009 13:

Ti mora da si malo popio dok si pisao ovaj komentar?

Djoksa

pre 14 godina

@lista...Hvala.Po komentarima preporucujem vidim da ti nisam samo ja zahvalan. Prava je privilegija imati nekog kao ti ko je toliko upucen u materiju.

Petar

pre 14 godina

Gledam ove komentare i jedini zakljucak koji se moze izvesti je da Srbi i bodovi nikako ne mogu zajedno. Mislio sam da je na ATP sajtu sve jasno i da sve lepo pise (kad jo ko izgubio/dobio poene i zasto) ali izgleda da sam se prevario. Jer ako Srbi, kao super inteligentni narod (a to je dokazano... naucno) to ne mogu da ukapiraju, onda je definitivno do ATP liste i ovaj nacin bodovanje se mora menjati. Smesta!

urbanBG-PDX

pre 14 godina

Adidas signed world number four ranked tennis
player Andy Murray to a five-year deal worth
a reported $3 million per year. Murray’s deal with
Fred Perry expires at the end of the year. He had
been wearing K-Swiss footwear.
Number three
Novak Djokovic’s deal with Adidas also expires
at the end of this year. Djokovic had been courted
by K-Swiss, and the Big a may not be so keen to
sign him now that it has Murray in the bag. K-Swiss recently signed world number 24 Sam Querrey.


Iz prve ruke znam da adidas posle 2 sezone nema nijedan proizvod koji nosi Noletovo ime ili prezime. To najverovatnije znaci da Nole nece produziti ugovor sa adidasom.
A pogledajte na www.shopadidas.com njegove patike i majice (na sajtu je samo ono sto jos nije rasprodato) i videcete da samo najskuplje stvari za tenis su sa njegovim imenom (Edge linija).

Utisak nedelje :-)

pre 14 godina

Pa da se Nadal nije povredio, Federer možda ne bi nikad osvojio RG, a Murray ne bi bio drugi na ATP listi, da asteroid nije udario u Zemlju pre 65 miliona godina svetom bi vladali dinosaurusi itd.
"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane".
(peracoyot, 9. novembar 2009 17:02)
hahahaha...svaka cast..podrzavam...

Rafica

pre 14 godina

(peracoyot, 9. novembar 2009 17:02)

Kazes Federer nebi osvojio Roland Garros da se Nadal nije ozljedio pa nije se pricalo o nikakvoj ozljedi dok ga Soderling nije oduvo i onda odjednom radi se o ozljedi presmjeno, nego sta nisi reko da je Nadal doso na prvo mjesto jer je Federer imo munonukleozu to je dokazano od strane vise doktora.

Skeptik

pre 14 godina

dali moze neko da mi objasni ovaj sisten bodovanja.federer je branio titulu u bazelu a izgubio finale i dobio 285poena.i prosle godine na mastersu u sangaju branio titulu a ispao vec u grupi i opet dobio 200poena a nas nole sada u londonu treba da brani citavih 1300poena.stvarno nerazumem.unapred hvala i veliki pozdrav...
(milance, 9. novembar 2009 13:13)
Evo ja cu da ti objasnim. Bazel cak i Pariz Master su odigrani ranije prosle godine nego ove tako da su Federeru ti bodovi vec izbrisani i on je ove nedelje ustvari dobio dodatnih novih 300 bodova za finale. Cudi me da to nije znao ni Viskovic pa na kraju prenosa meca prica kako ce Federer ove nedelje imati manje od 10000 poena.

borg

pre 14 godina

za ovog sto se preds. kao ja:prvo federerv nacin igre dok djokovic a posebno nadal igraju iz ramena federer igra iz zgloba.kao drugo federer igra agresivno,njegovi poeni pa i mecevi ne traju puno kao kod nadala pa i djokovica.kao trece njegovo perfektno tijelo za tennis,ima primera kao npr.a.c.green nba kosarkas,igrao cini mi se sa divcem u lakersima,odigrao je preko 1000 utakmica uzastopno.i kao cetvrto i federer je ponekad povrijedjen,i on pravi cesce pauze.poslije us opena npr. nije igrao niti jedan turnir i da basel nije njegov rodni grad,nebi ni basel igrao.pozdrav svim navijacima tennisa.

milica

pre 14 godina

Hoce li neko ispitati kako Federer igra 8 godina bez povrede?!!
(Ja, 9. novembar 2009 16:40)

Tako što se njegova igra zasniva pre svega, na taktici,inteligenciji, savršenoj tehnici (obrati pažnju, na primer, na njegov zamah kad izvodi forhend, pa onda na zamah koji prave drugi teniseri itd, da ne smaram sa time)i mudrom odabiru turnira, a manje na mišićima. Kao što kaže naš mudri narod, um caruje, snaga klade valja,zar ne?

peracoyot

pre 14 godina

Bio je on nekad i blizi pa je nakon toga vecinu godine proveo kao 4. igrac na svjeta tamo bi i ostao da nije najsretniji igrac u povijest ozljedio se Murray.
(tami, 9. novembar 2009 15:38)
Pa da se Nadal nije povredio, Federer možda ne bi nikad osvojio RG, a Murray ne bi bio drugi na ATP listi, da asteroid nije udario u Zemlju pre 65 miliona godina svetom bi vladali dinosaurusi itd.
"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane".

kyuss

pre 14 godina

Kada Djokovic pobedi Tsongu i kada pocne da dobija Murray-a i Roddick-a onda cemo da pricamo o necemu.Ovako se nekada provuce pored Federera kada ovaj igra slabo i pored Nadal-a.Djokovic jos nije stekao kontinuitet.Videcemo sta ce da uradi na preostala dva turnira,to ce biti dobar pokazatelj ovoga sto pricam.

Djoksa

pre 14 godina

Po cenu da ispadnem smesan postavio bih jedno ocigledno pitanje.Sta je Tipsom?Da li igra u Parizu?A ako ne igra koji je razlog(povreda?,mozda je trebao da igra kvalifikacije? a nije hteo).

tami

pre 14 godina

Bio je on nekad i blizi pa je nakon toga vecinu godine proveo kao 4. igrac na svjeta tamo bi i ostao da nije najsretniji igrac u povijest ozljedio se Murray.

lista

pre 14 godina

@Djoksa
Tacno tako. Sledece nedelje se brisu bodovi sa proslogodisnjeg zavrsnog mastersa, a upisuju bodovi iz Pariza. (Bodovi iz proslogodisnjeg Pariza su vec obrisani).
Svim igracima se boduje ukupno 18 turnira. Izuzetak su samo oni koji ucestvuju na zavrsnom mastersu, jer se njima racuna i taj 19. turnir.
Medjutim ti bodovi sa tog 19. turnira se uvek brisu 7 dana pre njegovog pocetka sledece godine, pa ce na listama od 16. i 23. novembra i oni imati po 18 turnira.
Trenutno jedino Djokovic i Del Potro imaju po 19 upisa, pa ce se njima sledeceg ponedeljka brisati sem zavrsnog i 19. najlosiji turnir (Novaku 90, Del Potru 45 bodova).
Dakle sledeceg ponedeljka ce igraci imati:
Federer 10340-200=10140
Nadal 8845-0=8845
Djokovic 8300-1390=6910
Marej 7140-600=6540
Del Potro 6050-245=5805

Na ove bodove naravno treba dodati bodove koje igraci osvoje u Parizu.
Kao sto vidis Marej zaostaje za Djokovicem 370 bodova, a Djokovic za Nadalom 1935 bodova.
Dakle u Parizu Novak ne moze da prestigne Nadala, ali Marej moze Djokovica.
Mareju za to treba titula ili finale, pod uslovom da Novak ispadne pre polufinala.
Novak moze Nadala da prestigne do kraja godine ali samo teorijski. Titule u Parizu i Londonu ukupno vrede 2500 bodova. Dakle i da osvoji obe naredne titule, Nadal ne bi smeo da osvoji preko 565 bodova.
Ne verujem da ce Novak doci ove godine na drugo mesto, ali sledece godine posle Australije ga najverovatnije prestizu i Djokovic i Marej.

milance

pre 14 godina

dali moze neko da mi objasni ovaj sisten bodovanja.federer je branio titulu u bazelu a izgubio finale i dobio 285poena.i prosle godine na mastersu u sangaju branio titulu a ispao vec u grupi i opet dobio 200poena a nas nole sada u londonu treba da brani citavih 1300poena.stvarno nerazumem.unapred hvala i veliki pozdrav...

bivsa svetlana

pre 14 godina

Realno, tesko da ce do drugog mesta ove godine.
Neka samo no zadrzi trecu poziciju, a Mari da padne na 5. pa da vidis bericeta dogodine!

Konstatacija

pre 14 godina

@Zmaj
Sve ovo što si ispisao nije dovoljan dokaz da nije "steroidan". A suprotnih je koliko hoćeš, ko želi da ih vidi.
No, setićemo se ovoga kad bude pisao memoare, kao Agasi...

Dusan Zubac

pre 14 godina

Da li ima neke sanse da onaj antipaticni Škot - Andy Murray prestigne Novaka do kraja godine i da li se ove nedelje brisu poeni iz Šangaja od prosle godine. Cekam odgovor i unapred hvala.

