Fudbal 114

Ponedeljak, 12.01.2009.

22:17

Najbolja atmosfera je na 'Enfildu'

Britanski časopis Dejli Mejl objavio je listu od 50 stadiona sa najboljom atmosferom. Prvi je Enfild je na vrhu, a još šest stadiona sa Ostrva je na toj listi.

Najbolja atmosfera je na 'Enfildu' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

Srdjan Loznica

pre 15 godina

Ja sam bio skoro na Veltins areni u Gelsenkirhenu,kad su igrali Schalke-Basel,prijateljski mec,bio pun stadion.Atmosfera fantasticna,zato treba da je stave na listu

Nelson Muntz

pre 15 godina

АтмосФера (дакле са Ф, а не В), о којој говоре они који су саставили ову ТУЖНУ(а не смешну) листу се разликује од нашег поимања исте речи. Они под њом подразумевају и све пратеће садржаје за угодан боравак на стадиону. Дакле, кожне столице, модеран семафор, мала капела са исповедаоницом испод трибине или добре кобасице, слатке крофне и добра кафа у кафетерији по њиховим критеријумима имају исти утицај на општу атмосферу као и навијање, грло, дланови, песма, заставе,... За сваког правог навијача овакви критеријуми су светогрђе, али шта да се ради кад навијаче нико никада ништа не пита. Да су при састављању ове несрећне листе консултовали једног јединог навијача била би сасвим другачија.
Готово сви претходници су истакли да је грех пласман и заступљеност Јужноамериканаца, Турака, Грка, Италијана на листи, али истини за вољу, сјајна атмосфера на стадионима се може наћи и широм Африке (кад играју репрезентације) и Азије. Ниједан, понављам, НИЈЕДАН ПРЕМИЈЕРЛИГАШ из Енглеске не би смео да се нађе на овој листи. Можда би било места за неке нижеразредне Енглеске клубове, али и то је под дебелим знаком питања. Излизана прича о Енфилду није ништа друго него маркетиншки трик Британске медијске машинерије, који пали још једино код оних који у животу нису отишли на утакмицу, али сувише прате телевизију. Каква је тамо атмосфера најбоље је посведочио Стивен Џерард рекавши да би они сваке године били прваци Енглеске и Европе кад би имали атмосферу као Галатасарај на Али Семи Јен стадиону.
Прошле године је 300 навијача и 3700 симпатизера загребачког Динама задивило Енглеску својим навијањем на Емирејтсу, а они су више него просечна навијачка група, испод просечног источноевропског клуба. На Шпанце не треба трошити речи. Они праве 100х бољу атмосферу на кориди него на фудбалу. У Немачкој се квалитет атмосфере мери постотком алкохола у пиву, масноће у кобасицама и количином сенфа који се добија гратис уз кобаје.
Кад се свему овоме дода да су листу правили Енглези, слика је потпуна. Они читав остатак света сматрају нижом расом и својом колонијом. Колико су објективни у вези са фудбалом говори податак да су дууууго одбијали да учествују на Светским Првенствима под изговором да су они колевка фудбала и да су самим тим најбољи, док су остали дивљаци који их копирају и који им нису ни до колена. Од како су заиграли на СП освојили су једно, код куће 1966 и то на антологијску крађу и лоповлук који се и данас препричава. У последље време све теже успевају да се уопште квалификују за ЕП и СП, али ако било ког Енглеза питате ко су најбољи фудбалери на свету, као из топа ће вам одговорити - Енглези! Толико о њиховој објективности и овој јадној листи.
@djox,
...pa bre na praznom kamp nou je bolja atmosfera kad udjes i vidis tu velichinu nego na stadionima u beogradu...

Зато кад следећи пут у Београду буду играли Европски великани Ти велики Навијачу(са великим Н)немој случајно да дођеш на утакмицу, него - правац Барселона па седи на празном Камп Ноу док ми који појма немамо шта је то атмосфера, навијамо по Београду!

danilo

pre 15 godina

smjesno...
nema ni stadion PSG-a
takodje morate znati da na tribine u engleskoj sve je zabranjeno osim pjevati, i da bogatasi prave "atmosferu"... HAHAHA

RS DS89

pre 15 godina

necu da pricam o klasmanu, tako ti je to, zapad je uvek najbolji.!?

ovi spanski stadioni, to je smesno, sta ce oni tu

sto se tice samo onih sto kazu da kod nas nema publike, pa ljudi i ono sto ih malo dodje naprave vecu buku od ovih

strucnjak :)

pre 15 godina

samo da se pridruzim ostalima u vredjanju ove liste....

bio na boka-river i mogu kracu knjigu da napisem kako to izgleda...
pogldajte link komentar br 2 i san lorenzo navijace
..a onda da uporedimo sa madridom i barsom :)) smeh hahahahahahah

jedino respekt za najbolju atmosferu u engleskoj,
enfild je bio i ostao najjaci i samo zbog njih gotivim liverpool...

edis

pre 15 godina

Realno Ruski i Grcki Stadioni nisu ni blizu ovoj listi dok o Srpskim i da ne govorimo ..2000 ljubi na stadionu kapaciteta 60.000 zar je to vredno spomena? Bolja atmosvera je u Jagodini i Novom Pazaru nego na marakani!

RS

pre 15 godina

Ljudi mislim da im u narednom derbiju trebamo pokazat da je najbolja atmosfera na nasim vecitim derbijima. Kakav Portsmouth, ili Barca, Real, ti navijaci sjede, jedu, i piju i pomalo pevaju. Sramota je ova lista.

nell

pre 15 godina

Nista na ovom svetu se ne moze porediti sa atmosferom na Argentiskim terenima,a ovo je stvarno sramota,ko je po njima medju prvih 10. Sa ove liste bi moglo mozda neki da udju medju prvih "100"!

Steve G.

pre 15 godina

You'll Never Walk Alone

When you walk through a storm
Hold your head up high,
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm,
There's a golden sky,
And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone,
You'll never walk alone.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.

TOLIKO !!!

Ivan Liverpool

pre 15 godina

@pomalo upucen
Nisam zeleo da se upustam u raspravu ali kada sam procitao tvoj tekst prosto sam morao. Odmah da ti kazem da se nisam javio zato sto kazes da je Anfield cista prevara posto o Anfieldu u najpozitivnijem smislu govore vodje navijaca Olimpijakosa,Atletika,Besiktasa,Fenerbahcea i mnogih drugih klubova koji imaju zaista fantasticne navijace. Javio sam se zato sto si napisao nesto sto se zaista nemoze precutati a to je cinjenica da si u svojim posetama naveo bar deset stadiona na koje nisi ni mogao da udjes osim ako nemas pretplatnu kartu ili ako si dosao kao gostujuci navijac u organizovanom gostovanju. Ako u obzir uzmes da nema kluba za koji bi mogao da navijas a da posetis sve sto si nabrojao onda lako svedes zakljucak da ovo sto pises naprosto nije istina. Namerno necu da kazem nesto mnogo gore posto zaista nemam zelju da te uvredim ali brate ti ga pretera. Inace se slazem da lista nije realna narocito zbog toga sto nema klubova iz Turske i Grcke. Bombonjeri svakako nije mesto na 20. mestu ali ni mnogim drugim stadionima nije mesto u prvih dvadeset pa su ipak tu. Mi odavno nismo deo ovoga zato sto nam stadion nije pun cak ni kad igraju Zvezda i Partizan a o drugim mecevima netreba nitrositi prostor i vreme. Ovde su izostavljeni mnogi stadioni koji po buci koja se na njima stvara mogu biti uz rame navedenima ali sta da se radi misljenja su razlicita. Ja recimo nikada pored onih koje su mnogi vec gore naveli nebih izostavio Paok,Milvol,Vulverhempton,Aberdin,Kajzerslautern,Arminiju iz Bilefelda,Botafogo,Gvadalaharu i Atlas,Santos, River Platu i jos mnogo mnogo drugih. Pozdrav svima

DELIJA

pre 15 godina

Realno gledano ova lista je toliko bzvz da mi muka pripadne. Istina je da kod nas nema navijaca al pogledajte nas derbi ili neke evro utakmice tipa Partizan-Fener, Zvezda- Bayer 2007 pa Zvezda-Rendzers pa Partizan- Artmedija.. Ovde kod nas ljudi zive za te utakimce, koreografije, prozivke, pesme to je nesto od cega se ljudi najeze a ne od aplauza na Bernabeu ili Emiratima i slicnim stadionima... Turci nisu normalni kad je navijanje u pitanju, Argentinci da ne pricam... Samo molim boga za vise velikih utakmica kod nas da opet osetim taj trenutak kada svi skacu i pevaju i kada se proslavlja gol...

gorand

pre 15 godina

pa taj koji je sastavljao listu nema pojma o atmosferi!da argentinci budu tako nisko rangirani,a da nema grka i srba,to je nemoguce.ocigledno da im je najbolja atmosfera gdje ima najvise baba i djedova!?

vlada le

pre 15 godina

smesno...
sem kopa na liverulu sve ostalo je jadno. na utakmice dolaze tipovi koji se bukvalno dave u krofnama.
atmnosfera na gore pomenutim stadionima je bedna.ni pozoriste im nije ravno .
za protivnike navijanja i navijaca , nek pogledaju atmnosfere na stadionima iz 70-ih , 80 i 90-ih godina.
against modern football

danny boy

pre 15 godina

Argentina je najjača...i u Turskoj i Grčkoj je tristo puta bolja atmosfera nego u engleskoj...kakva Engleska,jedino Liverpool i to ponekad...tu su Srbija i Hrvatska...i da Celtic park je priča neosvojiv...to je to

Raka

pre 15 godina

ZA MILANA kog vicete kalderona jel onog kad je barsa dobila 6:1 kad su 57 20.000 njih izaslo i naravno 30.000belih maramica sto je tamo jako popularno

dex

pre 15 godina

To sto se na tv prenosima apostrofira jedna pesma liverpulovih navijaca, ne znaci da samo jedna postoji. Da ste posetili bilo koji stadion (kamo srece da posetite i ove nase) ne bi lupali ovakve gluposti! Da li mislite da moze da postoji navijacka grupa sa samo jednom pesmom? Strasno ko sve daje za pravo sebi da komentarise...

pavinho

pre 15 godina

Vidim "zaboravili" ste napisat da je na 41.mistu Maksimir i to uglavnom radi Hrvatske reprezemtacije!?!?al dobro.
p.s.i meni je ova lista pomalo glupa u globalu,pogotovo jer nema poljuda,al mozda je i normalno jer u nas(na balkanu opcenito)je atmosfera paklena samo na derbijima dok na malin utakmicama bude po par tisuca navijaca dok u engleskoj na svakoj utakmici bude pun stadion.

Veran Sin Juga

pre 15 godina

evo link sa utakmice San Lorenca,tima koji u svojoj ligi vazi za prosek,mada poslednjih par prvenstava pravi zapazene rezultate.
www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

mile

pre 15 godina

'PUKO SAM 100 GRAD'

napisao si najvecu glupost koja se da iscitati na ovim komentarima. Navijanje na ostalim stadionima pogotovo na juzno americkim mozda je lepse za oko i uvo, ali j*bem ti takve fanatike kada mozes poginiti na njihovim stadionima i oko njih.
(Owen, 13. januar 2009 09:21)

daj ne mlati, pa naravno da je covek mislio na navijanje, tj. bodrenje svoje ekipe a ne na huliganstvo. ima toga kol'ko oces. gore je jedan lik ostavio link za san lorenzove navijace http://www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

Pomalo upućen...

pre 15 godina

Dakle, imam 40 godina, bio sam na nekim stadionima.

Beogradskih na listi nema jer smo van svake liste, to je toliko jasno.

Bio sam, kada je reč o Ostrvu, na stadionima u Londonu, Mančesteru, Liverpulu, Birmingemu, Midlsbrou, Njukaslu, Edinburgu, Dandiju i Glazgovu.

Sent Džejms Park jeste bolji od ostalih, grad je težak i siv, svi se lože samo na NUFC, huk se čuje sve vreme.

Dobro je na Vili, odlično na Vest Hemu, Čalsi je najveće razočaranje mog života, Enfild je čista prevara, Old Traford je bolji, ali sve je to tanko, nažalost, dugo već. Nisam bio osamdesetih, tada je trebalo otići u Englesku.

Španija, bio sam u Valensiji, Madridu, Barseloni, Sevilji, Malagi, Kamp Nou nešto bolji od ostalih, Kalderon nekako, ostalo sve nikako.

Milano, Rim, Venecija, Verona, Firenca, tanko.

Solun, Atina, oba, pakao, sličan našem, anarhija, buka, bes, k ovoli, sjajno, ko ne voli, nimalo prijatno.

Šukru Saračoglu i Ali SAmi Jen su ludilo, bio sam na Fener - Galata i Galata - Fener, kao Grčka, ili gore, kao jedna strana Pionira u najluđem transu, svi i sve vreme.

Nemačka je smešna, i Dortmund, stari i novi Šalke, stari i novi Minhen, Bremen, Berlin, sve je to samo Nemačka.

Marsej je solidan spektakl, na PSŽ nisam išao nikada.

Holandija, Belgija, ništa.

