pera
pre 15 godina
Milos Pavlovic vozi u F2 sampionatu
Utorak, 17.03.2009.
17:33
Prvak sveta u Formuli 1 od ove godine biće vozač koji u toku sezone ostvari najveći broj pobeda, a ne onaj koji sakupi najviše poena, objavila je u utorak FIA.
pre 15 godina
Milos Pavlovic vozi u F2 sampionatu
pre 15 godina
bas super pravilo, i onako je kraj ovom takmicenju blizu. Jos koju godinu ce da prze fosilna goriva i posle ce se trkati na struju i daljinski. vec neko vreme je moguce napraviti bolid kojega covek ne moze da vozi pa cemu sve to vise? pocelo je sa hibridima i to je samo prelazni preiod, kad se dodje do elektricnih vozice sami uz asistenciju elektronike, F1 je mrtva vec neko vreme, ovo je zombi.
pre 15 godina
Zanimljivo mi kad procitam "mislim da svi pravi fanovi pljuju na ovu vest"!...eee aj sad malo ona druga polovina "pravih fanova"!
Meni je ovo super vest...pratim formulu od 92 godine...i oduvekkkk me nervirali likovi koji su se borili za sampionsku titulu a ni na jednoj trci ne pobede! Oni marljivo skupljaju poene ziheraskom voznjom bez rizika i talasanja...u sistemu "bolje da budem 2 ili 3 , nego da se malo pocimam da pobedim, jer cu se mozda sjebati"...
Definitivno ljudi kojima se ne svidja ovo pravilo ili se nikad nisu bavili sportom ili ne kapiraju F1! Alo, trke se ne voze zbog bodova ili zbog 2 i 3 mesta...trke se iskljucivo voze zbog prvog mesta! Cilj i smisao F1 je POBEDITI , a ne biti 2 ili 3.....i to ce vam potvrditi svaki profesionalni vozac bilo koje kategorije! I ko jos pamti na kraju godine ko je bio 2 u generalnom plasmanu...taj je po meni najveci luzer!
pre 15 godina
Jos nesto zaboravih malopre da kazem, a to nema veze sa ovom odlukom. Ja bih jedino voleo da se promene pravila tenisa, da se uvede bodovanje tokom meca kao na odbojci ili stonom tenisu- svaka lopta poen. Mec bi krace trajao, bilo bi neizvesnije i tv mreze i gledaoci bi mogli da planiraju svoje vreme. "Djokovic bi trebalo da igra oko 1h", a Djokovic ni u 5h ne pocne mec. U svim ostalim popularnijm sportovima ne treba nista menjati, tu pre svega mislim na veci broj sudija i tehnicke novine u fudbalu.
pre 15 godina
Ovo je stvarno najblaze receno katastofalno. Ne treba nista da se menja. Svake godine izmisljaju nesto novo. Te nema promene pneumatika, te svi na istim gumama, te motor za dva vikenda, te... Vise ni ne znam sta je bilo u preotekle 3-4 god. Slazem se sa vecinom komentara. Ovo ubija takmicarsku draz. Bilo je, ako ne mogu da pobedim daj da budem sto bolje plasiran. A sad ce biti kao sto su neki rekli: ako ne mogu da pobedim parkiracu pored staze i vidimo se za 2 nedelje. Mozemo da volimo nekog ili ne, ali najpravednije je da se kao i do sad racuna cela sezona. A sta ce timovi koji nemaju sampionske ambicije? Ovo je stvarno nebuloza. Boli njih uvo za mene, ali ako ovako ostane ja ne gledam F1. Lepo prebacim posle 1,5h i vidim poslednji krug i to je to.
pre 15 godina
E sada Alonso nece biti sampion!!! Jer decko vozi za bodove. Sonjaaaaaaaa....
pre 15 godina
Stvarno ce da uniste ovaj sport, a nekad bese zanimljiv! Jedino sto nisu pokusali da ga ponovo ucine interesantnim je da dovedu Davida Beckhama!
pre 15 godina
Eto sta ucini Slavica! Sutnula cika Bernie-a, a ovaj svoje frustracije iskaljuje na F1... Mozda bi cika Mosley mogao da mu objasni bolji nacin za oslobadjanje od frustracija! ;o)
A sta ce da rade ako vozaci nece da voze po ovako nebuloznim pravilima?!
pre 15 godina
@ Zoran (Komentar Br6) Tesko da neko moze da ostvari 5 pobeda , a da pri tome ostalih 12(pod pretpostavkom da ima 17 trka) ne zavrsi ili bude plasiran ispod 8. mesta!!! Ako taj vozac ima kvalitet i automobil za tih 5 pobeda sigurno ce imati snage da u preostalih 12 trka ostvari neki bolji plasman! Odustajanja se desavaju, ali kao sto sam rekao tesko da neko moze sa kvalitetnim automobilom da odustane na svih 12 trka!!! Tako da tvoja tvrdnja pada u vodu!