GO NOVAK GO GO GO

joka

pre 14 godina

Jel moze neko da mi objasni zasto su Novaku povecani bodovi za 410 a Mareju recimo za 500. Obojica su osvojili turnir iste vrednosti i nisu branili poene???

novak2

pre 14 godina

Sve i da hoće ne ože na drugo mjesto jer će mu se u ponedjeljak, 16.11. odbiti 1300 bodova. Čak i ako uzme Pariz znači da će mu se odbiti 300 bodova. S druge strane Nadalu se ništa ne odbija pa ne vidim kako Novak može doći do drugog mjesta. U suštini ako dobro odigra London a Nadal rano padne postoji dobra šansa da bude drugi na kraju godine. Živi bili pa vidjeli, sretno Nole, RS je uz tebe.

mimi

pre 14 godina

ovo bodovanje mi vise nikako nije jasno...pratim tenis ceo zivot i znam kako funkcionise bodovanje...ali kako je murrayu dodato 500 a noletu 410 za isti turtnir iz serije 500...a federeru dodato 285 iaonko nije odbranio titulu...a video sam turnire iz prosle godine a nole nije igrao u ovo vreme prosle godine ?????? ocita kampanja protiv noleta sa strane atp-a...ali nole glavu gore samo ti osvajaj turnire i docices do svog i naseg sna a to ne No. 1 !!!!!! srecno na zadnja 2 turnira u sezoni

Bojan

pre 14 godina

01 Roger Federer (SUI) 10140
02 Rafael Nadal (ESP) 8845
03 Novak Djokovic (SRB) 6710
04 Andy Murray (GBR) 6340
05 Juan Martin Del Potro (ARG) 5815

ovo je realno stanje stvari, dakle samo od ove godine.
Nole ce na zvanicno entry listi verlo verovatno preteci Nadala u Parizu, ali u Londonu zbog branjnja velike kolicine bodova ce se vratiti na trece mesto, gde realno i jeste po rezultatima od ove godine. Ali nakon Australije naredne ce zasesti na duze vreme na drugu poziciju i do wimbledona ce imati sansu za prvo mesto.
Do kraja godine Porto prestize Marija

Usain Bolt

pre 14 godina

Trecu godinu zaredom da zavrsava kao treci,i to u kakvoj strasnoj konkurenciji,i plus ako opet osvoji Australiju,eto njega na tronu.Neprocenjivo.Jedan je Djokovic Novak.

kitinov

pre 14 godina

Ma jok, bice 4ti na kraju godine.
Rafa prosle godine nije igrao masters kup u kini, murray je blizi njemu nego on nadalu.
Na AO moze biti i 5ti nosilac. Samo ako Delpotro odigra malo bolje u Parizu i Londonu.

Zoki

pre 14 godina

Svaka cast Nole... Ali nije bitna lista vec trofeji... :)))

Al' mi nije jasno, sad sam ocekivao da federer izgubi 200 poena jer nije odbranio titulu a on je nekako dobio jos oko 300 poena... Zanimljivo...

mille grobar

pre 14 godina

Samo pametno,sa verom u sebe i cuvaj se povreda.Sve ide tebi u prilog!Rekoh jednom prilikom,od ove dvojice gore,jednom istice rok trajanja a drugi je svoj stil forsirao oruzjem koje ga je izdalo...cuvaj se Mareja.NOLE No 1

Djoksa

pre 14 godina

To Nole,jos malo i uhvatices spanskog bika za rogove!Ipak,kod mene postoji nedoumica koju bi voleo da mi @lista razjasni. Cuo sam da se sledece nedelje brise proslogodisnji zavrsni Masters.A posto ga Nadal nije igrao..Pariz,implikacije sa 2,3,4 mestom?

Zmaj

pre 14 godina

@Pozdrav

Taj "steoridni" Spanac je osvojio sve sa svoje 2 ruke. Niko mu nije pomogao da ga neko blati kao sto ti cinis. Potice iz veoma sportske familije za razliku od drugih i njegov uspeh je logican sled rada koji je ulozio u sebe. To sto su ga nasi mediji predstavili kao nekog zlog, napumpanog vanzemaljca-to mozes okaciti macki o rep. On je veliko ime tenisa i ako neko zasluzuje da bude omalovazen-onda su to svakako moralni jadnici kao ti...

Bojan

pre 14 godina

01 Roger Federer (SUI) 10140
02 Rafael Nadal (ESP) 8845
03 Novak Djokovic (SRB) 6710
04 Andy Murray (GBR) 6340
05 Juan Martin Del Potro (ARG) 5815

ovo je realno stanje stvari, dakle samo od ove godine.
Nole ce na zvanicno entry listi verlo verovatno preteci Nadala u Parizu, ali u Londonu zbog branjnja velike kolicine bodova ce se vratiti na trece mesto, gde realno i jeste po rezultatima od ove godine. Ali nakon Australije naredne ce zasesti na duze vreme na drugu poziciju i do wimbledona ce imati sansu za prvo mesto.
Do kraja godine Porto prestize Marija

The Navijac

pre 14 godina

Bravo Nole!
Sam napravi dobar rezultat i u Parizu.
Inace, na zalost, ne treba gledati u pravcu Nadala, nego iza u Mareja. Nole sledeceg ponedeljka gubi 1300 poena sa mastersa, Nadal ne gubi nista, Marej gubi 600 poena.

Zmaj

pre 14 godina

@Pozdrav

Taj "steoridni" Spanac je osvojio sve sa svoje 2 ruke. Niko mu nije pomogao da ga neko blati kao sto ti cinis. Potice iz veoma sportske familije za razliku od drugih i njegov uspeh je logican sled rada koji je ulozio u sebe. To sto su ga nasi mediji predstavili kao nekog zlog, napumpanog vanzemaljca-to mozes okaciti macki o rep. On je veliko ime tenisa i ako neko zasluzuje da bude omalovazen-onda su to svakako moralni jadnici kao ti...

lista

pre 14 godina

@Djoksa
Tacno tako. Sledece nedelje se brisu bodovi sa proslogodisnjeg zavrsnog mastersa, a upisuju bodovi iz Pariza. (Bodovi iz proslogodisnjeg Pariza su vec obrisani).
Svim igracima se boduje ukupno 18 turnira. Izuzetak su samo oni koji ucestvuju na zavrsnom mastersu, jer se njima racuna i taj 19. turnir.
Medjutim ti bodovi sa tog 19. turnira se uvek brisu 7 dana pre njegovog pocetka sledece godine, pa ce na listama od 16. i 23. novembra i oni imati po 18 turnira.
Trenutno jedino Djokovic i Del Potro imaju po 19 upisa, pa ce se njima sledeceg ponedeljka brisati sem zavrsnog i 19. najlosiji turnir (Novaku 90, Del Potru 45 bodova).
Dakle sledeceg ponedeljka ce igraci imati:
Federer 10340-200=10140
Nadal 8845-0=8845
Djokovic 8300-1390=6910
Marej 7140-600=6540
Del Potro 6050-245=5805

Na ove bodove naravno treba dodati bodove koje igraci osvoje u Parizu.
Kao sto vidis Marej zaostaje za Djokovicem 370 bodova, a Djokovic za Nadalom 1935 bodova.
Dakle u Parizu Novak ne moze da prestigne Nadala, ali Marej moze Djokovica.
Mareju za to treba titula ili finale, pod uslovom da Novak ispadne pre polufinala.
Novak moze Nadala da prestigne do kraja godine ali samo teorijski. Titule u Parizu i Londonu ukupno vrede 2500 bodova. Dakle i da osvoji obe naredne titule, Nadal ne bi smeo da osvoji preko 565 bodova.
Ne verujem da ce Novak doci ove godine na drugo mesto, ali sledece godine posle Australije ga najverovatnije prestizu i Djokovic i Marej.

mille grobar

pre 14 godina

Samo pametno,sa verom u sebe i cuvaj se povreda.Sve ide tebi u prilog!Rekoh jednom prilikom,od ove dvojice gore,jednom istice rok trajanja a drugi je svoj stil forsirao oruzjem koje ga je izdalo...cuvaj se Mareja.NOLE No 1

Usain Bolt

pre 14 godina

Trecu godinu zaredom da zavrsava kao treci,i to u kakvoj strasnoj konkurenciji,i plus ako opet osvoji Australiju,eto njega na tronu.Neprocenjivo.Jedan je Djokovic Novak.

peracoyot

pre 14 godina

Bio je on nekad i blizi pa je nakon toga vecinu godine proveo kao 4. igrac na svjeta tamo bi i ostao da nije najsretniji igrac u povijest ozljedio se Murray.
(tami, 9. novembar 2009 15:38)
Pa da se Nadal nije povredio, Federer možda ne bi nikad osvojio RG, a Murray ne bi bio drugi na ATP listi, da asteroid nije udario u Zemlju pre 65 miliona godina svetom bi vladali dinosaurusi itd.
"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane".

realno

pre 14 godina

@tami
Djokovic je bio cetvrti od 11.05. do 12.10. ove godine.
To je tacno 5 meseci, prema tome to nikako nije vecina godine, nije cak ni polovina.