Elem, nisam bio u Južnoj Americi ali imam i oči i uši. Porediti Superklasiko ili FlaFlu sa evropskim derbijima kada je atmosfera u pitanju je, čini mi se, bolesno.

Preterah, izvinjavam se.

1. Brazil/Argentina
...
...
...
2. Konstantinopolj
3. Atina/Solun
...
...
4. Sent Džejms Park
...
9. Velodrom
...
99. JNA/Marakana
...
...
199. Enfild

red6

pre 15 godina

Ptpuno je na mestu da je na enfildu najbolja atmosvera.Za razliku od nasih stadiona gde se ubijaju,pale i ruse na derbiju naravno jer na ostalim utakmicama NEMA navijaca,ljudi pa na enfildu peva ceo stadion.

delija

pre 15 godina

ovo je sra*e!old traford medju prvih deset!a fenerbace i galatasaraj imaju najbolje navijace na svetu!nema zvezde i pertizana!SRAAAAAAAAAAAAAMOTA!!!

Mrdja

pre 15 godina

Ma ovi iz Fife su smesni... U Srbiji, Grckoj i Rusiji nije prosao veliki derbi, da ne reaguje policija...to je zbog napetosti i adrenalina na tribinama...e to je dobra atmosfera...

Gioseppe_Rbc

pre 15 godina

Dobro, na Enfildu i Fretonu su glasni ali stvarno je nerealno da Stadion Svetlosti i Sent Dzejms Park budu ispred Apton Parka. Bruka.

Ljuba

pre 15 godina

Gluplju listu u zivotu nisam video: Bombonjera 20, Vestfalen i Sukru Saracoglu iza Totenhema i Man C?!?! Bio sam na Fenerovom stadionu a bio sam i na White Hearty Lane-u - neuporedivo je bolja atmosfera u turskoj. Ovo veze s'vezom nema...

ultras

pre 15 godina

listu je sastavljao neko ko ima vise odlazaka na opere nego na tekme.Oni koji su redovni na svojim tribinama znaju ko je ko i sta je sta.

Raka

pre 15 godina

Samo na tubu nadjite posto nisam siguran da se secate barse intera rome celzija 3 puta juventusa i evertona posle utakmice da vidite i cujete sta je to pa bufonu i nedvedu je bilo lose. naravno kod nas je ubica atmosfera ali samo jednom godisnje i to ako imamo srece da udjemo u trece kolo kvalifikacija za ls. A za real i barsu to je kriminal gostujuce ekipe kad dolaze kod njih dodje mu na neki neutralni teren.

iggy

pre 15 godina

Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.
--------------------------------------------------------------------------------------------
nema srpskih stadiona (livada)
napisa covjek i osta ziv!!!

nemanja

pre 15 godina

Mislim da u Spaniji Sevilja ima bolju atmosferu nego Barsa i Real. Ni Valensija nije losa, mogla bi i ona tu da se nadje. Vestfalen u Dortmundu mora biti bolje plasiran - oni imaju najvecu posetu u Evropi i atmosfera je uvek paklena. Stadion u Njukaslu stvarno ne spada u ovu listu, Englezi su preterali, mada se slazem da je Enfild najbolji. Ne razumem kako neko moze da predlaze nase stadione, kada su nam stadioni prazni i nikakvi - ljudi osvestite se, mi smo tu na dnu.

Jovan

pre 15 godina

Na listi nema nasih stadiona, zato sto atmosfera na njima nije sportska. Ubistva i pokusaji ubistva pirotehnikom, tuce, prekidi, lomljenje stolica, rasisticke "sale", zvizdanje himnama... realno je da nas nema. Sem toga, tehnoloska zaostalost stadiona, cinjenica da nas nema u Evropi u kontinuitetu... to je jednostavno to. Ako je Nou Kamp pozoriste, onda su nasi stadioni seoske satre za krs muzikom

Marko

pre 15 godina

Ha,ha,smesno...Nou Kamp drugi!Pa ja sam gledao tri Barsine tekme uzivo i tamo je kao u pozoristu.Dolaze porodice,deca jedu kokice,a navijaci u dresovima rivala sede jedni do drugih.A i staviti enfild ispred Bombonjere je vise nego smesno.

Owen

pre 15 godina

'PUKO SAM 100 GRAD'

napisao si najvecu glupost koja se da iscitati na ovim komentarima. Navijanje na ostalim stadionima pogotovo na juzno americkim mozda je lepse za oko i uvo, ali j*bem ti takve fanatike kada mozes poginiti na njihovim stadionima i oko njih.

djox

pre 15 godina

Citam i ne verujem.
30 huligana prica o tome kakva je atmosfera na praznim stadionima u bg,
a drugih 20 ljudi koju su komentarisali shvataju da ne mogu da im objasne.
pa bre na praznom kamp nou je bolja atmosfera kad udjes i vidis tu velichinu nego na stadionima u beogradu.
prvo, sta ste se uhvatili termina pozoriste, pa sta treba da bude, ratishte da bi ste vi mu*onje bili zadovoljni???
drugo, to sto liverpool ima jednu pesmu i sto su englezi trube, pokazuje samo da niste provirili van srbije a govorite kako englezi ne vide od svog nosa.
Sve i da nije najbolja atmosfera na stadionima na listi da li ste bre vi normalni kakva srbija, alooo???
trece, sto bre spominjete pionir non stop kada je lista fudbalskih stadiona?
Pionir je nesto nevidjeno i sa tim nista ne moze da se poredi, ali poredite neuporedivo.
ja stvarno ne verujem kako smo mi srbi puni sebe, ne znam odakle nam obraza za tako nesto. Stvarno mi nije jasno. Iskulirajte malo, nadjite ribu, bacite ga u nesvest, bilo sta...

Bosko

pre 15 godina

http://www.youtube.com/watch?v=qOddyBn4SHE

http://www.youtube.com/watch?v=qTkJlCc0XPQ

Ono nije bio nas stadion (kao da jeste),ali ovo jeste!

Mi Grobari majstori zanata svog!

Lekcija iz istorije:

http://www.youtube.com/watch?v=W4Iw1Gkgxps

I nasa luda braca Grci:

http://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA

Uzivajte!!!!

Milan

pre 15 godina

Lista je glupost kao sto je vecina rekla.
A Atmosfera na engleskim stadionima je jadna i smesna. Ko hoce RELANO da prizna.
Kao sto neko pomenu,na Enfildu se 50 godina peva samo jedna pesma i to u prvih 4,5 minuta i to je sve...eventualno na kraju.
Opasna atmosfera i navijaci sa jednom pesmom u 40 godina.
Kakav ST.James Park boze zalosti! KOji totenhem,koji everton? jadno je to jadno.
Zna se gde je ludilo Argentina,Brzil...ma svi juznoamericki stadionu....Turska,Grcka,Italija (juzna uglavnom) i to je to. Srbija bas ne moze da se pohvali,mada kada je stadion pun atmosfera i na Markani i na JNA bolja nego na bilo ko m engleskom stadionu.
Pricao mi ortak koji je gledao PSG uzivo...kaze da je atmosfera necerovatna,dernjaju se non stop sa svih delova tribina. A covek redovno posecuje sve tekme Zvezde,tako da zna sta je atmosfera.
Spanija komplet pozoriste,osim Vinsente Kalderona.

red hell

pre 15 godina

Ako je na Kamp Nou bolja atmosfera nego na Karaiskakisu i nasoj Marakani ja cu da batalim navijanje : ). Ovo je smesna lista JA TE VOLIM JA TE BODRIM VOLECU TE DOK NE UMREM . . .

Ivan

pre 15 godina

Pa da, ali posle SVAKE utakmice Liverpoola navijachi ostaju bar 15 minuta da pevaju (da ne pominjem da je svaka rasprodata). Kod nas se stadion u domacem prvenstvu i ne rasprodaje (kome je stalo da proveri, mogao je da vidi da je ovo na osnovu utakmica u domacem prvenstvu). Kakav je to "fenomenalan osecaj i najjacha atmosfera" kada je na Marakani ili JNA 300 Delija/Grobara? Prezirem Liverpool, ali njegovi navijachi stvarno bodre taj klub protiv svih ekipa, a ne samo protiv ostalih iz chetvorke. Pionir se ne moze porediti sa npr. Old Trafordom, jer je akustika potpuno drugachija (dovedite 6 000 ljudi na livadu, ne verujem da ce biti toliko glasni). Shto se tiche Argentinaca, FIFA je ovde u obzir uzela DOZVOLJENA sredstva navijanja.

HULIGANI STOP!

zizy

pre 15 godina

Pa ovi iz Engleske, npr. navijaci od Liverpula imaju jednu jedinu pesmu, a mi? Pa Grobari samo imaju preko 50 pesama! Ovo je smesno. Uvek ce se na nas gledati kao na poslednju bedu. A ko je za to kriv?
(Darko Milic, 13. januar 2009 00:16)

kad bi samo znao koliko liverpoolovih pesama postoji,i koliko ih se peva tokom utakmica...
ne slazem se sa listom, naravno. ali ste mi svi neki strucnjaci, kao da ste na svim ovim stadionima bili.

nije sve u broju

pre 15 godina

Poredis BROJ LJUDI u Pioniru i na Kamp Nou?!?!?!?!
Onda cu ja da poredim Barsinu utakmicu i neki koncert u Moskvi. Ili okupljanje Indusa na Gangu... Ima logike kao i tvoje poredjenje.
P.S. Slazem se da su Argentinci bez premca.

dinamo purgeraj

pre 15 godina

inace maximir 41, ali 500 Boysa dođe na White heart line i nadglasa 40000 ovih koji se danima iščuđavaju poslije toga, nema Grka, a ni vas, a ni tovara smješno

PARTIZAN SAMPION

pre 15 godina

E drustVo sta mislite koja bi bila hala,odnosno sportska dvorana sa naj-atmosverom u evropi???

PIONIR HELLGRADE

Ko god je osetio pakao Pionira ne pozeli da ga opet oseti.

"THE REAL HELL ON EARTH"

MarkoR

pre 15 godina

Kada bi na Marakani i JNA zajedno tokom cele sezone doslo isto gledalaca kao na dve utakmice Barse mogli bismo i da pricamo. Bez gledalaca nema atmosfere...

Na celu sezonu KK Partizana prosle sezone je doslo manje ljudi nego na dve utakmice Barse u fudbalu, pa nek se ljudi zapitaju...

shen

pre 15 godina

Hahahahaa...pa koga ce englezi nego svoje! Jer nikad sa ostrva nisu izasli!
Svako ko je gledao engleske meceve (a pogotovo bio na nekoj utakmici) ODLICNO zna kakva je atmosfera na stadionima! Tamo se peva na pocetku utakmice dok su svi raspoloze ako tim gubi ili im ne odgovara rezultat svi ce cutati ko bubice i samo se drzavti za glavu i grickati nokte, neki i plakati (valjda neki stari ritual sa Stonhendza ;) )...a o spanskim mecevima ni da ne pricamo, tamo je tek pozoriste!
Najbolje atmosfere i navijanje je upravo u istocnoj evropi...ali zapad je poznat po aroganciji!

realno

pre 15 godina

1.Argentina
2.-
3.Napolitanci
4.Grci,Turci
5.svi ostali


Ludilo,haos i trans koji nastaje na stadionima sirom Argentine ne moze da se poredi ni sa jednim na svetu,to je strasno kakvu atmosferu prave sve zajedno sa bubnjevima,konfetama i ostalim...a pesme su posebna prica.Pogledajte samo atmosferu na mecu Boka-River i Real-Barca,sramota je i porediti.Ali dobro,cim sam vidio ko je pravio listu znao sam da ce biti ovakva jer je poznato da gospoda sa ostrva jedva vide nesto preko svog nosa.

Darko Milic

pre 15 godina

Kada bi ti koji su glasali samo jednom dosli u Pionir. Znaci samo jednom kada bi dosli videli bi da na kosarkaskoj utakmici moze da se stvori 100 puta bolja atmosfera nego na fudbalskoj. A to sto nema srpskih i grckih klubova na listi!? Pa ovi iz Engleske, npr. navijaci od Liverpula imaju jednu jedinu pesmu, a mi? Pa Grobari samo imaju preko 50 pesama! Ovo je smesno. Uvek ce se na nas gledati kao na poslednju bedu. A ko je za to kriv?

Игор

pre 15 godina

Читам и не верујем, хвалите атмосферу на српским стадионима, а први сте који пљујете навијаче и позивате на њихов линч. Свака част... Дволичност вам је врлина!

Stefan

pre 15 godina

Valjda vam je jasno da zapadna evropa ima totalno drugaciji nacin razmisljanja kako bi trebalo da izgleda navijanje.Ipak smo mi temperamentniji od njih i ne mozemo presedeti mec uz 5(pet) hotdoga.Naravno da je ovde uzeta u obzir i posecenost na stadionima!!

bilo ne ponovilo se

pre 15 godina

Eeeee ne znate vi shta je atmosvera to samo znaju Grobari koji su bili na Artmediju. Tad nije bilo samo juga, ceo stadion je bio kop, vishe od 30 hiljada dusha peva zajedno "da volim crno-bele" koja je realno daleko bolja pesma i od "never walk alone" i njoj slicnim. Al najjace kad ceo stadion skache i peva "nananananananana liga sampiona"

Jbg Bog nas kasnije kaznio zbog toga, od te lige sampiona nije bilo nista

Dare

pre 15 godina

Kakav crni enfild pavaju na pocetku never walk tra la la i na kraju.I to ako pobede.Olympiakos,Galatasaray,pola Argentinske lige,bezite ovo je smesno

Dzenan

pre 15 godina

Ne znam da li su mi smesniji ovi Englezi,koji su ne objektivno ocenili stanje na stadionima(man.city ima velikih problema sa ispunenoscu stadiona svake sezone!),ili ove objektivne DE-LI-JE,i nije mi jasno gde je Fenerbahce na ovoj listi,atmosfera koju stvaraju njihovi navijaci toliko bode oci,da bodu oci svakom postenom fudbalskom navijacu!