@ SQI (Komentar Br14) U potpunosti se slazem sa tobom!
Da li su mogli da smisle debilnija pravila!? Ovako je vrlo moguce da se cak i 4 -5 trka pre kraja zna pobednik, tj sampion!!! Gde je tu uzbudjenje??? Mislim da ce ovo pravilo biti ukinuto vec posle ove sezone,ako ne i na polovini ove!!!!
Moje misljenje je da treba samo malo izmeniti sistem bodovanja , da pobednik dobija 12 poena, ostalo sve da ostane isto !!! Time bi se povecala potreba za pobedama jer se stice znacajnija predost u odnosu na ostale!
pre 15 godina
sad mi se i ne gleda formula 1. u fudbalu su pre 15 i nesto godina da bi pobeda dobila na znacaju jednostavno povecali broj bodova sa dva na tri, nisu rekli da ko ima najvise pobeda tokom sezone da je prvak. kakvi glupani. da su stavili da za pobedu dobijas 12 bodova, a ostalo ostavili isto, bilo bi im pametnije.
pre 15 godina
kakva glupost.dobro kazu neki ovde, sta dobije neko npr prve tri trke i sta ostale moze lapit, moze postat poptpuno nezanimljivo.trebali su povecat broj bodova za pobednika na rcimo npr 12 i problem resen.
pre 15 godina
I ovde moze do sutra da se diskutuje o ovoj odluci!
Ja licno mislim da je glupa odluka....
pre 15 godina
O Boze, ovo je katastrofa!
Samo sto sam se zaradovala kad sam cula za ovaj predlog bodovanja koji je FOTA predlozila (12-9-7-5-4-3-2-1) i mislila sam da ce se to usvojiti jer je OK, kad ono... Grrrrrrr! Besna sam ko ris!
Pozdrav za sve, idem da se obesim o krivo drvo. ;)
pre 15 godina
UZAS!!!
Ne mogu da verujem ...
Bayerische Motoren Werke
pre 15 godina
Za mene lično, a verujem i za sve fanove sporta, ne samo Formule 1, ovo je daleko najgora promena pravila u bilo kom sportu, u istoriji.
Ako je potrebno objašnjavati zašto:
1.koji je interes Alonsa, Masse, Raikkonena, Hamiltona da završe trku u kojoj je evidentno da ne mogu da dođu do prvog mesta? Zašto rizikovati, trošiti snagu, resurse bolida i tima ako je jedino što ima pravu vrednost broj pobeda? Nije li bolje odustati i sačekati sledeću priliku?
2. Borbe za sve pozicije osim prve postaju potpuno marginalizovane i sigurno će se voditi sa mnogo manje žara.
3. Mali timovi će biti još na većoj margini, jer će osvajanje recimo 6. ili 7. pozicije biti potpuno beznačajno. Oni bukvalno neće moći da se nađu na istoj tabeli sa velikim ekipama, jer će im broj pobeda tokom cele sezone ostati na nuli.
Verujem da je ovo glupost koja će biti ukinuta već na kraju ove sezone, ali me iskreno zanima kako funkcioniše mozak ljudi koji su ovo osmislili? Koliko god razmišljao, ne mogu da shvatim ijednu dobru stvar kod ove odluke.
pre 15 godina
za ovo je indirektno odgovorna jelena jankovic.
pre 15 godina
Ja nikad ne bih mogao da Hamiltona nazovem "deckom koji sve radi po pravilima". Padaju mi neki drugi izrazi na um, ali bih onda sigurno bio sankcionisan, pa necu...
pre 15 godina
kad prvi napravi prednost od 20 sekundi, ovi ostali mogu slobodno prestati sa trkom
pre 15 godina
Ovo znaci da ce najbolje proci vozaci koji ili se skrse ili pobede, tj. svetski sampion ce biti Kimi Raikonen
pre 15 godina
Formulu ubija upravo mijenjanje pravila svake godine uredu sto se tice pravila sigurnosti ali ovo je preslo sve mjere Beni idi kuci igraj tablića
pre 15 godina
pravilo je krajnje debilno...