Sem toga, stvarno je apsurdna tvoja izjava kako je on najsretniji igrac. Najsretniji igrac je Nadal, a Djokovic je jedan od najbaksuznijih igraca.
Pa koliko je on samo dobijenih mecheva izgubio protiv Nadala to se nikom nije desilo. Bilo je slucajeva da Nadal po nekoliko brejk i set lopti spasava samo uz pomoc mreze, da pogodi nesto sto ne bi pogodio da pokusa jos 100 puta posle toga.
Da se ne lazemo od svih ovih 14 poraza koje je imao protiv Nadala bar u 10 mecheva je bio bolji od njega.
Prosle godine je bio bolji i u Hamburgu i u Kvinsu i na OI.
Ove godine bolji je bio i u Monte Karlu i u Madridu.
Da ne pricam o zrebu koji je stalno bio takav da Novak skoro uvek na turnirima na sljaci nalece na Nadala u polufinalu.
Sta reci za pocetak ove godine. Novak 2 puta za redom ima probleme sa vrucinom u cetvrtfinalima protiv Rodika i biva primoran da preda mech igracu koga inace moze da pobedi i zavezani ociju.
Zato nemoj molim te da pominjes Djokovica i srecu. On je verovatno jedan od igraca koji ima ubedljivo najmanje srece.
Da nije tako odavno bi on vec bio prvi igrac sveta.
Uostalom kako je Marej dosao na 3. mesto?
Tako sto je ispao u prvom kolu mastersa u Rimu, a Djokovic stigao do finala i izgubio bodove jer je tamo branio titulu.
Znaci nije Marej stigao na trece mesto svojom zaslugom, vec zbog bodova koje je Novak izgubio.
A kako se Novak vratio na trece mesto?
Tako sto je osvojio titulu u Pekingu i stigao u polufinale u Sangaju - dakle iskljucivo svojom zaslugom.
Tacno je da je Marej zbog povrede propustio turnir u Sangaju, ali i da nije ne bi sacuvao trece mesto.
Vidis li da je trenutna razlika izmedju njih dvojice oko 1200 bodova. Cak i da je Marej igrao u Sangaju i osvojio titulu, sto mu ne bi bilo bas lako pored raspolozenih Davidenka i Djokovica - imao bi sada 1000 bodova vise, ali nedovoljno da ponovo bude treci.

Ja razumem da ti ovakve gluposti pises samo iz zavisti, jer Hrvatska nema takve teniske talente.
I ovo malo sto imate Djokovic redovno delje na svakom turniru.
Protiv Cilica vodi 4:0, Protiv Ljubicica 4:1, Karlovica 1:1, Ancica 3:1.
Djokovic - Hrvatska 12:3 u ukupnom skoru.
Verujem ja da ova cinjenica mnogo boli, ali nemoj da lupas gluposti kako Novak ima srece, jer je on poslednji igrac za koga se moze tako nesto izjaviti.

Djoksa

pre 14 godina

To Nole,jos malo i uhvatices spanskog bika za rogove!Ipak,kod mene postoji nedoumica koju bi voleo da mi @lista razjasni. Cuo sam da se sledece nedelje brise proslogodisnji zavrsni Masters.A posto ga Nadal nije igrao..Pariz,implikacije sa 2,3,4 mestom?

Bojan

pre 14 godina

01 Roger Federer (SUI) 10140
02 Rafael Nadal (ESP) 8845
03 Novak Djokovic (SRB) 6710
04 Andy Murray (GBR) 6340
05 Juan Martin Del Potro (ARG) 5815

ovo je realno stanje stvari, dakle samo od ove godine.
Nole ce na zvanicno entry listi verlo verovatno preteci Nadala u Parizu, ali u Londonu zbog branjnja velike kolicine bodova ce se vratiti na trece mesto, gde realno i jeste po rezultatima od ove godine. Ali nakon Australije naredne ce zasesti na duze vreme na drugu poziciju i do wimbledona ce imati sansu za prvo mesto.
Do kraja godine Porto prestize Marija

milica

pre 14 godina

Hoce li neko ispitati kako Federer igra 8 godina bez povrede?!!
(Ja, 9. novembar 2009 16:40)

Tako što se njegova igra zasniva pre svega, na taktici,inteligenciji, savršenoj tehnici (obrati pažnju, na primer, na njegov zamah kad izvodi forhend, pa onda na zamah koji prave drugi teniseri itd, da ne smaram sa time)i mudrom odabiru turnira, a manje na mišićima. Kao što kaže naš mudri narod, um caruje, snaga klade valja,zar ne?

bivsa svetlana

pre 14 godina

Realno, tesko da ce do drugog mesta ove godine.
Neka samo no zadrzi trecu poziciju, a Mari da padne na 5. pa da vidis bericeta dogodine!

The Navijac

pre 14 godina

Bravo Nole!
Sam napravi dobar rezultat i u Parizu.
Inace, na zalost, ne treba gledati u pravcu Nadala, nego iza u Mareja. Nole sledeceg ponedeljka gubi 1300 poena sa mastersa, Nadal ne gubi nista, Marej gubi 600 poena.

Utisak nedelje :-)

pre 14 godina

Pa da se Nadal nije povredio, Federer možda ne bi nikad osvojio RG, a Murray ne bi bio drugi na ATP listi, da asteroid nije udario u Zemlju pre 65 miliona godina svetom bi vladali dinosaurusi itd.
"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane".
(peracoyot, 9. novembar 2009 17:02)
hahahaha...svaka cast..podrzavam...

Bojan

pre 14 godina

01 Roger Federer (SUI) 10140
02 Rafael Nadal (ESP) 8845
03 Novak Djokovic (SRB) 6710
04 Andy Murray (GBR) 6340
05 Juan Martin Del Potro (ARG) 5815

ovo je realno stanje stvari, dakle samo od ove godine.
Nole ce na zvanicno entry listi verlo verovatno preteci Nadala u Parizu, ali u Londonu zbog branjnja velike kolicine bodova ce se vratiti na trece mesto, gde realno i jeste po rezultatima od ove godine. Ali nakon Australije naredne ce zasesti na duze vreme na drugu poziciju i do wimbledona ce imati sansu za prvo mesto.
Do kraja godine Porto prestize Marija

joka

pre 14 godina

Jel moze neko da mi objasni zasto su Novaku povecani bodovi za 410 a Mareju recimo za 500. Obojica su osvojili turnir iste vrednosti i nisu branili poene???

Djoksa

pre 14 godina

Forhend iz zgloba i kretanje su Federerova tajna.Loptica ima najvise energije u trenutku odskoka a u svakoj daljoj tacki sve manje.Sto ranije udaris lopticu,manje trosis svoju a vise koristis tudju energiju.Fed ima najkraci tajming,prosto i najteze...

Zoki

pre 14 godina

Svaka cast Nole... Ali nije bitna lista vec trofeji... :)))

Al' mi nije jasno, sad sam ocekivao da federer izgubi 200 poena jer nije odbranio titulu a on je nekako dobio jos oko 300 poena... Zanimljivo...

bivsa svetlana

pre 14 godina

Evo jedne lepe pesme o pobedi i porazu:

Nije strašno poražen biti,
strašno je porazu se prepustiti.
Poraz i pobjeda,
u čemu je razlika?
Jer pobjeda može postati poraz
a poraz - pobede odraz.
Čudo je ponovo se dignuti
i poraz u pobedu pretvoriti.

novak2

pre 14 godina

Sve i da hoće ne ože na drugo mjesto jer će mu se u ponedjeljak, 16.11. odbiti 1300 bodova. Čak i ako uzme Pariz znači da će mu se odbiti 300 bodova. S druge strane Nadalu se ništa ne odbija pa ne vidim kako Novak može doći do drugog mjesta. U suštini ako dobro odigra London a Nadal rano padne postoji dobra šansa da bude drugi na kraju godine. Živi bili pa vidjeli, sretno Nole, RS je uz tebe.

Petar

pre 14 godina

Gledam ove komentare i jedini zakljucak koji se moze izvesti je da Srbi i bodovi nikako ne mogu zajedno. Mislio sam da je na ATP sajtu sve jasno i da sve lepo pise (kad jo ko izgubio/dobio poene i zasto) ali izgleda da sam se prevario. Jer ako Srbi, kao super inteligentni narod (a to je dokazano... naucno) to ne mogu da ukapiraju, onda je definitivno do ATP liste i ovaj nacin bodovanje se mora menjati. Smesta!

Konstatacija

pre 14 godina

@Zmaj
Sve ovo što si ispisao nije dovoljan dokaz da nije "steroidan". A suprotnih je koliko hoćeš, ko želi da ih vidi.
No, setićemo se ovoga kad bude pisao memoare, kao Agasi...

