Rukomet 59

Utorak, 23.06.2009.

13:32

Cvetković: Laži, manipulacije...

Selektor rukometne reprezentacije Srbije Jovica Cveković obratio je se javnosti saopštenjem.

Cvetkoviæ: Laži, manipulacije... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Zabrinuti

pre 14 godina

Pa kakvi smo to mi ljudi sestr i braco?!?!Nista nam nije sveto,ali nista!!!Samo pljuvanje,zavist,pakost...
Necu braniti ni Cveleta ni Marijanovica,a ni njegovog "malog"-Blagojevica,vec se samo zapitati-PA DOKLE VISE DA NIKO NIKOGA JEDAN PROMIL DA ISPOSTUJE!?
P.S.Ko o cemu,Sapcani o Cvetkovicu!!!

rukomet

pre 14 godina

Svim ljudima koji su protiv cveleta nek se gone ajde vi dodjite pa uradite sta je uradio covek i ceo strucni stab i igraci, ajde da vas vidimo malo ...

nemanja

pre 14 godina

Cvetkovic je uvek s nekim u sukobu samo da bi prikrio svoje neuspehe i da bi dizao tenziju i stvarao atmosferu "da smo okruzeni neprijateljima". Boze, hocu li u zivotu videti Velimira Petkovica na klupi reprezentacije da ne gledam vise sarlatane...ili ako on nece daj da uvezemo nekog hrvatskog trenera... Objektivno imamo drugu-trecu ekipu na svetu po imenima i ne mozemo da se sastavimo godinama zbog stetocina.

Milorad

pre 14 godina

Svaka cast Nisu i Zajecaru al mi neke utakmice igramo i u gostima. I tamo treba pobediti. Pa ne moze savez i tamo da mu organizuje takvu podrsku a da on bude onda junak i da kaze sam sam pobedio. Sve jace utakmice u gostima smo kiksali a kad kod nas pobedimo na igrace koji igraju 120 posto publiku koja navija 200 posto i sudije koje se u to uklope lako je biti veliki trener.Da mu sad ne trebaju igraci za ovu svoju bitku ne bi on ni rekao "ja i igraci" nego samo "JA". Svi koji su kod njega igrali ili sa njim radili to vrlo dobro znaju.

bojan

pre 14 godina

Mislim da sada nije pitanje sta cvetkovic misli i sta on prica nego ko ce biti novi selektor reprezentacije.Zato pozivam sve u savezu da razgovaraju sa najboljeg strucnjaka koga srbija trenutno ima a to je Dr Pokrajac sa njega na klupi sigurno imamo medalju zato pozovite odmah

ekonomista

pre 14 godina

Potpisujem se profesijom jer mij rukomet samo ljubav. 4 hiljade mesecno je godisnje 48 hiljada. Za 90 radnih dana koliko je selektor maksimum angazovan to 16.000 mesecno. I bilo mu malo? Gde bre to ima?

Komsija

pre 14 godina

Neko je pitao otkud sad ovo pismo posto se on vec 10 dana za reom oglasavao u novinama. Pogodilo ga je sto je prvi put prekjuce u novinama objavljen i iznos plate i iznos ponude itd a da njegova okolina (ni privatno ni rukometno) nije znala za te detalje. Sad kad se postavi pitanje od jednih "gde su pare" a od drugih "sto si nam prodavao tuznu pricu o zrtvovanju" nastaje problem i on ga resava iracionalno kao i sve drugo u zivotu. Steta

Shpanac

pre 14 godina

Oko reprezentacije Srbije i njenih igraca u ovom trenutku nijesu potrebne nikakve malverzacije, negativni komentari i konfrontiranja ali je ocigledno da Cvetkovicu sve "to treba" da bi bio u zizi javnosti. Cvetkovic je kao igrac bio konfliktna licnost. Nije imao relacije sa Nenadicem, Kalinom, Kosovcem, Mihajlovicem... jer su za njega neki od njih bili provincijalci i pobogu, ispod njegovog nivoa. Sjetimo se njegovih afro-frizura i farbanja kose!Jednu godinu provedenu u Metaloplastici je iskoristio i uspio da se posvadja i ne govori ni sa Vujom, ni Vukom, ni Baskom... Dosao je u Spaniju, za njega "meku" jer, Shpanci su poznati kao ljudi puni sebe (najljepsi, najpametniji, najbolji) gdje se brzo prilagodio jer je isti kao i oni i gdje su njegovi "ljudski kvaliteti" dosli "do izrazaja!? Nije on stvorio ove igrace i nijesu "strasan tim" kako voli reci. Ovi igraci rade svakodnevno u svojim klubovima i sa svojim trenerima u Srbiji, Shpaniji, Francuskoj, Madjarskoj, Njemackoj. Drago mi je da ce Srbija biti na EP ali nije to "samo" Cvetkoviceva zasluga. On nikako da shvati da kada se ima rezultata, da su igraci ti koji nose svu slavu i u protivnom, kada ide lose onda je trener taj koji treba da objasnjava zasto, kako, zbog cega?! Valjda ce popraviti igru na primjer u fazi odbrane, mada sumnjam jer Cvetkovic nije idelan trener da bi njegova ekipa igrala dobru odbranu. Djordje-Dzof Vucinic je govorio (i bio u pravu) da je Cvetkovic uvijek bio na nuli jer ili nije igrao u odbrani ili kad je igrao nije mogao da postigne onoliko golova u napadu koliko ih je padalo sa mjesta u odbrani gdje je igrao. Ostavi Cvetkovicu momke da se opuste ovog ljeta, da odmore, da se pripreme psihicki za sledecu sezonu. Postedi ih bezveznih komentara. "Odmori i ti malo", olabavi covjece!!Nesto se radi u selekciji Srbije ali ako Cvetovic ovako nastavi razbit ce sve dobre odnose, relacije, drugarstvo i rodoljublje ovih momaka.

kolega

pre 14 godina

Nisam bas u toku al u nasem poslu sve je trziste. Pitanje je prosto ima li cvetkovic ponude Kila Monpeljea Gumersbaha, Portlanda, Vesprema ili neke vrh reprezentacije? Ako nema onda mu je prica bljutava i tuzna

Dragan Antic Nislija

pre 14 godina

I ucesnici ove prepirke i oni koji ih podrzavaju treba da znaju da niko nema prava da se poziva na navijace. Pogotovo Nislije. Nikad mi nismo pitali ni ko igra ni ko vodi reprezentaciju. To je reprezentacija Srbije i mi cemo uvek biti uz reprezentaciju a ne uz imena. Tako je i u odbojci, kosarci a nadam se da ce biti i u fudbalu kad budemo imali dobar stadion. Ne zaklanjajte se iza nas, poruka je jasna.

milan andric

pre 14 godina

Cveletu je ovo prvi put u zivotu da ga je neko izdrzao tri godine. Nikad i nigde nije uspeo toliko da ostane. Toliko o tome ko je koga tu trpeo. Svaki put kad je odlazio, odlazio je na ovakav nacin. Da bas svi na svetu ne valjaju a da samo on valja.... Hmmm

kosmosic

pre 14 godina

Van Der Berg, ne bih se slozio sa tobom samo oko Vilovskog. Mozda bih na tvoj spisak ubacio igraca koji je trenutno u najlosijoj formi i koji je najmanje pokazao u ovim kvalifikacijama, a to je Nikolic. Svaka cast na njegovom klupskom uspehu i prethodnim utakmicama za repku, ali u poslednje vreme stvarno nesto ne stima, tako da je Vilovski odlicna zamena za njega. i mislim da bi on i Dragicevic uz novog selektora mogli mnogo na poziciji pivota

ne volim Niš

pre 14 godina

Hajte Srbi malo se smirite, nemojte pljuvati po svojim rukometnim legendama, jer Cvetković to jeste.Niste vi nikakva rukometna sila, po meni realan domet je plasman na neko prvenstvo, u ovim kvalifikacijama niste dobili nijednu ozbiljniju reprezentaciju u gostima.Ima tu još dosta posla a Cvetković nije kriv što Srbi imaju ist mentalitet ko Bosanci (kad jedan igra, igraju svi, kad jedan ne igra, niko ne igra)a dokaz da niste nikakva rukometna sila su šeširi za ždrijebanje, gdje ste u zadnjem šeširu tamo sa Ukrajinom, Češkom isl.za razliku od Hrvata koji su u prvom.Pozdrav svima, samo realno govorim.

Larisa

pre 14 godina

Kakvo licemerje Cvetkovica!
Zasto onda nije ranije ponudio da radi iz ljubavi?
On radi iz ljubavi (nema veze sto ta njegova ljubav kosta 4.000 eura mesecno) a strucni stab kojeg se sada setio je izgleda radio iz Ljubavi prema Cveletu :-)) Stvarno je majstor taj Cvetkovic. Ako je uspeo te ljude da drzi pored sebe za dzabe citave 3,4 godine onda je vrhunski demagog...
Pitam se samo da li je svestan da mu ovakav nastup samo zatvara vrata mogucih angazmana u nekom od klubova. Niko nece ludaka kojeg ces danas placati a sutra ce te taj isti pljuvati!

Cobe

pre 14 godina

Ovo ti je otprilike ovako: Zima, ja u skoli, uciteljica mi da manju ocenu od one koju sam za pomislio da zasluzujem... (nije bitno da li je nedovoljna ocena ili neka druga, bitno je da sam ja nezadovoljan). Izlazim napolje, uzimam najveci kamen i bacam na prozore skole,... Prozori su razbijeni, svi ostali ucenici i ucitelji u skoli se smrzavaju a men eje bas briga, ja sam nezadovoljan jer sam dobio manju ocenu...

Mile

pre 14 godina

Cvetkov samo nanosi stetu reprezentaciji i srpskom rukometu!
Sta ce reci sve te tvoje kolege treneri koje si onako nadmeno ignorisao prethodnih godina za vreme tvog selektorskog staza?
Cekajte samo da oni otvore dusu i progovoe!

drax

pre 14 godina

Ljudi, pa Cvetkovic se vise nista ni ne pita!
I ko moze sa sigurnoscu da tvrdi da ta igra i rezultati sa nekim drugim ne bi bili jos bolji?
Neko je napisao da kao Cvele nije pozivao mamine i tatine sinove! A sta su onda Corovic (njegov otac je Cveletov nbajbolji kafanski drug), Vuckovic, Kojic, Stanic,... Neki od njih i zasluzuju sansu i mesto u reprezentaciji, nije sporno ali ipak...
I treba vise staviti tacku na ove gluposti oko Cvetkovica. Bio si, radio si, bio si placen za to (igraci svakako nisu), docice neko drugi da nastavi posao, ako si Cvele covek i ako volis te momkei svoju reprezentaciju i zemlju, pomozi nasledniku (naravno ako bude od tebe trazena pomoc) i guraj dalje! Nikome na ovom svetu (narocito mislim na trenere) nije zagarantovano mesto, prosto, takav je zivot, takav posao!
Ne moze trener da menja upravu vec uprava menja trenere (cak i da je trener sa najboljim rezultatima)!