pre 15 godina
Odlično. Nadam se da će se u formuli vratiti fighterska vožnja, koju je pratio stari sistem bodovanja (9-6-..) i, pre svega, veliki vozači. Možda i pomalo ekstremno, ali verujem da pravi ljubitelji nestrpljivo očekuju da vide kako će to izgledati na prvim trkama.
pre 15 godina
@Sale, 17. mart 2009 17:59
Izvini, ali ti je slabo elementarno znanje o formuli 1.
Naime Kimi je te sezone 2007. imao najvise pobeda u sampionatu.
Kako se onda ne moze desiti da ne osvoji sampionat i sa 5. mesta ako pobedi i ima pobedu vise od drugih.
Cak i tada da je imao isti broj pobeda opet je imao za 1 bod vise. Tako da je u svim kalkulacijama Kimi te 2007. godine, leta gospodnjeg, postao smpion.
pre 15 godina
Znaci, moze neko da ko pobedi na tri trke, pa sledece tri bude dvanaesti da bude prvak, a onaj ko je konstantan citave sezone, da ne bude nagradjen za to... bolje da su povecali razliku u bodovima...
pre 15 godina
Ovo samo neki neandertalac moze da smisli. Znaci, ako ja ostvarim 4 pobede i 10 drugih mesta nisam sampion jer neko ima 5 pobeda i nijedan plasman vise! A moze da se desi da neko ostvari vecinu pobeda u prvom delu sampionata a posle i ne mora da vozi vise! Cao nema vise, ovo je oprostaj od F1!
pre 15 godina
ovo pravilo je ubilo F1...
pre 15 godina
Odlicno ...nece biti vise kalkulacija! Jos da se nekako sredi Frerarijev "fer plej"...(da drugi vozac pusta prvog u poslednjem krugu ,da pobedi)...i sezona ce biti super!
pre 15 godina
Ovo ce verovatno napraviti veci juris na pobede u pocetku, i ta borbenost je ok! nisam siguran sta biva ako neko negde na sredini sezone prikupi 3 pobede vise od prvog sledeceg..... to ce biti vec tacka bez povratka i mislim da ce lose uticati na borbenost drugoplasiranog ili treceplasiranog vozaca.... jer bi vec tad bilo skoro nemoguce da oni dostignu te pobede...... Kimi naprimer, je prosle godine osvojio titulu svetskog prvaka sa treceg mesta pre posledenje trke.... to sad nikako nece moci..... a inace mislim da ovo umanjivanje na znacaju Hamiltonovog postajanja sapiona F1, je odvratna jer je decko radio sve po pravilima i jeste bio najbolji vozac prosle godine, pa mu se moglo i da bude 5. u poslednjoj trci.....
Masa je dobar vozac, ali ipak vozac koji sa najvise pol pozicija ima najmanje realizovanih pobeda.....
pre 15 godina
Nema vise kalkulacija. Grizi za pobedu! Bice mnogo interesantnije.
pre 15 godina
za ovo je indirektno odgovorna jelena jankovic.
pre 15 godina
Ovo samo neki neandertalac moze da smisli. Znaci, ako ja ostvarim 4 pobede i 10 drugih mesta nisam sampion jer neko ima 5 pobeda i nijedan plasman vise! A moze da se desi da neko ostvari vecinu pobeda u prvom delu sampionata a posle i ne mora da vozi vise! Cao nema vise, ovo je oprostaj od F1!
pre 15 godina
Za mene lično, a verujem i za sve fanove sporta, ne samo Formule 1, ovo je daleko najgora promena pravila u bilo kom sportu, u istoriji.
Ako je potrebno objašnjavati zašto:
1.koji je interes Alonsa, Masse, Raikkonena, Hamiltona da završe trku u kojoj je evidentno da ne mogu da dođu do prvog mesta? Zašto rizikovati, trošiti snagu, resurse bolida i tima ako je jedino što ima pravu vrednost broj pobeda? Nije li bolje odustati i sačekati sledeću priliku?
2. Borbe za sve pozicije osim prve postaju potpuno marginalizovane i sigurno će se voditi sa mnogo manje žara.
3. Mali timovi će biti još na većoj margini, jer će osvajanje recimo 6. ili 7. pozicije biti potpuno beznačajno. Oni bukvalno neće moći da se nađu na istoj tabeli sa velikim ekipama, jer će im broj pobeda tokom cele sezone ostati na nuli.