Veljko

pre 15 godina

O BOZHE,ovaj covek nije ni cuo za fudbal u Istocnoj Evropi...Ja navijam za Zvezdu i,naravno,na marakani je najbolja atmosfera,ali i na Partizanovom je sigurno mnogo bolja,nego i na Manchesterovom,SRBIJA!

woona

pre 15 godina

Gospode Boze, pa 100 grobara je nadglasalo Bernabeu bez problema.
Atmosfera na Zvezdinom pomocnom terenu na treningu pred Bazel je bolja od pola ovih stadiona. Svako danas pravi liste...

IVORY

pre 15 godina

Ma daj, nema JNA i Marakane. Pa u Pioniru se pravi bolja atmosfera nego na pola ovih stadiona. FENERBAHCE ???
Pa nek uporede utakmicu na JNA i kod njih pa nek vide ciji su navijaci bolji

HELL-A PIONIR

pre 15 godina

Molimo vaterpoliste i ostale da se podignu na jednu tekmu i ustupe svoja sedista do terena igracima Liverppol-a...da malo osete pakao Pionira!!!

Boga

pre 15 godina

Da li je to cuvena Engleska osvetoljubivost prema Argentincima?Lista uopste nije merodavna.Ubedljivo najbolju atmosveru prave Argentinci,Grci i Turci.Mislim da i mi spadamo u sam vrh (bar sto se tice derbija).Po meni,lista nema nikakvu tezinu.Slazem se jedino za Enfild,s tim sto ga ne bi stavio na prvo mesto.Sve ostalo su promasaji.

djox

pre 15 godina

Ne nego je na srpskim stadionima atmosfera... to sto mi mislimo da su retardirani divljaci dobri navijaci nije nam niko kriv. U engleskoj su tribine do aut linije, KOP na Anfieldu je neprevazidjena tribina, i nije ni chudo sto je na prvom mestu. A Kamp Nou sa 100 000 ljudi kakvo god da je "pozoriste" predstava je bolja nego na raspalog marakani. Glavno da mi srbi uvek mislimo da smo najbolji u svemu. Palite bre.

Sergiooooooooo

pre 15 godina

Hmm, pa i nije bas objektivno. Nisam siguran za sve ove engleske stadione (St.JamesPark, evertonov stadion, totenhem...)

Mislim da je na stadionu galatasaraja sigurno bolja atmosfera nego na ovim pobrojanim koji su u prvih 10. A ni Nou Kamp mi nije bas ubedljiv (pricam, jer sam bio tamo na utakmici Barselona-Atletiko Madrid), jer ima dosta gledadlaca, ali nema nekog organizovanog navijanja.

"Na listi nema grčkih, ruskih i SRPSKIH stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera."

Ovo je, nadam se, bio sarkazam. :)

Di Canio

pre 15 godina

Ovo je smesno u vrhu su se nasli klubovi ciji su navijaci pozorisno nastrojeni i koji idu na utakmice da bi vecerali,sramota da nema ni Zvezde,ni partizana,a gde su navijaci Lacija,pa navijaci fiorentine,napolija...Bruka!!!Forza Lazio

kika

pre 15 godina

Lista je sramna iz bar tri razloga:
1. Najbolja atmosvera je na juznoamerickim stadionima.
2. Zna se da su najbolji navijaci u Turskoj Besiktasovi navijaci, Fener i Galata im nisu ni blizu.
3. Jedini pravi stadion u evropi (ne racunam ostrvo) je Olimpiko u Rimu.
Jedino se slazem sa Enfildom a ... stadioni na kojima se igra Old firm imaju dobru atmosveru samo 2 puta godinje!

Aston Villa

pre 15 godina

Kako nije atmosvera na Barsinom stadionu?Kad minmalno 70.000 zapeva Barca?Kako kad ih je 98.000 kad prozizvedu zvuk jacine kao mlazni avion???!!!Licno nisam bio al sam cuo od vise prijatelja i kazu da je dozivlja neopisiv!

PUKO SAM 100 GRADI!!!!!!!

pre 15 godina

kakav bre enfild roud?!?!?!
pa tamo pevaju samo tu pesmu i samo tu, druge nemaju! i sta sad , kao, oni su najbolji navijaci samo zato sto su im bitlsi napisali pesmu kao i seltiku?!!? a ostale "pesme" sto imaju su tipa "liiiiverpuuul, liiiiverpuuuull..." ili pesme u kojima su imena igraca koji igraju trenutno sve dok isti ne ode iz kluba.

a mozda bismo i mi mogli da uvedemo mahanje belim maramicama, to je "kul" u barseloni...

hahaha.. O BOZE...
nema taj pojma kakva je prava atmosfera!!

dada

pre 15 godina

@ Pa na nasim stadionima osim par meceva godisnje i nema publike. Za godiinu dana ne skupi se broj navijaca (na jednom stadionu) ko u bundesligi za 2 kola (na jednom stadionu)!
(CrAzY NoRtH, 12. januar 2009 22:48

Sedi perice, pet!

JCP

pre 15 godina

Lista je manje-vise smesna.

OK, u pravu su za prvo mesto, tu nema dileme, ali Old Traford u prvih deset? Dobro, mozda ima najbolju pozorisnu atmosferu..

Smesno je sto nema Argentinaca i Grka..

kk

pre 15 godina

Nou Kamp? Ajoj...
Old Traford...
Bernabeu...

Ko god da je pravio listu je verovatno zasao u sezdesete godine pa mu je dobra atmosfera kad debeli enlgezi piju pivo i jedu kokice u prvim redovima i smeju se u kamere ko retardi kad kod prodje pored aut linije.

Lionac

pre 15 godina

Aj grci tu i tamo ali mi (prosek 100,5 ljudi po utakmici) i rusi (njima je fudbal moooozda na trecem mestu po popularnosti) stvarno ne treba ni da budemo na listi

marko

pre 15 godina

ova lista je smesna.hteli su od pozorista da naprave ludnicu a to je ne moguce.zemlje koje su siromasnije stvaraju bolju atmosferu na stadionima.

LUKA_KRAGUJEVAC

pre 15 godina

APSOLUTNA GLUPOST JE OVA LISTA,KAKAV BERNABEU,NOU KAMP I SLICNI...
Svi guraju to navijanje u Engleskoj koje po mom misljkenju nije nista,stadioni je puni,ali je atmosfera kao u POZORISTU(izuzev Portsmuta i donekle L'poola)
mislim da Roma,Napoli,Palermo i jos nekoliko ekipa iz Italije ima mnogo bolje navijace nego u toj Engleskoj,ni Nemci,ni Spanci nisu nista bolji od Engleza i tamo je uglavnom kao u pozoristu
Mislim da je u Argentini i Brazilu mnogo bolje navijanje nego u gore navedenim zemljama...
dobra atmosfera je i u Turskoj,Rusiji,Grckoj,pa i kod nas je odlicna atmosfera(kada ima publike)

CrAzY NoRtH

pre 15 godina

@ Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.

@ Pa na nasim stadionima osim par meceva godisnje i nema publike. Za godiinu dana ne skupi se broj navijaca (na jednom stadionu) ko u bundesligi za 2 kola (na jednom stadionu)!

Бачка Паланка

pre 15 godina

На тренингу Звезде је боља атмосфера него на свим енглеским стадионима заједно, а о Маракани и да не причам...

ДЕЛИЈЕ СЕВЕР!!

Mare

pre 15 godina

Lista je smesna, i apsolutno nije merodavna...
Barsa,Real i slicni timovi nemaju uopste atmosferu na stadionima...
Atmosfera je ovo http://www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

veerghoen

pre 15 godina

mozda je Sep Blater pravio ovu listu,a? pa kako je moguce da nema grckih,ruskih,srpskih? a da ne pominjem juznoamerickih gde se puca iz oruzja

srpski vijeri

pre 15 godina

Каква је ово глупост. Па ни један стадион у Шпанији или Енглеској не може да се мери са паклом на Аргентинским стадионима. Чак је и на нашем вечитом дербију боља атмосфера него на Барсиним утакмицама нпр. (био сам, па сам се уверио)

McMillan

pre 15 godina

*Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.*

Naročito na srpskim gde 100 vatrenih navijača naprave pravu feštu na stadionu pa ljudi misle da ima preko 100.000 navijača na tribinama, tako da nenaviknuti na toliku masu nisu ni uzeli srpske stadione u razmatranje.

srpski vijeri

pre 15 godina

Каква је ово глупост. Па ни један стадион у Шпанији или Енглеској не може да се мери са паклом на Аргентинским стадионима. Чак је и на нашем вечитом дербију боља атмосфера него на Барсиним утакмицама нпр. (био сам, па сам се уверио)

Бачка Паланка

pre 15 godina

На тренингу Звезде је боља атмосфера него на свим енглеским стадионима заједно, а о Маракани и да не причам...

ДЕЛИЈЕ СЕВЕР!!

Mare

pre 15 godina

Lista je smesna, i apsolutno nije merodavna...
Barsa,Real i slicni timovi nemaju uopste atmosferu na stadionima...
Atmosfera je ovo http://www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

veerghoen

pre 15 godina

mozda je Sep Blater pravio ovu listu,a? pa kako je moguce da nema grckih,ruskih,srpskih? a da ne pominjem juznoamerickih gde se puca iz oruzja

McMillan

pre 15 godina

*Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.*

Naročito na srpskim gde 100 vatrenih navijača naprave pravu feštu na stadionu pa ljudi misle da ima preko 100.000 navijača na tribinama, tako da nenaviknuti na toliku masu nisu ni uzeli srpske stadione u razmatranje.

PUKO SAM 100 GRADI!!!!!!!

pre 15 godina

kakav bre enfild roud?!?!?!
pa tamo pevaju samo tu pesmu i samo tu, druge nemaju! i sta sad , kao, oni su najbolji navijaci samo zato sto su im bitlsi napisali pesmu kao i seltiku?!!? a ostale "pesme" sto imaju su tipa "liiiiverpuuul, liiiiverpuuuull..." ili pesme u kojima su imena igraca koji igraju trenutno sve dok isti ne ode iz kluba.

a mozda bismo i mi mogli da uvedemo mahanje belim maramicama, to je "kul" u barseloni...

hahaha.. O BOZE...
nema taj pojma kakva je prava atmosfera!!

realno

pre 15 godina

1.Argentina
2.-
3.Napolitanci
4.Grci,Turci
5.svi ostali


Ludilo,haos i trans koji nastaje na stadionima sirom Argentine ne moze da se poredi ni sa jednim na svetu,to je strasno kakvu atmosferu prave sve zajedno sa bubnjevima,konfetama i ostalim...a pesme su posebna prica.Pogledajte samo atmosferu na mecu Boka-River i Real-Barca,sramota je i porediti.Ali dobro,cim sam vidio ko je pravio listu znao sam da ce biti ovakva jer je poznato da gospoda sa ostrva jedva vide nesto preko svog nosa.

CrAzY NoRtH

pre 15 godina

@ Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.

@ Pa na nasim stadionima osim par meceva godisnje i nema publike. Za godiinu dana ne skupi se broj navijaca (na jednom stadionu) ko u bundesligi za 2 kola (na jednom stadionu)!

kk

pre 15 godina

Nou Kamp? Ajoj...
Old Traford...
Bernabeu...

Ko god da je pravio listu je verovatno zasao u sezdesete godine pa mu je dobra atmosfera kad debeli enlgezi piju pivo i jedu kokice u prvim redovima i smeju se u kamere ko retardi kad kod prodje pored aut linije.

woona

pre 15 godina

Gospode Boze, pa 100 grobara je nadglasalo Bernabeu bez problema.
Atmosfera na Zvezdinom pomocnom terenu na treningu pred Bazel je bolja od pola ovih stadiona. Svako danas pravi liste...

bilo ne ponovilo se

pre 15 godina

Eeeee ne znate vi shta je atmosvera to samo znaju Grobari koji su bili na Artmediju. Tad nije bilo samo juga, ceo stadion je bio kop, vishe od 30 hiljada dusha peva zajedno "da volim crno-bele" koja je realno daleko bolja pesma i od "never walk alone" i njoj slicnim. Al najjace kad ceo stadion skache i peva "nananananananana liga sampiona"

Jbg Bog nas kasnije kaznio zbog toga, od te lige sampiona nije bilo nista

HELL-A PIONIR

pre 15 godina

Molimo vaterpoliste i ostale da se podignu na jednu tekmu i ustupe svoja sedista do terena igracima Liverppol-a...da malo osete pakao Pionira!!!