Skeptik

pre 14 godina

dali moze neko da mi objasni ovaj sisten bodovanja.federer je branio titulu u bazelu a izgubio finale i dobio 285poena.i prosle godine na mastersu u sangaju branio titulu a ispao vec u grupi i opet dobio 200poena a nas nole sada u londonu treba da brani citavih 1300poena.stvarno nerazumem.unapred hvala i veliki pozdrav...
(milance, 9. novembar 2009 13:13)
Evo ja cu da ti objasnim. Bazel cak i Pariz Master su odigrani ranije prosle godine nego ove tako da su Federeru ti bodovi vec izbrisani i on je ove nedelje ustvari dobio dodatnih novih 300 bodova za finale. Cudi me da to nije znao ni Viskovic pa na kraju prenosa meca prica kako ce Federer ove nedelje imati manje od 10000 poena.

dakbih

pre 14 godina

@ Ne verujem da ce Novak doci ove godine na drugo mesto, ali sledece godine posle Australije ga najverovatnije prestizu i Djokovic i Marej.
(lista, 9. novembar 2009 13:

Ti mora da si malo popio dok si pisao ovaj komentar?

milance

pre 14 godina

dali moze neko da mi objasni ovaj sisten bodovanja.federer je branio titulu u bazelu a izgubio finale i dobio 285poena.i prosle godine na mastersu u sangaju branio titulu a ispao vec u grupi i opet dobio 200poena a nas nole sada u londonu treba da brani citavih 1300poena.stvarno nerazumem.unapred hvala i veliki pozdrav...

Dusan Zubac

pre 14 godina

Da li ima neke sanse da onaj antipaticni Škot - Andy Murray prestigne Novaka do kraja godine i da li se ove nedelje brisu poeni iz Šangaja od prosle godine. Cekam odgovor i unapred hvala.

GO NOVAK GO GO GO

Djoksa

pre 14 godina

A na drugoj strani skale je Nadal.On,suprotno od Federera,udara lopticu u njenom padu!?Sva energija koju daje loptici je njegova,3m iza osnovne linije!!Iz te pozicije zabija i vinere(sa spinom!!?)!!Fascinantno!Nepojmljivo!I..,nazalost..,samounistavajuce..

Dijana

pre 14 godina

To zaista raduje,ali bice tesko prestici Nadala..On je najbolji kada mu najvise treba..Zato i jeste veliki sampion..A nas Nole?!On je veleki borac i tek ce nam pokazati svoj talenat,i sta je tenis..Njegova dominacija tek pocinje,pazite sta vam kazem..

Djoksa

pre 14 godina

Po cenu da ispadnem smesan postavio bih jedno ocigledno pitanje.Sta je Tipsom?Da li igra u Parizu?A ako ne igra koji je razlog(povreda?,mozda je trebao da igra kvalifikacije? a nije hteo).

borg

pre 14 godina

za ovog sto se preds. kao ja:prvo federerv nacin igre dok djokovic a posebno nadal igraju iz ramena federer igra iz zgloba.kao drugo federer igra agresivno,njegovi poeni pa i mecevi ne traju puno kao kod nadala pa i djokovica.kao trece njegovo perfektno tijelo za tennis,ima primera kao npr.a.c.green nba kosarkas,igrao cini mi se sa divcem u lakersima,odigrao je preko 1000 utakmica uzastopno.i kao cetvrto i federer je ponekad povrijedjen,i on pravi cesce pauze.poslije us opena npr. nije igrao niti jedan turnir i da basel nije njegov rodni grad,nebi ni basel igrao.pozdrav svim navijacima tennisa.

Rafica

pre 14 godina

(peracoyot, 9. novembar 2009 17:02)

Kazes Federer nebi osvojio Roland Garros da se Nadal nije ozljedio pa nije se pricalo o nikakvoj ozljedi dok ga Soderling nije oduvo i onda odjednom radi se o ozljedi presmjeno, nego sta nisi reko da je Nadal doso na prvo mjesto jer je Federer imo munonukleozu to je dokazano od strane vise doktora.

kitinov

pre 14 godina

Ma jok, bice 4ti na kraju godine.
Rafa prosle godine nije igrao masters kup u kini, murray je blizi njemu nego on nadalu.
Na AO moze biti i 5ti nosilac. Samo ako Delpotro odigra malo bolje u Parizu i Londonu.

kyuss

pre 14 godina

Kada Djokovic pobedi Tsongu i kada pocne da dobija Murray-a i Roddick-a onda cemo da pricamo o necemu.Ovako se nekada provuce pored Federera kada ovaj igra slabo i pored Nadal-a.Djokovic jos nije stekao kontinuitet.Videcemo sta ce da uradi na preostala dva turnira,to ce biti dobar pokazatelj ovoga sto pricam.

Nenad Stojadinovic

pre 14 godina

Fafa i Federer su nedostizne velicine,udaljene svetlosnih godina od svih ostalih tenisera,pa i naseg.Biti treci i cetvrti na svetu je ogroman uspeh i novinari ne treba da preteruju,neka oni budu treci ili cetvrti u Evropi pa da vidimo,neka nasa Ekonomija i Privreda bude treca ili cetvrta na Balkanu...

qwe

pre 14 godina

@Daj jedan podatak koji ce nas razuvjeriti
..............................
Zasto samo jedan?
Evo vam sedam zanimljivih podataka:

Monika Seles - prva teniserka sveta
Ana Ivanovic - prva teniserka sveta
Jelena Jankovic - prva teniserka sveta
Boba Zivojinovic - prvi dubl igrac sveta
Nenad Zimonjic - prvi dubl sveta (aktuelni)
Janko Tipsarevic - prvi junior sveta
Novak Djokovic - buduci svetski broj 1

Pozdrav iz teniske i uposte sportske velesile :)))

Djoksa

pre 14 godina

@lista...Hvala.Po komentarima preporucujem vidim da ti nisam samo ja zahvalan. Prava je privilegija imati nekog kao ti ko je toliko upucen u materiju.

mimi

pre 14 godina

ovo bodovanje mi vise nikako nije jasno...pratim tenis ceo zivot i znam kako funkcionise bodovanje...ali kako je murrayu dodato 500 a noletu 410 za isti turtnir iz serije 500...a federeru dodato 285 iaonko nije odbranio titulu...a video sam turnire iz prosle godine a nole nije igrao u ovo vreme prosle godine ?????? ocita kampanja protiv noleta sa strane atp-a...ali nole glavu gore samo ti osvajaj turnire i docices do svog i naseg sna a to ne No. 1 !!!!!! srecno na zadnja 2 turnira u sezoni

lista

pre 14 godina

@dakbih
Ja sam samo izneo svoje misljenje.
Trenutno i Marej i Djokovic zaostaju za Nadalom oko 2000 bodova.
Mislim da ce do kraja godine smanjiti tu raziku na nekih 1000 bodova, jer jednostavno na betonu igraju mnogo bolje od Nadala. Uostalom obojica su na betonu za 2-3 godine osvojili vise titula nego Nadal za 8 godina igranja.
Sledece godine Nadal na Australija Openu brani titulu i 2000 bodova.
To je za njega i njegovu igru na betonu nemoguca misija u pravom smislu te reci.
Djokovic u Australiji brani cetvrtfinale, a Marej osminu finala.
Cak i da ni jedan ni drugi ne urade nista narociti, Nadal ce
izgubiti bodove i pasti na listi iza njih dvojice.
On i sa ulaskom u finale (sto je takodje malo verovatno) gubi 800 bodova, a sa ispadanjem u polufinalu 1300.
Za 8 godina igranja Nadal je na gren slemovima na betonu (US Open i Australija) samo jednom stigao do finala i to u periodu kada je imao mnogo slabiju konkurenciju od ove koju ima danas. Sem toga na tim gren slemovima prosle godine je prvi put stigao do nekog polufinala. Dakle na ta 2 gren slema je polufinale njegov maksimalni domet i ne vidim da se tu nesto promenilo.
Takodje vec na prvom mastersu u Indian Welsu Nadal brani jos hiljadu bodova, pa stvarno ne vidim nacina da on zadrzi drugu poziciju.
Mozda ce se on ponovo vratiti na drugo mesto kada pocne sezona sljake, ali morace da sidje bar privremeno sa tog drugog mesta.
Jedini nacin da se to ne desi je da u Australiji i na mastersima u Americi terene pospu sljakom.
Drugi nacin ne postoji.