Verujem da je ovo glupost koja će biti ukinuta već na kraju ove sezone, ali me iskreno zanima kako funkcioniše mozak ljudi koji su ovo osmislili? Koliko god razmišljao, ne mogu da shvatim ijednu dobru stvar kod ove odluke.
pre 15 godina
Nema vise kalkulacija. Grizi za pobedu! Bice mnogo interesantnije.
pre 15 godina
ovo pravilo je ubilo F1...
pre 15 godina
Ovo ce verovatno napraviti veci juris na pobede u pocetku, i ta borbenost je ok! nisam siguran sta biva ako neko negde na sredini sezone prikupi 3 pobede vise od prvog sledeceg..... to ce biti vec tacka bez povratka i mislim da ce lose uticati na borbenost drugoplasiranog ili treceplasiranog vozaca.... jer bi vec tad bilo skoro nemoguce da oni dostignu te pobede...... Kimi naprimer, je prosle godine osvojio titulu svetskog prvaka sa treceg mesta pre posledenje trke.... to sad nikako nece moci..... a inace mislim da ovo umanjivanje na znacaju Hamiltonovog postajanja sapiona F1, je odvratna jer je decko radio sve po pravilima i jeste bio najbolji vozac prosle godine, pa mu se moglo i da bude 5. u poslednjoj trci.....
Masa je dobar vozac, ali ipak vozac koji sa najvise pol pozicija ima najmanje realizovanih pobeda.....
pre 15 godina
sad mi se i ne gleda formula 1. u fudbalu su pre 15 i nesto godina da bi pobeda dobila na znacaju jednostavno povecali broj bodova sa dva na tri, nisu rekli da ko ima najvise pobeda tokom sezone da je prvak. kakvi glupani. da su stavili da za pobedu dobijas 12 bodova, a ostalo ostavili isto, bilo bi im pametnije.
pre 15 godina
Znaci, moze neko da ko pobedi na tri trke, pa sledece tri bude dvanaesti da bude prvak, a onaj ko je konstantan citave sezone, da ne bude nagradjen za to... bolje da su povecali razliku u bodovima...
pre 15 godina
kad prvi napravi prednost od 20 sekundi, ovi ostali mogu slobodno prestati sa trkom
pre 15 godina
Odlicno ...nece biti vise kalkulacija! Jos da se nekako sredi Frerarijev "fer plej"...(da drugi vozac pusta prvog u poslednjem krugu ,da pobedi)...i sezona ce biti super!
pre 15 godina
kakva glupost.dobro kazu neki ovde, sta dobije neko npr prve tri trke i sta ostale moze lapit, moze postat poptpuno nezanimljivo.trebali su povecat broj bodova za pobednika na rcimo npr 12 i problem resen.
pre 15 godina
pravilo je krajnje debilno...
pre 15 godina
Eto sta ucini Slavica! Sutnula cika Bernie-a, a ovaj svoje frustracije iskaljuje na F1... Mozda bi cika Mosley mogao da mu objasni bolji nacin za oslobadjanje od frustracija! ;o)
A sta ce da rade ako vozaci nece da voze po ovako nebuloznim pravilima?!
pre 15 godina
Formulu ubija upravo mijenjanje pravila svake godine uredu sto se tice pravila sigurnosti ali ovo je preslo sve mjere Beni idi kuci igraj tablića
pre 15 godina
Ovo znaci da ce najbolje proci vozaci koji ili se skrse ili pobede, tj. svetski sampion ce biti Kimi Raikonen
pre 15 godina
Ja nikad ne bih mogao da Hamiltona nazovem "deckom koji sve radi po pravilima". Padaju mi neki drugi izrazi na um, ali bih onda sigurno bio sankcionisan, pa necu...
pre 15 godina
O Boze, ovo je katastrofa!
Samo sto sam se zaradovala kad sam cula za ovaj predlog bodovanja koji je FOTA predlozila (12-9-7-5-4-3-2-1) i mislila sam da ce se to usvojiti jer je OK, kad ono... Grrrrrrr! Besna sam ko ris!
Pozdrav za sve, idem da se obesim o krivo drvo. ;)
pre 15 godina
I ovde moze do sutra da se diskutuje o ovoj odluci!