Игор

pre 15 godina

Читам и не верујем, хвалите атмосферу на српским стадионима, а први сте који пљујете навијаче и позивате на њихов линч. Свака част... Дволичност вам је врлина!

djox

pre 15 godina

Ne nego je na srpskim stadionima atmosfera... to sto mi mislimo da su retardirani divljaci dobri navijaci nije nam niko kriv. U engleskoj su tribine do aut linije, KOP na Anfieldu je neprevazidjena tribina, i nije ni chudo sto je na prvom mestu. A Kamp Nou sa 100 000 ljudi kakvo god da je "pozoriste" predstava je bolja nego na raspalog marakani. Glavno da mi srbi uvek mislimo da smo najbolji u svemu. Palite bre.

dada

pre 15 godina

@ Pa na nasim stadionima osim par meceva godisnje i nema publike. Za godiinu dana ne skupi se broj navijaca (na jednom stadionu) ko u bundesligi za 2 kola (na jednom stadionu)!
(CrAzY NoRtH, 12. januar 2009 22:48

Sedi perice, pet!

Boga

pre 15 godina

Da li je to cuvena Engleska osvetoljubivost prema Argentincima?Lista uopste nije merodavna.Ubedljivo najbolju atmosveru prave Argentinci,Grci i Turci.Mislim da i mi spadamo u sam vrh (bar sto se tice derbija).Po meni,lista nema nikakvu tezinu.Slazem se jedino za Enfild,s tim sto ga ne bi stavio na prvo mesto.Sve ostalo su promasaji.

LUKA_KRAGUJEVAC

pre 15 godina

APSOLUTNA GLUPOST JE OVA LISTA,KAKAV BERNABEU,NOU KAMP I SLICNI...
Svi guraju to navijanje u Engleskoj koje po mom misljkenju nije nista,stadioni je puni,ali je atmosfera kao u POZORISTU(izuzev Portsmuta i donekle L'poola)
mislim da Roma,Napoli,Palermo i jos nekoliko ekipa iz Italije ima mnogo bolje navijace nego u toj Engleskoj,ni Nemci,ni Spanci nisu nista bolji od Engleza i tamo je uglavnom kao u pozoristu
Mislim da je u Argentini i Brazilu mnogo bolje navijanje nego u gore navedenim zemljama...
dobra atmosfera je i u Turskoj,Rusiji,Grckoj,pa i kod nas je odlicna atmosfera(kada ima publike)

Dare

pre 15 godina

Kakav crni enfild pavaju na pocetku never walk tra la la i na kraju.I to ako pobede.Olympiakos,Galatasaray,pola Argentinske lige,bezite ovo je smesno

Di Canio

pre 15 godina

Ovo je smesno u vrhu su se nasli klubovi ciji su navijaci pozorisno nastrojeni i koji idu na utakmice da bi vecerali,sramota da nema ni Zvezde,ni partizana,a gde su navijaci Lacija,pa navijaci fiorentine,napolija...Bruka!!!Forza Lazio

Pomalo upućen...

pre 15 godina

Dakle, imam 40 godina, bio sam na nekim stadionima.

Beogradskih na listi nema jer smo van svake liste, to je toliko jasno.

Bio sam, kada je reč o Ostrvu, na stadionima u Londonu, Mančesteru, Liverpulu, Birmingemu, Midlsbrou, Njukaslu, Edinburgu, Dandiju i Glazgovu.

Sent Džejms Park jeste bolji od ostalih, grad je težak i siv, svi se lože samo na NUFC, huk se čuje sve vreme.

Dobro je na Vili, odlično na Vest Hemu, Čalsi je najveće razočaranje mog života, Enfild je čista prevara, Old Traford je bolji, ali sve je to tanko, nažalost, dugo već. Nisam bio osamdesetih, tada je trebalo otići u Englesku.

Španija, bio sam u Valensiji, Madridu, Barseloni, Sevilji, Malagi, Kamp Nou nešto bolji od ostalih, Kalderon nekako, ostalo sve nikako.

Milano, Rim, Venecija, Verona, Firenca, tanko.

Solun, Atina, oba, pakao, sličan našem, anarhija, buka, bes, k ovoli, sjajno, ko ne voli, nimalo prijatno.

Šukru Saračoglu i Ali SAmi Jen su ludilo, bio sam na Fener - Galata i Galata - Fener, kao Grčka, ili gore, kao jedna strana Pionira u najluđem transu, svi i sve vreme.

Nemačka je smešna, i Dortmund, stari i novi Šalke, stari i novi Minhen, Bremen, Berlin, sve je to samo Nemačka.

Marsej je solidan spektakl, na PSŽ nisam išao nikada.

Holandija, Belgija, ništa.

Elem, nisam bio u Južnoj Americi ali imam i oči i uši. Porediti Superklasiko ili FlaFlu sa evropskim derbijima kada je atmosfera u pitanju je, čini mi se, bolesno.

Preterah, izvinjavam se.

1. Brazil/Argentina
...
...
...
2. Konstantinopolj
3. Atina/Solun
...
...
4. Sent Džejms Park
...
9. Velodrom
...
99. JNA/Marakana
...
...
199. Enfild

marko

pre 15 godina

ova lista je smesna.hteli su od pozorista da naprave ludnicu a to je ne moguce.zemlje koje su siromasnije stvaraju bolju atmosferu na stadionima.

IVORY

pre 15 godina

Ma daj, nema JNA i Marakane. Pa u Pioniru se pravi bolja atmosfera nego na pola ovih stadiona. FENERBAHCE ???
Pa nek uporede utakmicu na JNA i kod njih pa nek vide ciji su navijaci bolji

Sergiooooooooo

pre 15 godina

Hmm, pa i nije bas objektivno. Nisam siguran za sve ove engleske stadione (St.JamesPark, evertonov stadion, totenhem...)

Mislim da je na stadionu galatasaraja sigurno bolja atmosfera nego na ovim pobrojanim koji su u prvih 10. A ni Nou Kamp mi nije bas ubedljiv (pricam, jer sam bio tamo na utakmici Barselona-Atletiko Madrid), jer ima dosta gledadlaca, ali nema nekog organizovanog navijanja.

"Na listi nema grčkih, ruskih i SRPSKIH stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera."

Ovo je, nadam se, bio sarkazam. :)

PARTIZAN SAMPION

pre 15 godina

E drustVo sta mislite koja bi bila hala,odnosno sportska dvorana sa naj-atmosverom u evropi???

PIONIR HELLGRADE

Ko god je osetio pakao Pionira ne pozeli da ga opet oseti.

"THE REAL HELL ON EARTH"

JCP

pre 15 godina

Lista je manje-vise smesna.

OK, u pravu su za prvo mesto, tu nema dileme, ali Old Traford u prvih deset? Dobro, mozda ima najbolju pozorisnu atmosferu..

Smesno je sto nema Argentinaca i Grka..

kika

pre 15 godina

Lista je sramna iz bar tri razloga:
1. Najbolja atmosvera je na juznoamerickim stadionima.
2. Zna se da su najbolji navijaci u Turskoj Besiktasovi navijaci, Fener i Galata im nisu ni blizu.
3. Jedini pravi stadion u evropi (ne racunam ostrvo) je Olimpiko u Rimu.
Jedino se slazem sa Enfildom a ... stadioni na kojima se igra Old firm imaju dobru atmosveru samo 2 puta godinje!

nije sve u broju

pre 15 godina

Poredis BROJ LJUDI u Pioniru i na Kamp Nou?!?!?!?!
Onda cu ja da poredim Barsinu utakmicu i neki koncert u Moskvi. Ili okupljanje Indusa na Gangu... Ima logike kao i tvoje poredjenje.
P.S. Slazem se da su Argentinci bez premca.

Darko Milic

pre 15 godina

Kada bi ti koji su glasali samo jednom dosli u Pionir. Znaci samo jednom kada bi dosli videli bi da na kosarkaskoj utakmici moze da se stvori 100 puta bolja atmosfera nego na fudbalskoj. A to sto nema srpskih i grckih klubova na listi!? Pa ovi iz Engleske, npr. navijaci od Liverpula imaju jednu jedinu pesmu, a mi? Pa Grobari samo imaju preko 50 pesama! Ovo je smesno. Uvek ce se na nas gledati kao na poslednju bedu. A ko je za to kriv?

Veljko

pre 15 godina

O BOZHE,ovaj covek nije ni cuo za fudbal u Istocnoj Evropi...Ja navijam za Zvezdu i,naravno,na marakani je najbolja atmosfera,ali i na Partizanovom je sigurno mnogo bolja,nego i na Manchesterovom,SRBIJA!

Ivan

pre 15 godina

Pa da, ali posle SVAKE utakmice Liverpoola navijachi ostaju bar 15 minuta da pevaju (da ne pominjem da je svaka rasprodata). Kod nas se stadion u domacem prvenstvu i ne rasprodaje (kome je stalo da proveri, mogao je da vidi da je ovo na osnovu utakmica u domacem prvenstvu). Kakav je to "fenomenalan osecaj i najjacha atmosfera" kada je na Marakani ili JNA 300 Delija/Grobara? Prezirem Liverpool, ali njegovi navijachi stvarno bodre taj klub protiv svih ekipa, a ne samo protiv ostalih iz chetvorke. Pionir se ne moze porediti sa npr. Old Trafordom, jer je akustika potpuno drugachija (dovedite 6 000 ljudi na livadu, ne verujem da ce biti toliko glasni). Shto se tiche Argentinaca, FIFA je ovde u obzir uzela DOZVOLJENA sredstva navijanja.

HULIGANI STOP!

djox

pre 15 godina

Citam i ne verujem.
30 huligana prica o tome kakva je atmosfera na praznim stadionima u bg,
a drugih 20 ljudi koju su komentarisali shvataju da ne mogu da im objasne.
pa bre na praznom kamp nou je bolja atmosfera kad udjes i vidis tu velichinu nego na stadionima u beogradu.
prvo, sta ste se uhvatili termina pozoriste, pa sta treba da bude, ratishte da bi ste vi mu*onje bili zadovoljni???
drugo, to sto liverpool ima jednu pesmu i sto su englezi trube, pokazuje samo da niste provirili van srbije a govorite kako englezi ne vide od svog nosa.
Sve i da nije najbolja atmosfera na stadionima na listi da li ste bre vi normalni kakva srbija, alooo???
trece, sto bre spominjete pionir non stop kada je lista fudbalskih stadiona?
Pionir je nesto nevidjeno i sa tim nista ne moze da se poredi, ali poredite neuporedivo.
ja stvarno ne verujem kako smo mi srbi puni sebe, ne znam odakle nam obraza za tako nesto. Stvarno mi nije jasno. Iskulirajte malo, nadjite ribu, bacite ga u nesvest, bilo sta...

shen

pre 15 godina

Hahahahaa...pa koga ce englezi nego svoje! Jer nikad sa ostrva nisu izasli!
Svako ko je gledao engleske meceve (a pogotovo bio na nekoj utakmici) ODLICNO zna kakva je atmosfera na stadionima! Tamo se peva na pocetku utakmice dok su svi raspoloze ako tim gubi ili im ne odgovara rezultat svi ce cutati ko bubice i samo se drzavti za glavu i grickati nokte, neki i plakati (valjda neki stari ritual sa Stonhendza ;) )...a o spanskim mecevima ni da ne pricamo, tamo je tek pozoriste!
Najbolje atmosfere i navijanje je upravo u istocnoj evropi...ali zapad je poznat po aroganciji!

dinamo purgeraj

pre 15 godina

inace maximir 41, ali 500 Boysa dođe na White heart line i nadglasa 40000 ovih koji se danima iščuđavaju poslije toga, nema Grka, a ni vas, a ni tovara smješno

Aston Villa

pre 15 godina

Kako nije atmosvera na Barsinom stadionu?Kad minmalno 70.000 zapeva Barca?Kako kad ih je 98.000 kad prozizvedu zvuk jacine kao mlazni avion???!!!Licno nisam bio al sam cuo od vise prijatelja i kazu da je dozivlja neopisiv!

Lionac

pre 15 godina

Aj grci tu i tamo ali mi (prosek 100,5 ljudi po utakmici) i rusi (njima je fudbal moooozda na trecem mestu po popularnosti) stvarno ne treba ni da budemo na listi

Stefan

pre 15 godina

Valjda vam je jasno da zapadna evropa ima totalno drugaciji nacin razmisljanja kako bi trebalo da izgleda navijanje.Ipak smo mi temperamentniji od njih i ne mozemo presedeti mec uz 5(pet) hotdoga.Naravno da je ovde uzeta u obzir i posecenost na stadionima!!