Secanj

pre 14 godina

2005 god. seniori 5-ti na Svetu, kadeti prvaci Sveta, omladinci vicesampioni Sveta. Od 2006 sa Cvetkovicem nismo se kvalifikovali na Evropsko prvenstvo u Norveskoj,bii 8-mi na Svetskom prvenstvu i sada se kvalifikovali na Evropsko. Kadeti bili 7-mi i 11-ti na Evropskom i nisu se kvalifikovali na 2 svetska prvenstva. Omladinci bili 10-ti na Evropskom i nisu se kvalifikovali na 2 Svetska prvenstva. Podaci sve govore. A "krvav i mukotrpan rad" "kult" i "atmosfera" su samo frazetine.

sapcanin

pre 14 godina

Pre svega zbog svog asocijalnog ponasanja,zbog sebicnosti i nepostovanja bilo kakvog reda, Cvetkovic u inostranstvu,ni kao igrac,ni kao trener nije imao uspeha.

Duki

pre 14 godina

Hvalio Cvetkovic Marjanovica da je najbolji a Marjanovic Cvetkovica takodje a lose su radili i jedan i drugi.Lazi su izgovarali i to je sada izbilo na povrsinu. Moraju u Savezu da postoje jasni ciljevi,politika i pravila kako se ostvaruju i ljudi koji postuju taj sistem. Nista od toga nema a sa Cvetkovicem to je i nemoguce.

R.FERDINAND

pre 14 godina

Zelim samo da porucim svim! Svaku utakmicu od 2006. sam bio da gledam u Nisu i kad je muska i zenska reprezentacija u pitanju. Nikad nismo bolji rukomet igrali, od vremena kada smo osvojili bronzu u Spaniji. Ovaj covek je uz pomoc publike u Cairu preporodio reprezentaciju, samo zato sto se kida na terenu (da moze usao bi da igra ako treba) zato nemojte da pisete svasta ako neznate, znam sa sigurnoscu da vodi tim najbole sto umem (a ume) i konacno je doveo igrace koji znaju da igraju a ne tatine i mamine sinove. Zato ima i podrsku IGRACA i NAVIJACA sirom zemlje! Gospodine Cvetkovicu ne obazirajte se na pisanja i uradite samo kako vam srce kaze, pravi navijaci ce uvek biti uz Vas i igrace!

Van Der Berg

pre 14 godina

pa naravno da igraci podrzavaju cveleta, kad bi pola njih utakmice reprezentacije gledalo iz fotelje preko tv-a da on nije selektor. stanic, toskic, kojic, stojanovic, vilovski...

EP 2012 SRBIJA

pre 14 godina

I ovo pismo mu je pisao izlapeli Doktor Dzudovic,koji umesto da se bavi svojim poslom pise sastave .Sva sreca sto ce i jedan i drugi da popiju pedalu !!Ubuduce strogo voditi racuna o tome koga novi selektor dovodi za saradnike da nam se ne dese ponovo Dzudovici i Ivici...

DEJO

pre 14 godina

Pa neznam šta da kažem. Mislim da bi najbolje rešenje za nas bio Dragan Škrbić na čelu saveza i ljudi koje bi on izabrao, a za selektora mi se najviše sviđa ideja sa Petkovićem.
Samo moja skromna misao.

ALEX

pre 14 godina

Za novosadjaninS
Za kadete i omladince se potpuno slažem sa tobom, ali se ne slažem oko toga da bi se svako kvalifikovao, jer Bosna uopšte nije toliko loša ekipa(kod kuče su pobjedili i Hrvatsku a siguran sam da bi još koje bolje reprezentacije), pa čak ni Švajcarci nisu tolko loši ali se slažem sa time da smo mi puno bolji, odnosno imamo puno bolje igrače( dmožda čak i jedne najboljih u Europi a sa time i na svijetu.
A što se Cveleta tiče ovdje sam razdvojen, ako ga zameni Velimir Petković onda sam siguran da čemo dobiti i mnogo bolju igru stoposto,a sa druge strane ako ga igrači podržavaju onda je OK.Mada mislim da možemo mi bolje.
Pozdrav

milos jevtic

pre 14 godina

Ma sumnjivo je vec bilo ono pismo kao "reprezentativci i strucni stab". Ko bi od reprezentativaca lupio recenicu gde stoji da je Nemacka prvak Evrope? Zna se ko brka evropska i svetska prvenstva. Igrachisu bre pravi i pametni boli ih uvo za sve. Oni ginu za Srbiju i navijace Srbije i tako treba da bude i ubuduce

Mile Mrdjenovacki

pre 14 godina

Posle Tunisa dosao je debakl i raspad sistema kada je NEKO preporucio da se izgubi, od i onako u tom trenutku, boljih Hrvata. Sterbik je progovorio a zatim zanemeo i sada je postao Spanac. U tom trenutku reprezentacija se RASPALA... Danas smo tu gde jesmo, od Ceha smo tada bili deklasirani, a prosle godine smo ih, srecno, eliminisali... Na SP smo bili na kraju osmi, uz povoljan zreb, videli smo jasno koliko smo daleko od samog rukometnog vrha... Jedna Spanija je bila daleko iza nas, i koliko juce su objavili da im je Savez u minusu pola miliona evra zbog takvog rezultata! Njihov trener je bio da podsetim proslavljeni trener i trgovac Rivera, koga je Skrbic u serijalu u listu Sport promovisao za naseg trenera, nepozvan menjajuci Cvetkovica... Sada mnogi napadaju Cvetkovica izmedju ostalog sto se ne igra preko krila (a Nikcevic i Curuvija su povredjeni)a ostali ne koriste svoju sansu, sto je jedan Dragicevic pokazao da ma koliko dobar igrac da je bio, nije bio zreo za reprezentaciju... Zamera mu se sto je Saric sebi dozvolio da bira sa kojim selektorom hoce, a sa kojim nece da saradjuje,i da ima blanko poziv da se predomisli, a zaboravlja se da je desetak golmana dobilo sansu pre nego sto su se izdvojila trojca iskusni i Stojkovic koji ce svoju sansu koliko sutra iskoristiti. Ja jedino sto zameram Cvetkovicu je to sto je podrzavao Marjanovica, koji sada procenjuje da mu je jedina sansa da na tek izabranoj funkciji ostane, neophodnost da se otrese onog koji mu je doneo rezultat i izbor. I na kraju, ne razumem da je uspesan predsednik Saveza u kome zenski rukomet konstantno nazaduje, a muski u svim evropskim klupskim takmicenjima dozivljava fijasko!? I na kraju, napisacu ono sto svi oni koji poznaju malo rukomet, konstatuju: u Rukometu ima nedopustivo mnogo losih ljudi... Svi se slazu i u tome da mnogima nije mesto u rukometu. Jedino se ne slazu u tome kome dati metlu da sve sto ne valja pocisti, jer ta metla bi i mnoge od njih pocistila... Imperija uzvraca udarac, jer zamislite samo na kratko kako bi to bilo da jednoga dana Cvetkovic u ruke ugrabi metlu...

Mile

pre 14 godina

Haha... Ja hocu da budem generalni direktor telekoma, radicu dzabe, sve sto je predvidjeno za zaradu generalnog direktora Telekoma prepustam svojim saradnicima :-)) Kakav ludak!
Pa gde to ima, ne pitas se ti da li ces raditi, pitaju se ti ljudi u Upravnom odboru saveza, sve da su i najgori na ovom svetu!
Moj Cvetkovicu, nije rukomet nastao dolaskom Cvetkovica na mesto selektora reprezentacije a nece ni nestati tvojim odlaskom!!
Srecno ti bilo...

rista

pre 14 godina

Cveletovi veliki uspesi: porazi od izraela, islanda, bosne, brazila, poljske, svedske, nereseno sa makedoncima, svajcarcima, muke sa faranima itd itd. o njegovom prvom saradniku Ivicu i sta je uradio mladjim kategorijama da i ne govorimo. Neka zahvale tim ljudima sto suih dosad istrpeli i omogucili im sve to. Ako je tacno da je Cvetkovic dosad dobio oko 90.000 eura a da je odbio ponudu saveza od 250 hiljada za cetri godine kao sto pise danas "politika" onda je svaka njegova prica smesna. Sto do sada nije radio bez para ako se sad velikodusno nudi. Njegovo pismo pisano u trecem licu je uvreda za inteligenciju.

Savamala

pre 14 godina

Kada neko kaze Cvetkovic je vratio kult reprezentacije prosto da covek pukne od tog otrcanog stereotipa. Niti taj neko zna sta je kult niti zna Cvetkovica a jedino tog kulta nije bilo na onoj cuveno utakmici u Cacku kada su nas Cesi ponizili.Uvek igraci zele da igraju za reprezentaciju a pogotovu sto im skace rejting za ugovore sa klubovima.

Flensburg

pre 14 godina

Ljudi, pa bolje rezultate je realno imao onaj Dincic! Zene se kvalifikovale na Evropsko prvenstvo, kadetkinje osvojile serbro... I covek napravi glupost, ispljuje EHF i svestan svoje gluposti, sam se povuce, pozeli srecu nasledniku, ostane veliki!!
A ovaj Cvetkovic sasvim suprotno... Sta je uradio, ok kvalifikovao se na SP, bio 8. tamo, ok... juniore prepusti onom paceinku Ivicu koji naravno, nije nista uradio, katastrofa rezultatu, kadeti takodje podbacili... I Savez ga opet podrzavao... Vise ga ne podrzava i sad je strasno, sad pljuvacina po svemu zivom, po ljudima, po rukometu,... Ne znam da li se taj Blagojevic kladio, u principu nije ni bitno, ali kakav je to covek (mislim na Cvetkovica) da 6 meseci cuti o tome, cak se i vidja i druzi sa Blagojevicem i onda izadje u javnost sa tom informacijom naravno, bez ikakvog dokaza!! To moze samo budala i los covek! Ocrnio je Blagojevica a dokaza koliko vidim, nema... I tako dalje, i tako dalje...

Mare

pre 14 godina

Kakva je glupost kad neko kaze kako je Vujovic napravo ovu generaciju '86. Pa nije ih on ucio rukometu, nije on sam njih nasao pa pozvao u repku!!! Sad kao Vujovic dobar, a ovaj ne valja!!!! Pa mi da imamo pravog selektora mi bi bili prvaci sveta sa ovom ekipom!!! Pa mi imamo neke od najboljih svetskih igraca bre!!! U Svici sa Vujovicem katastrofa a imali smo najboljeg rukometasa sveta, sad je igracki kadar jos bolji a igramo najgoru obranu na svetu!!! E tu nisu krivi igraci nego trener! Ali ovo sto je Cvetkovic rekao za Marjanovica je istina! Samo sto je trebao i sebe da ubaci u taj kontekst, jer obojica nisu ucinili nista dobro reprezentaciji dok je predsednik i unistava!!!