Ja licno mislim da je glupa odluka....
pre 15 godina
Odlično. Nadam se da će se u formuli vratiti fighterska vožnja, koju je pratio stari sistem bodovanja (9-6-..) i, pre svega, veliki vozači. Možda i pomalo ekstremno, ali verujem da pravi ljubitelji nestrpljivo očekuju da vide kako će to izgledati na prvim trkama.
pre 15 godina
@ Zoran (Komentar Br6) Tesko da neko moze da ostvari 5 pobeda , a da pri tome ostalih 12(pod pretpostavkom da ima 17 trka) ne zavrsi ili bude plasiran ispod 8. mesta!!! Ako taj vozac ima kvalitet i automobil za tih 5 pobeda sigurno ce imati snage da u preostalih 12 trka ostvari neki bolji plasman! Odustajanja se desavaju, ali kao sto sam rekao tesko da neko moze sa kvalitetnim automobilom da odustane na svih 12 trka!!! Tako da tvoja tvrdnja pada u vodu!
@ SQI (Komentar Br14) U potpunosti se slazem sa tobom!
Da li su mogli da smisle debilnija pravila!? Ovako je vrlo moguce da se cak i 4 -5 trka pre kraja zna pobednik, tj sampion!!! Gde je tu uzbudjenje??? Mislim da ce ovo pravilo biti ukinuto vec posle ove sezone,ako ne i na polovini ove!!!!
Moje misljenje je da treba samo malo izmeniti sistem bodovanja , da pobednik dobija 12 poena, ostalo sve da ostane isto !!! Time bi se povecala potreba za pobedama jer se stice znacajnija predost u odnosu na ostale!
pre 15 godina
Stvarno ce da uniste ovaj sport, a nekad bese zanimljiv! Jedino sto nisu pokusali da ga ponovo ucine interesantnim je da dovedu Davida Beckhama!
pre 15 godina
E sada Alonso nece biti sampion!!! Jer decko vozi za bodove. Sonjaaaaaaaa....
pre 15 godina
UZAS!!!
Ne mogu da verujem ...
Bayerische Motoren Werke
pre 15 godina
Ovo je stvarno najblaze receno katastofalno. Ne treba nista da se menja. Svake godine izmisljaju nesto novo. Te nema promene pneumatika, te svi na istim gumama, te motor za dva vikenda, te... Vise ni ne znam sta je bilo u preotekle 3-4 god. Slazem se sa vecinom komentara. Ovo ubija takmicarsku draz. Bilo je, ako ne mogu da pobedim daj da budem sto bolje plasiran. A sad ce biti kao sto su neki rekli: ako ne mogu da pobedim parkiracu pored staze i vidimo se za 2 nedelje. Mozemo da volimo nekog ili ne, ali najpravednije je da se kao i do sad racuna cela sezona. A sta ce timovi koji nemaju sampionske ambicije? Ovo je stvarno nebuloza. Boli njih uvo za mene, ali ako ovako ostane ja ne gledam F1. Lepo prebacim posle 1,5h i vidim poslednji krug i to je to.
pre 15 godina
Zanimljivo mi kad procitam "mislim da svi pravi fanovi pljuju na ovu vest"!...eee aj sad malo ona druga polovina "pravih fanova"!
Meni je ovo super vest...pratim formulu od 92 godine...i oduvekkkk me nervirali likovi koji su se borili za sampionsku titulu a ni na jednoj trci ne pobede! Oni marljivo skupljaju poene ziheraskom voznjom bez rizika i talasanja...u sistemu "bolje da budem 2 ili 3 , nego da se malo pocimam da pobedim, jer cu se mozda sjebati"...
Definitivno ljudi kojima se ne svidja ovo pravilo ili se nikad nisu bavili sportom ili ne kapiraju F1! Alo, trke se ne voze zbog bodova ili zbog 2 i 3 mesta...trke se iskljucivo voze zbog prvog mesta! Cilj i smisao F1 je POBEDITI , a ne biti 2 ili 3.....i to ce vam potvrditi svaki profesionalni vozac bilo koje kategorije! I ko jos pamti na kraju godine ko je bio 2 u generalnom plasmanu...taj je po meni najveci luzer!
pre 15 godina
@Sale, 17. mart 2009 17:59
Izvini, ali ti je slabo elementarno znanje o formuli 1.
Naime Kimi je te sezone 2007. imao najvise pobeda u sampionatu.