Ivan Liverpool

pre 15 godina

@pomalo upucen
Nisam zeleo da se upustam u raspravu ali kada sam procitao tvoj tekst prosto sam morao. Odmah da ti kazem da se nisam javio zato sto kazes da je Anfield cista prevara posto o Anfieldu u najpozitivnijem smislu govore vodje navijaca Olimpijakosa,Atletika,Besiktasa,Fenerbahcea i mnogih drugih klubova koji imaju zaista fantasticne navijace. Javio sam se zato sto si napisao nesto sto se zaista nemoze precutati a to je cinjenica da si u svojim posetama naveo bar deset stadiona na koje nisi ni mogao da udjes osim ako nemas pretplatnu kartu ili ako si dosao kao gostujuci navijac u organizovanom gostovanju. Ako u obzir uzmes da nema kluba za koji bi mogao da navijas a da posetis sve sto si nabrojao onda lako svedes zakljucak da ovo sto pises naprosto nije istina. Namerno necu da kazem nesto mnogo gore posto zaista nemam zelju da te uvredim ali brate ti ga pretera. Inace se slazem da lista nije realna narocito zbog toga sto nema klubova iz Turske i Grcke. Bombonjeri svakako nije mesto na 20. mestu ali ni mnogim drugim stadionima nije mesto u prvih dvadeset pa su ipak tu. Mi odavno nismo deo ovoga zato sto nam stadion nije pun cak ni kad igraju Zvezda i Partizan a o drugim mecevima netreba nitrositi prostor i vreme. Ovde su izostavljeni mnogi stadioni koji po buci koja se na njima stvara mogu biti uz rame navedenima ali sta da se radi misljenja su razlicita. Ja recimo nikada pored onih koje su mnogi vec gore naveli nebih izostavio Paok,Milvol,Vulverhempton,Aberdin,Kajzerslautern,Arminiju iz Bilefelda,Botafogo,Gvadalaharu i Atlas,Santos, River Platu i jos mnogo mnogo drugih. Pozdrav svima

Dzenan

pre 15 godina

Ne znam da li su mi smesniji ovi Englezi,koji su ne objektivno ocenili stanje na stadionima(man.city ima velikih problema sa ispunenoscu stadiona svake sezone!),ili ove objektivne DE-LI-JE,i nije mi jasno gde je Fenerbahce na ovoj listi,atmosfera koju stvaraju njihovi navijaci toliko bode oci,da bodu oci svakom postenom fudbalskom navijacu!

zizy

pre 15 godina

Pa ovi iz Engleske, npr. navijaci od Liverpula imaju jednu jedinu pesmu, a mi? Pa Grobari samo imaju preko 50 pesama! Ovo je smesno. Uvek ce se na nas gledati kao na poslednju bedu. A ko je za to kriv?
(Darko Milic, 13. januar 2009 00:16)

kad bi samo znao koliko liverpoolovih pesama postoji,i koliko ih se peva tokom utakmica...
ne slazem se sa listom, naravno. ali ste mi svi neki strucnjaci, kao da ste na svim ovim stadionima bili.

red hell

pre 15 godina

Ako je na Kamp Nou bolja atmosfera nego na Karaiskakisu i nasoj Marakani ja cu da batalim navijanje : ). Ovo je smesna lista JA TE VOLIM JA TE BODRIM VOLECU TE DOK NE UMREM . . .

Steve G.

pre 15 godina

You'll Never Walk Alone

When you walk through a storm
Hold your head up high,
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm,
There's a golden sky,
And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone,
You'll never walk alone.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.

TOLIKO !!!

Mrdja

pre 15 godina

Ma ovi iz Fife su smesni... U Srbiji, Grckoj i Rusiji nije prosao veliki derbi, da ne reaguje policija...to je zbog napetosti i adrenalina na tribinama...e to je dobra atmosfera...

vlada le

pre 15 godina

smesno...
sem kopa na liverulu sve ostalo je jadno. na utakmice dolaze tipovi koji se bukvalno dave u krofnama.
atmnosfera na gore pomenutim stadionima je bedna.ni pozoriste im nije ravno .
za protivnike navijanja i navijaca , nek pogledaju atmnosfere na stadionima iz 70-ih , 80 i 90-ih godina.
against modern football

Marko

pre 15 godina

Ha,ha,smesno...Nou Kamp drugi!Pa ja sam gledao tri Barsine tekme uzivo i tamo je kao u pozoristu.Dolaze porodice,deca jedu kokice,a navijaci u dresovima rivala sede jedni do drugih.A i staviti enfild ispred Bombonjere je vise nego smesno.

iggy

pre 15 godina

Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.
--------------------------------------------------------------------------------------------
nema srpskih stadiona (livada)
napisa covjek i osta ziv!!!

Nelson Muntz

pre 15 godina

АтмосФера (дакле са Ф, а не В), о којој говоре они који су саставили ову ТУЖНУ(а не смешну) листу се разликује од нашег поимања исте речи. Они под њом подразумевају и све пратеће садржаје за угодан боравак на стадиону. Дакле, кожне столице, модеран семафор, мала капела са исповедаоницом испод трибине или добре кобасице, слатке крофне и добра кафа у кафетерији по њиховим критеријумима имају исти утицај на општу атмосферу као и навијање, грло, дланови, песма, заставе,... За сваког правог навијача овакви критеријуми су светогрђе, али шта да се ради кад навијаче нико никада ништа не пита. Да су при састављању ове несрећне листе консултовали једног јединог навијача била би сасвим другачија.
Готово сви претходници су истакли да је грех пласман и заступљеност Јужноамериканаца, Турака, Грка, Италијана на листи, али истини за вољу, сјајна атмосфера на стадионима се може наћи и широм Африке (кад играју репрезентације) и Азије. Ниједан, понављам, НИЈЕДАН ПРЕМИЈЕРЛИГАШ из Енглеске не би смео да се нађе на овој листи. Можда би било места за неке нижеразредне Енглеске клубове, али и то је под дебелим знаком питања. Излизана прича о Енфилду није ништа друго него маркетиншки трик Британске медијске машинерије, који пали још једино код оних који у животу нису отишли на утакмицу, али сувише прате телевизију. Каква је тамо атмосфера најбоље је посведочио Стивен Џерард рекавши да би они сваке године били прваци Енглеске и Европе кад би имали атмосферу као Галатасарај на Али Семи Јен стадиону.
Прошле године је 300 навијача и 3700 симпатизера загребачког Динама задивило Енглеску својим навијањем на Емирејтсу, а они су више него просечна навијачка група, испод просечног источноевропског клуба. На Шпанце не треба трошити речи. Они праве 100х бољу атмосферу на кориди него на фудбалу. У Немачкој се квалитет атмосфере мери постотком алкохола у пиву, масноће у кобасицама и количином сенфа који се добија гратис уз кобаје.
Кад се свему овоме дода да су листу правили Енглези, слика је потпуна. Они читав остатак света сматрају нижом расом и својом колонијом. Колико су објективни у вези са фудбалом говори податак да су дууууго одбијали да учествују на Светским Првенствима под изговором да су они колевка фудбала и да су самим тим најбољи, док су остали дивљаци који их копирају и који им нису ни до колена. Од како су заиграли на СП освојили су једно, код куће 1966 и то на антологијску крађу и лоповлук који се и данас препричава. У последље време све теже успевају да се уопште квалификују за ЕП и СП, али ако било ког Енглеза питате ко су најбољи фудбалери на свету, као из топа ће вам одговорити - Енглези! Толико о њиховој објективности и овој јадној листи.
@djox,
...pa bre na praznom kamp nou je bolja atmosfera kad udjes i vidis tu velichinu nego na stadionima u beogradu...

Зато кад следећи пут у Београду буду играли Европски великани Ти велики Навијачу(са великим Н)немој случајно да дођеш на утакмицу, него - правац Барселона па седи на празном Камп Ноу док ми који појма немамо шта је то атмосфера, навијамо по Београду!

Bosko

pre 15 godina

http://www.youtube.com/watch?v=qOddyBn4SHE

http://www.youtube.com/watch?v=qTkJlCc0XPQ

Ono nije bio nas stadion (kao da jeste),ali ovo jeste!

Mi Grobari majstori zanata svog!

Lekcija iz istorije:

http://www.youtube.com/watch?v=W4Iw1Gkgxps

I nasa luda braca Grci:

http://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA

Uzivajte!!!!

Jovan

pre 15 godina

Na listi nema nasih stadiona, zato sto atmosfera na njima nije sportska. Ubistva i pokusaji ubistva pirotehnikom, tuce, prekidi, lomljenje stolica, rasisticke "sale", zvizdanje himnama... realno je da nas nema. Sem toga, tehnoloska zaostalost stadiona, cinjenica da nas nema u Evropi u kontinuitetu... to je jednostavno to. Ako je Nou Kamp pozoriste, onda su nasi stadioni seoske satre za krs muzikom

red6

pre 15 godina

Ptpuno je na mestu da je na enfildu najbolja atmosvera.Za razliku od nasih stadiona gde se ubijaju,pale i ruse na derbiju naravno jer na ostalim utakmicama NEMA navijaca,ljudi pa na enfildu peva ceo stadion.

DELIJA

pre 15 godina

Realno gledano ova lista je toliko bzvz da mi muka pripadne. Istina je da kod nas nema navijaca al pogledajte nas derbi ili neke evro utakmice tipa Partizan-Fener, Zvezda- Bayer 2007 pa Zvezda-Rendzers pa Partizan- Artmedija.. Ovde kod nas ljudi zive za te utakimce, koreografije, prozivke, pesme to je nesto od cega se ljudi najeze a ne od aplauza na Bernabeu ili Emiratima i slicnim stadionima... Turci nisu normalni kad je navijanje u pitanju, Argentinci da ne pricam... Samo molim boga za vise velikih utakmica kod nas da opet osetim taj trenutak kada svi skacu i pevaju i kada se proslavlja gol...

RS

pre 15 godina

Ljudi mislim da im u narednom derbiju trebamo pokazat da je najbolja atmosfera na nasim vecitim derbijima. Kakav Portsmouth, ili Barca, Real, ti navijaci sjede, jedu, i piju i pomalo pevaju. Sramota je ova lista.

MarkoR

pre 15 godina

Kada bi na Marakani i JNA zajedno tokom cele sezone doslo isto gledalaca kao na dve utakmice Barse mogli bismo i da pricamo. Bez gledalaca nema atmosfere...

Na celu sezonu KK Partizana prosle sezone je doslo manje ljudi nego na dve utakmice Barse u fudbalu, pa nek se ljudi zapitaju...

Milan

pre 15 godina

Lista je glupost kao sto je vecina rekla.
A Atmosfera na engleskim stadionima je jadna i smesna. Ko hoce RELANO da prizna.
Kao sto neko pomenu,na Enfildu se 50 godina peva samo jedna pesma i to u prvih 4,5 minuta i to je sve...eventualno na kraju.
Opasna atmosfera i navijaci sa jednom pesmom u 40 godina.
Kakav ST.James Park boze zalosti! KOji totenhem,koji everton? jadno je to jadno.
Zna se gde je ludilo Argentina,Brzil...ma svi juznoamericki stadionu....Turska,Grcka,Italija (juzna uglavnom) i to je to. Srbija bas ne moze da se pohvali,mada kada je stadion pun atmosfera i na Markani i na JNA bolja nego na bilo ko m engleskom stadionu.
Pricao mi ortak koji je gledao PSG uzivo...kaze da je atmosfera necerovatna,dernjaju se non stop sa svih delova tribina. A covek redovno posecuje sve tekme Zvezde,tako da zna sta je atmosfera.
Spanija komplet pozoriste,osim Vinsente Kalderona.

mile

pre 15 godina

'PUKO SAM 100 GRAD'

napisao si najvecu glupost koja se da iscitati na ovim komentarima. Navijanje na ostalim stadionima pogotovo na juzno americkim mozda je lepse za oko i uvo, ali j*bem ti takve fanatike kada mozes poginiti na njihovim stadionima i oko njih.
(Owen, 13. januar 2009 09:21)

daj ne mlati, pa naravno da je covek mislio na navijanje, tj. bodrenje svoje ekipe a ne na huliganstvo. ima toga kol'ko oces. gore je jedan lik ostavio link za san lorenzove navijace http://www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

pavinho

pre 15 godina

Vidim "zaboravili" ste napisat da je na 41.mistu Maksimir i to uglavnom radi Hrvatske reprezemtacije!?!?al dobro.
p.s.i meni je ova lista pomalo glupa u globalu,pogotovo jer nema poljuda,al mozda je i normalno jer u nas(na balkanu opcenito)je atmosfera paklena samo na derbijima dok na malin utakmicama bude po par tisuca navijaca dok u engleskoj na svakoj utakmici bude pun stadion.

nell

pre 15 godina

Nista na ovom svetu se ne moze porediti sa atmosferom na Argentiskim terenima,a ovo je stvarno sramota,ko je po njima medju prvih 10. Sa ove liste bi moglo mozda neki da udju medju prvih "100"!

Owen

pre 15 godina

'PUKO SAM 100 GRAD'

napisao si najvecu glupost koja se da iscitati na ovim komentarima. Navijanje na ostalim stadionima pogotovo na juzno americkim mozda je lepse za oko i uvo, ali j*bem ti takve fanatike kada mozes poginiti na njihovim stadionima i oko njih.

ultras

pre 15 godina

listu je sastavljao neko ko ima vise odlazaka na opere nego na tekme.Oni koji su redovni na svojim tribinama znaju ko je ko i sta je sta.