Uostalom javi se za par meseci pa da vidimo ko je bio pijan, a ko slep.
Do tada pozdrav.

tami

pre 14 godina

Bio je on nekad i blizi pa je nakon toga vecinu godine proveo kao 4. igrac na svjeta tamo bi i ostao da nije najsretniji igrac u povijest ozljedio se Murray.

vladan

pre 14 godina

janko je bio u glavnom zrebu i prijavljen za pariz ali je u valensiji zaradio prehladu i otkazao pariz.nije bilo potrebe da forsira,prehlada,manja povreda a kako stvari stoje godinu zavrsava na 38 mestu,bek izgubio u 1 kolu pariza i gubi 56 bodova i sada ima 1010,hanesku takodje ispao i sl.nedelje gubi 86 bodova i sada ima 940,tipsa ostao 1015,moze samo blejk da ga obidje ako dobije mareja u 2 kolu,e zato tipsa preskace pariz

Realan

pre 14 godina

(realno, 9. novembar 2009 22:59)

Kazes ''Hrvatska nema teniske talente kao sto vi imate'' koje sem Novaka talentiran Tisarevic ? Ako su Tipsarevic i Troicki onda je Karlovic Chuck Norris niti jedan niti drugi nemaju niti ATP titulu dok od nasih imaju svi sem Karanusica pazi u vasoj ''velikoj'' povjesti jedino Novak ima ATP titulu i niko vise pazi kod nas Franulovic,Prpic,Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Karlovic i Cilic :) koja razlika, nemoj se sad uvrjediti :)

psihijatar

pre 14 godina

@(Rafica, 9. novembar 2009 18:20)

Covece, u svakom redu imas po dve greske u pravopisu! Boli dok se citaju tvoji komentari. O sadrzaju necu ni da pricam...

urbanBG-PDX

pre 14 godina

Adidas signed world number four ranked tennis
player Andy Murray to a five-year deal worth
a reported $3 million per year. Murray’s deal with
Fred Perry expires at the end of the year. He had
been wearing K-Swiss footwear.
Number three
Novak Djokovic’s deal with Adidas also expires
at the end of this year. Djokovic had been courted
by K-Swiss, and the Big a may not be so keen to
sign him now that it has Murray in the bag. K-Swiss recently signed world number 24 Sam Querrey.


Iz prve ruke znam da adidas posle 2 sezone nema nijedan proizvod koji nosi Noletovo ime ili prezime. To najverovatnije znaci da Nole nece produziti ugovor sa adidasom.
A pogledajte na www.shopadidas.com njegove patike i majice (na sajtu je samo ono sto jos nije rasprodato) i videcete da samo najskuplje stvari za tenis su sa njegovim imenom (Edge linija).

Nije tako

pre 14 godina

Hrvati nikako ne mogu da prezale cinjenicu da je Srbija teniska svetska sila,REALNO !
(REALAN SRBIN, 10. novembar 2009 09:14)

Daj jedan podatak koji ce nas razuvjeriti, mozes reci jedino juce smo poceli igrati tenis stici cemo vas nikad pa ni onda : )

Verka Federerka

pre 14 godina

Ovakvog Nadala nije tako tesko prestici, posle AO sve ce doci na svoje, Federer je i dalje prejak ipak je to realnost, Gs su pokazatelji, defanzivni Marej moze da osvaja samo Atp turnire i Masterse.....jedina prepreka Noletu je veciti tinejdzer iz lepe njihove )))

qwe

pre 14 godina

@Zasto nabrajas neke koji nemaju veze sa Srbijom nego Jugoslavijom
.......................
Svi nabrojani itekako imaju veze sa Srbijom sto ne bih rekao za vase Ljubicica, Cilica.. koji su iz BiH ;)

qwe

pre 14 godina

@Ocemo Realno?
xexe pa zbog Srpskih tenisera i teniserki vas Hrt vise ne prenosi turnire! :D
Kako cujem sad je aktuelan hokej na ledu :)))

lista

pre 14 godina

@Giorgio
Djokovic ima 2 turnira na kojima ima po 90 bodova: Sidnej i Marselj. Ove nedelje mu je skinuto 90 bodova iz Sidneja, a sledece ce mu oduzeti 90 bodova iz Marselja.

Sto se tice masters kupa u Londonu, znam da broj bodova za titulu zavisi od broja pobeda, pa se za titulu moze dobiti 1100,1300 ili 1500 bodova. Nije bas retko da igrac napravi svih 5 pobeda kako ti kazes.
Na poslednjih 8 zavrsnih turnira to se desilo 4 puta.
Tri puta Federer i jednom Hjuit su osvojili taj turnir sa 5 pobeda.
U svakom slucaju kada sam pomenuo ovih 2500 bodova, podrazumevao sam maksimalan broj pobeda.

Giorgio

pre 14 godina

@lista.. U pravu si. Ja sam ocigledno zaboravio da je Marsej 19. turnir koji Djokovic ima u totalu i koji ce mu vaziti do nedelju dana prije pocetka Londona. Hvala.

Ocemo Realno?

pre 14 godina

(qwe, 10. novembar 2009 20:42)

Zasto nabrajas neke koji nemaju veze sa Srbijom nego Jugoslavijom a u Jugosalviji smo bili i mi a mi se nehvalimo sa njom da preciziram Monikom Seles a znas zasto se mi nehvalimo ? Zato sto imamo svoje, mani me tih dublova i juniorskih kategorija pogledaj ovo recimo od 90. Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Karlovic,Cilic svi su osvojili ATP od vas samo Nole, Ivanisevic je osvojio GS i Nole btw Wimbledon je Wimbledon, Osvojili smo Davis Cup gdje vi niste prosli niti 1. kolo, po Davis Cup tablici nikad niste bili ispred nas, osvojili smo 4 svjetska kupa koji ste vi tek prvi ove godine osvojili i slavili mjesec dana, Ivanisevic je bio 2. igrac svjeta vas niti jedan u povjesti sem Novaka nije bio niti top 10 a od nasih Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Cilic svi su bili top 10 s time da je Ljubicic bio 3. imamo 5 olimpijskih medalja vi jednu i sta hoces ? Zenski tenis Iva Majoli osvojila Roland Garros isto ko i Ana dakle o cemu pricas kilometrima smo isped vas ne samo u tenisu nego i u klikeranju!

lista

pre 14 godina

@van
Vec sam napisaou prethodnom komentaru, ali ponovicu opet.
Bodovi iz proslogodisnjeg Sangaja se brisu sledeceg ponedeljka. Prema tome ako Marej u Parizu osvoji 370 bodova vise od Novaka, sledeceg ponedeljka on ce biti treci, a Novak cetvrti.

Giorgio

pre 14 godina

@lista... Ti si jedan od rijetkih ljudi koji i cita i razumije ATP listu. Ipak cini mi se da si napravio dvije omanje greske (a ako sam ja onda se izvinjavam).
Evo kako:
rekao si ..."Trenutno jedino Djokovic i Del Potro imaju po 19 upisa, pa ce se njima sledeceg ponedeljka brisati sem zavrsnog i 19. najlosiji turnir (Novaku 90, Del Potru 45 bodova)."

- Mislim da su Djokovicu vec oduzeli ovih 90 poena (nakon Bazela ima 410 poena vise nego prosle nedelje).

rekao si ..."Titule u Parizu i Londonu ukupno vrede 2500 bodova.
Dakle i da (Novak prim a.) osvoji obe naredne titule, Nadal ne bi smeo da osvoji preko 565 bodova"

- Ovo je tacno samo ako pobjednik Londona bude imao skor 5-0. Drugim rijecima MAKSIMALAN broj poena koje pobjednik moze dobiti je 1500.
To se racuna ovako - svaka pobjeda u grupi vrijedi 200 poena, pobjeda u polufinalu dodatnih 400, a pobjeda u finalu jos 500, sto daje total od 1500 poena. To se ipak rijetko desava, pa je tako Djokovic prosle godine u Sangaju imao u grupi skor 2-1 i tu sakupio 400 umjesto maksimalnih 600 poena, odnosno na kraju turnira dobio "samo" 1300, a ne maksimalnih 1500 poena.

U svakom slucaju pozdrav za listu.

kitinov

pre 14 godina

Ma jok, bice 4ti na kraju godine.
Rafa prosle godine nije igrao masters kup u kini, murray je blizi njemu nego on nadalu.
Na AO moze biti i 5ti nosilac. Samo ako Delpotro odigra malo bolje u Parizu i Londonu.

tami

pre 14 godina

Bio je on nekad i blizi pa je nakon toga vecinu godine proveo kao 4. igrac na svjeta tamo bi i ostao da nije najsretniji igrac u povijest ozljedio se Murray.

kyuss

pre 14 godina

Kada Djokovic pobedi Tsongu i kada pocne da dobija Murray-a i Roddick-a onda cemo da pricamo o necemu.Ovako se nekada provuce pored Federera kada ovaj igra slabo i pored Nadal-a.Djokovic jos nije stekao kontinuitet.Videcemo sta ce da uradi na preostala dva turnira,to ce biti dobar pokazatelj ovoga sto pricam.

mimi

pre 14 godina

ovo bodovanje mi vise nikako nije jasno...pratim tenis ceo zivot i znam kako funkcionise bodovanje...ali kako je murrayu dodato 500 a noletu 410 za isti turtnir iz serije 500...a federeru dodato 285 iaonko nije odbranio titulu...a video sam turnire iz prosle godine a nole nije igrao u ovo vreme prosle godine ?????? ocita kampanja protiv noleta sa strane atp-a...ali nole glavu gore samo ti osvajaj turnire i docices do svog i naseg sna a to ne No. 1 !!!!!! srecno na zadnja 2 turnira u sezoni

Rafica

pre 14 godina

(peracoyot, 9. novembar 2009 17:02)

Kazes Federer nebi osvojio Roland Garros da se Nadal nije ozljedio pa nije se pricalo o nikakvoj ozljedi dok ga Soderling nije oduvo i onda odjednom radi se o ozljedi presmjeno, nego sta nisi reko da je Nadal doso na prvo mjesto jer je Federer imo munonukleozu to je dokazano od strane vise doktora.

Zmaj

pre 14 godina

@Pozdrav

Taj "steoridni" Spanac je osvojio sve sa svoje 2 ruke. Niko mu nije pomogao da ga neko blati kao sto ti cinis. Potice iz veoma sportske familije za razliku od drugih i njegov uspeh je logican sled rada koji je ulozio u sebe. To sto su ga nasi mediji predstavili kao nekog zlog, napumpanog vanzemaljca-to mozes okaciti macki o rep. On je veliko ime tenisa i ako neko zasluzuje da bude omalovazen-onda su to svakako moralni jadnici kao ti...

Konstatacija

pre 14 godina

@Zmaj
Sve ovo što si ispisao nije dovoljan dokaz da nije "steroidan". A suprotnih je koliko hoćeš, ko želi da ih vidi.
No, setićemo se ovoga kad bude pisao memoare, kao Agasi...

Realan

pre 14 godina

(realno, 9. novembar 2009 22:59)

Kazes ''Hrvatska nema teniske talente kao sto vi imate'' koje sem Novaka talentiran Tisarevic ? Ako su Tipsarevic i Troicki onda je Karlovic Chuck Norris niti jedan niti drugi nemaju niti ATP titulu dok od nasih imaju svi sem Karanusica pazi u vasoj ''velikoj'' povjesti jedino Novak ima ATP titulu i niko vise pazi kod nas Franulovic,Prpic,Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Karlovic i Cilic :) koja razlika, nemoj se sad uvrjediti :)

Nenad Stojadinovic

pre 14 godina

Fafa i Federer su nedostizne velicine,udaljene svetlosnih godina od svih ostalih tenisera,pa i naseg.Biti treci i cetvrti na svetu je ogroman uspeh i novinari ne treba da preteruju,neka oni budu treci ili cetvrti u Evropi pa da vidimo,neka nasa Ekonomija i Privreda bude treca ili cetvrta na Balkanu...

milance

pre 14 godina

dali moze neko da mi objasni ovaj sisten bodovanja.federer je branio titulu u bazelu a izgubio finale i dobio 285poena.i prosle godine na mastersu u sangaju branio titulu a ispao vec u grupi i opet dobio 200poena a nas nole sada u londonu treba da brani citavih 1300poena.stvarno nerazumem.unapred hvala i veliki pozdrav...

realno

pre 14 godina

@tami
Djokovic je bio cetvrti od 11.05. do 12.10. ove godine.
To je tacno 5 meseci, prema tome to nikako nije vecina godine, nije cak ni polovina.

Sem toga, stvarno je apsurdna tvoja izjava kako je on najsretniji igrac. Najsretniji igrac je Nadal, a Djokovic je jedan od najbaksuznijih igraca.
Pa koliko je on samo dobijenih mecheva izgubio protiv Nadala to se nikom nije desilo. Bilo je slucajeva da Nadal po nekoliko brejk i set lopti spasava samo uz pomoc mreze, da pogodi nesto sto ne bi pogodio da pokusa jos 100 puta posle toga.
Da se ne lazemo od svih ovih 14 poraza koje je imao protiv Nadala bar u 10 mecheva je bio bolji od njega.
Prosle godine je bio bolji i u Hamburgu i u Kvinsu i na OI.
Ove godine bolji je bio i u Monte Karlu i u Madridu.
Da ne pricam o zrebu koji je stalno bio takav da Novak skoro uvek na turnirima na sljaci nalece na Nadala u polufinalu.
Sta reci za pocetak ove godine. Novak 2 puta za redom ima probleme sa vrucinom u cetvrtfinalima protiv Rodika i biva primoran da preda mech igracu koga inace moze da pobedi i zavezani ociju.
Zato nemoj molim te da pominjes Djokovica i srecu. On je verovatno jedan od igraca koji ima ubedljivo najmanje srece.
Da nije tako odavno bi on vec bio prvi igrac sveta.
Uostalom kako je Marej dosao na 3. mesto?
Tako sto je ispao u prvom kolu mastersa u Rimu, a Djokovic stigao do finala i izgubio bodove jer je tamo branio titulu.
Znaci nije Marej stigao na trece mesto svojom zaslugom, vec zbog bodova koje je Novak izgubio.
A kako se Novak vratio na trece mesto?
Tako sto je osvojio titulu u Pekingu i stigao u polufinale u Sangaju - dakle iskljucivo svojom zaslugom.
Tacno je da je Marej zbog povrede propustio turnir u Sangaju, ali i da nije ne bi sacuvao trece mesto.
Vidis li da je trenutna razlika izmedju njih dvojice oko 1200 bodova. Cak i da je Marej igrao u Sangaju i osvojio titulu, sto mu ne bi bilo bas lako pored raspolozenih Davidenka i Djokovica - imao bi sada 1000 bodova vise, ali nedovoljno da ponovo bude treci.

Ja razumem da ti ovakve gluposti pises samo iz zavisti, jer Hrvatska nema takve teniske talente.
I ovo malo sto imate Djokovic redovno delje na svakom turniru.
Protiv Cilica vodi 4:0, Protiv Ljubicica 4:1, Karlovica 1:1, Ancica 3:1.
Djokovic - Hrvatska 12:3 u ukupnom skoru.
Verujem ja da ova cinjenica mnogo boli, ali nemoj da lupas gluposti kako Novak ima srece, jer je on poslednji igrac za koga se moze tako nesto izjaviti.

borg

pre 14 godina

za ovog sto se preds. kao ja:prvo federerv nacin igre dok djokovic a posebno nadal igraju iz ramena federer igra iz zgloba.kao drugo federer igra agresivno,njegovi poeni pa i mecevi ne traju puno kao kod nadala pa i djokovica.kao trece njegovo perfektno tijelo za tennis,ima primera kao npr.a.c.green nba kosarkas,igrao cini mi se sa divcem u lakersima,odigrao je preko 1000 utakmica uzastopno.i kao cetvrto i federer je ponekad povrijedjen,i on pravi cesce pauze.poslije us opena npr. nije igrao niti jedan turnir i da basel nije njegov rodni grad,nebi ni basel igrao.pozdrav svim navijacima tennisa.

milica

pre 14 godina

Hoce li neko ispitati kako Federer igra 8 godina bez povrede?!!
(Ja, 9. novembar 2009 16:40)

Tako što se njegova igra zasniva pre svega, na taktici,inteligenciji, savršenoj tehnici (obrati pažnju, na primer, na njegov zamah kad izvodi forhend, pa onda na zamah koji prave drugi teniseri itd, da ne smaram sa time)i mudrom odabiru turnira, a manje na mišićima. Kao što kaže naš mudri narod, um caruje, snaga klade valja,zar ne?

Ocemo Realno?

pre 14 godina

(qwe, 10. novembar 2009 20:42)

Zasto nabrajas neke koji nemaju veze sa Srbijom nego Jugoslavijom a u Jugosalviji smo bili i mi a mi se nehvalimo sa njom da preciziram Monikom Seles a znas zasto se mi nehvalimo ? Zato sto imamo svoje, mani me tih dublova i juniorskih kategorija pogledaj ovo recimo od 90. Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Karlovic,Cilic svi su osvojili ATP od vas samo Nole, Ivanisevic je osvojio GS i Nole btw Wimbledon je Wimbledon, Osvojili smo Davis Cup gdje vi niste prosli niti 1. kolo, po Davis Cup tablici nikad niste bili ispred nas, osvojili smo 4 svjetska kupa koji ste vi tek prvi ove godine osvojili i slavili mjesec dana, Ivanisevic je bio 2. igrac svjeta vas niti jedan u povjesti sem Novaka nije bio niti top 10 a od nasih Ivanisevic,Ljubicic,Ancic,Cilic svi su bili top 10 s time da je Ljubicic bio 3. imamo 5 olimpijskih medalja vi jednu i sta hoces ? Zenski tenis Iva Majoli osvojila Roland Garros isto ko i Ana dakle o cemu pricas kilometrima smo isped vas ne samo u tenisu nego i u klikeranju!

novak2

pre 14 godina

Sve i da hoće ne ože na drugo mjesto jer će mu se u ponedjeljak, 16.11. odbiti 1300 bodova. Čak i ako uzme Pariz znači da će mu se odbiti 300 bodova. S druge strane Nadalu se ništa ne odbija pa ne vidim kako Novak može doći do drugog mjesta. U suštini ako dobro odigra London a Nadal rano padne postoji dobra šansa da bude drugi na kraju godine. Živi bili pa vidjeli, sretno Nole, RS je uz tebe.

Dusan Zubac

pre 14 godina

Da li ima neke sanse da onaj antipaticni Škot - Andy Murray prestigne Novaka do kraja godine i da li se ove nedelje brisu poeni iz Šangaja od prosle godine. Cekam odgovor i unapred hvala.

GO NOVAK GO GO GO

Zoki

pre 14 godina

Svaka cast Nole... Ali nije bitna lista vec trofeji... :)))

Al' mi nije jasno, sad sam ocekivao da federer izgubi 200 poena jer nije odbranio titulu a on je nekako dobio jos oko 300 poena... Zanimljivo...

peracoyot

pre 14 godina

Bio je on nekad i blizi pa je nakon toga vecinu godine proveo kao 4. igrac na svjeta tamo bi i ostao da nije najsretniji igrac u povijest ozljedio se Murray.
(tami, 9. novembar 2009 15:38)
Pa da se Nadal nije povredio, Federer možda ne bi nikad osvojio RG, a Murray ne bi bio drugi na ATP listi, da asteroid nije udario u Zemlju pre 65 miliona godina svetom bi vladali dinosaurusi itd.
"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane".

Bojan

pre 14 godina

01 Roger Federer (SUI) 10140
02 Rafael Nadal (ESP) 8845
03 Novak Djokovic (SRB) 6710
04 Andy Murray (GBR) 6340
05 Juan Martin Del Potro (ARG) 5815

ovo je realno stanje stvari, dakle samo od ove godine.
Nole ce na zvanicno entry listi verlo verovatno preteci Nadala u Parizu, ali u Londonu zbog branjnja velike kolicine bodova ce se vratiti na trece mesto, gde realno i jeste po rezultatima od ove godine. Ali nakon Australije naredne ce zasesti na duze vreme na drugu poziciju i do wimbledona ce imati sansu za prvo mesto.
Do kraja godine Porto prestize Marija

Nije tako

pre 14 godina

Hrvati nikako ne mogu da prezale cinjenicu da je Srbija teniska svetska sila,REALNO !
(REALAN SRBIN, 10. novembar 2009 09:14)

Daj jedan podatak koji ce nas razuvjeriti, mozes reci jedino juce smo poceli igrati tenis stici cemo vas nikad pa ni onda : )

lista

pre 14 godina

@Djoksa
Tacno tako. Sledece nedelje se brisu bodovi sa proslogodisnjeg zavrsnog mastersa, a upisuju bodovi iz Pariza. (Bodovi iz proslogodisnjeg Pariza su vec obrisani).
Svim igracima se boduje ukupno 18 turnira. Izuzetak su samo oni koji ucestvuju na zavrsnom mastersu, jer se njima racuna i taj 19. turnir.
Medjutim ti bodovi sa tog 19. turnira se uvek brisu 7 dana pre njegovog pocetka sledece godine, pa ce na listama od 16. i 23. novembra i oni imati po 18 turnira.
Trenutno jedino Djokovic i Del Potro imaju po 19 upisa, pa ce se njima sledeceg ponedeljka brisati sem zavrsnog i 19. najlosiji turnir (Novaku 90, Del Potru 45 bodova).
Dakle sledeceg ponedeljka ce igraci imati:
Federer 10340-200=10140
Nadal 8845-0=8845
Djokovic 8300-1390=6910
Marej 7140-600=6540
Del Potro 6050-245=5805

Na ove bodove naravno treba dodati bodove koje igraci osvoje u Parizu.
Kao sto vidis Marej zaostaje za Djokovicem 370 bodova, a Djokovic za Nadalom 1935 bodova.
Dakle u Parizu Novak ne moze da prestigne Nadala, ali Marej moze Djokovica.
Mareju za to treba titula ili finale, pod uslovom da Novak ispadne pre polufinala.
Novak moze Nadala da prestigne do kraja godine ali samo teorijski. Titule u Parizu i Londonu ukupno vrede 2500 bodova. Dakle i da osvoji obe naredne titule, Nadal ne bi smeo da osvoji preko 565 bodova.
Ne verujem da ce Novak doci ove godine na drugo mesto, ali sledece godine posle Australije ga najverovatnije prestizu i Djokovic i Marej.

Utisak nedelje :-)

pre 14 godina

Pa da se Nadal nije povredio, Federer možda ne bi nikad osvojio RG, a Murray ne bi bio drugi na ATP listi, da asteroid nije udario u Zemlju pre 65 miliona godina svetom bi vladali dinosaurusi itd.
"Dok jednom ne smrkne drugom ne svane".
(peracoyot, 9. novembar 2009 17:02)
hahahaha...svaka cast..podrzavam...

lista

pre 14 godina

@van
Vec sam napisaou prethodnom komentaru, ali ponovicu opet.
Bodovi iz proslogodisnjeg Sangaja se brisu sledeceg ponedeljka. Prema tome ako Marej u Parizu osvoji 370 bodova vise od Novaka, sledeceg ponedeljka on ce biti treci, a Novak cetvrti.

joka

pre 14 godina

Jel moze neko da mi objasni zasto su Novaku povecani bodovi za 410 a Mareju recimo za 500. Obojica su osvojili turnir iste vrednosti i nisu branili poene???

urbanBG-PDX

pre 14 godina

Adidas signed world number four ranked tennis
player Andy Murray to a five-year deal worth
a reported $3 million per year. Murray’s deal with
Fred Perry expires at the end of the year. He had
been wearing K-Swiss footwear.
Number three
Novak Djokovic’s deal with Adidas also expires
at the end of this year. Djokovic had been courted
by K-Swiss, and the Big a may not be so keen to
sign him now that it has Murray in the bag. K-Swiss recently signed world number 24 Sam Querrey.


Iz prve ruke znam da adidas posle 2 sezone nema nijedan proizvod koji nosi Noletovo ime ili prezime. To najverovatnije znaci da Nole nece produziti ugovor sa adidasom.
A pogledajte na www.shopadidas.com njegove patike i majice (na sajtu je samo ono sto jos nije rasprodato) i videcete da samo najskuplje stvari za tenis su sa njegovim imenom (Edge linija).

lista

pre 14 godina

@dakbih
Ja sam samo izneo svoje misljenje.
Trenutno i Marej i Djokovic zaostaju za Nadalom oko 2000 bodova.
Mislim da ce do kraja godine smanjiti tu raziku na nekih 1000 bodova, jer jednostavno na betonu igraju mnogo bolje od Nadala. Uostalom obojica su na betonu za 2-3 godine osvojili vise titula nego Nadal za 8 godina igranja.
Sledece godine Nadal na Australija Openu brani titulu i 2000 bodova.
To je za njega i njegovu igru na betonu nemoguca misija u pravom smislu te reci.
Djokovic u Australiji brani cetvrtfinale, a Marej osminu finala.
Cak i da ni jedan ni drugi ne urade nista narociti, Nadal ce
izgubiti bodove i pasti na listi iza njih dvojice.
On i sa ulaskom u finale (sto je takodje malo verovatno) gubi 800 bodova, a sa ispadanjem u polufinalu 1300.
Za 8 godina igranja Nadal je na gren slemovima na betonu (US Open i Australija) samo jednom stigao do finala i to u periodu kada je imao mnogo slabiju konkurenciju od ove koju ima danas. Sem toga na tim gren slemovima prosle godine je prvi put stigao do nekog polufinala. Dakle na ta 2 gren slema je polufinale njegov maksimalni domet i ne vidim da se tu nesto promenilo.
Takodje vec na prvom mastersu u Indian Welsu Nadal brani jos hiljadu bodova, pa stvarno ne vidim nacina da on zadrzi drugu poziciju.
Mozda ce se on ponovo vratiti na drugo mesto kada pocne sezona sljake, ali morace da sidje bar privremeno sa tog drugog mesta.
Jedini nacin da se to ne desi je da u Australiji i na mastersima u Americi terene pospu sljakom.
Drugi nacin ne postoji.

Uostalom javi se za par meseci pa da vidimo ko je bio pijan, a ko slep.
Do tada pozdrav.

qwe

pre 14 godina

@Zasto nabrajas neke koji nemaju veze sa Srbijom nego Jugoslavijom
.......................
Svi nabrojani itekako imaju veze sa Srbijom sto ne bih rekao za vase Ljubicica, Cilica.. koji su iz BiH ;)

Djoksa

pre 14 godina

To Nole,jos malo i uhvatices spanskog bika za rogove!Ipak,kod mene postoji nedoumica koju bi voleo da mi @lista razjasni. Cuo sam da se sledece nedelje brise proslogodisnji zavrsni Masters.A posto ga Nadal nije igrao..Pariz,implikacije sa 2,3,4 mestom?

Petar

pre 14 godina

Gledam ove komentare i jedini zakljucak koji se moze izvesti je da Srbi i bodovi nikako ne mogu zajedno. Mislio sam da je na ATP sajtu sve jasno i da sve lepo pise (kad jo ko izgubio/dobio poene i zasto) ali izgleda da sam se prevario. Jer ako Srbi, kao super inteligentni narod (a to je dokazano... naucno) to ne mogu da ukapiraju, onda je definitivno do ATP liste i ovaj nacin bodovanje se mora menjati. Smesta!

dakbih

pre 14 godina

@ Ne verujem da ce Novak doci ove godine na drugo mesto, ali sledece godine posle Australije ga najverovatnije prestizu i Djokovic i Marej.
(lista, 9. novembar 2009 13:

Ti mora da si malo popio dok si pisao ovaj komentar?