Kako se onda ne moze desiti da ne osvoji sampionat i sa 5. mesta ako pobedi i ima pobedu vise od drugih.
Cak i tada da je imao isti broj pobeda opet je imao za 1 bod vise. Tako da je u svim kalkulacijama Kimi te 2007. godine, leta gospodnjeg, postao smpion.
pre 15 godina
bas super pravilo, i onako je kraj ovom takmicenju blizu. Jos koju godinu ce da prze fosilna goriva i posle ce se trkati na struju i daljinski. vec neko vreme je moguce napraviti bolid kojega covek ne moze da vozi pa cemu sve to vise? pocelo je sa hibridima i to je samo prelazni preiod, kad se dodje do elektricnih vozice sami uz asistenciju elektronike, F1 je mrtva vec neko vreme, ovo je zombi.
pre 15 godina
Jos nesto zaboravih malopre da kazem, a to nema veze sa ovom odlukom. Ja bih jedino voleo da se promene pravila tenisa, da se uvede bodovanje tokom meca kao na odbojci ili stonom tenisu- svaka lopta poen. Mec bi krace trajao, bilo bi neizvesnije i tv mreze i gledaoci bi mogli da planiraju svoje vreme. "Djokovic bi trebalo da igra oko 1h", a Djokovic ni u 5h ne pocne mec. U svim ostalim popularnijm sportovima ne treba nista menjati, tu pre svega mislim na veci broj sudija i tehnicke novine u fudbalu.
pre 15 godina
Milos Pavlovic vozi u F2 sampionatu
pre 15 godina
Odlicno ...nece biti vise kalkulacija! Jos da se nekako sredi Frerarijev "fer plej"...(da drugi vozac pusta prvog u poslednjem krugu ,da pobedi)...i sezona ce biti super!
pre 15 godina
ovo pravilo je ubilo F1...
pre 15 godina
Ja nikad ne bih mogao da Hamiltona nazovem "deckom koji sve radi po pravilima". Padaju mi neki drugi izrazi na um, ali bih onda sigurno bio sankcionisan, pa necu...
pre 15 godina
Zanimljivo mi kad procitam "mislim da svi pravi fanovi pljuju na ovu vest"!...eee aj sad malo ona druga polovina "pravih fanova"!
Meni je ovo super vest...pratim formulu od 92 godine...i oduvekkkk me nervirali likovi koji su se borili za sampionsku titulu a ni na jednoj trci ne pobede! Oni marljivo skupljaju poene ziheraskom voznjom bez rizika i talasanja...u sistemu "bolje da budem 2 ili 3 , nego da se malo pocimam da pobedim, jer cu se mozda sjebati"...
Definitivno ljudi kojima se ne svidja ovo pravilo ili se nikad nisu bavili sportom ili ne kapiraju F1! Alo, trke se ne voze zbog bodova ili zbog 2 i 3 mesta...trke se iskljucivo voze zbog prvog mesta! Cilj i smisao F1 je POBEDITI , a ne biti 2 ili 3.....i to ce vam potvrditi svaki profesionalni vozac bilo koje kategorije! I ko jos pamti na kraju godine ko je bio 2 u generalnom plasmanu...taj je po meni najveci luzer!
pre 15 godina
Ovo ce verovatno napraviti veci juris na pobede u pocetku, i ta borbenost je ok! nisam siguran sta biva ako neko negde na sredini sezone prikupi 3 pobede vise od prvog sledeceg..... to ce biti vec tacka bez povratka i mislim da ce lose uticati na borbenost drugoplasiranog ili treceplasiranog vozaca.... jer bi vec tad bilo skoro nemoguce da oni dostignu te pobede...... Kimi naprimer, je prosle godine osvojio titulu svetskog prvaka sa treceg mesta pre posledenje trke.... to sad nikako nece moci..... a inace mislim da ovo umanjivanje na znacaju Hamiltonovog postajanja sapiona F1, je odvratna jer je decko radio sve po pravilima i jeste bio najbolji vozac prosle godine, pa mu se moglo i da bude 5. u poslednjoj trci.....