Raka

pre 15 godina

Samo na tubu nadjite posto nisam siguran da se secate barse intera rome celzija 3 puta juventusa i evertona posle utakmice da vidite i cujete sta je to pa bufonu i nedvedu je bilo lose. naravno kod nas je ubica atmosfera ali samo jednom godisnje i to ako imamo srece da udjemo u trece kolo kvalifikacija za ls. A za real i barsu to je kriminal gostujuce ekipe kad dolaze kod njih dodje mu na neki neutralni teren.

delija

pre 15 godina

ovo je sra*e!old traford medju prvih deset!a fenerbace i galatasaraj imaju najbolje navijace na svetu!nema zvezde i pertizana!SRAAAAAAAAAAAAAMOTA!!!

dex

pre 15 godina

To sto se na tv prenosima apostrofira jedna pesma liverpulovih navijaca, ne znaci da samo jedna postoji. Da ste posetili bilo koji stadion (kamo srece da posetite i ove nase) ne bi lupali ovakve gluposti! Da li mislite da moze da postoji navijacka grupa sa samo jednom pesmom? Strasno ko sve daje za pravo sebi da komentarise...

edis

pre 15 godina

Realno Ruski i Grcki Stadioni nisu ni blizu ovoj listi dok o Srpskim i da ne govorimo ..2000 ljubi na stadionu kapaciteta 60.000 zar je to vredno spomena? Bolja atmosvera je u Jagodini i Novom Pazaru nego na marakani!

strucnjak :)

pre 15 godina

samo da se pridruzim ostalima u vredjanju ove liste....

bio na boka-river i mogu kracu knjigu da napisem kako to izgleda...
pogldajte link komentar br 2 i san lorenzo navijace
..a onda da uporedimo sa madridom i barsom :)) smeh hahahahahahah

jedino respekt za najbolju atmosferu u engleskoj,
enfild je bio i ostao najjaci i samo zbog njih gotivim liverpool...

Ljuba

pre 15 godina

Gluplju listu u zivotu nisam video: Bombonjera 20, Vestfalen i Sukru Saracoglu iza Totenhema i Man C?!?! Bio sam na Fenerovom stadionu a bio sam i na White Hearty Lane-u - neuporedivo je bolja atmosfera u turskoj. Ovo veze s'vezom nema...

Gioseppe_Rbc

pre 15 godina

Dobro, na Enfildu i Fretonu su glasni ali stvarno je nerealno da Stadion Svetlosti i Sent Dzejms Park budu ispred Apton Parka. Bruka.

nemanja

pre 15 godina

Mislim da u Spaniji Sevilja ima bolju atmosferu nego Barsa i Real. Ni Valensija nije losa, mogla bi i ona tu da se nadje. Vestfalen u Dortmundu mora biti bolje plasiran - oni imaju najvecu posetu u Evropi i atmosfera je uvek paklena. Stadion u Njukaslu stvarno ne spada u ovu listu, Englezi su preterali, mada se slazem da je Enfild najbolji. Ne razumem kako neko moze da predlaze nase stadione, kada su nam stadioni prazni i nikakvi - ljudi osvestite se, mi smo tu na dnu.

Veran Sin Juga

pre 15 godina

evo link sa utakmice San Lorenca,tima koji u svojoj ligi vazi za prosek,mada poslednjih par prvenstava pravi zapazene rezultate.
www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

danny boy

pre 15 godina

Argentina je najjača...i u Turskoj i Grčkoj je tristo puta bolja atmosfera nego u engleskoj...kakva Engleska,jedino Liverpool i to ponekad...tu su Srbija i Hrvatska...i da Celtic park je priča neosvojiv...to je to

gorand

pre 15 godina

pa taj koji je sastavljao listu nema pojma o atmosferi!da argentinci budu tako nisko rangirani,a da nema grka i srba,to je nemoguce.ocigledno da im je najbolja atmosfera gdje ima najvise baba i djedova!?

Raka

pre 15 godina

ZA MILANA kog vicete kalderona jel onog kad je barsa dobila 6:1 kad su 57 20.000 njih izaslo i naravno 30.000belih maramica sto je tamo jako popularno

RS DS89

pre 15 godina

necu da pricam o klasmanu, tako ti je to, zapad je uvek najbolji.!?

ovi spanski stadioni, to je smesno, sta ce oni tu

sto se tice samo onih sto kazu da kod nas nema publike, pa ljudi i ono sto ih malo dodje naprave vecu buku od ovih

danilo

pre 15 godina

smjesno...
nema ni stadion PSG-a
takodje morate znati da na tribine u engleskoj sve je zabranjeno osim pjevati, i da bogatasi prave "atmosferu"... HAHAHA

Srdjan Loznica

pre 15 godina

Ja sam bio skoro na Veltins areni u Gelsenkirhenu,kad su igrali Schalke-Basel,prijateljski mec,bio pun stadion.Atmosfera fantasticna,zato treba da je stave na listu

Бачка Паланка

pre 15 godina

На тренингу Звезде је боља атмосфера него на свим енглеским стадионима заједно, а о Маракани и да не причам...

ДЕЛИЈЕ СЕВЕР!!

djox

pre 15 godina

Ne nego je na srpskim stadionima atmosfera... to sto mi mislimo da su retardirani divljaci dobri navijaci nije nam niko kriv. U engleskoj su tribine do aut linije, KOP na Anfieldu je neprevazidjena tribina, i nije ni chudo sto je na prvom mestu. A Kamp Nou sa 100 000 ljudi kakvo god da je "pozoriste" predstava je bolja nego na raspalog marakani. Glavno da mi srbi uvek mislimo da smo najbolji u svemu. Palite bre.

PUKO SAM 100 GRADI!!!!!!!

pre 15 godina

kakav bre enfild roud?!?!?!
pa tamo pevaju samo tu pesmu i samo tu, druge nemaju! i sta sad , kao, oni su najbolji navijaci samo zato sto su im bitlsi napisali pesmu kao i seltiku?!!? a ostale "pesme" sto imaju su tipa "liiiiverpuuul, liiiiverpuuuull..." ili pesme u kojima su imena igraca koji igraju trenutno sve dok isti ne ode iz kluba.

a mozda bismo i mi mogli da uvedemo mahanje belim maramicama, to je "kul" u barseloni...

hahaha.. O BOZE...
nema taj pojma kakva je prava atmosfera!!

McMillan

pre 15 godina

*Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.*

Naročito na srpskim gde 100 vatrenih navijača naprave pravu feštu na stadionu pa ljudi misle da ima preko 100.000 navijača na tribinama, tako da nenaviknuti na toliku masu nisu ni uzeli srpske stadione u razmatranje.

srpski vijeri

pre 15 godina

Каква је ово глупост. Па ни један стадион у Шпанији или Енглеској не може да се мери са паклом на Аргентинским стадионима. Чак је и на нашем вечитом дербију боља атмосфера него на Барсиним утакмицама нпр. (био сам, па сам се уверио)

JCP

pre 15 godina

Lista je manje-vise smesna.

OK, u pravu su za prvo mesto, tu nema dileme, ali Old Traford u prvih deset? Dobro, mozda ima najbolju pozorisnu atmosferu..

Smesno je sto nema Argentinaca i Grka..

Aston Villa

pre 15 godina

Kako nije atmosvera na Barsinom stadionu?Kad minmalno 70.000 zapeva Barca?Kako kad ih je 98.000 kad prozizvedu zvuk jacine kao mlazni avion???!!!Licno nisam bio al sam cuo od vise prijatelja i kazu da je dozivlja neopisiv!

bilo ne ponovilo se

pre 15 godina

Eeeee ne znate vi shta je atmosvera to samo znaju Grobari koji su bili na Artmediju. Tad nije bilo samo juga, ceo stadion je bio kop, vishe od 30 hiljada dusha peva zajedno "da volim crno-bele" koja je realno daleko bolja pesma i od "never walk alone" i njoj slicnim. Al najjace kad ceo stadion skache i peva "nananananananana liga sampiona"

Jbg Bog nas kasnije kaznio zbog toga, od te lige sampiona nije bilo nista

Pomalo upućen...

pre 15 godina

Dakle, imam 40 godina, bio sam na nekim stadionima.

Beogradskih na listi nema jer smo van svake liste, to je toliko jasno.

Bio sam, kada je reč o Ostrvu, na stadionima u Londonu, Mančesteru, Liverpulu, Birmingemu, Midlsbrou, Njukaslu, Edinburgu, Dandiju i Glazgovu.

Sent Džejms Park jeste bolji od ostalih, grad je težak i siv, svi se lože samo na NUFC, huk se čuje sve vreme.

Dobro je na Vili, odlično na Vest Hemu, Čalsi je najveće razočaranje mog života, Enfild je čista prevara, Old Traford je bolji, ali sve je to tanko, nažalost, dugo već. Nisam bio osamdesetih, tada je trebalo otići u Englesku.

Španija, bio sam u Valensiji, Madridu, Barseloni, Sevilji, Malagi, Kamp Nou nešto bolji od ostalih, Kalderon nekako, ostalo sve nikako.

Milano, Rim, Venecija, Verona, Firenca, tanko.

Solun, Atina, oba, pakao, sličan našem, anarhija, buka, bes, k ovoli, sjajno, ko ne voli, nimalo prijatno.

Šukru Saračoglu i Ali SAmi Jen su ludilo, bio sam na Fener - Galata i Galata - Fener, kao Grčka, ili gore, kao jedna strana Pionira u najluđem transu, svi i sve vreme.

Nemačka je smešna, i Dortmund, stari i novi Šalke, stari i novi Minhen, Bremen, Berlin, sve je to samo Nemačka.

Marsej je solidan spektakl, na PSŽ nisam išao nikada.

Holandija, Belgija, ništa.

Elem, nisam bio u Južnoj Americi ali imam i oči i uši. Porediti Superklasiko ili FlaFlu sa evropskim derbijima kada je atmosfera u pitanju je, čini mi se, bolesno.

Preterah, izvinjavam se.

1. Brazil/Argentina
...
...
...
2. Konstantinopolj
3. Atina/Solun
...
...
4. Sent Džejms Park
...
9. Velodrom
...
99. JNA/Marakana
...
...
199. Enfild

CrAzY NoRtH

pre 15 godina

@ Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.

@ Pa na nasim stadionima osim par meceva godisnje i nema publike. Za godiinu dana ne skupi se broj navijaca (na jednom stadionu) ko u bundesligi za 2 kola (na jednom stadionu)!

dinamo purgeraj

pre 15 godina

inace maximir 41, ali 500 Boysa dođe na White heart line i nadglasa 40000 ovih koji se danima iščuđavaju poslije toga, nema Grka, a ni vas, a ni tovara smješno

djox

pre 15 godina

Citam i ne verujem.
30 huligana prica o tome kakva je atmosfera na praznim stadionima u bg,
a drugih 20 ljudi koju su komentarisali shvataju da ne mogu da im objasne.
pa bre na praznom kamp nou je bolja atmosfera kad udjes i vidis tu velichinu nego na stadionima u beogradu.
prvo, sta ste se uhvatili termina pozoriste, pa sta treba da bude, ratishte da bi ste vi mu*onje bili zadovoljni???
drugo, to sto liverpool ima jednu pesmu i sto su englezi trube, pokazuje samo da niste provirili van srbije a govorite kako englezi ne vide od svog nosa.
Sve i da nije najbolja atmosfera na stadionima na listi da li ste bre vi normalni kakva srbija, alooo???
trece, sto bre spominjete pionir non stop kada je lista fudbalskih stadiona?
Pionir je nesto nevidjeno i sa tim nista ne moze da se poredi, ali poredite neuporedivo.
ja stvarno ne verujem kako smo mi srbi puni sebe, ne znam odakle nam obraza za tako nesto. Stvarno mi nije jasno. Iskulirajte malo, nadjite ribu, bacite ga u nesvest, bilo sta...

Dzenan

pre 15 godina

Ne znam da li su mi smesniji ovi Englezi,koji su ne objektivno ocenili stanje na stadionima(man.city ima velikih problema sa ispunenoscu stadiona svake sezone!),ili ove objektivne DE-LI-JE,i nije mi jasno gde je Fenerbahce na ovoj listi,atmosfera koju stvaraju njihovi navijaci toliko bode oci,da bodu oci svakom postenom fudbalskom navijacu!

Steve G.

pre 15 godina

You'll Never Walk Alone

When you walk through a storm
Hold your head up high,
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm,
There's a golden sky,
And the sweet silver song of a lark.

Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone,
You'll never walk alone.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.

TOLIKO !!!

Lionac

pre 15 godina

Aj grci tu i tamo ali mi (prosek 100,5 ljudi po utakmici) i rusi (njima je fudbal moooozda na trecem mestu po popularnosti) stvarno ne treba ni da budemo na listi

Dare

pre 15 godina

Kakav crni enfild pavaju na pocetku never walk tra la la i na kraju.I to ako pobede.Olympiakos,Galatasaray,pola Argentinske lige,bezite ovo je smesno

Ivan

pre 15 godina

Pa da, ali posle SVAKE utakmice Liverpoola navijachi ostaju bar 15 minuta da pevaju (da ne pominjem da je svaka rasprodata). Kod nas se stadion u domacem prvenstvu i ne rasprodaje (kome je stalo da proveri, mogao je da vidi da je ovo na osnovu utakmica u domacem prvenstvu). Kakav je to "fenomenalan osecaj i najjacha atmosfera" kada je na Marakani ili JNA 300 Delija/Grobara? Prezirem Liverpool, ali njegovi navijachi stvarno bodre taj klub protiv svih ekipa, a ne samo protiv ostalih iz chetvorke. Pionir se ne moze porediti sa npr. Old Trafordom, jer je akustika potpuno drugachija (dovedite 6 000 ljudi na livadu, ne verujem da ce biti toliko glasni). Shto se tiche Argentinaca, FIFA je ovde u obzir uzela DOZVOLJENA sredstva navijanja.