Nenad

pre 14 godina

Pa pogledajte ga samo, kako je ovo samo srocio...hvalospevi o samom sebi, pa radice za dzabe...
Kad su ga podrzavali bili su dobri... a kad su konacno videle koliko je on mali...svi navaljaju.
Ma bezi bre sto dalje iz srpskog rukometa.

pravda

pre 14 godina

Neka neko pobije ako moze ove cinjenice. Po zvanicnim podacima EHF-a u 2005 godini nasa zemlja je bila najbolja u Evropi kada se kumulativno uzmu rezultati seniorske,kadetske i omladinske reprezentacije. Seniori su bili peti na Svetskom prvenstvu u Tunisu,kadeti su bili prvi na svetu a omladini su bili vicesampioni sveta. 2006-te izabran je Cvetkovic za selektora. Gde smo sada?

joksic dragan

pre 14 godina

Jel Cvetkovic postavio Marjanovica il Marjanovic Cvetkovica? Zna li ko koje su to lazi? Mislim osim sto je nepismeno i puno gresaka ovo pismo je i nerazumljivo. Mora da postoji neki povod za ovo pismo. On je svaki dan nesto izjavljivao pa zasto bi sad ovo davao i ponavljao se. Sta ga je to pogodilo?

mladen

pre 14 godina

Ljudi nemojte lupati gluposti! Kakav Vujovic! Pre nekoliko godina vodio je reprezentaciju na Prvenstvu Evrope u Svajcarskoj i tada nam se igra svodila na sut sa devet metara ali smo igrali pet puta sporije. Danas nemam nista protiv nase igre u napadu.Na svetskom prvenstvu u Hrtvatskoj smo dali 35 golova Nemackoj koja ima izuzetnu odbranu, kao i Danskoj oko 30. Neophodno je da popravimo odbranu i sve ce biti ok. Siguran sam da ne igramo losije u odnosu na vreme kada nas je Vujovic vodio i zato moramo da podrzimo coveka koji vodi reprezentaciju, Okomite se na njega ako bude debakl u Austriji. Jadno je da o tome sad raspravljamo kada se reprezentacijia plasirala na Euro!!!

Lek-protiv-povracanja

pre 14 godina

Meni samo nisu jasni svi ovi obicni i u svetu rukometa totalno nebitni (medju koje spadam i ja)ljudi ovde, koji nesto pljuju Cvetkovica. Te on je probisvet, kockar, alav na novac, neznalica itd. Takodje bih da ih podsetim da dok je Nikcevic bio u timu , da je svaku utakmicu bio najbolji strelac (7-8 golova sa krila), posto vidim da im taktika takodje bode oci.
SVI IGRACI SU STALI IZA TRENERA I DALI MU BEZREZERVNU PODRSKU, A OVDE CE NEKI PERA, ZIKA I MIKA DA PLJUJU TOG TRENERA, I DA PISU CVETKOVICU ODLAZI I SLICNE PAROLE.
ALO, DA LI SE VI PITATE NESTO UOPSTE????????

Beogradjanin

pre 14 godina

Cvetkovicu, unistio si mlade igrace u Srbiji. Iza tebe ostaje pustos. Nasledio si desetak igraca koje je Vujovic formirao u kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji i tek sada igrace na Med.igrama a imaju izmedju 23 i 25 godina. Strasno.

pancevac

pre 14 godina

Cvetkovic je ovog Marjanovica pre godinu dana proglasavao najboljim predsednikom a sada najgorim .Nije tacno ni jedno ni drugo. Cvetkovic je uvek bezobzirno trazio pare a sada mu one nisu vazne. On misli da je reprezentacija njegova prcija, da moze da radi sta god hoce i da nikome ne odgovara. To nema nigde. Rukovodstvu se sada obija o glavu sto su ga ranije hvalili bez ikakvog razloga.

pravoslavac

pre 14 godina

Za neke kad covek drugog vredja i ne bira sredstva u obracunu sa njim ispade da je principijelan i hrabar a ustvari ovaj Cvetkovicev potez je pun lazi, sebicnosti i nekulture.

м.м.

pre 14 godina

Свака част Цветковићу... Ако им је рек'о. Треба му дати подршку. Све док неко овако јавно не проговори, нема напретка нашем спорту.

novosadjaninS

pre 14 godina

Zaista ima mnogo lazi i manipulacija a Cvetkovic upravo dominira sa lazima i manipulacijama.Kud ce veca laz nego da nase reprezentacije dobro igraju i da imaju dobar rezultat. Nasi kadeti i omladinci se uopste nisu ni kvalifikovali na Svetsko prvenstvo. Da je bilo ko vodio reprezentaciju kvalifikovali bi se za Austriju pored Farskih Ostrva, Bosne i Svajcarske.

Mile

pre 14 godina

BRAVO Cvetkovicu LEGENDOOO!!!!
Veliki igrac, jos veci strucnjak i covek!!! Treba svi da stanemo uz njega, covek je napravio extra tim, svi igraci ga podrzavaju, dosta vise da se neki marginalci mesaju u sport.
Napred Cvele!!!

Grobar

pre 14 godina

Ovaj covek je totalno ispravnog stava. Napravio je i ponovo vrtaio kult rukometne reprezentacije, okupio je momke i motivisao ih maksimalno!
Trebamo mu dati podrsku i stati uz njega u daljoj borbi za spas naseg rukometa!!!
Cvetkovicu ostani i bori se, cela Srbija je uz tebe!!!

evropejac

pre 14 godina

Mukotrpan i krvav rad! Kad ovo kaze Cvetkovic to je stvarno smesno. Za godinu dana nasi kadetski i omladinski reprezentativci nisu se nijednom okupili. Ne igraju ni jedni ni drugi na Svetskom prvenstvu. Kod Cvetkovica igraci debituju u seniorskoj reprezentaciji sa 24-25 godina.

Vuk23 Grobar

pre 14 godina

Loš trener. Hvali uspehe kojih nema. Igra ne postoji, sve se svodi na skok i šut sa 9m, krilima baciti loptu je zabranjeno. Odbrana šuplja. Svi novinari izhvališe takozvane uspehe, al bar je Srbije poznata po tome da ne vidi realno ništa.
Stvara lošu atmosferu oko rukometa, a sad bi radio i dzabe samo da on vodi ekipu.
Beži Cvetkoviću nemaš pojma.Podmladiti reprezentaciju ostaviti samo Pejanovića, Ilića i Bojinovića ali više kao ispomoć (odbrana).
leva krila D.Marković, Holpert
desna krila Prodanović, Tubić
pivoti Toskić, Dragićević
srednji bekovi U. Mitrović, Nenadić, Bojinović
levi bekovi Šešum, Ilić
desni bekovi Vujin, Malenčić
golmani Pejanović, Stojković, Milić

dragan genije

pre 14 godina

Cvetkovic treba da ode zato sto nije nista spektakularno uradio, a toliko prica o tome...8 mesto nikada nece biti uspeh u ovoj situaciji gde konkurencija u rukometu nije bila nikad slabija, jedan tim dominira!Setite se 90ih, Svedska, Rusija, Nemacka, Spanija, Francuska, Jugoslavija...to su bili gromovi bre!Danas??Francuska, tu negde Hrvati...ostalo jadno, sa svakim se moze igrati egal u najmanju ruku!i on se tu hvali osmim mestom kao upehom...sramota

Kaze, vratio ambijent u reprezentaciju? pitam se kako?
evo ovako gospodine Cvetkovicu...taj ambijent je vracen zahvaljujuci iskljucivo igracima, narocito Mladenu i Niskoj publici, koja je digla rukometnu reprezentaciju iz pepela!!! Kada je pre neku godinu, prvi put posle duzeg vremena igrano u Nisu, i to naravno, nevazna utakmica protiv Makedonije, u Cairu je bilo 6500 ljudi zeljnih bilo kakvog sporta!! eto tako...

toliko od mene

Sasa-Sabac

pre 14 godina

Pa zasto cute Vujovic, Vukovic, Isakovic, Djordjic, Rnic, Skrbic, Jovanovic, Matic i ostali nasi proslavljeni rukometasi. Zasto se oni ne ukljuce u rad saveza i reprezentacije...

Grobar

pre 14 godina

Ovaj covek je totalno ispravnog stava. Napravio je i ponovo vrtaio kult rukometne reprezentacije, okupio je momke i motivisao ih maksimalno!
Trebamo mu dati podrsku i stati uz njega u daljoj borbi za spas naseg rukometa!!!
Cvetkovicu ostani i bori se, cela Srbija je uz tebe!!!

Mile

pre 14 godina

BRAVO Cvetkovicu LEGENDOOO!!!!
Veliki igrac, jos veci strucnjak i covek!!! Treba svi da stanemo uz njega, covek je napravio extra tim, svi igraci ga podrzavaju, dosta vise da se neki marginalci mesaju u sport.
Napred Cvele!!!

Sasa-Sabac

pre 14 godina

Pa zasto cute Vujovic, Vukovic, Isakovic, Djordjic, Rnic, Skrbic, Jovanovic, Matic i ostali nasi proslavljeni rukometasi. Zasto se oni ne ukljuce u rad saveza i reprezentacije...

dragan genije

pre 14 godina

Cvetkovic treba da ode zato sto nije nista spektakularno uradio, a toliko prica o tome...8 mesto nikada nece biti uspeh u ovoj situaciji gde konkurencija u rukometu nije bila nikad slabija, jedan tim dominira!Setite se 90ih, Svedska, Rusija, Nemacka, Spanija, Francuska, Jugoslavija...to su bili gromovi bre!Danas??Francuska, tu negde Hrvati...ostalo jadno, sa svakim se moze igrati egal u najmanju ruku!i on se tu hvali osmim mestom kao upehom...sramota

Kaze, vratio ambijent u reprezentaciju? pitam se kako?
evo ovako gospodine Cvetkovicu...taj ambijent je vracen zahvaljujuci iskljucivo igracima, narocito Mladenu i Niskoj publici, koja je digla rukometnu reprezentaciju iz pepela!!! Kada je pre neku godinu, prvi put posle duzeg vremena igrano u Nisu, i to naravno, nevazna utakmica protiv Makedonije, u Cairu je bilo 6500 ljudi zeljnih bilo kakvog sporta!! eto tako...

toliko od mene

Lek-protiv-povracanja

pre 14 godina

Meni samo nisu jasni svi ovi obicni i u svetu rukometa totalno nebitni (medju koje spadam i ja)ljudi ovde, koji nesto pljuju Cvetkovica. Te on je probisvet, kockar, alav na novac, neznalica itd. Takodje bih da ih podsetim da dok je Nikcevic bio u timu , da je svaku utakmicu bio najbolji strelac (7-8 golova sa krila), posto vidim da im taktika takodje bode oci.
SVI IGRACI SU STALI IZA TRENERA I DALI MU BEZREZERVNU PODRSKU, A OVDE CE NEKI PERA, ZIKA I MIKA DA PLJUJU TOG TRENERA, I DA PISU CVETKOVICU ODLAZI I SLICNE PAROLE.
ALO, DA LI SE VI PITATE NESTO UOPSTE????????

Vuk23 Grobar

pre 14 godina

Loš trener. Hvali uspehe kojih nema. Igra ne postoji, sve se svodi na skok i šut sa 9m, krilima baciti loptu je zabranjeno. Odbrana šuplja. Svi novinari izhvališe takozvane uspehe, al bar je Srbije poznata po tome da ne vidi realno ništa.
Stvara lošu atmosferu oko rukometa, a sad bi radio i dzabe samo da on vodi ekipu.
Beži Cvetkoviću nemaš pojma.Podmladiti reprezentaciju ostaviti samo Pejanovića, Ilića i Bojinovića ali više kao ispomoć (odbrana).
leva krila D.Marković, Holpert
desna krila Prodanović, Tubić
pivoti Toskić, Dragićević
srednji bekovi U. Mitrović, Nenadić, Bojinović
levi bekovi Šešum, Ilić
desni bekovi Vujin, Malenčić
golmani Pejanović, Stojković, Milić

mladen

pre 14 godina

Ljudi nemojte lupati gluposti! Kakav Vujovic! Pre nekoliko godina vodio je reprezentaciju na Prvenstvu Evrope u Svajcarskoj i tada nam se igra svodila na sut sa devet metara ali smo igrali pet puta sporije. Danas nemam nista protiv nase igre u napadu.Na svetskom prvenstvu u Hrtvatskoj smo dali 35 golova Nemackoj koja ima izuzetnu odbranu, kao i Danskoj oko 30. Neophodno je da popravimo odbranu i sve ce biti ok. Siguran sam da ne igramo losije u odnosu na vreme kada nas je Vujovic vodio i zato moramo da podrzimo coveka koji vodi reprezentaciju, Okomite se na njega ako bude debakl u Austriji. Jadno je da o tome sad raspravljamo kada se reprezentacijia plasirala na Euro!!!

novosadjaninS

pre 14 godina

Zaista ima mnogo lazi i manipulacija a Cvetkovic upravo dominira sa lazima i manipulacijama.Kud ce veca laz nego da nase reprezentacije dobro igraju i da imaju dobar rezultat. Nasi kadeti i omladinci se uopste nisu ni kvalifikovali na Svetsko prvenstvo. Da je bilo ko vodio reprezentaciju kvalifikovali bi se za Austriju pored Farskih Ostrva, Bosne i Svajcarske.

pravda

pre 14 godina

Neka neko pobije ako moze ove cinjenice. Po zvanicnim podacima EHF-a u 2005 godini nasa zemlja je bila najbolja u Evropi kada se kumulativno uzmu rezultati seniorske,kadetske i omladinske reprezentacije. Seniori su bili peti na Svetskom prvenstvu u Tunisu,kadeti su bili prvi na svetu a omladini su bili vicesampioni sveta. 2006-te izabran je Cvetkovic za selektora. Gde smo sada?

evropejac

pre 14 godina

Mukotrpan i krvav rad! Kad ovo kaze Cvetkovic to je stvarno smesno. Za godinu dana nasi kadetski i omladinski reprezentativci nisu se nijednom okupili. Ne igraju ni jedni ni drugi na Svetskom prvenstvu. Kod Cvetkovica igraci debituju u seniorskoj reprezentaciji sa 24-25 godina.

м.м.

pre 14 godina

Свака част Цветковићу... Ако им је рек'о. Треба му дати подршку. Све док неко овако јавно не проговори, нема напретка нашем спорту.

pancevac

pre 14 godina

Cvetkovic je ovog Marjanovica pre godinu dana proglasavao najboljim predsednikom a sada najgorim .Nije tacno ni jedno ni drugo. Cvetkovic je uvek bezobzirno trazio pare a sada mu one nisu vazne. On misli da je reprezentacija njegova prcija, da moze da radi sta god hoce i da nikome ne odgovara. To nema nigde. Rukovodstvu se sada obija o glavu sto su ga ranije hvalili bez ikakvog razloga.

rista

pre 14 godina

Cveletovi veliki uspesi: porazi od izraela, islanda, bosne, brazila, poljske, svedske, nereseno sa makedoncima, svajcarcima, muke sa faranima itd itd. o njegovom prvom saradniku Ivicu i sta je uradio mladjim kategorijama da i ne govorimo. Neka zahvale tim ljudima sto suih dosad istrpeli i omogucili im sve to. Ako je tacno da je Cvetkovic dosad dobio oko 90.000 eura a da je odbio ponudu saveza od 250 hiljada za cetri godine kao sto pise danas "politika" onda je svaka njegova prica smesna. Sto do sada nije radio bez para ako se sad velikodusno nudi. Njegovo pismo pisano u trecem licu je uvreda za inteligenciju.

Beogradjanin

pre 14 godina

Cvetkovicu, unistio si mlade igrace u Srbiji. Iza tebe ostaje pustos. Nasledio si desetak igraca koje je Vujovic formirao u kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji i tek sada igrace na Med.igrama a imaju izmedju 23 i 25 godina. Strasno.

Flensburg

pre 14 godina

Ljudi, pa bolje rezultate je realno imao onaj Dincic! Zene se kvalifikovale na Evropsko prvenstvo, kadetkinje osvojile serbro... I covek napravi glupost, ispljuje EHF i svestan svoje gluposti, sam se povuce, pozeli srecu nasledniku, ostane veliki!!
A ovaj Cvetkovic sasvim suprotno... Sta je uradio, ok kvalifikovao se na SP, bio 8. tamo, ok... juniore prepusti onom paceinku Ivicu koji naravno, nije nista uradio, katastrofa rezultatu, kadeti takodje podbacili... I Savez ga opet podrzavao... Vise ga ne podrzava i sad je strasno, sad pljuvacina po svemu zivom, po ljudima, po rukometu,... Ne znam da li se taj Blagojevic kladio, u principu nije ni bitno, ali kakav je to covek (mislim na Cvetkovica) da 6 meseci cuti o tome, cak se i vidja i druzi sa Blagojevicem i onda izadje u javnost sa tom informacijom naravno, bez ikakvog dokaza!! To moze samo budala i los covek! Ocrnio je Blagojevica a dokaza koliko vidim, nema... I tako dalje, i tako dalje...

Mile

pre 14 godina

Haha... Ja hocu da budem generalni direktor telekoma, radicu dzabe, sve sto je predvidjeno za zaradu generalnog direktora Telekoma prepustam svojim saradnicima :-)) Kakav ludak!
Pa gde to ima, ne pitas se ti da li ces raditi, pitaju se ti ljudi u Upravnom odboru saveza, sve da su i najgori na ovom svetu!
Moj Cvetkovicu, nije rukomet nastao dolaskom Cvetkovica na mesto selektora reprezentacije a nece ni nestati tvojim odlaskom!!
Srecno ti bilo...

Savamala

pre 14 godina

Kada neko kaze Cvetkovic je vratio kult reprezentacije prosto da covek pukne od tog otrcanog stereotipa. Niti taj neko zna sta je kult niti zna Cvetkovica a jedino tog kulta nije bilo na onoj cuveno utakmici u Cacku kada su nas Cesi ponizili.Uvek igraci zele da igraju za reprezentaciju a pogotovu sto im skace rejting za ugovore sa klubovima.

pravoslavac

pre 14 godina

Za neke kad covek drugog vredja i ne bira sredstva u obracunu sa njim ispade da je principijelan i hrabar a ustvari ovaj Cvetkovicev potez je pun lazi, sebicnosti i nekulture.

ALEX

pre 14 godina

Za novosadjaninS
Za kadete i omladince se potpuno slažem sa tobom, ali se ne slažem oko toga da bi se svako kvalifikovao, jer Bosna uopšte nije toliko loša ekipa(kod kuče su pobjedili i Hrvatsku a siguran sam da bi još koje bolje reprezentacije), pa čak ni Švajcarci nisu tolko loši ali se slažem sa time da smo mi puno bolji, odnosno imamo puno bolje igrače( dmožda čak i jedne najboljih u Europi a sa time i na svijetu.
A što se Cveleta tiče ovdje sam razdvojen, ako ga zameni Velimir Petković onda sam siguran da čemo dobiti i mnogo bolju igru stoposto,a sa druge strane ako ga igrači podržavaju onda je OK.Mada mislim da možemo mi bolje.
Pozdrav

EP 2012 SRBIJA

pre 14 godina

I ovo pismo mu je pisao izlapeli Doktor Dzudovic,koji umesto da se bavi svojim poslom pise sastave .Sva sreca sto ce i jedan i drugi da popiju pedalu !!Ubuduce strogo voditi racuna o tome koga novi selektor dovodi za saradnike da nam se ne dese ponovo Dzudovici i Ivici...

Mile Mrdjenovacki

pre 14 godina

Posle Tunisa dosao je debakl i raspad sistema kada je NEKO preporucio da se izgubi, od i onako u tom trenutku, boljih Hrvata. Sterbik je progovorio a zatim zanemeo i sada je postao Spanac. U tom trenutku reprezentacija se RASPALA... Danas smo tu gde jesmo, od Ceha smo tada bili deklasirani, a prosle godine smo ih, srecno, eliminisali... Na SP smo bili na kraju osmi, uz povoljan zreb, videli smo jasno koliko smo daleko od samog rukometnog vrha... Jedna Spanija je bila daleko iza nas, i koliko juce su objavili da im je Savez u minusu pola miliona evra zbog takvog rezultata! Njihov trener je bio da podsetim proslavljeni trener i trgovac Rivera, koga je Skrbic u serijalu u listu Sport promovisao za naseg trenera, nepozvan menjajuci Cvetkovica... Sada mnogi napadaju Cvetkovica izmedju ostalog sto se ne igra preko krila (a Nikcevic i Curuvija su povredjeni)a ostali ne koriste svoju sansu, sto je jedan Dragicevic pokazao da ma koliko dobar igrac da je bio, nije bio zreo za reprezentaciju... Zamera mu se sto je Saric sebi dozvolio da bira sa kojim selektorom hoce, a sa kojim nece da saradjuje,i da ima blanko poziv da se predomisli, a zaboravlja se da je desetak golmana dobilo sansu pre nego sto su se izdvojila trojca iskusni i Stojkovic koji ce svoju sansu koliko sutra iskoristiti. Ja jedino sto zameram Cvetkovicu je to sto je podrzavao Marjanovica, koji sada procenjuje da mu je jedina sansa da na tek izabranoj funkciji ostane, neophodnost da se otrese onog koji mu je doneo rezultat i izbor. I na kraju, ne razumem da je uspesan predsednik Saveza u kome zenski rukomet konstantno nazaduje, a muski u svim evropskim klupskim takmicenjima dozivljava fijasko!? I na kraju, napisacu ono sto svi oni koji poznaju malo rukomet, konstatuju: u Rukometu ima nedopustivo mnogo losih ljudi... Svi se slazu i u tome da mnogima nije mesto u rukometu. Jedino se ne slazu u tome kome dati metlu da sve sto ne valja pocisti, jer ta metla bi i mnoge od njih pocistila... Imperija uzvraca udarac, jer zamislite samo na kratko kako bi to bilo da jednoga dana Cvetkovic u ruke ugrabi metlu...