Verka Federerka

pre 14 godina

Ovakvog Nadala nije tako tesko prestici, posle AO sve ce doci na svoje, Federer je i dalje prejak ipak je to realnost, Gs su pokazatelji, defanzivni Marej moze da osvaja samo Atp turnire i Masterse.....jedina prepreka Noletu je veciti tinejdzer iz lepe njihove )))

qwe

pre 14 godina

@Ocemo Realno?
xexe pa zbog Srpskih tenisera i teniserki vas Hrt vise ne prenosi turnire! :D
Kako cujem sad je aktuelan hokej na ledu :)))

Usain Bolt

pre 14 godina

Trecu godinu zaredom da zavrsava kao treci,i to u kakvoj strasnoj konkurenciji,i plus ako opet osvoji Australiju,eto njega na tronu.Neprocenjivo.Jedan je Djokovic Novak.

qwe

pre 14 godina

@Daj jedan podatak koji ce nas razuvjeriti
..............................
Zasto samo jedan?
Evo vam sedam zanimljivih podataka:

Monika Seles - prva teniserka sveta
Ana Ivanovic - prva teniserka sveta
Jelena Jankovic - prva teniserka sveta
Boba Zivojinovic - prvi dubl igrac sveta
Nenad Zimonjic - prvi dubl sveta (aktuelni)
Janko Tipsarevic - prvi junior sveta
Novak Djokovic - buduci svetski broj 1

Pozdrav iz teniske i uposte sportske velesile :)))

mille grobar

pre 14 godina

Samo pametno,sa verom u sebe i cuvaj se povreda.Sve ide tebi u prilog!Rekoh jednom prilikom,od ove dvojice gore,jednom istice rok trajanja a drugi je svoj stil forsirao oruzjem koje ga je izdalo...cuvaj se Mareja.NOLE No 1

Bojan

pre 14 godina

01 Roger Federer (SUI) 10140
02 Rafael Nadal (ESP) 8845
03 Novak Djokovic (SRB) 6710
04 Andy Murray (GBR) 6340
05 Juan Martin Del Potro (ARG) 5815

ovo je realno stanje stvari, dakle samo od ove godine.
Nole ce na zvanicno entry listi verlo verovatno preteci Nadala u Parizu, ali u Londonu zbog branjnja velike kolicine bodova ce se vratiti na trece mesto, gde realno i jeste po rezultatima od ove godine. Ali nakon Australije naredne ce zasesti na duze vreme na drugu poziciju i do wimbledona ce imati sansu za prvo mesto.
Do kraja godine Porto prestize Marija

The Navijac

pre 14 godina

Bravo Nole!
Sam napravi dobar rezultat i u Parizu.
Inace, na zalost, ne treba gledati u pravcu Nadala, nego iza u Mareja. Nole sledeceg ponedeljka gubi 1300 poena sa mastersa, Nadal ne gubi nista, Marej gubi 600 poena.

Dijana

pre 14 godina

To zaista raduje,ali bice tesko prestici Nadala..On je najbolji kada mu najvise treba..Zato i jeste veliki sampion..A nas Nole?!On je veleki borac i tek ce nam pokazati svoj talenat,i sta je tenis..Njegova dominacija tek pocinje,pazite sta vam kazem..

Djoksa

pre 14 godina

Forhend iz zgloba i kretanje su Federerova tajna.Loptica ima najvise energije u trenutku odskoka a u svakoj daljoj tacki sve manje.Sto ranije udaris lopticu,manje trosis svoju a vise koristis tudju energiju.Fed ima najkraci tajming,prosto i najteze...

bivsa svetlana

pre 14 godina

Realno, tesko da ce do drugog mesta ove godine.
Neka samo no zadrzi trecu poziciju, a Mari da padne na 5. pa da vidis bericeta dogodine!

Djoksa

pre 14 godina

Po cenu da ispadnem smesan postavio bih jedno ocigledno pitanje.Sta je Tipsom?Da li igra u Parizu?A ako ne igra koji je razlog(povreda?,mozda je trebao da igra kvalifikacije? a nije hteo).

Skeptik

pre 14 godina

dali moze neko da mi objasni ovaj sisten bodovanja.federer je branio titulu u bazelu a izgubio finale i dobio 285poena.i prosle godine na mastersu u sangaju branio titulu a ispao vec u grupi i opet dobio 200poena a nas nole sada u londonu treba da brani citavih 1300poena.stvarno nerazumem.unapred hvala i veliki pozdrav...
(milance, 9. novembar 2009 13:13)
Evo ja cu da ti objasnim. Bazel cak i Pariz Master su odigrani ranije prosle godine nego ove tako da su Federeru ti bodovi vec izbrisani i on je ove nedelje ustvari dobio dodatnih novih 300 bodova za finale. Cudi me da to nije znao ni Viskovic pa na kraju prenosa meca prica kako ce Federer ove nedelje imati manje od 10000 poena.

Djoksa

pre 14 godina

@lista...Hvala.Po komentarima preporucujem vidim da ti nisam samo ja zahvalan. Prava je privilegija imati nekog kao ti ko je toliko upucen u materiju.

vladan

pre 14 godina

janko je bio u glavnom zrebu i prijavljen za pariz ali je u valensiji zaradio prehladu i otkazao pariz.nije bilo potrebe da forsira,prehlada,manja povreda a kako stvari stoje godinu zavrsava na 38 mestu,bek izgubio u 1 kolu pariza i gubi 56 bodova i sada ima 1010,hanesku takodje ispao i sl.nedelje gubi 86 bodova i sada ima 940,tipsa ostao 1015,moze samo blejk da ga obidje ako dobije mareja u 2 kolu,e zato tipsa preskace pariz

bivsa svetlana

pre 14 godina

Evo jedne lepe pesme o pobedi i porazu:

Nije strašno poražen biti,
strašno je porazu se prepustiti.
Poraz i pobjeda,
u čemu je razlika?
Jer pobjeda može postati poraz
a poraz - pobede odraz.
Čudo je ponovo se dignuti
i poraz u pobedu pretvoriti.

Djoksa

pre 14 godina

A na drugoj strani skale je Nadal.On,suprotno od Federera,udara lopticu u njenom padu!?Sva energija koju daje loptici je njegova,3m iza osnovne linije!!Iz te pozicije zabija i vinere(sa spinom!!?)!!Fascinantno!Nepojmljivo!I..,nazalost..,samounistavajuce..

Giorgio

pre 14 godina

@lista... Ti si jedan od rijetkih ljudi koji i cita i razumije ATP listu. Ipak cini mi se da si napravio dvije omanje greske (a ako sam ja onda se izvinjavam).
Evo kako:
rekao si ..."Trenutno jedino Djokovic i Del Potro imaju po 19 upisa, pa ce se njima sledeceg ponedeljka brisati sem zavrsnog i 19. najlosiji turnir (Novaku 90, Del Potru 45 bodova)."

- Mislim da su Djokovicu vec oduzeli ovih 90 poena (nakon Bazela ima 410 poena vise nego prosle nedelje).

rekao si ..."Titule u Parizu i Londonu ukupno vrede 2500 bodova.
Dakle i da (Novak prim a.) osvoji obe naredne titule, Nadal ne bi smeo da osvoji preko 565 bodova"

- Ovo je tacno samo ako pobjednik Londona bude imao skor 5-0. Drugim rijecima MAKSIMALAN broj poena koje pobjednik moze dobiti je 1500.
To se racuna ovako - svaka pobjeda u grupi vrijedi 200 poena, pobjeda u polufinalu dodatnih 400, a pobjeda u finalu jos 500, sto daje total od 1500 poena. To se ipak rijetko desava, pa je tako Djokovic prosle godine u Sangaju imao u grupi skor 2-1 i tu sakupio 400 umjesto maksimalnih 600 poena, odnosno na kraju turnira dobio "samo" 1300, a ne maksimalnih 1500 poena.

U svakom slucaju pozdrav za listu.

psihijatar

pre 14 godina

@(Rafica, 9. novembar 2009 18:20)

Covece, u svakom redu imas po dve greske u pravopisu! Boli dok se citaju tvoji komentari. O sadrzaju necu ni da pricam...

lista

pre 14 godina

@Giorgio
Djokovic ima 2 turnira na kojima ima po 90 bodova: Sidnej i Marselj. Ove nedelje mu je skinuto 90 bodova iz Sidneja, a sledece ce mu oduzeti 90 bodova iz Marselja.

Sto se tice masters kupa u Londonu, znam da broj bodova za titulu zavisi od broja pobeda, pa se za titulu moze dobiti 1100,1300 ili 1500 bodova. Nije bas retko da igrac napravi svih 5 pobeda kako ti kazes.
Na poslednjih 8 zavrsnih turnira to se desilo 4 puta.
Tri puta Federer i jednom Hjuit su osvojili taj turnir sa 5 pobeda.
U svakom slucaju kada sam pomenuo ovih 2500 bodova, podrazumevao sam maksimalan broj pobeda.

Giorgio

pre 14 godina

@lista.. U pravu si. Ja sam ocigledno zaboravio da je Marsej 19. turnir koji Djokovic ima u totalu i koji ce mu vaziti do nedelju dana prije pocetka Londona. Hvala.