HULIGANI STOP!

Darko Milic

pre 15 godina

Kada bi ti koji su glasali samo jednom dosli u Pionir. Znaci samo jednom kada bi dosli videli bi da na kosarkaskoj utakmici moze da se stvori 100 puta bolja atmosfera nego na fudbalskoj. A to sto nema srpskih i grckih klubova na listi!? Pa ovi iz Engleske, npr. navijaci od Liverpula imaju jednu jedinu pesmu, a mi? Pa Grobari samo imaju preko 50 pesama! Ovo je smesno. Uvek ce se na nas gledati kao na poslednju bedu. A ko je za to kriv?

Sergiooooooooo

pre 15 godina

Hmm, pa i nije bas objektivno. Nisam siguran za sve ove engleske stadione (St.JamesPark, evertonov stadion, totenhem...)

Mislim da je na stadionu galatasaraja sigurno bolja atmosfera nego na ovim pobrojanim koji su u prvih 10. A ni Nou Kamp mi nije bas ubedljiv (pricam, jer sam bio tamo na utakmici Barselona-Atletiko Madrid), jer ima dosta gledadlaca, ali nema nekog organizovanog navijanja.

"Na listi nema grčkih, ruskih i SRPSKIH stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera."

Ovo je, nadam se, bio sarkazam. :)

LUKA_KRAGUJEVAC

pre 15 godina

APSOLUTNA GLUPOST JE OVA LISTA,KAKAV BERNABEU,NOU KAMP I SLICNI...
Svi guraju to navijanje u Engleskoj koje po mom misljkenju nije nista,stadioni je puni,ali je atmosfera kao u POZORISTU(izuzev Portsmuta i donekle L'poola)
mislim da Roma,Napoli,Palermo i jos nekoliko ekipa iz Italije ima mnogo bolje navijace nego u toj Engleskoj,ni Nemci,ni Spanci nisu nista bolji od Engleza i tamo je uglavnom kao u pozoristu
Mislim da je u Argentini i Brazilu mnogo bolje navijanje nego u gore navedenim zemljama...
dobra atmosfera je i u Turskoj,Rusiji,Grckoj,pa i kod nas je odlicna atmosfera(kada ima publike)

zizy

pre 15 godina

Pa ovi iz Engleske, npr. navijaci od Liverpula imaju jednu jedinu pesmu, a mi? Pa Grobari samo imaju preko 50 pesama! Ovo je smesno. Uvek ce se na nas gledati kao na poslednju bedu. A ko je za to kriv?
(Darko Milic, 13. januar 2009 00:16)

kad bi samo znao koliko liverpoolovih pesama postoji,i koliko ih se peva tokom utakmica...
ne slazem se sa listom, naravno. ali ste mi svi neki strucnjaci, kao da ste na svim ovim stadionima bili.

red hell

pre 15 godina

Ako je na Kamp Nou bolja atmosfera nego na Karaiskakisu i nasoj Marakani ja cu da batalim navijanje : ). Ovo je smesna lista JA TE VOLIM JA TE BODRIM VOLECU TE DOK NE UMREM . . .

Mare

pre 15 godina

Lista je smesna, i apsolutno nije merodavna...
Barsa,Real i slicni timovi nemaju uopste atmosferu na stadionima...
Atmosfera je ovo http://www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

Owen

pre 15 godina

'PUKO SAM 100 GRAD'

napisao si najvecu glupost koja se da iscitati na ovim komentarima. Navijanje na ostalim stadionima pogotovo na juzno americkim mozda je lepse za oko i uvo, ali j*bem ti takve fanatike kada mozes poginiti na njihovim stadionima i oko njih.

Игор

pre 15 godina

Читам и не верујем, хвалите атмосферу на српским стадионима, а први сте који пљујете навијаче и позивате на њихов линч. Свака част... Дволичност вам је врлина!

Mrdja

pre 15 godina

Ma ovi iz Fife su smesni... U Srbiji, Grckoj i Rusiji nije prosao veliki derbi, da ne reaguje policija...to je zbog napetosti i adrenalina na tribinama...e to je dobra atmosfera...

kika

pre 15 godina

Lista je sramna iz bar tri razloga:
1. Najbolja atmosvera je na juznoamerickim stadionima.
2. Zna se da su najbolji navijaci u Turskoj Besiktasovi navijaci, Fener i Galata im nisu ni blizu.
3. Jedini pravi stadion u evropi (ne racunam ostrvo) je Olimpiko u Rimu.
Jedino se slazem sa Enfildom a ... stadioni na kojima se igra Old firm imaju dobru atmosveru samo 2 puta godinje!

veerghoen

pre 15 godina

mozda je Sep Blater pravio ovu listu,a? pa kako je moguce da nema grckih,ruskih,srpskih? a da ne pominjem juznoamerickih gde se puca iz oruzja

kk

pre 15 godina

Nou Kamp? Ajoj...
Old Traford...
Bernabeu...

Ko god da je pravio listu je verovatno zasao u sezdesete godine pa mu je dobra atmosfera kad debeli enlgezi piju pivo i jedu kokice u prvim redovima i smeju se u kamere ko retardi kad kod prodje pored aut linije.

Di Canio

pre 15 godina

Ovo je smesno u vrhu su se nasli klubovi ciji su navijaci pozorisno nastrojeni i koji idu na utakmice da bi vecerali,sramota da nema ni Zvezde,ni partizana,a gde su navijaci Lacija,pa navijaci fiorentine,napolija...Bruka!!!Forza Lazio

woona

pre 15 godina

Gospode Boze, pa 100 grobara je nadglasalo Bernabeu bez problema.
Atmosfera na Zvezdinom pomocnom terenu na treningu pred Bazel je bolja od pola ovih stadiona. Svako danas pravi liste...

realno

pre 15 godina

1.Argentina
2.-
3.Napolitanci
4.Grci,Turci
5.svi ostali


Ludilo,haos i trans koji nastaje na stadionima sirom Argentine ne moze da se poredi ni sa jednim na svetu,to je strasno kakvu atmosferu prave sve zajedno sa bubnjevima,konfetama i ostalim...a pesme su posebna prica.Pogledajte samo atmosferu na mecu Boka-River i Real-Barca,sramota je i porediti.Ali dobro,cim sam vidio ko je pravio listu znao sam da ce biti ovakva jer je poznato da gospoda sa ostrva jedva vide nesto preko svog nosa.

Veljko

pre 15 godina

O BOZHE,ovaj covek nije ni cuo za fudbal u Istocnoj Evropi...Ja navijam za Zvezdu i,naravno,na marakani je najbolja atmosfera,ali i na Partizanovom je sigurno mnogo bolja,nego i na Manchesterovom,SRBIJA!

Bosko

pre 15 godina

http://www.youtube.com/watch?v=qOddyBn4SHE

http://www.youtube.com/watch?v=qTkJlCc0XPQ

Ono nije bio nas stadion (kao da jeste),ali ovo jeste!

Mi Grobari majstori zanata svog!

Lekcija iz istorije:

http://www.youtube.com/watch?v=W4Iw1Gkgxps

I nasa luda braca Grci:

http://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA

Uzivajte!!!!

PARTIZAN SAMPION

pre 15 godina

E drustVo sta mislite koja bi bila hala,odnosno sportska dvorana sa naj-atmosverom u evropi???

PIONIR HELLGRADE

Ko god je osetio pakao Pionira ne pozeli da ga opet oseti.

"THE REAL HELL ON EARTH"

Milan

pre 15 godina

Lista je glupost kao sto je vecina rekla.
A Atmosfera na engleskim stadionima je jadna i smesna. Ko hoce RELANO da prizna.
Kao sto neko pomenu,na Enfildu se 50 godina peva samo jedna pesma i to u prvih 4,5 minuta i to je sve...eventualno na kraju.
Opasna atmosfera i navijaci sa jednom pesmom u 40 godina.
Kakav ST.James Park boze zalosti! KOji totenhem,koji everton? jadno je to jadno.
Zna se gde je ludilo Argentina,Brzil...ma svi juznoamericki stadionu....Turska,Grcka,Italija (juzna uglavnom) i to je to. Srbija bas ne moze da se pohvali,mada kada je stadion pun atmosfera i na Markani i na JNA bolja nego na bilo ko m engleskom stadionu.
Pricao mi ortak koji je gledao PSG uzivo...kaze da je atmosfera necerovatna,dernjaju se non stop sa svih delova tribina. A covek redovno posecuje sve tekme Zvezde,tako da zna sta je atmosfera.
Spanija komplet pozoriste,osim Vinsente Kalderona.

Jovan

pre 15 godina

Na listi nema nasih stadiona, zato sto atmosfera na njima nije sportska. Ubistva i pokusaji ubistva pirotehnikom, tuce, prekidi, lomljenje stolica, rasisticke "sale", zvizdanje himnama... realno je da nas nema. Sem toga, tehnoloska zaostalost stadiona, cinjenica da nas nema u Evropi u kontinuitetu... to je jednostavno to. Ako je Nou Kamp pozoriste, onda su nasi stadioni seoske satre za krs muzikom

red6

pre 15 godina

Ptpuno je na mestu da je na enfildu najbolja atmosvera.Za razliku od nasih stadiona gde se ubijaju,pale i ruse na derbiju naravno jer na ostalim utakmicama NEMA navijaca,ljudi pa na enfildu peva ceo stadion.

IVORY

pre 15 godina

Ma daj, nema JNA i Marakane. Pa u Pioniru se pravi bolja atmosfera nego na pola ovih stadiona. FENERBAHCE ???
Pa nek uporede utakmicu na JNA i kod njih pa nek vide ciji su navijaci bolji

pavinho

pre 15 godina

Vidim "zaboravili" ste napisat da je na 41.mistu Maksimir i to uglavnom radi Hrvatske reprezemtacije!?!?al dobro.
p.s.i meni je ova lista pomalo glupa u globalu,pogotovo jer nema poljuda,al mozda je i normalno jer u nas(na balkanu opcenito)je atmosfera paklena samo na derbijima dok na malin utakmicama bude po par tisuca navijaca dok u engleskoj na svakoj utakmici bude pun stadion.

danny boy

pre 15 godina

Argentina je najjača...i u Turskoj i Grčkoj je tristo puta bolja atmosfera nego u engleskoj...kakva Engleska,jedino Liverpool i to ponekad...tu su Srbija i Hrvatska...i da Celtic park je priča neosvojiv...to je to

Ivan Liverpool

pre 15 godina

@pomalo upucen
Nisam zeleo da se upustam u raspravu ali kada sam procitao tvoj tekst prosto sam morao. Odmah da ti kazem da se nisam javio zato sto kazes da je Anfield cista prevara posto o Anfieldu u najpozitivnijem smislu govore vodje navijaca Olimpijakosa,Atletika,Besiktasa,Fenerbahcea i mnogih drugih klubova koji imaju zaista fantasticne navijace. Javio sam se zato sto si napisao nesto sto se zaista nemoze precutati a to je cinjenica da si u svojim posetama naveo bar deset stadiona na koje nisi ni mogao da udjes osim ako nemas pretplatnu kartu ili ako si dosao kao gostujuci navijac u organizovanom gostovanju. Ako u obzir uzmes da nema kluba za koji bi mogao da navijas a da posetis sve sto si nabrojao onda lako svedes zakljucak da ovo sto pises naprosto nije istina. Namerno necu da kazem nesto mnogo gore posto zaista nemam zelju da te uvredim ali brate ti ga pretera. Inace se slazem da lista nije realna narocito zbog toga sto nema klubova iz Turske i Grcke. Bombonjeri svakako nije mesto na 20. mestu ali ni mnogim drugim stadionima nije mesto u prvih dvadeset pa su ipak tu. Mi odavno nismo deo ovoga zato sto nam stadion nije pun cak ni kad igraju Zvezda i Partizan a o drugim mecevima netreba nitrositi prostor i vreme. Ovde su izostavljeni mnogi stadioni koji po buci koja se na njima stvara mogu biti uz rame navedenima ali sta da se radi misljenja su razlicita. Ja recimo nikada pored onih koje su mnogi vec gore naveli nebih izostavio Paok,Milvol,Vulverhempton,Aberdin,Kajzerslautern,Arminiju iz Bilefelda,Botafogo,Gvadalaharu i Atlas,Santos, River Platu i jos mnogo mnogo drugih. Pozdrav svima

dada

pre 15 godina

@ Pa na nasim stadionima osim par meceva godisnje i nema publike. Za godiinu dana ne skupi se broj navijaca (na jednom stadionu) ko u bundesligi za 2 kola (na jednom stadionu)!
(CrAzY NoRtH, 12. januar 2009 22:48

Sedi perice, pet!

HELL-A PIONIR

pre 15 godina

Molimo vaterpoliste i ostale da se podignu na jednu tekmu i ustupe svoja sedista do terena igracima Liverppol-a...da malo osete pakao Pionira!!!