R.FERDINAND

pre 14 godina

Zelim samo da porucim svim! Svaku utakmicu od 2006. sam bio da gledam u Nisu i kad je muska i zenska reprezentacija u pitanju. Nikad nismo bolji rukomet igrali, od vremena kada smo osvojili bronzu u Spaniji. Ovaj covek je uz pomoc publike u Cairu preporodio reprezentaciju, samo zato sto se kida na terenu (da moze usao bi da igra ako treba) zato nemojte da pisete svasta ako neznate, znam sa sigurnoscu da vodi tim najbole sto umem (a ume) i konacno je doveo igrace koji znaju da igraju a ne tatine i mamine sinove. Zato ima i podrsku IGRACA i NAVIJACA sirom zemlje! Gospodine Cvetkovicu ne obazirajte se na pisanja i uradite samo kako vam srce kaze, pravi navijaci ce uvek biti uz Vas i igrace!

milan andric

pre 14 godina

Cveletu je ovo prvi put u zivotu da ga je neko izdrzao tri godine. Nikad i nigde nije uspeo toliko da ostane. Toliko o tome ko je koga tu trpeo. Svaki put kad je odlazio, odlazio je na ovakav nacin. Da bas svi na svetu ne valjaju a da samo on valja.... Hmmm

Nenad

pre 14 godina

Pa pogledajte ga samo, kako je ovo samo srocio...hvalospevi o samom sebi, pa radice za dzabe...
Kad su ga podrzavali bili su dobri... a kad su konacno videle koliko je on mali...svi navaljaju.
Ma bezi bre sto dalje iz srpskog rukometa.

Mare

pre 14 godina

Kakva je glupost kad neko kaze kako je Vujovic napravo ovu generaciju '86. Pa nije ih on ucio rukometu, nije on sam njih nasao pa pozvao u repku!!! Sad kao Vujovic dobar, a ovaj ne valja!!!! Pa mi da imamo pravog selektora mi bi bili prvaci sveta sa ovom ekipom!!! Pa mi imamo neke od najboljih svetskih igraca bre!!! U Svici sa Vujovicem katastrofa a imali smo najboljeg rukometasa sveta, sad je igracki kadar jos bolji a igramo najgoru obranu na svetu!!! E tu nisu krivi igraci nego trener! Ali ovo sto je Cvetkovic rekao za Marjanovica je istina! Samo sto je trebao i sebe da ubaci u taj kontekst, jer obojica nisu ucinili nista dobro reprezentaciji dok je predsednik i unistava!!!

milos jevtic

pre 14 godina

Ma sumnjivo je vec bilo ono pismo kao "reprezentativci i strucni stab". Ko bi od reprezentativaca lupio recenicu gde stoji da je Nemacka prvak Evrope? Zna se ko brka evropska i svetska prvenstva. Igrachisu bre pravi i pametni boli ih uvo za sve. Oni ginu za Srbiju i navijace Srbije i tako treba da bude i ubuduce

joksic dragan

pre 14 godina

Jel Cvetkovic postavio Marjanovica il Marjanovic Cvetkovica? Zna li ko koje su to lazi? Mislim osim sto je nepismeno i puno gresaka ovo pismo je i nerazumljivo. Mora da postoji neki povod za ovo pismo. On je svaki dan nesto izjavljivao pa zasto bi sad ovo davao i ponavljao se. Sta ga je to pogodilo?

Van Der Berg

pre 14 godina

pa naravno da igraci podrzavaju cveleta, kad bi pola njih utakmice reprezentacije gledalo iz fotelje preko tv-a da on nije selektor. stanic, toskic, kojic, stojanovic, vilovski...

Secanj

pre 14 godina

2005 god. seniori 5-ti na Svetu, kadeti prvaci Sveta, omladinci vicesampioni Sveta. Od 2006 sa Cvetkovicem nismo se kvalifikovali na Evropsko prvenstvo u Norveskoj,bii 8-mi na Svetskom prvenstvu i sada se kvalifikovali na Evropsko. Kadeti bili 7-mi i 11-ti na Evropskom i nisu se kvalifikovali na 2 svetska prvenstva. Omladinci bili 10-ti na Evropskom i nisu se kvalifikovali na 2 Svetska prvenstva. Podaci sve govore. A "krvav i mukotrpan rad" "kult" i "atmosfera" su samo frazetine.

Mile

pre 14 godina

Cvetkov samo nanosi stetu reprezentaciji i srpskom rukometu!
Sta ce reci sve te tvoje kolege treneri koje si onako nadmeno ignorisao prethodnih godina za vreme tvog selektorskog staza?
Cekajte samo da oni otvore dusu i progovoe!

Cobe

pre 14 godina

Ovo ti je otprilike ovako: Zima, ja u skoli, uciteljica mi da manju ocenu od one koju sam za pomislio da zasluzujem... (nije bitno da li je nedovoljna ocena ili neka druga, bitno je da sam ja nezadovoljan). Izlazim napolje, uzimam najveci kamen i bacam na prozore skole,... Prozori su razbijeni, svi ostali ucenici i ucitelji u skoli se smrzavaju a men eje bas briga, ja sam nezadovoljan jer sam dobio manju ocenu...

Shpanac

pre 14 godina

Oko reprezentacije Srbije i njenih igraca u ovom trenutku nijesu potrebne nikakve malverzacije, negativni komentari i konfrontiranja ali je ocigledno da Cvetkovicu sve "to treba" da bi bio u zizi javnosti. Cvetkovic je kao igrac bio konfliktna licnost. Nije imao relacije sa Nenadicem, Kalinom, Kosovcem, Mihajlovicem... jer su za njega neki od njih bili provincijalci i pobogu, ispod njegovog nivoa. Sjetimo se njegovih afro-frizura i farbanja kose!Jednu godinu provedenu u Metaloplastici je iskoristio i uspio da se posvadja i ne govori ni sa Vujom, ni Vukom, ni Baskom... Dosao je u Spaniju, za njega "meku" jer, Shpanci su poznati kao ljudi puni sebe (najljepsi, najpametniji, najbolji) gdje se brzo prilagodio jer je isti kao i oni i gdje su njegovi "ljudski kvaliteti" dosli "do izrazaja!? Nije on stvorio ove igrace i nijesu "strasan tim" kako voli reci. Ovi igraci rade svakodnevno u svojim klubovima i sa svojim trenerima u Srbiji, Shpaniji, Francuskoj, Madjarskoj, Njemackoj. Drago mi je da ce Srbija biti na EP ali nije to "samo" Cvetkoviceva zasluga. On nikako da shvati da kada se ima rezultata, da su igraci ti koji nose svu slavu i u protivnom, kada ide lose onda je trener taj koji treba da objasnjava zasto, kako, zbog cega?! Valjda ce popraviti igru na primjer u fazi odbrane, mada sumnjam jer Cvetkovic nije idelan trener da bi njegova ekipa igrala dobru odbranu. Djordje-Dzof Vucinic je govorio (i bio u pravu) da je Cvetkovic uvijek bio na nuli jer ili nije igrao u odbrani ili kad je igrao nije mogao da postigne onoliko golova u napadu koliko ih je padalo sa mjesta u odbrani gdje je igrao. Ostavi Cvetkovicu momke da se opuste ovog ljeta, da odmore, da se pripreme psihicki za sledecu sezonu. Postedi ih bezveznih komentara. "Odmori i ti malo", olabavi covjece!!Nesto se radi u selekciji Srbije ali ako Cvetovic ovako nastavi razbit ce sve dobre odnose, relacije, drugarstvo i rodoljublje ovih momaka.

Larisa

pre 14 godina

Kakvo licemerje Cvetkovica!
Zasto onda nije ranije ponudio da radi iz ljubavi?
On radi iz ljubavi (nema veze sto ta njegova ljubav kosta 4.000 eura mesecno) a strucni stab kojeg se sada setio je izgleda radio iz Ljubavi prema Cveletu :-)) Stvarno je majstor taj Cvetkovic. Ako je uspeo te ljude da drzi pored sebe za dzabe citave 3,4 godine onda je vrhunski demagog...
Pitam se samo da li je svestan da mu ovakav nastup samo zatvara vrata mogucih angazmana u nekom od klubova. Niko nece ludaka kojeg ces danas placati a sutra ce te taj isti pljuvati!

ekonomista

pre 14 godina

Potpisujem se profesijom jer mij rukomet samo ljubav. 4 hiljade mesecno je godisnje 48 hiljada. Za 90 radnih dana koliko je selektor maksimum angazovan to 16.000 mesecno. I bilo mu malo? Gde bre to ima?

nemanja

pre 14 godina

Cvetkovic je uvek s nekim u sukobu samo da bi prikrio svoje neuspehe i da bi dizao tenziju i stvarao atmosferu "da smo okruzeni neprijateljima". Boze, hocu li u zivotu videti Velimira Petkovica na klupi reprezentacije da ne gledam vise sarlatane...ili ako on nece daj da uvezemo nekog hrvatskog trenera... Objektivno imamo drugu-trecu ekipu na svetu po imenima i ne mozemo da se sastavimo godinama zbog stetocina.

DEJO

pre 14 godina

Pa neznam šta da kažem. Mislim da bi najbolje rešenje za nas bio Dragan Škrbić na čelu saveza i ljudi koje bi on izabrao, a za selektora mi se najviše sviđa ideja sa Petkovićem.
Samo moja skromna misao.

sapcanin

pre 14 godina

Pre svega zbog svog asocijalnog ponasanja,zbog sebicnosti i nepostovanja bilo kakvog reda, Cvetkovic u inostranstvu,ni kao igrac,ni kao trener nije imao uspeha.

drax

pre 14 godina

Ljudi, pa Cvetkovic se vise nista ni ne pita!
I ko moze sa sigurnoscu da tvrdi da ta igra i rezultati sa nekim drugim ne bi bili jos bolji?
Neko je napisao da kao Cvele nije pozivao mamine i tatine sinove! A sta su onda Corovic (njegov otac je Cveletov nbajbolji kafanski drug), Vuckovic, Kojic, Stanic,... Neki od njih i zasluzuju sansu i mesto u reprezentaciji, nije sporno ali ipak...
I treba vise staviti tacku na ove gluposti oko Cvetkovica. Bio si, radio si, bio si placen za to (igraci svakako nisu), docice neko drugi da nastavi posao, ako si Cvele covek i ako volis te momkei svoju reprezentaciju i zemlju, pomozi nasledniku (naravno ako bude od tebe trazena pomoc) i guraj dalje! Nikome na ovom svetu (narocito mislim na trenere) nije zagarantovano mesto, prosto, takav je zivot, takav posao!
Ne moze trener da menja upravu vec uprava menja trenere (cak i da je trener sa najboljim rezultatima)!

Duki

pre 14 godina

Hvalio Cvetkovic Marjanovica da je najbolji a Marjanovic Cvetkovica takodje a lose su radili i jedan i drugi.Lazi su izgovarali i to je sada izbilo na povrsinu. Moraju u Savezu da postoje jasni ciljevi,politika i pravila kako se ostvaruju i ljudi koji postuju taj sistem. Nista od toga nema a sa Cvetkovicem to je i nemoguce.

kosmosic

pre 14 godina

Van Der Berg, ne bih se slozio sa tobom samo oko Vilovskog. Mozda bih na tvoj spisak ubacio igraca koji je trenutno u najlosijoj formi i koji je najmanje pokazao u ovim kvalifikacijama, a to je Nikolic. Svaka cast na njegovom klupskom uspehu i prethodnim utakmicama za repku, ali u poslednje vreme stvarno nesto ne stima, tako da je Vilovski odlicna zamena za njega. i mislim da bi on i Dragicevic uz novog selektora mogli mnogo na poziciji pivota

Komsija

pre 14 godina

Neko je pitao otkud sad ovo pismo posto se on vec 10 dana za reom oglasavao u novinama. Pogodilo ga je sto je prvi put prekjuce u novinama objavljen i iznos plate i iznos ponude itd a da njegova okolina (ni privatno ni rukometno) nije znala za te detalje. Sad kad se postavi pitanje od jednih "gde su pare" a od drugih "sto si nam prodavao tuznu pricu o zrtvovanju" nastaje problem i on ga resava iracionalno kao i sve drugo u zivotu. Steta

Milorad

pre 14 godina

Svaka cast Nisu i Zajecaru al mi neke utakmice igramo i u gostima. I tamo treba pobediti. Pa ne moze savez i tamo da mu organizuje takvu podrsku a da on bude onda junak i da kaze sam sam pobedio. Sve jace utakmice u gostima smo kiksali a kad kod nas pobedimo na igrace koji igraju 120 posto publiku koja navija 200 posto i sudije koje se u to uklope lako je biti veliki trener.Da mu sad ne trebaju igraci za ovu svoju bitku ne bi on ni rekao "ja i igraci" nego samo "JA". Svi koji su kod njega igrali ili sa njim radili to vrlo dobro znaju.

ne volim Niš

pre 14 godina

Hajte Srbi malo se smirite, nemojte pljuvati po svojim rukometnim legendama, jer Cvetković to jeste.Niste vi nikakva rukometna sila, po meni realan domet je plasman na neko prvenstvo, u ovim kvalifikacijama niste dobili nijednu ozbiljniju reprezentaciju u gostima.Ima tu još dosta posla a Cvetković nije kriv što Srbi imaju ist mentalitet ko Bosanci (kad jedan igra, igraju svi, kad jedan ne igra, niko ne igra)a dokaz da niste nikakva rukometna sila su šeširi za ždrijebanje, gdje ste u zadnjem šeširu tamo sa Ukrajinom, Češkom isl.za razliku od Hrvata koji su u prvom.Pozdrav svima, samo realno govorim.

Dragan Antic Nislija

pre 14 godina

I ucesnici ove prepirke i oni koji ih podrzavaju treba da znaju da niko nema prava da se poziva na navijace. Pogotovo Nislije. Nikad mi nismo pitali ni ko igra ni ko vodi reprezentaciju. To je reprezentacija Srbije i mi cemo uvek biti uz reprezentaciju a ne uz imena. Tako je i u odbojci, kosarci a nadam se da ce biti i u fudbalu kad budemo imali dobar stadion. Ne zaklanjajte se iza nas, poruka je jasna.

kolega

pre 14 godina

Nisam bas u toku al u nasem poslu sve je trziste. Pitanje je prosto ima li cvetkovic ponude Kila Monpeljea Gumersbaha, Portlanda, Vesprema ili neke vrh reprezentacije? Ako nema onda mu je prica bljutava i tuzna

bojan

pre 14 godina

Mislim da sada nije pitanje sta cvetkovic misli i sta on prica nego ko ce biti novi selektor reprezentacije.Zato pozivam sve u savezu da razgovaraju sa najboljeg strucnjaka koga srbija trenutno ima a to je Dr Pokrajac sa njega na klupi sigurno imamo medalju zato pozovite odmah

rukomet

pre 14 godina

Svim ljudima koji su protiv cveleta nek se gone ajde vi dodjite pa uradite sta je uradio covek i ceo strucni stab i igraci, ajde da vas vidimo malo ...

Zabrinuti

pre 14 godina

Pa kakvi smo to mi ljudi sestr i braco?!?!Nista nam nije sveto,ali nista!!!Samo pljuvanje,zavist,pakost...
Necu braniti ni Cveleta ni Marijanovica,a ni njegovog "malog"-Blagojevica,vec se samo zapitati-PA DOKLE VISE DA NIKO NIKOGA JEDAN PROMIL DA ISPOSTUJE!?
P.S.Ko o cemu,Sapcani o Cvetkovicu!!!

dragan genije

pre 14 godina

Cvetkovic treba da ode zato sto nije nista spektakularno uradio, a toliko prica o tome...8 mesto nikada nece biti uspeh u ovoj situaciji gde konkurencija u rukometu nije bila nikad slabija, jedan tim dominira!Setite se 90ih, Svedska, Rusija, Nemacka, Spanija, Francuska, Jugoslavija...to su bili gromovi bre!Danas??Francuska, tu negde Hrvati...ostalo jadno, sa svakim se moze igrati egal u najmanju ruku!i on se tu hvali osmim mestom kao upehom...sramota

Kaze, vratio ambijent u reprezentaciju? pitam se kako?
evo ovako gospodine Cvetkovicu...taj ambijent je vracen zahvaljujuci iskljucivo igracima, narocito Mladenu i Niskoj publici, koja je digla rukometnu reprezentaciju iz pepela!!! Kada je pre neku godinu, prvi put posle duzeg vremena igrano u Nisu, i to naravno, nevazna utakmica protiv Makedonije, u Cairu je bilo 6500 ljudi zeljnih bilo kakvog sporta!! eto tako...

toliko od mene

Vuk23 Grobar

pre 14 godina

Loš trener. Hvali uspehe kojih nema. Igra ne postoji, sve se svodi na skok i šut sa 9m, krilima baciti loptu je zabranjeno. Odbrana šuplja. Svi novinari izhvališe takozvane uspehe, al bar je Srbije poznata po tome da ne vidi realno ništa.
Stvara lošu atmosferu oko rukometa, a sad bi radio i dzabe samo da on vodi ekipu.
Beži Cvetkoviću nemaš pojma.Podmladiti reprezentaciju ostaviti samo Pejanovića, Ilića i Bojinovića ali više kao ispomoć (odbrana).
leva krila D.Marković, Holpert
desna krila Prodanović, Tubić
pivoti Toskić, Dragićević
srednji bekovi U. Mitrović, Nenadić, Bojinović
levi bekovi Šešum, Ilić
desni bekovi Vujin, Malenčić
golmani Pejanović, Stojković, Milić

Grobar

pre 14 godina

Ovaj covek je totalno ispravnog stava. Napravio je i ponovo vrtaio kult rukometne reprezentacije, okupio je momke i motivisao ih maksimalno!
Trebamo mu dati podrsku i stati uz njega u daljoj borbi za spas naseg rukometa!!!
Cvetkovicu ostani i bori se, cela Srbija je uz tebe!!!

Beogradjanin

pre 14 godina

Cvetkovicu, unistio si mlade igrace u Srbiji. Iza tebe ostaje pustos. Nasledio si desetak igraca koje je Vujovic formirao u kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji i tek sada igrace na Med.igrama a imaju izmedju 23 i 25 godina. Strasno.

Mile

pre 14 godina

BRAVO Cvetkovicu LEGENDOOO!!!!
Veliki igrac, jos veci strucnjak i covek!!! Treba svi da stanemo uz njega, covek je napravio extra tim, svi igraci ga podrzavaju, dosta vise da se neki marginalci mesaju u sport.
Napred Cvele!!!

novosadjaninS

pre 14 godina

Zaista ima mnogo lazi i manipulacija a Cvetkovic upravo dominira sa lazima i manipulacijama.Kud ce veca laz nego da nase reprezentacije dobro igraju i da imaju dobar rezultat. Nasi kadeti i omladinci se uopste nisu ni kvalifikovali na Svetsko prvenstvo. Da je bilo ko vodio reprezentaciju kvalifikovali bi se za Austriju pored Farskih Ostrva, Bosne i Svajcarske.

R.FERDINAND

pre 14 godina

Zelim samo da porucim svim! Svaku utakmicu od 2006. sam bio da gledam u Nisu i kad je muska i zenska reprezentacija u pitanju. Nikad nismo bolji rukomet igrali, od vremena kada smo osvojili bronzu u Spaniji. Ovaj covek je uz pomoc publike u Cairu preporodio reprezentaciju, samo zato sto se kida na terenu (da moze usao bi da igra ako treba) zato nemojte da pisete svasta ako neznate, znam sa sigurnoscu da vodi tim najbole sto umem (a ume) i konacno je doveo igrace koji znaju da igraju a ne tatine i mamine sinove. Zato ima i podrsku IGRACA i NAVIJACA sirom zemlje! Gospodine Cvetkovicu ne obazirajte se na pisanja i uradite samo kako vam srce kaze, pravi navijaci ce uvek biti uz Vas i igrace!

Lek-protiv-povracanja

pre 14 godina

Meni samo nisu jasni svi ovi obicni i u svetu rukometa totalno nebitni (medju koje spadam i ja)ljudi ovde, koji nesto pljuju Cvetkovica. Te on je probisvet, kockar, alav na novac, neznalica itd. Takodje bih da ih podsetim da dok je Nikcevic bio u timu , da je svaku utakmicu bio najbolji strelac (7-8 golova sa krila), posto vidim da im taktika takodje bode oci.
SVI IGRACI SU STALI IZA TRENERA I DALI MU BEZREZERVNU PODRSKU, A OVDE CE NEKI PERA, ZIKA I MIKA DA PLJUJU TOG TRENERA, I DA PISU CVETKOVICU ODLAZI I SLICNE PAROLE.
ALO, DA LI SE VI PITATE NESTO UOPSTE????????

pravoslavac

pre 14 godina

Za neke kad covek drugog vredja i ne bira sredstva u obracunu sa njim ispade da je principijelan i hrabar a ustvari ovaj Cvetkovicev potez je pun lazi, sebicnosti i nekulture.

DEJO

pre 14 godina

Pa neznam šta da kažem. Mislim da bi najbolje rešenje za nas bio Dragan Škrbić na čelu saveza i ljudi koje bi on izabrao, a za selektora mi se najviše sviđa ideja sa Petkovićem.
Samo moja skromna misao.

evropejac

pre 14 godina

Mukotrpan i krvav rad! Kad ovo kaze Cvetkovic to je stvarno smesno. Za godinu dana nasi kadetski i omladinski reprezentativci nisu se nijednom okupili. Ne igraju ni jedni ni drugi na Svetskom prvenstvu. Kod Cvetkovica igraci debituju u seniorskoj reprezentaciji sa 24-25 godina.

pancevac

pre 14 godina

Cvetkovic je ovog Marjanovica pre godinu dana proglasavao najboljim predsednikom a sada najgorim .Nije tacno ni jedno ni drugo. Cvetkovic je uvek bezobzirno trazio pare a sada mu one nisu vazne. On misli da je reprezentacija njegova prcija, da moze da radi sta god hoce i da nikome ne odgovara. To nema nigde. Rukovodstvu se sada obija o glavu sto su ga ranije hvalili bez ikakvog razloga.

mladen

pre 14 godina

Ljudi nemojte lupati gluposti! Kakav Vujovic! Pre nekoliko godina vodio je reprezentaciju na Prvenstvu Evrope u Svajcarskoj i tada nam se igra svodila na sut sa devet metara ali smo igrali pet puta sporije. Danas nemam nista protiv nase igre u napadu.Na svetskom prvenstvu u Hrtvatskoj smo dali 35 golova Nemackoj koja ima izuzetnu odbranu, kao i Danskoj oko 30. Neophodno je da popravimo odbranu i sve ce biti ok. Siguran sam da ne igramo losije u odnosu na vreme kada nas je Vujovic vodio i zato moramo da podrzimo coveka koji vodi reprezentaciju, Okomite se na njega ako bude debakl u Austriji. Jadno je da o tome sad raspravljamo kada se reprezentacijia plasirala na Euro!!!