Masa je dobar vozac, ali ipak vozac koji sa najvise pol pozicija ima najmanje realizovanih pobeda.....
pre 15 godina
Ovo samo neki neandertalac moze da smisli. Znaci, ako ja ostvarim 4 pobede i 10 drugih mesta nisam sampion jer neko ima 5 pobeda i nijedan plasman vise! A moze da se desi da neko ostvari vecinu pobeda u prvom delu sampionata a posle i ne mora da vozi vise! Cao nema vise, ovo je oprostaj od F1!
pre 15 godina
pravilo je krajnje debilno...
pre 15 godina
Znaci, moze neko da ko pobedi na tri trke, pa sledece tri bude dvanaesti da bude prvak, a onaj ko je konstantan citave sezone, da ne bude nagradjen za to... bolje da su povecali razliku u bodovima...
pre 15 godina
E sada Alonso nece biti sampion!!! Jer decko vozi za bodove. Sonjaaaaaaaa....
pre 15 godina
Nema vise kalkulacija. Grizi za pobedu! Bice mnogo interesantnije.
pre 15 godina
Za mene lično, a verujem i za sve fanove sporta, ne samo Formule 1, ovo je daleko najgora promena pravila u bilo kom sportu, u istoriji.
Ako je potrebno objašnjavati zašto:
1.koji je interes Alonsa, Masse, Raikkonena, Hamiltona da završe trku u kojoj je evidentno da ne mogu da dođu do prvog mesta? Zašto rizikovati, trošiti snagu, resurse bolida i tima ako je jedino što ima pravu vrednost broj pobeda? Nije li bolje odustati i sačekati sledeću priliku?
2. Borbe za sve pozicije osim prve postaju potpuno marginalizovane i sigurno će se voditi sa mnogo manje žara.
3. Mali timovi će biti još na većoj margini, jer će osvajanje recimo 6. ili 7. pozicije biti potpuno beznačajno. Oni bukvalno neće moći da se nađu na istoj tabeli sa velikim ekipama, jer će im broj pobeda tokom cele sezone ostati na nuli.
Verujem da je ovo glupost koja će biti ukinuta već na kraju ove sezone, ali me iskreno zanima kako funkcioniše mozak ljudi koji su ovo osmislili? Koliko god razmišljao, ne mogu da shvatim ijednu dobru stvar kod ove odluke.
pre 15 godina
za ovo je indirektno odgovorna jelena jankovic.
pre 15 godina
Formulu ubija upravo mijenjanje pravila svake godine uredu sto se tice pravila sigurnosti ali ovo je preslo sve mjere Beni idi kuci igraj tablića
pre 15 godina
@ Zoran (Komentar Br6) Tesko da neko moze da ostvari 5 pobeda , a da pri tome ostalih 12(pod pretpostavkom da ima 17 trka) ne zavrsi ili bude plasiran ispod 8. mesta!!! Ako taj vozac ima kvalitet i automobil za tih 5 pobeda sigurno ce imati snage da u preostalih 12 trka ostvari neki bolji plasman! Odustajanja se desavaju, ali kao sto sam rekao tesko da neko moze sa kvalitetnim automobilom da odustane na svih 12 trka!!! Tako da tvoja tvrdnja pada u vodu!
@ SQI (Komentar Br14) U potpunosti se slazem sa tobom!
Da li su mogli da smisle debilnija pravila!? Ovako je vrlo moguce da se cak i 4 -5 trka pre kraja zna pobednik, tj sampion!!! Gde je tu uzbudjenje??? Mislim da ce ovo pravilo biti ukinuto vec posle ove sezone,ako ne i na polovini ove!!!!
Moje misljenje je da treba samo malo izmeniti sistem bodovanja , da pobednik dobija 12 poena, ostalo sve da ostane isto !!! Time bi se povecala potreba za pobedama jer se stice znacajnija predost u odnosu na ostale!
pre 15 godina
Odlično. Nadam se da će se u formuli vratiti fighterska vožnja, koju je pratio stari sistem bodovanja (9-6-..) i, pre svega, veliki vozači. Možda i pomalo ekstremno, ali verujem da pravi ljubitelji nestrpljivo očekuju da vide kako će to izgledati na prvim trkama.
pre 15 godina
Ovo znaci da ce najbolje proci vozaci koji ili se skrse ili pobede, tj. svetski sampion ce biti Kimi Raikonen
pre 15 godina
Jos nesto zaboravih malopre da kazem, a to nema veze sa ovom odlukom. Ja bih jedino voleo da se promene pravila tenisa, da se uvede bodovanje tokom meca kao na odbojci ili stonom tenisu- svaka lopta poen. Mec bi krace trajao, bilo bi neizvesnije i tv mreze i gledaoci bi mogli da planiraju svoje vreme. "Djokovic bi trebalo da igra oko 1h", a Djokovic ni u 5h ne pocne mec. U svim ostalim popularnijm sportovima ne treba nista menjati, tu pre svega mislim na veci broj sudija i tehnicke novine u fudbalu.