MarkoR

pre 15 godina

Kada bi na Marakani i JNA zajedno tokom cele sezone doslo isto gledalaca kao na dve utakmice Barse mogli bismo i da pricamo. Bez gledalaca nema atmosfere...

Na celu sezonu KK Partizana prosle sezone je doslo manje ljudi nego na dve utakmice Barse u fudbalu, pa nek se ljudi zapitaju...

Marko

pre 15 godina

Ha,ha,smesno...Nou Kamp drugi!Pa ja sam gledao tri Barsine tekme uzivo i tamo je kao u pozoristu.Dolaze porodice,deca jedu kokice,a navijaci u dresovima rivala sede jedni do drugih.A i staviti enfild ispred Bombonjere je vise nego smesno.

nemanja

pre 15 godina

Mislim da u Spaniji Sevilja ima bolju atmosferu nego Barsa i Real. Ni Valensija nije losa, mogla bi i ona tu da se nadje. Vestfalen u Dortmundu mora biti bolje plasiran - oni imaju najvecu posetu u Evropi i atmosfera je uvek paklena. Stadion u Njukaslu stvarno ne spada u ovu listu, Englezi su preterali, mada se slazem da je Enfild najbolji. Ne razumem kako neko moze da predlaze nase stadione, kada su nam stadioni prazni i nikakvi - ljudi osvestite se, mi smo tu na dnu.

ultras

pre 15 godina

listu je sastavljao neko ko ima vise odlazaka na opere nego na tekme.Oni koji su redovni na svojim tribinama znaju ko je ko i sta je sta.

delija

pre 15 godina

ovo je sra*e!old traford medju prvih deset!a fenerbace i galatasaraj imaju najbolje navijace na svetu!nema zvezde i pertizana!SRAAAAAAAAAAAAAMOTA!!!

Gioseppe_Rbc

pre 15 godina

Dobro, na Enfildu i Fretonu su glasni ali stvarno je nerealno da Stadion Svetlosti i Sent Dzejms Park budu ispred Apton Parka. Bruka.

gorand

pre 15 godina

pa taj koji je sastavljao listu nema pojma o atmosferi!da argentinci budu tako nisko rangirani,a da nema grka i srba,to je nemoguce.ocigledno da im je najbolja atmosfera gdje ima najvise baba i djedova!?

RS

pre 15 godina

Ljudi mislim da im u narednom derbiju trebamo pokazat da je najbolja atmosfera na nasim vecitim derbijima. Kakav Portsmouth, ili Barca, Real, ti navijaci sjede, jedu, i piju i pomalo pevaju. Sramota je ova lista.

edis

pre 15 godina

Realno Ruski i Grcki Stadioni nisu ni blizu ovoj listi dok o Srpskim i da ne govorimo ..2000 ljubi na stadionu kapaciteta 60.000 zar je to vredno spomena? Bolja atmosvera je u Jagodini i Novom Pazaru nego na marakani!

marko

pre 15 godina

ova lista je smesna.hteli su od pozorista da naprave ludnicu a to je ne moguce.zemlje koje su siromasnije stvaraju bolju atmosferu na stadionima.

nije sve u broju

pre 15 godina

Poredis BROJ LJUDI u Pioniru i na Kamp Nou?!?!?!?!
Onda cu ja da poredim Barsinu utakmicu i neki koncert u Moskvi. Ili okupljanje Indusa na Gangu... Ima logike kao i tvoje poredjenje.
P.S. Slazem se da su Argentinci bez premca.

Raka

pre 15 godina

Samo na tubu nadjite posto nisam siguran da se secate barse intera rome celzija 3 puta juventusa i evertona posle utakmice da vidite i cujete sta je to pa bufonu i nedvedu je bilo lose. naravno kod nas je ubica atmosfera ali samo jednom godisnje i to ako imamo srece da udjemo u trece kolo kvalifikacija za ls. A za real i barsu to je kriminal gostujuce ekipe kad dolaze kod njih dodje mu na neki neutralni teren.

Ljuba

pre 15 godina

Gluplju listu u zivotu nisam video: Bombonjera 20, Vestfalen i Sukru Saracoglu iza Totenhema i Man C?!?! Bio sam na Fenerovom stadionu a bio sam i na White Hearty Lane-u - neuporedivo je bolja atmosfera u turskoj. Ovo veze s'vezom nema...

Veran Sin Juga

pre 15 godina

evo link sa utakmice San Lorenca,tima koji u svojoj ligi vazi za prosek,mada poslednjih par prvenstava pravi zapazene rezultate.
www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

Raka

pre 15 godina

ZA MILANA kog vicete kalderona jel onog kad je barsa dobila 6:1 kad su 57 20.000 njih izaslo i naravno 30.000belih maramica sto je tamo jako popularno

vlada le

pre 15 godina

smesno...
sem kopa na liverulu sve ostalo je jadno. na utakmice dolaze tipovi koji se bukvalno dave u krofnama.
atmnosfera na gore pomenutim stadionima je bedna.ni pozoriste im nije ravno .
za protivnike navijanja i navijaca , nek pogledaju atmnosfere na stadionima iz 70-ih , 80 i 90-ih godina.
against modern football

DELIJA

pre 15 godina

Realno gledano ova lista je toliko bzvz da mi muka pripadne. Istina je da kod nas nema navijaca al pogledajte nas derbi ili neke evro utakmice tipa Partizan-Fener, Zvezda- Bayer 2007 pa Zvezda-Rendzers pa Partizan- Artmedija.. Ovde kod nas ljudi zive za te utakimce, koreografije, prozivke, pesme to je nesto od cega se ljudi najeze a ne od aplauza na Bernabeu ili Emiratima i slicnim stadionima... Turci nisu normalni kad je navijanje u pitanju, Argentinci da ne pricam... Samo molim boga za vise velikih utakmica kod nas da opet osetim taj trenutak kada svi skacu i pevaju i kada se proslavlja gol...

nell

pre 15 godina

Nista na ovom svetu se ne moze porediti sa atmosferom na Argentiskim terenima,a ovo je stvarno sramota,ko je po njima medju prvih 10. Sa ove liste bi moglo mozda neki da udju medju prvih "100"!

RS DS89

pre 15 godina

necu da pricam o klasmanu, tako ti je to, zapad je uvek najbolji.!?

ovi spanski stadioni, to je smesno, sta ce oni tu

sto se tice samo onih sto kazu da kod nas nema publike, pa ljudi i ono sto ih malo dodje naprave vecu buku od ovih

Stefan

pre 15 godina

Valjda vam je jasno da zapadna evropa ima totalno drugaciji nacin razmisljanja kako bi trebalo da izgleda navijanje.Ipak smo mi temperamentniji od njih i ne mozemo presedeti mec uz 5(pet) hotdoga.Naravno da je ovde uzeta u obzir i posecenost na stadionima!!

Boga

pre 15 godina

Da li je to cuvena Engleska osvetoljubivost prema Argentincima?Lista uopste nije merodavna.Ubedljivo najbolju atmosveru prave Argentinci,Grci i Turci.Mislim da i mi spadamo u sam vrh (bar sto se tice derbija).Po meni,lista nema nikakvu tezinu.Slazem se jedino za Enfild,s tim sto ga ne bi stavio na prvo mesto.Sve ostalo su promasaji.

shen

pre 15 godina

Hahahahaa...pa koga ce englezi nego svoje! Jer nikad sa ostrva nisu izasli!
Svako ko je gledao engleske meceve (a pogotovo bio na nekoj utakmici) ODLICNO zna kakva je atmosfera na stadionima! Tamo se peva na pocetku utakmice dok su svi raspoloze ako tim gubi ili im ne odgovara rezultat svi ce cutati ko bubice i samo se drzavti za glavu i grickati nokte, neki i plakati (valjda neki stari ritual sa Stonhendza ;) )...a o spanskim mecevima ni da ne pricamo, tamo je tek pozoriste!
Najbolje atmosfere i navijanje je upravo u istocnoj evropi...ali zapad je poznat po aroganciji!

iggy

pre 15 godina

Na listi nema grčkih, ruskih i srpskih stadiona na kojima se takođe stvara odlična atmosfera.
--------------------------------------------------------------------------------------------
nema srpskih stadiona (livada)
napisa covjek i osta ziv!!!

dex

pre 15 godina

To sto se na tv prenosima apostrofira jedna pesma liverpulovih navijaca, ne znaci da samo jedna postoji. Da ste posetili bilo koji stadion (kamo srece da posetite i ove nase) ne bi lupali ovakve gluposti! Da li mislite da moze da postoji navijacka grupa sa samo jednom pesmom? Strasno ko sve daje za pravo sebi da komentarise...

mile

pre 15 godina

'PUKO SAM 100 GRAD'

napisao si najvecu glupost koja se da iscitati na ovim komentarima. Navijanje na ostalim stadionima pogotovo na juzno americkim mozda je lepse za oko i uvo, ali j*bem ti takve fanatike kada mozes poginiti na njihovim stadionima i oko njih.
(Owen, 13. januar 2009 09:21)

daj ne mlati, pa naravno da je covek mislio na navijanje, tj. bodrenje svoje ekipe a ne na huliganstvo. ima toga kol'ko oces. gore je jedan lik ostavio link za san lorenzove navijace http://www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

strucnjak :)

pre 15 godina

samo da se pridruzim ostalima u vredjanju ove liste....

bio na boka-river i mogu kracu knjigu da napisem kako to izgleda...
pogldajte link komentar br 2 i san lorenzo navijace
..a onda da uporedimo sa madridom i barsom :)) smeh hahahahahahah

jedino respekt za najbolju atmosferu u engleskoj,
enfild je bio i ostao najjaci i samo zbog njih gotivim liverpool...

danilo

pre 15 godina

smjesno...
nema ni stadion PSG-a
takodje morate znati da na tribine u engleskoj sve je zabranjeno osim pjevati, i da bogatasi prave "atmosferu"... HAHAHA

Nelson Muntz

pre 15 godina

АтмосФера (дакле са Ф, а не В), о којој говоре они који су саставили ову ТУЖНУ(а не смешну) листу се разликује од нашег поимања исте речи. Они под њом подразумевају и све пратеће садржаје за угодан боравак на стадиону. Дакле, кожне столице, модеран семафор, мала капела са исповедаоницом испод трибине или добре кобасице, слатке крофне и добра кафа у кафетерији по њиховим критеријумима имају исти утицај на општу атмосферу као и навијање, грло, дланови, песма, заставе,... За сваког правог навијача овакви критеријуми су светогрђе, али шта да се ради кад навијаче нико никада ништа не пита. Да су при састављању ове несрећне листе консултовали једног јединог навијача била би сасвим другачија.
Готово сви претходници су истакли да је грех пласман и заступљеност Јужноамериканаца, Турака, Грка, Италијана на листи, али истини за вољу, сјајна атмосфера на стадионима се може наћи и широм Африке (кад играју репрезентације) и Азије. Ниједан, понављам, НИЈЕДАН ПРЕМИЈЕРЛИГАШ из Енглеске не би смео да се нађе на овој листи. Можда би било места за неке нижеразредне Енглеске клубове, али и то је под дебелим знаком питања. Излизана прича о Енфилду није ништа друго него маркетиншки трик Британске медијске машинерије, који пали још једино код оних који у животу нису отишли на утакмицу, али сувише прате телевизију. Каква је тамо атмосфера најбоље је посведочио Стивен Џерард рекавши да би они сваке године били прваци Енглеске и Европе кад би имали атмосферу као Галатасарај на Али Семи Јен стадиону.
Прошле године је 300 навијача и 3700 симпатизера загребачког Динама задивило Енглеску својим навијањем на Емирејтсу, а они су више него просечна навијачка група, испод просечног источноевропског клуба. На Шпанце не треба трошити речи. Они праве 100х бољу атмосферу на кориди него на фудбалу. У Немачкој се квалитет атмосфере мери постотком алкохола у пиву, масноће у кобасицама и количином сенфа који се добија гратис уз кобаје.
Кад се свему овоме дода да су листу правили Енглези, слика је потпуна. Они читав остатак света сматрају нижом расом и својом колонијом. Колико су објективни у вези са фудбалом говори податак да су дууууго одбијали да учествују на Светским Првенствима под изговором да су они колевка фудбала и да су самим тим најбољи, док су остали дивљаци који их копирају и који им нису ни до колена. Од како су заиграли на СП освојили су једно, код куће 1966 и то на антологијску крађу и лоповлук који се и данас препричава. У последље време све теже успевају да се уопште квалификују за ЕП и СП, али ако било ког Енглеза питате ко су најбољи фудбалери на свету, као из топа ће вам одговорити - Енглези! Толико о њиховој објективности и овој јадној листи.
@djox,
...pa bre na praznom kamp nou je bolja atmosfera kad udjes i vidis tu velichinu nego na stadionima u beogradu...

Зато кад следећи пут у Београду буду играли Европски великани Ти велики Навијачу(са великим Н)немој случајно да дођеш на утакмицу, него - правац Барселона па седи на празном Камп Ноу док ми који појма немамо шта је то атмосфера, навијамо по Београду!

Srdjan Loznica

pre 15 godina

Ja sam bio skoro na Veltins areni u Gelsenkirhenu,kad su igrali Schalke-Basel,prijateljski mec,bio pun stadion.Atmosfera fantasticna,zato treba da je stave na listu