Nenad

pre 14 godina

Pa pogledajte ga samo, kako je ovo samo srocio...hvalospevi o samom sebi, pa radice za dzabe...
Kad su ga podrzavali bili su dobri... a kad su konacno videle koliko je on mali...svi navaljaju.
Ma bezi bre sto dalje iz srpskog rukometa.

pravda

pre 14 godina

Neka neko pobije ako moze ove cinjenice. Po zvanicnim podacima EHF-a u 2005 godini nasa zemlja je bila najbolja u Evropi kada se kumulativno uzmu rezultati seniorske,kadetske i omladinske reprezentacije. Seniori su bili peti na Svetskom prvenstvu u Tunisu,kadeti su bili prvi na svetu a omladini su bili vicesampioni sveta. 2006-te izabran je Cvetkovic za selektora. Gde smo sada?

Mile

pre 14 godina

Haha... Ja hocu da budem generalni direktor telekoma, radicu dzabe, sve sto je predvidjeno za zaradu generalnog direktora Telekoma prepustam svojim saradnicima :-)) Kakav ludak!
Pa gde to ima, ne pitas se ti da li ces raditi, pitaju se ti ljudi u Upravnom odboru saveza, sve da su i najgori na ovom svetu!
Moj Cvetkovicu, nije rukomet nastao dolaskom Cvetkovica na mesto selektora reprezentacije a nece ni nestati tvojim odlaskom!!
Srecno ti bilo...

Mile Mrdjenovacki

pre 14 godina

Posle Tunisa dosao je debakl i raspad sistema kada je NEKO preporucio da se izgubi, od i onako u tom trenutku, boljih Hrvata. Sterbik je progovorio a zatim zanemeo i sada je postao Spanac. U tom trenutku reprezentacija se RASPALA... Danas smo tu gde jesmo, od Ceha smo tada bili deklasirani, a prosle godine smo ih, srecno, eliminisali... Na SP smo bili na kraju osmi, uz povoljan zreb, videli smo jasno koliko smo daleko od samog rukometnog vrha... Jedna Spanija je bila daleko iza nas, i koliko juce su objavili da im je Savez u minusu pola miliona evra zbog takvog rezultata! Njihov trener je bio da podsetim proslavljeni trener i trgovac Rivera, koga je Skrbic u serijalu u listu Sport promovisao za naseg trenera, nepozvan menjajuci Cvetkovica... Sada mnogi napadaju Cvetkovica izmedju ostalog sto se ne igra preko krila (a Nikcevic i Curuvija su povredjeni)a ostali ne koriste svoju sansu, sto je jedan Dragicevic pokazao da ma koliko dobar igrac da je bio, nije bio zreo za reprezentaciju... Zamera mu se sto je Saric sebi dozvolio da bira sa kojim selektorom hoce, a sa kojim nece da saradjuje,i da ima blanko poziv da se predomisli, a zaboravlja se da je desetak golmana dobilo sansu pre nego sto su se izdvojila trojca iskusni i Stojkovic koji ce svoju sansu koliko sutra iskoristiti. Ja jedino sto zameram Cvetkovicu je to sto je podrzavao Marjanovica, koji sada procenjuje da mu je jedina sansa da na tek izabranoj funkciji ostane, neophodnost da se otrese onog koji mu je doneo rezultat i izbor. I na kraju, ne razumem da je uspesan predsednik Saveza u kome zenski rukomet konstantno nazaduje, a muski u svim evropskim klupskim takmicenjima dozivljava fijasko!? I na kraju, napisacu ono sto svi oni koji poznaju malo rukomet, konstatuju: u Rukometu ima nedopustivo mnogo losih ljudi... Svi se slazu i u tome da mnogima nije mesto u rukometu. Jedino se ne slazu u tome kome dati metlu da sve sto ne valja pocisti, jer ta metla bi i mnoge od njih pocistila... Imperija uzvraca udarac, jer zamislite samo na kratko kako bi to bilo da jednoga dana Cvetkovic u ruke ugrabi metlu...

Flensburg

pre 14 godina

Ljudi, pa bolje rezultate je realno imao onaj Dincic! Zene se kvalifikovale na Evropsko prvenstvo, kadetkinje osvojile serbro... I covek napravi glupost, ispljuje EHF i svestan svoje gluposti, sam se povuce, pozeli srecu nasledniku, ostane veliki!!
A ovaj Cvetkovic sasvim suprotno... Sta je uradio, ok kvalifikovao se na SP, bio 8. tamo, ok... juniore prepusti onom paceinku Ivicu koji naravno, nije nista uradio, katastrofa rezultatu, kadeti takodje podbacili... I Savez ga opet podrzavao... Vise ga ne podrzava i sad je strasno, sad pljuvacina po svemu zivom, po ljudima, po rukometu,... Ne znam da li se taj Blagojevic kladio, u principu nije ni bitno, ali kakav je to covek (mislim na Cvetkovica) da 6 meseci cuti o tome, cak se i vidja i druzi sa Blagojevicem i onda izadje u javnost sa tom informacijom naravno, bez ikakvog dokaza!! To moze samo budala i los covek! Ocrnio je Blagojevica a dokaza koliko vidim, nema... I tako dalje, i tako dalje...

rista

pre 14 godina

Cveletovi veliki uspesi: porazi od izraela, islanda, bosne, brazila, poljske, svedske, nereseno sa makedoncima, svajcarcima, muke sa faranima itd itd. o njegovom prvom saradniku Ivicu i sta je uradio mladjim kategorijama da i ne govorimo. Neka zahvale tim ljudima sto suih dosad istrpeli i omogucili im sve to. Ako je tacno da je Cvetkovic dosad dobio oko 90.000 eura a da je odbio ponudu saveza od 250 hiljada za cetri godine kao sto pise danas "politika" onda je svaka njegova prica smesna. Sto do sada nije radio bez para ako se sad velikodusno nudi. Njegovo pismo pisano u trecem licu je uvreda za inteligenciju.

ne volim Niš

pre 14 godina

Hajte Srbi malo se smirite, nemojte pljuvati po svojim rukometnim legendama, jer Cvetković to jeste.Niste vi nikakva rukometna sila, po meni realan domet je plasman na neko prvenstvo, u ovim kvalifikacijama niste dobili nijednu ozbiljniju reprezentaciju u gostima.Ima tu još dosta posla a Cvetković nije kriv što Srbi imaju ist mentalitet ko Bosanci (kad jedan igra, igraju svi, kad jedan ne igra, niko ne igra)a dokaz da niste nikakva rukometna sila su šeširi za ždrijebanje, gdje ste u zadnjem šeširu tamo sa Ukrajinom, Češkom isl.za razliku od Hrvata koji su u prvom.Pozdrav svima, samo realno govorim.

Van Der Berg

pre 14 godina

pa naravno da igraci podrzavaju cveleta, kad bi pola njih utakmice reprezentacije gledalo iz fotelje preko tv-a da on nije selektor. stanic, toskic, kojic, stojanovic, vilovski...

Mare

pre 14 godina

Kakva je glupost kad neko kaze kako je Vujovic napravo ovu generaciju '86. Pa nije ih on ucio rukometu, nije on sam njih nasao pa pozvao u repku!!! Sad kao Vujovic dobar, a ovaj ne valja!!!! Pa mi da imamo pravog selektora mi bi bili prvaci sveta sa ovom ekipom!!! Pa mi imamo neke od najboljih svetskih igraca bre!!! U Svici sa Vujovicem katastrofa a imali smo najboljeg rukometasa sveta, sad je igracki kadar jos bolji a igramo najgoru obranu na svetu!!! E tu nisu krivi igraci nego trener! Ali ovo sto je Cvetkovic rekao za Marjanovica je istina! Samo sto je trebao i sebe da ubaci u taj kontekst, jer obojica nisu ucinili nista dobro reprezentaciji dok je predsednik i unistava!!!

bojan

pre 14 godina

Mislim da sada nije pitanje sta cvetkovic misli i sta on prica nego ko ce biti novi selektor reprezentacije.Zato pozivam sve u savezu da razgovaraju sa najboljeg strucnjaka koga srbija trenutno ima a to je Dr Pokrajac sa njega na klupi sigurno imamo medalju zato pozovite odmah

м.м.

pre 14 godina

Свака част Цветковићу... Ако им је рек'о. Треба му дати подршку. Све док неко овако јавно не проговори, нема напретка нашем спорту.

Savamala

pre 14 godina

Kada neko kaze Cvetkovic je vratio kult reprezentacije prosto da covek pukne od tog otrcanog stereotipa. Niti taj neko zna sta je kult niti zna Cvetkovica a jedino tog kulta nije bilo na onoj cuveno utakmici u Cacku kada su nas Cesi ponizili.Uvek igraci zele da igraju za reprezentaciju a pogotovu sto im skace rejting za ugovore sa klubovima.

EP 2012 SRBIJA

pre 14 godina

I ovo pismo mu je pisao izlapeli Doktor Dzudovic,koji umesto da se bavi svojim poslom pise sastave .Sva sreca sto ce i jedan i drugi da popiju pedalu !!Ubuduce strogo voditi racuna o tome koga novi selektor dovodi za saradnike da nam se ne dese ponovo Dzudovici i Ivici...

Sasa-Sabac

pre 14 godina

Pa zasto cute Vujovic, Vukovic, Isakovic, Djordjic, Rnic, Skrbic, Jovanovic, Matic i ostali nasi proslavljeni rukometasi. Zasto se oni ne ukljuce u rad saveza i reprezentacije...

joksic dragan

pre 14 godina

Jel Cvetkovic postavio Marjanovica il Marjanovic Cvetkovica? Zna li ko koje su to lazi? Mislim osim sto je nepismeno i puno gresaka ovo pismo je i nerazumljivo. Mora da postoji neki povod za ovo pismo. On je svaki dan nesto izjavljivao pa zasto bi sad ovo davao i ponavljao se. Sta ga je to pogodilo?

milos jevtic

pre 14 godina

Ma sumnjivo je vec bilo ono pismo kao "reprezentativci i strucni stab". Ko bi od reprezentativaca lupio recenicu gde stoji da je Nemacka prvak Evrope? Zna se ko brka evropska i svetska prvenstva. Igrachisu bre pravi i pametni boli ih uvo za sve. Oni ginu za Srbiju i navijace Srbije i tako treba da bude i ubuduce

ALEX

pre 14 godina

Za novosadjaninS
Za kadete i omladince se potpuno slažem sa tobom, ali se ne slažem oko toga da bi se svako kvalifikovao, jer Bosna uopšte nije toliko loša ekipa(kod kuče su pobjedili i Hrvatsku a siguran sam da bi još koje bolje reprezentacije), pa čak ni Švajcarci nisu tolko loši ali se slažem sa time da smo mi puno bolji, odnosno imamo puno bolje igrače( dmožda čak i jedne najboljih u Europi a sa time i na svijetu.
A što se Cveleta tiče ovdje sam razdvojen, ako ga zameni Velimir Petković onda sam siguran da čemo dobiti i mnogo bolju igru stoposto,a sa druge strane ako ga igrači podržavaju onda je OK.Mada mislim da možemo mi bolje.
Pozdrav

Secanj

pre 14 godina

2005 god. seniori 5-ti na Svetu, kadeti prvaci Sveta, omladinci vicesampioni Sveta. Od 2006 sa Cvetkovicem nismo se kvalifikovali na Evropsko prvenstvo u Norveskoj,bii 8-mi na Svetskom prvenstvu i sada se kvalifikovali na Evropsko. Kadeti bili 7-mi i 11-ti na Evropskom i nisu se kvalifikovali na 2 svetska prvenstva. Omladinci bili 10-ti na Evropskom i nisu se kvalifikovali na 2 Svetska prvenstva. Podaci sve govore. A "krvav i mukotrpan rad" "kult" i "atmosfera" su samo frazetine.

Larisa

pre 14 godina

Kakvo licemerje Cvetkovica!
Zasto onda nije ranije ponudio da radi iz ljubavi?
On radi iz ljubavi (nema veze sto ta njegova ljubav kosta 4.000 eura mesecno) a strucni stab kojeg se sada setio je izgleda radio iz Ljubavi prema Cveletu :-)) Stvarno je majstor taj Cvetkovic. Ako je uspeo te ljude da drzi pored sebe za dzabe citave 3,4 godine onda je vrhunski demagog...
Pitam se samo da li je svestan da mu ovakav nastup samo zatvara vrata mogucih angazmana u nekom od klubova. Niko nece ludaka kojeg ces danas placati a sutra ce te taj isti pljuvati!

Shpanac

pre 14 godina

Oko reprezentacije Srbije i njenih igraca u ovom trenutku nijesu potrebne nikakve malverzacije, negativni komentari i konfrontiranja ali je ocigledno da Cvetkovicu sve "to treba" da bi bio u zizi javnosti. Cvetkovic je kao igrac bio konfliktna licnost. Nije imao relacije sa Nenadicem, Kalinom, Kosovcem, Mihajlovicem... jer su za njega neki od njih bili provincijalci i pobogu, ispod njegovog nivoa. Sjetimo se njegovih afro-frizura i farbanja kose!Jednu godinu provedenu u Metaloplastici je iskoristio i uspio da se posvadja i ne govori ni sa Vujom, ni Vukom, ni Baskom... Dosao je u Spaniju, za njega "meku" jer, Shpanci su poznati kao ljudi puni sebe (najljepsi, najpametniji, najbolji) gdje se brzo prilagodio jer je isti kao i oni i gdje su njegovi "ljudski kvaliteti" dosli "do izrazaja!? Nije on stvorio ove igrace i nijesu "strasan tim" kako voli reci. Ovi igraci rade svakodnevno u svojim klubovima i sa svojim trenerima u Srbiji, Shpaniji, Francuskoj, Madjarskoj, Njemackoj. Drago mi je da ce Srbija biti na EP ali nije to "samo" Cvetkoviceva zasluga. On nikako da shvati da kada se ima rezultata, da su igraci ti koji nose svu slavu i u protivnom, kada ide lose onda je trener taj koji treba da objasnjava zasto, kako, zbog cega?! Valjda ce popraviti igru na primjer u fazi odbrane, mada sumnjam jer Cvetkovic nije idelan trener da bi njegova ekipa igrala dobru odbranu. Djordje-Dzof Vucinic je govorio (i bio u pravu) da je Cvetkovic uvijek bio na nuli jer ili nije igrao u odbrani ili kad je igrao nije mogao da postigne onoliko golova u napadu koliko ih je padalo sa mjesta u odbrani gdje je igrao. Ostavi Cvetkovicu momke da se opuste ovog ljeta, da odmore, da se pripreme psihicki za sledecu sezonu. Postedi ih bezveznih komentara. "Odmori i ti malo", olabavi covjece!!Nesto se radi u selekciji Srbije ali ako Cvetovic ovako nastavi razbit ce sve dobre odnose, relacije, drugarstvo i rodoljublje ovih momaka.

nemanja

pre 14 godina

Cvetkovic je uvek s nekim u sukobu samo da bi prikrio svoje neuspehe i da bi dizao tenziju i stvarao atmosferu "da smo okruzeni neprijateljima". Boze, hocu li u zivotu videti Velimira Petkovica na klupi reprezentacije da ne gledam vise sarlatane...ili ako on nece daj da uvezemo nekog hrvatskog trenera... Objektivno imamo drugu-trecu ekipu na svetu po imenima i ne mozemo da se sastavimo godinama zbog stetocina.

sapcanin

pre 14 godina

Pre svega zbog svog asocijalnog ponasanja,zbog sebicnosti i nepostovanja bilo kakvog reda, Cvetkovic u inostranstvu,ni kao igrac,ni kao trener nije imao uspeha.

Duki

pre 14 godina

Hvalio Cvetkovic Marjanovica da je najbolji a Marjanovic Cvetkovica takodje a lose su radili i jedan i drugi.Lazi su izgovarali i to je sada izbilo na povrsinu. Moraju u Savezu da postoje jasni ciljevi,politika i pravila kako se ostvaruju i ljudi koji postuju taj sistem. Nista od toga nema a sa Cvetkovicem to je i nemoguce.

drax

pre 14 godina

Ljudi, pa Cvetkovic se vise nista ni ne pita!
I ko moze sa sigurnoscu da tvrdi da ta igra i rezultati sa nekim drugim ne bi bili jos bolji?
Neko je napisao da kao Cvele nije pozivao mamine i tatine sinove! A sta su onda Corovic (njegov otac je Cveletov nbajbolji kafanski drug), Vuckovic, Kojic, Stanic,... Neki od njih i zasluzuju sansu i mesto u reprezentaciji, nije sporno ali ipak...
I treba vise staviti tacku na ove gluposti oko Cvetkovica. Bio si, radio si, bio si placen za to (igraci svakako nisu), docice neko drugi da nastavi posao, ako si Cvele covek i ako volis te momkei svoju reprezentaciju i zemlju, pomozi nasledniku (naravno ako bude od tebe trazena pomoc) i guraj dalje! Nikome na ovom svetu (narocito mislim na trenere) nije zagarantovano mesto, prosto, takav je zivot, takav posao!
Ne moze trener da menja upravu vec uprava menja trenere (cak i da je trener sa najboljim rezultatima)!

Mile

pre 14 godina

Cvetkov samo nanosi stetu reprezentaciji i srpskom rukometu!
Sta ce reci sve te tvoje kolege treneri koje si onako nadmeno ignorisao prethodnih godina za vreme tvog selektorskog staza?
Cekajte samo da oni otvore dusu i progovoe!

Cobe

pre 14 godina

Ovo ti je otprilike ovako: Zima, ja u skoli, uciteljica mi da manju ocenu od one koju sam za pomislio da zasluzujem... (nije bitno da li je nedovoljna ocena ili neka druga, bitno je da sam ja nezadovoljan). Izlazim napolje, uzimam najveci kamen i bacam na prozore skole,... Prozori su razbijeni, svi ostali ucenici i ucitelji u skoli se smrzavaju a men eje bas briga, ja sam nezadovoljan jer sam dobio manju ocenu...

kosmosic

pre 14 godina

Van Der Berg, ne bih se slozio sa tobom samo oko Vilovskog. Mozda bih na tvoj spisak ubacio igraca koji je trenutno u najlosijoj formi i koji je najmanje pokazao u ovim kvalifikacijama, a to je Nikolic. Svaka cast na njegovom klupskom uspehu i prethodnim utakmicama za repku, ali u poslednje vreme stvarno nesto ne stima, tako da je Vilovski odlicna zamena za njega. i mislim da bi on i Dragicevic uz novog selektora mogli mnogo na poziciji pivota

Dragan Antic Nislija

pre 14 godina

I ucesnici ove prepirke i oni koji ih podrzavaju treba da znaju da niko nema prava da se poziva na navijace. Pogotovo Nislije. Nikad mi nismo pitali ni ko igra ni ko vodi reprezentaciju. To je reprezentacija Srbije i mi cemo uvek biti uz reprezentaciju a ne uz imena. Tako je i u odbojci, kosarci a nadam se da ce biti i u fudbalu kad budemo imali dobar stadion. Ne zaklanjajte se iza nas, poruka je jasna.

kolega

pre 14 godina

Nisam bas u toku al u nasem poslu sve je trziste. Pitanje je prosto ima li cvetkovic ponude Kila Monpeljea Gumersbaha, Portlanda, Vesprema ili neke vrh reprezentacije? Ako nema onda mu je prica bljutava i tuzna

milan andric

pre 14 godina

Cveletu je ovo prvi put u zivotu da ga je neko izdrzao tri godine. Nikad i nigde nije uspeo toliko da ostane. Toliko o tome ko je koga tu trpeo. Svaki put kad je odlazio, odlazio je na ovakav nacin. Da bas svi na svetu ne valjaju a da samo on valja.... Hmmm

ekonomista

pre 14 godina

Potpisujem se profesijom jer mij rukomet samo ljubav. 4 hiljade mesecno je godisnje 48 hiljada. Za 90 radnih dana koliko je selektor maksimum angazovan to 16.000 mesecno. I bilo mu malo? Gde bre to ima?

Komsija

pre 14 godina

Neko je pitao otkud sad ovo pismo posto se on vec 10 dana za reom oglasavao u novinama. Pogodilo ga je sto je prvi put prekjuce u novinama objavljen i iznos plate i iznos ponude itd a da njegova okolina (ni privatno ni rukometno) nije znala za te detalje. Sad kad se postavi pitanje od jednih "gde su pare" a od drugih "sto si nam prodavao tuznu pricu o zrtvovanju" nastaje problem i on ga resava iracionalno kao i sve drugo u zivotu. Steta

Milorad

pre 14 godina

Svaka cast Nisu i Zajecaru al mi neke utakmice igramo i u gostima. I tamo treba pobediti. Pa ne moze savez i tamo da mu organizuje takvu podrsku a da on bude onda junak i da kaze sam sam pobedio. Sve jace utakmice u gostima smo kiksali a kad kod nas pobedimo na igrace koji igraju 120 posto publiku koja navija 200 posto i sudije koje se u to uklope lako je biti veliki trener.Da mu sad ne trebaju igraci za ovu svoju bitku ne bi on ni rekao "ja i igraci" nego samo "JA". Svi koji su kod njega igrali ili sa njim radili to vrlo dobro znaju.

rukomet

pre 14 godina

Svim ljudima koji su protiv cveleta nek se gone ajde vi dodjite pa uradite sta je uradio covek i ceo strucni stab i igraci, ajde da vas vidimo malo ...

Zabrinuti

pre 14 godina

Pa kakvi smo to mi ljudi sestr i braco?!?!Nista nam nije sveto,ali nista!!!Samo pljuvanje,zavist,pakost...
Necu braniti ni Cveleta ni Marijanovica,a ni njegovog "malog"-Blagojevica,vec se samo zapitati-PA DOKLE VISE DA NIKO NIKOGA JEDAN PROMIL DA ISPOSTUJE!?
P.S.Ko o cemu,Sapcani o Cvetkovicu!!!