pre 15 godina
sad mi se i ne gleda formula 1. u fudbalu su pre 15 i nesto godina da bi pobeda dobila na znacaju jednostavno povecali broj bodova sa dva na tri, nisu rekli da ko ima najvise pobeda tokom sezone da je prvak. kakvi glupani. da su stavili da za pobedu dobijas 12 bodova, a ostalo ostavili isto, bilo bi im pametnije.
pre 15 godina
kad prvi napravi prednost od 20 sekundi, ovi ostali mogu slobodno prestati sa trkom
pre 15 godina
I ovde moze do sutra da se diskutuje o ovoj odluci!
Ja licno mislim da je glupa odluka....
pre 15 godina
kakva glupost.dobro kazu neki ovde, sta dobije neko npr prve tri trke i sta ostale moze lapit, moze postat poptpuno nezanimljivo.trebali su povecat broj bodova za pobednika na rcimo npr 12 i problem resen.
pre 15 godina
UZAS!!!
Ne mogu da verujem ...
Bayerische Motoren Werke
pre 15 godina
@Sale, 17. mart 2009 17:59
Izvini, ali ti je slabo elementarno znanje o formuli 1.
Naime Kimi je te sezone 2007. imao najvise pobeda u sampionatu.
Kako se onda ne moze desiti da ne osvoji sampionat i sa 5. mesta ako pobedi i ima pobedu vise od drugih.
Cak i tada da je imao isti broj pobeda opet je imao za 1 bod vise. Tako da je u svim kalkulacijama Kimi te 2007. godine, leta gospodnjeg, postao smpion.
pre 15 godina
O Boze, ovo je katastrofa!
Samo sto sam se zaradovala kad sam cula za ovaj predlog bodovanja koji je FOTA predlozila (12-9-7-5-4-3-2-1) i mislila sam da ce se to usvojiti jer je OK, kad ono... Grrrrrrr! Besna sam ko ris!
Pozdrav za sve, idem da se obesim o krivo drvo. ;)
pre 15 godina
Eto sta ucini Slavica! Sutnula cika Bernie-a, a ovaj svoje frustracije iskaljuje na F1... Mozda bi cika Mosley mogao da mu objasni bolji nacin za oslobadjanje od frustracija! ;o)
A sta ce da rade ako vozaci nece da voze po ovako nebuloznim pravilima?!
pre 15 godina
Stvarno ce da uniste ovaj sport, a nekad bese zanimljiv! Jedino sto nisu pokusali da ga ponovo ucine interesantnim je da dovedu Davida Beckhama!
pre 15 godina
Ovo je stvarno najblaze receno katastofalno. Ne treba nista da se menja. Svake godine izmisljaju nesto novo. Te nema promene pneumatika, te svi na istim gumama, te motor za dva vikenda, te... Vise ni ne znam sta je bilo u preotekle 3-4 god. Slazem se sa vecinom komentara. Ovo ubija takmicarsku draz. Bilo je, ako ne mogu da pobedim daj da budem sto bolje plasiran. A sad ce biti kao sto su neki rekli: ako ne mogu da pobedim parkiracu pored staze i vidimo se za 2 nedelje. Mozemo da volimo nekog ili ne, ali najpravednije je da se kao i do sad racuna cela sezona. A sta ce timovi koji nemaju sampionske ambicije? Ovo je stvarno nebuloza. Boli njih uvo za mene, ali ako ovako ostane ja ne gledam F1. Lepo prebacim posle 1,5h i vidim poslednji krug i to je to.
pre 15 godina
bas super pravilo, i onako je kraj ovom takmicenju blizu. Jos koju godinu ce da prze fosilna goriva i posle ce se trkati na struju i daljinski. vec neko vreme je moguce napraviti bolid kojega covek ne moze da vozi pa cemu sve to vise? pocelo je sa hibridima i to je samo prelazni preiod, kad se dodje do elektricnih vozice sami uz asistenciju elektronike, F1 je mrtva vec neko vreme, ovo je zombi.
pre 15 godina
Milos Pavlovic vozi u F2 sampionatu
29 Komentari
Sortiraj po: